Petak, 17.09.2021.

09:50

Hrvat objasnio zašto je Obradović trenerska gromada

Damir Mulaomerović, bivši hrvatski košarkaš, ima visoko mišljenje o treneru Partizana Željku Obradoviću.

Izvor: B92

Hrvat objasnio zašto je Obradoviæ trenerska gromada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

marko992

pre 2 godine

marko992, 17. septembar 2021 18:07)

Само ми нађи део где сам споменуо Партизан или мислио на исти а да га нисам споменуо. Партизан је у овој причи потпуно небитан фактор. Споменут је његов ауторитет као селектора СЦГ кошаркашке репрезентације и као тренер Фенербахчеа. Дотичном господину је на конференцији за медије засметало скандирање на његов рачун?! Пази Бога ти. Па шта треба да радимо. Много горе ствари су се дешавале После прелазака кошаркаша/фудбалера из једног у други клуб и сад њему смета како су га навијачи Звезде дочекали. Најбоље да ћемо тренера/навијача Партизана Обрадовића да дочекамо аплаузом. Обуј се у памет пре него што напишеш нешто само да би написао.
Спортски поздрав.
(John Stockton, 17. septembar 2021 18:24)

Ala si mnogo pametan,ti si se bas "obuo u pamet"!Tesko licemerje izbija iz svake tvoje reci,o nemanju veze Obradovica i Partizana tek ne treba pricati?!
Odmah sledeci pasus objasnjavas zasto ste ga onajo divljacki docekali?!
Pravi si pripadnik vase legemde.
E jesi se obuo u pamet pre nego sto nesto kazes svaka ti cast.

Guns N Roses

pre 2 godine

za ove koji prozivaju Zeljka reci cu samo jedno. on je najuspesniji selektor koga smo imali: zlato na EP 1997,zlato na SP 1998,bronza na EP 1999, srebro na OI 1996.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

(John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Ne vredi prijatelju sa tobom raspravljati, ti ćeš zbog svoje mržnje uvek naći neku glupost od izgovora...

marko992

pre 2 godine

John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Sramota je da ti i tebi slicni koriste svaku priliku za napad na sve sto ima veze sa Partizanom.
Jaric i Rakocevic su zasluzili poziv u reprezentaciju,da je bez njih postignut isti rezultat Obradovic bi opet bio kriv.
Sto se tice utakmice Zvezde i Fenera,pricas samo o delu koji ti odgovara.

John Stockton

pre 2 godine

marko992, 17. septembar 2021 18:07)

Само ми нађи део где сам споменуо Партизан или мислио на исти а да га нисам споменуо. Партизан је у овој причи потпуно небитан фактор. Споменут је његов ауторитет као селектора СЦГ кошаркашке репрезентације и као тренер Фенербахчеа. Дотичном господину је на конференцији за медије засметало скандирање на његов рачун?! Пази Бога ти. Па шта треба да радимо. Много горе ствари су се дешавале После прелазака кошаркаша/фудбалера из једног у други клуб и сад њему смета како су га навијачи Звезде дочекали. Најбоље да ћемо тренера/навијача Партизана Обрадовића да дочекамо аплаузом. Обуј се у памет пре него што напишеш нешто само да би написао.
Спортски поздрав.

King

pre 2 godine

Trener kog je odavno pregazilo vreme. U Turskoj je slupao minimum dvesta miliona evra i osvojio jednu, jedinu EL.
(Strahotni, 17. septembar 2021 15:30)

Vi slupali u novi klub preko 100 mil eur, a jedva dobacili do top 9

ZigZagler

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

E moj Đovani. Kada se dva igrača mrze i ne mogu to da prevaziđu, a igraju u istom timu reprezentaciji, tu nema pomoći. A još su povukli u svoj lični sukob i druge igrače. Koji pametnjaković će da stane iza njih i to da odbrani...

realan zvezdas

pre 2 godine

Pa i Murinjo je nekada bio najbolji.. Zvali su ga Posebni, ali već duže vreme nema neki uspeh, i već počinje da vodi klubove koji nisu za neki respekt. Dolaze mladi treneri, sa drugačijim vizijama,unose nešto novo, naprednije..
Oni koji omalovazavaju Zvezdu, neka se sete sezone posle vaše titule u Evropi, kada ste u finalu bili apsolutni favoriti, sa Zocom na čelu. Lale Lučić vas je u finalu razmontirao i doneo titulu Zvezdi.
A Zocu puno zdravlja...

ZigZagler

pre 2 godine

Да је ауторитет за какав се представља не би дозволио да у "његовој" Атини појединци (Радмановић) излазе у касне сате и да му после тога његови пријатељи преносе где су били и шта су радили, а он само да ћути и посматра. То не ради тренер са ауторитетом. То сечеш у корену, ма како да се зовеш. Што се тиче Јарића и Ракочевића то су знали и птице на грани да се не подносе. Само их је он упарио! Зашто?! Питајте га. Њихов анимозитет траје још из дана када су се њихови очеви бавили кошарком (Срећко и Горан). Тако да ивер не пада далеко од кладе. И који још селектор након испадања са ЕШ у кошарци користи конференцију за штампу за свој лични маркетинг. Сигурно је најтрофејнији кошаркашки тренер у Европи, али је као човек нула. Сетите се и конференције После пораза Фенера од Црвене Звезде у Београду, и његовог обраћања челницима управе КК Црвене Звезде. Срамота!
Спортски поздрав.
(John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Ok, ostrašćen si, klubaški obojen i naravno da nemožeš biti objektivan. A izgleda da si aktivan sportista koji je poraže od njegove ekipe. Sada ga mrziš.
Tražiš način da ga diskredituješ, omalovažiš. Njegove uspehe ne spominješ i ne ceniš. Njegove poraze glorifikuješ i tražiš mu dlaku u jajetu.
Al razmisli dobro kad ostaneš sam sa sobom. Rekao si da nema nikakav autoritet kao trener. Rekao si da je nikakav čovek. I završio komentar sa: Sramota

Dejsa

pre 2 godine

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...
(Cicero, 17. septembar 2021 16:14)

Jedina mana te konferencije je sto splavarsku bagru nije prozvao po imenu i prezimenu.

John Stockton

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Pa šta je trebao, na njihovo nepoštovanje prema njemu i nacionalnom dresu da ih tapše po ramenu i kaže nema veze, nisu oni krivi...
Ti si nisi samo zaslepljen mržnjom prema Partizanu, već si i plitak kao potok.
Ja ne znam ko bi normalan ćutao na ono što su radili Jarić, Rakočević i ostali pojedinci. Okrivio ih je najranije za nepoštovanje reprezentacije.
A kada smo već kod poštovanja, Željka poštuje ne samo Evropa, već i Svet. Samo vi iz predgrađa izmišljate razloge za pljuvanje, a svi znamo zašto ga u stvari ne podnosite.
Na kraju što se tiče izjave da je trener velikih budžeta i dobrih igrača - da imaš bar malo mozga, ne bi nikada nešto tako lupio, jer bilo koji trener se ceni samo po uspesima. Niko neće anonimusu dati neki nenormalan budžet, već treneru koji se dokazao. Uzeo je dve Evrolige sa Partizanom i Huventudom, ekipama koje svakako nemaju vasionske budžete i time se preporučio Realu, a kasnije i ostalim velikanima Evrolige. Ali da, šta ja tebi pričam, ti 99% ovoga nisi ni razumeo...
(društvance iz predgrađa, 17. septembar 2021 16:55)

Да је ауторитет за какав се представља не би дозволио да у "његовој" Атини појединци (Радмановић) излазе у касне сате и да му после тога његови пријатељи преносе где су били и шта су радили, а он само да ћути и посматра. То не ради тренер са ауторитетом. То сечеш у корену, ма како да се зовеш. Што се тиче Јарића и Ракочевића то су знали и птице на грани да се не подносе. Само их је он упарио! Зашто?! Питајте га. Њихов анимозитет траје још из дана када су се њихови очеви бавили кошарком (Срећко и Горан). Тако да ивер не пада далеко од кладе. И који још селектор након испадања са ЕШ у кошарци користи конференцију за штампу за свој лични маркетинг. Сигурно је најтрофејнији кошаркашки тренер у Европи, али је као човек нула. Сетите се и конференције После пораза Фенера од Црвене Звезде у Београду, и његовог обраћања челницима управе КК Црвене Звезде. Срамота!
Спортски поздрав.

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Partizan ima vise trenerskih legendi nego pokojna i nova zvezda igrackih... Pardon ima samo Moku Slavnica koji je izjavio "da je samo Partizan prava kosarkaska prica"... Slavnic je objasnio (ne)znacaj zvezde u kosarci

обс

pre 2 godine

Прича о Жељку Обрадовићу мора да почне од њега као играча. Он је био феноменалан као играч али је био потцењен јер су тадашње ведете (с правом) биле у фокусу. Био је рационалан играч, командант ритма Партизана, шутер с дистанце (у проценту бар 75% а некад 100%). Ретко је шутирао али је често погађао. Више је разигравао саиграче пошто је знао шта сваком од њих одговара и која им је позиција за кош најоптималнија. Видело се тада да влада кошаркашком материјом и само зато што је био одличан играч (у сенци) могао је постати кошаркашки филозоф. Количина неинтелигенције, нерад, нерационалност је оно због чега Обрадовић, као тренер, буде црвен у лицу с хипертензијом коју ни лекови (највероватније) не могу да сузбију. А бесан је на себе јер је на неке ликове узалудно потрошио много времена на тренинзима. Жељко Обрадовић је најбољи наставак и остваритељ кошаркашке филозофије коју је започео проф. Аца Николић а наставили су Жеравица и Дуда ИВКОВИЋ.

jao jao

pre 2 godine

@@Marshall

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...
(Cicero, 17. septembar 2021 16:14

Od kada gledas kosarku? ALi iskreno.

Cicero

pre 2 godine

@Marshall

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Pa šta je trebao, na njihovo nepoštovanje prema njemu i nacionalnom dresu da ih tapše po ramenu i kaže nema veze, nisu oni krivi...
Ti si nisi samo zaslepljen mržnjom prema Partizanu, već si i plitak kao potok.
Ja ne znam ko bi normalan ćutao na ono što su radili Jarić, Rakočević i ostali pojedinci. Okrivio ih je najranije za nepoštovanje reprezentacije.
A kada smo već kod poštovanja, Željka poštuje ne samo Evropa, već i Svet. Samo vi iz predgrađa izmišljate razloge za pljuvanje, a svi znamo zašto ga u stvari ne podnosite.
Na kraju što se tiče izjave da je trener velikih budžeta i dobrih igrača - da imaš bar malo mozga, ne bi nikada nešto tako lupio, jer bilo koji trener se ceni samo po uspesima. Niko neće anonimusu dati neki nenormalan budžet, već treneru koji se dokazao. Uzeo je dve Evrolige sa Partizanom i Huventudom, ekipama koje svakako nemaju vasionske budžete i time se preporučio Realu, a kasnije i ostalim velikanima Evrolige. Ali da, šta ja tebi pričam, ti 99% ovoga nisi ni razumeo...

petar-nbg

pre 2 godine

Vidim svakakve komentare i ovi koji kritikuju Željka kao trenera će videti u budućnosri šta će napraviti sa Partizanom u naredne dve-tri godine, pa će valjda shvatiti kakva je to veličina. Pozdrav za zdrave ljubitelje košarke.

Liga šampiona

pre 2 godine

O Obradovicu prica celi svet i ceo svet ga ceni. Osim jedne male grupice isfrustriranih, mrzitelja i onih kojima je Partizan nabio vecite komplekse. Sve je to normalno.
(Beograd ceo crno beo, 17. septembar 2021 14:40)
Čak i ta grupa onako tiho, izokolo, šapatom progovara njegovo ime i kaže "pa znate ali....". Ne smeju da laju i pored mržnje prema istinskoj Srbiji i stubu cele nacije. Pred Partizanom, istinskom veličinom koja se reprezentuje u njegovom malenom segmentu zvanom Željko Obradović. Toliko je veliki naš klub da je najveći ikada samo mali šraf u toj mašini. Zato nas oni mrze, to su pravi neprijatelji prave Srbije, naše Srbije. Međutim, meni je drago što je Željko toliko veliki da se zadržavaju na onom "ali". Ne brinite lajaće džukele sve više i više kako prava Srbija bude rasla i izdizala se iz mulja i šljama u kojem nas takvi stvorovi drže decenijama! Smrt fašizmu, živeo Partizan! Jer IMPERIJA UZVRAĆA UDARAC, idemooooo bre braćo grobari!!!!

Simić

pre 2 godine

Za mene je postao gromada za vreme EP u Srbiji kada je na konferenciji za novinare pljuvao i vredjao igrače koje je sam birao. To su maniri jednog gospodina i velikog trenera.

Miskec

pre 2 godine

Dajte okanite se klubasenja, sta vam to znaci imao je najvece budzete? Nije imao on, vec kosarkaski klub koji je hteo sa takvim budzetom siguran uspeh!
Moze neki trener jednom, dvaput, pa hajde i triput da sa velikim budzetom dodje do uspeha, ali devet puta, to nije sreca, to je sistem po kome je Zoc prepoznat i sasvim je logicno da ga bogati klubovi zovu. Vise puta je rekao da ga ne zanima da stvara igrace i ne znam sta je tu lose? Kosarka se igra za pehare i medalje, on je to sve osvojio. Tacka!

обс

pre 2 godine

Прича о Жељку Обрадовићу мора да почне од њега као играча. Он је био феноменалан као играч али је био потцењен јер су тадашње ведете (с правом) биле у фокусу. Био је рационалан играч, командант ритма Партизана, шутер с дистанце (у проценту бар 75% а некад 100%). Ретко је шутирао али је често погађао. Више је разигравао саиграче пошто је знао шта сваком од њих одговара и која им је позиција за кош најоптималнија. Видело се тада да влада кошаркашком материјом и само зато што је био одличан играч (у сенци) могао је постати кошаркашки филозоф. Количина неинтелигенције, нерад, нерационалност је оно због чега Обрадовић, као тренер, буде црвен у лицу с хипертензијом коју ни лекови (највероватније) не могу да сузбију. А бесан је на себе јер је на неке ликове узалудно потрошио много времена на тренинзима. Жељко Обрадовић је најбољи наставак и остваритељ кошаркашке филозофије коју је започео проф. Аца Николић а наставили су Жеравица и Дуда Николић.

nina

pre 2 godine

@djovani

O čemu ti pričaš, jel znaš uopšte o čemu pričaš?
Pa naravno da je okrivio igrače kad su igrači bili u sukobu jedni sa drugima i mrzeli se jer ovaj zarađuje više od ovog u klubu, ovaj što igra u NBA..
Obradović ih je okrivio jer su se igrači toliko mrzeli međusobno da nisu hteli da dodaju lopte jedan drugom.
Bilo je i dobrih momaka u toj reprezentaciji ali nažalost oni nisu mogli da prevagnu
Meni je samo žao da baš kad je Obradović bio na redu da se dokaže kao selektor da se desi da ima tako lošu grupu ljudi.
Jarić i Radmanović i slični su nažalost su loši ljudi..

Hajduk

pre 2 godine

Realno u top 5 najjacih evropskih trenera! Uz Dudu Ivkovica i Boza Maljkovica i zato injest tolika razlika Cro i Srb kosarke. Vi imate toliko vrhunskih trenera a mi realno eventualno Perasovica, koji opet nije ni priblizno tolika velicina.

Marshall

pre 2 godine

Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Ne, najbolje da ce splavari da se provode a on da snosi odgovornost. I treba da ih isproziva da se nauce pameti i da svako sledeci zna sta sme a sta ne sme jer se ovako najbolje culo sta su radili. Da je cutao to se nikada ne bi saznalo i jos gore biste misljenje imali o njemu. Mada, kada bolje razmislim, ceo tvoj komentar govori kakav si ti covek kada nemas postovanja prema nekome ko je kao Srbin najveci trener u Evropi, i to samo zato sto ne navijas za Partizan. Sa kakvim budzetom vam Radonjic radi u Zvezdi u odnosu na sve u ABA ligi pa ga dizete u nebesa?!

pitam za druga

pre 2 godine

Osporavanje lika i dela Zelimira-Zeljka Obradovica,kako u strucnom smislu,tako i ljudskom moze navesti samo na dve činjenice.Ili je u pitanju osoba sa ozbiljnim deficitom inteligencije pa u skladu sa tim i nije za zameriti,ili je u putanju klasicna kombinacija navijacke ostrascenosti i panicnog straha od buducnosti voljenog tima.Treceg nema.

mukte

pre 2 godine

Djovani,

Normalno da ce najbolji treneri da vode dobre (najbolje) igrace. Ne kapiram uopste sta pokusavas da kazes. I Fil Dzekson je trenirao Bulse i Lejkerse a ne Metalac ili Spartak. Najbolji rade sa najboljima, tako i Zeljko. Ali da bi dosao do milionskih budzeta, najpre je morao da se dokaze sa smesnom platom i malim budzetima jer niko ne daje pare na lepe oci. Kada se dokazao u Partizanu, Huventudu, Benetonu onda su na red dosli milioni, ali ponavljam i vise nego zasluzeno, jer najbolji i treba da predvode nabolje i najskuplje. Isto tako i najbolji lekari ne rade u seoskim ambulantama vec u najelitnijim svetskim klinikama (ako to zele, naravno, kao sto je Zoc zeleo da vodi najjace evropske klubove). Niko tebi ne brani da osvojis titulu prvaka evrope sa jeftinim i mladim timom pa opet to ponovis dve godine kasnije sa malo skupljom druzinom. Devastiras najskuplje timove u Evropi. Da vidis kako ces biti trazen od tih najskupljih i doveden u situaciju da trazis novca koliko hoces i igrace koje zelis. Ti bi verovatno odabrao da vodis Sutjesku iz Niksica a mozes Panatinaikos, Fener..... Ovo za reprezentaciju je toliko glupo i otrcano da vise ne vredi ni polemisati sa vama anti Zoc sektasima.

ruka ruci

pre 2 godine

nema ovde sta da se diskutuje.
ne navijam za partizan,ne poznajem Zeljka,ne gledam njegove utakmice ako nije sa reprezentacijom,ali prica se zove ŽELJKO NAJVISE EVROLIGA OSVOJIO.
sve ostalo pada u vodu,lako je raditi u bogatim klubovima...sa najboljim igracima..itd.
i drugi treneri rade u tim istim bogatim klubovima..sa tim istim najboljim igracima..i ? zasto namaju uspehe koje ima Željko?
kraj priče!

Beograd ceo crno beo

pre 2 godine

O Obradovicu prica celi svet i ceo svet ga ceni. Osim jedne male grupice isfrustriranih, mrzitelja i onih kojima je Partizan nabio vecite komplekse. Sve je to normalno.

Marko

pre 2 godine

@Djovani

Ta teza baš ne stoji. Ni u jednom sportu.

Vrhunski timovi imaju ogromne budžete za igrače, ali to nije garant za uspeh. Primera je puno, tipa Pariz Sent Žermen ili Bruklin Nets.

U Evroligi Barselona predrnjači po uloženom a u životu nisu uzeli titulu (ni u starom formatu takmičenja). Bez dobrog trenera i dosta toga još - slaba vajda.

Pećko Pivo

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Veliki budzet!? Obradović je u svojoj prvoj godini kao trener (a trener je postao bukvalno preko noci) bio prvak Evrope sa Partizanom. Sa Partizanom koji je kao domacin igrao u Spaniji. Samo to da je uradio u svojoj trenerskoj karijeri, dovoljno je. Da li je i u Huventudu imao veliki budzet? Pisete gluposti samo da bi nesto napisali protiv njega jer ste to sto ste. Sto se tice reprezentacije i odbrane igraca? Da brani one koji su ga prodali. Da brani one koji su proodali i Bodirogu, Rebracu...da brani Radmanovica, Jarica i Rakocevica!?

Trovach

pre 2 godine

Kada se govori o ovakvim trenerskim gromadama treba da se ustane. Ta priča da je lako da se osvaja EL sa velikim budžetima je deplasirana jer barem 5 ekipa ima ogroman budžet svake godine, ali osvaja ga samo jedna. I to nešto malo te tajne veštine ( kao Gibonni) odvaja šampionskog od vicešampionskog trenera.
Veoma mi je drago što se vratio u Srbiju mada mislim da ćemo mi opet slaviti na Kalemegdanu.
Ponosan sam na Željka mog zemljaka!
Pozdrav svim ljudima dobre volje.

Petar

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)
Ne vredi objasnjavati. Covek je sa najmladjim timom osvojio titulu prvaka Evrope, igrajuci 80 posto utakmica u drugoj drzavi. Kad je dopisao titulu sa Huventudom, pa normalno da je postao skup trener, ne pitas za pare da ga dovedes. Radonjic je recimo ozbiljan trener, treba mu iskorak u Evropi da dobije na ceni. Sportski pozdrav

Dragan Lo

pre 2 godine

Ono sto vidimo sada je da Miletic, precrtan kod Trinkijerija, izgubljen u prostoru prosle sezone za manje od mesec dana rada postaje ozbiljan centar. U cudu gledam kako je covek proigrao.
Dangubic, Zagorac konacno imaju normalne pokrete tela..
Ako smo kod Duleta gledali kako se gori I daje 200 posto, ovde gledamo tehnicko savrsenstvo.
(Deca sa kolodvora, 17. septembar 2021 13:43)

Miletića je Trinkijeri "izmislio", nije bio precrtan, imao je plan za njega.
To što takvi kao Obradović i Trinkijeri veruju u njega, jeste najveći zalog za njegovu buduću karijeru.

Djovani

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.

smeh

pre 2 godine

Šta tu ima da se objašnjava. Dovoljno je samo kazati šta je sve uradio u košarci kao trener i sve ti bude kristalno jasno. On spada u grupu legendarnih trenera čija će se imena spominjati i za 100 godina a mnogi sadašnji i budući treneri će učiti od ovakvih trenera kao što je Obradović.

Deca sa kolodvora

pre 2 godine

Ono sto vidimo sada je da Miletic, precrtan kod Trinkijerija, izgubljen u prostoru prosle sezone za manje od mesec dana rada postaje ozbiljan centar. U cudu gledam kako je covek proigrao.
Dangubic, Zagorac konacno imaju normalne pokrete tela..
Ako smo kod Duleta gledali kako se gori I daje 200 posto, ovde gledamo tehnicko savrsenstvo.

Deca sa kolodvora

pre 2 godine

Ono sto vidimo sada je da Miletic, precrtan kod Trinkijerija, izgubljen u prostoru prosle sezone za manje od mesec dana rada postaje ozbiljan centar. U cudu gledam kako je covek proigrao.
Dangubic, Zagorac konacno imaju normalne pokrete tela..
Ako smo kod Duleta gledali kako se gori I daje 200 posto, ovde gledamo tehnicko savrsenstvo.

smeh

pre 2 godine

Šta tu ima da se objašnjava. Dovoljno je samo kazati šta je sve uradio u košarci kao trener i sve ti bude kristalno jasno. On spada u grupu legendarnih trenera čija će se imena spominjati i za 100 godina a mnogi sadašnji i budući treneri će učiti od ovakvih trenera kao što je Obradović.

Pećko Pivo

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Veliki budzet!? Obradović je u svojoj prvoj godini kao trener (a trener je postao bukvalno preko noci) bio prvak Evrope sa Partizanom. Sa Partizanom koji je kao domacin igrao u Spaniji. Samo to da je uradio u svojoj trenerskoj karijeri, dovoljno je. Da li je i u Huventudu imao veliki budzet? Pisete gluposti samo da bi nesto napisali protiv njega jer ste to sto ste. Sto se tice reprezentacije i odbrane igraca? Da brani one koji su ga prodali. Da brani one koji su proodali i Bodirogu, Rebracu...da brani Radmanovica, Jarica i Rakocevica!?

ruka ruci

pre 2 godine

nema ovde sta da se diskutuje.
ne navijam za partizan,ne poznajem Zeljka,ne gledam njegove utakmice ako nije sa reprezentacijom,ali prica se zove ŽELJKO NAJVISE EVROLIGA OSVOJIO.
sve ostalo pada u vodu,lako je raditi u bogatim klubovima...sa najboljim igracima..itd.
i drugi treneri rade u tim istim bogatim klubovima..sa tim istim najboljim igracima..i ? zasto namaju uspehe koje ima Željko?
kraj priče!

Beograd ceo crno beo

pre 2 godine

O Obradovicu prica celi svet i ceo svet ga ceni. Osim jedne male grupice isfrustriranih, mrzitelja i onih kojima je Partizan nabio vecite komplekse. Sve je to normalno.

Petar

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)
Ne vredi objasnjavati. Covek je sa najmladjim timom osvojio titulu prvaka Evrope, igrajuci 80 posto utakmica u drugoj drzavi. Kad je dopisao titulu sa Huventudom, pa normalno da je postao skup trener, ne pitas za pare da ga dovedes. Radonjic je recimo ozbiljan trener, treba mu iskorak u Evropi da dobije na ceni. Sportski pozdrav

Marshall

pre 2 godine

Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Ne, najbolje da ce splavari da se provode a on da snosi odgovornost. I treba da ih isproziva da se nauce pameti i da svako sledeci zna sta sme a sta ne sme jer se ovako najbolje culo sta su radili. Da je cutao to se nikada ne bi saznalo i jos gore biste misljenje imali o njemu. Mada, kada bolje razmislim, ceo tvoj komentar govori kakav si ti covek kada nemas postovanja prema nekome ko je kao Srbin najveci trener u Evropi, i to samo zato sto ne navijas za Partizan. Sa kakvim budzetom vam Radonjic radi u Zvezdi u odnosu na sve u ABA ligi pa ga dizete u nebesa?!

Dragan Lo

pre 2 godine

Ono sto vidimo sada je da Miletic, precrtan kod Trinkijerija, izgubljen u prostoru prosle sezone za manje od mesec dana rada postaje ozbiljan centar. U cudu gledam kako je covek proigrao.
Dangubic, Zagorac konacno imaju normalne pokrete tela..
Ako smo kod Duleta gledali kako se gori I daje 200 posto, ovde gledamo tehnicko savrsenstvo.
(Deca sa kolodvora, 17. septembar 2021 13:43)

Miletića je Trinkijeri "izmislio", nije bio precrtan, imao je plan za njega.
To što takvi kao Obradović i Trinkijeri veruju u njega, jeste najveći zalog za njegovu buduću karijeru.

mukte

pre 2 godine

Djovani,

Normalno da ce najbolji treneri da vode dobre (najbolje) igrace. Ne kapiram uopste sta pokusavas da kazes. I Fil Dzekson je trenirao Bulse i Lejkerse a ne Metalac ili Spartak. Najbolji rade sa najboljima, tako i Zeljko. Ali da bi dosao do milionskih budzeta, najpre je morao da se dokaze sa smesnom platom i malim budzetima jer niko ne daje pare na lepe oci. Kada se dokazao u Partizanu, Huventudu, Benetonu onda su na red dosli milioni, ali ponavljam i vise nego zasluzeno, jer najbolji i treba da predvode nabolje i najskuplje. Isto tako i najbolji lekari ne rade u seoskim ambulantama vec u najelitnijim svetskim klinikama (ako to zele, naravno, kao sto je Zoc zeleo da vodi najjace evropske klubove). Niko tebi ne brani da osvojis titulu prvaka evrope sa jeftinim i mladim timom pa opet to ponovis dve godine kasnije sa malo skupljom druzinom. Devastiras najskuplje timove u Evropi. Da vidis kako ces biti trazen od tih najskupljih i doveden u situaciju da trazis novca koliko hoces i igrace koje zelis. Ti bi verovatno odabrao da vodis Sutjesku iz Niksica a mozes Panatinaikos, Fener..... Ovo za reprezentaciju je toliko glupo i otrcano da vise ne vredi ni polemisati sa vama anti Zoc sektasima.

обс

pre 2 godine

Прича о Жељку Обрадовићу мора да почне од њега као играча. Он је био феноменалан као играч али је био потцењен јер су тадашње ведете (с правом) биле у фокусу. Био је рационалан играч, командант ритма Партизана, шутер с дистанце (у проценту бар 75% а некад 100%). Ретко је шутирао али је често погађао. Више је разигравао саиграче пошто је знао шта сваком од њих одговара и која им је позиција за кош најоптималнија. Видело се тада да влада кошаркашком материјом и само зато што је био одличан играч (у сенци) могао је постати кошаркашки филозоф. Количина неинтелигенције, нерад, нерационалност је оно због чега Обрадовић, као тренер, буде црвен у лицу с хипертензијом коју ни лекови (највероватније) не могу да сузбију. А бесан је на себе јер је на неке ликове узалудно потрошио много времена на тренинзима. Жељко Обрадовић је најбољи наставак и остваритељ кошаркашке филозофије коју је започео проф. Аца Николић а наставили су Жеравица и Дуда ИВКОВИЋ.

Trovach

pre 2 godine

Kada se govori o ovakvim trenerskim gromadama treba da se ustane. Ta priča da je lako da se osvaja EL sa velikim budžetima je deplasirana jer barem 5 ekipa ima ogroman budžet svake godine, ali osvaja ga samo jedna. I to nešto malo te tajne veštine ( kao Gibonni) odvaja šampionskog od vicešampionskog trenera.
Veoma mi je drago što se vratio u Srbiju mada mislim da ćemo mi opet slaviti na Kalemegdanu.
Ponosan sam na Željka mog zemljaka!
Pozdrav svim ljudima dobre volje.

Marko

pre 2 godine

@Djovani

Ta teza baš ne stoji. Ni u jednom sportu.

Vrhunski timovi imaju ogromne budžete za igrače, ali to nije garant za uspeh. Primera je puno, tipa Pariz Sent Žermen ili Bruklin Nets.

U Evroligi Barselona predrnjači po uloženom a u životu nisu uzeli titulu (ni u starom formatu takmičenja). Bez dobrog trenera i dosta toga još - slaba vajda.

обс

pre 2 godine

Прича о Жељку Обрадовићу мора да почне од њега као играча. Он је био феноменалан као играч али је био потцењен јер су тадашње ведете (с правом) биле у фокусу. Био је рационалан играч, командант ритма Партизана, шутер с дистанце (у проценту бар 75% а некад 100%). Ретко је шутирао али је често погађао. Више је разигравао саиграче пошто је знао шта сваком од њих одговара и која им је позиција за кош најоптималнија. Видело се тада да влада кошаркашком материјом и само зато што је био одличан играч (у сенци) могао је постати кошаркашки филозоф. Количина неинтелигенције, нерад, нерационалност је оно због чега Обрадовић, као тренер, буде црвен у лицу с хипертензијом коју ни лекови (највероватније) не могу да сузбију. А бесан је на себе јер је на неке ликове узалудно потрошио много времена на тренинзима. Жељко Обрадовић је најбољи наставак и остваритељ кошаркашке филозофије коју је започео проф. Аца Николић а наставили су Жеравица и Дуда Николић.

Miskec

pre 2 godine

Dajte okanite se klubasenja, sta vam to znaci imao je najvece budzete? Nije imao on, vec kosarkaski klub koji je hteo sa takvim budzetom siguran uspeh!
Moze neki trener jednom, dvaput, pa hajde i triput da sa velikim budzetom dodje do uspeha, ali devet puta, to nije sreca, to je sistem po kome je Zoc prepoznat i sasvim je logicno da ga bogati klubovi zovu. Vise puta je rekao da ga ne zanima da stvara igrace i ne znam sta je tu lose? Kosarka se igra za pehare i medalje, on je to sve osvojio. Tacka!

nina

pre 2 godine

@djovani

O čemu ti pričaš, jel znaš uopšte o čemu pričaš?
Pa naravno da je okrivio igrače kad su igrači bili u sukobu jedni sa drugima i mrzeli se jer ovaj zarađuje više od ovog u klubu, ovaj što igra u NBA..
Obradović ih je okrivio jer su se igrači toliko mrzeli međusobno da nisu hteli da dodaju lopte jedan drugom.
Bilo je i dobrih momaka u toj reprezentaciji ali nažalost oni nisu mogli da prevagnu
Meni je samo žao da baš kad je Obradović bio na redu da se dokaže kao selektor da se desi da ima tako lošu grupu ljudi.
Jarić i Radmanović i slični su nažalost su loši ljudi..

Hajduk

pre 2 godine

Realno u top 5 najjacih evropskih trenera! Uz Dudu Ivkovica i Boza Maljkovica i zato injest tolika razlika Cro i Srb kosarke. Vi imate toliko vrhunskih trenera a mi realno eventualno Perasovica, koji opet nije ni priblizno tolika velicina.

Dejsa

pre 2 godine

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...
(Cicero, 17. septembar 2021 16:14)

Jedina mana te konferencije je sto splavarsku bagru nije prozvao po imenu i prezimenu.

pitam za druga

pre 2 godine

Osporavanje lika i dela Zelimira-Zeljka Obradovica,kako u strucnom smislu,tako i ljudskom moze navesti samo na dve činjenice.Ili je u pitanju osoba sa ozbiljnim deficitom inteligencije pa u skladu sa tim i nije za zameriti,ili je u putanju klasicna kombinacija navijacke ostrascenosti i panicnog straha od buducnosti voljenog tima.Treceg nema.

Liga šampiona

pre 2 godine

O Obradovicu prica celi svet i ceo svet ga ceni. Osim jedne male grupice isfrustriranih, mrzitelja i onih kojima je Partizan nabio vecite komplekse. Sve je to normalno.
(Beograd ceo crno beo, 17. septembar 2021 14:40)
Čak i ta grupa onako tiho, izokolo, šapatom progovara njegovo ime i kaže "pa znate ali....". Ne smeju da laju i pored mržnje prema istinskoj Srbiji i stubu cele nacije. Pred Partizanom, istinskom veličinom koja se reprezentuje u njegovom malenom segmentu zvanom Željko Obradović. Toliko je veliki naš klub da je najveći ikada samo mali šraf u toj mašini. Zato nas oni mrze, to su pravi neprijatelji prave Srbije, naše Srbije. Međutim, meni je drago što je Željko toliko veliki da se zadržavaju na onom "ali". Ne brinite lajaće džukele sve više i više kako prava Srbija bude rasla i izdizala se iz mulja i šljama u kojem nas takvi stvorovi drže decenijama! Smrt fašizmu, živeo Partizan! Jer IMPERIJA UZVRAĆA UDARAC, idemooooo bre braćo grobari!!!!

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Pa šta je trebao, na njihovo nepoštovanje prema njemu i nacionalnom dresu da ih tapše po ramenu i kaže nema veze, nisu oni krivi...
Ti si nisi samo zaslepljen mržnjom prema Partizanu, već si i plitak kao potok.
Ja ne znam ko bi normalan ćutao na ono što su radili Jarić, Rakočević i ostali pojedinci. Okrivio ih je najranije za nepoštovanje reprezentacije.
A kada smo već kod poštovanja, Željka poštuje ne samo Evropa, već i Svet. Samo vi iz predgrađa izmišljate razloge za pljuvanje, a svi znamo zašto ga u stvari ne podnosite.
Na kraju što se tiče izjave da je trener velikih budžeta i dobrih igrača - da imaš bar malo mozga, ne bi nikada nešto tako lupio, jer bilo koji trener se ceni samo po uspesima. Niko neće anonimusu dati neki nenormalan budžet, već treneru koji se dokazao. Uzeo je dve Evrolige sa Partizanom i Huventudom, ekipama koje svakako nemaju vasionske budžete i time se preporučio Realu, a kasnije i ostalim velikanima Evrolige. Ali da, šta ja tebi pričam, ti 99% ovoga nisi ni razumeo...

petar-nbg

pre 2 godine

Vidim svakakve komentare i ovi koji kritikuju Željka kao trenera će videti u budućnosri šta će napraviti sa Partizanom u naredne dve-tri godine, pa će valjda shvatiti kakva je to veličina. Pozdrav za zdrave ljubitelje košarke.

jao jao

pre 2 godine

@@Marshall

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...
(Cicero, 17. septembar 2021 16:14

Od kada gledas kosarku? ALi iskreno.

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Partizan ima vise trenerskih legendi nego pokojna i nova zvezda igrackih... Pardon ima samo Moku Slavnica koji je izjavio "da je samo Partizan prava kosarkaska prica"... Slavnic je objasnio (ne)znacaj zvezde u kosarci

King

pre 2 godine

Trener kog je odavno pregazilo vreme. U Turskoj je slupao minimum dvesta miliona evra i osvojio jednu, jedinu EL.
(Strahotni, 17. septembar 2021 15:30)

Vi slupali u novi klub preko 100 mil eur, a jedva dobacili do top 9

ZigZagler

pre 2 godine

Да је ауторитет за какав се представља не би дозволио да у "његовој" Атини појединци (Радмановић) излазе у касне сате и да му после тога његови пријатељи преносе где су били и шта су радили, а он само да ћути и посматра. То не ради тренер са ауторитетом. То сечеш у корену, ма како да се зовеш. Што се тиче Јарића и Ракочевића то су знали и птице на грани да се не подносе. Само их је он упарио! Зашто?! Питајте га. Њихов анимозитет траје још из дана када су се њихови очеви бавили кошарком (Срећко и Горан). Тако да ивер не пада далеко од кладе. И који још селектор након испадања са ЕШ у кошарци користи конференцију за штампу за свој лични маркетинг. Сигурно је најтрофејнији кошаркашки тренер у Европи, али је као човек нула. Сетите се и конференције После пораза Фенера од Црвене Звезде у Београду, и његовог обраћања челницима управе КК Црвене Звезде. Срамота!
Спортски поздрав.
(John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Ok, ostrašćen si, klubaški obojen i naravno da nemožeš biti objektivan. A izgleda da si aktivan sportista koji je poraže od njegove ekipe. Sada ga mrziš.
Tražiš način da ga diskredituješ, omalovažiš. Njegove uspehe ne spominješ i ne ceniš. Njegove poraze glorifikuješ i tražiš mu dlaku u jajetu.
Al razmisli dobro kad ostaneš sam sa sobom. Rekao si da nema nikakav autoritet kao trener. Rekao si da je nikakav čovek. I završio komentar sa: Sramota

ZigZagler

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

E moj Đovani. Kada se dva igrača mrze i ne mogu to da prevaziđu, a igraju u istom timu reprezentaciji, tu nema pomoći. A još su povukli u svoj lični sukob i druge igrače. Koji pametnjaković će da stane iza njih i to da odbrani...

marko992

pre 2 godine

marko992, 17. septembar 2021 18:07)

Само ми нађи део где сам споменуо Партизан или мислио на исти а да га нисам споменуо. Партизан је у овој причи потпуно небитан фактор. Споменут је његов ауторитет као селектора СЦГ кошаркашке репрезентације и као тренер Фенербахчеа. Дотичном господину је на конференцији за медије засметало скандирање на његов рачун?! Пази Бога ти. Па шта треба да радимо. Много горе ствари су се дешавале После прелазака кошаркаша/фудбалера из једног у други клуб и сад њему смета како су га навијачи Звезде дочекали. Најбоље да ћемо тренера/навијача Партизана Обрадовића да дочекамо аплаузом. Обуј се у памет пре него што напишеш нешто само да би написао.
Спортски поздрав.
(John Stockton, 17. septembar 2021 18:24)

Ala si mnogo pametan,ti si se bas "obuo u pamet"!Tesko licemerje izbija iz svake tvoje reci,o nemanju veze Obradovica i Partizana tek ne treba pricati?!
Odmah sledeci pasus objasnjavas zasto ste ga onajo divljacki docekali?!
Pravi si pripadnik vase legemde.
E jesi se obuo u pamet pre nego sto nesto kazes svaka ti cast.

marko992

pre 2 godine

John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Sramota je da ti i tebi slicni koriste svaku priliku za napad na sve sto ima veze sa Partizanom.
Jaric i Rakocevic su zasluzili poziv u reprezentaciju,da je bez njih postignut isti rezultat Obradovic bi opet bio kriv.
Sto se tice utakmice Zvezde i Fenera,pricas samo o delu koji ti odgovara.

Guns N Roses

pre 2 godine

za ove koji prozivaju Zeljka reci cu samo jedno. on je najuspesniji selektor koga smo imali: zlato na EP 1997,zlato na SP 1998,bronza na EP 1999, srebro na OI 1996.

Djovani

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

(John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Ne vredi prijatelju sa tobom raspravljati, ti ćeš zbog svoje mržnje uvek naći neku glupost od izgovora...

Simić

pre 2 godine

Za mene je postao gromada za vreme EP u Srbiji kada je na konferenciji za novinare pljuvao i vredjao igrače koje je sam birao. To su maniri jednog gospodina i velikog trenera.

Cicero

pre 2 godine

@Marshall

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...

John Stockton

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Pa šta je trebao, na njihovo nepoštovanje prema njemu i nacionalnom dresu da ih tapše po ramenu i kaže nema veze, nisu oni krivi...
Ti si nisi samo zaslepljen mržnjom prema Partizanu, već si i plitak kao potok.
Ja ne znam ko bi normalan ćutao na ono što su radili Jarić, Rakočević i ostali pojedinci. Okrivio ih je najranije za nepoštovanje reprezentacije.
A kada smo već kod poštovanja, Željka poštuje ne samo Evropa, već i Svet. Samo vi iz predgrađa izmišljate razloge za pljuvanje, a svi znamo zašto ga u stvari ne podnosite.
Na kraju što se tiče izjave da je trener velikih budžeta i dobrih igrača - da imaš bar malo mozga, ne bi nikada nešto tako lupio, jer bilo koji trener se ceni samo po uspesima. Niko neće anonimusu dati neki nenormalan budžet, već treneru koji se dokazao. Uzeo je dve Evrolige sa Partizanom i Huventudom, ekipama koje svakako nemaju vasionske budžete i time se preporučio Realu, a kasnije i ostalim velikanima Evrolige. Ali da, šta ja tebi pričam, ti 99% ovoga nisi ni razumeo...
(društvance iz predgrađa, 17. septembar 2021 16:55)

Да је ауторитет за какав се представља не би дозволио да у "његовој" Атини појединци (Радмановић) излазе у касне сате и да му после тога његови пријатељи преносе где су били и шта су радили, а он само да ћути и посматра. То не ради тренер са ауторитетом. То сечеш у корену, ма како да се зовеш. Што се тиче Јарића и Ракочевића то су знали и птице на грани да се не подносе. Само их је он упарио! Зашто?! Питајте га. Њихов анимозитет траје још из дана када су се њихови очеви бавили кошарком (Срећко и Горан). Тако да ивер не пада далеко од кладе. И који још селектор након испадања са ЕШ у кошарци користи конференцију за штампу за свој лични маркетинг. Сигурно је најтрофејнији кошаркашки тренер у Европи, али је као човек нула. Сетите се и конференције После пораза Фенера од Црвене Звезде у Београду, и његовог обраћања челницима управе КК Црвене Звезде. Срамота!
Спортски поздрав.

realan zvezdas

pre 2 godine

Pa i Murinjo je nekada bio najbolji.. Zvali su ga Posebni, ali već duže vreme nema neki uspeh, i već počinje da vodi klubove koji nisu za neki respekt. Dolaze mladi treneri, sa drugačijim vizijama,unose nešto novo, naprednije..
Oni koji omalovazavaju Zvezdu, neka se sete sezone posle vaše titule u Evropi, kada ste u finalu bili apsolutni favoriti, sa Zocom na čelu. Lale Lučić vas je u finalu razmontirao i doneo titulu Zvezdi.
A Zocu puno zdravlja...

John Stockton

pre 2 godine

marko992, 17. septembar 2021 18:07)

Само ми нађи део где сам споменуо Партизан или мислио на исти а да га нисам споменуо. Партизан је у овој причи потпуно небитан фактор. Споменут је његов ауторитет као селектора СЦГ кошаркашке репрезентације и као тренер Фенербахчеа. Дотичном господину је на конференцији за медије засметало скандирање на његов рачун?! Пази Бога ти. Па шта треба да радимо. Много горе ствари су се дешавале После прелазака кошаркаша/фудбалера из једног у други клуб и сад њему смета како су га навијачи Звезде дочекали. Најбоље да ћемо тренера/навијача Партизана Обрадовића да дочекамо аплаузом. Обуј се у памет пре него што напишеш нешто само да би написао.
Спортски поздрав.

Djovani

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.

Cicero

pre 2 godine

@Marshall

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...

Simić

pre 2 godine

Za mene je postao gromada za vreme EP u Srbiji kada je na konferenciji za novinare pljuvao i vredjao igrače koje je sam birao. To su maniri jednog gospodina i velikog trenera.

John Stockton

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Pa šta je trebao, na njihovo nepoštovanje prema njemu i nacionalnom dresu da ih tapše po ramenu i kaže nema veze, nisu oni krivi...
Ti si nisi samo zaslepljen mržnjom prema Partizanu, već si i plitak kao potok.
Ja ne znam ko bi normalan ćutao na ono što su radili Jarić, Rakočević i ostali pojedinci. Okrivio ih je najranije za nepoštovanje reprezentacije.
A kada smo već kod poštovanja, Željka poštuje ne samo Evropa, već i Svet. Samo vi iz predgrađa izmišljate razloge za pljuvanje, a svi znamo zašto ga u stvari ne podnosite.
Na kraju što se tiče izjave da je trener velikih budžeta i dobrih igrača - da imaš bar malo mozga, ne bi nikada nešto tako lupio, jer bilo koji trener se ceni samo po uspesima. Niko neće anonimusu dati neki nenormalan budžet, već treneru koji se dokazao. Uzeo je dve Evrolige sa Partizanom i Huventudom, ekipama koje svakako nemaju vasionske budžete i time se preporučio Realu, a kasnije i ostalim velikanima Evrolige. Ali da, šta ja tebi pričam, ti 99% ovoga nisi ni razumeo...
(društvance iz predgrađa, 17. septembar 2021 16:55)

Да је ауторитет за какав се представља не би дозволио да у "његовој" Атини појединци (Радмановић) излазе у касне сате и да му после тога његови пријатељи преносе где су били и шта су радили, а он само да ћути и посматра. То не ради тренер са ауторитетом. То сечеш у корену, ма како да се зовеш. Што се тиче Јарића и Ракочевића то су знали и птице на грани да се не подносе. Само их је он упарио! Зашто?! Питајте га. Њихов анимозитет траје још из дана када су се њихови очеви бавили кошарком (Срећко и Горан). Тако да ивер не пада далеко од кладе. И који још селектор након испадања са ЕШ у кошарци користи конференцију за штампу за свој лични маркетинг. Сигурно је најтрофејнији кошаркашки тренер у Европи, али је као човек нула. Сетите се и конференције После пораза Фенера од Црвене Звезде у Београду, и његовог обраћања челницима управе КК Црвене Звезде. Срамота!
Спортски поздрав.

Petar

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)
Ne vredi objasnjavati. Covek je sa najmladjim timom osvojio titulu prvaka Evrope, igrajuci 80 posto utakmica u drugoj drzavi. Kad je dopisao titulu sa Huventudom, pa normalno da je postao skup trener, ne pitas za pare da ga dovedes. Radonjic je recimo ozbiljan trener, treba mu iskorak u Evropi da dobije na ceni. Sportski pozdrav

Beograd ceo crno beo

pre 2 godine

O Obradovicu prica celi svet i ceo svet ga ceni. Osim jedne male grupice isfrustriranih, mrzitelja i onih kojima je Partizan nabio vecite komplekse. Sve je to normalno.

Deca sa kolodvora

pre 2 godine

Ono sto vidimo sada je da Miletic, precrtan kod Trinkijerija, izgubljen u prostoru prosle sezone za manje od mesec dana rada postaje ozbiljan centar. U cudu gledam kako je covek proigrao.
Dangubic, Zagorac konacno imaju normalne pokrete tela..
Ako smo kod Duleta gledali kako se gori I daje 200 posto, ovde gledamo tehnicko savrsenstvo.

Liga šampiona

pre 2 godine

O Obradovicu prica celi svet i ceo svet ga ceni. Osim jedne male grupice isfrustriranih, mrzitelja i onih kojima je Partizan nabio vecite komplekse. Sve je to normalno.
(Beograd ceo crno beo, 17. septembar 2021 14:40)
Čak i ta grupa onako tiho, izokolo, šapatom progovara njegovo ime i kaže "pa znate ali....". Ne smeju da laju i pored mržnje prema istinskoj Srbiji i stubu cele nacije. Pred Partizanom, istinskom veličinom koja se reprezentuje u njegovom malenom segmentu zvanom Željko Obradović. Toliko je veliki naš klub da je najveći ikada samo mali šraf u toj mašini. Zato nas oni mrze, to su pravi neprijatelji prave Srbije, naše Srbije. Međutim, meni je drago što je Željko toliko veliki da se zadržavaju na onom "ali". Ne brinite lajaće džukele sve više i više kako prava Srbija bude rasla i izdizala se iz mulja i šljama u kojem nas takvi stvorovi drže decenijama! Smrt fašizmu, živeo Partizan! Jer IMPERIJA UZVRAĆA UDARAC, idemooooo bre braćo grobari!!!!

John Stockton

pre 2 godine

marko992, 17. septembar 2021 18:07)

Само ми нађи део где сам споменуо Партизан или мислио на исти а да га нисам споменуо. Партизан је у овој причи потпуно небитан фактор. Споменут је његов ауторитет као селектора СЦГ кошаркашке репрезентације и као тренер Фенербахчеа. Дотичном господину је на конференцији за медије засметало скандирање на његов рачун?! Пази Бога ти. Па шта треба да радимо. Много горе ствари су се дешавале После прелазака кошаркаша/фудбалера из једног у други клуб и сад њему смета како су га навијачи Звезде дочекали. Најбоље да ћемо тренера/навијача Партизана Обрадовића да дочекамо аплаузом. Обуј се у памет пре него што напишеш нешто само да би написао.
Спортски поздрав.

realan zvezdas

pre 2 godine

Pa i Murinjo je nekada bio najbolji.. Zvali su ga Posebni, ali već duže vreme nema neki uspeh, i već počinje da vodi klubove koji nisu za neki respekt. Dolaze mladi treneri, sa drugačijim vizijama,unose nešto novo, naprednije..
Oni koji omalovazavaju Zvezdu, neka se sete sezone posle vaše titule u Evropi, kada ste u finalu bili apsolutni favoriti, sa Zocom na čelu. Lale Lučić vas je u finalu razmontirao i doneo titulu Zvezdi.
A Zocu puno zdravlja...

Pećko Pivo

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Veliki budzet!? Obradović je u svojoj prvoj godini kao trener (a trener je postao bukvalno preko noci) bio prvak Evrope sa Partizanom. Sa Partizanom koji je kao domacin igrao u Spaniji. Samo to da je uradio u svojoj trenerskoj karijeri, dovoljno je. Da li je i u Huventudu imao veliki budzet? Pisete gluposti samo da bi nesto napisali protiv njega jer ste to sto ste. Sto se tice reprezentacije i odbrane igraca? Da brani one koji su ga prodali. Da brani one koji su proodali i Bodirogu, Rebracu...da brani Radmanovica, Jarica i Rakocevica!?

Gossa placa Zeljko

pre 2 godine

Partizan ima vise trenerskih legendi nego pokojna i nova zvezda igrackih... Pardon ima samo Moku Slavnica koji je izjavio "da je samo Partizan prava kosarkaska prica"... Slavnic je objasnio (ne)znacaj zvezde u kosarci

Marshall

pre 2 godine

Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Ne, najbolje da ce splavari da se provode a on da snosi odgovornost. I treba da ih isproziva da se nauce pameti i da svako sledeci zna sta sme a sta ne sme jer se ovako najbolje culo sta su radili. Da je cutao to se nikada ne bi saznalo i jos gore biste misljenje imali o njemu. Mada, kada bolje razmislim, ceo tvoj komentar govori kakav si ti covek kada nemas postovanja prema nekome ko je kao Srbin najveci trener u Evropi, i to samo zato sto ne navijas za Partizan. Sa kakvim budzetom vam Radonjic radi u Zvezdi u odnosu na sve u ABA ligi pa ga dizete u nebesa?!

smeh

pre 2 godine

Šta tu ima da se objašnjava. Dovoljno je samo kazati šta je sve uradio u košarci kao trener i sve ti bude kristalno jasno. On spada u grupu legendarnih trenera čija će se imena spominjati i za 100 godina a mnogi sadašnji i budući treneri će učiti od ovakvih trenera kao što je Obradović.

nina

pre 2 godine

@djovani

O čemu ti pričaš, jel znaš uopšte o čemu pričaš?
Pa naravno da je okrivio igrače kad su igrači bili u sukobu jedni sa drugima i mrzeli se jer ovaj zarađuje više od ovog u klubu, ovaj što igra u NBA..
Obradović ih je okrivio jer su se igrači toliko mrzeli međusobno da nisu hteli da dodaju lopte jedan drugom.
Bilo je i dobrih momaka u toj reprezentaciji ali nažalost oni nisu mogli da prevagnu
Meni je samo žao da baš kad je Obradović bio na redu da se dokaže kao selektor da se desi da ima tako lošu grupu ljudi.
Jarić i Radmanović i slični su nažalost su loši ljudi..

jao jao

pre 2 godine

@@Marshall

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...
(Cicero, 17. septembar 2021 16:14

Od kada gledas kosarku? ALi iskreno.

King

pre 2 godine

Trener kog je odavno pregazilo vreme. U Turskoj je slupao minimum dvesta miliona evra i osvojio jednu, jedinu EL.
(Strahotni, 17. septembar 2021 15:30)

Vi slupali u novi klub preko 100 mil eur, a jedva dobacili do top 9

Dragan Lo

pre 2 godine

Ono sto vidimo sada je da Miletic, precrtan kod Trinkijerija, izgubljen u prostoru prosle sezone za manje od mesec dana rada postaje ozbiljan centar. U cudu gledam kako je covek proigrao.
Dangubic, Zagorac konacno imaju normalne pokrete tela..
Ako smo kod Duleta gledali kako se gori I daje 200 posto, ovde gledamo tehnicko savrsenstvo.
(Deca sa kolodvora, 17. septembar 2021 13:43)

Miletića je Trinkijeri "izmislio", nije bio precrtan, imao je plan za njega.
To što takvi kao Obradović i Trinkijeri veruju u njega, jeste najveći zalog za njegovu buduću karijeru.

Hajduk

pre 2 godine

Realno u top 5 najjacih evropskih trenera! Uz Dudu Ivkovica i Boza Maljkovica i zato injest tolika razlika Cro i Srb kosarke. Vi imate toliko vrhunskih trenera a mi realno eventualno Perasovica, koji opet nije ni priblizno tolika velicina.

pitam za druga

pre 2 godine

Osporavanje lika i dela Zelimira-Zeljka Obradovica,kako u strucnom smislu,tako i ljudskom moze navesti samo na dve činjenice.Ili je u pitanju osoba sa ozbiljnim deficitom inteligencije pa u skladu sa tim i nije za zameriti,ili je u putanju klasicna kombinacija navijacke ostrascenosti i panicnog straha od buducnosti voljenog tima.Treceg nema.

Trovach

pre 2 godine

Kada se govori o ovakvim trenerskim gromadama treba da se ustane. Ta priča da je lako da se osvaja EL sa velikim budžetima je deplasirana jer barem 5 ekipa ima ogroman budžet svake godine, ali osvaja ga samo jedna. I to nešto malo te tajne veštine ( kao Gibonni) odvaja šampionskog od vicešampionskog trenera.
Veoma mi je drago što se vratio u Srbiju mada mislim da ćemo mi opet slaviti na Kalemegdanu.
Ponosan sam na Željka mog zemljaka!
Pozdrav svim ljudima dobre volje.

marko992

pre 2 godine

marko992, 17. septembar 2021 18:07)

Само ми нађи део где сам споменуо Партизан или мислио на исти а да га нисам споменуо. Партизан је у овој причи потпуно небитан фактор. Споменут је његов ауторитет као селектора СЦГ кошаркашке репрезентације и као тренер Фенербахчеа. Дотичном господину је на конференцији за медије засметало скандирање на његов рачун?! Пази Бога ти. Па шта треба да радимо. Много горе ствари су се дешавале После прелазака кошаркаша/фудбалера из једног у други клуб и сад њему смета како су га навијачи Звезде дочекали. Најбоље да ћемо тренера/навијача Партизана Обрадовића да дочекамо аплаузом. Обуј се у памет пре него што напишеш нешто само да би написао.
Спортски поздрав.
(John Stockton, 17. septembar 2021 18:24)

Ala si mnogo pametan,ti si se bas "obuo u pamet"!Tesko licemerje izbija iz svake tvoje reci,o nemanju veze Obradovica i Partizana tek ne treba pricati?!
Odmah sledeci pasus objasnjavas zasto ste ga onajo divljacki docekali?!
Pravi si pripadnik vase legemde.
E jesi se obuo u pamet pre nego sto nesto kazes svaka ti cast.

Miskec

pre 2 godine

Dajte okanite se klubasenja, sta vam to znaci imao je najvece budzete? Nije imao on, vec kosarkaski klub koji je hteo sa takvim budzetom siguran uspeh!
Moze neki trener jednom, dvaput, pa hajde i triput da sa velikim budzetom dodje do uspeha, ali devet puta, to nije sreca, to je sistem po kome je Zoc prepoznat i sasvim je logicno da ga bogati klubovi zovu. Vise puta je rekao da ga ne zanima da stvara igrace i ne znam sta je tu lose? Kosarka se igra za pehare i medalje, on je to sve osvojio. Tacka!

обс

pre 2 godine

Прича о Жељку Обрадовићу мора да почне од њега као играча. Он је био феноменалан као играч али је био потцењен јер су тадашње ведете (с правом) биле у фокусу. Био је рационалан играч, командант ритма Партизана, шутер с дистанце (у проценту бар 75% а некад 100%). Ретко је шутирао али је често погађао. Више је разигравао саиграче пошто је знао шта сваком од њих одговара и која им је позиција за кош најоптималнија. Видело се тада да влада кошаркашком материјом и само зато што је био одличан играч (у сенци) могао је постати кошаркашки филозоф. Количина неинтелигенције, нерад, нерационалност је оно због чега Обрадовић, као тренер, буде црвен у лицу с хипертензијом коју ни лекови (највероватније) не могу да сузбију. А бесан је на себе јер је на неке ликове узалудно потрошио много времена на тренинзима. Жељко Обрадовић је најбољи наставак и остваритељ кошаркашке филозофије коју је започео проф. Аца Николић а наставили су Жеравица и Дуда Николић.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

Pa šta je trebao, na njihovo nepoštovanje prema njemu i nacionalnom dresu da ih tapše po ramenu i kaže nema veze, nisu oni krivi...
Ti si nisi samo zaslepljen mržnjom prema Partizanu, već si i plitak kao potok.
Ja ne znam ko bi normalan ćutao na ono što su radili Jarić, Rakočević i ostali pojedinci. Okrivio ih je najranije za nepoštovanje reprezentacije.
A kada smo već kod poštovanja, Željka poštuje ne samo Evropa, već i Svet. Samo vi iz predgrađa izmišljate razloge za pljuvanje, a svi znamo zašto ga u stvari ne podnosite.
Na kraju što se tiče izjave da je trener velikih budžeta i dobrih igrača - da imaš bar malo mozga, ne bi nikada nešto tako lupio, jer bilo koji trener se ceni samo po uspesima. Niko neće anonimusu dati neki nenormalan budžet, već treneru koji se dokazao. Uzeo je dve Evrolige sa Partizanom i Huventudom, ekipama koje svakako nemaju vasionske budžete i time se preporučio Realu, a kasnije i ostalim velikanima Evrolige. Ali da, šta ja tebi pričam, ti 99% ovoga nisi ni razumeo...

petar-nbg

pre 2 godine

Vidim svakakve komentare i ovi koji kritikuju Željka kao trenera će videti u budućnosri šta će napraviti sa Partizanom u naredne dve-tri godine, pa će valjda shvatiti kakva je to veličina. Pozdrav za zdrave ljubitelje košarke.

ruka ruci

pre 2 godine

nema ovde sta da se diskutuje.
ne navijam za partizan,ne poznajem Zeljka,ne gledam njegove utakmice ako nije sa reprezentacijom,ali prica se zove ŽELJKO NAJVISE EVROLIGA OSVOJIO.
sve ostalo pada u vodu,lako je raditi u bogatim klubovima...sa najboljim igracima..itd.
i drugi treneri rade u tim istim bogatim klubovima..sa tim istim najboljim igracima..i ? zasto namaju uspehe koje ima Željko?
kraj priče!

Marko

pre 2 godine

@Djovani

Ta teza baš ne stoji. Ni u jednom sportu.

Vrhunski timovi imaju ogromne budžete za igrače, ali to nije garant za uspeh. Primera je puno, tipa Pariz Sent Žermen ili Bruklin Nets.

U Evroligi Barselona predrnjači po uloženom a u životu nisu uzeli titulu (ni u starom formatu takmičenja). Bez dobrog trenera i dosta toga još - slaba vajda.

обс

pre 2 godine

Прича о Жељку Обрадовићу мора да почне од њега као играча. Он је био феноменалан као играч али је био потцењен јер су тадашње ведете (с правом) биле у фокусу. Био је рационалан играч, командант ритма Партизана, шутер с дистанце (у проценту бар 75% а некад 100%). Ретко је шутирао али је често погађао. Више је разигравао саиграче пошто је знао шта сваком од њих одговара и која им је позиција за кош најоптималнија. Видело се тада да влада кошаркашком материјом и само зато што је био одличан играч (у сенци) могао је постати кошаркашки филозоф. Количина неинтелигенције, нерад, нерационалност је оно због чега Обрадовић, као тренер, буде црвен у лицу с хипертензијом коју ни лекови (највероватније) не могу да сузбију. А бесан је на себе јер је на неке ликове узалудно потрошио много времена на тренинзима. Жељко Обрадовић је најбољи наставак и остваритељ кошаркашке филозофије коју је започео проф. Аца Николић а наставили су Жеравица и Дуда ИВКОВИЋ.

mukte

pre 2 godine

Djovani,

Normalno da ce najbolji treneri da vode dobre (najbolje) igrace. Ne kapiram uopste sta pokusavas da kazes. I Fil Dzekson je trenirao Bulse i Lejkerse a ne Metalac ili Spartak. Najbolji rade sa najboljima, tako i Zeljko. Ali da bi dosao do milionskih budzeta, najpre je morao da se dokaze sa smesnom platom i malim budzetima jer niko ne daje pare na lepe oci. Kada se dokazao u Partizanu, Huventudu, Benetonu onda su na red dosli milioni, ali ponavljam i vise nego zasluzeno, jer najbolji i treba da predvode nabolje i najskuplje. Isto tako i najbolji lekari ne rade u seoskim ambulantama vec u najelitnijim svetskim klinikama (ako to zele, naravno, kao sto je Zoc zeleo da vodi najjace evropske klubove). Niko tebi ne brani da osvojis titulu prvaka evrope sa jeftinim i mladim timom pa opet to ponovis dve godine kasnije sa malo skupljom druzinom. Devastiras najskuplje timove u Evropi. Da vidis kako ces biti trazen od tih najskupljih i doveden u situaciju da trazis novca koliko hoces i igrace koje zelis. Ti bi verovatno odabrao da vodis Sutjesku iz Niksica a mozes Panatinaikos, Fener..... Ovo za reprezentaciju je toliko glupo i otrcano da vise ne vredi ni polemisati sa vama anti Zoc sektasima.

ZigZagler

pre 2 godine

Lako je biti trener sa velikim budzetom i dobrim igracima.Svaka cast na svemu osvojenom.
Ali posle vodjenja reprezentacije sam promenio misljenje i razocarao se da je okrivio igrace za neuspeh i nije stao u njihovu odbranu.
(Djovani, 17. septembar 2021 14:13)

E moj Đovani. Kada se dva igrača mrze i ne mogu to da prevaziđu, a igraju u istom timu reprezentaciji, tu nema pomoći. A još su povukli u svoj lični sukob i druge igrače. Koji pametnjaković će da stane iza njih i to da odbrani...

marko992

pre 2 godine

John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Sramota je da ti i tebi slicni koriste svaku priliku za napad na sve sto ima veze sa Partizanom.
Jaric i Rakocevic su zasluzili poziv u reprezentaciju,da je bez njih postignut isti rezultat Obradovic bi opet bio kriv.
Sto se tice utakmice Zvezde i Fenera,pricas samo o delu koji ti odgovara.

Dejsa

pre 2 godine

Ta konferencija za štampu je najveća sramota od jednog trenera u istoriji bilo kojeg sporta. Niko neće osporiti njegovu struku, ali kao čovek...
(Cicero, 17. septembar 2021 16:14)

Jedina mana te konferencije je sto splavarsku bagru nije prozvao po imenu i prezimenu.

ZigZagler

pre 2 godine

Да је ауторитет за какав се представља не би дозволио да у "његовој" Атини појединци (Радмановић) излазе у касне сате и да му после тога његови пријатељи преносе где су били и шта су радили, а он само да ћути и посматра. То не ради тренер са ауторитетом. То сечеш у корену, ма како да се зовеш. Што се тиче Јарића и Ракочевића то су знали и птице на грани да се не подносе. Само их је он упарио! Зашто?! Питајте га. Њихов анимозитет траје још из дана када су се њихови очеви бавили кошарком (Срећко и Горан). Тако да ивер не пада далеко од кладе. И који још селектор након испадања са ЕШ у кошарци користи конференцију за штампу за свој лични маркетинг. Сигурно је најтрофејнији кошаркашки тренер у Европи, али је као човек нула. Сетите се и конференције После пораза Фенера од Црвене Звезде у Београду, и његовог обраћања челницима управе КК Црвене Звезде. Срамота!
Спортски поздрав.
(John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Ok, ostrašćen si, klubaški obojen i naravno da nemožeš biti objektivan. A izgleda da si aktivan sportista koji je poraže od njegove ekipe. Sada ga mrziš.
Tražiš način da ga diskredituješ, omalovažiš. Njegove uspehe ne spominješ i ne ceniš. Njegove poraze glorifikuješ i tražiš mu dlaku u jajetu.
Al razmisli dobro kad ostaneš sam sa sobom. Rekao si da nema nikakav autoritet kao trener. Rekao si da je nikakav čovek. I završio komentar sa: Sramota

Guns N Roses

pre 2 godine

za ove koji prozivaju Zeljka reci cu samo jedno. on je najuspesniji selektor koga smo imali: zlato na EP 1997,zlato na SP 1998,bronza na EP 1999, srebro na OI 1996.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

(John Stockton, 17. septembar 2021 17:21)

Ne vredi prijatelju sa tobom raspravljati, ti ćeš zbog svoje mržnje uvek naći neku glupost od izgovora...