Aktuelno

Sreda, 01.09.2021.

15:25

Da li vakcine protiv korone slabe imunološki sistem?

Izvor: dw.com

Da li vakcine protiv korone slabe imunološki sistem? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

kole

pre 2 godine

Glavni argument za vakcinaciju kod nas je da moramo slusati struku, koja pritom pojma nema sa cime smo suoceni. Dobili su instrukcije od SZO preko naseg ministarstva sta da pricaju i kako da se ponasaju u uslovima pandemije, ali niko od njih nema iskustva na sopstvenim istrazivanjima ili dugorocnim iskustvima. Koliko je samo lekova izbaceno iz upotrebe, a da sam ih ja koristio. Odes u apoteku i kazu ti da je tvoj lek koji ti je struka prepisala stetan po zdravlje i da ga nema u apotekama. Kakvih je sve metoda lecenja bilo kroz medicinsku istoriju, da bog sacuva. Lecenje radioaktivnim solima, koriscenje zive i olova u stomatologiji, lose hiruske metode i slicne greske struke koje su milione ljudi smestili po svetskim grobljima. I tada je neko rekao; slusajmo struku.

Pavlin

pre 2 godine

Vakcinisani su veća opasnost za okolinu od nevakcinisanih.
Zašto?
Zato što se njihovo kretanje, putovanje i boravak ne ograničavaju, pa su zbog toga prisutniji u javnosti od nevakcinisanih.
A poznato je, to niko ne osporava, da su vakcinisani podjednako podložni inficiranju i prenošenju zaraze kao i nevakcinisani, jer vakcina to ne sprečava.

kobar

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 1. septembar 2021 16:55)

Francuski Noblelovac kojeg spominjes, Luc Montagnier, je poznat u javnosti po kontraverznim izjavama vec preko 20 godina i po tome sto se trudi da bude u centru medijske paznje.

Prve kontraverzne izjave su mu bile kako AIDS nije virus, a njegovo dobijanje nobelove nagrade pratio je skandal gde je bio optuzen od drugog naucnika za kradju studije za koju je dobio nagradu.

Imas na wikipediji da citas o desetinama kontraverzi i skandala u kojima je ucestvovao, a ako krenes citati o njemu, pronaces da on uopste nije rekao da "vakcine slabe imunitet". Taj deo si izmislio.

On je 2020. dao izjavu kako se ne treba vakcinisati dok vakcina ne postane sigurna i testirana, i cela kontraverza je krenula odatle.

Y

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

I ja sam nekih 12 sati nakon vakcine dobila temperaturu, što je normalno, reakcija imunog sistema. Nije mi palo na pamet da se testiram - možda bi bila pozitivna. :D
Sestru je dva dana nakon vakcine sve bolelo, drugaricu sedam dana noge bolele. Uglavnom, temperatura je pokazatelj, kod većine nakon vakcinacije, da ima reakcije. Meni su na vakcinalnom punktu rekli da možda dobijem temperaturu, verovatno su i njoj rekli, te me čudi da je odmah išla da se testira. Tako da, ja nešto naginjem ka #nijesedesilo zaključku.
Kao što neko ovde već napisa: od svih vakcinisanih kolega, rodbine, komšija, poznanika niko se nije zarazio. Radi se o uzorku od preko 50 punoletnih ljudi svih starosnih dobi, sve vakcine zastupljene. Jedna osoba je imala koronu u januaru svi simptomi, vakcinisala se
u junu. Toliko od mene koja verujem u nauku i vakcine.

Realno

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.
(Zemunac, 01. septembar 2021 22:02)

Izrael juce 31.09.2021. godine imao 4864 obolelih. Uz 60.6% vakcinisanih jednom dozom i 66.1% vakcinisanih sa obe doze. Ako bas hocete da budemo precizni. Sve u jednom kliku misem.
(zzz, 2. septembar 2021 00:18) # Link komentara
Manje je vakcinisano jednom dozom vakcine nego dvema. Reci nam pametni vakseru kako se prima druga doza, ako nisi primio prvu?

Истина

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 1. septembar 2021 17:04)

Земља није планета зато што на планетама нема интелигентног живота. Поражавајуће за човечанство је сматрати Земљу планетом.

Таласастобрдовитоземљаш

spavaj spavaj

pre 2 godine

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.
(zzz, 1. septembar 2021 18:55)

Pre bih rekao da je tebi potrebno malo edukacije... Da bi me bolje razumeo, necu se frljakjati terminologije, nego cu ti postaviti samo jedno pitanje...
Koliko ti je puta u zivotu bilo postavljeno pitanje od strane lekara: "Da li je neko iz vase porodice imao srcanih bolesti, tumore, psihickih problema, itd, itd..."

patogena cinicnost

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

Pa naravno kad je otišla prekasno - već se bila zarazila i tako otišla na vakcinaciju. Džabe. Vakcina nije lek nego prevencija.
(Ponovo u školu, 1. septembar 2021 22:31)

Koja si debilcina, to je strasno. Vakcina ti je isusila mozak.

Истина

pre 2 godine

Питајте на десетине милиона људи широм света који су остали без зуба да ли су вакцине штетне по имуни систем људи.
Лично мислим да само и искључиво сви који подржавају вакцинације требају да плате протезе, вађење зуба, лечење по болницама, изгубљено време људима којима је то потребно.

Pedja from the block

pre 2 godine

(Goran, 1. septembar 2021 23:58)
ne, bice da u slepom slusanju autoriteta postoji manjak inteligencije ili pak strah da budes ono sto jesi, inteligentno bice koje se oslanja na svoje rasudjivanje. A strah je osim straha za sopstveno zdravlje koji svi imamo, u ovom slucaju cesto materijalne prirode - jer sta ako mi poslodavac zameri moje izjasnjavanje kao "antivaksera", pa ostanem bez plate i moja porodica ode u bestraga? Razmislite malo u ovom globalnom vremenu, gde lezi kvaka? Naravno da postoji ne jedan nego vise istaknutih doktora koji tvrde ono sto tvrde, a postoji i gomila doktora koji takodje samo prate instrukcije. Sta mislite kome je verovati? Ko se drzi hipokratove zakletve, ko radi iskljucivo za novac? I najvaznije, da li su vrhovne elite zainteresovane za potpunu kontrolu covecanstva (dakle ne samo tebe)? Molim vas objavite komentar.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

"A kineska, ruska?
(Vax, 1. septembar 2021 19:47) - @ Nije problem. Mada često improvizujem da bi se razumela posledica - stvarnost je drugačija. Dakle "ruska" i "engleska" su DNK. Na bazi raznih adenovirusa (prehlada). "Engleska" AZ koristi DNK šimpanze. U genom adenovirusa se ubaci spajk (SARS-CoV-2) zapravo info o spajku u DNK formi da bi ga naš DNK prepoznao&prihvatio. Vektorski je dizajnirana da ide direktno u DNK (za razliku od RNK terapije). DNK adenovirusa zatim u jezgru ćelije uporedo proizvodi spajk koji provocira antitela na reakciju... Šta je problem, osim što potiskuje prirodni imunitet, pravi ugruške, itd.? Organizam apoptozom programirano ubija nepotrebne ćelije ali ne 100%. Između 1-5 na 1000 opstaje i integriše se u naš genom. Ne izgleda mnogo, ali npr. na 30mikrograma jedne RNK doze, dobiješ oko 15 hiljada milijardi spajkova. Sve preživele ćelije postaju integrisani deo genoma i to jeste genetska terapija. Zašto je to problem? Zato što je naša originalna sekvenca izmenjena, bilo gde i bilo koliko, pa će organizam funkcionisati "sa greškom", izazivajući neurološke, metaboličke ili imunološke poremećaje/bolesti. To je nepredvidivo. A Kineska? Uglavnom klasična, ali aluminijum sa konzervansima, teško izbacivo i nezdravo. Slaba efikasnost. Mi imamo prirodni imunitet na korona grupu virusa koji je neuporedivo efikasniji, samo mu treba mala pomoć i po potrebi koristiti postojeći (ignorisani) rani tretman. Drugi izbor je doživotna genetska terapija, pa ko voli...

zzz

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.
(Zemunac, 01. septembar 2021 22:02)

Izrael juce 31.09.2021. godine imao 4864 obolelih. Uz 60.6% vakcinisanih jednom dozom i 66.1% vakcinisanih sa obe doze. Ako bas hocete da budemo precizni. Sve u jednom kliku misem.

zzz

pre 2 godine

Kako mogu da znaju da mRNK vakcina ne utiče dugoročno na imuni sistem kad nema godinu dana od kada je počela masovno da se koristi?

Drugo, kakva je veza između mRNK vancina i alergija?
(QwertyDGB, 01. septembar 2021 20:14)

Nikakva. Ali posto nemate argument onda kao postavljanjem pitanja mislite da cete nekoga navuci.

Kakva je veza izmedju avaxa i sirenja HIVa?

zzz

pre 2 godine

@A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?
(zzz, 1. septembar 2021 18:56)

Šta to znači? Da ako je protiv ovih eksperimentalnih vakcina da više ništa ne zna? Da treba da mu se ista oduzme jer ih smatra štetnim?
(Etiketeranje, 01. septembar 2021 21:13)

To samo znaci da je budala! Covek koji HIV leci ishranom, a pritom nema niti jedan naucni dokaz da to deluje, ne moze se smatrati relevantnim. Sta bi sa pricom da je corona izmenjen virus hiva? Vise je ne spominje? Jel i koronu lecu hranom? Kada ne budes nogao da dises, da li ces pojesti brokoli ili otici na kiseonik? Zasto svi misle da ako je neko dobio Nobelovu nagradu da odmah postaje relevantan strucnjak za sve na svetu? Eno Obama je dobio Nobela za mir. Jel ga smatrate najvecim poznavanjem rata i mira na svetu i pozivate se na njega svaki put kada negde u svetu izbije sukob.

Goran

pre 2 godine

sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

Nisam proveravao, ali bukvalno u svim oblastima i po svim pitanjima ćeš naći da postoji neki istaknut naučnik, ekonomista, general, šta god, koji će iznositi neke šokantne tvrdnje koje će se kosti sa skoro svima.

Da li je to želja da se dobije ponovo na važnosti u starosti, ubeđenosti sa bolje znaju nego svi ostali, ili šta god, ne znam.

Ali je zanimljivo da ima i to more skeptika, koje će uvek pre poverovati u te stavove nego.
Šta je u vašem mozgu da mislite o naučnicima: "ne, ne želiš mi pomoći vakcinom, hoćeš da me prevariš, da pokvariš moje gene, moj imuni sistem, da nemam potomke" itd itd?

To je to neko paranočno stanje svesti, kojem ne pomaže ni ubeđivanje ni ništa, sve će odbijati, a hvataće se za Jutjub, Fejsbuk, izjavu negde nekog doktora itd, jer je to što "žele" da veruju, da je ceo svet ustrojen samo da im naškodi.

Locutus

pre 2 godine

Zvanicni podaci iz Engleske:
[link]

Po ovoj statistici delta je mnogo blaza varijanta i smrtnost je mnogo manja.

Ono sto je interesantno da vakcine ne pomazu. Ima vise umrlih u vakcinisanih nego umrlih medju nevakcinisanima!

Jos jedna stvar, kod vakcinisanih kolicina virusa je ista kao i kod nevakcinisanih. Tako da oni su potpuno isti prenosioci virusa kao i ostali. Da se vakcinisemo i da time zastitimo druge je glupost! A tek vakcinacija mladjih a pogotovo dece je van pameti! Sansa da umrete od delte ako ste mladji od 50 godina je 0.03%!

Pogledaje PDF.
(objavime, 1. septembar 2021 19:39)


Koliko ja vidim, mnogo više nevakcinisanih je umrlo od delta soja nego vakcinisanih sa obe vakcine. Ne znam šta si ti gledao.

Jedno filozofsko pitanje: U zemlji gde su svi građani vakcinisani, da li će više smrtnih ishoda biti kod među vakcinisanim ili nevakcinisanim građanima?!

porky's butthole

pre 2 godine

@objavime pogledao sam pdf i gresis, vakcine itekako pomazu, nego ne tumacis podatke dobro, slucajno ili namerno.
48 od 71 mladjih od 50 godina, a koji su preminuli su nevakcinisani (67%). Kod starijih od 50 godina jeste broj vakcinisanih a preminulih veci (71 jedna doza, 389 obe, 205 nevakcinisani) ali vazna cinjenica je da je preko 90% populacije starije od 50 godina vakcinisano. Od 90% populacije koja je vakcinisana 389 je preminulo. Dok od 10% koja nije vakcinisana 205 je preminulo. Kada to uzmes u obzir smrtnost je skoro 5 puta veca kod nevakcinisanih.

rebro

pre 2 godine

@Marko, Izrael ima 2,5 miliona stanovnika manje od Češke, a juče 1600 u Izraelu i 247 u Češkoj. Mi imamo 1900 aktivnih slučajeva, a Izrael 70.000.
Nešto tu ne štima.

Zemunac

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.

Ponovo u školu

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

Pa naravno kad je otišla prekasno - već se bila zarazila i tako otišla na vakcinaciju. Džabe. Vakcina nije lek nego prevencija.

M

pre 2 godine

Kad vec pitas, da ti odgovorim da je taj koji je pozivao na soping u Milanu izlecio vise stotina dece koje su prethodno po bolnicama doktori "lecili" kortikosteroidima od kojih su mnoga deca dobila jos po 2-3 bolesti kao posledica toga.
(Minja, 01. septembar 2021 18:36)

Ništa sporno, samo je trebalo da nastavi da leči decu, ipak je specijalizovao dečiju pulmologiju. O virusologiji, infektologiji, epidemiologiji, mikrobiologiji zna koliko i ja.

S

pre 2 godine

Pogledaje PDF.
(objavime, 01. septembar 2021 19:39)

Pogledah, ali si izostavio jedan bitan podatak, umrlih nakon dve doze od delta soja ima više u populaciji iznad 50. Ne znatno više, ali da, razlika nekih 350 u odnosu na 200 nevakcinisanih. Drugo, ne znamo koje vakcine, da li Astra Zeneka, Fajzer, Moderna, Džonson (za poslednje dve ne znam ni da li su uopšte davane, sve su dozvoljene od EMA, ali ne neminovno i u VB). Dokument ima 44 strane i navodi sve varijante, zastupljenost, starosnu dob, zaražavanja manje od 21 dan posle prve doze, više od 21 dan nakon prve, nakon obe, itd. Mnogo je obimno, a pritom nema ili ne nalazim podatak o pratećim bolestima preminulih vakcinisanih. Realno, među nevakcinisanima mogu biti potpuno zdravi ljudi, pa preminuli od delte, a među vakcinisanima ljudi sa pratećim bolestima. Tako da, izvlačiti zaključke proizvoljno nikad nije dobro.

E

pre 2 godine

Svim vaxerima koji tvrde da su zasticeni ovom tkz vakcinom predlazem turisticki obilazak kovid bolnice bez maske u trajanju od 60 + minuta, po mogucnosti sto blize obolelima i onda nakon 5 dana da nam kazete da li ste zasticeni
(djidji govedina, 01. septembar 2021 20:41)

Može, ideš sa mnom, pa da vidimo potom ko završava na respiratoru, šta kažeš na to?

Etiketeranje

pre 2 godine

@A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?
(zzz, 1. septembar 2021 18:56)

Šta to znači? Da ako je protiv ovih eksperimentalnih vakcina da više ništa ne zna? Da treba da mu se ista oduzme jer ih smatra štetnim?

naivno od nas

pre 2 godine

Motiv farmaceutskih korporacija da nam oslabe imuni sistem postoji. Sad, da li su to smućkali ne znam, jer su jedino njihove studije i procene efikasnosti u opticaju. Preostaje nam jedino da verujemo u njihovu dobru nameru.

Vax

pre 2 godine

(Gospodar Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.
(zzz, 01. septembar 2021 18:55)

Džaba mnogima pristup internetu, kad ukače pogrešan algoritam i bukvalno ovde ponavljaju kao papagaji sve što čuju ili pročitaju. Navode onog Nestorovića, koji jeste vrstan dečiji pulmolog, ali je očito prepoznao korist od alternativnih metoda lečenja koje propagira.

djidji govedina

pre 2 godine

Svim vaxerima koji tvrde da su zasticeni ovom tkz vakcinom predlazem turisticki obilazak kovid bolnice bez maske u trajanju od 60 + minuta, po mogucnosti sto blize obolelima i onda nakon 5 dana da nam kazete da li ste zasticeni

wer

pre 2 godine

naravno da slabi!
raste i rep
susi se dnk
5g cip slabi srce
6g cip unistava centar za patriJotizam
umesto baje malog, zrtva pocinje da slusa synth pop
pakao jednom recju..

el sam zaboravio nesto,
o nepismeni ravnozemljasi?

QwertyDGB

pre 2 godine

Kako mogu da znaju da mRNK vakcina ne utiče dugoročno na imuni sistem kad nema godinu dana od kada je počela masovno da se koristi?

Drugo, kakva je veza između mRNK vancina i alergija?

Marko

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.

objavime

pre 2 godine

Zvanicni podaci iz Engleske:
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1009243/Technical_Briefing_20.pdf

Po ovoj statistici delta je mnogo blaza varijanta i smrtnost je mnogo manja.

Ono sto je interesantno da vakcine ne pomazu. Ima vise umrlih u vakcinisanih nego umrlih medju nevakcinisanima!

Jos jedna stvar, kod vakcinisanih kolicina virusa je ista kao i kod nevakcinisanih. Tako da oni su potpuno isti prenosioci virusa kao i ostali. Da se vakcinisemo i da time zastitimo druge je glupost! A tek vakcinacija mladjih a pogotovo dece je van pameti! Sansa da umrete od delte ako ste mladji od 50 godina je 0.03%!

Pogledaje PDF.

GoranH

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.
(DMX, 01. septembar 2021 18:10)

Ne greši ni malo. Procenat zaraženih među antivakserima je 10 puta veći, a smrtnih slučajeva kod vakcinisanih i nema. Prema tome samo vi verujte u gluposti i nemojte da se vakcinišete, biće vas kako čovek reče sve manje.

ne znam gde teram

pre 2 godine

@Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.
(DMX, 01. septembar 2021 18:10)

Uvek postoji neko ko će da ti ulepša dan. To što je #vakcinisan napisao, to i jeste obrnuto proporcionalno. :-) Verovatno si mislio na proporcionalno, možda je bolje da se držiš lakše terminologije. ;-)

Vax

pre 2 godine

Gospodar Nestor Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

A kineska, ruska? Pošto gospodarite ovim temama, naglašavajući štetnost RNK vakcina, zanima me štetnost ove druge dve?

Objavite mi komentar :)

Psalms

pre 2 godine

Sad antivakseri nece ni citati ovo bulaznjenje
(da ne gube vreme na propagandu, 01. septembar 2021 17:16)
Ma jok,čitamo mi i ono što misle fiksare, ne brini.

DMX

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.

zzz

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Ko te placa da lazes? Jednim klikom misa svako moze da nadje koliki procenat vakcinisanih je u Izraelu. Otkricu ti jednu tajinu, nije 95%, inficiranima nema kraja, ali je naravno vecina onih koji nisu vakcinisani. Zamisli. Isto info dostupna ali sada na 2 klika misem.

Sale

pre 2 godine

Neverovatno je da svi vi znate ljude koji su se zarazili posle vakcinacije a ja evo ne znam ni jednog a znam dosta vakcinisanih raznih godišta uključujući i mene kojima ama baš ništa ne fali, slučajnost ili ne ali tako je...

@Баки

pre 2 godine

I sta ti to govori na osnovu onoga sto znas o vakcinama i kako one funkcionisu...a da ne znas pa da ti objasnim. Tvoja majka je otisla zarazena da primi vakcinu i bila je u kasnoj inkubaciji verovatno bez ikakvih siptoma. Ni prva ni poslednja. Koliko ih je samo prestalo da se pridrzava icega vec posle prve vakcine.

Da bi bila potpuno zasticena mora proci dve nedelje od druge vakcine, sve izmedju je siva zona tj nije zasticena i moze da se zarazi ako se ne pazi.

I da nemoj da pomislis da se zarazila od vakcine da ti se ne bi smejali osnovci koji trenutno uce iz biologije kako vakcine funkcionisu i da to cak nije moguce ni sa starim vakcinama koje imaju poluziv virus u sebi (Kineska ima mrtav)...

zzz

pre 2 godine

Verovatno najgluplji propagandni pamflet koji sam video. Pitajte prvog doktora kojeg vidite kako se množe ćelije tumora i saznaćete da se RNK tumora kopira u našoj DNK koja ga je bez problema usvojila. Isto je sa ubrizganim gmo spajkom. I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...
(Gospodar Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.

zzz

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?

Minja

pre 2 godine

Na engleskom takve zovu "attention whore".
Imamo ih i mi. Kako se bese zove onaj nas koji je pozivao na soping u Milanu?
Samo pitam.
(Sanja, 1. septembar 2021 17:31)

Kad vec pitas, da ti odgovorim da je taj koji je pozivao na soping u Milanu izlecio vise stotina dece koje su prethodno po bolnicama doktori "lecili" kortikosteroidima od kojih su mnoga deca dobila jos po 2-3 bolesti kao posledica toga.

Toma

pre 2 godine

Opet trpanje svih vakcina u jedan kos. Ok ovo je studija za nove mRNA vakcine jer su nove pa se rade razna istrazivanja jer ce sve vakcine uskoro biti ovog tipa.

Elem, avaksi su se odmah zalepili kao muva na govno "Objavljen u Nemackim medijima tekst istrazivanja da vakcine negativno utice na imuni sistem i izazivaju autoimune bolesti". Alo bre niti je tekst shvacen kako treba niti ovde u Srbiji imate samo jedan tip vakcina, ovde imate tri tipa, mRNA, Vektorska i klasicna.

Znaci nisu iste vakcine, mozete da birate niko vas ne tera da primite isti tip vakcine koji se spomimje u ovom istrazivanju. Obavezna klinicka ispitivanja su sad zavrsena za sve vakcine, nisu vise "eksperimentalne" kako ih nazivate (ni onda nisu bile, postoje obavezna ispativanja koje moraju proci da bi bile odobrene za hitnu upotrebu). Primite Kinesku, takvog tipa ste skoro sve vakcine primili do sad, tip vakcine star vise od 200 godina.

Sanja

pre 2 godine

@Kaiser Roger
Francuski nobelovac koga pominjete je tvrdio da je ovaj virus napravljen od virusa HIV-a, a da su ga rodjene kolega odmah pobile u tome. Inace, poznat je po tome da daje izjavekoje najvise sokiraju i privlace paznju, nevezano od toga da li su tacne i da li i sam u njih veruje.

Na engleskom takve zovu "attention whore".
Imamo ih i mi. Kako se bese zove onaj nas koji je pozivao na soping u Milanu?
Samo pitam.

Шта рећи какву поруку послати?

pre 2 godine

Чисто ме занима колико људи је прочитало овај текст до краја, пре него што су кренули да коментаришу. Нарочито онај део где један од аутора студије наводи:

Mihaj Netea naglašava: "U našoj studiji nema kliničkih podataka koji bi nam dozvolili da kažemo da vakcina slabi imunološki odgovor i da ljudi postaju podložniji infekcijama i drugim uticajima."

Berliner

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

Znaš li ti da taj isti francuski nobelovac, koji je Nobela dobio za otkriće HIV-a, zadnjih godina tvrdi da se HIV može izlečiti ishranom!? Pa da li bi prihvatio da ti ubrizgaju krv HIV pozitivne osobe, pa da se lečiš ishranom? Naravno, po preporuci Luca Montagniera, velikog francuskog nobelovca. :)

Ahaha

pre 2 godine

I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...
(Gospodar Zarin, 1. septembar 2021 16:53)
Ne znam za vas muske ali zene se rode sa svim svojim jajnim celijama.

kzen

pre 2 godine

Jedno je sigurno, farmaceutske kompanije bi bile presrećne da ljudi jednom mesečno moraju da primaju njihove mRNA "vakcine" jer im je uništen prirodni imunitet.
Da li vam je nezamislivo da bi i aktivno radili u tom smeru?

Goran Stojanovic

pre 2 godine

Četvoro mojih kolega dobili su koronu ovih dana iako su primili obe doze kineske vakcine. Jedni su primili vakcinu u aprilu, a drugi u maju mesecu. Od toga jedna koleginica ima ozbiljne simptome.

Cekamo?

pre 2 godine

Ja ne verujem u vakcine, posle Konove izjave da je uvek uz vlast.
Jasno,i ne prozivajte mene i ne lepite mi etiketu antivakser, vec pozovite Kona na odgovornost.

Баки

pre 2 godine

I sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)
Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.

Los Angeles

pre 2 godine

@Kaiser Roger: Preseli se bre čoveče u Sibirsku tundru i tamo zagadjuj informacioni etar svojim glupordijama. I povedi svog “francuskog nobelovca”, pa tamo dokazujte kako su ruski geni autohtoni za Sibir, i da je osvajanje Sibira bilo samo “oslobadjanje” ugnjetavanog ruskog naroda.

Zoran

pre 2 godine

inace vakcine su poznate po tome da jacaju imuni sistem...xaxaxaxxa
(salgar, 1. septembar 2021 16:14)
Pa po čemu su poznate? Sačuvaju da ne umreš? Besnilo, tetanus...

wer

pre 2 godine

va'cine cipuju, ubivaju, truju ovaj posten narod
provalili svi, cak i baba stanojka iz pinosave..

sta nam sad kao ti tu neki tamo naa-ucnici drobe?

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Verovatno najgluplji propagandni pamflet koji sam video. Pitajte prvog doktora kojeg vidite kako se množe ćelije tumora i saznaćete da se RNK tumora kopira u našoj DNK koja ga je bez problema usvojila. Isto je sa ubrizganim gmo spajkom. I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...

Stručno pre svega

pre 2 godine

I sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.

Kaiser Roger

pre 2 godine

sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.

Kaiser Roger

pre 2 godine

sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.

Cekamo?

pre 2 godine

Ja ne verujem u vakcine, posle Konove izjave da je uvek uz vlast.
Jasno,i ne prozivajte mene i ne lepite mi etiketu antivakser, vec pozovite Kona na odgovornost.

kzen

pre 2 godine

Jedno je sigurno, farmaceutske kompanije bi bile presrećne da ljudi jednom mesečno moraju da primaju njihove mRNA "vakcine" jer im je uništen prirodni imunitet.
Da li vam je nezamislivo da bi i aktivno radili u tom smeru?

Stručno pre svega

pre 2 godine

I sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Verovatno najgluplji propagandni pamflet koji sam video. Pitajte prvog doktora kojeg vidite kako se množe ćelije tumora i saznaćete da se RNK tumora kopira u našoj DNK koja ga je bez problema usvojila. Isto je sa ubrizganim gmo spajkom. I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...

Minja

pre 2 godine

Na engleskom takve zovu "attention whore".
Imamo ih i mi. Kako se bese zove onaj nas koji je pozivao na soping u Milanu?
Samo pitam.
(Sanja, 1. septembar 2021 17:31)

Kad vec pitas, da ti odgovorim da je taj koji je pozivao na soping u Milanu izlecio vise stotina dece koje su prethodno po bolnicama doktori "lecili" kortikosteroidima od kojih su mnoga deca dobila jos po 2-3 bolesti kao posledica toga.

Goran Stojanovic

pre 2 godine

Četvoro mojih kolega dobili su koronu ovih dana iako su primili obe doze kineske vakcine. Jedni su primili vakcinu u aprilu, a drugi u maju mesecu. Od toga jedna koleginica ima ozbiljne simptome.

Psalms

pre 2 godine

Sad antivakseri nece ni citati ovo bulaznjenje
(da ne gube vreme na propagandu, 01. septembar 2021 17:16)
Ma jok,čitamo mi i ono što misle fiksare, ne brini.

Баки

pre 2 godine

I sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)
Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.

wer

pre 2 godine

va'cine cipuju, ubivaju, truju ovaj posten narod
provalili svi, cak i baba stanojka iz pinosave..

sta nam sad kao ti tu neki tamo naa-ucnici drobe?

zzz

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Ko te placa da lazes? Jednim klikom misa svako moze da nadje koliki procenat vakcinisanih je u Izraelu. Otkricu ti jednu tajinu, nije 95%, inficiranima nema kraja, ali je naravno vecina onih koji nisu vakcinisani. Zamisli. Isto info dostupna ali sada na 2 klika misem.

Zoran

pre 2 godine

inace vakcine su poznate po tome da jacaju imuni sistem...xaxaxaxxa
(salgar, 1. septembar 2021 16:14)
Pa po čemu su poznate? Sačuvaju da ne umreš? Besnilo, tetanus...

zzz

pre 2 godine

Verovatno najgluplji propagandni pamflet koji sam video. Pitajte prvog doktora kojeg vidite kako se množe ćelije tumora i saznaćete da se RNK tumora kopira u našoj DNK koja ga je bez problema usvojila. Isto je sa ubrizganim gmo spajkom. I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...
(Gospodar Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.

Sale

pre 2 godine

Neverovatno je da svi vi znate ljude koji su se zarazili posle vakcinacije a ja evo ne znam ni jednog a znam dosta vakcinisanih raznih godišta uključujući i mene kojima ama baš ništa ne fali, slučajnost ili ne ali tako je...

objavime

pre 2 godine

Zvanicni podaci iz Engleske:
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1009243/Technical_Briefing_20.pdf

Po ovoj statistici delta je mnogo blaza varijanta i smrtnost je mnogo manja.

Ono sto je interesantno da vakcine ne pomazu. Ima vise umrlih u vakcinisanih nego umrlih medju nevakcinisanima!

Jos jedna stvar, kod vakcinisanih kolicina virusa je ista kao i kod nevakcinisanih. Tako da oni su potpuno isti prenosioci virusa kao i ostali. Da se vakcinisemo i da time zastitimo druge je glupost! A tek vakcinacija mladjih a pogotovo dece je van pameti! Sansa da umrete od delte ako ste mladji od 50 godina je 0.03%!

Pogledaje PDF.

zzz

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?

Sanja

pre 2 godine

@Kaiser Roger
Francuski nobelovac koga pominjete je tvrdio da je ovaj virus napravljen od virusa HIV-a, a da su ga rodjene kolega odmah pobile u tome. Inace, poznat je po tome da daje izjavekoje najvise sokiraju i privlace paznju, nevezano od toga da li su tacne i da li i sam u njih veruje.

Na engleskom takve zovu "attention whore".
Imamo ih i mi. Kako se bese zove onaj nas koji je pozivao na soping u Milanu?
Samo pitam.

Berliner

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

Znaš li ti da taj isti francuski nobelovac, koji je Nobela dobio za otkriće HIV-a, zadnjih godina tvrdi da se HIV može izlečiti ishranom!? Pa da li bi prihvatio da ti ubrizgaju krv HIV pozitivne osobe, pa da se lečiš ishranom? Naravno, po preporuci Luca Montagniera, velikog francuskog nobelovca. :)

QwertyDGB

pre 2 godine

Kako mogu da znaju da mRNK vakcina ne utiče dugoročno na imuni sistem kad nema godinu dana od kada je počela masovno da se koristi?

Drugo, kakva je veza između mRNK vancina i alergija?

djidji govedina

pre 2 godine

Svim vaxerima koji tvrde da su zasticeni ovom tkz vakcinom predlazem turisticki obilazak kovid bolnice bez maske u trajanju od 60 + minuta, po mogucnosti sto blize obolelima i onda nakon 5 dana da nam kazete da li ste zasticeni

Toma

pre 2 godine

Opet trpanje svih vakcina u jedan kos. Ok ovo je studija za nove mRNA vakcine jer su nove pa se rade razna istrazivanja jer ce sve vakcine uskoro biti ovog tipa.

Elem, avaksi su se odmah zalepili kao muva na govno "Objavljen u Nemackim medijima tekst istrazivanja da vakcine negativno utice na imuni sistem i izazivaju autoimune bolesti". Alo bre niti je tekst shvacen kako treba niti ovde u Srbiji imate samo jedan tip vakcina, ovde imate tri tipa, mRNA, Vektorska i klasicna.

Znaci nisu iste vakcine, mozete da birate niko vas ne tera da primite isti tip vakcine koji se spomimje u ovom istrazivanju. Obavezna klinicka ispitivanja su sad zavrsena za sve vakcine, nisu vise "eksperimentalne" kako ih nazivate (ni onda nisu bile, postoje obavezna ispativanja koje moraju proci da bi bile odobrene za hitnu upotrebu). Primite Kinesku, takvog tipa ste skoro sve vakcine primili do sad, tip vakcine star vise od 200 godina.

@Баки

pre 2 godine

I sta ti to govori na osnovu onoga sto znas o vakcinama i kako one funkcionisu...a da ne znas pa da ti objasnim. Tvoja majka je otisla zarazena da primi vakcinu i bila je u kasnoj inkubaciji verovatno bez ikakvih siptoma. Ni prva ni poslednja. Koliko ih je samo prestalo da se pridrzava icega vec posle prve vakcine.

Da bi bila potpuno zasticena mora proci dve nedelje od druge vakcine, sve izmedju je siva zona tj nije zasticena i moze da se zarazi ako se ne pazi.

I da nemoj da pomislis da se zarazila od vakcine da ti se ne bi smejali osnovci koji trenutno uce iz biologije kako vakcine funkcionisu i da to cak nije moguce ni sa starim vakcinama koje imaju poluziv virus u sebi (Kineska ima mrtav)...

Шта рећи какву поруку послати?

pre 2 godine

Чисто ме занима колико људи је прочитало овај текст до краја, пре него што су кренули да коментаришу. Нарочито онај део где један од аутора студије наводи:

Mihaj Netea naglašava: "U našoj studiji nema kliničkih podataka koji bi nam dozvolili da kažemo da vakcina slabi imunološki odgovor i da ljudi postaju podložniji infekcijama i drugim uticajima."

rebro

pre 2 godine

@Marko, Izrael ima 2,5 miliona stanovnika manje od Češke, a juče 1600 u Izraelu i 247 u Češkoj. Mi imamo 1900 aktivnih slučajeva, a Izrael 70.000.
Nešto tu ne štima.

DMX

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.

wer

pre 2 godine

naravno da slabi!
raste i rep
susi se dnk
5g cip slabi srce
6g cip unistava centar za patriJotizam
umesto baje malog, zrtva pocinje da slusa synth pop
pakao jednom recju..

el sam zaboravio nesto,
o nepismeni ravnozemljasi?

patogena cinicnost

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

Pa naravno kad je otišla prekasno - već se bila zarazila i tako otišla na vakcinaciju. Džabe. Vakcina nije lek nego prevencija.
(Ponovo u školu, 1. septembar 2021 22:31)

Koja si debilcina, to je strasno. Vakcina ti je isusila mozak.

Los Angeles

pre 2 godine

@Kaiser Roger: Preseli se bre čoveče u Sibirsku tundru i tamo zagadjuj informacioni etar svojim glupordijama. I povedi svog “francuskog nobelovca”, pa tamo dokazujte kako su ruski geni autohtoni za Sibir, i da je osvajanje Sibira bilo samo “oslobadjanje” ugnjetavanog ruskog naroda.

Zemunac

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.

Goran

pre 2 godine

sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

Nisam proveravao, ali bukvalno u svim oblastima i po svim pitanjima ćeš naći da postoji neki istaknut naučnik, ekonomista, general, šta god, koji će iznositi neke šokantne tvrdnje koje će se kosti sa skoro svima.

Da li je to želja da se dobije ponovo na važnosti u starosti, ubeđenosti sa bolje znaju nego svi ostali, ili šta god, ne znam.

Ali je zanimljivo da ima i to more skeptika, koje će uvek pre poverovati u te stavove nego.
Šta je u vašem mozgu da mislite o naučnicima: "ne, ne želiš mi pomoći vakcinom, hoćeš da me prevariš, da pokvariš moje gene, moj imuni sistem, da nemam potomke" itd itd?

To je to neko paranočno stanje svesti, kojem ne pomaže ni ubeđivanje ni ništa, sve će odbijati, a hvataće se za Jutjub, Fejsbuk, izjavu negde nekog doktora itd, jer je to što "žele" da veruju, da je ceo svet ustrojen samo da im naškodi.

spavaj spavaj

pre 2 godine

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.
(zzz, 1. septembar 2021 18:55)

Pre bih rekao da je tebi potrebno malo edukacije... Da bi me bolje razumeo, necu se frljakjati terminologije, nego cu ti postaviti samo jedno pitanje...
Koliko ti je puta u zivotu bilo postavljeno pitanje od strane lekara: "Da li je neko iz vase porodice imao srcanih bolesti, tumore, psihickih problema, itd, itd..."

Realno

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.
(Zemunac, 01. septembar 2021 22:02)

Izrael juce 31.09.2021. godine imao 4864 obolelih. Uz 60.6% vakcinisanih jednom dozom i 66.1% vakcinisanih sa obe doze. Ako bas hocete da budemo precizni. Sve u jednom kliku misem.
(zzz, 2. septembar 2021 00:18) # Link komentara
Manje je vakcinisano jednom dozom vakcine nego dvema. Reci nam pametni vakseru kako se prima druga doza, ako nisi primio prvu?

M

pre 2 godine

Kad vec pitas, da ti odgovorim da je taj koji je pozivao na soping u Milanu izlecio vise stotina dece koje su prethodno po bolnicama doktori "lecili" kortikosteroidima od kojih su mnoga deca dobila jos po 2-3 bolesti kao posledica toga.
(Minja, 01. septembar 2021 18:36)

Ništa sporno, samo je trebalo da nastavi da leči decu, ipak je specijalizovao dečiju pulmologiju. O virusologiji, infektologiji, epidemiologiji, mikrobiologiji zna koliko i ja.

Marko

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.

Ponovo u školu

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

Pa naravno kad je otišla prekasno - već se bila zarazila i tako otišla na vakcinaciju. Džabe. Vakcina nije lek nego prevencija.

E

pre 2 godine

Svim vaxerima koji tvrde da su zasticeni ovom tkz vakcinom predlazem turisticki obilazak kovid bolnice bez maske u trajanju od 60 + minuta, po mogucnosti sto blize obolelima i onda nakon 5 dana da nam kazete da li ste zasticeni
(djidji govedina, 01. septembar 2021 20:41)

Može, ideš sa mnom, pa da vidimo potom ko završava na respiratoru, šta kažeš na to?

Pedja from the block

pre 2 godine

(Goran, 1. septembar 2021 23:58)
ne, bice da u slepom slusanju autoriteta postoji manjak inteligencije ili pak strah da budes ono sto jesi, inteligentno bice koje se oslanja na svoje rasudjivanje. A strah je osim straha za sopstveno zdravlje koji svi imamo, u ovom slucaju cesto materijalne prirode - jer sta ako mi poslodavac zameri moje izjasnjavanje kao "antivaksera", pa ostanem bez plate i moja porodica ode u bestraga? Razmislite malo u ovom globalnom vremenu, gde lezi kvaka? Naravno da postoji ne jedan nego vise istaknutih doktora koji tvrde ono sto tvrde, a postoji i gomila doktora koji takodje samo prate instrukcije. Sta mislite kome je verovati? Ko se drzi hipokratove zakletve, ko radi iskljucivo za novac? I najvaznije, da li su vrhovne elite zainteresovane za potpunu kontrolu covecanstva (dakle ne samo tebe)? Molim vas objavite komentar.

ne znam gde teram

pre 2 godine

@Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.
(DMX, 01. septembar 2021 18:10)

Uvek postoji neko ko će da ti ulepša dan. To što je #vakcinisan napisao, to i jeste obrnuto proporcionalno. :-) Verovatno si mislio na proporcionalno, možda je bolje da se držiš lakše terminologije. ;-)

Ahaha

pre 2 godine

I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...
(Gospodar Zarin, 1. septembar 2021 16:53)
Ne znam za vas muske ali zene se rode sa svim svojim jajnim celijama.

Vax

pre 2 godine

Gospodar Nestor Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

A kineska, ruska? Pošto gospodarite ovim temama, naglašavajući štetnost RNK vakcina, zanima me štetnost ove druge dve?

Objavite mi komentar :)

S

pre 2 godine

Pogledaje PDF.
(objavime, 01. septembar 2021 19:39)

Pogledah, ali si izostavio jedan bitan podatak, umrlih nakon dve doze od delta soja ima više u populaciji iznad 50. Ne znatno više, ali da, razlika nekih 350 u odnosu na 200 nevakcinisanih. Drugo, ne znamo koje vakcine, da li Astra Zeneka, Fajzer, Moderna, Džonson (za poslednje dve ne znam ni da li su uopšte davane, sve su dozvoljene od EMA, ali ne neminovno i u VB). Dokument ima 44 strane i navodi sve varijante, zastupljenost, starosnu dob, zaražavanja manje od 21 dan posle prve doze, više od 21 dan nakon prve, nakon obe, itd. Mnogo je obimno, a pritom nema ili ne nalazim podatak o pratećim bolestima preminulih vakcinisanih. Realno, među nevakcinisanima mogu biti potpuno zdravi ljudi, pa preminuli od delte, a među vakcinisanima ljudi sa pratećim bolestima. Tako da, izvlačiti zaključke proizvoljno nikad nije dobro.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

"A kineska, ruska?
(Vax, 1. septembar 2021 19:47) - @ Nije problem. Mada često improvizujem da bi se razumela posledica - stvarnost je drugačija. Dakle "ruska" i "engleska" su DNK. Na bazi raznih adenovirusa (prehlada). "Engleska" AZ koristi DNK šimpanze. U genom adenovirusa se ubaci spajk (SARS-CoV-2) zapravo info o spajku u DNK formi da bi ga naš DNK prepoznao&prihvatio. Vektorski je dizajnirana da ide direktno u DNK (za razliku od RNK terapije). DNK adenovirusa zatim u jezgru ćelije uporedo proizvodi spajk koji provocira antitela na reakciju... Šta je problem, osim što potiskuje prirodni imunitet, pravi ugruške, itd.? Organizam apoptozom programirano ubija nepotrebne ćelije ali ne 100%. Između 1-5 na 1000 opstaje i integriše se u naš genom. Ne izgleda mnogo, ali npr. na 30mikrograma jedne RNK doze, dobiješ oko 15 hiljada milijardi spajkova. Sve preživele ćelije postaju integrisani deo genoma i to jeste genetska terapija. Zašto je to problem? Zato što je naša originalna sekvenca izmenjena, bilo gde i bilo koliko, pa će organizam funkcionisati "sa greškom", izazivajući neurološke, metaboličke ili imunološke poremećaje/bolesti. To je nepredvidivo. A Kineska? Uglavnom klasična, ali aluminijum sa konzervansima, teško izbacivo i nezdravo. Slaba efikasnost. Mi imamo prirodni imunitet na korona grupu virusa koji je neuporedivo efikasniji, samo mu treba mala pomoć i po potrebi koristiti postojeći (ignorisani) rani tretman. Drugi izbor je doživotna genetska terapija, pa ko voli...

naivno od nas

pre 2 godine

Motiv farmaceutskih korporacija da nam oslabe imuni sistem postoji. Sad, da li su to smućkali ne znam, jer su jedino njihove studije i procene efikasnosti u opticaju. Preostaje nam jedino da verujemo u njihovu dobru nameru.

Locutus

pre 2 godine

Zvanicni podaci iz Engleske:
[link]

Po ovoj statistici delta je mnogo blaza varijanta i smrtnost je mnogo manja.

Ono sto je interesantno da vakcine ne pomazu. Ima vise umrlih u vakcinisanih nego umrlih medju nevakcinisanima!

Jos jedna stvar, kod vakcinisanih kolicina virusa je ista kao i kod nevakcinisanih. Tako da oni su potpuno isti prenosioci virusa kao i ostali. Da se vakcinisemo i da time zastitimo druge je glupost! A tek vakcinacija mladjih a pogotovo dece je van pameti! Sansa da umrete od delte ako ste mladji od 50 godina je 0.03%!

Pogledaje PDF.
(objavime, 1. septembar 2021 19:39)


Koliko ja vidim, mnogo više nevakcinisanih je umrlo od delta soja nego vakcinisanih sa obe vakcine. Ne znam šta si ti gledao.

Jedno filozofsko pitanje: U zemlji gde su svi građani vakcinisani, da li će više smrtnih ishoda biti kod među vakcinisanim ili nevakcinisanim građanima?!

Истина

pre 2 godine

Питајте на десетине милиона људи широм света који су остали без зуба да ли су вакцине штетне по имуни систем људи.
Лично мислим да само и искључиво сви који подржавају вакцинације требају да плате протезе, вађење зуба, лечење по болницама, изгубљено време људима којима је то потребно.

porky's butthole

pre 2 godine

@objavime pogledao sam pdf i gresis, vakcine itekako pomazu, nego ne tumacis podatke dobro, slucajno ili namerno.
48 od 71 mladjih od 50 godina, a koji su preminuli su nevakcinisani (67%). Kod starijih od 50 godina jeste broj vakcinisanih a preminulih veci (71 jedna doza, 389 obe, 205 nevakcinisani) ali vazna cinjenica je da je preko 90% populacije starije od 50 godina vakcinisano. Od 90% populacije koja je vakcinisana 389 je preminulo. Dok od 10% koja nije vakcinisana 205 je preminulo. Kada to uzmes u obzir smrtnost je skoro 5 puta veca kod nevakcinisanih.

Etiketeranje

pre 2 godine

@A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?
(zzz, 1. septembar 2021 18:56)

Šta to znači? Da ako je protiv ovih eksperimentalnih vakcina da više ništa ne zna? Da treba da mu se ista oduzme jer ih smatra štetnim?

GoranH

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.
(DMX, 01. septembar 2021 18:10)

Ne greši ni malo. Procenat zaraženih među antivakserima je 10 puta veći, a smrtnih slučajeva kod vakcinisanih i nema. Prema tome samo vi verujte u gluposti i nemojte da se vakcinišete, biće vas kako čovek reče sve manje.

Vax

pre 2 godine

(Gospodar Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.
(zzz, 01. septembar 2021 18:55)

Džaba mnogima pristup internetu, kad ukače pogrešan algoritam i bukvalno ovde ponavljaju kao papagaji sve što čuju ili pročitaju. Navode onog Nestorovića, koji jeste vrstan dečiji pulmolog, ali je očito prepoznao korist od alternativnih metoda lečenja koje propagira.

zzz

pre 2 godine

@A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?
(zzz, 1. septembar 2021 18:56)

Šta to znači? Da ako je protiv ovih eksperimentalnih vakcina da više ništa ne zna? Da treba da mu se ista oduzme jer ih smatra štetnim?
(Etiketeranje, 01. septembar 2021 21:13)

To samo znaci da je budala! Covek koji HIV leci ishranom, a pritom nema niti jedan naucni dokaz da to deluje, ne moze se smatrati relevantnim. Sta bi sa pricom da je corona izmenjen virus hiva? Vise je ne spominje? Jel i koronu lecu hranom? Kada ne budes nogao da dises, da li ces pojesti brokoli ili otici na kiseonik? Zasto svi misle da ako je neko dobio Nobelovu nagradu da odmah postaje relevantan strucnjak za sve na svetu? Eno Obama je dobio Nobela za mir. Jel ga smatrate najvecim poznavanjem rata i mira na svetu i pozivate se na njega svaki put kada negde u svetu izbije sukob.

Истина

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 1. septembar 2021 17:04)

Земља није планета зато што на планетама нема интелигентног живота. Поражавајуће за човечанство је сматрати Земљу планетом.

Таласастобрдовитоземљаш

kole

pre 2 godine

Glavni argument za vakcinaciju kod nas je da moramo slusati struku, koja pritom pojma nema sa cime smo suoceni. Dobili su instrukcije od SZO preko naseg ministarstva sta da pricaju i kako da se ponasaju u uslovima pandemije, ali niko od njih nema iskustva na sopstvenim istrazivanjima ili dugorocnim iskustvima. Koliko je samo lekova izbaceno iz upotrebe, a da sam ih ja koristio. Odes u apoteku i kazu ti da je tvoj lek koji ti je struka prepisala stetan po zdravlje i da ga nema u apotekama. Kakvih je sve metoda lecenja bilo kroz medicinsku istoriju, da bog sacuva. Lecenje radioaktivnim solima, koriscenje zive i olova u stomatologiji, lose hiruske metode i slicne greske struke koje su milione ljudi smestili po svetskim grobljima. I tada je neko rekao; slusajmo struku.

kobar

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 1. septembar 2021 16:55)

Francuski Noblelovac kojeg spominjes, Luc Montagnier, je poznat u javnosti po kontraverznim izjavama vec preko 20 godina i po tome sto se trudi da bude u centru medijske paznje.

Prve kontraverzne izjave su mu bile kako AIDS nije virus, a njegovo dobijanje nobelove nagrade pratio je skandal gde je bio optuzen od drugog naucnika za kradju studije za koju je dobio nagradu.

Imas na wikipediji da citas o desetinama kontraverzi i skandala u kojima je ucestvovao, a ako krenes citati o njemu, pronaces da on uopste nije rekao da "vakcine slabe imunitet". Taj deo si izmislio.

On je 2020. dao izjavu kako se ne treba vakcinisati dok vakcina ne postane sigurna i testirana, i cela kontraverza je krenula odatle.

Y

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

I ja sam nekih 12 sati nakon vakcine dobila temperaturu, što je normalno, reakcija imunog sistema. Nije mi palo na pamet da se testiram - možda bi bila pozitivna. :D
Sestru je dva dana nakon vakcine sve bolelo, drugaricu sedam dana noge bolele. Uglavnom, temperatura je pokazatelj, kod većine nakon vakcinacije, da ima reakcije. Meni su na vakcinalnom punktu rekli da možda dobijem temperaturu, verovatno su i njoj rekli, te me čudi da je odmah išla da se testira. Tako da, ja nešto naginjem ka #nijesedesilo zaključku.
Kao što neko ovde već napisa: od svih vakcinisanih kolega, rodbine, komšija, poznanika niko se nije zarazio. Radi se o uzorku od preko 50 punoletnih ljudi svih starosnih dobi, sve vakcine zastupljene. Jedna osoba je imala koronu u januaru svi simptomi, vakcinisala se
u junu. Toliko od mene koja verujem u nauku i vakcine.

Pavlin

pre 2 godine

Vakcinisani su veća opasnost za okolinu od nevakcinisanih.
Zašto?
Zato što se njihovo kretanje, putovanje i boravak ne ograničavaju, pa su zbog toga prisutniji u javnosti od nevakcinisanih.
A poznato je, to niko ne osporava, da su vakcinisani podjednako podložni inficiranju i prenošenju zaraze kao i nevakcinisani, jer vakcina to ne sprečava.

zzz

pre 2 godine

Kako mogu da znaju da mRNK vakcina ne utiče dugoročno na imuni sistem kad nema godinu dana od kada je počela masovno da se koristi?

Drugo, kakva je veza između mRNK vancina i alergija?
(QwertyDGB, 01. septembar 2021 20:14)

Nikakva. Ali posto nemate argument onda kao postavljanjem pitanja mislite da cete nekoga navuci.

Kakva je veza izmedju avaxa i sirenja HIVa?

zzz

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.
(Zemunac, 01. septembar 2021 22:02)

Izrael juce 31.09.2021. godine imao 4864 obolelih. Uz 60.6% vakcinisanih jednom dozom i 66.1% vakcinisanih sa obe doze. Ako bas hocete da budemo precizni. Sve u jednom kliku misem.

Stručno pre svega

pre 2 godine

I sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.

wer

pre 2 godine

va'cine cipuju, ubivaju, truju ovaj posten narod
provalili svi, cak i baba stanojka iz pinosave..

sta nam sad kao ti tu neki tamo naa-ucnici drobe?

Kaiser Roger

pre 2 godine

sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.

zzz

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Ko te placa da lazes? Jednim klikom misa svako moze da nadje koliki procenat vakcinisanih je u Izraelu. Otkricu ti jednu tajinu, nije 95%, inficiranima nema kraja, ali je naravno vecina onih koji nisu vakcinisani. Zamisli. Isto info dostupna ali sada na 2 klika misem.

Berliner

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

Znaš li ti da taj isti francuski nobelovac, koji je Nobela dobio za otkriće HIV-a, zadnjih godina tvrdi da se HIV može izlečiti ishranom!? Pa da li bi prihvatio da ti ubrizgaju krv HIV pozitivne osobe, pa da se lečiš ishranom? Naravno, po preporuci Luca Montagniera, velikog francuskog nobelovca. :)

Los Angeles

pre 2 godine

@Kaiser Roger: Preseli se bre čoveče u Sibirsku tundru i tamo zagadjuj informacioni etar svojim glupordijama. I povedi svog “francuskog nobelovca”, pa tamo dokazujte kako su ruski geni autohtoni za Sibir, i da je osvajanje Sibira bilo samo “oslobadjanje” ugnjetavanog ruskog naroda.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Verovatno najgluplji propagandni pamflet koji sam video. Pitajte prvog doktora kojeg vidite kako se množe ćelije tumora i saznaćete da se RNK tumora kopira u našoj DNK koja ga je bez problema usvojila. Isto je sa ubrizganim gmo spajkom. I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...

Sanja

pre 2 godine

@Kaiser Roger
Francuski nobelovac koga pominjete je tvrdio da je ovaj virus napravljen od virusa HIV-a, a da su ga rodjene kolega odmah pobile u tome. Inace, poznat je po tome da daje izjavekoje najvise sokiraju i privlace paznju, nevezano od toga da li su tacne i da li i sam u njih veruje.

Na engleskom takve zovu "attention whore".
Imamo ih i mi. Kako se bese zove onaj nas koji je pozivao na soping u Milanu?
Samo pitam.

zzz

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?

Zoran

pre 2 godine

inace vakcine su poznate po tome da jacaju imuni sistem...xaxaxaxxa
(salgar, 1. septembar 2021 16:14)
Pa po čemu su poznate? Sačuvaju da ne umreš? Besnilo, tetanus...

wer

pre 2 godine

naravno da slabi!
raste i rep
susi se dnk
5g cip slabi srce
6g cip unistava centar za patriJotizam
umesto baje malog, zrtva pocinje da slusa synth pop
pakao jednom recju..

el sam zaboravio nesto,
o nepismeni ravnozemljasi?

Cekamo?

pre 2 godine

Ja ne verujem u vakcine, posle Konove izjave da je uvek uz vlast.
Jasno,i ne prozivajte mene i ne lepite mi etiketu antivakser, vec pozovite Kona na odgovornost.

Sale

pre 2 godine

Neverovatno je da svi vi znate ljude koji su se zarazili posle vakcinacije a ja evo ne znam ni jednog a znam dosta vakcinisanih raznih godišta uključujući i mene kojima ama baš ništa ne fali, slučajnost ili ne ali tako je...

Ponovo u školu

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

Pa naravno kad je otišla prekasno - već se bila zarazila i tako otišla na vakcinaciju. Džabe. Vakcina nije lek nego prevencija.

zzz

pre 2 godine

Verovatno najgluplji propagandni pamflet koji sam video. Pitajte prvog doktora kojeg vidite kako se množe ćelije tumora i saznaćete da se RNK tumora kopira u našoj DNK koja ga je bez problema usvojila. Isto je sa ubrizganim gmo spajkom. I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...
(Gospodar Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.

Баки

pre 2 godine

I sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)
Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.

Minja

pre 2 godine

Na engleskom takve zovu "attention whore".
Imamo ih i mi. Kako se bese zove onaj nas koji je pozivao na soping u Milanu?
Samo pitam.
(Sanja, 1. septembar 2021 17:31)

Kad vec pitas, da ti odgovorim da je taj koji je pozivao na soping u Milanu izlecio vise stotina dece koje su prethodno po bolnicama doktori "lecili" kortikosteroidima od kojih su mnoga deca dobila jos po 2-3 bolesti kao posledica toga.

djidji govedina

pre 2 godine

Svim vaxerima koji tvrde da su zasticeni ovom tkz vakcinom predlazem turisticki obilazak kovid bolnice bez maske u trajanju od 60 + minuta, po mogucnosti sto blize obolelima i onda nakon 5 dana da nam kazete da li ste zasticeni

@Баки

pre 2 godine

I sta ti to govori na osnovu onoga sto znas o vakcinama i kako one funkcionisu...a da ne znas pa da ti objasnim. Tvoja majka je otisla zarazena da primi vakcinu i bila je u kasnoj inkubaciji verovatno bez ikakvih siptoma. Ni prva ni poslednja. Koliko ih je samo prestalo da se pridrzava icega vec posle prve vakcine.

Da bi bila potpuno zasticena mora proci dve nedelje od druge vakcine, sve izmedju je siva zona tj nije zasticena i moze da se zarazi ako se ne pazi.

I da nemoj da pomislis da se zarazila od vakcine da ti se ne bi smejali osnovci koji trenutno uce iz biologije kako vakcine funkcionisu i da to cak nije moguce ni sa starim vakcinama koje imaju poluziv virus u sebi (Kineska ima mrtav)...

Marko

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.

Toma

pre 2 godine

Opet trpanje svih vakcina u jedan kos. Ok ovo je studija za nove mRNA vakcine jer su nove pa se rade razna istrazivanja jer ce sve vakcine uskoro biti ovog tipa.

Elem, avaksi su se odmah zalepili kao muva na govno "Objavljen u Nemackim medijima tekst istrazivanja da vakcine negativno utice na imuni sistem i izazivaju autoimune bolesti". Alo bre niti je tekst shvacen kako treba niti ovde u Srbiji imate samo jedan tip vakcina, ovde imate tri tipa, mRNA, Vektorska i klasicna.

Znaci nisu iste vakcine, mozete da birate niko vas ne tera da primite isti tip vakcine koji se spomimje u ovom istrazivanju. Obavezna klinicka ispitivanja su sad zavrsena za sve vakcine, nisu vise "eksperimentalne" kako ih nazivate (ni onda nisu bile, postoje obavezna ispativanja koje moraju proci da bi bile odobrene za hitnu upotrebu). Primite Kinesku, takvog tipa ste skoro sve vakcine primili do sad, tip vakcine star vise od 200 godina.

Goran

pre 2 godine

sad će antivakseri iz prvih nekoliko rečenica da pomisle da su u pravu. Drugi deo teksta koji ih demantuje ni ne žele da čitaju. Više vole svoja uverenja nego svoje zdravlje.
(Stručno pre svega, 01. septembar 2021 16:19)

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 01. septembar 2021 16:55)

Nisam proveravao, ali bukvalno u svim oblastima i po svim pitanjima ćeš naći da postoji neki istaknut naučnik, ekonomista, general, šta god, koji će iznositi neke šokantne tvrdnje koje će se kosti sa skoro svima.

Da li je to želja da se dobije ponovo na važnosti u starosti, ubeđenosti sa bolje znaju nego svi ostali, ili šta god, ne znam.

Ali je zanimljivo da ima i to more skeptika, koje će uvek pre poverovati u te stavove nego.
Šta je u vašem mozgu da mislite o naučnicima: "ne, ne želiš mi pomoći vakcinom, hoćeš da me prevariš, da pokvariš moje gene, moj imuni sistem, da nemam potomke" itd itd?

To je to neko paranočno stanje svesti, kojem ne pomaže ni ubeđivanje ni ništa, sve će odbijati, a hvataće se za Jutjub, Fejsbuk, izjavu negde nekog doktora itd, jer je to što "žele" da veruju, da je ceo svet ustrojen samo da im naškodi.

kzen

pre 2 godine

Jedno je sigurno, farmaceutske kompanije bi bile presrećne da ljudi jednom mesečno moraju da primaju njihove mRNA "vakcine" jer im je uništen prirodni imunitet.
Da li vam je nezamislivo da bi i aktivno radili u tom smeru?

zzz

pre 2 godine

@A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?
(zzz, 1. septembar 2021 18:56)

Šta to znači? Da ako je protiv ovih eksperimentalnih vakcina da više ništa ne zna? Da treba da mu se ista oduzme jer ih smatra štetnim?
(Etiketeranje, 01. septembar 2021 21:13)

To samo znaci da je budala! Covek koji HIV leci ishranom, a pritom nema niti jedan naucni dokaz da to deluje, ne moze se smatrati relevantnim. Sta bi sa pricom da je corona izmenjen virus hiva? Vise je ne spominje? Jel i koronu lecu hranom? Kada ne budes nogao da dises, da li ces pojesti brokoli ili otici na kiseonik? Zasto svi misle da ako je neko dobio Nobelovu nagradu da odmah postaje relevantan strucnjak za sve na svetu? Eno Obama je dobio Nobela za mir. Jel ga smatrate najvecim poznavanjem rata i mira na svetu i pozivate se na njega svaki put kada negde u svetu izbije sukob.

Psalms

pre 2 godine

Sad antivakseri nece ni citati ovo bulaznjenje
(da ne gube vreme na propagandu, 01. septembar 2021 17:16)
Ma jok,čitamo mi i ono što misle fiksare, ne brini.

patogena cinicnost

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

Pa naravno kad je otišla prekasno - već se bila zarazila i tako otišla na vakcinaciju. Džabe. Vakcina nije lek nego prevencija.
(Ponovo u školu, 1. septembar 2021 22:31)

Koja si debilcina, to je strasno. Vakcina ti je isusila mozak.

zzz

pre 2 godine

Kako mogu da znaju da mRNK vakcina ne utiče dugoročno na imuni sistem kad nema godinu dana od kada je počela masovno da se koristi?

Drugo, kakva je veza između mRNK vancina i alergija?
(QwertyDGB, 01. septembar 2021 20:14)

Nikakva. Ali posto nemate argument onda kao postavljanjem pitanja mislite da cete nekoga navuci.

Kakva je veza izmedju avaxa i sirenja HIVa?

DMX

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.

objavime

pre 2 godine

Zvanicni podaci iz Engleske:
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1009243/Technical_Briefing_20.pdf

Po ovoj statistici delta je mnogo blaza varijanta i smrtnost je mnogo manja.

Ono sto je interesantno da vakcine ne pomazu. Ima vise umrlih u vakcinisanih nego umrlih medju nevakcinisanima!

Jos jedna stvar, kod vakcinisanih kolicina virusa je ista kao i kod nevakcinisanih. Tako da oni su potpuno isti prenosioci virusa kao i ostali. Da se vakcinisemo i da time zastitimo druge je glupost! A tek vakcinacija mladjih a pogotovo dece je van pameti! Sansa da umrete od delte ako ste mladji od 50 godina je 0.03%!

Pogledaje PDF.

E

pre 2 godine

Svim vaxerima koji tvrde da su zasticeni ovom tkz vakcinom predlazem turisticki obilazak kovid bolnice bez maske u trajanju od 60 + minuta, po mogucnosti sto blize obolelima i onda nakon 5 dana da nam kazete da li ste zasticeni
(djidji govedina, 01. septembar 2021 20:41)

Može, ideš sa mnom, pa da vidimo potom ko završava na respiratoru, šta kažeš na to?

Vax

pre 2 godine

(Gospodar Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.
(zzz, 01. septembar 2021 18:55)

Džaba mnogima pristup internetu, kad ukače pogrešan algoritam i bukvalno ovde ponavljaju kao papagaji sve što čuju ili pročitaju. Navode onog Nestorovića, koji jeste vrstan dečiji pulmolog, ali je očito prepoznao korist od alternativnih metoda lečenja koje propagira.

zzz

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.
(Zemunac, 01. septembar 2021 22:02)

Izrael juce 31.09.2021. godine imao 4864 obolelih. Uz 60.6% vakcinisanih jednom dozom i 66.1% vakcinisanih sa obe doze. Ako bas hocete da budemo precizni. Sve u jednom kliku misem.

M

pre 2 godine

Kad vec pitas, da ti odgovorim da je taj koji je pozivao na soping u Milanu izlecio vise stotina dece koje su prethodno po bolnicama doktori "lecili" kortikosteroidima od kojih su mnoga deca dobila jos po 2-3 bolesti kao posledica toga.
(Minja, 01. septembar 2021 18:36)

Ništa sporno, samo je trebalo da nastavi da leči decu, ipak je specijalizovao dečiju pulmologiju. O virusologiji, infektologiji, epidemiologiji, mikrobiologiji zna koliko i ja.

GoranH

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.
(DMX, 01. septembar 2021 18:10)

Ne greši ni malo. Procenat zaraženih među antivakserima je 10 puta veći, a smrtnih slučajeva kod vakcinisanih i nema. Prema tome samo vi verujte u gluposti i nemojte da se vakcinišete, biće vas kako čovek reče sve manje.

QwertyDGB

pre 2 godine

Kako mogu da znaju da mRNK vakcina ne utiče dugoročno na imuni sistem kad nema godinu dana od kada je počela masovno da se koristi?

Drugo, kakva je veza između mRNK vancina i alergija?

Locutus

pre 2 godine

Zvanicni podaci iz Engleske:
[link]

Po ovoj statistici delta je mnogo blaza varijanta i smrtnost je mnogo manja.

Ono sto je interesantno da vakcine ne pomazu. Ima vise umrlih u vakcinisanih nego umrlih medju nevakcinisanima!

Jos jedna stvar, kod vakcinisanih kolicina virusa je ista kao i kod nevakcinisanih. Tako da oni su potpuno isti prenosioci virusa kao i ostali. Da se vakcinisemo i da time zastitimo druge je glupost! A tek vakcinacija mladjih a pogotovo dece je van pameti! Sansa da umrete od delte ako ste mladji od 50 godina je 0.03%!

Pogledaje PDF.
(objavime, 1. septembar 2021 19:39)


Koliko ja vidim, mnogo više nevakcinisanih je umrlo od delta soja nego vakcinisanih sa obe vakcine. Ne znam šta si ti gledao.

Jedno filozofsko pitanje: U zemlji gde su svi građani vakcinisani, da li će više smrtnih ishoda biti kod među vakcinisanim ili nevakcinisanim građanima?!

Шта рећи какву поруку послати?

pre 2 godine

Чисто ме занима колико људи је прочитало овај текст до краја, пре него што су кренули да коментаришу. Нарочито онај део где један од аутора студије наводи:

Mihaj Netea naglašava: "U našoj studiji nema kliničkih podataka koji bi nam dozvolili da kažemo da vakcina slabi imunološki odgovor i da ljudi postaju podložniji infekcijama i drugim uticajima."

Goran Stojanovic

pre 2 godine

Četvoro mojih kolega dobili su koronu ovih dana iako su primili obe doze kineske vakcine. Jedni su primili vakcinu u aprilu, a drugi u maju mesecu. Od toga jedna koleginica ima ozbiljne simptome.

porky's butthole

pre 2 godine

@objavime pogledao sam pdf i gresis, vakcine itekako pomazu, nego ne tumacis podatke dobro, slucajno ili namerno.
48 od 71 mladjih od 50 godina, a koji su preminuli su nevakcinisani (67%). Kod starijih od 50 godina jeste broj vakcinisanih a preminulih veci (71 jedna doza, 389 obe, 205 nevakcinisani) ali vazna cinjenica je da je preko 90% populacije starije od 50 godina vakcinisano. Od 90% populacije koja je vakcinisana 389 je preminulo. Dok od 10% koja nije vakcinisana 205 je preminulo. Kada to uzmes u obzir smrtnost je skoro 5 puta veca kod nevakcinisanih.

Ahaha

pre 2 godine

I naravno, ljudski genom se menja prihvatanjem uljeza i prenosi izmenjenu sekvencu. Šta mislite, odakle vam nasledne bolesti i zašto se nasleđuju!? Beskorisno je komentarisati pamflete, posebno na nivou predškolskog uzrasta...
(Gospodar Zarin, 1. septembar 2021 16:53)
Ne znam za vas muske ali zene se rode sa svim svojim jajnim celijama.

S

pre 2 godine

Pogledaje PDF.
(objavime, 01. septembar 2021 19:39)

Pogledah, ali si izostavio jedan bitan podatak, umrlih nakon dve doze od delta soja ima više u populaciji iznad 50. Ne znatno više, ali da, razlika nekih 350 u odnosu na 200 nevakcinisanih. Drugo, ne znamo koje vakcine, da li Astra Zeneka, Fajzer, Moderna, Džonson (za poslednje dve ne znam ni da li su uopšte davane, sve su dozvoljene od EMA, ali ne neminovno i u VB). Dokument ima 44 strane i navodi sve varijante, zastupljenost, starosnu dob, zaražavanja manje od 21 dan posle prve doze, više od 21 dan nakon prve, nakon obe, itd. Mnogo je obimno, a pritom nema ili ne nalazim podatak o pratećim bolestima preminulih vakcinisanih. Realno, među nevakcinisanima mogu biti potpuno zdravi ljudi, pa preminuli od delte, a među vakcinisanima ljudi sa pratećim bolestima. Tako da, izvlačiti zaključke proizvoljno nikad nije dobro.

naivno od nas

pre 2 godine

Motiv farmaceutskih korporacija da nam oslabe imuni sistem postoji. Sad, da li su to smućkali ne znam, jer su jedino njihove studije i procene efikasnosti u opticaju. Preostaje nam jedino da verujemo u njihovu dobru nameru.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

"A kineska, ruska?
(Vax, 1. septembar 2021 19:47) - @ Nije problem. Mada često improvizujem da bi se razumela posledica - stvarnost je drugačija. Dakle "ruska" i "engleska" su DNK. Na bazi raznih adenovirusa (prehlada). "Engleska" AZ koristi DNK šimpanze. U genom adenovirusa se ubaci spajk (SARS-CoV-2) zapravo info o spajku u DNK formi da bi ga naš DNK prepoznao&prihvatio. Vektorski je dizajnirana da ide direktno u DNK (za razliku od RNK terapije). DNK adenovirusa zatim u jezgru ćelije uporedo proizvodi spajk koji provocira antitela na reakciju... Šta je problem, osim što potiskuje prirodni imunitet, pravi ugruške, itd.? Organizam apoptozom programirano ubija nepotrebne ćelije ali ne 100%. Između 1-5 na 1000 opstaje i integriše se u naš genom. Ne izgleda mnogo, ali npr. na 30mikrograma jedne RNK doze, dobiješ oko 15 hiljada milijardi spajkova. Sve preživele ćelije postaju integrisani deo genoma i to jeste genetska terapija. Zašto je to problem? Zato što je naša originalna sekvenca izmenjena, bilo gde i bilo koliko, pa će organizam funkcionisati "sa greškom", izazivajući neurološke, metaboličke ili imunološke poremećaje/bolesti. To je nepredvidivo. A Kineska? Uglavnom klasična, ali aluminijum sa konzervansima, teško izbacivo i nezdravo. Slaba efikasnost. Mi imamo prirodni imunitet na korona grupu virusa koji je neuporedivo efikasniji, samo mu treba mala pomoć i po potrebi koristiti postojeći (ignorisani) rani tretman. Drugi izbor je doživotna genetska terapija, pa ko voli...

Etiketeranje

pre 2 godine

@A to sto je Nobelovac znaci da nikako ne moze da bude antivaxer?
(zzz, 1. septembar 2021 18:56)

Šta to znači? Da ako je protiv ovih eksperimentalnih vakcina da više ništa ne zna? Da treba da mu se ista oduzme jer ih smatra štetnim?

ne znam gde teram

pre 2 godine

@Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 01. septembar 2021 17:04)

Grešiš silno, pre će da je obrnuto proporcionalno.
(DMX, 01. septembar 2021 18:10)

Uvek postoji neko ko će da ti ulepša dan. To što je #vakcinisan napisao, to i jeste obrnuto proporcionalno. :-) Verovatno si mislio na proporcionalno, možda je bolje da se držiš lakše terminologije. ;-)

rebro

pre 2 godine

@Marko, Izrael ima 2,5 miliona stanovnika manje od Češke, a juče 1600 u Izraelu i 247 u Češkoj. Mi imamo 1900 aktivnih slučajeva, a Izrael 70.000.
Nešto tu ne štima.

Истина

pre 2 godine

Питајте на десетине милиона људи широм света који су остали без зуба да ли су вакцине штетне по имуни систем људи.
Лично мислим да само и искључиво сви који подржавају вакцинације требају да плате протезе, вађење зуба, лечење по болницама, изгубљено време људима којима је то потребно.

spavaj spavaj

pre 2 godine

Ovakvo shvatanje biologije i genetike je upravo na uzrastu deteta predskolskog uzrasta. RNK tumora se kopira u nasoj DNK? Majko mila, pa imate pristup internetu, aman naucite bar nesto, nepresusan izvor informacija, a vi pisete gluposti.
(zzz, 1. septembar 2021 18:55)

Pre bih rekao da je tebi potrebno malo edukacije... Da bi me bolje razumeo, necu se frljakjati terminologije, nego cu ti postaviti samo jedno pitanje...
Koliko ti je puta u zivotu bilo postavljeno pitanje od strane lekara: "Da li je neko iz vase porodice imao srcanih bolesti, tumore, psihickih problema, itd, itd..."

Vax

pre 2 godine

Gospodar Nestor Zarin, 01. septembar 2021 16:53)

A kineska, ruska? Pošto gospodarite ovim temama, naglašavajući štetnost RNK vakcina, zanima me štetnost ove druge dve?

Objavite mi komentar :)

Pedja from the block

pre 2 godine

(Goran, 1. septembar 2021 23:58)
ne, bice da u slepom slusanju autoriteta postoji manjak inteligencije ili pak strah da budes ono sto jesi, inteligentno bice koje se oslanja na svoje rasudjivanje. A strah je osim straha za sopstveno zdravlje koji svi imamo, u ovom slucaju cesto materijalne prirode - jer sta ako mi poslodavac zameri moje izjasnjavanje kao "antivaksera", pa ostanem bez plate i moja porodica ode u bestraga? Razmislite malo u ovom globalnom vremenu, gde lezi kvaka? Naravno da postoji ne jedan nego vise istaknutih doktora koji tvrde ono sto tvrde, a postoji i gomila doktora koji takodje samo prate instrukcije. Sta mislite kome je verovati? Ko se drzi hipokratove zakletve, ko radi iskljucivo za novac? I najvaznije, da li su vrhovne elite zainteresovane za potpunu kontrolu covecanstva (dakle ne samo tebe)? Molim vas objavite komentar.

Zemunac

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.

Realno

pre 2 godine

Izrael vakcinisao 95 % stanovništva a inficiranima sa covid 19 nema kraja.
(klisura, 01. septembar 2021 17:29)

Netacno, u Izraelu je 65% primilio bar jednu dozu, a ne 95%. Juce su imali oko 1600 novih slucajeva, sto je dosta manje nego kod nas.
(Marko, 1. septembar 2021 20:49)

Izrael je juce imao preko 10000 slucajeva.
(Zemunac, 01. septembar 2021 22:02)

Izrael juce 31.09.2021. godine imao 4864 obolelih. Uz 60.6% vakcinisanih jednom dozom i 66.1% vakcinisanih sa obe doze. Ako bas hocete da budemo precizni. Sve u jednom kliku misem.
(zzz, 2. septembar 2021 00:18) # Link komentara
Manje je vakcinisano jednom dozom vakcine nego dvema. Reci nam pametni vakseru kako se prima druga doza, ako nisi primio prvu?

Y

pre 2 godine

Моја мајка је отишла коначно на вакцину и сутрадан добила температуру, тестирала се дан после и ево позитивна, све је боли.
(Баки, 01. septembar 2021 17:42)

I ja sam nekih 12 sati nakon vakcine dobila temperaturu, što je normalno, reakcija imunog sistema. Nije mi palo na pamet da se testiram - možda bi bila pozitivna. :D
Sestru je dva dana nakon vakcine sve bolelo, drugaricu sedam dana noge bolele. Uglavnom, temperatura je pokazatelj, kod većine nakon vakcinacije, da ima reakcije. Meni su na vakcinalnom punktu rekli da možda dobijem temperaturu, verovatno su i njoj rekli, te me čudi da je odmah išla da se testira. Tako da, ja nešto naginjem ka #nijesedesilo zaključku.
Kao što neko ovde već napisa: od svih vakcinisanih kolega, rodbine, komšija, poznanika niko se nije zarazio. Radi se o uzorku od preko 50 punoletnih ljudi svih starosnih dobi, sve vakcine zastupljene. Jedna osoba je imala koronu u januaru svi simptomi, vakcinisala se
u junu. Toliko od mene koja verujem u nauku i vakcine.

kobar

pre 2 godine

Da li je za tebe antivakser i francuski nobelovac iz 2008 koji je rekao da vakcine ne pomazu uopste i da vise smetaju jer oslabljuju imunitet i stvaraju nove sojeve virusa.Ne ovo nije laz ima na internetu da procitas njrgovu izjavu.Mozda on za tebe nije dovoljno pismen, mozda ti vise znas od njega.
(Kaiser Roger, 1. septembar 2021 16:55)

Francuski Noblelovac kojeg spominjes, Luc Montagnier, je poznat u javnosti po kontraverznim izjavama vec preko 20 godina i po tome sto se trudi da bude u centru medijske paznje.

Prve kontraverzne izjave su mu bile kako AIDS nije virus, a njegovo dobijanje nobelove nagrade pratio je skandal gde je bio optuzen od drugog naucnika za kradju studije za koju je dobio nagradu.

Imas na wikipediji da citas o desetinama kontraverzi i skandala u kojima je ucestvovao, a ako krenes citati o njemu, pronaces da on uopste nije rekao da "vakcine slabe imunitet". Taj deo si izmislio.

On je 2020. dao izjavu kako se ne treba vakcinisati dok vakcina ne postane sigurna i testirana, i cela kontraverza je krenula odatle.

Истина

pre 2 godine

Što više antivaksera, to manje ravnozemljaša.
(vakcinisan, 1. septembar 2021 17:04)

Земља није планета зато што на планетама нема интелигентног живота. Поражавајуће за човечанство је сматрати Земљу планетом.

Таласастобрдовитоземљаш

kole

pre 2 godine

Glavni argument za vakcinaciju kod nas je da moramo slusati struku, koja pritom pojma nema sa cime smo suoceni. Dobili su instrukcije od SZO preko naseg ministarstva sta da pricaju i kako da se ponasaju u uslovima pandemije, ali niko od njih nema iskustva na sopstvenim istrazivanjima ili dugorocnim iskustvima. Koliko je samo lekova izbaceno iz upotrebe, a da sam ih ja koristio. Odes u apoteku i kazu ti da je tvoj lek koji ti je struka prepisala stetan po zdravlje i da ga nema u apotekama. Kakvih je sve metoda lecenja bilo kroz medicinsku istoriju, da bog sacuva. Lecenje radioaktivnim solima, koriscenje zive i olova u stomatologiji, lose hiruske metode i slicne greske struke koje su milione ljudi smestili po svetskim grobljima. I tada je neko rekao; slusajmo struku.

Pavlin

pre 2 godine

Vakcinisani su veća opasnost za okolinu od nevakcinisanih.
Zašto?
Zato što se njihovo kretanje, putovanje i boravak ne ograničavaju, pa su zbog toga prisutniji u javnosti od nevakcinisanih.
A poznato je, to niko ne osporava, da su vakcinisani podjednako podložni inficiranju i prenošenju zaraze kao i nevakcinisani, jer vakcina to ne sprečava.