Aktuelno

Četvrtak, 27.05.2021.

10:29

"Javile su mi se nove Lečićeve žrtve, hoće da svedoče"

Izvor: B92

"Javile su mi se nove Leèiæeve žrtve, hoæe da svedoèe" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Bre!

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Ne filozofiraj. Sud zna ko su i sta su javnost nema sta da zna. Zna isto tako i optuzeni i on ne sme da odaje njihov identitet. To je i smisao zasticenog svedoka a ti se vrati na gledanje Farme i Evrovizije.

Smaraš

pre 2 godine

Зато ми одговорите људски на људско питање: како бисте се осећали да неко неосновано оптужи Вашег оца, сина или брата?
(Јабучило, 27. maj 2021 19:31)

Vest je jedno, ti pričaš drugo, a sve u cilju relativizovanja zločina, po sistemu - ne branim silovatelje, ali...

Alekksej

pre 2 godine

Za one sto pitaju da li imamo sestre, majke.... Imamo.
Da li vi imate sinove očeve braću da im sude u novinama? Da li iz ovakvih medijskih linceva može da se vidi istina?
Da li ako postoji i 0.1% šanse da je čovek nevin i da se pravosnazno oslobodi ikada može posle ovakvih napisa da nastavi život?
Možda ako imate braću očeve sinove ne bi bilo loše da se ovakve stvari ostave sudu do pravosnazne presude pa onda.... Osudjivacemo svi, najstrože ovako grozna dela.
Svi mi, dragi moji imamo očeve i majke. Lecic, Mika i sl su možda krivi, a možda i nisu... I šta ako nisu? Ne sa njima... Šta sa njihovim porodicama, decom koja idu u školu medju vršnjake.....

radio mileva

pre 2 godine

Pod sumnjom neuke i maliciozne javnosti, treba istaci. Seksualna zlostavljanja kod zrtava izazivaju veoma jaka osecanja stida, kajanja, destrukcije, drugim recima izazivaju mentalne poreecaje i otuda cudjenja laika na reakcije zrtava.
(Advokat, 27. maj 2021 18:31)

Ako bi se zalozio za drugu stranu, rekao bi da je prostor za manipulaciju ogroman posle toliko vremena, da su moguci motivi poput osvete, materijalne koristi, samopromocije. Da pomenuti svedoci koji govore kako se verbalno prema njima ophodio okrivljeni, ne govore nista konkretno o ovom slucaju, i da su pristrasni. Da stav okrivljenog prema svedocima nama ne govori da je pocinio delo silovanja za koje je optuzen. Da takodje sud uvazi svedoke odbrane (koji ce govoriti koliko je okrivljeni fin i umeren covek).

Toliko o tome

pre 2 godine

"Nisu Muslimani glupi. Žena na ulicu ne izlazi sama, bez pratnje muškarca, ne otkriva se tuđem pogledu, nosi hidžab - i onda nema problema sa silovanjem...
(Ahmed, 27. maj 2021 17:40) "

Ona kuci ne sme da kaze "ne"...

Јабучило

pre 2 godine

@Jabucilo, Vi ste sudija, upucemi u sve, pa znate da je neosnovano?!?!
(G-dja, 27. maj 2021 18:03)

Зашто тако јевтино и ниско, Г-ђо? Врло добро знате шта сте написали, врло добро сте разумели шта сам Вас питао. Зато ми одговорите људски на људско питање: како бисте се осећали да неко неосновано оптужи Вашег оца, сина или брата?

Advokat

pre 2 godine

Ко год се јави и благовремено пријави насилника сигурно неће бити под сумњом јавности као неко ко чека десет година.
(Јабучило, 27. maj 2021 17:07)

Pod sumnjom neuke i maliciozne javnosti, treba istaci. Seksualna zlostavljanja kod zrtava izazivaju veoma jaka osecanja stida, kajanja, destrukcije, drugim recima izazivaju mentalne poreecaje i otuda cudjenja laika na reakcije zrtava.

Јабучило

pre 2 godine

@jabucilo

Silovanje ne zastareva 15 godina. Nauci zakone pre nego sto komentarises!
(Oliver, 27. maj 2021 13:04)

Ајде и теби да одговорим.Замисли да се познајемо и ја те пријавим да си ме силовао пре десет година. По закону не застарева. Слажем се. Али није то проблем. Проблем је недоказивост.

Ahmed

pre 2 godine

Nisu Muslimani glupi. Žena na ulicu ne izlazi sama, bez pratnje muškarca, ne otkriva se tuđem pogledu, nosi hidžab - i onda nema problema sa silovanjem...

Slovenac 1952

pre 2 godine

Pa i mene je silovala Srpkinja pre 49. godina! Šta sam mogao, da ohranim svoju čast, morao da se oženim! Ne žalim se, a bolje da je silovala ona mene, nego ja nju! Srpkinje ste oćito načisto pošizile za silovanjima! Kratak fililj a i kasno pamćenje!:)

Јабучило

pre 2 godine

Drago mi je da imate i cerke i majku i sestru, a sta da se njima tako nesto desilo?!?! Mozda i jeste, ali ne mogu da Vam kazu, sta onda....
(G-dja, 27. maj 2021 13:07)

А да теби неко неосновано оптужи оца, брата или сина за тако гнусан злочин?

Јабучило

pre 2 godine

@Јабучило, 27. maj 2021 11:38 Ima zločina koji ne zastarevaju. Bravo za Merimu Isaković, tako je birnim rečima, sve važno kazala, hvala ti Merima...Ovde neki muškarci se prave najvni kao nisu znali našu istoriju...kad smo bili pod turcima,...., posle opisao Bora Stnković i drugi...pa posle došao komunizam, gde su žene pred zakomom dobile prava, ali je u praksi bilo isto kao pod turcima....tradicija bahatog, neodgovornog ponašanja, gde je žena "vlasništvo" oca a posle muža...a partiski prvaci, pa šefovi po firmama ... su onoliko žena upropastili....
(Andjela, 27. maj 2021 12:30)

Немам против да злочин не застарева. Али ми објасни како се силовање један на један доказује када прођу године? Не желим да живим у друштву где нечија недоказана реч може некоме да упропасти живот. Да су све те "упропашћене" жене дигле глас на време, уместо да су ћутале, имао бих разумевања. Овако су само сагласне саучеснице. И оне и њихови ближњи ако су се и они правили да се ништа није десило (тамо где се заиста дешавало). Овакве приче су гола увреда за стварне жртве силовања.

Džoni

pre 2 godine

Imao sam ja jednog drugara koji je svojevremeno devojkama prilazio na stvarno užasne i prostačke načine. Za veče on odabere nekoliko devojaka i krene u misiju. Nas je iskreno bilo sramota od njega, ali on nije prezao od ničega. Bilo je tu zgražavanja devojaka i čudnih pogleda i pregršt pedala, ali je čovek imao više uspeha od svih nas zajedno sve onako "finih" i što kaže stara izreka ne j... lep nego uporan!

Јабучило

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?
(..., 27. maj 2021 11:34)

Ко год се јави и благовремено пријави насилника сигурно неће бити под сумњом јавности као неко ко чека десет година. А чекање је и својеврсно зелено светло насилнику да вреба нове жртве.

Snupy

pre 2 godine

Ove zene treba na lecenje, zamislite da optuzim nekoga za nepristojno prilazenje.. Pa to je zaista cirkus.. Neka zive same i nek obuku hidzad e onda ih niko nece gledati ni prilaziti. Zena sam ali su stvarno vise preterali sa tim optuzivanjem.

kraja

pre 2 godine

"Ne lupaj! One će biti anonimne za javnost a sudija i advokati će tačno znati ko su i odakle su..."

...zamisli se nad svojom kvalifikacijom "ne lupaj"...
...@liki je samo rekao "Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!" i ne znam sta ti tu smeta...

...americki sud je odbacio tuzbu protiv kevina spejsija na zahtev tuzioca da ostane anoniman u svom potrazivanju od 40 mil dolara, jer "ne bi mogao ponovo da prodje psihicki kroz sve to"...

marko_sthlm

pre 2 godine

@ ""javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.
(dragaN, 27. maj 2021 13:30)"


Ne, neće ostati same jer muškarci, oni pravi, će imati hrabrosti da priđu i pozovu na piće na pristojan način i isto tako pristojno prihvatiti ako odgovor bude ne.

Isto tako mogu i žene da priđu...ili misliš da je to nemoguće tj. nešto što ne bi smelo da se dešava?

Jos bolje

pre 2 godine

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.
(dragaN, 27. maj 2021 13:30)
Nece nista da im fali posvetice se sebi i svojim hobijima

I am just a man

pre 2 godine

Da se odmah razumemo - apsolutno sam protiv bilo koje vrste nasilja, pogotovo nasilja muškaraca nad ženama i smatram da svi muškarci koji su to uradili treba da gore i na dugogodišnjoj robiji i u paklu. I da, imam i majku i tetke i sestre. Ipak, ono što ne mogu a da ne primetim jeste da je ovo neka nova agenda koja za cilj ima sve dublje i jače podele i rat između polova, rat između muškaraca i žena. Smisao svega su podele - na vernike i ateiste, na hrišćane i muslimane, na crnce i belce, muškarce i žene; sledeće je valjda na stare i mlade ili zdrave i bolesne. Ovo se najbolje i vidi po komentarima; žene su difoltno na strani "žrtava", a muškarci na strani "silovatelja" bez ikakvog uključivanja objektivnosti i logike. Sledeća stvar, znate li koliko normalnih muškaraca koji nikada u životu ne bi digli ruku na ženu poznajem (ovo se ne odnosi na mene jer sam srećno oženjen) koji su frustrirani činjenicom da "najboljim ribama" ne mogu čak ni da priđu ako ne voze BMW X5 i u džepu nemaju kesicu najčistije kolumbijske koke...!?! Nekad su popularni bili muškarci koji su bili najobrazovaniji, recitovali poeziju i svirali gitaru, a danas su to ćelavi kontroverzni "biznismeni" od ranije poznati policiji. Razumljivo je da su muškarci frustrirani. I na kraju, uz dužno poštovanje svim potencijalnim žrtvama, razmislite u kakvom društvu živimo ako je recimo normalno da se do uloge dolazi preko kreveta, ili da roditelji nemaju predstavu da su im ćerke izložene silovanju i maltretiranju...

Privatni detektiv Đido Mova

pre 2 godine

I ja sam žrtva, hoću da ga prijavim. Leka je jednom meni i drugaru platio po točeno u 33ćem bloku. Heš teg #"Nisamsam!

Милош

pre 2 godine

Као мушкарац који поштује и воли жене, дајем подршку свим жртвама. Напаствовање пре пола године или 40 година је злочин који треба казнити. Силовање је јако тешка тема и за људе који знају неку жртву, а камоли самој жртви.

Advokat

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!
(Liki, 27. maj 2021 13:36)
Ne lupaj! One će biti anonimne za javnost a sudija i advokati će tačno znati ko su i odakle su...

salerno

pre 2 godine

Ti,, ti ispade jos vece djubre kad bi da sudis nekome bez dokaza u ovoj banana drzavi dovoljno je da neko uperi prst na tebe pa polupismeni srbi da ga stave na lomaci

Pitam za drugaricu

pre 2 godine

Moju prijateljicu je odbio jedan vrlo popularan i zgodan frajer pre jedno 10-tak godina. Malo su se muvali i nije nista bilo, jer on nije hteo da se zabavlja. Pa sada bi bila voljna da ga prijavi za silovanje, ali ne zna procedure. Molim za savet ovih sto znaju zakon, kako to da uradi.

Адвокат

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!
(Liki, 27. maj 2021 13:36)

Анонимно за јавност, за веће и тужилаштво не. Побогу људи, размишљајте мало.

opoooo

pre 2 godine

@ “Za Merimu Isakovic sam cuo jos kao o za ovu Stajnfeld nikada, a nisam bas neobrazovan i ne manjka mi opste kulture. Samo jedan odgovor me interesuje. Oale toliko godina i sada se javljate?ujlujupolooopolooolpppo
(Petar, 27. maj 2021 13:00)”rhbh

Nazalost, upravo Vase pitanje pokazuje realni nivo vaseg obrazovanja i opste kulture. Kad se budete obrazovali na tu temu saznacete i odgovor na Vase pitanje. Literatura je siroko dostupna svuda.

juhu

pre 2 godine

Sve to lepo pričaj tužilaštvu, a ne nama. Mi ćemo o tome pričati NAKON presude. Ako je njoj i ostalima bitna pravda neka prestanu da se bave izjavama za žutu štampu jor tako same sebi podrivaju kredibilitet.

neko

pre 2 godine

@drndoje i ostali genijalci
pa evo, ja sam bila jedna od tih kojima je profesor "prilazio na nepristojan nacin". imala sam neki osecaj, pa sam birala da se s njim nalazim na javnom mestu, a ne u kabinetu gde bismo bili sami, ali mi ni to nije puno pomoglo.. prijavila sam ga, i nista - naprotiv, drugi profesori su poceli da odbijaju da me ispituju bez zenskog svedoka! i onda jos procitam vase i slicna misljenja.
i sta sad ja da radim? recite vi meni, sta sad?! i sta je trebalo da uradim?!

I

pre 2 godine

"Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!" - da si sudija znala bi šta znači anonimno. To ne znači bez predstavljanja sudu, već bez eksponiranja u medijima i curenja podataka iz istrage u javnost. Ali, kakve ima veze što ne znaš ništa o pravosuđu, ne sprečava te to da ti imaš svoje mišljenje!

Milan_HD

pre 2 godine

Zasto se ne jave u policiju ? Ne razumem...musko sam, nisam bio seksualnu, ali jesam bio napadan i to zesce ... i jedva uspeh da se odbranim koliko toliko. Posle sam odmah otisao u policiju. Znam i zenu koja jeste bila silovana, i to vrlo gadno, fizicke posledice i to. I nije otisla u medije, nego u policiju.

Stvarno ne razumem.

Milan

pre 2 godine

Nekako imam utisak da je kriv, samo nemojte tako suditi, uradite postupak kako dolikuje uz pretpostavku nevinosti i bez osuda onih koje žele da svedoče. Nije se njima lako suočiti sa njim ali ne mogu se uvažiti anonimna svedočenja

John

pre 2 godine

Zasto ste cutale toliko godina i sada se javljate?
(Petar, 27. maj 2021 13:00)

Pročitaj sve komantare pa će ti biti jasno zašto se tek sada javljaju, kao i zašto se neke neće nikada javiti.


(Liam, 27. maj 2021 12:40)

Fuj! U stvari, Branislave, ti li si?

Amandine

pre 2 godine

Po hiljaditi put: zene ne vole nepristojno prilazenje, nepristojne ponude, nepristojne ljude… To sto je neko zensko, apsolutno ne znaci da, samo zato sto ste vi musko, imate pravo na bilo sta.
A sto se tice me, too pokreta, Fran Lebowitz je dala odlicno objasnjenje, parafraziram: Verujem svim tim zenama, a zasto? Zato sto sam i sama bila mlada zena. I ovo moze da potvrdi svaka zena, nema, nazalost, jedne koja nije dozivela neki vid seksualnog uznemiravanja tokom zivota.

Washington

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?
(..., 27. maj 2021 11:34)

Lepo sve objasnjeno u dve recenice. Svaka cast.

Minja

pre 2 godine

Svi vi koji se pitate, poiske30 g.,? treba da znate da u ono vreme naprosto drustvena klima nije bila takva da bi se ovakve stvari mogle saopštavati u javnosti, her bi to pokrenulo lavinu problema. Političari su i onda kao i sada imali svoje žurke, a la Palmine, na koje su dovođene zene i devojke. Danas je situacija drukčija i zato se javljaju te javne licnosti koje su bile u tim situacijama. A nas izvitopereni patrijahalni moral bi da i dalje zena bude samo objekat za uživanje ili radjanje. Nema se poštovanja za ličnost jer se u javnom prostoru podmeću spinzoruse kao model. To je nasa tragedija!

ali to je i dalje ta ista sorta, samo sa novcem i čak i sa političkom moći

pre 2 godine

Nije bez razloga pre nsatanka nacionalnih država i moćnih gradova, glumačkim trupama i sličnima bilo zabranjeno zadržavanje na području grada. To jest obaveza napuštanja psole predstave posle odredjenog vremena. Tek za uvećanjem gradova i porastom kriminala, a pre svega otupelosti usled užasa prvog svetskog rata, ovi postaju ne samo prihvatljivi već od svojevrsnih izroda, nešto izmedju kurvi i lopova, postaju zvezde. Novine ih prosto obožavaju, a i umeli su da se okoriste ratovima, još u prvom svetkom ratu nisu propuptale prilku da se zalete na letačke asove.

Petar

pre 2 godine

Za Merimu Isakovic sam cuo jos kao klinac, za ovu Stajnfeld nikada, a nisam bas neobrazovan i ne manjka mi opste kulture. Samo jedan odgovor me interesuje. Zasto ste cutale toliko godina i sada se javljate?

Дрндоје

pre 2 godine

После 10 година? Верујем да нестаје посла (улога) па ето да се скрене пажња. Ко мене може натерати да прихватим нешто што не желим? Силовање није када "ученик/ца" добровољно дође код професора у стан. Требало би да зна шта може очекивати. Испити се полажу на факултетима, консултације се обављају на факултетима, предавања се обављају на факултетима па не видим разлог да студент долази код професора кући. Неки студенти заврше факултете а неки не. Иначе, зна се како се у Холивуду добијају улоге.
Наравно да осуђујем силовања и силоватеље треба што ригорозније казнити.

Jovan

pre 2 godine

@Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.
(Advokat, 27. maj 2021 11:37)

Avokat kako te nije sramota? O kakvoj bre školi pričaš? O istoj onoj koja je dovela do toga da su sudstvo i zakoni najveće ruglo ove kvazidrzave? Države gde sudija daje otkaz nakon što joj sin biva bude premlacen u centru Cacka jer je kriminalac Djurakic trebao biti osuđen (koji je na kraju pušten uz uslovnu kaznu)? Kakav se bre to lažni moral, poštenje i obrazovanje prodaje u najzaostalijoj državi Evrope? Za slučaj da nisi obavešten, ti koji su te školovali (pravnici) su ovde na vlasti već duže od 30 godina, i glavni i odgovorni su urednici ovakve situacije u zemlji. Tako da tišina advokat i pokrijte se ušima svi do jednog, necu da vas cujem.

Filip

pre 2 godine

Za to sto ste se vi skolovali, zato su mnogi kriminalci na slobodi a vi saucesnici, jer sud nije jednak za sve!
(acca, 27. maj 2021 11:59)

Sud ovde nije jednak za sve jer gomila ovaca, uključujući i tebe, više želi da zna šta o svemu misli vrhovni sudija. Dovoljno je da izađe na TV i na komentare o kršenju zakona samo kaže - Pa šta!? I onda acca i ostali debili svršavaju od sreće...

G-dja

pre 2 godine

Drago mi je da imate i cerke i majku i sestru, a sta da se njima tako nesto desilo?!?! Mozda i jeste, ali ne mogu da Vam kazu, sta onda....

sifra piralen i male veverice

pre 2 godine

lecic mi je uvek bio superantipatican ,da tako kazem . Profesionalca sam jedva pogledao zbog njega , isiljena gluma i plasticne emocije , moj utisak.podrska devojkama , da sve izadju i kazu sta je bilo ,i da ne obracaju paznju na pracovjeke koji za tastaturom osuduju zrtve ..

antihrist

pre 2 godine

Ako su se tebi javile ti ih uputi na tuzilastvo, to je prava adresa. Pa onda ako bude dovoljno dokaza oni ce podici optuznicu. Za sada izgleda da od toga nema nista.

Јамесдин

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Ох извините г. истражни судијо, нисмо вас препознали

dragaN

pre 2 godine

"javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.

Liki

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!

Mija

pre 2 godine

Nažalost prinuda na seks sa ženama je toliko ukorenjena kod nas da je strašno i pomisliti.Sećam se još 1999 odkako postalo teško naći posao, supruga jednog kolege se zaposlila u nekoj prodavnici.On pričao gde i ostali mu rekli da će dobiti stalan posao ako bude njegova žena ušla u šemu sa davaoce posla.Onda čula sam da neki advokat isključivo prima pripravnice a ne muškarce jer te devojke koristi za seks. I još mnogo drugih slučajeva.Sve ostale žene ćute jer znaju da su nemoćne .Samo su se glumice odvažile i svaka im čast za hrabrost.I konačno da se muškarcima da do znanje da nisu oni ti koji o svemu odlučuju.Nasilnici moraju znati da granica postoji, nisu svemoćni.

dragaN

pre 2 godine

"javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Znaci i za to ce pocnu da nas zatvaraju, sto ne prilazimo na prostojan nacin. Vi sto to podrzavate, pitam se Imate li vi sinove i bracu.

Iva

pre 2 godine

Kada žrtve izađu u javnost, imenom i prezimenom, optužite ih da samo žele popularnost, slavu i novac, kada odluće da ostanu anonimne - ni to vam ne valja?! Miku je tužilo desetak devojaka, samo su dve izašle u javnost. Ne vodi se postupak na televiziji i jutjubu, niti narodne mase moraju da znaju sve detalje.

Andjela

pre 2 godine

@Јабучило, 27. maj 2021 11:38 Ima zločina koji ne zastarevaju. Bravo za Merimu Isaković, tako je birnim rečima, sve važno kazala, hvala ti Merima...Ovde neki muškarci se prave najvni kao nisu znali našu istoriju...kad smo bili pod turcima,...., posle opisao Bora Stnković i drugi...pa posle došao komunizam, gde su žene pred zakomom dobile prava, ali je u praksi bilo isto kao pod turcima....tradicija bahatog, neodgovornog ponašanja, gde je žena "vlasništvo" oca a posle muža...a partiski prvaci, pa šefovi po firmama ... su onoliko žena upropastili....

Liam

pre 2 godine

Evo Merimici se bas nakupilo za 43 godine, odrzala je rec, a sada bi da jos malo "osoli" i preko.

Svaka joj cast kako je izdrzala 43 godine, ali sada je brana pukla, sada Merimica levo i desno, sa kraja sveta trazi neke zene, kojima je neko, nekada, majke mi, prilazio "na neprimeren nacin".

Izvinite, ali ovo je feministicka lakrdija, ni manje, ni vise od toga.

I da, imam i cerke, majku i sestru.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Kad si "filmski moćnik" ,
a zebe ti celo telo,
imaju čike za te
prugasto odelo.

P.S. Putuj Leko ali nemoj daleko.
A sošku ostavi mupovcima

Dana

pre 2 godine

Milan, 27. maj 2021 11:30)

Prijatelju ne da si nebitan. Ko si ti da tebi neko polaže račune? Zna tužilaštvo i policija, ostalo je tabloidna zabava za mase gde ti i tebi slični spadaju.

zoran ns

pre 2 godine

Hoce da svedoce???Da se razumemo svi njihovi ucenici 90 posto su deca imucnih roditelja to su privatne skole glume bar ja tako mislim.Ako je tako od cega su se skrivali do sad i ako je to u mladosti uradio kako niko nije prijavio ili posto nema dovoljno dokaza da se optuzi ajde da poguramo.Ajde razumem nemam para ne mogu da tuzim ali mogu fizicki da to resim ali ovi sto imaju mogucnost ja njih ne razumem.

vladica

pre 2 godine

Devojke se plase da prijave nasilnike koji su uticajne osobe. Posto se radi o mladim osobama koje nemaju ni uticaj u poslu i tek treba da osnivaju porodicu, direktno suprodstavljanje mocniku nosi veliki rizik. U momentu kad se okolnosti promene kad steknu sigurnost kroz karijeru, pravog partnera i porodicu i ako se odnos drustva prema ovoj pojavi promeni (sto je trenutno svetski trend) dobiju potrebnu snagu. U tome nema nista neobicno, prirodna filozofija da vodis bitke kad imas sanse da ih dobijes.

Iva

pre 2 godine

Kada žrtve izađu u javnost, imenom i prezimenom, optužite ih da samo žele popularnost, slavu i novac, kada odluće da ostanu anonimne - ni to vam ne valja?! Miku je tužilo desetak devojaka, samo su dve izašle u javnost. Ne vodi se postupak na televiziji i jutjubu, niti narodne mase moraju da znaju sve detalje.

...

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?

Advokat

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.

Ana

pre 2 godine

@Milan
To Milane znaci da ti i tabloidi ne znate, a tuzilastvo da ima sve njihove podatke.
A ako ti ne znas, to je kao da se ne zna uopste, jelte

djo

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)kakav si ti banana men

Јабучило

pre 2 godine

Verovala je da će je zakon u njenoj domovini zaštititi i još važnije: da će zaštititi druge devojke od istog i sličnih nasilnika time što će se ovaj nasilnik zaustaviti u razularenoj bahatosti.

И све то десет година после?

Milan

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...

acca

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.
(Advokat, 27. maj 2021 11:37)

Za to sto ste se vi skolovali, zato su mnogi kriminalci na slobodi a vi saucesnici, jer sud nije jednak za sve!

Advokat

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.

...

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?

Ana

pre 2 godine

@Milan
To Milane znaci da ti i tabloidi ne znate, a tuzilastvo da ima sve njihove podatke.
A ako ti ne znas, to je kao da se ne zna uopste, jelte

Milan

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...

Mija

pre 2 godine

Nažalost prinuda na seks sa ženama je toliko ukorenjena kod nas da je strašno i pomisliti.Sećam se još 1999 odkako postalo teško naći posao, supruga jednog kolege se zaposlila u nekoj prodavnici.On pričao gde i ostali mu rekli da će dobiti stalan posao ako bude njegova žena ušla u šemu sa davaoce posla.Onda čula sam da neki advokat isključivo prima pripravnice a ne muškarce jer te devojke koristi za seks. I još mnogo drugih slučajeva.Sve ostale žene ćute jer znaju da su nemoćne .Samo su se glumice odvažile i svaka im čast za hrabrost.I konačno da se muškarcima da do znanje da nisu oni ti koji o svemu odlučuju.Nasilnici moraju znati da granica postoji, nisu svemoćni.

Dana

pre 2 godine

Milan, 27. maj 2021 11:30)

Prijatelju ne da si nebitan. Ko si ti da tebi neko polaže račune? Zna tužilaštvo i policija, ostalo je tabloidna zabava za mase gde ti i tebi slični spadaju.

dragaN

pre 2 godine

"javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Znaci i za to ce pocnu da nas zatvaraju, sto ne prilazimo na prostojan nacin. Vi sto to podrzavate, pitam se Imate li vi sinove i bracu.

acca

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.
(Advokat, 27. maj 2021 11:37)

Za to sto ste se vi skolovali, zato su mnogi kriminalci na slobodi a vi saucesnici, jer sud nije jednak za sve!

Liam

pre 2 godine

Evo Merimici se bas nakupilo za 43 godine, odrzala je rec, a sada bi da jos malo "osoli" i preko.

Svaka joj cast kako je izdrzala 43 godine, ali sada je brana pukla, sada Merimica levo i desno, sa kraja sveta trazi neke zene, kojima je neko, nekada, majke mi, prilazio "na neprimeren nacin".

Izvinite, ali ovo je feministicka lakrdija, ni manje, ni vise od toga.

I da, imam i cerke, majku i sestru.

vladica

pre 2 godine

Devojke se plase da prijave nasilnike koji su uticajne osobe. Posto se radi o mladim osobama koje nemaju ni uticaj u poslu i tek treba da osnivaju porodicu, direktno suprodstavljanje mocniku nosi veliki rizik. U momentu kad se okolnosti promene kad steknu sigurnost kroz karijeru, pravog partnera i porodicu i ako se odnos drustva prema ovoj pojavi promeni (sto je trenutno svetski trend) dobiju potrebnu snagu. U tome nema nista neobicno, prirodna filozofija da vodis bitke kad imas sanse da ih dobijes.

Јабучило

pre 2 godine

Verovala je da će je zakon u njenoj domovini zaštititi i još važnije: da će zaštititi druge devojke od istog i sličnih nasilnika time što će se ovaj nasilnik zaustaviti u razularenoj bahatosti.

И све то десет година после?

dragaN

pre 2 godine

"javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.

Јамесдин

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Ох извините г. истражни судијо, нисмо вас препознали

Jovan

pre 2 godine

@Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.
(Advokat, 27. maj 2021 11:37)

Avokat kako te nije sramota? O kakvoj bre školi pričaš? O istoj onoj koja je dovela do toga da su sudstvo i zakoni najveće ruglo ove kvazidrzave? Države gde sudija daje otkaz nakon što joj sin biva bude premlacen u centru Cacka jer je kriminalac Djurakic trebao biti osuđen (koji je na kraju pušten uz uslovnu kaznu)? Kakav se bre to lažni moral, poštenje i obrazovanje prodaje u najzaostalijoj državi Evrope? Za slučaj da nisi obavešten, ti koji su te školovali (pravnici) su ovde na vlasti već duže od 30 godina, i glavni i odgovorni su urednici ovakve situacije u zemlji. Tako da tišina advokat i pokrijte se ušima svi do jednog, necu da vas cujem.

Iva

pre 2 godine

Kada žrtve izađu u javnost, imenom i prezimenom, optužite ih da samo žele popularnost, slavu i novac, kada odluće da ostanu anonimne - ni to vam ne valja?! Miku je tužilo desetak devojaka, samo su dve izašle u javnost. Ne vodi se postupak na televiziji i jutjubu, niti narodne mase moraju da znaju sve detalje.

sifra piralen i male veverice

pre 2 godine

lecic mi je uvek bio superantipatican ,da tako kazem . Profesionalca sam jedva pogledao zbog njega , isiljena gluma i plasticne emocije , moj utisak.podrska devojkama , da sve izadju i kazu sta je bilo ,i da ne obracaju paznju na pracovjeke koji za tastaturom osuduju zrtve ..

Andjela

pre 2 godine

@Јабучило, 27. maj 2021 11:38 Ima zločina koji ne zastarevaju. Bravo za Merimu Isaković, tako je birnim rečima, sve važno kazala, hvala ti Merima...Ovde neki muškarci se prave najvni kao nisu znali našu istoriju...kad smo bili pod turcima,...., posle opisao Bora Stnković i drugi...pa posle došao komunizam, gde su žene pred zakomom dobile prava, ali je u praksi bilo isto kao pod turcima....tradicija bahatog, neodgovornog ponašanja, gde je žena "vlasništvo" oca a posle muža...a partiski prvaci, pa šefovi po firmama ... su onoliko žena upropastili....

djo

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)kakav si ti banana men

Iva

pre 2 godine

Kada žrtve izađu u javnost, imenom i prezimenom, optužite ih da samo žele popularnost, slavu i novac, kada odluće da ostanu anonimne - ni to vam ne valja?! Miku je tužilo desetak devojaka, samo su dve izašle u javnost. Ne vodi se postupak na televiziji i jutjubu, niti narodne mase moraju da znaju sve detalje.

Liki

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!

ali to je i dalje ta ista sorta, samo sa novcem i čak i sa političkom moći

pre 2 godine

Nije bez razloga pre nsatanka nacionalnih država i moćnih gradova, glumačkim trupama i sličnima bilo zabranjeno zadržavanje na području grada. To jest obaveza napuštanja psole predstave posle odredjenog vremena. Tek za uvećanjem gradova i porastom kriminala, a pre svega otupelosti usled užasa prvog svetskog rata, ovi postaju ne samo prihvatljivi već od svojevrsnih izroda, nešto izmedju kurvi i lopova, postaju zvezde. Novine ih prosto obožavaju, a i umeli su da se okoriste ratovima, još u prvom svetkom ratu nisu propuptale prilku da se zalete na letačke asove.

Petar

pre 2 godine

Za Merimu Isakovic sam cuo jos kao klinac, za ovu Stajnfeld nikada, a nisam bas neobrazovan i ne manjka mi opste kulture. Samo jedan odgovor me interesuje. Zasto ste cutale toliko godina i sada se javljate?

G-dja

pre 2 godine

Drago mi je da imate i cerke i majku i sestru, a sta da se njima tako nesto desilo?!?! Mozda i jeste, ali ne mogu da Vam kazu, sta onda....

zoran ns

pre 2 godine

Hoce da svedoce???Da se razumemo svi njihovi ucenici 90 posto su deca imucnih roditelja to su privatne skole glume bar ja tako mislim.Ako je tako od cega su se skrivali do sad i ako je to u mladosti uradio kako niko nije prijavio ili posto nema dovoljno dokaza da se optuzi ajde da poguramo.Ajde razumem nemam para ne mogu da tuzim ali mogu fizicki da to resim ali ovi sto imaju mogucnost ja njih ne razumem.

Filip

pre 2 godine

Za to sto ste se vi skolovali, zato su mnogi kriminalci na slobodi a vi saucesnici, jer sud nije jednak za sve!
(acca, 27. maj 2021 11:59)

Sud ovde nije jednak za sve jer gomila ovaca, uključujući i tebe, više želi da zna šta o svemu misli vrhovni sudija. Dovoljno je da izađe na TV i na komentare o kršenju zakona samo kaže - Pa šta!? I onda acca i ostali debili svršavaju od sreće...

Дрндоје

pre 2 godine

После 10 година? Верујем да нестаје посла (улога) па ето да се скрене пажња. Ко мене може натерати да прихватим нешто што не желим? Силовање није када "ученик/ца" добровољно дође код професора у стан. Требало би да зна шта може очекивати. Испити се полажу на факултетима, консултације се обављају на факултетима, предавања се обављају на факултетима па не видим разлог да студент долази код професора кући. Неки студенти заврше факултете а неки не. Иначе, зна се како се у Холивуду добијају улоге.
Наравно да осуђујем силовања и силоватеље треба што ригорозније казнити.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Kad si "filmski moćnik" ,
a zebe ti celo telo,
imaju čike za te
prugasto odelo.

P.S. Putuj Leko ali nemoj daleko.
A sošku ostavi mupovcima

antihrist

pre 2 godine

Ako su se tebi javile ti ih uputi na tuzilastvo, to je prava adresa. Pa onda ako bude dovoljno dokaza oni ce podici optuznicu. Za sada izgleda da od toga nema nista.

Jos bolje

pre 2 godine

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.
(dragaN, 27. maj 2021 13:30)
Nece nista da im fali posvetice se sebi i svojim hobijima

Јабучило

pre 2 godine

Drago mi je da imate i cerke i majku i sestru, a sta da se njima tako nesto desilo?!?! Mozda i jeste, ali ne mogu da Vam kazu, sta onda....
(G-dja, 27. maj 2021 13:07)

А да теби неко неосновано оптужи оца, брата или сина за тако гнусан злочин?

Džoni

pre 2 godine

Imao sam ja jednog drugara koji je svojevremeno devojkama prilazio na stvarno užasne i prostačke načine. Za veče on odabere nekoliko devojaka i krene u misiju. Nas je iskreno bilo sramota od njega, ali on nije prezao od ničega. Bilo je tu zgražavanja devojaka i čudnih pogleda i pregršt pedala, ali je čovek imao više uspeha od svih nas zajedno sve onako "finih" i što kaže stara izreka ne j... lep nego uporan!

Snupy

pre 2 godine

Ove zene treba na lecenje, zamislite da optuzim nekoga za nepristojno prilazenje.. Pa to je zaista cirkus.. Neka zive same i nek obuku hidzad e onda ih niko nece gledati ni prilaziti. Zena sam ali su stvarno vise preterali sa tim optuzivanjem.

Washington

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?
(..., 27. maj 2021 11:34)

Lepo sve objasnjeno u dve recenice. Svaka cast.

Toliko o tome

pre 2 godine

"Nisu Muslimani glupi. Žena na ulicu ne izlazi sama, bez pratnje muškarca, ne otkriva se tuđem pogledu, nosi hidžab - i onda nema problema sa silovanjem...
(Ahmed, 27. maj 2021 17:40) "

Ona kuci ne sme da kaze "ne"...

Pitam za drugaricu

pre 2 godine

Moju prijateljicu je odbio jedan vrlo popularan i zgodan frajer pre jedno 10-tak godina. Malo su se muvali i nije nista bilo, jer on nije hteo da se zabavlja. Pa sada bi bila voljna da ga prijavi za silovanje, ali ne zna procedure. Molim za savet ovih sto znaju zakon, kako to da uradi.

Advokat

pre 2 godine

Ко год се јави и благовремено пријави насилника сигурно неће бити под сумњом јавности као неко ко чека десет година.
(Јабучило, 27. maj 2021 17:07)

Pod sumnjom neuke i maliciozne javnosti, treba istaci. Seksualna zlostavljanja kod zrtava izazivaju veoma jaka osecanja stida, kajanja, destrukcije, drugim recima izazivaju mentalne poreecaje i otuda cudjenja laika na reakcije zrtava.

Minja

pre 2 godine

Svi vi koji se pitate, poiske30 g.,? treba da znate da u ono vreme naprosto drustvena klima nije bila takva da bi se ovakve stvari mogle saopštavati u javnosti, her bi to pokrenulo lavinu problema. Političari su i onda kao i sada imali svoje žurke, a la Palmine, na koje su dovođene zene i devojke. Danas je situacija drukčija i zato se javljaju te javne licnosti koje su bile u tim situacijama. A nas izvitopereni patrijahalni moral bi da i dalje zena bude samo objekat za uživanje ili radjanje. Nema se poštovanja za ličnost jer se u javnom prostoru podmeću spinzoruse kao model. To je nasa tragedija!

Advokat

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!
(Liki, 27. maj 2021 13:36)
Ne lupaj! One će biti anonimne za javnost a sudija i advokati će tačno znati ko su i odakle su...

Јабучило

pre 2 godine

@jabucilo

Silovanje ne zastareva 15 godina. Nauci zakone pre nego sto komentarises!
(Oliver, 27. maj 2021 13:04)

Ајде и теби да одговорим.Замисли да се познајемо и ја те пријавим да си ме силовао пре десет година. По закону не застарева. Слажем се. Али није то проблем. Проблем је недоказивост.

Privatni detektiv Đido Mova

pre 2 godine

I ja sam žrtva, hoću da ga prijavim. Leka je jednom meni i drugaru platio po točeno u 33ćem bloku. Heš teg #"Nisamsam!

marko_sthlm

pre 2 godine

@ ""javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.
(dragaN, 27. maj 2021 13:30)"


Ne, neće ostati same jer muškarci, oni pravi, će imati hrabrosti da priđu i pozovu na piće na pristojan način i isto tako pristojno prihvatiti ako odgovor bude ne.

Isto tako mogu i žene da priđu...ili misliš da je to nemoguće tj. nešto što ne bi smelo da se dešava?

Milan_HD

pre 2 godine

Zasto se ne jave u policiju ? Ne razumem...musko sam, nisam bio seksualnu, ali jesam bio napadan i to zesce ... i jedva uspeh da se odbranim koliko toliko. Posle sam odmah otisao u policiju. Znam i zenu koja jeste bila silovana, i to vrlo gadno, fizicke posledice i to. I nije otisla u medije, nego u policiju.

Stvarno ne razumem.

Милош

pre 2 godine

Као мушкарац који поштује и воли жене, дајем подршку свим жртвама. Напаствовање пре пола године или 40 година је злочин који треба казнити. Силовање је јако тешка тема и за људе који знају неку жртву, а камоли самој жртви.

Јабучило

pre 2 godine

@Jabucilo, Vi ste sudija, upucemi u sve, pa znate da je neosnovano?!?!
(G-dja, 27. maj 2021 18:03)

Зашто тако јевтино и ниско, Г-ђо? Врло добро знате шта сте написали, врло добро сте разумели шта сам Вас питао. Зато ми одговорите људски на људско питање: како бисте се осећали да неко неосновано оптужи Вашег оца, сина или брата?

radio mileva

pre 2 godine

Pod sumnjom neuke i maliciozne javnosti, treba istaci. Seksualna zlostavljanja kod zrtava izazivaju veoma jaka osecanja stida, kajanja, destrukcije, drugim recima izazivaju mentalne poreecaje i otuda cudjenja laika na reakcije zrtava.
(Advokat, 27. maj 2021 18:31)

Ako bi se zalozio za drugu stranu, rekao bi da je prostor za manipulaciju ogroman posle toliko vremena, da su moguci motivi poput osvete, materijalne koristi, samopromocije. Da pomenuti svedoci koji govore kako se verbalno prema njima ophodio okrivljeni, ne govore nista konkretno o ovom slucaju, i da su pristrasni. Da stav okrivljenog prema svedocima nama ne govori da je pocinio delo silovanja za koje je optuzen. Da takodje sud uvazi svedoke odbrane (koji ce govoriti koliko je okrivljeni fin i umeren covek).

neko

pre 2 godine

@drndoje i ostali genijalci
pa evo, ja sam bila jedna od tih kojima je profesor "prilazio na nepristojan nacin". imala sam neki osecaj, pa sam birala da se s njim nalazim na javnom mestu, a ne u kabinetu gde bismo bili sami, ali mi ni to nije puno pomoglo.. prijavila sam ga, i nista - naprotiv, drugi profesori su poceli da odbijaju da me ispituju bez zenskog svedoka! i onda jos procitam vase i slicna misljenja.
i sta sad ja da radim? recite vi meni, sta sad?! i sta je trebalo da uradim?!

Јабучило

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?
(..., 27. maj 2021 11:34)

Ко год се јави и благовремено пријави насилника сигурно неће бити под сумњом јавности као неко ко чека десет година. А чекање је и својеврсно зелено светло насилнику да вреба нове жртве.

I am just a man

pre 2 godine

Da se odmah razumemo - apsolutno sam protiv bilo koje vrste nasilja, pogotovo nasilja muškaraca nad ženama i smatram da svi muškarci koji su to uradili treba da gore i na dugogodišnjoj robiji i u paklu. I da, imam i majku i tetke i sestre. Ipak, ono što ne mogu a da ne primetim jeste da je ovo neka nova agenda koja za cilj ima sve dublje i jače podele i rat između polova, rat između muškaraca i žena. Smisao svega su podele - na vernike i ateiste, na hrišćane i muslimane, na crnce i belce, muškarce i žene; sledeće je valjda na stare i mlade ili zdrave i bolesne. Ovo se najbolje i vidi po komentarima; žene su difoltno na strani "žrtava", a muškarci na strani "silovatelja" bez ikakvog uključivanja objektivnosti i logike. Sledeća stvar, znate li koliko normalnih muškaraca koji nikada u životu ne bi digli ruku na ženu poznajem (ovo se ne odnosi na mene jer sam srećno oženjen) koji su frustrirani činjenicom da "najboljim ribama" ne mogu čak ni da priđu ako ne voze BMW X5 i u džepu nemaju kesicu najčistije kolumbijske koke...!?! Nekad su popularni bili muškarci koji su bili najobrazovaniji, recitovali poeziju i svirali gitaru, a danas su to ćelavi kontroverzni "biznismeni" od ranije poznati policiji. Razumljivo je da su muškarci frustrirani. I na kraju, uz dužno poštovanje svim potencijalnim žrtvama, razmislite u kakvom društvu živimo ako je recimo normalno da se do uloge dolazi preko kreveta, ili da roditelji nemaju predstavu da su im ćerke izložene silovanju i maltretiranju...

Јабучило

pre 2 godine

@Јабучило, 27. maj 2021 11:38 Ima zločina koji ne zastarevaju. Bravo za Merimu Isaković, tako je birnim rečima, sve važno kazala, hvala ti Merima...Ovde neki muškarci se prave najvni kao nisu znali našu istoriju...kad smo bili pod turcima,...., posle opisao Bora Stnković i drugi...pa posle došao komunizam, gde su žene pred zakomom dobile prava, ali je u praksi bilo isto kao pod turcima....tradicija bahatog, neodgovornog ponašanja, gde je žena "vlasništvo" oca a posle muža...a partiski prvaci, pa šefovi po firmama ... su onoliko žena upropastili....
(Andjela, 27. maj 2021 12:30)

Немам против да злочин не застарева. Али ми објасни како се силовање један на један доказује када прођу године? Не желим да живим у друштву где нечија недоказана реч може некоме да упропасти живот. Да су све те "упропашћене" жене дигле глас на време, уместо да су ћутале, имао бих разумевања. Овако су само сагласне саучеснице. И оне и њихови ближњи ако су се и они правили да се ништа није десило (тамо где се заиста дешавало). Овакве приче су гола увреда за стварне жртве силовања.

I

pre 2 godine

"Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!" - da si sudija znala bi šta znači anonimno. To ne znači bez predstavljanja sudu, već bez eksponiranja u medijima i curenja podataka iz istrage u javnost. Ali, kakve ima veze što ne znaš ništa o pravosuđu, ne sprečava te to da ti imaš svoje mišljenje!

Адвокат

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!
(Liki, 27. maj 2021 13:36)

Анонимно за јавност, за веће и тужилаштво не. Побогу људи, размишљајте мало.

Amandine

pre 2 godine

Po hiljaditi put: zene ne vole nepristojno prilazenje, nepristojne ponude, nepristojne ljude… To sto je neko zensko, apsolutno ne znaci da, samo zato sto ste vi musko, imate pravo na bilo sta.
A sto se tice me, too pokreta, Fran Lebowitz je dala odlicno objasnjenje, parafraziram: Verujem svim tim zenama, a zasto? Zato sto sam i sama bila mlada zena. I ovo moze da potvrdi svaka zena, nema, nazalost, jedne koja nije dozivela neki vid seksualnog uznemiravanja tokom zivota.

salerno

pre 2 godine

Ti,, ti ispade jos vece djubre kad bi da sudis nekome bez dokaza u ovoj banana drzavi dovoljno je da neko uperi prst na tebe pa polupismeni srbi da ga stave na lomaci

juhu

pre 2 godine

Sve to lepo pričaj tužilaštvu, a ne nama. Mi ćemo o tome pričati NAKON presude. Ako je njoj i ostalima bitna pravda neka prestanu da se bave izjavama za žutu štampu jor tako same sebi podrivaju kredibilitet.

opoooo

pre 2 godine

@ “Za Merimu Isakovic sam cuo jos kao o za ovu Stajnfeld nikada, a nisam bas neobrazovan i ne manjka mi opste kulture. Samo jedan odgovor me interesuje. Oale toliko godina i sada se javljate?ujlujupolooopolooolpppo
(Petar, 27. maj 2021 13:00)”rhbh

Nazalost, upravo Vase pitanje pokazuje realni nivo vaseg obrazovanja i opste kulture. Kad se budete obrazovali na tu temu saznacete i odgovor na Vase pitanje. Literatura je siroko dostupna svuda.

Slovenac 1952

pre 2 godine

Pa i mene je silovala Srpkinja pre 49. godina! Šta sam mogao, da ohranim svoju čast, morao da se oženim! Ne žalim se, a bolje da je silovala ona mene, nego ja nju! Srpkinje ste oćito načisto pošizile za silovanjima! Kratak fililj a i kasno pamćenje!:)

Ahmed

pre 2 godine

Nisu Muslimani glupi. Žena na ulicu ne izlazi sama, bez pratnje muškarca, ne otkriva se tuđem pogledu, nosi hidžab - i onda nema problema sa silovanjem...

Alekksej

pre 2 godine

Za one sto pitaju da li imamo sestre, majke.... Imamo.
Da li vi imate sinove očeve braću da im sude u novinama? Da li iz ovakvih medijskih linceva može da se vidi istina?
Da li ako postoji i 0.1% šanse da je čovek nevin i da se pravosnazno oslobodi ikada može posle ovakvih napisa da nastavi život?
Možda ako imate braću očeve sinove ne bi bilo loše da se ovakve stvari ostave sudu do pravosnazne presude pa onda.... Osudjivacemo svi, najstrože ovako grozna dela.
Svi mi, dragi moji imamo očeve i majke. Lecic, Mika i sl su možda krivi, a možda i nisu... I šta ako nisu? Ne sa njima... Šta sa njihovim porodicama, decom koja idu u školu medju vršnjake.....

Smaraš

pre 2 godine

Зато ми одговорите људски на људско питање: како бисте се осећали да неко неосновано оптужи Вашег оца, сина или брата?
(Јабучило, 27. maj 2021 19:31)

Vest je jedno, ti pričaš drugo, a sve u cilju relativizovanja zločina, po sistemu - ne branim silovatelje, ali...

kraja

pre 2 godine

"Ne lupaj! One će biti anonimne za javnost a sudija i advokati će tačno znati ko su i odakle su..."

...zamisli se nad svojom kvalifikacijom "ne lupaj"...
...@liki je samo rekao "Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!" i ne znam sta ti tu smeta...

...americki sud je odbacio tuzbu protiv kevina spejsija na zahtev tuzioca da ostane anoniman u svom potrazivanju od 40 mil dolara, jer "ne bi mogao ponovo da prodje psihicki kroz sve to"...

Milan

pre 2 godine

Nekako imam utisak da je kriv, samo nemojte tako suditi, uradite postupak kako dolikuje uz pretpostavku nevinosti i bez osuda onih koje žele da svedoče. Nije se njima lako suočiti sa njim ali ne mogu se uvažiti anonimna svedočenja

John

pre 2 godine

Zasto ste cutale toliko godina i sada se javljate?
(Petar, 27. maj 2021 13:00)

Pročitaj sve komantare pa će ti biti jasno zašto se tek sada javljaju, kao i zašto se neke neće nikada javiti.


(Liam, 27. maj 2021 12:40)

Fuj! U stvari, Branislave, ti li si?

Bre!

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Ne filozofiraj. Sud zna ko su i sta su javnost nema sta da zna. Zna isto tako i optuzeni i on ne sme da odaje njihov identitet. To je i smisao zasticenog svedoka a ti se vrati na gledanje Farme i Evrovizije.

Milan

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...

Јабучило

pre 2 godine

Verovala je da će je zakon u njenoj domovini zaštititi i još važnije: da će zaštititi druge devojke od istog i sličnih nasilnika time što će se ovaj nasilnik zaustaviti u razularenoj bahatosti.

И све то десет година после?

Liam

pre 2 godine

Evo Merimici se bas nakupilo za 43 godine, odrzala je rec, a sada bi da jos malo "osoli" i preko.

Svaka joj cast kako je izdrzala 43 godine, ali sada je brana pukla, sada Merimica levo i desno, sa kraja sveta trazi neke zene, kojima je neko, nekada, majke mi, prilazio "na neprimeren nacin".

Izvinite, ali ovo je feministicka lakrdija, ni manje, ni vise od toga.

I da, imam i cerke, majku i sestru.

dragaN

pre 2 godine

"javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Znaci i za to ce pocnu da nas zatvaraju, sto ne prilazimo na prostojan nacin. Vi sto to podrzavate, pitam se Imate li vi sinove i bracu.

dragaN

pre 2 godine

"javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.

sifra piralen i male veverice

pre 2 godine

lecic mi je uvek bio superantipatican ,da tako kazem . Profesionalca sam jedva pogledao zbog njega , isiljena gluma i plasticne emocije , moj utisak.podrska devojkama , da sve izadju i kazu sta je bilo ,i da ne obracaju paznju na pracovjeke koji za tastaturom osuduju zrtve ..

Advokat

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.

zoran ns

pre 2 godine

Hoce da svedoce???Da se razumemo svi njihovi ucenici 90 posto su deca imucnih roditelja to su privatne skole glume bar ja tako mislim.Ako je tako od cega su se skrivali do sad i ako je to u mladosti uradio kako niko nije prijavio ili posto nema dovoljno dokaza da se optuzi ajde da poguramo.Ajde razumem nemam para ne mogu da tuzim ali mogu fizicki da to resim ali ovi sto imaju mogucnost ja njih ne razumem.

Petar

pre 2 godine

Za Merimu Isakovic sam cuo jos kao klinac, za ovu Stajnfeld nikada, a nisam bas neobrazovan i ne manjka mi opste kulture. Samo jedan odgovor me interesuje. Zasto ste cutale toliko godina i sada se javljate?

Liki

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!

Andjela

pre 2 godine

@Јабучило, 27. maj 2021 11:38 Ima zločina koji ne zastarevaju. Bravo za Merimu Isaković, tako je birnim rečima, sve važno kazala, hvala ti Merima...Ovde neki muškarci se prave najvni kao nisu znali našu istoriju...kad smo bili pod turcima,...., posle opisao Bora Stnković i drugi...pa posle došao komunizam, gde su žene pred zakomom dobile prava, ali je u praksi bilo isto kao pod turcima....tradicija bahatog, neodgovornog ponašanja, gde je žena "vlasništvo" oca a posle muža...a partiski prvaci, pa šefovi po firmama ... su onoliko žena upropastili....

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Kad si "filmski moćnik" ,
a zebe ti celo telo,
imaju čike za te
prugasto odelo.

P.S. Putuj Leko ali nemoj daleko.
A sošku ostavi mupovcima

acca

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.
(Advokat, 27. maj 2021 11:37)

Za to sto ste se vi skolovali, zato su mnogi kriminalci na slobodi a vi saucesnici, jer sud nije jednak za sve!

...

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?

Дрндоје

pre 2 godine

После 10 година? Верујем да нестаје посла (улога) па ето да се скрене пажња. Ко мене може натерати да прихватим нешто што не желим? Силовање није када "ученик/ца" добровољно дође код професора у стан. Требало би да зна шта може очекивати. Испити се полажу на факултетима, консултације се обављају на факултетима, предавања се обављају на факултетима па не видим разлог да студент долази код професора кући. Неки студенти заврше факултете а неки не. Иначе, зна се како се у Холивуду добијају улоге.
Наравно да осуђујем силовања и силоватеље треба што ригорозније казнити.

Mija

pre 2 godine

Nažalost prinuda na seks sa ženama je toliko ukorenjena kod nas da je strašno i pomisliti.Sećam se još 1999 odkako postalo teško naći posao, supruga jednog kolege se zaposlila u nekoj prodavnici.On pričao gde i ostali mu rekli da će dobiti stalan posao ako bude njegova žena ušla u šemu sa davaoce posla.Onda čula sam da neki advokat isključivo prima pripravnice a ne muškarce jer te devojke koristi za seks. I još mnogo drugih slučajeva.Sve ostale žene ćute jer znaju da su nemoćne .Samo su se glumice odvažile i svaka im čast za hrabrost.I konačno da se muškarcima da do znanje da nisu oni ti koji o svemu odlučuju.Nasilnici moraju znati da granica postoji, nisu svemoćni.

djo

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)kakav si ti banana men

ali to je i dalje ta ista sorta, samo sa novcem i čak i sa političkom moći

pre 2 godine

Nije bez razloga pre nsatanka nacionalnih država i moćnih gradova, glumačkim trupama i sličnima bilo zabranjeno zadržavanje na području grada. To jest obaveza napuštanja psole predstave posle odredjenog vremena. Tek za uvećanjem gradova i porastom kriminala, a pre svega otupelosti usled užasa prvog svetskog rata, ovi postaju ne samo prihvatljivi već od svojevrsnih izroda, nešto izmedju kurvi i lopova, postaju zvezde. Novine ih prosto obožavaju, a i umeli su da se okoriste ratovima, još u prvom svetkom ratu nisu propuptale prilku da se zalete na letačke asove.

Ahmed

pre 2 godine

Nisu Muslimani glupi. Žena na ulicu ne izlazi sama, bez pratnje muškarca, ne otkriva se tuđem pogledu, nosi hidžab - i onda nema problema sa silovanjem...

Јамесдин

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Ох извините г. истражни судијо, нисмо вас препознали

G-dja

pre 2 godine

Drago mi je da imate i cerke i majku i sestru, a sta da se njima tako nesto desilo?!?! Mozda i jeste, ali ne mogu da Vam kazu, sta onda....

vladica

pre 2 godine

Devojke se plase da prijave nasilnike koji su uticajne osobe. Posto se radi o mladim osobama koje nemaju ni uticaj u poslu i tek treba da osnivaju porodicu, direktno suprodstavljanje mocniku nosi veliki rizik. U momentu kad se okolnosti promene kad steknu sigurnost kroz karijeru, pravog partnera i porodicu i ako se odnos drustva prema ovoj pojavi promeni (sto je trenutno svetski trend) dobiju potrebnu snagu. U tome nema nista neobicno, prirodna filozofija da vodis bitke kad imas sanse da ih dobijes.

Ana

pre 2 godine

@Milan
To Milane znaci da ti i tabloidi ne znate, a tuzilastvo da ima sve njihove podatke.
A ako ti ne znas, to je kao da se ne zna uopste, jelte

antihrist

pre 2 godine

Ako su se tebi javile ti ih uputi na tuzilastvo, to je prava adresa. Pa onda ako bude dovoljno dokaza oni ce podici optuznicu. Za sada izgleda da od toga nema nista.

Pitam za drugaricu

pre 2 godine

Moju prijateljicu je odbio jedan vrlo popularan i zgodan frajer pre jedno 10-tak godina. Malo su se muvali i nije nista bilo, jer on nije hteo da se zabavlja. Pa sada bi bila voljna da ga prijavi za silovanje, ali ne zna procedure. Molim za savet ovih sto znaju zakon, kako to da uradi.

Iva

pre 2 godine

Kada žrtve izađu u javnost, imenom i prezimenom, optužite ih da samo žele popularnost, slavu i novac, kada odluće da ostanu anonimne - ni to vam ne valja?! Miku je tužilo desetak devojaka, samo su dve izašle u javnost. Ne vodi se postupak na televiziji i jutjubu, niti narodne mase moraju da znaju sve detalje.

Jovan

pre 2 godine

@Тa mogućnost je predviđena ZKP-om, zadrži svoje neznanje za sebe. Ima ko se školovao za ovakve slučajeve.
(Advokat, 27. maj 2021 11:37)

Avokat kako te nije sramota? O kakvoj bre školi pričaš? O istoj onoj koja je dovela do toga da su sudstvo i zakoni najveće ruglo ove kvazidrzave? Države gde sudija daje otkaz nakon što joj sin biva bude premlacen u centru Cacka jer je kriminalac Djurakic trebao biti osuđen (koji je na kraju pušten uz uslovnu kaznu)? Kakav se bre to lažni moral, poštenje i obrazovanje prodaje u najzaostalijoj državi Evrope? Za slučaj da nisi obavešten, ti koji su te školovali (pravnici) su ovde na vlasti već duže od 30 godina, i glavni i odgovorni su urednici ovakve situacije u zemlji. Tako da tišina advokat i pokrijte se ušima svi do jednog, necu da vas cujem.

Slovenac 1952

pre 2 godine

Pa i mene je silovala Srpkinja pre 49. godina! Šta sam mogao, da ohranim svoju čast, morao da se oženim! Ne žalim se, a bolje da je silovala ona mene, nego ja nju! Srpkinje ste oćito načisto pošizile za silovanjima! Kratak fililj a i kasno pamćenje!:)

Јабучило

pre 2 godine

Drago mi je da imate i cerke i majku i sestru, a sta da se njima tako nesto desilo?!?! Mozda i jeste, ali ne mogu da Vam kazu, sta onda....
(G-dja, 27. maj 2021 13:07)

А да теби неко неосновано оптужи оца, брата или сина за тако гнусан злочин?

Privatni detektiv Đido Mova

pre 2 godine

I ja sam žrtva, hoću da ga prijavim. Leka je jednom meni i drugaru platio po točeno u 33ćem bloku. Heš teg #"Nisamsam!

Jos bolje

pre 2 godine

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.
(dragaN, 27. maj 2021 13:30)
Nece nista da im fali posvetice se sebi i svojim hobijima

Dana

pre 2 godine

Milan, 27. maj 2021 11:30)

Prijatelju ne da si nebitan. Ko si ti da tebi neko polaže račune? Zna tužilaštvo i policija, ostalo je tabloidna zabava za mase gde ti i tebi slični spadaju.

Advokat

pre 2 godine

Ко год се јави и благовремено пријави насилника сигурно неће бити под сумњом јавности као неко ко чека десет година.
(Јабучило, 27. maj 2021 17:07)

Pod sumnjom neuke i maliciozne javnosti, treba istaci. Seksualna zlostavljanja kod zrtava izazivaju veoma jaka osecanja stida, kajanja, destrukcije, drugim recima izazivaju mentalne poreecaje i otuda cudjenja laika na reakcije zrtava.

Snupy

pre 2 godine

Ove zene treba na lecenje, zamislite da optuzim nekoga za nepristojno prilazenje.. Pa to je zaista cirkus.. Neka zive same i nek obuku hidzad e onda ih niko nece gledati ni prilaziti. Zena sam ali su stvarno vise preterali sa tim optuzivanjem.

Iva

pre 2 godine

Kada žrtve izađu u javnost, imenom i prezimenom, optužite ih da samo žele popularnost, slavu i novac, kada odluće da ostanu anonimne - ni to vam ne valja?! Miku je tužilo desetak devojaka, samo su dve izašle u javnost. Ne vodi se postupak na televiziji i jutjubu, niti narodne mase moraju da znaju sve detalje.

Јабучило

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?
(..., 27. maj 2021 11:34)

Ко год се јави и благовремено пријави насилника сигурно неће бити под сумњом јавности као неко ко чека десет година. А чекање је и својеврсно зелено светло насилнику да вреба нове жртве.

Јабучило

pre 2 godine

@jabucilo

Silovanje ne zastareva 15 godina. Nauci zakone pre nego sto komentarises!
(Oliver, 27. maj 2021 13:04)

Ајде и теби да одговорим.Замисли да се познајемо и ја те пријавим да си ме силовао пре десет година. По закону не застарева. Слажем се. Али није то проблем. Проблем је недоказивост.

Džoni

pre 2 godine

Imao sam ja jednog drugara koji je svojevremeno devojkama prilazio na stvarno užasne i prostačke načine. Za veče on odabere nekoliko devojaka i krene u misiju. Nas je iskreno bilo sramota od njega, ali on nije prezao od ničega. Bilo je tu zgražavanja devojaka i čudnih pogleda i pregršt pedala, ali je čovek imao više uspeha od svih nas zajedno sve onako "finih" i što kaže stara izreka ne j... lep nego uporan!

Advokat

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!
(Liki, 27. maj 2021 13:36)
Ne lupaj! One će biti anonimne za javnost a sudija i advokati će tačno znati ko su i odakle su...

Filip

pre 2 godine

Za to sto ste se vi skolovali, zato su mnogi kriminalci na slobodi a vi saucesnici, jer sud nije jednak za sve!
(acca, 27. maj 2021 11:59)

Sud ovde nije jednak za sve jer gomila ovaca, uključujući i tebe, više želi da zna šta o svemu misli vrhovni sudija. Dovoljno je da izađe na TV i na komentare o kršenju zakona samo kaže - Pa šta!? I onda acca i ostali debili svršavaju od sreće...

Milan_HD

pre 2 godine

Zasto se ne jave u policiju ? Ne razumem...musko sam, nisam bio seksualnu, ali jesam bio napadan i to zesce ... i jedva uspeh da se odbranim koliko toliko. Posle sam odmah otisao u policiju. Znam i zenu koja jeste bila silovana, i to vrlo gadno, fizicke posledice i to. I nije otisla u medije, nego u policiju.

Stvarno ne razumem.

Јабучило

pre 2 godine

@Jabucilo, Vi ste sudija, upucemi u sve, pa znate da je neosnovano?!?!
(G-dja, 27. maj 2021 18:03)

Зашто тако јевтино и ниско, Г-ђо? Врло добро знате шта сте написали, врло добро сте разумели шта сам Вас питао. Зато ми одговорите људски на људско питање: како бисте се осећали да неко неосновано оптужи Вашег оца, сина или брата?

salerno

pre 2 godine

Ti,, ti ispade jos vece djubre kad bi da sudis nekome bez dokaza u ovoj banana drzavi dovoljno je da neko uperi prst na tebe pa polupismeni srbi da ga stave na lomaci

Washington

pre 2 godine

Кад смо код токсичних напада на жртве, пучанство шиљи тастатуре на сам помен позивања насилника на одговорност. После се питају - а што су ћутале?
(..., 27. maj 2021 11:34)

Lepo sve objasnjeno u dve recenice. Svaka cast.

Minja

pre 2 godine

Svi vi koji se pitate, poiske30 g.,? treba da znate da u ono vreme naprosto drustvena klima nije bila takva da bi se ovakve stvari mogle saopštavati u javnosti, her bi to pokrenulo lavinu problema. Političari su i onda kao i sada imali svoje žurke, a la Palmine, na koje su dovođene zene i devojke. Danas je situacija drukčija i zato se javljaju te javne licnosti koje su bile u tim situacijama. A nas izvitopereni patrijahalni moral bi da i dalje zena bude samo objekat za uživanje ili radjanje. Nema se poštovanja za ličnost jer se u javnom prostoru podmeću spinzoruse kao model. To je nasa tragedija!

juhu

pre 2 godine

Sve to lepo pričaj tužilaštvu, a ne nama. Mi ćemo o tome pričati NAKON presude. Ako je njoj i ostalima bitna pravda neka prestanu da se bave izjavama za žutu štampu jor tako same sebi podrivaju kredibilitet.

Јабучило

pre 2 godine

@Јабучило, 27. maj 2021 11:38 Ima zločina koji ne zastarevaju. Bravo za Merimu Isaković, tako je birnim rečima, sve važno kazala, hvala ti Merima...Ovde neki muškarci se prave najvni kao nisu znali našu istoriju...kad smo bili pod turcima,...., posle opisao Bora Stnković i drugi...pa posle došao komunizam, gde su žene pred zakomom dobile prava, ali je u praksi bilo isto kao pod turcima....tradicija bahatog, neodgovornog ponašanja, gde je žena "vlasništvo" oca a posle muža...a partiski prvaci, pa šefovi po firmama ... su onoliko žena upropastili....
(Andjela, 27. maj 2021 12:30)

Немам против да злочин не застарева. Али ми објасни како се силовање један на један доказује када прођу године? Не желим да живим у друштву где нечија недоказана реч може некоме да упропасти живот. Да су све те "упропашћене" жене дигле глас на време, уместо да су ћутале, имао бих разумевања. Овако су само сагласне саучеснице. И оне и њихови ближњи ако су се и они правили да се ништа није десило (тамо где се заиста дешавало). Овакве приче су гола увреда за стварне жртве силовања.

radio mileva

pre 2 godine

Pod sumnjom neuke i maliciozne javnosti, treba istaci. Seksualna zlostavljanja kod zrtava izazivaju veoma jaka osecanja stida, kajanja, destrukcije, drugim recima izazivaju mentalne poreecaje i otuda cudjenja laika na reakcije zrtava.
(Advokat, 27. maj 2021 18:31)

Ako bi se zalozio za drugu stranu, rekao bi da je prostor za manipulaciju ogroman posle toliko vremena, da su moguci motivi poput osvete, materijalne koristi, samopromocije. Da pomenuti svedoci koji govore kako se verbalno prema njima ophodio okrivljeni, ne govore nista konkretno o ovom slucaju, i da su pristrasni. Da stav okrivljenog prema svedocima nama ne govori da je pocinio delo silovanja za koje je optuzen. Da takodje sud uvazi svedoke odbrane (koji ce govoriti koliko je okrivljeni fin i umeren covek).

marko_sthlm

pre 2 godine

@ ""javile devojke koje su joj ispričale da im je Branislav Lečić prilazio na razne nepristojne načine."

Vi sto govorite imate li cerke i sestre, samo da znate, skoncace vam cerke u samoci, ostace same, jer takav im svet stvarate u kom muskarci nece smeti zenu na pice da pozovu jer ih moze optuziti za nepristojnu ponudu.
(dragaN, 27. maj 2021 13:30)"


Ne, neće ostati same jer muškarci, oni pravi, će imati hrabrosti da priđu i pozovu na piće na pristojan način i isto tako pristojno prihvatiti ako odgovor bude ne.

Isto tako mogu i žene da priđu...ili misliš da je to nemoguće tj. nešto što ne bi smelo da se dešava?

I am just a man

pre 2 godine

Da se odmah razumemo - apsolutno sam protiv bilo koje vrste nasilja, pogotovo nasilja muškaraca nad ženama i smatram da svi muškarci koji su to uradili treba da gore i na dugogodišnjoj robiji i u paklu. I da, imam i majku i tetke i sestre. Ipak, ono što ne mogu a da ne primetim jeste da je ovo neka nova agenda koja za cilj ima sve dublje i jače podele i rat između polova, rat između muškaraca i žena. Smisao svega su podele - na vernike i ateiste, na hrišćane i muslimane, na crnce i belce, muškarce i žene; sledeće je valjda na stare i mlade ili zdrave i bolesne. Ovo se najbolje i vidi po komentarima; žene su difoltno na strani "žrtava", a muškarci na strani "silovatelja" bez ikakvog uključivanja objektivnosti i logike. Sledeća stvar, znate li koliko normalnih muškaraca koji nikada u životu ne bi digli ruku na ženu poznajem (ovo se ne odnosi na mene jer sam srećno oženjen) koji su frustrirani činjenicom da "najboljim ribama" ne mogu čak ni da priđu ako ne voze BMW X5 i u džepu nemaju kesicu najčistije kolumbijske koke...!?! Nekad su popularni bili muškarci koji su bili najobrazovaniji, recitovali poeziju i svirali gitaru, a danas su to ćelavi kontroverzni "biznismeni" od ranije poznati policiji. Razumljivo je da su muškarci frustrirani. I na kraju, uz dužno poštovanje svim potencijalnim žrtvama, razmislite u kakvom društvu živimo ako je recimo normalno da se do uloge dolazi preko kreveta, ili da roditelji nemaju predstavu da su im ćerke izložene silovanju i maltretiranju...

Milan

pre 2 godine

Nekako imam utisak da je kriv, samo nemojte tako suditi, uradite postupak kako dolikuje uz pretpostavku nevinosti i bez osuda onih koje žele da svedoče. Nije se njima lako suočiti sa njim ali ne mogu se uvažiti anonimna svedočenja

Amandine

pre 2 godine

Po hiljaditi put: zene ne vole nepristojno prilazenje, nepristojne ponude, nepristojne ljude… To sto je neko zensko, apsolutno ne znaci da, samo zato sto ste vi musko, imate pravo na bilo sta.
A sto se tice me, too pokreta, Fran Lebowitz je dala odlicno objasnjenje, parafraziram: Verujem svim tim zenama, a zasto? Zato sto sam i sama bila mlada zena. I ovo moze da potvrdi svaka zena, nema, nazalost, jedne koja nije dozivela neki vid seksualnog uznemiravanja tokom zivota.

Toliko o tome

pre 2 godine

"Nisu Muslimani glupi. Žena na ulicu ne izlazi sama, bez pratnje muškarca, ne otkriva se tuđem pogledu, nosi hidžab - i onda nema problema sa silovanjem...
(Ahmed, 27. maj 2021 17:40) "

Ona kuci ne sme da kaze "ne"...

Smaraš

pre 2 godine

Зато ми одговорите људски на људско питање: како бисте се осећали да неко неосновано оптужи Вашег оца, сина или брата?
(Јабучило, 27. maj 2021 19:31)

Vest je jedno, ti pričaš drugo, a sve u cilju relativizovanja zločina, po sistemu - ne branim silovatelje, ali...

opoooo

pre 2 godine

@ “Za Merimu Isakovic sam cuo jos kao o za ovu Stajnfeld nikada, a nisam bas neobrazovan i ne manjka mi opste kulture. Samo jedan odgovor me interesuje. Oale toliko godina i sada se javljate?ujlujupolooopolooolpppo
(Petar, 27. maj 2021 13:00)”rhbh

Nazalost, upravo Vase pitanje pokazuje realni nivo vaseg obrazovanja i opste kulture. Kad se budete obrazovali na tu temu saznacete i odgovor na Vase pitanje. Literatura je siroko dostupna svuda.

Милош

pre 2 godine

Као мушкарац који поштује и воли жене, дајем подршку свим жртвама. Напаствовање пре пола године или 40 година је злочин који треба казнити. Силовање је јако тешка тема и за људе који знају неку жртву, а камоли самој жртви.

kraja

pre 2 godine

"Ne lupaj! One će biti anonimne za javnost a sudija i advokati će tačno znati ko su i odakle su..."

...zamisli se nad svojom kvalifikacijom "ne lupaj"...
...@liki je samo rekao "Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!" i ne znam sta ti tu smeta...

...americki sud je odbacio tuzbu protiv kevina spejsija na zahtev tuzioca da ostane anoniman u svom potrazivanju od 40 mil dolara, jer "ne bi mogao ponovo da prodje psihicki kroz sve to"...

I

pre 2 godine

"Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!" - da si sudija znala bi šta znači anonimno. To ne znači bez predstavljanja sudu, već bez eksponiranja u medijima i curenja podataka iz istrage u javnost. Ali, kakve ima veze što ne znaš ništa o pravosuđu, ne sprečava te to da ti imaš svoje mišljenje!

John

pre 2 godine

Zasto ste cutale toliko godina i sada se javljate?
(Petar, 27. maj 2021 13:00)

Pročitaj sve komantare pa će ti biti jasno zašto se tek sada javljaju, kao i zašto se neke neće nikada javiti.


(Liam, 27. maj 2021 12:40)

Fuj! U stvari, Branislave, ti li si?

neko

pre 2 godine

@drndoje i ostali genijalci
pa evo, ja sam bila jedna od tih kojima je profesor "prilazio na nepristojan nacin". imala sam neki osecaj, pa sam birala da se s njim nalazim na javnom mestu, a ne u kabinetu gde bismo bili sami, ali mi ni to nije puno pomoglo.. prijavila sam ga, i nista - naprotiv, drugi profesori su poceli da odbijaju da me ispituju bez zenskog svedoka! i onda jos procitam vase i slicna misljenja.
i sta sad ja da radim? recite vi meni, sta sad?! i sta je trebalo da uradim?!

Адвокат

pre 2 godine

Da svedoče, a da se ne predstave?! To nema poentu i nije u redu.
Ko je doživeo silovanje, saosećam sa njim, ali jedino ko istupi bez skrivanja, to ima težinu.
Da sam sudija, ništa anonimno ne bih uzimala u obzir!
(Liki, 27. maj 2021 13:36)

Анонимно за јавност, за веће и тужилаштво не. Побогу људи, размишљајте мало.

Alekksej

pre 2 godine

Za one sto pitaju da li imamo sestre, majke.... Imamo.
Da li vi imate sinove očeve braću da im sude u novinama? Da li iz ovakvih medijskih linceva može da se vidi istina?
Da li ako postoji i 0.1% šanse da je čovek nevin i da se pravosnazno oslobodi ikada može posle ovakvih napisa da nastavi život?
Možda ako imate braću očeve sinove ne bi bilo loše da se ovakve stvari ostave sudu do pravosnazne presude pa onda.... Osudjivacemo svi, najstrože ovako grozna dela.
Svi mi, dragi moji imamo očeve i majke. Lecic, Mika i sl su možda krivi, a možda i nisu... I šta ako nisu? Ne sa njima... Šta sa njihovim porodicama, decom koja idu u školu medju vršnjake.....

Bre!

pre 2 godine

Evo i meni su se javile neke žene, hoće da svedoče, ali pod uslovom da se ne zna ni ko su, ni šta su...

Kakva smo mi republika de banana, pa to nema nigde na svetu...
(Milan, 27. maj 2021 11:30)

Ne filozofiraj. Sud zna ko su i sta su javnost nema sta da zna. Zna isto tako i optuzeni i on ne sme da odaje njihov identitet. To je i smisao zasticenog svedoka a ti se vrati na gledanje Farme i Evrovizije.