Djordje
pre 2 godine
Jos samo produzetke da ukinu. Kakvo je to tek smaranje u jednoj od 30 utakmica se nesto desi, inace iovako zavrsi penalima. Em traje, em nema smisla. O'ma penali i gotovo, idem na spavanje.
Četvrtak, 24.06.2021.
16:00
UEFA je zvanično ukinula pravilo gola u gostima za sezonu 2021/22.
Izvor: MÐ
pre 2 godine
Jos samo produzetke da ukinu. Kakvo je to tek smaranje u jednoj od 30 utakmica se nesto desi, inace iovako zavrsi penalima. Em traje, em nema smisla. O'ma penali i gotovo, idem na spavanje.
pre 2 godine
Hvala Bogu! Jedno od najiritantnijih pravila današnjeg fudbala. Izmišljeno pre 200 godina, kada je trebalo motivisati goste da izađu iz bunkera, u isto vreme kada je važilo - bod na strani, dva kod kuće, šampion. Izmišljeno kada još nisu znali za produžetke i penale, već kada se igrala majstorica, čini je broj trebalo smanjiti.
Oduvek je to pravilo bilo besmisleno, od prvog dana kada sam ga shvatio, a bio sam dete, do danas kada imam 40 godina. Nikada niko nije mogao da objasni, zašto bi bio bolji tim onaj koji da gol više u gostma, a rezultat ukupno izjednačen? Zašto je 2:1 bolje od 1:0, i gde tu domaći ili gostujući teren igra ulogu?
Osim toga, da kažemo da je pravilo jednako tretiralo i jedne i druge, ali je upropastilo toliko mečeva, kada na primer ekipa u gostima da gol manje u prvoj utakmici, i sada drugoj, u slučaju da prime gol, treba čak tri da postignu, a očigledno je da je to nemoguće, utakmica se de fakto završava.
Glupo pravilo oduvek bilo, dobro je što je ukinuto!
pre 2 godine
Sada će se mnogo više utakmica završavati produžecima i penalima.
pre 2 godine
Ja sam samo za to da je gola u kuci. U gostima nije ni trebalo da bude gola.
pre 2 godine
Zvezda bi 1988 izbacila Real i otišla u polufinale. Izbacila bi 1989 moćni Milan. A možda i ne. Bi ali Real se posle 4:2 u Beogradu bas spasio sa onih 2:0 u Madridu
Omladino kako vam ovo zvuči? Polufinale KEŠ. Danas su Zvezda i Partizan jaki samo na tribinama.
pre 2 godine
a sta je onda smisao igranja dvije utakmice i to jedna kao domacin, a druga kao gost? pa mogu i samo jednu odigrati ili dvije kod iste ekipe ili na neutralnom terenu. ili cak nek uvedu kao u kosarci u play off-u na 2 ili 3 dobijene.
ne znam, ali ovo pravilo je itekako imalo smisla
pre 2 godine
Zvezda bi 1988 izbacila Real i otišla u polufinale. Izbacila bi 1989 moćni Milan. A možda i ne bi? Ali Real se posle 4:2 u Beogradu bas spasio sa onih 2:0 u Madridu
Omladino kako vam ovo zvuči? Polufinale KEŠ. Danas su Zvezda i Partizan jaki samo na tribinama.
pre 2 godine
Trajace koliko i ono pravilo gola u produzecima kada se prekidala utakmica...
pre 2 godine
Добра одлука.
Реално и продужетке треба укинути.
pre 2 godine
Ne znam bas najbolje da li se slazem sa ukidanjem pravila gola u gostima ali imam jednu referencu-kad nisi siguran u nesto,samo pogledas stajaliste danasnjih klinaca i sve suprotno njihovom misljenju bi trebalo da je u redu i blize realnosti.
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,i nije loše što se menja. Najviše su tome doprineli defanzivni treneri,Murinjo,Benitez,Simeone,a i koristio ga je Vladan Milojević. Naime, kada igrate kući,bitno je da ne primite gol,i ako bude 0-0, super, a u gostima bunkerica,ako se da jedan gol, teško da se prime 2. I tako smo dobili masu nezanimljivih utakmica. Ipak,ovim se mnogo favorizuje gost u duelima,jer će imati mnogo više produžetaka. Trebalo je ići odmah na penale,ili kao u nekim engleskim kupovima,da pravilo gola u gostima važi u produžecima,ili da se produžetak gleda kao posebna utakmica, i ako bude 0-0 ide se na penale,a ako bude nerešeno sa postignutim golovima dalje ide gost
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,i nije loše što se menja. Najviše su tome doprineli defanzivni treneri,Murinjo,Benitez,Simeone,a i koristio ga je Vladan Milojević. Naime, kada igrate kući,bitno je da ne primite gol,i ako bude 0-0, super, a u gostima bunkerica,ako se da jedan gol, teško da se prime 2. I tako smo dobili masu nezanimljivih utakmica. Ipak,ovim se mnogo favorizuje gost u duelima,jer će imati mnogo više produžetaka. Trebalo je ići odmah na penale,ili kao u nekim engleskim kupovima,da pravilo gola u gostima važi u produžecima,ili da se produžetak gleda kao posebna utakmica, i ako bude 0-0 ide se na penale,a ako bude nerešeno sa postignutim golovima dalje ide gost
pre 2 godine
Ko ne pamti iznova prozivljava... Pravilo gola u gostima je presudno uticalo da se iz medjunarodnih takmicenja istrebi catenaccio. Sad cete opet gledati bezbroj utakmica koje se zavrsavaju s 0:0 i biti sretni kad ponekad bude 1:0.
pre 2 godine
@ da nema produzetaka vec se igra treca utakmica na neutralnom terenu.
I tamo bude nerešeno .... Aj bre
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
(smeh, 24. jun 2021 18:44)
Red je bio da neko novo pravilo ide na ruku i slabijim ekipama.
Zar nije dosta bahaćenja bogatih?
To je što se tiče prve rečenice tvog komentara, ostatak ne komentarišem.
(Isuviše klinački, 24. jun 2021 19:33)
Po cem slave slabije ekipe kad ce im sad biti 100 puta gore. Nema vise gola na muletinu pa da prodju dalje, sad moraju biti jasno bolji za gol vise sto je puno teze. Ovo pravilo ide na ruku jacim klubovima, a ne slabijim.
pre 2 godine
Slabije ekipe koje igraju bunker su zloupotebljavale ovo pravilo. Igras kod kuce na nula nula, pa posle u gostima ako slucajno das gol, puna kapa...
pre 2 godine
Znači sada se favorizuje domaćin druge utakmice jer igra produžetke i penale na svom terenu.
(objektivan, 24. jun 2021 18:57)
Bolje i to ali bar se zna POBEDNIK dvomeča a ne kao ranije sve izjednačeno a prođe jedan uvek nezasluženo
pre 2 godine
Odgovor za Milosava - krug oko šesnaesterca označava razdaljinu od 9 metara, koliko igrači moraju da budu udaljeni od lopte prilikom izvođenja jedanaesterca. Slično važi i za krug oko centra terena - označava razdaljinu na kojoj igrači moraju biti prilikom izvođenja početnog udarca,koja takođe iznosi 9 metara (10 jardi). Evo i male digresije - ono što se na kontinentu zove peterac je, u stvari, 6 jardi, penal je na 12 jardi, a šesnaesterac je na 18 jardiPozdrav!
pre 2 godine
Au Ikac brate, previse si razmisljao
pre 2 godine
Šteta ukidati pravilo koje postoji 6 decenija.Da nije valjalo ne bi ga postavili.
(Legolas, 24. jun 2021 16:16)
Kakva je ovo logika?
Videcemo kako je u praksi, ali meni deluje kao dobra promena.
pre 2 godine
izgubice se dinamika
cekace se produzeci
pre 2 godine
Мени су најглупља ствар пенали. А у пеналима оно кад после серије по пет иде један по један. Боље онда да уведу бацање новчића, па се бар нико неће траумирати.
Уместо пенала увести шут са 20+ метара, са све живим зидом. Да се види ко држи висак, а ко меша малтер...
pre 2 godine
Što manje penala i produzetaka to bolji fudbal.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
(smeh, 24. jun 2021 18:44)
Red je bio da neko novo pravilo ide na ruku i slabijim ekipama.
Zar nije dosta bahaćenja bogatih?
To je što se tiče prve rečenice tvog komentara, ostatak ne komentarišem.
pre 2 godine
Neka se spremi ofsajd.
pre 2 godine
ukinuti ofsajd ili ga ograniciti samo za u 16erac...
pre 2 godine
Je l su produžeci i ako sam pobedio kod kuće sa 2:1, a u gostima izgubio sa 4:3? Ili to važi samo kad su nerešeni rezultati??
pre 2 godine
(ddejan, 24. jun 2021 17:57)
vrlo domisljato... borac iz banjaluke bi se grcevito branio u londonu sve i da im gol u gostima vredi x10... i srecno sa pravilom 0:0... vecina utakmica bi imala rezultat 1:1 u drugom minutu... niko ne moze da zabrani golmanima da idu u napad...
pre 2 godine
Konačno.
pre 2 godine
Pravilo je bilo uvedeno i zbog toga što je nekada prednost domaćeg terena mnogo više značila. Sad skoro da i nema razlike ko je domaćin. Tako da je ovo prava odluka.
---
Razumem sta hocete da kazete, ali kako moze da nema veze ko je domacin?! Dimenzije terena razlicite, drugaciji ambijent, ako im odgovara brzi teren pokvase, u suprotnom posuse, jednostavno domaci teren ima svoje prednosti i to je cinjenica.
pre 2 godine
Oni kad bi mogli, doneli bi odluku da se fudbal igra non stop, bez prestanka. Samo su im pare bitne, a igrači neka pocrkaju.
pre 2 godine
Znači sada se favorizuje domaćin druge utakmice jer igra produžetke i penale na svom terenu.
pre 2 godine
SAMO PROGRESIVNO I SVI CE BITI SRETNI
pre 2 godine
Jedna od glupljih promena.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
pre 2 godine
Zanimljivo je da je u KES - u, uvedeno ovo pravilo u sezoni 1969-1970. Prakticno prva " zrtva " je bila Crvena zvezda. Ocigledno potcenivsi rivala, istocnonemackog sampiona Forverc, izgubili su u prvoj utakmici 2:1. U revansu smo pobedili 3:2, ali to nije bilo dovoljno. A imali smo mozda i jacu ekipu nego sezonu kasnije, kada smo stigli do polu-finala KES-a.
pre 2 godine
Mislim da je ovo bila prilika da se uvede pravilo da prolazi tim koji posle 180 minuta više puta pogodi stativu i prečku i da se time otkloni element sreće i nagradi kvalitet.
pre 2 godine
Pa bilo je i vreme da se nešto promeni. Kad bi ukinuli offside (nedozvoljena pozicija, zaleđina,zaleđe) bilo bi još bolje...Dobilo bi se na atraktivnosti i nema seckanja sa VAR sistemom nego forsiranje brzih odbrambenih igrača da bi se sprečili brzi napadači.
pre 2 godine
Odlicna odluka, ovo pravilo ne postoji ni u jednom drugom sportu pa zasto bi postojalo u fudbalu?
Jos jedna apsurdna stvar u fudbalu je merenje vremena. Zasto se vreme ne meri ako u svim drugim sportovima? Kada je prekid igre sat se zaustavi, kada se igra nastavi vreme tece dalje, jednostavno zar ne? Tako da ne bi bilo do sudije da odlucuje o naknadnom vremenu, ponekad se cini da je previse minuta dodato, namerno ili ne.
I jedno pitanje: cemu sluze krug u sredini terena i luk ispred sesnaesterca? Verovanto glupo pitanje.
pre 2 godine
Ziveli penali!! :D :D
pre 2 godine
Hvala bogu!
pre 2 godine
Ово је лоше. Свако правило које спречава продужетке и пенале је добро. Нема апсолутно ничег доброг у продужецима и пеналима. Ја бих пре бацао новчић него да се играју продужеци и пенали. Укидање овог правила ће знатно смањити број голова због чега је и било уведено. Гледаћемо продужетке и пенале много чешће него до сада.
pre 2 godine
Uefa mafia
pre 2 godine
E hvala bogo,još samo da se ukinu produžeci!
pre 2 godine
Miljanić se u grobu prevrće.
pre 2 godine
Ceferin je odavno poblesavio! Vreme je da ode. Glavna reklama Eura - Tiktok?!?!!
pre 2 godine
Ukinuo bih i offside
pre 2 godine
чекај ако буде било 1-1 у победама иде се у породужетке без обзира на број голова ?
(мишо, 24. jun 2021 16:57)
Ne, najbolje obe utakmice posmatraj kao jednu. Saberi golove za oba tima iz prve i druge i ako bude izjednačeno ide se na te produžetke i penale.
pre 2 godine
Posteno bi bilo da se igra treca utakmica na neutralnom terenu ili da slabije rangirana ekipa bude domacin u uzvratnoj utakmici.
pre 2 godine
Cirkus
pre 2 godine
Sada čak i ako date gol slučajno nekom favoritu Bayern, Real, Barsa, Englezi, njima nema mesta za paniku, drugi sigurno dati nećete. Apsolutno sve rade za njihovu korist i za pare naravno.
pre 2 godine
Ovo pravilo je lose jer u mogucim produzecima favorizira klub koji je u uzvratu domacin. Ako vec ukidaju taj famozni gol u gostima onda je jedino fer da nema produzetaka vec se igra treca utakmica na neutralnom terenu.
U nekim drugim sportovima cak pokusavaju kopirati vrijednost gola u gostima zbog pravednosti i prijeg zavrsetka, npr u sahu. Dvoboj za naslov svjetskog prvaka, ukoliko zavrsi nerjeseno poslije regularnih i rapid partija dolazimo do razrjesenja koji se zove armagedon. Bit armagedona je da bijeli ima 5 minuta za igru, a crni 4 minute. No bijeli mora pobijediti. Ako crni izvuce remi il vise, on je ukupni pobjednik. Daje se prednost bijelom jer minuta vise puno znaci, al mora pobijediti. Nesto slicno mora postojati u tim mogucim produzecima, pa i u raspucavanju penala. Ne moze domacin imati nefer prednost domaceg terena samo zato sto je u uzvratu domacin. Ovo nije dobro pravilo.
pre 2 godine
Nesto dobro i od njih.
pre 2 godine
Hvala Bogu
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
(nista o nicemu, 24. jun 2021 16:27)
Prvo teska glupost ukidanja...unistili su ceo fudbal za par godina na vlasti blater je bio korumpiran..ali nije pravio ovakve gluposti,u fudbalu nije bilo sta da se menja pa kao ajde da promenimo nesto, i unistise sve..pravilo gola u gostima je uvedeno da be se gosti otvorili jer iako izgube 2-1 oni su itekako u igri..sad ce biti tezak bunker obe tekme, i naravno da nece napadati nego ce cekati penale ako su losiju jer tu su im najvece sanse..a mozda i da smanjiti vreme utakmice na 2 puta 40, mnogo je ovo, narod ne moze da drzi paznju 5 min a ne 90..i ofsajd bi mogli da ukinu jer sto bi trcali tamo vamo kad moze da se kampuje svih 20 u jedan sesnesterac..pare ce pojesti sve, v doduse vec jesu..
pre 2 godine
Подијељеног сам мишљења па не бих улазио даље у причу. Једино што би било боље је да се не играју продужеци него одмах изводе пенали. Слажем се са онима који мисле да су ти продужеци због спонзора и новца. Значи само игра, игра и игра. Само да се врти новац и да су понуде у кладионицама пуне сваки дан. Никога не занима здравље играча(који додуше добровољно пристају да играју толико утакмица, и они због новца наравно). Самим умножавањем утакмица дошло је већ до засићења код нас љубитеља ове игре. Лига нација је вишак као и ови продужеци ако је и после друге утакмице неријешено. Вишак је и ових додатних 8 репрезентација на овом европском које траје. Ал то је 20 утакмица више. Умјесто 31-е, игра се 51-а утакмица. То је онда много више новца за све. Није добро ни што се игра у више држава. И оне треће утакмице у куповима код Енглеза су по мени вишак. Има тога вјероватно још ал не могу се тренутно сјетити. Као што рече један коментатор, "одлази у историју фудбал уз какав сам одрастао".
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
(nista o nicemu, 24. jun 2021 16:27)
Екипа, која је слабија, ће играти бункер ако су обе екипе постигле исти број голова. Како не капираш да гол у гостима смањује број ситуација у којој су две екипе једнаке? Правило гола у гостима, осим када је резултат симетричан у две утакмице, форсира једну екипу да мора да напада. Нема ту ничег непоштеног. Правило гола у гостима важи за обе екипе. Ако бисмо рекли да је екипа која избори продужетак у гостима у предности јер јој и у продужетку, ако да гол, тај гол више вреди, онда исто тако можемо и да кажемо да је екипа која игра код куће реванш у предности јер има 30 минута више код куће од противника. Укидање правила гола у гостима ће много смањити број голова, и гледаћемо продужетке и пенале у сваком другом двомечу, осим наравно у првим колима кад играју фаровити против аутсајдера, мада ће и ту сад аутсајдери још више да се бране него до сада.
А на твоје питање шта ће екипе чекати на 0:0 и 1:1, одгвор је веома јасан. Слабија екипа ће паркирати аутовус испред гола и чекати продужетке и пенале.
pre 2 godine
Mislim da ovo nije fer, u slucaju produzetaka igra se na terenu domacina dodatnih 30 minuta, gde su uz navijace i teren koji poznaju u velikoj prednosti. Po meni trebalo bi ici odmah na penale.
pre 2 godine
Podržavam. Ako, na primer, ekipa X na svom terenu pobedi ekipu Y 1:0 a u gostima izgubi 1:2, zašto bi išli dalje? Zato što su dali više golova u gostima? Pa i primili su više golova u gostima nego ekipa Y. Fudbal čine i napad i odbrana.
pre 2 godine
Konačno! Daj penale odma ako posle 180min nema pobednika
(Bejn, 24. jun 2021 16:02)
Bilo bi malo kraće i možda zanimljivije, pogotovo jer u tik produžecima uglavnom svi budu umorni i ne vidimo dovoljno akcije. Sa druge strane, mislim da bi time mnogo ohrabrio slabije ekipe da igraju bunker i čekaju penale.
pre 2 godine
ovo nema smisla sto su ukinuli, sada ce slabije ekipe da se brane obe tekme 90 minuta da povecaju sansu da prodju na penale. zamislite da dodje Borac Banja Luka i igra protiv Totenhema, normalno da ce se Borac braniti nece napdati jer oni nemaju nikakve sanse da predju centar a kamoli da osutaju. Gol u gostima je imao smisla jer podstice ekipu koja je gubi da vise napada, da se bori da prodje ovako ce samo slabiji da se brani i to je to.
Ja godinama kada pricam o fudbalu pricam ljudima treba ukinuti produzetke (ili smanjiti na 2x5min cisto da se nadoknadi prekrsaji, korneri, izmene itd) jer je to beskorisno samo su ljudi umoreni nema napada ionako vecina ceka penale manje trce i napadaju.
Sledece sto bih uveo je pravilo NEMA BODOVA AKO JE REZULTAT 0:0, (ostali 1:1, 2:2, itd daju bodove), npr: jer dodje neka Macva igra protiv Zvezde i njima treba jedan bod da opstanu u ligi, ljudi nece preci centra nece mrdnuti iz sesnesterca ovako brate ako hoces iole jedan bod- igraj i zasluzi
pre 2 godine
Opaaaa dobre vesti konacno...na gol vise
pre 2 godine
Treba izbaciti produžetke i odmah pucati penale.Ionako se trči previše,produžeci samo povećavaju mogućnost da neko umre na terenu.
pre 2 godine
Besmisleno pravilo od kada je uvedeno. Obe ekipe igraju jednu kod kuce a jednu u gostima.Ekipa koja na svom terenu izbori produzetke je u prednosti. Treba se odmah ici na penale ako bude nereseno.
pre 2 godine
Po meni to pravilo ima svojih velikih
mana.... Ukupan rezultat neresen a zbog gola u gostima tim koji je dao gol u gostima ide dalje... Jednaki po učinku a neko ide dalje....
Jedna dobra stvar kod tog pravila neresen je rezultat a tim ispada zbog gola u gostima i mora da napada hteo ili ne svim silama veliki intezitet utakmice manje kalkulisanja.
-sada ukidanjem pravila povećava se kalkulisanje... Biće vise taktike i čuvanja svog gola.. Biće mnogo produzetaka.... Opet sa druge strane nije fer neko zbog primljenog gola mora dati 2... Kada bude mnogo produzetaka i penala vratiće pravilo
koje nije uopste fer... Izgubiće utakmice tempo.
pre 2 godine
Znaci u prednosti je onaj koji gosutuje u prvoj utakmici pa ako bude nereseno igrace i produzetke i penale pred svojim navijacima.
pre 2 godine
Odlična odluka ja bih mozda otišao i korak dalje i ukinuo produžetke ako za 90 odnosno 180 minuta nema pobednika a neretko i ne bude odmah penali.
pre 2 godine
Hvala ku...u.
pre 2 godine
Kad je bilo najbotnije, gol u gostima je bio tu... Salcburg, We Will Never Forget!🇷🇸💪
(Fikio, 24. jun 2021 16:48)
Прошли смо на голове у гостима и Јанг бојсе, Крснодар, шкотски Харт 1997, ако их се неко сећа.
Али само зато испали против Милана ове године (Београд 2:2, Милано 1:1), против Апоела 2008. (Никозија 2:2, Београд 3:3), Лига шампиона нам је за длаку измакла против кијевског Динама 2000. (Кијев 0:0, Београд 1:1), испали смо и у четвртфиналу КЕШ-а 1987. против Реала (Београд 4:2, Мадрид 2:0), и 1973. у полуфинала КЕШ-а против Панатинаикоса (Београд 4:1, Атина 3:0).
pre 2 godine
Pravilo je bilo uvedeno i zbog toga što je nekada prednost domaćeg terena mnogo više značila. Sad skoro da i nema razlike ko je domaćin. Tako da je ovo prava odluka.
pre 2 godine
Ajde uvedite i pravilo da slabija ekipa ne sme da da gol ili da predje polovinu, sve samo da velike zastitite, jer ne sme da vam se ponovi Roma-Barselona ili Porto-Juventus...UEFA MAFIA!
pre 2 godine
Napakon, jedno od najgluplih pravila, inace u engleskom kupu vec godinama nema tog pravila ( ne znam dal ga je ikad i bilo)
pre 2 godine
Prije je imalo logike, bila su duza i iscrpljujuća putovanja.. tereni nisu bili slicnu kao danas, sto dimenzijama sto travom.
dosta toga je pogodovalo domacinima i zato se vise cijenio gol u gostima.
sada je to pravilo besmisleno.
pre 2 godine
Znaci mnogo više produžetaka igrači mnogo duže ostaju na terenu, mnogo više povreda, but show must go on...
pre 2 godine
Sećam se polufinala LŠ iz 2003. čini mi se. Milan-Inter su igrali svakako. Prva utakmica 0:0,druga 1:1,i Milan ode u finale zbog "gola u gostima".
pre 2 godine
Vau, hvala, mogli ste i pre meca sa Milanom. Stvarno vazda idiotsko pravilo, jos ajde da ga i shvatis kad su dve pobede u pitanju, ali sa dva neresena, najgluplje pravilo ikad.
pre 2 godine
Šteta ukidati pravilo koje postoji 6 decenija.Da nije valjalo ne bi ga postavili.
pre 2 godine
Konačno! Daj penale odma ako posle 180min nema pobednika
pre 2 godine
Super!
pre 2 godine
Da se prekstim i levom i desnom rukom
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
pre 2 godine
чекај ако буде било 1-1 у победама иде се у породужетке без обзира на број голова ?
pre 2 godine
Biće više produžetaka i penala a samim tim i više para od sponzora jer će utakmice prosečno duže trajati. To je glavni razlog ukidanja pravila. Ništa ovako nije poštenije, naprotiv. Ekipa kod koje se igra revanš će imati prednost igranja eventualnih produžetaka i penala na svom terenu. To je naravno bio slučaj i do sada ali je gol u gostima u mnogim slučajevima sprečavao da ova nefer prednost dođe do izražaja. Pošto je nepobitna činjenica da je teže dati gol u gostima, potpuno je logično da je tim koji je uradio nešto teže bude nagrađen ako je sve pre toga jednako.
Pravilo je bilo odlično u smislu šta je fer. Da li će sada utakmice biti atraktivnije i sa više golova, verovatno da, ali to je drugo pitanje.
pre 2 godine
Kad je bilo najbotnije, gol u gostima je bio tu... Salcburg, We Will Never Forget!🇷🇸💪
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
pre 2 godine
Urađeno sa ciljem da ukoliko dođe do toga da utakmica traje duze, za 30 minuta, da bi se zaradilo vise od sponzora i tv prava. Igrače niko ne pita, neka igraju sto vise za sto vise para, makar popadali na terenu. Bitan je novac, ljudski život nimalo
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,nije ga možda ni trebalo uvoditi,već naći druga rešenja,još u ono vreme.
Nema nikakvog razloga,jedan gol računati kao dva.Niti logike.Koliko si dao toliko se i računa,ni više ni manje.
pre 2 godine
Odlazi u istoriju fudbal uz kakav sam odrastao...
pre 2 godine
možda je ranije imalo smisla ali ne već dugo. fer od njih da su maknuli to pravilo
pre 2 godine
Mislim da nokaut faze takmicenja, pre svega naravno CL, ipak danas gube vaznu stvar.. licno misljenje
pre 2 godine
Bravo
pre 2 godine
konacno!
pre 2 godine
Jos jedna odluka koja ide u korist velikih klubova.
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,nije ga možda ni trebalo uvoditi,već naći druga rešenja,još u ono vreme.
Nema nikakvog razloga,jedan gol računati kao dva.Niti logike.Koliko si dao toliko se i računa,ni više ni manje.
pre 2 godine
Konačno! Daj penale odma ako posle 180min nema pobednika
pre 2 godine
Odlazi u istoriju fudbal uz kakav sam odrastao...
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
pre 2 godine
konacno!
pre 2 godine
Da se prekstim i levom i desnom rukom
pre 2 godine
Sećam se polufinala LŠ iz 2003. čini mi se. Milan-Inter su igrali svakako. Prva utakmica 0:0,druga 1:1,i Milan ode u finale zbog "gola u gostima".
pre 2 godine
Znaci mnogo više produžetaka igrači mnogo duže ostaju na terenu, mnogo više povreda, but show must go on...
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
pre 2 godine
Biće više produžetaka i penala a samim tim i više para od sponzora jer će utakmice prosečno duže trajati. To je glavni razlog ukidanja pravila. Ništa ovako nije poštenije, naprotiv. Ekipa kod koje se igra revanš će imati prednost igranja eventualnih produžetaka i penala na svom terenu. To je naravno bio slučaj i do sada ali je gol u gostima u mnogim slučajevima sprečavao da ova nefer prednost dođe do izražaja. Pošto je nepobitna činjenica da je teže dati gol u gostima, potpuno je logično da je tim koji je uradio nešto teže bude nagrađen ako je sve pre toga jednako.
Pravilo je bilo odlično u smislu šta je fer. Da li će sada utakmice biti atraktivnije i sa više golova, verovatno da, ali to je drugo pitanje.
pre 2 godine
Prije je imalo logike, bila su duza i iscrpljujuća putovanja.. tereni nisu bili slicnu kao danas, sto dimenzijama sto travom.
dosta toga je pogodovalo domacinima i zato se vise cijenio gol u gostima.
sada je to pravilo besmisleno.
pre 2 godine
Kad je bilo najbotnije, gol u gostima je bio tu... Salcburg, We Will Never Forget!🇷🇸💪
(Fikio, 24. jun 2021 16:48)
Прошли смо на голове у гостима и Јанг бојсе, Крснодар, шкотски Харт 1997, ако их се неко сећа.
Али само зато испали против Милана ове године (Београд 2:2, Милано 1:1), против Апоела 2008. (Никозија 2:2, Београд 3:3), Лига шампиона нам је за длаку измакла против кијевског Динама 2000. (Кијев 0:0, Београд 1:1), испали смо и у четвртфиналу КЕШ-а 1987. против Реала (Београд 4:2, Мадрид 2:0), и 1973. у полуфинала КЕШ-а против Панатинаикоса (Београд 4:1, Атина 3:0).
pre 2 godine
Kad je bilo najbotnije, gol u gostima je bio tu... Salcburg, We Will Never Forget!🇷🇸💪
pre 2 godine
Pravilo je bilo uvedeno i zbog toga što je nekada prednost domaćeg terena mnogo više značila. Sad skoro da i nema razlike ko je domaćin. Tako da je ovo prava odluka.
---
Razumem sta hocete da kazete, ali kako moze da nema veze ko je domacin?! Dimenzije terena razlicite, drugaciji ambijent, ako im odgovara brzi teren pokvase, u suprotnom posuse, jednostavno domaci teren ima svoje prednosti i to je cinjenica.
pre 2 godine
Šteta ukidati pravilo koje postoji 6 decenija.Da nije valjalo ne bi ga postavili.
pre 2 godine
Jos jedna odluka koja ide u korist velikih klubova.
pre 2 godine
Super!
pre 2 godine
Ajde uvedite i pravilo da slabija ekipa ne sme da da gol ili da predje polovinu, sve samo da velike zastitite, jer ne sme da vam se ponovi Roma-Barselona ili Porto-Juventus...UEFA MAFIA!
pre 2 godine
Oni kad bi mogli, doneli bi odluku da se fudbal igra non stop, bez prestanka. Samo su im pare bitne, a igrači neka pocrkaju.
pre 2 godine
Mislim da ovo nije fer, u slucaju produzetaka igra se na terenu domacina dodatnih 30 minuta, gde su uz navijace i teren koji poznaju u velikoj prednosti. Po meni trebalo bi ici odmah na penale.
pre 2 godine
Mislim da nokaut faze takmicenja, pre svega naravno CL, ipak danas gube vaznu stvar.. licno misljenje
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
(nista o nicemu, 24. jun 2021 16:27)
Екипа, која је слабија, ће играти бункер ако су обе екипе постигле исти број голова. Како не капираш да гол у гостима смањује број ситуација у којој су две екипе једнаке? Правило гола у гостима, осим када је резултат симетричан у две утакмице, форсира једну екипу да мора да напада. Нема ту ничег непоштеног. Правило гола у гостима важи за обе екипе. Ако бисмо рекли да је екипа која избори продужетак у гостима у предности јер јој и у продужетку, ако да гол, тај гол више вреди, онда исто тако можемо и да кажемо да је екипа која игра код куће реванш у предности јер има 30 минута више код куће од противника. Укидање правила гола у гостима ће много смањити број голова, и гледаћемо продужетке и пенале у сваком другом двомечу, осим наравно у првим колима кад играју фаровити против аутсајдера, мада ће и ту сад аутсајдери још више да се бране него до сада.
А на твоје питање шта ће екипе чекати на 0:0 и 1:1, одгвор је веома јасан. Слабија екипа ће паркирати аутовус испред гола и чекати продужетке и пенале.
pre 2 godine
Vau, hvala, mogli ste i pre meca sa Milanom. Stvarno vazda idiotsko pravilo, jos ajde da ga i shvatis kad su dve pobede u pitanju, ali sa dva neresena, najgluplje pravilo ikad.
pre 2 godine
Treba izbaciti produžetke i odmah pucati penale.Ionako se trči previše,produžeci samo povećavaju mogućnost da neko umre na terenu.
pre 2 godine
Odlična odluka ja bih mozda otišao i korak dalje i ukinuo produžetke ako za 90 odnosno 180 minuta nema pobednika a neretko i ne bude odmah penali.
pre 2 godine
Zanimljivo je da je u KES - u, uvedeno ovo pravilo u sezoni 1969-1970. Prakticno prva " zrtva " je bila Crvena zvezda. Ocigledno potcenivsi rivala, istocnonemackog sampiona Forverc, izgubili su u prvoj utakmici 2:1. U revansu smo pobedili 3:2, ali to nije bilo dovoljno. A imali smo mozda i jacu ekipu nego sezonu kasnije, kada smo stigli do polu-finala KES-a.
pre 2 godine
Ne znam bas najbolje da li se slazem sa ukidanjem pravila gola u gostima ali imam jednu referencu-kad nisi siguran u nesto,samo pogledas stajaliste danasnjih klinaca i sve suprotno njihovom misljenju bi trebalo da je u redu i blize realnosti.
pre 2 godine
Ceferin je odavno poblesavio! Vreme je da ode. Glavna reklama Eura - Tiktok?!?!!
pre 2 godine
Znaci u prednosti je onaj koji gosutuje u prvoj utakmici pa ako bude nereseno igrace i produzetke i penale pred svojim navijacima.
pre 2 godine
Napakon, jedno od najgluplih pravila, inace u engleskom kupu vec godinama nema tog pravila ( ne znam dal ga je ikad i bilo)
pre 2 godine
Sada čak i ako date gol slučajno nekom favoritu Bayern, Real, Barsa, Englezi, njima nema mesta za paniku, drugi sigurno dati nećete. Apsolutno sve rade za njihovu korist i za pare naravno.
pre 2 godine
Ово је лоше. Свако правило које спречава продужетке и пенале је добро. Нема апсолутно ничег доброг у продужецима и пеналима. Ја бих пре бацао новчић него да се играју продужеци и пенали. Укидање овог правила ће знатно смањити број голова због чега је и било уведено. Гледаћемо продужетке и пенале много чешће него до сада.
pre 2 godine
Jedna od glupljih promena.
pre 2 godine
Podržavam. Ako, na primer, ekipa X na svom terenu pobedi ekipu Y 1:0 a u gostima izgubi 1:2, zašto bi išli dalje? Zato što su dali više golova u gostima? Pa i primili su više golova u gostima nego ekipa Y. Fudbal čine i napad i odbrana.
pre 2 godine
Urađeno sa ciljem da ukoliko dođe do toga da utakmica traje duze, za 30 minuta, da bi se zaradilo vise od sponzora i tv prava. Igrače niko ne pita, neka igraju sto vise za sto vise para, makar popadali na terenu. Bitan je novac, ljudski život nimalo
pre 2 godine
E hvala bogo,još samo da se ukinu produžeci!
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
(smeh, 24. jun 2021 18:44)
Red je bio da neko novo pravilo ide na ruku i slabijim ekipama.
Zar nije dosta bahaćenja bogatih?
To je što se tiče prve rečenice tvog komentara, ostatak ne komentarišem.
(Isuviše klinački, 24. jun 2021 19:33)
Po cem slave slabije ekipe kad ce im sad biti 100 puta gore. Nema vise gola na muletinu pa da prodju dalje, sad moraju biti jasno bolji za gol vise sto je puno teze. Ovo pravilo ide na ruku jacim klubovima, a ne slabijim.
pre 2 godine
Neka se spremi ofsajd.
pre 2 godine
Bravo
pre 2 godine
možda je ranije imalo smisla ali ne već dugo. fer od njih da su maknuli to pravilo
pre 2 godine
Konačno! Daj penale odma ako posle 180min nema pobednika
(Bejn, 24. jun 2021 16:02)
Bilo bi malo kraće i možda zanimljivije, pogotovo jer u tik produžecima uglavnom svi budu umorni i ne vidimo dovoljno akcije. Sa druge strane, mislim da bi time mnogo ohrabrio slabije ekipe da igraju bunker i čekaju penale.
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
(nista o nicemu, 24. jun 2021 16:27)
Prvo teska glupost ukidanja...unistili su ceo fudbal za par godina na vlasti blater je bio korumpiran..ali nije pravio ovakve gluposti,u fudbalu nije bilo sta da se menja pa kao ajde da promenimo nesto, i unistise sve..pravilo gola u gostima je uvedeno da be se gosti otvorili jer iako izgube 2-1 oni su itekako u igri..sad ce biti tezak bunker obe tekme, i naravno da nece napadati nego ce cekati penale ako su losiju jer tu su im najvece sanse..a mozda i da smanjiti vreme utakmice na 2 puta 40, mnogo je ovo, narod ne moze da drzi paznju 5 min a ne 90..i ofsajd bi mogli da ukinu jer sto bi trcali tamo vamo kad moze da se kampuje svih 20 u jedan sesnesterac..pare ce pojesti sve, v doduse vec jesu..
pre 2 godine
Odgovor za Milosava - krug oko šesnaesterca označava razdaljinu od 9 metara, koliko igrači moraju da budu udaljeni od lopte prilikom izvođenja jedanaesterca. Slično važi i za krug oko centra terena - označava razdaljinu na kojoj igrači moraju biti prilikom izvođenja početnog udarca,koja takođe iznosi 9 metara (10 jardi). Evo i male digresije - ono što se na kontinentu zove peterac je, u stvari, 6 jardi, penal je na 12 jardi, a šesnaesterac je na 18 jardiPozdrav!
pre 2 godine
Ja sam samo za to da je gola u kuci. U gostima nije ni trebalo da bude gola.
pre 2 godine
Besmisleno pravilo od kada je uvedeno. Obe ekipe igraju jednu kod kuce a jednu u gostima.Ekipa koja na svom terenu izbori produzetke je u prednosti. Treba se odmah ici na penale ako bude nereseno.
pre 2 godine
Ziveli penali!! :D :D
pre 2 godine
Odlicna odluka, ovo pravilo ne postoji ni u jednom drugom sportu pa zasto bi postojalo u fudbalu?
Jos jedna apsurdna stvar u fudbalu je merenje vremena. Zasto se vreme ne meri ako u svim drugim sportovima? Kada je prekid igre sat se zaustavi, kada se igra nastavi vreme tece dalje, jednostavno zar ne? Tako da ne bi bilo do sudije da odlucuje o naknadnom vremenu, ponekad se cini da je previse minuta dodato, namerno ili ne.
I jedno pitanje: cemu sluze krug u sredini terena i luk ispred sesnaesterca? Verovanto glupo pitanje.
pre 2 godine
Ko ne pamti iznova prozivljava... Pravilo gola u gostima je presudno uticalo da se iz medjunarodnih takmicenja istrebi catenaccio. Sad cete opet gledati bezbroj utakmica koje se zavrsavaju s 0:0 i biti sretni kad ponekad bude 1:0.
pre 2 godine
Po meni to pravilo ima svojih velikih
mana.... Ukupan rezultat neresen a zbog gola u gostima tim koji je dao gol u gostima ide dalje... Jednaki po učinku a neko ide dalje....
Jedna dobra stvar kod tog pravila neresen je rezultat a tim ispada zbog gola u gostima i mora da napada hteo ili ne svim silama veliki intezitet utakmice manje kalkulisanja.
-sada ukidanjem pravila povećava se kalkulisanje... Biće vise taktike i čuvanja svog gola.. Biće mnogo produzetaka.... Opet sa druge strane nije fer neko zbog primljenog gola mora dati 2... Kada bude mnogo produzetaka i penala vratiće pravilo
koje nije uopste fer... Izgubiće utakmice tempo.
pre 2 godine
Ukinuo bih i offside
pre 2 godine
Подијељеног сам мишљења па не бих улазио даље у причу. Једино што би било боље је да се не играју продужеци него одмах изводе пенали. Слажем се са онима који мисле да су ти продужеци због спонзора и новца. Значи само игра, игра и игра. Само да се врти новац и да су понуде у кладионицама пуне сваки дан. Никога не занима здравље играча(који додуше добровољно пристају да играју толико утакмица, и они због новца наравно). Самим умножавањем утакмица дошло је већ до засићења код нас љубитеља ове игре. Лига нација је вишак као и ови продужеци ако је и после друге утакмице неријешено. Вишак је и ових додатних 8 репрезентација на овом европском које траје. Ал то је 20 утакмица више. Умјесто 31-е, игра се 51-а утакмица. То је онда много више новца за све. Није добро ни што се игра у више држава. И оне треће утакмице у куповима код Енглеза су по мени вишак. Има тога вјероватно још ал не могу се тренутно сјетити. Као што рече један коментатор, "одлази у историју фудбал уз какав сам одрастао".
pre 2 godine
Uefa mafia
pre 2 godine
Konačno.
pre 2 godine
Opaaaa dobre vesti konacno...na gol vise
pre 2 godine
Pa bilo je i vreme da se nešto promeni. Kad bi ukinuli offside (nedozvoljena pozicija, zaleđina,zaleđe) bilo bi još bolje...Dobilo bi se na atraktivnosti i nema seckanja sa VAR sistemom nego forsiranje brzih odbrambenih igrača da bi se sprečili brzi napadači.
pre 2 godine
чекај ако буде било 1-1 у победама иде се у породужетке без обзира на број голова ?
(мишо, 24. jun 2021 16:57)
Ne, najbolje obe utakmice posmatraj kao jednu. Saberi golove za oba tima iz prve i druge i ako bude izjednačeno ide se na te produžetke i penale.
pre 2 godine
ukinuti ofsajd ili ga ograniciti samo za u 16erac...
pre 2 godine
(ddejan, 24. jun 2021 17:57)
vrlo domisljato... borac iz banjaluke bi se grcevito branio u londonu sve i da im gol u gostima vredi x10... i srecno sa pravilom 0:0... vecina utakmica bi imala rezultat 1:1 u drugom minutu... niko ne moze da zabrani golmanima da idu u napad...
pre 2 godine
Znači sada se favorizuje domaćin druge utakmice jer igra produžetke i penale na svom terenu.
pre 2 godine
izgubice se dinamika
cekace se produzeci
pre 2 godine
@ da nema produzetaka vec se igra treca utakmica na neutralnom terenu.
I tamo bude nerešeno .... Aj bre
pre 2 godine
Hvala ku...u.
pre 2 godine
Slabije ekipe koje igraju bunker su zloupotebljavale ovo pravilo. Igras kod kuce na nula nula, pa posle u gostima ako slucajno das gol, puna kapa...
pre 2 godine
ovo nema smisla sto su ukinuli, sada ce slabije ekipe da se brane obe tekme 90 minuta da povecaju sansu da prodju na penale. zamislite da dodje Borac Banja Luka i igra protiv Totenhema, normalno da ce se Borac braniti nece napdati jer oni nemaju nikakve sanse da predju centar a kamoli da osutaju. Gol u gostima je imao smisla jer podstice ekipu koja je gubi da vise napada, da se bori da prodje ovako ce samo slabiji da se brani i to je to.
Ja godinama kada pricam o fudbalu pricam ljudima treba ukinuti produzetke (ili smanjiti na 2x5min cisto da se nadoknadi prekrsaji, korneri, izmene itd) jer je to beskorisno samo su ljudi umoreni nema napada ionako vecina ceka penale manje trce i napadaju.
Sledece sto bih uveo je pravilo NEMA BODOVA AKO JE REZULTAT 0:0, (ostali 1:1, 2:2, itd daju bodove), npr: jer dodje neka Macva igra protiv Zvezde i njima treba jedan bod da opstanu u ligi, ljudi nece preci centra nece mrdnuti iz sesnesterca ovako brate ako hoces iole jedan bod- igraj i zasluzi
pre 2 godine
Mislim da je ovo bila prilika da se uvede pravilo da prolazi tim koji posle 180 minuta više puta pogodi stativu i prečku i da se time otkloni element sreće i nagradi kvalitet.
pre 2 godine
Trajace koliko i ono pravilo gola u produzecima kada se prekidala utakmica...
pre 2 godine
Pravilo je bilo uvedeno i zbog toga što je nekada prednost domaćeg terena mnogo više značila. Sad skoro da i nema razlike ko je domaćin. Tako da je ovo prava odluka.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
pre 2 godine
Što manje penala i produzetaka to bolji fudbal.
pre 2 godine
a sta je onda smisao igranja dvije utakmice i to jedna kao domacin, a druga kao gost? pa mogu i samo jednu odigrati ili dvije kod iste ekipe ili na neutralnom terenu. ili cak nek uvedu kao u kosarci u play off-u na 2 ili 3 dobijene.
ne znam, ali ovo pravilo je itekako imalo smisla
pre 2 godine
Hvala Bogu
pre 2 godine
Zvezda bi 1988 izbacila Real i otišla u polufinale. Izbacila bi 1989 moćni Milan. A možda i ne. Bi ali Real se posle 4:2 u Beogradu bas spasio sa onih 2:0 u Madridu
Omladino kako vam ovo zvuči? Polufinale KEŠ. Danas su Zvezda i Partizan jaki samo na tribinama.
pre 2 godine
Ovo pravilo je lose jer u mogucim produzecima favorizira klub koji je u uzvratu domacin. Ako vec ukidaju taj famozni gol u gostima onda je jedino fer da nema produzetaka vec se igra treca utakmica na neutralnom terenu.
U nekim drugim sportovima cak pokusavaju kopirati vrijednost gola u gostima zbog pravednosti i prijeg zavrsetka, npr u sahu. Dvoboj za naslov svjetskog prvaka, ukoliko zavrsi nerjeseno poslije regularnih i rapid partija dolazimo do razrjesenja koji se zove armagedon. Bit armagedona je da bijeli ima 5 minuta za igru, a crni 4 minute. No bijeli mora pobijediti. Ako crni izvuce remi il vise, on je ukupni pobjednik. Daje se prednost bijelom jer minuta vise puno znaci, al mora pobijediti. Nesto slicno mora postojati u tim mogucim produzecima, pa i u raspucavanju penala. Ne moze domacin imati nefer prednost domaceg terena samo zato sto je u uzvratu domacin. Ovo nije dobro pravilo.
pre 2 godine
Au Ikac brate, previse si razmisljao
pre 2 godine
чекај ако буде било 1-1 у победама иде се у породужетке без обзира на број голова ?
pre 2 godine
Miljanić se u grobu prevrće.
pre 2 godine
Cirkus
pre 2 godine
Posteno bi bilo da se igra treca utakmica na neutralnom terenu ili da slabije rangirana ekipa bude domacin u uzvratnoj utakmici.
pre 2 godine
Мени су најглупља ствар пенали. А у пеналима оно кад после серије по пет иде један по један. Боље онда да уведу бацање новчића, па се бар нико неће траумирати.
Уместо пенала увести шут са 20+ метара, са све живим зидом. Да се види ко држи висак, а ко меша малтер...
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,i nije loše što se menja. Najviše su tome doprineli defanzivni treneri,Murinjo,Benitez,Simeone,a i koristio ga je Vladan Milojević. Naime, kada igrate kući,bitno je da ne primite gol,i ako bude 0-0, super, a u gostima bunkerica,ako se da jedan gol, teško da se prime 2. I tako smo dobili masu nezanimljivih utakmica. Ipak,ovim se mnogo favorizuje gost u duelima,jer će imati mnogo više produžetaka. Trebalo je ići odmah na penale,ili kao u nekim engleskim kupovima,da pravilo gola u gostima važi u produžecima,ili da se produžetak gleda kao posebna utakmica, i ako bude 0-0 ide se na penale,a ako bude nerešeno sa postignutim golovima dalje ide gost
pre 2 godine
Zvezda bi 1988 izbacila Real i otišla u polufinale. Izbacila bi 1989 moćni Milan. A možda i ne bi? Ali Real se posle 4:2 u Beogradu bas spasio sa onih 2:0 u Madridu
Omladino kako vam ovo zvuči? Polufinale KEŠ. Danas su Zvezda i Partizan jaki samo na tribinama.
pre 2 godine
Nesto dobro i od njih.
pre 2 godine
Hvala bogu!
pre 2 godine
SAMO PROGRESIVNO I SVI CE BITI SRETNI
pre 2 godine
Šteta ukidati pravilo koje postoji 6 decenija.Da nije valjalo ne bi ga postavili.
(Legolas, 24. jun 2021 16:16)
Kakva je ovo logika?
Videcemo kako je u praksi, ali meni deluje kao dobra promena.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
(smeh, 24. jun 2021 18:44)
Red je bio da neko novo pravilo ide na ruku i slabijim ekipama.
Zar nije dosta bahaćenja bogatih?
To je što se tiče prve rečenice tvog komentara, ostatak ne komentarišem.
pre 2 godine
Znači sada se favorizuje domaćin druge utakmice jer igra produžetke i penale na svom terenu.
(objektivan, 24. jun 2021 18:57)
Bolje i to ali bar se zna POBEDNIK dvomeča a ne kao ranije sve izjednačeno a prođe jedan uvek nezasluženo
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,i nije loše što se menja. Najviše su tome doprineli defanzivni treneri,Murinjo,Benitez,Simeone,a i koristio ga je Vladan Milojević. Naime, kada igrate kući,bitno je da ne primite gol,i ako bude 0-0, super, a u gostima bunkerica,ako se da jedan gol, teško da se prime 2. I tako smo dobili masu nezanimljivih utakmica. Ipak,ovim se mnogo favorizuje gost u duelima,jer će imati mnogo više produžetaka. Trebalo je ići odmah na penale,ili kao u nekim engleskim kupovima,da pravilo gola u gostima važi u produžecima,ili da se produžetak gleda kao posebna utakmica, i ako bude 0-0 ide se na penale,a ako bude nerešeno sa postignutim golovima dalje ide gost
pre 2 godine
Добра одлука.
Реално и продужетке треба укинути.
pre 2 godine
Sada će se mnogo više utakmica završavati produžecima i penalima.
pre 2 godine
Jos samo produzetke da ukinu. Kakvo je to tek smaranje u jednoj od 30 utakmica se nesto desi, inace iovako zavrsi penalima. Em traje, em nema smisla. O'ma penali i gotovo, idem na spavanje.
pre 2 godine
Je l su produžeci i ako sam pobedio kod kuće sa 2:1, a u gostima izgubio sa 4:3? Ili to važi samo kad su nerešeni rezultati??
pre 2 godine
Hvala Bogu! Jedno od najiritantnijih pravila današnjeg fudbala. Izmišljeno pre 200 godina, kada je trebalo motivisati goste da izađu iz bunkera, u isto vreme kada je važilo - bod na strani, dva kod kuće, šampion. Izmišljeno kada još nisu znali za produžetke i penale, već kada se igrala majstorica, čini je broj trebalo smanjiti.
Oduvek je to pravilo bilo besmisleno, od prvog dana kada sam ga shvatio, a bio sam dete, do danas kada imam 40 godina. Nikada niko nije mogao da objasni, zašto bi bio bolji tim onaj koji da gol više u gostma, a rezultat ukupno izjednačen? Zašto je 2:1 bolje od 1:0, i gde tu domaći ili gostujući teren igra ulogu?
Osim toga, da kažemo da je pravilo jednako tretiralo i jedne i druge, ali je upropastilo toliko mečeva, kada na primer ekipa u gostima da gol manje u prvoj utakmici, i sada drugoj, u slučaju da prime gol, treba čak tri da postignu, a očigledno je da je to nemoguće, utakmica se de fakto završava.
Glupo pravilo oduvek bilo, dobro je što je ukinuto!
pre 2 godine
Šteta ukidati pravilo koje postoji 6 decenija.Da nije valjalo ne bi ga postavili.
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
pre 2 godine
чекај ако буде било 1-1 у победама иде се у породужетке без обзира на број голова ?
pre 2 godine
Biće više produžetaka i penala a samim tim i više para od sponzora jer će utakmice prosečno duže trajati. To je glavni razlog ukidanja pravila. Ništa ovako nije poštenije, naprotiv. Ekipa kod koje se igra revanš će imati prednost igranja eventualnih produžetaka i penala na svom terenu. To je naravno bio slučaj i do sada ali je gol u gostima u mnogim slučajevima sprečavao da ova nefer prednost dođe do izražaja. Pošto je nepobitna činjenica da je teže dati gol u gostima, potpuno je logično da je tim koji je uradio nešto teže bude nagrađen ako je sve pre toga jednako.
Pravilo je bilo odlično u smislu šta je fer. Da li će sada utakmice biti atraktivnije i sa više golova, verovatno da, ali to je drugo pitanje.
pre 2 godine
Znaci mnogo više produžetaka igrači mnogo duže ostaju na terenu, mnogo više povreda, but show must go on...
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,nije ga možda ni trebalo uvoditi,već naći druga rešenja,još u ono vreme.
Nema nikakvog razloga,jedan gol računati kao dva.Niti logike.Koliko si dao toliko se i računa,ni više ni manje.
pre 2 godine
Odlazi u istoriju fudbal uz kakav sam odrastao...
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
pre 2 godine
ovo nema smisla sto su ukinuli, sada ce slabije ekipe da se brane obe tekme 90 minuta da povecaju sansu da prodju na penale. zamislite da dodje Borac Banja Luka i igra protiv Totenhema, normalno da ce se Borac braniti nece napdati jer oni nemaju nikakve sanse da predju centar a kamoli da osutaju. Gol u gostima je imao smisla jer podstice ekipu koja je gubi da vise napada, da se bori da prodje ovako ce samo slabiji da se brani i to je to.
Ja godinama kada pricam o fudbalu pricam ljudima treba ukinuti produzetke (ili smanjiti na 2x5min cisto da se nadoknadi prekrsaji, korneri, izmene itd) jer je to beskorisno samo su ljudi umoreni nema napada ionako vecina ceka penale manje trce i napadaju.
Sledece sto bih uveo je pravilo NEMA BODOVA AKO JE REZULTAT 0:0, (ostali 1:1, 2:2, itd daju bodove), npr: jer dodje neka Macva igra protiv Zvezde i njima treba jedan bod da opstanu u ligi, ljudi nece preci centra nece mrdnuti iz sesnesterca ovako brate ako hoces iole jedan bod- igraj i zasluzi
pre 2 godine
Jos jedna odluka koja ide u korist velikih klubova.
pre 2 godine
Jedna od glupljih promena.
pre 2 godine
Ajde uvedite i pravilo da slabija ekipa ne sme da da gol ili da predje polovinu, sve samo da velike zastitite, jer ne sme da vam se ponovi Roma-Barselona ili Porto-Juventus...UEFA MAFIA!
pre 2 godine
Urađeno sa ciljem da ukoliko dođe do toga da utakmica traje duze, za 30 minuta, da bi se zaradilo vise od sponzora i tv prava. Igrače niko ne pita, neka igraju sto vise za sto vise para, makar popadali na terenu. Bitan je novac, ljudski život nimalo
pre 2 godine
Pa bilo je i vreme da se nešto promeni. Kad bi ukinuli offside (nedozvoljena pozicija, zaleđina,zaleđe) bilo bi još bolje...Dobilo bi se na atraktivnosti i nema seckanja sa VAR sistemom nego forsiranje brzih odbrambenih igrača da bi se sprečili brzi napadači.
pre 2 godine
Da se prekstim i levom i desnom rukom
pre 2 godine
Ukinuo bih i offside
pre 2 godine
konacno!
pre 2 godine
Je l su produžeci i ako sam pobedio kod kuće sa 2:1, a u gostima izgubio sa 4:3? Ili to važi samo kad su nerešeni rezultati??
pre 2 godine
Konačno! Daj penale odma ako posle 180min nema pobednika
pre 2 godine
Kad je bilo najbotnije, gol u gostima je bio tu... Salcburg, We Will Never Forget!🇷🇸💪
pre 2 godine
Posteno bi bilo da se igra treca utakmica na neutralnom terenu ili da slabije rangirana ekipa bude domacin u uzvratnoj utakmici.
pre 2 godine
Sećam se polufinala LŠ iz 2003. čini mi se. Milan-Inter su igrali svakako. Prva utakmica 0:0,druga 1:1,i Milan ode u finale zbog "gola u gostima".
pre 2 godine
Ово је лоше. Свако правило које спречава продужетке и пенале је добро. Нема апсолутно ничег доброг у продужецима и пеналима. Ја бих пре бацао новчић него да се играју продужеци и пенали. Укидање овог правила ће знатно смањити број голова због чега је и било уведено. Гледаћемо продужетке и пенале много чешће него до сада.
pre 2 godine
Мени су најглупља ствар пенали. А у пеналима оно кад после серије по пет иде један по један. Боље онда да уведу бацање новчића, па се бар нико неће траумирати.
Уместо пенала увести шут са 20+ метара, са све живим зидом. Да се види ко држи висак, а ко меша малтер...
pre 2 godine
Super!
pre 2 godine
Mislim da nokaut faze takmicenja, pre svega naravno CL, ipak danas gube vaznu stvar.. licno misljenje
pre 2 godine
Mislim da je ovo bila prilika da se uvede pravilo da prolazi tim koji posle 180 minuta više puta pogodi stativu i prečku i da se time otkloni element sreće i nagradi kvalitet.
pre 2 godine
Napakon, jedno od najgluplih pravila, inace u engleskom kupu vec godinama nema tog pravila ( ne znam dal ga je ikad i bilo)
pre 2 godine
Opaaaa dobre vesti konacno...na gol vise
pre 2 godine
Mislim da ovo nije fer, u slucaju produzetaka igra se na terenu domacina dodatnih 30 minuta, gde su uz navijace i teren koji poznaju u velikoj prednosti. Po meni trebalo bi ici odmah na penale.
pre 2 godine
Prije je imalo logike, bila su duza i iscrpljujuća putovanja.. tereni nisu bili slicnu kao danas, sto dimenzijama sto travom.
dosta toga je pogodovalo domacinima i zato se vise cijenio gol u gostima.
sada je to pravilo besmisleno.
pre 2 godine
Pravilo je bilo uvedeno i zbog toga što je nekada prednost domaćeg terena mnogo više značila. Sad skoro da i nema razlike ko je domaćin. Tako da je ovo prava odluka.
pre 2 godine
Ovo pravilo je lose jer u mogucim produzecima favorizira klub koji je u uzvratu domacin. Ako vec ukidaju taj famozni gol u gostima onda je jedino fer da nema produzetaka vec se igra treca utakmica na neutralnom terenu.
U nekim drugim sportovima cak pokusavaju kopirati vrijednost gola u gostima zbog pravednosti i prijeg zavrsetka, npr u sahu. Dvoboj za naslov svjetskog prvaka, ukoliko zavrsi nerjeseno poslije regularnih i rapid partija dolazimo do razrjesenja koji se zove armagedon. Bit armagedona je da bijeli ima 5 minuta za igru, a crni 4 minute. No bijeli mora pobijediti. Ako crni izvuce remi il vise, on je ukupni pobjednik. Daje se prednost bijelom jer minuta vise puno znaci, al mora pobijediti. Nesto slicno mora postojati u tim mogucim produzecima, pa i u raspucavanju penala. Ne moze domacin imati nefer prednost domaceg terena samo zato sto je u uzvratu domacin. Ovo nije dobro pravilo.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
pre 2 godine
Vau, hvala, mogli ste i pre meca sa Milanom. Stvarno vazda idiotsko pravilo, jos ajde da ga i shvatis kad su dve pobede u pitanju, ali sa dva neresena, najgluplje pravilo ikad.
pre 2 godine
Cirkus
pre 2 godine
a sta je onda smisao igranja dvije utakmice i to jedna kao domacin, a druga kao gost? pa mogu i samo jednu odigrati ili dvije kod iste ekipe ili na neutralnom terenu. ili cak nek uvedu kao u kosarci u play off-u na 2 ili 3 dobijene.
ne znam, ali ovo pravilo je itekako imalo smisla
pre 2 godine
Подијељеног сам мишљења па не бих улазио даље у причу. Једино што би било боље је да се не играју продужеци него одмах изводе пенали. Слажем се са онима који мисле да су ти продужеци због спонзора и новца. Значи само игра, игра и игра. Само да се врти новац и да су понуде у кладионицама пуне сваки дан. Никога не занима здравље играча(који додуше добровољно пристају да играју толико утакмица, и они због новца наравно). Самим умножавањем утакмица дошло је већ до засићења код нас љубитеља ове игре. Лига нација је вишак као и ови продужеци ако је и после друге утакмице неријешено. Вишак је и ових додатних 8 репрезентација на овом европском које траје. Ал то је 20 утакмица више. Умјесто 31-е, игра се 51-а утакмица. То је онда много више новца за све. Није добро ни што се игра у више држава. И оне треће утакмице у куповима код Енглеза су по мени вишак. Има тога вјероватно још ал не могу се тренутно сјетити. Као што рече један коментатор, "одлази у историју фудбал уз какав сам одрастао".
pre 2 godine
Zanimljivo je da je u KES - u, uvedeno ovo pravilo u sezoni 1969-1970. Prakticno prva " zrtva " je bila Crvena zvezda. Ocigledno potcenivsi rivala, istocnonemackog sampiona Forverc, izgubili su u prvoj utakmici 2:1. U revansu smo pobedili 3:2, ali to nije bilo dovoljno. A imali smo mozda i jacu ekipu nego sezonu kasnije, kada smo stigli do polu-finala KES-a.
pre 2 godine
Oni kad bi mogli, doneli bi odluku da se fudbal igra non stop, bez prestanka. Samo su im pare bitne, a igrači neka pocrkaju.
pre 2 godine
Znači sada se favorizuje domaćin druge utakmice jer igra produžetke i penale na svom terenu.
(objektivan, 24. jun 2021 18:57)
Bolje i to ali bar se zna POBEDNIK dvomeča a ne kao ranije sve izjednačeno a prođe jedan uvek nezasluženo
pre 2 godine
ukinuti ofsajd ili ga ograniciti samo za u 16erac...
pre 2 godine
Hvala Bogu
pre 2 godine
Šteta ukidati pravilo koje postoji 6 decenija.Da nije valjalo ne bi ga postavili.
(Legolas, 24. jun 2021 16:16)
Kakva je ovo logika?
Videcemo kako je u praksi, ali meni deluje kao dobra promena.
pre 2 godine
možda je ranije imalo smisla ali ne već dugo. fer od njih da su maknuli to pravilo
pre 2 godine
Hvala ku...u.
pre 2 godine
Podržavam. Ako, na primer, ekipa X na svom terenu pobedi ekipu Y 1:0 a u gostima izgubi 1:2, zašto bi išli dalje? Zato što su dali više golova u gostima? Pa i primili su više golova u gostima nego ekipa Y. Fudbal čine i napad i odbrana.
pre 2 godine
E hvala bogo,još samo da se ukinu produžeci!
pre 2 godine
Odlicna odluka, ovo pravilo ne postoji ni u jednom drugom sportu pa zasto bi postojalo u fudbalu?
Jos jedna apsurdna stvar u fudbalu je merenje vremena. Zasto se vreme ne meri ako u svim drugim sportovima? Kada je prekid igre sat se zaustavi, kada se igra nastavi vreme tece dalje, jednostavno zar ne? Tako da ne bi bilo do sudije da odlucuje o naknadnom vremenu, ponekad se cini da je previse minuta dodato, namerno ili ne.
I jedno pitanje: cemu sluze krug u sredini terena i luk ispred sesnaesterca? Verovanto glupo pitanje.
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
(nista o nicemu, 24. jun 2021 16:27)
Екипа, која је слабија, ће играти бункер ако су обе екипе постигле исти број голова. Како не капираш да гол у гостима смањује број ситуација у којој су две екипе једнаке? Правило гола у гостима, осим када је резултат симетричан у две утакмице, форсира једну екипу да мора да напада. Нема ту ничег непоштеног. Правило гола у гостима важи за обе екипе. Ако бисмо рекли да је екипа која избори продужетак у гостима у предности јер јој и у продужетку, ако да гол, тај гол више вреди, онда исто тако можемо и да кажемо да је екипа која игра код куће реванш у предности јер има 30 минута више код куће од противника. Укидање правила гола у гостима ће много смањити број голова, и гледаћемо продужетке и пенале у сваком другом двомечу, осим наравно у првим колима кад играју фаровити против аутсајдера, мада ће и ту сад аутсајдери још више да се бране него до сада.
А на твоје питање шта ће екипе чекати на 0:0 и 1:1, одгвор је веома јасан. Слабија екипа ће паркирати аутовус испред гола и чекати продужетке и пенале.
pre 2 godine
Pravilo je bilo uvedeno i zbog toga što je nekada prednost domaćeg terena mnogo više značila. Sad skoro da i nema razlike ko je domaćin. Tako da je ovo prava odluka.
---
Razumem sta hocete da kazete, ali kako moze da nema veze ko je domacin?! Dimenzije terena razlicite, drugaciji ambijent, ako im odgovara brzi teren pokvase, u suprotnom posuse, jednostavno domaci teren ima svoje prednosti i to je cinjenica.
pre 2 godine
Konačno.
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,i nije loše što se menja. Najviše su tome doprineli defanzivni treneri,Murinjo,Benitez,Simeone,a i koristio ga je Vladan Milojević. Naime, kada igrate kući,bitno je da ne primite gol,i ako bude 0-0, super, a u gostima bunkerica,ako se da jedan gol, teško da se prime 2. I tako smo dobili masu nezanimljivih utakmica. Ipak,ovim se mnogo favorizuje gost u duelima,jer će imati mnogo više produžetaka. Trebalo je ići odmah na penale,ili kao u nekim engleskim kupovima,da pravilo gola u gostima važi u produžecima,ili da se produžetak gleda kao posebna utakmica, i ako bude 0-0 ide se na penale,a ako bude nerešeno sa postignutim golovima dalje ide gost
pre 2 godine
Sada čak i ako date gol slučajno nekom favoritu Bayern, Real, Barsa, Englezi, njima nema mesta za paniku, drugi sigurno dati nećete. Apsolutno sve rade za njihovu korist i za pare naravno.
pre 2 godine
ako bude 0 0 u prvoj, i 1 1 u drugoj na poluvremenu npr, u drugom pol niko nece napadati, to je jedina bojaznost sa ovim pravilom. Ali konacno su ga ukinuli. Najgluplje pravilo uz pravilo u evropskoj kosarci, kad se skida lopta sa obruca.
(epp, 24. jun 2021 16:06) # Link komentara
Glupost. Moraju da daju gol da bi prosli dalje, valjda ti je taj deo jasan. Nece napadati nego ce cekati sta? Ne lupaj kad se vec ne razumes
(nista o nicemu, 24. jun 2021 16:27)
Prvo teska glupost ukidanja...unistili su ceo fudbal za par godina na vlasti blater je bio korumpiran..ali nije pravio ovakve gluposti,u fudbalu nije bilo sta da se menja pa kao ajde da promenimo nesto, i unistise sve..pravilo gola u gostima je uvedeno da be se gosti otvorili jer iako izgube 2-1 oni su itekako u igri..sad ce biti tezak bunker obe tekme, i naravno da nece napadati nego ce cekati penale ako su losiju jer tu su im najvece sanse..a mozda i da smanjiti vreme utakmice na 2 puta 40, mnogo je ovo, narod ne moze da drzi paznju 5 min a ne 90..i ofsajd bi mogli da ukinu jer sto bi trcali tamo vamo kad moze da se kampuje svih 20 u jedan sesnesterac..pare ce pojesti sve, v doduse vec jesu..
pre 2 godine
Hvala bogu!
pre 2 godine
Po meni to pravilo ima svojih velikih
mana.... Ukupan rezultat neresen a zbog gola u gostima tim koji je dao gol u gostima ide dalje... Jednaki po učinku a neko ide dalje....
Jedna dobra stvar kod tog pravila neresen je rezultat a tim ispada zbog gola u gostima i mora da napada hteo ili ne svim silama veliki intezitet utakmice manje kalkulisanja.
-sada ukidanjem pravila povećava se kalkulisanje... Biće vise taktike i čuvanja svog gola.. Biće mnogo produzetaka.... Opet sa druge strane nije fer neko zbog primljenog gola mora dati 2... Kada bude mnogo produzetaka i penala vratiće pravilo
koje nije uopste fer... Izgubiće utakmice tempo.
pre 2 godine
Uefa mafia
pre 2 godine
SAMO PROGRESIVNO I SVI CE BITI SRETNI
pre 2 godine
Pravilo je zastarelo,i nije loše što se menja. Najviše su tome doprineli defanzivni treneri,Murinjo,Benitez,Simeone,a i koristio ga je Vladan Milojević. Naime, kada igrate kući,bitno je da ne primite gol,i ako bude 0-0, super, a u gostima bunkerica,ako se da jedan gol, teško da se prime 2. I tako smo dobili masu nezanimljivih utakmica. Ipak,ovim se mnogo favorizuje gost u duelima,jer će imati mnogo više produžetaka. Trebalo je ići odmah na penale,ili kao u nekim engleskim kupovima,da pravilo gola u gostima važi u produžecima,ili da se produžetak gleda kao posebna utakmica, i ako bude 0-0 ide se na penale,a ako bude nerešeno sa postignutim golovima dalje ide gost
pre 2 godine
Ceferin je odavno poblesavio! Vreme je da ode. Glavna reklama Eura - Tiktok?!?!!
pre 2 godine
Kad je bilo najbotnije, gol u gostima je bio tu... Salcburg, We Will Never Forget!🇷🇸💪
(Fikio, 24. jun 2021 16:48)
Прошли смо на голове у гостима и Јанг бојсе, Крснодар, шкотски Харт 1997, ако их се неко сећа.
Али само зато испали против Милана ове године (Београд 2:2, Милано 1:1), против Апоела 2008. (Никозија 2:2, Београд 3:3), Лига шампиона нам је за длаку измакла против кијевског Динама 2000. (Кијев 0:0, Београд 1:1), испали смо и у четвртфиналу КЕШ-а 1987. против Реала (Београд 4:2, Мадрид 2:0), и 1973. у полуфинала КЕШ-а против Панатинаикоса (Београд 4:1, Атина 3:0).
pre 2 godine
Znaci u prednosti je onaj koji gosutuje u prvoj utakmici pa ako bude nereseno igrace i produzetke i penale pred svojim navijacima.
pre 2 godine
Besmisleno pravilo od kada je uvedeno. Obe ekipe igraju jednu kod kuce a jednu u gostima.Ekipa koja na svom terenu izbori produzetke je u prednosti. Treba se odmah ici na penale ako bude nereseno.
pre 2 godine
Što manje penala i produzetaka to bolji fudbal.
pre 2 godine
Добра одлука.
Реално и продужетке треба укинути.
pre 2 godine
Bravo
pre 2 godine
чекај ако буде било 1-1 у победама иде се у породужетке без обзира на број голова ?
(мишо, 24. jun 2021 16:57)
Ne, najbolje obe utakmice posmatraj kao jednu. Saberi golove za oba tima iz prve i druge i ako bude izjednačeno ide se na te produžetke i penale.
pre 2 godine
Treba izbaciti produžetke i odmah pucati penale.Ionako se trči previše,produžeci samo povećavaju mogućnost da neko umre na terenu.
pre 2 godine
(ddejan, 24. jun 2021 17:57)
vrlo domisljato... borac iz banjaluke bi se grcevito branio u londonu sve i da im gol u gostima vredi x10... i srecno sa pravilom 0:0... vecina utakmica bi imala rezultat 1:1 u drugom minutu... niko ne moze da zabrani golmanima da idu u napad...
pre 2 godine
Znači sada se favorizuje domaćin druge utakmice jer igra produžetke i penale na svom terenu.
pre 2 godine
Ziveli penali!! :D :D
pre 2 godine
Odlična odluka ja bih mozda otišao i korak dalje i ukinuo produžetke ako za 90 odnosno 180 minuta nema pobednika a neretko i ne bude odmah penali.
pre 2 godine
Nesto dobro i od njih.
pre 2 godine
Miljanić se u grobu prevrće.
pre 2 godine
Neka se spremi ofsajd.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
(smeh, 24. jun 2021 18:44)
Red je bio da neko novo pravilo ide na ruku i slabijim ekipama.
Zar nije dosta bahaćenja bogatih?
To je što se tiče prve rečenice tvog komentara, ostatak ne komentarišem.
pre 2 godine
Slabije ekipe koje igraju bunker su zloupotebljavale ovo pravilo. Igras kod kuce na nula nula, pa posle u gostima ako slucajno das gol, puna kapa...
pre 2 godine
Ko ne pamti iznova prozivljava... Pravilo gola u gostima je presudno uticalo da se iz medjunarodnih takmicenja istrebi catenaccio. Sad cete opet gledati bezbroj utakmica koje se zavrsavaju s 0:0 i biti sretni kad ponekad bude 1:0.
pre 2 godine
Hvala Bogu! Jedno od najiritantnijih pravila današnjeg fudbala. Izmišljeno pre 200 godina, kada je trebalo motivisati goste da izađu iz bunkera, u isto vreme kada je važilo - bod na strani, dva kod kuće, šampion. Izmišljeno kada još nisu znali za produžetke i penale, već kada se igrala majstorica, čini je broj trebalo smanjiti.
Oduvek je to pravilo bilo besmisleno, od prvog dana kada sam ga shvatio, a bio sam dete, do danas kada imam 40 godina. Nikada niko nije mogao da objasni, zašto bi bio bolji tim onaj koji da gol više u gostma, a rezultat ukupno izjednačen? Zašto je 2:1 bolje od 1:0, i gde tu domaći ili gostujući teren igra ulogu?
Osim toga, da kažemo da je pravilo jednako tretiralo i jedne i druge, ali je upropastilo toliko mečeva, kada na primer ekipa u gostima da gol manje u prvoj utakmici, i sada drugoj, u slučaju da prime gol, treba čak tri da postignu, a očigledno je da je to nemoguće, utakmica se de fakto završava.
Glupo pravilo oduvek bilo, dobro je što je ukinuto!
pre 2 godine
Ne znam bas najbolje da li se slazem sa ukidanjem pravila gola u gostima ali imam jednu referencu-kad nisi siguran u nesto,samo pogledas stajaliste danasnjih klinaca i sve suprotno njihovom misljenju bi trebalo da je u redu i blize realnosti.
pre 2 godine
Trajace koliko i ono pravilo gola u produzecima kada se prekidala utakmica...
pre 2 godine
Zvezda bi 1988 izbacila Real i otišla u polufinale. Izbacila bi 1989 moćni Milan. A možda i ne bi? Ali Real se posle 4:2 u Beogradu bas spasio sa onih 2:0 u Madridu
Omladino kako vam ovo zvuči? Polufinale KEŠ. Danas su Zvezda i Partizan jaki samo na tribinama.
pre 2 godine
Konačno! Daj penale odma ako posle 180min nema pobednika
(Bejn, 24. jun 2021 16:02)
Bilo bi malo kraće i možda zanimljivije, pogotovo jer u tik produžecima uglavnom svi budu umorni i ne vidimo dovoljno akcije. Sa druge strane, mislim da bi time mnogo ohrabrio slabije ekipe da igraju bunker i čekaju penale.
pre 2 godine
Defanzivno orijentisane ekipe i ekipe sa manjim budžetima sada slave. Sada će golmani i odbrana biti na ceni. Još da uvedu rukometne izmene. Bata Djora sada lupa glavom od zid i pita se gde ste bili ranije.
(smeh, 24. jun 2021 18:44)
Red je bio da neko novo pravilo ide na ruku i slabijim ekipama.
Zar nije dosta bahaćenja bogatih?
To je što se tiče prve rečenice tvog komentara, ostatak ne komentarišem.
(Isuviše klinački, 24. jun 2021 19:33)
Po cem slave slabije ekipe kad ce im sad biti 100 puta gore. Nema vise gola na muletinu pa da prodju dalje, sad moraju biti jasno bolji za gol vise sto je puno teze. Ovo pravilo ide na ruku jacim klubovima, a ne slabijim.
pre 2 godine
Odgovor za Milosava - krug oko šesnaesterca označava razdaljinu od 9 metara, koliko igrači moraju da budu udaljeni od lopte prilikom izvođenja jedanaesterca. Slično važi i za krug oko centra terena - označava razdaljinu na kojoj igrači moraju biti prilikom izvođenja početnog udarca,koja takođe iznosi 9 metara (10 jardi). Evo i male digresije - ono što se na kontinentu zove peterac je, u stvari, 6 jardi, penal je na 12 jardi, a šesnaesterac je na 18 jardiPozdrav!
pre 2 godine
Ja sam samo za to da je gola u kuci. U gostima nije ni trebalo da bude gola.
pre 2 godine
Jos samo produzetke da ukinu. Kakvo je to tek smaranje u jednoj od 30 utakmica se nesto desi, inace iovako zavrsi penalima. Em traje, em nema smisla. O'ma penali i gotovo, idem na spavanje.
pre 2 godine
izgubice se dinamika
cekace se produzeci
pre 2 godine
Zvezda bi 1988 izbacila Real i otišla u polufinale. Izbacila bi 1989 moćni Milan. A možda i ne. Bi ali Real se posle 4:2 u Beogradu bas spasio sa onih 2:0 u Madridu
Omladino kako vam ovo zvuči? Polufinale KEŠ. Danas su Zvezda i Partizan jaki samo na tribinama.
pre 2 godine
Au Ikac brate, previse si razmisljao
pre 2 godine
@ da nema produzetaka vec se igra treca utakmica na neutralnom terenu.
I tamo bude nerešeno .... Aj bre
pre 2 godine
Sada će se mnogo više utakmica završavati produžecima i penalima.
93 Komentari
Sortiraj po: