Utorak, 28.06.2022.

08:16

Rat – dan 125: Zelenski: Predlažem...; "Žele da isprose oružje"; Bugari "udarili" na Ruse – usledio odgovor

U toku je 125. dan specijalne vojne operacije koju Rusija izvodi u Ukrajini.

Izvor: B92

Rat – dan 125: Zelenski: Predlažem...; "Žele da isprose oružje"; Bugari "udarili" na Ruse – usledio odgovor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Stefan

pre 1 godinu

Pa ako Rusi polože oružje rat će stati istig trena!
(gordan, 28. jun 2022 16:58)

Rusi su to uradili 2015, kod Debeljceva. Stali su. Onda je usledio Minsk i neki potpisi, pa konačno priznanje Zelenskog da je sve bila "maskirovka" dok se ne presaberu.

E sad pogađaj jednom gde će ovoga puta Rusi stati.

Aleksa

pre 1 godinu

Sledom mojih poslova koji su bili vezani uz SSSR (radio sam za američku kompaniju u oblasti metalurgije) , upoznao sam Ruse , dobar narod, razuman narod , narod koji je bolji od ostalih koje sam upoznao tokom svoje poslovne karijere . Danas mi je 89 godina i moje vreme u ovoj "dolini suza" bliži se kraju. Još uvek verujem da Putin i njegova ekipa KGB-ovaca , nije najbolje što ruski narod može da da : Mendeljejev, Saharov , Čehov, Turgenjev , Dostojevski, Maja Pliseckaja , ..... , nastavite niz

Ziki

pre 1 godinu

”Svaka zemlja će obezbediti još po tri artiljerijska orudja, pored 12 haubica koje su ove zemlje već poslale Ukrajini, potvrdile su novinarima nemačka ministarka odbrane Kristin Lambreht i holandska Kajsa Olongren, prenosi Rojters.
"Pokazujemo našu odlučnost i našu posvećenost Ukrajini i poručujemo da ne popuštamo pred ruskom agresijom", rekla je Olongren.”

E pretegli su se, kad su vec poslali 12 haubica onda bi to trebalo da bude dovoljno da se odvrati Rusija, dosta im je toliko.

GanDra Šajkaš

pre 1 godinu

Rusi ovo gube samo zbog konstantne pomoci koju Ukrajuna dobija. Tesko se boriti protiv vecine sveta.
Naravno da ukrajinci ovde najvise gube kako god da se sve ovo zavrsi.

Vuk

pre 1 godinu

Рубља расте према евру и долару.
(Милош, 28. jun 2022 16:00)

Pa ti štekaj lovu u rubljama ko ti brani. Mada je bilo i 1 dinar 1 marka, pa?
(Nenad, 28. jun 2022 18:19)

Pa... Nije isto. Rublja jača, a dinar je slabio. Nije start isti.

zg232

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)
Verujem da je bala bomba, vrv slučajno, ili je što su rekli neka sporedna detonacija. Ali da je tržni centar ponedeljkom pre podne prepun ljudi, pa još žena i dece. To ne verujem. Em u to vreme nema nikog čak i da je radio, em u državi rat a tržni centri prepuni? Zar nije malo nelogično komšija? Lazu obe strane, ali ovo da je tržni centar prepun. Ponavljam, em je ponedeljak bio, em je rat u zemlji.
(herbert, 28. jun 2022 22:50)

Grad je 100-tinjak km udaljen od bojišta. I u Hrvatskoj je sve radilo, uključujući Osijek i Karlovac, koji su bili na prvoj crti, dok nije bilo napada. Ljudi ne mogu biti stalno u skloništu. Ovako imaš osjećaj normalnog.

herbert

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)
Verujem da je bala bomba, vrv slučajno, ili je što su rekli neka sporedna detonacija. Ali da je tržni centar ponedeljkom pre podne prepun ljudi, pa još žena i dece. To ne verujem. Em u to vreme nema nikog čak i da je radio, em u državi rat a tržni centri prepuni? Zar nije malo nelogično komšija? Lazu obe strane, ali ovo da je tržni centar prepun. Ponavljam, em je ponedeljak bio, em je rat u zemlji.

zare

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)

Komšija, mi smo bili itekako izloženi lažnim optužbama, na kojoj je učinjena zločin i otimačina nad nama, tako da te priče ne prolaze kod nas.

znalac

pre 1 godinu

Pre otprilike20-40g,mnog,mnogo sam star pa nemam tacnu pretstavu kad,ali recimo tad,procitah u jednoj knjizici kako Amerikanci rade svoje planove i analize za 50g. unapred.Rade se predvidjanja na predvidjanja,prosto nadrealno,koliko daleko i duboko idu u zelji da imaju planove unapred za ,bukvalno,milione scenarija u svetu.Analiticari,hiljade njih,rade dan i noc i protiv takvog trusta mozgova ne postoji oruzije.
Sa danasnjom tehnologijom to je milion puta lakse.
Otuda mislim da su Rusi sami usli u njihove planove i upleli se ko pile u kucine...

darkwood

pre 1 godinu

A nije ti palo na pamet da su ta kola dosla kasnije,posle udara.
(so, 28. jun 2022 20:47)

a kako tako malo kola, skoro prazan parking, a hiljadu ljudi bilo tamo? nekom palo na pamet? nigde uništenih kola od rakete?

magistar colovic

pre 1 godinu

(sprecite samoubistvo, 28. jun 2022 16:57)

Ukrajina ne sme da se preda iz istog razloga zbog koga mi ne priznajemo KiM. Ako se Ukrajina preda, kao sto predlazes, teritorije koje su osvojili Rusi bespovratno ce izgubiti. Ovako borbom mogu da se nadaju da ce Rusi u nekom momentu biti zadovoljni onim sto su osvojili, udarice granice i stace sa napadom na ostatak zemlje. Razlika ce biti velika jer ce teritorija koju su okupirali Rusi zauvek biti okupirana teritorija koju Ukrajinci u nekom povoljnijem politickom momentu mozda mogu vratiti. Ako sad kapituliraju izgubili su sve. Isti slucaj je i sa nama i Kosovom. Ako priznamo da je KiM drzava nikad ga vise necemo moci vratiti pod nas suverenitet.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Nema Putin boljih saveznika od Makrona, Šolca, Džonsona i sl. Niko ne diže cenu energenata iz Rusije kao ovi gore navedeni. Svako uvođenje sankcija cena gasa i energenata ode u nebo. Ima da plaća prosečni građanin EU ubuduće energente iz Rusije dukatima…

aleman

pre 1 godinu

moram da ponovim,zarad besvesnih i ostrascenih navijaca,da je Rusija upala u zamku koja je vraca decenije unazad.Ocajno slabi ruski analiticari,negativno selekcionisani,korumporani i plasljivi,napravili su lose predikcije,vise kao ispunjavanje zelja staresina i nikako kao stvarne perspektive.
Mora svima da bude jasno da iz Evrope,zbog rata,bezi ogroman kapital.Pravi,stari,porodicni kapital je plasljiv kao najplasljiviji mis.To je jedan cilj,osnovni,zakociti Evropu.Drugi je unazaditi Rusiju .I sve ide po planu.

aaaaa

pre 1 godinu

@ I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26)

Jel tako!? Sami sebe napadoše
(Vicko, 28. jun 2022 16:06)

Da,sami sebe napadaju od 2014.

vojnik Markovic Marko

pre 1 godinu

Ovako nekako je izgledalo i 1914g u široj okolini planine Cer. Austrougarska je napredovala, srpska vojska "bežala". Ispostavilo se da je to bila uvertira za herojski "beg" do Drine. "Sila" je bežala u gaćama i čamcima i plivajući. Nisu im pomogli ni njihova "nepobediva" artiljerija ni avioni. Jedina razlika je u tome što Austrougarska nije podizala i podsticala nikakve oružane pobune po Srbiji pre napada. Nadam se da su i u Ukrajini stasali neki njihovi Putnik, Bojović, Stepanović i Mišić. Slava herojima, imali su se rašta roditi.
(Profesor, 28. jun 2022 11:00)

Nije ti dobra asocijacija i nije primenljiva na ovaj slucaj. Drugu si trebao naci, trebao si posegnuti za Kolubarom. Cerska bitka (odnosno njen ishod) nije zapravo bila nikakvo cudo. Da je tada postojala kladionicka posast (i da su bilii toliko boleseni), ta bitka bi bila idealna za kladionice - svi bi se kladili na zvucno ime, a suprotan ishod bi bio zicer za znalca. S jedne strane - vojska koja 70 godina nije ratovala, regruti skupljeni preko noci na silu, za rat koji skoro niko od njih nije zeleo, niti razume zasto se bori, a mnogi i za drzavu koju ne zele. Pri tom, apsolutno svi, ukljucujuci i komandni kadar, bez ikakvog borbenog iskustva. S druge - prekaljena vojska upravo pobedonosno izasla iz dva uzastopna rata, jos dobro naoruzana, s fanaticnim moralom i jos na doacem terenu. (Primam opklade!). E, za godinu dana austrougarska vojska je stekla borbeno iskustvo, a srpska se iscrpla. Kolubara jeste bila cudo.

aaaaa

pre 1 godinu

@
Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)

Ajmo logocni malo.zbog cega bi rusi gadjali trzni centar?

Oliver

pre 1 godinu

Da li je u Ukrajini pogodjen pun voz putnika u nekoj ukrajinskoj Grdelickoj klisuri? Da li je pogodjena pijaca kasetnim bombama u Lavovu kao u Nisu? Da li je pogodjen neki most pun pešaka kao u Varvarinu? Da li je pogodjen pogon VCM u nekoj Petrohemiji? Da li Rusi koriste municiju sa osiromašenim uranijumom? Da li je pogodjena drzavna televizija u Kijevu i ubijeno 16 ljudi? Da li je pogodjena zgrada ukrajinskog Generalštaba ili spavaca soba Zelenskog? Da li su Rusi ugasili struju Ukrajini grafitnim bombama?

Nenad

pre 1 godinu

Рубља расте према евру и долару.
(Милош, 28. jun 2022 16:00)

Pa ti štekaj lovu u rubljama ko ti brani. Mada je bilo i 1 dinar 1 marka, pa?

Ivan kg

pre 1 godinu

I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26)

Stvarno, sta im je trebalo da ih napadne druga drzava. Ovo je u fazonu Djura ce ti oprostiti sto te je tukao.

Bratislav

pre 1 godinu

Ko ne razume rat zna samo za reči osude. Rusi su napadači na tuđoj teritoriji. Sada se rat pretvara u kotao gde mnogi ginu. Zapad pomaže maloj državi da bude još veća žrtva. Nema pravde i Ameri i Rusi su glavni krivci - logično. Jedino oni mogu da stave tačku na ovaj sukob i nađu rešenje a ne da se Ameri prave posmatrači.

vec se odrzavaju ali

pre 1 godinu

Bez nekog šireg protesta EU građana protiv rata i pada životnog standarsa nema ništa.
(Djordje, 28. jun 2022 14:40)


Prosle nedelje je preko 80000 ljudi protestvovalo u Briselu ali to necete videti kod nas i u zapadnim medijima...

Svasta

pre 1 godinu

@Borko Druze nije ti ovo drugi svetski rat.Da avioni i bombarderi tako krenu ne bi od njih nista ostalo od igli stingera i ostalih sistema.Sta mislis zasto i Ukrajinci i Rusi lete toliko nisko da dodiruju vrhove drveca samo.

neutralni fe

pre 1 godinu

Rat u Ukrajini me podseca na neku brutalnu ulicnu tucu u kojoj jedan rmpalija, jednom rukom, mlati nekog nesretnika, koji je malo. malo pa na podu. A onda tog prebijenog prolaznici i navijaci, dok pijucajaku pivo i klade se, ohrabruju i pozivaju da ustane i nastavi da prima batine dok god oni imaju sansi da na njemu nesto zarade... Jasno je da Ukajina ima pravo da se brani, kao i svako drugi uostalom, ali kada rizikuje da produzavanjem rata, koji ocito ne moze dobiti, IZGUBI sve vise i vise, u svakom smislu - postavlja se pitanje: ima li smisla rizikovati? Mi Srbi smo jednom vikali: Bolje grob nego rob! I kako smo prosli? Ukrajini teritoriju moze vratiti SAMO RUSIJA. Nikada Zapad nece ratovati za Kijev. Hoce davati lovu i oruzje, ali nece uci u rat protiv ozbiljne nuklearne sile koja ima sepersonično oružje. Samo lud čovek može se uzdati u to. Ovo što radi Zelenski, i ono što je radio do sada, za mene je suludo. Što je više odbijao nagodbu sa Rusima stalno je dobijao sve manje i manje. Pustimo bajke o pravdi. Covek zemlju vodi do totalnog teritorijalnog cepanja i ekonomske propasti nevidjenih razmera. Cega dobrog, pametnog i habrog ima u NESTANKU?
(sprecite samoubistvo, 28. jun 2022 16:57)


sve si objasnio na početku komentara: siledžija.

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Kako mi ovo zvuči poznato i već vidjeno?! Rusi napadaju škole, vrtiće, bolnice i centre za ostarela lica dok hrabri Ukrajinci pucaju u samo dobro naoružanog i mrskog neprijatelja. Očekujem da se ovih dana lansira vest kako postoje specijalni ruski odredi za silovanje. Još samo to nije iskorišeno iz već dobro poznato arsenala zapadne propagande. Grobnice i hladnjače ostaju za kraj. Kao "overa" ruskih zločina.

Lazar

pre 1 godinu

Gospodine Zelenski prvo proglasi NATO pakt teroristom koji je u Srbiji gađao civilni putnićki voz, televiziju gde nije bilo ni jednog vojnika ni puščanog metka, civilni autobus sa putnicima, to su gađali u Srbiji, a u Iraku su napravili civilni masakr, genocid.

darkwood

pre 1 godinu

Napad na tržni centar je čisti ratni zločin!
(zoran, 28. jun 2022 15:05)

gadjane su hale neke fabrike pored tog centra
tako da bi iz natoa ovo zvali kolateralnom štetom

milan

pre 1 godinu

pocetkom juna 1999.godine bio sam rezervista sa 21 godinom zivota , 6 meseci posle zavrsene redovne vojske , rasporedjen na mokroj gori iznad opstine istok , pazarski bataljon mot. pesadije . posao sam kuci u kv na 2 dana slobodno . trebalo je autobus da predje preko mosta na ibru u biljanovcu ( skretanje za kopisku - pojasnjenje za bg eovce), medjutim most je prethodno izbusen raketama i autobus nije mogao preko. stali smo ispred mosta i poceli da peske prelazimo preko istog nas oko 40 putnika sa ciljem da se dalje snalazimo kako ko zna do kv-a. u trenutku prelaza preko mosta naleteo je avion u brisucem letu iznad nas ponirao je pa se uzdigao i tako 2 puta sa tom istom radnjom . mi vojnici i civili prelazili smo most , precrkli smo - bar ja , svi smo presli , autobus koji nas je dovezao okrenuo se suprotno i udaljio od mosta , mi smo se udaljili bar jedno 400 - 500 m na suprotnoj obali , avion se ponovo vratio ispalio cetri rakete dodatno izbusio most - nije mogao da ga srusi jer smo nekad znali da armiramo beton prim. autora ,nikome nije falila dlaka . sto sam udavio sa ovim tekstom : zbog trznog centra u ukrajini , sve i da je bila atomska bomba unutra civilni objekat ili mesto gde ces da ubijes i civila pored ostalih ne sme da se gadja , to je cak znao i glupi nato pilot kojem sam ja i ostali bili meta , neke stvari se jednostavno ne rade ako ti je do cojstva i junastva , hvala nato pilotu , naucio me je , ipak BILI SMO VOJNICI , pozdrav dobrim ljudima

Slušaj vamo!

pre 1 godinu

Bez nekog šireg protesta EU građana protiv rata i pada životnog standarsa nema ništa.
(Djordje, 28. jun 2022 14:40)

Polako, blizu je jesen!

Pogled iskosa

pre 1 godinu

"Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija održaće hitan sastanak o Ukrajini."
Tako treba! Znam da su se sastajali svake sedmice u vezi Vijetnama, Koreje, Somalije, Iraka 1, Iraka 2", Avganistana, Libije..., pa zašto ne bi i sada.

Marijan

pre 1 godinu

I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26) # Link komentara
I što je ovo nesrećnoj Rusiji sve ovo trebalo???

sprecite samoubistvo

pre 1 godinu

Rat u Ukrajini me podseca na neku brutalnu ulicnu tucu u kojoj jedan rmpalija, jednom rukom, mlati nekog nesretnika, koji je malo. malo pa na podu. A onda tog prebijenog prolaznici i navijaci, dok pijucajaku pivo i klade se, ohrabruju i pozivaju da ustane i nastavi da prima batine dok god oni imaju sansi da na njemu nesto zarade... Jasno je da Ukajina ima pravo da se brani, kao i svako drugi uostalom, ali kada rizikuje da produzavanjem rata, koji ocito ne moze dobiti, IZGUBI sve vise i vise, u svakom smislu - postavlja se pitanje: ima li smisla rizikovati? Mi Srbi smo jednom vikali: Bolje grob nego rob! I kako smo prosli? Ukrajini teritoriju moze vratiti SAMO RUSIJA. Nikada Zapad nece ratovati za Kijev. Hoce davati lovu i oruzje, ali nece uci u rat protiv ozbiljne nuklearne sile koja ima sepersonično oružje. Samo lud čovek može se uzdati u to. Ovo što radi Zelenski, i ono što je radio do sada, za mene je suludo. Što je više odbijao nagodbu sa Rusima stalno je dobijao sve manje i manje. Pustimo bajke o pravdi. Covek zemlju vodi do totalnog teritorijalnog cepanja i ekonomske propasti nevidjenih razmera. Cega dobrog, pametnog i habrog ima u NESTANKU?

Šta je sad stanje na terenu i treba li ga prihvatiti?

pre 1 godinu

Čim ovde krene bombardovanje nebitnim vestima i izjavama zapadnih zvaničnika, to znači da Rusi razvaljuju Ukrajince.

Borko

pre 1 godinu

Napad na tržni centar je čisti ratni zločin!

Nije Zorane ako je u tom trznom centru bilo sakriveno oruzije.
Vidjao sam svojim ocima slike onog proslog trznog centra gde su bili sakriveni tenkovi i oklopna vozila, pa Rusi gadjali pa po televiziji pricali kako Rusi gadjaju civile.
Nemaju oni nista od toga da gadjaju civile, znate sta je totalni rat?
Kad lete avioni i bombarduju redom sve, Rusi se maksimalno trude da izbegnu zrtve, da ne rade tako do sad bi preorali Ukrajinu celu uzduz i popreko...
Nemojte verovati svemu sto vam serviraju...

aca

pre 1 godinu

Rat je u rukama Rusije.Ona ga je i zapocela.Ukrajina ce kao i svaka nezavisna i medunarodno priznata drzava pre ili kasnije na ovaj ili onaj nacin,pokusati da vrati okupiranu teritoriju.

Misibirac

pre 1 godinu

Zapad svakako priprema Ukrajinu na gubitak teritorije. Čim je CNN počeo da "analizira" nešto, izjavljuje da će biti "teško", a što se kosi sa izjavama i samog Zelenskog o povratku teritorije, onda je jasno kuda sve to ide.

Profesor

pre 1 godinu

Ovako nekako je izgledalo i 1914g u široj okolini planine Cer. Austrougarska je napredovala, srpska vojska "bežala". Ispostavilo se da je to bila uvertira za herojski "beg" do Drine. "Sila" je bežala u gaćama i čamcima i plivajući. Nisu im pomogli ni njihova "nepobediva" artiljerija ni avioni. Jedina razlika je u tome što Austrougarska nije podizala i podsticala nikakve oružane pobune po Srbiji pre napada. Nadam se da su i u Ukrajini stasali neki njihovi Putnik, Bojović, Stepanović i Mišić. Slava herojima, imali su se rašta roditi.

NBGD

pre 1 godinu

Rat je uzas koji smo vecina nas doziveli i uvek mi zao tih ljudi, uglavnom je to sirotinja i srednji stalez. Rat uglavnom podsticu bogatasi i politicari jer uvek je bilo nekom rat,a nekom brat. Voleo bi da vidim nrkog politicara u ratu, ne mora iz samog vrha, neki zamenik ministra ili jos nize...NEMA!!! Nema njihove dece,a svi sr busaju u prsa. Svuda je to na zalost isto, a narod kao ovce,lakse im ubavici mrznju prema nekome negoli ga naterati da procita knjigu.

Јабучило

pre 1 godinu

Lideri država članica G7 poručili su da će biti uz Ukrajinu koliko god bude potrebno.

Украјини потребно или Г7 потребно? Некако ми вуче на Г7 потребно.

Vanja LFC

pre 1 godinu

"Ruska vojska je potvrdila vazdušni napad na ukrajinski grad Kremenčug, ali tvrdi da su ciljali zalihe zapadnog oružja.

"Detonacija municije uskladištene u hangaru izazvala je požar u obližnjem nefunkcionalnom tržnom centru", saopštilo je rusko ministarstvo. Vazdušno-kosmičke snage Rusije su u poslednja 24 časa uništile dva komandna centra, ljudstvo i ukrajinsku tehniku u 28 područja u LNR i DNR.
Kijev tvrdi da je Rusija napala tržni centar, ubivši i ranivši mnoge civile."

Pa koga ovde zavitlava?
Ovo je vest koja je rame uz rame onoj kada je Lavrov izjavio da nisu napali Ukrainu (i da nece nikog drugog napasti).

duki 1964

pre 1 godinu

Molio bih gospodina Bajdena da pogleda fotografije civilnog voza u Grdeličkoj klisuri iz 1999-e.Pa nek onda daje izjave ko će odgovarati za civilne žrtve.

Arthur Dent

pre 1 godinu

Prvo i osnovno, jako mi je zao ljudi, civila, koji izginuse. Svaki rat je tragedija, pa i ovaj. Ono sto me nervira je licemerje SAD-a. Oni prozivaju Rusiju za civilne zrtve?! Morala bi Rusija jos par decenija da vrslja po Ukrajini da bi se priblizila Amerima po tom pitanju. Da li to opravdava Ruse? Apsolutno ne, ali bi Ameri trebalo da cute. Postoje medjunarodne institucije koje treba da kritikuju, s' pravom. SAD treba da cuti i moli se kome god da nikada ne dodje dan kada ce im na naplatu doci svo zlo koje su pocinili sorom sveta. To vazi za sve "sile" na ovoj planeti.

Istina

pre 1 godinu

Ko jos moze kod rusije da nadje logiku.Niko nije napao rusiju a oni vicu mi smo ugrozeni,razaraju gradove kao varvari do tla,a kukaju kako je ruski narod ugrozen. Sve suprotno logici. Ne gadjaju civilne ciljeveva unistili su sve bas xivilne objekte ,trzne centre bolnice porodilista itd.Pa vi sad nadjite logiku kod dejstava rusa. Najgori osvajacki narod ikada.

Bokius

pre 1 godinu

I nakon cetiri meseca rata Ukrajina jos ima vojnih postrojenja koja nisu unistena. Mislim na fabrike, remontne zavode, servisne centre.... Koliko li toga tek ima Rusija i kakva sila je bio taj SSSR, sa svom tom infrastrukturom, prosto neverovatno.

Komšija

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?

zgodni

pre 1 godinu

Najmodernije (i najskuplje) oruzje stize, teritorije se gube, vojnici beze… Bojim se da je ovaj sukob isceniran od trece strane.

Ovde nista nije logicno…

duki 1964

pre 1 godinu

Molio bih gospodina Bajdena da pogleda fotografije civilnog voza u Grdeličkoj klisuri iz 1999-e.Pa nek onda daje izjave ko će odgovarati za civilne žrtve.

zgodni

pre 1 godinu

Najmodernije (i najskuplje) oruzje stize, teritorije se gube, vojnici beze… Bojim se da je ovaj sukob isceniran od trece strane.

Ovde nista nije logicno…

Arthur Dent

pre 1 godinu

Prvo i osnovno, jako mi je zao ljudi, civila, koji izginuse. Svaki rat je tragedija, pa i ovaj. Ono sto me nervira je licemerje SAD-a. Oni prozivaju Rusiju za civilne zrtve?! Morala bi Rusija jos par decenija da vrslja po Ukrajini da bi se priblizila Amerima po tom pitanju. Da li to opravdava Ruse? Apsolutno ne, ali bi Ameri trebalo da cute. Postoje medjunarodne institucije koje treba da kritikuju, s' pravom. SAD treba da cuti i moli se kome god da nikada ne dodje dan kada ce im na naplatu doci svo zlo koje su pocinili sorom sveta. To vazi za sve "sile" na ovoj planeti.

Bokius

pre 1 godinu

I nakon cetiri meseca rata Ukrajina jos ima vojnih postrojenja koja nisu unistena. Mislim na fabrike, remontne zavode, servisne centre.... Koliko li toga tek ima Rusija i kakva sila je bio taj SSSR, sa svom tom infrastrukturom, prosto neverovatno.

Јабучило

pre 1 godinu

Lideri država članica G7 poručili su da će biti uz Ukrajinu koliko god bude potrebno.

Украјини потребно или Г7 потребно? Некако ми вуче на Г7 потребно.

Oliver

pre 1 godinu

Da li je u Ukrajini pogodjen pun voz putnika u nekoj ukrajinskoj Grdelickoj klisuri? Da li je pogodjena pijaca kasetnim bombama u Lavovu kao u Nisu? Da li je pogodjen neki most pun pešaka kao u Varvarinu? Da li je pogodjen pogon VCM u nekoj Petrohemiji? Da li Rusi koriste municiju sa osiromašenim uranijumom? Da li je pogodjena drzavna televizija u Kijevu i ubijeno 16 ljudi? Da li je pogodjena zgrada ukrajinskog Generalštaba ili spavaca soba Zelenskog? Da li su Rusi ugasili struju Ukrajini grafitnim bombama?

zare

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)

Komšija, mi smo bili itekako izloženi lažnim optužbama, na kojoj je učinjena zločin i otimačina nad nama, tako da te priče ne prolaze kod nas.

NBGD

pre 1 godinu

Rat je uzas koji smo vecina nas doziveli i uvek mi zao tih ljudi, uglavnom je to sirotinja i srednji stalez. Rat uglavnom podsticu bogatasi i politicari jer uvek je bilo nekom rat,a nekom brat. Voleo bi da vidim nrkog politicara u ratu, ne mora iz samog vrha, neki zamenik ministra ili jos nize...NEMA!!! Nema njihove dece,a svi sr busaju u prsa. Svuda je to na zalost isto, a narod kao ovce,lakse im ubavici mrznju prema nekome negoli ga naterati da procita knjigu.

Borko

pre 1 godinu

Napad na tržni centar je čisti ratni zločin!

Nije Zorane ako je u tom trznom centru bilo sakriveno oruzije.
Vidjao sam svojim ocima slike onog proslog trznog centra gde su bili sakriveni tenkovi i oklopna vozila, pa Rusi gadjali pa po televiziji pricali kako Rusi gadjaju civile.
Nemaju oni nista od toga da gadjaju civile, znate sta je totalni rat?
Kad lete avioni i bombarduju redom sve, Rusi se maksimalno trude da izbegnu zrtve, da ne rade tako do sad bi preorali Ukrajinu celu uzduz i popreko...
Nemojte verovati svemu sto vam serviraju...

aaaaa

pre 1 godinu

@
Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)

Ajmo logocni malo.zbog cega bi rusi gadjali trzni centar?

Misibirac

pre 1 godinu

Zapad svakako priprema Ukrajinu na gubitak teritorije. Čim je CNN počeo da "analizira" nešto, izjavljuje da će biti "teško", a što se kosi sa izjavama i samog Zelenskog o povratku teritorije, onda je jasno kuda sve to ide.

Komšija

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?

darkwood

pre 1 godinu

Napad na tržni centar je čisti ratni zločin!
(zoran, 28. jun 2022 15:05)

gadjane su hale neke fabrike pored tog centra
tako da bi iz natoa ovo zvali kolateralnom štetom

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Kako mi ovo zvuči poznato i već vidjeno?! Rusi napadaju škole, vrtiće, bolnice i centre za ostarela lica dok hrabri Ukrajinci pucaju u samo dobro naoružanog i mrskog neprijatelja. Očekujem da se ovih dana lansira vest kako postoje specijalni ruski odredi za silovanje. Još samo to nije iskorišeno iz već dobro poznato arsenala zapadne propagande. Grobnice i hladnjače ostaju za kraj. Kao "overa" ruskih zločina.

Vanja LFC

pre 1 godinu

"Ruska vojska je potvrdila vazdušni napad na ukrajinski grad Kremenčug, ali tvrdi da su ciljali zalihe zapadnog oružja.

"Detonacija municije uskladištene u hangaru izazvala je požar u obližnjem nefunkcionalnom tržnom centru", saopštilo je rusko ministarstvo. Vazdušno-kosmičke snage Rusije su u poslednja 24 časa uništile dva komandna centra, ljudstvo i ukrajinsku tehniku u 28 područja u LNR i DNR.
Kijev tvrdi da je Rusija napala tržni centar, ubivši i ranivši mnoge civile."

Pa koga ovde zavitlava?
Ovo je vest koja je rame uz rame onoj kada je Lavrov izjavio da nisu napali Ukrainu (i da nece nikog drugog napasti).

aaaaa

pre 1 godinu

@ I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26)

Jel tako!? Sami sebe napadoše
(Vicko, 28. jun 2022 16:06)

Da,sami sebe napadaju od 2014.

vec se odrzavaju ali

pre 1 godinu

Bez nekog šireg protesta EU građana protiv rata i pada životnog standarsa nema ništa.
(Djordje, 28. jun 2022 14:40)


Prosle nedelje je preko 80000 ljudi protestvovalo u Briselu ali to necete videti kod nas i u zapadnim medijima...

Lazar

pre 1 godinu

Gospodine Zelenski prvo proglasi NATO pakt teroristom koji je u Srbiji gađao civilni putnićki voz, televiziju gde nije bilo ni jednog vojnika ni puščanog metka, civilni autobus sa putnicima, to su gađali u Srbiji, a u Iraku su napravili civilni masakr, genocid.

darkwood

pre 1 godinu

A nije ti palo na pamet da su ta kola dosla kasnije,posle udara.
(so, 28. jun 2022 20:47)

a kako tako malo kola, skoro prazan parking, a hiljadu ljudi bilo tamo? nekom palo na pamet? nigde uništenih kola od rakete?

Istina

pre 1 godinu

Ko jos moze kod rusije da nadje logiku.Niko nije napao rusiju a oni vicu mi smo ugrozeni,razaraju gradove kao varvari do tla,a kukaju kako je ruski narod ugrozen. Sve suprotno logici. Ne gadjaju civilne ciljeveva unistili su sve bas xivilne objekte ,trzne centre bolnice porodilista itd.Pa vi sad nadjite logiku kod dejstava rusa. Najgori osvajacki narod ikada.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Nema Putin boljih saveznika od Makrona, Šolca, Džonsona i sl. Niko ne diže cenu energenata iz Rusije kao ovi gore navedeni. Svako uvođenje sankcija cena gasa i energenata ode u nebo. Ima da plaća prosečni građanin EU ubuduće energente iz Rusije dukatima…

Šta je sad stanje na terenu i treba li ga prihvatiti?

pre 1 godinu

Čim ovde krene bombardovanje nebitnim vestima i izjavama zapadnih zvaničnika, to znači da Rusi razvaljuju Ukrajince.

Profesor

pre 1 godinu

Ovako nekako je izgledalo i 1914g u široj okolini planine Cer. Austrougarska je napredovala, srpska vojska "bežala". Ispostavilo se da je to bila uvertira za herojski "beg" do Drine. "Sila" je bežala u gaćama i čamcima i plivajući. Nisu im pomogli ni njihova "nepobediva" artiljerija ni avioni. Jedina razlika je u tome što Austrougarska nije podizala i podsticala nikakve oružane pobune po Srbiji pre napada. Nadam se da su i u Ukrajini stasali neki njihovi Putnik, Bojović, Stepanović i Mišić. Slava herojima, imali su se rašta roditi.

vojnik Markovic Marko

pre 1 godinu

Ovako nekako je izgledalo i 1914g u široj okolini planine Cer. Austrougarska je napredovala, srpska vojska "bežala". Ispostavilo se da je to bila uvertira za herojski "beg" do Drine. "Sila" je bežala u gaćama i čamcima i plivajući. Nisu im pomogli ni njihova "nepobediva" artiljerija ni avioni. Jedina razlika je u tome što Austrougarska nije podizala i podsticala nikakve oružane pobune po Srbiji pre napada. Nadam se da su i u Ukrajini stasali neki njihovi Putnik, Bojović, Stepanović i Mišić. Slava herojima, imali su se rašta roditi.
(Profesor, 28. jun 2022 11:00)

Nije ti dobra asocijacija i nije primenljiva na ovaj slucaj. Drugu si trebao naci, trebao si posegnuti za Kolubarom. Cerska bitka (odnosno njen ishod) nije zapravo bila nikakvo cudo. Da je tada postojala kladionicka posast (i da su bilii toliko boleseni), ta bitka bi bila idealna za kladionice - svi bi se kladili na zvucno ime, a suprotan ishod bi bio zicer za znalca. S jedne strane - vojska koja 70 godina nije ratovala, regruti skupljeni preko noci na silu, za rat koji skoro niko od njih nije zeleo, niti razume zasto se bori, a mnogi i za drzavu koju ne zele. Pri tom, apsolutno svi, ukljucujuci i komandni kadar, bez ikakvog borbenog iskustva. S druge - prekaljena vojska upravo pobedonosno izasla iz dva uzastopna rata, jos dobro naoruzana, s fanaticnim moralom i jos na doacem terenu. (Primam opklade!). E, za godinu dana austrougarska vojska je stekla borbeno iskustvo, a srpska se iscrpla. Kolubara jeste bila cudo.

aca

pre 1 godinu

Rat je u rukama Rusije.Ona ga je i zapocela.Ukrajina ce kao i svaka nezavisna i medunarodno priznata drzava pre ili kasnije na ovaj ili onaj nacin,pokusati da vrati okupiranu teritoriju.

Pogled iskosa

pre 1 godinu

"Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija održaće hitan sastanak o Ukrajini."
Tako treba! Znam da su se sastajali svake sedmice u vezi Vijetnama, Koreje, Somalije, Iraka 1, Iraka 2", Avganistana, Libije..., pa zašto ne bi i sada.

Slušaj vamo!

pre 1 godinu

Bez nekog šireg protesta EU građana protiv rata i pada životnog standarsa nema ništa.
(Djordje, 28. jun 2022 14:40)

Polako, blizu je jesen!

milan

pre 1 godinu

pocetkom juna 1999.godine bio sam rezervista sa 21 godinom zivota , 6 meseci posle zavrsene redovne vojske , rasporedjen na mokroj gori iznad opstine istok , pazarski bataljon mot. pesadije . posao sam kuci u kv na 2 dana slobodno . trebalo je autobus da predje preko mosta na ibru u biljanovcu ( skretanje za kopisku - pojasnjenje za bg eovce), medjutim most je prethodno izbusen raketama i autobus nije mogao preko. stali smo ispred mosta i poceli da peske prelazimo preko istog nas oko 40 putnika sa ciljem da se dalje snalazimo kako ko zna do kv-a. u trenutku prelaza preko mosta naleteo je avion u brisucem letu iznad nas ponirao je pa se uzdigao i tako 2 puta sa tom istom radnjom . mi vojnici i civili prelazili smo most , precrkli smo - bar ja , svi smo presli , autobus koji nas je dovezao okrenuo se suprotno i udaljio od mosta , mi smo se udaljili bar jedno 400 - 500 m na suprotnoj obali , avion se ponovo vratio ispalio cetri rakete dodatno izbusio most - nije mogao da ga srusi jer smo nekad znali da armiramo beton prim. autora ,nikome nije falila dlaka . sto sam udavio sa ovim tekstom : zbog trznog centra u ukrajini , sve i da je bila atomska bomba unutra civilni objekat ili mesto gde ces da ubijes i civila pored ostalih ne sme da se gadja , to je cak znao i glupi nato pilot kojem sam ja i ostali bili meta , neke stvari se jednostavno ne rade ako ti je do cojstva i junastva , hvala nato pilotu , naucio me je , ipak BILI SMO VOJNICI , pozdrav dobrim ljudima

Marijan

pre 1 godinu

I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26) # Link komentara
I što je ovo nesrećnoj Rusiji sve ovo trebalo???

sprecite samoubistvo

pre 1 godinu

Rat u Ukrajini me podseca na neku brutalnu ulicnu tucu u kojoj jedan rmpalija, jednom rukom, mlati nekog nesretnika, koji je malo. malo pa na podu. A onda tog prebijenog prolaznici i navijaci, dok pijucajaku pivo i klade se, ohrabruju i pozivaju da ustane i nastavi da prima batine dok god oni imaju sansi da na njemu nesto zarade... Jasno je da Ukajina ima pravo da se brani, kao i svako drugi uostalom, ali kada rizikuje da produzavanjem rata, koji ocito ne moze dobiti, IZGUBI sve vise i vise, u svakom smislu - postavlja se pitanje: ima li smisla rizikovati? Mi Srbi smo jednom vikali: Bolje grob nego rob! I kako smo prosli? Ukrajini teritoriju moze vratiti SAMO RUSIJA. Nikada Zapad nece ratovati za Kijev. Hoce davati lovu i oruzje, ali nece uci u rat protiv ozbiljne nuklearne sile koja ima sepersonično oružje. Samo lud čovek može se uzdati u to. Ovo što radi Zelenski, i ono što je radio do sada, za mene je suludo. Što je više odbijao nagodbu sa Rusima stalno je dobijao sve manje i manje. Pustimo bajke o pravdi. Covek zemlju vodi do totalnog teritorijalnog cepanja i ekonomske propasti nevidjenih razmera. Cega dobrog, pametnog i habrog ima u NESTANKU?

Ziki

pre 1 godinu

”Svaka zemlja će obezbediti još po tri artiljerijska orudja, pored 12 haubica koje su ove zemlje već poslale Ukrajini, potvrdile su novinarima nemačka ministarka odbrane Kristin Lambreht i holandska Kajsa Olongren, prenosi Rojters.
"Pokazujemo našu odlučnost i našu posvećenost Ukrajini i poručujemo da ne popuštamo pred ruskom agresijom", rekla je Olongren.”

E pretegli su se, kad su vec poslali 12 haubica onda bi to trebalo da bude dovoljno da se odvrati Rusija, dosta im je toliko.

Ivan kg

pre 1 godinu

I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26)

Stvarno, sta im je trebalo da ih napadne druga drzava. Ovo je u fazonu Djura ce ti oprostiti sto te je tukao.

Vuk

pre 1 godinu

Рубља расте према евру и долару.
(Милош, 28. jun 2022 16:00)

Pa ti štekaj lovu u rubljama ko ti brani. Mada je bilo i 1 dinar 1 marka, pa?
(Nenad, 28. jun 2022 18:19)

Pa... Nije isto. Rublja jača, a dinar je slabio. Nije start isti.

herbert

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)
Verujem da je bala bomba, vrv slučajno, ili je što su rekli neka sporedna detonacija. Ali da je tržni centar ponedeljkom pre podne prepun ljudi, pa još žena i dece. To ne verujem. Em u to vreme nema nikog čak i da je radio, em u državi rat a tržni centri prepuni? Zar nije malo nelogično komšija? Lazu obe strane, ali ovo da je tržni centar prepun. Ponavljam, em je ponedeljak bio, em je rat u zemlji.

Nenad

pre 1 godinu

Рубља расте према евру и долару.
(Милош, 28. jun 2022 16:00)

Pa ti štekaj lovu u rubljama ko ti brani. Mada je bilo i 1 dinar 1 marka, pa?

magistar colovic

pre 1 godinu

(sprecite samoubistvo, 28. jun 2022 16:57)

Ukrajina ne sme da se preda iz istog razloga zbog koga mi ne priznajemo KiM. Ako se Ukrajina preda, kao sto predlazes, teritorije koje su osvojili Rusi bespovratno ce izgubiti. Ovako borbom mogu da se nadaju da ce Rusi u nekom momentu biti zadovoljni onim sto su osvojili, udarice granice i stace sa napadom na ostatak zemlje. Razlika ce biti velika jer ce teritorija koju su okupirali Rusi zauvek biti okupirana teritorija koju Ukrajinci u nekom povoljnijem politickom momentu mozda mogu vratiti. Ako sad kapituliraju izgubili su sve. Isti slucaj je i sa nama i Kosovom. Ako priznamo da je KiM drzava nikad ga vise necemo moci vratiti pod nas suverenitet.

neutralni fe

pre 1 godinu

Rat u Ukrajini me podseca na neku brutalnu ulicnu tucu u kojoj jedan rmpalija, jednom rukom, mlati nekog nesretnika, koji je malo. malo pa na podu. A onda tog prebijenog prolaznici i navijaci, dok pijucajaku pivo i klade se, ohrabruju i pozivaju da ustane i nastavi da prima batine dok god oni imaju sansi da na njemu nesto zarade... Jasno je da Ukajina ima pravo da se brani, kao i svako drugi uostalom, ali kada rizikuje da produzavanjem rata, koji ocito ne moze dobiti, IZGUBI sve vise i vise, u svakom smislu - postavlja se pitanje: ima li smisla rizikovati? Mi Srbi smo jednom vikali: Bolje grob nego rob! I kako smo prosli? Ukrajini teritoriju moze vratiti SAMO RUSIJA. Nikada Zapad nece ratovati za Kijev. Hoce davati lovu i oruzje, ali nece uci u rat protiv ozbiljne nuklearne sile koja ima sepersonično oružje. Samo lud čovek može se uzdati u to. Ovo što radi Zelenski, i ono što je radio do sada, za mene je suludo. Što je više odbijao nagodbu sa Rusima stalno je dobijao sve manje i manje. Pustimo bajke o pravdi. Covek zemlju vodi do totalnog teritorijalnog cepanja i ekonomske propasti nevidjenih razmera. Cega dobrog, pametnog i habrog ima u NESTANKU?
(sprecite samoubistvo, 28. jun 2022 16:57)


sve si objasnio na početku komentara: siledžija.

Svasta

pre 1 godinu

@Borko Druze nije ti ovo drugi svetski rat.Da avioni i bombarderi tako krenu ne bi od njih nista ostalo od igli stingera i ostalih sistema.Sta mislis zasto i Ukrajinci i Rusi lete toliko nisko da dodiruju vrhove drveca samo.

aleman

pre 1 godinu

moram da ponovim,zarad besvesnih i ostrascenih navijaca,da je Rusija upala u zamku koja je vraca decenije unazad.Ocajno slabi ruski analiticari,negativno selekcionisani,korumporani i plasljivi,napravili su lose predikcije,vise kao ispunjavanje zelja staresina i nikako kao stvarne perspektive.
Mora svima da bude jasno da iz Evrope,zbog rata,bezi ogroman kapital.Pravi,stari,porodicni kapital je plasljiv kao najplasljiviji mis.To je jedan cilj,osnovni,zakociti Evropu.Drugi je unazaditi Rusiju .I sve ide po planu.

zg232

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)
Verujem da je bala bomba, vrv slučajno, ili je što su rekli neka sporedna detonacija. Ali da je tržni centar ponedeljkom pre podne prepun ljudi, pa još žena i dece. To ne verujem. Em u to vreme nema nikog čak i da je radio, em u državi rat a tržni centri prepuni? Zar nije malo nelogično komšija? Lazu obe strane, ali ovo da je tržni centar prepun. Ponavljam, em je ponedeljak bio, em je rat u zemlji.
(herbert, 28. jun 2022 22:50)

Grad je 100-tinjak km udaljen od bojišta. I u Hrvatskoj je sve radilo, uključujući Osijek i Karlovac, koji su bili na prvoj crti, dok nije bilo napada. Ljudi ne mogu biti stalno u skloništu. Ovako imaš osjećaj normalnog.

znalac

pre 1 godinu

Pre otprilike20-40g,mnog,mnogo sam star pa nemam tacnu pretstavu kad,ali recimo tad,procitah u jednoj knjizici kako Amerikanci rade svoje planove i analize za 50g. unapred.Rade se predvidjanja na predvidjanja,prosto nadrealno,koliko daleko i duboko idu u zelji da imaju planove unapred za ,bukvalno,milione scenarija u svetu.Analiticari,hiljade njih,rade dan i noc i protiv takvog trusta mozgova ne postoji oruzije.
Sa danasnjom tehnologijom to je milion puta lakse.
Otuda mislim da su Rusi sami usli u njihove planove i upleli se ko pile u kucine...

Bratislav

pre 1 godinu

Ko ne razume rat zna samo za reči osude. Rusi su napadači na tuđoj teritoriji. Sada se rat pretvara u kotao gde mnogi ginu. Zapad pomaže maloj državi da bude još veća žrtva. Nema pravde i Ameri i Rusi su glavni krivci - logično. Jedino oni mogu da stave tačku na ovaj sukob i nađu rešenje a ne da se Ameri prave posmatrači.

GanDra Šajkaš

pre 1 godinu

Rusi ovo gube samo zbog konstantne pomoci koju Ukrajuna dobija. Tesko se boriti protiv vecine sveta.
Naravno da ukrajinci ovde najvise gube kako god da se sve ovo zavrsi.

Stefan

pre 1 godinu

Pa ako Rusi polože oružje rat će stati istig trena!
(gordan, 28. jun 2022 16:58)

Rusi su to uradili 2015, kod Debeljceva. Stali su. Onda je usledio Minsk i neki potpisi, pa konačno priznanje Zelenskog da je sve bila "maskirovka" dok se ne presaberu.

E sad pogađaj jednom gde će ovoga puta Rusi stati.

Aleksa

pre 1 godinu

Sledom mojih poslova koji su bili vezani uz SSSR (radio sam za američku kompaniju u oblasti metalurgije) , upoznao sam Ruse , dobar narod, razuman narod , narod koji je bolji od ostalih koje sam upoznao tokom svoje poslovne karijere . Danas mi je 89 godina i moje vreme u ovoj "dolini suza" bliži se kraju. Još uvek verujem da Putin i njegova ekipa KGB-ovaca , nije najbolje što ruski narod može da da : Mendeljejev, Saharov , Čehov, Turgenjev , Dostojevski, Maja Pliseckaja , ..... , nastavite niz

Profesor

pre 1 godinu

Ovako nekako je izgledalo i 1914g u široj okolini planine Cer. Austrougarska je napredovala, srpska vojska "bežala". Ispostavilo se da je to bila uvertira za herojski "beg" do Drine. "Sila" je bežala u gaćama i čamcima i plivajući. Nisu im pomogli ni njihova "nepobediva" artiljerija ni avioni. Jedina razlika je u tome što Austrougarska nije podizala i podsticala nikakve oružane pobune po Srbiji pre napada. Nadam se da su i u Ukrajini stasali neki njihovi Putnik, Bojović, Stepanović i Mišić. Slava herojima, imali su se rašta roditi.

Komšija

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?

Istina

pre 1 godinu

Ko jos moze kod rusije da nadje logiku.Niko nije napao rusiju a oni vicu mi smo ugrozeni,razaraju gradove kao varvari do tla,a kukaju kako je ruski narod ugrozen. Sve suprotno logici. Ne gadjaju civilne ciljeveva unistili su sve bas xivilne objekte ,trzne centre bolnice porodilista itd.Pa vi sad nadjite logiku kod dejstava rusa. Najgori osvajacki narod ikada.

Vanja LFC

pre 1 godinu

"Ruska vojska je potvrdila vazdušni napad na ukrajinski grad Kremenčug, ali tvrdi da su ciljali zalihe zapadnog oružja.

"Detonacija municije uskladištene u hangaru izazvala je požar u obližnjem nefunkcionalnom tržnom centru", saopštilo je rusko ministarstvo. Vazdušno-kosmičke snage Rusije su u poslednja 24 časa uništile dva komandna centra, ljudstvo i ukrajinsku tehniku u 28 područja u LNR i DNR.
Kijev tvrdi da je Rusija napala tržni centar, ubivši i ranivši mnoge civile."

Pa koga ovde zavitlava?
Ovo je vest koja je rame uz rame onoj kada je Lavrov izjavio da nisu napali Ukrainu (i da nece nikog drugog napasti).

aca

pre 1 godinu

Rat je u rukama Rusije.Ona ga je i zapocela.Ukrajina ce kao i svaka nezavisna i medunarodno priznata drzava pre ili kasnije na ovaj ili onaj nacin,pokusati da vrati okupiranu teritoriju.

Ivan kg

pre 1 godinu

I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26)

Stvarno, sta im je trebalo da ih napadne druga drzava. Ovo je u fazonu Djura ce ti oprostiti sto te je tukao.

GanDra Šajkaš

pre 1 godinu

Rusi ovo gube samo zbog konstantne pomoci koju Ukrajuna dobija. Tesko se boriti protiv vecine sveta.
Naravno da ukrajinci ovde najvise gube kako god da se sve ovo zavrsi.

Marijan

pre 1 godinu

I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26) # Link komentara
I što je ovo nesrećnoj Rusiji sve ovo trebalo???

neutralni fe

pre 1 godinu

Rat u Ukrajini me podseca na neku brutalnu ulicnu tucu u kojoj jedan rmpalija, jednom rukom, mlati nekog nesretnika, koji je malo. malo pa na podu. A onda tog prebijenog prolaznici i navijaci, dok pijucajaku pivo i klade se, ohrabruju i pozivaju da ustane i nastavi da prima batine dok god oni imaju sansi da na njemu nesto zarade... Jasno je da Ukajina ima pravo da se brani, kao i svako drugi uostalom, ali kada rizikuje da produzavanjem rata, koji ocito ne moze dobiti, IZGUBI sve vise i vise, u svakom smislu - postavlja se pitanje: ima li smisla rizikovati? Mi Srbi smo jednom vikali: Bolje grob nego rob! I kako smo prosli? Ukrajini teritoriju moze vratiti SAMO RUSIJA. Nikada Zapad nece ratovati za Kijev. Hoce davati lovu i oruzje, ali nece uci u rat protiv ozbiljne nuklearne sile koja ima sepersonično oružje. Samo lud čovek može se uzdati u to. Ovo što radi Zelenski, i ono što je radio do sada, za mene je suludo. Što je više odbijao nagodbu sa Rusima stalno je dobijao sve manje i manje. Pustimo bajke o pravdi. Covek zemlju vodi do totalnog teritorijalnog cepanja i ekonomske propasti nevidjenih razmera. Cega dobrog, pametnog i habrog ima u NESTANKU?
(sprecite samoubistvo, 28. jun 2022 16:57)


sve si objasnio na početku komentara: siledžija.

aleman

pre 1 godinu

moram da ponovim,zarad besvesnih i ostrascenih navijaca,da je Rusija upala u zamku koja je vraca decenije unazad.Ocajno slabi ruski analiticari,negativno selekcionisani,korumporani i plasljivi,napravili su lose predikcije,vise kao ispunjavanje zelja staresina i nikako kao stvarne perspektive.
Mora svima da bude jasno da iz Evrope,zbog rata,bezi ogroman kapital.Pravi,stari,porodicni kapital je plasljiv kao najplasljiviji mis.To je jedan cilj,osnovni,zakociti Evropu.Drugi je unazaditi Rusiju .I sve ide po planu.

znalac

pre 1 godinu

Pre otprilike20-40g,mnog,mnogo sam star pa nemam tacnu pretstavu kad,ali recimo tad,procitah u jednoj knjizici kako Amerikanci rade svoje planove i analize za 50g. unapred.Rade se predvidjanja na predvidjanja,prosto nadrealno,koliko daleko i duboko idu u zelji da imaju planove unapred za ,bukvalno,milione scenarija u svetu.Analiticari,hiljade njih,rade dan i noc i protiv takvog trusta mozgova ne postoji oruzije.
Sa danasnjom tehnologijom to je milion puta lakse.
Otuda mislim da su Rusi sami usli u njihove planove i upleli se ko pile u kucine...

magistar colovic

pre 1 godinu

(sprecite samoubistvo, 28. jun 2022 16:57)

Ukrajina ne sme da se preda iz istog razloga zbog koga mi ne priznajemo KiM. Ako se Ukrajina preda, kao sto predlazes, teritorije koje su osvojili Rusi bespovratno ce izgubiti. Ovako borbom mogu da se nadaju da ce Rusi u nekom momentu biti zadovoljni onim sto su osvojili, udarice granice i stace sa napadom na ostatak zemlje. Razlika ce biti velika jer ce teritorija koju su okupirali Rusi zauvek biti okupirana teritorija koju Ukrajinci u nekom povoljnijem politickom momentu mozda mogu vratiti. Ako sad kapituliraju izgubili su sve. Isti slucaj je i sa nama i Kosovom. Ako priznamo da je KiM drzava nikad ga vise necemo moci vratiti pod nas suverenitet.

duki 1964

pre 1 godinu

Molio bih gospodina Bajdena da pogleda fotografije civilnog voza u Grdeličkoj klisuri iz 1999-e.Pa nek onda daje izjave ko će odgovarati za civilne žrtve.

zg232

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)
Verujem da je bala bomba, vrv slučajno, ili je što su rekli neka sporedna detonacija. Ali da je tržni centar ponedeljkom pre podne prepun ljudi, pa još žena i dece. To ne verujem. Em u to vreme nema nikog čak i da je radio, em u državi rat a tržni centri prepuni? Zar nije malo nelogično komšija? Lazu obe strane, ali ovo da je tržni centar prepun. Ponavljam, em je ponedeljak bio, em je rat u zemlji.
(herbert, 28. jun 2022 22:50)

Grad je 100-tinjak km udaljen od bojišta. I u Hrvatskoj je sve radilo, uključujući Osijek i Karlovac, koji su bili na prvoj crti, dok nije bilo napada. Ljudi ne mogu biti stalno u skloništu. Ovako imaš osjećaj normalnog.

Borko

pre 1 godinu

Napad na tržni centar je čisti ratni zločin!

Nije Zorane ako je u tom trznom centru bilo sakriveno oruzije.
Vidjao sam svojim ocima slike onog proslog trznog centra gde su bili sakriveni tenkovi i oklopna vozila, pa Rusi gadjali pa po televiziji pricali kako Rusi gadjaju civile.
Nemaju oni nista od toga da gadjaju civile, znate sta je totalni rat?
Kad lete avioni i bombarduju redom sve, Rusi se maksimalno trude da izbegnu zrtve, da ne rade tako do sad bi preorali Ukrajinu celu uzduz i popreko...
Nemojte verovati svemu sto vam serviraju...

Bratislav

pre 1 godinu

Ko ne razume rat zna samo za reči osude. Rusi su napadači na tuđoj teritoriji. Sada se rat pretvara u kotao gde mnogi ginu. Zapad pomaže maloj državi da bude još veća žrtva. Nema pravde i Ameri i Rusi su glavni krivci - logično. Jedino oni mogu da stave tačku na ovaj sukob i nađu rešenje a ne da se Ameri prave posmatrači.

zgodni

pre 1 godinu

Najmodernije (i najskuplje) oruzje stize, teritorije se gube, vojnici beze… Bojim se da je ovaj sukob isceniran od trece strane.

Ovde nista nije logicno…

Nenad

pre 1 godinu

Рубља расте према евру и долару.
(Милош, 28. jun 2022 16:00)

Pa ti štekaj lovu u rubljama ko ti brani. Mada je bilo i 1 dinar 1 marka, pa?

milan

pre 1 godinu

pocetkom juna 1999.godine bio sam rezervista sa 21 godinom zivota , 6 meseci posle zavrsene redovne vojske , rasporedjen na mokroj gori iznad opstine istok , pazarski bataljon mot. pesadije . posao sam kuci u kv na 2 dana slobodno . trebalo je autobus da predje preko mosta na ibru u biljanovcu ( skretanje za kopisku - pojasnjenje za bg eovce), medjutim most je prethodno izbusen raketama i autobus nije mogao preko. stali smo ispred mosta i poceli da peske prelazimo preko istog nas oko 40 putnika sa ciljem da se dalje snalazimo kako ko zna do kv-a. u trenutku prelaza preko mosta naleteo je avion u brisucem letu iznad nas ponirao je pa se uzdigao i tako 2 puta sa tom istom radnjom . mi vojnici i civili prelazili smo most , precrkli smo - bar ja , svi smo presli , autobus koji nas je dovezao okrenuo se suprotno i udaljio od mosta , mi smo se udaljili bar jedno 400 - 500 m na suprotnoj obali , avion se ponovo vratio ispalio cetri rakete dodatno izbusio most - nije mogao da ga srusi jer smo nekad znali da armiramo beton prim. autora ,nikome nije falila dlaka . sto sam udavio sa ovim tekstom : zbog trznog centra u ukrajini , sve i da je bila atomska bomba unutra civilni objekat ili mesto gde ces da ubijes i civila pored ostalih ne sme da se gadja , to je cak znao i glupi nato pilot kojem sam ja i ostali bili meta , neke stvari se jednostavno ne rade ako ti je do cojstva i junastva , hvala nato pilotu , naucio me je , ipak BILI SMO VOJNICI , pozdrav dobrim ljudima

darkwood

pre 1 godinu

Napad na tržni centar je čisti ratni zločin!
(zoran, 28. jun 2022 15:05)

gadjane su hale neke fabrike pored tog centra
tako da bi iz natoa ovo zvali kolateralnom štetom

aaaaa

pre 1 godinu

@
Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)

Ajmo logocni malo.zbog cega bi rusi gadjali trzni centar?

Arthur Dent

pre 1 godinu

Prvo i osnovno, jako mi je zao ljudi, civila, koji izginuse. Svaki rat je tragedija, pa i ovaj. Ono sto me nervira je licemerje SAD-a. Oni prozivaju Rusiju za civilne zrtve?! Morala bi Rusija jos par decenija da vrslja po Ukrajini da bi se priblizila Amerima po tom pitanju. Da li to opravdava Ruse? Apsolutno ne, ali bi Ameri trebalo da cute. Postoje medjunarodne institucije koje treba da kritikuju, s' pravom. SAD treba da cuti i moli se kome god da nikada ne dodje dan kada ce im na naplatu doci svo zlo koje su pocinili sorom sveta. To vazi za sve "sile" na ovoj planeti.

Јабучило

pre 1 godinu

Lideri država članica G7 poručili su da će biti uz Ukrajinu koliko god bude potrebno.

Украјини потребно или Г7 потребно? Некако ми вуче на Г7 потребно.

Zoran Knezevic

pre 1 godinu

Kako mi ovo zvuči poznato i već vidjeno?! Rusi napadaju škole, vrtiće, bolnice i centre za ostarela lica dok hrabri Ukrajinci pucaju u samo dobro naoružanog i mrskog neprijatelja. Očekujem da se ovih dana lansira vest kako postoje specijalni ruski odredi za silovanje. Još samo to nije iskorišeno iz već dobro poznato arsenala zapadne propagande. Grobnice i hladnjače ostaju za kraj. Kao "overa" ruskih zločina.

zare

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)

Komšija, mi smo bili itekako izloženi lažnim optužbama, na kojoj je učinjena zločin i otimačina nad nama, tako da te priče ne prolaze kod nas.

Lazar

pre 1 godinu

Gospodine Zelenski prvo proglasi NATO pakt teroristom koji je u Srbiji gađao civilni putnićki voz, televiziju gde nije bilo ni jednog vojnika ni puščanog metka, civilni autobus sa putnicima, to su gađali u Srbiji, a u Iraku su napravili civilni masakr, genocid.

herbert

pre 1 godinu

Rusija je izvršila još jedan strahovit zločin bombardovanjem tržnog centra prepun civila, žena i dece a kod vas u Srbiji glavna vest da su vaša braća Rusi osvojili još jedan Ukrajinski grad. Zar se barem malo ne pitate gde će vam duša komšije !?
(Komšija, 28. jun 2022 09:56)
Verujem da je bala bomba, vrv slučajno, ili je što su rekli neka sporedna detonacija. Ali da je tržni centar ponedeljkom pre podne prepun ljudi, pa još žena i dece. To ne verujem. Em u to vreme nema nikog čak i da je radio, em u državi rat a tržni centri prepuni? Zar nije malo nelogično komšija? Lazu obe strane, ali ovo da je tržni centar prepun. Ponavljam, em je ponedeljak bio, em je rat u zemlji.

Misibirac

pre 1 godinu

Zapad svakako priprema Ukrajinu na gubitak teritorije. Čim je CNN počeo da "analizira" nešto, izjavljuje da će biti "teško", a što se kosi sa izjavama i samog Zelenskog o povratku teritorije, onda je jasno kuda sve to ide.

Oliver

pre 1 godinu

Da li je u Ukrajini pogodjen pun voz putnika u nekoj ukrajinskoj Grdelickoj klisuri? Da li je pogodjena pijaca kasetnim bombama u Lavovu kao u Nisu? Da li je pogodjen neki most pun pešaka kao u Varvarinu? Da li je pogodjen pogon VCM u nekoj Petrohemiji? Da li Rusi koriste municiju sa osiromašenim uranijumom? Da li je pogodjena drzavna televizija u Kijevu i ubijeno 16 ljudi? Da li je pogodjena zgrada ukrajinskog Generalštaba ili spavaca soba Zelenskog? Da li su Rusi ugasili struju Ukrajini grafitnim bombama?

Bokius

pre 1 godinu

I nakon cetiri meseca rata Ukrajina jos ima vojnih postrojenja koja nisu unistena. Mislim na fabrike, remontne zavode, servisne centre.... Koliko li toga tek ima Rusija i kakva sila je bio taj SSSR, sa svom tom infrastrukturom, prosto neverovatno.

Šta je sad stanje na terenu i treba li ga prihvatiti?

pre 1 godinu

Čim ovde krene bombardovanje nebitnim vestima i izjavama zapadnih zvaničnika, to znači da Rusi razvaljuju Ukrajince.

aaaaa

pre 1 godinu

@ I šta je ovo nesrećnoj Ukrajini sve ovo trebalo ??
(lov i šumarstvo, 28. jun 2022 12:26)

Jel tako!? Sami sebe napadoše
(Vicko, 28. jun 2022 16:06)

Da,sami sebe napadaju od 2014.

Vuk

pre 1 godinu

Рубља расте према евру и долару.
(Милош, 28. jun 2022 16:00)

Pa ti štekaj lovu u rubljama ko ti brani. Mada je bilo i 1 dinar 1 marka, pa?
(Nenad, 28. jun 2022 18:19)

Pa... Nije isto. Rublja jača, a dinar je slabio. Nije start isti.

Slušaj vamo!

pre 1 godinu

Bez nekog šireg protesta EU građana protiv rata i pada životnog standarsa nema ništa.
(Djordje, 28. jun 2022 14:40)

Polako, blizu je jesen!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Nema Putin boljih saveznika od Makrona, Šolca, Džonsona i sl. Niko ne diže cenu energenata iz Rusije kao ovi gore navedeni. Svako uvođenje sankcija cena gasa i energenata ode u nebo. Ima da plaća prosečni građanin EU ubuduće energente iz Rusije dukatima…

vec se odrzavaju ali

pre 1 godinu

Bez nekog šireg protesta EU građana protiv rata i pada životnog standarsa nema ništa.
(Djordje, 28. jun 2022 14:40)


Prosle nedelje je preko 80000 ljudi protestvovalo u Briselu ali to necete videti kod nas i u zapadnim medijima...

darkwood

pre 1 godinu

A nije ti palo na pamet da su ta kola dosla kasnije,posle udara.
(so, 28. jun 2022 20:47)

a kako tako malo kola, skoro prazan parking, a hiljadu ljudi bilo tamo? nekom palo na pamet? nigde uništenih kola od rakete?

sprecite samoubistvo

pre 1 godinu

Rat u Ukrajini me podseca na neku brutalnu ulicnu tucu u kojoj jedan rmpalija, jednom rukom, mlati nekog nesretnika, koji je malo. malo pa na podu. A onda tog prebijenog prolaznici i navijaci, dok pijucajaku pivo i klade se, ohrabruju i pozivaju da ustane i nastavi da prima batine dok god oni imaju sansi da na njemu nesto zarade... Jasno je da Ukajina ima pravo da se brani, kao i svako drugi uostalom, ali kada rizikuje da produzavanjem rata, koji ocito ne moze dobiti, IZGUBI sve vise i vise, u svakom smislu - postavlja se pitanje: ima li smisla rizikovati? Mi Srbi smo jednom vikali: Bolje grob nego rob! I kako smo prosli? Ukrajini teritoriju moze vratiti SAMO RUSIJA. Nikada Zapad nece ratovati za Kijev. Hoce davati lovu i oruzje, ali nece uci u rat protiv ozbiljne nuklearne sile koja ima sepersonično oružje. Samo lud čovek može se uzdati u to. Ovo što radi Zelenski, i ono što je radio do sada, za mene je suludo. Što je više odbijao nagodbu sa Rusima stalno je dobijao sve manje i manje. Pustimo bajke o pravdi. Covek zemlju vodi do totalnog teritorijalnog cepanja i ekonomske propasti nevidjenih razmera. Cega dobrog, pametnog i habrog ima u NESTANKU?

Pogled iskosa

pre 1 godinu

"Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija održaće hitan sastanak o Ukrajini."
Tako treba! Znam da su se sastajali svake sedmice u vezi Vijetnama, Koreje, Somalije, Iraka 1, Iraka 2", Avganistana, Libije..., pa zašto ne bi i sada.

NBGD

pre 1 godinu

Rat je uzas koji smo vecina nas doziveli i uvek mi zao tih ljudi, uglavnom je to sirotinja i srednji stalez. Rat uglavnom podsticu bogatasi i politicari jer uvek je bilo nekom rat,a nekom brat. Voleo bi da vidim nrkog politicara u ratu, ne mora iz samog vrha, neki zamenik ministra ili jos nize...NEMA!!! Nema njihove dece,a svi sr busaju u prsa. Svuda je to na zalost isto, a narod kao ovce,lakse im ubavici mrznju prema nekome negoli ga naterati da procita knjigu.

Svasta

pre 1 godinu

@Borko Druze nije ti ovo drugi svetski rat.Da avioni i bombarderi tako krenu ne bi od njih nista ostalo od igli stingera i ostalih sistema.Sta mislis zasto i Ukrajinci i Rusi lete toliko nisko da dodiruju vrhove drveca samo.

vojnik Markovic Marko

pre 1 godinu

Ovako nekako je izgledalo i 1914g u široj okolini planine Cer. Austrougarska je napredovala, srpska vojska "bežala". Ispostavilo se da je to bila uvertira za herojski "beg" do Drine. "Sila" je bežala u gaćama i čamcima i plivajući. Nisu im pomogli ni njihova "nepobediva" artiljerija ni avioni. Jedina razlika je u tome što Austrougarska nije podizala i podsticala nikakve oružane pobune po Srbiji pre napada. Nadam se da su i u Ukrajini stasali neki njihovi Putnik, Bojović, Stepanović i Mišić. Slava herojima, imali su se rašta roditi.
(Profesor, 28. jun 2022 11:00)

Nije ti dobra asocijacija i nije primenljiva na ovaj slucaj. Drugu si trebao naci, trebao si posegnuti za Kolubarom. Cerska bitka (odnosno njen ishod) nije zapravo bila nikakvo cudo. Da je tada postojala kladionicka posast (i da su bilii toliko boleseni), ta bitka bi bila idealna za kladionice - svi bi se kladili na zvucno ime, a suprotan ishod bi bio zicer za znalca. S jedne strane - vojska koja 70 godina nije ratovala, regruti skupljeni preko noci na silu, za rat koji skoro niko od njih nije zeleo, niti razume zasto se bori, a mnogi i za drzavu koju ne zele. Pri tom, apsolutno svi, ukljucujuci i komandni kadar, bez ikakvog borbenog iskustva. S druge - prekaljena vojska upravo pobedonosno izasla iz dva uzastopna rata, jos dobro naoruzana, s fanaticnim moralom i jos na doacem terenu. (Primam opklade!). E, za godinu dana austrougarska vojska je stekla borbeno iskustvo, a srpska se iscrpla. Kolubara jeste bila cudo.

Ziki

pre 1 godinu

”Svaka zemlja će obezbediti još po tri artiljerijska orudja, pored 12 haubica koje su ove zemlje već poslale Ukrajini, potvrdile su novinarima nemačka ministarka odbrane Kristin Lambreht i holandska Kajsa Olongren, prenosi Rojters.
"Pokazujemo našu odlučnost i našu posvećenost Ukrajini i poručujemo da ne popuštamo pred ruskom agresijom", rekla je Olongren.”

E pretegli su se, kad su vec poslali 12 haubica onda bi to trebalo da bude dovoljno da se odvrati Rusija, dosta im je toliko.

Aleksa

pre 1 godinu

Sledom mojih poslova koji su bili vezani uz SSSR (radio sam za američku kompaniju u oblasti metalurgije) , upoznao sam Ruse , dobar narod, razuman narod , narod koji je bolji od ostalih koje sam upoznao tokom svoje poslovne karijere . Danas mi je 89 godina i moje vreme u ovoj "dolini suza" bliži se kraju. Još uvek verujem da Putin i njegova ekipa KGB-ovaca , nije najbolje što ruski narod može da da : Mendeljejev, Saharov , Čehov, Turgenjev , Dostojevski, Maja Pliseckaja , ..... , nastavite niz

Stefan

pre 1 godinu

Pa ako Rusi polože oružje rat će stati istig trena!
(gordan, 28. jun 2022 16:58)

Rusi su to uradili 2015, kod Debeljceva. Stali su. Onda je usledio Minsk i neki potpisi, pa konačno priznanje Zelenskog da je sve bila "maskirovka" dok se ne presaberu.

E sad pogađaj jednom gde će ovoga puta Rusi stati.