zzz
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
To lako moze da bude bukvalno po cenu zivota.
Subota, 10.07.2021.
09:53
Izvor: Beta
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
To lako moze da bude bukvalno po cenu zivota.
pre 2 godine
@Djordje i @Hranislav, naplaćivanjem lečenja obolelim od covid19 ne bi bio narušen princip zdravstvenog osiguranja već naprotiv-osnažen.
Država je obezbedila zdravstvenu zaštitu za sve svoje gradjane kupujući vakcine.Taj sistem je najbolji, najjeftiniji i funkcioniše preko 140 godina u svim razvijenim zemljama kad su zarazne bolesti u pitanju.
Individue koje veruju youtube-u i fb a posle se razbole treba da plate veću cenu (tj.punu cenu) jer su svesno odabrali kocku i red je i da plate odgovarajuću cenu.
Hiljade doktora, sestara i tehničara radi već godinu i po dana u skafanderima na +40, neki od njih su i preminuli od stresa i umora, desetine hiljada hroničnih bolesnika čeka na pregled jer su kapaciteti okupirani,a mnogi nisu dočekali taj pregled, operaciju ili tretman.
26000 ljudi je više preminulo u periodu mart2020 - maj2021 u odnosu na prosek (deo je covid, deo su hronični bolesnici koji su uskraćeni za negu).
Šta još ima više da se dokazuje tim imbecilima, nego po džepu (s tim da se imovina nevakcinisanih pacijenata odmah stavi kao zaloga za troškove lečenja).
Moji utisci o vakcini:niko ko se vakcinisao se nije razboleo, nijedan beli mantil nije protiv vakcine, mnogo ljudi se razbolelo, za one podložne covid-u teško da ima spasa, preminula su mi 2 poznanika, jedan '82, jedan '75, pre covida zdravi ljudi mada možda poteški.
pre 2 godine
Nemam uopste dilemu, kad sam evo koliko traje ovaj hajp oko korone uspio da prezivim da maltene ne kihnem, vakcina mi je zadnja rupa na svirali. jednostavno ne bojim se prehlade i to je to. Da bih se vakcinisao morate smisliti nesto jace i dramaticnije. Na primjer crna gljivica koja jede mozak i oci. E onda bih razmislio. Pozdrav svim vakserima i odgovornima.
pre 2 godine
O cemu se ovde radi i od kakvog mi to soja sada strepimo?Zadnjih skoro dva meseca sve vrvi od ljudi,puni klubovi,kafici,restorani,prostori na otvorenom,koncerti i druga javna desavanja svakodnevno.I za sve to vreme imamo negde oko sto novih slucajeva u danu,i to oko tridesetak po danu u Beogradu,milionskom gradu.Taj "delta soj " je vec uveliko stigao u Srbiju,medjutim nista se znacajno ne menja.Kako to da neki nadlezni ocekuju novu havariju virusa a da za prethodnih dva meseca izuzetno socijalno aktivnog zivota nije doslo do vecih sirenje virusa.Znaci,virus ce samo odjednom da eksplodira,sada on u nama samo spava,kroz ironiju kazem.
pre 2 godine
Kada stize revakcina za Sputnik V,7.VI smo vakcinisani a 28.VI smo trebali primiti revakcinu,umesto nje smo primili obavestenje na Covid punktu da je nestasica revakcine!
(Branka, 10. jul 2021 21:46)
Nece nista da ti bude, mozes i par meseci jos da sacekas na booster dozu, samo ces dobiti i jaci imunitet
pre 2 godine
Zašto vakcibisanima smetaju nevakcinisani?
Vi ste zaštićeni. Ili niste?
Činjenica je i da vakcinisane osobe prenose virus, mogu da se zaraze i umru. Čibjenica je da vakcina ne štiti jer se traži treća doza. Zašto? Koliko puta godišnje treba da se cepite da bi bili zaštićeni
(rebro, 10. jul 2021 23:36)
Zato sto kada obolite, zauzimate mesto u bolnici ljudima koji čekaju na neke manje ili više bitne intervencije, za koje vakcina ne postoji. Znaci, tebi je lako da smanjiš posledice Covid-a, jer vakcina postoji, sutra kada se razbolis s pravom tražiš mesto u bolnici. Meni je majka obolela od Covid-a, jedva je izvukla živu glavu (bila u indukovanoj komi 3 nedelje, inače se ne bi izvukla) i mesecima se nosila sa svim posledicama te bolesti. Bliski kolega na poslu, bio zaražen ali sa daleko manjim posledicama. U oba slučaja, jer sam bio u direktnom kontaktu sa njima, nisam osetio bilo kakve posledice. Znaci, moglo bi se reci prirodno otporan. Čim sam mogao dobiti vakcinu otišao sam i primio je. Video sam šta je korona i kako utiče na ljude, vakcina, ako bar delom pruža zaštitu bolje je nego bez nje.
pre 2 godine
Ко жели да се вакцинише извол'те, ко не жели није обавезно...хвала лепо довиђења!!!
pre 2 godine
Pomislio bi covek da su u srbiji svi milioneri jer uzimaju vakcine da bi mogli da putuju :)) Gde u becice ili drac, a za tamo ni ne treba vaxiranje ;)
pre 2 godine
Vakcinisan zbog prirode posla, cestih putovanja. Izdrzavam porodicu, imam dobra primanja, te je u ovom trenutku to visi interes. Svesno sam prihvatio rizik oboljevanja u buducnosti jer mi je od mog zivota vaznije da za jos koju godinu izvedem decu na put. Da mi neko proba da vakcinise zenu i decu, zivotim bi ih branio. Onda bi batalio i posao i u hajduke ako se mora.
pre 2 godine
Ne trebaju svi isto da plaćaju zdravstveno osiguranje. Zašto da ja kao neko ko se puno odriče zbog zdravlja treba da plaćam isto kao neko ko je potpuno nemaran? To se odnosi i na pušenje, gojaznost i sve ostalo što je pod kontrolom jedne osobe.
pre 2 godine
Nisam "neodlucan" :/
pre 2 godine
Ne vredi ni komentarisati.
Necu se vakcinisati!
pre 2 godine
Ja sam se vakcinisala i sad me bas briga hocu li zaraziti ove nevakcinisane.
Znam da mogu dobiti coronu,ali isto tako znam da tok bolesti ne moze da mi ugrozi zivot.
Tako funkcionisu sve vakcine. Niti jedna ne stiti 100%.
pre 2 godine
@trt За ово прво се слажем да их нема пуно али нису тако гласни као ви васкери који хоћете да оне који неће да се вакцинишу да им недајете да излазе из своје куће,станова,да их бодете у око,да им забрањујете да иду у продавницу,биоскопе,позоришта,да се возе аутобусом,трамвајем,да им одузимате здравствене књижице,да им забрањујете интернет,да их називате будалама,равноземљашима,теоретичарама завера итд....
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
(Ramon, 10. jul 2021 17:46)
Nisi morao da se vakcinises, sto se nisi inatio ili dao otkaz.
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
Bas tako i radite. Svoj život stavljate na kocku. Nažalost, imao sam poznanike koji su u jednom trenutku, dok su jos bili svesni izjavili da su pogrešili sto se nisu vakcinisali. Apelujem na Vas da razmislite jos jednom jer vakcine su spasile čovečanstvo.
pre 2 godine
Komentari tipa "kad se zaraziš onda zauzimaš mesto u bolnici nekom ko je trebao da ima intervenciju na srcu, venama,..."
Vakcinacija je prevencija. Neko ne želi tu vrstu prevencije. Takođe bolesti srca, krvnih sudova i još mnoge bolesti imaju takođe prevenciju koja nije u obliku vakcinacije već zdravog života, kretanja, trčanja... Prema tome zašto svi ne brinemo o našem zdravlju da bi bolnice bile praznije? Sad odjednom vakcinacija je prevencija a ostalo se ne smatra prevencijom.
Pustite ljude da žive svoj život. Ko misli da će da se zaštiti vakcinom on je primi. Ko to ne smatra on ne mora. Svi mi smo kreatori zdravstvenog sistema u ovoj zemlji i svi imamo podjednako pravo na zdravstvenu zaštitu.
Ja, recimo, ništa nisam dobio od te zdravstvene zaštite osim PCR testa. Koji mi je pomogao baš ništa.
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
(Ramon, 10. jul 2021 17:46)
Sta je ovo, neka nova vrsta, vakser u praksi a antivakser u dusi :D
pre 2 godine
Ko o cemu baba o vakcinama. Samo je primi i svi problemi u zivotu su ti reseni, nema veze sto se nezna kompletan sastav i posledice, takav utisak sticem iz medija.
Preduslov za sve je poverenje, a na globalnom nivou posle svih kontroverzi, ujdurmi i orkestriranog medijskog zastrasivanja i ipak malo drugacije situacije u realnosti, toga bas i nema i sta sad. Plus popsledice usled celokupne situacije koje direktno nemaju veze sa zarazom i ko je sad tu odgovoran a ko neodgovoran. Ljudi uvek nalaze neki normalan i umeren srednji put koji je ispravan.
A nesto i neverujem u preteranu briznost svih onih koji su i zapocinjali sve svetske ratove sa zapada, a i sada evo svojim produktima potrcali kako bi brinuli o nama o nasem trosku. Sve sto se namece na silu, lose prolazi.
Ziveli.
pre 2 godine
Proizvođač vakcine nije odgovoran za vakcinu, država nije odgovorna, doktor nije odgovoran, a ja sam neodgovoran što neću da se vakcinišem?
Zašto ni jedna država nije propisala da je vakcinacija obavezna? Kada sam bio klinac, BSŽ vakcina je bila obavezna(država propisala) i nema neće moje dete da je primi niti je to ikome padalo na pamet. I ja nisam antivaxer, sve vakcine sam primio i naravno da deca trebaju da primaju vakcine da nam se ne vraća tuberkuloza, dečija paraliza i ostale malte ne iskorenjene bolesti. Samo sam anticoronavaxer.
I pustite mi bar nekada komentar.
Hvala admine, živ bio!!!
pre 2 godine
O vakcinama se piše svašta. Lako za laike što svašta pišu i pričaju ali problem je što svašta pričaju strućnjaci pa čak i nobelovci iz te struke. Neki pišu da su vakcine fajzera i moderne opasne i da izazivaju rak, jer imaju neki rnk umetak koji je nesto kao trajna petlja i taj mehanizam se ne može isključiti, i da to mijenja DNK primaoca vakcine. Za Astru i Dzonsona pišu da zgrušavaju krv, da se moze desiti moždani ili srčani udar. Od korona virusa nas plaše da je opasan. I šta laik onda da uradi? Plase nas sa svime, sa vakcinama i virusom. Ja lično se nadam da su i vakcine i virus mnogo bezazleniji nego šta neki pišu. Ali svako mora za sebe da donese odluku, a odluka nije laka jer su ljude isprepadali sa raznim informacijama.
(Trajko, 10. jul 2021 13:56)
Kada su to Srbi postali kukavice?
pre 2 godine
U kom je stadijumu stanje svesti kada se osetis pozvanim da spasis svet tako sto ces napasti vozilo koje prska komarce...neke posledice ovog virusa ostace uvek sa nama
pre 2 godine
Kada ostanete bez posla i bez prihoda shvaticete da vakcina i nije nesto najstrasnije sto moze da se desi. Ovaj svet nece moci jos dugo da izdrzi zatvaranje privrede. Kriza je uvek lancana i zna se koga ce najvise pogoditi, slobodoumne, one sa najmanjim prihodima.
pre 2 godine
Nije precenjen već veoma realan i još kolo opiče...
pre 2 godine
"Među osobama starosti od 30 do 39 godina je neodlučnih 40 odsto, a u ovoj starosnoj kategoriji najviše ima onih koji navode da se sigurno neće vakcinisati (16 odsto)"
Posledica 90ih?
pre 2 godine
Zašto vakcibisanima smetaju nevakcinisani?
Vi ste zaštićeni. Ili niste?
Činjenica je i da vakcinisane osobe prenose virus, mogu da se zaraze i umru. Čibjenica je da vakcina ne štiti jer se traži treća doza. Zašto? Koliko puta godišnje treba da se cepite da bi bili zaštićeni
pre 2 godine
Od 4-6.000 dnevno se u poslednje vreme vakcinise a najveci broj vakcinisanih u jednom danu bio je 82.000.
Sta znam, pravo izbora svakog coveka ali i velika odgovornost za moguce posledice.
Basista Riblje Corbe Misa Aleksic je platio cenu zivotom verujuci da je korona prevara i laz.
Ili recimo prica coveka ciji su roditelji bili prosvetni radnici u penziji i koji su umrli oboje za 7 dana jer su poverovali u pricu kako je korona prevara.
Teske su to stvari. Skoro svako ima nekog ili zna neki slucaj iz licnog okruzenja da je umro ili nagrabusio od korone.
Ima tu mnogo stvari koje su isprepletane i nema sumnje da se sa nekim stvarima u vezi ovoga manipulise.
Ono sto je dobro u celoj prici je sto jos uvek postoji sloboda izbora. A zabrinjava cinjenica da nam mocnici salju poruke da ce ovakvih i gorih biti jos vise u godinama koje dolaze.
pre 2 godine
Kada stize revakcina za Sputnik V,7.VI smo vakcinisani a 28.VI smo trebali primiti revakcinu,umesto nje smo primili obavestenje na Covid punktu da je nestasica revakcine!
pre 2 godine
"dok sedam odsto navodi da se neće vakcinisati" - dobro je, znači većinom smo normalan narod, imamo samo sedam posto idiota, dobar rezultat.
pre 2 godine
ja preležao koronu i pre vakcina pa evo živ i zdrav.sve mi je potaman.samo me nerviraju ovi lobisti vakcinaški.pustite nas na miru .ko će da se cepa neka se cepa.ne vređajte druge koji drugačije misle.
pre 2 godine
Posto vakcinacija stoji već skoro mesec dana ja u ovo sumnjam. Pre ce biti da su se vakcinisali svi koji su hteli i to je sve. Oko 2.500.000 ljudi. Dalje ce teško ići.
(srba, 10. jul 2021 15:09)
2.5 milona je vakcinisano u Srbiji, ali nisu svi gradjani Srbije. Vakcinisani su i stranci koji ovde zive, kao i oni iz okruzenja. Odziv na vakcinaciju je bio dobar, jer se blizu 1.8 milona ovdasnjih vakcinisalo.
pre 2 godine
@faktor konitivnih sposobnosti:
Неопходна ми је трансплантација костне сржи због хроничног и 100% смртоносног обољења крви кога вучем већ преко четири године. Том приликом ти униште сопствени имунитет цитостатицима и зрачењем, тако да ни вакцина, коју сам одавно примио, не помаже. Мојој снаји је потребна операција кука, које се због ковида не врше, а нога јој све више пропада и сваким даном је све краћа. Мој школски друг је због тривијалне болести хоспитализован и тамо зарадио крону. Сада има оштећење срца. Комшија је оболео од короне и остао без ноге због васкуларних проблема. Рођак, пар година старији ми је умро од короне, јер му се распала јетра...
Да ли сад наслућујеш колики је корона проблем!
То што се ја шалим са антиваксерима, не значи да су они глупи дебили, него просто зли људи! Срам вас све било!
pre 2 godine
@faktor kognitivnih sposobnosti
A šta da, recimo, čovek ima neke druge hronične probleme ili da mu jednostavno zatreba hitna medicinska pomoć (uključujući i operaciju i intenzivnu negu) a da ne može da je dobije, jer su kapaciteti puni zbog covid pacijenata na respitatorima?
Koliko ljudi je u prethodnih godinu dana izvuklo deblji kraj jer su bolnička odeljenja prelazila u covid sistem? To, nažalost, verovatno nikada nećemo saznati.
Nekad treba sagledati i širu sliku, jer bolnički kapacitet koji postoji nije tu samo za covid obolele, već za sve kojima je intenzivna nega potrebna. Samo je pitanje prioriteta i marketinških poena, kome će adekvatna pomoć biti pružena.
pre 2 godine
I to je 40% svih gradjana. A treba 70% kada su vakcine 100% efikasne. Dakle, mi smo maximum na pola potrebno vakcinisanih.
(Aca, 10. jul 2021 10:12)
Aco sine, vakcinologija pociva na principima prirodnog imuniteta, da bi znao imamo li kolektivni imunitet treba znati broj vakcinisanih I onih koji su bolest prelezali I taki stekli imunitet prirodnim putem - cista nauka bez primesa propagande, politike I finansijskih interesa
pre 2 godine
I jos bitniji podatak, 90 posto vakcinisanih kada pitate, kazu da su to uradili da bi mogli da putuju,, sto je u sustini najtuzniji podatak.
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
pre 2 godine
Uvek je manji procenat inteligentnih ljudi sa kritičkom svešću i funkcionalnom pismenošću... Većina je ipak plitke svesti i vrlo ograničene svesti. Ako imaš stav većine treba da se zapitaš!
(Alcale, 10. jul 2021 14:23)
Bravo za komentar!
pre 2 godine
Vakcinacija da bude obavezna
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
И они који пуше, нека плаћају лечењер. И они који ждеру као свиње, нека плаћају лечење. И они који пију, нека плаћају лечење. Хоћемо ли тако? Хоћеш још да ти набрајам?
pre 2 godine
Posto vakcinacija stoji već skoro mesec dana ja u ovo sumnjam. Pre ce biti da su se vakcinisali svi koji su hteli i to je sve. Oko 2.500.000 ljudi. Dalje ce teško ići.
pre 2 godine
Vi što propagirate vakcinu, niste ni svesni da ste postali zamorci, da se nad vama izvodi eksperiment i globalni genocid, ja se pod nikakvim uslovima neću vakcinisati, a pored toga spreman sam i u rat otići jer ako se mora umreti bar za slobodu moga deteta vredi. A vi što kažete da nas trema nasilno vakcinisati. Samo kažem slobodno probajte.
pre 2 godine
Ima jedan vic iz moje mladosti koji glasi :"Milojica, nemo' da ješ g.... Jok, ti će mi zabraniš". E, to ja mislim o antivakserima. Prave Milojice.
pre 2 godine
Uvek je manji procenat inteligentnih ljudi sa kritičkom svešću i funkcionalnom pismenošću... Većina je ipak plitke svesti i vrlo ograničene svesti. Ako imaš stav većine treba da se zapitaš!
pre 2 godine
Isto tako svi pušači kada dobiju rakčinu pluća odmah u jamu i negašenim krečom da se poliju: ne želim njihove ćelije raka koje izdišu u atmosferi.
Ovi što loču, dupli porez na vodu iz česme i za svaku saobraćajku po jedna ruka i noga da se odseče... pa koliko imaju.
Gojazni na leb i vodu: godinu dana za početak.
pre 2 godine
Ovi što se cijepe nemaju šta da traže na srpskim sajtovima i nek se cijepaju i dalje a ja neću da se vakcinišem.
pre 2 godine
To znači da u Srbiji imamo 7% mislećih i odlučnih, 55% podobnih za masovnu manipulaciju i 38% neodlučnih. To je prava slika Srbije. Zabrinjava mali broj inteligentnih
pre 2 godine
Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
(sivac, 10. jul 2021 11:34)
Ne, ovde nema slobode izbora. Slobodu izbora imaš kada njome ne utičeš negativno na nekoga. Ovde utičeš negativno na celo društvo.
pre 2 godine
A je l' može čovek da ne želi neku vakcinu, a da nije antivakser? Zamislite taj scenario. Znam, zvuči neverovatno da nešto nije ni crno ni belo, nego sivo. Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
(sivac, 10. jul 2021 11:34)
Može, dovoljno je da kažeš da tvoje religija ne dozvoljava vakcinaciju i nisi antivakser već sektaš. Sad, sa čime ti je lakše živeti, odaberi sam.
pre 2 godine
Neka vakcinisu na njihov rizik, a ne da ljudi moraju potpisivati.
pre 2 godine
Pa kada je broj ljudi koji ne zele vakcinu precenjen i kada je tako mali,cemu onda tolika nervoza i dreka?
pre 2 godine
Vi,pelcovani ili cepljeni kako god,zasto ste i dalje u strahu?! Pa vakcina je valjda efikasna,stiti od kovida.Cemu onda ovoliki nasrtaji na osobe koje ne zele da se vakcinisu?To je stvar njihovog izbora,a vi ste valjda zasticeni.Nas koji smo prelezali nigde ne racunaju.Imunitet stecen prirodnim putem izgleda vise ne postoji.
pre 2 godine
To je zato sto nisu ziveli u socijalizmu, nemaju taj duh zajednistva, pa makar i bio štetan po njih, većina njih je samoživa, ja neću, ne mogu, nema množine, samo: mene niko neće naterati, kad ti država kaže da uradiš žrtvu, onda ti to uradiš, primera radi, koliko njih bi ratovalo za ovu zemlju?? Ima soma evra platu, dobra kola, gajba, klima, a ovaj mu kaže moraš u rov dole na jug na +50, pa ako bi bilo 40% bilo bi super...
pre 2 godine
Naravno da je precenjen, nismo mi ništa debilniji od ostatka sveta, jedino što lajanje na zvezde funkcioniše pa celo selo nemože da spava. Malo ih je ali su obesni i grlati. Klasična odlika niže inteligencije.
pre 2 godine
Isti izvor nam nudi "spasenje" u vidu nekakve vakcine i govori da Hristos nije spasitelj naših duša!
Ne verujem onima koji se toliko trude da ne budemo spašeni i u isto vreme nam nude lažno spasenje!!!
Mislim da baš niko normalan ne veruje da je nekakva tečnost u bočici trajno rešenje našeg spasenja. Prema tome, ukoliko Hristos nije vaskrsao džaba vakcina, a ukoliko jeste onda mi ona ne treba jer u njemu vidim spas!
pre 2 godine
O vakcinama se piše svašta. Lako za laike što svašta pišu i pričaju ali problem je što svašta pričaju strućnjaci pa čak i nobelovci iz te struke. Neki pišu da su vakcine fajzera i moderne opasne i da izazivaju rak, jer imaju neki rnk umetak koji je nesto kao trajna petlja i taj mehanizam se ne može isključiti, i da to mijenja DNK primaoca vakcine. Za Astru i Dzonsona pišu da zgrušavaju krv, da se moze desiti moždani ili srčani udar. Od korona virusa nas plaše da je opasan. I šta laik onda da uradi? Plase nas sa svime, sa vakcinama i virusom. Ja lično se nadam da su i vakcine i virus mnogo bezazleniji nego šta neki pišu. Ali svako mora za sebe da donese odluku, a odluka nije laka jer su ljude isprepadali sa raznim informacijama.
pre 2 godine
Jako pausalna informacija. Ukoliko nesto zeli da se resi porebno je naci root cause (uzrok problema). Metoda za trazenje istoje je "5 why" ili 5x pitas zasto.
1. Zasto ne zelite da se vakcinisete?
O: Ne verujem zvanicnim informacijama.
2: Zasto ne verujete zvanicnim informacijama?
O: X
3: zasto X?
O: Y
4: Sta je razlog za Y?
O: Z
I onda resis Z i nema problema.
pre 2 godine
@sivac...Sloboda izbora je najlepsi izum covecanstva ali pod uslovom da ne ugrozava druge i produzava pandemiju.
pre 2 godine
Samo vakcinacija antivaksera u oko rešava preostali procenat.
pre 2 godine
Довољно је прочитати "Ипсос" и прекинути са читањем!
pre 2 godine
@Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Vakcina nije besplatna, ali si ti toliko glup da i to ne shvataš!
A hoće li vakcinisani plaćati troškove lečenja izazvane komplikacijama "besplatne" vakcine?
pre 2 godine
ništa više ne verujem oficijelnim podacima, pa ni ovom. koliko puta je menjana cifra koliko treba vakcinisani da bi se postigao kolektivni imunitet. OLADITE VIŠE
pre 2 godine
Аваксе треба присилно вакцинисати и одузети им право на коришћење интернета наредних пет година.
pre 2 godine
@ Фактор мира и стабилности
Очигледно да ниси превише срећан што си се вакцинисао, па би и друге да зезнеш. Кад дође човеку из једне ствари у главу, али касно!
pre 2 godine
Živim u Italiji. Vakcinisao sam se prvom i drugom dozom Pfizer-a. Imam Green Pass.
Da li mogu da idem u Srbiju na godišnji odmor? Mogu ali da na povratku odem u karantin 10 dana. Zašto? Zato što su našu zemlju postavili u zadnju E grupu visoko rizičnih zemalja.
Sramota.
pre 2 godine
Ne razumem kako antivakseri ne shvataju da:
1. postoje ljudi koji ne smeju zbog zdravstvenog stanja (npr. alergije) da prime vakcinu tako da im oni koji se nisu vakcinisali direktno ugrozavaju njihovo zdravlje i zivot,
2. Nijedna vakcija nije 100% efikasna - npr. sinofarm je efikasna 78%, sto znaci da i oni koji su je primili imaju sansu otprilike 1:5 da im antivakseri prenesu zarazu.
I logicno pitanje: dame i gospodo antivakseri, zbog cega ste toliko uzasnuti od necega sto je u sustini injekcija? Ona vasa stara prica da vakcine nisu dovoljno ispitane pada u vodu sada kada je dato maltene 4 milijarde doza... Bice da ste se plasili cika doktora i boca jos kada ste bili mali... traume iz detinjstva su gadna stvar...
pre 2 godine
Ne pristajem na poniženje i ucenu, "vakcina pa vraćanje oduzetih ljudskih prava"!
Neće me niko naterati na put uz obaveznu vakcinu!
Sumnjivo je i to da možeš imati najrazličitije zarazne bolesti, od side preko kolere ili variole do hepatitisa, i bez problema ući u avion ali je potreban dokaz da nemaš korona virus od koga po zvaničnim podatcima umire 1% potvrđeno zaraženih!? Prcenat je verovatno drastično manji ukoliko se uzmu u obzir i atipični slučajevi!
Da li smo svi baš toliko retardirani da ne vidimo da je ovo smišljeno napravljeno!!!
pre 2 godine
Sto ste onda u panici ako je antivax samo 7%?
pre 2 godine
Tuzno je da nas je i pored raspolozivosti vakcina pola Evrope preteklo u procentu vakcinisanih. Kada bi se vise propagirala putovanja, ljudi bi shvatili da bez vakcina se ne moze.
pre 2 godine
Kao i sto sam rekao, broj antivaksera je mali, a oni sebi ubacili u glavu kako ih je puno. Klasika
pre 2 godine
Pogledajte malo na netu snimke belgijskog doktora i vrhunskog strucnjaka za vakcinaciju dr Geert Vanden Bossche, gde vrlo argumentovano objasnjava sve. Pogledajte i njegov LinkedIn profil i procitajte prepisku sa kolegama koji fanaticno propagiraju vakcinaciju. Covek je posvetio zivot vakcinama i jedan je od najvecih strucnjaka na svetu iz date oblasti. On lepo kaze da je vakcina odlicna tehnoloski, ali je pogresno oruzje u ovom ratu i doprinece razvoju sve opasnijih sorti virusa a uz to blokirace i nepovratno oslabiti prirodni imunitet vakcinisanim ljudima. Covek je stavio svoj ugled i profesionalnu karijeru na kocku sa svojim tvrdnjama ali kaze da mu je to moralna obaveza. Ja vise verujem njemu nego ovim papagajima koji ponavljaju napamet naucenu mantru da nas samo vakcinacija moze spasiti.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Onda neka drzava u tom slucaju ukine placanje obaveznog zdravstvenog osiguranja,kako nekome kome se uplacuje zdravstveno osiguranje da ukines besplatno lecenje.
pre 2 godine
Razočaravajući podaci koji mnogo govore o inteligenciji i empatiji ljudi sa kojima živimo.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Neko je vec objasnio da je to sto trazis cista glupost, tako da necu da gubim vreme da ti objasnjavam jer si ocigledno fasista. Pa cak i serijske ubice imaju pravo na besplatno lecenje u zatvoru i posle njega...
pre 2 godine
A je l' može čovek da ne želi neku vakcinu, a da nije antivakser? Zamislite taj scenario. Znam, zvuči neverovatno da nešto nije ni crno ni belo, nego sivo. Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
pre 2 godine
Antivaksera nema puno ali su glasni.
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
Pamet nije vekna hleba pa da je kupiš u nekoj radnji...
pre 2 godine
šta je ispranih mozgova kod nas ovo je strašno.. ma jel moguće da su vas toliko naplasili sa ovim? čega i koga se plašite ako ste vakcinisani?
pre 2 godine
po broju objavljenih komentara možda je 55% za vakcinaciju ali po onome što se vidi na preporučujem i ne preporučujem... daleko je manje to, ispod te cifre i to za duplo...
pre 2 godine
Antivaxere??Treba kazneno tjera, Radi Širenja, zaraze. I, Kada se Razbole, Naplatit im lječenje. ???
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Фашизам је узео маха.
pre 2 godine
avaksi ce prelezati, pre ili kasnije. nema drugog nacina do kolektivnog, nece virus da ispari. nikako da shvatim logiku ne plase se korone, a od vakcine se uneredili u gace. za covid se zna koliko stetan i poguban moze da bude, ali vakcine su mozda opasne!? bas su ih nalozili fb sektasi zeljni lajkova, veze s mozgom nema logika
pre 2 godine
Фактору дебилности - неко тако фасцинантан, генијалан а нарочито тако јаких убеђења, велике друштвене користи и све тако, па такав би морао да иступи са именом и презименом! Чему страх? Уз тебе је сва истина а и правда?! Дакле, Фактору, које ти је име?
А ако не а оно бар - како се можемо срести? Да искомуницирамо - па ти онда после на ЈуТјубу да препричаваш како ти је...
pre 2 godine
Анегдота из Другог светског рата каже да би Немци кад дођу у неко српско село и питају сељане за путоказ увек бирали супротну страну од речене... и да никада нису погрешили пут!
pre 2 godine
Izrael je mnogo, ali mnogo vise radio da se ofsetuje negativna poruka antivaksera. Radili su velike masovne kampanje ali i posebne kampanje kojima je neutralizovan uticaj grupa koje su bile protiv vakcina (naprimer pojedine ultraotodoksne grupe). Nama susedna Madjarska je napravila mega kampanju sa bilbordovima, online banerima i TV reklamama koji nose poruku "Vakcina spasava zivote). Da bi bila uspesna, poruka treba da se pojavljuje cesto i dugotrajno, tako da bi neodlucni koji na problem "zaborave" bili konstantno na njega podsecani.
pre 2 godine
Da li je vakcina apdejt moj, ažuran na poslodnji soj?
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
pre 2 godine
samo su najglasniji i redovno komentarišu sve vesti o vakcini i kovidu
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
A zašto je tebi neki nepremostivi problem da li neko hoće vakcinu ili ne, ako si ti vakcinisan? Je l' to menja tvoju biologiju možda? Ne, stvarno, u čemu je problem? Jer zvučiš kao da nemaš nikakvo poverenje u vakcinu pa misliš da će onaj nevakcinisani opet da te zarazi, iako je situacija dijametralno obrnuta - ti ćeš da zaraziš nevakcinisanog, jer kao vakcinisan postaješ nosilac bolesti, prenosiš je dalje bez da ti ispoljiš ikakve simptome.
Pa ipak si ti nekako ugrožen... Teško mi je da dokučim takvo paranoično stanje svesti, zato i pitam, u čemu je tvoj problem? Ako uopšte znaš. Jer siguran sam da imaš naučni argument zašto si ugrožen, čim bi sve koji ne razmišljaju kao ti hteo da kazniš i prinudno (tj. silovanjem) vakcinišeš.
pre 2 godine
Svi koji ne popravljaju zube nek plaćaju sami troškove lečenja. I pušači. I svi koji ne idu jednom godišnje n kompletno sistematski pregled. I svi koji ne primaju vakcine koje su neophodne. I ono koji piju alkoholna pića i jedu hranu s aditivima i emulgatorima.
pre 2 godine
Necu vakcinu - Ja sam antivakcinalista hahahaha koje nebuloze
pre 2 godine
Samo se bodite "deco" hehehe
Thank You but NO thank You!!!
pre 2 godine
Ako ih je 55%, kako se do sada vakcinisalo oko 25%? Ako se racunaju i stranci, kako oni koji imaju boravak u Srbiji, tako i oni koji su dolazili iz drugih zemalja samo zbog vakcinacije procenat se prikazuje kao 38% punoletnih koji su vakcinisani u Srbiji. Kud se dede 30% zainteresovanih a jos uvek nevakcinisanih?? Kada ce oni biti vakcinisani? Na Kukovo leto??
pre 2 godine
Samo sto su antivakseri mnogo glasni i smaraju kako su njihova prava ugrozena.
pre 2 godine
I to je 40% svih gradjana. A treba 70% kada su vakcine 100% efikasne. Dakle, mi smo maximum na pola potrebno vakcinisanih.
pre 2 godine
I ptice na grani znaju kome je potrebna vakcina. Ali osim te potrebe treba da postoji i zelja za doprinosom za okoncanje pandemije. Svi znamo da mladjima ne moze nista virus ali zasto oni ne bi dali doprinos sto vecoj imunizaciji? Kraj pandemije njima najvise odgovara. Sta imaju od toga ako opet krene zatvaranje? Trenutni brojevi nisu najbolji. 40% vakcinisanih plus ne znamo koliko je onih koji su prelezali a nisu se vakcinisali. Kakva god da je matematika sigurno imamo jos najmanje 40% (2.8 miliona) onih koji mogu da zaraze i sire virus.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
pre 2 godine
@Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Tvoja izjava obesmisljava postojanje zdravstvenog osiguranja. Tom idiotskom logikom bi trebalo da svakom ko zbog neke infektivne bolesti zavrsi u bolnici naplatiti lecenje. Onda najbolje da se ukine zdravstveno osiguranje, pa neka svako placa iz svog dzepa (ako ima pare) za bilo koju lekarsku intervenciju.
pre 2 godine
Ogromna smo familija, vakcinisalp se 10% nas.
Veliko drustvo imam, 5%vakcinisanih.
Sto zezate ovaj svet. Uvek je bilp vise pametnih koji se vode naukom nego zaplašenih koji se vode strahom
pre 2 godine
Kaze moja koleginica, inace ekonomski tehnicar po struci, da ne zna sastav vakcine i zato nece da je primi...
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
pre 2 godine
Ja ni pod kojimu slovima necu primiti ovu vakcinu !
pre 2 godine
A je l' može čovek da ne želi neku vakcinu, a da nije antivakser? Zamislite taj scenario. Znam, zvuči neverovatno da nešto nije ni crno ni belo, nego sivo. Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Neko je vec objasnio da je to sto trazis cista glupost, tako da necu da gubim vreme da ti objasnjavam jer si ocigledno fasista. Pa cak i serijske ubice imaju pravo na besplatno lecenje u zatvoru i posle njega...
pre 2 godine
šta je ispranih mozgova kod nas ovo je strašno.. ma jel moguće da su vas toliko naplasili sa ovim? čega i koga se plašite ako ste vakcinisani?
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
A zašto je tebi neki nepremostivi problem da li neko hoće vakcinu ili ne, ako si ti vakcinisan? Je l' to menja tvoju biologiju možda? Ne, stvarno, u čemu je problem? Jer zvučiš kao da nemaš nikakvo poverenje u vakcinu pa misliš da će onaj nevakcinisani opet da te zarazi, iako je situacija dijametralno obrnuta - ti ćeš da zaraziš nevakcinisanog, jer kao vakcinisan postaješ nosilac bolesti, prenosiš je dalje bez da ti ispoljiš ikakve simptome.
Pa ipak si ti nekako ugrožen... Teško mi je da dokučim takvo paranoično stanje svesti, zato i pitam, u čemu je tvoj problem? Ako uopšte znaš. Jer siguran sam da imaš naučni argument zašto si ugrožen, čim bi sve koji ne razmišljaju kao ti hteo da kazniš i prinudno (tj. silovanjem) vakcinišeš.
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Фашизам је узео маха.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Onda neka drzava u tom slucaju ukine placanje obaveznog zdravstvenog osiguranja,kako nekome kome se uplacuje zdravstveno osiguranje da ukines besplatno lecenje.
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
Pamet nije vekna hleba pa da je kupiš u nekoj radnji...
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
pre 2 godine
Svi koji ne popravljaju zube nek plaćaju sami troškove lečenja. I pušači. I svi koji ne idu jednom godišnje n kompletno sistematski pregled. I svi koji ne primaju vakcine koje su neophodne. I ono koji piju alkoholna pića i jedu hranu s aditivima i emulgatorima.
pre 2 godine
Анегдота из Другог светског рата каже да би Немци кад дођу у неко српско село и питају сељане за путоказ увек бирали супротну страну од речене... и да никада нису погрешили пут!
pre 2 godine
I to je 40% svih gradjana. A treba 70% kada su vakcine 100% efikasne. Dakle, mi smo maximum na pola potrebno vakcinisanih.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
pre 2 godine
po broju objavljenih komentara možda je 55% za vakcinaciju ali po onome što se vidi na preporučujem i ne preporučujem... daleko je manje to, ispod te cifre i to za duplo...
pre 2 godine
Posto vakcinacija stoji već skoro mesec dana ja u ovo sumnjam. Pre ce biti da su se vakcinisali svi koji su hteli i to je sve. Oko 2.500.000 ljudi. Dalje ce teško ići.
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
pre 2 godine
Uvek je manji procenat inteligentnih ljudi sa kritičkom svešću i funkcionalnom pismenošću... Većina je ipak plitke svesti i vrlo ograničene svesti. Ako imaš stav većine treba da se zapitaš!
pre 2 godine
avaksi ce prelezati, pre ili kasnije. nema drugog nacina do kolektivnog, nece virus da ispari. nikako da shvatim logiku ne plase se korone, a od vakcine se uneredili u gace. za covid se zna koliko stetan i poguban moze da bude, ali vakcine su mozda opasne!? bas su ih nalozili fb sektasi zeljni lajkova, veze s mozgom nema logika
pre 2 godine
Isto tako svi pušači kada dobiju rakčinu pluća odmah u jamu i negašenim krečom da se poliju: ne želim njihove ćelije raka koje izdišu u atmosferi.
Ovi što loču, dupli porez na vodu iz česme i za svaku saobraćajku po jedna ruka i noga da se odseče... pa koliko imaju.
Gojazni na leb i vodu: godinu dana za početak.
pre 2 godine
Da li je vakcina apdejt moj, ažuran na poslodnji soj?
pre 2 godine
Antivaksera nema puno ali su glasni.
pre 2 godine
Vi što propagirate vakcinu, niste ni svesni da ste postali zamorci, da se nad vama izvodi eksperiment i globalni genocid, ja se pod nikakvim uslovima neću vakcinisati, a pored toga spreman sam i u rat otići jer ako se mora umreti bar za slobodu moga deteta vredi. A vi što kažete da nas trema nasilno vakcinisati. Samo kažem slobodno probajte.
pre 2 godine
ja preležao koronu i pre vakcina pa evo živ i zdrav.sve mi je potaman.samo me nerviraju ovi lobisti vakcinaški.pustite nas na miru .ko će da se cepa neka se cepa.ne vređajte druge koji drugačije misle.
pre 2 godine
Izrael je mnogo, ali mnogo vise radio da se ofsetuje negativna poruka antivaksera. Radili su velike masovne kampanje ali i posebne kampanje kojima je neutralizovan uticaj grupa koje su bile protiv vakcina (naprimer pojedine ultraotodoksne grupe). Nama susedna Madjarska je napravila mega kampanju sa bilbordovima, online banerima i TV reklamama koji nose poruku "Vakcina spasava zivote). Da bi bila uspesna, poruka treba da se pojavljuje cesto i dugotrajno, tako da bi neodlucni koji na problem "zaborave" bili konstantno na njega podsecani.
pre 2 godine
I jos bitniji podatak, 90 posto vakcinisanih kada pitate, kazu da su to uradili da bi mogli da putuju,, sto je u sustini najtuzniji podatak.
pre 2 godine
Razočaravajući podaci koji mnogo govore o inteligenciji i empatiji ljudi sa kojima živimo.
pre 2 godine
Zašto vakcibisanima smetaju nevakcinisani?
Vi ste zaštićeni. Ili niste?
Činjenica je i da vakcinisane osobe prenose virus, mogu da se zaraze i umru. Čibjenica je da vakcina ne štiti jer se traži treća doza. Zašto? Koliko puta godišnje treba da se cepite da bi bili zaštićeni
pre 2 godine
Samo vakcinacija antivaksera u oko rešava preostali procenat.
pre 2 godine
Antivaxere??Treba kazneno tjera, Radi Širenja, zaraze. I, Kada se Razbole, Naplatit im lječenje. ???
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
И они који пуше, нека плаћају лечењер. И они који ждеру као свиње, нека плаћају лечење. И они који пију, нека плаћају лечење. Хоћемо ли тако? Хоћеш још да ти набрајам?
pre 2 godine
Uvek je manji procenat inteligentnih ljudi sa kritičkom svešću i funkcionalnom pismenošću... Većina je ipak plitke svesti i vrlo ograničene svesti. Ako imaš stav većine treba da se zapitaš!
(Alcale, 10. jul 2021 14:23)
Bravo za komentar!
pre 2 godine
Ima jedan vic iz moje mladosti koji glasi :"Milojica, nemo' da ješ g.... Jok, ti će mi zabraniš". E, to ja mislim o antivakserima. Prave Milojice.
pre 2 godine
Samo sto su antivakseri mnogo glasni i smaraju kako su njihova prava ugrozena.
pre 2 godine
samo su najglasniji i redovno komentarišu sve vesti o vakcini i kovidu
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
pre 2 godine
Vi,pelcovani ili cepljeni kako god,zasto ste i dalje u strahu?! Pa vakcina je valjda efikasna,stiti od kovida.Cemu onda ovoliki nasrtaji na osobe koje ne zele da se vakcinisu?To je stvar njihovog izbora,a vi ste valjda zasticeni.Nas koji smo prelezali nigde ne racunaju.Imunitet stecen prirodnim putem izgleda vise ne postoji.
pre 2 godine
@faktor konitivnih sposobnosti:
Неопходна ми је трансплантација костне сржи због хроничног и 100% смртоносног обољења крви кога вучем већ преко четири године. Том приликом ти униште сопствени имунитет цитостатицима и зрачењем, тако да ни вакцина, коју сам одавно примио, не помаже. Мојој снаји је потребна операција кука, које се због ковида не врше, а нога јој све више пропада и сваким даном је све краћа. Мој школски друг је због тривијалне болести хоспитализован и тамо зарадио крону. Сада има оштећење срца. Комшија је оболео од короне и остао без ноге због васкуларних проблема. Рођак, пар година старији ми је умро од короне, јер му се распала јетра...
Да ли сад наслућујеш колики је корона проблем!
То што се ја шалим са антиваксерима, не значи да су они глупи дебили, него просто зли људи! Срам вас све било!
pre 2 godine
Фактору дебилности - неко тако фасцинантан, генијалан а нарочито тако јаких убеђења, велике друштвене користи и све тако, па такав би морао да иступи са именом и презименом! Чему страх? Уз тебе је сва истина а и правда?! Дакле, Фактору, које ти је име?
А ако не а оно бар - како се можемо срести? Да искомуницирамо - па ти онда после на ЈуТјубу да препричаваш како ти је...
pre 2 godine
O vakcinama se piše svašta. Lako za laike što svašta pišu i pričaju ali problem je što svašta pričaju strućnjaci pa čak i nobelovci iz te struke. Neki pišu da su vakcine fajzera i moderne opasne i da izazivaju rak, jer imaju neki rnk umetak koji je nesto kao trajna petlja i taj mehanizam se ne može isključiti, i da to mijenja DNK primaoca vakcine. Za Astru i Dzonsona pišu da zgrušavaju krv, da se moze desiti moždani ili srčani udar. Od korona virusa nas plaše da je opasan. I šta laik onda da uradi? Plase nas sa svime, sa vakcinama i virusom. Ja lično se nadam da su i vakcine i virus mnogo bezazleniji nego šta neki pišu. Ali svako mora za sebe da donese odluku, a odluka nije laka jer su ljude isprepadali sa raznim informacijama.
pre 2 godine
Pogledajte malo na netu snimke belgijskog doktora i vrhunskog strucnjaka za vakcinaciju dr Geert Vanden Bossche, gde vrlo argumentovano objasnjava sve. Pogledajte i njegov LinkedIn profil i procitajte prepisku sa kolegama koji fanaticno propagiraju vakcinaciju. Covek je posvetio zivot vakcinama i jedan je od najvecih strucnjaka na svetu iz date oblasti. On lepo kaze da je vakcina odlicna tehnoloski, ali je pogresno oruzje u ovom ratu i doprinece razvoju sve opasnijih sorti virusa a uz to blokirace i nepovratno oslabiti prirodni imunitet vakcinisanim ljudima. Covek je stavio svoj ugled i profesionalnu karijeru na kocku sa svojim tvrdnjama ali kaze da mu je to moralna obaveza. Ja vise verujem njemu nego ovim papagajima koji ponavljaju napamet naucenu mantru da nas samo vakcinacija moze spasiti.
pre 2 godine
Ne pristajem na poniženje i ucenu, "vakcina pa vraćanje oduzetih ljudskih prava"!
Neće me niko naterati na put uz obaveznu vakcinu!
Sumnjivo je i to da možeš imati najrazličitije zarazne bolesti, od side preko kolere ili variole do hepatitisa, i bez problema ući u avion ali je potreban dokaz da nemaš korona virus od koga po zvaničnim podatcima umire 1% potvrđeno zaraženih!? Prcenat je verovatno drastično manji ukoliko se uzmu u obzir i atipični slučajevi!
Da li smo svi baš toliko retardirani da ne vidimo da je ovo smišljeno napravljeno!!!
pre 2 godine
To znači da u Srbiji imamo 7% mislećih i odlučnih, 55% podobnih za masovnu manipulaciju i 38% neodlučnih. To je prava slika Srbije. Zabrinjava mali broj inteligentnih
pre 2 godine
Sto ste onda u panici ako je antivax samo 7%?
pre 2 godine
Pa kada je broj ljudi koji ne zele vakcinu precenjen i kada je tako mali,cemu onda tolika nervoza i dreka?
pre 2 godine
Od 4-6.000 dnevno se u poslednje vreme vakcinise a najveci broj vakcinisanih u jednom danu bio je 82.000.
Sta znam, pravo izbora svakog coveka ali i velika odgovornost za moguce posledice.
Basista Riblje Corbe Misa Aleksic je platio cenu zivotom verujuci da je korona prevara i laz.
Ili recimo prica coveka ciji su roditelji bili prosvetni radnici u penziji i koji su umrli oboje za 7 dana jer su poverovali u pricu kako je korona prevara.
Teske su to stvari. Skoro svako ima nekog ili zna neki slucaj iz licnog okruzenja da je umro ili nagrabusio od korone.
Ima tu mnogo stvari koje su isprepletane i nema sumnje da se sa nekim stvarima u vezi ovoga manipulise.
Ono sto je dobro u celoj prici je sto jos uvek postoji sloboda izbora. A zabrinjava cinjenica da nam mocnici salju poruke da ce ovakvih i gorih biti jos vise u godinama koje dolaze.
pre 2 godine
"dok sedam odsto navodi da se neće vakcinisati" - dobro je, znači većinom smo normalan narod, imamo samo sedam posto idiota, dobar rezultat.
pre 2 godine
@faktor kognitivnih sposobnosti
A šta da, recimo, čovek ima neke druge hronične probleme ili da mu jednostavno zatreba hitna medicinska pomoć (uključujući i operaciju i intenzivnu negu) a da ne može da je dobije, jer su kapaciteti puni zbog covid pacijenata na respitatorima?
Koliko ljudi je u prethodnih godinu dana izvuklo deblji kraj jer su bolnička odeljenja prelazila u covid sistem? To, nažalost, verovatno nikada nećemo saznati.
Nekad treba sagledati i širu sliku, jer bolnički kapacitet koji postoji nije tu samo za covid obolele, već za sve kojima je intenzivna nega potrebna. Samo je pitanje prioriteta i marketinških poena, kome će adekvatna pomoć biti pružena.
pre 2 godine
@ Фактор мира и стабилности
Очигледно да ниси превише срећан што си се вакцинисао, па би и друге да зезнеш. Кад дође човеку из једне ствари у главу, али касно!
pre 2 godine
Posto vakcinacija stoji već skoro mesec dana ja u ovo sumnjam. Pre ce biti da su se vakcinisali svi koji su hteli i to je sve. Oko 2.500.000 ljudi. Dalje ce teško ići.
(srba, 10. jul 2021 15:09)
2.5 milona je vakcinisano u Srbiji, ali nisu svi gradjani Srbije. Vakcinisani su i stranci koji ovde zive, kao i oni iz okruzenja. Odziv na vakcinaciju je bio dobar, jer se blizu 1.8 milona ovdasnjih vakcinisalo.
pre 2 godine
ništa više ne verujem oficijelnim podacima, pa ni ovom. koliko puta je menjana cifra koliko treba vakcinisani da bi se postigao kolektivni imunitet. OLADITE VIŠE
pre 2 godine
@Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Vakcina nije besplatna, ali si ti toliko glup da i to ne shvataš!
A hoće li vakcinisani plaćati troškove lečenja izazvane komplikacijama "besplatne" vakcine?
pre 2 godine
Neka vakcinisu na njihov rizik, a ne da ljudi moraju potpisivati.
pre 2 godine
"Među osobama starosti od 30 do 39 godina je neodlučnih 40 odsto, a u ovoj starosnoj kategoriji najviše ima onih koji navode da se sigurno neće vakcinisati (16 odsto)"
Posledica 90ih?
pre 2 godine
Довољно је прочитати "Ипсос" и прекинути са читањем!
pre 2 godine
I to je 40% svih gradjana. A treba 70% kada su vakcine 100% efikasne. Dakle, mi smo maximum na pola potrebno vakcinisanih.
(Aca, 10. jul 2021 10:12)
Aco sine, vakcinologija pociva na principima prirodnog imuniteta, da bi znao imamo li kolektivni imunitet treba znati broj vakcinisanih I onih koji su bolest prelezali I taki stekli imunitet prirodnim putem - cista nauka bez primesa propagande, politike I finansijskih interesa
pre 2 godine
Ovi što se cijepe nemaju šta da traže na srpskim sajtovima i nek se cijepaju i dalje a ja neću da se vakcinišem.
pre 2 godine
A je l' može čovek da ne želi neku vakcinu, a da nije antivakser? Zamislite taj scenario. Znam, zvuči neverovatno da nešto nije ni crno ni belo, nego sivo. Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
(sivac, 10. jul 2021 11:34)
Može, dovoljno je da kažeš da tvoje religija ne dozvoljava vakcinaciju i nisi antivakser već sektaš. Sad, sa čime ti je lakše živeti, odaberi sam.
pre 2 godine
Ne razumem kako antivakseri ne shvataju da:
1. postoje ljudi koji ne smeju zbog zdravstvenog stanja (npr. alergije) da prime vakcinu tako da im oni koji se nisu vakcinisali direktno ugrozavaju njihovo zdravlje i zivot,
2. Nijedna vakcija nije 100% efikasna - npr. sinofarm je efikasna 78%, sto znaci da i oni koji su je primili imaju sansu otprilike 1:5 da im antivakseri prenesu zarazu.
I logicno pitanje: dame i gospodo antivakseri, zbog cega ste toliko uzasnuti od necega sto je u sustini injekcija? Ona vasa stara prica da vakcine nisu dovoljno ispitane pada u vodu sada kada je dato maltene 4 milijarde doza... Bice da ste se plasili cika doktora i boca jos kada ste bili mali... traume iz detinjstva su gadna stvar...
pre 2 godine
@Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Tvoja izjava obesmisljava postojanje zdravstvenog osiguranja. Tom idiotskom logikom bi trebalo da svakom ko zbog neke infektivne bolesti zavrsi u bolnici naplatiti lecenje. Onda najbolje da se ukine zdravstveno osiguranje, pa neka svako placa iz svog dzepa (ako ima pare) za bilo koju lekarsku intervenciju.
pre 2 godine
Živim u Italiji. Vakcinisao sam se prvom i drugom dozom Pfizer-a. Imam Green Pass.
Da li mogu da idem u Srbiju na godišnji odmor? Mogu ali da na povratku odem u karantin 10 dana. Zašto? Zato što su našu zemlju postavili u zadnju E grupu visoko rizičnih zemalja.
Sramota.
pre 2 godine
Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
(sivac, 10. jul 2021 11:34)
Ne, ovde nema slobode izbora. Slobodu izbora imaš kada njome ne utičeš negativno na nekoga. Ovde utičeš negativno na celo društvo.
pre 2 godine
Kaze moja koleginica, inace ekonomski tehnicar po struci, da ne zna sastav vakcine i zato nece da je primi...
pre 2 godine
@sivac...Sloboda izbora je najlepsi izum covecanstva ali pod uslovom da ne ugrozava druge i produzava pandemiju.
pre 2 godine
Jako pausalna informacija. Ukoliko nesto zeli da se resi porebno je naci root cause (uzrok problema). Metoda za trazenje istoje je "5 why" ili 5x pitas zasto.
1. Zasto ne zelite da se vakcinisete?
O: Ne verujem zvanicnim informacijama.
2: Zasto ne verujete zvanicnim informacijama?
O: X
3: zasto X?
O: Y
4: Sta je razlog za Y?
O: Z
I onda resis Z i nema problema.
pre 2 godine
Аваксе треба присилно вакцинисати и одузети им право на коришћење интернета наредних пет година.
pre 2 godine
Kada stize revakcina za Sputnik V,7.VI smo vakcinisani a 28.VI smo trebali primiti revakcinu,umesto nje smo primili obavestenje na Covid punktu da je nestasica revakcine!
pre 2 godine
Kao i sto sam rekao, broj antivaksera je mali, a oni sebi ubacili u glavu kako ih je puno. Klasika
pre 2 godine
Naravno da je precenjen, nismo mi ništa debilniji od ostatka sveta, jedino što lajanje na zvezde funkcioniše pa celo selo nemože da spava. Malo ih je ali su obesni i grlati. Klasična odlika niže inteligencije.
pre 2 godine
Vakcinacija da bude obavezna
pre 2 godine
Ogromna smo familija, vakcinisalp se 10% nas.
Veliko drustvo imam, 5%vakcinisanih.
Sto zezate ovaj svet. Uvek je bilp vise pametnih koji se vode naukom nego zaplašenih koji se vode strahom
pre 2 godine
Ako ih je 55%, kako se do sada vakcinisalo oko 25%? Ako se racunaju i stranci, kako oni koji imaju boravak u Srbiji, tako i oni koji su dolazili iz drugih zemalja samo zbog vakcinacije procenat se prikazuje kao 38% punoletnih koji su vakcinisani u Srbiji. Kud se dede 30% zainteresovanih a jos uvek nevakcinisanih?? Kada ce oni biti vakcinisani? Na Kukovo leto??
pre 2 godine
Tuzno je da nas je i pored raspolozivosti vakcina pola Evrope preteklo u procentu vakcinisanih. Kada bi se vise propagirala putovanja, ljudi bi shvatili da bez vakcina se ne moze.
pre 2 godine
Isti izvor nam nudi "spasenje" u vidu nekakve vakcine i govori da Hristos nije spasitelj naših duša!
Ne verujem onima koji se toliko trude da ne budemo spašeni i u isto vreme nam nude lažno spasenje!!!
Mislim da baš niko normalan ne veruje da je nekakva tečnost u bočici trajno rešenje našeg spasenja. Prema tome, ukoliko Hristos nije vaskrsao džaba vakcina, a ukoliko jeste onda mi ona ne treba jer u njemu vidim spas!
pre 2 godine
To je zato sto nisu ziveli u socijalizmu, nemaju taj duh zajednistva, pa makar i bio štetan po njih, većina njih je samoživa, ja neću, ne mogu, nema množine, samo: mene niko neće naterati, kad ti država kaže da uradiš žrtvu, onda ti to uradiš, primera radi, koliko njih bi ratovalo za ovu zemlju?? Ima soma evra platu, dobra kola, gajba, klima, a ovaj mu kaže moraš u rov dole na jug na +50, pa ako bi bilo 40% bilo bi super...
pre 2 godine
Komentari tipa "kad se zaraziš onda zauzimaš mesto u bolnici nekom ko je trebao da ima intervenciju na srcu, venama,..."
Vakcinacija je prevencija. Neko ne želi tu vrstu prevencije. Takođe bolesti srca, krvnih sudova i još mnoge bolesti imaju takođe prevenciju koja nije u obliku vakcinacije već zdravog života, kretanja, trčanja... Prema tome zašto svi ne brinemo o našem zdravlju da bi bolnice bile praznije? Sad odjednom vakcinacija je prevencija a ostalo se ne smatra prevencijom.
Pustite ljude da žive svoj život. Ko misli da će da se zaštiti vakcinom on je primi. Ko to ne smatra on ne mora. Svi mi smo kreatori zdravstvenog sistema u ovoj zemlji i svi imamo podjednako pravo na zdravstvenu zaštitu.
Ja, recimo, ništa nisam dobio od te zdravstvene zaštite osim PCR testa. Koji mi je pomogao baš ništa.
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
(Ramon, 10. jul 2021 17:46)
Nisi morao da se vakcinises, sto se nisi inatio ili dao otkaz.
pre 2 godine
@trt За ово прво се слажем да их нема пуно али нису тако гласни као ви васкери који хоћете да оне који неће да се вакцинишу да им недајете да излазе из своје куће,станова,да их бодете у око,да им забрањујете да иду у продавницу,биоскопе,позоришта,да се возе аутобусом,трамвајем,да им одузимате здравствене књижице,да им забрањујете интернет,да их називате будалама,равноземљашима,теоретичарама завера итд....
pre 2 godine
Ne vredi ni komentarisati.
Necu se vakcinisati!
pre 2 godine
Ja ni pod kojimu slovima necu primiti ovu vakcinu !
pre 2 godine
Proizvođač vakcine nije odgovoran za vakcinu, država nije odgovorna, doktor nije odgovoran, a ja sam neodgovoran što neću da se vakcinišem?
Zašto ni jedna država nije propisala da je vakcinacija obavezna? Kada sam bio klinac, BSŽ vakcina je bila obavezna(država propisala) i nema neće moje dete da je primi niti je to ikome padalo na pamet. I ja nisam antivaxer, sve vakcine sam primio i naravno da deca trebaju da primaju vakcine da nam se ne vraća tuberkuloza, dečija paraliza i ostale malte ne iskorenjene bolesti. Samo sam anticoronavaxer.
I pustite mi bar nekada komentar.
Hvala admine, živ bio!!!
pre 2 godine
Ko o cemu baba o vakcinama. Samo je primi i svi problemi u zivotu su ti reseni, nema veze sto se nezna kompletan sastav i posledice, takav utisak sticem iz medija.
Preduslov za sve je poverenje, a na globalnom nivou posle svih kontroverzi, ujdurmi i orkestriranog medijskog zastrasivanja i ipak malo drugacije situacije u realnosti, toga bas i nema i sta sad. Plus popsledice usled celokupne situacije koje direktno nemaju veze sa zarazom i ko je sad tu odgovoran a ko neodgovoran. Ljudi uvek nalaze neki normalan i umeren srednji put koji je ispravan.
A nesto i neverujem u preteranu briznost svih onih koji su i zapocinjali sve svetske ratove sa zapada, a i sada evo svojim produktima potrcali kako bi brinuli o nama o nasem trosku. Sve sto se namece na silu, lose prolazi.
Ziveli.
pre 2 godine
I ptice na grani znaju kome je potrebna vakcina. Ali osim te potrebe treba da postoji i zelja za doprinosom za okoncanje pandemije. Svi znamo da mladjima ne moze nista virus ali zasto oni ne bi dali doprinos sto vecoj imunizaciji? Kraj pandemije njima najvise odgovara. Sta imaju od toga ako opet krene zatvaranje? Trenutni brojevi nisu najbolji. 40% vakcinisanih plus ne znamo koliko je onih koji su prelezali a nisu se vakcinisali. Kakva god da je matematika sigurno imamo jos najmanje 40% (2.8 miliona) onih koji mogu da zaraze i sire virus.
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
(Ramon, 10. jul 2021 17:46)
Sta je ovo, neka nova vrsta, vakser u praksi a antivakser u dusi :D
pre 2 godine
Zašto vakcibisanima smetaju nevakcinisani?
Vi ste zaštićeni. Ili niste?
Činjenica je i da vakcinisane osobe prenose virus, mogu da se zaraze i umru. Čibjenica je da vakcina ne štiti jer se traži treća doza. Zašto? Koliko puta godišnje treba da se cepite da bi bili zaštićeni
(rebro, 10. jul 2021 23:36)
Zato sto kada obolite, zauzimate mesto u bolnici ljudima koji čekaju na neke manje ili više bitne intervencije, za koje vakcina ne postoji. Znaci, tebi je lako da smanjiš posledice Covid-a, jer vakcina postoji, sutra kada se razbolis s pravom tražiš mesto u bolnici. Meni je majka obolela od Covid-a, jedva je izvukla živu glavu (bila u indukovanoj komi 3 nedelje, inače se ne bi izvukla) i mesecima se nosila sa svim posledicama te bolesti. Bliski kolega na poslu, bio zaražen ali sa daleko manjim posledicama. U oba slučaja, jer sam bio u direktnom kontaktu sa njima, nisam osetio bilo kakve posledice. Znaci, moglo bi se reci prirodno otporan. Čim sam mogao dobiti vakcinu otišao sam i primio je. Video sam šta je korona i kako utiče na ljude, vakcina, ako bar delom pruža zaštitu bolje je nego bez nje.
pre 2 godine
Samo se bodite "deco" hehehe
Thank You but NO thank You!!!
pre 2 godine
Vakcinisan zbog prirode posla, cestih putovanja. Izdrzavam porodicu, imam dobra primanja, te je u ovom trenutku to visi interes. Svesno sam prihvatio rizik oboljevanja u buducnosti jer mi je od mog zivota vaznije da za jos koju godinu izvedem decu na put. Da mi neko proba da vakcinise zenu i decu, zivotim bi ih branio. Onda bi batalio i posao i u hajduke ako se mora.
pre 2 godine
Ко жели да се вакцинише извол'те, ко не жели није обавезно...хвала лепо довиђења!!!
pre 2 godine
Necu vakcinu - Ja sam antivakcinalista hahahaha koje nebuloze
pre 2 godine
Kada ostanete bez posla i bez prihoda shvaticete da vakcina i nije nesto najstrasnije sto moze da se desi. Ovaj svet nece moci jos dugo da izdrzi zatvaranje privrede. Kriza je uvek lancana i zna se koga ce najvise pogoditi, slobodoumne, one sa najmanjim prihodima.
pre 2 godine
Ja sam se vakcinisala i sad me bas briga hocu li zaraziti ove nevakcinisane.
Znam da mogu dobiti coronu,ali isto tako znam da tok bolesti ne moze da mi ugrozi zivot.
Tako funkcionisu sve vakcine. Niti jedna ne stiti 100%.
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
Bas tako i radite. Svoj život stavljate na kocku. Nažalost, imao sam poznanike koji su u jednom trenutku, dok su jos bili svesni izjavili da su pogrešili sto se nisu vakcinisali. Apelujem na Vas da razmislite jos jednom jer vakcine su spasile čovečanstvo.
pre 2 godine
Ne trebaju svi isto da plaćaju zdravstveno osiguranje. Zašto da ja kao neko ko se puno odriče zbog zdravlja treba da plaćam isto kao neko ko je potpuno nemaran? To se odnosi i na pušenje, gojaznost i sve ostalo što je pod kontrolom jedne osobe.
pre 2 godine
Nisam "neodlucan" :/
pre 2 godine
Pomislio bi covek da su u srbiji svi milioneri jer uzimaju vakcine da bi mogli da putuju :)) Gde u becice ili drac, a za tamo ni ne treba vaxiranje ;)
pre 2 godine
O vakcinama se piše svašta. Lako za laike što svašta pišu i pričaju ali problem je što svašta pričaju strućnjaci pa čak i nobelovci iz te struke. Neki pišu da su vakcine fajzera i moderne opasne i da izazivaju rak, jer imaju neki rnk umetak koji je nesto kao trajna petlja i taj mehanizam se ne može isključiti, i da to mijenja DNK primaoca vakcine. Za Astru i Dzonsona pišu da zgrušavaju krv, da se moze desiti moždani ili srčani udar. Od korona virusa nas plaše da je opasan. I šta laik onda da uradi? Plase nas sa svime, sa vakcinama i virusom. Ja lično se nadam da su i vakcine i virus mnogo bezazleniji nego šta neki pišu. Ali svako mora za sebe da donese odluku, a odluka nije laka jer su ljude isprepadali sa raznim informacijama.
(Trajko, 10. jul 2021 13:56)
Kada su to Srbi postali kukavice?
pre 2 godine
O cemu se ovde radi i od kakvog mi to soja sada strepimo?Zadnjih skoro dva meseca sve vrvi od ljudi,puni klubovi,kafici,restorani,prostori na otvorenom,koncerti i druga javna desavanja svakodnevno.I za sve to vreme imamo negde oko sto novih slucajeva u danu,i to oko tridesetak po danu u Beogradu,milionskom gradu.Taj "delta soj " je vec uveliko stigao u Srbiju,medjutim nista se znacajno ne menja.Kako to da neki nadlezni ocekuju novu havariju virusa a da za prethodnih dva meseca izuzetno socijalno aktivnog zivota nije doslo do vecih sirenje virusa.Znaci,virus ce samo odjednom da eksplodira,sada on u nama samo spava,kroz ironiju kazem.
pre 2 godine
Nemam uopste dilemu, kad sam evo koliko traje ovaj hajp oko korone uspio da prezivim da maltene ne kihnem, vakcina mi je zadnja rupa na svirali. jednostavno ne bojim se prehlade i to je to. Da bih se vakcinisao morate smisliti nesto jace i dramaticnije. Na primjer crna gljivica koja jede mozak i oci. E onda bih razmislio. Pozdrav svim vakserima i odgovornima.
pre 2 godine
Nije precenjen već veoma realan i još kolo opiče...
pre 2 godine
U kom je stadijumu stanje svesti kada se osetis pozvanim da spasis svet tako sto ces napasti vozilo koje prska komarce...neke posledice ovog virusa ostace uvek sa nama
pre 2 godine
Kada stize revakcina za Sputnik V,7.VI smo vakcinisani a 28.VI smo trebali primiti revakcinu,umesto nje smo primili obavestenje na Covid punktu da je nestasica revakcine!
(Branka, 10. jul 2021 21:46)
Nece nista da ti bude, mozes i par meseci jos da sacekas na booster dozu, samo ces dobiti i jaci imunitet
pre 2 godine
@Djordje i @Hranislav, naplaćivanjem lečenja obolelim od covid19 ne bi bio narušen princip zdravstvenog osiguranja već naprotiv-osnažen.
Država je obezbedila zdravstvenu zaštitu za sve svoje gradjane kupujući vakcine.Taj sistem je najbolji, najjeftiniji i funkcioniše preko 140 godina u svim razvijenim zemljama kad su zarazne bolesti u pitanju.
Individue koje veruju youtube-u i fb a posle se razbole treba da plate veću cenu (tj.punu cenu) jer su svesno odabrali kocku i red je i da plate odgovarajuću cenu.
Hiljade doktora, sestara i tehničara radi već godinu i po dana u skafanderima na +40, neki od njih su i preminuli od stresa i umora, desetine hiljada hroničnih bolesnika čeka na pregled jer su kapaciteti okupirani,a mnogi nisu dočekali taj pregled, operaciju ili tretman.
26000 ljudi je više preminulo u periodu mart2020 - maj2021 u odnosu na prosek (deo je covid, deo su hronični bolesnici koji su uskraćeni za negu).
Šta još ima više da se dokazuje tim imbecilima, nego po džepu (s tim da se imovina nevakcinisanih pacijenata odmah stavi kao zaloga za troškove lečenja).
Moji utisci o vakcini:niko ko se vakcinisao se nije razboleo, nijedan beli mantil nije protiv vakcine, mnogo ljudi se razbolelo, za one podložne covid-u teško da ima spasa, preminula su mi 2 poznanika, jedan '82, jedan '75, pre covida zdravi ljudi mada možda poteški.
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
To lako moze da bude bukvalno po cenu zivota.
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
pre 2 godine
Samo vakcinacija antivaksera u oko rešava preostali procenat.
pre 2 godine
Antivaxere??Treba kazneno tjera, Radi Širenja, zaraze. I, Kada se Razbole, Naplatit im lječenje. ???
pre 2 godine
avaksi ce prelezati, pre ili kasnije. nema drugog nacina do kolektivnog, nece virus da ispari. nikako da shvatim logiku ne plase se korone, a od vakcine se uneredili u gace. za covid se zna koliko stetan i poguban moze da bude, ali vakcine su mozda opasne!? bas su ih nalozili fb sektasi zeljni lajkova, veze s mozgom nema logika
pre 2 godine
Antivaksera nema puno ali su glasni.
pre 2 godine
Izrael je mnogo, ali mnogo vise radio da se ofsetuje negativna poruka antivaksera. Radili su velike masovne kampanje ali i posebne kampanje kojima je neutralizovan uticaj grupa koje su bile protiv vakcina (naprimer pojedine ultraotodoksne grupe). Nama susedna Madjarska je napravila mega kampanju sa bilbordovima, online banerima i TV reklamama koji nose poruku "Vakcina spasava zivote). Da bi bila uspesna, poruka treba da se pojavljuje cesto i dugotrajno, tako da bi neodlucni koji na problem "zaborave" bili konstantno na njega podsecani.
pre 2 godine
Razočaravajući podaci koji mnogo govore o inteligenciji i empatiji ljudi sa kojima živimo.
pre 2 godine
Samo sto su antivakseri mnogo glasni i smaraju kako su njihova prava ugrozena.
pre 2 godine
Ima jedan vic iz moje mladosti koji glasi :"Milojica, nemo' da ješ g.... Jok, ti će mi zabraniš". E, to ja mislim o antivakserima. Prave Milojice.
pre 2 godine
samo su najglasniji i redovno komentarišu sve vesti o vakcini i kovidu
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Neko je vec objasnio da je to sto trazis cista glupost, tako da necu da gubim vreme da ti objasnjavam jer si ocigledno fasista. Pa cak i serijske ubice imaju pravo na besplatno lecenje u zatvoru i posle njega...
pre 2 godine
"dok sedam odsto navodi da se neće vakcinisati" - dobro je, znači većinom smo normalan narod, imamo samo sedam posto idiota, dobar rezultat.
pre 2 godine
A je l' može čovek da ne želi neku vakcinu, a da nije antivakser? Zamislite taj scenario. Znam, zvuči neverovatno da nešto nije ni crno ni belo, nego sivo. Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
pre 2 godine
Vakcinacija da bude obavezna
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
A zašto je tebi neki nepremostivi problem da li neko hoće vakcinu ili ne, ako si ti vakcinisan? Je l' to menja tvoju biologiju možda? Ne, stvarno, u čemu je problem? Jer zvučiš kao da nemaš nikakvo poverenje u vakcinu pa misliš da će onaj nevakcinisani opet da te zarazi, iako je situacija dijametralno obrnuta - ti ćeš da zaraziš nevakcinisanog, jer kao vakcinisan postaješ nosilac bolesti, prenosiš je dalje bez da ti ispoljiš ikakve simptome.
Pa ipak si ti nekako ugrožen... Teško mi je da dokučim takvo paranoično stanje svesti, zato i pitam, u čemu je tvoj problem? Ako uopšte znaš. Jer siguran sam da imaš naučni argument zašto si ugrožen, čim bi sve koji ne razmišljaju kao ti hteo da kazniš i prinudno (tj. silovanjem) vakcinišeš.
pre 2 godine
šta je ispranih mozgova kod nas ovo je strašno.. ma jel moguće da su vas toliko naplasili sa ovim? čega i koga se plašite ako ste vakcinisani?
pre 2 godine
I to je 40% svih gradjana. A treba 70% kada su vakcine 100% efikasne. Dakle, mi smo maximum na pola potrebno vakcinisanih.
pre 2 godine
@faktor konitivnih sposobnosti:
Неопходна ми је трансплантација костне сржи због хроничног и 100% смртоносног обољења крви кога вучем већ преко четири године. Том приликом ти униште сопствени имунитет цитостатицима и зрачењем, тако да ни вакцина, коју сам одавно примио, не помаже. Мојој снаји је потребна операција кука, које се због ковида не врше, а нога јој све више пропада и сваким даном је све краћа. Мој школски друг је због тривијалне болести хоспитализован и тамо зарадио крону. Сада има оштећење срца. Комшија је оболео од короне и остао без ноге због васкуларних проблема. Рођак, пар година старији ми је умро од короне, јер му се распала јетра...
Да ли сад наслућујеш колики је корона проблем!
То што се ја шалим са антиваксерима, не значи да су они глупи дебили, него просто зли људи! Срам вас све било!
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Фашизам је узео маха.
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
pre 2 godine
Фактору дебилности - неко тако фасцинантан, генијалан а нарочито тако јаких убеђења, велике друштвене користи и све тако, па такав би морао да иступи са именом и презименом! Чему страх? Уз тебе је сва истина а и правда?! Дакле, Фактору, које ти је име?
А ако не а оно бар - како се можемо срести? Да искомуницирамо - па ти онда после на ЈуТјубу да препричаваш како ти је...
pre 2 godine
Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
(sivac, 10. jul 2021 11:34)
Ne, ovde nema slobode izbora. Slobodu izbora imaš kada njome ne utičeš negativno na nekoga. Ovde utičeš negativno na celo društvo.
pre 2 godine
Zašto vakcibisanima smetaju nevakcinisani?
Vi ste zaštićeni. Ili niste?
Činjenica je i da vakcinisane osobe prenose virus, mogu da se zaraze i umru. Čibjenica je da vakcina ne štiti jer se traži treća doza. Zašto? Koliko puta godišnje treba da se cepite da bi bili zaštićeni
pre 2 godine
Треба казнити све антиваксере прунудним цепљењем, па нека после јутјубирају шта осећају!
(Фактор мира и стабилности, 10. jul 2021 10:17)
Pamet nije vekna hleba pa da je kupiš u nekoj radnji...
pre 2 godine
Аваксе треба присилно вакцинисати и одузети им право на коришћење интернета наредних пет година.
pre 2 godine
ja preležao koronu i pre vakcina pa evo živ i zdrav.sve mi je potaman.samo me nerviraju ovi lobisti vakcinaški.pustite nas na miru .ko će da se cepa neka se cepa.ne vređajte druge koji drugačije misle.
pre 2 godine
Ne razumem kako antivakseri ne shvataju da:
1. postoje ljudi koji ne smeju zbog zdravstvenog stanja (npr. alergije) da prime vakcinu tako da im oni koji se nisu vakcinisali direktno ugrozavaju njihovo zdravlje i zivot,
2. Nijedna vakcija nije 100% efikasna - npr. sinofarm je efikasna 78%, sto znaci da i oni koji su je primili imaju sansu otprilike 1:5 da im antivakseri prenesu zarazu.
I logicno pitanje: dame i gospodo antivakseri, zbog cega ste toliko uzasnuti od necega sto je u sustini injekcija? Ona vasa stara prica da vakcine nisu dovoljno ispitane pada u vodu sada kada je dato maltene 4 milijarde doza... Bice da ste se plasili cika doktora i boca jos kada ste bili mali... traume iz detinjstva su gadna stvar...
pre 2 godine
Vi što propagirate vakcinu, niste ni svesni da ste postali zamorci, da se nad vama izvodi eksperiment i globalni genocid, ja se pod nikakvim uslovima neću vakcinisati, a pored toga spreman sam i u rat otići jer ako se mora umreti bar za slobodu moga deteta vredi. A vi što kažete da nas trema nasilno vakcinisati. Samo kažem slobodno probajte.
pre 2 godine
Анегдота из Другог светског рата каже да би Немци кад дођу у неко српско село и питају сељане за путоказ увек бирали супротну страну од речене... и да никада нису погрешили пут!
pre 2 godine
Svi koji ne popravljaju zube nek plaćaju sami troškove lečenja. I pušači. I svi koji ne idu jednom godišnje n kompletno sistematski pregled. I svi koji ne primaju vakcine koje su neophodne. I ono koji piju alkoholna pića i jedu hranu s aditivima i emulgatorima.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Onda neka drzava u tom slucaju ukine placanje obaveznog zdravstvenog osiguranja,kako nekome kome se uplacuje zdravstveno osiguranje da ukines besplatno lecenje.
pre 2 godine
po broju objavljenih komentara možda je 55% za vakcinaciju ali po onome što se vidi na preporučujem i ne preporučujem... daleko je manje to, ispod te cifre i to za duplo...
pre 2 godine
To znači da u Srbiji imamo 7% mislećih i odlučnih, 55% podobnih za masovnu manipulaciju i 38% neodlučnih. To je prava slika Srbije. Zabrinjava mali broj inteligentnih
pre 2 godine
Naravno da je precenjen, nismo mi ništa debilniji od ostatka sveta, jedino što lajanje na zvezde funkcioniše pa celo selo nemože da spava. Malo ih je ali su obesni i grlati. Klasična odlika niže inteligencije.
pre 2 godine
Od 4-6.000 dnevno se u poslednje vreme vakcinise a najveci broj vakcinisanih u jednom danu bio je 82.000.
Sta znam, pravo izbora svakog coveka ali i velika odgovornost za moguce posledice.
Basista Riblje Corbe Misa Aleksic je platio cenu zivotom verujuci da je korona prevara i laz.
Ili recimo prica coveka ciji su roditelji bili prosvetni radnici u penziji i koji su umrli oboje za 7 dana jer su poverovali u pricu kako je korona prevara.
Teske su to stvari. Skoro svako ima nekog ili zna neki slucaj iz licnog okruzenja da je umro ili nagrabusio od korone.
Ima tu mnogo stvari koje su isprepletane i nema sumnje da se sa nekim stvarima u vezi ovoga manipulise.
Ono sto je dobro u celoj prici je sto jos uvek postoji sloboda izbora. A zabrinjava cinjenica da nam mocnici salju poruke da ce ovakvih i gorih biti jos vise u godinama koje dolaze.
pre 2 godine
Kao i sto sam rekao, broj antivaksera je mali, a oni sebi ubacili u glavu kako ih je puno. Klasika
pre 2 godine
@sivac...Sloboda izbora je najlepsi izum covecanstva ali pod uslovom da ne ugrozava druge i produzava pandemiju.
pre 2 godine
Uvek je manji procenat inteligentnih ljudi sa kritičkom svešću i funkcionalnom pismenošću... Većina je ipak plitke svesti i vrlo ograničene svesti. Ako imaš stav većine treba da se zapitaš!
pre 2 godine
Isto tako svi pušači kada dobiju rakčinu pluća odmah u jamu i negašenim krečom da se poliju: ne želim njihove ćelije raka koje izdišu u atmosferi.
Ovi što loču, dupli porez na vodu iz česme i za svaku saobraćajku po jedna ruka i noga da se odseče... pa koliko imaju.
Gojazni na leb i vodu: godinu dana za početak.
pre 2 godine
Tuzno je da nas je i pored raspolozivosti vakcina pola Evrope preteklo u procentu vakcinisanih. Kada bi se vise propagirala putovanja, ljudi bi shvatili da bez vakcina se ne moze.
pre 2 godine
A je l' može čovek da ne želi neku vakcinu, a da nije antivakser? Zamislite taj scenario. Znam, zvuči neverovatno da nešto nije ni crno ni belo, nego sivo. Teško vam je zamisliti slobodu izbora.
(sivac, 10. jul 2021 11:34)
Može, dovoljno je da kažeš da tvoje religija ne dozvoljava vakcinaciju i nisi antivakser već sektaš. Sad, sa čime ti je lakše živeti, odaberi sam.
pre 2 godine
Pogledajte malo na netu snimke belgijskog doktora i vrhunskog strucnjaka za vakcinaciju dr Geert Vanden Bossche, gde vrlo argumentovano objasnjava sve. Pogledajte i njegov LinkedIn profil i procitajte prepisku sa kolegama koji fanaticno propagiraju vakcinaciju. Covek je posvetio zivot vakcinama i jedan je od najvecih strucnjaka na svetu iz date oblasti. On lepo kaze da je vakcina odlicna tehnoloski, ali je pogresno oruzje u ovom ratu i doprinece razvoju sve opasnijih sorti virusa a uz to blokirace i nepovratno oslabiti prirodni imunitet vakcinisanim ljudima. Covek je stavio svoj ugled i profesionalnu karijeru na kocku sa svojim tvrdnjama ali kaze da mu je to moralna obaveza. Ja vise verujem njemu nego ovim papagajima koji ponavljaju napamet naucenu mantru da nas samo vakcinacija moze spasiti.
pre 2 godine
"Među osobama starosti od 30 do 39 godina je neodlučnih 40 odsto, a u ovoj starosnoj kategoriji najviše ima onih koji navode da se sigurno neće vakcinisati (16 odsto)"
Posledica 90ih?
pre 2 godine
Ne pristajem na poniženje i ucenu, "vakcina pa vraćanje oduzetih ljudskih prava"!
Neće me niko naterati na put uz obaveznu vakcinu!
Sumnjivo je i to da možeš imati najrazličitije zarazne bolesti, od side preko kolere ili variole do hepatitisa, i bez problema ući u avion ali je potreban dokaz da nemaš korona virus od koga po zvaničnim podatcima umire 1% potvrđeno zaraženih!? Prcenat je verovatno drastično manji ukoliko se uzmu u obzir i atipični slučajevi!
Da li smo svi baš toliko retardirani da ne vidimo da je ovo smišljeno napravljeno!!!
pre 2 godine
Ovi što se cijepe nemaju šta da traže na srpskim sajtovima i nek se cijepaju i dalje a ja neću da se vakcinišem.
pre 2 godine
Da li je vakcina apdejt moj, ažuran na poslodnji soj?
pre 2 godine
Isti izvor nam nudi "spasenje" u vidu nekakve vakcine i govori da Hristos nije spasitelj naših duša!
Ne verujem onima koji se toliko trude da ne budemo spašeni i u isto vreme nam nude lažno spasenje!!!
Mislim da baš niko normalan ne veruje da je nekakva tečnost u bočici trajno rešenje našeg spasenja. Prema tome, ukoliko Hristos nije vaskrsao džaba vakcina, a ukoliko jeste onda mi ona ne treba jer u njemu vidim spas!
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
pre 2 godine
@Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Vakcina nije besplatna, ali si ti toliko glup da i to ne shvataš!
A hoće li vakcinisani plaćati troškove lečenja izazvane komplikacijama "besplatne" vakcine?
pre 2 godine
I jos bitniji podatak, 90 posto vakcinisanih kada pitate, kazu da su to uradili da bi mogli da putuju,, sto je u sustini najtuzniji podatak.
pre 2 godine
To je zato sto nisu ziveli u socijalizmu, nemaju taj duh zajednistva, pa makar i bio štetan po njih, većina njih je samoživa, ja neću, ne mogu, nema množine, samo: mene niko neće naterati, kad ti država kaže da uradiš žrtvu, onda ti to uradiš, primera radi, koliko njih bi ratovalo za ovu zemlju?? Ima soma evra platu, dobra kola, gajba, klima, a ovaj mu kaže moraš u rov dole na jug na +50, pa ako bi bilo 40% bilo bi super...
pre 2 godine
I to je 40% svih gradjana. A treba 70% kada su vakcine 100% efikasne. Dakle, mi smo maximum na pola potrebno vakcinisanih.
(Aca, 10. jul 2021 10:12)
Aco sine, vakcinologija pociva na principima prirodnog imuniteta, da bi znao imamo li kolektivni imunitet treba znati broj vakcinisanih I onih koji su bolest prelezali I taki stekli imunitet prirodnim putem - cista nauka bez primesa propagande, politike I finansijskih interesa
pre 2 godine
Vi,pelcovani ili cepljeni kako god,zasto ste i dalje u strahu?! Pa vakcina je valjda efikasna,stiti od kovida.Cemu onda ovoliki nasrtaji na osobe koje ne zele da se vakcinisu?To je stvar njihovog izbora,a vi ste valjda zasticeni.Nas koji smo prelezali nigde ne racunaju.Imunitet stecen prirodnim putem izgleda vise ne postoji.
pre 2 godine
I ptice na grani znaju kome je potrebna vakcina. Ali osim te potrebe treba da postoji i zelja za doprinosom za okoncanje pandemije. Svi znamo da mladjima ne moze nista virus ali zasto oni ne bi dali doprinos sto vecoj imunizaciji? Kraj pandemije njima najvise odgovara. Sta imaju od toga ako opet krene zatvaranje? Trenutni brojevi nisu najbolji. 40% vakcinisanih plus ne znamo koliko je onih koji su prelezali a nisu se vakcinisali. Kakva god da je matematika sigurno imamo jos najmanje 40% (2.8 miliona) onih koji mogu da zaraze i sire virus.
pre 2 godine
Živim u Italiji. Vakcinisao sam se prvom i drugom dozom Pfizer-a. Imam Green Pass.
Da li mogu da idem u Srbiju na godišnji odmor? Mogu ali da na povratku odem u karantin 10 dana. Zašto? Zato što su našu zemlju postavili u zadnju E grupu visoko rizičnih zemalja.
Sramota.
pre 2 godine
@faktor kognitivnih sposobnosti
A šta da, recimo, čovek ima neke druge hronične probleme ili da mu jednostavno zatreba hitna medicinska pomoć (uključujući i operaciju i intenzivnu negu) a da ne može da je dobije, jer su kapaciteti puni zbog covid pacijenata na respitatorima?
Koliko ljudi je u prethodnih godinu dana izvuklo deblji kraj jer su bolnička odeljenja prelazila u covid sistem? To, nažalost, verovatno nikada nećemo saznati.
Nekad treba sagledati i širu sliku, jer bolnički kapacitet koji postoji nije tu samo za covid obolele, već za sve kojima je intenzivna nega potrebna. Samo je pitanje prioriteta i marketinških poena, kome će adekvatna pomoć biti pružena.
pre 2 godine
Vakcinisan zbog prirode posla, cestih putovanja. Izdrzavam porodicu, imam dobra primanja, te je u ovom trenutku to visi interes. Svesno sam prihvatio rizik oboljevanja u buducnosti jer mi je od mog zivota vaznije da za jos koju godinu izvedem decu na put. Da mi neko proba da vakcinise zenu i decu, zivotim bi ih branio. Onda bi batalio i posao i u hajduke ako se mora.
pre 2 godine
Zašto vakcibisanima smetaju nevakcinisani?
Vi ste zaštićeni. Ili niste?
Činjenica je i da vakcinisane osobe prenose virus, mogu da se zaraze i umru. Čibjenica je da vakcina ne štiti jer se traži treća doza. Zašto? Koliko puta godišnje treba da se cepite da bi bili zaštićeni
(rebro, 10. jul 2021 23:36)
Zato sto kada obolite, zauzimate mesto u bolnici ljudima koji čekaju na neke manje ili više bitne intervencije, za koje vakcina ne postoji. Znaci, tebi je lako da smanjiš posledice Covid-a, jer vakcina postoji, sutra kada se razbolis s pravom tražiš mesto u bolnici. Meni je majka obolela od Covid-a, jedva je izvukla živu glavu (bila u indukovanoj komi 3 nedelje, inače se ne bi izvukla) i mesecima se nosila sa svim posledicama te bolesti. Bliski kolega na poslu, bio zaražen ali sa daleko manjim posledicama. U oba slučaja, jer sam bio u direktnom kontaktu sa njima, nisam osetio bilo kakve posledice. Znaci, moglo bi se reci prirodno otporan. Čim sam mogao dobiti vakcinu otišao sam i primio je. Video sam šta je korona i kako utiče na ljude, vakcina, ako bar delom pruža zaštitu bolje je nego bez nje.
pre 2 godine
Ja ni pod kojimu slovima necu primiti ovu vakcinu !
pre 2 godine
Posto vakcinacija stoji već skoro mesec dana ja u ovo sumnjam. Pre ce biti da su se vakcinisali svi koji su hteli i to je sve. Oko 2.500.000 ljudi. Dalje ce teško ići.
pre 2 godine
Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
И они који пуше, нека плаћају лечењер. И они који ждеру као свиње, нека плаћају лечење. И они који пију, нека плаћају лечење. Хоћемо ли тако? Хоћеш још да ти набрајам?
pre 2 godine
Uvek je manji procenat inteligentnih ljudi sa kritičkom svešću i funkcionalnom pismenošću... Većina je ipak plitke svesti i vrlo ograničene svesti. Ako imaš stav većine treba da se zapitaš!
(Alcale, 10. jul 2021 14:23)
Bravo za komentar!
pre 2 godine
Samo se bodite "deco" hehehe
Thank You but NO thank You!!!
pre 2 godine
ništa više ne verujem oficijelnim podacima, pa ni ovom. koliko puta je menjana cifra koliko treba vakcinisani da bi se postigao kolektivni imunitet. OLADITE VIŠE
pre 2 godine
@ Фактор мира и стабилности
Очигледно да ниси превише срећан што си се вакцинисао, па би и друге да зезнеш. Кад дође човеку из једне ствари у главу, али касно!
pre 2 godine
Jako pausalna informacija. Ukoliko nesto zeli da se resi porebno je naci root cause (uzrok problema). Metoda za trazenje istoje je "5 why" ili 5x pitas zasto.
1. Zasto ne zelite da se vakcinisete?
O: Ne verujem zvanicnim informacijama.
2: Zasto ne verujete zvanicnim informacijama?
O: X
3: zasto X?
O: Y
4: Sta je razlog za Y?
O: Z
I onda resis Z i nema problema.
pre 2 godine
Ja sam se vakcinisala i sad me bas briga hocu li zaraziti ove nevakcinisane.
Znam da mogu dobiti coronu,ali isto tako znam da tok bolesti ne moze da mi ugrozi zivot.
Tako funkcionisu sve vakcine. Niti jedna ne stiti 100%.
pre 2 godine
Kaze moja koleginica, inace ekonomski tehnicar po struci, da ne zna sastav vakcine i zato nece da je primi...
pre 2 godine
Sto ste onda u panici ako je antivax samo 7%?
pre 2 godine
O vakcinama se piše svašta. Lako za laike što svašta pišu i pričaju ali problem je što svašta pričaju strućnjaci pa čak i nobelovci iz te struke. Neki pišu da su vakcine fajzera i moderne opasne i da izazivaju rak, jer imaju neki rnk umetak koji je nesto kao trajna petlja i taj mehanizam se ne može isključiti, i da to mijenja DNK primaoca vakcine. Za Astru i Dzonsona pišu da zgrušavaju krv, da se moze desiti moždani ili srčani udar. Od korona virusa nas plaše da je opasan. I šta laik onda da uradi? Plase nas sa svime, sa vakcinama i virusom. Ja lično se nadam da su i vakcine i virus mnogo bezazleniji nego šta neki pišu. Ali svako mora za sebe da donese odluku, a odluka nije laka jer su ljude isprepadali sa raznim informacijama.
pre 2 godine
Posto vakcinacija stoji već skoro mesec dana ja u ovo sumnjam. Pre ce biti da su se vakcinisali svi koji su hteli i to je sve. Oko 2.500.000 ljudi. Dalje ce teško ići.
(srba, 10. jul 2021 15:09)
2.5 milona je vakcinisano u Srbiji, ali nisu svi gradjani Srbije. Vakcinisani su i stranci koji ovde zive, kao i oni iz okruzenja. Odziv na vakcinaciju je bio dobar, jer se blizu 1.8 milona ovdasnjih vakcinisalo.
pre 2 godine
Ко жели да се вакцинише извол'те, ко не жели није обавезно...хвала лепо довиђења!!!
pre 2 godine
@Svako ima pravo na izbor hoće li se vakcinisati ali neka onda plate troškove lečenja ako zbog korone završe u bolnici a odbili su besplatnu vakcinu.
(3210, 10. jul 2021 10:21)
Tvoja izjava obesmisljava postojanje zdravstvenog osiguranja. Tom idiotskom logikom bi trebalo da svakom ko zbog neke infektivne bolesti zavrsi u bolnici naplatiti lecenje. Onda najbolje da se ukine zdravstveno osiguranje, pa neka svako placa iz svog dzepa (ako ima pare) za bilo koju lekarsku intervenciju.
pre 2 godine
Necu vakcinu - Ja sam antivakcinalista hahahaha koje nebuloze
pre 2 godine
Довољно је прочитати "Ипсос" и прекинути са читањем!
pre 2 godine
Neka vakcinisu na njihov rizik, a ne da ljudi moraju potpisivati.
pre 2 godine
Kada stize revakcina za Sputnik V,7.VI smo vakcinisani a 28.VI smo trebali primiti revakcinu,umesto nje smo primili obavestenje na Covid punktu da je nestasica revakcine!
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
Bas tako i radite. Svoj život stavljate na kocku. Nažalost, imao sam poznanike koji su u jednom trenutku, dok su jos bili svesni izjavili da su pogrešili sto se nisu vakcinisali. Apelujem na Vas da razmislite jos jednom jer vakcine su spasile čovečanstvo.
pre 2 godine
Ogromna smo familija, vakcinisalp se 10% nas.
Veliko drustvo imam, 5%vakcinisanih.
Sto zezate ovaj svet. Uvek je bilp vise pametnih koji se vode naukom nego zaplašenih koji se vode strahom
pre 2 godine
Ako ih je 55%, kako se do sada vakcinisalo oko 25%? Ako se racunaju i stranci, kako oni koji imaju boravak u Srbiji, tako i oni koji su dolazili iz drugih zemalja samo zbog vakcinacije procenat se prikazuje kao 38% punoletnih koji su vakcinisani u Srbiji. Kud se dede 30% zainteresovanih a jos uvek nevakcinisanih?? Kada ce oni biti vakcinisani? Na Kukovo leto??
pre 2 godine
Pa kada je broj ljudi koji ne zele vakcinu precenjen i kada je tako mali,cemu onda tolika nervoza i dreka?
pre 2 godine
Ne vredi ni komentarisati.
Necu se vakcinisati!
pre 2 godine
Ne trebaju svi isto da plaćaju zdravstveno osiguranje. Zašto da ja kao neko ko se puno odriče zbog zdravlja treba da plaćam isto kao neko ko je potpuno nemaran? To se odnosi i na pušenje, gojaznost i sve ostalo što je pod kontrolom jedne osobe.
pre 2 godine
Nisam "neodlucan" :/
pre 2 godine
U kom je stadijumu stanje svesti kada se osetis pozvanim da spasis svet tako sto ces napasti vozilo koje prska komarce...neke posledice ovog virusa ostace uvek sa nama
pre 2 godine
Kada ostanete bez posla i bez prihoda shvaticete da vakcina i nije nesto najstrasnije sto moze da se desi. Ovaj svet nece moci jos dugo da izdrzi zatvaranje privrede. Kriza je uvek lancana i zna se koga ce najvise pogoditi, slobodoumne, one sa najmanjim prihodima.
pre 2 godine
@trt За ово прво се слажем да их нема пуно али нису тако гласни као ви васкери који хоћете да оне који неће да се вакцинишу да им недајете да излазе из своје куће,станова,да их бодете у око,да им забрањујете да иду у продавницу,биоскопе,позоришта,да се возе аутобусом,трамвајем,да им одузимате здравствене књижице,да им забрањујете интернет,да их називате будалама,равноземљашима,теоретичарама завера итд....
pre 2 godine
@Djordje i @Hranislav, naplaćivanjem lečenja obolelim od covid19 ne bi bio narušen princip zdravstvenog osiguranja već naprotiv-osnažen.
Država je obezbedila zdravstvenu zaštitu za sve svoje gradjane kupujući vakcine.Taj sistem je najbolji, najjeftiniji i funkcioniše preko 140 godina u svim razvijenim zemljama kad su zarazne bolesti u pitanju.
Individue koje veruju youtube-u i fb a posle se razbole treba da plate veću cenu (tj.punu cenu) jer su svesno odabrali kocku i red je i da plate odgovarajuću cenu.
Hiljade doktora, sestara i tehničara radi već godinu i po dana u skafanderima na +40, neki od njih su i preminuli od stresa i umora, desetine hiljada hroničnih bolesnika čeka na pregled jer su kapaciteti okupirani,a mnogi nisu dočekali taj pregled, operaciju ili tretman.
26000 ljudi je više preminulo u periodu mart2020 - maj2021 u odnosu na prosek (deo je covid, deo su hronični bolesnici koji su uskraćeni za negu).
Šta još ima više da se dokazuje tim imbecilima, nego po džepu (s tim da se imovina nevakcinisanih pacijenata odmah stavi kao zaloga za troškove lečenja).
Moji utisci o vakcini:niko ko se vakcinisao se nije razboleo, nijedan beli mantil nije protiv vakcine, mnogo ljudi se razbolelo, za one podložne covid-u teško da ima spasa, preminula su mi 2 poznanika, jedan '82, jedan '75, pre covida zdravi ljudi mada možda poteški.
pre 2 godine
Ko im brani da se vakcinišu ,ja neću po cenu života !
(Goran Bras, 10. jul 2021 11:09)
To lako moze da bude bukvalno po cenu zivota.
pre 2 godine
Nije precenjen već veoma realan i još kolo opiče...
pre 2 godine
O vakcinama se piše svašta. Lako za laike što svašta pišu i pričaju ali problem je što svašta pričaju strućnjaci pa čak i nobelovci iz te struke. Neki pišu da su vakcine fajzera i moderne opasne i da izazivaju rak, jer imaju neki rnk umetak koji je nesto kao trajna petlja i taj mehanizam se ne može isključiti, i da to mijenja DNK primaoca vakcine. Za Astru i Dzonsona pišu da zgrušavaju krv, da se moze desiti moždani ili srčani udar. Od korona virusa nas plaše da je opasan. I šta laik onda da uradi? Plase nas sa svime, sa vakcinama i virusom. Ja lično se nadam da su i vakcine i virus mnogo bezazleniji nego šta neki pišu. Ali svako mora za sebe da donese odluku, a odluka nije laka jer su ljude isprepadali sa raznim informacijama.
(Trajko, 10. jul 2021 13:56)
Kada su to Srbi postali kukavice?
pre 2 godine
Proizvođač vakcine nije odgovoran za vakcinu, država nije odgovorna, doktor nije odgovoran, a ja sam neodgovoran što neću da se vakcinišem?
Zašto ni jedna država nije propisala da je vakcinacija obavezna? Kada sam bio klinac, BSŽ vakcina je bila obavezna(država propisala) i nema neće moje dete da je primi niti je to ikome padalo na pamet. I ja nisam antivaxer, sve vakcine sam primio i naravno da deca trebaju da primaju vakcine da nam se ne vraća tuberkuloza, dečija paraliza i ostale malte ne iskorenjene bolesti. Samo sam anticoronavaxer.
I pustite mi bar nekada komentar.
Hvala admine, živ bio!!!
pre 2 godine
Komentari tipa "kad se zaraziš onda zauzimaš mesto u bolnici nekom ko je trebao da ima intervenciju na srcu, venama,..."
Vakcinacija je prevencija. Neko ne želi tu vrstu prevencije. Takođe bolesti srca, krvnih sudova i još mnoge bolesti imaju takođe prevenciju koja nije u obliku vakcinacije već zdravog života, kretanja, trčanja... Prema tome zašto svi ne brinemo o našem zdravlju da bi bolnice bile praznije? Sad odjednom vakcinacija je prevencija a ostalo se ne smatra prevencijom.
Pustite ljude da žive svoj život. Ko misli da će da se zaštiti vakcinom on je primi. Ko to ne smatra on ne mora. Svi mi smo kreatori zdravstvenog sistema u ovoj zemlji i svi imamo podjednako pravo na zdravstvenu zaštitu.
Ja, recimo, ništa nisam dobio od te zdravstvene zaštite osim PCR testa. Koji mi je pomogao baš ništa.
pre 2 godine
Ko o cemu baba o vakcinama. Samo je primi i svi problemi u zivotu su ti reseni, nema veze sto se nezna kompletan sastav i posledice, takav utisak sticem iz medija.
Preduslov za sve je poverenje, a na globalnom nivou posle svih kontroverzi, ujdurmi i orkestriranog medijskog zastrasivanja i ipak malo drugacije situacije u realnosti, toga bas i nema i sta sad. Plus popsledice usled celokupne situacije koje direktno nemaju veze sa zarazom i ko je sad tu odgovoran a ko neodgovoran. Ljudi uvek nalaze neki normalan i umeren srednji put koji je ispravan.
A nesto i neverujem u preteranu briznost svih onih koji su i zapocinjali sve svetske ratove sa zapada, a i sada evo svojim produktima potrcali kako bi brinuli o nama o nasem trosku. Sve sto se namece na silu, lose prolazi.
Ziveli.
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
(Ramon, 10. jul 2021 17:46)
Sta je ovo, neka nova vrsta, vakser u praksi a antivakser u dusi :D
pre 2 godine
Koliki procenat ovih sto se racunaju da podrzavaju vakcinu je uracunat u statistiku jer su je morali primiti iz nekog razloga. Evo ja prvi ne verujem, a pre par nedelja sam primio J&J jer radim internacionalno, morao sam. Da li to znaci da sam se automatski izjasnio u korist vakcine. Nisam, ali niko mi nije naredio. Mnogi su popustili pod pritiskom, nemojte nas automatski racunati kao pristalice vakcinacije
(Ramon, 10. jul 2021 17:46)
Nisi morao da se vakcinises, sto se nisi inatio ili dao otkaz.
pre 2 godine
Pomislio bi covek da su u srbiji svi milioneri jer uzimaju vakcine da bi mogli da putuju :)) Gde u becice ili drac, a za tamo ni ne treba vaxiranje ;)
pre 2 godine
Kada stize revakcina za Sputnik V,7.VI smo vakcinisani a 28.VI smo trebali primiti revakcinu,umesto nje smo primili obavestenje na Covid punktu da je nestasica revakcine!
(Branka, 10. jul 2021 21:46)
Nece nista da ti bude, mozes i par meseci jos da sacekas na booster dozu, samo ces dobiti i jaci imunitet
pre 2 godine
O cemu se ovde radi i od kakvog mi to soja sada strepimo?Zadnjih skoro dva meseca sve vrvi od ljudi,puni klubovi,kafici,restorani,prostori na otvorenom,koncerti i druga javna desavanja svakodnevno.I za sve to vreme imamo negde oko sto novih slucajeva u danu,i to oko tridesetak po danu u Beogradu,milionskom gradu.Taj "delta soj " je vec uveliko stigao u Srbiju,medjutim nista se znacajno ne menja.Kako to da neki nadlezni ocekuju novu havariju virusa a da za prethodnih dva meseca izuzetno socijalno aktivnog zivota nije doslo do vecih sirenje virusa.Znaci,virus ce samo odjednom da eksplodira,sada on u nama samo spava,kroz ironiju kazem.
pre 2 godine
Nemam uopste dilemu, kad sam evo koliko traje ovaj hajp oko korone uspio da prezivim da maltene ne kihnem, vakcina mi je zadnja rupa na svirali. jednostavno ne bojim se prehlade i to je to. Da bih se vakcinisao morate smisliti nesto jace i dramaticnije. Na primjer crna gljivica koja jede mozak i oci. E onda bih razmislio. Pozdrav svim vakserima i odgovornima.
101 Komentari
Sortiraj po: