Četvrtak, 22.07.2021.

17:45

Rešena dilema: Da li su ogrebotine i tečnost za staklo razlog da vas vrate sa tehničkog?

Izvor: B92

Rešena dilema: Da li su ogrebotine i teènost za staklo razlog da vas vrate sa tehnièkog? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Džoni

pre 2 godine

Nije ovo ništa slučajno. Ako se sećate prvo su nas razoružali kojekakvim nebulozama od zakona, pa sad polako počinje iživljavanje nad narodom. Verujem da vrhunac apsurda tek sledi!

Krik

pre 2 godine

Koliko treba da bude veliki hard disk koji čuva milion snimaka od pola sata sa dve kamere? Oni jesu raspoređeni na 1200 tehničkih pregleda širom zemlje, ali brate ima da cveta industrija hard diskova.

Joja

pre 2 godine

Kamo sreće da se malo odreknemo kola, em sto bi bili zdraviji, mislim pre svega na bubrege, jer rupe na putevima nam ih odvalise, ali to je izgleda opravdano, jer to vlast treba da popravi, a sve ostalo što se nas tiče moramo ispoštovati, uključujući povećanje benzina od 3 do 5 din, nedeljno.

Driver

pre 2 godine

Šta bre dižete svi prašinu oko nečega što je veoma važno. Pa jel volan treba da bude ispravan? Da naravno! Jel kočnice treba da budu ispravne? Da naravno! Jel svetlosna signalizacija, farovi, žmigavci, rikverc svetlo i stop svetla treba da budu ispravni? Da naravno! Jel brisači treba da budu ispravni? Da naravno! Jel auto ne sme da ima trulež? NE sme, jer se često dešavalo da zbog te truleži, ginu majstori u automehaničarskim radnjama. Pa jel gume treba da budu ispravne? Da naravno, jer od njih direktno zavisi bezbednost. A što se tiče brizgaljki i tečnosti, pa nije valjda toliko teško doliti tečnost i pročistiti brizgaljke, jer je čist vetrobran veoma važan u vožnji. X puta mi se desilo da prođe pored mene kamiončina, da mi zapljusne blato na šoferku, a da brizgaljke nisu radile i oprale šoferku, zavišio bih u kanalu pored puta. Sve je ovo normalno, e sad, što se tiče ogrebotina i ulegnuća na karoseriji i boje presvlaka, to su već gluposti. Ma koliko čuvali auto, neko će vas zakačiti na parkingu i ostaviti trag, ali to nije bitno za bezbednost u saobraćaju, pa na te gluposti ne treba gledati. Krajnje je vreme da se kod običnog čoveka vrati svest o tome, da biti vozač znači pre svega biti odgovoran. E sad, drugi je problem, što mi nemamo majstore da valja, što se automehaničarima i autoelektričarima danas nazivaju polupismeni i priučeni ljudi i što nemamo kod koga sve te nedostatke da otklonimo. Mislim da je to mnogo veći problem od naše želje da imamo ispravna vozila.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

pre svega, cena za tehnicki pregled je čist bezobrazluk.Onda, daju ti tok od 3 dana da otkloniš kvar, ako ne uspeš ponovo plaćaš tehnički.Pa znas kad ces da nadjes majstora da ti za tri dana resi problem.I oninsu prebukirani.
Vracen sam sa tehnickog jer mi je ispala plasticna maska sa mesta gde stoji maglenka(kod mene je nema fabricki, ali mkze da se ugradi).
Mom drugu je vracen auto jer mu nije radila zadnja brizgaljka za stakla, a drugom drugu jer mu na zadnjem vetrobranu, na led traci stop svetla nije radila jedna dioda.
inace pregled kosta 6500din.

Ra

pre 2 godine

su bedno plaćeni trebalo masovno da se udruže i odu na neko bolovanje pa kad ne bude imao ko da im radi drugačija će priča biti...ili možda oni vole da im svako j...celu familiju i gleda ih ko najveći ološ a realno su najmanje krivi
(marko, 23. jul 2021 11:53

a realno su samo oni krivi, niko više. kaži brate ne valja ti to to to i to, ali tačno me boli uvo, imaš ispravne kočnice, upravljački sistem i sve ostalo od vitalnog značaja, aj vozi dalje. ali preče je njegovih 40 hiljada mesečno od toga da ne bude sluga nenormalnih... on zamišlja da neko sedi i gleda baš šta on radi, a da se uključi mozak znao bi da je potrebno desetine hiljada ljudi koji bi pregledali snimke sa tih tehničkih.

Зозон

pre 2 godine

Има једна добра ствар у свему томе - сви ћемо се одрећи аутомобила и прећи на здравији начин живота. Возићемо бициклове и тротинете. Они колико су брзи, док донесу законе о тротинетима има да прође још десетак година, а до тада ћемо већ добити и нешто летеће. Тако да неће више бити потребе за техничким прегледима, то ће се угасити.

bivši Kanadjanin

pre 2 godine

za: Milosav Ontario
Važna razlika je da u Kanadi tehnički pregled vrši automehaničar sa važećom licencom, i broj svoje licence mora da napiše na potvrdu. Pola ovih u Srbiji što prođu tehnički, tamo ne bi prošlo.

marko

pre 2 godine

pošto će teško da se digne narod zbog ovoga mislim da bi radnici na tehničkom pregledu koji su bedno plaćeni trebalo masovno da se udruže i odu na neko bolovanje pa kad ne bude imao ko da im radi drugačija će priča biti...ili možda oni vole da im svako j...celu familiju i gleda ih ko najveći ološ a realno su najmanje krivi

pop hop

pre 2 godine

@pop hop... sta mislis, ko je inicirao slikanje i sada snimanje automobila na tehnickom? Sta mislis KO i GDE skladisti taj foto/video materijal i da li to radi badava? U tome i jeste problem sto razne agencije i komiteti jesu provatne firme kojw su se nakacile na grbacu naroda a vlast dozvolila jer ima debelu korist.
(nikos, 23. jul 2021 10:25)


Ko je inicirao?
Komitet za bezbednost saobraćaja sigurno nije jer nema nikakav uticaj. Okanović je nebitan lik.
Agencija za bezbednost saobraćaja je državno preduzeće i ono određuje sve što se tiče saobraćaja kod nas.
Još jedna stvar, tehnički pregledi i treba da se snimaju iz razloga što su se dešavale situacije da kola nisu ni dovožena na tehnički pregled a prolazili su ga.
Naravno, problem je trenutna (nova) cena tehničkog pregleda koja je previsoka.

hajvan

pre 2 godine

sta ce biti sa automobilima koje je izudarao grad?
(aaaaa, 22. jul 2021 23:24)

Kako mislis sta ce biti??? Ako imas kasko osiguranje odes naplatis stetu popravis auto i prodjes tehnicki, ako nemas platis sam popravku i prodjes tehnicki. Pre par dana klinci mi polomili zadnji brisac na autu, otisao kupio novi zamenio i otisao na tehnicki jbg nisam imao kasko...

DrKadzija

pre 2 godine

do kada vise neke "instrukcije"? Koji polupismeni kadar ih izmislja? Da li je ova "banana" drzava sposobna da donese detaljan i jednostavan zakonski akt koji bi bio svima dostupan, i po njemu da se odredjuje ispravnost vozila? Ako nisu sposobni da to ukradu i objave, neka zvanicno prepisu recimo pravilnike i zakone Holandije i da ih primenjujemo.

sladoledsmesom

pre 2 godine

Jbt. ni jedan BMW neće da prodje tehnički. Ni jednom ne rade migavci.
(La la iz Banata, 22. jul 2021 18:26)

To je dodatna oprema. Kao i kod taksista.

nikos

pre 2 godine

@pop hop... sta mislis, ko je inicirao slikanje i sada snimanje automobila na tehnickom? Sta mislis KO i GDE skladisti taj foto/video materijal i da li to radi badava? U tome i jeste problem sto razne agencije i komiteti jesu provatne firme kojw su se nakacile na grbacu naroda a vlast dozvolila jer ima debelu korist.

lokal-patriota

pre 2 godine

@Alex
pobogu covece kakve to veze ima sa njima, oni samo primenjuju nakaradni zakon, i ako te propuste uz 'mig' oka, sutra kada se desi saob.nezgoda oni su krivi i bajbokana sto su pustili tehn.neispravno vozilo!

baj-d-vej ovo je haos od zakona, ukoliko se ne organizujemo i ne preduzmemo nesto, stvarno treba da nas gaze! ne kazem da je bilo dobro ni ono pre, nateras ficu ili juga pa sa letvom zaustavljaju valjkove da izgleda da imas kocnice na autu i prodjes tehnicki, ali ovo sada je van svake pameti!

Miskec

pre 2 godine

Juce gledam, dolazi tip sa mercedesom, slican onom BMW X6 nov, ima menjac iza volana, godinu dana star, drugi tehnicki, staje ispred ulaza, covek koji radi tehnicki treba da uvede auto na kanal. Gleda vozilo, prilazi vozacevoj strani gleda i kaze momku da ode do kancelarije da plati tehnicki. Momak se vraca sa uplatnicom. Mrtav 'ladan kaze vlasniku:"Nece ti proci tehnicki jer ne znam da vozim sa ovim menjacem i odmah da te pitam zasto nemas presvlake na sedistima?!" Momak gleda u cudu, sokiran, ali mu odgovara:"Zasto mi to nisi rekao odmah, nego sam morao da platim tehnicki, a presvake nemam zato sto mi se tako hoce, necu presvlake na sedistima!" "Onda nista od tehnickog, imas tri dana da stavis presvlake!"
Neko ce da nastrada, nece biti svi kao ovaj momak, neko ce izvaditi palicu, ili nesto gore i nastace ludnica. Postoje drzave u svetu u kojima se tehnicki radi samo prilikom registracije, promene vlasnika i nikad vise, u USA ste u obavezi da imate samo zadnju registarsku tablicu, napred mozete da okacite rogove ako hocete. U Srbiji su od svega napravili haos, kakve veze imaju presvlake sa sigurnoscu vozila? Zasto vozilo ne moze da prodje tehnicki ako pregledac ne zna da vozi auto sa menjacem iza volana? Kakve veze ima da li je u posudi voda, ili tecnost za sofersajbnu, najbolje da svaki tehnicki prodaje svoju tecnost, kao ovi na Ibarskoj magistrali!
Cena tehnickog je posebna prica, cista pljacka!
Samo je trebalo primeniti tehnicki iz drzava EU!

ns ja

pre 2 godine

Zar ne vidite da je u toku A K C I J A "Nepismenošću i idiotizmom protiv Zakona" ! ! ?

Jer zaista je odlično da vozilo ne prođe tehnički pregled zbog neispravnosti, trule limarije, vidnih oštećenja iste.. A L I !!!

Sada loši đaci udaraju mak na konac i traže kapice ventila i male ogrebotine na šasiji, EJ boju sedišta ! ? ! ?

I VIDEĆETE, javiće se naš GOSPODAR i reći: "Neka voze ljudi nemojte ih dirati!!!"

I pustiće u saobraćaj i sve one štakore sa trulim dizelima, gustim oblacima dima, razbijenim šoferkama i bez farova - jer se mi sada ovde žalimo na šikaniju i kapice ventila i brizgaljke brisača!!!

EJ, meni polupismeni bilmez sa štapom i kanapom na NOVOM autu hoće "iskusno" da izmeri temperaturu tečnosti tako što na autu dok motor radi skida poklopac za dolivanje rashladne tečnosti i tu gura "sondu"!?

MAJKO MOJA u kojem IDIOTU OD DRŽAVE MI ŽIVIMO!!! I koji IDIOTI OD LJUDI IMAJU ODGOVORNE POZICIJE - ja se budala školovao, završio fakultet i mr, dr, da gledam kako trava raste i kako ovi "stručnjaci" uređuju tehničke propise!?

Autobusi i kamioni nam se raspadaju ali neko mnogo pametan misli da su oni takvi pokretač i zamajac privrede u ovoj bednoj sprdnji od teritorije - koju nazivamo državom!? Branimo je narkodilerima i "navijačima" i "pevačicama", kladionicama i čađavim dizelima...tugo retardirana gde mi živimo...

rebro

pre 2 godine

@Valdens, naprotiv. Ne treba ništa uvoditi već prepisati iz neke EU države gde to funkcioniše. Češka recimo jer nema ni poreza na auto.
Kupiš nov auto i prvi tehnički je za 4 godine. Registracija je samo tad kada si ga kupio i više nikada auto ne može da se registruje jer je već registrovan. Kod prodaje auta se menja samo adresa i vlasnik i to košta 2 evra. Registracija košta 40 evra i nema ograničenja po kubikaži.
Tehnički za svako polovno vozilo je na svake dve godine i ne interesuju ih ogrebotine jer po njihovom tumačenju svako vozilo koje je parkirano na javnom parkingu će biti ogrebano ili ulubljenih vrata. Ne gledaju sedišta i poziciju istih.
Znači samo prepisati zakon od reči do reči.

pero

pre 2 godine

Ovo vec preslo granice normale dajte imena ovih sto su pisali ove zakone da nam daju pare da kupimo nova kola kad su pametni toliko. Novi auto bice tehnicki neispravan kako smo krenuli .

Matori Kesa

pre 2 godine

Zivot u policijskoj drzavi - ako se pobunis onda parapolicijske snage dovode buntovnika u vinklu ! Svet je pun Gada, i Krstenog i Nekrstenog !! ( Ovo sam citirao Iva Andrica - ,,Mustafa Madzar,, - da ne bude zabune ili zle namere ) Vazda bilo i ostalo !!

vidoje

pre 2 godine

"... različite boje presvlaka za sedišta i slično,"

Je li moguce da oni ovako zaj.....ju narod! Da li je ovo moguce! Ovo su izivljavanja umobolne vlasti. A mi cutimo! Sve vise mi se cini da smo mi zasluzili ovo sto nam se desava.

pop hop

pre 2 godine

Каже човек има у Србији преко хиљаду "привредних друштава" које раде технички, па не би требало да буде гужва. Значи, ако у Новом Саду технички тренутно мора да се заказује месец дана унапред, онда можда боље да проверим у Бујановцу, тамо вероватно није толика гужва? Није проблем, узмем годишњи и скокнем мало до Димитровграда да региструјем ауто, шта сад. Важно да је Окановић намирен и подобна "привредна друштва" да раде пуном паром.
(буино голова, 22. jul 2021 19:15)


A kakve veze ima Okanović sa ovim?
Okanović radi u Komitetu za bezbednost saobraćaja i on nema nikakve veze sa državom. Komitet je privatna organizacija.
Agencija za bezbednost saobraćaja je državna organizacija i ona donosi odluke.

Neko ko zna

pre 2 godine

@Dzoni tako je.
Samo ćutimo, a oni nas gaze!
U redu, auto mora da je ispravan, signalizacija, upravljački i kočioni sistem, ali sve ostalo je puko iživljavanje. A cene su paprene, kao da smo Švajcarska, i niko se ne buni.
Svi ćute.Pa što nam ne bi drali kožu s leđa, može im se, vide da ne reagujemo!

Vozač

pre 2 godine

Pa vide ljudi da ćutimo i ne bunimo se, pa što onda ne bi nas drali sa najskupljim tehničkim, najskupljim gorivom, i raznim nametima.
Toliko nas gaze, a toliko smo inertni.
Kao da je problem jednom blokirati ulice, ionako smo u vozilima, da vidiš kako će se sve okrenuti.
Dokle ste spremni da ćutite?

Običan smrtnik

pre 2 godine

Nema ko da povede narod.
Nema opozicije, nema sindikata.
Samo jedna blokada ulica, svi ti koji rade tehničke preglede, zajedno sa mupom, bili bi manji od makovog zrna!

Veliki brat

pre 2 godine

Nakon toga upisujemo u knjigu.Noge i ledja ne osecam danima, ne stizem ni da diruckzjem, odem do toaleta.Oostao sam rob, radim za minimalac u Nisu nanteh.prwgledu...
(JUZN1, 22. jul 2021 20:52)

Pa ko ti je kriv, možeš da razvoziš hranu za neki restoran ili piceriju, smena 8 sati, plata 45-50 hiljada dinara i 20-ak hiljada bakšiša...
Samo se treba malo raspitati, najlakše je raditi posao koji već imaš i kukati kako te plaćaju malo, a lomiš kičmu. Pa, niko te neće platiti više dok ne promeniš posao!

Dragan

pre 2 godine

Zakon pisu nestrucni ljudi i to rade traljavo. Nemate nikakve jasne smernice u zakonu i pravilnicima. Samo je jedna jasna a to je clan za oduzimanje licence tehnickom pregledu za bilo koju gresku koju naprave. A ako ne uzmu licencu onda naplacuju po prekrsaju od 60 do 800 hiljada dinara. A posto je iz zakona izbacena opcija da se preksrsaji u jednoj optuznici mogu svesti kroz jedinstvenu kaznu. Zato sada trpe gradjani, jer niko nema hrabrost da pusti vozilo kada u pravilniku nije jasno definisano sta se smatra neispravnim delom vozila koji ne utice na bezbednost saobracaja.
Znaci da pojasnim. Dodjete sa autom kome ne rade zadnje brizgaljke, razbijen far i parkirna kocnica kija ne hvata dovoljno dobro, i puste vas da prodjete tp. Mup u kontroli kada vidi to naplatice pola miliona dinara od pravnog lica...

Mad Max

pre 2 godine

Sad je problem drzavi zasto neko nema tecnosti za stakla ili ako je nekome malo ogreban auto a 99% automobila je bar malo zagrebano sto od parkinga sto od saobracaja. Ali zato pripadnici romske zajednice sa onim sklopocijama naravno neregistrovanim, bez ikakvog atesta (a inace se trazi ako se zatamnjuju stakla, menjaju stop svetla itd) su u nekom stelt modu za nasu policiju i drzavu. Ako vam tim cudom ostete vozilo mozete se samo slikati jer novac od osiguranja ne postoji.

Toronto

pre 2 godine

 Ontariju se tehnicki pregled radi samo prilikom prodaje polovnog automobila. Kosta izmedu 150 i 200 dolara. Poenta pregleda je da je vozilo sigurno za voznju i pregledaju se kocnice, gume, svetla, signalizacija, pojasevi, brisaci pa cak i sirena.
Ako su vam sedista pocepana ili ako vam je auto prljav nikoga ne interesuje, vazno je da je sigurno da se vozi. Veoma jednostavno, zar ne?
(Milosav, 22. jul 2021 22:00)

Pregleda se mnogo više od toga. Vrlo, vrlo detaljan pregled. Trapovi, vešanje, noseći konstrukcioni elemento školjke, nosači motora, menjača, izduv.... Sve živo. Naprave listu šta treba promeniti, ako treba, i to je to. Kada se to promeni tek ona se može registrovati.

Nikola

pre 2 godine

@XXL Jeste i to dok je jeo ćevape u restoranu, znao je odmah da ćeš se ti opet pojaviti sa komentarom, pa eto da ti ispuni želju i da odgovor..

La la iz Banata

pre 2 godine

Daj da napravimo totalni zastoj. Da parkiramo auta po drumovima i blokiramo sve. Koga bre oni zaj....? Najskuplji tehnički, najskuplja registracija, najskuplje gorivo a mi ko crkveni miševi. Ne mogu sebi da priuštim ni stotinak kilometara da odem negde od kuće!
(Džoni, 22. jul 2021 23:00)

Ne vredi, Šef će da unajmi navijače da nas ubede da to nije dobro po zdravlje.

Džoni

pre 2 godine

Daj da napravimo totalni zastoj. Da parkiramo auta po drumovima i blokiramo sve. Koga bre oni zaj....? Najskuplji tehnički, najskuplja registracija, najskuplje gorivo a mi ko crkveni miševi. Ne mogu sebi da priuštim ni stotinak kilometara da odem negde od kuće!

saobracajni inzenjer

pre 2 godine

Prvo su pravilnik pravili pravnici iz policije a sada instrukcije daju isti ti pravnici koji nisu ucili nista o motornim vozilima i kako vozilo utice na bezbednost saobracaja.Po meni je prethodni tehnicki bio sasvim dovoljan ali je samo trebalo spreciti da se vozila ne pojave na liniji tehnickog a da se registruju.

Vlad

pre 2 godine

A za cenu najskupljeg tehničkog pregleda u Evropi?
Za taj marifetluk država ćuti?
A ćutanje znači odobravanje...
Ograničite cenu tehničkog pregleda i manite se dila sa vlasnicima istih da im narod na ovaj način plaća uloženo. To su njihova sredstva za rad i mi nismo dužni da im plaćamo kamere u ostalo. Političari to moraju znati jer u skladu sa njihovim muvanjima će biti i ocenjeni na sledećim izborima.
U Hrvatskoj tehnički pregled košta 200 kuna (malo više od 25 evra) a kod nas 7000 dinara. Pa ko je ovde lud?

Budući bajker

pre 2 godine

Eto, meni nisu ni hteli da pokrenu tehnički jer sam imao micro napralinu na srednjem stop svetlu!! Toliko je mala da da se tek primećuje na metar razdaljine i više liči na ogrebotinu nego naprslinu. Ali ne.. to je opasno oštećenje za bezbednost učesnika u saobraćaju..!
Na svu sreću, našao sam ljude koji nisu tolike dijabole.
Traže dlake u jajetu.. šta je sledeće, ogrebotine na farbi?!

XXL

pre 2 godine

Pozz za načelnika uprave saobraćajne policije jer smatram da je na ovim stranicama medija b92 pročitao moj komentar u vezi nedostatka kapica na ventilima pneumatika - apsurd. No dobro samo sam tada bio sarkastičan i da nije pročitao. Jednostavno mi građani Srbije smo nemoćni da utičemo na promene koje čine apsurd da bi nešto funkcionisalo al' eto ...

Milosav

pre 2 godine

U Ontariju se tehnicki pregled radi samo prilikom prodaje polovnog automobila. Kosta izmedu 150 i 200 dolara. Poenta pregleda je da je vozilo sigurno za voznju i pregledaju se kocnice, gume, svetla, signalizacija, pojasevi, brisaci pa cak i sirena.
Ako su vam sedista pocepana ili ako vam je auto prljav nikoga ne interesuje, vazno je da je sigurno da se vozi. Veoma jednostavno, zar ne?

peca

pre 2 godine

Treba uvesti obaveznu sertifikaciju i licenciranje ljudi koji rade na tehničkim pregledima. Mora da se prođe neka obuka i

Majstore, ne treba vise nista uvoditi! Sva ta filozofiranja, atesti, sertifikati, licence, obuke, su i dovele do ovoga. Od jedne proste i glupe radnje, napravili su to da je lakse zavrsiti privatni fakultet nego proci tehnicki. Sa ovakvim mudrovanjem, nece ljudi voziti ispravnije automobile, vec ce samo morati vise da se potrude da se snadju da prodju pregled i to je to. Ne izmisljajte vise toplu vodu, potpuno gubi smisao sve!

mozaks

pre 2 godine

to se zove lov u mutnom.sad bi svi oni koje su vratili sa tehnickog zbog istog,trebali tuziti odgovorno lice i firmu,zbog vracanja s atehnickog..
dok sudija.ne.oseti sud okrivljenog nema pravde

JUZN1

pre 2 godine

Slazem se sa narodom, kontrolor sam na tehnickom pregkedu u Nisu. Popadasmo od posla, prvo pregledamo ljudima vozila van linije, da im kazemo da odklone sve kvarove, da im ukazemo na iste, zatim se vracaamo na linuju tehnickog i po 40-50 min provodimo pregledajuci vozilo. Indetifikacija, kanal (pregled vizuelni sasije) ispod, izduvni gasovi, pneumatici- sare i provera manometrom, zatim podizanje vozila na dizalici i provera svih zglobova i sistema za upravljanje, vesanje, provera kocnica. Onda izlazis iz kanala pa provera brizgaljki i brisaca, pa provera iz kabine (ventilacioni sistem), provera svetlosnih grupa, pa zvucnog signala, pa provera brava na vratima, zatim provera sigurnosnih pojaseva, pozicija sedista, provera naslona za glavu, bravica na unutrasnjem delu , pa zatim nazad provera opreme u automobu prva pomoc, uze za vucu ili sajla, trougao, prsluk.Sve to moramo da izvadimo i postavimo da kamera snima, zatim vratimo i izvlacimo rezervni ticak, ili copavac, ili set za reparaciju, pa manometeom proverimo pritisak u rezervnom ticku i sve vratimo na isto mesto .Nakon toga upisujemo u knjigu.Noge i ledja ne osecam danima, ne stizem ni da diruckzjem, odem do toaleta.Oostao sam rob, radim za minimalac u Nisu nanteh.prwgledu.Nismo vam mi krivi drugari, krivi su ti koji au sve ovo napakovali.Ah da slazemxse da je cena za twh.pregled prevelika, mislum da ne bi trebala da bude veca od 2500 dinara.Eto, ovo je od radnika na teh.pregledu, iz prve ruke :(
Nismo mi ljudi krivi, za sve smo dobili spisak od nadredjenih.Nadam se da.ce malo da povecaju prag torelancije, jer ovo je stvarno nenormalno.Od 12 vozila u smeni prodju 3-4 ostalo je neispravno

Peka

pre 2 godine

Lepo su se setili. Das 7000 za tehnički,obori te zbog pogrešnog tumačenja zakona. Odeš ponovo sa uklonjenim nedostacima i opet ti naplate 7000. Sjajno

Glupo

pre 2 godine

Radim u farbari i od kada je krenulo zezanje za tehnickim svaki dan imamo bar po 2-3 musterije koje kupuje sprejeve, gitove, trake, pur pene i sta sve ne da zamaskiraju ostecenja kako bi prosli tehnicki. Pre par dana nam je bio stariji covek, trese se od besa, rupa na unutrasnjem delu sajtne par cm promera i vracen. Dali mu parce stiropora, uzeo najmanji akrilni kit i beli sprej. On odusevljen jerbje sve zakrpio za pola sata i 440 dinara. To sto je on uradio trajace do prve kise i takvih je 90% popravki da bi se prosao tehnicki. I neka mi neko objasni koja je onda poenta da se maltretira narod dok jos uvek imamo gomilu zapreznih kola i vozila sklepanih od motokultivatora po gradu? Glupost

Petar

pre 2 godine

"Arsov je ukazao na to da ukoliko su na vozilu neispravni uređaji i oprema, vozilo ne može biti ocenjeno kao ispravno".
Ja bih pitao Arsova da li zna sta je obavezna a sta dodatna oprema.Dodatna oprema je opcija kod kupovine automobila i kao takva uopste nije obavezna i u najvecem broju slucajeva nema nikakvog uticaja na bezbednost pri koriscenju vozila. Evo na primer brisaci na zadnjem staklu sa ili bez prskalice na istom. Kako to moze da utice na tehnicku ispravnost vozila kada imamo isto takvo vozilo fabricki napravljeno bez zadnjeg brisaca. Ima takvih primera koliko hocete.

peca

pre 2 godine

Znaci, zakljucak je, sve ovo, ovih dana je obicno izivljavanje ljudi na tehnickom pregledu. Zasto? Obican hir, daj coveku malo vlasti, i videces kakav je, od cega je sazdan. Ovaj policajac je bio i u emisiji SAT, kod Mladena Alvirovica, pre mesec dana, i isto ovo je i tada rekao, ali, dzaba, gospoda sa tehnickog pregleda su pozeleli da malo oni budu vazni, da malo lece komplekse, da se izivljavaju, da se zakite kojom crvenom.

Taksista

pre 2 godine

Svi mi vozimo manje više krševe ali terati mak na konac nije uredu. Zbog sebe samog moj auto je uvek ispravan, a ne zbog tehničkog pregleda. A inače vozila javnog prevoza uključujući i TAKSI idu dva puta godišnje na famozni tehnički pregled!

Paranormal Dimension

pre 2 godine

Iliti, ovo se zove pljacka naroda. Pa ni Tuv i Dekra u Nemackoj ne radi ovakve nebuloze.

Tamo se proveravaju:
Kocioni sistemi
Signalizacija
Sigurnosni pojasevi
Upravljacki sistem
Stabilnost sasije
Vizuelna pomagala
Tockovi
Izduvna grana

I to je to.

Ne jedite vnago previse, da vam narod ne uzvrati.

буино голова

pre 2 godine

Каже човек има у Србији преко хиљаду "привредних друштава" које раде технички, па не би требало да буде гужва. Значи, ако у Новом Саду технички тренутно мора да се заказује месец дана унапред, онда можда боље да проверим у Бујановцу, тамо вероватно није толика гужва? Није проблем, узмем годишњи и скокнем мало до Димитровграда да региструјем ауто, шта сад. Важно да је Окановић намирен и подобна "привредна друштва" да раде пуном паром.

ls

pre 2 godine

Ovo samo kod nas moze da bude i nigde vise na svetu. Vracati sa tehnickog zbog presvlaka, kapica ventila i police sa zvucnicima je cisto izivljavanje nad ljudima i svojevrsna demonstracija sile od strane vlasti.

Valdens

pre 2 godine

Jbg, na tehničkim pregledima rade sve sami intelektialci koji znaju da tumače zakone i propise.

Treba uvesti obaveznu sertifikaciju i licenciranje ljudi koji rade na tehničkim pregledima. Mora da se prođe neka obuka i tehnička i pravna u smislu tumačenja propisa. Takođe mora da postoji neki priručnik za primenu propisa. Velike pare uzimaju od ljudi, neka se malo potrude. Treba da postoji odgovornost a i odgovarajuća kaznena politika i za one koji rade, a ne znaju da rade svoj posao.

Darko

pre 2 godine

Vracen zbog naprsline na trecem stop svetlu koje radi u potpunosti....auto nije tehnicki ispravan ako ne radi jedna sijalica za zadnju tablicu...nebuloza od propisa ali prosao tehnicki,auto 2003 godidte sad je min 300 evra skuplji.

ls

pre 2 godine

Ovo samo kod nas moze da bude i nigde vise na svetu. Vracati sa tehnickog zbog presvlaka, kapica ventila i police sa zvucnicima je cisto izivljavanje nad ljudima i svojevrsna demonstracija sile od strane vlasti.

JUZN1

pre 2 godine

Slazem se sa narodom, kontrolor sam na tehnickom pregkedu u Nisu. Popadasmo od posla, prvo pregledamo ljudima vozila van linije, da im kazemo da odklone sve kvarove, da im ukazemo na iste, zatim se vracaamo na linuju tehnickog i po 40-50 min provodimo pregledajuci vozilo. Indetifikacija, kanal (pregled vizuelni sasije) ispod, izduvni gasovi, pneumatici- sare i provera manometrom, zatim podizanje vozila na dizalici i provera svih zglobova i sistema za upravljanje, vesanje, provera kocnica. Onda izlazis iz kanala pa provera brizgaljki i brisaca, pa provera iz kabine (ventilacioni sistem), provera svetlosnih grupa, pa zvucnog signala, pa provera brava na vratima, zatim provera sigurnosnih pojaseva, pozicija sedista, provera naslona za glavu, bravica na unutrasnjem delu , pa zatim nazad provera opreme u automobu prva pomoc, uze za vucu ili sajla, trougao, prsluk.Sve to moramo da izvadimo i postavimo da kamera snima, zatim vratimo i izvlacimo rezervni ticak, ili copavac, ili set za reparaciju, pa manometeom proverimo pritisak u rezervnom ticku i sve vratimo na isto mesto .Nakon toga upisujemo u knjigu.Noge i ledja ne osecam danima, ne stizem ni da diruckzjem, odem do toaleta.Oostao sam rob, radim za minimalac u Nisu nanteh.prwgledu.Nismo vam mi krivi drugari, krivi su ti koji au sve ovo napakovali.Ah da slazemxse da je cena za twh.pregled prevelika, mislum da ne bi trebala da bude veca od 2500 dinara.Eto, ovo je od radnika na teh.pregledu, iz prve ruke :(
Nismo mi ljudi krivi, za sve smo dobili spisak od nadredjenih.Nadam se da.ce malo da povecaju prag torelancije, jer ovo je stvarno nenormalno.Od 12 vozila u smeni prodju 3-4 ostalo je neispravno

Darko

pre 2 godine

Vracen zbog naprsline na trecem stop svetlu koje radi u potpunosti....auto nije tehnicki ispravan ako ne radi jedna sijalica za zadnju tablicu...nebuloza od propisa ali prosao tehnicki,auto 2003 godidte sad je min 300 evra skuplji.

Glupo

pre 2 godine

Radim u farbari i od kada je krenulo zezanje za tehnickim svaki dan imamo bar po 2-3 musterije koje kupuje sprejeve, gitove, trake, pur pene i sta sve ne da zamaskiraju ostecenja kako bi prosli tehnicki. Pre par dana nam je bio stariji covek, trese se od besa, rupa na unutrasnjem delu sajtne par cm promera i vracen. Dali mu parce stiropora, uzeo najmanji akrilni kit i beli sprej. On odusevljen jerbje sve zakrpio za pola sata i 440 dinara. To sto je on uradio trajace do prve kise i takvih je 90% popravki da bi se prosao tehnicki. I neka mi neko objasni koja je onda poenta da se maltretira narod dok jos uvek imamo gomilu zapreznih kola i vozila sklepanih od motokultivatora po gradu? Glupost

Paranormal Dimension

pre 2 godine

Iliti, ovo se zove pljacka naroda. Pa ni Tuv i Dekra u Nemackoj ne radi ovakve nebuloze.

Tamo se proveravaju:
Kocioni sistemi
Signalizacija
Sigurnosni pojasevi
Upravljacki sistem
Stabilnost sasije
Vizuelna pomagala
Tockovi
Izduvna grana

I to je to.

Ne jedite vnago previse, da vam narod ne uzvrati.

Džoni

pre 2 godine

Daj da napravimo totalni zastoj. Da parkiramo auta po drumovima i blokiramo sve. Koga bre oni zaj....? Najskuplji tehnički, najskuplja registracija, najskuplje gorivo a mi ko crkveni miševi. Ne mogu sebi da priuštim ni stotinak kilometara da odem negde od kuće!

Petar

pre 2 godine

"Arsov je ukazao na to da ukoliko su na vozilu neispravni uređaji i oprema, vozilo ne može biti ocenjeno kao ispravno".
Ja bih pitao Arsova da li zna sta je obavezna a sta dodatna oprema.Dodatna oprema je opcija kod kupovine automobila i kao takva uopste nije obavezna i u najvecem broju slucajeva nema nikakvog uticaja na bezbednost pri koriscenju vozila. Evo na primer brisaci na zadnjem staklu sa ili bez prskalice na istom. Kako to moze da utice na tehnicku ispravnost vozila kada imamo isto takvo vozilo fabricki napravljeno bez zadnjeg brisaca. Ima takvih primera koliko hocete.

буино голова

pre 2 godine

Каже човек има у Србији преко хиљаду "привредних друштава" које раде технички, па не би требало да буде гужва. Значи, ако у Новом Саду технички тренутно мора да се заказује месец дана унапред, онда можда боље да проверим у Бујановцу, тамо вероватно није толика гужва? Није проблем, узмем годишњи и скокнем мало до Димитровграда да региструјем ауто, шта сад. Важно да је Окановић намирен и подобна "привредна друштва" да раде пуном паром.

Peka

pre 2 godine

Lepo su se setili. Das 7000 za tehnički,obori te zbog pogrešnog tumačenja zakona. Odeš ponovo sa uklonjenim nedostacima i opet ti naplate 7000. Sjajno

mozaks

pre 2 godine

to se zove lov u mutnom.sad bi svi oni koje su vratili sa tehnickog zbog istog,trebali tuziti odgovorno lice i firmu,zbog vracanja s atehnickog..
dok sudija.ne.oseti sud okrivljenog nema pravde

Milosav

pre 2 godine

U Ontariju se tehnicki pregled radi samo prilikom prodaje polovnog automobila. Kosta izmedu 150 i 200 dolara. Poenta pregleda je da je vozilo sigurno za voznju i pregledaju se kocnice, gume, svetla, signalizacija, pojasevi, brisaci pa cak i sirena.
Ako su vam sedista pocepana ili ako vam je auto prljav nikoga ne interesuje, vazno je da je sigurno da se vozi. Veoma jednostavno, zar ne?

Budući bajker

pre 2 godine

Eto, meni nisu ni hteli da pokrenu tehnički jer sam imao micro napralinu na srednjem stop svetlu!! Toliko je mala da da se tek primećuje na metar razdaljine i više liči na ogrebotinu nego naprslinu. Ali ne.. to je opasno oštećenje za bezbednost učesnika u saobraćaju..!
Na svu sreću, našao sam ljude koji nisu tolike dijabole.
Traže dlake u jajetu.. šta je sledeće, ogrebotine na farbi?!

Vlad

pre 2 godine

A za cenu najskupljeg tehničkog pregleda u Evropi?
Za taj marifetluk država ćuti?
A ćutanje znači odobravanje...
Ograničite cenu tehničkog pregleda i manite se dila sa vlasnicima istih da im narod na ovaj način plaća uloženo. To su njihova sredstva za rad i mi nismo dužni da im plaćamo kamere u ostalo. Političari to moraju znati jer u skladu sa njihovim muvanjima će biti i ocenjeni na sledećim izborima.
U Hrvatskoj tehnički pregled košta 200 kuna (malo više od 25 evra) a kod nas 7000 dinara. Pa ko je ovde lud?

peca

pre 2 godine

Znaci, zakljucak je, sve ovo, ovih dana je obicno izivljavanje ljudi na tehnickom pregledu. Zasto? Obican hir, daj coveku malo vlasti, i videces kakav je, od cega je sazdan. Ovaj policajac je bio i u emisiji SAT, kod Mladena Alvirovica, pre mesec dana, i isto ovo je i tada rekao, ali, dzaba, gospoda sa tehnickog pregleda su pozeleli da malo oni budu vazni, da malo lece komplekse, da se izivljavaju, da se zakite kojom crvenom.

saobracajni inzenjer

pre 2 godine

Prvo su pravilnik pravili pravnici iz policije a sada instrukcije daju isti ti pravnici koji nisu ucili nista o motornim vozilima i kako vozilo utice na bezbednost saobracaja.Po meni je prethodni tehnicki bio sasvim dovoljan ali je samo trebalo spreciti da se vozila ne pojave na liniji tehnickog a da se registruju.

peca

pre 2 godine

Treba uvesti obaveznu sertifikaciju i licenciranje ljudi koji rade na tehničkim pregledima. Mora da se prođe neka obuka i

Majstore, ne treba vise nista uvoditi! Sva ta filozofiranja, atesti, sertifikati, licence, obuke, su i dovele do ovoga. Od jedne proste i glupe radnje, napravili su to da je lakse zavrsiti privatni fakultet nego proci tehnicki. Sa ovakvim mudrovanjem, nece ljudi voziti ispravnije automobile, vec ce samo morati vise da se potrude da se snadju da prodju pregled i to je to. Ne izmisljajte vise toplu vodu, potpuno gubi smisao sve!

Taksista

pre 2 godine

Svi mi vozimo manje više krševe ali terati mak na konac nije uredu. Zbog sebe samog moj auto je uvek ispravan, a ne zbog tehničkog pregleda. A inače vozila javnog prevoza uključujući i TAKSI idu dva puta godišnje na famozni tehnički pregled!

La la iz Banata

pre 2 godine

Daj da napravimo totalni zastoj. Da parkiramo auta po drumovima i blokiramo sve. Koga bre oni zaj....? Najskuplji tehnički, najskuplja registracija, najskuplje gorivo a mi ko crkveni miševi. Ne mogu sebi da priuštim ni stotinak kilometara da odem negde od kuće!
(Džoni, 22. jul 2021 23:00)

Ne vredi, Šef će da unajmi navijače da nas ubede da to nije dobro po zdravlje.

Valdens

pre 2 godine

Jbg, na tehničkim pregledima rade sve sami intelektialci koji znaju da tumače zakone i propise.

Treba uvesti obaveznu sertifikaciju i licenciranje ljudi koji rade na tehničkim pregledima. Mora da se prođe neka obuka i tehnička i pravna u smislu tumačenja propisa. Takođe mora da postoji neki priručnik za primenu propisa. Velike pare uzimaju od ljudi, neka se malo potrude. Treba da postoji odgovornost a i odgovarajuća kaznena politika i za one koji rade, a ne znaju da rade svoj posao.

XXL

pre 2 godine

Pozz za načelnika uprave saobraćajne policije jer smatram da je na ovim stranicama medija b92 pročitao moj komentar u vezi nedostatka kapica na ventilima pneumatika - apsurd. No dobro samo sam tada bio sarkastičan i da nije pročitao. Jednostavno mi građani Srbije smo nemoćni da utičemo na promene koje čine apsurd da bi nešto funkcionisalo al' eto ...

pero

pre 2 godine

Ovo vec preslo granice normale dajte imena ovih sto su pisali ove zakone da nam daju pare da kupimo nova kola kad su pametni toliko. Novi auto bice tehnicki neispravan kako smo krenuli .

ns ja

pre 2 godine

Zar ne vidite da je u toku A K C I J A "Nepismenošću i idiotizmom protiv Zakona" ! ! ?

Jer zaista je odlično da vozilo ne prođe tehnički pregled zbog neispravnosti, trule limarije, vidnih oštećenja iste.. A L I !!!

Sada loši đaci udaraju mak na konac i traže kapice ventila i male ogrebotine na šasiji, EJ boju sedišta ! ? ! ?

I VIDEĆETE, javiće se naš GOSPODAR i reći: "Neka voze ljudi nemojte ih dirati!!!"

I pustiće u saobraćaj i sve one štakore sa trulim dizelima, gustim oblacima dima, razbijenim šoferkama i bez farova - jer se mi sada ovde žalimo na šikaniju i kapice ventila i brizgaljke brisača!!!

EJ, meni polupismeni bilmez sa štapom i kanapom na NOVOM autu hoće "iskusno" da izmeri temperaturu tečnosti tako što na autu dok motor radi skida poklopac za dolivanje rashladne tečnosti i tu gura "sondu"!?

MAJKO MOJA u kojem IDIOTU OD DRŽAVE MI ŽIVIMO!!! I koji IDIOTI OD LJUDI IMAJU ODGOVORNE POZICIJE - ja se budala školovao, završio fakultet i mr, dr, da gledam kako trava raste i kako ovi "stručnjaci" uređuju tehničke propise!?

Autobusi i kamioni nam se raspadaju ali neko mnogo pametan misli da su oni takvi pokretač i zamajac privrede u ovoj bednoj sprdnji od teritorije - koju nazivamo državom!? Branimo je narkodilerima i "navijačima" i "pevačicama", kladionicama i čađavim dizelima...tugo retardirana gde mi živimo...

Miskec

pre 2 godine

Juce gledam, dolazi tip sa mercedesom, slican onom BMW X6 nov, ima menjac iza volana, godinu dana star, drugi tehnicki, staje ispred ulaza, covek koji radi tehnicki treba da uvede auto na kanal. Gleda vozilo, prilazi vozacevoj strani gleda i kaze momku da ode do kancelarije da plati tehnicki. Momak se vraca sa uplatnicom. Mrtav 'ladan kaze vlasniku:"Nece ti proci tehnicki jer ne znam da vozim sa ovim menjacem i odmah da te pitam zasto nemas presvlake na sedistima?!" Momak gleda u cudu, sokiran, ali mu odgovara:"Zasto mi to nisi rekao odmah, nego sam morao da platim tehnicki, a presvake nemam zato sto mi se tako hoce, necu presvlake na sedistima!" "Onda nista od tehnickog, imas tri dana da stavis presvlake!"
Neko ce da nastrada, nece biti svi kao ovaj momak, neko ce izvaditi palicu, ili nesto gore i nastace ludnica. Postoje drzave u svetu u kojima se tehnicki radi samo prilikom registracije, promene vlasnika i nikad vise, u USA ste u obavezi da imate samo zadnju registarsku tablicu, napred mozete da okacite rogove ako hocete. U Srbiji su od svega napravili haos, kakve veze imaju presvlake sa sigurnoscu vozila? Zasto vozilo ne moze da prodje tehnicki ako pregledac ne zna da vozi auto sa menjacem iza volana? Kakve veze ima da li je u posudi voda, ili tecnost za sofersajbnu, najbolje da svaki tehnicki prodaje svoju tecnost, kao ovi na Ibarskoj magistrali!
Cena tehnickog je posebna prica, cista pljacka!
Samo je trebalo primeniti tehnicki iz drzava EU!

vidoje

pre 2 godine

"... različite boje presvlaka za sedišta i slično,"

Je li moguce da oni ovako zaj.....ju narod! Da li je ovo moguce! Ovo su izivljavanja umobolne vlasti. A mi cutimo! Sve vise mi se cini da smo mi zasluzili ovo sto nam se desava.

Običan smrtnik

pre 2 godine

Nema ko da povede narod.
Nema opozicije, nema sindikata.
Samo jedna blokada ulica, svi ti koji rade tehničke preglede, zajedno sa mupom, bili bi manji od makovog zrna!

Vozač

pre 2 godine

Pa vide ljudi da ćutimo i ne bunimo se, pa što onda ne bi nas drali sa najskupljim tehničkim, najskupljim gorivom, i raznim nametima.
Toliko nas gaze, a toliko smo inertni.
Kao da je problem jednom blokirati ulice, ionako smo u vozilima, da vidiš kako će se sve okrenuti.
Dokle ste spremni da ćutite?

rebro

pre 2 godine

@Valdens, naprotiv. Ne treba ništa uvoditi već prepisati iz neke EU države gde to funkcioniše. Češka recimo jer nema ni poreza na auto.
Kupiš nov auto i prvi tehnički je za 4 godine. Registracija je samo tad kada si ga kupio i više nikada auto ne može da se registruje jer je već registrovan. Kod prodaje auta se menja samo adresa i vlasnik i to košta 2 evra. Registracija košta 40 evra i nema ograničenja po kubikaži.
Tehnički za svako polovno vozilo je na svake dve godine i ne interesuju ih ogrebotine jer po njihovom tumačenju svako vozilo koje je parkirano na javnom parkingu će biti ogrebano ili ulubljenih vrata. Ne gledaju sedišta i poziciju istih.
Znači samo prepisati zakon od reči do reči.

Neko ko zna

pre 2 godine

@Dzoni tako je.
Samo ćutimo, a oni nas gaze!
U redu, auto mora da je ispravan, signalizacija, upravljački i kočioni sistem, ali sve ostalo je puko iživljavanje. A cene su paprene, kao da smo Švajcarska, i niko se ne buni.
Svi ćute.Pa što nam ne bi drali kožu s leđa, može im se, vide da ne reagujemo!

Matori Kesa

pre 2 godine

Zivot u policijskoj drzavi - ako se pobunis onda parapolicijske snage dovode buntovnika u vinklu ! Svet je pun Gada, i Krstenog i Nekrstenog !! ( Ovo sam citirao Iva Andrica - ,,Mustafa Madzar,, - da ne bude zabune ili zle namere ) Vazda bilo i ostalo !!

sladoledsmesom

pre 2 godine

Jbt. ni jedan BMW neće da prodje tehnički. Ni jednom ne rade migavci.
(La la iz Banata, 22. jul 2021 18:26)

To je dodatna oprema. Kao i kod taksista.

Mad Max

pre 2 godine

Sad je problem drzavi zasto neko nema tecnosti za stakla ili ako je nekome malo ogreban auto a 99% automobila je bar malo zagrebano sto od parkinga sto od saobracaja. Ali zato pripadnici romske zajednice sa onim sklopocijama naravno neregistrovanim, bez ikakvog atesta (a inace se trazi ako se zatamnjuju stakla, menjaju stop svetla itd) su u nekom stelt modu za nasu policiju i drzavu. Ako vam tim cudom ostete vozilo mozete se samo slikati jer novac od osiguranja ne postoji.

pop hop

pre 2 godine

Каже човек има у Србији преко хиљаду "привредних друштава" које раде технички, па не би требало да буде гужва. Значи, ако у Новом Саду технички тренутно мора да се заказује месец дана унапред, онда можда боље да проверим у Бујановцу, тамо вероватно није толика гужва? Није проблем, узмем годишњи и скокнем мало до Димитровграда да региструјем ауто, шта сад. Важно да је Окановић намирен и подобна "привредна друштва" да раде пуном паром.
(буино голова, 22. jul 2021 19:15)


A kakve veze ima Okanović sa ovim?
Okanović radi u Komitetu za bezbednost saobraćaja i on nema nikakve veze sa državom. Komitet je privatna organizacija.
Agencija za bezbednost saobraćaja je državna organizacija i ona donosi odluke.

nikos

pre 2 godine

@pop hop... sta mislis, ko je inicirao slikanje i sada snimanje automobila na tehnickom? Sta mislis KO i GDE skladisti taj foto/video materijal i da li to radi badava? U tome i jeste problem sto razne agencije i komiteti jesu provatne firme kojw su se nakacile na grbacu naroda a vlast dozvolila jer ima debelu korist.

Driver

pre 2 godine

Šta bre dižete svi prašinu oko nečega što je veoma važno. Pa jel volan treba da bude ispravan? Da naravno! Jel kočnice treba da budu ispravne? Da naravno! Jel svetlosna signalizacija, farovi, žmigavci, rikverc svetlo i stop svetla treba da budu ispravni? Da naravno! Jel brisači treba da budu ispravni? Da naravno! Jel auto ne sme da ima trulež? NE sme, jer se često dešavalo da zbog te truleži, ginu majstori u automehaničarskim radnjama. Pa jel gume treba da budu ispravne? Da naravno, jer od njih direktno zavisi bezbednost. A što se tiče brizgaljki i tečnosti, pa nije valjda toliko teško doliti tečnost i pročistiti brizgaljke, jer je čist vetrobran veoma važan u vožnji. X puta mi se desilo da prođe pored mene kamiončina, da mi zapljusne blato na šoferku, a da brizgaljke nisu radile i oprale šoferku, zavišio bih u kanalu pored puta. Sve je ovo normalno, e sad, što se tiče ogrebotina i ulegnuća na karoseriji i boje presvlaka, to su već gluposti. Ma koliko čuvali auto, neko će vas zakačiti na parkingu i ostaviti trag, ali to nije bitno za bezbednost u saobraćaju, pa na te gluposti ne treba gledati. Krajnje je vreme da se kod običnog čoveka vrati svest o tome, da biti vozač znači pre svega biti odgovoran. E sad, drugi je problem, što mi nemamo majstore da valja, što se automehaničarima i autoelektričarima danas nazivaju polupismeni i priučeni ljudi i što nemamo kod koga sve te nedostatke da otklonimo. Mislim da je to mnogo veći problem od naše želje da imamo ispravna vozila.

lokal-patriota

pre 2 godine

@Alex
pobogu covece kakve to veze ima sa njima, oni samo primenjuju nakaradni zakon, i ako te propuste uz 'mig' oka, sutra kada se desi saob.nezgoda oni su krivi i bajbokana sto su pustili tehn.neispravno vozilo!

baj-d-vej ovo je haos od zakona, ukoliko se ne organizujemo i ne preduzmemo nesto, stvarno treba da nas gaze! ne kazem da je bilo dobro ni ono pre, nateras ficu ili juga pa sa letvom zaustavljaju valjkove da izgleda da imas kocnice na autu i prodjes tehnicki, ali ovo sada je van svake pameti!

DrKadzija

pre 2 godine

do kada vise neke "instrukcije"? Koji polupismeni kadar ih izmislja? Da li je ova "banana" drzava sposobna da donese detaljan i jednostavan zakonski akt koji bi bio svima dostupan, i po njemu da se odredjuje ispravnost vozila? Ako nisu sposobni da to ukradu i objave, neka zvanicno prepisu recimo pravilnike i zakone Holandije i da ih primenjujemo.

Veliki brat

pre 2 godine

Nakon toga upisujemo u knjigu.Noge i ledja ne osecam danima, ne stizem ni da diruckzjem, odem do toaleta.Oostao sam rob, radim za minimalac u Nisu nanteh.prwgledu...
(JUZN1, 22. jul 2021 20:52)

Pa ko ti je kriv, možeš da razvoziš hranu za neki restoran ili piceriju, smena 8 sati, plata 45-50 hiljada dinara i 20-ak hiljada bakšiša...
Samo se treba malo raspitati, najlakše je raditi posao koji već imaš i kukati kako te plaćaju malo, a lomiš kičmu. Pa, niko te neće platiti više dok ne promeniš posao!

bivši Kanadjanin

pre 2 godine

za: Milosav Ontario
Važna razlika je da u Kanadi tehnički pregled vrši automehaničar sa važećom licencom, i broj svoje licence mora da napiše na potvrdu. Pola ovih u Srbiji što prođu tehnički, tamo ne bi prošlo.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

pre svega, cena za tehnicki pregled je čist bezobrazluk.Onda, daju ti tok od 3 dana da otkloniš kvar, ako ne uspeš ponovo plaćaš tehnički.Pa znas kad ces da nadjes majstora da ti za tri dana resi problem.I oninsu prebukirani.
Vracen sam sa tehnickog jer mi je ispala plasticna maska sa mesta gde stoji maglenka(kod mene je nema fabricki, ali mkze da se ugradi).
Mom drugu je vracen auto jer mu nije radila zadnja brizgaljka za stakla, a drugom drugu jer mu na zadnjem vetrobranu, na led traci stop svetla nije radila jedna dioda.
inace pregled kosta 6500din.

Dragan

pre 2 godine

Zakon pisu nestrucni ljudi i to rade traljavo. Nemate nikakve jasne smernice u zakonu i pravilnicima. Samo je jedna jasna a to je clan za oduzimanje licence tehnickom pregledu za bilo koju gresku koju naprave. A ako ne uzmu licencu onda naplacuju po prekrsaju od 60 do 800 hiljada dinara. A posto je iz zakona izbacena opcija da se preksrsaji u jednoj optuznici mogu svesti kroz jedinstvenu kaznu. Zato sada trpe gradjani, jer niko nema hrabrost da pusti vozilo kada u pravilniku nije jasno definisano sta se smatra neispravnim delom vozila koji ne utice na bezbednost saobracaja.
Znaci da pojasnim. Dodjete sa autom kome ne rade zadnje brizgaljke, razbijen far i parkirna kocnica kija ne hvata dovoljno dobro, i puste vas da prodjete tp. Mup u kontroli kada vidi to naplatice pola miliona dinara od pravnog lica...

Toronto

pre 2 godine

 Ontariju se tehnicki pregled radi samo prilikom prodaje polovnog automobila. Kosta izmedu 150 i 200 dolara. Poenta pregleda je da je vozilo sigurno za voznju i pregledaju se kocnice, gume, svetla, signalizacija, pojasevi, brisaci pa cak i sirena.
Ako su vam sedista pocepana ili ako vam je auto prljav nikoga ne interesuje, vazno je da je sigurno da se vozi. Veoma jednostavno, zar ne?
(Milosav, 22. jul 2021 22:00)

Pregleda se mnogo više od toga. Vrlo, vrlo detaljan pregled. Trapovi, vešanje, noseći konstrukcioni elemento školjke, nosači motora, menjača, izduv.... Sve živo. Naprave listu šta treba promeniti, ako treba, i to je to. Kada se to promeni tek ona se može registrovati.

marko

pre 2 godine

pošto će teško da se digne narod zbog ovoga mislim da bi radnici na tehničkom pregledu koji su bedno plaćeni trebalo masovno da se udruže i odu na neko bolovanje pa kad ne bude imao ko da im radi drugačija će priča biti...ili možda oni vole da im svako j...celu familiju i gleda ih ko najveći ološ a realno su najmanje krivi

pop hop

pre 2 godine

@pop hop... sta mislis, ko je inicirao slikanje i sada snimanje automobila na tehnickom? Sta mislis KO i GDE skladisti taj foto/video materijal i da li to radi badava? U tome i jeste problem sto razne agencije i komiteti jesu provatne firme kojw su se nakacile na grbacu naroda a vlast dozvolila jer ima debelu korist.
(nikos, 23. jul 2021 10:25)


Ko je inicirao?
Komitet za bezbednost saobraćaja sigurno nije jer nema nikakav uticaj. Okanović je nebitan lik.
Agencija za bezbednost saobraćaja je državno preduzeće i ono određuje sve što se tiče saobraćaja kod nas.
Još jedna stvar, tehnički pregledi i treba da se snimaju iz razloga što su se dešavale situacije da kola nisu ni dovožena na tehnički pregled a prolazili su ga.
Naravno, problem je trenutna (nova) cena tehničkog pregleda koja je previsoka.

Зозон

pre 2 godine

Има једна добра ствар у свему томе - сви ћемо се одрећи аутомобила и прећи на здравији начин живота. Возићемо бициклове и тротинете. Они колико су брзи, док донесу законе о тротинетима има да прође још десетак година, а до тада ћемо већ добити и нешто летеће. Тако да неће више бити потребе за техничким прегледима, то ће се угасити.

Ra

pre 2 godine

su bedno plaćeni trebalo masovno da se udruže i odu na neko bolovanje pa kad ne bude imao ko da im radi drugačija će priča biti...ili možda oni vole da im svako j...celu familiju i gleda ih ko najveći ološ a realno su najmanje krivi
(marko, 23. jul 2021 11:53

a realno su samo oni krivi, niko više. kaži brate ne valja ti to to to i to, ali tačno me boli uvo, imaš ispravne kočnice, upravljački sistem i sve ostalo od vitalnog značaja, aj vozi dalje. ali preče je njegovih 40 hiljada mesečno od toga da ne bude sluga nenormalnih... on zamišlja da neko sedi i gleda baš šta on radi, a da se uključi mozak znao bi da je potrebno desetine hiljada ljudi koji bi pregledali snimke sa tih tehničkih.

Džoni

pre 2 godine

Nije ovo ništa slučajno. Ako se sećate prvo su nas razoružali kojekakvim nebulozama od zakona, pa sad polako počinje iživljavanje nad narodom. Verujem da vrhunac apsurda tek sledi!

hajvan

pre 2 godine

sta ce biti sa automobilima koje je izudarao grad?
(aaaaa, 22. jul 2021 23:24)

Kako mislis sta ce biti??? Ako imas kasko osiguranje odes naplatis stetu popravis auto i prodjes tehnicki, ako nemas platis sam popravku i prodjes tehnicki. Pre par dana klinci mi polomili zadnji brisac na autu, otisao kupio novi zamenio i otisao na tehnicki jbg nisam imao kasko...

Krik

pre 2 godine

Koliko treba da bude veliki hard disk koji čuva milion snimaka od pola sata sa dve kamere? Oni jesu raspoređeni na 1200 tehničkih pregleda širom zemlje, ali brate ima da cveta industrija hard diskova.

Joja

pre 2 godine

Kamo sreće da se malo odreknemo kola, em sto bi bili zdraviji, mislim pre svega na bubrege, jer rupe na putevima nam ih odvalise, ali to je izgleda opravdano, jer to vlast treba da popravi, a sve ostalo što se nas tiče moramo ispoštovati, uključujući povećanje benzina od 3 do 5 din, nedeljno.

Nikola

pre 2 godine

@XXL Jeste i to dok je jeo ćevape u restoranu, znao je odmah da ćeš se ti opet pojaviti sa komentarom, pa eto da ti ispuni želju i da odgovor..

hajvan

pre 2 godine

sta ce biti sa automobilima koje je izudarao grad?
(aaaaa, 22. jul 2021 23:24)

Kako mislis sta ce biti??? Ako imas kasko osiguranje odes naplatis stetu popravis auto i prodjes tehnicki, ako nemas platis sam popravku i prodjes tehnicki. Pre par dana klinci mi polomili zadnji brisac na autu, otisao kupio novi zamenio i otisao na tehnicki jbg nisam imao kasko...

Veliki brat

pre 2 godine

Nakon toga upisujemo u knjigu.Noge i ledja ne osecam danima, ne stizem ni da diruckzjem, odem do toaleta.Oostao sam rob, radim za minimalac u Nisu nanteh.prwgledu...
(JUZN1, 22. jul 2021 20:52)

Pa ko ti je kriv, možeš da razvoziš hranu za neki restoran ili piceriju, smena 8 sati, plata 45-50 hiljada dinara i 20-ak hiljada bakšiša...
Samo se treba malo raspitati, najlakše je raditi posao koji već imaš i kukati kako te plaćaju malo, a lomiš kičmu. Pa, niko te neće platiti više dok ne promeniš posao!

Driver

pre 2 godine

Šta bre dižete svi prašinu oko nečega što je veoma važno. Pa jel volan treba da bude ispravan? Da naravno! Jel kočnice treba da budu ispravne? Da naravno! Jel svetlosna signalizacija, farovi, žmigavci, rikverc svetlo i stop svetla treba da budu ispravni? Da naravno! Jel brisači treba da budu ispravni? Da naravno! Jel auto ne sme da ima trulež? NE sme, jer se često dešavalo da zbog te truleži, ginu majstori u automehaničarskim radnjama. Pa jel gume treba da budu ispravne? Da naravno, jer od njih direktno zavisi bezbednost. A što se tiče brizgaljki i tečnosti, pa nije valjda toliko teško doliti tečnost i pročistiti brizgaljke, jer je čist vetrobran veoma važan u vožnji. X puta mi se desilo da prođe pored mene kamiončina, da mi zapljusne blato na šoferku, a da brizgaljke nisu radile i oprale šoferku, zavišio bih u kanalu pored puta. Sve je ovo normalno, e sad, što se tiče ogrebotina i ulegnuća na karoseriji i boje presvlaka, to su već gluposti. Ma koliko čuvali auto, neko će vas zakačiti na parkingu i ostaviti trag, ali to nije bitno za bezbednost u saobraćaju, pa na te gluposti ne treba gledati. Krajnje je vreme da se kod običnog čoveka vrati svest o tome, da biti vozač znači pre svega biti odgovoran. E sad, drugi je problem, što mi nemamo majstore da valja, što se automehaničarima i autoelektričarima danas nazivaju polupismeni i priučeni ljudi i što nemamo kod koga sve te nedostatke da otklonimo. Mislim da je to mnogo veći problem od naše želje da imamo ispravna vozila.

ls

pre 2 godine

Ovo samo kod nas moze da bude i nigde vise na svetu. Vracati sa tehnickog zbog presvlaka, kapica ventila i police sa zvucnicima je cisto izivljavanje nad ljudima i svojevrsna demonstracija sile od strane vlasti.

Darko

pre 2 godine

Vracen zbog naprsline na trecem stop svetlu koje radi u potpunosti....auto nije tehnicki ispravan ako ne radi jedna sijalica za zadnju tablicu...nebuloza od propisa ali prosao tehnicki,auto 2003 godidte sad je min 300 evra skuplji.

pop hop

pre 2 godine

Каже човек има у Србији преко хиљаду "привредних друштава" које раде технички, па не би требало да буде гужва. Значи, ако у Новом Саду технички тренутно мора да се заказује месец дана унапред, онда можда боље да проверим у Бујановцу, тамо вероватно није толика гужва? Није проблем, узмем годишњи и скокнем мало до Димитровграда да региструјем ауто, шта сад. Важно да је Окановић намирен и подобна "привредна друштва" да раде пуном паром.
(буино голова, 22. jul 2021 19:15)


A kakve veze ima Okanović sa ovim?
Okanović radi u Komitetu za bezbednost saobraćaja i on nema nikakve veze sa državom. Komitet je privatna organizacija.
Agencija za bezbednost saobraćaja je državna organizacija i ona donosi odluke.

peca

pre 2 godine

Znaci, zakljucak je, sve ovo, ovih dana je obicno izivljavanje ljudi na tehnickom pregledu. Zasto? Obican hir, daj coveku malo vlasti, i videces kakav je, od cega je sazdan. Ovaj policajac je bio i u emisiji SAT, kod Mladena Alvirovica, pre mesec dana, i isto ovo je i tada rekao, ali, dzaba, gospoda sa tehnickog pregleda su pozeleli da malo oni budu vazni, da malo lece komplekse, da se izivljavaju, da se zakite kojom crvenom.

Peka

pre 2 godine

Lepo su se setili. Das 7000 za tehnički,obori te zbog pogrešnog tumačenja zakona. Odeš ponovo sa uklonjenim nedostacima i opet ti naplate 7000. Sjajno

Džoni

pre 2 godine

Daj da napravimo totalni zastoj. Da parkiramo auta po drumovima i blokiramo sve. Koga bre oni zaj....? Najskuplji tehnički, najskuplja registracija, najskuplje gorivo a mi ko crkveni miševi. Ne mogu sebi da priuštim ni stotinak kilometara da odem negde od kuće!

Valdens

pre 2 godine

Jbg, na tehničkim pregledima rade sve sami intelektialci koji znaju da tumače zakone i propise.

Treba uvesti obaveznu sertifikaciju i licenciranje ljudi koji rade na tehničkim pregledima. Mora da se prođe neka obuka i tehnička i pravna u smislu tumačenja propisa. Takođe mora da postoji neki priručnik za primenu propisa. Velike pare uzimaju od ljudi, neka se malo potrude. Treba da postoji odgovornost a i odgovarajuća kaznena politika i za one koji rade, a ne znaju da rade svoj posao.

JUZN1

pre 2 godine

Slazem se sa narodom, kontrolor sam na tehnickom pregkedu u Nisu. Popadasmo od posla, prvo pregledamo ljudima vozila van linije, da im kazemo da odklone sve kvarove, da im ukazemo na iste, zatim se vracaamo na linuju tehnickog i po 40-50 min provodimo pregledajuci vozilo. Indetifikacija, kanal (pregled vizuelni sasije) ispod, izduvni gasovi, pneumatici- sare i provera manometrom, zatim podizanje vozila na dizalici i provera svih zglobova i sistema za upravljanje, vesanje, provera kocnica. Onda izlazis iz kanala pa provera brizgaljki i brisaca, pa provera iz kabine (ventilacioni sistem), provera svetlosnih grupa, pa zvucnog signala, pa provera brava na vratima, zatim provera sigurnosnih pojaseva, pozicija sedista, provera naslona za glavu, bravica na unutrasnjem delu , pa zatim nazad provera opreme u automobu prva pomoc, uze za vucu ili sajla, trougao, prsluk.Sve to moramo da izvadimo i postavimo da kamera snima, zatim vratimo i izvlacimo rezervni ticak, ili copavac, ili set za reparaciju, pa manometeom proverimo pritisak u rezervnom ticku i sve vratimo na isto mesto .Nakon toga upisujemo u knjigu.Noge i ledja ne osecam danima, ne stizem ni da diruckzjem, odem do toaleta.Oostao sam rob, radim za minimalac u Nisu nanteh.prwgledu.Nismo vam mi krivi drugari, krivi su ti koji au sve ovo napakovali.Ah da slazemxse da je cena za twh.pregled prevelika, mislum da ne bi trebala da bude veca od 2500 dinara.Eto, ovo je od radnika na teh.pregledu, iz prve ruke :(
Nismo mi ljudi krivi, za sve smo dobili spisak od nadredjenih.Nadam se da.ce malo da povecaju prag torelancije, jer ovo je stvarno nenormalno.Od 12 vozila u smeni prodju 3-4 ostalo je neispravno

Зозон

pre 2 godine

Има једна добра ствар у свему томе - сви ћемо се одрећи аутомобила и прећи на здравији начин живота. Возићемо бициклове и тротинете. Они колико су брзи, док донесу законе о тротинетима има да прође још десетак година, а до тада ћемо већ добити и нешто летеће. Тако да неће више бити потребе за техничким прегледима, то ће се угасити.

буино голова

pre 2 godine

Каже човек има у Србији преко хиљаду "привредних друштава" које раде технички, па не би требало да буде гужва. Значи, ако у Новом Саду технички тренутно мора да се заказује месец дана унапред, онда можда боље да проверим у Бујановцу, тамо вероватно није толика гужва? Није проблем, узмем годишњи и скокнем мало до Димитровграда да региструјем ауто, шта сад. Важно да је Окановић намирен и подобна "привредна друштва" да раде пуном паром.

Miskec

pre 2 godine

Juce gledam, dolazi tip sa mercedesom, slican onom BMW X6 nov, ima menjac iza volana, godinu dana star, drugi tehnicki, staje ispred ulaza, covek koji radi tehnicki treba da uvede auto na kanal. Gleda vozilo, prilazi vozacevoj strani gleda i kaze momku da ode do kancelarije da plati tehnicki. Momak se vraca sa uplatnicom. Mrtav 'ladan kaze vlasniku:"Nece ti proci tehnicki jer ne znam da vozim sa ovim menjacem i odmah da te pitam zasto nemas presvlake na sedistima?!" Momak gleda u cudu, sokiran, ali mu odgovara:"Zasto mi to nisi rekao odmah, nego sam morao da platim tehnicki, a presvake nemam zato sto mi se tako hoce, necu presvlake na sedistima!" "Onda nista od tehnickog, imas tri dana da stavis presvlake!"
Neko ce da nastrada, nece biti svi kao ovaj momak, neko ce izvaditi palicu, ili nesto gore i nastace ludnica. Postoje drzave u svetu u kojima se tehnicki radi samo prilikom registracije, promene vlasnika i nikad vise, u USA ste u obavezi da imate samo zadnju registarsku tablicu, napred mozete da okacite rogove ako hocete. U Srbiji su od svega napravili haos, kakve veze imaju presvlake sa sigurnoscu vozila? Zasto vozilo ne moze da prodje tehnicki ako pregledac ne zna da vozi auto sa menjacem iza volana? Kakve veze ima da li je u posudi voda, ili tecnost za sofersajbnu, najbolje da svaki tehnicki prodaje svoju tecnost, kao ovi na Ibarskoj magistrali!
Cena tehnickog je posebna prica, cista pljacka!
Samo je trebalo primeniti tehnicki iz drzava EU!

pop hop

pre 2 godine

@pop hop... sta mislis, ko je inicirao slikanje i sada snimanje automobila na tehnickom? Sta mislis KO i GDE skladisti taj foto/video materijal i da li to radi badava? U tome i jeste problem sto razne agencije i komiteti jesu provatne firme kojw su se nakacile na grbacu naroda a vlast dozvolila jer ima debelu korist.
(nikos, 23. jul 2021 10:25)


Ko je inicirao?
Komitet za bezbednost saobraćaja sigurno nije jer nema nikakav uticaj. Okanović je nebitan lik.
Agencija za bezbednost saobraćaja je državno preduzeće i ono određuje sve što se tiče saobraćaja kod nas.
Još jedna stvar, tehnički pregledi i treba da se snimaju iz razloga što su se dešavale situacije da kola nisu ni dovožena na tehnički pregled a prolazili su ga.
Naravno, problem je trenutna (nova) cena tehničkog pregleda koja je previsoka.

Paranormal Dimension

pre 2 godine

Iliti, ovo se zove pljacka naroda. Pa ni Tuv i Dekra u Nemackoj ne radi ovakve nebuloze.

Tamo se proveravaju:
Kocioni sistemi
Signalizacija
Sigurnosni pojasevi
Upravljacki sistem
Stabilnost sasije
Vizuelna pomagala
Tockovi
Izduvna grana

I to je to.

Ne jedite vnago previse, da vam narod ne uzvrati.

Petar

pre 2 godine

"Arsov je ukazao na to da ukoliko su na vozilu neispravni uređaji i oprema, vozilo ne može biti ocenjeno kao ispravno".
Ja bih pitao Arsova da li zna sta je obavezna a sta dodatna oprema.Dodatna oprema je opcija kod kupovine automobila i kao takva uopste nije obavezna i u najvecem broju slucajeva nema nikakvog uticaja na bezbednost pri koriscenju vozila. Evo na primer brisaci na zadnjem staklu sa ili bez prskalice na istom. Kako to moze da utice na tehnicku ispravnost vozila kada imamo isto takvo vozilo fabricki napravljeno bez zadnjeg brisaca. Ima takvih primera koliko hocete.

mozaks

pre 2 godine

to se zove lov u mutnom.sad bi svi oni koje su vratili sa tehnickog zbog istog,trebali tuziti odgovorno lice i firmu,zbog vracanja s atehnickog..
dok sudija.ne.oseti sud okrivljenog nema pravde

Vlad

pre 2 godine

A za cenu najskupljeg tehničkog pregleda u Evropi?
Za taj marifetluk država ćuti?
A ćutanje znači odobravanje...
Ograničite cenu tehničkog pregleda i manite se dila sa vlasnicima istih da im narod na ovaj način plaća uloženo. To su njihova sredstva za rad i mi nismo dužni da im plaćamo kamere u ostalo. Političari to moraju znati jer u skladu sa njihovim muvanjima će biti i ocenjeni na sledećim izborima.
U Hrvatskoj tehnički pregled košta 200 kuna (malo više od 25 evra) a kod nas 7000 dinara. Pa ko je ovde lud?

XXL

pre 2 godine

Pozz za načelnika uprave saobraćajne policije jer smatram da je na ovim stranicama medija b92 pročitao moj komentar u vezi nedostatka kapica na ventilima pneumatika - apsurd. No dobro samo sam tada bio sarkastičan i da nije pročitao. Jednostavno mi građani Srbije smo nemoćni da utičemo na promene koje čine apsurd da bi nešto funkcionisalo al' eto ...

Taksista

pre 2 godine

Svi mi vozimo manje više krševe ali terati mak na konac nije uredu. Zbog sebe samog moj auto je uvek ispravan, a ne zbog tehničkog pregleda. A inače vozila javnog prevoza uključujući i TAKSI idu dva puta godišnje na famozni tehnički pregled!

Nikola

pre 2 godine

@XXL Jeste i to dok je jeo ćevape u restoranu, znao je odmah da ćeš se ti opet pojaviti sa komentarom, pa eto da ti ispuni želju i da odgovor..

bivši Kanadjanin

pre 2 godine

za: Milosav Ontario
Važna razlika je da u Kanadi tehnički pregled vrši automehaničar sa važećom licencom, i broj svoje licence mora da napiše na potvrdu. Pola ovih u Srbiji što prođu tehnički, tamo ne bi prošlo.

Glupo

pre 2 godine

Radim u farbari i od kada je krenulo zezanje za tehnickim svaki dan imamo bar po 2-3 musterije koje kupuje sprejeve, gitove, trake, pur pene i sta sve ne da zamaskiraju ostecenja kako bi prosli tehnicki. Pre par dana nam je bio stariji covek, trese se od besa, rupa na unutrasnjem delu sajtne par cm promera i vracen. Dali mu parce stiropora, uzeo najmanji akrilni kit i beli sprej. On odusevljen jerbje sve zakrpio za pola sata i 440 dinara. To sto je on uradio trajace do prve kise i takvih je 90% popravki da bi se prosao tehnicki. I neka mi neko objasni koja je onda poenta da se maltretira narod dok jos uvek imamo gomilu zapreznih kola i vozila sklepanih od motokultivatora po gradu? Glupost

saobracajni inzenjer

pre 2 godine

Prvo su pravilnik pravili pravnici iz policije a sada instrukcije daju isti ti pravnici koji nisu ucili nista o motornim vozilima i kako vozilo utice na bezbednost saobracaja.Po meni je prethodni tehnicki bio sasvim dovoljan ali je samo trebalo spreciti da se vozila ne pojave na liniji tehnickog a da se registruju.

Toronto

pre 2 godine

 Ontariju se tehnicki pregled radi samo prilikom prodaje polovnog automobila. Kosta izmedu 150 i 200 dolara. Poenta pregleda je da je vozilo sigurno za voznju i pregledaju se kocnice, gume, svetla, signalizacija, pojasevi, brisaci pa cak i sirena.
Ako su vam sedista pocepana ili ako vam je auto prljav nikoga ne interesuje, vazno je da je sigurno da se vozi. Veoma jednostavno, zar ne?
(Milosav, 22. jul 2021 22:00)

Pregleda se mnogo više od toga. Vrlo, vrlo detaljan pregled. Trapovi, vešanje, noseći konstrukcioni elemento školjke, nosači motora, menjača, izduv.... Sve živo. Naprave listu šta treba promeniti, ako treba, i to je to. Kada se to promeni tek ona se može registrovati.

Matori Kesa

pre 2 godine

Zivot u policijskoj drzavi - ako se pobunis onda parapolicijske snage dovode buntovnika u vinklu ! Svet je pun Gada, i Krstenog i Nekrstenog !! ( Ovo sam citirao Iva Andrica - ,,Mustafa Madzar,, - da ne bude zabune ili zle namere ) Vazda bilo i ostalo !!

lokal-patriota

pre 2 godine

@Alex
pobogu covece kakve to veze ima sa njima, oni samo primenjuju nakaradni zakon, i ako te propuste uz 'mig' oka, sutra kada se desi saob.nezgoda oni su krivi i bajbokana sto su pustili tehn.neispravno vozilo!

baj-d-vej ovo je haos od zakona, ukoliko se ne organizujemo i ne preduzmemo nesto, stvarno treba da nas gaze! ne kazem da je bilo dobro ni ono pre, nateras ficu ili juga pa sa letvom zaustavljaju valjkove da izgleda da imas kocnice na autu i prodjes tehnicki, ali ovo sada je van svake pameti!

Ra

pre 2 godine

su bedno plaćeni trebalo masovno da se udruže i odu na neko bolovanje pa kad ne bude imao ko da im radi drugačija će priča biti...ili možda oni vole da im svako j...celu familiju i gleda ih ko najveći ološ a realno su najmanje krivi
(marko, 23. jul 2021 11:53

a realno su samo oni krivi, niko više. kaži brate ne valja ti to to to i to, ali tačno me boli uvo, imaš ispravne kočnice, upravljački sistem i sve ostalo od vitalnog značaja, aj vozi dalje. ali preče je njegovih 40 hiljada mesečno od toga da ne bude sluga nenormalnih... on zamišlja da neko sedi i gleda baš šta on radi, a da se uključi mozak znao bi da je potrebno desetine hiljada ljudi koji bi pregledali snimke sa tih tehničkih.

Milosav

pre 2 godine

U Ontariju se tehnicki pregled radi samo prilikom prodaje polovnog automobila. Kosta izmedu 150 i 200 dolara. Poenta pregleda je da je vozilo sigurno za voznju i pregledaju se kocnice, gume, svetla, signalizacija, pojasevi, brisaci pa cak i sirena.
Ako su vam sedista pocepana ili ako vam je auto prljav nikoga ne interesuje, vazno je da je sigurno da se vozi. Veoma jednostavno, zar ne?

La la iz Banata

pre 2 godine

Daj da napravimo totalni zastoj. Da parkiramo auta po drumovima i blokiramo sve. Koga bre oni zaj....? Najskuplji tehnički, najskuplja registracija, najskuplje gorivo a mi ko crkveni miševi. Ne mogu sebi da priuštim ni stotinak kilometara da odem negde od kuće!
(Džoni, 22. jul 2021 23:00)

Ne vredi, Šef će da unajmi navijače da nas ubede da to nije dobro po zdravlje.

nikos

pre 2 godine

@pop hop... sta mislis, ko je inicirao slikanje i sada snimanje automobila na tehnickom? Sta mislis KO i GDE skladisti taj foto/video materijal i da li to radi badava? U tome i jeste problem sto razne agencije i komiteti jesu provatne firme kojw su se nakacile na grbacu naroda a vlast dozvolila jer ima debelu korist.

peca

pre 2 godine

Treba uvesti obaveznu sertifikaciju i licenciranje ljudi koji rade na tehničkim pregledima. Mora da se prođe neka obuka i

Majstore, ne treba vise nista uvoditi! Sva ta filozofiranja, atesti, sertifikati, licence, obuke, su i dovele do ovoga. Od jedne proste i glupe radnje, napravili su to da je lakse zavrsiti privatni fakultet nego proci tehnicki. Sa ovakvim mudrovanjem, nece ljudi voziti ispravnije automobile, vec ce samo morati vise da se potrude da se snadju da prodju pregled i to je to. Ne izmisljajte vise toplu vodu, potpuno gubi smisao sve!

Budući bajker

pre 2 godine

Eto, meni nisu ni hteli da pokrenu tehnički jer sam imao micro napralinu na srednjem stop svetlu!! Toliko je mala da da se tek primećuje na metar razdaljine i više liči na ogrebotinu nego naprslinu. Ali ne.. to je opasno oštećenje za bezbednost učesnika u saobraćaju..!
Na svu sreću, našao sam ljude koji nisu tolike dijabole.
Traže dlake u jajetu.. šta je sledeće, ogrebotine na farbi?!

Dragan

pre 2 godine

Zakon pisu nestrucni ljudi i to rade traljavo. Nemate nikakve jasne smernice u zakonu i pravilnicima. Samo je jedna jasna a to je clan za oduzimanje licence tehnickom pregledu za bilo koju gresku koju naprave. A ako ne uzmu licencu onda naplacuju po prekrsaju od 60 do 800 hiljada dinara. A posto je iz zakona izbacena opcija da se preksrsaji u jednoj optuznici mogu svesti kroz jedinstvenu kaznu. Zato sada trpe gradjani, jer niko nema hrabrost da pusti vozilo kada u pravilniku nije jasno definisano sta se smatra neispravnim delom vozila koji ne utice na bezbednost saobracaja.
Znaci da pojasnim. Dodjete sa autom kome ne rade zadnje brizgaljke, razbijen far i parkirna kocnica kija ne hvata dovoljno dobro, i puste vas da prodjete tp. Mup u kontroli kada vidi to naplatice pola miliona dinara od pravnog lica...

ns ja

pre 2 godine

Zar ne vidite da je u toku A K C I J A "Nepismenošću i idiotizmom protiv Zakona" ! ! ?

Jer zaista je odlično da vozilo ne prođe tehnički pregled zbog neispravnosti, trule limarije, vidnih oštećenja iste.. A L I !!!

Sada loši đaci udaraju mak na konac i traže kapice ventila i male ogrebotine na šasiji, EJ boju sedišta ! ? ! ?

I VIDEĆETE, javiće se naš GOSPODAR i reći: "Neka voze ljudi nemojte ih dirati!!!"

I pustiće u saobraćaj i sve one štakore sa trulim dizelima, gustim oblacima dima, razbijenim šoferkama i bez farova - jer se mi sada ovde žalimo na šikaniju i kapice ventila i brizgaljke brisača!!!

EJ, meni polupismeni bilmez sa štapom i kanapom na NOVOM autu hoće "iskusno" da izmeri temperaturu tečnosti tako što na autu dok motor radi skida poklopac za dolivanje rashladne tečnosti i tu gura "sondu"!?

MAJKO MOJA u kojem IDIOTU OD DRŽAVE MI ŽIVIMO!!! I koji IDIOTI OD LJUDI IMAJU ODGOVORNE POZICIJE - ja se budala školovao, završio fakultet i mr, dr, da gledam kako trava raste i kako ovi "stručnjaci" uređuju tehničke propise!?

Autobusi i kamioni nam se raspadaju ali neko mnogo pametan misli da su oni takvi pokretač i zamajac privrede u ovoj bednoj sprdnji od teritorije - koju nazivamo državom!? Branimo je narkodilerima i "navijačima" i "pevačicama", kladionicama i čađavim dizelima...tugo retardirana gde mi živimo...

Krik

pre 2 godine

Koliko treba da bude veliki hard disk koji čuva milion snimaka od pola sata sa dve kamere? Oni jesu raspoređeni na 1200 tehničkih pregleda širom zemlje, ali brate ima da cveta industrija hard diskova.

Joja

pre 2 godine

Kamo sreće da se malo odreknemo kola, em sto bi bili zdraviji, mislim pre svega na bubrege, jer rupe na putevima nam ih odvalise, ali to je izgleda opravdano, jer to vlast treba da popravi, a sve ostalo što se nas tiče moramo ispoštovati, uključujući povećanje benzina od 3 do 5 din, nedeljno.

Neko ko zna

pre 2 godine

@Dzoni tako je.
Samo ćutimo, a oni nas gaze!
U redu, auto mora da je ispravan, signalizacija, upravljački i kočioni sistem, ali sve ostalo je puko iživljavanje. A cene su paprene, kao da smo Švajcarska, i niko se ne buni.
Svi ćute.Pa što nam ne bi drali kožu s leđa, može im se, vide da ne reagujemo!

Vozač

pre 2 godine

Pa vide ljudi da ćutimo i ne bunimo se, pa što onda ne bi nas drali sa najskupljim tehničkim, najskupljim gorivom, i raznim nametima.
Toliko nas gaze, a toliko smo inertni.
Kao da je problem jednom blokirati ulice, ionako smo u vozilima, da vidiš kako će se sve okrenuti.
Dokle ste spremni da ćutite?

vidoje

pre 2 godine

"... različite boje presvlaka za sedišta i slično,"

Je li moguce da oni ovako zaj.....ju narod! Da li je ovo moguce! Ovo su izivljavanja umobolne vlasti. A mi cutimo! Sve vise mi se cini da smo mi zasluzili ovo sto nam se desava.

rebro

pre 2 godine

@Valdens, naprotiv. Ne treba ništa uvoditi već prepisati iz neke EU države gde to funkcioniše. Češka recimo jer nema ni poreza na auto.
Kupiš nov auto i prvi tehnički je za 4 godine. Registracija je samo tad kada si ga kupio i više nikada auto ne može da se registruje jer je već registrovan. Kod prodaje auta se menja samo adresa i vlasnik i to košta 2 evra. Registracija košta 40 evra i nema ograničenja po kubikaži.
Tehnički za svako polovno vozilo je na svake dve godine i ne interesuju ih ogrebotine jer po njihovom tumačenju svako vozilo koje je parkirano na javnom parkingu će biti ogrebano ili ulubljenih vrata. Ne gledaju sedišta i poziciju istih.
Znači samo prepisati zakon od reči do reči.

marko

pre 2 godine

pošto će teško da se digne narod zbog ovoga mislim da bi radnici na tehničkom pregledu koji su bedno plaćeni trebalo masovno da se udruže i odu na neko bolovanje pa kad ne bude imao ko da im radi drugačija će priča biti...ili možda oni vole da im svako j...celu familiju i gleda ih ko najveći ološ a realno su najmanje krivi

Mad Max

pre 2 godine

Sad je problem drzavi zasto neko nema tecnosti za stakla ili ako je nekome malo ogreban auto a 99% automobila je bar malo zagrebano sto od parkinga sto od saobracaja. Ali zato pripadnici romske zajednice sa onim sklopocijama naravno neregistrovanim, bez ikakvog atesta (a inace se trazi ako se zatamnjuju stakla, menjaju stop svetla itd) su u nekom stelt modu za nasu policiju i drzavu. Ako vam tim cudom ostete vozilo mozete se samo slikati jer novac od osiguranja ne postoji.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

pre svega, cena za tehnicki pregled je čist bezobrazluk.Onda, daju ti tok od 3 dana da otkloniš kvar, ako ne uspeš ponovo plaćaš tehnički.Pa znas kad ces da nadjes majstora da ti za tri dana resi problem.I oninsu prebukirani.
Vracen sam sa tehnickog jer mi je ispala plasticna maska sa mesta gde stoji maglenka(kod mene je nema fabricki, ali mkze da se ugradi).
Mom drugu je vracen auto jer mu nije radila zadnja brizgaljka za stakla, a drugom drugu jer mu na zadnjem vetrobranu, na led traci stop svetla nije radila jedna dioda.
inace pregled kosta 6500din.

Džoni

pre 2 godine

Nije ovo ništa slučajno. Ako se sećate prvo su nas razoružali kojekakvim nebulozama od zakona, pa sad polako počinje iživljavanje nad narodom. Verujem da vrhunac apsurda tek sledi!

Običan smrtnik

pre 2 godine

Nema ko da povede narod.
Nema opozicije, nema sindikata.
Samo jedna blokada ulica, svi ti koji rade tehničke preglede, zajedno sa mupom, bili bi manji od makovog zrna!

pero

pre 2 godine

Ovo vec preslo granice normale dajte imena ovih sto su pisali ove zakone da nam daju pare da kupimo nova kola kad su pametni toliko. Novi auto bice tehnicki neispravan kako smo krenuli .

sladoledsmesom

pre 2 godine

Jbt. ni jedan BMW neće da prodje tehnički. Ni jednom ne rade migavci.
(La la iz Banata, 22. jul 2021 18:26)

To je dodatna oprema. Kao i kod taksista.

DrKadzija

pre 2 godine

do kada vise neke "instrukcije"? Koji polupismeni kadar ih izmislja? Da li je ova "banana" drzava sposobna da donese detaljan i jednostavan zakonski akt koji bi bio svima dostupan, i po njemu da se odredjuje ispravnost vozila? Ako nisu sposobni da to ukradu i objave, neka zvanicno prepisu recimo pravilnike i zakone Holandije i da ih primenjujemo.