Utorak, 04.10.2022.

20:18

Bodiroga najavio novi format EL: Dva mesta klubovima ABA? Videćemo

Dejan Bodiroga, novi predsednik Evrolige, pričao je o stanju u evropskoj košarci i potencijalno dva zagarantovana mesta za klubove iz ABA lige.

Izvor: PT

Bodiroga najavio novi format EL: Dva mesta klubovima ABA? Videæemo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Markonato

pre 1 godinu

Ako bi vratio grupni sistem kao format takmicenja, uradio bi nesto najvece za evropsku kosarku. Ispravio bio ovu gresku koja se dogodila od pre 5 godina. Pobegao bi od Amerikanizacije kosarke u Evropi. Treba da se vrati i da se napravi jos bolji kvalifikacioni sistem i da se da klubovima iz kosarkaskih nerazvijenih zemalja da igraju kvalifikacije. Nesto slicno kao u fudbalu, ali da ne postoji put sampiona. Tako bi se popularizovao sport i otvorila trzista. A ta pokusavanja sa London Lionsima i ostalima su takva glupost i pravi se vestacko disanje tim klubovima, ucestvovace u Evrokupu, proci ce kao bosi po trnju. Ko zasluzi na parketu neka igra.

kxk

pre 1 godinu

Vaše ime- Imam utisak da je i više navijača bilo i bolja atmosfera svuda bila dok su se grupe igrale. Ima nešto u tome što ne znaš sa kim ćeš biti u grupi, što dve-tri loše utakmice mogu da te koštaju (velike ekipe tek u top16 fazi) itd. Valjda u Evropi navikli na sistem sa grupama zbog fudbala i evropskih takmičenja. Meni je stari sistem mnogo zanimljiviji od ovog pokušaja kopiranja NBA-a. Ali kapiram pare su u pitanju, isto će se desiti i u fudbalu sa nekim nakaradnim sistemom za dve godine.

Splavar

pre 1 godinu

Zapravo realno i pravedno je upravo ono sto je EL do sada radila. Bas nekom trebaja dva ABA ligasa da se bore za predposlednje mesto. Shvatite ljudi vise da je kosarka pocela da se igra po celom svetu, a mi jos uvek proizvodimo poneke nadprosecne igrace, uglavnom na visokim pozicijama. Mozda nam je to i domet. Moderne trenere nemamo, liga nam je jad, realno je taj sport spao na nivo naseg fudbala. Ne postoji tu problem vec realnost. Nismo vise ni blizu vrha, sto se pre naviknete, lakse ce vam biti

Ivan

pre 1 godinu

ne palite se ljudi bezveze, Bodiroga je samo figura, ne pita se on skoro nista. ostaće kao i do sad. aba liga jedno mesto a i to mesto ce visiti u vazduhu stalno.

Exe

pre 1 godinu

Treba vratiti kao što je ranije bilo. 4 grupe po 6 timova idu dalje 4, pa nove 2 grupe po 8 gde opet 4 tima idu u četvrtfinale. Balans u broju mečeva i neizvesnošću. Da ne pominjem žreb na početku sezone i rangiranje klubova. Plus ABA bi nam bila sigurna sa 2 predstavnika.

štakoštadakošta

pre 1 godinu

Ono što je realno i što bi bilo pravedno je da bar jedan tim iz ABA lige ima A licencu a da još jedan ima prolaz kao šampion. Time bi ABA i dalje imala takmičarski karakter a klub sa licencom bi imao obavezu ali i pravo da zastupa interese lige u bordu EL. E sad, što bi se ovi naši poklali ko će šta, to je već druga priča.

KKP

pre 1 godinu

Ima,Tumbs,Izaijah i Mance gledaju iz Limba kad ima signala a kad nema Haris pomera antenu a Mutavi vice “Dobar!”
(Neca, 4. oktobar 2022 21:03) neco sine,pokucace ti cika raka na vrata....ali bice ti kasno

štakoštadakošta

pre 1 godinu

Ono što je realno i što bi bilo pravedno je da bar jedan tim iz ABA lige ima A licencu a da još jedan ima prolaz kao šampion. Time bi ABA i dalje imala takmičarski karakter a klub sa licencom bi imao obavezu ali i pravo da zastupa interese lige u bordu EL. E sad, što bi se ovi naši poklali ko će šta, to je već druga priča.

Neo@

pre 1 godinu

Dve grupe po 12 ekipa, jedna grupa igra obe utakmice sa svima, ukupno 22 kola i jednu utakmicu sa svim ekipama iz druge grupe, ukupno 11 kola, što zbirno dodje do 33 kola, odnosno jedno manje od sadašnjeg formata, a 6 ekipa više igra.
Grupe se formiraju shodno kvalitetu, a domaćinstva se za susednu grupu menjaju iz godine u godinu, za ekipe koje će igrati u različitim grupama. Formira se tako vremenom krug domaćinstva i gostovanja.
18 ekipa po pozivu, 2 ekipe iz Evrokupa i 2 ekipe iz LS. Ili Evrokup uopšte ne igrati, jer je bezvezno takmičenje.
Onda sistem 16-2-4 ili 18-4 još bolji sa doigravanjem poraženih iz polufinala LS sa pretposlednjim iz Eurolige za opstanak. .
Sistem eliminacija prve 2 direktno u 1/4, naredne 4 igraju kvalifikacije do 2 pobede sa ekipama iz susedne grupe.
1/4 uobičajeno na 3 pobede, pa F4.
Poslednja ekipa ispada direktno, pretposlednja igra razigravanje sa ekipama iz kvalifikacija koje su izgubile finale.

Dzeronimo

pre 1 godinu

I NBA je cirkus. Tek kada počne plej of igra se ozbiljno. A tek grupe. Partizan nikada u grupu od 6 timova nije imao više pobeda od poraza. Jednom je i sa dve pobede išao dalje. Grupe su tek cirkus
(Zuja, 04. oktobar 2022 21:53)

Sta ti napisa i osta ziv, covece koliko je utakmica u NBA u plej ofu koliko u EL?! Koja debilnost porediti more utakmica u Americi sa samo JEDNIM krugom u EL.

Vaše ime

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA

Bole

pre 1 godinu

Ja ne znam sto je Deki uopste i dao intervju. Ma mi sve znamo i zasto je dosao i kako je dosao i sta je bilo i sta ce biti. Ma sve znamo. Nebeski narod svevideci....
E brate, da nas nema valjalo bi nas izmisliti...

ebo te efempe

pre 1 godinu

@chmare

Što li taj okoreli partizanovac nije igrao ni 6 meseci za Partizan. Igrao je doduše za treći hrvatski klub, Zadar, i to mu dođe slično.

Зума

pre 1 godinu

Значи увести групе по 6 тимова да нико није загарантован, већ по лиги ко постигне резултат и квалификације за неколико томова... Дало би шансу мањим плус имало би неки значај, овако пола утакмица без икаквог значаја...

Dzeronimo

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu
(paja, 04. oktobar 2022 21:16)

To nije nikakva tajna gde ti zivis.

Prle

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

Ima,Tumbs,Izaijah i Mance gledaju iz Limba kad ima signala a kad nema Haris pomera antenu a Mutavi vice “Dobar!”
(Neca, 4. oktobar 2022 21:03) 

Bolest ne bira. Zasto uopste dozvoljavate komentare u kojima se vredjaju ljudi koji vise nisu sa nama?

paja

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu

Dzeronimo

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA
(Vaše ime, 04. oktobar 2022 21:05)

Naravno, ovaj sistem je katastrofalan za nas gledaoce, grupe su zakon gde svakk mec moze biti odlucujuci.Dovoljno je setiti se Reala prosle sezone, vise od mesec dana je bio u totalnom raspadu, na kraju u finalu.

Prle

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu
(paja, 4. oktobar 2022 21:16) 

Kada kazes za nekoga da je partizanovac, ili zvezdas, ne znaci da je on igrao za klub vec da je simpatizer kluba, sto Bodiroga jeste. A i ne vidim zasto si se nasao prozvanim, je l navinas za FMP ili Zvezdu?

Milan

pre 1 godinu

Formirati 4 grupe po 6 timova. U okviru svoje grupe se igra dvokružno a sa svim ostalima po jednom, kod kuće ili na strani što se prvo određuje žrebom. Ovaj odnos se svake godine menja, kao nekad u Davis cup-u.
Ovakav sistem garantuje da će igrati svako sa svakim a broj utakmica će biti smanjen sa 34 na 28.

Zuja

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA
(Vaše ime, 04. oktobar 2022 21:05

I NBA je cirkus. Tek kada počne plej of igra se ozbiljno. A tek grupe. Partizan nikada u grupu od 6 timova nije imao više pobeda od poraza. Jednom je i sa dve pobede išao dalje. Grupe su tek cirkus

basketaš

pre 1 godinu

U prevodu, nema ništa od ta posla. EL je privatno takmičenje klubova. Da li neko zaista misli da je doveden Bodiroga da bi sutra ubacivao naše klubove na svoju ruku.
Bartomeu je potrošen a Dejan dođe odlično novo lice za EL. Evo lepo je i ishvalio Đordija, vojvodo-serdare. Suštinski sve ostaje isto.

a

pre 1 godinu

Slušao sam ga na Nova S. Ništa konkretno. Sve u stilu videćemo. Cilj mu je da se uglavi negde u košarci. Nije prošao u našem savezu, u FIBA i sada evo ga u EL. Da i tu nije prošao išao bi u NBA

Vaše ime

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA

basketaš

pre 1 godinu

U prevodu, nema ništa od ta posla. EL je privatno takmičenje klubova. Da li neko zaista misli da je doveden Bodiroga da bi sutra ubacivao naše klubove na svoju ruku.
Bartomeu je potrošen a Dejan dođe odlično novo lice za EL. Evo lepo je i ishvalio Đordija, vojvodo-serdare. Suštinski sve ostaje isto.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA
(Vaše ime, 04. oktobar 2022 21:05)

Naravno, ovaj sistem je katastrofalan za nas gledaoce, grupe su zakon gde svakk mec moze biti odlucujuci.Dovoljno je setiti se Reala prosle sezone, vise od mesec dana je bio u totalnom raspadu, na kraju u finalu.

Prle

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

Ima,Tumbs,Izaijah i Mance gledaju iz Limba kad ima signala a kad nema Haris pomera antenu a Mutavi vice “Dobar!”
(Neca, 4. oktobar 2022 21:03) 

Bolest ne bira. Zasto uopste dozvoljavate komentare u kojima se vredjaju ljudi koji vise nisu sa nama?

a

pre 1 godinu

Slušao sam ga na Nova S. Ništa konkretno. Sve u stilu videćemo. Cilj mu je da se uglavi negde u košarci. Nije prošao u našem savezu, u FIBA i sada evo ga u EL. Da i tu nije prošao išao bi u NBA

Зума

pre 1 godinu

Значи увести групе по 6 тимова да нико није загарантован, већ по лиги ко постигне резултат и квалификације за неколико томова... Дало би шансу мањим плус имало би неки значај, овако пола утакмица без икаквог значаја...

Prle

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu
(paja, 4. oktobar 2022 21:16) 

Kada kazes za nekoga da je partizanovac, ili zvezdas, ne znaci da je on igrao za klub vec da je simpatizer kluba, sto Bodiroga jeste. A i ne vidim zasto si se nasao prozvanim, je l navinas za FMP ili Zvezdu?

Exe

pre 1 godinu

Treba vratiti kao što je ranije bilo. 4 grupe po 6 timova idu dalje 4, pa nove 2 grupe po 8 gde opet 4 tima idu u četvrtfinale. Balans u broju mečeva i neizvesnošću. Da ne pominjem žreb na početku sezone i rangiranje klubova. Plus ABA bi nam bila sigurna sa 2 predstavnika.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu
(paja, 04. oktobar 2022 21:16)

To nije nikakva tajna gde ti zivis.

Ivan

pre 1 godinu

ne palite se ljudi bezveze, Bodiroga je samo figura, ne pita se on skoro nista. ostaće kao i do sad. aba liga jedno mesto a i to mesto ce visiti u vazduhu stalno.

Bole

pre 1 godinu

Ja ne znam sto je Deki uopste i dao intervju. Ma mi sve znamo i zasto je dosao i kako je dosao i sta je bilo i sta ce biti. Ma sve znamo. Nebeski narod svevideci....
E brate, da nas nema valjalo bi nas izmisliti...

Milan

pre 1 godinu

Formirati 4 grupe po 6 timova. U okviru svoje grupe se igra dvokružno a sa svim ostalima po jednom, kod kuće ili na strani što se prvo određuje žrebom. Ovaj odnos se svake godine menja, kao nekad u Davis cup-u.
Ovakav sistem garantuje da će igrati svako sa svakim a broj utakmica će biti smanjen sa 34 na 28.

ebo te efempe

pre 1 godinu

@chmare

Što li taj okoreli partizanovac nije igrao ni 6 meseci za Partizan. Igrao je doduše za treći hrvatski klub, Zadar, i to mu dođe slično.

Dzeronimo

pre 1 godinu

I NBA je cirkus. Tek kada počne plej of igra se ozbiljno. A tek grupe. Partizan nikada u grupu od 6 timova nije imao više pobeda od poraza. Jednom je i sa dve pobede išao dalje. Grupe su tek cirkus
(Zuja, 04. oktobar 2022 21:53)

Sta ti napisa i osta ziv, covece koliko je utakmica u NBA u plej ofu koliko u EL?! Koja debilnost porediti more utakmica u Americi sa samo JEDNIM krugom u EL.

štakoštadakošta

pre 1 godinu

Ono što je realno i što bi bilo pravedno je da bar jedan tim iz ABA lige ima A licencu a da još jedan ima prolaz kao šampion. Time bi ABA i dalje imala takmičarski karakter a klub sa licencom bi imao obavezu ali i pravo da zastupa interese lige u bordu EL. E sad, što bi se ovi naši poklali ko će šta, to je već druga priča.

KKP

pre 1 godinu

Ima,Tumbs,Izaijah i Mance gledaju iz Limba kad ima signala a kad nema Haris pomera antenu a Mutavi vice “Dobar!”
(Neca, 4. oktobar 2022 21:03) neco sine,pokucace ti cika raka na vrata....ali bice ti kasno

Neo@

pre 1 godinu

Dve grupe po 12 ekipa, jedna grupa igra obe utakmice sa svima, ukupno 22 kola i jednu utakmicu sa svim ekipama iz druge grupe, ukupno 11 kola, što zbirno dodje do 33 kola, odnosno jedno manje od sadašnjeg formata, a 6 ekipa više igra.
Grupe se formiraju shodno kvalitetu, a domaćinstva se za susednu grupu menjaju iz godine u godinu, za ekipe koje će igrati u različitim grupama. Formira se tako vremenom krug domaćinstva i gostovanja.
18 ekipa po pozivu, 2 ekipe iz Evrokupa i 2 ekipe iz LS. Ili Evrokup uopšte ne igrati, jer je bezvezno takmičenje.
Onda sistem 16-2-4 ili 18-4 još bolji sa doigravanjem poraženih iz polufinala LS sa pretposlednjim iz Eurolige za opstanak. .
Sistem eliminacija prve 2 direktno u 1/4, naredne 4 igraju kvalifikacije do 2 pobede sa ekipama iz susedne grupe.
1/4 uobičajeno na 3 pobede, pa F4.
Poslednja ekipa ispada direktno, pretposlednja igra razigravanje sa ekipama iz kvalifikacija koje su izgubile finale.

Markonato

pre 1 godinu

Ako bi vratio grupni sistem kao format takmicenja, uradio bi nesto najvece za evropsku kosarku. Ispravio bio ovu gresku koja se dogodila od pre 5 godina. Pobegao bi od Amerikanizacije kosarke u Evropi. Treba da se vrati i da se napravi jos bolji kvalifikacioni sistem i da se da klubovima iz kosarkaskih nerazvijenih zemalja da igraju kvalifikacije. Nesto slicno kao u fudbalu, ali da ne postoji put sampiona. Tako bi se popularizovao sport i otvorila trzista. A ta pokusavanja sa London Lionsima i ostalima su takva glupost i pravi se vestacko disanje tim klubovima, ucestvovace u Evrokupu, proci ce kao bosi po trnju. Ko zasluzi na parketu neka igra.

paja

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu

štakoštadakošta

pre 1 godinu

Ono što je realno i što bi bilo pravedno je da bar jedan tim iz ABA lige ima A licencu a da još jedan ima prolaz kao šampion. Time bi ABA i dalje imala takmičarski karakter a klub sa licencom bi imao obavezu ali i pravo da zastupa interese lige u bordu EL. E sad, što bi se ovi naši poklali ko će šta, to je već druga priča.

Zuja

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA
(Vaše ime, 04. oktobar 2022 21:05

I NBA je cirkus. Tek kada počne plej of igra se ozbiljno. A tek grupe. Partizan nikada u grupu od 6 timova nije imao više pobeda od poraza. Jednom je i sa dve pobede išao dalje. Grupe su tek cirkus

kxk

pre 1 godinu

Vaše ime- Imam utisak da je i više navijača bilo i bolja atmosfera svuda bila dok su se grupe igrale. Ima nešto u tome što ne znaš sa kim ćeš biti u grupi, što dve-tri loše utakmice mogu da te koštaju (velike ekipe tek u top16 fazi) itd. Valjda u Evropi navikli na sistem sa grupama zbog fudbala i evropskih takmičenja. Meni je stari sistem mnogo zanimljiviji od ovog pokušaja kopiranja NBA-a. Ali kapiram pare su u pitanju, isto će se desiti i u fudbalu sa nekim nakaradnim sistemom za dve godine.

Splavar

pre 1 godinu

Zapravo realno i pravedno je upravo ono sto je EL do sada radila. Bas nekom trebaja dva ABA ligasa da se bore za predposlednje mesto. Shvatite ljudi vise da je kosarka pocela da se igra po celom svetu, a mi jos uvek proizvodimo poneke nadprosecne igrace, uglavnom na visokim pozicijama. Mozda nam je to i domet. Moderne trenere nemamo, liga nam je jad, realno je taj sport spao na nivo naseg fudbala. Ne postoji tu problem vec realnost. Nismo vise ni blizu vrha, sto se pre naviknete, lakse ce vam biti

a

pre 1 godinu

Slušao sam ga na Nova S. Ništa konkretno. Sve u stilu videćemo. Cilj mu je da se uglavi negde u košarci. Nije prošao u našem savezu, u FIBA i sada evo ga u EL. Da i tu nije prošao išao bi u NBA

ebo te efempe

pre 1 godinu

@chmare

Što li taj okoreli partizanovac nije igrao ni 6 meseci za Partizan. Igrao je doduše za treći hrvatski klub, Zadar, i to mu dođe slično.

paja

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu

Zuja

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA
(Vaše ime, 04. oktobar 2022 21:05

I NBA je cirkus. Tek kada počne plej of igra se ozbiljno. A tek grupe. Partizan nikada u grupu od 6 timova nije imao više pobeda od poraza. Jednom je i sa dve pobede išao dalje. Grupe su tek cirkus

Neo@

pre 1 godinu

Dve grupe po 12 ekipa, jedna grupa igra obe utakmice sa svima, ukupno 22 kola i jednu utakmicu sa svim ekipama iz druge grupe, ukupno 11 kola, što zbirno dodje do 33 kola, odnosno jedno manje od sadašnjeg formata, a 6 ekipa više igra.
Grupe se formiraju shodno kvalitetu, a domaćinstva se za susednu grupu menjaju iz godine u godinu, za ekipe koje će igrati u različitim grupama. Formira se tako vremenom krug domaćinstva i gostovanja.
18 ekipa po pozivu, 2 ekipe iz Evrokupa i 2 ekipe iz LS. Ili Evrokup uopšte ne igrati, jer je bezvezno takmičenje.
Onda sistem 16-2-4 ili 18-4 još bolji sa doigravanjem poraženih iz polufinala LS sa pretposlednjim iz Eurolige za opstanak. .
Sistem eliminacija prve 2 direktno u 1/4, naredne 4 igraju kvalifikacije do 2 pobede sa ekipama iz susedne grupe.
1/4 uobičajeno na 3 pobede, pa F4.
Poslednja ekipa ispada direktno, pretposlednja igra razigravanje sa ekipama iz kvalifikacija koje su izgubile finale.

basketaš

pre 1 godinu

U prevodu, nema ništa od ta posla. EL je privatno takmičenje klubova. Da li neko zaista misli da je doveden Bodiroga da bi sutra ubacivao naše klubove na svoju ruku.
Bartomeu je potrošen a Dejan dođe odlično novo lice za EL. Evo lepo je i ishvalio Đordija, vojvodo-serdare. Suštinski sve ostaje isto.

Prle

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu
(paja, 4. oktobar 2022 21:16) 

Kada kazes za nekoga da je partizanovac, ili zvezdas, ne znaci da je on igrao za klub vec da je simpatizer kluba, sto Bodiroga jeste. A i ne vidim zasto si se nasao prozvanim, je l navinas za FMP ili Zvezdu?

Milan

pre 1 godinu

Formirati 4 grupe po 6 timova. U okviru svoje grupe se igra dvokružno a sa svim ostalima po jednom, kod kuće ili na strani što se prvo određuje žrebom. Ovaj odnos se svake godine menja, kao nekad u Davis cup-u.
Ovakav sistem garantuje da će igrati svako sa svakim a broj utakmica će biti smanjen sa 34 na 28.

Ivan

pre 1 godinu

ne palite se ljudi bezveze, Bodiroga je samo figura, ne pita se on skoro nista. ostaće kao i do sad. aba liga jedno mesto a i to mesto ce visiti u vazduhu stalno.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

On ti rekao da je okoreli Partizanovac? Nije ni osetio parket u Partizanu
(paja, 04. oktobar 2022 21:16)

To nije nikakva tajna gde ti zivis.

Dzeronimo

pre 1 godinu

I NBA je cirkus. Tek kada počne plej of igra se ozbiljno. A tek grupe. Partizan nikada u grupu od 6 timova nije imao više pobeda od poraza. Jednom je i sa dve pobede išao dalje. Grupe su tek cirkus
(Zuja, 04. oktobar 2022 21:53)

Sta ti napisa i osta ziv, covece koliko je utakmica u NBA u plej ofu koliko u EL?! Koja debilnost porediti more utakmica u Americi sa samo JEDNIM krugom u EL.

Vaše ime

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA

Зума

pre 1 godinu

Значи увести групе по 6 тимова да нико није загарантован, већ по лиги ко постигне резултат и квалификације за неколико томова... Дало би шансу мањим плус имало би неки значај, овако пола утакмица без икаквог значаја...

Prle

pre 1 godinu

Covece, Bodiroga isto okoreli partizanovac, ima li ko da ode da gleda meceve FMP-a a da to nisu Filip Covic i Jeretin?
(mare, 04. oktobar 2022 20:43)

Ima,Tumbs,Izaijah i Mance gledaju iz Limba kad ima signala a kad nema Haris pomera antenu a Mutavi vice “Dobar!”
(Neca, 4. oktobar 2022 21:03) 

Bolest ne bira. Zasto uopste dozvoljavate komentare u kojima se vredjaju ljudi koji vise nisu sa nama?

KKP

pre 1 godinu

Ima,Tumbs,Izaijah i Mance gledaju iz Limba kad ima signala a kad nema Haris pomera antenu a Mutavi vice “Dobar!”
(Neca, 4. oktobar 2022 21:03) neco sine,pokucace ti cika raka na vrata....ali bice ti kasno

Splavar

pre 1 godinu

Zapravo realno i pravedno je upravo ono sto je EL do sada radila. Bas nekom trebaja dva ABA ligasa da se bore za predposlednje mesto. Shvatite ljudi vise da je kosarka pocela da se igra po celom svetu, a mi jos uvek proizvodimo poneke nadprosecne igrace, uglavnom na visokim pozicijama. Mozda nam je to i domet. Moderne trenere nemamo, liga nam je jad, realno je taj sport spao na nivo naseg fudbala. Ne postoji tu problem vec realnost. Nismo vise ni blizu vrha, sto se pre naviknete, lakse ce vam biti

Bole

pre 1 godinu

Ja ne znam sto je Deki uopste i dao intervju. Ma mi sve znamo i zasto je dosao i kako je dosao i sta je bilo i sta ce biti. Ma sve znamo. Nebeski narod svevideci....
E brate, da nas nema valjalo bi nas izmisliti...

štakoštadakošta

pre 1 godinu

Ono što je realno i što bi bilo pravedno je da bar jedan tim iz ABA lige ima A licencu a da još jedan ima prolaz kao šampion. Time bi ABA i dalje imala takmičarski karakter a klub sa licencom bi imao obavezu ali i pravo da zastupa interese lige u bordu EL. E sad, što bi se ovi naši poklali ko će šta, to je već druga priča.

štakoštadakošta

pre 1 godinu

Ono što je realno i što bi bilo pravedno je da bar jedan tim iz ABA lige ima A licencu a da još jedan ima prolaz kao šampion. Time bi ABA i dalje imala takmičarski karakter a klub sa licencom bi imao obavezu ali i pravo da zastupa interese lige u bordu EL. E sad, što bi se ovi naši poklali ko će šta, to je već druga priča.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Vratite grupe, ljudi!! Sada je 70% utakmica revijalno, nema zara i borbe, nema pritiska i neizvesnosti... totalna glupost, jako losa kopija NBA
(Vaše ime, 04. oktobar 2022 21:05)

Naravno, ovaj sistem je katastrofalan za nas gledaoce, grupe su zakon gde svakk mec moze biti odlucujuci.Dovoljno je setiti se Reala prosle sezone, vise od mesec dana je bio u totalnom raspadu, na kraju u finalu.

Exe

pre 1 godinu

Treba vratiti kao što je ranije bilo. 4 grupe po 6 timova idu dalje 4, pa nove 2 grupe po 8 gde opet 4 tima idu u četvrtfinale. Balans u broju mečeva i neizvesnošću. Da ne pominjem žreb na početku sezone i rangiranje klubova. Plus ABA bi nam bila sigurna sa 2 predstavnika.

Markonato

pre 1 godinu

Ako bi vratio grupni sistem kao format takmicenja, uradio bi nesto najvece za evropsku kosarku. Ispravio bio ovu gresku koja se dogodila od pre 5 godina. Pobegao bi od Amerikanizacije kosarke u Evropi. Treba da se vrati i da se napravi jos bolji kvalifikacioni sistem i da se da klubovima iz kosarkaskih nerazvijenih zemalja da igraju kvalifikacije. Nesto slicno kao u fudbalu, ali da ne postoji put sampiona. Tako bi se popularizovao sport i otvorila trzista. A ta pokusavanja sa London Lionsima i ostalima su takva glupost i pravi se vestacko disanje tim klubovima, ucestvovace u Evrokupu, proci ce kao bosi po trnju. Ko zasluzi na parketu neka igra.

kxk

pre 1 godinu

Vaše ime- Imam utisak da je i više navijača bilo i bolja atmosfera svuda bila dok su se grupe igrale. Ima nešto u tome što ne znaš sa kim ćeš biti u grupi, što dve-tri loše utakmice mogu da te koštaju (velike ekipe tek u top16 fazi) itd. Valjda u Evropi navikli na sistem sa grupama zbog fudbala i evropskih takmičenja. Meni je stari sistem mnogo zanimljiviji od ovog pokušaja kopiranja NBA-a. Ali kapiram pare su u pitanju, isto će se desiti i u fudbalu sa nekim nakaradnim sistemom za dve godine.