Aktuelno

Sreda, 14.09.2022.

13:59

Tvrdi da je sin kralja Čarlsa i Kamile, a sada je digao javnost na noge: "Moraće da urade DNK" FOTO

Izvor: B92

Tvrdi da je sin kralja Èarlsa i Kamile, a sada je digao javnost na noge: "Moraæe da urade DNK" FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

glupi zmaj

pre 1 godinu

Ni nalik! Ko ga je slagao da je Čarlsov sin? Ako se Čarls odazove na poziv za testiranje DNK onda će uskoro svaki mentol moći da ga pozove na testiranje sa istom idejom.

Danka

pre 1 godinu

Legitiman zahtev ili ne, meni ovo lici na scenario filma Kralj Ralph. Ako bude kao on, monarhija ima da postane predmet opste sprdnje.

teraj dok može

pre 1 godinu

Jaoo šta sve pišete. Kraljevi mogu sve. Vanbračna deca ne dobijaju ništa, a kod njih su u 19.veku imali čak i pravilo da zakoniti članovi kraljevske porodice ne mogu da stupe u brak bez odobrenja monarha. Prinčevi imali jato ljubavnica i kopiladi, ali ništa zakonito sem Viktorije i ona je tako došla na presto. Ne znam da li pravilo još važi, verovatno da inače se Čarls ne bi oženio mučenom Dajanom. Ovaj hoće publicitet i možda da mu daju neke pare da zaćuti. To mu je krajnji domet. Ako ne dođe 007...

Post hoc ergo propter hoc

pre 1 godinu

Nek menja advokate: po britanskom ustavnom uređenju...
(Radoznao, 14. septembar 2022 18:12)

Nisam znao oni da imaju ustav!

Hamburg

pre 1 godinu

(garda, 14. septembar 2022 18:13)

U krivu si.
Nema veze kako je on vaspitan, niti da li je do sada imao titulu princa, ako je Charlesov sin onda je on prvi nakon njega u redu za krunu.

I to bi tako bilo svuda u svakoj plemenitoj porodici, ne samo kraljevskoj.

Lady Jamie Lee Curtis i njen muž lord od nečega imaju usvojenu djecu i zbog toga je njegov brat ili njegov nasljednik u redu za titulu.

Deep Throat

pre 1 godinu

(Pantagruel, 14. septembar 2022 17:46)

Nisi u pravu, ako mu je Charles otac on je prvi u redu za tron.

Čak bi i Charles morao abdicirati, vrhovni poglavar crkve da ima vanbračno dijete, pa bi ovaj odmah postao kralj.

Onda još ako ima djece, Williamu bi se moglo onda desiti da monarhija skrene u poptuno drugom pravcu, da ni Williamova, ni Harryjeva loza nikad ne bi zasjeli na tron.

Vagica

pre 1 godinu

@Rđa, ili po četvrtku, moguće je i to.

Kakva priča... Kamila ima 75, ovaj čovek sa slike bi trebalo da ima 60-59-58... Lepši je i od Čarlsa i Kamile. Žao mi je svih ljudi koji ne znaju ko su im preci a želeli bi to, koliko god je nekada bolje ne znati.

Radoznao

pre 1 godinu

Nek menja advokate: po britanskom ustavnom uređenju kralj nije podanik krune, te se na njega zakoni ne primenjuje ( zato dugo vremena kraljica nije imala pasoš, nije imala vozačku dozvolu, itd.). Kralj/ica je van pravnog sistema ( osim ustavnog), ili po drugom shvatanju samo je ona u potpunosti unutar tog sistema ( npr. sve nekretnine su formalno njene, svako krivično delo je delo protiv nje/ disturbing the kings peace). Ne može biti tužen, ne može biti okrivljeni. A on svakako ne može biti naslednik, ne samo zbog toga što je vanbračno dete. Da bi mogao naslediti oca, ne samo treba da bude iz braka, već taj brak mora pre zaključenja biti odobren od strane parlamenta, ne sme biti katolik niti u braku sa katolikom/katolkinjom ( da potiče iz sankcionisanog braka, nekatoličanstvo i nekatolički bračni drug su uslovi da bi neko postao kralj)

Отворено

pre 1 godinu

Јадно је доказивати да ти је неко отац само зато што је моћан. Ако он тебе не жели, ако је лош отац, шта ти са својих 56 година има да се петљаш? Треба да ти њега одбациш.
Свако је добио свој живот и шансу да успије у њему.
Мизерно.

garda

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)


Naravno da NE, jer je vanbračni aki jos važnija stvar je da nije rastao na dvoru i nije usvojio manire i protokole, nije imao tretman princa, niije vaspitan i školovan za ulogu prestolonaslednika. Ne bi bio prestolonaslednik ni da se Vljamu šta i desi, onda bi bio Viljamov sin Dordz, mada ne znam kako to funkcioniše u slučaju maloletnisti.

gluposti

pre 1 godinu

Rodjo, najstariji kraljev sin je buduci kralj. Ovaj je stariji od svih princeva. Zabole njega za porodicu, ali pare i moc, eee…..
(Boban, 14. septembar 2022 15:52)

Ama nije ne tvrdite gluposti sa takvom sigurnoscu. Vanbracna deca ne nasledjuju titulu, uostalom kralj svakog moze iskljuciti kao naslednika pa i Vilijema. Kralj moze bukvalno sta hoce. Mozda ne moze da izbegne dnk test ali nasledstvo prestola to moze da postavi i izostavi koga hoce, ako hoce.

gluposti

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)

Naravno da NE, vanbracna deca u aristokratiji nisu naslednici.
Onaj iz Monaka ima krsa vanbracne dece nasledice ga dete iz braka koje je mladje. To je oduvek tako. Jedino ako nema naslednika pa je frka onda se vanbracno dete nekako moze proglasiti naslednikom.

Pantagruel

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)
Не би зато што је британски краљ истовремено мора бити и поглавар Англиканске цркве (тако је од Хенрија Осмог који се одвојио од папе), а црква (као нити било која европска монархија) не признаје право на наследство круне ванбрачно рођеној деци. И кнез Михаило Обреновић је имао ванбрачног сина Велимира, али он управо зато што је рођен ван брака никада није могао да постане престолонаследник. Отац му је платио школовање и обезбедио огромно имање у иностранству, али након Михаиловог убиства, династија би се угасила да није на престо доведен члан једне од њених бочних грана, књаз и касније краљ Милан.

Zoran

pre 1 godinu

More da sam na tvom mestu dva puta bih se okretao oko sebe , pri izlasku iz kuce. Rucak ni od rodjene majke ne bih uzimao.
A, ako za Boga znas, u tunel ni za zivu glavu, pa makar vozio bager. Ko zna, moze planina da se urusi..

Čedomir

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.
(Kaiser Roger, 14. septembar 2022 14:49) # Link komentara

Ako je istina da je sin baš treba da se bori iz principa i svog interesa. Nije on kriv da se rodio. Nego pre je da im nije sin pa hoče pažnje. Moguće mu je neko i ispričao priču kako bi ga utešio i opravdao bioloske roditelje da su ga ostavili (kao morali), ali koji su to stavrno biološki to je pitanje. Moguće i neki sirotani na socijali koji nisu mogli da se brinu ili neki nepoznati tinedžeri pa dete dali na usvojenje. Biće interesantno da priča dobije epilog. Pretpostavljam da je biološki sin mladog princa da bi dobio najbolju moguću skrb, uslove, inpate za obrazovanje u najboljim škola iako nepriznat. Ovako sve je išlo obično preko socijanoh sluzbi bez iekstra postupanja pa zato sumnjam u priču.

Bane

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!

Aca

pre 1 godinu

Kopila , odnosno zvanicno nepreznata deca koja nisu redjena u branku nemaju nikakva prava na nasledstvo krune. Takav je zakon. Da bi neko bio nalsednik mora biti rodjen u zvanicnom braku i mora biti priznat od kralja ili kraljice. Takodje kralj moze da odredi i drugog naslednika prema svojoj volji nekog kraljevske krvi, ne moze biti niko sa ulice ...

Lelemud

pre 1 godinu

@Kaiser
Ne ponižava se. Ako im je sin, ima prava na nasledstvo i to je njegovo pravo a ne ponižavanje. Ako ima decu, i njegove dece. Molim lepo, ako je genetika tu, neka dobije šta zaslužuje.

Boban

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.
(Kaiser Roger, 14. septembar 2022 14:49)

Rodjo, najstariji kraljev sin je buduci kralj. Ovaj je stariji od svih princeva. Zabole njega za porodicu, ali pare i moc, eee…..

Olja

pre 1 godinu

Gdje bijaše ranije ovaj "nasljednik"? Propustio je prilike da ga baka mazi. Eto, nije lako ni kralj biti. Svašta te može snaći. Neki samo, uživajući vjerovatno, čekaju trenutak da odapnu "strelicu", ko zna kada pripremljenu.
Dakle, ne odričimo se mi olako naše prosječnosti.

Kaiser Roger

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.

Rđa

pre 1 godinu

Ne bojim ih se. Ja mogu pomeriti planine ako to želim. Samo me pravda zanima", zaključio je mogući naslednik engleske krune.

Bice da su pare po sredi.

Rđa

pre 1 godinu

Ne bojim ih se. Ja mogu pomeriti planine ako to želim. Samo me pravda zanima", zaključio je mogući naslednik engleske krune.

Bice da su pare po sredi.

Kaiser Roger

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.

Olja

pre 1 godinu

Gdje bijaše ranije ovaj "nasljednik"? Propustio je prilike da ga baka mazi. Eto, nije lako ni kralj biti. Svašta te može snaći. Neki samo, uživajući vjerovatno, čekaju trenutak da odapnu "strelicu", ko zna kada pripremljenu.
Dakle, ne odričimo se mi olako naše prosječnosti.

gluposti

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)

Naravno da NE, vanbracna deca u aristokratiji nisu naslednici.
Onaj iz Monaka ima krsa vanbracne dece nasledice ga dete iz braka koje je mladje. To je oduvek tako. Jedino ako nema naslednika pa je frka onda se vanbracno dete nekako moze proglasiti naslednikom.

Zoran

pre 1 godinu

More da sam na tvom mestu dva puta bih se okretao oko sebe , pri izlasku iz kuce. Rucak ni od rodjene majke ne bih uzimao.
A, ako za Boga znas, u tunel ni za zivu glavu, pa makar vozio bager. Ko zna, moze planina da se urusi..

gluposti

pre 1 godinu

Rodjo, najstariji kraljev sin je buduci kralj. Ovaj je stariji od svih princeva. Zabole njega za porodicu, ali pare i moc, eee…..
(Boban, 14. septembar 2022 15:52)

Ama nije ne tvrdite gluposti sa takvom sigurnoscu. Vanbracna deca ne nasledjuju titulu, uostalom kralj svakog moze iskljuciti kao naslednika pa i Vilijema. Kralj moze bukvalno sta hoce. Mozda ne moze da izbegne dnk test ali nasledstvo prestola to moze da postavi i izostavi koga hoce, ako hoce.

Aca

pre 1 godinu

Kopila , odnosno zvanicno nepreznata deca koja nisu redjena u branku nemaju nikakva prava na nasledstvo krune. Takav je zakon. Da bi neko bio nalsednik mora biti rodjen u zvanicnom braku i mora biti priznat od kralja ili kraljice. Takodje kralj moze da odredi i drugog naslednika prema svojoj volji nekog kraljevske krvi, ne moze biti niko sa ulice ...

Pantagruel

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)
Не би зато што је британски краљ истовремено мора бити и поглавар Англиканске цркве (тако је од Хенрија Осмог који се одвојио од папе), а црква (као нити било која европска монархија) не признаје право на наследство круне ванбрачно рођеној деци. И кнез Михаило Обреновић је имао ванбрачног сина Велимира, али он управо зато што је рођен ван брака никада није могао да постане престолонаследник. Отац му је платио школовање и обезбедио огромно имање у иностранству, али након Михаиловог убиства, династија би се угасила да није на престо доведен члан једне од њених бочних грана, књаз и касније краљ Милан.

Lelemud

pre 1 godinu

@Kaiser
Ne ponižava se. Ako im je sin, ima prava na nasledstvo i to je njegovo pravo a ne ponižavanje. Ako ima decu, i njegove dece. Molim lepo, ako je genetika tu, neka dobije šta zaslužuje.

Boban

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.
(Kaiser Roger, 14. septembar 2022 14:49)

Rodjo, najstariji kraljev sin je buduci kralj. Ovaj je stariji od svih princeva. Zabole njega za porodicu, ali pare i moc, eee…..

Radoznao

pre 1 godinu

Nek menja advokate: po britanskom ustavnom uređenju kralj nije podanik krune, te se na njega zakoni ne primenjuje ( zato dugo vremena kraljica nije imala pasoš, nije imala vozačku dozvolu, itd.). Kralj/ica je van pravnog sistema ( osim ustavnog), ili po drugom shvatanju samo je ona u potpunosti unutar tog sistema ( npr. sve nekretnine su formalno njene, svako krivično delo je delo protiv nje/ disturbing the kings peace). Ne može biti tužen, ne može biti okrivljeni. A on svakako ne može biti naslednik, ne samo zbog toga što je vanbračno dete. Da bi mogao naslediti oca, ne samo treba da bude iz braka, već taj brak mora pre zaključenja biti odobren od strane parlamenta, ne sme biti katolik niti u braku sa katolikom/katolkinjom ( da potiče iz sankcionisanog braka, nekatoličanstvo i nekatolički bračni drug su uslovi da bi neko postao kralj)

garda

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)


Naravno da NE, jer je vanbračni aki jos važnija stvar je da nije rastao na dvoru i nije usvojio manire i protokole, nije imao tretman princa, niije vaspitan i školovan za ulogu prestolonaslednika. Ne bi bio prestolonaslednik ni da se Vljamu šta i desi, onda bi bio Viljamov sin Dordz, mada ne znam kako to funkcioniše u slučaju maloletnisti.

Vagica

pre 1 godinu

@Rđa, ili po četvrtku, moguće je i to.

Kakva priča... Kamila ima 75, ovaj čovek sa slike bi trebalo da ima 60-59-58... Lepši je i od Čarlsa i Kamile. Žao mi je svih ljudi koji ne znaju ko su im preci a želeli bi to, koliko god je nekada bolje ne znati.

Čedomir

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.
(Kaiser Roger, 14. septembar 2022 14:49) # Link komentara

Ako je istina da je sin baš treba da se bori iz principa i svog interesa. Nije on kriv da se rodio. Nego pre je da im nije sin pa hoče pažnje. Moguće mu je neko i ispričao priču kako bi ga utešio i opravdao bioloske roditelje da su ga ostavili (kao morali), ali koji su to stavrno biološki to je pitanje. Moguće i neki sirotani na socijali koji nisu mogli da se brinu ili neki nepoznati tinedžeri pa dete dali na usvojenje. Biće interesantno da priča dobije epilog. Pretpostavljam da je biološki sin mladog princa da bi dobio najbolju moguću skrb, uslove, inpate za obrazovanje u najboljim škola iako nepriznat. Ovako sve je išlo obično preko socijanoh sluzbi bez iekstra postupanja pa zato sumnjam u priču.

Bane

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!

teraj dok može

pre 1 godinu

Jaoo šta sve pišete. Kraljevi mogu sve. Vanbračna deca ne dobijaju ništa, a kod njih su u 19.veku imali čak i pravilo da zakoniti članovi kraljevske porodice ne mogu da stupe u brak bez odobrenja monarha. Prinčevi imali jato ljubavnica i kopiladi, ali ništa zakonito sem Viktorije i ona je tako došla na presto. Ne znam da li pravilo još važi, verovatno da inače se Čarls ne bi oženio mučenom Dajanom. Ovaj hoće publicitet i možda da mu daju neke pare da zaćuti. To mu je krajnji domet. Ako ne dođe 007...

Отворено

pre 1 godinu

Јадно је доказивати да ти је неко отац само зато што је моћан. Ако он тебе не жели, ако је лош отац, шта ти са својих 56 година има да се петљаш? Треба да ти њега одбациш.
Свако је добио свој живот и шансу да успије у њему.
Мизерно.

Post hoc ergo propter hoc

pre 1 godinu

Nek menja advokate: po britanskom ustavnom uređenju...
(Radoznao, 14. septembar 2022 18:12)

Nisam znao oni da imaju ustav!

Deep Throat

pre 1 godinu

(Pantagruel, 14. septembar 2022 17:46)

Nisi u pravu, ako mu je Charles otac on je prvi u redu za tron.

Čak bi i Charles morao abdicirati, vrhovni poglavar crkve da ima vanbračno dijete, pa bi ovaj odmah postao kralj.

Onda još ako ima djece, Williamu bi se moglo onda desiti da monarhija skrene u poptuno drugom pravcu, da ni Williamova, ni Harryjeva loza nikad ne bi zasjeli na tron.

Hamburg

pre 1 godinu

(garda, 14. septembar 2022 18:13)

U krivu si.
Nema veze kako je on vaspitan, niti da li je do sada imao titulu princa, ako je Charlesov sin onda je on prvi nakon njega u redu za krunu.

I to bi tako bilo svuda u svakoj plemenitoj porodici, ne samo kraljevskoj.

Lady Jamie Lee Curtis i njen muž lord od nečega imaju usvojenu djecu i zbog toga je njegov brat ili njegov nasljednik u redu za titulu.

Danka

pre 1 godinu

Legitiman zahtev ili ne, meni ovo lici na scenario filma Kralj Ralph. Ako bude kao on, monarhija ima da postane predmet opste sprdnje.

glupi zmaj

pre 1 godinu

Ni nalik! Ko ga je slagao da je Čarlsov sin? Ako se Čarls odazove na poziv za testiranje DNK onda će uskoro svaki mentol moći da ga pozove na testiranje sa istom idejom.

Kaiser Roger

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.

Bane

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!

Boban

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.
(Kaiser Roger, 14. septembar 2022 14:49)

Rodjo, najstariji kraljev sin je buduci kralj. Ovaj je stariji od svih princeva. Zabole njega za porodicu, ali pare i moc, eee…..

Deep Throat

pre 1 godinu

(Pantagruel, 14. septembar 2022 17:46)

Nisi u pravu, ako mu je Charles otac on je prvi u redu za tron.

Čak bi i Charles morao abdicirati, vrhovni poglavar crkve da ima vanbračno dijete, pa bi ovaj odmah postao kralj.

Onda još ako ima djece, Williamu bi se moglo onda desiti da monarhija skrene u poptuno drugom pravcu, da ni Williamova, ni Harryjeva loza nikad ne bi zasjeli na tron.

Olja

pre 1 godinu

Gdje bijaše ranije ovaj "nasljednik"? Propustio je prilike da ga baka mazi. Eto, nije lako ni kralj biti. Svašta te može snaći. Neki samo, uživajući vjerovatno, čekaju trenutak da odapnu "strelicu", ko zna kada pripremljenu.
Dakle, ne odričimo se mi olako naše prosječnosti.

Lelemud

pre 1 godinu

@Kaiser
Ne ponižava se. Ako im je sin, ima prava na nasledstvo i to je njegovo pravo a ne ponižavanje. Ako ima decu, i njegove dece. Molim lepo, ako je genetika tu, neka dobije šta zaslužuje.

Hamburg

pre 1 godinu

(garda, 14. septembar 2022 18:13)

U krivu si.
Nema veze kako je on vaspitan, niti da li je do sada imao titulu princa, ako je Charlesov sin onda je on prvi nakon njega u redu za krunu.

I to bi tako bilo svuda u svakoj plemenitoj porodici, ne samo kraljevskoj.

Lady Jamie Lee Curtis i njen muž lord od nečega imaju usvojenu djecu i zbog toga je njegov brat ili njegov nasljednik u redu za titulu.

Rđa

pre 1 godinu

Ne bojim ih se. Ja mogu pomeriti planine ako to želim. Samo me pravda zanima", zaključio je mogući naslednik engleske krune.

Bice da su pare po sredi.

Vagica

pre 1 godinu

@Rđa, ili po četvrtku, moguće je i to.

Kakva priča... Kamila ima 75, ovaj čovek sa slike bi trebalo da ima 60-59-58... Lepši je i od Čarlsa i Kamile. Žao mi je svih ljudi koji ne znaju ko su im preci a želeli bi to, koliko god je nekada bolje ne znati.

Отворено

pre 1 godinu

Јадно је доказивати да ти је неко отац само зато што је моћан. Ако он тебе не жели, ако је лош отац, шта ти са својих 56 година има да се петљаш? Треба да ти њега одбациш.
Свако је добио свој живот и шансу да успије у њему.
Мизерно.

Čedomir

pre 1 godinu

Kako se neki ljudi ponizavaju je stvarno za cudjenje.56 godina ga nisu prihvatili i on idalje hoce da ga priznaju.Ako je stvarno to tacno da sam na njegovom mestu ja se ne bi okrenuo za celu tu porodicu cim su me odbacili pri rodjenju.
(Kaiser Roger, 14. septembar 2022 14:49) # Link komentara

Ako je istina da je sin baš treba da se bori iz principa i svog interesa. Nije on kriv da se rodio. Nego pre je da im nije sin pa hoče pažnje. Moguće mu je neko i ispričao priču kako bi ga utešio i opravdao bioloske roditelje da su ga ostavili (kao morali), ali koji su to stavrno biološki to je pitanje. Moguće i neki sirotani na socijali koji nisu mogli da se brinu ili neki nepoznati tinedžeri pa dete dali na usvojenje. Biće interesantno da priča dobije epilog. Pretpostavljam da je biološki sin mladog princa da bi dobio najbolju moguću skrb, uslove, inpate za obrazovanje u najboljim škola iako nepriznat. Ovako sve je išlo obično preko socijanoh sluzbi bez iekstra postupanja pa zato sumnjam u priču.

Aca

pre 1 godinu

Kopila , odnosno zvanicno nepreznata deca koja nisu redjena u branku nemaju nikakva prava na nasledstvo krune. Takav je zakon. Da bi neko bio nalsednik mora biti rodjen u zvanicnom braku i mora biti priznat od kralja ili kraljice. Takodje kralj moze da odredi i drugog naslednika prema svojoj volji nekog kraljevske krvi, ne moze biti niko sa ulice ...

Post hoc ergo propter hoc

pre 1 godinu

Nek menja advokate: po britanskom ustavnom uređenju...
(Radoznao, 14. septembar 2022 18:12)

Nisam znao oni da imaju ustav!

Zoran

pre 1 godinu

More da sam na tvom mestu dva puta bih se okretao oko sebe , pri izlasku iz kuce. Rucak ni od rodjene majke ne bih uzimao.
A, ako za Boga znas, u tunel ni za zivu glavu, pa makar vozio bager. Ko zna, moze planina da se urusi..

garda

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)


Naravno da NE, jer je vanbračni aki jos važnija stvar je da nije rastao na dvoru i nije usvojio manire i protokole, nije imao tretman princa, niije vaspitan i školovan za ulogu prestolonaslednika. Ne bi bio prestolonaslednik ni da se Vljamu šta i desi, onda bi bio Viljamov sin Dordz, mada ne znam kako to funkcioniše u slučaju maloletnisti.

teraj dok može

pre 1 godinu

Jaoo šta sve pišete. Kraljevi mogu sve. Vanbračna deca ne dobijaju ništa, a kod njih su u 19.veku imali čak i pravilo da zakoniti članovi kraljevske porodice ne mogu da stupe u brak bez odobrenja monarha. Prinčevi imali jato ljubavnica i kopiladi, ali ništa zakonito sem Viktorije i ona je tako došla na presto. Ne znam da li pravilo još važi, verovatno da inače se Čarls ne bi oženio mučenom Dajanom. Ovaj hoće publicitet i možda da mu daju neke pare da zaćuti. To mu je krajnji domet. Ako ne dođe 007...

gluposti

pre 1 godinu

Rodjo, najstariji kraljev sin je buduci kralj. Ovaj je stariji od svih princeva. Zabole njega za porodicu, ali pare i moc, eee…..
(Boban, 14. septembar 2022 15:52)

Ama nije ne tvrdite gluposti sa takvom sigurnoscu. Vanbracna deca ne nasledjuju titulu, uostalom kralj svakog moze iskljuciti kao naslednika pa i Vilijema. Kralj moze bukvalno sta hoce. Mozda ne moze da izbegne dnk test ali nasledstvo prestola to moze da postavi i izostavi koga hoce, ako hoce.

Radoznao

pre 1 godinu

Nek menja advokate: po britanskom ustavnom uređenju kralj nije podanik krune, te se na njega zakoni ne primenjuje ( zato dugo vremena kraljica nije imala pasoš, nije imala vozačku dozvolu, itd.). Kralj/ica je van pravnog sistema ( osim ustavnog), ili po drugom shvatanju samo je ona u potpunosti unutar tog sistema ( npr. sve nekretnine su formalno njene, svako krivično delo je delo protiv nje/ disturbing the kings peace). Ne može biti tužen, ne može biti okrivljeni. A on svakako ne može biti naslednik, ne samo zbog toga što je vanbračno dete. Da bi mogao naslediti oca, ne samo treba da bude iz braka, već taj brak mora pre zaključenja biti odobren od strane parlamenta, ne sme biti katolik niti u braku sa katolikom/katolkinjom ( da potiče iz sankcionisanog braka, nekatoličanstvo i nekatolički bračni drug su uslovi da bi neko postao kralj)

gluposti

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)

Naravno da NE, vanbracna deca u aristokratiji nisu naslednici.
Onaj iz Monaka ima krsa vanbracne dece nasledice ga dete iz braka koje je mladje. To je oduvek tako. Jedino ako nema naslednika pa je frka onda se vanbracno dete nekako moze proglasiti naslednikom.

Pantagruel

pre 1 godinu

ako bi ovi bilo tačno, tj. potvrđeno DNK testom, to bi značilo da je on sada prestolonaslednik, tj. prvi u redu nasleđivanja... a teško mi je da zamislim da će britanska monarhija dozvoliti takav skandal!
(Bane, 14. septembar 2022 16:55)
Не би зато што је британски краљ истовремено мора бити и поглавар Англиканске цркве (тако је од Хенрија Осмог који се одвојио од папе), а црква (као нити било која европска монархија) не признаје право на наследство круне ванбрачно рођеној деци. И кнез Михаило Обреновић је имао ванбрачног сина Велимира, али он управо зато што је рођен ван брака никада није могао да постане престолонаследник. Отац му је платио школовање и обезбедио огромно имање у иностранству, али након Михаиловог убиства, династија би се угасила да није на престо доведен члан једне од њених бочних грана, књаз и касније краљ Милан.

Danka

pre 1 godinu

Legitiman zahtev ili ne, meni ovo lici na scenario filma Kralj Ralph. Ako bude kao on, monarhija ima da postane predmet opste sprdnje.

glupi zmaj

pre 1 godinu

Ni nalik! Ko ga je slagao da je Čarlsov sin? Ako se Čarls odazove na poziv za testiranje DNK onda će uskoro svaki mentol moći da ga pozove na testiranje sa istom idejom.