Sreda, 01.12.2021.

14:41

Prodaja polovnjaka u Srbiji kao pre pandemije, ali su cene skočile za četvrtinu

Izvor: Izvor: B92, Tanjug

Prodaja polovnjaka u Srbiji kao pre pandemije, ali su cene skoèile za èetvrtinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

sale

pre 2 godine

Kakvo lupanje gluposti..!?! U toku corone (malte ne) sve fabrike su stale sa proizvodnjom delova i kola, samim tim je doslo do vece potraznje za kolima ( ko ima logike shvatice), dosta, ali bas dosta malih servisa i kuca je kupovalo jeftinija polovna vozila samo za delove, da bi mogli da servisiraju kola (tu su im realno najvece zarade, a i moraju da zadrze radnike servisa). Samim time doslo je do smanjenja broja kola sa “lagera” a fabrike i dalje nisu u punom kapacitetu proizvodnje niti delova niti novih kola. Cena novih kola je porasla samo za procenat inflacijr, a polovna kola su i do 2/3 cene otisle gore u odnosu na pre dve god.. Zakljucak: ako imate pare prodajte polovan auto, dodajte malo para i za istu mesecnu ratu cete dobiti nova kola..

vivalavida

pre 2 godine

(Brada Bg, 1. decembar 2021 16:42)

Imam sličan problem kao i ti samo živim u hrvatskoj, vozim megana iz 2010.g, ima 180 tisuća km, već godinu dana gledam oglasnike s ciljem da kupim novijeg megana 2016.g...dogodilo se to da im je cijena skočila za cca 1000-2000 eura, a godinu su stariji i imaju više km. Znači Megan iz 2016.g sa 100 tisuća km i nekom srednjom opremom košta 12 tisuća eura,meni je to puno previše. Inače radim sa Renaultom i imaju problem da im auti ne dolaze, ne mogu prodavati flote od 100-200 auta jer im tvornice taj broj auta ne mogu isporučiti, dobiju 2-3 nova auta a čekaju ih 3-6 mjeseci. Uzrok svemu ovom su naravno čipovi, kojih nema. Sve to uzrokovalo je da moj stari megan mogu prodati za cca 1000 eura više nego prije godinu dana...ali lako je prodati, problem je što nemam šta kupiti. Tako da odustajem od prodaje i kupnje auta dok se malo ne sredi stanje na tržištu.

maxy

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.
(stefan beograd, 1. decembar 2021 15:38)

Ako je odnos prodaje novih i polovnih vozila iz uvoza 1:10, kako svi da dođemo do takvog polovnjaka?

Tržište reguliše cene, a potreba za automobilom ne može da odlaže nabavku u nedogled. Lično sam i sam možda preplatio auto, ali meni auto treba za posao. Ako nemam auto, moja zarada je 0.

Miroslav

pre 2 godine

Nepismeni, izvini ali tako si se potpisao... nisam rekao ništa loše, pratim uvek oglase na ,,polovnim oglasima" prosto zato što volim to da radim. Sve je meni jasno i da ti ljudi treba da zarade i da auta moraju da se kupuju, ja sam svake dve tri godine kupim neki auto, uvek imam dva pa jedan prodam. Jedan karavan ( imam malu decu) i jedan manji za suprugu i za neke sitnije poslove po gradu. Šta hoću da kažem koji troškovi su skočili autima na placu koji već stoje godinu i po dve na placu, znači uvezeni po staroj ceni, kojima cena realno treba da opada jer su već stari 2003, 04 05 godište. Na osnovu čega auto koji je vredeo na placu u junu mesecu 2500 (a stoji oglas više od godinu i po dana) sada vredi skoro 3000 sta se promenilo osim zelje prodavca da zaradi još više. Ja ne razumem, a bogami ne razumem ko će to i da kupi.

Reziel

pre 2 godine

(ludilo, 01. decembar 2021 23:13)

Bravo. Isto pričam od kada su krenuli sa ovim objavama o skoku cena. Da, ima placeva i prodavaca koji su digli cene, ali ako su automobili iznad 13-14.000, oni stoje.

deki

pre 2 godine

Automobili se prave od celika, celik je poskupi poslednjih 6 meseci za 60%. Takodje je skočio transport robe za 4 i 8 puta po kontejneru.
Skočila je cena i chipova, elektoronike, inflacija je ogromna u celom svetu. Danas sta je 3000eu pre 6 meseci je bilo 2000eu. Za očekivati je da i automobili poskipe za 20%. Novi takodje. Novi se negde cekaju i po godini dana, a sada je prosek oko 5 meseci.

Dada

pre 2 godine

Zamenio gume, kočnice, mali servis i sve na trapu. Sad ga ne prodajem još 5 godina motor i limarija zdravi. Pa trgovci nek dižu cene.

Kikilišur

pre 2 godine

Ovi što "valjaju" 10, 11, 12 ....godina stare automobile za desetak hiljada evra treba ostaviti da žive u iluzijama.
(Sa 22 si tropa, 01. decembar 2021 20:08)

Jeste, vidiš kako ti znaš. Sada treba neko ko prodaje npr. Maserati Quattroporte iz 2010. godine da ga proda tebi za 2.000 Eura, pošto ti tako hoćeš i pošto on ima 12 godina. A on 40.000 k'o ništa. Postoje kola stara 10 ili 12 godina, koja koštaju po 30.000 lagano, a ima i mnogo skupljih a još starijih. Nagledao sam ih se i po Americi i po Evropi, gde god da sam radio,pratio sam te stvari. Moram ti reći da si strašno neupućen. Takva kola, naime, uopšte nisu retka pojava. Pogledaj koliko košta S500 u toj godini, ili 750 ,ili S8 ili Lexus 460,ili Cayenne...ma bilo šta što vredi kao vozilo u tehničkom smislu,ali ne u Srbiji kanta neka, nego napolju, ozbiljan primerak. To što vi gledate preslice od 1300 cm3,to je vaša stvar. Automobil ne prodaje godište,nego opšte stanje,i ozbiljnost samog modela,a mnogima od njih cena sa godinama ne padne toliko,da ga naš bezbanković kupi za 1.500 Eura. Svaki,ali svaki ozbiljan automobil,ma koje marke da je, zapravo košta preko 10.000 najmanje,upravo iz te generacije,10-12 godina star. Ne mislim naravno na ove kosačice za travu od 1.500 cm3 i slične smejurije od automobila. Razmislite malo pre nego što ostavite komentar da vam se ne smeju ljudi.

нс бој

pre 2 godine

Људи имате ауто куће,не плацеве, у Аустрији и Немачкој па погледајте цене.Има и ту аута са већом км па су доста јефтинија.Само укуцате нпр Volkswagen autohaus München или сајт, Autoscout 24 .Препоручујем ауто куће јер ту нема лагања,и стање им је топ.Ја сам купио ауто и сутра дан возио за Србију 1400 км,нема да мислиш јел све у реду,шта сам купио.Седи и вози.Ко год планира да купи ауто на дуже стазе а не би нов ауто препорука су ауто куће.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Ludilo
Gledam oglase i ja i jedno je očigledno. Ti što stoje mesecima su kršine. Dobar automobil ode za dan. Civic 2007 narandzasti 1.8 benzin, prvi vlasnik sa 70-ak hiljada na satu. Trazio čovek 7000 fiksno. Za dan je otišao i ako to godište ide za oko 5500e. Klio crni, Kać, prvi vlasnik 2020god. 10000e. Otišao kao munja.

niko

pre 2 godine

Zvali me i Kurta i Murta da im kupim kola ovde u Nemačkoj gde živim. Što mogu prijatelji i familija da te iznenade sa spiskom želja to ne može niko. Elem, pošaljem im ja linkove oglasa u skladu sa njihovim željama. Kažu skupo, ima za te pare a i jeftinije u Srbiji sa tom kilometražom, još i manjom. Pa kupite u Srbiji rođaci, šta meni trošite vreme.
Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi. A tek sad kad polovnih kola nema ni ovde biće raj za preprodavce.
(Mića, 01. decembar 2021 20:54)
Zvao sam i ja jednog brata samo da pogleda oglas, rece da nema vremena pa sam odustao. Bolje i taj krs kod nas nego da zbog auta budem Kurta ili Murta

ludilo

pre 2 godine

ljudi uopste se ne prodaje, ja hocu da kupim neki auto ali nesto mi nije hitno oko 13000, i gledam vec 4 meseci automobile, neki su cak i podigli cene, aki te autokobile sto sam gledao tad i dalje su na oglasu. mozda se jedan od 10 prodao. Ne znam stvarno ko ocekuje da proda polovni auto pogotova od 10000-15000 evra skuplje za 2000 evra.

Veliki brat

pre 2 godine

Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi.
(Mića, 1. decembar 2021 20:54)

Pa, ne izgledaju svi kao leševi niti su bili kad su uvezeni, ali za kilometražu stoji.
Kupio drugar, koji je baš cepidlaka, pere svoj auto svaki drugi dan, sve unutra uvek obrisano i našminkano, održava u ovlašćenom servisu...

Kupio tako Audi A3, sa 210.000km na satu, proverio čak i u ovlašćenom servisu, sve u redu, cena oko 11.000€. Počeo vrlo brzo nešto da ga zeza motor, ni u ovlašćenom nisu znali šta je, sumnjao na dizne, uspeo da nađe nekog autoelektroničaka koji je uspeo laptopom da iskopa podatak da je auto ipak preša oko 460.000km (mislim da je preko kilometraže na kojoj je rađena poslednja regeneracija DPF-a ili tako nešto).
Brže-bolje prodao auto za 10% nižu cenu, a neko se drugi "usrećio".

I tako je sa svakim primerkom u Srbiji, svejdno da li je star 3 ili 15 godina, svi imaju između 150 i 200k kilometara.

Mi kao narod bukvalno volimo da nas lažu i kad smo 99.99% sigurni da nas lažu, i dalje volimo da verujemo da smo odlično prošli i da se taj što nam prodaje auto zeznuo (ono, kao, ranije podizali kilometražu pre uvoza kod nekih primeraka, da bi manje platili državi na vrednost auta, pa posle opet ovde spuštali na placevima, i većina koji kupuju veruje da im je zapao takav primerak kod koga se neko zeznuo i nije ga prosledio poznaniku ili rođaku).

statuskan

pre 2 godine

(meni si cudniji ti, 01. decembar 2021 20:58)
Fafane, pa ko kaže da kupujem automobil od 1500 evra, viđam ih po parkinzima i ulicama Beograda sa natpisima za prodaju. Čisto iz znatiželje ih pogledam pa se čudom čudim. Da se ja pitam sve ispod euro 5 norme bih zabranio da se vozi.

Srđan BL

pre 2 godine

Veliki brat
U ovlastenom servisu nisu uspjeli po stanju i oznakama remenja (datum proizvodnje), potom stanju i oznakama kocionih diskova (datum proizvodnje), disk plocica i sl. da procijene koliko je taj Audi realno presao, vec tamo neki elektricar iskopao podatak... To dokazuje kakve "dileje" rade u tom "ovlastenim" servisu...

ivan

pre 2 godine

Evo ja prodajem Škodu octviu 2001 vRS.
Kupljena nova u Srbiji,dokumentacija itd.
Prešla 400000, cena u skladu sa stanjem.
Niko ni da pita,kamoli da pogleda.
Narod voli tablete,elektroniku,voli da ga boli glava sa noviim vozilima,
Škodilak je mama, snaga,stabilnost,potrošnja,pouzdanost,troškovi održavanja, jedostavno nemože joj prići većina noviih automobila.
nula šest nula šest četiri sedam sedam sedam tri osam.

Poznavalac

pre 2 godine

Ovo prosto nije tačno. Ankete su pokazale, egzaktni su podaci broj kupoprodajnih ugovora i plaćenih poreza na prenos prava.
A to nije ni pola onoga iz 2018.

oladipo

pre 2 godine

Kad se uzmu svi potrošački artikli, od najjeftinijih do najskupljih, od hleba, goriva do automobila i stanova, za 2 godine sve je poskupelo u visokim dvocifrenim iznosima.
A kad se saberu sve statistika nam kaže da je ukuona inflacija manja od 10% za ove dve godine.

Ja

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.
(stefan beograd,

Ja samo takve kupujem ali zato ih tesko prodam jer ovde narod voli laž, kad te pozovu “nije im bitna” servisna i ovlasceni servisi samo da im ga prodaš po ceni uveženog krša.
Nemamo mi jos uvek tu svest da je bolje platiti malo više auto sa poreklom.

Sa 22 si tropa

pre 2 godine

@Brada Bg, 01. decembar 2021 16:42
Slažem se, cene su otišle u nebo. Pod ovim i ovakvim uslovima na tržištu, mišljenja sam da nije vreme za ulaganje u skuplji polovni auto. Ako je potrebno prevozno sredstvo za grad, onda neki auto 20 godina star, limarijski dobar (da prodje tehnički) maksimalno 1300 kubika (zbog registracije i potrošnje goriva) uz ulaganja od najviše 300 evra u popravke koje će auto učiniti bezbednim i sigurnim u vožnji. Ovi što "valjaju" 10, 11, 12 ....godina stare automobile za desetak hiljada evra treba ostaviti da žive u iluzijama.

Nepismeni

pre 2 godine

Miroslav....ne kapiram taj komentar, ljudi su budale jer kupuju a cene kola nerealne. Pa sta da rade? Da ne kupuju kola? Cena ulja i ostalih osnovnih namirnica su nerealno visoke, prestani ti da kupujes sve to. Ako nekome bas trebaju kola on ne moze da ih ne kupi ili da saceka par godina da vidi hoce li cena pasti ili porasti. A te price kako ako niko ne kupuje da ce cene pasti su smesne, vecina izgradjenih zgrada sa nerealnim cenama kvadrata nisu spustali cenu, jednostavno ih briga, radije ce da bude prazno nego da spuste cenu.

meni si cudniji ti

pre 2 godine

Ljudi, šta se sve prodaje, nemam reči!
Znači, automobili koji su realno samo za presu, vlasnici ih cene po 1500 evra.Meni samo nije jasno kako uspevaju da ih registruju. Pa to su tempirane bombe na putu!
(statuskan, 1. decembar 2021 18:36)
pa sta bi ti za 1500€, gori si ti sto puta sto to uopste i gledas, a ocekujes ne znam ti sta. Ne razumem sta ce ti uopste auto ako nemas vise od 1500€?Ni za gorivo neces imati, a kamo li za nekakvu opravku. Mogu samo zamisliti gume na kojima ces voziti. I jos se iscudjavas nekome.

Mića

pre 2 godine

Zvali me i Kurta i Murta da im kupim kola ovde u Nemačkoj gde živim. Što mogu prijatelji i familija da te iznenade sa spiskom želja to ne može niko. Elem, pošaljem im ja linkove oglasa u skladu sa njihovim željama. Kažu skupo, ima za te pare a i jeftinije u Srbiji sa tom kilometražom, još i manjom. Pa kupite u Srbiji rođaci, šta meni trošite vreme.
Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi. A tek sad kad polovnih kola nema ni ovde biće raj za preprodavce.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Polovan auto kupuje se:
- od 1. vlasnika
- da je kupljen nov u Srbiji
- redovno odrzavan (servisna istorija proveri se u ovlascenom servisu)
Jedino tako mozes biti kako-tako siguran u poreklo i stanje vozila. Sve ostalo je avantura.
Ko ne zeli da se kocka - brate, ima nova Dacia, pa neka sebi odabere jednu.

SRB über alles

pre 2 godine

Polovnjaci su najvise poskupeli upravo u CH i D...
Ljudi ne shvataju da nov auto nmozes pre 8 meseci da dobijes, da su novi automobili poskupeli za 15-30% i da dolaze bez televizora na tabli..
Mnogo je Evra i Dollara nastampano...

Nenad

pre 2 godine

Cista glupost. Prodaja automobila je drasticno pala. Neuporedivo sa 2019g.u stvari ovaj posao konstantno opada od 2008g.da ne kazem od 1999.

boris

pre 2 godine

Cene porasle ali se kola ne prodaju, vec dva meseca pratim kola i maltene uvek ista. Ne nasedajte na ove udice prevaranata i preprodavaca, nije vreme za zamenu kola iz vise razloga, popravite svoja kola, ulozite novac da bude ispravan. Novac koji ste ustedeli platite sebi neko putovanje, deci skolu, sredute kucu, okrecite spolja, ofarbajte tarabu…

statuskan

pre 2 godine

Ljudi, šta se sve prodaje, nemam reči!
Znači, automobili koji su realno samo za presu, vlasnici ih cene po 1500 evra.Meni samo nije jasno kako uspevaju da ih registruju. Pa to su tempirane bombe na putu!

Pantelija

pre 2 godine

Hahahha, kakva prevarantska priča, majko moja. Auto koji je 2005 godiste 2019 kostao 3000, sad posle dve godine propadanja na placu kosta 3500 i prodaje se kao nov nov nov, pa da li ovaj narod ima mozga ako nema para
(Miroslav, 1. decembar 2021 15:15)

A sta predlazes ti sto imas pameti. Cene novih auta su povukle cene starih, kao i sa stanovima. Novac ima manju vrednost. Uostalom, niko vas ne tera na kupovinu

Farko

pre 2 godine

Ja sam fiat grande punta 2006 godiste 1.3 mjet platio 2018 god. 3200€.
Sad sam ga prodao za 3200€ doduse sa novim gumama i uradjenim servisom. Ali vozen je vise od tri godine.
Sad isti tip auta 2009 godiste kosta oko 3900€ . Tako da mi isto dodje....

GM

pre 2 godine

Prodaje se 80 posto vozila smece.

U ovlasceni servis sam vozio 4 automobila na pregled: 2 havarisana, 1 udaran i krpljen, 1 pre tri godine presao duplo vise km...

Tek 5. se ispostavilo da je sve u redu, ali sa sitnijim fizickim ostecenjima koja treba srediti, ali se barem vidi sta i kako.

Oni koji imaju da je ok i spolja i iznutra, uglavnom divljaju sa cenama, ne znaju ni oni sta hoce. Svakako da treba da bude skuplje od drugih, ali su blizu cenama novih kola.

gagi4

pre 2 godine

Mogu da razumem da poskupi polovan auto iz 2019 ili 2020 god, jer neko ko je hteo da kupi nov, a nece da ceka mesecima, kupi polovan godinu, dve star, ali kakve veze ima sa tim auto iz 2005, 06? Ko se lomi, dal da kupi nov od 30 hiljada ili polovan od 2 hiljade evra? Budalastina, samo dizu cene i nista ne prodaju!

Ljubisa

pre 2 godine

@stefan: Upravo tako, samo nov auto i nema zabluda. Moj nov, 2004., pa do pre dve godine tapacirung mirisao na nov, da ne poverujete, euro 3, i dalje relativno nov, ne kvari se, samo ja sedim na vozacevo mesto.

Brada Bg

pre 2 godine

Prodao sam auto pre 3 nedelje, i moram da priznam da je pakao naci drugi. Cene u nebesa za ono sto ja hocu 2015+ 5-6 njih sam zvao, svaki ali svaki je bez servisne knjige i kupljen tipa april maj i vec se prodaju, i svima je izgovor kupio sam ga zbog nekog posla,sad mi se to izjalovilo i ne treba mi auto. Pratim jedan auto vec nedelju dana, resim da odem do NS da ga kupim jer je na slikama besprekoran, ali rekoh prvo cu da ga pogledam preko CV i imao sta da vidim, sa 211 na 162 hiljade, 5 nezgoda, od toga jedna kostala kao pola auta, 50 slika sam video, prljavo, neodrzavano, uzas bozija. Ide zima, jako mali izbor automobila, dok sam ja prodavao auto bilo je brdo automobila koji su me zanimali. Sve se to prodalo malo pre nego sto sam ja moj auto i skoro da nista nije ubaceno novo, sve krsevi a 14,15,16-o god. Gledam jedan pezo 2017, ljudi, volan i menjac izguljeni, zovem pezo i ocitaju mi da je do septembra 2019. imao 114000km, sa tom km je uvezen kod nas, lik koji je vlasnik kaze da ga je kupio u maju zbog nekog posla koji je propao i sa njim je presao samo 2000km, kaze da ga ne vozi, auto ima 152000km. E sad, unutra je svaka plastika izgrebana, sve sitni tragovi koriscenja, volan oguljen, menjac isto, gde god da pogledas vidi se da niko tu nije vodio racuna, pa moj bivsi iz 2004. koji je bio 12 god kod mene nije bio toliko pohaban. U svakom slucaju muke, ako hoces da kupis nesto iz Srbije, to su klotare teske, nikakva oprema, a i to malo jada sto je ima je skuplje za 2-3 hiljade. Nisam pametam sta mi je ciniti.

stefan beograd

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.

drugarice i drugovi, i posle tita - tito. samo su plate malčice manje.

pre 2 godine

a li ovaj narod ima mozga ako nema para
(Miroslav, 1. decembar 2021 15:15)

to je u vezi.
ne možeš da budeš bogat a glup ili siromašan a pametan.

kad nemaš pare, glup si, mnogo glup.

Miroslav

pre 2 godine

Hahahha, kakva prevarantska priča, majko moja. Auto koji je 2005 godiste 2019 kostao 3000, sad posle dve godine propadanja na placu kosta 3500 i prodaje se kao nov nov nov, pa da li ovaj narod ima mozga ako nema para

Miroslav

pre 2 godine

Hahahha, kakva prevarantska priča, majko moja. Auto koji je 2005 godiste 2019 kostao 3000, sad posle dve godine propadanja na placu kosta 3500 i prodaje se kao nov nov nov, pa da li ovaj narod ima mozga ako nema para

Brada Bg

pre 2 godine

Prodao sam auto pre 3 nedelje, i moram da priznam da je pakao naci drugi. Cene u nebesa za ono sto ja hocu 2015+ 5-6 njih sam zvao, svaki ali svaki je bez servisne knjige i kupljen tipa april maj i vec se prodaju, i svima je izgovor kupio sam ga zbog nekog posla,sad mi se to izjalovilo i ne treba mi auto. Pratim jedan auto vec nedelju dana, resim da odem do NS da ga kupim jer je na slikama besprekoran, ali rekoh prvo cu da ga pogledam preko CV i imao sta da vidim, sa 211 na 162 hiljade, 5 nezgoda, od toga jedna kostala kao pola auta, 50 slika sam video, prljavo, neodrzavano, uzas bozija. Ide zima, jako mali izbor automobila, dok sam ja prodavao auto bilo je brdo automobila koji su me zanimali. Sve se to prodalo malo pre nego sto sam ja moj auto i skoro da nista nije ubaceno novo, sve krsevi a 14,15,16-o god. Gledam jedan pezo 2017, ljudi, volan i menjac izguljeni, zovem pezo i ocitaju mi da je do septembra 2019. imao 114000km, sa tom km je uvezen kod nas, lik koji je vlasnik kaze da ga je kupio u maju zbog nekog posla koji je propao i sa njim je presao samo 2000km, kaze da ga ne vozi, auto ima 152000km. E sad, unutra je svaka plastika izgrebana, sve sitni tragovi koriscenja, volan oguljen, menjac isto, gde god da pogledas vidi se da niko tu nije vodio racuna, pa moj bivsi iz 2004. koji je bio 12 god kod mene nije bio toliko pohaban. U svakom slucaju muke, ako hoces da kupis nesto iz Srbije, to su klotare teske, nikakva oprema, a i to malo jada sto je ima je skuplje za 2-3 hiljade. Nisam pametam sta mi je ciniti.

gagi4

pre 2 godine

Mogu da razumem da poskupi polovan auto iz 2019 ili 2020 god, jer neko ko je hteo da kupi nov, a nece da ceka mesecima, kupi polovan godinu, dve star, ali kakve veze ima sa tim auto iz 2005, 06? Ko se lomi, dal da kupi nov od 30 hiljada ili polovan od 2 hiljade evra? Budalastina, samo dizu cene i nista ne prodaju!

stefan beograd

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.

boris

pre 2 godine

Cene porasle ali se kola ne prodaju, vec dva meseca pratim kola i maltene uvek ista. Ne nasedajte na ove udice prevaranata i preprodavaca, nije vreme za zamenu kola iz vise razloga, popravite svoja kola, ulozite novac da bude ispravan. Novac koji ste ustedeli platite sebi neko putovanje, deci skolu, sredute kucu, okrecite spolja, ofarbajte tarabu…

Kobaja Grande

pre 2 godine

Polovan auto kupuje se:
- od 1. vlasnika
- da je kupljen nov u Srbiji
- redovno odrzavan (servisna istorija proveri se u ovlascenom servisu)
Jedino tako mozes biti kako-tako siguran u poreklo i stanje vozila. Sve ostalo je avantura.
Ko ne zeli da se kocka - brate, ima nova Dacia, pa neka sebi odabere jednu.

Mića

pre 2 godine

Zvali me i Kurta i Murta da im kupim kola ovde u Nemačkoj gde živim. Što mogu prijatelji i familija da te iznenade sa spiskom želja to ne može niko. Elem, pošaljem im ja linkove oglasa u skladu sa njihovim željama. Kažu skupo, ima za te pare a i jeftinije u Srbiji sa tom kilometražom, još i manjom. Pa kupite u Srbiji rođaci, šta meni trošite vreme.
Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi. A tek sad kad polovnih kola nema ni ovde biće raj za preprodavce.

statuskan

pre 2 godine

Ljudi, šta se sve prodaje, nemam reči!
Znači, automobili koji su realno samo za presu, vlasnici ih cene po 1500 evra.Meni samo nije jasno kako uspevaju da ih registruju. Pa to su tempirane bombe na putu!

Pantelija

pre 2 godine

Hahahha, kakva prevarantska priča, majko moja. Auto koji je 2005 godiste 2019 kostao 3000, sad posle dve godine propadanja na placu kosta 3500 i prodaje se kao nov nov nov, pa da li ovaj narod ima mozga ako nema para
(Miroslav, 1. decembar 2021 15:15)

A sta predlazes ti sto imas pameti. Cene novih auta su povukle cene starih, kao i sa stanovima. Novac ima manju vrednost. Uostalom, niko vas ne tera na kupovinu

Farko

pre 2 godine

Ja sam fiat grande punta 2006 godiste 1.3 mjet platio 2018 god. 3200€.
Sad sam ga prodao za 3200€ doduse sa novim gumama i uradjenim servisom. Ali vozen je vise od tri godine.
Sad isti tip auta 2009 godiste kosta oko 3900€ . Tako da mi isto dodje....

Sa 22 si tropa

pre 2 godine

@Brada Bg, 01. decembar 2021 16:42
Slažem se, cene su otišle u nebo. Pod ovim i ovakvim uslovima na tržištu, mišljenja sam da nije vreme za ulaganje u skuplji polovni auto. Ako je potrebno prevozno sredstvo za grad, onda neki auto 20 godina star, limarijski dobar (da prodje tehnički) maksimalno 1300 kubika (zbog registracije i potrošnje goriva) uz ulaganja od najviše 300 evra u popravke koje će auto učiniti bezbednim i sigurnim u vožnji. Ovi što "valjaju" 10, 11, 12 ....godina stare automobile za desetak hiljada evra treba ostaviti da žive u iluzijama.

GM

pre 2 godine

Prodaje se 80 posto vozila smece.

U ovlasceni servis sam vozio 4 automobila na pregled: 2 havarisana, 1 udaran i krpljen, 1 pre tri godine presao duplo vise km...

Tek 5. se ispostavilo da je sve u redu, ali sa sitnijim fizickim ostecenjima koja treba srediti, ali se barem vidi sta i kako.

Oni koji imaju da je ok i spolja i iznutra, uglavnom divljaju sa cenama, ne znaju ni oni sta hoce. Svakako da treba da bude skuplje od drugih, ali su blizu cenama novih kola.

Veliki brat

pre 2 godine

Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi.
(Mića, 1. decembar 2021 20:54)

Pa, ne izgledaju svi kao leševi niti su bili kad su uvezeni, ali za kilometražu stoji.
Kupio drugar, koji je baš cepidlaka, pere svoj auto svaki drugi dan, sve unutra uvek obrisano i našminkano, održava u ovlašćenom servisu...

Kupio tako Audi A3, sa 210.000km na satu, proverio čak i u ovlašćenom servisu, sve u redu, cena oko 11.000€. Počeo vrlo brzo nešto da ga zeza motor, ni u ovlašćenom nisu znali šta je, sumnjao na dizne, uspeo da nađe nekog autoelektroničaka koji je uspeo laptopom da iskopa podatak da je auto ipak preša oko 460.000km (mislim da je preko kilometraže na kojoj je rađena poslednja regeneracija DPF-a ili tako nešto).
Brže-bolje prodao auto za 10% nižu cenu, a neko se drugi "usrećio".

I tako je sa svakim primerkom u Srbiji, svejdno da li je star 3 ili 15 godina, svi imaju između 150 i 200k kilometara.

Mi kao narod bukvalno volimo da nas lažu i kad smo 99.99% sigurni da nas lažu, i dalje volimo da verujemo da smo odlično prošli i da se taj što nam prodaje auto zeznuo (ono, kao, ranije podizali kilometražu pre uvoza kod nekih primeraka, da bi manje platili državi na vrednost auta, pa posle opet ovde spuštali na placevima, i većina koji kupuju veruje da im je zapao takav primerak kod koga se neko zeznuo i nije ga prosledio poznaniku ili rođaku).

Ljubisa

pre 2 godine

@stefan: Upravo tako, samo nov auto i nema zabluda. Moj nov, 2004., pa do pre dve godine tapacirung mirisao na nov, da ne poverujete, euro 3, i dalje relativno nov, ne kvari se, samo ja sedim na vozacevo mesto.

SRB über alles

pre 2 godine

Polovnjaci su najvise poskupeli upravo u CH i D...
Ljudi ne shvataju da nov auto nmozes pre 8 meseci da dobijes, da su novi automobili poskupeli za 15-30% i da dolaze bez televizora na tabli..
Mnogo je Evra i Dollara nastampano...

Srđan BL

pre 2 godine

Veliki brat
U ovlastenom servisu nisu uspjeli po stanju i oznakama remenja (datum proizvodnje), potom stanju i oznakama kocionih diskova (datum proizvodnje), disk plocica i sl. da procijene koliko je taj Audi realno presao, vec tamo neki elektricar iskopao podatak... To dokazuje kakve "dileje" rade u tom "ovlastenim" servisu...

drugarice i drugovi, i posle tita - tito. samo su plate malčice manje.

pre 2 godine

a li ovaj narod ima mozga ako nema para
(Miroslav, 1. decembar 2021 15:15)

to je u vezi.
ne možeš da budeš bogat a glup ili siromašan a pametan.

kad nemaš pare, glup si, mnogo glup.

meni si cudniji ti

pre 2 godine

Ljudi, šta se sve prodaje, nemam reči!
Znači, automobili koji su realno samo za presu, vlasnici ih cene po 1500 evra.Meni samo nije jasno kako uspevaju da ih registruju. Pa to su tempirane bombe na putu!
(statuskan, 1. decembar 2021 18:36)
pa sta bi ti za 1500€, gori si ti sto puta sto to uopste i gledas, a ocekujes ne znam ti sta. Ne razumem sta ce ti uopste auto ako nemas vise od 1500€?Ni za gorivo neces imati, a kamo li za nekakvu opravku. Mogu samo zamisliti gume na kojima ces voziti. I jos se iscudjavas nekome.

Ja

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.
(stefan beograd,

Ja samo takve kupujem ali zato ih tesko prodam jer ovde narod voli laž, kad te pozovu “nije im bitna” servisna i ovlasceni servisi samo da im ga prodaš po ceni uveženog krša.
Nemamo mi jos uvek tu svest da je bolje platiti malo više auto sa poreklom.

ludilo

pre 2 godine

ljudi uopste se ne prodaje, ja hocu da kupim neki auto ali nesto mi nije hitno oko 13000, i gledam vec 4 meseci automobile, neki su cak i podigli cene, aki te autokobile sto sam gledao tad i dalje su na oglasu. mozda se jedan od 10 prodao. Ne znam stvarno ko ocekuje da proda polovni auto pogotova od 10000-15000 evra skuplje za 2000 evra.

Nepismeni

pre 2 godine

Miroslav....ne kapiram taj komentar, ljudi su budale jer kupuju a cene kola nerealne. Pa sta da rade? Da ne kupuju kola? Cena ulja i ostalih osnovnih namirnica su nerealno visoke, prestani ti da kupujes sve to. Ako nekome bas trebaju kola on ne moze da ih ne kupi ili da saceka par godina da vidi hoce li cena pasti ili porasti. A te price kako ako niko ne kupuje da ce cene pasti su smesne, vecina izgradjenih zgrada sa nerealnim cenama kvadrata nisu spustali cenu, jednostavno ih briga, radije ce da bude prazno nego da spuste cenu.

Poznavalac

pre 2 godine

Ovo prosto nije tačno. Ankete su pokazale, egzaktni su podaci broj kupoprodajnih ugovora i plaćenih poreza na prenos prava.
A to nije ni pola onoga iz 2018.

oladipo

pre 2 godine

Kad se uzmu svi potrošački artikli, od najjeftinijih do najskupljih, od hleba, goriva do automobila i stanova, za 2 godine sve je poskupelo u visokim dvocifrenim iznosima.
A kad se saberu sve statistika nam kaže da je ukuona inflacija manja od 10% za ove dve godine.

Nenad

pre 2 godine

Cista glupost. Prodaja automobila je drasticno pala. Neuporedivo sa 2019g.u stvari ovaj posao konstantno opada od 2008g.da ne kazem od 1999.

Miroslav

pre 2 godine

Nepismeni, izvini ali tako si se potpisao... nisam rekao ništa loše, pratim uvek oglase na ,,polovnim oglasima" prosto zato što volim to da radim. Sve je meni jasno i da ti ljudi treba da zarade i da auta moraju da se kupuju, ja sam svake dve tri godine kupim neki auto, uvek imam dva pa jedan prodam. Jedan karavan ( imam malu decu) i jedan manji za suprugu i za neke sitnije poslove po gradu. Šta hoću da kažem koji troškovi su skočili autima na placu koji već stoje godinu i po dve na placu, znači uvezeni po staroj ceni, kojima cena realno treba da opada jer su već stari 2003, 04 05 godište. Na osnovu čega auto koji je vredeo na placu u junu mesecu 2500 (a stoji oglas više od godinu i po dana) sada vredi skoro 3000 sta se promenilo osim zelje prodavca da zaradi još više. Ja ne razumem, a bogami ne razumem ko će to i da kupi.

ivan

pre 2 godine

Evo ja prodajem Škodu octviu 2001 vRS.
Kupljena nova u Srbiji,dokumentacija itd.
Prešla 400000, cena u skladu sa stanjem.
Niko ni da pita,kamoli da pogleda.
Narod voli tablete,elektroniku,voli da ga boli glava sa noviim vozilima,
Škodilak je mama, snaga,stabilnost,potrošnja,pouzdanost,troškovi održavanja, jedostavno nemože joj prići većina noviih automobila.
nula šest nula šest četiri sedam sedam sedam tri osam.

statuskan

pre 2 godine

(meni si cudniji ti, 01. decembar 2021 20:58)
Fafane, pa ko kaže da kupujem automobil od 1500 evra, viđam ih po parkinzima i ulicama Beograda sa natpisima za prodaju. Čisto iz znatiželje ih pogledam pa se čudom čudim. Da se ja pitam sve ispod euro 5 norme bih zabranio da se vozi.

vivalavida

pre 2 godine

(Brada Bg, 1. decembar 2021 16:42)

Imam sličan problem kao i ti samo živim u hrvatskoj, vozim megana iz 2010.g, ima 180 tisuća km, već godinu dana gledam oglasnike s ciljem da kupim novijeg megana 2016.g...dogodilo se to da im je cijena skočila za cca 1000-2000 eura, a godinu su stariji i imaju više km. Znači Megan iz 2016.g sa 100 tisuća km i nekom srednjom opremom košta 12 tisuća eura,meni je to puno previše. Inače radim sa Renaultom i imaju problem da im auti ne dolaze, ne mogu prodavati flote od 100-200 auta jer im tvornice taj broj auta ne mogu isporučiti, dobiju 2-3 nova auta a čekaju ih 3-6 mjeseci. Uzrok svemu ovom su naravno čipovi, kojih nema. Sve to uzrokovalo je da moj stari megan mogu prodati za cca 1000 eura više nego prije godinu dana...ali lako je prodati, problem je što nemam šta kupiti. Tako da odustajem od prodaje i kupnje auta dok se malo ne sredi stanje na tržištu.

niko

pre 2 godine

Zvali me i Kurta i Murta da im kupim kola ovde u Nemačkoj gde živim. Što mogu prijatelji i familija da te iznenade sa spiskom želja to ne može niko. Elem, pošaljem im ja linkove oglasa u skladu sa njihovim željama. Kažu skupo, ima za te pare a i jeftinije u Srbiji sa tom kilometražom, još i manjom. Pa kupite u Srbiji rođaci, šta meni trošite vreme.
Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi. A tek sad kad polovnih kola nema ni ovde biće raj za preprodavce.
(Mića, 01. decembar 2021 20:54)
Zvao sam i ja jednog brata samo da pogleda oglas, rece da nema vremena pa sam odustao. Bolje i taj krs kod nas nego da zbog auta budem Kurta ili Murta

maxy

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.
(stefan beograd, 1. decembar 2021 15:38)

Ako je odnos prodaje novih i polovnih vozila iz uvoza 1:10, kako svi da dođemo do takvog polovnjaka?

Tržište reguliše cene, a potreba za automobilom ne može da odlaže nabavku u nedogled. Lično sam i sam možda preplatio auto, ali meni auto treba za posao. Ako nemam auto, moja zarada je 0.

Dada

pre 2 godine

Zamenio gume, kočnice, mali servis i sve na trapu. Sad ga ne prodajem još 5 godina motor i limarija zdravi. Pa trgovci nek dižu cene.

Kikilišur

pre 2 godine

Ovi što "valjaju" 10, 11, 12 ....godina stare automobile za desetak hiljada evra treba ostaviti da žive u iluzijama.
(Sa 22 si tropa, 01. decembar 2021 20:08)

Jeste, vidiš kako ti znaš. Sada treba neko ko prodaje npr. Maserati Quattroporte iz 2010. godine da ga proda tebi za 2.000 Eura, pošto ti tako hoćeš i pošto on ima 12 godina. A on 40.000 k'o ništa. Postoje kola stara 10 ili 12 godina, koja koštaju po 30.000 lagano, a ima i mnogo skupljih a još starijih. Nagledao sam ih se i po Americi i po Evropi, gde god da sam radio,pratio sam te stvari. Moram ti reći da si strašno neupućen. Takva kola, naime, uopšte nisu retka pojava. Pogledaj koliko košta S500 u toj godini, ili 750 ,ili S8 ili Lexus 460,ili Cayenne...ma bilo šta što vredi kao vozilo u tehničkom smislu,ali ne u Srbiji kanta neka, nego napolju, ozbiljan primerak. To što vi gledate preslice od 1300 cm3,to je vaša stvar. Automobil ne prodaje godište,nego opšte stanje,i ozbiljnost samog modela,a mnogima od njih cena sa godinama ne padne toliko,da ga naš bezbanković kupi za 1.500 Eura. Svaki,ali svaki ozbiljan automobil,ma koje marke da je, zapravo košta preko 10.000 najmanje,upravo iz te generacije,10-12 godina star. Ne mislim naravno na ove kosačice za travu od 1.500 cm3 i slične smejurije od automobila. Razmislite malo pre nego što ostavite komentar da vam se ne smeju ljudi.

Reziel

pre 2 godine

(ludilo, 01. decembar 2021 23:13)

Bravo. Isto pričam od kada su krenuli sa ovim objavama o skoku cena. Da, ima placeva i prodavaca koji su digli cene, ali ako su automobili iznad 13-14.000, oni stoje.

deki

pre 2 godine

Automobili se prave od celika, celik je poskupi poslednjih 6 meseci za 60%. Takodje je skočio transport robe za 4 i 8 puta po kontejneru.
Skočila je cena i chipova, elektoronike, inflacija je ogromna u celom svetu. Danas sta je 3000eu pre 6 meseci je bilo 2000eu. Za očekivati je da i automobili poskipe za 20%. Novi takodje. Novi se negde cekaju i po godini dana, a sada je prosek oko 5 meseci.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Ludilo
Gledam oglase i ja i jedno je očigledno. Ti što stoje mesecima su kršine. Dobar automobil ode za dan. Civic 2007 narandzasti 1.8 benzin, prvi vlasnik sa 70-ak hiljada na satu. Trazio čovek 7000 fiksno. Za dan je otišao i ako to godište ide za oko 5500e. Klio crni, Kać, prvi vlasnik 2020god. 10000e. Otišao kao munja.

нс бој

pre 2 godine

Људи имате ауто куће,не плацеве, у Аустрији и Немачкој па погледајте цене.Има и ту аута са већом км па су доста јефтинија.Само укуцате нпр Volkswagen autohaus München или сајт, Autoscout 24 .Препоручујем ауто куће јер ту нема лагања,и стање им је топ.Ја сам купио ауто и сутра дан возио за Србију 1400 км,нема да мислиш јел све у реду,шта сам купио.Седи и вози.Ко год планира да купи ауто на дуже стазе а не би нов ауто препорука су ауто куће.

sale

pre 2 godine

Kakvo lupanje gluposti..!?! U toku corone (malte ne) sve fabrike su stale sa proizvodnjom delova i kola, samim tim je doslo do vece potraznje za kolima ( ko ima logike shvatice), dosta, ali bas dosta malih servisa i kuca je kupovalo jeftinija polovna vozila samo za delove, da bi mogli da servisiraju kola (tu su im realno najvece zarade, a i moraju da zadrze radnike servisa). Samim time doslo je do smanjenja broja kola sa “lagera” a fabrike i dalje nisu u punom kapacitetu proizvodnje niti delova niti novih kola. Cena novih kola je porasla samo za procenat inflacijr, a polovna kola su i do 2/3 cene otisle gore u odnosu na pre dve god.. Zakljucak: ako imate pare prodajte polovan auto, dodajte malo para i za istu mesecnu ratu cete dobiti nova kola..

drugarice i drugovi, i posle tita - tito. samo su plate malčice manje.

pre 2 godine

a li ovaj narod ima mozga ako nema para
(Miroslav, 1. decembar 2021 15:15)

to je u vezi.
ne možeš da budeš bogat a glup ili siromašan a pametan.

kad nemaš pare, glup si, mnogo glup.

meni si cudniji ti

pre 2 godine

Ljudi, šta se sve prodaje, nemam reči!
Znači, automobili koji su realno samo za presu, vlasnici ih cene po 1500 evra.Meni samo nije jasno kako uspevaju da ih registruju. Pa to su tempirane bombe na putu!
(statuskan, 1. decembar 2021 18:36)
pa sta bi ti za 1500€, gori si ti sto puta sto to uopste i gledas, a ocekujes ne znam ti sta. Ne razumem sta ce ti uopste auto ako nemas vise od 1500€?Ni za gorivo neces imati, a kamo li za nekakvu opravku. Mogu samo zamisliti gume na kojima ces voziti. I jos se iscudjavas nekome.

statuskan

pre 2 godine

(meni si cudniji ti, 01. decembar 2021 20:58)
Fafane, pa ko kaže da kupujem automobil od 1500 evra, viđam ih po parkinzima i ulicama Beograda sa natpisima za prodaju. Čisto iz znatiželje ih pogledam pa se čudom čudim. Da se ja pitam sve ispod euro 5 norme bih zabranio da se vozi.

ivan

pre 2 godine

Evo ja prodajem Škodu octviu 2001 vRS.
Kupljena nova u Srbiji,dokumentacija itd.
Prešla 400000, cena u skladu sa stanjem.
Niko ni da pita,kamoli da pogleda.
Narod voli tablete,elektroniku,voli da ga boli glava sa noviim vozilima,
Škodilak je mama, snaga,stabilnost,potrošnja,pouzdanost,troškovi održavanja, jedostavno nemože joj prići većina noviih automobila.
nula šest nula šest četiri sedam sedam sedam tri osam.

stefan beograd

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.

Pantelija

pre 2 godine

Hahahha, kakva prevarantska priča, majko moja. Auto koji je 2005 godiste 2019 kostao 3000, sad posle dve godine propadanja na placu kosta 3500 i prodaje se kao nov nov nov, pa da li ovaj narod ima mozga ako nema para
(Miroslav, 1. decembar 2021 15:15)

A sta predlazes ti sto imas pameti. Cene novih auta su povukle cene starih, kao i sa stanovima. Novac ima manju vrednost. Uostalom, niko vas ne tera na kupovinu

Nenad

pre 2 godine

Cista glupost. Prodaja automobila je drasticno pala. Neuporedivo sa 2019g.u stvari ovaj posao konstantno opada od 2008g.da ne kazem od 1999.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Polovan auto kupuje se:
- od 1. vlasnika
- da je kupljen nov u Srbiji
- redovno odrzavan (servisna istorija proveri se u ovlascenom servisu)
Jedino tako mozes biti kako-tako siguran u poreklo i stanje vozila. Sve ostalo je avantura.
Ko ne zeli da se kocka - brate, ima nova Dacia, pa neka sebi odabere jednu.

Ljubisa

pre 2 godine

@stefan: Upravo tako, samo nov auto i nema zabluda. Moj nov, 2004., pa do pre dve godine tapacirung mirisao na nov, da ne poverujete, euro 3, i dalje relativno nov, ne kvari se, samo ja sedim na vozacevo mesto.

statuskan

pre 2 godine

Ljudi, šta se sve prodaje, nemam reči!
Znači, automobili koji su realno samo za presu, vlasnici ih cene po 1500 evra.Meni samo nije jasno kako uspevaju da ih registruju. Pa to su tempirane bombe na putu!

boris

pre 2 godine

Cene porasle ali se kola ne prodaju, vec dva meseca pratim kola i maltene uvek ista. Ne nasedajte na ove udice prevaranata i preprodavaca, nije vreme za zamenu kola iz vise razloga, popravite svoja kola, ulozite novac da bude ispravan. Novac koji ste ustedeli platite sebi neko putovanje, deci skolu, sredute kucu, okrecite spolja, ofarbajte tarabu…

Miroslav

pre 2 godine

Hahahha, kakva prevarantska priča, majko moja. Auto koji je 2005 godiste 2019 kostao 3000, sad posle dve godine propadanja na placu kosta 3500 i prodaje se kao nov nov nov, pa da li ovaj narod ima mozga ako nema para

Kikilišur

pre 2 godine

Ovi što "valjaju" 10, 11, 12 ....godina stare automobile za desetak hiljada evra treba ostaviti da žive u iluzijama.
(Sa 22 si tropa, 01. decembar 2021 20:08)

Jeste, vidiš kako ti znaš. Sada treba neko ko prodaje npr. Maserati Quattroporte iz 2010. godine da ga proda tebi za 2.000 Eura, pošto ti tako hoćeš i pošto on ima 12 godina. A on 40.000 k'o ništa. Postoje kola stara 10 ili 12 godina, koja koštaju po 30.000 lagano, a ima i mnogo skupljih a još starijih. Nagledao sam ih se i po Americi i po Evropi, gde god da sam radio,pratio sam te stvari. Moram ti reći da si strašno neupućen. Takva kola, naime, uopšte nisu retka pojava. Pogledaj koliko košta S500 u toj godini, ili 750 ,ili S8 ili Lexus 460,ili Cayenne...ma bilo šta što vredi kao vozilo u tehničkom smislu,ali ne u Srbiji kanta neka, nego napolju, ozbiljan primerak. To što vi gledate preslice od 1300 cm3,to je vaša stvar. Automobil ne prodaje godište,nego opšte stanje,i ozbiljnost samog modela,a mnogima od njih cena sa godinama ne padne toliko,da ga naš bezbanković kupi za 1.500 Eura. Svaki,ali svaki ozbiljan automobil,ma koje marke da je, zapravo košta preko 10.000 najmanje,upravo iz te generacije,10-12 godina star. Ne mislim naravno na ove kosačice za travu od 1.500 cm3 i slične smejurije od automobila. Razmislite malo pre nego što ostavite komentar da vam se ne smeju ljudi.

Brada Bg

pre 2 godine

Prodao sam auto pre 3 nedelje, i moram da priznam da je pakao naci drugi. Cene u nebesa za ono sto ja hocu 2015+ 5-6 njih sam zvao, svaki ali svaki je bez servisne knjige i kupljen tipa april maj i vec se prodaju, i svima je izgovor kupio sam ga zbog nekog posla,sad mi se to izjalovilo i ne treba mi auto. Pratim jedan auto vec nedelju dana, resim da odem do NS da ga kupim jer je na slikama besprekoran, ali rekoh prvo cu da ga pogledam preko CV i imao sta da vidim, sa 211 na 162 hiljade, 5 nezgoda, od toga jedna kostala kao pola auta, 50 slika sam video, prljavo, neodrzavano, uzas bozija. Ide zima, jako mali izbor automobila, dok sam ja prodavao auto bilo je brdo automobila koji su me zanimali. Sve se to prodalo malo pre nego sto sam ja moj auto i skoro da nista nije ubaceno novo, sve krsevi a 14,15,16-o god. Gledam jedan pezo 2017, ljudi, volan i menjac izguljeni, zovem pezo i ocitaju mi da je do septembra 2019. imao 114000km, sa tom km je uvezen kod nas, lik koji je vlasnik kaze da ga je kupio u maju zbog nekog posla koji je propao i sa njim je presao samo 2000km, kaze da ga ne vozi, auto ima 152000km. E sad, unutra je svaka plastika izgrebana, sve sitni tragovi koriscenja, volan oguljen, menjac isto, gde god da pogledas vidi se da niko tu nije vodio racuna, pa moj bivsi iz 2004. koji je bio 12 god kod mene nije bio toliko pohaban. U svakom slucaju muke, ako hoces da kupis nesto iz Srbije, to su klotare teske, nikakva oprema, a i to malo jada sto je ima je skuplje za 2-3 hiljade. Nisam pametam sta mi je ciniti.

SRB über alles

pre 2 godine

Polovnjaci su najvise poskupeli upravo u CH i D...
Ljudi ne shvataju da nov auto nmozes pre 8 meseci da dobijes, da su novi automobili poskupeli za 15-30% i da dolaze bez televizora na tabli..
Mnogo je Evra i Dollara nastampano...

Sa 22 si tropa

pre 2 godine

@Brada Bg, 01. decembar 2021 16:42
Slažem se, cene su otišle u nebo. Pod ovim i ovakvim uslovima na tržištu, mišljenja sam da nije vreme za ulaganje u skuplji polovni auto. Ako je potrebno prevozno sredstvo za grad, onda neki auto 20 godina star, limarijski dobar (da prodje tehnički) maksimalno 1300 kubika (zbog registracije i potrošnje goriva) uz ulaganja od najviše 300 evra u popravke koje će auto učiniti bezbednim i sigurnim u vožnji. Ovi što "valjaju" 10, 11, 12 ....godina stare automobile za desetak hiljada evra treba ostaviti da žive u iluzijama.

gagi4

pre 2 godine

Mogu da razumem da poskupi polovan auto iz 2019 ili 2020 god, jer neko ko je hteo da kupi nov, a nece da ceka mesecima, kupi polovan godinu, dve star, ali kakve veze ima sa tim auto iz 2005, 06? Ko se lomi, dal da kupi nov od 30 hiljada ili polovan od 2 hiljade evra? Budalastina, samo dizu cene i nista ne prodaju!

Nepismeni

pre 2 godine

Miroslav....ne kapiram taj komentar, ljudi su budale jer kupuju a cene kola nerealne. Pa sta da rade? Da ne kupuju kola? Cena ulja i ostalih osnovnih namirnica su nerealno visoke, prestani ti da kupujes sve to. Ako nekome bas trebaju kola on ne moze da ih ne kupi ili da saceka par godina da vidi hoce li cena pasti ili porasti. A te price kako ako niko ne kupuje da ce cene pasti su smesne, vecina izgradjenih zgrada sa nerealnim cenama kvadrata nisu spustali cenu, jednostavno ih briga, radije ce da bude prazno nego da spuste cenu.

Srđan BL

pre 2 godine

Veliki brat
U ovlastenom servisu nisu uspjeli po stanju i oznakama remenja (datum proizvodnje), potom stanju i oznakama kocionih diskova (datum proizvodnje), disk plocica i sl. da procijene koliko je taj Audi realno presao, vec tamo neki elektricar iskopao podatak... To dokazuje kakve "dileje" rade u tom "ovlastenim" servisu...

GM

pre 2 godine

Prodaje se 80 posto vozila smece.

U ovlasceni servis sam vozio 4 automobila na pregled: 2 havarisana, 1 udaran i krpljen, 1 pre tri godine presao duplo vise km...

Tek 5. se ispostavilo da je sve u redu, ali sa sitnijim fizickim ostecenjima koja treba srediti, ali se barem vidi sta i kako.

Oni koji imaju da je ok i spolja i iznutra, uglavnom divljaju sa cenama, ne znaju ni oni sta hoce. Svakako da treba da bude skuplje od drugih, ali su blizu cenama novih kola.

Farko

pre 2 godine

Ja sam fiat grande punta 2006 godiste 1.3 mjet platio 2018 god. 3200€.
Sad sam ga prodao za 3200€ doduse sa novim gumama i uradjenim servisom. Ali vozen je vise od tri godine.
Sad isti tip auta 2009 godiste kosta oko 3900€ . Tako da mi isto dodje....

Mića

pre 2 godine

Zvali me i Kurta i Murta da im kupim kola ovde u Nemačkoj gde živim. Što mogu prijatelji i familija da te iznenade sa spiskom želja to ne može niko. Elem, pošaljem im ja linkove oglasa u skladu sa njihovim željama. Kažu skupo, ima za te pare a i jeftinije u Srbiji sa tom kilometražom, još i manjom. Pa kupite u Srbiji rođaci, šta meni trošite vreme.
Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi. A tek sad kad polovnih kola nema ni ovde biće raj za preprodavce.

ludilo

pre 2 godine

ljudi uopste se ne prodaje, ja hocu da kupim neki auto ali nesto mi nije hitno oko 13000, i gledam vec 4 meseci automobile, neki su cak i podigli cene, aki te autokobile sto sam gledao tad i dalje su na oglasu. mozda se jedan od 10 prodao. Ne znam stvarno ko ocekuje da proda polovni auto pogotova od 10000-15000 evra skuplje za 2000 evra.

sale

pre 2 godine

Kakvo lupanje gluposti..!?! U toku corone (malte ne) sve fabrike su stale sa proizvodnjom delova i kola, samim tim je doslo do vece potraznje za kolima ( ko ima logike shvatice), dosta, ali bas dosta malih servisa i kuca je kupovalo jeftinija polovna vozila samo za delove, da bi mogli da servisiraju kola (tu su im realno najvece zarade, a i moraju da zadrze radnike servisa). Samim time doslo je do smanjenja broja kola sa “lagera” a fabrike i dalje nisu u punom kapacitetu proizvodnje niti delova niti novih kola. Cena novih kola je porasla samo za procenat inflacijr, a polovna kola su i do 2/3 cene otisle gore u odnosu na pre dve god.. Zakljucak: ako imate pare prodajte polovan auto, dodajte malo para i za istu mesecnu ratu cete dobiti nova kola..

Ja

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.
(stefan beograd,

Ja samo takve kupujem ali zato ih tesko prodam jer ovde narod voli laž, kad te pozovu “nije im bitna” servisna i ovlasceni servisi samo da im ga prodaš po ceni uveženog krša.
Nemamo mi jos uvek tu svest da je bolje platiti malo više auto sa poreklom.

oladipo

pre 2 godine

Kad se uzmu svi potrošački artikli, od najjeftinijih do najskupljih, od hleba, goriva do automobila i stanova, za 2 godine sve je poskupelo u visokim dvocifrenim iznosima.
A kad se saberu sve statistika nam kaže da je ukuona inflacija manja od 10% za ove dve godine.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Ludilo
Gledam oglase i ja i jedno je očigledno. Ti što stoje mesecima su kršine. Dobar automobil ode za dan. Civic 2007 narandzasti 1.8 benzin, prvi vlasnik sa 70-ak hiljada na satu. Trazio čovek 7000 fiksno. Za dan je otišao i ako to godište ide za oko 5500e. Klio crni, Kać, prvi vlasnik 2020god. 10000e. Otišao kao munja.

deki

pre 2 godine

Automobili se prave od celika, celik je poskupi poslednjih 6 meseci za 60%. Takodje je skočio transport robe za 4 i 8 puta po kontejneru.
Skočila je cena i chipova, elektoronike, inflacija je ogromna u celom svetu. Danas sta je 3000eu pre 6 meseci je bilo 2000eu. Za očekivati je da i automobili poskipe za 20%. Novi takodje. Novi se negde cekaju i po godini dana, a sada je prosek oko 5 meseci.

maxy

pre 2 godine

preprodavci- prevaranti klasicni, ako kupite sta polovno, samo kupljen nov u srbiji, pod garancijom, prvi vlasnik. sve drugo je lom.
(stefan beograd, 1. decembar 2021 15:38)

Ako je odnos prodaje novih i polovnih vozila iz uvoza 1:10, kako svi da dođemo do takvog polovnjaka?

Tržište reguliše cene, a potreba za automobilom ne može da odlaže nabavku u nedogled. Lično sam i sam možda preplatio auto, ali meni auto treba za posao. Ako nemam auto, moja zarada je 0.

niko

pre 2 godine

Zvali me i Kurta i Murta da im kupim kola ovde u Nemačkoj gde živim. Što mogu prijatelji i familija da te iznenade sa spiskom želja to ne može niko. Elem, pošaljem im ja linkove oglasa u skladu sa njihovim željama. Kažu skupo, ima za te pare a i jeftinije u Srbiji sa tom kilometražom, još i manjom. Pa kupite u Srbiji rođaci, šta meni trošite vreme.
Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi. A tek sad kad polovnih kola nema ni ovde biće raj za preprodavce.
(Mića, 01. decembar 2021 20:54)
Zvao sam i ja jednog brata samo da pogleda oglas, rece da nema vremena pa sam odustao. Bolje i taj krs kod nas nego da zbog auta budem Kurta ili Murta

Poznavalac

pre 2 godine

Ovo prosto nije tačno. Ankete su pokazale, egzaktni su podaci broj kupoprodajnih ugovora i plaćenih poreza na prenos prava.
A to nije ni pola onoga iz 2018.

Veliki brat

pre 2 godine

Uglavnom priča se svodi na to da se u Srbiju uvoze leševi koji se srede za prodaju, skine im se i po 200 i više hiljada kilometara sa cajgera i opet to neko kupi.
(Mića, 1. decembar 2021 20:54)

Pa, ne izgledaju svi kao leševi niti su bili kad su uvezeni, ali za kilometražu stoji.
Kupio drugar, koji je baš cepidlaka, pere svoj auto svaki drugi dan, sve unutra uvek obrisano i našminkano, održava u ovlašćenom servisu...

Kupio tako Audi A3, sa 210.000km na satu, proverio čak i u ovlašćenom servisu, sve u redu, cena oko 11.000€. Počeo vrlo brzo nešto da ga zeza motor, ni u ovlašćenom nisu znali šta je, sumnjao na dizne, uspeo da nađe nekog autoelektroničaka koji je uspeo laptopom da iskopa podatak da je auto ipak preša oko 460.000km (mislim da je preko kilometraže na kojoj je rađena poslednja regeneracija DPF-a ili tako nešto).
Brže-bolje prodao auto za 10% nižu cenu, a neko se drugi "usrećio".

I tako je sa svakim primerkom u Srbiji, svejdno da li je star 3 ili 15 godina, svi imaju između 150 i 200k kilometara.

Mi kao narod bukvalno volimo da nas lažu i kad smo 99.99% sigurni da nas lažu, i dalje volimo da verujemo da smo odlično prošli i da se taj što nam prodaje auto zeznuo (ono, kao, ranije podizali kilometražu pre uvoza kod nekih primeraka, da bi manje platili državi na vrednost auta, pa posle opet ovde spuštali na placevima, i većina koji kupuju veruje da im je zapao takav primerak kod koga se neko zeznuo i nije ga prosledio poznaniku ili rođaku).

нс бој

pre 2 godine

Људи имате ауто куће,не плацеве, у Аустрији и Немачкој па погледајте цене.Има и ту аута са већом км па су доста јефтинија.Само укуцате нпр Volkswagen autohaus München или сајт, Autoscout 24 .Препоручујем ауто куће јер ту нема лагања,и стање им је топ.Ја сам купио ауто и сутра дан возио за Србију 1400 км,нема да мислиш јел све у реду,шта сам купио.Седи и вози.Ко год планира да купи ауто на дуже стазе а не би нов ауто препорука су ауто куће.

Reziel

pre 2 godine

(ludilo, 01. decembar 2021 23:13)

Bravo. Isto pričam od kada su krenuli sa ovim objavama o skoku cena. Da, ima placeva i prodavaca koji su digli cene, ali ako su automobili iznad 13-14.000, oni stoje.

Miroslav

pre 2 godine

Nepismeni, izvini ali tako si se potpisao... nisam rekao ništa loše, pratim uvek oglase na ,,polovnim oglasima" prosto zato što volim to da radim. Sve je meni jasno i da ti ljudi treba da zarade i da auta moraju da se kupuju, ja sam svake dve tri godine kupim neki auto, uvek imam dva pa jedan prodam. Jedan karavan ( imam malu decu) i jedan manji za suprugu i za neke sitnije poslove po gradu. Šta hoću da kažem koji troškovi su skočili autima na placu koji već stoje godinu i po dve na placu, znači uvezeni po staroj ceni, kojima cena realno treba da opada jer su već stari 2003, 04 05 godište. Na osnovu čega auto koji je vredeo na placu u junu mesecu 2500 (a stoji oglas više od godinu i po dana) sada vredi skoro 3000 sta se promenilo osim zelje prodavca da zaradi još više. Ja ne razumem, a bogami ne razumem ko će to i da kupi.

vivalavida

pre 2 godine

(Brada Bg, 1. decembar 2021 16:42)

Imam sličan problem kao i ti samo živim u hrvatskoj, vozim megana iz 2010.g, ima 180 tisuća km, već godinu dana gledam oglasnike s ciljem da kupim novijeg megana 2016.g...dogodilo se to da im je cijena skočila za cca 1000-2000 eura, a godinu su stariji i imaju više km. Znači Megan iz 2016.g sa 100 tisuća km i nekom srednjom opremom košta 12 tisuća eura,meni je to puno previše. Inače radim sa Renaultom i imaju problem da im auti ne dolaze, ne mogu prodavati flote od 100-200 auta jer im tvornice taj broj auta ne mogu isporučiti, dobiju 2-3 nova auta a čekaju ih 3-6 mjeseci. Uzrok svemu ovom su naravno čipovi, kojih nema. Sve to uzrokovalo je da moj stari megan mogu prodati za cca 1000 eura više nego prije godinu dana...ali lako je prodati, problem je što nemam šta kupiti. Tako da odustajem od prodaje i kupnje auta dok se malo ne sredi stanje na tržištu.

Dada

pre 2 godine

Zamenio gume, kočnice, mali servis i sve na trapu. Sad ga ne prodajem još 5 godina motor i limarija zdravi. Pa trgovci nek dižu cene.