Petak, 06.05.2022.

18:00

Vučić: "Posle Putinove izjave, naša situacija je promenjena na lošije" VIDEO

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obratio se građanima Srbije iz Palate Srbija.

Izvor: B92

Vuèiæ: "Posle Putinove izjave, naša situacija je promenjena na lošije" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 2 godine

90 dana vojni rok je osnovna pešadijska obuka, na kojoj zapravo malo vežbate, imate 4 gađanja (ukupno manje od 80 ispucanih metaka), malo trčite i vičete juriš (nekada sa zaštitnom maskom), kopate rov i vežbate atomski s desna i leva (obavezno kragna da se podigne). Generalno beskorisno.
(drvobradi, 06. maj 2022 23:54)
A šta bi ti, sanduk municije, pa kao na svadbi?!?
Druže, ti ako hoćeš da budeš Rambo, ima i za to obuka...uopšte nije beskorisno, naprotiv.

Neko iz mase

pre 2 godine

Evropske firme investiraju u Srbiju ne zato što smo mi "na evropskom putu" jer to je samo floskula. One investiraju jer vide svoj interes da ostvare profit. I još bi više investirali kad bi bilo manje korupcije, ali to je već do nas.
Dakle, to što mi imamo najveću razmenu sa EU to ne znači ništa. Imaju i Norveška, Turska, Švajcarska koje nisu u EU.
Mi, kao država treba da se menjamo na bolje i to je naš evropski put. Političke ucene, da mi trgujemo svojom teritorijom, da uvodimo bilo kome sankcije, to nek radi ko hoće i ko mora. Neće neka nemačka firma otići iz Srbije zbog sankcija Rusiji. Otićiće ako ovde ne može da ostvari profit.

drvobradi

pre 2 godine

90 dana vojni rok je osnovna pešadijska obuka, na kojoj zapravo malo vežbate, imate 4 gađanja (ukupno manje od 80 ispucanih metaka), malo trčite i vičete juriš (nekada sa zaštitnom maskom), kopate rov i vežbate atomski s desna i leva (obavezno kragna da se podigne). Generalno beskorisno.

Krsta

pre 2 godine

Sto se mene tice ne bi zeleo nikad da udjemo u EU , ako udjemo samo ce da nas ucenjuju moramo ovo i moramo ono. Skorija istorija pokazuje da treba ostati nezavistan i gledati svoja posla.
(mishel, 06. maj 2022 22:51)

Da, znam, mi nikako ne volimo pravila, i da nešto mora. Naročito su rad i škola nepoželjni. A onda mora red i zakon, ne može divlja korupcija, ma ... ko je to video? Strašno! Daleko lepa kuća toj EU.

Dijagnosticar

pre 2 godine

Mojsilovicu i Pedja, svaka vam cast ljudine.
Bez obzira na dve razlicite tacke gledista, u obe se uocava patriotizam.
To je pokazatelj i smernica, u istoriji su najbolje prolazile neutralne drzave, mada nama je to po geografskom polozaju nemoguca misija.
Za najbitnija politicka pitanja narod, kroz referendum, treba da odluci.
Ja sam poput Mojsilovica srcem uz istocni blok i kulturu, ali ne mogu da budem licemer i kazem da Pedja gresi u svojim stavovima.
Ovo je klasican sukob izmedju srca i glave.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Ако запад тако каже, ја бих им веровао, и предложио да иста аналогија важи за нас. Дакле Србија је Украјина, а Нато је Русија. Зашто се председник на то не позива? Нека Русије и Путина, да ми гледамо наше.
(mr, 06. maj 2022 21:24)

- Ako nije u redu što je NATO napao Srbiju, onda nije u redu što je Rusija napala Ukrajinu. Ako je u redu što je Rusija napala Ukrajinu, onda je u redu što je NATO napao Srbiju. Ja znam da bi naši ljudi voleli da je nekako ipak u redu što je Rusija napala Ukrajinu, ali nikako ne ide ta logika. I nije u redu. Nije u redu šta je NATO uradio nama, nije u redu ni šta je Rusija uradila Ukrajini.

Dule

pre 2 godine

Da, znam, mi nikako ne volimo pravila, i da nešto mora. Naročito su rad i škola nepoželjni. A onda mora red i zakon, ne može divlja korupcija, ma ... ko je to video? Strašno! Daleko lepa kuća toj EU.
(Krsta, 6. maj 2022 23:16)

Kad bi oni sledili svoja pravila to bi bilo ok, evo pogledaj samo ovo oko nafte

Mojsilovic

pre 2 godine

(Peđa, 6. maj 2022 21:21)
Ja moram da se zahvalim B92 sto je dozvolio da veceras da ovde imamo demokratsku debatu i razmenu misljenja, zaista sam prijatno iznenadjen da imamo ovakve medije koje su dorasle svom poslu i koje to rade profesionalno..Gde svako moze da kaze sta misli i da to nikog ne vredja. Ja inace ostajem pri svom izlaganju od ranije, ja nisam Rusofil jer to bi znacilo da sam ja nesto posato u nekom delu svog zivota.. Ja sam pravoslavac rodjen u Srbiji a moja ona druga polovina srca je Rusija i to je tako od mog rodjenja.. To je moj identitet i dusa bez koje ne mogu da zivim.. Inace pogledajte spomenike kulture to su svedoci vremena bez obzira u kom pravcu da krenes kroz Srbiju sever,jug ili zapad naicices na jedan spomen park ili spomenik braniocima i oslobiocima ove zemlje.. Ja svoje istorije se ne odricem a jos vise ponosim.. Znam gde su moji preci bili zajedno sa Rusima na lepsoj i boljoj strani sveta.. A mi danas trebamo da ostanemo dosledni pravdi, istini kao sto su to i nasi dedovi bili.. Bez obzira na nase razlike mi moramo da sacuvamo jedinstvo i da uradimo najbolje sto mozemo za nasu zemlju Srbiju..

mishel

pre 2 godine

Sto se mene tice ne bi zeleo nikad da udjemo u EU , ako udjemo samo ce da nas ucenjuju moramo ovo i moramo ono. Skorija istorija pokazuje da treba ostati nezavistan i gledati svoja posla.

Sibirac

pre 2 godine

Šteta od bombardovanja minus nešto investicija plus subvencije koje im dajemo, obrni-okreni Zapad nas je unazadio za bar 100 milijardi dolara. Na to dodati vrednost Kosova, koja je nemerljiva.

Vladimir

pre 2 godine

Vrlo je prosto predsedniče, samo insistiraju na tome da zapad vrati Kosovo i Metohiju u sastav Srbije i time će se prestati presedan. Čak i kad bi priznali Kosovo i Metohiju kako kažu zapadnjaci presedan ostaje. Dakle iskoristiti priliku i pritisni ti njih da je to vraćanje Kosova i Metohije u njihovom najboljem interesu.

Dali Bocek

pre 2 godine

90 dana da se odvoji za vojsku? Ma da li bi moglo da 90 dana radim kao carinik, saobracajni policajac ili u nekom od bezbrojnih upravnih odbora koji se placaju umesto da su volonterski?

Peđa

pre 2 godine

(Mojsilovic, 06. maj 2022 20:59)
Slažem se u većini stvari koje si napisao ali nije baš da od EU dobijamo samo ucene i pritiske. Donacije EU Srbiji (dakle bespovratna sredstva koja su nam poklonili) su veće nego Rusko-Kineske investicije. O investicijama da ne pričam. Slažem se da sami krojimo svoju sudbinu ali bi nam bilo bolje da se ne vraćamo stalno na prošlost nego da gledamo sadašnjost i budućnost jer ako se stalno budemo vraćali u prošlost naudićemo sami sebi a ne zapadu. Desiće nam se opet neka pobuna i opet ćemo ostati bez dela teritorije. Kad god smo bili uz zapad mi smo profitirali i čak dobili teritoriju (Vojvodinu), kad god smo se kačili sa njima osakatili su nas. Licemerje, interes, divljaštvo i zakon jačeg ali to je realnost sveta u kome živimo. Od Rusije nema 'leba, ona gleda uvek samo sebe.

lukatilo

pre 2 godine

34 godine starosti, i mislim da tu obuku od 90 dana svaki muškrac do 40 godina treba da prođe. Samim tim i ja.
Vidimo koliko je svet nefer.
Svakako ne bih po svaku cenu one koji ne žele terao, nego da mi koji služimo dobijemo značajne povlastice poreske i druge vrste.
Ovi koji ne žele otplate svoj rok npr 5000 eur i svi srećni.

mr

pre 2 godine

У суштини је потпуно супротно. Ако Украјина брани своју територију и ако је Русија нападач који је сада добио санкције, онда то исто важи и за Србију у поређењу са НАТО-ом. Путин је само то потврдио, али ми уопште не треба на то да се позивамо, ми треба да се позивамо на оно што земље запада раде, уводе жестоке санкције и осуђују агресора на независну земљу која га није напала. Ако запад тако каже, ја бих им веровао, и предложио да иста аналогија важи за нас. Дакле Србија је Украјина, а Нато је Русија. Зашто се председник на то не позива? Нека Русије и Путина, да ми гледамо наше.

Duca

pre 2 godine

Da, najviše je investicija iz EU, a razlozo su sledeći:
1. Jeftina energija iz Rusije
2. Ogromne olakšice stranim investitorime, zbog kojih je pitanje da li u krajnjoj sumi smo pozitivni, ili negativni
3. Infrastruktura izgrađena našim ogromnim zaduživanje , koje se nema odakle vratiti.
Sada to više ne izgleda onako sjajno, kao u prvoj rečenici...

neutral felš

pre 2 godine

Da, najviše je investicija iz EU, a razlozo su sledeći:
1. Jeftina energija iz Rusije
2. Ogromne olakšice stranim investitorime, zbog kojih je pitanje da li u krajnjoj sumi smo pozitivni, ili negativni
3. Infrastruktura izgrađena našim ogromnim zaduživanje , koje se nema odakle vratiti.
Sada to više ne izgleda onako sjajno, kao u prvoj rečenici...
(Duca, 06. maj 2022 20:17)

jedno pitanje: koliko je investicija i donacija iz rusije? kad to saznaš prva rečenica dobija smisao

maks

pre 2 godine

Cela priča je zbog zadnje tačke.Nema dobre odluke i sa sankcijama i bez njih smo nadrljali.Doneti neke formalne(recimo prema nekim pojedincima jer su tako počeli i u EU) sankcije uz objašnjenje Rusima da moramo taktizirati jer nas ucenjuju.

Peđa

pre 2 godine

(Mojsilovic, 06. maj 2022 19:40)
Mi nismo članica EU ali smo podneli kandidaturu za članstvo i samim tim koristimo novac iz pristupnih fondova EU. Dokle god smo kandidati za članstvo u EU dužni smo da se ponašamo u skladu sa politikom EU jer trošimo novac iz njihovih fondova. Drugo, preko 85% naše ekonomije se bazira na saradnji sa državama EU, saradnja sa Rusijom je na 7%. Jel sada jasnije? Svakako ćemo pretrpeti štetu, ali je manja šteta uvesti sankcije Rusiji ako baš bude moralo nego da nam plate padnu na 100e. Kosovo ćemo moći da vratimo samo kada budemo imali jaku ekonomiju, neće nam u tome pomoći nikakva Rusija niti ga možemo vratiti ratom. Samo ekonomija i podsticaj nataliteta od strane države Srbima na KiM.

Mojsilovic

pre 2 godine

(Peđa, 6. maj 2022 20:23)
Narod je pre 14 godina verovao u mnogo pravedniji i lepsi svet od ovog danas, a to je i sam Eu obecavala svima koji su zeleli da se pridruze uniji, danas od njih dobijamo samo pritiske i obecanja.. To sto sto mi danas imamo daleko vece investicije iz EU nije bas za pohvalu, mi smo daleko vise dali od onoga sto dobijamo, strane firme ovde posluju po principu benificija koje daje nasa zemlja a nasi ljudi nemaju isti odnos drzave, sto je nelojalna konkurencija za nasu privredu.. Drugo i najvaznije pitanje koliko su oni nama odstetu dali za rusenje nase zemlje u dva svetska rata i ovog zadnjeg.. Sami smo odabrali svoju sudbinu a sad trazimo krivca.. Nema ga jer mi moramo da se menjamo kao narod da bi nam bilo bolje.. Mi smo svoj privredni razvoj zasnovali na rasprodaji svojih firmi na nezdravim osnovama umesto da smo jedan deo i to onaj najbitniji za svoju privredu razvijali sami i sav ovaj novac jednim delom ulozili u dalji razvoj. Danas bi drugu pricu govorili i mnogo bi vise bili postovani..

Mirko

pre 2 godine

Samo ti ne priznaj Kosovo i ne okreći se protiv Rusije pa kako nam bude. Na kraju ove trenutne situacije bićemo na strani pobednika, tj Rusije i Kine

Makedonac

pre 2 godine

Makedonija promenila ime drzave, pa evo je u EU. Sad ce da nas uslovljavaju bugari sve i svacem jos 10 godina, pa posle i neki drugi...Lako je odreci se neceg, al je posle nemoguce da se vrati. Dobro razmislite kad idete na referendum. Bez sigurnih garancija za instant ulazak u EU niko ne treba ni da razmislja na takve besmislene odluke. Sve najbolje zelim Srbiji.

Mojsilovic

pre 2 godine

Samo jedni pitanje, da li neko razume i moze da objasni, cemu sve ovo i zasto odjednom toliki zaokret u politici... Mi nismo clanica EU da moramo da uskladimo svoju politiku sa njima, a jos nismo ni otvorili ono famozno poglavlje 31 gde ce nesto tako i da se trazi od nas. Ali opet valjda i narod se nesto pita u celoj ovoj stvari.. A svuda se mogu naci ankete koje jasno pokazuju narodnu volju da smo umorni od pritisaka i obecanja na dugackom stapu... Zasto se narodna volja ne postuje i u cijem je interesu da se mi negde svrstavamo.. Ja imam 64 godine star sam covek i voleo bi da ova nasa deca imaju bolji zivot od nas.. Ja to odavno ne vidim u EU mnogo imaju svojih problema unutrasnjih i ne verujem da su bas u ovom trenutku za dalja prosirenja... Svet nije samo EU,Rusija,Kina, jeste da su to vodece sile sveta, ali za malu zemlju kao sto je nasa ima srece i perspektive sa zemljama sa kojima jos nismo saradjivali... Ako bas moramo da se negde svrstamo onda zna se gde je nasa jedina i voljena majka, koja nas uvek u svoje krilo roditeljsko primala..

Sasa

pre 2 godine

ako je pitanje pred medjunarodnim sudem pogresno bilo i trebalo je da glasi drugacije, sta sprecava da se to pitanje postavi sad? Dali su to mozda zapadne sile (mentori) koje same ne priznaju taj sud kojenas sprecavaju i ucjenuju kojekakvim jadnim kvazi investicijama?

Osim toga EU juri ogromnom brzinom u najvecu krizu ikad zabiljezena i od pola godine do dve EU ce da se bavi svojim problemima i socijalnom nemirima i uopste nece da bude u stanju da se bavi Srbijom.

AleksandarBL

pre 2 godine

Jel ovo znaci distanciranje od Rusije?
Kosovo nije nicija očevina da ga se odričemo,to je naša kolijevka,naš identitet.
Kao što se ne smijemo odreći svog pisma,tako se ne smijemo odreći ni Kosova.
Sto ne potpišemo nije predato, imperije su bile i urušavale se..
Ko će znati kako će svijet izgledati za 50-100 godina, tuđe nećemo,svog ne trebamo da se odričemo, naši preci su ginuli za to Kosovo..

Može Evropa ali da nas ne uslovljava da se odreknemo svog dijela teritorije...

goran

pre 2 godine

rezolucija postoji,ako oni ne postuju zasto bi mi morali....Putin moze da izjavi sta god,al citaj rezoluciju i to je to...vrsice oni pritisak sta god mi uradili.....

Mirko

pre 2 godine

Samo ti ne priznaj Kosovo i ne okreći se protiv Rusije pa kako nam bude. Na kraju ove trenutne situacije bićemo na strani pobednika, tj Rusije i Kine

AleksandarBL

pre 2 godine

Jel ovo znaci distanciranje od Rusije?
Kosovo nije nicija očevina da ga se odričemo,to je naša kolijevka,naš identitet.
Kao što se ne smijemo odreći svog pisma,tako se ne smijemo odreći ni Kosova.
Sto ne potpišemo nije predato, imperije su bile i urušavale se..
Ko će znati kako će svijet izgledati za 50-100 godina, tuđe nećemo,svog ne trebamo da se odričemo, naši preci su ginuli za to Kosovo..

Može Evropa ali da nas ne uslovljava da se odreknemo svog dijela teritorije...

Makedonac

pre 2 godine

Makedonija promenila ime drzave, pa evo je u EU. Sad ce da nas uslovljavaju bugari sve i svacem jos 10 godina, pa posle i neki drugi...Lako je odreci se neceg, al je posle nemoguce da se vrati. Dobro razmislite kad idete na referendum. Bez sigurnih garancija za instant ulazak u EU niko ne treba ni da razmislja na takve besmislene odluke. Sve najbolje zelim Srbiji.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Ако запад тако каже, ја бих им веровао, и предложио да иста аналогија важи за нас. Дакле Србија је Украјина, а Нато је Русија. Зашто се председник на то не позива? Нека Русије и Путина, да ми гледамо наше.
(mr, 06. maj 2022 21:24)

- Ako nije u redu što je NATO napao Srbiju, onda nije u redu što je Rusija napala Ukrajinu. Ako je u redu što je Rusija napala Ukrajinu, onda je u redu što je NATO napao Srbiju. Ja znam da bi naši ljudi voleli da je nekako ipak u redu što je Rusija napala Ukrajinu, ali nikako ne ide ta logika. I nije u redu. Nije u redu šta je NATO uradio nama, nije u redu ni šta je Rusija uradila Ukrajini.

Dali Bocek

pre 2 godine

90 dana da se odvoji za vojsku? Ma da li bi moglo da 90 dana radim kao carinik, saobracajni policajac ili u nekom od bezbrojnih upravnih odbora koji se placaju umesto da su volonterski?

Sasa

pre 2 godine

ako je pitanje pred medjunarodnim sudem pogresno bilo i trebalo je da glasi drugacije, sta sprecava da se to pitanje postavi sad? Dali su to mozda zapadne sile (mentori) koje same ne priznaju taj sud kojenas sprecavaju i ucjenuju kojekakvim jadnim kvazi investicijama?

Osim toga EU juri ogromnom brzinom u najvecu krizu ikad zabiljezena i od pola godine do dve EU ce da se bavi svojim problemima i socijalnom nemirima i uopste nece da bude u stanju da se bavi Srbijom.

Peđa

pre 2 godine

(Mojsilovic, 06. maj 2022 20:59)
Slažem se u većini stvari koje si napisao ali nije baš da od EU dobijamo samo ucene i pritiske. Donacije EU Srbiji (dakle bespovratna sredstva koja su nam poklonili) su veće nego Rusko-Kineske investicije. O investicijama da ne pričam. Slažem se da sami krojimo svoju sudbinu ali bi nam bilo bolje da se ne vraćamo stalno na prošlost nego da gledamo sadašnjost i budućnost jer ako se stalno budemo vraćali u prošlost naudićemo sami sebi a ne zapadu. Desiće nam se opet neka pobuna i opet ćemo ostati bez dela teritorije. Kad god smo bili uz zapad mi smo profitirali i čak dobili teritoriju (Vojvodinu), kad god smo se kačili sa njima osakatili su nas. Licemerje, interes, divljaštvo i zakon jačeg ali to je realnost sveta u kome živimo. Od Rusije nema 'leba, ona gleda uvek samo sebe.

Sibirac

pre 2 godine

Šteta od bombardovanja minus nešto investicija plus subvencije koje im dajemo, obrni-okreni Zapad nas je unazadio za bar 100 milijardi dolara. Na to dodati vrednost Kosova, koja je nemerljiva.

drvobradi

pre 2 godine

90 dana vojni rok je osnovna pešadijska obuka, na kojoj zapravo malo vežbate, imate 4 gađanja (ukupno manje od 80 ispucanih metaka), malo trčite i vičete juriš (nekada sa zaštitnom maskom), kopate rov i vežbate atomski s desna i leva (obavezno kragna da se podigne). Generalno beskorisno.

Duca

pre 2 godine

Da, najviše je investicija iz EU, a razlozo su sledeći:
1. Jeftina energija iz Rusije
2. Ogromne olakšice stranim investitorime, zbog kojih je pitanje da li u krajnjoj sumi smo pozitivni, ili negativni
3. Infrastruktura izgrađena našim ogromnim zaduživanje , koje se nema odakle vratiti.
Sada to više ne izgleda onako sjajno, kao u prvoj rečenici...

Peđa

pre 2 godine

(Mojsilovic, 06. maj 2022 19:40)
Mi nismo članica EU ali smo podneli kandidaturu za članstvo i samim tim koristimo novac iz pristupnih fondova EU. Dokle god smo kandidati za članstvo u EU dužni smo da se ponašamo u skladu sa politikom EU jer trošimo novac iz njihovih fondova. Drugo, preko 85% naše ekonomije se bazira na saradnji sa državama EU, saradnja sa Rusijom je na 7%. Jel sada jasnije? Svakako ćemo pretrpeti štetu, ali je manja šteta uvesti sankcije Rusiji ako baš bude moralo nego da nam plate padnu na 100e. Kosovo ćemo moći da vratimo samo kada budemo imali jaku ekonomiju, neće nam u tome pomoći nikakva Rusija niti ga možemo vratiti ratom. Samo ekonomija i podsticaj nataliteta od strane države Srbima na KiM.

Mojsilovic

pre 2 godine

Samo jedni pitanje, da li neko razume i moze da objasni, cemu sve ovo i zasto odjednom toliki zaokret u politici... Mi nismo clanica EU da moramo da uskladimo svoju politiku sa njima, a jos nismo ni otvorili ono famozno poglavlje 31 gde ce nesto tako i da se trazi od nas. Ali opet valjda i narod se nesto pita u celoj ovoj stvari.. A svuda se mogu naci ankete koje jasno pokazuju narodnu volju da smo umorni od pritisaka i obecanja na dugackom stapu... Zasto se narodna volja ne postuje i u cijem je interesu da se mi negde svrstavamo.. Ja imam 64 godine star sam covek i voleo bi da ova nasa deca imaju bolji zivot od nas.. Ja to odavno ne vidim u EU mnogo imaju svojih problema unutrasnjih i ne verujem da su bas u ovom trenutku za dalja prosirenja... Svet nije samo EU,Rusija,Kina, jeste da su to vodece sile sveta, ali za malu zemlju kao sto je nasa ima srece i perspektive sa zemljama sa kojima jos nismo saradjivali... Ako bas moramo da se negde svrstamo onda zna se gde je nasa jedina i voljena majka, koja nas uvek u svoje krilo roditeljsko primala..

neutral felš

pre 2 godine

Da, najviše je investicija iz EU, a razlozo su sledeći:
1. Jeftina energija iz Rusije
2. Ogromne olakšice stranim investitorime, zbog kojih je pitanje da li u krajnjoj sumi smo pozitivni, ili negativni
3. Infrastruktura izgrađena našim ogromnim zaduživanje , koje se nema odakle vratiti.
Sada to više ne izgleda onako sjajno, kao u prvoj rečenici...
(Duca, 06. maj 2022 20:17)

jedno pitanje: koliko je investicija i donacija iz rusije? kad to saznaš prva rečenica dobija smisao

goran

pre 2 godine

rezolucija postoji,ako oni ne postuju zasto bi mi morali....Putin moze da izjavi sta god,al citaj rezoluciju i to je to...vrsice oni pritisak sta god mi uradili.....

Mojsilovic

pre 2 godine

(Peđa, 6. maj 2022 20:23)
Narod je pre 14 godina verovao u mnogo pravedniji i lepsi svet od ovog danas, a to je i sam Eu obecavala svima koji su zeleli da se pridruze uniji, danas od njih dobijamo samo pritiske i obecanja.. To sto sto mi danas imamo daleko vece investicije iz EU nije bas za pohvalu, mi smo daleko vise dali od onoga sto dobijamo, strane firme ovde posluju po principu benificija koje daje nasa zemlja a nasi ljudi nemaju isti odnos drzave, sto je nelojalna konkurencija za nasu privredu.. Drugo i najvaznije pitanje koliko su oni nama odstetu dali za rusenje nase zemlje u dva svetska rata i ovog zadnjeg.. Sami smo odabrali svoju sudbinu a sad trazimo krivca.. Nema ga jer mi moramo da se menjamo kao narod da bi nam bilo bolje.. Mi smo svoj privredni razvoj zasnovali na rasprodaji svojih firmi na nezdravim osnovama umesto da smo jedan deo i to onaj najbitniji za svoju privredu razvijali sami i sav ovaj novac jednim delom ulozili u dalji razvoj. Danas bi drugu pricu govorili i mnogo bi vise bili postovani..

Vladimir

pre 2 godine

Vrlo je prosto predsedniče, samo insistiraju na tome da zapad vrati Kosovo i Metohiju u sastav Srbije i time će se prestati presedan. Čak i kad bi priznali Kosovo i Metohiju kako kažu zapadnjaci presedan ostaje. Dakle iskoristiti priliku i pritisni ti njih da je to vraćanje Kosova i Metohije u njihovom najboljem interesu.

Krsta

pre 2 godine

Sto se mene tice ne bi zeleo nikad da udjemo u EU , ako udjemo samo ce da nas ucenjuju moramo ovo i moramo ono. Skorija istorija pokazuje da treba ostati nezavistan i gledati svoja posla.
(mishel, 06. maj 2022 22:51)

Da, znam, mi nikako ne volimo pravila, i da nešto mora. Naročito su rad i škola nepoželjni. A onda mora red i zakon, ne može divlja korupcija, ma ... ko je to video? Strašno! Daleko lepa kuća toj EU.

mr

pre 2 godine

У суштини је потпуно супротно. Ако Украјина брани своју територију и ако је Русија нападач који је сада добио санкције, онда то исто важи и за Србију у поређењу са НАТО-ом. Путин је само то потврдио, али ми уопште не треба на то да се позивамо, ми треба да се позивамо на оно што земље запада раде, уводе жестоке санкције и осуђују агресора на независну земљу која га није напала. Ако запад тако каже, ја бих им веровао, и предложио да иста аналогија важи за нас. Дакле Србија је Украјина, а Нато је Русија. Зашто се председник на то не позива? Нека Русије и Путина, да ми гледамо наше.

Neko iz mase

pre 2 godine

Evropske firme investiraju u Srbiju ne zato što smo mi "na evropskom putu" jer to je samo floskula. One investiraju jer vide svoj interes da ostvare profit. I još bi više investirali kad bi bilo manje korupcije, ali to je već do nas.
Dakle, to što mi imamo najveću razmenu sa EU to ne znači ništa. Imaju i Norveška, Turska, Švajcarska koje nisu u EU.
Mi, kao država treba da se menjamo na bolje i to je naš evropski put. Političke ucene, da mi trgujemo svojom teritorijom, da uvodimo bilo kome sankcije, to nek radi ko hoće i ko mora. Neće neka nemačka firma otići iz Srbije zbog sankcija Rusiji. Otićiće ako ovde ne može da ostvari profit.

maks

pre 2 godine

Cela priča je zbog zadnje tačke.Nema dobre odluke i sa sankcijama i bez njih smo nadrljali.Doneti neke formalne(recimo prema nekim pojedincima jer su tako počeli i u EU) sankcije uz objašnjenje Rusima da moramo taktizirati jer nas ucenjuju.

mishel

pre 2 godine

Sto se mene tice ne bi zeleo nikad da udjemo u EU , ako udjemo samo ce da nas ucenjuju moramo ovo i moramo ono. Skorija istorija pokazuje da treba ostati nezavistan i gledati svoja posla.

Mojsilovic

pre 2 godine

(Peđa, 6. maj 2022 21:21)
Ja moram da se zahvalim B92 sto je dozvolio da veceras da ovde imamo demokratsku debatu i razmenu misljenja, zaista sam prijatno iznenadjen da imamo ovakve medije koje su dorasle svom poslu i koje to rade profesionalno..Gde svako moze da kaze sta misli i da to nikog ne vredja. Ja inace ostajem pri svom izlaganju od ranije, ja nisam Rusofil jer to bi znacilo da sam ja nesto posato u nekom delu svog zivota.. Ja sam pravoslavac rodjen u Srbiji a moja ona druga polovina srca je Rusija i to je tako od mog rodjenja.. To je moj identitet i dusa bez koje ne mogu da zivim.. Inace pogledajte spomenike kulture to su svedoci vremena bez obzira u kom pravcu da krenes kroz Srbiju sever,jug ili zapad naicices na jedan spomen park ili spomenik braniocima i oslobiocima ove zemlje.. Ja svoje istorije se ne odricem a jos vise ponosim.. Znam gde su moji preci bili zajedno sa Rusima na lepsoj i boljoj strani sveta.. A mi danas trebamo da ostanemo dosledni pravdi, istini kao sto su to i nasi dedovi bili.. Bez obzira na nase razlike mi moramo da sacuvamo jedinstvo i da uradimo najbolje sto mozemo za nasu zemlju Srbiju..

Goran

pre 2 godine

90 dana vojni rok je osnovna pešadijska obuka, na kojoj zapravo malo vežbate, imate 4 gađanja (ukupno manje od 80 ispucanih metaka), malo trčite i vičete juriš (nekada sa zaštitnom maskom), kopate rov i vežbate atomski s desna i leva (obavezno kragna da se podigne). Generalno beskorisno.
(drvobradi, 06. maj 2022 23:54)
A šta bi ti, sanduk municije, pa kao na svadbi?!?
Druže, ti ako hoćeš da budeš Rambo, ima i za to obuka...uopšte nije beskorisno, naprotiv.

lukatilo

pre 2 godine

34 godine starosti, i mislim da tu obuku od 90 dana svaki muškrac do 40 godina treba da prođe. Samim tim i ja.
Vidimo koliko je svet nefer.
Svakako ne bih po svaku cenu one koji ne žele terao, nego da mi koji služimo dobijemo značajne povlastice poreske i druge vrste.
Ovi koji ne žele otplate svoj rok npr 5000 eur i svi srećni.

Dule

pre 2 godine

Da, znam, mi nikako ne volimo pravila, i da nešto mora. Naročito su rad i škola nepoželjni. A onda mora red i zakon, ne može divlja korupcija, ma ... ko je to video? Strašno! Daleko lepa kuća toj EU.
(Krsta, 6. maj 2022 23:16)

Kad bi oni sledili svoja pravila to bi bilo ok, evo pogledaj samo ovo oko nafte

Dijagnosticar

pre 2 godine

Mojsilovicu i Pedja, svaka vam cast ljudine.
Bez obzira na dve razlicite tacke gledista, u obe se uocava patriotizam.
To je pokazatelj i smernica, u istoriji su najbolje prolazile neutralne drzave, mada nama je to po geografskom polozaju nemoguca misija.
Za najbitnija politicka pitanja narod, kroz referendum, treba da odluci.
Ja sam poput Mojsilovica srcem uz istocni blok i kulturu, ali ne mogu da budem licemer i kazem da Pedja gresi u svojim stavovima.
Ovo je klasican sukob izmedju srca i glave.

mr

pre 2 godine

У суштини је потпуно супротно. Ако Украјина брани своју територију и ако је Русија нападач који је сада добио санкције, онда то исто важи и за Србију у поређењу са НАТО-ом. Путин је само то потврдио, али ми уопште не треба на то да се позивамо, ми треба да се позивамо на оно што земље запада раде, уводе жестоке санкције и осуђују агресора на независну земљу која га није напала. Ако запад тако каже, ја бих им веровао, и предложио да иста аналогија важи за нас. Дакле Србија је Украјина, а Нато је Русија. Зашто се председник на то не позива? Нека Русије и Путина, да ми гледамо наше.

Dali Bocek

pre 2 godine

90 dana da se odvoji za vojsku? Ma da li bi moglo da 90 dana radim kao carinik, saobracajni policajac ili u nekom od bezbrojnih upravnih odbora koji se placaju umesto da su volonterski?

mishel

pre 2 godine

Sto se mene tice ne bi zeleo nikad da udjemo u EU , ako udjemo samo ce da nas ucenjuju moramo ovo i moramo ono. Skorija istorija pokazuje da treba ostati nezavistan i gledati svoja posla.

Krsta

pre 2 godine

Sto se mene tice ne bi zeleo nikad da udjemo u EU , ako udjemo samo ce da nas ucenjuju moramo ovo i moramo ono. Skorija istorija pokazuje da treba ostati nezavistan i gledati svoja posla.
(mishel, 06. maj 2022 22:51)

Da, znam, mi nikako ne volimo pravila, i da nešto mora. Naročito su rad i škola nepoželjni. A onda mora red i zakon, ne može divlja korupcija, ma ... ko je to video? Strašno! Daleko lepa kuća toj EU.

Peđa

pre 2 godine

(Mojsilovic, 06. maj 2022 20:59)
Slažem se u većini stvari koje si napisao ali nije baš da od EU dobijamo samo ucene i pritiske. Donacije EU Srbiji (dakle bespovratna sredstva koja su nam poklonili) su veće nego Rusko-Kineske investicije. O investicijama da ne pričam. Slažem se da sami krojimo svoju sudbinu ali bi nam bilo bolje da se ne vraćamo stalno na prošlost nego da gledamo sadašnjost i budućnost jer ako se stalno budemo vraćali u prošlost naudićemo sami sebi a ne zapadu. Desiće nam se opet neka pobuna i opet ćemo ostati bez dela teritorije. Kad god smo bili uz zapad mi smo profitirali i čak dobili teritoriju (Vojvodinu), kad god smo se kačili sa njima osakatili su nas. Licemerje, interes, divljaštvo i zakon jačeg ali to je realnost sveta u kome živimo. Od Rusije nema 'leba, ona gleda uvek samo sebe.

Mojsilovic

pre 2 godine

(Peđa, 6. maj 2022 20:23)
Narod je pre 14 godina verovao u mnogo pravedniji i lepsi svet od ovog danas, a to je i sam Eu obecavala svima koji su zeleli da se pridruze uniji, danas od njih dobijamo samo pritiske i obecanja.. To sto sto mi danas imamo daleko vece investicije iz EU nije bas za pohvalu, mi smo daleko vise dali od onoga sto dobijamo, strane firme ovde posluju po principu benificija koje daje nasa zemlja a nasi ljudi nemaju isti odnos drzave, sto je nelojalna konkurencija za nasu privredu.. Drugo i najvaznije pitanje koliko su oni nama odstetu dali za rusenje nase zemlje u dva svetska rata i ovog zadnjeg.. Sami smo odabrali svoju sudbinu a sad trazimo krivca.. Nema ga jer mi moramo da se menjamo kao narod da bi nam bilo bolje.. Mi smo svoj privredni razvoj zasnovali na rasprodaji svojih firmi na nezdravim osnovama umesto da smo jedan deo i to onaj najbitniji za svoju privredu razvijali sami i sav ovaj novac jednim delom ulozili u dalji razvoj. Danas bi drugu pricu govorili i mnogo bi vise bili postovani..

Peđa

pre 2 godine

(Mojsilovic, 06. maj 2022 19:40)
Mi nismo članica EU ali smo podneli kandidaturu za članstvo i samim tim koristimo novac iz pristupnih fondova EU. Dokle god smo kandidati za članstvo u EU dužni smo da se ponašamo u skladu sa politikom EU jer trošimo novac iz njihovih fondova. Drugo, preko 85% naše ekonomije se bazira na saradnji sa državama EU, saradnja sa Rusijom je na 7%. Jel sada jasnije? Svakako ćemo pretrpeti štetu, ali je manja šteta uvesti sankcije Rusiji ako baš bude moralo nego da nam plate padnu na 100e. Kosovo ćemo moći da vratimo samo kada budemo imali jaku ekonomiju, neće nam u tome pomoći nikakva Rusija niti ga možemo vratiti ratom. Samo ekonomija i podsticaj nataliteta od strane države Srbima na KiM.

Duca

pre 2 godine

Da, najviše je investicija iz EU, a razlozo su sledeći:
1. Jeftina energija iz Rusije
2. Ogromne olakšice stranim investitorime, zbog kojih je pitanje da li u krajnjoj sumi smo pozitivni, ili negativni
3. Infrastruktura izgrađena našim ogromnim zaduživanje , koje se nema odakle vratiti.
Sada to više ne izgleda onako sjajno, kao u prvoj rečenici...

Mirko

pre 2 godine

Samo ti ne priznaj Kosovo i ne okreći se protiv Rusije pa kako nam bude. Na kraju ove trenutne situacije bićemo na strani pobednika, tj Rusije i Kine

Mojsilovic

pre 2 godine

Samo jedni pitanje, da li neko razume i moze da objasni, cemu sve ovo i zasto odjednom toliki zaokret u politici... Mi nismo clanica EU da moramo da uskladimo svoju politiku sa njima, a jos nismo ni otvorili ono famozno poglavlje 31 gde ce nesto tako i da se trazi od nas. Ali opet valjda i narod se nesto pita u celoj ovoj stvari.. A svuda se mogu naci ankete koje jasno pokazuju narodnu volju da smo umorni od pritisaka i obecanja na dugackom stapu... Zasto se narodna volja ne postuje i u cijem je interesu da se mi negde svrstavamo.. Ja imam 64 godine star sam covek i voleo bi da ova nasa deca imaju bolji zivot od nas.. Ja to odavno ne vidim u EU mnogo imaju svojih problema unutrasnjih i ne verujem da su bas u ovom trenutku za dalja prosirenja... Svet nije samo EU,Rusija,Kina, jeste da su to vodece sile sveta, ali za malu zemlju kao sto je nasa ima srece i perspektive sa zemljama sa kojima jos nismo saradjivali... Ako bas moramo da se negde svrstamo onda zna se gde je nasa jedina i voljena majka, koja nas uvek u svoje krilo roditeljsko primala..

neutral felš

pre 2 godine

Da, najviše je investicija iz EU, a razlozo su sledeći:
1. Jeftina energija iz Rusije
2. Ogromne olakšice stranim investitorime, zbog kojih je pitanje da li u krajnjoj sumi smo pozitivni, ili negativni
3. Infrastruktura izgrađena našim ogromnim zaduživanje , koje se nema odakle vratiti.
Sada to više ne izgleda onako sjajno, kao u prvoj rečenici...
(Duca, 06. maj 2022 20:17)

jedno pitanje: koliko je investicija i donacija iz rusije? kad to saznaš prva rečenica dobija smisao

Vladimir

pre 2 godine

Vrlo je prosto predsedniče, samo insistiraju na tome da zapad vrati Kosovo i Metohiju u sastav Srbije i time će se prestati presedan. Čak i kad bi priznali Kosovo i Metohiju kako kažu zapadnjaci presedan ostaje. Dakle iskoristiti priliku i pritisni ti njih da je to vraćanje Kosova i Metohije u njihovom najboljem interesu.

Sibirac

pre 2 godine

Šteta od bombardovanja minus nešto investicija plus subvencije koje im dajemo, obrni-okreni Zapad nas je unazadio za bar 100 milijardi dolara. Na to dodati vrednost Kosova, koja je nemerljiva.

goran

pre 2 godine

rezolucija postoji,ako oni ne postuju zasto bi mi morali....Putin moze da izjavi sta god,al citaj rezoluciju i to je to...vrsice oni pritisak sta god mi uradili.....

lukatilo

pre 2 godine

34 godine starosti, i mislim da tu obuku od 90 dana svaki muškrac do 40 godina treba da prođe. Samim tim i ja.
Vidimo koliko je svet nefer.
Svakako ne bih po svaku cenu one koji ne žele terao, nego da mi koji služimo dobijemo značajne povlastice poreske i druge vrste.
Ovi koji ne žele otplate svoj rok npr 5000 eur i svi srećni.

Mojsilovic

pre 2 godine

(Peđa, 6. maj 2022 21:21)
Ja moram da se zahvalim B92 sto je dozvolio da veceras da ovde imamo demokratsku debatu i razmenu misljenja, zaista sam prijatno iznenadjen da imamo ovakve medije koje su dorasle svom poslu i koje to rade profesionalno..Gde svako moze da kaze sta misli i da to nikog ne vredja. Ja inace ostajem pri svom izlaganju od ranije, ja nisam Rusofil jer to bi znacilo da sam ja nesto posato u nekom delu svog zivota.. Ja sam pravoslavac rodjen u Srbiji a moja ona druga polovina srca je Rusija i to je tako od mog rodjenja.. To je moj identitet i dusa bez koje ne mogu da zivim.. Inace pogledajte spomenike kulture to su svedoci vremena bez obzira u kom pravcu da krenes kroz Srbiju sever,jug ili zapad naicices na jedan spomen park ili spomenik braniocima i oslobiocima ove zemlje.. Ja svoje istorije se ne odricem a jos vise ponosim.. Znam gde su moji preci bili zajedno sa Rusima na lepsoj i boljoj strani sveta.. A mi danas trebamo da ostanemo dosledni pravdi, istini kao sto su to i nasi dedovi bili.. Bez obzira na nase razlike mi moramo da sacuvamo jedinstvo i da uradimo najbolje sto mozemo za nasu zemlju Srbiju..

AleksandarBL

pre 2 godine

Jel ovo znaci distanciranje od Rusije?
Kosovo nije nicija očevina da ga se odričemo,to je naša kolijevka,naš identitet.
Kao što se ne smijemo odreći svog pisma,tako se ne smijemo odreći ni Kosova.
Sto ne potpišemo nije predato, imperije su bile i urušavale se..
Ko će znati kako će svijet izgledati za 50-100 godina, tuđe nećemo,svog ne trebamo da se odričemo, naši preci su ginuli za to Kosovo..

Može Evropa ali da nas ne uslovljava da se odreknemo svog dijela teritorije...

drvobradi

pre 2 godine

90 dana vojni rok je osnovna pešadijska obuka, na kojoj zapravo malo vežbate, imate 4 gađanja (ukupno manje od 80 ispucanih metaka), malo trčite i vičete juriš (nekada sa zaštitnom maskom), kopate rov i vežbate atomski s desna i leva (obavezno kragna da se podigne). Generalno beskorisno.

Zemljoradnik

pre 2 godine

Ако запад тако каже, ја бих им веровао, и предложио да иста аналогија важи за нас. Дакле Србија је Украјина, а Нато је Русија. Зашто се председник на то не позива? Нека Русије и Путина, да ми гледамо наше.
(mr, 06. maj 2022 21:24)

- Ako nije u redu što je NATO napao Srbiju, onda nije u redu što je Rusija napala Ukrajinu. Ako je u redu što je Rusija napala Ukrajinu, onda je u redu što je NATO napao Srbiju. Ja znam da bi naši ljudi voleli da je nekako ipak u redu što je Rusija napala Ukrajinu, ali nikako ne ide ta logika. I nije u redu. Nije u redu šta je NATO uradio nama, nije u redu ni šta je Rusija uradila Ukrajini.

Sasa

pre 2 godine

ako je pitanje pred medjunarodnim sudem pogresno bilo i trebalo je da glasi drugacije, sta sprecava da se to pitanje postavi sad? Dali su to mozda zapadne sile (mentori) koje same ne priznaju taj sud kojenas sprecavaju i ucjenuju kojekakvim jadnim kvazi investicijama?

Osim toga EU juri ogromnom brzinom u najvecu krizu ikad zabiljezena i od pola godine do dve EU ce da se bavi svojim problemima i socijalnom nemirima i uopste nece da bude u stanju da se bavi Srbijom.

Goran

pre 2 godine

90 dana vojni rok je osnovna pešadijska obuka, na kojoj zapravo malo vežbate, imate 4 gađanja (ukupno manje od 80 ispucanih metaka), malo trčite i vičete juriš (nekada sa zaštitnom maskom), kopate rov i vežbate atomski s desna i leva (obavezno kragna da se podigne). Generalno beskorisno.
(drvobradi, 06. maj 2022 23:54)
A šta bi ti, sanduk municije, pa kao na svadbi?!?
Druže, ti ako hoćeš da budeš Rambo, ima i za to obuka...uopšte nije beskorisno, naprotiv.

Makedonac

pre 2 godine

Makedonija promenila ime drzave, pa evo je u EU. Sad ce da nas uslovljavaju bugari sve i svacem jos 10 godina, pa posle i neki drugi...Lako je odreci se neceg, al je posle nemoguce da se vrati. Dobro razmislite kad idete na referendum. Bez sigurnih garancija za instant ulazak u EU niko ne treba ni da razmislja na takve besmislene odluke. Sve najbolje zelim Srbiji.

Dule

pre 2 godine

Da, znam, mi nikako ne volimo pravila, i da nešto mora. Naročito su rad i škola nepoželjni. A onda mora red i zakon, ne može divlja korupcija, ma ... ko je to video? Strašno! Daleko lepa kuća toj EU.
(Krsta, 6. maj 2022 23:16)

Kad bi oni sledili svoja pravila to bi bilo ok, evo pogledaj samo ovo oko nafte

Neko iz mase

pre 2 godine

Evropske firme investiraju u Srbiju ne zato što smo mi "na evropskom putu" jer to je samo floskula. One investiraju jer vide svoj interes da ostvare profit. I još bi više investirali kad bi bilo manje korupcije, ali to je već do nas.
Dakle, to što mi imamo najveću razmenu sa EU to ne znači ništa. Imaju i Norveška, Turska, Švajcarska koje nisu u EU.
Mi, kao država treba da se menjamo na bolje i to je naš evropski put. Političke ucene, da mi trgujemo svojom teritorijom, da uvodimo bilo kome sankcije, to nek radi ko hoće i ko mora. Neće neka nemačka firma otići iz Srbije zbog sankcija Rusiji. Otićiće ako ovde ne može da ostvari profit.

Dijagnosticar

pre 2 godine

Mojsilovicu i Pedja, svaka vam cast ljudine.
Bez obzira na dve razlicite tacke gledista, u obe se uocava patriotizam.
To je pokazatelj i smernica, u istoriji su najbolje prolazile neutralne drzave, mada nama je to po geografskom polozaju nemoguca misija.
Za najbitnija politicka pitanja narod, kroz referendum, treba da odluci.
Ja sam poput Mojsilovica srcem uz istocni blok i kulturu, ali ne mogu da budem licemer i kazem da Pedja gresi u svojim stavovima.
Ovo je klasican sukob izmedju srca i glave.

maks

pre 2 godine

Cela priča je zbog zadnje tačke.Nema dobre odluke i sa sankcijama i bez njih smo nadrljali.Doneti neke formalne(recimo prema nekim pojedincima jer su tako počeli i u EU) sankcije uz objašnjenje Rusima da moramo taktizirati jer nas ucenjuju.