Ponedeljak, 18.10.2021.

09:35

Koliko ste potrošili za godinu dana? Poreska uprava sada prikuplja posebne podatke

Poreska uprava tražila je od turističkih agencija da dostave lične podatke klijenata koji su u toku jedne godine na aranžmane potrošili više od 5.000 evra.

Izvor: B92, TV Prva

Koliko ste potrošili za godinu dana? Poreska uprava sada prikuplja posebne podatke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Doris

pre 2 godine

Evo ja kupujem onaj Tonus hleb umesto običnog koga ispipaju svi redom. Grešna sam, Bože. Sledeće putovanje biće u privatnoj režiji iz principa.

sojka

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?
(Milan_PT, 18. oktobar 2021 10:21)

nije nemoguće ni da je čovek legalni stekao sav svoj novac, platio sve moguće namete i potrošio preko 5k na odmor. Ovde su napisali da traže ko su ti, ne da će svakom takvom nesto raditi. Ko nema putera na glavi, nema sta nk da se brine, bar ja tako mislim.

Zvonko

pre 2 godine

Ja ne znam da li iko uplacuje vise od 5000 u privatni penzioni, jer se preko toga oporezuje. I to je isto otimacina - znaci sklanjas pare sa strane, u skladu sa preporukama drzave, a onda te oporezujemo za to.
(MisterNo, 18. oktobar 2021 11:01)

Poslodavac ne placa poreze i doprinose na iznose do 5000, a tebi se, ako uplacujes administrativnom zabranom, taj iznos ne uracunava u godisnji porez na dohodak gradjana. A ako sam uplacujes u kesu ili sa racuna, ebankingom, itd. ne placas nikakav porez koliki god da je iznos, jer se podrazumeva da to placas od svojih neto prihoda, odnosno od vec oporezovane zarade. Placa se ulazna provizija fondu, ali to vazi uvek, pa i kada je iznos manji od 5000 i to nema veze s porezom. Dakle, to sto pominjes nije dodatni porez, nego naprotiv - poreska olaksica.

n.sad

pre 2 godine

haha ja radim u jednoj velikoj agenciji, pa mi kada bi dostavili imena i prezimena od letovanja u tursku ove godine od funkcionera koji zvanicno imaju plate 100.000 din drzava bi se okrenula naopako. nema od ovoga nista

fortes

pre 2 godine

Booking se placa karticom. Tu se tacno zna koliko si potrosio. Agenciji moze da se plati i u kesu, zato traze podatke.
(zzz, 18. oktobar 2021 10:34)

Nije baš tako. Booking se ne plaća, nego se karticom osigurava rezervacija u izabranom hotelu a plaćanje može biti karticom unapred ponekad ali češće se karticom ili u kešu može platiti na licu mesta što ljudi najčešće i biraju zbog sigurnosti da mogu da otkažu. Booking od te uplate naplaćuje samo uslugu posredovanja i to od hotela preko računa koje im izdaje.

MisterNo

pre 2 godine

@Arsenije
Ja ne znam da li iko uplacuje vise od 5000 u privatni penzioni, jer se preko toga oporezuje. I to je isto otimacina - znaci sklanjas pare sa strane, u skladu sa preporukama drzave, a onda te oporezujemo za to.

Embo

pre 2 godine

Jutros sam u pekari kupio samo kiflu, ne i jogurt. Sutra mogu iz lokalne pekare da traže ko kupuje burek sa mesom. Pritajiću se neko vreme.

Boško

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

I šta s tim?
Odakle ti pare za odmor?
Uštedeo sam!

zzz

pre 2 godine

Ubiće sve ovakvim potezima. Pa ko će normalan da ide više preko agencija. Lepo rezervišu preko bookinga i sami odu na letovanje/zimovanje/odmor. Ja tako idem godinama.
(Vladimir, 18. oktobar 2021 09:47)

Booking se placa karticom. Tu se tacno zna koliko si potrosio. Agenciji moze da se plati i u kesu, zato traze podatke.

Arsenije

pre 2 godine

Šta je sledeće? Da privatni penzioni fondovi dostave podatke ko uplaćuje više od 5.000 mesečno u fond, da vas legitimišu u supermarketu ukoliko kupujete za više od 7.000 dinara.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tako, da krenemo ODOZDO! Ajde prvo proverite velepne vile sa bazenima i džipovima, proverite "investitore" ove sumanute gradnje kvadrata u Beogradu, proverite kupce stanova i vila koji plaćaju po nekoliko stotina hiljada evra, proverite one koji duguju milione poreza.

Комша

pre 2 godine

Овим потезом ће само нашкодити ионако уништеним туристичким агенцијама јер ће ти најбогатији клијенти плаћати аранжмане страним агенцијама или директ преко букинга.

Aleksandar

pre 2 godine

Toliko u normalnoj državi bračni par sebi priušti za odmor. Radili cele godine pa da se malo opuste. E sad što je ovde to nerealna cifra, to je problem ovih koji su na vlasti zadnji 30god i više..... Umesto da narodu omoguće normalan život ide na sve gore, narod ima skuplje ulje nego u Austriji i Nemačkoj itd itd, kao i gorivo i brdo drugih stvari.... U odnosu na naše plate mi smo možda i najskuplja zemlja u svetu .

Milan_PT

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?

3210

pre 2 godine

Zakon o poreklu imovine:

Ukoliko se sa prijavljenim prihodima uoči nesrazmera od 150 000 e u roku 3 godine.

Ovo što traže od turistički agencija je protiv ustavno.

Dragan

pre 2 godine

Štedeo sam na sve moguće načine da sebi priuštim ovakvo letovanje. Veš mašinu i bojler sam uključivao jednom mesečno, prao samo belo rublje, kupao se jednom mesečno, sijalicu nisam palio, televizor, Bogu hvala, nemam . I posle tolikog odricanja neko treba da me preslišava.

Posmatrac

pre 2 godine

".. u toku jedne godine potrosili vise od 5000 evra." Dva puta tokom godine po 2501 evro i odmah si sumnjiv. Niko nije rekao jedan aranzman vec u "toku godine".

zzz

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?
(Milan_PT, 18. oktobar 2021 10:21)

Pa to se i proverava. Kako neko unapred zna da li sam ja platio porez na 5k evra u kesu kojim sam platio putovanje.

Perić

pre 2 godine

Ovo je udar na turisticke agencije.Po mnogo osnova.
(Petar, 18. oktobar 2021 09:59)

Naravno, ko ima para naći će načina da ode na drugi način.
Ali zar nije logičnije da kontrolišu one koji kupuju skupe nekretnine i automobile a odmor je zadnja stvar.

Mešač u tuđe poslove

pre 2 godine

Da se popišu svi koji su kupovali mirišljave maramice. Šta će im mirisi, to je luksuz koji treba čvrsto oporezivati da osete!

Petar

pre 2 godine

JMBG nije neophodan (licni podatak), vec broj licne isprave.

Podatak u smislu teme je ko je otisao na putovanje, takodje .

da se omoguci pozivanje specijalnog broja telefona, pa da gradjani prijave ko je letovao, kupio bundu, isao na botoks, stavio zube, kupio auto, stan, poslao dete na skole preko ..

Petar

pre 2 godine

Takodje da se dostave racuna o svim politicarima, gde su putovali, koliko su placali karte, hotele, koliko su goriva trosili i slicno. Kompletno. Mislim, riba se cisti od glave, zar ne?

Vladimir

pre 2 godine

Ubiće sve ovakvim potezima. Pa ko će normalan da ide više preko agencija. Lepo rezervišu preko bookinga i sami odu na letovanje/zimovanje/odmor. Ja tako idem godinama.

SubmisivniDominator

pre 2 godine

ovo je dokaz da je zakon o poreklu imovine itekako moguc. samo to im nije u interesu. svako ko poseduje vrednost iznad 200k evra neka dokaze prilivom odakle mu. posten covek ne mora da brine. ali ako ima 3 stana vrednosti 700k evra a uplacuje sicu za porez oduzeti sve. ako nije prijavljen na sve te pare cao zdravo. drzavo, cekamo sledeci korak. evo moja supruga mora da prijavi zaradu kompletne porodice zadnjih 10 godina. uporedi to sa onim sto imamo i jasno je kao dan jesmo li ukrali.

Pitam se

pre 2 godine

hoce li se kontrolisati slike drzavnih sluzbenika, one gde su okiceni skupim satovima i nose cipele, tasne i 'aljine od 1000 i vise evra, (i dukseve od 500)?

Xman

pre 2 godine

Hahahahahaha, kaze covek turisticke agencije su poslednje. Znaci ostalo je sve ok, svi su prosli sve provere, milioni za stanove, vile, auto od 150k evra na svakom cosku...na kraju ce da pitaju ljude odakle ti bre pare za auto od 3000 e.

fortes

pre 2 godine

5.000 evra bračni par koji živi u sopstvenom stanu od dobre plate može da uštedi za 1-2-3 godine i priušti sebi recimo Maldive ili Kubu,jer to je taj rang cene. Nekretninu od 200.000 evra ne može nikako da iskešira od plate. Valjda se tu selektuju kandidati za kontrolu. Ovo je realno sitno u tim terminima.
Ko će sada da ide preko agencija ako znaju da će dostavljati podatake. Dakle bezveze napraviše problem ljudima u agencijama.

Xman

pre 2 godine

Hahahahahaha, kaze covek turisticke agencije su poslednje. Znaci ostalo je sve ok, svi su prosli sve provere, milioni za stanove, vile, auto od 150k evra na svakom cosku...na kraju ce da pitaju ljude odakle ti bre pare za auto od 3000 e.

fortes

pre 2 godine

5.000 evra bračni par koji živi u sopstvenom stanu od dobre plate može da uštedi za 1-2-3 godine i priušti sebi recimo Maldive ili Kubu,jer to je taj rang cene. Nekretninu od 200.000 evra ne može nikako da iskešira od plate. Valjda se tu selektuju kandidati za kontrolu. Ovo je realno sitno u tim terminima.
Ko će sada da ide preko agencija ako znaju da će dostavljati podatake. Dakle bezveze napraviše problem ljudima u agencijama.

Vladimir

pre 2 godine

Ubiće sve ovakvim potezima. Pa ko će normalan da ide više preko agencija. Lepo rezervišu preko bookinga i sami odu na letovanje/zimovanje/odmor. Ja tako idem godinama.

Pitam se

pre 2 godine

hoce li se kontrolisati slike drzavnih sluzbenika, one gde su okiceni skupim satovima i nose cipele, tasne i 'aljine od 1000 i vise evra, (i dukseve od 500)?

Embo

pre 2 godine

Jutros sam u pekari kupio samo kiflu, ne i jogurt. Sutra mogu iz lokalne pekare da traže ko kupuje burek sa mesom. Pritajiću se neko vreme.

Petar

pre 2 godine

Takodje da se dostave racuna o svim politicarima, gde su putovali, koliko su placali karte, hotele, koliko su goriva trosili i slicno. Kompletno. Mislim, riba se cisti od glave, zar ne?

Mešač u tuđe poslove

pre 2 godine

Da se popišu svi koji su kupovali mirišljave maramice. Šta će im mirisi, to je luksuz koji treba čvrsto oporezivati da osete!

Stanislav St.

pre 2 godine

Tako, da krenemo ODOZDO! Ajde prvo proverite velepne vile sa bazenima i džipovima, proverite "investitore" ove sumanute gradnje kvadrata u Beogradu, proverite kupce stanova i vila koji plaćaju po nekoliko stotina hiljada evra, proverite one koji duguju milione poreza.

Arsenije

pre 2 godine

Šta je sledeće? Da privatni penzioni fondovi dostave podatke ko uplaćuje više od 5.000 mesečno u fond, da vas legitimišu u supermarketu ukoliko kupujete za više od 7.000 dinara.

n.sad

pre 2 godine

haha ja radim u jednoj velikoj agenciji, pa mi kada bi dostavili imena i prezimena od letovanja u tursku ove godine od funkcionera koji zvanicno imaju plate 100.000 din drzava bi se okrenula naopako. nema od ovoga nista

Posmatrac

pre 2 godine

".. u toku jedne godine potrosili vise od 5000 evra." Dva puta tokom godine po 2501 evro i odmah si sumnjiv. Niko nije rekao jedan aranzman vec u "toku godine".

Комша

pre 2 godine

Овим потезом ће само нашкодити ионако уништеним туристичким агенцијама јер ће ти најбогатији клијенти плаћати аранжмане страним агенцијама или директ преко букинга.

Aleksandar

pre 2 godine

Toliko u normalnoj državi bračni par sebi priušti za odmor. Radili cele godine pa da se malo opuste. E sad što je ovde to nerealna cifra, to je problem ovih koji su na vlasti zadnji 30god i više..... Umesto da narodu omoguće normalan život ide na sve gore, narod ima skuplje ulje nego u Austriji i Nemačkoj itd itd, kao i gorivo i brdo drugih stvari.... U odnosu na naše plate mi smo možda i najskuplja zemlja u svetu .

SubmisivniDominator

pre 2 godine

ovo je dokaz da je zakon o poreklu imovine itekako moguc. samo to im nije u interesu. svako ko poseduje vrednost iznad 200k evra neka dokaze prilivom odakle mu. posten covek ne mora da brine. ali ako ima 3 stana vrednosti 700k evra a uplacuje sicu za porez oduzeti sve. ako nije prijavljen na sve te pare cao zdravo. drzavo, cekamo sledeci korak. evo moja supruga mora da prijavi zaradu kompletne porodice zadnjih 10 godina. uporedi to sa onim sto imamo i jasno je kao dan jesmo li ukrali.

3210

pre 2 godine

Zakon o poreklu imovine:

Ukoliko se sa prijavljenim prihodima uoči nesrazmera od 150 000 e u roku 3 godine.

Ovo što traže od turistički agencija je protiv ustavno.

Perić

pre 2 godine

Ovo je udar na turisticke agencije.Po mnogo osnova.
(Petar, 18. oktobar 2021 09:59)

Naravno, ko ima para naći će načina da ode na drugi način.
Ali zar nije logičnije da kontrolišu one koji kupuju skupe nekretnine i automobile a odmor je zadnja stvar.

Dragan

pre 2 godine

Štedeo sam na sve moguće načine da sebi priuštim ovakvo letovanje. Veš mašinu i bojler sam uključivao jednom mesečno, prao samo belo rublje, kupao se jednom mesečno, sijalicu nisam palio, televizor, Bogu hvala, nemam . I posle tolikog odricanja neko treba da me preslišava.

Milan_PT

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?

fortes

pre 2 godine

Booking se placa karticom. Tu se tacno zna koliko si potrosio. Agenciji moze da se plati i u kesu, zato traze podatke.
(zzz, 18. oktobar 2021 10:34)

Nije baš tako. Booking se ne plaća, nego se karticom osigurava rezervacija u izabranom hotelu a plaćanje može biti karticom unapred ponekad ali češće se karticom ili u kešu može platiti na licu mesta što ljudi najčešće i biraju zbog sigurnosti da mogu da otkažu. Booking od te uplate naplaćuje samo uslugu posredovanja i to od hotela preko računa koje im izdaje.

Petar

pre 2 godine

JMBG nije neophodan (licni podatak), vec broj licne isprave.

Podatak u smislu teme je ko je otisao na putovanje, takodje .

da se omoguci pozivanje specijalnog broja telefona, pa da gradjani prijave ko je letovao, kupio bundu, isao na botoks, stavio zube, kupio auto, stan, poslao dete na skole preko ..

Boško

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

I šta s tim?
Odakle ti pare za odmor?
Uštedeo sam!

MisterNo

pre 2 godine

@Arsenije
Ja ne znam da li iko uplacuje vise od 5000 u privatni penzioni, jer se preko toga oporezuje. I to je isto otimacina - znaci sklanjas pare sa strane, u skladu sa preporukama drzave, a onda te oporezujemo za to.

zzz

pre 2 godine

Ubiće sve ovakvim potezima. Pa ko će normalan da ide više preko agencija. Lepo rezervišu preko bookinga i sami odu na letovanje/zimovanje/odmor. Ja tako idem godinama.
(Vladimir, 18. oktobar 2021 09:47)

Booking se placa karticom. Tu se tacno zna koliko si potrosio. Agenciji moze da se plati i u kesu, zato traze podatke.

zzz

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?
(Milan_PT, 18. oktobar 2021 10:21)

Pa to se i proverava. Kako neko unapred zna da li sam ja platio porez na 5k evra u kesu kojim sam platio putovanje.

Zvonko

pre 2 godine

Ja ne znam da li iko uplacuje vise od 5000 u privatni penzioni, jer se preko toga oporezuje. I to je isto otimacina - znaci sklanjas pare sa strane, u skladu sa preporukama drzave, a onda te oporezujemo za to.
(MisterNo, 18. oktobar 2021 11:01)

Poslodavac ne placa poreze i doprinose na iznose do 5000, a tebi se, ako uplacujes administrativnom zabranom, taj iznos ne uracunava u godisnji porez na dohodak gradjana. A ako sam uplacujes u kesu ili sa racuna, ebankingom, itd. ne placas nikakav porez koliki god da je iznos, jer se podrazumeva da to placas od svojih neto prihoda, odnosno od vec oporezovane zarade. Placa se ulazna provizija fondu, ali to vazi uvek, pa i kada je iznos manji od 5000 i to nema veze s porezom. Dakle, to sto pominjes nije dodatni porez, nego naprotiv - poreska olaksica.

Doris

pre 2 godine

Evo ja kupujem onaj Tonus hleb umesto običnog koga ispipaju svi redom. Grešna sam, Bože. Sledeće putovanje biće u privatnoj režiji iz principa.

sojka

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?
(Milan_PT, 18. oktobar 2021 10:21)

nije nemoguće ni da je čovek legalni stekao sav svoj novac, platio sve moguće namete i potrošio preko 5k na odmor. Ovde su napisali da traže ko su ti, ne da će svakom takvom nesto raditi. Ko nema putera na glavi, nema sta nk da se brine, bar ja tako mislim.

zzz

pre 2 godine

Ubiće sve ovakvim potezima. Pa ko će normalan da ide više preko agencija. Lepo rezervišu preko bookinga i sami odu na letovanje/zimovanje/odmor. Ja tako idem godinama.
(Vladimir, 18. oktobar 2021 09:47)

Booking se placa karticom. Tu se tacno zna koliko si potrosio. Agenciji moze da se plati i u kesu, zato traze podatke.

SubmisivniDominator

pre 2 godine

ovo je dokaz da je zakon o poreklu imovine itekako moguc. samo to im nije u interesu. svako ko poseduje vrednost iznad 200k evra neka dokaze prilivom odakle mu. posten covek ne mora da brine. ali ako ima 3 stana vrednosti 700k evra a uplacuje sicu za porez oduzeti sve. ako nije prijavljen na sve te pare cao zdravo. drzavo, cekamo sledeci korak. evo moja supruga mora da prijavi zaradu kompletne porodice zadnjih 10 godina. uporedi to sa onim sto imamo i jasno je kao dan jesmo li ukrali.

zzz

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?
(Milan_PT, 18. oktobar 2021 10:21)

Pa to se i proverava. Kako neko unapred zna da li sam ja platio porez na 5k evra u kesu kojim sam platio putovanje.

Dragan

pre 2 godine

Štedeo sam na sve moguće načine da sebi priuštim ovakvo letovanje. Veš mašinu i bojler sam uključivao jednom mesečno, prao samo belo rublje, kupao se jednom mesečno, sijalicu nisam palio, televizor, Bogu hvala, nemam . I posle tolikog odricanja neko treba da me preslišava.

3210

pre 2 godine

Zakon o poreklu imovine:

Ukoliko se sa prijavljenim prihodima uoči nesrazmera od 150 000 e u roku 3 godine.

Ovo što traže od turistički agencija je protiv ustavno.

fortes

pre 2 godine

5.000 evra bračni par koji živi u sopstvenom stanu od dobre plate može da uštedi za 1-2-3 godine i priušti sebi recimo Maldive ili Kubu,jer to je taj rang cene. Nekretninu od 200.000 evra ne može nikako da iskešira od plate. Valjda se tu selektuju kandidati za kontrolu. Ovo je realno sitno u tim terminima.
Ko će sada da ide preko agencija ako znaju da će dostavljati podatake. Dakle bezveze napraviše problem ljudima u agencijama.

sojka

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?
(Milan_PT, 18. oktobar 2021 10:21)

nije nemoguće ni da je čovek legalni stekao sav svoj novac, platio sve moguće namete i potrošio preko 5k na odmor. Ovde su napisali da traže ko su ti, ne da će svakom takvom nesto raditi. Ko nema putera na glavi, nema sta nk da se brine, bar ja tako mislim.

Aleksandar

pre 2 godine

Toliko u normalnoj državi bračni par sebi priušti za odmor. Radili cele godine pa da se malo opuste. E sad što je ovde to nerealna cifra, to je problem ovih koji su na vlasti zadnji 30god i više..... Umesto da narodu omoguće normalan život ide na sve gore, narod ima skuplje ulje nego u Austriji i Nemačkoj itd itd, kao i gorivo i brdo drugih stvari.... U odnosu na naše plate mi smo možda i najskuplja zemlja u svetu .

Arsenije

pre 2 godine

Šta je sledeće? Da privatni penzioni fondovi dostave podatke ko uplaćuje više od 5.000 mesečno u fond, da vas legitimišu u supermarketu ukoliko kupujete za više od 7.000 dinara.

Vladimir

pre 2 godine

Ubiće sve ovakvim potezima. Pa ko će normalan da ide više preko agencija. Lepo rezervišu preko bookinga i sami odu na letovanje/zimovanje/odmor. Ja tako idem godinama.

Xman

pre 2 godine

Hahahahahaha, kaze covek turisticke agencije su poslednje. Znaci ostalo je sve ok, svi su prosli sve provere, milioni za stanove, vile, auto od 150k evra na svakom cosku...na kraju ce da pitaju ljude odakle ti bre pare za auto od 3000 e.

Mešač u tuđe poslove

pre 2 godine

Da se popišu svi koji su kupovali mirišljave maramice. Šta će im mirisi, to je luksuz koji treba čvrsto oporezivati da osete!

Embo

pre 2 godine

Jutros sam u pekari kupio samo kiflu, ne i jogurt. Sutra mogu iz lokalne pekare da traže ko kupuje burek sa mesom. Pritajiću se neko vreme.

Milan_PT

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

Ako se čovek ne bavi politikom, nije mu plata iz državnog budžeta, ako redovno prijavljuje svoje prihode i ako na njih redovno plaća godišnji porez, da li to znači da je on nelegalno stekao svoj novac?

Doris

pre 2 godine

Evo ja kupujem onaj Tonus hleb umesto običnog koga ispipaju svi redom. Grešna sam, Bože. Sledeće putovanje biće u privatnoj režiji iz principa.

Posmatrac

pre 2 godine

".. u toku jedne godine potrosili vise od 5000 evra." Dva puta tokom godine po 2501 evro i odmah si sumnjiv. Niko nije rekao jedan aranzman vec u "toku godine".

Boško

pre 2 godine

@bosko pa ako je platio 5k odmor, je li legalno stekao taj novac?
(boki, 18. oktobar 2021 09:47)

I šta s tim?
Odakle ti pare za odmor?
Uštedeo sam!

Комша

pre 2 godine

Овим потезом ће само нашкодити ионако уништеним туристичким агенцијама јер ће ти најбогатији клијенти плаћати аранжмане страним агенцијама или директ преко букинга.

Perić

pre 2 godine

Ovo je udar na turisticke agencije.Po mnogo osnova.
(Petar, 18. oktobar 2021 09:59)

Naravno, ko ima para naći će načina da ode na drugi način.
Ali zar nije logičnije da kontrolišu one koji kupuju skupe nekretnine i automobile a odmor je zadnja stvar.

Petar

pre 2 godine

Takodje da se dostave racuna o svim politicarima, gde su putovali, koliko su placali karte, hotele, koliko su goriva trosili i slicno. Kompletno. Mislim, riba se cisti od glave, zar ne?

Petar

pre 2 godine

JMBG nije neophodan (licni podatak), vec broj licne isprave.

Podatak u smislu teme je ko je otisao na putovanje, takodje .

da se omoguci pozivanje specijalnog broja telefona, pa da gradjani prijave ko je letovao, kupio bundu, isao na botoks, stavio zube, kupio auto, stan, poslao dete na skole preko ..

n.sad

pre 2 godine

haha ja radim u jednoj velikoj agenciji, pa mi kada bi dostavili imena i prezimena od letovanja u tursku ove godine od funkcionera koji zvanicno imaju plate 100.000 din drzava bi se okrenula naopako. nema od ovoga nista

Zvonko

pre 2 godine

Ja ne znam da li iko uplacuje vise od 5000 u privatni penzioni, jer se preko toga oporezuje. I to je isto otimacina - znaci sklanjas pare sa strane, u skladu sa preporukama drzave, a onda te oporezujemo za to.
(MisterNo, 18. oktobar 2021 11:01)

Poslodavac ne placa poreze i doprinose na iznose do 5000, a tebi se, ako uplacujes administrativnom zabranom, taj iznos ne uracunava u godisnji porez na dohodak gradjana. A ako sam uplacujes u kesu ili sa racuna, ebankingom, itd. ne placas nikakav porez koliki god da je iznos, jer se podrazumeva da to placas od svojih neto prihoda, odnosno od vec oporezovane zarade. Placa se ulazna provizija fondu, ali to vazi uvek, pa i kada je iznos manji od 5000 i to nema veze s porezom. Dakle, to sto pominjes nije dodatni porez, nego naprotiv - poreska olaksica.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tako, da krenemo ODOZDO! Ajde prvo proverite velepne vile sa bazenima i džipovima, proverite "investitore" ove sumanute gradnje kvadrata u Beogradu, proverite kupce stanova i vila koji plaćaju po nekoliko stotina hiljada evra, proverite one koji duguju milione poreza.

MisterNo

pre 2 godine

@Arsenije
Ja ne znam da li iko uplacuje vise od 5000 u privatni penzioni, jer se preko toga oporezuje. I to je isto otimacina - znaci sklanjas pare sa strane, u skladu sa preporukama drzave, a onda te oporezujemo za to.

Pitam se

pre 2 godine

hoce li se kontrolisati slike drzavnih sluzbenika, one gde su okiceni skupim satovima i nose cipele, tasne i 'aljine od 1000 i vise evra, (i dukseve od 500)?

fortes

pre 2 godine

Booking se placa karticom. Tu se tacno zna koliko si potrosio. Agenciji moze da se plati i u kesu, zato traze podatke.
(zzz, 18. oktobar 2021 10:34)

Nije baš tako. Booking se ne plaća, nego se karticom osigurava rezervacija u izabranom hotelu a plaćanje može biti karticom unapred ponekad ali češće se karticom ili u kešu može platiti na licu mesta što ljudi najčešće i biraju zbog sigurnosti da mogu da otkažu. Booking od te uplate naplaćuje samo uslugu posredovanja i to od hotela preko računa koje im izdaje.