Aktuelno

Petak, 23.09.2022.

12:15

Da li su 4 cilindra dovoljna? Debitovao novi Mercedes-AMG C63 FOTO

Izvor: Izvor: B92, Index.hr

Da li su 4 cilindra dovoljna? Debitovao novi Mercedes-AMG C63 FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

stefan

pre 1 godinu

Potpisali su smrtu presudu sa ovim autom, 500kg teži od m3, premala baterija, pouzdanost motora upitna, možda je u svakodnevnom saobraćaju primenljiva ova konfiguracija ali na stazi nema šta da traži.

Milos

pre 1 godinu

To bi bilo tačno samo u slučaju kada bi se udesi dešavali isključivo tako što se auti lupaju udarom od zid ili nepomičnu prepreku, ali ne, udesi se velikom većinom dešavaju lupanjem između auta. U direktnom sudaru dva automobila iste mase i sa isto zvezdica, pri brzini od recimo 50 km/h, oba bi se ponašala kao pri udaru od zid. Pri direktnom sudaru dva automobila sa isto zvezdica pri istoj brzini gde je jedan znatno težiji od drugog, za teži automobil to bilo recimo kao udes pri 30km/h, dok bi za lakši to bilo kao udes pri brzini od 80km/h iliti kao čvrst zid koji se kreće ka lakšem automobilu. I ne treba zaboraviti da ukoliko imaju isto zvezdica, odnosno identično se ponašaju pri udaru u čvrst zid, da je teži automobil znatno čvršći jer treba da izdrži na isti način gužvanje znatno veće mase nego mali automobil, odnosno manji automobil znatno težem defacto postaje dodatna zona gužvanja...na žalost.
(Mihailo NS, 24. septembar 2022 13:15)

Slabo ti ide fizika.

boba

pre 1 godinu

Kakva glupost
Sta su oni uradili? Pa bolje uzeti 100% ev i to je to
Oslonili se na struju da bude AMG
Bruka i sramota od Mercedesa

Филипинац

pre 1 godinu

Штета што СУС моторе убијају, колико још нових и обећавајућих идеја чека широку примену али путање је да ли ће икада видети широку примену...

poremeceni umovi

pre 1 godinu

(Mihailo NS, 24. septembar 2022 13:15)
Nije tezi cvrsci, ne guzva se vise manji, sve je isto ako zadovoljavaju iste standarde tj. imaju iste rezultate ubrzanja putnika...
Dakle i ako voz udari SUV od 2.5 tone i duplo laksi mali gradski auto koji imaju iste rezultate na crash testovima, putnici ce proci isto. Od SUV-a ce ostati vise delova za naknadnu prodaju, ali to je sa aspekta bezbednosti potpuno nebitno

Pop

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da toliku snagu izvukoše...

Nije V8 zverima, ali rado bih ga vozio, i sa 4 cilindra, sa tugom u duši, ali bar registracija normalna...

Mihailo NS

pre 1 godinu

nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg
(jedan u klin drugi u plocu, 23. septembar 2022 17:12)

To bi bilo tačno samo u slučaju kada bi se udesi dešavali isključivo tako što se auti lupaju udarom od zid ili nepomičnu prepreku, ali ne, udesi se velikom većinom dešavaju lupanjem između auta. U direktnom sudaru dva automobila iste mase i sa isto zvezdica, pri brzini od recimo 50 km/h, oba bi se ponašala kao pri udaru od zid. Pri direktnom sudaru dva automobila sa isto zvezdica pri istoj brzini gde je jedan znatno težiji od drugog, za teži automobil to bilo recimo kao udes pri 30km/h, dok bi za lakši to bilo kao udes pri brzini od 80km/h iliti kao čvrst zid koji se kreće ka lakšem automobilu. I ne treba zaboraviti da ukoliko imaju isto zvezdica, odnosno identično se ponašaju pri udaru u čvrst zid, da je teži automobil znatno čvršći jer treba da izdrži na isti način gužvanje znatno veće mase nego mali automobil, odnosno manji automobil znatno težem defacto postaje dodatna zona gužvanja...na žalost.

m

pre 1 godinu

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.
(m, 23. septembar 2022 23:02)

M3 i C63 AMG su direktna konkurencija, "limuzine (compact executive), ne zna se koji je tvrdji i kupuje se za autobahn i stazu, sigurno ne za odlazak na posao i/ili porodicno putovanje na more...
(novo vreme novi modeli, 24. septembar 2022 00:52)

autobahn je jedna stvar a staza totalno druga. na stazi nemaju sta da traze ni jedan ni drugi. to sto oh proizvodjaci testiraju na nurburgring-u je zbog podesavanja kola a ta vremena na koja se svi pozivaju su cist marketing za sve te sto ih kupiju. sto se tvrdoce tice delimicno je tacno ali nisu ni malo tvrdi, moze se putovati sa niima lagano. e sad posto zivim u nemackoj (stuttgart) gde ih ima brdo, da ti kazem da ova kola za 90% vlasnika sluze iskljuci za kurcenja po gradu, od semafora do semafora uz naravno jos goru muziku i face koja su unutra. 90% njih nije videlo stazu uzivo.

SS

pre 1 godinu

Kada se setim da su pre desetak godina ubacivali V8-ice sa najjačim zvukom, a sada se radujem što nije skroz na struju... Ode sve u tri lepe, pa i automobilska industrija

Veliki brat

pre 1 godinu

(jaxyc, 23. septembar 2022 21:50)
Automobili nisu klikeri, vazdusni jastuci su nebitni (bez pojasa), bitne su zone guzvanja oko putnicke kabine...
(novo vreme novi modeli, 23. septembar 2022 23:37)

Auto veće mase ima dosta više ojačanja na kritičnim delovima karoserije, sigurno nema ključne elemente kao neki Punto ili Golf. Čak i da su paneli na karoseriji od krabonskih vlakana, ispod mora biti čelik ili legura aluminijuma ili recimo kombinacija to dvoje.

novo vreme novi modeli

pre 1 godinu

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.
(m, 23. septembar 2022 23:02)

M3 i C63 AMG su direktna konkurencija, "limuzine (compact executive), ne zna se koji je tvrdji i kupuje se za autobahn i stazu, sigurno ne za odlazak na posao i/ili porodicno putovanje na more...

m

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...
(Gloria, 23. septembar 2022 17:06)

AMG ne pravi motore.
(Da, da, 23. septembar 2022 17:22)

da, pravi...

novo vreme novi modeli

pre 1 godinu

(jaxyc, 23. septembar 2022 21:50)
Automobili nisu klikeri, vazdusni jastuci su nebitni (bez pojasa), bitne su zone guzvanja oko putnicke kabine...

m

pre 1 godinu

zamislite ovaj auto od 2.2 tone na stazi M3 od 1.7 tone ima identicno ubrzanje do 100km ali zato na stazi mercrdes sa pola tone vise nema sta da trazi jedva cekam vreme na nirburg ringu
(srbin, 23. septembar 2022 17:59)

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.

466453

pre 1 godinu

Zdravorazuman koncept pogonske jedinice. Velika turbina i rešen problem sa protiv pritiskom, dobra izmena gasova daje mogućnost na veću kompresiju i kroz to ekonomiju. Zašto se izbegava je turbo rupa koja tada nastaje sa velikim turbinama i baterijsku pogon koji i do 10 sekundi može da pokrije te nedostatke dok se turbina ne zaleti u obrtaje.
Ekstremni tining gde su ranije u takvim konceptima koristili mehaničke kompresore dok turbina ne nadmaši njihov kapacitet.
Elektropogon čini mogućim vrlo sotifiscirano koristiti veliku turbinu. Postoje i rešenja sa elektromotornim turbinama koje su zadužene samo za doseći što pre efektivne obrtaje rotora turbine i takve komplikacije su ovako nepotrebne.
Vrlo sličan koncept koji koriste je i u Volvu S60 T8 Polestar.

Vozač

pre 1 godinu

@Tesko da je trenutni S63 AMG 3.0... V8 je motor Bi Turbo. I sledeca generacija,tj ova sad ce imati V8 Bi turbo hibrid. Provereno znam,veruj mi;-)
(DAX AMG, 23. septembar 2022 18:51)

Brabus je 3.0 sa 500 ks, moja greška, pobrkah ih.

Djorke

pre 1 godinu

@
A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse
(Bavaria, 23. septembar 2022 15:48)


Mikrotalasna zagreva brze nego rostilj, ali ne znam da postoji osoba koja voli cevape iz mikrotalasne.

Ok, mozda Tesla vlasnici …

jaxyc

pre 1 godinu

Tezina nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg
(jedan u klin drugi u plocu, 23. septembar 2022 17:12)

Zapravo itekako ima! Zavisi i od tipa udesa. U sudaru dva vozila, putnici u tezem vozilu su teoretski uvek u povoljnijoj situaciji. Evo ja vozim auto koji ima 97% Adult Occupant na Euro NCAP, u pitanju je SUV tezak 1810kg, i u udesu npr sa poslednjom generacijom X5 koji ima 89% i tezak je 2250kg, kada bih morao izabrao bih tezi. Uzmite dva klikera, od kojih je jedan malo tezi i sudarite ih, tezi ce lakse nastaviti u pravcu u kom se kretao. Ovo je vazno jer ucesnike u udesu ubija zaustavljanje u momentu. Iako auto ima vazdusni jastuk, telo nema dovoljno dobare "jastuke" za unutrasnje organe poput srca, mozga itd. Ako je udes u nepomicnu prepreku, onda je vazno kako se automobil guzva. Sve u svemu, vozite bezbedno.

EV laksi

pre 1 godinu

A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse
(Bavaria, 23. septembar 2022 15:48)

I 400-500kg je laksi od ovog promasaja, sto je najsmesnije

DAX AMG

pre 1 godinu

Trenutni S 63 je 3.0,ovo je na žalost očekivano. I cena kao za v8 takođe.
(Vozač

Tesko da je trenutni S63 AMG 3.0... V8 je motor Bi Turbo. I sledeca generacija,tj ova sad ce imati V8 Bi turbo hibrid. Provereno znam,veruj mi;-)

Challenger

pre 1 godinu

Svaka čast na brojkama, snazi koju izvlači itd ali...iz principa nešto sa 4 cilindra ne može da košta 100,000 evra. Te pare se daju za V8, V12 i pripadajući zvuk koji ide uz takve motore.

mg

pre 1 godinu

A hoces 5 zvezdica i da prezivis lupanje pri 100 to hoces? Sta se pravite mutavi ili cete ginuti ili cete voziti teska kola. Ja biram teska, smrt mi nije opcija kao vama.

--
Ok, vozi ti teška kola ali ako sudarimo zbog tvog divljanja ja i ti postaraj se da me ubiješ da ne preživim. Jer ako ja preživim ti nećeš.

srbin

pre 1 godinu

zamislite ovaj auto od 2.2 tone na stazi M3 od 1.7 tone ima identicno ubrzanje do 100km ali zato na stazi mercrdes sa pola tone vise nema sta da trazi jedva cekam vreme na nirburg ringu

Da, da

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...
(Gloria, 23. septembar 2022 17:06)

AMG ne pravi motore.

jedan u klin drugi u plocu

pre 1 godinu

(Meni, 23. septembar 2022 14:16)
Tezina nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg

Gloria

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...

Bavaria

pre 1 godinu

A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse

Meni

pre 1 godinu

Šta napraviše generalno od auta danas,ne možeš da nađeš sportski auto ispod 1500kg,da ne povjeruje čovjek. Novi BMW M2,mali kažu sportski auto a 1600kg težina,pa da li je to moguće meni nije jasno.
(ivan, 23. septembar 2022 13:25)

A hoces 5 zvezdica i da prezivis lupanje pri 100 to hoces? Sta se pravite mutavi ili cete ginuti ili cete voziti teska kola. Ja biram teska, smrt mi nije opcija kao vama.

ivan

pre 1 godinu

Pakao sta napraviše od auta. Džabe tolika snaga,pa ne može ovoliki auto da bude težak skoro 2.2 tone,što je previše,previše je. Šta napraviše generalno od auta danas,ne možeš da nađeš sportski auto ispod 1500kg,da ne povjeruje čovjek. Novi BMW M2,mali kažu sportski auto a 1600kg težina,pa da li je to moguće meni nije jasno.

Joker

pre 1 godinu

Fascinantan podatak da je V8 AMG od 5,5 litra iz perioda 2000-ih sa kompresorom izvlačio isto snage kao ovaj dvolitraš (E 55 AMG iz tog perioda). Interesantan je ovo koncept, ali previše komplikovana tehnologija. Nažalost, ovim putem mora da se ide. Strogi propisi o emisijama dovode do ovakvih automobila. Sigurno bi Mercedesu bilo lakše da ugradi V8 bez ikakvih pomagala, ali propisi su propisi. Ovakve stvari čekaju i budući M3 i RS4, hteli mi to ili ne. Mercedes samo pokušava da bude korak ispred.

Miloš_NS

pre 1 godinu

Ako se uzme u obzir da je Mercedes-Benz C63 AMG pre samo dve generacije imao atmosferski 6,2 V8 motor sa realnih 6200 kubika i fenomenalnim zvukom, onda je ovaj novi zaista smešan pa sve i da su uz pomoć struje izvukli 1000 KS.

Miloš_NS

pre 1 godinu

Ako se uzme u obzir da je Mercedes-Benz C63 AMG pre samo dve generacije imao atmosferski 6,2 V8 motor sa realnih 6200 kubika i fenomenalnim zvukom, onda je ovaj novi zaista smešan pa sve i da su uz pomoć struje izvukli 1000 KS.

ivan

pre 1 godinu

Pakao sta napraviše od auta. Džabe tolika snaga,pa ne može ovoliki auto da bude težak skoro 2.2 tone,što je previše,previše je. Šta napraviše generalno od auta danas,ne možeš da nađeš sportski auto ispod 1500kg,da ne povjeruje čovjek. Novi BMW M2,mali kažu sportski auto a 1600kg težina,pa da li je to moguće meni nije jasno.

Djorke

pre 1 godinu

@
A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse
(Bavaria, 23. septembar 2022 15:48)


Mikrotalasna zagreva brze nego rostilj, ali ne znam da postoji osoba koja voli cevape iz mikrotalasne.

Ok, mozda Tesla vlasnici …

Joker

pre 1 godinu

Fascinantan podatak da je V8 AMG od 5,5 litra iz perioda 2000-ih sa kompresorom izvlačio isto snage kao ovaj dvolitraš (E 55 AMG iz tog perioda). Interesantan je ovo koncept, ali previše komplikovana tehnologija. Nažalost, ovim putem mora da se ide. Strogi propisi o emisijama dovode do ovakvih automobila. Sigurno bi Mercedesu bilo lakše da ugradi V8 bez ikakvih pomagala, ali propisi su propisi. Ovakve stvari čekaju i budući M3 i RS4, hteli mi to ili ne. Mercedes samo pokušava da bude korak ispred.

SS

pre 1 godinu

Kada se setim da su pre desetak godina ubacivali V8-ice sa najjačim zvukom, a sada se radujem što nije skroz na struju... Ode sve u tri lepe, pa i automobilska industrija

jedan u klin drugi u plocu

pre 1 godinu

(Meni, 23. septembar 2022 14:16)
Tezina nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg

m

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...
(Gloria, 23. septembar 2022 17:06)

AMG ne pravi motore.
(Da, da, 23. septembar 2022 17:22)

da, pravi...

mg

pre 1 godinu

A hoces 5 zvezdica i da prezivis lupanje pri 100 to hoces? Sta se pravite mutavi ili cete ginuti ili cete voziti teska kola. Ja biram teska, smrt mi nije opcija kao vama.

--
Ok, vozi ti teška kola ali ako sudarimo zbog tvog divljanja ja i ti postaraj se da me ubiješ da ne preživim. Jer ako ja preživim ti nećeš.

Challenger

pre 1 godinu

Svaka čast na brojkama, snazi koju izvlači itd ali...iz principa nešto sa 4 cilindra ne može da košta 100,000 evra. Te pare se daju za V8, V12 i pripadajući zvuk koji ide uz takve motore.

Gloria

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...

m

pre 1 godinu

zamislite ovaj auto od 2.2 tone na stazi M3 od 1.7 tone ima identicno ubrzanje do 100km ali zato na stazi mercrdes sa pola tone vise nema sta da trazi jedva cekam vreme na nirburg ringu
(srbin, 23. septembar 2022 17:59)

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.

Meni

pre 1 godinu

Šta napraviše generalno od auta danas,ne možeš da nađeš sportski auto ispod 1500kg,da ne povjeruje čovjek. Novi BMW M2,mali kažu sportski auto a 1600kg težina,pa da li je to moguće meni nije jasno.
(ivan, 23. septembar 2022 13:25)

A hoces 5 zvezdica i da prezivis lupanje pri 100 to hoces? Sta se pravite mutavi ili cete ginuti ili cete voziti teska kola. Ja biram teska, smrt mi nije opcija kao vama.

m

pre 1 godinu

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.
(m, 23. septembar 2022 23:02)

M3 i C63 AMG su direktna konkurencija, "limuzine (compact executive), ne zna se koji je tvrdji i kupuje se za autobahn i stazu, sigurno ne za odlazak na posao i/ili porodicno putovanje na more...
(novo vreme novi modeli, 24. septembar 2022 00:52)

autobahn je jedna stvar a staza totalno druga. na stazi nemaju sta da traze ni jedan ni drugi. to sto oh proizvodjaci testiraju na nurburgring-u je zbog podesavanja kola a ta vremena na koja se svi pozivaju su cist marketing za sve te sto ih kupiju. sto se tvrdoce tice delimicno je tacno ali nisu ni malo tvrdi, moze se putovati sa niima lagano. e sad posto zivim u nemackoj (stuttgart) gde ih ima brdo, da ti kazem da ova kola za 90% vlasnika sluze iskljuci za kurcenja po gradu, od semafora do semafora uz naravno jos goru muziku i face koja su unutra. 90% njih nije videlo stazu uzivo.

jaxyc

pre 1 godinu

Tezina nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg
(jedan u klin drugi u plocu, 23. septembar 2022 17:12)

Zapravo itekako ima! Zavisi i od tipa udesa. U sudaru dva vozila, putnici u tezem vozilu su teoretski uvek u povoljnijoj situaciji. Evo ja vozim auto koji ima 97% Adult Occupant na Euro NCAP, u pitanju je SUV tezak 1810kg, i u udesu npr sa poslednjom generacijom X5 koji ima 89% i tezak je 2250kg, kada bih morao izabrao bih tezi. Uzmite dva klikera, od kojih je jedan malo tezi i sudarite ih, tezi ce lakse nastaviti u pravcu u kom se kretao. Ovo je vazno jer ucesnike u udesu ubija zaustavljanje u momentu. Iako auto ima vazdusni jastuk, telo nema dovoljno dobare "jastuke" za unutrasnje organe poput srca, mozga itd. Ako je udes u nepomicnu prepreku, onda je vazno kako se automobil guzva. Sve u svemu, vozite bezbedno.

srbin

pre 1 godinu

zamislite ovaj auto od 2.2 tone na stazi M3 od 1.7 tone ima identicno ubrzanje do 100km ali zato na stazi mercrdes sa pola tone vise nema sta da trazi jedva cekam vreme na nirburg ringu

Bavaria

pre 1 godinu

A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse

Pop

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da toliku snagu izvukoše...

Nije V8 zverima, ali rado bih ga vozio, i sa 4 cilindra, sa tugom u duši, ali bar registracija normalna...

DAX AMG

pre 1 godinu

Trenutni S 63 je 3.0,ovo je na žalost očekivano. I cena kao za v8 takođe.
(Vozač

Tesko da je trenutni S63 AMG 3.0... V8 je motor Bi Turbo. I sledeca generacija,tj ova sad ce imati V8 Bi turbo hibrid. Provereno znam,veruj mi;-)

466453

pre 1 godinu

Zdravorazuman koncept pogonske jedinice. Velika turbina i rešen problem sa protiv pritiskom, dobra izmena gasova daje mogućnost na veću kompresiju i kroz to ekonomiju. Zašto se izbegava je turbo rupa koja tada nastaje sa velikim turbinama i baterijsku pogon koji i do 10 sekundi može da pokrije te nedostatke dok se turbina ne zaleti u obrtaje.
Ekstremni tining gde su ranije u takvim konceptima koristili mehaničke kompresore dok turbina ne nadmaši njihov kapacitet.
Elektropogon čini mogućim vrlo sotifiscirano koristiti veliku turbinu. Postoje i rešenja sa elektromotornim turbinama koje su zadužene samo za doseći što pre efektivne obrtaje rotora turbine i takve komplikacije su ovako nepotrebne.
Vrlo sličan koncept koji koriste je i u Volvu S60 T8 Polestar.

EV laksi

pre 1 godinu

A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse
(Bavaria, 23. septembar 2022 15:48)

I 400-500kg je laksi od ovog promasaja, sto je najsmesnije

Vozač

pre 1 godinu

@Tesko da je trenutni S63 AMG 3.0... V8 je motor Bi Turbo. I sledeca generacija,tj ova sad ce imati V8 Bi turbo hibrid. Provereno znam,veruj mi;-)
(DAX AMG, 23. septembar 2022 18:51)

Brabus je 3.0 sa 500 ks, moja greška, pobrkah ih.

Mihailo NS

pre 1 godinu

nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg
(jedan u klin drugi u plocu, 23. septembar 2022 17:12)

To bi bilo tačno samo u slučaju kada bi se udesi dešavali isključivo tako što se auti lupaju udarom od zid ili nepomičnu prepreku, ali ne, udesi se velikom većinom dešavaju lupanjem između auta. U direktnom sudaru dva automobila iste mase i sa isto zvezdica, pri brzini od recimo 50 km/h, oba bi se ponašala kao pri udaru od zid. Pri direktnom sudaru dva automobila sa isto zvezdica pri istoj brzini gde je jedan znatno težiji od drugog, za teži automobil to bilo recimo kao udes pri 30km/h, dok bi za lakši to bilo kao udes pri brzini od 80km/h iliti kao čvrst zid koji se kreće ka lakšem automobilu. I ne treba zaboraviti da ukoliko imaju isto zvezdica, odnosno identično se ponašaju pri udaru u čvrst zid, da je teži automobil znatno čvršći jer treba da izdrži na isti način gužvanje znatno veće mase nego mali automobil, odnosno manji automobil znatno težem defacto postaje dodatna zona gužvanja...na žalost.

Veliki brat

pre 1 godinu

(jaxyc, 23. septembar 2022 21:50)
Automobili nisu klikeri, vazdusni jastuci su nebitni (bez pojasa), bitne su zone guzvanja oko putnicke kabine...
(novo vreme novi modeli, 23. septembar 2022 23:37)

Auto veće mase ima dosta više ojačanja na kritičnim delovima karoserije, sigurno nema ključne elemente kao neki Punto ili Golf. Čak i da su paneli na karoseriji od krabonskih vlakana, ispod mora biti čelik ili legura aluminijuma ili recimo kombinacija to dvoje.

novo vreme novi modeli

pre 1 godinu

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.
(m, 23. septembar 2022 23:02)

M3 i C63 AMG su direktna konkurencija, "limuzine (compact executive), ne zna se koji je tvrdji i kupuje se za autobahn i stazu, sigurno ne za odlazak na posao i/ili porodicno putovanje na more...

novo vreme novi modeli

pre 1 godinu

(jaxyc, 23. septembar 2022 21:50)
Automobili nisu klikeri, vazdusni jastuci su nebitni (bez pojasa), bitne su zone guzvanja oko putnicke kabine...

boba

pre 1 godinu

Kakva glupost
Sta su oni uradili? Pa bolje uzeti 100% ev i to je to
Oslonili se na struju da bude AMG
Bruka i sramota od Mercedesa

Da, da

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...
(Gloria, 23. septembar 2022 17:06)

AMG ne pravi motore.

poremeceni umovi

pre 1 godinu

(Mihailo NS, 24. septembar 2022 13:15)
Nije tezi cvrsci, ne guzva se vise manji, sve je isto ako zadovoljavaju iste standarde tj. imaju iste rezultate ubrzanja putnika...
Dakle i ako voz udari SUV od 2.5 tone i duplo laksi mali gradski auto koji imaju iste rezultate na crash testovima, putnici ce proci isto. Od SUV-a ce ostati vise delova za naknadnu prodaju, ali to je sa aspekta bezbednosti potpuno nebitno

Филипинац

pre 1 godinu

Штета што СУС моторе убијају, колико још нових и обећавајућих идеја чека широку примену али путање је да ли ће икада видети широку примену...

Milos

pre 1 godinu

To bi bilo tačno samo u slučaju kada bi se udesi dešavali isključivo tako što se auti lupaju udarom od zid ili nepomičnu prepreku, ali ne, udesi se velikom većinom dešavaju lupanjem između auta. U direktnom sudaru dva automobila iste mase i sa isto zvezdica, pri brzini od recimo 50 km/h, oba bi se ponašala kao pri udaru od zid. Pri direktnom sudaru dva automobila sa isto zvezdica pri istoj brzini gde je jedan znatno težiji od drugog, za teži automobil to bilo recimo kao udes pri 30km/h, dok bi za lakši to bilo kao udes pri brzini od 80km/h iliti kao čvrst zid koji se kreće ka lakšem automobilu. I ne treba zaboraviti da ukoliko imaju isto zvezdica, odnosno identično se ponašaju pri udaru u čvrst zid, da je teži automobil znatno čvršći jer treba da izdrži na isti način gužvanje znatno veće mase nego mali automobil, odnosno manji automobil znatno težem defacto postaje dodatna zona gužvanja...na žalost.
(Mihailo NS, 24. septembar 2022 13:15)

Slabo ti ide fizika.

stefan

pre 1 godinu

Potpisali su smrtu presudu sa ovim autom, 500kg teži od m3, premala baterija, pouzdanost motora upitna, možda je u svakodnevnom saobraćaju primenljiva ova konfiguracija ali na stazi nema šta da traži.

Meni

pre 1 godinu

Šta napraviše generalno od auta danas,ne možeš da nađeš sportski auto ispod 1500kg,da ne povjeruje čovjek. Novi BMW M2,mali kažu sportski auto a 1600kg težina,pa da li je to moguće meni nije jasno.
(ivan, 23. septembar 2022 13:25)

A hoces 5 zvezdica i da prezivis lupanje pri 100 to hoces? Sta se pravite mutavi ili cete ginuti ili cete voziti teska kola. Ja biram teska, smrt mi nije opcija kao vama.

Bavaria

pre 1 godinu

A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse

Da, da

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...
(Gloria, 23. septembar 2022 17:06)

AMG ne pravi motore.

Miloš_NS

pre 1 godinu

Ako se uzme u obzir da je Mercedes-Benz C63 AMG pre samo dve generacije imao atmosferski 6,2 V8 motor sa realnih 6200 kubika i fenomenalnim zvukom, onda je ovaj novi zaista smešan pa sve i da su uz pomoć struje izvukli 1000 KS.

ivan

pre 1 godinu

Pakao sta napraviše od auta. Džabe tolika snaga,pa ne može ovoliki auto da bude težak skoro 2.2 tone,što je previše,previše je. Šta napraviše generalno od auta danas,ne možeš da nađeš sportski auto ispod 1500kg,da ne povjeruje čovjek. Novi BMW M2,mali kažu sportski auto a 1600kg težina,pa da li je to moguće meni nije jasno.

EV laksi

pre 1 godinu

A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse
(Bavaria, 23. septembar 2022 15:48)

I 400-500kg je laksi od ovog promasaja, sto je najsmesnije

m

pre 1 godinu

zamislite ovaj auto od 2.2 tone na stazi M3 od 1.7 tone ima identicno ubrzanje do 100km ali zato na stazi mercrdes sa pola tone vise nema sta da trazi jedva cekam vreme na nirburg ringu
(srbin, 23. septembar 2022 17:59)

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.

novo vreme novi modeli

pre 1 godinu

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.
(m, 23. septembar 2022 23:02)

M3 i C63 AMG su direktna konkurencija, "limuzine (compact executive), ne zna se koji je tvrdji i kupuje se za autobahn i stazu, sigurno ne za odlazak na posao i/ili porodicno putovanje na more...

jedan u klin drugi u plocu

pre 1 godinu

(Meni, 23. septembar 2022 14:16)
Tezina nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg

Mihailo NS

pre 1 godinu

nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg
(jedan u klin drugi u plocu, 23. septembar 2022 17:12)

To bi bilo tačno samo u slučaju kada bi se udesi dešavali isključivo tako što se auti lupaju udarom od zid ili nepomičnu prepreku, ali ne, udesi se velikom većinom dešavaju lupanjem između auta. U direktnom sudaru dva automobila iste mase i sa isto zvezdica, pri brzini od recimo 50 km/h, oba bi se ponašala kao pri udaru od zid. Pri direktnom sudaru dva automobila sa isto zvezdica pri istoj brzini gde je jedan znatno težiji od drugog, za teži automobil to bilo recimo kao udes pri 30km/h, dok bi za lakši to bilo kao udes pri brzini od 80km/h iliti kao čvrst zid koji se kreće ka lakšem automobilu. I ne treba zaboraviti da ukoliko imaju isto zvezdica, odnosno identično se ponašaju pri udaru u čvrst zid, da je teži automobil znatno čvršći jer treba da izdrži na isti način gužvanje znatno veće mase nego mali automobil, odnosno manji automobil znatno težem defacto postaje dodatna zona gužvanja...na žalost.

poremeceni umovi

pre 1 godinu

(Mihailo NS, 24. septembar 2022 13:15)
Nije tezi cvrsci, ne guzva se vise manji, sve je isto ako zadovoljavaju iste standarde tj. imaju iste rezultate ubrzanja putnika...
Dakle i ako voz udari SUV od 2.5 tone i duplo laksi mali gradski auto koji imaju iste rezultate na crash testovima, putnici ce proci isto. Od SUV-a ce ostati vise delova za naknadnu prodaju, ali to je sa aspekta bezbednosti potpuno nebitno

boba

pre 1 godinu

Kakva glupost
Sta su oni uradili? Pa bolje uzeti 100% ev i to je to
Oslonili se na struju da bude AMG
Bruka i sramota od Mercedesa

Gloria

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...

Pop

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da toliku snagu izvukoše...

Nije V8 zverima, ali rado bih ga vozio, i sa 4 cilindra, sa tugom u duši, ali bar registracija normalna...

Joker

pre 1 godinu

Fascinantan podatak da je V8 AMG od 5,5 litra iz perioda 2000-ih sa kompresorom izvlačio isto snage kao ovaj dvolitraš (E 55 AMG iz tog perioda). Interesantan je ovo koncept, ali previše komplikovana tehnologija. Nažalost, ovim putem mora da se ide. Strogi propisi o emisijama dovode do ovakvih automobila. Sigurno bi Mercedesu bilo lakše da ugradi V8 bez ikakvih pomagala, ali propisi su propisi. Ovakve stvari čekaju i budući M3 i RS4, hteli mi to ili ne. Mercedes samo pokušava da bude korak ispred.

srbin

pre 1 godinu

zamislite ovaj auto od 2.2 tone na stazi M3 od 1.7 tone ima identicno ubrzanje do 100km ali zato na stazi mercrdes sa pola tone vise nema sta da trazi jedva cekam vreme na nirburg ringu

Challenger

pre 1 godinu

Svaka čast na brojkama, snazi koju izvlači itd ali...iz principa nešto sa 4 cilindra ne može da košta 100,000 evra. Te pare se daju za V8, V12 i pripadajući zvuk koji ide uz takve motore.

Djorke

pre 1 godinu

@
A Tesla model 3 performance kosta 60 000, duplo manje nego auto iz clanka (kad se izjednace opreme) a ima bolje ubrzanje.....kapiram ja sve, I zvuk motora I znak na haubi I perfomanse na stazi ali duplo skuplji.....previse
(Bavaria, 23. septembar 2022 15:48)


Mikrotalasna zagreva brze nego rostilj, ali ne znam da postoji osoba koja voli cevape iz mikrotalasne.

Ok, mozda Tesla vlasnici …

novo vreme novi modeli

pre 1 godinu

(jaxyc, 23. septembar 2022 21:50)
Automobili nisu klikeri, vazdusni jastuci su nebitni (bez pojasa), bitne su zone guzvanja oko putnicke kabine...

mg

pre 1 godinu

A hoces 5 zvezdica i da prezivis lupanje pri 100 to hoces? Sta se pravite mutavi ili cete ginuti ili cete voziti teska kola. Ja biram teska, smrt mi nije opcija kao vama.

--
Ok, vozi ti teška kola ali ako sudarimo zbog tvog divljanja ja i ti postaraj se da me ubiješ da ne preživim. Jer ako ja preživim ti nećeš.

Veliki brat

pre 1 godinu

(jaxyc, 23. septembar 2022 21:50)
Automobili nisu klikeri, vazdusni jastuci su nebitni (bez pojasa), bitne su zone guzvanja oko putnicke kabine...
(novo vreme novi modeli, 23. septembar 2022 23:37)

Auto veće mase ima dosta više ojačanja na kritičnim delovima karoserije, sigurno nema ključne elemente kao neki Punto ili Golf. Čak i da su paneli na karoseriji od krabonskih vlakana, ispod mora biti čelik ili legura aluminijuma ili recimo kombinacija to dvoje.

m

pre 1 godinu

inace jako bitna stavka. koga zanima staza ne kupuje ovo, ovo je limuzina i nije joj mesto na stazi kao m3.
(m, 23. septembar 2022 23:02)

M3 i C63 AMG su direktna konkurencija, "limuzine (compact executive), ne zna se koji je tvrdji i kupuje se za autobahn i stazu, sigurno ne za odlazak na posao i/ili porodicno putovanje na more...
(novo vreme novi modeli, 24. septembar 2022 00:52)

autobahn je jedna stvar a staza totalno druga. na stazi nemaju sta da traze ni jedan ni drugi. to sto oh proizvodjaci testiraju na nurburgring-u je zbog podesavanja kola a ta vremena na koja se svi pozivaju su cist marketing za sve te sto ih kupiju. sto se tvrdoce tice delimicno je tacno ali nisu ni malo tvrdi, moze se putovati sa niima lagano. e sad posto zivim u nemackoj (stuttgart) gde ih ima brdo, da ti kazem da ova kola za 90% vlasnika sluze iskljuci za kurcenja po gradu, od semafora do semafora uz naravno jos goru muziku i face koja su unutra. 90% njih nije videlo stazu uzivo.

DAX AMG

pre 1 godinu

Trenutni S 63 je 3.0,ovo je na žalost očekivano. I cena kao za v8 takođe.
(Vozač

Tesko da je trenutni S63 AMG 3.0... V8 je motor Bi Turbo. I sledeca generacija,tj ova sad ce imati V8 Bi turbo hibrid. Provereno znam,veruj mi;-)

SS

pre 1 godinu

Kada se setim da su pre desetak godina ubacivali V8-ice sa najjačim zvukom, a sada se radujem što nije skroz na struju... Ode sve u tri lepe, pa i automobilska industrija

stefan

pre 1 godinu

Potpisali su smrtu presudu sa ovim autom, 500kg teži od m3, premala baterija, pouzdanost motora upitna, možda je u svakodnevnom saobraćaju primenljiva ova konfiguracija ali na stazi nema šta da traži.

jaxyc

pre 1 godinu

Tezina nema veze sa bezbednoscu, i automobili od 1200-1300kg imaju isto "zvezdica" kao i oni od 2200-2300kg
(jedan u klin drugi u plocu, 23. septembar 2022 17:12)

Zapravo itekako ima! Zavisi i od tipa udesa. U sudaru dva vozila, putnici u tezem vozilu su teoretski uvek u povoljnijoj situaciji. Evo ja vozim auto koji ima 97% Adult Occupant na Euro NCAP, u pitanju je SUV tezak 1810kg, i u udesu npr sa poslednjom generacijom X5 koji ima 89% i tezak je 2250kg, kada bih morao izabrao bih tezi. Uzmite dva klikera, od kojih je jedan malo tezi i sudarite ih, tezi ce lakse nastaviti u pravcu u kom se kretao. Ovo je vazno jer ucesnike u udesu ubija zaustavljanje u momentu. Iako auto ima vazdusni jastuk, telo nema dovoljno dobare "jastuke" za unutrasnje organe poput srca, mozga itd. Ako je udes u nepomicnu prepreku, onda je vazno kako se automobil guzva. Sve u svemu, vozite bezbedno.

466453

pre 1 godinu

Zdravorazuman koncept pogonske jedinice. Velika turbina i rešen problem sa protiv pritiskom, dobra izmena gasova daje mogućnost na veću kompresiju i kroz to ekonomiju. Zašto se izbegava je turbo rupa koja tada nastaje sa velikim turbinama i baterijsku pogon koji i do 10 sekundi može da pokrije te nedostatke dok se turbina ne zaleti u obrtaje.
Ekstremni tining gde su ranije u takvim konceptima koristili mehaničke kompresore dok turbina ne nadmaši njihov kapacitet.
Elektropogon čini mogućim vrlo sotifiscirano koristiti veliku turbinu. Postoje i rešenja sa elektromotornim turbinama koje su zadužene samo za doseći što pre efektivne obrtaje rotora turbine i takve komplikacije su ovako nepotrebne.
Vrlo sličan koncept koji koriste je i u Volvu S60 T8 Polestar.

m

pre 1 godinu

Auto je top, obzirom na norme koje se moraju ispoštovati. Boljeg u ovoj klasi nema. Sad, i AMG bi radije da je pravi sa V8 ili V12 kao u dobra stara vremena, ali tu su im ruke vezane...
(Gloria, 23. septembar 2022 17:06)

AMG ne pravi motore.
(Da, da, 23. septembar 2022 17:22)

da, pravi...

Vozač

pre 1 godinu

@Tesko da je trenutni S63 AMG 3.0... V8 je motor Bi Turbo. I sledeca generacija,tj ova sad ce imati V8 Bi turbo hibrid. Provereno znam,veruj mi;-)
(DAX AMG, 23. septembar 2022 18:51)

Brabus je 3.0 sa 500 ks, moja greška, pobrkah ih.

Филипинац

pre 1 godinu

Штета што СУС моторе убијају, колико још нових и обећавајућих идеја чека широку примену али путање је да ли ће икада видети широку примену...

Milos

pre 1 godinu

To bi bilo tačno samo u slučaju kada bi se udesi dešavali isključivo tako što se auti lupaju udarom od zid ili nepomičnu prepreku, ali ne, udesi se velikom većinom dešavaju lupanjem između auta. U direktnom sudaru dva automobila iste mase i sa isto zvezdica, pri brzini od recimo 50 km/h, oba bi se ponašala kao pri udaru od zid. Pri direktnom sudaru dva automobila sa isto zvezdica pri istoj brzini gde je jedan znatno težiji od drugog, za teži automobil to bilo recimo kao udes pri 30km/h, dok bi za lakši to bilo kao udes pri brzini od 80km/h iliti kao čvrst zid koji se kreće ka lakšem automobilu. I ne treba zaboraviti da ukoliko imaju isto zvezdica, odnosno identično se ponašaju pri udaru u čvrst zid, da je teži automobil znatno čvršći jer treba da izdrži na isti način gužvanje znatno veće mase nego mali automobil, odnosno manji automobil znatno težem defacto postaje dodatna zona gužvanja...na žalost.
(Mihailo NS, 24. septembar 2022 13:15)

Slabo ti ide fizika.