Mile
pre 1 godinu
Za starija vozila od 10 god pa više registracija je sa 250 poskupela na 400 evra dakle DUPLO!
Utorak, 02.11.2021.
09:20
Izvor: B92
pre 1 godinu
Za starija vozila od 10 god pa više registracija je sa 250 poskupela na 400 evra dakle DUPLO!
pre 2 godine
@grubijan
A što onda mora više da plaća?
pre 2 godine
Jedino ispravno je po ks, tako bi električni bili ravnopravni. Luksuzom se može smatrati sve preko 200ks pa onda dosadašnje stope poreza prevesti u preko 200ks, preko 300ks itd
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
(MiCkeyAlneMause, 02. novembar 2021 11:06)
Izašao je iz luksuza, cena registracije je smešna
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
(Sto, 02. novembar 2021 12:55)
Nisi ti kupio auto od 1000 kubika zato da manje zagađuješ okolinu nego zato što si sirotinja kao i svi drugi sto voze te aute sa motorima od kosilice.
pre 2 godine
i ovo je glupost,treba da se placa po ks....stavis 1.5 do 2 €
pre 2 godine
Hahhaha koja sprdnja 15%
pre 2 godine
šta misliš koji auto više zagađuje - najnoviji koji pređe 40000 godišnje, ili potpuno ispravan 20 godina star koji pređe 6000 godišnje? Misli o tome.
(Petrolhead, 2. novembar 2021 22:20)
više zagađuje POTPUNO ISPRAVAN auto star 20 godina (sa 170k km) koji pređe 6k km godišnje. misli o tome.
pre 2 godine
Naravno da će pojeftiniti registracija većih i skupljih, nisam ni očekivao da će pojeftiniti registracija malih porodičnih automobila.
pre 2 godine
zer ,nema guzvi vise u tvom gradu zato sto su ti zemljaci svi u beogradu....
pre 2 godine
Više neću plaćati 230.000 rsd, sada samo 200.000. Hvala vam
pre 2 godine
Država će uvek da zaradi ma šta oni pričali. Menja se poreski osnov zašto? Pa kao što svi primećujemo u auto industriji je trend smanjivanja zapremine motora. Samim tim i prihodi od registracije u državi su sve manji jer je sve više vozila sa zapreminom motora 1,0; 1,2; 1,33 gde su poreske osnovice male. Zato se verovatno kao što se i najavljuje više porez i neće naplaćivati prema kubikaži već prema starosti po principu što starije to veći porez. DA se vrate prihodi države na "staro". Još i gorivo nas šamara sa cenom evo skoro 180 dinara po litru da doživljaj bude kompletan.
pre 2 godine
... realno, ova umanjenja su toliko mala, neprimetna... smešno je dati državi preko 400eur za registraciju vozila čija tržišna vrednost nije veća od 5000eur... to je sramotno visok namet... moramo nešto menjati...
pre 2 godine
Dok se ne uvede oporezivanje prema Euro normi motora i emisiji CO2 sve ostalo je pogubno za zdravlje naroda.
(X-man, 2. novembar 2021 15:19)
O, vidim, prodali su ti modernu bajku. Na stranu što te propaganda veze nema sa brigom za prirodu, ali, šta misliš koji auto više zagađuje - najnoviji koji pređe 40000 godišnje, ili potpuno ispravan 20 godina star koji pređe 6000 godišnje? Misli o tome.
pre 2 godine
Одличан потез. Велика кола су далеко јача и сигурнија од ових малих кршева што се људи гурају. Србима требају већа, јача, пространија кола..
pre 2 godine
Ne znam za vas ali u mom gradu u unutrasnjosti nesto i nema vise guzvi i moze da se vozi normalno. Do skoro je bilo nepodnosljivo. Izgleda da i drzava to oseca pa kao ajde da odradimo neko ofrlj kozmeticko pojeftinjenje samo mislim da u drenovini vise nema vode.
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
(duke nukem, 02. novembar 2021 17:15)
Koji je to vrtić od 28000 po detetu?
(sladoledsmesom, 02. novembar 2021
28000 DINARA po detetu je vrtic ako nisi na subvencijama. Ako si na subvenciji grada kao sto smo mi, onda placamo 5000, mada to izadje na 10 jer dete vise ne ide nego sto ide, zbog vrtickih bolesti, da placate penale kad vam dete ne ide u vrtic. Mada sazvali su roditeljski sastanak sad za petak i cinimi se da ce biti promena u cenovniku
pre 2 godine
Što uštediš na registraciji platiš na pumpi.. a narod će samo više da divlja putevima..
pre 2 godine
Jos da pojeftini registracija helikoptera pa da uzivamo i mi sa platama od 300E.
pre 2 godine
Da li je neko razmisljao o efektu ako se smanji cena registracije za preko 2000 kubika da ce smanjiti i broj invalida vozaca istih vozila?
(zz, 02. novembar 2021 18:19)
hahah ja mislim da će se smanjiti za 99%
pre 2 godine
2.7 mercedes 2004god 93.000h ...
pre 2 godine
Lepo. Ovo je ono kad država podržava bahatost. Ovo je ono kad država povlađuje niskim strastima svojih građana.
pre 2 godine
Opet će naš čovek u mečku.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
(mnemonic, 02. novembar 2021 09:54)
Pa ti očigledno nisi među normalnima, ako ti treba auto od 3000 kubika...
Baš je uživanje u životu i autu nenormalne kubikaže...
pre 2 godine
Glupost žešća kojim se ništa nije dobilo,Auto 2018 god. 2000cc i 2002 takodje isto 2000cc plaćaju opet istu registraciju,ovim se išlo na veće kubikaže ali logika je kojih kubikaže ima više...
pre 2 godine
Da li je neko razmisljao o efektu ako se smanji cena registracije za preko 2000 kubika da ce smanjiti i broj invalida vozaca istih vozila?
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
(Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 02.
Njima raste registracija.
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
(duke nukem, 02. novembar 2021 17:15)
Koji je to vrtić od 28000 po detetu?
pre 2 godine
I sa ovim smanjenjm smo i dalje najskuplja drzava u Evropi po porezima na auta. Ekonomski tigar - finansijski mrtvac Srbija
pre 2 godine
Ova vlast je takva da će pojeftiniti registracija za par hiljada vozila preko 2-3000 ccm,ali će zato svim ostalima poskupeti.Živi bili pa videli.Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
(Bruks 021, 02. novembar 2021 16:55)
Jesu u poslednjih 5 godina smanjivane ili povecavane plate i penzije ?!
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
(MiCkeyAlneMause, 02. novembar 2021 11:06)
Nije to za tebe cim nemas za registraciju. Odrzavanje tog bmw- a kosta boga oca. Il povecaj prihode ili prodaj. Samo ces da se mucis.
pre 2 godine
@brada to sa crnim dimom je bio samo slikoviti primer lokalnog i globalnog zagadjenja. Zbog cega normalne zemlje zabranjuju dizele po gradovima a mogu se voziti van grada. Termoelektrana na 200km od grada ima manje uticaja na zagadjenje u gradu od automobila. Na zalost 17 godina star auto ma koliko ispravan vožen po gradu je veliki zagadjivac za ljude koji tu zive a nikakav za ljude na planini.
pre 2 godine
Znači ništa posebno, sem za te sa većom kubikažom malo popusta. Svakako I dalje skupo..
pre 2 godine
Treba objaviti koliko ima vozila u Srbiji na koje se ovakvo smanjenje odnosi. Bpjim se ds je to nesrazmerno malo u odnosu na galamu koje je ministarstvo o tome podiglo. Ili sr tu tadi damo o tome da ćemo ostali biti grbavi i plaćati sada više...
pre 2 godine
Narod ne vidi ni prst pred nosom i sebe već zamišlja u raspalim aždajama. Zadovoljstvo će trajati samo godinu ipo dana,dok ne počne merenje izduvnih gasova.
Onda sledi galama da ih je država prevarila što je smanjila porez na aždaje, da bi nas sada odrala zbog izduvnih gasova.
Život je kao šah. Pobeđuje onaj koji planira nekoliko poteza unapred.
pre 2 godine
Od 1.01.2022 na prodaju BMW X6 35i 2008-mo 306 ks 2979 ccm 145 000 km,na ime kupca povoljno😁🚗🚗
pre 2 godine
U Evropi se stimuliše kupovina mladjih kola više euro norme zbog neke ekologije, sta god, a kod nas obrnuto. I po ovome se vidi da je kod nas priča o tome smejurija. Drugo sada verovatno neće moći da se prodje od krš BMW starijih od 10 godina, drugih raznoraznih RS i GT kola koja će jedva da docekaju da se udome negde. Svaka cast ko lepo odrzava jaka kola, ali vidjao sam i one koji nemaju za gume osim polovnih "ocuvanih" na A6. Nadam se samo da se ovo neće odraziti na bezbednost i divljanje klinaca u vecoj meri po ulicama
pre 2 godine
cuj ovih, zar ne trebamo da ograbrujemo ljude da kupuju nova vozila? druze u Nemackoj 60% stanovnistva nema za nov auto a kamoli u raspaloj Srbiji, nerealne cene registracije su kod nas, registracija treba da bude maksimalno 5% od kataloske vrednosti auta, pa sine ako hoces da vozis auto od 100.000 eura nov, platis 5.000 eura registraciju, posle svaka sledeca je manja jer je vrednost auta manja, al zato ljudi koji voze normalna kola do 10.000 eura ce placati manje do 500 eura, samo proporcionalno vrednosti auta, tu dodati tip goriva, tipa na euro standard neke povlastice, itd.. sve ostalo je otimanje para od naroda.. ovako znam brdo ljudi kojima je registracija skuplja od njihovog auta, ne mogu da ga prodaju jer niko nece da kupi, takoreci obezvredjeni, a ne mogu ni da ga registruju jer je nerealno..
pre 2 godine
@Brada Bg
Ma upravu si sto posto, automobili zagadjuju 5%. 65% su individualna lozista. Samo treba uvesti namet od ovih 45 000 dinara ali na mesecnom nivou po loznom mestu pa neka placaju samo bogatasi koji loze kamine, ostali neka se greju na struju iz nuklaarke koju cemo da napravimo.
Samo ne znam odakle taj podatak da automobili uticu sa samo 5%, mozda u CO2 kolicini ili PM2.5 cesticama.
Ono sto je problem a to su NO2 i NOX gasovi koji nastaju sagorevanjem dizela, bio mase, gasa i oni su najveci uzrocnici astme, otezanog disanja, kancera i prerane smrti.
pre 2 godine
ahHaahahahhaha, bolje da niste nista dirali, najskuplja registracija u istoriji covecanstva je u Srbiji...
pre 2 godine
Registracija je cena koju platis da bi mogao auto da ti stoji parkiran na parkingu. Da ce sada svi hrliti da kupe automobile sa velikom kubikazom ja cisto sumnjam sa cenom goriva od 180,00 dinara. Nije da je gorivo dzabe pa ce sad svi voziti 200 kilometara dnevno. Mislim da Skoda koja se puno vozi zagadjuje vise od Ford Rangera koji stoji parkiran i vozi se samo po potrebi. Skuplje je i odrzavanje za takve automobile, a treba proci tehnicki. Cela Amerika vozi automobile sa 4000-5000 ccm...ovde se diskutuje da li je preko 2000 mnogo ili treba odmah preci na bicikl. Ja se u limenoj konzervi voziti necu jer ima previse manijaka na ulicama...ne bih da zbog neke budale ostanem invalid ili bez svoje porodice.
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
(Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 02. novembar 2021 15:30
A sta ocekujes od drzave, sa takvim vozilom? Neku nagradu? Oces da ti drzava da 200 evra godisnje, da imas da sipas gorivo? Vidim, po procitanim komentarima, mnogi su se ponadali da ce drzava da rebne ove sa novim automobilima, a da ce za vozila stara 20+, registracija biti besplatna?! Ne ide to, ljudi, tako nesto nema nigde! Uvek i svuda, se stimulise kupovina novih vozila, a ne polovnih. A svi koji misle da ce sad da se voze masovno, automobili sa kubikazom preko 2000cm, pa nece. Nije sve u toj registraciji, ti automobili puno trose, imaju velike tockove, skupo odrzavanje, vise cilindara, itd, itd. registracija je tu nebitna!
pre 2 godine
Pričajte vi šta hoćete, ja prelazim sa 1.9 na 2.4 JTD mašinu, reg. snižena sa 35 na 20k, taman :)
pre 2 godine
Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
(Bruks 021, 2. novembar 2021 16:55)
A od kog rada da žive? Država ništa ne proizvodi, nije profitabilna kao privatna firma.Samo može da skuplja poreze. Problem je u tome što moderne države smanjuju troškove tako što ne zapošljavaju partijske parazite i racionalno troše svaki dinar a ova naša zapošljava te neradnike, koji glasaju posle za njih i tako ih održavaju na vlasti. Racionalizacijom u državi Srbiji moglo bi se uštedeti najmanje milijardu evra svake godine tako što bi se očistila javna preduzeća od partijskih viškova. Tada bi privreda prodisala i osetili bismo stvarni napredak.
pre 2 godine
@Jasno
Teško da će biti. Nije premijum samo registracija, nego i održavanje. Sirotinja kojoj je skupa registracija od hiljadu evra, neće imati ni za prvi kvar. A svaki kvar na premijumu je nekoliko glava. Plus gorivo koje 3.0 ili 4.0 guta. Najlakše je kupiti takav auto za par hiljada evra.
(Troll, 02. novembar 2021 10:42)
Kupice ga pojedinci da se voze do kafica te ne mora biti ni ispravan. Trovace oko zgrade i deci u lice. Naravno da ga nece odrzavati pa ce dimiti jos vise.
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
pre 2 godine
@(BDj, 02. novembar 2021 15:21)
Mislim da si omašio poentu. Čovek je napisao da nije normalno da za automobile sa ogromnom kubikažom stare preko 30 godina registracija bude snižena. Ako imaš oldtajmer treba da platiš papreno a ako si sirotinja treba da voziš auto u skladu sa svojim mogućnostima a ne da voziš dizel kršinu od 3k kubika i zagadjujes okolinu za male pare. Ne znam sta ti nije jasno? Registraciju treba sniziti za velike kubikaze, ali za automobile do maks 10 godina starosti. Znaci do 2011og godista u ovoj godini... za ostalo treba i povecati u proporciji godiste/kubikaza. A verovatno ce tako i biti tako da se dzaba lozite.
pre 2 godine
Umanjenje se odnosi na porez. Trenutno za dzipa 10 god starosti i 3000 kubika - registracija je oko 100 hiljada. Po novom ce biti oko 70 hiljada.
pre 2 godine
(Brada Bg, 02. novembar 2021 13:11)
Potpisujem svako slovo u ovom komentaru!
pre 2 godine
Ova vlast je takva da će pojeftiniti registracija za par hiljada vozila preko 2-3000 ccm,ali će zato svim ostalima poskupeti.Živi bili pa videli.Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
pre 2 godine
Konvoji šlepera puni punoletnih e220cdi skinutih sa taksija se vide na satelitskim snimcima, kako kreću ka Srbiji.
pre 2 godine
smesno, mada ocekivano...mogli jos koji procenat da umanje...kad se prvi put pojavila vest o mogucem umanjenju, pregledam cenu vozila od 10 do 20god sa motorima 2.0 do 2.5. Juce pregledam ponovo, gomila njih podigla cene 100, 200 ,400e kako ko... sad vec mogu slobodno da vrate stare cene...
pre 2 godine
Znači krševima sa 3000ccm i preko se otvara tržište lečenja kompleksa i dodatnog trovanja naroda? Dok se ne uvede oporezivanje prema Euro normi motora i emisiji CO2 sve ostalo je pogubno za zdravlje naroda.
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
Ma daj čoveče, iskreno, koliko troši benzina taj automobil!? Ma ok ili plina nebitno! 20 -30 litara na 100km??? Zašto kukaš na registraciju, to ti je realno najmanja stavka ako zaista imaš nameru da voziš tu prošlost!
Jeste lep je ali nismo mi amerika pa da ti kanta goriva košta 200dinara pa da ti je samo registracija problem !!! Znači plati i ćuti, kad si mazohista -emotivac.
pre 2 godine
aman ljudi ne moze auto koji vredi 5000e evra da godisnje placa 1000e registraciju, ili auto koji kosta 500e da se placa 100e registracija, znaci dzabe sve ovo, primer stilo 1.9 vrednost 1600e registracija 290e to nije normalno
pre 2 godine
@brada Slažem se da automobili globalno zagadjuju procentualno malo u odnosu na ostale zagadjivace ali to je zagadjenje koncentrisano po gradovima gde se voze automobili i gde idu naša deca. Drugo automobili izbacuju mnogo opasnije cestice po zdravlje pm2.5 do pm10 od ostalih zagadjivaca. Baš danas pored mene prodje taksista i iza njega oblak crnog dima. On nije zagadio ni promil od ukupnog zagadjenja ali je nama u blizini zagadjenje bilo ogromno. Razumeš li razliku
(Aleksandar, 02. novembar 2021 15:11)
Ne, ne razumem razliku jer to sto si ti rekao je produkt neodrzavanja vozila, cim vidis oblak crnog ili dima bilo koje boje, to je znak da sa motorom nesto nije u redu. Tu se sagoreva i ulje tako da nije ti bas dobro poredjenje. Moj auto je star 17 godina ali nema oblaka dima iza mene i prolazim tehnicki redovno.
pre 2 godine
Znači dovoljno je da samo 1cm kubni pređe kubikaža preko 2.500 i odmah 20 hiljada više nego za 2499cm3, kao da registruješ još jedan auto. Da li vi eko mantrači shvatate da određeni broj ljudi ima velik problem??
pre 2 godine
sta je sa manjim kubikažama mi ne postojimo ????
pre 2 godine
@a
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
I to je malo. Kršina stara 40 godina. Možda izgleda kao lutka ali 40 godina. Ja kao old timer imam Volvo Amazon iz 68 godine. Najbolji Volvo ikada napravljen. Pet godina sam ga doterivao. Rezervni delovi original iz Švedske. Izgleda kao da je sada sa trake sišao. Original farba. I ne žalim pare za registraciju. Po neki put sednem za volan. Idem na izložbe. Po regionu i Evropi. Imam drugo vozilo Volvo xc60 iz 2020 godine
(a, 02. novembar 2021 14:15)
Ne kontam smisao tvog komentara. Šta si tačno ovime želeo da kažeš sem da se hvališ? Imaš Volvo Amazon? Sjajno, prelep auto, ali ovde pričamo o visini registracije koja je, recimo, baš za ove stare automobile - previsoka.
Ako se hvališ samo zarad toga da bi se pohvalio (a hvališ se), to je tipično skorojevićki i više govori o tebi nego o tvojim automobilima.
P. S. PV 544 je bolji :))))
pre 2 godine
@brada Slažem se da automobili globalno zagadjuju procentualno malo u odnosu na ostale zagadjivace ali to je zagadjenje koncentrisano po gradovima gde se voze automobili i gde idu naša deca. Drugo automobili izbacuju mnogo opasnije cestice po zdravlje pm2.5 do pm10 od ostalih zagadjivaca. Baš danas pored mene prodje taksista i iza njega oblak crnog dima. On nije zagadio ni promil od ukupnog zagadjenja ali je nama u blizini zagadjenje bilo ogromno. Razumeš li razliku
pre 2 godine
Majstori trljaju ruke, a i oni Turci sto drze placeve u Zapadnoj Evropi. Sad ce hiljade slepera sa krsevima velike kubikaze, koje niko nece, ka Horgosu.
pre 2 godine
Da li je ovaj narod masovno omadjijan ili je nesto drugi u pitanju? O kakvoj ekologiji pricate i zagadjenju. Da neko zeli da to resi, sve bi se uradilo da se vozaci prebace na LPG i metan,a radi se aposlutno suprotno. U normalnim drustvima je sta vozis i koliko vozis irelevantna stvar. Evropski eko fasisti su vam rekli sta da vozite, sta da jedete, kad da radite, kako da se oblacite, sta da mislite. Jezivo.
pre 2 godine
Kao i uvek za nasu birokratiju Bravo ha ha ha ha ha ha ....
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
I to je malo. Kršina stara 40 godina. Možda izgleda kao lutka ali 40 godina. Ja kao old timer imam Volvo Amazon iz 68 godine. Najbolji Volvo ikada napravljen. Pet godina sam ga doterivao. Rezervni delovi original iz Švedske. Izgleda kao da je sada sa trake sišao. Original farba. I ne žalim pare za registraciju. Po neki put sednem za volan. Idem na izložbe. Po regionu i Evropi. Imam drugo vozilo Volvo xc60 iz 2020 godine
pre 2 godine
Ovi umesto da lupaju što veću cenu na vozila što starija oni umanjuju cenu. Dobro nisu ih oslobodili bilo kog plaćanja. Srbija i Moldavija rame uz rame. Tržište krševa. Lepo na oko a staro 15-20 godina i predje na kilometra a preko 300 hiljada kilometra. Rezervnih delova (original) nema. Kupuju se turski ili na auto otpadu ili majstor nešto prevezuje. I umesto da država radi na tome da se kupuju nova vozila ona pospešuje tržište krševa. Ne mora svako da ima auto. Na zapadu što starije vozilo veći troškovi i osiguranje
pre 2 godine
Зашто је и даље преко 2.0 и 2.5 луксуз???? ти мотори су имали 20-50кс више некада, а сад су чак и слабији од 1.6 мотора а о 2.0 да не говорим, што не урадиште реформу људску једном за промену??? Није више 100к већ 70к, и даље је потпуно нереално!!!
pre 2 godine
Koliko sam razumeo, samo će se smanjiti cena registracije vozilima sa preko 2000 kubika, verovatno u zavisnosti od starosti. Sve ostalo ostaje isto.
pre 2 godine
Jedini realni kriterijum za oporezivanje automobila je trzisna cena. Na to se moze dodati kolicina zagadjenja i to je to. Ovo sa kubikazama, godistima i slicno su sve gluposti i pljackanje naroda.
pre 2 godine
Starija vozila od 10 godina treba da imaju dva tehnicka preleda godisnje. Tolerancija na izduvne gasove 0
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41)
Evo jos jednog zabrinutog "ekologa"
Automobili ucestvuju oko 5% ukupne zagadjenosti, ejjj 5% !!!!!! Za vreme policijksog casa kada nije bilo vozila na ulicama zagadjenost je bila ogromna! Dolazi od mnogo vecih zagadjivaca jer drzava nije zainteresovana za ekologiju, vec samo kako na zgrne sto vecu lovu na akcize, da im nesto znaci ne bi nabili TNG na 100 dinara vec bi ukinuli silne namete, smanjili akcize i podstakli ljude da ga ugradjuju. U zemlji gde nam je TENT glavni trovac, gde nam se kanalizacija uliva u reke, zemlja gde vecinskii i nema kanalizacije, zemlja koju ekologija uopste ne zanima, i sad mi trebamo da se opterecujemo oko euro normi. Ja ti garantujem da svi predju na plin, metan, hibride, vozila na struju, zagadjenost bi bila istaa, apsolutno ista. Dokle god se vecina Srbije greje na ugalj, drva, mazut nema buducnosti. Necu ni da pricam o nacinu na koji dobijamo struju. I onda se nadju neki dusebriznici i ke..aju o nekakvoj euro normi i oporezivanju o istoj. To je samo igla u plastu sena i nista vise. Riba se cisti od glave!
pre 2 godine
Sta bre rade ovi ljudi??? Pa kako da starije vozilo koje zagadjue vise od drugih bude jeftinije za registraciju od novog? Zar ne treba da ohrabruju kupovinu novih automobila?
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
(Sto, 2. novembar 2021 12:55)
STA ?!
Gde pise da ce se tebi ISTA povecavati ?!
pre 2 godine
imam jugo 55 2000 godiste ne mogu da ga prodam za vise od 300 evra.koliki je moj porez
pre 2 godine
Prosle nedelje uradio TÜV (tehnicki pregled) u Nemackoj, Golf 1.6 TDI, 2017 god, cena 118 evra i sad sam dve godine miran. Godisnje osiguranje i puni kasko placam oko 540 eur, godisnji porez oko 160 evra… toliko o ceni registracije prosecnog auta u Nemackoj
pre 2 godine
Ni servisi,niti velika ili mala kubikaža.Danas je najskuplja stavka gorivo!
pre 2 godine
Ček, noviji auto a čistijim i boljim motorom plaća veću registraciju nego auto koji ostavlja crni dim za sobom? Gde je tu logika? Ah da, izbori će.
(brm, 2. novembar 2021 12:16)
Bote,
Audi A8 hibrid 2019 godiste u Srbiji placa registraciju 16.000 dinara !!!!
pre 2 godine
Ку де се деде оно 'кубици више нису мерило луксуза' и 'порез у односу на каталошку вредност', оста шешељев правилник и регистрација 70 хиљада за возила са 2501цм3 и 1500-3000€ вредности.
Хвала на смањењу али ово је и даље велика неправда.
pre 2 godine
Molim ove ekologe da krenu sa ciscenjem deponija sirom srbije i da zapocnu masovno posumljavanje (javor, lipa, platan, brest, hrast, bukva ima 100/200e sadnica, par desetina hiljada da kupe)...naravno prvo poceti ciscenjem svojih ulica.
pre 2 godine
Ček, noviji auto a čistijim i boljim motorom plaća veću registraciju nego auto koji ostavlja crni dim za sobom? Gde je tu logika? Ah da, izbori će.
pre 2 godine
Šta je ovde jeftinije? par hiljada dinara pa to je smešno!!
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
pre 2 godine
pretrgli ste se sa umanjenjem nemojte molim vas smanjivati ostavite kako je bilo
pre 2 godine
Oni koji jos nisu kupili automobil bez obzira o kojoj kubikazi razmisljaju i dalje ne placaju. To je ok.
pre 2 godine
Meni ovo odgovara za moj 2.2 bmw sa 6 cilindara. Jos kad napuni 20 godina pa dodatni popust dobijem, divota. :)
Za par godina neki Mustang 5.0 da padne.
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
pre 2 godine
Jes' vala da vozim "turčina" al' da ne bude i porez k'o u vreme turaka ....
pre 2 godine
Tek će oporezovanje u zavisnosti od izduvnih gasova biti pravedno. Voziš dizlo kršinu bez dpf-a, plati 2.000 eura. Rešili bismo problem zagađenja vrlo brzo.
pre 2 godine
Ajaooo, ala ce sabani da nagrnu sa 3.0TDI trovacima... nije to za nas, daleko smo od uredjenih zemalja, ovde se svaki pokusaj normalnosti pretvori u suprotnost. Zivi bili pa videli.
pre 2 godine
Bice fazon 10000 dinara niza..
pre 2 godine
Зашто држава не одреди максималну цену техничког прегледа? Ово сада је ПЉАЧКА!
pre 2 godine
(Kobaja Grande, 2. novembar 2021 10:40)
Pa drzavi su oni odlicni na drumu. Razliku ce pokriti u ceni goriva (akcizni i poreski deo). To je i poenta svega, kako da budzetska stavka bude u +
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
pre 2 godine
znaci vise nije 65 nego 50 i vise nije 100 nego 73 hiljade dinara registracija...
Bas ste se pretrgli...
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
(mnemonic, 02. novembar 2021 09:54)
i pritom da prestane da vozi automobil na dizel i benzin, a ni da vozi na struju jer se struja dobija iz uglja.
licemeri ...
pre 2 godine
Sve sta je trebalo, to je da uvedu oporezivanje po Euro standardu motora i ukupnon snazi.
Sto vise zagadjuje i sto je jaci motor, vise bi se placalo.
OK, sta da se radi, barem ce 3000 kubika ponovo biti u modi...A8, Serija 7, S klasa, GrandCherokee...sve se to vraca na nase ulice. Sa srecom!
(Kobaja Grande, 02. novembar 2021 10:40)
Jao rodjeni sad kad kupim Q7 za 9.000 eur pa ti na semaforu izduvam sav otrov koji se natalozio godinama.
Uzivacu, veruj mi !
pre 2 godine
Ekologija? Sad kad povade DPF-ove na 3.000 kubika...
pre 2 godine
Sve sta je trebalo, to je da uvedu oporezivanje po Euro standardu motora i ukupnon snazi.
Sto vise zagadjuje i sto je jaci motor, vise bi se placalo.
OK, sta da se radi, barem ce 3000 kubika ponovo biti u modi...A8, Serija 7, S klasa, GrandCherokee...sve se to vraca na nase ulice. Sa srecom!
pre 2 godine
@Vladimir
Sto? Jel mislis da ce od jednom ljudi poceti masovno da voze automobile od 3000+ kubika? Ako nisi znao odrzavanje motora sa 6, 8 ili vise cilindara kosta mnogo vise, trosi vise i popravke su dosta skuplje. Sa ovim novim regulativama na tehnickom lesevi nece moci da se registruju(izuzetaka sa vezama ce uvek biti). Tako da ne plasi se da ce od jednom da se pojavi masa automobila sa velikom kubikazom. Da su nam plate u proseku 1000 evra bar mogao bi strah da ti bude opravdan.
pre 2 godine
Bojim se toga sta ce ovi naši pametnjakovici da smisle. Sigurno ne nešto dobro. Ako težite u evropsku uniju uzmite rešenje neke normalne zemlje. Treba stimulisati ljude da voze ekološki prihvatljivija vozila. Samo nam još trebaju dzipovi sa 3000 kubika stari 15 godina. I onako po gradovima ne može da se diše.
pre 2 godine
Konacno se ukljucuje zdrav razum i logika umesto dosadasnjeg pbracuna otimacine koni je donet davno u vidu verovali ili ne zakona porez na luksuz na kubike.
(Dušan R., 02. novembar 2021 09:43)
Формилације које користе ми говоре да се 'порез на луксуз' не укида већ се само додатно коригује у односу на године аутомобила. Јуче било 120 хиљада а данас 70 хиљада, као турци кад крену да се ценкају са 500€ а ти им спустиш на 50 и сав срећан а опет жестоко превеслан.
pre 2 godine
Hoće li iko izneti konkretne iznose? Deluje kao da baš neće biti kako se najavljuje.
pre 2 godine
Koliko boraca za ekologiju odjednom, kao sve smo resili, pa nam je sada ekologija glavni problem.
A prosle godine u toku policijskih casova se pokazalo da automobili i njihovo zagadjenje skoro nista ne znace na nivou NSa i BGa.
A i sta mislite da ce sada kada spuste 40% cene da svi pohrle da kupuju automobile preko 2000ccm?
Oni koji imaju para da to voze i odrzavaju, imaju i za registraciju, a takvih je mali broj u Srbiji i vec voze i placaju.
Zakon i njegove izmene ce biti popularisticke i predizborne (ups mozda mi ne objave komentar sada) kao i svi drugi koje nam donosi vlast. Olaksace nesto malo jako maloj grupi ljudi, za vecinu ce nameti ostati isti a potencijalno i veci.
I vratite sve fabricke filtere u vase dizele gospodo (80% vas je na putu) pa nece biti problema ako 2% ljudi zbog malo manje cene registracije odluci da kupi masinu preko 2000ccm.
pre 2 godine
@Jasno
Teško da će biti. Nije premijum samo registracija, nego i održavanje. Sirotinja kojoj je skupa registracija od hiljadu evra, neće imati ni za prvi kvar. A svaki kvar na premijumu je nekoliko glava. Plus gorivo koje 3.0 ili 4.0 guta. Najlakše je kupiti takav auto za par hiljada evra.
pre 2 godine
"Tržišna vrednost putničkih automobila radne zapremine motora više od 2.000 kubika brže se umanjuje po osnovu starosti u odnosu na ostala motorna vozila.” Dobro neko rece vozila koja dolaze u poslednje vreme su sa malim kubikazama i propada im naplata sve vise tog dela pa su sad smislili kao da olaksaju to ali obrni okreni uzimace vise para novim odredbama. Da oni donesu neku odredbu za korist gradjana, to kad dozivim mogu dumrem.
pre 2 godine
A gorivo, koliko je sad?
pre 2 godine
Trebaju se uvesti polovnjaci preko 2000 kubika?
pre 2 godine
Konacno se ukljucuje zdrav razum i logika umesto dosadasnjeg pbracuna otimacine koni je donet davno u vidu verovali ili ne zakona porez na luksuz na kubike.
pre 2 godine
Uuuuu sto ce biti sada 3.0 i 4.0 premium modela na nasim putevima. Ok mozda su tinejdzeri i punoletni, al znas kako cupa asValt..
Ekologija i voznja kroz selo/grad sa 150kmh i onako nisu teme...
Populisticke mere pred izbore...
p.s.
Utice i na ekonomiju, obradovace se i uvoznik nanogica ovoj temi...
pre 2 godine
Izuzetno loše rešenje!! Evo dogodine više smrti i još više smrada na putevima Srbije! Živela Srbija!
pre 2 godine
Uuuuu sto ce biti sada 3.0 i 4.0 premium modela na nasim putevima. Ok mozda su tinejdzeri i punoletni, al znas kako cupa asValt..
Ekologija i voznja kroz selo/grad sa 150kmh i onako nisu teme...
Populisticke mere pred izbore...
p.s.
Utice i na ekonomiju, obradovace se i uvoznik nanogica ovoj temi...
pre 2 godine
Кооолко пааара????
С'обзиром да овима преко 20 неће бити смањено а и даље плаћају папрено, око 45 хиљада ако је 2501цм3, све то ми говори да ће ови млађи од 20, које спомињу, плаћати више од тога, што је и даље вееоома папрено, све упућује на то да шешељугин порез на луксуз остаје иако кубици више нису никакво мерило, што и сами наводе као основ за промену закона..
Такође губитке од овог промила који губе, пошто је таквих возила изразито мало, надоместиће озбиљним повећањем свим осталим возачима..
У подне, кад ову вест прочитамо сви, заблејимо као овце, што и јесмо.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
pre 2 godine
Konacno se ukljucuje zdrav razum i logika umesto dosadasnjeg pbracuna otimacine koni je donet davno u vidu verovali ili ne zakona porez na luksuz na kubike.
(Dušan R., 02. novembar 2021 09:43)
Формилације које користе ми говоре да се 'порез на луксуз' не укида већ се само додатно коригује у односу на године аутомобила. Јуче било 120 хиљада а данас 70 хиљада, као турци кад крену да се ценкају са 500€ а ти им спустиш на 50 и сав срећан а опет жестоко превеслан.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
(MiCkeyAlneMause, 02. novembar 2021 11:06)
Nije to za tebe cim nemas za registraciju. Odrzavanje tog bmw- a kosta boga oca. Il povecaj prihode ili prodaj. Samo ces da se mucis.
pre 2 godine
Кооолко пааара????
С'обзиром да овима преко 20 неће бити смањено а и даље плаћају папрено, око 45 хиљада ако је 2501цм3, све то ми говори да ће ови млађи од 20, које спомињу, плаћати више од тога, што је и даље вееоома папрено, све упућује на то да шешељугин порез на луксуз остаје иако кубици више нису никакво мерило, што и сами наводе као основ за промену закона..
Такође губитке од овог промила који губе, пошто је таквих возила изразито мало, надоместиће озбиљним повећањем свим осталим возачима..
У подне, кад ову вест прочитамо сви, заблејимо као овце, што и јесмо.
pre 2 godine
A gorivo, koliko je sad?
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41)
Evo jos jednog zabrinutog "ekologa"
Automobili ucestvuju oko 5% ukupne zagadjenosti, ejjj 5% !!!!!! Za vreme policijksog casa kada nije bilo vozila na ulicama zagadjenost je bila ogromna! Dolazi od mnogo vecih zagadjivaca jer drzava nije zainteresovana za ekologiju, vec samo kako na zgrne sto vecu lovu na akcize, da im nesto znaci ne bi nabili TNG na 100 dinara vec bi ukinuli silne namete, smanjili akcize i podstakli ljude da ga ugradjuju. U zemlji gde nam je TENT glavni trovac, gde nam se kanalizacija uliva u reke, zemlja gde vecinskii i nema kanalizacije, zemlja koju ekologija uopste ne zanima, i sad mi trebamo da se opterecujemo oko euro normi. Ja ti garantujem da svi predju na plin, metan, hibride, vozila na struju, zagadjenost bi bila istaa, apsolutno ista. Dokle god se vecina Srbije greje na ugalj, drva, mazut nema buducnosti. Necu ni da pricam o nacinu na koji dobijamo struju. I onda se nadju neki dusebriznici i ke..aju o nekakvoj euro normi i oporezivanju o istoj. To je samo igla u plastu sena i nista vise. Riba se cisti od glave!
pre 2 godine
I sa ovim smanjenjm smo i dalje najskuplja drzava u Evropi po porezima na auta. Ekonomski tigar - finansijski mrtvac Srbija
pre 2 godine
Izuzetno loše rešenje!! Evo dogodine više smrti i još više smrada na putevima Srbije! Živela Srbija!
pre 2 godine
Uuuuu sto ce biti sada 3.0 i 4.0 premium modela na nasim putevima. Ok mozda su tinejdzeri i punoletni, al znas kako cupa asValt..
Ekologija i voznja kroz selo/grad sa 150kmh i onako nisu teme...
Populisticke mere pred izbore...
p.s.
Utice i na ekonomiju, obradovace se i uvoznik nanogica ovoj temi...
pre 2 godine
Jos da pojeftini registracija helikoptera pa da uzivamo i mi sa platama od 300E.
pre 2 godine
Ekologija? Sad kad povade DPF-ove na 3.000 kubika...
pre 2 godine
"Tržišna vrednost putničkih automobila radne zapremine motora više od 2.000 kubika brže se umanjuje po osnovu starosti u odnosu na ostala motorna vozila.” Dobro neko rece vozila koja dolaze u poslednje vreme su sa malim kubikazama i propada im naplata sve vise tog dela pa su sad smislili kao da olaksaju to ali obrni okreni uzimace vise para novim odredbama. Da oni donesu neku odredbu za korist gradjana, to kad dozivim mogu dumrem.
pre 2 godine
znaci vise nije 65 nego 50 i vise nije 100 nego 73 hiljade dinara registracija...
Bas ste se pretrgli...
pre 2 godine
Šta je ovde jeftinije? par hiljada dinara pa to je smešno!!
pre 2 godine
... realno, ova umanjenja su toliko mala, neprimetna... smešno je dati državi preko 400eur za registraciju vozila čija tržišna vrednost nije veća od 5000eur... to je sramotno visok namet... moramo nešto menjati...
pre 2 godine
Konvoji šlepera puni punoletnih e220cdi skinutih sa taksija se vide na satelitskim snimcima, kako kreću ka Srbiji.
pre 2 godine
Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
(Bruks 021, 2. novembar 2021 16:55)
A od kog rada da žive? Država ništa ne proizvodi, nije profitabilna kao privatna firma.Samo može da skuplja poreze. Problem je u tome što moderne države smanjuju troškove tako što ne zapošljavaju partijske parazite i racionalno troše svaki dinar a ova naša zapošljava te neradnike, koji glasaju posle za njih i tako ih održavaju na vlasti. Racionalizacijom u državi Srbiji moglo bi se uštedeti najmanje milijardu evra svake godine tako što bi se očistila javna preduzeća od partijskih viškova. Tada bi privreda prodisala i osetili bismo stvarni napredak.
pre 2 godine
Više neću plaćati 230.000 rsd, sada samo 200.000. Hvala vam
pre 2 godine
@a
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
I to je malo. Kršina stara 40 godina. Možda izgleda kao lutka ali 40 godina. Ja kao old timer imam Volvo Amazon iz 68 godine. Najbolji Volvo ikada napravljen. Pet godina sam ga doterivao. Rezervni delovi original iz Švedske. Izgleda kao da je sada sa trake sišao. Original farba. I ne žalim pare za registraciju. Po neki put sednem za volan. Idem na izložbe. Po regionu i Evropi. Imam drugo vozilo Volvo xc60 iz 2020 godine
(a, 02. novembar 2021 14:15)
Ne kontam smisao tvog komentara. Šta si tačno ovime želeo da kažeš sem da se hvališ? Imaš Volvo Amazon? Sjajno, prelep auto, ali ovde pričamo o visini registracije koja je, recimo, baš za ove stare automobile - previsoka.
Ako se hvališ samo zarad toga da bi se pohvalio (a hvališ se), to je tipično skorojevićki i više govori o tebi nego o tvojim automobilima.
P. S. PV 544 je bolji :))))
pre 2 godine
Ni servisi,niti velika ili mala kubikaža.Danas je najskuplja stavka gorivo!
pre 2 godine
Narod ne vidi ni prst pred nosom i sebe već zamišlja u raspalim aždajama. Zadovoljstvo će trajati samo godinu ipo dana,dok ne počne merenje izduvnih gasova.
Onda sledi galama da ih je država prevarila što je smanjila porez na aždaje, da bi nas sada odrala zbog izduvnih gasova.
Život je kao šah. Pobeđuje onaj koji planira nekoliko poteza unapred.
pre 2 godine
Da li je neko razmisljao o efektu ako se smanji cena registracije za preko 2000 kubika da ce smanjiti i broj invalida vozaca istih vozila?
pre 2 godine
Sve sta je trebalo, to je da uvedu oporezivanje po Euro standardu motora i ukupnon snazi.
Sto vise zagadjuje i sto je jaci motor, vise bi se placalo.
OK, sta da se radi, barem ce 3000 kubika ponovo biti u modi...A8, Serija 7, S klasa, GrandCherokee...sve se to vraca na nase ulice. Sa srecom!
pre 2 godine
Uuuuu sto ce biti sada 3.0 i 4.0 premium modela na nasim putevima. Ok mozda su tinejdzeri i punoletni, al znas kako cupa asValt..
Ekologija i voznja kroz selo/grad sa 150kmh i onako nisu teme...
Populisticke mere pred izbore...
p.s.
Utice i na ekonomiju, obradovace se i uvoznik nanogica ovoj temi...
pre 2 godine
Da li je neko razmisljao o efektu ako se smanji cena registracije za preko 2000 kubika da ce smanjiti i broj invalida vozaca istih vozila?
(zz, 02. novembar 2021 18:19)
hahah ja mislim da će se smanjiti za 99%
pre 2 godine
@Vladimir
Sto? Jel mislis da ce od jednom ljudi poceti masovno da voze automobile od 3000+ kubika? Ako nisi znao odrzavanje motora sa 6, 8 ili vise cilindara kosta mnogo vise, trosi vise i popravke su dosta skuplje. Sa ovim novim regulativama na tehnickom lesevi nece moci da se registruju(izuzetaka sa vezama ce uvek biti). Tako da ne plasi se da ce od jednom da se pojavi masa automobila sa velikom kubikazom. Da su nam plate u proseku 1000 evra bar mogao bi strah da ti bude opravdan.
pre 2 godine
Država će uvek da zaradi ma šta oni pričali. Menja se poreski osnov zašto? Pa kao što svi primećujemo u auto industriji je trend smanjivanja zapremine motora. Samim tim i prihodi od registracije u državi su sve manji jer je sve više vozila sa zapreminom motora 1,0; 1,2; 1,33 gde su poreske osnovice male. Zato se verovatno kao što se i najavljuje više porez i neće naplaćivati prema kubikaži već prema starosti po principu što starije to veći porez. DA se vrate prihodi države na "staro". Još i gorivo nas šamara sa cenom evo skoro 180 dinara po litru da doživljaj bude kompletan.
pre 2 godine
Jedini realni kriterijum za oporezivanje automobila je trzisna cena. Na to se moze dodati kolicina zagadjenja i to je to. Ovo sa kubikazama, godistima i slicno su sve gluposti i pljackanje naroda.
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
(duke nukem, 02. novembar 2021 17:15)
Koji je to vrtić od 28000 po detetu?
pre 2 godine
Зашто држава не одреди максималну цену техничког прегледа? Ово сада је ПЉАЧКА!
pre 2 godine
Hoće li iko izneti konkretne iznose? Deluje kao da baš neće biti kako se najavljuje.
pre 2 godine
Što uštediš na registraciji platiš na pumpi.. a narod će samo više da divlja putevima..
pre 2 godine
Dok se ne uvede oporezivanje prema Euro normi motora i emisiji CO2 sve ostalo je pogubno za zdravlje naroda.
(X-man, 2. novembar 2021 15:19)
O, vidim, prodali su ti modernu bajku. Na stranu što te propaganda veze nema sa brigom za prirodu, ali, šta misliš koji auto više zagađuje - najnoviji koji pređe 40000 godišnje, ili potpuno ispravan 20 godina star koji pređe 6000 godišnje? Misli o tome.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
pre 2 godine
Ček, noviji auto a čistijim i boljim motorom plaća veću registraciju nego auto koji ostavlja crni dim za sobom? Gde je tu logika? Ah da, izbori će.
(brm, 2. novembar 2021 12:16)
Bote,
Audi A8 hibrid 2019 godiste u Srbiji placa registraciju 16.000 dinara !!!!
pre 2 godine
ahHaahahahhaha, bolje da niste nista dirali, najskuplja registracija u istoriji covecanstva je u Srbiji...
pre 2 godine
pretrgli ste se sa umanjenjem nemojte molim vas smanjivati ostavite kako je bilo
pre 2 godine
aman ljudi ne moze auto koji vredi 5000e evra da godisnje placa 1000e registraciju, ili auto koji kosta 500e da se placa 100e registracija, znaci dzabe sve ovo, primer stilo 1.9 vrednost 1600e registracija 290e to nije normalno
pre 2 godine
Prosle nedelje uradio TÜV (tehnicki pregled) u Nemackoj, Golf 1.6 TDI, 2017 god, cena 118 evra i sad sam dve godine miran. Godisnje osiguranje i puni kasko placam oko 540 eur, godisnji porez oko 160 evra… toliko o ceni registracije prosecnog auta u Nemackoj
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
(duke nukem, 02. novembar 2021 17:15)
Koji je to vrtić od 28000 po detetu?
(sladoledsmesom, 02. novembar 2021
28000 DINARA po detetu je vrtic ako nisi na subvencijama. Ako si na subvenciji grada kao sto smo mi, onda placamo 5000, mada to izadje na 10 jer dete vise ne ide nego sto ide, zbog vrtickih bolesti, da placate penale kad vam dete ne ide u vrtic. Mada sazvali su roditeljski sastanak sad za petak i cinimi se da ce biti promena u cenovniku
pre 2 godine
Molim ove ekologe da krenu sa ciscenjem deponija sirom srbije i da zapocnu masovno posumljavanje (javor, lipa, platan, brest, hrast, bukva ima 100/200e sadnica, par desetina hiljada da kupe)...naravno prvo poceti ciscenjem svojih ulica.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
(mnemonic, 02. novembar 2021 09:54)
i pritom da prestane da vozi automobil na dizel i benzin, a ni da vozi na struju jer se struja dobija iz uglja.
licemeri ...
pre 2 godine
Ček, noviji auto a čistijim i boljim motorom plaća veću registraciju nego auto koji ostavlja crni dim za sobom? Gde je tu logika? Ah da, izbori će.
pre 2 godine
Ne znam za vas ali u mom gradu u unutrasnjosti nesto i nema vise guzvi i moze da se vozi normalno. Do skoro je bilo nepodnosljivo. Izgleda da i drzava to oseca pa kao ajde da odradimo neko ofrlj kozmeticko pojeftinjenje samo mislim da u drenovini vise nema vode.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
(mnemonic, 02. novembar 2021 09:54)
Pa ti očigledno nisi među normalnima, ako ti treba auto od 3000 kubika...
Baš je uživanje u životu i autu nenormalne kubikaže...
pre 2 godine
Opet će naš čovek u mečku.
pre 2 godine
Meni ovo odgovara za moj 2.2 bmw sa 6 cilindara. Jos kad napuni 20 godina pa dodatni popust dobijem, divota. :)
Za par godina neki Mustang 5.0 da padne.
pre 2 godine
Ку де се деде оно 'кубици више нису мерило луксуза' и 'порез у односу на каталошку вредност', оста шешељев правилник и регистрација 70 хиљада за возила са 2501цм3 и 1500-3000€ вредности.
Хвала на смањењу али ово је и даље велика неправда.
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
(Sto, 2. novembar 2021 12:55)
STA ?!
Gde pise da ce se tebi ISTA povecavati ?!
pre 2 godine
Da li je ovaj narod masovno omadjijan ili je nesto drugi u pitanju? O kakvoj ekologiji pricate i zagadjenju. Da neko zeli da to resi, sve bi se uradilo da se vozaci prebace na LPG i metan,a radi se aposlutno suprotno. U normalnim drustvima je sta vozis i koliko vozis irelevantna stvar. Evropski eko fasisti su vam rekli sta da vozite, sta da jedete, kad da radite, kako da se oblacite, sta da mislite. Jezivo.
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
(Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 02.
Njima raste registracija.
pre 2 godine
Konacno se ukljucuje zdrav razum i logika umesto dosadasnjeg pbracuna otimacine koni je donet davno u vidu verovali ili ne zakona porez na luksuz na kubike.
pre 2 godine
Oni koji jos nisu kupili automobil bez obzira o kojoj kubikazi razmisljaju i dalje ne placaju. To je ok.
pre 2 godine
Sta bre rade ovi ljudi??? Pa kako da starije vozilo koje zagadjue vise od drugih bude jeftinije za registraciju od novog? Zar ne treba da ohrabruju kupovinu novih automobila?
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
(Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 02. novembar 2021 15:30
A sta ocekujes od drzave, sa takvim vozilom? Neku nagradu? Oces da ti drzava da 200 evra godisnje, da imas da sipas gorivo? Vidim, po procitanim komentarima, mnogi su se ponadali da ce drzava da rebne ove sa novim automobilima, a da ce za vozila stara 20+, registracija biti besplatna?! Ne ide to, ljudi, tako nesto nema nigde! Uvek i svuda, se stimulise kupovina novih vozila, a ne polovnih. A svi koji misle da ce sad da se voze masovno, automobili sa kubikazom preko 2000cm, pa nece. Nije sve u toj registraciji, ti automobili puno trose, imaju velike tockove, skupo odrzavanje, vise cilindara, itd, itd. registracija je tu nebitna!
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
pre 2 godine
Ova vlast je takva da će pojeftiniti registracija za par hiljada vozila preko 2-3000 ccm,ali će zato svim ostalima poskupeti.Živi bili pa videli.Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
pre 2 godine
Znači ništa posebno, sem za te sa većom kubikažom malo popusta. Svakako I dalje skupo..
pre 2 godine
Treba objaviti koliko ima vozila u Srbiji na koje se ovakvo smanjenje odnosi. Bpjim se ds je to nesrazmerno malo u odnosu na galamu koje je ministarstvo o tome podiglo. Ili sr tu tadi damo o tome da ćemo ostali biti grbavi i plaćati sada više...
pre 2 godine
2.7 mercedes 2004god 93.000h ...
pre 2 godine
Sve sta je trebalo, to je da uvedu oporezivanje po Euro standardu motora i ukupnon snazi.
Sto vise zagadjuje i sto je jaci motor, vise bi se placalo.
OK, sta da se radi, barem ce 3000 kubika ponovo biti u modi...A8, Serija 7, S klasa, GrandCherokee...sve se to vraca na nase ulice. Sa srecom!
(Kobaja Grande, 02. novembar 2021 10:40)
Jao rodjeni sad kad kupim Q7 za 9.000 eur pa ti na semaforu izduvam sav otrov koji se natalozio godinama.
Uzivacu, veruj mi !
pre 2 godine
Зашто је и даље преко 2.0 и 2.5 луксуз???? ти мотори су имали 20-50кс више некада, а сад су чак и слабији од 1.6 мотора а о 2.0 да не говорим, што не урадиште реформу људску једном за промену??? Није више 100к већ 70к, и даље је потпуно нереално!!!
pre 2 godine
@Jasno
Teško da će biti. Nije premijum samo registracija, nego i održavanje. Sirotinja kojoj je skupa registracija od hiljadu evra, neće imati ni za prvi kvar. A svaki kvar na premijumu je nekoliko glava. Plus gorivo koje 3.0 ili 4.0 guta. Najlakše je kupiti takav auto za par hiljada evra.
pre 2 godine
Koliko boraca za ekologiju odjednom, kao sve smo resili, pa nam je sada ekologija glavni problem.
A prosle godine u toku policijskih casova se pokazalo da automobili i njihovo zagadjenje skoro nista ne znace na nivou NSa i BGa.
A i sta mislite da ce sada kada spuste 40% cene da svi pohrle da kupuju automobile preko 2000ccm?
Oni koji imaju para da to voze i odrzavaju, imaju i za registraciju, a takvih je mali broj u Srbiji i vec voze i placaju.
Zakon i njegove izmene ce biti popularisticke i predizborne (ups mozda mi ne objave komentar sada) kao i svi drugi koje nam donosi vlast. Olaksace nesto malo jako maloj grupi ljudi, za vecinu ce nameti ostati isti a potencijalno i veci.
I vratite sve fabricke filtere u vase dizele gospodo (80% vas je na putu) pa nece biti problema ako 2% ljudi zbog malo manje cene registracije odluci da kupi masinu preko 2000ccm.
pre 2 godine
cuj ovih, zar ne trebamo da ograbrujemo ljude da kupuju nova vozila? druze u Nemackoj 60% stanovnistva nema za nov auto a kamoli u raspaloj Srbiji, nerealne cene registracije su kod nas, registracija treba da bude maksimalno 5% od kataloske vrednosti auta, pa sine ako hoces da vozis auto od 100.000 eura nov, platis 5.000 eura registraciju, posle svaka sledeca je manja jer je vrednost auta manja, al zato ljudi koji voze normalna kola do 10.000 eura ce placati manje do 500 eura, samo proporcionalno vrednosti auta, tu dodati tip goriva, tipa na euro standard neke povlastice, itd.. sve ostalo je otimanje para od naroda.. ovako znam brdo ljudi kojima je registracija skuplja od njihovog auta, ne mogu da ga prodaju jer niko nece da kupi, takoreci obezvredjeni, a ne mogu ni da ga registruju jer je nerealno..
pre 2 godine
Bice fazon 10000 dinara niza..
pre 2 godine
imam jugo 55 2000 godiste ne mogu da ga prodam za vise od 300 evra.koliki je moj porez
pre 2 godine
Одличан потез. Велика кола су далеко јача и сигурнија од ових малих кршева што се људи гурају. Србима требају већа, јача, пространија кола..
pre 2 godine
Koliko sam razumeo, samo će se smanjiti cena registracije vozilima sa preko 2000 kubika, verovatno u zavisnosti od starosti. Sve ostalo ostaje isto.
pre 2 godine
Glupost žešća kojim se ništa nije dobilo,Auto 2018 god. 2000cc i 2002 takodje isto 2000cc plaćaju opet istu registraciju,ovim se išlo na veće kubikaže ali logika je kojih kubikaže ima više...
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
pre 2 godine
Znači dovoljno je da samo 1cm kubni pređe kubikaža preko 2.500 i odmah 20 hiljada više nego za 2499cm3, kao da registruješ još jedan auto. Da li vi eko mantrači shvatate da određeni broj ljudi ima velik problem??
pre 2 godine
@brada Slažem se da automobili globalno zagadjuju procentualno malo u odnosu na ostale zagadjivace ali to je zagadjenje koncentrisano po gradovima gde se voze automobili i gde idu naša deca. Drugo automobili izbacuju mnogo opasnije cestice po zdravlje pm2.5 do pm10 od ostalih zagadjivaca. Baš danas pored mene prodje taksista i iza njega oblak crnog dima. On nije zagadio ni promil od ukupnog zagadjenja ali je nama u blizini zagadjenje bilo ogromno. Razumeš li razliku
(Aleksandar, 02. novembar 2021 15:11)
Ne, ne razumem razliku jer to sto si ti rekao je produkt neodrzavanja vozila, cim vidis oblak crnog ili dima bilo koje boje, to je znak da sa motorom nesto nije u redu. Tu se sagoreva i ulje tako da nije ti bas dobro poredjenje. Moj auto je star 17 godina ali nema oblaka dima iza mene i prolazim tehnicki redovno.
pre 2 godine
Znači krševima sa 3000ccm i preko se otvara tržište lečenja kompleksa i dodatnog trovanja naroda? Dok se ne uvede oporezivanje prema Euro normi motora i emisiji CO2 sve ostalo je pogubno za zdravlje naroda.
pre 2 godine
Lepo. Ovo je ono kad država podržava bahatost. Ovo je ono kad država povlađuje niskim strastima svojih građana.
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
pre 2 godine
Kao i uvek za nasu birokratiju Bravo ha ha ha ha ha ha ....
pre 2 godine
Pričajte vi šta hoćete, ja prelazim sa 1.9 na 2.4 JTD mašinu, reg. snižena sa 35 na 20k, taman :)
pre 2 godine
smesno, mada ocekivano...mogli jos koji procenat da umanje...kad se prvi put pojavila vest o mogucem umanjenju, pregledam cenu vozila od 10 do 20god sa motorima 2.0 do 2.5. Juce pregledam ponovo, gomila njih podigla cene 100, 200 ,400e kako ko... sad vec mogu slobodno da vrate stare cene...
pre 2 godine
Majstori trljaju ruke, a i oni Turci sto drze placeve u Zapadnoj Evropi. Sad ce hiljade slepera sa krsevima velike kubikaze, koje niko nece, ka Horgosu.
pre 2 godine
Od 1.01.2022 na prodaju BMW X6 35i 2008-mo 306 ks 2979 ccm 145 000 km,na ime kupca povoljno😁🚗🚗
pre 2 godine
@Jasno
Teško da će biti. Nije premijum samo registracija, nego i održavanje. Sirotinja kojoj je skupa registracija od hiljadu evra, neće imati ni za prvi kvar. A svaki kvar na premijumu je nekoliko glava. Plus gorivo koje 3.0 ili 4.0 guta. Najlakše je kupiti takav auto za par hiljada evra.
(Troll, 02. novembar 2021 10:42)
Kupice ga pojedinci da se voze do kafica te ne mora biti ni ispravan. Trovace oko zgrade i deci u lice. Naravno da ga nece odrzavati pa ce dimiti jos vise.
pre 2 godine
Tek će oporezovanje u zavisnosti od izduvnih gasova biti pravedno. Voziš dizlo kršinu bez dpf-a, plati 2.000 eura. Rešili bismo problem zagađenja vrlo brzo.
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
Ma daj čoveče, iskreno, koliko troši benzina taj automobil!? Ma ok ili plina nebitno! 20 -30 litara na 100km??? Zašto kukaš na registraciju, to ti je realno najmanja stavka ako zaista imaš nameru da voziš tu prošlost!
Jeste lep je ali nismo mi amerika pa da ti kanta goriva košta 200dinara pa da ti je samo registracija problem !!! Znači plati i ćuti, kad si mazohista -emotivac.
pre 2 godine
Registracija je cena koju platis da bi mogao auto da ti stoji parkiran na parkingu. Da ce sada svi hrliti da kupe automobile sa velikom kubikazom ja cisto sumnjam sa cenom goriva od 180,00 dinara. Nije da je gorivo dzabe pa ce sad svi voziti 200 kilometara dnevno. Mislim da Skoda koja se puno vozi zagadjuje vise od Ford Rangera koji stoji parkiran i vozi se samo po potrebi. Skuplje je i odrzavanje za takve automobile, a treba proci tehnicki. Cela Amerika vozi automobile sa 4000-5000 ccm...ovde se diskutuje da li je preko 2000 mnogo ili treba odmah preci na bicikl. Ja se u limenoj konzervi voziti necu jer ima previse manijaka na ulicama...ne bih da zbog neke budale ostanem invalid ili bez svoje porodice.
pre 2 godine
@brada Slažem se da automobili globalno zagadjuju procentualno malo u odnosu na ostale zagadjivace ali to je zagadjenje koncentrisano po gradovima gde se voze automobili i gde idu naša deca. Drugo automobili izbacuju mnogo opasnije cestice po zdravlje pm2.5 do pm10 od ostalih zagadjivaca. Baš danas pored mene prodje taksista i iza njega oblak crnog dima. On nije zagadio ni promil od ukupnog zagadjenja ali je nama u blizini zagadjenje bilo ogromno. Razumeš li razliku
pre 2 godine
U Evropi se stimuliše kupovina mladjih kola više euro norme zbog neke ekologije, sta god, a kod nas obrnuto. I po ovome se vidi da je kod nas priča o tome smejurija. Drugo sada verovatno neće moći da se prodje od krš BMW starijih od 10 godina, drugih raznoraznih RS i GT kola koja će jedva da docekaju da se udome negde. Svaka cast ko lepo odrzava jaka kola, ali vidjao sam i one koji nemaju za gume osim polovnih "ocuvanih" na A6. Nadam se samo da se ovo neće odraziti na bezbednost i divljanje klinaca u vecoj meri po ulicama
pre 2 godine
Ajaooo, ala ce sabani da nagrnu sa 3.0TDI trovacima... nije to za nas, daleko smo od uredjenih zemalja, ovde se svaki pokusaj normalnosti pretvori u suprotnost. Zivi bili pa videli.
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
pre 2 godine
Umanjenje se odnosi na porez. Trenutno za dzipa 10 god starosti i 3000 kubika - registracija je oko 100 hiljada. Po novom ce biti oko 70 hiljada.
pre 2 godine
Ovi umesto da lupaju što veću cenu na vozila što starija oni umanjuju cenu. Dobro nisu ih oslobodili bilo kog plaćanja. Srbija i Moldavija rame uz rame. Tržište krševa. Lepo na oko a staro 15-20 godina i predje na kilometra a preko 300 hiljada kilometra. Rezervnih delova (original) nema. Kupuju se turski ili na auto otpadu ili majstor nešto prevezuje. I umesto da država radi na tome da se kupuju nova vozila ona pospešuje tržište krševa. Ne mora svako da ima auto. Na zapadu što starije vozilo veći troškovi i osiguranje
pre 2 godine
Starija vozila od 10 godina treba da imaju dva tehnicka preleda godisnje. Tolerancija na izduvne gasove 0
pre 2 godine
Bojim se toga sta ce ovi naši pametnjakovici da smisle. Sigurno ne nešto dobro. Ako težite u evropsku uniju uzmite rešenje neke normalne zemlje. Treba stimulisati ljude da voze ekološki prihvatljivija vozila. Samo nam još trebaju dzipovi sa 3000 kubika stari 15 godina. I onako po gradovima ne može da se diše.
pre 2 godine
(Kobaja Grande, 2. novembar 2021 10:40)
Pa drzavi su oni odlicni na drumu. Razliku ce pokriti u ceni goriva (akcizni i poreski deo). To je i poenta svega, kako da budzetska stavka bude u +
pre 2 godine
sta je sa manjim kubikažama mi ne postojimo ????
pre 2 godine
Trebaju se uvesti polovnjaci preko 2000 kubika?
pre 2 godine
Jes' vala da vozim "turčina" al' da ne bude i porez k'o u vreme turaka ....
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
(Sto, 02. novembar 2021 12:55)
Nisi ti kupio auto od 1000 kubika zato da manje zagađuješ okolinu nego zato što si sirotinja kao i svi drugi sto voze te aute sa motorima od kosilice.
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
(MiCkeyAlneMause, 02. novembar 2021 11:06)
Izašao je iz luksuza, cena registracije je smešna
pre 2 godine
@(BDj, 02. novembar 2021 15:21)
Mislim da si omašio poentu. Čovek je napisao da nije normalno da za automobile sa ogromnom kubikažom stare preko 30 godina registracija bude snižena. Ako imaš oldtajmer treba da platiš papreno a ako si sirotinja treba da voziš auto u skladu sa svojim mogućnostima a ne da voziš dizel kršinu od 3k kubika i zagadjujes okolinu za male pare. Ne znam sta ti nije jasno? Registraciju treba sniziti za velike kubikaze, ali za automobile do maks 10 godina starosti. Znaci do 2011og godista u ovoj godini... za ostalo treba i povecati u proporciji godiste/kubikaza. A verovatno ce tako i biti tako da se dzaba lozite.
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
I to je malo. Kršina stara 40 godina. Možda izgleda kao lutka ali 40 godina. Ja kao old timer imam Volvo Amazon iz 68 godine. Najbolji Volvo ikada napravljen. Pet godina sam ga doterivao. Rezervni delovi original iz Švedske. Izgleda kao da je sada sa trake sišao. Original farba. I ne žalim pare za registraciju. Po neki put sednem za volan. Idem na izložbe. Po regionu i Evropi. Imam drugo vozilo Volvo xc60 iz 2020 godine
pre 2 godine
@brada to sa crnim dimom je bio samo slikoviti primer lokalnog i globalnog zagadjenja. Zbog cega normalne zemlje zabranjuju dizele po gradovima a mogu se voziti van grada. Termoelektrana na 200km od grada ima manje uticaja na zagadjenje u gradu od automobila. Na zalost 17 godina star auto ma koliko ispravan vožen po gradu je veliki zagadjivac za ljude koji tu zive a nikakav za ljude na planini.
pre 2 godine
@Brada Bg
Ma upravu si sto posto, automobili zagadjuju 5%. 65% su individualna lozista. Samo treba uvesti namet od ovih 45 000 dinara ali na mesecnom nivou po loznom mestu pa neka placaju samo bogatasi koji loze kamine, ostali neka se greju na struju iz nuklaarke koju cemo da napravimo.
Samo ne znam odakle taj podatak da automobili uticu sa samo 5%, mozda u CO2 kolicini ili PM2.5 cesticama.
Ono sto je problem a to su NO2 i NOX gasovi koji nastaju sagorevanjem dizela, bio mase, gasa i oni su najveci uzrocnici astme, otezanog disanja, kancera i prerane smrti.
pre 2 godine
Ova vlast je takva da će pojeftiniti registracija za par hiljada vozila preko 2-3000 ccm,ali će zato svim ostalima poskupeti.Živi bili pa videli.Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
(Bruks 021, 02. novembar 2021 16:55)
Jesu u poslednjih 5 godina smanjivane ili povecavane plate i penzije ?!
pre 2 godine
i ovo je glupost,treba da se placa po ks....stavis 1.5 do 2 €
pre 2 godine
Naravno da će pojeftiniti registracija većih i skupljih, nisam ni očekivao da će pojeftiniti registracija malih porodičnih automobila.
pre 2 godine
šta misliš koji auto više zagađuje - najnoviji koji pređe 40000 godišnje, ili potpuno ispravan 20 godina star koji pređe 6000 godišnje? Misli o tome.
(Petrolhead, 2. novembar 2021 22:20)
više zagađuje POTPUNO ISPRAVAN auto star 20 godina (sa 170k km) koji pređe 6k km godišnje. misli o tome.
pre 2 godine
Hahhaha koja sprdnja 15%
pre 2 godine
zer ,nema guzvi vise u tvom gradu zato sto su ti zemljaci svi u beogradu....
pre 2 godine
(Brada Bg, 02. novembar 2021 13:11)
Potpisujem svako slovo u ovom komentaru!
pre 2 godine
Jedino ispravno je po ks, tako bi električni bili ravnopravni. Luksuzom se može smatrati sve preko 200ks pa onda dosadašnje stope poreza prevesti u preko 200ks, preko 300ks itd
pre 2 godine
@grubijan
A što onda mora više da plaća?
pre 1 godinu
Za starija vozila od 10 god pa više registracija je sa 250 poskupela na 400 evra dakle DUPLO!
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
pre 2 godine
Izuzetno loše rešenje!! Evo dogodine više smrti i još više smrada na putevima Srbije! Živela Srbija!
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
(mnemonic, 02. novembar 2021 09:54)
Pa ti očigledno nisi među normalnima, ako ti treba auto od 3000 kubika...
Baš je uživanje u životu i autu nenormalne kubikaže...
pre 2 godine
Konacno se ukljucuje zdrav razum i logika umesto dosadasnjeg pbracuna otimacine koni je donet davno u vidu verovali ili ne zakona porez na luksuz na kubike.
pre 2 godine
Starija vozila od 10 godina treba da imaju dva tehnicka preleda godisnje. Tolerancija na izduvne gasove 0
pre 2 godine
Ova vlast je takva da će pojeftiniti registracija za par hiljada vozila preko 2-3000 ccm,ali će zato svim ostalima poskupeti.Živi bili pa videli.Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
(Bruks 021, 02. novembar 2021 16:55)
Jesu u poslednjih 5 godina smanjivane ili povecavane plate i penzije ?!
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
I to je malo. Kršina stara 40 godina. Možda izgleda kao lutka ali 40 godina. Ja kao old timer imam Volvo Amazon iz 68 godine. Najbolji Volvo ikada napravljen. Pet godina sam ga doterivao. Rezervni delovi original iz Švedske. Izgleda kao da je sada sa trake sišao. Original farba. I ne žalim pare za registraciju. Po neki put sednem za volan. Idem na izložbe. Po regionu i Evropi. Imam drugo vozilo Volvo xc60 iz 2020 godine
pre 2 godine
Lepo. Ovo je ono kad država podržava bahatost. Ovo je ono kad država povlađuje niskim strastima svojih građana.
pre 2 godine
Одличан потез. Велика кола су далеко јача и сигурнија од ових малих кршева што се људи гурају. Србима требају већа, јача, пространија кола..
pre 2 godine
@(BDj, 02. novembar 2021 15:21)
Mislim da si omašio poentu. Čovek je napisao da nije normalno da za automobile sa ogromnom kubikažom stare preko 30 godina registracija bude snižena. Ako imaš oldtajmer treba da platiš papreno a ako si sirotinja treba da voziš auto u skladu sa svojim mogućnostima a ne da voziš dizel kršinu od 3k kubika i zagadjujes okolinu za male pare. Ne znam sta ti nije jasno? Registraciju treba sniziti za velike kubikaze, ali za automobile do maks 10 godina starosti. Znaci do 2011og godista u ovoj godini... za ostalo treba i povecati u proporciji godiste/kubikaza. A verovatno ce tako i biti tako da se dzaba lozite.
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
pre 2 godine
Sve sta je trebalo, to je da uvedu oporezivanje po Euro standardu motora i ukupnon snazi.
Sto vise zagadjuje i sto je jaci motor, vise bi se placalo.
OK, sta da se radi, barem ce 3000 kubika ponovo biti u modi...A8, Serija 7, S klasa, GrandCherokee...sve se to vraca na nase ulice. Sa srecom!
pre 2 godine
Tek će oporezovanje u zavisnosti od izduvnih gasova biti pravedno. Voziš dizlo kršinu bez dpf-a, plati 2.000 eura. Rešili bismo problem zagađenja vrlo brzo.
pre 2 godine
Znači krševima sa 3000ccm i preko se otvara tržište lečenja kompleksa i dodatnog trovanja naroda? Dok se ne uvede oporezivanje prema Euro normi motora i emisiji CO2 sve ostalo je pogubno za zdravlje naroda.
pre 2 godine
Pričajte vi šta hoćete, ja prelazim sa 1.9 na 2.4 JTD mašinu, reg. snižena sa 35 na 20k, taman :)
pre 2 godine
Sta bre rade ovi ljudi??? Pa kako da starije vozilo koje zagadjue vise od drugih bude jeftinije za registraciju od novog? Zar ne treba da ohrabruju kupovinu novih automobila?
pre 2 godine
Registracija je cena koju platis da bi mogao auto da ti stoji parkiran na parkingu. Da ce sada svi hrliti da kupe automobile sa velikom kubikazom ja cisto sumnjam sa cenom goriva od 180,00 dinara. Nije da je gorivo dzabe pa ce sad svi voziti 200 kilometara dnevno. Mislim da Skoda koja se puno vozi zagadjuje vise od Ford Rangera koji stoji parkiran i vozi se samo po potrebi. Skuplje je i odrzavanje za takve automobile, a treba proci tehnicki. Cela Amerika vozi automobile sa 4000-5000 ccm...ovde se diskutuje da li je preko 2000 mnogo ili treba odmah preci na bicikl. Ja se u limenoj konzervi voziti necu jer ima previse manijaka na ulicama...ne bih da zbog neke budale ostanem invalid ili bez svoje porodice.
pre 2 godine
Uuuuu sto ce biti sada 3.0 i 4.0 premium modela na nasim putevima. Ok mozda su tinejdzeri i punoletni, al znas kako cupa asValt..
Ekologija i voznja kroz selo/grad sa 150kmh i onako nisu teme...
Populisticke mere pred izbore...
p.s.
Utice i na ekonomiju, obradovace se i uvoznik nanogica ovoj temi...
pre 2 godine
Ekologija? Sad kad povade DPF-ove na 3.000 kubika...
pre 2 godine
Dok se ne uvede oporezivanje prema Euro normi motora i emisiji CO2 sve ostalo je pogubno za zdravlje naroda.
(X-man, 2. novembar 2021 15:19)
O, vidim, prodali su ti modernu bajku. Na stranu što te propaganda veze nema sa brigom za prirodu, ali, šta misliš koji auto više zagađuje - najnoviji koji pređe 40000 godišnje, ili potpuno ispravan 20 godina star koji pređe 6000 godišnje? Misli o tome.
pre 2 godine
Uuuuu sto ce biti sada 3.0 i 4.0 premium modela na nasim putevima. Ok mozda su tinejdzeri i punoletni, al znas kako cupa asValt..
Ekologija i voznja kroz selo/grad sa 150kmh i onako nisu teme...
Populisticke mere pred izbore...
p.s.
Utice i na ekonomiju, obradovace se i uvoznik nanogica ovoj temi...
pre 2 godine
Ček, noviji auto a čistijim i boljim motorom plaća veću registraciju nego auto koji ostavlja crni dim za sobom? Gde je tu logika? Ah da, izbori će.
pre 2 godine
Ovi umesto da lupaju što veću cenu na vozila što starija oni umanjuju cenu. Dobro nisu ih oslobodili bilo kog plaćanja. Srbija i Moldavija rame uz rame. Tržište krševa. Lepo na oko a staro 15-20 godina i predje na kilometra a preko 300 hiljada kilometra. Rezervnih delova (original) nema. Kupuju se turski ili na auto otpadu ili majstor nešto prevezuje. I umesto da država radi na tome da se kupuju nova vozila ona pospešuje tržište krševa. Ne mora svako da ima auto. Na zapadu što starije vozilo veći troškovi i osiguranje
pre 2 godine
@brada to sa crnim dimom je bio samo slikoviti primer lokalnog i globalnog zagadjenja. Zbog cega normalne zemlje zabranjuju dizele po gradovima a mogu se voziti van grada. Termoelektrana na 200km od grada ima manje uticaja na zagadjenje u gradu od automobila. Na zalost 17 godina star auto ma koliko ispravan vožen po gradu je veliki zagadjivac za ljude koji tu zive a nikakav za ljude na planini.
pre 2 godine
Ček, noviji auto a čistijim i boljim motorom plaća veću registraciju nego auto koji ostavlja crni dim za sobom? Gde je tu logika? Ah da, izbori će.
(brm, 2. novembar 2021 12:16)
Bote,
Audi A8 hibrid 2019 godiste u Srbiji placa registraciju 16.000 dinara !!!!
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
(Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 02. novembar 2021 15:30
A sta ocekujes od drzave, sa takvim vozilom? Neku nagradu? Oces da ti drzava da 200 evra godisnje, da imas da sipas gorivo? Vidim, po procitanim komentarima, mnogi su se ponadali da ce drzava da rebne ove sa novim automobilima, a da ce za vozila stara 20+, registracija biti besplatna?! Ne ide to, ljudi, tako nesto nema nigde! Uvek i svuda, se stimulise kupovina novih vozila, a ne polovnih. A svi koji misle da ce sad da se voze masovno, automobili sa kubikazom preko 2000cm, pa nece. Nije sve u toj registraciji, ti automobili puno trose, imaju velike tockove, skupo odrzavanje, vise cilindara, itd, itd. registracija je tu nebitna!
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
(duke nukem, 02. novembar 2021 17:15)
Koji je to vrtić od 28000 po detetu?
pre 2 godine
Ajaooo, ala ce sabani da nagrnu sa 3.0TDI trovacima... nije to za nas, daleko smo od uredjenih zemalja, ovde se svaki pokusaj normalnosti pretvori u suprotnost. Zivi bili pa videli.
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
Ma daj čoveče, iskreno, koliko troši benzina taj automobil!? Ma ok ili plina nebitno! 20 -30 litara na 100km??? Zašto kukaš na registraciju, to ti je realno najmanja stavka ako zaista imaš nameru da voziš tu prošlost!
Jeste lep je ali nismo mi amerika pa da ti kanta goriva košta 200dinara pa da ti je samo registracija problem !!! Znači plati i ćuti, kad si mazohista -emotivac.
pre 2 godine
Bojim se toga sta ce ovi naši pametnjakovici da smisle. Sigurno ne nešto dobro. Ako težite u evropsku uniju uzmite rešenje neke normalne zemlje. Treba stimulisati ljude da voze ekološki prihvatljivija vozila. Samo nam još trebaju dzipovi sa 3000 kubika stari 15 godina. I onako po gradovima ne može da se diše.
pre 2 godine
Majstori trljaju ruke, a i oni Turci sto drze placeve u Zapadnoj Evropi. Sad ce hiljade slepera sa krsevima velike kubikaze, koje niko nece, ka Horgosu.
pre 2 godine
Sve sta je trebalo, to je da uvedu oporezivanje po Euro standardu motora i ukupnon snazi.
Sto vise zagadjuje i sto je jaci motor, vise bi se placalo.
OK, sta da se radi, barem ce 3000 kubika ponovo biti u modi...A8, Serija 7, S klasa, GrandCherokee...sve se to vraca na nase ulice. Sa srecom!
(Kobaja Grande, 02. novembar 2021 10:40)
Jao rodjeni sad kad kupim Q7 za 9.000 eur pa ti na semaforu izduvam sav otrov koji se natalozio godinama.
Uzivacu, veruj mi !
pre 2 godine
@Brada Bg
Ma upravu si sto posto, automobili zagadjuju 5%. 65% su individualna lozista. Samo treba uvesti namet od ovih 45 000 dinara ali na mesecnom nivou po loznom mestu pa neka placaju samo bogatasi koji loze kamine, ostali neka se greju na struju iz nuklaarke koju cemo da napravimo.
Samo ne znam odakle taj podatak da automobili uticu sa samo 5%, mozda u CO2 kolicini ili PM2.5 cesticama.
Ono sto je problem a to su NO2 i NOX gasovi koji nastaju sagorevanjem dizela, bio mase, gasa i oni su najveci uzrocnici astme, otezanog disanja, kancera i prerane smrti.
pre 2 godine
@Jasno
Teško da će biti. Nije premijum samo registracija, nego i održavanje. Sirotinja kojoj je skupa registracija od hiljadu evra, neće imati ni za prvi kvar. A svaki kvar na premijumu je nekoliko glava. Plus gorivo koje 3.0 ili 4.0 guta. Najlakše je kupiti takav auto za par hiljada evra.
(Troll, 02. novembar 2021 10:42)
Kupice ga pojedinci da se voze do kafica te ne mora biti ni ispravan. Trovace oko zgrade i deci u lice. Naravno da ga nece odrzavati pa ce dimiti jos vise.
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
pre 2 godine
@brada Slažem se da automobili globalno zagadjuju procentualno malo u odnosu na ostale zagadjivace ali to je zagadjenje koncentrisano po gradovima gde se voze automobili i gde idu naša deca. Drugo automobili izbacuju mnogo opasnije cestice po zdravlje pm2.5 do pm10 od ostalih zagadjivaca. Baš danas pored mene prodje taksista i iza njega oblak crnog dima. On nije zagadio ni promil od ukupnog zagadjenja ali je nama u blizini zagadjenje bilo ogromno. Razumeš li razliku
pre 2 godine
cuj ovih, zar ne trebamo da ograbrujemo ljude da kupuju nova vozila? druze u Nemackoj 60% stanovnistva nema za nov auto a kamoli u raspaloj Srbiji, nerealne cene registracije su kod nas, registracija treba da bude maksimalno 5% od kataloske vrednosti auta, pa sine ako hoces da vozis auto od 100.000 eura nov, platis 5.000 eura registraciju, posle svaka sledeca je manja jer je vrednost auta manja, al zato ljudi koji voze normalna kola do 10.000 eura ce placati manje do 500 eura, samo proporcionalno vrednosti auta, tu dodati tip goriva, tipa na euro standard neke povlastice, itd.. sve ostalo je otimanje para od naroda.. ovako znam brdo ljudi kojima je registracija skuplja od njihovog auta, ne mogu da ga prodaju jer niko nece da kupi, takoreci obezvredjeni, a ne mogu ni da ga registruju jer je nerealno..
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41)
Evo jos jednog zabrinutog "ekologa"
Automobili ucestvuju oko 5% ukupne zagadjenosti, ejjj 5% !!!!!! Za vreme policijksog casa kada nije bilo vozila na ulicama zagadjenost je bila ogromna! Dolazi od mnogo vecih zagadjivaca jer drzava nije zainteresovana za ekologiju, vec samo kako na zgrne sto vecu lovu na akcize, da im nesto znaci ne bi nabili TNG na 100 dinara vec bi ukinuli silne namete, smanjili akcize i podstakli ljude da ga ugradjuju. U zemlji gde nam je TENT glavni trovac, gde nam se kanalizacija uliva u reke, zemlja gde vecinskii i nema kanalizacije, zemlja koju ekologija uopste ne zanima, i sad mi trebamo da se opterecujemo oko euro normi. Ja ti garantujem da svi predju na plin, metan, hibride, vozila na struju, zagadjenost bi bila istaa, apsolutno ista. Dokle god se vecina Srbije greje na ugalj, drva, mazut nema buducnosti. Necu ni da pricam o nacinu na koji dobijamo struju. I onda se nadju neki dusebriznici i ke..aju o nekakvoj euro normi i oporezivanju o istoj. To je samo igla u plastu sena i nista vise. Riba se cisti od glave!
pre 2 godine
Da li je ovaj narod masovno omadjijan ili je nesto drugi u pitanju? O kakvoj ekologiji pricate i zagadjenju. Da neko zeli da to resi, sve bi se uradilo da se vozaci prebace na LPG i metan,a radi se aposlutno suprotno. U normalnim drustvima je sta vozis i koliko vozis irelevantna stvar. Evropski eko fasisti su vam rekli sta da vozite, sta da jedete, kad da radite, kako da se oblacite, sta da mislite. Jezivo.
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
(Sto, 02. novembar 2021 12:55)
Nisi ti kupio auto od 1000 kubika zato da manje zagađuješ okolinu nego zato što si sirotinja kao i svi drugi sto voze te aute sa motorima od kosilice.
pre 2 godine
@a
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
(BDj, 02. novembar 2021 12:03)
I to je malo. Kršina stara 40 godina. Možda izgleda kao lutka ali 40 godina. Ja kao old timer imam Volvo Amazon iz 68 godine. Najbolji Volvo ikada napravljen. Pet godina sam ga doterivao. Rezervni delovi original iz Švedske. Izgleda kao da je sada sa trake sišao. Original farba. I ne žalim pare za registraciju. Po neki put sednem za volan. Idem na izložbe. Po regionu i Evropi. Imam drugo vozilo Volvo xc60 iz 2020 godine
(a, 02. novembar 2021 14:15)
Ne kontam smisao tvog komentara. Šta si tačno ovime želeo da kažeš sem da se hvališ? Imaš Volvo Amazon? Sjajno, prelep auto, ali ovde pričamo o visini registracije koja je, recimo, baš za ove stare automobile - previsoka.
Ako se hvališ samo zarad toga da bi se pohvalio (a hvališ se), to je tipično skorojevićki i više govori o tebi nego o tvojim automobilima.
P. S. PV 544 je bolji :))))
pre 2 godine
Narod ne vidi ni prst pred nosom i sebe već zamišlja u raspalim aždajama. Zadovoljstvo će trajati samo godinu ipo dana,dok ne počne merenje izduvnih gasova.
Onda sledi galama da ih je država prevarila što je smanjila porez na aždaje, da bi nas sada odrala zbog izduvnih gasova.
Život je kao šah. Pobeđuje onaj koji planira nekoliko poteza unapred.
pre 2 godine
šta misliš koji auto više zagađuje - najnoviji koji pređe 40000 godišnje, ili potpuno ispravan 20 godina star koji pređe 6000 godišnje? Misli o tome.
(Petrolhead, 2. novembar 2021 22:20)
više zagađuje POTPUNO ISPRAVAN auto star 20 godina (sa 170k km) koji pređe 6k km godišnje. misli o tome.
pre 2 godine
Konvoji šlepera puni punoletnih e220cdi skinutih sa taksija se vide na satelitskim snimcima, kako kreću ka Srbiji.
pre 2 godine
(Brada Bg, 02. novembar 2021 13:11)
Potpisujem svako slovo u ovom komentaru!
pre 2 godine
Što uštediš na registraciji platiš na pumpi.. a narod će samo više da divlja putevima..
pre 2 godine
@Vladimir
Sto? Jel mislis da ce od jednom ljudi poceti masovno da voze automobile od 3000+ kubika? Ako nisi znao odrzavanje motora sa 6, 8 ili vise cilindara kosta mnogo vise, trosi vise i popravke su dosta skuplje. Sa ovim novim regulativama na tehnickom lesevi nece moci da se registruju(izuzetaka sa vezama ce uvek biti). Tako da ne plasi se da ce od jednom da se pojavi masa automobila sa velikom kubikazom. Da su nam plate u proseku 1000 evra bar mogao bi strah da ti bude opravdan.
pre 2 godine
Au sta ovo bi? Ne razumem, sad ja sa 1000 kubika i kolima starim 6 godina cu da placam vise nego do sad???? Samo zato sto sam hteo da kupim auto sa motorom koji manje zagadjuje okolinu?? Wow.......
(Sto, 2. novembar 2021 12:55)
STA ?!
Gde pise da ce se tebi ISTA povecavati ?!
pre 2 godine
aman ljudi ne moze auto koji vredi 5000e evra da godisnje placa 1000e registraciju, ili auto koji kosta 500e da se placa 100e registracija, znaci dzabe sve ovo, primer stilo 1.9 vrednost 1600e registracija 290e to nije normalno
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
pre 2 godine
U Evropi se stimuliše kupovina mladjih kola više euro norme zbog neke ekologije, sta god, a kod nas obrnuto. I po ovome se vidi da je kod nas priča o tome smejurija. Drugo sada verovatno neće moći da se prodje od krš BMW starijih od 10 godina, drugih raznoraznih RS i GT kola koja će jedva da docekaju da se udome negde. Svaka cast ko lepo odrzava jaka kola, ali vidjao sam i one koji nemaju za gume osim polovnih "ocuvanih" na A6. Nadam se samo da se ovo neće odraziti na bezbednost i divljanje klinaca u vecoj meri po ulicama
pre 2 godine
I sa ovim smanjenjm smo i dalje najskuplja drzava u Evropi po porezima na auta. Ekonomski tigar - finansijski mrtvac Srbija
pre 2 godine
Кооолко пааара????
С'обзиром да овима преко 20 неће бити смањено а и даље плаћају папрено, око 45 хиљада ако је 2501цм3, све то ми говори да ће ови млађи од 20, које спомињу, плаћати више од тога, што је и даље вееоома папрено, све упућује на то да шешељугин порез на луксуз остаје иако кубици више нису никакво мерило, што и сами наводе као основ за промену закона..
Такође губитке од овог промила који губе, пошто је таквих возила изразито мало, надоместиће озбиљним повећањем свим осталим возачима..
У подне, кад ову вест прочитамо сви, заблејимо као овце, што и јесмо.
pre 2 godine
Meni ovo odgovara za moj 2.2 bmw sa 6 cilindara. Jos kad napuni 20 godina pa dodatni popust dobijem, divota. :)
Za par godina neki Mustang 5.0 da padne.
pre 2 godine
Зашто је и даље преко 2.0 и 2.5 луксуз???? ти мотори су имали 20-50кс више некада, а сад су чак и слабији од 1.6 мотора а о 2.0 да не говорим, што не урадиште реформу људску једном за промену??? Није више 100к већ 70к, и даље је потпуно нереално!!!
pre 2 godine
@brada Slažem se da automobili globalno zagadjuju procentualno malo u odnosu na ostale zagadjivace ali to je zagadjenje koncentrisano po gradovima gde se voze automobili i gde idu naša deca. Drugo automobili izbacuju mnogo opasnije cestice po zdravlje pm2.5 do pm10 od ostalih zagadjivaca. Baš danas pored mene prodje taksista i iza njega oblak crnog dima. On nije zagadio ni promil od ukupnog zagadjenja ali je nama u blizini zagadjenje bilo ogromno. Razumeš li razliku
(Aleksandar, 02. novembar 2021 15:11)
Ne, ne razumem razliku jer to sto si ti rekao je produkt neodrzavanja vozila, cim vidis oblak crnog ili dima bilo koje boje, to je znak da sa motorom nesto nije u redu. Tu se sagoreva i ulje tako da nije ti bas dobro poredjenje. Moj auto je star 17 godina ali nema oblaka dima iza mene i prolazim tehnicki redovno.
pre 2 godine
... realno, ova umanjenja su toliko mala, neprimetna... smešno je dati državi preko 400eur za registraciju vozila čija tržišna vrednost nije veća od 5000eur... to je sramotno visok namet... moramo nešto menjati...
pre 2 godine
Konacno se ukljucuje zdrav razum i logika umesto dosadasnjeg pbracuna otimacine koni je donet davno u vidu verovali ili ne zakona porez na luksuz na kubike.
(Dušan R., 02. novembar 2021 09:43)
Формилације које користе ми говоре да се 'порез на луксуз' не укида већ се само додатно коригује у односу на године аутомобила. Јуче било 120 хиљада а данас 70 хиљада, као турци кад крену да се ценкају са 500€ а ти им спустиш на 50 и сав срећан а опет жестоко превеслан.
pre 2 godine
Jes' vala da vozim "turčina" al' da ne bude i porez k'o u vreme turaka ....
pre 2 godine
Molim ove ekologe da krenu sa ciscenjem deponija sirom srbije i da zapocnu masovno posumljavanje (javor, lipa, platan, brest, hrast, bukva ima 100/200e sadnica, par desetina hiljada da kupe)...naravno prvo poceti ciscenjem svojih ulica.
pre 2 godine
Znači dovoljno je da samo 1cm kubni pređe kubikaža preko 2.500 i odmah 20 hiljada više nego za 2499cm3, kao da registruješ još jedan auto. Da li vi eko mantrači shvatate da određeni broj ljudi ima velik problem??
pre 2 godine
Od 1.01.2022 na prodaju BMW X6 35i 2008-mo 306 ks 2979 ccm 145 000 km,na ime kupca povoljno😁🚗🚗
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
(MiCkeyAlneMause, 02. novembar 2021 11:06)
Nije to za tebe cim nemas za registraciju. Odrzavanje tog bmw- a kosta boga oca. Il povecaj prihode ili prodaj. Samo ces da se mucis.
pre 2 godine
Hoće li iko izneti konkretne iznose? Deluje kao da baš neće biti kako se najavljuje.
pre 2 godine
Trebaju se uvesti polovnjaci preko 2000 kubika?
pre 2 godine
Potpuno ekoloski pristup.
PS. Genijalaca nikad nam noje falilo
(Desa, 02. novembar 2021 09:41
ako hoćeš ekologiju javi se Greenpeace-u, idi volontiraj, a nas normalne ostavi da živimo život i u njemu uživamo.
(mnemonic, 02. novembar 2021 09:54)
i pritom da prestane da vozi automobil na dizel i benzin, a ni da vozi na struju jer se struja dobija iz uglja.
licemeri ...
pre 2 godine
sta je sa manjim kubikažama mi ne postojimo ????
pre 2 godine
Ova vlast je takva da će pojeftiniti registracija za par hiljada vozila preko 2-3000 ccm,ali će zato svim ostalima poskupeti.Živi bili pa videli.Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
pre 2 godine
Glupost žešća kojim se ništa nije dobilo,Auto 2018 god. 2000cc i 2002 takodje isto 2000cc plaćaju opet istu registraciju,ovim se išlo na veće kubikaže ali logika je kojih kubikaže ima više...
pre 2 godine
Ta registracija mi je najmanja stavka u zivotu. Vrtic za dvoje 56.000 din. Mesecno. Gorivo mesecno bar 25.000. Ali podrzavam promenu, kakvu god.
(duke nukem, 02. novembar 2021 17:15)
Koji je to vrtić od 28000 po detetu?
(sladoledsmesom, 02. novembar 2021
28000 DINARA po detetu je vrtic ako nisi na subvencijama. Ako si na subvenciji grada kao sto smo mi, onda placamo 5000, mada to izadje na 10 jer dete vise ne ide nego sto ide, zbog vrtickih bolesti, da placate penale kad vam dete ne ide u vrtic. Mada sazvali su roditeljski sastanak sad za petak i cinimi se da ce biti promena u cenovniku
pre 2 godine
Ne znam za vas ali u mom gradu u unutrasnjosti nesto i nema vise guzvi i moze da se vozi normalno. Do skoro je bilo nepodnosljivo. Izgleda da i drzava to oseca pa kao ajde da odradimo neko ofrlj kozmeticko pojeftinjenje samo mislim da u drenovini vise nema vode.
pre 2 godine
A gorivo, koliko je sad?
pre 2 godine
znaci vise nije 65 nego 50 i vise nije 100 nego 73 hiljade dinara registracija...
Bas ste se pretrgli...
pre 2 godine
pretrgli ste se sa umanjenjem nemojte molim vas smanjivati ostavite kako je bilo
pre 2 godine
@Jasno
Teško da će biti. Nije premijum samo registracija, nego i održavanje. Sirotinja kojoj je skupa registracija od hiljadu evra, neće imati ni za prvi kvar. A svaki kvar na premijumu je nekoliko glava. Plus gorivo koje 3.0 ili 4.0 guta. Najlakše je kupiti takav auto za par hiljada evra.
pre 2 godine
Зашто држава не одреди максималну цену техничког прегледа? Ово сада је ПЉАЧКА!
pre 2 godine
Volvo 244 GL, 1981, 2300 cm3, 110 KS, registracija bila skoro 40.000 din.
I to je Ok?
pre 2 godine
Treba objaviti koliko ima vozila u Srbiji na koje se ovakvo smanjenje odnosi. Bpjim se ds je to nesrazmerno malo u odnosu na galamu koje je ministarstvo o tome podiglo. Ili sr tu tadi damo o tome da ćemo ostali biti grbavi i plaćati sada više...
pre 2 godine
Nisu oni navikli da žive od svog rada nego od demagogije i parazitiranja.
(Bruks 021, 2. novembar 2021 16:55)
A od kog rada da žive? Država ništa ne proizvodi, nije profitabilna kao privatna firma.Samo može da skuplja poreze. Problem je u tome što moderne države smanjuju troškove tako što ne zapošljavaju partijske parazite i racionalno troše svaki dinar a ova naša zapošljava te neradnike, koji glasaju posle za njih i tako ih održavaju na vlasti. Racionalizacijom u državi Srbiji moglo bi se uštedeti najmanje milijardu evra svake godine tako što bi se očistila javna preduzeća od partijskih viškova. Tada bi privreda prodisala i osetili bismo stvarni napredak.
pre 2 godine
Opet će naš čovek u mečku.
pre 2 godine
"Tržišna vrednost putničkih automobila radne zapremine motora više od 2.000 kubika brže se umanjuje po osnovu starosti u odnosu na ostala motorna vozila.” Dobro neko rece vozila koja dolaze u poslednje vreme su sa malim kubikazama i propada im naplata sve vise tog dela pa su sad smislili kao da olaksaju to ali obrni okreni uzimace vise para novim odredbama. Da oni donesu neku odredbu za korist gradjana, to kad dozivim mogu dumrem.
pre 2 godine
Koliko boraca za ekologiju odjednom, kao sve smo resili, pa nam je sada ekologija glavni problem.
A prosle godine u toku policijskih casova se pokazalo da automobili i njihovo zagadjenje skoro nista ne znace na nivou NSa i BGa.
A i sta mislite da ce sada kada spuste 40% cene da svi pohrle da kupuju automobile preko 2000ccm?
Oni koji imaju para da to voze i odrzavaju, imaju i za registraciju, a takvih je mali broj u Srbiji i vec voze i placaju.
Zakon i njegove izmene ce biti popularisticke i predizborne (ups mozda mi ne objave komentar sada) kao i svi drugi koje nam donosi vlast. Olaksace nesto malo jako maloj grupi ljudi, za vecinu ce nameti ostati isti a potencijalno i veci.
I vratite sve fabricke filtere u vase dizele gospodo (80% vas je na putu) pa nece biti problema ako 2% ljudi zbog malo manje cene registracije odluci da kupi masinu preko 2000ccm.
pre 2 godine
Šta je ovde jeftinije? par hiljada dinara pa to je smešno!!
pre 2 godine
Ni servisi,niti velika ili mala kubikaža.Danas je najskuplja stavka gorivo!
pre 2 godine
Jedini realni kriterijum za oporezivanje automobila je trzisna cena. Na to se moze dodati kolicina zagadjenja i to je to. Ovo sa kubikazama, godistima i slicno su sve gluposti i pljackanje naroda.
pre 2 godine
ahHaahahahhaha, bolje da niste nista dirali, najskuplja registracija u istoriji covecanstva je u Srbiji...
pre 2 godine
A vozila ispod 2000 kubika a starija 20+,kakva je njihova sudbina?
(Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 02.
Njima raste registracija.
pre 2 godine
Da li je neko razmisljao o efektu ako se smanji cena registracije za preko 2000 kubika da ce smanjiti i broj invalida vozaca istih vozila?
pre 2 godine
Više neću plaćati 230.000 rsd, sada samo 200.000. Hvala vam
pre 2 godine
zer ,nema guzvi vise u tvom gradu zato sto su ti zemljaci svi u beogradu....
pre 2 godine
Bice fazon 10000 dinara niza..
pre 2 godine
Ку де се деде оно 'кубици више нису мерило луксуза' и 'порез у односу на каталошку вредност', оста шешељев правилник и регистрација 70 хиљада за возила са 2501цм3 и 1500-3000€ вредности.
Хвала на смањењу али ово је и даље велика неправда.
pre 2 godine
Prosle nedelje uradio TÜV (tehnicki pregled) u Nemackoj, Golf 1.6 TDI, 2017 god, cena 118 evra i sad sam dve godine miran. Godisnje osiguranje i puni kasko placam oko 540 eur, godisnji porez oko 160 evra… toliko o ceni registracije prosecnog auta u Nemackoj
pre 2 godine
smesno, mada ocekivano...mogli jos koji procenat da umanje...kad se prvi put pojavila vest o mogucem umanjenju, pregledam cenu vozila od 10 do 20god sa motorima 2.0 do 2.5. Juce pregledam ponovo, gomila njih podigla cene 100, 200 ,400e kako ko... sad vec mogu slobodno da vrate stare cene...
pre 2 godine
Da li je neko razmisljao o efektu ako se smanji cena registracije za preko 2000 kubika da ce smanjiti i broj invalida vozaca istih vozila?
(zz, 02. novembar 2021 18:19)
hahah ja mislim da će se smanjiti za 99%
pre 2 godine
Jos da pojeftini registracija helikoptera pa da uzivamo i mi sa platama od 300E.
pre 2 godine
Država će uvek da zaradi ma šta oni pričali. Menja se poreski osnov zašto? Pa kao što svi primećujemo u auto industriji je trend smanjivanja zapremine motora. Samim tim i prihodi od registracije u državi su sve manji jer je sve više vozila sa zapreminom motora 1,0; 1,2; 1,33 gde su poreske osnovice male. Zato se verovatno kao što se i najavljuje više porez i neće naplaćivati prema kubikaži već prema starosti po principu što starije to veći porez. DA se vrate prihodi države na "staro". Još i gorivo nas šamara sa cenom evo skoro 180 dinara po litru da doživljaj bude kompletan.
pre 2 godine
(Kobaja Grande, 2. novembar 2021 10:40)
Pa drzavi su oni odlicni na drumu. Razliku ce pokriti u ceni goriva (akcizni i poreski deo). To je i poenta svega, kako da budzetska stavka bude u +
pre 2 godine
Kao i uvek za nasu birokratiju Bravo ha ha ha ha ha ha ....
pre 2 godine
Znači ništa posebno, sem za te sa većom kubikažom malo popusta. Svakako I dalje skupo..
pre 2 godine
Naravno da će pojeftiniti registracija većih i skupljih, nisam ni očekivao da će pojeftiniti registracija malih porodičnih automobila.
pre 2 godine
Hahhaha koja sprdnja 15%
pre 2 godine
Brat mi poklonio BMW 530d- e39 2001 god. M paket restajling verzija. Automobil ima rwdnih 6 cilindara, automatik. Jedan od 10 najbolje ocuvanih u Srbiji, potpisujem.Ako se smanji i njemu porez na lux, registrovacu ga,ovako je papreno skupo.Moram da ga i ocarinim. Ali kako ide taj automobil, uh ;)
(MiCkeyAlneMause, 02. novembar 2021 11:06)
Izašao je iz luksuza, cena registracije je smešna
pre 2 godine
Oni koji jos nisu kupili automobil bez obzira o kojoj kubikazi razmisljaju i dalje ne placaju. To je ok.
pre 2 godine
imam jugo 55 2000 godiste ne mogu da ga prodam za vise od 300 evra.koliki je moj porez
pre 2 godine
Koliko sam razumeo, samo će se smanjiti cena registracije vozilima sa preko 2000 kubika, verovatno u zavisnosti od starosti. Sve ostalo ostaje isto.
pre 2 godine
Umanjenje se odnosi na porez. Trenutno za dzipa 10 god starosti i 3000 kubika - registracija je oko 100 hiljada. Po novom ce biti oko 70 hiljada.
pre 2 godine
2.7 mercedes 2004god 93.000h ...
pre 2 godine
i ovo je glupost,treba da se placa po ks....stavis 1.5 do 2 €
pre 2 godine
@grubijan
A što onda mora više da plaća?
pre 2 godine
Jedino ispravno je po ks, tako bi električni bili ravnopravni. Luksuzom se može smatrati sve preko 200ks pa onda dosadašnje stope poreza prevesti u preko 200ks, preko 300ks itd
pre 1 godinu
Za starija vozila od 10 god pa više registracija je sa 250 poskupela na 400 evra dakle DUPLO!
114 Komentari
Sortiraj po: