Četvrtak, 17.02.2022.

07:34

Poznat datum napada na Ukrajinu; Bajden najavio rat? "Spreman sam"; Objavljena mapa

Moskva tvrdi da su ukrajinske snage bezbednosti dva sata granatirale devet naselja na teritorijama samoproglašene Donjecke i Luganske Narodne Republike.

Izvor: B92

Poznat datum napada na Ukrajinu; Bajden najavio rat? "Spreman sam"; Objavljena mapa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

D10S

pre 2 godine

Prosto ne vidim sta bi Rusija dobila ovim? Nije Ukrajina mala. 40 miliona stanovnika. Cak i da je osvoje za 2 sedmice, sta onda? Sta ces sa tim Ukrajincima? Da ne pricam o tome sto bi ih svet za naredne 10 godine iskljucio iz ekonomije itd. Kapiram zasto zveckaju oruzjem i da traze garancije. Ali se nadam da je invazija samo americka propaganda i da ce Putin naci drugi nacin da sacuva obraz.

Magična iskustva putovanja

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A, 17. februar 2022 16:14)

Ne znam kakav bi život bio pod njima, ali jedno sigurno znam: SAD već više od 30 godina imaju neprikosnovenu prevlast u svetu u svim aspektima života planete i jedina su supersila koja se sve pita i u sve petlja.
I kako su tu svoju moć iskoristili za dobrobit čovečanstva? Da li je svet danas sigurnije mesto nego krajem osamdesetih? Da li je društvo pravednije? Da li je ratova manje? Da li su nejednakosti i socijalna raslojavanja manja? Da li je gladnih i bolesnih manje? Da li prosečan čovek u bilo kojem delu sveta danas mirnije spava? Da li zaista živi slobodnije? Zapravo, u samo jednom jedinom delu sveta odgovor na ova pitanja je potvrdan. Samo jednom jedinom, onom u kojem je njihov politički uticaj bio najmanji: Kina.

Mirko_nis

pre 2 godine

Daleko od toga da ljudi podrzavaju komunizam i ja sam protiv , ali cinjenice da su nama oteli teritoriju i smatraju to kao normalnu stvar.Mogli su recimo da pomognu i obuzdaju teroriste na KIM, pa bi se nasa slika prema njima promenila.Mi smo pre socijalizma imali odlicne odnose sa amerima.
(Mir, 17. februar 2022 20:48)

Niko da skapira cilj SAD sa Kosovom od 90tih do 2008 i ostvarenje njihovog cilja, najveca vojna baza na Balkanu i drzanje Balkana u ruci da Ruse obuzdaju na Balkanu jednom za svagda.
Kosovo nije republika niti drzava nego Americka teritorija, tj. okupirana teritorija Srbije.

Dobrivoje

pre 2 godine

Da,za nas bi bilo bolje!
(aaaa, 17. februar 2022 20:54)

Hahahaha :D Aman covece ko god da je svetski policajac nece NAMA biti apsolutno nista bolje. Cim bi Kina ili Rusija postali svetski policajci jaci od SAD isto bi se ponasali kao oni, nista ne bi bili bolji.

Mir

pre 2 godine

Zapadna i istočna Nemačka.
Južna i Severna Koreja.
...Sasvim dovoljno da se izvedu zaključci.
(Zgapoz, 17. februar 2022 17:02)

Upravu si delimicno.
Daleko od toga da ljudi podrzavaju komunizam i ja sam protiv , ali cinjenice da su nama oteli teritoriju i smatraju to kao normalnu stvar.Mogli su recimo da pomognu i obuzdaju teroriste na KIM, pa bi se nasa slika prema njima promenila.Mi smo pre socijalizma imali odlicne odnose sa amerima.

aaaa

pre 2 godine

@ Pod predpostavkom da Kina i rusija budu vodeće sile,umesto sadašneg zapada.Zar neko misli da bi bilo bolje.Samo bi se uloge promenile a ciljevi bi ostali isti.A to je sačuvati svoje vodeće pozicije.
(mile, 17. februar 2022 19:33)

Da,za nas bi bilo bolje!

mile

pre 2 godine

Pod predpostavkom da Kina i rusija budu vodeće sile,umesto sadašneg zapada.Zar neko misli da bi bilo bolje.Samo bi se uloge promenile a ciljevi bi ostali isti.A to je sačuvati svoje vodeće pozicije.

Leka

pre 2 godine

USA je majstor igre. Uspeli su da veliku zemlju, prvog komšiju pretvore u neprijatelja Rusije. Sad će i da ih naoružaju. A USA ima dobre odnose sa velikim komšijama Meksikom i Kanadom.

Sremac

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A, 17. februar 2022 16:14)

Mi Srbi smo imali cast da dobro upoznamo milosrdni zapad. Istu cast su imali Korejanci, Vijetnamci, Iracani, Libijci, Sirijci i da ne nabrajam dalje... Svi smo "odusevljeni" zivotom pid njihovom dominacijom...

Bole

pre 2 godine

Zamislite Srbiju na mestu Ukraine. Srbija se granici sa ruskom federacijom. Dala je bez borbe i ispaljenog metka Vojvodinu jer je to istorijski ruska teritorija, a tamo su i ruske vojne baze ostale jos od vremena Jugoslavije, u kojoj su bile rusija i Srbija. Dalje, red je na Kosovo i Metohiju, gde zivi vecina ruskih drzavljana. Jel treba i Kosmet Srbija da im preda bez borbe ?

Imala bi Srbija velikih problema sa teritorijalnim integritetom da se granici sa ruskom federacijom, bas kao i Gruzija i Ukraina. Ne znate jos sta je ruski medved.
(Za objavljivanje molim moderatora (u ime demokratije!), 17. februar 2022 09:01

Mi u Srbiji znamo za grizlija koji je preplivao okean i mora i dosao do nas. Zinuo i bas nas ogrebao...

Ares

pre 2 godine

Podrška bratskoj Rusiji koja je platila krvavo II Svetski rat! Zavadi, naoružaj i dovedi instruktore rata! To je ono što je već viđeno i doživljeno.

Zgapoz

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A,

Nema šta da se gleda, već postoji socijalni eksperiment, koji traje decenijama.
Zovu se Severna Koreja i istočna Nemačka.
Znamo je kako je živeti pod kinom, a kako je pod Rusijom.

Znači ista nacija, ista religija, ista istorija ista biologija ,isti dnk, ista kultura, isti moral..... jedni su živeli pod kinom i Rusijom , drugi pod Zapadom.

Zapadna i istočna Nemačka.
Južna i Severna Koreja.
...Sasvim dovoljno da se izvedu zaključci.

Ivan

pre 2 godine

Rusi ne govore istinu a ovde se naši ljudi lože i slepo veruju. Separatisti granatiraju po naređenju Moskve, stvarajući pre-text za invaziju. Ili neće biti invazije, ali će kriza da raste kako bi Putin imao bolji pregovarački potencijal.

Mare

pre 2 godine

Pre nego sto otpocnemo istorijsku debatu, kome sta pripada. Zamolio bi ljude koji komentarisu da procitaju ugovor izmedju Ukrajine i Rusije nakon raspada SSSR. Inace u tom dokumentu stoji da je Ukrajina ustupila Sevastopolj Ruskoj crnomorskoj floti na 50 godina, sto znaci da Rusija nije nista nelgitimno ucinila. A kroz istoriju krim je pripadao Ruskoj carevini sve dok Hruscov nije dao na poklon taj deo zemlje Ukrajini... Zaista porediti Kosovo sa Krimom je neuporedivo jer kosovo je bilo i bice sastavni deo ove zemlje. Ne zato sto ja to tako zelim ili bilo ko drugi. Drzava Srbija je medjunarodno priznata zemlja a to znaci valjda da postoji neki dokumenti pravno obavezujuci, a to sto danas je situacija takva kava jeste nikom ne daje za pravo da se odrice dela nase zemlje...

Srba

pre 2 godine

Ovi što podržavaju rusiju su isti ljudi koji podržavaju otimanje Kosova i Metohije od strane albanaca. Ukrajina je pod okupacijom na Krimu i u Donetsku i Lugansku, a ovde ljudi podržavaju okupatore. I posle zašto nam se desila RSK i KiM. Nije sloba kriv....

Cryptografistkinja

pre 2 godine

Rusija pod hitno da otvori školu “Lavrov” i edukuje buduce generacije. Ovaj čovek je vredan više nego pola diplomatskog sveta.

Zoran Dikanov

pre 2 godine

Obdaniste? Sta je sledece? Pijaca? Bolnica? 40 000 zarobljenih ukrajinaca na stadionu u Donjecku? Itd.itd. Zapadna propaganda se istrosila nad Srbima, zar ne mogu da izmisle nesto novo?

Soća

pre 2 godine

Ukrajina napala Lugansk i DOnjetck.

Sad posto su to sad dve nezavisne drzave, onda na poziv Rusije oni mogu da pomognu u odrzanju njihove slobode.
(Analiticar iz banke, 17. februar 2022 09:01)

A ko im je to dao nezavisnost? Mislis, Rusija? Oni su nezavisni tek toliko da ih prizna samo Rusija i niko vise.

medrano

pre 2 godine

Nije fijasko.Takav,nameran medijski pristup i pritisak su doveli do toga da Rusija,jos uvek ne izvsi novu agresiju na nezavisnu drzavu.Uspesna operacija.Bravo,ljudski zivoti su sacuvani.

Analiticar iz banke

pre 2 godine

Ukrajina napala Lugansk i DOnjetck.

Sad posto su to sad dve nezavisne drzave, onda na poziv Rusije oni mogu da pomognu u odrzanju njihove slobode.

Za objavljivanje molim moderatora (u ime demokratije!)

pre 2 godine

Zamislite Srbiju na mestu Ukraine. Srbija se granici sa ruskom federacijom. Dala je bez borbe i ispaljenog metka Vojvodinu jer je to istorijski ruska teritorija, a tamo su i ruske vojne baze ostale jos od vremena Jugoslavije, u kojoj su bile rusija i Srbija. Dalje, red je na Kosovo i Metohiju, gde zivi vecina ruskih drzavljana. Jel treba i Kosmet Srbija da im preda bez borbe ?

Imala bi Srbija velikih problema sa teritorijalnim integritetom da se granici sa ruskom federacijom, bas kao i Gruzija i Ukraina. Ne znate jos sta je ruski medved.

Zver

pre 2 godine

Treba šta više ratova i zla, šta više deliti narode, stvarati nove nacije i države i širiti mržnju, tako da na svetu bude tačno 666 država. Sada ima oko 213 država na svetu, a UN ih priznaje samo 195. Ima tu još puno posla, puno još ratova i cepanja i autokefisanja...Amerika i Rusija na tome rade.

Pretrpljen

pre 2 godine

zao mi ljudi iz luganska i donjecka. putin ih nije prevario jer ih nikada u stvari nije stitio nego ih koristio kao oruzje za ucvrscivanje svoje pozicije u svetu.

Das

pre 2 godine

Bojim se da ovo ne bude povod za napad na Ukrajinu. Slično je i Hitler počeo rat 1939. u Poljskoj, kobajagi oni nas ugrožavaju i napadaju pa imamo razlog i moramo da reagujemo i da se branimo.

bio jednom jedan vuk

pre 2 godine

Tipicno…medijska hajka na Rusiju dok Ameri sve vreme na svaki nacin pokusavaju da isprovociraju reakciju(naoruzavanje, medijski spinovi, sad vec granatiranje..), onda ako se ista desi: “eto, vidite, jel smo vam rekli, Ruski agresori, moramo odbraniti mir…” na sva zvona i onda… isti scenarii se koriste od kad postoje globalni mediji i manipulacijam dolaze do ciljeva..pakao

Zoran Dikanov

pre 2 godine

Obdaniste? Sta je sledece? Pijaca? Bolnica? 40 000 zarobljenih ukrajinaca na stadionu u Donjecku? Itd.itd. Zapadna propaganda se istrosila nad Srbima, zar ne mogu da izmisle nesto novo?

bio jednom jedan vuk

pre 2 godine

Tipicno…medijska hajka na Rusiju dok Ameri sve vreme na svaki nacin pokusavaju da isprovociraju reakciju(naoruzavanje, medijski spinovi, sad vec granatiranje..), onda ako se ista desi: “eto, vidite, jel smo vam rekli, Ruski agresori, moramo odbraniti mir…” na sva zvona i onda… isti scenarii se koriste od kad postoje globalni mediji i manipulacijam dolaze do ciljeva..pakao

Cryptografistkinja

pre 2 godine

Rusija pod hitno da otvori školu “Lavrov” i edukuje buduce generacije. Ovaj čovek je vredan više nego pola diplomatskog sveta.

Mare

pre 2 godine

Pre nego sto otpocnemo istorijsku debatu, kome sta pripada. Zamolio bi ljude koji komentarisu da procitaju ugovor izmedju Ukrajine i Rusije nakon raspada SSSR. Inace u tom dokumentu stoji da je Ukrajina ustupila Sevastopolj Ruskoj crnomorskoj floti na 50 godina, sto znaci da Rusija nije nista nelgitimno ucinila. A kroz istoriju krim je pripadao Ruskoj carevini sve dok Hruscov nije dao na poklon taj deo zemlje Ukrajini... Zaista porediti Kosovo sa Krimom je neuporedivo jer kosovo je bilo i bice sastavni deo ove zemlje. Ne zato sto ja to tako zelim ili bilo ko drugi. Drzava Srbija je medjunarodno priznata zemlja a to znaci valjda da postoji neki dokumenti pravno obavezujuci, a to sto danas je situacija takva kava jeste nikom ne daje za pravo da se odrice dela nase zemlje...

Sremac

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A, 17. februar 2022 16:14)

Mi Srbi smo imali cast da dobro upoznamo milosrdni zapad. Istu cast su imali Korejanci, Vijetnamci, Iracani, Libijci, Sirijci i da ne nabrajam dalje... Svi smo "odusevljeni" zivotom pid njihovom dominacijom...

Za objavljivanje molim moderatora (u ime demokratije!)

pre 2 godine

Zamislite Srbiju na mestu Ukraine. Srbija se granici sa ruskom federacijom. Dala je bez borbe i ispaljenog metka Vojvodinu jer je to istorijski ruska teritorija, a tamo su i ruske vojne baze ostale jos od vremena Jugoslavije, u kojoj su bile rusija i Srbija. Dalje, red je na Kosovo i Metohiju, gde zivi vecina ruskih drzavljana. Jel treba i Kosmet Srbija da im preda bez borbe ?

Imala bi Srbija velikih problema sa teritorijalnim integritetom da se granici sa ruskom federacijom, bas kao i Gruzija i Ukraina. Ne znate jos sta je ruski medved.

Bole

pre 2 godine

Zamislite Srbiju na mestu Ukraine. Srbija se granici sa ruskom federacijom. Dala je bez borbe i ispaljenog metka Vojvodinu jer je to istorijski ruska teritorija, a tamo su i ruske vojne baze ostale jos od vremena Jugoslavije, u kojoj su bile rusija i Srbija. Dalje, red je na Kosovo i Metohiju, gde zivi vecina ruskih drzavljana. Jel treba i Kosmet Srbija da im preda bez borbe ?

Imala bi Srbija velikih problema sa teritorijalnim integritetom da se granici sa ruskom federacijom, bas kao i Gruzija i Ukraina. Ne znate jos sta je ruski medved.
(Za objavljivanje molim moderatora (u ime demokratije!), 17. februar 2022 09:01

Mi u Srbiji znamo za grizlija koji je preplivao okean i mora i dosao do nas. Zinuo i bas nas ogrebao...

Analiticar iz banke

pre 2 godine

Ukrajina napala Lugansk i DOnjetck.

Sad posto su to sad dve nezavisne drzave, onda na poziv Rusije oni mogu da pomognu u odrzanju njihove slobode.

Ares

pre 2 godine

Podrška bratskoj Rusiji koja je platila krvavo II Svetski rat! Zavadi, naoružaj i dovedi instruktore rata! To je ono što je već viđeno i doživljeno.

Mirko_nis

pre 2 godine

Daleko od toga da ljudi podrzavaju komunizam i ja sam protiv , ali cinjenice da su nama oteli teritoriju i smatraju to kao normalnu stvar.Mogli su recimo da pomognu i obuzdaju teroriste na KIM, pa bi se nasa slika prema njima promenila.Mi smo pre socijalizma imali odlicne odnose sa amerima.
(Mir, 17. februar 2022 20:48)

Niko da skapira cilj SAD sa Kosovom od 90tih do 2008 i ostvarenje njihovog cilja, najveca vojna baza na Balkanu i drzanje Balkana u ruci da Ruse obuzdaju na Balkanu jednom za svagda.
Kosovo nije republika niti drzava nego Americka teritorija, tj. okupirana teritorija Srbije.

Zgapoz

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A,

Nema šta da se gleda, već postoji socijalni eksperiment, koji traje decenijama.
Zovu se Severna Koreja i istočna Nemačka.
Znamo je kako je živeti pod kinom, a kako je pod Rusijom.

Znači ista nacija, ista religija, ista istorija ista biologija ,isti dnk, ista kultura, isti moral..... jedni su živeli pod kinom i Rusijom , drugi pod Zapadom.

Zapadna i istočna Nemačka.
Južna i Severna Koreja.
...Sasvim dovoljno da se izvedu zaključci.

Pretrpljen

pre 2 godine

zao mi ljudi iz luganska i donjecka. putin ih nije prevario jer ih nikada u stvari nije stitio nego ih koristio kao oruzje za ucvrscivanje svoje pozicije u svetu.

Das

pre 2 godine

Bojim se da ovo ne bude povod za napad na Ukrajinu. Slično je i Hitler počeo rat 1939. u Poljskoj, kobajagi oni nas ugrožavaju i napadaju pa imamo razlog i moramo da reagujemo i da se branimo.

Srba

pre 2 godine

Ovi što podržavaju rusiju su isti ljudi koji podržavaju otimanje Kosova i Metohije od strane albanaca. Ukrajina je pod okupacijom na Krimu i u Donetsku i Lugansku, a ovde ljudi podržavaju okupatore. I posle zašto nam se desila RSK i KiM. Nije sloba kriv....

Leka

pre 2 godine

USA je majstor igre. Uspeli su da veliku zemlju, prvog komšiju pretvore u neprijatelja Rusije. Sad će i da ih naoružaju. A USA ima dobre odnose sa velikim komšijama Meksikom i Kanadom.

Soća

pre 2 godine

Ukrajina napala Lugansk i DOnjetck.

Sad posto su to sad dve nezavisne drzave, onda na poziv Rusije oni mogu da pomognu u odrzanju njihove slobode.
(Analiticar iz banke, 17. februar 2022 09:01)

A ko im je to dao nezavisnost? Mislis, Rusija? Oni su nezavisni tek toliko da ih prizna samo Rusija i niko vise.

Dobrivoje

pre 2 godine

Da,za nas bi bilo bolje!
(aaaa, 17. februar 2022 20:54)

Hahahaha :D Aman covece ko god da je svetski policajac nece NAMA biti apsolutno nista bolje. Cim bi Kina ili Rusija postali svetski policajci jaci od SAD isto bi se ponasali kao oni, nista ne bi bili bolji.

Ivan

pre 2 godine

Rusi ne govore istinu a ovde se naši ljudi lože i slepo veruju. Separatisti granatiraju po naređenju Moskve, stvarajući pre-text za invaziju. Ili neće biti invazije, ali će kriza da raste kako bi Putin imao bolji pregovarački potencijal.

Zver

pre 2 godine

Treba šta više ratova i zla, šta više deliti narode, stvarati nove nacije i države i širiti mržnju, tako da na svetu bude tačno 666 država. Sada ima oko 213 država na svetu, a UN ih priznaje samo 195. Ima tu još puno posla, puno još ratova i cepanja i autokefisanja...Amerika i Rusija na tome rade.

aaaa

pre 2 godine

@ Pod predpostavkom da Kina i rusija budu vodeće sile,umesto sadašneg zapada.Zar neko misli da bi bilo bolje.Samo bi se uloge promenile a ciljevi bi ostali isti.A to je sačuvati svoje vodeće pozicije.
(mile, 17. februar 2022 19:33)

Da,za nas bi bilo bolje!

Mir

pre 2 godine

Zapadna i istočna Nemačka.
Južna i Severna Koreja.
...Sasvim dovoljno da se izvedu zaključci.
(Zgapoz, 17. februar 2022 17:02)

Upravu si delimicno.
Daleko od toga da ljudi podrzavaju komunizam i ja sam protiv , ali cinjenice da su nama oteli teritoriju i smatraju to kao normalnu stvar.Mogli su recimo da pomognu i obuzdaju teroriste na KIM, pa bi se nasa slika prema njima promenila.Mi smo pre socijalizma imali odlicne odnose sa amerima.

medrano

pre 2 godine

Nije fijasko.Takav,nameran medijski pristup i pritisak su doveli do toga da Rusija,jos uvek ne izvsi novu agresiju na nezavisnu drzavu.Uspesna operacija.Bravo,ljudski zivoti su sacuvani.

Magična iskustva putovanja

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A, 17. februar 2022 16:14)

Ne znam kakav bi život bio pod njima, ali jedno sigurno znam: SAD već više od 30 godina imaju neprikosnovenu prevlast u svetu u svim aspektima života planete i jedina su supersila koja se sve pita i u sve petlja.
I kako su tu svoju moć iskoristili za dobrobit čovečanstva? Da li je svet danas sigurnije mesto nego krajem osamdesetih? Da li je društvo pravednije? Da li je ratova manje? Da li su nejednakosti i socijalna raslojavanja manja? Da li je gladnih i bolesnih manje? Da li prosečan čovek u bilo kojem delu sveta danas mirnije spava? Da li zaista živi slobodnije? Zapravo, u samo jednom jedinom delu sveta odgovor na ova pitanja je potvrdan. Samo jednom jedinom, onom u kojem je njihov politički uticaj bio najmanji: Kina.

mile

pre 2 godine

Pod predpostavkom da Kina i rusija budu vodeće sile,umesto sadašneg zapada.Zar neko misli da bi bilo bolje.Samo bi se uloge promenile a ciljevi bi ostali isti.A to je sačuvati svoje vodeće pozicije.

D10S

pre 2 godine

Prosto ne vidim sta bi Rusija dobila ovim? Nije Ukrajina mala. 40 miliona stanovnika. Cak i da je osvoje za 2 sedmice, sta onda? Sta ces sa tim Ukrajincima? Da ne pricam o tome sto bi ih svet za naredne 10 godine iskljucio iz ekonomije itd. Kapiram zasto zveckaju oruzjem i da traze garancije. Ali se nadam da je invazija samo americka propaganda i da ce Putin naci drugi nacin da sacuva obraz.

Za objavljivanje molim moderatora (u ime demokratije!)

pre 2 godine

Zamislite Srbiju na mestu Ukraine. Srbija se granici sa ruskom federacijom. Dala je bez borbe i ispaljenog metka Vojvodinu jer je to istorijski ruska teritorija, a tamo su i ruske vojne baze ostale jos od vremena Jugoslavije, u kojoj su bile rusija i Srbija. Dalje, red je na Kosovo i Metohiju, gde zivi vecina ruskih drzavljana. Jel treba i Kosmet Srbija da im preda bez borbe ?

Imala bi Srbija velikih problema sa teritorijalnim integritetom da se granici sa ruskom federacijom, bas kao i Gruzija i Ukraina. Ne znate jos sta je ruski medved.

Srba

pre 2 godine

Ovi što podržavaju rusiju su isti ljudi koji podržavaju otimanje Kosova i Metohije od strane albanaca. Ukrajina je pod okupacijom na Krimu i u Donetsku i Lugansku, a ovde ljudi podržavaju okupatore. I posle zašto nam se desila RSK i KiM. Nije sloba kriv....

medrano

pre 2 godine

Nije fijasko.Takav,nameran medijski pristup i pritisak su doveli do toga da Rusija,jos uvek ne izvsi novu agresiju na nezavisnu drzavu.Uspesna operacija.Bravo,ljudski zivoti su sacuvani.

Pretrpljen

pre 2 godine

zao mi ljudi iz luganska i donjecka. putin ih nije prevario jer ih nikada u stvari nije stitio nego ih koristio kao oruzje za ucvrscivanje svoje pozicije u svetu.

Ivan

pre 2 godine

Rusi ne govore istinu a ovde se naši ljudi lože i slepo veruju. Separatisti granatiraju po naređenju Moskve, stvarajući pre-text za invaziju. Ili neće biti invazije, ali će kriza da raste kako bi Putin imao bolji pregovarački potencijal.

Das

pre 2 godine

Bojim se da ovo ne bude povod za napad na Ukrajinu. Slično je i Hitler počeo rat 1939. u Poljskoj, kobajagi oni nas ugrožavaju i napadaju pa imamo razlog i moramo da reagujemo i da se branimo.

Soća

pre 2 godine

Ukrajina napala Lugansk i DOnjetck.

Sad posto su to sad dve nezavisne drzave, onda na poziv Rusije oni mogu da pomognu u odrzanju njihove slobode.
(Analiticar iz banke, 17. februar 2022 09:01)

A ko im je to dao nezavisnost? Mislis, Rusija? Oni su nezavisni tek toliko da ih prizna samo Rusija i niko vise.

Zver

pre 2 godine

Treba šta više ratova i zla, šta više deliti narode, stvarati nove nacije i države i širiti mržnju, tako da na svetu bude tačno 666 država. Sada ima oko 213 država na svetu, a UN ih priznaje samo 195. Ima tu još puno posla, puno još ratova i cepanja i autokefisanja...Amerika i Rusija na tome rade.

Zgapoz

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A,

Nema šta da se gleda, već postoji socijalni eksperiment, koji traje decenijama.
Zovu se Severna Koreja i istočna Nemačka.
Znamo je kako je živeti pod kinom, a kako je pod Rusijom.

Znači ista nacija, ista religija, ista istorija ista biologija ,isti dnk, ista kultura, isti moral..... jedni su živeli pod kinom i Rusijom , drugi pod Zapadom.

Zapadna i istočna Nemačka.
Južna i Severna Koreja.
...Sasvim dovoljno da se izvedu zaključci.

Zoran Dikanov

pre 2 godine

Obdaniste? Sta je sledece? Pijaca? Bolnica? 40 000 zarobljenih ukrajinaca na stadionu u Donjecku? Itd.itd. Zapadna propaganda se istrosila nad Srbima, zar ne mogu da izmisle nesto novo?

Analiticar iz banke

pre 2 godine

Ukrajina napala Lugansk i DOnjetck.

Sad posto su to sad dve nezavisne drzave, onda na poziv Rusije oni mogu da pomognu u odrzanju njihove slobode.

mile

pre 2 godine

Pod predpostavkom da Kina i rusija budu vodeće sile,umesto sadašneg zapada.Zar neko misli da bi bilo bolje.Samo bi se uloge promenile a ciljevi bi ostali isti.A to je sačuvati svoje vodeće pozicije.

Mare

pre 2 godine

Pre nego sto otpocnemo istorijsku debatu, kome sta pripada. Zamolio bi ljude koji komentarisu da procitaju ugovor izmedju Ukrajine i Rusije nakon raspada SSSR. Inace u tom dokumentu stoji da je Ukrajina ustupila Sevastopolj Ruskoj crnomorskoj floti na 50 godina, sto znaci da Rusija nije nista nelgitimno ucinila. A kroz istoriju krim je pripadao Ruskoj carevini sve dok Hruscov nije dao na poklon taj deo zemlje Ukrajini... Zaista porediti Kosovo sa Krimom je neuporedivo jer kosovo je bilo i bice sastavni deo ove zemlje. Ne zato sto ja to tako zelim ili bilo ko drugi. Drzava Srbija je medjunarodno priznata zemlja a to znaci valjda da postoji neki dokumenti pravno obavezujuci, a to sto danas je situacija takva kava jeste nikom ne daje za pravo da se odrice dela nase zemlje...

bio jednom jedan vuk

pre 2 godine

Tipicno…medijska hajka na Rusiju dok Ameri sve vreme na svaki nacin pokusavaju da isprovociraju reakciju(naoruzavanje, medijski spinovi, sad vec granatiranje..), onda ako se ista desi: “eto, vidite, jel smo vam rekli, Ruski agresori, moramo odbraniti mir…” na sva zvona i onda… isti scenarii se koriste od kad postoje globalni mediji i manipulacijam dolaze do ciljeva..pakao

Cryptografistkinja

pre 2 godine

Rusija pod hitno da otvori školu “Lavrov” i edukuje buduce generacije. Ovaj čovek je vredan više nego pola diplomatskog sveta.

Dobrivoje

pre 2 godine

Da,za nas bi bilo bolje!
(aaaa, 17. februar 2022 20:54)

Hahahaha :D Aman covece ko god da je svetski policajac nece NAMA biti apsolutno nista bolje. Cim bi Kina ili Rusija postali svetski policajci jaci od SAD isto bi se ponasali kao oni, nista ne bi bili bolji.

Sremac

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A, 17. februar 2022 16:14)

Mi Srbi smo imali cast da dobro upoznamo milosrdni zapad. Istu cast su imali Korejanci, Vijetnamci, Iracani, Libijci, Sirijci i da ne nabrajam dalje... Svi smo "odusevljeni" zivotom pid njihovom dominacijom...

aaaa

pre 2 godine

@ Pod predpostavkom da Kina i rusija budu vodeće sile,umesto sadašneg zapada.Zar neko misli da bi bilo bolje.Samo bi se uloge promenile a ciljevi bi ostali isti.A to je sačuvati svoje vodeće pozicije.
(mile, 17. februar 2022 19:33)

Da,za nas bi bilo bolje!

Ares

pre 2 godine

Podrška bratskoj Rusiji koja je platila krvavo II Svetski rat! Zavadi, naoružaj i dovedi instruktore rata! To je ono što je već viđeno i doživljeno.

Leka

pre 2 godine

USA je majstor igre. Uspeli su da veliku zemlju, prvog komšiju pretvore u neprijatelja Rusije. Sad će i da ih naoružaju. A USA ima dobre odnose sa velikim komšijama Meksikom i Kanadom.

Bole

pre 2 godine

Zamislite Srbiju na mestu Ukraine. Srbija se granici sa ruskom federacijom. Dala je bez borbe i ispaljenog metka Vojvodinu jer je to istorijski ruska teritorija, a tamo su i ruske vojne baze ostale jos od vremena Jugoslavije, u kojoj su bile rusija i Srbija. Dalje, red je na Kosovo i Metohiju, gde zivi vecina ruskih drzavljana. Jel treba i Kosmet Srbija da im preda bez borbe ?

Imala bi Srbija velikih problema sa teritorijalnim integritetom da se granici sa ruskom federacijom, bas kao i Gruzija i Ukraina. Ne znate jos sta je ruski medved.
(Za objavljivanje molim moderatora (u ime demokratije!), 17. februar 2022 09:01

Mi u Srbiji znamo za grizlija koji je preplivao okean i mora i dosao do nas. Zinuo i bas nas ogrebao...

Mirko_nis

pre 2 godine

Daleko od toga da ljudi podrzavaju komunizam i ja sam protiv , ali cinjenice da su nama oteli teritoriju i smatraju to kao normalnu stvar.Mogli su recimo da pomognu i obuzdaju teroriste na KIM, pa bi se nasa slika prema njima promenila.Mi smo pre socijalizma imali odlicne odnose sa amerima.
(Mir, 17. februar 2022 20:48)

Niko da skapira cilj SAD sa Kosovom od 90tih do 2008 i ostvarenje njihovog cilja, najveca vojna baza na Balkanu i drzanje Balkana u ruci da Ruse obuzdaju na Balkanu jednom za svagda.
Kosovo nije republika niti drzava nego Americka teritorija, tj. okupirana teritorija Srbije.

Magična iskustva putovanja

pre 2 godine

Treba Rusija i Kina svetom da dominiraju pa da vidite sta je zivot pod njima ako ako polako samo
(A, 17. februar 2022 16:14)

Ne znam kakav bi život bio pod njima, ali jedno sigurno znam: SAD već više od 30 godina imaju neprikosnovenu prevlast u svetu u svim aspektima života planete i jedina su supersila koja se sve pita i u sve petlja.
I kako su tu svoju moć iskoristili za dobrobit čovečanstva? Da li je svet danas sigurnije mesto nego krajem osamdesetih? Da li je društvo pravednije? Da li je ratova manje? Da li su nejednakosti i socijalna raslojavanja manja? Da li je gladnih i bolesnih manje? Da li prosečan čovek u bilo kojem delu sveta danas mirnije spava? Da li zaista živi slobodnije? Zapravo, u samo jednom jedinom delu sveta odgovor na ova pitanja je potvrdan. Samo jednom jedinom, onom u kojem je njihov politički uticaj bio najmanji: Kina.

Mir

pre 2 godine

Zapadna i istočna Nemačka.
Južna i Severna Koreja.
...Sasvim dovoljno da se izvedu zaključci.
(Zgapoz, 17. februar 2022 17:02)

Upravu si delimicno.
Daleko od toga da ljudi podrzavaju komunizam i ja sam protiv , ali cinjenice da su nama oteli teritoriju i smatraju to kao normalnu stvar.Mogli su recimo da pomognu i obuzdaju teroriste na KIM, pa bi se nasa slika prema njima promenila.Mi smo pre socijalizma imali odlicne odnose sa amerima.

D10S

pre 2 godine

Prosto ne vidim sta bi Rusija dobila ovim? Nije Ukrajina mala. 40 miliona stanovnika. Cak i da je osvoje za 2 sedmice, sta onda? Sta ces sa tim Ukrajincima? Da ne pricam o tome sto bi ih svet za naredne 10 godine iskljucio iz ekonomije itd. Kapiram zasto zveckaju oruzjem i da traze garancije. Ali se nadam da je invazija samo americka propaganda i da ce Putin naci drugi nacin da sacuva obraz.