Ponedeljak, 28.02.2022.

07:05

Rat - dan peti: Početak kraja ili kraj početka; Konvoj dug 64 kilometra ide na Kijev

Rat u Ukrajini buktao je i peti dan. U beloruskoj Gomeljskoj održani su pregovori Moskve i Kijeva. Obe strane iznele su svoje zahteve. Ko će popustiti?

Izvor: B92

Rat - dan peti: Poèetak kraja ili kraj poèetka; Konvoj dug 64 kilometra ide na Kijev IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

Gogi

pre 2 godine

Sada ce konacno moja braca Srbi shvatiti da Rusi nisu nikakva vojna supersila i da ih jedna Ukrajina moze poraziti a kamoli par ujedinjenih evropskih zemalja i Amerika.

csc

pre 2 godine

Mislim da su Rusi probali sa minimalnim zrtvama da sprovedu ovo. Ne mogu drugacije da razumem bacanje onolikih padobranaca i specijalnih snaga bez podrske. Vecina trupa je cekala, nadajuci se da ce slomiti Ukrajince bez velikih razaranja. Mislim da su pogresili, Ukrajina je to iskoristila da galvanizuje otpor i obezbedi medjunarodnu podrsku. I sad krece najgore…sad ce morati da razaraju jos i vise nego da su odmah nokautirali protivnike. Bojim se da ce biti veoma krvav rat…i da ce to za Rusiju predstavljati pravi poraz cak i ako pobede vojno. Svi ce im polako okretati ledja. Kakva katastrofalna strateska greska… zao mi je Ukrajinaca, trebace ozbiljna pomoc za taj narod. Mislim da je i za Rusiju bolje da se povuce i odustane nego da masakrira citav narod, okupira Ukrajinu…a izgubi sve ostalo.

bgd

pre 2 godine

1999. mogli smo da izgubmoi sve, ali dostojanstvo nikada. Bomba protiv toga ne postoji, niti će. To je veličina naroda, a ne kolika je teritorija i broj stanovnika. Šta smo mi izdržali... sami... Samo malo više da smo složni u miru i super smo.

dragan

pre 2 godine

Tuga. Ginu ljudi koji nemaju nikskve veze sa ratom. Drugi počnu, treći podržavaju a ginu normalni ljudi koji yu silom prilikamobilisanu i gurnuti u prve redove. Bilo i ne povratilo se. Već vidjeno. Srbija 1998/99

Dario

pre 2 godine

Možemo pričati šta hoćemo al Putin nije odradio šta je htjeo. Završiti operaciju u 2-3 dana te postaviti vlast u Ukrajini po svom. Minimalne ruske žrtve u operaciji. Uplašiti zapadne sile prijetnjama.

Marko

pre 2 godine

Ukrajinci... pocistice vas do jednoga... nemojte vise.

Zapad vam salje oruzje da ginete protiv Istoka.

Postoji i drugi nacin.

Izmedju ste dve nuklearne sile koja jedna drugoj nista ne odgovaraju.

Dule

pre 2 godine

Rusiju su zvanicno podrzale: Kina, Indija, Sirija, Belorusija, Iran, Kazakstan i Severna Koreja…

Verovali ili ne ovo ce biti novi vojni savez, a NATO ce se raspasti posto su upravo izgubili vojnu nadmoc i autoritet u svetu.

Vise od pola populacije planete je stalo uz Rusiju.
Šah Mat!!!

Sasa kg

pre 2 godine

Vidim ove komentare i mislim dal smo mi Srbi bre bolesni toliko. Od kad nam komunisti i Rusi postaju uzor a to je od 1938 mi smo stalno u zabludi. Gledam ovog Putina ostareo seo sam za oonim dugackim stolom skupio one poltrone oko sebe. I ko zna sta je u njihovim glavama. Za 20 godina kolko vlada i vise umesto da je zemlju napravio demokratskom on Mlati i gura u one autobuse ljude koji protestuju.. Jednom komunista uvek komunista a izgleda posto nista nije uradio za zemlju osim da drzi diktaturu sad mu drugi smetaju. Znamo kako su komunjare dosle na vlast u rusiji mozda ce tako morati i da odu. A mi da zalimo samo sto je 1941 godine ambasador engleske u Kairu bio ruski spijin koji je slao pogresene informacije Cercilu o Drazi Mihajlovic i za to. Posle rata ima aveniju u moskvi po njegovom imenu. Da toga nije bilo mi bi bili kao i uvek do tada a i tada na pravoj strani. Ako ovo objavite ko razume razume ko ne nikad i nece

pravda za sve evropljane i čitav svijet

pre 2 godine

Prvo priprema, onda i struisanje žrtve, onda provokacije, onda izazovu sukob, onda propaganda i laži, onda izmanipulisan narod daje podršku žrtvi, onda se razotkriju laži, onda objašnjenje tipa “bili smo uvjereni, krivo smo procjenili” (konkretno Irak i hemijsko oružje kojeg nije bilo, obojene revolucije, arapsko proljeće, Sirija, Afganistan). Srušili režime a nisu izgradili ništa bolje, otvorili granice prema Evropi, u Evropi nagrnuli migranti svih boja, vjera i nacija, onda problemi u Evropi, onda korona i gomila dezinformacija, kontrola, pritisaka na vakcinisanje, sad Ukrajina. Prema bivšim komunistićkim drzavama ima mnogo skepse pa ljudi povjeruju u medijske laži, ali nakon svega teško je povjerovati u verzije zapadne istine. Šta je najgore Evropi je u interesu da sarađuje sa Rusijom, i Rusiji je u interesu da sarađuje sa Evropom. Kako se onda desilo ovo šta imamo danas? Kome je to u interesu? Rusi su dali velike žrtve za slobodu Evrope a dans ih sramote zbog nekoliko ratnih žrtava i upoređuju sa najvećim zlom istorije. To je ogavno od strane medija i svih koji prave te uporedbe. Ponižavaju Rusiju i Ruse. Upali su u antirusku histeriju. Umjesto da se pravila saradnja sa Rusijom, da se Ruse ukljućilo u velike projekte, Evropa ima pare, Rusija sad isto ima pare i zlato, ali ima i resurse, pa zar nije logićno da evropske drzave sarađuju? Rusija je evropska zemlja, Rusi su Evropljani. Šta se desilo? Ko je spakovao neprijateljstvo?

Xnodeh

pre 2 godine

Нема одступања "ни цента". Само јако Владимире. ?"
(ДЕЛИЈА??, 28. februar 2022 18:07)

Internet ratnik.

K1

pre 2 godine

Нема одступања "ни цента". Само јако Владимире. ✊"
(ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. februar 2022 18:07) # Link komentara
Preporučujem (+249)Ne preporučujem (-175)

Deca ginu u Ukrajini, samo napred Vladimire

Soc

pre 2 godine

Citava Evropa ratuje protiv Rusa dakle ne samo ukrajina...a Zelenjikov samo balansira i izaziva zaljenje verovatno i place na telefon dok ga zovu iz Evropske gibanice..kako bi izazvao zaljenje kod njih...

imam loš utisak

pre 2 godine

Makron pozvao Putina na prekid napada na civile.
Kako zna da Rusi udaraju na civile kad je do sad bilo toliko laži od strane Ukrajinaca (zmijsko ostrvo, neboder, tenk koji gazi kola itd.)?

Diskrepancija

pre 2 godine

U Rus je rublja 92,3 danas za euro,cene ne mrdaju.Vani moze da je stave i 930,nije im bitno.Swift sankcije za pojedine banke samo,Ameri kupuju naftu ko obicno,jer avaj pasce im standard.Samo nek divljaju EU lideri
(dejan, 28. februar 2022 14:31)


Putin: napada Ukrajinu sa sjevera, istoka, juga, zraka i kopna.

Dejan: samo nek divljaju EU lideri!

ford

pre 2 godine

@cz99
Apolitičan sam potpuno,što domace što ino,odrastao 90ih i sve te priče i dogadjaji su mi preseli odavno,jer su moju generaciju naterali da prerano sazri.
Bio sam u vojsci 99te,martovska klasa,par dana pre početka sam otišao bukvalno,silom prilika.
I u odnosu na situaciju imao sam više srece nego pameti,Bogu hvala..
Ne želim nikom na ovoj planeti ništa slično,ko god i odakle god da je,ali na žalost moje želje se nikad nece ostvariti,jer smo jednostavno takva vrsta,zla.
A tebi sam se obratio konkretno jer si tom @ivane samo jednom složenom rečenicom rekao tj. objasnio sve,bez ikakve mržnje,vec prostom činjenicom,istinom.
Svaka čast,pozdrav.

Neko iz mase

pre 2 godine

Evropa plaća ceh premišljanja i ucenjivanja nas malih. Mozda je sad pravi trenutak da primi sve potencijalne članice u EU po hitnom postupku. Time bi rešili većinu tinjajućih problema zbog kojih bi glava mogla u budućnosti jako da ih zaboli. Htela je Evropa da glumi mangupa i izigrava silu a sada će platiti svojom ekonomijom. Ovo se završava opadanjem ruske i evropske ekonomije a rastom USA i Kine! Engleska namirisala na vreme i utekla a ostali češite se po glavi.

Iva

pre 2 godine

@Sablaznjavanje
da, nato nije direktno napao rusiju ali insistira da ukrajina, koja se graniči sa rusijom u dužini od 2.000 km uđe u nato. kažite, da li znate, ili možete da pretpostavite kako bi amerika reagovala da joj rusi instaliraju armiju i teško naoružanje npr. na granicu sa meksikom?

zasad

pre 2 godine

Za one koji pitaju: “Zašto je Ukrajina zanimljiva”?
Evo zašto je Ukrajina zanimljiva🇺🇦
To je druga najveća zemlja u Evropi po površini i ima populaciju od preko 43 miliona ljudi - više od Poljske za oko 6 miliona.


@
To ne opravdava napad na zemlju koja ima bogastva.
Rusija ima još veća bogastva pa da li ostatak svijeta ima pravo da se udruži i Rusima otme?
Rusa ima oko 140 mil. a ostatak čovječanstva preko 7 milijarda i da li sad imamo pravo da Rusima otmemo? Za sad po međunarodnom pravu nemamo ali jednog dana možda se to promijeni. Možda se promijeni međunarodno pravo i onda će doći do nove raspodjele svjetskog bogastva? Možda se sva imovina svijeta proglasi za ljudsko pravo da se u njoj participira proporcionalno stanovništvu?

Djura

pre 2 godine

hahahaha evropski instrument za mir,znači vrh
(bob, 28. februar 2022 07:40)

po tebi bi trebalo u medjuvremenu da ih ostave da se brane i gadjaju Ruse prackama i kamenicama?

Gebels

pre 2 godine

po tebi bi trebalo u medjuvremenu da ih ostave da se brane i gadjaju Ruse prackama i kamenicama?
(Djura, 28. februar 2022 15:17)
Ne nego bi trebali da prestanu da pale i razbijaju tudju kucu i ubijaju ukucane i da se vrate svojoj kuci.

Vesna

pre 2 godine

Ako vam nije jasno sta se desava u Ukrajini onda vest da hrvatske ustase odlaze da brane Ukrajinu i da Zelenski hoce da pusti kriminalce iz zatvora da bi se borili protiv Rusa mozda ce vam onda biti jasnije.

Sarkazam

pre 2 godine

Pregovori su ukrajinska farsa da se dobije na vremenu dok zapadna propaganda protiv rusa ne odradi posao i ne stigne im jos oruzja sto ce samo dovesti do vise zrtava na obe steane. Zalisno. Samo da ne pocnu pecurke da nicu po svetu. Onda smo ga svi sasili...

dejan

pre 2 godine

U Rus je rublja 92,3 danas za euro,cene ne mrdaju.Vani moze da je stave i 930,nije im bitno.Swift sankcije za pojedine banke samo,Ameri kupuju naftu ko obicno,jer avaj pasce im standard.Samo nek divljaju EU lideri

ludi

pre 2 godine

E moja braćo pravoslavna, šta mislite zašto smo se mi predali i povukli sa Kosova? Poručio nam NATO da će nas sravniti pa je Milošević po prvi put doneo pravu odluku. Ovaj vaš Zelenski je idiot izgleda još gori.

Splavar

pre 2 godine

@…Ukrajinska delegacija zahteva povlačenje svih ruskih trupa na pregovorima, uključujuc?i Krim i Donbas - savetnik šefa Predsedničke kancelarije Arestovič…


Znaci da ni ne zele pregovore. Dzabe su i poslali delegaciju, a narod im gine

Čovek

pre 2 godine

Ovim hrvatskom dobrovoljcima je trebalo nagovestiti da kad vec idu tamo da ne ratuju protiv civila koje beze u traktorskoj koloni vec protiv Ruske armije. Nemaju oni tog iskustva kojeg zamisljaju.

exter

pre 2 godine

Ovaj Zelenski je kriminalac. Gura civile u borbu, traži to direktno od ljudi. Pajac najobičniji, zna se ko ide u glumce, ali da ovoliko savesti nemaš. Koristi sećanje na težak zivot u Sovjetskom Savezu da huska narod da se žrtvuje.
Svako ko je pobegao se spasao, mada ni to nije lako. Pamet u glavu ljudi moji, ne zanimate ni jedne ni druge.

Knjige u sake

pre 2 godine

Za one kojima nije jasno, Vili Vimer je sve objasnio.

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2022&mm=02&dd=27&nav_category=78&nav_id=2112852

Otorinolaringolog

pre 2 godine

Razumem sve ali zašto su izbacili ruske studente iz eu?
Pa da su pametni te studente da zavrbuju za svoju stvar i vrate posle studija u Rusiju, oni su ih okrenuli protiv sebe.
No comment.

brzi gonzales

pre 2 godine

Čitam razne vesti ali mi ni dalje ništa nije jasno! Šta je konačni cilj Rusije, hoće li NATO uskočiti, ko je tu u pravu...
(K, 28. februar 2022 12:20)

# Link komentara

sad je cilj izvuć se, a ne izgubit obraz, nekome i glavu

Vladimir

pre 2 godine

Abramoviča naravno sad brine jer će da izgubi pare, puno para. I eto, njemu žao ljudi. A nije mu bilo žao pljačkati svoj narod kada je pokrao nekadašnje društveno vlasništvo. Dođe mi da plačem koliko mi ga žao.

Winkwink

pre 2 godine

1. u Evropi po dokazanim rezervama uranijumskih ruda;
2. mjesto u Evropi i 10. mjesto u svijetu po rezervama rude titanijuma;
2. mjesto u svijetu po istraženim rezervama ruda mangana (2,3 milijarde tona, ili 12% svjetskih rezervi);
2. najveće rezerve željezne rude u svijetu (30 milijardi tona);
2. mjesto u Evropi po rezervama rude žive;
3. mesto u Evropi (13. mesto u svetu) po rezervama gasa iz škriljaca (22 triliona kubnih metara)
4. u svijetu po ukupnoj vrijednosti prirodnih resursa;
7. mjesto u svetu po rezervama uglja (33,9 milijardi tona)
(gotovismo, 28. februar 2022 12:34) # Link komentara

I sve to je sada nezavisi Donbas.

mlekadzija

pre 2 godine

Зар Зеленски не говори истину? Зар нису Руси убили оне морнаре? Нешто ми позната матрица....као и свима који мало дуже памте.

Millle

pre 2 godine

Čini mi se da je Putin rešio da ide do kraja. Amerika je u predhodnim godinama krenula aktivno da radi na uništenju Rusije. Putin je sada doveo situaciju na ili - ili. Dakle postoji šansa da opstane, za razliku od stanja pre vojne intervencije.

voodoo

pre 2 godine

I kakve veze imaju Ruski studenti sa ovim, koji jos studiraju u Evropi, pokusavaju da pobegnu od Putinovog rezima. Zaista neke mere nalice na nacizam skroz, sad progon svega sto je Rusko sirom sveta? Pa nisu oni odgovorni sto ludaci na vlasti svuda vole da se igraju rata? Da nije Amerike i Rusije kao zemalja Ukrajinci sada ne bi ginuli, ali nije svaki Amer i Rus pojedinacno kriv za to.

Sablaznjavanje

pre 2 godine

Haha, odbrana Rusije od NATO-a. Pa kada su ih to napali? Ljudi, mislite malo glavom, ostavite emocije po strani. Ko rat zeli, u kuci mu bio.

Jovan

pre 2 godine

Nato i Amerika bi trebali da cute, jer znaju da su bombardovali Srbiju i Crnu goru 1999. Licemeri. Sta su ocekivali, da ce Rusija da cuti. Onako kako su odvojili Crnogorce od Srba, tako su nahuskali Ukrajince protiv Rusa.

OS

pre 2 godine

Ono sto Rusiju cini silom je nuklerno oruzije. Nista vise. Ni Bdp, ni ekonomija,ni tehnologija,ni ostalo oruzije. Tu su ispod mnogih zemalja.
Da nemaju nuklerno oruzije, ne bi oni bili nista jaci od Turske.
Videcete, sto duze traje, vece blato za njih, pa nije bezveze ovaj autokrata digo nuklerno oruzije na veci stepen gotovosti. Samo da sto pre zavrsi ovo, jer zna da u suprotnom on zavrsava karijrru.

Marko Andric

pre 2 godine

Predsjednik Brazila objasnio.
(M1, 28. februar 2022 08:45) # Link komentara

Jel to onaj koji pali Amazonijsku prašumu?
(Samo pitam, 28. februar 2022 11:16) # Link komentara

To je onaj sto je lepo rekao. vi ste svoje sume odavno popalili pa sad nas cimate da ne palimo nase.

CZ99

pre 2 godine

Proće Ruje u Ukrajini kao i Srbi u Hrvatskoj.
(Ivane, 28. februar 2022 11:08)

Misliš, Ukrajinci će izvršiti etničko čišćenje i proterivanje manjinskog Ruskog naroda(žena, dece, starih...) sa svojih prostora iako su oni tu živeli od pamtiveka? Jel to?

gotovismo

pre 2 godine

Za one koji pitaju: “Zašto je Ukrajina zanimljiva”?
Evo zašto je Ukrajina zanimljiva🇺🇦
To je druga najveća zemlja u Evropi po površini i ima populaciju od preko 43 miliona ljudi - više od Poljske za oko 6 miliona.

Ukrajina rangirana:

1. u Evropi po dokazanim rezervama uranijumskih ruda;
2. mjesto u Evropi i 10. mjesto u svijetu po rezervama rude titanijuma;
2. mjesto u svijetu po istraženim rezervama ruda mangana (2,3 milijarde tona, ili 12% svjetskih rezervi);
2. najveće rezerve željezne rude u svijetu (30 milijardi tona);
2. mjesto u Evropi po rezervama rude žive;
3. mesto u Evropi (13. mesto u svetu) po rezervama gasa iz škriljaca (22 triliona kubnih metara)
4. u svijetu po ukupnoj vrijednosti prirodnih resursa;
7. mjesto u svetu po rezervama uglja (33,9 milijardi tona)

Žorž

pre 2 godine

Braćo,spašavajte glavu,dogovarajte se kako znate i umijete!Zar ste slijepi kod očiju ,da vam Amerika i Britanija zele međusobno istrebljenje,a kad se ratom i mržnjom iscrpite lako će vas osvojiti..
Što je falilo Ukrajini kao vojno neutralnoj?
Umjesto da pomire zaraćene strane,NATO šalje još oružja.

Rocky 1

pre 2 godine

Vecina osudjuje rusiju i putina...
Covek je lepo objasnio morali su da napadnu ukrajinu zbog bezbednosti svoje zemlje rekao je nemaju izbora jer je to za njih od kljucnog znacaja biti ili ne biti. Cujem komentare rusija je potpisala sporazum o ne nepadanju i teritirijalnoj celovitosti ukrajine a zauzvrat dobila nuklearno oruzje ukrajine.. I to je tacno ali je problem sto nato ne postuje i nije ispostovao ne jedan dogovor o ne sirenju na istok posle 1989 god i raspada sssr i samimi tim doveo rusiju u oakvu situaciju...
Putin lepo rekao spremni smo na svaku situaciju ali ovo je za nas pitanje zivota i smrti.
Ps imaju neke stvari koje mi ne znamo jer se ne iznose u javnost ...

rebro

pre 2 godine

@MARKEĐANI, Rusiji ostaju sankcije duže vreme, a ne samo do letnje sezone. Mora nekrinisani car da plati ovo stradanje Ukrajinaca, a platiće veliku cenu. Sberbanka Evropa bankrotira, a tek je ponedeljak. Do petka ima rublja da padne na 1000 za dolar.

Nele

pre 2 godine

"Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.
(mitque, 28. februar 2022 08:01)"
Vrlo je tesko ratovati u urbanim sredinama ako ne zelis da ubijas civile a ocigledno je da Rusi to ne zele. Npr, prolazi tenk ulicom i sa prozora neke zgrade ispale na njega projektil. U normalnim okolnostima, srusis zgradu. Ali kad ne vodis rat protiv naroda onda ti je ta opcija uskracena i nemas odgovora.
Mislim da ce Rusija na sve nacine izbegavati gradsku borbu osima Harkova, Marijupolja i Kijeva jer i ne zele da okupiraju Ukrajnu nego da ih prisile da odustanu od NATO. Sve ostale gradove ce, pretpostavljam, samo blokirati.
Samo, ako se hitno ne potpise neki mir, lako moze da izadje sukob i van Ukrajne. Rusi nece dozvoliti da NATO dostavlja oruzje Ukrajni, vec su najavili da ce vojno odgovoriti na sve takve pokusaje. Sa teritorije Poljeske se organizuju konvoji, ako Rusija odgovori (bombardovanjem) a sve ide u prilog tome da hoce, to je NATO zemlja, lako moze da explodira. Zato su Rusi i podigli borbenu gotovost nuklearnih snaga, i sami ocekuju zestoke sukobe sa NATO.
Druga mogucnost je da cekaju i unistavaju konvoje cim udju u Ukrajnu..

Dinar nikad ne zvoni sam

pre 2 godine

Evo Zelenski pušta bagru iz zatvora da se bori. Svakom Ukrajincu koji odbije oružje preti s deset godina zatvora (ovo selektivni mediji ne prenose), a ne prenose ni zversko divljanje ukrajinskih nacista.

Dragan

pre 2 godine

Ljudi se pitaju zasto Rusi ovo ne zavrse brzo? Uopste nemaju nameru da zavrse brzo nego hoce polako da samelju Ukrajinsku vojsku za primer i to svojom pesadijom a ne tudjom kao Amerikanci. Ovo nije brza akcija i stvari se ne vracaju u “normalu” u Ukrajini u bilo koje skorije vreme. Ne bi me cudilo ni da Rusi prosetaju skroz do zapadnih granica. Zapad nece pomoci Ukrajini nicim kao i nama sto Rusi nisu pomogli ‘99. Prihvatice im izbeglice kojih ce biti jako mnogo i davace kojekakve osude i sankcije a konkretnije nista vise ne mogu da urade protiv Rusa. I Ruska vojska nisu hirurzi kao Amerikanci da sa drugog kraja sveta tomahavcima gadjaju sve i svasta bez da ulaze pesadijom. Ovde ce tek da bude vracanja na fabricko podesavanje Ukrajinske vojske i rukovodstva ako sada ne kapitulira i spase i sebe i civile. U svakom sl steta civila i lepe zemlje, nikad se tamo dobro ziveti nece. Bice Ukrajinaca sada svugde po svetu vise nego u njihovoj zemlji.

Adam

pre 2 godine

10k
Da ali Ukraina je napadnuta zbog nazovimo Ruskih visih interesa,a Srbija je zulum radila po Jugoslaviji,a bila je samo jedna od 6. Dok to nesvatite,necete nista svacat,stalno cete se pitat,zasto nas nevole i zasto nepravda

Rodjeni nemac

pre 2 godine

Uslov primanja u EU je uslov evropskoj uniji a ne rusiji...evropska unija nema šanse da se oko toga dogovori i primi ukrajinu u taj savez kad dobro znamo procedure a posebno stanje ukrajine

Što se mene tiče kraj je svake priče

pre 2 godine

Čime se vi bavite u komentarima? Kao onaj film kad se u jednom selu podele na dva tabora. Za Ruse ili za USA. A to što su mi prodali ladan burek niko ne komentariše? Mogu da ga podgrejem u mikrotalasnoj ali nije to to.

Veteran

pre 2 godine

Slava bratskom ruskom narodu!
(DJony, 28. februar 2022 09:20)

Javi se opet za koji mesec, kada gorivo ode na 300din, struja poskupi 2x a Bosna krene opet u međusobni sukob.

Јабучило

pre 2 godine

Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.
(mitque, 28. februar 2022 08:01)

Могуће и није без смисла. Али је највећа заблуда веровати да ће се рат брзо завршити. Нажалост, често се одужи мимо планираног. Када се улази у те ствари, треба бити спреман на све

ajdrecikako

pre 2 godine

"Rusi ne zele NATO na svojoj granici i to je cilj rata. NATO ne moze da primi zemlju sa neodredjenim granicama, Rusi ce se zadovoljiti odrzavanjem neodredjenog stanja u delovima istocne Ukraine i pojacanom kontrol.om Crnomorske oblasti.
Sve ostalo je zavrtanje ruke Ukrainskom predstavniku dok ne potpise dogovor. "
A kako ce Zelenski da potpise da NATO nece primiti Finsku? Ako je sirenje NATO-a problem, pa napadnite Litvaniju a ne Ukrajinu.

Shonzi

pre 2 godine

Citam ksko neki traze od Zelenskog ode ne prvu liniju fronta a ne traze od Putine da stane na celu kolone koja "ulazi" u kijev a ne da se krije 300 metara ispod zemlje u misjoj rupi!
(Bato, 28. februar 2022 08:38)

Putin ne nagovara goloruki narod da stane pred nisan, Zelenski to radi. Ako zelenski lozi narod da gine, neka krene i on. Putin ima regularnu vojsku kojoj je svrha da brani svoju zemlju od agresora SAD.

tutlo

pre 2 godine

Aron@
U pravu si ali to su ipak bratski narodi,mislim da Putin ide više na psihološke efekekte,jedan u pravcu ukrajinskih vlasti,jedan u pravcu zapada a jedan za domacu upotrebu,mozda mu se to odbije o glavu,jadni vojnici,oni su izlozeni opasnosti,civili mogu u podrume a oni ne,jedna vojna akcija moze da traje tri dana i mora smena a ovi smene nemaju,postoji mogucnost da vojska dezertira redom a onda je Putin kao macka kojoj su osekli kandze,da je Putin poslao vojsku u Donbas drugaciji bi psihoefekt bio ali izgleda mi da je imao loše savetnike,zapadna propaganda melje sve,sad valja spasiti obraz !

Petar

pre 2 godine

Pregovori ce trajati dok sva ruska vojska ne predje preko granica Ukrajine, okruzi gradove i udje u borbeni raspored. Ukrajina je velika, oklopnoj jedinici koja se krece brzinom bagera, treba vise dana da predje 500 i vise kilometara. Posle rasporedjivanja trupa u borbeni raspored, imajuci u vidu da sada Rusi kontrolisu aerodrome, dovlacenje naoruzanja, municije, goriva, hrane, i sva druga logistika su na strani Rusije. Ukrajina nema vise nikakve sanse vise. Jedino sto treba sada da odluci Ukrajinsko rukovodstvo jeste da se preda kako bi spasili civilno stanovnistvo gradova. Nadam se da nece poci putem da istrajavaju kao Sloba sto je radio, vec ce potpisati mir.

Radašin

pre 2 godine

Rusi deluju kao pravi amateri, prosto sve nekako izgleda kao grlom u jagode.Ili nisu trebali da započinju svu ovu ujdurmu ili (kako kažu da je ovo odbrana Rusije od NATO-a) su trebali da sve reše sa pola miliona vojnika za tri dana bez da stradaju civili.
Ovako sebe uvlače u blato iz kojeg neće lako izaći,još ih ovi pregovatači zavlače. Protiv NATO - a sam razumem Ruse ali stanje na terenu ne.

Dr

pre 2 godine

Hvala bogu da smo okruženi sa EU potpuno, da ne mogu da nam slete "bratski" avioni u Batajnicu da nas brane, teško onome koga su branili. Uključujući Kosovo, Srbiju u Velikom ratu, da ne pominjemo Istočnu Evropu, itd.

ne ocekuj velæike operacije

pre 2 godine

Sam napad Rusije izgleda poprilično konfuzno i neozbiljno, bez nekog posebnog plana i strategije. Recimo napad Azerbejdžana na Nagorno pre dve godine bila je veoma zestoka i ozbiljna akcija. Bez foliranja.
(Aron, 28. februar 2022 07:36)

Cilj Azerbejdzana je bio da teritorijalno zuzme tu oblast.
Cilj Rusa sigurno nije da zauzmu Ukrainu.
Ocigledno im je cilj da uniste snaznije naourzanje Ukraine. Za ljude koji nose puske i automate..manje vise..
Rusi ne zele NATO na svojoj granici i to je cilj rata. NATO ne moze da primi zemlju sa neodredjenim granicama, Rusi ce se zadovoljiti odrzavanjem neodredjenog stanja u delovima istocne Ukraine i pojacanom kontrol.om Crnomorske oblasti.
Sve ostalo je zavrtanje ruke Ukrainskom predstavniku dok ne potpise dogovor.
Ako pocne da razvlaci sa potpisivanjem, verovatno ce Rusi zavrnuti jace..

Čovek

pre 2 godine

Rusi trebaju da uce od Azerbejdžana kako se vodi moderan rat. Ako ovako nastave nece imati vojnu tehniku da brane Moskvu a ne celu Rusiju... Koliko vidim Ruski zivoti malo vrede pa ih naprosto salju u klanicu.

aleks

pre 2 godine

'99 nismo imali ni gde da bežimo, niti je iko pomagao niti nas je agresor štedeo. Ovo je sve prenapumpano, medijski. Na kraju krajeva, Rusija očito nema nameru da gazi narod i zato je smešno ovako nešto nazivati genocidom.

biber

pre 2 godine

Naravno da neće dati Ukraini da pregovaraju. Cilj svetskih moćnika je da ovo što duže traje, da iscrpe Rusiju, prodaju oružje, obave šta su naumili, a Ukraina je samo kolateralna šteta. Posle će da im daju ogromne kredite za obnovu koje će sami da vraćaju, naravno. Sve je ovo poznato. Gini narode za naše ciljeve. A mi ćemo da vas hrabrimo i teramo u propast. Cilj je samo jedan. Rusija. Mi smo to dobro iskusili. Zato treba da se pravimo mrtvi i ćitimo. Dosta nam je "demokratije".

Slavija

pre 2 godine

Propaganda. Svako priča svoju priču, a veruju mu samo oni, koji ga podržavaju. Mi smo trebali malo brže i više da se distanciramo od svega. Pogotovo zato što smo i sami bili žrtve agresije. Svet će se podeliti na jedne i druge... a nešto mislim da nam nije mesto u društvu sa Iranom, Venecuelom i Severnom Korejom.

Mordor

pre 2 godine

Putler u teškoj andropauzi, umesto da klimaks leči sa mladim ruskim misicama, balerinama brzim automobilima.On uništava bratski pravoslavni narod sa bombama i pretnjama nuklearnim oružijem?

10k

pre 2 godine

Sve ovo je veoma žalosno!
Trpi narod.
Teško je, a ne uporediti1999 sa ovim danas.
amerikanci i rusi glavni svetski kauboji.
Samo me zanima hoće li evropa shvatiti kakvu je grešku napravila prema Srbiji za vreme bombardovanja?

Bato

pre 2 godine

Citam ksko neki traze od Zelenskog ode ne prvu liniju fronta a ne traze od Putine da stane na celu kolone koja "ulazi" u kijev a ne da se krije 300 metara ispod zemlje u misjoj rupi!

шиле

pre 2 godine

Нека неко каже Борељу да нас не меша и да нас остави на миру! Доста нам је рата у претходних 30 година..

mitque

pre 2 godine

Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.

gen

pre 2 godine

Rat u Ukrajini je završen već prvog dana.... Zauzetu su aerodromi, polupani svi Ukrajinski avioni, PVO (s300), tenkovi, Barjaktari i td.... Što se tiče Kijeva, Ruska vojska može u šoping i u Moskvu, mislim da su niže cene......

bob

pre 2 godine

"Odlučili smo da iskoristimo nase mogućnosti da obezbednimo ubojito oružje ukrajinskoj vojsci u vrednosti od 450 miliona evra plus 50 miliona za gorivo, zaštinu opremu. Sve to će biti finasirano kroz Evropski instrument za mir i Međuvladin fond", rekao je Borelj.

hahahaha evropski instrument za mir,znači vrh

Aron

pre 2 godine

Meni cela ovaj rat Rusije i Ukrajine deluje kao neki ne samo regionalni nego i svetski rijaliti šou. Te ovaj ovaj osvojio ovo mesto, pa nije, pa se srušio ovaj avion, pa nije te opkoljeno ovaj grad, a zapravo nije... Sam napad Rusije izgleda poprilično konfuzno i neozbiljno, bez nekog posebnog plana i strategije. Recimo napad Azerbejdžana na Nagorno pre dve godine bila je veoma zestoka i ozbiljna akcija. Bez foliranja.

Čovek

pre 2 godine

Ovim hrvatskom dobrovoljcima je trebalo nagovestiti da kad vec idu tamo da ne ratuju protiv civila koje beze u traktorskoj koloni vec protiv Ruske armije. Nemaju oni tog iskustva kojeg zamisljaju.

Vesna

pre 2 godine

Ako vam nije jasno sta se desava u Ukrajini onda vest da hrvatske ustase odlaze da brane Ukrajinu i da Zelenski hoce da pusti kriminalce iz zatvora da bi se borili protiv Rusa mozda ce vam onda biti jasnije.

Iva

pre 2 godine

@Sablaznjavanje
da, nato nije direktno napao rusiju ali insistira da ukrajina, koja se graniči sa rusijom u dužini od 2.000 km uđe u nato. kažite, da li znate, ili možete da pretpostavite kako bi amerika reagovala da joj rusi instaliraju armiju i teško naoružanje npr. na granicu sa meksikom?

bob

pre 2 godine

"Odlučili smo da iskoristimo nase mogućnosti da obezbednimo ubojito oružje ukrajinskoj vojsci u vrednosti od 450 miliona evra plus 50 miliona za gorivo, zaštinu opremu. Sve to će biti finasirano kroz Evropski instrument za mir i Međuvladin fond", rekao je Borelj.

hahahaha evropski instrument za mir,znači vrh

imam loš utisak

pre 2 godine

Makron pozvao Putina na prekid napada na civile.
Kako zna da Rusi udaraju na civile kad je do sad bilo toliko laži od strane Ukrajinaca (zmijsko ostrvo, neboder, tenk koji gazi kola itd.)?

CZ99

pre 2 godine

Proće Ruje u Ukrajini kao i Srbi u Hrvatskoj.
(Ivane, 28. februar 2022 11:08)

Misliš, Ukrajinci će izvršiti etničko čišćenje i proterivanje manjinskog Ruskog naroda(žena, dece, starih...) sa svojih prostora iako su oni tu živeli od pamtiveka? Jel to?

Soc

pre 2 godine

Citava Evropa ratuje protiv Rusa dakle ne samo ukrajina...a Zelenjikov samo balansira i izaziva zaljenje verovatno i place na telefon dok ga zovu iz Evropske gibanice..kako bi izazvao zaljenje kod njih...

ludi

pre 2 godine

E moja braćo pravoslavna, šta mislite zašto smo se mi predali i povukli sa Kosova? Poručio nam NATO da će nas sravniti pa je Milošević po prvi put doneo pravu odluku. Ovaj vaš Zelenski je idiot izgleda još gori.

aleks

pre 2 godine

'99 nismo imali ni gde da bežimo, niti je iko pomagao niti nas je agresor štedeo. Ovo je sve prenapumpano, medijski. Na kraju krajeva, Rusija očito nema nameru da gazi narod i zato je smešno ovako nešto nazivati genocidom.

mlekadzija

pre 2 godine

Зар Зеленски не говори истину? Зар нису Руси убили оне морнаре? Нешто ми позната матрица....као и свима који мало дуже памте.

exter

pre 2 godine

Ovaj Zelenski je kriminalac. Gura civile u borbu, traži to direktno od ljudi. Pajac najobičniji, zna se ko ide u glumce, ali da ovoliko savesti nemaš. Koristi sećanje na težak zivot u Sovjetskom Savezu da huska narod da se žrtvuje.
Svako ko je pobegao se spasao, mada ni to nije lako. Pamet u glavu ljudi moji, ne zanimate ni jedne ni druge.

gen

pre 2 godine

Rat u Ukrajini je završen već prvog dana.... Zauzetu su aerodromi, polupani svi Ukrajinski avioni, PVO (s300), tenkovi, Barjaktari i td.... Što se tiče Kijeva, Ruska vojska može u šoping i u Moskvu, mislim da su niže cene......

pravda za sve evropljane i čitav svijet

pre 2 godine

Prvo priprema, onda i struisanje žrtve, onda provokacije, onda izazovu sukob, onda propaganda i laži, onda izmanipulisan narod daje podršku žrtvi, onda se razotkriju laži, onda objašnjenje tipa “bili smo uvjereni, krivo smo procjenili” (konkretno Irak i hemijsko oružje kojeg nije bilo, obojene revolucije, arapsko proljeće, Sirija, Afganistan). Srušili režime a nisu izgradili ništa bolje, otvorili granice prema Evropi, u Evropi nagrnuli migranti svih boja, vjera i nacija, onda problemi u Evropi, onda korona i gomila dezinformacija, kontrola, pritisaka na vakcinisanje, sad Ukrajina. Prema bivšim komunistićkim drzavama ima mnogo skepse pa ljudi povjeruju u medijske laži, ali nakon svega teško je povjerovati u verzije zapadne istine. Šta je najgore Evropi je u interesu da sarađuje sa Rusijom, i Rusiji je u interesu da sarađuje sa Evropom. Kako se onda desilo ovo šta imamo danas? Kome je to u interesu? Rusi su dali velike žrtve za slobodu Evrope a dans ih sramote zbog nekoliko ratnih žrtava i upoređuju sa najvećim zlom istorije. To je ogavno od strane medija i svih koji prave te uporedbe. Ponižavaju Rusiju i Ruse. Upali su u antirusku histeriju. Umjesto da se pravila saradnja sa Rusijom, da se Ruse ukljućilo u velike projekte, Evropa ima pare, Rusija sad isto ima pare i zlato, ali ima i resurse, pa zar nije logićno da evropske drzave sarađuju? Rusija je evropska zemlja, Rusi su Evropljani. Šta se desilo? Ko je spakovao neprijateljstvo?

Žorž

pre 2 godine

Braćo,spašavajte glavu,dogovarajte se kako znate i umijete!Zar ste slijepi kod očiju ,da vam Amerika i Britanija zele međusobno istrebljenje,a kad se ratom i mržnjom iscrpite lako će vas osvojiti..
Što je falilo Ukrajini kao vojno neutralnoj?
Umjesto da pomire zaraćene strane,NATO šalje još oružja.

Marko Andric

pre 2 godine

Predsjednik Brazila objasnio.
(M1, 28. februar 2022 08:45) # Link komentara

Jel to onaj koji pali Amazonijsku prašumu?
(Samo pitam, 28. februar 2022 11:16) # Link komentara

To je onaj sto je lepo rekao. vi ste svoje sume odavno popalili pa sad nas cimate da ne palimo nase.

Neko iz mase

pre 2 godine

Evropa plaća ceh premišljanja i ucenjivanja nas malih. Mozda je sad pravi trenutak da primi sve potencijalne članice u EU po hitnom postupku. Time bi rešili većinu tinjajućih problema zbog kojih bi glava mogla u budućnosti jako da ih zaboli. Htela je Evropa da glumi mangupa i izigrava silu a sada će platiti svojom ekonomijom. Ovo se završava opadanjem ruske i evropske ekonomije a rastom USA i Kine! Engleska namirisala na vreme i utekla a ostali češite se po glavi.

Splavar

pre 2 godine

@…Ukrajinska delegacija zahteva povlačenje svih ruskih trupa na pregovorima, uključujuc?i Krim i Donbas - savetnik šefa Predsedničke kancelarije Arestovič…


Znaci da ni ne zele pregovore. Dzabe su i poslali delegaciju, a narod im gine

voodoo

pre 2 godine

I kakve veze imaju Ruski studenti sa ovim, koji jos studiraju u Evropi, pokusavaju da pobegnu od Putinovog rezima. Zaista neke mere nalice na nacizam skroz, sad progon svega sto je Rusko sirom sveta? Pa nisu oni odgovorni sto ludaci na vlasti svuda vole da se igraju rata? Da nije Amerike i Rusije kao zemalja Ukrajinci sada ne bi ginuli, ali nije svaki Amer i Rus pojedinacno kriv za to.

Otorinolaringolog

pre 2 godine

Razumem sve ali zašto su izbacili ruske studente iz eu?
Pa da su pametni te studente da zavrbuju za svoju stvar i vrate posle studija u Rusiju, oni su ih okrenuli protiv sebe.
No comment.

Dinar nikad ne zvoni sam

pre 2 godine

Evo Zelenski pušta bagru iz zatvora da se bori. Svakom Ukrajincu koji odbije oružje preti s deset godina zatvora (ovo selektivni mediji ne prenose), a ne prenose ni zversko divljanje ukrajinskih nacista.

Dule

pre 2 godine

Rusiju su zvanicno podrzale: Kina, Indija, Sirija, Belorusija, Iran, Kazakstan i Severna Koreja…

Verovali ili ne ovo ce biti novi vojni savez, a NATO ce se raspasti posto su upravo izgubili vojnu nadmoc i autoritet u svetu.

Vise od pola populacije planete je stalo uz Rusiju.
Šah Mat!!!

Diskrepancija

pre 2 godine

U Rus je rublja 92,3 danas za euro,cene ne mrdaju.Vani moze da je stave i 930,nije im bitno.Swift sankcije za pojedine banke samo,Ameri kupuju naftu ko obicno,jer avaj pasce im standard.Samo nek divljaju EU lideri
(dejan, 28. februar 2022 14:31)


Putin: napada Ukrajinu sa sjevera, istoka, juga, zraka i kopna.

Dejan: samo nek divljaju EU lideri!

Winkwink

pre 2 godine

1. u Evropi po dokazanim rezervama uranijumskih ruda;
2. mjesto u Evropi i 10. mjesto u svijetu po rezervama rude titanijuma;
2. mjesto u svijetu po istraženim rezervama ruda mangana (2,3 milijarde tona, ili 12% svjetskih rezervi);
2. najveće rezerve željezne rude u svijetu (30 milijardi tona);
2. mjesto u Evropi po rezervama rude žive;
3. mesto u Evropi (13. mesto u svetu) po rezervama gasa iz škriljaca (22 triliona kubnih metara)
4. u svijetu po ukupnoj vrijednosti prirodnih resursa;
7. mjesto u svetu po rezervama uglja (33,9 milijardi tona)
(gotovismo, 28. februar 2022 12:34) # Link komentara

I sve to je sada nezavisi Donbas.

шиле

pre 2 godine

Нека неко каже Борељу да нас не меша и да нас остави на миру! Доста нам је рата у претходних 30 година..

Vladimir

pre 2 godine

Abramoviča naravno sad brine jer će da izgubi pare, puno para. I eto, njemu žao ljudi. A nije mu bilo žao pljačkati svoj narod kada je pokrao nekadašnje društveno vlasništvo. Dođe mi da plačem koliko mi ga žao.

Jovan

pre 2 godine

Nato i Amerika bi trebali da cute, jer znaju da su bombardovali Srbiju i Crnu goru 1999. Licemeri. Sta su ocekivali, da ce Rusija da cuti. Onako kako su odvojili Crnogorce od Srba, tako su nahuskali Ukrajince protiv Rusa.

Sarkazam

pre 2 godine

Pregovori su ukrajinska farsa da se dobije na vremenu dok zapadna propaganda protiv rusa ne odradi posao i ne stigne im jos oruzja sto ce samo dovesti do vise zrtava na obe steane. Zalisno. Samo da ne pocnu pecurke da nicu po svetu. Onda smo ga svi sasili...

Gebels

pre 2 godine

po tebi bi trebalo u medjuvremenu da ih ostave da se brane i gadjaju Ruse prackama i kamenicama?
(Djura, 28. februar 2022 15:17)
Ne nego bi trebali da prestanu da pale i razbijaju tudju kucu i ubijaju ukucane i da se vrate svojoj kuci.

biber

pre 2 godine

Naravno da neće dati Ukraini da pregovaraju. Cilj svetskih moćnika je da ovo što duže traje, da iscrpe Rusiju, prodaju oružje, obave šta su naumili, a Ukraina je samo kolateralna šteta. Posle će da im daju ogromne kredite za obnovu koje će sami da vraćaju, naravno. Sve je ovo poznato. Gini narode za naše ciljeve. A mi ćemo da vas hrabrimo i teramo u propast. Cilj je samo jedan. Rusija. Mi smo to dobro iskusili. Zato treba da se pravimo mrtvi i ćitimo. Dosta nam je "demokratije".

K1

pre 2 godine

Нема одступања "ни цента". Само јако Владимире. ✊"
(ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. februar 2022 18:07) # Link komentara
Preporučujem (+249)Ne preporučujem (-175)

Deca ginu u Ukrajini, samo napred Vladimire

Marko

pre 2 godine

Ukrajinci... pocistice vas do jednoga... nemojte vise.

Zapad vam salje oruzje da ginete protiv Istoka.

Postoji i drugi nacin.

Izmedju ste dve nuklearne sile koja jedna drugoj nista ne odgovaraju.

dejan

pre 2 godine

U Rus je rublja 92,3 danas za euro,cene ne mrdaju.Vani moze da je stave i 930,nije im bitno.Swift sankcije za pojedine banke samo,Ameri kupuju naftu ko obicno,jer avaj pasce im standard.Samo nek divljaju EU lideri

Shonzi

pre 2 godine

Citam ksko neki traze od Zelenskog ode ne prvu liniju fronta a ne traze od Putine da stane na celu kolone koja "ulazi" u kijev a ne da se krije 300 metara ispod zemlje u misjoj rupi!
(Bato, 28. februar 2022 08:38)

Putin ne nagovara goloruki narod da stane pred nisan, Zelenski to radi. Ako zelenski lozi narod da gine, neka krene i on. Putin ima regularnu vojsku kojoj je svrha da brani svoju zemlju od agresora SAD.

Xnodeh

pre 2 godine

Нема одступања "ни цента". Само јако Владимире. ?"
(ДЕЛИЈА??, 28. februar 2022 18:07)

Internet ratnik.

Nele

pre 2 godine

"Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.
(mitque, 28. februar 2022 08:01)"
Vrlo je tesko ratovati u urbanim sredinama ako ne zelis da ubijas civile a ocigledno je da Rusi to ne zele. Npr, prolazi tenk ulicom i sa prozora neke zgrade ispale na njega projektil. U normalnim okolnostima, srusis zgradu. Ali kad ne vodis rat protiv naroda onda ti je ta opcija uskracena i nemas odgovora.
Mislim da ce Rusija na sve nacine izbegavati gradsku borbu osima Harkova, Marijupolja i Kijeva jer i ne zele da okupiraju Ukrajnu nego da ih prisile da odustanu od NATO. Sve ostale gradove ce, pretpostavljam, samo blokirati.
Samo, ako se hitno ne potpise neki mir, lako moze da izadje sukob i van Ukrajne. Rusi nece dozvoliti da NATO dostavlja oruzje Ukrajni, vec su najavili da ce vojno odgovoriti na sve takve pokusaje. Sa teritorije Poljeske se organizuju konvoji, ako Rusija odgovori (bombardovanjem) a sve ide u prilog tome da hoce, to je NATO zemlja, lako moze da explodira. Zato su Rusi i podigli borbenu gotovost nuklearnih snaga, i sami ocekuju zestoke sukobe sa NATO.
Druga mogucnost je da cekaju i unistavaju konvoje cim udju u Ukrajnu..

Veteran

pre 2 godine

Slava bratskom ruskom narodu!
(DJony, 28. februar 2022 09:20)

Javi se opet za koji mesec, kada gorivo ode na 300din, struja poskupi 2x a Bosna krene opet u međusobni sukob.

Rocky 1

pre 2 godine

Vecina osudjuje rusiju i putina...
Covek je lepo objasnio morali su da napadnu ukrajinu zbog bezbednosti svoje zemlje rekao je nemaju izbora jer je to za njih od kljucnog znacaja biti ili ne biti. Cujem komentare rusija je potpisala sporazum o ne nepadanju i teritirijalnoj celovitosti ukrajine a zauzvrat dobila nuklearno oruzje ukrajine.. I to je tacno ali je problem sto nato ne postuje i nije ispostovao ne jedan dogovor o ne sirenju na istok posle 1989 god i raspada sssr i samimi tim doveo rusiju u oakvu situaciju...
Putin lepo rekao spremni smo na svaku situaciju ali ovo je za nas pitanje zivota i smrti.
Ps imaju neke stvari koje mi ne znamo jer se ne iznose u javnost ...

Adam

pre 2 godine

10k
Da ali Ukraina je napadnuta zbog nazovimo Ruskih visih interesa,a Srbija je zulum radila po Jugoslaviji,a bila je samo jedna od 6. Dok to nesvatite,necete nista svacat,stalno cete se pitat,zasto nas nevole i zasto nepravda

OS

pre 2 godine

Ono sto Rusiju cini silom je nuklerno oruzije. Nista vise. Ni Bdp, ni ekonomija,ni tehnologija,ni ostalo oruzije. Tu su ispod mnogih zemalja.
Da nemaju nuklerno oruzije, ne bi oni bili nista jaci od Turske.
Videcete, sto duze traje, vece blato za njih, pa nije bezveze ovaj autokrata digo nuklerno oruzije na veci stepen gotovosti. Samo da sto pre zavrsi ovo, jer zna da u suprotnom on zavrsava karijrru.

Sasa kg

pre 2 godine

Vidim ove komentare i mislim dal smo mi Srbi bre bolesni toliko. Od kad nam komunisti i Rusi postaju uzor a to je od 1938 mi smo stalno u zabludi. Gledam ovog Putina ostareo seo sam za oonim dugackim stolom skupio one poltrone oko sebe. I ko zna sta je u njihovim glavama. Za 20 godina kolko vlada i vise umesto da je zemlju napravio demokratskom on Mlati i gura u one autobuse ljude koji protestuju.. Jednom komunista uvek komunista a izgleda posto nista nije uradio za zemlju osim da drzi diktaturu sad mu drugi smetaju. Znamo kako su komunjare dosle na vlast u rusiji mozda ce tako morati i da odu. A mi da zalimo samo sto je 1941 godine ambasador engleske u Kairu bio ruski spijin koji je slao pogresene informacije Cercilu o Drazi Mihajlovic i za to. Posle rata ima aveniju u moskvi po njegovom imenu. Da toga nije bilo mi bi bili kao i uvek do tada a i tada na pravoj strani. Ako ovo objavite ko razume razume ko ne nikad i nece

Dragan

pre 2 godine

Ljudi se pitaju zasto Rusi ovo ne zavrse brzo? Uopste nemaju nameru da zavrse brzo nego hoce polako da samelju Ukrajinsku vojsku za primer i to svojom pesadijom a ne tudjom kao Amerikanci. Ovo nije brza akcija i stvari se ne vracaju u “normalu” u Ukrajini u bilo koje skorije vreme. Ne bi me cudilo ni da Rusi prosetaju skroz do zapadnih granica. Zapad nece pomoci Ukrajini nicim kao i nama sto Rusi nisu pomogli ‘99. Prihvatice im izbeglice kojih ce biti jako mnogo i davace kojekakve osude i sankcije a konkretnije nista vise ne mogu da urade protiv Rusa. I Ruska vojska nisu hirurzi kao Amerikanci da sa drugog kraja sveta tomahavcima gadjaju sve i svasta bez da ulaze pesadijom. Ovde ce tek da bude vracanja na fabricko podesavanje Ukrajinske vojske i rukovodstva ako sada ne kapitulira i spase i sebe i civile. U svakom sl steta civila i lepe zemlje, nikad se tamo dobro ziveti nece. Bice Ukrajinaca sada svugde po svetu vise nego u njihovoj zemlji.

Millle

pre 2 godine

Čini mi se da je Putin rešio da ide do kraja. Amerika je u predhodnim godinama krenula aktivno da radi na uništenju Rusije. Putin je sada doveo situaciju na ili - ili. Dakle postoji šansa da opstane, za razliku od stanja pre vojne intervencije.

ne ocekuj velæike operacije

pre 2 godine

Sam napad Rusije izgleda poprilično konfuzno i neozbiljno, bez nekog posebnog plana i strategije. Recimo napad Azerbejdžana na Nagorno pre dve godine bila je veoma zestoka i ozbiljna akcija. Bez foliranja.
(Aron, 28. februar 2022 07:36)

Cilj Azerbejdzana je bio da teritorijalno zuzme tu oblast.
Cilj Rusa sigurno nije da zauzmu Ukrainu.
Ocigledno im je cilj da uniste snaznije naourzanje Ukraine. Za ljude koji nose puske i automate..manje vise..
Rusi ne zele NATO na svojoj granici i to je cilj rata. NATO ne moze da primi zemlju sa neodredjenim granicama, Rusi ce se zadovoljiti odrzavanjem neodredjenog stanja u delovima istocne Ukraine i pojacanom kontrol.om Crnomorske oblasti.
Sve ostalo je zavrtanje ruke Ukrainskom predstavniku dok ne potpise dogovor.
Ako pocne da razvlaci sa potpisivanjem, verovatno ce Rusi zavrnuti jace..

Mordor

pre 2 godine

Putler u teškoj andropauzi, umesto da klimaks leči sa mladim ruskim misicama, balerinama brzim automobilima.On uništava bratski pravoslavni narod sa bombama i pretnjama nuklearnim oružijem?

Bato

pre 2 godine

Citam ksko neki traze od Zelenskog ode ne prvu liniju fronta a ne traze od Putine da stane na celu kolone koja "ulazi" u kijev a ne da se krije 300 metara ispod zemlje u misjoj rupi!

Slavija

pre 2 godine

Propaganda. Svako priča svoju priču, a veruju mu samo oni, koji ga podržavaju. Mi smo trebali malo brže i više da se distanciramo od svega. Pogotovo zato što smo i sami bili žrtve agresije. Svet će se podeliti na jedne i druge... a nešto mislim da nam nije mesto u društvu sa Iranom, Venecuelom i Severnom Korejom.

mitque

pre 2 godine

Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.

gotovismo

pre 2 godine

Za one koji pitaju: “Zašto je Ukrajina zanimljiva”?
Evo zašto je Ukrajina zanimljiva🇺🇦
To je druga najveća zemlja u Evropi po površini i ima populaciju od preko 43 miliona ljudi - više od Poljske za oko 6 miliona.

Ukrajina rangirana:

1. u Evropi po dokazanim rezervama uranijumskih ruda;
2. mjesto u Evropi i 10. mjesto u svijetu po rezervama rude titanijuma;
2. mjesto u svijetu po istraženim rezervama ruda mangana (2,3 milijarde tona, ili 12% svjetskih rezervi);
2. najveće rezerve željezne rude u svijetu (30 milijardi tona);
2. mjesto u Evropi po rezervama rude žive;
3. mesto u Evropi (13. mesto u svetu) po rezervama gasa iz škriljaca (22 triliona kubnih metara)
4. u svijetu po ukupnoj vrijednosti prirodnih resursa;
7. mjesto u svetu po rezervama uglja (33,9 milijardi tona)

10k

pre 2 godine

Sve ovo je veoma žalosno!
Trpi narod.
Teško je, a ne uporediti1999 sa ovim danas.
amerikanci i rusi glavni svetski kauboji.
Samo me zanima hoće li evropa shvatiti kakvu je grešku napravila prema Srbiji za vreme bombardovanja?

Dr

pre 2 godine

Hvala bogu da smo okruženi sa EU potpuno, da ne mogu da nam slete "bratski" avioni u Batajnicu da nas brane, teško onome koga su branili. Uključujući Kosovo, Srbiju u Velikom ratu, da ne pominjemo Istočnu Evropu, itd.

ford

pre 2 godine

@cz99
Apolitičan sam potpuno,što domace što ino,odrastao 90ih i sve te priče i dogadjaji su mi preseli odavno,jer su moju generaciju naterali da prerano sazri.
Bio sam u vojsci 99te,martovska klasa,par dana pre početka sam otišao bukvalno,silom prilika.
I u odnosu na situaciju imao sam više srece nego pameti,Bogu hvala..
Ne želim nikom na ovoj planeti ništa slično,ko god i odakle god da je,ali na žalost moje želje se nikad nece ostvariti,jer smo jednostavno takva vrsta,zla.
A tebi sam se obratio konkretno jer si tom @ivane samo jednom složenom rečenicom rekao tj. objasnio sve,bez ikakve mržnje,vec prostom činjenicom,istinom.
Svaka čast,pozdrav.

brzi gonzales

pre 2 godine

Čitam razne vesti ali mi ni dalje ništa nije jasno! Šta je konačni cilj Rusije, hoće li NATO uskočiti, ko je tu u pravu...
(K, 28. februar 2022 12:20)

# Link komentara

sad je cilj izvuć se, a ne izgubit obraz, nekome i glavu

zasad

pre 2 godine

Za one koji pitaju: “Zašto je Ukrajina zanimljiva”?
Evo zašto je Ukrajina zanimljiva🇺🇦
To je druga najveća zemlja u Evropi po površini i ima populaciju od preko 43 miliona ljudi - više od Poljske za oko 6 miliona.


@
To ne opravdava napad na zemlju koja ima bogastva.
Rusija ima još veća bogastva pa da li ostatak svijeta ima pravo da se udruži i Rusima otme?
Rusa ima oko 140 mil. a ostatak čovječanstva preko 7 milijarda i da li sad imamo pravo da Rusima otmemo? Za sad po međunarodnom pravu nemamo ali jednog dana možda se to promijeni. Možda se promijeni međunarodno pravo i onda će doći do nove raspodjele svjetskog bogastva? Možda se sva imovina svijeta proglasi za ljudsko pravo da se u njoj participira proporcionalno stanovništvu?

Djura

pre 2 godine

hahahaha evropski instrument za mir,znači vrh
(bob, 28. februar 2022 07:40)

po tebi bi trebalo u medjuvremenu da ih ostave da se brane i gadjaju Ruse prackama i kamenicama?

Јабучило

pre 2 godine

Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.
(mitque, 28. februar 2022 08:01)

Могуће и није без смисла. Али је највећа заблуда веровати да ће се рат брзо завршити. Нажалост, често се одужи мимо планираног. Када се улази у те ствари, треба бити спреман на све

Knjige u sake

pre 2 godine

Za one kojima nije jasno, Vili Vimer je sve objasnio.

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2022&mm=02&dd=27&nav_category=78&nav_id=2112852

Rodjeni nemac

pre 2 godine

Uslov primanja u EU je uslov evropskoj uniji a ne rusiji...evropska unija nema šanse da se oko toga dogovori i primi ukrajinu u taj savez kad dobro znamo procedure a posebno stanje ukrajine

Što se mene tiče kraj je svake priče

pre 2 godine

Čime se vi bavite u komentarima? Kao onaj film kad se u jednom selu podele na dva tabora. Za Ruse ili za USA. A to što su mi prodali ladan burek niko ne komentariše? Mogu da ga podgrejem u mikrotalasnoj ali nije to to.

Radašin

pre 2 godine

Rusi deluju kao pravi amateri, prosto sve nekako izgleda kao grlom u jagode.Ili nisu trebali da započinju svu ovu ujdurmu ili (kako kažu da je ovo odbrana Rusije od NATO-a) su trebali da sve reše sa pola miliona vojnika za tri dana bez da stradaju civili.
Ovako sebe uvlače u blato iz kojeg neće lako izaći,još ih ovi pregovatači zavlače. Protiv NATO - a sam razumem Ruse ali stanje na terenu ne.

Čovek

pre 2 godine

Rusi trebaju da uce od Azerbejdžana kako se vodi moderan rat. Ako ovako nastave nece imati vojnu tehniku da brane Moskvu a ne celu Rusiju... Koliko vidim Ruski zivoti malo vrede pa ih naprosto salju u klanicu.

Petar

pre 2 godine

Pregovori ce trajati dok sva ruska vojska ne predje preko granica Ukrajine, okruzi gradove i udje u borbeni raspored. Ukrajina je velika, oklopnoj jedinici koja se krece brzinom bagera, treba vise dana da predje 500 i vise kilometara. Posle rasporedjivanja trupa u borbeni raspored, imajuci u vidu da sada Rusi kontrolisu aerodrome, dovlacenje naoruzanja, municije, goriva, hrane, i sva druga logistika su na strani Rusije. Ukrajina nema vise nikakve sanse vise. Jedino sto treba sada da odluci Ukrajinsko rukovodstvo jeste da se preda kako bi spasili civilno stanovnistvo gradova. Nadam se da nece poci putem da istrajavaju kao Sloba sto je radio, vec ce potpisati mir.

Sablaznjavanje

pre 2 godine

Haha, odbrana Rusije od NATO-a. Pa kada su ih to napali? Ljudi, mislite malo glavom, ostavite emocije po strani. Ko rat zeli, u kuci mu bio.

ajdrecikako

pre 2 godine

"Rusi ne zele NATO na svojoj granici i to je cilj rata. NATO ne moze da primi zemlju sa neodredjenim granicama, Rusi ce se zadovoljiti odrzavanjem neodredjenog stanja u delovima istocne Ukraine i pojacanom kontrol.om Crnomorske oblasti.
Sve ostalo je zavrtanje ruke Ukrainskom predstavniku dok ne potpise dogovor. "
A kako ce Zelenski da potpise da NATO nece primiti Finsku? Ako je sirenje NATO-a problem, pa napadnite Litvaniju a ne Ukrajinu.

Aron

pre 2 godine

Meni cela ovaj rat Rusije i Ukrajine deluje kao neki ne samo regionalni nego i svetski rijaliti šou. Te ovaj ovaj osvojio ovo mesto, pa nije, pa se srušio ovaj avion, pa nije te opkoljeno ovaj grad, a zapravo nije... Sam napad Rusije izgleda poprilično konfuzno i neozbiljno, bez nekog posebnog plana i strategije. Recimo napad Azerbejdžana na Nagorno pre dve godine bila je veoma zestoka i ozbiljna akcija. Bez foliranja.

rebro

pre 2 godine

@MARKEĐANI, Rusiji ostaju sankcije duže vreme, a ne samo do letnje sezone. Mora nekrinisani car da plati ovo stradanje Ukrajinaca, a platiće veliku cenu. Sberbanka Evropa bankrotira, a tek je ponedeljak. Do petka ima rublja da padne na 1000 za dolar.

tutlo

pre 2 godine

Aron@
U pravu si ali to su ipak bratski narodi,mislim da Putin ide više na psihološke efekekte,jedan u pravcu ukrajinskih vlasti,jedan u pravcu zapada a jedan za domacu upotrebu,mozda mu se to odbije o glavu,jadni vojnici,oni su izlozeni opasnosti,civili mogu u podrume a oni ne,jedna vojna akcija moze da traje tri dana i mora smena a ovi smene nemaju,postoji mogucnost da vojska dezertira redom a onda je Putin kao macka kojoj su osekli kandze,da je Putin poslao vojsku u Donbas drugaciji bi psihoefekt bio ali izgleda mi da je imao loše savetnike,zapadna propaganda melje sve,sad valja spasiti obraz !

csc

pre 2 godine

Mislim da su Rusi probali sa minimalnim zrtvama da sprovedu ovo. Ne mogu drugacije da razumem bacanje onolikih padobranaca i specijalnih snaga bez podrske. Vecina trupa je cekala, nadajuci se da ce slomiti Ukrajince bez velikih razaranja. Mislim da su pogresili, Ukrajina je to iskoristila da galvanizuje otpor i obezbedi medjunarodnu podrsku. I sad krece najgore…sad ce morati da razaraju jos i vise nego da su odmah nokautirali protivnike. Bojim se da ce biti veoma krvav rat…i da ce to za Rusiju predstavljati pravi poraz cak i ako pobede vojno. Svi ce im polako okretati ledja. Kakva katastrofalna strateska greska… zao mi je Ukrajinaca, trebace ozbiljna pomoc za taj narod. Mislim da je i za Rusiju bolje da se povuce i odustane nego da masakrira citav narod, okupira Ukrajinu…a izgubi sve ostalo.

Gogi

pre 2 godine

Sada ce konacno moja braca Srbi shvatiti da Rusi nisu nikakva vojna supersila i da ih jedna Ukrajina moze poraziti a kamoli par ujedinjenih evropskih zemalja i Amerika.

Dario

pre 2 godine

Možemo pričati šta hoćemo al Putin nije odradio šta je htjeo. Završiti operaciju u 2-3 dana te postaviti vlast u Ukrajini po svom. Minimalne ruske žrtve u operaciji. Uplašiti zapadne sile prijetnjama.

bgd

pre 2 godine

1999. mogli smo da izgubmoi sve, ali dostojanstvo nikada. Bomba protiv toga ne postoji, niti će. To je veličina naroda, a ne kolika je teritorija i broj stanovnika. Šta smo mi izdržali... sami... Samo malo više da smo složni u miru i super smo.

dragan

pre 2 godine

Tuga. Ginu ljudi koji nemaju nikskve veze sa ratom. Drugi počnu, treći podržavaju a ginu normalni ljudi koji yu silom prilikamobilisanu i gurnuti u prve redove. Bilo i ne povratilo se. Već vidjeno. Srbija 1998/99

Adam

pre 2 godine

10k
Da ali Ukraina je napadnuta zbog nazovimo Ruskih visih interesa,a Srbija je zulum radila po Jugoslaviji,a bila je samo jedna od 6. Dok to nesvatite,necete nista svacat,stalno cete se pitat,zasto nas nevole i zasto nepravda

Dule

pre 2 godine

Rusiju su zvanicno podrzale: Kina, Indija, Sirija, Belorusija, Iran, Kazakstan i Severna Koreja…

Verovali ili ne ovo ce biti novi vojni savez, a NATO ce se raspasti posto su upravo izgubili vojnu nadmoc i autoritet u svetu.

Vise od pola populacije planete je stalo uz Rusiju.
Šah Mat!!!

K1

pre 2 godine

Нема одступања "ни цента". Само јако Владимире. ✊"
(ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. februar 2022 18:07) # Link komentara
Preporučujem (+249)Ne preporučujem (-175)

Deca ginu u Ukrajini, samo napred Vladimire

gen

pre 2 godine

Rat u Ukrajini je završen već prvog dana.... Zauzetu su aerodromi, polupani svi Ukrajinski avioni, PVO (s300), tenkovi, Barjaktari i td.... Što se tiče Kijeva, Ruska vojska može u šoping i u Moskvu, mislim da su niže cene......

Soc

pre 2 godine

Citava Evropa ratuje protiv Rusa dakle ne samo ukrajina...a Zelenjikov samo balansira i izaziva zaljenje verovatno i place na telefon dok ga zovu iz Evropske gibanice..kako bi izazvao zaljenje kod njih...

Sasa kg

pre 2 godine

Vidim ove komentare i mislim dal smo mi Srbi bre bolesni toliko. Od kad nam komunisti i Rusi postaju uzor a to je od 1938 mi smo stalno u zabludi. Gledam ovog Putina ostareo seo sam za oonim dugackim stolom skupio one poltrone oko sebe. I ko zna sta je u njihovim glavama. Za 20 godina kolko vlada i vise umesto da je zemlju napravio demokratskom on Mlati i gura u one autobuse ljude koji protestuju.. Jednom komunista uvek komunista a izgleda posto nista nije uradio za zemlju osim da drzi diktaturu sad mu drugi smetaju. Znamo kako su komunjare dosle na vlast u rusiji mozda ce tako morati i da odu. A mi da zalimo samo sto je 1941 godine ambasador engleske u Kairu bio ruski spijin koji je slao pogresene informacije Cercilu o Drazi Mihajlovic i za to. Posle rata ima aveniju u moskvi po njegovom imenu. Da toga nije bilo mi bi bili kao i uvek do tada a i tada na pravoj strani. Ako ovo objavite ko razume razume ko ne nikad i nece

imam loš utisak

pre 2 godine

Makron pozvao Putina na prekid napada na civile.
Kako zna da Rusi udaraju na civile kad je do sad bilo toliko laži od strane Ukrajinaca (zmijsko ostrvo, neboder, tenk koji gazi kola itd.)?

Diskrepancija

pre 2 godine

U Rus je rublja 92,3 danas za euro,cene ne mrdaju.Vani moze da je stave i 930,nije im bitno.Swift sankcije za pojedine banke samo,Ameri kupuju naftu ko obicno,jer avaj pasce im standard.Samo nek divljaju EU lideri
(dejan, 28. februar 2022 14:31)


Putin: napada Ukrajinu sa sjevera, istoka, juga, zraka i kopna.

Dejan: samo nek divljaju EU lideri!

Vesna

pre 2 godine

Ako vam nije jasno sta se desava u Ukrajini onda vest da hrvatske ustase odlaze da brane Ukrajinu i da Zelenski hoce da pusti kriminalce iz zatvora da bi se borili protiv Rusa mozda ce vam onda biti jasnije.

OS

pre 2 godine

Ono sto Rusiju cini silom je nuklerno oruzije. Nista vise. Ni Bdp, ni ekonomija,ni tehnologija,ni ostalo oruzije. Tu su ispod mnogih zemalja.
Da nemaju nuklerno oruzije, ne bi oni bili nista jaci od Turske.
Videcete, sto duze traje, vece blato za njih, pa nije bezveze ovaj autokrata digo nuklerno oruzije na veci stepen gotovosti. Samo da sto pre zavrsi ovo, jer zna da u suprotnom on zavrsava karijrru.

Mordor

pre 2 godine

Putler u teškoj andropauzi, umesto da klimaks leči sa mladim ruskim misicama, balerinama brzim automobilima.On uništava bratski pravoslavni narod sa bombama i pretnjama nuklearnim oružijem?

zasad

pre 2 godine

Za one koji pitaju: “Zašto je Ukrajina zanimljiva”?
Evo zašto je Ukrajina zanimljiva🇺🇦
To je druga najveća zemlja u Evropi po površini i ima populaciju od preko 43 miliona ljudi - više od Poljske za oko 6 miliona.


@
To ne opravdava napad na zemlju koja ima bogastva.
Rusija ima još veća bogastva pa da li ostatak svijeta ima pravo da se udruži i Rusima otme?
Rusa ima oko 140 mil. a ostatak čovječanstva preko 7 milijarda i da li sad imamo pravo da Rusima otmemo? Za sad po međunarodnom pravu nemamo ali jednog dana možda se to promijeni. Možda se promijeni međunarodno pravo i onda će doći do nove raspodjele svjetskog bogastva? Možda se sva imovina svijeta proglasi za ljudsko pravo da se u njoj participira proporcionalno stanovništvu?

exter

pre 2 godine

Ovaj Zelenski je kriminalac. Gura civile u borbu, traži to direktno od ljudi. Pajac najobičniji, zna se ko ide u glumce, ali da ovoliko savesti nemaš. Koristi sećanje na težak zivot u Sovjetskom Savezu da huska narod da se žrtvuje.
Svako ko je pobegao se spasao, mada ni to nije lako. Pamet u glavu ljudi moji, ne zanimate ni jedne ni druge.

Veteran

pre 2 godine

Slava bratskom ruskom narodu!
(DJony, 28. februar 2022 09:20)

Javi se opet za koji mesec, kada gorivo ode na 300din, struja poskupi 2x a Bosna krene opet u međusobni sukob.

Čovek

pre 2 godine

Ovim hrvatskom dobrovoljcima je trebalo nagovestiti da kad vec idu tamo da ne ratuju protiv civila koje beze u traktorskoj koloni vec protiv Ruske armije. Nemaju oni tog iskustva kojeg zamisljaju.

Sablaznjavanje

pre 2 godine

Haha, odbrana Rusije od NATO-a. Pa kada su ih to napali? Ljudi, mislite malo glavom, ostavite emocije po strani. Ko rat zeli, u kuci mu bio.

Djura

pre 2 godine

hahahaha evropski instrument za mir,znači vrh
(bob, 28. februar 2022 07:40)

po tebi bi trebalo u medjuvremenu da ih ostave da se brane i gadjaju Ruse prackama i kamenicama?

Shonzi

pre 2 godine

Citam ksko neki traze od Zelenskog ode ne prvu liniju fronta a ne traze od Putine da stane na celu kolone koja "ulazi" u kijev a ne da se krije 300 metara ispod zemlje u misjoj rupi!
(Bato, 28. februar 2022 08:38)

Putin ne nagovara goloruki narod da stane pred nisan, Zelenski to radi. Ako zelenski lozi narod da gine, neka krene i on. Putin ima regularnu vojsku kojoj je svrha da brani svoju zemlju od agresora SAD.

Iva

pre 2 godine

@Sablaznjavanje
da, nato nije direktno napao rusiju ali insistira da ukrajina, koja se graniči sa rusijom u dužini od 2.000 km uđe u nato. kažite, da li znate, ili možete da pretpostavite kako bi amerika reagovala da joj rusi instaliraju armiju i teško naoružanje npr. na granicu sa meksikom?

ludi

pre 2 godine

E moja braćo pravoslavna, šta mislite zašto smo se mi predali i povukli sa Kosova? Poručio nam NATO da će nas sravniti pa je Milošević po prvi put doneo pravu odluku. Ovaj vaš Zelenski je idiot izgleda još gori.

dejan

pre 2 godine

U Rus je rublja 92,3 danas za euro,cene ne mrdaju.Vani moze da je stave i 930,nije im bitno.Swift sankcije za pojedine banke samo,Ameri kupuju naftu ko obicno,jer avaj pasce im standard.Samo nek divljaju EU lideri

rebro

pre 2 godine

@MARKEĐANI, Rusiji ostaju sankcije duže vreme, a ne samo do letnje sezone. Mora nekrinisani car da plati ovo stradanje Ukrajinaca, a platiće veliku cenu. Sberbanka Evropa bankrotira, a tek je ponedeljak. Do petka ima rublja da padne na 1000 za dolar.

Gebels

pre 2 godine

po tebi bi trebalo u medjuvremenu da ih ostave da se brane i gadjaju Ruse prackama i kamenicama?
(Djura, 28. februar 2022 15:17)
Ne nego bi trebali da prestanu da pale i razbijaju tudju kucu i ubijaju ukucane i da se vrate svojoj kuci.

Čovek

pre 2 godine

Rusi trebaju da uce od Azerbejdžana kako se vodi moderan rat. Ako ovako nastave nece imati vojnu tehniku da brane Moskvu a ne celu Rusiju... Koliko vidim Ruski zivoti malo vrede pa ih naprosto salju u klanicu.

Bato

pre 2 godine

Citam ksko neki traze od Zelenskog ode ne prvu liniju fronta a ne traze od Putine da stane na celu kolone koja "ulazi" u kijev a ne da se krije 300 metara ispod zemlje u misjoj rupi!

Aron

pre 2 godine

Meni cela ovaj rat Rusije i Ukrajine deluje kao neki ne samo regionalni nego i svetski rijaliti šou. Te ovaj ovaj osvojio ovo mesto, pa nije, pa se srušio ovaj avion, pa nije te opkoljeno ovaj grad, a zapravo nije... Sam napad Rusije izgleda poprilično konfuzno i neozbiljno, bez nekog posebnog plana i strategije. Recimo napad Azerbejdžana na Nagorno pre dve godine bila je veoma zestoka i ozbiljna akcija. Bez foliranja.

Dr

pre 2 godine

Hvala bogu da smo okruženi sa EU potpuno, da ne mogu da nam slete "bratski" avioni u Batajnicu da nas brane, teško onome koga su branili. Uključujući Kosovo, Srbiju u Velikom ratu, da ne pominjemo Istočnu Evropu, itd.

ajdrecikako

pre 2 godine

"Rusi ne zele NATO na svojoj granici i to je cilj rata. NATO ne moze da primi zemlju sa neodredjenim granicama, Rusi ce se zadovoljiti odrzavanjem neodredjenog stanja u delovima istocne Ukraine i pojacanom kontrol.om Crnomorske oblasti.
Sve ostalo je zavrtanje ruke Ukrainskom predstavniku dok ne potpise dogovor. "
A kako ce Zelenski da potpise da NATO nece primiti Finsku? Ako je sirenje NATO-a problem, pa napadnite Litvaniju a ne Ukrajinu.

Jovan

pre 2 godine

Nato i Amerika bi trebali da cute, jer znaju da su bombardovali Srbiju i Crnu goru 1999. Licemeri. Sta su ocekivali, da ce Rusija da cuti. Onako kako su odvojili Crnogorce od Srba, tako su nahuskali Ukrajince protiv Rusa.

aleks

pre 2 godine

'99 nismo imali ni gde da bežimo, niti je iko pomagao niti nas je agresor štedeo. Ovo je sve prenapumpano, medijski. Na kraju krajeva, Rusija očito nema nameru da gazi narod i zato je smešno ovako nešto nazivati genocidom.

Neko iz mase

pre 2 godine

Evropa plaća ceh premišljanja i ucenjivanja nas malih. Mozda je sad pravi trenutak da primi sve potencijalne članice u EU po hitnom postupku. Time bi rešili većinu tinjajućih problema zbog kojih bi glava mogla u budućnosti jako da ih zaboli. Htela je Evropa da glumi mangupa i izigrava silu a sada će platiti svojom ekonomijom. Ovo se završava opadanjem ruske i evropske ekonomije a rastom USA i Kine! Engleska namirisala na vreme i utekla a ostali češite se po glavi.

Xnodeh

pre 2 godine

Нема одступања "ни цента". Само јако Владимире. ?"
(ДЕЛИЈА??, 28. februar 2022 18:07)

Internet ratnik.

CZ99

pre 2 godine

Proće Ruje u Ukrajini kao i Srbi u Hrvatskoj.
(Ivane, 28. februar 2022 11:08)

Misliš, Ukrajinci će izvršiti etničko čišćenje i proterivanje manjinskog Ruskog naroda(žena, dece, starih...) sa svojih prostora iako su oni tu živeli od pamtiveka? Jel to?

Splavar

pre 2 godine

@…Ukrajinska delegacija zahteva povlačenje svih ruskih trupa na pregovorima, uključujuc?i Krim i Donbas - savetnik šefa Predsedničke kancelarije Arestovič…


Znaci da ni ne zele pregovore. Dzabe su i poslali delegaciju, a narod im gine

bob

pre 2 godine

"Odlučili smo da iskoristimo nase mogućnosti da obezbednimo ubojito oružje ukrajinskoj vojsci u vrednosti od 450 miliona evra plus 50 miliona za gorivo, zaštinu opremu. Sve to će biti finasirano kroz Evropski instrument za mir i Međuvladin fond", rekao je Borelj.

hahahaha evropski instrument za mir,znači vrh

mitque

pre 2 godine

Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.

10k

pre 2 godine

Sve ovo je veoma žalosno!
Trpi narod.
Teško je, a ne uporediti1999 sa ovim danas.
amerikanci i rusi glavni svetski kauboji.
Samo me zanima hoće li evropa shvatiti kakvu je grešku napravila prema Srbiji za vreme bombardovanja?

Petar

pre 2 godine

Pregovori ce trajati dok sva ruska vojska ne predje preko granica Ukrajine, okruzi gradove i udje u borbeni raspored. Ukrajina je velika, oklopnoj jedinici koja se krece brzinom bagera, treba vise dana da predje 500 i vise kilometara. Posle rasporedjivanja trupa u borbeni raspored, imajuci u vidu da sada Rusi kontrolisu aerodrome, dovlacenje naoruzanja, municije, goriva, hrane, i sva druga logistika su na strani Rusije. Ukrajina nema vise nikakve sanse vise. Jedino sto treba sada da odluci Ukrajinsko rukovodstvo jeste da se preda kako bi spasili civilno stanovnistvo gradova. Nadam se da nece poci putem da istrajavaju kao Sloba sto je radio, vec ce potpisati mir.

Dinar nikad ne zvoni sam

pre 2 godine

Evo Zelenski pušta bagru iz zatvora da se bori. Svakom Ukrajincu koji odbije oružje preti s deset godina zatvora (ovo selektivni mediji ne prenose), a ne prenose ni zversko divljanje ukrajinskih nacista.

Marko

pre 2 godine

Ukrajinci... pocistice vas do jednoga... nemojte vise.

Zapad vam salje oruzje da ginete protiv Istoka.

Postoji i drugi nacin.

Izmedju ste dve nuklearne sile koja jedna drugoj nista ne odgovaraju.

brzi gonzales

pre 2 godine

Čitam razne vesti ali mi ni dalje ništa nije jasno! Šta je konačni cilj Rusije, hoće li NATO uskočiti, ko je tu u pravu...
(K, 28. februar 2022 12:20)

# Link komentara

sad je cilj izvuć se, a ne izgubit obraz, nekome i glavu

Marko Andric

pre 2 godine

Predsjednik Brazila objasnio.
(M1, 28. februar 2022 08:45) # Link komentara

Jel to onaj koji pali Amazonijsku prašumu?
(Samo pitam, 28. februar 2022 11:16) # Link komentara

To je onaj sto je lepo rekao. vi ste svoje sume odavno popalili pa sad nas cimate da ne palimo nase.

Radašin

pre 2 godine

Rusi deluju kao pravi amateri, prosto sve nekako izgleda kao grlom u jagode.Ili nisu trebali da započinju svu ovu ujdurmu ili (kako kažu da je ovo odbrana Rusije od NATO-a) su trebali da sve reše sa pola miliona vojnika za tri dana bez da stradaju civili.
Ovako sebe uvlače u blato iz kojeg neće lako izaći,još ih ovi pregovatači zavlače. Protiv NATO - a sam razumem Ruse ali stanje na terenu ne.

Rocky 1

pre 2 godine

Vecina osudjuje rusiju i putina...
Covek je lepo objasnio morali su da napadnu ukrajinu zbog bezbednosti svoje zemlje rekao je nemaju izbora jer je to za njih od kljucnog znacaja biti ili ne biti. Cujem komentare rusija je potpisala sporazum o ne nepadanju i teritirijalnoj celovitosti ukrajine a zauzvrat dobila nuklearno oruzje ukrajine.. I to je tacno ali je problem sto nato ne postuje i nije ispostovao ne jedan dogovor o ne sirenju na istok posle 1989 god i raspada sssr i samimi tim doveo rusiju u oakvu situaciju...
Putin lepo rekao spremni smo na svaku situaciju ali ovo je za nas pitanje zivota i smrti.
Ps imaju neke stvari koje mi ne znamo jer se ne iznose u javnost ...

Dragan

pre 2 godine

Ljudi se pitaju zasto Rusi ovo ne zavrse brzo? Uopste nemaju nameru da zavrse brzo nego hoce polako da samelju Ukrajinsku vojsku za primer i to svojom pesadijom a ne tudjom kao Amerikanci. Ovo nije brza akcija i stvari se ne vracaju u “normalu” u Ukrajini u bilo koje skorije vreme. Ne bi me cudilo ni da Rusi prosetaju skroz do zapadnih granica. Zapad nece pomoci Ukrajini nicim kao i nama sto Rusi nisu pomogli ‘99. Prihvatice im izbeglice kojih ce biti jako mnogo i davace kojekakve osude i sankcije a konkretnije nista vise ne mogu da urade protiv Rusa. I Ruska vojska nisu hirurzi kao Amerikanci da sa drugog kraja sveta tomahavcima gadjaju sve i svasta bez da ulaze pesadijom. Ovde ce tek da bude vracanja na fabricko podesavanje Ukrajinske vojske i rukovodstva ako sada ne kapitulira i spase i sebe i civile. U svakom sl steta civila i lepe zemlje, nikad se tamo dobro ziveti nece. Bice Ukrajinaca sada svugde po svetu vise nego u njihovoj zemlji.

pravda za sve evropljane i čitav svijet

pre 2 godine

Prvo priprema, onda i struisanje žrtve, onda provokacije, onda izazovu sukob, onda propaganda i laži, onda izmanipulisan narod daje podršku žrtvi, onda se razotkriju laži, onda objašnjenje tipa “bili smo uvjereni, krivo smo procjenili” (konkretno Irak i hemijsko oružje kojeg nije bilo, obojene revolucije, arapsko proljeće, Sirija, Afganistan). Srušili režime a nisu izgradili ništa bolje, otvorili granice prema Evropi, u Evropi nagrnuli migranti svih boja, vjera i nacija, onda problemi u Evropi, onda korona i gomila dezinformacija, kontrola, pritisaka na vakcinisanje, sad Ukrajina. Prema bivšim komunistićkim drzavama ima mnogo skepse pa ljudi povjeruju u medijske laži, ali nakon svega teško je povjerovati u verzije zapadne istine. Šta je najgore Evropi je u interesu da sarađuje sa Rusijom, i Rusiji je u interesu da sarađuje sa Evropom. Kako se onda desilo ovo šta imamo danas? Kome je to u interesu? Rusi su dali velike žrtve za slobodu Evrope a dans ih sramote zbog nekoliko ratnih žrtava i upoređuju sa najvećim zlom istorije. To je ogavno od strane medija i svih koji prave te uporedbe. Ponižavaju Rusiju i Ruse. Upali su u antirusku histeriju. Umjesto da se pravila saradnja sa Rusijom, da se Ruse ukljućilo u velike projekte, Evropa ima pare, Rusija sad isto ima pare i zlato, ali ima i resurse, pa zar nije logićno da evropske drzave sarađuju? Rusija je evropska zemlja, Rusi su Evropljani. Šta se desilo? Ko je spakovao neprijateljstvo?

ne ocekuj velæike operacije

pre 2 godine

Sam napad Rusije izgleda poprilično konfuzno i neozbiljno, bez nekog posebnog plana i strategije. Recimo napad Azerbejdžana na Nagorno pre dve godine bila je veoma zestoka i ozbiljna akcija. Bez foliranja.
(Aron, 28. februar 2022 07:36)

Cilj Azerbejdzana je bio da teritorijalno zuzme tu oblast.
Cilj Rusa sigurno nije da zauzmu Ukrainu.
Ocigledno im je cilj da uniste snaznije naourzanje Ukraine. Za ljude koji nose puske i automate..manje vise..
Rusi ne zele NATO na svojoj granici i to je cilj rata. NATO ne moze da primi zemlju sa neodredjenim granicama, Rusi ce se zadovoljiti odrzavanjem neodredjenog stanja u delovima istocne Ukraine i pojacanom kontrol.om Crnomorske oblasti.
Sve ostalo je zavrtanje ruke Ukrainskom predstavniku dok ne potpise dogovor.
Ako pocne da razvlaci sa potpisivanjem, verovatno ce Rusi zavrnuti jace..

Žorž

pre 2 godine

Braćo,spašavajte glavu,dogovarajte se kako znate i umijete!Zar ste slijepi kod očiju ,da vam Amerika i Britanija zele međusobno istrebljenje,a kad se ratom i mržnjom iscrpite lako će vas osvojiti..
Što je falilo Ukrajini kao vojno neutralnoj?
Umjesto da pomire zaraćene strane,NATO šalje još oružja.

biber

pre 2 godine

Naravno da neće dati Ukraini da pregovaraju. Cilj svetskih moćnika je da ovo što duže traje, da iscrpe Rusiju, prodaju oružje, obave šta su naumili, a Ukraina je samo kolateralna šteta. Posle će da im daju ogromne kredite za obnovu koje će sami da vraćaju, naravno. Sve je ovo poznato. Gini narode za naše ciljeve. A mi ćemo da vas hrabrimo i teramo u propast. Cilj je samo jedan. Rusija. Mi smo to dobro iskusili. Zato treba da se pravimo mrtvi i ćitimo. Dosta nam je "demokratije".

mlekadzija

pre 2 godine

Зар Зеленски не говори истину? Зар нису Руси убили оне морнаре? Нешто ми позната матрица....као и свима који мало дуже памте.

Slavija

pre 2 godine

Propaganda. Svako priča svoju priču, a veruju mu samo oni, koji ga podržavaju. Mi smo trebali malo brže i više da se distanciramo od svega. Pogotovo zato što smo i sami bili žrtve agresije. Svet će se podeliti na jedne i druge... a nešto mislim da nam nije mesto u društvu sa Iranom, Venecuelom i Severnom Korejom.

Sarkazam

pre 2 godine

Pregovori su ukrajinska farsa da se dobije na vremenu dok zapadna propaganda protiv rusa ne odradi posao i ne stigne im jos oruzja sto ce samo dovesti do vise zrtava na obe steane. Zalisno. Samo da ne pocnu pecurke da nicu po svetu. Onda smo ga svi sasili...

Otorinolaringolog

pre 2 godine

Razumem sve ali zašto su izbacili ruske studente iz eu?
Pa da su pametni te studente da zavrbuju za svoju stvar i vrate posle studija u Rusiju, oni su ih okrenuli protiv sebe.
No comment.

Winkwink

pre 2 godine

1. u Evropi po dokazanim rezervama uranijumskih ruda;
2. mjesto u Evropi i 10. mjesto u svijetu po rezervama rude titanijuma;
2. mjesto u svijetu po istraženim rezervama ruda mangana (2,3 milijarde tona, ili 12% svjetskih rezervi);
2. najveće rezerve željezne rude u svijetu (30 milijardi tona);
2. mjesto u Evropi po rezervama rude žive;
3. mesto u Evropi (13. mesto u svetu) po rezervama gasa iz škriljaca (22 triliona kubnih metara)
4. u svijetu po ukupnoj vrijednosti prirodnih resursa;
7. mjesto u svetu po rezervama uglja (33,9 milijardi tona)
(gotovismo, 28. februar 2022 12:34) # Link komentara

I sve to je sada nezavisi Donbas.

voodoo

pre 2 godine

I kakve veze imaju Ruski studenti sa ovim, koji jos studiraju u Evropi, pokusavaju da pobegnu od Putinovog rezima. Zaista neke mere nalice na nacizam skroz, sad progon svega sto je Rusko sirom sveta? Pa nisu oni odgovorni sto ludaci na vlasti svuda vole da se igraju rata? Da nije Amerike i Rusije kao zemalja Ukrajinci sada ne bi ginuli, ali nije svaki Amer i Rus pojedinacno kriv za to.

tutlo

pre 2 godine

Aron@
U pravu si ali to su ipak bratski narodi,mislim da Putin ide više na psihološke efekekte,jedan u pravcu ukrajinskih vlasti,jedan u pravcu zapada a jedan za domacu upotrebu,mozda mu se to odbije o glavu,jadni vojnici,oni su izlozeni opasnosti,civili mogu u podrume a oni ne,jedna vojna akcija moze da traje tri dana i mora smena a ovi smene nemaju,postoji mogucnost da vojska dezertira redom a onda je Putin kao macka kojoj su osekli kandze,da je Putin poslao vojsku u Donbas drugaciji bi psihoefekt bio ali izgleda mi da je imao loše savetnike,zapadna propaganda melje sve,sad valja spasiti obraz !

Millle

pre 2 godine

Čini mi se da je Putin rešio da ide do kraja. Amerika je u predhodnim godinama krenula aktivno da radi na uništenju Rusije. Putin je sada doveo situaciju na ili - ili. Dakle postoji šansa da opstane, za razliku od stanja pre vojne intervencije.

Vladimir

pre 2 godine

Abramoviča naravno sad brine jer će da izgubi pare, puno para. I eto, njemu žao ljudi. A nije mu bilo žao pljačkati svoj narod kada je pokrao nekadašnje društveno vlasništvo. Dođe mi da plačem koliko mi ga žao.

Gogi

pre 2 godine

Sada ce konacno moja braca Srbi shvatiti da Rusi nisu nikakva vojna supersila i da ih jedna Ukrajina moze poraziti a kamoli par ujedinjenih evropskih zemalja i Amerika.

Rodjeni nemac

pre 2 godine

Uslov primanja u EU je uslov evropskoj uniji a ne rusiji...evropska unija nema šanse da se oko toga dogovori i primi ukrajinu u taj savez kad dobro znamo procedure a posebno stanje ukrajine

Nele

pre 2 godine

"Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.
(mitque, 28. februar 2022 08:01)"
Vrlo je tesko ratovati u urbanim sredinama ako ne zelis da ubijas civile a ocigledno je da Rusi to ne zele. Npr, prolazi tenk ulicom i sa prozora neke zgrade ispale na njega projektil. U normalnim okolnostima, srusis zgradu. Ali kad ne vodis rat protiv naroda onda ti je ta opcija uskracena i nemas odgovora.
Mislim da ce Rusija na sve nacine izbegavati gradsku borbu osima Harkova, Marijupolja i Kijeva jer i ne zele da okupiraju Ukrajnu nego da ih prisile da odustanu od NATO. Sve ostale gradove ce, pretpostavljam, samo blokirati.
Samo, ako se hitno ne potpise neki mir, lako moze da izadje sukob i van Ukrajne. Rusi nece dozvoliti da NATO dostavlja oruzje Ukrajni, vec su najavili da ce vojno odgovoriti na sve takve pokusaje. Sa teritorije Poljeske se organizuju konvoji, ako Rusija odgovori (bombardovanjem) a sve ide u prilog tome da hoce, to je NATO zemlja, lako moze da explodira. Zato su Rusi i podigli borbenu gotovost nuklearnih snaga, i sami ocekuju zestoke sukobe sa NATO.
Druga mogucnost je da cekaju i unistavaju konvoje cim udju u Ukrajnu..

Što se mene tiče kraj je svake priče

pre 2 godine

Čime se vi bavite u komentarima? Kao onaj film kad se u jednom selu podele na dva tabora. Za Ruse ili za USA. A to što su mi prodali ladan burek niko ne komentariše? Mogu da ga podgrejem u mikrotalasnoj ali nije to to.

шиле

pre 2 godine

Нека неко каже Борељу да нас не меша и да нас остави на миру! Доста нам је рата у претходних 30 година..

Knjige u sake

pre 2 godine

Za one kojima nije jasno, Vili Vimer je sve objasnio.

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2022&mm=02&dd=27&nav_category=78&nav_id=2112852

csc

pre 2 godine

Mislim da su Rusi probali sa minimalnim zrtvama da sprovedu ovo. Ne mogu drugacije da razumem bacanje onolikih padobranaca i specijalnih snaga bez podrske. Vecina trupa je cekala, nadajuci se da ce slomiti Ukrajince bez velikih razaranja. Mislim da su pogresili, Ukrajina je to iskoristila da galvanizuje otpor i obezbedi medjunarodnu podrsku. I sad krece najgore…sad ce morati da razaraju jos i vise nego da su odmah nokautirali protivnike. Bojim se da ce biti veoma krvav rat…i da ce to za Rusiju predstavljati pravi poraz cak i ako pobede vojno. Svi ce im polako okretati ledja. Kakva katastrofalna strateska greska… zao mi je Ukrajinaca, trebace ozbiljna pomoc za taj narod. Mislim da je i za Rusiju bolje da se povuce i odustane nego da masakrira citav narod, okupira Ukrajinu…a izgubi sve ostalo.

gotovismo

pre 2 godine

Za one koji pitaju: “Zašto je Ukrajina zanimljiva”?
Evo zašto je Ukrajina zanimljiva🇺🇦
To je druga najveća zemlja u Evropi po površini i ima populaciju od preko 43 miliona ljudi - više od Poljske za oko 6 miliona.

Ukrajina rangirana:

1. u Evropi po dokazanim rezervama uranijumskih ruda;
2. mjesto u Evropi i 10. mjesto u svijetu po rezervama rude titanijuma;
2. mjesto u svijetu po istraženim rezervama ruda mangana (2,3 milijarde tona, ili 12% svjetskih rezervi);
2. najveće rezerve željezne rude u svijetu (30 milijardi tona);
2. mjesto u Evropi po rezervama rude žive;
3. mesto u Evropi (13. mesto u svetu) po rezervama gasa iz škriljaca (22 triliona kubnih metara)
4. u svijetu po ukupnoj vrijednosti prirodnih resursa;
7. mjesto u svetu po rezervama uglja (33,9 milijardi tona)

ford

pre 2 godine

@cz99
Apolitičan sam potpuno,što domace što ino,odrastao 90ih i sve te priče i dogadjaji su mi preseli odavno,jer su moju generaciju naterali da prerano sazri.
Bio sam u vojsci 99te,martovska klasa,par dana pre početka sam otišao bukvalno,silom prilika.
I u odnosu na situaciju imao sam više srece nego pameti,Bogu hvala..
Ne želim nikom na ovoj planeti ništa slično,ko god i odakle god da je,ali na žalost moje želje se nikad nece ostvariti,jer smo jednostavno takva vrsta,zla.
A tebi sam se obratio konkretno jer si tom @ivane samo jednom složenom rečenicom rekao tj. objasnio sve,bez ikakve mržnje,vec prostom činjenicom,istinom.
Svaka čast,pozdrav.

Dario

pre 2 godine

Možemo pričati šta hoćemo al Putin nije odradio šta je htjeo. Završiti operaciju u 2-3 dana te postaviti vlast u Ukrajini po svom. Minimalne ruske žrtve u operaciji. Uplašiti zapadne sile prijetnjama.

bgd

pre 2 godine

1999. mogli smo da izgubmoi sve, ali dostojanstvo nikada. Bomba protiv toga ne postoji, niti će. To je veličina naroda, a ne kolika je teritorija i broj stanovnika. Šta smo mi izdržali... sami... Samo malo više da smo složni u miru i super smo.

Јабучило

pre 2 godine

Ако преговори пропадну а вероватно хоће, почеће велика офанзива на Кијев у уторак. Руси ће их напасти са преко 200 тенкова и неких 20.000 војника. Не верујем да ће им се украјинци одупрети више од 3-4 дана…. После иде Мариопољ и Лавов. Мислим да рат неће трајати дуже од 2-3 недеље.
(mitque, 28. februar 2022 08:01)

Могуће и није без смисла. Али је највећа заблуда веровати да ће се рат брзо завршити. Нажалост, често се одужи мимо планираног. Када се улази у те ствари, треба бити спреман на све

dragan

pre 2 godine

Tuga. Ginu ljudi koji nemaju nikskve veze sa ratom. Drugi počnu, treći podržavaju a ginu normalni ljudi koji yu silom prilikamobilisanu i gurnuti u prve redove. Bilo i ne povratilo se. Već vidjeno. Srbija 1998/99