Sreda, 03.11.2021.

12:03

Važno je primiti treću dozu: "Cilj je da se vakciniše 70 odsto građana Srbije"

Izvor: RTS

Važno je primiti treæu dozu: "Cilj je da se vakciniše 70 odsto graðana Srbije" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Miljan

pre 2 godine

Otkad postoje (a davno su izmisljene) vakcine za npr. grip deluju najvise 150 dana. Potpuno suludo je ocekivati da vakcina za koronu (koja se pojavila tek pre godinu i po) duze traje
(puno srece s takvim stavovima trebace vam, 3. novembar 2021 23:29)

Da da, da, ali samo i samo ako se shots daju pred sezonu sezonskog virusa. Dakle s kraja leta, i s kraja zime. A sad, ljude krkaju covid vakcinama random, kako kad i kako ko gde stigne. To em sto umanjuje zastitu, em sto stvara mutante. Zna se vec decenijama kako se daju shots za akutne respiratorne bolesti. Zasto struka, nauka, i naucnici, ne prate taj protokol????!!!

Miki

pre 2 godine

Bilo je, ko ne primi prvo dozu ima da umre, zatim ko ne primi drugu ima da umre, pa onda ko ne primi trecu ima da umre. I evo, ostadose samo vakseri zivi, svi ostali poumiraše.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@ibar- kada bi video da daje rezultate, kao sada sto daje, ne bih pitao za cenu!! a ti slobodno guraj pavlovicevu u nos i obavezno u podrum kada bude pomracenje sunca!!!

Darina

pre 2 godine

@Jelena
Evo ja se nisam vakcinisala ni jednom vakcinom: I, II ili buster. Za sve vreme pandemije nisam se razbolela, ni od jednog virusa, i inače sam retko bolesna.
Tokom ovog leta sam bukvalno pola dana imala 37.5. Ponadala sam se da je korona i da ću je konačno preležati. Nije bila.
Samo u poslednja dva meseca sam bila na porodičnom druženju gde su bili zaraženi domaćini - javili nam par dana nakon što smo se videli. Opet ništa. Posle je u detetovom razredu nekoliko dece bilo pozitivno ( bez simptoma), podeljeni u dve grupe,mi opet ništa.
Da li vredi da ja kompromitujem moj imunitet vakcinom?

TurboNator

pre 2 godine

Stvarno ne razumem anti-vaksere... Mogu da shvatim ljude koji su bili sumnjicavi u pocetku, i ja sam bio donekle, pogotovo sto se tice Astra-Zeneke...

Ali ljudi - do sada je oko TRI MILIJARDE ljudi primilo barem 2 doze... alo, TRI MILIAJARDE!

Pa zar ne mislite da bi se do sada pokazalo da je to (vakcine) nesto lose??

Molim nekog anti-vaksera da mi kaze: koji su to realni, logicni razlozi protiv vakcinisanja, sada pose vise od 6 milijardi doza (3+ milijarde ljudi sa minimum dve doze)?

Ali nemojte molim vas to "teraju nas", "necu da mi niko naredjuje" i slicno... nego realno, 'zdravo-razumno' rezonovanje bazirano na cinjenicama i proverenim podacima molim.

Hvala unapred.

CrniMika

pre 2 godine

U kući smo imali koronu svi, tzv. porodični paket, žena (vakserka), dete i ja (antivakser). Svi lagano prošli, nikakvih komplikacija, kamo sreće svi da prođu kao mi.

Ono što sam zapazio da posle 3 nedelje koliko smo bili u izolaciji jedino znam da smo na lekove, testove i ostale suplemente nas troje, blaži bolesnici dali oko 20000 dinara. To je sve što znam o koroni.

Sale

pre 2 godine

@ja

Sto se Austrije tice, buster doza je omogucena svima ali nije obavezna. Izrael je slican Srbiji, slazem se, i zahteva buster dozu za sve kategorije gradjana. Isto je i u Bahreinu recimo. Eto, nismo ipak jedini ali svakako nepotrebno prednjacimo.
Nepotrebno jer se strucnjaci jos uvek ne slazu oko neophodnosti bustera. Cemu zurba kod nas?

pera

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:26)
ne, da su rekli vakcina kosta 30e i nema je za sve nas ti bi prvi jurio vezu da platis mito od 50e da je dobijes a ne bi pametovao kao i svi ostali

puno srece s takvim stavovima trebace vam

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.
(Zastava101Specijal, 3. novembar 2021 23:26)

Koju bre silu?! Mole vas, placaju vam, nagradjuju i (naravno) nista. Pre 50 godina bilo ko nece dolazi milicija da ga vodi na vakcinaciju, nema izadjes iz kuce nevakcinisan, samo u Beogradu podeljeno 2 miliona doza za 10 dana

u prolazu

pre 2 godine

Iako je vakcina još uvek eksperimentalna i to nije nikakva tajna - Globalna agenda u Srbiji kaska između 3-6 meseci ... potpuno ista naracija , isti modaliteti i isti zakoni kao i u EU a Srbija nije u EU.
Pričalo se samo o monodozi zatim o drugoj dozi pa već daju treći a najavljuju i cetvrtu . Sada znamo da će biti večita ako ne ustanemo svi ! Ko je ovde lud ? Novi protokoli agresivno zagovaraju vakcinisanje i dece ispod 12 godina . Zagovaraju i pravo deteta da i bez roditeljske dozvole može da traži vakcinu . Zdrav razum je već prošlost! Kada god se trampi sloboda za sigurnost - završi se loše , jako loše !

turista

pre 2 godine

Dva kineza i treći fajzer nije dovoljno ispitana kombinacija. Lično sam je primio, ali znam osobe koje su nakon toga imale ozbiljne peobleme. D dimer povišem, kolaps i slično.... čuvajte se i dobro razmislite šta ćete uzeti kao treću dozu

mile

pre 2 godine

U Srbiji su se odgovorno poneli stariji gradjani i to uglavnom iz provincije. Samo su se oni vakcinisali iz zdravstvanih razloga (ne ulazim u to da li su vakcine ok ili ne). Mladji su se vakcinisali da bi putovali i to važi baš za one najškolovanije. Sad će se polomiti da se vakcinišu zbog kovid pasoša jer valja lokati posle 22h. Poštujem svakog ko je to učinio iz ubedjenja, pa i ako je morao, ali vakcinisati se zbog zabave i još prozivati ljude koji neće je vrhunac površnosti, to su te masteraj generacije.

puno srece s takvim stavovima trebace vam

pre 2 godine

Danas prica da je potrebno 70% stanovnistva vakcinisati.A ako bi se to desilo reci ce da tako treba na 5-6 meseci.To je neorihvatljivo niti ce se desiti.Dugorocno gubite bitku.
(Nenaks, 3. novembar 2021 21:36)

Otkad postoje (a davno su izmisljene) vakcine za npr. grip deluju najvise 150 dana. Potpuno suludo je ocekivati da vakcina za koronu (koja se pojavila tek pre godinu i po) duze traje

NikolaKG80

pre 2 godine

@AntiBot, ti se nasleđuješ time što su tvoje vakcinisane komšije bolesne? Strašno. Ja svakom vakcinisanom čoveku želim dobro zdravlje, kao i nama nevakcinisanima.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.

pitam za druga

pre 2 godine

Jel moze neko da pita krizni stab, mi sto smo prelezali virus, jel treba da se ponovo zarazimo da bi povecali antitela i dobili zeleni karton?

Ibar

pre 2 godine

@sale-zbog toga sto samo u srbiji stavljaju pavlovicevu mast u nos i piju lekove za stoku, kako bi se zastitili od korone...e zbog toga ce u srbiji da bude i treca i cetvrta doza!! u italiji je vakcinisano preko 90% stanovnika i u italiji korone vise nema, pa samim tim nema vise ni potrebe za trecom, cetvrtom dozom...!!! narod u srbiji mora da shvati, da virus mutira, i da cim predje sa jednog, na drugog, pa na treceg...to je vec drugi virus i onaj ko je i vakcinisan vise 100% zasticen od tog mutiranog virusa...zar vam nije dokaz da je vakcina izlaz iz svega ovoga, taj sto italija na 60 miliona stanovnika ima manje od 2000 obolelih, sto na 60 miliona stanovnika ima manje od 5 umrlih dnevno, sto nema umrlih trudnica, sto nema dece i mladih na respiratorima...!!! ako se uskoro ne dozovemo pameti, bice kasno!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 3. novembar 2021 21:32)
Da se vakcina placa 5e, tesko bi se ti vakcinisao...

Sale

pre 2 godine

@ Huan Pablo

Slažem se da u Srbiji ima dosta "živopisnih likova" koji imaju neke svoje ideje ali nismo mi tu jedinstveni uopšte.
Kažete da virus mutira i to je tačno ali u tom slučaju će postojeće vakcine postati neefikasne ili manje efikasne pa time još manje ima smisla insistirati na buster dozi u ovom trenutku.
Iz nekog razloga, nije zbog Pavlović masti, naše ustanove prednjače u preporuci za buster dozu. Mislim da upravo ovakve ishitrene odluke čine štetu primarnoj imunizaciji što je svakako loše.

ja

pre 2 godine

Zbog čega je jedino u Srbiji preporuka da je buster doza potrebna svim građanima? Takva odluka nije doneta nigde u svetu i nije u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije koja buster dozu preporučuje samo određenim kategorijama stanovništva. Ivanuša ne govori u ime SZO izgleda.
(Sale, 3. novembar 2021 19:11)

-----

Netacno. U Austriji od pre par dana treca doza preporucena svima koji su primili pre 6 meseci.U Izraelu od septembra to vazi, do sada skoro 40% primilo trecu dozu.

Nenaks

pre 2 godine

Danas prica da je potrebno 70% stanovnistva vakcinisati.A ako bi se to desilo reci ce da tako treba na 5-6 meseci.To je neorihvatljivo niti ce se desiti.Dugorocno gubite bitku.

mile

pre 2 godine

Moje komsije, troclana porodica, vakcinisani i trecom dozom. Eno ih mrtvi bolesni. Ne znam kako da im pomognem. Mozda da im predlozim i cetvrtu dozu kad vec sa tri nisu imali srece ...ili bar vakcinu protiv gripa !?
(AntiBot, 03. novembar 2021 18:36)

Pa nista ne mozee da im pomognes ali zato mozes ti sam sebi... Odes lepo kod njih i kazes im 'Kuc kuc, ja bih da se zarazim' i onda se lepo zarazis i odes kod komsije u krevet da pijete kaficu.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@sale-zbog toga sto samo u srbiji stavljaju pavlovicevu mast u nos i piju lekove za stoku, kako bi se zastitili od korone...e zbog toga ce u srbiji da bude i treca i cetvrta doza!! u italiji je vakcinisano preko 90% stanovnika i u italiji korone vise nema, pa samim tim nema vise ni potrebe za trecom, cetvrtom dozom...!!! narod u srbiji mora da shvati, da virus mutira, i da cim predje sa jednog, na drugog, pa na treceg...to je vec drugi virus i onaj ko je i vakcinisan vise 100% zasticen od tog mutiranog virusa...zar vam nije dokaz da je vakcina izlaz iz svega ovoga, taj sto italija na 60 miliona stanovnika ima manje od 2000 obolelih, sto na 60 miliona stanovnika ima manje od 5 umrlih dnevno, sto nema umrlih trudnica, sto nema dece i mladih na respiratorima...!!! ako se uskoro ne dozovemo pameti, bice kasno!!!

mile

pre 2 godine

@(Jelena, 3. novembar 2021 17:24)
Ako već smišljate priče potrudite se da bar budu približno istinite.
Nevakcinisan sam, 47god, pušač, šećeraš (4x insulin dnevno), dva dana mi je bila temperatura 37,5 i malaksalost, javio se trećeg dana kad više temperature bilo nije. Pozitivan, primio 7 infuzija (krvna slika je bila odlična, ali zbog dijabetesa vrv doktorka to uradila preventivno). Ok sam, ali nemam miris, a ukus nije skroz ok. Ostalo mi je sve ok, vadio krv, snimio pluća, sve ok, saturacija bila 95, sad je 99. Još 4 dana ću biti u izolaciji, pijem pancef, vitamine, probiotik i aspirin. Majka 67god je primila dve kineske, pozitivna, ok je, mada ima malo problema sa disanjem. Sportista lokalni, kog sam sreo kad sam primao infuziju je sada u bolnici, nije previše loše, ali...Stvar je individualna, podmukao virus i treba brzo reagovati jer se ne zna koga će da odalami dobro, a ko će da se provuče, to je jedini pravi savet i istina. A muka mi je od ovih uniformisanih kopiranih mišljenja.

Katja

pre 2 godine

Kakva neozbiljnost, pa da li je moguce da u ovom modernom, savremenom svetu u kome je napredovala tehnologija, digitalizacija u svim sektorima, avio, automobilska industrija, dronovi, obnovljiva energija...ljudi ce primati kao opitni misevi "vakcine" na svaka 3,4 meseca.

па да

pre 2 godine

Primio sam vakcine, nemam problem sa tim ali danas objavljuju da su farmaceuti inkasirali desetine milijardi dolara od početka pandemije…. Zar to nije ratno profiterstvo?! Gospodin iz SZO je samo još jedan bedni plaćenik koji propagira priču zarad profita (mi takve imamo već u Mesnim zajednicama), a puna su im usta “spašavanja sveta”!
(Momak iz kraja)

Problem sa nama Srbima, a i uopšteno Balkancima, je taj što mi ne gledamo nečija dela mi samo znamo da slušamo i ovako lakoverni da verujemo onome što čujemo. To ti je standardna priča ljudi koji imaju milione a nas ubeđuju da se može lepo živeti sa 35 000 ili 300 evra nebitno, i mi treba da im poverujemo?!?
Druže kada budemo videli te nazovi filantrope kao i one koji se kao bore za očuvanje životne sredine (političare, sportiste, filmske zvezde i td) kako su prodali svoje vile na obalama mora, svoje skupe jahte i odrekli se svog silnog bogastva... Zatim, kad ih budemo videli da su kupili kućice na selu, da sami uzgajaju svoju hranu i sve ostalo što uz to ide, tek tada im se može početi verovati ali ne u potpunosti.

Pre neki dan gledam jednog od direktora da li moderne ili astra zeneke ili slične neke, sad i nije toliko važno, kako priča da ni jedan jedini njihov zaposleni nije primio njihovu vakcinu!!!
Pravdao se nekim glupostima, kao nije etički, nije preporučljivo jer je bolje nekom drugom se bocnuti?!?

Zemunac

pre 2 godine

Za godinu dana bice ista ovakva vest samo za petu dozu
(Blabla, 3. novembar 2021 17:07)

Batut najavio 4. dozu posle Bozica. Za godinu dana bice 7. ili 8. doza.

Vrli novi svet

pre 2 godine

Pa kako preživeše ove dve godine?
(Basilinho, 03. novembar 2021 17:25)

Pa svi su poumirali, i to ne samo tu. Generalno svuda u svetu su svi ljudi mrtvi osim vaksera.

Mitke

pre 2 godine

Sta vredi da ja primim i trecu kad mnogi nisu ni prvu.
(vakcinisan, 3. novembar 2021 17:14)

Pazi, meni svaka koju nisam uzeo vredi podjednako haha. To se samo vi ložite da će treća biti efikasnija od prve i druge. Voziće vas dok ne zarade koliko su planirali, to jest dok svi ne pruže otpor. E onda će pandemija naprasno da nestane a da se vrate terorizam, izbeglice, problemi na bliskom istoku, globalno zagrevanje, poplave, požari, gay parade, transgenderizam, rasizam, itd itd.

Sale

pre 2 godine

Zbog čega je jedino u Srbiji preporuka da je buster doza potrebna svim građanima? Takva odluka nije doneta nigde u svetu i nije u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije koja buster dozu preporučuje samo određenim kategorijama stanovništva. Ivanuša ne govori u ime SZO izgleda.

DrKon$

pre 2 godine

Pa naravno da se insistira na vakcinaciji bez prekida... Jer upravo vakcine generišu produžavanje epidemije i stvaranje novih sojeva!
Pogledajte podatke od prošle godine kad nije bilo vakcina, pogledajte ih iz ove!

rezultat zapostavljanja mentalnih bolesti

pre 2 godine

Sa druge strane rizikujes mnogo(miokarditis npr) sto i proizvodjac potvrdjuje.
(au, 3. novembar 2021 18:10)
Pa i od korone rizikujes miokarditis. I emboliju. I slog.


Ne vredi ni treća,ni 33.... Nije pouzdana i efikasna. Pogledajte Irsku, 80 % revakcinisano, a korona bukti.
(saša, 3. novembar 2021 17:57)
Sta bukti, koliko na respiratorima, koliko mrtvih?


и тако једна, па још једна,
па опет једна...
ДО САУЧЕШЋА...
(Рајко, 3. novembar 2021 17:52)
Pa da. A mozes i da preskocis pa brze stignes do saucesca

au

pre 2 godine

Vakcinisan A sta vredi i da su svi vakcinisani 3x?
Virus bi kao iscezao? Vidite li vi ljudi, citate li da svako malo stavljaju do znanja da mora 2x godisnje... i da ce tako biti unedogled?
Sa druge strane rizikujes mnogo(miokarditis npr) sto i proizvodjac potvrdjuje.
Takodje, zapitate li se vi ljudi zasto vakcinisani moraju da brinu zbog nevakvinisanih? Vi ste sebe obezbedili... Navodno.
Mislim stvarno, toliko nelogicnosti a vama nista cudno.

Toni

pre 2 godine

Važno je smanjiti broj stanovnika na planeti
(Šaban, 3. novembar 2021 17:23)

Na čemu se temelji ta tvrdnja? Sistemu, ovakav kakav je, upravo to ne odgovara. Treba mu što veća, kupovno sposobna populacija. Za one koji ne mogu da kupuju ih svakako nije briga, ali im treba što više onih koji će da kupuju, i to bilo šta. Automobile, čokolade, odjeću ili vakcine. Apsolutno nijednom globalno važnom proizvođaču bilo čega ne ide u prilog smanjenje populacije. Bitno je da ste nešto lupili, a nije važno šta i da li ima ikakvog smisla...

AntiBot

pre 2 godine

Moje komsije, troclana porodica, vakcinisani i trecom dozom. Eno ih mrtvi bolesni. Ne znam kako da im pomognem. Mozda da im predlozim i cetvrtu dozu kad vec sa tri nisu imali srece ...ili bar vakcinu protiv gripa !?

Momak iz kraja

pre 2 godine

Primio sam vakcine, nemam problem sa tim ali danas objavljuju da su farmaceuti inkasirali desetine milijardi dolara od početka pandemije…. Zar to nije ratno profiterstvo?! Gospodin iz SZO je samo još jedan bedni plaćenik koji propagira priču zarad profita (mi takve imamo već u Mesnim zajednicama), a puna su im usta “spašavanja sveta”!

mile

pre 2 godine

Meni vi ljudi niste jasni! Jedan od komentara kaze 'Dosadno vise!!'. Pa sto onda sve ovo citas i komentarises? Ako vam je sve to dosadno jednostavno prestanite da čitate i komentarisete ovakve tekstove i glava ce svima biti mirnija.

Vlad

pre 2 godine

Gospodine Ivanuša, pa i kod 90% nevakcinisanih se (ako se zaraze) ne razvijaju teški oblici bolesti. Koja je onda uspešnost vakcine?
Gde su tu oni koji su preboleli kovid a potom se vakcinisali? Da li bi trebalo njihovo nezaražavanje pripisati vakcini ili prirodnom imunitetu?
A koliko vidim iz svog okruženja, zarazu više prenose vakcinisani. Čak šta više, sada se u mom okruženju znatno više zaražavaju vakcinisani.

Basilinho

pre 2 godine

"...vakciniše 10 odsto ljudi u svim državama. To nažalost, kaže, nismo postigli, jer u mnogim afričkim državama procenat vakcinisanih je dosta ispod tog broja."

Pa kako preživeše ove dve godine?

Слобо

pre 2 godine

Морате разумети, много је ту нелогичности и контрадикторних изјава за две године. Наравно да већина људи тражи одговоре на многа питања. Нпр. Зашто се застрашују људи две године, страх слаби имунитет? Зашто само прималац да преузима одговорност, потписом? Да ли су ПЦР тестови сада за Ковид, Делту, Ламбду или Му сој? Зашто се не раде обдукције? Како је пандемија била побеђена током избора 2020 године у Србији? Где је нестао вирус летос кад је све радило пуно радно време? Зашто тако агресивна медијска кампања? Где је набољи микроскоп у Србији и шта он показује? Зашто сегрегација друштва, форсирање бар-код пропусница, какве оне имају везе са медицином? Колико је у болницама вацинисаних а колико невакцинисаних? Како у многим земљама нема вируса? Зашто агресивна медијска реклама за експерименталне - први пут мРНК вакцине? Зашто се паничи у медијима кад је 99,99% шанса да се прележи? Где је нестао сезонски грип? Итд. итд. Питања је много а одговора нема и наравно да људи остају опрезни на вести којима су бомбардовани.

rezultat zapostavljanja mentalnih bolesti

pre 2 godine

Jel kao u Belgiji, 75% vakcinisano, najviše vakcinisanih i zaraženih u EU....?
(Cile Mile, 3. novembar 2021 17:22)
A koliko na respiratorima i u grobu?


Važno je smanjiti broj stanovnika na planeti
(Šaban, 3. novembar 2021 17:23)
Jeste, eno pomrese svih 3 milijarde vakcinisanih, a niko od avaksa. Kad bi se zezali

Krizni štap

pre 2 godine

Manite se priče o trećoj dozi, o busteru, o četvrtoj i slično.
Definišite da se vakcinisanim smatraju oni koji su primili dve doze u prethodnih šest meseci - svi ostali se mogu smatrati nezaštićenim.

Bio si vakcinisan, prošlo 6 meseci, sada više nisi. Vakcine protiv gripa su uvek radile isto - "drže" šest meseci, prođe sezoa gripa, pa na jesen ponovo.

Niko nije rekao imamo 90% vakcinisanih: 30% sada, 30% pre godinu dana, 30% one tamo godine.

Ako smete, jer bi informacija o rezultatu vakcinacije bila porazna.

Jelena

pre 2 godine

Dobila koronu oko 30 dana nakon vakcinacije trecom dozom Sinofarma,blazi oblik,imala kijavicu,kasalj i bol u grlu dva dana.Otac takodje tri doze Sinofarma 81 god dijabeticar,takodje blazi oblik bez upale pluca. Muz Fajzer,nema simptome..Prijatelj 43 godine,bez vakcina u bolnici sa upalom pluca,na kortikosteriodima i kiseoniku.Izasao posle dve nedelje. Ne razumem otpor neukih ljudi. Evo komsinica,sada se setih,nevakcinisana,lezala dve nedelje,bez upale pluca ali joj bilo tesko,posle dobila trombozu,eno je u bolnici sada...

Kanađanin

pre 2 godine

U Kanadi su tokom maja i juna sproveli neviđenu kampanju za vakcinaciju, sa obećanjem da ako se do 1.jula vakciniše 70% stanovništva, ukidaju sve mere. Tako je i bilo, namakosmo 70% u poslednjim sekundama 30.juna i 1.jula otvoriše sve. Početkom septembra, zatvoriše ponovo sve i uvedoše pasoše i sada na preko 80% vakcinisanih trube da nije dovoljno i da moraju svi 100%

Basilinho

pre 2 godine

"...vakciniše 10 odsto ljudi u svim državama. To nažalost, kaže, nismo postigli, jer u mnogim afričkim državama procenat vakcinisanih je dosta ispod tog broja."

Pa kako preživeše ove dve godine?

au

pre 2 godine

Vakcinisan A sta vredi i da su svi vakcinisani 3x?
Virus bi kao iscezao? Vidite li vi ljudi, citate li da svako malo stavljaju do znanja da mora 2x godisnje... i da ce tako biti unedogled?
Sa druge strane rizikujes mnogo(miokarditis npr) sto i proizvodjac potvrdjuje.
Takodje, zapitate li se vi ljudi zasto vakcinisani moraju da brinu zbog nevakvinisanih? Vi ste sebe obezbedili... Navodno.
Mislim stvarno, toliko nelogicnosti a vama nista cudno.

Vlad

pre 2 godine

Gospodine Ivanuša, pa i kod 90% nevakcinisanih se (ako se zaraze) ne razvijaju teški oblici bolesti. Koja je onda uspešnost vakcine?
Gde su tu oni koji su preboleli kovid a potom se vakcinisali? Da li bi trebalo njihovo nezaražavanje pripisati vakcini ili prirodnom imunitetu?
A koliko vidim iz svog okruženja, zarazu više prenose vakcinisani. Čak šta više, sada se u mom okruženju znatno više zaražavaju vakcinisani.

Momak iz kraja

pre 2 godine

Primio sam vakcine, nemam problem sa tim ali danas objavljuju da su farmaceuti inkasirali desetine milijardi dolara od početka pandemije…. Zar to nije ratno profiterstvo?! Gospodin iz SZO je samo još jedan bedni plaćenik koji propagira priču zarad profita (mi takve imamo već u Mesnim zajednicama), a puna su im usta “spašavanja sveta”!

DrKon$

pre 2 godine

Pa naravno da se insistira na vakcinaciji bez prekida... Jer upravo vakcine generišu produžavanje epidemije i stvaranje novih sojeva!
Pogledajte podatke od prošle godine kad nije bilo vakcina, pogledajte ih iz ove!

Kanađanin

pre 2 godine

U Kanadi su tokom maja i juna sproveli neviđenu kampanju za vakcinaciju, sa obećanjem da ako se do 1.jula vakciniše 70% stanovništva, ukidaju sve mere. Tako je i bilo, namakosmo 70% u poslednjim sekundama 30.juna i 1.jula otvoriše sve. Početkom septembra, zatvoriše ponovo sve i uvedoše pasoše i sada na preko 80% vakcinisanih trube da nije dovoljno i da moraju svi 100%

Vrli novi svet

pre 2 godine

Pa kako preživeše ove dve godine?
(Basilinho, 03. novembar 2021 17:25)

Pa svi su poumirali, i to ne samo tu. Generalno svuda u svetu su svi ljudi mrtvi osim vaksera.

Sale

pre 2 godine

Zbog čega je jedino u Srbiji preporuka da je buster doza potrebna svim građanima? Takva odluka nije doneta nigde u svetu i nije u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije koja buster dozu preporučuje samo određenim kategorijama stanovništva. Ivanuša ne govori u ime SZO izgleda.

AntiBot

pre 2 godine

Moje komsije, troclana porodica, vakcinisani i trecom dozom. Eno ih mrtvi bolesni. Ne znam kako da im pomognem. Mozda da im predlozim i cetvrtu dozu kad vec sa tri nisu imali srece ...ili bar vakcinu protiv gripa !?

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.

Nenaks

pre 2 godine

Danas prica da je potrebno 70% stanovnistva vakcinisati.A ako bi se to desilo reci ce da tako treba na 5-6 meseci.To je neorihvatljivo niti ce se desiti.Dugorocno gubite bitku.

Mitke

pre 2 godine

Sta vredi da ja primim i trecu kad mnogi nisu ni prvu.
(vakcinisan, 3. novembar 2021 17:14)

Pazi, meni svaka koju nisam uzeo vredi podjednako haha. To se samo vi ložite da će treća biti efikasnija od prve i druge. Voziće vas dok ne zarade koliko su planirali, to jest dok svi ne pruže otpor. E onda će pandemija naprasno da nestane a da se vrate terorizam, izbeglice, problemi na bliskom istoku, globalno zagrevanje, poplave, požari, gay parade, transgenderizam, rasizam, itd itd.

mile

pre 2 godine

@(Jelena, 3. novembar 2021 17:24)
Ako već smišljate priče potrudite se da bar budu približno istinite.
Nevakcinisan sam, 47god, pušač, šećeraš (4x insulin dnevno), dva dana mi je bila temperatura 37,5 i malaksalost, javio se trećeg dana kad više temperature bilo nije. Pozitivan, primio 7 infuzija (krvna slika je bila odlična, ali zbog dijabetesa vrv doktorka to uradila preventivno). Ok sam, ali nemam miris, a ukus nije skroz ok. Ostalo mi je sve ok, vadio krv, snimio pluća, sve ok, saturacija bila 95, sad je 99. Još 4 dana ću biti u izolaciji, pijem pancef, vitamine, probiotik i aspirin. Majka 67god je primila dve kineske, pozitivna, ok je, mada ima malo problema sa disanjem. Sportista lokalni, kog sam sreo kad sam primao infuziju je sada u bolnici, nije previše loše, ali...Stvar je individualna, podmukao virus i treba brzo reagovati jer se ne zna koga će da odalami dobro, a ko će da se provuče, to je jedini pravi savet i istina. A muka mi je od ovih uniformisanih kopiranih mišljenja.

Zemunac

pre 2 godine

Za godinu dana bice ista ovakva vest samo za petu dozu
(Blabla, 3. novembar 2021 17:07)

Batut najavio 4. dozu posle Bozica. Za godinu dana bice 7. ili 8. doza.

pitam za druga

pre 2 godine

Jel moze neko da pita krizni stab, mi sto smo prelezali virus, jel treba da se ponovo zarazimo da bi povecali antitela i dobili zeleni karton?

Katja

pre 2 godine

Kakva neozbiljnost, pa da li je moguce da u ovom modernom, savremenom svetu u kome je napredovala tehnologija, digitalizacija u svim sektorima, avio, automobilska industrija, dronovi, obnovljiva energija...ljudi ce primati kao opitni misevi "vakcine" na svaka 3,4 meseca.

Krizni štap

pre 2 godine

Manite se priče o trećoj dozi, o busteru, o četvrtoj i slično.
Definišite da se vakcinisanim smatraju oni koji su primili dve doze u prethodnih šest meseci - svi ostali se mogu smatrati nezaštićenim.

Bio si vakcinisan, prošlo 6 meseci, sada više nisi. Vakcine protiv gripa su uvek radile isto - "drže" šest meseci, prođe sezoa gripa, pa na jesen ponovo.

Niko nije rekao imamo 90% vakcinisanih: 30% sada, 30% pre godinu dana, 30% one tamo godine.

Ako smete, jer bi informacija o rezultatu vakcinacije bila porazna.

Слобо

pre 2 godine

Морате разумети, много је ту нелогичности и контрадикторних изјава за две године. Наравно да већина људи тражи одговоре на многа питања. Нпр. Зашто се застрашују људи две године, страх слаби имунитет? Зашто само прималац да преузима одговорност, потписом? Да ли су ПЦР тестови сада за Ковид, Делту, Ламбду или Му сој? Зашто се не раде обдукције? Како је пандемија била побеђена током избора 2020 године у Србији? Где је нестао вирус летос кад је све радило пуно радно време? Зашто тако агресивна медијска кампања? Где је набољи микроскоп у Србији и шта он показује? Зашто сегрегација друштва, форсирање бар-код пропусница, какве оне имају везе са медицином? Колико је у болницама вацинисаних а колико невакцинисаних? Како у многим земљама нема вируса? Зашто агресивна медијска реклама за експерименталне - први пут мРНК вакцине? Зашто се паничи у медијима кад је 99,99% шанса да се прележи? Где је нестао сезонски грип? Итд. итд. Питања је много а одговора нема и наравно да људи остају опрезни на вести којима су бомбардовани.

па да

pre 2 godine

Primio sam vakcine, nemam problem sa tim ali danas objavljuju da su farmaceuti inkasirali desetine milijardi dolara od početka pandemije…. Zar to nije ratno profiterstvo?! Gospodin iz SZO je samo još jedan bedni plaćenik koji propagira priču zarad profita (mi takve imamo već u Mesnim zajednicama), a puna su im usta “spašavanja sveta”!
(Momak iz kraja)

Problem sa nama Srbima, a i uopšteno Balkancima, je taj što mi ne gledamo nečija dela mi samo znamo da slušamo i ovako lakoverni da verujemo onome što čujemo. To ti je standardna priča ljudi koji imaju milione a nas ubeđuju da se može lepo živeti sa 35 000 ili 300 evra nebitno, i mi treba da im poverujemo?!?
Druže kada budemo videli te nazovi filantrope kao i one koji se kao bore za očuvanje životne sredine (političare, sportiste, filmske zvezde i td) kako su prodali svoje vile na obalama mora, svoje skupe jahte i odrekli se svog silnog bogastva... Zatim, kad ih budemo videli da su kupili kućice na selu, da sami uzgajaju svoju hranu i sve ostalo što uz to ide, tek tada im se može početi verovati ali ne u potpunosti.

Pre neki dan gledam jednog od direktora da li moderne ili astra zeneke ili slične neke, sad i nije toliko važno, kako priča da ni jedan jedini njihov zaposleni nije primio njihovu vakcinu!!!
Pravdao se nekim glupostima, kao nije etički, nije preporučljivo jer je bolje nekom drugom se bocnuti?!?

NikolaKG80

pre 2 godine

@AntiBot, ti se nasleđuješ time što su tvoje vakcinisane komšije bolesne? Strašno. Ja svakom vakcinisanom čoveku želim dobro zdravlje, kao i nama nevakcinisanima.

Sale

pre 2 godine

@ Huan Pablo

Slažem se da u Srbiji ima dosta "živopisnih likova" koji imaju neke svoje ideje ali nismo mi tu jedinstveni uopšte.
Kažete da virus mutira i to je tačno ali u tom slučaju će postojeće vakcine postati neefikasne ili manje efikasne pa time još manje ima smisla insistirati na buster dozi u ovom trenutku.
Iz nekog razloga, nije zbog Pavlović masti, naše ustanove prednjače u preporuci za buster dozu. Mislim da upravo ovakve ishitrene odluke čine štetu primarnoj imunizaciji što je svakako loše.

Toni

pre 2 godine

Važno je smanjiti broj stanovnika na planeti
(Šaban, 3. novembar 2021 17:23)

Na čemu se temelji ta tvrdnja? Sistemu, ovakav kakav je, upravo to ne odgovara. Treba mu što veća, kupovno sposobna populacija. Za one koji ne mogu da kupuju ih svakako nije briga, ali im treba što više onih koji će da kupuju, i to bilo šta. Automobile, čokolade, odjeću ili vakcine. Apsolutno nijednom globalno važnom proizvođaču bilo čega ne ide u prilog smanjenje populacije. Bitno je da ste nešto lupili, a nije važno šta i da li ima ikakvog smisla...

Jelena

pre 2 godine

Dobila koronu oko 30 dana nakon vakcinacije trecom dozom Sinofarma,blazi oblik,imala kijavicu,kasalj i bol u grlu dva dana.Otac takodje tri doze Sinofarma 81 god dijabeticar,takodje blazi oblik bez upale pluca. Muz Fajzer,nema simptome..Prijatelj 43 godine,bez vakcina u bolnici sa upalom pluca,na kortikosteriodima i kiseoniku.Izasao posle dve nedelje. Ne razumem otpor neukih ljudi. Evo komsinica,sada se setih,nevakcinisana,lezala dve nedelje,bez upale pluca ali joj bilo tesko,posle dobila trombozu,eno je u bolnici sada...

rezultat zapostavljanja mentalnih bolesti

pre 2 godine

Sa druge strane rizikujes mnogo(miokarditis npr) sto i proizvodjac potvrdjuje.
(au, 3. novembar 2021 18:10)
Pa i od korone rizikujes miokarditis. I emboliju. I slog.


Ne vredi ni treća,ni 33.... Nije pouzdana i efikasna. Pogledajte Irsku, 80 % revakcinisano, a korona bukti.
(saša, 3. novembar 2021 17:57)
Sta bukti, koliko na respiratorima, koliko mrtvih?


и тако једна, па још једна,
па опет једна...
ДО САУЧЕШЋА...
(Рајко, 3. novembar 2021 17:52)
Pa da. A mozes i da preskocis pa brze stignes do saucesca

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@sale-zbog toga sto samo u srbiji stavljaju pavlovicevu mast u nos i piju lekove za stoku, kako bi se zastitili od korone...e zbog toga ce u srbiji da bude i treca i cetvrta doza!! u italiji je vakcinisano preko 90% stanovnika i u italiji korone vise nema, pa samim tim nema vise ni potrebe za trecom, cetvrtom dozom...!!! narod u srbiji mora da shvati, da virus mutira, i da cim predje sa jednog, na drugog, pa na treceg...to je vec drugi virus i onaj ko je i vakcinisan vise 100% zasticen od tog mutiranog virusa...zar vam nije dokaz da je vakcina izlaz iz svega ovoga, taj sto italija na 60 miliona stanovnika ima manje od 2000 obolelih, sto na 60 miliona stanovnika ima manje od 5 umrlih dnevno, sto nema umrlih trudnica, sto nema dece i mladih na respiratorima...!!! ako se uskoro ne dozovemo pameti, bice kasno!!!

Ibar

pre 2 godine

@sale-zbog toga sto samo u srbiji stavljaju pavlovicevu mast u nos i piju lekove za stoku, kako bi se zastitili od korone...e zbog toga ce u srbiji da bude i treca i cetvrta doza!! u italiji je vakcinisano preko 90% stanovnika i u italiji korone vise nema, pa samim tim nema vise ni potrebe za trecom, cetvrtom dozom...!!! narod u srbiji mora da shvati, da virus mutira, i da cim predje sa jednog, na drugog, pa na treceg...to je vec drugi virus i onaj ko je i vakcinisan vise 100% zasticen od tog mutiranog virusa...zar vam nije dokaz da je vakcina izlaz iz svega ovoga, taj sto italija na 60 miliona stanovnika ima manje od 2000 obolelih, sto na 60 miliona stanovnika ima manje od 5 umrlih dnevno, sto nema umrlih trudnica, sto nema dece i mladih na respiratorima...!!! ako se uskoro ne dozovemo pameti, bice kasno!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 3. novembar 2021 21:32)
Da se vakcina placa 5e, tesko bi se ti vakcinisao...

mile

pre 2 godine

Meni vi ljudi niste jasni! Jedan od komentara kaze 'Dosadno vise!!'. Pa sto onda sve ovo citas i komentarises? Ako vam je sve to dosadno jednostavno prestanite da čitate i komentarisete ovakve tekstove i glava ce svima biti mirnija.

rezultat zapostavljanja mentalnih bolesti

pre 2 godine

Jel kao u Belgiji, 75% vakcinisano, najviše vakcinisanih i zaraženih u EU....?
(Cile Mile, 3. novembar 2021 17:22)
A koliko na respiratorima i u grobu?


Važno je smanjiti broj stanovnika na planeti
(Šaban, 3. novembar 2021 17:23)
Jeste, eno pomrese svih 3 milijarde vakcinisanih, a niko od avaksa. Kad bi se zezali

puno srece s takvim stavovima trebace vam

pre 2 godine

Danas prica da je potrebno 70% stanovnistva vakcinisati.A ako bi se to desilo reci ce da tako treba na 5-6 meseci.To je neorihvatljivo niti ce se desiti.Dugorocno gubite bitku.
(Nenaks, 3. novembar 2021 21:36)

Otkad postoje (a davno su izmisljene) vakcine za npr. grip deluju najvise 150 dana. Potpuno suludo je ocekivati da vakcina za koronu (koja se pojavila tek pre godinu i po) duze traje

ja

pre 2 godine

Zbog čega je jedino u Srbiji preporuka da je buster doza potrebna svim građanima? Takva odluka nije doneta nigde u svetu i nije u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije koja buster dozu preporučuje samo određenim kategorijama stanovništva. Ivanuša ne govori u ime SZO izgleda.
(Sale, 3. novembar 2021 19:11)

-----

Netacno. U Austriji od pre par dana treca doza preporucena svima koji su primili pre 6 meseci.U Izraelu od septembra to vazi, do sada skoro 40% primilo trecu dozu.

mile

pre 2 godine

Moje komsije, troclana porodica, vakcinisani i trecom dozom. Eno ih mrtvi bolesni. Ne znam kako da im pomognem. Mozda da im predlozim i cetvrtu dozu kad vec sa tri nisu imali srece ...ili bar vakcinu protiv gripa !?
(AntiBot, 03. novembar 2021 18:36)

Pa nista ne mozee da im pomognes ali zato mozes ti sam sebi... Odes lepo kod njih i kazes im 'Kuc kuc, ja bih da se zarazim' i onda se lepo zarazis i odes kod komsije u krevet da pijete kaficu.

Darina

pre 2 godine

@Jelena
Evo ja se nisam vakcinisala ni jednom vakcinom: I, II ili buster. Za sve vreme pandemije nisam se razbolela, ni od jednog virusa, i inače sam retko bolesna.
Tokom ovog leta sam bukvalno pola dana imala 37.5. Ponadala sam se da je korona i da ću je konačno preležati. Nije bila.
Samo u poslednja dva meseca sam bila na porodičnom druženju gde su bili zaraženi domaćini - javili nam par dana nakon što smo se videli. Opet ništa. Posle je u detetovom razredu nekoliko dece bilo pozitivno ( bez simptoma), podeljeni u dve grupe,mi opet ništa.
Da li vredi da ja kompromitujem moj imunitet vakcinom?

Miki

pre 2 godine

Bilo je, ko ne primi prvo dozu ima da umre, zatim ko ne primi drugu ima da umre, pa onda ko ne primi trecu ima da umre. I evo, ostadose samo vakseri zivi, svi ostali poumiraše.

Miljan

pre 2 godine

Otkad postoje (a davno su izmisljene) vakcine za npr. grip deluju najvise 150 dana. Potpuno suludo je ocekivati da vakcina za koronu (koja se pojavila tek pre godinu i po) duze traje
(puno srece s takvim stavovima trebace vam, 3. novembar 2021 23:29)

Da da, da, ali samo i samo ako se shots daju pred sezonu sezonskog virusa. Dakle s kraja leta, i s kraja zime. A sad, ljude krkaju covid vakcinama random, kako kad i kako ko gde stigne. To em sto umanjuje zastitu, em sto stvara mutante. Zna se vec decenijama kako se daju shots za akutne respiratorne bolesti. Zasto struka, nauka, i naucnici, ne prate taj protokol????!!!

u prolazu

pre 2 godine

Iako je vakcina još uvek eksperimentalna i to nije nikakva tajna - Globalna agenda u Srbiji kaska između 3-6 meseci ... potpuno ista naracija , isti modaliteti i isti zakoni kao i u EU a Srbija nije u EU.
Pričalo se samo o monodozi zatim o drugoj dozi pa već daju treći a najavljuju i cetvrtu . Sada znamo da će biti večita ako ne ustanemo svi ! Ko je ovde lud ? Novi protokoli agresivno zagovaraju vakcinisanje i dece ispod 12 godina . Zagovaraju i pravo deteta da i bez roditeljske dozvole može da traži vakcinu . Zdrav razum je već prošlost! Kada god se trampi sloboda za sigurnost - završi se loše , jako loše !

mile

pre 2 godine

U Srbiji su se odgovorno poneli stariji gradjani i to uglavnom iz provincije. Samo su se oni vakcinisali iz zdravstvanih razloga (ne ulazim u to da li su vakcine ok ili ne). Mladji su se vakcinisali da bi putovali i to važi baš za one najškolovanije. Sad će se polomiti da se vakcinišu zbog kovid pasoša jer valja lokati posle 22h. Poštujem svakog ko je to učinio iz ubedjenja, pa i ako je morao, ali vakcinisati se zbog zabave i još prozivati ljude koji neće je vrhunac površnosti, to su te masteraj generacije.

CrniMika

pre 2 godine

U kući smo imali koronu svi, tzv. porodični paket, žena (vakserka), dete i ja (antivakser). Svi lagano prošli, nikakvih komplikacija, kamo sreće svi da prođu kao mi.

Ono što sam zapazio da posle 3 nedelje koliko smo bili u izolaciji jedino znam da smo na lekove, testove i ostale suplemente nas troje, blaži bolesnici dali oko 20000 dinara. To je sve što znam o koroni.

turista

pre 2 godine

Dva kineza i treći fajzer nije dovoljno ispitana kombinacija. Lično sam je primio, ali znam osobe koje su nakon toga imale ozbiljne peobleme. D dimer povišem, kolaps i slično.... čuvajte se i dobro razmislite šta ćete uzeti kao treću dozu

TurboNator

pre 2 godine

Stvarno ne razumem anti-vaksere... Mogu da shvatim ljude koji su bili sumnjicavi u pocetku, i ja sam bio donekle, pogotovo sto se tice Astra-Zeneke...

Ali ljudi - do sada je oko TRI MILIJARDE ljudi primilo barem 2 doze... alo, TRI MILIAJARDE!

Pa zar ne mislite da bi se do sada pokazalo da je to (vakcine) nesto lose??

Molim nekog anti-vaksera da mi kaze: koji su to realni, logicni razlozi protiv vakcinisanja, sada pose vise od 6 milijardi doza (3+ milijarde ljudi sa minimum dve doze)?

Ali nemojte molim vas to "teraju nas", "necu da mi niko naredjuje" i slicno... nego realno, 'zdravo-razumno' rezonovanje bazirano na cinjenicama i proverenim podacima molim.

Hvala unapred.

puno srece s takvim stavovima trebace vam

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.
(Zastava101Specijal, 3. novembar 2021 23:26)

Koju bre silu?! Mole vas, placaju vam, nagradjuju i (naravno) nista. Pre 50 godina bilo ko nece dolazi milicija da ga vodi na vakcinaciju, nema izadjes iz kuce nevakcinisan, samo u Beogradu podeljeno 2 miliona doza za 10 dana

Sale

pre 2 godine

@ja

Sto se Austrije tice, buster doza je omogucena svima ali nije obavezna. Izrael je slican Srbiji, slazem se, i zahteva buster dozu za sve kategorije gradjana. Isto je i u Bahreinu recimo. Eto, nismo ipak jedini ali svakako nepotrebno prednjacimo.
Nepotrebno jer se strucnjaci jos uvek ne slazu oko neophodnosti bustera. Cemu zurba kod nas?

pera

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:26)
ne, da su rekli vakcina kosta 30e i nema je za sve nas ti bi prvi jurio vezu da platis mito od 50e da je dobijes a ne bi pametovao kao i svi ostali

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@ibar- kada bi video da daje rezultate, kao sada sto daje, ne bih pitao za cenu!! a ti slobodno guraj pavlovicevu u nos i obavezno u podrum kada bude pomracenje sunca!!!

Jelena

pre 2 godine

Dobila koronu oko 30 dana nakon vakcinacije trecom dozom Sinofarma,blazi oblik,imala kijavicu,kasalj i bol u grlu dva dana.Otac takodje tri doze Sinofarma 81 god dijabeticar,takodje blazi oblik bez upale pluca. Muz Fajzer,nema simptome..Prijatelj 43 godine,bez vakcina u bolnici sa upalom pluca,na kortikosteriodima i kiseoniku.Izasao posle dve nedelje. Ne razumem otpor neukih ljudi. Evo komsinica,sada se setih,nevakcinisana,lezala dve nedelje,bez upale pluca ali joj bilo tesko,posle dobila trombozu,eno je u bolnici sada...

Toni

pre 2 godine

Važno je smanjiti broj stanovnika na planeti
(Šaban, 3. novembar 2021 17:23)

Na čemu se temelji ta tvrdnja? Sistemu, ovakav kakav je, upravo to ne odgovara. Treba mu što veća, kupovno sposobna populacija. Za one koji ne mogu da kupuju ih svakako nije briga, ali im treba što više onih koji će da kupuju, i to bilo šta. Automobile, čokolade, odjeću ili vakcine. Apsolutno nijednom globalno važnom proizvođaču bilo čega ne ide u prilog smanjenje populacije. Bitno je da ste nešto lupili, a nije važno šta i da li ima ikakvog smisla...

rezultat zapostavljanja mentalnih bolesti

pre 2 godine

Jel kao u Belgiji, 75% vakcinisano, najviše vakcinisanih i zaraženih u EU....?
(Cile Mile, 3. novembar 2021 17:22)
A koliko na respiratorima i u grobu?


Važno je smanjiti broj stanovnika na planeti
(Šaban, 3. novembar 2021 17:23)
Jeste, eno pomrese svih 3 milijarde vakcinisanih, a niko od avaksa. Kad bi se zezali

mile

pre 2 godine

Meni vi ljudi niste jasni! Jedan od komentara kaze 'Dosadno vise!!'. Pa sto onda sve ovo citas i komentarises? Ako vam je sve to dosadno jednostavno prestanite da čitate i komentarisete ovakve tekstove i glava ce svima biti mirnija.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@sale-zbog toga sto samo u srbiji stavljaju pavlovicevu mast u nos i piju lekove za stoku, kako bi se zastitili od korone...e zbog toga ce u srbiji da bude i treca i cetvrta doza!! u italiji je vakcinisano preko 90% stanovnika i u italiji korone vise nema, pa samim tim nema vise ni potrebe za trecom, cetvrtom dozom...!!! narod u srbiji mora da shvati, da virus mutira, i da cim predje sa jednog, na drugog, pa na treceg...to je vec drugi virus i onaj ko je i vakcinisan vise 100% zasticen od tog mutiranog virusa...zar vam nije dokaz da je vakcina izlaz iz svega ovoga, taj sto italija na 60 miliona stanovnika ima manje od 2000 obolelih, sto na 60 miliona stanovnika ima manje od 5 umrlih dnevno, sto nema umrlih trudnica, sto nema dece i mladih na respiratorima...!!! ako se uskoro ne dozovemo pameti, bice kasno!!!

rezultat zapostavljanja mentalnih bolesti

pre 2 godine

Sa druge strane rizikujes mnogo(miokarditis npr) sto i proizvodjac potvrdjuje.
(au, 3. novembar 2021 18:10)
Pa i od korone rizikujes miokarditis. I emboliju. I slog.


Ne vredi ni treća,ni 33.... Nije pouzdana i efikasna. Pogledajte Irsku, 80 % revakcinisano, a korona bukti.
(saša, 3. novembar 2021 17:57)
Sta bukti, koliko na respiratorima, koliko mrtvih?


и тако једна, па још једна,
па опет једна...
ДО САУЧЕШЋА...
(Рајко, 3. novembar 2021 17:52)
Pa da. A mozes i da preskocis pa brze stignes do saucesca

puno srece s takvim stavovima trebace vam

pre 2 godine

Danas prica da je potrebno 70% stanovnistva vakcinisati.A ako bi se to desilo reci ce da tako treba na 5-6 meseci.To je neorihvatljivo niti ce se desiti.Dugorocno gubite bitku.
(Nenaks, 3. novembar 2021 21:36)

Otkad postoje (a davno su izmisljene) vakcine za npr. grip deluju najvise 150 dana. Potpuno suludo je ocekivati da vakcina za koronu (koja se pojavila tek pre godinu i po) duze traje

mile

pre 2 godine

Moje komsije, troclana porodica, vakcinisani i trecom dozom. Eno ih mrtvi bolesni. Ne znam kako da im pomognem. Mozda da im predlozim i cetvrtu dozu kad vec sa tri nisu imali srece ...ili bar vakcinu protiv gripa !?
(AntiBot, 03. novembar 2021 18:36)

Pa nista ne mozee da im pomognes ali zato mozes ti sam sebi... Odes lepo kod njih i kazes im 'Kuc kuc, ja bih da se zarazim' i onda se lepo zarazis i odes kod komsije u krevet da pijete kaficu.

ja

pre 2 godine

Zbog čega je jedino u Srbiji preporuka da je buster doza potrebna svim građanima? Takva odluka nije doneta nigde u svetu i nije u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije koja buster dozu preporučuje samo određenim kategorijama stanovništva. Ivanuša ne govori u ime SZO izgleda.
(Sale, 3. novembar 2021 19:11)

-----

Netacno. U Austriji od pre par dana treca doza preporucena svima koji su primili pre 6 meseci.U Izraelu od septembra to vazi, do sada skoro 40% primilo trecu dozu.

Ibar

pre 2 godine

@sale-zbog toga sto samo u srbiji stavljaju pavlovicevu mast u nos i piju lekove za stoku, kako bi se zastitili od korone...e zbog toga ce u srbiji da bude i treca i cetvrta doza!! u italiji je vakcinisano preko 90% stanovnika i u italiji korone vise nema, pa samim tim nema vise ni potrebe za trecom, cetvrtom dozom...!!! narod u srbiji mora da shvati, da virus mutira, i da cim predje sa jednog, na drugog, pa na treceg...to je vec drugi virus i onaj ko je i vakcinisan vise 100% zasticen od tog mutiranog virusa...zar vam nije dokaz da je vakcina izlaz iz svega ovoga, taj sto italija na 60 miliona stanovnika ima manje od 2000 obolelih, sto na 60 miliona stanovnika ima manje od 5 umrlih dnevno, sto nema umrlih trudnica, sto nema dece i mladih na respiratorima...!!! ako se uskoro ne dozovemo pameti, bice kasno!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 3. novembar 2021 21:32)
Da se vakcina placa 5e, tesko bi se ti vakcinisao...

Basilinho

pre 2 godine

"...vakciniše 10 odsto ljudi u svim državama. To nažalost, kaže, nismo postigli, jer u mnogim afričkim državama procenat vakcinisanih je dosta ispod tog broja."

Pa kako preživeše ove dve godine?

au

pre 2 godine

Vakcinisan A sta vredi i da su svi vakcinisani 3x?
Virus bi kao iscezao? Vidite li vi ljudi, citate li da svako malo stavljaju do znanja da mora 2x godisnje... i da ce tako biti unedogled?
Sa druge strane rizikujes mnogo(miokarditis npr) sto i proizvodjac potvrdjuje.
Takodje, zapitate li se vi ljudi zasto vakcinisani moraju da brinu zbog nevakvinisanih? Vi ste sebe obezbedili... Navodno.
Mislim stvarno, toliko nelogicnosti a vama nista cudno.

Vlad

pre 2 godine

Gospodine Ivanuša, pa i kod 90% nevakcinisanih se (ako se zaraze) ne razvijaju teški oblici bolesti. Koja je onda uspešnost vakcine?
Gde su tu oni koji su preboleli kovid a potom se vakcinisali? Da li bi trebalo njihovo nezaražavanje pripisati vakcini ili prirodnom imunitetu?
A koliko vidim iz svog okruženja, zarazu više prenose vakcinisani. Čak šta više, sada se u mom okruženju znatno više zaražavaju vakcinisani.

DrKon$

pre 2 godine

Pa naravno da se insistira na vakcinaciji bez prekida... Jer upravo vakcine generišu produžavanje epidemije i stvaranje novih sojeva!
Pogledajte podatke od prošle godine kad nije bilo vakcina, pogledajte ih iz ove!

AntiBot

pre 2 godine

Moje komsije, troclana porodica, vakcinisani i trecom dozom. Eno ih mrtvi bolesni. Ne znam kako da im pomognem. Mozda da im predlozim i cetvrtu dozu kad vec sa tri nisu imali srece ...ili bar vakcinu protiv gripa !?

Momak iz kraja

pre 2 godine

Primio sam vakcine, nemam problem sa tim ali danas objavljuju da su farmaceuti inkasirali desetine milijardi dolara od početka pandemije…. Zar to nije ratno profiterstvo?! Gospodin iz SZO je samo još jedan bedni plaćenik koji propagira priču zarad profita (mi takve imamo već u Mesnim zajednicama), a puna su im usta “spašavanja sveta”!

Vrli novi svet

pre 2 godine

Pa kako preživeše ove dve godine?
(Basilinho, 03. novembar 2021 17:25)

Pa svi su poumirali, i to ne samo tu. Generalno svuda u svetu su svi ljudi mrtvi osim vaksera.

NikolaKG80

pre 2 godine

@AntiBot, ti se nasleđuješ time što su tvoje vakcinisane komšije bolesne? Strašno. Ja svakom vakcinisanom čoveku želim dobro zdravlje, kao i nama nevakcinisanima.

Sale

pre 2 godine

Zbog čega je jedino u Srbiji preporuka da je buster doza potrebna svim građanima? Takva odluka nije doneta nigde u svetu i nije u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije koja buster dozu preporučuje samo određenim kategorijama stanovništva. Ivanuša ne govori u ime SZO izgleda.

па да

pre 2 godine

Primio sam vakcine, nemam problem sa tim ali danas objavljuju da su farmaceuti inkasirali desetine milijardi dolara od početka pandemije…. Zar to nije ratno profiterstvo?! Gospodin iz SZO je samo još jedan bedni plaćenik koji propagira priču zarad profita (mi takve imamo već u Mesnim zajednicama), a puna su im usta “spašavanja sveta”!
(Momak iz kraja)

Problem sa nama Srbima, a i uopšteno Balkancima, je taj što mi ne gledamo nečija dela mi samo znamo da slušamo i ovako lakoverni da verujemo onome što čujemo. To ti je standardna priča ljudi koji imaju milione a nas ubeđuju da se može lepo živeti sa 35 000 ili 300 evra nebitno, i mi treba da im poverujemo?!?
Druže kada budemo videli te nazovi filantrope kao i one koji se kao bore za očuvanje životne sredine (političare, sportiste, filmske zvezde i td) kako su prodali svoje vile na obalama mora, svoje skupe jahte i odrekli se svog silnog bogastva... Zatim, kad ih budemo videli da su kupili kućice na selu, da sami uzgajaju svoju hranu i sve ostalo što uz to ide, tek tada im se može početi verovati ali ne u potpunosti.

Pre neki dan gledam jednog od direktora da li moderne ili astra zeneke ili slične neke, sad i nije toliko važno, kako priča da ni jedan jedini njihov zaposleni nije primio njihovu vakcinu!!!
Pravdao se nekim glupostima, kao nije etički, nije preporučljivo jer je bolje nekom drugom se bocnuti?!?

Katja

pre 2 godine

Kakva neozbiljnost, pa da li je moguce da u ovom modernom, savremenom svetu u kome je napredovala tehnologija, digitalizacija u svim sektorima, avio, automobilska industrija, dronovi, obnovljiva energija...ljudi ce primati kao opitni misevi "vakcine" na svaka 3,4 meseca.

Kanađanin

pre 2 godine

U Kanadi su tokom maja i juna sproveli neviđenu kampanju za vakcinaciju, sa obećanjem da ako se do 1.jula vakciniše 70% stanovništva, ukidaju sve mere. Tako je i bilo, namakosmo 70% u poslednjim sekundama 30.juna i 1.jula otvoriše sve. Početkom septembra, zatvoriše ponovo sve i uvedoše pasoše i sada na preko 80% vakcinisanih trube da nije dovoljno i da moraju svi 100%

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.

Слобо

pre 2 godine

Морате разумети, много је ту нелогичности и контрадикторних изјава за две године. Наравно да већина људи тражи одговоре на многа питања. Нпр. Зашто се застрашују људи две године, страх слаби имунитет? Зашто само прималац да преузима одговорност, потписом? Да ли су ПЦР тестови сада за Ковид, Делту, Ламбду или Му сој? Зашто се не раде обдукције? Како је пандемија била побеђена током избора 2020 године у Србији? Где је нестао вирус летос кад је све радило пуно радно време? Зашто тако агресивна медијска кампања? Где је набољи микроскоп у Србији и шта он показује? Зашто сегрегација друштва, форсирање бар-код пропусница, какве оне имају везе са медицином? Колико је у болницама вацинисаних а колико невакцинисаних? Како у многим земљама нема вируса? Зашто агресивна медијска реклама за експерименталне - први пут мРНК вакцине? Зашто се паничи у медијима кад је 99,99% шанса да се прележи? Где је нестао сезонски грип? Итд. итд. Питања је много а одговора нема и наравно да људи остају опрезни на вести којима су бомбардовани.

Krizni štap

pre 2 godine

Manite se priče o trećoj dozi, o busteru, o četvrtoj i slično.
Definišite da se vakcinisanim smatraju oni koji su primili dve doze u prethodnih šest meseci - svi ostali se mogu smatrati nezaštićenim.

Bio si vakcinisan, prošlo 6 meseci, sada više nisi. Vakcine protiv gripa su uvek radile isto - "drže" šest meseci, prođe sezoa gripa, pa na jesen ponovo.

Niko nije rekao imamo 90% vakcinisanih: 30% sada, 30% pre godinu dana, 30% one tamo godine.

Ako smete, jer bi informacija o rezultatu vakcinacije bila porazna.

Zemunac

pre 2 godine

Za godinu dana bice ista ovakva vest samo za petu dozu
(Blabla, 3. novembar 2021 17:07)

Batut najavio 4. dozu posle Bozica. Za godinu dana bice 7. ili 8. doza.

Sale

pre 2 godine

@ Huan Pablo

Slažem se da u Srbiji ima dosta "živopisnih likova" koji imaju neke svoje ideje ali nismo mi tu jedinstveni uopšte.
Kažete da virus mutira i to je tačno ali u tom slučaju će postojeće vakcine postati neefikasne ili manje efikasne pa time još manje ima smisla insistirati na buster dozi u ovom trenutku.
Iz nekog razloga, nije zbog Pavlović masti, naše ustanove prednjače u preporuci za buster dozu. Mislim da upravo ovakve ishitrene odluke čine štetu primarnoj imunizaciji što je svakako loše.

TurboNator

pre 2 godine

Stvarno ne razumem anti-vaksere... Mogu da shvatim ljude koji su bili sumnjicavi u pocetku, i ja sam bio donekle, pogotovo sto se tice Astra-Zeneke...

Ali ljudi - do sada je oko TRI MILIJARDE ljudi primilo barem 2 doze... alo, TRI MILIAJARDE!

Pa zar ne mislite da bi se do sada pokazalo da je to (vakcine) nesto lose??

Molim nekog anti-vaksera da mi kaze: koji su to realni, logicni razlozi protiv vakcinisanja, sada pose vise od 6 milijardi doza (3+ milijarde ljudi sa minimum dve doze)?

Ali nemojte molim vas to "teraju nas", "necu da mi niko naredjuje" i slicno... nego realno, 'zdravo-razumno' rezonovanje bazirano na cinjenicama i proverenim podacima molim.

Hvala unapred.

Mitke

pre 2 godine

Sta vredi da ja primim i trecu kad mnogi nisu ni prvu.
(vakcinisan, 3. novembar 2021 17:14)

Pazi, meni svaka koju nisam uzeo vredi podjednako haha. To se samo vi ložite da će treća biti efikasnija od prve i druge. Voziće vas dok ne zarade koliko su planirali, to jest dok svi ne pruže otpor. E onda će pandemija naprasno da nestane a da se vrate terorizam, izbeglice, problemi na bliskom istoku, globalno zagrevanje, poplave, požari, gay parade, transgenderizam, rasizam, itd itd.

mile

pre 2 godine

@(Jelena, 3. novembar 2021 17:24)
Ako već smišljate priče potrudite se da bar budu približno istinite.
Nevakcinisan sam, 47god, pušač, šećeraš (4x insulin dnevno), dva dana mi je bila temperatura 37,5 i malaksalost, javio se trećeg dana kad više temperature bilo nije. Pozitivan, primio 7 infuzija (krvna slika je bila odlična, ali zbog dijabetesa vrv doktorka to uradila preventivno). Ok sam, ali nemam miris, a ukus nije skroz ok. Ostalo mi je sve ok, vadio krv, snimio pluća, sve ok, saturacija bila 95, sad je 99. Još 4 dana ću biti u izolaciji, pijem pancef, vitamine, probiotik i aspirin. Majka 67god je primila dve kineske, pozitivna, ok je, mada ima malo problema sa disanjem. Sportista lokalni, kog sam sreo kad sam primao infuziju je sada u bolnici, nije previše loše, ali...Stvar je individualna, podmukao virus i treba brzo reagovati jer se ne zna koga će da odalami dobro, a ko će da se provuče, to je jedini pravi savet i istina. A muka mi je od ovih uniformisanih kopiranih mišljenja.

puno srece s takvim stavovima trebace vam

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.
(Zastava101Specijal, 3. novembar 2021 23:26)

Koju bre silu?! Mole vas, placaju vam, nagradjuju i (naravno) nista. Pre 50 godina bilo ko nece dolazi milicija da ga vodi na vakcinaciju, nema izadjes iz kuce nevakcinisan, samo u Beogradu podeljeno 2 miliona doza za 10 dana

pera

pre 2 godine

Da su samo preporučili vakcinu i da bude ko hoće dobrovoljno da je primi više bi me ubediti nego ovako ma silu, i mislim većinu nas.
(Zastava101Specijal, 03. novembar 2021 23:26)
ne, da su rekli vakcina kosta 30e i nema je za sve nas ti bi prvi jurio vezu da platis mito od 50e da je dobijes a ne bi pametovao kao i svi ostali

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@ibar- kada bi video da daje rezultate, kao sada sto daje, ne bih pitao za cenu!! a ti slobodno guraj pavlovicevu u nos i obavezno u podrum kada bude pomracenje sunca!!!

Nenaks

pre 2 godine

Danas prica da je potrebno 70% stanovnistva vakcinisati.A ako bi se to desilo reci ce da tako treba na 5-6 meseci.To je neorihvatljivo niti ce se desiti.Dugorocno gubite bitku.

pitam za druga

pre 2 godine

Jel moze neko da pita krizni stab, mi sto smo prelezali virus, jel treba da se ponovo zarazimo da bi povecali antitela i dobili zeleni karton?

Miki

pre 2 godine

Bilo je, ko ne primi prvo dozu ima da umre, zatim ko ne primi drugu ima da umre, pa onda ko ne primi trecu ima da umre. I evo, ostadose samo vakseri zivi, svi ostali poumiraše.

mile

pre 2 godine

U Srbiji su se odgovorno poneli stariji gradjani i to uglavnom iz provincije. Samo su se oni vakcinisali iz zdravstvanih razloga (ne ulazim u to da li su vakcine ok ili ne). Mladji su se vakcinisali da bi putovali i to važi baš za one najškolovanije. Sad će se polomiti da se vakcinišu zbog kovid pasoša jer valja lokati posle 22h. Poštujem svakog ko je to učinio iz ubedjenja, pa i ako je morao, ali vakcinisati se zbog zabave i još prozivati ljude koji neće je vrhunac površnosti, to su te masteraj generacije.

turista

pre 2 godine

Dva kineza i treći fajzer nije dovoljno ispitana kombinacija. Lično sam je primio, ali znam osobe koje su nakon toga imale ozbiljne peobleme. D dimer povišem, kolaps i slično.... čuvajte se i dobro razmislite šta ćete uzeti kao treću dozu

CrniMika

pre 2 godine

U kući smo imali koronu svi, tzv. porodični paket, žena (vakserka), dete i ja (antivakser). Svi lagano prošli, nikakvih komplikacija, kamo sreće svi da prođu kao mi.

Ono što sam zapazio da posle 3 nedelje koliko smo bili u izolaciji jedino znam da smo na lekove, testove i ostale suplemente nas troje, blaži bolesnici dali oko 20000 dinara. To je sve što znam o koroni.

Darina

pre 2 godine

@Jelena
Evo ja se nisam vakcinisala ni jednom vakcinom: I, II ili buster. Za sve vreme pandemije nisam se razbolela, ni od jednog virusa, i inače sam retko bolesna.
Tokom ovog leta sam bukvalno pola dana imala 37.5. Ponadala sam se da je korona i da ću je konačno preležati. Nije bila.
Samo u poslednja dva meseca sam bila na porodičnom druženju gde su bili zaraženi domaćini - javili nam par dana nakon što smo se videli. Opet ništa. Posle je u detetovom razredu nekoliko dece bilo pozitivno ( bez simptoma), podeljeni u dve grupe,mi opet ništa.
Da li vredi da ja kompromitujem moj imunitet vakcinom?

u prolazu

pre 2 godine

Iako je vakcina još uvek eksperimentalna i to nije nikakva tajna - Globalna agenda u Srbiji kaska između 3-6 meseci ... potpuno ista naracija , isti modaliteti i isti zakoni kao i u EU a Srbija nije u EU.
Pričalo se samo o monodozi zatim o drugoj dozi pa već daju treći a najavljuju i cetvrtu . Sada znamo da će biti večita ako ne ustanemo svi ! Ko je ovde lud ? Novi protokoli agresivno zagovaraju vakcinisanje i dece ispod 12 godina . Zagovaraju i pravo deteta da i bez roditeljske dozvole može da traži vakcinu . Zdrav razum je već prošlost! Kada god se trampi sloboda za sigurnost - završi se loše , jako loše !

Sale

pre 2 godine

@ja

Sto se Austrije tice, buster doza je omogucena svima ali nije obavezna. Izrael je slican Srbiji, slazem se, i zahteva buster dozu za sve kategorije gradjana. Isto je i u Bahreinu recimo. Eto, nismo ipak jedini ali svakako nepotrebno prednjacimo.
Nepotrebno jer se strucnjaci jos uvek ne slazu oko neophodnosti bustera. Cemu zurba kod nas?

Miljan

pre 2 godine

Otkad postoje (a davno su izmisljene) vakcine za npr. grip deluju najvise 150 dana. Potpuno suludo je ocekivati da vakcina za koronu (koja se pojavila tek pre godinu i po) duze traje
(puno srece s takvim stavovima trebace vam, 3. novembar 2021 23:29)

Da da, da, ali samo i samo ako se shots daju pred sezonu sezonskog virusa. Dakle s kraja leta, i s kraja zime. A sad, ljude krkaju covid vakcinama random, kako kad i kako ko gde stigne. To em sto umanjuje zastitu, em sto stvara mutante. Zna se vec decenijama kako se daju shots za akutne respiratorne bolesti. Zasto struka, nauka, i naucnici, ne prate taj protokol????!!!