Aktuelno

Petak, 26.11.2021.

09:49

Sve predstave se povukle iz takmičenja na festivalu; Štajnfeldova: "Istorijski čin"

Izvor: B92

Sve predstave se povukle iz takmièenja na festivalu; Štajnfeldova: "Istorijski èin" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Bane

pre 2 godine

Da ispravim neke oko Merime i Jeftića. Merima nije rekla da ju je Lečić silovao već samo spopao i oborio na pod, ali kad mu je rekla da jpj je muka, on je stao. Dakle nije bilo silovanja. A što se tiče gej glumca G.J. on je osudjen, ali se vodi kao silovatelj jer nije polnim organom penetrirao već je usnama obuhvatio tudj organ. To nije isto što i silovati. Ne brkajte stvari.

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Јабучило

pre 2 godine

Zato sto za lazno optuzivanja nije predvidjena krivicno delo. Moze Lecic privatno da je tuzi i da dobije 500 evra nadoknadu za dusevnu bol.
(dragaN, 26. novembar 2021 10:20)

Треба да буде кривично дело.

stay mad

pre 2 godine

Devojke, pazljivo slusajte vase drugare, kolege i momke kako komentarisu sve ovo i ako cujete opaske poput ovih zenomrzackih iz komentara ovde, distancirajte se i nemojte da ostajete nigde same sa njima.
Pre svega, epidemija laznih prijava NE POSTOJI, ali postoji zelja sa strane dobrog dela muskaraca da Danijela i sve zene koje pricaju o seksualnim napadima i silovanjima koje su dozivele - ucute. Takodje postoji i svakodnevno sekualno uznemiravanje na poslu, na ulici, u gradu, seksualni napadi, silovanja koji nikad nisu prijavljeni bas zbog ovog stava drustva. Sve, ali sve devojke koje poznajem (u dvadesetim i tridesetim godinama) i ja verujemo Danijeli i drago nam je sto je izasla u javnost i ne zelimo da ucuti.
Momci, budite bolji.

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Rale

pre 2 godine

Sva podrska Danijeli. Da li je Lecic siguran da i druge, vise nego duplo mladje devojke, nece da progovore, ( kako se deka Laca ponasao preme njima i sta im je sve radio i sta im je sve obecavao, jer je vrlo mocan i vazan)!

Jagoda

pre 2 godine

Svi vi koji ste na ovaj festival dosli dosli str zbog publike valjda a ne da se svrstavate za Lecica ili protiv njega ili za Danijelu i sramno ste se svi poneli jer ste zanemarili publiku i ne zasluzujete vise nikakvu publiku

Robert

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ovo ni meni nikako nije jasno. Znači, vođeni samo zvaničnim činiocima, a ne ko šta lično misli o ovom slučaju. Optužba je odbačena, zaključeno je da tog dana oni nisu ni bili zajedno, telefonski snimak je montiran itd. Kako je moguće da se sve na tome završi, odnosno da nema nikakvih posledica po osobu koja je iznela, ispostavlja se, lažne dokaze? Čini se da onda zaista svako svakog može da optuži, pa ako prođe-prođe. Bez ikakvih posledica ako ne prođe, a sa značajni posledicama po drugu stranu, bez obzira na ishod. Nisam pravnik i to je očigledno iz mog izlaganja, pa sam siguran da nešto ne rezonujem dobro. Voleo bih da stručna osoba pojasni ovo. Ovako nerazjašnjenim stvarima stvarno se uliva strah mnogima i daje ideje drugima kako bi mogli naškoditi ljudima protiv kojih imaju nešto.

Gojko

pre 2 godine

Sećam se tog vremena pola cura u srbiji bi bubreg dale da budu sa Lečićem.On faca dalje nema.Ova se cura setila posle x godina da traži neku pravdu mante se ljudi u to vreme noge su lomile ribe za njim

muž "Okac" i "Brada" ljubavnik

pre 2 godine

Jedini razlog zašto EPIDEMIJA lažnih optužbi za Silovanje/Nasilje/Napad koja divlja na Zapadu još nije eksplodirala i ovde je što nam je Sistem (Sudstvo, Policija itd) spor i primitivan... ali kreće izgleda polako i ovde ta Pošast, tek će da bukne!

Faruk Hadžibegić

pre 2 godine

Koliko neznanja , gluposti i mizoginije u samo dve proste rečenice.
(Bruce, 26. novembar 2021 10:58)

Činjenica znalče, nisu proste rečenice...

Cile Mile

pre 2 godine

Ne zna se ko je gori, ona ili on. Mesecima gledamo otvoreni rat između ove 2 spodobe zbog neuzvraćene ljubavi. Sad su se uključili i ostali glumci, valjda vide priliku da se tako iskažu... Teška vremena, treba zaraditi koru hleba...

Jovan

pre 2 godine

@Tipično razmišljanje prosečnog komentatora na društvenim mrežama. Nije održan nikakav sudski proces gde je nešto DOKAZANO. Samo su odbačene optužbe zbog nedovoljno dokaza. Možda je to tebi isto ali za onoga ko se razume to je nebo i zemlja.
(Djoksa, 26. novembar 2021 10:27)

Nedovoljno dokaza?
U vreme navodnog silovanja, covek igrao predstavu pred publikom.

Znaci ne jedan svedok, pa da covek pomisli da je lazno svedocenje da potpomogne njegovu pricu, vec stotinak svedoka.

Nemoguce je biti na dva mesta u isto vreme, ali nekima ni to nije dovoljno da bi obustavili hajku.

Veritas

pre 2 godine

Nadmen lik? Pa sta? Ima na nasem glumistu jos nadmenijih.
Merima Isakovic ima istu pricu? Pa sta? I to je isto samo prica.
Ipak .... sto neko rece: glumci znaju ko je kakav i ko je na sta spreman.
Prosao je poligraf? Hahaha, pa ljudi, svaki glumac prolazi poligraf i to bez problema ako se uzivi u laz.
Sigurno vise verujem njegovim kolegama nego nekom politicki obojenom sudskom procesu, do koga nije ni doslo, zbog nedostatka dokaza.
Ja ga ne znam licno, ali za ovo i ne moram.
Meni je sve jasno.
A vama?

Petar Milakovic

pre 2 godine

kakva sramota i licemerje... dosta vise o toj dami sumnjivog morala koja samo trazi publicitet jer je bez ovih izmisljotina ne bi bilo ni u seoskim predstavama... dosta je dobila medijskog prostora i popularnost u americi, dosta!!!!!!!!!!

pera

pre 2 godine

Vau, znaci uspesan i kvalitetan glumac etiketiran i gurnut u blato zbog necega sto je ova nedovrsena i nedokazana glumica najverovatnije izmislila, s obzirom na postupanje pravosudja u ovom slucaju. Ocigledno uticaj raznih NVO, Karanovicki, zena u crnom itd. Lecic bi trebalo da ide do kraja i podigne tuzbu za naknadu stete, definitivno.

Đenka

pre 2 godine

A gdje je Brčko. , kako to da Dodik ništa ne poduzima , to je podvala iz političkog Sarajeva, kako ima običaj da kaže.., gdje je Brčko- u RS- u.., malo morgen.., Distrikt..

Rocky

pre 2 godine

Znaš li ti koliko je taj sud u svetu pustio na slobodu ubice,manijake,kriminalce itd,itd?
(Freak on a Leash, 26. novembar 2021 10:14)

Ili koliko je nevinih osudio i oblatio, zar ne ?!

Neće mediji suditi nikome pa ni lečiću.

Vlado

pre 2 godine

Potpuno ispravna odluka!
Taj nasilnik nema sta da trazi u tom poslu.
Imao je ludu srecu sto nije iza resetaka.
Pametnima je sve jasno.
Balkan sistem korupcije i poznanstva stiti zlocince.
Treba da se sakrije u misiju rupu.

oglo

pre 2 godine

e to se po definiciji zove linc, inace licno znam lecica, ne volim ga i mislim da je radio to zasta ga terete a verovatno i gore stvari, aåi nakraju to je linc

seljadin

pre 2 godine

jednom je već optuzila coveka za silovanje pre lecica i covek je nije silovao, ali je nas zakon takav da ga treba menjati i
za lazno optuzenog treba da bude pravda

Tamni Vilajet

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ne, nije!

dragaN

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Zato sto za lazno optuzivanja nije predvidjena krivicno delo. Moze Lecic privatno da je tuzi i da dobije 500 evra nadoknadu za dusevnu bol.

Pjerica

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Zato sto nismo Banglades gde bicuju silovane devojke jer su imale seks pre braka..

Jakkal

pre 2 godine

"Istoriski čin" - zbog svog ludila i narcisoidnog ponašanja si kaznila sve učesnike i posetioce kulturne manifestacije, osim osobe koju optužuješ mediski. Bravo Danijela, bravo.

Slobex

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..

Bruce

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Koliko neznanja , gluposti i mizoginije u samo dve proste rečenice.

Pravda

pre 2 godine

Samo se pitam da li smo u srednjem veku.Ajde na lomacu Lecica. Pa ko ste vi da presudjujete umesto suda? Dosta bre vise sa satanizacijom Lecica.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..
(Slobex, 26. novembar 2021 10:02)
E moj bato u kom svetu ti živiš kada misliš da sud postoji da bi on dao poslednju reč?
Znaš li ti koliko je taj sud u svetu pustio na slobodu ubice,manijake,kriminalce itd,itd?

Optimista pripravnik

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ne, nego da nema DOVOLJNO dokaza da je bilo.
Ne da NIJE BILO. U tome je razlika.
Sto neko vec rece, glumci izmedju sebe znaju kakav je ko i ne treba im sud.
I ja bih se povukao sa svojom predstavom da vise verujem tim devojkama (setite se Merime Iskaovic i njene price), nego Lecicu.
Osim toga, predstave mogu da se povuku i bez da se da razlog zbog cega, sto je jos suptilnije :-))

Douglas Bader

pre 2 godine

Pa...rekao bih da ce Lecic imati vrlo udobnu penziju i starost od odstete koju ce dobiti. Doduse, malo ce potrajati, ali stici ce. Ja ovde vidim lincovanje bez pravnog osnova. Zasto, ne znam. Nisam iz tog drustva. Generalno, nije mi jasno kakvu pravnu tezinu im aoptuzba za zlostavljanje od kojeg je proslo dovoljno vremena da se ne mogu identifikovati posledice. I onda na sve to nakalemiti globalnu pricu o nasilju nad zenama. Smatram da je za pomenuto nasilje potrebno da tolerancija bude nula, da preventivne mere i politika moraju postojati, ali ako je dovoljno upiranje prstom da bi se nekoga osudilo (makar i ovako, lincovanjem), onda to prelazi u svoju suprotnost.

Predrag Markovic

pre 2 godine

Ljudi dragi, 2 zene sa 2 kraja sveta i razlicitih generacija koje nemaju dodirnih tacaka jedna sa drugom kazu da ih je doticni silovao! Zar zaista mislite da je nase sudstvo merodavno za bilo sta? Dalje, bavim se obradom zvuka profesionalno i onaj snimak definitivno nije montiran, a ako je vezba za predstavu koju onda?

Maja

pre 2 godine

Ja se iskreno nadam da ako ovaj covek stvarno nije kriv ce tuziti ovu zenu za klevetu i td:
U svakom smucaju ko god da je kriv nek bude kaznjen, ali ako je lazna optuzba onda stvarno treba u cjorku onaj ko je ovo napravio.

Maja

pre 2 godine

Nisu se oni povukli zbog nje ( to su samo oni sa pocetka) , ostali su se povukli jer je besmisleno ucestvovati na festivalu gde par pozorisnib grupa ne ucestvuje.

Djoksa

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Tipično razmišljanje prosečnog komentatora na društvenim mrežama. Nije održan nikakav sudski proces gde je nešto DOKAZANO. Samo su odbačene optužbe zbog nedovoljno dokaza. Možda je to tebi isto ali za onoga ko se razume to je nebo i zemlja.

Usput

pre 2 godine

Odakle ljudima da je sud dokazao da je nije bilo silovanja? Jel moguće da se toliko ne razumuje osnove funkcionisanja pravnog sistema...

Ombre

pre 2 godine

I sad su mediji i institucije dozvolili da ova prevarantkinja i psihopata remeti čitave kulturne tokove, preko nekih zadojenih ili plaćenih diletanta u tim institucijama.

Jadno.

Podrška za lečića ... kakav god da je, iskreniji je i jasno da mu ovo politički pakuju ... čim njega brane nalrednjacki mediji, njegovi dojučerašnji saborci su iza ovoga.

mr

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..
(Slobex, 26. novembar 2021 10:02)

Не да није, него неће ни бити, јер колико сам схватио он је пружио неке доказе да се то није десило, барем није тог дана могло да буде ништа између њих. Интересантно је да видимо да неки пишу да глумци међу њима знају ко је ко, па ако је већ тако, зашто онда неко од њих не помогне својој колегиници и на крају отерају Лечића где му је место. Сви знају а нема сведока. Мало чудно. Није ваљда да се плаше Лечића, и на ову чувену причу од старта Моћник из света филма. Ако је Личић моћник, шта ли су тек ови који опуштено бију и праве инциденте.

dixi

pre 2 godine

Treba razumeti i Danijelu. U Americi joj očigledno nisu cvetale ruže, pa je rešila da se malo poigra kod kuće. Pogotovu što joj je prijava "silovanja" i ranije dobro "išla".

nikola

pre 2 godine

Zar nisu odbacene optuzbe da ju je silovao, cak ako se ne varam u novinama je pisalo da je montiran snimak i iseceni delovi?

Jel ima BL neko pravo , unistila mu zivot tamo neka anonimna sto preko noci postala ko starleta.

Slobex

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..

nikola

pre 2 godine

Zar nisu odbacene optuzbe da ju je silovao, cak ako se ne varam u novinama je pisalo da je montiran snimak i iseceni delovi?

Jel ima BL neko pravo , unistila mu zivot tamo neka anonimna sto preko noci postala ko starleta.

dixi

pre 2 godine

Treba razumeti i Danijelu. U Americi joj očigledno nisu cvetale ruže, pa je rešila da se malo poigra kod kuće. Pogotovu što joj je prijava "silovanja" i ranije dobro "išla".

Ombre

pre 2 godine

I sad su mediji i institucije dozvolili da ova prevarantkinja i psihopata remeti čitave kulturne tokove, preko nekih zadojenih ili plaćenih diletanta u tim institucijama.

Jadno.

Podrška za lečića ... kakav god da je, iskreniji je i jasno da mu ovo politički pakuju ... čim njega brane nalrednjacki mediji, njegovi dojučerašnji saborci su iza ovoga.

Pravda

pre 2 godine

Samo se pitam da li smo u srednjem veku.Ajde na lomacu Lecica. Pa ko ste vi da presudjujete umesto suda? Dosta bre vise sa satanizacijom Lecica.

seljadin

pre 2 godine

jednom je već optuzila coveka za silovanje pre lecica i covek je nije silovao, ali je nas zakon takav da ga treba menjati i
za lazno optuzenog treba da bude pravda

oglo

pre 2 godine

e to se po definiciji zove linc, inace licno znam lecica, ne volim ga i mislim da je radio to zasta ga terete a verovatno i gore stvari, aåi nakraju to je linc

Douglas Bader

pre 2 godine

Pa...rekao bih da ce Lecic imati vrlo udobnu penziju i starost od odstete koju ce dobiti. Doduse, malo ce potrajati, ali stici ce. Ja ovde vidim lincovanje bez pravnog osnova. Zasto, ne znam. Nisam iz tog drustva. Generalno, nije mi jasno kakvu pravnu tezinu im aoptuzba za zlostavljanje od kojeg je proslo dovoljno vremena da se ne mogu identifikovati posledice. I onda na sve to nakalemiti globalnu pricu o nasilju nad zenama. Smatram da je za pomenuto nasilje potrebno da tolerancija bude nula, da preventivne mere i politika moraju postojati, ali ako je dovoljno upiranje prstom da bi se nekoga osudilo (makar i ovako, lincovanjem), onda to prelazi u svoju suprotnost.

Maja

pre 2 godine

Ja se iskreno nadam da ako ovaj covek stvarno nije kriv ce tuziti ovu zenu za klevetu i td:
U svakom smucaju ko god da je kriv nek bude kaznjen, ali ako je lazna optuzba onda stvarno treba u cjorku onaj ko je ovo napravio.

Jakkal

pre 2 godine

"Istoriski čin" - zbog svog ludila i narcisoidnog ponašanja si kaznila sve učesnike i posetioce kulturne manifestacije, osim osobe koju optužuješ mediski. Bravo Danijela, bravo.

Bruce

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Koliko neznanja , gluposti i mizoginije u samo dve proste rečenice.

Predrag Markovic

pre 2 godine

Ljudi dragi, 2 zene sa 2 kraja sveta i razlicitih generacija koje nemaju dodirnih tacaka jedna sa drugom kazu da ih je doticni silovao! Zar zaista mislite da je nase sudstvo merodavno za bilo sta? Dalje, bavim se obradom zvuka profesionalno i onaj snimak definitivno nije montiran, a ako je vezba za predstavu koju onda?

mr

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..
(Slobex, 26. novembar 2021 10:02)

Не да није, него неће ни бити, јер колико сам схватио он је пружио неке доказе да се то није десило, барем није тог дана могло да буде ништа између њих. Интересантно је да видимо да неки пишу да глумци међу њима знају ко је ко, па ако је већ тако, зашто онда неко од њих не помогне својој колегиници и на крају отерају Лечића где му је место. Сви знају а нема сведока. Мало чудно. Није ваљда да се плаше Лечића, и на ову чувену причу од старта Моћник из света филма. Ако је Личић моћник, шта ли су тек ови који опуштено бију и праве инциденте.

Djoksa

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Tipično razmišljanje prosečnog komentatora na društvenim mrežama. Nije održan nikakav sudski proces gde je nešto DOKAZANO. Samo su odbačene optužbe zbog nedovoljno dokaza. Možda je to tebi isto ali za onoga ko se razume to je nebo i zemlja.

Optimista pripravnik

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ne, nego da nema DOVOLJNO dokaza da je bilo.
Ne da NIJE BILO. U tome je razlika.
Sto neko vec rece, glumci izmedju sebe znaju kakav je ko i ne treba im sud.
I ja bih se povukao sa svojom predstavom da vise verujem tim devojkama (setite se Merime Iskaovic i njene price), nego Lecicu.
Osim toga, predstave mogu da se povuku i bez da se da razlog zbog cega, sto je jos suptilnije :-))

Usput

pre 2 godine

Odakle ljudima da je sud dokazao da je nije bilo silovanja? Jel moguće da se toliko ne razumuje osnove funkcionisanja pravnog sistema...

Pjerica

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Zato sto nismo Banglades gde bicuju silovane devojke jer su imale seks pre braka..

Maja

pre 2 godine

Nisu se oni povukli zbog nje ( to su samo oni sa pocetka) , ostali su se povukli jer je besmisleno ucestvovati na festivalu gde par pozorisnib grupa ne ucestvuje.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..
(Slobex, 26. novembar 2021 10:02)
E moj bato u kom svetu ti živiš kada misliš da sud postoji da bi on dao poslednju reč?
Znaš li ti koliko je taj sud u svetu pustio na slobodu ubice,manijake,kriminalce itd,itd?

Tamni Vilajet

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ne, nije!

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

pera

pre 2 godine

Vau, znaci uspesan i kvalitetan glumac etiketiran i gurnut u blato zbog necega sto je ova nedovrsena i nedokazana glumica najverovatnije izmislila, s obzirom na postupanje pravosudja u ovom slucaju. Ocigledno uticaj raznih NVO, Karanovicki, zena u crnom itd. Lecic bi trebalo da ide do kraja i podigne tuzbu za naknadu stete, definitivno.

Robert

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ovo ni meni nikako nije jasno. Znači, vođeni samo zvaničnim činiocima, a ne ko šta lično misli o ovom slučaju. Optužba je odbačena, zaključeno je da tog dana oni nisu ni bili zajedno, telefonski snimak je montiran itd. Kako je moguće da se sve na tome završi, odnosno da nema nikakvih posledica po osobu koja je iznela, ispostavlja se, lažne dokaze? Čini se da onda zaista svako svakog može da optuži, pa ako prođe-prođe. Bez ikakvih posledica ako ne prođe, a sa značajni posledicama po drugu stranu, bez obzira na ishod. Nisam pravnik i to je očigledno iz mog izlaganja, pa sam siguran da nešto ne rezonujem dobro. Voleo bih da stručna osoba pojasni ovo. Ovako nerazjašnjenim stvarima stvarno se uliva strah mnogima i daje ideje drugima kako bi mogli naškoditi ljudima protiv kojih imaju nešto.

Jagoda

pre 2 godine

Svi vi koji ste na ovaj festival dosli dosli str zbog publike valjda a ne da se svrstavate za Lecica ili protiv njega ili za Danijelu i sramno ste se svi poneli jer ste zanemarili publiku i ne zasluzujete vise nikakvu publiku

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Vlado

pre 2 godine

Potpuno ispravna odluka!
Taj nasilnik nema sta da trazi u tom poslu.
Imao je ludu srecu sto nije iza resetaka.
Pametnima je sve jasno.
Balkan sistem korupcije i poznanstva stiti zlocince.
Treba da se sakrije u misiju rupu.

Cile Mile

pre 2 godine

Ne zna se ko je gori, ona ili on. Mesecima gledamo otvoreni rat između ove 2 spodobe zbog neuzvraćene ljubavi. Sad su se uključili i ostali glumci, valjda vide priliku da se tako iskažu... Teška vremena, treba zaraditi koru hleba...

Jovan

pre 2 godine

@Tipično razmišljanje prosečnog komentatora na društvenim mrežama. Nije održan nikakav sudski proces gde je nešto DOKAZANO. Samo su odbačene optužbe zbog nedovoljno dokaza. Možda je to tebi isto ali za onoga ko se razume to je nebo i zemlja.
(Djoksa, 26. novembar 2021 10:27)

Nedovoljno dokaza?
U vreme navodnog silovanja, covek igrao predstavu pred publikom.

Znaci ne jedan svedok, pa da covek pomisli da je lazno svedocenje da potpomogne njegovu pricu, vec stotinak svedoka.

Nemoguce je biti na dva mesta u isto vreme, ali nekima ni to nije dovoljno da bi obustavili hajku.

Petar Milakovic

pre 2 godine

kakva sramota i licemerje... dosta vise o toj dami sumnjivog morala koja samo trazi publicitet jer je bez ovih izmisljotina ne bi bilo ni u seoskim predstavama... dosta je dobila medijskog prostora i popularnost u americi, dosta!!!!!!!!!!

Gojko

pre 2 godine

Sećam se tog vremena pola cura u srbiji bi bubreg dale da budu sa Lečićem.On faca dalje nema.Ova se cura setila posle x godina da traži neku pravdu mante se ljudi u to vreme noge su lomile ribe za njim

Rale

pre 2 godine

Sva podrska Danijeli. Da li je Lecic siguran da i druge, vise nego duplo mladje devojke, nece da progovore, ( kako se deka Laca ponasao preme njima i sta im je sve radio i sta im je sve obecavao, jer je vrlo mocan i vazan)!

dragaN

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Zato sto za lazno optuzivanja nije predvidjena krivicno delo. Moze Lecic privatno da je tuzi i da dobije 500 evra nadoknadu za dusevnu bol.

Rocky

pre 2 godine

Znaš li ti koliko je taj sud u svetu pustio na slobodu ubice,manijake,kriminalce itd,itd?
(Freak on a Leash, 26. novembar 2021 10:14)

Ili koliko je nevinih osudio i oblatio, zar ne ?!

Neće mediji suditi nikome pa ni lečiću.

Faruk Hadžibegić

pre 2 godine

Koliko neznanja , gluposti i mizoginije u samo dve proste rečenice.
(Bruce, 26. novembar 2021 10:58)

Činjenica znalče, nisu proste rečenice...

Veritas

pre 2 godine

Nadmen lik? Pa sta? Ima na nasem glumistu jos nadmenijih.
Merima Isakovic ima istu pricu? Pa sta? I to je isto samo prica.
Ipak .... sto neko rece: glumci znaju ko je kakav i ko je na sta spreman.
Prosao je poligraf? Hahaha, pa ljudi, svaki glumac prolazi poligraf i to bez problema ako se uzivi u laz.
Sigurno vise verujem njegovim kolegama nego nekom politicki obojenom sudskom procesu, do koga nije ni doslo, zbog nedostatka dokaza.
Ja ga ne znam licno, ali za ovo i ne moram.
Meni je sve jasno.
A vama?

Јабучило

pre 2 godine

Zato sto za lazno optuzivanja nije predvidjena krivicno delo. Moze Lecic privatno da je tuzi i da dobije 500 evra nadoknadu za dusevnu bol.
(dragaN, 26. novembar 2021 10:20)

Треба да буде кривично дело.

Bane

pre 2 godine

Da ispravim neke oko Merime i Jeftića. Merima nije rekla da ju je Lečić silovao već samo spopao i oborio na pod, ali kad mu je rekla da jpj je muka, on je stao. Dakle nije bilo silovanja. A što se tiče gej glumca G.J. on je osudjen, ali se vodi kao silovatelj jer nije polnim organom penetrirao već je usnama obuhvatio tudj organ. To nije isto što i silovati. Ne brkajte stvari.

muž "Okac" i "Brada" ljubavnik

pre 2 godine

Jedini razlog zašto EPIDEMIJA lažnih optužbi za Silovanje/Nasilje/Napad koja divlja na Zapadu još nije eksplodirala i ovde je što nam je Sistem (Sudstvo, Policija itd) spor i primitivan... ali kreće izgleda polako i ovde ta Pošast, tek će da bukne!

stay mad

pre 2 godine

Devojke, pazljivo slusajte vase drugare, kolege i momke kako komentarisu sve ovo i ako cujete opaske poput ovih zenomrzackih iz komentara ovde, distancirajte se i nemojte da ostajete nigde same sa njima.
Pre svega, epidemija laznih prijava NE POSTOJI, ali postoji zelja sa strane dobrog dela muskaraca da Danijela i sve zene koje pricaju o seksualnim napadima i silovanjima koje su dozivele - ucute. Takodje postoji i svakodnevno sekualno uznemiravanje na poslu, na ulici, u gradu, seksualni napadi, silovanja koji nikad nisu prijavljeni bas zbog ovog stava drustva. Sve, ali sve devojke koje poznajem (u dvadesetim i tridesetim godinama) i ja verujemo Danijeli i drago nam je sto je izasla u javnost i ne zelimo da ucuti.
Momci, budite bolji.

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Đenka

pre 2 godine

A gdje je Brčko. , kako to da Dodik ništa ne poduzima , to je podvala iz političkog Sarajeva, kako ima običaj da kaže.., gdje je Brčko- u RS- u.., malo morgen.., Distrikt..

Ombre

pre 2 godine

I sad su mediji i institucije dozvolili da ova prevarantkinja i psihopata remeti čitave kulturne tokove, preko nekih zadojenih ili plaćenih diletanta u tim institucijama.

Jadno.

Podrška za lečića ... kakav god da je, iskreniji je i jasno da mu ovo politički pakuju ... čim njega brane nalrednjacki mediji, njegovi dojučerašnji saborci su iza ovoga.

nikola

pre 2 godine

Zar nisu odbacene optuzbe da ju je silovao, cak ako se ne varam u novinama je pisalo da je montiran snimak i iseceni delovi?

Jel ima BL neko pravo , unistila mu zivot tamo neka anonimna sto preko noci postala ko starleta.

Slobex

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..

dixi

pre 2 godine

Treba razumeti i Danijelu. U Americi joj očigledno nisu cvetale ruže, pa je rešila da se malo poigra kod kuće. Pogotovu što joj je prijava "silovanja" i ranije dobro "išla".

Pravda

pre 2 godine

Samo se pitam da li smo u srednjem veku.Ajde na lomacu Lecica. Pa ko ste vi da presudjujete umesto suda? Dosta bre vise sa satanizacijom Lecica.

Bruce

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Koliko neznanja , gluposti i mizoginije u samo dve proste rečenice.

Pjerica

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Zato sto nismo Banglades gde bicuju silovane devojke jer su imale seks pre braka..

oglo

pre 2 godine

e to se po definiciji zove linc, inace licno znam lecica, ne volim ga i mislim da je radio to zasta ga terete a verovatno i gore stvari, aåi nakraju to je linc

Predrag Markovic

pre 2 godine

Ljudi dragi, 2 zene sa 2 kraja sveta i razlicitih generacija koje nemaju dodirnih tacaka jedna sa drugom kazu da ih je doticni silovao! Zar zaista mislite da je nase sudstvo merodavno za bilo sta? Dalje, bavim se obradom zvuka profesionalno i onaj snimak definitivno nije montiran, a ako je vezba za predstavu koju onda?

Jakkal

pre 2 godine

"Istoriski čin" - zbog svog ludila i narcisoidnog ponašanja si kaznila sve učesnike i posetioce kulturne manifestacije, osim osobe koju optužuješ mediski. Bravo Danijela, bravo.

Djoksa

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Tipično razmišljanje prosečnog komentatora na društvenim mrežama. Nije održan nikakav sudski proces gde je nešto DOKAZANO. Samo su odbačene optužbe zbog nedovoljno dokaza. Možda je to tebi isto ali za onoga ko se razume to je nebo i zemlja.

Optimista pripravnik

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ne, nego da nema DOVOLJNO dokaza da je bilo.
Ne da NIJE BILO. U tome je razlika.
Sto neko vec rece, glumci izmedju sebe znaju kakav je ko i ne treba im sud.
I ja bih se povukao sa svojom predstavom da vise verujem tim devojkama (setite se Merime Iskaovic i njene price), nego Lecicu.
Osim toga, predstave mogu da se povuku i bez da se da razlog zbog cega, sto je jos suptilnije :-))

seljadin

pre 2 godine

jednom je već optuzila coveka za silovanje pre lecica i covek je nije silovao, ali je nas zakon takav da ga treba menjati i
za lazno optuzenog treba da bude pravda

Douglas Bader

pre 2 godine

Pa...rekao bih da ce Lecic imati vrlo udobnu penziju i starost od odstete koju ce dobiti. Doduse, malo ce potrajati, ali stici ce. Ja ovde vidim lincovanje bez pravnog osnova. Zasto, ne znam. Nisam iz tog drustva. Generalno, nije mi jasno kakvu pravnu tezinu im aoptuzba za zlostavljanje od kojeg je proslo dovoljno vremena da se ne mogu identifikovati posledice. I onda na sve to nakalemiti globalnu pricu o nasilju nad zenama. Smatram da je za pomenuto nasilje potrebno da tolerancija bude nula, da preventivne mere i politika moraju postojati, ali ako je dovoljno upiranje prstom da bi se nekoga osudilo (makar i ovako, lincovanjem), onda to prelazi u svoju suprotnost.

Rale

pre 2 godine

Sva podrska Danijeli. Da li je Lecic siguran da i druge, vise nego duplo mladje devojke, nece da progovore, ( kako se deka Laca ponasao preme njima i sta im je sve radio i sta im je sve obecavao, jer je vrlo mocan i vazan)!

Maja

pre 2 godine

Nisu se oni povukli zbog nje ( to su samo oni sa pocetka) , ostali su se povukli jer je besmisleno ucestvovati na festivalu gde par pozorisnib grupa ne ucestvuje.

mr

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..
(Slobex, 26. novembar 2021 10:02)

Не да није, него неће ни бити, јер колико сам схватио он је пружио неке доказе да се то није десило, барем није тог дана могло да буде ништа између њих. Интересантно је да видимо да неки пишу да глумци међу њима знају ко је ко, па ако је већ тако, зашто онда неко од њих не помогне својој колегиници и на крају отерају Лечића где му је место. Сви знају а нема сведока. Мало чудно. Није ваљда да се плаше Лечића, и на ову чувену причу од старта Моћник из света филма. Ако је Личић моћник, шта ли су тек ови који опуштено бију и праве инциденте.

Vlado

pre 2 godine

Potpuno ispravna odluka!
Taj nasilnik nema sta da trazi u tom poslu.
Imao je ludu srecu sto nije iza resetaka.
Pametnima je sve jasno.
Balkan sistem korupcije i poznanstva stiti zlocince.
Treba da se sakrije u misiju rupu.

Maja

pre 2 godine

Ja se iskreno nadam da ako ovaj covek stvarno nije kriv ce tuziti ovu zenu za klevetu i td:
U svakom smucaju ko god da je kriv nek bude kaznjen, ali ako je lazna optuzba onda stvarno treba u cjorku onaj ko je ovo napravio.

Gojko

pre 2 godine

Sećam se tog vremena pola cura u srbiji bi bubreg dale da budu sa Lečićem.On faca dalje nema.Ova se cura setila posle x godina da traži neku pravdu mante se ljudi u to vreme noge su lomile ribe za njim

dragaN

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Zato sto za lazno optuzivanja nije predvidjena krivicno delo. Moze Lecic privatno da je tuzi i da dobije 500 evra nadoknadu za dusevnu bol.

Tamni Vilajet

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ne, nije!

pera

pre 2 godine

Vau, znaci uspesan i kvalitetan glumac etiketiran i gurnut u blato zbog necega sto je ova nedovrsena i nedokazana glumica najverovatnije izmislila, s obzirom na postupanje pravosudja u ovom slucaju. Ocigledno uticaj raznih NVO, Karanovicki, zena u crnom itd. Lecic bi trebalo da ide do kraja i podigne tuzbu za naknadu stete, definitivno.

Jagoda

pre 2 godine

Svi vi koji ste na ovaj festival dosli dosli str zbog publike valjda a ne da se svrstavate za Lecica ili protiv njega ili za Danijelu i sramno ste se svi poneli jer ste zanemarili publiku i ne zasluzujete vise nikakvu publiku

Cile Mile

pre 2 godine

Ne zna se ko je gori, ona ili on. Mesecima gledamo otvoreni rat između ove 2 spodobe zbog neuzvraćene ljubavi. Sad su se uključili i ostali glumci, valjda vide priliku da se tako iskažu... Teška vremena, treba zaraditi koru hleba...

Freak on a Leash

pre 2 godine

Ljudi ja sam stvarno fleksibilan i sve mogu da razumem, ali da se predstave otkazuju zbog čoveka koji još uvek nije pravno osuđen , e to nije fer. Sud i postoji kako bi on dao poslednju reč ako je sve legalno u toku suđenja, umesto toga to rade pojedinci. Nije ni ok prema publici, uostalom kultura nam se toliko srozala da nam samo fale razna otkazivanja u toj sferi..
(Slobex, 26. novembar 2021 10:02)
E moj bato u kom svetu ti živiš kada misliš da sud postoji da bi on dao poslednju reč?
Znaš li ti koliko je taj sud u svetu pustio na slobodu ubice,manijake,kriminalce itd,itd?

Usput

pre 2 godine

Odakle ljudima da je sud dokazao da je nije bilo silovanja? Jel moguće da se toliko ne razumuje osnove funkcionisanja pravnog sistema...

Veritas

pre 2 godine

Nadmen lik? Pa sta? Ima na nasem glumistu jos nadmenijih.
Merima Isakovic ima istu pricu? Pa sta? I to je isto samo prica.
Ipak .... sto neko rece: glumci znaju ko je kakav i ko je na sta spreman.
Prosao je poligraf? Hahaha, pa ljudi, svaki glumac prolazi poligraf i to bez problema ako se uzivi u laz.
Sigurno vise verujem njegovim kolegama nego nekom politicki obojenom sudskom procesu, do koga nije ni doslo, zbog nedostatka dokaza.
Ja ga ne znam licno, ali za ovo i ne moram.
Meni je sve jasno.
A vama?

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

muž "Okac" i "Brada" ljubavnik

pre 2 godine

Jedini razlog zašto EPIDEMIJA lažnih optužbi za Silovanje/Nasilje/Napad koja divlja na Zapadu još nije eksplodirala i ovde je što nam je Sistem (Sudstvo, Policija itd) spor i primitivan... ali kreće izgleda polako i ovde ta Pošast, tek će da bukne!

stay mad

pre 2 godine

Devojke, pazljivo slusajte vase drugare, kolege i momke kako komentarisu sve ovo i ako cujete opaske poput ovih zenomrzackih iz komentara ovde, distancirajte se i nemojte da ostajete nigde same sa njima.
Pre svega, epidemija laznih prijava NE POSTOJI, ali postoji zelja sa strane dobrog dela muskaraca da Danijela i sve zene koje pricaju o seksualnim napadima i silovanjima koje su dozivele - ucute. Takodje postoji i svakodnevno sekualno uznemiravanje na poslu, na ulici, u gradu, seksualni napadi, silovanja koji nikad nisu prijavljeni bas zbog ovog stava drustva. Sve, ali sve devojke koje poznajem (u dvadesetim i tridesetim godinama) i ja verujemo Danijeli i drago nam je sto je izasla u javnost i ne zelimo da ucuti.
Momci, budite bolji.

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Petar Milakovic

pre 2 godine

kakva sramota i licemerje... dosta vise o toj dami sumnjivog morala koja samo trazi publicitet jer je bez ovih izmisljotina ne bi bilo ni u seoskim predstavama... dosta je dobila medijskog prostora i popularnost u americi, dosta!!!!!!!!!!

Robert

pre 2 godine

Zasto doticna nije uhapsena zbog laznog optuzivanja? Zar nije dokazano da nije bilo nikakvog silovanja?
(Klaxon, 26. novembar 2021 09:59)

Ovo ni meni nikako nije jasno. Znači, vođeni samo zvaničnim činiocima, a ne ko šta lično misli o ovom slučaju. Optužba je odbačena, zaključeno je da tog dana oni nisu ni bili zajedno, telefonski snimak je montiran itd. Kako je moguće da se sve na tome završi, odnosno da nema nikakvih posledica po osobu koja je iznela, ispostavlja se, lažne dokaze? Čini se da onda zaista svako svakog može da optuži, pa ako prođe-prođe. Bez ikakvih posledica ako ne prođe, a sa značajni posledicama po drugu stranu, bez obzira na ishod. Nisam pravnik i to je očigledno iz mog izlaganja, pa sam siguran da nešto ne rezonujem dobro. Voleo bih da stručna osoba pojasni ovo. Ovako nerazjašnjenim stvarima stvarno se uliva strah mnogima i daje ideje drugima kako bi mogli naškoditi ljudima protiv kojih imaju nešto.

Jovan

pre 2 godine

@Tipično razmišljanje prosečnog komentatora na društvenim mrežama. Nije održan nikakav sudski proces gde je nešto DOKAZANO. Samo su odbačene optužbe zbog nedovoljno dokaza. Možda je to tebi isto ali za onoga ko se razume to je nebo i zemlja.
(Djoksa, 26. novembar 2021 10:27)

Nedovoljno dokaza?
U vreme navodnog silovanja, covek igrao predstavu pred publikom.

Znaci ne jedan svedok, pa da covek pomisli da je lazno svedocenje da potpomogne njegovu pricu, vec stotinak svedoka.

Nemoguce je biti na dva mesta u isto vreme, ali nekima ni to nije dovoljno da bi obustavili hajku.

Đenka

pre 2 godine

A gdje je Brčko. , kako to da Dodik ništa ne poduzima , to je podvala iz političkog Sarajeva, kako ima običaj da kaže.., gdje je Brčko- u RS- u.., malo morgen.., Distrikt..

Faruk Hadžibegić

pre 2 godine

Koliko neznanja , gluposti i mizoginije u samo dve proste rečenice.
(Bruce, 26. novembar 2021 10:58)

Činjenica znalče, nisu proste rečenice...

Ксенија

pre 2 godine

Чудна нека фела ти глумци. Правоснажно осуђеног силоватеља Јефтића, притом силовао малолетно лице, бране до изнемоглости, а Лечића осуђују за недоказано силовање. Па није ваљда да само хетеросексуалне колеге треба да одговарају? Никад тај позоришни/филмски свет није био баш поштован као претерано моралан, али сад су се пали још ниже. Шта ће нам закони и судови, кад имамо глумце и редитеље.

Rocky

pre 2 godine

Znaš li ti koliko je taj sud u svetu pustio na slobodu ubice,manijake,kriminalce itd,itd?
(Freak on a Leash, 26. novembar 2021 10:14)

Ili koliko je nevinih osudio i oblatio, zar ne ?!

Neće mediji suditi nikome pa ni lečiću.

Јабучило

pre 2 godine

Zato sto za lazno optuzivanja nije predvidjena krivicno delo. Moze Lecic privatno da je tuzi i da dobije 500 evra nadoknadu za dusevnu bol.
(dragaN, 26. novembar 2021 10:20)

Треба да буде кривично дело.

Bane

pre 2 godine

Da ispravim neke oko Merime i Jeftića. Merima nije rekla da ju je Lečić silovao već samo spopao i oborio na pod, ali kad mu je rekla da jpj je muka, on je stao. Dakle nije bilo silovanja. A što se tiče gej glumca G.J. on je osudjen, ali se vodi kao silovatelj jer nije polnim organom penetrirao već je usnama obuhvatio tudj organ. To nije isto što i silovati. Ne brkajte stvari.