Sreda, 03.11.2021.

20:29

Vakcinacija ili preležan kovid? Studija otkriva koja antitela su trajnija

Izvor: index.hr

Vakcinacija ili preležan kovid? Studija otkriva koja antitela su trajnija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Salieri

pre 2 godine

Videh nekoliko njih da su odgovorili burno na moj komentar, mogu vam reci da su te izjave bile krisom snimane, inace ne bi taj naucnik to rekao. A da je zaista naucnik u Fajzeru, mozete videti njegovo ime i poziciju na linkedinu i na internetu ako ste imalo tehnicki pismeni

lerDi

pre 2 godine

@Darina

Bio sam na u inostranstvu zbog poslovnih obaveza, pa nikada nećemo saznati da li bi se supruga i tada zarazila. Vakciniši se Darina i ne palamudi previše

Katastrofa

pre 2 godine

Samo su Srbi opčinjeni merenjem antitela. To niko drugi ne meri u svetu. Srbi, maske, distanca i vakcine. Nema više ljubljenja po 3 puta, ni jednom!

mile

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…
(prirodnim putem, 03. novembar 2021 23:54)

Ne razumem, sta je preporuka? Prelazeti agoniju od mesec dana bez vakcine ili primiti bilo kakvu pa makar i kinesku i sedeti kuci bez ozbiljnih simptoma?

Bojan

pre 2 godine

Ladno upoređuju i broje ta antitela kao da broje ptice na grani. Struka ne razume da ja laik koji nema veze s medicinom razumem da će neko mlad i zdrav s minimalnim brojem antitela da prezivi Covid, a moj manogo stari komsija koji boluje od dijabetesa, visokog pritiska i holesterola, ni sa troduplo više antitela verovatno neće. Ali polako, ajd da brojimo antitela.

Darina

pre 2 godine

Najbolji imunitet je kad se nakon preležane bolesti vakcinišeš. Ja sam 9 meseci nakon zaražavanja dobio u martu prvu dozu vakcine, pa u junu drugu dozu (Astra). Supruga nije želela da se vakciniše, završila je sa blažom upalom pluća, 30 dana bolovanja, a meni ništa. Ako mene pitate, vakcine deluju. Nego, da li kontakt sa zaraženom osobom dođe kao buster?
(lerDi, 03. novembar 2021 22:13)


A jel se supruga zarazila kad si se ti prvi put zarazio???

TurboNator

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela [link]
(Salieri, 3. novembar 2021 23:12)

Aloooo, Salieri... i svi ovi sto ti daju pluseve...! Verujete YouTube-u, Project Veritas... Pa bre, ljudi, gde je zdrav razum...?

Uostalom - da li si pogledao video?? Da li ovi izgledaju kao ozbiljni 'naucnici'? Al' ajde izgled, nema veze, ali kako se ponasaju i govore, to je NAJVAZNIJE - kako se izrazavaju, reci/recnik koji koriste??? Onaj od 3:33 je rekao 'like' million puta... kao neka tinejdzerka is Nevade.

Navodno ih identifikuju imenima, ali ne pise sta rade - samo 'scientist'. Niko nije upotrebio NIJEDNU rec/recenicu koja bi UKAZALA na neko visoko ('scientist' like) obrazovanje, govore kao da su malo 'pod gasom' i prilicno 'ne naucnici'.

Vidi se sa Marsa da je sve namesteno. Uostalom - kad vec verujete sumnjivim izovirima - evo pa procitajte (ako znate Engleski dovoljno dobro) o ovom Project Veritas-u...

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Veritas

NikolaBg

pre 2 godine

Moj komšija star 75 godina prošle zime je bio u bolnici, odbijao je PCR, izmerili su mu antitela koja nije imao uopšte i kad je kolabirao i odveden u bolnicu uradili mu PCR i konačno dokazali da je pozitivan. Nije imao antitela uopšte, nisu mu se stvorila. Isto tako moj drug je tri puta bio zaražen, dok je jedan poznanik imao gomile antitela a nije imao simptome uopšte, nije znao da je kovid preležao na nogama. Imunitet je individualan i zavisi od mnogo faktora. Kod vakcinisanih je takođe individualno.

Drug kontraš

pre 2 godine

Ово ми личи као када би рекли да је боља флаширана вода него вода са извора.
(veljko, 3. novembar 2021 23:24)

Dobro poređenje. Ako je voda sa izvora ispravna, bolja je od flaširane. Međutim, flaširana voda će uvek biti ispravna, što sa izvorima nije uvek slučaj.

Otprilike to i kažu u ovoj studiji. Imuni odgovor varira (neko ima dovoljno antitela posle godinu dana, neko ih izgubi posle dva meseca), dok sa vakcinom uvek možeš očekivati dobar imuni odgovor bar 6 meseci.

ac/dc

pre 2 godine

Da nije tužno bilo bi smešno. Uporedjujes studiju CDCa za koju rade najveci eksperti iz oblasti epidemiologije koji spasavaju desetine hiljada života svake godine sa internet stranicom neke anonimne neprofitne organizacije koja postoji 6 meseci. Ljudi verujte onima koji su zivot posvetili nauci a ne ovakvim sarlatanima koji ne poznaju ni osnovne pojmove i jedino sto poseduju je puno slobodnog vremena i nizak nivo inteligencije i inhibicija.
(deki, 03. novembar 2021 21:54)

Ti čoveče vređaš sopstvenu inteligenciju ovim ako je uopšte imaš... sva tvoja pamet se zapravo svodi na prihvatanje agresivne propagande američkog instituta koji je inače u funkciji Fajzera a sve sa ciljem da se vakcinišemo što češće i što žešće... dobro je da si ti upućen, smešno...
Samo da znaš da nisu svi plemeniti koji su život posvetili nauci, ima ih koji na prvom mestu vide lični interes a grade ga na temelju "opšteg dobra" što se najlakše primi kod uplašenih i površnih kao što si ti...

Nazovimo stvari pravim imenom

pre 2 godine

#Veljko to je zato sto si u medjuvremenu imao kontakte sa zarazenima, i svaki put kada se to desi, tvoja antitela se mnoze da bi te zastitila, tako se moze objasniti rast. Inace bez citanja teksta udjoh u komentare, da pogodim-samo vakcina resava jel?

Radnik

pre 2 godine

To sto neko ima visok nivo antitela ne mora nista da znaci. Takodje ona mozda i nisu od vakcine vec su ljudi pregurali koronu a da nisu ni znali da su je imali.Sve bukvalno zavisi od pojednaca do pojedinca. Covek od 90 godina pregura tezi oblik korone a onaj od 20 premine. Bukvalno kako se kome zalomi da mu imunitet opadne bas kad ne treba.

Posmatrac

pre 2 godine

Jos jedna studija u nizu a zajednicko im je da se ta njihova istrazivanja i stvarno stanje na terenu poprilicno razlikuju.Praksa kaze da su ljudi posle prelezane korone i pelcovanja mirni sigurno 3-4 meseca a da posle toga sve zavisi od osobe do osobe.Najgore od svega je ipak histerija onih koji u vakcini vide resenje svih zivotnih problema i onih koji u vakcini vide teoriju zavere.

Tramuntana

pre 2 godine

Evo,ja sam sproveo iztraživanje nad samim sobom i zaključak obavljam ovim putem i u nadi da će ga Washington Post prenijeti: Život je smrtonosna bolest!

Neo@

pre 2 godine

sempervivum, 03. novembar 2021 22:20)

A ta partnerka tvog kolege sa posla, jel' to isto vaša koleginica, a njegova švalerka, ili mu je supruga. Neobičajeno je da neko suprugu, pa i devojku naziva partnerkom, pa zato pitam!?
Ili da nije ne dao Bog tvoja supruga, a njegova švalerka, pa ovako diskretno javljas!?!
Ocu ti reći, ništa čudo za žene, one i ovako žive duže od nas, jer ih nije briga za mnogo toga, a što je nas briga!

Aca

pre 2 godine

Ljudi, niste razumeli studiju. Doduše, ova studija ničemu ne služi jer je zaključak neupotrebljiv.

Moj slučaj: tri meseca posle druge doze astrazeneka vakcine sam merio antitela i imao sam 1300 (50 je granica). Zarazio sam se oko 2 sedmice posle toga. Istina, nisam imao nikakvih ozbiljnih problema (temperatura samo jedno veče). Mesec dana posle preležane korone sam opet uradio antitela i rezultat na S protein je bio 25 000.

U mom slučaju, iako sam imao blage simptome, očigledno je da je živi virus izazvao mnogo jaču reakciju. Sa druge strane, skočila je vrednost antitela na isti protein koji je gađala i vakcina (da nisu skočila ta antitela rekao bih da je vakcina išla u pogrešnom smeru). Znači da je vakcina išla u pravom smeru, samo nije bilo dovoljno za kompletni imunitet.

па да

pre 2 godine

Ta studija kaže da je manja verovatnoća da će vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.


Какво лудило, па ови као да се обераћају телетабисима а не разумним људима, онај наш експерт нас убеђује да не проверацамо антитела јер неће битиу стању да протумачи резултате.
Кон такође, уверава вакцинисане да није потребно да проверавају антитела...
Колико видим, њима је једино важно да се људи пелцују а они ће после наћи начина да објасне како су се то вакцинисани ипак разболели. Тачније то што су вакцинисани ипак болесни, то није корона, то је нека друга болест са сличним симптомима.

Nina

pre 2 godine

Ovu studiju su verovatno platili farmaceutske kompanije jer je nelogično da vakcina bolje štiti od preležane infekcije.Tvrdnja se protivi zdravom razumu.Ako je u organizmu bio ceo virus,kako to može biti slabija zaštita od toga da je prisutan deo virusa(vakcina).Valjda,organizam poznajući svaki deo virusa pre će odreagovati nego na samo jedan njegov deo.

mile

pre 2 godine

Kako vas sto odbijate da se vakcinisete vise ne mrzi da stalno komentarisete ovakve tekstove, lupate minuse, pricate o farmakomafiji i bla bla? Jel imate vi neka druga posla?

kom

pre 2 godine

Vakcinacija i vakcina nije isto. Ako se redovno vakcinišeš fajzerom, onda uvek imaš visok nivo antitela, što je sada bogatim državama cilj, da bi epidemija stala. Bez bustera, jači je prirodni imunitet.
(Bruno, 03. novembar 2021 22:21)

Prihodi Fajzera porasli za 134% cini mi se, za vreme korone. Tako da, u pravu si, definitivno je cilj redovna vakcinacija, da bi epidemija stala. Sigurno nista drugo nije u pitanju. Gde su sad oni koji kazu pa ima vakcina i protiv gripa, turbekuloze itd., pa se niko ne zali. Nesto ne vidim da su potrebne svakih 6 meseci, a mozda i cesce. Najbolje svaki dan da sebi ubrizgam jednog Fajzera, da budem siguran.

M

pre 2 godine

Wtffffff

Neeee, ako si nevakcinisan a nemaš simptome, imaš koronu, ali si asimptomatičan i opasan po okolinu i blokiraš zdravstveni sistem tako asimptomatičan.

peca

pre 2 godine

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)
Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:22)

Vakcinisi se zbog ljudi kao sto je tvoj kolega. Mada po tvom tonu osecam da si u fazonu ko ga j… , tako mu i treba. Na primer, ako neko ima dijabetes nije zasluzio da ga neko kao ti zarazi niti su ljudi zasluzili da budu zrtvovani. Ova vakcinacija je pokazala pravu sliku Srbije, to nas kroz istoriju prati. Nije dzabe ono Samo Sloga Srbina Spasava

deki

pre 2 godine

Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:22)

Zasto da ti ja bilo sta objasnjavam kada moje misljenje nije relevantno jer ja nisam posvetio godine zivota medicini? Objasnili su lekari koji spasavaju zivote svaki dan i naucnici koji su posvetili zivote nauci i istrazivanjima. Ja kada odem u bolnicu ne postavljam pitanja i ne dovodim u pitanje lekara koji treba da mi pomogne i ako potpisujem izjavu da se operisem na sopstvenu odgovornost. Budi dosledan tom stavu kada sledeci put budes u bolnici i trpi bolove dok postavljas pitanja na koja ti odgovori je znace nista jer nemas osnovno znanje da bi ih razumeo

deki

pre 2 godine

Evo ja nisam ekspert za osvežavajuća pića, i ne znam ništa ni o procesu pravljenja Coca-Cole, ali sam milijardu posto siguran da je pametnije piti vodu. Druže, nema te reklame i tog stručnjaka da me ubedi u suprotno. Ali neki padaju na simpatične reklame i loču to šećerno zlo svaki dan, i još se ponose tim.
(Milan, 03. novembar 2021 22:26)

Tačno tako. I kada bi se pojavio neki sarlatan koji bi tvrdio da je Coca Cola ipak bolja od vode i pozivao se na neke gurue i na placena istrazivanja od strane proizvodjaca vode svi bi mu se smejali. E u tvom primeru ste vi antivakseri ti koji tvrde nesto sto svi znaju da nije tacno . Vi ste opskurni ljubitelji Coca Cole i ubedjujete nas da vakcine koje su su spasile milione zivota su u stvari stetne. Nemoj da padas na simpaticne lazi sarlatana. Vakcinisi se i zastiti sebe i druge.

zzz

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela https://www.youtube.com/watch?v=On5RYFbcxWY
(Salieri, 03. novembar 2021 23:12)

A sada verujete naucniku Fajzera? A kada vam kazu da vakcine stite onda su svi oni farmakomafija?

zzz

pre 2 godine

Ma vazi. Po njima je bolji vitamin C iz laboratorije nego iz limuna i paprike.
(Neca, 03. novembar 2021 22:26)

Isti je. Ne postoji razlika. Formula vitamina C je uvek ista. Bio on iz paprike, limuna, laboratorije, kupusa. Ne moze da bude razlike!

zzz

pre 2 godine

Ово ми личи као када би рекли да је боља флаширана вода него вода са извора.
(veljko, 03. novembar 2021 23:24)

Pa jeste bolja. U vecini slucajeva. Sa flasiranom vodom znas sta dobijas, znas da je prosla neku kontrolu i sa nije otrovna. Sa izvorskom nemas pojma sta te moze snaci. Mozda ti ne bude nista, a mozda se otrujes i padnes na licu mesta.

mich

pre 2 godine

Milenium

Koliko si miran?
6-7 meseci hahaha pa opet nanovo...
Ja prelezao blazi oblik antitela 25000 laganica, i ja sam miran, nisam se vakcinisao, moj tast tri puta vakcinisan kineskom, u bolnici je od 7 oktobra, pa vi vidite...
Naravno ide ona prica, mator, bolest, e pa nije ni jedno ni drugo, pozz...

tom pus

pre 2 godine

ha,ha..pa jes...ako treba nema potrebe
nisam kokoška ne znam da snesem jaje,al odlično znam šta je mućak,naučila me baba još kad sam mali bio!
ubodoh se na nož u dlan onako muški baš,primih i vakcinu i serum protiv tetanusa,pre neki dan,no protiv virusa nisam..u međuvremenu sam prehodao to bez simptoma,miris izgubio i boleli me leđni mišići,sad u septembru,koji je soj ne znam,oboje dece imalo tad,žena moja,tašta,85 godina,meni 59...brat moj,njegova deca takođe žena njegova,svi smo to prebrodili na sopstveni imunitet bez vakcina...doduše nosili smo masku redovno svi pa smo verovatno dobili manju infektivnost...šta znam...ja bi se vakcinisao sad al nekom novom vakcinom za aktuelne sojeve,ne bih ove stare koje su za sojeve kojih više nema...

zzz

pre 2 godine

zar nije neki nas strucnjak pre neki dan izjavio da ne merimo antitela jer nista ne znace i da on ne zna da procita te rezultate. :D
(elcaro, 03. novembar 2021 21:30)

Pa manje vise isto to pise i ovde. Da ne znaju da protumace koja brojka je dovoljna da spreci ponovnu infekciju.

Blaster

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…
(prirodnim putem, 03. novembar 2021 23:54)

Koji rezultat imaš i koji si test radio... pošto iznosiš neke tvrdnje bilo bi normalno da napišeš koji je nivo antitela koji si razvio. Hvala.

sve je relativno

pre 2 godine

Koleginica, 47 god, revskcinisana sa Rusom u martu, pozitivna i upala pluća u maju. Proverila početkom septembra antitela, imala ih. Krajem septembra opet upala pluća, ovaj put jača nego prvi put. Sad ti budi pametan šta činiti i kada.

B.Živković

pre 2 godine

@tinfoilhat
Brojke zaraženih u Irskoj se dnevno ažuriraju, a broj preminulih nedeljno, ali to samo znači da postoji "problem" u ažuriranju podataka, tj. da se nešto krije. Pogledajte broj preminulih u poslednja dva meseca. Raste!!! I kao što Šveđani više ni ne objavljju nikakve podatke, Nemci "preskoče" nekada i dva do tri dana (deluje da nema preminulih, a onda na stotine slučajeva itd.) Možda je najbolji primer Singapur, gde je posle gotovo apsolutne vakcinacije (od 85% do 95% vakcinisanih, zavisno od izvora) broj zaraženih i preminulih u poslednjih mesec dana, od 5 do 10 puta veći nego u čitavom periodu pre vakcinacije (od skoro dve godine dana), gde su bili samo sporadični slučajevi. Znači, kada je u Singapuru izvršena vakcinacija u visokom procentu, skok zaraženih i preminulih je bio ekstreman. Takođe, slučaj prvih zaraženih u pacifičkoj državi Tonga, gde im virus preneo vakcinisani Novozelanđanin, negativan na Novom Zelandu, ali ih "usrećio" i postao pozitivan na Tongi. Da ne pominjem Izrael, SAD, Rusiju itd. gde vakcinacija gotovo da nije imala nikakav uticaj. Sada se sve svodi na onu čuvenu knjaz Miloševu "mrtva usta ne govore", pa se još jedini argument za vakcinaciju svodi na to, da vakcinisani ne umiru i da nisu teži slučajevi,a da umiru samo nevakcinisani, iako takvi dokazi nisu potvrđeni obdukcijom koju skoro niko ni ne radi. "Činjenice su stvar tvrdoglava, ne biju u čelo nego posred oka..." Pozdrav!

Salieri

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela https://www.youtube.com/watch?v=On5RYFbcxWY

Millennium

pre 2 godine

Ja sam preležao koronu pre 7 meseci i sada ću da primim Fajzer. Takođe mi je savetovano od strane nekoliko virusologa da mi je faktički i jedna doza dovoljna, ali da primim dve i miran sam.

Mile

pre 2 godine

Ja sam prelezao kovid pre 14 meseci. Posle 13 meseci proverio sam antitela i receno mi da imam 200 antitela. Donja granica jenkazu 50.a sve preko 50 je Ok. Sam sam "finansirao istrazivanja", i kostala 2200 dinara. Radio sam nezavisno za sebe.😁 Nisam primio vakcinu ni jednu do sada.

tinfoilhat

pre 2 godine

"U Irskoj se "hvalili" sa 90% vakcinisanih i to uglavnom Fajzer vakcinom. To je bilo pre oko mesec dana, a danas 3174 zaraženih i 56 preminulih..."

Brojke preminulih u Irskoj se objavljuju na nedeljnom nivou, to je 8 preminulih dnevno. Poredi to sa Srbijom gde je 60 (i to zvanično, realan broj ne smem ni da zamislim)...

veljko

pre 2 godine

Ја не знам како је код других, али код мене је овако било. После заражавања сам правио тест на неутралишућа антитела и то увек у распону од по три месеца. Након 3 месеца сам имао нешто више од 500 антитела, након 6 месеци више од 1000, након 9 месеци преко 1300. Потребна мера за добру заштиту је била 15 по мери СЗО. Тако да по ономе гледано код мене антитела не да нису падала него су расла.

PeraDetlic

pre 2 godine

6 meseci posle druge doze Sinofarma dobio Koronu sa blagim simptomima.6 nedelja posle toga imam > 40.000 antitela(granica pozitivnosti na tom testu je 50)

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)
Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.

prirodnim putem

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…

Staka Zulu

pre 2 godine

zar nije neki nas strucnjak pre neki dan izjavio da ne merimo antitela jer nista ne znace i da on ne zna da procita te rezultate. :D
(elcaro, 03. novembar 2021 21:30)

Nije "neki naš stručnjak", nego profesor sa Medicinskog fakulteta u Beogradu! Kod njega se školuju "neki naši stručnjaci"!

Intelektualna i moralna gimnastika

pre 2 godine

@Ta studija kaže da je manja verovatnoća da će vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.

Drugim rečima, kod vakcinisanih pacijenata koji imaju simptome kovida veća je verovatnoća da nisu zaraženi kovidom, već da imaju neku drugu bolest.


WTF? Ko koga ovde za***bava? Nije sija, nego vrat.

sempervivum

pre 2 godine

У свом окружењу имам колегу који је пре неки дан мерио та антитела 6 месеци након вакцине. Имао је неку вредност антитела око 6-7 (не знам шта значи тај број), а његова партнерка која је имала корону пре 6 месеци имала је вредност 4 пута већу (25). И шта сад кажете, који је имунитет јачи?

Ова "студија" је класична пропаганда за продају вакцине.
Ја сам лично на својој кожи осетио да ме Фајзер није заштитио ни цела 3 месеца. А недавно сам прочитао како фармацеутске куће предлажу да сви који су се заразили, одмах после опоравка треба да се вакцинишу трећом дозом да би се сузбили "постковид синдроми". Онда на телевизији чујем професора који говори обрнуто.
Лудница.

466453

pre 2 godine

"da su vakcine doslednije u zaštiti i daju ogroman podsticaj proizvodnji antitela za osobe koje su ranije obolele od kovida."

Eto, ladno su me obmanuli da se vakcinišem, kako sad da dobijem koronu pa da se opet vakcinišem da bi iskoristio sve blagodeti preležane korone i vakcinacije na to? :p

Bruno

pre 2 godine

Vakcinacija i vakcina nije isto. Ako se redovno vakcinišeš fajzerom, onda uvek imaš visok nivo antitela, što je sada bogatim državama cilj, da bi epidemija stala. Bez bustera, jači je prirodni imunitet.

Nevena

pre 2 godine

Ključna stvar je da, prema ovome, osobe koje su preležale virus treba da se vakcinišu JEDNOM DOZOM, a ne na svakih 6 meseci kako samo naši “stručnjaci” savetuju!

Goran

pre 2 godine

@amater i logika

Većina onih koji su preboleli se posle i vakcinišu, i time normalno da imaju još veću zaštitu od samo vakcinisanih.

Jasno ko dan

pre 2 godine

"Američki CDC je otkrio da imunitet izazvan infekcijom i vakcinom traje najmanje šest meseci, ali da su vakcine doslednije u zaštiti i daju ogroman podsticaj proizvodnji antitela za osobe koje su ranije obolele od kovida." Babe-žabe, babožabe, žabobabe...i naravno sve nam je jasno.

Miki

pre 2 godine

Farmaceutska industrija se decenija mučila slabim odzivom za flu shots. Ljudi su se sezonski razboljevali od gripe, ali je malo ko pristajao da se vakciniše jednom ili dva put godišnje (što je i bila ideja tih flu vakcina). Verujem da je Covid njihov projekt da tu situaciju promene i da nadoknade sve sto su godinama ulagali.

om

pre 2 godine

Sve isto kao
Sasa, 03. novembar 2021 21:42
samo nisam vakcinisan
poslednjih meseci vrlo cesto bio u neposrednoj blizini obolelih, bez ikakvih posledica
slozio bih se da o ovome jos jako malo znamo i jos jedna stvar
oprezno ljudi!!!

Prase u Teheranu

pre 2 godine

"Ta studija kaže da je manja verovatnoc?a da c?e vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.

Drugim rečima, kod vakcinisanih pacijenata koji imaju simptome kovida veća je verovatnoća da nisu zaraženi kovidom, već da imaju neku drugu bolest".
Zaboga, kakav je ovo zaključak i na koji način je koristan?

lerDi

pre 2 godine

Najbolji imunitet je kad se nakon preležane bolesti vakcinišeš. Ja sam 9 meseci nakon zaražavanja dobio u martu prvu dozu vakcine, pa u junu drugu dozu (Astra). Supruga nije želela da se vakciniše, završila je sa blažom upalom pluća, 30 dana bolovanja, a meni ništa. Ako mene pitate, vakcine deluju. Nego, da li kontakt sa zaraženom osobom dođe kao buster?

B.Živković

pre 2 godine

U Irskoj se "hvalili" sa 90% vakcinisanih i to uglavnom Fajzer vakcinom. To je bilo pre oko mesec dana, a danas 3174 zaraženih i 56 preminulih. Broj stanovnika je oko 5 miliona. Što bi na pitanje Votsona:"Gospodine Holms, Vi ste u ovom slučaju sigurno više videli od svih nas", a Šerlok Holms odgovorio:"Ne, Votsone, svi smo mi isto videli, ja sam samo malo više zaključio." Zaključite i Vi. Pozdrav!

das

pre 2 godine

da,bas vakcine mogu biti bolje od prirodnog imuniteta kako da ne...evidentno je da se sve vise ljudi budi iz nametnute hipnoze i propagande,ima puno naznaka da cak i vakcinisani ne zele vise da je ubuduce primaju...

Milan

pre 2 godine

Sigurno su vakcine jace or prirode, a posebno ove napravljene za 6 meseci. U 20 marke da je tako.
(Evelina, 03. novembar 2021 21:25)

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)

Evo ja nisam ekspert za osvežavajuća pića, i ne znam ništa ni o procesu pravljenja Coca-Cole, ali sam milijardu posto siguran da je pametnije piti vodu. Druže, nema te reklame i tog stručnjaka da me ubedi u suprotno. Ali neki padaju na simpatične reklame i loču to šećerno zlo svaki dan, i još se ponose tim.

amater i logika

pre 2 godine

“Kako piše Vašington post, upoređujući ove dve vrste imuniteta, naučnici su došli do zaključka da vakcinacija obezbeđuje "viši i dosledniji nivo imuniteta nego da smo se samo zarazili".”

Ajde? To nema nikakve logike jer vakcina simuliše samo jedan deo virusa, jedan protein (fajzer i moderna), dok rusko, kinesko i astra zeneka su kompleksnije jer rade sa mrtvim virusom. A preboljenje je reakcija imunog sistema na pravi živi virus sa svim njegovim proteinima. Logićno da je odgovor imunog sistema kompleksniji na živi virus nego na njegove mrtve delove. Organizam je kod prebolenja itekako zapamtio svojstva tog virusa i ima spremna antitela i ćelijsku memoriju koja se aktiviše u slučaju nove infekcije.

Svi smo čuli da se razbole vakcinisani, neki vakcinisani završe u bolnici, neki na kiseoniku, neki na respiratoru a neki vakcinisani i umru. Da li je neko od vas čuo da je preboleli od korone iznova zarazen i da je završio u bolnici ili umro? Ja nisam čuo. Ali ako i postoje taki slučajevi da li su oni masovni? Nisu. A ovi vakcinisani nisu retkost. Dobro je vakcinisati se jer se telo ipak spremi koliko toliko na odbranu, i ko se pored vakcine zarazi i preboli taj ima veoma jaku imunost na virus. Ali ima i onaj ko se zarazio bez vakcine i preboleo. Ali stariji ne bi trebali rizikovati i bolje da zarazu čekaju vakcinisani. Ali imunost od vakcine nikako ne moze da bude jača od imunosti od prebolenja. Još da naprave naučni rad koji če da dokaže da voda nije mokra...

Danijel

pre 2 godine

Gledao sam jedan deciji kviz gde se na postavljeno pitanje ako je tacno treba odgovoriti sa ne i obrnuto. Propaganda funkcionise po istom principu, sve zovu drugim imenom. Ako kazu da je imunitet sa vakcinacijom bolji od prirodnog tacan odgovor je obrnut, prirodni imunitet je bolji od vakcinacije, jednostavno! Uzgred, mozda dobijem 7 na lotu, tj objave mi komentar..

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Da nije tragično, bilo bi komično. Srećom, besramna propaganda svima se zgadila pa sada imamo prikupljeno na jednom mestu čak 100 naučnih studija koje činjenično&dokumentovano dokazuju prednost prirodnog imuniteta: https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/

Wtffffff

pre 2 godine

Ladno su dosli do zakljucka da ako si vakcinisan, a imas simptome, onda nemas koronu. A ako nisi vakcinisan, a imas iste te simptome onda imas koronu. Hahahaahahahah

deki

pre 2 godine

Sigurno su vakcine jace or prirode, a posebno ove napravljene za 6 meseci. U 20 marke da je tako.
(Evelina, 03. novembar 2021 21:25)

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.

strucnost ispred politike

pre 2 godine

prelezao kovid u junu 2020.godine i jos uvek imam antitela. prelezao bez testiranja i bez njihovog lecenja, 7 dana kuci bez mirisa i ukusa i 3 dana blage temp lecio se sam uglavnom prirodno kao i kod svakog virusa. testirao se prosle nedelje privatno i u drzavnoj. antitela su tu samo sto su brojke razlicite pa u drzavnoj kazu to vam je malo da bi dobili poz rezultat a u orivatnoj kazu sasvim ok cak vise nego zimus.

Vlada

pre 2 godine

Ta studija je u direktnom konfliktu sa izraelskom studijom koja je zaključila da preležala bolest rezultuje 27 puta jačim imunitetom nego vakcinacija. Evo ovde pročitajte komentare na obe studije i metodologije koje su koristili. Izraelska studija je koristila neuporedivo bolji metodologiju.

https://brownstone-org.cdn.ampproject.org/c/s/brownstone.org/articles/a-review-and-autopsy-of-two-covid-immunity-studies/amp/

Moj zaključak: šta je babi milo (farmaceutima), to joj se i snilo

deki

pre 2 godine

Da nije tragično, bilo bi komično. Srećom, besramna propaganda svima se zgadila pa sada imamo prikupljeno na jednom mestu čak 100 naučnih studija koje činjenično&dokumentovano dokazuju prednost prirodnog imuniteta: https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/
(Gospodar Zarin, 03. novembar 2021 21:40)

Da nije tužno bilo bi smešno. Uporedjujes studiju CDCa za koju rade najveci eksperti iz oblasti epidemiologije koji spasavaju desetine hiljada života svake godine sa internet stranicom neke anonimne neprofitne organizacije koja postoji 6 meseci. Ljudi verujte onima koji su zivot posvetili nauci a ne ovakvim sarlatanima koji ne poznaju ni osnovne pojmove i jedino sto poseduju je puno slobodnog vremena i nizak nivo inteligencije i inhibicija.

Sasa

pre 2 godine

Moj primer je pitpuno drugaciji id ovog istraživanja. Vakcinisan sam drugom dozom sredinom aprila. Koronu dobio sredinom septembra. Dakle 5 meseci od vakcinacije. Istina nisam bio u bolnici, ali nisam bas imao ni slabe simptome. Temperatura prvih 9 dana , deseti dan obostrana upala pluca. Posle 4 nedelje vratio sam se na posao. Vakcinisan sam fajzerom i sad sam jako sumnjičav sto se tice vakcina. Mislim da ne drze ni 3 meseca, ali verovatno se nisam ranije zarazio zbog letnjeg perioda kada je inace manje zaraženih. Trecu dozu sigurno preskacem i vidimo se pred leto kad dodjemo do desete doze. Ukoliko to bude uslov za putovanje eto mene. Ako ne cekacemo , ovo kako je krenulo bice nedeljnog vakcinisanja.

Wtffffff

pre 2 godine

Ladno su dosli do zakljucka da ako si vakcinisan, a imas simptome, onda nemas koronu. A ako nisi vakcinisan, a imas iste te simptome onda imas koronu. Hahahaahahahah

Sasa

pre 2 godine

Moj primer je pitpuno drugaciji id ovog istraživanja. Vakcinisan sam drugom dozom sredinom aprila. Koronu dobio sredinom septembra. Dakle 5 meseci od vakcinacije. Istina nisam bio u bolnici, ali nisam bas imao ni slabe simptome. Temperatura prvih 9 dana , deseti dan obostrana upala pluca. Posle 4 nedelje vratio sam se na posao. Vakcinisan sam fajzerom i sad sam jako sumnjičav sto se tice vakcina. Mislim da ne drze ni 3 meseca, ali verovatno se nisam ranije zarazio zbog letnjeg perioda kada je inace manje zaraženih. Trecu dozu sigurno preskacem i vidimo se pred leto kad dodjemo do desete doze. Ukoliko to bude uslov za putovanje eto mene. Ako ne cekacemo , ovo kako je krenulo bice nedeljnog vakcinisanja.

sempervivum

pre 2 godine

У свом окружењу имам колегу који је пре неки дан мерио та антитела 6 месеци након вакцине. Имао је неку вредност антитела око 6-7 (не знам шта значи тај број), а његова партнерка која је имала корону пре 6 месеци имала је вредност 4 пута већу (25). И шта сад кажете, који је имунитет јачи?

Ова "студија" је класична пропаганда за продају вакцине.
Ја сам лично на својој кожи осетио да ме Фајзер није заштитио ни цела 3 месеца. А недавно сам прочитао како фармацеутске куће предлажу да сви који су се заразили, одмах после опоравка треба да се вакцинишу трећом дозом да би се сузбили "постковид синдроми". Онда на телевизији чујем професора који говори обрнуто.
Лудница.

Vlada

pre 2 godine

Ta studija je u direktnom konfliktu sa izraelskom studijom koja je zaključila da preležala bolest rezultuje 27 puta jačim imunitetom nego vakcinacija. Evo ovde pročitajte komentare na obe studije i metodologije koje su koristili. Izraelska studija je koristila neuporedivo bolji metodologiju.

https://brownstone-org.cdn.ampproject.org/c/s/brownstone.org/articles/a-review-and-autopsy-of-two-covid-immunity-studies/amp/

Moj zaključak: šta je babi milo (farmaceutima), to joj se i snilo

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Da nije tragično, bilo bi komično. Srećom, besramna propaganda svima se zgadila pa sada imamo prikupljeno na jednom mestu čak 100 naučnih studija koje činjenično&dokumentovano dokazuju prednost prirodnog imuniteta: https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/

Miki

pre 2 godine

Farmaceutska industrija se decenija mučila slabim odzivom za flu shots. Ljudi su se sezonski razboljevali od gripe, ali je malo ko pristajao da se vakciniše jednom ili dva put godišnje (što je i bila ideja tih flu vakcina). Verujem da je Covid njihov projekt da tu situaciju promene i da nadoknade sve sto su godinama ulagali.

amater i logika

pre 2 godine

“Kako piše Vašington post, upoređujući ove dve vrste imuniteta, naučnici su došli do zaključka da vakcinacija obezbeđuje "viši i dosledniji nivo imuniteta nego da smo se samo zarazili".”

Ajde? To nema nikakve logike jer vakcina simuliše samo jedan deo virusa, jedan protein (fajzer i moderna), dok rusko, kinesko i astra zeneka su kompleksnije jer rade sa mrtvim virusom. A preboljenje je reakcija imunog sistema na pravi živi virus sa svim njegovim proteinima. Logićno da je odgovor imunog sistema kompleksniji na živi virus nego na njegove mrtve delove. Organizam je kod prebolenja itekako zapamtio svojstva tog virusa i ima spremna antitela i ćelijsku memoriju koja se aktiviše u slučaju nove infekcije.

Svi smo čuli da se razbole vakcinisani, neki vakcinisani završe u bolnici, neki na kiseoniku, neki na respiratoru a neki vakcinisani i umru. Da li je neko od vas čuo da je preboleli od korone iznova zarazen i da je završio u bolnici ili umro? Ja nisam čuo. Ali ako i postoje taki slučajevi da li su oni masovni? Nisu. A ovi vakcinisani nisu retkost. Dobro je vakcinisati se jer se telo ipak spremi koliko toliko na odbranu, i ko se pored vakcine zarazi i preboli taj ima veoma jaku imunost na virus. Ali ima i onaj ko se zarazio bez vakcine i preboleo. Ali stariji ne bi trebali rizikovati i bolje da zarazu čekaju vakcinisani. Ali imunost od vakcine nikako ne moze da bude jača od imunosti od prebolenja. Još da naprave naučni rad koji če da dokaže da voda nije mokra...

Milan

pre 2 godine

Sigurno su vakcine jace or prirode, a posebno ove napravljene za 6 meseci. U 20 marke da je tako.
(Evelina, 03. novembar 2021 21:25)

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)

Evo ja nisam ekspert za osvežavajuća pića, i ne znam ništa ni o procesu pravljenja Coca-Cole, ali sam milijardu posto siguran da je pametnije piti vodu. Druže, nema te reklame i tog stručnjaka da me ubedi u suprotno. Ali neki padaju na simpatične reklame i loču to šećerno zlo svaki dan, i još se ponose tim.

Mile

pre 2 godine

Ja sam prelezao kovid pre 14 meseci. Posle 13 meseci proverio sam antitela i receno mi da imam 200 antitela. Donja granica jenkazu 50.a sve preko 50 je Ok. Sam sam "finansirao istrazivanja", i kostala 2200 dinara. Radio sam nezavisno za sebe.😁 Nisam primio vakcinu ni jednu do sada.

prirodnim putem

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…

B.Živković

pre 2 godine

U Irskoj se "hvalili" sa 90% vakcinisanih i to uglavnom Fajzer vakcinom. To je bilo pre oko mesec dana, a danas 3174 zaraženih i 56 preminulih. Broj stanovnika je oko 5 miliona. Što bi na pitanje Votsona:"Gospodine Holms, Vi ste u ovom slučaju sigurno više videli od svih nas", a Šerlok Holms odgovorio:"Ne, Votsone, svi smo mi isto videli, ja sam samo malo više zaključio." Zaključite i Vi. Pozdrav!

Staka Zulu

pre 2 godine

zar nije neki nas strucnjak pre neki dan izjavio da ne merimo antitela jer nista ne znace i da on ne zna da procita te rezultate. :D
(elcaro, 03. novembar 2021 21:30)

Nije "neki naš stručnjak", nego profesor sa Medicinskog fakulteta u Beogradu! Kod njega se školuju "neki naši stručnjaci"!

das

pre 2 godine

da,bas vakcine mogu biti bolje od prirodnog imuniteta kako da ne...evidentno je da se sve vise ljudi budi iz nametnute hipnoze i propagande,ima puno naznaka da cak i vakcinisani ne zele vise da je ubuduce primaju...

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)
Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.

veljko

pre 2 godine

Ја не знам како је код других, али код мене је овако било. После заражавања сам правио тест на неутралишућа антитела и то увек у распону од по три месеца. Након 3 месеца сам имао нешто више од 500 антитела, након 6 месеци више од 1000, након 9 месеци преко 1300. Потребна мера за добру заштиту је била 15 по мери СЗО. Тако да по ономе гледано код мене антитела не да нису падала него су расла.

Danijel

pre 2 godine

Gledao sam jedan deciji kviz gde se na postavljeno pitanje ako je tacno treba odgovoriti sa ne i obrnuto. Propaganda funkcionise po istom principu, sve zovu drugim imenom. Ako kazu da je imunitet sa vakcinacijom bolji od prirodnog tacan odgovor je obrnut, prirodni imunitet je bolji od vakcinacije, jednostavno! Uzgred, mozda dobijem 7 na lotu, tj objave mi komentar..

Intelektualna i moralna gimnastika

pre 2 godine

@Ta studija kaže da je manja verovatnoća da će vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.

Drugim rečima, kod vakcinisanih pacijenata koji imaju simptome kovida veća je verovatnoća da nisu zaraženi kovidom, već da imaju neku drugu bolest.


WTF? Ko koga ovde za***bava? Nije sija, nego vrat.

Jasno ko dan

pre 2 godine

"Američki CDC je otkrio da imunitet izazvan infekcijom i vakcinom traje najmanje šest meseci, ali da su vakcine doslednije u zaštiti i daju ogroman podsticaj proizvodnji antitela za osobe koje su ranije obolele od kovida." Babe-žabe, babožabe, žabobabe...i naravno sve nam je jasno.

Prase u Teheranu

pre 2 godine

"Ta studija kaže da je manja verovatnoc?a da c?e vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.

Drugim rečima, kod vakcinisanih pacijenata koji imaju simptome kovida veća je verovatnoća da nisu zaraženi kovidom, već da imaju neku drugu bolest".
Zaboga, kakav je ovo zaključak i na koji način je koristan?

Salieri

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela https://www.youtube.com/watch?v=On5RYFbcxWY

strucnost ispred politike

pre 2 godine

prelezao kovid u junu 2020.godine i jos uvek imam antitela. prelezao bez testiranja i bez njihovog lecenja, 7 dana kuci bez mirisa i ukusa i 3 dana blage temp lecio se sam uglavnom prirodno kao i kod svakog virusa. testirao se prosle nedelje privatno i u drzavnoj. antitela su tu samo sto su brojke razlicite pa u drzavnoj kazu to vam je malo da bi dobili poz rezultat a u orivatnoj kazu sasvim ok cak vise nego zimus.

tinfoilhat

pre 2 godine

"U Irskoj se "hvalili" sa 90% vakcinisanih i to uglavnom Fajzer vakcinom. To je bilo pre oko mesec dana, a danas 3174 zaraženih i 56 preminulih..."

Brojke preminulih u Irskoj se objavljuju na nedeljnom nivou, to je 8 preminulih dnevno. Poredi to sa Srbijom gde je 60 (i to zvanično, realan broj ne smem ni da zamislim)...

466453

pre 2 godine

"da su vakcine doslednije u zaštiti i daju ogroman podsticaj proizvodnji antitela za osobe koje su ranije obolele od kovida."

Eto, ladno su me obmanuli da se vakcinišem, kako sad da dobijem koronu pa da se opet vakcinišem da bi iskoristio sve blagodeti preležane korone i vakcinacije na to? :p

Nevena

pre 2 godine

Ključna stvar je da, prema ovome, osobe koje su preležale virus treba da se vakcinišu JEDNOM DOZOM, a ne na svakih 6 meseci kako samo naši “stručnjaci” savetuju!

om

pre 2 godine

Sve isto kao
Sasa, 03. novembar 2021 21:42
samo nisam vakcinisan
poslednjih meseci vrlo cesto bio u neposrednoj blizini obolelih, bez ikakvih posledica
slozio bih se da o ovome jos jako malo znamo i jos jedna stvar
oprezno ljudi!!!

Millennium

pre 2 godine

Ja sam preležao koronu pre 7 meseci i sada ću da primim Fajzer. Takođe mi je savetovano od strane nekoliko virusologa da mi je faktički i jedna doza dovoljna, ali da primim dve i miran sam.

deki

pre 2 godine

Da nije tragično, bilo bi komično. Srećom, besramna propaganda svima se zgadila pa sada imamo prikupljeno na jednom mestu čak 100 naučnih studija koje činjenično&dokumentovano dokazuju prednost prirodnog imuniteta: https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/
(Gospodar Zarin, 03. novembar 2021 21:40)

Da nije tužno bilo bi smešno. Uporedjujes studiju CDCa za koju rade najveci eksperti iz oblasti epidemiologije koji spasavaju desetine hiljada života svake godine sa internet stranicom neke anonimne neprofitne organizacije koja postoji 6 meseci. Ljudi verujte onima koji su zivot posvetili nauci a ne ovakvim sarlatanima koji ne poznaju ni osnovne pojmove i jedino sto poseduju je puno slobodnog vremena i nizak nivo inteligencije i inhibicija.

lerDi

pre 2 godine

Najbolji imunitet je kad se nakon preležane bolesti vakcinišeš. Ja sam 9 meseci nakon zaražavanja dobio u martu prvu dozu vakcine, pa u junu drugu dozu (Astra). Supruga nije želela da se vakciniše, završila je sa blažom upalom pluća, 30 dana bolovanja, a meni ništa. Ako mene pitate, vakcine deluju. Nego, da li kontakt sa zaraženom osobom dođe kao buster?

PeraDetlic

pre 2 godine

6 meseci posle druge doze Sinofarma dobio Koronu sa blagim simptomima.6 nedelja posle toga imam > 40.000 antitela(granica pozitivnosti na tom testu je 50)

deki

pre 2 godine

Sigurno su vakcine jace or prirode, a posebno ove napravljene za 6 meseci. U 20 marke da je tako.
(Evelina, 03. novembar 2021 21:25)

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.

Goran

pre 2 godine

@amater i logika

Većina onih koji su preboleli se posle i vakcinišu, i time normalno da imaju još veću zaštitu od samo vakcinisanih.

Bruno

pre 2 godine

Vakcinacija i vakcina nije isto. Ako se redovno vakcinišeš fajzerom, onda uvek imaš visok nivo antitela, što je sada bogatim državama cilj, da bi epidemija stala. Bez bustera, jači je prirodni imunitet.

B.Živković

pre 2 godine

@tinfoilhat
Brojke zaraženih u Irskoj se dnevno ažuriraju, a broj preminulih nedeljno, ali to samo znači da postoji "problem" u ažuriranju podataka, tj. da se nešto krije. Pogledajte broj preminulih u poslednja dva meseca. Raste!!! I kao što Šveđani više ni ne objavljju nikakve podatke, Nemci "preskoče" nekada i dva do tri dana (deluje da nema preminulih, a onda na stotine slučajeva itd.) Možda je najbolji primer Singapur, gde je posle gotovo apsolutne vakcinacije (od 85% do 95% vakcinisanih, zavisno od izvora) broj zaraženih i preminulih u poslednjih mesec dana, od 5 do 10 puta veći nego u čitavom periodu pre vakcinacije (od skoro dve godine dana), gde su bili samo sporadični slučajevi. Znači, kada je u Singapuru izvršena vakcinacija u visokom procentu, skok zaraženih i preminulih je bio ekstreman. Takođe, slučaj prvih zaraženih u pacifičkoj državi Tonga, gde im virus preneo vakcinisani Novozelanđanin, negativan na Novom Zelandu, ali ih "usrećio" i postao pozitivan na Tongi. Da ne pominjem Izrael, SAD, Rusiju itd. gde vakcinacija gotovo da nije imala nikakav uticaj. Sada se sve svodi na onu čuvenu knjaz Miloševu "mrtva usta ne govore", pa se još jedini argument za vakcinaciju svodi na to, da vakcinisani ne umiru i da nisu teži slučajevi,a da umiru samo nevakcinisani, iako takvi dokazi nisu potvrđeni obdukcijom koju skoro niko ni ne radi. "Činjenice su stvar tvrdoglava, ne biju u čelo nego posred oka..." Pozdrav!

ac/dc

pre 2 godine

Da nije tužno bilo bi smešno. Uporedjujes studiju CDCa za koju rade najveci eksperti iz oblasti epidemiologije koji spasavaju desetine hiljada života svake godine sa internet stranicom neke anonimne neprofitne organizacije koja postoji 6 meseci. Ljudi verujte onima koji su zivot posvetili nauci a ne ovakvim sarlatanima koji ne poznaju ni osnovne pojmove i jedino sto poseduju je puno slobodnog vremena i nizak nivo inteligencije i inhibicija.
(deki, 03. novembar 2021 21:54)

Ti čoveče vređaš sopstvenu inteligenciju ovim ako je uopšte imaš... sva tvoja pamet se zapravo svodi na prihvatanje agresivne propagande američkog instituta koji je inače u funkciji Fajzera a sve sa ciljem da se vakcinišemo što češće i što žešće... dobro je da si ti upućen, smešno...
Samo da znaš da nisu svi plemeniti koji su život posvetili nauci, ima ih koji na prvom mestu vide lični interes a grade ga na temelju "opšteg dobra" što se najlakše primi kod uplašenih i površnih kao što si ti...

Darina

pre 2 godine

Najbolji imunitet je kad se nakon preležane bolesti vakcinišeš. Ja sam 9 meseci nakon zaražavanja dobio u martu prvu dozu vakcine, pa u junu drugu dozu (Astra). Supruga nije želela da se vakciniše, završila je sa blažom upalom pluća, 30 dana bolovanja, a meni ništa. Ako mene pitate, vakcine deluju. Nego, da li kontakt sa zaraženom osobom dođe kao buster?
(lerDi, 03. novembar 2021 22:13)


A jel se supruga zarazila kad si se ti prvi put zarazio???

mich

pre 2 godine

Milenium

Koliko si miran?
6-7 meseci hahaha pa opet nanovo...
Ja prelezao blazi oblik antitela 25000 laganica, i ja sam miran, nisam se vakcinisao, moj tast tri puta vakcinisan kineskom, u bolnici je od 7 oktobra, pa vi vidite...
Naravno ide ona prica, mator, bolest, e pa nije ni jedno ni drugo, pozz...

NikolaBg

pre 2 godine

Moj komšija star 75 godina prošle zime je bio u bolnici, odbijao je PCR, izmerili su mu antitela koja nije imao uopšte i kad je kolabirao i odveden u bolnicu uradili mu PCR i konačno dokazali da je pozitivan. Nije imao antitela uopšte, nisu mu se stvorila. Isto tako moj drug je tri puta bio zaražen, dok je jedan poznanik imao gomile antitela a nije imao simptome uopšte, nije znao da je kovid preležao na nogama. Imunitet je individualan i zavisi od mnogo faktora. Kod vakcinisanih je takođe individualno.

па да

pre 2 godine

Ta studija kaže da je manja verovatnoća da će vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.


Какво лудило, па ови као да се обераћају телетабисима а не разумним људима, онај наш експерт нас убеђује да не проверацамо антитела јер неће битиу стању да протумачи резултате.
Кон такође, уверава вакцинисане да није потребно да проверавају антитела...
Колико видим, њима је једино важно да се људи пелцују а они ће после наћи начина да објасне како су се то вакцинисани ипак разболели. Тачније то што су вакцинисани ипак болесни, то није корона, то је нека друга болест са сличним симптомима.

Bojan

pre 2 godine

Ladno upoređuju i broje ta antitela kao da broje ptice na grani. Struka ne razume da ja laik koji nema veze s medicinom razumem da će neko mlad i zdrav s minimalnim brojem antitela da prezivi Covid, a moj manogo stari komsija koji boluje od dijabetesa, visokog pritiska i holesterola, ni sa troduplo više antitela verovatno neće. Ali polako, ajd da brojimo antitela.

mile

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…
(prirodnim putem, 03. novembar 2021 23:54)

Ne razumem, sta je preporuka? Prelazeti agoniju od mesec dana bez vakcine ili primiti bilo kakvu pa makar i kinesku i sedeti kuci bez ozbiljnih simptoma?

zzz

pre 2 godine

zar nije neki nas strucnjak pre neki dan izjavio da ne merimo antitela jer nista ne znace i da on ne zna da procita te rezultate. :D
(elcaro, 03. novembar 2021 21:30)

Pa manje vise isto to pise i ovde. Da ne znaju da protumace koja brojka je dovoljna da spreci ponovnu infekciju.

kom

pre 2 godine

Vakcinacija i vakcina nije isto. Ako se redovno vakcinišeš fajzerom, onda uvek imaš visok nivo antitela, što je sada bogatim državama cilj, da bi epidemija stala. Bez bustera, jači je prirodni imunitet.
(Bruno, 03. novembar 2021 22:21)

Prihodi Fajzera porasli za 134% cini mi se, za vreme korone. Tako da, u pravu si, definitivno je cilj redovna vakcinacija, da bi epidemija stala. Sigurno nista drugo nije u pitanju. Gde su sad oni koji kazu pa ima vakcina i protiv gripa, turbekuloze itd., pa se niko ne zali. Nesto ne vidim da su potrebne svakih 6 meseci, a mozda i cesce. Najbolje svaki dan da sebi ubrizgam jednog Fajzera, da budem siguran.

Nina

pre 2 godine

Ovu studiju su verovatno platili farmaceutske kompanije jer je nelogično da vakcina bolje štiti od preležane infekcije.Tvrdnja se protivi zdravom razumu.Ako je u organizmu bio ceo virus,kako to može biti slabija zaštita od toga da je prisutan deo virusa(vakcina).Valjda,organizam poznajući svaki deo virusa pre će odreagovati nego na samo jedan njegov deo.

Posmatrac

pre 2 godine

Jos jedna studija u nizu a zajednicko im je da se ta njihova istrazivanja i stvarno stanje na terenu poprilicno razlikuju.Praksa kaze da su ljudi posle prelezane korone i pelcovanja mirni sigurno 3-4 meseca a da posle toga sve zavisi od osobe do osobe.Najgore od svega je ipak histerija onih koji u vakcini vide resenje svih zivotnih problema i onih koji u vakcini vide teoriju zavere.

Radnik

pre 2 godine

To sto neko ima visok nivo antitela ne mora nista da znaci. Takodje ona mozda i nisu od vakcine vec su ljudi pregurali koronu a da nisu ni znali da su je imali.Sve bukvalno zavisi od pojednaca do pojedinca. Covek od 90 godina pregura tezi oblik korone a onaj od 20 premine. Bukvalno kako se kome zalomi da mu imunitet opadne bas kad ne treba.

Neo@

pre 2 godine

sempervivum, 03. novembar 2021 22:20)

A ta partnerka tvog kolege sa posla, jel' to isto vaša koleginica, a njegova švalerka, ili mu je supruga. Neobičajeno je da neko suprugu, pa i devojku naziva partnerkom, pa zato pitam!?
Ili da nije ne dao Bog tvoja supruga, a njegova švalerka, pa ovako diskretno javljas!?!
Ocu ti reći, ništa čudo za žene, one i ovako žive duže od nas, jer ih nije briga za mnogo toga, a što je nas briga!

Katastrofa

pre 2 godine

Samo su Srbi opčinjeni merenjem antitela. To niko drugi ne meri u svetu. Srbi, maske, distanca i vakcine. Nema više ljubljenja po 3 puta, ni jednom!

sve je relativno

pre 2 godine

Koleginica, 47 god, revskcinisana sa Rusom u martu, pozitivna i upala pluća u maju. Proverila početkom septembra antitela, imala ih. Krajem septembra opet upala pluća, ovaj put jača nego prvi put. Sad ti budi pametan šta činiti i kada.

tom pus

pre 2 godine

ha,ha..pa jes...ako treba nema potrebe
nisam kokoška ne znam da snesem jaje,al odlično znam šta je mućak,naučila me baba još kad sam mali bio!
ubodoh se na nož u dlan onako muški baš,primih i vakcinu i serum protiv tetanusa,pre neki dan,no protiv virusa nisam..u međuvremenu sam prehodao to bez simptoma,miris izgubio i boleli me leđni mišići,sad u septembru,koji je soj ne znam,oboje dece imalo tad,žena moja,tašta,85 godina,meni 59...brat moj,njegova deca takođe žena njegova,svi smo to prebrodili na sopstveni imunitet bez vakcina...doduše nosili smo masku redovno svi pa smo verovatno dobili manju infektivnost...šta znam...ja bi se vakcinisao sad al nekom novom vakcinom za aktuelne sojeve,ne bih ove stare koje su za sojeve kojih više nema...

zzz

pre 2 godine

Ma vazi. Po njima je bolji vitamin C iz laboratorije nego iz limuna i paprike.
(Neca, 03. novembar 2021 22:26)

Isti je. Ne postoji razlika. Formula vitamina C je uvek ista. Bio on iz paprike, limuna, laboratorije, kupusa. Ne moze da bude razlike!

zzz

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela https://www.youtube.com/watch?v=On5RYFbcxWY
(Salieri, 03. novembar 2021 23:12)

A sada verujete naucniku Fajzera? A kada vam kazu da vakcine stite onda su svi oni farmakomafija?

zzz

pre 2 godine

Ово ми личи као када би рекли да је боља флаширана вода него вода са извора.
(veljko, 03. novembar 2021 23:24)

Pa jeste bolja. U vecini slucajeva. Sa flasiranom vodom znas sta dobijas, znas da je prosla neku kontrolu i sa nije otrovna. Sa izvorskom nemas pojma sta te moze snaci. Mozda ti ne bude nista, a mozda se otrujes i padnes na licu mesta.

deki

pre 2 godine

Evo ja nisam ekspert za osvežavajuća pića, i ne znam ništa ni o procesu pravljenja Coca-Cole, ali sam milijardu posto siguran da je pametnije piti vodu. Druže, nema te reklame i tog stručnjaka da me ubedi u suprotno. Ali neki padaju na simpatične reklame i loču to šećerno zlo svaki dan, i još se ponose tim.
(Milan, 03. novembar 2021 22:26)

Tačno tako. I kada bi se pojavio neki sarlatan koji bi tvrdio da je Coca Cola ipak bolja od vode i pozivao se na neke gurue i na placena istrazivanja od strane proizvodjaca vode svi bi mu se smejali. E u tvom primeru ste vi antivakseri ti koji tvrde nesto sto svi znaju da nije tacno . Vi ste opskurni ljubitelji Coca Cole i ubedjujete nas da vakcine koje su su spasile milione zivota su u stvari stetne. Nemoj da padas na simpaticne lazi sarlatana. Vakcinisi se i zastiti sebe i druge.

deki

pre 2 godine

Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:22)

Zasto da ti ja bilo sta objasnjavam kada moje misljenje nije relevantno jer ja nisam posvetio godine zivota medicini? Objasnili su lekari koji spasavaju zivote svaki dan i naucnici koji su posvetili zivote nauci i istrazivanjima. Ja kada odem u bolnicu ne postavljam pitanja i ne dovodim u pitanje lekara koji treba da mi pomogne i ako potpisujem izjavu da se operisem na sopstvenu odgovornost. Budi dosledan tom stavu kada sledeci put budes u bolnici i trpi bolove dok postavljas pitanja na koja ti odgovori je znace nista jer nemas osnovno znanje da bi ih razumeo

peca

pre 2 godine

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)
Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:22)

Vakcinisi se zbog ljudi kao sto je tvoj kolega. Mada po tvom tonu osecam da si u fazonu ko ga j… , tako mu i treba. Na primer, ako neko ima dijabetes nije zasluzio da ga neko kao ti zarazi niti su ljudi zasluzili da budu zrtvovani. Ova vakcinacija je pokazala pravu sliku Srbije, to nas kroz istoriju prati. Nije dzabe ono Samo Sloga Srbina Spasava

mile

pre 2 godine

Kako vas sto odbijate da se vakcinisete vise ne mrzi da stalno komentarisete ovakve tekstove, lupate minuse, pricate o farmakomafiji i bla bla? Jel imate vi neka druga posla?

Aca

pre 2 godine

Ljudi, niste razumeli studiju. Doduše, ova studija ničemu ne služi jer je zaključak neupotrebljiv.

Moj slučaj: tri meseca posle druge doze astrazeneka vakcine sam merio antitela i imao sam 1300 (50 je granica). Zarazio sam se oko 2 sedmice posle toga. Istina, nisam imao nikakvih ozbiljnih problema (temperatura samo jedno veče). Mesec dana posle preležane korone sam opet uradio antitela i rezultat na S protein je bio 25 000.

U mom slučaju, iako sam imao blage simptome, očigledno je da je živi virus izazvao mnogo jaču reakciju. Sa druge strane, skočila je vrednost antitela na isti protein koji je gađala i vakcina (da nisu skočila ta antitela rekao bih da je vakcina išla u pogrešnom smeru). Znači da je vakcina išla u pravom smeru, samo nije bilo dovoljno za kompletni imunitet.

Tramuntana

pre 2 godine

Evo,ja sam sproveo iztraživanje nad samim sobom i zaključak obavljam ovim putem i u nadi da će ga Washington Post prenijeti: Život je smrtonosna bolest!

Nazovimo stvari pravim imenom

pre 2 godine

#Veljko to je zato sto si u medjuvremenu imao kontakte sa zarazenima, i svaki put kada se to desi, tvoja antitela se mnoze da bi te zastitila, tako se moze objasniti rast. Inace bez citanja teksta udjoh u komentare, da pogodim-samo vakcina resava jel?

Drug kontraš

pre 2 godine

Ово ми личи као када би рекли да је боља флаширана вода него вода са извора.
(veljko, 3. novembar 2021 23:24)

Dobro poređenje. Ako je voda sa izvora ispravna, bolja je od flaširane. Međutim, flaširana voda će uvek biti ispravna, što sa izvorima nije uvek slučaj.

Otprilike to i kažu u ovoj studiji. Imuni odgovor varira (neko ima dovoljno antitela posle godinu dana, neko ih izgubi posle dva meseca), dok sa vakcinom uvek možeš očekivati dobar imuni odgovor bar 6 meseci.

Blaster

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…
(prirodnim putem, 03. novembar 2021 23:54)

Koji rezultat imaš i koji si test radio... pošto iznosiš neke tvrdnje bilo bi normalno da napišeš koji je nivo antitela koji si razvio. Hvala.

M

pre 2 godine

Wtffffff

Neeee, ako si nevakcinisan a nemaš simptome, imaš koronu, ali si asimptomatičan i opasan po okolinu i blokiraš zdravstveni sistem tako asimptomatičan.

TurboNator

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela [link]
(Salieri, 3. novembar 2021 23:12)

Aloooo, Salieri... i svi ovi sto ti daju pluseve...! Verujete YouTube-u, Project Veritas... Pa bre, ljudi, gde je zdrav razum...?

Uostalom - da li si pogledao video?? Da li ovi izgledaju kao ozbiljni 'naucnici'? Al' ajde izgled, nema veze, ali kako se ponasaju i govore, to je NAJVAZNIJE - kako se izrazavaju, reci/recnik koji koriste??? Onaj od 3:33 je rekao 'like' million puta... kao neka tinejdzerka is Nevade.

Navodno ih identifikuju imenima, ali ne pise sta rade - samo 'scientist'. Niko nije upotrebio NIJEDNU rec/recenicu koja bi UKAZALA na neko visoko ('scientist' like) obrazovanje, govore kao da su malo 'pod gasom' i prilicno 'ne naucnici'.

Vidi se sa Marsa da je sve namesteno. Uostalom - kad vec verujete sumnjivim izovirima - evo pa procitajte (ako znate Engleski dovoljno dobro) o ovom Project Veritas-u...

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Veritas

lerDi

pre 2 godine

@Darina

Bio sam na u inostranstvu zbog poslovnih obaveza, pa nikada nećemo saznati da li bi se supruga i tada zarazila. Vakciniši se Darina i ne palamudi previše

Salieri

pre 2 godine

Videh nekoliko njih da su odgovorili burno na moj komentar, mogu vam reci da su te izjave bile krisom snimane, inace ne bi taj naucnik to rekao. A da je zaista naucnik u Fajzeru, mozete videti njegovo ime i poziciju na linkedinu i na internetu ako ste imalo tehnicki pismeni

deki

pre 2 godine

Sigurno su vakcine jace or prirode, a posebno ove napravljene za 6 meseci. U 20 marke da je tako.
(Evelina, 03. novembar 2021 21:25)

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.

deki

pre 2 godine

Da nije tragično, bilo bi komično. Srećom, besramna propaganda svima se zgadila pa sada imamo prikupljeno na jednom mestu čak 100 naučnih studija koje činjenično&dokumentovano dokazuju prednost prirodnog imuniteta: https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/
(Gospodar Zarin, 03. novembar 2021 21:40)

Da nije tužno bilo bi smešno. Uporedjujes studiju CDCa za koju rade najveci eksperti iz oblasti epidemiologije koji spasavaju desetine hiljada života svake godine sa internet stranicom neke anonimne neprofitne organizacije koja postoji 6 meseci. Ljudi verujte onima koji su zivot posvetili nauci a ne ovakvim sarlatanima koji ne poznaju ni osnovne pojmove i jedino sto poseduju je puno slobodnog vremena i nizak nivo inteligencije i inhibicija.

Millennium

pre 2 godine

Ja sam preležao koronu pre 7 meseci i sada ću da primim Fajzer. Takođe mi je savetovano od strane nekoliko virusologa da mi je faktički i jedna doza dovoljna, ali da primim dve i miran sam.

lerDi

pre 2 godine

Najbolji imunitet je kad se nakon preležane bolesti vakcinišeš. Ja sam 9 meseci nakon zaražavanja dobio u martu prvu dozu vakcine, pa u junu drugu dozu (Astra). Supruga nije želela da se vakciniše, završila je sa blažom upalom pluća, 30 dana bolovanja, a meni ništa. Ako mene pitate, vakcine deluju. Nego, da li kontakt sa zaraženom osobom dođe kao buster?

Bruno

pre 2 godine

Vakcinacija i vakcina nije isto. Ako se redovno vakcinišeš fajzerom, onda uvek imaš visok nivo antitela, što je sada bogatim državama cilj, da bi epidemija stala. Bez bustera, jači je prirodni imunitet.

Goran

pre 2 godine

@amater i logika

Većina onih koji su preboleli se posle i vakcinišu, i time normalno da imaju još veću zaštitu od samo vakcinisanih.

B.Živković

pre 2 godine

U Irskoj se "hvalili" sa 90% vakcinisanih i to uglavnom Fajzer vakcinom. To je bilo pre oko mesec dana, a danas 3174 zaraženih i 56 preminulih. Broj stanovnika je oko 5 miliona. Što bi na pitanje Votsona:"Gospodine Holms, Vi ste u ovom slučaju sigurno više videli od svih nas", a Šerlok Holms odgovorio:"Ne, Votsone, svi smo mi isto videli, ja sam samo malo više zaključio." Zaključite i Vi. Pozdrav!

tinfoilhat

pre 2 godine

"U Irskoj se "hvalili" sa 90% vakcinisanih i to uglavnom Fajzer vakcinom. To je bilo pre oko mesec dana, a danas 3174 zaraženih i 56 preminulih..."

Brojke preminulih u Irskoj se objavljuju na nedeljnom nivou, to je 8 preminulih dnevno. Poredi to sa Srbijom gde je 60 (i to zvanično, realan broj ne smem ni da zamislim)...

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)
Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.

Sasa

pre 2 godine

Moj primer je pitpuno drugaciji id ovog istraživanja. Vakcinisan sam drugom dozom sredinom aprila. Koronu dobio sredinom septembra. Dakle 5 meseci od vakcinacije. Istina nisam bio u bolnici, ali nisam bas imao ni slabe simptome. Temperatura prvih 9 dana , deseti dan obostrana upala pluca. Posle 4 nedelje vratio sam se na posao. Vakcinisan sam fajzerom i sad sam jako sumnjičav sto se tice vakcina. Mislim da ne drze ni 3 meseca, ali verovatno se nisam ranije zarazio zbog letnjeg perioda kada je inace manje zaraženih. Trecu dozu sigurno preskacem i vidimo se pred leto kad dodjemo do desete doze. Ukoliko to bude uslov za putovanje eto mene. Ako ne cekacemo , ovo kako je krenulo bice nedeljnog vakcinisanja.

Milan

pre 2 godine

Sigurno su vakcine jace or prirode, a posebno ove napravljene za 6 meseci. U 20 marke da je tako.
(Evelina, 03. novembar 2021 21:25)

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)

Evo ja nisam ekspert za osvežavajuća pića, i ne znam ništa ni o procesu pravljenja Coca-Cole, ali sam milijardu posto siguran da je pametnije piti vodu. Druže, nema te reklame i tog stručnjaka da me ubedi u suprotno. Ali neki padaju na simpatične reklame i loču to šećerno zlo svaki dan, i još se ponose tim.

Wtffffff

pre 2 godine

Ladno su dosli do zakljucka da ako si vakcinisan, a imas simptome, onda nemas koronu. A ako nisi vakcinisan, a imas iste te simptome onda imas koronu. Hahahaahahahah

prirodnim putem

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…

sempervivum

pre 2 godine

У свом окружењу имам колегу који је пре неки дан мерио та антитела 6 месеци након вакцине. Имао је неку вредност антитела око 6-7 (не знам шта значи тај број), а његова партнерка која је имала корону пре 6 месеци имала је вредност 4 пута већу (25). И шта сад кажете, који је имунитет јачи?

Ова "студија" је класична пропаганда за продају вакцине.
Ја сам лично на својој кожи осетио да ме Фајзер није заштитио ни цела 3 месеца. А недавно сам прочитао како фармацеутске куће предлажу да сви који су се заразили, одмах после опоравка треба да се вакцинишу трећом дозом да би се сузбили "постковид синдроми". Онда на телевизији чујем професора који говори обрнуто.
Лудница.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Da nije tragično, bilo bi komično. Srećom, besramna propaganda svima se zgadila pa sada imamo prikupljeno na jednom mestu čak 100 naučnih studija koje činjenično&dokumentovano dokazuju prednost prirodnog imuniteta: https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/

Miki

pre 2 godine

Farmaceutska industrija se decenija mučila slabim odzivom za flu shots. Ljudi su se sezonski razboljevali od gripe, ali je malo ko pristajao da se vakciniše jednom ili dva put godišnje (što je i bila ideja tih flu vakcina). Verujem da je Covid njihov projekt da tu situaciju promene i da nadoknade sve sto su godinama ulagali.

Mile

pre 2 godine

Ja sam prelezao kovid pre 14 meseci. Posle 13 meseci proverio sam antitela i receno mi da imam 200 antitela. Donja granica jenkazu 50.a sve preko 50 je Ok. Sam sam "finansirao istrazivanja", i kostala 2200 dinara. Radio sam nezavisno za sebe.😁 Nisam primio vakcinu ni jednu do sada.

Vlada

pre 2 godine

Ta studija je u direktnom konfliktu sa izraelskom studijom koja je zaključila da preležala bolest rezultuje 27 puta jačim imunitetom nego vakcinacija. Evo ovde pročitajte komentare na obe studije i metodologije koje su koristili. Izraelska studija je koristila neuporedivo bolji metodologiju.

https://brownstone-org.cdn.ampproject.org/c/s/brownstone.org/articles/a-review-and-autopsy-of-two-covid-immunity-studies/amp/

Moj zaključak: šta je babi milo (farmaceutima), to joj se i snilo

amater i logika

pre 2 godine

“Kako piše Vašington post, upoređujući ove dve vrste imuniteta, naučnici su došli do zaključka da vakcinacija obezbeđuje "viši i dosledniji nivo imuniteta nego da smo se samo zarazili".”

Ajde? To nema nikakve logike jer vakcina simuliše samo jedan deo virusa, jedan protein (fajzer i moderna), dok rusko, kinesko i astra zeneka su kompleksnije jer rade sa mrtvim virusom. A preboljenje je reakcija imunog sistema na pravi živi virus sa svim njegovim proteinima. Logićno da je odgovor imunog sistema kompleksniji na živi virus nego na njegove mrtve delove. Organizam je kod prebolenja itekako zapamtio svojstva tog virusa i ima spremna antitela i ćelijsku memoriju koja se aktiviše u slučaju nove infekcije.

Svi smo čuli da se razbole vakcinisani, neki vakcinisani završe u bolnici, neki na kiseoniku, neki na respiratoru a neki vakcinisani i umru. Da li je neko od vas čuo da je preboleli od korone iznova zarazen i da je završio u bolnici ili umro? Ja nisam čuo. Ali ako i postoje taki slučajevi da li su oni masovni? Nisu. A ovi vakcinisani nisu retkost. Dobro je vakcinisati se jer se telo ipak spremi koliko toliko na odbranu, i ko se pored vakcine zarazi i preboli taj ima veoma jaku imunost na virus. Ali ima i onaj ko se zarazio bez vakcine i preboleo. Ali stariji ne bi trebali rizikovati i bolje da zarazu čekaju vakcinisani. Ali imunost od vakcine nikako ne moze da bude jača od imunosti od prebolenja. Još da naprave naučni rad koji če da dokaže da voda nije mokra...

strucnost ispred politike

pre 2 godine

prelezao kovid u junu 2020.godine i jos uvek imam antitela. prelezao bez testiranja i bez njihovog lecenja, 7 dana kuci bez mirisa i ukusa i 3 dana blage temp lecio se sam uglavnom prirodno kao i kod svakog virusa. testirao se prosle nedelje privatno i u drzavnoj. antitela su tu samo sto su brojke razlicite pa u drzavnoj kazu to vam je malo da bi dobili poz rezultat a u orivatnoj kazu sasvim ok cak vise nego zimus.

das

pre 2 godine

da,bas vakcine mogu biti bolje od prirodnog imuniteta kako da ne...evidentno je da se sve vise ljudi budi iz nametnute hipnoze i propagande,ima puno naznaka da cak i vakcinisani ne zele vise da je ubuduce primaju...

Danijel

pre 2 godine

Gledao sam jedan deciji kviz gde se na postavljeno pitanje ako je tacno treba odgovoriti sa ne i obrnuto. Propaganda funkcionise po istom principu, sve zovu drugim imenom. Ako kazu da je imunitet sa vakcinacijom bolji od prirodnog tacan odgovor je obrnut, prirodni imunitet je bolji od vakcinacije, jednostavno! Uzgred, mozda dobijem 7 na lotu, tj objave mi komentar..

466453

pre 2 godine

"da su vakcine doslednije u zaštiti i daju ogroman podsticaj proizvodnji antitela za osobe koje su ranije obolele od kovida."

Eto, ladno su me obmanuli da se vakcinišem, kako sad da dobijem koronu pa da se opet vakcinišem da bi iskoristio sve blagodeti preležane korone i vakcinacije na to? :p

Salieri

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela https://www.youtube.com/watch?v=On5RYFbcxWY

Jasno ko dan

pre 2 godine

"Američki CDC je otkrio da imunitet izazvan infekcijom i vakcinom traje najmanje šest meseci, ali da su vakcine doslednije u zaštiti i daju ogroman podsticaj proizvodnji antitela za osobe koje su ranije obolele od kovida." Babe-žabe, babožabe, žabobabe...i naravno sve nam je jasno.

Nevena

pre 2 godine

Ključna stvar je da, prema ovome, osobe koje su preležale virus treba da se vakcinišu JEDNOM DOZOM, a ne na svakih 6 meseci kako samo naši “stručnjaci” savetuju!

PeraDetlic

pre 2 godine

6 meseci posle druge doze Sinofarma dobio Koronu sa blagim simptomima.6 nedelja posle toga imam > 40.000 antitela(granica pozitivnosti na tom testu je 50)

om

pre 2 godine

Sve isto kao
Sasa, 03. novembar 2021 21:42
samo nisam vakcinisan
poslednjih meseci vrlo cesto bio u neposrednoj blizini obolelih, bez ikakvih posledica
slozio bih se da o ovome jos jako malo znamo i jos jedna stvar
oprezno ljudi!!!

Intelektualna i moralna gimnastika

pre 2 godine

@Ta studija kaže da je manja verovatnoća da će vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.

Drugim rečima, kod vakcinisanih pacijenata koji imaju simptome kovida veća je verovatnoća da nisu zaraženi kovidom, već da imaju neku drugu bolest.


WTF? Ko koga ovde za***bava? Nije sija, nego vrat.

Prase u Teheranu

pre 2 godine

"Ta studija kaže da je manja verovatnoc?a da c?e vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.

Drugim rečima, kod vakcinisanih pacijenata koji imaju simptome kovida veća je verovatnoća da nisu zaraženi kovidom, već da imaju neku drugu bolest".
Zaboga, kakav je ovo zaključak i na koji način je koristan?

Staka Zulu

pre 2 godine

zar nije neki nas strucnjak pre neki dan izjavio da ne merimo antitela jer nista ne znace i da on ne zna da procita te rezultate. :D
(elcaro, 03. novembar 2021 21:30)

Nije "neki naš stručnjak", nego profesor sa Medicinskog fakulteta u Beogradu! Kod njega se školuju "neki naši stručnjaci"!

veljko

pre 2 godine

Ја не знам како је код других, али код мене је овако било. После заражавања сам правио тест на неутралишућа антитела и то увек у распону од по три месеца. Након 3 месеца сам имао нешто више од 500 антитела, након 6 месеци више од 1000, након 9 месеци преко 1300. Потребна мера за добру заштиту је била 15 по мери СЗО. Тако да по ономе гледано код мене антитела не да нису падала него су расла.

mile

pre 2 godine

Kako vas sto odbijate da se vakcinisete vise ne mrzi da stalno komentarisete ovakve tekstove, lupate minuse, pricate o farmakomafiji i bla bla? Jel imate vi neka druga posla?

zzz

pre 2 godine

Ma vazi. Po njima je bolji vitamin C iz laboratorije nego iz limuna i paprike.
(Neca, 03. novembar 2021 22:26)

Isti je. Ne postoji razlika. Formula vitamina C je uvek ista. Bio on iz paprike, limuna, laboratorije, kupusa. Ne moze da bude razlike!

deki

pre 2 godine

Evo ja nisam ekspert za osvežavajuća pića, i ne znam ništa ni o procesu pravljenja Coca-Cole, ali sam milijardu posto siguran da je pametnije piti vodu. Druže, nema te reklame i tog stručnjaka da me ubedi u suprotno. Ali neki padaju na simpatične reklame i loču to šećerno zlo svaki dan, i još se ponose tim.
(Milan, 03. novembar 2021 22:26)

Tačno tako. I kada bi se pojavio neki sarlatan koji bi tvrdio da je Coca Cola ipak bolja od vode i pozivao se na neke gurue i na placena istrazivanja od strane proizvodjaca vode svi bi mu se smejali. E u tvom primeru ste vi antivakseri ti koji tvrde nesto sto svi znaju da nije tacno . Vi ste opskurni ljubitelji Coca Cole i ubedjujete nas da vakcine koje su su spasile milione zivota su u stvari stetne. Nemoj da padas na simpaticne lazi sarlatana. Vakcinisi se i zastiti sebe i druge.

zzz

pre 2 godine

Ово ми личи као када би рекли да је боља флаширана вода него вода са извора.
(veljko, 03. novembar 2021 23:24)

Pa jeste bolja. U vecini slucajeva. Sa flasiranom vodom znas sta dobijas, znas da je prosla neku kontrolu i sa nije otrovna. Sa izvorskom nemas pojma sta te moze snaci. Mozda ti ne bude nista, a mozda se otrujes i padnes na licu mesta.

peca

pre 2 godine

Sigurno ti znaš sve o procesu pravljenja vakcine i analizi naučnih studija. Jedino nisam shvatio da li si ekspert za razvoj vakcine ili za proizvodni proces...ili si ipak mozda neko ko od iskustva ima par sati youtubea i nedovoljno inteligencije da shvatis koliko je ruzno da negativno komentarises nesto o cemu ne znas apsolutno nista.
(deki, 3. novembar 2021 21:46)
Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:22)

Vakcinisi se zbog ljudi kao sto je tvoj kolega. Mada po tvom tonu osecam da si u fazonu ko ga j… , tako mu i treba. Na primer, ako neko ima dijabetes nije zasluzio da ga neko kao ti zarazi niti su ljudi zasluzili da budu zrtvovani. Ova vakcinacija je pokazala pravu sliku Srbije, to nas kroz istoriju prati. Nije dzabe ono Samo Sloga Srbina Spasava

TurboNator

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela [link]
(Salieri, 3. novembar 2021 23:12)

Aloooo, Salieri... i svi ovi sto ti daju pluseve...! Verujete YouTube-u, Project Veritas... Pa bre, ljudi, gde je zdrav razum...?

Uostalom - da li si pogledao video?? Da li ovi izgledaju kao ozbiljni 'naucnici'? Al' ajde izgled, nema veze, ali kako se ponasaju i govore, to je NAJVAZNIJE - kako se izrazavaju, reci/recnik koji koriste??? Onaj od 3:33 je rekao 'like' million puta... kao neka tinejdzerka is Nevade.

Navodno ih identifikuju imenima, ali ne pise sta rade - samo 'scientist'. Niko nije upotrebio NIJEDNU rec/recenicu koja bi UKAZALA na neko visoko ('scientist' like) obrazovanje, govore kao da su malo 'pod gasom' i prilicno 'ne naucnici'.

Vidi se sa Marsa da je sve namesteno. Uostalom - kad vec verujete sumnjivim izovirima - evo pa procitajte (ako znate Engleski dovoljno dobro) o ovom Project Veritas-u...

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Veritas

Blaster

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…
(prirodnim putem, 03. novembar 2021 23:54)

Koji rezultat imaš i koji si test radio... pošto iznosiš neke tvrdnje bilo bi normalno da napišeš koji je nivo antitela koji si razvio. Hvala.

mich

pre 2 godine

Milenium

Koliko si miran?
6-7 meseci hahaha pa opet nanovo...
Ja prelezao blazi oblik antitela 25000 laganica, i ja sam miran, nisam se vakcinisao, moj tast tri puta vakcinisan kineskom, u bolnici je od 7 oktobra, pa vi vidite...
Naravno ide ona prica, mator, bolest, e pa nije ni jedno ni drugo, pozz...

zzz

pre 2 godine

Evo video gde je naucnik Fajzera izjavio da je bolji prirodni imunitet nakon prelezanog covida nego vakcinacija, a i duze traju antitela https://www.youtube.com/watch?v=On5RYFbcxWY
(Salieri, 03. novembar 2021 23:12)

A sada verujete naucniku Fajzera? A kada vam kazu da vakcine stite onda su svi oni farmakomafija?

deki

pre 2 godine

Nije se virus juče pojavio tako da svi nešto o njemu znamo, eto primer ja i moja familija ga imali svi, majka jedina dobila blažu upalu pluća, gomila prijatelja, radnih kolega, poznanika ga je imala, kolega sa posla je zvanično umro od kovida (57 godina) da je imao dijabetis i gomilu zdravstvenih problema to statističare ne zanima, u međuvremenu se je mnogo ljudi koje znam vakcinisalo i pazi čuda isto dobilo kovid, bisam ekspert ali zašto bih se vakcinisao kad mi taj virus ni prvi put nije naudio? ajde ti kao ekspert objasni.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:22)

Zasto da ti ja bilo sta objasnjavam kada moje misljenje nije relevantno jer ja nisam posvetio godine zivota medicini? Objasnili su lekari koji spasavaju zivote svaki dan i naucnici koji su posvetili zivote nauci i istrazivanjima. Ja kada odem u bolnicu ne postavljam pitanja i ne dovodim u pitanje lekara koji treba da mi pomogne i ako potpisujem izjavu da se operisem na sopstvenu odgovornost. Budi dosledan tom stavu kada sledeci put budes u bolnici i trpi bolove dok postavljas pitanja na koja ti odgovori je znace nista jer nemas osnovno znanje da bi ih razumeo

M

pre 2 godine

Wtffffff

Neeee, ako si nevakcinisan a nemaš simptome, imaš koronu, ali si asimptomatičan i opasan po okolinu i blokiraš zdravstveni sistem tako asimptomatičan.

Aca

pre 2 godine

Ljudi, niste razumeli studiju. Doduše, ova studija ničemu ne služi jer je zaključak neupotrebljiv.

Moj slučaj: tri meseca posle druge doze astrazeneka vakcine sam merio antitela i imao sam 1300 (50 je granica). Zarazio sam se oko 2 sedmice posle toga. Istina, nisam imao nikakvih ozbiljnih problema (temperatura samo jedno veče). Mesec dana posle preležane korone sam opet uradio antitela i rezultat na S protein je bio 25 000.

U mom slučaju, iako sam imao blage simptome, očigledno je da je živi virus izazvao mnogo jaču reakciju. Sa druge strane, skočila je vrednost antitela na isti protein koji je gađala i vakcina (da nisu skočila ta antitela rekao bih da je vakcina išla u pogrešnom smeru). Znači da je vakcina išla u pravom smeru, samo nije bilo dovoljno za kompletni imunitet.

Posmatrac

pre 2 godine

Jos jedna studija u nizu a zajednicko im je da se ta njihova istrazivanja i stvarno stanje na terenu poprilicno razlikuju.Praksa kaze da su ljudi posle prelezane korone i pelcovanja mirni sigurno 3-4 meseca a da posle toga sve zavisi od osobe do osobe.Najgore od svega je ipak histerija onih koji u vakcini vide resenje svih zivotnih problema i onih koji u vakcini vide teoriju zavere.

ac/dc

pre 2 godine

Da nije tužno bilo bi smešno. Uporedjujes studiju CDCa za koju rade najveci eksperti iz oblasti epidemiologije koji spasavaju desetine hiljada života svake godine sa internet stranicom neke anonimne neprofitne organizacije koja postoji 6 meseci. Ljudi verujte onima koji su zivot posvetili nauci a ne ovakvim sarlatanima koji ne poznaju ni osnovne pojmove i jedino sto poseduju je puno slobodnog vremena i nizak nivo inteligencije i inhibicija.
(deki, 03. novembar 2021 21:54)

Ti čoveče vređaš sopstvenu inteligenciju ovim ako je uopšte imaš... sva tvoja pamet se zapravo svodi na prihvatanje agresivne propagande američkog instituta koji je inače u funkciji Fajzera a sve sa ciljem da se vakcinišemo što češće i što žešće... dobro je da si ti upućen, smešno...
Samo da znaš da nisu svi plemeniti koji su život posvetili nauci, ima ih koji na prvom mestu vide lični interes a grade ga na temelju "opšteg dobra" što se najlakše primi kod uplašenih i površnih kao što si ti...

Drug kontraš

pre 2 godine

Ово ми личи као када би рекли да је боља флаширана вода него вода са извора.
(veljko, 3. novembar 2021 23:24)

Dobro poređenje. Ako je voda sa izvora ispravna, bolja je od flaširane. Međutim, flaširana voda će uvek biti ispravna, što sa izvorima nije uvek slučaj.

Otprilike to i kažu u ovoj studiji. Imuni odgovor varira (neko ima dovoljno antitela posle godinu dana, neko ih izgubi posle dva meseca), dok sa vakcinom uvek možeš očekivati dobar imuni odgovor bar 6 meseci.

mile

pre 2 godine

Prelezao pre 11 meseci. Deset dana visokih temperatura, obostrana upala pluca, jos deset dana oporavka…. Radio sam Igg test pre desetak dana, nivo antitela mi je visi od vecine vakcinisanih, od onih koji su primili kinesku definitivno…
(prirodnim putem, 03. novembar 2021 23:54)

Ne razumem, sta je preporuka? Prelazeti agoniju od mesec dana bez vakcine ili primiti bilo kakvu pa makar i kinesku i sedeti kuci bez ozbiljnih simptoma?

Katastrofa

pre 2 godine

Samo su Srbi opčinjeni merenjem antitela. To niko drugi ne meri u svetu. Srbi, maske, distanca i vakcine. Nema više ljubljenja po 3 puta, ni jednom!

lerDi

pre 2 godine

@Darina

Bio sam na u inostranstvu zbog poslovnih obaveza, pa nikada nećemo saznati da li bi se supruga i tada zarazila. Vakciniši se Darina i ne palamudi previše

B.Živković

pre 2 godine

@tinfoilhat
Brojke zaraženih u Irskoj se dnevno ažuriraju, a broj preminulih nedeljno, ali to samo znači da postoji "problem" u ažuriranju podataka, tj. da se nešto krije. Pogledajte broj preminulih u poslednja dva meseca. Raste!!! I kao što Šveđani više ni ne objavljju nikakve podatke, Nemci "preskoče" nekada i dva do tri dana (deluje da nema preminulih, a onda na stotine slučajeva itd.) Možda je najbolji primer Singapur, gde je posle gotovo apsolutne vakcinacije (od 85% do 95% vakcinisanih, zavisno od izvora) broj zaraženih i preminulih u poslednjih mesec dana, od 5 do 10 puta veći nego u čitavom periodu pre vakcinacije (od skoro dve godine dana), gde su bili samo sporadični slučajevi. Znači, kada je u Singapuru izvršena vakcinacija u visokom procentu, skok zaraženih i preminulih je bio ekstreman. Takođe, slučaj prvih zaraženih u pacifičkoj državi Tonga, gde im virus preneo vakcinisani Novozelanđanin, negativan na Novom Zelandu, ali ih "usrećio" i postao pozitivan na Tongi. Da ne pominjem Izrael, SAD, Rusiju itd. gde vakcinacija gotovo da nije imala nikakav uticaj. Sada se sve svodi na onu čuvenu knjaz Miloševu "mrtva usta ne govore", pa se još jedini argument za vakcinaciju svodi na to, da vakcinisani ne umiru i da nisu teži slučajevi,a da umiru samo nevakcinisani, iako takvi dokazi nisu potvrđeni obdukcijom koju skoro niko ni ne radi. "Činjenice su stvar tvrdoglava, ne biju u čelo nego posred oka..." Pozdrav!

sve je relativno

pre 2 godine

Koleginica, 47 god, revskcinisana sa Rusom u martu, pozitivna i upala pluća u maju. Proverila početkom septembra antitela, imala ih. Krajem septembra opet upala pluća, ovaj put jača nego prvi put. Sad ti budi pametan šta činiti i kada.

zzz

pre 2 godine

zar nije neki nas strucnjak pre neki dan izjavio da ne merimo antitela jer nista ne znace i da on ne zna da procita te rezultate. :D
(elcaro, 03. novembar 2021 21:30)

Pa manje vise isto to pise i ovde. Da ne znaju da protumace koja brojka je dovoljna da spreci ponovnu infekciju.

tom pus

pre 2 godine

ha,ha..pa jes...ako treba nema potrebe
nisam kokoška ne znam da snesem jaje,al odlično znam šta je mućak,naučila me baba još kad sam mali bio!
ubodoh se na nož u dlan onako muški baš,primih i vakcinu i serum protiv tetanusa,pre neki dan,no protiv virusa nisam..u međuvremenu sam prehodao to bez simptoma,miris izgubio i boleli me leđni mišići,sad u septembru,koji je soj ne znam,oboje dece imalo tad,žena moja,tašta,85 godina,meni 59...brat moj,njegova deca takođe žena njegova,svi smo to prebrodili na sopstveni imunitet bez vakcina...doduše nosili smo masku redovno svi pa smo verovatno dobili manju infektivnost...šta znam...ja bi se vakcinisao sad al nekom novom vakcinom za aktuelne sojeve,ne bih ove stare koje su za sojeve kojih više nema...

kom

pre 2 godine

Vakcinacija i vakcina nije isto. Ako se redovno vakcinišeš fajzerom, onda uvek imaš visok nivo antitela, što je sada bogatim državama cilj, da bi epidemija stala. Bez bustera, jači je prirodni imunitet.
(Bruno, 03. novembar 2021 22:21)

Prihodi Fajzera porasli za 134% cini mi se, za vreme korone. Tako da, u pravu si, definitivno je cilj redovna vakcinacija, da bi epidemija stala. Sigurno nista drugo nije u pitanju. Gde su sad oni koji kazu pa ima vakcina i protiv gripa, turbekuloze itd., pa se niko ne zali. Nesto ne vidim da su potrebne svakih 6 meseci, a mozda i cesce. Najbolje svaki dan da sebi ubrizgam jednog Fajzera, da budem siguran.

Nina

pre 2 godine

Ovu studiju su verovatno platili farmaceutske kompanije jer je nelogično da vakcina bolje štiti od preležane infekcije.Tvrdnja se protivi zdravom razumu.Ako je u organizmu bio ceo virus,kako to može biti slabija zaštita od toga da je prisutan deo virusa(vakcina).Valjda,organizam poznajući svaki deo virusa pre će odreagovati nego na samo jedan njegov deo.

па да

pre 2 godine

Ta studija kaže da je manja verovatnoća da će vakcinisani pacijenti hospitalizovani sa simptomima sličnim kovidu biti pozitivni na virus od onih koji su se oporavili od infekcije mesecima ranije.


Какво лудило, па ови као да се обераћају телетабисима а не разумним људима, онај наш експерт нас убеђује да не проверацамо антитела јер неће битиу стању да протумачи резултате.
Кон такође, уверава вакцинисане да није потребно да проверавају антитела...
Колико видим, њима је једино важно да се људи пелцују а они ће после наћи начина да објасне како су се то вакцинисани ипак разболели. Тачније то што су вакцинисани ипак болесни, то није корона, то је нека друга болест са сличним симптомима.

Tramuntana

pre 2 godine

Evo,ja sam sproveo iztraživanje nad samim sobom i zaključak obavljam ovim putem i u nadi da će ga Washington Post prenijeti: Život je smrtonosna bolest!

Nazovimo stvari pravim imenom

pre 2 godine

#Veljko to je zato sto si u medjuvremenu imao kontakte sa zarazenima, i svaki put kada se to desi, tvoja antitela se mnoze da bi te zastitila, tako se moze objasniti rast. Inace bez citanja teksta udjoh u komentare, da pogodim-samo vakcina resava jel?

Radnik

pre 2 godine

To sto neko ima visok nivo antitela ne mora nista da znaci. Takodje ona mozda i nisu od vakcine vec su ljudi pregurali koronu a da nisu ni znali da su je imali.Sve bukvalno zavisi od pojednaca do pojedinca. Covek od 90 godina pregura tezi oblik korone a onaj od 20 premine. Bukvalno kako se kome zalomi da mu imunitet opadne bas kad ne treba.

Neo@

pre 2 godine

sempervivum, 03. novembar 2021 22:20)

A ta partnerka tvog kolege sa posla, jel' to isto vaša koleginica, a njegova švalerka, ili mu je supruga. Neobičajeno je da neko suprugu, pa i devojku naziva partnerkom, pa zato pitam!?
Ili da nije ne dao Bog tvoja supruga, a njegova švalerka, pa ovako diskretno javljas!?!
Ocu ti reći, ništa čudo za žene, one i ovako žive duže od nas, jer ih nije briga za mnogo toga, a što je nas briga!

NikolaBg

pre 2 godine

Moj komšija star 75 godina prošle zime je bio u bolnici, odbijao je PCR, izmerili su mu antitela koja nije imao uopšte i kad je kolabirao i odveden u bolnicu uradili mu PCR i konačno dokazali da je pozitivan. Nije imao antitela uopšte, nisu mu se stvorila. Isto tako moj drug je tri puta bio zaražen, dok je jedan poznanik imao gomile antitela a nije imao simptome uopšte, nije znao da je kovid preležao na nogama. Imunitet je individualan i zavisi od mnogo faktora. Kod vakcinisanih je takođe individualno.

Darina

pre 2 godine

Najbolji imunitet je kad se nakon preležane bolesti vakcinišeš. Ja sam 9 meseci nakon zaražavanja dobio u martu prvu dozu vakcine, pa u junu drugu dozu (Astra). Supruga nije želela da se vakciniše, završila je sa blažom upalom pluća, 30 dana bolovanja, a meni ništa. Ako mene pitate, vakcine deluju. Nego, da li kontakt sa zaraženom osobom dođe kao buster?
(lerDi, 03. novembar 2021 22:13)


A jel se supruga zarazila kad si se ti prvi put zarazio???

Bojan

pre 2 godine

Ladno upoređuju i broje ta antitela kao da broje ptice na grani. Struka ne razume da ja laik koji nema veze s medicinom razumem da će neko mlad i zdrav s minimalnim brojem antitela da prezivi Covid, a moj manogo stari komsija koji boluje od dijabetesa, visokog pritiska i holesterola, ni sa troduplo više antitela verovatno neće. Ali polako, ajd da brojimo antitela.

Salieri

pre 2 godine

Videh nekoliko njih da su odgovorili burno na moj komentar, mogu vam reci da su te izjave bile krisom snimane, inace ne bi taj naucnik to rekao. A da je zaista naucnik u Fajzeru, mozete videti njegovo ime i poziciju na linkedinu i na internetu ako ste imalo tehnicki pismeni