Utorak, 20.07.2021.

22:00

Dinamo Zagreb siguran protiv Zvezdinog "dželata" VIDEO

Fudbaleri zagrebačkog Dinama su savladali Omoniju (2:0) u prvom meču druge runde kvalifikacija za Ligu šampiona.

Izvor: MT

Dinamo Zagreb siguran protiv Zvezdinog "dželata" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Jedna dama

pre 2 godine

Kada se ovako čita stvarno impresivno, ostavlja se utisak da je nekoliko Hrvata osvajalo Balon d’or i Zlatnu loptu. Kad ne lezi vraže pomenuto je jedno te isto (!!) i osvojeno jednom, a i to nezasluženo. :)
(Mitomanija,

Mitomanija je prisutna samo kod tvojih izmisljenih trofeja.
Hrvati osvojili:
Balon d’or
Zlatna lopta SP za najboljeg igraca Svjetskog prvenstva
Zlatna kopacka Suker
Srebrna kopacka
FIFA THE BEST najbolji igrac svijeta
UEFA THE BEST najbolji igrac Europe
…ako cemo precizno!
Sve nagrade plod su timskog rada.
Hoces jos? :D

Lol

pre 2 godine

Sa njim u igri Dinamova igra dobiva drugu dimenziju. Po meni je već sada bolji od Kovačića i Vlašića koji obojica jako malo igraju obranu, a još rjeđe asistiraju ili guraju nekoga u šansu. Lovro ima puno kvalitetniji zadnji pas, a to je ogromna razlika u mogućnosti da igrač da gol.
(Ivan ZG, 21. jul 2021 10:09)

Majer je u obrambenom dijelu bolji od Kovačića? Šta sve neću pročitati. Pa glavni Majerov nedostatak je igra u obrani. Lijepo je konačno vidjet igrača koji igra kao stare desetke, al nemojmo pričati stvari koje nemaju veze sa stvarnošću

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Mitomanija krivo je napisano. Balon d'or i zlatna lopta su jedno te isto. Zlatna lopta i zlatna kopačka su različite stvari i obe su osvajali Hrvati. Zlatnu loptu Modrić, zlatnu kopačku Šuker.

drago

pre 2 godine

Dinamo je još daleko od prošlosezonske forme.
Glavni igrači su umorni od EP. Livakovic, Ristovski, Ademi, Orsic, Ivanusec, Petkovic, Gavranovic su igrali EP (Gvardiol je otišao u Leipzig).
Ali jak je Dinamo. Ozlijedi im se Ademi a udje Mišić koji je bio u Sporting Lisabonu i PAOK-u. Na klupi ostane Gojak koji je bio u Torinu (vratio se s posudbe).
Ozlijedi im se Ivanusec a udje Kastrati koji je bio odlican u Lokomotivi. Na klupi ostanu Menalo, lani najbolji u Rijeci, i Duje Cop, koji ima 100-ak utakmica u spanjolskoj ligi a igrao je i u Standard Liege-u.
Sa klupe im ulazi Gavranovic koji je izbacio svjetske prvake Francuze.

Ivan ZG

pre 2 godine

Dinamo igra lijep, napadački nogomet i puno trči. Naravno iz svega toga stvaraju se šanse pa dolaze i golovi. Trener Krznar je odlično rješenje za Dinamo. Lovro Majer je uvjerljivo najbolji igrač Dinama. Dečko ima šut, dribling i kombinatoriku. Stalno gura nekoga u šansu. On je mozak ove momčadi i njezin glavni pokretač. Kvalitetan ofanzivni vezni igrač koji će izrasti u vrhunskog igrača. Za 5 godina igra reprezentacije bit će nezamisliva bez njega iako je već i ovo Europsko prvenstvo trebao igrati.
Igra kvalitetno i obranu i svaku utakmicu ukrade par lopti tj. presjeće par
dodavanja protivnika. Odlično drži loptu u nogama.
Sa njim u igri Dinamova igra dobiva drugu dimenziju. Po meni je već sada bolji od Kovačića i Vlašića koji obojica jako malo igraju obranu, a još rjeđe asistiraju ili guraju nekoga u šansu. Lovro ima puno kvalitetniji zadnji pas, a to je ogromna razlika u mogućnosti da igrač da gol.

neko ko zna

pre 2 godine

@Sheik Yerbuty

Kakva parada laži, gluposti i mitomanije. Čuj da vi niste bili režimlije. Pa većih komunjara od Dalmatinaca nije bilo. Slinili i klečali za obe Jugoslavije i molili za Beogradom i bratstvom i jedinstvom. Pola Srbije i cela CG služila vojsku i mornaricu dole, partijaša koliko hoćeš. Hajduk čist projekat partije, dobili stadion, vrhunske igrače koji su dolazili takođe. Jedini uspesi su vam u bivšoj državi. Koga folirate da ste anti nešto? Di ste bili 50 godina u tako zloj državi? Pivali i veselo služili.

To što ste preko noći postali Hrvatine, dobili Hercegovce iz onog kamenja pa ste po 50 put okrenuli ploču je vaša patologija i čuveni karakter.

Mitomanija

pre 2 godine

Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, .....!!!

(Jedna dama, 20. jul 2021 23:02)

Kada se ovako čita stvarno impresivno, ostavlja se utisak da je nekoliko Hrvata osvajalo Balon d’or i Zlatnu loptu. Kad ne lezi vraže pomenuto je jedno te isto (!!) i osvojeno jednom, a i to nezasluženo. :)

Jedna dama

pre 2 godine

Bronza i srebro se ne osvajaju, to su utesne nagrade, osvaja se zlato, koje nemate. Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh

Zlatnu kopacku osvojio je Suker, gdje vrludaš?
Bronca i srebro utjesne?
Pa kako vi kao samostalna srbija imate jedino par srebara u kosarci i slavite ih, a nisu utjesne?
Slavite remi protiv Portugala, a osporavas SVJETSKO srebro i broncu s dvije generacije, zemlje od 4 mil ljudi?
‘98. jugoslavenska bronca? Zaista? Onakav patriotizam nosen Sukerom i Bobanom donio je Hrvatima broncu pod HRVATSKIM grbom.
Zasto “jugoslavenska” Srbija tada isto nije osvojila medalju? :D
Od raspada Juge jasno je tko je tko u nogometu.
A sudeci po gnjevu zbog uspjeha Hrvata, ne cudi da ovo stoljece ne uspijevate na EP, a kamoli do “utjesnih” SVJETSKIH srebra i bronce i “utjesnog” finala SP, koje je u povijesti nogometa igralo samo 13 zemalja.
Uzivaj u prisvojenim i zamisljenim trofejima, ovo sto Hrvati imaju u nogometu ravno je cudu, koje ti mozes samo potiho sanjati. :D

Chielini

pre 2 godine

To je već neko vrijeme baš baš dobro posložen klub. Ekipa na TM vrijedi 137 Mil Eura, skuplja je nego u vrijeme Olma a u međuvremenu su prodali i Guardiola u Laipzig.
(petar pan,

Dinamo je duplo vrijedniji od Zvezde.
Najsuplji zvezdin igrac kosta 6.5 mil
Dok recimo Dinamo ima Majera 13 mil, Ivanuseca 13.5, Orsica 12, Petkovica 12, Livakovic 15 mil itd.
A samo Olmo i Gvardiol su prodani za 40 mil, s bonusima 50 milona.
Nije za usporedbu

ostoja

pre 2 godine

kakve usporedbe plavih sa crveno bijelim...nemoguća misija zadnjih 30-tak godina
(purger, 20. jul 2021 22:25)

Osoji nesto taj vas dinamo i Evropi?

petar pan

pre 2 godine

Nema potrebe za prepucavanjima i zluradim komentarima, ovo je ipak samo nogomentna utakimica. Mi (Hrvati) jedino što želimo ukazati da je Dinamo Zagreb odavno već ozbiljna ekipa i unatoč tome što ponekad kiksa (Ferencvaros prošle godine)ipak dadne ono što objektivno može dati u određenom trenutku. Npr.ja sam jučer nakon prvog poluvremena mislio kako su ovi za ebani jer ipak su prošle godine izbacili C Zvezdu a i Ciparski klubovi su prema UEFA tablici ispred Hrvatskih na kraju ipak pristojan rezultat od dva gola prednosti.
Organizacijski gledano pak Dinamo je odavno najjači klub na Balkanu. To je već neko vrijeme baš baš dobro posložen klub. Ekipa na TM vrijedi 137 Mil Eura, skuplja je nego u vrijeme Olma a u međuvremenu su prodali i Guardiola u Laipzig.

qw

pre 2 godine

Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh, jer su svi igraci hrvatsje reprezentacije produkt jugoslovenske, a ne hrvatske fudbakske skole.
(beogradski, 20. jul 2021 23:27)

Zlatna kopačka Davor Šuker, a to što su produkt Jugoslavije vidi se zadnjih 30 godina gdje je Srbija, a gdje Hrvatska.

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

I da bitni smo mi splićani, znaš zašto? Zato jer je Split obzirom na veličinu grad koji je da daleko najviše vrhunskih sportaša i osvajača medalja. Više i od tvoje septičke jame. Split je po tome raritet i u svitu, ne samo u Jugi. I zato, da bitni smo i šta se sporta tiče itekako imamo kredibilitet da o tome pričamo.

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Pazi,stani...Šta si živčan,šta te žulja?Prvo Zvezdana ne može bit konj,nego kobila jer je ženskog roda.Drugo ti mali provincijskih klubovi iz Hrvatske su osnovani prije tvog "velikog" kluba,dok vi još niste znali šta je ni kako balun izgleda.I treće,ne znam koliko godina imaš i jesi li premlad ili samo glumiš.Kome ti pričaš priče,sinko bili ste (a izgleda i ostali) režimski klub.U Partizan su igrači dolazili dekretom,jer su morali po nalogu partije ić u vojni klub.Zvezdana je uvik bila režimski klub,uvik vas je država gurala pa su zato igrači i išli tamo a ne u suprotnom smjeru.I koliko god su vas trpali igračima iz cile bivše Juge opet moj mali Hajduk ima pozitivan skor sa tvojom Zvezdanom.Šta bi tek bilo da smo se uvlačili partiji ka vi i da su nam slali igrače, da smo bili režimlije ka vi?Pa za vas niko ne bi čuja, ugasilo bi vas. Šta se tiče provincije.Moje "selo" je jedno od najpopularnijih turističkih destinacija,dnevno od 50 do 100 tisuća turista dođe u moje selo.Koliko ih je u tvojoj metropoli.Daj ajde lovi rake,Begeš je ogromna septička jama.Ne bi Split minja za sedam Beograda.I ne zato šta mislim nešto loše,nego se kvaliteta života ne može usporedit.A i vi ste uvik volili doć u Split,samo vas je uvik bilo strah haha.Neki grad i njegovu veličinu čine ljudi a ne prostor.A po tvojoj priči i načinu razgovora vidi se da je tvoj grad Velika selendra jer ti je takav mentalni sklop.Partizan je veći klub od Zvezde.Partizan je kozmopolitski, a Zvezdana provincijski klub.

Tristan

pre 2 godine

Sad će se u Srbiji gledati engleski fudbal. Telekom našim parama plaća 100 milki evra po sezoni za prenos engleske premijer lige. Ima se, može se.

predo

pre 2 godine

Zvezda je miljama iza Dinamo, to pokazuje i ranking u Europi
(Darko, 20. jul 2021 22:09)

Partizan je svjetlosnu godinu iza zvezde, to pokazuje i UEFA ranking.

ehh

pre 2 godine

"Zvezda sa još jednom dobrom sezonom ulazi u nosioce za sva 4. kola LŠ."
i kazes razlika sve manja, a sta dinamo u mjestu stoji? dinamo ide nagodinu(postoji sansa i ove godine al tesko) u 3.pot u grupama

PlayBoy

pre 2 godine

Jedna dama, 20. jul 2021 23:02

Svetsko prvenstvo 1930 u fudbalu,3.mesto,igrali su samo Srbi,u klupskim takmičenjima dva finala LS,jedna titula,to su najveći uspesi srpskog fudbala.

Wert

pre 2 godine

@ Luka

Protiv Španije je trebalo da bude lako ali Španci bezobrazni i bacali petarde.

Nego, ja nisam pratio EP do kraja pa ne zanima s kim ste igrali u polufinalu?

Kokorayko

pre 2 godine

Lose smo danas stajali na terenu, ali smo uspeli nekako da dobijemo ovaj mec.
Nadam se da se Ivanusec nije ozbiljno povredio, jos malo da se posloze kockice i da se oporave ovi Koji su igrali na evropskom I bice to dobro, gazicemo redom.
Pozdrav iz Kragujevca od vernog navijaca Dinama.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

Pazi, stani... Evo ja ka hajdukovac ti moram reć da nemaš blage veze. Uz to nemaš poštovanja jer vi bi tribali bit zahvalni purgerima. Koliko su vam igrača poslali, da nije njih vi ne bi postojali ni za vrime Juge. A Partizan ne bi postoja da se Hajduk tija priselit u Beograd. Tako da tribate bit zahvalni jedni i drugi, nama i njima. Al nije najbolji strijelac Partizana u povijesti Hrvat Bobek? Al vi (Delije) sami ne govorite da je Prosinečki najbolji igrač one šampionske Zvezdane? Odakle su oni došli, di ste ih kupili? E moj sinko, Hrvati su vas naučili igrat balun isto ka i vaterpolo.
(Sheik Yerbuty, 20. jul 2021 23:42)

Hahaha, ma samo da nam vas nije bilo hahaha, to je realno razmišljanje jedne male zatucane sredine kao što je Split. Ko je bre dolazio u Zvezdu? Koji su to Hrvati igrali u Zvezdi? To što ste imali sa Partizanom, to su vaša provincijska posla.
U Zvezdu su hteli svi, ali nije moglo... svi su hteli u "veliki" klub, svi koji su išli dolazili su sigurno na bolje, u "veliki" klub, pa i u taj Partizan koji je bio kud i kamo značajniji klub nego seoski klubovi iz Splita i Zagreba.
Kakv bre Prosinečki najbolji? Pored Jugovića, Savićevića, Mihajlovića...sad ispade Robert najbolji . Idi bre čoveče, oćeš ti iz sela, al' selo Split iz tebe nikada. Mnogo ste bitni, vi Splićani ste baš bitni. Veliki klubovi kupuju, pa tako i biraju koga će...dal' ima jedan ozbiljan transfer iz Zvezde u Split ili Zagreb za svo vreme SFRJ? Nema! Znaš zašto, ne ide se sa konja na magarca.

grobari su panteri,mi smo uvek Cigani.

pre 2 godine

Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta
(Pantere,bre, 20. jul 2021 23:28)

kad najbolji?
a Mihajlović? Belodedić?
Piksi?
ta generacija.
bolje cajpr ovce.
nemaš pojma o Džajiću , Šekularcu ,Mitiću,Pižonu....

Pantere,bre

pre 2 godine

dečko da ti objasnim, i Realu i Barsi i Juventusu i Mančesteru i svim velikim klubovima...
Jel se vi to provedite sa realom i barsom?hahahaha...nije bolest sve sta boli...hahaha...

Dželato

pre 2 godine

Zasto je poneke Srbe ova vijest unakazila?
Dokrajcila. Pomutila razum?
To je samo pobjeda protiv dzelata Omonije.
Zahvalite i budite ponosni sto vam susjed Dinamo spasava obraz.
Laka vam i predivna noc 😘

Pantere,bre

pre 2 godine

pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01
Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Pazi, stani... Evo ja ka hajdukovac ti moram reć da nemaš blage veze. Uz to nemaš poštovanja jer vi bi tribali bit zahvalni purgerima. Koliko su vam igrača poslali, da nije njih vi ne bi postojali ni za vrime Juge. A Partizan ne bi postoja da se Hajduk tija priselit u Beograd. Tako da tribate bit zahvalni jedni i drugi, nama i njima. Al nije najbolji strijelac Partizana u povijesti Hrvat Bobek? Al vi (Delije) sami ne govorite da je Prosinečki najbolji igrač one šampionske Zvezdane? Odakle su oni došli, di ste ih kupili? E moj sinko, Hrvati su vas naučili igrat balun isto ka i vaterpolo.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01
Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta
(Pantere,bre, 20. jul 2021 23:28)

Uh uh uh, pametnome dosta...dečko da ti objasnim, i Realu i Barsi i Juventusu i Mančesteru i svim velikim klubovima su najbolji igrači argentinci, brazilci, portugalci..srbi..hrvati..nisu to "nacionalni klubovi", kapiraš? E vidiš, to je razlika između velikog kluba i klubova iz predgrađa...razlika između Junajteda i Ipsviča...između Zvezde i svih ostalih ex SFRJ klubova.

nesa80

pre 2 godine

sad ce da krene ono cuveno uporedjivanje klubova iz bivse jugoslavije a niko ne sme da pokrene zajednicku ligu da nedaj boze neko izgubi kod kuce od onih drugih pa im lakse da zive u iluziji ko je bolji.mentalitet ubi boze sa obe strane

beogradski

pre 2 godine

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp
(Jedna dama, 20. jul 2021 23:08)

Bronza i srebro se ne osvajaju, to su utesne nagrade, osvaja se zlato, koje nemate. Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh, jer su svi igraci hrvatsje reprezentacije produkt jugoslovenske, a ne hrvatske fudbakske skole.

Jedna dama

pre 2 godine

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.
(Kg,

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp

Mitro

pre 2 godine

Što komšija? Niste dobili osvajača LŠ kući 30 god? Pa dobro, ima vremena, ipak ste vi mali klub iz predgrađa Beča. Nismo mi za "usporedbu" ni pre 30 god, ni ovih 30 god, ni sledećih 100 godina..nikada. Za celu historiju ste imali 2 igrača ..Boban i Modrić, kad bi pravili revijalnu utakmicu Dinamovih "zvezda" trebali bi igrati na male golove 2 na 2, i tu bi druga ekipa bila kritična, dal' bi je skupili.
(pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01)
Šuker je isto bio veliki igrač, osvajač lige šampiona sa Realom, najbolji strelac i možda najbolji igrač svetskog prvenstva 98 uz Zidana i Ronalda. On recimo ima puno, puno veću karijeru nego što je imao Piksi. Mi baš dosta precenjujemo naše igrače, činjenica je da ako uzmemo u obzir da su i Mijatović i Savićević rođeni Crnogorci mi kao uža Srbija nismo imali velike igrače u zadnjih tridesetak godina a da to nisu štoperi i zadnji vezni. Mislio sam da bi možda Jović ili Sergej Milinković Savić mogli da budu ti iako su i oni iz Bosne a ne uže Srbije ali kako im se razvijaju karijere izgleda ništa od toga.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

kakve usporedbe plavih sa crveno bijelim...nemoguća misija zadnjih 30-tak godina
(purger, 20. jul 2021 22:25)

Što komšija? Niste dobili osvajača LŠ kući 30 god? Pa dobro, ima vremena, ipak ste vi mali klub iz predgrađa Beča. Nismo mi za "usporedbu" ni pre 30 god, ni ovih 30 god, ni sledećih 100 godina..nikada. Za celu historiju ste imali 2 igrača ..Boban i Modrić, kad bi pravili revijalnu utakmicu Dinamovih "zvezda" trebali bi igrati na male golove 2 na 2, i tu bi druga ekipa bila kritična, dal' bi je skupili.

krke roke

pre 2 godine

@nesa80

Zvezda je ispala od Omonije iz kvalifikacija za LŠ, kao i Dinamo od Ferencvaroša. Oba kluba kasnije igrala LE do proleća. Dinamo jeste bolji ali razlika je sve manja, što govori i koeficijent. Zvezda sa još jednom dobrom sezonom ulazi u nosioce za sva 4. kola LŠ.

Partizan je ostao u sezoni kupanja. Osetno ispod Zvezde na svim listama. Bitne razlike.

Jedna dama

pre 2 godine

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.
(Kg,

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp

nesa80

pre 2 godine

Zvezda je igrala jednu utakmicu na kipru I bilo je 0:0 , zvezda nije imala priliku da igra kuci kao Dinamo, bitna razlika
(ZvezdasSrb, 20. jul 2021 22:17)
da ali zato potcenjujete partizan koji je ispao od sarloa isto na jednu utakmicu u gostima i to posle 1-1,tako da i vi ste truba dzabe se pravdas,dinamo je ispred svih srpskih klubova

Göran Loznica

pre 2 godine

Piksi Stojkovic je naj bolji fudbaler u istoriji Balkana. Neprikosnovena YU karijera i inostrana. Legenda Nagoye jednog od naj većih svetskih klubova.

bice bolje

pre 2 godine

Kad si jadnik. Zvezdu su izbacili samo zato što se igrala jedna utakmica i to na Kipru na +45 stepeni. Ovaj put protiv Dinama im zbog toga UEFA neće dozvoliti da igraju u dnevnom terminu. Zvezda bi ih pokidala u Beogradu kao Liberec. Bolje gledaj da tvoj buđavi klub ne ponovi bruku sličnu Petržalki.
(dinGospo, 20. jul 2021 22:19)

Mislis pokidala bi ih kao 2015. Kairat.

Nick Prascaton

pre 2 godine

Ma...čvrsto se brane i potrebna je kvaliteta da ih se probije ali su bezopasni za gol. Kao i svi ciprani, postižu bolje rezultate od realne vrijednosti.

dinGospo

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)
Kad si jadnik. Zvezdu su izbacili samo zato što se igrala jedna utakmica i to na Kipru na +45 stepeni. Ovaj put protiv Dinama im zbog toga UEFA neće dozvoliti da igraju u dnevnom terminu. Zvezda bi ih pokidala u Beogradu kao Liberec. Bolje gledaj da tvoj buđavi klub ne ponovi bruku sličnu Petržalki.

Kg

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02)

Da, puno lakše je bilo protiv Škotske na EP...još jednog dželata!
(Luka, 20. jul 2021 22:15)

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.

Dino

pre 2 godine

Dinamo je cijelu utakmicu imao loptu u nogama a Omonija se samo branila i pokušavali stalno krasti vrijeme od početka utakmice,sad gledao cijelu utakmicu i Dinamo je imao dosta prilika pa je Omonija super prosla,realan rezultat je trebao biti makar 4:0 ali dobro je i ovako.

Ali bas

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)


blago tvom mozgu...

gogiloz

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.

ludilo

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)

ufff teski kompleksi se uvukli...

nik

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)

sta li se desava u tvojoj iskompleksiranoj glavi....

Jedna dama

pre 2 godine

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.
(Kg,

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Pazi, stani... Evo ja ka hajdukovac ti moram reć da nemaš blage veze. Uz to nemaš poštovanja jer vi bi tribali bit zahvalni purgerima. Koliko su vam igrača poslali, da nije njih vi ne bi postojali ni za vrime Juge. A Partizan ne bi postoja da se Hajduk tija priselit u Beograd. Tako da tribate bit zahvalni jedni i drugi, nama i njima. Al nije najbolji strijelac Partizana u povijesti Hrvat Bobek? Al vi (Delije) sami ne govorite da je Prosinečki najbolji igrač one šampionske Zvezdane? Odakle su oni došli, di ste ih kupili? E moj sinko, Hrvati su vas naučili igrat balun isto ka i vaterpolo.

Jedna dama

pre 2 godine

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.
(Kg,

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp

Kokorayko

pre 2 godine

Lose smo danas stajali na terenu, ali smo uspeli nekako da dobijemo ovaj mec.
Nadam se da se Ivanusec nije ozbiljno povredio, jos malo da se posloze kockice i da se oporave ovi Koji su igrali na evropskom I bice to dobro, gazicemo redom.
Pozdrav iz Kragujevca od vernog navijaca Dinama.

Dželato

pre 2 godine

Zasto je poneke Srbe ova vijest unakazila?
Dokrajcila. Pomutila razum?
To je samo pobjeda protiv dzelata Omonije.
Zahvalite i budite ponosni sto vam susjed Dinamo spasava obraz.
Laka vam i predivna noc 😘

Jedna dama

pre 2 godine

Bronza i srebro se ne osvajaju, to su utesne nagrade, osvaja se zlato, koje nemate. Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh

Zlatnu kopacku osvojio je Suker, gdje vrludaš?
Bronca i srebro utjesne?
Pa kako vi kao samostalna srbija imate jedino par srebara u kosarci i slavite ih, a nisu utjesne?
Slavite remi protiv Portugala, a osporavas SVJETSKO srebro i broncu s dvije generacije, zemlje od 4 mil ljudi?
‘98. jugoslavenska bronca? Zaista? Onakav patriotizam nosen Sukerom i Bobanom donio je Hrvatima broncu pod HRVATSKIM grbom.
Zasto “jugoslavenska” Srbija tada isto nije osvojila medalju? :D
Od raspada Juge jasno je tko je tko u nogometu.
A sudeci po gnjevu zbog uspjeha Hrvata, ne cudi da ovo stoljece ne uspijevate na EP, a kamoli do “utjesnih” SVJETSKIH srebra i bronce i “utjesnog” finala SP, koje je u povijesti nogometa igralo samo 13 zemalja.
Uzivaj u prisvojenim i zamisljenim trofejima, ovo sto Hrvati imaju u nogometu ravno je cudu, koje ti mozes samo potiho sanjati. :D

bice bolje

pre 2 godine

Kad si jadnik. Zvezdu su izbacili samo zato što se igrala jedna utakmica i to na Kipru na +45 stepeni. Ovaj put protiv Dinama im zbog toga UEFA neće dozvoliti da igraju u dnevnom terminu. Zvezda bi ih pokidala u Beogradu kao Liberec. Bolje gledaj da tvoj buđavi klub ne ponovi bruku sličnu Petržalki.
(dinGospo, 20. jul 2021 22:19)

Mislis pokidala bi ih kao 2015. Kairat.

Pantere,bre

pre 2 godine

pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01
Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta

Mitro

pre 2 godine

Što komšija? Niste dobili osvajača LŠ kući 30 god? Pa dobro, ima vremena, ipak ste vi mali klub iz predgrađa Beča. Nismo mi za "usporedbu" ni pre 30 god, ni ovih 30 god, ni sledećih 100 godina..nikada. Za celu historiju ste imali 2 igrača ..Boban i Modrić, kad bi pravili revijalnu utakmicu Dinamovih "zvezda" trebali bi igrati na male golove 2 na 2, i tu bi druga ekipa bila kritična, dal' bi je skupili.
(pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01)
Šuker je isto bio veliki igrač, osvajač lige šampiona sa Realom, najbolji strelac i možda najbolji igrač svetskog prvenstva 98 uz Zidana i Ronalda. On recimo ima puno, puno veću karijeru nego što je imao Piksi. Mi baš dosta precenjujemo naše igrače, činjenica je da ako uzmemo u obzir da su i Mijatović i Savićević rođeni Crnogorci mi kao uža Srbija nismo imali velike igrače u zadnjih tridesetak godina a da to nisu štoperi i zadnji vezni. Mislio sam da bi možda Jović ili Sergej Milinković Savić mogli da budu ti iako su i oni iz Bosne a ne uže Srbije ali kako im se razvijaju karijere izgleda ništa od toga.

gogiloz

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.

Chielini

pre 2 godine

To je već neko vrijeme baš baš dobro posložen klub. Ekipa na TM vrijedi 137 Mil Eura, skuplja je nego u vrijeme Olma a u međuvremenu su prodali i Guardiola u Laipzig.
(petar pan,

Dinamo je duplo vrijedniji od Zvezde.
Najsuplji zvezdin igrac kosta 6.5 mil
Dok recimo Dinamo ima Majera 13 mil, Ivanuseca 13.5, Orsica 12, Petkovica 12, Livakovic 15 mil itd.
A samo Olmo i Gvardiol su prodani za 40 mil, s bonusima 50 milona.
Nije za usporedbu

qw

pre 2 godine

Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh, jer su svi igraci hrvatsje reprezentacije produkt jugoslovenske, a ne hrvatske fudbakske skole.
(beogradski, 20. jul 2021 23:27)

Zlatna kopačka Davor Šuker, a to što su produkt Jugoslavije vidi se zadnjih 30 godina gdje je Srbija, a gdje Hrvatska.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

Pazi, stani... Evo ja ka hajdukovac ti moram reć da nemaš blage veze. Uz to nemaš poštovanja jer vi bi tribali bit zahvalni purgerima. Koliko su vam igrača poslali, da nije njih vi ne bi postojali ni za vrime Juge. A Partizan ne bi postoja da se Hajduk tija priselit u Beograd. Tako da tribate bit zahvalni jedni i drugi, nama i njima. Al nije najbolji strijelac Partizana u povijesti Hrvat Bobek? Al vi (Delije) sami ne govorite da je Prosinečki najbolji igrač one šampionske Zvezdane? Odakle su oni došli, di ste ih kupili? E moj sinko, Hrvati su vas naučili igrat balun isto ka i vaterpolo.
(Sheik Yerbuty, 20. jul 2021 23:42)

Hahaha, ma samo da nam vas nije bilo hahaha, to je realno razmišljanje jedne male zatucane sredine kao što je Split. Ko je bre dolazio u Zvezdu? Koji su to Hrvati igrali u Zvezdi? To što ste imali sa Partizanom, to su vaša provincijska posla.
U Zvezdu su hteli svi, ali nije moglo... svi su hteli u "veliki" klub, svi koji su išli dolazili su sigurno na bolje, u "veliki" klub, pa i u taj Partizan koji je bio kud i kamo značajniji klub nego seoski klubovi iz Splita i Zagreba.
Kakv bre Prosinečki najbolji? Pored Jugovića, Savićevića, Mihajlovića...sad ispade Robert najbolji . Idi bre čoveče, oćeš ti iz sela, al' selo Split iz tebe nikada. Mnogo ste bitni, vi Splićani ste baš bitni. Veliki klubovi kupuju, pa tako i biraju koga će...dal' ima jedan ozbiljan transfer iz Zvezde u Split ili Zagreb za svo vreme SFRJ? Nema! Znaš zašto, ne ide se sa konja na magarca.

nesa80

pre 2 godine

Zvezda je igrala jednu utakmicu na kipru I bilo je 0:0 , zvezda nije imala priliku da igra kuci kao Dinamo, bitna razlika
(ZvezdasSrb, 20. jul 2021 22:17)
da ali zato potcenjujete partizan koji je ispao od sarloa isto na jednu utakmicu u gostima i to posle 1-1,tako da i vi ste truba dzabe se pravdas,dinamo je ispred svih srpskih klubova

Nick Prascaton

pre 2 godine

Ma...čvrsto se brane i potrebna je kvaliteta da ih se probije ali su bezopasni za gol. Kao i svi ciprani, postižu bolje rezultate od realne vrijednosti.

petar pan

pre 2 godine

Nema potrebe za prepucavanjima i zluradim komentarima, ovo je ipak samo nogomentna utakimica. Mi (Hrvati) jedino što želimo ukazati da je Dinamo Zagreb odavno već ozbiljna ekipa i unatoč tome što ponekad kiksa (Ferencvaros prošle godine)ipak dadne ono što objektivno može dati u određenom trenutku. Npr.ja sam jučer nakon prvog poluvremena mislio kako su ovi za ebani jer ipak su prošle godine izbacili C Zvezdu a i Ciparski klubovi su prema UEFA tablici ispred Hrvatskih na kraju ipak pristojan rezultat od dva gola prednosti.
Organizacijski gledano pak Dinamo je odavno najjači klub na Balkanu. To je već neko vrijeme baš baš dobro posložen klub. Ekipa na TM vrijedi 137 Mil Eura, skuplja je nego u vrijeme Olma a u međuvremenu su prodali i Guardiola u Laipzig.

nesa80

pre 2 godine

sad ce da krene ono cuveno uporedjivanje klubova iz bivse jugoslavije a niko ne sme da pokrene zajednicku ligu da nedaj boze neko izgubi kod kuce od onih drugih pa im lakse da zive u iluziji ko je bolji.mentalitet ubi boze sa obe strane

drago

pre 2 godine

Dinamo je još daleko od prošlosezonske forme.
Glavni igrači su umorni od EP. Livakovic, Ristovski, Ademi, Orsic, Ivanusec, Petkovic, Gavranovic su igrali EP (Gvardiol je otišao u Leipzig).
Ali jak je Dinamo. Ozlijedi im se Ademi a udje Mišić koji je bio u Sporting Lisabonu i PAOK-u. Na klupi ostane Gojak koji je bio u Torinu (vratio se s posudbe).
Ozlijedi im se Ivanusec a udje Kastrati koji je bio odlican u Lokomotivi. Na klupi ostanu Menalo, lani najbolji u Rijeci, i Duje Cop, koji ima 100-ak utakmica u spanjolskoj ligi a igrao je i u Standard Liege-u.
Sa klupe im ulazi Gavranovic koji je izbacio svjetske prvake Francuze.

Dino

pre 2 godine

Dinamo je cijelu utakmicu imao loptu u nogama a Omonija se samo branila i pokušavali stalno krasti vrijeme od početka utakmice,sad gledao cijelu utakmicu i Dinamo je imao dosta prilika pa je Omonija super prosla,realan rezultat je trebao biti makar 4:0 ali dobro je i ovako.

Göran Loznica

pre 2 godine

Piksi Stojkovic je naj bolji fudbaler u istoriji Balkana. Neprikosnovena YU karijera i inostrana. Legenda Nagoye jednog od naj većih svetskih klubova.

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Pazi,stani...Šta si živčan,šta te žulja?Prvo Zvezdana ne može bit konj,nego kobila jer je ženskog roda.Drugo ti mali provincijskih klubovi iz Hrvatske su osnovani prije tvog "velikog" kluba,dok vi još niste znali šta je ni kako balun izgleda.I treće,ne znam koliko godina imaš i jesi li premlad ili samo glumiš.Kome ti pričaš priče,sinko bili ste (a izgleda i ostali) režimski klub.U Partizan su igrači dolazili dekretom,jer su morali po nalogu partije ić u vojni klub.Zvezdana je uvik bila režimski klub,uvik vas je država gurala pa su zato igrači i išli tamo a ne u suprotnom smjeru.I koliko god su vas trpali igračima iz cile bivše Juge opet moj mali Hajduk ima pozitivan skor sa tvojom Zvezdanom.Šta bi tek bilo da smo se uvlačili partiji ka vi i da su nam slali igrače, da smo bili režimlije ka vi?Pa za vas niko ne bi čuja, ugasilo bi vas. Šta se tiče provincije.Moje "selo" je jedno od najpopularnijih turističkih destinacija,dnevno od 50 do 100 tisuća turista dođe u moje selo.Koliko ih je u tvojoj metropoli.Daj ajde lovi rake,Begeš je ogromna septička jama.Ne bi Split minja za sedam Beograda.I ne zato šta mislim nešto loše,nego se kvaliteta života ne može usporedit.A i vi ste uvik volili doć u Split,samo vas je uvik bilo strah haha.Neki grad i njegovu veličinu čine ljudi a ne prostor.A po tvojoj priči i načinu razgovora vidi se da je tvoj grad Velika selendra jer ti je takav mentalni sklop.Partizan je veći klub od Zvezde.Partizan je kozmopolitski, a Zvezdana provincijski klub.

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Mitomanija krivo je napisano. Balon d'or i zlatna lopta su jedno te isto. Zlatna lopta i zlatna kopačka su različite stvari i obe su osvajali Hrvati. Zlatnu loptu Modrić, zlatnu kopačku Šuker.

Ali bas

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)


blago tvom mozgu...

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

I da bitni smo mi splićani, znaš zašto? Zato jer je Split obzirom na veličinu grad koji je da daleko najviše vrhunskih sportaša i osvajača medalja. Više i od tvoje septičke jame. Split je po tome raritet i u svitu, ne samo u Jugi. I zato, da bitni smo i šta se sporta tiče itekako imamo kredibilitet da o tome pričamo.

Jedna dama

pre 2 godine

Kada se ovako čita stvarno impresivno, ostavlja se utisak da je nekoliko Hrvata osvajalo Balon d’or i Zlatnu loptu. Kad ne lezi vraže pomenuto je jedno te isto (!!) i osvojeno jednom, a i to nezasluženo. :)
(Mitomanija,

Mitomanija je prisutna samo kod tvojih izmisljenih trofeja.
Hrvati osvojili:
Balon d’or
Zlatna lopta SP za najboljeg igraca Svjetskog prvenstva
Zlatna kopacka Suker
Srebrna kopacka
FIFA THE BEST najbolji igrac svijeta
UEFA THE BEST najbolji igrac Europe
…ako cemo precizno!
Sve nagrade plod su timskog rada.
Hoces jos? :D

grobari su panteri,mi smo uvek Cigani.

pre 2 godine

Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta
(Pantere,bre, 20. jul 2021 23:28)

kad najbolji?
a Mihajlović? Belodedić?
Piksi?
ta generacija.
bolje cajpr ovce.
nemaš pojma o Džajiću , Šekularcu ,Mitiću,Pižonu....

ludilo

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)

ufff teski kompleksi se uvukli...

krke roke

pre 2 godine

@nesa80

Zvezda je ispala od Omonije iz kvalifikacija za LŠ, kao i Dinamo od Ferencvaroša. Oba kluba kasnije igrala LE do proleća. Dinamo jeste bolji ali razlika je sve manja, što govori i koeficijent. Zvezda sa još jednom dobrom sezonom ulazi u nosioce za sva 4. kola LŠ.

Partizan je ostao u sezoni kupanja. Osetno ispod Zvezde na svim listama. Bitne razlike.

dinGospo

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)
Kad si jadnik. Zvezdu su izbacili samo zato što se igrala jedna utakmica i to na Kipru na +45 stepeni. Ovaj put protiv Dinama im zbog toga UEFA neće dozvoliti da igraju u dnevnom terminu. Zvezda bi ih pokidala u Beogradu kao Liberec. Bolje gledaj da tvoj buđavi klub ne ponovi bruku sličnu Petržalki.

neko ko zna

pre 2 godine

@Sheik Yerbuty

Kakva parada laži, gluposti i mitomanije. Čuj da vi niste bili režimlije. Pa većih komunjara od Dalmatinaca nije bilo. Slinili i klečali za obe Jugoslavije i molili za Beogradom i bratstvom i jedinstvom. Pola Srbije i cela CG služila vojsku i mornaricu dole, partijaša koliko hoćeš. Hajduk čist projekat partije, dobili stadion, vrhunske igrače koji su dolazili takođe. Jedini uspesi su vam u bivšoj državi. Koga folirate da ste anti nešto? Di ste bili 50 godina u tako zloj državi? Pivali i veselo služili.

To što ste preko noći postali Hrvatine, dobili Hercegovce iz onog kamenja pa ste po 50 put okrenuli ploču je vaša patologija i čuveni karakter.

Lol

pre 2 godine

Sa njim u igri Dinamova igra dobiva drugu dimenziju. Po meni je već sada bolji od Kovačića i Vlašića koji obojica jako malo igraju obranu, a još rjeđe asistiraju ili guraju nekoga u šansu. Lovro ima puno kvalitetniji zadnji pas, a to je ogromna razlika u mogućnosti da igrač da gol.
(Ivan ZG, 21. jul 2021 10:09)

Majer je u obrambenom dijelu bolji od Kovačića? Šta sve neću pročitati. Pa glavni Majerov nedostatak je igra u obrani. Lijepo je konačno vidjet igrača koji igra kao stare desetke, al nemojmo pričati stvari koje nemaju veze sa stvarnošću

predo

pre 2 godine

Zvezda je miljama iza Dinamo, to pokazuje i ranking u Europi
(Darko, 20. jul 2021 22:09)

Partizan je svjetlosnu godinu iza zvezde, to pokazuje i UEFA ranking.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01
Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta
(Pantere,bre, 20. jul 2021 23:28)

Uh uh uh, pametnome dosta...dečko da ti objasnim, i Realu i Barsi i Juventusu i Mančesteru i svim velikim klubovima su najbolji igrači argentinci, brazilci, portugalci..srbi..hrvati..nisu to "nacionalni klubovi", kapiraš? E vidiš, to je razlika između velikog kluba i klubova iz predgrađa...razlika između Junajteda i Ipsviča...između Zvezde i svih ostalih ex SFRJ klubova.

Pantere,bre

pre 2 godine

dečko da ti objasnim, i Realu i Barsi i Juventusu i Mančesteru i svim velikim klubovima...
Jel se vi to provedite sa realom i barsom?hahahaha...nije bolest sve sta boli...hahaha...

Ivan ZG

pre 2 godine

Dinamo igra lijep, napadački nogomet i puno trči. Naravno iz svega toga stvaraju se šanse pa dolaze i golovi. Trener Krznar je odlično rješenje za Dinamo. Lovro Majer je uvjerljivo najbolji igrač Dinama. Dečko ima šut, dribling i kombinatoriku. Stalno gura nekoga u šansu. On je mozak ove momčadi i njezin glavni pokretač. Kvalitetan ofanzivni vezni igrač koji će izrasti u vrhunskog igrača. Za 5 godina igra reprezentacije bit će nezamisliva bez njega iako je već i ovo Europsko prvenstvo trebao igrati.
Igra kvalitetno i obranu i svaku utakmicu ukrade par lopti tj. presjeće par
dodavanja protivnika. Odlično drži loptu u nogama.
Sa njim u igri Dinamova igra dobiva drugu dimenziju. Po meni je već sada bolji od Kovačića i Vlašića koji obojica jako malo igraju obranu, a još rjeđe asistiraju ili guraju nekoga u šansu. Lovro ima puno kvalitetniji zadnji pas, a to je ogromna razlika u mogućnosti da igrač da gol.

Tristan

pre 2 godine

Sad će se u Srbiji gledati engleski fudbal. Telekom našim parama plaća 100 milki evra po sezoni za prenos engleske premijer lige. Ima se, može se.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

kakve usporedbe plavih sa crveno bijelim...nemoguća misija zadnjih 30-tak godina
(purger, 20. jul 2021 22:25)

Što komšija? Niste dobili osvajača LŠ kući 30 god? Pa dobro, ima vremena, ipak ste vi mali klub iz predgrađa Beča. Nismo mi za "usporedbu" ni pre 30 god, ni ovih 30 god, ni sledećih 100 godina..nikada. Za celu historiju ste imali 2 igrača ..Boban i Modrić, kad bi pravili revijalnu utakmicu Dinamovih "zvezda" trebali bi igrati na male golove 2 na 2, i tu bi druga ekipa bila kritična, dal' bi je skupili.

Kg

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02)

Da, puno lakše je bilo protiv Škotske na EP...još jednog dželata!
(Luka, 20. jul 2021 22:15)

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.

beogradski

pre 2 godine

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp
(Jedna dama, 20. jul 2021 23:08)

Bronza i srebro se ne osvajaju, to su utesne nagrade, osvaja se zlato, koje nemate. Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh, jer su svi igraci hrvatsje reprezentacije produkt jugoslovenske, a ne hrvatske fudbakske skole.

ehh

pre 2 godine

"Zvezda sa još jednom dobrom sezonom ulazi u nosioce za sva 4. kola LŠ."
i kazes razlika sve manja, a sta dinamo u mjestu stoji? dinamo ide nagodinu(postoji sansa i ove godine al tesko) u 3.pot u grupama

nik

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)

sta li se desava u tvojoj iskompleksiranoj glavi....

PlayBoy

pre 2 godine

Jedna dama, 20. jul 2021 23:02

Svetsko prvenstvo 1930 u fudbalu,3.mesto,igrali su samo Srbi,u klupskim takmičenjima dva finala LS,jedna titula,to su najveći uspesi srpskog fudbala.

Wert

pre 2 godine

@ Luka

Protiv Španije je trebalo da bude lako ali Španci bezobrazni i bacali petarde.

Nego, ja nisam pratio EP do kraja pa ne zanima s kim ste igrali u polufinalu?

ostoja

pre 2 godine

kakve usporedbe plavih sa crveno bijelim...nemoguća misija zadnjih 30-tak godina
(purger, 20. jul 2021 22:25)

Osoji nesto taj vas dinamo i Evropi?

Mitomanija

pre 2 godine

Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, .....!!!

(Jedna dama, 20. jul 2021 23:02)

Kada se ovako čita stvarno impresivno, ostavlja se utisak da je nekoliko Hrvata osvajalo Balon d’or i Zlatnu loptu. Kad ne lezi vraže pomenuto je jedno te isto (!!) i osvojeno jednom, a i to nezasluženo. :)

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

Pazi, stani... Evo ja ka hajdukovac ti moram reć da nemaš blage veze. Uz to nemaš poštovanja jer vi bi tribali bit zahvalni purgerima. Koliko su vam igrača poslali, da nije njih vi ne bi postojali ni za vrime Juge. A Partizan ne bi postoja da se Hajduk tija priselit u Beograd. Tako da tribate bit zahvalni jedni i drugi, nama i njima. Al nije najbolji strijelac Partizana u povijesti Hrvat Bobek? Al vi (Delije) sami ne govorite da je Prosinečki najbolji igrač one šampionske Zvezdane? Odakle su oni došli, di ste ih kupili? E moj sinko, Hrvati su vas naučili igrat balun isto ka i vaterpolo.
(Sheik Yerbuty, 20. jul 2021 23:42)

Hahaha, ma samo da nam vas nije bilo hahaha, to je realno razmišljanje jedne male zatucane sredine kao što je Split. Ko je bre dolazio u Zvezdu? Koji su to Hrvati igrali u Zvezdi? To što ste imali sa Partizanom, to su vaša provincijska posla.
U Zvezdu su hteli svi, ali nije moglo... svi su hteli u "veliki" klub, svi koji su išli dolazili su sigurno na bolje, u "veliki" klub, pa i u taj Partizan koji je bio kud i kamo značajniji klub nego seoski klubovi iz Splita i Zagreba.
Kakv bre Prosinečki najbolji? Pored Jugovića, Savićevića, Mihajlovića...sad ispade Robert najbolji . Idi bre čoveče, oćeš ti iz sela, al' selo Split iz tebe nikada. Mnogo ste bitni, vi Splićani ste baš bitni. Veliki klubovi kupuju, pa tako i biraju koga će...dal' ima jedan ozbiljan transfer iz Zvezde u Split ili Zagreb za svo vreme SFRJ? Nema! Znaš zašto, ne ide se sa konja na magarca.

beogradski

pre 2 godine

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp
(Jedna dama, 20. jul 2021 23:08)

Bronza i srebro se ne osvajaju, to su utesne nagrade, osvaja se zlato, koje nemate. Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh, jer su svi igraci hrvatsje reprezentacije produkt jugoslovenske, a ne hrvatske fudbakske skole.

Kg

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02)

Da, puno lakše je bilo protiv Škotske na EP...još jednog dželata!
(Luka, 20. jul 2021 22:15)

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.

Göran Loznica

pre 2 godine

Piksi Stojkovic je naj bolji fudbaler u istoriji Balkana. Neprikosnovena YU karijera i inostrana. Legenda Nagoye jednog od naj većih svetskih klubova.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

kakve usporedbe plavih sa crveno bijelim...nemoguća misija zadnjih 30-tak godina
(purger, 20. jul 2021 22:25)

Što komšija? Niste dobili osvajača LŠ kući 30 god? Pa dobro, ima vremena, ipak ste vi mali klub iz predgrađa Beča. Nismo mi za "usporedbu" ni pre 30 god, ni ovih 30 god, ni sledećih 100 godina..nikada. Za celu historiju ste imali 2 igrača ..Boban i Modrić, kad bi pravili revijalnu utakmicu Dinamovih "zvezda" trebali bi igrati na male golove 2 na 2, i tu bi druga ekipa bila kritična, dal' bi je skupili.

pazi stani vidi gledaj

pre 2 godine

pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01
Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta
(Pantere,bre, 20. jul 2021 23:28)

Uh uh uh, pametnome dosta...dečko da ti objasnim, i Realu i Barsi i Juventusu i Mančesteru i svim velikim klubovima su najbolji igrači argentinci, brazilci, portugalci..srbi..hrvati..nisu to "nacionalni klubovi", kapiraš? E vidiš, to je razlika između velikog kluba i klubova iz predgrađa...razlika između Junajteda i Ipsviča...između Zvezde i svih ostalih ex SFRJ klubova.

grobari su panteri,mi smo uvek Cigani.

pre 2 godine

Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta
(Pantere,bre, 20. jul 2021 23:28)

kad najbolji?
a Mihajlović? Belodedić?
Piksi?
ta generacija.
bolje cajpr ovce.
nemaš pojma o Džajiću , Šekularcu ,Mitiću,Pižonu....

gogiloz

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.

Mitomanija

pre 2 godine

Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, .....!!!

(Jedna dama, 20. jul 2021 23:02)

Kada se ovako čita stvarno impresivno, ostavlja se utisak da je nekoliko Hrvata osvajalo Balon d’or i Zlatnu loptu. Kad ne lezi vraže pomenuto je jedno te isto (!!) i osvojeno jednom, a i to nezasluženo. :)

dinGospo

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)
Kad si jadnik. Zvezdu su izbacili samo zato što se igrala jedna utakmica i to na Kipru na +45 stepeni. Ovaj put protiv Dinama im zbog toga UEFA neće dozvoliti da igraju u dnevnom terminu. Zvezda bi ih pokidala u Beogradu kao Liberec. Bolje gledaj da tvoj buđavi klub ne ponovi bruku sličnu Petržalki.

PlayBoy

pre 2 godine

Jedna dama, 20. jul 2021 23:02

Svetsko prvenstvo 1930 u fudbalu,3.mesto,igrali su samo Srbi,u klupskim takmičenjima dva finala LS,jedna titula,to su najveći uspesi srpskog fudbala.

neko ko zna

pre 2 godine

@Sheik Yerbuty

Kakva parada laži, gluposti i mitomanije. Čuj da vi niste bili režimlije. Pa većih komunjara od Dalmatinaca nije bilo. Slinili i klečali za obe Jugoslavije i molili za Beogradom i bratstvom i jedinstvom. Pola Srbije i cela CG služila vojsku i mornaricu dole, partijaša koliko hoćeš. Hajduk čist projekat partije, dobili stadion, vrhunske igrače koji su dolazili takođe. Jedini uspesi su vam u bivšoj državi. Koga folirate da ste anti nešto? Di ste bili 50 godina u tako zloj državi? Pivali i veselo služili.

To što ste preko noći postali Hrvatine, dobili Hercegovce iz onog kamenja pa ste po 50 put okrenuli ploču je vaša patologija i čuveni karakter.

Wert

pre 2 godine

@ Luka

Protiv Španije je trebalo da bude lako ali Španci bezobrazni i bacali petarde.

Nego, ja nisam pratio EP do kraja pa ne zanima s kim ste igrali u polufinalu?

Jedna dama

pre 2 godine

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.
(Kg,

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Pazi, stani... Evo ja ka hajdukovac ti moram reć da nemaš blage veze. Uz to nemaš poštovanja jer vi bi tribali bit zahvalni purgerima. Koliko su vam igrača poslali, da nije njih vi ne bi postojali ni za vrime Juge. A Partizan ne bi postoja da se Hajduk tija priselit u Beograd. Tako da tribate bit zahvalni jedni i drugi, nama i njima. Al nije najbolji strijelac Partizana u povijesti Hrvat Bobek? Al vi (Delije) sami ne govorite da je Prosinečki najbolji igrač one šampionske Zvezdane? Odakle su oni došli, di ste ih kupili? E moj sinko, Hrvati su vas naučili igrat balun isto ka i vaterpolo.

krke roke

pre 2 godine

@nesa80

Zvezda je ispala od Omonije iz kvalifikacija za LŠ, kao i Dinamo od Ferencvaroša. Oba kluba kasnije igrala LE do proleća. Dinamo jeste bolji ali razlika je sve manja, što govori i koeficijent. Zvezda sa još jednom dobrom sezonom ulazi u nosioce za sva 4. kola LŠ.

Partizan je ostao u sezoni kupanja. Osetno ispod Zvezde na svim listama. Bitne razlike.

ostoja

pre 2 godine

kakve usporedbe plavih sa crveno bijelim...nemoguća misija zadnjih 30-tak godina
(purger, 20. jul 2021 22:25)

Osoji nesto taj vas dinamo i Evropi?

predo

pre 2 godine

Zvezda je miljama iza Dinamo, to pokazuje i ranking u Europi
(Darko, 20. jul 2021 22:09)

Partizan je svjetlosnu godinu iza zvezde, to pokazuje i UEFA ranking.

bice bolje

pre 2 godine

Kad si jadnik. Zvezdu su izbacili samo zato što se igrala jedna utakmica i to na Kipru na +45 stepeni. Ovaj put protiv Dinama im zbog toga UEFA neće dozvoliti da igraju u dnevnom terminu. Zvezda bi ih pokidala u Beogradu kao Liberec. Bolje gledaj da tvoj buđavi klub ne ponovi bruku sličnu Petržalki.
(dinGospo, 20. jul 2021 22:19)

Mislis pokidala bi ih kao 2015. Kairat.

Pantere,bre

pre 2 godine

dečko da ti objasnim, i Realu i Barsi i Juventusu i Mančesteru i svim velikim klubovima...
Jel se vi to provedite sa realom i barsom?hahahaha...nije bolest sve sta boli...hahaha...

Pantere,bre

pre 2 godine

pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01
Vama čobanima najbolji igrači Hrvat Prosinečki, makedonče Pančev, Crnogorac Savićević...pametnom dosta

nesa80

pre 2 godine

Zvezda je igrala jednu utakmicu na kipru I bilo je 0:0 , zvezda nije imala priliku da igra kuci kao Dinamo, bitna razlika
(ZvezdasSrb, 20. jul 2021 22:17)
da ali zato potcenjujete partizan koji je ispao od sarloa isto na jednu utakmicu u gostima i to posle 1-1,tako da i vi ste truba dzabe se pravdas,dinamo je ispred svih srpskih klubova

Jedna dama

pre 2 godine

Opusti se majstore, kad osvojite nesto javite se. Sprdas se sa zemljom koja ima klupskog svetskog prvaka a nikad niste prosli 1/4 LE. Cak i u reprezentacija koja van je kao sila nikad nista osvojila nije.
(Kg,

Hrvatska je OSVOJILA u ozbiljnom seniorskom nogometu (jer je samo on mjerodavan) SVJETSKU broncu, srebro, Hrvati osvajaci Balon d’ora, Zlatne lopte, Zlatne kopacke, Srebrne kopacke!!!
Sto je Srbija osvojila u seniorskom, ozbiljnom nogometu? (Molim odgovor)
Srbija ima klub Zvezdu koji je u vrijeme osvajanja Kupa prvaka kao prvak JUGOSLAVIJE (druge drzave) osvojila isti.
Gdje je tu zasluga drzave Srbije? Pa gdje je srpska CZ 30 godina?
Po tvojoj logici Hrvati su VELESILA u kosarci za Srbe zbog trofeja Cibone i Jugoplastike koje nijedan srpski klub ne moze dostici.
I ako se opet pocnes hvaliti djecjim trofejem u nogometu, podsjetit cu te da Hrvati u kosarci imaju SEDAM trofeja prvaka Europe do 18 god.
I kaj cemo sad, hm? :D
Spusti se na zemlju i nauci.
U nogometu se sa Hrvatima ne mozete usporedjivati. Kao ni Hrvati s vama u kosarci.
Mitomanija je nezdrava. Lp

Dželato

pre 2 godine

Zasto je poneke Srbe ova vijest unakazila?
Dokrajcila. Pomutila razum?
To je samo pobjeda protiv dzelata Omonije.
Zahvalite i budite ponosni sto vam susjed Dinamo spasava obraz.
Laka vam i predivna noc 😘

ludilo

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)

ufff teski kompleksi se uvukli...

Ali bas

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)


blago tvom mozgu...

ehh

pre 2 godine

"Zvezda sa još jednom dobrom sezonom ulazi u nosioce za sva 4. kola LŠ."
i kazes razlika sve manja, a sta dinamo u mjestu stoji? dinamo ide nagodinu(postoji sansa i ove godine al tesko) u 3.pot u grupama

Mitro

pre 2 godine

Što komšija? Niste dobili osvajača LŠ kući 30 god? Pa dobro, ima vremena, ipak ste vi mali klub iz predgrađa Beča. Nismo mi za "usporedbu" ni pre 30 god, ni ovih 30 god, ni sledećih 100 godina..nikada. Za celu historiju ste imali 2 igrača ..Boban i Modrić, kad bi pravili revijalnu utakmicu Dinamovih "zvezda" trebali bi igrati na male golove 2 na 2, i tu bi druga ekipa bila kritična, dal' bi je skupili.
(pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 23:01)
Šuker je isto bio veliki igrač, osvajač lige šampiona sa Realom, najbolji strelac i možda najbolji igrač svetskog prvenstva 98 uz Zidana i Ronalda. On recimo ima puno, puno veću karijeru nego što je imao Piksi. Mi baš dosta precenjujemo naše igrače, činjenica je da ako uzmemo u obzir da su i Mijatović i Savićević rođeni Crnogorci mi kao uža Srbija nismo imali velike igrače u zadnjih tridesetak godina a da to nisu štoperi i zadnji vezni. Mislio sam da bi možda Jović ili Sergej Milinković Savić mogli da budu ti iako su i oni iz Bosne a ne uže Srbije ali kako im se razvijaju karijere izgleda ništa od toga.

Kokorayko

pre 2 godine

Lose smo danas stajali na terenu, ali smo uspeli nekako da dobijemo ovaj mec.
Nadam se da se Ivanusec nije ozbiljno povredio, jos malo da se posloze kockice i da se oporave ovi Koji su igrali na evropskom I bice to dobro, gazicemo redom.
Pozdrav iz Kragujevca od vernog navijaca Dinama.

nik

pre 2 godine

Da je bilo lako i nije bas...
(anonimus, 20. jul 2021 22:02) ma meni nije bitno kako je bilo, meni je bitno da su oni izbacili zvezdu prošle godine.
(gogiloz, 20. jul 2021 22:08)

sta li se desava u tvojoj iskompleksiranoj glavi....

Ivan ZG

pre 2 godine

Dinamo igra lijep, napadački nogomet i puno trči. Naravno iz svega toga stvaraju se šanse pa dolaze i golovi. Trener Krznar je odlično rješenje za Dinamo. Lovro Majer je uvjerljivo najbolji igrač Dinama. Dečko ima šut, dribling i kombinatoriku. Stalno gura nekoga u šansu. On je mozak ove momčadi i njezin glavni pokretač. Kvalitetan ofanzivni vezni igrač koji će izrasti u vrhunskog igrača. Za 5 godina igra reprezentacije bit će nezamisliva bez njega iako je već i ovo Europsko prvenstvo trebao igrati.
Igra kvalitetno i obranu i svaku utakmicu ukrade par lopti tj. presjeće par
dodavanja protivnika. Odlično drži loptu u nogama.
Sa njim u igri Dinamova igra dobiva drugu dimenziju. Po meni je već sada bolji od Kovačića i Vlašića koji obojica jako malo igraju obranu, a još rjeđe asistiraju ili guraju nekoga u šansu. Lovro ima puno kvalitetniji zadnji pas, a to je ogromna razlika u mogućnosti da igrač da gol.

Dino

pre 2 godine

Dinamo je cijelu utakmicu imao loptu u nogama a Omonija se samo branila i pokušavali stalno krasti vrijeme od početka utakmice,sad gledao cijelu utakmicu i Dinamo je imao dosta prilika pa je Omonija super prosla,realan rezultat je trebao biti makar 4:0 ali dobro je i ovako.

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Pazi,stani...Šta si živčan,šta te žulja?Prvo Zvezdana ne može bit konj,nego kobila jer je ženskog roda.Drugo ti mali provincijskih klubovi iz Hrvatske su osnovani prije tvog "velikog" kluba,dok vi još niste znali šta je ni kako balun izgleda.I treće,ne znam koliko godina imaš i jesi li premlad ili samo glumiš.Kome ti pričaš priče,sinko bili ste (a izgleda i ostali) režimski klub.U Partizan su igrači dolazili dekretom,jer su morali po nalogu partije ić u vojni klub.Zvezdana je uvik bila režimski klub,uvik vas je država gurala pa su zato igrači i išli tamo a ne u suprotnom smjeru.I koliko god su vas trpali igračima iz cile bivše Juge opet moj mali Hajduk ima pozitivan skor sa tvojom Zvezdanom.Šta bi tek bilo da smo se uvlačili partiji ka vi i da su nam slali igrače, da smo bili režimlije ka vi?Pa za vas niko ne bi čuja, ugasilo bi vas. Šta se tiče provincije.Moje "selo" je jedno od najpopularnijih turističkih destinacija,dnevno od 50 do 100 tisuća turista dođe u moje selo.Koliko ih je u tvojoj metropoli.Daj ajde lovi rake,Begeš je ogromna septička jama.Ne bi Split minja za sedam Beograda.I ne zato šta mislim nešto loše,nego se kvaliteta života ne može usporedit.A i vi ste uvik volili doć u Split,samo vas je uvik bilo strah haha.Neki grad i njegovu veličinu čine ljudi a ne prostor.A po tvojoj priči i načinu razgovora vidi se da je tvoj grad Velika selendra jer ti je takav mentalni sklop.Partizan je veći klub od Zvezde.Partizan je kozmopolitski, a Zvezdana provincijski klub.

nesa80

pre 2 godine

sad ce da krene ono cuveno uporedjivanje klubova iz bivse jugoslavije a niko ne sme da pokrene zajednicku ligu da nedaj boze neko izgubi kod kuce od onih drugih pa im lakse da zive u iluziji ko je bolji.mentalitet ubi boze sa obe strane

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

I da bitni smo mi splićani, znaš zašto? Zato jer je Split obzirom na veličinu grad koji je da daleko najviše vrhunskih sportaša i osvajača medalja. Više i od tvoje septičke jame. Split je po tome raritet i u svitu, ne samo u Jugi. I zato, da bitni smo i šta se sporta tiče itekako imamo kredibilitet da o tome pričamo.

Jedna dama

pre 2 godine

Bronza i srebro se ne osvajaju, to su utesne nagrade, osvaja se zlato, koje nemate. Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh

Zlatnu kopacku osvojio je Suker, gdje vrludaš?
Bronca i srebro utjesne?
Pa kako vi kao samostalna srbija imate jedino par srebara u kosarci i slavite ih, a nisu utjesne?
Slavite remi protiv Portugala, a osporavas SVJETSKO srebro i broncu s dvije generacije, zemlje od 4 mil ljudi?
‘98. jugoslavenska bronca? Zaista? Onakav patriotizam nosen Sukerom i Bobanom donio je Hrvatima broncu pod HRVATSKIM grbom.
Zasto “jugoslavenska” Srbija tada isto nije osvojila medalju? :D
Od raspada Juge jasno je tko je tko u nogometu.
A sudeci po gnjevu zbog uspjeha Hrvata, ne cudi da ovo stoljece ne uspijevate na EP, a kamoli do “utjesnih” SVJETSKIH srebra i bronce i “utjesnog” finala SP, koje je u povijesti nogometa igralo samo 13 zemalja.
Uzivaj u prisvojenim i zamisljenim trofejima, ovo sto Hrvati imaju u nogometu ravno je cudu, koje ti mozes samo potiho sanjati. :D

Sheik Yerbuty

pre 2 godine

Mitomanija krivo je napisano. Balon d'or i zlatna lopta su jedno te isto. Zlatna lopta i zlatna kopačka su različite stvari i obe su osvajali Hrvati. Zlatnu loptu Modrić, zlatnu kopačku Šuker.

qw

pre 2 godine

Fudbal je ekipni sport, ne individualni, i indivudualne nagrade nisu nikakvo merilo. Srbiji osporavas Zvezdin uspeh, jer se desio za vreme Juge, a ne orimenjujes isti arsin za hrvatsku zlatnu kopacku, koju je Skoblar osvojio za vreme uste drzave. Takodje, bronza iz 98. je vise jugoslivenski nego hrvatski usoeh, jer su svi igraci hrvatsje reprezentacije produkt jugoslovenske, a ne hrvatske fudbakske skole.
(beogradski, 20. jul 2021 23:27)

Zlatna kopačka Davor Šuker, a to što su produkt Jugoslavije vidi se zadnjih 30 godina gdje je Srbija, a gdje Hrvatska.

Jedna dama

pre 2 godine

Kada se ovako čita stvarno impresivno, ostavlja se utisak da je nekoliko Hrvata osvajalo Balon d’or i Zlatnu loptu. Kad ne lezi vraže pomenuto je jedno te isto (!!) i osvojeno jednom, a i to nezasluženo. :)
(Mitomanija,

Mitomanija je prisutna samo kod tvojih izmisljenih trofeja.
Hrvati osvojili:
Balon d’or
Zlatna lopta SP za najboljeg igraca Svjetskog prvenstva
Zlatna kopacka Suker
Srebrna kopacka
FIFA THE BEST najbolji igrac svijeta
UEFA THE BEST najbolji igrac Europe
…ako cemo precizno!
Sve nagrade plod su timskog rada.
Hoces jos? :D

Lol

pre 2 godine

Sa njim u igri Dinamova igra dobiva drugu dimenziju. Po meni je već sada bolji od Kovačića i Vlašića koji obojica jako malo igraju obranu, a još rjeđe asistiraju ili guraju nekoga u šansu. Lovro ima puno kvalitetniji zadnji pas, a to je ogromna razlika u mogućnosti da igrač da gol.
(Ivan ZG, 21. jul 2021 10:09)

Majer je u obrambenom dijelu bolji od Kovačića? Šta sve neću pročitati. Pa glavni Majerov nedostatak je igra u obrani. Lijepo je konačno vidjet igrača koji igra kao stare desetke, al nemojmo pričati stvari koje nemaju veze sa stvarnošću

drago

pre 2 godine

Dinamo je još daleko od prošlosezonske forme.
Glavni igrači su umorni od EP. Livakovic, Ristovski, Ademi, Orsic, Ivanusec, Petkovic, Gavranovic su igrali EP (Gvardiol je otišao u Leipzig).
Ali jak je Dinamo. Ozlijedi im se Ademi a udje Mišić koji je bio u Sporting Lisabonu i PAOK-u. Na klupi ostane Gojak koji je bio u Torinu (vratio se s posudbe).
Ozlijedi im se Ivanusec a udje Kastrati koji je bio odlican u Lokomotivi. Na klupi ostanu Menalo, lani najbolji u Rijeci, i Duje Cop, koji ima 100-ak utakmica u spanjolskoj ligi a igrao je i u Standard Liege-u.
Sa klupe im ulazi Gavranovic koji je izbacio svjetske prvake Francuze.

Nick Prascaton

pre 2 godine

Ma...čvrsto se brane i potrebna je kvaliteta da ih se probije ali su bezopasni za gol. Kao i svi ciprani, postižu bolje rezultate od realne vrijednosti.

petar pan

pre 2 godine

Nema potrebe za prepucavanjima i zluradim komentarima, ovo je ipak samo nogomentna utakimica. Mi (Hrvati) jedino što želimo ukazati da je Dinamo Zagreb odavno već ozbiljna ekipa i unatoč tome što ponekad kiksa (Ferencvaros prošle godine)ipak dadne ono što objektivno može dati u određenom trenutku. Npr.ja sam jučer nakon prvog poluvremena mislio kako su ovi za ebani jer ipak su prošle godine izbacili C Zvezdu a i Ciparski klubovi su prema UEFA tablici ispred Hrvatskih na kraju ipak pristojan rezultat od dva gola prednosti.
Organizacijski gledano pak Dinamo je odavno najjači klub na Balkanu. To je već neko vrijeme baš baš dobro posložen klub. Ekipa na TM vrijedi 137 Mil Eura, skuplja je nego u vrijeme Olma a u međuvremenu su prodali i Guardiola u Laipzig.

Chielini

pre 2 godine

To je već neko vrijeme baš baš dobro posložen klub. Ekipa na TM vrijedi 137 Mil Eura, skuplja je nego u vrijeme Olma a u međuvremenu su prodali i Guardiola u Laipzig.
(petar pan,

Dinamo je duplo vrijedniji od Zvezde.
Najsuplji zvezdin igrac kosta 6.5 mil
Dok recimo Dinamo ima Majera 13 mil, Ivanuseca 13.5, Orsica 12, Petkovica 12, Livakovic 15 mil itd.
A samo Olmo i Gvardiol su prodani za 40 mil, s bonusima 50 milona.
Nije za usporedbu

Tristan

pre 2 godine

Sad će se u Srbiji gledati engleski fudbal. Telekom našim parama plaća 100 milki evra po sezoni za prenos engleske premijer lige. Ima se, može se.