Utorak, 12.10.2021.

10:29

Mediji: Marko Živić u teškom stanju, priključen na respirator

Izvor: B92

Mediji: Marko Živiæ u teškom stanju, prikljuèen na respirator IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.
(Četnik Murat, 12. oktobar 2021 15:37)
Pa, sta ako je izasao iz bolnice, zar nisu rekli da vakcinisani ne oboljevaju tesko i ne zavrsavaju na bolnickoj postelji? Kada je neko nevakcinisan, a navodno umre od Kovida, odmah svoje komentare usmerite na osude nevakcinisanih, a kada je obratni, onda sve relativizujete i koristite se sasvim drugom logikom, banalizujuci ista ona objasnjenja, koja ste navodili u slicnim slucajevima, kod nevakcisanih osoba!
(Бора, 12. oktobar 2021 16:36) 
E moj Boro, s kim se ti ubeđuješ...

CBBC

pre 2 godine

Na zalost, nekoliko dana cutanja otkad je smesten u bolnicu smo znali da ne vode nicem dobrom. Danasnja vest je vec nagovestila, a ova samo potvrdila da se uskoro moze ocekivati crno bela slika. Nemojte suditi po mom komentaru, o, kako bih voleo da se izvuce, ali iste vesti su stizale i u vezi Laneta i Nese (hospitalizacija, cutanje, respirator, tesko stanje) i zavrsavalo se tragicno.

Daniel

pre 2 godine

Ovim ne zelim da kazem da je Fajzer losiji od Sputnika ili Sinofarma, samo sam hteo da naglasim da mi (a verovatno ni bilo ko drugi u svetu) ne mozemo da tvrdimo da li je bilo koja od ovih vakcina u necijem organizmu dovela do pozitivnog ili negativnog efekta... to ne znamo ni na kratke staze, a nekmoli na duge.
(mi nista ne znamo, 12. oktobar 2021 16:28)

Mi itekako bas možemo to da tvrdimo posto su već stotine miliona ljudi primili vakcine i statistika se na tako ogromnom uzorku jasno vidi.

Takođe, posto si pobornik preciznog izražavanja, ti onda prvi treba da upotrebis reci koje će jasno da naglase da tvoja priča o osobi koje “posle vakcine bile kosti” nije ništa drugo nego anegdota po kojoj nikako ne sme da se zaključi uzročno-posledicna veza sa vakcinom.

Sto se “dugotrajnog” dejstva tiče, kolko dugo treba da bude?

U istoriju čovecanstva ni jedna vakcina nije ostavila negativne efekte preko 6 nedelja.

Prvi ljudi koji su dobili Fajzera: pre vise od godinu i 4 meseca.

Prosto

pre 2 godine

Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?
(kratko pamcenje, 12. oktobar 2021 16:38)
Grip je zimski virus u opticaju najcesce 4 meseca a maske i distanca su uradile svoje prosle zime. Ove videcemo jos se nije pojavio

Miki

pre 2 godine

Marko zelimo ti da ozdravis i da se vratis svojoj porodici i prijateljima.da te gledamo jos dugo.zivot zna da bude jako nepravedan ali bolest ne bira.volio bih da ozdravis a i svi bolesni ljudi na ovom svetu.

Daniel

pre 2 godine

Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?
(kratko pamcenje, 12. oktobar 2021 16:38)
Uvedene su mnoge mere da se smanji prenos korone.
Grip je manje zarazan od korone, pa ima smisla da će te mere protiv zaraznije korone još vise efekta imati na njega koji je manje zarazan.

Zato vidiš manje gripa okolo, al nije samo zato.
Drugi razlog je i sto novine uvek idu za senzacijama, korona je sada mnogo bitnija tema pa se manje priča o gripu.

Daniel

pre 2 godine

ta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52

Njuko, i od gripa se umire... Barem do prosle godine se umiralo.
(CJC, 12. oktobar 2021 15:51)

Umire se i od gripa, al redje nego od korone.
A posto je korona zaraznija od gripa, logično je da su mere koje su uvedene da se smanji širenje zarazne korone još vise efekta imale na ionako manje zarazan grip.

Vidiš kako je to jednostavno?

giocatore

pre 2 godine

Drz se Mare legendo ,nemoj nas i ti napustiti mlad si,svi smo uz tebe . Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Korona prijatelju!!! Ljudi dozovimo se pameti. Vakcina koliko toliko pomaze. Nije ni ona totalna zastita, ali ne moze se bez nje pobediti ovo zlo. Marko legendo, pobedi!!!!

I love you 3000

pre 2 godine

Fascinantno je da se kod ovakvih vesti svuda povede debata o vakcinama, a ne o činjenici da toliko ljudi u Srbiji dobije bakterijske infekcije posle operacija. To je problem koji će ostati i kad kovida ne bude, a ostaće zato što ga niko ni ne pominje.
(lavirint, 12. oktobar 2021 15:37)

Potpuno ste u pravu. Moj otac je zbog jedne takve bolničke bakterije preminuo.

Бора

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.
(Četnik Murat, 12. oktobar 2021 15:37)
Pa, sta ako je izasao iz bolnice, zar nisu rekli da vakcinisani ne oboljevaju tesko i ne zavrsavaju na bolnickoj postelji? Kada je neko nevakcinisan, a navodno umre od Kovida, odmah svoje komentare usmerite na osude nevakcinisanih, a kada je obratni, onda sve relativizujete i koristite se sasvim drugom logikom, banalizujuci ista ona objasnjenja, koja ste navodili u slicnim slucajevima, kod nevakcisanih osoba!

Oliver

pre 2 godine

Nijedan lek nije efikasan 100% pa tako ni vakcine. Cak i anti-bebi pilule su efikasne "samo" 97%. U principu se smatra da je lek dobar,ako ima dve trecine efikasnosti. Sputnik V je efikasan 83% protiv delta soja korone,Pfizer je efikasan 78%,a Astrazeneca 61%. Dakle,vakcine su dosta dobre po efikasnosti.

Oliver

pre 2 godine

@elitni odred

To moze biti zato sto se najteži oboleli od kovida transportuju u Beograd,dok laksi slucajevi ostaju u Kragujevcu pa letalitet od korone u Beogradu bude veci nego u Kragujevcu. To je isto kao sto najbolji kardiohirurzi na planeti imaju vecu postoperativnu smrtnost svojih pacijenata nego slabiji kardiohirurzi zato sto operisu najteže pacijente koje ovi slabiji ne smeju da operisu. Eto kako statistika moze da zavara!

Vuk

pre 2 godine

KAKVO SMO DRUSTVO POSTALI, COVJEK SE BORI ZA ZIVOT, A OVDJE SE VODI DEBATA DA LI JE ILI NIJE VAKCINISAN, DA LI JE VAKCINA DOBRA ILI NE, ITD... JAKO TUZNO MORAM DA PRIZNAM...

kratko pamcenje

pre 2 godine

Kažemo da ljudi više umiru od gripa nego od korone, samo takvi ne ulaze ni u kakvu statistiku danas. Zna se kakva statistika se samo traži. Grip može da bude veoma opak i nimalo naivan virus. Ovaj covek nažalost ima narušen imunitet jer se lečio i od raka, ali se iskreno nadam da ce pobediti i ovoga puta.
(Jova, 12. oktobar 2021 15:12

Potpuno tacno, ali ljudi danas imaju kratko pamcenje i sa tim uveliko racunaju kreatori nasih sudbina.
Primer iz Amsterdama. Moj teniski partner, covek 198cm, 115 u tom trenutku, sirova snaga (ne ona iz dzima), sve stize, udara loptu ludacki... takav covek dobije grip 2015. (ili 2016.) godine, negde u januaru. Tri puta se vracao u bolnicu... CT scan otkrio nesto na plucima, nisu znali sta je. Uzeli biopsiju, Bogu hvala nije bio kancer. Iako je inicijalno bilo virusni grip krenula je bakterijska upala oba plucna krila. Dali mu neke jake tablete, metabolizam se poremetio, covek je jedva pretekao.
Kada sam to video jos tada sam zimi poceo da se cuvam na slican nacin kao sto se cuvam od korone - izbegavao sam velike guzve, u bioskopu sam sedeo negde s kraja itt... jedino sto masku nisam nosio.
Pored ovog coveka znam jos dvojicu zdravih i pravih ljudi koji su u to isto vreme dobro zaglavili u bolnici u Amsterdamu od gripa.
Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?

Moje ime*

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Ne izmisljaj, NIJE vakcinisan.

mi nista ne znamo

pre 2 godine

Verovatno bi bez vakcine već bio mrtav. Na žalost, teško da će biti drugačiji ishod i ovako. Jedno je sigurno. Vakcine spašavaju živote!
(kmnccn, 12. oktobar 2021 15:45)

Dobro je da ste iskoristili rec "verovatno", inace bi vas komentar previse jednostran. Medjutim, i dalje je vrlo upitan, jer "verovatno" ukazuje na verovatnocu preko 50%, a vi nemate bas nikakve informacije na osnovu koga biste tako nesto rekli.
Da vam kazem ovako - licno sam primio Sputnik i nisam imao nikakve simptome. Moja sestra Sinofarm, nije imala posledice.
Medjutim, znam ljude kojima se opste zdravstveno stanje vrlo pogorsalo nakon vakcine. Moja kuma u Holandiji je pocetkom avgusta primila drugog Fajzera i od tada ne izlazi od lekara. Ima strasne bolove u kostima, koji su narocito pogorsali u nogama, neki dan su je deca vodila do toaleta.
Ovim ne zelim da kazem da je Fajzer losiji od Sputnika ili Sinofarma, samo sam hteo da naglasim da mi (a verovatno ni bilo ko drugi u svetu) ne mozemo da tvrdimo da li je bilo koja od ovih vakcina u necijem organizmu dovela do pozitivnog ili negativnog efekta... to ne znamo ni na kratke staze, a nekmoli na duge.

kmnccn

pre 2 godine

oze neko strucan da objasni cemu sluze respiratori
u kojim situacijama ljudi koriste
(trtko i mutko, 12. oktobar 2021 12:07)

Kada telo i pored maksimalnog protoka kiseonika preko maske ne dobija dovoljno kiseonika u krvi.

p.s. Nisam stručan ali ovo već znaju svi.

Četnik Murat

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.

CJC

pre 2 godine

Šta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52

Njuko, i od gripa se umire... Barem do prosle godine se umiralo.

Elitni odred

pre 2 godine

@Oliver
molim te ne pricaj napamet i ne siri dezinformacije! Pogledaj statistiku Korona centra C2 UKC Kragujevac, uporedi je sa svim klinikama po Beogradu pa vidi ko je najbolji.

@slavisa

pre 2 godine

Koga briga ko je prikljucen na respiratpor?
Moja mama pre 4 godine mozdani udar prikljucena na respirator. Niko nije pisao u medijima o njoj.Umrla jer je te zime bila pandemija gripe i virus otisao na pluca.
Sta me briga sto je on prikljucen na respirator.
(slavisa, 12. oktobar 2021 12:27) 

A sto ti sada nama pricas o tvojoj mami? Sta nas briga sto je ona bila prikljucena na respirator?

нс бој

pre 2 godine

Страшно ми је да пишем,ал из искуства до сада како кога прикључе на респиратор то буде крај,туга.Дај Боже да буде другачије,ал с обзиром на његове раније болести,нисам оптимиста.Упркос свему,нада умире последња,тако да пуна подршка Маре,не дај се,издржи.

kmnccn

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Verovatno bi bez vakcine već bio mrtav. Na žalost, teško da će biti drugačiji ishod i ovako. Jedno je sigurno. Vakcine spašavaju živote!

lavirint

pre 2 godine

Fascinantno je da se kod ovakvih vesti svuda povede debata o vakcinama, a ne o činjenici da toliko ljudi u Srbiji dobije bakterijske infekcije posle operacija. To je problem koji će ostati i kad kovida ne bude, a ostaće zato što ga niko ni ne pominje.

Jova

pre 2 godine

Šta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52)

Kažemo da ljudi više umiru od gripa nego od korone, samo takvi ne ulaze ni u kakvu statistiku danas. Zna se kakva statistika se samo traži. Grip može da bude veoma opak i nimalo naivan virus. Ovaj covek nažalost ima narušen imunitet jer se lečio i od raka, ali se iskreno nadam da ce pobediti i ovoga puta.

Mige

pre 2 godine

Želim mu sve najbolje, mada su ovo teške stvari.
Razumem da ljude zanima da li je bio vakcinisan ili ne, pretpostavljam da bi doneli ili opravdali svoju odluku. Za druge "namene" - postavljanje tog pitanja nije baš u redu.
Znam jedino da je bio teško bolestan i verujem da je učinio sve da se zaštiti, ovako ili onako. Apelujem na sve ljude narušenog zdravlja, bez obzira na to da li su vakcinisani, čuvajte se, ne izazivajte sreću, pogotovo u doba ovih velikih pikova. Naučite i svoju decu kako da se/vas čuvaju.

Marx

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Izgleda da je sad ovo najbitnije pitanje. Čekaju ljudi svaku vest o nečijoj bolesti da bi nešto dokazali.

A ovde se jedan čovek bori za život.

a

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16) # Link komentara

A izostavljas cinjenicu da je vec imao teze zdravstvene probleme?

Zaza

pre 2 godine

Koliko sam ja shvatila, u tim Covid bolnicama ljudi dospevaju u vrlo teška stanja zbog bolničkih bakterija, koje su visoko rezistentne, a ne zbog korone. Sad čitam i kod Živića prisutna bakterija. Daj Bože da se izvuče. Greota bi bila da i bez njega ostanemo. Mlad i talentovan čovek.

Shomi

pre 2 godine

Molimo se da mu Bog pomogne i da prezivi. I nadamo se da je primio vakcinu, ako jeste, sanse ce mu biti 9 puta vece da iz bolnice izadje ziv.

Jaca

pre 2 godine

Biti na bolničkom lečenju 3 nedelje u ovoj vanrednoj situaciji kada si odsečen od svih voljenih....i zdrav čovek bi se razboleo.Svi znamo koliko znače prijatelji, koliko znači živa reč , pogled i podrška najbližih, koliko znači fina supica koju bi odneo obolelom, voće i u ovoj situaciji kada čovek nažalost zavisi samo od borbe svog oslabljenog organizma, tužna je priča.Kada se zatvore bolnička vrata, najtužnije od svega je što ostaju tužni sa obe strane, niti mi možemo do njih niti oni mogu da nas vide.Marko izdrzi, molimo se za tebe!Vrati nam se!

mr

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)

То ти тако мислиш. А суштина потпуно другачија. Инфективна је убедљиво најбоља била, и тамо није могао да уђе свако. Ови остали нек се поређају, али искуство учи да тамо где је маса да неће бити да је најбоље.

Lejla

pre 2 godine

Joj, izbori se molim te!
A, za sve one koje interesuje da li Marko vakcinisan, jednostavno objašnjenje: pa napisali bi odmah u ovoj objavi da nije.
Tako su juče isto objavili za bračni par da je umro u istom danu, a da nisu vakcinisani. Pitam se šta je sa onih ostalih 50?

Klasika

pre 2 godine

(Ivan, 12. oktobar 2021 11:33)
Dobio je bakteriju ne sto je lezao uneredjen vec sto mu je jakim antibioticima unistena flora digestivnog trakta. Ne znam da li bi pomoglo da je pio probiotike a opet ne verujem da to tamo daju i da iko misli na to. Sve u svemu tragedija.

Žena

pre 2 godine

Za vas zavidne kojima je krivo sto nije u Batajnici treba da se objasni da Marko Zivic odavno nije infektivan, negativan je na kovid, zato se leci u "obicnoj" a ne kovid bolnici. I treba da dobije najbolju negu, zasto da ne? Mog prijatelja su lecili na VMA bez ikakve veze i mita.

Harry

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

Cekaj, je l' ti bese onaj od pre neki dan, koji poznaje toliko ljudi koji su od neke vrste raka umrli? Ti li si taj?

Lars

pre 2 godine

Sanse su manje od 10%, vakcinisite se ljudi ili bar noaite maske relativno nove i budite maximalno disciplinovani. Ceo svet izlazi iz ove krize samo smo mi po obicaju crna rupa planete...

realno

pre 2 godine

Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Doktori trube a narod ne Ÿeli da se vakciniše, samo 42% a bili smo prvi. Prostakluka koliko hoćeš u polupismenom narodu.

Daniel

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

4-5% je stopa prezivljavanja kad se dospe do respiratora.
(ProkopijeElGrande, 12. oktobar 2021 12:30)

Vise je od toga.
Oko 20%.

nudista

pre 2 godine

Meni je sve čudno sa sa ovim covidom. Gomila glumaca umrlo , a ni jedan političar.
Drži se Marko, nemoj da upadneš u statistiku.

Joni

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

To nije napisano, ako znaš ponudi izvor. Ako jeste treba onda reći kojom, koliko doza i kada? Vidiš kako je lako manipulisati informacijama iz kojih se seju laži, gluposti, nekad i strah. Iz cele slike izvučes parče koje ti odgovara i predstaviš ga kao celu sliku. E pa nije ti ovo instagram druže...

GoranH

pre 2 godine

koga prikljuce na raspirator 80% da je gotov. Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.
(wlado, 12. oktobar 2021 11:46)

Pa naučniče što ne odeš da ih naučiš šta da koriste.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@NR- ma nije to bila korona, to ne postoji, grip bio, pitaj nestorovica i njegove sledbenike!!! drzi se mare, jos nije tvoj red, trebas nam ovde!!!

Miki

pre 2 godine

"Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu."
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56) # Link komentara

Jeste Nenad Nenadovic. Znamo kako uspesno...

stefan

pre 2 godine

Šta neke ljude nagoni na negativan komentar u kome se želi brz oporavak?? Dajte objasnite mi meiodriteti šta je sa vama???
(MARKEĐANI, 12. oktobar 2021 12:01)

Slucajno, druze... Meni se redovno desava dok skrolujem da kliknem na minus

mozaks

pre 2 godine

na zalost,dosta njih koji budu primljeni u bolnicu,ne shvataju tezinu bolesti,ako su u relativno dobrom stanju,i obicno na licni zahtev uz potpsi da su samoinicijativno napustili bolnicu,odlaze,a ubrzo s evracaju u mnogo gorem stanju jer je bolest zaista nepredvidljiva.neki se izvuku a neki na zalost odu ..
ostanite u bolnici,dok vas dr. sami ne predloze za kucni oporavak,koliko god vam to bilo tesko,jer cete biti sigurniji u bolnici ako vam pozli,naglo pogorsa zdravstveno stanje.
iz iskustva..sad vec uveliko radnoaktivan,uz postepeni oporavak i uzivanje u zivotu koji mi je podaren..

ProkopijeElGrande

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

4-5% je stopa prezivljavanja kad se dospe do respiratora.

M

pre 2 godine

Ne razumem glumce koji se ne vakcinisu,a oni najugrozeniji zbog prirode posla. Eno Sloboda Micalovic se jos oporavlja u postkovid stanju. Glumica Petronijevic bila pametna pa se vakcinisala u trudnoci i sad kad je dobila koronu u 9.mesecu nema velike probleme. Glumci koji se ne vakcinisu bukvalno igraju ruski rulet.

lupa

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)


Bilo je poznatih koji su bili i u Batajnici i na Infektivnoj. Sećam se da je to pisalo za neke, ali za koje beše to ne znam.

slavisa

pre 2 godine

Koga briga ko je prikljucen na respiratpor?
Moja mama pre 4 godine mozdani udar prikljucena na respirator. Niko nije pisao u medijima o njoj.Umrla jer je te zime bila pandemija gripe i virus otisao na pluca.
Sta me briga sto je on prikljucen na respirator.

Oftalmolog

pre 2 godine

da li je vakcinisan?
(aj, 12. oktobar 2021 10:57)

Rođače, vakcina ne daje 100% zaštite, već 90-70-65%. Znači 1 ili 3 ili 5 vakcinisanih ljudi od 100 koji dođu u kontakt sa virusom se razbole.
(acme, 12. oktobar 2021 11:31)

Da, razbole se, ali ne završe na respiratoru??

Aca

pre 2 godine

@Skeptik - Poznajem dvojicu ljudi koji su bili na respiratoru, a preživeli su. Ipak, tu je reč o zdravim i veoma snažnim ljudima, od kojih je prvi u 40-im, a drugi u ranim 50-im godinama života. Sa druge strane, moj rođak i prvi komšija su umrli od kovida, a da uopšte nisu bili na respiratoru, niti su bili priključeni na kiseonik. Uzrok smrti su bili ugrušci koji su nastali usled abnormalog zgrušavanja krvi, što je posledica kovida...

XY

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja,

On je pre samo 7,8 godina imao tesku operaciju raka donjeg dela jednjaka i zeluca tako da se ne smatra potpuno zdravom osobom,nego maltene imunokompromitovanom,osobom sa hronicnom bolescu. Covek nikada nije isti posle takve ozbiljne operacije i takve ozbiljne bolesti bez obzira sto je preziveo. A receno je da vakcinisani koji dobiju ozbiljan kovid jesu oni sa nekom hronicnom bolescu ili pak jako stari ljudi.

Oliver

pre 2 godine

Prof.Dr Tanja Adzic,direktorka Batajnice,je juce izjavila da je prosle godine,kada je vladao vuhanski soj,70% ljudi na respiratoru umiralo,a danas kada je delta soj,umire 90% ljudi na respiratoru. To je statistika. Inace,najbolja medicinska ustanova u Srbiji je Klinicki centar Srbije sa svojim klinikama. Sve druge bolnice u Beogradu su slabije,sa izuzetkom Instituta za kardiovaskularne bolesti Dedinje i Ginekoloske bolnice Narodni front,koji su vrhunski nivo. A van Beograda je sve jos slabije. Secam se jednog profesora koji je uvek kad putuje van Beograda sa sobom uvek nosio papir na kojem je pisalo: "Ako mi se nesto desi,ne radite nista,samo me saljite u Beograd!"

Joni

pre 2 godine

Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.
(wlado, 12. oktobar 2021 11:46)

Vlado, što kriješ svoje saznanje od nauke i priznanja? Pa ceo svet koristi respiratore i upumpavaju kiseonik u pluća tih jadnika a ti znaš da to nije dobro...

Oliver

pre 2 godine

@vladimir

Institut za infektivne i tropske bolesti Kosta Todorovic KC Srbije je apsolutno najbolja i najkompetentnija ustanova za zarazne bolesti u Srbiji,a njen direktor Prof.Dr Goran Stevanovic je vodeci infektolog Srbije. Dragisa Misovic moze biti ima bolji enterijer i eksterijer,jer je zgrada renovirana,dok se institut za infektologiju sada renovira,ali u medicini su najvazniji doktori,a ne zgrade. Drugo,infektivna klinika ima mali broj kreveta,nekoliko desetina,dok Misovic ima nekoliko stotina,a Batajnica hiljadu. Trece,koliko se secam,prosle godine su Ceda Jovanovic i Djordje David bili na infektivnoj klinici,a ne u Misovicu.

GoranH

pre 2 godine

Šta neke ljude nagoni na negativan komentar u kome se želi brz oporavak?? Dajte objasnite mi meiodriteti šta je sa vama???
(MARKEĐANI, 12. oktobar 2021 12:01)

Meni se par puta desilo da slučajno dodirnem minus, nadam se da je to u većini slučajeva. Za debile koji svesno kliknu minus teško je naći reči.

only fools and horses

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

Pa ne mora da bude. Stoji da je veliki procenat ljudi koji se ne izvuku sa respiratora, ali ima ih. Eto na primer onaj psihijatar Marić, sa svojih 80 godina bio je 2 puta na respiratoru pa se izvukao.
Tako da nada ipak postoji.

Nikola

pre 2 godine

zao mi ,pored svega sto ga snadje ,jos i korona.Talentovan covek za talk show,vise sto puta od onog isforsiranog bradavicastog praseta,al kao i u svemu,ovo je Srbija brale .Ne daj se dobri covece .

mina

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!
(lion, 12. oktobar 2021 10:47)

Jeste, ali ruku na srce, nije bio zanimljiv! Marko izdrzi ovu borbu!

milan

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!
(lion, 12. oktobar 2021 10:47)

Jeste, ali ruku na srce, nije bio zanimljiv! Marko izdrzi ovu borbu!
(mina, 12. oktobar 2021 11:09)

Bio je super interensntan, I taj šou je išao svako veče, i nije imao 20 ljudi da mu pišu fore. I pored svega je bio super zabavan, obožavao sam da ga gledam. Bez politike, bez navijanja za bilo koga jednostavno zabavan.
Drži se Mare

wlado

pre 2 godine

koga prikljuce na raspirator 80% da je gotov. Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.

acme

pre 2 godine

da li je vakcinisan?
(aj, 12. oktobar 2021 10:57)

Rođače, vakcina ne daje 100% zaštite, već 90-70-65%. Znači 1 ili 3 ili 5 vakcinisanih ljudi od 100 koji dođu u kontakt sa virusom se razbole.

Marku želim sve najbolje i da se izvuče, ali statistika nije na njegovoj strani. 1 čovek od 20 ljudi preživi stanje koje je dovelo do respiratora.

blizi se kraj

pre 2 godine

Mislim da nas neko odozgo upozorava, cuvajte svoje bliznje to je jedino dragoceno sto imamo, materijalno nije bitno kad nam se ovakve stvari događaju, znam da ljudi nmg to da shvate al onda ne ocekujte nista dobro da ce vam se desiti. Postujte ono sto vam je dato po rodjenju.

Baća Brajić

pre 2 godine

@aj

Izgleda da je tačna konstatacija da najveća boljka anti vaksera nije evidentni nedostatak inteligencije, već totalni nedostatak bilo kakve empatije prema drugim ljudskim bićima.

Tako da, slobodno se ponosi svojom duhovitošću, dok se čovek bori za život.

ProWaxer

pre 2 godine

Drz se Mare legendo ,nemoj nas i ti napustiti mlad si,svi smo uz tebe . Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Mnogi sto umrese u poslednje vreme ne umrese lako, nego tesko, boreci se da udahnu ikako jos malo vazduha.

sitno

pre 2 godine

Чуди ме да се глумци не вакцинишу, кад су они највише у друштву и изложени вирусу. Онда не би требали ни да раде.

Ivan

pre 2 godine

Zelim Marku da pobedi i ovaj put, ali po svemu napisanom situacija je jako teška. Meni je otac priminuo u Batajnici, jedno vreme je bio dobar a onda je dobio bakteriju digestivnog trakta i to je bio kraj. Generalno najveći problem je manjak kadrova, ljudi nisu svesni, onaj ko izbugi mogućnost da se kreće, taj je gotov, prosto nema ko da vam pruži flašu vode, da vas presvuče nakon nužde, kako mi je otac javljao, ležao je uneređen po pet sati, pre nego što bi sestra našla vremena za njega. U takvom okruženju bakterija je neminovnost.

Samo kazem...

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)

Ljudi za koje ja znam da su imali mnogo jaku vezu su se lecili na Infektivnoj. Klinika jeste raspad, sama po sebi, ali su ubedljivo najbolji lekari tamo.

NikolaBg

pre 2 godine

Aman ljudi poštujte mere, jer i oni koji poštuju ne kraju nadrljaju zbog pola onih koji ne poštuju. Imunitet je individualan za svakog i ako niste imali simptome, možda će neko drugi biti na ivici smrti.

lion

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!

Slobodan

pre 2 godine

Ne brini majstore. Sjebao si rak, sjebaćeš i ovu bolest. To što si na respiratoru je verovatno zato jer pobeđuješ bolest i u partijama u kojima daješ topa i lovca fore.

Skeptik

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...

Vladimir

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.

Slobodan

pre 2 godine

Ne brini majstore. Sjebao si rak, sjebaćeš i ovu bolest. To što si na respiratoru je verovatno zato jer pobeđuješ bolest i u partijama u kojima daješ topa i lovca fore.

Joni

pre 2 godine

Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.
(wlado, 12. oktobar 2021 11:46)

Vlado, što kriješ svoje saznanje od nauke i priznanja? Pa ceo svet koristi respiratore i upumpavaju kiseonik u pluća tih jadnika a ti znaš da to nije dobro...

Vladimir

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.

only fools and horses

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

Pa ne mora da bude. Stoji da je veliki procenat ljudi koji se ne izvuku sa respiratora, ali ima ih. Eto na primer onaj psihijatar Marić, sa svojih 80 godina bio je 2 puta na respiratoru pa se izvukao.
Tako da nada ipak postoji.

Ivan

pre 2 godine

Zelim Marku da pobedi i ovaj put, ali po svemu napisanom situacija je jako teška. Meni je otac priminuo u Batajnici, jedno vreme je bio dobar a onda je dobio bakteriju digestivnog trakta i to je bio kraj. Generalno najveći problem je manjak kadrova, ljudi nisu svesni, onaj ko izbugi mogućnost da se kreće, taj je gotov, prosto nema ko da vam pruži flašu vode, da vas presvuče nakon nužde, kako mi je otac javljao, ležao je uneređen po pet sati, pre nego što bi sestra našla vremena za njega. U takvom okruženju bakterija je neminovnost.

stefan

pre 2 godine

Šta neke ljude nagoni na negativan komentar u kome se želi brz oporavak?? Dajte objasnite mi meiodriteti šta je sa vama???
(MARKEĐANI, 12. oktobar 2021 12:01)

Slucajno, druze... Meni se redovno desava dok skrolujem da kliknem na minus

lion

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!

GoranH

pre 2 godine

koga prikljuce na raspirator 80% da je gotov. Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.
(wlado, 12. oktobar 2021 11:46)

Pa naučniče što ne odeš da ih naučiš šta da koriste.

Oliver

pre 2 godine

Prof.Dr Tanja Adzic,direktorka Batajnice,je juce izjavila da je prosle godine,kada je vladao vuhanski soj,70% ljudi na respiratoru umiralo,a danas kada je delta soj,umire 90% ljudi na respiratoru. To je statistika. Inace,najbolja medicinska ustanova u Srbiji je Klinicki centar Srbije sa svojim klinikama. Sve druge bolnice u Beogradu su slabije,sa izuzetkom Instituta za kardiovaskularne bolesti Dedinje i Ginekoloske bolnice Narodni front,koji su vrhunski nivo. A van Beograda je sve jos slabije. Secam se jednog profesora koji je uvek kad putuje van Beograda sa sobom uvek nosio papir na kojem je pisalo: "Ako mi se nesto desi,ne radite nista,samo me saljite u Beograd!"

Baća Brajić

pre 2 godine

@aj

Izgleda da je tačna konstatacija da najveća boljka anti vaksera nije evidentni nedostatak inteligencije, već totalni nedostatak bilo kakve empatije prema drugim ljudskim bićima.

Tako da, slobodno se ponosi svojom duhovitošću, dok se čovek bori za život.

Aca

pre 2 godine

@Skeptik - Poznajem dvojicu ljudi koji su bili na respiratoru, a preživeli su. Ipak, tu je reč o zdravim i veoma snažnim ljudima, od kojih je prvi u 40-im, a drugi u ranim 50-im godinama života. Sa druge strane, moj rođak i prvi komšija su umrli od kovida, a da uopšte nisu bili na respiratoru, niti su bili priključeni na kiseonik. Uzrok smrti su bili ugrušci koji su nastali usled abnormalog zgrušavanja krvi, što je posledica kovida...

GoranH

pre 2 godine

Šta neke ljude nagoni na negativan komentar u kome se želi brz oporavak?? Dajte objasnite mi meiodriteti šta je sa vama???
(MARKEĐANI, 12. oktobar 2021 12:01)

Meni se par puta desilo da slučajno dodirnem minus, nadam se da je to u većini slučajeva. Za debile koji svesno kliknu minus teško je naći reči.

ProkopijeElGrande

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

4-5% je stopa prezivljavanja kad se dospe do respiratora.

XY

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja,

On je pre samo 7,8 godina imao tesku operaciju raka donjeg dela jednjaka i zeluca tako da se ne smatra potpuno zdravom osobom,nego maltene imunokompromitovanom,osobom sa hronicnom bolescu. Covek nikada nije isti posle takve ozbiljne operacije i takve ozbiljne bolesti bez obzira sto je preziveo. A receno je da vakcinisani koji dobiju ozbiljan kovid jesu oni sa nekom hronicnom bolescu ili pak jako stari ljudi.

Samo kazem...

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)

Ljudi za koje ja znam da su imali mnogo jaku vezu su se lecili na Infektivnoj. Klinika jeste raspad, sama po sebi, ali su ubedljivo najbolji lekari tamo.

Skeptik

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...

Oftalmolog

pre 2 godine

da li je vakcinisan?
(aj, 12. oktobar 2021 10:57)

Rođače, vakcina ne daje 100% zaštite, već 90-70-65%. Znači 1 ili 3 ili 5 vakcinisanih ljudi od 100 koji dođu u kontakt sa virusom se razbole.
(acme, 12. oktobar 2021 11:31)

Da, razbole se, ali ne završe na respiratoru??

Nikola

pre 2 godine

zao mi ,pored svega sto ga snadje ,jos i korona.Talentovan covek za talk show,vise sto puta od onog isforsiranog bradavicastog praseta,al kao i u svemu,ovo je Srbija brale .Ne daj se dobri covece .

milan

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!
(lion, 12. oktobar 2021 10:47)

Jeste, ali ruku na srce, nije bio zanimljiv! Marko izdrzi ovu borbu!
(mina, 12. oktobar 2021 11:09)

Bio je super interensntan, I taj šou je išao svako veče, i nije imao 20 ljudi da mu pišu fore. I pored svega je bio super zabavan, obožavao sam da ga gledam. Bez politike, bez navijanja za bilo koga jednostavno zabavan.
Drži se Mare

Miki

pre 2 godine

"Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu."
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56) # Link komentara

Jeste Nenad Nenadovic. Znamo kako uspesno...

Oliver

pre 2 godine

@vladimir

Institut za infektivne i tropske bolesti Kosta Todorovic KC Srbije je apsolutno najbolja i najkompetentnija ustanova za zarazne bolesti u Srbiji,a njen direktor Prof.Dr Goran Stevanovic je vodeci infektolog Srbije. Dragisa Misovic moze biti ima bolji enterijer i eksterijer,jer je zgrada renovirana,dok se institut za infektologiju sada renovira,ali u medicini su najvazniji doktori,a ne zgrade. Drugo,infektivna klinika ima mali broj kreveta,nekoliko desetina,dok Misovic ima nekoliko stotina,a Batajnica hiljadu. Trece,koliko se secam,prosle godine su Ceda Jovanovic i Djordje David bili na infektivnoj klinici,a ne u Misovicu.

mozaks

pre 2 godine

na zalost,dosta njih koji budu primljeni u bolnicu,ne shvataju tezinu bolesti,ako su u relativno dobrom stanju,i obicno na licni zahtev uz potpsi da su samoinicijativno napustili bolnicu,odlaze,a ubrzo s evracaju u mnogo gorem stanju jer je bolest zaista nepredvidljiva.neki se izvuku a neki na zalost odu ..
ostanite u bolnici,dok vas dr. sami ne predloze za kucni oporavak,koliko god vam to bilo tesko,jer cete biti sigurniji u bolnici ako vam pozli,naglo pogorsa zdravstveno stanje.
iz iskustva..sad vec uveliko radnoaktivan,uz postepeni oporavak i uzivanje u zivotu koji mi je podaren..

NikolaBg

pre 2 godine

Aman ljudi poštujte mere, jer i oni koji poštuju ne kraju nadrljaju zbog pola onih koji ne poštuju. Imunitet je individualan za svakog i ako niste imali simptome, možda će neko drugi biti na ivici smrti.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@NR- ma nije to bila korona, to ne postoji, grip bio, pitaj nestorovica i njegove sledbenike!!! drzi se mare, jos nije tvoj red, trebas nam ovde!!!

M

pre 2 godine

Ne razumem glumce koji se ne vakcinisu,a oni najugrozeniji zbog prirode posla. Eno Sloboda Micalovic se jos oporavlja u postkovid stanju. Glumica Petronijevic bila pametna pa se vakcinisala u trudnoci i sad kad je dobila koronu u 9.mesecu nema velike probleme. Glumci koji se ne vakcinisu bukvalno igraju ruski rulet.

mina

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!
(lion, 12. oktobar 2021 10:47)

Jeste, ali ruku na srce, nije bio zanimljiv! Marko izdrzi ovu borbu!

lavirint

pre 2 godine

Fascinantno je da se kod ovakvih vesti svuda povede debata o vakcinama, a ne o činjenici da toliko ljudi u Srbiji dobije bakterijske infekcije posle operacija. To je problem koji će ostati i kad kovida ne bude, a ostaće zato što ga niko ni ne pominje.

sitno

pre 2 godine

Чуди ме да се глумци не вакцинишу, кад су они највише у друштву и изложени вирусу. Онда не би требали ни да раде.

Jaca

pre 2 godine

Biti na bolničkom lečenju 3 nedelje u ovoj vanrednoj situaciji kada si odsečen od svih voljenih....i zdrav čovek bi se razboleo.Svi znamo koliko znače prijatelji, koliko znači živa reč , pogled i podrška najbližih, koliko znači fina supica koju bi odneo obolelom, voće i u ovoj situaciji kada čovek nažalost zavisi samo od borbe svog oslabljenog organizma, tužna je priča.Kada se zatvore bolnička vrata, najtužnije od svega je što ostaju tužni sa obe strane, niti mi možemo do njih niti oni mogu da nas vide.Marko izdrzi, molimo se za tebe!Vrati nam se!

Miki

pre 2 godine

Marko zelimo ti da ozdravis i da se vratis svojoj porodici i prijateljima.da te gledamo jos dugo.zivot zna da bude jako nepravedan ali bolest ne bira.volio bih da ozdravis a i svi bolesni ljudi na ovom svetu.

mr

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)

То ти тако мислиш. А суштина потпуно другачија. Инфективна је убедљиво најбоља била, и тамо није могао да уђе свако. Ови остали нек се поређају, али искуство учи да тамо где је маса да неће бити да је најбоље.

kmnccn

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Verovatno bi bez vakcine već bio mrtav. Na žalost, teško da će biti drugačiji ishod i ovako. Jedno je sigurno. Vakcine spašavaju živote!

нс бој

pre 2 godine

Страшно ми је да пишем,ал из искуства до сада како кога прикључе на респиратор то буде крај,туга.Дај Боже да буде другачије,ал с обзиром на његове раније болести,нисам оптимиста.Упркос свему,нада умире последња,тако да пуна подршка Маре,не дај се,издржи.

Četnik Murat

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.

ProWaxer

pre 2 godine

Drz se Mare legendo ,nemoj nas i ti napustiti mlad si,svi smo uz tebe . Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Mnogi sto umrese u poslednje vreme ne umrese lako, nego tesko, boreci se da udahnu ikako jos malo vazduha.

Zaza

pre 2 godine

Koliko sam ja shvatila, u tim Covid bolnicama ljudi dospevaju u vrlo teška stanja zbog bolničkih bakterija, koje su visoko rezistentne, a ne zbog korone. Sad čitam i kod Živića prisutna bakterija. Daj Bože da se izvuče. Greota bi bila da i bez njega ostanemo. Mlad i talentovan čovek.

@slavisa

pre 2 godine

Koga briga ko je prikljucen na respiratpor?
Moja mama pre 4 godine mozdani udar prikljucena na respirator. Niko nije pisao u medijima o njoj.Umrla jer je te zime bila pandemija gripe i virus otisao na pluca.
Sta me briga sto je on prikljucen na respirator.
(slavisa, 12. oktobar 2021 12:27) 

A sto ti sada nama pricas o tvojoj mami? Sta nas briga sto je ona bila prikljucena na respirator?

Vuk

pre 2 godine

KAKVO SMO DRUSTVO POSTALI, COVJEK SE BORI ZA ZIVOT, A OVDJE SE VODI DEBATA DA LI JE ILI NIJE VAKCINISAN, DA LI JE VAKCINA DOBRA ILI NE, ITD... JAKO TUZNO MORAM DA PRIZNAM...

blizi se kraj

pre 2 godine

Mislim da nas neko odozgo upozorava, cuvajte svoje bliznje to je jedino dragoceno sto imamo, materijalno nije bitno kad nam se ovakve stvari događaju, znam da ljudi nmg to da shvate al onda ne ocekujte nista dobro da ce vam se desiti. Postujte ono sto vam je dato po rodjenju.

Klasika

pre 2 godine

(Ivan, 12. oktobar 2021 11:33)
Dobio je bakteriju ne sto je lezao uneredjen vec sto mu je jakim antibioticima unistena flora digestivnog trakta. Ne znam da li bi pomoglo da je pio probiotike a opet ne verujem da to tamo daju i da iko misli na to. Sve u svemu tragedija.

Mige

pre 2 godine

Želim mu sve najbolje, mada su ovo teške stvari.
Razumem da ljude zanima da li je bio vakcinisan ili ne, pretpostavljam da bi doneli ili opravdali svoju odluku. Za druge "namene" - postavljanje tog pitanja nije baš u redu.
Znam jedino da je bio teško bolestan i verujem da je učinio sve da se zaštiti, ovako ili onako. Apelujem na sve ljude narušenog zdravlja, bez obzira na to da li su vakcinisani, čuvajte se, ne izazivajte sreću, pogotovo u doba ovih velikih pikova. Naučite i svoju decu kako da se/vas čuvaju.

Marx

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Izgleda da je sad ovo najbitnije pitanje. Čekaju ljudi svaku vest o nečijoj bolesti da bi nešto dokazali.

A ovde se jedan čovek bori za život.

acme

pre 2 godine

da li je vakcinisan?
(aj, 12. oktobar 2021 10:57)

Rođače, vakcina ne daje 100% zaštite, već 90-70-65%. Znači 1 ili 3 ili 5 vakcinisanih ljudi od 100 koji dođu u kontakt sa virusom se razbole.

Marku želim sve najbolje i da se izvuče, ali statistika nije na njegovoj strani. 1 čovek od 20 ljudi preživi stanje koje je dovelo do respiratora.

a

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16) # Link komentara

A izostavljas cinjenicu da je vec imao teze zdravstvene probleme?

CJC

pre 2 godine

Šta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52

Njuko, i od gripa se umire... Barem do prosle godine se umiralo.

wlado

pre 2 godine

koga prikljuce na raspirator 80% da je gotov. Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.

slavisa

pre 2 godine

Koga briga ko je prikljucen na respiratpor?
Moja mama pre 4 godine mozdani udar prikljucena na respirator. Niko nije pisao u medijima o njoj.Umrla jer je te zime bila pandemija gripe i virus otisao na pluca.
Sta me briga sto je on prikljucen na respirator.

nudista

pre 2 godine

Meni je sve čudno sa sa ovim covidom. Gomila glumaca umrlo , a ni jedan političar.
Drži se Marko, nemoj da upadneš u statistiku.

kmnccn

pre 2 godine

oze neko strucan da objasni cemu sluze respiratori
u kojim situacijama ljudi koriste
(trtko i mutko, 12. oktobar 2021 12:07)

Kada telo i pored maksimalnog protoka kiseonika preko maske ne dobija dovoljno kiseonika u krvi.

p.s. Nisam stručan ali ovo već znaju svi.

Žena

pre 2 godine

Za vas zavidne kojima je krivo sto nije u Batajnici treba da se objasni da Marko Zivic odavno nije infektivan, negativan je na kovid, zato se leci u "obicnoj" a ne kovid bolnici. I treba da dobije najbolju negu, zasto da ne? Mog prijatelja su lecili na VMA bez ikakve veze i mita.

lupa

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)


Bilo je poznatih koji su bili i u Batajnici i na Infektivnoj. Sećam se da je to pisalo za neke, ali za koje beše to ne znam.

realno

pre 2 godine

Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Doktori trube a narod ne Ÿeli da se vakciniše, samo 42% a bili smo prvi. Prostakluka koliko hoćeš u polupismenom narodu.

Oliver

pre 2 godine

Nijedan lek nije efikasan 100% pa tako ni vakcine. Cak i anti-bebi pilule su efikasne "samo" 97%. U principu se smatra da je lek dobar,ako ima dve trecine efikasnosti. Sputnik V je efikasan 83% protiv delta soja korone,Pfizer je efikasan 78%,a Astrazeneca 61%. Dakle,vakcine su dosta dobre po efikasnosti.

Joni

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

To nije napisano, ako znaš ponudi izvor. Ako jeste treba onda reći kojom, koliko doza i kada? Vidiš kako je lako manipulisati informacijama iz kojih se seju laži, gluposti, nekad i strah. Iz cele slike izvučes parče koje ti odgovara i predstaviš ga kao celu sliku. E pa nije ti ovo instagram druže...

I love you 3000

pre 2 godine

Fascinantno je da se kod ovakvih vesti svuda povede debata o vakcinama, a ne o činjenici da toliko ljudi u Srbiji dobije bakterijske infekcije posle operacija. To je problem koji će ostati i kad kovida ne bude, a ostaće zato što ga niko ni ne pominje.
(lavirint, 12. oktobar 2021 15:37)

Potpuno ste u pravu. Moj otac je zbog jedne takve bolničke bakterije preminuo.

mi nista ne znamo

pre 2 godine

Verovatno bi bez vakcine već bio mrtav. Na žalost, teško da će biti drugačiji ishod i ovako. Jedno je sigurno. Vakcine spašavaju živote!
(kmnccn, 12. oktobar 2021 15:45)

Dobro je da ste iskoristili rec "verovatno", inace bi vas komentar previse jednostran. Medjutim, i dalje je vrlo upitan, jer "verovatno" ukazuje na verovatnocu preko 50%, a vi nemate bas nikakve informacije na osnovu koga biste tako nesto rekli.
Da vam kazem ovako - licno sam primio Sputnik i nisam imao nikakve simptome. Moja sestra Sinofarm, nije imala posledice.
Medjutim, znam ljude kojima se opste zdravstveno stanje vrlo pogorsalo nakon vakcine. Moja kuma u Holandiji je pocetkom avgusta primila drugog Fajzera i od tada ne izlazi od lekara. Ima strasne bolove u kostima, koji su narocito pogorsali u nogama, neki dan su je deca vodila do toaleta.
Ovim ne zelim da kazem da je Fajzer losiji od Sputnika ili Sinofarma, samo sam hteo da naglasim da mi (a verovatno ni bilo ko drugi u svetu) ne mozemo da tvrdimo da li je bilo koja od ovih vakcina u necijem organizmu dovela do pozitivnog ili negativnog efekta... to ne znamo ni na kratke staze, a nekmoli na duge.

Prosto

pre 2 godine

Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?
(kratko pamcenje, 12. oktobar 2021 16:38)
Grip je zimski virus u opticaju najcesce 4 meseca a maske i distanca su uradile svoje prosle zime. Ove videcemo jos se nije pojavio

Lars

pre 2 godine

Sanse su manje od 10%, vakcinisite se ljudi ili bar noaite maske relativno nove i budite maximalno disciplinovani. Ceo svet izlazi iz ove krize samo smo mi po obicaju crna rupa planete...

Oliver

pre 2 godine

@elitni odred

To moze biti zato sto se najteži oboleli od kovida transportuju u Beograd,dok laksi slucajevi ostaju u Kragujevcu pa letalitet od korone u Beogradu bude veci nego u Kragujevcu. To je isto kao sto najbolji kardiohirurzi na planeti imaju vecu postoperativnu smrtnost svojih pacijenata nego slabiji kardiohirurzi zato sto operisu najteže pacijente koje ovi slabiji ne smeju da operisu. Eto kako statistika moze da zavara!

Lejla

pre 2 godine

Joj, izbori se molim te!
A, za sve one koje interesuje da li Marko vakcinisan, jednostavno objašnjenje: pa napisali bi odmah u ovoj objavi da nije.
Tako su juče isto objavili za bračni par da je umro u istom danu, a da nisu vakcinisani. Pitam se šta je sa onih ostalih 50?

Бора

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.
(Četnik Murat, 12. oktobar 2021 15:37)
Pa, sta ako je izasao iz bolnice, zar nisu rekli da vakcinisani ne oboljevaju tesko i ne zavrsavaju na bolnickoj postelji? Kada je neko nevakcinisan, a navodno umre od Kovida, odmah svoje komentare usmerite na osude nevakcinisanih, a kada je obratni, onda sve relativizujete i koristite se sasvim drugom logikom, banalizujuci ista ona objasnjenja, koja ste navodili u slicnim slucajevima, kod nevakcisanih osoba!

kratko pamcenje

pre 2 godine

Kažemo da ljudi više umiru od gripa nego od korone, samo takvi ne ulaze ni u kakvu statistiku danas. Zna se kakva statistika se samo traži. Grip može da bude veoma opak i nimalo naivan virus. Ovaj covek nažalost ima narušen imunitet jer se lečio i od raka, ali se iskreno nadam da ce pobediti i ovoga puta.
(Jova, 12. oktobar 2021 15:12

Potpuno tacno, ali ljudi danas imaju kratko pamcenje i sa tim uveliko racunaju kreatori nasih sudbina.
Primer iz Amsterdama. Moj teniski partner, covek 198cm, 115 u tom trenutku, sirova snaga (ne ona iz dzima), sve stize, udara loptu ludacki... takav covek dobije grip 2015. (ili 2016.) godine, negde u januaru. Tri puta se vracao u bolnicu... CT scan otkrio nesto na plucima, nisu znali sta je. Uzeli biopsiju, Bogu hvala nije bio kancer. Iako je inicijalno bilo virusni grip krenula je bakterijska upala oba plucna krila. Dali mu neke jake tablete, metabolizam se poremetio, covek je jedva pretekao.
Kada sam to video jos tada sam zimi poceo da se cuvam na slican nacin kao sto se cuvam od korone - izbegavao sam velike guzve, u bioskopu sam sedeo negde s kraja itt... jedino sto masku nisam nosio.
Pored ovog coveka znam jos dvojicu zdravih i pravih ljudi koji su u to isto vreme dobro zaglavili u bolnici u Amsterdamu od gripa.
Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?

Daniel

pre 2 godine

ta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52

Njuko, i od gripa se umire... Barem do prosle godine se umiralo.
(CJC, 12. oktobar 2021 15:51)

Umire se i od gripa, al redje nego od korone.
A posto je korona zaraznija od gripa, logično je da su mere koje su uvedene da se smanji širenje zarazne korone još vise efekta imale na ionako manje zarazan grip.

Vidiš kako je to jednostavno?

Jova

pre 2 godine

Šta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52)

Kažemo da ljudi više umiru od gripa nego od korone, samo takvi ne ulaze ni u kakvu statistiku danas. Zna se kakva statistika se samo traži. Grip može da bude veoma opak i nimalo naivan virus. Ovaj covek nažalost ima narušen imunitet jer se lečio i od raka, ali se iskreno nadam da ce pobediti i ovoga puta.

giocatore

pre 2 godine

Drz se Mare legendo ,nemoj nas i ti napustiti mlad si,svi smo uz tebe . Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Korona prijatelju!!! Ljudi dozovimo se pameti. Vakcina koliko toliko pomaze. Nije ni ona totalna zastita, ali ne moze se bez nje pobediti ovo zlo. Marko legendo, pobedi!!!!

Daniel

pre 2 godine

Ovim ne zelim da kazem da je Fajzer losiji od Sputnika ili Sinofarma, samo sam hteo da naglasim da mi (a verovatno ni bilo ko drugi u svetu) ne mozemo da tvrdimo da li je bilo koja od ovih vakcina u necijem organizmu dovela do pozitivnog ili negativnog efekta... to ne znamo ni na kratke staze, a nekmoli na duge.
(mi nista ne znamo, 12. oktobar 2021 16:28)

Mi itekako bas možemo to da tvrdimo posto su već stotine miliona ljudi primili vakcine i statistika se na tako ogromnom uzorku jasno vidi.

Takođe, posto si pobornik preciznog izražavanja, ti onda prvi treba da upotrebis reci koje će jasno da naglase da tvoja priča o osobi koje “posle vakcine bile kosti” nije ništa drugo nego anegdota po kojoj nikako ne sme da se zaključi uzročno-posledicna veza sa vakcinom.

Sto se “dugotrajnog” dejstva tiče, kolko dugo treba da bude?

U istoriju čovecanstva ni jedna vakcina nije ostavila negativne efekte preko 6 nedelja.

Prvi ljudi koji su dobili Fajzera: pre vise od godinu i 4 meseca.

Daniel

pre 2 godine

Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?
(kratko pamcenje, 12. oktobar 2021 16:38)
Uvedene su mnoge mere da se smanji prenos korone.
Grip je manje zarazan od korone, pa ima smisla da će te mere protiv zaraznije korone još vise efekta imati na njega koji je manje zarazan.

Zato vidiš manje gripa okolo, al nije samo zato.
Drugi razlog je i sto novine uvek idu za senzacijama, korona je sada mnogo bitnija tema pa se manje priča o gripu.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.
(Četnik Murat, 12. oktobar 2021 15:37)
Pa, sta ako je izasao iz bolnice, zar nisu rekli da vakcinisani ne oboljevaju tesko i ne zavrsavaju na bolnickoj postelji? Kada je neko nevakcinisan, a navodno umre od Kovida, odmah svoje komentare usmerite na osude nevakcinisanih, a kada je obratni, onda sve relativizujete i koristite se sasvim drugom logikom, banalizujuci ista ona objasnjenja, koja ste navodili u slicnim slucajevima, kod nevakcisanih osoba!
(Бора, 12. oktobar 2021 16:36) 
E moj Boro, s kim se ti ubeđuješ...

Shomi

pre 2 godine

Molimo se da mu Bog pomogne i da prezivi. I nadamo se da je primio vakcinu, ako jeste, sanse ce mu biti 9 puta vece da iz bolnice izadje ziv.

Daniel

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

4-5% je stopa prezivljavanja kad se dospe do respiratora.
(ProkopijeElGrande, 12. oktobar 2021 12:30)

Vise je od toga.
Oko 20%.

Moje ime*

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Ne izmisljaj, NIJE vakcinisan.

Harry

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

Cekaj, je l' ti bese onaj od pre neki dan, koji poznaje toliko ljudi koji su od neke vrste raka umrli? Ti li si taj?

CBBC

pre 2 godine

Na zalost, nekoliko dana cutanja otkad je smesten u bolnicu smo znali da ne vode nicem dobrom. Danasnja vest je vec nagovestila, a ova samo potvrdila da se uskoro moze ocekivati crno bela slika. Nemojte suditi po mom komentaru, o, kako bih voleo da se izvuce, ali iste vesti su stizale i u vezi Laneta i Nese (hospitalizacija, cutanje, respirator, tesko stanje) i zavrsavalo se tragicno.

Elitni odred

pre 2 godine

@Oliver
molim te ne pricaj napamet i ne siri dezinformacije! Pogledaj statistiku Korona centra C2 UKC Kragujevac, uporedi je sa svim klinikama po Beogradu pa vidi ko je najbolji.

slavisa

pre 2 godine

Koga briga ko je prikljucen na respiratpor?
Moja mama pre 4 godine mozdani udar prikljucena na respirator. Niko nije pisao u medijima o njoj.Umrla jer je te zime bila pandemija gripe i virus otisao na pluca.
Sta me briga sto je on prikljucen na respirator.

wlado

pre 2 godine

koga prikljuce na raspirator 80% da je gotov. Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.

Skeptik

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...

M

pre 2 godine

Ne razumem glumce koji se ne vakcinisu,a oni najugrozeniji zbog prirode posla. Eno Sloboda Micalovic se jos oporavlja u postkovid stanju. Glumica Petronijevic bila pametna pa se vakcinisala u trudnoci i sad kad je dobila koronu u 9.mesecu nema velike probleme. Glumci koji se ne vakcinisu bukvalno igraju ruski rulet.

sitno

pre 2 godine

Чуди ме да се глумци не вакцинишу, кад су они највише у друштву и изложени вирусу. Онда не би требали ни да раде.

Joni

pre 2 godine

Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.
(wlado, 12. oktobar 2021 11:46)

Vlado, što kriješ svoje saznanje od nauke i priznanja? Pa ceo svet koristi respiratore i upumpavaju kiseonik u pluća tih jadnika a ti znaš da to nije dobro...

mina

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!
(lion, 12. oktobar 2021 10:47)

Jeste, ali ruku na srce, nije bio zanimljiv! Marko izdrzi ovu borbu!

kmnccn

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Verovatno bi bez vakcine već bio mrtav. Na žalost, teško da će biti drugačiji ishod i ovako. Jedno je sigurno. Vakcine spašavaju živote!

Baća Brajić

pre 2 godine

@aj

Izgleda da je tačna konstatacija da najveća boljka anti vaksera nije evidentni nedostatak inteligencije, već totalni nedostatak bilo kakve empatije prema drugim ljudskim bićima.

Tako da, slobodno se ponosi svojom duhovitošću, dok se čovek bori za život.

Četnik Murat

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.

CJC

pre 2 godine

Šta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52

Njuko, i od gripa se umire... Barem do prosle godine se umiralo.

acme

pre 2 godine

da li je vakcinisan?
(aj, 12. oktobar 2021 10:57)

Rođače, vakcina ne daje 100% zaštite, već 90-70-65%. Znači 1 ili 3 ili 5 vakcinisanih ljudi od 100 koji dođu u kontakt sa virusom se razbole.

Marku želim sve najbolje i da se izvuče, ali statistika nije na njegovoj strani. 1 čovek od 20 ljudi preživi stanje koje je dovelo do respiratora.

Oftalmolog

pre 2 godine

da li je vakcinisan?
(aj, 12. oktobar 2021 10:57)

Rođače, vakcina ne daje 100% zaštite, već 90-70-65%. Znači 1 ili 3 ili 5 vakcinisanih ljudi od 100 koji dođu u kontakt sa virusom se razbole.
(acme, 12. oktobar 2021 11:31)

Da, razbole se, ali ne završe na respiratoru??

Бора

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.
(Četnik Murat, 12. oktobar 2021 15:37)
Pa, sta ako je izasao iz bolnice, zar nisu rekli da vakcinisani ne oboljevaju tesko i ne zavrsavaju na bolnickoj postelji? Kada je neko nevakcinisan, a navodno umre od Kovida, odmah svoje komentare usmerite na osude nevakcinisanih, a kada je obratni, onda sve relativizujete i koristite se sasvim drugom logikom, banalizujuci ista ona objasnjenja, koja ste navodili u slicnim slucajevima, kod nevakcisanih osoba!

Jova

pre 2 godine

Šta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52)

Kažemo da ljudi više umiru od gripa nego od korone, samo takvi ne ulaze ni u kakvu statistiku danas. Zna se kakva statistika se samo traži. Grip može da bude veoma opak i nimalo naivan virus. Ovaj covek nažalost ima narušen imunitet jer se lečio i od raka, ali se iskreno nadam da ce pobediti i ovoga puta.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@NR- ma nije to bila korona, to ne postoji, grip bio, pitaj nestorovica i njegove sledbenike!!! drzi se mare, jos nije tvoj red, trebas nam ovde!!!

Oliver

pre 2 godine

Prof.Dr Tanja Adzic,direktorka Batajnice,je juce izjavila da je prosle godine,kada je vladao vuhanski soj,70% ljudi na respiratoru umiralo,a danas kada je delta soj,umire 90% ljudi na respiratoru. To je statistika. Inace,najbolja medicinska ustanova u Srbiji je Klinicki centar Srbije sa svojim klinikama. Sve druge bolnice u Beogradu su slabije,sa izuzetkom Instituta za kardiovaskularne bolesti Dedinje i Ginekoloske bolnice Narodni front,koji su vrhunski nivo. A van Beograda je sve jos slabije. Secam se jednog profesora koji je uvek kad putuje van Beograda sa sobom uvek nosio papir na kojem je pisalo: "Ako mi se nesto desi,ne radite nista,samo me saljite u Beograd!"

Vladimir

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.

XY

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja,

On je pre samo 7,8 godina imao tesku operaciju raka donjeg dela jednjaka i zeluca tako da se ne smatra potpuno zdravom osobom,nego maltene imunokompromitovanom,osobom sa hronicnom bolescu. Covek nikada nije isti posle takve ozbiljne operacije i takve ozbiljne bolesti bez obzira sto je preziveo. A receno je da vakcinisani koji dobiju ozbiljan kovid jesu oni sa nekom hronicnom bolescu ili pak jako stari ljudi.

Oliver

pre 2 godine

Nijedan lek nije efikasan 100% pa tako ni vakcine. Cak i anti-bebi pilule su efikasne "samo" 97%. U principu se smatra da je lek dobar,ako ima dve trecine efikasnosti. Sputnik V je efikasan 83% protiv delta soja korone,Pfizer je efikasan 78%,a Astrazeneca 61%. Dakle,vakcine su dosta dobre po efikasnosti.

@slavisa

pre 2 godine

Koga briga ko je prikljucen na respiratpor?
Moja mama pre 4 godine mozdani udar prikljucena na respirator. Niko nije pisao u medijima o njoj.Umrla jer je te zime bila pandemija gripe i virus otisao na pluca.
Sta me briga sto je on prikljucen na respirator.
(slavisa, 12. oktobar 2021 12:27) 

A sto ti sada nama pricas o tvojoj mami? Sta nas briga sto je ona bila prikljucena na respirator?

GoranH

pre 2 godine

koga prikljuce na raspirator 80% da je gotov. Koriste kiseonik za zavarivanje, u momentu kada pluicima treba sve samo ne cist i jak dotok kiseonika.
(wlado, 12. oktobar 2021 11:46)

Pa naučniče što ne odeš da ih naučiš šta da koriste.

ProkopijeElGrande

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

4-5% je stopa prezivljavanja kad se dospe do respiratora.

realno

pre 2 godine

Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Doktori trube a narod ne Ÿeli da se vakciniše, samo 42% a bili smo prvi. Prostakluka koliko hoćeš u polupismenom narodu.

Slobodan

pre 2 godine

Ne brini majstore. Sjebao si rak, sjebaćeš i ovu bolest. To što si na respiratoru je verovatno zato jer pobeđuješ bolest i u partijama u kojima daješ topa i lovca fore.

mi nista ne znamo

pre 2 godine

Verovatno bi bez vakcine već bio mrtav. Na žalost, teško da će biti drugačiji ishod i ovako. Jedno je sigurno. Vakcine spašavaju živote!
(kmnccn, 12. oktobar 2021 15:45)

Dobro je da ste iskoristili rec "verovatno", inace bi vas komentar previse jednostran. Medjutim, i dalje je vrlo upitan, jer "verovatno" ukazuje na verovatnocu preko 50%, a vi nemate bas nikakve informacije na osnovu koga biste tako nesto rekli.
Da vam kazem ovako - licno sam primio Sputnik i nisam imao nikakve simptome. Moja sestra Sinofarm, nije imala posledice.
Medjutim, znam ljude kojima se opste zdravstveno stanje vrlo pogorsalo nakon vakcine. Moja kuma u Holandiji je pocetkom avgusta primila drugog Fajzera i od tada ne izlazi od lekara. Ima strasne bolove u kostima, koji su narocito pogorsali u nogama, neki dan su je deca vodila do toaleta.
Ovim ne zelim da kazem da je Fajzer losiji od Sputnika ili Sinofarma, samo sam hteo da naglasim da mi (a verovatno ni bilo ko drugi u svetu) ne mozemo da tvrdimo da li je bilo koja od ovih vakcina u necijem organizmu dovela do pozitivnog ili negativnog efekta... to ne znamo ni na kratke staze, a nekmoli na duge.

kratko pamcenje

pre 2 godine

Kažemo da ljudi više umiru od gripa nego od korone, samo takvi ne ulaze ni u kakvu statistiku danas. Zna se kakva statistika se samo traži. Grip može da bude veoma opak i nimalo naivan virus. Ovaj covek nažalost ima narušen imunitet jer se lečio i od raka, ali se iskreno nadam da ce pobediti i ovoga puta.
(Jova, 12. oktobar 2021 15:12

Potpuno tacno, ali ljudi danas imaju kratko pamcenje i sa tim uveliko racunaju kreatori nasih sudbina.
Primer iz Amsterdama. Moj teniski partner, covek 198cm, 115 u tom trenutku, sirova snaga (ne ona iz dzima), sve stize, udara loptu ludacki... takav covek dobije grip 2015. (ili 2016.) godine, negde u januaru. Tri puta se vracao u bolnicu... CT scan otkrio nesto na plucima, nisu znali sta je. Uzeli biopsiju, Bogu hvala nije bio kancer. Iako je inicijalno bilo virusni grip krenula je bakterijska upala oba plucna krila. Dali mu neke jake tablete, metabolizam se poremetio, covek je jedva pretekao.
Kada sam to video jos tada sam zimi poceo da se cuvam na slican nacin kao sto se cuvam od korone - izbegavao sam velike guzve, u bioskopu sam sedeo negde s kraja itt... jedino sto masku nisam nosio.
Pored ovog coveka znam jos dvojicu zdravih i pravih ljudi koji su u to isto vreme dobro zaglavili u bolnici u Amsterdamu od gripa.
Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?

NikolaBg

pre 2 godine

Aman ljudi poštujte mere, jer i oni koji poštuju ne kraju nadrljaju zbog pola onih koji ne poštuju. Imunitet je individualan za svakog i ako niste imali simptome, možda će neko drugi biti na ivici smrti.

lion

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!

a

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16) # Link komentara

A izostavljas cinjenicu da je vec imao teze zdravstvene probleme?

lupa

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)


Bilo je poznatih koji su bili i u Batajnici i na Infektivnoj. Sećam se da je to pisalo za neke, ali za koje beše to ne znam.

Joni

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

To nije napisano, ako znaš ponudi izvor. Ako jeste treba onda reći kojom, koliko doza i kada? Vidiš kako je lako manipulisati informacijama iz kojih se seju laži, gluposti, nekad i strah. Iz cele slike izvučes parče koje ti odgovara i predstaviš ga kao celu sliku. E pa nije ti ovo instagram druže...

Prosto

pre 2 godine

Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?
(kratko pamcenje, 12. oktobar 2021 16:38)
Grip je zimski virus u opticaju najcesce 4 meseca a maske i distanca su uradile svoje prosle zime. Ove videcemo jos se nije pojavio

Daniel

pre 2 godine

Ovim ne zelim da kazem da je Fajzer losiji od Sputnika ili Sinofarma, samo sam hteo da naglasim da mi (a verovatno ni bilo ko drugi u svetu) ne mozemo da tvrdimo da li je bilo koja od ovih vakcina u necijem organizmu dovela do pozitivnog ili negativnog efekta... to ne znamo ni na kratke staze, a nekmoli na duge.
(mi nista ne znamo, 12. oktobar 2021 16:28)

Mi itekako bas možemo to da tvrdimo posto su već stotine miliona ljudi primili vakcine i statistika se na tako ogromnom uzorku jasno vidi.

Takođe, posto si pobornik preciznog izražavanja, ti onda prvi treba da upotrebis reci koje će jasno da naglase da tvoja priča o osobi koje “posle vakcine bile kosti” nije ništa drugo nego anegdota po kojoj nikako ne sme da se zaključi uzročno-posledicna veza sa vakcinom.

Sto se “dugotrajnog” dejstva tiče, kolko dugo treba da bude?

U istoriju čovecanstva ni jedna vakcina nije ostavila negativne efekte preko 6 nedelja.

Prvi ljudi koji su dobili Fajzera: pre vise od godinu i 4 meseca.

Nikola

pre 2 godine

zao mi ,pored svega sto ga snadje ,jos i korona.Talentovan covek za talk show,vise sto puta od onog isforsiranog bradavicastog praseta,al kao i u svemu,ovo je Srbija brale .Ne daj se dobri covece .

mr

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)

То ти тако мислиш. А суштина потпуно другачија. Инфективна је убедљиво најбоља била, и тамо није могао да уђе свако. Ови остали нек се поређају, али искуство учи да тамо где је маса да неће бити да је најбоље.

Oliver

pre 2 godine

@vladimir

Institut za infektivne i tropske bolesti Kosta Todorovic KC Srbije je apsolutno najbolja i najkompetentnija ustanova za zarazne bolesti u Srbiji,a njen direktor Prof.Dr Goran Stevanovic je vodeci infektolog Srbije. Dragisa Misovic moze biti ima bolji enterijer i eksterijer,jer je zgrada renovirana,dok se institut za infektologiju sada renovira,ali u medicini su najvazniji doktori,a ne zgrade. Drugo,infektivna klinika ima mali broj kreveta,nekoliko desetina,dok Misovic ima nekoliko stotina,a Batajnica hiljadu. Trece,koliko se secam,prosle godine su Ceda Jovanovic i Djordje David bili na infektivnoj klinici,a ne u Misovicu.

Shomi

pre 2 godine

Molimo se da mu Bog pomogne i da prezivi. I nadamo se da je primio vakcinu, ako jeste, sanse ce mu biti 9 puta vece da iz bolnice izadje ziv.

GoranH

pre 2 godine

Šta neke ljude nagoni na negativan komentar u kome se želi brz oporavak?? Dajte objasnite mi meiodriteti šta je sa vama???
(MARKEĐANI, 12. oktobar 2021 12:01)

Meni se par puta desilo da slučajno dodirnem minus, nadam se da je to u većini slučajeva. Za debile koji svesno kliknu minus teško je naći reči.

giocatore

pre 2 godine

Drz se Mare legendo ,nemoj nas i ti napustiti mlad si,svi smo uz tebe . Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Korona prijatelju!!! Ljudi dozovimo se pameti. Vakcina koliko toliko pomaze. Nije ni ona totalna zastita, ali ne moze se bez nje pobediti ovo zlo. Marko legendo, pobedi!!!!

mozaks

pre 2 godine

na zalost,dosta njih koji budu primljeni u bolnicu,ne shvataju tezinu bolesti,ako su u relativno dobrom stanju,i obicno na licni zahtev uz potpsi da su samoinicijativno napustili bolnicu,odlaze,a ubrzo s evracaju u mnogo gorem stanju jer je bolest zaista nepredvidljiva.neki se izvuku a neki na zalost odu ..
ostanite u bolnici,dok vas dr. sami ne predloze za kucni oporavak,koliko god vam to bilo tesko,jer cete biti sigurniji u bolnici ako vam pozli,naglo pogorsa zdravstveno stanje.
iz iskustva..sad vec uveliko radnoaktivan,uz postepeni oporavak i uzivanje u zivotu koji mi je podaren..

Miki

pre 2 godine

"Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu."
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56) # Link komentara

Jeste Nenad Nenadovic. Znamo kako uspesno...

Lars

pre 2 godine

Sanse su manje od 10%, vakcinisite se ljudi ili bar noaite maske relativno nove i budite maximalno disciplinovani. Ceo svet izlazi iz ove krize samo smo mi po obicaju crna rupa planete...

Daniel

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

4-5% je stopa prezivljavanja kad se dospe do respiratora.
(ProkopijeElGrande, 12. oktobar 2021 12:30)

Vise je od toga.
Oko 20%.

Moje ime*

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Ne izmisljaj, NIJE vakcinisan.

milan

pre 2 godine

Ono što radi danas onaj ivanović Mare je prvi počeo, samo sto su njega skinuli, a ovaj samo nastavio. Što kaže onaj narodnjak, drž' se Mare još si Živić! !!
(lion, 12. oktobar 2021 10:47)

Jeste, ali ruku na srce, nije bio zanimljiv! Marko izdrzi ovu borbu!
(mina, 12. oktobar 2021 11:09)

Bio je super interensntan, I taj šou je išao svako veče, i nije imao 20 ljudi da mu pišu fore. I pored svega je bio super zabavan, obožavao sam da ga gledam. Bez politike, bez navijanja za bilo koga jednostavno zabavan.
Drži se Mare

stefan

pre 2 godine

Šta neke ljude nagoni na negativan komentar u kome se želi brz oporavak?? Dajte objasnite mi meiodriteti šta je sa vama???
(MARKEĐANI, 12. oktobar 2021 12:01)

Slucajno, druze... Meni se redovno desava dok skrolujem da kliknem na minus

Lejla

pre 2 godine

Joj, izbori se molim te!
A, za sve one koje interesuje da li Marko vakcinisan, jednostavno objašnjenje: pa napisali bi odmah u ovoj objavi da nije.
Tako su juče isto objavili za bračni par da je umro u istom danu, a da nisu vakcinisani. Pitam se šta je sa onih ostalih 50?

lavirint

pre 2 godine

Fascinantno je da se kod ovakvih vesti svuda povede debata o vakcinama, a ne o činjenici da toliko ljudi u Srbiji dobije bakterijske infekcije posle operacija. To je problem koji će ostati i kad kovida ne bude, a ostaće zato što ga niko ni ne pominje.

Daniel

pre 2 godine

ta kažu ovi što znaju da je to grip a ne korona.
(Momčilo, 12. oktobar 2021 10:52

Njuko, i od gripa se umire... Barem do prosle godine se umiralo.
(CJC, 12. oktobar 2021 15:51)

Umire se i od gripa, al redje nego od korone.
A posto je korona zaraznija od gripa, logično je da su mere koje su uvedene da se smanji širenje zarazne korone još vise efekta imale na ionako manje zarazan grip.

Vidiš kako je to jednostavno?

blizi se kraj

pre 2 godine

Mislim da nas neko odozgo upozorava, cuvajte svoje bliznje to je jedino dragoceno sto imamo, materijalno nije bitno kad nam se ovakve stvari događaju, znam da ljudi nmg to da shvate al onda ne ocekujte nista dobro da ce vam se desiti. Postujte ono sto vam je dato po rodjenju.

ProWaxer

pre 2 godine

Drz se Mare legendo ,nemoj nas i ti napustiti mlad si,svi smo uz tebe . Sta je ovo ljudi moji ,mnogo lako ljudi umiru u zadnje vreme.
(ladi dadi, 12. oktobar 2021 10:38)

Mnogi sto umrese u poslednje vreme ne umrese lako, nego tesko, boreci se da udahnu ikako jos malo vazduha.

Zaza

pre 2 godine

Koliko sam ja shvatila, u tim Covid bolnicama ljudi dospevaju u vrlo teška stanja zbog bolničkih bakterija, koje su visoko rezistentne, a ne zbog korone. Sad čitam i kod Živića prisutna bakterija. Daj Bože da se izvuče. Greota bi bila da i bez njega ostanemo. Mlad i talentovan čovek.

Elitni odred

pre 2 godine

@Oliver
molim te ne pricaj napamet i ne siri dezinformacije! Pogledaj statistiku Korona centra C2 UKC Kragujevac, uporedi je sa svim klinikama po Beogradu pa vidi ko je najbolji.

нс бој

pre 2 godine

Страшно ми је да пишем,ал из искуства до сада како кога прикључе на респиратор то буде крај,туга.Дај Боже да буде другачије,ал с обзиром на његове раније болести,нисам оптимиста.Упркос свему,нада умире последња,тако да пуна подршка Маре,не дај се,издржи.

Daniel

pre 2 godine

Inace vakcinisan sam, i nikako ne potcenjujem koronavirus, ali ima tu mnogo pitanja koje svako misleci mora sebi da postavi - npr gde nestade grip poslednjih 15 meseci?
(kratko pamcenje, 12. oktobar 2021 16:38)
Uvedene su mnoge mere da se smanji prenos korone.
Grip je manje zarazan od korone, pa ima smisla da će te mere protiv zaraznije korone još vise efekta imati na njega koji je manje zarazan.

Zato vidiš manje gripa okolo, al nije samo zato.
Drugi razlog je i sto novine uvek idu za senzacijama, korona je sada mnogo bitnija tema pa se manje priča o gripu.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Antivakseri jeste li pročitali tekst?
Čovek je na lični zahtev otišao na kućno lečenje da se samostalno leči. Sad mu nije dobro pa je vraćen u bolnicu i verovatno neće preživeti. U momentu kad napustite bolničko lečenje napustili ste i protokole lečenja jer ne možete u kućnim uslovima sprovoditi lečenje koja rade kliničari.
(Četnik Murat, 12. oktobar 2021 15:37)
Pa, sta ako je izasao iz bolnice, zar nisu rekli da vakcinisani ne oboljevaju tesko i ne zavrsavaju na bolnickoj postelji? Kada je neko nevakcinisan, a navodno umre od Kovida, odmah svoje komentare usmerite na osude nevakcinisanih, a kada je obratni, onda sve relativizujete i koristite se sasvim drugom logikom, banalizujuci ista ona objasnjenja, koja ste navodili u slicnim slucajevima, kod nevakcisanih osoba!
(Бора, 12. oktobar 2021 16:36) 
E moj Boro, s kim se ti ubeđuješ...

Žena

pre 2 godine

Za vas zavidne kojima je krivo sto nije u Batajnici treba da se objasni da Marko Zivic odavno nije infektivan, negativan je na kovid, zato se leci u "obicnoj" a ne kovid bolnici. I treba da dobije najbolju negu, zasto da ne? Mog prijatelja su lecili na VMA bez ikakve veze i mita.

Marx

pre 2 godine

Čovek revakcinisan....toliko o tome da sa primljenom vakcinom samo lakši oblik.
(ja, 12. oktobar 2021 12:16)

Izgleda da je sad ovo najbitnije pitanje. Čekaju ljudi svaku vest o nečijoj bolesti da bi nešto dokazali.

A ovde se jedan čovek bori za život.

nudista

pre 2 godine

Meni je sve čudno sa sa ovim covidom. Gomila glumaca umrlo , a ni jedan političar.
Drži se Marko, nemoj da upadneš u statistiku.

Klasika

pre 2 godine

(Ivan, 12. oktobar 2021 11:33)
Dobio je bakteriju ne sto je lezao uneredjen vec sto mu je jakim antibioticima unistena flora digestivnog trakta. Ne znam da li bi pomoglo da je pio probiotike a opet ne verujem da to tamo daju i da iko misli na to. Sve u svemu tragedija.

kmnccn

pre 2 godine

oze neko strucan da objasni cemu sluze respiratori
u kojim situacijama ljudi koriste
(trtko i mutko, 12. oktobar 2021 12:07)

Kada telo i pored maksimalnog protoka kiseonika preko maske ne dobija dovoljno kiseonika u krvi.

p.s. Nisam stručan ali ovo već znaju svi.

Vuk

pre 2 godine

KAKVO SMO DRUSTVO POSTALI, COVJEK SE BORI ZA ZIVOT, A OVDJE SE VODI DEBATA DA LI JE ILI NIJE VAKCINISAN, DA LI JE VAKCINA DOBRA ILI NE, ITD... JAKO TUZNO MORAM DA PRIZNAM...

only fools and horses

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

Pa ne mora da bude. Stoji da je veliki procenat ljudi koji se ne izvuku sa respiratora, ali ima ih. Eto na primer onaj psihijatar Marić, sa svojih 80 godina bio je 2 puta na respiratoru pa se izvukao.
Tako da nada ipak postoji.

Samo kazem...

pre 2 godine

Do sada nijedna poznata ličnost nije lečena u Batajnici ili ne daj bože na Infektivnoj klinici, svi na Dedinju.
Jednakost u najboljem svetlu.
Mene su u januaru bolesnog i sa uputom odbili u D.Mišović, kazali da ne leče bolesne od Korone pa sam otisao u Batajnicu.
(Vladimir, 12. oktobar 2021 10:56)

Ljudi za koje ja znam da su imali mnogo jaku vezu su se lecili na Infektivnoj. Klinika jeste raspad, sama po sebi, ali su ubedljivo najbolji lekari tamo.

Harry

pre 2 godine

Nazalost, to je kraj... Ko god ode na respirator faktički je mrtav, znam mnogo ljudi koji su tako zavrsili... Nadam se da ce ovaj put biti drugacije...
(Skeptik, 12. oktobar 2021 10:52)

Cekaj, je l' ti bese onaj od pre neki dan, koji poznaje toliko ljudi koji su od neke vrste raka umrli? Ti li si taj?

Mige

pre 2 godine

Želim mu sve najbolje, mada su ovo teške stvari.
Razumem da ljude zanima da li je bio vakcinisan ili ne, pretpostavljam da bi doneli ili opravdali svoju odluku. Za druge "namene" - postavljanje tog pitanja nije baš u redu.
Znam jedino da je bio teško bolestan i verujem da je učinio sve da se zaštiti, ovako ili onako. Apelujem na sve ljude narušenog zdravlja, bez obzira na to da li su vakcinisani, čuvajte se, ne izazivajte sreću, pogotovo u doba ovih velikih pikova. Naučite i svoju decu kako da se/vas čuvaju.

Ivan

pre 2 godine

Zelim Marku da pobedi i ovaj put, ali po svemu napisanom situacija je jako teška. Meni je otac priminuo u Batajnici, jedno vreme je bio dobar a onda je dobio bakteriju digestivnog trakta i to je bio kraj. Generalno najveći problem je manjak kadrova, ljudi nisu svesni, onaj ko izbugi mogućnost da se kreće, taj je gotov, prosto nema ko da vam pruži flašu vode, da vas presvuče nakon nužde, kako mi je otac javljao, ležao je uneređen po pet sati, pre nego što bi sestra našla vremena za njega. U takvom okruženju bakterija je neminovnost.

Aca

pre 2 godine

@Skeptik - Poznajem dvojicu ljudi koji su bili na respiratoru, a preživeli su. Ipak, tu je reč o zdravim i veoma snažnim ljudima, od kojih je prvi u 40-im, a drugi u ranim 50-im godinama života. Sa druge strane, moj rođak i prvi komšija su umrli od kovida, a da uopšte nisu bili na respiratoru, niti su bili priključeni na kiseonik. Uzrok smrti su bili ugrušci koji su nastali usled abnormalog zgrušavanja krvi, što je posledica kovida...

CBBC

pre 2 godine

Na zalost, nekoliko dana cutanja otkad je smesten u bolnicu smo znali da ne vode nicem dobrom. Danasnja vest je vec nagovestila, a ova samo potvrdila da se uskoro moze ocekivati crno bela slika. Nemojte suditi po mom komentaru, o, kako bih voleo da se izvuce, ali iste vesti su stizale i u vezi Laneta i Nese (hospitalizacija, cutanje, respirator, tesko stanje) i zavrsavalo se tragicno.

Jaca

pre 2 godine

Biti na bolničkom lečenju 3 nedelje u ovoj vanrednoj situaciji kada si odsečen od svih voljenih....i zdrav čovek bi se razboleo.Svi znamo koliko znače prijatelji, koliko znači živa reč , pogled i podrška najbližih, koliko znači fina supica koju bi odneo obolelom, voće i u ovoj situaciji kada čovek nažalost zavisi samo od borbe svog oslabljenog organizma, tužna je priča.Kada se zatvore bolnička vrata, najtužnije od svega je što ostaju tužni sa obe strane, niti mi možemo do njih niti oni mogu da nas vide.Marko izdrzi, molimo se za tebe!Vrati nam se!

Oliver

pre 2 godine

@elitni odred

To moze biti zato sto se najteži oboleli od kovida transportuju u Beograd,dok laksi slucajevi ostaju u Kragujevcu pa letalitet od korone u Beogradu bude veci nego u Kragujevcu. To je isto kao sto najbolji kardiohirurzi na planeti imaju vecu postoperativnu smrtnost svojih pacijenata nego slabiji kardiohirurzi zato sto operisu najteže pacijente koje ovi slabiji ne smeju da operisu. Eto kako statistika moze da zavara!

Miki

pre 2 godine

Marko zelimo ti da ozdravis i da se vratis svojoj porodici i prijateljima.da te gledamo jos dugo.zivot zna da bude jako nepravedan ali bolest ne bira.volio bih da ozdravis a i svi bolesni ljudi na ovom svetu.

I love you 3000

pre 2 godine

Fascinantno je da se kod ovakvih vesti svuda povede debata o vakcinama, a ne o činjenici da toliko ljudi u Srbiji dobije bakterijske infekcije posle operacija. To je problem koji će ostati i kad kovida ne bude, a ostaće zato što ga niko ni ne pominje.
(lavirint, 12. oktobar 2021 15:37)

Potpuno ste u pravu. Moj otac je zbog jedne takve bolničke bakterije preminuo.