Pera Ždera
pre 2 godine
Bravo!
Pun pogodak.
Utorak, 23.11.2021.
11:36
Dr Marijo Parčina iz bolnice u Bonu kaže da bi trebalo uvesti pravilo da ko neće da se vakciniše potpiše da odbija bolničko lečenje.
Izvor: Slobodna Dalmacija
pre 2 godine
Bravo!
Pun pogodak.
pre 2 godine
Zasto sada pominjete vracanje doprinosa....pa to vam i dalje vazi za sve druge bolesti...ali kada svesno iskazujete sumnju u ceo zdravstveni sistem (ruku na srce trebalo bi u tom slucaju omoguciti vam da se odreknete zdravstvenog davanja ali i nege i to ubuduce, a ne do sada) i pri tome dovodite u opasnost zivote tih istih zdravstvenih radnika koji propadose 2 godine e pa onda je logicno da snosite posledice takvog stava i razmisljanja. Pa sta je sporno u tome, trebalo bi sami to da predlozite.
pre 2 godine
Samo bi jedno pitanje trebalo da se postavlja ljudima koji svesno i bez bilo kakavih prepreka ne zele da se vakcinisu:
- Da li biste bili protiv vakcine da je umesto kovida na pr. ebola (kojoj je prosek smrtnosti +70%) ili neki drugi smrtonosniji virus ?
pre 2 godine
Vakcinisah se ja, kao i stotine hiljada drugih u Srbiji, a niko od nas nije dobio papir da se vakcinise na svoju odgovornost. Potpisujes da si informisan od strane lekara o vakcini (i ja barem jesam: pitali su me koju zelim, kada sam rekao - ispricali su mi o toj vakcini i mogucim nezeljenim efektima) i to je manje vise to. I kao sto rekoh - imam stotine hiljada svedoka za ovo sta sam napisao.
(Djorke, 23. novembar 2021 13:18)
A što bi se ti potpisivao da si informisan i šta znači taj potpis
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
(nisam robot, 23. novembar 2021 12:39)
Da, to je jedan vid neodgovornog ponašanja koje će da košta zdravstveni sistem, samo ako neko dobije rak pluća, visok pritisak ili mu otkaže jetra, on ne ugrožava i ne prenosi to drugome.
pre 2 godine
Slazem se.Ali da se prekine sa odvajanjima za zdravstveno kao I da se refundira sav novac za sve godine staza unazad.
(Nenaks, 23. novembar 2021 14:39)
nema problema potpisujem cim vratite sve pare koje sam za sve pve godine potrosio na zdravstveno osiguranje.
(nemanja, 23. novembar 2021 14:49)
Kako ne shvatate da država prihvata da vas leči i ima određen sistem za to. Besplatne vakcine. Oni koji ih odbiju biraju duži i skuplji put do izlečenja a ne onaj koji država savetuje i preporucuje. Pa gospodo, onda platite sami. Ako želite država da vam plati lečenje, zasucite rukave.
Gde ste još i prilikom koje bolesti videli da vas država leči a da vi sami birate terapiju lečenja?
pre 2 godine
ali zašto bi potpisao to kada isto
plaća porez i zdravstveno osiguranje kao i svi koji rade...po tome imamo svi ista prava na zdravstvenu zaštitu...pa zar doktori da nam pričaju o pravima...pa gde su PRAVNICI...ili bi oni trebali da nam pričaju o medicini...
pre 2 godine
Može, ako se vakcinisanima koji obole od kovida isplate premije i odstete zbog odsustva zbog bolesti.
pre 2 godine
Vakcina nije 100% zastita.
Kako neki to jos ne kapiraju?
Mogu biti pozitivni ili stradati.
Ali puno manje samse nego bez vakcine.
Isto vredi za preenoosenje virusa na druge.
Dakle bez vakcine ugrozavas vise druge i sebe!
pre 2 godine
nema problema potpisujem cim vratite sve pare koje sam za sve pve godine potrosio na zdravstveno osiguranje.
pre 2 godine
Slazem se.Ali da se prekine sa odvajanjima za zdravstveno kao I da se refundira sav novac za sve godine staza unazad.
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost...
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Ne zivim u Srbiji pa iskreno pitam - da li se stvarno prilikom vakcinacije potpisuje papir da primas vakcinu na sopstvenu odgovornost?
pre 2 godine
Gde treba da potpisem,evo odmah samo da nas ostavite na miruuuuuuuuuu
pre 2 godine
Super, nemojte mi odbijati zdravstveno osiguranje od plate vise nikada i sve reseno lecicu se gde hocu (kod privatnika npr.)
(dr.sci.med, 23. novembar 2021 12:21)
ne samo to nego i dosad uplaćeno da se vrati pa da vidimo kako dalje..
pre 2 godine
Moze, ali da se refundira sve sto sam do sada izdvajao za zdravstveno. Sa tim novcem mogu vrlo pristojno na privatno lecenje.
(Gost, 23. novembar 2021 12:55)
Nisi samo ti izdvajao nego su i oni vakcinisani izdvajali. A ako imaš decu i za njih je davano iz tvog osiguranja. I ti dok nisi radio neko je to tebe davao. Ne znam koliko imaš para ali za ozbiljne zdravstveme probleme je to preskupo. Suština priče sa vakcinama je da bude što manje teških slučajeva kako bi zdravstveni sistem mogao da funkcioniše i za ostale. Da ljudi imaju lakše simptome i da se leče od kuće.
pre 2 godine
@Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost...
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Ne zivim u Srbiji pa iskreno pitam - da li se stvarno prilikom vakcinacije potpisuje papir da primas vakcinu na sopstvenu odgovornost?
(Znanje i Manje, 23. novembar 2021 13:05)
Naravno da ne.
Potpisuje se papir da si informisan o nus-pojavama vakcine, a i budeš informisan. Kada dodješ na vakcinalni pinkt, pitaju te koju vakcinu želiš, kada kažeš - lekar ti ispriča o toj vakcini i to je manje više to.
pre 2 godine
Ne potpisuje se da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost, već da si saglasan da primiš vakcinu, procedura koja važi i kod mnogih drugih medicinskih tretmana. Država bi svakako odgovarala u slučaju da se ispostavi da je vakcina štetna po zdravlje, državna agencija je odobrila upotrebu vakcine i tu je stvar pravno čista. Ako je nekome to bio razlog, onda slobodno na vakcinaciju
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
(marsej 1934, 23. novembar 2021 12:01)
Vakcinisani se ne treba nicega odricati, jer su sanse da zavrsi na intenzivnoj 1:1.000.000 dok je odnos kod antivaksera 1:10.
Eugen
Polako strucnjak, nije to pitanje brojeva nego imuniteta.
pre 2 godine
Nema menjanja pravila u toku igre.
Zaposleni plaćaju decenijama zdravstveno osiguranje, ono važi za SVE bolesti, ne samo odabrane.
pre 2 godine
Zelite da budem vakser? Nema problema potpisite odgovornost da snosite posledice za nezeljena dejstva
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Odakle vama da se potpisuje na svoju odgovornost kada se vakcinise ???
Kada sam primio vakcinu na papiru je pisalo isto kao i kada sam bio na rengen snimanje.
Da bi te upisali u sistem kao vakcinisanog potrebno je ime prezime i licni broj kako bi inace dobio sertifikat.
pre 2 godine
@ Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Vakcinisah se ja, kao i stotine hiljada drugih u Srbiji, a niko od nas nije dobio papir da se vakcinise na svoju odgovornost. Potpisujes da si informisan od strane lekara o vakcini (i ja barem jesam: pitali su me koju zelim, kada sam rekao - ispricali su mi o toj vakcini i mogucim nezeljenim efektima) i to je manje vise to. I kao sto rekoh - imam stotine hiljada svedoka za ovo sta sam napisao.
pre 2 godine
Moza, ali ako ne zelite da me lecite vratite mi sve pare sto ste mi uzimali godinama, a niste me lecili. Racunam za te pare mogao bih kupiti solidnu kucu sa okucnicom negde u Srbiji.
pre 2 godine
Bez šale, ovo je odlična ideja. Potpisao bih odmah
pre 2 godine
Moze, ali da se refundira sve sto sam do sada izdvajao za zdravstveno. Sa tim novcem mogu vrlo pristojno na privatno lecenje.
pre 2 godine
Super, nemojte mi odbijati zdravstveno osiguranje od plate vise nikada i sve reseno lecicu se gde hocu (kod privatnika npr.)
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
(nisam robot, 23. novembar 2021 12:39)
U suštini si u pravu, ALI.... Još nikada se nije dogodilo da zdravstveni sistem bude preplavljen takvim bolesnicima i da zahtjeva dodatne postelje i zdravstvene radnike. Niti ovaj virus ne bi bio problematičan da ne generiše ogroman broj bolesnih, koji trebaju postelju i tretman u bolnici (posebno na intenzivnoj). Nažalost, zdravstveni sistem raspolaže sa ograničenim resursima (tehničkim i ljudskim) i dimenzioniran je za normalne okolnosti u nekoj državi.
pre 2 godine
Slazem se delimicno.
Ne ukidati im intenzivnu negu, nego da potpisu da ce finansirati sve troskove.
Ukoliko nemaju mogucnost placanja, prihvataju da nemaju tu uslugu.
Pa prodaj kucu, jer nisi hteo vakcinu. Po meni je to pravedno.
Da li je moguce da neko veruje da bi sistem svesno isao na to da se vise ljudi razboli? Pa to onda znaci punije bolnice, vise problema, vise nezadovoljstva - bunt na ulicama i moguca nasilna smena vlasti.
Pa ko bi to svesno proizveo? Ajmo malo logike.
pre 2 godine
Kada on, drzava i proizvodjac potpisu da mi se nista nece desiti od eksperimentalne vakcine, tada ce i navakcinisani potpisati da se odricu prava na intenzivnu negu
pre 2 godine
Prvo nek država potpiše da odgovara za svaku primljenu dozu neobavezne vakcine pa onda nek priča o antivakserima.
(malo morgen, 23. novembar 2021 12:26)
Kraj svake diskusije. Znači ako se vakcinišem a nešto krene po zlu apsolutno nema odgovornih. Pa neću da se vakcinišem pod tim uslovima. Preležao sam je jednom bez vakcine. Smrtnost je trenutno ispod 1% a oni hoće da se vakcinišemo sa nečim za šta treba da potpišem da je na sopstvenu odgovornost i da niko nije kriv za eventualne posljedice.
pre 2 godine
Apsolutno sam za vakcine ali smatram da bi ovakav protokol bio veoma surov. Treba se boriti za život svakog čoveka, bez obzira na njegova uverenja i zablude.
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
(marsej 1934, 23. novembar 2021 12:01)
Vakcinisani se ne treba nicega odricati, jer su sanse da zavrsi na intenzivnoj 1:1.000.000 dok je odnos kod antivaksera 1:10.
pre 2 godine
Ne biva to prike. Zasto se onda obavezno placa doprinos za zdravstveno osiguranje ako neko potura papir da se potpise da ga se odrices. Zasto bih. Usput traze da potpises papir da samo i iskljucivo ti odgovaras za posledice posle vakcine, samo to, sitnica. Vrlo mudro, ne budi nikakvu sumnju zar ne, ma vazi.
pre 2 godine
Prvo nek država potpiše da odgovara za svaku primljenu dozu neobavezne vakcine pa onda nek priča o antivakserima.
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
pre 2 godine
Neko je pomenuo pušače da treba da jednako participiraju u lečenju kojim mogu da se suoče. Svaka pakla cigareta nosi sa sobom veliku akcizu kroz koji se ova potencijalna briga i participira.
Pružena je mogućnost vakcinacije, odbio si. Svako dobro. Plati lečenje.
pre 2 godine
Moze, onda se odreknite doprinosa za zdravstveno. Moze odmah.
pre 2 godine
A šta treba uraditi,doktore,kada od korone umre vakcinisan pacijent?!
pre 2 godine
Zasto tako, je li vakcinacija dobrovoljna? Jeste, onda molim lepo, nema diskusije.
pre 2 godine
A šta treba uraditi,doktore,kada od korone umre vakcinisan pacijent?!
pre 2 godine
Super, nemojte mi odbijati zdravstveno osiguranje od plate vise nikada i sve reseno lecicu se gde hocu (kod privatnika npr.)
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
pre 2 godine
Zasto tako, je li vakcinacija dobrovoljna? Jeste, onda molim lepo, nema diskusije.
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
pre 2 godine
Prvo nek država potpiše da odgovara za svaku primljenu dozu neobavezne vakcine pa onda nek priča o antivakserima.
pre 2 godine
Moze, onda se odreknite doprinosa za zdravstveno. Moze odmah.
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
pre 2 godine
Moza, ali ako ne zelite da me lecite vratite mi sve pare sto ste mi uzimali godinama, a niste me lecili. Racunam za te pare mogao bih kupiti solidnu kucu sa okucnicom negde u Srbiji.
pre 2 godine
Prvo nek država potpiše da odgovara za svaku primljenu dozu neobavezne vakcine pa onda nek priča o antivakserima.
(malo morgen, 23. novembar 2021 12:26)
Kraj svake diskusije. Znači ako se vakcinišem a nešto krene po zlu apsolutno nema odgovornih. Pa neću da se vakcinišem pod tim uslovima. Preležao sam je jednom bez vakcine. Smrtnost je trenutno ispod 1% a oni hoće da se vakcinišemo sa nečim za šta treba da potpišem da je na sopstvenu odgovornost i da niko nije kriv za eventualne posljedice.
pre 2 godine
Kada on, drzava i proizvodjac potpisu da mi se nista nece desiti od eksperimentalne vakcine, tada ce i navakcinisani potpisati da se odricu prava na intenzivnu negu
pre 2 godine
Apsolutno sam za vakcine ali smatram da bi ovakav protokol bio veoma surov. Treba se boriti za život svakog čoveka, bez obzira na njegova uverenja i zablude.
pre 2 godine
Ne biva to prike. Zasto se onda obavezno placa doprinos za zdravstveno osiguranje ako neko potura papir da se potpise da ga se odrices. Zasto bih. Usput traze da potpises papir da samo i iskljucivo ti odgovaras za posledice posle vakcine, samo to, sitnica. Vrlo mudro, ne budi nikakvu sumnju zar ne, ma vazi.
pre 2 godine
Moze, ali da se refundira sve sto sam do sada izdvajao za zdravstveno. Sa tim novcem mogu vrlo pristojno na privatno lecenje.
pre 2 godine
Super, nemojte mi odbijati zdravstveno osiguranje od plate vise nikada i sve reseno lecicu se gde hocu (kod privatnika npr.)
(dr.sci.med, 23. novembar 2021 12:21)
ne samo to nego i dosad uplaćeno da se vrati pa da vidimo kako dalje..
pre 2 godine
Bez šale, ovo je odlična ideja. Potpisao bih odmah
pre 2 godine
Nema menjanja pravila u toku igre.
Zaposleni plaćaju decenijama zdravstveno osiguranje, ono važi za SVE bolesti, ne samo odabrane.
pre 2 godine
Zelite da budem vakser? Nema problema potpisite odgovornost da snosite posledice za nezeljena dejstva
pre 2 godine
Gde treba da potpisem,evo odmah samo da nas ostavite na miruuuuuuuuuu
pre 2 godine
Slazem se delimicno.
Ne ukidati im intenzivnu negu, nego da potpisu da ce finansirati sve troskove.
Ukoliko nemaju mogucnost placanja, prihvataju da nemaju tu uslugu.
Pa prodaj kucu, jer nisi hteo vakcinu. Po meni je to pravedno.
Da li je moguce da neko veruje da bi sistem svesno isao na to da se vise ljudi razboli? Pa to onda znaci punije bolnice, vise problema, vise nezadovoljstva - bunt na ulicama i moguca nasilna smena vlasti.
Pa ko bi to svesno proizveo? Ajmo malo logike.
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
(marsej 1934, 23. novembar 2021 12:01)
Vakcinisani se ne treba nicega odricati, jer su sanse da zavrsi na intenzivnoj 1:1.000.000 dok je odnos kod antivaksera 1:10.
Eugen
Polako strucnjak, nije to pitanje brojeva nego imuniteta.
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
(nisam robot, 23. novembar 2021 12:39)
U suštini si u pravu, ALI.... Još nikada se nije dogodilo da zdravstveni sistem bude preplavljen takvim bolesnicima i da zahtjeva dodatne postelje i zdravstvene radnike. Niti ovaj virus ne bi bio problematičan da ne generiše ogroman broj bolesnih, koji trebaju postelju i tretman u bolnici (posebno na intenzivnoj). Nažalost, zdravstveni sistem raspolaže sa ograničenim resursima (tehničkim i ljudskim) i dimenzioniran je za normalne okolnosti u nekoj državi.
pre 2 godine
nema problema potpisujem cim vratite sve pare koje sam za sve pve godine potrosio na zdravstveno osiguranje.
pre 2 godine
Neko je pomenuo pušače da treba da jednako participiraju u lečenju kojim mogu da se suoče. Svaka pakla cigareta nosi sa sobom veliku akcizu kroz koji se ova potencijalna briga i participira.
Pružena je mogućnost vakcinacije, odbio si. Svako dobro. Plati lečenje.
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
(marsej 1934, 23. novembar 2021 12:01)
Vakcinisani se ne treba nicega odricati, jer su sanse da zavrsi na intenzivnoj 1:1.000.000 dok je odnos kod antivaksera 1:10.
pre 2 godine
Slazem se.Ali da se prekine sa odvajanjima za zdravstveno kao I da se refundira sav novac za sve godine staza unazad.
pre 2 godine
Vakcinisah se ja, kao i stotine hiljada drugih u Srbiji, a niko od nas nije dobio papir da se vakcinise na svoju odgovornost. Potpisujes da si informisan od strane lekara o vakcini (i ja barem jesam: pitali su me koju zelim, kada sam rekao - ispricali su mi o toj vakcini i mogucim nezeljenim efektima) i to je manje vise to. I kao sto rekoh - imam stotine hiljada svedoka za ovo sta sam napisao.
(Djorke, 23. novembar 2021 13:18)
A što bi se ti potpisivao da si informisan i šta znači taj potpis
pre 2 godine
@Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost...
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Ne zivim u Srbiji pa iskreno pitam - da li se stvarno prilikom vakcinacije potpisuje papir da primas vakcinu na sopstvenu odgovornost?
(Znanje i Manje, 23. novembar 2021 13:05)
Naravno da ne.
Potpisuje se papir da si informisan o nus-pojavama vakcine, a i budeš informisan. Kada dodješ na vakcinalni pinkt, pitaju te koju vakcinu želiš, kada kažeš - lekar ti ispriča o toj vakcini i to je manje više to.
pre 2 godine
@ Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Vakcinisah se ja, kao i stotine hiljada drugih u Srbiji, a niko od nas nije dobio papir da se vakcinise na svoju odgovornost. Potpisujes da si informisan od strane lekara o vakcini (i ja barem jesam: pitali su me koju zelim, kada sam rekao - ispricali su mi o toj vakcini i mogucim nezeljenim efektima) i to je manje vise to. I kao sto rekoh - imam stotine hiljada svedoka za ovo sta sam napisao.
pre 2 godine
Moze, ali da se refundira sve sto sam do sada izdvajao za zdravstveno. Sa tim novcem mogu vrlo pristojno na privatno lecenje.
(Gost, 23. novembar 2021 12:55)
Nisi samo ti izdvajao nego su i oni vakcinisani izdvajali. A ako imaš decu i za njih je davano iz tvog osiguranja. I ti dok nisi radio neko je to tebe davao. Ne znam koliko imaš para ali za ozbiljne zdravstveme probleme je to preskupo. Suština priče sa vakcinama je da bude što manje teških slučajeva kako bi zdravstveni sistem mogao da funkcioniše i za ostale. Da ljudi imaju lakše simptome i da se leče od kuće.
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost...
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Ne zivim u Srbiji pa iskreno pitam - da li se stvarno prilikom vakcinacije potpisuje papir da primas vakcinu na sopstvenu odgovornost?
pre 2 godine
ali zašto bi potpisao to kada isto
plaća porez i zdravstveno osiguranje kao i svi koji rade...po tome imamo svi ista prava na zdravstvenu zaštitu...pa zar doktori da nam pričaju o pravima...pa gde su PRAVNICI...ili bi oni trebali da nam pričaju o medicini...
pre 2 godine
Vakcina nije 100% zastita.
Kako neki to jos ne kapiraju?
Mogu biti pozitivni ili stradati.
Ali puno manje samse nego bez vakcine.
Isto vredi za preenoosenje virusa na druge.
Dakle bez vakcine ugrozavas vise druge i sebe!
pre 2 godine
Slazem se.Ali da se prekine sa odvajanjima za zdravstveno kao I da se refundira sav novac za sve godine staza unazad.
(Nenaks, 23. novembar 2021 14:39)
nema problema potpisujem cim vratite sve pare koje sam za sve pve godine potrosio na zdravstveno osiguranje.
(nemanja, 23. novembar 2021 14:49)
Kako ne shvatate da država prihvata da vas leči i ima određen sistem za to. Besplatne vakcine. Oni koji ih odbiju biraju duži i skuplji put do izlečenja a ne onaj koji država savetuje i preporucuje. Pa gospodo, onda platite sami. Ako želite država da vam plati lečenje, zasucite rukave.
Gde ste još i prilikom koje bolesti videli da vas država leči a da vi sami birate terapiju lečenja?
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Odakle vama da se potpisuje na svoju odgovornost kada se vakcinise ???
Kada sam primio vakcinu na papiru je pisalo isto kao i kada sam bio na rengen snimanje.
Da bi te upisali u sistem kao vakcinisanog potrebno je ime prezime i licni broj kako bi inace dobio sertifikat.
pre 2 godine
Ne potpisuje se da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost, već da si saglasan da primiš vakcinu, procedura koja važi i kod mnogih drugih medicinskih tretmana. Država bi svakako odgovarala u slučaju da se ispostavi da je vakcina štetna po zdravlje, državna agencija je odobrila upotrebu vakcine i tu je stvar pravno čista. Ako je nekome to bio razlog, onda slobodno na vakcinaciju
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
(nisam robot, 23. novembar 2021 12:39)
Da, to je jedan vid neodgovornog ponašanja koje će da košta zdravstveni sistem, samo ako neko dobije rak pluća, visok pritisak ili mu otkaže jetra, on ne ugrožava i ne prenosi to drugome.
pre 2 godine
Može, ako se vakcinisanima koji obole od kovida isplate premije i odstete zbog odsustva zbog bolesti.
pre 2 godine
Samo bi jedno pitanje trebalo da se postavlja ljudima koji svesno i bez bilo kakavih prepreka ne zele da se vakcinisu:
- Da li biste bili protiv vakcine da je umesto kovida na pr. ebola (kojoj je prosek smrtnosti +70%) ili neki drugi smrtonosniji virus ?
pre 2 godine
Zasto sada pominjete vracanje doprinosa....pa to vam i dalje vazi za sve druge bolesti...ali kada svesno iskazujete sumnju u ceo zdravstveni sistem (ruku na srce trebalo bi u tom slucaju omoguciti vam da se odreknete zdravstvenog davanja ali i nege i to ubuduce, a ne do sada) i pri tome dovodite u opasnost zivote tih istih zdravstvenih radnika koji propadose 2 godine e pa onda je logicno da snosite posledice takvog stava i razmisljanja. Pa sta je sporno u tome, trebalo bi sami to da predlozite.
pre 2 godine
Bravo!
Pun pogodak.
pre 2 godine
Slazem se delimicno.
Ne ukidati im intenzivnu negu, nego da potpisu da ce finansirati sve troskove.
Ukoliko nemaju mogucnost placanja, prihvataju da nemaju tu uslugu.
Pa prodaj kucu, jer nisi hteo vakcinu. Po meni je to pravedno.
Da li je moguce da neko veruje da bi sistem svesno isao na to da se vise ljudi razboli? Pa to onda znaci punije bolnice, vise problema, vise nezadovoljstva - bunt na ulicama i moguca nasilna smena vlasti.
Pa ko bi to svesno proizveo? Ajmo malo logike.
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
(marsej 1934, 23. novembar 2021 12:01)
Vakcinisani se ne treba nicega odricati, jer su sanse da zavrsi na intenzivnoj 1:1.000.000 dok je odnos kod antivaksera 1:10.
pre 2 godine
Bez šale, ovo je odlična ideja. Potpisao bih odmah
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
pre 2 godine
Neko je pomenuo pušače da treba da jednako participiraju u lečenju kojim mogu da se suoče. Svaka pakla cigareta nosi sa sobom veliku akcizu kroz koji se ova potencijalna briga i participira.
Pružena je mogućnost vakcinacije, odbio si. Svako dobro. Plati lečenje.
pre 2 godine
Zasto tako, je li vakcinacija dobrovoljna? Jeste, onda molim lepo, nema diskusije.
pre 2 godine
A šta treba uraditi,doktore,kada od korone umre vakcinisan pacijent?!
pre 2 godine
Apsolutno sam za vakcine ali smatram da bi ovakav protokol bio veoma surov. Treba se boriti za život svakog čoveka, bez obzira na njegova uverenja i zablude.
pre 2 godine
Prvo nek država potpiše da odgovara za svaku primljenu dozu neobavezne vakcine pa onda nek priča o antivakserima.
pre 2 godine
Vakcina nije 100% zastita.
Kako neki to jos ne kapiraju?
Mogu biti pozitivni ili stradati.
Ali puno manje samse nego bez vakcine.
Isto vredi za preenoosenje virusa na druge.
Dakle bez vakcine ugrozavas vise druge i sebe!
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Odakle vama da se potpisuje na svoju odgovornost kada se vakcinise ???
Kada sam primio vakcinu na papiru je pisalo isto kao i kada sam bio na rengen snimanje.
Da bi te upisali u sistem kao vakcinisanog potrebno je ime prezime i licni broj kako bi inace dobio sertifikat.
pre 2 godine
Samo bi jedno pitanje trebalo da se postavlja ljudima koji svesno i bez bilo kakavih prepreka ne zele da se vakcinisu:
- Da li biste bili protiv vakcine da je umesto kovida na pr. ebola (kojoj je prosek smrtnosti +70%) ili neki drugi smrtonosniji virus ?
pre 2 godine
Super, nemojte mi odbijati zdravstveno osiguranje od plate vise nikada i sve reseno lecicu se gde hocu (kod privatnika npr.)
pre 2 godine
Moze, ali da se refundira sve sto sam do sada izdvajao za zdravstveno. Sa tim novcem mogu vrlo pristojno na privatno lecenje.
(Gost, 23. novembar 2021 12:55)
Nisi samo ti izdvajao nego su i oni vakcinisani izdvajali. A ako imaš decu i za njih je davano iz tvog osiguranja. I ti dok nisi radio neko je to tebe davao. Ne znam koliko imaš para ali za ozbiljne zdravstveme probleme je to preskupo. Suština priče sa vakcinama je da bude što manje teških slučajeva kako bi zdravstveni sistem mogao da funkcioniše i za ostale. Da ljudi imaju lakše simptome i da se leče od kuće.
pre 2 godine
Bravo!
Pun pogodak.
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
(nisam robot, 23. novembar 2021 12:39)
U suštini si u pravu, ALI.... Još nikada se nije dogodilo da zdravstveni sistem bude preplavljen takvim bolesnicima i da zahtjeva dodatne postelje i zdravstvene radnike. Niti ovaj virus ne bi bio problematičan da ne generiše ogroman broj bolesnih, koji trebaju postelju i tretman u bolnici (posebno na intenzivnoj). Nažalost, zdravstveni sistem raspolaže sa ograničenim resursima (tehničkim i ljudskim) i dimenzioniran je za normalne okolnosti u nekoj državi.
pre 2 godine
Kada on, drzava i proizvodjac potpisu da mi se nista nece desiti od eksperimentalne vakcine, tada ce i navakcinisani potpisati da se odricu prava na intenzivnu negu
pre 2 godine
zar ne treba onaj sto se vakcinisan da se odrekne?on je zaštićen!?
(marsej 1934, 23. novembar 2021 12:01)
Vakcinisani se ne treba nicega odricati, jer su sanse da zavrsi na intenzivnoj 1:1.000.000 dok je odnos kod antivaksera 1:10.
Eugen
Polako strucnjak, nije to pitanje brojeva nego imuniteta.
pre 2 godine
Prvo nek država potpiše da odgovara za svaku primljenu dozu neobavezne vakcine pa onda nek priča o antivakserima.
(malo morgen, 23. novembar 2021 12:26)
Kraj svake diskusije. Znači ako se vakcinišem a nešto krene po zlu apsolutno nema odgovornih. Pa neću da se vakcinišem pod tim uslovima. Preležao sam je jednom bez vakcine. Smrtnost je trenutno ispod 1% a oni hoće da se vakcinišemo sa nečim za šta treba da potpišem da je na sopstvenu odgovornost i da niko nije kriv za eventualne posljedice.
pre 2 godine
Ne potpisuje se da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost, već da si saglasan da primiš vakcinu, procedura koja važi i kod mnogih drugih medicinskih tretmana. Država bi svakako odgovarala u slučaju da se ispostavi da je vakcina štetna po zdravlje, državna agencija je odobrila upotrebu vakcine i tu je stvar pravno čista. Ako je nekome to bio razlog, onda slobodno na vakcinaciju
pre 2 godine
Zasto sada pominjete vracanje doprinosa....pa to vam i dalje vazi za sve druge bolesti...ali kada svesno iskazujete sumnju u ceo zdravstveni sistem (ruku na srce trebalo bi u tom slucaju omoguciti vam da se odreknete zdravstvenog davanja ali i nege i to ubuduce, a ne do sada) i pri tome dovodite u opasnost zivote tih istih zdravstvenih radnika koji propadose 2 godine e pa onda je logicno da snosite posledice takvog stava i razmisljanja. Pa sta je sporno u tome, trebalo bi sami to da predlozite.
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
pre 2 godine
Moza, ali ako ne zelite da me lecite vratite mi sve pare sto ste mi uzimali godinama, a niste me lecili. Racunam za te pare mogao bih kupiti solidnu kucu sa okucnicom negde u Srbiji.
pre 2 godine
Zelite da budem vakser? Nema problema potpisite odgovornost da snosite posledice za nezeljena dejstva
pre 2 godine
Ne biva to prike. Zasto se onda obavezno placa doprinos za zdravstveno osiguranje ako neko potura papir da se potpise da ga se odrices. Zasto bih. Usput traze da potpises papir da samo i iskljucivo ti odgovaras za posledice posle vakcine, samo to, sitnica. Vrlo mudro, ne budi nikakvu sumnju zar ne, ma vazi.
pre 2 godine
Po toj logici, svi gojazni, svi pušači, svi uživaoci kafe i alkohola bi trebalo da potpišu da se odriču lečenja od bolesti koje idu uz te navike. čik udari na industriju šećera, alkohola i duvana.
(nisam robot, 23. novembar 2021 12:39)
Da, to je jedan vid neodgovornog ponašanja koje će da košta zdravstveni sistem, samo ako neko dobije rak pluća, visok pritisak ili mu otkaže jetra, on ne ugrožava i ne prenosi to drugome.
pre 2 godine
Slazem se.Ali da se prekine sa odvajanjima za zdravstveno kao I da se refundira sav novac za sve godine staza unazad.
(Nenaks, 23. novembar 2021 14:39)
nema problema potpisujem cim vratite sve pare koje sam za sve pve godine potrosio na zdravstveno osiguranje.
(nemanja, 23. novembar 2021 14:49)
Kako ne shvatate da država prihvata da vas leči i ima određen sistem za to. Besplatne vakcine. Oni koji ih odbiju biraju duži i skuplji put do izlečenja a ne onaj koji država savetuje i preporucuje. Pa gospodo, onda platite sami. Ako želite država da vam plati lečenje, zasucite rukave.
Gde ste još i prilikom koje bolesti videli da vas država leči a da vi sami birate terapiju lečenja?
pre 2 godine
@ Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost. Ako se ne vakcinišeš potpiši da si se odrekao lekarske pomoći
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Vakcinisah se ja, kao i stotine hiljada drugih u Srbiji, a niko od nas nije dobio papir da se vakcinise na svoju odgovornost. Potpisujes da si informisan od strane lekara o vakcini (i ja barem jesam: pitali su me koju zelim, kada sam rekao - ispricali su mi o toj vakcini i mogucim nezeljenim efektima) i to je manje vise to. I kao sto rekoh - imam stotine hiljada svedoka za ovo sta sam napisao.
pre 2 godine
@Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost...
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Ne zivim u Srbiji pa iskreno pitam - da li se stvarno prilikom vakcinacije potpisuje papir da primas vakcinu na sopstvenu odgovornost?
(Znanje i Manje, 23. novembar 2021 13:05)
Naravno da ne.
Potpisuje se papir da si informisan o nus-pojavama vakcine, a i budeš informisan. Kada dodješ na vakcinalni pinkt, pitaju te koju vakcinu želiš, kada kažeš - lekar ti ispriča o toj vakcini i to je manje više to.
pre 2 godine
Moze, onda se odreknite doprinosa za zdravstveno. Moze odmah.
pre 2 godine
Moze, ali da se refundira sve sto sam do sada izdvajao za zdravstveno. Sa tim novcem mogu vrlo pristojno na privatno lecenje.
pre 2 godine
Gde treba da potpisem,evo odmah samo da nas ostavite na miruuuuuuuuuu
pre 2 godine
Super, nemojte mi odbijati zdravstveno osiguranje od plate vise nikada i sve reseno lecicu se gde hocu (kod privatnika npr.)
(dr.sci.med, 23. novembar 2021 12:21)
ne samo to nego i dosad uplaćeno da se vrati pa da vidimo kako dalje..
pre 2 godine
Vakcinisah se ja, kao i stotine hiljada drugih u Srbiji, a niko od nas nije dobio papir da se vakcinise na svoju odgovornost. Potpisujes da si informisan od strane lekara o vakcini (i ja barem jesam: pitali su me koju zelim, kada sam rekao - ispricali su mi o toj vakcini i mogucim nezeljenim efektima) i to je manje vise to. I kao sto rekoh - imam stotine hiljada svedoka za ovo sta sam napisao.
(Djorke, 23. novembar 2021 13:18)
A što bi se ti potpisivao da si informisan i šta znači taj potpis
pre 2 godine
Nema menjanja pravila u toku igre.
Zaposleni plaćaju decenijama zdravstveno osiguranje, ono važi za SVE bolesti, ne samo odabrane.
pre 2 godine
nema problema potpisujem cim vratite sve pare koje sam za sve pve godine potrosio na zdravstveno osiguranje.
pre 2 godine
Znači ako se vakcinišeš potpiši da se vakcinišeš na sopstvenu odgovornost...
(Rob Sinji, 23. novembar 2021 12:22)
Ne zivim u Srbiji pa iskreno pitam - da li se stvarno prilikom vakcinacije potpisuje papir da primas vakcinu na sopstvenu odgovornost?
pre 2 godine
Slazem se.Ali da se prekine sa odvajanjima za zdravstveno kao I da se refundira sav novac za sve godine staza unazad.
pre 2 godine
ali zašto bi potpisao to kada isto
plaća porez i zdravstveno osiguranje kao i svi koji rade...po tome imamo svi ista prava na zdravstvenu zaštitu...pa zar doktori da nam pričaju o pravima...pa gde su PRAVNICI...ili bi oni trebali da nam pričaju o medicini...
pre 2 godine
Može, ako se vakcinisanima koji obole od kovida isplate premije i odstete zbog odsustva zbog bolesti.
41 Komentari
Sortiraj po: