Aktuelno

Utorak, 04.01.2022.

14:17

Tetovaže u boji nisu zabranjene u Evropskoj uniji

Izvor: tportal.hr

Tetovaže u boji nisu zabranjene u Evropskoj uniji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Moj drugar vrlo uspešan doktor svojevremeno zveknuo prelepu tetovažu od 4-5 hiljada evra da proslavi što je prošao specijalizaciju.

Tetovaže su takođe veoma korisne jer (barem na plaži) možeš da prepoznaš idiota pre nego što progovori kad vidiš razne Draže, krstače i slične gluposti po njemu.

Spyderco

pre 2 godine

Lično, ne volim tetovaže pošto sam stara garda, i u moje vreme su se tetovirale samo barabe i poneki pajser koji je na ruci imao istetovirano „JNA 79“. Danas je to postalo masovna moda, i što se mene tiče, neka crtaju po sebi šta hoće. Ovde se međutim radi o nečem drugom; ako ste pažljivo pročitali tekst, radi se o zabrani 4000 komponenata za boje. Skoro sve boje, uključujući i one prirodne, su mutagene i potencijalno kancerogene. Ljudi lepo kažu da nije rađena nijedna studija koja je pokazala korelaciju pojave kancera ili nekog drugog oboljenja sa tetovažama, pošto se radi o unosu nekoliko miligrama boje pod kožu, jednom u nekoliko godina. Ali, birokratski EU Levijatan mora nešto da radi da bi opravdao svoje postojanje. Šta je sledeće? Nema farbanja kose ni jaja za Uskrs? U Italiji su pre nekih 10-tak godina hteli da, prema EU direktivi, zabrane pravljenje testa za picu rukama (kao, nije higijenski), iako pica posle toga ide u peć na drva, na temperaturu od 450 C koja apsolutno steriliše sve živo; naravno, italijani su ih oduvali. Takođe, išla je ideja i da voće i povrće mora da bude tačno definisanih dimenzija i oblika, a problem su bili krastavci. E sad, zamislite EU pijačni Gestapo kako ide od tezge do tezge i procenjuje robu: ovaj krastavac je ispravan, a ovaj je, da izvinete, kriv, pa ne može, nije u skladu sa standardima.

Flash

pre 2 godine

Neznam. Kako ko. Ali kad vidi tetoviranu zgodnu ženu mmmmmmm. I pri tom ne mislim rogove na zadnjici , nego one prave tetovaže.

Leon

pre 2 godine

Inženjer, 44 godine, oženjen, dva klinca. Istetovirao se prošle godine, cela desna nadlaktica. Sam sam je nacrtao a meštar preneo na kožu. Došlo mi. Zapravo, hteo sam da ohrabrim suprugu koja ima 42 godine i boji se komentara svojih roditelja.
Nije mi žao, nije me briga šta drugi misle, i verujem da mi sa 70 godina nece biti bitno kako tattoo izgleda već da li mi je prostata ok. Živeli vi meni 100 godina u zdravlju i veselju, bili istetovirani ili ne !
(Uskok, 5. januar 2022 16:50)
Klasičan kompleksaš. Uvek ćete od kompleksaša čuti "nije me briga šta drugi misle", dok ih ustvari samo to i zanima. Ljudi koje zaista nije briga šta ko misli nemaju ni potrebu da to naglašavaju.
Potreba da se "oslikaš" i to na vidnim mestima, jasno govori da ti je bitno šta ko misli.

Brusli, cale od Maradonu

pre 2 godine

Oduvek sum zeleo da se istetovirim cim postanem punoletan I se osamostalim, pa sum tako sa 15 godine iztetovirijo na jedno rame Majku od Boga sto place a na drugo Dva konja sa krilama sto se dzilitau. To ima duboku zamisao I slozeno znacenje da se vidi da ockacem od drugih skupljaca sekundarni sirovina.

ahahaha

pre 2 godine

Bože ljudi koliko ste vi zatucani, u potpunom sam šoku. Nisam istetoviran, ne volim tetovaže, ne dopadaju mi se ali da dajem dijagnoze ljudima na osnovu toga je van svake pameti. Nema nama pomoći očigledno. Da ste putovali malo videli biste svašta po svetu - policajca u Amsterdamu sa išaranim licem (a to je baš ekstremno). Mi i dalje za metalce mislimo da su satanisti, šta reći

Uskok

pre 2 godine

Inženjer, 44 godine, oženjen, dva klinca. Istetovirao se prošle godine, cela desna nadlaktica. Sam sam je nacrtao a meštar preneo na kožu. Došlo mi. Zapravo, hteo sam da ohrabrim suprugu koja ima 42 godine i boji se komentara svojih roditelja.
Nije mi žao, nije me briga šta drugi misle, i verujem da mi sa 70 godina nece biti bitno kako tattoo izgleda već da li mi je prostata ok. Živeli vi meni 100 godina u zdravlju i veselju, bili istetovirani ili ne !

Maraja

pre 2 godine

Ja drugačije gledam na tetovaže, meni to govori da su strpljivi ljudi. Da vidim histerike iz komentara da sede mirno tri sata dok im igla probada kožu.

Zovi

pre 2 godine

Ćeif nikad nije bio skup.
Cijena izražena u novcu ili zdravlju svejedno. Kome je stalo doći će u Otvoreni Balkan gdje EU pravila nisu još stigla

Vladan R

pre 2 godine

@ dzambaleroiso

Tvoj komentar u dobroj meri ukazuje na mentalitet osoba koje se tetoviraju. Lece komplekse i kao sad su oni neke face, maco tipovi, jer su se tetovirali, i ako se vise tetoviraju, tim su veci frajeri. Kome je to lepo, lepo mu je, super za njih, meni to nije i svakako se necu tetovirati, zato da po misljenju nazovi faca, ne bih bio sonja. Moze da bude lepa neka sitna tetovaza, npr kod devojaka, na clanku noge dnu ledja itd. Ali staviti nesto preko celih grudi, obojiti celu ruku, ledja itd, meni nikad nece biti lepo.

Majmun vidi majmun radi

pre 2 godine

Ko se tetovirao zbog sebe zato sto mu to nesto znaci je sasvim ok. Oni sto se tetoviraju da bi delovali opasno i slikali se za drustvene mreze, totalni idioti.

eh

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Nisi ti video ništa od toga, nisi ni prošao blizu njih. Moj brat je pilot. Istetovirao je u 50-oj godini ime svog preminulog sina. To je neki njegov način da mu oda poštu.
E sad se vrati ispod kamena odakle si izmilio zatucani mali čoveče.

bolje mamu nego tatoo

pre 2 godine

Naravno da ima veze sa nivoom obrazovanja i okruženja, ali ima izuzetaka, kao i svuda.

Ako napravite uzorak od 1000 vrhunskih hirurga, videcete da ih je tetovirano manje od 2%

Ako sa druge strane uzmete uzorak od 1000 profesionalnih fudbalera, tetovirano ce ih biti najmanje 80%.

Ljudi koji se danas tetoviraju rade to da bi bili u trendu. Da ih smestite 50 godina u proslost i da im date opciju da mogu da se tetoviraju, pitanje je da li bi to stvarno uradili.

4k4.Dex

pre 2 godine

Tetovaže preko cele jedne ruke ili slične pomodarske gluposti i samo kompleksi u 90% slučajeva i to se vidi i po drugim stvarima, uglavnim su to nabucani likovi koji svoje komplekse ispoljavaju na mnogo mnogo načina i njih čitaš kao knjigu. Neki se tetoviraju bez ikakvog smisla i to su uglavnom neshvaćeni likovi koji ne znaju ni šta hoće u životu pa se šaraju da bi bili "posebni" ustvari ti ih je nekako uvek žao na kraju. Neki ljudi doduše imaju fetiše istetoviranog tela i to je OK, sttvarni imaju svoj fazon i dosta su normalni a neki opet urade poneku tetovažu koja im stvarno znači. I naravno da treba kontrolisati boje koje se koriste.

La la iz Banata

pre 2 godine

netreba studija... za dokas ludosti... sretneš dve tri osobe istetovitsne, kad orogovore 10 reči vidiš da nisu baš u vinklu...
pametnom dovoljno, a budalama nevredi...
bre
(drug sa fakulteta, 05. januar 2022 11:05)

Meni je jasno na osnovu ovih tvojih nekoliko napisanih reči ko si i šta si, i na kojoj megableji si obrazovan.

Radovan

pre 2 godine

Joj vidi zadrtih Srba sto vilene oko neceg tako nebitnog kao tetovaza. Srecom pa zivim u Evropi, i imala sam priliku da putujem. Ove nikogaaaa nije briga za necije tetovaze, prisinge, garderobu, cipele, frizuru ili sta god...samo Srbe zanima to...
(ja, 5. januar 2022 09:37)


Pre svega, trebalo je bolje da ucite geografiju, onda biste znali da se Srbija nalazi u Evropi, po tome se ne razlikujete ni od jednog stanovnika Srbije.

Drugo, ljudi ovde iznose svoje misljenje o tetovazama, i potpuno je legitimno da se to nekome ne svidja. U cemu je problem?

Zapravo je Vas stav zadrt. Jer, podrazumeva da zbog toga sto je nesto prihvatljivo "u Evropi", to mora svima da se dopada i ne sme da se kritikuje.
To je "palanacki mentalitet". Ili, narodski receno, "videla zaba da se konj potkiva, pa i ona podigla nogu".

U Evropi je, do pre nekoliko decenija, tetoviranje sluzilo uglavnom za obelezavanje stoke i, ponegde, robijasa.
Mimo toga, bilo je popularno iskljucivo u kriminalnom miljeu kao znak medjusobnog raspoznavanja i rangiranja.

Mornari se jesu "oduvek" tetovirali, ali je to imalo prakticnu primenu - da se, u slucaju neke nesrece na moru, pronadjena tela mogu identifikovati.
U Aziji, Africi, kao i u obe Amerike, tetovaze su oduvek direktno bile vezane za verske obrede i kulturne obicaje, tako je tetoviranje i nastalo.

Na kraju, ko voli nek' izvoli, ali nemojte nas ubedjivati da je tetovaza neki izraz kreativnosti ili kulture, jer nije.

Iggy

pre 2 godine

Nisam ljubitelj tetovaza ali ne razumem kako su gej brakovi uredu a ovo nije. Ko uopste se bavi izmisljanjem takvih zakona i zabrana. Kako ih nije sramota da se stalno pozivaju na demokratiju a biju gradjane na demonstracijama i to je uredu. Moramo da uvezemo pendreke iz EU oni su demokratski ?

moralna faluicna gromada

pre 2 godine

(Milos, 5. januar 2022 09:18) # Link komentara
Inace vi ste svi sa komentara totalno zanimljivi, klonirani nesrecnih ljudi koji su u nesrecnim brakovima i svaki dan im je isti jer prezivljavaju sa platama od 300 evra. Ne citaju se knjige samo se konzumira televizija i dani odlaze u kladionici.

Ka tome treba svi da stremimo.

Djole

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..
(dzambaleroiso, 05. januar 2022 11:37)

Iako nisam tetoviran i nikada mi nije palo na pamet da se saram, potpuno podrzavam ovaj i slicne komentare. Koga boli paja da li se neko isarao ili nije, da li farba kosu u roze, plavo, ima dredove, brije glavu, pusta bradu, stavlja pirsing u jezik, pupak, bradavice, uklanja dlake sa grudi-muskarci ili medjunozja-zene. Sve dok se ne preteruje i postane patologija tipa rogovi ispod koze, rasecen jezik na pola, pirsinzi po celom telu, pvc svuda.... Zanima me kako tacno neka riba koja ima delfina na lopatici ili kineska slova na podlaktici ili duz kicme ili decko koji ima neki natpis iznad lakta ugrozava ove koji se zgrazavaju? Toliko uzasnih stvari na svetu a vama bas tetovaze smetaju. Liv end let liv.

tko sam ja?

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Poznajem jednog pilota, četvoricu liječnika i jednog odvjetnika koji su išarani. Ako Vam je to kriterij onda ne znam što da Vam kažem. Meni bi bilo bitnije da me taj pilot ne bombardira, kirurg uspješno operira, odvjetnik obrani itd. Površna su Vam razmišljanja.

Open Balkan proud member

pre 2 godine

Meni samo nije jasno kakve mi veze imamo sa EU i zasto primenjujemo pravila organizacije ciji clan nismo i nikada necemo biti. Mi smo u savezu sa Albanijom i Severnom Makedonijom.

pljuc

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Ahaha pa gde zivis ti??? Ovde gde ja zivim je to sasvim normalna stvar. Ne kazem da se meni to svidja nego da to nije nikakav pokazitelj… kad vec pomenu doktora, pre par nedelja odem na neku kontrolu, dr sav isaran…

Dzontra

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..
(dzambaleroiso, 05. januar 2022 11:37)

Evo imam jednu kod kuće tetoviranu. Super i sexy je to bilo dok je bila devojka. Sad posle tri porođaja dođe joj sama da oguli kožu sa sebe.

Shelby

pre 2 godine

Evo ove noge na slici, zamalo da povratim kad sam ih video. Fuj bre, odvratno. Po jednoj strani zabranio bih tetoviranje generalno, a po drugoj strani pustio bih marvu da se i dalje tetovira sa ovim kancerogenim bojama. Ne bi tu nista dir'o i menj'o.

EU gradjanin

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.
(djuro, 5. januar 2022 09:19)

Shvatas li ti da tupsonima nije bitno da li je nesto kancerogeno ili ne, i da EU mora da reaguje? Inace ce od zdravo sposobnih ljudi koji privredjuju i sebi i drzavi imati gomilu bolesnika koji postaju teret drustva. Tako izgleda drzava koja funkcionise. Nas je problem sto nismo navikli na funkcionalnu drzavu.

Robert

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 5. januar 2022 08:16)

Eto kakav je top komentar. Ljudi koji masovno podržavaju ovakvo mišljenje, a onda na susednoj vesti, o neverovatnoj mami pokrivenoj tetovažama, koja sa svojim invaliditetnim sinom putuje svetom, svi se dive neverovatnoj ženi. Odjednom se zavukli u mišje rupe autori ovakvih komentara i oni koji podržali takav stav o tetoviranim ljudima. Ima li knedle u grlu i osećaja da grešite?

Nebojša

pre 2 godine

Meni ne smetaju tetovaže same po sebi ali ne volim baš da ih vidim na ženi ajde neka diskretna to i ne mora da bude loše ali pojedine baš pretvaraju i to meni ne izgleda ni malo lepo pogotovo ukoliko je u boji em ružno em bacanje para.

Bradonja

pre 2 godine

Da li ste vi ljudi normalni sa ogorčenošću u komentarima? Gde mi to živimo?
Ja sam istetoviran po celom telu, obrazovan sam, imam lepu porodicu, prijatelje, normalan posao, lepo zaradjujem, svoju kuću auto.. I nisam ni kompleksaš ni zaostao.
Svoje tetovaže nisam radio zbog drugih nego zbog sebe.
Zabraniti javno pokazivanje tetovaža?!
Zašto, šta vas tu vredja? Ne svidja vam se? Verujem da je 90% komentariše iz maminog podruma sa stomačinama do zuba, ni to nije lepo videti. Hoćemo onda i debelima da zabranimo da to javno pokazuju? Ili svakom ko nema sve zube da se smeje, nije lepo za videti? Da li ste vi ljudi toliko nezadovoljni sobom da vas fizički izgled druge osobe vredja?
(Batica, 5. januar 2022 10:28)

Bravo batice!!!


Tetoviranje je za kriminalce, to je ispod svakog ljudskog dostojanstva biti obeležen!
(Filip, 5. januar 2022 10:42)

Kolika razlika u odnosu na prethodni komentar. Filipe, istraži malo o tetovažama, nekada su nas spasavale od poturčivanja, pre toga nekih drugih okupatora... I ti se možda baš zahvaljujući nekoj tetovaži na nečijoj ruci - danas zoveš Filip. Razmisli

1001 košmar

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.
(djuro, 5. januar 2022 09:19)

Jesi ti tetovirao glavu pa ne razumeš? EU je zabranila neke boje jer su kancerogene! Razumeš: otrovne, stetne, ubijaju!
Ali mi volimo mleko sa aflatoksinom i zagađen vazduh, neće nama EU da štiti zdravlje…

MR

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Sreo si Isusa? Gde je?
(Brutus, 5. januar 2022 10:33)

U srcu.

dzambaleroiso

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..

drug sa fakulteta

pre 2 godine

netreba studija... za dokas ludosti... sretneš dve tri osobe istetovitsne, kad orogovore 10 reči vidiš da nisu baš u vinklu...
pametnom dovoljno, a budalama nevredi...
bre

flccc

pre 2 godine

Kakve sam komentare upravo pročitala??Tetoviraju se poremećeni, robijaši...nigde veze. Predrasude, guranje nosa u tuđe stvari i pravo da svako vređa onoga ko ne deli iste stavove, vrednosti, ukuse i slično...to je rak! A ne mastilo ispod kože
(Nađa, 05. januar 2022 10:31)

Ja ne bih da vređam ali imam pravo da iznesem svoje mišljenje, da ne kažem osećanje povodom ovog trenda koji u prošlosti jeste bio rezervisan za robijaše i ponekog pripadnika JNA. Elem, izgleda jako ružno, naročito kada se pretera a sve je češće preterivanje. Moram to da gledam na plaži, na filmu, svuda. Primetno je da se forsira kao što se i druge stvari forsiraju (da ne ulazim u tu priču). Osobe koje to rade po mom skromnom iskustvu, nisu baš inteligentne i uglavnom su sklone tuđem uticaju, odnosno povodljive su. I za kraj, kada nešto postane trend, gubi se posebnost koju svaki vlasnik pridaje svojoj tetovaži i sada je samo još jedan klipan u moru istih. Ali, to je samo moje mišljenje i nikada nikom ne bih zabranio sve u da mogu

California

pre 2 godine

Nekada me uhvati nostalgija za mojim rodnim gradom i zemljom u kojoj sam rođen a onda često pročitam komentare ovde i shvatim koliko sam srećan što više nisam u tom mulju i da je nostalgija samo kratkotrajna varka.

A

pre 2 godine

Aman, ko vas pita da li vam se sviđaju tetovaže i šta biste vi kome zabranili? Evo ja je nemam, a bogami oko pedesete planiram jednu. Sad kad sam sigurna šta želim.

kimi

pre 2 godine

do pre par decenija, tetoviranje je znacilo nesto...nije se bas svako tetovirao...
Danas, tetoviraju se mamini sinovi da bi izgledali "opasnije" a u stvari postize se suprotan efekat..!
Poznajem dosta tetoviranih...ali to su uglavnom ljudi sa margine...ovi novi-sve burzujcici koji bi da se nekako istaknu
Ne ide tetovaza i mekvin patika od 400 evra..

73

pre 2 godine

Ne znam zasto neko ovde misli da su nenormalni ljudi koji se tetoviraju. Gledajte sebe i uzivajte, neka se tetovira ko hoce.
p.s. Nisam tetoviran:)

lion

pre 2 godine

Biti "normalan" je vrlo relativna stvar. Recimo, u poredjenju sa ogromnom većinom ja nisam normalan jer nikad u životu nisam gledao zadrugu više od sekund.

Intelektualni Škart

pre 2 godine

Testovaza sluzi da odmah procenis sa kakvom osobom imas posla.Najjaci su oni koji imaju neka kineska slova ili neke vere u boga i svece.Mada i rimski brojevi nesto govore.A najbolji su likovi sa JNA i golim zenama na podlaktici.

dejan

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Upravo tako, pametan covek

Brutus

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Sreo si Isusa? Gde je?

sofronije

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

ljudi nisu normalni, pogrdno komentarisanje drugih ljudi i njihovih odluka koje te apsoluno nikako ne doticu i nikako ne uticu na tvoj zivot je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.

Nađa

pre 2 godine

Kakve sam komentare upravo pročitala??Tetoviraju se poremećeni, robijaši...nigde veze. Predrasude, guranje nosa u tuđe stvari i pravo da svako vređa onoga ko ne deli iste stavove, vrednosti, ukuse i slično...to je rak! A ne mastilo ispod kože

Berliner

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Go čovek je "božje" remek delo. Zato se ljudi rađaju goli. Zašto se oblačiš i unistavaš to remek delo? Kao kad bi remek dela u muzejima bila pokrivena. Budi dosledan do kraja toj mudrosti.

simba

pre 2 godine

Sa tetovazama ljudi pokusavaju da pokriju, izlece, neke komplekse. Manje ili vise. Nema tu preterane nauke. To je jasno.

Znam i sam, jer sam u jednom trenutku mladosti hteo da se tetoviram i Bogu hvala sto ipak nisam.

VP

pre 2 godine

Tetoviran čovek nikom nikakvu štetu ne može da napravi. Čitajući komentare vidim da se većina kritičara ovde uopšte ne razlikuje od vegana, isti smorovi samo za, drugu stvar. Mi smo ovde mnogo pametni za drugog, a 80% ljudi na ivici egzistencije. Baš cudno...

Gale

pre 2 godine

Živim u Roterdamu i svakog leta viđam starije žene (50+) koje su se tetovirale još kao tinejdžerke. Smežurana koža, celulit, bore i strije, pomešane sa tim "umetničkim" delima izgledaju baš tužno, poput starih požutelih i izgužvanih zavesa. Dok njihove vršnjakinje sa nekim malim, diskretnim tetovažama ili bez ikakvih šara po telu, izgledaju još uvek kao da im je tek 30. Jednom sam video i mladu konobaricu, negde 20-tak godina, na čijoj su se nadlaktici još uvek videli tragovi stare tetovaže - srca preko koga je bilo ispisano ime "Brian". Očito je Brajan u zagrljaju neke druge, treće, ako ne i desete gospođice, a ova je morala da plati lasersku intervenciju skidanja tetovaže, koja uprkos svim tehničkim mogućnostima savremenih lasera, ipak ostavlja tragove još dugo vremena. O tome koliko je nju bolelo sve to, najpre tetoviranje, a potom i skidanje tih žvrljotina, da i ne govorimo. Ako nameravate da se šarate po telu, razmislite i o ovome što sam vam upravo ispričao. Nadam se da ćete mi objaviti komentar, hvala!

Batica

pre 2 godine

Da li ste vi ljudi normalni sa ogorčenošću u komentarima? Gde mi to živimo?
Ja sam istetoviran po celom telu, obrazovan sam, imam lepu porodicu, prijatelje, normalan posao, lepo zaradjujem, svoju kuću auto.. I nisam ni kompleksaš ni zaostao.
Svoje tetovaže nisam radio zbog drugih nego zbog sebe.
Zabraniti javno pokazivanje tetovaža?!
Zašto, šta vas tu vredja? Ne svidja vam se? Verujem da je 90% komentariše iz maminog podruma sa stomačinama do zuba, ni to nije lepo videti. Hoćemo onda i debelima da zabranimo da to javno pokazuju? Ili svakom ko nema sve zube da se smeje, nije lepo za videti? Da li ste vi ljudi toliko nezadovoljni sobom da vas fizički izgled druge osobe vredja?

Belmondo

pre 2 godine

Jos jedan clanak da zatucani ograniceni ljudi imaju priliku da napisu kako se njima nesto ne svidja kao da nekog bas briga za njihovo misljenje

Petar

pre 2 godine

Meni su tetovirani ljudi apsolutno odvratni. Do pre samo par decenija jedino su robijaši bili tetovirani. Ljudima su potpuno isprali mozak preko televizije.

ja

pre 2 godine

Joj vidi zadrtih Srba sto vilene oko neceg tako nebitnog kao tetovaza. Srecom pa zivim u Evropi, i imala sam priliku da putujem. Ove nikogaaaa nije briga za necije tetovaze, prisinge, garderobu, cipele, frizuru ili sta god...samo Srbe zanima to...

Berliner

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

Da, pogotovo kad vidim istetovirane krstače, manastire i svece.

Normalan svet

pre 2 godine

Razumem kriminalce, dilere, pripadnike bandi koji se tetoviraju. Ali ne razumem imitatore koji idu na posao a imaju tetovaže. Smešni su kao bioskop. To je isto kao kad se Miša igla širi a ima 50kg sa sve krevetom.

Goran

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.

djuro

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.

aalborg

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

Kojom je to studijom dokazano?

dule

pre 2 godine

Zabranio bih javno pokazivanje tetovaža na javnom mestu svuda i uvek...
Ljudi danas više liče na Mikijev zabavnik...
(Zagor, 5. januar 2022 08:14)


Ja ne bi. Bolje ovako, odma vidis sa kim imas posla.

dule

pre 2 godine

Zabranio bih javno pokazivanje tetovaža na javnom mestu svuda i uvek...
Ljudi danas više liče na Mikijev zabavnik...
(Zagor, 5. januar 2022 08:14)


Ja ne bi. Bolje ovako, odma vidis sa kim imas posla.

Petar

pre 2 godine

Meni su tetovirani ljudi apsolutno odvratni. Do pre samo par decenija jedino su robijaši bili tetovirani. Ljudima su potpuno isprali mozak preko televizije.

aalborg

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

Kojom je to studijom dokazano?

Berliner

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

Da, pogotovo kad vidim istetovirane krstače, manastire i svece.

Gale

pre 2 godine

Živim u Roterdamu i svakog leta viđam starije žene (50+) koje su se tetovirale još kao tinejdžerke. Smežurana koža, celulit, bore i strije, pomešane sa tim "umetničkim" delima izgledaju baš tužno, poput starih požutelih i izgužvanih zavesa. Dok njihove vršnjakinje sa nekim malim, diskretnim tetovažama ili bez ikakvih šara po telu, izgledaju još uvek kao da im je tek 30. Jednom sam video i mladu konobaricu, negde 20-tak godina, na čijoj su se nadlaktici još uvek videli tragovi stare tetovaže - srca preko koga je bilo ispisano ime "Brian". Očito je Brajan u zagrljaju neke druge, treće, ako ne i desete gospođice, a ova je morala da plati lasersku intervenciju skidanja tetovaže, koja uprkos svim tehničkim mogućnostima savremenih lasera, ipak ostavlja tragove još dugo vremena. O tome koliko je nju bolelo sve to, najpre tetoviranje, a potom i skidanje tih žvrljotina, da i ne govorimo. Ako nameravate da se šarate po telu, razmislite i o ovome što sam vam upravo ispričao. Nadam se da ćete mi objaviti komentar, hvala!

sofronije

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

ljudi nisu normalni, pogrdno komentarisanje drugih ljudi i njihovih odluka koje te apsoluno nikako ne doticu i nikako ne uticu na tvoj zivot je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.

lion

pre 2 godine

Biti "normalan" je vrlo relativna stvar. Recimo, u poredjenju sa ogromnom većinom ja nisam normalan jer nikad u životu nisam gledao zadrugu više od sekund.

Batica

pre 2 godine

Da li ste vi ljudi normalni sa ogorčenošću u komentarima? Gde mi to živimo?
Ja sam istetoviran po celom telu, obrazovan sam, imam lepu porodicu, prijatelje, normalan posao, lepo zaradjujem, svoju kuću auto.. I nisam ni kompleksaš ni zaostao.
Svoje tetovaže nisam radio zbog drugih nego zbog sebe.
Zabraniti javno pokazivanje tetovaža?!
Zašto, šta vas tu vredja? Ne svidja vam se? Verujem da je 90% komentariše iz maminog podruma sa stomačinama do zuba, ni to nije lepo videti. Hoćemo onda i debelima da zabranimo da to javno pokazuju? Ili svakom ko nema sve zube da se smeje, nije lepo za videti? Da li ste vi ljudi toliko nezadovoljni sobom da vas fizički izgled druge osobe vredja?

Normalan svet

pre 2 godine

Razumem kriminalce, dilere, pripadnike bandi koji se tetoviraju. Ali ne razumem imitatore koji idu na posao a imaju tetovaže. Smešni su kao bioskop. To je isto kao kad se Miša igla širi a ima 50kg sa sve krevetom.

73

pre 2 godine

Ne znam zasto neko ovde misli da su nenormalni ljudi koji se tetoviraju. Gledajte sebe i uzivajte, neka se tetovira ko hoce.
p.s. Nisam tetoviran:)

ja

pre 2 godine

Joj vidi zadrtih Srba sto vilene oko neceg tako nebitnog kao tetovaza. Srecom pa zivim u Evropi, i imala sam priliku da putujem. Ove nikogaaaa nije briga za necije tetovaze, prisinge, garderobu, cipele, frizuru ili sta god...samo Srbe zanima to...

Goran

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.

Intelektualni Škart

pre 2 godine

Testovaza sluzi da odmah procenis sa kakvom osobom imas posla.Najjaci su oni koji imaju neka kineska slova ili neke vere u boga i svece.Mada i rimski brojevi nesto govore.A najbolji su likovi sa JNA i golim zenama na podlaktici.

VP

pre 2 godine

Tetoviran čovek nikom nikakvu štetu ne može da napravi. Čitajući komentare vidim da se većina kritičara ovde uopšte ne razlikuje od vegana, isti smorovi samo za, drugu stvar. Mi smo ovde mnogo pametni za drugog, a 80% ljudi na ivici egzistencije. Baš cudno...

kimi

pre 2 godine

do pre par decenija, tetoviranje je znacilo nesto...nije se bas svako tetovirao...
Danas, tetoviraju se mamini sinovi da bi izgledali "opasnije" a u stvari postize se suprotan efekat..!
Poznajem dosta tetoviranih...ali to su uglavnom ljudi sa margine...ovi novi-sve burzujcici koji bi da se nekako istaknu
Ne ide tetovaza i mekvin patika od 400 evra..

Belmondo

pre 2 godine

Jos jedan clanak da zatucani ograniceni ljudi imaju priliku da napisu kako se njima nesto ne svidja kao da nekog bas briga za njihovo misljenje

Nađa

pre 2 godine

Kakve sam komentare upravo pročitala??Tetoviraju se poremećeni, robijaši...nigde veze. Predrasude, guranje nosa u tuđe stvari i pravo da svako vređa onoga ko ne deli iste stavove, vrednosti, ukuse i slično...to je rak! A ne mastilo ispod kože

1001 košmar

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.
(djuro, 5. januar 2022 09:19)

Jesi ti tetovirao glavu pa ne razumeš? EU je zabranila neke boje jer su kancerogene! Razumeš: otrovne, stetne, ubijaju!
Ali mi volimo mleko sa aflatoksinom i zagađen vazduh, neće nama EU da štiti zdravlje…

Radovan

pre 2 godine

Joj vidi zadrtih Srba sto vilene oko neceg tako nebitnog kao tetovaza. Srecom pa zivim u Evropi, i imala sam priliku da putujem. Ove nikogaaaa nije briga za necije tetovaze, prisinge, garderobu, cipele, frizuru ili sta god...samo Srbe zanima to...
(ja, 5. januar 2022 09:37)


Pre svega, trebalo je bolje da ucite geografiju, onda biste znali da se Srbija nalazi u Evropi, po tome se ne razlikujete ni od jednog stanovnika Srbije.

Drugo, ljudi ovde iznose svoje misljenje o tetovazama, i potpuno je legitimno da se to nekome ne svidja. U cemu je problem?

Zapravo je Vas stav zadrt. Jer, podrazumeva da zbog toga sto je nesto prihvatljivo "u Evropi", to mora svima da se dopada i ne sme da se kritikuje.
To je "palanacki mentalitet". Ili, narodski receno, "videla zaba da se konj potkiva, pa i ona podigla nogu".

U Evropi je, do pre nekoliko decenija, tetoviranje sluzilo uglavnom za obelezavanje stoke i, ponegde, robijasa.
Mimo toga, bilo je popularno iskljucivo u kriminalnom miljeu kao znak medjusobnog raspoznavanja i rangiranja.

Mornari se jesu "oduvek" tetovirali, ali je to imalo prakticnu primenu - da se, u slucaju neke nesrece na moru, pronadjena tela mogu identifikovati.
U Aziji, Africi, kao i u obe Amerike, tetovaze su oduvek direktno bile vezane za verske obrede i kulturne obicaje, tako je tetoviranje i nastalo.

Na kraju, ko voli nek' izvoli, ali nemojte nas ubedjivati da je tetovaza neki izraz kreativnosti ili kulture, jer nije.

Brutus

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Sreo si Isusa? Gde je?

flccc

pre 2 godine

Kakve sam komentare upravo pročitala??Tetoviraju se poremećeni, robijaši...nigde veze. Predrasude, guranje nosa u tuđe stvari i pravo da svako vređa onoga ko ne deli iste stavove, vrednosti, ukuse i slično...to je rak! A ne mastilo ispod kože
(Nađa, 05. januar 2022 10:31)

Ja ne bih da vređam ali imam pravo da iznesem svoje mišljenje, da ne kažem osećanje povodom ovog trenda koji u prošlosti jeste bio rezervisan za robijaše i ponekog pripadnika JNA. Elem, izgleda jako ružno, naročito kada se pretera a sve je češće preterivanje. Moram to da gledam na plaži, na filmu, svuda. Primetno je da se forsira kao što se i druge stvari forsiraju (da ne ulazim u tu priču). Osobe koje to rade po mom skromnom iskustvu, nisu baš inteligentne i uglavnom su sklone tuđem uticaju, odnosno povodljive su. I za kraj, kada nešto postane trend, gubi se posebnost koju svaki vlasnik pridaje svojoj tetovaži i sada je samo još jedan klipan u moru istih. Ali, to je samo moje mišljenje i nikada nikom ne bih zabranio sve u da mogu

Dzontra

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..
(dzambaleroiso, 05. januar 2022 11:37)

Evo imam jednu kod kuće tetoviranu. Super i sexy je to bilo dok je bila devojka. Sad posle tri porođaja dođe joj sama da oguli kožu sa sebe.

dejan

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Upravo tako, pametan covek

EU gradjanin

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.
(djuro, 5. januar 2022 09:19)

Shvatas li ti da tupsonima nije bitno da li je nesto kancerogeno ili ne, i da EU mora da reaguje? Inace ce od zdravo sposobnih ljudi koji privredjuju i sebi i drzavi imati gomilu bolesnika koji postaju teret drustva. Tako izgleda drzava koja funkcionise. Nas je problem sto nismo navikli na funkcionalnu drzavu.

djuro

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.

A

pre 2 godine

Aman, ko vas pita da li vam se sviđaju tetovaže i šta biste vi kome zabranili? Evo ja je nemam, a bogami oko pedesete planiram jednu. Sad kad sam sigurna šta želim.

pljuc

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Ahaha pa gde zivis ti??? Ovde gde ja zivim je to sasvim normalna stvar. Ne kazem da se meni to svidja nego da to nije nikakav pokazitelj… kad vec pomenu doktora, pre par nedelja odem na neku kontrolu, dr sav isaran…

MR

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Sreo si Isusa? Gde je?
(Brutus, 5. januar 2022 10:33)

U srcu.

tko sam ja?

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Poznajem jednog pilota, četvoricu liječnika i jednog odvjetnika koji su išarani. Ako Vam je to kriterij onda ne znam što da Vam kažem. Meni bi bilo bitnije da me taj pilot ne bombardira, kirurg uspješno operira, odvjetnik obrani itd. Površna su Vam razmišljanja.

Brusli, cale od Maradonu

pre 2 godine

Oduvek sum zeleo da se istetovirim cim postanem punoletan I se osamostalim, pa sum tako sa 15 godine iztetovirijo na jedno rame Majku od Boga sto place a na drugo Dva konja sa krilama sto se dzilitau. To ima duboku zamisao I slozeno znacenje da se vidi da ockacem od drugih skupljaca sekundarni sirovina.

bolje mamu nego tatoo

pre 2 godine

Naravno da ima veze sa nivoom obrazovanja i okruženja, ali ima izuzetaka, kao i svuda.

Ako napravite uzorak od 1000 vrhunskih hirurga, videcete da ih je tetovirano manje od 2%

Ako sa druge strane uzmete uzorak od 1000 profesionalnih fudbalera, tetovirano ce ih biti najmanje 80%.

Ljudi koji se danas tetoviraju rade to da bi bili u trendu. Da ih smestite 50 godina u proslost i da im date opciju da mogu da se tetoviraju, pitanje je da li bi to stvarno uradili.

Uskok

pre 2 godine

Inženjer, 44 godine, oženjen, dva klinca. Istetovirao se prošle godine, cela desna nadlaktica. Sam sam je nacrtao a meštar preneo na kožu. Došlo mi. Zapravo, hteo sam da ohrabrim suprugu koja ima 42 godine i boji se komentara svojih roditelja.
Nije mi žao, nije me briga šta drugi misle, i verujem da mi sa 70 godina nece biti bitno kako tattoo izgleda već da li mi je prostata ok. Živeli vi meni 100 godina u zdravlju i veselju, bili istetovirani ili ne !

Open Balkan proud member

pre 2 godine

Meni samo nije jasno kakve mi veze imamo sa EU i zasto primenjujemo pravila organizacije ciji clan nismo i nikada necemo biti. Mi smo u savezu sa Albanijom i Severnom Makedonijom.

simba

pre 2 godine

Sa tetovazama ljudi pokusavaju da pokriju, izlece, neke komplekse. Manje ili vise. Nema tu preterane nauke. To je jasno.

Znam i sam, jer sam u jednom trenutku mladosti hteo da se tetoviram i Bogu hvala sto ipak nisam.

Djole

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..
(dzambaleroiso, 05. januar 2022 11:37)

Iako nisam tetoviran i nikada mi nije palo na pamet da se saram, potpuno podrzavam ovaj i slicne komentare. Koga boli paja da li se neko isarao ili nije, da li farba kosu u roze, plavo, ima dredove, brije glavu, pusta bradu, stavlja pirsing u jezik, pupak, bradavice, uklanja dlake sa grudi-muskarci ili medjunozja-zene. Sve dok se ne preteruje i postane patologija tipa rogovi ispod koze, rasecen jezik na pola, pirsinzi po celom telu, pvc svuda.... Zanima me kako tacno neka riba koja ima delfina na lopatici ili kineska slova na podlaktici ili duz kicme ili decko koji ima neki natpis iznad lakta ugrozava ove koji se zgrazavaju? Toliko uzasnih stvari na svetu a vama bas tetovaze smetaju. Liv end let liv.

Shelby

pre 2 godine

Evo ove noge na slici, zamalo da povratim kad sam ih video. Fuj bre, odvratno. Po jednoj strani zabranio bih tetoviranje generalno, a po drugoj strani pustio bih marvu da se i dalje tetovira sa ovim kancerogenim bojama. Ne bi tu nista dir'o i menj'o.

California

pre 2 godine

Nekada me uhvati nostalgija za mojim rodnim gradom i zemljom u kojoj sam rođen a onda često pročitam komentare ovde i shvatim koliko sam srećan što više nisam u tom mulju i da je nostalgija samo kratkotrajna varka.

Nebojša

pre 2 godine

Meni ne smetaju tetovaže same po sebi ali ne volim baš da ih vidim na ženi ajde neka diskretna to i ne mora da bude loše ali pojedine baš pretvaraju i to meni ne izgleda ni malo lepo pogotovo ukoliko je u boji em ružno em bacanje para.

eh

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Nisi ti video ništa od toga, nisi ni prošao blizu njih. Moj brat je pilot. Istetovirao je u 50-oj godini ime svog preminulog sina. To je neki njegov način da mu oda poštu.
E sad se vrati ispod kamena odakle si izmilio zatucani mali čoveče.

Majmun vidi majmun radi

pre 2 godine

Ko se tetovirao zbog sebe zato sto mu to nesto znaci je sasvim ok. Oni sto se tetoviraju da bi delovali opasno i slikali se za drustvene mreze, totalni idioti.

drug sa fakulteta

pre 2 godine

netreba studija... za dokas ludosti... sretneš dve tri osobe istetovitsne, kad orogovore 10 reči vidiš da nisu baš u vinklu...
pametnom dovoljno, a budalama nevredi...
bre

dzambaleroiso

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..

Berliner

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Go čovek je "božje" remek delo. Zato se ljudi rađaju goli. Zašto se oblačiš i unistavaš to remek delo? Kao kad bi remek dela u muzejima bila pokrivena. Budi dosledan do kraja toj mudrosti.

Vladan R

pre 2 godine

@ dzambaleroiso

Tvoj komentar u dobroj meri ukazuje na mentalitet osoba koje se tetoviraju. Lece komplekse i kao sad su oni neke face, maco tipovi, jer su se tetovirali, i ako se vise tetoviraju, tim su veci frajeri. Kome je to lepo, lepo mu je, super za njih, meni to nije i svakako se necu tetovirati, zato da po misljenju nazovi faca, ne bih bio sonja. Moze da bude lepa neka sitna tetovaza, npr kod devojaka, na clanku noge dnu ledja itd. Ali staviti nesto preko celih grudi, obojiti celu ruku, ledja itd, meni nikad nece biti lepo.

ahahaha

pre 2 godine

Bože ljudi koliko ste vi zatucani, u potpunom sam šoku. Nisam istetoviran, ne volim tetovaže, ne dopadaju mi se ali da dajem dijagnoze ljudima na osnovu toga je van svake pameti. Nema nama pomoći očigledno. Da ste putovali malo videli biste svašta po svetu - policajca u Amsterdamu sa išaranim licem (a to je baš ekstremno). Mi i dalje za metalce mislimo da su satanisti, šta reći

Maraja

pre 2 godine

Ja drugačije gledam na tetovaže, meni to govori da su strpljivi ljudi. Da vidim histerike iz komentara da sede mirno tri sata dok im igla probada kožu.

La la iz Banata

pre 2 godine

netreba studija... za dokas ludosti... sretneš dve tri osobe istetovitsne, kad orogovore 10 reči vidiš da nisu baš u vinklu...
pametnom dovoljno, a budalama nevredi...
bre
(drug sa fakulteta, 05. januar 2022 11:05)

Meni je jasno na osnovu ovih tvojih nekoliko napisanih reči ko si i šta si, i na kojoj megableji si obrazovan.

Robert

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 5. januar 2022 08:16)

Eto kakav je top komentar. Ljudi koji masovno podržavaju ovakvo mišljenje, a onda na susednoj vesti, o neverovatnoj mami pokrivenoj tetovažama, koja sa svojim invaliditetnim sinom putuje svetom, svi se dive neverovatnoj ženi. Odjednom se zavukli u mišje rupe autori ovakvih komentara i oni koji podržali takav stav o tetoviranim ljudima. Ima li knedle u grlu i osećaja da grešite?

Bradonja

pre 2 godine

Da li ste vi ljudi normalni sa ogorčenošću u komentarima? Gde mi to živimo?
Ja sam istetoviran po celom telu, obrazovan sam, imam lepu porodicu, prijatelje, normalan posao, lepo zaradjujem, svoju kuću auto.. I nisam ni kompleksaš ni zaostao.
Svoje tetovaže nisam radio zbog drugih nego zbog sebe.
Zabraniti javno pokazivanje tetovaža?!
Zašto, šta vas tu vredja? Ne svidja vam se? Verujem da je 90% komentariše iz maminog podruma sa stomačinama do zuba, ni to nije lepo videti. Hoćemo onda i debelima da zabranimo da to javno pokazuju? Ili svakom ko nema sve zube da se smeje, nije lepo za videti? Da li ste vi ljudi toliko nezadovoljni sobom da vas fizički izgled druge osobe vredja?
(Batica, 5. januar 2022 10:28)

Bravo batice!!!


Tetoviranje je za kriminalce, to je ispod svakog ljudskog dostojanstva biti obeležen!
(Filip, 5. januar 2022 10:42)

Kolika razlika u odnosu na prethodni komentar. Filipe, istraži malo o tetovažama, nekada su nas spasavale od poturčivanja, pre toga nekih drugih okupatora... I ti se možda baš zahvaljujući nekoj tetovaži na nečijoj ruci - danas zoveš Filip. Razmisli

moralna faluicna gromada

pre 2 godine

(Milos, 5. januar 2022 09:18) # Link komentara
Inace vi ste svi sa komentara totalno zanimljivi, klonirani nesrecnih ljudi koji su u nesrecnim brakovima i svaki dan im je isti jer prezivljavaju sa platama od 300 evra. Ne citaju se knjige samo se konzumira televizija i dani odlaze u kladionici.

Ka tome treba svi da stremimo.

4k4.Dex

pre 2 godine

Tetovaže preko cele jedne ruke ili slične pomodarske gluposti i samo kompleksi u 90% slučajeva i to se vidi i po drugim stvarima, uglavnim su to nabucani likovi koji svoje komplekse ispoljavaju na mnogo mnogo načina i njih čitaš kao knjigu. Neki se tetoviraju bez ikakvog smisla i to su uglavnom neshvaćeni likovi koji ne znaju ni šta hoće u životu pa se šaraju da bi bili "posebni" ustvari ti ih je nekako uvek žao na kraju. Neki ljudi doduše imaju fetiše istetoviranog tela i to je OK, sttvarni imaju svoj fazon i dosta su normalni a neki opet urade poneku tetovažu koja im stvarno znači. I naravno da treba kontrolisati boje koje se koriste.

Zovi

pre 2 godine

Ćeif nikad nije bio skup.
Cijena izražena u novcu ili zdravlju svejedno. Kome je stalo doći će u Otvoreni Balkan gdje EU pravila nisu još stigla

Iggy

pre 2 godine

Nisam ljubitelj tetovaza ali ne razumem kako su gej brakovi uredu a ovo nije. Ko uopste se bavi izmisljanjem takvih zakona i zabrana. Kako ih nije sramota da se stalno pozivaju na demokratiju a biju gradjane na demonstracijama i to je uredu. Moramo da uvezemo pendreke iz EU oni su demokratski ?

Leon

pre 2 godine

Inženjer, 44 godine, oženjen, dva klinca. Istetovirao se prošle godine, cela desna nadlaktica. Sam sam je nacrtao a meštar preneo na kožu. Došlo mi. Zapravo, hteo sam da ohrabrim suprugu koja ima 42 godine i boji se komentara svojih roditelja.
Nije mi žao, nije me briga šta drugi misle, i verujem da mi sa 70 godina nece biti bitno kako tattoo izgleda već da li mi je prostata ok. Živeli vi meni 100 godina u zdravlju i veselju, bili istetovirani ili ne !
(Uskok, 5. januar 2022 16:50)
Klasičan kompleksaš. Uvek ćete od kompleksaša čuti "nije me briga šta drugi misle", dok ih ustvari samo to i zanima. Ljudi koje zaista nije briga šta ko misli nemaju ni potrebu da to naglašavaju.
Potreba da se "oslikaš" i to na vidnim mestima, jasno govori da ti je bitno šta ko misli.

Spyderco

pre 2 godine

Lično, ne volim tetovaže pošto sam stara garda, i u moje vreme su se tetovirale samo barabe i poneki pajser koji je na ruci imao istetovirano „JNA 79“. Danas je to postalo masovna moda, i što se mene tiče, neka crtaju po sebi šta hoće. Ovde se međutim radi o nečem drugom; ako ste pažljivo pročitali tekst, radi se o zabrani 4000 komponenata za boje. Skoro sve boje, uključujući i one prirodne, su mutagene i potencijalno kancerogene. Ljudi lepo kažu da nije rađena nijedna studija koja je pokazala korelaciju pojave kancera ili nekog drugog oboljenja sa tetovažama, pošto se radi o unosu nekoliko miligrama boje pod kožu, jednom u nekoliko godina. Ali, birokratski EU Levijatan mora nešto da radi da bi opravdao svoje postojanje. Šta je sledeće? Nema farbanja kose ni jaja za Uskrs? U Italiji su pre nekih 10-tak godina hteli da, prema EU direktivi, zabrane pravljenje testa za picu rukama (kao, nije higijenski), iako pica posle toga ide u peć na drva, na temperaturu od 450 C koja apsolutno steriliše sve živo; naravno, italijani su ih oduvali. Takođe, išla je ideja i da voće i povrće mora da bude tačno definisanih dimenzija i oblika, a problem su bili krastavci. E sad, zamislite EU pijačni Gestapo kako ide od tezge do tezge i procenjuje robu: ovaj krastavac je ispravan, a ovaj je, da izvinete, kriv, pa ne može, nije u skladu sa standardima.

Bojan

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Moj drugar vrlo uspešan doktor svojevremeno zveknuo prelepu tetovažu od 4-5 hiljada evra da proslavi što je prošao specijalizaciju.

Tetovaže su takođe veoma korisne jer (barem na plaži) možeš da prepoznaš idiota pre nego što progovori kad vidiš razne Draže, krstače i slične gluposti po njemu.

Flash

pre 2 godine

Neznam. Kako ko. Ali kad vidi tetoviranu zgodnu ženu mmmmmmm. I pri tom ne mislim rogove na zadnjici , nego one prave tetovaže.

aalborg

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

Kojom je to studijom dokazano?

ja

pre 2 godine

Joj vidi zadrtih Srba sto vilene oko neceg tako nebitnog kao tetovaza. Srecom pa zivim u Evropi, i imala sam priliku da putujem. Ove nikogaaaa nije briga za necije tetovaze, prisinge, garderobu, cipele, frizuru ili sta god...samo Srbe zanima to...

dzambaleroiso

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..

Brutus

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Sreo si Isusa? Gde je?

Petar

pre 2 godine

Meni su tetovirani ljudi apsolutno odvratni. Do pre samo par decenija jedino su robijaši bili tetovirani. Ljudima su potpuno isprali mozak preko televizije.

Goran

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.

djuro

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.

dule

pre 2 godine

Zabranio bih javno pokazivanje tetovaža na javnom mestu svuda i uvek...
Ljudi danas više liče na Mikijev zabavnik...
(Zagor, 5. januar 2022 08:14)


Ja ne bi. Bolje ovako, odma vidis sa kim imas posla.

Batica

pre 2 godine

Da li ste vi ljudi normalni sa ogorčenošću u komentarima? Gde mi to živimo?
Ja sam istetoviran po celom telu, obrazovan sam, imam lepu porodicu, prijatelje, normalan posao, lepo zaradjujem, svoju kuću auto.. I nisam ni kompleksaš ni zaostao.
Svoje tetovaže nisam radio zbog drugih nego zbog sebe.
Zabraniti javno pokazivanje tetovaža?!
Zašto, šta vas tu vredja? Ne svidja vam se? Verujem da je 90% komentariše iz maminog podruma sa stomačinama do zuba, ni to nije lepo videti. Hoćemo onda i debelima da zabranimo da to javno pokazuju? Ili svakom ko nema sve zube da se smeje, nije lepo za videti? Da li ste vi ljudi toliko nezadovoljni sobom da vas fizički izgled druge osobe vredja?

Belmondo

pre 2 godine

Jos jedan clanak da zatucani ograniceni ljudi imaju priliku da napisu kako se njima nesto ne svidja kao da nekog bas briga za njihovo misljenje

Nađa

pre 2 godine

Kakve sam komentare upravo pročitala??Tetoviraju se poremećeni, robijaši...nigde veze. Predrasude, guranje nosa u tuđe stvari i pravo da svako vređa onoga ko ne deli iste stavove, vrednosti, ukuse i slično...to je rak! A ne mastilo ispod kože

Normalan svet

pre 2 godine

Razumem kriminalce, dilere, pripadnike bandi koji se tetoviraju. Ali ne razumem imitatore koji idu na posao a imaju tetovaže. Smešni su kao bioskop. To je isto kao kad se Miša igla širi a ima 50kg sa sve krevetom.

VP

pre 2 godine

Tetoviran čovek nikom nikakvu štetu ne može da napravi. Čitajući komentare vidim da se većina kritičara ovde uopšte ne razlikuje od vegana, isti smorovi samo za, drugu stvar. Mi smo ovde mnogo pametni za drugog, a 80% ljudi na ivici egzistencije. Baš cudno...

sofronije

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

ljudi nisu normalni, pogrdno komentarisanje drugih ljudi i njihovih odluka koje te apsoluno nikako ne doticu i nikako ne uticu na tvoj zivot je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.

73

pre 2 godine

Ne znam zasto neko ovde misli da su nenormalni ljudi koji se tetoviraju. Gledajte sebe i uzivajte, neka se tetovira ko hoce.
p.s. Nisam tetoviran:)

A

pre 2 godine

Aman, ko vas pita da li vam se sviđaju tetovaže i šta biste vi kome zabranili? Evo ja je nemam, a bogami oko pedesete planiram jednu. Sad kad sam sigurna šta želim.

dejan

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Upravo tako, pametan covek

Bradonja

pre 2 godine

Da li ste vi ljudi normalni sa ogorčenošću u komentarima? Gde mi to živimo?
Ja sam istetoviran po celom telu, obrazovan sam, imam lepu porodicu, prijatelje, normalan posao, lepo zaradjujem, svoju kuću auto.. I nisam ni kompleksaš ni zaostao.
Svoje tetovaže nisam radio zbog drugih nego zbog sebe.
Zabraniti javno pokazivanje tetovaža?!
Zašto, šta vas tu vredja? Ne svidja vam se? Verujem da je 90% komentariše iz maminog podruma sa stomačinama do zuba, ni to nije lepo videti. Hoćemo onda i debelima da zabranimo da to javno pokazuju? Ili svakom ko nema sve zube da se smeje, nije lepo za videti? Da li ste vi ljudi toliko nezadovoljni sobom da vas fizički izgled druge osobe vredja?
(Batica, 5. januar 2022 10:28)

Bravo batice!!!


Tetoviranje je za kriminalce, to je ispod svakog ljudskog dostojanstva biti obeležen!
(Filip, 5. januar 2022 10:42)

Kolika razlika u odnosu na prethodni komentar. Filipe, istraži malo o tetovažama, nekada su nas spasavale od poturčivanja, pre toga nekih drugih okupatora... I ti se možda baš zahvaljujući nekoj tetovaži na nečijoj ruci - danas zoveš Filip. Razmisli

Intelektualni Škart

pre 2 godine

Testovaza sluzi da odmah procenis sa kakvom osobom imas posla.Najjaci su oni koji imaju neka kineska slova ili neke vere u boga i svece.Mada i rimski brojevi nesto govore.A najbolji su likovi sa JNA i golim zenama na podlaktici.

eh

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Nisi ti video ništa od toga, nisi ni prošao blizu njih. Moj brat je pilot. Istetovirao je u 50-oj godini ime svog preminulog sina. To je neki njegov način da mu oda poštu.
E sad se vrati ispod kamena odakle si izmilio zatucani mali čoveče.

Berliner

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Go čovek je "božje" remek delo. Zato se ljudi rađaju goli. Zašto se oblačiš i unistavaš to remek delo? Kao kad bi remek dela u muzejima bila pokrivena. Budi dosledan do kraja toj mudrosti.

flccc

pre 2 godine

Kakve sam komentare upravo pročitala??Tetoviraju se poremećeni, robijaši...nigde veze. Predrasude, guranje nosa u tuđe stvari i pravo da svako vređa onoga ko ne deli iste stavove, vrednosti, ukuse i slično...to je rak! A ne mastilo ispod kože
(Nađa, 05. januar 2022 10:31)

Ja ne bih da vređam ali imam pravo da iznesem svoje mišljenje, da ne kažem osećanje povodom ovog trenda koji u prošlosti jeste bio rezervisan za robijaše i ponekog pripadnika JNA. Elem, izgleda jako ružno, naročito kada se pretera a sve je češće preterivanje. Moram to da gledam na plaži, na filmu, svuda. Primetno je da se forsira kao što se i druge stvari forsiraju (da ne ulazim u tu priču). Osobe koje to rade po mom skromnom iskustvu, nisu baš inteligentne i uglavnom su sklone tuđem uticaju, odnosno povodljive su. I za kraj, kada nešto postane trend, gubi se posebnost koju svaki vlasnik pridaje svojoj tetovaži i sada je samo još jedan klipan u moru istih. Ali, to je samo moje mišljenje i nikada nikom ne bih zabranio sve u da mogu

California

pre 2 godine

Nekada me uhvati nostalgija za mojim rodnim gradom i zemljom u kojoj sam rođen a onda često pročitam komentare ovde i shvatim koliko sam srećan što više nisam u tom mulju i da je nostalgija samo kratkotrajna varka.

Shelby

pre 2 godine

Evo ove noge na slici, zamalo da povratim kad sam ih video. Fuj bre, odvratno. Po jednoj strani zabranio bih tetoviranje generalno, a po drugoj strani pustio bih marvu da se i dalje tetovira sa ovim kancerogenim bojama. Ne bi tu nista dir'o i menj'o.

drug sa fakulteta

pre 2 godine

netreba studija... za dokas ludosti... sretneš dve tri osobe istetovitsne, kad orogovore 10 reči vidiš da nisu baš u vinklu...
pametnom dovoljno, a budalama nevredi...
bre

Berliner

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 05. januar 2022 08:16)

Da, pogotovo kad vidim istetovirane krstače, manastire i svece.

kimi

pre 2 godine

do pre par decenija, tetoviranje je znacilo nesto...nije se bas svako tetovirao...
Danas, tetoviraju se mamini sinovi da bi izgledali "opasnije" a u stvari postize se suprotan efekat..!
Poznajem dosta tetoviranih...ali to su uglavnom ljudi sa margine...ovi novi-sve burzujcici koji bi da se nekako istaknu
Ne ide tetovaza i mekvin patika od 400 evra..

Gale

pre 2 godine

Živim u Roterdamu i svakog leta viđam starije žene (50+) koje su se tetovirale još kao tinejdžerke. Smežurana koža, celulit, bore i strije, pomešane sa tim "umetničkim" delima izgledaju baš tužno, poput starih požutelih i izgužvanih zavesa. Dok njihove vršnjakinje sa nekim malim, diskretnim tetovažama ili bez ikakvih šara po telu, izgledaju još uvek kao da im je tek 30. Jednom sam video i mladu konobaricu, negde 20-tak godina, na čijoj su se nadlaktici još uvek videli tragovi stare tetovaže - srca preko koga je bilo ispisano ime "Brian". Očito je Brajan u zagrljaju neke druge, treće, ako ne i desete gospođice, a ova je morala da plati lasersku intervenciju skidanja tetovaže, koja uprkos svim tehničkim mogućnostima savremenih lasera, ipak ostavlja tragove još dugo vremena. O tome koliko je nju bolelo sve to, najpre tetoviranje, a potom i skidanje tih žvrljotina, da i ne govorimo. Ako nameravate da se šarate po telu, razmislite i o ovome što sam vam upravo ispričao. Nadam se da ćete mi objaviti komentar, hvala!

Uskok

pre 2 godine

Inženjer, 44 godine, oženjen, dva klinca. Istetovirao se prošle godine, cela desna nadlaktica. Sam sam je nacrtao a meštar preneo na kožu. Došlo mi. Zapravo, hteo sam da ohrabrim suprugu koja ima 42 godine i boji se komentara svojih roditelja.
Nije mi žao, nije me briga šta drugi misle, i verujem da mi sa 70 godina nece biti bitno kako tattoo izgleda već da li mi je prostata ok. Živeli vi meni 100 godina u zdravlju i veselju, bili istetovirani ili ne !

Maraja

pre 2 godine

Ja drugačije gledam na tetovaže, meni to govori da su strpljivi ljudi. Da vidim histerike iz komentara da sede mirno tri sata dok im igla probada kožu.

Robert

pre 2 godine

ljudi nisu normalni, tetoviranje je samo jedan od brojnih dokaza poremećenosti ljudskog uma.
(Milek, 5. januar 2022 08:16)

Eto kakav je top komentar. Ljudi koji masovno podržavaju ovakvo mišljenje, a onda na susednoj vesti, o neverovatnoj mami pokrivenoj tetovažama, koja sa svojim invaliditetnim sinom putuje svetom, svi se dive neverovatnoj ženi. Odjednom se zavukli u mišje rupe autori ovakvih komentara i oni koji podržali takav stav o tetoviranim ljudima. Ima li knedle u grlu i osećaja da grešite?

Dzontra

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..
(dzambaleroiso, 05. januar 2022 11:37)

Evo imam jednu kod kuće tetoviranu. Super i sexy je to bilo dok je bila devojka. Sad posle tri porođaja dođe joj sama da oguli kožu sa sebe.

tko sam ja?

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Poznajem jednog pilota, četvoricu liječnika i jednog odvjetnika koji su išarani. Ako Vam je to kriterij onda ne znam što da Vam kažem. Meni bi bilo bitnije da me taj pilot ne bombardira, kirurg uspješno operira, odvjetnik obrani itd. Površna su Vam razmišljanja.

pljuc

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Ahaha pa gde zivis ti??? Ovde gde ja zivim je to sasvim normalna stvar. Ne kazem da se meni to svidja nego da to nije nikakav pokazitelj… kad vec pomenu doktora, pre par nedelja odem na neku kontrolu, dr sav isaran…

lion

pre 2 godine

Biti "normalan" je vrlo relativna stvar. Recimo, u poredjenju sa ogromnom većinom ja nisam normalan jer nikad u životu nisam gledao zadrugu više od sekund.

moralna faluicna gromada

pre 2 godine

(Milos, 5. januar 2022 09:18) # Link komentara
Inace vi ste svi sa komentara totalno zanimljivi, klonirani nesrecnih ljudi koji su u nesrecnim brakovima i svaki dan im je isti jer prezivljavaju sa platama od 300 evra. Ne citaju se knjige samo se konzumira televizija i dani odlaze u kladionici.

Ka tome treba svi da stremimo.

simba

pre 2 godine

Sa tetovazama ljudi pokusavaju da pokriju, izlece, neke komplekse. Manje ili vise. Nema tu preterane nauke. To je jasno.

Znam i sam, jer sam u jednom trenutku mladosti hteo da se tetoviram i Bogu hvala sto ipak nisam.

Djole

pre 2 godine

Vidim javljaju se šonje, uglavnom muska populacija neki petar, goran, bojan sve neki šalabajzeri..smetaju im isarani momci, devojke..ima tu nesto, neka ljubomora izgleda da su im "drage" osobe uglavnom zenskog pola pobegle sa tetoviranim leptirima, gavranima a Boga mi i orlovima.. Ljubomora je uocljiva i prisutna ovako preko komentara mogu misliti kakav je to brodolom u dusi kada se malo zagrebe..gledaj sebe pusti druge da rade sta hoce sa svojom kožom..zavidni ste..
(dzambaleroiso, 05. januar 2022 11:37)

Iako nisam tetoviran i nikada mi nije palo na pamet da se saram, potpuno podrzavam ovaj i slicne komentare. Koga boli paja da li se neko isarao ili nije, da li farba kosu u roze, plavo, ima dredove, brije glavu, pusta bradu, stavlja pirsing u jezik, pupak, bradavice, uklanja dlake sa grudi-muskarci ili medjunozja-zene. Sve dok se ne preteruje i postane patologija tipa rogovi ispod koze, rasecen jezik na pola, pirsinzi po celom telu, pvc svuda.... Zanima me kako tacno neka riba koja ima delfina na lopatici ili kineska slova na podlaktici ili duz kicme ili decko koji ima neki natpis iznad lakta ugrozava ove koji se zgrazavaju? Toliko uzasnih stvari na svetu a vama bas tetovaze smetaju. Liv end let liv.

La la iz Banata

pre 2 godine

netreba studija... za dokas ludosti... sretneš dve tri osobe istetovitsne, kad orogovore 10 reči vidiš da nisu baš u vinklu...
pametnom dovoljno, a budalama nevredi...
bre
(drug sa fakulteta, 05. januar 2022 11:05)

Meni je jasno na osnovu ovih tvojih nekoliko napisanih reči ko si i šta si, i na kojoj megableji si obrazovan.

Radovan

pre 2 godine

Joj vidi zadrtih Srba sto vilene oko neceg tako nebitnog kao tetovaza. Srecom pa zivim u Evropi, i imala sam priliku da putujem. Ove nikogaaaa nije briga za necije tetovaze, prisinge, garderobu, cipele, frizuru ili sta god...samo Srbe zanima to...
(ja, 5. januar 2022 09:37)


Pre svega, trebalo je bolje da ucite geografiju, onda biste znali da se Srbija nalazi u Evropi, po tome se ne razlikujete ni od jednog stanovnika Srbije.

Drugo, ljudi ovde iznose svoje misljenje o tetovazama, i potpuno je legitimno da se to nekome ne svidja. U cemu je problem?

Zapravo je Vas stav zadrt. Jer, podrazumeva da zbog toga sto je nesto prihvatljivo "u Evropi", to mora svima da se dopada i ne sme da se kritikuje.
To je "palanacki mentalitet". Ili, narodski receno, "videla zaba da se konj potkiva, pa i ona podigla nogu".

U Evropi je, do pre nekoliko decenija, tetoviranje sluzilo uglavnom za obelezavanje stoke i, ponegde, robijasa.
Mimo toga, bilo je popularno iskljucivo u kriminalnom miljeu kao znak medjusobnog raspoznavanja i rangiranja.

Mornari se jesu "oduvek" tetovirali, ali je to imalo prakticnu primenu - da se, u slucaju neke nesrece na moru, pronadjena tela mogu identifikovati.
U Aziji, Africi, kao i u obe Amerike, tetovaze su oduvek direktno bile vezane za verske obrede i kulturne obicaje, tako je tetoviranje i nastalo.

Na kraju, ko voli nek' izvoli, ali nemojte nas ubedjivati da je tetovaza neki izraz kreativnosti ili kulture, jer nije.

ahahaha

pre 2 godine

Bože ljudi koliko ste vi zatucani, u potpunom sam šoku. Nisam istetoviran, ne volim tetovaže, ne dopadaju mi se ali da dajem dijagnoze ljudima na osnovu toga je van svake pameti. Nema nama pomoći očigledno. Da ste putovali malo videli biste svašta po svetu - policajca u Amsterdamu sa išaranim licem (a to je baš ekstremno). Mi i dalje za metalce mislimo da su satanisti, šta reći

MR

pre 2 godine

Reče mi jednom prilikom jedan mudar čovek kad ga upitah da li bi se tetovirao : "Zašto bih uništavao Božje remek delo?". Eto toliko o tetovažama.
(Goran, 05. januar 2022 09:52)

Sreo si Isusa? Gde je?
(Brutus, 5. januar 2022 10:33)

U srcu.

Zovi

pre 2 godine

Ćeif nikad nije bio skup.
Cijena izražena u novcu ili zdravlju svejedno. Kome je stalo doći će u Otvoreni Balkan gdje EU pravila nisu još stigla

Nebojša

pre 2 godine

Meni ne smetaju tetovaže same po sebi ali ne volim baš da ih vidim na ženi ajde neka diskretna to i ne mora da bude loše ali pojedine baš pretvaraju i to meni ne izgleda ni malo lepo pogotovo ukoliko je u boji em ružno em bacanje para.

Iggy

pre 2 godine

Nisam ljubitelj tetovaza ali ne razumem kako su gej brakovi uredu a ovo nije. Ko uopste se bavi izmisljanjem takvih zakona i zabrana. Kako ih nije sramota da se stalno pozivaju na demokratiju a biju gradjane na demonstracijama i to je uredu. Moramo da uvezemo pendreke iz EU oni su demokratski ?

bolje mamu nego tatoo

pre 2 godine

Naravno da ima veze sa nivoom obrazovanja i okruženja, ali ima izuzetaka, kao i svuda.

Ako napravite uzorak od 1000 vrhunskih hirurga, videcete da ih je tetovirano manje od 2%

Ako sa druge strane uzmete uzorak od 1000 profesionalnih fudbalera, tetovirano ce ih biti najmanje 80%.

Ljudi koji se danas tetoviraju rade to da bi bili u trendu. Da ih smestite 50 godina u proslost i da im date opciju da mogu da se tetoviraju, pitanje je da li bi to stvarno uradili.

Vladan R

pre 2 godine

@ dzambaleroiso

Tvoj komentar u dobroj meri ukazuje na mentalitet osoba koje se tetoviraju. Lece komplekse i kao sad su oni neke face, maco tipovi, jer su se tetovirali, i ako se vise tetoviraju, tim su veci frajeri. Kome je to lepo, lepo mu je, super za njih, meni to nije i svakako se necu tetovirati, zato da po misljenju nazovi faca, ne bih bio sonja. Moze da bude lepa neka sitna tetovaza, npr kod devojaka, na clanku noge dnu ledja itd. Ali staviti nesto preko celih grudi, obojiti celu ruku, ledja itd, meni nikad nece biti lepo.

1001 košmar

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.
(djuro, 5. januar 2022 09:19)

Jesi ti tetovirao glavu pa ne razumeš? EU je zabranila neke boje jer su kancerogene! Razumeš: otrovne, stetne, ubijaju!
Ali mi volimo mleko sa aflatoksinom i zagađen vazduh, neće nama EU da štiti zdravlje…

Open Balkan proud member

pre 2 godine

Meni samo nije jasno kakve mi veze imamo sa EU i zasto primenjujemo pravila organizacije ciji clan nismo i nikada necemo biti. Mi smo u savezu sa Albanijom i Severnom Makedonijom.

4k4.Dex

pre 2 godine

Tetovaže preko cele jedne ruke ili slične pomodarske gluposti i samo kompleksi u 90% slučajeva i to se vidi i po drugim stvarima, uglavnim su to nabucani likovi koji svoje komplekse ispoljavaju na mnogo mnogo načina i njih čitaš kao knjigu. Neki se tetoviraju bez ikakvog smisla i to su uglavnom neshvaćeni likovi koji ne znaju ni šta hoće u životu pa se šaraju da bi bili "posebni" ustvari ti ih je nekako uvek žao na kraju. Neki ljudi doduše imaju fetiše istetoviranog tela i to je OK, sttvarni imaju svoj fazon i dosta su normalni a neki opet urade poneku tetovažu koja im stvarno znači. I naravno da treba kontrolisati boje koje se koriste.

EU gradjanin

pre 2 godine

na kraju će nam meriti koliko kiseonika smemo da udahnemo i kalorija da unesemo na dan. EU je postala karikatura ideje - koja god da je bila - i biće sve više predmet sprdnje podanika, s dobrim razlogom.
(djuro, 5. januar 2022 09:19)

Shvatas li ti da tupsonima nije bitno da li je nesto kancerogeno ili ne, i da EU mora da reaguje? Inace ce od zdravo sposobnih ljudi koji privredjuju i sebi i drzavi imati gomilu bolesnika koji postaju teret drustva. Tako izgleda drzava koja funkcionise. Nas je problem sto nismo navikli na funkcionalnu drzavu.

Majmun vidi majmun radi

pre 2 godine

Ko se tetovirao zbog sebe zato sto mu to nesto znaci je sasvim ok. Oni sto se tetoviraju da bi delovali opasno i slikali se za drustvene mreze, totalni idioti.

Flash

pre 2 godine

Neznam. Kako ko. Ali kad vidi tetoviranu zgodnu ženu mmmmmmm. I pri tom ne mislim rogove na zadnjici , nego one prave tetovaže.

Spyderco

pre 2 godine

Lično, ne volim tetovaže pošto sam stara garda, i u moje vreme su se tetovirale samo barabe i poneki pajser koji je na ruci imao istetovirano „JNA 79“. Danas je to postalo masovna moda, i što se mene tiče, neka crtaju po sebi šta hoće. Ovde se međutim radi o nečem drugom; ako ste pažljivo pročitali tekst, radi se o zabrani 4000 komponenata za boje. Skoro sve boje, uključujući i one prirodne, su mutagene i potencijalno kancerogene. Ljudi lepo kažu da nije rađena nijedna studija koja je pokazala korelaciju pojave kancera ili nekog drugog oboljenja sa tetovažama, pošto se radi o unosu nekoliko miligrama boje pod kožu, jednom u nekoliko godina. Ali, birokratski EU Levijatan mora nešto da radi da bi opravdao svoje postojanje. Šta je sledeće? Nema farbanja kose ni jaja za Uskrs? U Italiji su pre nekih 10-tak godina hteli da, prema EU direktivi, zabrane pravljenje testa za picu rukama (kao, nije higijenski), iako pica posle toga ide u peć na drva, na temperaturu od 450 C koja apsolutno steriliše sve živo; naravno, italijani su ih oduvali. Takođe, išla je ideja i da voće i povrće mora da bude tačno definisanih dimenzija i oblika, a problem su bili krastavci. E sad, zamislite EU pijačni Gestapo kako ide od tezge do tezge i procenjuje robu: ovaj krastavac je ispravan, a ovaj je, da izvinete, kriv, pa ne može, nije u skladu sa standardima.

Brusli, cale od Maradonu

pre 2 godine

Oduvek sum zeleo da se istetovirim cim postanem punoletan I se osamostalim, pa sum tako sa 15 godine iztetovirijo na jedno rame Majku od Boga sto place a na drugo Dva konja sa krilama sto se dzilitau. To ima duboku zamisao I slozeno znacenje da se vidi da ockacem od drugih skupljaca sekundarni sirovina.

Leon

pre 2 godine

Inženjer, 44 godine, oženjen, dva klinca. Istetovirao se prošle godine, cela desna nadlaktica. Sam sam je nacrtao a meštar preneo na kožu. Došlo mi. Zapravo, hteo sam da ohrabrim suprugu koja ima 42 godine i boji se komentara svojih roditelja.
Nije mi žao, nije me briga šta drugi misle, i verujem da mi sa 70 godina nece biti bitno kako tattoo izgleda već da li mi je prostata ok. Živeli vi meni 100 godina u zdravlju i veselju, bili istetovirani ili ne !
(Uskok, 5. januar 2022 16:50)
Klasičan kompleksaš. Uvek ćete od kompleksaša čuti "nije me briga šta drugi misle", dok ih ustvari samo to i zanima. Ljudi koje zaista nije briga šta ko misli nemaju ni potrebu da to naglašavaju.
Potreba da se "oslikaš" i to na vidnim mestima, jasno govori da ti je bitno šta ko misli.

Bojan

pre 2 godine

Kad ste videli inženjera, doktora, hirurga, pilota da su išarani...
(mare, 05. januar 2022 11:26)

Moj drugar vrlo uspešan doktor svojevremeno zveknuo prelepu tetovažu od 4-5 hiljada evra da proslavi što je prošao specijalizaciju.

Tetovaže su takođe veoma korisne jer (barem na plaži) možeš da prepoznaš idiota pre nego što progovori kad vidiš razne Draže, krstače i slične gluposti po njemu.