Sreda, 16.03.2022.

07:05

Rat – dan 21: Ukrajina dobija S-300?; Granatirano pozorište puno dece; Zašto je Rusima bitan Mariupolj?

Pune tri nedelje bukti rat u Ukrajini. Više verzija mogućeg kraja sukoba objavljeno je u medijima. Kraj se, ipak, ne nazire.

Izvor: B92

Rat – dan 21: Ukrajina dobija S-300?; Granatirano pozorište puno dece; Zašto je Rusima bitan Mariupolj? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Bracala

pre 2 godine

Ove avione sto lete za Rusiju iz Beograda lepo preventivno pregledati pre polaska i lepo pokvariti plan ovima iz Poljske sto svaki put zovu za dojavu bombe.

neutral felš

pre 2 godine

Haha, pa je imam 40 godina, i jedini američi predsjednik koji nije ratni zločinac od kad sam rođen je Donald Trump.
(Che, 16. mart 2022 21:56)

zakasnio za kartera, prespavao regana...

Tacka

pre 2 godine

Da. Oba su zla. Ali jednom se sve dopusta, drugi se za isto kroz sake propusta. Tako da manite nas vi pravdoljubi, amerikanci za svoja zlodela, posledica bez. Kad budu oni snosili iste posledice, podrzacu to sto vi kazete. Ovako kad vidim ovo "plakanje" nad Ukrajincima, smuci mi se od licemerstva zapadnog sveta.

Vladar

pre 2 godine

Vecina americkih predsednika su bili ratni zlocinci samo da navedemo par Kisindzer, Nikson, stariji Dzordz Bus, mladji Dzordz Bus, Klinton i sad definitivno Bajden.

Grom

pre 2 godine

Citam danima ove rusofilske i antiamericke komentare.
Dakle, oni opravdavaju jednu nepravdu drugom nepravdom? Pa nije ovo rat NATO/SAD - Rusija nego je Rusija napala Ukrajinu. Tko je Rusiju dirao i tko bi se usudio obzirom na nuklearni arsenal??? Ako je Srbima nanesena nepeavda Kosovom, ako su Ameri divljali po Bliskom istoku, to znaci da je u redu da Rusi divljaju po Ukrajini? EU je dao vise toga Srbiji nego Rusi ili Kinezi. Ali svi uredno pljujete po EU i pravdate Ruse cija je vojska na nivou 2. svjetkog rata - razvali, bombardiraj, ubij, pljackaj i siluj. Nemaju morala, reda ni etike.

Народ

pre 2 godine

@Igor-Ја нема никакве везе са Русијом али видим овај рат као нешто планирано и логично за десити се још од пре 2014.Ово није рат између Русије и Украјине, ово је рат између државе и неолибералног капитализма. Да ли мислите ви који не капирате да се економија и развој базирају на ресурсима и тржишту и да је богађење настало поробљавањем света? 99% ствари се производи у колонијама. Ово је рат за уништење неолибералног капитализма, где богати могу да руше државу, финансирају тероризам..

ćorav kod očiju

pre 2 godine

Na kraju će se Rusi i Ameri rukovati. Rusiji Ukrajina, a USA konačno ubedila Evropu da odreši kesu i počne masno da plaća NATO. Naravno oružje za NATO će razvijati USA jer Evropa neće imati dovoljno gasa. A Ukrajinci? Pa slaviće Zelenskog kao mi nekad Boška Buhu, a pitajte sada srednjoškolce da li su čuli za njega.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Amerika kao da ima već spremno odavno šta će ukrajini da pošalje. Čekali su da krene rat, to su i hteli...
(aleksandar, 16. mart 2022 20:30) 

Rusi parkirali stotine tenkova, hiljade vojnika i krenuli zauzimati Ukrajinu ali eto Amerika je htjela rat.

frka

pre 2 godine

Amerima ne ide kako su planirali i sad pucaju iz prazne puske non stop.Pobegli kao seke perse od talibana u papucama, glavom bez obzira sad prete Rusiji, sledeca je valjda Kina.
A podmetnu onog dementnog starca, da lupeta bez veze.Borice se kao i uvek, do poslednjeg Ukrajinca, a Eu je na kolenima odavno.

peace ?? ?

pre 2 godine

Da li stvarno mislis da se amerikanci boje necega?
(deki, 16. mart 202

Sinko, pa uvek se više boji onaj ko ima šta da izgubi. Sudeći po nekim komentarima, Rusija je jadna i bedna, dok u USA sveta cveće... Neka i bude tako, vidi onda ko se više plaši kataklizme...
Nekome će rat srušiti brvnaru, a nekome zamak sa 30 soba i isto toliko kupatila na Beverli Hilsu...
(Zdenko, 16. mart 2022 20:44)

Sinko, samo ti navijaj! Ali nista sinko ti ne razumes! Kao i vecina navijaca ovde! Da ti Rusi vladaju 6 meseci, video bi ko je pravi nacista u ovoj prici… uzgred verovati dominantno bilo kojoj strani u ratu je odraz apsolutnog neznanja - ponovo bar 90% “navijaca” ovde je u tom fazonu…

ne verujem

pre 2 godine

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.
(Red, 16. mart 2022 20:37) # Link komentara

Jel su realni ljudi kao ti? Čekaj ako ne podržavam invaziju Rusije na Ukrajinu to znači automatski da podržavam Ameriku i njihove invazije? Jel realno ovakvo razmišljanje ljudi? Agresori su i jedni i drugi, zašto mora da se bira strana uvek, vidite, ja biram stranu zdravog razuma, ničega drugog.

Manite me više kad god se kritikuje Rusija, odmah kreće argument "what about USA". Oba su zla.

Igor

pre 2 godine

poreklom sam Rus. Neka vecno zivi Ruski narod al Putinu zelim sve najgore, najgore muke neka prođe! Jer ovo što on radi jest ratni zločin i neka odgovara, slava rusiji, ukrajini, srbiji, hrvatskoj i svim normalnim vođama i narodima. Neka celi ovaj svet sja u suncu (Jalta , Jalta) a Putinu pakao

Tako je

pre 2 godine

Citam danima ove rusofilske i antiamericke komentare.
Dakle, oni opravdavaju jednu nepravdu drugom nepravdom? Pa nije ovo rat NATO/SAD - Rusija nego je Rusija napala Ukrajinu. Tko je Rusiju dirao i tko bi se usudio obzirom na nuklearni arsenal??? Ako je Srbima nanesena nepeavda Kosovom, ako su Ameri divljali po Bliskom istoku, to znaci da je u redu da Rusi divljaju po Ukrajini? EU je dao vise toga Srbiji nego Rusi ili Kinezi. Ali svi uredno pljujete po EU i pravdate Ruse cija je vojska na nivou 2. svjetkog rata - razvali, bombardiraj, ubij, pljackaj i siluj. Nemaju morala, reda ni etike.
(Grom, 16. mart 2022 21:01) # Link

Mnogo uzko razmisljas.Rusi su u ukrajini vec dugo napadani,krate im se prava,ubijani su,tako da tvoja prica ne pije vodu.

gulag

pre 2 godine

Sto se tice neutralnosti:"To znaci zakonski verifikovane bezbedonosne garancije:u slucaju rata potpisnici obezbedjuju oruzje i protivvazdusnu odbranu odmah,bez birokratskih procedura ili uslova."pojasnio je Kijev. U prevodu to znaci:druga strana potpisnica bezbedonosne garancije bice NATO, pa kad ponovo pocnemo da proganjamo,ubijamo, spaljujemo Ruse,a oni krenu na nas,NATO ce im pokazati sta je sila.Mozda ovo i prodje ako su rusi sisali vesla,a mozda i jesu.
(niksa, 16. mart 2022 19:44)

Ovo u najboljem slučaju znači da Rusi i Nato zajednički nadziru Ukrajinsku neutralnost.

Jabuka

pre 2 godine

(Red, 16. mart 2022 20:37)

Jel umete vi "rusofili" da branite Rusiju a da ne pominjete Ameriku?


Kao neki klinac koji se, uhvaćen na delu, brani time što to radi i neki drugi klinac.

Naravno, ne umete. Kako biste uostalom branili agresora i okupatora?

jasdf

pre 2 godine

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.
(Red, 16. mart 2022 20:37)
Ko je rekao da nije? Ukrajina je jedina, uz Belorusiju, dala pomoc Jugoslaviji tokom te agresije.

Ivan

pre 2 godine

Natoljubi su se setili medjunarodnog prava, postovanja granica, okupatora ali kad je Ukrajna u pitanju.. kad je Srbija u pitanju UN granice im nisu vazne ni medjunarodno pravo? Sada Ukrajna da brani granice pa makar nuklearni rat poceo?

Ratko

pre 2 godine

Ako je Putin ratni zločinac šta su oni što su bombardovali Srbiju, Siriju, Libiju, Irak, Bosnu, Jemen, Vijetnam,Panamu, Liban. Avganistan itd. itd. Nadam se vojnom slomu NATO BANDE.

Ko

pre 2 godine

"Civili u Ukrajini stradaju jer su političari Ukrajine..."

Civili stradaju jer ruska vojska granatira ne selektivno i puca na civile. Nije lako za svariti, razumem, ali to je tužna istina.

Zdenko

pre 2 godine

Da li stvarno mislis da se amerikanci boje necega?
(deki, 16. mart 202

Sinko, pa uvek se više boji onaj ko ima šta da izgubi. Sudeći po nekim komentarima, Rusija je jadna i bedna, dok u USA sveta cveće... Neka i bude tako, vidi onda ko se više plaši kataklizme...
Nekome će rat srušiti brvnaru, a nekome zamak sa 30 soba i isto toliko kupatila na Beverli Hilsu...

Red

pre 2 godine

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.
(Koča, 16. mart 2022 19:04)

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.

Miloš

pre 2 godine

Ni SAD ni Rusija ne priznaju taj sud. Niti taj tzv sud ima izvršni organ koji bi sproveo odluke. Glupost nevidjena. Tako da tamo idu mali i nejaki.

da…

pre 2 godine

(Pravda, 16. mart 2022 19:56)

Da. Uglavnom.
Ode Mariupolj, Harkov, Herson, okruzen Kijev, flota krenula ka Odesi… sve to za 20 dana sukoba?!
Dok Ukrajinci tvituju o unistenim Rusima.

Sacuvaj me Boze…

Zlatokosa

pre 2 godine

Rusija nema nikakve obavezu da obustavi operacije u Ukrajini, sve dok Zapad šalje naoružanje u tu zemlju. Kao što MKS u Hagu ne sudi Amerikancima za ratne zločine počinjene širom sveta. Pozvala bih da se ispita zdravstveno I psihičko stanje Džozefa Bajdena, jer je očigledno u nekoj vrsti psihološkog šoka. Jedan sin mu je preminuo zbog izlaganja dejstvu municije sa osiromašenim uranijumom na KiM, a drugi sin upravo posmatra slom svog biznis projekta u Ukrajini. Predsednik SAD očito ima psihološku krizu jer je sopstvenim oružjem pogubio budućnost svoje dvoje dece iz pogrešnih političkih razloga. To je izuzetno teško za bilo koga. Zato je podigao toliku histeriju do ivici Trećeg svetskog rata I energetskog kolapsa u Evropi. Umesto racionalno diplomatije koja bi vodilo miru na Starom kontinentu.

Redfixer

pre 2 godine

Da li ce i iz ove corbe koju su zakuvali amerikanci ponovo da se izvuku!?
I usput da dele lekcije!
Da li ima na tom zapadu makar jedan lider, jedna persona sa kicmom?!

istoricar

pre 2 godine

@(Specijalna vojna operacija, 16. mart 2022 18:11)

Samo je zemlja porekla oružja za Oluju bila Ukrajina. ( u startu afera "kalašnjikov, a kasnije neki broj MiG-21 i helikoptera Mi-24 )

mitel026

pre 2 godine

Danas svako ima svoje viđenje demokratije. Za neke je demokratija dobar odnos sa susedom, za druge je da ja radim šta ja hoću, za treće je demokratija ono što je u mom interesu, za četvrte je to trgovina oružjem ili bar njena razmena za nečije živote. NIKO se više ne bavi demokratijom, svi se bore za prevlast. Zato će u budućnosti postojati bar dve istorije.

Jabuka

pre 2 godine

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.
(Koča, 16. mart 2022 19:04)

Potpisujem svaku reč.

Koča

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ? I sta onda opet ti see Azov I ostale neo ss jedinice regrupisu za 10 go's opet imas rat. Rusi su tu usli da united sve neo ss jedinice I sto kazu da denacifikuju zemlju da pojasnim da ih naprave sterilnim po svakoj osnovi. Jednom recju bicete Ruska kolonija tjt gubernija. Ovde se ide do ciscenja svega skroz do Poljske granice I same kapitulacije.
(preko bare, 16. mart 2022 13:51)

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.

zek

pre 2 godine

@(Molim vas barem jednom objavite komentar, 16. mart 2022 18:52)


Jeste, propaganda je jaka, ali je ima na obe strane, mnogi vide samo crno i belo ovde, stvari su u vecini slucaja sive.

ovjektivno

pre 2 godine

Svako sa malo mozga pamti lazi o Srbiji devedesetih,i sada je potpuno ista situacija samo je u pitanju veca zemlja, Rusija. Nadam se da ce propagandisti i zlocinci sa zapada konacno biti porazeni, svakako da 30 godina svakodnevnih zlocina nije malo bilo da su zlocini informacije ili bombe, pa i kazna mora biti odgovarajuca. Ti ce mnogo pomoci i narodima tih zemalja, od Amerike na dalje, jer su poslednjih godina poceli da unistavaju i svoje gradjane na razne nacine. Poludeli su potpuno.

niksa

pre 2 godine

Sto se tice neutralnosti:"To znaci zakonski verifikovane bezbedonosne garancije:u slucaju rata potpisnici obezbedjuju oruzje i protivvazdusnu odbranu odmah,bez birokratskih procedura ili uslova."pojasnio je Kijev. U prevodu to znaci:druga strana potpisnica bezbedonosne garancije bice NATO, pa kad ponovo pocnemo da proganjamo,ubijamo, spaljujemo Ruse,a oni krenu na nas,NATO ce im pokazati sta je sila.Mozda ovo i prodje ako su rusi sisali vesla,a mozda i jesu.

Milijana

pre 2 godine

Čim čujete da se SAD pozivaju na “međunarodno pravo” , zatim na “moral” i na kraju na “pravu stranu istorije” onda znajte da gube u geopolotičklm sukobu.

Specijalna vojna operacija

pre 2 godine

Slovenci su prvi napali JNA i ubili 18 mladih vojnika. Hrvatska je ilegalno uvozila oruzje iz Nemacke. Na Srbiju je navalila svetska hajka kao i sad na Rusiju!
(Aca, 16. mart 2022 17:36)
Netačno. Hrvatsku je ilegalno naoružavala Rusija i to preko granice sa Mađarskom. Što se hajke tiče, hajka na Rusiju je i zaslužena i opravdana. Hajka na Srbiju jeste bila neopravdana jer je Srbija bila u situaciji u kojoj je sada Ukrajina.

A ovce bleje

pre 2 godine

"rusi ga izduvali, ova mapa vec 20 Dana ista. Pokazalo se da su nista posebno kao sto se predpostavljalo, Ameri opremili ukrajince ovi ne mogu da prismrde. Cak ne mogu ni ove dve oblasti da osvoje. Pucaju ko budale Bez veze.
(milan, 16. mart 2022 17:25)"

Mapa nije ista, niti pucaju bezveze. Sreća je da još uvijek ne napadaju ni sa 30%, jer Ukrajinci se brane preko civila. Raspoređuju se po zgradama, bolnicama, kazalištima, školama. Da Rusi stvarno krenu, bio bi masakr.

Molim vas barem jednom objavite komentar

pre 2 godine

Pazi,ovo je do sada najveća laz,ovo da je Rusija granatirala pozoriste. Oni su na žalost upozoravali da će azov ovo uraditi sa pozorištem. I naravno odmah su demantovali da nisu granatirali ništa u Mariupolju danas jer se vode ulične borbe i naravno da ne žele da ugrožavaju sopstvene borce. Takodje danas, ne znam da li ste vi uopšte objavili…pojavila se vest kako su Rusi u nekom mestu ubijali ljude koji su čekali u redu za hleb a u tom mestu nema niti jednog Ruskog vojnika. Prosto je neverovatno koliko je propaganda jaka

kiklophijarevagintije

pre 2 godine

Tužno je koliko većina komentatora pojma nema šta se i zašto dešavalo pri raspadu Jugoslavije, a sa puno "autoriteta" procenjuju situaciju u Ukrajini (o kojoj takođe pojma nemaju).
(Stanislav St., 16. mart 2022 17:57)

@stane
tuzno je brate kolko ljudi misli da treba nesto znati da bi bio u pravu. svi pametni, a tolko je jednostavno;

samo bez straha i ratova nece biti. ali ne vredi. po prirodi strahujemo. uvek ce biti ratova i sa tim treba da se pomirimo.

Miro ZG

pre 2 godine

Koga zanima što se dešavalo u SFRJ neka pogleda dokumentarac Smrt Jugoslavije. Govore svi akteri tadašnjih događaja. Pa ćete vidjeti kako je to krenulo.

Bajraktari

pre 2 godine

(Specijalna vojna operacija, 16. mart 2022 18:11)

Rusi naoruzavali Hrvate americkim naoruzanjem i opremom?
O cemu ti pricas…
Pogledaj makar snimke pre nego lupis.

pacifista

pre 2 godine

Ništa bolje ne opisuje situaciju u Putinovoj Rusiji nego silne, pazite sad, ruske izbjeglice u Tihuani u Meksiku. Ovi ljudi su interkontinentalnim letovima pobjegli iz Rusije u Meksiko za koji im ne treba viza, a sad čekaju da kao izbjeglice nekako uđu u US. Potpuni sumrak Rusije.

milan

pre 2 godine

rusi ga izduvali, ova mapa vec 20 Dana ista. Pokazalo se da su nista posebno kao sto se predpostavljalo, Ameri opremili ukrajince ovi ne mogu da prismrde. Cak ne mogu ni ove dve oblasti da osvoje. Pucaju ko budale Bez veze.

mlekadžijа

pre 2 godine

Они немају кредибилитет више за тако нешто ...ћутали су много пута до сада...

Aca

pre 2 godine

@a
nismo "mi" prvi slali tenkove na sloveniju i hrvatsku već su se oni naoružali ilegalno i prvi počeli da napadaju jna, inače tada jedinu legalnu vojsku u tad još postojećoj sfrj. da ne pominjem šta su još pre bilo kakvih oružanih sukoba hrvati počeli da rade srbima. dosta više te neprijateljske propagande u srbiji!
(Iva, 16. mart 2022 16:04)

Slovenci su prvi napali JNA i ubili 18 mladih vojnika. Hrvatska je ilegalno uvozila oruzje iz Nemacke. Na Srbiju je navalila svetska hajka kao i sad na Rusiju!

Pera

pre 2 godine

Zanimljivo kako na osnovu vesti na srpskim medijima i zapadnim medijima komentatori zakljucuju kako su se Rusi zaglibili, dok ako čitate Ruske medije sve napreduje po planu, Rusi će organizovati referendum za stvaranje Hersonske republike (oslobodili su/zauzeli grad Herson i celu oblast), kako su uništili Ukrajinsku PVO, sve bitne vojne fabrike, spremaju se za čišćenje Mariupolja i još 3-4 grada nakon koga bi se išlo na Kijev.

Kad to uporedite sa “mogućom” mapom Ukrajine objavljene na Poljskoj TV 2008. godine, vidite da trenutne akcije jako liče na uspostavljanje novih Ukrajinskih granica i Rusi bukvalno zauzimaju delove Ukrajine kao da idu po toj mapi. A to je: Zapad Ukrajine da prirodne Poljskoj, Istok i jugo-istok Rusiji, a Kijev i određena teritorija Zapadno, Južno i jugozapadno da bude buduća Ukrajina, okvirno veličina 40% sadašnje Ukrajine.

Ne znam gde će ovo završiti, valjda neće biti III svetskog rata. Civili u Ukrajini stradaju jer su političari Ukrajine bili vrlo kratkovidi i u želji da brzo poukrajine Ruse, bili vrlo uporni i ekstremni u tome, verovatno u želji da se to obavi pre nego Rusija postane ekonomski atraktivna, za šta ima sav potencijal.

b.

pre 2 godine

@Crna guja

Zato što nisu hteli mirno da se odvoje nego su pravili paravojne formacije koje su napadale vojsku svoje dotadašnje države. O napadu na civile ne treba ni pričati. U Sloveniji i Hrvatskoj je tih godina bilo kao sada u Ukrajini, ili si sa nama ili si protiv nas.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tužno je koliko većina komentatora pojma nema šta se i zašto dešavalo pri raspadu Jugoslavije, a sa puno "autoriteta" procenjuju situaciju u Ukrajini (o kojoj takođe pojma nemaju).

Crna guja.

pre 2 godine

@petar
A zašto ste napadali ljude koji su htijeli da se odcijepe?
To ti je isto žena ili prijatelj te ostavi a ti onda ideš silu da sprovodiš jer te oni ne žele.
To je isto šta putin radi sada.
Neka ide gdje god hoče I živi s kim želi I gdje mu paše.

Petar

pre 2 godine

Što se ovaj sud neoglasi oko hemiskog oružja Iraka, razbiše zemlju ubiše presednika oružja nigdje. zbog kog su ih napali.SUD U HAGU ĆUTI I KAŽE PRAVDA JE ISTA ZA SVE.

Филипинац

pre 2 godine

PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Који смо то ми!?
Послала је Југословенска Народна Армија, званична војска Социјалистичке Федеративне Републике Југославије како би одбранила и даље званичан устав у коме наравно није постојала опција отцепљења.
Исти случај јуче, видео на популарном каналу каже није Русима ово први пут и наводи Мађарску 1956, а земља се тада звала СССР и да буде парадокс већи на челу био Хрушчов који је пореклом Украјинац...

Realno

pre 2 godine

Najjaci je Bikovic:"Ja ne volim da na komplikovana pitanja dajem pojednostavljene odgovore. Ne bih rekao da se Putin jedno jutro probudio i rešio da ubija ukrajinsku decu. Mi smo bili žrtve, ali smo predstavljani i kao agresori u svetu. To je to licemerje ovog sveta jer ono o čemu nam je korisno i zanimljivo da pričamo, to ćemo javljati, a ostalo mediji ignorišu."--pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14) # Link komentara
Vojska Srbije nastala je 2006. godine. 1991 postojala je JNA pod komandom Veljka Kadijevića rođenog u Imotskom u Hrvatskoj. Komandant RV i PVO bio je Hrvat Anton Tus. Naslednik Tusa bio je Hrvat Zvonko Jurjević. Deder sad reci ko je poslao vojsku u Sloveniju. Izvini ako si mislio pod "mi" Hrvati.

Goran

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ?
(preko bare, 16. mart 2022 13:51)

Zato što su shvatili da su zaglibli, sad bi da se izvuku uz dovoljno osnova da mogu govoriti kao su postigli svoje ciljeve.

NSBGD

pre 2 godine

Bajden šalje vojnu pomoć od milijardu dolara , humanitarna pomoć od Bajdena 0 dolara ,toliko voli Ukrajince
(car, 16. mart 2022 11:46)
Paket pomoci USA Ukrajini iznosi 13,6 milijardi dolara koje senat treba da odobri, od toga 6,8 milijardi za izbeglice. Putin pomaze stvaranjem izbeglica.

Iva

pre 2 godine

@a
nismo "mi" prvi slali tenkove na sloveniju i hrvatsku već su se oni naoružali ilegalno i prvi počeli da napadaju jna, inače tada jedinu legalnu vojsku u tad još postojećoj sfrj. da ne pominjem šta su još pre bilo kakvih oružanih sukoba hrvati počeli da rade srbima. dosta više te neprijateljske propagande u srbiji!

Petar

pre 2 godine

@Ruski orjentisan predsednik Ukrajine odbija da to potpiše, smenjuju ga na protestima. Rusija tada 2014 upada sa plaenicima i otima oblasti Donbasa, Luganska i Krim, proteruju Ukrajince. Tada sve kreće jer je Rusija prisvojila teritorije Ukrajine i to im nije bilo dosta pa su sada krenuli da razore celu Ukrajinu i postave marionetski režim.
(Gagi, 16. mart 2022 09:44)

To da li je taj proruski ili nije je nebitno. On kao izabrani predsednik je doneo odluku, a ta odluka je mogla biti promenjenja na sledecim izborima, kada bi oni koji se ne slazu dobili vecinu i odlucili drugacije. Medjutim to sto ti zoves protestima, je bio cisti puc, koji je finansirala CIA i to cak i americki politicari priznaju, da bi se stavila marionetska vlada koja nije imala legitimnost niti legalitet, koja ce promeniti pravac zemlje.

neutral felš

pre 2 godine

“Pomoć” će morati da vrate. Ameri koriste neka ostrva u Pacifiku, koja su britanska, 99 godina od završetka rata, takodje imaju baze i u Kanadi na 99 g., sve kao deo povraćaja “ pomoci” koju su dobili u WW2. Nije to prava pomoć, već prodaja dobara ( oružja) za novac ili pravo korišćenja teritorije, fabrika i drugih načina plaćanja. Tako Amerika pomaže saveznicima. Ratna industrija najbolja industrija SAD-a.
(vanja, 16. mart 2022 08:37)

ameri su britaniji dali stotine i stotine hiljada tona ratne opreme da bi se odbranili od vermahta, a zauzvrat su dobili "neka ostrva u pacifiku"... to je vrlo povoljan aranžman.

nenad

pre 2 godine

Prema pisanju nekih izvora, sporazum bi mogao izgledati ovako:

Ukrajina u ustav unosi clan da je neutralna, da na njenoj teritoriji nema stranih baza niti raketa i oruzja koje bi moglo da cilja Rusiju.

Ukrajina prihvata da je Krim deo Rusije, a Rusij će u nekim oblastima obesteti Ukrajinu za ulaganja na Krimu.

Donbas (jos se ne zna kojim granicama) postaje autonomija sa velikim ovlastenjma foramalno unutra Ukrajine, ali bez vojske na svom tlu, a njen opstanak garantuju i Kijev i Moskva.

Ukrajina ukida diskriminatorske zakone protiv ruskog jezika i Rusa i porcesuira zločine koji nisu procesuirani.

Rusija se obavezuje da će pomoći u saniranju ratne stete.
_________________________

Sve ispod toga znaci nastavak rata i tada su sve opcije moguce.

Petar

pre 2 godine

@pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Ti si jedan od onih koji uporno ne mogu da shvate razliku izmedju rata DVE drzave i ratova za secesiju u postojecoj drzavi. Da sad neko ide da rusi Vukovar, ili na Sloveniju ili u Dubrovnik to mozes nazvati agresijom, tada je to bila jedna zemlja i tu nema nikakve agresije, vec borba za ocuvanje drzave protiv secesionista. Nikakva drzava Slovenija ili Hrvatska tada nije postojala, tako da nije ni mogla biti agresija. Ali bilmezi ostaju bilmezi i uporno ponavljaju kao papagaji naucenu mantru.

dejan

pre 2 godine

Re(a)
Čoveče da li si svestan šta pričaš Ako ne znaš to o čemu govoriš je bilo pre 30 godina možeš da naučiš nešto i na internetu.Sve što si naveo nije bio prvi korak Srbije.Ti tenkovi su bili u Sloveniji i bili su bez municije napadnuti a da ne dužim nauči nešto novo istaži tok dešavanja.

Realno na kub

pre 2 godine

Cijena jednog kompleta S 300 je navodno 115 milijuna dolara, cijena zatvaranja neba je uništenje Zemlje. Prvo je puno jeftinije, kamate bi donijele veliku zaradu. Sad je samo pitanje da li su vodeći buržuji svijeta izračunali koliko im se kamate isplate?!

Uz kalkulaciju ruskih mogućnosti uništavanja S 300 i prije upotrebe.

drvobradi

pre 2 godine

@Gagi
Preskoci i ti malo detalje sa protestima, kako su organizovani, vodjeni. Zaboravi lako da su naoruzani neonacisti i desnicari bili udarna pesnica na protestima, ubise gomilu ljudi (seti se one zgrade u Odesi u kojoj su zive zapalili 60 ljudi), poceli posle par dana da ukidaju sva prava ruskoj manjini, da ih proteruju. Inace, mnogi Ukrajinci su upozoravali da ce to naoruzavanje desnicara i njihov uticaj na rad vlade biti veliki problem za Ukrajinu.

Ivan

pre 2 godine

PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Ne mi pile, već Predsednistvo SFRJ a masa starešina a i vojnika koji su išli su bili iz cele SFRJ. Jedan general slovenac je ratovao po Istri, Brovet je još bio u JNA, makedonca ste davili u Splitu na transporteru (ako se sećaš? ). Pljačkali ste i ubijali vojnike u kasarnama i kolonama koje su se povlačile iz Sarajeva i Tuzle. A što se tiče "granatiranja", krivo mi je sto ga je radio neko nesposoban umesto nekog ko bi to sravnio da kamen na kamenu ne ostane. Na kraju krajeva, taj vajni sud sa kojim masete je presudio da ste vi bili jedini agresori na Balkanu u to vreme i da ste napali Bih, zbog te presude je onaj vas čiča I nazdravio u Hagu a nadam se da će vam svima Rusija uzeti meru pa da malo ponove epilog WWII.

Pajdo

pre 2 godine

a@
Niko nije slao tenkove u Sloveniju,oni su bili tamo a vojska je duzna da brani drzavu protiv pobunjenika,u jednoj drzavi sme da bude samo jedna vojska !

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

“Američki Senat poziva Medjunarodni krivicni sud (MKS) u Hagu da ispita Rusiju i Putina…”




Isti onaj Senat koji ne priznaje Hag za zločine napravljenje prema SFRJ 1991, SRJ 1999, za zločine napravljene u Iraku i celom bliskom istoku? Da nije tužno bilo bi smešno… Bagra!

preko bare

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ? I sta onda opet ti see Azov I ostale neo ss jedinice regrupisu za 10 go's opet imas rat. Rusi su tu usli da united sve neo ss jedinice I sto kazu da denacifikuju zemlju da pojasnim da ih naprave sterilnim po svakoj osnovi. Jednom recju bicete Ruska kolonija tjt gubernija. Ovde se ide do ciscenja svega skroz do Poljske granice I same kapitulacije.

a

pre 2 godine

Najjaci je Bikovic:"Ja ne volim da na komplikovana pitanja dajem pojednostavljene odgovore. Ne bih rekao da se Putin jedno jutro probudio i rešio da ubija ukrajinsku decu. Mi smo bili žrtve, ali smo predstavljani i kao agresori u svetu. To je to licemerje ovog sveta jer ono o čemu nam je korisno i zanimljivo da pričamo, to ćemo javljati, a ostalo mediji ignorišu."--pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!

Oklahoma

pre 2 godine

ko je pustio prvi krv? Taj je zločinac. Sad stvari idu svojim tokom. Ko nije odabrao stranu već je na pogrešnoj strani.
(citalac, 16. mart 2022 08:24)

Rusija prva pustila krv...... Ušli prije 8 godina u suverenu državu granice koje su priznali!

Gagi

pre 2 godine

Rat u Ukrajini ne bukti 3 nedelje, vec 8 godina.
Samo nekoga ne zanima istina, pa zato jase talas evropskih “vesti”.
(Vdusan, 16. mart 2022 08:11)

Vi ovde prozivate da nekog ne zanima istina, a sami pišete selektivnu istinu. Da sve traje 8 godina ali zašto. Krenimo redom ako hoćemo istinu, 1994 Rusija priznaje Ukrajinu u njenim granicama. Ukrajina mora da preda Rusiji svo atomsko naoružanje, što je i učinila. Skupština Ukrajine ili Rada kako je tamo zovu 2014 izglasala da se podnese zahtev EU o pristupnim pregovorima. Ruski orjentisan predsednik Ukrajine odbija da to potpiše, smenjuju ga na protestima. Rusija tada 2014 upada sa plaenicima i otima oblasti Donbasa, Luganska i Krim, proteruju Ukrajince. Tada sve kreće jer je Rusija prisvojila teritorije Ukrajine i to im nije bilo dosta pa su sada krenuli da razore celu Ukrajinu i postave marionetski režim.

miki

pre 2 godine

Nedopustivo je ovo što radi Rusija napada jednu zemlju i u ovom svetu rešava probleme sa tatom i ubijanjem.
Isto tako je ne dopustivo finansiranje nevladinim organizacija pravljenje raznih obojenih revolucija i pučeva i tako svađanje naroda i izazivanje ratova koristeći plaćenike za propagandu a ako to ne uspe onda ih napasti oružjem.
Obe stvari su iste nedozvoljene nedopustive i zločinačke i ne bi trebalo da se događaju u savremenom svetu .
Ovo rade velike sile o mali narodi stradaju od njih.Obe su iste.

Marijan

pre 2 godine

Obje zemlje su duboko korumpirane, praktički obje zemlje su mafijaški organizirane. Informirajte se malo kako su prolazili čak i kineski investitori kad bi htjeli kupiti neku firmu za koju bi se natječaj samo formalno organizirao.
Putin je iz vlastite sigurnosti bio okružen uglavnom nesposobnim debelo plaćenim uhljebima koji su govorili ono što je htio čuti. E sad u jednoj ozbiljnoj situaciji to je neka druga priča. Na žalost kod ove točke povratka više nama. Vjerojatno će se ići na potpuno uništenje istočne Ukrajine a nakon toga mirom tražiti dio toga. Strašno.

Dr

pre 2 godine

Ovi kijevski soliteri, zaslepljeni mržnjom prema Rusiji, ruše se samo da bi širili lažne informacije po svetu. Soliterima i ljudima što su im u njima uništeni životi, ništa nije sveto, eto - umesto ljubav i cveće da šalju braći koja ih zasipaju bombama.

vanja

pre 2 godine

“Pomoć” će morati da vrate. Ameri koriste neka ostrva u Pacifiku, koja su britanska, 99 godina od završetka rata, takodje imaju baze i u Kanadi na 99 g., sve kao deo povraćaja “ pomoci” koju su dobili u WW2. Nije to prava pomoć, već prodaja dobara ( oružja) za novac ili pravo korišćenja teritorije, fabrika i drugih načina plaćanja. Tako Amerika pomaže saveznicima. Ratna industrija najbolja industrija SAD-a.

Oliver

pre 2 godine

Pazite ovo: americki Senat poziva Medjunarodni krivicni sud (MKS) u Hagu da ispita Rusiju i Putina,a Amerika uopste ne priznaje MKS, kao uostalom ni Rusija, tako da MKS ne moze nikada suditi ni Rusiji ni Americi! Ovo su novi, nedohvatljivi, nikad u istoriji nevidjeni nivoi licemerja i hipokrizije!

Che

pre 2 godine

Putin je rat izgubio već nakon 2 dana. Sve nakon toga su uzaludne bitke. Rusi ne da će da izgube Danbas i Krim, već će se kroz 5-10 godina i Rusija raspasti na nekoliko delova. Za sve je kriva korupcija, zbog koje je Putin bio okružen nesposobnim generalima i savetnicima.

mlata

pre 2 godine

jao kad se sve završi pa krenu "donacije" i "pomoć" Ukrajni od strane US i EU... Kad im "pomognu" fabrikama da stanu na noge, "kupe" kompanije za malu lovu....

Neki tamo inženjer

pre 2 godine

Kako mali "Djokica" u Senatu zamišlja da funkcionise svet. Osude Putina, stave mu etiketu i sve ok i onda ce da ga hapse kao kod nas generale i pfedsednike. E moji dečaci, samo se setite Iraka, Sirije, Avganistana...

Oliver

pre 2 godine

Pazite ovo: americki Senat poziva Medjunarodni krivicni sud (MKS) u Hagu da ispita Rusiju i Putina,a Amerika uopste ne priznaje MKS, kao uostalom ni Rusija, tako da MKS ne moze nikada suditi ni Rusiji ni Americi! Ovo su novi, nedohvatljivi, nikad u istoriji nevidjeni nivoi licemerja i hipokrizije!

mlata

pre 2 godine

jao kad se sve završi pa krenu "donacije" i "pomoć" Ukrajni od strane US i EU... Kad im "pomognu" fabrikama da stanu na noge, "kupe" kompanije za malu lovu....

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

“Američki Senat poziva Medjunarodni krivicni sud (MKS) u Hagu da ispita Rusiju i Putina…”




Isti onaj Senat koji ne priznaje Hag za zločine napravljenje prema SFRJ 1991, SRJ 1999, za zločine napravljene u Iraku i celom bliskom istoku? Da nije tužno bilo bi smešno… Bagra!

Neki tamo inženjer

pre 2 godine

Kako mali "Djokica" u Senatu zamišlja da funkcionise svet. Osude Putina, stave mu etiketu i sve ok i onda ce da ga hapse kao kod nas generale i pfedsednike. E moji dečaci, samo se setite Iraka, Sirije, Avganistana...

Gagi

pre 2 godine

Rat u Ukrajini ne bukti 3 nedelje, vec 8 godina.
Samo nekoga ne zanima istina, pa zato jase talas evropskih “vesti”.
(Vdusan, 16. mart 2022 08:11)

Vi ovde prozivate da nekog ne zanima istina, a sami pišete selektivnu istinu. Da sve traje 8 godina ali zašto. Krenimo redom ako hoćemo istinu, 1994 Rusija priznaje Ukrajinu u njenim granicama. Ukrajina mora da preda Rusiji svo atomsko naoružanje, što je i učinila. Skupština Ukrajine ili Rada kako je tamo zovu 2014 izglasala da se podnese zahtev EU o pristupnim pregovorima. Ruski orjentisan predsednik Ukrajine odbija da to potpiše, smenjuju ga na protestima. Rusija tada 2014 upada sa plaenicima i otima oblasti Donbasa, Luganska i Krim, proteruju Ukrajince. Tada sve kreće jer je Rusija prisvojila teritorije Ukrajine i to im nije bilo dosta pa su sada krenuli da razore celu Ukrajinu i postave marionetski režim.

Che

pre 2 godine

Putin je rat izgubio već nakon 2 dana. Sve nakon toga su uzaludne bitke. Rusi ne da će da izgube Danbas i Krim, već će se kroz 5-10 godina i Rusija raspasti na nekoliko delova. Za sve je kriva korupcija, zbog koje je Putin bio okružen nesposobnim generalima i savetnicima.

Oklahoma

pre 2 godine

ko je pustio prvi krv? Taj je zločinac. Sad stvari idu svojim tokom. Ko nije odabrao stranu već je na pogrešnoj strani.
(citalac, 16. mart 2022 08:24)

Rusija prva pustila krv...... Ušli prije 8 godina u suverenu državu granice koje su priznali!

Ivan

pre 2 godine

Natoljubi su se setili medjunarodnog prava, postovanja granica, okupatora ali kad je Ukrajna u pitanju.. kad je Srbija u pitanju UN granice im nisu vazne ni medjunarodno pravo? Sada Ukrajna da brani granice pa makar nuklearni rat poceo?

Tacka

pre 2 godine

Da. Oba su zla. Ali jednom se sve dopusta, drugi se za isto kroz sake propusta. Tako da manite nas vi pravdoljubi, amerikanci za svoja zlodela, posledica bez. Kad budu oni snosili iste posledice, podrzacu to sto vi kazete. Ovako kad vidim ovo "plakanje" nad Ukrajincima, smuci mi se od licemerstva zapadnog sveta.

a

pre 2 godine

Najjaci je Bikovic:"Ja ne volim da na komplikovana pitanja dajem pojednostavljene odgovore. Ne bih rekao da se Putin jedno jutro probudio i rešio da ubija ukrajinsku decu. Mi smo bili žrtve, ali smo predstavljani i kao agresori u svetu. To je to licemerje ovog sveta jer ono o čemu nam je korisno i zanimljivo da pričamo, to ćemo javljati, a ostalo mediji ignorišu."--pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!

vanja

pre 2 godine

“Pomoć” će morati da vrate. Ameri koriste neka ostrva u Pacifiku, koja su britanska, 99 godina od završetka rata, takodje imaju baze i u Kanadi na 99 g., sve kao deo povraćaja “ pomoci” koju su dobili u WW2. Nije to prava pomoć, već prodaja dobara ( oružja) za novac ili pravo korišćenja teritorije, fabrika i drugih načina plaćanja. Tako Amerika pomaže saveznicima. Ratna industrija najbolja industrija SAD-a.

Realno

pre 2 godine

Najjaci je Bikovic:"Ja ne volim da na komplikovana pitanja dajem pojednostavljene odgovore. Ne bih rekao da se Putin jedno jutro probudio i rešio da ubija ukrajinsku decu. Mi smo bili žrtve, ali smo predstavljani i kao agresori u svetu. To je to licemerje ovog sveta jer ono o čemu nam je korisno i zanimljivo da pričamo, to ćemo javljati, a ostalo mediji ignorišu."--pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14) # Link komentara
Vojska Srbije nastala je 2006. godine. 1991 postojala je JNA pod komandom Veljka Kadijevića rođenog u Imotskom u Hrvatskoj. Komandant RV i PVO bio je Hrvat Anton Tus. Naslednik Tusa bio je Hrvat Zvonko Jurjević. Deder sad reci ko je poslao vojsku u Sloveniju. Izvini ako si mislio pod "mi" Hrvati.

Aca

pre 2 godine

@a
nismo "mi" prvi slali tenkove na sloveniju i hrvatsku već su se oni naoružali ilegalno i prvi počeli da napadaju jna, inače tada jedinu legalnu vojsku u tad još postojećoj sfrj. da ne pominjem šta su još pre bilo kakvih oružanih sukoba hrvati počeli da rade srbima. dosta više te neprijateljske propagande u srbiji!
(Iva, 16. mart 2022 16:04)

Slovenci su prvi napali JNA i ubili 18 mladih vojnika. Hrvatska je ilegalno uvozila oruzje iz Nemacke. Na Srbiju je navalila svetska hajka kao i sad na Rusiju!

Tako je

pre 2 godine

Citam danima ove rusofilske i antiamericke komentare.
Dakle, oni opravdavaju jednu nepravdu drugom nepravdom? Pa nije ovo rat NATO/SAD - Rusija nego je Rusija napala Ukrajinu. Tko je Rusiju dirao i tko bi se usudio obzirom na nuklearni arsenal??? Ako je Srbima nanesena nepeavda Kosovom, ako su Ameri divljali po Bliskom istoku, to znaci da je u redu da Rusi divljaju po Ukrajini? EU je dao vise toga Srbiji nego Rusi ili Kinezi. Ali svi uredno pljujete po EU i pravdate Ruse cija je vojska na nivou 2. svjetkog rata - razvali, bombardiraj, ubij, pljackaj i siluj. Nemaju morala, reda ni etike.
(Grom, 16. mart 2022 21:01) # Link

Mnogo uzko razmisljas.Rusi su u ukrajini vec dugo napadani,krate im se prava,ubijani su,tako da tvoja prica ne pije vodu.

Jabuka

pre 2 godine

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.
(Koča, 16. mart 2022 19:04)

Potpisujem svaku reč.

Народ

pre 2 godine

@Igor-Ја нема никакве везе са Русијом али видим овај рат као нешто планирано и логично за десити се још од пре 2014.Ово није рат између Русије и Украјине, ово је рат између државе и неолибералног капитализма. Да ли мислите ви који не капирате да се економија и развој базирају на ресурсима и тржишту и да је богађење настало поробљавањем света? 99% ствари се производи у колонијама. Ово је рат за уништење неолибералног капитализма, где богати могу да руше државу, финансирају тероризам..

preko bare

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ? I sta onda opet ti see Azov I ostale neo ss jedinice regrupisu za 10 go's opet imas rat. Rusi su tu usli da united sve neo ss jedinice I sto kazu da denacifikuju zemlju da pojasnim da ih naprave sterilnim po svakoj osnovi. Jednom recju bicete Ruska kolonija tjt gubernija. Ovde se ide do ciscenja svega skroz do Poljske granice I same kapitulacije.

Zlatokosa

pre 2 godine

Rusija nema nikakve obavezu da obustavi operacije u Ukrajini, sve dok Zapad šalje naoružanje u tu zemlju. Kao što MKS u Hagu ne sudi Amerikancima za ratne zločine počinjene širom sveta. Pozvala bih da se ispita zdravstveno I psihičko stanje Džozefa Bajdena, jer je očigledno u nekoj vrsti psihološkog šoka. Jedan sin mu je preminuo zbog izlaganja dejstvu municije sa osiromašenim uranijumom na KiM, a drugi sin upravo posmatra slom svog biznis projekta u Ukrajini. Predsednik SAD očito ima psihološku krizu jer je sopstvenim oružjem pogubio budućnost svoje dvoje dece iz pogrešnih političkih razloga. To je izuzetno teško za bilo koga. Zato je podigao toliku histeriju do ivici Trećeg svetskog rata I energetskog kolapsa u Evropi. Umesto racionalno diplomatije koja bi vodilo miru na Starom kontinentu.

Igor

pre 2 godine

poreklom sam Rus. Neka vecno zivi Ruski narod al Putinu zelim sve najgore, najgore muke neka prođe! Jer ovo što on radi jest ratni zločin i neka odgovara, slava rusiji, ukrajini, srbiji, hrvatskoj i svim normalnim vođama i narodima. Neka celi ovaj svet sja u suncu (Jalta , Jalta) a Putinu pakao

Dr

pre 2 godine

Ovi kijevski soliteri, zaslepljeni mržnjom prema Rusiji, ruše se samo da bi širili lažne informacije po svetu. Soliterima i ljudima što su im u njima uništeni životi, ništa nije sveto, eto - umesto ljubav i cveće da šalju braći koja ih zasipaju bombama.

Molim vas barem jednom objavite komentar

pre 2 godine

Pazi,ovo je do sada najveća laz,ovo da je Rusija granatirala pozoriste. Oni su na žalost upozoravali da će azov ovo uraditi sa pozorištem. I naravno odmah su demantovali da nisu granatirali ništa u Mariupolju danas jer se vode ulične borbe i naravno da ne žele da ugrožavaju sopstvene borce. Takodje danas, ne znam da li ste vi uopšte objavili…pojavila se vest kako su Rusi u nekom mestu ubijali ljude koji su čekali u redu za hleb a u tom mestu nema niti jednog Ruskog vojnika. Prosto je neverovatno koliko je propaganda jaka

Marijan

pre 2 godine

Obje zemlje su duboko korumpirane, praktički obje zemlje su mafijaški organizirane. Informirajte se malo kako su prolazili čak i kineski investitori kad bi htjeli kupiti neku firmu za koju bi se natječaj samo formalno organizirao.
Putin je iz vlastite sigurnosti bio okružen uglavnom nesposobnim debelo plaćenim uhljebima koji su govorili ono što je htio čuti. E sad u jednoj ozbiljnoj situaciji to je neka druga priča. Na žalost kod ove točke povratka više nama. Vjerojatno će se ići na potpuno uništenje istočne Ukrajine a nakon toga mirom tražiti dio toga. Strašno.

Petar

pre 2 godine

Što se ovaj sud neoglasi oko hemiskog oružja Iraka, razbiše zemlju ubiše presednika oružja nigdje. zbog kog su ih napali.SUD U HAGU ĆUTI I KAŽE PRAVDA JE ISTA ZA SVE.

peace ?? ?

pre 2 godine

Da li stvarno mislis da se amerikanci boje necega?
(deki, 16. mart 202

Sinko, pa uvek se više boji onaj ko ima šta da izgubi. Sudeći po nekim komentarima, Rusija je jadna i bedna, dok u USA sveta cveće... Neka i bude tako, vidi onda ko se više plaši kataklizme...
Nekome će rat srušiti brvnaru, a nekome zamak sa 30 soba i isto toliko kupatila na Beverli Hilsu...
(Zdenko, 16. mart 2022 20:44)

Sinko, samo ti navijaj! Ali nista sinko ti ne razumes! Kao i vecina navijaca ovde! Da ti Rusi vladaju 6 meseci, video bi ko je pravi nacista u ovoj prici… uzgred verovati dominantno bilo kojoj strani u ratu je odraz apsolutnog neznanja - ponovo bar 90% “navijaca” ovde je u tom fazonu…

frka

pre 2 godine

Amerima ne ide kako su planirali i sad pucaju iz prazne puske non stop.Pobegli kao seke perse od talibana u papucama, glavom bez obzira sad prete Rusiji, sledeca je valjda Kina.
A podmetnu onog dementnog starca, da lupeta bez veze.Borice se kao i uvek, do poslednjeg Ukrajinca, a Eu je na kolenima odavno.

Bracala

pre 2 godine

Ove avione sto lete za Rusiju iz Beograda lepo preventivno pregledati pre polaska i lepo pokvariti plan ovima iz Poljske sto svaki put zovu za dojavu bombe.

Филипинац

pre 2 godine

PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Који смо то ми!?
Послала је Југословенска Народна Армија, званична војска Социјалистичке Федеративне Републике Југославије како би одбранила и даље званичан устав у коме наравно није постојала опција отцепљења.
Исти случај јуче, видео на популарном каналу каже није Русима ово први пут и наводи Мађарску 1956, а земља се тада звала СССР и да буде парадокс већи на челу био Хрушчов који је пореклом Украјинац...

Iva

pre 2 godine

@a
nismo "mi" prvi slali tenkove na sloveniju i hrvatsku već su se oni naoružali ilegalno i prvi počeli da napadaju jna, inače tada jedinu legalnu vojsku u tad još postojećoj sfrj. da ne pominjem šta su još pre bilo kakvih oružanih sukoba hrvati počeli da rade srbima. dosta više te neprijateljske propagande u srbiji!

Ivan

pre 2 godine

PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Ne mi pile, već Predsednistvo SFRJ a masa starešina a i vojnika koji su išli su bili iz cele SFRJ. Jedan general slovenac je ratovao po Istri, Brovet je još bio u JNA, makedonca ste davili u Splitu na transporteru (ako se sećaš? ). Pljačkali ste i ubijali vojnike u kasarnama i kolonama koje su se povlačile iz Sarajeva i Tuzle. A što se tiče "granatiranja", krivo mi je sto ga je radio neko nesposoban umesto nekog ko bi to sravnio da kamen na kamenu ne ostane. Na kraju krajeva, taj vajni sud sa kojim masete je presudio da ste vi bili jedini agresori na Balkanu u to vreme i da ste napali Bih, zbog te presude je onaj vas čiča I nazdravio u Hagu a nadam se da će vam svima Rusija uzeti meru pa da malo ponove epilog WWII.

Red

pre 2 godine

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.
(Koča, 16. mart 2022 19:04)

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.

Milijana

pre 2 godine

Čim čujete da se SAD pozivaju na “međunarodno pravo” , zatim na “moral” i na kraju na “pravu stranu istorije” onda znajte da gube u geopolotičklm sukobu.

Ratko

pre 2 godine

Ako je Putin ratni zločinac šta su oni što su bombardovali Srbiju, Siriju, Libiju, Irak, Bosnu, Jemen, Vijetnam,Panamu, Liban. Avganistan itd. itd. Nadam se vojnom slomu NATO BANDE.

A ovce bleje

pre 2 godine

"rusi ga izduvali, ova mapa vec 20 Dana ista. Pokazalo se da su nista posebno kao sto se predpostavljalo, Ameri opremili ukrajince ovi ne mogu da prismrde. Cak ne mogu ni ove dve oblasti da osvoje. Pucaju ko budale Bez veze.
(milan, 16. mart 2022 17:25)"

Mapa nije ista, niti pucaju bezveze. Sreća je da još uvijek ne napadaju ni sa 30%, jer Ukrajinci se brane preko civila. Raspoređuju se po zgradama, bolnicama, kazalištima, školama. Da Rusi stvarno krenu, bio bi masakr.

Koča

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ? I sta onda opet ti see Azov I ostale neo ss jedinice regrupisu za 10 go's opet imas rat. Rusi su tu usli da united sve neo ss jedinice I sto kazu da denacifikuju zemlju da pojasnim da ih naprave sterilnim po svakoj osnovi. Jednom recju bicete Ruska kolonija tjt gubernija. Ovde se ide do ciscenja svega skroz do Poljske granice I same kapitulacije.
(preko bare, 16. mart 2022 13:51)

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.

Petar

pre 2 godine

@pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Ti si jedan od onih koji uporno ne mogu da shvate razliku izmedju rata DVE drzave i ratova za secesiju u postojecoj drzavi. Da sad neko ide da rusi Vukovar, ili na Sloveniju ili u Dubrovnik to mozes nazvati agresijom, tada je to bila jedna zemlja i tu nema nikakve agresije, vec borba za ocuvanje drzave protiv secesionista. Nikakva drzava Slovenija ili Hrvatska tada nije postojala, tako da nije ni mogla biti agresija. Ali bilmezi ostaju bilmezi i uporno ponavljaju kao papagaji naucenu mantru.

da…

pre 2 godine

(Pravda, 16. mart 2022 19:56)

Da. Uglavnom.
Ode Mariupolj, Harkov, Herson, okruzen Kijev, flota krenula ka Odesi… sve to za 20 dana sukoba?!
Dok Ukrajinci tvituju o unistenim Rusima.

Sacuvaj me Boze…

ne verujem

pre 2 godine

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.
(Red, 16. mart 2022 20:37) # Link komentara

Jel su realni ljudi kao ti? Čekaj ako ne podržavam invaziju Rusije na Ukrajinu to znači automatski da podržavam Ameriku i njihove invazije? Jel realno ovakvo razmišljanje ljudi? Agresori su i jedni i drugi, zašto mora da se bira strana uvek, vidite, ja biram stranu zdravog razuma, ničega drugog.

Manite me više kad god se kritikuje Rusija, odmah kreće argument "what about USA". Oba su zla.

neutral felš

pre 2 godine

Haha, pa je imam 40 godina, i jedini američi predsjednik koji nije ratni zločinac od kad sam rođen je Donald Trump.
(Che, 16. mart 2022 21:56)

zakasnio za kartera, prespavao regana...

b.

pre 2 godine

@Crna guja

Zato što nisu hteli mirno da se odvoje nego su pravili paravojne formacije koje su napadale vojsku svoje dotadašnje države. O napadu na civile ne treba ni pričati. U Sloveniji i Hrvatskoj je tih godina bilo kao sada u Ukrajini, ili si sa nama ili si protiv nas.

Vladar

pre 2 godine

Vecina americkih predsednika su bili ratni zlocinci samo da navedemo par Kisindzer, Nikson, stariji Dzordz Bus, mladji Dzordz Bus, Klinton i sad definitivno Bajden.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Amerika kao da ima već spremno odavno šta će ukrajini da pošalje. Čekali su da krene rat, to su i hteli...
(aleksandar, 16. mart 2022 20:30) 

Rusi parkirali stotine tenkova, hiljade vojnika i krenuli zauzimati Ukrajinu ali eto Amerika je htjela rat.

Grom

pre 2 godine

Citam danima ove rusofilske i antiamericke komentare.
Dakle, oni opravdavaju jednu nepravdu drugom nepravdom? Pa nije ovo rat NATO/SAD - Rusija nego je Rusija napala Ukrajinu. Tko je Rusiju dirao i tko bi se usudio obzirom na nuklearni arsenal??? Ako je Srbima nanesena nepeavda Kosovom, ako su Ameri divljali po Bliskom istoku, to znaci da je u redu da Rusi divljaju po Ukrajini? EU je dao vise toga Srbiji nego Rusi ili Kinezi. Ali svi uredno pljujete po EU i pravdate Ruse cija je vojska na nivou 2. svjetkog rata - razvali, bombardiraj, ubij, pljackaj i siluj. Nemaju morala, reda ni etike.

miki

pre 2 godine

Nedopustivo je ovo što radi Rusija napada jednu zemlju i u ovom svetu rešava probleme sa tatom i ubijanjem.
Isto tako je ne dopustivo finansiranje nevladinim organizacija pravljenje raznih obojenih revolucija i pučeva i tako svađanje naroda i izazivanje ratova koristeći plaćenike za propagandu a ako to ne uspe onda ih napasti oružjem.
Obe stvari su iste nedozvoljene nedopustive i zločinačke i ne bi trebalo da se događaju u savremenom svetu .
Ovo rade velike sile o mali narodi stradaju od njih.Obe su iste.

ovjektivno

pre 2 godine

Svako sa malo mozga pamti lazi o Srbiji devedesetih,i sada je potpuno ista situacija samo je u pitanju veca zemlja, Rusija. Nadam se da ce propagandisti i zlocinci sa zapada konacno biti porazeni, svakako da 30 godina svakodnevnih zlocina nije malo bilo da su zlocini informacije ili bombe, pa i kazna mora biti odgovarajuca. Ti ce mnogo pomoci i narodima tih zemalja, od Amerike na dalje, jer su poslednjih godina poceli da unistavaju i svoje gradjane na razne nacine. Poludeli su potpuno.

Redfixer

pre 2 godine

Da li ce i iz ove corbe koju su zakuvali amerikanci ponovo da se izvuku!?
I usput da dele lekcije!
Da li ima na tom zapadu makar jedan lider, jedna persona sa kicmom?!

Ko

pre 2 godine

"Civili u Ukrajini stradaju jer su političari Ukrajine..."

Civili stradaju jer ruska vojska granatira ne selektivno i puca na civile. Nije lako za svariti, razumem, ali to je tužna istina.

Jabuka

pre 2 godine

(Red, 16. mart 2022 20:37)

Jel umete vi "rusofili" da branite Rusiju a da ne pominjete Ameriku?


Kao neki klinac koji se, uhvaćen na delu, brani time što to radi i neki drugi klinac.

Naravno, ne umete. Kako biste uostalom branili agresora i okupatora?

Petar

pre 2 godine

@Ruski orjentisan predsednik Ukrajine odbija da to potpiše, smenjuju ga na protestima. Rusija tada 2014 upada sa plaenicima i otima oblasti Donbasa, Luganska i Krim, proteruju Ukrajince. Tada sve kreće jer je Rusija prisvojila teritorije Ukrajine i to im nije bilo dosta pa su sada krenuli da razore celu Ukrajinu i postave marionetski režim.
(Gagi, 16. mart 2022 09:44)

To da li je taj proruski ili nije je nebitno. On kao izabrani predsednik je doneo odluku, a ta odluka je mogla biti promenjenja na sledecim izborima, kada bi oni koji se ne slazu dobili vecinu i odlucili drugacije. Medjutim to sto ti zoves protestima, je bio cisti puc, koji je finansirala CIA i to cak i americki politicari priznaju, da bi se stavila marionetska vlada koja nije imala legitimnost niti legalitet, koja ce promeniti pravac zemlje.

Miloš

pre 2 godine

Ni SAD ni Rusija ne priznaju taj sud. Niti taj tzv sud ima izvršni organ koji bi sproveo odluke. Glupost nevidjena. Tako da tamo idu mali i nejaki.

ćorav kod očiju

pre 2 godine

Na kraju će se Rusi i Ameri rukovati. Rusiji Ukrajina, a USA konačno ubedila Evropu da odreši kesu i počne masno da plaća NATO. Naravno oružje za NATO će razvijati USA jer Evropa neće imati dovoljno gasa. A Ukrajinci? Pa slaviće Zelenskog kao mi nekad Boška Buhu, a pitajte sada srednjoškolce da li su čuli za njega.

milan

pre 2 godine

rusi ga izduvali, ova mapa vec 20 Dana ista. Pokazalo se da su nista posebno kao sto se predpostavljalo, Ameri opremili ukrajince ovi ne mogu da prismrde. Cak ne mogu ni ove dve oblasti da osvoje. Pucaju ko budale Bez veze.

istoricar

pre 2 godine

@(Specijalna vojna operacija, 16. mart 2022 18:11)

Samo je zemlja porekla oružja za Oluju bila Ukrajina. ( u startu afera "kalašnjikov, a kasnije neki broj MiG-21 i helikoptera Mi-24 )

Zdenko

pre 2 godine

Da li stvarno mislis da se amerikanci boje necega?
(deki, 16. mart 202

Sinko, pa uvek se više boji onaj ko ima šta da izgubi. Sudeći po nekim komentarima, Rusija je jadna i bedna, dok u USA sveta cveće... Neka i bude tako, vidi onda ko se više plaši kataklizme...
Nekome će rat srušiti brvnaru, a nekome zamak sa 30 soba i isto toliko kupatila na Beverli Hilsu...

mitel026

pre 2 godine

Danas svako ima svoje viđenje demokratije. Za neke je demokratija dobar odnos sa susedom, za druge je da ja radim šta ja hoću, za treće je demokratija ono što je u mom interesu, za četvrte je to trgovina oružjem ili bar njena razmena za nečije živote. NIKO se više ne bavi demokratijom, svi se bore za prevlast. Zato će u budućnosti postojati bar dve istorije.

dejan

pre 2 godine

Re(a)
Čoveče da li si svestan šta pričaš Ako ne znaš to o čemu govoriš je bilo pre 30 godina možeš da naučiš nešto i na internetu.Sve što si naveo nije bio prvi korak Srbije.Ti tenkovi su bili u Sloveniji i bili su bez municije napadnuti a da ne dužim nauči nešto novo istaži tok dešavanja.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tužno je koliko većina komentatora pojma nema šta se i zašto dešavalo pri raspadu Jugoslavije, a sa puno "autoriteta" procenjuju situaciju u Ukrajini (o kojoj takođe pojma nemaju).

Pera

pre 2 godine

Zanimljivo kako na osnovu vesti na srpskim medijima i zapadnim medijima komentatori zakljucuju kako su se Rusi zaglibili, dok ako čitate Ruske medije sve napreduje po planu, Rusi će organizovati referendum za stvaranje Hersonske republike (oslobodili su/zauzeli grad Herson i celu oblast), kako su uništili Ukrajinsku PVO, sve bitne vojne fabrike, spremaju se za čišćenje Mariupolja i još 3-4 grada nakon koga bi se išlo na Kijev.

Kad to uporedite sa “mogućom” mapom Ukrajine objavljene na Poljskoj TV 2008. godine, vidite da trenutne akcije jako liče na uspostavljanje novih Ukrajinskih granica i Rusi bukvalno zauzimaju delove Ukrajine kao da idu po toj mapi. A to je: Zapad Ukrajine da prirodne Poljskoj, Istok i jugo-istok Rusiji, a Kijev i određena teritorija Zapadno, Južno i jugozapadno da bude buduća Ukrajina, okvirno veličina 40% sadašnje Ukrajine.

Ne znam gde će ovo završiti, valjda neće biti III svetskog rata. Civili u Ukrajini stradaju jer su političari Ukrajine bili vrlo kratkovidi i u želji da brzo poukrajine Ruse, bili vrlo uporni i ekstremni u tome, verovatno u želji da se to obavi pre nego Rusija postane ekonomski atraktivna, za šta ima sav potencijal.

pacifista

pre 2 godine

Ništa bolje ne opisuje situaciju u Putinovoj Rusiji nego silne, pazite sad, ruske izbjeglice u Tihuani u Meksiku. Ovi ljudi su interkontinentalnim letovima pobjegli iz Rusije u Meksiko za koji im ne treba viza, a sad čekaju da kao izbjeglice nekako uđu u US. Potpuni sumrak Rusije.

drvobradi

pre 2 godine

@Gagi
Preskoci i ti malo detalje sa protestima, kako su organizovani, vodjeni. Zaboravi lako da su naoruzani neonacisti i desnicari bili udarna pesnica na protestima, ubise gomilu ljudi (seti se one zgrade u Odesi u kojoj su zive zapalili 60 ljudi), poceli posle par dana da ukidaju sva prava ruskoj manjini, da ih proteruju. Inace, mnogi Ukrajinci su upozoravali da ce to naoruzavanje desnicara i njihov uticaj na rad vlade biti veliki problem za Ukrajinu.

Pajdo

pre 2 godine

a@
Niko nije slao tenkove u Sloveniju,oni su bili tamo a vojska je duzna da brani drzavu protiv pobunjenika,u jednoj drzavi sme da bude samo jedna vojska !

Crna guja.

pre 2 godine

@petar
A zašto ste napadali ljude koji su htijeli da se odcijepe?
To ti je isto žena ili prijatelj te ostavi a ti onda ideš silu da sprovodiš jer te oni ne žele.
To je isto šta putin radi sada.
Neka ide gdje god hoče I živi s kim želi I gdje mu paše.

mlekadžijа

pre 2 godine

Они немају кредибилитет више за тако нешто ...ћутали су много пута до сада...

Miro ZG

pre 2 godine

Koga zanima što se dešavalo u SFRJ neka pogleda dokumentarac Smrt Jugoslavije. Govore svi akteri tadašnjih događaja. Pa ćete vidjeti kako je to krenulo.

jasdf

pre 2 godine

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.
(Red, 16. mart 2022 20:37)
Ko je rekao da nije? Ukrajina je jedina, uz Belorusiju, dala pomoc Jugoslaviji tokom te agresije.

Goran

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ?
(preko bare, 16. mart 2022 13:51)

Zato što su shvatili da su zaglibli, sad bi da se izvuku uz dovoljno osnova da mogu govoriti kao su postigli svoje ciljeve.

NSBGD

pre 2 godine

Bajden šalje vojnu pomoć od milijardu dolara , humanitarna pomoć od Bajdena 0 dolara ,toliko voli Ukrajince
(car, 16. mart 2022 11:46)
Paket pomoci USA Ukrajini iznosi 13,6 milijardi dolara koje senat treba da odobri, od toga 6,8 milijardi za izbeglice. Putin pomaze stvaranjem izbeglica.

Bajraktari

pre 2 godine

(Specijalna vojna operacija, 16. mart 2022 18:11)

Rusi naoruzavali Hrvate americkim naoruzanjem i opremom?
O cemu ti pricas…
Pogledaj makar snimke pre nego lupis.

gulag

pre 2 godine

Sto se tice neutralnosti:"To znaci zakonski verifikovane bezbedonosne garancije:u slucaju rata potpisnici obezbedjuju oruzje i protivvazdusnu odbranu odmah,bez birokratskih procedura ili uslova."pojasnio je Kijev. U prevodu to znaci:druga strana potpisnica bezbedonosne garancije bice NATO, pa kad ponovo pocnemo da proganjamo,ubijamo, spaljujemo Ruse,a oni krenu na nas,NATO ce im pokazati sta je sila.Mozda ovo i prodje ako su rusi sisali vesla,a mozda i jesu.
(niksa, 16. mart 2022 19:44)

Ovo u najboljem slučaju znači da Rusi i Nato zajednički nadziru Ukrajinsku neutralnost.

nenad

pre 2 godine

Prema pisanju nekih izvora, sporazum bi mogao izgledati ovako:

Ukrajina u ustav unosi clan da je neutralna, da na njenoj teritoriji nema stranih baza niti raketa i oruzja koje bi moglo da cilja Rusiju.

Ukrajina prihvata da je Krim deo Rusije, a Rusij će u nekim oblastima obesteti Ukrajinu za ulaganja na Krimu.

Donbas (jos se ne zna kojim granicama) postaje autonomija sa velikim ovlastenjma foramalno unutra Ukrajine, ali bez vojske na svom tlu, a njen opstanak garantuju i Kijev i Moskva.

Ukrajina ukida diskriminatorske zakone protiv ruskog jezika i Rusa i porcesuira zločine koji nisu procesuirani.

Rusija se obavezuje da će pomoći u saniranju ratne stete.
_________________________

Sve ispod toga znaci nastavak rata i tada su sve opcije moguce.

zek

pre 2 godine

@(Molim vas barem jednom objavite komentar, 16. mart 2022 18:52)


Jeste, propaganda je jaka, ali je ima na obe strane, mnogi vide samo crno i belo ovde, stvari su u vecini slucaja sive.

Specijalna vojna operacija

pre 2 godine

Slovenci su prvi napali JNA i ubili 18 mladih vojnika. Hrvatska je ilegalno uvozila oruzje iz Nemacke. Na Srbiju je navalila svetska hajka kao i sad na Rusiju!
(Aca, 16. mart 2022 17:36)
Netačno. Hrvatsku je ilegalno naoružavala Rusija i to preko granice sa Mađarskom. Što se hajke tiče, hajka na Rusiju je i zaslužena i opravdana. Hajka na Srbiju jeste bila neopravdana jer je Srbija bila u situaciji u kojoj je sada Ukrajina.

niksa

pre 2 godine

Sto se tice neutralnosti:"To znaci zakonski verifikovane bezbedonosne garancije:u slucaju rata potpisnici obezbedjuju oruzje i protivvazdusnu odbranu odmah,bez birokratskih procedura ili uslova."pojasnio je Kijev. U prevodu to znaci:druga strana potpisnica bezbedonosne garancije bice NATO, pa kad ponovo pocnemo da proganjamo,ubijamo, spaljujemo Ruse,a oni krenu na nas,NATO ce im pokazati sta je sila.Mozda ovo i prodje ako su rusi sisali vesla,a mozda i jesu.

neutral felš

pre 2 godine

“Pomoć” će morati da vrate. Ameri koriste neka ostrva u Pacifiku, koja su britanska, 99 godina od završetka rata, takodje imaju baze i u Kanadi na 99 g., sve kao deo povraćaja “ pomoci” koju su dobili u WW2. Nije to prava pomoć, već prodaja dobara ( oružja) za novac ili pravo korišćenja teritorije, fabrika i drugih načina plaćanja. Tako Amerika pomaže saveznicima. Ratna industrija najbolja industrija SAD-a.
(vanja, 16. mart 2022 08:37)

ameri su britaniji dali stotine i stotine hiljada tona ratne opreme da bi se odbranili od vermahta, a zauzvrat su dobili "neka ostrva u pacifiku"... to je vrlo povoljan aranžman.

Realno na kub

pre 2 godine

Cijena jednog kompleta S 300 je navodno 115 milijuna dolara, cijena zatvaranja neba je uništenje Zemlje. Prvo je puno jeftinije, kamate bi donijele veliku zaradu. Sad je samo pitanje da li su vodeći buržuji svijeta izračunali koliko im se kamate isplate?!

Uz kalkulaciju ruskih mogućnosti uništavanja S 300 i prije upotrebe.

kiklophijarevagintije

pre 2 godine

Tužno je koliko većina komentatora pojma nema šta se i zašto dešavalo pri raspadu Jugoslavije, a sa puno "autoriteta" procenjuju situaciju u Ukrajini (o kojoj takođe pojma nemaju).
(Stanislav St., 16. mart 2022 17:57)

@stane
tuzno je brate kolko ljudi misli da treba nesto znati da bi bio u pravu. svi pametni, a tolko je jednostavno;

samo bez straha i ratova nece biti. ali ne vredi. po prirodi strahujemo. uvek ce biti ratova i sa tim treba da se pomirimo.

a

pre 2 godine

Najjaci je Bikovic:"Ja ne volim da na komplikovana pitanja dajem pojednostavljene odgovore. Ne bih rekao da se Putin jedno jutro probudio i rešio da ubija ukrajinsku decu. Mi smo bili žrtve, ali smo predstavljani i kao agresori u svetu. To je to licemerje ovog sveta jer ono o čemu nam je korisno i zanimljivo da pričamo, to ćemo javljati, a ostalo mediji ignorišu."--pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!

Che

pre 2 godine

Putin je rat izgubio već nakon 2 dana. Sve nakon toga su uzaludne bitke. Rusi ne da će da izgube Danbas i Krim, već će se kroz 5-10 godina i Rusija raspasti na nekoliko delova. Za sve je kriva korupcija, zbog koje je Putin bio okružen nesposobnim generalima i savetnicima.

Gagi

pre 2 godine

Rat u Ukrajini ne bukti 3 nedelje, vec 8 godina.
Samo nekoga ne zanima istina, pa zato jase talas evropskih “vesti”.
(Vdusan, 16. mart 2022 08:11)

Vi ovde prozivate da nekog ne zanima istina, a sami pišete selektivnu istinu. Da sve traje 8 godina ali zašto. Krenimo redom ako hoćemo istinu, 1994 Rusija priznaje Ukrajinu u njenim granicama. Ukrajina mora da preda Rusiji svo atomsko naoružanje, što je i učinila. Skupština Ukrajine ili Rada kako je tamo zovu 2014 izglasala da se podnese zahtev EU o pristupnim pregovorima. Ruski orjentisan predsednik Ukrajine odbija da to potpiše, smenjuju ga na protestima. Rusija tada 2014 upada sa plaenicima i otima oblasti Donbasa, Luganska i Krim, proteruju Ukrajince. Tada sve kreće jer je Rusija prisvojila teritorije Ukrajine i to im nije bilo dosta pa su sada krenuli da razore celu Ukrajinu i postave marionetski režim.

Oklahoma

pre 2 godine

ko je pustio prvi krv? Taj je zločinac. Sad stvari idu svojim tokom. Ko nije odabrao stranu već je na pogrešnoj strani.
(citalac, 16. mart 2022 08:24)

Rusija prva pustila krv...... Ušli prije 8 godina u suverenu državu granice koje su priznali!

Igor

pre 2 godine

poreklom sam Rus. Neka vecno zivi Ruski narod al Putinu zelim sve najgore, najgore muke neka prođe! Jer ovo što on radi jest ratni zločin i neka odgovara, slava rusiji, ukrajini, srbiji, hrvatskoj i svim normalnim vođama i narodima. Neka celi ovaj svet sja u suncu (Jalta , Jalta) a Putinu pakao

Dr

pre 2 godine

Ovi kijevski soliteri, zaslepljeni mržnjom prema Rusiji, ruše se samo da bi širili lažne informacije po svetu. Soliterima i ljudima što su im u njima uništeni životi, ništa nije sveto, eto - umesto ljubav i cveće da šalju braći koja ih zasipaju bombama.

Jabuka

pre 2 godine

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.
(Koča, 16. mart 2022 19:04)

Potpisujem svaku reč.

preko bare

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ? I sta onda opet ti see Azov I ostale neo ss jedinice regrupisu za 10 go's opet imas rat. Rusi su tu usli da united sve neo ss jedinice I sto kazu da denacifikuju zemlju da pojasnim da ih naprave sterilnim po svakoj osnovi. Jednom recju bicete Ruska kolonija tjt gubernija. Ovde se ide do ciscenja svega skroz do Poljske granice I same kapitulacije.

Tako je

pre 2 godine

Citam danima ove rusofilske i antiamericke komentare.
Dakle, oni opravdavaju jednu nepravdu drugom nepravdom? Pa nije ovo rat NATO/SAD - Rusija nego je Rusija napala Ukrajinu. Tko je Rusiju dirao i tko bi se usudio obzirom na nuklearni arsenal??? Ako je Srbima nanesena nepeavda Kosovom, ako su Ameri divljali po Bliskom istoku, to znaci da je u redu da Rusi divljaju po Ukrajini? EU je dao vise toga Srbiji nego Rusi ili Kinezi. Ali svi uredno pljujete po EU i pravdate Ruse cija je vojska na nivou 2. svjetkog rata - razvali, bombardiraj, ubij, pljackaj i siluj. Nemaju morala, reda ni etike.
(Grom, 16. mart 2022 21:01) # Link

Mnogo uzko razmisljas.Rusi su u ukrajini vec dugo napadani,krate im se prava,ubijani su,tako da tvoja prica ne pije vodu.

peace ?? ?

pre 2 godine

Da li stvarno mislis da se amerikanci boje necega?
(deki, 16. mart 202

Sinko, pa uvek se više boji onaj ko ima šta da izgubi. Sudeći po nekim komentarima, Rusija je jadna i bedna, dok u USA sveta cveće... Neka i bude tako, vidi onda ko se više plaši kataklizme...
Nekome će rat srušiti brvnaru, a nekome zamak sa 30 soba i isto toliko kupatila na Beverli Hilsu...
(Zdenko, 16. mart 2022 20:44)

Sinko, samo ti navijaj! Ali nista sinko ti ne razumes! Kao i vecina navijaca ovde! Da ti Rusi vladaju 6 meseci, video bi ko je pravi nacista u ovoj prici… uzgred verovati dominantno bilo kojoj strani u ratu je odraz apsolutnog neznanja - ponovo bar 90% “navijaca” ovde je u tom fazonu…

Specijalna vojna operacija

pre 2 godine

Slovenci su prvi napali JNA i ubili 18 mladih vojnika. Hrvatska je ilegalno uvozila oruzje iz Nemacke. Na Srbiju je navalila svetska hajka kao i sad na Rusiju!
(Aca, 16. mart 2022 17:36)
Netačno. Hrvatsku je ilegalno naoružavala Rusija i to preko granice sa Mađarskom. Što se hajke tiče, hajka na Rusiju je i zaslužena i opravdana. Hajka na Srbiju jeste bila neopravdana jer je Srbija bila u situaciji u kojoj je sada Ukrajina.

Crna guja.

pre 2 godine

@petar
A zašto ste napadali ljude koji su htijeli da se odcijepe?
To ti je isto žena ili prijatelj te ostavi a ti onda ideš silu da sprovodiš jer te oni ne žele.
To je isto šta putin radi sada.
Neka ide gdje god hoče I živi s kim želi I gdje mu paše.

Koča

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ? I sta onda opet ti see Azov I ostale neo ss jedinice regrupisu za 10 go's opet imas rat. Rusi su tu usli da united sve neo ss jedinice I sto kazu da denacifikuju zemlju da pojasnim da ih naprave sterilnim po svakoj osnovi. Jednom recju bicete Ruska kolonija tjt gubernija. Ovde se ide do ciscenja svega skroz do Poljske granice I same kapitulacije.
(preko bare, 16. mart 2022 13:51)

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.

milan

pre 2 godine

rusi ga izduvali, ova mapa vec 20 Dana ista. Pokazalo se da su nista posebno kao sto se predpostavljalo, Ameri opremili ukrajince ovi ne mogu da prismrde. Cak ne mogu ni ove dve oblasti da osvoje. Pucaju ko budale Bez veze.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Amerika kao da ima već spremno odavno šta će ukrajini da pošalje. Čekali su da krene rat, to su i hteli...
(aleksandar, 16. mart 2022 20:30) 

Rusi parkirali stotine tenkova, hiljade vojnika i krenuli zauzimati Ukrajinu ali eto Amerika je htjela rat.

Ko

pre 2 godine

"Civili u Ukrajini stradaju jer su političari Ukrajine..."

Civili stradaju jer ruska vojska granatira ne selektivno i puca na civile. Nije lako za svariti, razumem, ali to je tužna istina.

Zlatokosa

pre 2 godine

Rusija nema nikakve obavezu da obustavi operacije u Ukrajini, sve dok Zapad šalje naoružanje u tu zemlju. Kao što MKS u Hagu ne sudi Amerikancima za ratne zločine počinjene širom sveta. Pozvala bih da se ispita zdravstveno I psihičko stanje Džozefa Bajdena, jer je očigledno u nekoj vrsti psihološkog šoka. Jedan sin mu je preminuo zbog izlaganja dejstvu municije sa osiromašenim uranijumom na KiM, a drugi sin upravo posmatra slom svog biznis projekta u Ukrajini. Predsednik SAD očito ima psihološku krizu jer je sopstvenim oružjem pogubio budućnost svoje dvoje dece iz pogrešnih političkih razloga. To je izuzetno teško za bilo koga. Zato je podigao toliku histeriju do ivici Trećeg svetskog rata I energetskog kolapsa u Evropi. Umesto racionalno diplomatije koja bi vodilo miru na Starom kontinentu.

A ovce bleje

pre 2 godine

"rusi ga izduvali, ova mapa vec 20 Dana ista. Pokazalo se da su nista posebno kao sto se predpostavljalo, Ameri opremili ukrajince ovi ne mogu da prismrde. Cak ne mogu ni ove dve oblasti da osvoje. Pucaju ko budale Bez veze.
(milan, 16. mart 2022 17:25)"

Mapa nije ista, niti pucaju bezveze. Sreća je da još uvijek ne napadaju ni sa 30%, jer Ukrajinci se brane preko civila. Raspoređuju se po zgradama, bolnicama, kazalištima, školama. Da Rusi stvarno krenu, bio bi masakr.

ovjektivno

pre 2 godine

Svako sa malo mozga pamti lazi o Srbiji devedesetih,i sada je potpuno ista situacija samo je u pitanju veca zemlja, Rusija. Nadam se da ce propagandisti i zlocinci sa zapada konacno biti porazeni, svakako da 30 godina svakodnevnih zlocina nije malo bilo da su zlocini informacije ili bombe, pa i kazna mora biti odgovarajuca. Ti ce mnogo pomoci i narodima tih zemalja, od Amerike na dalje, jer su poslednjih godina poceli da unistavaju i svoje gradjane na razne nacine. Poludeli su potpuno.

pacifista

pre 2 godine

Ništa bolje ne opisuje situaciju u Putinovoj Rusiji nego silne, pazite sad, ruske izbjeglice u Tihuani u Meksiku. Ovi ljudi su interkontinentalnim letovima pobjegli iz Rusije u Meksiko za koji im ne treba viza, a sad čekaju da kao izbjeglice nekako uđu u US. Potpuni sumrak Rusije.

ne verujem

pre 2 godine

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.
(Red, 16. mart 2022 20:37) # Link komentara

Jel su realni ljudi kao ti? Čekaj ako ne podržavam invaziju Rusije na Ukrajinu to znači automatski da podržavam Ameriku i njihove invazije? Jel realno ovakvo razmišljanje ljudi? Agresori su i jedni i drugi, zašto mora da se bira strana uvek, vidite, ja biram stranu zdravog razuma, ničega drugog.

Manite me više kad god se kritikuje Rusija, odmah kreće argument "what about USA". Oba su zla.

Jabuka

pre 2 godine

(Red, 16. mart 2022 20:37)

Jel umete vi "rusofili" da branite Rusiju a da ne pominjete Ameriku?


Kao neki klinac koji se, uhvaćen na delu, brani time što to radi i neki drugi klinac.

Naravno, ne umete. Kako biste uostalom branili agresora i okupatora?

Neki tamo inženjer

pre 2 godine

Kako mali "Djokica" u Senatu zamišlja da funkcionise svet. Osude Putina, stave mu etiketu i sve ok i onda ce da ga hapse kao kod nas generale i pfedsednike. E moji dečaci, samo se setite Iraka, Sirije, Avganistana...

mlata

pre 2 godine

jao kad se sve završi pa krenu "donacije" i "pomoć" Ukrajni od strane US i EU... Kad im "pomognu" fabrikama da stanu na noge, "kupe" kompanije za malu lovu....

Tacka

pre 2 godine

Da. Oba su zla. Ali jednom se sve dopusta, drugi se za isto kroz sake propusta. Tako da manite nas vi pravdoljubi, amerikanci za svoja zlodela, posledica bez. Kad budu oni snosili iste posledice, podrzacu to sto vi kazete. Ovako kad vidim ovo "plakanje" nad Ukrajincima, smuci mi se od licemerstva zapadnog sveta.

Ivan

pre 2 godine

Natoljubi su se setili medjunarodnog prava, postovanja granica, okupatora ali kad je Ukrajna u pitanju.. kad je Srbija u pitanju UN granice im nisu vazne ni medjunarodno pravo? Sada Ukrajna da brani granice pa makar nuklearni rat poceo?

Goran

pre 2 godine

Jako je smesno da izgujena strana Ukraine nudi nesto. Sta tu ima da se nudi kad ti Rusi drze zemlju I stezu obruc oko velokih gradova. Zasto bi rusi prihvatili to resenje ?
(preko bare, 16. mart 2022 13:51)

Zato što su shvatili da su zaglibli, sad bi da se izvuku uz dovoljno osnova da mogu govoriti kao su postigli svoje ciljeve.

Red

pre 2 godine

Da li je moguće da postoje ljudi koji ovako razmišljaju?! Čoveče Rusija je agresor u ovom ratu. Zaglibila se i čekaju je teške posledice. I njima je cilj da ovo stane jer imaju enormne troškove. Mislili su da će sve završiti u tri-četiri dana. A za ovo ostalo ne vredi sa tobom ni razgovarati jer si pod teškim uticajem ruske propagande. Niko neće biti ruska gubernija. Ukrajina je suverena država i to se nikad neće promeniti ms koliko je Rusija razarala. Rusija je jedna tužna, nesrećna, diktatorska, nedemokratska država koja sve ovo može da radi samo zato što se razmahala atomskim oružjem i za to će decenijama plaćati debelu kaznu.
(Koča, 16. mart 2022 19:04)

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.

Redfixer

pre 2 godine

Da li ce i iz ove corbe koju su zakuvali amerikanci ponovo da se izvuku!?
I usput da dele lekcije!
Da li ima na tom zapadu makar jedan lider, jedna persona sa kicmom?!

Molim vas barem jednom objavite komentar

pre 2 godine

Pazi,ovo je do sada najveća laz,ovo da je Rusija granatirala pozoriste. Oni su na žalost upozoravali da će azov ovo uraditi sa pozorištem. I naravno odmah su demantovali da nisu granatirali ništa u Mariupolju danas jer se vode ulične borbe i naravno da ne žele da ugrožavaju sopstvene borce. Takodje danas, ne znam da li ste vi uopšte objavili…pojavila se vest kako su Rusi u nekom mestu ubijali ljude koji su čekali u redu za hleb a u tom mestu nema niti jednog Ruskog vojnika. Prosto je neverovatno koliko je propaganda jaka

Grom

pre 2 godine

Citam danima ove rusofilske i antiamericke komentare.
Dakle, oni opravdavaju jednu nepravdu drugom nepravdom? Pa nije ovo rat NATO/SAD - Rusija nego je Rusija napala Ukrajinu. Tko je Rusiju dirao i tko bi se usudio obzirom na nuklearni arsenal??? Ako je Srbima nanesena nepeavda Kosovom, ako su Ameri divljali po Bliskom istoku, to znaci da je u redu da Rusi divljaju po Ukrajini? EU je dao vise toga Srbiji nego Rusi ili Kinezi. Ali svi uredno pljujete po EU i pravdate Ruse cija je vojska na nivou 2. svjetkog rata - razvali, bombardiraj, ubij, pljackaj i siluj. Nemaju morala, reda ni etike.

Iva

pre 2 godine

@a
nismo "mi" prvi slali tenkove na sloveniju i hrvatsku već su se oni naoružali ilegalno i prvi počeli da napadaju jna, inače tada jedinu legalnu vojsku u tad još postojećoj sfrj. da ne pominjem šta su još pre bilo kakvih oružanih sukoba hrvati počeli da rade srbima. dosta više te neprijateljske propagande u srbiji!

Aca

pre 2 godine

@a
nismo "mi" prvi slali tenkove na sloveniju i hrvatsku već su se oni naoružali ilegalno i prvi počeli da napadaju jna, inače tada jedinu legalnu vojsku u tad još postojećoj sfrj. da ne pominjem šta su još pre bilo kakvih oružanih sukoba hrvati počeli da rade srbima. dosta više te neprijateljske propagande u srbiji!
(Iva, 16. mart 2022 16:04)

Slovenci su prvi napali JNA i ubili 18 mladih vojnika. Hrvatska je ilegalno uvozila oruzje iz Nemacke. Na Srbiju je navalila svetska hajka kao i sad na Rusiju!

miki

pre 2 godine

Nedopustivo je ovo što radi Rusija napada jednu zemlju i u ovom svetu rešava probleme sa tatom i ubijanjem.
Isto tako je ne dopustivo finansiranje nevladinim organizacija pravljenje raznih obojenih revolucija i pučeva i tako svađanje naroda i izazivanje ratova koristeći plaćenike za propagandu a ako to ne uspe onda ih napasti oružjem.
Obe stvari su iste nedozvoljene nedopustive i zločinačke i ne bi trebalo da se događaju u savremenom svetu .
Ovo rade velike sile o mali narodi stradaju od njih.Obe su iste.

NSBGD

pre 2 godine

Bajden šalje vojnu pomoć od milijardu dolara , humanitarna pomoć od Bajdena 0 dolara ,toliko voli Ukrajince
(car, 16. mart 2022 11:46)
Paket pomoci USA Ukrajini iznosi 13,6 milijardi dolara koje senat treba da odobri, od toga 6,8 milijardi za izbeglice. Putin pomaze stvaranjem izbeglica.

Oliver

pre 2 godine

Pazite ovo: americki Senat poziva Medjunarodni krivicni sud (MKS) u Hagu da ispita Rusiju i Putina,a Amerika uopste ne priznaje MKS, kao uostalom ni Rusija, tako da MKS ne moze nikada suditi ni Rusiji ni Americi! Ovo su novi, nedohvatljivi, nikad u istoriji nevidjeni nivoi licemerja i hipokrizije!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

“Američki Senat poziva Medjunarodni krivicni sud (MKS) u Hagu da ispita Rusiju i Putina…”




Isti onaj Senat koji ne priznaje Hag za zločine napravljenje prema SFRJ 1991, SRJ 1999, za zločine napravljene u Iraku i celom bliskom istoku? Da nije tužno bilo bi smešno… Bagra!

Marijan

pre 2 godine

Obje zemlje su duboko korumpirane, praktički obje zemlje su mafijaški organizirane. Informirajte se malo kako su prolazili čak i kineski investitori kad bi htjeli kupiti neku firmu za koju bi se natječaj samo formalno organizirao.
Putin je iz vlastite sigurnosti bio okružen uglavnom nesposobnim debelo plaćenim uhljebima koji su govorili ono što je htio čuti. E sad u jednoj ozbiljnoj situaciji to je neka druga priča. Na žalost kod ove točke povratka više nama. Vjerojatno će se ići na potpuno uništenje istočne Ukrajine a nakon toga mirom tražiti dio toga. Strašno.

frka

pre 2 godine

Amerima ne ide kako su planirali i sad pucaju iz prazne puske non stop.Pobegli kao seke perse od talibana u papucama, glavom bez obzira sad prete Rusiji, sledeca je valjda Kina.
A podmetnu onog dementnog starca, da lupeta bez veze.Borice se kao i uvek, do poslednjeg Ukrajinca, a Eu je na kolenima odavno.

Ivan

pre 2 godine

PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Ne mi pile, već Predsednistvo SFRJ a masa starešina a i vojnika koji su išli su bili iz cele SFRJ. Jedan general slovenac je ratovao po Istri, Brovet je još bio u JNA, makedonca ste davili u Splitu na transporteru (ako se sećaš? ). Pljačkali ste i ubijali vojnike u kasarnama i kolonama koje su se povlačile iz Sarajeva i Tuzle. A što se tiče "granatiranja", krivo mi je sto ga je radio neko nesposoban umesto nekog ko bi to sravnio da kamen na kamenu ne ostane. Na kraju krajeva, taj vajni sud sa kojim masete je presudio da ste vi bili jedini agresori na Balkanu u to vreme i da ste napali Bih, zbog te presude je onaj vas čiča I nazdravio u Hagu a nadam se da će vam svima Rusija uzeti meru pa da malo ponove epilog WWII.

Ratko

pre 2 godine

Ako je Putin ratni zločinac šta su oni što su bombardovali Srbiju, Siriju, Libiju, Irak, Bosnu, Jemen, Vijetnam,Panamu, Liban. Avganistan itd. itd. Nadam se vojnom slomu NATO BANDE.

ćorav kod očiju

pre 2 godine

Na kraju će se Rusi i Ameri rukovati. Rusiji Ukrajina, a USA konačno ubedila Evropu da odreši kesu i počne masno da plaća NATO. Naravno oružje za NATO će razvijati USA jer Evropa neće imati dovoljno gasa. A Ukrajinci? Pa slaviće Zelenskog kao mi nekad Boška Buhu, a pitajte sada srednjoškolce da li su čuli za njega.

Народ

pre 2 godine

@Igor-Ја нема никакве везе са Русијом али видим овај рат као нешто планирано и логично за десити се још од пре 2014.Ово није рат између Русије и Украјине, ово је рат између државе и неолибералног капитализма. Да ли мислите ви који не капирате да се економија и развој базирају на ресурсима и тржишту и да је богађење настало поробљавањем света? 99% ствари се производи у колонијама. Ово је рат за уништење неолибералног капитализма, где богати могу да руше државу, финансирају тероризам..

Petar

pre 2 godine

@pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Ti si jedan od onih koji uporno ne mogu da shvate razliku izmedju rata DVE drzave i ratova za secesiju u postojecoj drzavi. Da sad neko ide da rusi Vukovar, ili na Sloveniju ili u Dubrovnik to mozes nazvati agresijom, tada je to bila jedna zemlja i tu nema nikakve agresije, vec borba za ocuvanje drzave protiv secesionista. Nikakva drzava Slovenija ili Hrvatska tada nije postojala, tako da nije ni mogla biti agresija. Ali bilmezi ostaju bilmezi i uporno ponavljaju kao papagaji naucenu mantru.

vanja

pre 2 godine

“Pomoć” će morati da vrate. Ameri koriste neka ostrva u Pacifiku, koja su britanska, 99 godina od završetka rata, takodje imaju baze i u Kanadi na 99 g., sve kao deo povraćaja “ pomoci” koju su dobili u WW2. Nije to prava pomoć, već prodaja dobara ( oružja) za novac ili pravo korišćenja teritorije, fabrika i drugih načina plaćanja. Tako Amerika pomaže saveznicima. Ratna industrija najbolja industrija SAD-a.

Филипинац

pre 2 godine

PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14)

Који смо то ми!?
Послала је Југословенска Народна Армија, званична војска Социјалистичке Федеративне Републике Југославије како би одбранила и даље званичан устав у коме наравно није постојала опција отцепљења.
Исти случај јуче, видео на популарном каналу каже није Русима ово први пут и наводи Мађарску 1956, а земља се тада звала СССР и да буде парадокс већи на челу био Хрушчов који је пореклом Украјинац...

Realno

pre 2 godine

Najjaci je Bikovic:"Ja ne volim da na komplikovana pitanja dajem pojednostavljene odgovore. Ne bih rekao da se Putin jedno jutro probudio i rešio da ubija ukrajinsku decu. Mi smo bili žrtve, ali smo predstavljani i kao agresori u svetu. To je to licemerje ovog sveta jer ono o čemu nam je korisno i zanimljivo da pričamo, to ćemo javljati, a ostalo mediji ignorišu."--pa naravno da smo bili agresori. PRVI smo poslali tenkove na Sloweniu! Prvi smo krenuli da razaramo tudje gradove, srusili Vukovar, granatriali Dubrovnik itd!
(a, 16. mart 2022 12:14) # Link komentara
Vojska Srbije nastala je 2006. godine. 1991 postojala je JNA pod komandom Veljka Kadijevića rođenog u Imotskom u Hrvatskoj. Komandant RV i PVO bio je Hrvat Anton Tus. Naslednik Tusa bio je Hrvat Zvonko Jurjević. Deder sad reci ko je poslao vojsku u Sloveniju. Izvini ako si mislio pod "mi" Hrvati.

da…

pre 2 godine

(Pravda, 16. mart 2022 19:56)

Da. Uglavnom.
Ode Mariupolj, Harkov, Herson, okruzen Kijev, flota krenula ka Odesi… sve to za 20 dana sukoba?!
Dok Ukrajinci tvituju o unistenim Rusima.

Sacuvaj me Boze…

neutral felš

pre 2 godine

Haha, pa je imam 40 godina, i jedini američi predsjednik koji nije ratni zločinac od kad sam rođen je Donald Trump.
(Che, 16. mart 2022 21:56)

zakasnio za kartera, prespavao regana...

Vladar

pre 2 godine

Vecina americkih predsednika su bili ratni zlocinci samo da navedemo par Kisindzer, Nikson, stariji Dzordz Bus, mladji Dzordz Bus, Klinton i sad definitivno Bajden.

Bracala

pre 2 godine

Ove avione sto lete za Rusiju iz Beograda lepo preventivno pregledati pre polaska i lepo pokvariti plan ovima iz Poljske sto svaki put zovu za dojavu bombe.

dejan

pre 2 godine

Re(a)
Čoveče da li si svestan šta pričaš Ako ne znaš to o čemu govoriš je bilo pre 30 godina možeš da naučiš nešto i na internetu.Sve što si naveo nije bio prvi korak Srbije.Ti tenkovi su bili u Sloveniji i bili su bez municije napadnuti a da ne dužim nauči nešto novo istaži tok dešavanja.

Pera

pre 2 godine

Zanimljivo kako na osnovu vesti na srpskim medijima i zapadnim medijima komentatori zakljucuju kako su se Rusi zaglibili, dok ako čitate Ruske medije sve napreduje po planu, Rusi će organizovati referendum za stvaranje Hersonske republike (oslobodili su/zauzeli grad Herson i celu oblast), kako su uništili Ukrajinsku PVO, sve bitne vojne fabrike, spremaju se za čišćenje Mariupolja i još 3-4 grada nakon koga bi se išlo na Kijev.

Kad to uporedite sa “mogućom” mapom Ukrajine objavljene na Poljskoj TV 2008. godine, vidite da trenutne akcije jako liče na uspostavljanje novih Ukrajinskih granica i Rusi bukvalno zauzimaju delove Ukrajine kao da idu po toj mapi. A to je: Zapad Ukrajine da prirodne Poljskoj, Istok i jugo-istok Rusiji, a Kijev i određena teritorija Zapadno, Južno i jugozapadno da bude buduća Ukrajina, okvirno veličina 40% sadašnje Ukrajine.

Ne znam gde će ovo završiti, valjda neće biti III svetskog rata. Civili u Ukrajini stradaju jer su političari Ukrajine bili vrlo kratkovidi i u želji da brzo poukrajine Ruse, bili vrlo uporni i ekstremni u tome, verovatno u želji da se to obavi pre nego Rusija postane ekonomski atraktivna, za šta ima sav potencijal.

Pajdo

pre 2 godine

a@
Niko nije slao tenkove u Sloveniju,oni su bili tamo a vojska je duzna da brani drzavu protiv pobunjenika,u jednoj drzavi sme da bude samo jedna vojska !

Milijana

pre 2 godine

Čim čujete da se SAD pozivaju na “međunarodno pravo” , zatim na “moral” i na kraju na “pravu stranu istorije” onda znajte da gube u geopolotičklm sukobu.

Zdenko

pre 2 godine

Da li stvarno mislis da se amerikanci boje necega?
(deki, 16. mart 202

Sinko, pa uvek se više boji onaj ko ima šta da izgubi. Sudeći po nekim komentarima, Rusija je jadna i bedna, dok u USA sveta cveće... Neka i bude tako, vidi onda ko se više plaši kataklizme...
Nekome će rat srušiti brvnaru, a nekome zamak sa 30 soba i isto toliko kupatila na Beverli Hilsu...

b.

pre 2 godine

@Crna guja

Zato što nisu hteli mirno da se odvoje nego su pravili paravojne formacije koje su napadale vojsku svoje dotadašnje države. O napadu na civile ne treba ni pričati. U Sloveniji i Hrvatskoj je tih godina bilo kao sada u Ukrajini, ili si sa nama ili si protiv nas.

Petar

pre 2 godine

@Ruski orjentisan predsednik Ukrajine odbija da to potpiše, smenjuju ga na protestima. Rusija tada 2014 upada sa plaenicima i otima oblasti Donbasa, Luganska i Krim, proteruju Ukrajince. Tada sve kreće jer je Rusija prisvojila teritorije Ukrajine i to im nije bilo dosta pa su sada krenuli da razore celu Ukrajinu i postave marionetski režim.
(Gagi, 16. mart 2022 09:44)

To da li je taj proruski ili nije je nebitno. On kao izabrani predsednik je doneo odluku, a ta odluka je mogla biti promenjenja na sledecim izborima, kada bi oni koji se ne slazu dobili vecinu i odlucili drugacije. Medjutim to sto ti zoves protestima, je bio cisti puc, koji je finansirala CIA i to cak i americki politicari priznaju, da bi se stavila marionetska vlada koja nije imala legitimnost niti legalitet, koja ce promeniti pravac zemlje.

jasdf

pre 2 godine

A Amerika nije bila agresor u Iraku,Srbiji,Libiji,Vietnamu,...,nastavite niz.To nisu bile suverene drzave?A da,bile su bombardovane u ime demokratije.
(Red, 16. mart 2022 20:37)
Ko je rekao da nije? Ukrajina je jedina, uz Belorusiju, dala pomoc Jugoslaviji tokom te agresije.

Bajraktari

pre 2 godine

(Specijalna vojna operacija, 16. mart 2022 18:11)

Rusi naoruzavali Hrvate americkim naoruzanjem i opremom?
O cemu ti pricas…
Pogledaj makar snimke pre nego lupis.

drvobradi

pre 2 godine

@Gagi
Preskoci i ti malo detalje sa protestima, kako su organizovani, vodjeni. Zaboravi lako da su naoruzani neonacisti i desnicari bili udarna pesnica na protestima, ubise gomilu ljudi (seti se one zgrade u Odesi u kojoj su zive zapalili 60 ljudi), poceli posle par dana da ukidaju sva prava ruskoj manjini, da ih proteruju. Inace, mnogi Ukrajinci su upozoravali da ce to naoruzavanje desnicara i njihov uticaj na rad vlade biti veliki problem za Ukrajinu.

Petar

pre 2 godine

Što se ovaj sud neoglasi oko hemiskog oružja Iraka, razbiše zemlju ubiše presednika oružja nigdje. zbog kog su ih napali.SUD U HAGU ĆUTI I KAŽE PRAVDA JE ISTA ZA SVE.

niksa

pre 2 godine

Sto se tice neutralnosti:"To znaci zakonski verifikovane bezbedonosne garancije:u slucaju rata potpisnici obezbedjuju oruzje i protivvazdusnu odbranu odmah,bez birokratskih procedura ili uslova."pojasnio je Kijev. U prevodu to znaci:druga strana potpisnica bezbedonosne garancije bice NATO, pa kad ponovo pocnemo da proganjamo,ubijamo, spaljujemo Ruse,a oni krenu na nas,NATO ce im pokazati sta je sila.Mozda ovo i prodje ako su rusi sisali vesla,a mozda i jesu.

istoricar

pre 2 godine

@(Specijalna vojna operacija, 16. mart 2022 18:11)

Samo je zemlja porekla oružja za Oluju bila Ukrajina. ( u startu afera "kalašnjikov, a kasnije neki broj MiG-21 i helikoptera Mi-24 )

Miro ZG

pre 2 godine

Koga zanima što se dešavalo u SFRJ neka pogleda dokumentarac Smrt Jugoslavije. Govore svi akteri tadašnjih događaja. Pa ćete vidjeti kako je to krenulo.

nenad

pre 2 godine

Prema pisanju nekih izvora, sporazum bi mogao izgledati ovako:

Ukrajina u ustav unosi clan da je neutralna, da na njenoj teritoriji nema stranih baza niti raketa i oruzja koje bi moglo da cilja Rusiju.

Ukrajina prihvata da je Krim deo Rusije, a Rusij će u nekim oblastima obesteti Ukrajinu za ulaganja na Krimu.

Donbas (jos se ne zna kojim granicama) postaje autonomija sa velikim ovlastenjma foramalno unutra Ukrajine, ali bez vojske na svom tlu, a njen opstanak garantuju i Kijev i Moskva.

Ukrajina ukida diskriminatorske zakone protiv ruskog jezika i Rusa i porcesuira zločine koji nisu procesuirani.

Rusija se obavezuje da će pomoći u saniranju ratne stete.
_________________________

Sve ispod toga znaci nastavak rata i tada su sve opcije moguce.

kiklophijarevagintije

pre 2 godine

Tužno je koliko većina komentatora pojma nema šta se i zašto dešavalo pri raspadu Jugoslavije, a sa puno "autoriteta" procenjuju situaciju u Ukrajini (o kojoj takođe pojma nemaju).
(Stanislav St., 16. mart 2022 17:57)

@stane
tuzno je brate kolko ljudi misli da treba nesto znati da bi bio u pravu. svi pametni, a tolko je jednostavno;

samo bez straha i ratova nece biti. ali ne vredi. po prirodi strahujemo. uvek ce biti ratova i sa tim treba da se pomirimo.

gulag

pre 2 godine

Sto se tice neutralnosti:"To znaci zakonski verifikovane bezbedonosne garancije:u slucaju rata potpisnici obezbedjuju oruzje i protivvazdusnu odbranu odmah,bez birokratskih procedura ili uslova."pojasnio je Kijev. U prevodu to znaci:druga strana potpisnica bezbedonosne garancije bice NATO, pa kad ponovo pocnemo da proganjamo,ubijamo, spaljujemo Ruse,a oni krenu na nas,NATO ce im pokazati sta je sila.Mozda ovo i prodje ako su rusi sisali vesla,a mozda i jesu.
(niksa, 16. mart 2022 19:44)

Ovo u najboljem slučaju znači da Rusi i Nato zajednički nadziru Ukrajinsku neutralnost.

neutral felš

pre 2 godine

“Pomoć” će morati da vrate. Ameri koriste neka ostrva u Pacifiku, koja su britanska, 99 godina od završetka rata, takodje imaju baze i u Kanadi na 99 g., sve kao deo povraćaja “ pomoci” koju su dobili u WW2. Nije to prava pomoć, već prodaja dobara ( oružja) za novac ili pravo korišćenja teritorije, fabrika i drugih načina plaćanja. Tako Amerika pomaže saveznicima. Ratna industrija najbolja industrija SAD-a.
(vanja, 16. mart 2022 08:37)

ameri su britaniji dali stotine i stotine hiljada tona ratne opreme da bi se odbranili od vermahta, a zauzvrat su dobili "neka ostrva u pacifiku"... to je vrlo povoljan aranžman.

Miloš

pre 2 godine

Ni SAD ni Rusija ne priznaju taj sud. Niti taj tzv sud ima izvršni organ koji bi sproveo odluke. Glupost nevidjena. Tako da tamo idu mali i nejaki.

mlekadžijа

pre 2 godine

Они немају кредибилитет више за тако нешто ...ћутали су много пута до сада...

Realno na kub

pre 2 godine

Cijena jednog kompleta S 300 je navodno 115 milijuna dolara, cijena zatvaranja neba je uništenje Zemlje. Prvo je puno jeftinije, kamate bi donijele veliku zaradu. Sad je samo pitanje da li su vodeći buržuji svijeta izračunali koliko im se kamate isplate?!

Uz kalkulaciju ruskih mogućnosti uništavanja S 300 i prije upotrebe.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tužno je koliko većina komentatora pojma nema šta se i zašto dešavalo pri raspadu Jugoslavije, a sa puno "autoriteta" procenjuju situaciju u Ukrajini (o kojoj takođe pojma nemaju).

mitel026

pre 2 godine

Danas svako ima svoje viđenje demokratije. Za neke je demokratija dobar odnos sa susedom, za druge je da ja radim šta ja hoću, za treće je demokratija ono što je u mom interesu, za četvrte je to trgovina oružjem ili bar njena razmena za nečije živote. NIKO se više ne bavi demokratijom, svi se bore za prevlast. Zato će u budućnosti postojati bar dve istorije.

zek

pre 2 godine

@(Molim vas barem jednom objavite komentar, 16. mart 2022 18:52)


Jeste, propaganda je jaka, ali je ima na obe strane, mnogi vide samo crno i belo ovde, stvari su u vecini slucaja sive.