Krik
pre 1 godinu
Šta tri ? 33 opcije su u igri !
Petak, 01.07.2022.
08:40
Ukrajinska kriza mogla bi da se završi na tri načina, izjavio je bivši američki državni sekretar Henri Kisindžer za list "Spektejtor".
Izvor: Sputnjik
pre 1 godinu
Šta tri ? 33 opcije su u igri !
pre 1 godinu
Ova izjava sa 3 moguce opcije je otprilike kao onaj vic sa pocetka korone: imamo 5 vakcina od koje 4 nemamo ...
Iako uopste ne podrzavam rusku agresiju na Ukrajinu, ne vidim sta bi trebalo da se desi da Rusi pristanu na bilo sta osim stvranog stanja na terenu. Zasto bi se ikada povukli sa teritorija za koje su hiuljade vojnika poginula zauzimajuci ih?
Nije to Srbija 90ih, mala i slaba zemlja pa da ih bombardujes dok ne potpisu sve sto hoces.
pre 1 godinu
Kisindzer je oduvek bio surovi realista,ovakav neko im treba u EU da ih malo vrati u realnost.On je i za Bosnu posle Dejtonskog sporazuma odmah rekao da nece funkcionisati kao drzava i evo 30 godina posle bio je u pravu.Njegov predlog je bio da se deo pripoji Hrvatskoj,deo gde su Srbi vecina (Republika Srpska)Srbiji a muslimanima da ostane kusur
pre 1 godinu
Okej, sada mu se bas vidi da je prestar. Nijedna od 3 opcije nije realna, a druga i treca su apsurd. Ipak, godine cine kod svakoga svoje, pa i kod Kisindzera.
pre 1 godinu
Још раније је Кисинџер причао,ал није пријало Нато ушима.Човек има 99 година, у два наврата био секретар САД,одма им је рекао да су Руси јачи и да ће остварити своје циљеве.Још важније је рекао да нас од 3. светског рата дели месец,два дана,тј одлуке о даљем сукобу или завршетку истог.Све ово гурање Литваније,Молдавије, Бугарске,Пољске у рат је пут у трећи светски рат.Америка тешко прихвата крај своје владавине као прве и неприкосновене силе,својим падом вуче цео свет у пропаст.Ја се надам да је рат у Украјини при крају,једини исход је да Руси остваре своје циљеве,мислим да неће ићи даље од Дњепра,у суштини нико не зна шта је циљ Русије,опет неће стати ни на Дњепру ако се ови не предају..Овде нема договора,овде једна страна мора бити побеђена,
pre 1 godinu
Budimo realni, Ukrajina je mogla da izbegne rat isto kao i Srbija u I Svetskom Ratu. Znači nikako. Kad sila reši da te gazi i otima ne vredi ti ništa.
Završiće se najverovatnije kad Rusija bude zadovoljna, za sada, pa posle idemo dalje i tako do neke globalne katastrofe.
pre 1 godinu
@Paja
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
(mile)
pa ima 50 drzava - tesko ce se pocepati na nacionalne drzave jer US nije nacionalno-plemenski definisana -zato poredjenje neadekvatno.
pre 1 godinu
Iskusan čovek, u tri rečenice je sastavio sve.
Rešenje je jednostavno: Krim je gotova stvar; Donbas i Lugansk široka autonomija u UKR; demilitarizacija tih zona pod mešovitom kontrolom; vraćanje ruskog jezika u upotrebu kao pre 2014. godine; stroga zabrana svih nacističkih organizacija u Ukrajini (i Rusiji, što da ne).
Tako niko ne bi bio poražen.
pre 1 godinu
Nama je uvek bio ogroman problem sto nismo imali nacionalne planove na duzi vremenski period, svaka vlada bi radila po svome i kako god bi je podmitili ili pritisli, dok na zapadu znaju sta ce i kako ce u narednih 200 god i nije bitno kk je na vlasti jer to moze samo delimicno malo da promeni sktuaciju ili uspori njihove planove.
Uvek sam sumnjicav kada potpisujemo bilo kakve planove sa zapadom, oni to tako naprave da uvek mogu nekad iskoristiti u njihovu korist..tako su isto probali i sa Minski porazum kao nama sa Briselski, potpisu ali ne ispunjavaju sve iako su garant i nikom nista a godine i godine prolaze..i opet na kraj ispadaju Rusija i Srbija krivi.
Nama pod hitno treba neki tim ljudi koji ce neprestano raditi za neke osnovne nacionalne planove i to ne sme da zavisi od razno raznih sledecih vlada.
pre 1 godinu
Četvrta opcija: nuklearni rat.
pre 1 godinu
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
(mile, 01. jul 2022 09:40)
Amerika i jeste "razbucana" na 52 drzave. Problem Rusije je da se nikada ne bi sastavila da je "razbucaju" na neke drzave, a ocigledno je da USA nema taj problem. Razlog mora da trazi Rusija u sebi, kako radi, tako joj se i vraca i da se zapita, zasto svi beze od nje?
pre 1 godinu
Mislim da osim opcije jedan nema kraja
pre 1 godinu
Iako veoma cenim analitičko mišljenje ovog čoveka, ovog puta imam komentar na sva tri njegova scenarija, ipak je on amerikanac:
1. Ne nije pobeda Rusije zaustavljanje na trenutnim rezultatima na terenu! Pobeda je da prečešlja celu Ukrajinu, ili makar da potkovicom isuši centar istoka i preseče Ukrajinu na pola i čitavu istočnu Ukrajinu zadrži pod kontrolom
2. Bilo kakvo pipanje i mešanje u ruski Krim, bi bila potpuna katastrofa i siguran problem i za zapad, Rusija je samim tim što je bila pod pritiskom NATO prinuđena da radi sve ovo - već sasvim svesno u problemu-iz kojeg ne namerava da izađe bez rešenja tog problema (koji je NATO napravio s umišljajem)
3. Scenario pod 3 je totalna bajka.
pre 1 godinu
Matori je i u ovim godinama Ajnštajn za 99% ovih u State Departmentu.
Doajen međunarodnih odnosa i diplomatije.
pre 1 godinu
Zamajavanje Rusije Ukrajinom dok zapad kupuje vreme i pokušava da tehnološki nađe rešenje za nadmoć Rusije u ovom trenutku.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar? (Burka, 1. jul 2022 09:09)
Ovo me podsjeća na moje davne razgovore sa Ukrajincima, kada sam ih, nakon rata kod nas, uvjeravao je da je rat moguć bilo gdje (Britancima, koji su se zgražavali nad ratnim zločinima u BiH, sam rekao da mi trebaju njihovi mediji tri meseca i da bi dobili neviđeni masakr između Engleza, Škota i Iraca). Tada sam razgovarao o etničkim i religijskim razlikama, ali oni su rekli da su svi Ukrajinci i da to ne igra ulogu, ali su na kraju sami došli do zaključka da bi se Ukrajina mogla podeliti duž Dnjepra. Tada nisam ni znao puno o Ukrajini. Žao mi je tog naroda koji pati i koji je uleteo u istu zamku, kao i mi devedesetih.
pre 1 godinu
Može da bude, al' ne mora da znači...
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
(Paja, 1. jul 2022 09:21)
To bi se za mnoge drzave moglo reci. Ali neke stavri idu, neke stvari ne idu. Taj tvoj predlog recimo ne ide nikako. Kao sto ne bi recimo isao ni predlog da se USA razbuca. Zasto? Zato sto onda leti perje.
re. Burka Toga se oni plase, ali se pravi naivni pa kao tu opciju cak i ne spominju.
pre 1 godinu
@Ulver, Rusi su u jakom naletu jer znaju da moraju sto vise toga da ostvare pre jeseni i pre blata, gde ce se potencijalno opet zaglibiti. Znaci imaju jos oko 2.5 meseca da zauzmu sto vise toga…
pre 1 godinu
Zavrsice se kad Putin bude htio a ostali mogu samo da cekaju i nagadjaju.
pre 1 godinu
Završiće se kad ponestane kinte, tj. kad ili za Ruse ili za nato postane preskupo (za Ukrajinu je već odavno).
Zavisno od toga kome prvo ponestane love i trenutka u kome se to desi, zavisiće i konačan ishod.
pre 1 godinu
Uvek je bio pametniji od svih predsednika koje je savetovao, a bilo ih je desetak. Prema tome treba poslušati mudraca koji je njihov starac Fočo od stotinu leta.
pre 1 godinu
Uvek je bio glas razuma i realnosti. Nikad nisam čuo nekakva lupetanja sa njegove strane.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
(Paja, 1. jul 2022 09:21)
A da se SAD razbucaju na pedesetak i UK na četiri?
pre 1 godinu
Mudri stari lisac govori istinu ali ga ne slusaju. za koju od 3 opcije je on, vec se jasno izjasnio ali ga odmah napadose oni koji ce na to na kraju morati da pristanu...
pre 1 godinu
@Burka
Predpostavljam da si hteo reći Dnjestar?
pre 1 godinu
Najveci savremeni mislilac.
pre 1 godinu
2. i 3. poši propalo,Rusija sigurno neće da se povuce iz oslobodjenih teritorija
pre 1 godinu
Kad bi bili Rusi kao Srbi, povukli bi se i dali bi im i malo teritorije oko Moskve.
Kad god smo "pregovarali" u Hr ili BiH, uvek sam molio Boga da potpišu odmah pa kako god jer svaki dan čekanja je za nas neki gubitak. Kod nas je uvek NEKO, Karadžić, Milošević, danas Vučić, a na Zapadu su generacije nevidljivih koji isto traže danas, sutra kao što su pre 100 godina. Niko od "naših" nije imao ideju kuda da se ide, ali ne danas već za 10, 20, 50 godina...
pre 1 godinu
2. и 3. апсолутно нереалне. 1. донекле реална (ако колективни запад и украјина буду имали среће).
pre 1 godinu
Samo je jedan način, a to je pobeda Ukrajine!
pre 1 godinu
Može da pobedi Rusija, može da pobedi Ukrajina, a može da bude i nerešeno.
pre 1 godinu
@Paja
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
pre 1 godinu
Ozbiljan lik… sta reci, zasluzio je svoje mesto.
pre 1 godinu
po mom misljenju od ova tri, jedino je moguc prvi scenario, mada se rusi jos nece zaustavljati posto su u jakom naletu i glupo bi bilo da sada prekinu dejstva. gurace ukrajince duboko prema centralnom delu zemlje dok jos mogu bez velikih gubtaka i onemoguce im da se regrupisu i snabdeju novim naoruzanjem. uplitanje nato-a je nemoguce, svi zvanicnici, generali, apsolutno svi, znaju da ce se to zavrsiti veoma krvavo, a i nato je trenutno u naopakoj situaciji posto jos ne znaju ni sa koliko vojnika raspolazu, a i da planiraju da ulete kopneno, kao sto rekoh, bice to krvavo i suludo. avijaciju iskljucujem, posto je preskupo i nece se usudjivati da daleko lete znajuci kakve protivnike imaju i cime raspolazu od naoruzanja, mogu da ih ruse i sa kopna i iz vazduha.
pre 1 godinu
@Burka
Predpostavljam da si hteo reći Dnjestar?
(Zagor, 01. jul 2022 09:29)
Pretpostavljam da ti znas da su Dnjepar i Dnjestar dve razlicite reke i da je Dnjestar po velicini u odnosu na Dnjepar "potok". Mislim da je @Burka mislio na Dnjepar, kako je i napisao.
pre 1 godinu
Idealno bi bilo da Rusija nema crnomorsku flotu,niti iskandere niti nuklearke pa da ih par nosaca aviona iz Crnog Mora plus pesadija iz istocnog bloka onda okupacija Krima i Nato baza na njemu pod foluskom vracanja Ukrajini.Ali Ruski medved ima velike kandže.
pre 1 godinu
bolje bi bilo svima da ga poslušaju, naravno ako su spremni da to rade.
pre 1 godinu
Zavrsice se kad Putin bude htio a ostali mogu samo da cekaju i nagadjaju.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
pre 1 godinu
2. i 3. poši propalo,Rusija sigurno neće da se povuce iz oslobodjenih teritorija
pre 1 godinu
Mudri stari lisac govori istinu ali ga ne slusaju. za koju od 3 opcije je on, vec se jasno izjasnio ali ga odmah napadose oni koji ce na to na kraju morati da pristanu...
pre 1 godinu
Uvek je bio pametniji od svih predsednika koje je savetovao, a bilo ih je desetak. Prema tome treba poslušati mudraca koji je njihov starac Fočo od stotinu leta.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar? (Burka, 1. jul 2022 09:09)
Ovo me podsjeća na moje davne razgovore sa Ukrajincima, kada sam ih, nakon rata kod nas, uvjeravao je da je rat moguć bilo gdje (Britancima, koji su se zgražavali nad ratnim zločinima u BiH, sam rekao da mi trebaju njihovi mediji tri meseca i da bi dobili neviđeni masakr između Engleza, Škota i Iraca). Tada sam razgovarao o etničkim i religijskim razlikama, ali oni su rekli da su svi Ukrajinci i da to ne igra ulogu, ali su na kraju sami došli do zaključka da bi se Ukrajina mogla podeliti duž Dnjepra. Tada nisam ni znao puno o Ukrajini. Žao mi je tog naroda koji pati i koji je uleteo u istu zamku, kao i mi devedesetih.
pre 1 godinu
Može da pobedi Rusija, može da pobedi Ukrajina, a može da bude i nerešeno.
pre 1 godinu
Idealno bi bilo da Rusija nema crnomorsku flotu,niti iskandere niti nuklearke pa da ih par nosaca aviona iz Crnog Mora plus pesadija iz istocnog bloka onda okupacija Krima i Nato baza na njemu pod foluskom vracanja Ukrajini.Ali Ruski medved ima velike kandže.
pre 1 godinu
bolje bi bilo svima da ga poslušaju, naravno ako su spremni da to rade.
pre 1 godinu
po mom misljenju od ova tri, jedino je moguc prvi scenario, mada se rusi jos nece zaustavljati posto su u jakom naletu i glupo bi bilo da sada prekinu dejstva. gurace ukrajince duboko prema centralnom delu zemlje dok jos mogu bez velikih gubtaka i onemoguce im da se regrupisu i snabdeju novim naoruzanjem. uplitanje nato-a je nemoguce, svi zvanicnici, generali, apsolutno svi, znaju da ce se to zavrsiti veoma krvavo, a i nato je trenutno u naopakoj situaciji posto jos ne znaju ni sa koliko vojnika raspolazu, a i da planiraju da ulete kopneno, kao sto rekoh, bice to krvavo i suludo. avijaciju iskljucujem, posto je preskupo i nece se usudjivati da daleko lete znajuci kakve protivnike imaju i cime raspolazu od naoruzanja, mogu da ih ruse i sa kopna i iz vazduha.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
(Paja, 1. jul 2022 09:21)
A da se SAD razbucaju na pedesetak i UK na četiri?
pre 1 godinu
2. и 3. апсолутно нереалне. 1. донекле реална (ако колективни запад и украјина буду имали среће).
pre 1 godinu
@Paja
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
pre 1 godinu
Kad bi bili Rusi kao Srbi, povukli bi se i dali bi im i malo teritorije oko Moskve.
Kad god smo "pregovarali" u Hr ili BiH, uvek sam molio Boga da potpišu odmah pa kako god jer svaki dan čekanja je za nas neki gubitak. Kod nas je uvek NEKO, Karadžić, Milošević, danas Vučić, a na Zapadu su generacije nevidljivih koji isto traže danas, sutra kao što su pre 100 godina. Niko od "naših" nije imao ideju kuda da se ide, ali ne danas već za 10, 20, 50 godina...
pre 1 godinu
Matori je i u ovim godinama Ajnštajn za 99% ovih u State Departmentu.
Doajen međunarodnih odnosa i diplomatije.
pre 1 godinu
Završiće se kad ponestane kinte, tj. kad ili za Ruse ili za nato postane preskupo (za Ukrajinu je već odavno).
Zavisno od toga kome prvo ponestane love i trenutka u kome se to desi, zavisiće i konačan ishod.
pre 1 godinu
Iako veoma cenim analitičko mišljenje ovog čoveka, ovog puta imam komentar na sva tri njegova scenarija, ipak je on amerikanac:
1. Ne nije pobeda Rusije zaustavljanje na trenutnim rezultatima na terenu! Pobeda je da prečešlja celu Ukrajinu, ili makar da potkovicom isuši centar istoka i preseče Ukrajinu na pola i čitavu istočnu Ukrajinu zadrži pod kontrolom
2. Bilo kakvo pipanje i mešanje u ruski Krim, bi bila potpuna katastrofa i siguran problem i za zapad, Rusija je samim tim što je bila pod pritiskom NATO prinuđena da radi sve ovo - već sasvim svesno u problemu-iz kojeg ne namerava da izađe bez rešenja tog problema (koji je NATO napravio s umišljajem)
3. Scenario pod 3 je totalna bajka.
pre 1 godinu
Četvrta opcija: nuklearni rat.
pre 1 godinu
Budimo realni, Ukrajina je mogla da izbegne rat isto kao i Srbija u I Svetskom Ratu. Znači nikako. Kad sila reši da te gazi i otima ne vredi ti ništa.
Završiće se najverovatnije kad Rusija bude zadovoljna, za sada, pa posle idemo dalje i tako do neke globalne katastrofe.
pre 1 godinu
@Ulver, Rusi su u jakom naletu jer znaju da moraju sto vise toga da ostvare pre jeseni i pre blata, gde ce se potencijalno opet zaglibiti. Znaci imaju jos oko 2.5 meseca da zauzmu sto vise toga…
pre 1 godinu
Ozbiljan lik… sta reci, zasluzio je svoje mesto.
pre 1 godinu
Још раније је Кисинџер причао,ал није пријало Нато ушима.Човек има 99 година, у два наврата био секретар САД,одма им је рекао да су Руси јачи и да ће остварити своје циљеве.Још важније је рекао да нас од 3. светског рата дели месец,два дана,тј одлуке о даљем сукобу или завршетку истог.Све ово гурање Литваније,Молдавије, Бугарске,Пољске у рат је пут у трећи светски рат.Америка тешко прихвата крај своје владавине као прве и неприкосновене силе,својим падом вуче цео свет у пропаст.Ја се надам да је рат у Украјини при крају,једини исход је да Руси остваре своје циљеве,мислим да неће ићи даље од Дњепра,у суштини нико не зна шта је циљ Русије,опет неће стати ни на Дњепру ако се ови не предају..Овде нема договора,овде једна страна мора бити побеђена,
pre 1 godinu
Uvek je bio glas razuma i realnosti. Nikad nisam čuo nekakva lupetanja sa njegove strane.
pre 1 godinu
@Burka
Predpostavljam da si hteo reći Dnjestar?
(Zagor, 01. jul 2022 09:29)
Pretpostavljam da ti znas da su Dnjepar i Dnjestar dve razlicite reke i da je Dnjestar po velicini u odnosu na Dnjepar "potok". Mislim da je @Burka mislio na Dnjepar, kako je i napisao.
pre 1 godinu
Kisindzer je oduvek bio surovi realista,ovakav neko im treba u EU da ih malo vrati u realnost.On je i za Bosnu posle Dejtonskog sporazuma odmah rekao da nece funkcionisati kao drzava i evo 30 godina posle bio je u pravu.Njegov predlog je bio da se deo pripoji Hrvatskoj,deo gde su Srbi vecina (Republika Srpska)Srbiji a muslimanima da ostane kusur
pre 1 godinu
Zamajavanje Rusije Ukrajinom dok zapad kupuje vreme i pokušava da tehnološki nađe rešenje za nadmoć Rusije u ovom trenutku.
pre 1 godinu
Mislim da osim opcije jedan nema kraja
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
pre 1 godinu
Nama je uvek bio ogroman problem sto nismo imali nacionalne planove na duzi vremenski period, svaka vlada bi radila po svome i kako god bi je podmitili ili pritisli, dok na zapadu znaju sta ce i kako ce u narednih 200 god i nije bitno kk je na vlasti jer to moze samo delimicno malo da promeni sktuaciju ili uspori njihove planove.
Uvek sam sumnjicav kada potpisujemo bilo kakve planove sa zapadom, oni to tako naprave da uvek mogu nekad iskoristiti u njihovu korist..tako su isto probali i sa Minski porazum kao nama sa Briselski, potpisu ali ne ispunjavaju sve iako su garant i nikom nista a godine i godine prolaze..i opet na kraj ispadaju Rusija i Srbija krivi.
Nama pod hitno treba neki tim ljudi koji ce neprestano raditi za neke osnovne nacionalne planove i to ne sme da zavisi od razno raznih sledecih vlada.
pre 1 godinu
Ova izjava sa 3 moguce opcije je otprilike kao onaj vic sa pocetka korone: imamo 5 vakcina od koje 4 nemamo ...
Iako uopste ne podrzavam rusku agresiju na Ukrajinu, ne vidim sta bi trebalo da se desi da Rusi pristanu na bilo sta osim stvranog stanja na terenu. Zasto bi se ikada povukli sa teritorija za koje su hiuljade vojnika poginula zauzimajuci ih?
Nije to Srbija 90ih, mala i slaba zemlja pa da ih bombardujes dok ne potpisu sve sto hoces.
pre 1 godinu
Najveci savremeni mislilac.
pre 1 godinu
Samo je jedan način, a to je pobeda Ukrajine!
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
(Paja, 1. jul 2022 09:21)
To bi se za mnoge drzave moglo reci. Ali neke stavri idu, neke stvari ne idu. Taj tvoj predlog recimo ne ide nikako. Kao sto ne bi recimo isao ni predlog da se USA razbuca. Zasto? Zato sto onda leti perje.
re. Burka Toga se oni plase, ali se pravi naivni pa kao tu opciju cak i ne spominju.
pre 1 godinu
Može da bude, al' ne mora da znači...
pre 1 godinu
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
(mile, 01. jul 2022 09:40)
Amerika i jeste "razbucana" na 52 drzave. Problem Rusije je da se nikada ne bi sastavila da je "razbucaju" na neke drzave, a ocigledno je da USA nema taj problem. Razlog mora da trazi Rusija u sebi, kako radi, tako joj se i vraca i da se zapita, zasto svi beze od nje?
pre 1 godinu
@Paja
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
(mile)
pa ima 50 drzava - tesko ce se pocepati na nacionalne drzave jer US nije nacionalno-plemenski definisana -zato poredjenje neadekvatno.
pre 1 godinu
@Burka
Predpostavljam da si hteo reći Dnjestar?
pre 1 godinu
Iskusan čovek, u tri rečenice je sastavio sve.
Rešenje je jednostavno: Krim je gotova stvar; Donbas i Lugansk široka autonomija u UKR; demilitarizacija tih zona pod mešovitom kontrolom; vraćanje ruskog jezika u upotrebu kao pre 2014. godine; stroga zabrana svih nacističkih organizacija u Ukrajini (i Rusiji, što da ne).
Tako niko ne bi bio poražen.
pre 1 godinu
Šta tri ? 33 opcije su u igri !
pre 1 godinu
Okej, sada mu se bas vidi da je prestar. Nijedna od 3 opcije nije realna, a druga i treca su apsurd. Ipak, godine cine kod svakoga svoje, pa i kod Kisindzera.
pre 1 godinu
Samo je jedan način, a to je pobeda Ukrajine!
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
pre 1 godinu
Najveci savremeni mislilac.
pre 1 godinu
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
(mile, 01. jul 2022 09:40)
Amerika i jeste "razbucana" na 52 drzave. Problem Rusije je da se nikada ne bi sastavila da je "razbucaju" na neke drzave, a ocigledno je da USA nema taj problem. Razlog mora da trazi Rusija u sebi, kako radi, tako joj se i vraca i da se zapita, zasto svi beze od nje?
pre 1 godinu
Može da pobedi Rusija, može da pobedi Ukrajina, a može da bude i nerešeno.
pre 1 godinu
Zavrsice se kad Putin bude htio a ostali mogu samo da cekaju i nagadjaju.
pre 1 godinu
Iskusan čovek, u tri rečenice je sastavio sve.
Rešenje je jednostavno: Krim je gotova stvar; Donbas i Lugansk široka autonomija u UKR; demilitarizacija tih zona pod mešovitom kontrolom; vraćanje ruskog jezika u upotrebu kao pre 2014. godine; stroga zabrana svih nacističkih organizacija u Ukrajini (i Rusiji, što da ne).
Tako niko ne bi bio poražen.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
pre 1 godinu
2. i 3. poši propalo,Rusija sigurno neće da se povuce iz oslobodjenih teritorija
pre 1 godinu
@Burka
Predpostavljam da si hteo reći Dnjestar?
pre 1 godinu
bolje bi bilo svima da ga poslušaju, naravno ako su spremni da to rade.
pre 1 godinu
Uvek je bio pametniji od svih predsednika koje je savetovao, a bilo ih je desetak. Prema tome treba poslušati mudraca koji je njihov starac Fočo od stotinu leta.
pre 1 godinu
po mom misljenju od ova tri, jedino je moguc prvi scenario, mada se rusi jos nece zaustavljati posto su u jakom naletu i glupo bi bilo da sada prekinu dejstva. gurace ukrajince duboko prema centralnom delu zemlje dok jos mogu bez velikih gubtaka i onemoguce im da se regrupisu i snabdeju novim naoruzanjem. uplitanje nato-a je nemoguce, svi zvanicnici, generali, apsolutno svi, znaju da ce se to zavrsiti veoma krvavo, a i nato je trenutno u naopakoj situaciji posto jos ne znaju ni sa koliko vojnika raspolazu, a i da planiraju da ulete kopneno, kao sto rekoh, bice to krvavo i suludo. avijaciju iskljucujem, posto je preskupo i nece se usudjivati da daleko lete znajuci kakve protivnike imaju i cime raspolazu od naoruzanja, mogu da ih ruse i sa kopna i iz vazduha.
pre 1 godinu
@Paja
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
(mile)
pa ima 50 drzava - tesko ce se pocepati na nacionalne drzave jer US nije nacionalno-plemenski definisana -zato poredjenje neadekvatno.
pre 1 godinu
Budimo realni, Ukrajina je mogla da izbegne rat isto kao i Srbija u I Svetskom Ratu. Znači nikako. Kad sila reši da te gazi i otima ne vredi ti ništa.
Završiće se najverovatnije kad Rusija bude zadovoljna, za sada, pa posle idemo dalje i tako do neke globalne katastrofe.
pre 1 godinu
Zamajavanje Rusije Ukrajinom dok zapad kupuje vreme i pokušava da tehnološki nađe rešenje za nadmoć Rusije u ovom trenutku.
pre 1 godinu
@Paja
A da se amerika razbuca na 50tak drzavica?
pre 1 godinu
Idealno bi bilo da Rusija nema crnomorsku flotu,niti iskandere niti nuklearke pa da ih par nosaca aviona iz Crnog Mora plus pesadija iz istocnog bloka onda okupacija Krima i Nato baza na njemu pod foluskom vracanja Ukrajini.Ali Ruski medved ima velike kandže.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
(Paja, 1. jul 2022 09:21)
A da se SAD razbucaju na pedesetak i UK na četiri?
pre 1 godinu
Ozbiljan lik… sta reci, zasluzio je svoje mesto.
pre 1 godinu
@Ulver, Rusi su u jakom naletu jer znaju da moraju sto vise toga da ostvare pre jeseni i pre blata, gde ce se potencijalno opet zaglibiti. Znaci imaju jos oko 2.5 meseca da zauzmu sto vise toga…
pre 1 godinu
Mudri stari lisac govori istinu ali ga ne slusaju. za koju od 3 opcije je on, vec se jasno izjasnio ali ga odmah napadose oni koji ce na to na kraju morati da pristanu...
pre 1 godinu
2. и 3. апсолутно нереалне. 1. донекле реална (ако колективни запад и украјина буду имали среће).
pre 1 godinu
Kad bi bili Rusi kao Srbi, povukli bi se i dali bi im i malo teritorije oko Moskve.
Kad god smo "pregovarali" u Hr ili BiH, uvek sam molio Boga da potpišu odmah pa kako god jer svaki dan čekanja je za nas neki gubitak. Kod nas je uvek NEKO, Karadžić, Milošević, danas Vučić, a na Zapadu su generacije nevidljivih koji isto traže danas, sutra kao što su pre 100 godina. Niko od "naših" nije imao ideju kuda da se ide, ali ne danas već za 10, 20, 50 godina...
pre 1 godinu
Iako veoma cenim analitičko mišljenje ovog čoveka, ovog puta imam komentar na sva tri njegova scenarija, ipak je on amerikanac:
1. Ne nije pobeda Rusije zaustavljanje na trenutnim rezultatima na terenu! Pobeda je da prečešlja celu Ukrajinu, ili makar da potkovicom isuši centar istoka i preseče Ukrajinu na pola i čitavu istočnu Ukrajinu zadrži pod kontrolom
2. Bilo kakvo pipanje i mešanje u ruski Krim, bi bila potpuna katastrofa i siguran problem i za zapad, Rusija je samim tim što je bila pod pritiskom NATO prinuđena da radi sve ovo - već sasvim svesno u problemu-iz kojeg ne namerava da izađe bez rešenja tog problema (koji je NATO napravio s umišljajem)
3. Scenario pod 3 je totalna bajka.
pre 1 godinu
Okej, sada mu se bas vidi da je prestar. Nijedna od 3 opcije nije realna, a druga i treca su apsurd. Ipak, godine cine kod svakoga svoje, pa i kod Kisindzera.
pre 1 godinu
Matori je i u ovim godinama Ajnštajn za 99% ovih u State Departmentu.
Doajen međunarodnih odnosa i diplomatije.
pre 1 godinu
Uvek je bio glas razuma i realnosti. Nikad nisam čuo nekakva lupetanja sa njegove strane.
pre 1 godinu
Ova izjava sa 3 moguce opcije je otprilike kao onaj vic sa pocetka korone: imamo 5 vakcina od koje 4 nemamo ...
Iako uopste ne podrzavam rusku agresiju na Ukrajinu, ne vidim sta bi trebalo da se desi da Rusi pristanu na bilo sta osim stvranog stanja na terenu. Zasto bi se ikada povukli sa teritorija za koje su hiuljade vojnika poginula zauzimajuci ih?
Nije to Srbija 90ih, mala i slaba zemlja pa da ih bombardujes dok ne potpisu sve sto hoces.
pre 1 godinu
Још раније је Кисинџер причао,ал није пријало Нато ушима.Човек има 99 година, у два наврата био секретар САД,одма им је рекао да су Руси јачи и да ће остварити своје циљеве.Још важније је рекао да нас од 3. светског рата дели месец,два дана,тј одлуке о даљем сукобу или завршетку истог.Све ово гурање Литваније,Молдавије, Бугарске,Пољске у рат је пут у трећи светски рат.Америка тешко прихвата крај своје владавине као прве и неприкосновене силе,својим падом вуче цео свет у пропаст.Ја се надам да је рат у Украјини при крају,једини исход је да Руси остваре своје циљеве,мислим да неће ићи даље од Дњепра,у суштини нико не зна шта је циљ Русије,опет неће стати ни на Дњепру ако се ови не предају..Овде нема договора,овде једна страна мора бити побеђена,
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar? (Burka, 1. jul 2022 09:09)
Ovo me podsjeća na moje davne razgovore sa Ukrajincima, kada sam ih, nakon rata kod nas, uvjeravao je da je rat moguć bilo gdje (Britancima, koji su se zgražavali nad ratnim zločinima u BiH, sam rekao da mi trebaju njihovi mediji tri meseca i da bi dobili neviđeni masakr između Engleza, Škota i Iraca). Tada sam razgovarao o etničkim i religijskim razlikama, ali oni su rekli da su svi Ukrajinci i da to ne igra ulogu, ali su na kraju sami došli do zaključka da bi se Ukrajina mogla podeliti duž Dnjepra. Tada nisam ni znao puno o Ukrajini. Žao mi je tog naroda koji pati i koji je uleteo u istu zamku, kao i mi devedesetih.
pre 1 godinu
Četvrta opcija: nuklearni rat.
pre 1 godinu
Nama je uvek bio ogroman problem sto nismo imali nacionalne planove na duzi vremenski period, svaka vlada bi radila po svome i kako god bi je podmitili ili pritisli, dok na zapadu znaju sta ce i kako ce u narednih 200 god i nije bitno kk je na vlasti jer to moze samo delimicno malo da promeni sktuaciju ili uspori njihove planove.
Uvek sam sumnjicav kada potpisujemo bilo kakve planove sa zapadom, oni to tako naprave da uvek mogu nekad iskoristiti u njihovu korist..tako su isto probali i sa Minski porazum kao nama sa Briselski, potpisu ali ne ispunjavaju sve iako su garant i nikom nista a godine i godine prolaze..i opet na kraj ispadaju Rusija i Srbija krivi.
Nama pod hitno treba neki tim ljudi koji ce neprestano raditi za neke osnovne nacionalne planove i to ne sme da zavisi od razno raznih sledecih vlada.
pre 1 godinu
@Burka
Predpostavljam da si hteo reći Dnjestar?
(Zagor, 01. jul 2022 09:29)
Pretpostavljam da ti znas da su Dnjepar i Dnjestar dve razlicite reke i da je Dnjestar po velicini u odnosu na Dnjepar "potok". Mislim da je @Burka mislio na Dnjepar, kako je i napisao.
pre 1 godinu
A opcija da Rusi izadju na celu liniju reke Dnjepar?
(Burka, 1. jul 2022 09:09)
A da se Rusija razbuca na tridesetak drzavica ?
(Paja, 1. jul 2022 09:21)
To bi se za mnoge drzave moglo reci. Ali neke stavri idu, neke stvari ne idu. Taj tvoj predlog recimo ne ide nikako. Kao sto ne bi recimo isao ni predlog da se USA razbuca. Zasto? Zato sto onda leti perje.
re. Burka Toga se oni plase, ali se pravi naivni pa kao tu opciju cak i ne spominju.
pre 1 godinu
Kisindzer je oduvek bio surovi realista,ovakav neko im treba u EU da ih malo vrati u realnost.On je i za Bosnu posle Dejtonskog sporazuma odmah rekao da nece funkcionisati kao drzava i evo 30 godina posle bio je u pravu.Njegov predlog je bio da se deo pripoji Hrvatskoj,deo gde su Srbi vecina (Republika Srpska)Srbiji a muslimanima da ostane kusur
pre 1 godinu
Mislim da osim opcije jedan nema kraja
pre 1 godinu
Završiće se kad ponestane kinte, tj. kad ili za Ruse ili za nato postane preskupo (za Ukrajinu je već odavno).
Zavisno od toga kome prvo ponestane love i trenutka u kome se to desi, zavisiće i konačan ishod.
pre 1 godinu
Može da bude, al' ne mora da znači...
pre 1 godinu
Šta tri ? 33 opcije su u igri !
40 Komentari
Sortiraj po: