Самосвесна грађанка
pre 2 godine
(Radoš, 22. april 2022 22:00)
До сад се нико није против њега побунио, што значи да грађани подржавају све оно што је учинио и што чини.
Petak, 22.04.2022.
07:18
Pedeset osmi dan specijalne operacije vojske Rusije u Ukrajini.
Izvor: B92
pre 2 godine
(Radoš, 22. april 2022 22:00)
До сад се нико није против њега побунио, што значи да грађани подржавају све оно што је учинио и што чини.
pre 2 godine
Izgleda da vas MNOGO svrbi to što čitav civilizovani svet podržava Ukrajinu u njenoj odbrani od ove agresije, i to što ti svemoćni Rusi (svetska velesila) u koje se kunete ne mogu jednu železaru da osvoje evo već više od dva meseca.
(Milutin, 22. april 2022 15:53)
јели то онај ЦИВИЛИЗОВАНИ свет што нас бомбардовао '99
pre 2 godine
@Oliver
"Zivot stanovništva je totalno nebitan,to je ono sto ne kapiraju na Zapadu. Bitna je vlast i moć,zato sankcije nisu srusile ni kubanski ni iranski rezim iako traju decenijama. A zapad i dalje naivno misli da sankcije deluju. Ne,sankcije ne deluju i nikada nisu ni delovale."
Sankcije deluju itekako jer cilj sankcija jeste da se spreci rast i napredak takvih drzava, kao i njihovo sirenje i privlacenje drugih drzava. Nezadovoljno stanovnistvo ce kad-tad srusiti te rezime nije bitno za 2 ili 22 ili 222 godine ali njihov krah i sudbina su izvesni. SSSR se srusio iznutra, bez ispaljenog metka.
pre 2 godine
Nema šanse,da Rusi pobede dok zapad naoružava i hrani Ukrajince.
pre 2 godine
sta bi od planirane trodnevme "specijalne operacije"
Putin se Dobro preracunao
pre 2 godine
Најбољи су ови који кукају како је једна православна земља могла да нападне другу. Па како смо се тукли ми и Бугари, 1884/5, 1913, 1915-18, 1941-45?
pre 2 godine
Varsavski pakt i Sovjetski savez su se raspali iznutra.Izgrizla ih je beda izazvana trkom u naoruzanju izmedju Nato i Varsavskog pakta.Mnogo jace ekonomije zapada,trzisno orjentisane pokazale su vecu snagu u toj trci nad planskim,socijalistickim ekonomijama istocnog bloka.I sve su te zemlje,manje vise,presle na trzisnu ekonomiju.Tu je rusija najgore prosla zbog totalne korupcije i vaucerske privatizacije.Oko 2ooo ljudi je preko noci postalo enormno bogato.Ostali bili i ostsli sirotinja.E,to im se sada sveti.I tek ce im biti gadno,jer ide novi,visegodisnji ciklus iscrpljivanja.
pre 2 godine
Treći svetski rat možda i nije nezamisliv.
pre 2 godine
Rusija napala Ukrajnu-a onda citam komentare gde kazu-"pa da zapad ce se boriti do poslednjeg Ukrainca".Pa sta trebali Ukrainci da urade?Da predaju svoju zemlju?Ko je vama toliko isprao mozak??Zapad ce normalno da iskoristi priliku da oslabi Rusiju sto vise moze.Ne sumljam i da su odredjeni cinioci sa zapada radili sve da do sukoba i dodje.Mislite da Rusija ne bi to isto radila?Normalno da bi i radila je to isto.Samo sto nije uspesna u tome.A Ukrainci imaju da brane svoju zemlju sa ogromnom podrskom zapada.Na duze sanse Rusija nema sanse da drzi okupirane delove Ukrajne.To nas uci istorija.Rusija je finansiski daleko slabija od vecine zapadnih zemalja,sada je i vecina sveta protiv njenih postupaka.A ubrzala je i prelazak zapadnih zemalja na druge izvore gasa i nafte.Ko nevidi da je ovo uzasno los potez Rusije je naivan i ispranog mozga.
pre 2 godine
E ako Belgija ne otera kako vi kažete "agresora" nema ništa od prestanka rata u Ukrajini.Samo se pitam(mo) dokle više tog izopačenog cinizma i huškanja Ukrajinskog predsednika i rukovodstva da se bore do poslednjeg Ukrajinaca,strašno, umesto da pokušaju(huškači) da ubede te iste da sednu za sto i pregovaraju i samo pregovaraju i da se dođe do konačnog rešenja koje će zadovoljiti obe strane jer u suprotnom druga strana će još više i sve više pojačavati bombardovanje i raketiranje i vojnih i ostalih ciljeva.Prestanite više da na taj način pomažete zemlju koja je baš zbog vas tobože prijatelja dovedena na rubu propasti i samouništenja. Pregovori i samo pregovori jer mir i sloboda nemaju alternativu
pre 2 godine
Tigar od papira opasno naostrio i kandze i zube u poslednje vreme.
pre 2 godine
Napisao sam već jedan post ali deco da vam objasnim još nešto. Nema opravdanja da jedna pravoslavna zemlja napadne drugu uz to ta Ukrajina je prva držala mitinge i podršku Srbiji 99 godine, proverite na internetu i nikad nije priznala Kosovo kao državu.
E sad da vam objasnim kako izgleda rat... Ja sam iz manjeg mesta 40000 stavila, 99 godine kad je bila mobilizacija odziv je bio 110% , vojska toliko zove jer računa da neko nije tu, neko je bolestan, neko polomio ruku.... Znate koliki je bio odziv u Beogradu? 17,%!!! Toliko o tome. Što Bora kaže : "za ideale ginu budale"
Dakle ginu iz malih gradova, sela.... gine srednja klasa i siromašni.
A vi dalje navijajte, tako je i u Ukrajini, tako je i u Rusiji a vi navijajte, ginu vaši vršnjaci 18-20 godina, oni drže pušku a vi telefon. Šta mislite imali razlike?
pre 2 godine
Ukrajinu pokusavaju da porobe dve najvece sile , Nato clanice i Rusija, s obzirom da Nato je korporacijski gigant koji sve drzave drzi u saci ide uvjek vojno ili potkupljivanjem politicara i postavljanjem svojih marioneta plus drze medije koji i te kako rade svoj posao.
Raspad bankovnog sistema i borba za prevlast u novoj eri digitalizacije , mali covjek gine da se bogati obogate jos vise.
pre 2 godine
Dobro je ovo. Nemci ce valjda najzad shvatiti sta je Engleska i Amerika, i ko je kriv za II Svetski rat.
pre 2 godine
Pa sigurno da će i SAD i V Britanija i Španija i Holandija i t .d. slati oružje.Ne gine njihov narod ,ne ruši se njihova zemlja nego ,Ukrajinski i ruski narod i njihova zemlja.U drugom S.R. da bi se pokrile krađe svetskih moćnika i devalvacija koja nastala našli su Hitlera i optužili Nemačku .Neko je trebao biti žrtva .Sad su našli Zelenskog i Rusiju da budu krivi za bankrote zapada za koje zahvaljujući društvenim mrežama znamo odavno.A kako rekao Degol ,,Ako gospodari sveta , bankari i boržuszija tako kaže takoće i biti." Šteta što ukrajinski narod pati.Nadamo se da naša zemlja neće izneveriti nekog ,,Zelenskok" koji će nas upropastiti.
pre 2 godine
Jadan ukrajinski narod sa ovakvim prijateljima.
pre 2 godine
Nazivati ljude fašistima koji brane svoju zemlju a ovi što sve ruše u tuđoj državi mirotvorcima, stvarno smešno. Dakle svi mi koji smo bili mobilisani i bili tu da branimo Srbiju smo fašisti!? Nisu ušli kopneni ali verujte niko od nas se nebi povukao jer brani svoj dom, ulicu, grad... A vi deco nemojte komentarisati, bolje da nemate takva iskustva jer to nije fudbalska utakmica i stvarno treba dva puta meriti pre komentara nego prepisivati ono što gotovo svi mediji prenose.
pre 2 godine
Rusija je inala 4000 aviona naspram 300 ukrajinskih , i 12000 tenkova naspram 2500 ukrajinskih.
Dalje da ne listamo, jasno je ko ovo dobija na kraju.
pre 2 godine
Neke informacije su ovde krajnje smešne.
Ja razumem da ukrajinci u poslednje vreme nemaju baš čime da se pohvale na frontu.
Ali zato je njima bitno da se u gradiću Koroljevu zapalio veliki magacin, u kojem se inače skladišti staklena vuna i raznorazne farbe namenjene građevinskoj industriji.
A naslov takav senzacionalan,taman da pomisliš da je napravljena ne znam kakva diverzija.
pre 2 godine
znaci kolko se laže oko izbeglih,pre 15tak dana idu vesti kako je u Nemackoj uslo oko milion a sad se pominju 300 000
ko je ovde lud?
pre 2 godine
Očaj Rusa se vidi u svakom smislu.
pre 2 godine
Ovde ima uglavnom navijačkih, kibicerskih komentara, što je bezdušno. Znamo šta smo sve ovde doživeli i imamo valjda predstavu koliko je ovo surovo i tragično. Nadam se da će ubrzo sesti za pregovarački sto i okončati besmisleni rat.
pre 2 godine
O slobodo, koliko je zlocina ucinjeno u tvoje ime.
pre 2 godine
Zapad se bori protiv Rusije do poslednjeg Ukrajinca, a Rusija se bori protiv Zapada do poslednjeg Srbina.
pre 2 godine
Sale, Brate,
pa je l' bi Ti pljunuo na svog brata, samo ako bi ti neki moćnik za taj "podvig" dao novac i obećao podršku? Da li bi radovao takvoj svojoj budućnosti?
Hajd' kaži onako po pravdi i po srcu.
(ljud, 22. april 2022 15:04)
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
pre 2 godine
Auu koliko je slaba ova Rusija u stvari....
pre 2 godine
@ ćorav kod očiju
Znači po prvi put posle 2 svetskog rata je jedna suverena Evropska zemlja napala drugu suverenu Evropsku zemlju a tebi je najbitnija poruka u celoj toj priči toboži “pad zapadnog sistema vrednosti”.
Izgleda da vas MNOGO svrbi to što čitav civilizovani svet podržava Ukrajinu u njenoj odbrani od ove agresije, i to što ti svemoćni Rusi (svetska velesila) u koje se kunete ne mogu jednu železaru da osvoje evo već više od dva meseca.
pre 2 godine
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
(Miloš, 22. april 2022 15:32)
verujem da bi sagledao situaciju i bio na strani pravde
nemože slabiji da 8 godina maltretira jačeg a da neočekuje da ća dobiti po ušima i nisam nastrojen ni jednoj strani saosećam sa svima koji su stradali
pre 2 godine
Ukrajinske snage u Donbasu su pred kolapsom.
pre 2 godine
...Pitam se zbog koga i cega zrtvovati Srbiju i buducnost? Uvodite sankcije jer ce biti kasno ubrzo...
(Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Sale, Brate,
pa je l' bi Ti pljunuo na svog brata, samo ako bi ti neki moćnik za taj "podvig" dao novac i obećao podršku? Da li bi radovao takvoj svojoj budućnosti?
Hajd' kaži onako po pravdi i po srcu.
pre 2 godine
Zivele Rusija i Ukrajina! Do pobede!
pre 2 godine
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
(Miloš, 22. april 2022 15:32)
Na strani onog koji me brani od siledžije na ulici a ne na strani onog koji se posvađao sa bratom jer mu je to rekao taj siledžija sa ulice.
pre 2 godine
Sa obe strane poginulo je preko 50000 vojnika. Gine se.
(Dragan, 22. april 2022 13:58)
Malo manje, oko 40.000. 35.000 ukrajinakih i nesto vise od 5.000 ruskih i pro-ruskih.
pre 2 godine
Prebacice ih ne brinite [..]
(Sale Offenbach, 22. april 2022 13:28)
E dobro, hvala ti sto si mi rekao da ne brinem, bas sam razmisljao gde ce jadni Zapadnjaci sa fabrikama.
Druze, receno ti je vec 2 puta, nisu oni dosli u Rusiju jer je vole, nego zato sto su morali, jer su sve te druge zemlje, Ceska, Rumunija, Baltik itd vec "iskoriscene". One sve zajedno nemaju 140 miliona ljudi, da ne pricamo da tamo vec ima nekih fabrika valjda. Nije ni ostatak Istocne Evrope pustinja, koja samo ceka da dodje neka fabrika iz Rusije.
Znaci ako vlasnik fabrike se prebaci iz Rusije u Rumuniju, on pravi vecu konkurenciju u Rumuniji, pa ga tamo kosta sve jos vise, a pitanje je da li ce sad i moci da nadje radnike, s obzirom na ogromnu potraznju.
A pritom ne mozes da odneses fabriku, nije to spakujes kofere, i ajd' zdravo. Mozes da odjavis firmu, ali itekako drzava moze da te zaustavi da odneses svu masineriju.
pre 2 godine
Nek se smire na ove svete dane, nek im oružja istupe i nek se izljube. Pa braća su. Opameti Bože.
pre 2 godine
(Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Gde će da prebace fabrike? U Nemačku, Češku? Rad je tamo skuplji nego u Srbiji a izvesno je da bi i energija uskoro mogla da bude još skuplja! Evropske kompanije na globalnom tržištu vode bitku sa kinezima koji su jeftiniji od evropljanja!
Ko misli da će te kompanije preko noći sve da zatvore? Gde će da nađu radnike?
Naivan je ko misli da te firme nisu došle iz Srbije zbog sopstvenog interesa!
Da im je stalo do Srbije došli bi 1991, a danas bi ljude bolje plaćali!
Da vam napomenem da firme prebacuju iz Ukrajine u Rumuniju i Srbiju!
pre 2 godine
(juhu, 22. april 2022 13:12)
S-300 ne "zna" samog sebe da čuva, njega čuvaju drugi sistemi tipa Pancir, Tor, Buk, Tunguska itd.
pre 2 godine
Zato što je dobro čuvan i zato što je u stanju da obori i rakete(granate) koje ga napadaju.
O čemu se radi ovde? Unapred zahvalan na odgovoru.
(neko, 22. april 2022 12:43)
Epa bas zato sto nije dobro cuvan, zato je unisten. S 300 ne cine samo lanseri, vec i radari, koji su unisteni.
pre 2 godine
Sa obe strane poginulo je preko 50000 vojnika. Gine se.
pre 2 godine
zar iko misli da ce doturom oruzja nesto sto je izvesno da se promeni..?
Pa nisu to dve nekakve drzavice...
Prvo, i kad dovezu do recimo Poljsko-Ukrajinske granice, cim predje granicu postaje meta rusima i brzo biva unisteno...
A drugo, zapad a i rusi znaju da sebi ne smeju da dozvole da izgube, tako da...
pre 2 godine
Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Gde će da prebace fabrike? U Nemačku, Češku? Rad je tamo skuplji nego u Srbiji a izvesno je da bi i energija uskoro mogla da bude još skuplja! Evropske kompanije na globalnom tržištu vode bitku sa kinezima koji su jeftiniji od evropljanja!
Ko misli da će te kompanije preko noći sve da zatvore? Gde će da nađu radnike?
Naivan je ko misli da te firme nisu došle iz Srbije zbog sopstvenog interesa!
Da im je stalo do Srbije došli bi 1991, a danas bi ljude bolje plaćali!
Da vam napomenem da firme prebacuju iz Ukrajine u Rumuniju i Srbiju!
(ja sam ja, 22. april 2022
Prebacice ih ne brinite. Kada mogu da zatvore i izadju sa ogromnog ruskog trzista koje su napustile skoro sve svetske kompanije, napustice i iz male Srbije. Jos lakse. Postoji Rumunija, Moldavija, Bugarska, Madjarska, Češka i Slovacka, Baltik... Nego zemljaci mislite o sebi glavom a ne inatom. Inat je zao drug i inat nikada nikome nije dobro doneo. Srbija okruzena EU drzavama i pod sankcijama, ne moze izdrzati ni dva meseca. Ne dao vam Bog da docekate. Na vama je i neka vam je Bog u pomoci.
pre 2 godine
(neko, 22. april 2022 12:43
Evo da ti odgovorim. Ima vise razloga.
Prvi je taj da svi dalekometni PVO sistemi, pa I S300 moraju biti zasticeni pvo sistemima kratkog dometa koji su puno agilniji I reaguju brze u slucaju da otkriju rakete, helikoptere, avione Ili bespilotne letilice koje su krenule u pohod na dalekometni PVO. Primjeri takvog oruzja su "pancir" Ili "Thor". Bez njih, S300 je meta par exelans!
Drugo, ako se s300 nlazai u dometu artiljerije, ne pomaze mu nista. Od artiljerijsko sistema recimo "krasnopolj" nema odbrane, pogodak je gotovo 100%.
Trece, pored ova dva razloga gore, maskiranje istog je neophodno, jer Orland bespilotne letilice I druge vrste dronova ih lako lociraju, znaci, opet nista bez pvo sistema kratkog dometa
Cetvrto, lociranje iz satelita, avaksa, spijunaze, sabotaze, sve to doprinosi potencijalnom unistenju cilja.
pre 2 godine
@neko S300 jeste efikasan sistem PVO ali nije najmoderniji
Cesto unistavanje s300 sistema od strane Rusa moze da se objasni iz vise uglova:
Prvo, ukrajinski s300 sistemi nemaju veliku potporu pomocnih pvo sistema kao sto su buk, neva, tor, pantsir i slicno, jer kada se napravi taj pojas pvo-e koji stiti i na malim i vecim visinama i daljinama onda je mnogo teze unistiti s300 ili s400.
Drugo, nemaju ukri vremena da postavljaju sve te sisteme i da ih drze u pripravnosti na neki malo duzi period, zato sto rusi ipak vladaju njihovim nebom bar u tolikoj meri da mogu lako avijacijom da ih neutralisu, cak sta vise mnogo ih je unisteno prilikom premestanja, a jos gore bi bilo da su stacionarni na neki period od par sati na primer, iako je vreme postavljanja sistema relativno kratko.
Trece, jedan deo tih sredstava je unisten i unistava se prilikom transporta u Ukrajinu.
I cetvrto, konfiguracija terena ratista koja je mahom ravna i nije pogodna za otvoreno postavljanje baterija pvo, bilo kojih jer se lako otkrivaju putem bespilotnih letelica i satelita.
Jedino sto ukrima ide na ruku je sto je velika teritorija, veliko prostranstvo, pa je potrebno malo vise vremena da se snime ta sredstva i da se dejstvuje po njima, mada i to moze da se skrati kontinuiranim nadletanjem bespilotnim letelicama npr.
Nadam se da sam malo uspeo da objasnim.
pre 2 godine
Pozdrav @neko,
sistem S-300 nije samo lanser raketa neko grupa vozila koje imaju svoje zadatke vezane za rad S-300. Dva tipa vozila se koriste za odbranu lansera koji nema integrisani odbrambeni sistem. Ta vozila, takođe lansirna, obezbeđuju odbranu celog sistema na dva različita načina i na različim daljinama. Neophodna je i zaštita od napada sa tla. Ukrajinci izgleda nemaju dovoljno iskustva u radu tih odbrambenog dela sistema ili uopšte i nemaju ta prateća vozila. I tako se dešava to što se dešava.
Neki misle da ih Ukrajinci lako gube jer ih nisu masno platili pa ih tek tako "troše", a neki i dalje veruju da su Rusi softverski integrisali blokadu tako da ispaljene rakete ne smeju da pogađaju avione ili ciljeve koji su definisani kao ruski tj. da se pre udara samounište.
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
(csc, 22. april 2022 11:55)
Imaju ali vise unistenih tenkova,a svo to oruzje koje sipa Evropa i NATO bude unisteno cim stigne u Lavov.
pre 2 godine
Puna podrska Rusiji i ruskom narodu!
pre 2 godine
Imam jedno pitanje, a nije provokacija ili išta slično.
Čitam ovih dana Rusi uništili sistem S300, sada pogodili drugi S300. Ono što mene interesuje je, kako je moguće da se uništi taj sistem kada se do skoro pričalo da je to jedan od najmodernijih PVO sistema koji je nemoguće uništiti jer je mobilan. Zato što je dobro čuvan i zato što je u stanju da obori i rakete(granate) koje ga napadaju.
O čemu se radi ovde? Unapred zahvalan na odgovoru.
pre 2 godine
Da ostavimo rat po strani, ali sta cete braco i zemljaci, ako vam se Srbiji uvedu sankcije kao sto se ovde naveliko pise i povlacenje investicija i kompanija? Bice gore sto puta od onih devedesetih jer tada okolne drzave nisu bile u uniji a sada je Srbija okruzena. Pitam se zbog koga i cega zrtvovati Srbiju i buducnost? Uvodite sankcije jer ce biti kasno ubrzo. Ja ne zivim tu, ali me je Srbije zao.
pre 2 godine
Ukrajina je pobjednik, ako ostane država.
Amerika nije izgubila ni jednu bitku u Vijetnamu, od Sj. VJ vojske, a izgubila je rat. Tako ce i Rusija proci.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
(malina, 22. april 2022 10:34)
SLAVA SRBIJI!
(Bokius, 22. april 2022 10:52)
Upravu si, slazem se...slava Srbiji!
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
(csc, 22. april 2022 11:55)
Aha...
pre 2 godine
Ruska vojska tvrdi da je zauzela Mariupolj...
Uglavnom, juče sam u izveštajima iz tog grada, video po prvi put novinare bez šlema i pancira. I vojska više ne nosi svu opremu koju je doskora nosila. Bataljon Somali se vrati kući u Donbas. Scene dočeka su posebno dirljive. Mesta koja su pretrpela ogromnu štetu su već skoro očišćena.
To sve govori više od hiljadu reči...
pre 2 godine
Što više zapad šalje oružje, to Rusi više ruše... Samo dolivaju benzin na vatru!
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
pre 2 godine
Najviše prašine se diže da se ne vidi dan posle sutra. Pad ili pobeda Rusije više nije bitna stvar iako se svi trude to da prikažu kao nešto bitno. Nije čak ni bitno da li će zapad da ih genocidno pobije ili kolonijalno porobi (realno ne bi ni imali druge opcije). Nije bitno ni da zaplene ceo Sibir i dobiju gas džabe. Ono što je nepovratno je da je zapad prvi put:
- upotrebio taktiku diktatora i cenzurisao medije
- javno naoružavao stranu u ratu i pozivao ili primoravao i druge na to (što je realno činio i pre, ali je bar iz moralnih načela to pre krio dok se sa dokaza starih preko 30-50 godina nisu skidale oznake tajnosti)
- svima je jasno ko je štitio državu (Ukrajinu), verovatno će većina i verovati da je na taj način zaštićen i zapad (EU), ali ostaće pitanje: ko je zaštitio Ukrajince? One civile što tvrde da su u masovnim grobnicama? Ko su onda izbeglice koje su pobegle u Evropu? Da li su ti, što su ostali i stradali, bili Ukrajinci koji su branili svoju domovinu, a to znači vojnici?
Koji god odgovor da date na ovakva pitanja, on će ukazati da su zapadne vrednosti ozbiljno oštećene. Pad Rusije je pad jedne od većih i manje-više snažnijih država, ali ovaj gubitak zapadnih vrednosti je pad cele zapadne civilizacije. Nije bilo ni potrebe da taj pad bude vojni. Ali o tome ćemo slušati tek kada njihovi građani počnu da im postavljaju pitanja.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
pre 2 godine
Svi pisu iz mirnih domova o Ukrajinii i Rusiji sta se tamo dogadja i sta bi se jos moglo
dogoditi. Ali niko se ne pita, kakve ce to posledice imati i na nas i sta bi se jos moglo
sve dogoditi? Malo razmislite!
pre 2 godine
Svi pisu iz mirnih domova o Ukrajinii i Rusiji sta se tamo dogadja i sta bi se jos moglo
dogoditi. Ali niko se ne pita, kakve ce to posledice imati i na nas i sta bi se jos moglo
sve dogoditi? Malo razmislite!
(Zabrinut, 22. april 2022 10:07)
Zato u ovom trenutku kao narod moramo da budemo veoma pazljivi i da ne okrecemo paznju na sebe. Ali naravno nas narod to ne zeli pa drzimo proteste u korist Rusije. Koliko god mi ne volimo zapad, moramo da priznamo da je zapad mocan i da moze da nas unisti ako hoce. Glupo je sad da zavrsimo na svetskim vestima kao jedina zemlja koja podrzava Rusiju. Ako mislite da imamo saveznike u Aziji, Juznoj Americi, Africi itd...pitajte se cije oni medije imaju? Ko ima uticaj po celom svetu? Tako da u ovom trenutku bi nam bilo najbolje da cutimo i gledamo svoja posla, ovo nije nasa borba, Rusija nije nasa zemlja.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
(malina, 22. april 2022 10:34)
SLAVA SRBIJI!
pre 2 godine
Rusija je lansirala onu raketu pre neki dan samo kako bi skrenula pažnju Ruskog naroda i njihovih satelita na čorsokak u koji se Putin teško zaglibio u Ukrajini.
pre 2 godine
@dr
Potpuno pogresno. Pretnja nuklearnim oružjem je smislena,jer bas zbog toga niko nista ne sme Rusima vojno. Zato Rusi mogu bez ikakvih vojnih posledica da uzmu Abhaziju,Juznu Osetiju,Krim ili Donbas,zato mogu da udju u Siriju i zastite Basara el Asada i naprave dve vojne baze,da daju oruzje Venecueli itd. Oni sve to mogu,jer imaju najmocnije nuklearno oružje na svetu. A sto se tice ekonomskih posledica,oni su,za razliku od zapadnjaka,navikli da trpe,pogotovo starije stanovništvo koje pamti period Sovjetskog Saveza. Ako su oni 45 godina mogli da zive bez ikakvih dodira sa Zapadom,zasto ne bi mogli ponovo? Pogotovo sto postoje cak 150 drzava na svetu koje im nisu uvele sankcije i sa kojima mogu da posluju nesmetano. Nuklearno oružje je to sto daje veliku moc. To je shvatio i jedan Kim Džong Un pa ni njemu niko nista ne moze,a kamoli Rusiji. Zivot stanovništva je totalno nebitan,to je ono sto ne kapiraju na Zapadu. Bitna je vlast i moć,zato sankcije nisu srusile ni kubanski ni iranski rezim iako traju decenijama. A zapad i dalje naivno misli da sankcije deluju. Ne,sankcije ne deluju i nikada nisu ni delovale.
pre 2 godine
Ako je Rusija propala zašto se NATO ne raspušta?
pre 2 godine
Rat će se završiti, Ukrajina će biti obnovljena nekom vrstom Maršalovog plana posle 2. svetskog rata, odmah će postati članica EU, itd. A Rusija unazadjena decenijama, narod osiromašen, ponovo će hrana biti problem, ne samo korupcija i slične stvari kao do nedavno.
Pretnja nuklearnim oružjem je besmislena. Rusi se hvale da imaju mnogo više "bojevih glava" i jače rakete, ali ispaljivanje sa samo jedne američke podmornice, po američkim naučnicima, menja klimu zauvek, a radioaktivni oblaci se šire celim svetom, gotovo je sa istorijom. A ruske vlasti se hvale i prete da mogu mnogo jače i više od toga?
pre 2 godine
pa Rusiji non stop prete. A ko je to što može da ih zaustavi?
pre 2 godine
wow..Rusija dobila pretnje ? A samo su poravnali pola susedne države sa hiljadama mrtvih i milionima izbeglih.
pre 2 godine
Rusija treba ovo da zavrsi sto pre, 2 meseca borbi, milijarde potrosene a konkretni rezultati se jos ne vide.
pre 2 godine
Meni su najjača prepucavanja naroda na prostorima exYu po društvenim mrežama u vezi rata u Ukrajini, a ne gledaju da su i svi oni skupa porobljeni od vlastitih političara, ratnih profitera i stranog faktora bez ispaljenog metka, i da je situacija kao ‘90-ih godina prošlog veka…
pre 2 godine
Slava Rusiji!
pre 2 godine
___Z___
pre 2 godine
Rusija je ekonomski i vojno iscrpljena. Vecinsko stanovnistvo i privreda je blizu kolapsa. Rusija je izgubila status vojne sile. Ukratko Rusija je tigar od papira !
pre 2 godine
Putinova propaganda masina: Uzimamo Kijev za dva dana! Onda ok nista, bar celu obalu Crnog mora i Odesu! Ok ni to ne mozemo, uzecemo ceo Istok i Donetsk. Ako ni to, onda barem Muripolj. Celicanu izgleda necemo moci da uzmemo, ak da porglasimo ponbedu i bez toga! Kako ide i mizda i Krim izgube pa tvrde da je to bio plan sve vreme!?!
pre 2 godine
Meni su najjača prepucavanja naroda na prostorima exYu po društvenim mrežama u vezi rata u Ukrajini, a ne gledaju da su i svi oni skupa porobljeni od vlastitih političara, ratnih profitera i stranog faktora bez ispaljenog metka, i da je situacija kao ‘90-ih godina prošlog veka…
pre 2 godine
Ako je Rusija propala zašto se NATO ne raspušta?
pre 2 godine
@dr
Potpuno pogresno. Pretnja nuklearnim oružjem je smislena,jer bas zbog toga niko nista ne sme Rusima vojno. Zato Rusi mogu bez ikakvih vojnih posledica da uzmu Abhaziju,Juznu Osetiju,Krim ili Donbas,zato mogu da udju u Siriju i zastite Basara el Asada i naprave dve vojne baze,da daju oruzje Venecueli itd. Oni sve to mogu,jer imaju najmocnije nuklearno oružje na svetu. A sto se tice ekonomskih posledica,oni su,za razliku od zapadnjaka,navikli da trpe,pogotovo starije stanovništvo koje pamti period Sovjetskog Saveza. Ako su oni 45 godina mogli da zive bez ikakvih dodira sa Zapadom,zasto ne bi mogli ponovo? Pogotovo sto postoje cak 150 drzava na svetu koje im nisu uvele sankcije i sa kojima mogu da posluju nesmetano. Nuklearno oružje je to sto daje veliku moc. To je shvatio i jedan Kim Džong Un pa ni njemu niko nista ne moze,a kamoli Rusiji. Zivot stanovništva je totalno nebitan,to je ono sto ne kapiraju na Zapadu. Bitna je vlast i moć,zato sankcije nisu srusile ni kubanski ni iranski rezim iako traju decenijama. A zapad i dalje naivno misli da sankcije deluju. Ne,sankcije ne deluju i nikada nisu ni delovale.
pre 2 godine
Rusija je ekonomski i vojno iscrpljena. Vecinsko stanovnistvo i privreda je blizu kolapsa. Rusija je izgubila status vojne sile. Ukratko Rusija je tigar od papira !
pre 2 godine
Nazivati ljude fašistima koji brane svoju zemlju a ovi što sve ruše u tuđoj državi mirotvorcima, stvarno smešno. Dakle svi mi koji smo bili mobilisani i bili tu da branimo Srbiju smo fašisti!? Nisu ušli kopneni ali verujte niko od nas se nebi povukao jer brani svoj dom, ulicu, grad... A vi deco nemojte komentarisati, bolje da nemate takva iskustva jer to nije fudbalska utakmica i stvarno treba dva puta meriti pre komentara nego prepisivati ono što gotovo svi mediji prenose.
pre 2 godine
Putinova propaganda masina: Uzimamo Kijev za dva dana! Onda ok nista, bar celu obalu Crnog mora i Odesu! Ok ni to ne mozemo, uzecemo ceo Istok i Donetsk. Ako ni to, onda barem Muripolj. Celicanu izgleda necemo moci da uzmemo, ak da porglasimo ponbedu i bez toga! Kako ide i mizda i Krim izgube pa tvrde da je to bio plan sve vreme!?!
pre 2 godine
___Z___
pre 2 godine
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
(Miloš, 22. april 2022 15:32)
verujem da bi sagledao situaciju i bio na strani pravde
nemože slabiji da 8 godina maltretira jačeg a da neočekuje da ća dobiti po ušima i nisam nastrojen ni jednoj strani saosećam sa svima koji su stradali
pre 2 godine
Slava Rusiji!
pre 2 godine
Rat će se završiti, Ukrajina će biti obnovljena nekom vrstom Maršalovog plana posle 2. svetskog rata, odmah će postati članica EU, itd. A Rusija unazadjena decenijama, narod osiromašen, ponovo će hrana biti problem, ne samo korupcija i slične stvari kao do nedavno.
Pretnja nuklearnim oružjem je besmislena. Rusi se hvale da imaju mnogo više "bojevih glava" i jače rakete, ali ispaljivanje sa samo jedne američke podmornice, po američkim naučnicima, menja klimu zauvek, a radioaktivni oblaci se šire celim svetom, gotovo je sa istorijom. A ruske vlasti se hvale i prete da mogu mnogo jače i više od toga?
pre 2 godine
pa Rusiji non stop prete. A ko je to što može da ih zaustavi?
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
(csc, 22. april 2022 11:55)
Aha...
pre 2 godine
wow..Rusija dobila pretnje ? A samo su poravnali pola susedne države sa hiljadama mrtvih i milionima izbeglih.
pre 2 godine
Ovde ima uglavnom navijačkih, kibicerskih komentara, što je bezdušno. Znamo šta smo sve ovde doživeli i imamo valjda predstavu koliko je ovo surovo i tragično. Nadam se da će ubrzo sesti za pregovarački sto i okončati besmisleni rat.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
(malina, 22. april 2022 10:34)
SLAVA SRBIJI!
pre 2 godine
Rusija je lansirala onu raketu pre neki dan samo kako bi skrenula pažnju Ruskog naroda i njihovih satelita na čorsokak u koji se Putin teško zaglibio u Ukrajini.
pre 2 godine
Što više zapad šalje oružje, to Rusi više ruše... Samo dolivaju benzin na vatru!
pre 2 godine
Svi pisu iz mirnih domova o Ukrajinii i Rusiji sta se tamo dogadja i sta bi se jos moglo
dogoditi. Ali niko se ne pita, kakve ce to posledice imati i na nas i sta bi se jos moglo
sve dogoditi? Malo razmislite!
(Zabrinut, 22. april 2022 10:07)
Zato u ovom trenutku kao narod moramo da budemo veoma pazljivi i da ne okrecemo paznju na sebe. Ali naravno nas narod to ne zeli pa drzimo proteste u korist Rusije. Koliko god mi ne volimo zapad, moramo da priznamo da je zapad mocan i da moze da nas unisti ako hoce. Glupo je sad da zavrsimo na svetskim vestima kao jedina zemlja koja podrzava Rusiju. Ako mislite da imamo saveznike u Aziji, Juznoj Americi, Africi itd...pitajte se cije oni medije imaju? Ko ima uticaj po celom svetu? Tako da u ovom trenutku bi nam bilo najbolje da cutimo i gledamo svoja posla, ovo nije nasa borba, Rusija nije nasa zemlja.
pre 2 godine
Jadan ukrajinski narod sa ovakvim prijateljima.
pre 2 godine
Ruska vojska tvrdi da je zauzela Mariupolj...
Uglavnom, juče sam u izveštajima iz tog grada, video po prvi put novinare bez šlema i pancira. I vojska više ne nosi svu opremu koju je doskora nosila. Bataljon Somali se vrati kući u Donbas. Scene dočeka su posebno dirljive. Mesta koja su pretrpela ogromnu štetu su već skoro očišćena.
To sve govori više od hiljadu reči...
pre 2 godine
@ ćorav kod očiju
Znači po prvi put posle 2 svetskog rata je jedna suverena Evropska zemlja napala drugu suverenu Evropsku zemlju a tebi je najbitnija poruka u celoj toj priči toboži “pad zapadnog sistema vrednosti”.
Izgleda da vas MNOGO svrbi to što čitav civilizovani svet podržava Ukrajinu u njenoj odbrani od ove agresije, i to što ti svemoćni Rusi (svetska velesila) u koje se kunete ne mogu jednu železaru da osvoje evo već više od dva meseca.
pre 2 godine
znaci kolko se laže oko izbeglih,pre 15tak dana idu vesti kako je u Nemackoj uslo oko milion a sad se pominju 300 000
ko je ovde lud?
pre 2 godine
Najviše prašine se diže da se ne vidi dan posle sutra. Pad ili pobeda Rusije više nije bitna stvar iako se svi trude to da prikažu kao nešto bitno. Nije čak ni bitno da li će zapad da ih genocidno pobije ili kolonijalno porobi (realno ne bi ni imali druge opcije). Nije bitno ni da zaplene ceo Sibir i dobiju gas džabe. Ono što je nepovratno je da je zapad prvi put:
- upotrebio taktiku diktatora i cenzurisao medije
- javno naoružavao stranu u ratu i pozivao ili primoravao i druge na to (što je realno činio i pre, ali je bar iz moralnih načela to pre krio dok se sa dokaza starih preko 30-50 godina nisu skidale oznake tajnosti)
- svima je jasno ko je štitio državu (Ukrajinu), verovatno će većina i verovati da je na taj način zaštićen i zapad (EU), ali ostaće pitanje: ko je zaštitio Ukrajince? One civile što tvrde da su u masovnim grobnicama? Ko su onda izbeglice koje su pobegle u Evropu? Da li su ti, što su ostali i stradali, bili Ukrajinci koji su branili svoju domovinu, a to znači vojnici?
Koji god odgovor da date na ovakva pitanja, on će ukazati da su zapadne vrednosti ozbiljno oštećene. Pad Rusije je pad jedne od većih i manje-više snažnijih država, ali ovaj gubitak zapadnih vrednosti je pad cele zapadne civilizacije. Nije bilo ni potrebe da taj pad bude vojni. Ali o tome ćemo slušati tek kada njihovi građani počnu da im postavljaju pitanja.
pre 2 godine
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
(Miloš, 22. april 2022 15:32)
Na strani onog koji me brani od siledžije na ulici a ne na strani onog koji se posvađao sa bratom jer mu je to rekao taj siledžija sa ulice.
pre 2 godine
Ukrajinske snage u Donbasu su pred kolapsom.
pre 2 godine
Očaj Rusa se vidi u svakom smislu.
pre 2 godine
Rusija napala Ukrajnu-a onda citam komentare gde kazu-"pa da zapad ce se boriti do poslednjeg Ukrainca".Pa sta trebali Ukrainci da urade?Da predaju svoju zemlju?Ko je vama toliko isprao mozak??Zapad ce normalno da iskoristi priliku da oslabi Rusiju sto vise moze.Ne sumljam i da su odredjeni cinioci sa zapada radili sve da do sukoba i dodje.Mislite da Rusija ne bi to isto radila?Normalno da bi i radila je to isto.Samo sto nije uspesna u tome.A Ukrainci imaju da brane svoju zemlju sa ogromnom podrskom zapada.Na duze sanse Rusija nema sanse da drzi okupirane delove Ukrajne.To nas uci istorija.Rusija je finansiski daleko slabija od vecine zapadnih zemalja,sada je i vecina sveta protiv njenih postupaka.A ubrzala je i prelazak zapadnih zemalja na druge izvore gasa i nafte.Ko nevidi da je ovo uzasno los potez Rusije je naivan i ispranog mozga.
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
(csc, 22. april 2022 11:55)
Imaju ali vise unistenih tenkova,a svo to oruzje koje sipa Evropa i NATO bude unisteno cim stigne u Lavov.
pre 2 godine
Zapad se bori protiv Rusije do poslednjeg Ukrajinca, a Rusija se bori protiv Zapada do poslednjeg Srbina.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
(malina, 22. april 2022 10:34)
SLAVA SRBIJI!
(Bokius, 22. april 2022 10:52)
Upravu si, slazem se...slava Srbiji!
pre 2 godine
Rusija je inala 4000 aviona naspram 300 ukrajinskih , i 12000 tenkova naspram 2500 ukrajinskih.
Dalje da ne listamo, jasno je ko ovo dobija na kraju.
pre 2 godine
Auu koliko je slaba ova Rusija u stvari....
pre 2 godine
Napisao sam već jedan post ali deco da vam objasnim još nešto. Nema opravdanja da jedna pravoslavna zemlja napadne drugu uz to ta Ukrajina je prva držala mitinge i podršku Srbiji 99 godine, proverite na internetu i nikad nije priznala Kosovo kao državu.
E sad da vam objasnim kako izgleda rat... Ja sam iz manjeg mesta 40000 stavila, 99 godine kad je bila mobilizacija odziv je bio 110% , vojska toliko zove jer računa da neko nije tu, neko je bolestan, neko polomio ruku.... Znate koliki je bio odziv u Beogradu? 17,%!!! Toliko o tome. Što Bora kaže : "za ideale ginu budale"
Dakle ginu iz malih gradova, sela.... gine srednja klasa i siromašni.
A vi dalje navijajte, tako je i u Ukrajini, tako je i u Rusiji a vi navijajte, ginu vaši vršnjaci 18-20 godina, oni drže pušku a vi telefon. Šta mislite imali razlike?
pre 2 godine
Neke informacije su ovde krajnje smešne.
Ja razumem da ukrajinci u poslednje vreme nemaju baš čime da se pohvale na frontu.
Ali zato je njima bitno da se u gradiću Koroljevu zapalio veliki magacin, u kojem se inače skladišti staklena vuna i raznorazne farbe namenjene građevinskoj industriji.
A naslov takav senzacionalan,taman da pomisliš da je napravljena ne znam kakva diverzija.
pre 2 godine
@neko S300 jeste efikasan sistem PVO ali nije najmoderniji
Cesto unistavanje s300 sistema od strane Rusa moze da se objasni iz vise uglova:
Prvo, ukrajinski s300 sistemi nemaju veliku potporu pomocnih pvo sistema kao sto su buk, neva, tor, pantsir i slicno, jer kada se napravi taj pojas pvo-e koji stiti i na malim i vecim visinama i daljinama onda je mnogo teze unistiti s300 ili s400.
Drugo, nemaju ukri vremena da postavljaju sve te sisteme i da ih drze u pripravnosti na neki malo duzi period, zato sto rusi ipak vladaju njihovim nebom bar u tolikoj meri da mogu lako avijacijom da ih neutralisu, cak sta vise mnogo ih je unisteno prilikom premestanja, a jos gore bi bilo da su stacionarni na neki period od par sati na primer, iako je vreme postavljanja sistema relativno kratko.
Trece, jedan deo tih sredstava je unisten i unistava se prilikom transporta u Ukrajinu.
I cetvrto, konfiguracija terena ratista koja je mahom ravna i nije pogodna za otvoreno postavljanje baterija pvo, bilo kojih jer se lako otkrivaju putem bespilotnih letelica i satelita.
Jedino sto ukrima ide na ruku je sto je velika teritorija, veliko prostranstvo, pa je potrebno malo vise vremena da se snime ta sredstva i da se dejstvuje po njima, mada i to moze da se skrati kontinuiranim nadletanjem bespilotnim letelicama npr.
Nadam se da sam malo uspeo da objasnim.
pre 2 godine
Puna podrska Rusiji i ruskom narodu!
pre 2 godine
Da ostavimo rat po strani, ali sta cete braco i zemljaci, ako vam se Srbiji uvedu sankcije kao sto se ovde naveliko pise i povlacenje investicija i kompanija? Bice gore sto puta od onih devedesetih jer tada okolne drzave nisu bile u uniji a sada je Srbija okruzena. Pitam se zbog koga i cega zrtvovati Srbiju i buducnost? Uvodite sankcije jer ce biti kasno ubrzo. Ja ne zivim tu, ali me je Srbije zao.
pre 2 godine
Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Gde će da prebace fabrike? U Nemačku, Češku? Rad je tamo skuplji nego u Srbiji a izvesno je da bi i energija uskoro mogla da bude još skuplja! Evropske kompanije na globalnom tržištu vode bitku sa kinezima koji su jeftiniji od evropljanja!
Ko misli da će te kompanije preko noći sve da zatvore? Gde će da nađu radnike?
Naivan je ko misli da te firme nisu došle iz Srbije zbog sopstvenog interesa!
Da im je stalo do Srbije došli bi 1991, a danas bi ljude bolje plaćali!
Da vam napomenem da firme prebacuju iz Ukrajine u Rumuniju i Srbiju!
(ja sam ja, 22. april 2022
Prebacice ih ne brinite. Kada mogu da zatvore i izadju sa ogromnog ruskog trzista koje su napustile skoro sve svetske kompanije, napustice i iz male Srbije. Jos lakse. Postoji Rumunija, Moldavija, Bugarska, Madjarska, Češka i Slovacka, Baltik... Nego zemljaci mislite o sebi glavom a ne inatom. Inat je zao drug i inat nikada nikome nije dobro doneo. Srbija okruzena EU drzavama i pod sankcijama, ne moze izdrzati ni dva meseca. Ne dao vam Bog da docekate. Na vama je i neka vam je Bog u pomoci.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
pre 2 godine
Rusija treba ovo da zavrsi sto pre, 2 meseca borbi, milijarde potrosene a konkretni rezultati se jos ne vide.
pre 2 godine
(juhu, 22. april 2022 13:12)
S-300 ne "zna" samog sebe da čuva, njega čuvaju drugi sistemi tipa Pancir, Tor, Buk, Tunguska itd.
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
pre 2 godine
Sale, Brate,
pa je l' bi Ti pljunuo na svog brata, samo ako bi ti neki moćnik za taj "podvig" dao novac i obećao podršku? Da li bi radovao takvoj svojoj budućnosti?
Hajd' kaži onako po pravdi i po srcu.
(ljud, 22. april 2022 15:04)
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
pre 2 godine
Pa sigurno da će i SAD i V Britanija i Španija i Holandija i t .d. slati oružje.Ne gine njihov narod ,ne ruši se njihova zemlja nego ,Ukrajinski i ruski narod i njihova zemlja.U drugom S.R. da bi se pokrile krađe svetskih moćnika i devalvacija koja nastala našli su Hitlera i optužili Nemačku .Neko je trebao biti žrtva .Sad su našli Zelenskog i Rusiju da budu krivi za bankrote zapada za koje zahvaljujući društvenim mrežama znamo odavno.A kako rekao Degol ,,Ako gospodari sveta , bankari i boržuszija tako kaže takoće i biti." Šteta što ukrajinski narod pati.Nadamo se da naša zemlja neće izneveriti nekog ,,Zelenskok" koji će nas upropastiti.
pre 2 godine
Svi pisu iz mirnih domova o Ukrajinii i Rusiji sta se tamo dogadja i sta bi se jos moglo
dogoditi. Ali niko se ne pita, kakve ce to posledice imati i na nas i sta bi se jos moglo
sve dogoditi? Malo razmislite!
pre 2 godine
Sa obe strane poginulo je preko 50000 vojnika. Gine se.
(Dragan, 22. april 2022 13:58)
Malo manje, oko 40.000. 35.000 ukrajinakih i nesto vise od 5.000 ruskih i pro-ruskih.
pre 2 godine
...Pitam se zbog koga i cega zrtvovati Srbiju i buducnost? Uvodite sankcije jer ce biti kasno ubrzo...
(Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Sale, Brate,
pa je l' bi Ti pljunuo na svog brata, samo ako bi ti neki moćnik za taj "podvig" dao novac i obećao podršku? Da li bi radovao takvoj svojoj budućnosti?
Hajd' kaži onako po pravdi i po srcu.
pre 2 godine
Dobro je ovo. Nemci ce valjda najzad shvatiti sta je Engleska i Amerika, i ko je kriv za II Svetski rat.
pre 2 godine
Ukrajina je pobjednik, ako ostane država.
Amerika nije izgubila ni jednu bitku u Vijetnamu, od Sj. VJ vojske, a izgubila je rat. Tako ce i Rusija proci.
pre 2 godine
(neko, 22. april 2022 12:43
Evo da ti odgovorim. Ima vise razloga.
Prvi je taj da svi dalekometni PVO sistemi, pa I S300 moraju biti zasticeni pvo sistemima kratkog dometa koji su puno agilniji I reaguju brze u slucaju da otkriju rakete, helikoptere, avione Ili bespilotne letilice koje su krenule u pohod na dalekometni PVO. Primjeri takvog oruzja su "pancir" Ili "Thor". Bez njih, S300 je meta par exelans!
Drugo, ako se s300 nlazai u dometu artiljerije, ne pomaze mu nista. Od artiljerijsko sistema recimo "krasnopolj" nema odbrane, pogodak je gotovo 100%.
Trece, pored ova dva razloga gore, maskiranje istog je neophodno, jer Orland bespilotne letilice I druge vrste dronova ih lako lociraju, znaci, opet nista bez pvo sistema kratkog dometa
Cetvrto, lociranje iz satelita, avaksa, spijunaze, sabotaze, sve to doprinosi potencijalnom unistenju cilja.
pre 2 godine
O slobodo, koliko je zlocina ucinjeno u tvoje ime.
pre 2 godine
Nek se smire na ove svete dane, nek im oružja istupe i nek se izljube. Pa braća su. Opameti Bože.
pre 2 godine
Varsavski pakt i Sovjetski savez su se raspali iznutra.Izgrizla ih je beda izazvana trkom u naoruzanju izmedju Nato i Varsavskog pakta.Mnogo jace ekonomije zapada,trzisno orjentisane pokazale su vecu snagu u toj trci nad planskim,socijalistickim ekonomijama istocnog bloka.I sve su te zemlje,manje vise,presle na trzisnu ekonomiju.Tu je rusija najgore prosla zbog totalne korupcije i vaucerske privatizacije.Oko 2ooo ljudi je preko noci postalo enormno bogato.Ostali bili i ostsli sirotinja.E,to im se sada sveti.I tek ce im biti gadno,jer ide novi,visegodisnji ciklus iscrpljivanja.
pre 2 godine
zar iko misli da ce doturom oruzja nesto sto je izvesno da se promeni..?
Pa nisu to dve nekakve drzavice...
Prvo, i kad dovezu do recimo Poljsko-Ukrajinske granice, cim predje granicu postaje meta rusima i brzo biva unisteno...
A drugo, zapad a i rusi znaju da sebi ne smeju da dozvole da izgube, tako da...
pre 2 godine
Tigar od papira opasno naostrio i kandze i zube u poslednje vreme.
pre 2 godine
E ako Belgija ne otera kako vi kažete "agresora" nema ništa od prestanka rata u Ukrajini.Samo se pitam(mo) dokle više tog izopačenog cinizma i huškanja Ukrajinskog predsednika i rukovodstva da se bore do poslednjeg Ukrajinaca,strašno, umesto da pokušaju(huškači) da ubede te iste da sednu za sto i pregovaraju i samo pregovaraju i da se dođe do konačnog rešenja koje će zadovoljiti obe strane jer u suprotnom druga strana će još više i sve više pojačavati bombardovanje i raketiranje i vojnih i ostalih ciljeva.Prestanite više da na taj način pomažete zemlju koja je baš zbog vas tobože prijatelja dovedena na rubu propasti i samouništenja. Pregovori i samo pregovori jer mir i sloboda nemaju alternativu
pre 2 godine
Zato što je dobro čuvan i zato što je u stanju da obori i rakete(granate) koje ga napadaju.
O čemu se radi ovde? Unapred zahvalan na odgovoru.
(neko, 22. april 2022 12:43)
Epa bas zato sto nije dobro cuvan, zato je unisten. S 300 ne cine samo lanseri, vec i radari, koji su unisteni.
pre 2 godine
(Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Gde će da prebace fabrike? U Nemačku, Češku? Rad je tamo skuplji nego u Srbiji a izvesno je da bi i energija uskoro mogla da bude još skuplja! Evropske kompanije na globalnom tržištu vode bitku sa kinezima koji su jeftiniji od evropljanja!
Ko misli da će te kompanije preko noći sve da zatvore? Gde će da nađu radnike?
Naivan je ko misli da te firme nisu došle iz Srbije zbog sopstvenog interesa!
Da im je stalo do Srbije došli bi 1991, a danas bi ljude bolje plaćali!
Da vam napomenem da firme prebacuju iz Ukrajine u Rumuniju i Srbiju!
pre 2 godine
Sa obe strane poginulo je preko 50000 vojnika. Gine se.
pre 2 godine
Prebacice ih ne brinite [..]
(Sale Offenbach, 22. april 2022 13:28)
E dobro, hvala ti sto si mi rekao da ne brinem, bas sam razmisljao gde ce jadni Zapadnjaci sa fabrikama.
Druze, receno ti je vec 2 puta, nisu oni dosli u Rusiju jer je vole, nego zato sto su morali, jer su sve te druge zemlje, Ceska, Rumunija, Baltik itd vec "iskoriscene". One sve zajedno nemaju 140 miliona ljudi, da ne pricamo da tamo vec ima nekih fabrika valjda. Nije ni ostatak Istocne Evrope pustinja, koja samo ceka da dodje neka fabrika iz Rusije.
Znaci ako vlasnik fabrike se prebaci iz Rusije u Rumuniju, on pravi vecu konkurenciju u Rumuniji, pa ga tamo kosta sve jos vise, a pitanje je da li ce sad i moci da nadje radnike, s obzirom na ogromnu potraznju.
A pritom ne mozes da odneses fabriku, nije to spakujes kofere, i ajd' zdravo. Mozes da odjavis firmu, ali itekako drzava moze da te zaustavi da odneses svu masineriju.
pre 2 godine
Imam jedno pitanje, a nije provokacija ili išta slično.
Čitam ovih dana Rusi uništili sistem S300, sada pogodili drugi S300. Ono što mene interesuje je, kako je moguće da se uništi taj sistem kada se do skoro pričalo da je to jedan od najmodernijih PVO sistema koji je nemoguće uništiti jer je mobilan. Zato što je dobro čuvan i zato što je u stanju da obori i rakete(granate) koje ga napadaju.
O čemu se radi ovde? Unapred zahvalan na odgovoru.
pre 2 godine
Pozdrav @neko,
sistem S-300 nije samo lanser raketa neko grupa vozila koje imaju svoje zadatke vezane za rad S-300. Dva tipa vozila se koriste za odbranu lansera koji nema integrisani odbrambeni sistem. Ta vozila, takođe lansirna, obezbeđuju odbranu celog sistema na dva različita načina i na različim daljinama. Neophodna je i zaštita od napada sa tla. Ukrajinci izgleda nemaju dovoljno iskustva u radu tih odbrambenog dela sistema ili uopšte i nemaju ta prateća vozila. I tako se dešava to što se dešava.
Neki misle da ih Ukrajinci lako gube jer ih nisu masno platili pa ih tek tako "troše", a neki i dalje veruju da su Rusi softverski integrisali blokadu tako da ispaljene rakete ne smeju da pogađaju avione ili ciljeve koji su definisani kao ruski tj. da se pre udara samounište.
pre 2 godine
Ukrajinu pokusavaju da porobe dve najvece sile , Nato clanice i Rusija, s obzirom da Nato je korporacijski gigant koji sve drzave drzi u saci ide uvjek vojno ili potkupljivanjem politicara i postavljanjem svojih marioneta plus drze medije koji i te kako rade svoj posao.
Raspad bankovnog sistema i borba za prevlast u novoj eri digitalizacije , mali covjek gine da se bogati obogate jos vise.
pre 2 godine
Zivele Rusija i Ukrajina! Do pobede!
pre 2 godine
Treći svetski rat možda i nije nezamisliv.
pre 2 godine
Најбољи су ови који кукају како је једна православна земља могла да нападне другу. Па како смо се тукли ми и Бугари, 1884/5, 1913, 1915-18, 1941-45?
pre 2 godine
sta bi od planirane trodnevme "specijalne operacije"
Putin se Dobro preracunao
pre 2 godine
Izgleda da vas MNOGO svrbi to što čitav civilizovani svet podržava Ukrajinu u njenoj odbrani od ove agresije, i to što ti svemoćni Rusi (svetska velesila) u koje se kunete ne mogu jednu železaru da osvoje evo već više od dva meseca.
(Milutin, 22. april 2022 15:53)
јели то онај ЦИВИЛИЗОВАНИ свет што нас бомбардовао '99
pre 2 godine
Nema šanse,da Rusi pobede dok zapad naoružava i hrani Ukrajince.
pre 2 godine
@Oliver
"Zivot stanovništva je totalno nebitan,to je ono sto ne kapiraju na Zapadu. Bitna je vlast i moć,zato sankcije nisu srusile ni kubanski ni iranski rezim iako traju decenijama. A zapad i dalje naivno misli da sankcije deluju. Ne,sankcije ne deluju i nikada nisu ni delovale."
Sankcije deluju itekako jer cilj sankcija jeste da se spreci rast i napredak takvih drzava, kao i njihovo sirenje i privlacenje drugih drzava. Nezadovoljno stanovnistvo ce kad-tad srusiti te rezime nije bitno za 2 ili 22 ili 222 godine ali njihov krah i sudbina su izvesni. SSSR se srusio iznutra, bez ispaljenog metka.
pre 2 godine
(Radoš, 22. april 2022 22:00)
До сад се нико није против њега побунио, што значи да грађани подржавају све оно што је учинио и што чини.
pre 2 godine
Rusija je ekonomski i vojno iscrpljena. Vecinsko stanovnistvo i privreda je blizu kolapsa. Rusija je izgubila status vojne sile. Ukratko Rusija je tigar od papira !
pre 2 godine
Putinova propaganda masina: Uzimamo Kijev za dva dana! Onda ok nista, bar celu obalu Crnog mora i Odesu! Ok ni to ne mozemo, uzecemo ceo Istok i Donetsk. Ako ni to, onda barem Muripolj. Celicanu izgleda necemo moci da uzmemo, ak da porglasimo ponbedu i bez toga! Kako ide i mizda i Krim izgube pa tvrde da je to bio plan sve vreme!?!
pre 2 godine
Rat će se završiti, Ukrajina će biti obnovljena nekom vrstom Maršalovog plana posle 2. svetskog rata, odmah će postati članica EU, itd. A Rusija unazadjena decenijama, narod osiromašen, ponovo će hrana biti problem, ne samo korupcija i slične stvari kao do nedavno.
Pretnja nuklearnim oružjem je besmislena. Rusi se hvale da imaju mnogo više "bojevih glava" i jače rakete, ali ispaljivanje sa samo jedne američke podmornice, po američkim naučnicima, menja klimu zauvek, a radioaktivni oblaci se šire celim svetom, gotovo je sa istorijom. A ruske vlasti se hvale i prete da mogu mnogo jače i više od toga?
pre 2 godine
Slava Rusiji!
pre 2 godine
Rusija je lansirala onu raketu pre neki dan samo kako bi skrenula pažnju Ruskog naroda i njihovih satelita na čorsokak u koji se Putin teško zaglibio u Ukrajini.
pre 2 godine
@ ćorav kod očiju
Znači po prvi put posle 2 svetskog rata je jedna suverena Evropska zemlja napala drugu suverenu Evropsku zemlju a tebi je najbitnija poruka u celoj toj priči toboži “pad zapadnog sistema vrednosti”.
Izgleda da vas MNOGO svrbi to što čitav civilizovani svet podržava Ukrajinu u njenoj odbrani od ove agresije, i to što ti svemoćni Rusi (svetska velesila) u koje se kunete ne mogu jednu železaru da osvoje evo već više od dva meseca.
pre 2 godine
Očaj Rusa se vidi u svakom smislu.
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
pre 2 godine
___Z___
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
pre 2 godine
Rusija treba ovo da zavrsi sto pre, 2 meseca borbi, milijarde potrosene a konkretni rezultati se jos ne vide.
pre 2 godine
Ukrajina je pobjednik, ako ostane država.
Amerika nije izgubila ni jednu bitku u Vijetnamu, od Sj. VJ vojske, a izgubila je rat. Tako ce i Rusija proci.
pre 2 godine
Auu koliko je slaba ova Rusija u stvari....
pre 2 godine
Nazivati ljude fašistima koji brane svoju zemlju a ovi što sve ruše u tuđoj državi mirotvorcima, stvarno smešno. Dakle svi mi koji smo bili mobilisani i bili tu da branimo Srbiju smo fašisti!? Nisu ušli kopneni ali verujte niko od nas se nebi povukao jer brani svoj dom, ulicu, grad... A vi deco nemojte komentarisati, bolje da nemate takva iskustva jer to nije fudbalska utakmica i stvarno treba dva puta meriti pre komentara nego prepisivati ono što gotovo svi mediji prenose.
pre 2 godine
Puna podrska Rusiji i ruskom narodu!
pre 2 godine
Sa obe strane poginulo je preko 50000 vojnika. Gine se.
(Dragan, 22. april 2022 13:58)
Malo manje, oko 40.000. 35.000 ukrajinakih i nesto vise od 5.000 ruskih i pro-ruskih.
pre 2 godine
Da ostavimo rat po strani, ali sta cete braco i zemljaci, ako vam se Srbiji uvedu sankcije kao sto se ovde naveliko pise i povlacenje investicija i kompanija? Bice gore sto puta od onih devedesetih jer tada okolne drzave nisu bile u uniji a sada je Srbija okruzena. Pitam se zbog koga i cega zrtvovati Srbiju i buducnost? Uvodite sankcije jer ce biti kasno ubrzo. Ja ne zivim tu, ali me je Srbije zao.
pre 2 godine
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
(Miloš, 22. april 2022 15:32)
verujem da bi sagledao situaciju i bio na strani pravde
nemože slabiji da 8 godina maltretira jačeg a da neočekuje da ća dobiti po ušima i nisam nastrojen ni jednoj strani saosećam sa svima koji su stradali
pre 2 godine
@dr
Potpuno pogresno. Pretnja nuklearnim oružjem je smislena,jer bas zbog toga niko nista ne sme Rusima vojno. Zato Rusi mogu bez ikakvih vojnih posledica da uzmu Abhaziju,Juznu Osetiju,Krim ili Donbas,zato mogu da udju u Siriju i zastite Basara el Asada i naprave dve vojne baze,da daju oruzje Venecueli itd. Oni sve to mogu,jer imaju najmocnije nuklearno oružje na svetu. A sto se tice ekonomskih posledica,oni su,za razliku od zapadnjaka,navikli da trpe,pogotovo starije stanovništvo koje pamti period Sovjetskog Saveza. Ako su oni 45 godina mogli da zive bez ikakvih dodira sa Zapadom,zasto ne bi mogli ponovo? Pogotovo sto postoje cak 150 drzava na svetu koje im nisu uvele sankcije i sa kojima mogu da posluju nesmetano. Nuklearno oružje je to sto daje veliku moc. To je shvatio i jedan Kim Džong Un pa ni njemu niko nista ne moze,a kamoli Rusiji. Zivot stanovništva je totalno nebitan,to je ono sto ne kapiraju na Zapadu. Bitna je vlast i moć,zato sankcije nisu srusile ni kubanski ni iranski rezim iako traju decenijama. A zapad i dalje naivno misli da sankcije deluju. Ne,sankcije ne deluju i nikada nisu ni delovale.
pre 2 godine
Pa sigurno da će i SAD i V Britanija i Španija i Holandija i t .d. slati oružje.Ne gine njihov narod ,ne ruši se njihova zemlja nego ,Ukrajinski i ruski narod i njihova zemlja.U drugom S.R. da bi se pokrile krađe svetskih moćnika i devalvacija koja nastala našli su Hitlera i optužili Nemačku .Neko je trebao biti žrtva .Sad su našli Zelenskog i Rusiju da budu krivi za bankrote zapada za koje zahvaljujući društvenim mrežama znamo odavno.A kako rekao Degol ,,Ako gospodari sveta , bankari i boržuszija tako kaže takoće i biti." Šteta što ukrajinski narod pati.Nadamo se da naša zemlja neće izneveriti nekog ,,Zelenskok" koji će nas upropastiti.
pre 2 godine
Rusija napala Ukrajnu-a onda citam komentare gde kazu-"pa da zapad ce se boriti do poslednjeg Ukrainca".Pa sta trebali Ukrainci da urade?Da predaju svoju zemlju?Ko je vama toliko isprao mozak??Zapad ce normalno da iskoristi priliku da oslabi Rusiju sto vise moze.Ne sumljam i da su odredjeni cinioci sa zapada radili sve da do sukoba i dodje.Mislite da Rusija ne bi to isto radila?Normalno da bi i radila je to isto.Samo sto nije uspesna u tome.A Ukrainci imaju da brane svoju zemlju sa ogromnom podrskom zapada.Na duze sanse Rusija nema sanse da drzi okupirane delove Ukrajne.To nas uci istorija.Rusija je finansiski daleko slabija od vecine zapadnih zemalja,sada je i vecina sveta protiv njenih postupaka.A ubrzala je i prelazak zapadnih zemalja na druge izvore gasa i nafte.Ko nevidi da je ovo uzasno los potez Rusije je naivan i ispranog mozga.
pre 2 godine
Ako je Rusija propala zašto se NATO ne raspušta?
pre 2 godine
Ukrajinske snage u Donbasu su pred kolapsom.
pre 2 godine
Dobro je ovo. Nemci ce valjda najzad shvatiti sta je Engleska i Amerika, i ko je kriv za II Svetski rat.
pre 2 godine
Sale, Brate,
pa je l' bi Ti pljunuo na svog brata, samo ako bi ti neki moćnik za taj "podvig" dao novac i obećao podršku? Da li bi radovao takvoj svojoj budućnosti?
Hajd' kaži onako po pravdi i po srcu.
(ljud, 22. april 2022 15:04)
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
pre 2 godine
pa Rusiji non stop prete. A ko je to što može da ih zaustavi?
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
(csc, 22. april 2022 11:55)
Aha...
pre 2 godine
...Pitam se zbog koga i cega zrtvovati Srbiju i buducnost? Uvodite sankcije jer ce biti kasno ubrzo...
(Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Sale, Brate,
pa je l' bi Ti pljunuo na svog brata, samo ako bi ti neki moćnik za taj "podvig" dao novac i obećao podršku? Da li bi radovao takvoj svojoj budućnosti?
Hajd' kaži onako po pravdi i po srcu.
pre 2 godine
Ruska vojska tvrdi da je zauzela Mariupolj...
Uglavnom, juče sam u izveštajima iz tog grada, video po prvi put novinare bez šlema i pancira. I vojska više ne nosi svu opremu koju je doskora nosila. Bataljon Somali se vrati kući u Donbas. Scene dočeka su posebno dirljive. Mesta koja su pretrpela ogromnu štetu su već skoro očišćena.
To sve govori više od hiljadu reči...
pre 2 godine
A Ukrajinac ti nije brat? Na čijoj bi strani bio da imaš dva brata i da jači brat bije i maltretira slabijeg?
(Miloš, 22. april 2022 15:32)
Na strani onog koji me brani od siledžije na ulici a ne na strani onog koji se posvađao sa bratom jer mu je to rekao taj siledžija sa ulice.
pre 2 godine
Rusija je inala 4000 aviona naspram 300 ukrajinskih , i 12000 tenkova naspram 2500 ukrajinskih.
Dalje da ne listamo, jasno je ko ovo dobija na kraju.
pre 2 godine
Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Gde će da prebace fabrike? U Nemačku, Češku? Rad je tamo skuplji nego u Srbiji a izvesno je da bi i energija uskoro mogla da bude još skuplja! Evropske kompanije na globalnom tržištu vode bitku sa kinezima koji su jeftiniji od evropljanja!
Ko misli da će te kompanije preko noći sve da zatvore? Gde će da nađu radnike?
Naivan je ko misli da te firme nisu došle iz Srbije zbog sopstvenog interesa!
Da im je stalo do Srbije došli bi 1991, a danas bi ljude bolje plaćali!
Da vam napomenem da firme prebacuju iz Ukrajine u Rumuniju i Srbiju!
(ja sam ja, 22. april 2022
Prebacice ih ne brinite. Kada mogu da zatvore i izadju sa ogromnog ruskog trzista koje su napustile skoro sve svetske kompanije, napustice i iz male Srbije. Jos lakse. Postoji Rumunija, Moldavija, Bugarska, Madjarska, Češka i Slovacka, Baltik... Nego zemljaci mislite o sebi glavom a ne inatom. Inat je zao drug i inat nikada nikome nije dobro doneo. Srbija okruzena EU drzavama i pod sankcijama, ne moze izdrzati ni dva meseca. Ne dao vam Bog da docekate. Na vama je i neka vam je Bog u pomoci.
pre 2 godine
Rusija gubi ovaj rat. Vec sada Ukrajina ima vise tenkova na bojistu od Rusije a, kako vreme odmice, balans ce se sve vise pomerati u korist Ukrajine. Cela Evropa, izuzev nas, sipa oruzje u Ukrajinu. USA takodje…i sve to polako menja odnos snaga.
(csc, 22. april 2022 11:55)
Imaju ali vise unistenih tenkova,a svo to oruzje koje sipa Evropa i NATO bude unisteno cim stigne u Lavov.
pre 2 godine
Zapad se bori protiv Rusije do poslednjeg Ukrajinca, a Rusija se bori protiv Zapada do poslednjeg Srbina.
pre 2 godine
Što više zapad šalje oružje, to Rusi više ruše... Samo dolivaju benzin na vatru!
pre 2 godine
wow..Rusija dobila pretnje ? A samo su poravnali pola susedne države sa hiljadama mrtvih i milionima izbeglih.
pre 2 godine
Jadan ukrajinski narod sa ovakvim prijateljima.
pre 2 godine
E ako Belgija ne otera kako vi kažete "agresora" nema ništa od prestanka rata u Ukrajini.Samo se pitam(mo) dokle više tog izopačenog cinizma i huškanja Ukrajinskog predsednika i rukovodstva da se bore do poslednjeg Ukrajinaca,strašno, umesto da pokušaju(huškači) da ubede te iste da sednu za sto i pregovaraju i samo pregovaraju i da se dođe do konačnog rešenja koje će zadovoljiti obe strane jer u suprotnom druga strana će još više i sve više pojačavati bombardovanje i raketiranje i vojnih i ostalih ciljeva.Prestanite više da na taj način pomažete zemlju koja je baš zbog vas tobože prijatelja dovedena na rubu propasti i samouništenja. Pregovori i samo pregovori jer mir i sloboda nemaju alternativu
pre 2 godine
Najviše prašine se diže da se ne vidi dan posle sutra. Pad ili pobeda Rusije više nije bitna stvar iako se svi trude to da prikažu kao nešto bitno. Nije čak ni bitno da li će zapad da ih genocidno pobije ili kolonijalno porobi (realno ne bi ni imali druge opcije). Nije bitno ni da zaplene ceo Sibir i dobiju gas džabe. Ono što je nepovratno je da je zapad prvi put:
- upotrebio taktiku diktatora i cenzurisao medije
- javno naoružavao stranu u ratu i pozivao ili primoravao i druge na to (što je realno činio i pre, ali je bar iz moralnih načela to pre krio dok se sa dokaza starih preko 30-50 godina nisu skidale oznake tajnosti)
- svima je jasno ko je štitio državu (Ukrajinu), verovatno će većina i verovati da je na taj način zaštićen i zapad (EU), ali ostaće pitanje: ko je zaštitio Ukrajince? One civile što tvrde da su u masovnim grobnicama? Ko su onda izbeglice koje su pobegle u Evropu? Da li su ti, što su ostali i stradali, bili Ukrajinci koji su branili svoju domovinu, a to znači vojnici?
Koji god odgovor da date na ovakva pitanja, on će ukazati da su zapadne vrednosti ozbiljno oštećene. Pad Rusije je pad jedne od većih i manje-više snažnijih država, ali ovaj gubitak zapadnih vrednosti je pad cele zapadne civilizacije. Nije bilo ni potrebe da taj pad bude vojni. Ali o tome ćemo slušati tek kada njihovi građani počnu da im postavljaju pitanja.
pre 2 godine
Zivele Rusija i Ukrajina! Do pobede!
pre 2 godine
Svi pisu iz mirnih domova o Ukrajinii i Rusiji sta se tamo dogadja i sta bi se jos moglo
dogoditi. Ali niko se ne pita, kakve ce to posledice imati i na nas i sta bi se jos moglo
sve dogoditi? Malo razmislite!
(Zabrinut, 22. april 2022 10:07)
Zato u ovom trenutku kao narod moramo da budemo veoma pazljivi i da ne okrecemo paznju na sebe. Ali naravno nas narod to ne zeli pa drzimo proteste u korist Rusije. Koliko god mi ne volimo zapad, moramo da priznamo da je zapad mocan i da moze da nas unisti ako hoce. Glupo je sad da zavrsimo na svetskim vestima kao jedina zemlja koja podrzava Rusiju. Ako mislite da imamo saveznike u Aziji, Juznoj Americi, Africi itd...pitajte se cije oni medije imaju? Ko ima uticaj po celom svetu? Tako da u ovom trenutku bi nam bilo najbolje da cutimo i gledamo svoja posla, ovo nije nasa borba, Rusija nije nasa zemlja.
pre 2 godine
znaci kolko se laže oko izbeglih,pre 15tak dana idu vesti kako je u Nemackoj uslo oko milion a sad se pominju 300 000
ko je ovde lud?
pre 2 godine
Neke informacije su ovde krajnje smešne.
Ja razumem da ukrajinci u poslednje vreme nemaju baš čime da se pohvale na frontu.
Ali zato je njima bitno da se u gradiću Koroljevu zapalio veliki magacin, u kojem se inače skladišti staklena vuna i raznorazne farbe namenjene građevinskoj industriji.
A naslov takav senzacionalan,taman da pomisliš da je napravljena ne znam kakva diverzija.
pre 2 godine
Prebacice ih ne brinite [..]
(Sale Offenbach, 22. april 2022 13:28)
E dobro, hvala ti sto si mi rekao da ne brinem, bas sam razmisljao gde ce jadni Zapadnjaci sa fabrikama.
Druze, receno ti je vec 2 puta, nisu oni dosli u Rusiju jer je vole, nego zato sto su morali, jer su sve te druge zemlje, Ceska, Rumunija, Baltik itd vec "iskoriscene". One sve zajedno nemaju 140 miliona ljudi, da ne pricamo da tamo vec ima nekih fabrika valjda. Nije ni ostatak Istocne Evrope pustinja, koja samo ceka da dodje neka fabrika iz Rusije.
Znaci ako vlasnik fabrike se prebaci iz Rusije u Rumuniju, on pravi vecu konkurenciju u Rumuniji, pa ga tamo kosta sve jos vise, a pitanje je da li ce sad i moci da nadje radnike, s obzirom na ogromnu potraznju.
A pritom ne mozes da odneses fabriku, nije to spakujes kofere, i ajd' zdravo. Mozes da odjavis firmu, ali itekako drzava moze da te zaustavi da odneses svu masineriju.
pre 2 godine
Tigar od papira opasno naostrio i kandze i zube u poslednje vreme.
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
(malina, 22. april 2022 10:34)
SLAVA SRBIJI!
pre 2 godine
Slava Rusiji!
(stevo, 22. april 2022 08:45)
Slava Ukrajini!
(malina, 22. april 2022 10:34)
SLAVA SRBIJI!
(Bokius, 22. april 2022 10:52)
Upravu si, slazem se...slava Srbiji!
pre 2 godine
(Sale Offenbach, 22. april 2022 12:19)
Gde će da prebace fabrike? U Nemačku, Češku? Rad je tamo skuplji nego u Srbiji a izvesno je da bi i energija uskoro mogla da bude još skuplja! Evropske kompanije na globalnom tržištu vode bitku sa kinezima koji su jeftiniji od evropljanja!
Ko misli da će te kompanije preko noći sve da zatvore? Gde će da nađu radnike?
Naivan je ko misli da te firme nisu došle iz Srbije zbog sopstvenog interesa!
Da im je stalo do Srbije došli bi 1991, a danas bi ljude bolje plaćali!
Da vam napomenem da firme prebacuju iz Ukrajine u Rumuniju i Srbiju!
pre 2 godine
Meni su najjača prepucavanja naroda na prostorima exYu po društvenim mrežama u vezi rata u Ukrajini, a ne gledaju da su i svi oni skupa porobljeni od vlastitih političara, ratnih profitera i stranog faktora bez ispaljenog metka, i da je situacija kao ‘90-ih godina prošlog veka…
pre 2 godine
@neko S300 jeste efikasan sistem PVO ali nije najmoderniji
Cesto unistavanje s300 sistema od strane Rusa moze da se objasni iz vise uglova:
Prvo, ukrajinski s300 sistemi nemaju veliku potporu pomocnih pvo sistema kao sto su buk, neva, tor, pantsir i slicno, jer kada se napravi taj pojas pvo-e koji stiti i na malim i vecim visinama i daljinama onda je mnogo teze unistiti s300 ili s400.
Drugo, nemaju ukri vremena da postavljaju sve te sisteme i da ih drze u pripravnosti na neki malo duzi period, zato sto rusi ipak vladaju njihovim nebom bar u tolikoj meri da mogu lako avijacijom da ih neutralisu, cak sta vise mnogo ih je unisteno prilikom premestanja, a jos gore bi bilo da su stacionarni na neki period od par sati na primer, iako je vreme postavljanja sistema relativno kratko.
Trece, jedan deo tih sredstava je unisten i unistava se prilikom transporta u Ukrajinu.
I cetvrto, konfiguracija terena ratista koja je mahom ravna i nije pogodna za otvoreno postavljanje baterija pvo, bilo kojih jer se lako otkrivaju putem bespilotnih letelica i satelita.
Jedino sto ukrima ide na ruku je sto je velika teritorija, veliko prostranstvo, pa je potrebno malo vise vremena da se snime ta sredstva i da se dejstvuje po njima, mada i to moze da se skrati kontinuiranim nadletanjem bespilotnim letelicama npr.
Nadam se da sam malo uspeo da objasnim.
pre 2 godine
Imam jedno pitanje, a nije provokacija ili išta slično.
Čitam ovih dana Rusi uništili sistem S300, sada pogodili drugi S300. Ono što mene interesuje je, kako je moguće da se uništi taj sistem kada se do skoro pričalo da je to jedan od najmodernijih PVO sistema koji je nemoguće uništiti jer je mobilan. Zato što je dobro čuvan i zato što je u stanju da obori i rakete(granate) koje ga napadaju.
O čemu se radi ovde? Unapred zahvalan na odgovoru.
pre 2 godine
Nek se smire na ove svete dane, nek im oružja istupe i nek se izljube. Pa braća su. Opameti Bože.
pre 2 godine
zar iko misli da ce doturom oruzja nesto sto je izvesno da se promeni..?
Pa nisu to dve nekakve drzavice...
Prvo, i kad dovezu do recimo Poljsko-Ukrajinske granice, cim predje granicu postaje meta rusima i brzo biva unisteno...
A drugo, zapad a i rusi znaju da sebi ne smeju da dozvole da izgube, tako da...
pre 2 godine
Napisao sam već jedan post ali deco da vam objasnim još nešto. Nema opravdanja da jedna pravoslavna zemlja napadne drugu uz to ta Ukrajina je prva držala mitinge i podršku Srbiji 99 godine, proverite na internetu i nikad nije priznala Kosovo kao državu.
E sad da vam objasnim kako izgleda rat... Ja sam iz manjeg mesta 40000 stavila, 99 godine kad je bila mobilizacija odziv je bio 110% , vojska toliko zove jer računa da neko nije tu, neko je bolestan, neko polomio ruku.... Znate koliki je bio odziv u Beogradu? 17,%!!! Toliko o tome. Što Bora kaže : "za ideale ginu budale"
Dakle ginu iz malih gradova, sela.... gine srednja klasa i siromašni.
A vi dalje navijajte, tako je i u Ukrajini, tako je i u Rusiji a vi navijajte, ginu vaši vršnjaci 18-20 godina, oni drže pušku a vi telefon. Šta mislite imali razlike?
pre 2 godine
Ukrajinu pokusavaju da porobe dve najvece sile , Nato clanice i Rusija, s obzirom da Nato je korporacijski gigant koji sve drzave drzi u saci ide uvjek vojno ili potkupljivanjem politicara i postavljanjem svojih marioneta plus drze medije koji i te kako rade svoj posao.
Raspad bankovnog sistema i borba za prevlast u novoj eri digitalizacije , mali covjek gine da se bogati obogate jos vise.
pre 2 godine
Varsavski pakt i Sovjetski savez su se raspali iznutra.Izgrizla ih je beda izazvana trkom u naoruzanju izmedju Nato i Varsavskog pakta.Mnogo jace ekonomije zapada,trzisno orjentisane pokazale su vecu snagu u toj trci nad planskim,socijalistickim ekonomijama istocnog bloka.I sve su te zemlje,manje vise,presle na trzisnu ekonomiju.Tu je rusija najgore prosla zbog totalne korupcije i vaucerske privatizacije.Oko 2ooo ljudi je preko noci postalo enormno bogato.Ostali bili i ostsli sirotinja.E,to im se sada sveti.I tek ce im biti gadno,jer ide novi,visegodisnji ciklus iscrpljivanja.
pre 2 godine
Sa obe strane poginulo je preko 50000 vojnika. Gine se.
pre 2 godine
Svi pisu iz mirnih domova o Ukrajinii i Rusiji sta se tamo dogadja i sta bi se jos moglo
dogoditi. Ali niko se ne pita, kakve ce to posledice imati i na nas i sta bi se jos moglo
sve dogoditi? Malo razmislite!
pre 2 godine
sta bi od planirane trodnevme "specijalne operacije"
Putin se Dobro preracunao
pre 2 godine
Ovde ima uglavnom navijačkih, kibicerskih komentara, što je bezdušno. Znamo šta smo sve ovde doživeli i imamo valjda predstavu koliko je ovo surovo i tragično. Nadam se da će ubrzo sesti za pregovarački sto i okončati besmisleni rat.
pre 2 godine
Pozdrav @neko,
sistem S-300 nije samo lanser raketa neko grupa vozila koje imaju svoje zadatke vezane za rad S-300. Dva tipa vozila se koriste za odbranu lansera koji nema integrisani odbrambeni sistem. Ta vozila, takođe lansirna, obezbeđuju odbranu celog sistema na dva različita načina i na različim daljinama. Neophodna je i zaštita od napada sa tla. Ukrajinci izgleda nemaju dovoljno iskustva u radu tih odbrambenog dela sistema ili uopšte i nemaju ta prateća vozila. I tako se dešava to što se dešava.
Neki misle da ih Ukrajinci lako gube jer ih nisu masno platili pa ih tek tako "troše", a neki i dalje veruju da su Rusi softverski integrisali blokadu tako da ispaljene rakete ne smeju da pogađaju avione ili ciljeve koji su definisani kao ruski tj. da se pre udara samounište.
pre 2 godine
O slobodo, koliko je zlocina ucinjeno u tvoje ime.
pre 2 godine
Zato što je dobro čuvan i zato što je u stanju da obori i rakete(granate) koje ga napadaju.
O čemu se radi ovde? Unapred zahvalan na odgovoru.
(neko, 22. april 2022 12:43)
Epa bas zato sto nije dobro cuvan, zato je unisten. S 300 ne cine samo lanseri, vec i radari, koji su unisteni.
pre 2 godine
(juhu, 22. april 2022 13:12)
S-300 ne "zna" samog sebe da čuva, njega čuvaju drugi sistemi tipa Pancir, Tor, Buk, Tunguska itd.
pre 2 godine
(neko, 22. april 2022 12:43
Evo da ti odgovorim. Ima vise razloga.
Prvi je taj da svi dalekometni PVO sistemi, pa I S300 moraju biti zasticeni pvo sistemima kratkog dometa koji su puno agilniji I reaguju brze u slucaju da otkriju rakete, helikoptere, avione Ili bespilotne letilice koje su krenule u pohod na dalekometni PVO. Primjeri takvog oruzja su "pancir" Ili "Thor". Bez njih, S300 je meta par exelans!
Drugo, ako se s300 nlazai u dometu artiljerije, ne pomaze mu nista. Od artiljerijsko sistema recimo "krasnopolj" nema odbrane, pogodak je gotovo 100%.
Trece, pored ova dva razloga gore, maskiranje istog je neophodno, jer Orland bespilotne letilice I druge vrste dronova ih lako lociraju, znaci, opet nista bez pvo sistema kratkog dometa
Cetvrto, lociranje iz satelita, avaksa, spijunaze, sabotaze, sve to doprinosi potencijalnom unistenju cilja.
pre 2 godine
Nema šanse,da Rusi pobede dok zapad naoružava i hrani Ukrajince.
pre 2 godine
Izgleda da vas MNOGO svrbi to što čitav civilizovani svet podržava Ukrajinu u njenoj odbrani od ove agresije, i to što ti svemoćni Rusi (svetska velesila) u koje se kunete ne mogu jednu železaru da osvoje evo već više od dva meseca.
(Milutin, 22. april 2022 15:53)
јели то онај ЦИВИЛИЗОВАНИ свет што нас бомбардовао '99
pre 2 godine
Treći svetski rat možda i nije nezamisliv.
pre 2 godine
@Oliver
"Zivot stanovništva je totalno nebitan,to je ono sto ne kapiraju na Zapadu. Bitna je vlast i moć,zato sankcije nisu srusile ni kubanski ni iranski rezim iako traju decenijama. A zapad i dalje naivno misli da sankcije deluju. Ne,sankcije ne deluju i nikada nisu ni delovale."
Sankcije deluju itekako jer cilj sankcija jeste da se spreci rast i napredak takvih drzava, kao i njihovo sirenje i privlacenje drugih drzava. Nezadovoljno stanovnistvo ce kad-tad srusiti te rezime nije bitno za 2 ili 22 ili 222 godine ali njihov krah i sudbina su izvesni. SSSR se srusio iznutra, bez ispaljenog metka.
pre 2 godine
(Radoš, 22. april 2022 22:00)
До сад се нико није против њега побунио, што значи да грађани подржавају све оно што је учинио и што чини.
pre 2 godine
Најбољи су ови који кукају како је једна православна земља могла да нападне другу. Па како смо се тукли ми и Бугари, 1884/5, 1913, 1915-18, 1941-45?
71 Komentari
Sortiraj po: