Ponedeljak, 07.06.2021.

11:02

Svetski lideri su to znali još prošle godine? VIDEO

Izveštaj američkih obaveštajaca koji se pojavio u medijima u vezi sa poreklom koronavirusa digao je prašinu u svetskoj javnosti.

Izvor: B92

Svetski lideri su to znali još prošle godine? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

kraja

pre 2 godine

"sumnje nekih virusologa da virus ima neke pokazatelje da je genetski inžinjering u pitanju,"

...pa imali su 18 meseci vrenea da nam pokazu tacno u kom egmentu je intervenisano, kako i ko je to mogao da uradi...
...jer...
...takodje "neki virusolozi" i "neki geneticari" su prosle godine izjavili da jos nismo na tom tehnoloskom nivou da mozemo da menjamo strukturu A DA SE TO NE VIDI, da ponovim DA SE TO NE VIDI...
...pa zasto niko nije video 18 meseci, a ubise se od sekvenciranja i originala i svih drugih inacica i mutacija...???

XP

pre 2 godine

O opet taj spijunski sputnik govori sta se ''pise'' po SAD.
(Srbin a ne rus, 07. jun 2021 11:42)

Prati američke medije, pa ćeš videti iste vesti, nemoj samo na tviteru da se informišeš.

Sada se otvoreno priča o tome da je ovaj virus pojačan genetskim inžinjeringom.
Drugo, tih pijaca ima u Kini koliko hoćeš. U Vuhanu se nalazi baš u blizini laboratorije. Ko bi rek'o? Pijaca u Vuhanu je problem...

GlasBrisela

pre 2 godine

Занимљиво је како свака "теорија завере" временом постаје истинита!
(Cile, 7. jun 2021 11:51)

Daaaa...ali samo u Srbiji!

Rajko

pre 2 godine

I, tako mi teoretičari namere bili smo iskrenije od svetski lidera u startu, da je kovid 19 miksovan virusu koji je "pobegao" iz laborotorije u Vuhanu, još da kažu vlasnikčku strukturu iste laborotorije i da se sklopi mozaik, i kome je bilo u interesu da virus "pobegne".

XP

pre 2 godine

Sputnjik “otkriva” kako su “Amerikanci znali”… šta reći
(Za verovati, 07. jun 2021 12:32)

Evo još jednog...

To što b92 koristi sputnjik kao izvor vesti ne znači da ne možeš da pogleda šta piše vašington post, njujork post, njujork tajms, bazfid... zamisli, pišu i oni o Faučijevim mejlovima, o tome da je u januaru 2020. imao informaciju, sumnje nekih virusologa da virus ima neke pokazatelje da je genetski inžinjering u pitanju, da je odlučio da to prećuti, da posle ućutkaju svakoga ko to pomene (fb, tviter, youtube to sproveli), SZO je u januaru 2020. tvrdila da se virus ne prenosi sa životinje na čoveka... šta je bilo posle, svi smo videli.

Ma nije to važno, eto, sputnjik...

predrag

pre 2 godine

"ako premotamo sad film godinu dana unazad, i setimo se kako je cela planeta bila zakljucana par meseci, da nas nisu pustali ni do kontejnera da odemo, zaista deluje da su politicari sirom sveta bili u zescoj panici i da su znali nesto sto mi ne znamo "
Jeste, imali su televizore i gledali srravične prizore iz Italije i Španije...

Mika

pre 2 godine

Naravno da je pobegao iz labaratorije. Čovek pojeo slepog miša i tako zarazio ceo svet, u tu priču bi trebalo da verujemo.
(drtio, 7. jun 2021 11:40)

Nije to stvar verovanja koliko poznavanja sveta oko sebe. Najveći broj virus u opticaju je prešlo sa životinje na čoveka u nekom momentu. Najviše sa domaćih životinja jer smo sa njima u stalnom kontaktu. Slepi miševi nose veliki broj virusa i njihovom evolucijom je moguć prelazak na čoveka. Dakle, obe opcije su manje-više validne, prelazak sa životinje i bežanje iz laboratorije.

123

pre 2 godine

Занимљиво је како свака "теорија завере" временом постаје истинита!
(Cile, 7. jun 2021 11:51)

Naravno. Evo, do skoro smo mislili da ja teorija zavere da ljudi-gušteri vladaju svetom. Danas znamo da je to istina.

Goran

pre 2 godine

Pobegao? Pa nije zec iz kaveza pa da pobegne?Ccc... Valjda postoje rigorozne kontrole za svaku laboratoriju a pogotovo za ovakvu. Nije smelo ovo nikako da se desi. Za to neko mora da odgovara i da snosi odgovornost.To je isto kao i da se napravi neki propust ili greska u nuklearnoj elektrani. Posledice su posle katastrofalne.

MiM

pre 2 godine

Ако се и отео контроли у лабораторији, то још не значи да вирус није природан, односно да је створен генетским инжењерингом. Лабораторије широм света редовно сакупљају корона вирусе у домаћим популацијама слепих мишева, па тако и у Србији. Овде су увек налазили на безазлене вирусе, али је сасвим могуће да неки мање опрезан или искусан лаборант, током прикупљања узорака, "очепи" нешто много опасније... Међутим, да би то доказао, треба да будеш кинески Рип Кирби, а чак и да докажеш, шта имаш од тога!?
(Фактор мира и стабилности, 7. jun 2021 11:50)

Nisam pobornik teorija zavere, niti imam stav da je virus iz laboratorija. Ali vaša teorija ne stoji. To bi značilo da su držali virus koji se "kači" na ljude, odnosno koji je već mutirao da prelazi na ljude kao domaćine. Ako su ga uzeli iz prirode, kako se nije desila pandemija ranije? Dakle, ili je virus preskočio barijeru (dešavalo se x puta), ili je modofikovan da procureo iz laboratorija.

xxxx

pre 2 godine

Naravno da je pobegao iz labaratorije. Čovek pojeo slepog miša i tako zarazio ceo svet, u tu priču bi trebalo da verujemo.
(drtio, 7. jun 2021 11:40)
A kako se sirio zadnjih 200 puta kada su bile velike epidemije u svetu, dok jos nije bilo laboratorija?

ZigZagler

pre 2 godine

A ovu vest, koja je stara, će svako malo da podgrevaju, kada im odgovara. Ima li novih momenata? I vest namerno tako formulišu neodređeno. Može da bidne, ne mora da znači. Obaveštajci su uspeli da iščačkaju, da su tri zaposlena bila hospitalizovana, tog meseca kada su prijavljeni prvi slučajevi. Imaju taj podatak. Da li su imali uvid iz bolničke evidencije ili su prikupili sa terena, tipa rekla-kazala. Ako su imali uvid u dokumentaciju, onda znaju i razloge hospitalizacije. Ali nisu je objavili. Što može da znači nekoliko stvari. Ili su "hospitalizacije" iz drugih, ne virusnih razloga tipa ranije zakazana intervencija ili uobičajno medicinski tretmani. Ali nekome odgovara održavanje teorije u životu. Ili imaju "virusnu" pozadinu, a oni tu informaciju ne otkrivaju već čuvaju tu kartu, da bi je upotrebili, kada im najviše odgovara. U svakom slučaju igra se nastavlja. Živimo u vremenu kada je svaka informacija ili poluinformacija oružije, sa trenutnim ili odloženim dejstvom.

Dott

pre 2 godine

Da je virus pobegao iz laboratorije u Vuhanu, zar se se tamo ne bi zarazio gotovo svaki stanovnik, pa onda susedni gradovi nijansu manje i tako redom citava planeta? Ili se virus siri jednako srazmerno prostoru u kom obitava?

kole

pre 2 godine

@(seljadin, 7. jun 2021 11:35)
pa nije covid prvi opasan virus dosao iz kine,zbog toga kako zive na svakih 5god kod njih izbija neka opasna epidemija...

zmitjkoe

pre 2 godine

Samo su nam jos falila rekla kazala, pa da se ljudi komplet slude apsolutno nebitnim informacijama. Da li je virus "pobegao" iz laboratorije, ili je neki Kinez pojeo slepog misa potpuno je nebitno nakon ovoliko obolelih i mrtvih.
Da nece mozda Kina da plati odstetu?

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Ако се и отео контроли у лабораторији, то још не значи да вирус није природан, односно да је створен генетским инжењерингом. Лабораторије широм света редовно сакупљају корона вирусе у домаћим популацијама слепих мишева, па тако и у Србији. Овде су увек налазили на безазлене вирусе, али је сасвим могуће да неки мање опрезан или искусан лаборант, током прикупљања узорака, "очепи" нешто много опасније... Међутим, да би то доказао, треба да будеш кинески Рип Кирби, а чак и да докажеш, шта имаш од тога!?

antiprotivan

pre 2 godine

ako premotamo sad film godinu dana unazad, i setimo se kako je cela planeta bila zakljucana par meseci, da nas nisu pustali ni do kontejnera da odemo, zaista deluje da su politicari sirom sveta bili u zescoj panici i da su znali nesto sto mi ne znamo. kao da nije u pitanju obican virus, nego biolosko oruzje.

antiprotivan

pre 2 godine

ako premotamo sad film godinu dana unazad, i setimo se kako je cela planeta bila zakljucana par meseci, da nas nisu pustali ni do kontejnera da odemo, zaista deluje da su politicari sirom sveta bili u zescoj panici i da su znali nesto sto mi ne znamo. kao da nije u pitanju obican virus, nego biolosko oruzje.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Ако се и отео контроли у лабораторији, то још не значи да вирус није природан, односно да је створен генетским инжењерингом. Лабораторије широм света редовно сакупљају корона вирусе у домаћим популацијама слепих мишева, па тако и у Србији. Овде су увек налазили на безазлене вирусе, али је сасвим могуће да неки мање опрезан или искусан лаборант, током прикупљања узорака, "очепи" нешто много опасније... Међутим, да би то доказао, треба да будеш кинески Рип Кирби, а чак и да докажеш, шта имаш од тога!?

123

pre 2 godine

Занимљиво је како свака "теорија завере" временом постаје истинита!
(Cile, 7. jun 2021 11:51)

Naravno. Evo, do skoro smo mislili da ja teorija zavere da ljudi-gušteri vladaju svetom. Danas znamo da je to istina.

Goran

pre 2 godine

Pobegao? Pa nije zec iz kaveza pa da pobegne?Ccc... Valjda postoje rigorozne kontrole za svaku laboratoriju a pogotovo za ovakvu. Nije smelo ovo nikako da se desi. Za to neko mora da odgovara i da snosi odgovornost.To je isto kao i da se napravi neki propust ili greska u nuklearnoj elektrani. Posledice su posle katastrofalne.

XP

pre 2 godine

Sputnjik “otkriva” kako su “Amerikanci znali”… šta reći
(Za verovati, 07. jun 2021 12:32)

Evo još jednog...

To što b92 koristi sputnjik kao izvor vesti ne znači da ne možeš da pogleda šta piše vašington post, njujork post, njujork tajms, bazfid... zamisli, pišu i oni o Faučijevim mejlovima, o tome da je u januaru 2020. imao informaciju, sumnje nekih virusologa da virus ima neke pokazatelje da je genetski inžinjering u pitanju, da je odlučio da to prećuti, da posle ućutkaju svakoga ko to pomene (fb, tviter, youtube to sproveli), SZO je u januaru 2020. tvrdila da se virus ne prenosi sa životinje na čoveka... šta je bilo posle, svi smo videli.

Ma nije to važno, eto, sputnjik...

xxxx

pre 2 godine

Naravno da je pobegao iz labaratorije. Čovek pojeo slepog miša i tako zarazio ceo svet, u tu priču bi trebalo da verujemo.
(drtio, 7. jun 2021 11:40)
A kako se sirio zadnjih 200 puta kada su bile velike epidemije u svetu, dok jos nije bilo laboratorija?

kole

pre 2 godine

@(seljadin, 7. jun 2021 11:35)
pa nije covid prvi opasan virus dosao iz kine,zbog toga kako zive na svakih 5god kod njih izbija neka opasna epidemija...

Mika

pre 2 godine

Naravno da je pobegao iz labaratorije. Čovek pojeo slepog miša i tako zarazio ceo svet, u tu priču bi trebalo da verujemo.
(drtio, 7. jun 2021 11:40)

Nije to stvar verovanja koliko poznavanja sveta oko sebe. Najveći broj virus u opticaju je prešlo sa životinje na čoveka u nekom momentu. Najviše sa domaćih životinja jer smo sa njima u stalnom kontaktu. Slepi miševi nose veliki broj virusa i njihovom evolucijom je moguć prelazak na čoveka. Dakle, obe opcije su manje-više validne, prelazak sa životinje i bežanje iz laboratorije.

MiM

pre 2 godine

Ако се и отео контроли у лабораторији, то још не значи да вирус није природан, односно да је створен генетским инжењерингом. Лабораторије широм света редовно сакупљају корона вирусе у домаћим популацијама слепих мишева, па тако и у Србији. Овде су увек налазили на безазлене вирусе, али је сасвим могуће да неки мање опрезан или искусан лаборант, током прикупљања узорака, "очепи" нешто много опасније... Међутим, да би то доказао, треба да будеш кинески Рип Кирби, а чак и да докажеш, шта имаш од тога!?
(Фактор мира и стабилности, 7. jun 2021 11:50)

Nisam pobornik teorija zavere, niti imam stav da je virus iz laboratorija. Ali vaša teorija ne stoji. To bi značilo da su držali virus koji se "kači" na ljude, odnosno koji je već mutirao da prelazi na ljude kao domaćine. Ako su ga uzeli iz prirode, kako se nije desila pandemija ranije? Dakle, ili je virus preskočio barijeru (dešavalo se x puta), ili je modofikovan da procureo iz laboratorija.

Rajko

pre 2 godine

I, tako mi teoretičari namere bili smo iskrenije od svetski lidera u startu, da je kovid 19 miksovan virusu koji je "pobegao" iz laborotorije u Vuhanu, još da kažu vlasnikčku strukturu iste laborotorije i da se sklopi mozaik, i kome je bilo u interesu da virus "pobegne".

XP

pre 2 godine

O opet taj spijunski sputnik govori sta se ''pise'' po SAD.
(Srbin a ne rus, 07. jun 2021 11:42)

Prati američke medije, pa ćeš videti iste vesti, nemoj samo na tviteru da se informišeš.

Sada se otvoreno priča o tome da je ovaj virus pojačan genetskim inžinjeringom.
Drugo, tih pijaca ima u Kini koliko hoćeš. U Vuhanu se nalazi baš u blizini laboratorije. Ko bi rek'o? Pijaca u Vuhanu je problem...

GlasBrisela

pre 2 godine

Занимљиво је како свака "теорија завере" временом постаје истинита!
(Cile, 7. jun 2021 11:51)

Daaaa...ali samo u Srbiji!

zmitjkoe

pre 2 godine

Samo su nam jos falila rekla kazala, pa da se ljudi komplet slude apsolutno nebitnim informacijama. Da li je virus "pobegao" iz laboratorije, ili je neki Kinez pojeo slepog misa potpuno je nebitno nakon ovoliko obolelih i mrtvih.
Da nece mozda Kina da plati odstetu?

ZigZagler

pre 2 godine

A ovu vest, koja je stara, će svako malo da podgrevaju, kada im odgovara. Ima li novih momenata? I vest namerno tako formulišu neodređeno. Može da bidne, ne mora da znači. Obaveštajci su uspeli da iščačkaju, da su tri zaposlena bila hospitalizovana, tog meseca kada su prijavljeni prvi slučajevi. Imaju taj podatak. Da li su imali uvid iz bolničke evidencije ili su prikupili sa terena, tipa rekla-kazala. Ako su imali uvid u dokumentaciju, onda znaju i razloge hospitalizacije. Ali nisu je objavili. Što može da znači nekoliko stvari. Ili su "hospitalizacije" iz drugih, ne virusnih razloga tipa ranije zakazana intervencija ili uobičajno medicinski tretmani. Ali nekome odgovara održavanje teorije u životu. Ili imaju "virusnu" pozadinu, a oni tu informaciju ne otkrivaju već čuvaju tu kartu, da bi je upotrebili, kada im najviše odgovara. U svakom slučaju igra se nastavlja. Živimo u vremenu kada je svaka informacija ili poluinformacija oružije, sa trenutnim ili odloženim dejstvom.

predrag

pre 2 godine

"ako premotamo sad film godinu dana unazad, i setimo se kako je cela planeta bila zakljucana par meseci, da nas nisu pustali ni do kontejnera da odemo, zaista deluje da su politicari sirom sveta bili u zescoj panici i da su znali nesto sto mi ne znamo "
Jeste, imali su televizore i gledali srravične prizore iz Italije i Španije...

Dott

pre 2 godine

Da je virus pobegao iz laboratorije u Vuhanu, zar se se tamo ne bi zarazio gotovo svaki stanovnik, pa onda susedni gradovi nijansu manje i tako redom citava planeta? Ili se virus siri jednako srazmerno prostoru u kom obitava?

kraja

pre 2 godine

"sumnje nekih virusologa da virus ima neke pokazatelje da je genetski inžinjering u pitanju,"

...pa imali su 18 meseci vrenea da nam pokazu tacno u kom egmentu je intervenisano, kako i ko je to mogao da uradi...
...jer...
...takodje "neki virusolozi" i "neki geneticari" su prosle godine izjavili da jos nismo na tom tehnoloskom nivou da mozemo da menjamo strukturu A DA SE TO NE VIDI, da ponovim DA SE TO NE VIDI...
...pa zasto niko nije video 18 meseci, a ubise se od sekvenciranja i originala i svih drugih inacica i mutacija...???

GlasBrisela

pre 2 godine

Занимљиво је како свака "теорија завере" временом постаје истинита!
(Cile, 7. jun 2021 11:51)

Daaaa...ali samo u Srbiji!

123

pre 2 godine

Занимљиво је како свака "теорија завере" временом постаје истинита!
(Cile, 7. jun 2021 11:51)

Naravno. Evo, do skoro smo mislili da ja teorija zavere da ljudi-gušteri vladaju svetom. Danas znamo da je to istina.

antiprotivan

pre 2 godine

ako premotamo sad film godinu dana unazad, i setimo se kako je cela planeta bila zakljucana par meseci, da nas nisu pustali ni do kontejnera da odemo, zaista deluje da su politicari sirom sveta bili u zescoj panici i da su znali nesto sto mi ne znamo. kao da nije u pitanju obican virus, nego biolosko oruzje.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Ако се и отео контроли у лабораторији, то још не значи да вирус није природан, односно да је створен генетским инжењерингом. Лабораторије широм света редовно сакупљају корона вирусе у домаћим популацијама слепих мишева, па тако и у Србији. Овде су увек налазили на безазлене вирусе, али је сасвим могуће да неки мање опрезан или искусан лаборант, током прикупљања узорака, "очепи" нешто много опасније... Међутим, да би то доказао, треба да будеш кинески Рип Кирби, а чак и да докажеш, шта имаш од тога!?

Dott

pre 2 godine

Da je virus pobegao iz laboratorije u Vuhanu, zar se se tamo ne bi zarazio gotovo svaki stanovnik, pa onda susedni gradovi nijansu manje i tako redom citava planeta? Ili se virus siri jednako srazmerno prostoru u kom obitava?

Mika

pre 2 godine

Naravno da je pobegao iz labaratorije. Čovek pojeo slepog miša i tako zarazio ceo svet, u tu priču bi trebalo da verujemo.
(drtio, 7. jun 2021 11:40)

Nije to stvar verovanja koliko poznavanja sveta oko sebe. Najveći broj virus u opticaju je prešlo sa životinje na čoveka u nekom momentu. Najviše sa domaćih životinja jer smo sa njima u stalnom kontaktu. Slepi miševi nose veliki broj virusa i njihovom evolucijom je moguć prelazak na čoveka. Dakle, obe opcije su manje-više validne, prelazak sa životinje i bežanje iz laboratorije.

kole

pre 2 godine

@(seljadin, 7. jun 2021 11:35)
pa nije covid prvi opasan virus dosao iz kine,zbog toga kako zive na svakih 5god kod njih izbija neka opasna epidemija...

Goran

pre 2 godine

Pobegao? Pa nije zec iz kaveza pa da pobegne?Ccc... Valjda postoje rigorozne kontrole za svaku laboratoriju a pogotovo za ovakvu. Nije smelo ovo nikako da se desi. Za to neko mora da odgovara i da snosi odgovornost.To je isto kao i da se napravi neki propust ili greska u nuklearnoj elektrani. Posledice su posle katastrofalne.

predrag

pre 2 godine

"ako premotamo sad film godinu dana unazad, i setimo se kako je cela planeta bila zakljucana par meseci, da nas nisu pustali ni do kontejnera da odemo, zaista deluje da su politicari sirom sveta bili u zescoj panici i da su znali nesto sto mi ne znamo "
Jeste, imali su televizore i gledali srravične prizore iz Italije i Španije...

xxxx

pre 2 godine

Naravno da je pobegao iz labaratorije. Čovek pojeo slepog miša i tako zarazio ceo svet, u tu priču bi trebalo da verujemo.
(drtio, 7. jun 2021 11:40)
A kako se sirio zadnjih 200 puta kada su bile velike epidemije u svetu, dok jos nije bilo laboratorija?

MiM

pre 2 godine

Ако се и отео контроли у лабораторији, то још не значи да вирус није природан, односно да је створен генетским инжењерингом. Лабораторије широм света редовно сакупљају корона вирусе у домаћим популацијама слепих мишева, па тако и у Србији. Овде су увек налазили на безазлене вирусе, али је сасвим могуће да неки мање опрезан или искусан лаборант, током прикупљања узорака, "очепи" нешто много опасније... Међутим, да би то доказао, треба да будеш кинески Рип Кирби, а чак и да докажеш, шта имаш од тога!?
(Фактор мира и стабилности, 7. jun 2021 11:50)

Nisam pobornik teorija zavere, niti imam stav da je virus iz laboratorija. Ali vaša teorija ne stoji. To bi značilo da su držali virus koji se "kači" na ljude, odnosno koji je već mutirao da prelazi na ljude kao domaćine. Ako su ga uzeli iz prirode, kako se nije desila pandemija ranije? Dakle, ili je virus preskočio barijeru (dešavalo se x puta), ili je modofikovan da procureo iz laboratorija.

XP

pre 2 godine

Sputnjik “otkriva” kako su “Amerikanci znali”… šta reći
(Za verovati, 07. jun 2021 12:32)

Evo još jednog...

To što b92 koristi sputnjik kao izvor vesti ne znači da ne možeš da pogleda šta piše vašington post, njujork post, njujork tajms, bazfid... zamisli, pišu i oni o Faučijevim mejlovima, o tome da je u januaru 2020. imao informaciju, sumnje nekih virusologa da virus ima neke pokazatelje da je genetski inžinjering u pitanju, da je odlučio da to prećuti, da posle ućutkaju svakoga ko to pomene (fb, tviter, youtube to sproveli), SZO je u januaru 2020. tvrdila da se virus ne prenosi sa životinje na čoveka... šta je bilo posle, svi smo videli.

Ma nije to važno, eto, sputnjik...

zmitjkoe

pre 2 godine

Samo su nam jos falila rekla kazala, pa da se ljudi komplet slude apsolutno nebitnim informacijama. Da li je virus "pobegao" iz laboratorije, ili je neki Kinez pojeo slepog misa potpuno je nebitno nakon ovoliko obolelih i mrtvih.
Da nece mozda Kina da plati odstetu?

XP

pre 2 godine

O opet taj spijunski sputnik govori sta se ''pise'' po SAD.
(Srbin a ne rus, 07. jun 2021 11:42)

Prati američke medije, pa ćeš videti iste vesti, nemoj samo na tviteru da se informišeš.

Sada se otvoreno priča o tome da je ovaj virus pojačan genetskim inžinjeringom.
Drugo, tih pijaca ima u Kini koliko hoćeš. U Vuhanu se nalazi baš u blizini laboratorije. Ko bi rek'o? Pijaca u Vuhanu je problem...

ZigZagler

pre 2 godine

A ovu vest, koja je stara, će svako malo da podgrevaju, kada im odgovara. Ima li novih momenata? I vest namerno tako formulišu neodređeno. Može da bidne, ne mora da znači. Obaveštajci su uspeli da iščačkaju, da su tri zaposlena bila hospitalizovana, tog meseca kada su prijavljeni prvi slučajevi. Imaju taj podatak. Da li su imali uvid iz bolničke evidencije ili su prikupili sa terena, tipa rekla-kazala. Ako su imali uvid u dokumentaciju, onda znaju i razloge hospitalizacije. Ali nisu je objavili. Što može da znači nekoliko stvari. Ili su "hospitalizacije" iz drugih, ne virusnih razloga tipa ranije zakazana intervencija ili uobičajno medicinski tretmani. Ali nekome odgovara održavanje teorije u životu. Ili imaju "virusnu" pozadinu, a oni tu informaciju ne otkrivaju već čuvaju tu kartu, da bi je upotrebili, kada im najviše odgovara. U svakom slučaju igra se nastavlja. Živimo u vremenu kada je svaka informacija ili poluinformacija oružije, sa trenutnim ili odloženim dejstvom.

Rajko

pre 2 godine

I, tako mi teoretičari namere bili smo iskrenije od svetski lidera u startu, da je kovid 19 miksovan virusu koji je "pobegao" iz laborotorije u Vuhanu, još da kažu vlasnikčku strukturu iste laborotorije i da se sklopi mozaik, i kome je bilo u interesu da virus "pobegne".

kraja

pre 2 godine

"sumnje nekih virusologa da virus ima neke pokazatelje da je genetski inžinjering u pitanju,"

...pa imali su 18 meseci vrenea da nam pokazu tacno u kom egmentu je intervenisano, kako i ko je to mogao da uradi...
...jer...
...takodje "neki virusolozi" i "neki geneticari" su prosle godine izjavili da jos nismo na tom tehnoloskom nivou da mozemo da menjamo strukturu A DA SE TO NE VIDI, da ponovim DA SE TO NE VIDI...
...pa zasto niko nije video 18 meseci, a ubise se od sekvenciranja i originala i svih drugih inacica i mutacija...???