Ксенија
pre 2 godine
На њеном сајту стоји да говори неколико језика, а од “наших’ само босански и хрватски.
Petak, 28.05.2021.
12:22
Izvor: B92
pre 2 godine
На њеном сајту стоји да говори неколико језика, а од “наших’ само босански и хрватски.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Znači ako nekoga zoveš uporno na telefon a on ti ne odgovara ali i ne kaže ne zovi me, ti si silovatelj? Ako nekoga poljubiš, možda iz zezancije ili možda si neotesan, ti si silovatelj? Jadno. Muškarci, budite oprezni. A šta ako žena to isto radi? Mnogi su to doživjeli. Da li su i one automatski vjerovatno silovateljke? Danijela ako je sve to proživjela, mogla je bar da ode kod doktora i da doktor snimi povrede na tijelu (pretpostavljam da kod silovanja ako ništa drugo, moraju da postoje neke modrice). To bi mogao da bude krunski dokaz i za hiljadu godina. Ovako, priče ovi drugih žena su malo ljigave. Novinarka mi posebno djeluje onako nevino tako da se baš čudim da je lečić uznemiravao telefonom. Ako je to grijeh i dokaz, odmah ga na lomaču.
pre 2 godine
@goran
Ok,ona je odgovorila na 5 od 100 poruka i to je konverzacija? Ok. Ali opet nepotpuna replika. Sta cemo sa lizanjem uveta i sa hvatanjem za grudi? Sta cemo sto je lagao za Atinu Ferari i uhvaćen u lazi? Dakle dokazano je da je notorni lazov. Pitanje za tebe i slicne:kako mozete da verujete dokazanom lazovu?
pre 2 godine
Inače svi koji ovde brane Lečića a naročito žene ili se tako predstavljaju ne pojme da i ako nije bilo silovanja nije normalno valjda da on usred braka ima paralelnu vezu a usput se dopisuje sa još nekim ženama jer se energija pobogu oseća u vazduhu. Lečić nije kriv dok se ne dokaže suprotno ali dokazano je da voli mlado meso (18+ nije ipak pedofil) i kao takav je prosto neodoljiv. Zamislite žene da vaš muž nije silovatelj uprkos tome što vas vara pa gde ćete lepše.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
(Ксенија)
Не разумем... Мерима је изјавила да не зна српски? Па на којем језику говори у овом видео-разговору?
pre 2 godine
Драмосерка.
(dakle)
Dramoser je tvrdica, cicija. Stara reč. Zašto misliš da je Merima cicija? A, da. Znam zašto. Zato što ne razumeš značenja reči, samo lupetaš jer si nepismen. Hajd sad, idi baci se na Zadrugu i Parove, B92 je za tebe viša matematika.
pre 2 godine
(Oliver, 29. maj 2021 14:41)
Zaboravio si da je Lečić objavio tu prepisku u kojoj njene poruke nisu obrisane i vidi se da je postojala konverzacija.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Kaže "kad dođem u Jugoslaviju", pa Jugoslavije nema od 2004, a za neke i od 1991.
pre 2 godine
@acca
Nepotpuna replika. Ok,ne verujete Merimi i Danijeli. Sta cemo sa Hristinom koja ima stotine poruka i poziva lecica u telefonu sto je materijalni dokaz? Nezakonito je da nekoga uznemiravate telefonom. Da ne pricam da nije normalno da zeni saljete 100 poruka,a ona ne odgovara. To nije udvaranje,to je bolest. Sta cemo sa ovim dvema koje je uhvatio za grudi i olizao uvo,protiv njihove volje? Nista ne kažete o tome,jer nemate sta da kazete. I ovih 5 zena nisu jedine,ima ih jos. Dalje,na ovakvim sudjenjima je jako bitan karakter učesnika,na primer da li su lagali u dosadašnjem toku zivotu i jos vaznije,da li su uhvaćeni u lazi. Lecic je uhvaćen javno u lazi kad je tvrdio da nije prevario svoju zenu Ninu Radulović sa Atinom Ferari. Kad se razveo od Nine,priznao je da ju je varao sa Atinom,cak je danas dobar prijatelj sa Atinom Ferari. Kad jednom uhvatim coveka u lazi,ja mu vise ne verujem do kraja života. To je lecicev problem-vise mu niko ne veruje nista! A nece mu verovati ni sudije!
pre 2 godine
Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
(Oliver, 28. maj 2021 17:27)
štefica cvek u raljama života.
pre 2 godine
"Да је успео не бих то преживела"! - Па, шта тај човек има међ' ногама!?
pre 2 godine
Terzio, 28. maj 2021 19:33)
Pogledaj sta pises i o cemu pises, ako na ovaj nacin komunicirate sa zenama nije ni cudo sto beze od vas i sto posle kukate po super-zeni. Blagi uzas.
(Advokat, 28. maj 2021 20:10)
Hvala na suptilnom i argumentovanom odgovoru, prelazimo na ad hominem metod, no, kao sto rekoh, odavno me ne cudi vas nacin funkcionisanja.
Neoliberalna, lazljiva, komunisticka bagra, bila i ostala.
pre 2 godine
Nema potrebe da se bavim vašim nonšalantnim šarlatanskim opservacijama.
Što se tiče mog posta, postoje kriminolozi, viktimolozi i ostali ljudi specijalizovani za te oblasti, to je njihova procena. Ali pitanje zbog čega ste ti i tebi slični toliko pogođeni celom ovom pričom?
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Ne mora da znači. Jednostavno sebi tako lakše objasni realnost. Dosta ljudi to radi. Umesto da shvati proporcije maltretiranja jačih nad slabijim u Srbiji i da time sebe baci u depresiju, on opravdava silu i napasnika. Tako sebe ubedi da nije toliko loša situacija. Tako je lakše.
pre 2 godine
(Terzio, 28. maj 2021 19:33)
Pogledaj sta pises i o cemu pises, ako na ovaj nacin komunicirate sa zenama nije ni cudo sto beze od vas i sto posle kukate po super-zeni. Blagi uzas.
pre 2 godine
Cool zena
pre 2 godine
Alarmantno veliki broj ljudi nema empatije niti razume prolazak kroz tragediju sa pozicije zrtve ili manje sile. Time se stavljaju na stranu nasilnika. Naravno da je Lečić nevin dok se ne dokaže suprotno, ali ovde samo zlonamernima nije jasno da je čovek zver. Verovatno nedokazivo, ali je toliko očigledno da se brani (ala Palma). Prijavile ga žena koje nemaju interes. Zapravo, posle ovoga mogu da se oproste od uloga u Srbiji.
pre 2 godine
Zasto ? Mozda zato sto i jesu ljudi sa 40+ matori..... to sto se ne osecamo tako, druga je stvar. Idi sedi, popricaj sa nekim od 20-25 godina, tada se vidi koliko si mator.
(mr.wolf, 28. maj 2021 19:12)
Popricaj ti sa ljudima od 90. Mozda tako neces imati opravdanje za ckembe i losu kondiciju
pre 2 godine
Merima nije podnela prijavu zato sto je njen slučaj zastareo. Ona ne moze biti ostecena zrtva,ali moze biti svedok optužbe. Drugo,vecina slučajeva silovanja se resava verovanjem jednoj od strana,jer materijalnih dokaza obicno nema. Lecica je optuzilo cak 5 zena za sada-Merima,Danijela,novinarka Hristina,novinarka koju je uhvatio za grudi i glumica kojoj je olizao uvo,sve to naravno bez dozvole zena. Dakle ja verujem tim zenama,jer ih je 5.Tesko da svih 5 lazu. Nasa poslovica kaze,kad ti selo kaze da si pijan,lezi u kanal i valjaj se. Ili ona druga,gde ima dima,ima i vatre. Kako bas lecica da optuze,sto bas njega? Kako mene nikad nije nijedna zena optuzila? Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
(Oliver, 28. maj 2021 17:27)
Merimin slucaj ne moze biti zastareo, Merimin slucaj nije ni postojao, jer nije nikad do sad prijavljen, a i ovo sto je prijavljeno nakon ovoliko godina je veoma diskutabilno!!!
Ova zena (Merima), samo bih je okarakterisao kao zenu, da evo mi je sad prilika da se cuje za mene, pa makar ne znam ti ja sta slagala, ali publicitet je publicitet ( sutra neka dobra knjiga), tako ja ovu zenu vidim!
Merima o Danijeli kaze prvu laz, to je blistava ostvarena glumica koja je napravila dobru karijeru, koju je nazalost prekinuo ovaj gnusan cin!!!
Prvo kad se ovo pojavilo o Lecicu krenuo sam da trazim ko je ta glumica, i gde je glumila, posto mi na prvu nije uopste poznata bila nadjem Ivkova slava, film pogledan X puta, (ona toliko upecatljiva uloga) da opet ne mogu da se seti koja je njena uloga- po meni uloga statiste!!!
Ali evo na cemu sada gradi karijeru i publicitet!!!
Da se zna, Lecic mi je odvratan ali ovo i ovaj nacin (Burn the Witch) na koji se pokusava sve ovo progurati i jos ova Marina koja u svom intervjuu pokusava i nas kao celokupni narod da stavi na optuzenicku klupu, da kaze vecina u ovoj zemlji je takva jer brani silovatelja- poistovecuje se sa njim, ja vam kazem nije istina, branimo pravdu, branimo pravo na istinu, pravo na pretpostavku nevinosti, pravo na pravicno sudjenje a sutra da svako snosi posledice za ono sto je uradio!!!
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
(Danas, 28. maj 2021 16:28)
Došao sam do vašeg komentara. Pre vas, novo dno su postavili njih nekoliko. Vi ste postavili apsolutni rekord ili što bi naš narod rekao, dno dna. Pravnik, čuvar sistema i borac za pravdu kaže da kad žene prijave silovanje to "nisu čista posla". Treba da vas je sramota.
pre 2 godine
Da sam vredjao zrtve i podrzavao nasilnika, dobio bih mnogo vise pluseva, to znam. A to je tragedija ovog drustva, koje je tradicionalno mizogino i prezire slabije.
(Advokat, 28. maj 2021 16:38)
Pogledajte odnos pluseva i minusa na ovu temu... nije tesko, i videcete da ste napisali neistinu.
Ali opet, posto ste new age pravednik, vama i vama slicnima istina nije ni potrebna, jedina istina je ona koju vi dekretom isticete, ona se stalno menja, vi i vama slicni se stalno, barem deklarativno, borite za nju, zauzimajuci nepogresivu poziciju moralne vertikale, a svaki disonantni ton odbacujete sa prezirom, makar on bio debelo argumentovan, pritom unizavajuci sagovornika nazivajuci ga "zatucanim", "primitivnim", "bezosecajnim", proizvodom "patrijarhata", a kada nista drugo ne preostane, potezete i "cancel culture" metod.
Ako je vama jedina bitna istina ona koja vama odgovara, u vreme kada vam odgovara (recimo, 43 godine), izvinite, ali istina i pravda je poslednja stvar za koju se vi i vama slicni borite.
Zato vas i vama slicne nikada nisam, niti cu podrzavati, posto je vasa jedina istina bila i ostala - novac.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
(nasmejana zena, 28. maj 2021 13:50)
Zasto ? Mozda zato sto i jesu ljudi sa 40+ matori..... to sto se ne osecamo tako, druga je stvar. Idi sedi, popricaj sa nekim od 20-25 godina, tada se vidi koliko si mator.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
(Sa strane, 28. maj 2021 16:34)
idemo korak po korak: zrtva nasilja je bila zrtva bas zato sto je bila nemocna, jer je nasilnik jaci i mocniji od nje. zato cesto ne moze odmah da reaguje i da ga prijavi, i plus je povredjena i stoga nije u mogucnosti da razmislja racionalno. dakle, potreban je faktor vremena, da bi se zrtva emotivno oporavila ili statusno ojacala u odnosu na nasilnika.
uostalom, kad bi ga odmah prijavila, mnogi ljudi bi rekli "kad pre, to je neki afekt, osveta bla bla bla"... svetu se ne moze ugodoti, balkancima narocito.
ne govorim o merimi isakovic, njen slucaj je specifican, nego o svim drugim slucajevima.
pre 2 godine
To što je Merima ćutala 43 godine je zbog date reči, jer je njemu obećala da će ćutati, a on njoj da ni jednoj drugoj neće to učiniti. On obećanje nije održao. Dodatno na to - pročitajte pažljivo kako opisuje pshihičko stanje 18godišnjakinje, osobe sa čistom dušom, kada tako nešto doživi.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
(Sa strane, 28. maj 2021 16:34)
idemo korak po korak: zrtva nasilja je bila zrtva bas zato sto je bila nemocna, jer je nasilnik jaci i mocniji od nje. zato cesto ne moze odmah da reaguje i da ga prijavi, i plus je povredjena i stoga nije u mogucnosti da razmislja racionalno. dakle, potreban je faktor vremena, da bi se zrtva emotivno oporavila ili statusno ojacala u odnosu na nasilnika.
uostalom, kad bi ga odmah prijavila, mnogi ljudi bi rekli "kad pre, to je neki afekt, osveta bla bla bla"... svetu se ne moze ugodoti, balkancima narocito.
ne govorim o merimi isakovic, njen slucaj je specifican, nego o svim drugim slucajevima.
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
(Danas, 28. maj 2021 16:28)
još jedna žrtva sa katedre koste čavoškog.
pre 2 godine
@bla bla
Merima nije podnela prijavu zato sto je njen slučaj zastareo. Ona ne moze biti ostecena zrtva,ali moze biti svedok optužbe. Drugo,vecina slučajeva silovanja se resava verovanjem jednoj od strana,jer materijalnih dokaza obicno nema. Lecica je optuzilo cak 5 zena za sada-Merima,Danijela,novinarka Hristina,novinarka koju je uhvatio za grudi i glumica kojoj je olizao uvo,sve to naravno bez dozvole zena. Dakle ja verujem tim zenama,jer ih je 5.Tesko da svih 5 lazu. Nasa poslovica kaze,kad ti selo kaze da si pijan,lezi u kanal i valjaj se. Ili ona druga,gde ima dima,ima i vatre. Kako bas lecica da optuze,sto bas njega? Kako mene nikad nije nijedna zena optuzila? Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
pre 2 godine
@Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Advokat? Obrazovan? Uravnotežen? Iz normalne porodice?
Kao advokat bi trebalo da znaš da je svako nevin dok se suprotno ne dokaže, sem ako ti dokazi nisu izjave iz žute štampe, pa me onda zanima na osnovu čega nekog nazivaš nasilnikom, kada za tako nešto još uvek ne postoji ni jedan dokaz?
Na osnovu obrazovanja, uravnoteženosti, kućnog vaspitanja ili si sebe proglasio za sudiju?
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
apriori deda.
pre 2 godine
Ma dajte,ovo je jos jedna farsa za javnost,43 godine,pa gde si bila sve ove godine gospodjo,nego to ti je Srpski narod cim nesto malo krene daj saseci ga u korenu
pre 2 godine
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Oni koji to zaista jesu,nemaju potrebu da to pisano isticu
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
pre 2 godine
Pa ako si to što tvrdiš i ako si zaista studirao pravo, ne na megableji, objasni ti meni zašto bi verovao gospodji Isaković, a ne gospodinu Lećiću i obratno?
(Bla bla, 28. maj 2021 15:40)
Viste to inputirali, nigde se nisam izjasnjavao ko govori istinu. To ste izmislili, prilicno indikativno u ovom kontekstu.
Napali ste me samo zato sto sam izneo statisticki podatak da se oko 5% seksualnih delikata prijavi i da treba razmisliti zasto je to tako (normalan covek bi se zapitao), a to je toliko isprovociralo pojedince da sam napadnut i kao pravnik i kao licnost. Vi mi onda odgovorite zbog cega.
A ako me bas pitate, pre cu da poverujem klinickom psihologu koji decenijama zivi na drugom kontinentu i nema veze sa ovim nasim muljem, nego notornom siledziji koji zeni kaze - kad ja kazem da, onda da (snimak dostupan javnosti).
Da sam vredjao zrtve i podrzavao nasilnika, dobio bih mnogo vise pluseva, to znam. A to je tragedija ovog drustva, koje je tradicionalno mizogino i prezire slabije.
pre 2 godine
Kad je Ariel Castro kidnapovao, u svojoj kući zaključane držao tri djevojke, izgladnjivao ih, maltretirao i silovao godinama prije nego što su uspjele da se oslobode, na suđenju je tvrdio da nije kriv i da je dobar čovjek, da nije čudovište. Tvrdio je da je seks bio najčešće dobrovoljan, da ih nije mučio. Krivio je žrtve što su mu uopšte povjerovale da uđu u njegov auto?! Svi su bili krivi, osim njega. Inače, dokazi su bili nepobitni i potpuno zastrašujući, a životi ovih žena skoro uništeni. Osuđen na doživotni zatvor plus još 1000 godina, pa se ubio u ćeliji.
Zašto ovo navodim? Čak i kod ovakvih drastičnih slučajeva monstrumi tvrde da nisu silovatelji, da je u pitanju bio pristanak i tome slično, pa makar dokazi govorili nešto sasvim suprotno. A kamoli onda neće jedan narcisoidni umišljeni zavodnik koji misli da je njegov polni organ čast za žene.
pre 2 godine
Драмосерка.
pre 2 godine
Mnogo priče, malo poligrafa, nula dokaza već X meseci... Smrdi na medijski linč i harangu sa nekim mnogo većim ciljem od pukog isterivanja pravde.
Ni dotičnoj ni onim naizgled jadnim i naivnim "glumicama" ne verujem niti jednu reč jer nijedan dokaz nisu iznele niti poligraf prošle... Pogotovo čoporu mladih nazovi "glumica" koje podržavaju svaki projekat protiv svoje zemlje.
pre 2 godine
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Pa ako si to što tvrdiš i ako si zaista studirao pravo, ne na megableji, objasni ti meni zašto bi verovao gospodji Isaković, a ne gospodinu Lećiću i obratno? Ako si advokat, zašto držiš stranu, osim ako nisi plaćen? Ako si advokat, zašto podržavaš javni linč koji sprovodi gospodja Isaković? Zašto sada nije podnela krivičnu prijavu,? Da nisi i ti od jedan od ovih naših "advokata" koji se zalažu da se sudi po novinama (po kratkom postupku), a ne u sudnici? Da si ti advokat, znal bi da se iza ovakvih nastupa može kriti hiljadu razloga, a s druge strane može biti i istina. Zato se to ne rešava po novinama, nego u sudnici. Za ovo bi ona napolju popila višemilionsku tužbu pa bi se češala.
pre 2 godine
@Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Obrazovan? Advokat? Uravnotežen?
Pa zašto onda čoveka nazivate nasilnikom, kada za tako nešto ne postoji nikakva presuda?
Gospodine "advokatu", dok sud ne dokaže krivicu, nasilnik je isto koliko i Vi ili bilo ko drugi - nemojte da se brukate!
pre 2 godine
Ne želim da nekoga osuđujem, iako imam stav povodom ovoga, ali ljudi nijesu svjesni kakvih monstruma ima! Ne shvataju da se takvi stope s okolinom i prisvoje najbolje osobine. Ja imam jednog takvog u bliskom okruženju. Ne daj Bože nikome!
pre 2 godine
Mala digresija, jer je to sustina. Da zaboravimo ko je ovde u pitanju, mi svi trpimo svakojaka nasilja svakog dana, i to mirno podnosimo jer nemamo izbora. Decenije takvog sistema su ostvaile traga pa ljudi imaju u glavi da je to sto neko ima moc i radi sve naopako ne predstavlja problem, to je nesto sto je jednostavno tako i mora se trpeti. Kada se donese odluka o novim licnim kartama, o razmnozavanju birokratije, pa i o mnogo gorim stvarima, sve nepotrebne odluke i po nas veoma lose, niko ne snosi posledice. Mozda mozemo da se zalimo da su nas silovali posle 40 godina, kad se steknu uslovi? Za sada se bojimo...
pre 2 godine
"Ne trebaju im onda ni svedoci koji su se meni javili, jer te kolege su upozoravale ove devojke 'čuvaj se Lečića, izbegavaj ga, ne smeši se u njegovom pravcu nemoj da mu daš broj telefona'."
Dakle znalo se odavno u njihovim krugovima? Vuk je u oboru i svi se prave blesavi! Bravo!
U tome jeste osnova problema ovog "društva" što niko nema petlju da uperi prst u određenu osobu jer neće da se "zamera". A posle bude kasno... za sve.
pre 2 godine
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
(Kadija, 28. maj 2021 13:29)
Види га овај, каже ја процењујем. А који си ти фактор, специјализовао си коју област после факултета, изучавао преко 50 сати недељно коју област, објављивао радове?
Али на сваку помен истраживања и школованих људи скачеш као опарен и уз то браниш човека који жени говори - кад ја кажем да, онда да.
Страшно..
pre 2 godine
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
(nasmejana zena, 28. maj 2021 13:50)
Зато што су у већини људи који после 35-е пуштају стомаке и критикују оне који избацују алкохол, пазе на исхрану и труде се да буду физички активни. Још ако не дај боже користиш и неку основну козметику, ето разлога за потпун презир.
pre 2 godine
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
pre 2 godine
Definitivno imamo neizgradjeno društvo u mnogim aspektima života.
Lečić ili bilo ko drugi, mora biti svestan svoje odgovornosti,ali i svestan posledica neodgovornosti.
Puno je ovakvih stvari.Nasilje svake vrste je prisutno ,a neka nasilja,poput ovog nad slabijim,je uobicajeno.
Nasilnik misli da žrtva trazi to.Da je ona predodredjena za to.Da on ima pravo.Da je to,sto on želi,prirodno.Problem jeste u tome da to jeste prirodan čin,ali da se do njega ne sme ići putem nasilja bilo kog stepena.
Postoje žene koje traže nasilje i nečije iskustvo sa takvom osobom može biti okidač za nasilje kao normalan čin.
Način borbe protiv ovoga je počeo.Javnost je obaveštena i sada imamo proces.Taj proces će uticati na samosazrevanje,ali neće eliminisati pojavu.
Odgoj,propisi,pravne norme,kazne su pomoćno sredstvo onom sto se zove prosvećivanje.
Odgovorno ponasanje onih koji čuvaju zakon je. Roma vazno.
pre 2 godine
Hvala, bravo Merima.... "da to nije ukradena tašna, to je ukraden Život"!
pre 2 godine
Znači pokušaj silovanja od pre 43 godine.
(milosh, 28. maj 2021 13:27)
Pa šta? Nije tvoj problem kako će i da li će to dokazati.
pre 2 godine
"on je delovao kao da ne shvata šta je uradio"
Ključna stvar i objašnjenje njegovog kasnijeg (tj. sadašnjeg) ponašanja i nastupa.
pre 2 godine
@Advokat, tako je, sigurno.
pre 2 godine
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
pre 2 godine
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Tipičan patrijarhalni ljakse.
pre 2 godine
Lekcija i Lečiću i svima koji se osile i misle da su iznad drugih.
Ljudima svakako treba pomoći, ljudima svakako treba dati šansu, i drugu, verovatno i treću. Ipak, mnogi su imali 150 šansi i nisu naučili, tj. birali su da ne nauče jer im se tako činilo lakše.
Bravo Merima!
pre 2 godine
To što o ovome mišljenje imaju svi i sa svima ga dele je "apropri" problem u celoj priči.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
pre 2 godine
@Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
(Advokat, 28. maj 2021 12:34)
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
pre 2 godine
Meni se čini da se pojedinim osobama Lečić ostao u dobrim sećanjima...........
pre 2 godine
Narode, vi ne morate da zauzimate stranu, nema potrebe da nekome verujete ili ne verujete. Postoje insitucije, one kod nas nazalost ne rade svoj posao, ali se nadam da ce poceti. Nije ovo rijaliti da se izjasnjavate, teme su vrlo osetljive, ljudski zivoti su u pitanju.
pre 2 godine
@Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
(Advokat, 28. maj 2021 12:34)
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
(Kadija, 28. maj 2021 13:29)
Nema potrebe da se bavim vašim nonšalantnim šarlatanskim opservacijama.
Što se tiče mog posta, postoje kriminolozi, viktimolozi i ostali ljudi specijalizovani za te oblasti, to je njihova procena. Ali pitanje zbog čega ste ti i tebi slični toliko pogođeni celom ovom pričom?
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
pre 2 godine
Znači pokušaj silovanja od pre 43 godine.
pre 2 godine
Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
E moj prijatelju, 42 a kažeš mator.
Ja imam 43 i Supermen kakvog Kripton video nije.
pre 2 godine
Podrška hrabroj ženi!
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
pre 2 godine
Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
E moj prijatelju, 42 a kažeš mator.
Ja imam 43 i Supermen kakvog Kripton video nije.
pre 2 godine
Narode, vi ne morate da zauzimate stranu, nema potrebe da nekome verujete ili ne verujete. Postoje insitucije, one kod nas nazalost ne rade svoj posao, ali se nadam da ce poceti. Nije ovo rijaliti da se izjasnjavate, teme su vrlo osetljive, ljudski zivoti su u pitanju.
pre 2 godine
Podrška hrabroj ženi!
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
pre 2 godine
@Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
(Advokat, 28. maj 2021 12:34)
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
(Kadija, 28. maj 2021 13:29)
Nema potrebe da se bavim vašim nonšalantnim šarlatanskim opservacijama.
Što se tiče mog posta, postoje kriminolozi, viktimolozi i ostali ljudi specijalizovani za te oblasti, to je njihova procena. Ali pitanje zbog čega ste ti i tebi slični toliko pogođeni celom ovom pričom?
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
pre 2 godine
Lekcija i Lečiću i svima koji se osile i misle da su iznad drugih.
Ljudima svakako treba pomoći, ljudima svakako treba dati šansu, i drugu, verovatno i treću. Ipak, mnogi su imali 150 šansi i nisu naučili, tj. birali su da ne nauče jer im se tako činilo lakše.
Bravo Merima!
pre 2 godine
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
(nasmejana zena, 28. maj 2021 13:50)
Зато што су у већини људи који после 35-е пуштају стомаке и критикују оне који избацују алкохол, пазе на исхрану и труде се да буду физички активни. Још ако не дај боже користиш и неку основну козметику, ето разлога за потпун презир.
pre 2 godine
Hvala, bravo Merima.... "da to nije ukradena tašna, to je ukraden Život"!
pre 2 godine
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
pre 2 godine
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Tipičan patrijarhalni ljakse.
pre 2 godine
"Ne trebaju im onda ni svedoci koji su se meni javili, jer te kolege su upozoravale ove devojke 'čuvaj se Lečića, izbegavaj ga, ne smeši se u njegovom pravcu nemoj da mu daš broj telefona'."
Dakle znalo se odavno u njihovim krugovima? Vuk je u oboru i svi se prave blesavi! Bravo!
U tome jeste osnova problema ovog "društva" što niko nema petlju da uperi prst u određenu osobu jer neće da se "zamera". A posle bude kasno... za sve.
pre 2 godine
Kad je Ariel Castro kidnapovao, u svojoj kući zaključane držao tri djevojke, izgladnjivao ih, maltretirao i silovao godinama prije nego što su uspjele da se oslobode, na suđenju je tvrdio da nije kriv i da je dobar čovjek, da nije čudovište. Tvrdio je da je seks bio najčešće dobrovoljan, da ih nije mučio. Krivio je žrtve što su mu uopšte povjerovale da uđu u njegov auto?! Svi su bili krivi, osim njega. Inače, dokazi su bili nepobitni i potpuno zastrašujući, a životi ovih žena skoro uništeni. Osuđen na doživotni zatvor plus još 1000 godina, pa se ubio u ćeliji.
Zašto ovo navodim? Čak i kod ovakvih drastičnih slučajeva monstrumi tvrde da nisu silovatelji, da je u pitanju bio pristanak i tome slično, pa makar dokazi govorili nešto sasvim suprotno. A kamoli onda neće jedan narcisoidni umišljeni zavodnik koji misli da je njegov polni organ čast za žene.
pre 2 godine
"on je delovao kao da ne shvata šta je uradio"
Ključna stvar i objašnjenje njegovog kasnijeg (tj. sadašnjeg) ponašanja i nastupa.
pre 2 godine
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
(Kadija, 28. maj 2021 13:29)
Види га овај, каже ја процењујем. А који си ти фактор, специјализовао си коју област после факултета, изучавао преко 50 сати недељно коју област, објављивао радове?
Али на сваку помен истраживања и школованих људи скачеш као опарен и уз то браниш човека који жени говори - кад ја кажем да, онда да.
Страшно..
pre 2 godine
Znači pokušaj silovanja od pre 43 godine.
(milosh, 28. maj 2021 13:27)
Pa šta? Nije tvoj problem kako će i da li će to dokazati.
pre 2 godine
Ne želim da nekoga osuđujem, iako imam stav povodom ovoga, ali ljudi nijesu svjesni kakvih monstruma ima! Ne shvataju da se takvi stope s okolinom i prisvoje najbolje osobine. Ja imam jednog takvog u bliskom okruženju. Ne daj Bože nikome!
pre 2 godine
Znači pokušaj silovanja od pre 43 godine.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
pre 2 godine
Pa ako si to što tvrdiš i ako si zaista studirao pravo, ne na megableji, objasni ti meni zašto bi verovao gospodji Isaković, a ne gospodinu Lećiću i obratno?
(Bla bla, 28. maj 2021 15:40)
Viste to inputirali, nigde se nisam izjasnjavao ko govori istinu. To ste izmislili, prilicno indikativno u ovom kontekstu.
Napali ste me samo zato sto sam izneo statisticki podatak da se oko 5% seksualnih delikata prijavi i da treba razmisliti zasto je to tako (normalan covek bi se zapitao), a to je toliko isprovociralo pojedince da sam napadnut i kao pravnik i kao licnost. Vi mi onda odgovorite zbog cega.
A ako me bas pitate, pre cu da poverujem klinickom psihologu koji decenijama zivi na drugom kontinentu i nema veze sa ovim nasim muljem, nego notornom siledziji koji zeni kaze - kad ja kazem da, onda da (snimak dostupan javnosti).
Da sam vredjao zrtve i podrzavao nasilnika, dobio bih mnogo vise pluseva, to znam. A to je tragedija ovog drustva, koje je tradicionalno mizogino i prezire slabije.
pre 2 godine
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Pa ako si to što tvrdiš i ako si zaista studirao pravo, ne na megableji, objasni ti meni zašto bi verovao gospodji Isaković, a ne gospodinu Lećiću i obratno? Ako si advokat, zašto držiš stranu, osim ako nisi plaćen? Ako si advokat, zašto podržavaš javni linč koji sprovodi gospodja Isaković? Zašto sada nije podnela krivičnu prijavu,? Da nisi i ti od jedan od ovih naših "advokata" koji se zalažu da se sudi po novinama (po kratkom postupku), a ne u sudnici? Da si ti advokat, znal bi da se iza ovakvih nastupa može kriti hiljadu razloga, a s druge strane može biti i istina. Zato se to ne rešava po novinama, nego u sudnici. Za ovo bi ona napolju popila višemilionsku tužbu pa bi se češala.
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
(Danas, 28. maj 2021 16:28)
Došao sam do vašeg komentara. Pre vas, novo dno su postavili njih nekoliko. Vi ste postavili apsolutni rekord ili što bi naš narod rekao, dno dna. Pravnik, čuvar sistema i borac za pravdu kaže da kad žene prijave silovanje to "nisu čista posla". Treba da vas je sramota.
pre 2 godine
Mala digresija, jer je to sustina. Da zaboravimo ko je ovde u pitanju, mi svi trpimo svakojaka nasilja svakog dana, i to mirno podnosimo jer nemamo izbora. Decenije takvog sistema su ostvaile traga pa ljudi imaju u glavi da je to sto neko ima moc i radi sve naopako ne predstavlja problem, to je nesto sto je jednostavno tako i mora se trpeti. Kada se donese odluka o novim licnim kartama, o razmnozavanju birokratije, pa i o mnogo gorim stvarima, sve nepotrebne odluke i po nas veoma lose, niko ne snosi posledice. Mozda mozemo da se zalimo da su nas silovali posle 40 godina, kad se steknu uslovi? Za sada se bojimo...
pre 2 godine
Meni se čini da se pojedinim osobama Lečić ostao u dobrim sećanjima...........
pre 2 godine
Definitivno imamo neizgradjeno društvo u mnogim aspektima života.
Lečić ili bilo ko drugi, mora biti svestan svoje odgovornosti,ali i svestan posledica neodgovornosti.
Puno je ovakvih stvari.Nasilje svake vrste je prisutno ,a neka nasilja,poput ovog nad slabijim,je uobicajeno.
Nasilnik misli da žrtva trazi to.Da je ona predodredjena za to.Da on ima pravo.Da je to,sto on želi,prirodno.Problem jeste u tome da to jeste prirodan čin,ali da se do njega ne sme ići putem nasilja bilo kog stepena.
Postoje žene koje traže nasilje i nečije iskustvo sa takvom osobom može biti okidač za nasilje kao normalan čin.
Način borbe protiv ovoga je počeo.Javnost je obaveštena i sada imamo proces.Taj proces će uticati na samosazrevanje,ali neće eliminisati pojavu.
Odgoj,propisi,pravne norme,kazne su pomoćno sredstvo onom sto se zove prosvećivanje.
Odgovorno ponasanje onih koji čuvaju zakon je. Roma vazno.
pre 2 godine
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
pre 2 godine
(Terzio, 28. maj 2021 19:33)
Pogledaj sta pises i o cemu pises, ako na ovaj nacin komunicirate sa zenama nije ni cudo sto beze od vas i sto posle kukate po super-zeni. Blagi uzas.
pre 2 godine
Alarmantno veliki broj ljudi nema empatije niti razume prolazak kroz tragediju sa pozicije zrtve ili manje sile. Time se stavljaju na stranu nasilnika. Naravno da je Lečić nevin dok se ne dokaže suprotno, ali ovde samo zlonamernima nije jasno da je čovek zver. Verovatno nedokazivo, ali je toliko očigledno da se brani (ala Palma). Prijavile ga žena koje nemaju interes. Zapravo, posle ovoga mogu da se oproste od uloga u Srbiji.
pre 2 godine
Zasto ? Mozda zato sto i jesu ljudi sa 40+ matori..... to sto se ne osecamo tako, druga je stvar. Idi sedi, popricaj sa nekim od 20-25 godina, tada se vidi koliko si mator.
(mr.wolf, 28. maj 2021 19:12)
Popricaj ti sa ljudima od 90. Mozda tako neces imati opravdanje za ckembe i losu kondiciju
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
(Danas, 28. maj 2021 16:28)
još jedna žrtva sa katedre koste čavoškog.
pre 2 godine
Драмосерка.
pre 2 godine
To što je Merima ćutala 43 godine je zbog date reči, jer je njemu obećala da će ćutati, a on njoj da ni jednoj drugoj neće to učiniti. On obećanje nije održao. Dodatno na to - pročitajte pažljivo kako opisuje pshihičko stanje 18godišnjakinje, osobe sa čistom dušom, kada tako nešto doživi.
pre 2 godine
To što o ovome mišljenje imaju svi i sa svima ga dele je "apropri" problem u celoj priči.
pre 2 godine
@Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
(Advokat, 28. maj 2021 12:34)
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
pre 2 godine
@bla bla
Merima nije podnela prijavu zato sto je njen slučaj zastareo. Ona ne moze biti ostecena zrtva,ali moze biti svedok optužbe. Drugo,vecina slučajeva silovanja se resava verovanjem jednoj od strana,jer materijalnih dokaza obicno nema. Lecica je optuzilo cak 5 zena za sada-Merima,Danijela,novinarka Hristina,novinarka koju je uhvatio za grudi i glumica kojoj je olizao uvo,sve to naravno bez dozvole zena. Dakle ja verujem tim zenama,jer ih je 5.Tesko da svih 5 lazu. Nasa poslovica kaze,kad ti selo kaze da si pijan,lezi u kanal i valjaj se. Ili ona druga,gde ima dima,ima i vatre. Kako bas lecica da optuze,sto bas njega? Kako mene nikad nije nijedna zena optuzila? Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
pre 2 godine
@acca
Nepotpuna replika. Ok,ne verujete Merimi i Danijeli. Sta cemo sa Hristinom koja ima stotine poruka i poziva lecica u telefonu sto je materijalni dokaz? Nezakonito je da nekoga uznemiravate telefonom. Da ne pricam da nije normalno da zeni saljete 100 poruka,a ona ne odgovara. To nije udvaranje,to je bolest. Sta cemo sa ovim dvema koje je uhvatio za grudi i olizao uvo,protiv njihove volje? Nista ne kažete o tome,jer nemate sta da kazete. I ovih 5 zena nisu jedine,ima ih jos. Dalje,na ovakvim sudjenjima je jako bitan karakter učesnika,na primer da li su lagali u dosadašnjem toku zivotu i jos vaznije,da li su uhvaćeni u lazi. Lecic je uhvaćen javno u lazi kad je tvrdio da nije prevario svoju zenu Ninu Radulović sa Atinom Ferari. Kad se razveo od Nine,priznao je da ju je varao sa Atinom,cak je danas dobar prijatelj sa Atinom Ferari. Kad jednom uhvatim coveka u lazi,ja mu vise ne verujem do kraja života. To je lecicev problem-vise mu niko ne veruje nista! A nece mu verovati ni sudije!
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
apriori deda.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
(Sa strane, 28. maj 2021 16:34)
idemo korak po korak: zrtva nasilja je bila zrtva bas zato sto je bila nemocna, jer je nasilnik jaci i mocniji od nje. zato cesto ne moze odmah da reaguje i da ga prijavi, i plus je povredjena i stoga nije u mogucnosti da razmislja racionalno. dakle, potreban je faktor vremena, da bi se zrtva emotivno oporavila ili statusno ojacala u odnosu na nasilnika.
uostalom, kad bi ga odmah prijavila, mnogi ljudi bi rekli "kad pre, to je neki afekt, osveta bla bla bla"... svetu se ne moze ugodoti, balkancima narocito.
ne govorim o merimi isakovic, njen slucaj je specifican, nego o svim drugim slucajevima.
pre 2 godine
@Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Advokat? Obrazovan? Uravnotežen? Iz normalne porodice?
Kao advokat bi trebalo da znaš da je svako nevin dok se suprotno ne dokaže, sem ako ti dokazi nisu izjave iz žute štampe, pa me onda zanima na osnovu čega nekog nazivaš nasilnikom, kada za tako nešto još uvek ne postoji ni jedan dokaz?
Na osnovu obrazovanja, uravnoteženosti, kućnog vaspitanja ili si sebe proglasio za sudiju?
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
(Ксенија)
Не разумем... Мерима је изјавила да не зна српски? Па на којем језику говори у овом видео-разговору?
pre 2 godine
Mnogo priče, malo poligrafa, nula dokaza već X meseci... Smrdi na medijski linč i harangu sa nekim mnogo većim ciljem od pukog isterivanja pravde.
Ni dotičnoj ni onim naizgled jadnim i naivnim "glumicama" ne verujem niti jednu reč jer nijedan dokaz nisu iznele niti poligraf prošle... Pogotovo čoporu mladih nazovi "glumica" koje podržavaju svaki projekat protiv svoje zemlje.
pre 2 godine
Merima nije podnela prijavu zato sto je njen slučaj zastareo. Ona ne moze biti ostecena zrtva,ali moze biti svedok optužbe. Drugo,vecina slučajeva silovanja se resava verovanjem jednoj od strana,jer materijalnih dokaza obicno nema. Lecica je optuzilo cak 5 zena za sada-Merima,Danijela,novinarka Hristina,novinarka koju je uhvatio za grudi i glumica kojoj je olizao uvo,sve to naravno bez dozvole zena. Dakle ja verujem tim zenama,jer ih je 5.Tesko da svih 5 lazu. Nasa poslovica kaze,kad ti selo kaze da si pijan,lezi u kanal i valjaj se. Ili ona druga,gde ima dima,ima i vatre. Kako bas lecica da optuze,sto bas njega? Kako mene nikad nije nijedna zena optuzila? Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
(Oliver, 28. maj 2021 17:27)
Merimin slucaj ne moze biti zastareo, Merimin slucaj nije ni postojao, jer nije nikad do sad prijavljen, a i ovo sto je prijavljeno nakon ovoliko godina je veoma diskutabilno!!!
Ova zena (Merima), samo bih je okarakterisao kao zenu, da evo mi je sad prilika da se cuje za mene, pa makar ne znam ti ja sta slagala, ali publicitet je publicitet ( sutra neka dobra knjiga), tako ja ovu zenu vidim!
Merima o Danijeli kaze prvu laz, to je blistava ostvarena glumica koja je napravila dobru karijeru, koju je nazalost prekinuo ovaj gnusan cin!!!
Prvo kad se ovo pojavilo o Lecicu krenuo sam da trazim ko je ta glumica, i gde je glumila, posto mi na prvu nije uopste poznata bila nadjem Ivkova slava, film pogledan X puta, (ona toliko upecatljiva uloga) da opet ne mogu da se seti koja je njena uloga- po meni uloga statiste!!!
Ali evo na cemu sada gradi karijeru i publicitet!!!
Da se zna, Lecic mi je odvratan ali ovo i ovaj nacin (Burn the Witch) na koji se pokusava sve ovo progurati i jos ova Marina koja u svom intervjuu pokusava i nas kao celokupni narod da stavi na optuzenicku klupu, da kaze vecina u ovoj zemlji je takva jer brani silovatelja- poistovecuje se sa njim, ja vam kazem nije istina, branimo pravdu, branimo pravo na istinu, pravo na pretpostavku nevinosti, pravo na pravicno sudjenje a sutra da svako snosi posledice za ono sto je uradio!!!
pre 2 godine
Da sam vredjao zrtve i podrzavao nasilnika, dobio bih mnogo vise pluseva, to znam. A to je tragedija ovog drustva, koje je tradicionalno mizogino i prezire slabije.
(Advokat, 28. maj 2021 16:38)
Pogledajte odnos pluseva i minusa na ovu temu... nije tesko, i videcete da ste napisali neistinu.
Ali opet, posto ste new age pravednik, vama i vama slicnima istina nije ni potrebna, jedina istina je ona koju vi dekretom isticete, ona se stalno menja, vi i vama slicni se stalno, barem deklarativno, borite za nju, zauzimajuci nepogresivu poziciju moralne vertikale, a svaki disonantni ton odbacujete sa prezirom, makar on bio debelo argumentovan, pritom unizavajuci sagovornika nazivajuci ga "zatucanim", "primitivnim", "bezosecajnim", proizvodom "patrijarhata", a kada nista drugo ne preostane, potezete i "cancel culture" metod.
Ako je vama jedina bitna istina ona koja vama odgovara, u vreme kada vam odgovara (recimo, 43 godine), izvinite, ali istina i pravda je poslednja stvar za koju se vi i vama slicni borite.
Zato vas i vama slicne nikada nisam, niti cu podrzavati, posto je vasa jedina istina bila i ostala - novac.
pre 2 godine
Nema potrebe da se bavim vašim nonšalantnim šarlatanskim opservacijama.
Što se tiče mog posta, postoje kriminolozi, viktimolozi i ostali ljudi specijalizovani za te oblasti, to je njihova procena. Ali pitanje zbog čega ste ti i tebi slični toliko pogođeni celom ovom pričom?
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Ne mora da znači. Jednostavno sebi tako lakše objasni realnost. Dosta ljudi to radi. Umesto da shvati proporcije maltretiranja jačih nad slabijim u Srbiji i da time sebe baci u depresiju, on opravdava silu i napasnika. Tako sebe ubedi da nije toliko loša situacija. Tako je lakše.
pre 2 godine
@Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Obrazovan? Advokat? Uravnotežen?
Pa zašto onda čoveka nazivate nasilnikom, kada za tako nešto ne postoji nikakva presuda?
Gospodine "advokatu", dok sud ne dokaže krivicu, nasilnik je isto koliko i Vi ili bilo ko drugi - nemojte da se brukate!
pre 2 godine
"Да је успео не бих то преживела"! - Па, шта тај човек има међ' ногама!?
pre 2 godine
Драмосерка.
(dakle)
Dramoser je tvrdica, cicija. Stara reč. Zašto misliš da je Merima cicija? A, da. Znam zašto. Zato što ne razumeš značenja reči, samo lupetaš jer si nepismen. Hajd sad, idi baci se na Zadrugu i Parove, B92 je za tebe viša matematika.
pre 2 godine
Cool zena
pre 2 godine
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Oni koji to zaista jesu,nemaju potrebu da to pisano isticu
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
(Sa strane, 28. maj 2021 16:34)
idemo korak po korak: zrtva nasilja je bila zrtva bas zato sto je bila nemocna, jer je nasilnik jaci i mocniji od nje. zato cesto ne moze odmah da reaguje i da ga prijavi, i plus je povredjena i stoga nije u mogucnosti da razmislja racionalno. dakle, potreban je faktor vremena, da bi se zrtva emotivno oporavila ili statusno ojacala u odnosu na nasilnika.
uostalom, kad bi ga odmah prijavila, mnogi ljudi bi rekli "kad pre, to je neki afekt, osveta bla bla bla"... svetu se ne moze ugodoti, balkancima narocito.
ne govorim o merimi isakovic, njen slucaj je specifican, nego o svim drugim slucajevima.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
pre 2 godine
Ma dajte,ovo je jos jedna farsa za javnost,43 godine,pa gde si bila sve ove godine gospodjo,nego to ti je Srpski narod cim nesto malo krene daj saseci ga u korenu
pre 2 godine
@Advokat, tako je, sigurno.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
(nasmejana zena, 28. maj 2021 13:50)
Zasto ? Mozda zato sto i jesu ljudi sa 40+ matori..... to sto se ne osecamo tako, druga je stvar. Idi sedi, popricaj sa nekim od 20-25 godina, tada se vidi koliko si mator.
pre 2 godine
Kaže "kad dođem u Jugoslaviju", pa Jugoslavije nema od 2004, a za neke i od 1991.
pre 2 godine
Terzio, 28. maj 2021 19:33)
Pogledaj sta pises i o cemu pises, ako na ovaj nacin komunicirate sa zenama nije ni cudo sto beze od vas i sto posle kukate po super-zeni. Blagi uzas.
(Advokat, 28. maj 2021 20:10)
Hvala na suptilnom i argumentovanom odgovoru, prelazimo na ad hominem metod, no, kao sto rekoh, odavno me ne cudi vas nacin funkcionisanja.
Neoliberalna, lazljiva, komunisticka bagra, bila i ostala.
pre 2 godine
Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
(Oliver, 28. maj 2021 17:27)
štefica cvek u raljama života.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Inače svi koji ovde brane Lečića a naročito žene ili se tako predstavljaju ne pojme da i ako nije bilo silovanja nije normalno valjda da on usred braka ima paralelnu vezu a usput se dopisuje sa još nekim ženama jer se energija pobogu oseća u vazduhu. Lečić nije kriv dok se ne dokaže suprotno ali dokazano je da voli mlado meso (18+ nije ipak pedofil) i kao takav je prosto neodoljiv. Zamislite žene da vaš muž nije silovatelj uprkos tome što vas vara pa gde ćete lepše.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
@goran
Ok,ona je odgovorila na 5 od 100 poruka i to je konverzacija? Ok. Ali opet nepotpuna replika. Sta cemo sa lizanjem uveta i sa hvatanjem za grudi? Sta cemo sto je lagao za Atinu Ferari i uhvaćen u lazi? Dakle dokazano je da je notorni lazov. Pitanje za tebe i slicne:kako mozete da verujete dokazanom lazovu?
pre 2 godine
(Oliver, 29. maj 2021 14:41)
Zaboravio si da je Lečić objavio tu prepisku u kojoj njene poruke nisu obrisane i vidi se da je postojala konverzacija.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Znači ako nekoga zoveš uporno na telefon a on ti ne odgovara ali i ne kaže ne zovi me, ti si silovatelj? Ako nekoga poljubiš, možda iz zezancije ili možda si neotesan, ti si silovatelj? Jadno. Muškarci, budite oprezni. A šta ako žena to isto radi? Mnogi su to doživjeli. Da li su i one automatski vjerovatno silovateljke? Danijela ako je sve to proživjela, mogla je bar da ode kod doktora i da doktor snimi povrede na tijelu (pretpostavljam da kod silovanja ako ništa drugo, moraju da postoje neke modrice). To bi mogao da bude krunski dokaz i za hiljadu godina. Ovako, priče ovi drugih žena su malo ljigave. Novinarka mi posebno djeluje onako nevino tako da se baš čudim da je lečić uznemiravao telefonom. Ako je to grijeh i dokaz, odmah ga na lomaču.
pre 2 godine
На њеном сајту стоји да говори неколико језика, а од “наших’ само босански и хрватски.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
pre 2 godine
Znači pokušaj silovanja od pre 43 godine.
pre 2 godine
@Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
(Advokat, 28. maj 2021 12:34)
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
pre 2 godine
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
pre 2 godine
Драмосерка.
pre 2 godine
Podrška hrabroj ženi!
pre 2 godine
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Pa ako si to što tvrdiš i ako si zaista studirao pravo, ne na megableji, objasni ti meni zašto bi verovao gospodji Isaković, a ne gospodinu Lećiću i obratno? Ako si advokat, zašto držiš stranu, osim ako nisi plaćen? Ako si advokat, zašto podržavaš javni linč koji sprovodi gospodja Isaković? Zašto sada nije podnela krivičnu prijavu,? Da nisi i ti od jedan od ovih naših "advokata" koji se zalažu da se sudi po novinama (po kratkom postupku), a ne u sudnici? Da si ti advokat, znal bi da se iza ovakvih nastupa može kriti hiljadu razloga, a s druge strane može biti i istina. Zato se to ne rešava po novinama, nego u sudnici. Za ovo bi ona napolju popila višemilionsku tužbu pa bi se češala.
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
pre 2 godine
Mnogo priče, malo poligrafa, nula dokaza već X meseci... Smrdi na medijski linč i harangu sa nekim mnogo većim ciljem od pukog isterivanja pravde.
Ni dotičnoj ni onim naizgled jadnim i naivnim "glumicama" ne verujem niti jednu reč jer nijedan dokaz nisu iznele niti poligraf prošle... Pogotovo čoporu mladih nazovi "glumica" koje podržavaju svaki projekat protiv svoje zemlje.
pre 2 godine
Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
pre 2 godine
@Procena je da se svega 5% seksualnih delikata prijavi. Razmislite o tome...
(Advokat, 28. maj 2021 12:34)
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
(Kadija, 28. maj 2021 13:29)
Nema potrebe da se bavim vašim nonšalantnim šarlatanskim opservacijama.
Što se tiče mog posta, postoje kriminolozi, viktimolozi i ostali ljudi specijalizovani za te oblasti, to je njihova procena. Ali pitanje zbog čega ste ti i tebi slični toliko pogođeni celom ovom pričom?
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
pre 2 godine
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Tipičan patrijarhalni ljakse.
pre 2 godine
@Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Advokat? Obrazovan? Uravnotežen? Iz normalne porodice?
Kao advokat bi trebalo da znaš da je svako nevin dok se suprotno ne dokaže, sem ako ti dokazi nisu izjave iz žute štampe, pa me onda zanima na osnovu čega nekog nazivaš nasilnikom, kada za tako nešto još uvek ne postoji ni jedan dokaz?
Na osnovu obrazovanja, uravnoteženosti, kućnog vaspitanja ili si sebe proglasio za sudiju?
pre 2 godine
Meni se čini da se pojedinim osobama Lečić ostao u dobrim sećanjima...........
pre 2 godine
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
pre 2 godine
"Да је успео не бих то преживела"! - Па, шта тај човек има међ' ногама!?
pre 2 godine
Ma dajte,ovo je jos jedna farsa za javnost,43 godine,pa gde si bila sve ove godine gospodjo,nego to ti je Srpski narod cim nesto malo krene daj saseci ga u korenu
pre 2 godine
Lekcija i Lečiću i svima koji se osile i misle da su iznad drugih.
Ljudima svakako treba pomoći, ljudima svakako treba dati šansu, i drugu, verovatno i treću. Ipak, mnogi su imali 150 šansi i nisu naučili, tj. birali su da ne nauče jer im se tako činilo lakše.
Bravo Merima!
pre 2 godine
@Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Pre ce biti da si ipak Advokatica, ili teska papucha
(Max, 28. maj 2021 14:15)
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Obrazovan? Advokat? Uravnotežen?
Pa zašto onda čoveka nazivate nasilnikom, kada za tako nešto ne postoji nikakva presuda?
Gospodine "advokatu", dok sud ne dokaže krivicu, nasilnik je isto koliko i Vi ili bilo ko drugi - nemojte da se brukate!
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
(nasmejana zena, 28. maj 2021 13:50)
Zasto ? Mozda zato sto i jesu ljudi sa 40+ matori..... to sto se ne osecamo tako, druga je stvar. Idi sedi, popricaj sa nekim od 20-25 godina, tada se vidi koliko si mator.
pre 2 godine
Znači pokušaj silovanja od pre 43 godine.
(milosh, 28. maj 2021 13:27)
Pa šta? Nije tvoj problem kako će i da li će to dokazati.
pre 2 godine
Da sam vredjao zrtve i podrzavao nasilnika, dobio bih mnogo vise pluseva, to znam. A to je tragedija ovog drustva, koje je tradicionalno mizogino i prezire slabije.
(Advokat, 28. maj 2021 16:38)
Pogledajte odnos pluseva i minusa na ovu temu... nije tesko, i videcete da ste napisali neistinu.
Ali opet, posto ste new age pravednik, vama i vama slicnima istina nije ni potrebna, jedina istina je ona koju vi dekretom isticete, ona se stalno menja, vi i vama slicni se stalno, barem deklarativno, borite za nju, zauzimajuci nepogresivu poziciju moralne vertikale, a svaki disonantni ton odbacujete sa prezirom, makar on bio debelo argumentovan, pritom unizavajuci sagovornika nazivajuci ga "zatucanim", "primitivnim", "bezosecajnim", proizvodom "patrijarhata", a kada nista drugo ne preostane, potezete i "cancel culture" metod.
Ako je vama jedina bitna istina ona koja vama odgovara, u vreme kada vam odgovara (recimo, 43 godine), izvinite, ali istina i pravda je poslednja stvar za koju se vi i vama slicni borite.
Zato vas i vama slicne nikada nisam, niti cu podrzavati, posto je vasa jedina istina bila i ostala - novac.
pre 2 godine
Merima nije podnela prijavu zato sto je njen slučaj zastareo. Ona ne moze biti ostecena zrtva,ali moze biti svedok optužbe. Drugo,vecina slučajeva silovanja se resava verovanjem jednoj od strana,jer materijalnih dokaza obicno nema. Lecica je optuzilo cak 5 zena za sada-Merima,Danijela,novinarka Hristina,novinarka koju je uhvatio za grudi i glumica kojoj je olizao uvo,sve to naravno bez dozvole zena. Dakle ja verujem tim zenama,jer ih je 5.Tesko da svih 5 lazu. Nasa poslovica kaze,kad ti selo kaze da si pijan,lezi u kanal i valjaj se. Ili ona druga,gde ima dima,ima i vatre. Kako bas lecica da optuze,sto bas njega? Kako mene nikad nije nijedna zena optuzila? Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
(Oliver, 28. maj 2021 17:27)
Merimin slucaj ne moze biti zastareo, Merimin slucaj nije ni postojao, jer nije nikad do sad prijavljen, a i ovo sto je prijavljeno nakon ovoliko godina je veoma diskutabilno!!!
Ova zena (Merima), samo bih je okarakterisao kao zenu, da evo mi je sad prilika da se cuje za mene, pa makar ne znam ti ja sta slagala, ali publicitet je publicitet ( sutra neka dobra knjiga), tako ja ovu zenu vidim!
Merima o Danijeli kaze prvu laz, to je blistava ostvarena glumica koja je napravila dobru karijeru, koju je nazalost prekinuo ovaj gnusan cin!!!
Prvo kad se ovo pojavilo o Lecicu krenuo sam da trazim ko je ta glumica, i gde je glumila, posto mi na prvu nije uopste poznata bila nadjem Ivkova slava, film pogledan X puta, (ona toliko upecatljiva uloga) da opet ne mogu da se seti koja je njena uloga- po meni uloga statiste!!!
Ali evo na cemu sada gradi karijeru i publicitet!!!
Da se zna, Lecic mi je odvratan ali ovo i ovaj nacin (Burn the Witch) na koji se pokusava sve ovo progurati i jos ova Marina koja u svom intervjuu pokusava i nas kao celokupni narod da stavi na optuzenicku klupu, da kaze vecina u ovoj zemlji je takva jer brani silovatelja- poistovecuje se sa njim, ja vam kazem nije istina, branimo pravdu, branimo pravo na istinu, pravo na pretpostavku nevinosti, pravo na pravicno sudjenje a sutra da svako snosi posledice za ono sto je uradio!!!
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
E moj prijatelju, 42 a kažeš mator.
Ja imam 43 i Supermen kakvog Kripton video nije.
pre 2 godine
Hvala, bravo Merima.... "da to nije ukradena tašna, to je ukraden Život"!
pre 2 godine
Terzio, 28. maj 2021 19:33)
Pogledaj sta pises i o cemu pises, ako na ovaj nacin komunicirate sa zenama nije ni cudo sto beze od vas i sto posle kukate po super-zeni. Blagi uzas.
(Advokat, 28. maj 2021 20:10)
Hvala na suptilnom i argumentovanom odgovoru, prelazimo na ad hominem metod, no, kao sto rekoh, odavno me ne cudi vas nacin funkcionisanja.
Neoliberalna, lazljiva, komunisticka bagra, bila i ostala.
pre 2 godine
Ne, samo sam uravnotežen, obrazovan i iz normalne porodice.
(Advokat, 28. maj 2021 14:28)
Oni koji to zaista jesu,nemaju potrebu da to pisano isticu
pre 2 godine
@Advokat, tako je, sigurno.
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
(Danas, 28. maj 2021 16:28)
Došao sam do vašeg komentara. Pre vas, novo dno su postavili njih nekoliko. Vi ste postavili apsolutni rekord ili što bi naš narod rekao, dno dna. Pravnik, čuvar sistema i borac za pravdu kaže da kad žene prijave silovanje to "nisu čista posla". Treba da vas je sramota.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Pa ako si to što tvrdiš i ako si zaista studirao pravo, ne na megableji, objasni ti meni zašto bi verovao gospodji Isaković, a ne gospodinu Lećiću i obratno?
(Bla bla, 28. maj 2021 15:40)
Viste to inputirali, nigde se nisam izjasnjavao ko govori istinu. To ste izmislili, prilicno indikativno u ovom kontekstu.
Napali ste me samo zato sto sam izneo statisticki podatak da se oko 5% seksualnih delikata prijavi i da treba razmisliti zasto je to tako (normalan covek bi se zapitao), a to je toliko isprovociralo pojedince da sam napadnut i kao pravnik i kao licnost. Vi mi onda odgovorite zbog cega.
A ako me bas pitate, pre cu da poverujem klinickom psihologu koji decenijama zivi na drugom kontinentu i nema veze sa ovim nasim muljem, nego notornom siledziji koji zeni kaze - kad ja kazem da, onda da (snimak dostupan javnosti).
Da sam vredjao zrtve i podrzavao nasilnika, dobio bih mnogo vise pluseva, to znam. A to je tragedija ovog drustva, koje je tradicionalno mizogino i prezire slabije.
pre 2 godine
Definitivno imamo neizgradjeno društvo u mnogim aspektima života.
Lečić ili bilo ko drugi, mora biti svestan svoje odgovornosti,ali i svestan posledica neodgovornosti.
Puno je ovakvih stvari.Nasilje svake vrste je prisutno ,a neka nasilja,poput ovog nad slabijim,je uobicajeno.
Nasilnik misli da žrtva trazi to.Da je ona predodredjena za to.Da on ima pravo.Da je to,sto on želi,prirodno.Problem jeste u tome da to jeste prirodan čin,ali da se do njega ne sme ići putem nasilja bilo kog stepena.
Postoje žene koje traže nasilje i nečije iskustvo sa takvom osobom može biti okidač za nasilje kao normalan čin.
Način borbe protiv ovoga je počeo.Javnost je obaveštena i sada imamo proces.Taj proces će uticati na samosazrevanje,ali neće eliminisati pojavu.
Odgoj,propisi,pravne norme,kazne su pomoćno sredstvo onom sto se zove prosvećivanje.
Odgovorno ponasanje onih koji čuvaju zakon je. Roma vazno.
pre 2 godine
"on je delovao kao da ne shvata šta je uradio"
Ključna stvar i objašnjenje njegovog kasnijeg (tj. sadašnjeg) ponašanja i nastupa.
pre 2 godine
A ti razmisli ko je to procenio i na osnovu cega? Ja procenjujem da se prijavi vise nego sto bi trebalo 250% …. ili cek malo, danas mi se procenjuje da se prijavi oko 2% samo.
Razmisli o tome….
(Kadija, 28. maj 2021 13:29)
Види га овај, каже ја процењујем. А који си ти фактор, специјализовао си коју област после факултета, изучавао преко 50 сати недељно коју област, објављивао радове?
Али на сваку помен истраживања и школованих људи скачеш као опарен и уз то браниш човека који жени говори - кад ја кажем да, онда да.
Страшно..
pre 2 godine
Imam 44 i predivna sam! Zasto su u Srbiji svi ljudi preko 35 "matori"??
(nasmejana zena, 28. maj 2021 13:50)
Зато што су у већини људи који после 35-е пуштају стомаке и критикују оне који избацују алкохол, пазе на исхрану и труде се да буду физички активни. Још ако не дај боже користиш и неку основну козметику, ето разлога за потпун презир.
pre 2 godine
"Ne trebaju im onda ni svedoci koji su se meni javili, jer te kolege su upozoravale ove devojke 'čuvaj se Lečića, izbegavaj ga, ne smeši se u njegovom pravcu nemoj da mu daš broj telefona'."
Dakle znalo se odavno u njihovim krugovima? Vuk je u oboru i svi se prave blesavi! Bravo!
U tome jeste osnova problema ovog "društva" što niko nema petlju da uperi prst u određenu osobu jer neće da se "zamera". A posle bude kasno... za sve.
pre 2 godine
Kaže "kad dođem u Jugoslaviju", pa Jugoslavije nema od 2004, a za neke i od 1991.
pre 2 godine
Narode, vi ne morate da zauzimate stranu, nema potrebe da nekome verujete ili ne verujete. Postoje insitucije, one kod nas nazalost ne rade svoj posao, ali se nadam da ce poceti. Nije ovo rijaliti da se izjasnjavate, teme su vrlo osetljive, ljudski zivoti su u pitanju.
pre 2 godine
Ja sam na Lečićevoj strani, nikad na strani hajkaša. Pravnik sam i ovo je za mene nedopustivo! Čim se javljaju ove gospođe i u medijima optužuju nisu to čista posla. Lečić zaslužuje fer i pravično suđenje. Ovo je neki poziv na dezintegraciju društva, rušenje pravnog poretka i političke prepirke. Nikad za to neću biti.
(Danas, 28. maj 2021 16:28)
još jedna žrtva sa katedre koste čavoškog.
pre 2 godine
Cool zena
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
pre 2 godine
Kad je Ariel Castro kidnapovao, u svojoj kući zaključane držao tri djevojke, izgladnjivao ih, maltretirao i silovao godinama prije nego što su uspjele da se oslobode, na suđenju je tvrdio da nije kriv i da je dobar čovjek, da nije čudovište. Tvrdio je da je seks bio najčešće dobrovoljan, da ih nije mučio. Krivio je žrtve što su mu uopšte povjerovale da uđu u njegov auto?! Svi su bili krivi, osim njega. Inače, dokazi su bili nepobitni i potpuno zastrašujući, a životi ovih žena skoro uništeni. Osuđen na doživotni zatvor plus još 1000 godina, pa se ubio u ćeliji.
Zašto ovo navodim? Čak i kod ovakvih drastičnih slučajeva monstrumi tvrde da nisu silovatelji, da je u pitanju bio pristanak i tome slično, pa makar dokazi govorili nešto sasvim suprotno. A kamoli onda neće jedan narcisoidni umišljeni zavodnik koji misli da je njegov polni organ čast za žene.
pre 2 godine
Alarmantno veliki broj ljudi nema empatije niti razume prolazak kroz tragediju sa pozicije zrtve ili manje sile. Time se stavljaju na stranu nasilnika. Naravno da je Lečić nevin dok se ne dokaže suprotno, ali ovde samo zlonamernima nije jasno da je čovek zver. Verovatno nedokazivo, ali je toliko očigledno da se brani (ala Palma). Prijavile ga žena koje nemaju interes. Zapravo, posle ovoga mogu da se oproste od uloga u Srbiji.
pre 2 godine
To što je Merima ćutala 43 godine je zbog date reči, jer je njemu obećala da će ćutati, a on njoj da ni jednoj drugoj neće to učiniti. On obećanje nije održao. Dodatno na to - pročitajte pažljivo kako opisuje pshihičko stanje 18godišnjakinje, osobe sa čistom dušom, kada tako nešto doživi.
pre 2 godine
Mala digresija, jer je to sustina. Da zaboravimo ko je ovde u pitanju, mi svi trpimo svakojaka nasilja svakog dana, i to mirno podnosimo jer nemamo izbora. Decenije takvog sistema su ostvaile traga pa ljudi imaju u glavi da je to sto neko ima moc i radi sve naopako ne predstavlja problem, to je nesto sto je jednostavno tako i mora se trpeti. Kada se donese odluka o novim licnim kartama, o razmnozavanju birokratije, pa i o mnogo gorim stvarima, sve nepotrebne odluke i po nas veoma lose, niko ne snosi posledice. Mozda mozemo da se zalimo da su nas silovali posle 40 godina, kad se steknu uslovi? Za sada se bojimo...
pre 2 godine
To što o ovome mišljenje imaju svi i sa svima ga dele je "apropri" problem u celoj priči.
pre 2 godine
Ne želim da nekoga osuđujem, iako imam stav povodom ovoga, ali ljudi nijesu svjesni kakvih monstruma ima! Ne shvataju da se takvi stope s okolinom i prisvoje najbolje osobine. Ja imam jednog takvog u bliskom okruženju. Ne daj Bože nikome!
pre 2 godine
(Terzio, 28. maj 2021 19:33)
Pogledaj sta pises i o cemu pises, ako na ovaj nacin komunicirate sa zenama nije ni cudo sto beze od vas i sto posle kukate po super-zeni. Blagi uzas.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
(Sa strane, 28. maj 2021 16:34)
idemo korak po korak: zrtva nasilja je bila zrtva bas zato sto je bila nemocna, jer je nasilnik jaci i mocniji od nje. zato cesto ne moze odmah da reaguje i da ga prijavi, i plus je povredjena i stoga nije u mogucnosti da razmislja racionalno. dakle, potreban je faktor vremena, da bi se zrtva emotivno oporavila ili statusno ojacala u odnosu na nasilnika.
uostalom, kad bi ga odmah prijavila, mnogi ljudi bi rekli "kad pre, to je neki afekt, osveta bla bla bla"... svetu se ne moze ugodoti, balkancima narocito.
ne govorim o merimi isakovic, njen slucaj je specifican, nego o svim drugim slucajevima.
pre 2 godine
a ne znam, nisam apropri na Lecicevoj strani ali 43 godine. pa ja imam 42 i mator sam.
(Djordje, 28. maj 2021 12:46)
apriori deda.
pre 2 godine
"Nekaznjen zlocin prelazi u naviku". Ako je sve ovo istina (o cemu imam misljenje ali ga zadrzavam za sebe), gospodja Isakovic je pogresila sto nije pre 43. godine prijavila nasilnicko ponasanje gospodina Lecica. Da je tada na neki nacin bio sankcionisan, mozda ne bi ponovio svoj zlocin. Ne osudjujem nikoga, sve je ovo jako tesko za zrtvu. Samo se nadam da ce nove zrtve nasilja smoci snage da brzo reaguju i tako pomogu i sebi i buducim zrtvama (a i nasilniku, na posredan nacin).
(Sa strane, 28. maj 2021 16:34)
idemo korak po korak: zrtva nasilja je bila zrtva bas zato sto je bila nemocna, jer je nasilnik jaci i mocniji od nje. zato cesto ne moze odmah da reaguje i da ga prijavi, i plus je povredjena i stoga nije u mogucnosti da razmislja racionalno. dakle, potreban je faktor vremena, da bi se zrtva emotivno oporavila ili statusno ojacala u odnosu na nasilnika.
uostalom, kad bi ga odmah prijavila, mnogi ljudi bi rekli "kad pre, to je neki afekt, osveta bla bla bla"... svetu se ne moze ugodoti, balkancima narocito.
ne govorim o merimi isakovic, njen slucaj je specifican, nego o svim drugim slucajevima.
pre 2 godine
@bla bla
Merima nije podnela prijavu zato sto je njen slučaj zastareo. Ona ne moze biti ostecena zrtva,ali moze biti svedok optužbe. Drugo,vecina slučajeva silovanja se resava verovanjem jednoj od strana,jer materijalnih dokaza obicno nema. Lecica je optuzilo cak 5 zena za sada-Merima,Danijela,novinarka Hristina,novinarka koju je uhvatio za grudi i glumica kojoj je olizao uvo,sve to naravno bez dozvole zena. Dakle ja verujem tim zenama,jer ih je 5.Tesko da svih 5 lazu. Nasa poslovica kaze,kad ti selo kaze da si pijan,lezi u kanal i valjaj se. Ili ona druga,gde ima dima,ima i vatre. Kako bas lecica da optuze,sto bas njega? Kako mene nikad nije nijedna zena optuzila? Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
pre 2 godine
(Oliver, 29. maj 2021 14:41)
Zaboravio si da je Lečić objavio tu prepisku u kojoj njene poruke nisu obrisane i vidi se da je postojala konverzacija.
pre 2 godine
@acca
Nepotpuna replika. Ok,ne verujete Merimi i Danijeli. Sta cemo sa Hristinom koja ima stotine poruka i poziva lecica u telefonu sto je materijalni dokaz? Nezakonito je da nekoga uznemiravate telefonom. Da ne pricam da nije normalno da zeni saljete 100 poruka,a ona ne odgovara. To nije udvaranje,to je bolest. Sta cemo sa ovim dvema koje je uhvatio za grudi i olizao uvo,protiv njihove volje? Nista ne kažete o tome,jer nemate sta da kazete. I ovih 5 zena nisu jedine,ima ih jos. Dalje,na ovakvim sudjenjima je jako bitan karakter učesnika,na primer da li su lagali u dosadašnjem toku zivotu i jos vaznije,da li su uhvaćeni u lazi. Lecic je uhvaćen javno u lazi kad je tvrdio da nije prevario svoju zenu Ninu Radulović sa Atinom Ferari. Kad se razveo od Nine,priznao je da ju je varao sa Atinom,cak je danas dobar prijatelj sa Atinom Ferari. Kad jednom uhvatim coveka u lazi,ja mu vise ne verujem do kraja života. To je lecicev problem-vise mu niko ne veruje nista! A nece mu verovati ni sudije!
pre 2 godine
Драмосерка.
(dakle)
Dramoser je tvrdica, cicija. Stara reč. Zašto misliš da je Merima cicija? A, da. Znam zašto. Zato što ne razumeš značenja reči, samo lupetaš jer si nepismen. Hajd sad, idi baci se na Zadrugu i Parove, B92 je za tebe viša matematika.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
(Ксенија)
Не разумем... Мерима је изјавила да не зна српски? Па на којем језику говори у овом видео-разговору?
pre 2 godine
Inače svi koji ovde brane Lečića a naročito žene ili se tako predstavljaju ne pojme da i ako nije bilo silovanja nije normalno valjda da on usred braka ima paralelnu vezu a usput se dopisuje sa još nekim ženama jer se energija pobogu oseća u vazduhu. Lečić nije kriv dok se ne dokaže suprotno ali dokazano je da voli mlado meso (18+ nije ipak pedofil) i kao takav je prosto neodoljiv. Zamislite žene da vaš muž nije silovatelj uprkos tome što vas vara pa gde ćete lepše.
pre 2 godine
Znači ako nekoga zoveš uporno na telefon a on ti ne odgovara ali i ne kaže ne zovi me, ti si silovatelj? Ako nekoga poljubiš, možda iz zezancije ili možda si neotesan, ti si silovatelj? Jadno. Muškarci, budite oprezni. A šta ako žena to isto radi? Mnogi su to doživjeli. Da li su i one automatski vjerovatno silovateljke? Danijela ako je sve to proživjela, mogla je bar da ode kod doktora i da doktor snimi povrede na tijelu (pretpostavljam da kod silovanja ako ništa drugo, moraju da postoje neke modrice). To bi mogao da bude krunski dokaz i za hiljadu godina. Ovako, priče ovi drugih žena su malo ljigave. Novinarka mi posebno djeluje onako nevino tako da se baš čudim da je lečić uznemiravao telefonom. Ako je to grijeh i dokaz, odmah ga na lomaču.
pre 2 godine
Особа која је провела живот у Београду, завршила школе, факултет, радила, имала какву-такву каријеру, а каже да не зна српски језик, аутоматски изазива подозрење. Зашто бисмо веровали било чему што таква особа говори? Далеко од тога да браним Лечића, Бјелогрлића или било ког могућег насилника о коме она говори, али се бојим да је њена очевидна мржња према Србији сувише патолошка, те њене изјаве морају да се посматрају са великом резервом.
pre 2 godine
Nema potrebe da se bavim vašim nonšalantnim šarlatanskim opservacijama.
Što se tiče mog posta, postoje kriminolozi, viktimolozi i ostali ljudi specijalizovani za te oblasti, to je njihova procena. Ali pitanje zbog čega ste ti i tebi slični toliko pogođeni celom ovom pričom?
Identifikujete se sa nasilnikom, beznadežno ste neobrazovani, ili jednostavno, mrzite žene?
(Advokat, 28. maj 2021 13:55)
Ne mora da znači. Jednostavno sebi tako lakše objasni realnost. Dosta ljudi to radi. Umesto da shvati proporcije maltretiranja jačih nad slabijim u Srbiji i da time sebe baci u depresiju, on opravdava silu i napasnika. Tako sebe ubedi da nije toliko loša situacija. Tako je lakše.
pre 2 godine
На њеном сајту стоји да говори неколико језика, а од “наших’ само босански и хрватски.
pre 2 godine
Zasto ? Mozda zato sto i jesu ljudi sa 40+ matori..... to sto se ne osecamo tako, druga je stvar. Idi sedi, popricaj sa nekim od 20-25 godina, tada se vidi koliko si mator.
(mr.wolf, 28. maj 2021 19:12)
Popricaj ti sa ljudima od 90. Mozda tako neces imati opravdanje za ckembe i losu kondiciju
pre 2 godine
@goran
Ok,ona je odgovorila na 5 od 100 poruka i to je konverzacija? Ok. Ali opet nepotpuna replika. Sta cemo sa lizanjem uveta i sa hvatanjem za grudi? Sta cemo sto je lagao za Atinu Ferari i uhvaćen u lazi? Dakle dokazano je da je notorni lazov. Pitanje za tebe i slicne:kako mozete da verujete dokazanom lazovu?
pre 2 godine
Pa možda zato sto im ne lizem uvo dok mi ne dopuste svojom voljom da im to radim,heheh
(Oliver, 28. maj 2021 17:27)
štefica cvek u raljama života.
66 Komentari
Sortiraj po: