Nedelja, 14.08.2022.

19:08

Joviću 34 minuta dovoljno za prvenac u Firenci VIDEO

Srpski napadač Luka Jović postigao je gol na svom ligaškom debiju u dresu Fiorentine.

Izvor:

Joviæu 34 minuta dovoljno za prvenac u Firenci VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Obrad

pre 1 godinu

Hm. S druge strane igrači stranci koji nisu uspeli u Engleskoj su Ševčenko, Krespo, Kežman, Lukaku, Pogba, Veron, Verner, Di Marija, Mutu, Falkao, Kavani, Igauain, Voronjin, El Hađi Dijuf, Lemi Jovanović, Forlan, Depaj, Nikolas Pepe,Rosicki, Aršavin, Hleb, Rejes, Morata, Kepa, Miči Bačuaji, Minamoto, Keita, Karijus.. Eto neka bude da je Tores iako truba za Čelzi bio sasvim solidan za Liverpul pa da ga ne uzimam za primer. Istraži Vini ti to valo bolje pre otvaranja yt kanala. Lista ovih iz drugih liga što nisu uspeli u PL je takođe impozantna. Ne može baš svako da bude kao De Brujne, Anri ili Drogba.

Johny Grobar

pre 1 godinu

Svidja mi se sto napadaci ulaze u formu. Jos samo da su Pavlovic, Erakovic i kompanija standardni, mozemo da se nadamo prolasku grupe. Sve ostalo je lutrija i sportska sreca.

no name

pre 1 godinu

Alexis Sancez i Fernando Tores najjaci igraci u Arsenalu i Liverpulu,trube u Junajtedu i Celziju. Ovde bre i svuda u svetu postao standard da se za svaki detalj okrivljuju i uporedjuju lige. Pazi ovo Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting i bio bolji od Di Marie duplo u Junajtedu,a ovaj doso iz Real Madrida...a sta ovde pojmasi zakljucuju to je neverovatno!!!
(vince carter, 14. avgust 2022 23:25)

Slažem se sa tobom sto pišeš.

Ali Alexis Sancez i Toresa, pa i Di Mariju dovodis da pomogne tvom najboljem igraču.

Ako je Alexis Sančez trebao u 30 god da bude najbolja zvezda Mancestra U onda su oni krenuli putem Wagnerovog Arsenala...

Arsenala vec ne igra Ligu šampiona 6 godina? To su posledice...

Mada ne moraš da se složiš, ali tako ti je to!

no name

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Ne znam sta napisa ovde. Ali slažem se da bez vrhunskog igrača ili vrhunskog tima ne možes osvojiti Ligu Šampiona.

Vidić je bio vrhunski igrač, ali nije bio sam. Iako je MU imao Ronalda morali su protiv Čelzija da uzmu LŠ na penale.

Ivanovic je odličan igrač, ali Čelzi oslabljen te godine uzeo LŠ na lucidnost i umetnost jednog Drogbe igrača koji je napravio razliku.

Stankovic je u tom timu Intera bio rezerva, pa kako ti stavi tu???

Svi oni veliki igrači iz stare Jugoslavije su bili bolji igrači, sa izuzetkom Vidića, a većina je uzela Ligu šampiona, bili Hrvati Crnogroci ili Srbi!

stefan beograd

pre 1 godinu

Samo da cestitam i da konstatujem da Srbija ima lep napad i solidnu sredinu. Ono sto Srbija nema je stabilna odbrana i golman poput Borjana. Meni je Rajkovic ok, ali nikako da mu dodje ono nesto, a odbrana, ja ne znam Milenkovic jedino sto vredi.. Mi nemamo Vidica vise, Ivanovica, Kolarova, Subotica, pa i Dragovic kad bi bio, covek je Rio Ferdinand za ove nase reprezentativce.. Tako da, dok ne stasaju Pavlovic i Erakovic, nema od nas nista, svako moze gol da nam da...

ivan

pre 1 godinu

Miloše- Slažem se sve sa tobom
vodim dobio si minuse ali realnost je da niko od nabrojanih ne bi imao mjesta u Siti,Real,Bajern,Barseloni itd itd. Vlahović po meni moze da bude ta svjetska klasa kakvu nismo imali od Vidića. Što se tiče Luke,vidim svi pišete Real kriv,pa ne može junaci da igra on prije Benzeme,to je trebao da zna prije nego što je otišao u Real ali sam i tad pričao da je kao igrač kompletniji i bolji od Mitra,malo je stagnirao u Real ali opet će se on razigrat.

vince carter

pre 1 godinu

Celzi-Marcos Alonso,Rudiger,Kulibali,T.Silva,Zorzinjo,Kovacic igrali italijansku ligu,Haverc,Pulisic Nemacku,Kukurelja,Kovacic Spansku...uzeo sam samo Celzi kao primer a mogu svaki jaci Engleski tim,dakle svaki Engleski tim je jak zbog stranaca i degenerici i dalje pisu da kad neki stranac ne uspe,kriva je liga..tako prozivali Wernera zbog Nemacke lige a saigrac mu Haverc a najbolji igrac lige Engleske Kevin De Bruyne dosao iz Bundeslige. Sadio Mane je iz Salcburga dosao u Sautempton i sabio a ovde kad Di Maria ne uspe krive ligu. Kakvi ste vi ograniceni degenerici to je cudo. Moram konacno da napravim youtube kanal,da prozivam takve pojmase.

vince carter

pre 1 godinu

Kad citas komentare ovih znalaca na sajtu imas utisak da je neverovatno lako igrati u Italijanskoj prvoj ligi,Nemackoj a da je u Engleskoj gde je jedan Hari Megvajer igra za Mancester Junajted nemoguce zabiti gol,tamo gde ih je davao Pukki i to za Norwich :)) Citamo komentare da je lako igrati italijansku ligu,da se tamo igra peske,a Jovic koji je bio sjajan u Ajntrahtu cak ni tamo kad se vratio na pozajmicu osim prve utakmice po povratku,nije mogao da se sastavi i brzo je otisao na klupu. Sto znaci da je do njega bilo,njegove glave,motivacije pre svega i radne etike. Sto je najgore ovi sto pisu komentare i uvek pominju lige,da bar igraju u nasoj Srpskoj ligi,sto je treci rang takmicenja,a te lipcotine ne bi imale mesta u nasoj beton ligi,ti sto prozivaju profi igrace. Alexis Sancez i Fernando Tores najjaci igraci u Arsenalu i Liverpulu,trube u Junajtedu i Celziju. Ovde bre i svuda u svetu postao standard da se za svaki detalj okrivljuju i uporedjuju lige. Pazi ovo Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting i bio bolji od Di Marie duplo u Junajtedu,a ovaj doso iz Real Madrida...a sta ovde pojmasi zakljucuju to je neverovatno!!!

no name

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Ne znam sta napisa ovde. Ali slažem se da bez vrhunskog igrača ili vrhunskog tima ne možes osvojiti Ligu Šampiona.

Vidić je bio vrhunski igrač, ali nije bio sam. Iako je MU imao Ronalda morali su protiv Čelzija da uzmu LŠ na penale.

Ivanovic je odličan igrač, ali Čelzi oslabljen te godine uzeo LŠ na lucidnost i umetnost jednog Drogbe igrača koji je napravio razliku.

Stankovic je u tom timu Intera bio rezerva, pa kako ti stavi tu???

Svi oni veliki igrači iz stare Jugoslavije su bili bolji igrači, sa izuzetkom Vidića, a većina je uzela Ligu šampiona, bili Hrvati Crnogroci ili Srbi!

zoran

pre 1 godinu

Fiorentinu pratim davno i često su dovodili visoke i cvrste špiceve.
Sećam se Batistute, Luka Toni, naš Vlahović..... sada je tu Jović isto cvrst ali ne bas visok kao Toni i ili Vlahović.

Stefan

pre 1 godinu

Jovic katastrofa u drugom poluvremenu. Prosto nevjerovatno da lik nije taknuo loptu u zadnjih pola sata, a Fiorentina imala jos igraca vise. Pa ako u takvoj situaciji nije vidio lopte, sta ce tek onda biti kada bude 11 na 11 i to jos protiv neke ozbiljnije ekipe?

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

A sad im je srbin dobar, a pre nekoliko meseci su pljuvali srbe i nazivali nas ciganima. Mislim da nema vecih panjeva od fudbalskih navijaca.

?

pre 1 godinu

Samo potvrda da si ti sunarodnjace iskompleksirani susjed koji ne moze progutat fakat da Srbi imaju ubojice od napadaca trenutacno dok Hrvatska nema nista. A za kakve klubove je Jovic to ce mozda moci da se kaze kada dodje u drugi veliki klub u karijeri. Pa ako ni tu ne uspije, mozda bi onda moglo da se kaze da nije za velike.
(drago, 14. avgust 2022 19:38)

Piši srpski da te svet razume. Polako sjećaš li se kada je otišao na posudbu u Ajntraht i prvu utakmicu zabio dva komada, a do kraja sezone mrtva kapa:D

dino

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Da ista znas o fudbalu, znao bi da za dobru i upakovanu reprezentaciju sa odredjenim kvalitom nije potrebno imato 10 igraca po Bajernima, Realima, Sitijima i Barsama. Jedna Kostarika je sa pola ekipe iz domace kostarikanske lige bez ijednog tada igraca u nekom vecem klubu bila prva u grupi smrti na SP 2014. i prosla je do 1/4 zavrsivsi turnir bez poraza tek na penale. Jedan Urugvaj je 2010. igrao polufinale sa timom u kojem je bilo imena poput Suareza i Kavanija, ali nijedan igrac nije bio u nekom evropskom velikanu, vec se svodilo na tada Ajaks, Napoli i slicne klubove. Primera je bezbroj. Imamo odlican tim posle dugo vremena sasvim dobro upakovan i sa znacajnim ulogama u vrlo visokom pozicioniram klubovima po Evropi. To sto nemamo 10 njih u velikanima, nego cemo ih imato 3-4 uz jos 10-ak njih po isto dovoljno jakim klubovima moze biti samo plus.

.............

pre 1 godinu

Jovic duh citavo drugo poluvreme.
(cile, 14. avgust 2022 20:37)

Na sofascore Jović najbolje ocenjeni igrač Fiorentine pored kapitena Biraghija.

zemunski kej

pre 1 godinu

Jovic nije los ali se slabo krece i ne otvara to je problem koji ste mislim videli svi. Tesko ce to da popravi jer je tako igrao jos i u Zvezdi. Inace nije to glavni problem Fiorentine ,pozadi su mnogo tanki ni Milenkovic ne briljira a onaj drugi stoper se izgubio. Golman kiksara. A sta reci za ovog iz Kremonezea ,sve super i na kraju sve upropasti,ukanalio je prosle sezone Inter za titulu,

Randy Marsh

pre 1 godinu

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?
(drago, 14. avgust 2022 20:59)

Lepo, ti si najbolji dokaz da mogu. Da nisi iskompleksiran ne bi godinama dolazio ovde i sirio svoje komplekse. Tvoja zemlja je niko i nista u fudbalu, nema trofej, nigde nije upisana ni kao klub ni kao reprezentacija. Tako da bolesni, okani se odavde ovog.

Ljibo

pre 1 godinu

Марко, 14. avgust 2022 20:42)

I Marko šta su ta trojica osvajača lige šampiona što si nabrojao napravili kada su igrali za reprenzetacije sem što su bili najgori u reprenzetaciji.Ovaj Stanković dao jedan gol Nemačkoj(ako je uopšte i dirao loptu) i Hrvatima onaj smešni gol leđima i za preko 100 utakmica više ništa vredno pomena,Vidić sem jednih kvalifikacija bio je jedan od najgorih reprenzetativaca s obzirom na renome koji je doneo iz Mančestera kao jedan od najboljih štopera,Ivanović u odbrani rupa,jedino za razliku od ove dvojice je u napadu bio efikasan gde je dao nekoliko golova glavom iz prekida.Reprenzetacija ne mora imati velike zvezde da bi napravili dobar rezultat već moraju imati igrače koji će imati sistem i pod tom sistemu ih uigravati.Jović je igrao u Realu pa ništa nije pokazao za razliku od Mitrovića koji je igrao u drugoj engleskoj ligi i bio najbolji naš igrač.

Milos

pre 1 godinu

da znaš nešto o fudbalu znao bi da svaki od top 5-6 igrača naših bi apsolutno imao mesto u tim klubovima.
Vlahović, Sergej, Tadić, Mitrović, Jović, Kostić. Svi oni bi mogli da igraju u tim klubovima. U pitanju su nijanse i srećne okolnosti oko ugovora, menadžera, trenutnih igrača u tim klubovima. Kao dokaz, uzmi proveri mesečna primanja gore nabrojanih i vidi da li i koliko zaostaju za tim klubovima koje si nabrojao. Svi su ekstremno dobro plaćeni i u sadašnjim klubovima.
(lule, 14. avgust 2022 21:25)

U kom paralelnom univerzumu Mitrovic, Kostic, Tadic, Vlahovic mogu da igraju u Realu, Citiju, Bajernu, Barseloni? Tadic u Sautemptonu nije mogao da bude standardan. Mitrovic tavori u Fulamu vise u drugoj ligi nego u prvoj. Kostic i Vlahovic jesu u Juventusu koji odavno nije top ekipa, pitanje je hoce li biti standardni.. Jovic je pokusao u Realu, videli smo kako to izgleda. Nemamo top klasu igraca i ne moramo na silu da guramo sve pobrojane koji jesu dobri igraci i to je sve. Pa bilo nam krivo, bilo nam drago to je tako.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Au kakve napadače imamo. Ne znam kako se ukrštaju grupe na prvenstvu, ali bih rekao finale Srbija - Španija, ili bar Srbija.
(Obrad, 14. avgust 2022 20:33)


Finale ce biti Srbija - Srbija, jer ce svi drugi odustati kad vide kako igramo.

Sveznalac

pre 1 godinu

Ko je gledao utakmicu video je da u drugom poluvremenu BUKVALNO pipnuo lopte tri puta i dva puta se zakucao u saigraca od cega se zakucao u igraca koji je imao priliku za go. Voleo bih da gresim ali mislim da nema nista od njegovog fudbala.

lule

pre 1 godinu

@Marko

da znaš nešto o fudbalu znao bi da svaki od top 5-6 igrača naših bi apsolutno imao mesto u tim klubovima.
Vlahović, Sergej, Tadić, Mitrović, Jović, Kostić. Svi oni bi mogli da igraju u tim klubovima. U pitanju su nijanse i srećne okolnosti oko ugovora, menadžera, trenutnih igrača u tim klubovima. Kao dokaz, uzmi proveri mesečna primanja gore nabrojanih i vidi da li i koliko zaostaju za tim klubovima koje si nabrojao. Svi su ekstremno dobro plaćeni i u sadašnjim klubovima.

drago

pre 1 godinu

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?
(drago, 14. avgust 2022 20:59)

Lepo, ti si najbolji dokaz da mogu. Da nisi iskompleksiran ne bi godinama dolazio ovde i sirio svoje komplekse. Tvoja zemlja je niko i nista u fudbalu, nema trofej, nigde nije upisana ni kao klub ni kao reprezentacija. Tako da bolesni, okani se odavde ovog.
(Randy Marsh, 14. avgust 2022 21:23) 

Kada krenu sad komentari a što ne pliva za nas kada je čistokrvni Srbin i ostale budalaštine. Inače svaka čast momče.
(Tex Willer, 14. avgust 2022 14:31)

Sto ne pliva za Srbiju, niko ne pita, jer je iz Rumunije. Kao sto niko ni ne spori da je Srbin, sto tebi kao malom hrvatu to posebno smeta, znamo.
(Randy Marsh, 14. avgust 2022 15:29) 

Kad ti kaže ovakav tip to gubi svaki smisao.
A takvi likovi druge prozivaju za ono što oni rade. Školski primjer, obrnute psihologije. Losi ljudi.

PS Pomiri se sa činjenicom da smo viceprvaci svijeta:)))))))

Usput svaka cast Jovicu na golu, to i je tema ovog članka, dok je neki nisu zagadili.

Марко

pre 1 godinu

Mitar, Vlahovic, Jovic, Tadic, Kostic i ostali... Pa majko mila daj vise da napravimo masakr na SP
(ncz1986, 14. avgust 2022 19:32)

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.

Neo@

pre 1 godinu

Аууууу брате... Ово се ретко виђа од голмана да себи да аутогол!?!
Шта је све одбранио и на крају каква глупост!?
Јовић је надајмо се себи нашао добар клуб, а по првом мечу изгледа да јесте! За репрезентацију добитак више!

аco

pre 1 godinu

Имамо три одлична шпица, а приморани смо да играмо са једним, јер немамо бекове. Пикси нек смисли нешто. Што се тиче Фиорентине, баш делују добро. Могу бити изненађење Серије А.

Dejan

pre 1 godinu

Zadnjih pola sata meca, Fiorentina na domacem terenu sa igracem vise protiv fenjerasa, Jovic tako lopte nije. Ponovo je duh na terenu. Pre toga primasio cistu sansu u 60 minutu, potpuno sam na 11 metara, on pravo u protivnickog igraca. Sve u svemu, bleda partija.

nele

pre 1 godinu

Dečko ima dar od boga za gol. Neradnik i sve to ali ovakav napadač je uvek koristan. Ne trči, izgleda lenjo ali polusanse pretvara u gol. I bolje mi je to nego napadac koji gine na terenu ali mu treba 10sansi da postigne jedan gol. On je napadac a ne zadnji vezni koji mora da pokriva teren..
Ko se seca Panceva, isto.. lenj, nema ga nigde 90min a kad se završi utakmica vidiš 2x njegovo ime na semaforu.

drago

pre 1 godinu

Drago

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?

kao kakao

pre 1 godinu

Jovic duh citavo drugo poluvreme.
(cile, 14. avgust 2022 20:37)

Na sofascore Jović najbolje ocenjeni igrač Fiorentine pored kapitena Biraghija.

Milan

pre 1 godinu

Izvivanjavam se svima, ali mislim da od napada 90 Brazila imamo najaci napad na svetskom prvenstvu, Vlahovic, Mitrovic, Jovic, ok, bio je tu jedan Anri, ali bez saigraca, bio je jedan Batistuta ali bez saigraca, bio je jedan Totti ali bez saigraca ali ova tri spica Vlahovic Jovic Mitrovic, covece da sam trener igrao bi 433 sva tri napadaca a u ova 3 srednja Tadic i Savic Milenkovic, Radonic, auuu brate moj, ne mogu da nam daju golova koliko mi njima mozemo, evo isreno sada da igramo sa Brazilom kladio bi se na nas zivota mi, ali ne moze jedan napadac Mitrovic nego ova postava gore ne plasim se nikoga, kakav bre Nejmar, kakav Holand devojcica, ovo je bre tim idemo bre najveci domet hocemo u istoriji Srbije.

billy

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..

Gde ja zivim

pre 1 godinu

Kakav napad imamo, Mitrovic, Vlahovic, Jovic, kad se tu doda i Tadic da deli lopte... Prava steta sto nam je u odbrani promaja. Nadam se da ce Piksi uspeti da nadje pravu kombinaciju i da motivise odbranu da ujeda na svetskom...

Realno

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Mozebiti ali sigurno nije ni drugoligaski igrac.Najbolji strelac LiGE eVROPE.

gremiln onaj jedini i pravi kome je samo ACM u glavi….

pre 1 godinu

Luka je majstor fudbala,TO JE REKAO ANĆELOTI,ali lenj…ako povrati volju…eto njega na 20 golova,kakve navijačice u Firenci,Italia….

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Pa lakse je igrati u vrhunskim klubovima jer imas vrhinske saigrace i pobedjuje tvoj tim cesce i sa vise datih golova. Odakle ti ideja da je lakse biti napadac u manjem klubu? Nisu mu davali ni minutazu ni loptu u Realu.
(Nikola, 14. avgust 2022 19:31)
Veze ti nemaš o sportu.
Igranje za Real ili neki drugi veliki klub donosi ogroman pritisak,koji mnogi ne mogu da podnesu.
Koji je cilj Fjorentine ono sedmo mesto pikaš fudbal i bole te uši.
Eno Vlahovic cim je postigne gol za Juve odmah prozivke po medijima,koga je bolelo uvo da li je postigao gol ili nije dok je igrao za Fjorentinu.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Bravo majstore!!! Alal vera! Bas danas popodne vidim kako Fiorentinin mec pocinje kasnije i pomislim "ma daje ga Jovke, verujem u njega"! Bravo care dokazi svima ko si i sta si! Ne mogu 3 godine u Realu da progutaju talenat koji imas u sebi! Ajmo zagrevanje za Katar!

drago

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Samo potvrda da si ti sunarodnjace iskompleksirani susjed koji ne moze progutat fakat da Srbi imaju ubojice od napadaca trenutacno dok Hrvatska nema nista. A za kakve klubove je Jovic to ce mozda moci da se kaze kada dodje u drugi veliki klub u karijeri. Pa ako ni tu ne uspije, mozda bi onda moglo da se kaze da nije za velike. To sto nije uspio u Realu u kojemu nisu uspjela ni imena kao sto su Robben, Anelka i slicni, ne znaci da netko nije za veliko klubove.

Tetreb

pre 1 godinu

Grobari na aparatima, na svu muku još Luka Jović!
(kako te ?, 14. avgust 2022 19:25)

Mnogo bi ova nasa drzava bila bolja kada bi ti i tebi slicni i sa jedne i sa druge strane brda jednostavno iscezli.

Bojan

pre 1 godinu

Dao dečko gol čim je dobio pas u šesnaest. U Realu su ga realno ignorisali. Jeste ovo drugi nivo fudbala, ali i iz ovoga se vidi da nije antitalenat.

Loznica, Gučevo, Cer.....

pre 1 godinu

Samo resetajte momci i nestajte!Naravno u Kataru neka prsti napokon,da napravimo i mi nesto!
(Dva smo sveta razlicita, 14. avgust 2022 19:19) ovo je slučajno i plod sreće, on sa onomsplavušom neće niđe, bolje što ja nikadadevojku nisam imao za pet decenija života nego njemu sanjon.

Nikola

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Pa lakse je igrati u vrhunskim klubovima jer imas vrhinske saigrace i pobedjuje tvoj tim cesce i sa vise datih golova. Odakle ti ideja da je lakse biti napadac u manjem klubu? Nisu mu davali ni minutazu ni loptu u Realu.

lordred

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Ma da, Bundesliga i Serija A, sve slabo, a majstore?

Randy Marsh

pre 1 godinu

Bravo majstore!!! Alal vera! Bas danas popodne vidim kako Fiorentinin mec pocinje kasnije i pomislim "ma daje ga Jovke, verujem u njega"! Bravo care dokazi svima ko si i sta si! Ne mogu 3 godine u Realu da progutaju talenat koji imas u sebi! Ajmo zagrevanje za Katar!

gremiln onaj jedini i pravi kome je samo ACM u glavi….

pre 1 godinu

Luka je majstor fudbala,TO JE REKAO ANĆELOTI,ali lenj…ako povrati volju…eto njega na 20 golova,kakve navijačice u Firenci,Italia….

Tetreb

pre 1 godinu

Grobari na aparatima, na svu muku još Luka Jović!
(kako te ?, 14. avgust 2022 19:25)

Mnogo bi ova nasa drzava bila bolja kada bi ti i tebi slicni i sa jedne i sa druge strane brda jednostavno iscezli.

drago

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Samo potvrda da si ti sunarodnjace iskompleksirani susjed koji ne moze progutat fakat da Srbi imaju ubojice od napadaca trenutacno dok Hrvatska nema nista. A za kakve klubove je Jovic to ce mozda moci da se kaze kada dodje u drugi veliki klub u karijeri. Pa ako ni tu ne uspije, mozda bi onda moglo da se kaze da nije za velike. To sto nije uspio u Realu u kojemu nisu uspjela ni imena kao sto su Robben, Anelka i slicni, ne znaci da netko nije za veliko klubove.

Nikola

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Pa lakse je igrati u vrhunskim klubovima jer imas vrhinske saigrace i pobedjuje tvoj tim cesce i sa vise datih golova. Odakle ti ideja da je lakse biti napadac u manjem klubu? Nisu mu davali ni minutazu ni loptu u Realu.

Gde ja zivim

pre 1 godinu

Kakav napad imamo, Mitrovic, Vlahovic, Jovic, kad se tu doda i Tadic da deli lopte... Prava steta sto nam je u odbrani promaja. Nadam se da ce Piksi uspeti da nadje pravu kombinaciju i da motivise odbranu da ujeda na svetskom...

Bojan

pre 1 godinu

Dao dečko gol čim je dobio pas u šesnaest. U Realu su ga realno ignorisali. Jeste ovo drugi nivo fudbala, ali i iz ovoga se vidi da nije antitalenat.

nele

pre 1 godinu

Dečko ima dar od boga za gol. Neradnik i sve to ali ovakav napadač je uvek koristan. Ne trči, izgleda lenjo ali polusanse pretvara u gol. I bolje mi je to nego napadac koji gine na terenu ali mu treba 10sansi da postigne jedan gol. On je napadac a ne zadnji vezni koji mora da pokriva teren..
Ko se seca Panceva, isto.. lenj, nema ga nigde 90min a kad se završi utakmica vidiš 2x njegovo ime na semaforu.

lordred

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Ma da, Bundesliga i Serija A, sve slabo, a majstore?

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

A sad im je srbin dobar, a pre nekoliko meseci su pljuvali srbe i nazivali nas ciganima. Mislim da nema vecih panjeva od fudbalskih navijaca.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Au kakve napadače imamo. Ne znam kako se ukrštaju grupe na prvenstvu, ali bih rekao finale Srbija - Španija, ili bar Srbija.
(Obrad, 14. avgust 2022 20:33)


Finale ce biti Srbija - Srbija, jer ce svi drugi odustati kad vide kako igramo.

kao kakao

pre 1 godinu

Jovic duh citavo drugo poluvreme.
(cile, 14. avgust 2022 20:37)

Na sofascore Jović najbolje ocenjeni igrač Fiorentine pored kapitena Biraghija.

dino

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Da ista znas o fudbalu, znao bi da za dobru i upakovanu reprezentaciju sa odredjenim kvalitom nije potrebno imato 10 igraca po Bajernima, Realima, Sitijima i Barsama. Jedna Kostarika je sa pola ekipe iz domace kostarikanske lige bez ijednog tada igraca u nekom vecem klubu bila prva u grupi smrti na SP 2014. i prosla je do 1/4 zavrsivsi turnir bez poraza tek na penale. Jedan Urugvaj je 2010. igrao polufinale sa timom u kojem je bilo imena poput Suareza i Kavanija, ali nijedan igrac nije bio u nekom evropskom velikanu, vec se svodilo na tada Ajaks, Napoli i slicne klubove. Primera je bezbroj. Imamo odlican tim posle dugo vremena sasvim dobro upakovan i sa znacajnim ulogama u vrlo visokom pozicioniram klubovima po Evropi. To sto nemamo 10 njih u velikanima, nego cemo ih imato 3-4 uz jos 10-ak njih po isto dovoljno jakim klubovima moze biti samo plus.

.............

pre 1 godinu

Jovic duh citavo drugo poluvreme.
(cile, 14. avgust 2022 20:37)

Na sofascore Jović najbolje ocenjeni igrač Fiorentine pored kapitena Biraghija.

Realno

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Mozebiti ali sigurno nije ni drugoligaski igrac.Najbolji strelac LiGE eVROPE.

аco

pre 1 godinu

Имамо три одлична шпица, а приморани смо да играмо са једним, јер немамо бекове. Пикси нек смисли нешто. Што се тиче Фиорентине, баш делују добро. Могу бити изненађење Серије А.

Neo@

pre 1 godinu

Аууууу брате... Ово се ретко виђа од голмана да себи да аутогол!?!
Шта је све одбранио и на крају каква глупост!?
Јовић је надајмо се себи нашао добар клуб, а по првом мечу изгледа да јесте! За репрезентацију добитак више!

stefan beograd

pre 1 godinu

Samo da cestitam i da konstatujem da Srbija ima lep napad i solidnu sredinu. Ono sto Srbija nema je stabilna odbrana i golman poput Borjana. Meni je Rajkovic ok, ali nikako da mu dodje ono nesto, a odbrana, ja ne znam Milenkovic jedino sto vredi.. Mi nemamo Vidica vise, Ivanovica, Kolarova, Subotica, pa i Dragovic kad bi bio, covek je Rio Ferdinand za ove nase reprezentativce.. Tako da, dok ne stasaju Pavlovic i Erakovic, nema od nas nista, svako moze gol da nam da...

Milos

pre 1 godinu

da znaš nešto o fudbalu znao bi da svaki od top 5-6 igrača naših bi apsolutno imao mesto u tim klubovima.
Vlahović, Sergej, Tadić, Mitrović, Jović, Kostić. Svi oni bi mogli da igraju u tim klubovima. U pitanju su nijanse i srećne okolnosti oko ugovora, menadžera, trenutnih igrača u tim klubovima. Kao dokaz, uzmi proveri mesečna primanja gore nabrojanih i vidi da li i koliko zaostaju za tim klubovima koje si nabrojao. Svi su ekstremno dobro plaćeni i u sadašnjim klubovima.
(lule, 14. avgust 2022 21:25)

U kom paralelnom univerzumu Mitrovic, Kostic, Tadic, Vlahovic mogu da igraju u Realu, Citiju, Bajernu, Barseloni? Tadic u Sautemptonu nije mogao da bude standardan. Mitrovic tavori u Fulamu vise u drugoj ligi nego u prvoj. Kostic i Vlahovic jesu u Juventusu koji odavno nije top ekipa, pitanje je hoce li biti standardni.. Jovic je pokusao u Realu, videli smo kako to izgleda. Nemamo top klasu igraca i ne moramo na silu da guramo sve pobrojane koji jesu dobri igraci i to je sve. Pa bilo nam krivo, bilo nam drago to je tako.

billy

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Pa lakse je igrati u vrhunskim klubovima jer imas vrhinske saigrace i pobedjuje tvoj tim cesce i sa vise datih golova. Odakle ti ideja da je lakse biti napadac u manjem klubu? Nisu mu davali ni minutazu ni loptu u Realu.
(Nikola, 14. avgust 2022 19:31)
Veze ti nemaš o sportu.
Igranje za Real ili neki drugi veliki klub donosi ogroman pritisak,koji mnogi ne mogu da podnesu.
Koji je cilj Fjorentine ono sedmo mesto pikaš fudbal i bole te uši.
Eno Vlahovic cim je postigne gol za Juve odmah prozivke po medijima,koga je bolelo uvo da li je postigao gol ili nije dok je igrao za Fjorentinu.

Марко

pre 1 godinu

Mitar, Vlahovic, Jovic, Tadic, Kostic i ostali... Pa majko mila daj vise da napravimo masakr na SP
(ncz1986, 14. avgust 2022 19:32)

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.

Milan

pre 1 godinu

Izvivanjavam se svima, ali mislim da od napada 90 Brazila imamo najaci napad na svetskom prvenstvu, Vlahovic, Mitrovic, Jovic, ok, bio je tu jedan Anri, ali bez saigraca, bio je jedan Batistuta ali bez saigraca, bio je jedan Totti ali bez saigraca ali ova tri spica Vlahovic Jovic Mitrovic, covece da sam trener igrao bi 433 sva tri napadaca a u ova 3 srednja Tadic i Savic Milenkovic, Radonic, auuu brate moj, ne mogu da nam daju golova koliko mi njima mozemo, evo isreno sada da igramo sa Brazilom kladio bi se na nas zivota mi, ali ne moze jedan napadac Mitrovic nego ova postava gore ne plasim se nikoga, kakav bre Nejmar, kakav Holand devojcica, ovo je bre tim idemo bre najveci domet hocemo u istoriji Srbije.

vince carter

pre 1 godinu

Kad citas komentare ovih znalaca na sajtu imas utisak da je neverovatno lako igrati u Italijanskoj prvoj ligi,Nemackoj a da je u Engleskoj gde je jedan Hari Megvajer igra za Mancester Junajted nemoguce zabiti gol,tamo gde ih je davao Pukki i to za Norwich :)) Citamo komentare da je lako igrati italijansku ligu,da se tamo igra peske,a Jovic koji je bio sjajan u Ajntrahtu cak ni tamo kad se vratio na pozajmicu osim prve utakmice po povratku,nije mogao da se sastavi i brzo je otisao na klupu. Sto znaci da je do njega bilo,njegove glave,motivacije pre svega i radne etike. Sto je najgore ovi sto pisu komentare i uvek pominju lige,da bar igraju u nasoj Srpskoj ligi,sto je treci rang takmicenja,a te lipcotine ne bi imale mesta u nasoj beton ligi,ti sto prozivaju profi igrace. Alexis Sancez i Fernando Tores najjaci igraci u Arsenalu i Liverpulu,trube u Junajtedu i Celziju. Ovde bre i svuda u svetu postao standard da se za svaki detalj okrivljuju i uporedjuju lige. Pazi ovo Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting i bio bolji od Di Marie duplo u Junajtedu,a ovaj doso iz Real Madrida...a sta ovde pojmasi zakljucuju to je neverovatno!!!

Sveznalac

pre 1 godinu

Ko je gledao utakmicu video je da u drugom poluvremenu BUKVALNO pipnuo lopte tri puta i dva puta se zakucao u saigraca od cega se zakucao u igraca koji je imao priliku za go. Voleo bih da gresim ali mislim da nema nista od njegovog fudbala.

Dejan

pre 1 godinu

Zadnjih pola sata meca, Fiorentina na domacem terenu sa igracem vise protiv fenjerasa, Jovic tako lopte nije. Ponovo je duh na terenu. Pre toga primasio cistu sansu u 60 minutu, potpuno sam na 11 metara, on pravo u protivnickog igraca. Sve u svemu, bleda partija.

zemunski kej

pre 1 godinu

Jovic nije los ali se slabo krece i ne otvara to je problem koji ste mislim videli svi. Tesko ce to da popravi jer je tako igrao jos i u Zvezdi. Inace nije to glavni problem Fiorentine ,pozadi su mnogo tanki ni Milenkovic ne briljira a onaj drugi stoper se izgubio. Golman kiksara. A sta reci za ovog iz Kremonezea ,sve super i na kraju sve upropasti,ukanalio je prosle sezone Inter za titulu,

ivan

pre 1 godinu

Miloše- Slažem se sve sa tobom
vodim dobio si minuse ali realnost je da niko od nabrojanih ne bi imao mjesta u Siti,Real,Bajern,Barseloni itd itd. Vlahović po meni moze da bude ta svjetska klasa kakvu nismo imali od Vidića. Što se tiče Luke,vidim svi pišete Real kriv,pa ne može junaci da igra on prije Benzeme,to je trebao da zna prije nego što je otišao u Real ali sam i tad pričao da je kao igrač kompletniji i bolji od Mitra,malo je stagnirao u Real ali opet će se on razigrat.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?
(drago, 14. avgust 2022 20:59)

Lepo, ti si najbolji dokaz da mogu. Da nisi iskompleksiran ne bi godinama dolazio ovde i sirio svoje komplekse. Tvoja zemlja je niko i nista u fudbalu, nema trofej, nigde nije upisana ni kao klub ni kao reprezentacija. Tako da bolesni, okani se odavde ovog.

zoran

pre 1 godinu

Fiorentinu pratim davno i često su dovodili visoke i cvrste špiceve.
Sećam se Batistute, Luka Toni, naš Vlahović..... sada je tu Jović isto cvrst ali ne bas visok kao Toni i ili Vlahović.

no name

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Ne znam sta napisa ovde. Ali slažem se da bez vrhunskog igrača ili vrhunskog tima ne možes osvojiti Ligu Šampiona.

Vidić je bio vrhunski igrač, ali nije bio sam. Iako je MU imao Ronalda morali su protiv Čelzija da uzmu LŠ na penale.

Ivanovic je odličan igrač, ali Čelzi oslabljen te godine uzeo LŠ na lucidnost i umetnost jednog Drogbe igrača koji je napravio razliku.

Stankovic je u tom timu Intera bio rezerva, pa kako ti stavi tu???

Svi oni veliki igrači iz stare Jugoslavije su bili bolji igrači, sa izuzetkom Vidića, a većina je uzela Ligu šampiona, bili Hrvati Crnogroci ili Srbi!

no name

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Ne znam sta napisa ovde. Ali slažem se da bez vrhunskog igrača ili vrhunskog tima ne možes osvojiti Ligu Šampiona.

Vidić je bio vrhunski igrač, ali nije bio sam. Iako je MU imao Ronalda morali su protiv Čelzija da uzmu LŠ na penale.

Ivanovic je odličan igrač, ali Čelzi oslabljen te godine uzeo LŠ na lucidnost i umetnost jednog Drogbe igrača koji je napravio razliku.

Stankovic je u tom timu Intera bio rezerva, pa kako ti stavi tu???

Svi oni veliki igrači iz stare Jugoslavije su bili bolji igrači, sa izuzetkom Vidića, a većina je uzela Ligu šampiona, bili Hrvati Crnogroci ili Srbi!

lule

pre 1 godinu

@Marko

da znaš nešto o fudbalu znao bi da svaki od top 5-6 igrača naših bi apsolutno imao mesto u tim klubovima.
Vlahović, Sergej, Tadić, Mitrović, Jović, Kostić. Svi oni bi mogli da igraju u tim klubovima. U pitanju su nijanse i srećne okolnosti oko ugovora, menadžera, trenutnih igrača u tim klubovima. Kao dokaz, uzmi proveri mesečna primanja gore nabrojanih i vidi da li i koliko zaostaju za tim klubovima koje si nabrojao. Svi su ekstremno dobro plaćeni i u sadašnjim klubovima.

Ljibo

pre 1 godinu

Марко, 14. avgust 2022 20:42)

I Marko šta su ta trojica osvajača lige šampiona što si nabrojao napravili kada su igrali za reprenzetacije sem što su bili najgori u reprenzetaciji.Ovaj Stanković dao jedan gol Nemačkoj(ako je uopšte i dirao loptu) i Hrvatima onaj smešni gol leđima i za preko 100 utakmica više ništa vredno pomena,Vidić sem jednih kvalifikacija bio je jedan od najgorih reprenzetativaca s obzirom na renome koji je doneo iz Mančestera kao jedan od najboljih štopera,Ivanović u odbrani rupa,jedino za razliku od ove dvojice je u napadu bio efikasan gde je dao nekoliko golova glavom iz prekida.Reprenzetacija ne mora imati velike zvezde da bi napravili dobar rezultat već moraju imati igrače koji će imati sistem i pod tom sistemu ih uigravati.Jović je igrao u Realu pa ništa nije pokazao za razliku od Mitrovića koji je igrao u drugoj engleskoj ligi i bio najbolji naš igrač.

vince carter

pre 1 godinu

Celzi-Marcos Alonso,Rudiger,Kulibali,T.Silva,Zorzinjo,Kovacic igrali italijansku ligu,Haverc,Pulisic Nemacku,Kukurelja,Kovacic Spansku...uzeo sam samo Celzi kao primer a mogu svaki jaci Engleski tim,dakle svaki Engleski tim je jak zbog stranaca i degenerici i dalje pisu da kad neki stranac ne uspe,kriva je liga..tako prozivali Wernera zbog Nemacke lige a saigrac mu Haverc a najbolji igrac lige Engleske Kevin De Bruyne dosao iz Bundeslige. Sadio Mane je iz Salcburga dosao u Sautempton i sabio a ovde kad Di Maria ne uspe krive ligu. Kakvi ste vi ograniceni degenerici to je cudo. Moram konacno da napravim youtube kanal,da prozivam takve pojmase.

Johny Grobar

pre 1 godinu

Svidja mi se sto napadaci ulaze u formu. Jos samo da su Pavlovic, Erakovic i kompanija standardni, mozemo da se nadamo prolasku grupe. Sve ostalo je lutrija i sportska sreca.

drago

pre 1 godinu

Drago

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?

drago

pre 1 godinu

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?
(drago, 14. avgust 2022 20:59)

Lepo, ti si najbolji dokaz da mogu. Da nisi iskompleksiran ne bi godinama dolazio ovde i sirio svoje komplekse. Tvoja zemlja je niko i nista u fudbalu, nema trofej, nigde nije upisana ni kao klub ni kao reprezentacija. Tako da bolesni, okani se odavde ovog.
(Randy Marsh, 14. avgust 2022 21:23) 

Kada krenu sad komentari a što ne pliva za nas kada je čistokrvni Srbin i ostale budalaštine. Inače svaka čast momče.
(Tex Willer, 14. avgust 2022 14:31)

Sto ne pliva za Srbiju, niko ne pita, jer je iz Rumunije. Kao sto niko ni ne spori da je Srbin, sto tebi kao malom hrvatu to posebno smeta, znamo.
(Randy Marsh, 14. avgust 2022 15:29) 

Kad ti kaže ovakav tip to gubi svaki smisao.
A takvi likovi druge prozivaju za ono što oni rade. Školski primjer, obrnute psihologije. Losi ljudi.

PS Pomiri se sa činjenicom da smo viceprvaci svijeta:)))))))

Usput svaka cast Jovicu na golu, to i je tema ovog članka, dok je neki nisu zagadili.

Stefan

pre 1 godinu

Jovic katastrofa u drugom poluvremenu. Prosto nevjerovatno da lik nije taknuo loptu u zadnjih pola sata, a Fiorentina imala jos igraca vise. Pa ako u takvoj situaciji nije vidio lopte, sta ce tek onda biti kada bude 11 na 11 i to jos protiv neke ozbiljnije ekipe?

?

pre 1 godinu

Samo potvrda da si ti sunarodnjace iskompleksirani susjed koji ne moze progutat fakat da Srbi imaju ubojice od napadaca trenutacno dok Hrvatska nema nista. A za kakve klubove je Jovic to ce mozda moci da se kaze kada dodje u drugi veliki klub u karijeri. Pa ako ni tu ne uspije, mozda bi onda moglo da se kaze da nije za velike.
(drago, 14. avgust 2022 19:38)

Piši srpski da te svet razume. Polako sjećaš li se kada je otišao na posudbu u Ajntraht i prvu utakmicu zabio dva komada, a do kraja sezone mrtva kapa:D

Loznica, Gučevo, Cer.....

pre 1 godinu

Samo resetajte momci i nestajte!Naravno u Kataru neka prsti napokon,da napravimo i mi nesto!
(Dva smo sveta razlicita, 14. avgust 2022 19:19) ovo je slučajno i plod sreće, on sa onomsplavušom neće niđe, bolje što ja nikadadevojku nisam imao za pet decenija života nego njemu sanjon.

no name

pre 1 godinu

Alexis Sancez i Fernando Tores najjaci igraci u Arsenalu i Liverpulu,trube u Junajtedu i Celziju. Ovde bre i svuda u svetu postao standard da se za svaki detalj okrivljuju i uporedjuju lige. Pazi ovo Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting i bio bolji od Di Marie duplo u Junajtedu,a ovaj doso iz Real Madrida...a sta ovde pojmasi zakljucuju to je neverovatno!!!
(vince carter, 14. avgust 2022 23:25)

Slažem se sa tobom sto pišeš.

Ali Alexis Sancez i Toresa, pa i Di Mariju dovodis da pomogne tvom najboljem igraču.

Ako je Alexis Sančez trebao u 30 god da bude najbolja zvezda Mancestra U onda su oni krenuli putem Wagnerovog Arsenala...

Arsenala vec ne igra Ligu šampiona 6 godina? To su posledice...

Mada ne moraš da se složiš, ali tako ti je to!

Obrad

pre 1 godinu

Hm. S druge strane igrači stranci koji nisu uspeli u Engleskoj su Ševčenko, Krespo, Kežman, Lukaku, Pogba, Veron, Verner, Di Marija, Mutu, Falkao, Kavani, Igauain, Voronjin, El Hađi Dijuf, Lemi Jovanović, Forlan, Depaj, Nikolas Pepe,Rosicki, Aršavin, Hleb, Rejes, Morata, Kepa, Miči Bačuaji, Minamoto, Keita, Karijus.. Eto neka bude da je Tores iako truba za Čelzi bio sasvim solidan za Liverpul pa da ga ne uzimam za primer. Istraži Vini ti to valo bolje pre otvaranja yt kanala. Lista ovih iz drugih liga što nisu uspeli u PL je takođe impozantna. Ne može baš svako da bude kao De Brujne, Anri ili Drogba.

billy

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..

Milan

pre 1 godinu

Izvivanjavam se svima, ali mislim da od napada 90 Brazila imamo najaci napad na svetskom prvenstvu, Vlahovic, Mitrovic, Jovic, ok, bio je tu jedan Anri, ali bez saigraca, bio je jedan Batistuta ali bez saigraca, bio je jedan Totti ali bez saigraca ali ova tri spica Vlahovic Jovic Mitrovic, covece da sam trener igrao bi 433 sva tri napadaca a u ova 3 srednja Tadic i Savic Milenkovic, Radonic, auuu brate moj, ne mogu da nam daju golova koliko mi njima mozemo, evo isreno sada da igramo sa Brazilom kladio bi se na nas zivota mi, ali ne moze jedan napadac Mitrovic nego ova postava gore ne plasim se nikoga, kakav bre Nejmar, kakav Holand devojcica, ovo je bre tim idemo bre najveci domet hocemo u istoriji Srbije.

Milos

pre 1 godinu

da znaš nešto o fudbalu znao bi da svaki od top 5-6 igrača naših bi apsolutno imao mesto u tim klubovima.
Vlahović, Sergej, Tadić, Mitrović, Jović, Kostić. Svi oni bi mogli da igraju u tim klubovima. U pitanju su nijanse i srećne okolnosti oko ugovora, menadžera, trenutnih igrača u tim klubovima. Kao dokaz, uzmi proveri mesečna primanja gore nabrojanih i vidi da li i koliko zaostaju za tim klubovima koje si nabrojao. Svi su ekstremno dobro plaćeni i u sadašnjim klubovima.
(lule, 14. avgust 2022 21:25)

U kom paralelnom univerzumu Mitrovic, Kostic, Tadic, Vlahovic mogu da igraju u Realu, Citiju, Bajernu, Barseloni? Tadic u Sautemptonu nije mogao da bude standardan. Mitrovic tavori u Fulamu vise u drugoj ligi nego u prvoj. Kostic i Vlahovic jesu u Juventusu koji odavno nije top ekipa, pitanje je hoce li biti standardni.. Jovic je pokusao u Realu, videli smo kako to izgleda. Nemamo top klasu igraca i ne moramo na silu da guramo sve pobrojane koji jesu dobri igraci i to je sve. Pa bilo nam krivo, bilo nam drago to je tako.

Марко

pre 1 godinu

Mitar, Vlahovic, Jovic, Tadic, Kostic i ostali... Pa majko mila daj vise da napravimo masakr na SP
(ncz1986, 14. avgust 2022 19:32)

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.

Loznica, Gučevo, Cer.....

pre 1 godinu

Samo resetajte momci i nestajte!Naravno u Kataru neka prsti napokon,da napravimo i mi nesto!
(Dva smo sveta razlicita, 14. avgust 2022 19:19) ovo je slučajno i plod sreće, on sa onomsplavušom neće niđe, bolje što ja nikadadevojku nisam imao za pet decenija života nego njemu sanjon.

Dejan

pre 1 godinu

Zadnjih pola sata meca, Fiorentina na domacem terenu sa igracem vise protiv fenjerasa, Jovic tako lopte nije. Ponovo je duh na terenu. Pre toga primasio cistu sansu u 60 minutu, potpuno sam na 11 metara, on pravo u protivnickog igraca. Sve u svemu, bleda partija.

?

pre 1 godinu

Samo potvrda da si ti sunarodnjace iskompleksirani susjed koji ne moze progutat fakat da Srbi imaju ubojice od napadaca trenutacno dok Hrvatska nema nista. A za kakve klubove je Jovic to ce mozda moci da se kaze kada dodje u drugi veliki klub u karijeri. Pa ako ni tu ne uspije, mozda bi onda moglo da se kaze da nije za velike.
(drago, 14. avgust 2022 19:38)

Piši srpski da te svet razume. Polako sjećaš li se kada je otišao na posudbu u Ajntraht i prvu utakmicu zabio dva komada, a do kraja sezone mrtva kapa:D

Stefan

pre 1 godinu

Jovic katastrofa u drugom poluvremenu. Prosto nevjerovatno da lik nije taknuo loptu u zadnjih pola sata, a Fiorentina imala jos igraca vise. Pa ako u takvoj situaciji nije vidio lopte, sta ce tek onda biti kada bude 11 na 11 i to jos protiv neke ozbiljnije ekipe?

Sveznalac

pre 1 godinu

Ko je gledao utakmicu video je da u drugom poluvremenu BUKVALNO pipnuo lopte tri puta i dva puta se zakucao u saigraca od cega se zakucao u igraca koji je imao priliku za go. Voleo bih da gresim ali mislim da nema nista od njegovog fudbala.

vince carter

pre 1 godinu

Celzi-Marcos Alonso,Rudiger,Kulibali,T.Silva,Zorzinjo,Kovacic igrali italijansku ligu,Haverc,Pulisic Nemacku,Kukurelja,Kovacic Spansku...uzeo sam samo Celzi kao primer a mogu svaki jaci Engleski tim,dakle svaki Engleski tim je jak zbog stranaca i degenerici i dalje pisu da kad neki stranac ne uspe,kriva je liga..tako prozivali Wernera zbog Nemacke lige a saigrac mu Haverc a najbolji igrac lige Engleske Kevin De Bruyne dosao iz Bundeslige. Sadio Mane je iz Salcburga dosao u Sautempton i sabio a ovde kad Di Maria ne uspe krive ligu. Kakvi ste vi ograniceni degenerici to je cudo. Moram konacno da napravim youtube kanal,da prozivam takve pojmase.

no name

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Ne znam sta napisa ovde. Ali slažem se da bez vrhunskog igrača ili vrhunskog tima ne možes osvojiti Ligu Šampiona.

Vidić je bio vrhunski igrač, ali nije bio sam. Iako je MU imao Ronalda morali su protiv Čelzija da uzmu LŠ na penale.

Ivanovic je odličan igrač, ali Čelzi oslabljen te godine uzeo LŠ na lucidnost i umetnost jednog Drogbe igrača koji je napravio razliku.

Stankovic je u tom timu Intera bio rezerva, pa kako ti stavi tu???

Svi oni veliki igrači iz stare Jugoslavije su bili bolji igrači, sa izuzetkom Vidića, a većina je uzela Ligu šampiona, bili Hrvati Crnogroci ili Srbi!

drago

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Samo potvrda da si ti sunarodnjace iskompleksirani susjed koji ne moze progutat fakat da Srbi imaju ubojice od napadaca trenutacno dok Hrvatska nema nista. A za kakve klubove je Jovic to ce mozda moci da se kaze kada dodje u drugi veliki klub u karijeri. Pa ako ni tu ne uspije, mozda bi onda moglo da se kaze da nije za velike. To sto nije uspio u Realu u kojemu nisu uspjela ni imena kao sto su Robben, Anelka i slicni, ne znaci da netko nije za veliko klubove.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Pa lakse je igrati u vrhunskim klubovima jer imas vrhinske saigrace i pobedjuje tvoj tim cesce i sa vise datih golova. Odakle ti ideja da je lakse biti napadac u manjem klubu? Nisu mu davali ni minutazu ni loptu u Realu.
(Nikola, 14. avgust 2022 19:31)
Veze ti nemaš o sportu.
Igranje za Real ili neki drugi veliki klub donosi ogroman pritisak,koji mnogi ne mogu da podnesu.
Koji je cilj Fjorentine ono sedmo mesto pikaš fudbal i bole te uši.
Eno Vlahovic cim je postigne gol za Juve odmah prozivke po medijima,koga je bolelo uvo da li je postigao gol ili nije dok je igrao za Fjorentinu.

drago

pre 1 godinu

Drago

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?

drago

pre 1 godinu

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?
(drago, 14. avgust 2022 20:59)

Lepo, ti si najbolji dokaz da mogu. Da nisi iskompleksiran ne bi godinama dolazio ovde i sirio svoje komplekse. Tvoja zemlja je niko i nista u fudbalu, nema trofej, nigde nije upisana ni kao klub ni kao reprezentacija. Tako da bolesni, okani se odavde ovog.
(Randy Marsh, 14. avgust 2022 21:23) 

Kada krenu sad komentari a što ne pliva za nas kada je čistokrvni Srbin i ostale budalaštine. Inače svaka čast momče.
(Tex Willer, 14. avgust 2022 14:31)

Sto ne pliva za Srbiju, niko ne pita, jer je iz Rumunije. Kao sto niko ni ne spori da je Srbin, sto tebi kao malom hrvatu to posebno smeta, znamo.
(Randy Marsh, 14. avgust 2022 15:29) 

Kad ti kaže ovakav tip to gubi svaki smisao.
A takvi likovi druge prozivaju za ono što oni rade. Školski primjer, obrnute psihologije. Losi ljudi.

PS Pomiri se sa činjenicom da smo viceprvaci svijeta:)))))))

Usput svaka cast Jovicu na golu, to i je tema ovog članka, dok je neki nisu zagadili.

zemunski kej

pre 1 godinu

Jovic nije los ali se slabo krece i ne otvara to je problem koji ste mislim videli svi. Tesko ce to da popravi jer je tako igrao jos i u Zvezdi. Inace nije to glavni problem Fiorentine ,pozadi su mnogo tanki ni Milenkovic ne briljira a onaj drugi stoper se izgubio. Golman kiksara. A sta reci za ovog iz Kremonezea ,sve super i na kraju sve upropasti,ukanalio je prosle sezone Inter za titulu,

stefan beograd

pre 1 godinu

Samo da cestitam i da konstatujem da Srbija ima lep napad i solidnu sredinu. Ono sto Srbija nema je stabilna odbrana i golman poput Borjana. Meni je Rajkovic ok, ali nikako da mu dodje ono nesto, a odbrana, ja ne znam Milenkovic jedino sto vredi.. Mi nemamo Vidica vise, Ivanovica, Kolarova, Subotica, pa i Dragovic kad bi bio, covek je Rio Ferdinand za ove nase reprezentativce.. Tako da, dok ne stasaju Pavlovic i Erakovic, nema od nas nista, svako moze gol da nam da...

Realno

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Mozebiti ali sigurno nije ni drugoligaski igrac.Najbolji strelac LiGE eVROPE.

Ljibo

pre 1 godinu

Марко, 14. avgust 2022 20:42)

I Marko šta su ta trojica osvajača lige šampiona što si nabrojao napravili kada su igrali za reprenzetacije sem što su bili najgori u reprenzetaciji.Ovaj Stanković dao jedan gol Nemačkoj(ako je uopšte i dirao loptu) i Hrvatima onaj smešni gol leđima i za preko 100 utakmica više ništa vredno pomena,Vidić sem jednih kvalifikacija bio je jedan od najgorih reprenzetativaca s obzirom na renome koji je doneo iz Mančestera kao jedan od najboljih štopera,Ivanović u odbrani rupa,jedino za razliku od ove dvojice je u napadu bio efikasan gde je dao nekoliko golova glavom iz prekida.Reprenzetacija ne mora imati velike zvezde da bi napravili dobar rezultat već moraju imati igrače koji će imati sistem i pod tom sistemu ih uigravati.Jović je igrao u Realu pa ništa nije pokazao za razliku od Mitrovića koji je igrao u drugoj engleskoj ligi i bio najbolji naš igrač.

gremiln onaj jedini i pravi kome je samo ACM u glavi….

pre 1 godinu

Luka je majstor fudbala,TO JE REKAO ANĆELOTI,ali lenj…ako povrati volju…eto njega na 20 golova,kakve navijačice u Firenci,Italia….

Bojan

pre 1 godinu

Dao dečko gol čim je dobio pas u šesnaest. U Realu su ga realno ignorisali. Jeste ovo drugi nivo fudbala, ali i iz ovoga se vidi da nije antitalenat.

lordred

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Ma da, Bundesliga i Serija A, sve slabo, a majstore?

no name

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Ne znam sta napisa ovde. Ali slažem se da bez vrhunskog igrača ili vrhunskog tima ne možes osvojiti Ligu Šampiona.

Vidić je bio vrhunski igrač, ali nije bio sam. Iako je MU imao Ronalda morali su protiv Čelzija da uzmu LŠ na penale.

Ivanovic je odličan igrač, ali Čelzi oslabljen te godine uzeo LŠ na lucidnost i umetnost jednog Drogbe igrača koji je napravio razliku.

Stankovic je u tom timu Intera bio rezerva, pa kako ti stavi tu???

Svi oni veliki igrači iz stare Jugoslavije su bili bolji igrači, sa izuzetkom Vidića, a većina je uzela Ligu šampiona, bili Hrvati Crnogroci ili Srbi!

Randy Marsh

pre 1 godinu

Bravo majstore!!! Alal vera! Bas danas popodne vidim kako Fiorentinin mec pocinje kasnije i pomislim "ma daje ga Jovke, verujem u njega"! Bravo care dokazi svima ko si i sta si! Ne mogu 3 godine u Realu da progutaju talenat koji imas u sebi! Ajmo zagrevanje za Katar!

kao kakao

pre 1 godinu

Jovic duh citavo drugo poluvreme.
(cile, 14. avgust 2022 20:37)

Na sofascore Jović najbolje ocenjeni igrač Fiorentine pored kapitena Biraghija.

Nikola

pre 1 godinu

Samo potvrda da Jovic jednostavno nije igrac za velike klubove.. Nikad nije bilo i nikad nece biti isto igrati za Real, Barsu, Bayern.. ili s druge strane za Ajntraht, Fiorentinu..
(billy, 14. avgust 2022 19:19)

Pa lakse je igrati u vrhunskim klubovima jer imas vrhinske saigrace i pobedjuje tvoj tim cesce i sa vise datih golova. Odakle ti ideja da je lakse biti napadac u manjem klubu? Nisu mu davali ni minutazu ni loptu u Realu.

.............

pre 1 godinu

Jovic duh citavo drugo poluvreme.
(cile, 14. avgust 2022 20:37)

Na sofascore Jović najbolje ocenjeni igrač Fiorentine pored kapitena Biraghija.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Ovaj bolesnik je toliko iskompleksiran Hrvatima u nogometu da mi krade nick i piše da su Hrvati iskompleksirani.
Pa kako viceprvaci svijeta, reprezentacija koja pobjeđuje svjetske prvake u gostima, mogu biti iskompleksirani?
(drago, 14. avgust 2022 20:59)

Lepo, ti si najbolji dokaz da mogu. Da nisi iskompleksiran ne bi godinama dolazio ovde i sirio svoje komplekse. Tvoja zemlja je niko i nista u fudbalu, nema trofej, nigde nije upisana ni kao klub ni kao reprezentacija. Tako da bolesni, okani se odavde ovog.

Gde ja zivim

pre 1 godinu

Kakav napad imamo, Mitrovic, Vlahovic, Jovic, kad se tu doda i Tadic da deli lopte... Prava steta sto nam je u odbrani promaja. Nadam se da ce Piksi uspeti da nadje pravu kombinaciju i da motivise odbranu da ujeda na svetskom...

Tetreb

pre 1 godinu

Grobari na aparatima, na svu muku još Luka Jović!
(kako te ?, 14. avgust 2022 19:25)

Mnogo bi ova nasa drzava bila bolja kada bi ti i tebi slicni i sa jedne i sa druge strane brda jednostavno iscezli.

nele

pre 1 godinu

Dečko ima dar od boga za gol. Neradnik i sve to ali ovakav napadač je uvek koristan. Ne trči, izgleda lenjo ali polusanse pretvara u gol. I bolje mi je to nego napadac koji gine na terenu ali mu treba 10sansi da postigne jedan gol. On je napadac a ne zadnji vezni koji mora da pokriva teren..
Ko se seca Panceva, isto.. lenj, nema ga nigde 90min a kad se završi utakmica vidiš 2x njegovo ime na semaforu.

lule

pre 1 godinu

@Marko

da znaš nešto o fudbalu znao bi da svaki od top 5-6 igrača naših bi apsolutno imao mesto u tim klubovima.
Vlahović, Sergej, Tadić, Mitrović, Jović, Kostić. Svi oni bi mogli da igraju u tim klubovima. U pitanju su nijanse i srećne okolnosti oko ugovora, menadžera, trenutnih igrača u tim klubovima. Kao dokaz, uzmi proveri mesečna primanja gore nabrojanih i vidi da li i koliko zaostaju za tim klubovima koje si nabrojao. Svi su ekstremno dobro plaćeni i u sadašnjim klubovima.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Au kakve napadače imamo. Ne znam kako se ukrštaju grupe na prvenstvu, ali bih rekao finale Srbija - Španija, ili bar Srbija.
(Obrad, 14. avgust 2022 20:33)


Finale ce biti Srbija - Srbija, jer ce svi drugi odustati kad vide kako igramo.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

A sad im je srbin dobar, a pre nekoliko meseci su pljuvali srbe i nazivali nas ciganima. Mislim da nema vecih panjeva od fudbalskih navijaca.

ivan

pre 1 godinu

Miloše- Slažem se sve sa tobom
vodim dobio si minuse ali realnost je da niko od nabrojanih ne bi imao mjesta u Siti,Real,Bajern,Barseloni itd itd. Vlahović po meni moze da bude ta svjetska klasa kakvu nismo imali od Vidića. Što se tiče Luke,vidim svi pišete Real kriv,pa ne može junaci da igra on prije Benzeme,to je trebao da zna prije nego što je otišao u Real ali sam i tad pričao da je kao igrač kompletniji i bolji od Mitra,malo je stagnirao u Real ali opet će se on razigrat.

vince carter

pre 1 godinu

Kad citas komentare ovih znalaca na sajtu imas utisak da je neverovatno lako igrati u Italijanskoj prvoj ligi,Nemackoj a da je u Engleskoj gde je jedan Hari Megvajer igra za Mancester Junajted nemoguce zabiti gol,tamo gde ih je davao Pukki i to za Norwich :)) Citamo komentare da je lako igrati italijansku ligu,da se tamo igra peske,a Jovic koji je bio sjajan u Ajntrahtu cak ni tamo kad se vratio na pozajmicu osim prve utakmice po povratku,nije mogao da se sastavi i brzo je otisao na klupu. Sto znaci da je do njega bilo,njegove glave,motivacije pre svega i radne etike. Sto je najgore ovi sto pisu komentare i uvek pominju lige,da bar igraju u nasoj Srpskoj ligi,sto je treci rang takmicenja,a te lipcotine ne bi imale mesta u nasoj beton ligi,ti sto prozivaju profi igrace. Alexis Sancez i Fernando Tores najjaci igraci u Arsenalu i Liverpulu,trube u Junajtedu i Celziju. Ovde bre i svuda u svetu postao standard da se za svaki detalj okrivljuju i uporedjuju lige. Pazi ovo Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting i bio bolji od Di Marie duplo u Junajtedu,a ovaj doso iz Real Madrida...a sta ovde pojmasi zakljucuju to je neverovatno!!!

аco

pre 1 godinu

Имамо три одлична шпица, а приморани смо да играмо са једним, јер немамо бекове. Пикси нек смисли нешто. Што се тиче Фиорентине, баш делују добро. Могу бити изненађење Серије А.

dino

pre 1 godinu

Тешко. Ми немамо играча који може да освоји Лигу шампиона. Нема нас ни у Реалу, ни у Бајерну, ни у Манчестер Ситију, ни у Ливерпулу, ни у ПСЖ-у, ни у Челзију. Клубови као што су Ајакс, Јувентус, Фиорентина или Лацио су класа испод и немају шансе у борби за пехар Лиге шампиона. Италијански клубови не припадају елити већ читаву деценију. Фулам да и не помињем. У овом веку смо имали три врхунска фудбалера који су освајали ЛШ. То су Станковић, Видић и Ивановић. Њих тројица припадају елити. Сви осали су далеко слабији.
(Марко, 14. avgust 2022 20:42)

Da ista znas o fudbalu, znao bi da za dobru i upakovanu reprezentaciju sa odredjenim kvalitom nije potrebno imato 10 igraca po Bajernima, Realima, Sitijima i Barsama. Jedna Kostarika je sa pola ekipe iz domace kostarikanske lige bez ijednog tada igraca u nekom vecem klubu bila prva u grupi smrti na SP 2014. i prosla je do 1/4 zavrsivsi turnir bez poraza tek na penale. Jedan Urugvaj je 2010. igrao polufinale sa timom u kojem je bilo imena poput Suareza i Kavanija, ali nijedan igrac nije bio u nekom evropskom velikanu, vec se svodilo na tada Ajaks, Napoli i slicne klubove. Primera je bezbroj. Imamo odlican tim posle dugo vremena sasvim dobro upakovan i sa znacajnim ulogama u vrlo visokom pozicioniram klubovima po Evropi. To sto nemamo 10 njih u velikanima, nego cemo ih imato 3-4 uz jos 10-ak njih po isto dovoljno jakim klubovima moze biti samo plus.

zoran

pre 1 godinu

Fiorentinu pratim davno i često su dovodili visoke i cvrste špiceve.
Sećam se Batistute, Luka Toni, naš Vlahović..... sada je tu Jović isto cvrst ali ne bas visok kao Toni i ili Vlahović.

no name

pre 1 godinu

Alexis Sancez i Fernando Tores najjaci igraci u Arsenalu i Liverpulu,trube u Junajtedu i Celziju. Ovde bre i svuda u svetu postao standard da se za svaki detalj okrivljuju i uporedjuju lige. Pazi ovo Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting i bio bolji od Di Marie duplo u Junajtedu,a ovaj doso iz Real Madrida...a sta ovde pojmasi zakljucuju to je neverovatno!!!
(vince carter, 14. avgust 2022 23:25)

Slažem se sa tobom sto pišeš.

Ali Alexis Sancez i Toresa, pa i Di Mariju dovodis da pomogne tvom najboljem igraču.

Ako je Alexis Sančez trebao u 30 god da bude najbolja zvezda Mancestra U onda su oni krenuli putem Wagnerovog Arsenala...

Arsenala vec ne igra Ligu šampiona 6 godina? To su posledice...

Mada ne moraš da se složiš, ali tako ti je to!

Obrad

pre 1 godinu

Hm. S druge strane igrači stranci koji nisu uspeli u Engleskoj su Ševčenko, Krespo, Kežman, Lukaku, Pogba, Veron, Verner, Di Marija, Mutu, Falkao, Kavani, Igauain, Voronjin, El Hađi Dijuf, Lemi Jovanović, Forlan, Depaj, Nikolas Pepe,Rosicki, Aršavin, Hleb, Rejes, Morata, Kepa, Miči Bačuaji, Minamoto, Keita, Karijus.. Eto neka bude da je Tores iako truba za Čelzi bio sasvim solidan za Liverpul pa da ga ne uzimam za primer. Istraži Vini ti to valo bolje pre otvaranja yt kanala. Lista ovih iz drugih liga što nisu uspeli u PL je takođe impozantna. Ne može baš svako da bude kao De Brujne, Anri ili Drogba.

Neo@

pre 1 godinu

Аууууу брате... Ово се ретко виђа од голмана да себи да аутогол!?!
Шта је све одбранио и на крају каква глупост!?
Јовић је надајмо се себи нашао добар клуб, а по првом мечу изгледа да јесте! За репрезентацију добитак више!

Johny Grobar

pre 1 godinu

Svidja mi se sto napadaci ulaze u formu. Jos samo da su Pavlovic, Erakovic i kompanija standardni, mozemo da se nadamo prolasku grupe. Sve ostalo je lutrija i sportska sreca.