Petak, 06.08.2021.

09:54

Vedrana Rudan o "Oluji": "Hrvatsko nad*kavanje na pogrešne teme", "Milošević je naš heroj"

Izvor: B92

Vedrana Rudan o "Oluji": "Hrvatsko nad*kavanje na pogrešne teme", "Miloševiæ je naš heroj" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

neutral fe

pre 2 godine

Ujke nisu ratovale sa srpskom vojskom, nego sa krajisnicima civilima.
Ako dodje taj tren u istoriji da ce srpski narod moci da naplati krv koju nam ujke duguju, tek bi to bio genocid nad hr, ujke nisu svesni koliko su nam duzni, i zato samo neka slave sve cemo zapamtiti a tocak se istorije stalno okrece, vazno je da svako ko je srpskoga roda zapamti ko nam je duzan krv..
(C i n i k, 06. avgust 2021 15:46)

meni niko ništa ne duguje. a ti kad tako pričaš nije čudo što su te najurili.

B

pre 2 godine

Briga me hocete li verovati, ali sluzio sam vojsku u Splitu, Divuljama kod Trogira i u Sibeniku 1988/89 i znam da u tom trenutku Hrvati nisu bili ratoborno raspolozeni. Glavni tip u Hrvatskoj se zvao Andjelko ili tako nesto, tu su bili jos Stipe Suvar, Ivica Racan i jos par tipova iz stare garde. Gledali se sta se dogadja na kosovu, kasnije u Vojvodini i drugde, pola sa nevericom, pola sa "to se nas ne tice". KAd su poceli mitinzi, kad je Sloba zagrmeo s Gazimestana, oni su se okrenuli da vide ko ce ih branili. Okrenuli su se ka ekstremima i jos su tamo okrenuti. Kasarne gde sam sluzio vojsku progutao je pozar, nisam mogao da verujem, a uskoro sam imao vaznija posla - da bezim od vojne policije koja me je trazila da oslobadjam Vukoar od Hrvata.
Sloba je pomogao da HDZ i slicni elementi isplivju na povrsinu, da se Hrvati ujedine oko Njofre, Suska, Dzodana i slicnih. Trebali bi da mu podignu spomenik pored bana Jelacica. Srbija je imala vaznu ulogu u hrvatskom opredeljenju za NATO, a Ameri nam nikad nisu zahvalili.

Milorad

pre 2 godine

Djordije Cvarkov,
ja sam iz BL i sjećam se da smo slavili probijanje koridora 1992. kao jedinu pobjedu protiv Hrvata.
Ono na Uni 1995. niko nije slavio kao pobjedu, nego kao još jedan napad u kojem smo prilično izginuli i dano nam je do znanja da nas mogu napasti gde žele.
Kad su Hrvati posle toga stigli pred Banja Luku moglo se da čuje topove u daljini,grad je bio pun izbjeglica iz mjesta koja su osvojili Hrvati i muslimani, grad je bio spakovan i bjegu prema Srbiji.
Haos, čisti haos mi je ostao u sjećanju na to vreme.
Da nismo spustili oružje završili bi kao Krajina.

PeruN

pre 2 godine

Kao što kaže da su Hrvatima najveći neprijatelji oni Hrvati koji im kroje sudbinu i upravljaju njima isti slučaj je i sa Srbima samo su poslijedice mnogo gore,a i kod Srba postoji iracionalno opravdanje da im je za sve nedaće kriv neko drugi,u političkom smislunaravno dežurni krivac je zli zapad.Ti isti nesrećni krajiški Srbi prvo su užasnom propagandom koja je sijana iz Beograda pripremani na oružanu pobunu,a onda i logistički potpomognuti i obučavani,i na kraju od tog istog Beograda prepušteni oluji i etničkom čišćenju koje je bilo dogovoreno sa Beogradom,dakle ako se hoće pogledati istini u oči koliko su im krivi Hrvati,skoro pa isto im je kriv i politički Beograd što su u masovnim kolonama završili preko Drine.E sad najveće licemjerje kod Srba je što isti oni koji će aplaudirati na ovakav tekst jedne Hrvatice koja na pravi način kritikuje hrvatske gluposti,će za istog onog Srbina koji sa pravom i argumentima kritikuje sva srpska nepočinstva reći da je autošovinista i srbomrzac,tako da u mentalnom sklopu,uskovidosti i vulgarnom nacional-šovinizmu nema nikakve razlike između hrvatskih proustaških desničara i srpskih klero-četničkih nacionalista...

neutral fe

pre 2 godine

Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
Ako toliko mrzis Srbe i SRB a sta trazis na ovaj site?
Ne kapiram sta trazis ovde, ja nikada u zivotu nisam otisao na bilo koji site u hr niti imam nameru, ja mrzim hr i vas u hr i zato ne dolazim tamo niti me zanimate,ali ja sam principijelan, a ti mrzis SRB a svako malo visis ovde?
Cini mi se da vi ipak tamo gajite veliku ljubav prema SRB a da se samo branite od te ljubavi pisanjem sovinistickih komentara?
(C i n i k, 06. avgust 2021 16:00)


izvanredan talenat za pisanje bajki... opasno je jedino ako i sam veruješ u ovo što si napisao.

Imate li vazelina?

pre 2 godine

U Hrvatskoj na nju se gleda kao na klauna i ludu babu divljeg privatnog života i prostačkog jezika.
(Luis, 6. avgust 2021 17:26)


Kako se gleda na Miru Furlan kojoj ste oteli stan u centru Zagreba?!
Udata za Srbina.....

ketiS

pre 2 godine

Tipicna Vedrana Rudan, nista novo od nje. Medjutim, sustina je u cinjenici da je njeno misljenje nebitno, jer ne samo da se ogromna vecina Hrvata sa njom ne slaze, vec je daleko vaznije sta i kako misle zvanicne politicke strukture koje odredjuju politiku jedne drzave, te gradjane usmeravaju da razmisljaju na odgovarajuci nacin. Prema tome, prava stvar bi bila da se u Hrvatskoj pojavi neka relavantna politicka snaga, koja bi bila sposobna da iz korena promeni nacin artikulacije hrvatskog identiteta. Ali iskreno receno, tesko je poverovati u takvu mogucnost, bar ne u neko dogledno vreme, ako i ikada to bude bilo moguce.

Neven

pre 2 godine

Što reći. Jad. Gospođa koja uzima toliko medijskog prostora psovkama. Vrlo vjerojatno, manjak inteligencije. A tema,.. potpuno nebitna. Ili pak bitna,...znate li Vedrana,. .. izostavih gospođa,... koliko je dečkiju poginulo u Oluji,... znam da ne znate... dečkiju koji su vam svojom krvlju osigurali medijski prostor da danas, 25 godina nakon, sa svojim potpuno primitivnim književnim izričajem uzimate pravo obrazlagati značaj Oluje. Uhvatite se onog što znate, ili volite (nisam baš siguran), pišite. Možda neki porno uradak, baš bi Vam pristajalo. I još sekundica, recite mi madam, tko ste Vi. I tko ste bili devedesetih?

tipicna srpska hrabrost

pre 2 godine

91ve protiv sake dobrovoljaca I policije. Veliki junaci
95e kad je trebalo da udari junak na junaka, ovaj jedan pobjegao ko zec.

Djordije Cvarkov

pre 2 godine

Svaku bitku izmedju vojski Hrvatske i Republike Srpske je sa velikom dominacijom dobila vojska Republike Srpske. Vojska Hrvatske je ostvarila par pobeda nad muslimanima koji su opet Srbi i protiv srpskih zena, staraca i dece, a i za te pobede im je bila potrebna pomoc Amerike i obecanje Milosevica da se nece mesati. Jednog dana, kada se budu poravnavali racuni, necemo biti srecni, jer cemo tada ravnati dugove sa bracom katolickim Srbima ili kako se oni samozovu Hrvatima po davno istrebljenom plemenu Croata koje je zatro Venecijanski Duzd. U svakom slucaju, nema tu pobednika, brata ne mozes da biras, a ako su ga napravili tvoji deda i baba onda ti je brat. Ovoga su svesni skoro svi u Hrvatskoj, zato i imaju toliko mrznje u sebi, pucaju ih kompleksi i drma ih savest. Zamisli tek one okrvavljenih ruku kada im nocu dodje preispitivanje porekla i spoznaja da su ubijali i proterivali svoje.

tutu

pre 2 godine

"golobrade ubice", jel to neka smesna knjizevna fraza? zasto je bitno da li se ubica obrijao ili nije, ili da li mu raste (gusta) brada... :-)

statisticar

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova.
(Dalmatinac, 6. avgust 2021 11:46)

da li si ti decko ili covece realan? Pa cela Krajina nije imala 300000 stanovnika sa sve Srbima o kakvih 300000 Hrvata govoris? Pa vise Srba je proterano iz ostalih delova Hrvatske od 91 do 95 nego iz same Krajine ali eto ona se uzima za zlocin kao krajnja akcija etnickog ciscenja jer je organizovano u par dana isterano toliko ljudi iz svojih domova.

Cinique

pre 2 godine

Nisu, Vedrana, oni dogovorno poslati negde u imaginarno "tamo daleko" nego je Milošević u svom već bolesnom umu zamislio da ih pošalje na Kosovo. Jer koliko god da je već bio lud, bilo mu je jasno da na Kosovu, sa brojem Srba na nivou nacionalne manjine, i ti Srbi će postati nacionalna manjina u albanskoj državi.
Problem je bio što su Srbi probili obruč, raštrkali se po Beogradu i Vojvodini i niko nije otišao gde je ludi Milošević planirao da ih smesti.

Tuđman je samo oduševljeno prihvatio ideju genijalnog stratega Slobe i obećao mu logističku podršku. Gro posla zastrašivanja i obećavanja je ipak obavila srpska služba bezbednosti. Obećanja su bila bogata; kuće Hrvata u Srbiji, boračke penzije i brojne druge privilegije. Naravno, nisu svi Srbi iz Hrvatske verovali Miloševiću svaku reč, oni "mudriji" su "znali" da privilegije slede samo onima koji prvi stignu. Ni oni naravno nisu bili preterano mudri: ti "prvi" su već pre toga bili u Srbiji i zaista su dobili sve privilegije koje udba može da im pruži. Oni su uostalom iz Beograda upravljali otporom Krajišnika i ubeđivali Srbe tamo da veruju Slobodanu.

Oluja nije ni bila hrvatski projekat, nego srpski, Miloševićev. Kao i sa Teslom, Hrvati samo prisvajaju tuđe zasluge.

Bre!

pre 2 godine

Ova Rudan izgleda ne moze da zaradi za hleb po Hrvatskoj pa mora da zamara supljim filozofijama narod ovde po Srbiji. Cak je i vakcine primala ovde pa i to kaze koliko je ona (ne)vezana za Hrvatsku. A Hrvat ko hrvati, svaka druga rec im je cetnik ako treba nesto u vezi Srbije da melje. Mora malo da prosiri recnik ako sebe naziva "knjizevnicom".

Cisto reda radi, otisao sam na hrvatske portale da se niko odavde ne muci, cisto da vidim koliko Srba komentarise i sta mislite koliko je broj?
(broj je tacno onoliko koliko mislite da jeste)

miki ns

pre 2 godine

Nista Srbija nije izgubila nego je dobila. Jel moze neko danas npr da zamisli Srbiju bez 350000 hiljada srba a sa 1500000albanaca. Ti ljudi bi se tamo asimilovali kao sto mnogi vec i jesu. a posle bi bili veci hrvati od hrvata. a mnogi vec i jesu. Kapital su ljudi jer tamo gde su ljudi tamo je ekonomija tamo je zivot. Pa ne dovlace zapadne zemlje ljude za dzabe. Ja ne mogu da zamislim Novi Sad bez ovih ljudi . mnogi moji prijatelji su dosli ih hr. Sada su lekari.trgovci.majstori.profesori.. To je glavna nagrada "Covek"pa jos naš. a ne neko tamo kamenje .

gih

pre 2 godine

Ispred koga ste "50" god?!
To je samo problem u vasim bolesnom glavama..!
Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
(C i n i k, 6. avgust 2021 16:00) # Link komentara

ne daj da ti stvarne brojke smetaju

dosadno

pre 2 godine

Žena baljezga i pokušava to da proda jer mora od nečeg da živi. Lepotica nije, mlada nije, za teške poslove nije, za stručne i komplikovane poslove nije, šta joj je preostalo drugo nego da jeftinim trivijalnim pisanjem pokuša da zabavi nezahtevnu publiku i da to nekako naplati. Pisanje puno besmislica i vulgarnosti.

C i n i k

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.
(Pancirus, 06. avgust 2021 13:29)

Ispred koga ste "50" god?!
To je samo problem u vasim bolesnom glavama..!
Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
Ako toliko mrzis Srbe i SRB a sta trazis na ovaj site?
Ne kapiram sta trazis ovde, ja nikada u zivotu nisam otisao na bilo koji site u hr niti imam nameru, ja mrzim hr i vas u hr i zato ne dolazim tamo niti me zanimate,ali ja sam principijelan, a ti mrzis SRB a svako malo visis ovde?
Cini mi se da vi ipak tamo gajite veliku ljubav prema SRB a da se samo branite od te ljubavi pisanjem sovinistickih komentara?

morava

pre 2 godine

A što vi sa B92 ne naplaćujete lečenje hrvatskih kompleksa na našem portalu. Odredite im neku tarifu po komentaru i zaradićete kao i na reklamama.
p.s.
Ovi što se potpisuju kao Dejan, Miloš i slično i pišu ekavski a ipak im se potkrade neki hrvatski izraz da plate duplo.

Mrkva

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova.
(Dalmatinac, 6. avgust 2021 11:46)

Ma, 10 miliona Srba iz Krajine proteralo 3 miliona Hrvata.

Ma, 8 miliona Albanaca, a i to je malo, daj 80 miliona ili ništa.

Драган КНН

pre 2 godine

Иста прича са хрватима и шиптарима . Све што се договоримо ми испунимо , а они нас преваре !

lel

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba
(Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

osnovna razlika je sto neko zivi u proslosti, a neko u sadasnjosti. tako je bilo i 91.

C i n i k

pre 2 godine

Nema potrebe da nama ovde prica bilo sta, nka izvoli tamo odakle je da napise i objavi ikakav text istine a ta glupiranja o "dogovoru"Slobe i amera je smesna prica i to je upravo prica koje ujke forsiraju u toj maloj i jadnoj zemlji.
Ona je samo radnik njihove sluzbe i to NK radnik..

ISKRENO

pre 2 godine

Ova zena samo je zaboravila da pise da posle nekoliko godina Ako Milosevic jedan Spomenik u Kninu a drugi u Pristinu nemoj se cuditi, On je zasluzan i za Oluju i sto danas imamo Nezavisnu Republiku Kosova.

Mirko Kojotovski

pre 2 godine

VATIKAN je tvorac genocidne tvorevine zvane Hrvatska.Svo zlo dolazi iz Rima.Preko jezuita su instalirali pogodne svecenike koji su trovali umove.Svo to bestijalno zlo je jednostavno neshvatljivo i neprihvatljivo ljudskom mozgu.
Jos sad ciste jame pecine od kostiju.
Prvo betonirali a sad spaljuju.
Zar oni stvarno misle da ce tek tako slobodno nekaznjeni proci???To je sveta srpska zemlja Dalmacija Lika Banija Kordun Bosna i Hercegovina.
Vreme im otkucava

Rocky

pre 2 godine

Tako je. Zar ona jedina treba da kaže hrvatima da je njihov jedini i najbolji general u Oluji bio Slobodan Milošević koji je naredio da se Krajina preda i ovo su on i Tuđman dogovorili sa Amerikancima ... i Srbi treba da prihvate da je Milošević izdajnik i Hrvati treba da prihvate da nema heroja i nema pobede u ratu. 4 godine su ratovali sa Srbima i ništa nisu mogli dok sam Milošević nije povukao oficire iz Krajine i uskratio pomoć Srbima i doveo ih u Srbiju.

Tuđman je izdao Hrvate u Bosni i dobio krajinu ali izgubio Herceg Bosnu, Hrvati više nikad neće moći da se razgranice sa muslimanima u Bosni mirno i ugrožena je i sama hrvatska u perspektivi od muslimana ako bosanski Hrvati ista pokušaju.

Milošević je izdao Srbe u Krajini ali je dobio medjunarodno priznatu Republiku Srpsku i Srbe razgraničene od muslimana. Do danas RS sve je jača i samostalnija, a Herceg Bosna je nestala. Cena za Oluju.

Strateški obadvojica su loše odigrala, ako su i znali ista nisu smeli da se suprotstave tada Američkim stratezima.

Hrvati, ne slavite Oluju .. zbog nje vam je natempiran sledeći rat u kom vam Nato pakt neće biti saveznik. Vidite kako se u Bosni stvari razvijaju.

golijat

pre 2 godine

Mozete li ove nebitne persone, kvazi spisateljice da nas malo oslobodite?! Zasto ikoga u Srbiji zanima sta ima za reci? A nema nista , sve same gluposti …

C i n i k

pre 2 godine

Političkog dogovora između Tuđmana i Miloševića nije nikad bilo,bilo je pregovora u kojima je Tuđmana nadmudrio Miloševića da bi ga kasnije pobijedio na bojnom polju, to su činjenice i povijest je tome svjedok.
(Zgubidan, 06. avgust 2021 14:33)

A kad ste vi to ratovali sa srpskom vojskom?
SRB nije ucestvovala u tom gradjanskom ratu sem sto je humanitarno pomagala, bila pod sankcijama zbg toga, da,bilo je dobrovoljaca iz svih krajeva ne samo iz SRB ali prema haskim presudama nikada vise od 2000 dobrovoljaca iz SRB nije bilo u Krajini.
Prema tome o kakvom ti "porazu" pises i o kakvoj "pobedi na bojnom polju"?!
Si ti iole normalan, ili pak pisete neku vasu istoriju?
Da je srpska vojska zaista izvrsila invaziju na hr kamen na kamenu vam nbi ostao, valjda si tolko pismen da razumes to?
Vi ste ratovali protiv seljaka i civila iz Krajine, protiv obicnog naroda koje ste nenaoruzane ubijali, ali vidi, svi koji su srpskog rada nece to zaboraviti, dugujete nam krv i daj Boze da dodje trenutak u istoriji da se ta krv i naplati, i to nece po vas biti dobro, a tocak se istorije stalno okrece, samo se vi glupirajte i slavite pogrom civila..ujke...

smesni ste

pre 2 godine

Samo se ti fokusiraj na Dnevnik i ne brini ništa.. Nas 350 000 ( ja ne manipuliram brojevima) iz svojih domova Krajine,Bosne i Slavonije bilo je 92.po hotelima Istre i Dalmacije.. Turistički.
(Konfeder i EU, 6. avgust 2021 13:11

Da, sve si vas pobrojao i znaš ko je odakle došao. Idi ti i zamlaćuj se HDZ bajkama kojima su vam isprali mozgove.

C i n i k

pre 2 godine

Jedan americki analiticar je izjavio- kako hrvati treba svake godine da " tone it down " ili da smanje ton "svojim" trijumfalizmon.
Jer to sipajnje soli na sirotinjsku ranu - budi gnev svakoj novoj generaciji Srba.
jer niko nezna sta ce isplivati posle ove pandemijskog tsunamija!Ja mislim da srpski nacionalisti su hrvatima zahvalni sto im olaksava njihov posao.
(Mild Max, 06. avgust 2021 14:59)


Ujke nisu ratovale sa srpskom vojskom, nego sa krajisnicima civilima.
Ako dodje taj tren u istoriji da ce srpski narod moci da naplati krv koju nam ujke duguju, tek bi to bio genocid nad hr, ujke nisu svesni koliko su nam duzni, i zato samo neka slave sve cemo zapamtiti a tocak se istorije stalno okrece, vazno je da svako ko je srpskoga roda zapamti ko nam je duzan krv..

Mild Max

pre 2 godine

Jedan americki analiticar je izjavio- kako hrvati treba svake godine da " tone it down " ili da smanje ton "svojim" trijumfalizmon.
Jer to sipajnje soli na sirotinjsku ranu - budi gnev svakoj novoj generaciji Srba.
jer niko nezna sta ce isplivati posle ove pandemijskog tsunamija!Ja mislim da srpski nacionalisti su hrvatima zahvalni sto im olaksava njihov posao.

nowave7

pre 2 godine

@(aabb, 06. avgust 2021 11:34)

Uh, uh, uh... Kad bi to barem bilo tako. Eno osuđeni ratni zločinci leteli državni avionima, sede u poslaničkim klupama, a da ne spominjemo raznorazne majce i ostale rekvizite sa likovima istih. Lako je tuđe pljuvati, ali samokritike nam, na žalost, nikad nije bilo ni za lek.

milanm

pre 2 godine

Kako se javljaju lažljivci iz HR .
Kad su srpske glave onda minimiziranje, kad računaju izbegle Hrvate onda višestruko uvećanje, kao da ne postoje popisi stanovništva iz 1971. i 1991.
Ovakva Hrvatska je projekat u čijim temeljima je ozbiljan genocid i to se ne može večno negirati, bez obzira na jačinu mentora i tutora.

Aleksa

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.
(Pancirus, 6. avgust 2021 13:29)

I onda prosipaju evropske price. Pa naravno da ste dobri kad ste oteli imovinu 30% stanovnistva. Tako je i Nemacka Jevrejima ali to ni.jedne ni druge ne cini dobrom drzavom to vas cini genocidnom drzavom

nowave7

pre 2 godine

@(nogomet, 06. avgust 2021 11:42)

Upravo tako. Čuo sam iz prve ruke da je sve bilo dogovoreno. Još je tragikomičnije onda sa jedne strane slavljenje velike pobede, a sa druge progon i patnju, da stvari budu još gore, upravo oni koji su to tada dogovorili, sada opet bacaju zapaljivu retoriku (pogotovo ovde), 26 godina kasnije...

Zgubidan

pre 2 godine

Političkog dogovora između Tuđmana i Miloševića nije nikad bilo,bilo je pregovora u kojima je Tuđmana nadmudrio Miloševića da bi ga kasnije pobijedio na bojnom polju, to su činjenice i povijest je tome svjedok.

daša

pre 2 godine

Pa mario je upravu! Hrvati i ne mogu da imaju paradu pobede jer su bili na strani nacista i bili gubitnici. SRBI su ih doveli na stranu pobednika da bi pobili sve srpsko i sada su oni pobednici. Trebalo bi da se zamislite ko će vam naseliti pustošiju koja je ostala za vama Hrvatima....

Pancirus

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.

Konfeder i EU

pre 2 godine

(smesni ste, 6. avgust 2021 12:29) Samo se ti fokusiraj na Dnevnik i ne brini ništa.. Nas 350 000 ( ja ne manipuliram brojevima) iz svojih domova Krajine,Bosne i Slavonije bilo je 92.po hotelima Istre i Dalmacije.. Turistički.

Hajro

pre 2 godine

Zamena teza nece pomoci sovenima.Vedrana Rudan pise i govori nesto savim drugo u svom tekstu primerenim svuda,Hrvatskoj,Srbiji,Bosni itd.Izbegli Srbi iz Hrvatske nisu zrtve Hrvata,nego veljikosrpske politike Beograda.Srbi u Hrvatskoj bili su uvuceni u nesto neostvarivo i najzad izigrani,bas iz Beograda.Nije to bilo davno pasti u zaborav!?

lemaya,povučeni posmatrač sa strane

pre 2 godine

vidim ovde neke nervozne komentatore kojima smeta istina,. A što onda čitate, idite slušajte bajke političara o "herojskoj" akciji nad nejači babama,dedama..... to vam je posle Jasenovca najveći "ponos".

Srbin iz Hr

pre 2 godine

(ciko, 6. avgust 2021 12:11)

Morate da shvatite da su četnici u Hr nešto poput vuka iz Crvenkape. Jednostavno, šta god poželite da označite kao negativno vi mu nalepite epitet četnik i nećete pogrešiti.
Od Srba do međusobnog nazivanja Hrvata četnicima jer ne rade sve po "domoljubnoj" promisli.
Još kada bi spomenuo četnike Hrvate kod popa Đujića ili katoličkog sveštenika vođu četnika u okolini Rijeke, odakle je Vedrana. :-)

Dasa

pre 2 godine

Sta jedna sexualno isfrustrirana baba misli o Oluji u Hrvatskoj bas nikog ne zanima. Kao ni ona sama. Neka pronadje novog " partnera " bit ce smirenija i bolje ce spavat.

aje

pre 2 godine

Prvi put moram da se složim sa ovom osobom. Istina je, Milošević je najveći hrvatski heroj,a jedini kralj im je bio Aleksandar Karadjordjević. Mogli bi lagano da iseku glavu spomenika bana Jelačića i zašrafe Slobinu, a nama da vrate bana, pošto je ovde rodjen.

Peter Smith

pre 2 godine

I stotine hiljada Srba ubijenih u Jasenovcu i sirom NDH su se sami poklali!
Ne kužim. Sami su se protjerali iz Hrvatske i 91. i 95. s jedinom razlikom što su u startu to htjeli izvesti na komotniji način protjerivanjem Hrvata. Vedrana Rudan se ne treba baviti izgradnom društva, jer žene za to nisu sposobne. Ni za kakve liderske pozicije.
(lider u regiji, 06. avgust 2021 11:57)

Peter Smith

pre 2 godine

Pitanje za Rudan. Ko su cetnici i sta je to cetnicka agresija? Zasto ne pise o genocidima nad Srbima u Drugom svetskom ratu? Zasto ne pise o genicidu nad Srbima u Hrvatskoj 90-ih?

Ajde hrvati ne jedite se na nasu i vasu Vedranu

pre 2 godine

@kiklop, da, podpuno si u pravu gospodja je kao jedan ukusan zacin sa pravom dozom za uspjesan jelovnik

ciko

pre 2 godine

Toliko potrebe pminjati rijec "cetnik" i "cetnicka okupacija", na bravo.
jos jedan komentar, da je sve tako bilo dobro organizovano onda su se ti jadni krajisnici mogli lijepo spakovati pa kao nprmalan svijet odputovati ka svojo buducoj "jazbini". (Inace u jazbinama zive zivotinje, na pa hvala lijepo, sad bi barem trebali znati sta mislite o "susjedima".)
Da su to sve Ameri organizovali ne bi mozda bilo onoliko ubijenih staraca i starica koji nisu mogli napustiti svoje kuce, a mozda bi i oni jadne nesposobne i psihicki bolesni (ludi9 ostali zivi a ne onako pred licem danskih prpipadnika UN vojske bili ubijeni. Mozda ne bi bilo ni gazenja ljudi sa tenkovima ili bombardovanje avionima.
tesko je shvatiti i prihvatiti toliki stepen patoloske mrznje i za pripadnike ubijanr Gruppe ali i za pripadnike ubicinih grupa.

Saša

pre 2 godine

A u Hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.
(Saša, 6. avgust 2021 11:37)

Mi citamo SVE novine....a tu i pocinje tvoj problem: NEINFORMIRANOST!

Ja ne čitam SVE novine...a to je početak tvog problena: DEZINFORMISANOST!

smesni ste

pre 2 godine

@Dalmatinac

Ma šta 300 000, tri miliona Hrvata je proterano iz Krajine. A Albanca ne znam ni da li je ikada bilo 800 000 na Kosovu, kamoli da je proterano toliko. Lupaš kao otvoren prozor.

nogomet

pre 2 godine

Utvrđeni su koridori kojima je trebalo da Srbi odu iz Hrvatske. Svaka porodica je znala u koliko sati mora da napusti svoj dom i kojim putem će se uputiti Tamo Daleko.

Po komentarima priznajete ovo, sto znaci da vas nitko nije otjerao. Zahvalite se SRS a pogotovo ministru propagande.

SAMO SRBIJA

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

Eto i tebe u srpskim medijima.

Saša

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

A u hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.

aabb

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 06. avgust 2021 11:19)

Pa vas nije briga za istinu to je tacno.
Kad Vam neko kaze istinu u lice vi ga jednostavno ne prikazujete u medijima i napadate licnost a ne argumente.
Standardno kad nemate sta da kazete.
Idite slavite zlocin slobodno, to govori o vama a ne o nama. Mi ubistva, etnicko ciscenje i genocid ne slavimo.
Davno je jedan pisac rekao, Hrvati su najhrabriji narod na svetu jer stida nemaju.

kraljevljanin

pre 2 godine

zanimljivo,kao uvek,uglavnom pogodci oko centra,ali to je to,trka ko ce pre od politicara da proda narod i svoje dupe za sto veci novac.

jednostavno,politicar je najunosnije zanimanje svuda.

Dr Rudan

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

Koga uopšte briga za hrvatske medije kad vi Hrvati visite na srpskim.

Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba

mario

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.

Dalmatinac

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova. Vedrana Rudan živi od svojih piskaranja i njoj ne možemo zamjeriti ništa. Dok je radila za Hr kuće, pisala je protiv Srba. Probala je i protiv židova na RTL-u, ali židovi su malo ozbiljniji igrači. To joj je bio zadnji radni dan. Otad sipa žuć i frustracije po svima drugima.

Imenijebitno

pre 2 godine

"Oduvek su mi se gadile proslave kojekakvih "pobeda". Povorke u meni izazivaju snažan nagon na povraćanje.

Ko normalan može da tapše i maše zastavicama golobradim ubicama u tenkovima, avionima, kamionima i ostalim s*anjima koja seju smrt? Doduše, u ljudskoj prirodi je da ubija pa je i euforija koja prati organiziranje stupanja topovskog mesa u uniformama nekako normalna."

Haha savrseno, i za Srbe i za Hrvate.

Kao bojagi ne zainteresovan

pre 2 godine

Tko je Vedrana Rudan???
petrica kerempuh, to je gospodja koju sa interesovanjem redovno pratis i citas koliko u uhrvatskoj toliko i u Srbskoj stampi

Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba

Mario

pre 2 godine

Eto vidis ti kao hrvat pratis lepo nju po srpskim portalima i gutas knedle jer si skapirao da nema nikakve akcije Oluja vec dogovora vasih heroja Tuđmana i Moševića.. Mi smo vašeg heroja 2000. oterali tamo gde mu je i mesto jer je prodao narod u Krajini. Jel ti sada jasnije..
(Ljuba, 6. avgust 2021 11:23)

Znaci onaj kojegbste legalno birali na slobidnim izborima je dogovorio preseljenje Srba. Znaci nikakvobetnicko ciscenje nije bilo niti ikakav pogrom. Tudjman to ne bi mogao uraditi da vasa legitimna vlast nije tako zeljela. Znaci krivce trazite kuci i upirite prstom. To je i medjunarodni sud ustanovio zato nije bilo osude Hrvatske. Jel ti sad jasnije.

stručnjak za sve

pre 2 godine

Ova dosada u svakom sastavku samo pljuje po Amerikancima, oni ovakvi - onakvi. Pa zašto je onda djecu poslala u SAD na studij, umjesto u recimo Kinu, Rusiju ili Boliviju?

A njene knjige su tek ajme majko...na svakoj stranici spomene p*** ili k*** pa je to njenim nezahtjevnim čitateljima urnebesno i dubokoumno.

Kao bojagi ne zainteresovan

pre 2 godine

Tko je Vedrana Rudan???
petrica kerempuh, to je gospodja koju sa interesovanjem redovno pratis i citas koliko u uhrvatskoj toliko i u Srbskoj stampi

Ses!

pre 2 godine

oluju ne može da komentariše neko ko bi, koliko sutra, to isto uradio albancima na kosovu.
(neutral fe, 06. avgust 2021 11:24)
Mislis na NATO?

Jednom kradljivac uvijek kradljivac

pre 2 godine

@neutral fe, pa sta rade ti albanci u Srbskom Kosovu i Metohiji pored njihove zemlje albanije u susjedstvu, da ti ja odgovorim ti albanci pokusavaju da ukradu jednu teritoriju Srbiji

vlado martedic

pre 2 godine

Istina da je sve bilo dogovoreno,ljudi su se pokupili prije dolaska bilo kakve vojske,otpora je bilo slabo,pomoci iz Bosne i Srbije nikakve...

GlasBrisela

pre 2 godine

A u Hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.
(Saša, 6. avgust 2021 11:37)

Mi citamo SVE novine....a tu i pocinje tvoj problem: NEINFORMIRANOST!

Ljuba

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)
Eto vidis ti kao hrvat pratis lepo nju po srpskim portalima i gutas knedle jer si skapirao da nema nikakve akcije Oluja vec dogovora vasih heroja Tuđmana i Moševića.. Mi smo vašeg heroja 2000. oterali tamo gde mu je i mesto jer je prodao narod u Krajini. Jel ti sada jasnije..

Gordana

pre 2 godine

Problem.politicara u Srbiji i Hrvatskoj , Danas , .se jasno svodi na isti imenitelj.i jedni i ovi drugi potiču...dolaze. . iz inferiornih.roditeljskih.kuca...iz "verovatno ". kuca .svojih predaka ..četnika..ili ustaša... svejedno!!!

lider u regiji

pre 2 godine

Ne kužim. Sami su se protjerali iz Hrvatske i 91. i 95. s jedinom razlikom što su u startu to htjeli izvesti na komotniji način protjerivanjem Hrvata. Vedrana Rudan se ne treba baviti izgradnom društva, jer žene za to nisu sposobne. Ni za kakve liderske pozicije.

Ljuba

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)
Eto vidis ti kao hrvat pratis lepo nju po srpskim portalima i gutas knedle jer si skapirao da nema nikakve akcije Oluja vec dogovora vasih heroja Tuđmana i Moševića.. Mi smo vašeg heroja 2000. oterali tamo gde mu je i mesto jer je prodao narod u Krajini. Jel ti sada jasnije..

Saša

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

A u hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.

SAMO SRBIJA

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

Eto i tebe u srpskim medijima.

aabb

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 06. avgust 2021 11:19)

Pa vas nije briga za istinu to je tacno.
Kad Vam neko kaze istinu u lice vi ga jednostavno ne prikazujete u medijima i napadate licnost a ne argumente.
Standardno kad nemate sta da kazete.
Idite slavite zlocin slobodno, to govori o vama a ne o nama. Mi ubistva, etnicko ciscenje i genocid ne slavimo.
Davno je jedan pisac rekao, Hrvati su najhrabriji narod na svetu jer stida nemaju.

Ses!

pre 2 godine

oluju ne može da komentariše neko ko bi, koliko sutra, to isto uradio albancima na kosovu.
(neutral fe, 06. avgust 2021 11:24)
Mislis na NATO?

aje

pre 2 godine

Prvi put moram da se složim sa ovom osobom. Istina je, Milošević je najveći hrvatski heroj,a jedini kralj im je bio Aleksandar Karadjordjević. Mogli bi lagano da iseku glavu spomenika bana Jelačića i zašrafe Slobinu, a nama da vrate bana, pošto je ovde rodjen.

vlado martedic

pre 2 godine

Istina da je sve bilo dogovoreno,ljudi su se pokupili prije dolaska bilo kakve vojske,otpora je bilo slabo,pomoci iz Bosne i Srbije nikakve...

Dr Rudan

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

Koga uopšte briga za hrvatske medije kad vi Hrvati visite na srpskim.

lemaya,povučeni posmatrač sa strane

pre 2 godine

vidim ovde neke nervozne komentatore kojima smeta istina,. A što onda čitate, idite slušajte bajke političara o "herojskoj" akciji nad nejači babama,dedama..... to vam je posle Jasenovca najveći "ponos".

stručnjak za sve

pre 2 godine

Ova dosada u svakom sastavku samo pljuje po Amerikancima, oni ovakvi - onakvi. Pa zašto je onda djecu poslala u SAD na studij, umjesto u recimo Kinu, Rusiju ili Boliviju?

A njene knjige su tek ajme majko...na svakoj stranici spomene p*** ili k*** pa je to njenim nezahtjevnim čitateljima urnebesno i dubokoumno.

Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba

Hajro

pre 2 godine

Zamena teza nece pomoci sovenima.Vedrana Rudan pise i govori nesto savim drugo u svom tekstu primerenim svuda,Hrvatskoj,Srbiji,Bosni itd.Izbegli Srbi iz Hrvatske nisu zrtve Hrvata,nego veljikosrpske politike Beograda.Srbi u Hrvatskoj bili su uvuceni u nesto neostvarivo i najzad izigrani,bas iz Beograda.Nije to bilo davno pasti u zaborav!?

Dasa

pre 2 godine

Sta jedna sexualno isfrustrirana baba misli o Oluji u Hrvatskoj bas nikog ne zanima. Kao ni ona sama. Neka pronadje novog " partnera " bit ce smirenija i bolje ce spavat.

nogomet

pre 2 godine

Utvrđeni su koridori kojima je trebalo da Srbi odu iz Hrvatske. Svaka porodica je znala u koliko sati mora da napusti svoj dom i kojim putem će se uputiti Tamo Daleko.

Po komentarima priznajete ovo, sto znaci da vas nitko nije otjerao. Zahvalite se SRS a pogotovo ministru propagande.

Dalmatinac

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova. Vedrana Rudan živi od svojih piskaranja i njoj ne možemo zamjeriti ništa. Dok je radila za Hr kuće, pisala je protiv Srba. Probala je i protiv židova na RTL-u, ali židovi su malo ozbiljniji igrači. To joj je bio zadnji radni dan. Otad sipa žuć i frustracije po svima drugima.

Imenijebitno

pre 2 godine

"Oduvek su mi se gadile proslave kojekakvih "pobeda". Povorke u meni izazivaju snažan nagon na povraćanje.

Ko normalan može da tapše i maše zastavicama golobradim ubicama u tenkovima, avionima, kamionima i ostalim s*anjima koja seju smrt? Doduše, u ljudskoj prirodi je da ubija pa je i euforija koja prati organiziranje stupanja topovskog mesa u uniformama nekako normalna."

Haha savrseno, i za Srbe i za Hrvate.

Pancirus

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.

mario

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.

Saša

pre 2 godine

A u Hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.
(Saša, 6. avgust 2021 11:37)

Mi citamo SVE novine....a tu i pocinje tvoj problem: NEINFORMIRANOST!

Ja ne čitam SVE novine...a to je početak tvog problena: DEZINFORMISANOST!

Mario

pre 2 godine

Eto vidis ti kao hrvat pratis lepo nju po srpskim portalima i gutas knedle jer si skapirao da nema nikakve akcije Oluja vec dogovora vasih heroja Tuđmana i Moševića.. Mi smo vašeg heroja 2000. oterali tamo gde mu je i mesto jer je prodao narod u Krajini. Jel ti sada jasnije..
(Ljuba, 6. avgust 2021 11:23)

Znaci onaj kojegbste legalno birali na slobidnim izborima je dogovorio preseljenje Srba. Znaci nikakvobetnicko ciscenje nije bilo niti ikakav pogrom. Tudjman to ne bi mogao uraditi da vasa legitimna vlast nije tako zeljela. Znaci krivce trazite kuci i upirite prstom. To je i medjunarodni sud ustanovio zato nije bilo osude Hrvatske. Jel ti sad jasnije.

milanm

pre 2 godine

Kako se javljaju lažljivci iz HR .
Kad su srpske glave onda minimiziranje, kad računaju izbegle Hrvate onda višestruko uvećanje, kao da ne postoje popisi stanovništva iz 1971. i 1991.
Ovakva Hrvatska je projekat u čijim temeljima je ozbiljan genocid i to se ne može večno negirati, bez obzira na jačinu mentora i tutora.

Konfeder i EU

pre 2 godine

(smesni ste, 6. avgust 2021 12:29) Samo se ti fokusiraj na Dnevnik i ne brini ništa.. Nas 350 000 ( ja ne manipuliram brojevima) iz svojih domova Krajine,Bosne i Slavonije bilo je 92.po hotelima Istre i Dalmacije.. Turistički.

nowave7

pre 2 godine

@(nogomet, 06. avgust 2021 11:42)

Upravo tako. Čuo sam iz prve ruke da je sve bilo dogovoreno. Još je tragikomičnije onda sa jedne strane slavljenje velike pobede, a sa druge progon i patnju, da stvari budu još gore, upravo oni koji su to tada dogovorili, sada opet bacaju zapaljivu retoriku (pogotovo ovde), 26 godina kasnije...

Srbin iz Hr

pre 2 godine

(ciko, 6. avgust 2021 12:11)

Morate da shvatite da su četnici u Hr nešto poput vuka iz Crvenkape. Jednostavno, šta god poželite da označite kao negativno vi mu nalepite epitet četnik i nećete pogrešiti.
Od Srba do međusobnog nazivanja Hrvata četnicima jer ne rade sve po "domoljubnoj" promisli.
Još kada bi spomenuo četnike Hrvate kod popa Đujića ili katoličkog sveštenika vođu četnika u okolini Rijeke, odakle je Vedrana. :-)

Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba

GlasBrisela

pre 2 godine

A u Hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.
(Saša, 6. avgust 2021 11:37)

Mi citamo SVE novine....a tu i pocinje tvoj problem: NEINFORMIRANOST!

golijat

pre 2 godine

Mozete li ove nebitne persone, kvazi spisateljice da nas malo oslobodite?! Zasto ikoga u Srbiji zanima sta ima za reci? A nema nista , sve same gluposti …

Jednom kradljivac uvijek kradljivac

pre 2 godine

@neutral fe, pa sta rade ti albanci u Srbskom Kosovu i Metohiji pored njihove zemlje albanije u susjedstvu, da ti ja odgovorim ti albanci pokusavaju da ukradu jednu teritoriju Srbiji

smesni ste

pre 2 godine

@Dalmatinac

Ma šta 300 000, tri miliona Hrvata je proterano iz Krajine. A Albanca ne znam ni da li je ikada bilo 800 000 na Kosovu, kamoli da je proterano toliko. Lupaš kao otvoren prozor.

daša

pre 2 godine

Pa mario je upravu! Hrvati i ne mogu da imaju paradu pobede jer su bili na strani nacista i bili gubitnici. SRBI su ih doveli na stranu pobednika da bi pobili sve srpsko i sada su oni pobednici. Trebalo bi da se zamislite ko će vam naseliti pustošiju koja je ostala za vama Hrvatima....

Mild Max

pre 2 godine

Jedan americki analiticar je izjavio- kako hrvati treba svake godine da " tone it down " ili da smanje ton "svojim" trijumfalizmon.
Jer to sipajnje soli na sirotinjsku ranu - budi gnev svakoj novoj generaciji Srba.
jer niko nezna sta ce isplivati posle ove pandemijskog tsunamija!Ja mislim da srpski nacionalisti su hrvatima zahvalni sto im olaksava njihov posao.

C i n i k

pre 2 godine

Političkog dogovora između Tuđmana i Miloševića nije nikad bilo,bilo je pregovora u kojima je Tuđmana nadmudrio Miloševića da bi ga kasnije pobijedio na bojnom polju, to su činjenice i povijest je tome svjedok.
(Zgubidan, 06. avgust 2021 14:33)

A kad ste vi to ratovali sa srpskom vojskom?
SRB nije ucestvovala u tom gradjanskom ratu sem sto je humanitarno pomagala, bila pod sankcijama zbg toga, da,bilo je dobrovoljaca iz svih krajeva ne samo iz SRB ali prema haskim presudama nikada vise od 2000 dobrovoljaca iz SRB nije bilo u Krajini.
Prema tome o kakvom ti "porazu" pises i o kakvoj "pobedi na bojnom polju"?!
Si ti iole normalan, ili pak pisete neku vasu istoriju?
Da je srpska vojska zaista izvrsila invaziju na hr kamen na kamenu vam nbi ostao, valjda si tolko pismen da razumes to?
Vi ste ratovali protiv seljaka i civila iz Krajine, protiv obicnog naroda koje ste nenaoruzane ubijali, ali vidi, svi koji su srpskog rada nece to zaboraviti, dugujete nam krv i daj Boze da dodje trenutak u istoriji da se ta krv i naplati, i to nece po vas biti dobro, a tocak se istorije stalno okrece, samo se vi glupirajte i slavite pogrom civila..ujke...

Zgubidan

pre 2 godine

Političkog dogovora između Tuđmana i Miloševića nije nikad bilo,bilo je pregovora u kojima je Tuđmana nadmudrio Miloševića da bi ga kasnije pobijedio na bojnom polju, to su činjenice i povijest je tome svjedok.

kraljevljanin

pre 2 godine

zanimljivo,kao uvek,uglavnom pogodci oko centra,ali to je to,trka ko ce pre od politicara da proda narod i svoje dupe za sto veci novac.

jednostavno,politicar je najunosnije zanimanje svuda.

Mrkva

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova.
(Dalmatinac, 6. avgust 2021 11:46)

Ma, 10 miliona Srba iz Krajine proteralo 3 miliona Hrvata.

Ma, 8 miliona Albanaca, a i to je malo, daj 80 miliona ili ništa.

Peter Smith

pre 2 godine

Pitanje za Rudan. Ko su cetnici i sta je to cetnicka agresija? Zasto ne pise o genocidima nad Srbima u Drugom svetskom ratu? Zasto ne pise o genicidu nad Srbima u Hrvatskoj 90-ih?

morava

pre 2 godine

A što vi sa B92 ne naplaćujete lečenje hrvatskih kompleksa na našem portalu. Odredite im neku tarifu po komentaru i zaradićete kao i na reklamama.
p.s.
Ovi što se potpisuju kao Dejan, Miloš i slično i pišu ekavski a ipak im se potkrade neki hrvatski izraz da plate duplo.

C i n i k

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.
(Pancirus, 06. avgust 2021 13:29)

Ispred koga ste "50" god?!
To je samo problem u vasim bolesnom glavama..!
Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
Ako toliko mrzis Srbe i SRB a sta trazis na ovaj site?
Ne kapiram sta trazis ovde, ja nikada u zivotu nisam otisao na bilo koji site u hr niti imam nameru, ja mrzim hr i vas u hr i zato ne dolazim tamo niti me zanimate,ali ja sam principijelan, a ti mrzis SRB a svako malo visis ovde?
Cini mi se da vi ipak tamo gajite veliku ljubav prema SRB a da se samo branite od te ljubavi pisanjem sovinistickih komentara?

Cinique

pre 2 godine

Nisu, Vedrana, oni dogovorno poslati negde u imaginarno "tamo daleko" nego je Milošević u svom već bolesnom umu zamislio da ih pošalje na Kosovo. Jer koliko god da je već bio lud, bilo mu je jasno da na Kosovu, sa brojem Srba na nivou nacionalne manjine, i ti Srbi će postati nacionalna manjina u albanskoj državi.
Problem je bio što su Srbi probili obruč, raštrkali se po Beogradu i Vojvodini i niko nije otišao gde je ludi Milošević planirao da ih smesti.

Tuđman je samo oduševljeno prihvatio ideju genijalnog stratega Slobe i obećao mu logističku podršku. Gro posla zastrašivanja i obećavanja je ipak obavila srpska služba bezbednosti. Obećanja su bila bogata; kuće Hrvata u Srbiji, boračke penzije i brojne druge privilegije. Naravno, nisu svi Srbi iz Hrvatske verovali Miloševiću svaku reč, oni "mudriji" su "znali" da privilegije slede samo onima koji prvi stignu. Ni oni naravno nisu bili preterano mudri: ti "prvi" su već pre toga bili u Srbiji i zaista su dobili sve privilegije koje udba može da im pruži. Oni su uostalom iz Beograda upravljali otporom Krajišnika i ubeđivali Srbe tamo da veruju Slobodanu.

Oluja nije ni bila hrvatski projekat, nego srpski, Miloševićev. Kao i sa Teslom, Hrvati samo prisvajaju tuđe zasluge.

nowave7

pre 2 godine

@(aabb, 06. avgust 2021 11:34)

Uh, uh, uh... Kad bi to barem bilo tako. Eno osuđeni ratni zločinci leteli državni avionima, sede u poslaničkim klupama, a da ne spominjemo raznorazne majce i ostale rekvizite sa likovima istih. Lako je tuđe pljuvati, ali samokritike nam, na žalost, nikad nije bilo ni za lek.

Gordana

pre 2 godine

Problem.politicara u Srbiji i Hrvatskoj , Danas , .se jasno svodi na isti imenitelj.i jedni i ovi drugi potiču...dolaze. . iz inferiornih.roditeljskih.kuca...iz "verovatno ". kuca .svojih predaka ..četnika..ili ustaša... svejedno!!!

Mirko Kojotovski

pre 2 godine

VATIKAN je tvorac genocidne tvorevine zvane Hrvatska.Svo zlo dolazi iz Rima.Preko jezuita su instalirali pogodne svecenike koji su trovali umove.Svo to bestijalno zlo je jednostavno neshvatljivo i neprihvatljivo ljudskom mozgu.
Jos sad ciste jame pecine od kostiju.
Prvo betonirali a sad spaljuju.
Zar oni stvarno misle da ce tek tako slobodno nekaznjeni proci???To je sveta srpska zemlja Dalmacija Lika Banija Kordun Bosna i Hercegovina.
Vreme im otkucava

Kao bojagi ne zainteresovan

pre 2 godine

Tko je Vedrana Rudan???
petrica kerempuh, to je gospodja koju sa interesovanjem redovno pratis i citas koliko u uhrvatskoj toliko i u Srbskoj stampi

gih

pre 2 godine

Ispred koga ste "50" god?!
To je samo problem u vasim bolesnom glavama..!
Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
(C i n i k, 6. avgust 2021 16:00) # Link komentara

ne daj da ti stvarne brojke smetaju

dosadno

pre 2 godine

Žena baljezga i pokušava to da proda jer mora od nečeg da živi. Lepotica nije, mlada nije, za teške poslove nije, za stručne i komplikovane poslove nije, šta joj je preostalo drugo nego da jeftinim trivijalnim pisanjem pokuša da zabavi nezahtevnu publiku i da to nekako naplati. Pisanje puno besmislica i vulgarnosti.

ciko

pre 2 godine

Toliko potrebe pminjati rijec "cetnik" i "cetnicka okupacija", na bravo.
jos jedan komentar, da je sve tako bilo dobro organizovano onda su se ti jadni krajisnici mogli lijepo spakovati pa kao nprmalan svijet odputovati ka svojo buducoj "jazbini". (Inace u jazbinama zive zivotinje, na pa hvala lijepo, sad bi barem trebali znati sta mislite o "susjedima".)
Da su to sve Ameri organizovali ne bi mozda bilo onoliko ubijenih staraca i starica koji nisu mogli napustiti svoje kuce, a mozda bi i oni jadne nesposobne i psihicki bolesni (ludi9 ostali zivi a ne onako pred licem danskih prpipadnika UN vojske bili ubijeni. Mozda ne bi bilo ni gazenja ljudi sa tenkovima ili bombardovanje avionima.
tesko je shvatiti i prihvatiti toliki stepen patoloske mrznje i za pripadnike ubijanr Gruppe ali i za pripadnike ubicinih grupa.

Djordije Cvarkov

pre 2 godine

Svaku bitku izmedju vojski Hrvatske i Republike Srpske je sa velikom dominacijom dobila vojska Republike Srpske. Vojska Hrvatske je ostvarila par pobeda nad muslimanima koji su opet Srbi i protiv srpskih zena, staraca i dece, a i za te pobede im je bila potrebna pomoc Amerike i obecanje Milosevica da se nece mesati. Jednog dana, kada se budu poravnavali racuni, necemo biti srecni, jer cemo tada ravnati dugove sa bracom katolickim Srbima ili kako se oni samozovu Hrvatima po davno istrebljenom plemenu Croata koje je zatro Venecijanski Duzd. U svakom slucaju, nema tu pobednika, brata ne mozes da biras, a ako su ga napravili tvoji deda i baba onda ti je brat. Ovoga su svesni skoro svi u Hrvatskoj, zato i imaju toliko mrznje u sebi, pucaju ih kompleksi i drma ih savest. Zamisli tek one okrvavljenih ruku kada im nocu dodje preispitivanje porekla i spoznaja da su ubijali i proterivali svoje.

lider u regiji

pre 2 godine

Ne kužim. Sami su se protjerali iz Hrvatske i 91. i 95. s jedinom razlikom što su u startu to htjeli izvesti na komotniji način protjerivanjem Hrvata. Vedrana Rudan se ne treba baviti izgradnom društva, jer žene za to nisu sposobne. Ni za kakve liderske pozicije.

Rocky

pre 2 godine

Tako je. Zar ona jedina treba da kaže hrvatima da je njihov jedini i najbolji general u Oluji bio Slobodan Milošević koji je naredio da se Krajina preda i ovo su on i Tuđman dogovorili sa Amerikancima ... i Srbi treba da prihvate da je Milošević izdajnik i Hrvati treba da prihvate da nema heroja i nema pobede u ratu. 4 godine su ratovali sa Srbima i ništa nisu mogli dok sam Milošević nije povukao oficire iz Krajine i uskratio pomoć Srbima i doveo ih u Srbiju.

Tuđman je izdao Hrvate u Bosni i dobio krajinu ali izgubio Herceg Bosnu, Hrvati više nikad neće moći da se razgranice sa muslimanima u Bosni mirno i ugrožena je i sama hrvatska u perspektivi od muslimana ako bosanski Hrvati ista pokušaju.

Milošević je izdao Srbe u Krajini ali je dobio medjunarodno priznatu Republiku Srpsku i Srbe razgraničene od muslimana. Do danas RS sve je jača i samostalnija, a Herceg Bosna je nestala. Cena za Oluju.

Strateški obadvojica su loše odigrala, ako su i znali ista nisu smeli da se suprotstave tada Američkim stratezima.

Hrvati, ne slavite Oluju .. zbog nje vam je natempiran sledeći rat u kom vam Nato pakt neće biti saveznik. Vidite kako se u Bosni stvari razvijaju.

C i n i k

pre 2 godine

Jedan americki analiticar je izjavio- kako hrvati treba svake godine da " tone it down " ili da smanje ton "svojim" trijumfalizmon.
Jer to sipajnje soli na sirotinjsku ranu - budi gnev svakoj novoj generaciji Srba.
jer niko nezna sta ce isplivati posle ove pandemijskog tsunamija!Ja mislim da srpski nacionalisti su hrvatima zahvalni sto im olaksava njihov posao.
(Mild Max, 06. avgust 2021 14:59)


Ujke nisu ratovale sa srpskom vojskom, nego sa krajisnicima civilima.
Ako dodje taj tren u istoriji da ce srpski narod moci da naplati krv koju nam ujke duguju, tek bi to bio genocid nad hr, ujke nisu svesni koliko su nam duzni, i zato samo neka slave sve cemo zapamtiti a tocak se istorije stalno okrece, vazno je da svako ko je srpskoga roda zapamti ko nam je duzan krv..

Kao bojagi ne zainteresovan

pre 2 godine

Tko je Vedrana Rudan???
petrica kerempuh, to je gospodja koju sa interesovanjem redovno pratis i citas koliko u uhrvatskoj toliko i u Srbskoj stampi

Ajde hrvati ne jedite se na nasu i vasu Vedranu

pre 2 godine

@kiklop, da, podpuno si u pravu gospodja je kao jedan ukusan zacin sa pravom dozom za uspjesan jelovnik

miki ns

pre 2 godine

Nista Srbija nije izgubila nego je dobila. Jel moze neko danas npr da zamisli Srbiju bez 350000 hiljada srba a sa 1500000albanaca. Ti ljudi bi se tamo asimilovali kao sto mnogi vec i jesu. a posle bi bili veci hrvati od hrvata. a mnogi vec i jesu. Kapital su ljudi jer tamo gde su ljudi tamo je ekonomija tamo je zivot. Pa ne dovlace zapadne zemlje ljude za dzabe. Ja ne mogu da zamislim Novi Sad bez ovih ljudi . mnogi moji prijatelji su dosli ih hr. Sada su lekari.trgovci.majstori.profesori.. To je glavna nagrada "Covek"pa jos naš. a ne neko tamo kamenje .

statisticar

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova.
(Dalmatinac, 6. avgust 2021 11:46)

da li si ti decko ili covece realan? Pa cela Krajina nije imala 300000 stanovnika sa sve Srbima o kakvih 300000 Hrvata govoris? Pa vise Srba je proterano iz ostalih delova Hrvatske od 91 do 95 nego iz same Krajine ali eto ona se uzima za zlocin kao krajnja akcija etnickog ciscenja jer je organizovano u par dana isterano toliko ljudi iz svojih domova.

Aleksa

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.
(Pancirus, 6. avgust 2021 13:29)

I onda prosipaju evropske price. Pa naravno da ste dobri kad ste oteli imovinu 30% stanovnistva. Tako je i Nemacka Jevrejima ali to ni.jedne ni druge ne cini dobrom drzavom to vas cini genocidnom drzavom

Peter Smith

pre 2 godine

I stotine hiljada Srba ubijenih u Jasenovcu i sirom NDH su se sami poklali!
Ne kužim. Sami su se protjerali iz Hrvatske i 91. i 95. s jedinom razlikom što su u startu to htjeli izvesti na komotniji način protjerivanjem Hrvata. Vedrana Rudan se ne treba baviti izgradnom društva, jer žene za to nisu sposobne. Ni za kakve liderske pozicije.
(lider u regiji, 06. avgust 2021 11:57)

smesni ste

pre 2 godine

Samo se ti fokusiraj na Dnevnik i ne brini ništa.. Nas 350 000 ( ja ne manipuliram brojevima) iz svojih domova Krajine,Bosne i Slavonije bilo je 92.po hotelima Istre i Dalmacije.. Turistički.
(Konfeder i EU, 6. avgust 2021 13:11

Da, sve si vas pobrojao i znaš ko je odakle došao. Idi ti i zamlaćuj se HDZ bajkama kojima su vam isprali mozgove.

neutral fe

pre 2 godine

Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
Ako toliko mrzis Srbe i SRB a sta trazis na ovaj site?
Ne kapiram sta trazis ovde, ja nikada u zivotu nisam otisao na bilo koji site u hr niti imam nameru, ja mrzim hr i vas u hr i zato ne dolazim tamo niti me zanimate,ali ja sam principijelan, a ti mrzis SRB a svako malo visis ovde?
Cini mi se da vi ipak tamo gajite veliku ljubav prema SRB a da se samo branite od te ljubavi pisanjem sovinistickih komentara?
(C i n i k, 06. avgust 2021 16:00)


izvanredan talenat za pisanje bajki... opasno je jedino ako i sam veruješ u ovo što si napisao.

ISKRENO

pre 2 godine

Ova zena samo je zaboravila da pise da posle nekoliko godina Ako Milosevic jedan Spomenik u Kninu a drugi u Pristinu nemoj se cuditi, On je zasluzan i za Oluju i sto danas imamo Nezavisnu Republiku Kosova.

B

pre 2 godine

Briga me hocete li verovati, ali sluzio sam vojsku u Splitu, Divuljama kod Trogira i u Sibeniku 1988/89 i znam da u tom trenutku Hrvati nisu bili ratoborno raspolozeni. Glavni tip u Hrvatskoj se zvao Andjelko ili tako nesto, tu su bili jos Stipe Suvar, Ivica Racan i jos par tipova iz stare garde. Gledali se sta se dogadja na kosovu, kasnije u Vojvodini i drugde, pola sa nevericom, pola sa "to se nas ne tice". KAd su poceli mitinzi, kad je Sloba zagrmeo s Gazimestana, oni su se okrenuli da vide ko ce ih branili. Okrenuli su se ka ekstremima i jos su tamo okrenuti. Kasarne gde sam sluzio vojsku progutao je pozar, nisam mogao da verujem, a uskoro sam imao vaznija posla - da bezim od vojne policije koja me je trazila da oslobadjam Vukoar od Hrvata.
Sloba je pomogao da HDZ i slicni elementi isplivju na povrsinu, da se Hrvati ujedine oko Njofre, Suska, Dzodana i slicnih. Trebali bi da mu podignu spomenik pored bana Jelacica. Srbija je imala vaznu ulogu u hrvatskom opredeljenju za NATO, a Ameri nam nikad nisu zahvalili.

neutral fe

pre 2 godine

Ujke nisu ratovale sa srpskom vojskom, nego sa krajisnicima civilima.
Ako dodje taj tren u istoriji da ce srpski narod moci da naplati krv koju nam ujke duguju, tek bi to bio genocid nad hr, ujke nisu svesni koliko su nam duzni, i zato samo neka slave sve cemo zapamtiti a tocak se istorije stalno okrece, vazno je da svako ko je srpskoga roda zapamti ko nam je duzan krv..
(C i n i k, 06. avgust 2021 15:46)

meni niko ništa ne duguje. a ti kad tako pričaš nije čudo što su te najurili.

PeruN

pre 2 godine

Kao što kaže da su Hrvatima najveći neprijatelji oni Hrvati koji im kroje sudbinu i upravljaju njima isti slučaj je i sa Srbima samo su poslijedice mnogo gore,a i kod Srba postoji iracionalno opravdanje da im je za sve nedaće kriv neko drugi,u političkom smislunaravno dežurni krivac je zli zapad.Ti isti nesrećni krajiški Srbi prvo su užasnom propagandom koja je sijana iz Beograda pripremani na oružanu pobunu,a onda i logistički potpomognuti i obučavani,i na kraju od tog istog Beograda prepušteni oluji i etničkom čišćenju koje je bilo dogovoreno sa Beogradom,dakle ako se hoće pogledati istini u oči koliko su im krivi Hrvati,skoro pa isto im je kriv i politički Beograd što su u masovnim kolonama završili preko Drine.E sad najveće licemjerje kod Srba je što isti oni koji će aplaudirati na ovakav tekst jedne Hrvatice koja na pravi način kritikuje hrvatske gluposti,će za istog onog Srbina koji sa pravom i argumentima kritikuje sva srpska nepočinstva reći da je autošovinista i srbomrzac,tako da u mentalnom sklopu,uskovidosti i vulgarnom nacional-šovinizmu nema nikakve razlike između hrvatskih proustaških desničara i srpskih klero-četničkih nacionalista...

Milorad

pre 2 godine

Djordije Cvarkov,
ja sam iz BL i sjećam se da smo slavili probijanje koridora 1992. kao jedinu pobjedu protiv Hrvata.
Ono na Uni 1995. niko nije slavio kao pobjedu, nego kao još jedan napad u kojem smo prilično izginuli i dano nam je do znanja da nas mogu napasti gde žele.
Kad su Hrvati posle toga stigli pred Banja Luku moglo se da čuje topove u daljini,grad je bio pun izbjeglica iz mjesta koja su osvojili Hrvati i muslimani, grad je bio spakovan i bjegu prema Srbiji.
Haos, čisti haos mi je ostao u sjećanju na to vreme.
Da nismo spustili oružje završili bi kao Krajina.

Bre!

pre 2 godine

Ova Rudan izgleda ne moze da zaradi za hleb po Hrvatskoj pa mora da zamara supljim filozofijama narod ovde po Srbiji. Cak je i vakcine primala ovde pa i to kaze koliko je ona (ne)vezana za Hrvatsku. A Hrvat ko hrvati, svaka druga rec im je cetnik ako treba nesto u vezi Srbije da melje. Mora malo da prosiri recnik ako sebe naziva "knjizevnicom".

Cisto reda radi, otisao sam na hrvatske portale da se niko odavde ne muci, cisto da vidim koliko Srba komentarise i sta mislite koliko je broj?
(broj je tacno onoliko koliko mislite da jeste)

tutu

pre 2 godine

"golobrade ubice", jel to neka smesna knjizevna fraza? zasto je bitno da li se ubica obrijao ili nije, ili da li mu raste (gusta) brada... :-)

Imate li vazelina?

pre 2 godine

U Hrvatskoj na nju se gleda kao na klauna i ludu babu divljeg privatnog života i prostačkog jezika.
(Luis, 6. avgust 2021 17:26)


Kako se gleda na Miru Furlan kojoj ste oteli stan u centru Zagreba?!
Udata za Srbina.....

Драган КНН

pre 2 godine

Иста прича са хрватима и шиптарима . Све што се договоримо ми испунимо , а они нас преваре !

lel

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba
(Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

osnovna razlika je sto neko zivi u proslosti, a neko u sadasnjosti. tako je bilo i 91.

tipicna srpska hrabrost

pre 2 godine

91ve protiv sake dobrovoljaca I policije. Veliki junaci
95e kad je trebalo da udari junak na junaka, ovaj jedan pobjegao ko zec.

Neven

pre 2 godine

Što reći. Jad. Gospođa koja uzima toliko medijskog prostora psovkama. Vrlo vjerojatno, manjak inteligencije. A tema,.. potpuno nebitna. Ili pak bitna,...znate li Vedrana,. .. izostavih gospođa,... koliko je dečkiju poginulo u Oluji,... znam da ne znate... dečkiju koji su vam svojom krvlju osigurali medijski prostor da danas, 25 godina nakon, sa svojim potpuno primitivnim književnim izričajem uzimate pravo obrazlagati značaj Oluje. Uhvatite se onog što znate, ili volite (nisam baš siguran), pišite. Možda neki porno uradak, baš bi Vam pristajalo. I još sekundica, recite mi madam, tko ste Vi. I tko ste bili devedesetih?

C i n i k

pre 2 godine

Nema potrebe da nama ovde prica bilo sta, nka izvoli tamo odakle je da napise i objavi ikakav text istine a ta glupiranja o "dogovoru"Slobe i amera je smesna prica i to je upravo prica koje ujke forsiraju u toj maloj i jadnoj zemlji.
Ona je samo radnik njihove sluzbe i to NK radnik..

ketiS

pre 2 godine

Tipicna Vedrana Rudan, nista novo od nje. Medjutim, sustina je u cinjenici da je njeno misljenje nebitno, jer ne samo da se ogromna vecina Hrvata sa njom ne slaze, vec je daleko vaznije sta i kako misle zvanicne politicke strukture koje odredjuju politiku jedne drzave, te gradjane usmeravaju da razmisljaju na odgovarajuci nacin. Prema tome, prava stvar bi bila da se u Hrvatskoj pojavi neka relavantna politicka snaga, koja bi bila sposobna da iz korena promeni nacin artikulacije hrvatskog identiteta. Ali iskreno receno, tesko je poverovati u takvu mogucnost, bar ne u neko dogledno vreme, ako i ikada to bude bilo moguce.

mario

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.

Dasa

pre 2 godine

Sta jedna sexualno isfrustrirana baba misli o Oluji u Hrvatskoj bas nikog ne zanima. Kao ni ona sama. Neka pronadje novog " partnera " bit ce smirenija i bolje ce spavat.

lider u regiji

pre 2 godine

Ne kužim. Sami su se protjerali iz Hrvatske i 91. i 95. s jedinom razlikom što su u startu to htjeli izvesti na komotniji način protjerivanjem Hrvata. Vedrana Rudan se ne treba baviti izgradnom društva, jer žene za to nisu sposobne. Ni za kakve liderske pozicije.

Dalmatinac

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova. Vedrana Rudan živi od svojih piskaranja i njoj ne možemo zamjeriti ništa. Dok je radila za Hr kuće, pisala je protiv Srba. Probala je i protiv židova na RTL-u, ali židovi su malo ozbiljniji igrači. To joj je bio zadnji radni dan. Otad sipa žuć i frustracije po svima drugima.

Pancirus

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.

Zgubidan

pre 2 godine

Političkog dogovora između Tuđmana i Miloševića nije nikad bilo,bilo je pregovora u kojima je Tuđmana nadmudrio Miloševića da bi ga kasnije pobijedio na bojnom polju, to su činjenice i povijest je tome svjedok.

stručnjak za sve

pre 2 godine

Ova dosada u svakom sastavku samo pljuje po Amerikancima, oni ovakvi - onakvi. Pa zašto je onda djecu poslala u SAD na studij, umjesto u recimo Kinu, Rusiju ili Boliviju?

A njene knjige su tek ajme majko...na svakoj stranici spomene p*** ili k*** pa je to njenim nezahtjevnim čitateljima urnebesno i dubokoumno.

Peter Smith

pre 2 godine

I stotine hiljada Srba ubijenih u Jasenovcu i sirom NDH su se sami poklali!
Ne kužim. Sami su se protjerali iz Hrvatske i 91. i 95. s jedinom razlikom što su u startu to htjeli izvesti na komotniji način protjerivanjem Hrvata. Vedrana Rudan se ne treba baviti izgradnom društva, jer žene za to nisu sposobne. Ni za kakve liderske pozicije.
(lider u regiji, 06. avgust 2021 11:57)

smesni ste

pre 2 godine

@Dalmatinac

Ma šta 300 000, tri miliona Hrvata je proterano iz Krajine. A Albanca ne znam ni da li je ikada bilo 800 000 na Kosovu, kamoli da je proterano toliko. Lupaš kao otvoren prozor.

Ljuba

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)
Eto vidis ti kao hrvat pratis lepo nju po srpskim portalima i gutas knedle jer si skapirao da nema nikakve akcije Oluja vec dogovora vasih heroja Tuđmana i Moševića.. Mi smo vašeg heroja 2000. oterali tamo gde mu je i mesto jer je prodao narod u Krajini. Jel ti sada jasnije..

golijat

pre 2 godine

Mozete li ove nebitne persone, kvazi spisateljice da nas malo oslobodite?! Zasto ikoga u Srbiji zanima sta ima za reci? A nema nista , sve same gluposti …

C i n i k

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.
(Pancirus, 06. avgust 2021 13:29)

Ispred koga ste "50" god?!
To je samo problem u vasim bolesnom glavama..!
Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
Ako toliko mrzis Srbe i SRB a sta trazis na ovaj site?
Ne kapiram sta trazis ovde, ja nikada u zivotu nisam otisao na bilo koji site u hr niti imam nameru, ja mrzim hr i vas u hr i zato ne dolazim tamo niti me zanimate,ali ja sam principijelan, a ti mrzis SRB a svako malo visis ovde?
Cini mi se da vi ipak tamo gajite veliku ljubav prema SRB a da se samo branite od te ljubavi pisanjem sovinistickih komentara?

Peter Smith

pre 2 godine

Pitanje za Rudan. Ko su cetnici i sta je to cetnicka agresija? Zasto ne pise o genocidima nad Srbima u Drugom svetskom ratu? Zasto ne pise o genicidu nad Srbima u Hrvatskoj 90-ih?

C i n i k

pre 2 godine

Političkog dogovora između Tuđmana i Miloševića nije nikad bilo,bilo je pregovora u kojima je Tuđmana nadmudrio Miloševića da bi ga kasnije pobijedio na bojnom polju, to su činjenice i povijest je tome svjedok.
(Zgubidan, 06. avgust 2021 14:33)

A kad ste vi to ratovali sa srpskom vojskom?
SRB nije ucestvovala u tom gradjanskom ratu sem sto je humanitarno pomagala, bila pod sankcijama zbg toga, da,bilo je dobrovoljaca iz svih krajeva ne samo iz SRB ali prema haskim presudama nikada vise od 2000 dobrovoljaca iz SRB nije bilo u Krajini.
Prema tome o kakvom ti "porazu" pises i o kakvoj "pobedi na bojnom polju"?!
Si ti iole normalan, ili pak pisete neku vasu istoriju?
Da je srpska vojska zaista izvrsila invaziju na hr kamen na kamenu vam nbi ostao, valjda si tolko pismen da razumes to?
Vi ste ratovali protiv seljaka i civila iz Krajine, protiv obicnog naroda koje ste nenaoruzane ubijali, ali vidi, svi koji su srpskog rada nece to zaboraviti, dugujete nam krv i daj Boze da dodje trenutak u istoriji da se ta krv i naplati, i to nece po vas biti dobro, a tocak se istorije stalno okrece, samo se vi glupirajte i slavite pogrom civila..ujke...

C i n i k

pre 2 godine

Jedan americki analiticar je izjavio- kako hrvati treba svake godine da " tone it down " ili da smanje ton "svojim" trijumfalizmon.
Jer to sipajnje soli na sirotinjsku ranu - budi gnev svakoj novoj generaciji Srba.
jer niko nezna sta ce isplivati posle ove pandemijskog tsunamija!Ja mislim da srpski nacionalisti su hrvatima zahvalni sto im olaksava njihov posao.
(Mild Max, 06. avgust 2021 14:59)


Ujke nisu ratovale sa srpskom vojskom, nego sa krajisnicima civilima.
Ako dodje taj tren u istoriji da ce srpski narod moci da naplati krv koju nam ujke duguju, tek bi to bio genocid nad hr, ujke nisu svesni koliko su nam duzni, i zato samo neka slave sve cemo zapamtiti a tocak se istorije stalno okrece, vazno je da svako ko je srpskoga roda zapamti ko nam je duzan krv..

Djordije Cvarkov

pre 2 godine

Svaku bitku izmedju vojski Hrvatske i Republike Srpske je sa velikom dominacijom dobila vojska Republike Srpske. Vojska Hrvatske je ostvarila par pobeda nad muslimanima koji su opet Srbi i protiv srpskih zena, staraca i dece, a i za te pobede im je bila potrebna pomoc Amerike i obecanje Milosevica da se nece mesati. Jednog dana, kada se budu poravnavali racuni, necemo biti srecni, jer cemo tada ravnati dugove sa bracom katolickim Srbima ili kako se oni samozovu Hrvatima po davno istrebljenom plemenu Croata koje je zatro Venecijanski Duzd. U svakom slucaju, nema tu pobednika, brata ne mozes da biras, a ako su ga napravili tvoji deda i baba onda ti je brat. Ovoga su svesni skoro svi u Hrvatskoj, zato i imaju toliko mrznje u sebi, pucaju ih kompleksi i drma ih savest. Zamisli tek one okrvavljenih ruku kada im nocu dodje preispitivanje porekla i spoznaja da su ubijali i proterivali svoje.

aabb

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 06. avgust 2021 11:19)

Pa vas nije briga za istinu to je tacno.
Kad Vam neko kaze istinu u lice vi ga jednostavno ne prikazujete u medijima i napadate licnost a ne argumente.
Standardno kad nemate sta da kazete.
Idite slavite zlocin slobodno, to govori o vama a ne o nama. Mi ubistva, etnicko ciscenje i genocid ne slavimo.
Davno je jedan pisac rekao, Hrvati su najhrabriji narod na svetu jer stida nemaju.

daša

pre 2 godine

Pa mario je upravu! Hrvati i ne mogu da imaju paradu pobede jer su bili na strani nacista i bili gubitnici. SRBI su ih doveli na stranu pobednika da bi pobili sve srpsko i sada su oni pobednici. Trebalo bi da se zamislite ko će vam naseliti pustošiju koja je ostala za vama Hrvatima....

Mario

pre 2 godine

Eto vidis ti kao hrvat pratis lepo nju po srpskim portalima i gutas knedle jer si skapirao da nema nikakve akcije Oluja vec dogovora vasih heroja Tuđmana i Moševića.. Mi smo vašeg heroja 2000. oterali tamo gde mu je i mesto jer je prodao narod u Krajini. Jel ti sada jasnije..
(Ljuba, 6. avgust 2021 11:23)

Znaci onaj kojegbste legalno birali na slobidnim izborima je dogovorio preseljenje Srba. Znaci nikakvobetnicko ciscenje nije bilo niti ikakav pogrom. Tudjman to ne bi mogao uraditi da vasa legitimna vlast nije tako zeljela. Znaci krivce trazite kuci i upirite prstom. To je i medjunarodni sud ustanovio zato nije bilo osude Hrvatske. Jel ti sad jasnije.

aje

pre 2 godine

Prvi put moram da se složim sa ovom osobom. Istina je, Milošević je najveći hrvatski heroj,a jedini kralj im je bio Aleksandar Karadjordjević. Mogli bi lagano da iseku glavu spomenika bana Jelačića i zašrafe Slobinu, a nama da vrate bana, pošto je ovde rodjen.

GlasBrisela

pre 2 godine

A u Hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.
(Saša, 6. avgust 2021 11:37)

Mi citamo SVE novine....a tu i pocinje tvoj problem: NEINFORMIRANOST!

Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba

milanm

pre 2 godine

Kako se javljaju lažljivci iz HR .
Kad su srpske glave onda minimiziranje, kad računaju izbegle Hrvate onda višestruko uvećanje, kao da ne postoje popisi stanovništva iz 1971. i 1991.
Ovakva Hrvatska je projekat u čijim temeljima je ozbiljan genocid i to se ne može večno negirati, bez obzira na jačinu mentora i tutora.

Mirko Kojotovski

pre 2 godine

VATIKAN je tvorac genocidne tvorevine zvane Hrvatska.Svo zlo dolazi iz Rima.Preko jezuita su instalirali pogodne svecenike koji su trovali umove.Svo to bestijalno zlo je jednostavno neshvatljivo i neprihvatljivo ljudskom mozgu.
Jos sad ciste jame pecine od kostiju.
Prvo betonirali a sad spaljuju.
Zar oni stvarno misle da ce tek tako slobodno nekaznjeni proci???To je sveta srpska zemlja Dalmacija Lika Banija Kordun Bosna i Hercegovina.
Vreme im otkucava

lemaya,povučeni posmatrač sa strane

pre 2 godine

vidim ovde neke nervozne komentatore kojima smeta istina,. A što onda čitate, idite slušajte bajke političara o "herojskoj" akciji nad nejači babama,dedama..... to vam je posle Jasenovca najveći "ponos".

Mrkva

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova.
(Dalmatinac, 6. avgust 2021 11:46)

Ma, 10 miliona Srba iz Krajine proteralo 3 miliona Hrvata.

Ma, 8 miliona Albanaca, a i to je malo, daj 80 miliona ili ništa.

Saša

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

A u hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.

Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba

ciko

pre 2 godine

Toliko potrebe pminjati rijec "cetnik" i "cetnicka okupacija", na bravo.
jos jedan komentar, da je sve tako bilo dobro organizovano onda su se ti jadni krajisnici mogli lijepo spakovati pa kao nprmalan svijet odputovati ka svojo buducoj "jazbini". (Inace u jazbinama zive zivotinje, na pa hvala lijepo, sad bi barem trebali znati sta mislite o "susjedima".)
Da su to sve Ameri organizovali ne bi mozda bilo onoliko ubijenih staraca i starica koji nisu mogli napustiti svoje kuce, a mozda bi i oni jadne nesposobne i psihicki bolesni (ludi9 ostali zivi a ne onako pred licem danskih prpipadnika UN vojske bili ubijeni. Mozda ne bi bilo ni gazenja ljudi sa tenkovima ili bombardovanje avionima.
tesko je shvatiti i prihvatiti toliki stepen patoloske mrznje i za pripadnike ubijanr Gruppe ali i za pripadnike ubicinih grupa.

Hajro

pre 2 godine

Zamena teza nece pomoci sovenima.Vedrana Rudan pise i govori nesto savim drugo u svom tekstu primerenim svuda,Hrvatskoj,Srbiji,Bosni itd.Izbegli Srbi iz Hrvatske nisu zrtve Hrvata,nego veljikosrpske politike Beograda.Srbi u Hrvatskoj bili su uvuceni u nesto neostvarivo i najzad izigrani,bas iz Beograda.Nije to bilo davno pasti u zaborav!?

Dr Rudan

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

Koga uopšte briga za hrvatske medije kad vi Hrvati visite na srpskim.

Ses!

pre 2 godine

oluju ne može da komentariše neko ko bi, koliko sutra, to isto uradio albancima na kosovu.
(neutral fe, 06. avgust 2021 11:24)
Mislis na NATO?

SAMO SRBIJA

pre 2 godine

Koga uopće briga za njeno mišljenje pošto je nebitna osoba.
Nitko joj ne daje prostora u hrvatskim medijima, pa je onda stalno na srpskim.
(mario, 6. avgust 2021 11:19)

Eto i tebe u srpskim medijima.

statisticar

pre 2 godine

Srpski političari vole reći najveće etničko čišćenje nakon drugog svj. rata. Ne vole reći da je srpski narod u Hrvatskoj 91-e proglasio republiku srpsku krajinu i sa tog područja Hrvatske protjerao oko 300 000 Hrvata. Ili 1999 oko 800 000 albanaca sa Kosova.
(Dalmatinac, 6. avgust 2021 11:46)

da li si ti decko ili covece realan? Pa cela Krajina nije imala 300000 stanovnika sa sve Srbima o kakvih 300000 Hrvata govoris? Pa vise Srba je proterano iz ostalih delova Hrvatske od 91 do 95 nego iz same Krajine ali eto ona se uzima za zlocin kao krajnja akcija etnickog ciscenja jer je organizovano u par dana isterano toliko ljudi iz svojih domova.

Rocky

pre 2 godine

Tako je. Zar ona jedina treba da kaže hrvatima da je njihov jedini i najbolji general u Oluji bio Slobodan Milošević koji je naredio da se Krajina preda i ovo su on i Tuđman dogovorili sa Amerikancima ... i Srbi treba da prihvate da je Milošević izdajnik i Hrvati treba da prihvate da nema heroja i nema pobede u ratu. 4 godine su ratovali sa Srbima i ništa nisu mogli dok sam Milošević nije povukao oficire iz Krajine i uskratio pomoć Srbima i doveo ih u Srbiju.

Tuđman je izdao Hrvate u Bosni i dobio krajinu ali izgubio Herceg Bosnu, Hrvati više nikad neće moći da se razgranice sa muslimanima u Bosni mirno i ugrožena je i sama hrvatska u perspektivi od muslimana ako bosanski Hrvati ista pokušaju.

Milošević je izdao Srbe u Krajini ali je dobio medjunarodno priznatu Republiku Srpsku i Srbe razgraničene od muslimana. Do danas RS sve je jača i samostalnija, a Herceg Bosna je nestala. Cena za Oluju.

Strateški obadvojica su loše odigrala, ako su i znali ista nisu smeli da se suprotstave tada Američkim stratezima.

Hrvati, ne slavite Oluju .. zbog nje vam je natempiran sledeći rat u kom vam Nato pakt neće biti saveznik. Vidite kako se u Bosni stvari razvijaju.

Mild Max

pre 2 godine

Jedan americki analiticar je izjavio- kako hrvati treba svake godine da " tone it down " ili da smanje ton "svojim" trijumfalizmon.
Jer to sipajnje soli na sirotinjsku ranu - budi gnev svakoj novoj generaciji Srba.
jer niko nezna sta ce isplivati posle ove pandemijskog tsunamija!Ja mislim da srpski nacionalisti su hrvatima zahvalni sto im olaksava njihov posao.

nogomet

pre 2 godine

Utvrđeni su koridori kojima je trebalo da Srbi odu iz Hrvatske. Svaka porodica je znala u koliko sati mora da napusti svoj dom i kojim putem će se uputiti Tamo Daleko.

Po komentarima priznajete ovo, sto znaci da vas nitko nije otjerao. Zahvalite se SRS a pogotovo ministru propagande.

smesni ste

pre 2 godine

Samo se ti fokusiraj na Dnevnik i ne brini ništa.. Nas 350 000 ( ja ne manipuliram brojevima) iz svojih domova Krajine,Bosne i Slavonije bilo je 92.po hotelima Istre i Dalmacije.. Turistički.
(Konfeder i EU, 6. avgust 2021 13:11

Da, sve si vas pobrojao i znaš ko je odakle došao. Idi ti i zamlaćuj se HDZ bajkama kojima su vam isprali mozgove.

Jednom kradljivac uvijek kradljivac

pre 2 godine

@neutral fe, pa sta rade ti albanci u Srbskom Kosovu i Metohiji pored njihove zemlje albanije u susjedstvu, da ti ja odgovorim ti albanci pokusavaju da ukradu jednu teritoriju Srbiji

Saša

pre 2 godine

A u Hrvatskim medijima očigledno nema ništa zanimljivo pa čitaš srpske...I još tekst "nebitne osobe" pa i komentar još dodaš.
Zanimqivo,sa psihološkog gledišta.
(Saša, 6. avgust 2021 11:37)

Mi citamo SVE novine....a tu i pocinje tvoj problem: NEINFORMIRANOST!

Ja ne čitam SVE novine...a to je početak tvog problena: DEZINFORMISANOST!

Konfeder i EU

pre 2 godine

(smesni ste, 6. avgust 2021 12:29) Samo se ti fokusiraj na Dnevnik i ne brini ništa.. Nas 350 000 ( ja ne manipuliram brojevima) iz svojih domova Krajine,Bosne i Slavonije bilo je 92.po hotelima Istre i Dalmacije.. Turistički.

Gordana

pre 2 godine

Problem.politicara u Srbiji i Hrvatskoj , Danas , .se jasno svodi na isti imenitelj.i jedni i ovi drugi potiču...dolaze. . iz inferiornih.roditeljskih.kuca...iz "verovatno ". kuca .svojih predaka ..četnika..ili ustaša... svejedno!!!

Kao bojagi ne zainteresovan

pre 2 godine

Tko je Vedrana Rudan???
petrica kerempuh, to je gospodja koju sa interesovanjem redovno pratis i citas koliko u uhrvatskoj toliko i u Srbskoj stampi

Srbin iz Hr

pre 2 godine

(ciko, 6. avgust 2021 12:11)

Morate da shvatite da su četnici u Hr nešto poput vuka iz Crvenkape. Jednostavno, šta god poželite da označite kao negativno vi mu nalepite epitet četnik i nećete pogrešiti.
Od Srba do međusobnog nazivanja Hrvata četnicima jer ne rade sve po "domoljubnoj" promisli.
Još kada bi spomenuo četnike Hrvate kod popa Đujića ili katoličkog sveštenika vođu četnika u okolini Rijeke, odakle je Vedrana. :-)

Kao bojagi ne zainteresovan

pre 2 godine

Tko je Vedrana Rudan???
petrica kerempuh, to je gospodja koju sa interesovanjem redovno pratis i citas koliko u uhrvatskoj toliko i u Srbskoj stampi

morava

pre 2 godine

A što vi sa B92 ne naplaćujete lečenje hrvatskih kompleksa na našem portalu. Odredite im neku tarifu po komentaru i zaradićete kao i na reklamama.
p.s.
Ovi što se potpisuju kao Dejan, Miloš i slično i pišu ekavski a ipak im se potkrade neki hrvatski izraz da plate duplo.

nowave7

pre 2 godine

@(nogomet, 06. avgust 2021 11:42)

Upravo tako. Čuo sam iz prve ruke da je sve bilo dogovoreno. Još je tragikomičnije onda sa jedne strane slavljenje velike pobede, a sa druge progon i patnju, da stvari budu još gore, upravo oni koji su to tada dogovorili, sada opet bacaju zapaljivu retoriku (pogotovo ovde), 26 godina kasnije...

Aleksa

pre 2 godine

Mi smo prošli super,imamo dobru državu, napredujemo, ekonomski i civilizacijski smo 50 godina ispred svih istočnih bivših jugo republika.A kakve su države Crna Gora i BiH sa 30 % Srba procijenite sami, ukratko bez budućnosti.
(Pancirus, 6. avgust 2021 13:29)

I onda prosipaju evropske price. Pa naravno da ste dobri kad ste oteli imovinu 30% stanovnistva. Tako je i Nemacka Jevrejima ali to ni.jedne ni druge ne cini dobrom drzavom to vas cini genocidnom drzavom

C i n i k

pre 2 godine

Nema potrebe da nama ovde prica bilo sta, nka izvoli tamo odakle je da napise i objavi ikakav text istine a ta glupiranja o "dogovoru"Slobe i amera je smesna prica i to je upravo prica koje ujke forsiraju u toj maloj i jadnoj zemlji.
Ona je samo radnik njihove sluzbe i to NK radnik..

Ajde hrvati ne jedite se na nasu i vasu Vedranu

pre 2 godine

@kiklop, da, podpuno si u pravu gospodja je kao jedan ukusan zacin sa pravom dozom za uspjesan jelovnik

Bre!

pre 2 godine

Ova Rudan izgleda ne moze da zaradi za hleb po Hrvatskoj pa mora da zamara supljim filozofijama narod ovde po Srbiji. Cak je i vakcine primala ovde pa i to kaze koliko je ona (ne)vezana za Hrvatsku. A Hrvat ko hrvati, svaka druga rec im je cetnik ako treba nesto u vezi Srbije da melje. Mora malo da prosiri recnik ako sebe naziva "knjizevnicom".

Cisto reda radi, otisao sam na hrvatske portale da se niko odavde ne muci, cisto da vidim koliko Srba komentarise i sta mislite koliko je broj?
(broj je tacno onoliko koliko mislite da jeste)

tutu

pre 2 godine

"golobrade ubice", jel to neka smesna knjizevna fraza? zasto je bitno da li se ubica obrijao ili nije, ili da li mu raste (gusta) brada... :-)

dosadno

pre 2 godine

Žena baljezga i pokušava to da proda jer mora od nečeg da živi. Lepotica nije, mlada nije, za teške poslove nije, za stručne i komplikovane poslove nije, šta joj je preostalo drugo nego da jeftinim trivijalnim pisanjem pokuša da zabavi nezahtevnu publiku i da to nekako naplati. Pisanje puno besmislica i vulgarnosti.

vlado martedic

pre 2 godine

Istina da je sve bilo dogovoreno,ljudi su se pokupili prije dolaska bilo kakve vojske,otpora je bilo slabo,pomoci iz Bosne i Srbije nikakve...

Драган КНН

pre 2 godine

Иста прича са хрватима и шиптарима . Све што се договоримо ми испунимо , а они нас преваре !

Cinique

pre 2 godine

Nisu, Vedrana, oni dogovorno poslati negde u imaginarno "tamo daleko" nego je Milošević u svom već bolesnom umu zamislio da ih pošalje na Kosovo. Jer koliko god da je već bio lud, bilo mu je jasno da na Kosovu, sa brojem Srba na nivou nacionalne manjine, i ti Srbi će postati nacionalna manjina u albanskoj državi.
Problem je bio što su Srbi probili obruč, raštrkali se po Beogradu i Vojvodini i niko nije otišao gde je ludi Milošević planirao da ih smesti.

Tuđman je samo oduševljeno prihvatio ideju genijalnog stratega Slobe i obećao mu logističku podršku. Gro posla zastrašivanja i obećavanja je ipak obavila srpska služba bezbednosti. Obećanja su bila bogata; kuće Hrvata u Srbiji, boračke penzije i brojne druge privilegije. Naravno, nisu svi Srbi iz Hrvatske verovali Miloševiću svaku reč, oni "mudriji" su "znali" da privilegije slede samo onima koji prvi stignu. Ni oni naravno nisu bili preterano mudri: ti "prvi" su već pre toga bili u Srbiji i zaista su dobili sve privilegije koje udba može da im pruži. Oni su uostalom iz Beograda upravljali otporom Krajišnika i ubeđivali Srbe tamo da veruju Slobodanu.

Oluja nije ni bila hrvatski projekat, nego srpski, Miloševićev. Kao i sa Teslom, Hrvati samo prisvajaju tuđe zasluge.

lel

pre 2 godine

@Gordana, ti si jos jedna od onih sto pokusava izjednaciti narod koji je hitlera docekivao u zagrebu cvijecem i slavljem i naroda koji se digao u borbu protiv hitlera genocidasa psikopatskog masovnog ubice. Kuzis to je razlika izmedju nas i vas kao izmedju zemlje i neba
(Ne postoji nista odvratnije od ustasa i ustastva koje im je u krvi

osnovna razlika je sto neko zivi u proslosti, a neko u sadasnjosti. tako je bilo i 91.

Imenijebitno

pre 2 godine

"Oduvek su mi se gadile proslave kojekakvih "pobeda". Povorke u meni izazivaju snažan nagon na povraćanje.

Ko normalan može da tapše i maše zastavicama golobradim ubicama u tenkovima, avionima, kamionima i ostalim s*anjima koja seju smrt? Doduše, u ljudskoj prirodi je da ubija pa je i euforija koja prati organiziranje stupanja topovskog mesa u uniformama nekako normalna."

Haha savrseno, i za Srbe i za Hrvate.

nowave7

pre 2 godine

@(aabb, 06. avgust 2021 11:34)

Uh, uh, uh... Kad bi to barem bilo tako. Eno osuđeni ratni zločinci leteli državni avionima, sede u poslaničkim klupama, a da ne spominjemo raznorazne majce i ostale rekvizite sa likovima istih. Lako je tuđe pljuvati, ali samokritike nam, na žalost, nikad nije bilo ni za lek.

gih

pre 2 godine

Ispred koga ste "50" god?!
To je samo problem u vasim bolesnom glavama..!
Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
(C i n i k, 6. avgust 2021 16:00) # Link komentara

ne daj da ti stvarne brojke smetaju

neutral fe

pre 2 godine

Ujke nisu ratovale sa srpskom vojskom, nego sa krajisnicima civilima.
Ako dodje taj tren u istoriji da ce srpski narod moci da naplati krv koju nam ujke duguju, tek bi to bio genocid nad hr, ujke nisu svesni koliko su nam duzni, i zato samo neka slave sve cemo zapamtiti a tocak se istorije stalno okrece, vazno je da svako ko je srpskoga roda zapamti ko nam je duzan krv..
(C i n i k, 06. avgust 2021 15:46)

meni niko ništa ne duguje. a ti kad tako pričaš nije čudo što su te najurili.

miki ns

pre 2 godine

Nista Srbija nije izgubila nego je dobila. Jel moze neko danas npr da zamisli Srbiju bez 350000 hiljada srba a sa 1500000albanaca. Ti ljudi bi se tamo asimilovali kao sto mnogi vec i jesu. a posle bi bili veci hrvati od hrvata. a mnogi vec i jesu. Kapital su ljudi jer tamo gde su ljudi tamo je ekonomija tamo je zivot. Pa ne dovlace zapadne zemlje ljude za dzabe. Ja ne mogu da zamislim Novi Sad bez ovih ljudi . mnogi moji prijatelji su dosli ih hr. Sada su lekari.trgovci.majstori.profesori.. To je glavna nagrada "Covek"pa jos naš. a ne neko tamo kamenje .

Imate li vazelina?

pre 2 godine

U Hrvatskoj na nju se gleda kao na klauna i ludu babu divljeg privatnog života i prostačkog jezika.
(Luis, 6. avgust 2021 17:26)


Kako se gleda na Miru Furlan kojoj ste oteli stan u centru Zagreba?!
Udata za Srbina.....

ISKRENO

pre 2 godine

Ova zena samo je zaboravila da pise da posle nekoliko godina Ako Milosevic jedan Spomenik u Kninu a drugi u Pristinu nemoj se cuditi, On je zasluzan i za Oluju i sto danas imamo Nezavisnu Republiku Kosova.

Neven

pre 2 godine

Što reći. Jad. Gospođa koja uzima toliko medijskog prostora psovkama. Vrlo vjerojatno, manjak inteligencije. A tema,.. potpuno nebitna. Ili pak bitna,...znate li Vedrana,. .. izostavih gospođa,... koliko je dečkiju poginulo u Oluji,... znam da ne znate... dečkiju koji su vam svojom krvlju osigurali medijski prostor da danas, 25 godina nakon, sa svojim potpuno primitivnim književnim izričajem uzimate pravo obrazlagati značaj Oluje. Uhvatite se onog što znate, ili volite (nisam baš siguran), pišite. Možda neki porno uradak, baš bi Vam pristajalo. I još sekundica, recite mi madam, tko ste Vi. I tko ste bili devedesetih?

neutral fe

pre 2 godine

Danas SRB ima vecu ekonomiju od hr iako nema turizam niti joj EU pomaze milijardama kao vama, vise km autoputeva, manju nezaposlenost, za manje od 3 god citava SRB, dakle bukvalno svako selo imace i vodovod i kanalazaciju, SRB pravi metro i brze pruge za 200 km /h, SRB ima veci zivotni standard jer se za prosecnu platu vise roba i usluga nabavi u SRB ngo sa prosecnom platom u hr, jos uvek SRB nema prosecne plate vece od hr ali ce ih imati i to vrlo brzo, do kraja 2024.
Ako toliko mrzis Srbe i SRB a sta trazis na ovaj site?
Ne kapiram sta trazis ovde, ja nikada u zivotu nisam otisao na bilo koji site u hr niti imam nameru, ja mrzim hr i vas u hr i zato ne dolazim tamo niti me zanimate,ali ja sam principijelan, a ti mrzis SRB a svako malo visis ovde?
Cini mi se da vi ipak tamo gajite veliku ljubav prema SRB a da se samo branite od te ljubavi pisanjem sovinistickih komentara?
(C i n i k, 06. avgust 2021 16:00)


izvanredan talenat za pisanje bajki... opasno je jedino ako i sam veruješ u ovo što si napisao.

kraljevljanin

pre 2 godine

zanimljivo,kao uvek,uglavnom pogodci oko centra,ali to je to,trka ko ce pre od politicara da proda narod i svoje dupe za sto veci novac.

jednostavno,politicar je najunosnije zanimanje svuda.

B

pre 2 godine

Briga me hocete li verovati, ali sluzio sam vojsku u Splitu, Divuljama kod Trogira i u Sibeniku 1988/89 i znam da u tom trenutku Hrvati nisu bili ratoborno raspolozeni. Glavni tip u Hrvatskoj se zvao Andjelko ili tako nesto, tu su bili jos Stipe Suvar, Ivica Racan i jos par tipova iz stare garde. Gledali se sta se dogadja na kosovu, kasnije u Vojvodini i drugde, pola sa nevericom, pola sa "to se nas ne tice". KAd su poceli mitinzi, kad je Sloba zagrmeo s Gazimestana, oni su se okrenuli da vide ko ce ih branili. Okrenuli su se ka ekstremima i jos su tamo okrenuti. Kasarne gde sam sluzio vojsku progutao je pozar, nisam mogao da verujem, a uskoro sam imao vaznija posla - da bezim od vojne policije koja me je trazila da oslobadjam Vukoar od Hrvata.
Sloba je pomogao da HDZ i slicni elementi isplivju na povrsinu, da se Hrvati ujedine oko Njofre, Suska, Dzodana i slicnih. Trebali bi da mu podignu spomenik pored bana Jelacica. Srbija je imala vaznu ulogu u hrvatskom opredeljenju za NATO, a Ameri nam nikad nisu zahvalili.

Milorad

pre 2 godine

Djordije Cvarkov,
ja sam iz BL i sjećam se da smo slavili probijanje koridora 1992. kao jedinu pobjedu protiv Hrvata.
Ono na Uni 1995. niko nije slavio kao pobjedu, nego kao još jedan napad u kojem smo prilično izginuli i dano nam je do znanja da nas mogu napasti gde žele.
Kad su Hrvati posle toga stigli pred Banja Luku moglo se da čuje topove u daljini,grad je bio pun izbjeglica iz mjesta koja su osvojili Hrvati i muslimani, grad je bio spakovan i bjegu prema Srbiji.
Haos, čisti haos mi je ostao u sjećanju na to vreme.
Da nismo spustili oružje završili bi kao Krajina.

tipicna srpska hrabrost

pre 2 godine

91ve protiv sake dobrovoljaca I policije. Veliki junaci
95e kad je trebalo da udari junak na junaka, ovaj jedan pobjegao ko zec.

ketiS

pre 2 godine

Tipicna Vedrana Rudan, nista novo od nje. Medjutim, sustina je u cinjenici da je njeno misljenje nebitno, jer ne samo da se ogromna vecina Hrvata sa njom ne slaze, vec je daleko vaznije sta i kako misle zvanicne politicke strukture koje odredjuju politiku jedne drzave, te gradjane usmeravaju da razmisljaju na odgovarajuci nacin. Prema tome, prava stvar bi bila da se u Hrvatskoj pojavi neka relavantna politicka snaga, koja bi bila sposobna da iz korena promeni nacin artikulacije hrvatskog identiteta. Ali iskreno receno, tesko je poverovati u takvu mogucnost, bar ne u neko dogledno vreme, ako i ikada to bude bilo moguce.

PeruN

pre 2 godine

Kao što kaže da su Hrvatima najveći neprijatelji oni Hrvati koji im kroje sudbinu i upravljaju njima isti slučaj je i sa Srbima samo su poslijedice mnogo gore,a i kod Srba postoji iracionalno opravdanje da im je za sve nedaće kriv neko drugi,u političkom smislunaravno dežurni krivac je zli zapad.Ti isti nesrećni krajiški Srbi prvo su užasnom propagandom koja je sijana iz Beograda pripremani na oružanu pobunu,a onda i logistički potpomognuti i obučavani,i na kraju od tog istog Beograda prepušteni oluji i etničkom čišćenju koje je bilo dogovoreno sa Beogradom,dakle ako se hoće pogledati istini u oči koliko su im krivi Hrvati,skoro pa isto im je kriv i politički Beograd što su u masovnim kolonama završili preko Drine.E sad najveće licemjerje kod Srba je što isti oni koji će aplaudirati na ovakav tekst jedne Hrvatice koja na pravi način kritikuje hrvatske gluposti,će za istog onog Srbina koji sa pravom i argumentima kritikuje sva srpska nepočinstva reći da je autošovinista i srbomrzac,tako da u mentalnom sklopu,uskovidosti i vulgarnom nacional-šovinizmu nema nikakve razlike između hrvatskih proustaških desničara i srpskih klero-četničkih nacionalista...