Ponedeljak, 17.05.2021.

08:45

Prednost Đokovića sve manja, Rolan Garos je pretnja

Najnovija ATP lista je objavljena.

Izvor:

Prednost Ðokoviæa sve manja, Rolan Garos je pretnja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Statistikom protivu mitova

pre 2 godine

Lendl ima 30 titula vise od Samprasa i zbog toga je ispred Samprasa na Open Era GOAT listi koji mnogi citiraju. Lejver je 10-i zato sto je vecinu svojih meceva igrao pre Open Ere, a kao sto rekoh lista se odnosi samo na Open Eru. Ne ulazim u diskusiju o validnosti liste, no lista ima kriterijume i poredak je u skladu sa njima, npr Konors je 4-i bas zbog velikog broja osvojenih turnira.....

Bambi GOAT na ledu

pre 2 godine

Neko prica o Medvedevu, koga je i Fucovic pobedio na RG i koji je molio organizatora da ga izbaci sa turnora na sljaci, u finalu RG? Budimo ozbiljni, jedino da Troicki prodje kval i ode na Danila, on moze proci u drugo kolo. Sve preko toga je super iznenadjenje. Novak ostaje na prvom mesyu i posle RG.....

srb

pre 2 godine

cek bre kakav sad Srbija Open 23. maja? zar se to nije odrzalo vec u aprilu gdr je Beretini uzeo titulu? Ili u Beogradu imaju dva turnira serije 250 istog imena? ako moze neko da objasni o cemu se tu radi

Goran

pre 2 godine

"Ako bi gledali ova tri kriterijuma koje si izdvojio, a preskočio sve ono što sam ja napisao, Novak ni tada ne bi bio GOAT, nego Federer". Nesporno je da Novak mora imati vise slemova od Federera i Nadala ako zeli da bude GOAT. U tom slucaju ce imati i vise mastersa i vise slemova i vise nedelja na prvom mestu od Federera. Novak ce tada biti jasno ispred Federera. Ako bi Nadal imao isto slemova i mastersa kao Novak, olimpijske igre mu nikako ne mogu kompenzovati samo 2 Vimbldona, nula zavrsnih mastersa i preko 100 nedelja krace na prvom mestu.

goran

pre 2 godine

44051

Ovo samo kod nas ima da ljudi navijaju protiv svog najvećeg sportiste koga smo imali... Pitajte u Švajcarskoj nekoga da li navija za Nadala ili Đokovića ili Španiji za Đokovića i Federera... To pokazuje da smo loš i pakosan narod i da ne cenimo naše! To je banalan primer koji otkuca mnogo!
(veljko, 17. maj 2021 09:14

Nažalost upravu si, samo sto i u Svajcarskoj druge nacionalnosti navijaju za svoje boje jedino je razlika sto oni nisu rođeni u Svajcarskoj pa je donekle to prihvatljivo. Ali koga briga a najmanje Noleta, svojim uspjesima nisu mu ni do gležnjeva!

sakupljac minusa

pre 2 godine

Ovo za navijanje nekog tenisera iz druge zemlje je najveca glupost koju pisete. Finale Wimbldona igraju Marej i Federer. 70% publike navija za Federera. Da nisu Svajcarci dosli organizovano u London da bodre Rodzera? Znaci izmisljate stvari. Federera u pola zemalja sveta publika voli vise nego nekog igraca iz svoje zemlje. To je cinjenica. E sad sto vama smeta zato sto ljudi navijaju za nekog drugog a ne Novaka, vas problem

Tamni vilajet

pre 2 godine

(Hardy, 17. maj 2021 12:28)

Toliko je merodavna ta lista da Sampras sa 15 GS titula gleda u leđa Lendlu sa 8 titula.
Klasično mešanje i relativizacija egzaktnih i raznoraznih egzotičnih kriterijuma po principu baba i žaba ili daj da bodujemo sve što nam padne na pamet.
Posebna je priča poređenje igrača iz ranijih epoha gde se recimo OI nije igrao u Lejverovo vreme, a Marej sa dva zlata do skoro bio ispred njega.
To što čovek ima ekvivalent današnjih 19 GS titula, a oni mu računaju pet, ni to nema veze.
Ako je i ukinu, nikakva šteta, teniski tabloid i ništa više.

el diablo

pre 2 godine

ako gledate vi toliko te nedelje na prvo mjesto zasto ne gledate onda da rafa nikad nije ispa iz top 10 aaa to nije rekord jel? E jeste rodjaci i to jos kakav rekord, ali nista to, na kraju se gleda ko ima najvise GS, na kraju se gleda ko ima najvise Prstena, na kraju se gleda ko ima najvise Super bowl-a, na kraju se gleda ko ima najvise zlatnih lopti i LS. ZNACI MAJORS WON

Toliko o tome

pre 2 godine

Ali da stvar bude gora po Nadala, on je daleko ispod i Federera i Novaka po broju nedelja na prvom mestu i to ne moze vise da promeni. Drugo, nikada se u istoriji tenisa nije desilo da GOAT ne osvoji nijedan zavrsni masters. Trece, titula na Vimbldonu je kao titula na svetskom prvenstvu. Kako neko moze biti GOAT sa samo 2 Vimbldona. Po meni, i Novak mora da osvoji jos neki Vimbldon. Ali, biti GOAT sa samo 2 Vimbldona je smesno.
(Goran, 17. maj 2021 12:04)

Ako bi gledali ova tri kriterijuma koje si izdvojio, a preskočio sve ono što sam ja napisao, Novak ni tada ne bi bio GOAT, nego Federer. ;)
On ima više Vimbldona, više završnih Mastersa, a i broj nedelja na prvom mestu mu je i dalje odličan.
I to je glavni problem, kad se izvlače stvari iz konteksta.
Postoji recimo fama da je Novak najsvestraniji igrač na turu, ali u stvarnosti Federer ima više GS titula od njega na dva turnira, a on od njega samo na jednom.
Sa Nadalom je egal 2-2, ali ako znamo da Federer vodi i protiv Nadala na tri različita GS turnira, onda ispada da je on najsvestraniji itd.
Slažem se da u budućnosti sve ovo može da se promeni, ali Novak mora da ima najviše GS titula da bi konkurisao za titulu najboljeg ikada.
Ako Nadal nije dostojan zbog broja nedelja na ATP listi, zamisli kakav bi to GOAT bio, ako ima manje trofeja od glavnih rivala, posebno onog najvažnijeg - Gren slem turnira.
Nadal trenutno ima najbolju kolekciju trofeja, tu nema spora i zato je on za sada GOAT.

Goran

pre 2 godine

"h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi na svim GS i finalima GS turnira". Novak vodi 15-13 u svim finalima.
"Novak nema ATP 1000 Hamburg". Novak ima osvojene sve masterse koji se trenutno igraju. To sto se nekada u proslosti nesto igralo nema veze. Niko nije rekao da je on osvojio sve masterse koji su se ikada igrali.
"Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali". H2H postaje bitan samo ako se igra veliki broj meceva a ne nekoliko meceva.
"Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta". U fudbalu je svetsko prvnenstvo prakticno jedino takmicenje gde sve reprezentacije igraju zajedno i zato je mnogo vaznije od svega drugog.
"Novak ima manje titula od Nadala i 5 izgubljenih finala US Opena". Ono sto je za Nadala RG to je za Novaka Australija. Novak je jedini igrac u istoriji sa skorom 27-27 (100% pobeda) u cetvrtfinalima, polufinalima i finalima na jednom GS turniru.
"Da ne pričam o Olimpijskim igrama, to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa". To je daleko manja rupa od nijednog zavrsnog mastersa i rupa koja ce se mozda popuniti ove godine.
"Trenutno Novak ne drži samostalno nijedan rekord u osvojenim trofejima". Isto kao ni Nadal.
"Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme". Videcemo za dve-tri godine.

Pavle

pre 2 godine

Nadal: 
GS - 20 
ATP 1000 - 36 
ATP 500 - 22 
OI - 2 zlata 
Davis Cup - 5 

A ti se teši, kad je ko poslednji put osvojio neki turnir. 
h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi u h2h na svim GS i finalima GS turnira, a Novak samo na Mastersima. 
Nadal ima ATP 1000 u Madridu, čije mesto sada zauzima Šangaj, Novak nema ATP 1000 Hamburg, koji je igrao i pokušao da osvoji ali ga je počistio Karlos Moja. 
Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali, ovako on 1 GS, Novak 18, pa ti vidi šta je važnije. 
Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta, a Brazil čak 5. 
Šta misliš koliko ih briga za liste.
Novak kao betonaš, ima manje titula od Nadala i neslavan rekord od 5 izgubljenih finala US Opena, na podlozi koja mu leži. 
Da ne pričam o Olimpijskim igrama, gde Novak nema zlato, a Nadal ima dva (singl i dubl), to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa, koji fale Nadalu. 
Trenutno Novak ne drži samostalno ni jedan rekord u osvojenim trofejima, deli samo broj osvojenih Mastersa sa Nadalom. 
Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme.
(Toliko o tome, 17. maj 2021 11:34)

Au šta ti napisa. Novak na brzim podlogama ima više titula od Rafe. Od 86 titula koliko je Rafa osvojio 62 su na zemlji. Novak ima svih 9 mastersa koje Rafa ni Rodžer nemaju. Kada bi oduzeo 12 RG Rafa bi imao 8 na ostalim podlogama. Što se tiče NY sva finala koje Rafa ni u snu nema. AO je takodje beton i nedostižan broj titula za Novaka. Vimbledon 5 titula takodje nedostižno za Rafu

Robert

pre 2 godine

Iako mu broj 1 više nije primarni cilj, mislim da će on tu još dugo ostati. Kombinacija njegove konstantnosti na najvećim turnirima i nekonstantnosti ostalih pratilaca, učiniće da možda ostane tu zakucan čitave godine.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Сад ће да укњижи 250 бодова код куће, и нападне титулу на РГ.

Aleksandar

pre 2 godine

Ucite se da branite nase ljude - bar ponekad ako vam je toliko mrska i sama pomisao na to .Zamislite postoji li neki Spanac ili Rus koji navija za Noleta a ne za svog Medvedeva, Zvereva ili Nadala ?!
Novak je vec sada G.O.A.T jer dolazi iz male i nerazvijene zemlje , drzavni projekat nikada nije bio vec jedino suvi talenat kao zlato ga nosi sve ove godine . Sto se mene licno tice - sutra moze ostaviti tenis i ne bih mu nista zamerio . Jer ja - na to - kao i vi nemamo pravo ! U tenisu se racunaju samo Grand Slam -ovi a ostalo je statistika kao dnevna prognoza vremena . Ako ima fokusiran cilj neka nastavi i ove i sledece gosine stigne do preko dvadeset titula samo da bi potvrdio svoj nezasticeni rad i status u odnosu na druge privilegovane . Primer od prosle godine - ponavlja se Garos zbog Nadala ali ne i Vimbldon zbog Novaka . Mislim da Novak jos uvek ne igra svoj " Last Dance ".

Zuti

pre 2 godine

H2H, broj nedelja i podloga na kojoj se igra se smešne priče za GOAT.
Naravno da će biti igrača koji ti ne odgovaraju i da će biti turnira i podloga koji ti ne odgovaraju, naravno da će biti i povreda i uništenih sezona.
Sport se zove tenis i broje se titule, koga briga da li ćeš ih ostvariti na šljaki, betonu ili travi. I to je fokus igrača, osvajati turnire.
Možeš tankirati neke mečeve, možda rasporediti snagu na turnire gdje si najjači, sve je to stvar strategije osvajanja turnira.
I nema veze KOGA si pobedio u finalu (što podmeću Feđi), pobedio si drugog najboljeg igrača na tom GS turniru.

A u GS titualama, Rafa i Feđa su trenutno najbolji sa 20GSa i to je to, nema bolje reference.
Đoković je u mnogim teniskim elementima bolji od obojice ali ostaje činjenica da u GS finalima ima najlošiji ratio (18/10) dok Rafa (kao tehnički najslabije "talentirani" igrač) ima najbolji (20/8). Rafa je sa nehumanim treningom i posvećenosti sportu uspeo da bude u najmanju ruku egal sa "talentiranima".
Jučer je bilo zanimljivo i videti koliko je cela poridica Nadal posvećena Rafinim uspesima, juče na tribinama mu maltene nije bio jedino prvi komšija sa leva, dakle si od mame, žene, sestre, stričeva.
U Novakovom boxu samo stručni štab. Nije to presudilo u meču, ali to su te male razlike zbog kojih će Rafa biti GOAT na kraju.

Goran

pre 2 godine

"Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme". Danas da, ali ono u cemu Nadal zaostaje nema vremena da dostigne nikad a ono u cemu Novak zaostaje moze da stigne vec ove godine. Nikada u istoriji tenisa se nije desilo da GOAT ne dominira u svojoj eri po broju nedelja na prvom mestu. Ali da stvar bude gora po Nadala, on je daleko ispod i Federera i Novaka po broju nedelja na prvom mestu i to ne moze vise da promeni. Drugo, nikada se u istoriji tenisa nije desilo da GOAT ne osvoji nijedan zavrsni masters. Trece, titula na Vimbldonu je kao titula na svetskom prvenstvu. Kako neko moze biti GOAT sa samo 2 Vimbldona. Po meni, i Novak mora da osvoji jos neki Vimbldon. Ali, biti GOAT sa samo 2 Vimbldona je smesno.

Hardy

pre 2 godine

Tamni vilajet,CroFed.Lista je odlično napravljena , bez Devis kupa i obuhvata sve parametre i dosta je dobro osmišljena, nego je problem što Djokovic po njoj će sigurno biti goat i sad to ne mogu sakriti i bojim se da će je ukinuti.To je jedina smislena goat lista sve ostale su "more bid bidne ,more bid ne bidne."Čuj Devis kup merodavan,klasično timsko takmičenje.

Duxevača 80

pre 2 godine

Uzima Nole Rolan Garos i povećava prednost u odnosu na konkurenciju! Nadal je zreo da padne ponovo na šljaci, trebalo je i juče da bude tako, ali se Nole, stiče se utisak, malo štedeo. Zato će u Parizu punim gasom po 19. grend slem kako bi do kraja tekuće godine bio najtrofejniji igrač svih vremena! Nole će biti i zvanično GOAT veoma uskoro!

stellarossadibelgrado

pre 2 godine

@ Brate, objasnio si ovim komentarom. To isto ja pričam godinama vec, da samo kod nas toga ima. Neverovatno da velicas Švajcarca ili Španca, a imas svog koji je najbolji na svetu,a do kraja karijere bice definitivno najbolji svih vremena, jer mu malo fali da u svim parametrima bude najbolji. Kolika je to količina mrznje, zavisti, pakosti, sta vec. Neverovatno da od naroda koji je bio najponosniji, najborbeniji, koji je uvek hrabro išao protiv mnogo jaceg i brojnijeg i uvek izlazio kao pobednik, da budu takvi potomci. a nazalost ovih sto mrze Noleta i sve srpsko, je sve vise.

Tamni vilajet

pre 2 godine

Stvarno nisam od onih koji veruju u teorije zavere, uticaj raznih lobija ovo-ono, ali pratim onu goat-listu i neverovatno kako na njoj kradu Djokoviću u poslednjih pola godine,a ovoj dvojici dodaju nepostojeće poene, a Djokoviću oduzimaju.Neverovatno.Čija je to lista, nekog navijača ili neke organizacije? Stvarno smešno.
(Hardy, 17. maj 2021 10:17)

To je privatna lista, nema veze sa ATP-om niti je oni priznaju.
Kriterijumi im nisu ujednačeni, menjaju ih kako im se prohte, dovoljno je da znaš, da je Ivan Lendl na toj listi veći goat od Samprasa i Borga i sve će ti biti jasno.
Da ne pominjem da je na toj listi Agasi veći igrač od Lejvera, a do skoro je to bio i Marej, uglavnom opšta komedija.
Ne obraćati pažnju, zna se šta je validna statistika, to je lista osvojenih trofeja, kao u svakom sportu, počevši od najvažnijih pa nadalje.
U tenisu su najvažniji redom: GS, Olimpijske igre, Mastersi i Davis Cup.
Proveriš, koliko je ko čega osvojio u karijeri znaš ko je trenutmo najbolji.

Bl

pre 2 godine

@Zex
Sjećam se Džima Kurijera i njegovih potpuno mokrih dresova, ali Nadalovi "slapovi" znoja su nevjerovatni. Sa znojem odlazi puno minerala, što je iscrpljujuće za organizam. Kako on to sve izdrži, bog zna. Da li to njegov prirodni metabolizam ili koristi sredstva koja za nus pojavu imaju prekomjerno znojenje, ne znam. To ne znači da se dopinguje, ali, nas laike, pogotovo ako navijamo za nekog drugog, može navesti na ružne zaključke.
Svi sportisti se koriste raznim sredstvima da poboljšaju učinak. Da li su to uvijek samo dozvoljena sredstva ne znamo. Dok god se za nekog zvanično ne dokaže da je dopingovan, nemamo pravo prozivati ga.
Svi znamo za nekoliko slučajeva kad su vrhunski sportisti po završetku karijere, pod pritiskom savjesti ili ko zna čega/koga, priznali da su njihovi uspjesi rezultat dopinga.
Ovdje neki napadaju Đokovića zbog ishrane, njegovih hodočašća, meditacija, druženja sa, po njima, čudnim i neprihvatljivim ljudima. To je njegov način da poboljša svoju fizičku i psihičku ravnotežu. U svakom slučaju, bar po njegovo tjelo, daleko bolji od farmaceutskih preparata. Svaki sportista zna da je njegov sportski vijek kratak, a učinak "hemije" dugovječan i poguban. Sam bira i odlučije.

Toliko o tome

pre 2 godine

(nikola3d, 17. maj 2021 09:20)

Nadal:
GS - 20
ATP 1000 - 36
ATP 500 - 22
OI - 2 zlata
Davis Cup - 5

A ti se teši, kad je ko poslednji put osvojio neki turnir.
h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi u h2h na svim GS i finalima GS turnira, a Novak samo na Mastersima.
Nadal ima ATP 1000 u Madridu, čije mesto sada zauzima Šangaj, Novak nema ATP 1000 Hamburg, koji je igrao i pokušao da osvoji ali ga je počistio Karlos Moja.
Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali, ovako on 1 GS, Novak 18, pa ti vidi šta je važnije.
Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta, a Brazil čak 5.
Šta misliš koliko ih briga za liste.
Novak kao betonaš, ima manje titula od Nadala i neslavan rekord od 5 izgubljenih finala US Opena, na podlozi koja mu leži.
Da ne pričam o Olimpijskim igrama, gde Novak nema zlato, a Nadal ima dva (singl i dubl), to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa, koji fale Nadalu.
Trenutno Novak ne drži samostalno ni jedan rekord u osvojenim trofejima, deli samo broj osvojenih Mastersa sa Nadalom.
Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme.

CroFed

pre 2 godine

@Hardy

Drži se ti službene liste i statistika na stranici ATP-a a ne neke amaterske kvazi goat liste bazinarane na pitaj boga čemu...

NIKI

pre 2 godine

sad sam bas gledao ATP listu osvojenih bodova u tekucoj sezoni, cicipas je prvi ali samo sa 190 bodova vise od Novaka i to zato sto je odigrao cak duplo vise turnira od NOvaka, treci je Rubljev sa isto odigranih 10 turnira, NOvak je odigrao samo 5 turnira, Novak je trenutno sigurno broj jedan, veliko ce biti iznenadjenje ako ne osvoji prvo mesto i na kraju godine, Medvedev u ovoj sezoni ima 700 poena osvojenih manje od Novaka a ima cak 4 turnira odigrana vise do sada... statisticki gledano, kako god okrenes, Novak je prvi..

Pele 2.0

pre 2 godine

Na žalost, Đoković je hibridni Ni.1 kao i njegov rekord u broju nedelja kao No.1. zbog sistem da se ne brišu bodobi iz prethodne godine.

To mu je omogućilo da se ne pojavi na jednom mastersu, koji je prethodno osvojio i da mu se ne obriše 1.000 poena.

U isto vreme je igrao turnir ATP500, dok je konkurenvija igrala masters, koji je osvojio i pridodao 500 poena.

Neko bi rekao pametno, drugi bi rekli lukavo, a ja kažem nesportski i neviteški.

Bl

pre 2 godine

@Veljko
Znaš ljude iz svog okruženja koji navijaju protiv Novaka Dokovića ili si zaključak donio na osnovu pisanija na portalima?
Vjerujem da pravi ljubitelji tenisa u Srbiji podjednako poštuju Federera, Nadala i Đokovića, uživaju u njihovim mečevima i pružaju im podršku protiv njihovih rivala na terenu, jer žele da što češće pobjeđuju i ostaju na vrhu, pa će i oni moći duže uživati u spektakularnim mečevima.U tome, zaista, nema ništa loše.
Na one čiji te komentari ovdje neprijatno iznenađuju, ne vriedi trošiti riječi.

po želji

pre 2 godine

Znaci ovako ide zreb za Djokovica na RG:
QF Tsitsipas
SF Nadal
F Thiem
Ovo pre toga nisam pisao, ali dodajte po zelji, recimo Wawrinka u 3R, 4R isto neka mina...neka neko zapamti ovaj komentar, pa ako sme da se kladi tu sam
(michael myers, 17. maj 2021 10:00)

Pa Federer i Vavrinka 2 i 3 kolo. Karacev recimo

tange-frange

pre 2 godine

Kad god je juce Rafa bio u problemu, Novak ga vadio is te situacije, losim izborom udaraca.
(Ljubisa, 17. maj 2021 09:45)

Da, da...sve više ovaj sport liči na "dogovorene šeme" pa očekujem da će Rafa da mu "vrati uslugu" i pusti mu RG mada je i Rodja još u kombinaciji. Ljudi, velike su tu pare vrte medju sponzorima i ostalin "lovatorima" da bi oni olako pepustili igračima da ovi odlučuju neke stvari. Dok ne dodješ do vrha još i možeš sam da odlučuješ ali kad udješ medju "slavne" onda jači preuzimaju "harmoniku" a tvoje je samo da igraš kako sviraju. Sport je odavno prestao da bude sport.

igor

pre 2 godine

U jucerasnjem finalu je ocigledno postojalo taktiziranje obojice. Nadal u drugom, a Nole u trecem setu. Ko je koga nadmudrio videce se na RG. Zaboravili smo da je ovo dzentlmenski sport. Oni nesto kao igraju, mi navijamo, a istinu necemo nikad znati.

Hardy

pre 2 godine

Stvarno nisam od onih koji veruju u teorije zavere, uticaj raznih lobija ovo-ono, ali pratim onu goat-listu i neverovatno kako na njoj kradu Djokoviću u poslednjih pola godine,a ovoj dvojici dodaju nepostojeće poene, a Djokoviću oduzimaju.Neverovatno.Čija je to lista, nekog navijača ili neke organizacije? Stvarno smešno.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Nadal je trenutno tek na 6. mestu po broju nedelja provedenih na 1. mestu ATP liste (209). Ukoliko bi kojim slucajem jos godinu dana opet bio prvi, i dalje bi bio na 6. mestu (261)... sledeci ima 268 nedelja. Novakov rekord ce nekada biti oboren, ali ga Nadal sigurno nikada nece oboriti. I to sto pisete GOAT za Nadala i slicne, ta titula zvanicno nikada nije postojala ni u jednom sportu.

zex

pre 2 godine

Moje je misljenje da Nadal nece stici do finala, moze on itekako da izgubi juce je nedostajala Novakova hrabrost.Nadal je bio hrabriji u odlucujucim poenima.Nadal je problem Novaku na sljaci u poslednje vreme jer igraju veoma retko pa Novak nema bas neki ritam, ali daleko je bolje odigrao nego finalne rg. Mislim da u tri seta Novak ima vise sanse, fizicki je sigurno izdrzljiviji.Nadal izgubi 4-5 L tecnosti tokom meca, nikada nisam video ni kod jednog igraca da onako curi kao da kisa pada,cime se on sluzi samo bog zna.Bice trka do kraja karijere.Nadam se da ce Novak zadrzati formu i pobediti Nadala jos koji put jer Novak moze mnogo bolje a Nadal malo bolje.

Živi bili pa videli

pre 2 godine

Džabe trenutna pozicija, osim kao prednost u žrebu. Kada prođe neko vreme ove hibridne pozicije (pa i same titule) nakon zime prošle godine zaista niko neće računati... Da li bi Medvedev već sada bio prvi da je u Australiji imao iste uslove u karantinu kao Đoković u Adelajdu? Došla su nova vremena.

Predo

pre 2 godine

Što se jučerašnjeg meča tiče, problem je što je Novak ušao u to finale da pruži dobar otpor, a ne da pobedi. Možda niej osećao posledice mečeva u subotu, ali mu je to bilo u podsvesti. Na dosta lopti, na koje on inače trči, nije ni kretao. Čuvao je energiju. Može se čak reći da je bio bolji igrač do šestog gema trećeg seta. Ili je u podsvesti smatrao da nije loše da izgubi ovaj meč, jer je dva puta dobio Nadala u Rimu i onda izgubio od njega na RG. Uglavnom, NOvak je na kraju meča delovao zadovoljan. A lista? Ako NOvak osvoji dva od tri naredna slema biće prvi na kraju godine i to je sve. Zasluženo je prvi, jer je ispred njega na race listi za ovu godinu samo Cicipas, da začepim usta onima što kažu da je tu samo zbog sistema bodovanja.

michael myers

pre 2 godine

Znaci ovako ide zreb za Djokovica na RG:
QF Tsitsipas
SF Nadal
F Thiem
Ovo pre toga nisam pisao, ali dodajte po zelji, recimo Wawrinka u 3R, 4R isto neka mina...neka neko zapamti ovaj komentar, pa ako sme da se kladi tu sam

nikola3d

pre 2 godine

Neverovatno kako ljudi nazivaju Rafu GOAT-om, a on ima samo 209 nedelja na prvom mestu u odnosu na Novakovih 320+, nema nijedan završni turnir dok Novak ima 5, nema masterse Majami i Pariz dok Novak ima golden masters (najmanje dva puta svaki), Novak ima bolji H2H, i jedini je držao Nole slem (sva 4 slema u jednom trenutku). I to sve samo zato što Rafa trenutno ima dva slema više, poslednju Australiju uzeo pre 12 godina, poslednji Vimbldon pre 11 godina, tužno.

Carapan

pre 2 godine

Mislim da Noletu broj nedelja na prvom mestu vise nije toliki prioritet, sam njegov prolecni raspored nam je ukazao na to, propustivsi veliki broj turnira kako bi sto sveziji docekao RG, W i OI. Sve zbijeno u 2 meseca. Mislim da je taman lepo i krenuo da tempira formu a ne jureci za mastersima.

Džej Džej Okoča

pre 2 godine

Prvi je Novak do kraja wimbldona sigurno jer Rafa brani titulu, Thiem finale iz 2019 kao i Novak od prosle godine tj. 600 poena a Medved mora da stigne do polufinala. To se ocigledno nece desiti tako da eto novaka jos skoro 2 meseca na prvom mestu.

zzzz

pre 2 godine

Ne verujem u finale Djokovic Nadal, iako su obojica digla formu u Rimu. Ali tek ne verujem u Medvedeva da će da dogura dalje od trećeg kola.

miloje

pre 2 godine

"Prva pozicija je sprskom teniseru garantovana najmanje do Rolan Garosa, a verovatno i posle. Naime, da bi prestigao Đokovića Rus mora da osvoji taj Grend slem."
Da li je bas tako? Djokovic brani 1200 poena sa poslednjeg RG, taman kolika je i bodovna razlika izmedju njega i drugoplasiranog. U slucaju loseg rezultata Djokovica na RG, Medvdevu nece biti mnogo potrebno da ga prestigne.

Idemo po RG

pre 2 godine

Medvedev uopste ne mora da osvoji RG da bi izbio na prvo mesto. Ako djokovic ne udje u finale, medvedevu je dovoljan i plasman u finale da izbije na prvo mesto. Ako obojica dodju u finale, onda ce pobednik tog finala biti br.1. Naravno, pored zivog nadala, tesko da cemo gledati finale djokovic - medvedev na RG

veljko

pre 2 godine

Ovo samo kod nas ima da ljudi navijaju protiv svog najvećeg sportiste koga smo imali... Pitajte u Švajcarskoj nekoga da li navija za Nadala ili Đokovića ili Španiji za Đokovića i Federera... To pokazuje da smo loš i pakosan narod i da ne cenimo naše! To je banalan primer koji otkuca mnogo!

Rafa Goat

pre 2 godine

Idemo Rafa u Pariz da zacementiras najvise Grend Slemova u istoriji koje niko nece oboriti. A i ne moras osvojiti,bitno da loNo ne osvoji.Navijamo za tezak zreb i za sve njegove rivale. Ziveo tenis,Rafa Goat i broj 18 vecno.

nikola3d

pre 2 godine

Neverovatno kako ljudi nazivaju Rafu GOAT-om, a on ima samo 209 nedelja na prvom mestu u odnosu na Novakovih 320+, nema nijedan završni turnir dok Novak ima 5, nema masterse Majami i Pariz dok Novak ima golden masters (najmanje dva puta svaki), Novak ima bolji H2H, i jedini je držao Nole slem (sva 4 slema u jednom trenutku). I to sve samo zato što Rafa trenutno ima dva slema više, poslednju Australiju uzeo pre 12 godina, poslednji Vimbldon pre 11 godina, tužno.

veljko

pre 2 godine

Ovo samo kod nas ima da ljudi navijaju protiv svog najvećeg sportiste koga smo imali... Pitajte u Švajcarskoj nekoga da li navija za Nadala ili Đokovića ili Španiji za Đokovića i Federera... To pokazuje da smo loš i pakosan narod i da ne cenimo naše! To je banalan primer koji otkuca mnogo!

Idemo po RG

pre 2 godine

Medvedev uopste ne mora da osvoji RG da bi izbio na prvo mesto. Ako djokovic ne udje u finale, medvedevu je dovoljan i plasman u finale da izbije na prvo mesto. Ako obojica dodju u finale, onda ce pobednik tog finala biti br.1. Naravno, pored zivog nadala, tesko da cemo gledati finale djokovic - medvedev na RG

Džej Džej Okoča

pre 2 godine

Prvi je Novak do kraja wimbldona sigurno jer Rafa brani titulu, Thiem finale iz 2019 kao i Novak od prosle godine tj. 600 poena a Medved mora da stigne do polufinala. To se ocigledno nece desiti tako da eto novaka jos skoro 2 meseca na prvom mestu.

zzzz

pre 2 godine

Ne verujem u finale Djokovic Nadal, iako su obojica digla formu u Rimu. Ali tek ne verujem u Medvedeva da će da dogura dalje od trećeg kola.

Carapan

pre 2 godine

Mislim da Noletu broj nedelja na prvom mestu vise nije toliki prioritet, sam njegov prolecni raspored nam je ukazao na to, propustivsi veliki broj turnira kako bi sto sveziji docekao RG, W i OI. Sve zbijeno u 2 meseca. Mislim da je taman lepo i krenuo da tempira formu a ne jureci za mastersima.

zex

pre 2 godine

Moje je misljenje da Nadal nece stici do finala, moze on itekako da izgubi juce je nedostajala Novakova hrabrost.Nadal je bio hrabriji u odlucujucim poenima.Nadal je problem Novaku na sljaci u poslednje vreme jer igraju veoma retko pa Novak nema bas neki ritam, ali daleko je bolje odigrao nego finalne rg. Mislim da u tri seta Novak ima vise sanse, fizicki je sigurno izdrzljiviji.Nadal izgubi 4-5 L tecnosti tokom meca, nikada nisam video ni kod jednog igraca da onako curi kao da kisa pada,cime se on sluzi samo bog zna.Bice trka do kraja karijere.Nadam se da ce Novak zadrzati formu i pobediti Nadala jos koji put jer Novak moze mnogo bolje a Nadal malo bolje.

Predo

pre 2 godine

Što se jučerašnjeg meča tiče, problem je što je Novak ušao u to finale da pruži dobar otpor, a ne da pobedi. Možda niej osećao posledice mečeva u subotu, ali mu je to bilo u podsvesti. Na dosta lopti, na koje on inače trči, nije ni kretao. Čuvao je energiju. Može se čak reći da je bio bolji igrač do šestog gema trećeg seta. Ili je u podsvesti smatrao da nije loše da izgubi ovaj meč, jer je dva puta dobio Nadala u Rimu i onda izgubio od njega na RG. Uglavnom, NOvak je na kraju meča delovao zadovoljan. A lista? Ako NOvak osvoji dva od tri naredna slema biće prvi na kraju godine i to je sve. Zasluženo je prvi, jer je ispred njega na race listi za ovu godinu samo Cicipas, da začepim usta onima što kažu da je tu samo zbog sistema bodovanja.

Duxevača 80

pre 2 godine

Uzima Nole Rolan Garos i povećava prednost u odnosu na konkurenciju! Nadal je zreo da padne ponovo na šljaci, trebalo je i juče da bude tako, ali se Nole, stiče se utisak, malo štedeo. Zato će u Parizu punim gasom po 19. grend slem kako bi do kraja tekuće godine bio najtrofejniji igrač svih vremena! Nole će biti i zvanično GOAT veoma uskoro!

NIKI

pre 2 godine

sad sam bas gledao ATP listu osvojenih bodova u tekucoj sezoni, cicipas je prvi ali samo sa 190 bodova vise od Novaka i to zato sto je odigrao cak duplo vise turnira od NOvaka, treci je Rubljev sa isto odigranih 10 turnira, NOvak je odigrao samo 5 turnira, Novak je trenutno sigurno broj jedan, veliko ce biti iznenadjenje ako ne osvoji prvo mesto i na kraju godine, Medvedev u ovoj sezoni ima 700 poena osvojenih manje od Novaka a ima cak 4 turnira odigrana vise do sada... statisticki gledano, kako god okrenes, Novak je prvi..

Rafa Goat

pre 2 godine

Idemo Rafa u Pariz da zacementiras najvise Grend Slemova u istoriji koje niko nece oboriti. A i ne moras osvojiti,bitno da loNo ne osvoji.Navijamo za tezak zreb i za sve njegove rivale. Ziveo tenis,Rafa Goat i broj 18 vecno.

stellarossadibelgrado

pre 2 godine

@ Brate, objasnio si ovim komentarom. To isto ja pričam godinama vec, da samo kod nas toga ima. Neverovatno da velicas Švajcarca ili Španca, a imas svog koji je najbolji na svetu,a do kraja karijere bice definitivno najbolji svih vremena, jer mu malo fali da u svim parametrima bude najbolji. Kolika je to količina mrznje, zavisti, pakosti, sta vec. Neverovatno da od naroda koji je bio najponosniji, najborbeniji, koji je uvek hrabro išao protiv mnogo jaceg i brojnijeg i uvek izlazio kao pobednik, da budu takvi potomci. a nazalost ovih sto mrze Noleta i sve srpsko, je sve vise.

michael myers

pre 2 godine

Znaci ovako ide zreb za Djokovica na RG:
QF Tsitsipas
SF Nadal
F Thiem
Ovo pre toga nisam pisao, ali dodajte po zelji, recimo Wawrinka u 3R, 4R isto neka mina...neka neko zapamti ovaj komentar, pa ako sme da se kladi tu sam

igor

pre 2 godine

U jucerasnjem finalu je ocigledno postojalo taktiziranje obojice. Nadal u drugom, a Nole u trecem setu. Ko je koga nadmudrio videce se na RG. Zaboravili smo da je ovo dzentlmenski sport. Oni nesto kao igraju, mi navijamo, a istinu necemo nikad znati.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Nadal je trenutno tek na 6. mestu po broju nedelja provedenih na 1. mestu ATP liste (209). Ukoliko bi kojim slucajem jos godinu dana opet bio prvi, i dalje bi bio na 6. mestu (261)... sledeci ima 268 nedelja. Novakov rekord ce nekada biti oboren, ali ga Nadal sigurno nikada nece oboriti. I to sto pisete GOAT za Nadala i slicne, ta titula zvanicno nikada nije postojala ni u jednom sportu.

Bl

pre 2 godine

@Veljko
Znaš ljude iz svog okruženja koji navijaju protiv Novaka Dokovića ili si zaključak donio na osnovu pisanija na portalima?
Vjerujem da pravi ljubitelji tenisa u Srbiji podjednako poštuju Federera, Nadala i Đokovića, uživaju u njihovim mečevima i pružaju im podršku protiv njihovih rivala na terenu, jer žele da što češće pobjeđuju i ostaju na vrhu, pa će i oni moći duže uživati u spektakularnim mečevima.U tome, zaista, nema ništa loše.
Na one čiji te komentari ovdje neprijatno iznenađuju, ne vriedi trošiti riječi.

Hardy

pre 2 godine

Stvarno nisam od onih koji veruju u teorije zavere, uticaj raznih lobija ovo-ono, ali pratim onu goat-listu i neverovatno kako na njoj kradu Djokoviću u poslednjih pola godine,a ovoj dvojici dodaju nepostojeće poene, a Djokoviću oduzimaju.Neverovatno.Čija je to lista, nekog navijača ili neke organizacije? Stvarno smešno.

Bl

pre 2 godine

@Zex
Sjećam se Džima Kurijera i njegovih potpuno mokrih dresova, ali Nadalovi "slapovi" znoja su nevjerovatni. Sa znojem odlazi puno minerala, što je iscrpljujuće za organizam. Kako on to sve izdrži, bog zna. Da li to njegov prirodni metabolizam ili koristi sredstva koja za nus pojavu imaju prekomjerno znojenje, ne znam. To ne znači da se dopinguje, ali, nas laike, pogotovo ako navijamo za nekog drugog, može navesti na ružne zaključke.
Svi sportisti se koriste raznim sredstvima da poboljšaju učinak. Da li su to uvijek samo dozvoljena sredstva ne znamo. Dok god se za nekog zvanično ne dokaže da je dopingovan, nemamo pravo prozivati ga.
Svi znamo za nekoliko slučajeva kad su vrhunski sportisti po završetku karijere, pod pritiskom savjesti ili ko zna čega/koga, priznali da su njihovi uspjesi rezultat dopinga.
Ovdje neki napadaju Đokovića zbog ishrane, njegovih hodočašća, meditacija, druženja sa, po njima, čudnim i neprihvatljivim ljudima. To je njegov način da poboljša svoju fizičku i psihičku ravnotežu. U svakom slučaju, bar po njegovo tjelo, daleko bolji od farmaceutskih preparata. Svaki sportista zna da je njegov sportski vijek kratak, a učinak "hemije" dugovječan i poguban. Sam bira i odlučije.

Goran

pre 2 godine

"Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme". Danas da, ali ono u cemu Nadal zaostaje nema vremena da dostigne nikad a ono u cemu Novak zaostaje moze da stigne vec ove godine. Nikada u istoriji tenisa se nije desilo da GOAT ne dominira u svojoj eri po broju nedelja na prvom mestu. Ali da stvar bude gora po Nadala, on je daleko ispod i Federera i Novaka po broju nedelja na prvom mestu i to ne moze vise da promeni. Drugo, nikada se u istoriji tenisa nije desilo da GOAT ne osvoji nijedan zavrsni masters. Trece, titula na Vimbldonu je kao titula na svetskom prvenstvu. Kako neko moze biti GOAT sa samo 2 Vimbldona. Po meni, i Novak mora da osvoji jos neki Vimbldon. Ali, biti GOAT sa samo 2 Vimbldona je smesno.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Сад ће да укњижи 250 бодова код куће, и нападне титулу на РГ.

Pele 2.0

pre 2 godine

Na žalost, Đoković je hibridni Ni.1 kao i njegov rekord u broju nedelja kao No.1. zbog sistem da se ne brišu bodobi iz prethodne godine.

To mu je omogućilo da se ne pojavi na jednom mastersu, koji je prethodno osvojio i da mu se ne obriše 1.000 poena.

U isto vreme je igrao turnir ATP500, dok je konkurenvija igrala masters, koji je osvojio i pridodao 500 poena.

Neko bi rekao pametno, drugi bi rekli lukavo, a ja kažem nesportski i neviteški.

Robert

pre 2 godine

Iako mu broj 1 više nije primarni cilj, mislim da će on tu još dugo ostati. Kombinacija njegove konstantnosti na najvećim turnirima i nekonstantnosti ostalih pratilaca, učiniće da možda ostane tu zakucan čitave godine.

miloje

pre 2 godine

"Prva pozicija je sprskom teniseru garantovana najmanje do Rolan Garosa, a verovatno i posle. Naime, da bi prestigao Đokovića Rus mora da osvoji taj Grend slem."
Da li je bas tako? Djokovic brani 1200 poena sa poslednjeg RG, taman kolika je i bodovna razlika izmedju njega i drugoplasiranog. U slucaju loseg rezultata Djokovica na RG, Medvdevu nece biti mnogo potrebno da ga prestigne.

Toliko o tome

pre 2 godine

(nikola3d, 17. maj 2021 09:20)

Nadal:
GS - 20
ATP 1000 - 36
ATP 500 - 22
OI - 2 zlata
Davis Cup - 5

A ti se teši, kad je ko poslednji put osvojio neki turnir.
h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi u h2h na svim GS i finalima GS turnira, a Novak samo na Mastersima.
Nadal ima ATP 1000 u Madridu, čije mesto sada zauzima Šangaj, Novak nema ATP 1000 Hamburg, koji je igrao i pokušao da osvoji ali ga je počistio Karlos Moja.
Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali, ovako on 1 GS, Novak 18, pa ti vidi šta je važnije.
Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta, a Brazil čak 5.
Šta misliš koliko ih briga za liste.
Novak kao betonaš, ima manje titula od Nadala i neslavan rekord od 5 izgubljenih finala US Opena, na podlozi koja mu leži.
Da ne pričam o Olimpijskim igrama, gde Novak nema zlato, a Nadal ima dva (singl i dubl), to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa, koji fale Nadalu.
Trenutno Novak ne drži samostalno ni jedan rekord u osvojenim trofejima, deli samo broj osvojenih Mastersa sa Nadalom.
Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme.

Aleksandar

pre 2 godine

Ucite se da branite nase ljude - bar ponekad ako vam je toliko mrska i sama pomisao na to .Zamislite postoji li neki Spanac ili Rus koji navija za Noleta a ne za svog Medvedeva, Zvereva ili Nadala ?!
Novak je vec sada G.O.A.T jer dolazi iz male i nerazvijene zemlje , drzavni projekat nikada nije bio vec jedino suvi talenat kao zlato ga nosi sve ove godine . Sto se mene licno tice - sutra moze ostaviti tenis i ne bih mu nista zamerio . Jer ja - na to - kao i vi nemamo pravo ! U tenisu se racunaju samo Grand Slam -ovi a ostalo je statistika kao dnevna prognoza vremena . Ako ima fokusiran cilj neka nastavi i ove i sledece gosine stigne do preko dvadeset titula samo da bi potvrdio svoj nezasticeni rad i status u odnosu na druge privilegovane . Primer od prosle godine - ponavlja se Garos zbog Nadala ali ne i Vimbldon zbog Novaka . Mislim da Novak jos uvek ne igra svoj " Last Dance ".

Tamni vilajet

pre 2 godine

Stvarno nisam od onih koji veruju u teorije zavere, uticaj raznih lobija ovo-ono, ali pratim onu goat-listu i neverovatno kako na njoj kradu Djokoviću u poslednjih pola godine,a ovoj dvojici dodaju nepostojeće poene, a Djokoviću oduzimaju.Neverovatno.Čija je to lista, nekog navijača ili neke organizacije? Stvarno smešno.
(Hardy, 17. maj 2021 10:17)

To je privatna lista, nema veze sa ATP-om niti je oni priznaju.
Kriterijumi im nisu ujednačeni, menjaju ih kako im se prohte, dovoljno je da znaš, da je Ivan Lendl na toj listi veći goat od Samprasa i Borga i sve će ti biti jasno.
Da ne pominjem da je na toj listi Agasi veći igrač od Lejvera, a do skoro je to bio i Marej, uglavnom opšta komedija.
Ne obraćati pažnju, zna se šta je validna statistika, to je lista osvojenih trofeja, kao u svakom sportu, počevši od najvažnijih pa nadalje.
U tenisu su najvažniji redom: GS, Olimpijske igre, Mastersi i Davis Cup.
Proveriš, koliko je ko čega osvojio u karijeri znaš ko je trenutmo najbolji.

Pavle

pre 2 godine

Nadal: 
GS - 20 
ATP 1000 - 36 
ATP 500 - 22 
OI - 2 zlata 
Davis Cup - 5 

A ti se teši, kad je ko poslednji put osvojio neki turnir. 
h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi u h2h na svim GS i finalima GS turnira, a Novak samo na Mastersima. 
Nadal ima ATP 1000 u Madridu, čije mesto sada zauzima Šangaj, Novak nema ATP 1000 Hamburg, koji je igrao i pokušao da osvoji ali ga je počistio Karlos Moja. 
Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali, ovako on 1 GS, Novak 18, pa ti vidi šta je važnije. 
Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta, a Brazil čak 5. 
Šta misliš koliko ih briga za liste.
Novak kao betonaš, ima manje titula od Nadala i neslavan rekord od 5 izgubljenih finala US Opena, na podlozi koja mu leži. 
Da ne pričam o Olimpijskim igrama, gde Novak nema zlato, a Nadal ima dva (singl i dubl), to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa, koji fale Nadalu. 
Trenutno Novak ne drži samostalno ni jedan rekord u osvojenim trofejima, deli samo broj osvojenih Mastersa sa Nadalom. 
Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme.
(Toliko o tome, 17. maj 2021 11:34)

Au šta ti napisa. Novak na brzim podlogama ima više titula od Rafe. Od 86 titula koliko je Rafa osvojio 62 su na zemlji. Novak ima svih 9 mastersa koje Rafa ni Rodžer nemaju. Kada bi oduzeo 12 RG Rafa bi imao 8 na ostalim podlogama. Što se tiče NY sva finala koje Rafa ni u snu nema. AO je takodje beton i nedostižan broj titula za Novaka. Vimbledon 5 titula takodje nedostižno za Rafu

tange-frange

pre 2 godine

Kad god je juce Rafa bio u problemu, Novak ga vadio is te situacije, losim izborom udaraca.
(Ljubisa, 17. maj 2021 09:45)

Da, da...sve više ovaj sport liči na "dogovorene šeme" pa očekujem da će Rafa da mu "vrati uslugu" i pusti mu RG mada je i Rodja još u kombinaciji. Ljudi, velike su tu pare vrte medju sponzorima i ostalin "lovatorima" da bi oni olako pepustili igračima da ovi odlučuju neke stvari. Dok ne dodješ do vrha još i možeš sam da odlučuješ ali kad udješ medju "slavne" onda jači preuzimaju "harmoniku" a tvoje je samo da igraš kako sviraju. Sport je odavno prestao da bude sport.

po želji

pre 2 godine

Znaci ovako ide zreb za Djokovica na RG:
QF Tsitsipas
SF Nadal
F Thiem
Ovo pre toga nisam pisao, ali dodajte po zelji, recimo Wawrinka u 3R, 4R isto neka mina...neka neko zapamti ovaj komentar, pa ako sme da se kladi tu sam
(michael myers, 17. maj 2021 10:00)

Pa Federer i Vavrinka 2 i 3 kolo. Karacev recimo

sakupljac minusa

pre 2 godine

Ovo za navijanje nekog tenisera iz druge zemlje je najveca glupost koju pisete. Finale Wimbldona igraju Marej i Federer. 70% publike navija za Federera. Da nisu Svajcarci dosli organizovano u London da bodre Rodzera? Znaci izmisljate stvari. Federera u pola zemalja sveta publika voli vise nego nekog igraca iz svoje zemlje. To je cinjenica. E sad sto vama smeta zato sto ljudi navijaju za nekog drugog a ne Novaka, vas problem

Bambi GOAT na ledu

pre 2 godine

Neko prica o Medvedevu, koga je i Fucovic pobedio na RG i koji je molio organizatora da ga izbaci sa turnora na sljaci, u finalu RG? Budimo ozbiljni, jedino da Troicki prodje kval i ode na Danila, on moze proci u drugo kolo. Sve preko toga je super iznenadjenje. Novak ostaje na prvom mesyu i posle RG.....

Toliko o tome

pre 2 godine

Ali da stvar bude gora po Nadala, on je daleko ispod i Federera i Novaka po broju nedelja na prvom mestu i to ne moze vise da promeni. Drugo, nikada se u istoriji tenisa nije desilo da GOAT ne osvoji nijedan zavrsni masters. Trece, titula na Vimbldonu je kao titula na svetskom prvenstvu. Kako neko moze biti GOAT sa samo 2 Vimbldona. Po meni, i Novak mora da osvoji jos neki Vimbldon. Ali, biti GOAT sa samo 2 Vimbldona je smesno.
(Goran, 17. maj 2021 12:04)

Ako bi gledali ova tri kriterijuma koje si izdvojio, a preskočio sve ono što sam ja napisao, Novak ni tada ne bi bio GOAT, nego Federer. ;)
On ima više Vimbldona, više završnih Mastersa, a i broj nedelja na prvom mestu mu je i dalje odličan.
I to je glavni problem, kad se izvlače stvari iz konteksta.
Postoji recimo fama da je Novak najsvestraniji igrač na turu, ali u stvarnosti Federer ima više GS titula od njega na dva turnira, a on od njega samo na jednom.
Sa Nadalom je egal 2-2, ali ako znamo da Federer vodi i protiv Nadala na tri različita GS turnira, onda ispada da je on najsvestraniji itd.
Slažem se da u budućnosti sve ovo može da se promeni, ali Novak mora da ima najviše GS titula da bi konkurisao za titulu najboljeg ikada.
Ako Nadal nije dostojan zbog broja nedelja na ATP listi, zamisli kakav bi to GOAT bio, ako ima manje trofeja od glavnih rivala, posebno onog najvažnijeg - Gren slem turnira.
Nadal trenutno ima najbolju kolekciju trofeja, tu nema spora i zato je on za sada GOAT.

CroFed

pre 2 godine

@Hardy

Drži se ti službene liste i statistika na stranici ATP-a a ne neke amaterske kvazi goat liste bazinarane na pitaj boga čemu...

goran

pre 2 godine

44051

Ovo samo kod nas ima da ljudi navijaju protiv svog najvećeg sportiste koga smo imali... Pitajte u Švajcarskoj nekoga da li navija za Nadala ili Đokovića ili Španiji za Đokovića i Federera... To pokazuje da smo loš i pakosan narod i da ne cenimo naše! To je banalan primer koji otkuca mnogo!
(veljko, 17. maj 2021 09:14

Nažalost upravu si, samo sto i u Svajcarskoj druge nacionalnosti navijaju za svoje boje jedino je razlika sto oni nisu rođeni u Svajcarskoj pa je donekle to prihvatljivo. Ali koga briga a najmanje Noleta, svojim uspjesima nisu mu ni do gležnjeva!

srb

pre 2 godine

cek bre kakav sad Srbija Open 23. maja? zar se to nije odrzalo vec u aprilu gdr je Beretini uzeo titulu? Ili u Beogradu imaju dva turnira serije 250 istog imena? ako moze neko da objasni o cemu se tu radi

Hardy

pre 2 godine

Tamni vilajet,CroFed.Lista je odlično napravljena , bez Devis kupa i obuhvata sve parametre i dosta je dobro osmišljena, nego je problem što Djokovic po njoj će sigurno biti goat i sad to ne mogu sakriti i bojim se da će je ukinuti.To je jedina smislena goat lista sve ostale su "more bid bidne ,more bid ne bidne."Čuj Devis kup merodavan,klasično timsko takmičenje.

Živi bili pa videli

pre 2 godine

Džabe trenutna pozicija, osim kao prednost u žrebu. Kada prođe neko vreme ove hibridne pozicije (pa i same titule) nakon zime prošle godine zaista niko neće računati... Da li bi Medvedev već sada bio prvi da je u Australiji imao iste uslove u karantinu kao Đoković u Adelajdu? Došla su nova vremena.

Zuti

pre 2 godine

H2H, broj nedelja i podloga na kojoj se igra se smešne priče za GOAT.
Naravno da će biti igrača koji ti ne odgovaraju i da će biti turnira i podloga koji ti ne odgovaraju, naravno da će biti i povreda i uništenih sezona.
Sport se zove tenis i broje se titule, koga briga da li ćeš ih ostvariti na šljaki, betonu ili travi. I to je fokus igrača, osvajati turnire.
Možeš tankirati neke mečeve, možda rasporediti snagu na turnire gdje si najjači, sve je to stvar strategije osvajanja turnira.
I nema veze KOGA si pobedio u finalu (što podmeću Feđi), pobedio si drugog najboljeg igrača na tom GS turniru.

A u GS titualama, Rafa i Feđa su trenutno najbolji sa 20GSa i to je to, nema bolje reference.
Đoković je u mnogim teniskim elementima bolji od obojice ali ostaje činjenica da u GS finalima ima najlošiji ratio (18/10) dok Rafa (kao tehnički najslabije "talentirani" igrač) ima najbolji (20/8). Rafa je sa nehumanim treningom i posvećenosti sportu uspeo da bude u najmanju ruku egal sa "talentiranima".
Jučer je bilo zanimljivo i videti koliko je cela poridica Nadal posvećena Rafinim uspesima, juče na tribinama mu maltene nije bio jedino prvi komšija sa leva, dakle si od mame, žene, sestre, stričeva.
U Novakovom boxu samo stručni štab. Nije to presudilo u meču, ali to su te male razlike zbog kojih će Rafa biti GOAT na kraju.

Goran

pre 2 godine

"h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi na svim GS i finalima GS turnira". Novak vodi 15-13 u svim finalima.
"Novak nema ATP 1000 Hamburg". Novak ima osvojene sve masterse koji se trenutno igraju. To sto se nekada u proslosti nesto igralo nema veze. Niko nije rekao da je on osvojio sve masterse koji su se ikada igrali.
"Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali". H2H postaje bitan samo ako se igra veliki broj meceva a ne nekoliko meceva.
"Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta". U fudbalu je svetsko prvnenstvo prakticno jedino takmicenje gde sve reprezentacije igraju zajedno i zato je mnogo vaznije od svega drugog.
"Novak ima manje titula od Nadala i 5 izgubljenih finala US Opena". Ono sto je za Nadala RG to je za Novaka Australija. Novak je jedini igrac u istoriji sa skorom 27-27 (100% pobeda) u cetvrtfinalima, polufinalima i finalima na jednom GS turniru.
"Da ne pričam o Olimpijskim igrama, to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa". To je daleko manja rupa od nijednog zavrsnog mastersa i rupa koja ce se mozda popuniti ove godine.
"Trenutno Novak ne drži samostalno nijedan rekord u osvojenim trofejima". Isto kao ni Nadal.
"Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme". Videcemo za dve-tri godine.

Goran

pre 2 godine

"Ako bi gledali ova tri kriterijuma koje si izdvojio, a preskočio sve ono što sam ja napisao, Novak ni tada ne bi bio GOAT, nego Federer". Nesporno je da Novak mora imati vise slemova od Federera i Nadala ako zeli da bude GOAT. U tom slucaju ce imati i vise mastersa i vise slemova i vise nedelja na prvom mestu od Federera. Novak ce tada biti jasno ispred Federera. Ako bi Nadal imao isto slemova i mastersa kao Novak, olimpijske igre mu nikako ne mogu kompenzovati samo 2 Vimbldona, nula zavrsnih mastersa i preko 100 nedelja krace na prvom mestu.

Statistikom protivu mitova

pre 2 godine

Lendl ima 30 titula vise od Samprasa i zbog toga je ispred Samprasa na Open Era GOAT listi koji mnogi citiraju. Lejver je 10-i zato sto je vecinu svojih meceva igrao pre Open Ere, a kao sto rekoh lista se odnosi samo na Open Eru. Ne ulazim u diskusiju o validnosti liste, no lista ima kriterijume i poredak je u skladu sa njima, npr Konors je 4-i bas zbog velikog broja osvojenih turnira.....

Tamni vilajet

pre 2 godine

(Hardy, 17. maj 2021 12:28)

Toliko je merodavna ta lista da Sampras sa 15 GS titula gleda u leđa Lendlu sa 8 titula.
Klasično mešanje i relativizacija egzaktnih i raznoraznih egzotičnih kriterijuma po principu baba i žaba ili daj da bodujemo sve što nam padne na pamet.
Posebna je priča poređenje igrača iz ranijih epoha gde se recimo OI nije igrao u Lejverovo vreme, a Marej sa dva zlata do skoro bio ispred njega.
To što čovek ima ekvivalent današnjih 19 GS titula, a oni mu računaju pet, ni to nema veze.
Ako je i ukinu, nikakva šteta, teniski tabloid i ništa više.

el diablo

pre 2 godine

ako gledate vi toliko te nedelje na prvo mjesto zasto ne gledate onda da rafa nikad nije ispa iz top 10 aaa to nije rekord jel? E jeste rodjaci i to jos kakav rekord, ali nista to, na kraju se gleda ko ima najvise GS, na kraju se gleda ko ima najvise Prstena, na kraju se gleda ko ima najvise Super bowl-a, na kraju se gleda ko ima najvise zlatnih lopti i LS. ZNACI MAJORS WON

Rafa Goat

pre 2 godine

Idemo Rafa u Pariz da zacementiras najvise Grend Slemova u istoriji koje niko nece oboriti. A i ne moras osvojiti,bitno da loNo ne osvoji.Navijamo za tezak zreb i za sve njegove rivale. Ziveo tenis,Rafa Goat i broj 18 vecno.

Pele 2.0

pre 2 godine

Na žalost, Đoković je hibridni Ni.1 kao i njegov rekord u broju nedelja kao No.1. zbog sistem da se ne brišu bodobi iz prethodne godine.

To mu je omogućilo da se ne pojavi na jednom mastersu, koji je prethodno osvojio i da mu se ne obriše 1.000 poena.

U isto vreme je igrao turnir ATP500, dok je konkurenvija igrala masters, koji je osvojio i pridodao 500 poena.

Neko bi rekao pametno, drugi bi rekli lukavo, a ja kažem nesportski i neviteški.

miloje

pre 2 godine

"Prva pozicija je sprskom teniseru garantovana najmanje do Rolan Garosa, a verovatno i posle. Naime, da bi prestigao Đokovića Rus mora da osvoji taj Grend slem."
Da li je bas tako? Djokovic brani 1200 poena sa poslednjeg RG, taman kolika je i bodovna razlika izmedju njega i drugoplasiranog. U slucaju loseg rezultata Djokovica na RG, Medvdevu nece biti mnogo potrebno da ga prestigne.

Toliko o tome

pre 2 godine

(nikola3d, 17. maj 2021 09:20)

Nadal:
GS - 20
ATP 1000 - 36
ATP 500 - 22
OI - 2 zlata
Davis Cup - 5

A ti se teši, kad je ko poslednji put osvojio neki turnir.
h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi u h2h na svim GS i finalima GS turnira, a Novak samo na Mastersima.
Nadal ima ATP 1000 u Madridu, čije mesto sada zauzima Šangaj, Novak nema ATP 1000 Hamburg, koji je igrao i pokušao da osvoji ali ga je počistio Karlos Moja.
Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali, ovako on 1 GS, Novak 18, pa ti vidi šta je važnije.
Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta, a Brazil čak 5.
Šta misliš koliko ih briga za liste.
Novak kao betonaš, ima manje titula od Nadala i neslavan rekord od 5 izgubljenih finala US Opena, na podlozi koja mu leži.
Da ne pričam o Olimpijskim igrama, gde Novak nema zlato, a Nadal ima dva (singl i dubl), to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa, koji fale Nadalu.
Trenutno Novak ne drži samostalno ni jedan rekord u osvojenim trofejima, deli samo broj osvojenih Mastersa sa Nadalom.
Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme.

nikola3d

pre 2 godine

Neverovatno kako ljudi nazivaju Rafu GOAT-om, a on ima samo 209 nedelja na prvom mestu u odnosu na Novakovih 320+, nema nijedan završni turnir dok Novak ima 5, nema masterse Majami i Pariz dok Novak ima golden masters (najmanje dva puta svaki), Novak ima bolji H2H, i jedini je držao Nole slem (sva 4 slema u jednom trenutku). I to sve samo zato što Rafa trenutno ima dva slema više, poslednju Australiju uzeo pre 12 godina, poslednji Vimbldon pre 11 godina, tužno.

veljko

pre 2 godine

Ovo samo kod nas ima da ljudi navijaju protiv svog najvećeg sportiste koga smo imali... Pitajte u Švajcarskoj nekoga da li navija za Nadala ili Đokovića ili Španiji za Đokovića i Federera... To pokazuje da smo loš i pakosan narod i da ne cenimo naše! To je banalan primer koji otkuca mnogo!

Živi bili pa videli

pre 2 godine

Džabe trenutna pozicija, osim kao prednost u žrebu. Kada prođe neko vreme ove hibridne pozicije (pa i same titule) nakon zime prošle godine zaista niko neće računati... Da li bi Medvedev već sada bio prvi da je u Australiji imao iste uslove u karantinu kao Đoković u Adelajdu? Došla su nova vremena.

michael myers

pre 2 godine

Znaci ovako ide zreb za Djokovica na RG:
QF Tsitsipas
SF Nadal
F Thiem
Ovo pre toga nisam pisao, ali dodajte po zelji, recimo Wawrinka u 3R, 4R isto neka mina...neka neko zapamti ovaj komentar, pa ako sme da se kladi tu sam

Hardy

pre 2 godine

Stvarno nisam od onih koji veruju u teorije zavere, uticaj raznih lobija ovo-ono, ali pratim onu goat-listu i neverovatno kako na njoj kradu Djokoviću u poslednjih pola godine,a ovoj dvojici dodaju nepostojeće poene, a Djokoviću oduzimaju.Neverovatno.Čija je to lista, nekog navijača ili neke organizacije? Stvarno smešno.

Idemo po RG

pre 2 godine

Medvedev uopste ne mora da osvoji RG da bi izbio na prvo mesto. Ako djokovic ne udje u finale, medvedevu je dovoljan i plasman u finale da izbije na prvo mesto. Ako obojica dodju u finale, onda ce pobednik tog finala biti br.1. Naravno, pored zivog nadala, tesko da cemo gledati finale djokovic - medvedev na RG

zex

pre 2 godine

Moje je misljenje da Nadal nece stici do finala, moze on itekako da izgubi juce je nedostajala Novakova hrabrost.Nadal je bio hrabriji u odlucujucim poenima.Nadal je problem Novaku na sljaci u poslednje vreme jer igraju veoma retko pa Novak nema bas neki ritam, ali daleko je bolje odigrao nego finalne rg. Mislim da u tri seta Novak ima vise sanse, fizicki je sigurno izdrzljiviji.Nadal izgubi 4-5 L tecnosti tokom meca, nikada nisam video ni kod jednog igraca da onako curi kao da kisa pada,cime se on sluzi samo bog zna.Bice trka do kraja karijere.Nadam se da ce Novak zadrzati formu i pobediti Nadala jos koji put jer Novak moze mnogo bolje a Nadal malo bolje.

tange-frange

pre 2 godine

Kad god je juce Rafa bio u problemu, Novak ga vadio is te situacije, losim izborom udaraca.
(Ljubisa, 17. maj 2021 09:45)

Da, da...sve više ovaj sport liči na "dogovorene šeme" pa očekujem da će Rafa da mu "vrati uslugu" i pusti mu RG mada je i Rodja još u kombinaciji. Ljudi, velike su tu pare vrte medju sponzorima i ostalin "lovatorima" da bi oni olako pepustili igračima da ovi odlučuju neke stvari. Dok ne dodješ do vrha još i možeš sam da odlučuješ ali kad udješ medju "slavne" onda jači preuzimaju "harmoniku" a tvoje je samo da igraš kako sviraju. Sport je odavno prestao da bude sport.

Duxevača 80

pre 2 godine

Uzima Nole Rolan Garos i povećava prednost u odnosu na konkurenciju! Nadal je zreo da padne ponovo na šljaci, trebalo je i juče da bude tako, ali se Nole, stiče se utisak, malo štedeo. Zato će u Parizu punim gasom po 19. grend slem kako bi do kraja tekuće godine bio najtrofejniji igrač svih vremena! Nole će biti i zvanično GOAT veoma uskoro!

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Nadal je trenutno tek na 6. mestu po broju nedelja provedenih na 1. mestu ATP liste (209). Ukoliko bi kojim slucajem jos godinu dana opet bio prvi, i dalje bi bio na 6. mestu (261)... sledeci ima 268 nedelja. Novakov rekord ce nekada biti oboren, ali ga Nadal sigurno nikada nece oboriti. I to sto pisete GOAT za Nadala i slicne, ta titula zvanicno nikada nije postojala ni u jednom sportu.

sakupljac minusa

pre 2 godine

Ovo za navijanje nekog tenisera iz druge zemlje je najveca glupost koju pisete. Finale Wimbldona igraju Marej i Federer. 70% publike navija za Federera. Da nisu Svajcarci dosli organizovano u London da bodre Rodzera? Znaci izmisljate stvari. Federera u pola zemalja sveta publika voli vise nego nekog igraca iz svoje zemlje. To je cinjenica. E sad sto vama smeta zato sto ljudi navijaju za nekog drugog a ne Novaka, vas problem

el diablo

pre 2 godine

ako gledate vi toliko te nedelje na prvo mjesto zasto ne gledate onda da rafa nikad nije ispa iz top 10 aaa to nije rekord jel? E jeste rodjaci i to jos kakav rekord, ali nista to, na kraju se gleda ko ima najvise GS, na kraju se gleda ko ima najvise Prstena, na kraju se gleda ko ima najvise Super bowl-a, na kraju se gleda ko ima najvise zlatnih lopti i LS. ZNACI MAJORS WON

Zuti

pre 2 godine

H2H, broj nedelja i podloga na kojoj se igra se smešne priče za GOAT.
Naravno da će biti igrača koji ti ne odgovaraju i da će biti turnira i podloga koji ti ne odgovaraju, naravno da će biti i povreda i uništenih sezona.
Sport se zove tenis i broje se titule, koga briga da li ćeš ih ostvariti na šljaki, betonu ili travi. I to je fokus igrača, osvajati turnire.
Možeš tankirati neke mečeve, možda rasporediti snagu na turnire gdje si najjači, sve je to stvar strategije osvajanja turnira.
I nema veze KOGA si pobedio u finalu (što podmeću Feđi), pobedio si drugog najboljeg igrača na tom GS turniru.

A u GS titualama, Rafa i Feđa su trenutno najbolji sa 20GSa i to je to, nema bolje reference.
Đoković je u mnogim teniskim elementima bolji od obojice ali ostaje činjenica da u GS finalima ima najlošiji ratio (18/10) dok Rafa (kao tehnički najslabije "talentirani" igrač) ima najbolji (20/8). Rafa je sa nehumanim treningom i posvećenosti sportu uspeo da bude u najmanju ruku egal sa "talentiranima".
Jučer je bilo zanimljivo i videti koliko je cela poridica Nadal posvećena Rafinim uspesima, juče na tribinama mu maltene nije bio jedino prvi komšija sa leva, dakle si od mame, žene, sestre, stričeva.
U Novakovom boxu samo stručni štab. Nije to presudilo u meču, ali to su te male razlike zbog kojih će Rafa biti GOAT na kraju.

Predo

pre 2 godine

Što se jučerašnjeg meča tiče, problem je što je Novak ušao u to finale da pruži dobar otpor, a ne da pobedi. Možda niej osećao posledice mečeva u subotu, ali mu je to bilo u podsvesti. Na dosta lopti, na koje on inače trči, nije ni kretao. Čuvao je energiju. Može se čak reći da je bio bolji igrač do šestog gema trećeg seta. Ili je u podsvesti smatrao da nije loše da izgubi ovaj meč, jer je dva puta dobio Nadala u Rimu i onda izgubio od njega na RG. Uglavnom, NOvak je na kraju meča delovao zadovoljan. A lista? Ako NOvak osvoji dva od tri naredna slema biće prvi na kraju godine i to je sve. Zasluženo je prvi, jer je ispred njega na race listi za ovu godinu samo Cicipas, da začepim usta onima što kažu da je tu samo zbog sistema bodovanja.

Džej Džej Okoča

pre 2 godine

Prvi je Novak do kraja wimbldona sigurno jer Rafa brani titulu, Thiem finale iz 2019 kao i Novak od prosle godine tj. 600 poena a Medved mora da stigne do polufinala. To se ocigledno nece desiti tako da eto novaka jos skoro 2 meseca na prvom mestu.

igor

pre 2 godine

U jucerasnjem finalu je ocigledno postojalo taktiziranje obojice. Nadal u drugom, a Nole u trecem setu. Ko je koga nadmudrio videce se na RG. Zaboravili smo da je ovo dzentlmenski sport. Oni nesto kao igraju, mi navijamo, a istinu necemo nikad znati.

Tamni vilajet

pre 2 godine

Stvarno nisam od onih koji veruju u teorije zavere, uticaj raznih lobija ovo-ono, ali pratim onu goat-listu i neverovatno kako na njoj kradu Djokoviću u poslednjih pola godine,a ovoj dvojici dodaju nepostojeće poene, a Djokoviću oduzimaju.Neverovatno.Čija je to lista, nekog navijača ili neke organizacije? Stvarno smešno.
(Hardy, 17. maj 2021 10:17)

To je privatna lista, nema veze sa ATP-om niti je oni priznaju.
Kriterijumi im nisu ujednačeni, menjaju ih kako im se prohte, dovoljno je da znaš, da je Ivan Lendl na toj listi veći goat od Samprasa i Borga i sve će ti biti jasno.
Da ne pominjem da je na toj listi Agasi veći igrač od Lejvera, a do skoro je to bio i Marej, uglavnom opšta komedija.
Ne obraćati pažnju, zna se šta je validna statistika, to je lista osvojenih trofeja, kao u svakom sportu, počevši od najvažnijih pa nadalje.
U tenisu su najvažniji redom: GS, Olimpijske igre, Mastersi i Davis Cup.
Proveriš, koliko je ko čega osvojio u karijeri znaš ko je trenutmo najbolji.

Goran

pre 2 godine

"h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi na svim GS i finalima GS turnira". Novak vodi 15-13 u svim finalima.
"Novak nema ATP 1000 Hamburg". Novak ima osvojene sve masterse koji se trenutno igraju. To sto se nekada u proslosti nesto igralo nema veze. Niko nije rekao da je on osvojio sve masterse koji su se ikada igrali.
"Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali". H2H postaje bitan samo ako se igra veliki broj meceva a ne nekoliko meceva.
"Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta". U fudbalu je svetsko prvnenstvo prakticno jedino takmicenje gde sve reprezentacije igraju zajedno i zato je mnogo vaznije od svega drugog.
"Novak ima manje titula od Nadala i 5 izgubljenih finala US Opena". Ono sto je za Nadala RG to je za Novaka Australija. Novak je jedini igrac u istoriji sa skorom 27-27 (100% pobeda) u cetvrtfinalima, polufinalima i finalima na jednom GS turniru.
"Da ne pričam o Olimpijskim igrama, to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa". To je daleko manja rupa od nijednog zavrsnog mastersa i rupa koja ce se mozda popuniti ove godine.
"Trenutno Novak ne drži samostalno nijedan rekord u osvojenim trofejima". Isto kao ni Nadal.
"Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme". Videcemo za dve-tri godine.

stellarossadibelgrado

pre 2 godine

@ Brate, objasnio si ovim komentarom. To isto ja pričam godinama vec, da samo kod nas toga ima. Neverovatno da velicas Švajcarca ili Španca, a imas svog koji je najbolji na svetu,a do kraja karijere bice definitivno najbolji svih vremena, jer mu malo fali da u svim parametrima bude najbolji. Kolika je to količina mrznje, zavisti, pakosti, sta vec. Neverovatno da od naroda koji je bio najponosniji, najborbeniji, koji je uvek hrabro išao protiv mnogo jaceg i brojnijeg i uvek izlazio kao pobednik, da budu takvi potomci. a nazalost ovih sto mrze Noleta i sve srpsko, je sve vise.

NIKI

pre 2 godine

sad sam bas gledao ATP listu osvojenih bodova u tekucoj sezoni, cicipas je prvi ali samo sa 190 bodova vise od Novaka i to zato sto je odigrao cak duplo vise turnira od NOvaka, treci je Rubljev sa isto odigranih 10 turnira, NOvak je odigrao samo 5 turnira, Novak je trenutno sigurno broj jedan, veliko ce biti iznenadjenje ako ne osvoji prvo mesto i na kraju godine, Medvedev u ovoj sezoni ima 700 poena osvojenih manje od Novaka a ima cak 4 turnira odigrana vise do sada... statisticki gledano, kako god okrenes, Novak je prvi..

Bl

pre 2 godine

@Zex
Sjećam se Džima Kurijera i njegovih potpuno mokrih dresova, ali Nadalovi "slapovi" znoja su nevjerovatni. Sa znojem odlazi puno minerala, što je iscrpljujuće za organizam. Kako on to sve izdrži, bog zna. Da li to njegov prirodni metabolizam ili koristi sredstva koja za nus pojavu imaju prekomjerno znojenje, ne znam. To ne znači da se dopinguje, ali, nas laike, pogotovo ako navijamo za nekog drugog, može navesti na ružne zaključke.
Svi sportisti se koriste raznim sredstvima da poboljšaju učinak. Da li su to uvijek samo dozvoljena sredstva ne znamo. Dok god se za nekog zvanično ne dokaže da je dopingovan, nemamo pravo prozivati ga.
Svi znamo za nekoliko slučajeva kad su vrhunski sportisti po završetku karijere, pod pritiskom savjesti ili ko zna čega/koga, priznali da su njihovi uspjesi rezultat dopinga.
Ovdje neki napadaju Đokovića zbog ishrane, njegovih hodočašća, meditacija, druženja sa, po njima, čudnim i neprihvatljivim ljudima. To je njegov način da poboljša svoju fizičku i psihičku ravnotežu. U svakom slučaju, bar po njegovo tjelo, daleko bolji od farmaceutskih preparata. Svaki sportista zna da je njegov sportski vijek kratak, a učinak "hemije" dugovječan i poguban. Sam bira i odlučije.

Aleksandar

pre 2 godine

Ucite se da branite nase ljude - bar ponekad ako vam je toliko mrska i sama pomisao na to .Zamislite postoji li neki Spanac ili Rus koji navija za Noleta a ne za svog Medvedeva, Zvereva ili Nadala ?!
Novak je vec sada G.O.A.T jer dolazi iz male i nerazvijene zemlje , drzavni projekat nikada nije bio vec jedino suvi talenat kao zlato ga nosi sve ove godine . Sto se mene licno tice - sutra moze ostaviti tenis i ne bih mu nista zamerio . Jer ja - na to - kao i vi nemamo pravo ! U tenisu se racunaju samo Grand Slam -ovi a ostalo je statistika kao dnevna prognoza vremena . Ako ima fokusiran cilj neka nastavi i ove i sledece gosine stigne do preko dvadeset titula samo da bi potvrdio svoj nezasticeni rad i status u odnosu na druge privilegovane . Primer od prosle godine - ponavlja se Garos zbog Nadala ali ne i Vimbldon zbog Novaka . Mislim da Novak jos uvek ne igra svoj " Last Dance ".

Carapan

pre 2 godine

Mislim da Noletu broj nedelja na prvom mestu vise nije toliki prioritet, sam njegov prolecni raspored nam je ukazao na to, propustivsi veliki broj turnira kako bi sto sveziji docekao RG, W i OI. Sve zbijeno u 2 meseca. Mislim da je taman lepo i krenuo da tempira formu a ne jureci za mastersima.

zzzz

pre 2 godine

Ne verujem u finale Djokovic Nadal, iako su obojica digla formu u Rimu. Ali tek ne verujem u Medvedeva da će da dogura dalje od trećeg kola.

Goran

pre 2 godine

"Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme". Danas da, ali ono u cemu Nadal zaostaje nema vremena da dostigne nikad a ono u cemu Novak zaostaje moze da stigne vec ove godine. Nikada u istoriji tenisa se nije desilo da GOAT ne dominira u svojoj eri po broju nedelja na prvom mestu. Ali da stvar bude gora po Nadala, on je daleko ispod i Federera i Novaka po broju nedelja na prvom mestu i to ne moze vise da promeni. Drugo, nikada se u istoriji tenisa nije desilo da GOAT ne osvoji nijedan zavrsni masters. Trece, titula na Vimbldonu je kao titula na svetskom prvenstvu. Kako neko moze biti GOAT sa samo 2 Vimbldona. Po meni, i Novak mora da osvoji jos neki Vimbldon. Ali, biti GOAT sa samo 2 Vimbldona je smesno.

Hardy

pre 2 godine

Tamni vilajet,CroFed.Lista je odlično napravljena , bez Devis kupa i obuhvata sve parametre i dosta je dobro osmišljena, nego je problem što Djokovic po njoj će sigurno biti goat i sad to ne mogu sakriti i bojim se da će je ukinuti.To je jedina smislena goat lista sve ostale su "more bid bidne ,more bid ne bidne."Čuj Devis kup merodavan,klasično timsko takmičenje.

Pavle

pre 2 godine

Nadal: 
GS - 20 
ATP 1000 - 36 
ATP 500 - 22 
OI - 2 zlata 
Davis Cup - 5 

A ti se teši, kad je ko poslednji put osvojio neki turnir. 
h2h, samo jedan manje posle 57 odigranih mečeva, pri čemu Nadal vodi u h2h na svim GS i finalima GS turnira, a Novak samo na Mastersima. 
Nadal ima ATP 1000 u Madridu, čije mesto sada zauzima Šangaj, Novak nema ATP 1000 Hamburg, koji je igrao i pokušao da osvoji ali ga je počistio Karlos Moja. 
Da h2h vredi toliko onda bi Rodik imao ćime da se pohvali, ovako on 1 GS, Novak 18, pa ti vidi šta je važnije. 
Španci imaju gomilu nedelja na FIFA rang listi, ali samo jednu titulu prvaka sveta, a Brazil čak 5. 
Šta misliš koliko ih briga za liste.
Novak kao betonaš, ima manje titula od Nadala i neslavan rekord od 5 izgubljenih finala US Opena, na podlozi koja mu leži. 
Da ne pričam o Olimpijskim igrama, gde Novak nema zlato, a Nadal ima dva (singl i dubl), to je daleko veća rupa u karijeri od par Mastersa, koji fale Nadalu. 
Trenutno Novak ne drži samostalno ni jedan rekord u osvojenim trofejima, deli samo broj osvojenih Mastersa sa Nadalom. 
Trka za GOAT-a još traje, ali ako gledamo danas, Nadal vodi bez dileme.
(Toliko o tome, 17. maj 2021 11:34)

Au šta ti napisa. Novak na brzim podlogama ima više titula od Rafe. Od 86 titula koliko je Rafa osvojio 62 su na zemlji. Novak ima svih 9 mastersa koje Rafa ni Rodžer nemaju. Kada bi oduzeo 12 RG Rafa bi imao 8 na ostalim podlogama. Što se tiče NY sva finala koje Rafa ni u snu nema. AO je takodje beton i nedostižan broj titula za Novaka. Vimbledon 5 titula takodje nedostižno za Rafu

Toliko o tome

pre 2 godine

Ali da stvar bude gora po Nadala, on je daleko ispod i Federera i Novaka po broju nedelja na prvom mestu i to ne moze vise da promeni. Drugo, nikada se u istoriji tenisa nije desilo da GOAT ne osvoji nijedan zavrsni masters. Trece, titula na Vimbldonu je kao titula na svetskom prvenstvu. Kako neko moze biti GOAT sa samo 2 Vimbldona. Po meni, i Novak mora da osvoji jos neki Vimbldon. Ali, biti GOAT sa samo 2 Vimbldona je smesno.
(Goran, 17. maj 2021 12:04)

Ako bi gledali ova tri kriterijuma koje si izdvojio, a preskočio sve ono što sam ja napisao, Novak ni tada ne bi bio GOAT, nego Federer. ;)
On ima više Vimbldona, više završnih Mastersa, a i broj nedelja na prvom mestu mu je i dalje odličan.
I to je glavni problem, kad se izvlače stvari iz konteksta.
Postoji recimo fama da je Novak najsvestraniji igrač na turu, ali u stvarnosti Federer ima više GS titula od njega na dva turnira, a on od njega samo na jednom.
Sa Nadalom je egal 2-2, ali ako znamo da Federer vodi i protiv Nadala na tri različita GS turnira, onda ispada da je on najsvestraniji itd.
Slažem se da u budućnosti sve ovo može da se promeni, ali Novak mora da ima najviše GS titula da bi konkurisao za titulu najboljeg ikada.
Ako Nadal nije dostojan zbog broja nedelja na ATP listi, zamisli kakav bi to GOAT bio, ako ima manje trofeja od glavnih rivala, posebno onog najvažnijeg - Gren slem turnira.
Nadal trenutno ima najbolju kolekciju trofeja, tu nema spora i zato je on za sada GOAT.

CroFed

pre 2 godine

@Hardy

Drži se ti službene liste i statistika na stranici ATP-a a ne neke amaterske kvazi goat liste bazinarane na pitaj boga čemu...

Tamni vilajet

pre 2 godine

(Hardy, 17. maj 2021 12:28)

Toliko je merodavna ta lista da Sampras sa 15 GS titula gleda u leđa Lendlu sa 8 titula.
Klasično mešanje i relativizacija egzaktnih i raznoraznih egzotičnih kriterijuma po principu baba i žaba ili daj da bodujemo sve što nam padne na pamet.
Posebna je priča poređenje igrača iz ranijih epoha gde se recimo OI nije igrao u Lejverovo vreme, a Marej sa dva zlata do skoro bio ispred njega.
To što čovek ima ekvivalent današnjih 19 GS titula, a oni mu računaju pet, ni to nema veze.
Ako je i ukinu, nikakva šteta, teniski tabloid i ništa više.

goran

pre 2 godine

44051

Ovo samo kod nas ima da ljudi navijaju protiv svog najvećeg sportiste koga smo imali... Pitajte u Švajcarskoj nekoga da li navija za Nadala ili Đokovića ili Španiji za Đokovića i Federera... To pokazuje da smo loš i pakosan narod i da ne cenimo naše! To je banalan primer koji otkuca mnogo!
(veljko, 17. maj 2021 09:14

Nažalost upravu si, samo sto i u Svajcarskoj druge nacionalnosti navijaju za svoje boje jedino je razlika sto oni nisu rođeni u Svajcarskoj pa je donekle to prihvatljivo. Ali koga briga a najmanje Noleta, svojim uspjesima nisu mu ni do gležnjeva!

Bl

pre 2 godine

@Veljko
Znaš ljude iz svog okruženja koji navijaju protiv Novaka Dokovića ili si zaključak donio na osnovu pisanija na portalima?
Vjerujem da pravi ljubitelji tenisa u Srbiji podjednako poštuju Federera, Nadala i Đokovića, uživaju u njihovim mečevima i pružaju im podršku protiv njihovih rivala na terenu, jer žele da što češće pobjeđuju i ostaju na vrhu, pa će i oni moći duže uživati u spektakularnim mečevima.U tome, zaista, nema ništa loše.
Na one čiji te komentari ovdje neprijatno iznenađuju, ne vriedi trošiti riječi.

po želji

pre 2 godine

Znaci ovako ide zreb za Djokovica na RG:
QF Tsitsipas
SF Nadal
F Thiem
Ovo pre toga nisam pisao, ali dodajte po zelji, recimo Wawrinka u 3R, 4R isto neka mina...neka neko zapamti ovaj komentar, pa ako sme da se kladi tu sam
(michael myers, 17. maj 2021 10:00)

Pa Federer i Vavrinka 2 i 3 kolo. Karacev recimo

Goran

pre 2 godine

"Ako bi gledali ova tri kriterijuma koje si izdvojio, a preskočio sve ono što sam ja napisao, Novak ni tada ne bi bio GOAT, nego Federer". Nesporno je da Novak mora imati vise slemova od Federera i Nadala ako zeli da bude GOAT. U tom slucaju ce imati i vise mastersa i vise slemova i vise nedelja na prvom mestu od Federera. Novak ce tada biti jasno ispred Federera. Ako bi Nadal imao isto slemova i mastersa kao Novak, olimpijske igre mu nikako ne mogu kompenzovati samo 2 Vimbldona, nula zavrsnih mastersa i preko 100 nedelja krace na prvom mestu.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Сад ће да укњижи 250 бодова код куће, и нападне титулу на РГ.

Robert

pre 2 godine

Iako mu broj 1 više nije primarni cilj, mislim da će on tu još dugo ostati. Kombinacija njegove konstantnosti na najvećim turnirima i nekonstantnosti ostalih pratilaca, učiniće da možda ostane tu zakucan čitave godine.

srb

pre 2 godine

cek bre kakav sad Srbija Open 23. maja? zar se to nije odrzalo vec u aprilu gdr je Beretini uzeo titulu? Ili u Beogradu imaju dva turnira serije 250 istog imena? ako moze neko da objasni o cemu se tu radi

Statistikom protivu mitova

pre 2 godine

Lendl ima 30 titula vise od Samprasa i zbog toga je ispred Samprasa na Open Era GOAT listi koji mnogi citiraju. Lejver je 10-i zato sto je vecinu svojih meceva igrao pre Open Ere, a kao sto rekoh lista se odnosi samo na Open Eru. Ne ulazim u diskusiju o validnosti liste, no lista ima kriterijume i poredak je u skladu sa njima, npr Konors je 4-i bas zbog velikog broja osvojenih turnira.....

Bambi GOAT na ledu

pre 2 godine

Neko prica o Medvedevu, koga je i Fucovic pobedio na RG i koji je molio organizatora da ga izbaci sa turnora na sljaci, u finalu RG? Budimo ozbiljni, jedino da Troicki prodje kval i ode na Danila, on moze proci u drugo kolo. Sve preko toga je super iznenadjenje. Novak ostaje na prvom mesyu i posle RG.....