dubravka
pre 2 godine
Nismo zaboravili dolazak Francuskog predsednika Macrona u Beograd tačnije na Kalamegdanu kada je izgovorio Srbija I Kosovo. Srbija ne moze i ne zeli ulazak u EU ovakvu kao sto je sada.
Četvrtak, 14.04.2022.
14:40
Ambasador Francuske u Srbiji Pjer Košar izjavio je danas da Evropska unija ne ucenjuje Srbiju, ali da joj traži da bude dosledna.
Izvor: Beta
pre 2 godine
Nismo zaboravili dolazak Francuskog predsednika Macrona u Beograd tačnije na Kalamegdanu kada je izgovorio Srbija I Kosovo. Srbija ne moze i ne zeli ulazak u EU ovakvu kao sto je sada.
pre 2 godine
Da nije pohlepe i korupcije, i da država radi u interesu građana, ne bi nam trebala EU da živimo lepo.
pre 2 godine
Srbija ulazi u EU ali laganim tempom, 65.000 Srba godišnje ode u nju. Inat loš zanat, ne može se glavom kroz zid, od para se živi, nećete jesti zemlju i korenje, bar ne dobrovoljno. Zato i treba da budemo u EU. A kompleks večite žrtve da ostavimo drugome.
pre 2 godine
Sankcije Rusiji koje bi Srbija na zahtev Brisel uvela bi imale smešan uticaj na Rusku privredu bile bi samo deklarativne. Ali bi zato bile pogubne po našu ekonomiju jer smo mi mnogo mali i nismo razvijeni kao EU, tako da bi i najmanji gubitak nekog tržišta mogao vrlo lako da nas uništi. Da ne govorimo o ceni gasa koja bi se drastično promenila.
pre 2 godine
Dosledno - nema sankcija nikome! Nemate pravo da ro tražite od bilo koga! Pogotovo vi koji ste nama lupali sankcije!
pre 2 godine
Morate u demokratiju, koju diktiramo svojim uslovima.
pre 2 godine
Ha, ha nije ucena ali moramo da imamo zajdničko gledište!? A ko određuje zajedničko gledište? Drugim rečima mi vam određujemo gledište a vi se uklopite i ne pitate se ništa. U suprotnom slede posledice. Kad sam zadnji put pogledao u rečnik pojmova ovako se definiše ucena.
(ŽD, 14. april 2022 15:13)
Pa da, nek kazemo jasno da necemo u EU, da vise necemo da imamo pristum EU donacijama itd. itd. onda ok. Dok god budemo zeleli da koristimo donacije EU i budemo zeleli EU moramo da uskladimo politiku sa EU.
pre 2 godine
a šta je rekao Turskoj
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
(dimna_bomba, 14. april 2022 15:12)
Da, želimo. Tamo nam je mesto. Najbitniji ekonomski partneri Srbije su iz EU. Najviše koristi imamo od EU.
(komp, 14. april 2022 15:35)
Aman ljudi, u kojoj bajci vi zivite? Pa nas ni pre ovoga vise od pola EU nije zelelo da primi, sada je taj procenat oko 97%. Da ne pricamo o tome da smo mi sa tim poglavljima napredovali kao kad ides iz BG u Niš, a stigo si do Grocke.
pre 2 godine
@(mario, 14. april 2022 16:29)
"Nitko vas ne tjera da budete članica EU sami ste podnijeli zahtjev za članstvo u EU, a ako vam se ne sviđa uvijek možete povući zahtjev za članstvo vrlo jednostavno."
Ne sviđa nam se. Zašto bismo to uradili?
"Naravno onda morate sagledati posljedice toga jer 70% izvoza je u EU, najviše investitora je iz EU i naravno tu su fondovi EU."
Izvoz u EU neće stati našim odustajanjem od iste, a investitori dolaze ovamo zbog uslova koje ovde imaju, a ne zbog našeg statusa kandidata. A fondovi za nas su ionako i do sada bili mizerna sića.
pre 2 godine
Ne može Srbija da se usaglašava sa nečim u čemu nije učestvovala. Kada bude član EU onda ce i da učestvuje u donošenju zajedničkih stavova i odluka. Dotle Srbija ima svoje samostalne odluke i treba da se uskladi samo sa osnovnim principima EU. A političke saglasnosti tek posle ulaska u EU.
Taj princip bi trebalo jasno iskazati pa ako nas hoće i mi hoćemo a ako ce da ucenjuju lepo je nama i bez njih.
A verujte mi nije bajkovito na zapadu.
pre 2 godine
nešto mi nije najjasnije, da li je evropska unija federacija,konfederacija ili unija suverenih država ...?
pre 2 godine
@Realno,nije to za nas,dzaba im sve..
Nego da uredimo našu lepu Srbiju i prijatno dovidjenja.
(Марко,
Bravo Marko bas tako. Uredimo mi nasu Srbiju, moze nam se i imamo svega. Preziveli smo mi vekove i bilo je i gorih situacija, ratova i kataklizmi. Pa prezivecemo i jednu EU. Posledice, ma ne brinite se vi dusebriznici, ima i drugih koji su raspolozeni i prijateljski prema nama i dokazani partneri. Necemo ih izneveriti. A ove sto su nas bombardovali, pa nam kao zele dobro i govore sta da radimo i mislimo, e pa tu oprez. Moze biznis i uzajamno postovanje, uz naravno otplatu nanete stete koje idu u milionima, mozda i milijarde evra.
pre 2 godine
Спуштавах се ја на ваше уже,
умало се уже не претрже,
отада смо виши пријатељи,
у главу ми памет ућерасте.
(Владика Петар II Петровић Његош)
pre 2 godine
Džaba ucenjujete nas koji smo ne bitni, dok Ruse ne pobedite nećete očuvati globalizam-liberalnu ekonimiju.
pre 2 godine
kad krene odlazak zapadnih firmi iz Srbije ko ce biti kriv.kod nasih gines za sicu kod stranca makar imas bolju platu i uvete.ja sam Srbin iz Slavonije i vidim koliko je EU Slavoniji pomogla i kolike su plate.sad sam doveo rodaka iz BG da radi fasade za 2000e mj i smestaj i evo vec vadi boravisnu i radnu da moze obitelj dovesti jel se u Srbiji mucio sa 700e mesecno a ako i zenu zaposli u HR imace 3000e mj i normalan zivot.
pre 2 godine
Ja bih trenutno zamrznuo pregovore, i njima u Briselu rekao da zelimo da postanemo clanica ali zbog novonastale situacije obustavio otvaranje poglavlja. Jer sad ima precih stvari. Kad se situacija normalizuje vracamo se uzurbano pregovorima.
pre 2 godine
Da, hoce da srbija postuje njihovu kako kazu po njima vladavinu prava. Vidimo kako ta vladavina prava izgledala u Libiji, Iraku, Yugoslaviji i naravno kad je u pitanju zemlja koja nam to saopstava, kako izgleda Afrika posle njihove vladavine prava. Kakvi licemeri.
pre 2 godine
principijelno "ne" osuda moze kkritika moze rat svaki je los ali okretanje ledja rusiji ne pogotovo dto je nas uticaj beznacajan
pre 2 godine
I jase nadam da će EU članice da uvide važnost poštovanja medjunarodnog prava i da se usaglase sa njim. Za početak da povuku priznanje takozvane kosovske države i odustanu od principa promene granica silom ili izazivanje ove silom, to jest da se ove odmah proglase ništavnim, jer po pravu jedino tako može i biti. Nije logično tražiti od Srbije da brani njih od onoga što su i sami usvojili za praksu, ali Srbija i tu, kao i po pitanju Kosova, jasno stoji na stanovištu medjunarodnog prava. Stav Srbije tu nije upitan i nema nejasnoća, samo oni koji nisu jasni po tom pitanju su u konfliktu. Francuska takodje spada u zemlje koje imaju ovaj problem sa shvatanjem suvereniteta, a ne samo Rusija sa Ukrajinom ili SAD sa svojom kolekcijom NATO. Stoga, nadajte se.
pre 2 godine
Prvo naterajte Nemačku.
pre 2 godine
Realno,nije to za nas,dzaba im sve..
Nego da uredimo našu lepu Srbiju i prijatno dovidjenja.
pre 2 godine
EU i doslednost u istoj recenici?! Hmmm...
pre 2 godine
Da pobedi Le Pen pa cemo videti oko sankcija i uskladjivanja.
pre 2 godine
I mi trazimo da dosledno podrzavate nas teritorijalni integritet. Hvala.
pre 2 godine
Jedno je zajednicko glediste (tj. da se slazemo da su Rusi upali u Ukrajinu i osuda tog cina u Ujedinjenim nacijama), a drugo je uvodjenje sankcija Rusiji na stetu vecine evropskih zemalja i na stetu Srbije, a bez posledica po V. Britaniju i SAD, Kanadu i Australiju. Pitanje: sta je Francuska uradila Erdoganu kao odmazdu za njegovo neuvodjenje sankcija Rusiji? Turska je clanica NATO i jedan od kljucnih saveznika SAD u svetu. Kako bi bilo da pocnemo od Turaka, pa da vidimo kako cemo dalje? A ne, lakse je sa Srbima, oni su "mali Rusi" pa je njih zgodno maltretirati kad nemas snage za vece igrace...
pre 2 godine
@(Zoran J, 14. april 2022 16:03)
Turska nije članica EU.
Nitko vas ne tjera da budete članica EU sami ste podnijeli zahtjev za članstvo u EU, a ako vam se ne sviđa uvijek možete povući zahtjev za članstvo vrlo jednostavno.
Naravno onda morate sagledati posljedice toga jer 70% izvoza je u EU, najviše investitora je iz EU i naravno tu su fondovi EU.
pre 2 godine
Pravila drustva EU menjaju se kako vetar duva za zainteresovane i
nista sto je napisano ne uspeva da prodje novi mandat Komisije bez dopuna bez vremenske dimenzije!
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
(Manga, 14. april 2022 15:32)
------
Ne, ne moramo. Ne moramo u EU, ali treba narodu jasno reci koje su posledice pre svega ekonomske takve odluke, onda i politicke. A ako nam je u interesu da udjemo, onda postoje pravila, iako nam se ne svidjaju. Svaki pogled na ekonomiju ulaganja, a da ne pricamo o uredjenim sistemima i zemljama, jasno bi nam rekao gde nam je interes.
pre 2 godine
sefe pa vama nisu dosledni ni oni koji su vec 20 i vise godina u EU a od nas ocekujete nesto.
pre 2 godine
Pa ni u EU se ne slazu oko svega. Primer je placanje gasa u rubljama gde su Madjari vec rekli da ce placati a vecina ostalih je odbila.
pre 2 godine
Upuceni iz
Bloka 45
tvrde
da ce nas primiti u EU kroz
45 godina.
p.s.
Znaju i datum:
45. marta.2067. godine.
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
(Manga, 14. april 2022 15:32) Ne morate...Sami ste poslali zahtjev za prijem u EU. Povucite ga i srećno vam..
pre 2 godine
Ha, ha nije ucena ali moramo da imamo zajdničko gledište!? A ko određuje zajedničko gledište? Drugim rečima mi vam određujemo gledište a vi se uklopite i ne pitate se ništa. U suprotnom slede posledice. Kad sam zadnji put pogledao u rečnik pojmova ovako se definiše ucena.
pre 2 godine
Zar se njima još nije smučio taj izraz "zajedničke, EU vrednosti"? Pa i mene je blam kad to čujem ili pročitam.
pre 2 godine
Ko još veruje u tu bajku da ćemo mi ući u EU?
pre 2 godine
Stav EU nije bitan, bitno je šta kažu Amerikanci
pre 2 godine
Kada postanemo clanica, e tek tada mozemo da imamo zajednicke stavove.
(MarkoGrof, 14. april 2022 14:55)
Ahaaaa, ali onda treba i da ne primamo novac, fondove, donacije i bespovratne zajmove koji nam stizu iz EU. Hocemo da radimo po svome, a da primamo sredstva iz EU fondova. E ne moze bas tako.
pre 2 godine
Pa nemamo isto gledanje na situaciju u Ukraini. Tacka.
pre 2 godine
Ako vam je do principialnosti povucite priznanje Kosova!
pre 2 godine
A priznavanje Kosova i ne priznavanje Krima je primer doslednosti?
pre 2 godine
Стварно невероватно! Сви политичари причају о некаквим европским “вредностима” и демократији, и да немамо алтернативу за тај фамозни “еуропски пут”! Дал је ико икада питао народ (референдум) о том путу!!!!
pre 2 godine
I vi ćete izaći iz EU a narod Srb ne želi u EU
pre 2 godine
No koment
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
pre 2 godine
Ljudi pogledajte koliko su dugo Turci otvarali poglavlja (pa konacno odustali).
Ne zele nas tamo i to treba da prihvatimo, zivot ide dalje.
Srbija ce biti dobra drzava kad mi to odlucimo da uradimo, ne kad se pridruzimo nekoj organizaciji (Evropskoj, Ruskoj, Kineskoj).
pre 2 godine
ma ovi nas ne bi primili u EU i da uvedemo sankcije sami sebi.
pre 2 godine
Pa, budite vi prvo dosledni i, kao sto podrzavate teritorijalni integritet Ukrajine, podrzite i teritorijalni integritet Srbije. Mi smo u tranziciji, razvijamo se tek, neka nam "velika i demokratska" Francuska svojim primerom pokaze kako da budemo dosledni, nije frka.
pre 2 godine
Nije moguće zajedničko gledište.
pre 2 godine
@Nisu oni blesavi vide sta se ovde desava ali bas ih je briga. Ako se mi ne bunimo sto bi oni umesto nas? A i odgovara im da otvaraju fabrike gde su plate 300 evra.
(Vlada
Pa otvaraju naravno i neki ljudi tu rade, primaju plate koje su vece od tih 300 eura, da se ne lazemo. U svakom slucaju fabrike se otvaraju, bolje nego da ih nema ili da se zatvaraju. Prema tome biznis je biznis a politika je nesto drugo. Sve ostalo su price. Mi ostajemo dosledni svojim principima, oni ukazuju na svoje primedbe i tako u krug. Na kraju ce sve doci na svoje. Oni neka pricaju, mi radimo, kupujemo nase naoruzanje i otvaramo fabrike i puteve i brze pruge. Oni nam grade metro, mozda kupimo njihove avione, helikoptere itd.. Kako se ko snadje u datoj situaciji.
pre 2 godine
Ništa od Rafala...
pre 2 godine
A možemo li mi da tražimo nešto od Vas? Da osudite NATO bombardovanje, sudite onima koji su pobili našu decu i civile, da priznate da ste pogrešili i da budete pravedni. Da ste nas svesno satanizovali, da je vaša propaganda učinila da patimo, živimo pod sankcijama deceniju. Nas je 7 miliona a vas je mnogo više, neuporedivo ste bili jači. Iživljavali ste se nad nama malim, kao najveće sadiste, a dobro znate da smo branili samo naše. I da nas bar sada ostavite da budemo neutralni. Nismo za rat i to je dovoljno.
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
pre 2 godine
Pa prvi vi budite dosledni pa se samoosudite za agresiju na Srbiju '99.
pre 2 godine
Nije šija nego vrat. Gospodin ambasador bi trebalo da zna da će teško naći dosledniju zemlju u Evropi. Možda smo i ovakvi i onakvi ali bar smo svesni šta se dešava globalno, malo više nego neki drugi narodi. Uostalom, tražimo referendum o EU koji niko tamo ne podržava jer znaju kakav bi rezultat bio. A ovako mogu da nas ucenjuju i nikada ne prime.
pre 2 godine
A da mi lepo i zvanicno odustanemo od clanstva u EU? Ionako od toga nema nista. Svaka ucena u poslednjih 20 godina pocinje sa "ovo nije ucena ali ako zelite da budete deo EU morate (ubaci nesto sto nije u interesu Srbije)."
pre 2 godine
Aha, "zajedničko gledište" je kad ti neko javi koje je to glediste...
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
(dimna_bomba, 14. april 2022 15:12)
Da, želimo. Tamo nam je mesto. Najbitniji ekonomski partneri Srbije su iz EU. Najviše koristi imamo od EU.
pre 2 godine
Da, ali zajedničko gledište Srbije i EU ne postoji ni po pitanju same Srbije. 22 države EU, uključujući Francusku, priznaju deo teritorije Srbije kao posebnu državu. Teško je to zanemariti i onda se usaglasiti sa politikom EU po svim ostalim pitanjima. Pitanje suvereniteta Srbije je pitanje svih pitanja, glavni uzrok svih razmimoilaženja.
Primer: kriza u Ukrajini. EU ne podržava suverenitet Srbije ali podržava suverenitet Ukrajine. Rusija je napala Ukrajinu ali Rusija podržava suverenitet Srbije. EU uvodi sankcije Rusiji i očekuje isto od Srbije, a Rusija je Srbiji glavna podrška po pitanju sopstvenog najvažnijeg problema. Gde je logika? Kako i zbog čega Srbija to treba da uradi?
Da, argument od strane EU je da Srbija traži članstvo u EU, a ne obratno, i EU može od Srbije da traži šta god hoće. To je tek poseban paradoks. Mislim da Srbiji treba da bude jasno da od članstva u EU nema ništa, i Srbija ne treba dalje da se ponižava tražeći članstvo i na konto toga prima pomoć od EU. Preskupa je ta pomoć, to vidimo i sada iz izjave francuskog ambasadora. A razlog za sve je onaj glavni: stav 22 zemlje EU koji će kad tad doći na dnevni red kao glavna prepreka da se Srbija stvarno pridruži EU.
pre 2 godine
Aj da mi zajedno gledamo na sve ostalo, pa neka zajedničko gledanje na rat u drugoj državi bude pred samo pristupanje, a ne za 5-10 godina ćemo da se dogovorimo da će nešto moža biti za narednih 5 godina.
pre 2 godine
Nisu oni blesavi vide sta se ovde desava ali bas ih je briga. Ako se mi ne bunimo sto bi oni umesto nas? A i odgovara im da otvaraju fabrike gde su plate 300 evra.
pre 2 godine
Kakav bezobrazluk od EU, olicenja doslednosti i principijelnosti!
Srbija treba da im odbrusi da je jedina ostala dosledna u celoj Evropi, te da razmisle dobro kome treba davati lekcije!
pre 2 godine
A šta je, ako nije ucena? Imaju li sve zemlje članice EU usaglašen stav po tom pitanju? (Pitam za druga…)
pre 2 godine
Sve dobro receno, ne moze da se sedi na dve stolice !
pre 2 godine
Јесте, уцена је. И НАТО је извршио многе агресије, па нико од нас није захтевао санкције. Тад нико није говорио о "европским вредностима". Дај Боже да Ле Пенова победи.
pre 2 godine
Kada postanemo clanica, e tek tada mozemo da imamo zajednicke stavove.
pre 2 godine
Nas pogled na situaciju oko UKR je izbalansiran i objektivan a tzv pogled EU je potpuno pristrasan, neobjektivan i uz plasiranje hrpe medijskih lazi. Razlika je ogromna. Drzimo se medjunarodnog prava koje je i Francuska nebrojeno puta pogazila. Kad god joj je odgovaralo. Srbija ni na koji nacin nije doprinela eskalaciji sukoba u UKR pa ni krijuci se iza EU logoa.
pre 2 godine
Samo da isporucite Karadzica, Mladica, Milosevica... samo da potpisete sporazum u Briselu... samo jos ovo... samo jos ono...
pre 2 godine
Tako je.
pre 2 godine
Јесте, уцена је. И НАТО је извршио многе агресије, па нико од нас није захтевао санкције. Тад нико није говорио о "европским вредностима". Дај Боже да Ле Пенова победи.
pre 2 godine
Samo da isporucite Karadzica, Mladica, Milosevica... samo da potpisete sporazum u Briselu... samo jos ovo... samo jos ono...
pre 2 godine
Ko još veruje u tu bajku da ćemo mi ući u EU?
pre 2 godine
A priznavanje Kosova i ne priznavanje Krima je primer doslednosti?
pre 2 godine
Pa ni u EU se ne slazu oko svega. Primer je placanje gasa u rubljama gde su Madjari vec rekli da ce placati a vecina ostalih je odbila.
pre 2 godine
Ljudi pogledajte koliko su dugo Turci otvarali poglavlja (pa konacno odustali).
Ne zele nas tamo i to treba da prihvatimo, zivot ide dalje.
Srbija ce biti dobra drzava kad mi to odlucimo da uradimo, ne kad se pridruzimo nekoj organizaciji (Evropskoj, Ruskoj, Kineskoj).
pre 2 godine
Upuceni iz
Bloka 45
tvrde
da ce nas primiti u EU kroz
45 godina.
p.s.
Znaju i datum:
45. marta.2067. godine.
pre 2 godine
I mi trazimo da dosledno podrzavate nas teritorijalni integritet. Hvala.
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
(dimna_bomba, 14. april 2022 15:12)
Da, želimo. Tamo nam je mesto. Najbitniji ekonomski partneri Srbije su iz EU. Najviše koristi imamo od EU.
(komp, 14. april 2022 15:35)
Aman ljudi, u kojoj bajci vi zivite? Pa nas ni pre ovoga vise od pola EU nije zelelo da primi, sada je taj procenat oko 97%. Da ne pricamo o tome da smo mi sa tim poglavljima napredovali kao kad ides iz BG u Niš, a stigo si do Grocke.
pre 2 godine
Ha, ha nije ucena ali moramo da imamo zajdničko gledište!? A ko određuje zajedničko gledište? Drugim rečima mi vam određujemo gledište a vi se uklopite i ne pitate se ništa. U suprotnom slede posledice. Kad sam zadnji put pogledao u rečnik pojmova ovako se definiše ucena.
pre 2 godine
Ako vam je do principialnosti povucite priznanje Kosova!
pre 2 godine
Zar se njima još nije smučio taj izraz "zajedničke, EU vrednosti"? Pa i mene je blam kad to čujem ili pročitam.
pre 2 godine
Kakav bezobrazluk od EU, olicenja doslednosti i principijelnosti!
Srbija treba da im odbrusi da je jedina ostala dosledna u celoj Evropi, te da razmisle dobro kome treba davati lekcije!
pre 2 godine
Ne može Srbija da se usaglašava sa nečim u čemu nije učestvovala. Kada bude član EU onda ce i da učestvuje u donošenju zajedničkih stavova i odluka. Dotle Srbija ima svoje samostalne odluke i treba da se uskladi samo sa osnovnim principima EU. A političke saglasnosti tek posle ulaska u EU.
Taj princip bi trebalo jasno iskazati pa ako nas hoće i mi hoćemo a ako ce da ucenjuju lepo je nama i bez njih.
A verujte mi nije bajkovito na zapadu.
pre 2 godine
Kada postanemo clanica, e tek tada mozemo da imamo zajednicke stavove.
pre 2 godine
Morate u demokratiju, koju diktiramo svojim uslovima.
pre 2 godine
ma ovi nas ne bi primili u EU i da uvedemo sankcije sami sebi.
pre 2 godine
A da mi lepo i zvanicno odustanemo od clanstva u EU? Ionako od toga nema nista. Svaka ucena u poslednjih 20 godina pocinje sa "ovo nije ucena ali ako zelite da budete deo EU morate (ubaci nesto sto nije u interesu Srbije)."
pre 2 godine
I vi ćete izaći iz EU a narod Srb ne želi u EU
pre 2 godine
@(mario, 14. april 2022 16:29)
"Nitko vas ne tjera da budete članica EU sami ste podnijeli zahtjev za članstvo u EU, a ako vam se ne sviđa uvijek možete povući zahtjev za članstvo vrlo jednostavno."
Ne sviđa nam se. Zašto bismo to uradili?
"Naravno onda morate sagledati posljedice toga jer 70% izvoza je u EU, najviše investitora je iz EU i naravno tu su fondovi EU."
Izvoz u EU neće stati našim odustajanjem od iste, a investitori dolaze ovamo zbog uslova koje ovde imaju, a ne zbog našeg statusa kandidata. A fondovi za nas su ionako i do sada bili mizerna sića.
pre 2 godine
A možemo li mi da tražimo nešto od Vas? Da osudite NATO bombardovanje, sudite onima koji su pobili našu decu i civile, da priznate da ste pogrešili i da budete pravedni. Da ste nas svesno satanizovali, da je vaša propaganda učinila da patimo, živimo pod sankcijama deceniju. Nas je 7 miliona a vas je mnogo više, neuporedivo ste bili jači. Iživljavali ste se nad nama malim, kao najveće sadiste, a dobro znate da smo branili samo naše. I da nas bar sada ostavite da budemo neutralni. Nismo za rat i to je dovoljno.
pre 2 godine
Jedno je zajednicko glediste (tj. da se slazemo da su Rusi upali u Ukrajinu i osuda tog cina u Ujedinjenim nacijama), a drugo je uvodjenje sankcija Rusiji na stetu vecine evropskih zemalja i na stetu Srbije, a bez posledica po V. Britaniju i SAD, Kanadu i Australiju. Pitanje: sta je Francuska uradila Erdoganu kao odmazdu za njegovo neuvodjenje sankcija Rusiji? Turska je clanica NATO i jedan od kljucnih saveznika SAD u svetu. Kako bi bilo da pocnemo od Turaka, pa da vidimo kako cemo dalje? A ne, lakse je sa Srbima, oni su "mali Rusi" pa je njih zgodno maltretirati kad nemas snage za vece igrace...
pre 2 godine
Pa prvi vi budite dosledni pa se samoosudite za agresiju na Srbiju '99.
pre 2 godine
Realno,nije to za nas,dzaba im sve..
Nego da uredimo našu lepu Srbiju i prijatno dovidjenja.
pre 2 godine
Nije moguće zajedničko gledište.
pre 2 godine
Pa nemamo isto gledanje na situaciju u Ukraini. Tacka.
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
pre 2 godine
Prvo naterajte Nemačku.
pre 2 godine
A šta je, ako nije ucena? Imaju li sve zemlje članice EU usaglašen stav po tom pitanju? (Pitam za druga…)
pre 2 godine
EU i doslednost u istoj recenici?! Hmmm...
pre 2 godine
sefe pa vama nisu dosledni ni oni koji su vec 20 i vise godina u EU a od nas ocekujete nesto.
pre 2 godine
@Realno,nije to za nas,dzaba im sve..
Nego da uredimo našu lepu Srbiju i prijatno dovidjenja.
(Марко,
Bravo Marko bas tako. Uredimo mi nasu Srbiju, moze nam se i imamo svega. Preziveli smo mi vekove i bilo je i gorih situacija, ratova i kataklizmi. Pa prezivecemo i jednu EU. Posledice, ma ne brinite se vi dusebriznici, ima i drugih koji su raspolozeni i prijateljski prema nama i dokazani partneri. Necemo ih izneveriti. A ove sto su nas bombardovali, pa nam kao zele dobro i govore sta da radimo i mislimo, e pa tu oprez. Moze biznis i uzajamno postovanje, uz naravno otplatu nanete stete koje idu u milionima, mozda i milijarde evra.
pre 2 godine
a šta je rekao Turskoj
pre 2 godine
Da, hoce da srbija postuje njihovu kako kazu po njima vladavinu prava. Vidimo kako ta vladavina prava izgledala u Libiji, Iraku, Yugoslaviji i naravno kad je u pitanju zemlja koja nam to saopstava, kako izgleda Afrika posle njihove vladavine prava. Kakvi licemeri.
pre 2 godine
Da pobedi Le Pen pa cemo videti oko sankcija i uskladjivanja.
pre 2 godine
Pa, budite vi prvo dosledni i, kao sto podrzavate teritorijalni integritet Ukrajine, podrzite i teritorijalni integritet Srbije. Mi smo u tranziciji, razvijamo se tek, neka nam "velika i demokratska" Francuska svojim primerom pokaze kako da budemo dosledni, nije frka.
pre 2 godine
Спуштавах се ја на ваше уже,
умало се уже не претрже,
отада смо виши пријатељи,
у главу ми памет ућерасте.
(Владика Петар II Петровић Његош)
pre 2 godine
Dosledno - nema sankcija nikome! Nemate pravo da ro tražite od bilo koga! Pogotovo vi koji ste nama lupali sankcije!
pre 2 godine
Ja bih trenutno zamrznuo pregovore, i njima u Briselu rekao da zelimo da postanemo clanica ali zbog novonastale situacije obustavio otvaranje poglavlja. Jer sad ima precih stvari. Kad se situacija normalizuje vracamo se uzurbano pregovorima.
pre 2 godine
nešto mi nije najjasnije, da li je evropska unija federacija,konfederacija ili unija suverenih država ...?
pre 2 godine
Nas pogled na situaciju oko UKR je izbalansiran i objektivan a tzv pogled EU je potpuno pristrasan, neobjektivan i uz plasiranje hrpe medijskih lazi. Razlika je ogromna. Drzimo se medjunarodnog prava koje je i Francuska nebrojeno puta pogazila. Kad god joj je odgovaralo. Srbija ni na koji nacin nije doprinela eskalaciji sukoba u UKR pa ni krijuci se iza EU logoa.
pre 2 godine
Aha, "zajedničko gledište" je kad ti neko javi koje je to glediste...
pre 2 godine
Стварно невероватно! Сви политичари причају о некаквим европским “вредностима” и демократији, и да немамо алтернативу за тај фамозни “еуропски пут”! Дал је ико икада питао народ (референдум) о том путу!!!!
pre 2 godine
Da, ali zajedničko gledište Srbije i EU ne postoji ni po pitanju same Srbije. 22 države EU, uključujući Francusku, priznaju deo teritorije Srbije kao posebnu državu. Teško je to zanemariti i onda se usaglasiti sa politikom EU po svim ostalim pitanjima. Pitanje suvereniteta Srbije je pitanje svih pitanja, glavni uzrok svih razmimoilaženja.
Primer: kriza u Ukrajini. EU ne podržava suverenitet Srbije ali podržava suverenitet Ukrajine. Rusija je napala Ukrajinu ali Rusija podržava suverenitet Srbije. EU uvodi sankcije Rusiji i očekuje isto od Srbije, a Rusija je Srbiji glavna podrška po pitanju sopstvenog najvažnijeg problema. Gde je logika? Kako i zbog čega Srbija to treba da uradi?
Da, argument od strane EU je da Srbija traži članstvo u EU, a ne obratno, i EU može od Srbije da traži šta god hoće. To je tek poseban paradoks. Mislim da Srbiji treba da bude jasno da od članstva u EU nema ništa, i Srbija ne treba dalje da se ponižava tražeći članstvo i na konto toga prima pomoć od EU. Preskupa je ta pomoć, to vidimo i sada iz izjave francuskog ambasadora. A razlog za sve je onaj glavni: stav 22 zemlje EU koji će kad tad doći na dnevni red kao glavna prepreka da se Srbija stvarno pridruži EU.
pre 2 godine
Nisu oni blesavi vide sta se ovde desava ali bas ih je briga. Ako se mi ne bunimo sto bi oni umesto nas? A i odgovara im da otvaraju fabrike gde su plate 300 evra.
pre 2 godine
Nije šija nego vrat. Gospodin ambasador bi trebalo da zna da će teško naći dosledniju zemlju u Evropi. Možda smo i ovakvi i onakvi ali bar smo svesni šta se dešava globalno, malo više nego neki drugi narodi. Uostalom, tražimo referendum o EU koji niko tamo ne podržava jer znaju kakav bi rezultat bio. A ovako mogu da nas ucenjuju i nikada ne prime.
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
pre 2 godine
Džaba ucenjujete nas koji smo ne bitni, dok Ruse ne pobedite nećete očuvati globalizam-liberalnu ekonimiju.
pre 2 godine
I jase nadam da će EU članice da uvide važnost poštovanja medjunarodnog prava i da se usaglase sa njim. Za početak da povuku priznanje takozvane kosovske države i odustanu od principa promene granica silom ili izazivanje ove silom, to jest da se ove odmah proglase ništavnim, jer po pravu jedino tako može i biti. Nije logično tražiti od Srbije da brani njih od onoga što su i sami usvojili za praksu, ali Srbija i tu, kao i po pitanju Kosova, jasno stoji na stanovištu medjunarodnog prava. Stav Srbije tu nije upitan i nema nejasnoća, samo oni koji nisu jasni po tom pitanju su u konfliktu. Francuska takodje spada u zemlje koje imaju ovaj problem sa shvatanjem suvereniteta, a ne samo Rusija sa Ukrajinom ili SAD sa svojom kolekcijom NATO. Stoga, nadajte se.
pre 2 godine
principijelno "ne" osuda moze kkritika moze rat svaki je los ali okretanje ledja rusiji ne pogotovo dto je nas uticaj beznacajan
pre 2 godine
Aj da mi zajedno gledamo na sve ostalo, pa neka zajedničko gledanje na rat u drugoj državi bude pred samo pristupanje, a ne za 5-10 godina ćemo da se dogovorimo da će nešto moža biti za narednih 5 godina.
pre 2 godine
Stav EU nije bitan, bitno je šta kažu Amerikanci
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
(Manga, 14. april 2022 15:32) Ne morate...Sami ste poslali zahtjev za prijem u EU. Povucite ga i srećno vam..
pre 2 godine
Ništa od Rafala...
pre 2 godine
Pravila drustva EU menjaju se kako vetar duva za zainteresovane i
nista sto je napisano ne uspeva da prodje novi mandat Komisije bez dopuna bez vremenske dimenzije!
pre 2 godine
Kada postanemo clanica, e tek tada mozemo da imamo zajednicke stavove.
(MarkoGrof, 14. april 2022 14:55)
Ahaaaa, ali onda treba i da ne primamo novac, fondove, donacije i bespovratne zajmove koji nam stizu iz EU. Hocemo da radimo po svome, a da primamo sredstva iz EU fondova. E ne moze bas tako.
pre 2 godine
No koment
pre 2 godine
Sankcije Rusiji koje bi Srbija na zahtev Brisel uvela bi imale smešan uticaj na Rusku privredu bile bi samo deklarativne. Ali bi zato bile pogubne po našu ekonomiju jer smo mi mnogo mali i nismo razvijeni kao EU, tako da bi i najmanji gubitak nekog tržišta mogao vrlo lako da nas uništi. Da ne govorimo o ceni gasa koja bi se drastično promenila.
pre 2 godine
Sve dobro receno, ne moze da se sedi na dve stolice !
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
(dimna_bomba, 14. april 2022 15:12)
Da, želimo. Tamo nam je mesto. Najbitniji ekonomski partneri Srbije su iz EU. Najviše koristi imamo od EU.
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
(Manga, 14. april 2022 15:32)
------
Ne, ne moramo. Ne moramo u EU, ali treba narodu jasno reci koje su posledice pre svega ekonomske takve odluke, onda i politicke. A ako nam je u interesu da udjemo, onda postoje pravila, iako nam se ne svidjaju. Svaki pogled na ekonomiju ulaganja, a da ne pricamo o uredjenim sistemima i zemljama, jasno bi nam rekao gde nam je interes.
pre 2 godine
@(Zoran J, 14. april 2022 16:03)
Turska nije članica EU.
Nitko vas ne tjera da budete članica EU sami ste podnijeli zahtjev za članstvo u EU, a ako vam se ne sviđa uvijek možete povući zahtjev za članstvo vrlo jednostavno.
Naravno onda morate sagledati posljedice toga jer 70% izvoza je u EU, najviše investitora je iz EU i naravno tu su fondovi EU.
pre 2 godine
kad krene odlazak zapadnih firmi iz Srbije ko ce biti kriv.kod nasih gines za sicu kod stranca makar imas bolju platu i uvete.ja sam Srbin iz Slavonije i vidim koliko je EU Slavoniji pomogla i kolike su plate.sad sam doveo rodaka iz BG da radi fasade za 2000e mj i smestaj i evo vec vadi boravisnu i radnu da moze obitelj dovesti jel se u Srbiji mucio sa 700e mesecno a ako i zenu zaposli u HR imace 3000e mj i normalan zivot.
pre 2 godine
Ha, ha nije ucena ali moramo da imamo zajdničko gledište!? A ko određuje zajedničko gledište? Drugim rečima mi vam određujemo gledište a vi se uklopite i ne pitate se ništa. U suprotnom slede posledice. Kad sam zadnji put pogledao u rečnik pojmova ovako se definiše ucena.
(ŽD, 14. april 2022 15:13)
Pa da, nek kazemo jasno da necemo u EU, da vise necemo da imamo pristum EU donacijama itd. itd. onda ok. Dok god budemo zeleli da koristimo donacije EU i budemo zeleli EU moramo da uskladimo politiku sa EU.
pre 2 godine
@Nisu oni blesavi vide sta se ovde desava ali bas ih je briga. Ako se mi ne bunimo sto bi oni umesto nas? A i odgovara im da otvaraju fabrike gde su plate 300 evra.
(Vlada
Pa otvaraju naravno i neki ljudi tu rade, primaju plate koje su vece od tih 300 eura, da se ne lazemo. U svakom slucaju fabrike se otvaraju, bolje nego da ih nema ili da se zatvaraju. Prema tome biznis je biznis a politika je nesto drugo. Sve ostalo su price. Mi ostajemo dosledni svojim principima, oni ukazuju na svoje primedbe i tako u krug. Na kraju ce sve doci na svoje. Oni neka pricaju, mi radimo, kupujemo nase naoruzanje i otvaramo fabrike i puteve i brze pruge. Oni nam grade metro, mozda kupimo njihove avione, helikoptere itd.. Kako se ko snadje u datoj situaciji.
pre 2 godine
Tako je.
pre 2 godine
Da nije pohlepe i korupcije, i da država radi u interesu građana, ne bi nam trebala EU da živimo lepo.
pre 2 godine
Srbija ulazi u EU ali laganim tempom, 65.000 Srba godišnje ode u nju. Inat loš zanat, ne može se glavom kroz zid, od para se živi, nećete jesti zemlju i korenje, bar ne dobrovoljno. Zato i treba da budemo u EU. A kompleks večite žrtve da ostavimo drugome.
pre 2 godine
Nismo zaboravili dolazak Francuskog predsednika Macrona u Beograd tačnije na Kalamegdanu kada je izgovorio Srbija I Kosovo. Srbija ne moze i ne zeli ulazak u EU ovakvu kao sto je sada.
pre 2 godine
Sve dobro receno, ne moze da se sedi na dve stolice !
pre 2 godine
kad krene odlazak zapadnih firmi iz Srbije ko ce biti kriv.kod nasih gines za sicu kod stranca makar imas bolju platu i uvete.ja sam Srbin iz Slavonije i vidim koliko je EU Slavoniji pomogla i kolike su plate.sad sam doveo rodaka iz BG da radi fasade za 2000e mj i smestaj i evo vec vadi boravisnu i radnu da moze obitelj dovesti jel se u Srbiji mucio sa 700e mesecno a ako i zenu zaposli u HR imace 3000e mj i normalan zivot.
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
(dimna_bomba, 14. april 2022 15:12)
Da, želimo. Tamo nam je mesto. Najbitniji ekonomski partneri Srbije su iz EU. Najviše koristi imamo od EU.
pre 2 godine
Ha, ha nije ucena ali moramo da imamo zajdničko gledište!? A ko određuje zajedničko gledište? Drugim rečima mi vam određujemo gledište a vi se uklopite i ne pitate se ništa. U suprotnom slede posledice. Kad sam zadnji put pogledao u rečnik pojmova ovako se definiše ucena.
(ŽD, 14. april 2022 15:13)
Pa da, nek kazemo jasno da necemo u EU, da vise necemo da imamo pristum EU donacijama itd. itd. onda ok. Dok god budemo zeleli da koristimo donacije EU i budemo zeleli EU moramo da uskladimo politiku sa EU.
pre 2 godine
@(Zoran J, 14. april 2022 16:03)
Turska nije članica EU.
Nitko vas ne tjera da budete članica EU sami ste podnijeli zahtjev za članstvo u EU, a ako vam se ne sviđa uvijek možete povući zahtjev za članstvo vrlo jednostavno.
Naravno onda morate sagledati posljedice toga jer 70% izvoza je u EU, najviše investitora je iz EU i naravno tu su fondovi EU.
pre 2 godine
Kada postanemo clanica, e tek tada mozemo da imamo zajednicke stavove.
(MarkoGrof, 14. april 2022 14:55)
Ahaaaa, ali onda treba i da ne primamo novac, fondove, donacije i bespovratne zajmove koji nam stizu iz EU. Hocemo da radimo po svome, a da primamo sredstva iz EU fondova. E ne moze bas tako.
pre 2 godine
Tako je.
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
(Manga, 14. april 2022 15:32)
------
Ne, ne moramo. Ne moramo u EU, ali treba narodu jasno reci koje su posledice pre svega ekonomske takve odluke, onda i politicke. A ako nam je u interesu da udjemo, onda postoje pravila, iako nam se ne svidjaju. Svaki pogled na ekonomiju ulaganja, a da ne pricamo o uredjenim sistemima i zemljama, jasno bi nam rekao gde nam je interes.
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
(Manga, 14. april 2022 15:32) Ne morate...Sami ste poslali zahtjev za prijem u EU. Povucite ga i srećno vam..
pre 2 godine
Јесте, уцена је. И НАТО је извршио многе агресије, па нико од нас није захтевао санкције. Тад нико није говорио о "европским вредностима". Дај Боже да Ле Пенова победи.
pre 2 godine
@Nisu oni blesavi vide sta se ovde desava ali bas ih je briga. Ako se mi ne bunimo sto bi oni umesto nas? A i odgovara im da otvaraju fabrike gde su plate 300 evra.
(Vlada
Pa otvaraju naravno i neki ljudi tu rade, primaju plate koje su vece od tih 300 eura, da se ne lazemo. U svakom slucaju fabrike se otvaraju, bolje nego da ih nema ili da se zatvaraju. Prema tome biznis je biznis a politika je nesto drugo. Sve ostalo su price. Mi ostajemo dosledni svojim principima, oni ukazuju na svoje primedbe i tako u krug. Na kraju ce sve doci na svoje. Oni neka pricaju, mi radimo, kupujemo nase naoruzanje i otvaramo fabrike i puteve i brze pruge. Oni nam grade metro, mozda kupimo njihove avione, helikoptere itd.. Kako se ko snadje u datoj situaciji.
pre 2 godine
@(mario, 14. april 2022 16:29)
"Nitko vas ne tjera da budete članica EU sami ste podnijeli zahtjev za članstvo u EU, a ako vam se ne sviđa uvijek možete povući zahtjev za članstvo vrlo jednostavno."
Ne sviđa nam se. Zašto bismo to uradili?
"Naravno onda morate sagledati posljedice toga jer 70% izvoza je u EU, najviše investitora je iz EU i naravno tu su fondovi EU."
Izvoz u EU neće stati našim odustajanjem od iste, a investitori dolaze ovamo zbog uslova koje ovde imaju, a ne zbog našeg statusa kandidata. A fondovi za nas su ionako i do sada bili mizerna sića.
pre 2 godine
I vi ćete izaći iz EU a narod Srb ne želi u EU
pre 2 godine
Kakav bezobrazluk od EU, olicenja doslednosti i principijelnosti!
Srbija treba da im odbrusi da je jedina ostala dosledna u celoj Evropi, te da razmisle dobro kome treba davati lekcije!
pre 2 godine
Samo da isporucite Karadzica, Mladica, Milosevica... samo da potpisete sporazum u Briselu... samo jos ovo... samo jos ono...
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
pre 2 godine
Ako vam je do principialnosti povucite priznanje Kosova!
pre 2 godine
Ne može Srbija da se usaglašava sa nečim u čemu nije učestvovala. Kada bude član EU onda ce i da učestvuje u donošenju zajedničkih stavova i odluka. Dotle Srbija ima svoje samostalne odluke i treba da se uskladi samo sa osnovnim principima EU. A političke saglasnosti tek posle ulaska u EU.
Taj princip bi trebalo jasno iskazati pa ako nas hoće i mi hoćemo a ako ce da ucenjuju lepo je nama i bez njih.
A verujte mi nije bajkovito na zapadu.
pre 2 godine
Kada postanemo clanica, e tek tada mozemo da imamo zajednicke stavove.
pre 2 godine
A priznavanje Kosova i ne priznavanje Krima je primer doslednosti?
pre 2 godine
@Realno,nije to za nas,dzaba im sve..
Nego da uredimo našu lepu Srbiju i prijatno dovidjenja.
(Марко,
Bravo Marko bas tako. Uredimo mi nasu Srbiju, moze nam se i imamo svega. Preziveli smo mi vekove i bilo je i gorih situacija, ratova i kataklizmi. Pa prezivecemo i jednu EU. Posledice, ma ne brinite se vi dusebriznici, ima i drugih koji su raspolozeni i prijateljski prema nama i dokazani partneri. Necemo ih izneveriti. A ove sto su nas bombardovali, pa nam kao zele dobro i govore sta da radimo i mislimo, e pa tu oprez. Moze biznis i uzajamno postovanje, uz naravno otplatu nanete stete koje idu u milionima, mozda i milijarde evra.
pre 2 godine
Ko još veruje u tu bajku da ćemo mi ući u EU?
pre 2 godine
Realno,nije to za nas,dzaba im sve..
Nego da uredimo našu lepu Srbiju i prijatno dovidjenja.
pre 2 godine
Zar se njima još nije smučio taj izraz "zajedničke, EU vrednosti"? Pa i mene je blam kad to čujem ili pročitam.
pre 2 godine
A da mi lepo i zvanicno odustanemo od clanstva u EU? Ionako od toga nema nista. Svaka ucena u poslednjih 20 godina pocinje sa "ovo nije ucena ali ako zelite da budete deo EU morate (ubaci nesto sto nije u interesu Srbije)."
pre 2 godine
I mi trazimo da dosledno podrzavate nas teritorijalni integritet. Hvala.
pre 2 godine
Nas pogled na situaciju oko UKR je izbalansiran i objektivan a tzv pogled EU je potpuno pristrasan, neobjektivan i uz plasiranje hrpe medijskih lazi. Razlika je ogromna. Drzimo se medjunarodnog prava koje je i Francuska nebrojeno puta pogazila. Kad god joj je odgovaralo. Srbija ni na koji nacin nije doprinela eskalaciji sukoba u UKR pa ni krijuci se iza EU logoa.
pre 2 godine
Da pobedi Le Pen pa cemo videti oko sankcija i uskladjivanja.
pre 2 godine
Upuceni iz
Bloka 45
tvrde
da ce nas primiti u EU kroz
45 godina.
p.s.
Znaju i datum:
45. marta.2067. godine.
pre 2 godine
Pa nemamo isto gledanje na situaciju u Ukraini. Tacka.
pre 2 godine
Pa ni u EU se ne slazu oko svega. Primer je placanje gasa u rubljama gde su Madjari vec rekli da ce placati a vecina ostalih je odbila.
pre 2 godine
Nije šija nego vrat. Gospodin ambasador bi trebalo da zna da će teško naći dosledniju zemlju u Evropi. Možda smo i ovakvi i onakvi ali bar smo svesni šta se dešava globalno, malo više nego neki drugi narodi. Uostalom, tražimo referendum o EU koji niko tamo ne podržava jer znaju kakav bi rezultat bio. A ovako mogu da nas ucenjuju i nikada ne prime.
pre 2 godine
A možemo li mi da tražimo nešto od Vas? Da osudite NATO bombardovanje, sudite onima koji su pobili našu decu i civile, da priznate da ste pogrešili i da budete pravedni. Da ste nas svesno satanizovali, da je vaša propaganda učinila da patimo, živimo pod sankcijama deceniju. Nas je 7 miliona a vas je mnogo više, neuporedivo ste bili jači. Iživljavali ste se nad nama malim, kao najveće sadiste, a dobro znate da smo branili samo naše. I da nas bar sada ostavite da budemo neutralni. Nismo za rat i to je dovoljno.
pre 2 godine
Srbija ulazi u EU ali laganim tempom, 65.000 Srba godišnje ode u nju. Inat loš zanat, ne može se glavom kroz zid, od para se živi, nećete jesti zemlju i korenje, bar ne dobrovoljno. Zato i treba da budemo u EU. A kompleks večite žrtve da ostavimo drugome.
pre 2 godine
Ne zelimo u eu....
(dimna_bomba, 14. april 2022 15:12)
Da, želimo. Tamo nam je mesto. Najbitniji ekonomski partneri Srbije su iz EU. Najviše koristi imamo od EU.
(komp, 14. april 2022 15:35)
Aman ljudi, u kojoj bajci vi zivite? Pa nas ni pre ovoga vise od pola EU nije zelelo da primi, sada je taj procenat oko 97%. Da ne pricamo o tome da smo mi sa tim poglavljima napredovali kao kad ides iz BG u Niš, a stigo si do Grocke.
pre 2 godine
Morate u demokratiju, koju diktiramo svojim uslovima.
pre 2 godine
Ljudi pogledajte koliko su dugo Turci otvarali poglavlja (pa konacno odustali).
Ne zele nas tamo i to treba da prihvatimo, zivot ide dalje.
Srbija ce biti dobra drzava kad mi to odlucimo da uradimo, ne kad se pridruzimo nekoj organizaciji (Evropskoj, Ruskoj, Kineskoj).
pre 2 godine
Džaba ucenjujete nas koji smo ne bitni, dok Ruse ne pobedite nećete očuvati globalizam-liberalnu ekonimiju.
pre 2 godine
A šta je, ako nije ucena? Imaju li sve zemlje članice EU usaglašen stav po tom pitanju? (Pitam za druga…)
pre 2 godine
Pa prvi vi budite dosledni pa se samoosudite za agresiju na Srbiju '99.
pre 2 godine
Ja bih trenutno zamrznuo pregovore, i njima u Briselu rekao da zelimo da postanemo clanica ali zbog novonastale situacije obustavio otvaranje poglavlja. Jer sad ima precih stvari. Kad se situacija normalizuje vracamo se uzurbano pregovorima.
pre 2 godine
Jedno je zajednicko glediste (tj. da se slazemo da su Rusi upali u Ukrajinu i osuda tog cina u Ujedinjenim nacijama), a drugo je uvodjenje sankcija Rusiji na stetu vecine evropskih zemalja i na stetu Srbije, a bez posledica po V. Britaniju i SAD, Kanadu i Australiju. Pitanje: sta je Francuska uradila Erdoganu kao odmazdu za njegovo neuvodjenje sankcija Rusiji? Turska je clanica NATO i jedan od kljucnih saveznika SAD u svetu. Kako bi bilo da pocnemo od Turaka, pa da vidimo kako cemo dalje? A ne, lakse je sa Srbima, oni su "mali Rusi" pa je njih zgodno maltretirati kad nemas snage za vece igrace...
pre 2 godine
Da, hoce da srbija postuje njihovu kako kazu po njima vladavinu prava. Vidimo kako ta vladavina prava izgledala u Libiji, Iraku, Yugoslaviji i naravno kad je u pitanju zemlja koja nam to saopstava, kako izgleda Afrika posle njihove vladavine prava. Kakvi licemeri.
pre 2 godine
EU i doslednost u istoj recenici?! Hmmm...
pre 2 godine
Nije ucjena, ali moramo isto da mislimo ?
pre 2 godine
Ha, ha nije ucena ali moramo da imamo zajdničko gledište!? A ko određuje zajedničko gledište? Drugim rečima mi vam određujemo gledište a vi se uklopite i ne pitate se ništa. U suprotnom slede posledice. Kad sam zadnji put pogledao u rečnik pojmova ovako se definiše ucena.
pre 2 godine
Pa, budite vi prvo dosledni i, kao sto podrzavate teritorijalni integritet Ukrajine, podrzite i teritorijalni integritet Srbije. Mi smo u tranziciji, razvijamo se tek, neka nam "velika i demokratska" Francuska svojim primerom pokaze kako da budemo dosledni, nije frka.
pre 2 godine
Stav EU nije bitan, bitno je šta kažu Amerikanci
pre 2 godine
Nisu oni blesavi vide sta se ovde desava ali bas ih je briga. Ako se mi ne bunimo sto bi oni umesto nas? A i odgovara im da otvaraju fabrike gde su plate 300 evra.
pre 2 godine
principijelno "ne" osuda moze kkritika moze rat svaki je los ali okretanje ledja rusiji ne pogotovo dto je nas uticaj beznacajan
pre 2 godine
nešto mi nije najjasnije, da li je evropska unija federacija,konfederacija ili unija suverenih država ...?
pre 2 godine
Dosledno - nema sankcija nikome! Nemate pravo da ro tražite od bilo koga! Pogotovo vi koji ste nama lupali sankcije!
pre 2 godine
Nije moguće zajedničko gledište.
pre 2 godine
Prvo naterajte Nemačku.
pre 2 godine
Pravila drustva EU menjaju se kako vetar duva za zainteresovane i
nista sto je napisano ne uspeva da prodje novi mandat Komisije bez dopuna bez vremenske dimenzije!
pre 2 godine
sefe pa vama nisu dosledni ni oni koji su vec 20 i vise godina u EU a od nas ocekujete nesto.
pre 2 godine
Спуштавах се ја на ваше уже,
умало се уже не претрже,
отада смо виши пријатељи,
у главу ми памет ућерасте.
(Владика Петар II Петровић Његош)
pre 2 godine
ma ovi nas ne bi primili u EU i da uvedemo sankcije sami sebi.
pre 2 godine
Ništa od Rafala...
pre 2 godine
Aha, "zajedničko gledište" je kad ti neko javi koje je to glediste...
pre 2 godine
Стварно невероватно! Сви политичари причају о некаквим европским “вредностима” и демократији, и да немамо алтернативу за тај фамозни “еуропски пут”! Дал је ико икада питао народ (референдум) о том путу!!!!
pre 2 godine
Da, ali zajedničko gledište Srbije i EU ne postoji ni po pitanju same Srbije. 22 države EU, uključujući Francusku, priznaju deo teritorije Srbije kao posebnu državu. Teško je to zanemariti i onda se usaglasiti sa politikom EU po svim ostalim pitanjima. Pitanje suvereniteta Srbije je pitanje svih pitanja, glavni uzrok svih razmimoilaženja.
Primer: kriza u Ukrajini. EU ne podržava suverenitet Srbije ali podržava suverenitet Ukrajine. Rusija je napala Ukrajinu ali Rusija podržava suverenitet Srbije. EU uvodi sankcije Rusiji i očekuje isto od Srbije, a Rusija je Srbiji glavna podrška po pitanju sopstvenog najvažnijeg problema. Gde je logika? Kako i zbog čega Srbija to treba da uradi?
Da, argument od strane EU je da Srbija traži članstvo u EU, a ne obratno, i EU može od Srbije da traži šta god hoće. To je tek poseban paradoks. Mislim da Srbiji treba da bude jasno da od članstva u EU nema ništa, i Srbija ne treba dalje da se ponižava tražeći članstvo i na konto toga prima pomoć od EU. Preskupa je ta pomoć, to vidimo i sada iz izjave francuskog ambasadora. A razlog za sve je onaj glavni: stav 22 zemlje EU koji će kad tad doći na dnevni red kao glavna prepreka da se Srbija stvarno pridruži EU.
pre 2 godine
a šta je rekao Turskoj
pre 2 godine
I jase nadam da će EU članice da uvide važnost poštovanja medjunarodnog prava i da se usaglase sa njim. Za početak da povuku priznanje takozvane kosovske države i odustanu od principa promene granica silom ili izazivanje ove silom, to jest da se ove odmah proglase ništavnim, jer po pravu jedino tako može i biti. Nije logično tražiti od Srbije da brani njih od onoga što su i sami usvojili za praksu, ali Srbija i tu, kao i po pitanju Kosova, jasno stoji na stanovištu medjunarodnog prava. Stav Srbije tu nije upitan i nema nejasnoća, samo oni koji nisu jasni po tom pitanju su u konfliktu. Francuska takodje spada u zemlje koje imaju ovaj problem sa shvatanjem suvereniteta, a ne samo Rusija sa Ukrajinom ili SAD sa svojom kolekcijom NATO. Stoga, nadajte se.
pre 2 godine
Aj da mi zajedno gledamo na sve ostalo, pa neka zajedničko gledanje na rat u drugoj državi bude pred samo pristupanje, a ne za 5-10 godina ćemo da se dogovorimo da će nešto moža biti za narednih 5 godina.
pre 2 godine
Sankcije Rusiji koje bi Srbija na zahtev Brisel uvela bi imale smešan uticaj na Rusku privredu bile bi samo deklarativne. Ali bi zato bile pogubne po našu ekonomiju jer smo mi mnogo mali i nismo razvijeni kao EU, tako da bi i najmanji gubitak nekog tržišta mogao vrlo lako da nas uništi. Da ne govorimo o ceni gasa koja bi se drastično promenila.
pre 2 godine
No koment
pre 2 godine
Da nije pohlepe i korupcije, i da država radi u interesu građana, ne bi nam trebala EU da živimo lepo.
pre 2 godine
Nismo zaboravili dolazak Francuskog predsednika Macrona u Beograd tačnije na Kalamegdanu kada je izgovorio Srbija I Kosovo. Srbija ne moze i ne zeli ulazak u EU ovakvu kao sto je sada.
69 Komentari
Sortiraj po: