Aktuelno

Nedelja, 21.11.2021.

15:04

Lečić odreagovao: "Najbrutalnija kampanja"; "Nisam bio spreman na ovo"

Izvor: B92

Leèiæ odreagovao: "Najbrutalnija kampanja"; "Nisam bio spreman na ovo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

djapica

pre 2 godine

Čekajte malo. Lečić kaže da je optužnica odbijena zato sto je dana i noći kada ga je Danijela optuzila da ju je silovao, on igrao predstavu i posle toga bio sa ženom na žurci. Sud je utvrdio da je bio na predstavi i na žurci sa ženom, pa nije mogao da bude sa Danijelom u Ritopeku. Zbog toga je optužnica odbacena. Da li sam ja to dobro razumeo?

Zlatko

pre 2 godine

Sam je započeo. Krenuo je u bespotrebnu ofanzivu na navodnu žrrtvu silovanja, napao je političke neistomišljenike da su kreatori afere potpuno nepotrebno i neosnovano, napao je određene medije za pristrasnost i to baš one koji su najmanje bili pristrasni i najmanje ga osuđivali bez sudske presude. Do ovoga bio sam a njegovoj strani, a sada sam protiv njega. Pokazao je jednu nečasnu i pokvarenu stranu svog karaktera.

Običan Srbin

pre 2 godine

"Branislav Lečić nije osuđen po optužbama za silovanje naše koleginice Danijele Štajnfeld, ali je sve u vezi tog slučaja stavilo, u najmanju ruku, ogromnu moralnu hipoteku nad njegov lični i umetnički integritet", naveli su Mladenović i Cvijetić.
Занимљиви морални чистунци, који одбацују правоснажну пресуду суда, одбацујући и "не суди, да ти се би судило". Узалуд: Они су пресудили. Шта ће бити ако буде доказано да је Лекић лажно оптужен? Шта ће онда сви ови који "знају" више од суда?

al samo jedna je shvacas....

pre 2 godine

a niko ga ne spominje....samoinicijativno je poceo ko seselj i covic da vedri i oblaci po pinku i hepiju, narod je to prokomentarisao, mediji pomenuli jedan dan....i sad napad....covece, ne interesujes nikog vise....

Jelena

pre 2 godine

Ako sam dobro razumela, Danijela ga je optuzila za silovanje u tacno odredjenom danu i satu, ako se nevaram. I onda su istrazni organi utvrdili da je covek u tom trenutku bio na pozornici JDP igrao predstavu. Ako je to istina i ako je istina da su sudski vestaci utvrdii da je snimak monitaran, seceni i lepljen da bi se dobio odgovarajuci kontext, jel mi jos ovde polemisemo sta se onda zaista dogodilo?! Uopste mi Lecic nije simpatican, sta vise obratno, ali ljudi, jel neko, jel iko uzeo u razmatranje ove dokaze? Jel sad nesmes ni da se branis kad te neko napadne ? Jel na osnovu simpaticnosti osudjujemo nekgog? U tom slucaju, nemam reci...Ja do daljnjeg bojkotujem Atelje 212 jer sam iskreno sokirana ovim njihovim potezom.

neldor

pre 2 godine

Nije tacno! Optuzba je odbacena jer nema dovoljno dokaza ali niko nije utvrdio da nije bilo silovanja! Samo da optuzba nije dovoljno “jaka”. Ali svi znamo sta se dogodilo!!!
(djole, 21. novembar 2021 19:23)

Da...naime Lecic je i velikan nauke, ima portabl uredjaj za kloniranje pa moze da istovremeno igra predstave i siluje unaokolo, toliko je mocan. Ako je drugarica metoo Danijela rekla silovanje- ma nema sta drugo da bude, zaboga, zena je, one ne lazu nikada...oh wait.
Mada, ne cudi me ovakvo razmisljanje, to su levicari/liberali, priznaju samo one istine koje njima odgovaraju.

posmatrac

pre 2 godine

Kolege najbolje znaju o kakvom je "čoveku" reč, nevezano od slučaja Štejnfeld.
(legenda, 21. novembar 2021 15:32)


Kao sto neko vec napisa, da li mozda mislite na kolege koje pune ponosa igraju sa onim Jevticem, koji je OSUDJEN za pedofiliju, je l' te kolege???
Ili, mozda ipak mislite na kolege koje su Lecica dizale u nebesa dok je bio na vlasti, kada su nas ubedjivali da je on "covek od kulture i integriteta" i "veliki demokrata"?

Sa druge strane, Sud je utvrdio da Lecic nije mogao biti sa Danijelom tog dana kada ju je navodno silovao, jer je te veceri igrao predstavu mimo rasporeda (menjao je kolegu, zato se ova i zeznula), za sta postoje brojni svedoci, a vrlo je verovatno, u danasnje vreme, da postoji i neki video snimak sa te predstave. Takodje, Sud je utvrdio i da je snimak koji je gospodjica Stajenfeld prilozila, montiran iz isecaka.
Ona nista od toga, ni u jednom trenutku, nije demantovala ili objasnila!
Podseticu i da ga Ona nije prijavila nadleznima, vec je Tuzilastvo podiglo optuznicu "po sluzbenoj duznosti", na osnovu informacija iz medija koje je Ona sama iznela, pa je posle "morala" da da izjavu.

Isto tako, price da je tuzba odbacena iz politickih razloga su potpuno neozbiljne jer Lecic nije bitan politicki faktor vec dobrih 15 godina, ako je ikada i bio.

Ukoliko zelimo da zivimo u "pravnoj drzavi" i "civilizovanom drustvu", osnovni korak ka tom cilju je postovanje sudskih odluka, i to upravo onda kada se sa njima ne slazemo!

teorija zavere

pre 2 godine

Interesuje me da li će ti isti bojkotovati i takmičenja u kojima će učestvovati Goran Jevtić, koji je pravosnažno osuđen zbog nedozvoljenih polnih radnji na maloletnikom?

Djoka

pre 2 godine

Lecic je u pravu. Ne moze biti tretiran kao kriv ako nije dokazano kriv. Ponasanje mnogih upucuje na mogicnost da neki postupci mogu imati politicku pozadinu ili licnu korist.

Da vam kaže leka

pre 2 godine

Iako nije uspeo da preuzme i totalno rasturi DS, odradio je bar deo posla pa je i tužilaštvo odradilo svoj kao što smo videli da radi i u mnogim važnim slučajevima . Usput je dobio i da snimi reklamu a očekujem ga i u sledećoj vladi kao ministra.

buk

pre 2 godine

I oni u Hagu oslobodili Gotovinu i Hardinaja......
(centarfor, 21. novembar 2021 15:33)

i šešelja.
(neutral fe, 21. novembar 2021 16:45)

Jel si siguran?

Zasto nepismeni tumace pravo?

pre 2 godine

On je dodao da je pravosnažnom odlukom Višeg javnog tužilastva u Beogradu utvrđeno da nikakvog silovanja ni sile nije bilo i da je Danijela Štajnfeld iznela neistine??????Ma nemoj!Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.
(Zadnjica, Gučevo, Cer…)


Megatrend pravni fakultet...

wer

pre 2 godine

nevezano za tvoju poznatu 'reputaciju'
i za tuzbe & presude,
ali da li ti sam sebe slusas sta govoris i nacin na koji govoris?
jeftine floskule, cinizam, ultra arogancija...

a da, umalo da zaboravim:
'el znas ti ko sam ja?'
znamo dziberu, znamo...

dok

pre 2 godine

ono glasno i nasilno kliberanje na protestu opozicije nikad nista odvratnije nisam cuo sad ovo "silovanje" prava je ljiga
a sad vidim reklamiraju ga, izgleda seo na rudu, smrad,a bio mi je faca

Čiča Miloje

pre 2 godine

Ima pravo da tuzi svakog ko ga klevece posto je sud presudio da nema osnove za silovanje.
(Dylan Dog, 21.

Koji to sud presudio , srećo naša obrazovana...?

Ostoja

pre 2 godine

Sud je tako rekao i tacka. Nadam se da ce Danijela morati da plati debelu odstetu za lazno prijavljivanje.
(ja, 21. novembar 2021

Idi bre i popravljaj traktor za sutra, šta tražiš ovde kad ne znaš razliku izmedju suda i tužilaštva ... A tačke ostavi pismenima.

dragiša

pre 2 godine

Gospodine Lečiću,nisam vaš politički fan,ali vas cenim kao umetnika. Molim vas, tužite gospodju Danijelu, one koji vas klevetaju, jer ste vi dokazali dvema sudskim presudama najviših istanci da niste krivi, da je glumica sve izmislila. Čitam ove komentare i jasno mi je: da se niste pojavili na Tv Kurir,Tv Prva i TV Pink da ispričate šta se dogodilo(sve vreme ste ćutali) ništa se ne bi desilo, zapravo svi ovi komentari imaju političku potku. Ponavljam ,vašu polutičku aktivnost ne podržava, nisam je podržavao ni onda kada ste bili ministar kulture,ali svi ovi koji govore o pravnoj državi - nude nam kako bi to izgledala njihova pravna država!Zato , tužite glumucu Danijelu, ove koji vas napadju u saopštenjima zašto napuštaju festival, jer je to napad na rad , na mogućnost da radi što je Ustavom regulisano. I ne padajte na kolena, uzvrtati udarac ovim moralnim kepecima, licemerima, koji ni reč nisu rekli u slučaju onog koji je silovao dečaka,štavie, neki su tražili da se o tome ne piše jer je to,tada su rekli, napad na umetnost! Prisetite se toga.

Milenkovic Radojka

pre 2 godine

Lecic je najbolji glumac porodica covek, koji je Srbiji dao mnogo kulture, umetnosti, nije osudjen ljudi mu zavide to lici na nasu svakodnevni u. Samo njegova pojava i talenat su previse. Koji ga omalovazavaju imaju problema sami sa sobom jer nisu LEKA.

djole

pre 2 godine

Nije tacno! Optuzba je odbacena jer nema dovoljno dokaza ali niko nije utvrdio da nije bilo silovanja! Samo da optuzba nije dovoljno “jaka”. Ali svi znamo sta se dogodilo!!!

etotako

pre 2 godine

Tarzane, vecinu bi bio u pravu da ovaj ovako upadljivo ne ide po izabranim televizijama i otplacuje dug. Jezivo. Sve zajedno. I on i pravosudje i politicki sistem. Ona nimalo nije simpaticna, najblazw receno, ali to nema veze sa celom pricom i njegovom eventualnom krivicom. Uostalom, sto je ne tuzi.

John

pre 2 godine

Imamo i izjavu Merime Isakovic o ovom liku. Samo to je dovoljno.
(tt, 21. novembar 2021 16:05)

I izjavu Anite Mančić - kada je Danijela pustila snimak, ali sa moduliranim glasom, Anita ju je pitala "Je l' Leka?" Otkud joj od toliko glumaca baš Lečić prvi pade na pamet? Biće da se u glumačkim krugovima odavno zna kakav je on i na šta je sve spreman...

Tomy Čubura

pre 2 godine

odvratan matori perveznjak , a sad jos od kad se ne skida sa tv gde je poslat da prica protiv Djilasa i otplacuje dug.....- ljigav da ljigaviji ne moze biti ! fuj

Dušan

pre 2 godine

Gospodine Lečiću, prosto vam ne verujem na reč. Isuviše ljigavo i neuverljivo delujete. Prosto imam utisak da sve vreme glumite i na taj način branite sebe.

Saša

pre 2 godine

Strašno je kakvom je linču posle svega čovek izložen. Ali, oni koji u tome učestvuju treba da znaju da batina ima dva kraja. Da li im je možda palo na pamet da će gledaoci koji njihovo ponašanje prema Lečiću smatraju degutantnim bojkotovati njihove predstave i filmove? Verujem da bi to vrlo lako moglo da im se desi.

natalija

pre 2 godine

Pa zahvaljujući vama Lečiću, Koštunici, Svilanoviću i & izostao je 6 oktobar 2000. znači nema "pravne" države. Bez lustracije nije bilo moguće razvlastiti one koji vladaju apsolutno od 1945. Ovo je njihova "partiska" država, sud je "sud njihove partije" šta oni kažu to sud presudi.

Tarzan

pre 2 godine

Koliko ja razumem celu ovu stvar... Danijela je optuzila javno Lecica da ju je silovao. Pokrenuta je zakonska procedura u kojoj je Lecic uspeo argumentovano da dokaze da nije kriv i prijava protiv njega je odbacena, u redovnom postupku i na apelacionom sudu. Znaci, na dva sudska nivoa. Covek pokusava da nastavi da se bavi ono cime se bavio ceo zivot, glumom i ucescem u kulturnim desavanjima. Posle svega, svojim ponasanjem se eksponiraju neke njegove "kolege" za koje ni dve sudske odluke nemaju vaznost ni argumenti u njegovu korist koje je predocio javnosti vec samo tvrdnja glumice Danijele Sefild, koja inace ni na koji nacin nije bila dokazana i argumentovana. Ako dobro shvatam, njena tvrdnja ima vecu snagu od dve sudske presude i javno objavljenih argumenata koji govore Lecicu u prilog? Da postavimo pitanje ovako... ako bilo ko iz inostranstva mene ili bilo koga drugog optuzi za bilo sta... ubistvo, silovanje, prevaru, pedofiliju... da li to znaci da sam odmah kriv i da mi zato treba uskratiti pravo na rad? Sta ce nam onda policija, tuzilastvo, sudovi.. kada je vazno i uzima se za apsolutnu istinu samo ono sto je tuzitelj izjavio, bez pravno valjanih argumenata? Koji su i kakvi su to ljudi koji sebi daju za pravo da sude i presudjuju i posle sudskih odluka? Lecic sada treba da presavije tabak pa sve da ih tuzi za povredu casti i ugleda i nanete stete. Samo da podsetim, prva koja se ovako otponasala bila je "nasa velika glumica" Mirjana Karanovic. Pametnom dosta!

Srednju zelenu razdelnu uličnu traku krasiće hiljade sadnica ukrasnog šiblja i perena, stabala japanske trešnje i ruja

pre 2 godine

Bojkot ovih što bojkotuju pravnosnažnu odluku tužilaštva

Драгивоје

pre 2 godine

Tarzan, 21. novembar 2021 17:06
Сад си јој дао идеју, преименовавши јој презиме у ШЕФИЛД да, можда, оптужи и комплетан фудбалски клуб ШЕФИЛД да ју је "силовао"...

kroz vreme

pre 2 godine

Sve kolege iz iste branše ko je kakav. Npr- Lekari iz iste ustanove znaju o svom kolegi sve o svakome, zidari o svom kolegi, profesori o svom , e isto tako i glumci o svom kolegi. To što povlače svoje predstave i daju saopštenje nije bez razloga. Plus, Lečićevo pranje po raznim televizijama uz napade na opoziciju je degutantno.

Zokki

pre 2 godine

Tek sada počinjem da verujem u Lečićevu priču ko stoji iza svega. Ljudi koji podržavaju osuđenog bludnika nad dečakom, osuđuju Lečića za nešto što je nerazjašnjeno. Zaista neobično.

Komša

pre 2 godine

Nije sud rekao da nije bilo silovanja već da nije bilo dokaza. Inače, kolege dobro znaju s kim imaju posla.
(paja, 21. novembar 2021 15:32) 

Koje kolege gsn. Pajo?
One koje su ,samvim očigledno potvrdile da je tog dana igrao predstavu a ne silivao u kolima ili vikendici?
Jer bez njihovih svedočenja teško da bi tužba pala.

E,sad - hocemo li sve te ljude optužiti da su lažno svedocili i pružili lažni alibi Lečicu?

Da li su oni pomagači seksualnom prestupniku? Zaverili se protiv gospodjice?

Dakle - nije vise pitanje da li verujete Sudu.
Da li vi verujete da su se svi glumci tog pozorišta,zajedno sa ostslim zaposlenima koji su zbog prirode posla morali da budu tu kada se igra predstava lažno svedočili?

I baš niko od svih tih ljudi da ne kaže - Ljudi ,to je laž,on nije bio na tom mestu u to vreme?

justicia

pre 2 godine

Možda ljagu i skine, ali ljigu neće sigurno. Bas se pokazao. Njegovi glumci će mu najbolje pokazati gde mu je mesto. Nema te politike koja će mu vratiti staru slavu.

Bosančeros

pre 2 godine

Trebaš biti spreman na prijezirne poglede, ispljuvke i gađenje koje tvoja pojava izaziva. Gad tvog kalibra sigurno neće takve stvari uzeti srcu...

Paralela

pre 2 godine

U ovoj zemlji samo treba da spomeneš Đilasa i Šolaka u što lošijem kontekstu i to po mogućnosti što više puta i sve ti je oprošteno i zaboravljeno...

Zok1

pre 2 godine

Osnovni problem Danijeline prijave je da se silovanje dogodilo u vreme za koje Lečić ima neoboriv alibi. Nije mogao da igra u predstavi i vozi Danijelu na vikendicu i isto vreme. To je bilo dovoljno da njena prijava pada u vodu. Bojim se da će Lečić morati da je tuži za klevetu i na taj način stavi tačku na ovaj slučaj.

sah mat

pre 2 godine

(neki veliki dr, 21. novembar 2021 15:45)

portret srbije danas. sta bi rekli nasi pokojni koji su ginuli za ovu zemlju. mrzili bi nas vise i od turaka i njemaca

miljas

pre 2 godine

Sta se mislilo, da ce Lecica da osude. Pa po kratkom odbijen tuzbeni zahtev mocnost i da ne nabrajam dalje. Zasto nisu prihvatili i izveli suocenje?

Sumrak logike nekih komentatora

pre 2 godine

@Nije sud rekao da nije bilo silovanja već da nije bilo dokaza. Inače, kolege dobro znaju s kim imaju posla.
(paja, 21. novembar 2021 15:32)

Sud nije uzeo u razmatranje slucaj, jer tuzilastvo nije moglo da skupi dovoljno dokaza za osnovanu sumnju da se nesto desilo.

Recimo to da ne mozes da budes na dva mesta u isto vreme.

O cemu dalje da pricamo? Druga prica bi bila da je bio tamo, da su imali neke dokaze, ali nedovoljne, pa da pricamo da sud nije doneo pravu presudu.

Covece, sud ne uzima u razmatranje bilo kakav predmet ako se pouzdano utvrdi da nisi bio na licu mesta "zlocina".

Time je sud odlucio.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.
(Zadnjica, Gučevo, Cer…,, 21. novembar 2021 15:33)

Pa, ako je nešto lažno, onda nema elemenata da se započinje suđenje. Ja sam prvi za to da se silovatelju rebne najmanje 20 godina robije i da se hemijski kastrira, ali bih isto tako najmanje 15 godina robije za ove što lažno ili iz koristi okrivljuju nekoga za silovanje.
Ako je gospođa Štajnfeld ispričala kad se desilo "silovanje" a sud utvrdio na osnovu mnogobrojnih svedoka da Lečić nije bio ni blizu nje tog dana, potpuno mi je sumanut nastavak hajke na njega. Pa, kako da se odbrani, majku mu??
Aj da je ova Danijela neka lepotica, nego mnogo lepših ima na ulicama u gomilama, pa čak ni ja ovako ružan ne bi gubio vreme na nju, a kamoli neko kao što je Lečić.

RCZ

pre 2 godine

Kakva crna hipoteka jeste li sa mozgom dobro ? Hipoteka krivokletstva je na onome ko.lazno optuzuje a ne na onome ko.je dokazao i sud presudio da nije kriv. Osudjujete ljude , etiketirate , pljujete .... unistavate zivote . Klasicna zamena teza . Svi zivite u spinu mozga. Totalna inverzija rezona.

ja

pre 2 godine

Mozete da crknete od zlobe ali Lecic bije kriv. Sud je tako rekao i tacka. Nadam se da ce Danijela morati da plati debelu odstetu za lazno prijavljivanje.

John

pre 2 godine

Sa druge strane svi oni koji bojkotuju Lečića vrlo rado sarađuju sa osuđeni homoseksualnim napasnikom G. Jevtićem
(mića, 21. novembar 2021 15:46)

To samo potvrđuje pravilo da su pravo i pravda dve različite stvari. Vrlo često i sasvim suprotne.
Jedan je osuđen, a drugom se nije ni sudilo - po pravu.
Jednog kolege "bojkotuju" (ili, po modernom, "kenseluju"), a sa drugim nemaju problema da rade - očigledno po pravdi. Jer, svakako, kolege znaju mnogo više od onoga što je izneto pred nadležnima.

Dusanovo carstvo!

pre 2 godine

"Branislav Lečić nije osuđen po optužbama za silovanje naše koleginice Danijele Štajnfeld, ali je sve u vezi tog slučaja stavilo, u najmanju ruku, ogromnu moralnu hipoteku nad njegov lični i umetnički integritet".

Ispade Bogte, neko te lazno optuzi i cao karijera!?!? Kakvi mamlazi.

Pele

pre 2 godine

Vidi Lecicu. Diktature rade sve da se formiraju dva svijeta: jedan koji uziva i drugi koji je u strahu. Desi se nekada (kineska teniserka, ti…) da je misljenje onih iz svijeta straha vazno nekome iz elite. E, ali to onda bude samo krik, znas ono kad gluvonijemi nesto ’kazu’?

Boss

pre 2 godine

Lecic je po meni odvratan lik, dobar glumac, ali ovo sto se desava je lov na vestice. Nije bilo elemenata ni za podizanje optuznice a da ne pricamo o nekom sudjenju, ali Leka trpi sve posledice kao da je osudjen, sto svakako nije civilizacijski i dovesce nas do vracanja linča i osudjivanja bez suda i odbrane. Ukinimo onda pravosudje i prepustimo medijima, javnosti da unistavaju zivote i presudjuju, i vratimo se u srednji vek.

Jovana

pre 2 godine

Strašna je ta hajka koju sprovode nad nevinim čovekom. Sve i da jeste kriv (a nije), bio bi kažnjen i posle toga imao pravo da se vrati u društvo. Ni osuđeni ljudi ne mogu večno da ispaštaju. A ovo je znak da smo na civilizacijskom nivou varvara.

Munjenić

pre 2 godine

Kultura zataškavanja silovatelja i nasilnika je jaka u nedemokratskim društvima. Muškarac na poziciji moći i novca ne sme da gleda na ženu kao na plen koji se ne pita za pristanak na odnos.
Ko štiti i pravda Lečića neka mu se ženskom delu familije desi ono što se Danijeli i ostalim devojkama desilo sa Lečićem.
Čemu ljutnja, pa ništa se nije desilo?

Steve

pre 2 godine

Sto je najgore ovde se ne zna ko je kriv, i to steti stvarnim zrtvama, a stvarne zrtve odmah prijave i moraju odmah prijaviti.

Ne dao Bog nikome nikakve podmetacine da zavrsi nevin na optuzenickoj klupi.

Lecic je ovde nastradao bio kriv ili nevin, u oba slucaja, a Stajnfeld je nastradala samo ako je Lecic kriv.

Miki

pre 2 godine

Lečiću, nismo mi pali s kruske, nije odlukom tuzilastva utvrdjeno da ti nisi silovao, nego da usled proteka vremena nema dokaza da jesi silovao. To na koji nacin ti to izlazes, mnogo govori...

Sinak

pre 2 godine

U ovom slucaju nije problem ceo slucaj navodnog silovanja, vec je problem sto je covek promenio politicku pricu posle posete policiji. To je osnovna stvar koja mnogo toga otkriva, pre svega kakav je 'covek' ovo.

Zadnjica, Gučevo, Cer…,

pre 2 godine

On je dodao da je pravosnažnom odlukom Višeg javnog tužilastva u Beogradu utvrđeno da nikakvog silovanja ni sile nije bilo i da je Danijela Štajnfeld iznela neistine??????Ma nemoj!Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.

neki veliki dr

pre 2 godine

Sreca je tvoja u tome sto, ovaj narod nema ni trunke kicme i obraza, a ni inteligencije, sve ono sto si ti rekao da imamo gostujuci na Pinku. Da mi imamo te stvari, ti ne bi posle svih onih optuzbi gostovao na svim n. frekvencijama vec bi bio u pritvoru. Imas srece sto ovaj narod uvek stane na stranu predatora, ali uvek.

Mihajlo.tm

pre 2 godine

Džaba, Lečiću, imaš putera na glavi. Ni tvoje kolege ti ne veruju, verovatno zato što te odlično poznaju. U*rao si stvar, bolje ti je da ćutiš.

Zadnjica, Gučevo, Cer…,

pre 2 godine

On je dodao da je pravosnažnom odlukom Višeg javnog tužilastva u Beogradu utvrđeno da nikakvog silovanja ni sile nije bilo i da je Danijela Štajnfeld iznela neistine??????Ma nemoj!Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.

neki veliki dr

pre 2 godine

Sreca je tvoja u tome sto, ovaj narod nema ni trunke kicme i obraza, a ni inteligencije, sve ono sto si ti rekao da imamo gostujuci na Pinku. Da mi imamo te stvari, ti ne bi posle svih onih optuzbi gostovao na svim n. frekvencijama vec bi bio u pritvoru. Imas srece sto ovaj narod uvek stane na stranu predatora, ali uvek.

Paralela

pre 2 godine

U ovoj zemlji samo treba da spomeneš Đilasa i Šolaka u što lošijem kontekstu i to po mogućnosti što više puta i sve ti je oprošteno i zaboravljeno...

Munjenić

pre 2 godine

Kultura zataškavanja silovatelja i nasilnika je jaka u nedemokratskim društvima. Muškarac na poziciji moći i novca ne sme da gleda na ženu kao na plen koji se ne pita za pristanak na odnos.
Ko štiti i pravda Lečića neka mu se ženskom delu familije desi ono što se Danijeli i ostalim devojkama desilo sa Lečićem.
Čemu ljutnja, pa ništa se nije desilo?

Dušan

pre 2 godine

Gospodine Lečiću, prosto vam ne verujem na reč. Isuviše ljigavo i neuverljivo delujete. Prosto imam utisak da sve vreme glumite i na taj način branite sebe.

Tomy Čubura

pre 2 godine

odvratan matori perveznjak , a sad jos od kad se ne skida sa tv gde je poslat da prica protiv Djilasa i otplacuje dug.....- ljigav da ljigaviji ne moze biti ! fuj

John

pre 2 godine

Imamo i izjavu Merime Isakovic o ovom liku. Samo to je dovoljno.
(tt, 21. novembar 2021 16:05)

I izjavu Anite Mančić - kada je Danijela pustila snimak, ali sa moduliranim glasom, Anita ju je pitala "Je l' Leka?" Otkud joj od toliko glumaca baš Lečić prvi pade na pamet? Biće da se u glumačkim krugovima odavno zna kakav je on i na šta je sve spreman...

Pele

pre 2 godine

Vidi Lecicu. Diktature rade sve da se formiraju dva svijeta: jedan koji uziva i drugi koji je u strahu. Desi se nekada (kineska teniserka, ti…) da je misljenje onih iz svijeta straha vazno nekome iz elite. E, ali to onda bude samo krik, znas ono kad gluvonijemi nesto ’kazu’?

Bosančeros

pre 2 godine

Trebaš biti spreman na prijezirne poglede, ispljuvke i gađenje koje tvoja pojava izaziva. Gad tvog kalibra sigurno neće takve stvari uzeti srcu...

etotako

pre 2 godine

Tarzane, vecinu bi bio u pravu da ovaj ovako upadljivo ne ide po izabranim televizijama i otplacuje dug. Jezivo. Sve zajedno. I on i pravosudje i politicki sistem. Ona nimalo nije simpaticna, najblazw receno, ali to nema veze sa celom pricom i njegovom eventualnom krivicom. Uostalom, sto je ne tuzi.

Mihajlo.tm

pre 2 godine

Džaba, Lečiću, imaš putera na glavi. Ni tvoje kolege ti ne veruju, verovatno zato što te odlično poznaju. U*rao si stvar, bolje ti je da ćutiš.

Sinak

pre 2 godine

U ovom slucaju nije problem ceo slucaj navodnog silovanja, vec je problem sto je covek promenio politicku pricu posle posete policiji. To je osnovna stvar koja mnogo toga otkriva, pre svega kakav je 'covek' ovo.

justicia

pre 2 godine

Možda ljagu i skine, ali ljigu neće sigurno. Bas se pokazao. Njegovi glumci će mu najbolje pokazati gde mu je mesto. Nema te politike koja će mu vratiti staru slavu.

Tarzan

pre 2 godine

Koliko ja razumem celu ovu stvar... Danijela je optuzila javno Lecica da ju je silovao. Pokrenuta je zakonska procedura u kojoj je Lecic uspeo argumentovano da dokaze da nije kriv i prijava protiv njega je odbacena, u redovnom postupku i na apelacionom sudu. Znaci, na dva sudska nivoa. Covek pokusava da nastavi da se bavi ono cime se bavio ceo zivot, glumom i ucescem u kulturnim desavanjima. Posle svega, svojim ponasanjem se eksponiraju neke njegove "kolege" za koje ni dve sudske odluke nemaju vaznost ni argumenti u njegovu korist koje je predocio javnosti vec samo tvrdnja glumice Danijele Sefild, koja inace ni na koji nacin nije bila dokazana i argumentovana. Ako dobro shvatam, njena tvrdnja ima vecu snagu od dve sudske presude i javno objavljenih argumenata koji govore Lecicu u prilog? Da postavimo pitanje ovako... ako bilo ko iz inostranstva mene ili bilo koga drugog optuzi za bilo sta... ubistvo, silovanje, prevaru, pedofiliju... da li to znaci da sam odmah kriv i da mi zato treba uskratiti pravo na rad? Sta ce nam onda policija, tuzilastvo, sudovi.. kada je vazno i uzima se za apsolutnu istinu samo ono sto je tuzitelj izjavio, bez pravno valjanih argumenata? Koji su i kakvi su to ljudi koji sebi daju za pravo da sude i presudjuju i posle sudskih odluka? Lecic sada treba da presavije tabak pa sve da ih tuzi za povredu casti i ugleda i nanete stete. Samo da podsetim, prva koja se ovako otponasala bila je "nasa velika glumica" Mirjana Karanovic. Pametnom dosta!

kroz vreme

pre 2 godine

Sve kolege iz iste branše ko je kakav. Npr- Lekari iz iste ustanove znaju o svom kolegi sve o svakome, zidari o svom kolegi, profesori o svom , e isto tako i glumci o svom kolegi. To što povlače svoje predstave i daju saopštenje nije bez razloga. Plus, Lečićevo pranje po raznim televizijama uz napade na opoziciju je degutantno.

Miki

pre 2 godine

Lečiću, nismo mi pali s kruske, nije odlukom tuzilastva utvrdjeno da ti nisi silovao, nego da usled proteka vremena nema dokaza da jesi silovao. To na koji nacin ti to izlazes, mnogo govori...

Zokki

pre 2 godine

Tek sada počinjem da verujem u Lečićevu priču ko stoji iza svega. Ljudi koji podržavaju osuđenog bludnika nad dečakom, osuđuju Lečića za nešto što je nerazjašnjeno. Zaista neobično.

wer

pre 2 godine

nevezano za tvoju poznatu 'reputaciju'
i za tuzbe & presude,
ali da li ti sam sebe slusas sta govoris i nacin na koji govoris?
jeftine floskule, cinizam, ultra arogancija...

a da, umalo da zaboravim:
'el znas ti ko sam ja?'
znamo dziberu, znamo...

natalija

pre 2 godine

Pa zahvaljujući vama Lečiću, Koštunici, Svilanoviću i & izostao je 6 oktobar 2000. znači nema "pravne" države. Bez lustracije nije bilo moguće razvlastiti one koji vladaju apsolutno od 1945. Ovo je njihova "partiska" država, sud je "sud njihove partije" šta oni kažu to sud presudi.

miljas

pre 2 godine

Sta se mislilo, da ce Lecica da osude. Pa po kratkom odbijen tuzbeni zahtev mocnost i da ne nabrajam dalje. Zasto nisu prihvatili i izveli suocenje?

Zok1

pre 2 godine

Osnovni problem Danijeline prijave je da se silovanje dogodilo u vreme za koje Lečić ima neoboriv alibi. Nije mogao da igra u predstavi i vozi Danijelu na vikendicu i isto vreme. To je bilo dovoljno da njena prijava pada u vodu. Bojim se da će Lečić morati da je tuži za klevetu i na taj način stavi tačku na ovaj slučaj.

John

pre 2 godine

Sa druge strane svi oni koji bojkotuju Lečića vrlo rado sarađuju sa osuđeni homoseksualnim napasnikom G. Jevtićem
(mića, 21. novembar 2021 15:46)

To samo potvrđuje pravilo da su pravo i pravda dve različite stvari. Vrlo često i sasvim suprotne.
Jedan je osuđen, a drugom se nije ni sudilo - po pravu.
Jednog kolege "bojkotuju" (ili, po modernom, "kenseluju"), a sa drugim nemaju problema da rade - očigledno po pravdi. Jer, svakako, kolege znaju mnogo više od onoga što je izneto pred nadležnima.

sah mat

pre 2 godine

(neki veliki dr, 21. novembar 2021 15:45)

portret srbije danas. sta bi rekli nasi pokojni koji su ginuli za ovu zemlju. mrzili bi nas vise i od turaka i njemaca

Čiča Miloje

pre 2 godine

Ima pravo da tuzi svakog ko ga klevece posto je sud presudio da nema osnove za silovanje.
(Dylan Dog, 21.

Koji to sud presudio , srećo naša obrazovana...?

ja

pre 2 godine

Mozete da crknete od zlobe ali Lecic bije kriv. Sud je tako rekao i tacka. Nadam se da ce Danijela morati da plati debelu odstetu za lazno prijavljivanje.

Ostoja

pre 2 godine

Sud je tako rekao i tacka. Nadam se da ce Danijela morati da plati debelu odstetu za lazno prijavljivanje.
(ja, 21. novembar 2021

Idi bre i popravljaj traktor za sutra, šta tražiš ovde kad ne znaš razliku izmedju suda i tužilaštva ... A tačke ostavi pismenima.

Steve

pre 2 godine

Sto je najgore ovde se ne zna ko je kriv, i to steti stvarnim zrtvama, a stvarne zrtve odmah prijave i moraju odmah prijaviti.

Ne dao Bog nikome nikakve podmetacine da zavrsi nevin na optuzenickoj klupi.

Lecic je ovde nastradao bio kriv ili nevin, u oba slucaja, a Stajnfeld je nastradala samo ako je Lecic kriv.

dok

pre 2 godine

ono glasno i nasilno kliberanje na protestu opozicije nikad nista odvratnije nisam cuo sad ovo "silovanje" prava je ljiga
a sad vidim reklamiraju ga, izgleda seo na rudu, smrad,a bio mi je faca

djole

pre 2 godine

Nije tacno! Optuzba je odbacena jer nema dovoljno dokaza ali niko nije utvrdio da nije bilo silovanja! Samo da optuzba nije dovoljno “jaka”. Ali svi znamo sta se dogodilo!!!

Lajavi krelac

pre 2 godine

Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.
(Zadnjica, Gučevo, Cer…,, 21. novembar 2021 15:33)

Pa, ako je nešto lažno, onda nema elemenata da se započinje suđenje. Ja sam prvi za to da se silovatelju rebne najmanje 20 godina robije i da se hemijski kastrira, ali bih isto tako najmanje 15 godina robije za ove što lažno ili iz koristi okrivljuju nekoga za silovanje.
Ako je gospođa Štajnfeld ispričala kad se desilo "silovanje" a sud utvrdio na osnovu mnogobrojnih svedoka da Lečić nije bio ni blizu nje tog dana, potpuno mi je sumanut nastavak hajke na njega. Pa, kako da se odbrani, majku mu??
Aj da je ova Danijela neka lepotica, nego mnogo lepših ima na ulicama u gomilama, pa čak ni ja ovako ružan ne bi gubio vreme na nju, a kamoli neko kao što je Lečić.

Saša

pre 2 godine

Strašno je kakvom je linču posle svega čovek izložen. Ali, oni koji u tome učestvuju treba da znaju da batina ima dva kraja. Da li im je možda palo na pamet da će gledaoci koji njihovo ponašanje prema Lečiću smatraju degutantnim bojkotovati njihove predstave i filmove? Verujem da bi to vrlo lako moglo da im se desi.

Zasto nepismeni tumace pravo?

pre 2 godine

On je dodao da je pravosnažnom odlukom Višeg javnog tužilastva u Beogradu utvrđeno da nikakvog silovanja ni sile nije bilo i da je Danijela Štajnfeld iznela neistine??????Ma nemoj!Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.
(Zadnjica, Gučevo, Cer…)


Megatrend pravni fakultet...

Dusanovo carstvo!

pre 2 godine

"Branislav Lečić nije osuđen po optužbama za silovanje naše koleginice Danijele Štajnfeld, ali je sve u vezi tog slučaja stavilo, u najmanju ruku, ogromnu moralnu hipoteku nad njegov lični i umetnički integritet".

Ispade Bogte, neko te lazno optuzi i cao karijera!?!? Kakvi mamlazi.

Sumrak logike nekih komentatora

pre 2 godine

@Nije sud rekao da nije bilo silovanja već da nije bilo dokaza. Inače, kolege dobro znaju s kim imaju posla.
(paja, 21. novembar 2021 15:32)

Sud nije uzeo u razmatranje slucaj, jer tuzilastvo nije moglo da skupi dovoljno dokaza za osnovanu sumnju da se nesto desilo.

Recimo to da ne mozes da budes na dva mesta u isto vreme.

O cemu dalje da pricamo? Druga prica bi bila da je bio tamo, da su imali neke dokaze, ali nedovoljne, pa da pricamo da sud nije doneo pravu presudu.

Covece, sud ne uzima u razmatranje bilo kakav predmet ako se pouzdano utvrdi da nisi bio na licu mesta "zlocina".

Time je sud odlucio.

RCZ

pre 2 godine

Kakva crna hipoteka jeste li sa mozgom dobro ? Hipoteka krivokletstva je na onome ko.lazno optuzuje a ne na onome ko.je dokazao i sud presudio da nije kriv. Osudjujete ljude , etiketirate , pljujete .... unistavate zivote . Klasicna zamena teza . Svi zivite u spinu mozga. Totalna inverzija rezona.

dragiša

pre 2 godine

Gospodine Lečiću,nisam vaš politički fan,ali vas cenim kao umetnika. Molim vas, tužite gospodju Danijelu, one koji vas klevetaju, jer ste vi dokazali dvema sudskim presudama najviših istanci da niste krivi, da je glumica sve izmislila. Čitam ove komentare i jasno mi je: da se niste pojavili na Tv Kurir,Tv Prva i TV Pink da ispričate šta se dogodilo(sve vreme ste ćutali) ništa se ne bi desilo, zapravo svi ovi komentari imaju političku potku. Ponavljam ,vašu polutičku aktivnost ne podržava, nisam je podržavao ni onda kada ste bili ministar kulture,ali svi ovi koji govore o pravnoj državi - nude nam kako bi to izgledala njihova pravna država!Zato , tužite glumucu Danijelu, ove koji vas napadju u saopštenjima zašto napuštaju festival, jer je to napad na rad , na mogućnost da radi što je Ustavom regulisano. I ne padajte na kolena, uzvrtati udarac ovim moralnim kepecima, licemerima, koji ni reč nisu rekli u slučaju onog koji je silovao dečaka,štavie, neki su tražili da se o tome ne piše jer je to,tada su rekli, napad na umetnost! Prisetite se toga.

Komša

pre 2 godine

Nije sud rekao da nije bilo silovanja već da nije bilo dokaza. Inače, kolege dobro znaju s kim imaju posla.
(paja, 21. novembar 2021 15:32) 

Koje kolege gsn. Pajo?
One koje su ,samvim očigledno potvrdile da je tog dana igrao predstavu a ne silivao u kolima ili vikendici?
Jer bez njihovih svedočenja teško da bi tužba pala.

E,sad - hocemo li sve te ljude optužiti da su lažno svedocili i pružili lažni alibi Lečicu?

Da li su oni pomagači seksualnom prestupniku? Zaverili se protiv gospodjice?

Dakle - nije vise pitanje da li verujete Sudu.
Da li vi verujete da su se svi glumci tog pozorišta,zajedno sa ostslim zaposlenima koji su zbog prirode posla morali da budu tu kada se igra predstava lažno svedočili?

I baš niko od svih tih ljudi da ne kaže - Ljudi ,to je laž,on nije bio na tom mestu u to vreme?

Srednju zelenu razdelnu uličnu traku krasiće hiljade sadnica ukrasnog šiblja i perena, stabala japanske trešnje i ruja

pre 2 godine

Bojkot ovih što bojkotuju pravnosnažnu odluku tužilaštva

Jovana

pre 2 godine

Strašna je ta hajka koju sprovode nad nevinim čovekom. Sve i da jeste kriv (a nije), bio bi kažnjen i posle toga imao pravo da se vrati u društvo. Ni osuđeni ljudi ne mogu večno da ispaštaju. A ovo je znak da smo na civilizacijskom nivou varvara.

Драгивоје

pre 2 godine

Tarzan, 21. novembar 2021 17:06
Сад си јој дао идеју, преименовавши јој презиме у ШЕФИЛД да, можда, оптужи и комплетан фудбалски клуб ШЕФИЛД да ју је "силовао"...

buk

pre 2 godine

I oni u Hagu oslobodili Gotovinu i Hardinaja......
(centarfor, 21. novembar 2021 15:33)

i šešelja.
(neutral fe, 21. novembar 2021 16:45)

Jel si siguran?

Milenkovic Radojka

pre 2 godine

Lecic je najbolji glumac porodica covek, koji je Srbiji dao mnogo kulture, umetnosti, nije osudjen ljudi mu zavide to lici na nasu svakodnevni u. Samo njegova pojava i talenat su previse. Koji ga omalovazavaju imaju problema sami sa sobom jer nisu LEKA.

Zlatko

pre 2 godine

Sam je započeo. Krenuo je u bespotrebnu ofanzivu na navodnu žrrtvu silovanja, napao je političke neistomišljenike da su kreatori afere potpuno nepotrebno i neosnovano, napao je određene medije za pristrasnost i to baš one koji su najmanje bili pristrasni i najmanje ga osuđivali bez sudske presude. Do ovoga bio sam a njegovoj strani, a sada sam protiv njega. Pokazao je jednu nečasnu i pokvarenu stranu svog karaktera.

al samo jedna je shvacas....

pre 2 godine

a niko ga ne spominje....samoinicijativno je poceo ko seselj i covic da vedri i oblaci po pinku i hepiju, narod je to prokomentarisao, mediji pomenuli jedan dan....i sad napad....covece, ne interesujes nikog vise....

Jelena

pre 2 godine

Ako sam dobro razumela, Danijela ga je optuzila za silovanje u tacno odredjenom danu i satu, ako se nevaram. I onda su istrazni organi utvrdili da je covek u tom trenutku bio na pozornici JDP igrao predstavu. Ako je to istina i ako je istina da su sudski vestaci utvrdii da je snimak monitaran, seceni i lepljen da bi se dobio odgovarajuci kontext, jel mi jos ovde polemisemo sta se onda zaista dogodilo?! Uopste mi Lecic nije simpatican, sta vise obratno, ali ljudi, jel neko, jel iko uzeo u razmatranje ove dokaze? Jel sad nesmes ni da se branis kad te neko napadne ? Jel na osnovu simpaticnosti osudjujemo nekgog? U tom slucaju, nemam reci...Ja do daljnjeg bojkotujem Atelje 212 jer sam iskreno sokirana ovim njihovim potezom.

posmatrac

pre 2 godine

Kolege najbolje znaju o kakvom je "čoveku" reč, nevezano od slučaja Štejnfeld.
(legenda, 21. novembar 2021 15:32)


Kao sto neko vec napisa, da li mozda mislite na kolege koje pune ponosa igraju sa onim Jevticem, koji je OSUDJEN za pedofiliju, je l' te kolege???
Ili, mozda ipak mislite na kolege koje su Lecica dizale u nebesa dok je bio na vlasti, kada su nas ubedjivali da je on "covek od kulture i integriteta" i "veliki demokrata"?

Sa druge strane, Sud je utvrdio da Lecic nije mogao biti sa Danijelom tog dana kada ju je navodno silovao, jer je te veceri igrao predstavu mimo rasporeda (menjao je kolegu, zato se ova i zeznula), za sta postoje brojni svedoci, a vrlo je verovatno, u danasnje vreme, da postoji i neki video snimak sa te predstave. Takodje, Sud je utvrdio i da je snimak koji je gospodjica Stajenfeld prilozila, montiran iz isecaka.
Ona nista od toga, ni u jednom trenutku, nije demantovala ili objasnila!
Podseticu i da ga Ona nije prijavila nadleznima, vec je Tuzilastvo podiglo optuznicu "po sluzbenoj duznosti", na osnovu informacija iz medija koje je Ona sama iznela, pa je posle "morala" da da izjavu.

Isto tako, price da je tuzba odbacena iz politickih razloga su potpuno neozbiljne jer Lecic nije bitan politicki faktor vec dobrih 15 godina, ako je ikada i bio.

Ukoliko zelimo da zivimo u "pravnoj drzavi" i "civilizovanom drustvu", osnovni korak ka tom cilju je postovanje sudskih odluka, i to upravo onda kada se sa njima ne slazemo!

neldor

pre 2 godine

Nije tacno! Optuzba je odbacena jer nema dovoljno dokaza ali niko nije utvrdio da nije bilo silovanja! Samo da optuzba nije dovoljno “jaka”. Ali svi znamo sta se dogodilo!!!
(djole, 21. novembar 2021 19:23)

Da...naime Lecic je i velikan nauke, ima portabl uredjaj za kloniranje pa moze da istovremeno igra predstave i siluje unaokolo, toliko je mocan. Ako je drugarica metoo Danijela rekla silovanje- ma nema sta drugo da bude, zaboga, zena je, one ne lazu nikada...oh wait.
Mada, ne cudi me ovakvo razmisljanje, to su levicari/liberali, priznaju samo one istine koje njima odgovaraju.

Boss

pre 2 godine

Lecic je po meni odvratan lik, dobar glumac, ali ovo sto se desava je lov na vestice. Nije bilo elemenata ni za podizanje optuznice a da ne pricamo o nekom sudjenju, ali Leka trpi sve posledice kao da je osudjen, sto svakako nije civilizacijski i dovesce nas do vracanja linča i osudjivanja bez suda i odbrane. Ukinimo onda pravosudje i prepustimo medijima, javnosti da unistavaju zivote i presudjuju, i vratimo se u srednji vek.

teorija zavere

pre 2 godine

Interesuje me da li će ti isti bojkotovati i takmičenja u kojima će učestvovati Goran Jevtić, koji je pravosnažno osuđen zbog nedozvoljenih polnih radnji na maloletnikom?

Običan Srbin

pre 2 godine

"Branislav Lečić nije osuđen po optužbama za silovanje naše koleginice Danijele Štajnfeld, ali je sve u vezi tog slučaja stavilo, u najmanju ruku, ogromnu moralnu hipoteku nad njegov lični i umetnički integritet", naveli su Mladenović i Cvijetić.
Занимљиви морални чистунци, који одбацују правоснажну пресуду суда, одбацујући и "не суди, да ти се би судило". Узалуд: Они су пресудили. Шта ће бити ако буде доказано да је Лекић лажно оптужен? Шта ће онда сви ови који "знају" више од суда?

Da vam kaže leka

pre 2 godine

Iako nije uspeo da preuzme i totalno rasturi DS, odradio je bar deo posla pa je i tužilaštvo odradilo svoj kao što smo videli da radi i u mnogim važnim slučajevima . Usput je dobio i da snimi reklamu a očekujem ga i u sledećoj vladi kao ministra.

djapica

pre 2 godine

Čekajte malo. Lečić kaže da je optužnica odbijena zato sto je dana i noći kada ga je Danijela optuzila da ju je silovao, on igrao predstavu i posle toga bio sa ženom na žurci. Sud je utvrdio da je bio na predstavi i na žurci sa ženom, pa nije mogao da bude sa Danijelom u Ritopeku. Zbog toga je optužnica odbacena. Da li sam ja to dobro razumeo?

Djoka

pre 2 godine

Lecic je u pravu. Ne moze biti tretiran kao kriv ako nije dokazano kriv. Ponasanje mnogih upucuje na mogicnost da neki postupci mogu imati politicku pozadinu ili licnu korist.

Tarzan

pre 2 godine

Koliko ja razumem celu ovu stvar... Danijela je optuzila javno Lecica da ju je silovao. Pokrenuta je zakonska procedura u kojoj je Lecic uspeo argumentovano da dokaze da nije kriv i prijava protiv njega je odbacena, u redovnom postupku i na apelacionom sudu. Znaci, na dva sudska nivoa. Covek pokusava da nastavi da se bavi ono cime se bavio ceo zivot, glumom i ucescem u kulturnim desavanjima. Posle svega, svojim ponasanjem se eksponiraju neke njegove "kolege" za koje ni dve sudske odluke nemaju vaznost ni argumenti u njegovu korist koje je predocio javnosti vec samo tvrdnja glumice Danijele Sefild, koja inace ni na koji nacin nije bila dokazana i argumentovana. Ako dobro shvatam, njena tvrdnja ima vecu snagu od dve sudske presude i javno objavljenih argumenata koji govore Lecicu u prilog? Da postavimo pitanje ovako... ako bilo ko iz inostranstva mene ili bilo koga drugog optuzi za bilo sta... ubistvo, silovanje, prevaru, pedofiliju... da li to znaci da sam odmah kriv i da mi zato treba uskratiti pravo na rad? Sta ce nam onda policija, tuzilastvo, sudovi.. kada je vazno i uzima se za apsolutnu istinu samo ono sto je tuzitelj izjavio, bez pravno valjanih argumenata? Koji su i kakvi su to ljudi koji sebi daju za pravo da sude i presudjuju i posle sudskih odluka? Lecic sada treba da presavije tabak pa sve da ih tuzi za povredu casti i ugleda i nanete stete. Samo da podsetim, prva koja se ovako otponasala bila je "nasa velika glumica" Mirjana Karanovic. Pametnom dosta!

ja

pre 2 godine

Mozete da crknete od zlobe ali Lecic bije kriv. Sud je tako rekao i tacka. Nadam se da ce Danijela morati da plati debelu odstetu za lazno prijavljivanje.

Zokki

pre 2 godine

Tek sada počinjem da verujem u Lečićevu priču ko stoji iza svega. Ljudi koji podržavaju osuđenog bludnika nad dečakom, osuđuju Lečića za nešto što je nerazjašnjeno. Zaista neobično.

Steve

pre 2 godine

Sto je najgore ovde se ne zna ko je kriv, i to steti stvarnim zrtvama, a stvarne zrtve odmah prijave i moraju odmah prijaviti.

Ne dao Bog nikome nikakve podmetacine da zavrsi nevin na optuzenickoj klupi.

Lecic je ovde nastradao bio kriv ili nevin, u oba slucaja, a Stajnfeld je nastradala samo ako je Lecic kriv.

Milenkovic Radojka

pre 2 godine

Lecic je najbolji glumac porodica covek, koji je Srbiji dao mnogo kulture, umetnosti, nije osudjen ljudi mu zavide to lici na nasu svakodnevni u. Samo njegova pojava i talenat su previse. Koji ga omalovazavaju imaju problema sami sa sobom jer nisu LEKA.

Saša

pre 2 godine

Strašno je kakvom je linču posle svega čovek izložen. Ali, oni koji u tome učestvuju treba da znaju da batina ima dva kraja. Da li im je možda palo na pamet da će gledaoci koji njihovo ponašanje prema Lečiću smatraju degutantnim bojkotovati njihove predstave i filmove? Verujem da bi to vrlo lako moglo da im se desi.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.
(Zadnjica, Gučevo, Cer…,, 21. novembar 2021 15:33)

Pa, ako je nešto lažno, onda nema elemenata da se započinje suđenje. Ja sam prvi za to da se silovatelju rebne najmanje 20 godina robije i da se hemijski kastrira, ali bih isto tako najmanje 15 godina robije za ove što lažno ili iz koristi okrivljuju nekoga za silovanje.
Ako je gospođa Štajnfeld ispričala kad se desilo "silovanje" a sud utvrdio na osnovu mnogobrojnih svedoka da Lečić nije bio ni blizu nje tog dana, potpuno mi je sumanut nastavak hajke na njega. Pa, kako da se odbrani, majku mu??
Aj da je ova Danijela neka lepotica, nego mnogo lepših ima na ulicama u gomilama, pa čak ni ja ovako ružan ne bi gubio vreme na nju, a kamoli neko kao što je Lečić.

Zok1

pre 2 godine

Osnovni problem Danijeline prijave je da se silovanje dogodilo u vreme za koje Lečić ima neoboriv alibi. Nije mogao da igra u predstavi i vozi Danijelu na vikendicu i isto vreme. To je bilo dovoljno da njena prijava pada u vodu. Bojim se da će Lečić morati da je tuži za klevetu i na taj način stavi tačku na ovaj slučaj.

neki veliki dr

pre 2 godine

Sreca je tvoja u tome sto, ovaj narod nema ni trunke kicme i obraza, a ni inteligencije, sve ono sto si ti rekao da imamo gostujuci na Pinku. Da mi imamo te stvari, ti ne bi posle svih onih optuzbi gostovao na svim n. frekvencijama vec bi bio u pritvoru. Imas srece sto ovaj narod uvek stane na stranu predatora, ali uvek.

dragiša

pre 2 godine

Gospodine Lečiću,nisam vaš politički fan,ali vas cenim kao umetnika. Molim vas, tužite gospodju Danijelu, one koji vas klevetaju, jer ste vi dokazali dvema sudskim presudama najviših istanci da niste krivi, da je glumica sve izmislila. Čitam ove komentare i jasno mi je: da se niste pojavili na Tv Kurir,Tv Prva i TV Pink da ispričate šta se dogodilo(sve vreme ste ćutali) ništa se ne bi desilo, zapravo svi ovi komentari imaju političku potku. Ponavljam ,vašu polutičku aktivnost ne podržava, nisam je podržavao ni onda kada ste bili ministar kulture,ali svi ovi koji govore o pravnoj državi - nude nam kako bi to izgledala njihova pravna država!Zato , tužite glumucu Danijelu, ove koji vas napadju u saopštenjima zašto napuštaju festival, jer je to napad na rad , na mogućnost da radi što je Ustavom regulisano. I ne padajte na kolena, uzvrtati udarac ovim moralnim kepecima, licemerima, koji ni reč nisu rekli u slučaju onog koji je silovao dečaka,štavie, neki su tražili da se o tome ne piše jer je to,tada su rekli, napad na umetnost! Prisetite se toga.

Srednju zelenu razdelnu uličnu traku krasiće hiljade sadnica ukrasnog šiblja i perena, stabala japanske trešnje i ruja

pre 2 godine

Bojkot ovih što bojkotuju pravnosnažnu odluku tužilaštva

Zadnjica, Gučevo, Cer…,

pre 2 godine

On je dodao da je pravosnažnom odlukom Višeg javnog tužilastva u Beogradu utvrđeno da nikakvog silovanja ni sile nije bilo i da je Danijela Štajnfeld iznela neistine??????Ma nemoj!Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.

Jovana

pre 2 godine

Strašna je ta hajka koju sprovode nad nevinim čovekom. Sve i da jeste kriv (a nije), bio bi kažnjen i posle toga imao pravo da se vrati u društvo. Ni osuđeni ljudi ne mogu večno da ispaštaju. A ovo je znak da smo na civilizacijskom nivou varvara.

Sumrak logike nekih komentatora

pre 2 godine

@Nije sud rekao da nije bilo silovanja već da nije bilo dokaza. Inače, kolege dobro znaju s kim imaju posla.
(paja, 21. novembar 2021 15:32)

Sud nije uzeo u razmatranje slucaj, jer tuzilastvo nije moglo da skupi dovoljno dokaza za osnovanu sumnju da se nesto desilo.

Recimo to da ne mozes da budes na dva mesta u isto vreme.

O cemu dalje da pricamo? Druga prica bi bila da je bio tamo, da su imali neke dokaze, ali nedovoljne, pa da pricamo da sud nije doneo pravu presudu.

Covece, sud ne uzima u razmatranje bilo kakav predmet ako se pouzdano utvrdi da nisi bio na licu mesta "zlocina".

Time je sud odlucio.

Dusanovo carstvo!

pre 2 godine

"Branislav Lečić nije osuđen po optužbama za silovanje naše koleginice Danijele Štajnfeld, ali je sve u vezi tog slučaja stavilo, u najmanju ruku, ogromnu moralnu hipoteku nad njegov lični i umetnički integritet".

Ispade Bogte, neko te lazno optuzi i cao karijera!?!? Kakvi mamlazi.

RCZ

pre 2 godine

Kakva crna hipoteka jeste li sa mozgom dobro ? Hipoteka krivokletstva je na onome ko.lazno optuzuje a ne na onome ko.je dokazao i sud presudio da nije kriv. Osudjujete ljude , etiketirate , pljujete .... unistavate zivote . Klasicna zamena teza . Svi zivite u spinu mozga. Totalna inverzija rezona.

Драгивоје

pre 2 godine

Tarzan, 21. novembar 2021 17:06
Сад си јој дао идеју, преименовавши јој презиме у ШЕФИЛД да, можда, оптужи и комплетан фудбалски клуб ШЕФИЛД да ју је "силовао"...

Munjenić

pre 2 godine

Kultura zataškavanja silovatelja i nasilnika je jaka u nedemokratskim društvima. Muškarac na poziciji moći i novca ne sme da gleda na ženu kao na plen koji se ne pita za pristanak na odnos.
Ko štiti i pravda Lečića neka mu se ženskom delu familije desi ono što se Danijeli i ostalim devojkama desilo sa Lečićem.
Čemu ljutnja, pa ništa se nije desilo?

Komša

pre 2 godine

Nije sud rekao da nije bilo silovanja već da nije bilo dokaza. Inače, kolege dobro znaju s kim imaju posla.
(paja, 21. novembar 2021 15:32) 

Koje kolege gsn. Pajo?
One koje su ,samvim očigledno potvrdile da je tog dana igrao predstavu a ne silivao u kolima ili vikendici?
Jer bez njihovih svedočenja teško da bi tužba pala.

E,sad - hocemo li sve te ljude optužiti da su lažno svedocili i pružili lažni alibi Lečicu?

Da li su oni pomagači seksualnom prestupniku? Zaverili se protiv gospodjice?

Dakle - nije vise pitanje da li verujete Sudu.
Da li vi verujete da su se svi glumci tog pozorišta,zajedno sa ostslim zaposlenima koji su zbog prirode posla morali da budu tu kada se igra predstava lažno svedočili?

I baš niko od svih tih ljudi da ne kaže - Ljudi ,to je laž,on nije bio na tom mestu u to vreme?

Dušan

pre 2 godine

Gospodine Lečiću, prosto vam ne verujem na reč. Isuviše ljigavo i neuverljivo delujete. Prosto imam utisak da sve vreme glumite i na taj način branite sebe.

Paralela

pre 2 godine

U ovoj zemlji samo treba da spomeneš Đilasa i Šolaka u što lošijem kontekstu i to po mogućnosti što više puta i sve ti je oprošteno i zaboravljeno...

natalija

pre 2 godine

Pa zahvaljujući vama Lečiću, Koštunici, Svilanoviću i & izostao je 6 oktobar 2000. znači nema "pravne" države. Bez lustracije nije bilo moguće razvlastiti one koji vladaju apsolutno od 1945. Ovo je njihova "partiska" država, sud je "sud njihove partije" šta oni kažu to sud presudi.

John

pre 2 godine

Imamo i izjavu Merime Isakovic o ovom liku. Samo to je dovoljno.
(tt, 21. novembar 2021 16:05)

I izjavu Anite Mančić - kada je Danijela pustila snimak, ali sa moduliranim glasom, Anita ju je pitala "Je l' Leka?" Otkud joj od toliko glumaca baš Lečić prvi pade na pamet? Biće da se u glumačkim krugovima odavno zna kakav je on i na šta je sve spreman...

Pele

pre 2 godine

Vidi Lecicu. Diktature rade sve da se formiraju dva svijeta: jedan koji uziva i drugi koji je u strahu. Desi se nekada (kineska teniserka, ti…) da je misljenje onih iz svijeta straha vazno nekome iz elite. E, ali to onda bude samo krik, znas ono kad gluvonijemi nesto ’kazu’?

Tomy Čubura

pre 2 godine

odvratan matori perveznjak , a sad jos od kad se ne skida sa tv gde je poslat da prica protiv Djilasa i otplacuje dug.....- ljigav da ljigaviji ne moze biti ! fuj

Boss

pre 2 godine

Lecic je po meni odvratan lik, dobar glumac, ali ovo sto se desava je lov na vestice. Nije bilo elemenata ni za podizanje optuznice a da ne pricamo o nekom sudjenju, ali Leka trpi sve posledice kao da je osudjen, sto svakako nije civilizacijski i dovesce nas do vracanja linča i osudjivanja bez suda i odbrane. Ukinimo onda pravosudje i prepustimo medijima, javnosti da unistavaju zivote i presudjuju, i vratimo se u srednji vek.

Miki

pre 2 godine

Lečiću, nismo mi pali s kruske, nije odlukom tuzilastva utvrdjeno da ti nisi silovao, nego da usled proteka vremena nema dokaza da jesi silovao. To na koji nacin ti to izlazes, mnogo govori...

etotako

pre 2 godine

Tarzane, vecinu bi bio u pravu da ovaj ovako upadljivo ne ide po izabranim televizijama i otplacuje dug. Jezivo. Sve zajedno. I on i pravosudje i politicki sistem. Ona nimalo nije simpaticna, najblazw receno, ali to nema veze sa celom pricom i njegovom eventualnom krivicom. Uostalom, sto je ne tuzi.

Ostoja

pre 2 godine

Sud je tako rekao i tacka. Nadam se da ce Danijela morati da plati debelu odstetu za lazno prijavljivanje.
(ja, 21. novembar 2021

Idi bre i popravljaj traktor za sutra, šta tražiš ovde kad ne znaš razliku izmedju suda i tužilaštva ... A tačke ostavi pismenima.

Mihajlo.tm

pre 2 godine

Džaba, Lečiću, imaš putera na glavi. Ni tvoje kolege ti ne veruju, verovatno zato što te odlično poznaju. U*rao si stvar, bolje ti je da ćutiš.

kroz vreme

pre 2 godine

Sve kolege iz iste branše ko je kakav. Npr- Lekari iz iste ustanove znaju o svom kolegi sve o svakome, zidari o svom kolegi, profesori o svom , e isto tako i glumci o svom kolegi. To što povlače svoje predstave i daju saopštenje nije bez razloga. Plus, Lečićevo pranje po raznim televizijama uz napade na opoziciju je degutantno.

Zasto nepismeni tumace pravo?

pre 2 godine

On je dodao da je pravosnažnom odlukom Višeg javnog tužilastva u Beogradu utvrđeno da nikakvog silovanja ni sile nije bilo i da je Danijela Štajnfeld iznela neistine??????Ma nemoj!Odbacena optuznica znaci da nema dovoljno elemenata da se podigne optuznica a nista se ne utvrđuje.Za utvrđivanje je drugi proces koji se zove suđenje.
(Zadnjica, Gučevo, Cer…)


Megatrend pravni fakultet...

justicia

pre 2 godine

Možda ljagu i skine, ali ljigu neće sigurno. Bas se pokazao. Njegovi glumci će mu najbolje pokazati gde mu je mesto. Nema te politike koja će mu vratiti staru slavu.

Bosančeros

pre 2 godine

Trebaš biti spreman na prijezirne poglede, ispljuvke i gađenje koje tvoja pojava izaziva. Gad tvog kalibra sigurno neće takve stvari uzeti srcu...

djole

pre 2 godine

Nije tacno! Optuzba je odbacena jer nema dovoljno dokaza ali niko nije utvrdio da nije bilo silovanja! Samo da optuzba nije dovoljno “jaka”. Ali svi znamo sta se dogodilo!!!

wer

pre 2 godine

nevezano za tvoju poznatu 'reputaciju'
i za tuzbe & presude,
ali da li ti sam sebe slusas sta govoris i nacin na koji govoris?
jeftine floskule, cinizam, ultra arogancija...

a da, umalo da zaboravim:
'el znas ti ko sam ja?'
znamo dziberu, znamo...

John

pre 2 godine

Sa druge strane svi oni koji bojkotuju Lečića vrlo rado sarađuju sa osuđeni homoseksualnim napasnikom G. Jevtićem
(mića, 21. novembar 2021 15:46)

To samo potvrđuje pravilo da su pravo i pravda dve različite stvari. Vrlo često i sasvim suprotne.
Jedan je osuđen, a drugom se nije ni sudilo - po pravu.
Jednog kolege "bojkotuju" (ili, po modernom, "kenseluju"), a sa drugim nemaju problema da rade - očigledno po pravdi. Jer, svakako, kolege znaju mnogo više od onoga što je izneto pred nadležnima.

miljas

pre 2 godine

Sta se mislilo, da ce Lecica da osude. Pa po kratkom odbijen tuzbeni zahtev mocnost i da ne nabrajam dalje. Zasto nisu prihvatili i izveli suocenje?

Običan Srbin

pre 2 godine

"Branislav Lečić nije osuđen po optužbama za silovanje naše koleginice Danijele Štajnfeld, ali je sve u vezi tog slučaja stavilo, u najmanju ruku, ogromnu moralnu hipoteku nad njegov lični i umetnički integritet", naveli su Mladenović i Cvijetić.
Занимљиви морални чистунци, који одбацују правоснажну пресуду суда, одбацујући и "не суди, да ти се би судило". Узалуд: Они су пресудили. Шта ће бити ако буде доказано да је Лекић лажно оптужен? Шта ће онда сви ови који "знају" више од суда?

Zlatko

pre 2 godine

Sam je započeo. Krenuo je u bespotrebnu ofanzivu na navodnu žrrtvu silovanja, napao je političke neistomišljenike da su kreatori afere potpuno nepotrebno i neosnovano, napao je određene medije za pristrasnost i to baš one koji su najmanje bili pristrasni i najmanje ga osuđivali bez sudske presude. Do ovoga bio sam a njegovoj strani, a sada sam protiv njega. Pokazao je jednu nečasnu i pokvarenu stranu svog karaktera.

Sinak

pre 2 godine

U ovom slucaju nije problem ceo slucaj navodnog silovanja, vec je problem sto je covek promenio politicku pricu posle posete policiji. To je osnovna stvar koja mnogo toga otkriva, pre svega kakav je 'covek' ovo.

dok

pre 2 godine

ono glasno i nasilno kliberanje na protestu opozicije nikad nista odvratnije nisam cuo sad ovo "silovanje" prava je ljiga
a sad vidim reklamiraju ga, izgleda seo na rudu, smrad,a bio mi je faca

Čiča Miloje

pre 2 godine

Ima pravo da tuzi svakog ko ga klevece posto je sud presudio da nema osnove za silovanje.
(Dylan Dog, 21.

Koji to sud presudio , srećo naša obrazovana...?

sah mat

pre 2 godine

(neki veliki dr, 21. novembar 2021 15:45)

portret srbije danas. sta bi rekli nasi pokojni koji su ginuli za ovu zemlju. mrzili bi nas vise i od turaka i njemaca

Jelena

pre 2 godine

Ako sam dobro razumela, Danijela ga je optuzila za silovanje u tacno odredjenom danu i satu, ako se nevaram. I onda su istrazni organi utvrdili da je covek u tom trenutku bio na pozornici JDP igrao predstavu. Ako je to istina i ako je istina da su sudski vestaci utvrdii da je snimak monitaran, seceni i lepljen da bi se dobio odgovarajuci kontext, jel mi jos ovde polemisemo sta se onda zaista dogodilo?! Uopste mi Lecic nije simpatican, sta vise obratno, ali ljudi, jel neko, jel iko uzeo u razmatranje ove dokaze? Jel sad nesmes ni da se branis kad te neko napadne ? Jel na osnovu simpaticnosti osudjujemo nekgog? U tom slucaju, nemam reci...Ja do daljnjeg bojkotujem Atelje 212 jer sam iskreno sokirana ovim njihovim potezom.

buk

pre 2 godine

I oni u Hagu oslobodili Gotovinu i Hardinaja......
(centarfor, 21. novembar 2021 15:33)

i šešelja.
(neutral fe, 21. novembar 2021 16:45)

Jel si siguran?

Djoka

pre 2 godine

Lecic je u pravu. Ne moze biti tretiran kao kriv ako nije dokazano kriv. Ponasanje mnogih upucuje na mogicnost da neki postupci mogu imati politicku pozadinu ili licnu korist.

neldor

pre 2 godine

Nije tacno! Optuzba je odbacena jer nema dovoljno dokaza ali niko nije utvrdio da nije bilo silovanja! Samo da optuzba nije dovoljno “jaka”. Ali svi znamo sta se dogodilo!!!
(djole, 21. novembar 2021 19:23)

Da...naime Lecic je i velikan nauke, ima portabl uredjaj za kloniranje pa moze da istovremeno igra predstave i siluje unaokolo, toliko je mocan. Ako je drugarica metoo Danijela rekla silovanje- ma nema sta drugo da bude, zaboga, zena je, one ne lazu nikada...oh wait.
Mada, ne cudi me ovakvo razmisljanje, to su levicari/liberali, priznaju samo one istine koje njima odgovaraju.

Da vam kaže leka

pre 2 godine

Iako nije uspeo da preuzme i totalno rasturi DS, odradio je bar deo posla pa je i tužilaštvo odradilo svoj kao što smo videli da radi i u mnogim važnim slučajevima . Usput je dobio i da snimi reklamu a očekujem ga i u sledećoj vladi kao ministra.

posmatrac

pre 2 godine

Kolege najbolje znaju o kakvom je "čoveku" reč, nevezano od slučaja Štejnfeld.
(legenda, 21. novembar 2021 15:32)


Kao sto neko vec napisa, da li mozda mislite na kolege koje pune ponosa igraju sa onim Jevticem, koji je OSUDJEN za pedofiliju, je l' te kolege???
Ili, mozda ipak mislite na kolege koje su Lecica dizale u nebesa dok je bio na vlasti, kada su nas ubedjivali da je on "covek od kulture i integriteta" i "veliki demokrata"?

Sa druge strane, Sud je utvrdio da Lecic nije mogao biti sa Danijelom tog dana kada ju je navodno silovao, jer je te veceri igrao predstavu mimo rasporeda (menjao je kolegu, zato se ova i zeznula), za sta postoje brojni svedoci, a vrlo je verovatno, u danasnje vreme, da postoji i neki video snimak sa te predstave. Takodje, Sud je utvrdio i da je snimak koji je gospodjica Stajenfeld prilozila, montiran iz isecaka.
Ona nista od toga, ni u jednom trenutku, nije demantovala ili objasnila!
Podseticu i da ga Ona nije prijavila nadleznima, vec je Tuzilastvo podiglo optuznicu "po sluzbenoj duznosti", na osnovu informacija iz medija koje je Ona sama iznela, pa je posle "morala" da da izjavu.

Isto tako, price da je tuzba odbacena iz politickih razloga su potpuno neozbiljne jer Lecic nije bitan politicki faktor vec dobrih 15 godina, ako je ikada i bio.

Ukoliko zelimo da zivimo u "pravnoj drzavi" i "civilizovanom drustvu", osnovni korak ka tom cilju je postovanje sudskih odluka, i to upravo onda kada se sa njima ne slazemo!

al samo jedna je shvacas....

pre 2 godine

a niko ga ne spominje....samoinicijativno je poceo ko seselj i covic da vedri i oblaci po pinku i hepiju, narod je to prokomentarisao, mediji pomenuli jedan dan....i sad napad....covece, ne interesujes nikog vise....

djapica

pre 2 godine

Čekajte malo. Lečić kaže da je optužnica odbijena zato sto je dana i noći kada ga je Danijela optuzila da ju je silovao, on igrao predstavu i posle toga bio sa ženom na žurci. Sud je utvrdio da je bio na predstavi i na žurci sa ženom, pa nije mogao da bude sa Danijelom u Ritopeku. Zbog toga je optužnica odbacena. Da li sam ja to dobro razumeo?

teorija zavere

pre 2 godine

Interesuje me da li će ti isti bojkotovati i takmičenja u kojima će učestvovati Goran Jevtić, koji je pravosnažno osuđen zbog nedozvoljenih polnih radnji na maloletnikom?