Aktuelno

Subota, 08.10.2022.

08:42

Gume za sve sezone - isplate li se? ANKETA

Izvor: B92

Gume za sve sezone - isplate li se? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Boris

pre 1 godinu

Na "civilnim" kolima menjam zimske/letnje. Tu nema kompromisa.

Terenac je na All Season, ima i pahuljicu. Ako je samo m+s ta se ne računa kao zimska. Razlog je što je bolja za dubok sneg od "pravih" zimskih. Ono gde je problem je tanak sloj bljuzge i leda na asfaltu, tu dominiraju namenske gume. Bila je jedna fenomenalna yokohama koja je imala oznaku ice/terrain, ali je nema više.

Nucky Thompson

pre 1 godinu

Zivim u zemlji gdje svi kupuju all season gume. Prosle sedmice sam kupio Michelin, stavio na prednju osovinu. Nema smaranja sa ljetnim- zimskim.

gigi

pre 1 godinu

Munchen

Komentar vam je u stilu "kupujem samo All Season i stavim nove svakih 6 meseci jer sam tako u mogućnosti". Mislim da je ideja članka i rasprave u komentarima malo drugačija. Svako dobro.

gigi

pre 1 godinu

Vidim da ima komentara od ljudi koji voze dostavna/teretna vozila i slično.

Mislim da gume tog tipa (teretne) nisu za poređenje sa ovim što se ugrađuje na putnička vozila. Kamion "gura" 100kkm sa jednim setom opušteno, na putničkom max 50kkm, ako i toliko.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Odem na sajt Adaca i vidim koje su najbolje ocenjene All Season gume i kupim. Kakve crne letnie zimske menjanje i slicno… Nikad problem nisam imao, a isao sam x puta na zimovanje u Austriju kada bas napada sneg… Ne gledam cenu i to je…

Zoran

pre 1 godinu

@T
https://www.abs.gov.rs/sr/analize-i-istrazivanja/statistika-i-analize/statisticki-izvestaji
Evo statisticki izvestaji. Broj saobracajnih nezgoda se smanjuje. Mozda ne iz godine u godinu, ali prisutan je taj trend. Pre 5-10 godina je bilo vise nesreca i vise poginulih. E sad, sta je uzrok tome, to je diskutabilno.

Bojan

pre 1 godinu

Imam SUV od 1600kg i zivim u Holandiji. Kupio sam ga prije 2,5 godine, sa njim su stigle bridgestone lm80 cisto zimske gume. Vozio sam ih 55000 km, ostalo im je jos 4mm a neki dan sam ih zamjenio sa Micheline crossclimate 2. Iznenadilo me je kako su tako dugo trajale jer sam ih vozio i ljeti i zimi. Nismo uocili neke probleme sa njima ljeti, sto me je iznenadilo jer sam ocekivao vece trosenje i losije drzanje puta. Nisam bio otvoren za kupovinu novog kompleta felugi i guma jer bi me kostalo sigurno 2-3000eur, takve su cijene ovdje, a auto cu vjerovatno mijenjati za par godina. Redovna zamjena guma kosta oko 150e, znaci oko 300e godisnje da mijenjam zimske i ljetnje. Komplet guma me je sada kostao oko 750e sa zamjenom. Dakle, moja racunica je da mi je bolje all season da koristim i mijenjam jednom u 2-3 godine nego da u tom periodu dam 600-900e samo na skidanje i stavljanje guma.

All in1

pre 1 godinu

7 godina za Pezo Bokser,(L 2,H 2) koristim Olsezon gume Bridzston Duravis M+S (225/70R15).Cena 120- 140e po komadu,plus 25-35e zamena i balansiranje,po komadu,u predgradju Pariza.Pre kupovine sam proverio,iz vise izvora,karakteristike oglasene od proizvodjaca,pogledao nekoliko testova auto-magazina i procitao gomilu iskustava onih koji su sa nima prosli hiljade kilometara.Prosecna ocena 4,2-4,5/5.Grad,auto-put,lokalniputevi,putevi bez asfalta,kaldrma,stovarista,gradilista,blato,sumski tereni,uzbrdice nizbrdice,sunce,kisa,plitak sneg,dubok sneg(obavezno lanci),redovno natovaren(retko maximalno),max brzina 163km/h(prazan na blagoj padini),u proseku 30 000km/godisnje;menjam na 45 000,iako jos ima do indikatora.Vrlo sam zadovoljan u svim aspektima.Istina,malo su glasnije od letnjih guma,ali se to ne cuje od buke motora.Ne nalazim interes,da ih menjam 2 puta godisnje (8 x 30 = 240e),za eventualnu razliku u komforu.Posle iskustva sa kombijem,obuo sa i auto olsizon gumama,miselin.Vrlo zadovoljan.40 godina za volanom,od 2 - 22 tocka.

zoran

pre 1 godinu

U gradovima su komunalne službe dužne da u tačno predviđenom roku očiste ulice i tako ih učine prohodnim. To je za njih zakonska obaveza kao što je moja da imam zimske gume kada to uslovu puta zahtevaju. Šta sad da radimo, zašto bih ja morao da se izlažem troškovima kada će mi putari lepo očistiti put. A šta ako neće? Ko je njih ikada za išta kaznio ili smenio rukovodstvo za nepostupanje po zakonu? Naravno ovo je novina koja je uvedena pre desetak godina i time omogućila neprincipijelno ekstra bogaćenje proizvođači guma, vulkanizera ali i države (preko MUP-a).

Òšišana ovca

pre 1 godinu

Meni Beoguma prošle sezone uzela 12.500 dinara za dve zamene gume od 18".Ne bih u BG bolje prošao ni drugde.
I tako me deru preko dve decenije.
I onda se neko čudi što ljudi biraju AS gume.

Realista

pre 1 godinu

@Ostoja
Onda lepo kupis dva seta(gume plus felne) i menjas kod vulkanizera. U zavisnosti od velicine, verovatno je 1000-1500 dinara. Sve drugo je kompromis. A kompromis nije najbolje resenje, nego nuzno zlo. A citajuci komentare "vec 5 godina vozim allseason i nikakvih problema nisam imao. Tom logikom i ja mogu da kazem da je moj cale bio u ratu i da se vratio bez ogrebotine, ali kakav je to argument. Da li je to garancija da ce i drugi imati srece kao on?

kimi

pre 1 godinu

ja imam odlicne all season...mada ih stavljam kad je vreme za zimske i vozim ih zimi...
Obzirom da su zime blage i ne mrdam nesto preterano van bg mislim da je to.dobra kombinacija...
Inace leti imam letnje i to je to...

Ostoja

pre 1 godinu

nn_lice, 08. oktobar 2022 14:26)

U pravu si prijatelju, ali gledam letos skupe džipove i limuzine... Polovina vozi na zimskim gumama a temperatura 38 stepeni...
Ovde kod nas se i skupi auti kupuju "za sve pare"., pa za gume na ostane...
Mnogi i ne znaju da danas sve popularnije bolje 17.tice, 18.tice, a da ne pominjem one za jače SUV - ove koštaju po 200 i više evra. Set guma hiljadarka... Pa ti vozi...

Robi

pre 1 godinu

Nema tu kompromisa. Moze,za neki Punto i 90% gradska voznja sa malo predjenih km. To je to. Inace,ko ima dosta auto puta,magistralnih puteva,voznja po inostranstvu,planine i tako to,nema tu stednje,kupuju se top zimske i top letnje gume. Ja tako uvek,jednom se postave i mirni ste 4 god npr. Vasa sigurnost jeste i treba da bude zakon! Na tome vam stoji auto. I nema tu stednje...ej skupe su vam gume, likovi kupili auto neki besni SUV ovo ono,a ciganjisete se za gume-nemojte voziti auto,nije za vas. Ej,skupe gume...to samo kod nas ima...cirkus.

Ostoja

pre 1 godinu

Realista, 08.

Da si iole realista, saznao bi kad bi stanovao i Kusulinoj, kod Kalenić pijace... Ni točak na trotinetu nema gde da promeniš...
Nekad sam ja u Čelopečkoj, kod Žagubica kafane, na ulici na kolovozu skidao menjač i menjao lamelu i korpu... Ali tada su u ulici bila samo tri auta...

Los ritam

pre 1 godinu

Crossclimate za teretna vozila,
vrlo dobra leti i po kisi, kao i zimi.
Po snegu imaju manu, neophodni su lanci, kanali se jednostavno ispune snegom i kada zaledi tu je kraj upravljivosti.
Preporuka za gumu.

Brada_BG

pre 1 godinu

All season je odlicna za one koje bas malo prelaze, i ono sto je jako bitno jeste da kad bas sve zaveje i zabeli, ostavite auto i idite prevozom ili taxijem, jer je u tim situacijama i sa zimskim tesko kad krenete po uzbrdicama i nizbrdicama.

Boris

pre 1 godinu

Tigar allseasion vec trecu godinu, sjajne, zimi Divcibare par vikenda ni malo problema. Ne dozvolite ljudi da Vas lazu, uzmite gume Allseasion i ne mislite o njima par godina. A ovi pametnjakovici sa celavim Mishelin zimskim gumama neka znaju da za led guma ne postoji, sem kramponki sa ekserima, sve drugo zavrsava i All seasion kao i zimska.

Cojle

pre 1 godinu

Srbi i održavanje kola. Ko i poravke. I zidanje kuća.

Zato su i kuće tako zidane zato se i voze dršine, kojima škripe kočnice, dimi auspuh, lupaju osovine, isključujete lampice od filtera, poništavate prijave grešaka...jurite neki tehnički iz predgrađa jer će iole profesionalni servis da vam kršinu otera sa kanala...il jurite ortake ko ima isti model da vam pozajmi neki deo sa kola, da bi prošli tehnički.

Svi bi samo nekako nešto da zavrnu, ušićare...

Kad god kupujem kola, prvo pogledam par od vlasnika, da se upoznam sa modelom koji planiram da kupim.

Brate mili, pa vama (računam da je to većina vas komentatora koji hvalite univerzalnu gumu) je mnogo da radite mali servis svake godine. Sami menjate gude da slučajno ne bi platili vulkanizeru balansiranje i centriranje... itd itd... Svi bi da vozite da a da uštedite na svemu na čemu možete uštedeti. Ko što rekoh od dršina do nakrivih nedovršenih kuća.

Zimske su za zimu, letnje za leto. A kola na žalost treba da budu za ljude koji bi zaista prošli onaj nesrećni psihotest za polaganje. Tada pola vas ne bi imalo kola. A pešaci i ostali vozači bi odahnuli. Ko zna za koliko bi se procenata smanjio broj prekršaja i nesreća.

Hvala lepo, u pravu sam možete samo da me poljubite gde Sunce ne sija.

po Srbiji i inostranstvu leti i zimi - uzduž i popreko

pre 1 godinu

na službenim kolima peti set celogodišnjih guma, privatno treći
ali samo good year i michelin jer za slabije nemam
bar 350 hiljada km
i svi živi i zdravi

Опери Миг-а

pre 1 godinu

Ja imam oba seta i ne idem kod vulaknizera,sam odradim imam gde da čuvam tako da od 2019 nisam bio kod vulkanizera.Osim ako sam imao defekt. Mada s obzirom da dolaze luda vremena prvi set koji mi se potroši dal zimski ili letnji staviću na M+S. Uštedeću na prostoru koji gubim,taman felne koje prodam uložiću u kupovinu.
(Lala, 08. oktobar 2022 10:38)


Нећеш ништа да уштедиш...М+S је ознака за блато и снег....само на енглеском...гума за сва годишња доба је нешто друго...а можда си само случајно погрешно написао....поздрав

Realista

pre 1 godinu

@hmm
Slazem se, nemaju, ali gume na felnama mogu da se odloze i u podrum. Mogu gume da se zamene i na nekom parkingu, poligonu. A ako gospoda nece da prlja ruke, vulkanizer za montazu uzima dosta manje nego za ceo proces balansiranja, montaze na felne itd. E znam...sad ce mnogi reci nemamo podrum, nemamo felne. E pa gospodo, svi hocete da zivite u Beogradu, u stanovima od 40m2 a nemate osnovne uslove za zivot. Onda za vas nisu automobili, gradski prevoz u Beogradu je dosta pristojno organizovan.

kent

pre 1 godinu

Klasicna propagnda prodavaca guma. All season je sasvim sasvim solidno resenje za 90% vozaca, automobila, situacija i sl. Letnje i zimske su za profi specificne situacije i za one koji se loze i imaju para na bacanje.

Kosta

pre 1 godinu

Koristim ovaj tip guma 35 godina i nikada nije bilo problema.

Neko rece da je cross climate letnje guma sa zimskom šarom, što nije tačno, već je zimska guma sa šarom koja odlično odvodi vodu, nije bučna, i malo se troši na suvom asfaltu.

Petar

pre 1 godinu

Kad bi Srbi vozili po propisima, kad ne bi jurcali, vozili na repu, preticali kad nema realnog dobitka,ali ima mnogo rizika, moglo bi da se prica o nekoj sredini i univerzalnoj gumi.Medjutim ove glavudze nece spasiti ni najskuplja guma, vise je to mentaliteta jedne generacije, naroda vaspitanog u ova divlja, trula vremena.Vasu brzinu i nestrpljivost placate glavom, ali to je zakon prirode, taj zakon ne mozete da eskivirate, on nema rupe.

gigi

pre 1 godinu

Po 1000-ti put ista tema.

Na nekoj od prethodnih je bilo dobrih komentara iz iskustva. Moj zaključak je bio sledeći.

Ako prelazite do 10kkm godišnje i ne idete po baš velikom snegu, All Season je za vas. Služiće vas 4-5 godina jedan set bez problema.

Ako prelazite tipa 20-25k godišnje, onda nisu za vas. Menjaćete ih na 2 godine, tako da ne postoji nikakva ušteda, jer su obično i same gume skuplje. Za ove kilometraže, ipak se na kraju više isplati imati posebne setove za leto i zimu, trajaće vam 4 godine sigurno, a u svakoj sezoni ćete imati odgovarajuće gume.

Jedino ako je čuvanje jednog seta guma baš toliki problem, ili vam je toliko teško da odete 1-2 puta godišnje kod vulkanizera, onda uzmite All Season u svakom slučaju.

Ja teško da mogu dati neki smisleniji savet od ovoga.

trt

pre 1 godinu

Ja kupio Sava allseason, vozim po Beogradu, par puta godisnje Zlatibor ili BiH po snegu ili suvom more Grcka....nisam primetio bitne razlike izmedju ovih i zimskih Tigar guma po snegu ili Klaber leti koje sam ranije imao. Mozda zato sto su sve jeftinije varijante, ne znam, znam samo da je meni isto a na vulkanizere sam zaboravio...doduse sada cesce proveravam pritisak u gumama kad sipam gorivo.

ime moje

pre 1 godinu

Veoma prosto. Sve zavisi koliko km se prelazi. Ako je to do 10000km onda se izplati. Vise od toga, bolje je menjati
(nbjk, 08. oktobar 2022 10:25)

A sta ako vozilo taxi ili dostave 100% svoje kilometraze pravi u gradu gde je uvek očišćeno i predje godišnje 50 000km, ne isplati se?

Realista

pre 1 godinu

Ljudi nece kod vulkanizera. Svi su sad velika gospoda, nece da se potrude ni oko cega. Vulkanizeri pljackaju narod. Meni nije tesko da u dvoristu, podignem auto na dizalicu, zamenim letnji set zimskim. Ujedno proverim kakvi su mi diskovi, plocice. Otvorim povremeno haubu, prekontrolisem ulje, tecnosti, creva itd. Nije to nista strasno. Sacuvao pare koje bih dao za vulkanizera, i domacinski vozim leti letnje, a zimi zimske gume.

nn_lice

pre 1 godinu

Za manje gradske automobile, golf klasu, ako ne prelazite godišnje više od 5-10000km, za flotna vozila koja se koriste najčešće u gradu, uvek sam za all season gume. Ako imate premijum automobil, brz i sa puno KS, uvek dva seta, isto kao i sa rezervnim delovima, samo OE i OEM delovi, jer se valjda podrazumeva da imate novac za kvalitetne delove i gume ako vozite premijum auto.
Imao sam BF Goodrich all season gume skoro šest godina, za svaku preporuku, mada posle treće godine mora pažljivije da se vozi po snegu. Sada imam Nokian Seasonproof koje se nezvanično vode kao zimsko-letnje allseason i odlične su, naročito kada sam ih koristio prošle zime, po snegu. Za prethodni set neodlaskom kod vulkanizera sam uštedeo 2.5 nova pneumatika.

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Do pre cetiri godine na svim sam bivsim automobilima imao po dva seta, a onda sam presao na gume za sve sezone. Zasto? Prvenstveno zbog vrlo male kilometraze, blage zime, i prosto nisam video racunicu. Da sam ostao na dva seta zbog navedih razloga pre bi mi gume ostarile nego sto bi ih iskoristio, a zbog blage zime i sve vece kvalitete guma za sve sezone vise ne vidim potrebu za dva seta. Preporuka za Vredestein Quatrac 5, odlicna guma na svim testovima, lepa sara, i nikada nijedan problem.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@joke:

Dobra cena, dugotrajne, odlične po ledu, u ostalim uslovima pristojne... Za te pare vrlo dobar izbor. Vozim ih 7 godina.

Vozač

pre 1 godinu

Da, zato što onda menjam na 2 godine, a sa 2 kompleta se to razvuče na 4 godine. Praktično ih bacam čim izađu iz garancije, a nemam taj pritisak i gužvu 2x godišnje. Cena, cena je ista.

Chiko

pre 1 godinu

Stavio Mišelinke pre leta, 19’’ (800€ sa montiranjem i centriranjem posle 50kkm sa letnjim gumama), videćemo šta će biti tokom zime. Kroz Nemačku nisam nešto forsirao ali imam utisak da je lakse prelazio 200kmh sa letnjim nego zimskim, kroz Austriju kiša skoro svo vreme, nisam primetio losije ponašanje tokom kocenja.
Koliko sam shvatio, manja je trajnost allseason pneumatika od standardnih.

Komša

pre 1 godinu

Godinama smo imali jedan mali gradski i veći porodični auto.
Na malom smo uvek koristili univerzalke.Onih nekoliko puta po par dana kada zakuje obično smo koristili samo veci auto - i to uglavnom zato što ne zivimo u "ulici prvog prioriteta" pa nam očiste kada se sete.
Nikakvih problema nismo imali.

Za veci porodični auto uvek dva kompleta - sa sve felnama.
Sada imamo samo mali auto (deca porasla) i dva kompleta guma (domacih).Postupak isti kao kod veceg auta ranije.
Zameniš ranije malo,kada nema gužve.
Bolje je,rekao bih.

Čačanin

pre 1 godinu

Stavio Mišelinke pre leta, 19’’ (800€ sa montiranjem i centriranjem posle 50kkm sa letnjim gumama), videćemo šta će biti tokom zime. Kroz Nemačku nisam nešto forsirao ali imam utisak da je lakse prelazio 200kmh sa letnjim nego zimskim, kroz Austriju kiša skoro svo vreme, nisam primetio losije ponašanje tokom kocenja.
Koliko sam shvatio, manja je trajnost allseason pneumatika od standardnih.
(Chiko, 08. oktobar 2022 11:14)
****************
Ne znam gde si našao tako povoljno kiselinke 19-ice...ja sam okrenuo par radnji i na kraju dao hiljadarku, doduše sa sve osiguranjem, a osiguranje ne verujem da je više od 20 evra po gumi...

zainteresovani posmatrač

pre 1 godinu

Letnje gume leti, pogotovo imaju smisla na vreli dan i užareni autoput, zaista odlično leže, koče, takođe po kiši se snalaze jako, jako dobro.

Zimi All season gume, ne ide se van gradskih okruženja, autoputa i magistralnih puteva.

2 seta točkova (zasebne felne) i sam ih menjam, ode jedno prepodne dok sve obavim, jeste dosada...

Bolji kompromis, makar u mom slučaju, ne postoji.

Cojle

pre 1 godinu

Kupio auto sa letnjim gumama...i pre neki dan došao da kupim i stavim zimske. Kažu ovi vulkanizeri, bato a što ne kupiš univerzalne... Ok, kolko ti je univerzalna guma? 12000din/kom... Mhm...a kolko je zimska? 6000din/kom! A letnja?! 6000din/kom?!

Stavite vi meni zimske...a vašoj mami kažite da se vozi na univerzalnim.

Za cenu jednog seta, možeš da kupiš dva seta...i letnje i zimske.

Kada uračunaš da će ti duploduže trajati, poništava se trošak sezonskih menjanja guma.

A kao recimo i u muzici gde muzički stub nikad nije postigao kvalitet izrage a kamoli zvuka, kakav imaju zasebne komponente...tako nikad univerzalna guma neće ni približno biti dobra kao sezanska guma za trenutnu sezonu.

I treba računati da će se umesto na 3-4godine... menjati za 2 godine.

Tako da nema ni ekonomskog,ni korisnog ni logičnog razloga stavljati to đubre.

Milovan

pre 1 godinu

nema kompromisa, zimska je za zimu a letnja za leto i svaka ae menja svake sezone ako vam je bezbednost bitna.
(ledenjak, 08. oktobar 2022 10:18)

Kada bi sve u zivotu bilo crno i belo lako bi sve resavali, zasto bi ja u Vojvodini gde je 95% voznje po ravnom i 5 dana snega godisnje se drndao sa zimskim i letnjim gumama, a vozim all season vec 5-tu godinu i nikada nisam imao problema vozio sam ih i po snegu savrseno drze, da li bi bile dobre za Kopaonik po snegu nemam pojma verujem da uz normalnu voznju ne bi bilo problema, za onoga ko vozi divlje njemu ni lanci ne pomazu po snegu ali za 90% vozaca all season gume zavrsavaju posao, da nekazem usteda u ceni guma plus vulkanizer plus drndanje sa gumama i felnama.

Zoran Minić

pre 1 godinu

Džabe pišete o gumama, na prethodnu vest brdo pluseva dobio lik koji kupuje dve po dve gume jer mu je velika investicija da doda 90€ i kupi 4 odjednom i tvrdi da je za bezbednost u saovraćaju bitnije davati migavac na vreme.
(Roki, 8. oktobar 2022 09:39)

Da! Čovek je 100% u pravu. Za bezbednost je bitnije davati migavac NA VREME. A što se guma i bezbednosti tiče - bitnije je kao voziš nego na čemu voziš.

Za tvoju informaciju: Vozački sam položio pre 49 godina i od tada sam prešao više od 600 hiljada a manje od milion kilometara.

Lala

pre 1 godinu

Ja imam oba seta i ne idem kod vulaknizera,sam odradim imam gde da čuvam tako da od 2019 nisam bio kod vulkanizera.Osim ako sam imao defekt. Mada s obzirom da dolaze luda vremena prvi set koji mi se potroši dal zimski ili letnji staviću na M+S. Uštedeću na prostoru koji gubim,taman felne koje prodam uložiću u kupovinu.

RCZ

pre 1 godinu

Ekonomski se svakako isplati . Po meni to je dobra opcija za kola sa slabijim motorima kojima performanse nisu u prvom planu . Daleko je guma za svako vreme po pitanju prijanjanja i stabilnosti u krivinama od solidne letnje gume za suvo vreme . Svako ce pronaci svoju racunicu . Moj otac , vec u godinama zadovoljan je sa svakom gumom jer vozi kao puz . Onaj ko ocekuje vise od gume po pitanju stabilnosti ne treba eksperimentisati . Leto letnja - zimi zimska.

vido je

pre 1 godinu

Obzirom na sve navedeno ... zime sve blaze, 80% voznje po gradu, pogon na sva 4 tocka, abnormalne cene vulkanizera za zamenu i balansiranje sto mi godisnje odnosi 1,5 novu gumu, vozim all-season. I to vise nego dovoljno zadovoljava potrebe ... sigurnosne i finansijske.

Petar

pre 1 godinu

Imajte u vidu i da je minimalno dozvoljena dubina sara za letnje gume 2mm a za zimske 4 mm. Kada padnu ispod 4 mm po zakonu se ne smeju voziti kada ima snega leda i senznih padavina. U suprotnom pravite prekrsaj.

mali Mile

pre 1 godinu

Cros climate,Miselin. Prva sezona,stavljene leti,nisam presao ni 5000km i na Kopu na smesnoj uzbrdici kretanje iz mesta muka. pricam o nagibu 2-3%
Ipak ne postoji zaista guma all seson koja je kvalitetna zimi kao zimska,a leti kao letnja...

nikola

pre 1 godinu

Prolece I leti vozim kabrio sa letnjim gumama, ostalo karavan sa zimskim..vozim I karavan kad idem na duzi put sa zimskim gumam I leti.. Apsolutno nikakvu razliku nisam primetio.. Auto koci ko lud.. Jedino sto kao se gume Malo vise trose Ali Koga briga.. A i to nisam primetio.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Često postavljam pitanje: "Šta vam je najskuplje na ljutoj mašini"???
Dobijam šarenolike odgovore...
Moj odgovor je prost i uvek isti: "Moja glava".

Ness

pre 1 godinu

Zamena guma zima leto ume da bude naporna, guzve kod vulkanizera, vuci gume iz podruma, vracaj gume u podrum, ne mogu da stanu u gepek moras na sedista itd tako da ove gume za sve sezone nisu los kompromis kao sto i kazu u tekstu.
Probao sam ove gume i nisu mi se svidele, nisu mi ulivale poverenje ni zimi ni leti.

Dmf

pre 1 godinu

Glasam za letnje i zimske sam iz razloga što dobre, udobne all season gume koštaju malo više nego letnji i zimski set tigrovih ili savinih guma

Лане

pre 1 godinu

Из мог личног искуства нису се сјајно показале. Лети се брзо троше, мени су моје трајале две сезоне, након тога више не могу да се возе ни лети ни зими. Ако сте спремни да купујете гуме сваке две године онда је ок.

Duca

pre 1 godinu

Za male, jeftine gradske automobile univerzalne gume su odlično rešenje. Za velike, skupe i brze automobile, kojima se dosta putuje, nisu. Po meni, ne bi ih trebalo ni proizvoditi u širinama preko 200mm, niti u prečnicima preko 16 inča.

w

pre 1 godinu

Micheline CrossClimate je najbolji izbor. To je prva letnja guma koja je napravljena sa sarom koja joj omogucava da dobije i pahuljicu, tj. registrovana je i za zimsku upotrebu. Po meni, najbolji izbor gume ako ste vec odlucili da ne koristite zimske/letnje gume. Presao sam sa njima za sada 45 k km za 5 godina, i imao nekoliko gadnih kocenja i leti i zimi i po suvom i po vlaznom kolovozu i pokazale su se kao odlican izbor. Doduse, nisam vozio po ledu i po snegu, ali u tome i jeste poenta koristenja all seasonz guma. Da kojim slucajem vozim po planinama, ne bi ni isao na ovakav kompromis ...

dexter-lab

pre 1 godinu

U gradovima Srbije gde ima 10 dana sa malo snega, ova opcija je apsolutno najbolja. Stavis all season gume i vulkanizera vidis jednom u 5 godina, a ne 2x godisnje.
Ko zivi u selima i na planini mora da ima zimske.

mina

pre 1 godinu

Vec 4/5 pari guma vozim iskljucivo all season gume , kao ubedlivo najbolje su se pokazale Goodyear 4 season , i sada samo njih i kupujem. Odlicne zimi , leti vrlo solidne , koristio sam ih nekad na golfu 5 , sada na golfu 7 , u oba slucaja u dimenziji 205/55/16. Prezadovoljan sam . Jednom prilikom sam kupio Michelin CrossClimate, i razocarao sam se .

car

pre 1 godinu

Imam set tockova sa letnjim i set tockova sa zimskim guma i odlicno obavljaju posao. All seasion gume su smece. Ne moze guma da bude dobra zimi na -20 po snegu i leti na +50(temperatura asfalta). Takodje letnje sare na gumama su pravljene da odvode vodu a na zimskim da kopaju po snegu. Sara na all seasion gumama je kompromis izmedju ova dva, znaci niti dobro niti lose.

Roki

pre 1 godinu

Džabe pišete o gumama, na prethodnu vest brdo pluseva dobio lik koji kupuje dve po dve gume jer mu je velika investicija da doda 90€ i kupi 4 odjednom i tvrdi da je za bezbednost u saovraćaju bitnije davati migavac na vreme.

Radan

pre 1 godinu

Na isti način na koji su inžinjeri Dunlopa tokom osamdesetih izmislili toplu vodu, time što su od odličnih all season guma napravili letnje i zimske, sada je vreme da se vratimo nazad, bacimo letnje i zimske gume i kupimo ponovo ako season.
naravoučenije: dok ima ovaca, biće i vune...

Djorke

pre 1 godinu

Pa ne radi se i tome da li se isplate ili ne, od kako je tehnologija uznapredovala, a zime postale blaze prosto imaju smisla.

Na proslim kolima sam imao All Season i funkcionisao skroz normalno, bez da sam se igrao sa vulkanizerima svaku jesen i prolece.
Sadasnji auto sam kupio sa novim letnjim niskoprofilnim gumama, pa sam zbog toga uzeo 4 felne i 4 nove zimske gume balonke, opet zato jer nije imalo smisla da bacam prakticno nove letnje.

Ko ne zivi na planini, na selu, ko se drzi mahom ociscenih puteva funkcionisace bez problema.

seljak iz sumadije

pre 1 godinu

od all season guma, jedino miselinka zadovoljava sve uslove, ali i cena govori sve...nisu ni drugi premium proizvodjaci losi mada brzo se habaju...

Lale

pre 1 godinu

Poslednji auto sam kupio sa all season Miselinkama na njemu. Prostom matematikom sam dosao do zakljucka da im je vek trajanja 4 godine, moze i 5. Kada se istrose kupicu novi set istih guma. Ranije sam zbog raznoraznih najava kazni i slicno uvek imao dva seta guma leto/zima. To gubljenje vremena na razne felne, zamenu, placanje, cuvanje itd. je besmisleno. Njihov vek trajanja je 6 godina, moze i 7 i to je to. Ja cu moja 2 seta all season guma koristiti 8 godina a vi cete vas 1 set leto/zima guma koristiti 7 godina. Pri tom, idem i na more i na planinu i gradska voznja. E sad razni komentari tipa bolje su gume leto/zima ne piju vodu i nisam ja kriv sto ste ispali piglu i platili vise. I da napomenem, te zimske gume koje imate su za zimske uslove severne Evrope, a ne za Balkan i Mediteransku klimu, isto kao i letnje. Pozdrav!

dexter-lab

pre 1 godinu

U gradovima Srbije gde ima 10 dana sa malo snega, ova opcija je apsolutno najbolja. Stavis all season gume i vulkanizera vidis jednom u 5 godina, a ne 2x godisnje.
Ko zivi u selima i na planini mora da ima zimske.

Milovan

pre 1 godinu

nema kompromisa, zimska je za zimu a letnja za leto i svaka ae menja svake sezone ako vam je bezbednost bitna.
(ledenjak, 08. oktobar 2022 10:18)

Kada bi sve u zivotu bilo crno i belo lako bi sve resavali, zasto bi ja u Vojvodini gde je 95% voznje po ravnom i 5 dana snega godisnje se drndao sa zimskim i letnjim gumama, a vozim all season vec 5-tu godinu i nikada nisam imao problema vozio sam ih i po snegu savrseno drze, da li bi bile dobre za Kopaonik po snegu nemam pojma verujem da uz normalnu voznju ne bi bilo problema, za onoga ko vozi divlje njemu ni lanci ne pomazu po snegu ali za 90% vozaca all season gume zavrsavaju posao, da nekazem usteda u ceni guma plus vulkanizer plus drndanje sa gumama i felnama.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Često postavljam pitanje: "Šta vam je najskuplje na ljutoj mašini"???
Dobijam šarenolike odgovore...
Moj odgovor je prost i uvek isti: "Moja glava".

Lale

pre 1 godinu

Poslednji auto sam kupio sa all season Miselinkama na njemu. Prostom matematikom sam dosao do zakljucka da im je vek trajanja 4 godine, moze i 5. Kada se istrose kupicu novi set istih guma. Ranije sam zbog raznoraznih najava kazni i slicno uvek imao dva seta guma leto/zima. To gubljenje vremena na razne felne, zamenu, placanje, cuvanje itd. je besmisleno. Njihov vek trajanja je 6 godina, moze i 7 i to je to. Ja cu moja 2 seta all season guma koristiti 8 godina a vi cete vas 1 set leto/zima guma koristiti 7 godina. Pri tom, idem i na more i na planinu i gradska voznja. E sad razni komentari tipa bolje su gume leto/zima ne piju vodu i nisam ja kriv sto ste ispali piglu i platili vise. I da napomenem, te zimske gume koje imate su za zimske uslove severne Evrope, a ne za Balkan i Mediteransku klimu, isto kao i letnje. Pozdrav!

RCZ

pre 1 godinu

Ekonomski se svakako isplati . Po meni to je dobra opcija za kola sa slabijim motorima kojima performanse nisu u prvom planu . Daleko je guma za svako vreme po pitanju prijanjanja i stabilnosti u krivinama od solidne letnje gume za suvo vreme . Svako ce pronaci svoju racunicu . Moj otac , vec u godinama zadovoljan je sa svakom gumom jer vozi kao puz . Onaj ko ocekuje vise od gume po pitanju stabilnosti ne treba eksperimentisati . Leto letnja - zimi zimska.

Djorke

pre 1 godinu

Pa ne radi se i tome da li se isplate ili ne, od kako je tehnologija uznapredovala, a zime postale blaze prosto imaju smisla.

Na proslim kolima sam imao All Season i funkcionisao skroz normalno, bez da sam se igrao sa vulkanizerima svaku jesen i prolece.
Sadasnji auto sam kupio sa novim letnjim niskoprofilnim gumama, pa sam zbog toga uzeo 4 felne i 4 nove zimske gume balonke, opet zato jer nije imalo smisla da bacam prakticno nove letnje.

Ko ne zivi na planini, na selu, ko se drzi mahom ociscenih puteva funkcionisace bez problema.

Roki

pre 1 godinu

Džabe pišete o gumama, na prethodnu vest brdo pluseva dobio lik koji kupuje dve po dve gume jer mu je velika investicija da doda 90€ i kupi 4 odjednom i tvrdi da je za bezbednost u saovraćaju bitnije davati migavac na vreme.

w

pre 1 godinu

Micheline CrossClimate je najbolji izbor. To je prva letnja guma koja je napravljena sa sarom koja joj omogucava da dobije i pahuljicu, tj. registrovana je i za zimsku upotrebu. Po meni, najbolji izbor gume ako ste vec odlucili da ne koristite zimske/letnje gume. Presao sam sa njima za sada 45 k km za 5 godina, i imao nekoliko gadnih kocenja i leti i zimi i po suvom i po vlaznom kolovozu i pokazale su se kao odlican izbor. Doduse, nisam vozio po ledu i po snegu, ali u tome i jeste poenta koristenja all seasonz guma. Da kojim slucajem vozim po planinama, ne bi ni isao na ovakav kompromis ...

mali Mile

pre 1 godinu

Cros climate,Miselin. Prva sezona,stavljene leti,nisam presao ni 5000km i na Kopu na smesnoj uzbrdici kretanje iz mesta muka. pricam o nagibu 2-3%
Ipak ne postoji zaista guma all seson koja je kvalitetna zimi kao zimska,a leti kao letnja...

Radan

pre 1 godinu

Na isti način na koji su inžinjeri Dunlopa tokom osamdesetih izmislili toplu vodu, time što su od odličnih all season guma napravili letnje i zimske, sada je vreme da se vratimo nazad, bacimo letnje i zimske gume i kupimo ponovo ako season.
naravoučenije: dok ima ovaca, biće i vune...

Duca

pre 1 godinu

Za male, jeftine gradske automobile univerzalne gume su odlično rešenje. Za velike, skupe i brze automobile, kojima se dosta putuje, nisu. Po meni, ne bi ih trebalo ni proizvoditi u širinama preko 200mm, niti u prečnicima preko 16 inča.

Zoran Minić

pre 1 godinu

Džabe pišete o gumama, na prethodnu vest brdo pluseva dobio lik koji kupuje dve po dve gume jer mu je velika investicija da doda 90€ i kupi 4 odjednom i tvrdi da je za bezbednost u saovraćaju bitnije davati migavac na vreme.
(Roki, 8. oktobar 2022 09:39)

Da! Čovek je 100% u pravu. Za bezbednost je bitnije davati migavac NA VREME. A što se guma i bezbednosti tiče - bitnije je kao voziš nego na čemu voziš.

Za tvoju informaciju: Vozački sam položio pre 49 godina i od tada sam prešao više od 600 hiljada a manje od milion kilometara.

vido je

pre 1 godinu

Obzirom na sve navedeno ... zime sve blaze, 80% voznje po gradu, pogon na sva 4 tocka, abnormalne cene vulkanizera za zamenu i balansiranje sto mi godisnje odnosi 1,5 novu gumu, vozim all-season. I to vise nego dovoljno zadovoljava potrebe ... sigurnosne i finansijske.

Petar

pre 1 godinu

Imajte u vidu i da je minimalno dozvoljena dubina sara za letnje gume 2mm a za zimske 4 mm. Kada padnu ispod 4 mm po zakonu se ne smeju voziti kada ima snega leda i senznih padavina. U suprotnom pravite prekrsaj.

Petar

pre 1 godinu

Kad bi Srbi vozili po propisima, kad ne bi jurcali, vozili na repu, preticali kad nema realnog dobitka,ali ima mnogo rizika, moglo bi da se prica o nekoj sredini i univerzalnoj gumi.Medjutim ove glavudze nece spasiti ni najskuplja guma, vise je to mentaliteta jedne generacije, naroda vaspitanog u ova divlja, trula vremena.Vasu brzinu i nestrpljivost placate glavom, ali to je zakon prirode, taj zakon ne mozete da eskivirate, on nema rupe.

gigi

pre 1 godinu

Po 1000-ti put ista tema.

Na nekoj od prethodnih je bilo dobrih komentara iz iskustva. Moj zaključak je bio sledeći.

Ako prelazite do 10kkm godišnje i ne idete po baš velikom snegu, All Season je za vas. Služiće vas 4-5 godina jedan set bez problema.

Ako prelazite tipa 20-25k godišnje, onda nisu za vas. Menjaćete ih na 2 godine, tako da ne postoji nikakva ušteda, jer su obično i same gume skuplje. Za ove kilometraže, ipak se na kraju više isplati imati posebne setove za leto i zimu, trajaće vam 4 godine sigurno, a u svakoj sezoni ćete imati odgovarajuće gume.

Jedino ako je čuvanje jednog seta guma baš toliki problem, ili vam je toliko teško da odete 1-2 puta godišnje kod vulkanizera, onda uzmite All Season u svakom slučaju.

Ja teško da mogu dati neki smisleniji savet od ovoga.

Лане

pre 1 godinu

Из мог личног искуства нису се сјајно показале. Лети се брзо троше, мени су моје трајале две сезоне, након тога више не могу да се возе ни лети ни зими. Ако сте спремни да купујете гуме сваке две године онда је ок.

Realista

pre 1 godinu

@Ostoja
Onda lepo kupis dva seta(gume plus felne) i menjas kod vulkanizera. U zavisnosti od velicine, verovatno je 1000-1500 dinara. Sve drugo je kompromis. A kompromis nije najbolje resenje, nego nuzno zlo. A citajuci komentare "vec 5 godina vozim allseason i nikakvih problema nisam imao. Tom logikom i ja mogu da kazem da je moj cale bio u ratu i da se vratio bez ogrebotine, ali kakav je to argument. Da li je to garancija da ce i drugi imati srece kao on?

car

pre 1 godinu

Imam set tockova sa letnjim i set tockova sa zimskim guma i odlicno obavljaju posao. All seasion gume su smece. Ne moze guma da bude dobra zimi na -20 po snegu i leti na +50(temperatura asfalta). Takodje letnje sare na gumama su pravljene da odvode vodu a na zimskim da kopaju po snegu. Sara na all seasion gumama je kompromis izmedju ova dva, znaci niti dobro niti lose.

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Do pre cetiri godine na svim sam bivsim automobilima imao po dva seta, a onda sam presao na gume za sve sezone. Zasto? Prvenstveno zbog vrlo male kilometraze, blage zime, i prosto nisam video racunicu. Da sam ostao na dva seta zbog navedih razloga pre bi mi gume ostarile nego sto bi ih iskoristio, a zbog blage zime i sve vece kvalitete guma za sve sezone vise ne vidim potrebu za dva seta. Preporuka za Vredestein Quatrac 5, odlicna guma na svim testovima, lepa sara, i nikada nijedan problem.

Robi

pre 1 godinu

Nema tu kompromisa. Moze,za neki Punto i 90% gradska voznja sa malo predjenih km. To je to. Inace,ko ima dosta auto puta,magistralnih puteva,voznja po inostranstvu,planine i tako to,nema tu stednje,kupuju se top zimske i top letnje gume. Ja tako uvek,jednom se postave i mirni ste 4 god npr. Vasa sigurnost jeste i treba da bude zakon! Na tome vam stoji auto. I nema tu stednje...ej skupe su vam gume, likovi kupili auto neki besni SUV ovo ono,a ciganjisete se za gume-nemojte voziti auto,nije za vas. Ej,skupe gume...to samo kod nas ima...cirkus.

nn_lice

pre 1 godinu

Za manje gradske automobile, golf klasu, ako ne prelazite godišnje više od 5-10000km, za flotna vozila koja se koriste najčešće u gradu, uvek sam za all season gume. Ako imate premijum automobil, brz i sa puno KS, uvek dva seta, isto kao i sa rezervnim delovima, samo OE i OEM delovi, jer se valjda podrazumeva da imate novac za kvalitetne delove i gume ako vozite premijum auto.
Imao sam BF Goodrich all season gume skoro šest godina, za svaku preporuku, mada posle treće godine mora pažljivije da se vozi po snegu. Sada imam Nokian Seasonproof koje se nezvanično vode kao zimsko-letnje allseason i odlične su, naročito kada sam ih koristio prošle zime, po snegu. Za prethodni set neodlaskom kod vulkanizera sam uštedeo 2.5 nova pneumatika.

Boris

pre 1 godinu

Tigar allseasion vec trecu godinu, sjajne, zimi Divcibare par vikenda ni malo problema. Ne dozvolite ljudi da Vas lazu, uzmite gume Allseasion i ne mislite o njima par godina. A ovi pametnjakovici sa celavim Mishelin zimskim gumama neka znaju da za led guma ne postoji, sem kramponki sa ekserima, sve drugo zavrsava i All seasion kao i zimska.

Vozač

pre 1 godinu

Da, zato što onda menjam na 2 godine, a sa 2 kompleta se to razvuče na 4 godine. Praktično ih bacam čim izađu iz garancije, a nemam taj pritisak i gužvu 2x godišnje. Cena, cena je ista.

trt

pre 1 godinu

Ja kupio Sava allseason, vozim po Beogradu, par puta godisnje Zlatibor ili BiH po snegu ili suvom more Grcka....nisam primetio bitne razlike izmedju ovih i zimskih Tigar guma po snegu ili Klaber leti koje sam ranije imao. Mozda zato sto su sve jeftinije varijante, ne znam, znam samo da je meni isto a na vulkanizere sam zaboravio...doduse sada cesce proveravam pritisak u gumama kad sipam gorivo.

Ostoja

pre 1 godinu

Realista, 08.

Da si iole realista, saznao bi kad bi stanovao i Kusulinoj, kod Kalenić pijace... Ni točak na trotinetu nema gde da promeniš...
Nekad sam ja u Čelopečkoj, kod Žagubica kafane, na ulici na kolovozu skidao menjač i menjao lamelu i korpu... Ali tada su u ulici bila samo tri auta...

Realista

pre 1 godinu

Ljudi nece kod vulkanizera. Svi su sad velika gospoda, nece da se potrude ni oko cega. Vulkanizeri pljackaju narod. Meni nije tesko da u dvoristu, podignem auto na dizalicu, zamenim letnji set zimskim. Ujedno proverim kakvi su mi diskovi, plocice. Otvorim povremeno haubu, prekontrolisem ulje, tecnosti, creva itd. Nije to nista strasno. Sacuvao pare koje bih dao za vulkanizera, i domacinski vozim leti letnje, a zimi zimske gume.

Cojle

pre 1 godinu

Srbi i održavanje kola. Ko i poravke. I zidanje kuća.

Zato su i kuće tako zidane zato se i voze dršine, kojima škripe kočnice, dimi auspuh, lupaju osovine, isključujete lampice od filtera, poništavate prijave grešaka...jurite neki tehnički iz predgrađa jer će iole profesionalni servis da vam kršinu otera sa kanala...il jurite ortake ko ima isti model da vam pozajmi neki deo sa kola, da bi prošli tehnički.

Svi bi samo nekako nešto da zavrnu, ušićare...

Kad god kupujem kola, prvo pogledam par od vlasnika, da se upoznam sa modelom koji planiram da kupim.

Brate mili, pa vama (računam da je to većina vas komentatora koji hvalite univerzalnu gumu) je mnogo da radite mali servis svake godine. Sami menjate gude da slučajno ne bi platili vulkanizeru balansiranje i centriranje... itd itd... Svi bi da vozite da a da uštedite na svemu na čemu možete uštedeti. Ko što rekoh od dršina do nakrivih nedovršenih kuća.

Zimske su za zimu, letnje za leto. A kola na žalost treba da budu za ljude koji bi zaista prošli onaj nesrećni psihotest za polaganje. Tada pola vas ne bi imalo kola. A pešaci i ostali vozači bi odahnuli. Ko zna za koliko bi se procenata smanjio broj prekršaja i nesreća.

Hvala lepo, u pravu sam možete samo da me poljubite gde Sunce ne sija.

Bojan

pre 1 godinu

Imam SUV od 1600kg i zivim u Holandiji. Kupio sam ga prije 2,5 godine, sa njim su stigle bridgestone lm80 cisto zimske gume. Vozio sam ih 55000 km, ostalo im je jos 4mm a neki dan sam ih zamjenio sa Micheline crossclimate 2. Iznenadilo me je kako su tako dugo trajale jer sam ih vozio i ljeti i zimi. Nismo uocili neke probleme sa njima ljeti, sto me je iznenadilo jer sam ocekivao vece trosenje i losije drzanje puta. Nisam bio otvoren za kupovinu novog kompleta felugi i guma jer bi me kostalo sigurno 2-3000eur, takve su cijene ovdje, a auto cu vjerovatno mijenjati za par godina. Redovna zamjena guma kosta oko 150e, znaci oko 300e godisnje da mijenjam zimske i ljetnje. Komplet guma me je sada kostao oko 750e sa zamjenom. Dakle, moja racunica je da mi je bolje all season da koristim i mijenjam jednom u 2-3 godine nego da u tom periodu dam 600-900e samo na skidanje i stavljanje guma.

Realista

pre 1 godinu

@hmm
Slazem se, nemaju, ali gume na felnama mogu da se odloze i u podrum. Mogu gume da se zamene i na nekom parkingu, poligonu. A ako gospoda nece da prlja ruke, vulkanizer za montazu uzima dosta manje nego za ceo proces balansiranja, montaze na felne itd. E znam...sad ce mnogi reci nemamo podrum, nemamo felne. E pa gospodo, svi hocete da zivite u Beogradu, u stanovima od 40m2 a nemate osnovne uslove za zivot. Onda za vas nisu automobili, gradski prevoz u Beogradu je dosta pristojno organizovan.

Опери Миг-а

pre 1 godinu

Ja imam oba seta i ne idem kod vulaknizera,sam odradim imam gde da čuvam tako da od 2019 nisam bio kod vulkanizera.Osim ako sam imao defekt. Mada s obzirom da dolaze luda vremena prvi set koji mi se potroši dal zimski ili letnji staviću na M+S. Uštedeću na prostoru koji gubim,taman felne koje prodam uložiću u kupovinu.
(Lala, 08. oktobar 2022 10:38)


Нећеш ништа да уштедиш...М+S је ознака за блато и снег....само на енглеском...гума за сва годишња доба је нешто друго...а можда си само случајно погрешно написао....поздрав

Ostoja

pre 1 godinu

nn_lice, 08. oktobar 2022 14:26)

U pravu si prijatelju, ali gledam letos skupe džipove i limuzine... Polovina vozi na zimskim gumama a temperatura 38 stepeni...
Ovde kod nas se i skupi auti kupuju "za sve pare"., pa za gume na ostane...
Mnogi i ne znaju da danas sve popularnije bolje 17.tice, 18.tice, a da ne pominjem one za jače SUV - ove koštaju po 200 i više evra. Set guma hiljadarka... Pa ti vozi...

mina

pre 1 godinu

Vec 4/5 pari guma vozim iskljucivo all season gume , kao ubedlivo najbolje su se pokazale Goodyear 4 season , i sada samo njih i kupujem. Odlicne zimi , leti vrlo solidne , koristio sam ih nekad na golfu 5 , sada na golfu 7 , u oba slucaja u dimenziji 205/55/16. Prezadovoljan sam . Jednom prilikom sam kupio Michelin CrossClimate, i razocarao sam se .

Ness

pre 1 godinu

Zamena guma zima leto ume da bude naporna, guzve kod vulkanizera, vuci gume iz podruma, vracaj gume u podrum, ne mogu da stanu u gepek moras na sedista itd tako da ove gume za sve sezone nisu los kompromis kao sto i kazu u tekstu.
Probao sam ove gume i nisu mi se svidele, nisu mi ulivale poverenje ni zimi ni leti.

Komša

pre 1 godinu

Godinama smo imali jedan mali gradski i veći porodični auto.
Na malom smo uvek koristili univerzalke.Onih nekoliko puta po par dana kada zakuje obično smo koristili samo veci auto - i to uglavnom zato što ne zivimo u "ulici prvog prioriteta" pa nam očiste kada se sete.
Nikakvih problema nismo imali.

Za veci porodični auto uvek dva kompleta - sa sve felnama.
Sada imamo samo mali auto (deca porasla) i dva kompleta guma (domacih).Postupak isti kao kod veceg auta ranije.
Zameniš ranije malo,kada nema gužve.
Bolje je,rekao bih.

All in1

pre 1 godinu

7 godina za Pezo Bokser,(L 2,H 2) koristim Olsezon gume Bridzston Duravis M+S (225/70R15).Cena 120- 140e po komadu,plus 25-35e zamena i balansiranje,po komadu,u predgradju Pariza.Pre kupovine sam proverio,iz vise izvora,karakteristike oglasene od proizvodjaca,pogledao nekoliko testova auto-magazina i procitao gomilu iskustava onih koji su sa nima prosli hiljade kilometara.Prosecna ocena 4,2-4,5/5.Grad,auto-put,lokalniputevi,putevi bez asfalta,kaldrma,stovarista,gradilista,blato,sumski tereni,uzbrdice nizbrdice,sunce,kisa,plitak sneg,dubok sneg(obavezno lanci),redovno natovaren(retko maximalno),max brzina 163km/h(prazan na blagoj padini),u proseku 30 000km/godisnje;menjam na 45 000,iako jos ima do indikatora.Vrlo sam zadovoljan u svim aspektima.Istina,malo su glasnije od letnjih guma,ali se to ne cuje od buke motora.Ne nalazim interes,da ih menjam 2 puta godisnje (8 x 30 = 240e),za eventualnu razliku u komforu.Posle iskustva sa kombijem,obuo sa i auto olsizon gumama,miselin.Vrlo zadovoljan.40 godina za volanom,od 2 - 22 tocka.

Cojle

pre 1 godinu

Kupio auto sa letnjim gumama...i pre neki dan došao da kupim i stavim zimske. Kažu ovi vulkanizeri, bato a što ne kupiš univerzalne... Ok, kolko ti je univerzalna guma? 12000din/kom... Mhm...a kolko je zimska? 6000din/kom! A letnja?! 6000din/kom?!

Stavite vi meni zimske...a vašoj mami kažite da se vozi na univerzalnim.

Za cenu jednog seta, možeš da kupiš dva seta...i letnje i zimske.

Kada uračunaš da će ti duploduže trajati, poništava se trošak sezonskih menjanja guma.

A kao recimo i u muzici gde muzički stub nikad nije postigao kvalitet izrage a kamoli zvuka, kakav imaju zasebne komponente...tako nikad univerzalna guma neće ni približno biti dobra kao sezanska guma za trenutnu sezonu.

I treba računati da će se umesto na 3-4godine... menjati za 2 godine.

Tako da nema ni ekonomskog,ni korisnog ni logičnog razloga stavljati to đubre.

kent

pre 1 godinu

Klasicna propagnda prodavaca guma. All season je sasvim sasvim solidno resenje za 90% vozaca, automobila, situacija i sl. Letnje i zimske su za profi specificne situacije i za one koji se loze i imaju para na bacanje.

Lala

pre 1 godinu

Ja imam oba seta i ne idem kod vulaknizera,sam odradim imam gde da čuvam tako da od 2019 nisam bio kod vulkanizera.Osim ako sam imao defekt. Mada s obzirom da dolaze luda vremena prvi set koji mi se potroši dal zimski ili letnji staviću na M+S. Uštedeću na prostoru koji gubim,taman felne koje prodam uložiću u kupovinu.

Kosta

pre 1 godinu

Koristim ovaj tip guma 35 godina i nikada nije bilo problema.

Neko rece da je cross climate letnje guma sa zimskom šarom, što nije tačno, već je zimska guma sa šarom koja odlično odvodi vodu, nije bučna, i malo se troši na suvom asfaltu.

seljak iz sumadije

pre 1 godinu

od all season guma, jedino miselinka zadovoljava sve uslove, ali i cena govori sve...nisu ni drugi premium proizvodjaci losi mada brzo se habaju...

zainteresovani posmatrač

pre 1 godinu

Letnje gume leti, pogotovo imaju smisla na vreli dan i užareni autoput, zaista odlično leže, koče, takođe po kiši se snalaze jako, jako dobro.

Zimi All season gume, ne ide se van gradskih okruženja, autoputa i magistralnih puteva.

2 seta točkova (zasebne felne) i sam ih menjam, ode jedno prepodne dok sve obavim, jeste dosada...

Bolji kompromis, makar u mom slučaju, ne postoji.

po Srbiji i inostranstvu leti i zimi - uzduž i popreko

pre 1 godinu

na službenim kolima peti set celogodišnjih guma, privatno treći
ali samo good year i michelin jer za slabije nemam
bar 350 hiljada km
i svi živi i zdravi

Òšišana ovca

pre 1 godinu

Meni Beoguma prošle sezone uzela 12.500 dinara za dve zamene gume od 18".Ne bih u BG bolje prošao ni drugde.
I tako me deru preko dve decenije.
I onda se neko čudi što ljudi biraju AS gume.

zoran

pre 1 godinu

U gradovima su komunalne službe dužne da u tačno predviđenom roku očiste ulice i tako ih učine prohodnim. To je za njih zakonska obaveza kao što je moja da imam zimske gume kada to uslovu puta zahtevaju. Šta sad da radimo, zašto bih ja morao da se izlažem troškovima kada će mi putari lepo očistiti put. A šta ako neće? Ko je njih ikada za išta kaznio ili smenio rukovodstvo za nepostupanje po zakonu? Naravno ovo je novina koja je uvedena pre desetak godina i time omogućila neprincipijelno ekstra bogaćenje proizvođači guma, vulkanizera ali i države (preko MUP-a).

Dmf

pre 1 godinu

Glasam za letnje i zimske sam iz razloga što dobre, udobne all season gume koštaju malo više nego letnji i zimski set tigrovih ili savinih guma

Brada_BG

pre 1 godinu

All season je odlicna za one koje bas malo prelaze, i ono sto je jako bitno jeste da kad bas sve zaveje i zabeli, ostavite auto i idite prevozom ili taxijem, jer je u tim situacijama i sa zimskim tesko kad krenete po uzbrdicama i nizbrdicama.

kimi

pre 1 godinu

ja imam odlicne all season...mada ih stavljam kad je vreme za zimske i vozim ih zimi...
Obzirom da su zime blage i ne mrdam nesto preterano van bg mislim da je to.dobra kombinacija...
Inace leti imam letnje i to je to...

Zoran

pre 1 godinu

@T
https://www.abs.gov.rs/sr/analize-i-istrazivanja/statistika-i-analize/statisticki-izvestaji
Evo statisticki izvestaji. Broj saobracajnih nezgoda se smanjuje. Mozda ne iz godine u godinu, ali prisutan je taj trend. Pre 5-10 godina je bilo vise nesreca i vise poginulih. E sad, sta je uzrok tome, to je diskutabilno.

nikola

pre 1 godinu

Prolece I leti vozim kabrio sa letnjim gumama, ostalo karavan sa zimskim..vozim I karavan kad idem na duzi put sa zimskim gumam I leti.. Apsolutno nikakvu razliku nisam primetio.. Auto koci ko lud.. Jedino sto kao se gume Malo vise trose Ali Koga briga.. A i to nisam primetio.

Los ritam

pre 1 godinu

Crossclimate za teretna vozila,
vrlo dobra leti i po kisi, kao i zimi.
Po snegu imaju manu, neophodni su lanci, kanali se jednostavno ispune snegom i kada zaledi tu je kraj upravljivosti.
Preporuka za gumu.

gigi

pre 1 godinu

Munchen

Komentar vam je u stilu "kupujem samo All Season i stavim nove svakih 6 meseci jer sam tako u mogućnosti". Mislim da je ideja članka i rasprave u komentarima malo drugačija. Svako dobro.

Čačanin

pre 1 godinu

Stavio Mišelinke pre leta, 19’’ (800€ sa montiranjem i centriranjem posle 50kkm sa letnjim gumama), videćemo šta će biti tokom zime. Kroz Nemačku nisam nešto forsirao ali imam utisak da je lakse prelazio 200kmh sa letnjim nego zimskim, kroz Austriju kiša skoro svo vreme, nisam primetio losije ponašanje tokom kocenja.
Koliko sam shvatio, manja je trajnost allseason pneumatika od standardnih.
(Chiko, 08. oktobar 2022 11:14)
****************
Ne znam gde si našao tako povoljno kiselinke 19-ice...ja sam okrenuo par radnji i na kraju dao hiljadarku, doduše sa sve osiguranjem, a osiguranje ne verujem da je više od 20 evra po gumi...

Nucky Thompson

pre 1 godinu

Zivim u zemlji gdje svi kupuju all season gume. Prosle sedmice sam kupio Michelin, stavio na prednju osovinu. Nema smaranja sa ljetnim- zimskim.

ime moje

pre 1 godinu

Veoma prosto. Sve zavisi koliko km se prelazi. Ako je to do 10000km onda se izplati. Vise od toga, bolje je menjati
(nbjk, 08. oktobar 2022 10:25)

A sta ako vozilo taxi ili dostave 100% svoje kilometraze pravi u gradu gde je uvek očišćeno i predje godišnje 50 000km, ne isplati se?

Straight Outta München

pre 1 godinu

Odem na sajt Adaca i vidim koje su najbolje ocenjene All Season gume i kupim. Kakve crne letnie zimske menjanje i slicno… Nikad problem nisam imao, a isao sam x puta na zimovanje u Austriju kada bas napada sneg… Ne gledam cenu i to je…

Chiko

pre 1 godinu

Stavio Mišelinke pre leta, 19’’ (800€ sa montiranjem i centriranjem posle 50kkm sa letnjim gumama), videćemo šta će biti tokom zime. Kroz Nemačku nisam nešto forsirao ali imam utisak da je lakse prelazio 200kmh sa letnjim nego zimskim, kroz Austriju kiša skoro svo vreme, nisam primetio losije ponašanje tokom kocenja.
Koliko sam shvatio, manja je trajnost allseason pneumatika od standardnih.

gigi

pre 1 godinu

Vidim da ima komentara od ljudi koji voze dostavna/teretna vozila i slično.

Mislim da gume tog tipa (teretne) nisu za poređenje sa ovim što se ugrađuje na putnička vozila. Kamion "gura" 100kkm sa jednim setom opušteno, na putničkom max 50kkm, ako i toliko.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@joke:

Dobra cena, dugotrajne, odlične po ledu, u ostalim uslovima pristojne... Za te pare vrlo dobar izbor. Vozim ih 7 godina.

Boris

pre 1 godinu

Na "civilnim" kolima menjam zimske/letnje. Tu nema kompromisa.

Terenac je na All Season, ima i pahuljicu. Ako je samo m+s ta se ne računa kao zimska. Razlog je što je bolja za dubok sneg od "pravih" zimskih. Ono gde je problem je tanak sloj bljuzge i leda na asfaltu, tu dominiraju namenske gume. Bila je jedna fenomenalna yokohama koja je imala oznaku ice/terrain, ali je nema više.

Lale

pre 1 godinu

Poslednji auto sam kupio sa all season Miselinkama na njemu. Prostom matematikom sam dosao do zakljucka da im je vek trajanja 4 godine, moze i 5. Kada se istrose kupicu novi set istih guma. Ranije sam zbog raznoraznih najava kazni i slicno uvek imao dva seta guma leto/zima. To gubljenje vremena na razne felne, zamenu, placanje, cuvanje itd. je besmisleno. Njihov vek trajanja je 6 godina, moze i 7 i to je to. Ja cu moja 2 seta all season guma koristiti 8 godina a vi cete vas 1 set leto/zima guma koristiti 7 godina. Pri tom, idem i na more i na planinu i gradska voznja. E sad razni komentari tipa bolje su gume leto/zima ne piju vodu i nisam ja kriv sto ste ispali piglu i platili vise. I da napomenem, te zimske gume koje imate su za zimske uslove severne Evrope, a ne za Balkan i Mediteransku klimu, isto kao i letnje. Pozdrav!

car

pre 1 godinu

Imam set tockova sa letnjim i set tockova sa zimskim guma i odlicno obavljaju posao. All seasion gume su smece. Ne moze guma da bude dobra zimi na -20 po snegu i leti na +50(temperatura asfalta). Takodje letnje sare na gumama su pravljene da odvode vodu a na zimskim da kopaju po snegu. Sara na all seasion gumama je kompromis izmedju ova dva, znaci niti dobro niti lose.

Cojle

pre 1 godinu

Kupio auto sa letnjim gumama...i pre neki dan došao da kupim i stavim zimske. Kažu ovi vulkanizeri, bato a što ne kupiš univerzalne... Ok, kolko ti je univerzalna guma? 12000din/kom... Mhm...a kolko je zimska? 6000din/kom! A letnja?! 6000din/kom?!

Stavite vi meni zimske...a vašoj mami kažite da se vozi na univerzalnim.

Za cenu jednog seta, možeš da kupiš dva seta...i letnje i zimske.

Kada uračunaš da će ti duploduže trajati, poništava se trošak sezonskih menjanja guma.

A kao recimo i u muzici gde muzički stub nikad nije postigao kvalitet izrage a kamoli zvuka, kakav imaju zasebne komponente...tako nikad univerzalna guma neće ni približno biti dobra kao sezanska guma za trenutnu sezonu.

I treba računati da će se umesto na 3-4godine... menjati za 2 godine.

Tako da nema ni ekonomskog,ni korisnog ni logičnog razloga stavljati to đubre.

Cojle

pre 1 godinu

Srbi i održavanje kola. Ko i poravke. I zidanje kuća.

Zato su i kuće tako zidane zato se i voze dršine, kojima škripe kočnice, dimi auspuh, lupaju osovine, isključujete lampice od filtera, poništavate prijave grešaka...jurite neki tehnički iz predgrađa jer će iole profesionalni servis da vam kršinu otera sa kanala...il jurite ortake ko ima isti model da vam pozajmi neki deo sa kola, da bi prošli tehnički.

Svi bi samo nekako nešto da zavrnu, ušićare...

Kad god kupujem kola, prvo pogledam par od vlasnika, da se upoznam sa modelom koji planiram da kupim.

Brate mili, pa vama (računam da je to većina vas komentatora koji hvalite univerzalnu gumu) je mnogo da radite mali servis svake godine. Sami menjate gude da slučajno ne bi platili vulkanizeru balansiranje i centriranje... itd itd... Svi bi da vozite da a da uštedite na svemu na čemu možete uštedeti. Ko što rekoh od dršina do nakrivih nedovršenih kuća.

Zimske su za zimu, letnje za leto. A kola na žalost treba da budu za ljude koji bi zaista prošli onaj nesrećni psihotest za polaganje. Tada pola vas ne bi imalo kola. A pešaci i ostali vozači bi odahnuli. Ko zna za koliko bi se procenata smanjio broj prekršaja i nesreća.

Hvala lepo, u pravu sam možete samo da me poljubite gde Sunce ne sija.

mali Mile

pre 1 godinu

Cros climate,Miselin. Prva sezona,stavljene leti,nisam presao ni 5000km i na Kopu na smesnoj uzbrdici kretanje iz mesta muka. pricam o nagibu 2-3%
Ipak ne postoji zaista guma all seson koja je kvalitetna zimi kao zimska,a leti kao letnja...

Лане

pre 1 godinu

Из мог личног искуства нису се сјајно показале. Лети се брзо троше, мени су моје трајале две сезоне, након тога више не могу да се возе ни лети ни зими. Ако сте спремни да купујете гуме сваке две године онда је ок.

nikola

pre 1 godinu

Prolece I leti vozim kabrio sa letnjim gumama, ostalo karavan sa zimskim..vozim I karavan kad idem na duzi put sa zimskim gumam I leti.. Apsolutno nikakvu razliku nisam primetio.. Auto koci ko lud.. Jedino sto kao se gume Malo vise trose Ali Koga briga.. A i to nisam primetio.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Često postavljam pitanje: "Šta vam je najskuplje na ljutoj mašini"???
Dobijam šarenolike odgovore...
Moj odgovor je prost i uvek isti: "Moja glava".

Roki

pre 1 godinu

Džabe pišete o gumama, na prethodnu vest brdo pluseva dobio lik koji kupuje dve po dve gume jer mu je velika investicija da doda 90€ i kupi 4 odjednom i tvrdi da je za bezbednost u saovraćaju bitnije davati migavac na vreme.

Dmf

pre 1 godinu

Glasam za letnje i zimske sam iz razloga što dobre, udobne all season gume koštaju malo više nego letnji i zimski set tigrovih ili savinih guma

Realista

pre 1 godinu

Ljudi nece kod vulkanizera. Svi su sad velika gospoda, nece da se potrude ni oko cega. Vulkanizeri pljackaju narod. Meni nije tesko da u dvoristu, podignem auto na dizalicu, zamenim letnji set zimskim. Ujedno proverim kakvi su mi diskovi, plocice. Otvorim povremeno haubu, prekontrolisem ulje, tecnosti, creva itd. Nije to nista strasno. Sacuvao pare koje bih dao za vulkanizera, i domacinski vozim leti letnje, a zimi zimske gume.

Realista

pre 1 godinu

@Ostoja
Onda lepo kupis dva seta(gume plus felne) i menjas kod vulkanizera. U zavisnosti od velicine, verovatno je 1000-1500 dinara. Sve drugo je kompromis. A kompromis nije najbolje resenje, nego nuzno zlo. A citajuci komentare "vec 5 godina vozim allseason i nikakvih problema nisam imao. Tom logikom i ja mogu da kazem da je moj cale bio u ratu i da se vratio bez ogrebotine, ali kakav je to argument. Da li je to garancija da ce i drugi imati srece kao on?

Radan

pre 1 godinu

Na isti način na koji su inžinjeri Dunlopa tokom osamdesetih izmislili toplu vodu, time što su od odličnih all season guma napravili letnje i zimske, sada je vreme da se vratimo nazad, bacimo letnje i zimske gume i kupimo ponovo ako season.
naravoučenije: dok ima ovaca, biće i vune...

seljak iz sumadije

pre 1 godinu

od all season guma, jedino miselinka zadovoljava sve uslove, ali i cena govori sve...nisu ni drugi premium proizvodjaci losi mada brzo se habaju...

Chiko

pre 1 godinu

Stavio Mišelinke pre leta, 19’’ (800€ sa montiranjem i centriranjem posle 50kkm sa letnjim gumama), videćemo šta će biti tokom zime. Kroz Nemačku nisam nešto forsirao ali imam utisak da je lakse prelazio 200kmh sa letnjim nego zimskim, kroz Austriju kiša skoro svo vreme, nisam primetio losije ponašanje tokom kocenja.
Koliko sam shvatio, manja je trajnost allseason pneumatika od standardnih.

Zoran Minić

pre 1 godinu

Džabe pišete o gumama, na prethodnu vest brdo pluseva dobio lik koji kupuje dve po dve gume jer mu je velika investicija da doda 90€ i kupi 4 odjednom i tvrdi da je za bezbednost u saovraćaju bitnije davati migavac na vreme.
(Roki, 8. oktobar 2022 09:39)

Da! Čovek je 100% u pravu. Za bezbednost je bitnije davati migavac NA VREME. A što se guma i bezbednosti tiče - bitnije je kao voziš nego na čemu voziš.

Za tvoju informaciju: Vozački sam položio pre 49 godina i od tada sam prešao više od 600 hiljada a manje od milion kilometara.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Odem na sajt Adaca i vidim koje su najbolje ocenjene All Season gume i kupim. Kakve crne letnie zimske menjanje i slicno… Nikad problem nisam imao, a isao sam x puta na zimovanje u Austriju kada bas napada sneg… Ne gledam cenu i to je…

mina

pre 1 godinu

Vec 4/5 pari guma vozim iskljucivo all season gume , kao ubedlivo najbolje su se pokazale Goodyear 4 season , i sada samo njih i kupujem. Odlicne zimi , leti vrlo solidne , koristio sam ih nekad na golfu 5 , sada na golfu 7 , u oba slucaja u dimenziji 205/55/16. Prezadovoljan sam . Jednom prilikom sam kupio Michelin CrossClimate, i razocarao sam se .

Duca

pre 1 godinu

Za male, jeftine gradske automobile univerzalne gume su odlično rešenje. Za velike, skupe i brze automobile, kojima se dosta putuje, nisu. Po meni, ne bi ih trebalo ni proizvoditi u širinama preko 200mm, niti u prečnicima preko 16 inča.

Boris

pre 1 godinu

Tigar allseasion vec trecu godinu, sjajne, zimi Divcibare par vikenda ni malo problema. Ne dozvolite ljudi da Vas lazu, uzmite gume Allseasion i ne mislite o njima par godina. A ovi pametnjakovici sa celavim Mishelin zimskim gumama neka znaju da za led guma ne postoji, sem kramponki sa ekserima, sve drugo zavrsava i All seasion kao i zimska.

RCZ

pre 1 godinu

Ekonomski se svakako isplati . Po meni to je dobra opcija za kola sa slabijim motorima kojima performanse nisu u prvom planu . Daleko je guma za svako vreme po pitanju prijanjanja i stabilnosti u krivinama od solidne letnje gume za suvo vreme . Svako ce pronaci svoju racunicu . Moj otac , vec u godinama zadovoljan je sa svakom gumom jer vozi kao puz . Onaj ko ocekuje vise od gume po pitanju stabilnosti ne treba eksperimentisati . Leto letnja - zimi zimska.

Ness

pre 1 godinu

Zamena guma zima leto ume da bude naporna, guzve kod vulkanizera, vuci gume iz podruma, vracaj gume u podrum, ne mogu da stanu u gepek moras na sedista itd tako da ove gume za sve sezone nisu los kompromis kao sto i kazu u tekstu.
Probao sam ove gume i nisu mi se svidele, nisu mi ulivale poverenje ni zimi ni leti.

Robi

pre 1 godinu

Nema tu kompromisa. Moze,za neki Punto i 90% gradska voznja sa malo predjenih km. To je to. Inace,ko ima dosta auto puta,magistralnih puteva,voznja po inostranstvu,planine i tako to,nema tu stednje,kupuju se top zimske i top letnje gume. Ja tako uvek,jednom se postave i mirni ste 4 god npr. Vasa sigurnost jeste i treba da bude zakon! Na tome vam stoji auto. I nema tu stednje...ej skupe su vam gume, likovi kupili auto neki besni SUV ovo ono,a ciganjisete se za gume-nemojte voziti auto,nije za vas. Ej,skupe gume...to samo kod nas ima...cirkus.

w

pre 1 godinu

Micheline CrossClimate je najbolji izbor. To je prva letnja guma koja je napravljena sa sarom koja joj omogucava da dobije i pahuljicu, tj. registrovana je i za zimsku upotrebu. Po meni, najbolji izbor gume ako ste vec odlucili da ne koristite zimske/letnje gume. Presao sam sa njima za sada 45 k km za 5 godina, i imao nekoliko gadnih kocenja i leti i zimi i po suvom i po vlaznom kolovozu i pokazale su se kao odlican izbor. Doduse, nisam vozio po ledu i po snegu, ali u tome i jeste poenta koristenja all seasonz guma. Da kojim slucajem vozim po planinama, ne bi ni isao na ovakav kompromis ...

Lala

pre 1 godinu

Ja imam oba seta i ne idem kod vulaknizera,sam odradim imam gde da čuvam tako da od 2019 nisam bio kod vulkanizera.Osim ako sam imao defekt. Mada s obzirom da dolaze luda vremena prvi set koji mi se potroši dal zimski ili letnji staviću na M+S. Uštedeću na prostoru koji gubim,taman felne koje prodam uložiću u kupovinu.

Milovan

pre 1 godinu

nema kompromisa, zimska je za zimu a letnja za leto i svaka ae menja svake sezone ako vam je bezbednost bitna.
(ledenjak, 08. oktobar 2022 10:18)

Kada bi sve u zivotu bilo crno i belo lako bi sve resavali, zasto bi ja u Vojvodini gde je 95% voznje po ravnom i 5 dana snega godisnje se drndao sa zimskim i letnjim gumama, a vozim all season vec 5-tu godinu i nikada nisam imao problema vozio sam ih i po snegu savrseno drze, da li bi bile dobre za Kopaonik po snegu nemam pojma verujem da uz normalnu voznju ne bi bilo problema, za onoga ko vozi divlje njemu ni lanci ne pomazu po snegu ali za 90% vozaca all season gume zavrsavaju posao, da nekazem usteda u ceni guma plus vulkanizer plus drndanje sa gumama i felnama.

kent

pre 1 godinu

Klasicna propagnda prodavaca guma. All season je sasvim sasvim solidno resenje za 90% vozaca, automobila, situacija i sl. Letnje i zimske su za profi specificne situacije i za one koji se loze i imaju para na bacanje.

ime moje

pre 1 godinu

Veoma prosto. Sve zavisi koliko km se prelazi. Ako je to do 10000km onda se izplati. Vise od toga, bolje je menjati
(nbjk, 08. oktobar 2022 10:25)

A sta ako vozilo taxi ili dostave 100% svoje kilometraze pravi u gradu gde je uvek očišćeno i predje godišnje 50 000km, ne isplati se?

Ostoja

pre 1 godinu

Realista, 08.

Da si iole realista, saznao bi kad bi stanovao i Kusulinoj, kod Kalenić pijace... Ni točak na trotinetu nema gde da promeniš...
Nekad sam ja u Čelopečkoj, kod Žagubica kafane, na ulici na kolovozu skidao menjač i menjao lamelu i korpu... Ali tada su u ulici bila samo tri auta...

dexter-lab

pre 1 godinu

U gradovima Srbije gde ima 10 dana sa malo snega, ova opcija je apsolutno najbolja. Stavis all season gume i vulkanizera vidis jednom u 5 godina, a ne 2x godisnje.
Ko zivi u selima i na planini mora da ima zimske.

Realista

pre 1 godinu

@hmm
Slazem se, nemaju, ali gume na felnama mogu da se odloze i u podrum. Mogu gume da se zamene i na nekom parkingu, poligonu. A ako gospoda nece da prlja ruke, vulkanizer za montazu uzima dosta manje nego za ceo proces balansiranja, montaze na felne itd. E znam...sad ce mnogi reci nemamo podrum, nemamo felne. E pa gospodo, svi hocete da zivite u Beogradu, u stanovima od 40m2 a nemate osnovne uslove za zivot. Onda za vas nisu automobili, gradski prevoz u Beogradu je dosta pristojno organizovan.

kimi

pre 1 godinu

ja imam odlicne all season...mada ih stavljam kad je vreme za zimske i vozim ih zimi...
Obzirom da su zime blage i ne mrdam nesto preterano van bg mislim da je to.dobra kombinacija...
Inace leti imam letnje i to je to...

Komša

pre 1 godinu

Godinama smo imali jedan mali gradski i veći porodični auto.
Na malom smo uvek koristili univerzalke.Onih nekoliko puta po par dana kada zakuje obično smo koristili samo veci auto - i to uglavnom zato što ne zivimo u "ulici prvog prioriteta" pa nam očiste kada se sete.
Nikakvih problema nismo imali.

Za veci porodični auto uvek dva kompleta - sa sve felnama.
Sada imamo samo mali auto (deca porasla) i dva kompleta guma (domacih).Postupak isti kao kod veceg auta ranije.
Zameniš ranije malo,kada nema gužve.
Bolje je,rekao bih.

Nucky Thompson

pre 1 godinu

Zivim u zemlji gdje svi kupuju all season gume. Prosle sedmice sam kupio Michelin, stavio na prednju osovinu. Nema smaranja sa ljetnim- zimskim.

vido je

pre 1 godinu

Obzirom na sve navedeno ... zime sve blaze, 80% voznje po gradu, pogon na sva 4 tocka, abnormalne cene vulkanizera za zamenu i balansiranje sto mi godisnje odnosi 1,5 novu gumu, vozim all-season. I to vise nego dovoljno zadovoljava potrebe ... sigurnosne i finansijske.

Petar

pre 1 godinu

Imajte u vidu i da je minimalno dozvoljena dubina sara za letnje gume 2mm a za zimske 4 mm. Kada padnu ispod 4 mm po zakonu se ne smeju voziti kada ima snega leda i senznih padavina. U suprotnom pravite prekrsaj.

Òšišana ovca

pre 1 godinu

Meni Beoguma prošle sezone uzela 12.500 dinara za dve zamene gume od 18".Ne bih u BG bolje prošao ni drugde.
I tako me deru preko dve decenije.
I onda se neko čudi što ljudi biraju AS gume.

gigi

pre 1 godinu

Po 1000-ti put ista tema.

Na nekoj od prethodnih je bilo dobrih komentara iz iskustva. Moj zaključak je bio sledeći.

Ako prelazite do 10kkm godišnje i ne idete po baš velikom snegu, All Season je za vas. Služiće vas 4-5 godina jedan set bez problema.

Ako prelazite tipa 20-25k godišnje, onda nisu za vas. Menjaćete ih na 2 godine, tako da ne postoji nikakva ušteda, jer su obično i same gume skuplje. Za ove kilometraže, ipak se na kraju više isplati imati posebne setove za leto i zimu, trajaće vam 4 godine sigurno, a u svakoj sezoni ćete imati odgovarajuće gume.

Jedino ako je čuvanje jednog seta guma baš toliki problem, ili vam je toliko teško da odete 1-2 puta godišnje kod vulkanizera, onda uzmite All Season u svakom slučaju.

Ja teško da mogu dati neki smisleniji savet od ovoga.

Petar

pre 1 godinu

Kad bi Srbi vozili po propisima, kad ne bi jurcali, vozili na repu, preticali kad nema realnog dobitka,ali ima mnogo rizika, moglo bi da se prica o nekoj sredini i univerzalnoj gumi.Medjutim ove glavudze nece spasiti ni najskuplja guma, vise je to mentaliteta jedne generacije, naroda vaspitanog u ova divlja, trula vremena.Vasu brzinu i nestrpljivost placate glavom, ali to je zakon prirode, taj zakon ne mozete da eskivirate, on nema rupe.

po Srbiji i inostranstvu leti i zimi - uzduž i popreko

pre 1 godinu

na službenim kolima peti set celogodišnjih guma, privatno treći
ali samo good year i michelin jer za slabije nemam
bar 350 hiljada km
i svi živi i zdravi

zoran

pre 1 godinu

U gradovima su komunalne službe dužne da u tačno predviđenom roku očiste ulice i tako ih učine prohodnim. To je za njih zakonska obaveza kao što je moja da imam zimske gume kada to uslovu puta zahtevaju. Šta sad da radimo, zašto bih ja morao da se izlažem troškovima kada će mi putari lepo očistiti put. A šta ako neće? Ko je njih ikada za išta kaznio ili smenio rukovodstvo za nepostupanje po zakonu? Naravno ovo je novina koja je uvedena pre desetak godina i time omogućila neprincipijelno ekstra bogaćenje proizvođači guma, vulkanizera ali i države (preko MUP-a).

Djorke

pre 1 godinu

Pa ne radi se i tome da li se isplate ili ne, od kako je tehnologija uznapredovala, a zime postale blaze prosto imaju smisla.

Na proslim kolima sam imao All Season i funkcionisao skroz normalno, bez da sam se igrao sa vulkanizerima svaku jesen i prolece.
Sadasnji auto sam kupio sa novim letnjim niskoprofilnim gumama, pa sam zbog toga uzeo 4 felne i 4 nove zimske gume balonke, opet zato jer nije imalo smisla da bacam prakticno nove letnje.

Ko ne zivi na planini, na selu, ko se drzi mahom ociscenih puteva funkcionisace bez problema.

zainteresovani posmatrač

pre 1 godinu

Letnje gume leti, pogotovo imaju smisla na vreli dan i užareni autoput, zaista odlično leže, koče, takođe po kiši se snalaze jako, jako dobro.

Zimi All season gume, ne ide se van gradskih okruženja, autoputa i magistralnih puteva.

2 seta točkova (zasebne felne) i sam ih menjam, ode jedno prepodne dok sve obavim, jeste dosada...

Bolji kompromis, makar u mom slučaju, ne postoji.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@joke:

Dobra cena, dugotrajne, odlične po ledu, u ostalim uslovima pristojne... Za te pare vrlo dobar izbor. Vozim ih 7 godina.

nn_lice

pre 1 godinu

Za manje gradske automobile, golf klasu, ako ne prelazite godišnje više od 5-10000km, za flotna vozila koja se koriste najčešće u gradu, uvek sam za all season gume. Ako imate premijum automobil, brz i sa puno KS, uvek dva seta, isto kao i sa rezervnim delovima, samo OE i OEM delovi, jer se valjda podrazumeva da imate novac za kvalitetne delove i gume ako vozite premijum auto.
Imao sam BF Goodrich all season gume skoro šest godina, za svaku preporuku, mada posle treće godine mora pažljivije da se vozi po snegu. Sada imam Nokian Seasonproof koje se nezvanično vode kao zimsko-letnje allseason i odlične su, naročito kada sam ih koristio prošle zime, po snegu. Za prethodni set neodlaskom kod vulkanizera sam uštedeo 2.5 nova pneumatika.

Los ritam

pre 1 godinu

Crossclimate za teretna vozila,
vrlo dobra leti i po kisi, kao i zimi.
Po snegu imaju manu, neophodni su lanci, kanali se jednostavno ispune snegom i kada zaledi tu je kraj upravljivosti.
Preporuka za gumu.

All in1

pre 1 godinu

7 godina za Pezo Bokser,(L 2,H 2) koristim Olsezon gume Bridzston Duravis M+S (225/70R15).Cena 120- 140e po komadu,plus 25-35e zamena i balansiranje,po komadu,u predgradju Pariza.Pre kupovine sam proverio,iz vise izvora,karakteristike oglasene od proizvodjaca,pogledao nekoliko testova auto-magazina i procitao gomilu iskustava onih koji su sa nima prosli hiljade kilometara.Prosecna ocena 4,2-4,5/5.Grad,auto-put,lokalniputevi,putevi bez asfalta,kaldrma,stovarista,gradilista,blato,sumski tereni,uzbrdice nizbrdice,sunce,kisa,plitak sneg,dubok sneg(obavezno lanci),redovno natovaren(retko maximalno),max brzina 163km/h(prazan na blagoj padini),u proseku 30 000km/godisnje;menjam na 45 000,iako jos ima do indikatora.Vrlo sam zadovoljan u svim aspektima.Istina,malo su glasnije od letnjih guma,ali se to ne cuje od buke motora.Ne nalazim interes,da ih menjam 2 puta godisnje (8 x 30 = 240e),za eventualnu razliku u komforu.Posle iskustva sa kombijem,obuo sa i auto olsizon gumama,miselin.Vrlo zadovoljan.40 godina za volanom,od 2 - 22 tocka.

Bojan

pre 1 godinu

Imam SUV od 1600kg i zivim u Holandiji. Kupio sam ga prije 2,5 godine, sa njim su stigle bridgestone lm80 cisto zimske gume. Vozio sam ih 55000 km, ostalo im je jos 4mm a neki dan sam ih zamjenio sa Micheline crossclimate 2. Iznenadilo me je kako su tako dugo trajale jer sam ih vozio i ljeti i zimi. Nismo uocili neke probleme sa njima ljeti, sto me je iznenadilo jer sam ocekivao vece trosenje i losije drzanje puta. Nisam bio otvoren za kupovinu novog kompleta felugi i guma jer bi me kostalo sigurno 2-3000eur, takve su cijene ovdje, a auto cu vjerovatno mijenjati za par godina. Redovna zamjena guma kosta oko 150e, znaci oko 300e godisnje da mijenjam zimske i ljetnje. Komplet guma me je sada kostao oko 750e sa zamjenom. Dakle, moja racunica je da mi je bolje all season da koristim i mijenjam jednom u 2-3 godine nego da u tom periodu dam 600-900e samo na skidanje i stavljanje guma.

gigi

pre 1 godinu

Munchen

Komentar vam je u stilu "kupujem samo All Season i stavim nove svakih 6 meseci jer sam tako u mogućnosti". Mislim da je ideja članka i rasprave u komentarima malo drugačija. Svako dobro.

Vozač

pre 1 godinu

Da, zato što onda menjam na 2 godine, a sa 2 kompleta se to razvuče na 4 godine. Praktično ih bacam čim izađu iz garancije, a nemam taj pritisak i gužvu 2x godišnje. Cena, cena je ista.

trt

pre 1 godinu

Ja kupio Sava allseason, vozim po Beogradu, par puta godisnje Zlatibor ili BiH po snegu ili suvom more Grcka....nisam primetio bitne razlike izmedju ovih i zimskih Tigar guma po snegu ili Klaber leti koje sam ranije imao. Mozda zato sto su sve jeftinije varijante, ne znam, znam samo da je meni isto a na vulkanizere sam zaboravio...doduse sada cesce proveravam pritisak u gumama kad sipam gorivo.

Kosta

pre 1 godinu

Koristim ovaj tip guma 35 godina i nikada nije bilo problema.

Neko rece da je cross climate letnje guma sa zimskom šarom, što nije tačno, već je zimska guma sa šarom koja odlično odvodi vodu, nije bučna, i malo se troši na suvom asfaltu.

Опери Миг-а

pre 1 godinu

Ja imam oba seta i ne idem kod vulaknizera,sam odradim imam gde da čuvam tako da od 2019 nisam bio kod vulkanizera.Osim ako sam imao defekt. Mada s obzirom da dolaze luda vremena prvi set koji mi se potroši dal zimski ili letnji staviću na M+S. Uštedeću na prostoru koji gubim,taman felne koje prodam uložiću u kupovinu.
(Lala, 08. oktobar 2022 10:38)


Нећеш ништа да уштедиш...М+S је ознака за блато и снег....само на енглеском...гума за сва годишња доба је нешто друго...а можда си само случајно погрешно написао....поздрав

gigi

pre 1 godinu

Vidim da ima komentara od ljudi koji voze dostavna/teretna vozila i slično.

Mislim da gume tog tipa (teretne) nisu za poređenje sa ovim što se ugrađuje na putnička vozila. Kamion "gura" 100kkm sa jednim setom opušteno, na putničkom max 50kkm, ako i toliko.

Čačanin

pre 1 godinu

Stavio Mišelinke pre leta, 19’’ (800€ sa montiranjem i centriranjem posle 50kkm sa letnjim gumama), videćemo šta će biti tokom zime. Kroz Nemačku nisam nešto forsirao ali imam utisak da je lakse prelazio 200kmh sa letnjim nego zimskim, kroz Austriju kiša skoro svo vreme, nisam primetio losije ponašanje tokom kocenja.
Koliko sam shvatio, manja je trajnost allseason pneumatika od standardnih.
(Chiko, 08. oktobar 2022 11:14)
****************
Ne znam gde si našao tako povoljno kiselinke 19-ice...ja sam okrenuo par radnji i na kraju dao hiljadarku, doduše sa sve osiguranjem, a osiguranje ne verujem da je više od 20 evra po gumi...

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Do pre cetiri godine na svim sam bivsim automobilima imao po dva seta, a onda sam presao na gume za sve sezone. Zasto? Prvenstveno zbog vrlo male kilometraze, blage zime, i prosto nisam video racunicu. Da sam ostao na dva seta zbog navedih razloga pre bi mi gume ostarile nego sto bi ih iskoristio, a zbog blage zime i sve vece kvalitete guma za sve sezone vise ne vidim potrebu za dva seta. Preporuka za Vredestein Quatrac 5, odlicna guma na svim testovima, lepa sara, i nikada nijedan problem.

Brada_BG

pre 1 godinu

All season je odlicna za one koje bas malo prelaze, i ono sto je jako bitno jeste da kad bas sve zaveje i zabeli, ostavite auto i idite prevozom ili taxijem, jer je u tim situacijama i sa zimskim tesko kad krenete po uzbrdicama i nizbrdicama.

Ostoja

pre 1 godinu

nn_lice, 08. oktobar 2022 14:26)

U pravu si prijatelju, ali gledam letos skupe džipove i limuzine... Polovina vozi na zimskim gumama a temperatura 38 stepeni...
Ovde kod nas se i skupi auti kupuju "za sve pare"., pa za gume na ostane...
Mnogi i ne znaju da danas sve popularnije bolje 17.tice, 18.tice, a da ne pominjem one za jače SUV - ove koštaju po 200 i više evra. Set guma hiljadarka... Pa ti vozi...

Zoran

pre 1 godinu

@T
https://www.abs.gov.rs/sr/analize-i-istrazivanja/statistika-i-analize/statisticki-izvestaji
Evo statisticki izvestaji. Broj saobracajnih nezgoda se smanjuje. Mozda ne iz godine u godinu, ali prisutan je taj trend. Pre 5-10 godina je bilo vise nesreca i vise poginulih. E sad, sta je uzrok tome, to je diskutabilno.

Boris

pre 1 godinu

Na "civilnim" kolima menjam zimske/letnje. Tu nema kompromisa.

Terenac je na All Season, ima i pahuljicu. Ako je samo m+s ta se ne računa kao zimska. Razlog je što je bolja za dubok sneg od "pravih" zimskih. Ono gde je problem je tanak sloj bljuzge i leda na asfaltu, tu dominiraju namenske gume. Bila je jedna fenomenalna yokohama koja je imala oznaku ice/terrain, ali je nema više.