Nedelja, 05.09.2021.

18:00

Volkswagen od 2030. bez manuelnih menjača

Izvor: B92

Volkswagen od 2030. bez manuelnih menjaèa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 2 godine

@Vot iss you nem
Kako se nikada neće odreći kad će se odreći motora već za deceniju pa onda im ne treba ni menjač?
BTW ogromna većina Porshe automobila je sa automatikom.

kele®

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)
Recimo onaj koji ima 5.000 evra i manje da kupi polovnog leša. Samo mu još treba da se zajebava sa izakanim automatikom.
Elem, generalno je postao trend da se ugrađuju dijelovi koji nema šanse da izguraju 10 godina i više, kao npr led glavna svjetla, ekrani na dodir ili evo sad uskoro baterije i automatski mjenjači. Izgleda da će biti jahanja konja kako LA reče.

Los Angeles

pre 2 godine

E jeste naporni i zavidni. Prvo, ja nisam amerikanac rodjeni koji eto ne zna da vozi manuelni menjač. Odrastao sam u Beogradu vozikajuci se naokolo i po Balkanu sa manuelnim menjačem. Drugo, kapiram da je Srbija zaostala u tehnološkom razvoju i svesti (pa šta nije jedina, a i što uvek trčite da se merite samo sa najboljima), ali sa manuelnim menjačima ste preterali. Sve i da ste neki reli vozač lično, nema tog srbina koji će dinamičnije da vozi sa manuelnim nego sa modernim automatskim menjačem. I aman više sa tom pričom, ma nije bre tačno da se toliko kvare i koštaju… I najvažnije, desna ruka treba da je slobodna da se stavi ženi ili devojci na koleno, da se u njoj pijucka neka ledena kafa, sok, da se drži sendvič. Leva noga odmara, a ne kad izadjes na Krfu da ti noga kleca 5 minuta jer nemožeš da hodaš od stiskanja kvačila. I taj auto trebaju lagano da voze i žene i kćerke, a ne da su godinama pod stresom da im se ne ugasi auto dok ne postanu experti za kvačilo…nije ni čudo što vam 90% žena ne vozi, to je CIVILIZACIJSKA SRAMOTA…

700

pre 2 godine

E-CVT je za sada najbolje rešenje (Toyota). Ne CVT, već E-CVT. Kontinualno promenljiv prenosni odnos, kao nekada holandski DAF što je imao varijator.

Macak

pre 2 godine

'Manuelni menjac pruza bolju vezu coveka i masine...' :-))
Ne folirajte se - nemate para za automatika, pa trazite dobar izgovor.
Smesno.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.
(Vot iss yo nem, 05. septembar 2021 22:13)

Tako sam i ja mislio dok nisam prvi put provozao automatik. Gospodska stvar. A ko ga nema to ne može ni da razume.
(Valdens, 6. septembar 2021 11:32)

Druže šta god ti mislio istinskim zaljubljenicima u automobile i onima koji, kako je to neko napisao, žele zabavu u voznji, i izravnu vezu coveka i masine sve blagodati automatika su jednostavno neprihvatljive. Za ilustraciju do sada sam promenio oko osam automobila, nijedan nije bio dizel, i automatik, to jednostavno nikada nije bila opcija. Možeš li to razumeti? Možeš li razumeti zašto na primer Porsche nikada neće ugasiti manuelni menjač? Pa upravo zbog onih koji se ne žele odreći osećaja u kojem issključivo ti upravljaš automobilom, a ne mehanika.

Zaostali

pre 2 godine

@(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Manuelni je jeftiniji (bolje za Srbiju), ako makar malo znas da vozis menjac ce trajati dugo, nijednom u zivotu nisam popravljao manuelni, a navozao sam se lepo sa njima, u nekim situacijama pozelis da imas manuelni, npr. sneg, uzbrdica, put se ne cisti, sneg tope automobili, ali zbog minusa se i pomalo ledi pomalo se sneg zadrzava, automatik mi se zbunio sa zimskim gumama starim 4godine, morao sam lance na kraju da stavim da se izvucem, sa manuelnim nikad takvih problema, cak i sa losijim gumama, mogucnost doziranja, neprocenjivo. Previse je sve prepusteno kompjuterima da rade umesto nas, sto je u preko 90% situacija bolje, ali... uvek postoji ali. Ja preferiram manuelni generalno, iako priznajem da je u gradu automatik skoro pa uvek bolje resenje.

kimi R

pre 2 godine

@drajver
Hehe, još jedan u moru glupih i besmislenih komentara. Nego navedi makar jednog proizvođača koji radi za kupca, a ne za sebe i svoj džep?

hthtrhtre

pre 2 godine

Pa skoro sve sportske verzije sada idu isklucivo sa automatskim mjenjacem. Aj neko da mi sklopi novi rs4 ili rs6 sa maualnim mjenjacem.
Nemojte biti blesavi.

Valdens

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.
(Vot iss yo nem, 05. septembar 2021 22:13)

Tako sam i ja mislio dok nisam prvi put provozao automatik. Gospodska stvar. A ko ga nema to ne može ni da razume.

Radijator

pre 2 godine

Krajnje je vreme da manuelac ode u istoriju.
(das auto, 05. septembar 2021 21:20)

Otići će tebi kućni budžet u istoriju kad kupis 15 starog polovnjaka sa automatskim menjačem.
Nisu ljudi glupi da vole da saltaju...nego ne žele troškove. A prosek voznog parka nam je 17 godina pa ti vidi.

drajver

pre 2 godine

hehehe VW stari manipulatori i prevaranti, mislim ukidati jeftiniju opiju (manuelni) sa skupljom opcijom automatik ima neku pozadinu i čisto sumnjam da je to u korist kupaca.

komesar

pre 2 godine

sva ona sranja koja gledate na jutjubetu i ona čudna ponašanja prilikom manevrisanja, prave auttomobili sa automatskim menjačem
(hadžija, 6. septembar 2021 09:22)


Ne, genije, ta sranja prave nesposobni vozaci. Takvima da das manuelac, uspeli bi da ga pretvore u atomsku bombu.

Dong

pre 2 godine

Radi mi prijatelj u zvanicnom VW servisu.
Zbog njega i vozim VW jer mi radi odrzavanje po povlastenoj ceni.
Naravno kupujem polovne aute, pa moj komentar vazi samo za njih. Odvezem kod njega, on proveri vin, dijagnostiku itd.
Dve stvari kaze ne kupuj polovno, DSG i 1.6tdi. To je pravljeno da traje dok traje garancija.

hadžija

pre 2 godine

sva ona sranja koja gledate na jutjubetu i ona čudna ponašanja prilikom manevrisanja, prave auttomobili sa automatskim menjačem

Vp_Cikago

pre 2 godine

Imala moja riba Citroen C1 1000 kubika, automatik 3 brzine. Uzbrdo nije hteo da ide ako mu je ukljucena klima i nas dvoje u autu. Jes da zajedno imamo 170 kila, od toga ja 3 cifre, ali brate…
Ja imam Mercedes A, 7 brzina automatik, savrsenstvo. Bolje puni od bilo kog manuelca.
(NN, 05. septembar 2021 23:19)

Pa to ce pre biti do automobila od 1000kubika nego automatika…

Ne, niste pametni, takva vam je struka

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Ako ne grešim, LA je u hirurgiji (nešto slično auto servisu). Otuda i njegov šupalj i tupo nadmen komentar.
E sada, šta bi se LA desilo kada bi se fenomenalan život posle smrti pokazao pravom vešću, ili kada bi sa neba sišao omiljeni komšija i uzbuđen ispričao da je u raju glavno zezanje i da pakao ne postoji ?
Gde bi bio LA, gde bi bio Los Angeles i ko bi sipao mudrosti sa astralnih tapiserija ?

Nemanja

pre 2 godine

@ Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40

Kad bi znao da vozis i shvatio da SUV sa 6 m duzine, 3 tone i voznja na pravcu autoputem nije san svakog vozaca, bilo bi ti jasnije. Naravno, uslov je i da znas da koristis tu "palicu". Naravno, niko od tebe ni ne ocekuje da to razumes. Novi automatici imaju brojne prednosti ali zabavu u voznji i tu "vezu" coveka i masine, automatik nikad nece moci da ponudi.

Vozač

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)
Evo ja, privatnik, radim sam. Kad kupujem auto, ne znam da li ću ga prodati čim izađe iz garancije ili ću morati da ga vozim 10 godina. Zato manuelni, dok ih ima. A i cela Srbija ima manje stanovnika od L. A., nije baš tolika gužva.

Guliver

pre 2 godine

@EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58) al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa
(fensi_lik_vracar, 5. septembar 2021 22:23)

Transmisija nije isto što i menjac.

Hetmenat

pre 2 godine

@GTR,

to zavisi od proizvođača, WV grupa kao i njeni delovi Porše, Audi namerno po dizajnu šteluju automatik da bude u većoj prednosti u ondosu na ručni menjač, zbog onih ili ovih razloga, to što je kompjuter brži znači u principu da ste u trci do 100km/h samo pola sekunde u prednosti u ondosu na manuelni. Međutim, drugi deo priče jeste kako su brzine baždarene i uparene sa kompjuterom, i kako se koriste automatici na testovima da prikažu manju potrošnju goriva - što je jako bitna stvar. Dok recimo uzmite Mazdu, brzine se baždare jednako ili gotovo jednako, nisu neke brzne namerno duže od drugih ako imate isti motor, pa tako od nule do 100km/h stiže ne toliko sporije od automatika. Jer to je politika kompanije. PDK/DSG tu su nažalost da bi prikazali na testovima za potrošnju goriva i emisije čestica malo bolje stanje stvari nego što je u realnosti. Mada naravno bez obzira na to kako su podešeni i ručni menjači neiskusan vozač svakako će nabiti veću potrošnju od očekivane i to je takođe realnost.

100

pre 2 godine

EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58)

al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa
(fensi_lik_vracar, 05. septembar 2021 22:23)

Uglavnom tačno, Porsche Taycan je jedini električni auto koji ima 2 stepena prenosa.

Ili

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)

Vozi ti tamo po Americi automatike i ne popuj ljiudima u Srbiji kada si vec otisao.

Spiclov

pre 2 godine

Gospodska stvar! Automatske menjace vozim vise od 20 godina, a prvi put sam sa njima imao iskustva vozeci autobus. Tada sam shvatio kakva je njihova prednost, dolazio sam sa posla odmoran, kao da nisam ni radio. Sada vozim automobil sa savremenim klasicnim AT, koji savrseno brzo i precizno vrsi promene stepena, ugladjeno i bez ikakvih cimanja, trzaja, a s obzirom da je benzinac, nema nikakve buke, vibracije, sve u svemu, savrseno. Meni je saltanje davno prestalo da bude zabavno, narocito po ovakvim guzvama, u voznji po gradu sam daleko opusteniji sa automatikom, manje stresa i nervoze. Imam u kuci i drugi auto sa klasicnim menjacem, provozam ga po nekad, i tada se cesto pitam, zasto to jos uvek postoji u 21. veku.
(peca, 05. septembar 2021 20:43)

Vidi Peco, donekle si u pravu ali…Bio sam u Srbiji nedavno i vozio premium sportski automobil za svo vreme dok sam bio na odmoru. Voznja takvog automobila po brdima i proplancima Srbije je fantastican uzitak. Naravno, manuelni menjac je u pitanju. Iako i sam vozim automatike zadnjih 25 godina, uzitak voznje sportskog automobila sa manuelnim menjacem je nezamenljiv uzitak. Automatski menjac je za svakodnevnu upotrebu i ne bih ga menjao za “manuelac”. Ali za “gust” je ipak manuelni menjac. Da se razumemo, uzivanje u sportskom automobilu sa manuelnim menjacem ne podrazumeva apriori divljanje vec voznja, saltanje i uzivanje u ambijentu prirode sa zaustavljanjem pored izvora vode ili dobrog restorana.

gooz

pre 2 godine

manuelni menjač je najveće zlo ikada napravljeno i nikad ga neću koristiti.ne pada mi na pamet da svoj život trosim u tamo nekom stiskanju kvačila i menjanju brzina.nikad

NN

pre 2 godine

Imala moja riba Citroen C1 1000 kubika, automatik 3 brzine. Uzbrdo nije hteo da ide ako mu je ukljucena klima i nas dvoje u autu. Jes da zajedno imamo 170 kila, od toga ja 3 cifre, ali brate…
Ja imam Mercedes A, 7 brzina automatik, savrsenstvo. Bolje puni od bilo kog manuelca.

GTR

pre 2 godine

Ja sam bio skpetican prema automaticima. Međutim, kako su se u poslednje vreme dosta usavršili prilikom kupovine poslednjeg auta odlucio sam da ce obavezno biti automatik. Iskreno, odusevio sam se. Inace u pitanju je ZF osmostepeni automatik, trenutno jedan od najboljih na svetu

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

@EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58) al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.

kele®

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)
Recimo onaj koji ima 5.000 evra i manje da kupi polovnog leša. Samo mu još treba da se zajebava sa izakanim automatikom.
Elem, generalno je postao trend da se ugrađuju dijelovi koji nema šanse da izguraju 10 godina i više, kao npr led glavna svjetla, ekrani na dodir ili evo sad uskoro baterije i automatski mjenjači. Izgleda da će biti jahanja konja kako LA reče.

V for Vendeta

pre 2 godine

Wow, kad spuste na donje pa stave atomatik na kosačicu sa 90nm i 60ak ks.... imaće vozači izbor : 3 minuta bicikl da pretiče ili da troši 15l

Ehehe

pre 2 godine

Kad ti u vagenu crkne DSG mozes samo da ga nosis na otpad.
Lepo je to i sjajno za voznju samo sto im zivotni vek prodje taman dok ga uvezu kod nas. A onda svaki dan lutrija.
Ne pricam napamet, imao sam DSG i to onaj "mokri" koji je bio mnogo pouzdaniji od ovih novih "suvih". I kad je poceo da se kvari popravka za popravkom a resenja nema. Na kraju me je kostao pola automobila.

peca

pre 2 godine

Gospodska stvar! Automatske menjace vozim vise od 20 godina, a prvi put sam sa njima imao iskustva vozeci autobus. Tada sam shvatio kakva je njihova prednost, dolazio sam sa posla odmoran, kao da nisam ni radio. Sada vozim automobil sa savremenim klasicnim AT, koji savrseno brzo i precizno vrsi promene stepena, ugladjeno i bez ikakvih cimanja, trzaja, a s obzirom da je benzinac, nema nikakve buke, vibracije, sve u svemu, savrseno. Meni je saltanje davno prestalo da bude zabavno, narocito po ovakvim guzvama, u voznji po gradu sam daleko opusteniji sa automatikom, manje stresa i nervoze. Imam u kuci i drugi auto sa klasicnim menjacem, provozam ga po nekad, i tada se cesto pitam, zasto to jos uvek postoji u 21. veku.

Los Angeles

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.

peca

pre 2 godine

Gospodska stvar! Automatske menjace vozim vise od 20 godina, a prvi put sam sa njima imao iskustva vozeci autobus. Tada sam shvatio kakva je njihova prednost, dolazio sam sa posla odmoran, kao da nisam ni radio. Sada vozim automobil sa savremenim klasicnim AT, koji savrseno brzo i precizno vrsi promene stepena, ugladjeno i bez ikakvih cimanja, trzaja, a s obzirom da je benzinac, nema nikakve buke, vibracije, sve u svemu, savrseno. Meni je saltanje davno prestalo da bude zabavno, narocito po ovakvim guzvama, u voznji po gradu sam daleko opusteniji sa automatikom, manje stresa i nervoze. Imam u kuci i drugi auto sa klasicnim menjacem, provozam ga po nekad, i tada se cesto pitam, zasto to jos uvek postoji u 21. veku.

Ehehe

pre 2 godine

Kad ti u vagenu crkne DSG mozes samo da ga nosis na otpad.
Lepo je to i sjajno za voznju samo sto im zivotni vek prodje taman dok ga uvezu kod nas. A onda svaki dan lutrija.
Ne pricam napamet, imao sam DSG i to onaj "mokri" koji je bio mnogo pouzdaniji od ovih novih "suvih". I kad je poceo da se kvari popravka za popravkom a resenja nema. Na kraju me je kostao pola automobila.

kele®

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)
Recimo onaj koji ima 5.000 evra i manje da kupi polovnog leša. Samo mu još treba da se zajebava sa izakanim automatikom.
Elem, generalno je postao trend da se ugrađuju dijelovi koji nema šanse da izguraju 10 godina i više, kao npr led glavna svjetla, ekrani na dodir ili evo sad uskoro baterije i automatski mjenjači. Izgleda da će biti jahanja konja kako LA reče.

Vp_Cikago

pre 2 godine

Imala moja riba Citroen C1 1000 kubika, automatik 3 brzine. Uzbrdo nije hteo da ide ako mu je ukljucena klima i nas dvoje u autu. Jes da zajedno imamo 170 kila, od toga ja 3 cifre, ali brate…
Ja imam Mercedes A, 7 brzina automatik, savrsenstvo. Bolje puni od bilo kog manuelca.
(NN, 05. septembar 2021 23:19)

Pa to ce pre biti do automobila od 1000kubika nego automatika…

Spiclov

pre 2 godine

Gospodska stvar! Automatske menjace vozim vise od 20 godina, a prvi put sam sa njima imao iskustva vozeci autobus. Tada sam shvatio kakva je njihova prednost, dolazio sam sa posla odmoran, kao da nisam ni radio. Sada vozim automobil sa savremenim klasicnim AT, koji savrseno brzo i precizno vrsi promene stepena, ugladjeno i bez ikakvih cimanja, trzaja, a s obzirom da je benzinac, nema nikakve buke, vibracije, sve u svemu, savrseno. Meni je saltanje davno prestalo da bude zabavno, narocito po ovakvim guzvama, u voznji po gradu sam daleko opusteniji sa automatikom, manje stresa i nervoze. Imam u kuci i drugi auto sa klasicnim menjacem, provozam ga po nekad, i tada se cesto pitam, zasto to jos uvek postoji u 21. veku.
(peca, 05. septembar 2021 20:43)

Vidi Peco, donekle si u pravu ali…Bio sam u Srbiji nedavno i vozio premium sportski automobil za svo vreme dok sam bio na odmoru. Voznja takvog automobila po brdima i proplancima Srbije je fantastican uzitak. Naravno, manuelni menjac je u pitanju. Iako i sam vozim automatike zadnjih 25 godina, uzitak voznje sportskog automobila sa manuelnim menjacem je nezamenljiv uzitak. Automatski menjac je za svakodnevnu upotrebu i ne bih ga menjao za “manuelac”. Ali za “gust” je ipak manuelni menjac. Da se razumemo, uzivanje u sportskom automobilu sa manuelnim menjacem ne podrazumeva apriori divljanje vec voznja, saltanje i uzivanje u ambijentu prirode sa zaustavljanjem pored izvora vode ili dobrog restorana.

GTR

pre 2 godine

Ja sam bio skpetican prema automaticima. Međutim, kako su se u poslednje vreme dosta usavršili prilikom kupovine poslednjeg auta odlucio sam da ce obavezno biti automatik. Iskreno, odusevio sam se. Inace u pitanju je ZF osmostepeni automatik, trenutno jedan od najboljih na svetu

Ili

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)

Vozi ti tamo po Americi automatike i ne popuj ljiudima u Srbiji kada si vec otisao.

Vozač

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)
Evo ja, privatnik, radim sam. Kad kupujem auto, ne znam da li ću ga prodati čim izađe iz garancije ili ću morati da ga vozim 10 godina. Zato manuelni, dok ih ima. A i cela Srbija ima manje stanovnika od L. A., nije baš tolika gužva.

Los Angeles

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!

Nemanja

pre 2 godine

@ Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40

Kad bi znao da vozis i shvatio da SUV sa 6 m duzine, 3 tone i voznja na pravcu autoputem nije san svakog vozaca, bilo bi ti jasnije. Naravno, uslov je i da znas da koristis tu "palicu". Naravno, niko od tebe ni ne ocekuje da to razumes. Novi automatici imaju brojne prednosti ali zabavu u voznji i tu "vezu" coveka i masine, automatik nikad nece moci da ponudi.

Guliver

pre 2 godine

@EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58) al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa
(fensi_lik_vracar, 5. septembar 2021 22:23)

Transmisija nije isto što i menjac.

Dong

pre 2 godine

Radi mi prijatelj u zvanicnom VW servisu.
Zbog njega i vozim VW jer mi radi odrzavanje po povlastenoj ceni.
Naravno kupujem polovne aute, pa moj komentar vazi samo za njih. Odvezem kod njega, on proveri vin, dijagnostiku itd.
Dve stvari kaze ne kupuj polovno, DSG i 1.6tdi. To je pravljeno da traje dok traje garancija.

V for Vendeta

pre 2 godine

Wow, kad spuste na donje pa stave atomatik na kosačicu sa 90nm i 60ak ks.... imaće vozači izbor : 3 minuta bicikl da pretiče ili da troši 15l

Radijator

pre 2 godine

Krajnje je vreme da manuelac ode u istoriju.
(das auto, 05. septembar 2021 21:20)

Otići će tebi kućni budžet u istoriju kad kupis 15 starog polovnjaka sa automatskim menjačem.
Nisu ljudi glupi da vole da saltaju...nego ne žele troškove. A prosek voznog parka nam je 17 godina pa ti vidi.

Ne, niste pametni, takva vam je struka

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Ako ne grešim, LA je u hirurgiji (nešto slično auto servisu). Otuda i njegov šupalj i tupo nadmen komentar.
E sada, šta bi se LA desilo kada bi se fenomenalan život posle smrti pokazao pravom vešću, ili kada bi sa neba sišao omiljeni komšija i uzbuđen ispričao da je u raju glavno zezanje i da pakao ne postoji ?
Gde bi bio LA, gde bi bio Los Angeles i ko bi sipao mudrosti sa astralnih tapiserija ?

komesar

pre 2 godine

sva ona sranja koja gledate na jutjubetu i ona čudna ponašanja prilikom manevrisanja, prave auttomobili sa automatskim menjačem
(hadžija, 6. septembar 2021 09:22)


Ne, genije, ta sranja prave nesposobni vozaci. Takvima da das manuelac, uspeli bi da ga pretvore u atomsku bombu.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

@EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58) al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa

drajver

pre 2 godine

hehehe VW stari manipulatori i prevaranti, mislim ukidati jeftiniju opiju (manuelni) sa skupljom opcijom automatik ima neku pozadinu i čisto sumnjam da je to u korist kupaca.

100

pre 2 godine

EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58)

al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa
(fensi_lik_vracar, 05. septembar 2021 22:23)

Uglavnom tačno, Porsche Taycan je jedini električni auto koji ima 2 stepena prenosa.

NN

pre 2 godine

Imala moja riba Citroen C1 1000 kubika, automatik 3 brzine. Uzbrdo nije hteo da ide ako mu je ukljucena klima i nas dvoje u autu. Jes da zajedno imamo 170 kila, od toga ja 3 cifre, ali brate…
Ja imam Mercedes A, 7 brzina automatik, savrsenstvo. Bolje puni od bilo kog manuelca.

Hetmenat

pre 2 godine

@GTR,

to zavisi od proizvođača, WV grupa kao i njeni delovi Porše, Audi namerno po dizajnu šteluju automatik da bude u većoj prednosti u ondosu na ručni menjač, zbog onih ili ovih razloga, to što je kompjuter brži znači u principu da ste u trci do 100km/h samo pola sekunde u prednosti u ondosu na manuelni. Međutim, drugi deo priče jeste kako su brzine baždarene i uparene sa kompjuterom, i kako se koriste automatici na testovima da prikažu manju potrošnju goriva - što je jako bitna stvar. Dok recimo uzmite Mazdu, brzine se baždare jednako ili gotovo jednako, nisu neke brzne namerno duže od drugih ako imate isti motor, pa tako od nule do 100km/h stiže ne toliko sporije od automatika. Jer to je politika kompanije. PDK/DSG tu su nažalost da bi prikazali na testovima za potrošnju goriva i emisije čestica malo bolje stanje stvari nego što je u realnosti. Mada naravno bez obzira na to kako su podešeni i ručni menjači neiskusan vozač svakako će nabiti veću potrošnju od očekivane i to je takođe realnost.

Valdens

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.
(Vot iss yo nem, 05. septembar 2021 22:13)

Tako sam i ja mislio dok nisam prvi put provozao automatik. Gospodska stvar. A ko ga nema to ne može ni da razume.

Zaostali

pre 2 godine

@(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Manuelni je jeftiniji (bolje za Srbiju), ako makar malo znas da vozis menjac ce trajati dugo, nijednom u zivotu nisam popravljao manuelni, a navozao sam se lepo sa njima, u nekim situacijama pozelis da imas manuelni, npr. sneg, uzbrdica, put se ne cisti, sneg tope automobili, ali zbog minusa se i pomalo ledi pomalo se sneg zadrzava, automatik mi se zbunio sa zimskim gumama starim 4godine, morao sam lance na kraju da stavim da se izvucem, sa manuelnim nikad takvih problema, cak i sa losijim gumama, mogucnost doziranja, neprocenjivo. Previse je sve prepusteno kompjuterima da rade umesto nas, sto je u preko 90% situacija bolje, ali... uvek postoji ali. Ja preferiram manuelni generalno, iako priznajem da je u gradu automatik skoro pa uvek bolje resenje.

hthtrhtre

pre 2 godine

Pa skoro sve sportske verzije sada idu isklucivo sa automatskim mjenjacem. Aj neko da mi sklopi novi rs4 ili rs6 sa maualnim mjenjacem.
Nemojte biti blesavi.

gooz

pre 2 godine

manuelni menjač je najveće zlo ikada napravljeno i nikad ga neću koristiti.ne pada mi na pamet da svoj život trosim u tamo nekom stiskanju kvačila i menjanju brzina.nikad

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.
(Vot iss yo nem, 05. septembar 2021 22:13)

Tako sam i ja mislio dok nisam prvi put provozao automatik. Gospodska stvar. A ko ga nema to ne može ni da razume.
(Valdens, 6. septembar 2021 11:32)

Druže šta god ti mislio istinskim zaljubljenicima u automobile i onima koji, kako je to neko napisao, žele zabavu u voznji, i izravnu vezu coveka i masine sve blagodati automatika su jednostavno neprihvatljive. Za ilustraciju do sada sam promenio oko osam automobila, nijedan nije bio dizel, i automatik, to jednostavno nikada nije bila opcija. Možeš li to razumeti? Možeš li razumeti zašto na primer Porsche nikada neće ugasiti manuelni menjač? Pa upravo zbog onih koji se ne žele odreći osećaja u kojem issključivo ti upravljaš automobilom, a ne mehanika.

Los Angeles

pre 2 godine

E jeste naporni i zavidni. Prvo, ja nisam amerikanac rodjeni koji eto ne zna da vozi manuelni menjač. Odrastao sam u Beogradu vozikajuci se naokolo i po Balkanu sa manuelnim menjačem. Drugo, kapiram da je Srbija zaostala u tehnološkom razvoju i svesti (pa šta nije jedina, a i što uvek trčite da se merite samo sa najboljima), ali sa manuelnim menjačima ste preterali. Sve i da ste neki reli vozač lično, nema tog srbina koji će dinamičnije da vozi sa manuelnim nego sa modernim automatskim menjačem. I aman više sa tom pričom, ma nije bre tačno da se toliko kvare i koštaju… I najvažnije, desna ruka treba da je slobodna da se stavi ženi ili devojci na koleno, da se u njoj pijucka neka ledena kafa, sok, da se drži sendvič. Leva noga odmara, a ne kad izadjes na Krfu da ti noga kleca 5 minuta jer nemožeš da hodaš od stiskanja kvačila. I taj auto trebaju lagano da voze i žene i kćerke, a ne da su godinama pod stresom da im se ne ugasi auto dok ne postanu experti za kvačilo…nije ni čudo što vam 90% žena ne vozi, to je CIVILIZACIJSKA SRAMOTA…

kimi R

pre 2 godine

@drajver
Hehe, još jedan u moru glupih i besmislenih komentara. Nego navedi makar jednog proizvođača koji radi za kupca, a ne za sebe i svoj džep?

Macak

pre 2 godine

'Manuelni menjac pruza bolju vezu coveka i masine...' :-))
Ne folirajte se - nemate para za automatika, pa trazite dobar izgovor.
Smesno.

kele®

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)
Recimo onaj koji ima 5.000 evra i manje da kupi polovnog leša. Samo mu još treba da se zajebava sa izakanim automatikom.
Elem, generalno je postao trend da se ugrađuju dijelovi koji nema šanse da izguraju 10 godina i više, kao npr led glavna svjetla, ekrani na dodir ili evo sad uskoro baterije i automatski mjenjači. Izgleda da će biti jahanja konja kako LA reče.

hadžija

pre 2 godine

sva ona sranja koja gledate na jutjubetu i ona čudna ponašanja prilikom manevrisanja, prave auttomobili sa automatskim menjačem

700

pre 2 godine

E-CVT je za sada najbolje rešenje (Toyota). Ne CVT, već E-CVT. Kontinualno promenljiv prenosni odnos, kao nekada holandski DAF što je imao varijator.

Milan

pre 2 godine

@Vot iss you nem
Kako se nikada neće odreći kad će se odreći motora već za deceniju pa onda im ne treba ni menjač?
BTW ogromna većina Porshe automobila je sa automatikom.

Los Angeles

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!

gooz

pre 2 godine

manuelni menjač je najveće zlo ikada napravljeno i nikad ga neću koristiti.ne pada mi na pamet da svoj život trosim u tamo nekom stiskanju kvačila i menjanju brzina.nikad

V for Vendeta

pre 2 godine

Wow, kad spuste na donje pa stave atomatik na kosačicu sa 90nm i 60ak ks.... imaće vozači izbor : 3 minuta bicikl da pretiče ili da troši 15l

peca

pre 2 godine

Gospodska stvar! Automatske menjace vozim vise od 20 godina, a prvi put sam sa njima imao iskustva vozeci autobus. Tada sam shvatio kakva je njihova prednost, dolazio sam sa posla odmoran, kao da nisam ni radio. Sada vozim automobil sa savremenim klasicnim AT, koji savrseno brzo i precizno vrsi promene stepena, ugladjeno i bez ikakvih cimanja, trzaja, a s obzirom da je benzinac, nema nikakve buke, vibracije, sve u svemu, savrseno. Meni je saltanje davno prestalo da bude zabavno, narocito po ovakvim guzvama, u voznji po gradu sam daleko opusteniji sa automatikom, manje stresa i nervoze. Imam u kuci i drugi auto sa klasicnim menjacem, provozam ga po nekad, i tada se cesto pitam, zasto to jos uvek postoji u 21. veku.

NN

pre 2 godine

Imala moja riba Citroen C1 1000 kubika, automatik 3 brzine. Uzbrdo nije hteo da ide ako mu je ukljucena klima i nas dvoje u autu. Jes da zajedno imamo 170 kila, od toga ja 3 cifre, ali brate…
Ja imam Mercedes A, 7 brzina automatik, savrsenstvo. Bolje puni od bilo kog manuelca.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

@EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58) al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa

Dong

pre 2 godine

Radi mi prijatelj u zvanicnom VW servisu.
Zbog njega i vozim VW jer mi radi odrzavanje po povlastenoj ceni.
Naravno kupujem polovne aute, pa moj komentar vazi samo za njih. Odvezem kod njega, on proveri vin, dijagnostiku itd.
Dve stvari kaze ne kupuj polovno, DSG i 1.6tdi. To je pravljeno da traje dok traje garancija.

Ehehe

pre 2 godine

Kad ti u vagenu crkne DSG mozes samo da ga nosis na otpad.
Lepo je to i sjajno za voznju samo sto im zivotni vek prodje taman dok ga uvezu kod nas. A onda svaki dan lutrija.
Ne pricam napamet, imao sam DSG i to onaj "mokri" koji je bio mnogo pouzdaniji od ovih novih "suvih". I kad je poceo da se kvari popravka za popravkom a resenja nema. Na kraju me je kostao pola automobila.

Macak

pre 2 godine

'Manuelni menjac pruza bolju vezu coveka i masine...' :-))
Ne folirajte se - nemate para za automatika, pa trazite dobar izgovor.
Smesno.

Los Angeles

pre 2 godine

E jeste naporni i zavidni. Prvo, ja nisam amerikanac rodjeni koji eto ne zna da vozi manuelni menjač. Odrastao sam u Beogradu vozikajuci se naokolo i po Balkanu sa manuelnim menjačem. Drugo, kapiram da je Srbija zaostala u tehnološkom razvoju i svesti (pa šta nije jedina, a i što uvek trčite da se merite samo sa najboljima), ali sa manuelnim menjačima ste preterali. Sve i da ste neki reli vozač lično, nema tog srbina koji će dinamičnije da vozi sa manuelnim nego sa modernim automatskim menjačem. I aman više sa tom pričom, ma nije bre tačno da se toliko kvare i koštaju… I najvažnije, desna ruka treba da je slobodna da se stavi ženi ili devojci na koleno, da se u njoj pijucka neka ledena kafa, sok, da se drži sendvič. Leva noga odmara, a ne kad izadjes na Krfu da ti noga kleca 5 minuta jer nemožeš da hodaš od stiskanja kvačila. I taj auto trebaju lagano da voze i žene i kćerke, a ne da su godinama pod stresom da im se ne ugasi auto dok ne postanu experti za kvačilo…nije ni čudo što vam 90% žena ne vozi, to je CIVILIZACIJSKA SRAMOTA…

Nemanja

pre 2 godine

@ Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40

Kad bi znao da vozis i shvatio da SUV sa 6 m duzine, 3 tone i voznja na pravcu autoputem nije san svakog vozaca, bilo bi ti jasnije. Naravno, uslov je i da znas da koristis tu "palicu". Naravno, niko od tebe ni ne ocekuje da to razumes. Novi automatici imaju brojne prednosti ali zabavu u voznji i tu "vezu" coveka i masine, automatik nikad nece moci da ponudi.

Vozač

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)
Evo ja, privatnik, radim sam. Kad kupujem auto, ne znam da li ću ga prodati čim izađe iz garancije ili ću morati da ga vozim 10 godina. Zato manuelni, dok ih ima. A i cela Srbija ima manje stanovnika od L. A., nije baš tolika gužva.

kele®

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)
Recimo onaj koji ima 5.000 evra i manje da kupi polovnog leša. Samo mu još treba da se zajebava sa izakanim automatikom.
Elem, generalno je postao trend da se ugrađuju dijelovi koji nema šanse da izguraju 10 godina i više, kao npr led glavna svjetla, ekrani na dodir ili evo sad uskoro baterije i automatski mjenjači. Izgleda da će biti jahanja konja kako LA reče.

hadžija

pre 2 godine

sva ona sranja koja gledate na jutjubetu i ona čudna ponašanja prilikom manevrisanja, prave auttomobili sa automatskim menjačem

Valdens

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.
(Vot iss yo nem, 05. septembar 2021 22:13)

Tako sam i ja mislio dok nisam prvi put provozao automatik. Gospodska stvar. A ko ga nema to ne može ni da razume.

Radijator

pre 2 godine

Krajnje je vreme da manuelac ode u istoriju.
(das auto, 05. septembar 2021 21:20)

Otići će tebi kućni budžet u istoriju kad kupis 15 starog polovnjaka sa automatskim menjačem.
Nisu ljudi glupi da vole da saltaju...nego ne žele troškove. A prosek voznog parka nam je 17 godina pa ti vidi.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Pošto još nema dobrovoljaca evo ja bi nešto rekao u odbranu zaostalih, konzervativnih, i autističnih, u koje i sebe ubrajam. Sve što si spomenuo nema blage veze sa onima koji preferiraju manuelne menjače, oni su samo istinski zaljubljenici u automobile kojima je automatski menjač potpuno neprihvatljiv. Jedino što je zaostalo u celoj priči je samo tvoj komentar, ali pošto si ti iz Los Angeles-a potpuno te razumem jer vi ni ne znate kako se ručno menjaju brzine.
(Vot iss yo nem, 05. septembar 2021 22:13)

Tako sam i ja mislio dok nisam prvi put provozao automatik. Gospodska stvar. A ko ga nema to ne može ni da razume.
(Valdens, 6. septembar 2021 11:32)

Druže šta god ti mislio istinskim zaljubljenicima u automobile i onima koji, kako je to neko napisao, žele zabavu u voznji, i izravnu vezu coveka i masine sve blagodati automatika su jednostavno neprihvatljive. Za ilustraciju do sada sam promenio oko osam automobila, nijedan nije bio dizel, i automatik, to jednostavno nikada nije bila opcija. Možeš li to razumeti? Možeš li razumeti zašto na primer Porsche nikada neće ugasiti manuelni menjač? Pa upravo zbog onih koji se ne žele odreći osećaja u kojem issključivo ti upravljaš automobilom, a ne mehanika.

Ili

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)

Vozi ti tamo po Americi automatike i ne popuj ljiudima u Srbiji kada si vec otisao.

Spiclov

pre 2 godine

Gospodska stvar! Automatske menjace vozim vise od 20 godina, a prvi put sam sa njima imao iskustva vozeci autobus. Tada sam shvatio kakva je njihova prednost, dolazio sam sa posla odmoran, kao da nisam ni radio. Sada vozim automobil sa savremenim klasicnim AT, koji savrseno brzo i precizno vrsi promene stepena, ugladjeno i bez ikakvih cimanja, trzaja, a s obzirom da je benzinac, nema nikakve buke, vibracije, sve u svemu, savrseno. Meni je saltanje davno prestalo da bude zabavno, narocito po ovakvim guzvama, u voznji po gradu sam daleko opusteniji sa automatikom, manje stresa i nervoze. Imam u kuci i drugi auto sa klasicnim menjacem, provozam ga po nekad, i tada se cesto pitam, zasto to jos uvek postoji u 21. veku.
(peca, 05. septembar 2021 20:43)

Vidi Peco, donekle si u pravu ali…Bio sam u Srbiji nedavno i vozio premium sportski automobil za svo vreme dok sam bio na odmoru. Voznja takvog automobila po brdima i proplancima Srbije je fantastican uzitak. Naravno, manuelni menjac je u pitanju. Iako i sam vozim automatike zadnjih 25 godina, uzitak voznje sportskog automobila sa manuelnim menjacem je nezamenljiv uzitak. Automatski menjac je za svakodnevnu upotrebu i ne bih ga menjao za “manuelac”. Ali za “gust” je ipak manuelni menjac. Da se razumemo, uzivanje u sportskom automobilu sa manuelnim menjacem ne podrazumeva apriori divljanje vec voznja, saltanje i uzivanje u ambijentu prirode sa zaustavljanjem pored izvora vode ili dobrog restorana.

drajver

pre 2 godine

hehehe VW stari manipulatori i prevaranti, mislim ukidati jeftiniju opiju (manuelni) sa skupljom opcijom automatik ima neku pozadinu i čisto sumnjam da je to u korist kupaca.

GTR

pre 2 godine

Ja sam bio skpetican prema automaticima. Međutim, kako su se u poslednje vreme dosta usavršili prilikom kupovine poslednjeg auta odlucio sam da ce obavezno biti automatik. Iskreno, odusevio sam se. Inace u pitanju je ZF osmostepeni automatik, trenutno jedan od najboljih na svetu

Ne, niste pametni, takva vam je struka

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Ako ne grešim, LA je u hirurgiji (nešto slično auto servisu). Otuda i njegov šupalj i tupo nadmen komentar.
E sada, šta bi se LA desilo kada bi se fenomenalan život posle smrti pokazao pravom vešću, ili kada bi sa neba sišao omiljeni komšija i uzbuđen ispričao da je u raju glavno zezanje i da pakao ne postoji ?
Gde bi bio LA, gde bi bio Los Angeles i ko bi sipao mudrosti sa astralnih tapiserija ?

komesar

pre 2 godine

sva ona sranja koja gledate na jutjubetu i ona čudna ponašanja prilikom manevrisanja, prave auttomobili sa automatskim menjačem
(hadžija, 6. septembar 2021 09:22)


Ne, genije, ta sranja prave nesposobni vozaci. Takvima da das manuelac, uspeli bi da ga pretvore u atomsku bombu.

Hetmenat

pre 2 godine

@GTR,

to zavisi od proizvođača, WV grupa kao i njeni delovi Porše, Audi namerno po dizajnu šteluju automatik da bude u većoj prednosti u ondosu na ručni menjač, zbog onih ili ovih razloga, to što je kompjuter brži znači u principu da ste u trci do 100km/h samo pola sekunde u prednosti u ondosu na manuelni. Međutim, drugi deo priče jeste kako su brzine baždarene i uparene sa kompjuterom, i kako se koriste automatici na testovima da prikažu manju potrošnju goriva - što je jako bitna stvar. Dok recimo uzmite Mazdu, brzine se baždare jednako ili gotovo jednako, nisu neke brzne namerno duže od drugih ako imate isti motor, pa tako od nule do 100km/h stiže ne toliko sporije od automatika. Jer to je politika kompanije. PDK/DSG tu su nažalost da bi prikazali na testovima za potrošnju goriva i emisije čestica malo bolje stanje stvari nego što je u realnosti. Mada naravno bez obzira na to kako su podešeni i ručni menjači neiskusan vozač svakako će nabiti veću potrošnju od očekivane i to je takođe realnost.

Vp_Cikago

pre 2 godine

Imala moja riba Citroen C1 1000 kubika, automatik 3 brzine. Uzbrdo nije hteo da ide ako mu je ukljucena klima i nas dvoje u autu. Jes da zajedno imamo 170 kila, od toga ja 3 cifre, ali brate…
Ja imam Mercedes A, 7 brzina automatik, savrsenstvo. Bolje puni od bilo kog manuelca.
(NN, 05. septembar 2021 23:19)

Pa to ce pre biti do automobila od 1000kubika nego automatika…

hthtrhtre

pre 2 godine

Pa skoro sve sportske verzije sada idu isklucivo sa automatskim mjenjacem. Aj neko da mi sklopi novi rs4 ili rs6 sa maualnim mjenjacem.
Nemojte biti blesavi.

kimi R

pre 2 godine

@drajver
Hehe, još jedan u moru glupih i besmislenih komentara. Nego navedi makar jednog proizvođača koji radi za kupca, a ne za sebe i svoj džep?

Zaostali

pre 2 godine

@(Los Angeles, 5. septembar 2021 19:40)

Manuelni je jeftiniji (bolje za Srbiju), ako makar malo znas da vozis menjac ce trajati dugo, nijednom u zivotu nisam popravljao manuelni, a navozao sam se lepo sa njima, u nekim situacijama pozelis da imas manuelni, npr. sneg, uzbrdica, put se ne cisti, sneg tope automobili, ali zbog minusa se i pomalo ledi pomalo se sneg zadrzava, automatik mi se zbunio sa zimskim gumama starim 4godine, morao sam lance na kraju da stavim da se izvucem, sa manuelnim nikad takvih problema, cak i sa losijim gumama, mogucnost doziranja, neprocenjivo. Previse je sve prepusteno kompjuterima da rade umesto nas, sto je u preko 90% situacija bolje, ali... uvek postoji ali. Ja preferiram manuelni generalno, iako priznajem da je u gradu automatik skoro pa uvek bolje resenje.

kele®

pre 2 godine

Koji, zaostali, konzervativni, autistični čovek danas uopšte i razmišlja o kupovini auta sa manuelnim menjačem? Pobogu, jašite konje onda!
(Los Angeles, 05. septembar 2021 19:40)
Recimo onaj koji ima 5.000 evra i manje da kupi polovnog leša. Samo mu još treba da se zajebava sa izakanim automatikom.
Elem, generalno je postao trend da se ugrađuju dijelovi koji nema šanse da izguraju 10 godina i više, kao npr led glavna svjetla, ekrani na dodir ili evo sad uskoro baterije i automatski mjenjači. Izgleda da će biti jahanja konja kako LA reče.

700

pre 2 godine

E-CVT je za sada najbolje rešenje (Toyota). Ne CVT, već E-CVT. Kontinualno promenljiv prenosni odnos, kao nekada holandski DAF što je imao varijator.

100

pre 2 godine

EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58)

al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa
(fensi_lik_vracar, 05. septembar 2021 22:23)

Uglavnom tačno, Porsche Taycan je jedini električni auto koji ima 2 stepena prenosa.

Guliver

pre 2 godine

@EV nema menjač.
(Niko niko kao ja..., 05. septembar 2021 18:58) al si glup i i ti i ivi sto ti dali pluseve….svako vozilo ima transmisiju… samo EV trenutno ima samo jedan stepen prenosa
(fensi_lik_vracar, 5. septembar 2021 22:23)

Transmisija nije isto što i menjac.

Milan

pre 2 godine

@Vot iss you nem
Kako se nikada neće odreći kad će se odreći motora već za deceniju pa onda im ne treba ni menjač?
BTW ogromna većina Porshe automobila je sa automatikom.