Utorak, 12.07.2022.

Prelepa, ali opasna: Grčka plaža koja je umalo koštala života dvojicu makedonskih turista VIDEO

Prelepa, ali opasna: Grèka plaža koja je umalo koštala života dvojicu makedonskih turista VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 1 godinu

Bio početkom juna, voda prekrasna zaista, sa leve strane bila mirna kao staklo, sa desne talasi. Na vrhu plitko nekoliko desetina metara, od vrha prema unutra, dubina naglo ide. Imao naočare za plivanje, pa gledao dno kako ide i bukvalno jako ukoso nadole, sa prelepom bojom.
Prvi put čujem za struje ovde, a išao sam od obale dosta, i nije bilo Bogu hvala problema. Uz to i dobar sam plivač, ali sa jakim vodenim strujama ne treba se nikako igrati.

pre 1 godinu

30 godina vec idem na posidi.bio sam bukvalno 50+ puta.strana ka solunu (desno od rta) je uglavnom mirna ili sa malim talasima.jeste duboko posle nekoliko metara ali nema struje i ok je za kupanje (100m od rta).na samom rtu i na strani ka posidiju su uglavnom talasi i nikad ne deluje primamljivo za kupanje.
za ovih 50+ puta sto sam bio tamo jedan jedini put 2016. je na levoj strani ka posidiju more bilo staklo ravno.
mirno da ne moze mirnije biti. to je jedini put da sam se tu kupao.nikad mi nije palo na pamet da se kupam na samom rtu.za one koji nisu bili samo jedno upozorenje-ako nemate ozbiljan pogon na 4 tocka i adekvatne gume ne pokusavajte autom da stignete do vrha.
najmanje 10 puta sam gurao neke koji su bili manje pametni nego sto misle.slepka je 50-100 eur kako koga uhvati :-)
parkirajte na parkingu i za 10 min pesaka ste na vrhu.namazite se protiv komaraca i lagano.i najbitnije-na posidi je najbolje ici posle 18-19h zbog predivnog zalaska sunca.za kupanje preko dana ima i lepsih plaza.

Kljucno je sto cu sada reci:
Plivac kada udje u vodu pomisli kako sve navedeno nije tacno ili prosto veruje da je sve sti se utopljenicima desilo je samo stvar lose srece. Medjutim, plivac krene, otpliva, desetak metara recimo ili vise, i vrati se, a onda kaze "pa one price su cista laz, voda je sjajna". Idem opet. I ovaj krene, sve lagano, kad odjednom na istom mestu gde je je voda pre 5 minuta bila prelepa, sada je ludacki postala poput pakla. Ma ne mozete se odupreti pa da ste najjaci covek na svetu.

pre 1 godinu

Stvarno sam iznenadjen ovim. Pre 5-6 godina sam sa porodicom letovao u Skali Furci i obilazili smo okolne plaze. Kada smo stigli na ovaj rog, prosto smo bili raspameceni koliko je lepa plaza i more koje ga okruzuje. Cak smo i malu decu pustili da se kupaju. Licno sam sa roga otplivao jedno 50 metara (nisam izdrzao, morao sam da udjem u vodu bas tu), cak sam i svima preporucivao da posete ovun plazu, kao nesto najlepse u Grckoj.

Iznenada kao da je nešto počelo da nam vuče pesak pod nogama.
Jedva smo se izvukli iz vode na plažu čije je rubne delove počela da pokriva voda.

pre 1 godinu

Oba prsta Halkidikija su loša za letovanje, posebno taj levi, prvi, kako god ga zovete. Talasi su preveliki i dosadni.
Mnogo je bolji Tasos, narocito istocna obala, Skala Potamija. Talasa skoro da i nema, plima i oseka se ne osecaju. Vec zapadna obala Tasosa, Limenarija i Potos, ima ozbilje talase. Limenas je dobar, zavucen, trajekti kvare mir i tisinu.

pre 1 godinu

Bio sam tamo! Nikad vise!!! Isto kao da vas vrtlog uvlaci, a posmatraci sa obale nista ne primecuju. Kupac prosto nestane u djelicu sekunde! Osim brojnih utopljenika neverovatno je velik broj onih koji su se pukom nekom srecom na vreme izvukli i preziveli traumu.

pre 1 godinu

Znaci,sve je smesno i idealno, samo eto... ovima se nesto "cudno" desilo ? Srbine, nemoj da lazes i lupas gluposti, udji na samom "spicu" u vodu. Na "spicu" voda do kolena ? Ne lazi, posle 7-8 metra dubina je 5 metra. Ulazio sam na samom "spicu" sa malim talasima (relatuvno je mirno izgledalo spolja), nikad teze u zivotu nisam izaso iz vode. Da sam znao ne bi ni ulazio.... To sto ti pricas je na pocetku spruda, tako da opet, ne lazi. Inace, stvarnoje nerealno kada tr talasi povucu prema moru.... jedva sam izaso, bogu hvala.

Čovek ne laže nije napisao da je na špicu plićak 100 metara.
Imam apsolutno ista iskustva sa ovom plažom mirna i topla voda,plićak i kupači isključivo grca dok su turisti na urođenim plažama levo i desno od spruda a tu dolaze samo da bi se slikali.
I sam sam bezbroj puta pešačio od Pohoda plaže do tog spruda vodio decu da se slikaju.

pre 1 godinu

Possidi je veoma zanimljivo mesto sa rtom koji deli 2 plaze razlicitog karaktera.
Mirnija "Aigeopelagitika" ili "Possidi West beach" je prelepa dugacka plaza sa mirnom i prozirnom vodom koja se prostire od Fourke ka rtu (preporucujem Eldoris beach bar), a posle rta ka centru mesta je "Paralia Possidi" (kako je na google maps). Na njoj je more nemirnije i dozivljaj je zbog malo jace struje nekako drugaciji. Tu je bio odlican beach bar i restoran Pohoda koji nazalost ne postoji vise.
Preporuka za restoran je "Sidera" na kraju setalista i uz samu obalu (probajte Barbounia ribe, domace masline i house wine), a dok sedite na terasi i uzivate u zalasku sunca, talasi bucno zapljuskuju i doprinose opstem utisku.

Skala Furke kakva crna utapanja pa voda je do kolena 100-200 metara.
Čuj ovog stručnjaka, ljudi se u kadi utope a kamoli pijani na odmoru i u filmu - hajdemo, možemo mi to, idemo na planinu, idemo plivat preko kanala, malo puše - hebenasse imamo luftmadrac.

pre 1 godinu

Kao Zlatni rat samo što Zlatni rat nije opasan, ima struja ali ne tako jakih. Grčka je predivna.
(Goran, 12. jul 2022 10:28)

Пусти дете да уђе у воду на врху Златног рата, да видиш шта ће да се деси. Једва жив остадох једном. Слабији пливачи би се нашли у тешком проблему. Нигде ни неке табле са упозорењем није било, надам се да су то решили.

pre 1 godinu

Tacno tako, sta cete u Hrvatsku kad mozete u Grcku, gde cak i poginete za manje pare. Pa gde to ima!?
(Vienna Calling, 12. jul 2022 10:21)

Kakvo je ovo lupetanje? Gde god ne poštujete more, naći ćete se u problemu. Od Grčke, do Havaja. Svako treba da bude svestan svojih mogućnosti i da ne rizikuje. A i kada se nađe u problemu, da zna šta da radi, kao što je prva stvar koju naučite na skijanju - kako da padnete...

pre 1 godinu

Svake godine sam tamo to je playmža između mesta i deli dve plaže Possida i Skala Furke kakva crna utapanja pa voda je do kolena 100-200 metara.
Ta plaža nije uređena obično dolaze samo grci džipovima preko peska,deca po ceo dan u vodi,plićak nikad nema talasa na tom sprudu a ako su talasi na plaži sa leve strane prema Possidi onda ih sa strane Furke nema tako da svaki dan možete da birate imate mirno more kao staklo.

(Jjj, 12. jul 2022 09:52)

Bio tamo (Posidi ne Brač) lepa plaža bez puno turista, sam rt ne izgleda baš tako lepo kao na slikama ali u svakom slučaju vredi posetiti

pre 1 godinu

Kada sam pre dve godine pisao na Grčka info da se ne ide na tu plažu pogotovo sa decom smejali mi se ljudi . Veoma jake struje pošto se bavim ronjenjem sam osetio na južnom delu Rta . Da nisam imao peraja nema šanse da bih uspeo da doplivam nazad na plažu.

aaaa

Bio sam tamo pre par dana, na vrhu talasi jesu besni, ali prvih 15ak metara voda je do pasa i ljudi se kupaju. Naravno nikom ne pada na pamet da ide dublje.