Subota, 07.08.2021.

14:34

Simptome delta soja lako možete pomešati sa alergijom i prehladom

Izvor: Tanjug

Simptome delta soja lako možete pomešati sa alergijom i prehladom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Moler

pre 2 godine

Ljudi moji, ne mogu vise.
Strucnjaci utvrdili da se prenosi i predezom i sad, zbog kolega, stisao sam se ne mogu vise. Poceo sam da podrigujem vise. Sada cekam da strucni otkriju i da podrigivanje bude jako opasno. Ziv nisam. Usmredeh se iznutra..

NikolaBg

pre 2 godine

Kako su na početku pamdemije govorili da je prvi znak korone temperatura i kijanje, grebanje u grlu, a ja dobio dijareju i konjuktivitis nesnosan.

chupavi

pre 2 godine

Blago nama, prosle godine je nestao grip ali ove se konacno oslobadjamo alergija.

Ovo zadnje me stvarno raduje jer vise od 20 godina muku mucim sa alergijom na dermatofagoidise...

kad kineš, smatraj da si smrtno bolestan

pre 2 godine

A je l' mogu simptomi ovog virusa da se pomešaju sa zdravljem? Jer to jedino fali na spisku svih mogućih simptoma koji postoje u ljudskom organizmu za sve bolesti u istoriji ljudskog roda - tj. listi simptoma za kovid.

zzz

pre 2 godine

Mmm...da.
Ali posle poslednje objave CDC-a delta soj je takav da količina virusa kod vakcinisanog je identična kao kod nevakcinisanog pojedinca pa takav vakcinisani pojedinac učestvuje u prenošenju virusa potpuno isto kao i nevakcinisan pojedinac (ovo nije moj zaključak nego njihova objava a do istog zaključka su došli u Englezi koji dan kasnije).
(Goxy, 07. avgust 2021 22:49)

Kolicina virusa mozda da, ali koliko dugo? Kod vakcinisaog 2 dana, kod nevakcinisanog 10 dana. To je i pisalo u komentaru, ali izgleda da je funkcionalna pismenost u Srba misaona imenica.

zzz

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.
(Zabrinuti roditelj, 07. avgust 2021 17:45)

Pa onaj francuski nobelovac, sto je i detektovao prvi HIV virus je rekao da ovaj virus korone ima odredjene sekvence HIV virusa.

Svaki test otprilike radi tako sto je senzibilan na odredjene sekvence virusa, koje su specificne za taj virus, tako da je test na HIV moguce da je pozitivan kod zarazenih ili vakcinisanih jer prepoznaje te sekvence HIV virusa koje sadrzi i virus korone.

E sada, da li te sekvence mogu dovesti do HIV oboljenja bez cele konstrukcije HIV virusa, verujem da ne, mislim do sada bi moralo vec tako nesto da se desi.
(Bane, 08. avgust 2021 04:10)

Evo ja sam strucan i mogu ti reci da je apsolutna LAZ da je iko vakcinisan bio pozitivan na HIV. Jednostavno ne postoji nikakva, cak ni teoretska mogucnost.
Za izjave nobelovca vec vise desetina, stotina i cak hiljada puta dokazano da nisu tacne. Inace nas DNK je 98% slican sa simpanzom, a cak 60% je isti sa bananom! Da li to znaci da smo unutra zuti i slatki?

zzz

pre 2 godine

Na vikipediji kažu:
"Преко две стотине вируса могу изазвати прехладу. Риновируси су најчешћи узрочници."

E sad, ko je u srodstvu sa "plavušom" vidi se iz komentara. Meni zaista nije jasno zašto ljudi uporno imaju potrebu da dokazuju svoj idiotluk, pardon, neinformisanost.
(nije teško biti informisan, 08. avgust 2021 00:31)

Nisi IQ od plavuse ima samo onaj ko citira wikipediu kao izvor informacija. I jos to pokusava da predstavi kao relevantan izvor.

oceitodapotreficoveka

pre 2 godine

Ceo dan me svrbi pozadina. Da nije delta majku mu?
(ej bre, 7. avgust 2021 19:27)

Nije. Obican buljosvrab, bas kao kod Nadala.

Dragan Milano

pre 2 godine

Gde je nestao sezonski grip koga smo imali 50 godina unazad svake godine po 20 hiljada zaraženih i dobrih par stotina umrlih?Gde je nestao?Koliko zaraženih od sezonskog gripa imamo ove godine?Zašto je pozitivno testiranim na covid zabranjeno nakon toga testiranje na grip u državnim bolnicama po sopstvenom zahtevu?

ime

pre 2 godine

Ako mogu lako da ga pomesam sigurno se necu testirati i lezati kuci jer sa alergijom i prehladom radim sve normalno! Pritom sam vakcinisan i zaista se ne opterecujem vise sta bi mogla biti korona, a sta ne

Raca

pre 2 godine

A ako se sapletem na trotoaru, da li je i to simptom da imam koronu?
(Raca, 7. avgust 2021 23:59)
Ne, to je znak da si smotan, a primer koji si izabrao, e to vec jeste simptom. Simptom ne bas visoke inteligencije.
(@Raca, 8. avgust 2021 00:50)

Bravo @Raco, odgovor je tacan, potvrdio si svih svojih IQ 30 stecenih vakcinom.
Da imas bar malo pameti, ne bi ni komentarisao.

Bane

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.
(Zabrinuti roditelj, 07. avgust 2021 17:45)

Pa onaj francuski nobelovac, sto je i detektovao prvi HIV virus je rekao da ovaj virus korone ima odredjene sekvence HIV virusa.

Svaki test otprilike radi tako sto je senzibilan na odredjene sekvence virusa, koje su specificne za taj virus, tako da je test na HIV moguce da je pozitivan kod zarazenih ili vakcinisanih jer prepoznaje te sekvence HIV virusa koje sadrzi i virus korone.

E sada, da li te sekvence mogu dovesti do HIV oboljenja bez cele konstrukcije HIV virusa, verujem da ne, mislim do sada bi moralo vec tako nesto da se desi.

nije teško biti informisan

pre 2 godine

@rebro
Jel znas da su muskarci nastali od zenskog rebra? Znaci ti si nastao od rebra neke plavuse sa splavova. Prehlada nije virusna infekcija ali grip jeste.
(mile, 7. avgust 2021 23:28)


Na vikipediji kažu:
"Преко две стотине вируса могу изазвати прехладу. Риновируси су најчешћи узрочници."

E sad, ko je u srodstvu sa "plavušom" vidi se iz komentara. Meni zaista nije jasno zašto ljudi uporno imaju potrebu da dokazuju svoj idiotluk, pardon, neinformisanost.

@Raca

pre 2 godine

A ako se sapletem na trotoaru, da li je i to simptom da imam koronu?
(Raca, 7. avgust 2021 23:59) 
Ne, to je znak da si smotan, a primer koji si izabrao, e to vec jeste simptom. Simptom ne bas visoke inteligencije.

rebro

pre 2 godine

@Dr Kanidja, u Češkoj gde živim hitna, a ni pedijatri ne primaju decu i odrasle ukoliko im je temperatura do 38. Mora da prođe 2 dana da bi te primili. Do tada obaraš sam paralenom i nurofenom. A ti ležiš kući zbog 37 stepeni. E druže, ti si već se propao.

Lud, zbunjen, normalan

pre 2 godine

Žena i ja smo imali Covid u martu... Kao prehlada, plus veoma jak bol u mišićima nogu i leđa, zamaranje za najmanju aktivnost, tahikardija, proliv par dana, ona izgubila čulo ukusa i mirisa na 40 dana, mene hvatala neka jeza, slabost, poremećaj sna... Pili smo po 18 tableta dnevno (ništa na recept). I sad pijemo beta blokator zbog tahikardije... Generalno to zamaranje onesposobljuje za normalan život. Lepo kažu "produženi covid" 6 meseci do oporavka, i tako će i biti u našem slučaju... Znam za neke ljude toliko ih pokosilo da nisu preživeli. Neki su prošli baš kao sa običnom prehladom... Zavisi, kako koga zakači. Ali ovolika panika na globalnom nivou, i frka oko vakcina, stalno menjaju ranije iskaze, kontradiktornost, a s druge strane ucene radi vakcinisanja... meni sve to miriše na neku žestoku zaveru, da je u toj vakcini nešto što će vremenom uzrokovati neke zdravstvene probleme, koji će opet morati da se leče, a to sve košta, i neko sebi pravi posao dugoročno...
Prvo je bilo ko preleži virus ne treba da se vakciniše, a sad okrenuli priču, moraju svi da se vakcinišu, pa i deca, trudnice, bolesni, preležani, svi... Kao dobrovoljno a ovamo trebaće test da izađeš iz kuće još malo... a test 9.000 din... Niko ne odgovara ako ti nešto bude od vakcine, i to moraš da potpišeš da se slažeš... Nisam ni ZA ni PROTIV, ali mnogo toga je tu nelogično.

mile

pre 2 godine

@rebro
Jel znas da su muskarci nastali od zenskog rebra? Znaci ti si nastao od rebra neke plavuse sa splavova. Prehlada nije virusna infekcija ali grip jeste.

S

pre 2 godine

... haaa , znači kao običan virus ... prehladica ... a pošto ja krckam po 15-tak kockice leda iz hobija ... to me zaobilazi u širokom luku ...

Bane

pre 2 godine

Treba znati da je prehlada uopsten naziv za simptome oboljenja koje izaziva preko 100 serotipova rino virusa. Takodje korona virusi su poznati od 60-tih godina i takodje izazivaju simptome poput prehlade. Zato je dr Nestorovic izjavio onu cuvenu "najsmesniji virus na svetu" misleci na te korona viruse o kojima su oni ucili kao virusima koji izazivaju kijavicu.

Problem je sto je ovaj covid 19 bio zoonoza, odnosno presao je sa zivotinje na coveka (zvanicna verzija) i pravi dar mar dok se ne prilagodi telu coveka.

Svaki virus vremenom mutira tako sto postaje infektivniji (lakse se prenosi) i slabiji (ne ubija domacina jer mu to nije cilj)

Jos na samom pocetku su infektolozi o tome pricali da cemo sa ovim virusom kroz izvesno vreme, kada oslabi kroz dovoljan broj mutacija, ziveti kao sa obicnom prehladom.

DEX

pre 2 godine

Najgore je što svako kome procuri nos ili ga zaboli grlo ili bude slomljen ili dobije temperaturi ili sve to zajedno, prvo pomisli na Korona virus. Tako smo izbombardovani tom temom. Ako hoćete da iskorenite pandemiju morate je najpre zabraniti u medijima par meseci. Jeste puno ljudi izgubilo život, mnogi od virusa, mnogi možda i od vakcine a mnogi od nekih svojih hroničnih oboljenja ali se sve pripisivalo tom virusu.

Drmr

pre 2 godine

Ja neuk bih rekao da je počela sezona alergije na travu i ambroziju, ali šta ja znam. Tu je krizni štab da nam kaže da to nisu alergije već Kovid sa identičnim simptomima. Neverovatno koliko smo zatucani.

Goxy

pre 2 godine

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri. Kod omladinaca vakcina deluje 100% a kod nekog od 75 godina daj Bože i 70% da može napraviti otpornost. Poenta je da suzbiješ kod onih što mogu da prenose a koji ne osećaju teške tegobe. Njihov organizam mnogo brže se oslobađa virusa pogotovo ako je razvio imuni odgovor vakcinom sa brdom antitela. Nije isto ako ćeš vakcinisan virus da nosiš dva dana ili bez vakcine sedam i deset dana. Tako u potpunosti smanjiš i presečeš prenos virusa da nikako i ne dođe do kompromitovanih. Nije poželjno testirati starije na otpornost. Kod tuberkuloze i boginja mora da bude konstantno na 90% vakcinisanih kako bi te bolesti držali pod kontorlom. Videli smo prethodnih godina i pored visokog broj vakcinisanih opet dolazi do manjih epidemija morbila. Boginje su bile na pragu nestank u prirodi, pogotovo morbile ali su razni pokreti i nepoverrnje u te vakcine to trenutno odložile.
(Zuja, 7. avgust 2021 18:05

Mmm...da.
Ali posle poslednje objave CDC-a delta soj je takav da količina virusa kod vakcinisanog je identična kao kod nevakcinisanog pojedinca pa takav vakcinisani pojedinac učestvuje u prenošenju virusa potpuno isto kao i nevakcinisan pojedinac (ovo nije moj zaključak nego njihova objava a do istog zaključka su došli u Englezi koji dan kasnije).

rebro

pre 2 godine

@Vakcinisanprotivgluposti, prehlada je VIRUSNO obolenje i nema nikakve veze sa hladnim napicima, znojavim vratom ili promajom koja inače ne postoji u medicini.

Skrle

pre 2 godine

A sad kreće cvetanje Ambrozije...hmmm...
(Psalms, 07. avgust 2021 16:19)
Sta ti lupetas? Kakva bre ambrozija?
Jos ces sledece da kazes da postoji i grip! ?

Vladimir

pre 2 godine

KOVID19 je prvo bila RESPIRATORNA bolest, onda je otkriveno da je VASKULARNA bolest, evo sad je to i ALERGIJA. Malo mnogo lutaju izgleda da se igraju ĆORAVE BAKE.

Nikola

pre 2 godine

Vrlo lako možeš pomešati stručnog doktora sa nestručnim, uglavnom su obe sorte u današnje vreme sa blažim kapitalističkio političkim simptomima...

vrana

pre 2 godine

sto znaci da je i jak kao prehlada jer ako mogu da ga pomesam sa prehladom znaci da nema jacinu.

ako ima jacinu onda ga sigurno necu pomesati sa prehladom.

u prenesenom znacenju super virus je oslabio ali nemojte sa neko sazna jer farmaceuti treba zarade milijarde.

Ibna

pre 2 godine

(VV, 7. avgust 2021 18:02)

Koliko dosad imas primljenih vakcina u zivotu? Pitam se, posto mi i nije najjasnije ko su ti vakseri i antivakseri. Neki novi soj ljudi, mozda theta?
(Dex, 07. avgust 2021 19:16)

Objašnjenje za Dex-a...Verovatno sve vakcine je čovek primio, kao i većina nas...Naime, gospodin vakser je isključivo gdin/gđa koja se bocka protiv kovida... čisto da ne bude zabune...

Dr Kanidja

pre 2 godine

Evo sad prelezavam tu famoznu deltu, iskreno 7 dana sam u krevetu bio, varijacije temperature i do 37 do 39, velika iznemoglost...po svemu mnogo vise slici malariji nego nekoj prehladi...sad se zadisem i dok ovo kucam ali ide mnogo nabolje, nije najgore sto sam u zivotu video

dexter-lab

pre 2 godine

Boris Dzonson je pocetkom jula rekao: delta soj cemo leciti kao obicnu prehladu! Tako je zaista i bilo. Desetine hiljada novih slucajeva dnevno, kovid bolnice prazne, smrtih ishoda gotovo i da nema. Sve vreme bez ikakvih mera. Talas je prosao.

Aki

pre 2 godine

jel ste umrli na kraju ili ne?
(Psalms, 07. avgust 2021 16:20)

Svi smo umrli, čitavo čovečanstvo je pokleklo pred ovom kijavicom, poznatom i kao korona, a trenutno delta soj.

Dragan

pre 2 godine

Ovima "stono" protaziraju i veruju u tzv. "delta soj" oduzeti sva prava stecena kroz istorijsku borbu gradjana da uzivaju u slobodi i blagostanju ljudskog roda.

Dex

pre 2 godine

U pitanju je najnoviji soj, samo za okorele vaksere. Hajmo vakseri po treću dozu, preporučuje je lekar Kon, kome svi bezrazložno verujete!
(VV, 7. avgust 2021 18:02)

Koliko dosad imas primljenih vakcina u zivotu? Pitam se, posto mi i nije najjasnije ko su ti vakseri i antivakseri. Neki novi soj ljudi, mozda theta?

Petar

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve
(stef, 7. avgust 2021 17:13)

Daj ajde. Sada mesas logiku i nauku u ovu diskusiju :)

rebro

pre 2 godine

@iki, ti si hipohondar. Pedijatri u Češkoj roditeljima kažu da ne dovode decu u ambulante ako imaju tempersturu do 38 dva dana. A ti odmah trk kod doktora. Hipohondar.

zbunjen

pre 2 godine

Šta znači kad neko na istu vakcinu razvije simptome pravog gripa a neko ništa?
Ko od njih ima bolji a ko lošiji imunitet? Ili ne može ništa da se zaključi iz tih reagovanja na vakcinu? Da li na osnovu tih reagovanja na vakcinu može da se predviti kako bi reagovali na pravu infekciju korona virusom? Ili to opet ništa ne znači.

Sendviči su svuda oko nas

pre 2 godine

Upravo tako, zato što je to obična prehlada. Svi sojevi sadašnji i budući jesu, a i biće na nivou obične prehlade.

Ne znaju više kako da nas zamajavaju.

veljko

pre 2 godine

Некада смо када неко кине говорили "на здравље" од сада ћемо "бежи овај има корону" свашта.

Zamenik pomoćnika sekretara

pre 2 godine

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri.
(Zuja, 7. avgust 2021 18:05)

Svake godine u Nemačkoj i Austriji se protiv gripa vakcinišu gotovo samo i isključivo stari i ostali kritični i rizični, pa zašto je to do sada uvek bilo tako?!

iki

pre 2 godine

Preležao sam koronu u decembru sa temperaturom 38, 2 dana i izgubio čulo mirisa i ukusa na 7 dana. Bio izolovan 14 dana, odmorio od svega uz serije i muziku.
Realno kad me sastavi jaka prehlada po 4 dana slinavim i ne mogu da spavam normalno, samo pijem čajeva, trpam kapi za nos i potrošim 2 kg ubrusa na sline. Posle toga krenem da kašljem i izbacujem zelene golubčiće. Meni je prehlada jača od korone samo nema takav marketing. Pravda za prehladu.

Zuja

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve
(stef, 7. avgust 2021 17:13)

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri. Kod omladinaca vakcina deluje 100% a kod nekog od 75 godina daj Bože i 70% da može napraviti otpornost. Poenta je da suzbiješ kod onih što mogu da prenose a koji ne osećaju teške tegobe. Njihov organizam mnogo brže se oslobađa virusa pogotovo ako je razvio imuni odgovor vakcinom sa brdom antitela. Nije isto ako ćeš vakcinisan virus da nosiš dva dana ili bez vakcine sedam i deset dana. Tako u potpunosti smanjiš i presečeš prenos virusa da nikako i ne dođe do kompromitovanih. Nije poželjno testirati starije na otpornost. Kod tuberkuloze i boginja mora da bude konstantno na 90% vakcinisanih kako bi te bolesti držali pod kontorlom. Videli smo prethodnih godina i pored visokog broj vakcinisanih opet dolazi do manjih epidemija morbila. Boginje su bile na pragu nestank u prirodi, pogotovo morbile ali su razni pokreti i nepoverrnje u te vakcine to trenutno odložile.

100???

pre 2 godine

Šta znači kad primiš drugu dozu vakcine i po preporuci lekara kao preventivu uzmeš antipiretik paracetamol 1000 i pored toga dobiješ temperaturu 38,3, boli glava, bole zglobovi, bole mišići, boli mesto uboda? Da li je to opasnije stanje nego curenje nosa i ti neki simptomi od delta virusa? Inače zdrav i mlađi. Reakcija na prvu vakcinu glavobolja i mučnina. Da li organizam zna više nego lekari, kad ima take reakcije na vakcinu i ove koje se navode u tekstu na delta soj virusa?

Brada

pre 2 godine

Ja sam slinio i kijao pre nedelju dana, uz tylol hot proslo za dva dana, onda zena posle mene, sad i keva. Bez temp, kaslja kratkog daha, klasicna prehlada. Ako je to ta strasna korona, tj delta soj, onda nema razloga za brigu. Nisam lud da se zbog toga testiram i gubim vreme u kovid bolnicama i rizikujem da se stvarno zarazim...

@Анел

pre 2 godine

Немам времена да пажљиво читам цео текст, може ли неко да ми каже да ли ово важи за само вакцинисане или за све?
(Анел, 7. avgust 2021 16:27)
A imas vremena da pises komentare i da ih citas? Ne moze. Procitaj tekst ako te zanima 😅

Ibna

pre 2 godine

Isti takvi simptomi korone su bili i u februaru. Dok nisam izgubila ukus i miris bila sam ubeđena da imam samo upalu sinusa.
(V, 07. avgust 2021 15:21)

jel ste umrli na kraju ili ne?
(Psalms, 07. avgust 2021 16:20)

Hahaha... vrhunski! Humor a la Monti Pajton.

stef

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve

kako da ne

pre 2 godine

Delta soj i jeste ovo iz teksta. Činjenice. Virus je oslabio mnogo. U Svajcarskoj je u julu bio zastupljen kod 99,3% zarazenih. Popunjenost bolnica uopste kovid pacijentima je bila tek 0,9%, a zadnje 2 nedelje je i 800-1000-1100 zarazenih dnevno. Sto znaci da je 99% ljudi samo malo kijalo i sedelo kuci 10 dana.

Zabrinuti roditelj

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.

Milan

pre 2 godine

da se ne lazemo, virus je oslabio i pretvorio se u obicni grip koji se brze siri...tako da ne dramite vise...
(seljak i sumadije, 7. avgust 2021 16:54)

Jos nije bas tako, ali ide ka tome. Verujem da ce na prolece, ili sledeceg leta vec biti dovoljno blaza varijanta da ne moramo da se bojimo.

Tormund

pre 2 godine

Tako opusteno krece pa kod 95% brzo prodje a kod 5% se zakomplikuje a od toga kod 1% se bas bas zakomplikuje. Par procenata deluje malo ali kad se pretvori u brojeve deluje puno pa tako npr 1% od 7 miliona koliko nas ima je 70 hiljada. A na svetu ima 7 milijardi ljudi pa je to 70 miliona. Do sada je u svetu zvanicno umrlo oko 4 miliona ljudi. Nije smrtnost prevelika ali veliki broj ljudi umire. Takodje se zna ko je ugrozeniji i problem je sto medju njima nije vakcinisanost 100% a to su svi stariji od 50 godina. Sve ovo se zna od pocetka.
(milan, 07. avgust 2021 16:26)
Treba vakcinisati sve starije od 60 godina. Zasto insistirati na vakcinisanju dece, koja ovaj virus ne osete?

Ibna

pre 2 godine

Jao, šta da radim, nisam se vakcinisao, ni prvi, ni drugi put, a neću ni treći. Ju, ju, ju, gotov sam, zovite čoveka sa lopatom, nema mi spasa.
(Jao, jao, 07. avgust 2021 16:37)

Hahaha...tako je brate, kvalitetnim humorom protiv bezumlja i cirkusa...idemo!

milan

pre 2 godine

I zasto je onda svet u panici, aj nek mi neko objasni.
(Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 7. avgust 2021 15:21)

Tako opusteno krece pa kod 95% brzo prodje a kod 5% se zakomplikuje a od toga kod 1% se bas bas zakomplikuje. Par procenata deluje malo ali kad se pretvori u brojeve deluje puno pa tako npr 1% od 7 miliona koliko nas ima je 70 hiljada. A na svetu ima 7 milijardi ljudi pa je to 70 miliona. Do sada je u svetu zvanicno umrlo oko 4 miliona ljudi. Nije smrtnost prevelika ali veliki broj ljudi umire. Takodje se zna ko je ugrozeniji i problem je sto medju njima nije vakcinisanost 100% a to su svi stariji od 50 godina. Sve ovo se zna od pocetka.

keyboard

pre 2 godine

Ljudi su padali na ispitima zato sto nisu znali da je gubitak cula ukusa i mirisa simptom gripa. Sad se to zove drugacije. Nadam se da su svi (iskljucujuci botove) shvatili o cemu se radi

Vlasta

pre 2 godine

Cerkica bila sa babom i dedom na moru. Dosla prehladjena. Boli je grlo, curi nos, temperatura 2 dana. Svi sada imamo slicne simptome. Bas super da otkacimo tu koronu. Po treci put :)

Psalms

pre 2 godine

Isti takvi simptomi korone su bili i u februaru. Dok nisam izgubila ukus i miris bila sam ubeđena da imam samo upalu sinusa.
(V, 07. avgust 2021 15:21)

jel ste umrli na kraju ili ne?

vp

pre 2 godine

A kazite mi, posto ovih dana od kako sam jeo pasulja ispustam malo vise gasova, da li imam delta ili gama soj? Zabrinut sam veoma, vidim da me svi ukucani izbegavaju :/

Milivoje

pre 2 godine

Ja pre 3 dana kijao ko nezdrav. Mislio sam ambrozija mada vidim malo sam malaksao. Vakcinisan sam i nisam išao da se testiram. Sad gotovo.

Анел

pre 2 godine

Немам времена да пажљиво читам цео текст, може ли неко да ми каже да ли ово важи за само вакцинисане или за све?

Vakcinisanprotivgluposti

pre 2 godine

Ako imas temp preko 38.5-39 i odes kod lekara, to je mudro. Organizam ti kaze da ga nesto muci. Ako odes sa 37, 37.5 ili kad ti procuri nos, kines...onda si statistika. Jedan od 100, 200, 300 ljudi dnevno koji se prehlade.
Klima? Promaja? Oznojan u busu pored otvorenog prozora? Ladno pivo na vruce grlo?
Ma nèeeeeeee

Jao, jao

pre 2 godine

Jao, šta da radim, nisam se vakcinisao, ni prvi, ni drugi put, a neću ni treći. Ju, ju, ju, gotov sam, zovite čoveka sa lopatom, nema mi spasa.

dacha

pre 2 godine

Bas to hteo da napisem.

I zasto je onda svet u panici, aj nek mi neko objasni.
(Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 07. avgust 2021 15:21)

Broj 1

pre 2 godine

Da sad ću i ja koji u avgustu i septembru imam alergiju na ambroziju biti sam sebi i drugima sumnjiv?
Ako su takvi simptomi čemu panika, virus je očito oslabio!?

moler

pre 2 godine

posle delta ide theta, pa onda... necete vi skinuti masku po kraja zivota. sahranice vas sa njom.

Sto bi jedan moj komsija rekao kad ga pitaju od cega je neko umro, a on bi : umro je od smrti.

bolje je ziveti jedan dan ko vuk nego ostatak zivota ko zec.

Dex

pre 2 godine

Da li je neko pomislio da se testovi možda proizvode tako da se svaki drugi negativan prikaže kao pozitivan, plus stvarno pozitivni i eto skoka broja novoobolelih, širenja panike...

Lud, zbunjen, normalan

pre 2 godine

Uskoro: vi uopšte nemate simptome, u top ste formi, ali to je verovatno smrtonosni gama soj, jedino rešenje je vakcinacija...

Broj 1

pre 2 godine

Da sad ću i ja koji u avgustu i septembru imam alergiju na ambroziju biti sam sebi i drugima sumnjiv?
Ako su takvi simptomi čemu panika, virus je očito oslabio!?

Psalms

pre 2 godine

Isti takvi simptomi korone su bili i u februaru. Dok nisam izgubila ukus i miris bila sam ubeđena da imam samo upalu sinusa.
(V, 07. avgust 2021 15:21)

jel ste umrli na kraju ili ne?

Lud, zbunjen, normalan

pre 2 godine

Uskoro: vi uopšte nemate simptome, u top ste formi, ali to je verovatno smrtonosni gama soj, jedino rešenje je vakcinacija...

Vlasta

pre 2 godine

Cerkica bila sa babom i dedom na moru. Dosla prehladjena. Boli je grlo, curi nos, temperatura 2 dana. Svi sada imamo slicne simptome. Bas super da otkacimo tu koronu. Po treci put :)

iki

pre 2 godine

Preležao sam koronu u decembru sa temperaturom 38, 2 dana i izgubio čulo mirisa i ukusa na 7 dana. Bio izolovan 14 dana, odmorio od svega uz serije i muziku.
Realno kad me sastavi jaka prehlada po 4 dana slinavim i ne mogu da spavam normalno, samo pijem čajeva, trpam kapi za nos i potrošim 2 kg ubrusa na sline. Posle toga krenem da kašljem i izbacujem zelene golubčiće. Meni je prehlada jača od korone samo nema takav marketing. Pravda za prehladu.

Lud, zbunjen, normalan

pre 2 godine

Žena i ja smo imali Covid u martu... Kao prehlada, plus veoma jak bol u mišićima nogu i leđa, zamaranje za najmanju aktivnost, tahikardija, proliv par dana, ona izgubila čulo ukusa i mirisa na 40 dana, mene hvatala neka jeza, slabost, poremećaj sna... Pili smo po 18 tableta dnevno (ništa na recept). I sad pijemo beta blokator zbog tahikardije... Generalno to zamaranje onesposobljuje za normalan život. Lepo kažu "produženi covid" 6 meseci do oporavka, i tako će i biti u našem slučaju... Znam za neke ljude toliko ih pokosilo da nisu preživeli. Neki su prošli baš kao sa običnom prehladom... Zavisi, kako koga zakači. Ali ovolika panika na globalnom nivou, i frka oko vakcina, stalno menjaju ranije iskaze, kontradiktornost, a s druge strane ucene radi vakcinisanja... meni sve to miriše na neku žestoku zaveru, da je u toj vakcini nešto što će vremenom uzrokovati neke zdravstvene probleme, koji će opet morati da se leče, a to sve košta, i neko sebi pravi posao dugoročno...
Prvo je bilo ko preleži virus ne treba da se vakciniše, a sad okrenuli priču, moraju svi da se vakcinišu, pa i deca, trudnice, bolesni, preležani, svi... Kao dobrovoljno a ovamo trebaće test da izađeš iz kuće još malo... a test 9.000 din... Niko ne odgovara ako ti nešto bude od vakcine, i to moraš da potpišeš da se slažeš... Nisam ni ZA ni PROTIV, ali mnogo toga je tu nelogično.

keyboard

pre 2 godine

Ljudi su padali na ispitima zato sto nisu znali da je gubitak cula ukusa i mirisa simptom gripa. Sad se to zove drugacije. Nadam se da su svi (iskljucujuci botove) shvatili o cemu se radi

Vakcinisanprotivgluposti

pre 2 godine

Ako imas temp preko 38.5-39 i odes kod lekara, to je mudro. Organizam ti kaze da ga nesto muci. Ako odes sa 37, 37.5 ili kad ti procuri nos, kines...onda si statistika. Jedan od 100, 200, 300 ljudi dnevno koji se prehlade.
Klima? Promaja? Oznojan u busu pored otvorenog prozora? Ladno pivo na vruce grlo?
Ma nèeeeeeee

Jao, jao

pre 2 godine

Jao, šta da radim, nisam se vakcinisao, ni prvi, ni drugi put, a neću ni treći. Ju, ju, ju, gotov sam, zovite čoveka sa lopatom, nema mi spasa.

vrana

pre 2 godine

sto znaci da je i jak kao prehlada jer ako mogu da ga pomesam sa prehladom znaci da nema jacinu.

ako ima jacinu onda ga sigurno necu pomesati sa prehladom.

u prenesenom znacenju super virus je oslabio ali nemojte sa neko sazna jer farmaceuti treba zarade milijarde.

veljko

pre 2 godine

Некада смо када неко кине говорили "на здравље" од сада ћемо "бежи овај има корону" свашта.

vp

pre 2 godine

A kazite mi, posto ovih dana od kako sam jeo pasulja ispustam malo vise gasova, da li imam delta ili gama soj? Zabrinut sam veoma, vidim da me svi ukucani izbegavaju :/

Vladimir

pre 2 godine

KOVID19 je prvo bila RESPIRATORNA bolest, onda je otkriveno da je VASKULARNA bolest, evo sad je to i ALERGIJA. Malo mnogo lutaju izgleda da se igraju ĆORAVE BAKE.

Ibna

pre 2 godine

Isti takvi simptomi korone su bili i u februaru. Dok nisam izgubila ukus i miris bila sam ubeđena da imam samo upalu sinusa.
(V, 07. avgust 2021 15:21)

jel ste umrli na kraju ili ne?
(Psalms, 07. avgust 2021 16:20)

Hahaha... vrhunski! Humor a la Monti Pajton.

moler

pre 2 godine

posle delta ide theta, pa onda... necete vi skinuti masku po kraja zivota. sahranice vas sa njom.

Sto bi jedan moj komsija rekao kad ga pitaju od cega je neko umro, a on bi : umro je od smrti.

bolje je ziveti jedan dan ko vuk nego ostatak zivota ko zec.

Sendviči su svuda oko nas

pre 2 godine

Upravo tako, zato što je to obična prehlada. Svi sojevi sadašnji i budući jesu, a i biće na nivou obične prehlade.

Ne znaju više kako da nas zamajavaju.

Skrle

pre 2 godine

A sad kreće cvetanje Ambrozije...hmmm...
(Psalms, 07. avgust 2021 16:19)
Sta ti lupetas? Kakva bre ambrozija?
Jos ces sledece da kazes da postoji i grip! ?

Milivoje

pre 2 godine

Ja pre 3 dana kijao ko nezdrav. Mislio sam ambrozija mada vidim malo sam malaksao. Vakcinisan sam i nisam išao da se testiram. Sad gotovo.

dexter-lab

pre 2 godine

Boris Dzonson je pocetkom jula rekao: delta soj cemo leciti kao obicnu prehladu! Tako je zaista i bilo. Desetine hiljada novih slucajeva dnevno, kovid bolnice prazne, smrtih ishoda gotovo i da nema. Sve vreme bez ikakvih mera. Talas je prosao.

Raca

pre 2 godine

A ako se sapletem na trotoaru, da li je i to simptom da imam koronu?
(Raca, 7. avgust 2021 23:59)
Ne, to je znak da si smotan, a primer koji si izabrao, e to vec jeste simptom. Simptom ne bas visoke inteligencije.
(@Raca, 8. avgust 2021 00:50)

Bravo @Raco, odgovor je tacan, potvrdio si svih svojih IQ 30 stecenih vakcinom.
Da imas bar malo pameti, ne bi ni komentarisao.

Dragan

pre 2 godine

Ovima "stono" protaziraju i veruju u tzv. "delta soj" oduzeti sva prava stecena kroz istorijsku borbu gradjana da uzivaju u slobodi i blagostanju ljudskog roda.

stef

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve

100???

pre 2 godine

Šta znači kad primiš drugu dozu vakcine i po preporuci lekara kao preventivu uzmeš antipiretik paracetamol 1000 i pored toga dobiješ temperaturu 38,3, boli glava, bole zglobovi, bole mišići, boli mesto uboda? Da li je to opasnije stanje nego curenje nosa i ti neki simptomi od delta virusa? Inače zdrav i mlađi. Reakcija na prvu vakcinu glavobolja i mučnina. Da li organizam zna više nego lekari, kad ima take reakcije na vakcinu i ove koje se navode u tekstu na delta soj virusa?

Ibna

pre 2 godine

Jao, šta da radim, nisam se vakcinisao, ni prvi, ni drugi put, a neću ni treći. Ju, ju, ju, gotov sam, zovite čoveka sa lopatom, nema mi spasa.
(Jao, jao, 07. avgust 2021 16:37)

Hahaha...tako je brate, kvalitetnim humorom protiv bezumlja i cirkusa...idemo!

Nikola

pre 2 godine

Vrlo lako možeš pomešati stručnog doktora sa nestručnim, uglavnom su obe sorte u današnje vreme sa blažim kapitalističkio političkim simptomima...

DEX

pre 2 godine

Najgore je što svako kome procuri nos ili ga zaboli grlo ili bude slomljen ili dobije temperaturi ili sve to zajedno, prvo pomisli na Korona virus. Tako smo izbombardovani tom temom. Ako hoćete da iskorenite pandemiju morate je najpre zabraniti u medijima par meseci. Jeste puno ljudi izgubilo život, mnogi od virusa, mnogi možda i od vakcine a mnogi od nekih svojih hroničnih oboljenja ali se sve pripisivalo tom virusu.

Dex

pre 2 godine

Da li je neko pomislio da se testovi možda proizvode tako da se svaki drugi negativan prikaže kao pozitivan, plus stvarno pozitivni i eto skoka broja novoobolelih, širenja panike...

Drmr

pre 2 godine

Ja neuk bih rekao da je počela sezona alergije na travu i ambroziju, ali šta ja znam. Tu je krizni štab da nam kaže da to nisu alergije već Kovid sa identičnim simptomima. Neverovatno koliko smo zatucani.

Bane

pre 2 godine

Treba znati da je prehlada uopsten naziv za simptome oboljenja koje izaziva preko 100 serotipova rino virusa. Takodje korona virusi su poznati od 60-tih godina i takodje izazivaju simptome poput prehlade. Zato je dr Nestorovic izjavio onu cuvenu "najsmesniji virus na svetu" misleci na te korona viruse o kojima su oni ucili kao virusima koji izazivaju kijavicu.

Problem je sto je ovaj covid 19 bio zoonoza, odnosno presao je sa zivotinje na coveka (zvanicna verzija) i pravi dar mar dok se ne prilagodi telu coveka.

Svaki virus vremenom mutira tako sto postaje infektivniji (lakse se prenosi) i slabiji (ne ubija domacina jer mu to nije cilj)

Jos na samom pocetku su infektolozi o tome pricali da cemo sa ovim virusom kroz izvesno vreme, kada oslabi kroz dovoljan broj mutacija, ziveti kao sa obicnom prehladom.

Brada

pre 2 godine

Ja sam slinio i kijao pre nedelju dana, uz tylol hot proslo za dva dana, onda zena posle mene, sad i keva. Bez temp, kaslja kratkog daha, klasicna prehlada. Ako je to ta strasna korona, tj delta soj, onda nema razloga za brigu. Nisam lud da se zbog toga testiram i gubim vreme u kovid bolnicama i rizikujem da se stvarno zarazim...

Petar

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve
(stef, 7. avgust 2021 17:13)

Daj ajde. Sada mesas logiku i nauku u ovu diskusiju :)

Goxy

pre 2 godine

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri. Kod omladinaca vakcina deluje 100% a kod nekog od 75 godina daj Bože i 70% da može napraviti otpornost. Poenta je da suzbiješ kod onih što mogu da prenose a koji ne osećaju teške tegobe. Njihov organizam mnogo brže se oslobađa virusa pogotovo ako je razvio imuni odgovor vakcinom sa brdom antitela. Nije isto ako ćeš vakcinisan virus da nosiš dva dana ili bez vakcine sedam i deset dana. Tako u potpunosti smanjiš i presečeš prenos virusa da nikako i ne dođe do kompromitovanih. Nije poželjno testirati starije na otpornost. Kod tuberkuloze i boginja mora da bude konstantno na 90% vakcinisanih kako bi te bolesti držali pod kontorlom. Videli smo prethodnih godina i pored visokog broj vakcinisanih opet dolazi do manjih epidemija morbila. Boginje su bile na pragu nestank u prirodi, pogotovo morbile ali su razni pokreti i nepoverrnje u te vakcine to trenutno odložile.
(Zuja, 7. avgust 2021 18:05

Mmm...da.
Ali posle poslednje objave CDC-a delta soj je takav da količina virusa kod vakcinisanog je identična kao kod nevakcinisanog pojedinca pa takav vakcinisani pojedinac učestvuje u prenošenju virusa potpuno isto kao i nevakcinisan pojedinac (ovo nije moj zaključak nego njihova objava a do istog zaključka su došli u Englezi koji dan kasnije).

Dr Kanidja

pre 2 godine

Evo sad prelezavam tu famoznu deltu, iskreno 7 dana sam u krevetu bio, varijacije temperature i do 37 do 39, velika iznemoglost...po svemu mnogo vise slici malariji nego nekoj prehladi...sad se zadisem i dok ovo kucam ali ide mnogo nabolje, nije najgore sto sam u zivotu video

dacha

pre 2 godine

Bas to hteo da napisem.

I zasto je onda svet u panici, aj nek mi neko objasni.
(Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 07. avgust 2021 15:21)

Aki

pre 2 godine

jel ste umrli na kraju ili ne?
(Psalms, 07. avgust 2021 16:20)

Svi smo umrli, čitavo čovečanstvo je pokleklo pred ovom kijavicom, poznatom i kao korona, a trenutno delta soj.

Milan

pre 2 godine

da se ne lazemo, virus je oslabio i pretvorio se u obicni grip koji se brze siri...tako da ne dramite vise...
(seljak i sumadije, 7. avgust 2021 16:54)

Jos nije bas tako, ali ide ka tome. Verujem da ce na prolece, ili sledeceg leta vec biti dovoljno blaza varijanta da ne moramo da se bojimo.

Zamenik pomoćnika sekretara

pre 2 godine

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri.
(Zuja, 7. avgust 2021 18:05)

Svake godine u Nemačkoj i Austriji se protiv gripa vakcinišu gotovo samo i isključivo stari i ostali kritični i rizični, pa zašto je to do sada uvek bilo tako?!

@Анел

pre 2 godine

Немам времена да пажљиво читам цео текст, може ли неко да ми каже да ли ово важи за само вакцинисане или за све?
(Анел, 7. avgust 2021 16:27)
A imas vremena da pises komentare i da ih citas? Ne moze. Procitaj tekst ako te zanima 😅

Ibna

pre 2 godine

(VV, 7. avgust 2021 18:02)

Koliko dosad imas primljenih vakcina u zivotu? Pitam se, posto mi i nije najjasnije ko su ti vakseri i antivakseri. Neki novi soj ljudi, mozda theta?
(Dex, 07. avgust 2021 19:16)

Objašnjenje za Dex-a...Verovatno sve vakcine je čovek primio, kao i većina nas...Naime, gospodin vakser je isključivo gdin/gđa koja se bocka protiv kovida... čisto da ne bude zabune...

kako da ne

pre 2 godine

Delta soj i jeste ovo iz teksta. Činjenice. Virus je oslabio mnogo. U Svajcarskoj je u julu bio zastupljen kod 99,3% zarazenih. Popunjenost bolnica uopste kovid pacijentima je bila tek 0,9%, a zadnje 2 nedelje je i 800-1000-1100 zarazenih dnevno. Sto znaci da je 99% ljudi samo malo kijalo i sedelo kuci 10 dana.

Zuja

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve
(stef, 7. avgust 2021 17:13)

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri. Kod omladinaca vakcina deluje 100% a kod nekog od 75 godina daj Bože i 70% da može napraviti otpornost. Poenta je da suzbiješ kod onih što mogu da prenose a koji ne osećaju teške tegobe. Njihov organizam mnogo brže se oslobađa virusa pogotovo ako je razvio imuni odgovor vakcinom sa brdom antitela. Nije isto ako ćeš vakcinisan virus da nosiš dva dana ili bez vakcine sedam i deset dana. Tako u potpunosti smanjiš i presečeš prenos virusa da nikako i ne dođe do kompromitovanih. Nije poželjno testirati starije na otpornost. Kod tuberkuloze i boginja mora da bude konstantno na 90% vakcinisanih kako bi te bolesti držali pod kontorlom. Videli smo prethodnih godina i pored visokog broj vakcinisanih opet dolazi do manjih epidemija morbila. Boginje su bile na pragu nestank u prirodi, pogotovo morbile ali su razni pokreti i nepoverrnje u te vakcine to trenutno odložile.

nije teško biti informisan

pre 2 godine

@rebro
Jel znas da su muskarci nastali od zenskog rebra? Znaci ti si nastao od rebra neke plavuse sa splavova. Prehlada nije virusna infekcija ali grip jeste.
(mile, 7. avgust 2021 23:28)


Na vikipediji kažu:
"Преко две стотине вируса могу изазвати прехладу. Риновируси су најчешћи узрочници."

E sad, ko je u srodstvu sa "plavušom" vidi se iz komentara. Meni zaista nije jasno zašto ljudi uporno imaju potrebu da dokazuju svoj idiotluk, pardon, neinformisanost.

milan

pre 2 godine

I zasto je onda svet u panici, aj nek mi neko objasni.
(Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 7. avgust 2021 15:21)

Tako opusteno krece pa kod 95% brzo prodje a kod 5% se zakomplikuje a od toga kod 1% se bas bas zakomplikuje. Par procenata deluje malo ali kad se pretvori u brojeve deluje puno pa tako npr 1% od 7 miliona koliko nas ima je 70 hiljada. A na svetu ima 7 milijardi ljudi pa je to 70 miliona. Do sada je u svetu zvanicno umrlo oko 4 miliona ljudi. Nije smrtnost prevelika ali veliki broj ljudi umire. Takodje se zna ko je ugrozeniji i problem je sto medju njima nije vakcinisanost 100% a to su svi stariji od 50 godina. Sve ovo se zna od pocetka.

Dex

pre 2 godine

U pitanju je najnoviji soj, samo za okorele vaksere. Hajmo vakseri po treću dozu, preporučuje je lekar Kon, kome svi bezrazložno verujete!
(VV, 7. avgust 2021 18:02)

Koliko dosad imas primljenih vakcina u zivotu? Pitam se, posto mi i nije najjasnije ko su ti vakseri i antivakseri. Neki novi soj ljudi, mozda theta?

rebro

pre 2 godine

@iki, ti si hipohondar. Pedijatri u Češkoj roditeljima kažu da ne dovode decu u ambulante ako imaju tempersturu do 38 dva dana. A ti odmah trk kod doktora. Hipohondar.

rebro

pre 2 godine

@Dr Kanidja, u Češkoj gde živim hitna, a ni pedijatri ne primaju decu i odrasle ukoliko im je temperatura do 38. Mora da prođe 2 dana da bi te primili. Do tada obaraš sam paralenom i nurofenom. A ti ležiš kući zbog 37 stepeni. E druže, ti si već se propao.

Tormund

pre 2 godine

Tako opusteno krece pa kod 95% brzo prodje a kod 5% se zakomplikuje a od toga kod 1% se bas bas zakomplikuje. Par procenata deluje malo ali kad se pretvori u brojeve deluje puno pa tako npr 1% od 7 miliona koliko nas ima je 70 hiljada. A na svetu ima 7 milijardi ljudi pa je to 70 miliona. Do sada je u svetu zvanicno umrlo oko 4 miliona ljudi. Nije smrtnost prevelika ali veliki broj ljudi umire. Takodje se zna ko je ugrozeniji i problem je sto medju njima nije vakcinisanost 100% a to su svi stariji od 50 godina. Sve ovo se zna od pocetka.
(milan, 07. avgust 2021 16:26)
Treba vakcinisati sve starije od 60 godina. Zasto insistirati na vakcinisanju dece, koja ovaj virus ne osete?

zbunjen

pre 2 godine

Šta znači kad neko na istu vakcinu razvije simptome pravog gripa a neko ništa?
Ko od njih ima bolji a ko lošiji imunitet? Ili ne može ništa da se zaključi iz tih reagovanja na vakcinu? Da li na osnovu tih reagovanja na vakcinu može da se predviti kako bi reagovali na pravu infekciju korona virusom? Ili to opet ništa ne znači.

Zabrinuti roditelj

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.

S

pre 2 godine

... haaa , znači kao običan virus ... prehladica ... a pošto ja krckam po 15-tak kockice leda iz hobija ... to me zaobilazi u širokom luku ...

Bane

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.
(Zabrinuti roditelj, 07. avgust 2021 17:45)

Pa onaj francuski nobelovac, sto je i detektovao prvi HIV virus je rekao da ovaj virus korone ima odredjene sekvence HIV virusa.

Svaki test otprilike radi tako sto je senzibilan na odredjene sekvence virusa, koje su specificne za taj virus, tako da je test na HIV moguce da je pozitivan kod zarazenih ili vakcinisanih jer prepoznaje te sekvence HIV virusa koje sadrzi i virus korone.

E sada, da li te sekvence mogu dovesti do HIV oboljenja bez cele konstrukcije HIV virusa, verujem da ne, mislim do sada bi moralo vec tako nesto da se desi.

@Raca

pre 2 godine

A ako se sapletem na trotoaru, da li je i to simptom da imam koronu?
(Raca, 7. avgust 2021 23:59) 
Ne, to je znak da si smotan, a primer koji si izabrao, e to vec jeste simptom. Simptom ne bas visoke inteligencije.

rebro

pre 2 godine

@Vakcinisanprotivgluposti, prehlada je VIRUSNO obolenje i nema nikakve veze sa hladnim napicima, znojavim vratom ili promajom koja inače ne postoji u medicini.

Анел

pre 2 godine

Немам времена да пажљиво читам цео текст, може ли неко да ми каже да ли ово важи за само вакцинисане или за све?

Moler

pre 2 godine

Ljudi moji, ne mogu vise.
Strucnjaci utvrdili da se prenosi i predezom i sad, zbog kolega, stisao sam se ne mogu vise. Poceo sam da podrigujem vise. Sada cekam da strucni otkriju i da podrigivanje bude jako opasno. Ziv nisam. Usmredeh se iznutra..

Dragan Milano

pre 2 godine

Gde je nestao sezonski grip koga smo imali 50 godina unazad svake godine po 20 hiljada zaraženih i dobrih par stotina umrlih?Gde je nestao?Koliko zaraženih od sezonskog gripa imamo ove godine?Zašto je pozitivno testiranim na covid zabranjeno nakon toga testiranje na grip u državnim bolnicama po sopstvenom zahtevu?

chupavi

pre 2 godine

Blago nama, prosle godine je nestao grip ali ove se konacno oslobadjamo alergija.

Ovo zadnje me stvarno raduje jer vise od 20 godina muku mucim sa alergijom na dermatofagoidise...

kad kineš, smatraj da si smrtno bolestan

pre 2 godine

A je l' mogu simptomi ovog virusa da se pomešaju sa zdravljem? Jer to jedino fali na spisku svih mogućih simptoma koji postoje u ljudskom organizmu za sve bolesti u istoriji ljudskog roda - tj. listi simptoma za kovid.

mile

pre 2 godine

@rebro
Jel znas da su muskarci nastali od zenskog rebra? Znaci ti si nastao od rebra neke plavuse sa splavova. Prehlada nije virusna infekcija ali grip jeste.

oceitodapotreficoveka

pre 2 godine

Ceo dan me svrbi pozadina. Da nije delta majku mu?
(ej bre, 7. avgust 2021 19:27)

Nije. Obican buljosvrab, bas kao kod Nadala.

ime

pre 2 godine

Ako mogu lako da ga pomesam sigurno se necu testirati i lezati kuci jer sa alergijom i prehladom radim sve normalno! Pritom sam vakcinisan i zaista se ne opterecujem vise sta bi mogla biti korona, a sta ne

NikolaBg

pre 2 godine

Kako su na početku pamdemije govorili da je prvi znak korone temperatura i kijanje, grebanje u grlu, a ja dobio dijareju i konjuktivitis nesnosan.

zzz

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.
(Zabrinuti roditelj, 07. avgust 2021 17:45)

Pa onaj francuski nobelovac, sto je i detektovao prvi HIV virus je rekao da ovaj virus korone ima odredjene sekvence HIV virusa.

Svaki test otprilike radi tako sto je senzibilan na odredjene sekvence virusa, koje su specificne za taj virus, tako da je test na HIV moguce da je pozitivan kod zarazenih ili vakcinisanih jer prepoznaje te sekvence HIV virusa koje sadrzi i virus korone.

E sada, da li te sekvence mogu dovesti do HIV oboljenja bez cele konstrukcije HIV virusa, verujem da ne, mislim do sada bi moralo vec tako nesto da se desi.
(Bane, 08. avgust 2021 04:10)

Evo ja sam strucan i mogu ti reci da je apsolutna LAZ da je iko vakcinisan bio pozitivan na HIV. Jednostavno ne postoji nikakva, cak ni teoretska mogucnost.
Za izjave nobelovca vec vise desetina, stotina i cak hiljada puta dokazano da nisu tacne. Inace nas DNK je 98% slican sa simpanzom, a cak 60% je isti sa bananom! Da li to znaci da smo unutra zuti i slatki?

zzz

pre 2 godine

Na vikipediji kažu:
"Преко две стотине вируса могу изазвати прехладу. Риновируси су најчешћи узрочници."

E sad, ko je u srodstvu sa "plavušom" vidi se iz komentara. Meni zaista nije jasno zašto ljudi uporno imaju potrebu da dokazuju svoj idiotluk, pardon, neinformisanost.
(nije teško biti informisan, 08. avgust 2021 00:31)

Nisi IQ od plavuse ima samo onaj ko citira wikipediu kao izvor informacija. I jos to pokusava da predstavi kao relevantan izvor.

zzz

pre 2 godine

Mmm...da.
Ali posle poslednje objave CDC-a delta soj je takav da količina virusa kod vakcinisanog je identična kao kod nevakcinisanog pojedinca pa takav vakcinisani pojedinac učestvuje u prenošenju virusa potpuno isto kao i nevakcinisan pojedinac (ovo nije moj zaključak nego njihova objava a do istog zaključka su došli u Englezi koji dan kasnije).
(Goxy, 07. avgust 2021 22:49)

Kolicina virusa mozda da, ali koliko dugo? Kod vakcinisaog 2 dana, kod nevakcinisanog 10 dana. To je i pisalo u komentaru, ali izgleda da je funkcionalna pismenost u Srba misaona imenica.

milan

pre 2 godine

I zasto je onda svet u panici, aj nek mi neko objasni.
(Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 7. avgust 2021 15:21)

Tako opusteno krece pa kod 95% brzo prodje a kod 5% se zakomplikuje a od toga kod 1% se bas bas zakomplikuje. Par procenata deluje malo ali kad se pretvori u brojeve deluje puno pa tako npr 1% od 7 miliona koliko nas ima je 70 hiljada. A na svetu ima 7 milijardi ljudi pa je to 70 miliona. Do sada je u svetu zvanicno umrlo oko 4 miliona ljudi. Nije smrtnost prevelika ali veliki broj ljudi umire. Takodje se zna ko je ugrozeniji i problem je sto medju njima nije vakcinisanost 100% a to su svi stariji od 50 godina. Sve ovo se zna od pocetka.

Dex

pre 2 godine

U pitanju je najnoviji soj, samo za okorele vaksere. Hajmo vakseri po treću dozu, preporučuje je lekar Kon, kome svi bezrazložno verujete!
(VV, 7. avgust 2021 18:02)

Koliko dosad imas primljenih vakcina u zivotu? Pitam se, posto mi i nije najjasnije ko su ti vakseri i antivakseri. Neki novi soj ljudi, mozda theta?

Zuja

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve
(stef, 7. avgust 2021 17:13)

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri. Kod omladinaca vakcina deluje 100% a kod nekog od 75 godina daj Bože i 70% da može napraviti otpornost. Poenta je da suzbiješ kod onih što mogu da prenose a koji ne osećaju teške tegobe. Njihov organizam mnogo brže se oslobađa virusa pogotovo ako je razvio imuni odgovor vakcinom sa brdom antitela. Nije isto ako ćeš vakcinisan virus da nosiš dva dana ili bez vakcine sedam i deset dana. Tako u potpunosti smanjiš i presečeš prenos virusa da nikako i ne dođe do kompromitovanih. Nije poželjno testirati starije na otpornost. Kod tuberkuloze i boginja mora da bude konstantno na 90% vakcinisanih kako bi te bolesti držali pod kontorlom. Videli smo prethodnih godina i pored visokog broj vakcinisanih opet dolazi do manjih epidemija morbila. Boginje su bile na pragu nestank u prirodi, pogotovo morbile ali su razni pokreti i nepoverrnje u te vakcine to trenutno odložile.

@Raca

pre 2 godine

A ako se sapletem na trotoaru, da li je i to simptom da imam koronu?
(Raca, 7. avgust 2021 23:59) 
Ne, to je znak da si smotan, a primer koji si izabrao, e to vec jeste simptom. Simptom ne bas visoke inteligencije.

Jao, jao

pre 2 godine

Jao, šta da radim, nisam se vakcinisao, ni prvi, ni drugi put, a neću ni treći. Ju, ju, ju, gotov sam, zovite čoveka sa lopatom, nema mi spasa.

mile

pre 2 godine

@rebro
Jel znas da su muskarci nastali od zenskog rebra? Znaci ti si nastao od rebra neke plavuse sa splavova. Prehlada nije virusna infekcija ali grip jeste.

Raca

pre 2 godine

A ako se sapletem na trotoaru, da li je i to simptom da imam koronu?
(Raca, 7. avgust 2021 23:59)
Ne, to je znak da si smotan, a primer koji si izabrao, e to vec jeste simptom. Simptom ne bas visoke inteligencije.
(@Raca, 8. avgust 2021 00:50)

Bravo @Raco, odgovor je tacan, potvrdio si svih svojih IQ 30 stecenih vakcinom.
Da imas bar malo pameti, ne bi ni komentarisao.

Dex

pre 2 godine

Da li je neko pomislio da se testovi možda proizvode tako da se svaki drugi negativan prikaže kao pozitivan, plus stvarno pozitivni i eto skoka broja novoobolelih, širenja panike...

vp

pre 2 godine

A kazite mi, posto ovih dana od kako sam jeo pasulja ispustam malo vise gasova, da li imam delta ili gama soj? Zabrinut sam veoma, vidim da me svi ukucani izbegavaju :/

keyboard

pre 2 godine

Ljudi su padali na ispitima zato sto nisu znali da je gubitak cula ukusa i mirisa simptom gripa. Sad se to zove drugacije. Nadam se da su svi (iskljucujuci botove) shvatili o cemu se radi

Broj 1

pre 2 godine

Da sad ću i ja koji u avgustu i septembru imam alergiju na ambroziju biti sam sebi i drugima sumnjiv?
Ako su takvi simptomi čemu panika, virus je očito oslabio!?

moler

pre 2 godine

posle delta ide theta, pa onda... necete vi skinuti masku po kraja zivota. sahranice vas sa njom.

Sto bi jedan moj komsija rekao kad ga pitaju od cega je neko umro, a on bi : umro je od smrti.

bolje je ziveti jedan dan ko vuk nego ostatak zivota ko zec.

Ibna

pre 2 godine

Jao, šta da radim, nisam se vakcinisao, ni prvi, ni drugi put, a neću ni treći. Ju, ju, ju, gotov sam, zovite čoveka sa lopatom, nema mi spasa.
(Jao, jao, 07. avgust 2021 16:37)

Hahaha...tako je brate, kvalitetnim humorom protiv bezumlja i cirkusa...idemo!

Psalms

pre 2 godine

Isti takvi simptomi korone su bili i u februaru. Dok nisam izgubila ukus i miris bila sam ubeđena da imam samo upalu sinusa.
(V, 07. avgust 2021 15:21)

jel ste umrli na kraju ili ne?

stef

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve

iki

pre 2 godine

Preležao sam koronu u decembru sa temperaturom 38, 2 dana i izgubio čulo mirisa i ukusa na 7 dana. Bio izolovan 14 dana, odmorio od svega uz serije i muziku.
Realno kad me sastavi jaka prehlada po 4 dana slinavim i ne mogu da spavam normalno, samo pijem čajeva, trpam kapi za nos i potrošim 2 kg ubrusa na sline. Posle toga krenem da kašljem i izbacujem zelene golubčiće. Meni je prehlada jača od korone samo nema takav marketing. Pravda za prehladu.

Анел

pre 2 godine

Немам времена да пажљиво читам цео текст, може ли неко да ми каже да ли ово важи за само вакцинисане или за све?

Vlasta

pre 2 godine

Cerkica bila sa babom i dedom na moru. Dosla prehladjena. Boli je grlo, curi nos, temperatura 2 dana. Svi sada imamo slicne simptome. Bas super da otkacimo tu koronu. Po treci put :)

Zabrinuti roditelj

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.

Lud, zbunjen, normalan

pre 2 godine

Žena i ja smo imali Covid u martu... Kao prehlada, plus veoma jak bol u mišićima nogu i leđa, zamaranje za najmanju aktivnost, tahikardija, proliv par dana, ona izgubila čulo ukusa i mirisa na 40 dana, mene hvatala neka jeza, slabost, poremećaj sna... Pili smo po 18 tableta dnevno (ništa na recept). I sad pijemo beta blokator zbog tahikardije... Generalno to zamaranje onesposobljuje za normalan život. Lepo kažu "produženi covid" 6 meseci do oporavka, i tako će i biti u našem slučaju... Znam za neke ljude toliko ih pokosilo da nisu preživeli. Neki su prošli baš kao sa običnom prehladom... Zavisi, kako koga zakači. Ali ovolika panika na globalnom nivou, i frka oko vakcina, stalno menjaju ranije iskaze, kontradiktornost, a s druge strane ucene radi vakcinisanja... meni sve to miriše na neku žestoku zaveru, da je u toj vakcini nešto što će vremenom uzrokovati neke zdravstvene probleme, koji će opet morati da se leče, a to sve košta, i neko sebi pravi posao dugoročno...
Prvo je bilo ko preleži virus ne treba da se vakciniše, a sad okrenuli priču, moraju svi da se vakcinišu, pa i deca, trudnice, bolesni, preležani, svi... Kao dobrovoljno a ovamo trebaće test da izađeš iz kuće još malo... a test 9.000 din... Niko ne odgovara ako ti nešto bude od vakcine, i to moraš da potpišeš da se slažeš... Nisam ni ZA ni PROTIV, ali mnogo toga je tu nelogično.

Lud, zbunjen, normalan

pre 2 godine

Uskoro: vi uopšte nemate simptome, u top ste formi, ali to je verovatno smrtonosni gama soj, jedino rešenje je vakcinacija...

Tormund

pre 2 godine

Tako opusteno krece pa kod 95% brzo prodje a kod 5% se zakomplikuje a od toga kod 1% se bas bas zakomplikuje. Par procenata deluje malo ali kad se pretvori u brojeve deluje puno pa tako npr 1% od 7 miliona koliko nas ima je 70 hiljada. A na svetu ima 7 milijardi ljudi pa je to 70 miliona. Do sada je u svetu zvanicno umrlo oko 4 miliona ljudi. Nije smrtnost prevelika ali veliki broj ljudi umire. Takodje se zna ko je ugrozeniji i problem je sto medju njima nije vakcinisanost 100% a to su svi stariji od 50 godina. Sve ovo se zna od pocetka.
(milan, 07. avgust 2021 16:26)
Treba vakcinisati sve starije od 60 godina. Zasto insistirati na vakcinisanju dece, koja ovaj virus ne osete?

rebro

pre 2 godine

@Vakcinisanprotivgluposti, prehlada je VIRUSNO obolenje i nema nikakve veze sa hladnim napicima, znojavim vratom ili promajom koja inače ne postoji u medicini.

Dragan

pre 2 godine

Ovima "stono" protaziraju i veruju u tzv. "delta soj" oduzeti sva prava stecena kroz istorijsku borbu gradjana da uzivaju u slobodi i blagostanju ljudskog roda.

Vladimir

pre 2 godine

KOVID19 je prvo bila RESPIRATORNA bolest, onda je otkriveno da je VASKULARNA bolest, evo sad je to i ALERGIJA. Malo mnogo lutaju izgleda da se igraju ĆORAVE BAKE.

Vakcinisanprotivgluposti

pre 2 godine

Ako imas temp preko 38.5-39 i odes kod lekara, to je mudro. Organizam ti kaze da ga nesto muci. Ako odes sa 37, 37.5 ili kad ti procuri nos, kines...onda si statistika. Jedan od 100, 200, 300 ljudi dnevno koji se prehlade.
Klima? Promaja? Oznojan u busu pored otvorenog prozora? Ladno pivo na vruce grlo?
Ma nèeeeeeee

dacha

pre 2 godine

Bas to hteo da napisem.

I zasto je onda svet u panici, aj nek mi neko objasni.
(Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 07. avgust 2021 15:21)

Ibna

pre 2 godine

Isti takvi simptomi korone su bili i u februaru. Dok nisam izgubila ukus i miris bila sam ubeđena da imam samo upalu sinusa.
(V, 07. avgust 2021 15:21)

jel ste umrli na kraju ili ne?
(Psalms, 07. avgust 2021 16:20)

Hahaha... vrhunski! Humor a la Monti Pajton.

Sendviči su svuda oko nas

pre 2 godine

Upravo tako, zato što je to obična prehlada. Svi sojevi sadašnji i budući jesu, a i biće na nivou obične prehlade.

Ne znaju više kako da nas zamajavaju.

Skrle

pre 2 godine

A sad kreće cvetanje Ambrozije...hmmm...
(Psalms, 07. avgust 2021 16:19)
Sta ti lupetas? Kakva bre ambrozija?
Jos ces sledece da kazes da postoji i grip! ?

zzz

pre 2 godine

Mmm...da.
Ali posle poslednje objave CDC-a delta soj je takav da količina virusa kod vakcinisanog je identična kao kod nevakcinisanog pojedinca pa takav vakcinisani pojedinac učestvuje u prenošenju virusa potpuno isto kao i nevakcinisan pojedinac (ovo nije moj zaključak nego njihova objava a do istog zaključka su došli u Englezi koji dan kasnije).
(Goxy, 07. avgust 2021 22:49)

Kolicina virusa mozda da, ali koliko dugo? Kod vakcinisaog 2 dana, kod nevakcinisanog 10 dana. To je i pisalo u komentaru, ali izgleda da je funkcionalna pismenost u Srba misaona imenica.

Milivoje

pre 2 godine

Ja pre 3 dana kijao ko nezdrav. Mislio sam ambrozija mada vidim malo sam malaksao. Vakcinisan sam i nisam išao da se testiram. Sad gotovo.

100???

pre 2 godine

Šta znači kad primiš drugu dozu vakcine i po preporuci lekara kao preventivu uzmeš antipiretik paracetamol 1000 i pored toga dobiješ temperaturu 38,3, boli glava, bole zglobovi, bole mišići, boli mesto uboda? Da li je to opasnije stanje nego curenje nosa i ti neki simptomi od delta virusa? Inače zdrav i mlađi. Reakcija na prvu vakcinu glavobolja i mučnina. Da li organizam zna više nego lekari, kad ima take reakcije na vakcinu i ove koje se navode u tekstu na delta soj virusa?

Aki

pre 2 godine

jel ste umrli na kraju ili ne?
(Psalms, 07. avgust 2021 16:20)

Svi smo umrli, čitavo čovečanstvo je pokleklo pred ovom kijavicom, poznatom i kao korona, a trenutno delta soj.

Dr Kanidja

pre 2 godine

Evo sad prelezavam tu famoznu deltu, iskreno 7 dana sam u krevetu bio, varijacije temperature i do 37 do 39, velika iznemoglost...po svemu mnogo vise slici malariji nego nekoj prehladi...sad se zadisem i dok ovo kucam ali ide mnogo nabolje, nije najgore sto sam u zivotu video

Milan

pre 2 godine

da se ne lazemo, virus je oslabio i pretvorio se u obicni grip koji se brze siri...tako da ne dramite vise...
(seljak i sumadije, 7. avgust 2021 16:54)

Jos nije bas tako, ali ide ka tome. Verujem da ce na prolece, ili sledeceg leta vec biti dovoljno blaza varijanta da ne moramo da se bojimo.

Petar

pre 2 godine

Zasto samo ne vakcinisati one sa slabijim imunitetom ili sa nekim pridruzenim bolestima? Sta ima zdrave mlade osobe da se vakcinisu kada ozdrave za par dana? Kolika je smrtnost kod ovih koji nemaju pridruzene bolesti?
Ja jesam za vakcinaciju, ali nepotrebno je mislim vakcinisati bas sve
(stef, 7. avgust 2021 17:13)

Daj ajde. Sada mesas logiku i nauku u ovu diskusiju :)

S

pre 2 godine

... haaa , znači kao običan virus ... prehladica ... a pošto ja krckam po 15-tak kockice leda iz hobija ... to me zaobilazi u širokom luku ...

@Анел

pre 2 godine

Немам времена да пажљиво читам цео текст, може ли неко да ми каже да ли ово важи за само вакцинисане или за све?
(Анел, 7. avgust 2021 16:27)
A imas vremena da pises komentare i da ih citas? Ne moze. Procitaj tekst ako te zanima 😅

rebro

pre 2 godine

@iki, ti si hipohondar. Pedijatri u Češkoj roditeljima kažu da ne dovode decu u ambulante ako imaju tempersturu do 38 dva dana. A ti odmah trk kod doktora. Hipohondar.

vrana

pre 2 godine

sto znaci da je i jak kao prehlada jer ako mogu da ga pomesam sa prehladom znaci da nema jacinu.

ako ima jacinu onda ga sigurno necu pomesati sa prehladom.

u prenesenom znacenju super virus je oslabio ali nemojte sa neko sazna jer farmaceuti treba zarade milijarde.

DEX

pre 2 godine

Najgore je što svako kome procuri nos ili ga zaboli grlo ili bude slomljen ili dobije temperaturi ili sve to zajedno, prvo pomisli na Korona virus. Tako smo izbombardovani tom temom. Ako hoćete da iskorenite pandemiju morate je najpre zabraniti u medijima par meseci. Jeste puno ljudi izgubilo život, mnogi od virusa, mnogi možda i od vakcine a mnogi od nekih svojih hroničnih oboljenja ali se sve pripisivalo tom virusu.

Drmr

pre 2 godine

Ja neuk bih rekao da je počela sezona alergije na travu i ambroziju, ali šta ja znam. Tu je krizni štab da nam kaže da to nisu alergije već Kovid sa identičnim simptomima. Neverovatno koliko smo zatucani.

Goxy

pre 2 godine

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri. Kod omladinaca vakcina deluje 100% a kod nekog od 75 godina daj Bože i 70% da može napraviti otpornost. Poenta je da suzbiješ kod onih što mogu da prenose a koji ne osećaju teške tegobe. Njihov organizam mnogo brže se oslobađa virusa pogotovo ako je razvio imuni odgovor vakcinom sa brdom antitela. Nije isto ako ćeš vakcinisan virus da nosiš dva dana ili bez vakcine sedam i deset dana. Tako u potpunosti smanjiš i presečeš prenos virusa da nikako i ne dođe do kompromitovanih. Nije poželjno testirati starije na otpornost. Kod tuberkuloze i boginja mora da bude konstantno na 90% vakcinisanih kako bi te bolesti držali pod kontorlom. Videli smo prethodnih godina i pored visokog broj vakcinisanih opet dolazi do manjih epidemija morbila. Boginje su bile na pragu nestank u prirodi, pogotovo morbile ali su razni pokreti i nepoverrnje u te vakcine to trenutno odložile.
(Zuja, 7. avgust 2021 18:05

Mmm...da.
Ali posle poslednje objave CDC-a delta soj je takav da količina virusa kod vakcinisanog je identična kao kod nevakcinisanog pojedinca pa takav vakcinisani pojedinac učestvuje u prenošenju virusa potpuno isto kao i nevakcinisan pojedinac (ovo nije moj zaključak nego njihova objava a do istog zaključka su došli u Englezi koji dan kasnije).

kako da ne

pre 2 godine

Delta soj i jeste ovo iz teksta. Činjenice. Virus je oslabio mnogo. U Svajcarskoj je u julu bio zastupljen kod 99,3% zarazenih. Popunjenost bolnica uopste kovid pacijentima je bila tek 0,9%, a zadnje 2 nedelje je i 800-1000-1100 zarazenih dnevno. Sto znaci da je 99% ljudi samo malo kijalo i sedelo kuci 10 dana.

Brada

pre 2 godine

Ja sam slinio i kijao pre nedelju dana, uz tylol hot proslo za dva dana, onda zena posle mene, sad i keva. Bez temp, kaslja kratkog daha, klasicna prehlada. Ako je to ta strasna korona, tj delta soj, onda nema razloga za brigu. Nisam lud da se zbog toga testiram i gubim vreme u kovid bolnicama i rizikujem da se stvarno zarazim...

veljko

pre 2 godine

Некада смо када неко кине говорили "на здравље" од сада ћемо "бежи овај има корону" свашта.

Ibna

pre 2 godine

(VV, 7. avgust 2021 18:02)

Koliko dosad imas primljenih vakcina u zivotu? Pitam se, posto mi i nije najjasnije ko su ti vakseri i antivakseri. Neki novi soj ljudi, mozda theta?
(Dex, 07. avgust 2021 19:16)

Objašnjenje za Dex-a...Verovatno sve vakcine je čovek primio, kao i većina nas...Naime, gospodin vakser je isključivo gdin/gđa koja se bocka protiv kovida... čisto da ne bude zabune...

Zamenik pomoćnika sekretara

pre 2 godine

Zato što starija osoba i osoba sa pridruženim bolestima ne može da razvije imuni odgovor kao što može zdrava osoba srednjih godina a pogotovo mlade osobe. To je složena nauka tako da dva i dva nisu četiri.
(Zuja, 7. avgust 2021 18:05)

Svake godine u Nemačkoj i Austriji se protiv gripa vakcinišu gotovo samo i isključivo stari i ostali kritični i rizični, pa zašto je to do sada uvek bilo tako?!

Bane

pre 2 godine

Treba znati da je prehlada uopsten naziv za simptome oboljenja koje izaziva preko 100 serotipova rino virusa. Takodje korona virusi su poznati od 60-tih godina i takodje izazivaju simptome poput prehlade. Zato je dr Nestorovic izjavio onu cuvenu "najsmesniji virus na svetu" misleci na te korona viruse o kojima su oni ucili kao virusima koji izazivaju kijavicu.

Problem je sto je ovaj covid 19 bio zoonoza, odnosno presao je sa zivotinje na coveka (zvanicna verzija) i pravi dar mar dok se ne prilagodi telu coveka.

Svaki virus vremenom mutira tako sto postaje infektivniji (lakse se prenosi) i slabiji (ne ubija domacina jer mu to nije cilj)

Jos na samom pocetku su infektolozi o tome pricali da cemo sa ovim virusom kroz izvesno vreme, kada oslabi kroz dovoljan broj mutacija, ziveti kao sa obicnom prehladom.

nije teško biti informisan

pre 2 godine

@rebro
Jel znas da su muskarci nastali od zenskog rebra? Znaci ti si nastao od rebra neke plavuse sa splavova. Prehlada nije virusna infekcija ali grip jeste.
(mile, 7. avgust 2021 23:28)


Na vikipediji kažu:
"Преко две стотине вируса могу изазвати прехладу. Риновируси су најчешћи узрочници."

E sad, ko je u srodstvu sa "plavušom" vidi se iz komentara. Meni zaista nije jasno zašto ljudi uporno imaju potrebu da dokazuju svoj idiotluk, pardon, neinformisanost.

Bane

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.
(Zabrinuti roditelj, 07. avgust 2021 17:45)

Pa onaj francuski nobelovac, sto je i detektovao prvi HIV virus je rekao da ovaj virus korone ima odredjene sekvence HIV virusa.

Svaki test otprilike radi tako sto je senzibilan na odredjene sekvence virusa, koje su specificne za taj virus, tako da je test na HIV moguce da je pozitivan kod zarazenih ili vakcinisanih jer prepoznaje te sekvence HIV virusa koje sadrzi i virus korone.

E sada, da li te sekvence mogu dovesti do HIV oboljenja bez cele konstrukcije HIV virusa, verujem da ne, mislim do sada bi moralo vec tako nesto da se desi.

zzz

pre 2 godine

Jel neko stručan može da mi objasni zbog čega se u nekim državama menja način testiranja i testova pozitivnih na HIV a navodno je do toga došlo zbog mnogo pozitivnih koji su vakcinisani.

Imate slučaj u Australiji gde je čak i vakcina povučena jer je bilo na hiljade poizitivnih na HIV posle vakcinacije.
(Zabrinuti roditelj, 07. avgust 2021 17:45)

Pa onaj francuski nobelovac, sto je i detektovao prvi HIV virus je rekao da ovaj virus korone ima odredjene sekvence HIV virusa.

Svaki test otprilike radi tako sto je senzibilan na odredjene sekvence virusa, koje su specificne za taj virus, tako da je test na HIV moguce da je pozitivan kod zarazenih ili vakcinisanih jer prepoznaje te sekvence HIV virusa koje sadrzi i virus korone.

E sada, da li te sekvence mogu dovesti do HIV oboljenja bez cele konstrukcije HIV virusa, verujem da ne, mislim do sada bi moralo vec tako nesto da se desi.
(Bane, 08. avgust 2021 04:10)

Evo ja sam strucan i mogu ti reci da je apsolutna LAZ da je iko vakcinisan bio pozitivan na HIV. Jednostavno ne postoji nikakva, cak ni teoretska mogucnost.
Za izjave nobelovca vec vise desetina, stotina i cak hiljada puta dokazano da nisu tacne. Inace nas DNK je 98% slican sa simpanzom, a cak 60% je isti sa bananom! Da li to znaci da smo unutra zuti i slatki?

Nikola

pre 2 godine

Vrlo lako možeš pomešati stručnog doktora sa nestručnim, uglavnom su obe sorte u današnje vreme sa blažim kapitalističkio političkim simptomima...

dexter-lab

pre 2 godine

Boris Dzonson je pocetkom jula rekao: delta soj cemo leciti kao obicnu prehladu! Tako je zaista i bilo. Desetine hiljada novih slucajeva dnevno, kovid bolnice prazne, smrtih ishoda gotovo i da nema. Sve vreme bez ikakvih mera. Talas je prosao.

rebro

pre 2 godine

@Dr Kanidja, u Češkoj gde živim hitna, a ni pedijatri ne primaju decu i odrasle ukoliko im je temperatura do 38. Mora da prođe 2 dana da bi te primili. Do tada obaraš sam paralenom i nurofenom. A ti ležiš kući zbog 37 stepeni. E druže, ti si već se propao.

zbunjen

pre 2 godine

Šta znači kad neko na istu vakcinu razvije simptome pravog gripa a neko ništa?
Ko od njih ima bolji a ko lošiji imunitet? Ili ne može ništa da se zaključi iz tih reagovanja na vakcinu? Da li na osnovu tih reagovanja na vakcinu može da se predviti kako bi reagovali na pravu infekciju korona virusom? Ili to opet ništa ne znači.

zzz

pre 2 godine

Na vikipediji kažu:
"Преко две стотине вируса могу изазвати прехладу. Риновируси су најчешћи узрочници."

E sad, ko je u srodstvu sa "plavušom" vidi se iz komentara. Meni zaista nije jasno zašto ljudi uporno imaju potrebu da dokazuju svoj idiotluk, pardon, neinformisanost.
(nije teško biti informisan, 08. avgust 2021 00:31)

Nisi IQ od plavuse ima samo onaj ko citira wikipediu kao izvor informacija. I jos to pokusava da predstavi kao relevantan izvor.

Moler

pre 2 godine

Ljudi moji, ne mogu vise.
Strucnjaci utvrdili da se prenosi i predezom i sad, zbog kolega, stisao sam se ne mogu vise. Poceo sam da podrigujem vise. Sada cekam da strucni otkriju i da podrigivanje bude jako opasno. Ziv nisam. Usmredeh se iznutra..

oceitodapotreficoveka

pre 2 godine

Ceo dan me svrbi pozadina. Da nije delta majku mu?
(ej bre, 7. avgust 2021 19:27)

Nije. Obican buljosvrab, bas kao kod Nadala.

Dragan Milano

pre 2 godine

Gde je nestao sezonski grip koga smo imali 50 godina unazad svake godine po 20 hiljada zaraženih i dobrih par stotina umrlih?Gde je nestao?Koliko zaraženih od sezonskog gripa imamo ove godine?Zašto je pozitivno testiranim na covid zabranjeno nakon toga testiranje na grip u državnim bolnicama po sopstvenom zahtevu?

ime

pre 2 godine

Ako mogu lako da ga pomesam sigurno se necu testirati i lezati kuci jer sa alergijom i prehladom radim sve normalno! Pritom sam vakcinisan i zaista se ne opterecujem vise sta bi mogla biti korona, a sta ne

kad kineš, smatraj da si smrtno bolestan

pre 2 godine

A je l' mogu simptomi ovog virusa da se pomešaju sa zdravljem? Jer to jedino fali na spisku svih mogućih simptoma koji postoje u ljudskom organizmu za sve bolesti u istoriji ljudskog roda - tj. listi simptoma za kovid.

chupavi

pre 2 godine

Blago nama, prosle godine je nestao grip ali ove se konacno oslobadjamo alergija.

Ovo zadnje me stvarno raduje jer vise od 20 godina muku mucim sa alergijom na dermatofagoidise...

NikolaBg

pre 2 godine

Kako su na početku pamdemije govorili da je prvi znak korone temperatura i kijanje, grebanje u grlu, a ja dobio dijareju i konjuktivitis nesnosan.