Ponedeljak, 20.09.2021.

11:00

Ronaldo – Mesi 4:0

Nova sezona donela je novu eru fudbala sa Lionelom Mesijem u PSŽ i povratkom Kristijana Ronalda u Mančester junajted.

Izvor: B92

Ronaldo – Mesi 4:0 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Spas za fudbal

pre 2 godine

Jedva cekam da oba okace kopacke o klin, onda bi se mozda vise pricalo o fudbalu, a mozda manje o njima. Dosadili ste svima, sve se fudbal na Mesija i Ronalda.

Marko

pre 2 godine

Koliko izloženih klinaca u komentarima... Fudbal je timski sport u kojem svako ima svoju ulogu. Za mene je Mesi najbolji i to se nikad nece promeniti ma koliko brojevi nesto govorili. Ako cemo po brojevima onda Maradona nije skoro nikakav igrac bio, a zovu ga bozanstvom, najboljim u istoriji ove igre. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.

Stidi te se ovog naslova

pre 2 godine

Ispade odjednom da je samo bitan broj golova. Pa ako je samo to bitno onda Maradona,Zidan,Xavi,Iniesta,
Ronaldo Zuba,Bekenbauer...,nisu ni u Top 50 ikada.Svi imaju manje od 400 golova.

ppp

pre 2 godine

@glisa,

kako je onda Mesi kao spic imao uvek vise asistencija nego Ronaldo koji je bio krilo? Valjda bi trebalo biti obrnuto? I kada je to Mesi ikako bio spic? Mesi je bio spic jedino 2012 godine kada je Vilja slomio nogu i Mesi je te godine dao 91 gol u timu sa Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.

samo jako

pre 2 godine

(beli, 20. septembar 2021 17:35)

Mesi osvojio 4 LŠ, 6 La Liga, 7 nagrada za najboljeg igraca La Lige. Ronaldo u isto vreme osvojio 5 LŠ, 2 La lige i 1 nagradu za najboljeg igraca La Lige. Uz sve to je izgubio i finale LŠ 2009 od Mesija. Kada Ronaldo ostvari sve to u karijeri igrajuci u istoj ligi sa Mesijem onda cu reci da je bolji od Lea. A kada bi Mesija sudije stitile kao Ronaldo Mesi bi verovatno davao po 200 golova po sezoni.

kiki

pre 2 godine

@Feran Tores,

Upravo Ronaldo i njegova pohlepa za novcem i njegov menadjer Jorge Mendes, potpuno su unistili Juventus. Ronaldo na terenu, Mendes za pregovaračkim stolom. Juventus je zadnjih godina stalno igrao na Ronalda, unistili su Dibalu zbog njega koji je pre dolaska Ronalda davao po 25+ golova po sezoni. Ronaldova bruto godisnja plata je kostala Juventus 60 miliona godisnje. To je za 3 godine 180 miliona + 100 miliona za njegovo dovodjenje. Znaš li koga je sad Juventus mogao dovesti za 280 miliona? Zbog njega je sada Juventus na prosjackom stapu i najvece pojacanje im je neki Ken iz Evertona. Juventusov trenutni dug je 400 miliona. Pre ce Barselona vratiti milijardu duga nego Juventus tih 400 miliona u koje ih je Ronaldo uvalio. Barselona je klub iza kojeg stoji citava Katalonija, a Juventus?

123

pre 2 godine

(Boixos nois, 20. septembar 2021 16:24)

Mesi 2019: najbolji strelac i asistent lige, najbolji strelac LŠ i grupne i nokaut faze. Najvise golova van 16-erca i najvise golova iz slobodnjaka. Osvojio ligu i kup kralja i Barsu sa 2 gola protiv Liverpula odveo na prag finala. U svakom slucaju Mesijeva ZL iz 2019 je zasluznija vise nego ijedna Ronaldova koju je dobio.

El Clasico

pre 2 godine

(Brusli Iljazovic, 20. septembar 2021 17:26)

Stvar je u tome sto mu je Mesi posle uzimao titule Primere i sa slabijim timom dok je Ronaldo u Realu imao najbolji tim ikada i opet nije mogao da ovaja lige. Taj Real je ujedno i najskuplja ekipa koja je ikada osvojila LŠ.

A onaj tim Barselone sa kojim je Mesi osvajao LŠ nije ni najbolja ekipa Barse u istoriji. Barsa je u periodu od 1998 do 2008 imala i jaci tim sa Rivaldom, Klajvertom, Cavijem, Iniestom, Ronaldinjom, Etom i opet nisu osvojili ni pola onog sto su Cavi i Iniesta pred kraj karijere osvojili sa Mesijem.

A sto se tice finala LŠ, Mesi je bio strelac u 2 od 3 finala. Dok je Ronaldo bio nevidljiv u cak 4 od 6 odigranih finala LŠ. Nevidljiv 2x protiv Atletika, protiv Barse 2009 i protiv Liverpula 2018. Cak je i u onom finalu protiv Celzija 2008 "gde je nesto napravio" dao gol pa posle promasio penal. Uz sve to je izgubio finale u direktnom duelu Mesija i Ronalda 2009 godine. Lepo je sto si priznao da Ronaldo ne bi osvojio nikad nista bez onakvog tima Reala jer je u finalima uvek bio nula osim onog finala protiv Juventusa kada je dao 2 gola.

beli

pre 2 godine

Koliko CL je osvojio Mesi sa barsom koliko Ronaldo sa Realom.To vam je mera kvaliteta.Istina je i to da je Ronaldo igrao u ekipi koja je verovatno nakbolja u istoriji.Kad neko osvoji uzastopno tri CL to nije slucajno ili u pet godina osvoji cetiri CL.Kad Mesi to uradi sa nekim timom ja cu reci da je on bolji od Ronalda.Da dodam kad bi sudije stitile Ronalda kao Mesija on bi verovatno davao sto golova po sezoni!

Brusli Iljazovic

pre 2 godine

(Deki, 20. septembar 2021 15:54)



Ronaldo je gol igrač tek od prelaska u Real, kad već spominješ 150 utakmica više. Mesi da je ponižavao Ronalda može da kaže samo jedan navijač Mesija, bez onog najboljeg tima ikada ne bi osvojio ništa jer je sprdnja od igrača u finalima. Ja se ne sećam kada je Mesi odigrao neko ozbiljno finale dobro sem onda kada je dao gol Junajtedu. A sve o svom fudbalakom znanju dokazuješ kada si rekao da su Pele, Ronaldinjo i Nazario bolji od Kristijana... Za to treba da kaznu platiš. Svi oni kad se skupe ne mogu da se pokriju 25% Kristijanove karijere. I da te podsetim, Ronaldo i dalje traje. Znači još više će da se odcepi od Mesija, koji se propisno bruka u šestoj ligi na svetu.

Boixos nois

pre 2 godine

(kiki, 20. septembar 2021 15:40)

aj sta si se raspisao tu bezveze. Messijeva zlatna lopta iz 2019 nije zasluzena. Ronaldo se vratio u Englesku posle 12 godina a za nekoliko meseci puni 37, jedino sto za njega ovde nije novo to je stadion Old Traford.

Matrix

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.
(Deki, 20. septembar 2021 15:54)

Upravo to. Slažem se sve sa tobom!
Evo jedan primer:
Igrač utakmice (MVP) u kojim nisu postigli gol:
Mesi - 67 utakmica
Ronaldo - 9 utakmica

Maslinov Medved

pre 2 godine

Po meni Ronaldo ne moze biti nazvan naboljim kada je za 9 godina dok su igrali medjusobno u Primeri Messi je dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1. Ronaldo je imao priliku da pokaze da je bolji pa sto nije? I onih nekoliko zlatnih lopti sto je dobio je dobio najvise zbog Realovih liga prvaka i njihovih kradja u tom takmicenju. Takodjer, treba spomenuti i reprezentaciju. Sta cemo sa Argentinom? Druže moj, klasa se dokazuje na velikim takmičenjima, a ne u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije, Armenije itd. Ronaldo u reprezentaciji zabio 111 golova, a od toga 90 u kvalifikacijama i prijateljskim utakmicama, a samo 3 u nokaut fazama. Smiješno. A Mesi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP). Messi je i najbolji igrač u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija). Osim toga Messi je najbolji asistent u povijesti Copa Amerike i drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva. Ispred njega je samo Pele sa 10 asistencija. Uz sve to Messi je nekoliko puta bio najbolji igrac Copa Americe pored Neymara, Suareza, Cavanija, Jamesa , Sancheza itd dok Ronaldo na EURU nije mogao biti bolji od Grizmanna.
(gazda, 20. septembar 2021 15:49)

Svaka čast za komentar!!!

nista o nicemu

pre 2 godine

Prica o Caviju i Iniesti vam nema smisla jer ce Mesi u 3 godine bez njih imati vise zlatnih lopti nego Ronaldo bez Modrica i Krosa. Samo sto je Mesi bez njih dvojice igrao samo 3 sezone, dok je Ronaldo bez Modrica i Krosa igrao 15-ak godina i samo je jednom uspeo biti najbolji igrac sveta. Ronaldo je dobar igrac ali ocito je da najbolji moze biti jedino uz njih dvojicu. To se vidi i u reprezentaciji gde jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja.
(El Clasico, 20. septembar 2021 15:45)

Ali ne i titula :)

nista o nicemu

pre 2 godine

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.
(Deki, 20. septembar 2021 15:54)

Kad je bolji sto ne dade gol?

Stefke

pre 2 godine

Jedan centarfor, drugi veznjak koji je upao u tim pun zvezda. Sacekajte malo …
(miloš, 20. septembar 2021 11:53)

Pa što nema neku asistenciju ako je veznjak? Da nije golman možda?

kiki

pre 2 godine

Pa Ronaldo je vec igrao u Engleskoj ligi tako da to za njega nije nista novo. A Ronaldo u prvoj sezoni u Juventusu nije bio bolji strijelac ni od Kvaljarele, Pjateka, Pavoletija. Sumnjam da će Messi u PSG-u biti gori nego što je Ronaldo bio u Juventusu u prvoj sezoni. Tada ste ga opravdavali da Ronaldo treba da se privikne na novu ligu.

El Clasico

pre 2 godine

Prica o Caviju i Iniesti vam nema smisla jer ce Mesi u 3 godine bez njih imati vise zlatnih lopti nego Ronaldo bez Modrica i Krosa. Samo sto je Mesi bez njih dvojice igrao samo 3 sezone, dok je Ronaldo bez Modrica i Krosa igrao 15-ak godina i samo je jednom uspeo biti najbolji igrac sveta. Ronaldo je dobar igrac ali ocito je da najbolji moze biti jedino uz njih dvojicu. To se vidi i u reprezentaciji gde jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja.

nista o nicemu

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Golovi su bili glavni argument dok je Mesi davao vise, sad odjednom nisu?

Feran Tores

pre 2 godine

Sta pricati o Ronaldu kada je unistio Juventis za samo 3 godine
(darko, 20. septembar 2021 14:28)



Pa Mesi je uništio Barsu svojom platom dečko hhahahavhaha. Bankrot uskoro.

Deki

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.

facts

pre 2 godine

(vince carter, 20. septembar 2021 14:40)

Ta lista je mnogo duza nego sto ti mislis. La Liga je oduvek bila poznata po tome da tamo idu da igraju ovi sto se nisu probili u Engleskoj ili Italiji. Francuska nikada nije ni smatrana za neku top ligu.

Vase ime*

pre 2 godine

Francuska liga je 5. po jacini u Evropi, a Portugalska liga je 6. Ako mi ne verujete, pogledajte sajt UEFA o ligama, poslednja promena je 17.9.2021.

Deiz

pre 2 godine

Koja glupa poredjenja...i tako godinama. Ronaldo je dobar igrac, ali Messi je poseban u svemu...oduvek su forsirali Ronalda da se poredi sa Messijem da bi se dizala prasina. Za mene je Ronaldo izvrstan napadac, i odmah iza Messija, ali je glupa debata realno, mnogi strucnjaci i ljudi su rekli da je Messi najbolji i to godinama pre, to sto Messi da ili ne da golove na par utakmica ne moze da menja sta je Messi i sta je sve uradio, i koliko je on cudesan fudbaler da ga gledas.

vince carter

pre 2 godine

@Facts Dakle la liga je mesto gde su otisli Ronaldo,Bejl,Hazard,Kutinjo,Owen,Anri,suarez i ostali,jer se nisu snasli u Engleskoj??? Znas li ti koliko je igraca iz la lige dominiralo u Engleskoj? Di Maria,Falkao,Depay se nisu snasli u Mancesteru i to je zbog engleske lige? Pa kako bas taj Mancester?? Mozda i najbolji igrac Junajteda Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting a Di Maria je dosao iz Real Madrida i sad je Bruno bolji igrac jer dominira u Engleskoj a igrao za osrednje timove,ceo Wolwes cine portugalci i spanci o cemu bre vi pricate,kakav facts promeni to molim te!!! Moracu da napravim youtube kanal da vas demoliram,mnogo ne znate ali mnogo!!!

gazda

pre 2 godine

Po meni Ronaldo ne moze biti nazvan naboljim kada je za 9 godina dok su igrali medjusobno u Primeri Messi je dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1. Ronaldo je imao priliku da pokaze da je bolji pa sto nije? I onih nekoliko zlatnih lopti sto je dobio je dobio najvise zbog Realovih liga prvaka i njihovih kradja u tom takmicenju. Takodjer, treba spomenuti i reprezentaciju. Sta cemo sa Argentinom? Druže moj, klasa se dokazuje na velikim takmičenjima, a ne u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije, Armenije itd. Ronaldo u reprezentaciji zabio 111 golova, a od toga 90 u kvalifikacijama i prijateljskim utakmicama, a samo 3 u nokaut fazama. Smiješno. A Mesi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP). Messi je i najbolji igrač u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija). Osim toga Messi je najbolji asistent u povijesti Copa Amerike i drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva. Ispred njega je samo Pele sa 10 asistencija. Uz sve to Messi je nekoliko puta bio najbolji igrac Copa Americe pored Neymara, Suareza, Cavanija, Jamesa , Sancheza itd dok Ronaldo na EURU nije mogao biti bolji od Grizmanna. Zbog reprezentacije je Messi bolji od Ronalda.

nista o nicemu

pre 2 godine

"S druge strane, Mesi još uvek nema gol za "svece" na takođe tri nastupa u LŠ i francuskoj Ligi 1, koju za razliku od PL mnogi nipodaštavaju kada se priča o ligama "petice"."


Ne nipodastava se liga Francuske jer je losa, vec nije u ligama "petice". Ona je sesta liga u Evropi, pretekao ju je Portugal sa svojom prvom ligom.

Premijer liga jeste najteza i najzahtevnija, a budimo realni francuska liga je trenutno deveti esalon ozbiljnog fudbala.

Erling Mbappe

pre 2 godine

Brate, razumem ja da je Messi igrao manje mečeva od CR7, ali Ronaldo je dao 4 gola na isto utakmica koliko i Mesi. Iako sam fan Ronalda, Messiju je teško da da gol i da igra u drugom klubu. Ceo život je igrao u Barseloni, i sad je otišao u PSG. Takodje, za ove sto porede kopa Ameriku i EURO. Ko je najbolji strelac na Evropskom prvenstvu 2020? CR7. Koliko je Messi osvojio trofeja sa nacijom? 1. Koliko je Ronaldo? 2(možda i više, nisam siguran) EURO 2016 i liga nacija 2019, pa vi sad vidite ko je 🐐

Mariborcan1970

pre 2 godine

@Izbor

Pogledaj statistiku Ronalda u ManUTD, Realu, Juventusu i sad ponovo u ManUTD pa onda pričaj. Zabijao je u svim klubovima (valjda je to za napadača najvažnije). Da se barem malo razumiješ u fudbal znao bi da je "ponekad" važno i kakve saigrače i ekipu imaš oko sebe.

Da, Juve nije osvojio LP, ali nije je osvojio zadnjih 25 godina. Po tvojoj logiki ni Messi nije baš neki igrač jer je Barsa osvojila LP prije 6 godina.

krit

pre 2 godine

Treba uzeti u obzir da je Messi osvojio Copa Americu i da je bio dobio produzeni odmor u Barceloni dok je Ronaldo ispao sa reprezentacijom vec u osminifinala i vratio se u Juventus mnogo ranije i ranije je poceo pripreme za novu sezonu. Messi je do sada odigrao samo jednu utakmicu 90 minuta dok Ronaldo igra svaku. I ono malo sto je Messi igrao je uspio pogoditi vec 2 precke. Nema srece. Uglavnom, nema potrebe da Messi zuri jer ce PSG svakako osvojiti titulu. Vidjet cemo na kraju sezone ko je kakav bio... iako mislim da ce u ligi Ronaldo biti bolji jer sumnjam da Messi ima neku pretjeranu zelju da se dokazuje protiv Bresta, Lensa itd. Liga prvaka je njemu bitna.
(Davor, 20. septembar 2021 12:16)


Prestani više da kopiraš ovaj glupi komentar koji nema veze sa vezom.
Ronaldo u Mančesteru 90 + 71 + 90 minuta
Mesi u PSŽ-u 25 + 90 + 75 minuta
Ti pričaš kao da ako neko nije odigrao 90 minuta kao da nije ni igrao.
I ispade kao da su čak 2 prečke bolje nego 4 gola za ne toliko veliku razliku u odigranim minutima.

vince carter

pre 2 godine

@facts Ta lista je kraca od jednog malog lista papirica,na svaki tvoj pomen jednog takvog igraca,ja cu ti naci 10 protiv argumenta. Postoje igraci i koji su dominirali u nekoj ligi a bili prosecni u Engleskoj a postoje i prosecni igraci iz drugih liga koji su dominirali u Engleskoj,kao i brdo igraca koji uopste nisu promenili ligu pa pukli u drugom klubu,Fernando Tores na primer..dva najveca napadaca u istoriji premier lige su mislim Tijeri Anri i Didier Drogba :DD U Engleskoj ligi su najdominantniji igraci i najbolji fudbaleri koji su dosli iz "slabijih" liga..tacka i kraj!!! Nego sad ce doticni da nam objasne da je Dzejmi Vardi koji reseta u Engleskoj bolji igrac od Lukakua jer se ovaj nije snasao u Junajtedu,jer to je bilo do lige a ne do tima,isti slucaj sa Di Mariom,sve je do lige nista do timova i uklapanja u isti,jer igraci su inace kao na playstationu,promenis im klub i oni igraju isto :)) Sevcenko dominanti napadac u Evropi i italiji koja je tada bila jaca od Engleske,biva neprepoznatljiv u Celziju dok Drogba dolazi iz Gengama i postaje legenda,ma do liga je :D

Dzoni

pre 2 godine

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Bolje da si na kraju stavio pametnom dosta, argument bi zvucao uverljivije.

vince carter

pre 2 godine

@Petar Sto znaci da su Dzejmi Vardi ili Dany Ings kada postignu 20+ golova u Engleskoj u istom rangu kao Mbape kada ovaj postigne 20+ golova u francuskoj,to jest mnogo vecem rangu? :) Sa druge strane ako prodjes 3 igraca i napravis asistenciju vredis manje nego onaj sto je postavio nogu na isto tako necije dodavanje posle prodora?

Matrix

pre 2 godine

Ovo je na nivou - Tajson je bio prosečan bokser, on samo uđe i nokautira protivnika, umesto da skače oko njega 15 rundi i zabavlja raju...
(pr, 20. septembar 2021 12:40)

Uporedjivati fudbal i boks, nema veze sa vezom!

Filipo Inzagi je bolji strelac od Ronaldinja, ali svi znaju ko je bolji fudbaler. Za jedan Ronaldinjov potez bi platio da gledam utakmici, upored sa nekim tap in golom od Inzagija.

Rade 74

pre 2 godine

Još jedan dokaz,da je Ronaldo kompletniji igrać nego Messi.Obojica SU vrhunski nema dileme,vsako na svoj naćin ali ipak mislim,da je Ronaldo lagano u prednosti.

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 2 godine

sacekajte velike utakmice
(okk, 20. septembar 2021 12:03)

inace mesi je bas poznat po velikim utakmicama hahahahahhahaha

facts

pre 2 godine

(vince carter, 20. septembar 2021 13:06)

Mnogo je duza lista onih koji su dominirali po Francuskoj, Spaniji ili Nemackoj a posle u Engleskoj nisu mogli da se sastave.

Srti

pre 2 godine

100-0 da bude do kraja karijere, nista nece promeniti. Vrhunskog strelca se ne poredi sa bogom fudbala, sa all round igracem koji je dokazao do sad da je cak i bolji strelac. Van basten je bio paklen igrac, al jedan je bio Maradona.

Perica

pre 2 godine

Mislim sta je ovo, kakva su ovo nebulozna uporedjivanja? Gledam fudbal odkad znam za sebe, i tvrdim da je Messi protiv Liona vise pokazao i doprineo ekipi nego Ronaldo...
(Zorica, 20. septembar 2021 12:46)

Toliko je doprineo da su dobili mec cim je on izasao. Ahahahaha

vince carter

pre 2 godine

Celzi-Zorzinjo,Rudiger,Marcos Alonso,Lukaku dosli iz Italije,Rudiger igrao i u Nemackoj a Lukaku originalno dosao iz Belgije u Englesku. Kovacic iz spanije,igrao i u italiji,Pulisic,Haverc,Werner iz Nemacke. Da ne duzim o ostalim timovima. Kada igraju Italija i Engleska svi igraci obe zemlje su iz domace lige,a Italija je skoro uvek bolja na terenu,zar ne bi trebalo da Englezi budu 2x bolji? A pa mozda zato sto tamo igraju igraci iz svih delova Evrope! Pa zasto onda prozivate igrace iz ostalih liga? Zasto volej sa 25m u francuskoj vredi manje nego tap in u engleskoj?? Preko 100 uspesnih igraca iz francukse je igralo u engleskoj...Payet i Hazard su bolje golove,bolje driblinge i performanse imali u engleskoj nego francuskoj. Kutinjo i Hazard nisu ni blizu u Spaniji kao u Engleskoj. Dakle nemojte prozivati igrace zbog liga. Mesi mozda u Celziju ili Junajtedu ne bi bio onoliko dominantan ali u Liverpulu,Sitiju,Arsenalu bi razbijao,sve je do stila igra timova..kakve bre lige kakvi Megvajeri i ostale precenjene kante.

Petar

pre 2 godine

Uzasno mi je naporno ovo nadmetanje ronaldovaca i mesijevaca koji kao da imaju 10 godina. Postoji li iko ko moze da kaze da su i jedan i drugi odlicni. Cinjenica je da Ronaldo gde god da ode i igra nekako uspeva da daje golove a Mesi je ipak najvecu popularnost stekao u najjacem klubu i najuigranijem mozdanod kad fudbal postoji. U periodu sa Cavijem i Iniestom i u tako dobro uigranoj masineriji u tom periodu mislim da bi i Pantelic davao 50 golova po sezoni. Francuska liga je duplo losija od engleske i nema opravdanja da covek ne moze da se sastavi i da da jedan jedini gol.

vince carter

pre 2 godine

"1 gol u Engleskoj vredi kao 10 u francuskoj" Sto znaci da svaki postignut gol u Engleskoj koji se postigne iz peterca vredi vise nego volej od 25m u francuskoj? Dimitri Payet voli ove komentare,covek je u West Hemu izgledao kao na igrici,davao je golove kakve u francuskoj nije nikada,Eden Hazard je iz Lila pravio malu decu u Celziju,Kante je bio kljuc Lestera za titulu..pa najmanje 100 igraca mogu da nabrojim sto bivsih sto sadasnjih koji su presli iz francuske u englesku ligu. Vardi ne tako davno je igrao u sedmoj ligi,vasa uporedjivanja su povrsna do bola.

jojufff

pre 2 godine

Nece se moci porediti dok god jedan igra šestu ligu Evrope, a drugi jednu od najjacih ako ne i najjacu.

Messi nije veznjak, nije nikada ni bio. Bio je centralni napadac ili u nekim rombovima desni ofanzivni tipa Roben.

Veznjak ima gomilu defanzivnih zadataka, pokriva veliki dio terena na svojoj polovini..Messi to nije.
to sto se izvlaci po loptu da kreira napade ne znaci da je veznjak.

Lazarus

pre 2 godine

Auuu pa uporedjivati francusku ligu i englesku to odma x3. Znaci ako je 4 : 0 za ronalda to po kvalitetu lige je 10 : 0..

Dobar je mesi, ali ipak talenat je talenat, jos covek dve godine stariji.
(Mudrac, 20. septembar 2021 12:50)

Sunce ti poljubim, pa bar osnovna matematika da se zna...

Mudrac

pre 2 godine

Auuu pa uporedjivati francusku ligu i englesku to odma x3. Znaci ako je 4 : 0 za ronalda to po kvalitetu lige je 10 : 0..

Dobar je mesi, ali ipak talenat je talenat, jos covek dve godine stariji.

Davor

pre 2 godine

Treba uzeti u obzir da je Messi osvojio Copa Americu i da je bio dobio produzeni odmor u Barceloni dok je Ronaldo ispao sa reprezentacijom vec u osminifinala i vratio se u Juventus mnogo ranije i ranije je poceo pripreme za novu sezonu. Messi je do sada odigrao samo jednu utakmicu 90 minuta dok Ronaldo igra svaku. I ono malo sto je Messi igrao je uspio pogoditi vec 2 precke. Nema srece. Uglavnom, nema potrebe da Messi zuri jer ce PSG svakako osvojiti titulu. Vidjet cemo na kraju sezone ko je kakav bio... iako mislim da ce u ligi Ronaldo biti bolji jer sumnjam da Messi ima neku pretjeranu zelju da se dokazuje protiv Bresta, Lensa itd. Liga prvaka je njemu bitna.

pr

pre 2 godine

...Ronaldo osim golova sa 2 metra nije nista drugo uradio, niti kreira za druge, niti moze sam sebi da iskreira poziciju za gol.
(Djordje, 20. septembar 2021 11:53)

Ovo je na nivou - Tajson je bio prosečan bokser, on samo uđe i nokautira protivnika, umesto da skače oko njega 15 rundi i zabavlja raju...

vince carter

pre 2 godine

A i setite se da su Ronalda prozivali kada je presao u Juventus,da je tamo otisao jer ce davati vise golova nego u Spaniji a da nije smeo da se vrati u Englesku,sada kad se sa 36 vratio i trese mreze,okrenuli pricu. Ovaj isti Ronaldo je 2008 i 2009 bio masina od igraca,taj Ronaldo bi demolirao ove sada,a setite se kako prozivaju neke bivse igrace kako ne bi mogli da igraju sada a veterani koji su igrali jos 2003 ih oducavaju od zivota. Prozivali su Mesija isto godinama,cesto odbranom Stouka. I onda pustis sta su Karlos Tevez i Suarez radili u Stouku,bukvalno kao protiv cunjeva. Pa Aguero i ostali...prozivaju Mesija i ostale igrace a jedan Jusi Benajun sa 20kg sa sve krevetom je bio dugogodisnji uspesan igrac tamo. Wernera ubise komentarima kako je los jer je igrao u slaboj Nemackoj ligi a Kevin De Bruyne najbolji igrac premier lige dosao iz Wolfsburga,pa Roberto Firmino iz Hofenhajma a Sadio Mane igrao Austrijsku ligu pre nego sto je dosao u Englesku..zanimljivo.

mateo

pre 2 godine

ocekivano, ronaldo moze u bilo kojoj ligi da igra ili bolje receno da gazi. messi bez barcelone, gdje svi igraju za njega, ne moze nista. nema ove sezone vise eibara,celte, getafea,....... pa nece biti ni puno golova. dobar je messi igrac ali daleko od najboljih a karakter mu je odvratan, uzasan, lik misli da moze sve da rai, da je manager, igrac, trener, predsjednik,..... sve u jednom.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Tek ćemo da vidimo kako funkcioniše Messi izvan "domaćeg kluba" i španske lige (apsolutna dominacija Reaala i Barce).

Ronaldo je svoju klasu već potvrdio uspjesima u Realu, i posebno u Juventusu. Italijanska liga možda nije najjača u Evropi, ali je najteža (veliko insistiranje na defanzivi i taktiki), zato svaki postignut gol vrijedi duplo.

dusko

pre 2 godine

Totalno nebitan podatak...Mesi na kraju sezone sa dva trofeja...liga francuske i liga sampiona...Ronaldo na kraju sezone i inace karijere bez trofeja...

auu

pre 2 godine

Jaoo, pa nemojte pisati ovakve naslove to ce pogoditi Messijevce. Sujeta ima da sad krene da ih puca sa svih strana. Sad ce oni njihove teorije o Messiju koje nikoga ne zanimaju realno... Cinjenica je da Messi propada lagano, i penzija se smesi, isto vazi i za Ronalda!

glisa

pre 2 godine

Јел реално да људи покушавају да прогурају причу да је Меси везњак? Док је Меси био шпиц Роналдо играо десног везног, давао по 35 голова у најјачој лиги на свету.

Izbor

pre 2 godine

Mariborcan
Ne provaliju se xa komentarom. Cuj ti njega Ronaldo je svoju klasu dokazao u Juventusu. Oni su bez njega osam puta uzastopno bili prvaci Italije. Sa njim su gubili titulu u prvenstvu. Doveden da osvoje LS a oni su sa njim u ekipi ispadali od drugorazrednih timova a bez njega su igrali finala LS. Svaki klinac ovde ostavlja tekstove i komentare onako napamet. Ne bruka se brisi ovo sto si napisao.

Bogi

pre 2 godine

Kakav je ovo naslov, koliko godina ima autor - 12?! Pa Mesi nije tap in golgeter i kamper u petercu, on radi kud i kamo komplikovanije i drugacije stvari za tim, nije on taj kome sve ostali namestaju lopte na tacni. Sramota od teksta

Poznavalac fudbala

pre 2 godine

Da postigne 3000 golova,on nikada ali nikada nece u mojim ocima biti vrhunski fudbaler,jer nema magiju na terenu,dribling,viziju,asistenciju,atraktivnost....On je meni dosadan fudbaler koji je fenomenalan golgeter,ima njuh za gol....Sto se tice Messija,on je esencija fudbala,umjetnik sa loptom koji diriguje terenom.Messi je ljepota fudbalske igre,covjek koji te dovede u situaciju da skocis,uhvatis se za glavu i pitas da li je moguce da je napravio ovakav potez,predriblao 3-4 igraca,uputio magicnu aisstenciju,kreirao sebi gol sansu,itd.Samo ograniceni ljudi Ronalda mogu smatrati najboljim fudbalerom.

Zorica

pre 2 godine

Mislim sta je ovo, kakva su ovo nebulozna uporedjivanja? Gledam fudbal odkad znam za sebe, i tvrdim da je Messi protiv Liona vise pokazao i doprineo ekipi nego Ronaldo...

Moris

pre 2 godine

Ronaldo se ubi postigne golove, ne izlazi iz 16 metara, dve godine stariji i ima oko 150 utakmica vise u karijeri a kad se podvuce crta

Mes 6 zlatne kopacke, 5 zlatne lopte

Ronaldo 4 zlatne kopacke i 4 zlatne lopte

hahaahhahahahahahaha

vince carter

pre 2 godine

Jel neko primecuje nacin na koji ljubitelji premier lige komentarisu? Dok su bili top u evropi to je bilo zbog jake lige,a kada ih nije bilo u Evropi to je isto bilo zbog jake lige jer su umorni a sada kada su opet u vrhu u Evropi opet je zbog jake lige :) Sa druge strane kada su Bajern i Juventus stizali daleko u Evropi,njihov odgovor je bio da je to zbog slabe domace lige,na stranu to sto je Bajern osim sa Liverpulom ciji je trener bio Klop koji ih poznaje,uglavnom jednako punio najjace Engleske timove kao i Engleske,zamislite duele Bajerna u Minhenu sa Wotfordom,Barnlijem,Brajtonom i slicnima. Sa druge strane Juventus je osvajao titule ali su imali teske utakmice i tesno dobijali skoro svaki drugi mec. Istina je da su sve prve lige najjacih zemalja jake,svaka na svoj nacin i svojim stilom,ovo sto pricaju "ubedljivo" najjaca to je marketinsko ispiranje mozga jer je najpopularnija. Pazite 90% fanova premier lige uopste ne shvata da su najbolji igraci u Engleskoj dosli iz ostalih liga u Evropi,dominaraju tamo cak i igraci koji su dosli direktno iz francuske,holandske,portugalske lige,oni svejedno svaki neuspeh nekog igraca pripisuju tome da ne moze da igra u Engleskoj ili prozivaju onog za koga se spekulise da ce doci. Lukaku u Evertonu odlican,pa su ga nazivali panjem u Junajtedu,pa su njegove dobre igre u Interu pripisali slaboj ligi a sada u Celziju igra najbolji fudbal. Van Dajk,Dias,Bruno dosli iz skotske i portugalske...

Feran Tores

pre 2 godine

Ljudi jos uvek uporedjuju fudbalsko bozanstvo i padavicara kome su 99% golova sa 5 metara, novcano bi vas kaznjavao!
(Zarco, 20. septembar 2021 12:30)



Pa i ja bih isto. Kako ih nije sramota da porede onog pekinezera koji se bruka po stare dane i pokazuje ljudima kakav bi on bio igrač da nije celu karijeru proveo u komfort zoni, sa jednim tatom ove igre, i dokazanim pobednikom, Kristijanom.

Paco Herera

pre 2 godine

Gledao sam sve utakmice Ronalda od kad se vratio u Junajted, decko se ne vidi na terenu bukvalno ali ima tajming za gol gde da bude u box kako Pipo Inzagi nekad...

Jack Sparrow

pre 2 godine

Ronaldo se vratio kuci,zna sve tamo,plus mu je to vec 4,5 transfer u karijeri. Mesi sa druge strane prvi put menja sredinu i to nakon potpunog soka,a ne njegove zelje da napusti klub u kom je odrastao bukvalno.

Lazarus

pre 2 godine

liga 1 vise ne spada zvanicno u lige petice,CR7 masina,a sto se mesonje tice polako opet nije ovo fifa 22 doci ce golovi,svakako uz El Pibea najbolji igraci svih vremena
(julije cezar, 20. septembar 2021 12:02)

Ljudi, ovakve stvari je moguce proveriti u roku od 10 sekundi...
Spolier: Nije tacno.

julije cezar

pre 2 godine

liga 1 vise ne spada zvanicno u lige petice,CR7 masina,a sto se mesonje tice polako opet nije ovo fifa 22 doci ce golovi,svakako uz El Pibea najbolji igraci svih vremena

Djordje

pre 2 godine

Poredjenje je babe i zabe.Ronaldo igra spica u Junajtedu, Mesi igra veznog u PSG...Ronaldo osim golova sa 2 metra nije nista drugo uradio, niti kreira za druge, niti moze sam sebi da iskreira poziciju za gol.
Po toj logici onda Lewandowski>Ronaldinjo i Zidan.
Ceo svet zna da je Mesi bolji od Ronalda 90% igraca i trenera to kaze i postoji razlog zasto je to tako.

pr

pre 2 godine

...Ronaldo osim golova sa 2 metra nije nista drugo uradio, niti kreira za druge, niti moze sam sebi da iskreira poziciju za gol.
(Djordje, 20. septembar 2021 11:53)

Ovo je na nivou - Tajson je bio prosečan bokser, on samo uđe i nokautira protivnika, umesto da skače oko njega 15 rundi i zabavlja raju...

glisa

pre 2 godine

Јел реално да људи покушавају да прогурају причу да је Меси везњак? Док је Меси био шпиц Роналдо играо десног везног, давао по 35 голова у најјачој лиги на свету.

julije cezar

pre 2 godine

liga 1 vise ne spada zvanicno u lige petice,CR7 masina,a sto se mesonje tice polako opet nije ovo fifa 22 doci ce golovi,svakako uz El Pibea najbolji igraci svih vremena

Djordje

pre 2 godine

Poredjenje je babe i zabe.Ronaldo igra spica u Junajtedu, Mesi igra veznog u PSG...Ronaldo osim golova sa 2 metra nije nista drugo uradio, niti kreira za druge, niti moze sam sebi da iskreira poziciju za gol.
Po toj logici onda Lewandowski>Ronaldinjo i Zidan.
Ceo svet zna da je Mesi bolji od Ronalda 90% igraca i trenera to kaze i postoji razlog zasto je to tako.

mateo

pre 2 godine

ocekivano, ronaldo moze u bilo kojoj ligi da igra ili bolje receno da gazi. messi bez barcelone, gdje svi igraju za njega, ne moze nista. nema ove sezone vise eibara,celte, getafea,....... pa nece biti ni puno golova. dobar je messi igrac ali daleko od najboljih a karakter mu je odvratan, uzasan, lik misli da moze sve da rai, da je manager, igrac, trener, predsjednik,..... sve u jednom.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Tek ćemo da vidimo kako funkcioniše Messi izvan "domaćeg kluba" i španske lige (apsolutna dominacija Reaala i Barce).

Ronaldo je svoju klasu već potvrdio uspjesima u Realu, i posebno u Juventusu. Italijanska liga možda nije najjača u Evropi, ali je najteža (veliko insistiranje na defanzivi i taktiki), zato svaki postignut gol vrijedi duplo.

Feran Tores

pre 2 godine

Ljudi jos uvek uporedjuju fudbalsko bozanstvo i padavicara kome su 99% golova sa 5 metara, novcano bi vas kaznjavao!
(Zarco, 20. septembar 2021 12:30)



Pa i ja bih isto. Kako ih nije sramota da porede onog pekinezera koji se bruka po stare dane i pokazuje ljudima kakav bi on bio igrač da nije celu karijeru proveo u komfort zoni, sa jednim tatom ove igre, i dokazanim pobednikom, Kristijanom.

Petar

pre 2 godine

Uzasno mi je naporno ovo nadmetanje ronaldovaca i mesijevaca koji kao da imaju 10 godina. Postoji li iko ko moze da kaze da su i jedan i drugi odlicni. Cinjenica je da Ronaldo gde god da ode i igra nekako uspeva da daje golove a Mesi je ipak najvecu popularnost stekao u najjacem klubu i najuigranijem mozdanod kad fudbal postoji. U periodu sa Cavijem i Iniestom i u tako dobro uigranoj masineriji u tom periodu mislim da bi i Pantelic davao 50 golova po sezoni. Francuska liga je duplo losija od engleske i nema opravdanja da covek ne moze da se sastavi i da da jedan jedini gol.

Mudrac

pre 2 godine

Auuu pa uporedjivati francusku ligu i englesku to odma x3. Znaci ako je 4 : 0 za ronalda to po kvalitetu lige je 10 : 0..

Dobar je mesi, ali ipak talenat je talenat, jos covek dve godine stariji.

Perica

pre 2 godine

Mislim sta je ovo, kakva su ovo nebulozna uporedjivanja? Gledam fudbal odkad znam za sebe, i tvrdim da je Messi protiv Liona vise pokazao i doprineo ekipi nego Ronaldo...
(Zorica, 20. septembar 2021 12:46)

Toliko je doprineo da su dobili mec cim je on izasao. Ahahahaha

Mariborcan1970

pre 2 godine

@Izbor

Pogledaj statistiku Ronalda u ManUTD, Realu, Juventusu i sad ponovo u ManUTD pa onda pričaj. Zabijao je u svim klubovima (valjda je to za napadača najvažnije). Da se barem malo razumiješ u fudbal znao bi da je "ponekad" važno i kakve saigrače i ekipu imaš oko sebe.

Da, Juve nije osvojio LP, ali nije je osvojio zadnjih 25 godina. Po tvojoj logiki ni Messi nije baš neki igrač jer je Barsa osvojila LP prije 6 godina.

krit

pre 2 godine

Treba uzeti u obzir da je Messi osvojio Copa Americu i da je bio dobio produzeni odmor u Barceloni dok je Ronaldo ispao sa reprezentacijom vec u osminifinala i vratio se u Juventus mnogo ranije i ranije je poceo pripreme za novu sezonu. Messi je do sada odigrao samo jednu utakmicu 90 minuta dok Ronaldo igra svaku. I ono malo sto je Messi igrao je uspio pogoditi vec 2 precke. Nema srece. Uglavnom, nema potrebe da Messi zuri jer ce PSG svakako osvojiti titulu. Vidjet cemo na kraju sezone ko je kakav bio... iako mislim da ce u ligi Ronaldo biti bolji jer sumnjam da Messi ima neku pretjeranu zelju da se dokazuje protiv Bresta, Lensa itd. Liga prvaka je njemu bitna.
(Davor, 20. septembar 2021 12:16)


Prestani više da kopiraš ovaj glupi komentar koji nema veze sa vezom.
Ronaldo u Mančesteru 90 + 71 + 90 minuta
Mesi u PSŽ-u 25 + 90 + 75 minuta
Ti pričaš kao da ako neko nije odigrao 90 minuta kao da nije ni igrao.
I ispade kao da su čak 2 prečke bolje nego 4 gola za ne toliko veliku razliku u odigranim minutima.

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 2 godine

sacekajte velike utakmice
(okk, 20. septembar 2021 12:03)

inace mesi je bas poznat po velikim utakmicama hahahahahhahaha

nista o nicemu

pre 2 godine

"S druge strane, Mesi još uvek nema gol za "svece" na takođe tri nastupa u LŠ i francuskoj Ligi 1, koju za razliku od PL mnogi nipodaštavaju kada se priča o ligama "petice"."


Ne nipodastava se liga Francuske jer je losa, vec nije u ligama "petice". Ona je sesta liga u Evropi, pretekao ju je Portugal sa svojom prvom ligom.

Premijer liga jeste najteza i najzahtevnija, a budimo realni francuska liga je trenutno deveti esalon ozbiljnog fudbala.

auu

pre 2 godine

Jaoo, pa nemojte pisati ovakve naslove to ce pogoditi Messijevce. Sujeta ima da sad krene da ih puca sa svih strana. Sad ce oni njihove teorije o Messiju koje nikoga ne zanimaju realno... Cinjenica je da Messi propada lagano, i penzija se smesi, isto vazi i za Ronalda!

beli

pre 2 godine

Koliko CL je osvojio Mesi sa barsom koliko Ronaldo sa Realom.To vam je mera kvaliteta.Istina je i to da je Ronaldo igrao u ekipi koja je verovatno nakbolja u istoriji.Kad neko osvoji uzastopno tri CL to nije slucajno ili u pet godina osvoji cetiri CL.Kad Mesi to uradi sa nekim timom ja cu reci da je on bolji od Ronalda.Da dodam kad bi sudije stitile Ronalda kao Mesija on bi verovatno davao sto golova po sezoni!

dusko

pre 2 godine

Totalno nebitan podatak...Mesi na kraju sezone sa dva trofeja...liga francuske i liga sampiona...Ronaldo na kraju sezone i inace karijere bez trofeja...

jojufff

pre 2 godine

Nece se moci porediti dok god jedan igra šestu ligu Evrope, a drugi jednu od najjacih ako ne i najjacu.

Messi nije veznjak, nije nikada ni bio. Bio je centralni napadac ili u nekim rombovima desni ofanzivni tipa Roben.

Veznjak ima gomilu defanzivnih zadataka, pokriva veliki dio terena na svojoj polovini..Messi to nije.
to sto se izvlaci po loptu da kreira napade ne znaci da je veznjak.

Rade 74

pre 2 godine

Još jedan dokaz,da je Ronaldo kompletniji igrać nego Messi.Obojica SU vrhunski nema dileme,vsako na svoj naćin ali ipak mislim,da je Ronaldo lagano u prednosti.

Srti

pre 2 godine

100-0 da bude do kraja karijere, nista nece promeniti. Vrhunskog strelca se ne poredi sa bogom fudbala, sa all round igracem koji je dokazao do sad da je cak i bolji strelac. Van basten je bio paklen igrac, al jedan je bio Maradona.

Stefke

pre 2 godine

Jedan centarfor, drugi veznjak koji je upao u tim pun zvezda. Sacekajte malo …
(miloš, 20. septembar 2021 11:53)

Pa što nema neku asistenciju ako je veznjak? Da nije golman možda?

Boixos nois

pre 2 godine

(kiki, 20. septembar 2021 15:40)

aj sta si se raspisao tu bezveze. Messijeva zlatna lopta iz 2019 nije zasluzena. Ronaldo se vratio u Englesku posle 12 godina a za nekoliko meseci puni 37, jedino sto za njega ovde nije novo to je stadion Old Traford.

Paco Herera

pre 2 godine

Gledao sam sve utakmice Ronalda od kad se vratio u Junajted, decko se ne vidi na terenu bukvalno ali ima tajming za gol gde da bude u box kako Pipo Inzagi nekad...

Poznavalac fudbala

pre 2 godine

Da postigne 3000 golova,on nikada ali nikada nece u mojim ocima biti vrhunski fudbaler,jer nema magiju na terenu,dribling,viziju,asistenciju,atraktivnost....On je meni dosadan fudbaler koji je fenomenalan golgeter,ima njuh za gol....Sto se tice Messija,on je esencija fudbala,umjetnik sa loptom koji diriguje terenom.Messi je ljepota fudbalske igre,covjek koji te dovede u situaciju da skocis,uhvatis se za glavu i pitas da li je moguce da je napravio ovakav potez,predriblao 3-4 igraca,uputio magicnu aisstenciju,kreirao sebi gol sansu,itd.Samo ograniceni ljudi Ronalda mogu smatrati najboljim fudbalerom.

vince carter

pre 2 godine

A i setite se da su Ronalda prozivali kada je presao u Juventus,da je tamo otisao jer ce davati vise golova nego u Spaniji a da nije smeo da se vrati u Englesku,sada kad se sa 36 vratio i trese mreze,okrenuli pricu. Ovaj isti Ronaldo je 2008 i 2009 bio masina od igraca,taj Ronaldo bi demolirao ove sada,a setite se kako prozivaju neke bivse igrace kako ne bi mogli da igraju sada a veterani koji su igrali jos 2003 ih oducavaju od zivota. Prozivali su Mesija isto godinama,cesto odbranom Stouka. I onda pustis sta su Karlos Tevez i Suarez radili u Stouku,bukvalno kao protiv cunjeva. Pa Aguero i ostali...prozivaju Mesija i ostale igrace a jedan Jusi Benajun sa 20kg sa sve krevetom je bio dugogodisnji uspesan igrac tamo. Wernera ubise komentarima kako je los jer je igrao u slaboj Nemackoj ligi a Kevin De Bruyne najbolji igrac premier lige dosao iz Wolfsburga,pa Roberto Firmino iz Hofenhajma a Sadio Mane igrao Austrijsku ligu pre nego sto je dosao u Englesku..zanimljivo.

Feran Tores

pre 2 godine

Sta pricati o Ronaldu kada je unistio Juventis za samo 3 godine
(darko, 20. septembar 2021 14:28)



Pa Mesi je uništio Barsu svojom platom dečko hhahahavhaha. Bankrot uskoro.

Bogi

pre 2 godine

Kakav je ovo naslov, koliko godina ima autor - 12?! Pa Mesi nije tap in golgeter i kamper u petercu, on radi kud i kamo komplikovanije i drugacije stvari za tim, nije on taj kome sve ostali namestaju lopte na tacni. Sramota od teksta

Erling Mbappe

pre 2 godine

Brate, razumem ja da je Messi igrao manje mečeva od CR7, ali Ronaldo je dao 4 gola na isto utakmica koliko i Mesi. Iako sam fan Ronalda, Messiju je teško da da gol i da igra u drugom klubu. Ceo život je igrao u Barseloni, i sad je otišao u PSG. Takodje, za ove sto porede kopa Ameriku i EURO. Ko je najbolji strelac na Evropskom prvenstvu 2020? CR7. Koliko je Messi osvojio trofeja sa nacijom? 1. Koliko je Ronaldo? 2(možda i više, nisam siguran) EURO 2016 i liga nacija 2019, pa vi sad vidite ko je 🐐

nista o nicemu

pre 2 godine

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.
(Deki, 20. septembar 2021 15:54)

Kad je bolji sto ne dade gol?

Jack Sparrow

pre 2 godine

Ronaldo se vratio kuci,zna sve tamo,plus mu je to vec 4,5 transfer u karijeri. Mesi sa druge strane prvi put menja sredinu i to nakon potpunog soka,a ne njegove zelje da napusti klub u kom je odrastao bukvalno.

vince carter

pre 2 godine

Jel neko primecuje nacin na koji ljubitelji premier lige komentarisu? Dok su bili top u evropi to je bilo zbog jake lige,a kada ih nije bilo u Evropi to je isto bilo zbog jake lige jer su umorni a sada kada su opet u vrhu u Evropi opet je zbog jake lige :) Sa druge strane kada su Bajern i Juventus stizali daleko u Evropi,njihov odgovor je bio da je to zbog slabe domace lige,na stranu to sto je Bajern osim sa Liverpulom ciji je trener bio Klop koji ih poznaje,uglavnom jednako punio najjace Engleske timove kao i Engleske,zamislite duele Bajerna u Minhenu sa Wotfordom,Barnlijem,Brajtonom i slicnima. Sa druge strane Juventus je osvajao titule ali su imali teske utakmice i tesno dobijali skoro svaki drugi mec. Istina je da su sve prve lige najjacih zemalja jake,svaka na svoj nacin i svojim stilom,ovo sto pricaju "ubedljivo" najjaca to je marketinsko ispiranje mozga jer je najpopularnija. Pazite 90% fanova premier lige uopste ne shvata da su najbolji igraci u Engleskoj dosli iz ostalih liga u Evropi,dominaraju tamo cak i igraci koji su dosli direktno iz francuske,holandske,portugalske lige,oni svejedno svaki neuspeh nekog igraca pripisuju tome da ne moze da igra u Engleskoj ili prozivaju onog za koga se spekulise da ce doci. Lukaku u Evertonu odlican,pa su ga nazivali panjem u Junajtedu,pa su njegove dobre igre u Interu pripisali slaboj ligi a sada u Celziju igra najbolji fudbal. Van Dajk,Dias,Bruno dosli iz skotske i portugalske...

Matrix

pre 2 godine

Ovo je na nivou - Tajson je bio prosečan bokser, on samo uđe i nokautira protivnika, umesto da skače oko njega 15 rundi i zabavlja raju...
(pr, 20. septembar 2021 12:40)

Uporedjivati fudbal i boks, nema veze sa vezom!

Filipo Inzagi je bolji strelac od Ronaldinja, ali svi znaju ko je bolji fudbaler. Za jedan Ronaldinjov potez bi platio da gledam utakmici, upored sa nekim tap in golom od Inzagija.

Matrix

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.
(Deki, 20. septembar 2021 15:54)

Upravo to. Slažem se sve sa tobom!
Evo jedan primer:
Igrač utakmice (MVP) u kojim nisu postigli gol:
Mesi - 67 utakmica
Ronaldo - 9 utakmica

Brusli Iljazovic

pre 2 godine

(Deki, 20. septembar 2021 15:54)



Ronaldo je gol igrač tek od prelaska u Real, kad već spominješ 150 utakmica više. Mesi da je ponižavao Ronalda može da kaže samo jedan navijač Mesija, bez onog najboljeg tima ikada ne bi osvojio ništa jer je sprdnja od igrača u finalima. Ja se ne sećam kada je Mesi odigrao neko ozbiljno finale dobro sem onda kada je dao gol Junajtedu. A sve o svom fudbalakom znanju dokazuješ kada si rekao da su Pele, Ronaldinjo i Nazario bolji od Kristijana... Za to treba da kaznu platiš. Svi oni kad se skupe ne mogu da se pokriju 25% Kristijanove karijere. I da te podsetim, Ronaldo i dalje traje. Znači još više će da se odcepi od Mesija, koji se propisno bruka u šestoj ligi na svetu.

nista o nicemu

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Golovi su bili glavni argument dok je Mesi davao vise, sad odjednom nisu?

Zorica

pre 2 godine

Mislim sta je ovo, kakva su ovo nebulozna uporedjivanja? Gledam fudbal odkad znam za sebe, i tvrdim da je Messi protiv Liona vise pokazao i doprineo ekipi nego Ronaldo...

Maslinov Medved

pre 2 godine

Po meni Ronaldo ne moze biti nazvan naboljim kada je za 9 godina dok su igrali medjusobno u Primeri Messi je dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1. Ronaldo je imao priliku da pokaze da je bolji pa sto nije? I onih nekoliko zlatnih lopti sto je dobio je dobio najvise zbog Realovih liga prvaka i njihovih kradja u tom takmicenju. Takodjer, treba spomenuti i reprezentaciju. Sta cemo sa Argentinom? Druže moj, klasa se dokazuje na velikim takmičenjima, a ne u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije, Armenije itd. Ronaldo u reprezentaciji zabio 111 golova, a od toga 90 u kvalifikacijama i prijateljskim utakmicama, a samo 3 u nokaut fazama. Smiješno. A Mesi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP). Messi je i najbolji igrač u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija). Osim toga Messi je najbolji asistent u povijesti Copa Amerike i drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva. Ispred njega je samo Pele sa 10 asistencija. Uz sve to Messi je nekoliko puta bio najbolji igrac Copa Americe pored Neymara, Suareza, Cavanija, Jamesa , Sancheza itd dok Ronaldo na EURU nije mogao biti bolji od Grizmanna.
(gazda, 20. septembar 2021 15:49)

Svaka čast za komentar!!!

vince carter

pre 2 godine

@facts Ta lista je kraca od jednog malog lista papirica,na svaki tvoj pomen jednog takvog igraca,ja cu ti naci 10 protiv argumenta. Postoje igraci i koji su dominirali u nekoj ligi a bili prosecni u Engleskoj a postoje i prosecni igraci iz drugih liga koji su dominirali u Engleskoj,kao i brdo igraca koji uopste nisu promenili ligu pa pukli u drugom klubu,Fernando Tores na primer..dva najveca napadaca u istoriji premier lige su mislim Tijeri Anri i Didier Drogba :DD U Engleskoj ligi su najdominantniji igraci i najbolji fudbaleri koji su dosli iz "slabijih" liga..tacka i kraj!!! Nego sad ce doticni da nam objasne da je Dzejmi Vardi koji reseta u Engleskoj bolji igrac od Lukakua jer se ovaj nije snasao u Junajtedu,jer to je bilo do lige a ne do tima,isti slucaj sa Di Mariom,sve je do lige nista do timova i uklapanja u isti,jer igraci su inace kao na playstationu,promenis im klub i oni igraju isto :)) Sevcenko dominanti napadac u Evropi i italiji koja je tada bila jaca od Engleske,biva neprepoznatljiv u Celziju dok Drogba dolazi iz Gengama i postaje legenda,ma do liga je :D

Dzoni

pre 2 godine

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Bolje da si na kraju stavio pametnom dosta, argument bi zvucao uverljivije.

facts

pre 2 godine

(vince carter, 20. septembar 2021 14:40)

Ta lista je mnogo duza nego sto ti mislis. La Liga je oduvek bila poznata po tome da tamo idu da igraju ovi sto se nisu probili u Engleskoj ili Italiji. Francuska nikada nije ni smatrana za neku top ligu.

gazda

pre 2 godine

Po meni Ronaldo ne moze biti nazvan naboljim kada je za 9 godina dok su igrali medjusobno u Primeri Messi je dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1. Ronaldo je imao priliku da pokaze da je bolji pa sto nije? I onih nekoliko zlatnih lopti sto je dobio je dobio najvise zbog Realovih liga prvaka i njihovih kradja u tom takmicenju. Takodjer, treba spomenuti i reprezentaciju. Sta cemo sa Argentinom? Druže moj, klasa se dokazuje na velikim takmičenjima, a ne u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije, Armenije itd. Ronaldo u reprezentaciji zabio 111 golova, a od toga 90 u kvalifikacijama i prijateljskim utakmicama, a samo 3 u nokaut fazama. Smiješno. A Mesi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP). Messi je i najbolji igrač u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija). Osim toga Messi je najbolji asistent u povijesti Copa Amerike i drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva. Ispred njega je samo Pele sa 10 asistencija. Uz sve to Messi je nekoliko puta bio najbolji igrac Copa Americe pored Neymara, Suareza, Cavanija, Jamesa , Sancheza itd dok Ronaldo na EURU nije mogao biti bolji od Grizmanna. Zbog reprezentacije je Messi bolji od Ronalda.

nista o nicemu

pre 2 godine

Prica o Caviju i Iniesti vam nema smisla jer ce Mesi u 3 godine bez njih imati vise zlatnih lopti nego Ronaldo bez Modrica i Krosa. Samo sto je Mesi bez njih dvojice igrao samo 3 sezone, dok je Ronaldo bez Modrica i Krosa igrao 15-ak godina i samo je jednom uspeo biti najbolji igrac sveta. Ronaldo je dobar igrac ali ocito je da najbolji moze biti jedino uz njih dvojicu. To se vidi i u reprezentaciji gde jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja.
(El Clasico, 20. septembar 2021 15:45)

Ali ne i titula :)

Davor

pre 2 godine

Treba uzeti u obzir da je Messi osvojio Copa Americu i da je bio dobio produzeni odmor u Barceloni dok je Ronaldo ispao sa reprezentacijom vec u osminifinala i vratio se u Juventus mnogo ranije i ranije je poceo pripreme za novu sezonu. Messi je do sada odigrao samo jednu utakmicu 90 minuta dok Ronaldo igra svaku. I ono malo sto je Messi igrao je uspio pogoditi vec 2 precke. Nema srece. Uglavnom, nema potrebe da Messi zuri jer ce PSG svakako osvojiti titulu. Vidjet cemo na kraju sezone ko je kakav bio... iako mislim da ce u ligi Ronaldo biti bolji jer sumnjam da Messi ima neku pretjeranu zelju da se dokazuje protiv Bresta, Lensa itd. Liga prvaka je njemu bitna.

Izbor

pre 2 godine

Mariborcan
Ne provaliju se xa komentarom. Cuj ti njega Ronaldo je svoju klasu dokazao u Juventusu. Oni su bez njega osam puta uzastopno bili prvaci Italije. Sa njim su gubili titulu u prvenstvu. Doveden da osvoje LS a oni su sa njim u ekipi ispadali od drugorazrednih timova a bez njega su igrali finala LS. Svaki klinac ovde ostavlja tekstove i komentare onako napamet. Ne bruka se brisi ovo sto si napisao.

Lazarus

pre 2 godine

Auuu pa uporedjivati francusku ligu i englesku to odma x3. Znaci ako je 4 : 0 za ronalda to po kvalitetu lige je 10 : 0..

Dobar je mesi, ali ipak talenat je talenat, jos covek dve godine stariji.
(Mudrac, 20. septembar 2021 12:50)

Sunce ti poljubim, pa bar osnovna matematika da se zna...

vince carter

pre 2 godine

Celzi-Zorzinjo,Rudiger,Marcos Alonso,Lukaku dosli iz Italije,Rudiger igrao i u Nemackoj a Lukaku originalno dosao iz Belgije u Englesku. Kovacic iz spanije,igrao i u italiji,Pulisic,Haverc,Werner iz Nemacke. Da ne duzim o ostalim timovima. Kada igraju Italija i Engleska svi igraci obe zemlje su iz domace lige,a Italija je skoro uvek bolja na terenu,zar ne bi trebalo da Englezi budu 2x bolji? A pa mozda zato sto tamo igraju igraci iz svih delova Evrope! Pa zasto onda prozivate igrace iz ostalih liga? Zasto volej sa 25m u francuskoj vredi manje nego tap in u engleskoj?? Preko 100 uspesnih igraca iz francukse je igralo u engleskoj...Payet i Hazard su bolje golove,bolje driblinge i performanse imali u engleskoj nego francuskoj. Kutinjo i Hazard nisu ni blizu u Spaniji kao u Engleskoj. Dakle nemojte prozivati igrace zbog liga. Mesi mozda u Celziju ili Junajtedu ne bi bio onoliko dominantan ali u Liverpulu,Sitiju,Arsenalu bi razbijao,sve je do stila igra timova..kakve bre lige kakvi Megvajeri i ostale precenjene kante.

facts

pre 2 godine

(vince carter, 20. septembar 2021 13:06)

Mnogo je duza lista onih koji su dominirali po Francuskoj, Spaniji ili Nemackoj a posle u Engleskoj nisu mogli da se sastave.

vince carter

pre 2 godine

@Petar Sto znaci da su Dzejmi Vardi ili Dany Ings kada postignu 20+ golova u Engleskoj u istom rangu kao Mbape kada ovaj postigne 20+ golova u francuskoj,to jest mnogo vecem rangu? :) Sa druge strane ako prodjes 3 igraca i napravis asistenciju vredis manje nego onaj sto je postavio nogu na isto tako necije dodavanje posle prodora?

Deki

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.

Stidi te se ovog naslova

pre 2 godine

Ispade odjednom da je samo bitan broj golova. Pa ako je samo to bitno onda Maradona,Zidan,Xavi,Iniesta,
Ronaldo Zuba,Bekenbauer...,nisu ni u Top 50 ikada.Svi imaju manje od 400 golova.

Lazarus

pre 2 godine

liga 1 vise ne spada zvanicno u lige petice,CR7 masina,a sto se mesonje tice polako opet nije ovo fifa 22 doci ce golovi,svakako uz El Pibea najbolji igraci svih vremena
(julije cezar, 20. septembar 2021 12:02)

Ljudi, ovakve stvari je moguce proveriti u roku od 10 sekundi...
Spolier: Nije tacno.

Moris

pre 2 godine

Ronaldo se ubi postigne golove, ne izlazi iz 16 metara, dve godine stariji i ima oko 150 utakmica vise u karijeri a kad se podvuce crta

Mes 6 zlatne kopacke, 5 zlatne lopte

Ronaldo 4 zlatne kopacke i 4 zlatne lopte

hahaahhahahahahahaha

vince carter

pre 2 godine

"1 gol u Engleskoj vredi kao 10 u francuskoj" Sto znaci da svaki postignut gol u Engleskoj koji se postigne iz peterca vredi vise nego volej od 25m u francuskoj? Dimitri Payet voli ove komentare,covek je u West Hemu izgledao kao na igrici,davao je golove kakve u francuskoj nije nikada,Eden Hazard je iz Lila pravio malu decu u Celziju,Kante je bio kljuc Lestera za titulu..pa najmanje 100 igraca mogu da nabrojim sto bivsih sto sadasnjih koji su presli iz francuske u englesku ligu. Vardi ne tako davno je igrao u sedmoj ligi,vasa uporedjivanja su povrsna do bola.

Deiz

pre 2 godine

Koja glupa poredjenja...i tako godinama. Ronaldo je dobar igrac, ali Messi je poseban u svemu...oduvek su forsirali Ronalda da se poredi sa Messijem da bi se dizala prasina. Za mene je Ronaldo izvrstan napadac, i odmah iza Messija, ali je glupa debata realno, mnogi strucnjaci i ljudi su rekli da je Messi najbolji i to godinama pre, to sto Messi da ili ne da golove na par utakmica ne moze da menja sta je Messi i sta je sve uradio, i koliko je on cudesan fudbaler da ga gledas.

Vase ime*

pre 2 godine

Francuska liga je 5. po jacini u Evropi, a Portugalska liga je 6. Ako mi ne verujete, pogledajte sajt UEFA o ligama, poslednja promena je 17.9.2021.

El Clasico

pre 2 godine

Prica o Caviju i Iniesti vam nema smisla jer ce Mesi u 3 godine bez njih imati vise zlatnih lopti nego Ronaldo bez Modrica i Krosa. Samo sto je Mesi bez njih dvojice igrao samo 3 sezone, dok je Ronaldo bez Modrica i Krosa igrao 15-ak godina i samo je jednom uspeo biti najbolji igrac sveta. Ronaldo je dobar igrac ali ocito je da najbolji moze biti jedino uz njih dvojicu. To se vidi i u reprezentaciji gde jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja.

vince carter

pre 2 godine

@Facts Dakle la liga je mesto gde su otisli Ronaldo,Bejl,Hazard,Kutinjo,Owen,Anri,suarez i ostali,jer se nisu snasli u Engleskoj??? Znas li ti koliko je igraca iz la lige dominiralo u Engleskoj? Di Maria,Falkao,Depay se nisu snasli u Mancesteru i to je zbog engleske lige? Pa kako bas taj Mancester?? Mozda i najbolji igrac Junajteda Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting a Di Maria je dosao iz Real Madrida i sad je Bruno bolji igrac jer dominira u Engleskoj a igrao za osrednje timove,ceo Wolwes cine portugalci i spanci o cemu bre vi pricate,kakav facts promeni to molim te!!! Moracu da napravim youtube kanal da vas demoliram,mnogo ne znate ali mnogo!!!

El Clasico

pre 2 godine

(Brusli Iljazovic, 20. septembar 2021 17:26)

Stvar je u tome sto mu je Mesi posle uzimao titule Primere i sa slabijim timom dok je Ronaldo u Realu imao najbolji tim ikada i opet nije mogao da ovaja lige. Taj Real je ujedno i najskuplja ekipa koja je ikada osvojila LŠ.

A onaj tim Barselone sa kojim je Mesi osvajao LŠ nije ni najbolja ekipa Barse u istoriji. Barsa je u periodu od 1998 do 2008 imala i jaci tim sa Rivaldom, Klajvertom, Cavijem, Iniestom, Ronaldinjom, Etom i opet nisu osvojili ni pola onog sto su Cavi i Iniesta pred kraj karijere osvojili sa Mesijem.

A sto se tice finala LŠ, Mesi je bio strelac u 2 od 3 finala. Dok je Ronaldo bio nevidljiv u cak 4 od 6 odigranih finala LŠ. Nevidljiv 2x protiv Atletika, protiv Barse 2009 i protiv Liverpula 2018. Cak je i u onom finalu protiv Celzija 2008 "gde je nesto napravio" dao gol pa posle promasio penal. Uz sve to je izgubio finale u direktnom duelu Mesija i Ronalda 2009 godine. Lepo je sto si priznao da Ronaldo ne bi osvojio nikad nista bez onakvog tima Reala jer je u finalima uvek bio nula osim onog finala protiv Juventusa kada je dao 2 gola.

123

pre 2 godine

(Boixos nois, 20. septembar 2021 16:24)

Mesi 2019: najbolji strelac i asistent lige, najbolji strelac LŠ i grupne i nokaut faze. Najvise golova van 16-erca i najvise golova iz slobodnjaka. Osvojio ligu i kup kralja i Barsu sa 2 gola protiv Liverpula odveo na prag finala. U svakom slucaju Mesijeva ZL iz 2019 je zasluznija vise nego ijedna Ronaldova koju je dobio.

Spas za fudbal

pre 2 godine

Jedva cekam da oba okace kopacke o klin, onda bi se mozda vise pricalo o fudbalu, a mozda manje o njima. Dosadili ste svima, sve se fudbal na Mesija i Ronalda.

samo jako

pre 2 godine

(beli, 20. septembar 2021 17:35)

Mesi osvojio 4 LŠ, 6 La Liga, 7 nagrada za najboljeg igraca La Lige. Ronaldo u isto vreme osvojio 5 LŠ, 2 La lige i 1 nagradu za najboljeg igraca La Lige. Uz sve to je izgubio i finale LŠ 2009 od Mesija. Kada Ronaldo ostvari sve to u karijeri igrajuci u istoj ligi sa Mesijem onda cu reci da je bolji od Lea. A kada bi Mesija sudije stitile kao Ronaldo Mesi bi verovatno davao po 200 golova po sezoni.

kiki

pre 2 godine

@Feran Tores,

Upravo Ronaldo i njegova pohlepa za novcem i njegov menadjer Jorge Mendes, potpuno su unistili Juventus. Ronaldo na terenu, Mendes za pregovaračkim stolom. Juventus je zadnjih godina stalno igrao na Ronalda, unistili su Dibalu zbog njega koji je pre dolaska Ronalda davao po 25+ golova po sezoni. Ronaldova bruto godisnja plata je kostala Juventus 60 miliona godisnje. To je za 3 godine 180 miliona + 100 miliona za njegovo dovodjenje. Znaš li koga je sad Juventus mogao dovesti za 280 miliona? Zbog njega je sada Juventus na prosjackom stapu i najvece pojacanje im je neki Ken iz Evertona. Juventusov trenutni dug je 400 miliona. Pre ce Barselona vratiti milijardu duga nego Juventus tih 400 miliona u koje ih je Ronaldo uvalio. Barselona je klub iza kojeg stoji citava Katalonija, a Juventus?

ppp

pre 2 godine

@glisa,

kako je onda Mesi kao spic imao uvek vise asistencija nego Ronaldo koji je bio krilo? Valjda bi trebalo biti obrnuto? I kada je to Mesi ikako bio spic? Mesi je bio spic jedino 2012 godine kada je Vilja slomio nogu i Mesi je te godine dao 91 gol u timu sa Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.

Marko

pre 2 godine

Koliko izloženih klinaca u komentarima... Fudbal je timski sport u kojem svako ima svoju ulogu. Za mene je Mesi najbolji i to se nikad nece promeniti ma koliko brojevi nesto govorili. Ako cemo po brojevima onda Maradona nije skoro nikakav igrac bio, a zovu ga bozanstvom, najboljim u istoriji ove igre. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.

kiki

pre 2 godine

Pa Ronaldo je vec igrao u Engleskoj ligi tako da to za njega nije nista novo. A Ronaldo u prvoj sezoni u Juventusu nije bio bolji strijelac ni od Kvaljarele, Pjateka, Pavoletija. Sumnjam da će Messi u PSG-u biti gori nego što je Ronaldo bio u Juventusu u prvoj sezoni. Tada ste ga opravdavali da Ronaldo treba da se privikne na novu ligu.

Djordje

pre 2 godine

Poredjenje je babe i zabe.Ronaldo igra spica u Junajtedu, Mesi igra veznog u PSG...Ronaldo osim golova sa 2 metra nije nista drugo uradio, niti kreira za druge, niti moze sam sebi da iskreira poziciju za gol.
Po toj logici onda Lewandowski>Ronaldinjo i Zidan.
Ceo svet zna da je Mesi bolji od Ronalda 90% igraca i trenera to kaze i postoji razlog zasto je to tako.

dusko

pre 2 godine

Totalno nebitan podatak...Mesi na kraju sezone sa dva trofeja...liga francuske i liga sampiona...Ronaldo na kraju sezone i inace karijere bez trofeja...

Poznavalac fudbala

pre 2 godine

Da postigne 3000 golova,on nikada ali nikada nece u mojim ocima biti vrhunski fudbaler,jer nema magiju na terenu,dribling,viziju,asistenciju,atraktivnost....On je meni dosadan fudbaler koji je fenomenalan golgeter,ima njuh za gol....Sto se tice Messija,on je esencija fudbala,umjetnik sa loptom koji diriguje terenom.Messi je ljepota fudbalske igre,covjek koji te dovede u situaciju da skocis,uhvatis se za glavu i pitas da li je moguce da je napravio ovakav potez,predriblao 3-4 igraca,uputio magicnu aisstenciju,kreirao sebi gol sansu,itd.Samo ograniceni ljudi Ronalda mogu smatrati najboljim fudbalerom.

Bogi

pre 2 godine

Kakav je ovo naslov, koliko godina ima autor - 12?! Pa Mesi nije tap in golgeter i kamper u petercu, on radi kud i kamo komplikovanije i drugacije stvari za tim, nije on taj kome sve ostali namestaju lopte na tacni. Sramota od teksta

Moris

pre 2 godine

Ronaldo se ubi postigne golove, ne izlazi iz 16 metara, dve godine stariji i ima oko 150 utakmica vise u karijeri a kad se podvuce crta

Mes 6 zlatne kopacke, 5 zlatne lopte

Ronaldo 4 zlatne kopacke i 4 zlatne lopte

hahaahhahahahahahaha

Srti

pre 2 godine

100-0 da bude do kraja karijere, nista nece promeniti. Vrhunskog strelca se ne poredi sa bogom fudbala, sa all round igracem koji je dokazao do sad da je cak i bolji strelac. Van basten je bio paklen igrac, al jedan je bio Maradona.

julije cezar

pre 2 godine

liga 1 vise ne spada zvanicno u lige petice,CR7 masina,a sto se mesonje tice polako opet nije ovo fifa 22 doci ce golovi,svakako uz El Pibea najbolji igraci svih vremena

Zorica

pre 2 godine

Mislim sta je ovo, kakva su ovo nebulozna uporedjivanja? Gledam fudbal odkad znam za sebe, i tvrdim da je Messi protiv Liona vise pokazao i doprineo ekipi nego Ronaldo...

Davor

pre 2 godine

Treba uzeti u obzir da je Messi osvojio Copa Americu i da je bio dobio produzeni odmor u Barceloni dok je Ronaldo ispao sa reprezentacijom vec u osminifinala i vratio se u Juventus mnogo ranije i ranije je poceo pripreme za novu sezonu. Messi je do sada odigrao samo jednu utakmicu 90 minuta dok Ronaldo igra svaku. I ono malo sto je Messi igrao je uspio pogoditi vec 2 precke. Nema srece. Uglavnom, nema potrebe da Messi zuri jer ce PSG svakako osvojiti titulu. Vidjet cemo na kraju sezone ko je kakav bio... iako mislim da ce u ligi Ronaldo biti bolji jer sumnjam da Messi ima neku pretjeranu zelju da se dokazuje protiv Bresta, Lensa itd. Liga prvaka je njemu bitna.

gazda

pre 2 godine

Po meni Ronaldo ne moze biti nazvan naboljim kada je za 9 godina dok su igrali medjusobno u Primeri Messi je dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1. Ronaldo je imao priliku da pokaze da je bolji pa sto nije? I onih nekoliko zlatnih lopti sto je dobio je dobio najvise zbog Realovih liga prvaka i njihovih kradja u tom takmicenju. Takodjer, treba spomenuti i reprezentaciju. Sta cemo sa Argentinom? Druže moj, klasa se dokazuje na velikim takmičenjima, a ne u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije, Armenije itd. Ronaldo u reprezentaciji zabio 111 golova, a od toga 90 u kvalifikacijama i prijateljskim utakmicama, a samo 3 u nokaut fazama. Smiješno. A Mesi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP). Messi je i najbolji igrač u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija). Osim toga Messi je najbolji asistent u povijesti Copa Amerike i drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva. Ispred njega je samo Pele sa 10 asistencija. Uz sve to Messi je nekoliko puta bio najbolji igrac Copa Americe pored Neymara, Suareza, Cavanija, Jamesa , Sancheza itd dok Ronaldo na EURU nije mogao biti bolji od Grizmanna. Zbog reprezentacije je Messi bolji od Ronalda.

Izbor

pre 2 godine

Mariborcan
Ne provaliju se xa komentarom. Cuj ti njega Ronaldo je svoju klasu dokazao u Juventusu. Oni su bez njega osam puta uzastopno bili prvaci Italije. Sa njim su gubili titulu u prvenstvu. Doveden da osvoje LS a oni su sa njim u ekipi ispadali od drugorazrednih timova a bez njega su igrali finala LS. Svaki klinac ovde ostavlja tekstove i komentare onako napamet. Ne bruka se brisi ovo sto si napisao.

Paco Herera

pre 2 godine

Gledao sam sve utakmice Ronalda od kad se vratio u Junajted, decko se ne vidi na terenu bukvalno ali ima tajming za gol gde da bude u box kako Pipo Inzagi nekad...

Maslinov Medved

pre 2 godine

Po meni Ronaldo ne moze biti nazvan naboljim kada je za 9 godina dok su igrali medjusobno u Primeri Messi je dobio 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1. Ronaldo je imao priliku da pokaze da je bolji pa sto nije? I onih nekoliko zlatnih lopti sto je dobio je dobio najvise zbog Realovih liga prvaka i njihovih kradja u tom takmicenju. Takodjer, treba spomenuti i reprezentaciju. Sta cemo sa Argentinom? Druže moj, klasa se dokazuje na velikim takmičenjima, a ne u kvalifikacijama protiv Andore, Estonije, Armenije itd. Ronaldo u reprezentaciji zabio 111 golova, a od toga 90 u kvalifikacijama i prijateljskim utakmicama, a samo 3 u nokaut fazama. Smiješno. A Mesi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP). Messi je i najbolji igrač u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija). Osim toga Messi je najbolji asistent u povijesti Copa Amerike i drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva. Ispred njega je samo Pele sa 10 asistencija. Uz sve to Messi je nekoliko puta bio najbolji igrac Copa Americe pored Neymara, Suareza, Cavanija, Jamesa , Sancheza itd dok Ronaldo na EURU nije mogao biti bolji od Grizmanna.
(gazda, 20. septembar 2021 15:49)

Svaka čast za komentar!!!

123

pre 2 godine

(Boixos nois, 20. septembar 2021 16:24)

Mesi 2019: najbolji strelac i asistent lige, najbolji strelac LŠ i grupne i nokaut faze. Najvise golova van 16-erca i najvise golova iz slobodnjaka. Osvojio ligu i kup kralja i Barsu sa 2 gola protiv Liverpula odveo na prag finala. U svakom slucaju Mesijeva ZL iz 2019 je zasluznija vise nego ijedna Ronaldova koju je dobio.

mateo

pre 2 godine

ocekivano, ronaldo moze u bilo kojoj ligi da igra ili bolje receno da gazi. messi bez barcelone, gdje svi igraju za njega, ne moze nista. nema ove sezone vise eibara,celte, getafea,....... pa nece biti ni puno golova. dobar je messi igrac ali daleko od najboljih a karakter mu je odvratan, uzasan, lik misli da moze sve da rai, da je manager, igrac, trener, predsjednik,..... sve u jednom.

Jack Sparrow

pre 2 godine

Ronaldo se vratio kuci,zna sve tamo,plus mu je to vec 4,5 transfer u karijeri. Mesi sa druge strane prvi put menja sredinu i to nakon potpunog soka,a ne njegove zelje da napusti klub u kom je odrastao bukvalno.

Feran Tores

pre 2 godine

Ljudi jos uvek uporedjuju fudbalsko bozanstvo i padavicara kome su 99% golova sa 5 metara, novcano bi vas kaznjavao!
(Zarco, 20. septembar 2021 12:30)



Pa i ja bih isto. Kako ih nije sramota da porede onog pekinezera koji se bruka po stare dane i pokazuje ljudima kakav bi on bio igrač da nije celu karijeru proveo u komfort zoni, sa jednim tatom ove igre, i dokazanim pobednikom, Kristijanom.

Matrix

pre 2 godine

Ovo je na nivou - Tajson je bio prosečan bokser, on samo uđe i nokautira protivnika, umesto da skače oko njega 15 rundi i zabavlja raju...
(pr, 20. septembar 2021 12:40)

Uporedjivati fudbal i boks, nema veze sa vezom!

Filipo Inzagi je bolji strelac od Ronaldinja, ali svi znaju ko je bolji fudbaler. Za jedan Ronaldinjov potez bi platio da gledam utakmici, upored sa nekim tap in golom od Inzagija.

Deki

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.

vince carter

pre 2 godine

Jel neko primecuje nacin na koji ljubitelji premier lige komentarisu? Dok su bili top u evropi to je bilo zbog jake lige,a kada ih nije bilo u Evropi to je isto bilo zbog jake lige jer su umorni a sada kada su opet u vrhu u Evropi opet je zbog jake lige :) Sa druge strane kada su Bajern i Juventus stizali daleko u Evropi,njihov odgovor je bio da je to zbog slabe domace lige,na stranu to sto je Bajern osim sa Liverpulom ciji je trener bio Klop koji ih poznaje,uglavnom jednako punio najjace Engleske timove kao i Engleske,zamislite duele Bajerna u Minhenu sa Wotfordom,Barnlijem,Brajtonom i slicnima. Sa druge strane Juventus je osvajao titule ali su imali teske utakmice i tesno dobijali skoro svaki drugi mec. Istina je da su sve prve lige najjacih zemalja jake,svaka na svoj nacin i svojim stilom,ovo sto pricaju "ubedljivo" najjaca to je marketinsko ispiranje mozga jer je najpopularnija. Pazite 90% fanova premier lige uopste ne shvata da su najbolji igraci u Engleskoj dosli iz ostalih liga u Evropi,dominaraju tamo cak i igraci koji su dosli direktno iz francuske,holandske,portugalske lige,oni svejedno svaki neuspeh nekog igraca pripisuju tome da ne moze da igra u Engleskoj ili prozivaju onog za koga se spekulise da ce doci. Lukaku u Evertonu odlican,pa su ga nazivali panjem u Junajtedu,pa su njegove dobre igre u Interu pripisali slaboj ligi a sada u Celziju igra najbolji fudbal. Van Dajk,Dias,Bruno dosli iz skotske i portugalske...

vince carter

pre 2 godine

Celzi-Zorzinjo,Rudiger,Marcos Alonso,Lukaku dosli iz Italije,Rudiger igrao i u Nemackoj a Lukaku originalno dosao iz Belgije u Englesku. Kovacic iz spanije,igrao i u italiji,Pulisic,Haverc,Werner iz Nemacke. Da ne duzim o ostalim timovima. Kada igraju Italija i Engleska svi igraci obe zemlje su iz domace lige,a Italija je skoro uvek bolja na terenu,zar ne bi trebalo da Englezi budu 2x bolji? A pa mozda zato sto tamo igraju igraci iz svih delova Evrope! Pa zasto onda prozivate igrace iz ostalih liga? Zasto volej sa 25m u francuskoj vredi manje nego tap in u engleskoj?? Preko 100 uspesnih igraca iz francukse je igralo u engleskoj...Payet i Hazard su bolje golove,bolje driblinge i performanse imali u engleskoj nego francuskoj. Kutinjo i Hazard nisu ni blizu u Spaniji kao u Engleskoj. Dakle nemojte prozivati igrace zbog liga. Mesi mozda u Celziju ili Junajtedu ne bi bio onoliko dominantan ali u Liverpulu,Sitiju,Arsenalu bi razbijao,sve je do stila igra timova..kakve bre lige kakvi Megvajeri i ostale precenjene kante.

vince carter

pre 2 godine

"1 gol u Engleskoj vredi kao 10 u francuskoj" Sto znaci da svaki postignut gol u Engleskoj koji se postigne iz peterca vredi vise nego volej od 25m u francuskoj? Dimitri Payet voli ove komentare,covek je u West Hemu izgledao kao na igrici,davao je golove kakve u francuskoj nije nikada,Eden Hazard je iz Lila pravio malu decu u Celziju,Kante je bio kljuc Lestera za titulu..pa najmanje 100 igraca mogu da nabrojim sto bivsih sto sadasnjih koji su presli iz francuske u englesku ligu. Vardi ne tako davno je igrao u sedmoj ligi,vasa uporedjivanja su povrsna do bola.

nista o nicemu

pre 2 godine

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.
(Deki, 20. septembar 2021 15:54)

Kad je bolji sto ne dade gol?

samo jako

pre 2 godine

(beli, 20. septembar 2021 17:35)

Mesi osvojio 4 LŠ, 6 La Liga, 7 nagrada za najboljeg igraca La Lige. Ronaldo u isto vreme osvojio 5 LŠ, 2 La lige i 1 nagradu za najboljeg igraca La Lige. Uz sve to je izgubio i finale LŠ 2009 od Mesija. Kada Ronaldo ostvari sve to u karijeri igrajuci u istoj ligi sa Mesijem onda cu reci da je bolji od Lea. A kada bi Mesija sudije stitile kao Ronaldo Mesi bi verovatno davao po 200 golova po sezoni.

glisa

pre 2 godine

Јел реално да људи покушавају да прогурају причу да је Меси везњак? Док је Меси био шпиц Роналдо играо десног везног, давао по 35 голова у најјачој лиги на свету.

pr

pre 2 godine

...Ronaldo osim golova sa 2 metra nije nista drugo uradio, niti kreira za druge, niti moze sam sebi da iskreira poziciju za gol.
(Djordje, 20. septembar 2021 11:53)

Ovo je na nivou - Tajson je bio prosečan bokser, on samo uđe i nokautira protivnika, umesto da skače oko njega 15 rundi i zabavlja raju...

Vase ime*

pre 2 godine

Francuska liga je 5. po jacini u Evropi, a Portugalska liga je 6. Ako mi ne verujete, pogledajte sajt UEFA o ligama, poslednja promena je 17.9.2021.

kiki

pre 2 godine

Pa Ronaldo je vec igrao u Engleskoj ligi tako da to za njega nije nista novo. A Ronaldo u prvoj sezoni u Juventusu nije bio bolji strijelac ni od Kvaljarele, Pjateka, Pavoletija. Sumnjam da će Messi u PSG-u biti gori nego što je Ronaldo bio u Juventusu u prvoj sezoni. Tada ste ga opravdavali da Ronaldo treba da se privikne na novu ligu.

El Clasico

pre 2 godine

Prica o Caviju i Iniesti vam nema smisla jer ce Mesi u 3 godine bez njih imati vise zlatnih lopti nego Ronaldo bez Modrica i Krosa. Samo sto je Mesi bez njih dvojice igrao samo 3 sezone, dok je Ronaldo bez Modrica i Krosa igrao 15-ak godina i samo je jednom uspeo biti najbolji igrac sveta. Ronaldo je dobar igrac ali ocito je da najbolji moze biti jedino uz njih dvojicu. To se vidi i u reprezentaciji gde jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja.

kiki

pre 2 godine

@Feran Tores,

Upravo Ronaldo i njegova pohlepa za novcem i njegov menadjer Jorge Mendes, potpuno su unistili Juventus. Ronaldo na terenu, Mendes za pregovaračkim stolom. Juventus je zadnjih godina stalno igrao na Ronalda, unistili su Dibalu zbog njega koji je pre dolaska Ronalda davao po 25+ golova po sezoni. Ronaldova bruto godisnja plata je kostala Juventus 60 miliona godisnje. To je za 3 godine 180 miliona + 100 miliona za njegovo dovodjenje. Znaš li koga je sad Juventus mogao dovesti za 280 miliona? Zbog njega je sada Juventus na prosjackom stapu i najvece pojacanje im je neki Ken iz Evertona. Juventusov trenutni dug je 400 miliona. Pre ce Barselona vratiti milijardu duga nego Juventus tih 400 miliona u koje ih je Ronaldo uvalio. Barselona je klub iza kojeg stoji citava Katalonija, a Juventus?

ppp

pre 2 godine

@glisa,

kako je onda Mesi kao spic imao uvek vise asistencija nego Ronaldo koji je bio krilo? Valjda bi trebalo biti obrnuto? I kada je to Mesi ikako bio spic? Mesi je bio spic jedino 2012 godine kada je Vilja slomio nogu i Mesi je te godine dao 91 gol u timu sa Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.

Lazarus

pre 2 godine

liga 1 vise ne spada zvanicno u lige petice,CR7 masina,a sto se mesonje tice polako opet nije ovo fifa 22 doci ce golovi,svakako uz El Pibea najbolji igraci svih vremena
(julije cezar, 20. septembar 2021 12:02)

Ljudi, ovakve stvari je moguce proveriti u roku od 10 sekundi...
Spolier: Nije tacno.

Lazarus

pre 2 godine

Auuu pa uporedjivati francusku ligu i englesku to odma x3. Znaci ako je 4 : 0 za ronalda to po kvalitetu lige je 10 : 0..

Dobar je mesi, ali ipak talenat je talenat, jos covek dve godine stariji.
(Mudrac, 20. septembar 2021 12:50)

Sunce ti poljubim, pa bar osnovna matematika da se zna...

Deiz

pre 2 godine

Koja glupa poredjenja...i tako godinama. Ronaldo je dobar igrac, ali Messi je poseban u svemu...oduvek su forsirali Ronalda da se poredi sa Messijem da bi se dizala prasina. Za mene je Ronaldo izvrstan napadac, i odmah iza Messija, ali je glupa debata realno, mnogi strucnjaci i ljudi su rekli da je Messi najbolji i to godinama pre, to sto Messi da ili ne da golove na par utakmica ne moze da menja sta je Messi i sta je sve uradio, i koliko je on cudesan fudbaler da ga gledas.

Matrix

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Care fora je u tome sto je Mesi bolji i strelac od njega. 6-4 zlatne kopacke, rekorder u kalendarskoj godini sa 91 golom, u jednoj sezoni sa 73. 50 golova u spanskoj ligi sto je rekord u Evropskim ligama. Bolji prosek golova ukupno u karijeri ili u prevodu, Ronaldo trenutno ima 30 ak golova vise samo jer je odigrao 150 utakmica vise. Sve jasno kao dan. Ne samo da je bolji plej, dribler, asistent, nego i strelac. Na sve ovo, Mesi ga ponizavao citavu deceniju u istoj ligi.Samo dobro neinteligentan covek ili pristrasan iz nekog razloga moze Ronalda staviti u istu recenicu sa Mesijem. Leo je nivo Maradone i Pelea. Tu su mozea i zuba Ronaldo i Ronaldinjo. Cr ne pripada tom drustvu pa taman zabio jos 300 golova.
(Deki, 20. septembar 2021 15:54)

Upravo to. Slažem se sve sa tobom!
Evo jedan primer:
Igrač utakmice (MVP) u kojim nisu postigli gol:
Mesi - 67 utakmica
Ronaldo - 9 utakmica

El Clasico

pre 2 godine

(Brusli Iljazovic, 20. septembar 2021 17:26)

Stvar je u tome sto mu je Mesi posle uzimao titule Primere i sa slabijim timom dok je Ronaldo u Realu imao najbolji tim ikada i opet nije mogao da ovaja lige. Taj Real je ujedno i najskuplja ekipa koja je ikada osvojila LŠ.

A onaj tim Barselone sa kojim je Mesi osvajao LŠ nije ni najbolja ekipa Barse u istoriji. Barsa je u periodu od 1998 do 2008 imala i jaci tim sa Rivaldom, Klajvertom, Cavijem, Iniestom, Ronaldinjom, Etom i opet nisu osvojili ni pola onog sto su Cavi i Iniesta pred kraj karijere osvojili sa Mesijem.

A sto se tice finala LŠ, Mesi je bio strelac u 2 od 3 finala. Dok je Ronaldo bio nevidljiv u cak 4 od 6 odigranih finala LŠ. Nevidljiv 2x protiv Atletika, protiv Barse 2009 i protiv Liverpula 2018. Cak je i u onom finalu protiv Celzija 2008 "gde je nesto napravio" dao gol pa posle promasio penal. Uz sve to je izgubio finale u direktnom duelu Mesija i Ronalda 2009 godine. Lepo je sto si priznao da Ronaldo ne bi osvojio nikad nista bez onakvog tima Reala jer je u finalima uvek bio nula osim onog finala protiv Juventusa kada je dao 2 gola.

vince carter

pre 2 godine

@Facts Dakle la liga je mesto gde su otisli Ronaldo,Bejl,Hazard,Kutinjo,Owen,Anri,suarez i ostali,jer se nisu snasli u Engleskoj??? Znas li ti koliko je igraca iz la lige dominiralo u Engleskoj? Di Maria,Falkao,Depay se nisu snasli u Mancesteru i to je zbog engleske lige? Pa kako bas taj Mancester?? Mozda i najbolji igrac Junajteda Bruno Fernandes igrao za Udineze,Sampdoriu,Sporting a Di Maria je dosao iz Real Madrida i sad je Bruno bolji igrac jer dominira u Engleskoj a igrao za osrednje timove,ceo Wolwes cine portugalci i spanci o cemu bre vi pricate,kakav facts promeni to molim te!!! Moracu da napravim youtube kanal da vas demoliram,mnogo ne znate ali mnogo!!!

nista o nicemu

pre 2 godine

Prica o Caviju i Iniesti vam nema smisla jer ce Mesi u 3 godine bez njih imati vise zlatnih lopti nego Ronaldo bez Modrica i Krosa. Samo sto je Mesi bez njih dvojice igrao samo 3 sezone, dok je Ronaldo bez Modrica i Krosa igrao 15-ak godina i samo je jednom uspeo biti najbolji igrac sveta. Ronaldo je dobar igrac ali ocito je da najbolji moze biti jedino uz njih dvojicu. To se vidi i u reprezentaciji gde jos nikad nije bio najbolji igrac nekog velikog takmicenja.
(El Clasico, 20. septembar 2021 15:45)

Ali ne i titula :)

auu

pre 2 godine

Jaoo, pa nemojte pisati ovakve naslove to ce pogoditi Messijevce. Sujeta ima da sad krene da ih puca sa svih strana. Sad ce oni njihove teorije o Messiju koje nikoga ne zanimaju realno... Cinjenica je da Messi propada lagano, i penzija se smesi, isto vazi i za Ronalda!

Petar

pre 2 godine

Uzasno mi je naporno ovo nadmetanje ronaldovaca i mesijevaca koji kao da imaju 10 godina. Postoji li iko ko moze da kaze da su i jedan i drugi odlicni. Cinjenica je da Ronaldo gde god da ode i igra nekako uspeva da daje golove a Mesi je ipak najvecu popularnost stekao u najjacem klubu i najuigranijem mozdanod kad fudbal postoji. U periodu sa Cavijem i Iniestom i u tako dobro uigranoj masineriji u tom periodu mislim da bi i Pantelic davao 50 golova po sezoni. Francuska liga je duplo losija od engleske i nema opravdanja da covek ne moze da se sastavi i da da jedan jedini gol.

Boixos nois

pre 2 godine

(kiki, 20. septembar 2021 15:40)

aj sta si se raspisao tu bezveze. Messijeva zlatna lopta iz 2019 nije zasluzena. Ronaldo se vratio u Englesku posle 12 godina a za nekoliko meseci puni 37, jedino sto za njega ovde nije novo to je stadion Old Traford.

vince carter

pre 2 godine

A i setite se da su Ronalda prozivali kada je presao u Juventus,da je tamo otisao jer ce davati vise golova nego u Spaniji a da nije smeo da se vrati u Englesku,sada kad se sa 36 vratio i trese mreze,okrenuli pricu. Ovaj isti Ronaldo je 2008 i 2009 bio masina od igraca,taj Ronaldo bi demolirao ove sada,a setite se kako prozivaju neke bivse igrace kako ne bi mogli da igraju sada a veterani koji su igrali jos 2003 ih oducavaju od zivota. Prozivali su Mesija isto godinama,cesto odbranom Stouka. I onda pustis sta su Karlos Tevez i Suarez radili u Stouku,bukvalno kao protiv cunjeva. Pa Aguero i ostali...prozivaju Mesija i ostale igrace a jedan Jusi Benajun sa 20kg sa sve krevetom je bio dugogodisnji uspesan igrac tamo. Wernera ubise komentarima kako je los jer je igrao u slaboj Nemackoj ligi a Kevin De Bruyne najbolji igrac premier lige dosao iz Wolfsburga,pa Roberto Firmino iz Hofenhajma a Sadio Mane igrao Austrijsku ligu pre nego sto je dosao u Englesku..zanimljivo.

vince carter

pre 2 godine

@Petar Sto znaci da su Dzejmi Vardi ili Dany Ings kada postignu 20+ golova u Engleskoj u istom rangu kao Mbape kada ovaj postigne 20+ golova u francuskoj,to jest mnogo vecem rangu? :) Sa druge strane ako prodjes 3 igraca i napravis asistenciju vredis manje nego onaj sto je postavio nogu na isto tako necije dodavanje posle prodora?

Stidi te se ovog naslova

pre 2 godine

Ispade odjednom da je samo bitan broj golova. Pa ako je samo to bitno onda Maradona,Zidan,Xavi,Iniesta,
Ronaldo Zuba,Bekenbauer...,nisu ni u Top 50 ikada.Svi imaju manje od 400 golova.

Mariborcan1970

pre 2 godine

Tek ćemo da vidimo kako funkcioniše Messi izvan "domaćeg kluba" i španske lige (apsolutna dominacija Reaala i Barce).

Ronaldo je svoju klasu već potvrdio uspjesima u Realu, i posebno u Juventusu. Italijanska liga možda nije najjača u Evropi, ali je najteža (veliko insistiranje na defanzivi i taktiki), zato svaki postignut gol vrijedi duplo.

Mudrac

pre 2 godine

Auuu pa uporedjivati francusku ligu i englesku to odma x3. Znaci ako je 4 : 0 za ronalda to po kvalitetu lige je 10 : 0..

Dobar je mesi, ali ipak talenat je talenat, jos covek dve godine stariji.

facts

pre 2 godine

(vince carter, 20. septembar 2021 13:06)

Mnogo je duza lista onih koji su dominirali po Francuskoj, Spaniji ili Nemackoj a posle u Engleskoj nisu mogli da se sastave.

facts

pre 2 godine

(vince carter, 20. septembar 2021 14:40)

Ta lista je mnogo duza nego sto ti mislis. La Liga je oduvek bila poznata po tome da tamo idu da igraju ovi sto se nisu probili u Engleskoj ili Italiji. Francuska nikada nije ni smatrana za neku top ligu.

Brusli Iljazovic

pre 2 godine

(Deki, 20. septembar 2021 15:54)



Ronaldo je gol igrač tek od prelaska u Real, kad već spominješ 150 utakmica više. Mesi da je ponižavao Ronalda može da kaže samo jedan navijač Mesija, bez onog najboljeg tima ikada ne bi osvojio ništa jer je sprdnja od igrača u finalima. Ja se ne sećam kada je Mesi odigrao neko ozbiljno finale dobro sem onda kada je dao gol Junajtedu. A sve o svom fudbalakom znanju dokazuješ kada si rekao da su Pele, Ronaldinjo i Nazario bolji od Kristijana... Za to treba da kaznu platiš. Svi oni kad se skupe ne mogu da se pokriju 25% Kristijanove karijere. I da te podsetim, Ronaldo i dalje traje. Znači još više će da se odcepi od Mesija, koji se propisno bruka u šestoj ligi na svetu.

beli

pre 2 godine

Koliko CL je osvojio Mesi sa barsom koliko Ronaldo sa Realom.To vam je mera kvaliteta.Istina je i to da je Ronaldo igrao u ekipi koja je verovatno nakbolja u istoriji.Kad neko osvoji uzastopno tri CL to nije slucajno ili u pet godina osvoji cetiri CL.Kad Mesi to uradi sa nekim timom ja cu reci da je on bolji od Ronalda.Da dodam kad bi sudije stitile Ronalda kao Mesija on bi verovatno davao sto golova po sezoni!

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 2 godine

sacekajte velike utakmice
(okk, 20. septembar 2021 12:03)

inace mesi je bas poznat po velikim utakmicama hahahahahhahaha

Erling Mbappe

pre 2 godine

Brate, razumem ja da je Messi igrao manje mečeva od CR7, ali Ronaldo je dao 4 gola na isto utakmica koliko i Mesi. Iako sam fan Ronalda, Messiju je teško da da gol i da igra u drugom klubu. Ceo život je igrao u Barseloni, i sad je otišao u PSG. Takodje, za ove sto porede kopa Ameriku i EURO. Ko je najbolji strelac na Evropskom prvenstvu 2020? CR7. Koliko je Messi osvojio trofeja sa nacijom? 1. Koliko je Ronaldo? 2(možda i više, nisam siguran) EURO 2016 i liga nacija 2019, pa vi sad vidite ko je 🐐

nista o nicemu

pre 2 godine

Filipo Inzagi - 63 golova u Ligi Šampiona

Ronaldinjo - 16 golova u Ligi Šampiona

Svi znaju ko je bolji igrač!

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Golovi su bili glavni argument dok je Mesi davao vise, sad odjednom nisu?

Perica

pre 2 godine

Mislim sta je ovo, kakva su ovo nebulozna uporedjivanja? Gledam fudbal odkad znam za sebe, i tvrdim da je Messi protiv Liona vise pokazao i doprineo ekipi nego Ronaldo...
(Zorica, 20. septembar 2021 12:46)

Toliko je doprineo da su dobili mec cim je on izasao. Ahahahaha

jojufff

pre 2 godine

Nece se moci porediti dok god jedan igra šestu ligu Evrope, a drugi jednu od najjacih ako ne i najjacu.

Messi nije veznjak, nije nikada ni bio. Bio je centralni napadac ili u nekim rombovima desni ofanzivni tipa Roben.

Veznjak ima gomilu defanzivnih zadataka, pokriva veliki dio terena na svojoj polovini..Messi to nije.
to sto se izvlaci po loptu da kreira napade ne znaci da je veznjak.

krit

pre 2 godine

Treba uzeti u obzir da je Messi osvojio Copa Americu i da je bio dobio produzeni odmor u Barceloni dok je Ronaldo ispao sa reprezentacijom vec u osminifinala i vratio se u Juventus mnogo ranije i ranije je poceo pripreme za novu sezonu. Messi je do sada odigrao samo jednu utakmicu 90 minuta dok Ronaldo igra svaku. I ono malo sto je Messi igrao je uspio pogoditi vec 2 precke. Nema srece. Uglavnom, nema potrebe da Messi zuri jer ce PSG svakako osvojiti titulu. Vidjet cemo na kraju sezone ko je kakav bio... iako mislim da ce u ligi Ronaldo biti bolji jer sumnjam da Messi ima neku pretjeranu zelju da se dokazuje protiv Bresta, Lensa itd. Liga prvaka je njemu bitna.
(Davor, 20. septembar 2021 12:16)


Prestani više da kopiraš ovaj glupi komentar koji nema veze sa vezom.
Ronaldo u Mančesteru 90 + 71 + 90 minuta
Mesi u PSŽ-u 25 + 90 + 75 minuta
Ti pričaš kao da ako neko nije odigrao 90 minuta kao da nije ni igrao.
I ispade kao da su čak 2 prečke bolje nego 4 gola za ne toliko veliku razliku u odigranim minutima.

nista o nicemu

pre 2 godine

"S druge strane, Mesi još uvek nema gol za "svece" na takođe tri nastupa u LŠ i francuskoj Ligi 1, koju za razliku od PL mnogi nipodaštavaju kada se priča o ligama "petice"."


Ne nipodastava se liga Francuske jer je losa, vec nije u ligama "petice". Ona je sesta liga u Evropi, pretekao ju je Portugal sa svojom prvom ligom.

Premijer liga jeste najteza i najzahtevnija, a budimo realni francuska liga je trenutno deveti esalon ozbiljnog fudbala.

Mariborcan1970

pre 2 godine

@Izbor

Pogledaj statistiku Ronalda u ManUTD, Realu, Juventusu i sad ponovo u ManUTD pa onda pričaj. Zabijao je u svim klubovima (valjda je to za napadača najvažnije). Da se barem malo razumiješ u fudbal znao bi da je "ponekad" važno i kakve saigrače i ekipu imaš oko sebe.

Da, Juve nije osvojio LP, ali nije je osvojio zadnjih 25 godina. Po tvojoj logiki ni Messi nije baš neki igrač jer je Barsa osvojila LP prije 6 godina.

vince carter

pre 2 godine

@facts Ta lista je kraca od jednog malog lista papirica,na svaki tvoj pomen jednog takvog igraca,ja cu ti naci 10 protiv argumenta. Postoje igraci i koji su dominirali u nekoj ligi a bili prosecni u Engleskoj a postoje i prosecni igraci iz drugih liga koji su dominirali u Engleskoj,kao i brdo igraca koji uopste nisu promenili ligu pa pukli u drugom klubu,Fernando Tores na primer..dva najveca napadaca u istoriji premier lige su mislim Tijeri Anri i Didier Drogba :DD U Engleskoj ligi su najdominantniji igraci i najbolji fudbaleri koji su dosli iz "slabijih" liga..tacka i kraj!!! Nego sad ce doticni da nam objasne da je Dzejmi Vardi koji reseta u Engleskoj bolji igrac od Lukakua jer se ovaj nije snasao u Junajtedu,jer to je bilo do lige a ne do tima,isti slucaj sa Di Mariom,sve je do lige nista do timova i uklapanja u isti,jer igraci su inace kao na playstationu,promenis im klub i oni igraju isto :)) Sevcenko dominanti napadac u Evropi i italiji koja je tada bila jaca od Engleske,biva neprepoznatljiv u Celziju dok Drogba dolazi iz Gengama i postaje legenda,ma do liga je :D

Rade 74

pre 2 godine

Još jedan dokaz,da je Ronaldo kompletniji igrać nego Messi.Obojica SU vrhunski nema dileme,vsako na svoj naćin ali ipak mislim,da je Ronaldo lagano u prednosti.

Feran Tores

pre 2 godine

Sta pricati o Ronaldu kada je unistio Juventis za samo 3 godine
(darko, 20. septembar 2021 14:28)



Pa Mesi je uništio Barsu svojom platom dečko hhahahavhaha. Bankrot uskoro.

Marko

pre 2 godine

Koliko izloženih klinaca u komentarima... Fudbal je timski sport u kojem svako ima svoju ulogu. Za mene je Mesi najbolji i to se nikad nece promeniti ma koliko brojevi nesto govorili. Ako cemo po brojevima onda Maradona nije skoro nikakav igrac bio, a zovu ga bozanstvom, najboljim u istoriji ove igre. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.

Spas za fudbal

pre 2 godine

Jedva cekam da oba okace kopacke o klin, onda bi se mozda vise pricalo o fudbalu, a mozda manje o njima. Dosadili ste svima, sve se fudbal na Mesija i Ronalda.

Dzoni

pre 2 godine

Ko skonta, skontao je!
(Matrix, 20. septembar 2021 14:36)

Bolje da si na kraju stavio pametnom dosta, argument bi zvucao uverljivije.

Stefke

pre 2 godine

Jedan centarfor, drugi veznjak koji je upao u tim pun zvezda. Sacekajte malo …
(miloš, 20. septembar 2021 11:53)

Pa što nema neku asistenciju ako je veznjak? Da nije golman možda?