Aktuelno

Utorak, 28.12.2021.

09:02

Zvezda Spajdermena: "Skorseze ne zna kakav je Marvelov film jer ga nikad nije snimao"

Izvor: B92

Zvezda Spajdermena: "Skorseze ne zna kakav je Marvelov film jer ga nikad nije snimao" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

Alcale

pre 2 godine

kao kada internet antivaxer objasnjava svetskom imunologu kako virus u stvari ne postoji i da je to ovaj samo umislio.
(basketas, 28. decembar 2021 10:55)

Misliš, kao kada vakser brani svoju odluku verovanjem u nauku da je vakcina napravljena za 4 meseca već klinički testirana iako klinički testovi podrazumevaju posmatranje neželjenih efekata do 5g nakon vakcinacije?

pa sad

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......
(Trt, 28. decembar 2021 10:30)
Slažem se, samo što se nije pojavio neko ko je rekao "Možete da pitate Tolstoja: 'Da li biste želeli da napišete knjigu o Hari Poteru?' Ali on ne zna kako je to jer nikada nije pisao takve knjige"
(Lav Rouling, 28. decembar 2021 12:51)

Tolstoj nije, ali npr Gogolj jeste. Kao i Gete, E.A. Po, Dzek London, Bulgakov itd, i sve te njihove naucna fantastika-fantastika-horor price se danas smatraju za klasiku svetske knjizevnosti. Kao sto se kod nas Milovan Glisic smatra za klasika srpske knjizevnosti.

jet

pre 2 godine

Film je prelep i mnoge od nas koji smo odrasli na spajdermen stripovima, crtacima i filmovima je vratio u detinjstvo, sto i jeste glavna poenta ovog filma. Slazem se da su spajdermen filmovi cista utopija, ali sta u danasnje vreme nije utopija? Citanje vesti po ceo dan, skrolovanje instagrama ili gledanje utakmica? Da li je Jokic dao 17 ili 40 poena, od toga se zivi jel?

Citam komentare i nije mi jasno da je 90% komentara negativno, stalno neko mracenje, sve neki filmski kriticari i doktori nauka.

e tomo tomo

pre 2 godine

Pa ako je tebi kao glumcu sve isto, samo budzet drugaciji onda to pokazuje koliko je bitan dobar scenario i dobar reziser. A da su glumci samo lutke koje slede upustva.

Velika je razlika izmedju glumca umetnika i glumca zabavljaca. Evo gledajte Emu Ston, devojka ima talenta da iznese bilo kakvog lika na ekran, cak i kada glumi u nekim glupostima. A onda gledajte Jenifer Lorens koja se sirota trudi, ali uvek ima isti izraz lica u svakom filmu u kojem je bila.

Za dobar film prvo je potreban dobar reziser, pa dobri glumci, i na kraju dobar scenarista, pri cemu ovo poslednje moze da bude i prosecno ako su se prve dve stvari poklopile. Pola filmova Morgana Frimana ili Kevina Spejsija ima glup ili linearan scenario, ali zato su obojica glumacke velicine kakve danas vise ne vidjamo.

nikola

pre 2 godine

kao kada internet antivaxer objasnjava svetskom imunologu kako virus u stvari ne postoji i da je to ovaj samo umislio.
(basketas, 28. decembar 2021 10:55) # Link komentara

isto kao kada kvazi intelektualac slusa svetskog imunologa koji je primio pare da prica to sto prica, pa mu jos veruje.

Duuuuušan Kecman

pre 2 godine

Dečko, čim ti video igrice smatraš za umetnost, i to kao neki visoki nivo umetnosti, ti o umetnosti nemaš pojma. Dečko.
(Misa, 28. decembar 2021 21:29)

Umetnici rade na igrama, dečko, a ne samo programeri.
Sve te likove, svetove, izgled nivoa, pozadine, izgled opreme, oružja i sl., sve to treba dizajnirati, nacrtati. Je l to nije umetnost?
Neko je to smislio to u svojoj glavi, pa pretočio tu ideju na papir, pa na kompjuterski ekran.

Muziku u igrama neko mora da komponuje.

Priču i dijalog neko mora da smisli i da napiše.

Da, programiranje samo po sebi nije umetnost, ali svaka komponenta pojedinačno u igri svakako jeste. Dečko.

Nije svaka igra umetničko delo kao što nije ni svaka slika, svaka pesma, dečko. Vrati se malo u realnost. Dečko.

Lala

pre 2 godine

Reciklaža stripa i video igrica. Originalno scenarija malo i uglavnom nekomercijalni. Danas novi klinci nemaju strpljenja za razvlačenjem, pričanjem, egzotikom glume... Hoće sve i hoće odmah. Normalno za današnje vreme. Digitalizacija,brzina,šaka u glavu i nokaut. I sve je tako,od hrane do automobila. Iskoristi,baci,uzimaj sledeće.

Bane

pre 2 godine

Raging Bull, Casino, Goodfellas, Gangs of New York su daleko kvalitetniji filmovi. Posto zivimo u svijetu gdje se kvalitet najmanje gleda na svim nivoima, onda nek ti bude...tvoj Spajdermen je najvece ostarenje ikada

Paranormal Dimension

pre 2 godine

Postoje dobre price i lose price, u koji zanr ce biti upakovano, totalno je nebitno.
Pritom, sve price su odavno ispricane, tako da i Skorseze je ispricao vec ispricanu pricu/price.
Nove price ce biti ispricane tek kada stvarno vidimo i upoznamo ono sto do sada nije vidjeno ili ako nekome ne proradi masta na tom nivou.

Sto se tice ispricanih prica, npr. lozana oko Igre prestola. Intrige, ratovi, razvrat upakovan u fantazijski srednjevekovni svet mitoloskih bica i magije. X puta vidjeno kod drugih pisaca epske fantazije. Ili konstantne borbe dobra i zla, gde uvek dobro pobedi.

Star Lord

pre 2 godine

Skoro svi filmovi teže što većoj zaradi. Ne bi ni Skorseze snimao tolike filmove o mafiji, da baš ta tema nije donosila novac. Sada novac donose filmovi o strip junacima, ali nema smisla da se porede Skorsezeovi filmovi sa ovom konfekcijom.
(Prase u Teheranu, 28. decembar 2021 17:44)

Mogao bi i Skorceze da se preorjentiše na strip junake, la ga no.

Dobar deo "street level" heroja bori se protiv mafije, a neke popularne zloće su na čelu istih.
Neki filmovi poput "Winter Soldier" i "The Dark Knight" su ništa drugo do špijunski trileri i krimi drame propuštene kroz superherojski filter.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.
(Freak on a Leash, 28. decembar 2021 11:29)

drinks are on the house
(zg, 28. decembar 2021 13:51)
Ok

CATAPA

pre 2 godine

Tja, po običaju u pravu su obojica. Žanr nikada nije određivao kvalitet ni umetnički doseg. Horor je bio nipodaštavan sve dok se žanra nije dohvatio Hičkok. Naučna fantastika do Kubrika. Vestern je od početaka filma bio đubre, a izrodio je nekoliko remek dela filmske umetnosti i odškolovao neke najveće glumce i režisere, čak i kao "špageti" varijanta. I filmovi o superherojima su dobili ogroman zamah nakon što se Nolan prihvatio takvog zadatka.
Utoliko mu je Holand vrhunski odgovorio. Umesto što kenja kako ne valjaju, neka pokuša da napravi bar jedan koji valja. Ne mora ni da beži od stripa i "italijanskog fazona", bogat je resurs i italijanskog stripa sa sličnim elementima Marvela ili DC-Comicsa. Trenutno jedini veliki režiser koji ima pravo da prigovara je Kris Nolan, a on to najmanje čini. Komercijala koju Skorsezi prigovara autorima marvelovštine, jedan Bergman je slobodno mogao njemu, a ni on nije.
Jednom sam to pominjao: porno žanr je posle dokumentarnog najstariji žanr filma. Čak nikada nije ni stekao status umetnosti, večito kopile filma. Ali to nije zato što u tom žanru nije moguće napraviti umetničko ostvarenje, nego zato što se tim žanrom nikada zapravo nisu ni bavili oni koji su imali umetničke ambicije. Bilo je i takvih pokušaja, uglavnom takođe Italijana i uglavnom ne uspešnih.
Svaka čast Skorseziju za ono što radi u okviru onoga što zna. Ali on nije i nikada neće biti ono što je bio Kubrik, ili ono što već jeste Nolan, to su stvaraoci koji pokreću žanrove.

Nemanja

pre 2 godine

A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.
(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)

Ima već nekoliko decenija kako su kompjuterske igre ozbiljna umetnost - ako pripadaš generaciji koja toga nije svesna, verovatno si napisao to iz staračkog doma.

Lajavi krelac

pre 2 godine

(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)

Objasniti nekome kome su Zvezde granda vrhunska zabava, a "Kursadžije" vrhunac komedije da su "igrice" umetnost je uzaludno. Uzaludno je objašnjavati da "igrice" nisu Angry Birds i druge šarene zezancije sa telefona, nego i da postoji jedan "Red Dead Redemption 2" kojeg je osam godina radio tim od preko 500 ljudi ili "The Witcher" igre koje su nastale po delima Šapkovskog. Nazvati tako nešto "igricom" je uvreda za nečiji trud, rad i predanost. I uvreda za sve koji vole video igre.

Počev od Monkey Island, preko Grim Fandango, Myst-a, pa i Tomb Raidera postoji mnoštvo igara sa fantastičnom pričom, ponekad bolje od mnogih filmova. Ali neko kome "igrice" nisu zanimljive i kome je lomljenje čaša uz orijentalno urlikanje u kafani vrhunski užitak nema dovoljan kapacitet da shvati da je normalno i vredno i ono što je izvan njegove percepcije.

Ali, takva je, nažalost, ogromna većina. Sve normalno je odavno pobeglo odavde.

Ron Jeremy

pre 2 godine

"Snimao sam pornjavu i takođe sam snimao mejnstrim, a jedina razlika je u tome što je jedan mnogo skuplji od drugog. Ali način na koji razvijam lik, način na koji reditelj urezuje nit priče sa likovima – sve je isto, samo urađeno u drugačijem obimu. Tako da mislim da su prava umetnost."

Prase u Teheranu

pre 2 godine

Skoro svi filmovi teže što većoj zaradi. Ne bi ni Skorseze snimao tolike filmove o mafiji, da baš ta tema nije donosila novac. Sada novac donose filmovi o strip junacima, ali nema smisla da se porede Skorsezeovi filmovi sa ovom konfekcijom.

Nemanja

pre 2 godine

Matorac snimio jedan solidan film u poslednjih 10 godina i sad nešto filozofira... "Irac" je bio dosadna kenjaža tako natrpana CGI-jem da je i Džordž Lukas bio zadivljen da toliko filma može da se izrežira a da ne ustaneš iz stolice.

ceca

pre 2 godine

76er
realista je u pravu. klinci samo sto zurku nisu pravili za vreme projekcije koliko im je bilo dosadno. volim marvelove filmove ali ovaj je dno. holznd moze da sanja o skorsezeu samo. svetlosnim godinamz je daleko od pravog glumca

Realista

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!
(Realista, 28. decembar 2021 10:57)

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.
(76er, 28. decembar 2021 11:46)

Cineplexx Beograd, pre 10 dana, puna sala, 80% mladje populacije (klinci do 14 god).
Inace imam 42 godine i smatram sebe ljubiteljem filmova. Naravno, ogradjujem se, to je samo moje misljenje koje nekome moze da znaci nesto a nekome apsolutno nista.
Kako god, slozicemo se da jedan Skorseze ili Ridli Skot imaju mnogo vise kompetencije da pricaju o filmskoj industriji i umetnosti nego ovaj mr. Holand.

zg

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.
(Freak on a Leash, 28. decembar 2021 11:29)

drinks are on the house

Budala

pre 2 godine

@Biće ipak

E moj ti, ne znam o kojim generacijama pričaš, ali ja imam 34 godine, a video igre igram od ranih 90-ih, da si iole jednu ozbiljnu video igru odigrao, znao bi koji je to nivo umetnosti, ali lako je kritikovati nešto što se ne razume.

partizan

pre 2 godine

A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.
(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)
Slazem se da su generacije sve tupavije, ali isto tako moram da priznam da neke od najboljih prica su ispricane kroz igre zadnjih 10 godina. Neke, apsolutno vrhunske

Lav Rouling

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......
(Trt, 28. decembar 2021 10:30)
Slažem se, samo što se nije pojavio neko ko je rekao "Možete da pitate Tolstoja: 'Da li biste želeli da napišete knjigu o Hari Poteru?' Ali on ne zna kako je to jer nikada nije pisao takve knjige"

kažem

pre 2 godine

Basketaš,isto tako kada Vakser svedok umisli i ubeđuje ceo svet,da će posle druge doze da se svet vrati u normalu.Kad o o međutim.

Rape

pre 2 godine

Imaš beonpapir ispred sebe,Napiše scenario,zatim to obradiš,onda odabereš glumce ,režiraš i snimiš film.A onda imaš sve sažvakano,stučeš milione za dobro glumce ,pola odrade kompjuteri i to meriš sa ovim prvim.Ne ide.

xxxx

pre 2 godine

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.
(76er, 28. decembar 2021 11:46)
U sustini film je dobra zabava. Iskljucis mozak i uzivas. Jeste, radnja je na nivou crtanog filma ali nije ni poenta da ima ne znam kakav scenarijo

Steva

pre 2 godine

Ne shvatam potrebu da se mainstream filmovi brane na ovaj nacin. Pa naravno da nisu umetnost, ali u tome nema niceg loseg. Vecina ljudi filmove ne gleda zato sto ih interesuje umetnost ili genijalnost reditelja, fantasticna dramaturgija, fenomenalna transformacija glumaca ili poruka koju autor zeli da prenese, nego gleda da bi se zabavila i na tih dva sata odlutala iz sumorne svakodnevice. Ko zeli umetnost ili voli filmove koji obradjuju teske drustvene teme i ljudske sudbine, ima pregrst umetnickih filmova. Oni kojima je stvarnost dovoljno depresivna, da nemaju zelje da gledaju tudju muku, makar i dramatizovanu, zele da gledaju filmove koji nemaju nikakvu umetnicku, ali enormnu zabavnu vrednost. I to je sasvim u redu. Radi se o veoma razlicitim vrstama vrednosti. Koliki god Skorseze bio umetnik i njegovi filmovi bili vrhunska umetnicka dela, mene, recimo, teme koje on obradjuje ne interesuju, a film me ne zanima kao umetnost, nego iskljucivo kao zabava, tako da meni jedan Marvelov film znaci vise nego ceo Skorsezeov opus.

Miki

pre 2 godine

Hahahaha, prvo ko je ovaj da uopšte ima pravo da priča o kinematografiji, a posebno o veličini kakav je Martin Skorseze? Zamisli, Marvel i umetnost. Zabava za decu, kao igricu da gledaš. Sa druge strane je umetnik koji je redefinisao filmsku industriju, i za sobom ostavio niz klasika koji su među najboljima ikada snimljenih. Mlati ti pare sine od Marvela i oduševljavaj decu, a Skorsezea kad spominješ, prvo da ustaneš. Iz poštovanja.
(Seneka, 28. decembar 2021 09:36)

Kako si nahvalio Skorsezea, covek bi pomislio da nije morao da prekopira inostrani film da bi dobio oskara, kad ono...

100%

pre 2 godine

Dobr, Holand isto nece osetiti kako je igrati u jednom Skorze filmu. Ipak su jedan Taxi Driver Goodfellas, Casino, Wolf from Wall Street (da napomenem neke) nista u odnosu na umetnicku i filmsku tezinu jednog Spiderman Far from Home ili Amazing Spiderman? Dete nepricaj tati kako se prave deca!

Obrad

pre 2 godine

Ne znam za vas, ali ja sam ostao zaglupljen posle nove Dine, a toliko je hajpovana kao remek delo, da se svi uvrede ako spomeneš da je treš, naporna, nezanimljiva i da je Linčova verzija svetlosnim godinama ispred. Marvel, ako je sasvim solidan film, mi je milion puta draži od tako hajpovanog filma, za koje ni obožavaoci nisu u potpunosti uvereni da valja. Čisto zbog zabave i opuštanja.

Ivan

pre 2 godine

Ovaj cak nije ni najbolji spajdermen a kamoli neko kompetentan da prica o Skorcezeu.
(Severus, 28. decembar 2021 10:11)

Ubedljivo je najbolji spiderman. Nijedan pre njega nije docarao tu infantilnost koju isti sve vreme nosi. Svi do njega su bili odrasli muskarci u liku deteta, iako su ih igrali momci njegovih godina.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.

76er

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!
(Realista, 28. decembar 2021 10:57)

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.

Hodor

pre 2 godine

Marvel je top u tehnickom smislu, jer novac.
Ali da nema dusu nema.
Sto i nije problem jer su zabava.

Ali reci da su umetnost je malo prejako.

Pera85

pre 2 godine

Komercijalna umetnost. To sve objasnjava. Ne kazem da tu nema umetnosti, da nema kbvalitetnih dijaloga itd. Ali reci da su to neke visoke umetnosti je u najmanju ruku smesno. Pirati sa Kariba su dobri filmovi, ali to je zabava. Kao marvel i sve ostalo. Jednostavno film koji se pravi da bude fransiza ne moze da bude dobro jer je osnova tog filma da zaradi pare i bice uradjeno po svim standardima za to (film za celu porodicu. Dovoljno zanimljiv i za decu i za odrasle da bi se izvuklo vise para). To i rimejkovi unistavaju filmove.

Pseudoharms

pre 2 godine

Realno, da je Skorseze snimao Coveka-mrava, Bananamena i Super misa, njegove reci bi mozda i imale tezinu. Ovako, sa Razjarenim bikom, Taksistom, Kazinom, Surovim ulicama, Bandama Njujorka, Dobrim momcima i slicnim budalastinama, bez CGI tehnologije, covek je zaostao, zaboravljen u proslom veku.

Biće ipak

pre 2 godine

(Budala, 28. decembar 2021 10:21)
A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.

Goga

pre 2 godine

Ja iskreno mislim da Skorceze nije ništa loše mislio tim komentarom, iako je možda sročio malo snishodljivo. "Cinema", kako se tada izrazio Skorceze, će uvek biti originalni filmovi, koji ti prouzrokuju jak emocionalni odgovor, teraju te danima da kasnije razmišljaš o filmu. Spajdermen to nikada ne može biti, iako je sjajno snimljen, iako je fenomenalna zabava i lično uživam u svim Marvelovim stvarima.

Aleksa78

pre 2 godine

Marvel produkcija je za fb, insta i druge gluposti generaciju. Sve više gledam filmove iz 70 tih recimo. Nema specijalnih efekata i gluposti. volim nove naravno, ali čim vidim neke idiotske budalaštine poput " paklene ulice" recimo, gađenje do neba, gasim...

Toto

pre 2 godine

On prica ono sto mu Dizni naredi, kao i ostali glumci i reditelji koji su pod ugovorom. Skorceze nema potrebu uopste da snima takve filmove, njegov Taksista ima daleko vecu vrednost od svih marvelovih filmova zajedno.

bezobraznik

pre 2 godine

Kome je do zabave neka gleda ljubaznog komšiju spajdermena, kome je do umetnosti neka pogleda the French Dispatch, meni ima mesta za oboje..

Budala

pre 2 godine

@seneka

"Zabava za decu, kao igricu da gledaš"

A ti ćeš pa da pričaš o umetnosti, a govoriš o video igrama kao o "zabavi za decu", očigledno da dobru video igru u životu nisi odigrao, drži se fife i kantera.

Video igre su umetnost 21. veka kakvu film može samo da sanja da će ikada uspeti da prenese.

Mustra

pre 2 godine

Posle fantastičnog prvog vikenda, njegov "Spajdermen" je imao veliki pad gledanosti za drugi vikend. Ovo je samo loš PR pokušaj da se pominjanjem velikog Skorsezea skrene pažnja na njegov promašen film.

Dr

pre 2 godine

Kakvi ste vi bolesnici. Prvo, decko je rekao da se lik isto razvija u svim filmovima. Drugo, ako Skorseze ima pravo da kaze misljenje kad ga pitaju, ima pravo i Tom Holand. Trece, mene recimo zabole i za jednog i za drugog sta misle. Uzivam u filmovima i to je to. A sta je ko postigao u zivotu, ne znaci da je pricaju cinjenice. I dalje je to saml necije subjektivno misljenje.

Realista

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!

Gde ja živim

pre 2 godine

Tomica bi mogao da bude jako dobar i ozbiljan glumac. Najveća mana mu je što će verovatno i sa 40 izgledati kao da ima 20. Al' dobro, za Zendaju to nije problem :)

Što se tiče filmova. Meni je važno da imaju dobru priču, dobre likove i da mogu par dana da bambrljam o njima. Sam pojam umetnosti je prilično subjektivna stvar. Ja npr. modernu umetnost slabo kapiram. Slike bez ičega, predstave bez glumaca, raznorazne performanse. Glup sam, ali ne kapiram. Nekome je to super i može da razvije čitavu filozofiju. Volim da čujem i da se nadogradim ako nešto ne znam. S druge strane renesanse, barokne, impresionističke stvari bih mogao da gledam ceo dan.

Marvel ima priču, likove, emociju. Da to jesu univerzalne, mnogo puta ispričane stvari, dobro i zlo, pohlepa, želja za dominacijom, ali ima. Dovoljno da te pomeri i odvede u neki drugi svet. Crtanje je umetnost. Zahteva kreativnost, maštu. Samim tim, baviti se CGI-om, koliko god softver bio napredan, zahteva sve ovo + znanje. Treba poštovati. Veliki Spajdermen crtač Tod Mekfarlan je jednom rekao “Svi pričaju lako je crtati sa softverom. Ja im kažem ako ne znate da nacrtate konja na papiru nećete znati ni ovde. Evo probajte.”

Sve ove priče se svode na pare. Zašto ovi dobijaju više od mene. Nema to mnogo veze sa umetnošću. Ne bi imao Marti ništa protiv budžeta od 400 miliona pa makar i za Avendžers 5 npr. Neka gledaju ljudi šta im se gleda. Samo da mi Feigi i Watts isporuče F4 koji valja pa posle ukidajte sve.

IvanZP

pre 2 godine

Teško da Holivud može da stvori iole bolji film u današnje vreme. Njegovo zlatno doba je prošlo davno. Bolji su se filmovi snimali tridesetih, četrdesetih i pedesetih, od onda kreće silazna linija, sa časnim izuzecima. Tehnologija na vrhuncu ali teme i razrada katastrofa. Marvelovi filmovi koga to može da zanima s da je istinski ljubitelj filma.

judd trump

pre 2 godine

Vidim da je momak (Tom Holland) 1996. godište a vrlo drzak da prokomentariše jednog Martina Skorsezea. Valjda spoznaja da je Britanac (Englez) mu daje pravo za to. U vreme kad sam kao osnovac čitao stripove nikad nisam obraćao pažnju u svesci stripa na deo posle epizode omiljenog junaka (radilo se o nekim svemirskim patroldžijama najčešće). Tako je i sa Marvel filmovima. Jedan od režisera Marvel filmova je Džos Vidon. Džos Vidon će uvek biti Džos Vidon a Martin Skorseze će ostati kao velikan.

lucc

pre 2 godine

Sta vi pisete? Pa naravno da je mali kvalifikovan da komentarise Scorsezea, pa nije on ne znam ti ni ja sta! Viskobudzetni filmovi imaju novca da unajme trenutno najbolje od sminke do reditelja i bas kao sto spiderman prica oni se ugrade u izgled filma i ti filmovi jako lepo izgledaju. Sad sto u filmu nema uplakanih zena eto, ne radi se o tome ali je cinjanica da su oni sve bolji i bolji

Trt

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......

gpbg

pre 2 godine

Umetnost je kad ti film drzi paznju do kraja,marvelovi filmovi su mi super kad treba da zaspim,za razliku od filmova kao kazino ili dobri momci koje uvek mogu rado da odgledam do kraja.

Večito u minusu

pre 2 godine

Razumem ovog klinca.Brani svoje stavove jer igra u takvim filmovima i nada se novim ulogama Spajdermena.Ali raspravljati se o filmskoj umetnosti sa Skorseseom i reći njemu da nešto ne zna o tome je isto kao kad bi ja rekao Novaku da nešto ne zna o tenisu.

Ghoul

pre 2 godine

Možda ne zna ali znam da su njegovi filmovi osvojili 19 akademskih nagrada, poznatijih kao Oskar, tebe će pamtiti kao najgoreg spajdermena, nikakvog glumca a njega kao jednog od naboljih režisera kultnih filmova.

Xp

pre 2 godine

Balavi idiot, kao i cela njegova generacija, i ona malo pre, i svaka posle njega. Kompletni moroni! Degenerik do degenerika. Ne znam za koga se mi (malo) stariji cimamo da sacuvamo ovo malo planete sto je ostalo.

Seneka

pre 2 godine

Hahahaha, prvo ko je ovaj da uopšte ima pravo da priča o kinematografiji, a posebno o veličini kakav je Martin Skorseze? Zamisli, Marvel i umetnost. Zabava za decu, kao igricu da gledaš. Sa druge strane je umetnik koji je redefinisao filmsku industriju, i za sobom ostavio niz klasika koji su među najboljima ikada snimljenih. Mlati ti pare sine od Marvela i oduševljavaj decu, a Skorsezea kad spominješ, prvo da ustaneš. Iz poštovanja.

Sinee

pre 2 godine

Tako je mali objasni jednom od najvecih reditelja ikada , ciji filmovi se i danas gledaju sa istim odusevljenjem kao pre 40 god, dok ce tvoj u skatunjanju u likra kostimu biti zaboravljen za 4 meseca

Trla baba lan

pre 2 godine

Ахаххахљх... Шта је следеће, обратиће се Џордану да му објасни шта је заправо кошарка и како се игра...

maxi

pre 2 godine

Mali lupeta, to što se tehnički snimaju na slične načine ne govori o tome da su takvi filmovi umetnost jer je bitno šta na kraju izadje kao finalni proizvod, a u marvelovom slučaju izleti rolerkoster zabave i nista vise. Negovo poređenje je poput ovog, uzmem platno da slikam, koristim boje, špakle, platno, četkice... To isto je koristio i pikaso kako onda neko moze da kaze da moja slika nije umetnost.

...

pre 2 godine

marvelove budalastine su unistile filmsku industriju, vise se ne prave kvalitetni filmovi jer ih niko ne gleda a sve budale bez mozga jure da gledaju ove budalastine

Miljenko

pre 2 godine

Umetnost po definiciji pomera granice i teško može biti profitabilna jer je mali broj ljudi razume. Kada se nešto dobro prodaje, kao Marvelovi filmovi, nema tu umetnosti ni u tragovima. To je samo proizvod, konfekcija u kojoj trud glumca prolazi nezapaženo prikriven obiljem specijalnih efekata i besmislom potpuno ispraznih dijaloga. To je isto kao i štampane slike u Ikei. Čim se od "umetnosti" dobro živi tu umetnosti nema. Najveći umetnici u istoriji su živeli od mecena kako bi mogli stvarati neometani materijalnim i egzistencijalnim problemima.

Seneka

pre 2 godine

Hahahaha, prvo ko je ovaj da uopšte ima pravo da priča o kinematografiji, a posebno o veličini kakav je Martin Skorseze? Zamisli, Marvel i umetnost. Zabava za decu, kao igricu da gledaš. Sa druge strane je umetnik koji je redefinisao filmsku industriju, i za sobom ostavio niz klasika koji su među najboljima ikada snimljenih. Mlati ti pare sine od Marvela i oduševljavaj decu, a Skorsezea kad spominješ, prvo da ustaneš. Iz poštovanja.

Xp

pre 2 godine

Balavi idiot, kao i cela njegova generacija, i ona malo pre, i svaka posle njega. Kompletni moroni! Degenerik do degenerika. Ne znam za koga se mi (malo) stariji cimamo da sacuvamo ovo malo planete sto je ostalo.

Sinee

pre 2 godine

Tako je mali objasni jednom od najvecih reditelja ikada , ciji filmovi se i danas gledaju sa istim odusevljenjem kao pre 40 god, dok ce tvoj u skatunjanju u likra kostimu biti zaboravljen za 4 meseca

Ghoul

pre 2 godine

Možda ne zna ali znam da su njegovi filmovi osvojili 19 akademskih nagrada, poznatijih kao Oskar, tebe će pamtiti kao najgoreg spajdermena, nikakvog glumca a njega kao jednog od naboljih režisera kultnih filmova.

...

pre 2 godine

marvelove budalastine su unistile filmsku industriju, vise se ne prave kvalitetni filmovi jer ih niko ne gleda a sve budale bez mozga jure da gledaju ove budalastine

maxi

pre 2 godine

Mali lupeta, to što se tehnički snimaju na slične načine ne govori o tome da su takvi filmovi umetnost jer je bitno šta na kraju izadje kao finalni proizvod, a u marvelovom slučaju izleti rolerkoster zabave i nista vise. Negovo poređenje je poput ovog, uzmem platno da slikam, koristim boje, špakle, platno, četkice... To isto je koristio i pikaso kako onda neko moze da kaze da moja slika nije umetnost.

Miljenko

pre 2 godine

Umetnost po definiciji pomera granice i teško može biti profitabilna jer je mali broj ljudi razume. Kada se nešto dobro prodaje, kao Marvelovi filmovi, nema tu umetnosti ni u tragovima. To je samo proizvod, konfekcija u kojoj trud glumca prolazi nezapaženo prikriven obiljem specijalnih efekata i besmislom potpuno ispraznih dijaloga. To je isto kao i štampane slike u Ikei. Čim se od "umetnosti" dobro živi tu umetnosti nema. Najveći umetnici u istoriji su živeli od mecena kako bi mogli stvarati neometani materijalnim i egzistencijalnim problemima.

Večito u minusu

pre 2 godine

Razumem ovog klinca.Brani svoje stavove jer igra u takvim filmovima i nada se novim ulogama Spajdermena.Ali raspravljati se o filmskoj umetnosti sa Skorseseom i reći njemu da nešto ne zna o tome je isto kao kad bi ja rekao Novaku da nešto ne zna o tenisu.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.

Aleksa78

pre 2 godine

Marvel produkcija je za fb, insta i druge gluposti generaciju. Sve više gledam filmove iz 70 tih recimo. Nema specijalnih efekata i gluposti. volim nove naravno, ali čim vidim neke idiotske budalaštine poput " paklene ulice" recimo, gađenje do neba, gasim...

Toto

pre 2 godine

On prica ono sto mu Dizni naredi, kao i ostali glumci i reditelji koji su pod ugovorom. Skorceze nema potrebu uopste da snima takve filmove, njegov Taksista ima daleko vecu vrednost od svih marvelovih filmova zajedno.

Pera85

pre 2 godine

Komercijalna umetnost. To sve objasnjava. Ne kazem da tu nema umetnosti, da nema kbvalitetnih dijaloga itd. Ali reci da su to neke visoke umetnosti je u najmanju ruku smesno. Pirati sa Kariba su dobri filmovi, ali to je zabava. Kao marvel i sve ostalo. Jednostavno film koji se pravi da bude fransiza ne moze da bude dobro jer je osnova tog filma da zaradi pare i bice uradjeno po svim standardima za to (film za celu porodicu. Dovoljno zanimljiv i za decu i za odrasle da bi se izvuklo vise para). To i rimejkovi unistavaju filmove.

Goga

pre 2 godine

Ja iskreno mislim da Skorceze nije ništa loše mislio tim komentarom, iako je možda sročio malo snishodljivo. "Cinema", kako se tada izrazio Skorceze, će uvek biti originalni filmovi, koji ti prouzrokuju jak emocionalni odgovor, teraju te danima da kasnije razmišljaš o filmu. Spajdermen to nikada ne može biti, iako je sjajno snimljen, iako je fenomenalna zabava i lično uživam u svim Marvelovim stvarima.

Hodor

pre 2 godine

Marvel je top u tehnickom smislu, jer novac.
Ali da nema dusu nema.
Sto i nije problem jer su zabava.

Ali reci da su umetnost je malo prejako.

IvanZP

pre 2 godine

Teško da Holivud može da stvori iole bolji film u današnje vreme. Njegovo zlatno doba je prošlo davno. Bolji su se filmovi snimali tridesetih, četrdesetih i pedesetih, od onda kreće silazna linija, sa časnim izuzecima. Tehnologija na vrhuncu ali teme i razrada katastrofa. Marvelovi filmovi koga to može da zanima s da je istinski ljubitelj filma.

Trla baba lan

pre 2 godine

Ахаххахљх... Шта је следеће, обратиће се Џордану да му објасни шта је заправо кошарка и како се игра...

Ivan

pre 2 godine

Ovaj cak nije ni najbolji spajdermen a kamoli neko kompetentan da prica o Skorcezeu.
(Severus, 28. decembar 2021 10:11)

Ubedljivo je najbolji spiderman. Nijedan pre njega nije docarao tu infantilnost koju isti sve vreme nosi. Svi do njega su bili odrasli muskarci u liku deteta, iako su ih igrali momci njegovih godina.

judd trump

pre 2 godine

Vidim da je momak (Tom Holland) 1996. godište a vrlo drzak da prokomentariše jednog Martina Skorsezea. Valjda spoznaja da je Britanac (Englez) mu daje pravo za to. U vreme kad sam kao osnovac čitao stripove nikad nisam obraćao pažnju u svesci stripa na deo posle epizode omiljenog junaka (radilo se o nekim svemirskim patroldžijama najčešće). Tako je i sa Marvel filmovima. Jedan od režisera Marvel filmova je Džos Vidon. Džos Vidon će uvek biti Džos Vidon a Martin Skorseze će ostati kao velikan.

Dr

pre 2 godine

Kakvi ste vi bolesnici. Prvo, decko je rekao da se lik isto razvija u svim filmovima. Drugo, ako Skorseze ima pravo da kaze misljenje kad ga pitaju, ima pravo i Tom Holand. Trece, mene recimo zabole i za jednog i za drugog sta misle. Uzivam u filmovima i to je to. A sta je ko postigao u zivotu, ne znaci da je pricaju cinjenice. I dalje je to saml necije subjektivno misljenje.

76er

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!
(Realista, 28. decembar 2021 10:57)

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.

bezobraznik

pre 2 godine

Kome je do zabave neka gleda ljubaznog komšiju spajdermena, kome je do umetnosti neka pogleda the French Dispatch, meni ima mesta za oboje..

Lajavi krelac

pre 2 godine

(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)

Objasniti nekome kome su Zvezde granda vrhunska zabava, a "Kursadžije" vrhunac komedije da su "igrice" umetnost je uzaludno. Uzaludno je objašnjavati da "igrice" nisu Angry Birds i druge šarene zezancije sa telefona, nego i da postoji jedan "Red Dead Redemption 2" kojeg je osam godina radio tim od preko 500 ljudi ili "The Witcher" igre koje su nastale po delima Šapkovskog. Nazvati tako nešto "igricom" je uvreda za nečiji trud, rad i predanost. I uvreda za sve koji vole video igre.

Počev od Monkey Island, preko Grim Fandango, Myst-a, pa i Tomb Raidera postoji mnoštvo igara sa fantastičnom pričom, ponekad bolje od mnogih filmova. Ali neko kome "igrice" nisu zanimljive i kome je lomljenje čaša uz orijentalno urlikanje u kafani vrhunski užitak nema dovoljan kapacitet da shvati da je normalno i vredno i ono što je izvan njegove percepcije.

Ali, takva je, nažalost, ogromna većina. Sve normalno je odavno pobeglo odavde.

Budala

pre 2 godine

@seneka

"Zabava za decu, kao igricu da gledaš"

A ti ćeš pa da pričaš o umetnosti, a govoriš o video igrama kao o "zabavi za decu", očigledno da dobru video igru u životu nisi odigrao, drži se fife i kantera.

Video igre su umetnost 21. veka kakvu film može samo da sanja da će ikada uspeti da prenese.

Budala

pre 2 godine

@Biće ipak

E moj ti, ne znam o kojim generacijama pričaš, ali ja imam 34 godine, a video igre igram od ranih 90-ih, da si iole jednu ozbiljnu video igru odigrao, znao bi koji je to nivo umetnosti, ali lako je kritikovati nešto što se ne razume.

Biće ipak

pre 2 godine

(Budala, 28. decembar 2021 10:21)
A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.

Realista

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!

Pseudoharms

pre 2 godine

Realno, da je Skorseze snimao Coveka-mrava, Bananamena i Super misa, njegove reci bi mozda i imale tezinu. Ovako, sa Razjarenim bikom, Taksistom, Kazinom, Surovim ulicama, Bandama Njujorka, Dobrim momcima i slicnim budalastinama, bez CGI tehnologije, covek je zaostao, zaboravljen u proslom veku.

Mustra

pre 2 godine

Posle fantastičnog prvog vikenda, njegov "Spajdermen" je imao veliki pad gledanosti za drugi vikend. Ovo je samo loš PR pokušaj da se pominjanjem velikog Skorsezea skrene pažnja na njegov promašen film.

zg

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.
(Freak on a Leash, 28. decembar 2021 11:29)

drinks are on the house

CATAPA

pre 2 godine

Tja, po običaju u pravu su obojica. Žanr nikada nije određivao kvalitet ni umetnički doseg. Horor je bio nipodaštavan sve dok se žanra nije dohvatio Hičkok. Naučna fantastika do Kubrika. Vestern je od početaka filma bio đubre, a izrodio je nekoliko remek dela filmske umetnosti i odškolovao neke najveće glumce i režisere, čak i kao "špageti" varijanta. I filmovi o superherojima su dobili ogroman zamah nakon što se Nolan prihvatio takvog zadatka.
Utoliko mu je Holand vrhunski odgovorio. Umesto što kenja kako ne valjaju, neka pokuša da napravi bar jedan koji valja. Ne mora ni da beži od stripa i "italijanskog fazona", bogat je resurs i italijanskog stripa sa sličnim elementima Marvela ili DC-Comicsa. Trenutno jedini veliki režiser koji ima pravo da prigovara je Kris Nolan, a on to najmanje čini. Komercijala koju Skorsezi prigovara autorima marvelovštine, jedan Bergman je slobodno mogao njemu, a ni on nije.
Jednom sam to pominjao: porno žanr je posle dokumentarnog najstariji žanr filma. Čak nikada nije ni stekao status umetnosti, večito kopile filma. Ali to nije zato što u tom žanru nije moguće napraviti umetničko ostvarenje, nego zato što se tim žanrom nikada zapravo nisu ni bavili oni koji su imali umetničke ambicije. Bilo je i takvih pokušaja, uglavnom takođe Italijana i uglavnom ne uspešnih.
Svaka čast Skorseziju za ono što radi u okviru onoga što zna. Ali on nije i nikada neće biti ono što je bio Kubrik, ili ono što već jeste Nolan, to su stvaraoci koji pokreću žanrove.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.
(Freak on a Leash, 28. decembar 2021 11:29)

drinks are on the house
(zg, 28. decembar 2021 13:51)
Ok

Gde ja živim

pre 2 godine

Tomica bi mogao da bude jako dobar i ozbiljan glumac. Najveća mana mu je što će verovatno i sa 40 izgledati kao da ima 20. Al' dobro, za Zendaju to nije problem :)

Što se tiče filmova. Meni je važno da imaju dobru priču, dobre likove i da mogu par dana da bambrljam o njima. Sam pojam umetnosti je prilično subjektivna stvar. Ja npr. modernu umetnost slabo kapiram. Slike bez ičega, predstave bez glumaca, raznorazne performanse. Glup sam, ali ne kapiram. Nekome je to super i može da razvije čitavu filozofiju. Volim da čujem i da se nadogradim ako nešto ne znam. S druge strane renesanse, barokne, impresionističke stvari bih mogao da gledam ceo dan.

Marvel ima priču, likove, emociju. Da to jesu univerzalne, mnogo puta ispričane stvari, dobro i zlo, pohlepa, želja za dominacijom, ali ima. Dovoljno da te pomeri i odvede u neki drugi svet. Crtanje je umetnost. Zahteva kreativnost, maštu. Samim tim, baviti se CGI-om, koliko god softver bio napredan, zahteva sve ovo + znanje. Treba poštovati. Veliki Spajdermen crtač Tod Mekfarlan je jednom rekao “Svi pričaju lako je crtati sa softverom. Ja im kažem ako ne znate da nacrtate konja na papiru nećete znati ni ovde. Evo probajte.”

Sve ove priče se svode na pare. Zašto ovi dobijaju više od mene. Nema to mnogo veze sa umetnošću. Ne bi imao Marti ništa protiv budžeta od 400 miliona pa makar i za Avendžers 5 npr. Neka gledaju ljudi šta im se gleda. Samo da mi Feigi i Watts isporuče F4 koji valja pa posle ukidajte sve.

gpbg

pre 2 godine

Umetnost je kad ti film drzi paznju do kraja,marvelovi filmovi su mi super kad treba da zaspim,za razliku od filmova kao kazino ili dobri momci koje uvek mogu rado da odgledam do kraja.

Star Lord

pre 2 godine

Skoro svi filmovi teže što većoj zaradi. Ne bi ni Skorseze snimao tolike filmove o mafiji, da baš ta tema nije donosila novac. Sada novac donose filmovi o strip junacima, ali nema smisla da se porede Skorsezeovi filmovi sa ovom konfekcijom.
(Prase u Teheranu, 28. decembar 2021 17:44)

Mogao bi i Skorceze da se preorjentiše na strip junake, la ga no.

Dobar deo "street level" heroja bori se protiv mafije, a neke popularne zloće su na čelu istih.
Neki filmovi poput "Winter Soldier" i "The Dark Knight" su ništa drugo do špijunski trileri i krimi drame propuštene kroz superherojski filter.

Realista

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!
(Realista, 28. decembar 2021 10:57)

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.
(76er, 28. decembar 2021 11:46)

Cineplexx Beograd, pre 10 dana, puna sala, 80% mladje populacije (klinci do 14 god).
Inace imam 42 godine i smatram sebe ljubiteljem filmova. Naravno, ogradjujem se, to je samo moje misljenje koje nekome moze da znaci nesto a nekome apsolutno nista.
Kako god, slozicemo se da jedan Skorseze ili Ridli Skot imaju mnogo vise kompetencije da pricaju o filmskoj industriji i umetnosti nego ovaj mr. Holand.

Nemanja

pre 2 godine

A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.
(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)

Ima već nekoliko decenija kako su kompjuterske igre ozbiljna umetnost - ako pripadaš generaciji koja toga nije svesna, verovatno si napisao to iz staračkog doma.

Ron Jeremy

pre 2 godine

"Snimao sam pornjavu i takođe sam snimao mejnstrim, a jedina razlika je u tome što je jedan mnogo skuplji od drugog. Ali način na koji razvijam lik, način na koji reditelj urezuje nit priče sa likovima – sve je isto, samo urađeno u drugačijem obimu. Tako da mislim da su prava umetnost."

Trt

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......

lucc

pre 2 godine

Sta vi pisete? Pa naravno da je mali kvalifikovan da komentarise Scorsezea, pa nije on ne znam ti ni ja sta! Viskobudzetni filmovi imaju novca da unajme trenutno najbolje od sminke do reditelja i bas kao sto spiderman prica oni se ugrade u izgled filma i ti filmovi jako lepo izgledaju. Sad sto u filmu nema uplakanih zena eto, ne radi se o tome ali je cinjanica da su oni sve bolji i bolji

Miki

pre 2 godine

Hahahaha, prvo ko je ovaj da uopšte ima pravo da priča o kinematografiji, a posebno o veličini kakav je Martin Skorseze? Zamisli, Marvel i umetnost. Zabava za decu, kao igricu da gledaš. Sa druge strane je umetnik koji je redefinisao filmsku industriju, i za sobom ostavio niz klasika koji su među najboljima ikada snimljenih. Mlati ti pare sine od Marvela i oduševljavaj decu, a Skorsezea kad spominješ, prvo da ustaneš. Iz poštovanja.
(Seneka, 28. decembar 2021 09:36)

Kako si nahvalio Skorsezea, covek bi pomislio da nije morao da prekopira inostrani film da bi dobio oskara, kad ono...

Prase u Teheranu

pre 2 godine

Skoro svi filmovi teže što većoj zaradi. Ne bi ni Skorseze snimao tolike filmove o mafiji, da baš ta tema nije donosila novac. Sada novac donose filmovi o strip junacima, ali nema smisla da se porede Skorsezeovi filmovi sa ovom konfekcijom.

Paranormal Dimension

pre 2 godine

Postoje dobre price i lose price, u koji zanr ce biti upakovano, totalno je nebitno.
Pritom, sve price su odavno ispricane, tako da i Skorseze je ispricao vec ispricanu pricu/price.
Nove price ce biti ispricane tek kada stvarno vidimo i upoznamo ono sto do sada nije vidjeno ili ako nekome ne proradi masta na tom nivou.

Sto se tice ispricanih prica, npr. lozana oko Igre prestola. Intrige, ratovi, razvrat upakovan u fantazijski srednjevekovni svet mitoloskih bica i magije. X puta vidjeno kod drugih pisaca epske fantazije. Ili konstantne borbe dobra i zla, gde uvek dobro pobedi.

100%

pre 2 godine

Dobr, Holand isto nece osetiti kako je igrati u jednom Skorze filmu. Ipak su jedan Taxi Driver Goodfellas, Casino, Wolf from Wall Street (da napomenem neke) nista u odnosu na umetnicku i filmsku tezinu jednog Spiderman Far from Home ili Amazing Spiderman? Dete nepricaj tati kako se prave deca!

ceca

pre 2 godine

76er
realista je u pravu. klinci samo sto zurku nisu pravili za vreme projekcije koliko im je bilo dosadno. volim marvelove filmove ali ovaj je dno. holznd moze da sanja o skorsezeu samo. svetlosnim godinamz je daleko od pravog glumca

Steva

pre 2 godine

Ne shvatam potrebu da se mainstream filmovi brane na ovaj nacin. Pa naravno da nisu umetnost, ali u tome nema niceg loseg. Vecina ljudi filmove ne gleda zato sto ih interesuje umetnost ili genijalnost reditelja, fantasticna dramaturgija, fenomenalna transformacija glumaca ili poruka koju autor zeli da prenese, nego gleda da bi se zabavila i na tih dva sata odlutala iz sumorne svakodnevice. Ko zeli umetnost ili voli filmove koji obradjuju teske drustvene teme i ljudske sudbine, ima pregrst umetnickih filmova. Oni kojima je stvarnost dovoljno depresivna, da nemaju zelje da gledaju tudju muku, makar i dramatizovanu, zele da gledaju filmove koji nemaju nikakvu umetnicku, ali enormnu zabavnu vrednost. I to je sasvim u redu. Radi se o veoma razlicitim vrstama vrednosti. Koliki god Skorseze bio umetnik i njegovi filmovi bili vrhunska umetnicka dela, mene, recimo, teme koje on obradjuje ne interesuju, a film me ne zanima kao umetnost, nego iskljucivo kao zabava, tako da meni jedan Marvelov film znaci vise nego ceo Skorsezeov opus.

Lav Rouling

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......
(Trt, 28. decembar 2021 10:30)
Slažem se, samo što se nije pojavio neko ko je rekao "Možete da pitate Tolstoja: 'Da li biste želeli da napišete knjigu o Hari Poteru?' Ali on ne zna kako je to jer nikada nije pisao takve knjige"

Duuuuušan Kecman

pre 2 godine

Dečko, čim ti video igrice smatraš za umetnost, i to kao neki visoki nivo umetnosti, ti o umetnosti nemaš pojma. Dečko.
(Misa, 28. decembar 2021 21:29)

Umetnici rade na igrama, dečko, a ne samo programeri.
Sve te likove, svetove, izgled nivoa, pozadine, izgled opreme, oružja i sl., sve to treba dizajnirati, nacrtati. Je l to nije umetnost?
Neko je to smislio to u svojoj glavi, pa pretočio tu ideju na papir, pa na kompjuterski ekran.

Muziku u igrama neko mora da komponuje.

Priču i dijalog neko mora da smisli i da napiše.

Da, programiranje samo po sebi nije umetnost, ali svaka komponenta pojedinačno u igri svakako jeste. Dečko.

Nije svaka igra umetničko delo kao što nije ni svaka slika, svaka pesma, dečko. Vrati se malo u realnost. Dečko.

partizan

pre 2 godine

A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.
(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)
Slazem se da su generacije sve tupavije, ali isto tako moram da priznam da neke od najboljih prica su ispricane kroz igre zadnjih 10 godina. Neke, apsolutno vrhunske

Nemanja

pre 2 godine

Matorac snimio jedan solidan film u poslednjih 10 godina i sad nešto filozofira... "Irac" je bio dosadna kenjaža tako natrpana CGI-jem da je i Džordž Lukas bio zadivljen da toliko filma može da se izrežira a da ne ustaneš iz stolice.

Bane

pre 2 godine

Raging Bull, Casino, Goodfellas, Gangs of New York su daleko kvalitetniji filmovi. Posto zivimo u svijetu gdje se kvalitet najmanje gleda na svim nivoima, onda nek ti bude...tvoj Spajdermen je najvece ostarenje ikada

Obrad

pre 2 godine

Ne znam za vas, ali ja sam ostao zaglupljen posle nove Dine, a toliko je hajpovana kao remek delo, da se svi uvrede ako spomeneš da je treš, naporna, nezanimljiva i da je Linčova verzija svetlosnim godinama ispred. Marvel, ako je sasvim solidan film, mi je milion puta draži od tako hajpovanog filma, za koje ni obožavaoci nisu u potpunosti uvereni da valja. Čisto zbog zabave i opuštanja.

xxxx

pre 2 godine

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.
(76er, 28. decembar 2021 11:46)
U sustini film je dobra zabava. Iskljucis mozak i uzivas. Jeste, radnja je na nivou crtanog filma ali nije ni poenta da ima ne znam kakav scenarijo

Lala

pre 2 godine

Reciklaža stripa i video igrica. Originalno scenarija malo i uglavnom nekomercijalni. Danas novi klinci nemaju strpljenja za razvlačenjem, pričanjem, egzotikom glume... Hoće sve i hoće odmah. Normalno za današnje vreme. Digitalizacija,brzina,šaka u glavu i nokaut. I sve je tako,od hrane do automobila. Iskoristi,baci,uzimaj sledeće.

nikola

pre 2 godine

kao kada internet antivaxer objasnjava svetskom imunologu kako virus u stvari ne postoji i da je to ovaj samo umislio.
(basketas, 28. decembar 2021 10:55) # Link komentara

isto kao kada kvazi intelektualac slusa svetskog imunologa koji je primio pare da prica to sto prica, pa mu jos veruje.

kažem

pre 2 godine

Basketaš,isto tako kada Vakser svedok umisli i ubeđuje ceo svet,da će posle druge doze da se svet vrati u normalu.Kad o o međutim.

pa sad

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......
(Trt, 28. decembar 2021 10:30)
Slažem se, samo što se nije pojavio neko ko je rekao "Možete da pitate Tolstoja: 'Da li biste želeli da napišete knjigu o Hari Poteru?' Ali on ne zna kako je to jer nikada nije pisao takve knjige"
(Lav Rouling, 28. decembar 2021 12:51)

Tolstoj nije, ali npr Gogolj jeste. Kao i Gete, E.A. Po, Dzek London, Bulgakov itd, i sve te njihove naucna fantastika-fantastika-horor price se danas smatraju za klasiku svetske knjizevnosti. Kao sto se kod nas Milovan Glisic smatra za klasika srpske knjizevnosti.

jet

pre 2 godine

Film je prelep i mnoge od nas koji smo odrasli na spajdermen stripovima, crtacima i filmovima je vratio u detinjstvo, sto i jeste glavna poenta ovog filma. Slazem se da su spajdermen filmovi cista utopija, ali sta u danasnje vreme nije utopija? Citanje vesti po ceo dan, skrolovanje instagrama ili gledanje utakmica? Da li je Jokic dao 17 ili 40 poena, od toga se zivi jel?

Citam komentare i nije mi jasno da je 90% komentara negativno, stalno neko mracenje, sve neki filmski kriticari i doktori nauka.

Rape

pre 2 godine

Imaš beonpapir ispred sebe,Napiše scenario,zatim to obradiš,onda odabereš glumce ,režiraš i snimiš film.A onda imaš sve sažvakano,stučeš milione za dobro glumce ,pola odrade kompjuteri i to meriš sa ovim prvim.Ne ide.

Alcale

pre 2 godine

kao kada internet antivaxer objasnjava svetskom imunologu kako virus u stvari ne postoji i da je to ovaj samo umislio.
(basketas, 28. decembar 2021 10:55)

Misliš, kao kada vakser brani svoju odluku verovanjem u nauku da je vakcina napravljena za 4 meseca već klinički testirana iako klinički testovi podrazumevaju posmatranje neželjenih efekata do 5g nakon vakcinacije?

e tomo tomo

pre 2 godine

Pa ako je tebi kao glumcu sve isto, samo budzet drugaciji onda to pokazuje koliko je bitan dobar scenario i dobar reziser. A da su glumci samo lutke koje slede upustva.

Velika je razlika izmedju glumca umetnika i glumca zabavljaca. Evo gledajte Emu Ston, devojka ima talenta da iznese bilo kakvog lika na ekran, cak i kada glumi u nekim glupostima. A onda gledajte Jenifer Lorens koja se sirota trudi, ali uvek ima isti izraz lica u svakom filmu u kojem je bila.

Za dobar film prvo je potreban dobar reziser, pa dobri glumci, i na kraju dobar scenarista, pri cemu ovo poslednje moze da bude i prosecno ako su se prve dve stvari poklopile. Pola filmova Morgana Frimana ili Kevina Spejsija ima glup ili linearan scenario, ali zato su obojica glumacke velicine kakve danas vise ne vidjamo.

Budala

pre 2 godine

@seneka

"Zabava za decu, kao igricu da gledaš"

A ti ćeš pa da pričaš o umetnosti, a govoriš o video igrama kao o "zabavi za decu", očigledno da dobru video igru u životu nisi odigrao, drži se fife i kantera.

Video igre su umetnost 21. veka kakvu film može samo da sanja da će ikada uspeti da prenese.

Xp

pre 2 godine

Balavi idiot, kao i cela njegova generacija, i ona malo pre, i svaka posle njega. Kompletni moroni! Degenerik do degenerika. Ne znam za koga se mi (malo) stariji cimamo da sacuvamo ovo malo planete sto je ostalo.

lucc

pre 2 godine

Sta vi pisete? Pa naravno da je mali kvalifikovan da komentarise Scorsezea, pa nije on ne znam ti ni ja sta! Viskobudzetni filmovi imaju novca da unajme trenutno najbolje od sminke do reditelja i bas kao sto spiderman prica oni se ugrade u izgled filma i ti filmovi jako lepo izgledaju. Sad sto u filmu nema uplakanih zena eto, ne radi se o tome ali je cinjanica da su oni sve bolji i bolji

Dr

pre 2 godine

Kakvi ste vi bolesnici. Prvo, decko je rekao da se lik isto razvija u svim filmovima. Drugo, ako Skorseze ima pravo da kaze misljenje kad ga pitaju, ima pravo i Tom Holand. Trece, mene recimo zabole i za jednog i za drugog sta misle. Uzivam u filmovima i to je to. A sta je ko postigao u zivotu, ne znaci da je pricaju cinjenice. I dalje je to saml necije subjektivno misljenje.

76er

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!
(Realista, 28. decembar 2021 10:57)

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.

Seneka

pre 2 godine

Hahahaha, prvo ko je ovaj da uopšte ima pravo da priča o kinematografiji, a posebno o veličini kakav je Martin Skorseze? Zamisli, Marvel i umetnost. Zabava za decu, kao igricu da gledaš. Sa druge strane je umetnik koji je redefinisao filmsku industriju, i za sobom ostavio niz klasika koji su među najboljima ikada snimljenih. Mlati ti pare sine od Marvela i oduševljavaj decu, a Skorsezea kad spominješ, prvo da ustaneš. Iz poštovanja.

Pseudoharms

pre 2 godine

Realno, da je Skorseze snimao Coveka-mrava, Bananamena i Super misa, njegove reci bi mozda i imale tezinu. Ovako, sa Razjarenim bikom, Taksistom, Kazinom, Surovim ulicama, Bandama Njujorka, Dobrim momcima i slicnim budalastinama, bez CGI tehnologije, covek je zaostao, zaboravljen u proslom veku.

Trt

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......

...

pre 2 godine

marvelove budalastine su unistile filmsku industriju, vise se ne prave kvalitetni filmovi jer ih niko ne gleda a sve budale bez mozga jure da gledaju ove budalastine

Ghoul

pre 2 godine

Možda ne zna ali znam da su njegovi filmovi osvojili 19 akademskih nagrada, poznatijih kao Oskar, tebe će pamtiti kao najgoreg spajdermena, nikakvog glumca a njega kao jednog od naboljih režisera kultnih filmova.

Ivan

pre 2 godine

Ovaj cak nije ni najbolji spajdermen a kamoli neko kompetentan da prica o Skorcezeu.
(Severus, 28. decembar 2021 10:11)

Ubedljivo je najbolji spiderman. Nijedan pre njega nije docarao tu infantilnost koju isti sve vreme nosi. Svi do njega su bili odrasli muskarci u liku deteta, iako su ih igrali momci njegovih godina.

Nemanja

pre 2 godine

Matorac snimio jedan solidan film u poslednjih 10 godina i sad nešto filozofira... "Irac" je bio dosadna kenjaža tako natrpana CGI-jem da je i Džordž Lukas bio zadivljen da toliko filma može da se izrežira a da ne ustaneš iz stolice.

Budala

pre 2 godine

@Biće ipak

E moj ti, ne znam o kojim generacijama pričaš, ali ja imam 34 godine, a video igre igram od ranih 90-ih, da si iole jednu ozbiljnu video igru odigrao, znao bi koji je to nivo umetnosti, ali lako je kritikovati nešto što se ne razume.

Gde ja živim

pre 2 godine

Tomica bi mogao da bude jako dobar i ozbiljan glumac. Najveća mana mu je što će verovatno i sa 40 izgledati kao da ima 20. Al' dobro, za Zendaju to nije problem :)

Što se tiče filmova. Meni je važno da imaju dobru priču, dobre likove i da mogu par dana da bambrljam o njima. Sam pojam umetnosti je prilično subjektivna stvar. Ja npr. modernu umetnost slabo kapiram. Slike bez ičega, predstave bez glumaca, raznorazne performanse. Glup sam, ali ne kapiram. Nekome je to super i može da razvije čitavu filozofiju. Volim da čujem i da se nadogradim ako nešto ne znam. S druge strane renesanse, barokne, impresionističke stvari bih mogao da gledam ceo dan.

Marvel ima priču, likove, emociju. Da to jesu univerzalne, mnogo puta ispričane stvari, dobro i zlo, pohlepa, želja za dominacijom, ali ima. Dovoljno da te pomeri i odvede u neki drugi svet. Crtanje je umetnost. Zahteva kreativnost, maštu. Samim tim, baviti se CGI-om, koliko god softver bio napredan, zahteva sve ovo + znanje. Treba poštovati. Veliki Spajdermen crtač Tod Mekfarlan je jednom rekao “Svi pričaju lako je crtati sa softverom. Ja im kažem ako ne znate da nacrtate konja na papiru nećete znati ni ovde. Evo probajte.”

Sve ove priče se svode na pare. Zašto ovi dobijaju više od mene. Nema to mnogo veze sa umetnošću. Ne bi imao Marti ništa protiv budžeta od 400 miliona pa makar i za Avendžers 5 npr. Neka gledaju ljudi šta im se gleda. Samo da mi Feigi i Watts isporuče F4 koji valja pa posle ukidajte sve.

Lajavi krelac

pre 2 godine

(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)

Objasniti nekome kome su Zvezde granda vrhunska zabava, a "Kursadžije" vrhunac komedije da su "igrice" umetnost je uzaludno. Uzaludno je objašnjavati da "igrice" nisu Angry Birds i druge šarene zezancije sa telefona, nego i da postoji jedan "Red Dead Redemption 2" kojeg je osam godina radio tim od preko 500 ljudi ili "The Witcher" igre koje su nastale po delima Šapkovskog. Nazvati tako nešto "igricom" je uvreda za nečiji trud, rad i predanost. I uvreda za sve koji vole video igre.

Počev od Monkey Island, preko Grim Fandango, Myst-a, pa i Tomb Raidera postoji mnoštvo igara sa fantastičnom pričom, ponekad bolje od mnogih filmova. Ali neko kome "igrice" nisu zanimljive i kome je lomljenje čaša uz orijentalno urlikanje u kafani vrhunski užitak nema dovoljan kapacitet da shvati da je normalno i vredno i ono što je izvan njegove percepcije.

Ali, takva je, nažalost, ogromna većina. Sve normalno je odavno pobeglo odavde.

IvanZP

pre 2 godine

Teško da Holivud može da stvori iole bolji film u današnje vreme. Njegovo zlatno doba je prošlo davno. Bolji su se filmovi snimali tridesetih, četrdesetih i pedesetih, od onda kreće silazna linija, sa časnim izuzecima. Tehnologija na vrhuncu ali teme i razrada katastrofa. Marvelovi filmovi koga to može da zanima s da je istinski ljubitelj filma.

maxi

pre 2 godine

Mali lupeta, to što se tehnički snimaju na slične načine ne govori o tome da su takvi filmovi umetnost jer je bitno šta na kraju izadje kao finalni proizvod, a u marvelovom slučaju izleti rolerkoster zabave i nista vise. Negovo poređenje je poput ovog, uzmem platno da slikam, koristim boje, špakle, platno, četkice... To isto je koristio i pikaso kako onda neko moze da kaze da moja slika nije umetnost.

Sinee

pre 2 godine

Tako je mali objasni jednom od najvecih reditelja ikada , ciji filmovi se i danas gledaju sa istim odusevljenjem kao pre 40 god, dok ce tvoj u skatunjanju u likra kostimu biti zaboravljen za 4 meseca

Realista

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!

Biće ipak

pre 2 godine

(Budala, 28. decembar 2021 10:21)
A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.

Miljenko

pre 2 godine

Umetnost po definiciji pomera granice i teško može biti profitabilna jer je mali broj ljudi razume. Kada se nešto dobro prodaje, kao Marvelovi filmovi, nema tu umetnosti ni u tragovima. To je samo proizvod, konfekcija u kojoj trud glumca prolazi nezapaženo prikriven obiljem specijalnih efekata i besmislom potpuno ispraznih dijaloga. To je isto kao i štampane slike u Ikei. Čim se od "umetnosti" dobro živi tu umetnosti nema. Najveći umetnici u istoriji su živeli od mecena kako bi mogli stvarati neometani materijalnim i egzistencijalnim problemima.

judd trump

pre 2 godine

Vidim da je momak (Tom Holland) 1996. godište a vrlo drzak da prokomentariše jednog Martina Skorsezea. Valjda spoznaja da je Britanac (Englez) mu daje pravo za to. U vreme kad sam kao osnovac čitao stripove nikad nisam obraćao pažnju u svesci stripa na deo posle epizode omiljenog junaka (radilo se o nekim svemirskim patroldžijama najčešće). Tako je i sa Marvel filmovima. Jedan od režisera Marvel filmova je Džos Vidon. Džos Vidon će uvek biti Džos Vidon a Martin Skorseze će ostati kao velikan.

Trla baba lan

pre 2 godine

Ахаххахљх... Шта је следеће, обратиће се Џордану да му објасни шта је заправо кошарка и како се игра...

Nemanja

pre 2 godine

A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.
(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)

Ima već nekoliko decenija kako su kompjuterske igre ozbiljna umetnost - ako pripadaš generaciji koja toga nije svesna, verovatno si napisao to iz staračkog doma.

gpbg

pre 2 godine

Umetnost je kad ti film drzi paznju do kraja,marvelovi filmovi su mi super kad treba da zaspim,za razliku od filmova kao kazino ili dobri momci koje uvek mogu rado da odgledam do kraja.

ceca

pre 2 godine

76er
realista je u pravu. klinci samo sto zurku nisu pravili za vreme projekcije koliko im je bilo dosadno. volim marvelove filmove ali ovaj je dno. holznd moze da sanja o skorsezeu samo. svetlosnim godinamz je daleko od pravog glumca

nikola

pre 2 godine

kao kada internet antivaxer objasnjava svetskom imunologu kako virus u stvari ne postoji i da je to ovaj samo umislio.
(basketas, 28. decembar 2021 10:55) # Link komentara

isto kao kada kvazi intelektualac slusa svetskog imunologa koji je primio pare da prica to sto prica, pa mu jos veruje.

Mustra

pre 2 godine

Posle fantastičnog prvog vikenda, njegov "Spajdermen" je imao veliki pad gledanosti za drugi vikend. Ovo je samo loš PR pokušaj da se pominjanjem velikog Skorsezea skrene pažnja na njegov promašen film.

CATAPA

pre 2 godine

Tja, po običaju u pravu su obojica. Žanr nikada nije određivao kvalitet ni umetnički doseg. Horor je bio nipodaštavan sve dok se žanra nije dohvatio Hičkok. Naučna fantastika do Kubrika. Vestern je od početaka filma bio đubre, a izrodio je nekoliko remek dela filmske umetnosti i odškolovao neke najveće glumce i režisere, čak i kao "špageti" varijanta. I filmovi o superherojima su dobili ogroman zamah nakon što se Nolan prihvatio takvog zadatka.
Utoliko mu je Holand vrhunski odgovorio. Umesto što kenja kako ne valjaju, neka pokuša da napravi bar jedan koji valja. Ne mora ni da beži od stripa i "italijanskog fazona", bogat je resurs i italijanskog stripa sa sličnim elementima Marvela ili DC-Comicsa. Trenutno jedini veliki režiser koji ima pravo da prigovara je Kris Nolan, a on to najmanje čini. Komercijala koju Skorsezi prigovara autorima marvelovštine, jedan Bergman je slobodno mogao njemu, a ni on nije.
Jednom sam to pominjao: porno žanr je posle dokumentarnog najstariji žanr filma. Čak nikada nije ni stekao status umetnosti, večito kopile filma. Ali to nije zato što u tom žanru nije moguće napraviti umetničko ostvarenje, nego zato što se tim žanrom nikada zapravo nisu ni bavili oni koji su imali umetničke ambicije. Bilo je i takvih pokušaja, uglavnom takođe Italijana i uglavnom ne uspešnih.
Svaka čast Skorseziju za ono što radi u okviru onoga što zna. Ali on nije i nikada neće biti ono što je bio Kubrik, ili ono što već jeste Nolan, to su stvaraoci koji pokreću žanrove.

Ron Jeremy

pre 2 godine

"Snimao sam pornjavu i takođe sam snimao mejnstrim, a jedina razlika je u tome što je jedan mnogo skuplji od drugog. Ali način na koji razvijam lik, način na koji reditelj urezuje nit priče sa likovima – sve je isto, samo urađeno u drugačijem obimu. Tako da mislim da su prava umetnost."

Toto

pre 2 godine

On prica ono sto mu Dizni naredi, kao i ostali glumci i reditelji koji su pod ugovorom. Skorceze nema potrebu uopste da snima takve filmove, njegov Taksista ima daleko vecu vrednost od svih marvelovih filmova zajedno.

Večito u minusu

pre 2 godine

Razumem ovog klinca.Brani svoje stavove jer igra u takvim filmovima i nada se novim ulogama Spajdermena.Ali raspravljati se o filmskoj umetnosti sa Skorseseom i reći njemu da nešto ne zna o tome je isto kao kad bi ja rekao Novaku da nešto ne zna o tenisu.

Obrad

pre 2 godine

Ne znam za vas, ali ja sam ostao zaglupljen posle nove Dine, a toliko je hajpovana kao remek delo, da se svi uvrede ako spomeneš da je treš, naporna, nezanimljiva i da je Linčova verzija svetlosnim godinama ispred. Marvel, ako je sasvim solidan film, mi je milion puta draži od tako hajpovanog filma, za koje ni obožavaoci nisu u potpunosti uvereni da valja. Čisto zbog zabave i opuštanja.

Aleksa78

pre 2 godine

Marvel produkcija je za fb, insta i druge gluposti generaciju. Sve više gledam filmove iz 70 tih recimo. Nema specijalnih efekata i gluposti. volim nove naravno, ali čim vidim neke idiotske budalaštine poput " paklene ulice" recimo, gađenje do neba, gasim...

bezobraznik

pre 2 godine

Kome je do zabave neka gleda ljubaznog komšiju spajdermena, kome je do umetnosti neka pogleda the French Dispatch, meni ima mesta za oboje..

Hodor

pre 2 godine

Marvel je top u tehnickom smislu, jer novac.
Ali da nema dusu nema.
Sto i nije problem jer su zabava.

Ali reci da su umetnost je malo prejako.

Realista

pre 2 godine

Odgledao skoro najnovijeg Spajdermena.
Nisam ni očekivao neku umetnost ali film je ispod svakog očekivanja.
Iako su klinci (osnovna škola) činili većinu u publici, film je blago rečeno razočarao. Drži pažnju jako kratko, neubedljiva gluma, radnja koja je nedovršena, glavni glumac kao da tek uči da glumi.
Film traje inače 2.5 sata otprilike. Šta da kažem kad su klinci u sred filma krenuli da pričaju i dosađuju se.
Ocena od od 1-10, recimo 5.5 i to zbog specijalnih efekata.
Kapetan Amerika je za ovaj film klasa!
(Realista, 28. decembar 2021 10:57)

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.
(76er, 28. decembar 2021 11:46)

Cineplexx Beograd, pre 10 dana, puna sala, 80% mladje populacije (klinci do 14 god).
Inace imam 42 godine i smatram sebe ljubiteljem filmova. Naravno, ogradjujem se, to je samo moje misljenje koje nekome moze da znaci nesto a nekome apsolutno nista.
Kako god, slozicemo se da jedan Skorseze ili Ridli Skot imaju mnogo vise kompetencije da pricaju o filmskoj industriji i umetnosti nego ovaj mr. Holand.

Pera85

pre 2 godine

Komercijalna umetnost. To sve objasnjava. Ne kazem da tu nema umetnosti, da nema kbvalitetnih dijaloga itd. Ali reci da su to neke visoke umetnosti je u najmanju ruku smesno. Pirati sa Kariba su dobri filmovi, ali to je zabava. Kao marvel i sve ostalo. Jednostavno film koji se pravi da bude fransiza ne moze da bude dobro jer je osnova tog filma da zaradi pare i bice uradjeno po svim standardima za to (film za celu porodicu. Dovoljno zanimljiv i za decu i za odrasle da bi se izvuklo vise para). To i rimejkovi unistavaju filmove.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.

Goga

pre 2 godine

Ja iskreno mislim da Skorceze nije ništa loše mislio tim komentarom, iako je možda sročio malo snishodljivo. "Cinema", kako se tada izrazio Skorceze, će uvek biti originalni filmovi, koji ti prouzrokuju jak emocionalni odgovor, teraju te danima da kasnije razmišljaš o filmu. Spajdermen to nikada ne može biti, iako je sjajno snimljen, iako je fenomenalna zabava i lično uživam u svim Marvelovim stvarima.

kažem

pre 2 godine

Basketaš,isto tako kada Vakser svedok umisli i ubeđuje ceo svet,da će posle druge doze da se svet vrati u normalu.Kad o o međutim.

Star Lord

pre 2 godine

Skoro svi filmovi teže što većoj zaradi. Ne bi ni Skorseze snimao tolike filmove o mafiji, da baš ta tema nije donosila novac. Sada novac donose filmovi o strip junacima, ali nema smisla da se porede Skorsezeovi filmovi sa ovom konfekcijom.
(Prase u Teheranu, 28. decembar 2021 17:44)

Mogao bi i Skorceze da se preorjentiše na strip junake, la ga no.

Dobar deo "street level" heroja bori se protiv mafije, a neke popularne zloće su na čelu istih.
Neki filmovi poput "Winter Soldier" i "The Dark Knight" su ništa drugo do špijunski trileri i krimi drame propuštene kroz superherojski filter.

Paranormal Dimension

pre 2 godine

Postoje dobre price i lose price, u koji zanr ce biti upakovano, totalno je nebitno.
Pritom, sve price su odavno ispricane, tako da i Skorseze je ispricao vec ispricanu pricu/price.
Nove price ce biti ispricane tek kada stvarno vidimo i upoznamo ono sto do sada nije vidjeno ili ako nekome ne proradi masta na tom nivou.

Sto se tice ispricanih prica, npr. lozana oko Igre prestola. Intrige, ratovi, razvrat upakovan u fantazijski srednjevekovni svet mitoloskih bica i magije. X puta vidjeno kod drugih pisaca epske fantazije. Ili konstantne borbe dobra i zla, gde uvek dobro pobedi.

100%

pre 2 godine

Dobr, Holand isto nece osetiti kako je igrati u jednom Skorze filmu. Ipak su jedan Taxi Driver Goodfellas, Casino, Wolf from Wall Street (da napomenem neke) nista u odnosu na umetnicku i filmsku tezinu jednog Spiderman Far from Home ili Amazing Spiderman? Dete nepricaj tati kako se prave deca!

Miki

pre 2 godine

Hahahaha, prvo ko je ovaj da uopšte ima pravo da priča o kinematografiji, a posebno o veličini kakav je Martin Skorseze? Zamisli, Marvel i umetnost. Zabava za decu, kao igricu da gledaš. Sa druge strane je umetnik koji je redefinisao filmsku industriju, i za sobom ostavio niz klasika koji su među najboljima ikada snimljenih. Mlati ti pare sine od Marvela i oduševljavaj decu, a Skorsezea kad spominješ, prvo da ustaneš. Iz poštovanja.
(Seneka, 28. decembar 2021 09:36)

Kako si nahvalio Skorsezea, covek bi pomislio da nije morao da prekopira inostrani film da bi dobio oskara, kad ono...

Freak on a Leash

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.
(Freak on a Leash, 28. decembar 2021 11:29)

drinks are on the house
(zg, 28. decembar 2021 13:51)
Ok

Duuuuušan Kecman

pre 2 godine

Dečko, čim ti video igrice smatraš za umetnost, i to kao neki visoki nivo umetnosti, ti o umetnosti nemaš pojma. Dečko.
(Misa, 28. decembar 2021 21:29)

Umetnici rade na igrama, dečko, a ne samo programeri.
Sve te likove, svetove, izgled nivoa, pozadine, izgled opreme, oružja i sl., sve to treba dizajnirati, nacrtati. Je l to nije umetnost?
Neko je to smislio to u svojoj glavi, pa pretočio tu ideju na papir, pa na kompjuterski ekran.

Muziku u igrama neko mora da komponuje.

Priču i dijalog neko mora da smisli i da napiše.

Da, programiranje samo po sebi nije umetnost, ali svaka komponenta pojedinačno u igri svakako jeste. Dečko.

Nije svaka igra umetničko delo kao što nije ni svaka slika, svaka pesma, dečko. Vrati se malo u realnost. Dečko.

xxxx

pre 2 godine

Ja ne znam gde i sa kakvom publikom si ti gledao, ali ocigledno niste gledali isti film kao svi mi ostali. Film je odlican, pa sta god ljudi mislili o Marvelu. Nece vam pasti kruna sa glave ako gledate nesto mejnstrim i kazete da vam se svidja, aman. Ovo konkretno nije vezano samo za ovaj komentar vec za sve vas, opustite se.
(76er, 28. decembar 2021 11:46)
U sustini film je dobra zabava. Iskljucis mozak i uzivas. Jeste, radnja je na nivou crtanog filma ali nije ni poenta da ima ne znam kakav scenarijo

partizan

pre 2 godine

A šta reći kad neko ima ovakav nick? Slika i prilika generacije bez razumevanja koja se životu uči kroz, pazi, "umetnost" igrica.
(Biće ipak, 28. decembar 2021 10:30)
Slazem se da su generacije sve tupavije, ali isto tako moram da priznam da neke od najboljih prica su ispricane kroz igre zadnjih 10 godina. Neke, apsolutno vrhunske

Prase u Teheranu

pre 2 godine

Skoro svi filmovi teže što većoj zaradi. Ne bi ni Skorseze snimao tolike filmove o mafiji, da baš ta tema nije donosila novac. Sada novac donose filmovi o strip junacima, ali nema smisla da se porede Skorsezeovi filmovi sa ovom konfekcijom.

Bane

pre 2 godine

Raging Bull, Casino, Goodfellas, Gangs of New York su daleko kvalitetniji filmovi. Posto zivimo u svijetu gdje se kvalitet najmanje gleda na svim nivoima, onda nek ti bude...tvoj Spajdermen je najvece ostarenje ikada

Alcale

pre 2 godine

kao kada internet antivaxer objasnjava svetskom imunologu kako virus u stvari ne postoji i da je to ovaj samo umislio.
(basketas, 28. decembar 2021 10:55)

Misliš, kao kada vakser brani svoju odluku verovanjem u nauku da je vakcina napravljena za 4 meseca već klinički testirana iako klinički testovi podrazumevaju posmatranje neželjenih efekata do 5g nakon vakcinacije?

Rape

pre 2 godine

Imaš beonpapir ispred sebe,Napiše scenario,zatim to obradiš,onda odabereš glumce ,režiraš i snimiš film.A onda imaš sve sažvakano,stučeš milione za dobro glumce ,pola odrade kompjuteri i to meriš sa ovim prvim.Ne ide.

Steva

pre 2 godine

Ne shvatam potrebu da se mainstream filmovi brane na ovaj nacin. Pa naravno da nisu umetnost, ali u tome nema niceg loseg. Vecina ljudi filmove ne gleda zato sto ih interesuje umetnost ili genijalnost reditelja, fantasticna dramaturgija, fenomenalna transformacija glumaca ili poruka koju autor zeli da prenese, nego gleda da bi se zabavila i na tih dva sata odlutala iz sumorne svakodnevice. Ko zeli umetnost ili voli filmove koji obradjuju teske drustvene teme i ljudske sudbine, ima pregrst umetnickih filmova. Oni kojima je stvarnost dovoljno depresivna, da nemaju zelje da gledaju tudju muku, makar i dramatizovanu, zele da gledaju filmove koji nemaju nikakvu umetnicku, ali enormnu zabavnu vrednost. I to je sasvim u redu. Radi se o veoma razlicitim vrstama vrednosti. Koliki god Skorseze bio umetnik i njegovi filmovi bili vrhunska umetnicka dela, mene, recimo, teme koje on obradjuje ne interesuju, a film me ne zanima kao umetnost, nego iskljucivo kao zabava, tako da meni jedan Marvelov film znaci vise nego ceo Skorsezeov opus.

Lala

pre 2 godine

Reciklaža stripa i video igrica. Originalno scenarija malo i uglavnom nekomercijalni. Danas novi klinci nemaju strpljenja za razvlačenjem, pričanjem, egzotikom glume... Hoće sve i hoće odmah. Normalno za današnje vreme. Digitalizacija,brzina,šaka u glavu i nokaut. I sve je tako,od hrane do automobila. Iskoristi,baci,uzimaj sledeće.

Lav Rouling

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......
(Trt, 28. decembar 2021 10:30)
Slažem se, samo što se nije pojavio neko ko je rekao "Možete da pitate Tolstoja: 'Da li biste želeli da napišete knjigu o Hari Poteru?' Ali on ne zna kako je to jer nikada nije pisao takve knjige"

zg

pre 2 godine

Snimio bi Skorseze film o superherojima u kojem Robert De Niro,Dzo Peši,Al Pacino,Harvi Kajtel,Frank Vinsent itd rokaju te Superheroje.
Pocelo bi tako što Spajdermen uvredi Litle bit Dzoa Pešija.
(Freak on a Leash, 28. decembar 2021 11:29)

drinks are on the house

e tomo tomo

pre 2 godine

Pa ako je tebi kao glumcu sve isto, samo budzet drugaciji onda to pokazuje koliko je bitan dobar scenario i dobar reziser. A da su glumci samo lutke koje slede upustva.

Velika je razlika izmedju glumca umetnika i glumca zabavljaca. Evo gledajte Emu Ston, devojka ima talenta da iznese bilo kakvog lika na ekran, cak i kada glumi u nekim glupostima. A onda gledajte Jenifer Lorens koja se sirota trudi, ali uvek ima isti izraz lica u svakom filmu u kojem je bila.

Za dobar film prvo je potreban dobar reziser, pa dobri glumci, i na kraju dobar scenarista, pri cemu ovo poslednje moze da bude i prosecno ako su se prve dve stvari poklopile. Pola filmova Morgana Frimana ili Kevina Spejsija ima glup ili linearan scenario, ali zato su obojica glumacke velicine kakve danas vise ne vidjamo.

jet

pre 2 godine

Film je prelep i mnoge od nas koji smo odrasli na spajdermen stripovima, crtacima i filmovima je vratio u detinjstvo, sto i jeste glavna poenta ovog filma. Slazem se da su spajdermen filmovi cista utopija, ali sta u danasnje vreme nije utopija? Citanje vesti po ceo dan, skrolovanje instagrama ili gledanje utakmica? Da li je Jokic dao 17 ili 40 poena, od toga se zivi jel?

Citam komentare i nije mi jasno da je 90% komentara negativno, stalno neko mracenje, sve neki filmski kriticari i doktori nauka.

pa sad

pre 2 godine

Ista je prica i sa knjizevnom naucno/epskom fantastikom postoje ljudi koji je smatraju tresom lakim stivom i slicno, zasto?.....od recimo Ane Karenjine se razlikuje po tome sto je zanimljivija, dinamicnija......
(Trt, 28. decembar 2021 10:30)
Slažem se, samo što se nije pojavio neko ko je rekao "Možete da pitate Tolstoja: 'Da li biste želeli da napišete knjigu o Hari Poteru?' Ali on ne zna kako je to jer nikada nije pisao takve knjige"
(Lav Rouling, 28. decembar 2021 12:51)

Tolstoj nije, ali npr Gogolj jeste. Kao i Gete, E.A. Po, Dzek London, Bulgakov itd, i sve te njihove naucna fantastika-fantastika-horor price se danas smatraju za klasiku svetske knjizevnosti. Kao sto se kod nas Milovan Glisic smatra za klasika srpske knjizevnosti.