Aktuelno

Petak, 08.04.2022.

15:18

Kraj za Ford Mondeo u Evropi

Izvor: Izvor: B92, Automobili.ba

Kraj za Ford Mondeo u Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

ID

pre 2 godine

Vozio godinama, 2012 godište. Udoban i pouzdan auto 163 KS sa automatkim menjačem, Titanium. koliko sam se priča naslušao od poznavalaca i "majstora". Te, motor ne valja, pa dizne, automatski menjač auuuuu! Servisi redovno od 0 do 300 000 je rađen svaki servis u ovlašćenom. Cene delova su užas, potš je PSA motor, set za veliki servis je 40% jefitniji u Pežou, a piše i Ford na delovima. Posle 300 000 enterijer savršen, samo mu je osetljiva koša na volanu. Ostalo sedišta bez presvlaka ,prekidači. Bolje od svakog Pasata, na primer. Već par godina ga vozi moj drugar i viđam ga i danas. I dalje lep i dobar auto. Pre sam imao Fokusa benzinca, po svemu bolji od Golfa ili tek Astre ili 307. Šteta za ovakve limuzine,ali tržište je neumoljivo. Kompanije gledaju samo ukus kupaca NOVIH vozila, Balkana iz ne zanima. Kod nas ovaj auto "nije na ceni" zbog gluposti, priča i švercera. I jednima mu je mana što se ne traže. U nekim drugim zemljama je Ford cenjeniji od VW.

realan coek

pre 2 godine

@Molder
Daleko bolji auto od Mondea u klasi je bila Honda Accord. Prava je steta sto se vise ne proizvodi za EU. 2.4 atmosferac s ugradjenim gasom trosi u prosjeku 12 litara na 160-170 km/h. Proveren podatak!

Ok

pre 2 godine

@Zox
"Kupio avgusta 2021, karavan, Titanium, automatik, dizel, 150 KS.
uvoz, 2017 godiste, 200.000 km pravih..."

Evo najzad pouzdanog načina, kojim se utvrđuje stvarno pređena kilometraža polovnog vozila.
Dakle, u oglasu je potrebno da se posle navedenog broja pređenih kilometara doda i pridev "pravih". I to je to, misterija rešena.
Hvala.

Lord of the Flies

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.
(rebro, 09. april 2022 00:01)

Ostali su i: BMW S3 (najprodavaniji model u Evropi, ubedljivo ispred Passata), BMW serije 4, Audi A4 i A5, Mercedes C klasa, Peugeot 508, Toyota Camry, Mazda 6, Kia Stinger/Optima, Hyundai Sonata/i40 - za mnoge od njih nije najavljeno povlacenje modela (ok, za Mondea, Passata, Talismana, klasicnu C5icu jeste). Npr Talisman se jako lose prodaje (Reno ne moze da dobije bitku u tom segmentu), Passat i Arteon nemaju previse smisla zajedno, jedino mi za Mondeo mije jasno..

gigi

pre 2 godine

Bane, S21

Slažem se sa svim što ste napisali. SUV ima neke prednosti, ali meni smeta to što se kao trudimo da nađemo jednu ili dve prednosti u odnosu na limuzinu višeg segmenta, a sve kako bismo sami sebi opravdali višu cenu (ovo što je Bane naveo). Ali to je problem današnjeg vremena, ubeđuju nas u svemu da je manje zapravo više, i da to manje treba da platimo skuplje (jer drugačije ne može). Kao i sa aplikacijama na telefonu, ne moraš ti da prihvatiš nijednu EULA, ali jbg onda ne možeš da koristiš aplikaciju.

Bane

pre 2 godine

(S21, 09. april 2022 11:16)

Te komparativne prednosti i mane izmedju limuzina i SUV-a su vise puta ovde elaborirane.

Ovde je problem samo u jednoj stvari a to je cena.

SUV C segmenta kosta kao limuzina D segmenta. Ili, recimo Nissan QQ 1.3 benzinac kosta kao Superb ili Insignija 2.0 dizel automatik.

I to kada pricamo o novim kolima, kada pricamo o polovnim stekao sam utisak da SUV C segmenta cak bolje drzi cenu od limuzine D segmenta ili da se za manje ili isto para moze kupiti Talisman u odnosu na Kadjar.

E, da recimo Koleos kosta koliko Talisman pa da pricamo o nekakvim komparativnim prednostima i manama. Ovako....

Molder

pre 2 godine

@Stole
Pre nego sto se izlupetas,edukuj se...Ford je jos 1979 godine kupio 25 % Mazde,a 1996 da bi ih spasio bankrotstva postao je vecinski vlasnik firme,upravo Fordova tehnologija i modeli su im pomogli da postoje.Ko tu koga ima i brendira onda majke ti!?Mondeo postoji od 1992 i jedini model Mondea koji deli nesto sa Mazdom je Mk3 od 2000 do 2007 godine,a 2008 su se razisli,mada Ford jos uvek ima udeo.Mazda 121 je rebrendirana Fiesta,to je klon a ne ove budalastine koje pricas.Mazda 6 je skupa zajebancija,i sa tim krsom Mondeo nema nikakve veze,kapiras...A Mondeo ostaje najbolji auto za taj novac u toj klasi,vratice ga oni vrlo brzo...

Zox

pre 2 godine

Kupio avgusta 2021, karavan, Titanium, automatik, dizel, 150 KS.
uvoz, 2017 godiste, 200.000 km pravih.
Fascinantan osecaj u voznji. Dynamic LED farovi su vrhunski. Potrosnja oko 7, troskovi odrzavanja za 20% skuplji od Fiat Crome tako da .... za sada uzivam.

Stole

pre 2 godine

Jedini dobar ford!
(Milan, 8. april 2022 18:19)
Slažem se sa Vama. A dobar je samo zato što ga je konstruisala Mazda.
Mazda 6 je vrhunski auto, a Mondeo je klon tog auta. Ostali Fordovi u Evropi, manjih dimenzija su uglavnom puno lošiji auti.

Veliki brat

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.
(rebro, 9. april 2022 00:01)

Koliko sam upućen, Tojota još uvek ima Camry u ponudi :)

Ekolog

pre 2 godine

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
(Dobro, 09. april 2022 08:38)

Zato što Srbin voli da smrdi. Nema milijeg smrada za Srbina od dizla. Osvežava mu telo i um.
(Goxy, 09. april 2022 15:38)

Čitam, sve sami borci za ekologiju i čistu okolinu, smeta im dizel, a bacaju đubre gde stignu, staklo, plastiku a ovde im smeta dizel. Sigurno i kod kuće radite reciklažu i odvajate limenke od stakla. Daj bre, dosta prodajete pamet oko dizela, a roštiljate gde stignete.

Goxy

pre 2 godine

Srbin kupuje polovna kola sa zapada. Znači ipak ga je neki NE Srbin kupio novog.
(kimi R, 9. april 2022 19:32)

Da tačno ali ta ista kola tamo nisu smrdela. Tamo nije bio dizlo nego dizel. Kad su počela malo da smrde poslali su ih ovde a ovde ih jedva čekaju.

Zamisli da Srbi imaju pameti i da kažu: Mi nećemo da kupujemo smrdljivo dizlo. Ili možda: Kupićemo samo mlad dizel koji ne smrdi. Mi volimo ulice koje ne smrde. Mi volimo miris benzina.

To bi bio trenutak kada bih vas sve izljubio i pozvao u kafanu. Ovako moram da okrećem nov od vas.

nowave7

pre 2 godine

@(i to vam je tako, 08. april 2022 19:59)

Ne znam o čemu pričaš. Istina, ne vozim Mondea već Focusa mk3, osam godina star, kupljen polovan sa već dobrih 92000km. Niti šta škripi, niti se šta odlepilo, samo jedna sijalica u faru crkla za nekih 60000km, koliko sam ja sa njim napravio. S obzirom da je Focus niža klasa od Mondea, čisto sumnjam da su koristili kvalitetnije materijale. Istina, materijali nisu vrhunski, ali ni Mondeo a pogotovo Focus nisu premium segment, nije ni za očekivati. Jedino objašnjenje može biti zemlja proizvodnje. Focus se proizvodi i u UK, DE, IT, TR, ... Pa je moguće da su modeli iz Britanije i Nemačke kvalitetniji. Ne znam da li to važi i za Mondea...

Goxy

pre 2 godine

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
(Dobro, 09. april 2022 08:38)

Zato što Srbin voli da smrdi. Nema milijeg smrada za Srbina od dizla. Osvežava mu telo i um.

duki

pre 2 godine

Nisam se vozio u aktuelnoj generaciji mondea, ali jesm u prethodnoj (karavan). Iskreno, odusevio sam se brdom opreme koju ima. Grejanje sedista u 5 nivoa je odlicno odradjeno za razliku od toyote koja ima 3 i vec na prvom smeta. Traktorce 2.0 lepo vuce, bez obzira koliko je natovaren. Aktuelni model mi se svidja u crvenoj boji, lepo istice linije.

komsa od direktora

pre 2 godine

Americka cepanica, teska i komplikovana za poravke, a u voznji nikakvo uzivanje. Secam se kad je komsija dobio od firme gde je bio neki direktor novog Mondea, sa kakvim odusevljenjem mi je pricao o autu. Pre njega je imao Reno Megana. Kako je napredovao i auta su bila sve bolja, pa je preko Pasata dosao do Arteona. Kada ga podsetim na Forda, smeje se i kaze; "ma pusti bila sam mlada"(aludirajuci na stihove iz pesme Parnog Valjka).

urke

pre 2 godine

Grand Sport Insignije??? Jedan od naj nepreglednihih,najnekonfornijih automobila koje sam vozio. Lep ali klasu ispod Mondea.

Aj ne izmisljajte....passat, mondeo, insginija...ista klasa...to pokazuje i cena...sva tri modela u full opremi idu 35k+...

vozač

pre 2 godine

@Dobro

Odnos +/- na tvoj komentar sve govori.
Dobro došli u Srbiju, još malo pa vodećeg "proizvođača" litijuma, auto guma, i ostalih slatkiša "razvijene" industrije.
Podavićemo se i potrovati ovde k'o pacovi, ali nam niko drugi (do nas samih) neće biti kriv.
Da se razumemo, EV (još uvek) smatram velikom prevarom, i (još uvek) nerealnom pričom, ali dizel i ostali trovači (toplane i sl)... zaista. Ljudi, pratite li vi izveštaje koji pokazuju da smo mi već duže vremena šampioni samo u jednoj stvari, zajedno sa tamo nekim Indijcima i Kinezima, a to je zagađenost vazduha.
Izvinjavam se, ali imate li vi decu?
Ako ste još uvek deca, onda ništa Ok, možda i odrastete jednog dana.

Anti autošovinista

pre 2 godine

Kupio ga među prvima u Srbiji....benzinac..apsolutno savršen automobil u svojoj klasi. Kralj autoputeva.Voziću ga dok se ne raspadne.

Anti autošovinista

pre 2 godine

@i to vam je tako
Vozim poslednja 2 modela Mondea od 2010 i 2015 u full Titanium varijanti i to što ti pišeš apsolutno nema blage veze.
PS još nešto povodom tvoje gluposti o bagateli. U Nemačkoj su očuvani modeli skuplji nego kod nas. Gledao cene pre par dana i iznenadio se. Čak sam na trenutak pomislio na prodaju....ali samo na trenutak.

S21

pre 2 godine

Mozda neki u dominaciji SUV vozila vide pomodarstvo i nije da jako grese, ali ne treba to stavljati u prvi plan. Iz licnog iskustva sa automobilima koje traje 20+ godina, mogu da sagledam zasto je SUV, pogotovo Crossover koncept zapravo dobar. Vozio sam sve varijante automobila, osim MPV, dakle uvideo sam sta mi gde odgovara ili ne odgovara. Glavna odrednica je izabrati automobil koji je dovoljno dobar u svemu. Nemamo uslove da imamo po jedan automobil za grad, auto-put, prirodu, zimu, leto... Ne postoji automobil sa niskim tezistem i sportskim upravljanjem, a da se u njega ulazi ili izlazi kao u SUV. Visok sam i nije mi nebitno. Niti isti takav koji ce pruzati vecu preglednost u saobracaju. Niti isti takav kojim ce se voziti makadamskim putevima kojim se stize do raznih turistickih bisera. Limuzine duzine 4.7-5m jesu nenadmasne u voznji auto-putem, ali u gradu su vise patnja, nego uzitak. Nisu ni za prirodu. Sa druge strane, SUV donosi vecu startnu cenu vozila, vecu potrosnju goriva, kod vecih modela i "kamionski" osecaj u voznji, generalno losije vozne karakteristike. Dakle, puno za i protiv na obe strane pa, kada se sve ubaci u bubanj, zaista ispadne da je SUV, pogotovo Crossover stil optimalno resenje. Naglasicu - za mene licno, a siguran da mnogi dele moje misljenje. A, da ima onih koji ce kupiti nesto samo zato sto je i komsija kupio i zato sto je u trendu, ima ih i bice ih.

Anti autošovinista

pre 2 godine

Odgovor zašto gase Mondeo kako je neko ovde pitao. Po svakom Mondeo imaju gubitak između 4 i 6 000 dolara dok za svaki Ford F i S serije imaju između 3 i 7 000 $ dobiti.

Anti autošovinista

pre 2 godine

@dobro
U pravu si za Amsterdam. Ja sam se sa Ford Mondeom parkirao u podzemnoj garaži preko puta železničke i svuda...sa nalepnicom U Hag, Brisel, Briž, Luksemburg dok su traktori morali da ostanu napolju.

33 33

pre 2 godine

Veliki naklon za kralja!!!!!! Najlepsa lumuzina u svojoj klasi
(manuka, 08. april 2022 22:05)

ne može biti lepši od Grand Sport Insignije.

Dobro

pre 2 godine

Velika šteta. Odličan auto. Kupujem jedan iz 2016. ili 2017. i teram do odprilike 2027 godine. Do tada će da se razvije infrastruktura punjača a i poveća autonomija vozila. A ko zna možda i tada uzmem dizelaša pinovo.
(Mile, 8. april 2022 20:07)

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
Ako ne za nas same, onda bar za našu decu i nove generacije!!
Znam da nismo kao zemlje bogati kao Zapad, ali Zapad se bar trudi, košta ih puno, ali se stvarno dosta trude. U Amsterdam ne možeš ni da udješ sa nekim starijim dizelom od desetak-dvanaest godina. Svi dizelaši polovnjaci završiće na Balkanu i po Africi. Jel nam to nivo I mesto gde pripadamo?
Ako jeste, onda ‘teraj’’ opet dizela, moj Mile!!

Iz zemlje lala, uvek vaš,

Reziel

pre 2 godine

Lep automobil. Sveden dizajn sa agresivnim prednjim delom spolja, solidan izbor motora, pogona (mislim da je čak bio i 4x4 u ponudi, možda grešim), prostora koliko hoćeš.
Nažalost, gubi bitku sa SUV manijom, ali dobro, vrlo sličan efekat ima sada i Kuga, koja stvarno lepo izgleda, i spolja i iznutra, opet solidno odradjena, ima prostora... Cena je naravno viša nego za komparativnog Mondea, ali opet, svi su poskupeli pa je Ford opet medju jeftinijima.

rebro

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.

Mkd

pre 2 godine

Ako hocete kvalitetan auto D segmenta mozda i najbolji izbor u pogledu kvaliteta, voznih osobina ,odrzavanja , pouzdanosti kao i rizika od kradje.
Ford Mondeo je ustvari Ford Fusion za americko trzishte koji je nastao dizajnom negde oko 2011 2012 ako ne greshim.
U Evropi je stigao sa zakasnjenem od 2 do 3 godine i proizvodio se u Fordovoj fabrici u Valensiji.
Benzinci su ecoboost 1.5 160 ks koji je i bio i najeftiniji Mondeo koji je mogao da se kupi za 18000 evra te 2018 godine , a dizelashi su osnovni 1.5 tdci sa 120 konja 2.0 tdci sa 150 ks po meni najbolji izbor za ovu karoseriju i nadalje ima modela sa 179 ks sa rucnim ili automatskim menjacem.Svi motori su pouzdani i nemaju nikakvih problema ili seriskih greshaka koliko je meni poznato,
Podvozje je veoma kvalitetno svi modeli imaju multilink pozadi i odlicno se voze.
Ovaj Mondeo ima i jednu interesantnu opciju mislim da je to seriski a to je mogucnost limitiranja brzine pomocu kodiranja kluca ako ste roditelj adolescenta, a vashe dete je tek polozilo ispit onda mozete da mu date auto ali i da mu limitirate brzinu zbog bezbednosti.
Njegov zivotni put se nastavlja u Kini za to trzishte i neshto je kao kupe-krossover i ne izgleda loshe ali vishe nije to limuzina iz D segmenta.
Ako se odlucite da ga uzmete kao polovan auto i date mu prednost ispred Passata B8 ili Opela Insignije necete zazaliti.

Milan

pre 2 godine

Pad prodaje limuzina i sportskih automobila, a u korist krosovera, je jasan pokazatelj da je sve manje dobrih vozača i generalno, ljudi koji se razumeju u automobile. Industrija naravno, gleda gde ima profita, a kompanije koje ne razmišljaju tako, prođu kao SAAB...
Mondeo je dobar auto za D segment, a pruža mnogo više i ima kvalitetniju konstrukciju od krosovera istog cenovnog ranga, koji su proizvedeni na platformi nižeg, C segmenta...

Mile

pre 2 godine

Velika šteta. Odličan auto. Kupujem jedan iz 2016. ili 2017. i teram do odprilike 2027 godine. Do tada će da se razvije infrastruktura punjača a i poveća autonomija vozila. A ko zna možda i tada uzmem dizelaša pinovo.

Argentto

pre 2 godine

Strasno je sta se desava sa auto industrijom..
Nisam ljubitelj Forda, ali mi je zao sto jos jedno veliko ime odlazi u istoriju..
Polako ali sigurno idemo ka tome da ce svi automobili liciti na kosilice od 600 kubika ili baterije, pri cemu ce 3 firme proizvoditi sve komponente a brendovi ce samo lepiti svoj znak na jajolike "automobile"...

Auto.BOY

pre 2 godine

Mondeo je uvek imao dobar deo kolaca. Nije mi jasno zasto gase dobitnu kombinaciju. A Evos je bomba. Jako mi se svidja ta kombinacija cross+liftback.

i to vam je tako

pre 2 godine

Ja sam vozio mk4 sa perfektnim 2.0 motorom i zaista sam bio prezadovoljan, relativno niska potrosnja, prostranost velika(udobnost onako), gepek ogroman, bocna linija auta prelepa

Problem je kvalitet zavrsne obrade, kako spolja tako i unutra. Plastika skripa, platno na vratima i nebu se odlepljuje, rucica menjaca brzo propada, dugmici se brzo izlizu i podbuće od sunca, potpora za ledja na sedistima u vidu federa se odvaljuje, crkavaju sijalice ko nenromalne

Nazalost zato i nisu cenjeni, ali to je vec Fordov izbor ocigledno.

U Engleskoj takva kola daju po bagatelnim cenama od 1000 do 3000 funti.

Osim motora(koji nije fordov) tu nista nije pravljeno da traje.

Aleksa

pre 2 godine

Ukinut je Passat, pa Talisman, sad i Mondeo. Stvarno šteta. Veliki sam ljubitelj limuzina i smatram ih odličnim izborom, iz mnogo razloga.

floyd

pre 2 godine

Nekad bio taunus i granada , posle sierra , orion , capri , scorpio ….sad nema ni mondea ….jednostavno fabrika koja ne drzi do tradicije…solidni , slabo prepoznatljivi , pomalo dosadni , konfekcijski automobili , rame uz rame sa hyundai , kia , daewoo, chevrolet ….

matori

pre 2 godine

... tiha patnja...
možda za par godina budem kupio poslednju generaciju, u tom momentu staru 6-7 godina.
ne interesuje me Superb, Pasat ili slično....vozio, ali Mondeo ih šije po svim pitanjima, uključujući pouzdanost.

Црни Оскар

pre 2 godine

како да не, када свака генерација аутомобила је све већа + појава СУВа, "А" сегмент полако прелази у "Б", "Б" у "Ц", "Ц" у "Д" ... на рачун чега да се шири "Д" у комбије, бусеве ... докле? Је су ли улице у ЕУ шире, наравно да нису ,паркинзи такође ( У Србији су у многим местима чаки и драстично уже него некада када су формиране за малобројне запреге )... због пораста цена земљишта ... докле тако? Гориво скупље и све тако док балон жеља не пукне ... Опел Астра је на пример мењала Кадета ако упоредимо данашњу Астру са некдашњим Кадетом?!

Argentto

pre 2 godine

Strasno je sta se desava sa auto industrijom..
Nisam ljubitelj Forda, ali mi je zao sto jos jedno veliko ime odlazi u istoriju..
Polako ali sigurno idemo ka tome da ce svi automobili liciti na kosilice od 600 kubika ili baterije, pri cemu ce 3 firme proizvoditi sve komponente a brendovi ce samo lepiti svoj znak na jajolike "automobile"...

Mkd

pre 2 godine

Ako hocete kvalitetan auto D segmenta mozda i najbolji izbor u pogledu kvaliteta, voznih osobina ,odrzavanja , pouzdanosti kao i rizika od kradje.
Ford Mondeo je ustvari Ford Fusion za americko trzishte koji je nastao dizajnom negde oko 2011 2012 ako ne greshim.
U Evropi je stigao sa zakasnjenem od 2 do 3 godine i proizvodio se u Fordovoj fabrici u Valensiji.
Benzinci su ecoboost 1.5 160 ks koji je i bio i najeftiniji Mondeo koji je mogao da se kupi za 18000 evra te 2018 godine , a dizelashi su osnovni 1.5 tdci sa 120 konja 2.0 tdci sa 150 ks po meni najbolji izbor za ovu karoseriju i nadalje ima modela sa 179 ks sa rucnim ili automatskim menjacem.Svi motori su pouzdani i nemaju nikakvih problema ili seriskih greshaka koliko je meni poznato,
Podvozje je veoma kvalitetno svi modeli imaju multilink pozadi i odlicno se voze.
Ovaj Mondeo ima i jednu interesantnu opciju mislim da je to seriski a to je mogucnost limitiranja brzine pomocu kodiranja kluca ako ste roditelj adolescenta, a vashe dete je tek polozilo ispit onda mozete da mu date auto ali i da mu limitirate brzinu zbog bezbednosti.
Njegov zivotni put se nastavlja u Kini za to trzishte i neshto je kao kupe-krossover i ne izgleda loshe ali vishe nije to limuzina iz D segmenta.
Ako se odlucite da ga uzmete kao polovan auto i date mu prednost ispred Passata B8 ili Opela Insignije necete zazaliti.

Milan

pre 2 godine

Pad prodaje limuzina i sportskih automobila, a u korist krosovera, je jasan pokazatelj da je sve manje dobrih vozača i generalno, ljudi koji se razumeju u automobile. Industrija naravno, gleda gde ima profita, a kompanije koje ne razmišljaju tako, prođu kao SAAB...
Mondeo je dobar auto za D segment, a pruža mnogo više i ima kvalitetniju konstrukciju od krosovera istog cenovnog ranga, koji su proizvedeni na platformi nižeg, C segmenta...

Aleksa

pre 2 godine

Ukinut je Passat, pa Talisman, sad i Mondeo. Stvarno šteta. Veliki sam ljubitelj limuzina i smatram ih odličnim izborom, iz mnogo razloga.

Mile

pre 2 godine

Velika šteta. Odličan auto. Kupujem jedan iz 2016. ili 2017. i teram do odprilike 2027 godine. Do tada će da se razvije infrastruktura punjača a i poveća autonomija vozila. A ko zna možda i tada uzmem dizelaša pinovo.

matori

pre 2 godine

... tiha patnja...
možda za par godina budem kupio poslednju generaciju, u tom momentu staru 6-7 godina.
ne interesuje me Superb, Pasat ili slično....vozio, ali Mondeo ih šije po svim pitanjima, uključujući pouzdanost.

Anti autošovinista

pre 2 godine

Kupio ga među prvima u Srbiji....benzinac..apsolutno savršen automobil u svojoj klasi. Kralj autoputeva.Voziću ga dok se ne raspadne.

rebro

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.

i to vam je tako

pre 2 godine

Ja sam vozio mk4 sa perfektnim 2.0 motorom i zaista sam bio prezadovoljan, relativno niska potrosnja, prostranost velika(udobnost onako), gepek ogroman, bocna linija auta prelepa

Problem je kvalitet zavrsne obrade, kako spolja tako i unutra. Plastika skripa, platno na vratima i nebu se odlepljuje, rucica menjaca brzo propada, dugmici se brzo izlizu i podbuće od sunca, potpora za ledja na sedistima u vidu federa se odvaljuje, crkavaju sijalice ko nenromalne

Nazalost zato i nisu cenjeni, ali to je vec Fordov izbor ocigledno.

U Engleskoj takva kola daju po bagatelnim cenama od 1000 do 3000 funti.

Osim motora(koji nije fordov) tu nista nije pravljeno da traje.

Reziel

pre 2 godine

Lep automobil. Sveden dizajn sa agresivnim prednjim delom spolja, solidan izbor motora, pogona (mislim da je čak bio i 4x4 u ponudi, možda grešim), prostora koliko hoćeš.
Nažalost, gubi bitku sa SUV manijom, ali dobro, vrlo sličan efekat ima sada i Kuga, koja stvarno lepo izgleda, i spolja i iznutra, opet solidno odradjena, ima prostora... Cena je naravno viša nego za komparativnog Mondea, ali opet, svi su poskupeli pa je Ford opet medju jeftinijima.

Црни Оскар

pre 2 godine

како да не, када свака генерација аутомобила је све већа + појава СУВа, "А" сегмент полако прелази у "Б", "Б" у "Ц", "Ц" у "Д" ... на рачун чега да се шири "Д" у комбије, бусеве ... докле? Је су ли улице у ЕУ шире, наравно да нису ,паркинзи такође ( У Србији су у многим местима чаки и драстично уже него некада када су формиране за малобројне запреге )... због пораста цена земљишта ... докле тако? Гориво скупље и све тако док балон жеља не пукне ... Опел Астра је на пример мењала Кадета ако упоредимо данашњу Астру са некдашњим Кадетом?!

Ekolog

pre 2 godine

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
(Dobro, 09. april 2022 08:38)

Zato što Srbin voli da smrdi. Nema milijeg smrada za Srbina od dizla. Osvežava mu telo i um.
(Goxy, 09. april 2022 15:38)

Čitam, sve sami borci za ekologiju i čistu okolinu, smeta im dizel, a bacaju đubre gde stignu, staklo, plastiku a ovde im smeta dizel. Sigurno i kod kuće radite reciklažu i odvajate limenke od stakla. Daj bre, dosta prodajete pamet oko dizela, a roštiljate gde stignete.

Auto.BOY

pre 2 godine

Mondeo je uvek imao dobar deo kolaca. Nije mi jasno zasto gase dobitnu kombinaciju. A Evos je bomba. Jako mi se svidja ta kombinacija cross+liftback.

floyd

pre 2 godine

Nekad bio taunus i granada , posle sierra , orion , capri , scorpio ….sad nema ni mondea ….jednostavno fabrika koja ne drzi do tradicije…solidni , slabo prepoznatljivi , pomalo dosadni , konfekcijski automobili , rame uz rame sa hyundai , kia , daewoo, chevrolet ….

S21

pre 2 godine

Mozda neki u dominaciji SUV vozila vide pomodarstvo i nije da jako grese, ali ne treba to stavljati u prvi plan. Iz licnog iskustva sa automobilima koje traje 20+ godina, mogu da sagledam zasto je SUV, pogotovo Crossover koncept zapravo dobar. Vozio sam sve varijante automobila, osim MPV, dakle uvideo sam sta mi gde odgovara ili ne odgovara. Glavna odrednica je izabrati automobil koji je dovoljno dobar u svemu. Nemamo uslove da imamo po jedan automobil za grad, auto-put, prirodu, zimu, leto... Ne postoji automobil sa niskim tezistem i sportskim upravljanjem, a da se u njega ulazi ili izlazi kao u SUV. Visok sam i nije mi nebitno. Niti isti takav koji ce pruzati vecu preglednost u saobracaju. Niti isti takav kojim ce se voziti makadamskim putevima kojim se stize do raznih turistickih bisera. Limuzine duzine 4.7-5m jesu nenadmasne u voznji auto-putem, ali u gradu su vise patnja, nego uzitak. Nisu ni za prirodu. Sa druge strane, SUV donosi vecu startnu cenu vozila, vecu potrosnju goriva, kod vecih modela i "kamionski" osecaj u voznji, generalno losije vozne karakteristike. Dakle, puno za i protiv na obe strane pa, kada se sve ubaci u bubanj, zaista ispadne da je SUV, pogotovo Crossover stil optimalno resenje. Naglasicu - za mene licno, a siguran da mnogi dele moje misljenje. A, da ima onih koji ce kupiti nesto samo zato sto je i komsija kupio i zato sto je u trendu, ima ih i bice ih.

Anti autošovinista

pre 2 godine

@i to vam je tako
Vozim poslednja 2 modela Mondea od 2010 i 2015 u full Titanium varijanti i to što ti pišeš apsolutno nema blage veze.
PS još nešto povodom tvoje gluposti o bagateli. U Nemačkoj su očuvani modeli skuplji nego kod nas. Gledao cene pre par dana i iznenadio se. Čak sam na trenutak pomislio na prodaju....ali samo na trenutak.

vozač

pre 2 godine

@Dobro

Odnos +/- na tvoj komentar sve govori.
Dobro došli u Srbiju, još malo pa vodećeg "proizvođača" litijuma, auto guma, i ostalih slatkiša "razvijene" industrije.
Podavićemo se i potrovati ovde k'o pacovi, ali nam niko drugi (do nas samih) neće biti kriv.
Da se razumemo, EV (još uvek) smatram velikom prevarom, i (još uvek) nerealnom pričom, ali dizel i ostali trovači (toplane i sl)... zaista. Ljudi, pratite li vi izveštaje koji pokazuju da smo mi već duže vremena šampioni samo u jednoj stvari, zajedno sa tamo nekim Indijcima i Kinezima, a to je zagađenost vazduha.
Izvinjavam se, ali imate li vi decu?
Ako ste još uvek deca, onda ništa Ok, možda i odrastete jednog dana.

Dobro

pre 2 godine

Velika šteta. Odličan auto. Kupujem jedan iz 2016. ili 2017. i teram do odprilike 2027 godine. Do tada će da se razvije infrastruktura punjača a i poveća autonomija vozila. A ko zna možda i tada uzmem dizelaša pinovo.
(Mile, 8. april 2022 20:07)

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
Ako ne za nas same, onda bar za našu decu i nove generacije!!
Znam da nismo kao zemlje bogati kao Zapad, ali Zapad se bar trudi, košta ih puno, ali se stvarno dosta trude. U Amsterdam ne možeš ni da udješ sa nekim starijim dizelom od desetak-dvanaest godina. Svi dizelaši polovnjaci završiće na Balkanu i po Africi. Jel nam to nivo I mesto gde pripadamo?
Ako jeste, onda ‘teraj’’ opet dizela, moj Mile!!

Iz zemlje lala, uvek vaš,

Zox

pre 2 godine

Kupio avgusta 2021, karavan, Titanium, automatik, dizel, 150 KS.
uvoz, 2017 godiste, 200.000 km pravih.
Fascinantan osecaj u voznji. Dynamic LED farovi su vrhunski. Potrosnja oko 7, troskovi odrzavanja za 20% skuplji od Fiat Crome tako da .... za sada uzivam.

nowave7

pre 2 godine

@(i to vam je tako, 08. april 2022 19:59)

Ne znam o čemu pričaš. Istina, ne vozim Mondea već Focusa mk3, osam godina star, kupljen polovan sa već dobrih 92000km. Niti šta škripi, niti se šta odlepilo, samo jedna sijalica u faru crkla za nekih 60000km, koliko sam ja sa njim napravio. S obzirom da je Focus niža klasa od Mondea, čisto sumnjam da su koristili kvalitetnije materijale. Istina, materijali nisu vrhunski, ali ni Mondeo a pogotovo Focus nisu premium segment, nije ni za očekivati. Jedino objašnjenje može biti zemlja proizvodnje. Focus se proizvodi i u UK, DE, IT, TR, ... Pa je moguće da su modeli iz Britanije i Nemačke kvalitetniji. Ne znam da li to važi i za Mondea...

Goxy

pre 2 godine

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
(Dobro, 09. april 2022 08:38)

Zato što Srbin voli da smrdi. Nema milijeg smrada za Srbina od dizla. Osvežava mu telo i um.

duki

pre 2 godine

Nisam se vozio u aktuelnoj generaciji mondea, ali jesm u prethodnoj (karavan). Iskreno, odusevio sam se brdom opreme koju ima. Grejanje sedista u 5 nivoa je odlicno odradjeno za razliku od toyote koja ima 3 i vec na prvom smeta. Traktorce 2.0 lepo vuce, bez obzira koliko je natovaren. Aktuelni model mi se svidja u crvenoj boji, lepo istice linije.

Veliki brat

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.
(rebro, 9. april 2022 00:01)

Koliko sam upućen, Tojota još uvek ima Camry u ponudi :)

Molder

pre 2 godine

@Stole
Pre nego sto se izlupetas,edukuj se...Ford je jos 1979 godine kupio 25 % Mazde,a 1996 da bi ih spasio bankrotstva postao je vecinski vlasnik firme,upravo Fordova tehnologija i modeli su im pomogli da postoje.Ko tu koga ima i brendira onda majke ti!?Mondeo postoji od 1992 i jedini model Mondea koji deli nesto sa Mazdom je Mk3 od 2000 do 2007 godine,a 2008 su se razisli,mada Ford jos uvek ima udeo.Mazda 121 je rebrendirana Fiesta,to je klon a ne ove budalastine koje pricas.Mazda 6 je skupa zajebancija,i sa tim krsom Mondeo nema nikakve veze,kapiras...A Mondeo ostaje najbolji auto za taj novac u toj klasi,vratice ga oni vrlo brzo...

gigi

pre 2 godine

Bane, S21

Slažem se sa svim što ste napisali. SUV ima neke prednosti, ali meni smeta to što se kao trudimo da nađemo jednu ili dve prednosti u odnosu na limuzinu višeg segmenta, a sve kako bismo sami sebi opravdali višu cenu (ovo što je Bane naveo). Ali to je problem današnjeg vremena, ubeđuju nas u svemu da je manje zapravo više, i da to manje treba da platimo skuplje (jer drugačije ne može). Kao i sa aplikacijama na telefonu, ne moraš ti da prihvatiš nijednu EULA, ali jbg onda ne možeš da koristiš aplikaciju.

Lord of the Flies

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.
(rebro, 09. april 2022 00:01)

Ostali su i: BMW S3 (najprodavaniji model u Evropi, ubedljivo ispred Passata), BMW serije 4, Audi A4 i A5, Mercedes C klasa, Peugeot 508, Toyota Camry, Mazda 6, Kia Stinger/Optima, Hyundai Sonata/i40 - za mnoge od njih nije najavljeno povlacenje modela (ok, za Mondea, Passata, Talismana, klasicnu C5icu jeste). Npr Talisman se jako lose prodaje (Reno ne moze da dobije bitku u tom segmentu), Passat i Arteon nemaju previse smisla zajedno, jedino mi za Mondeo mije jasno..

Anti autošovinista

pre 2 godine

@dobro
U pravu si za Amsterdam. Ja sam se sa Ford Mondeom parkirao u podzemnoj garaži preko puta železničke i svuda...sa nalepnicom U Hag, Brisel, Briž, Luksemburg dok su traktori morali da ostanu napolju.

Goxy

pre 2 godine

Srbin kupuje polovna kola sa zapada. Znači ipak ga je neki NE Srbin kupio novog.
(kimi R, 9. april 2022 19:32)

Da tačno ali ta ista kola tamo nisu smrdela. Tamo nije bio dizlo nego dizel. Kad su počela malo da smrde poslali su ih ovde a ovde ih jedva čekaju.

Zamisli da Srbi imaju pameti i da kažu: Mi nećemo da kupujemo smrdljivo dizlo. Ili možda: Kupićemo samo mlad dizel koji ne smrdi. Mi volimo ulice koje ne smrde. Mi volimo miris benzina.

To bi bio trenutak kada bih vas sve izljubio i pozvao u kafanu. Ovako moram da okrećem nov od vas.

komsa od direktora

pre 2 godine

Americka cepanica, teska i komplikovana za poravke, a u voznji nikakvo uzivanje. Secam se kad je komsija dobio od firme gde je bio neki direktor novog Mondea, sa kakvim odusevljenjem mi je pricao o autu. Pre njega je imao Reno Megana. Kako je napredovao i auta su bila sve bolja, pa je preko Pasata dosao do Arteona. Kada ga podsetim na Forda, smeje se i kaze; "ma pusti bila sam mlada"(aludirajuci na stihove iz pesme Parnog Valjka).

urke

pre 2 godine

Grand Sport Insignije??? Jedan od naj nepreglednihih,najnekonfornijih automobila koje sam vozio. Lep ali klasu ispod Mondea.

Aj ne izmisljajte....passat, mondeo, insginija...ista klasa...to pokazuje i cena...sva tri modela u full opremi idu 35k+...

Anti autošovinista

pre 2 godine

Odgovor zašto gase Mondeo kako je neko ovde pitao. Po svakom Mondeo imaju gubitak između 4 i 6 000 dolara dok za svaki Ford F i S serije imaju između 3 i 7 000 $ dobiti.

Bane

pre 2 godine

(S21, 09. april 2022 11:16)

Te komparativne prednosti i mane izmedju limuzina i SUV-a su vise puta ovde elaborirane.

Ovde je problem samo u jednoj stvari a to je cena.

SUV C segmenta kosta kao limuzina D segmenta. Ili, recimo Nissan QQ 1.3 benzinac kosta kao Superb ili Insignija 2.0 dizel automatik.

I to kada pricamo o novim kolima, kada pricamo o polovnim stekao sam utisak da SUV C segmenta cak bolje drzi cenu od limuzine D segmenta ili da se za manje ili isto para moze kupiti Talisman u odnosu na Kadjar.

E, da recimo Koleos kosta koliko Talisman pa da pricamo o nekakvim komparativnim prednostima i manama. Ovako....

ID

pre 2 godine

Vozio godinama, 2012 godište. Udoban i pouzdan auto 163 KS sa automatkim menjačem, Titanium. koliko sam se priča naslušao od poznavalaca i "majstora". Te, motor ne valja, pa dizne, automatski menjač auuuuu! Servisi redovno od 0 do 300 000 je rađen svaki servis u ovlašćenom. Cene delova su užas, potš je PSA motor, set za veliki servis je 40% jefitniji u Pežou, a piše i Ford na delovima. Posle 300 000 enterijer savršen, samo mu je osetljiva koša na volanu. Ostalo sedišta bez presvlaka ,prekidači. Bolje od svakog Pasata, na primer. Već par godina ga vozi moj drugar i viđam ga i danas. I dalje lep i dobar auto. Pre sam imao Fokusa benzinca, po svemu bolji od Golfa ili tek Astre ili 307. Šteta za ovakve limuzine,ali tržište je neumoljivo. Kompanije gledaju samo ukus kupaca NOVIH vozila, Balkana iz ne zanima. Kod nas ovaj auto "nije na ceni" zbog gluposti, priča i švercera. I jednima mu je mana što se ne traže. U nekim drugim zemljama je Ford cenjeniji od VW.

33 33

pre 2 godine

Veliki naklon za kralja!!!!!! Najlepsa lumuzina u svojoj klasi
(manuka, 08. april 2022 22:05)

ne može biti lepši od Grand Sport Insignije.

Ok

pre 2 godine

@Zox
"Kupio avgusta 2021, karavan, Titanium, automatik, dizel, 150 KS.
uvoz, 2017 godiste, 200.000 km pravih..."

Evo najzad pouzdanog načina, kojim se utvrđuje stvarno pređena kilometraža polovnog vozila.
Dakle, u oglasu je potrebno da se posle navedenog broja pređenih kilometara doda i pridev "pravih". I to je to, misterija rešena.
Hvala.

Stole

pre 2 godine

Jedini dobar ford!
(Milan, 8. april 2022 18:19)
Slažem se sa Vama. A dobar je samo zato što ga je konstruisala Mazda.
Mazda 6 je vrhunski auto, a Mondeo je klon tog auta. Ostali Fordovi u Evropi, manjih dimenzija su uglavnom puno lošiji auti.

realan coek

pre 2 godine

@Molder
Daleko bolji auto od Mondea u klasi je bila Honda Accord. Prava je steta sto se vise ne proizvodi za EU. 2.4 atmosferac s ugradjenim gasom trosi u prosjeku 12 litara na 160-170 km/h. Proveren podatak!

33 33

pre 2 godine

Veliki naklon za kralja!!!!!! Najlepsa lumuzina u svojoj klasi
(manuka, 08. april 2022 22:05)

ne može biti lepši od Grand Sport Insignije.

i to vam je tako

pre 2 godine

Ja sam vozio mk4 sa perfektnim 2.0 motorom i zaista sam bio prezadovoljan, relativno niska potrosnja, prostranost velika(udobnost onako), gepek ogroman, bocna linija auta prelepa

Problem je kvalitet zavrsne obrade, kako spolja tako i unutra. Plastika skripa, platno na vratima i nebu se odlepljuje, rucica menjaca brzo propada, dugmici se brzo izlizu i podbuće od sunca, potpora za ledja na sedistima u vidu federa se odvaljuje, crkavaju sijalice ko nenromalne

Nazalost zato i nisu cenjeni, ali to je vec Fordov izbor ocigledno.

U Engleskoj takva kola daju po bagatelnim cenama od 1000 do 3000 funti.

Osim motora(koji nije fordov) tu nista nije pravljeno da traje.

Dobro

pre 2 godine

Velika šteta. Odličan auto. Kupujem jedan iz 2016. ili 2017. i teram do odprilike 2027 godine. Do tada će da se razvije infrastruktura punjača a i poveća autonomija vozila. A ko zna možda i tada uzmem dizelaša pinovo.
(Mile, 8. april 2022 20:07)

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
Ako ne za nas same, onda bar za našu decu i nove generacije!!
Znam da nismo kao zemlje bogati kao Zapad, ali Zapad se bar trudi, košta ih puno, ali se stvarno dosta trude. U Amsterdam ne možeš ni da udješ sa nekim starijim dizelom od desetak-dvanaest godina. Svi dizelaši polovnjaci završiće na Balkanu i po Africi. Jel nam to nivo I mesto gde pripadamo?
Ako jeste, onda ‘teraj’’ opet dizela, moj Mile!!

Iz zemlje lala, uvek vaš,

komsa od direktora

pre 2 godine

Americka cepanica, teska i komplikovana za poravke, a u voznji nikakvo uzivanje. Secam se kad je komsija dobio od firme gde je bio neki direktor novog Mondea, sa kakvim odusevljenjem mi je pricao o autu. Pre njega je imao Reno Megana. Kako je napredovao i auta su bila sve bolja, pa je preko Pasata dosao do Arteona. Kada ga podsetim na Forda, smeje se i kaze; "ma pusti bila sam mlada"(aludirajuci na stihove iz pesme Parnog Valjka).

Stole

pre 2 godine

Jedini dobar ford!
(Milan, 8. april 2022 18:19)
Slažem se sa Vama. A dobar je samo zato što ga je konstruisala Mazda.
Mazda 6 je vrhunski auto, a Mondeo je klon tog auta. Ostali Fordovi u Evropi, manjih dimenzija su uglavnom puno lošiji auti.

Goxy

pre 2 godine

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
(Dobro, 09. april 2022 08:38)

Zato što Srbin voli da smrdi. Nema milijeg smrada za Srbina od dizla. Osvežava mu telo i um.

floyd

pre 2 godine

Nekad bio taunus i granada , posle sierra , orion , capri , scorpio ….sad nema ni mondea ….jednostavno fabrika koja ne drzi do tradicije…solidni , slabo prepoznatljivi , pomalo dosadni , konfekcijski automobili , rame uz rame sa hyundai , kia , daewoo, chevrolet ….

vozač

pre 2 godine

@Dobro

Odnos +/- na tvoj komentar sve govori.
Dobro došli u Srbiju, još malo pa vodećeg "proizvođača" litijuma, auto guma, i ostalih slatkiša "razvijene" industrije.
Podavićemo se i potrovati ovde k'o pacovi, ali nam niko drugi (do nas samih) neće biti kriv.
Da se razumemo, EV (još uvek) smatram velikom prevarom, i (još uvek) nerealnom pričom, ali dizel i ostali trovači (toplane i sl)... zaista. Ljudi, pratite li vi izveštaje koji pokazuju da smo mi već duže vremena šampioni samo u jednoj stvari, zajedno sa tamo nekim Indijcima i Kinezima, a to je zagađenost vazduha.
Izvinjavam se, ali imate li vi decu?
Ako ste još uvek deca, onda ništa Ok, možda i odrastete jednog dana.

matori

pre 2 godine

... tiha patnja...
možda za par godina budem kupio poslednju generaciju, u tom momentu staru 6-7 godina.
ne interesuje me Superb, Pasat ili slično....vozio, ali Mondeo ih šije po svim pitanjima, uključujući pouzdanost.

Argentto

pre 2 godine

Strasno je sta se desava sa auto industrijom..
Nisam ljubitelj Forda, ali mi je zao sto jos jedno veliko ime odlazi u istoriju..
Polako ali sigurno idemo ka tome da ce svi automobili liciti na kosilice od 600 kubika ili baterije, pri cemu ce 3 firme proizvoditi sve komponente a brendovi ce samo lepiti svoj znak na jajolike "automobile"...

Milan

pre 2 godine

Pad prodaje limuzina i sportskih automobila, a u korist krosovera, je jasan pokazatelj da je sve manje dobrih vozača i generalno, ljudi koji se razumeju u automobile. Industrija naravno, gleda gde ima profita, a kompanije koje ne razmišljaju tako, prođu kao SAAB...
Mondeo je dobar auto za D segment, a pruža mnogo više i ima kvalitetniju konstrukciju od krosovera istog cenovnog ranga, koji su proizvedeni na platformi nižeg, C segmenta...

S21

pre 2 godine

Mozda neki u dominaciji SUV vozila vide pomodarstvo i nije da jako grese, ali ne treba to stavljati u prvi plan. Iz licnog iskustva sa automobilima koje traje 20+ godina, mogu da sagledam zasto je SUV, pogotovo Crossover koncept zapravo dobar. Vozio sam sve varijante automobila, osim MPV, dakle uvideo sam sta mi gde odgovara ili ne odgovara. Glavna odrednica je izabrati automobil koji je dovoljno dobar u svemu. Nemamo uslove da imamo po jedan automobil za grad, auto-put, prirodu, zimu, leto... Ne postoji automobil sa niskim tezistem i sportskim upravljanjem, a da se u njega ulazi ili izlazi kao u SUV. Visok sam i nije mi nebitno. Niti isti takav koji ce pruzati vecu preglednost u saobracaju. Niti isti takav kojim ce se voziti makadamskim putevima kojim se stize do raznih turistickih bisera. Limuzine duzine 4.7-5m jesu nenadmasne u voznji auto-putem, ali u gradu su vise patnja, nego uzitak. Nisu ni za prirodu. Sa druge strane, SUV donosi vecu startnu cenu vozila, vecu potrosnju goriva, kod vecih modela i "kamionski" osecaj u voznji, generalno losije vozne karakteristike. Dakle, puno za i protiv na obe strane pa, kada se sve ubaci u bubanj, zaista ispadne da je SUV, pogotovo Crossover stil optimalno resenje. Naglasicu - za mene licno, a siguran da mnogi dele moje misljenje. A, da ima onih koji ce kupiti nesto samo zato sto je i komsija kupio i zato sto je u trendu, ima ih i bice ih.

Ekolog

pre 2 godine

Svaka čast za komentar Mile, osim zadnje rečenice.... zašto pobogu dizelaša (ponovo)?
Zašto samo na sebe i svoj džep mislimo, a ne o čistom vazduhu?
(Dobro, 09. april 2022 08:38)

Zato što Srbin voli da smrdi. Nema milijeg smrada za Srbina od dizla. Osvežava mu telo i um.
(Goxy, 09. april 2022 15:38)

Čitam, sve sami borci za ekologiju i čistu okolinu, smeta im dizel, a bacaju đubre gde stignu, staklo, plastiku a ovde im smeta dizel. Sigurno i kod kuće radite reciklažu i odvajate limenke od stakla. Daj bre, dosta prodajete pamet oko dizela, a roštiljate gde stignete.

Mile

pre 2 godine

Velika šteta. Odličan auto. Kupujem jedan iz 2016. ili 2017. i teram do odprilike 2027 godine. Do tada će da se razvije infrastruktura punjača a i poveća autonomija vozila. A ko zna možda i tada uzmem dizelaša pinovo.

Goxy

pre 2 godine

Srbin kupuje polovna kola sa zapada. Znači ipak ga je neki NE Srbin kupio novog.
(kimi R, 9. april 2022 19:32)

Da tačno ali ta ista kola tamo nisu smrdela. Tamo nije bio dizlo nego dizel. Kad su počela malo da smrde poslali su ih ovde a ovde ih jedva čekaju.

Zamisli da Srbi imaju pameti i da kažu: Mi nećemo da kupujemo smrdljivo dizlo. Ili možda: Kupićemo samo mlad dizel koji ne smrdi. Mi volimo ulice koje ne smrde. Mi volimo miris benzina.

To bi bio trenutak kada bih vas sve izljubio i pozvao u kafanu. Ovako moram da okrećem nov od vas.

Mkd

pre 2 godine

Ako hocete kvalitetan auto D segmenta mozda i najbolji izbor u pogledu kvaliteta, voznih osobina ,odrzavanja , pouzdanosti kao i rizika od kradje.
Ford Mondeo je ustvari Ford Fusion za americko trzishte koji je nastao dizajnom negde oko 2011 2012 ako ne greshim.
U Evropi je stigao sa zakasnjenem od 2 do 3 godine i proizvodio se u Fordovoj fabrici u Valensiji.
Benzinci su ecoboost 1.5 160 ks koji je i bio i najeftiniji Mondeo koji je mogao da se kupi za 18000 evra te 2018 godine , a dizelashi su osnovni 1.5 tdci sa 120 konja 2.0 tdci sa 150 ks po meni najbolji izbor za ovu karoseriju i nadalje ima modela sa 179 ks sa rucnim ili automatskim menjacem.Svi motori su pouzdani i nemaju nikakvih problema ili seriskih greshaka koliko je meni poznato,
Podvozje je veoma kvalitetno svi modeli imaju multilink pozadi i odlicno se voze.
Ovaj Mondeo ima i jednu interesantnu opciju mislim da je to seriski a to je mogucnost limitiranja brzine pomocu kodiranja kluca ako ste roditelj adolescenta, a vashe dete je tek polozilo ispit onda mozete da mu date auto ali i da mu limitirate brzinu zbog bezbednosti.
Njegov zivotni put se nastavlja u Kini za to trzishte i neshto je kao kupe-krossover i ne izgleda loshe ali vishe nije to limuzina iz D segmenta.
Ako se odlucite da ga uzmete kao polovan auto i date mu prednost ispred Passata B8 ili Opela Insignije necete zazaliti.

Auto.BOY

pre 2 godine

Mondeo je uvek imao dobar deo kolaca. Nije mi jasno zasto gase dobitnu kombinaciju. A Evos je bomba. Jako mi se svidja ta kombinacija cross+liftback.

Anti autošovinista

pre 2 godine

Odgovor zašto gase Mondeo kako je neko ovde pitao. Po svakom Mondeo imaju gubitak između 4 i 6 000 dolara dok za svaki Ford F i S serije imaju između 3 i 7 000 $ dobiti.

urke

pre 2 godine

Grand Sport Insignije??? Jedan od naj nepreglednihih,najnekonfornijih automobila koje sam vozio. Lep ali klasu ispod Mondea.

Aj ne izmisljajte....passat, mondeo, insginija...ista klasa...to pokazuje i cena...sva tri modela u full opremi idu 35k+...

Aleksa

pre 2 godine

Ukinut je Passat, pa Talisman, sad i Mondeo. Stvarno šteta. Veliki sam ljubitelj limuzina i smatram ih odličnim izborom, iz mnogo razloga.

rebro

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.

Anti autošovinista

pre 2 godine

Kupio ga među prvima u Srbiji....benzinac..apsolutno savršen automobil u svojoj klasi. Kralj autoputeva.Voziću ga dok se ne raspadne.

Anti autošovinista

pre 2 godine

@i to vam je tako
Vozim poslednja 2 modela Mondea od 2010 i 2015 u full Titanium varijanti i to što ti pišeš apsolutno nema blage veze.
PS još nešto povodom tvoje gluposti o bagateli. U Nemačkoj su očuvani modeli skuplji nego kod nas. Gledao cene pre par dana i iznenadio se. Čak sam na trenutak pomislio na prodaju....ali samo na trenutak.

Anti autošovinista

pre 2 godine

@dobro
U pravu si za Amsterdam. Ja sam se sa Ford Mondeom parkirao u podzemnoj garaži preko puta železničke i svuda...sa nalepnicom U Hag, Brisel, Briž, Luksemburg dok su traktori morali da ostanu napolju.

nowave7

pre 2 godine

@(i to vam je tako, 08. april 2022 19:59)

Ne znam o čemu pričaš. Istina, ne vozim Mondea već Focusa mk3, osam godina star, kupljen polovan sa već dobrih 92000km. Niti šta škripi, niti se šta odlepilo, samo jedna sijalica u faru crkla za nekih 60000km, koliko sam ja sa njim napravio. S obzirom da je Focus niža klasa od Mondea, čisto sumnjam da su koristili kvalitetnije materijale. Istina, materijali nisu vrhunski, ali ni Mondeo a pogotovo Focus nisu premium segment, nije ni za očekivati. Jedino objašnjenje može biti zemlja proizvodnje. Focus se proizvodi i u UK, DE, IT, TR, ... Pa je moguće da su modeli iz Britanije i Nemačke kvalitetniji. Ne znam da li to važi i za Mondea...

Zox

pre 2 godine

Kupio avgusta 2021, karavan, Titanium, automatik, dizel, 150 KS.
uvoz, 2017 godiste, 200.000 km pravih.
Fascinantan osecaj u voznji. Dynamic LED farovi su vrhunski. Potrosnja oko 7, troskovi odrzavanja za 20% skuplji od Fiat Crome tako da .... za sada uzivam.

realan coek

pre 2 godine

@Molder
Daleko bolji auto od Mondea u klasi je bila Honda Accord. Prava je steta sto se vise ne proizvodi za EU. 2.4 atmosferac s ugradjenim gasom trosi u prosjeku 12 litara na 160-170 km/h. Proveren podatak!

Veliki brat

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.
(rebro, 9. april 2022 00:01)

Koliko sam upućen, Tojota još uvek ima Camry u ponudi :)

Molder

pre 2 godine

@Stole
Pre nego sto se izlupetas,edukuj se...Ford je jos 1979 godine kupio 25 % Mazde,a 1996 da bi ih spasio bankrotstva postao je vecinski vlasnik firme,upravo Fordova tehnologija i modeli su im pomogli da postoje.Ko tu koga ima i brendira onda majke ti!?Mondeo postoji od 1992 i jedini model Mondea koji deli nesto sa Mazdom je Mk3 od 2000 do 2007 godine,a 2008 su se razisli,mada Ford jos uvek ima udeo.Mazda 121 je rebrendirana Fiesta,to je klon a ne ove budalastine koje pricas.Mazda 6 je skupa zajebancija,i sa tim krsom Mondeo nema nikakve veze,kapiras...A Mondeo ostaje najbolji auto za taj novac u toj klasi,vratice ga oni vrlo brzo...

ID

pre 2 godine

Vozio godinama, 2012 godište. Udoban i pouzdan auto 163 KS sa automatkim menjačem, Titanium. koliko sam se priča naslušao od poznavalaca i "majstora". Te, motor ne valja, pa dizne, automatski menjač auuuuu! Servisi redovno od 0 do 300 000 je rađen svaki servis u ovlašćenom. Cene delova su užas, potš je PSA motor, set za veliki servis je 40% jefitniji u Pežou, a piše i Ford na delovima. Posle 300 000 enterijer savršen, samo mu je osetljiva koša na volanu. Ostalo sedišta bez presvlaka ,prekidači. Bolje od svakog Pasata, na primer. Već par godina ga vozi moj drugar i viđam ga i danas. I dalje lep i dobar auto. Pre sam imao Fokusa benzinca, po svemu bolji od Golfa ili tek Astre ili 307. Šteta za ovakve limuzine,ali tržište je neumoljivo. Kompanije gledaju samo ukus kupaca NOVIH vozila, Balkana iz ne zanima. Kod nas ovaj auto "nije na ceni" zbog gluposti, priča i švercera. I jednima mu je mana što se ne traže. U nekim drugim zemljama je Ford cenjeniji od VW.

Црни Оскар

pre 2 godine

како да не, када свака генерација аутомобила је све већа + појава СУВа, "А" сегмент полако прелази у "Б", "Б" у "Ц", "Ц" у "Д" ... на рачун чега да се шири "Д" у комбије, бусеве ... докле? Је су ли улице у ЕУ шире, наравно да нису ,паркинзи такође ( У Србији су у многим местима чаки и драстично уже него некада када су формиране за малобројне запреге )... због пораста цена земљишта ... докле тако? Гориво скупље и све тако док балон жеља не пукне ... Опел Астра је на пример мењала Кадета ако упоредимо данашњу Астру са некдашњим Кадетом?!

Reziel

pre 2 godine

Lep automobil. Sveden dizajn sa agresivnim prednjim delom spolja, solidan izbor motora, pogona (mislim da je čak bio i 4x4 u ponudi, možda grešim), prostora koliko hoćeš.
Nažalost, gubi bitku sa SUV manijom, ali dobro, vrlo sličan efekat ima sada i Kuga, koja stvarno lepo izgleda, i spolja i iznutra, opet solidno odradjena, ima prostora... Cena je naravno viša nego za komparativnog Mondea, ali opet, svi su poskupeli pa je Ford opet medju jeftinijima.

duki

pre 2 godine

Nisam se vozio u aktuelnoj generaciji mondea, ali jesm u prethodnoj (karavan). Iskreno, odusevio sam se brdom opreme koju ima. Grejanje sedista u 5 nivoa je odlicno odradjeno za razliku od toyote koja ima 3 i vec na prvom smeta. Traktorce 2.0 lepo vuce, bez obzira koliko je natovaren. Aktuelni model mi se svidja u crvenoj boji, lepo istice linije.

Bane

pre 2 godine

(S21, 09. april 2022 11:16)

Te komparativne prednosti i mane izmedju limuzina i SUV-a su vise puta ovde elaborirane.

Ovde je problem samo u jednoj stvari a to je cena.

SUV C segmenta kosta kao limuzina D segmenta. Ili, recimo Nissan QQ 1.3 benzinac kosta kao Superb ili Insignija 2.0 dizel automatik.

I to kada pricamo o novim kolima, kada pricamo o polovnim stekao sam utisak da SUV C segmenta cak bolje drzi cenu od limuzine D segmenta ili da se za manje ili isto para moze kupiti Talisman u odnosu na Kadjar.

E, da recimo Koleos kosta koliko Talisman pa da pricamo o nekakvim komparativnim prednostima i manama. Ovako....

Lord of the Flies

pre 2 godine

OD velikih porodičnih automobila ostadoše samo Superb, Insignija, Arteon. Ostalo sve uništeno da bi se pravili SUV/krosover.
Struje neće biti ni za sijalice, a kamoli za automobile. I sada joj cena raste, a novih elektrana nema, niti mogu da niknu preko noći.
(rebro, 09. april 2022 00:01)

Ostali su i: BMW S3 (najprodavaniji model u Evropi, ubedljivo ispred Passata), BMW serije 4, Audi A4 i A5, Mercedes C klasa, Peugeot 508, Toyota Camry, Mazda 6, Kia Stinger/Optima, Hyundai Sonata/i40 - za mnoge od njih nije najavljeno povlacenje modela (ok, za Mondea, Passata, Talismana, klasicnu C5icu jeste). Npr Talisman se jako lose prodaje (Reno ne moze da dobije bitku u tom segmentu), Passat i Arteon nemaju previse smisla zajedno, jedino mi za Mondeo mije jasno..

gigi

pre 2 godine

Bane, S21

Slažem se sa svim što ste napisali. SUV ima neke prednosti, ali meni smeta to što se kao trudimo da nađemo jednu ili dve prednosti u odnosu na limuzinu višeg segmenta, a sve kako bismo sami sebi opravdali višu cenu (ovo što je Bane naveo). Ali to je problem današnjeg vremena, ubeđuju nas u svemu da je manje zapravo više, i da to manje treba da platimo skuplje (jer drugačije ne može). Kao i sa aplikacijama na telefonu, ne moraš ti da prihvatiš nijednu EULA, ali jbg onda ne možeš da koristiš aplikaciju.

Ok

pre 2 godine

@Zox
"Kupio avgusta 2021, karavan, Titanium, automatik, dizel, 150 KS.
uvoz, 2017 godiste, 200.000 km pravih..."

Evo najzad pouzdanog načina, kojim se utvrđuje stvarno pređena kilometraža polovnog vozila.
Dakle, u oglasu je potrebno da se posle navedenog broja pređenih kilometara doda i pridev "pravih". I to je to, misterija rešena.
Hvala.