Ponedeljak, 25.04.2022.

08:00

Rat – dan 61: "Sabotaža Kijeva"; U Donjecku poginulo dvoje dece; Nova masovna grobnica u Mariupolju?

Drugi dan Uskrsa i 61. dan rata u Ukrajini. Pregovori nikad dalji.

Izvor: B92

Rat – dan 61: "Sabotaža Kijeva"; U Donjecku poginulo dvoje dece; Nova masovna grobnica u Mariupolju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

DM32

pre 2 godine

@Josip Ukrajina se pocela naoruzavati davno prije Ruskog napada. Vidjecemo da li ce sloboda umjeti da pjeva kao sto su sužnji pjevali o njoj.

Zainteresovan

pre 2 godine

(Nezainteresovan, 25. april 2022 18:33)

A da li branio otadžbinu i da je napadne agresor kome je tvoja otadžbinska vlast gurnula prst u oko i jasno i drsko i otvoreno je provocirala, ili bi rekao pa čekaj, zar da ginem braneći takvu vlast koja mi oblikuje takvu otadžbinu i uvodi u takvu budućnost? I da moja deca i kumovi i prijatelji i sav narod gine za te sumanute ljude, samozvane narodne vođe?

Da l’ ste normalni

pre 2 godine

Ovi sto navijaju ciji je veci su oni tihi huskaci. Kao ja nisam za rat ali… drugovi, kakve veze ima da li ti ispred njuske pukne 50 kilo ili megatona? Peonta je da Ujedinjene Nacije ne treba da postoje u ovom formatu jer nisu zaustavile niti jedan rat do sad. Zasto? Zato sto postoje povlascene clanice, a kad imas povlascene onda tu vlada zakon jaceg. Da je UN kao sto nije, sve clanice bi imale obavezu da posalju svoje vojske da razvade sukobljene strane i stave ih za sto da razgovaraju. Ako ne mogu, onda iskljucenje ibe zemlje iz svih tokova trgovine i komunikacija. Ko ne zeli, takodje u izolaciju. Pravila ista za sve.

Nikola

pre 2 godine

Prvslavci sta da kažem, sramota, ja sam katolik, a nisu imali srama rusi da poštuju svoj uskrs i sve, sramota stvarno, nije džabe Putin bio komunista

Da l’ ste normalni

pre 2 godine

Znaci realna mogućnost je da nas napadnu Rusija i Republika Srpska?? Mani se ti hipotetickih mogucnosti,nego se drzi onoga sto se desilo i sto su istorijske činjenice. Nas Rusi nikada nisu vojno napali i bombardovali. Nikada. A bombardovali su nas Nato 1999,saveznici 1944,Nemci 1941,Austrougari 1914. To su cinjenice i fakti tako da je jasno zašto jedne smatramo saveznicima,a druge neprijateljima.
(XY, 25. april 2022 18:51)

Ne znas ti bas puno o Rusiji i nama. Prvo, 1992. su GLASALI da nam se uvedu sankcije. Drugo, 1999. nismo dobili nikakvu pomoc od njih. Trece, 1939-1941 su bili na strani adolfa. Cetvrto, ne napdamo, samo vojna vezba. Do vidjenja, prijatno.

rebro

pre 2 godine

@hm, S. Koreja nema ni promil para kao Ameri i Južnokoreanci, ali bi samo artiljerijom poravnali 40km udaljeni Seul. I to Ameri javno priznaju. NEma nikakve odbrane od toga. Pritom imaju i nuklearno naoružanje, i moćna Amerika im ne sme ama baš ništa. Samo udaraju sanksije i opet ništa. Isto i sa Kubom.

Dule

pre 2 godine

@ Oliver
Brate moj, Amerika je otišla u Avganistan zato što je Taliban bombardovao Njujork, i za 20 godina izgubila 2,500 vojnika.[..]
(Broj 1, 25. april 2022 23:31)

SAUDIJCI SU se sa avionom zaleteli u neke zgrade, napad su takodje oni organizovali, pa ste vi unistili AVGANISTANCE?
Zvuci mi kao sjajan povod.

Rusija kad je izasla iz Afganistana, napravili su paradu, izasli lagano i onda je ta vlada trajala jos 3 godine, dok se SSSR nije raspao.

Scene americke bezanije smo svi videli, i vlada je trajala koliko? Dok si rek'o "PreCednik Avganistana pobeze sa 200 miliona dolara"

Ma daj

pre 2 godine

@hm
A da ja tebe pitam nesto?
Prvo tvoja logika ti je, rusko nuklearno oruzje je losije, jer imaju manje novca. Mada mislim da je Rusima cak nuklearna tehnologija bitnija od bilo kog konvencionalnog oruzja, jer im predstavlja sredstvo opstanka, pa da i najvise ulazu u isto.
NATO moze i konvencionalno da ratuje sa Rusima. Ali Rusi ne mogu sa NATOM.
Drugo, zar je bitno cija je jaca i ako je bar a bar najverovatnije? I onako bi sve otislo do djavola.
Trece, mogu da ih obore kad hoce? Jeste, mogu. Ovi bace nekoliko hiljada, sve ce da ih poobaraju.
I pitanje, sto ne krenu na Rusiju onda?
Sto se biju preko kicme jadnih Ukrajinaca?
Mislim ako se vec ne plase, a zele da "urazume" Ruse?
Onda direkt i resis pricu.
Ni pentagon ne prica tu pricu.

Broj 1

pre 2 godine

@ Oliver
Brate moj, Amerika je otišla u Avganistan zato što je Taliban bombardovao Njujork, i za 20 godina izgubila 2,500 vojnika. Rusija je išla u Avganistan u dva cuga, bez ikakvog razloga, i za sve ukupno 10-ak godina izgubila oko 25,000 vojnika. Što se tiče nuklearnog argumenta, neozbiljno bi bilo odgovarati, pod predpostavkom da se i rusima živi.

@ Jaaa
Rođeni, NATO ni pod razno neće slati trupe u Ukrajinu, pošto je znatno jeftinije naoružavati 40 miliona ukrajinaca. Ukrajina je nažalost kolateralna šteta, fajluj pod - život nije fer.

Sve najbolje iz srpskog Brooklyn-a

Josip

pre 2 godine

@bobanov odgovor

Prijatelju, zamjenjujes teze, ali zestoko.

1. Zrtve i razaranja u Ukrajini su posljedice ruske agresine, a ne zapadne pomoci.

2. Zapad salje pomoc zato sto je Ukrajina trazi.

3. Ukrajina trazi pomoc da se obrani od Rusije jer ne zeli pod njihovu cizmu - i pri tome ne pitaju ni za zrtve niti za cijenu.
4. Sloboda nema cijenu, a tko slobode nema, taj o slobodi sanja.

direk

pre 2 godine

Ovi Ukrainci bas su bezobrazni. Ne daju uopste rusima da im osvoje zemlju. Kako uopste misle da ih Rusi oslobode ako oni sami nece. Bas cudan narod ovi Ukrainci.

hm

pre 2 godine

@Oliver
O cemu ti?
NATO ima nuklearno oruzje, kao i Rusija, samo modernije i naprednije, jer ima neuporedivo vise novca od Rusije.
Pored toga, NATO ima NEUPOREDIVO vise konvencionalnog oruzja od Rusije.
I naravno, raketni stit, koji su Amerikanci instalirali u Evropi.
Uz to, NATO vojska je na granici Rusije...
Dakle, ako su izjednaceni po nuklearnom arsenalu, a NATO neuporedivo jaci u konvencionalnom oruzju (25 000 aviona NATO, 3 500 Rusija...), i NATO ima raketni stit koji neutralise ruske nuklearne rakete, pri cemu NATO moze da lansira nuklearke na Rusiju s njene granice, ko je tu jaci?
Nemoj da se zavaravas, jasno je da je NATO neuporedivo jaci. I ne samo NATO, USA je neuporedivo mocnija od Rusije, to cak ni Rusi ne negiraju.

Jaaa

pre 2 godine

Braćo Srbi, opet pretačete iz šupljeg u prazno… NATO je jednostavno jači od rusije, dopadalo se to nama ili ne. To je već odavno jasno svima koji znaju da broje do 10, i raščistili su sa činjenicom da život nije fer. Direktna posledica suprotnog načina razmišljanja su 4 rata koja smo izgubili pre 20 godina, i sada je vreme da se okrenemo sebi. Za tih istih 20 godina, populacija amerike je skočila za 50 miliona, a rusije opala za 2. Toliko, i puno pozdrava iz bratskog Njujorka :)
(Broj 1 NYC, 25. april 2022 20:36)

Vidim uđoše u Ukrajinu da isteraju Ruse...

Oliver

pre 2 godine

@broj 1 NYC

Netacno. Nato je mozda jaci od Rusije samo u konvencionalnom oruzju,ali se taj imbalans vojne moći ponistava mocnim ruskim nuklearnim oružjem. Za vreme Hladnog rata je bilo obrnuto: SSSR je bio jaci konvencionalno,ali su Amerikanci parirali nuklearnim oružjem u Evropi. Kao sto tada SSSR nije smeo da napadne zapadnu Evropu zbog nuklearnog oružja,tako danas Nato ne sme da napadne Rusiju iz istog razloga. Dakle, Nato sveukupno nije jaci od Rusije. Uostalom,videli smo Nato dvadeset godina na delu u Avganistanu. I bolje da nismo zbog teske blamaže!

Broj 1 NYC

pre 2 godine

Braćo Srbi, opet pretačete iz šupljeg u prazno… NATO je jednostavno jači od rusije, dopadalo se to nama ili ne. To je već odavno jasno svima koji znaju da broje do 10, i raščistili su sa činjenicom da život nije fer. Direktna posledica suprotnog načina razmišljanja su 4 rata koja smo izgubili pre 20 godina, i sada je vreme da se okrenemo sebi. Za tih istih 20 godina, populacija amerike je skočila za 50 miliona, a rusije opala za 2. Toliko, i puno pozdrava iz bratskog Njujorka :)

Aleksandar

pre 2 godine

Srbija treba da nam bude preča od Rusije, ali vidim da ima i drugih, kao '48.

Mi smo u Evropi, slabi i mali, okruženi NATO i EU državama, naši su ljudi i deca uglavnom na Zapadu, oni su nam i najveći ulagači. Ne trebaju nam nove devedesete. Sankcije Rusima za protivusluge Zapada. Pozdrav Rusima i da se ne ljubimo.

bobanov odgovor

pre 2 godine

@(Nezainteresovan, 25. april 2022 18:33)

Pa naravno da bi branio od bilo kog agresora kao svaki normalan gradjanin, ili se bar nadam da po tom pitanju bar svi razmisljamo isto.
Nervira me samo sto ljudi osudjuju zasto neki brane Rusiju u ovom trenutku, kao sto si ti zapoceo sa osudjivanjem.
Ako svi znamo sta bi Amerika uradila u istoj situaciji i sta je do sada radila pa nikom nista, niko od nas nije raspravljao o tome i napadao ili branio Ameriku, zasto bi sada onda to radili za Rusiju, mnogo je nepravedno sto se sve ovako desava.
A sad ta "pomoc" od Evrope i Amerike za Ukrajnu sto stalno salju je
vojna pomoc, da bi sto duze trajalo, vise zrtava, vise razaranja, i onda ta pomoc nije besplatna nego to treba da se vrati, i to uz kamatu, na kraju ce se pricati duzan si ko Ukrajina. Ako zele da im stvarno pomognu sto im onda nisu obrisali dug koji imaju.
Nije sve bas tako jednostavno..

XY

pre 2 godine

@nezainteresovan


Znaci realna mogućnost je da nas napadnu Rusija i Republika Srpska?? Mani se ti hipotetickih mogucnosti,nego se drzi onoga sto se desilo i sto su istorijske činjenice. Nas Rusi nikada nisu vojno napali i bombardovali. Nikada. A bombardovali su nas Nato 1999,saveznici 1944,Nemci 1941,Austrougari 1914. To su cinjenice i fakti tako da je jasno zašto jedne smatramo saveznicima,a druge neprijateljima.

Nezainteresovan

pre 2 godine

@bobanov odgovor

Pa sve si lepo napisao samo nisi odgovorio da li bi branio ovo parce planete zemlje? Jedino sta si napisao su samo pokusaji opravdanja rusa. Ja nisam pisao o Meksiku nego sta je realna mogucnost da se nama desi... da ja odgovorim Ja big branio svoju otadzbinu ko god da je napao...rusi nato pa da se desi I da nas napadne Republika Srpska....jednako bi se borioprotiv svih...

Dosadio mu sah

pre 2 godine

Putin je ceo svet zbunio sa vojnim planovima.
Kao profesionalni igrac dzin romia, stalno uzima karte koje mu nisu potrebne i tako drzi protivnike zbunjene i u stalnom strahu.

Oliver

pre 2 godine

@nezainteresovan


Poredjenje ti nije ispravno. Prvo,Srbija je vojno neutralna,a Ukrajina nije vojno neutralna. Mi ne zelimo u ODKB,a Ukrajina je javno htela u NATO. Da je Ukrajina proglasila neutralnost kao mi,Rusija je nikad ne bi napala. A da mi hocemo u ODKB,e onda bi ti paralela bila adekvatna. Ali mi necemo u ODKB,kao sto necemo u NATO.
Drugo,mi nismo jedina drzava u Evropi koja je neutralna i okruzena Nato clanicama. Vojno neutralne drzave su Austrija,Svajcarska,Irska,Finska i Svedska. Da li je Austrija okruzena sa svih strana Nato clanicama? Jeste. Da li je Svajcarska sa svih strana okruzena Nato clanicama? Jeste. Zasto onda niko njih ne pritiska da udju u Nato nego samo nas? A nas su surovo i bezrazložno bombardovali bez odobrenja Saveta bezbednosti UN,koji je jedini nadležan da dozvoli legalnu vojnu akciju.

bobanov odgovor

pre 2 godine

@(Nezainteresovan, 25. april 2022 17:18)

Pa evo prvo ako si neutralan kao mi onda ne ugrozavas nikoga jer si izabrao neutralnost. Imamo saradnju sa svim stranama.
E sad zamisli da Rusi i Kinezi imaju vojnu aliansu kao Nato, mozes da dodas u taj savez jos neke zemlje nije ni bitno, e sad zamisli da u taj savez hoce da udje Meksiko, nece neutralnost nego bas u taj vojni savez koji sluzi na primer za odbranu od Amerike. Meksiko koji je pored amerike, granice se i onda tu mogu Rusi i Kinezi da postave baze, vojsku, razne tipove naoruzanja, mozda neke bioloske labaratorije da rade neke testove i bog zna sta... Sta bi Amerika uradila kao svetska vojna sila zabrinuta za svoju bezbednost? Ja bar mislim da svi znamo odgovor..
Amerika je do sad vodila mnogo ratova, naravno ne na svojoj teritoriji, na mnogo brutalniji nacin pa se nesto ne secam da im je neko uveo sankcije ili da je bilo bar priblizno medijski ispraceno i da je bila bilo kakva podrska za te napacene zemlje, a mi smo jedna od tih zemalja..

Molim i ja lepo objavite komentar.

Nezainteresovan

pre 2 godine

Lepo je videti kako pojedini delovi srpskog naroda sa radoscu opravdavaju rusku agresiju na ukrajinu. Ali ja hocu da postavim pitanje...ako ukrajina nema pravo da bira gde hoce I s kim hoce, Muslim lepo da li Srbija ima pravo da bude neutralna vojno ako se to ne svida NATO-u jer smo okruzeni. Samo mi odgovorite ako nato proceni da Srpska "neutralnost"(citaj saradnja sa ruskom i kineskom vojskom) njih ugrozava I stvara prema njihovom misljenju pretnju po njihovu bezbednost I lepo kao rusi ukrajinu odluce da nas disciplinuju. Ocemo li svi lepo da odlozimo oruzje jer bozell moj mogu ce da poginu I civili ili ce te da branite ovo parce zemlje. Molim sve rusoljubce da mi odgovore I da isto je nemojte izmisljati....jer sutra mogu tvrditi da mi ugnjetavamo Madarsku, rumunsku bugarsku manjinu u Srbiji....I eto povoda za rat da "oslobode" ko sto sad rusi oslobadaju.

Lepo molim objavite komentar

objavite mi komentar

pre 2 godine

Mislio sam da Rusija moze da unisti Ukrajnu za nedelju dana a sad sam promenio misljenje, oni mogu da uniste Ukrajnu za cak par minuta sa novom raketom. Ukrajinska vojska je od pocetka u Mariupolju, Rusi dva meseca pokusavaju da osvoje grad ulicu po ulicu a mogli su jednom raketom za par minuta da uniste ceo i tu vojsku u Mariupolju, pa sad ne znam jel su Rusi glupi ili mozda nisu tolki monstrumi posto i oni ovako ginu da bi sacuvali obican narod..

Ma daj

pre 2 godine

Zanimljivi su ovi ukrajiski izvestaji sa ratista. Ne znam zaista sta se tamo desava. Ko napreduje, ko nazaduje, mozda se to i menja sporadicno. Ali secam se vesti od pre nedelju dana da Rusi pokusavaju da zauzmu Izjum, da bi Rusi koliko sutra izbacili snimak iz sred Izjuma. Takodje postoji ruski snimak na samom ulazu u Rubiznu. Na tabli.
Pa onda kazu drze odredjene delove Mariupolja, a posle samo podrume celicane... pa napreduju, ali malo, pa napreduju, ali uz gubitke, ali mi cemo to sutra povratiti, pa nazaduju... nije Rusima za verovati, ali nije ni Ukrajincima. A tek britancima...

Oliver

pre 2 godine

U pravu ste,Rusija sporo napreduje. Brzi su bili Amerikanci dvadeset godina u Avganistanu,narocito kad su bezali sa kabulskog aerodroma drzeci se za tockove aviona!

Oliver Nedeljković

pre 2 godine

UŽIVO Kadirov najavio: "Potpuno oslobođenje";

Sudeći po naslovima u kojima ima previše Kadirova, može se zaključiti da rat protiv Ukraine vodi isključivo Kadirov, a da sve to, iz pozorišne lože, posmatra botoksirani kepec iz Kremlja, koji sa tim "nema nikakve veza".

Nnnn

pre 2 godine

@Priznajte da ste svi kao i ja do ove agresije mislili da je Rusija velika svetska sila, zar ne? Ispostavilo se da nije ni velika regionalna sila.
Nemanja Novi Beograd
Mislio sam da je Rusija velika svetska sila to je tacno i ispostavilo se da jeste.Ukrajina nije ni mala ni slaba a pomazu i naoruzavaju je svi,dok Rusi imaju 150K vojnika sa starim naoruzanjem.Sta bi bilo da je stvarno rat i da Rusija upotrebi vojsku i oruzje koje se inace upotrebljava u ratu onako kako se inace koristi u ratnom stanju mogu da zamislim.Propaganda neprolazi kod mene da je stvarno Rusija slaba odavno bi smo gledali “mirovnu misiju” NATO u Ukrajini.

Nemanja Novi Beograd

pre 2 godine

Priznajte da ste svi kao i ja do ove agresije mislili da je Rusija velika svetska sila, zar ne? Ispostavilo se da nije ni velika regionalna sila.

Yury Bulakh Japan

pre 2 godine

Malo su se zapili pa zapalili cigaru pored kanistera.
(KGB, 25. april 2022 11:55)

Upravo si opisao Rusa, njih 95-99%. Znam, bio sam tamo…

Dobrivoje

pre 2 godine

Od 2014 mislio sam da Rusija moze sravniti Ukrajinu za nedelju dana. Ipak nije ni blizu toga. Ovo sto Ukrajina radi i kakav otpor pruza je herojski.

Nikola

pre 2 godine

Pa bilo je i krajnje vreme da gadjaju zeleznicu i mostove. Kod nas NATO rusio mostove,gadjao vozove u pokretu i to putnicke.
Boris Dzonson se hvalio da je stigao u Kijev " velicanstvenom ukrajinskom zeleznicom " ...Mnogo mlitavo Rusi gadjaju ciljeve u Ukrajini i previse probirljivo.

[Z]

pre 2 godine

(Marko, 25. april 2022 08:53)

Ko je “puno jaci” ovde?!
Rusi krenuli sa 150k vojnika na najvecu evropsku zemlju koja je naoruzavana, obucavana, opremana, ukopavana od 2014?! Da ne pricam o iskustvu koje imaju.

Svasta…

Ovo je prvi put da Rusi gadjaju infrastrukturne objekte. To je nama NATO radio otpocetka. Zeleznica, putevi, energetika, voda… netaknuti u Ukrajini.

Kad se kaze “puno jaci”, u kom smislu mislis? Ovo je spec. operacija, nije sudar vojski.

Sto se tice one celicane.
Dva meseca je na Kosarama 2000 regruta branilo karaulu od OVK, albanske vojske i Legije stranaca. I odbranilo.
Neko se cudi sto 2 nedelje Rusi ne mogu da isteraju ko zna koliko vojnika iz podzemih bunkera.

Itd, itd…

mikula

pre 2 godine

154 kilometra od Ukrajinske granice duboko u Rusiji Ukrajinci uništavaju depo sa gorivom sa kojeg se snabdijevaju ruske trupe u Donbasu. Znak da Ukrajinci vrlo ozbiljno shvaćaju vojnu situaciju i da ne razmišljaju o povlačenju niti kakvim ustupcima zarad mira..
(Bo_Sana_c, 25. april 2022 09:33)
Iz ovog komentara mogu da zakljucim sledece: bravo ukrainci vi ste nasi junaci! uspeli ste da pogodite ili diverzijom da unistite depo za skladiste nafte negde u rusiji, samo hrabro.. a to sto vam je zemlja koja je inace veca od francuske devastirana, verovatno trajno rascepana, narod raseljen, ocajan i gladan, to sto vam ljudi ginu to nema veze.. kako bi vam pomogli iz celog sveta cemo vam poslati staro oruzje kao nesebicnu podrsku da se nastavi vasa pogibija i unistavanje...
Po reakcijama zapada koji obozava ukrajinski narod se vidi da su se od ukrakne oprostili a kad je takva situacija daj da se poubijaju sto vise.. zato se salje oruzje

Aca bg

pre 2 godine

Gori skladiste nafte 150km od ukrajinske granice?Ili je nesrecni slucaj ili diverzija,ili su ga necim pogodili.Ne zna se sta je gore.Braco Rusi,uzmite to nesto Donbasa i Luganska sto je jos ostalo da uzmete i zavrsavajte ovo.Naravno,bez pregovora,taknuto- maknuto!Ali vec od prekosutra da krene reforma vojske.Svaka cast na nuklearnim i krstarecim raketama,ali ostali deo vojske je blagi uzas.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Tuku Ukrajinci i dalje po Ruskoj teritoriji,neutralan sam citavo vreme ali za ovakav otpor koji pruzaju puno jacem protivniku skidam im kapu.
(Marko, 25. april 2022 08:53)




Zar nije bolje da se “ne tuku” između sebe Rusi i Ukrajinci?! Da ratni profiteri i šljam od političara ne zarađuje na smrti sirotinje?!

Bo_Sana_c

pre 2 godine

154 kilometra od Ukrajinske granice duboko u Rusiji Ukrajinci uništavaju depo sa gorivom sa kojeg se snabdijevaju ruske trupe u Donbasu. Znak da Ukrajinci vrlo ozbiljno shvaćaju vojnu situaciju i da ne razmišljaju o povlačenju niti kakvim ustupcima zarad mira..

mikula

pre 2 godine

154 kilometra od Ukrajinske granice duboko u Rusiji Ukrajinci uništavaju depo sa gorivom sa kojeg se snabdijevaju ruske trupe u Donbasu. Znak da Ukrajinci vrlo ozbiljno shvaćaju vojnu situaciju i da ne razmišljaju o povlačenju niti kakvim ustupcima zarad mira..
(Bo_Sana_c, 25. april 2022 09:33)
Iz ovog komentara mogu da zakljucim sledece: bravo ukrainci vi ste nasi junaci! uspeli ste da pogodite ili diverzijom da unistite depo za skladiste nafte negde u rusiji, samo hrabro.. a to sto vam je zemlja koja je inace veca od francuske devastirana, verovatno trajno rascepana, narod raseljen, ocajan i gladan, to sto vam ljudi ginu to nema veze.. kako bi vam pomogli iz celog sveta cemo vam poslati staro oruzje kao nesebicnu podrsku da se nastavi vasa pogibija i unistavanje...
Po reakcijama zapada koji obozava ukrajinski narod se vidi da su se od ukrakne oprostili a kad je takva situacija daj da se poubijaju sto vise.. zato se salje oruzje

Dobrivoje

pre 2 godine

Od 2014 mislio sam da Rusija moze sravniti Ukrajinu za nedelju dana. Ipak nije ni blizu toga. Ovo sto Ukrajina radi i kakav otpor pruza je herojski.

[Z]

pre 2 godine

(Marko, 25. april 2022 08:53)

Ko je “puno jaci” ovde?!
Rusi krenuli sa 150k vojnika na najvecu evropsku zemlju koja je naoruzavana, obucavana, opremana, ukopavana od 2014?! Da ne pricam o iskustvu koje imaju.

Svasta…

Ovo je prvi put da Rusi gadjaju infrastrukturne objekte. To je nama NATO radio otpocetka. Zeleznica, putevi, energetika, voda… netaknuti u Ukrajini.

Kad se kaze “puno jaci”, u kom smislu mislis? Ovo je spec. operacija, nije sudar vojski.

Sto se tice one celicane.
Dva meseca je na Kosarama 2000 regruta branilo karaulu od OVK, albanske vojske i Legije stranaca. I odbranilo.
Neko se cudi sto 2 nedelje Rusi ne mogu da isteraju ko zna koliko vojnika iz podzemih bunkera.

Itd, itd…

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Tuku Ukrajinci i dalje po Ruskoj teritoriji,neutralan sam citavo vreme ali za ovakav otpor koji pruzaju puno jacem protivniku skidam im kapu.
(Marko, 25. april 2022 08:53)




Zar nije bolje da se “ne tuku” između sebe Rusi i Ukrajinci?! Da ratni profiteri i šljam od političara ne zarađuje na smrti sirotinje?!

Bo_Sana_c

pre 2 godine

154 kilometra od Ukrajinske granice duboko u Rusiji Ukrajinci uništavaju depo sa gorivom sa kojeg se snabdijevaju ruske trupe u Donbasu. Znak da Ukrajinci vrlo ozbiljno shvaćaju vojnu situaciju i da ne razmišljaju o povlačenju niti kakvim ustupcima zarad mira..

Aca bg

pre 2 godine

Gori skladiste nafte 150km od ukrajinske granice?Ili je nesrecni slucaj ili diverzija,ili su ga necim pogodili.Ne zna se sta je gore.Braco Rusi,uzmite to nesto Donbasa i Luganska sto je jos ostalo da uzmete i zavrsavajte ovo.Naravno,bez pregovora,taknuto- maknuto!Ali vec od prekosutra da krene reforma vojske.Svaka cast na nuklearnim i krstarecim raketama,ali ostali deo vojske je blagi uzas.

Nikola

pre 2 godine

Pa bilo je i krajnje vreme da gadjaju zeleznicu i mostove. Kod nas NATO rusio mostove,gadjao vozove u pokretu i to putnicke.
Boris Dzonson se hvalio da je stigao u Kijev " velicanstvenom ukrajinskom zeleznicom " ...Mnogo mlitavo Rusi gadjaju ciljeve u Ukrajini i previse probirljivo.

Nemanja Novi Beograd

pre 2 godine

Priznajte da ste svi kao i ja do ove agresije mislili da je Rusija velika svetska sila, zar ne? Ispostavilo se da nije ni velika regionalna sila.

Nezainteresovan

pre 2 godine

Lepo je videti kako pojedini delovi srpskog naroda sa radoscu opravdavaju rusku agresiju na ukrajinu. Ali ja hocu da postavim pitanje...ako ukrajina nema pravo da bira gde hoce I s kim hoce, Muslim lepo da li Srbija ima pravo da bude neutralna vojno ako se to ne svida NATO-u jer smo okruzeni. Samo mi odgovorite ako nato proceni da Srpska "neutralnost"(citaj saradnja sa ruskom i kineskom vojskom) njih ugrozava I stvara prema njihovom misljenju pretnju po njihovu bezbednost I lepo kao rusi ukrajinu odluce da nas disciplinuju. Ocemo li svi lepo da odlozimo oruzje jer bozell moj mogu ce da poginu I civili ili ce te da branite ovo parce zemlje. Molim sve rusoljubce da mi odgovore I da isto je nemojte izmisljati....jer sutra mogu tvrditi da mi ugnjetavamo Madarsku, rumunsku bugarsku manjinu u Srbiji....I eto povoda za rat da "oslobode" ko sto sad rusi oslobadaju.

Lepo molim objavite komentar

direk

pre 2 godine

Ovi Ukrainci bas su bezobrazni. Ne daju uopste rusima da im osvoje zemlju. Kako uopste misle da ih Rusi oslobode ako oni sami nece. Bas cudan narod ovi Ukrainci.

Oliver Nedeljković

pre 2 godine

UŽIVO Kadirov najavio: "Potpuno oslobođenje";

Sudeći po naslovima u kojima ima previše Kadirova, može se zaključiti da rat protiv Ukraine vodi isključivo Kadirov, a da sve to, iz pozorišne lože, posmatra botoksirani kepec iz Kremlja, koji sa tim "nema nikakve veza".

Aleksandar

pre 2 godine

Srbija treba da nam bude preča od Rusije, ali vidim da ima i drugih, kao '48.

Mi smo u Evropi, slabi i mali, okruženi NATO i EU državama, naši su ljudi i deca uglavnom na Zapadu, oni su nam i najveći ulagači. Ne trebaju nam nove devedesete. Sankcije Rusima za protivusluge Zapada. Pozdrav Rusima i da se ne ljubimo.

Broj 1 NYC

pre 2 godine

Braćo Srbi, opet pretačete iz šupljeg u prazno… NATO je jednostavno jači od rusije, dopadalo se to nama ili ne. To je već odavno jasno svima koji znaju da broje do 10, i raščistili su sa činjenicom da život nije fer. Direktna posledica suprotnog načina razmišljanja su 4 rata koja smo izgubili pre 20 godina, i sada je vreme da se okrenemo sebi. Za tih istih 20 godina, populacija amerike je skočila za 50 miliona, a rusije opala za 2. Toliko, i puno pozdrava iz bratskog Njujorka :)

Yury Bulakh Japan

pre 2 godine

Malo su se zapili pa zapalili cigaru pored kanistera.
(KGB, 25. april 2022 11:55)

Upravo si opisao Rusa, njih 95-99%. Znam, bio sam tamo…

XY

pre 2 godine

@nezainteresovan


Znaci realna mogućnost je da nas napadnu Rusija i Republika Srpska?? Mani se ti hipotetickih mogucnosti,nego se drzi onoga sto se desilo i sto su istorijske činjenice. Nas Rusi nikada nisu vojno napali i bombardovali. Nikada. A bombardovali su nas Nato 1999,saveznici 1944,Nemci 1941,Austrougari 1914. To su cinjenice i fakti tako da je jasno zašto jedne smatramo saveznicima,a druge neprijateljima.

Oliver

pre 2 godine

@nezainteresovan


Poredjenje ti nije ispravno. Prvo,Srbija je vojno neutralna,a Ukrajina nije vojno neutralna. Mi ne zelimo u ODKB,a Ukrajina je javno htela u NATO. Da je Ukrajina proglasila neutralnost kao mi,Rusija je nikad ne bi napala. A da mi hocemo u ODKB,e onda bi ti paralela bila adekvatna. Ali mi necemo u ODKB,kao sto necemo u NATO.
Drugo,mi nismo jedina drzava u Evropi koja je neutralna i okruzena Nato clanicama. Vojno neutralne drzave su Austrija,Svajcarska,Irska,Finska i Svedska. Da li je Austrija okruzena sa svih strana Nato clanicama? Jeste. Da li je Svajcarska sa svih strana okruzena Nato clanicama? Jeste. Zasto onda niko njih ne pritiska da udju u Nato nego samo nas? A nas su surovo i bezrazložno bombardovali bez odobrenja Saveta bezbednosti UN,koji je jedini nadležan da dozvoli legalnu vojnu akciju.

Oliver

pre 2 godine

U pravu ste,Rusija sporo napreduje. Brzi su bili Amerikanci dvadeset godina u Avganistanu,narocito kad su bezali sa kabulskog aerodroma drzeci se za tockove aviona!

bobanov odgovor

pre 2 godine

@(Nezainteresovan, 25. april 2022 17:18)

Pa evo prvo ako si neutralan kao mi onda ne ugrozavas nikoga jer si izabrao neutralnost. Imamo saradnju sa svim stranama.
E sad zamisli da Rusi i Kinezi imaju vojnu aliansu kao Nato, mozes da dodas u taj savez jos neke zemlje nije ni bitno, e sad zamisli da u taj savez hoce da udje Meksiko, nece neutralnost nego bas u taj vojni savez koji sluzi na primer za odbranu od Amerike. Meksiko koji je pored amerike, granice se i onda tu mogu Rusi i Kinezi da postave baze, vojsku, razne tipove naoruzanja, mozda neke bioloske labaratorije da rade neke testove i bog zna sta... Sta bi Amerika uradila kao svetska vojna sila zabrinuta za svoju bezbednost? Ja bar mislim da svi znamo odgovor..
Amerika je do sad vodila mnogo ratova, naravno ne na svojoj teritoriji, na mnogo brutalniji nacin pa se nesto ne secam da im je neko uveo sankcije ili da je bilo bar priblizno medijski ispraceno i da je bila bilo kakva podrska za te napacene zemlje, a mi smo jedna od tih zemalja..

Molim i ja lepo objavite komentar.

Josip

pre 2 godine

@bobanov odgovor

Prijatelju, zamjenjujes teze, ali zestoko.

1. Zrtve i razaranja u Ukrajini su posljedice ruske agresine, a ne zapadne pomoci.

2. Zapad salje pomoc zato sto je Ukrajina trazi.

3. Ukrajina trazi pomoc da se obrani od Rusije jer ne zeli pod njihovu cizmu - i pri tome ne pitaju ni za zrtve niti za cijenu.
4. Sloboda nema cijenu, a tko slobode nema, taj o slobodi sanja.

objavite mi komentar

pre 2 godine

Mislio sam da Rusija moze da unisti Ukrajnu za nedelju dana a sad sam promenio misljenje, oni mogu da uniste Ukrajnu za cak par minuta sa novom raketom. Ukrajinska vojska je od pocetka u Mariupolju, Rusi dva meseca pokusavaju da osvoje grad ulicu po ulicu a mogli su jednom raketom za par minuta da uniste ceo i tu vojsku u Mariupolju, pa sad ne znam jel su Rusi glupi ili mozda nisu tolki monstrumi posto i oni ovako ginu da bi sacuvali obican narod..

Jaaa

pre 2 godine

Braćo Srbi, opet pretačete iz šupljeg u prazno… NATO je jednostavno jači od rusije, dopadalo se to nama ili ne. To je već odavno jasno svima koji znaju da broje do 10, i raščistili su sa činjenicom da život nije fer. Direktna posledica suprotnog načina razmišljanja su 4 rata koja smo izgubili pre 20 godina, i sada je vreme da se okrenemo sebi. Za tih istih 20 godina, populacija amerike je skočila za 50 miliona, a rusije opala za 2. Toliko, i puno pozdrava iz bratskog Njujorka :)
(Broj 1 NYC, 25. april 2022 20:36)

Vidim uđoše u Ukrajinu da isteraju Ruse...

Ma daj

pre 2 godine

Zanimljivi su ovi ukrajiski izvestaji sa ratista. Ne znam zaista sta se tamo desava. Ko napreduje, ko nazaduje, mozda se to i menja sporadicno. Ali secam se vesti od pre nedelju dana da Rusi pokusavaju da zauzmu Izjum, da bi Rusi koliko sutra izbacili snimak iz sred Izjuma. Takodje postoji ruski snimak na samom ulazu u Rubiznu. Na tabli.
Pa onda kazu drze odredjene delove Mariupolja, a posle samo podrume celicane... pa napreduju, ali malo, pa napreduju, ali uz gubitke, ali mi cemo to sutra povratiti, pa nazaduju... nije Rusima za verovati, ali nije ni Ukrajincima. A tek britancima...

Nnnn

pre 2 godine

@Priznajte da ste svi kao i ja do ove agresije mislili da je Rusija velika svetska sila, zar ne? Ispostavilo se da nije ni velika regionalna sila.
Nemanja Novi Beograd
Mislio sam da je Rusija velika svetska sila to je tacno i ispostavilo se da jeste.Ukrajina nije ni mala ni slaba a pomazu i naoruzavaju je svi,dok Rusi imaju 150K vojnika sa starim naoruzanjem.Sta bi bilo da je stvarno rat i da Rusija upotrebi vojsku i oruzje koje se inace upotrebljava u ratu onako kako se inace koristi u ratnom stanju mogu da zamislim.Propaganda neprolazi kod mene da je stvarno Rusija slaba odavno bi smo gledali “mirovnu misiju” NATO u Ukrajini.

bobanov odgovor

pre 2 godine

@(Nezainteresovan, 25. april 2022 18:33)

Pa naravno da bi branio od bilo kog agresora kao svaki normalan gradjanin, ili se bar nadam da po tom pitanju bar svi razmisljamo isto.
Nervira me samo sto ljudi osudjuju zasto neki brane Rusiju u ovom trenutku, kao sto si ti zapoceo sa osudjivanjem.
Ako svi znamo sta bi Amerika uradila u istoj situaciji i sta je do sada radila pa nikom nista, niko od nas nije raspravljao o tome i napadao ili branio Ameriku, zasto bi sada onda to radili za Rusiju, mnogo je nepravedno sto se sve ovako desava.
A sad ta "pomoc" od Evrope i Amerike za Ukrajnu sto stalno salju je
vojna pomoc, da bi sto duze trajalo, vise zrtava, vise razaranja, i onda ta pomoc nije besplatna nego to treba da se vrati, i to uz kamatu, na kraju ce se pricati duzan si ko Ukrajina. Ako zele da im stvarno pomognu sto im onda nisu obrisali dug koji imaju.
Nije sve bas tako jednostavno..

hm

pre 2 godine

@Oliver
O cemu ti?
NATO ima nuklearno oruzje, kao i Rusija, samo modernije i naprednije, jer ima neuporedivo vise novca od Rusije.
Pored toga, NATO ima NEUPOREDIVO vise konvencionalnog oruzja od Rusije.
I naravno, raketni stit, koji su Amerikanci instalirali u Evropi.
Uz to, NATO vojska je na granici Rusije...
Dakle, ako su izjednaceni po nuklearnom arsenalu, a NATO neuporedivo jaci u konvencionalnom oruzju (25 000 aviona NATO, 3 500 Rusija...), i NATO ima raketni stit koji neutralise ruske nuklearne rakete, pri cemu NATO moze da lansira nuklearke na Rusiju s njene granice, ko je tu jaci?
Nemoj da se zavaravas, jasno je da je NATO neuporedivo jaci. I ne samo NATO, USA je neuporedivo mocnija od Rusije, to cak ni Rusi ne negiraju.

Ma daj

pre 2 godine

@hm
A da ja tebe pitam nesto?
Prvo tvoja logika ti je, rusko nuklearno oruzje je losije, jer imaju manje novca. Mada mislim da je Rusima cak nuklearna tehnologija bitnija od bilo kog konvencionalnog oruzja, jer im predstavlja sredstvo opstanka, pa da i najvise ulazu u isto.
NATO moze i konvencionalno da ratuje sa Rusima. Ali Rusi ne mogu sa NATOM.
Drugo, zar je bitno cija je jaca i ako je bar a bar najverovatnije? I onako bi sve otislo do djavola.
Trece, mogu da ih obore kad hoce? Jeste, mogu. Ovi bace nekoliko hiljada, sve ce da ih poobaraju.
I pitanje, sto ne krenu na Rusiju onda?
Sto se biju preko kicme jadnih Ukrajinaca?
Mislim ako se vec ne plase, a zele da "urazume" Ruse?
Onda direkt i resis pricu.
Ni pentagon ne prica tu pricu.

Nezainteresovan

pre 2 godine

@bobanov odgovor

Pa sve si lepo napisao samo nisi odgovorio da li bi branio ovo parce planete zemlje? Jedino sta si napisao su samo pokusaji opravdanja rusa. Ja nisam pisao o Meksiku nego sta je realna mogucnost da se nama desi... da ja odgovorim Ja big branio svoju otadzbinu ko god da je napao...rusi nato pa da se desi I da nas napadne Republika Srpska....jednako bi se borioprotiv svih...

Oliver

pre 2 godine

@broj 1 NYC

Netacno. Nato je mozda jaci od Rusije samo u konvencionalnom oruzju,ali se taj imbalans vojne moći ponistava mocnim ruskim nuklearnim oružjem. Za vreme Hladnog rata je bilo obrnuto: SSSR je bio jaci konvencionalno,ali su Amerikanci parirali nuklearnim oružjem u Evropi. Kao sto tada SSSR nije smeo da napadne zapadnu Evropu zbog nuklearnog oružja,tako danas Nato ne sme da napadne Rusiju iz istog razloga. Dakle, Nato sveukupno nije jaci od Rusije. Uostalom,videli smo Nato dvadeset godina na delu u Avganistanu. I bolje da nismo zbog teske blamaže!

Broj 1

pre 2 godine

@ Oliver
Brate moj, Amerika je otišla u Avganistan zato što je Taliban bombardovao Njujork, i za 20 godina izgubila 2,500 vojnika. Rusija je išla u Avganistan u dva cuga, bez ikakvog razloga, i za sve ukupno 10-ak godina izgubila oko 25,000 vojnika. Što se tiče nuklearnog argumenta, neozbiljno bi bilo odgovarati, pod predpostavkom da se i rusima živi.

@ Jaaa
Rođeni, NATO ni pod razno neće slati trupe u Ukrajinu, pošto je znatno jeftinije naoružavati 40 miliona ukrajinaca. Ukrajina je nažalost kolateralna šteta, fajluj pod - život nije fer.

Sve najbolje iz srpskog Brooklyn-a

Dosadio mu sah

pre 2 godine

Putin je ceo svet zbunio sa vojnim planovima.
Kao profesionalni igrac dzin romia, stalno uzima karte koje mu nisu potrebne i tako drzi protivnike zbunjene i u stalnom strahu.

Zainteresovan

pre 2 godine

(Nezainteresovan, 25. april 2022 18:33)

A da li branio otadžbinu i da je napadne agresor kome je tvoja otadžbinska vlast gurnula prst u oko i jasno i drsko i otvoreno je provocirala, ili bi rekao pa čekaj, zar da ginem braneći takvu vlast koja mi oblikuje takvu otadžbinu i uvodi u takvu budućnost? I da moja deca i kumovi i prijatelji i sav narod gine za te sumanute ljude, samozvane narodne vođe?

DM32

pre 2 godine

@Josip Ukrajina se pocela naoruzavati davno prije Ruskog napada. Vidjecemo da li ce sloboda umjeti da pjeva kao sto su sužnji pjevali o njoj.

Nikola

pre 2 godine

Prvslavci sta da kažem, sramota, ja sam katolik, a nisu imali srama rusi da poštuju svoj uskrs i sve, sramota stvarno, nije džabe Putin bio komunista

Da l’ ste normalni

pre 2 godine

Znaci realna mogućnost je da nas napadnu Rusija i Republika Srpska?? Mani se ti hipotetickih mogucnosti,nego se drzi onoga sto se desilo i sto su istorijske činjenice. Nas Rusi nikada nisu vojno napali i bombardovali. Nikada. A bombardovali su nas Nato 1999,saveznici 1944,Nemci 1941,Austrougari 1914. To su cinjenice i fakti tako da je jasno zašto jedne smatramo saveznicima,a druge neprijateljima.
(XY, 25. april 2022 18:51)

Ne znas ti bas puno o Rusiji i nama. Prvo, 1992. su GLASALI da nam se uvedu sankcije. Drugo, 1999. nismo dobili nikakvu pomoc od njih. Trece, 1939-1941 su bili na strani adolfa. Cetvrto, ne napdamo, samo vojna vezba. Do vidjenja, prijatno.

rebro

pre 2 godine

@hm, S. Koreja nema ni promil para kao Ameri i Južnokoreanci, ali bi samo artiljerijom poravnali 40km udaljeni Seul. I to Ameri javno priznaju. NEma nikakve odbrane od toga. Pritom imaju i nuklearno naoružanje, i moćna Amerika im ne sme ama baš ništa. Samo udaraju sanksije i opet ništa. Isto i sa Kubom.

Dule

pre 2 godine

@ Oliver
Brate moj, Amerika je otišla u Avganistan zato što je Taliban bombardovao Njujork, i za 20 godina izgubila 2,500 vojnika.[..]
(Broj 1, 25. april 2022 23:31)

SAUDIJCI SU se sa avionom zaleteli u neke zgrade, napad su takodje oni organizovali, pa ste vi unistili AVGANISTANCE?
Zvuci mi kao sjajan povod.

Rusija kad je izasla iz Afganistana, napravili su paradu, izasli lagano i onda je ta vlada trajala jos 3 godine, dok se SSSR nije raspao.

Scene americke bezanije smo svi videli, i vlada je trajala koliko? Dok si rek'o "PreCednik Avganistana pobeze sa 200 miliona dolara"

Da l’ ste normalni

pre 2 godine

Ovi sto navijaju ciji je veci su oni tihi huskaci. Kao ja nisam za rat ali… drugovi, kakve veze ima da li ti ispred njuske pukne 50 kilo ili megatona? Peonta je da Ujedinjene Nacije ne treba da postoje u ovom formatu jer nisu zaustavile niti jedan rat do sad. Zasto? Zato sto postoje povlascene clanice, a kad imas povlascene onda tu vlada zakon jaceg. Da je UN kao sto nije, sve clanice bi imale obavezu da posalju svoje vojske da razvade sukobljene strane i stave ih za sto da razgovaraju. Ako ne mogu, onda iskljucenje ibe zemlje iz svih tokova trgovine i komunikacija. Ko ne zeli, takodje u izolaciju. Pravila ista za sve.

Dobrivoje

pre 2 godine

Od 2014 mislio sam da Rusija moze sravniti Ukrajinu za nedelju dana. Ipak nije ni blizu toga. Ovo sto Ukrajina radi i kakav otpor pruza je herojski.

mikula

pre 2 godine

154 kilometra od Ukrajinske granice duboko u Rusiji Ukrajinci uništavaju depo sa gorivom sa kojeg se snabdijevaju ruske trupe u Donbasu. Znak da Ukrajinci vrlo ozbiljno shvaćaju vojnu situaciju i da ne razmišljaju o povlačenju niti kakvim ustupcima zarad mira..
(Bo_Sana_c, 25. april 2022 09:33)
Iz ovog komentara mogu da zakljucim sledece: bravo ukrainci vi ste nasi junaci! uspeli ste da pogodite ili diverzijom da unistite depo za skladiste nafte negde u rusiji, samo hrabro.. a to sto vam je zemlja koja je inace veca od francuske devastirana, verovatno trajno rascepana, narod raseljen, ocajan i gladan, to sto vam ljudi ginu to nema veze.. kako bi vam pomogli iz celog sveta cemo vam poslati staro oruzje kao nesebicnu podrsku da se nastavi vasa pogibija i unistavanje...
Po reakcijama zapada koji obozava ukrajinski narod se vidi da su se od ukrakne oprostili a kad je takva situacija daj da se poubijaju sto vise.. zato se salje oruzje

[Z]

pre 2 godine

(Marko, 25. april 2022 08:53)

Ko je “puno jaci” ovde?!
Rusi krenuli sa 150k vojnika na najvecu evropsku zemlju koja je naoruzavana, obucavana, opremana, ukopavana od 2014?! Da ne pricam o iskustvu koje imaju.

Svasta…

Ovo je prvi put da Rusi gadjaju infrastrukturne objekte. To je nama NATO radio otpocetka. Zeleznica, putevi, energetika, voda… netaknuti u Ukrajini.

Kad se kaze “puno jaci”, u kom smislu mislis? Ovo je spec. operacija, nije sudar vojski.

Sto se tice one celicane.
Dva meseca je na Kosarama 2000 regruta branilo karaulu od OVK, albanske vojske i Legije stranaca. I odbranilo.
Neko se cudi sto 2 nedelje Rusi ne mogu da isteraju ko zna koliko vojnika iz podzemih bunkera.

Itd, itd…

Aca bg

pre 2 godine

Gori skladiste nafte 150km od ukrajinske granice?Ili je nesrecni slucaj ili diverzija,ili su ga necim pogodili.Ne zna se sta je gore.Braco Rusi,uzmite to nesto Donbasa i Luganska sto je jos ostalo da uzmete i zavrsavajte ovo.Naravno,bez pregovora,taknuto- maknuto!Ali vec od prekosutra da krene reforma vojske.Svaka cast na nuklearnim i krstarecim raketama,ali ostali deo vojske je blagi uzas.

Nemanja Novi Beograd

pre 2 godine

Priznajte da ste svi kao i ja do ove agresije mislili da je Rusija velika svetska sila, zar ne? Ispostavilo se da nije ni velika regionalna sila.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

154 kilometra od Ukrajinske granice duboko u Rusiji Ukrajinci uništavaju depo sa gorivom sa kojeg se snabdijevaju ruske trupe u Donbasu. Znak da Ukrajinci vrlo ozbiljno shvaćaju vojnu situaciju i da ne razmišljaju o povlačenju niti kakvim ustupcima zarad mira..

Nikola

pre 2 godine

Pa bilo je i krajnje vreme da gadjaju zeleznicu i mostove. Kod nas NATO rusio mostove,gadjao vozove u pokretu i to putnicke.
Boris Dzonson se hvalio da je stigao u Kijev " velicanstvenom ukrajinskom zeleznicom " ...Mnogo mlitavo Rusi gadjaju ciljeve u Ukrajini i previse probirljivo.

objavite mi komentar

pre 2 godine

Mislio sam da Rusija moze da unisti Ukrajnu za nedelju dana a sad sam promenio misljenje, oni mogu da uniste Ukrajnu za cak par minuta sa novom raketom. Ukrajinska vojska je od pocetka u Mariupolju, Rusi dva meseca pokusavaju da osvoje grad ulicu po ulicu a mogli su jednom raketom za par minuta da uniste ceo i tu vojsku u Mariupolju, pa sad ne znam jel su Rusi glupi ili mozda nisu tolki monstrumi posto i oni ovako ginu da bi sacuvali obican narod..

Broj 1 NYC

pre 2 godine

Braćo Srbi, opet pretačete iz šupljeg u prazno… NATO je jednostavno jači od rusije, dopadalo se to nama ili ne. To je već odavno jasno svima koji znaju da broje do 10, i raščistili su sa činjenicom da život nije fer. Direktna posledica suprotnog načina razmišljanja su 4 rata koja smo izgubili pre 20 godina, i sada je vreme da se okrenemo sebi. Za tih istih 20 godina, populacija amerike je skočila za 50 miliona, a rusije opala za 2. Toliko, i puno pozdrava iz bratskog Njujorka :)

Oliver Nedeljković

pre 2 godine

UŽIVO Kadirov najavio: "Potpuno oslobođenje";

Sudeći po naslovima u kojima ima previše Kadirova, može se zaključiti da rat protiv Ukraine vodi isključivo Kadirov, a da sve to, iz pozorišne lože, posmatra botoksirani kepec iz Kremlja, koji sa tim "nema nikakve veza".

Oliver

pre 2 godine

U pravu ste,Rusija sporo napreduje. Brzi su bili Amerikanci dvadeset godina u Avganistanu,narocito kad su bezali sa kabulskog aerodroma drzeci se za tockove aviona!

Oliver

pre 2 godine

@broj 1 NYC

Netacno. Nato je mozda jaci od Rusije samo u konvencionalnom oruzju,ali se taj imbalans vojne moći ponistava mocnim ruskim nuklearnim oružjem. Za vreme Hladnog rata je bilo obrnuto: SSSR je bio jaci konvencionalno,ali su Amerikanci parirali nuklearnim oružjem u Evropi. Kao sto tada SSSR nije smeo da napadne zapadnu Evropu zbog nuklearnog oružja,tako danas Nato ne sme da napadne Rusiju iz istog razloga. Dakle, Nato sveukupno nije jaci od Rusije. Uostalom,videli smo Nato dvadeset godina na delu u Avganistanu. I bolje da nismo zbog teske blamaže!

XY

pre 2 godine

@nezainteresovan


Znaci realna mogućnost je da nas napadnu Rusija i Republika Srpska?? Mani se ti hipotetickih mogucnosti,nego se drzi onoga sto se desilo i sto su istorijske činjenice. Nas Rusi nikada nisu vojno napali i bombardovali. Nikada. A bombardovali su nas Nato 1999,saveznici 1944,Nemci 1941,Austrougari 1914. To su cinjenice i fakti tako da je jasno zašto jedne smatramo saveznicima,a druge neprijateljima.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Tuku Ukrajinci i dalje po Ruskoj teritoriji,neutralan sam citavo vreme ali za ovakav otpor koji pruzaju puno jacem protivniku skidam im kapu.
(Marko, 25. april 2022 08:53)




Zar nije bolje da se “ne tuku” između sebe Rusi i Ukrajinci?! Da ratni profiteri i šljam od političara ne zarađuje na smrti sirotinje?!

Nezainteresovan

pre 2 godine

Lepo je videti kako pojedini delovi srpskog naroda sa radoscu opravdavaju rusku agresiju na ukrajinu. Ali ja hocu da postavim pitanje...ako ukrajina nema pravo da bira gde hoce I s kim hoce, Muslim lepo da li Srbija ima pravo da bude neutralna vojno ako se to ne svida NATO-u jer smo okruzeni. Samo mi odgovorite ako nato proceni da Srpska "neutralnost"(citaj saradnja sa ruskom i kineskom vojskom) njih ugrozava I stvara prema njihovom misljenju pretnju po njihovu bezbednost I lepo kao rusi ukrajinu odluce da nas disciplinuju. Ocemo li svi lepo da odlozimo oruzje jer bozell moj mogu ce da poginu I civili ili ce te da branite ovo parce zemlje. Molim sve rusoljubce da mi odgovore I da isto je nemojte izmisljati....jer sutra mogu tvrditi da mi ugnjetavamo Madarsku, rumunsku bugarsku manjinu u Srbiji....I eto povoda za rat da "oslobode" ko sto sad rusi oslobadaju.

Lepo molim objavite komentar

Oliver

pre 2 godine

@nezainteresovan


Poredjenje ti nije ispravno. Prvo,Srbija je vojno neutralna,a Ukrajina nije vojno neutralna. Mi ne zelimo u ODKB,a Ukrajina je javno htela u NATO. Da je Ukrajina proglasila neutralnost kao mi,Rusija je nikad ne bi napala. A da mi hocemo u ODKB,e onda bi ti paralela bila adekvatna. Ali mi necemo u ODKB,kao sto necemo u NATO.
Drugo,mi nismo jedina drzava u Evropi koja je neutralna i okruzena Nato clanicama. Vojno neutralne drzave su Austrija,Svajcarska,Irska,Finska i Svedska. Da li je Austrija okruzena sa svih strana Nato clanicama? Jeste. Da li je Svajcarska sa svih strana okruzena Nato clanicama? Jeste. Zasto onda niko njih ne pritiska da udju u Nato nego samo nas? A nas su surovo i bezrazložno bombardovali bez odobrenja Saveta bezbednosti UN,koji je jedini nadležan da dozvoli legalnu vojnu akciju.

hm

pre 2 godine

@Oliver
O cemu ti?
NATO ima nuklearno oruzje, kao i Rusija, samo modernije i naprednije, jer ima neuporedivo vise novca od Rusije.
Pored toga, NATO ima NEUPOREDIVO vise konvencionalnog oruzja od Rusije.
I naravno, raketni stit, koji su Amerikanci instalirali u Evropi.
Uz to, NATO vojska je na granici Rusije...
Dakle, ako su izjednaceni po nuklearnom arsenalu, a NATO neuporedivo jaci u konvencionalnom oruzju (25 000 aviona NATO, 3 500 Rusija...), i NATO ima raketni stit koji neutralise ruske nuklearne rakete, pri cemu NATO moze da lansira nuklearke na Rusiju s njene granice, ko je tu jaci?
Nemoj da se zavaravas, jasno je da je NATO neuporedivo jaci. I ne samo NATO, USA je neuporedivo mocnija od Rusije, to cak ni Rusi ne negiraju.

Jaaa

pre 2 godine

Braćo Srbi, opet pretačete iz šupljeg u prazno… NATO je jednostavno jači od rusije, dopadalo se to nama ili ne. To je već odavno jasno svima koji znaju da broje do 10, i raščistili su sa činjenicom da život nije fer. Direktna posledica suprotnog načina razmišljanja su 4 rata koja smo izgubili pre 20 godina, i sada je vreme da se okrenemo sebi. Za tih istih 20 godina, populacija amerike je skočila za 50 miliona, a rusije opala za 2. Toliko, i puno pozdrava iz bratskog Njujorka :)
(Broj 1 NYC, 25. april 2022 20:36)

Vidim uđoše u Ukrajinu da isteraju Ruse...

Aleksandar

pre 2 godine

Srbija treba da nam bude preča od Rusije, ali vidim da ima i drugih, kao '48.

Mi smo u Evropi, slabi i mali, okruženi NATO i EU državama, naši su ljudi i deca uglavnom na Zapadu, oni su nam i najveći ulagači. Ne trebaju nam nove devedesete. Sankcije Rusima za protivusluge Zapada. Pozdrav Rusima i da se ne ljubimo.

Nnnn

pre 2 godine

@Priznajte da ste svi kao i ja do ove agresije mislili da je Rusija velika svetska sila, zar ne? Ispostavilo se da nije ni velika regionalna sila.
Nemanja Novi Beograd
Mislio sam da je Rusija velika svetska sila to je tacno i ispostavilo se da jeste.Ukrajina nije ni mala ni slaba a pomazu i naoruzavaju je svi,dok Rusi imaju 150K vojnika sa starim naoruzanjem.Sta bi bilo da je stvarno rat i da Rusija upotrebi vojsku i oruzje koje se inace upotrebljava u ratu onako kako se inace koristi u ratnom stanju mogu da zamislim.Propaganda neprolazi kod mene da je stvarno Rusija slaba odavno bi smo gledali “mirovnu misiju” NATO u Ukrajini.

Dosadio mu sah

pre 2 godine

Putin je ceo svet zbunio sa vojnim planovima.
Kao profesionalni igrac dzin romia, stalno uzima karte koje mu nisu potrebne i tako drzi protivnike zbunjene i u stalnom strahu.

Josip

pre 2 godine

@bobanov odgovor

Prijatelju, zamjenjujes teze, ali zestoko.

1. Zrtve i razaranja u Ukrajini su posljedice ruske agresine, a ne zapadne pomoci.

2. Zapad salje pomoc zato sto je Ukrajina trazi.

3. Ukrajina trazi pomoc da se obrani od Rusije jer ne zeli pod njihovu cizmu - i pri tome ne pitaju ni za zrtve niti za cijenu.
4. Sloboda nema cijenu, a tko slobode nema, taj o slobodi sanja.

direk

pre 2 godine

Ovi Ukrainci bas su bezobrazni. Ne daju uopste rusima da im osvoje zemlju. Kako uopste misle da ih Rusi oslobode ako oni sami nece. Bas cudan narod ovi Ukrainci.

bobanov odgovor

pre 2 godine

@(Nezainteresovan, 25. april 2022 18:33)

Pa naravno da bi branio od bilo kog agresora kao svaki normalan gradjanin, ili se bar nadam da po tom pitanju bar svi razmisljamo isto.
Nervira me samo sto ljudi osudjuju zasto neki brane Rusiju u ovom trenutku, kao sto si ti zapoceo sa osudjivanjem.
Ako svi znamo sta bi Amerika uradila u istoj situaciji i sta je do sada radila pa nikom nista, niko od nas nije raspravljao o tome i napadao ili branio Ameriku, zasto bi sada onda to radili za Rusiju, mnogo je nepravedno sto se sve ovako desava.
A sad ta "pomoc" od Evrope i Amerike za Ukrajnu sto stalno salju je
vojna pomoc, da bi sto duze trajalo, vise zrtava, vise razaranja, i onda ta pomoc nije besplatna nego to treba da se vrati, i to uz kamatu, na kraju ce se pricati duzan si ko Ukrajina. Ako zele da im stvarno pomognu sto im onda nisu obrisali dug koji imaju.
Nije sve bas tako jednostavno..

Yury Bulakh Japan

pre 2 godine

Malo su se zapili pa zapalili cigaru pored kanistera.
(KGB, 25. april 2022 11:55)

Upravo si opisao Rusa, njih 95-99%. Znam, bio sam tamo…

bobanov odgovor

pre 2 godine

@(Nezainteresovan, 25. april 2022 17:18)

Pa evo prvo ako si neutralan kao mi onda ne ugrozavas nikoga jer si izabrao neutralnost. Imamo saradnju sa svim stranama.
E sad zamisli da Rusi i Kinezi imaju vojnu aliansu kao Nato, mozes da dodas u taj savez jos neke zemlje nije ni bitno, e sad zamisli da u taj savez hoce da udje Meksiko, nece neutralnost nego bas u taj vojni savez koji sluzi na primer za odbranu od Amerike. Meksiko koji je pored amerike, granice se i onda tu mogu Rusi i Kinezi da postave baze, vojsku, razne tipove naoruzanja, mozda neke bioloske labaratorije da rade neke testove i bog zna sta... Sta bi Amerika uradila kao svetska vojna sila zabrinuta za svoju bezbednost? Ja bar mislim da svi znamo odgovor..
Amerika je do sad vodila mnogo ratova, naravno ne na svojoj teritoriji, na mnogo brutalniji nacin pa se nesto ne secam da im je neko uveo sankcije ili da je bilo bar priblizno medijski ispraceno i da je bila bilo kakva podrska za te napacene zemlje, a mi smo jedna od tih zemalja..

Molim i ja lepo objavite komentar.

Ma daj

pre 2 godine

Zanimljivi su ovi ukrajiski izvestaji sa ratista. Ne znam zaista sta se tamo desava. Ko napreduje, ko nazaduje, mozda se to i menja sporadicno. Ali secam se vesti od pre nedelju dana da Rusi pokusavaju da zauzmu Izjum, da bi Rusi koliko sutra izbacili snimak iz sred Izjuma. Takodje postoji ruski snimak na samom ulazu u Rubiznu. Na tabli.
Pa onda kazu drze odredjene delove Mariupolja, a posle samo podrume celicane... pa napreduju, ali malo, pa napreduju, ali uz gubitke, ali mi cemo to sutra povratiti, pa nazaduju... nije Rusima za verovati, ali nije ni Ukrajincima. A tek britancima...

Nezainteresovan

pre 2 godine

@bobanov odgovor

Pa sve si lepo napisao samo nisi odgovorio da li bi branio ovo parce planete zemlje? Jedino sta si napisao su samo pokusaji opravdanja rusa. Ja nisam pisao o Meksiku nego sta je realna mogucnost da se nama desi... da ja odgovorim Ja big branio svoju otadzbinu ko god da je napao...rusi nato pa da se desi I da nas napadne Republika Srpska....jednako bi se borioprotiv svih...

Broj 1

pre 2 godine

@ Oliver
Brate moj, Amerika je otišla u Avganistan zato što je Taliban bombardovao Njujork, i za 20 godina izgubila 2,500 vojnika. Rusija je išla u Avganistan u dva cuga, bez ikakvog razloga, i za sve ukupno 10-ak godina izgubila oko 25,000 vojnika. Što se tiče nuklearnog argumenta, neozbiljno bi bilo odgovarati, pod predpostavkom da se i rusima živi.

@ Jaaa
Rođeni, NATO ni pod razno neće slati trupe u Ukrajinu, pošto je znatno jeftinije naoružavati 40 miliona ukrajinaca. Ukrajina je nažalost kolateralna šteta, fajluj pod - život nije fer.

Sve najbolje iz srpskog Brooklyn-a

Ma daj

pre 2 godine

@hm
A da ja tebe pitam nesto?
Prvo tvoja logika ti je, rusko nuklearno oruzje je losije, jer imaju manje novca. Mada mislim da je Rusima cak nuklearna tehnologija bitnija od bilo kog konvencionalnog oruzja, jer im predstavlja sredstvo opstanka, pa da i najvise ulazu u isto.
NATO moze i konvencionalno da ratuje sa Rusima. Ali Rusi ne mogu sa NATOM.
Drugo, zar je bitno cija je jaca i ako je bar a bar najverovatnije? I onako bi sve otislo do djavola.
Trece, mogu da ih obore kad hoce? Jeste, mogu. Ovi bace nekoliko hiljada, sve ce da ih poobaraju.
I pitanje, sto ne krenu na Rusiju onda?
Sto se biju preko kicme jadnih Ukrajinaca?
Mislim ako se vec ne plase, a zele da "urazume" Ruse?
Onda direkt i resis pricu.
Ni pentagon ne prica tu pricu.

Zainteresovan

pre 2 godine

(Nezainteresovan, 25. april 2022 18:33)

A da li branio otadžbinu i da je napadne agresor kome je tvoja otadžbinska vlast gurnula prst u oko i jasno i drsko i otvoreno je provocirala, ili bi rekao pa čekaj, zar da ginem braneći takvu vlast koja mi oblikuje takvu otadžbinu i uvodi u takvu budućnost? I da moja deca i kumovi i prijatelji i sav narod gine za te sumanute ljude, samozvane narodne vođe?

Dule

pre 2 godine

@ Oliver
Brate moj, Amerika je otišla u Avganistan zato što je Taliban bombardovao Njujork, i za 20 godina izgubila 2,500 vojnika.[..]
(Broj 1, 25. april 2022 23:31)

SAUDIJCI SU se sa avionom zaleteli u neke zgrade, napad su takodje oni organizovali, pa ste vi unistili AVGANISTANCE?
Zvuci mi kao sjajan povod.

Rusija kad je izasla iz Afganistana, napravili su paradu, izasli lagano i onda je ta vlada trajala jos 3 godine, dok se SSSR nije raspao.

Scene americke bezanije smo svi videli, i vlada je trajala koliko? Dok si rek'o "PreCednik Avganistana pobeze sa 200 miliona dolara"

DM32

pre 2 godine

@Josip Ukrajina se pocela naoruzavati davno prije Ruskog napada. Vidjecemo da li ce sloboda umjeti da pjeva kao sto su sužnji pjevali o njoj.

Da l’ ste normalni

pre 2 godine

Znaci realna mogućnost je da nas napadnu Rusija i Republika Srpska?? Mani se ti hipotetickih mogucnosti,nego se drzi onoga sto se desilo i sto su istorijske činjenice. Nas Rusi nikada nisu vojno napali i bombardovali. Nikada. A bombardovali su nas Nato 1999,saveznici 1944,Nemci 1941,Austrougari 1914. To su cinjenice i fakti tako da je jasno zašto jedne smatramo saveznicima,a druge neprijateljima.
(XY, 25. april 2022 18:51)

Ne znas ti bas puno o Rusiji i nama. Prvo, 1992. su GLASALI da nam se uvedu sankcije. Drugo, 1999. nismo dobili nikakvu pomoc od njih. Trece, 1939-1941 su bili na strani adolfa. Cetvrto, ne napdamo, samo vojna vezba. Do vidjenja, prijatno.

Da l’ ste normalni

pre 2 godine

Ovi sto navijaju ciji je veci su oni tihi huskaci. Kao ja nisam za rat ali… drugovi, kakve veze ima da li ti ispred njuske pukne 50 kilo ili megatona? Peonta je da Ujedinjene Nacije ne treba da postoje u ovom formatu jer nisu zaustavile niti jedan rat do sad. Zasto? Zato sto postoje povlascene clanice, a kad imas povlascene onda tu vlada zakon jaceg. Da je UN kao sto nije, sve clanice bi imale obavezu da posalju svoje vojske da razvade sukobljene strane i stave ih za sto da razgovaraju. Ako ne mogu, onda iskljucenje ibe zemlje iz svih tokova trgovine i komunikacija. Ko ne zeli, takodje u izolaciju. Pravila ista za sve.

rebro

pre 2 godine

@hm, S. Koreja nema ni promil para kao Ameri i Južnokoreanci, ali bi samo artiljerijom poravnali 40km udaljeni Seul. I to Ameri javno priznaju. NEma nikakve odbrane od toga. Pritom imaju i nuklearno naoružanje, i moćna Amerika im ne sme ama baš ništa. Samo udaraju sanksije i opet ništa. Isto i sa Kubom.

Nikola

pre 2 godine

Prvslavci sta da kažem, sramota, ja sam katolik, a nisu imali srama rusi da poštuju svoj uskrs i sve, sramota stvarno, nije džabe Putin bio komunista