Utorak, 11.05.2021.

07:17

Početak rata? Stotine raketa "zapalile" nebo iznad Izraela, sukobi i na ulicama FOTO/VIDEO

Sukobi na teritoriji Izraela eksalirali su u utorak. Rakete lete na sve strane, vojnici i civili ratuju na ulicama... Broj mrtvih raste a kraj se ne nazire.

Izvor: B92

Poèetak rata? Stotine raketa "zapalile" nebo iznad Izraela, sukobi i na ulicama FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

145 Komentari

Sortiraj po:

Zlato

pre 2 godine

ISIL je upravo porazen zbog ruskog bombardovanja. Pre toga samo je sirio svoju teritoriju dok rusi nisu razbucali mrezu kojom ISIL prodavao sirijsku naftu preko Turske.
(Nikola, 12. maj 2021 09:25)

Ne, rat nije zavrsen i ISIL jos nije porazen do kraja. A u isto vreme i kurdi se bore protiv tog ISIL-a. Ako mislis da rat jeste gotov, uplati tamo godisnji. Ipak postoji TV, internet, sve se lako proveri. Godine rusima trebaju da sa sirijskom vojskom poraze ISIL. Godine. A za koliko vremena je izrael potukao 100 miliona arapa i 4 armije? Koliko vremena im je trebalo? Bez iti jedno americkog vojnika, i bez zracne pomoci/bombardovanja amerikanaca.

Zoran

pre 2 godine

Rušenje Al-akse je uvod u dolazak antihrista...
(GALILEO, 12. maj 2021 06:12)

Ti ili si zbrisao iz Laze Lazarevića, pa te još nisu uhvatili, ili u Lazi ne zaključavaju sobu sa kompjuterima? Nema druge..

Nikola

pre 2 godine

Rusi uz logisticku pomoc jos daju i zracnu u Siriji, pa ne mogu vec nekoliko godina da pobede ISIL. Kako to?
(Milance, 12. maj 2021 07:56)

ISIL je upravo porazen zbog ruskog bombardovanja. Pre toga samo je sirio svoju teritoriju dok rusi nisu razbucali mrezu kojom ISIL prodavao sirijsku naftu preko Turske.

dragicka

pre 2 godine

Amerika trazi novo zariste gde ce da istrese svoje oruzje. Videcemo ko ce od Arapa da se upeca. Vec vidjeno milion puta.
(StormBGD, 11. maj 2021 23:15) 

Ne znam da li uopste znas, ali rat 1967.je krenuo nakon sto su sovjeti prodali arapima 100 miliona dolara oruzja, i to najsavremenijeg i rekli da njihovi obavestajni podaci kazu da izrael sprema da ih napadne. To naravno nije bilo tacno. Imas jedan dobar dokumentarni film o tome, gde sovjetski ministar obrane to priznaje. lol i onda arapi gube teritoriju, pa im rusi opet prodaju oruzje. Tako da je to sto si napisao sve tacno, ali za ruse lol

Milance

pre 2 godine

NETAČNO
Da im nije bilo logističke pomoći u vidu tehnike i informacija iz USA, Izrael bi u tom ratu zaronio. Nije teško, guglaj malo...
(neko iz mase, 11. maj 2021 23:35) 

Razumem da ih mrzis, ali to nece promeniti cinjenice. 1948.su bili sami kao duh i pobedili. Nikada im niti jedan americki vojnik nije dosao u pomoc. 1948.su imali doslovno par pusaka. O 1967. Ili 1978.da ne govorimo.
Rusi uz logisticku pomoc jos daju i zracnu u Siriji, pa ne mogu vec nekoliko godina da pobede ISIL. Kako to? Vidis kako se sam zapetljavas u svoju mrezu kad pricas o necemu o cemu nemas pojma. Znam ja da bi ti omalovazio izraelsku vojsku, ali to je mozda i najjaca vojska na svetu. Ne po brojcanosti, ali po svemu ostalom. Njih da ima 30-40 miliona, oni bi bili nepobedivi

Podrška za Izrael :)

pre 2 godine

@(komsija, 12. maj 2021 02:31)

Arapi koji žive u Izraelu pre 70 godina nisu ni bili "Palestinci", niti su svi danas "Palestinci"... to su razni Arapi poreklom iz raznih Arapskih država, među kojima su neki hteli da se pripajaju susednim Arapskm državama, pa kad im to nije uspelo, Arafat (koji je došao iz Egipta) se setio krajem osamdesetih da jednostrano proglasi nekakvu "nezavisnost" i da svojata teritorju koja je već dugo bila Izraelska... i to, pazi sad, dok je bio u Alžiru, onako na daljinu, bez bilo kakvog referenduma ili bilo čega sličnog... i da sam sebe proglasi za nekakvog vođu "Palestinaca" i sve Arape kolektivno koji žive na toj terioriji da proglasi za "Palestince", čak iako mnogi od njih sebe ne smatraju "Palestincima".


Potraži a Google "Palestinian independence declaration", pa obrati pažnju na datum i mesto.

A ne bi bilo loše da pogledaš ni koji procenat Arapa živi u Jerusalimu ustvari... čak i u slučaju da sve Arape koji žive u Jerusalimu računaš u "Palesince" (iako mnogi od njih ne računaju sebe u "Palestince"), Arapi ne bi imali većinu u Jerusalimu čak ni ako bi svi Arapi do jednog podržavali iste političke ciljeve (što definitivno nije slučaj... bile su ankete i mnogi Arapi smatraju da im je mnogo bolje pod upravom Izraela, nego da žive u nekakvoj "Palestinskoj državi").

Tkz. "Palestinci" su jedna vrlo glasna manjina uglavnom teških Arapskih ultra-nacionalista iz Jordana i Egipta koja nasiljem pokušava da nametne većini svoju volju.

insha'Allah

pre 2 godine

Najveca prednost izraela nije mosad, novac, naoruzanje… nego ujedinjenost. Kad bi se arapski svet ujedinio, sravnio bi ih za 2 dana…

Daniel

pre 2 godine

Palestinci bace par raketa na Izrael,komentatori izbrisali 70 godina maltretiranja palestinskog naroda.Jedan napisao i ostao ziv, da ameri nisu pomogli Izrael.
(komsija, 12. maj 2021 02:31)

Za tih 70 godina je poginulo preko 5000 izraelskih civila u terorističkim napadima a i Palestinci su rekli “ne” mirovnim pregovorima i ponudama nekoliko puta.

Samo si i ti nešto to udobno zaboravio da spomeneš.

Dadada

pre 2 godine

Vrati se Trampe da bezuslovno podrzavas Izrael zato sto ti je baza sacinjena od mentalno obolelih evangelista koji misle da je preduslov za apokalipsu da Jevreji imaju kontrolu nad Jerusalimom (iako je Albert Svajcer, inace hriscanski teolog, raskrinkao sva apokalipticna prorocanstva).

Usput ubij jos kojeg iranskog generala u nadi da ces isprovocirati konflikt na Bliskom istoku i zapoceti rat sa Iranom.


Inace, Izrael je pomogao da se stvori Hamas u nadi da ce Hamas posluziti kao vag na tegi protiv sekularnih palestinskih nacionalista i levicara. I uspeli su. I dan danas ih (in)direktno finansiraju. Namerno produbljuju humanitarnu krizu da bi radikalizovali Palestince i koristili tu cinjenicu da ostanu doveka na vlasti. Zvuci poznato, ko bese ono zabranio politicke partije Albancima na Kosovu...

Lekcija za sve...

realan

pre 2 godine

Potpuno legitimno, raketiras naseljena mesta u Izraelu i onda kad Izrael uzvrati onda se zalis i pozivas na ne znam ni ja sta..
(Trundle, 11. maj 2021 16:35)

pa prvo je izrael upao u dzamiju i pretukao 200 ljudi na molitvi. kome su oni sta skrivili

molili se bogu

izraelu odgovaraju neredi tacnije trebaju netanjahu neredi da pobedi izbore proverena formola vec decenijama.

Daniel

pre 2 godine

Nemojte misliti da je ovo tamo negde daleko od nas, slican mentalitet imamo. na Balkanu je samo potrebna jedna kap krvi da padne i sve opet ode dođavola. Pamet u glavu ljudi, jedan je život. kad je neki rat u istoriji resio problem? Nađite barem jedan primer

Grešis, uopste nije sličan mentalitet.

Tipicni srpski komentar

pre 2 godine

ja ne znam sta se sve danas desilo u mom bloku, ali sam ekspert za ono sto se desavalo na drugom kontinentu zadnjih 70 godina

komsija

pre 2 godine

Palestinci bace par raketa na Izrael,komentatori izbrisali 70 godina maltretiranja palestinskog naroda.Jedan napisao i ostao ziv, da ameri nisu pomogli Izrael.

filip

pre 2 godine

Da li se sprema treci svetski?
(Srpkinja, 11. maj 2021 21:14)

Samo ako Iran i Turska se uključe direktno u ovaj konflikt, onda kreće i sve ostalo redom kao domine!

Марко

pre 2 godine

Чекај како сад они ратују? Зар нису људски животи најважији? Као и све власти у свету изигравали су некакве хуманисте терајући народ да носе маске и да се дистанцирају, а сада их шаљу у рат да гину. За чије интересе? Јесте ли их зато вакцинасили?

Jelena

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)

Koja je veza između vremena i rata? Rat je uvek bio, uvek će i biti, nikakve veze nema vremensko razdoblje.
(Centurion, 11. maj 2021 23:16)

Naravno da nema i nigde to nisam napisala. Poenta je da nismo civilizacijski napredovali niti smo izvukli pouke iz prethodnih ratova.

alliens stolen my ferrari!

pre 2 godine

Sve sami ratni strucnjaci ovde!
Sve generali I pukovnici! Oh, ja... zaboravio sam one strucnjake za gerilsko ratovanje! Ti su najglasniji!

hm?

pre 2 godine

Nemojte misliti da je ovo tamo negde daleko od nas, slican mentalitet imamo. na Balkanu je samo potrebna jedna kap krvi da padne i sve opet ode dođavola. Pamet u glavu ljudi, jedan je život. kad je neki rat u istoriji resio problem? Nađite barem jedan primer

Zaista ekspert

pre 2 godine

Žalosno je što se dešava na bliskom istoku, jedino bure baruta u regionu koje je eksplozivnije od Balkana.
Ne razumem podeljenost među nama po pitanju koga ovde podržati, jer, ko zaista odvoji malo vremena da se uputi u konflikt, će saznati da tu nije sve crno i belo, već obe strane čine loše stavri a ujedno imaju i motive za takav čin.

Zaista ekspert

pre 2 godine

I još nešto da pridodam: Svaki pokušaj da se ovaj konflikt nameni nekom poređenju sa našim ratovima jednostavno ne funkcioniše, jer su preduslovi ovog konflikta jednostavno drugačiji.

miki

pre 2 godine

kako vidim i ovde smo podeljeni, jedni za Izrael drugi za Palestince. Nema situacije gde ne mozemo biti podeljeni, pa i kada nemamo veze sa tim.

Beli

pre 2 godine

Kažu ovde, Hamas je jadan, stavio je svoje vojnike među civile. Pa nesrećnici, gde da stave vojnike na teritoriji koje je površine 40 x 11km. Ej 40ak puta 11km. Ljudi, to je najnaseljenija oblast na svetu. Neko će reći najveći logor na svetu, jer sve zavisi od Izraela. Ipak nije u tome fora, možete smatrati da su jedni ili drugi u pravu, ali morate malo poznavati situaciju...

John

pre 2 godine

Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.
(Saki, 11. maj 2021 22:43)

Nije im Amerike bilo '48 pa su sa Arapima svejedno obrisali patos.
A bolji su vojnici od Amerikanaca. Amerikanci nemaju odgovor na gerilsko ratovanje protiv njih. Izraelci, em su ga i sami praktikovali, em se suočavaju s njim praktično od osnivanja države.
Uostalom, samo uporediti kako su prošli jedni a kako drugi u dve slične specijalne operacije - Entebe i Teheran - Prvi odradili sve gotovo bez greške (stradao samo brat Benjamina Netanjahua), a ovi se skršili negde u pustinji Teheran nisu ni videli.

Max

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)
Kakva je razlika da li je 21. ili 16. vek ? Ratovi se vode iz raznih interesa, dok postoji covecanstvo postojace i interesi, samim tim i ratovi

The Unforgiven

pre 2 godine

Potpuno legitimno, raketiras naseljena mesta u Izraelu i onda kad Izrael uzvrati onda se zalis i pozivas na ne znam ni ja sta..
(Trundle, 11. maj 2021 16:35)
----------------

A Izrael kao radi nesto drugacije?

Daniel

pre 2 godine

Jao jao ma nije valjda. Amerika ih bukvalno drži kao kap vode na dlanu i sve najmoćnije naoružanje im daje.Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.
(Saki, 11. maj 2021 22:43)

Netacno.
Izrael je pobedio arapske armije bez ikakve pomoci Amerike prvih par devenija kad je bio najslabiji.
Sada razvija svoje oruzije i čak i vraća Amerikancima.

neko iz mase

pre 2 godine

Netacno.
Izrael je pobedio arapske armije bez ikakve pomoci Amerike prvih par devenija kad je bio najslabiji.
Sada razvija svoje oruzije i čak i vraća Amerikancima.
(Daniel, 11. maj 2021 23:04)


NETAČNO
Da im nije bilo logističke pomoći u vidu tehnike i informacija iz USA, Izrael bi u tom ratu zaronio. Nije teško, guglaj malo...

tom pus

pre 2 godine

Evo nisam pametan koga ovde podrzati. Nisam ni za jedne. Ni oni se nesto nisu potresali kad je bio martovski pogrom na Kosovu i Metohiji.
(Ljubisa livac, 11. maj 2021 17:26)

299

nije obavezno da nekog podržavaš...kako bi znao ko je u pravu,a i da znaš...opet isto..nego volimo mi da guramo nos svude..

Centurion

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)

Koja je veza između vremena i rata? Rat je uvek bio, uvek će i biti, nikakve veze nema vremensko razdoblje.

Saki

pre 2 godine

Izrael treba da bude uzor svakoj državi koja hoće da opstane u izrazito nepovoljnim (geostrateškim) okolnostima.Moćan jevrejski lobi širom kugle zemaljske omogućio im je da su uspeli izgraditi dobre odnose sa USA,Rusijom,Kinom,GB......uz fanatično rodoljublje(bukvalno su svi punoletni građani vojnici po potrebi!)sofisticirano naoružanje,najsposobnija obaveštajna služba na svetu,jaka ekonomija......i da ne nabrajam dalje!Od osnutka 1948 vodili su pet ratova protiv Arapa i SVAKI su dobili.Jednostavno su sposobniji od svih naroda na svetu.Kraj priče.
(deniro, 11. maj 2021 21:16)

Jao jao ma nije valjda. Amerika ih bukvalno drži kao kap vode na dlanu i sve najmoćnije naoružanje im daje.Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.

Ekatarina Mala

pre 2 godine

Ove sto spominju neki III sv. rat pitao bih da li uopste znaju sta to znaci svetski rat? Da li neko zaista misli da bi sukob izmedju Palestinaca koji se uglavnom kamenicama protiv izraelskih supersonicnih aviona bore mogao da preraste u svetski rat? Nema III sv. rata bez Rusije i Amerike, a oni kad su ovakvi sukobi lokalnog karaktera u pitanju uglavnom "mudro" cute i pozivaju strane u sukobe da konflikt resavaju za pregovarackim stolom... I tako to vec decenijama... od 1948 godine.
(svo licemerje medjunarodne politike,

Jevreji su oduvek bili vazan narod pa cak i oni Jevreji koji zive u Americi. Od lokalnog sukoba moze nastati svetski rat. I Austro-Ugarska i Srbija su pocele tako.

Deus

pre 2 godine

Zanimljivo, kako dođe desničarska liberalna opcija na vlast u Americi, odmah se pojave i terorist na Bliskom Istoku.
(haylee, 11. maj 2021 20:42)
----
Jos zanimljivije je je da je na vlasti u USA i Demokratska stranka i njen predsednik a oni se smatraju levicarima u Americi (ako tako nesto u USA uopste i postoji).

obrazuj se decko

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)

Da podesetim, Palestina nije drzava.
(ha ya, 11. maj 2021 18:33)

Da ja tebe podsetim- UN je 1974 priznao suverenitet palestinskog naroda i pravo na vlastitu drzavu. 138 od 193 drzave clanova UN je priznalo Palestinu kao suverenu drzavu. Velika vecina preostalih zemalja podrzava politiku dve drzave na toj teritoriji - Palestinu i Izrael, mada formalno zbog americkoj uticaja nisu priznali Palestinu ali podrzavaju status Palestine kao drzave posmatraca u Generalnoj skupstini UN.

Laki

pre 2 godine

Srbija treba da osudi nasilje s obe strane i da se ne mesa. I da pocne treci svetski rat ovaj put kao Svica da zauzmemo poziciju a posle rata najjaci da izadjemo. Milioni Srba su glavu dali uzalud s obzirom na ovo malo sto imamo. Cast svima ali cuvajmo pre svega sebe.

Boris

pre 2 godine

Kamo mocni PVO sistemi? Preorase im Tel Aviv kao deda Milojica njivu... Puna podrska za hrabri narod Palestine u pravednoj borbi...
(ProkopijeElGrande, 11. maj 2021 21:51)
@
Sta bre preorase, pogledaj na par snimak da su im maltene sve i jednu raketu oborili.

ono kad se pogubis pa ne znas gde si

pre 2 godine

Nadam se da je sa nasim ljudima u srpskoj ambasadi u Tel Avivu sve u redu... ili smo se vec preselili u Jerusalim? Zna li neko pouzdano gde se u stvari nasa amasada u Izraelu nalazi?

djedmedjed

pre 2 godine

moju generaciju teroriziraju od kad smo rođeni. I jedni i drugi ! Prve ličnosti koje sam kao četverogodišnjak svjesno i poimence registrirao na tv-u su Sadat i Begin. Je li to vama normalno ? I taj davež traje do dan danas ! Dosadili su mi do bijele kosti !

Liberty

pre 2 godine

ne moze se pravo i pravda tumaciti drugacije za srbiju a drugacije za izrael. oni jesu sila i jesu podrzani od zapadnog sveta pre svih od amerike, jesu nam blizi istorijski ako ni po cemu drugom onda po stradanju, ali, onog momenta kada su priznali kosovo, teritoriju koja je nase srce i dusa, tog momenta su me ujeli za srce. od tada izrael nema vise moje simpatije,nema podrsku,nema moje postovanje. zeleo bih da osete na svojoj kozi gorcinu koju sam ja osetio kada su oni priznali nezavisno kosovo, zemlju natopljenu krvlju nasih predaka, nasih junaka. ovoga puta vodim se cistim interesom a on je prost, palestina nije priznala kosovo dakle u ovom sukobu moja puna podrska ide palestini!

deniro

pre 2 godine

Izrael treba da bude uzor svakoj državi koja hoće da opstane u izrazito nepovoljnim (geostrateškim) okolnostima.Moćan jevrejski lobi širom kugle zemaljske omogućio im je da su uspeli izgraditi dobre odnose sa USA,Rusijom,Kinom,GB......uz fanatično rodoljublje(bukvalno su svi punoletni građani vojnici po potrebi!)sofisticirano naoružanje,najsposobnija obaveštajna služba na svetu,jaka ekonomija......i da ne nabrajam dalje!Od osnutka 1948 vodili su pet ratova protiv Arapa i SVAKI su dobili.Jednostavno su sposobniji od svih naroda na svetu.Kraj priče.

svo licemerje medjunarodne politike

pre 2 godine

Ove sto spominju neki III sv. rat pitao bih da li uopste znaju sta to znaci svetski rat? Da li neko zaista misli da bi sukob izmedju Palestinaca koji se uglavnom kamenicama protiv izraelskih supersonicnih aviona bore mogao da preraste u svetski rat? Nema III sv. rata bez Rusije i Amerike, a oni kad su ovakvi sukobi lokalnog karaktera u pitanju uglavnom "mudro" cute i pozivaju strane u sukobe da konflikt resavaju za pregovarackim stolom... I tako to vec decenijama... od 1948 godine.

Šerlok

pre 2 godine

Da li mislite da se sukob u Francuskoj slucajno potencira, da je slucajno sto Francuska, Rusija, Amerika pojacavaju vojsku, sto Srbija uvodi ponovo vojni rok!?

Cubrilo

pre 2 godine

Vrlo redak slucaj da je Los Angeles u pravu! :-)
Ne treba izjednacavati Izrael i Ameriku. Na primer Rusija i Izrael imaju maksimalno dobre odnose, cak su i vize ukinute...

Los Angeles

pre 2 godine

Muslimani u regionu imaju preko 10 država. Jevreji imaju samo jednu, za koju se jedva izboriše. A njihova vera je starija i od hrišćanstva i islama. Dalje, ima dosta muslimana u Izraelu koji prihvataju tu državu. Problem je u Palestinskim ekstremistima koji hoće svoju državu i uništenje Izraela. I u celoj toj priči - vi, dragi srbi, podržavate Palestinu?? Pa to je kao kad bi podržavali Kosovo protiv Srbije, eto sličan princip. Samo zato što je Izrael saveznik sa USA - e pa vala svaka vam čast!

Bora

pre 2 godine

(Los Angeles, 11. maj 2021 19:10)

Mislim da gresite.


Diskusije radi,....to sto rekoste ja gledam iz drugacijeg ugla. Ne iz LA. Prvo kazete, "Jevreji imaju samo jednu, za koju se jedva izboriše.". To sto ste rekli pitanje je da li je korektno da su se izborili a ne da im je dodeljeno od UK i ostalih istorisko velikoproblematicnih zemalja? U bilo koje verujete, da li je dodeljeno ili izboreno, koje su granice i koja pravila? Drugo sto ste naveli da je "njihova vera je starija i od hrišćanstva i islama". To je samo dokaz da to ne mozemo ni porediti sa Kosovom, jer je nasa pravoslavna vera i srpstvo mnogo starije nego sto se danas u vecini pojavljuje na Kosmetu. Ja licno cenim i postujem oba naroda, i Izraelce i Palestince, bez obzira koja vera je bliza hristanstvu, ali narod palestine posebno cenim sto istrajavaju u necemu sto mi Srbi samo mozemo da zavidimo. Nas su kao Domace oterali sa Kosova, iz danasnje Hrvatske, a nije nam ni lako u nasoj Crnoj Gori i BiH.

Džoni

pre 2 godine

I onda pametnjakovići kažu šta će nam vojska, ne treba da se ide u vojsku, sa kim ćemo ratovati i sl, a evo koliko malo treba da se rasplamsa i da svako potraži neki svoj interes u potencijalnom sukobu. Nema šta, mi ćemo da lepo zamolimo potencijalne neprijatelje da nas ne diraju!

John

pre 2 godine

(Los Angeles, 11. maj 2021 19:10)

Vrlo je velika greška posmatrati muslimane na Bliskom istoku kao jedinstven blok. Neki od njih bi radije sa Izraelom (koga vide kao manje zlo) nego sa "braćom" (koju ne mogu da smisle).
Pre svega, podela na šiite i sunite (a ima ih i još osim tih - npr. Asad nije ni jedno ni drugo već alavit), pa je tu Saudijska Arabija kao slučaj za sebe, pa Kurdi koji bi sve dali samo da napakoste Turcima (i Iračanima)...

Коле

pre 2 godine

Било је и раније сличних сукоба. Ипак, временом се то смири. Питање је само шта ће бити ако сукоб ескалира у целом региону. Иран, Ирак, Турска, Сирија... Наравно САД, Русија и ЕУ земље које би се умешале. Беше једно брдо у Израелу, зове се Армагедон. Е то је оно што се може десити и треба да забрине сваког од нас. Нисам ни за Израел нити за Палестину, ја сам за мир ако је уопште могућ.

ha ya

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)

Da podesetim, Palestina nije drzava.

Ok

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)
Naravno tako smo dogovorili u Vasingtonu, u cemu je problem?

Смрда

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.

firgaus

pre 2 godine

E ako sa Turska umeša mislim da će to biti treći svetski.
(NikolaBg, 11. maj 2021 17:08)

Upravu ste, To bi bila potpuna katastrofa, ne vjerujem u taj scenario ali
ne bih ga u budućnosti isključio. Nije Erdogan tek tako kupio S400, kupit će on njih još.

inat

pre 2 godine

Palestinci se brane modifikovanim vodovodnim cevima napunjenim eksplozivom koje vi nazivate “raketama “...a IDF napada civile sa satelitskom tehnologijom i svim modernim naoruzanjima ...Objektivno izvestavate kad god su svinjarije Izraela u pitanju.:)))

Ljubisa livac

pre 2 godine

Evo nisam pametan koga ovde podrzati. Nisam ni za jedne. Ni oni se nesto nisu potresali kad je bio martovski pogrom na Kosovu i Metohiji.

Milos

pre 2 godine

Ljudi, ne bi trebalo da se mešamo, jer jednoga dana će kroz 10-tak godina oni svi dolaziti ovde na Zapad kod nas da rade zajedno. Baš kao što mi idemo u Nemačku da radimo. I mi smo nečiji Zapad, zapamtite.
*******************************************************************
Koliko znam mi se u taj sukob, kao u ostalim i nijedan drugi, i ne mesamo

ljuba

pre 2 godine

Situacija je takva da jednostavno Izraelci nisu takvi kakvi su ovi bi ih pojeli, bili bi cak i gori od Izraelaca, treba otici dôle i zivjeti medju arapima ekstremistima pa bih te pitao kako ces i sta, da li oni tebe da tlace ili ti njih, tako da treba biti pametan i ostati uzdrzan.

S'one'strane'Bosfora

pre 2 godine

Ljudi, ne bi trebalo da se mešamo, jer jednoga dana će kroz 10-tak godina oni svi dolaziti ovde na Zapad kod nas da rade zajedno. Baš kao što mi idemo u Nemačku da radimo. I mi smo nečiji Zapad, zapamtite.

Marko

pre 2 godine

Poznata taktika terorista Hamasa...napadaš pa se onda kriješ među ženama i decom koje onda kada stradaju reklamiraš na TV-u. Zvuči poznato? Kako mi imamo kratko pamćenje! Podrška za Izrael!!!!

Lala

pre 2 godine

Ma divno!
Obaška što su ludi i jedni i drugi, ali to što radi Hamas je zločin. Namerno postave svoje vojne snage među sopstveno stanovništvo da bi dobili sažaljenje (i podršku?) zbog civilnih žrtava. Užas!

Marko

pre 2 godine

Poznata taktika terorista Hamasa...napadaš pa se onda kriješ među ženama i decom koje onda kada stradaju reklamiraš na TV-u. Zvuči poznato? Kako mi imamo kratko pamćenje! Podrška za Izrael!!!!

Ok

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)
Naravno tako smo dogovorili u Vasingtonu, u cemu je problem?

ljuba

pre 2 godine

Situacija je takva da jednostavno Izraelci nisu takvi kakvi su ovi bi ih pojeli, bili bi cak i gori od Izraelaca, treba otici dôle i zivjeti medju arapima ekstremistima pa bih te pitao kako ces i sta, da li oni tebe da tlace ili ti njih, tako da treba biti pametan i ostati uzdrzan.

Lala

pre 2 godine

Ma divno!
Obaška što su ludi i jedni i drugi, ali to što radi Hamas je zločin. Namerno postave svoje vojne snage među sopstveno stanovništvo da bi dobili sažaljenje (i podršku?) zbog civilnih žrtava. Užas!

inat

pre 2 godine

Palestinci se brane modifikovanim vodovodnim cevima napunjenim eksplozivom koje vi nazivate “raketama “...a IDF napada civile sa satelitskom tehnologijom i svim modernim naoruzanjima ...Objektivno izvestavate kad god su svinjarije Izraela u pitanju.:)))

John

pre 2 godine

(Los Angeles, 11. maj 2021 19:10)

Vrlo je velika greška posmatrati muslimane na Bliskom istoku kao jedinstven blok. Neki od njih bi radije sa Izraelom (koga vide kao manje zlo) nego sa "braćom" (koju ne mogu da smisle).
Pre svega, podela na šiite i sunite (a ima ih i još osim tih - npr. Asad nije ni jedno ni drugo već alavit), pa je tu Saudijska Arabija kao slučaj za sebe, pa Kurdi koji bi sve dali samo da napakoste Turcima (i Iračanima)...

Смрда

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.

S'one'strane'Bosfora

pre 2 godine

Ljudi, ne bi trebalo da se mešamo, jer jednoga dana će kroz 10-tak godina oni svi dolaziti ovde na Zapad kod nas da rade zajedno. Baš kao što mi idemo u Nemačku da radimo. I mi smo nečiji Zapad, zapamtite.

Коле

pre 2 godine

Било је и раније сличних сукоба. Ипак, временом се то смири. Питање је само шта ће бити ако сукоб ескалира у целом региону. Иран, Ирак, Турска, Сирија... Наравно САД, Русија и ЕУ земље које би се умешале. Беше једно брдо у Израелу, зове се Армагедон. Е то је оно што се може десити и треба да забрине сваког од нас. Нисам ни за Израел нити за Палестину, ја сам за мир ако је уопште могућ.

Los Angeles

pre 2 godine

Muslimani u regionu imaju preko 10 država. Jevreji imaju samo jednu, za koju se jedva izboriše. A njihova vera je starija i od hrišćanstva i islama. Dalje, ima dosta muslimana u Izraelu koji prihvataju tu državu. Problem je u Palestinskim ekstremistima koji hoće svoju državu i uništenje Izraela. I u celoj toj priči - vi, dragi srbi, podržavate Palestinu?? Pa to je kao kad bi podržavali Kosovo protiv Srbije, eto sličan princip. Samo zato što je Izrael saveznik sa USA - e pa vala svaka vam čast!

ha ya

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)

Da podesetim, Palestina nije drzava.

Bora

pre 2 godine

(Los Angeles, 11. maj 2021 19:10)

Mislim da gresite.


Diskusije radi,....to sto rekoste ja gledam iz drugacijeg ugla. Ne iz LA. Prvo kazete, "Jevreji imaju samo jednu, za koju se jedva izboriše.". To sto ste rekli pitanje je da li je korektno da su se izborili a ne da im je dodeljeno od UK i ostalih istorisko velikoproblematicnih zemalja? U bilo koje verujete, da li je dodeljeno ili izboreno, koje su granice i koja pravila? Drugo sto ste naveli da je "njihova vera je starija i od hrišćanstva i islama". To je samo dokaz da to ne mozemo ni porediti sa Kosovom, jer je nasa pravoslavna vera i srpstvo mnogo starije nego sto se danas u vecini pojavljuje na Kosmetu. Ja licno cenim i postujem oba naroda, i Izraelce i Palestince, bez obzira koja vera je bliza hristanstvu, ali narod palestine posebno cenim sto istrajavaju u necemu sto mi Srbi samo mozemo da zavidimo. Nas su kao Domace oterali sa Kosova, iz danasnje Hrvatske, a nije nam ni lako u nasoj Crnoj Gori i BiH.

Ljubisa livac

pre 2 godine

Evo nisam pametan koga ovde podrzati. Nisam ni za jedne. Ni oni se nesto nisu potresali kad je bio martovski pogrom na Kosovu i Metohiji.

miki

pre 2 godine

kako vidim i ovde smo podeljeni, jedni za Izrael drugi za Palestince. Nema situacije gde ne mozemo biti podeljeni, pa i kada nemamo veze sa tim.

Milos

pre 2 godine

Ljudi, ne bi trebalo da se mešamo, jer jednoga dana će kroz 10-tak godina oni svi dolaziti ovde na Zapad kod nas da rade zajedno. Baš kao što mi idemo u Nemačku da radimo. I mi smo nečiji Zapad, zapamtite.
*******************************************************************
Koliko znam mi se u taj sukob, kao u ostalim i nijedan drugi, i ne mesamo

Laki

pre 2 godine

Srbija treba da osudi nasilje s obe strane i da se ne mesa. I da pocne treci svetski rat ovaj put kao Svica da zauzmemo poziciju a posle rata najjaci da izadjemo. Milioni Srba su glavu dali uzalud s obzirom na ovo malo sto imamo. Cast svima ali cuvajmo pre svega sebe.

Saki

pre 2 godine

Izrael treba da bude uzor svakoj državi koja hoće da opstane u izrazito nepovoljnim (geostrateškim) okolnostima.Moćan jevrejski lobi širom kugle zemaljske omogućio im je da su uspeli izgraditi dobre odnose sa USA,Rusijom,Kinom,GB......uz fanatično rodoljublje(bukvalno su svi punoletni građani vojnici po potrebi!)sofisticirano naoružanje,najsposobnija obaveštajna služba na svetu,jaka ekonomija......i da ne nabrajam dalje!Od osnutka 1948 vodili su pet ratova protiv Arapa i SVAKI su dobili.Jednostavno su sposobniji od svih naroda na svetu.Kraj priče.
(deniro, 11. maj 2021 21:16)

Jao jao ma nije valjda. Amerika ih bukvalno drži kao kap vode na dlanu i sve najmoćnije naoružanje im daje.Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.

svo licemerje medjunarodne politike

pre 2 godine

Ove sto spominju neki III sv. rat pitao bih da li uopste znaju sta to znaci svetski rat? Da li neko zaista misli da bi sukob izmedju Palestinaca koji se uglavnom kamenicama protiv izraelskih supersonicnih aviona bore mogao da preraste u svetski rat? Nema III sv. rata bez Rusije i Amerike, a oni kad su ovakvi sukobi lokalnog karaktera u pitanju uglavnom "mudro" cute i pozivaju strane u sukobe da konflikt resavaju za pregovarackim stolom... I tako to vec decenijama... od 1948 godine.

neko iz mase

pre 2 godine

Netacno.
Izrael je pobedio arapske armije bez ikakve pomoci Amerike prvih par devenija kad je bio najslabiji.
Sada razvija svoje oruzije i čak i vraća Amerikancima.
(Daniel, 11. maj 2021 23:04)


NETAČNO
Da im nije bilo logističke pomoći u vidu tehnike i informacija iz USA, Izrael bi u tom ratu zaronio. Nije teško, guglaj malo...

Tipicni srpski komentar

pre 2 godine

ja ne znam sta se sve danas desilo u mom bloku, ali sam ekspert za ono sto se desavalo na drugom kontinentu zadnjih 70 godina

Šerlok

pre 2 godine

Da li mislite da se sukob u Francuskoj slucajno potencira, da je slucajno sto Francuska, Rusija, Amerika pojacavaju vojsku, sto Srbija uvodi ponovo vojni rok!?

obrazuj se decko

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)

Da podesetim, Palestina nije drzava.
(ha ya, 11. maj 2021 18:33)

Da ja tebe podsetim- UN je 1974 priznao suverenitet palestinskog naroda i pravo na vlastitu drzavu. 138 od 193 drzave clanova UN je priznalo Palestinu kao suverenu drzavu. Velika vecina preostalih zemalja podrzava politiku dve drzave na toj teritoriji - Palestinu i Izrael, mada formalno zbog americkoj uticaja nisu priznali Palestinu ali podrzavaju status Palestine kao drzave posmatraca u Generalnoj skupstini UN.

ono kad se pogubis pa ne znas gde si

pre 2 godine

Nadam se da je sa nasim ljudima u srpskoj ambasadi u Tel Avivu sve u redu... ili smo se vec preselili u Jerusalim? Zna li neko pouzdano gde se u stvari nasa amasada u Izraelu nalazi?

deniro

pre 2 godine

Izrael treba da bude uzor svakoj državi koja hoće da opstane u izrazito nepovoljnim (geostrateškim) okolnostima.Moćan jevrejski lobi širom kugle zemaljske omogućio im je da su uspeli izgraditi dobre odnose sa USA,Rusijom,Kinom,GB......uz fanatično rodoljublje(bukvalno su svi punoletni građani vojnici po potrebi!)sofisticirano naoružanje,najsposobnija obaveštajna služba na svetu,jaka ekonomija......i da ne nabrajam dalje!Od osnutka 1948 vodili su pet ratova protiv Arapa i SVAKI su dobili.Jednostavno su sposobniji od svih naroda na svetu.Kraj priče.

djedmedjed

pre 2 godine

moju generaciju teroriziraju od kad smo rođeni. I jedni i drugi ! Prve ličnosti koje sam kao četverogodišnjak svjesno i poimence registrirao na tv-u su Sadat i Begin. Je li to vama normalno ? I taj davež traje do dan danas ! Dosadili su mi do bijele kosti !

The Unforgiven

pre 2 godine

Potpuno legitimno, raketiras naseljena mesta u Izraelu i onda kad Izrael uzvrati onda se zalis i pozivas na ne znam ni ja sta..
(Trundle, 11. maj 2021 16:35)
----------------

A Izrael kao radi nesto drugacije?

Liberty

pre 2 godine

ne moze se pravo i pravda tumaciti drugacije za srbiju a drugacije za izrael. oni jesu sila i jesu podrzani od zapadnog sveta pre svih od amerike, jesu nam blizi istorijski ako ni po cemu drugom onda po stradanju, ali, onog momenta kada su priznali kosovo, teritoriju koja je nase srce i dusa, tog momenta su me ujeli za srce. od tada izrael nema vise moje simpatije,nema podrsku,nema moje postovanje. zeleo bih da osete na svojoj kozi gorcinu koju sam ja osetio kada su oni priznali nezavisno kosovo, zemlju natopljenu krvlju nasih predaka, nasih junaka. ovoga puta vodim se cistim interesom a on je prost, palestina nije priznala kosovo dakle u ovom sukobu moja puna podrska ide palestini!

firgaus

pre 2 godine

E ako sa Turska umeša mislim da će to biti treći svetski.
(NikolaBg, 11. maj 2021 17:08)

Upravu ste, To bi bila potpuna katastrofa, ne vjerujem u taj scenario ali
ne bih ga u budućnosti isključio. Nije Erdogan tek tako kupio S400, kupit će on njih još.

Džoni

pre 2 godine

I onda pametnjakovići kažu šta će nam vojska, ne treba da se ide u vojsku, sa kim ćemo ratovati i sl, a evo koliko malo treba da se rasplamsa i da svako potraži neki svoj interes u potencijalnom sukobu. Nema šta, mi ćemo da lepo zamolimo potencijalne neprijatelje da nas ne diraju!

Centurion

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)

Koja je veza između vremena i rata? Rat je uvek bio, uvek će i biti, nikakve veze nema vremensko razdoblje.

Deus

pre 2 godine

Zanimljivo, kako dođe desničarska liberalna opcija na vlast u Americi, odmah se pojave i terorist na Bliskom Istoku.
(haylee, 11. maj 2021 20:42)
----
Jos zanimljivije je je da je na vlasti u USA i Demokratska stranka i njen predsednik a oni se smatraju levicarima u Americi (ako tako nesto u USA uopste i postoji).

Cubrilo

pre 2 godine

Vrlo redak slucaj da je Los Angeles u pravu! :-)
Ne treba izjednacavati Izrael i Ameriku. Na primer Rusija i Izrael imaju maksimalno dobre odnose, cak su i vize ukinute...

Jelena

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)

Koja je veza između vremena i rata? Rat je uvek bio, uvek će i biti, nikakve veze nema vremensko razdoblje.
(Centurion, 11. maj 2021 23:16)

Naravno da nema i nigde to nisam napisala. Poenta je da nismo civilizacijski napredovali niti smo izvukli pouke iz prethodnih ratova.

John

pre 2 godine

Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.
(Saki, 11. maj 2021 22:43)

Nije im Amerike bilo '48 pa su sa Arapima svejedno obrisali patos.
A bolji su vojnici od Amerikanaca. Amerikanci nemaju odgovor na gerilsko ratovanje protiv njih. Izraelci, em su ga i sami praktikovali, em se suočavaju s njim praktično od osnivanja države.
Uostalom, samo uporediti kako su prošli jedni a kako drugi u dve slične specijalne operacije - Entebe i Teheran - Prvi odradili sve gotovo bez greške (stradao samo brat Benjamina Netanjahua), a ovi se skršili negde u pustinji Teheran nisu ni videli.

Beli

pre 2 godine

Kažu ovde, Hamas je jadan, stavio je svoje vojnike među civile. Pa nesrećnici, gde da stave vojnike na teritoriji koje je površine 40 x 11km. Ej 40ak puta 11km. Ljudi, to je najnaseljenija oblast na svetu. Neko će reći najveći logor na svetu, jer sve zavisi od Izraela. Ipak nije u tome fora, možete smatrati da su jedni ili drugi u pravu, ali morate malo poznavati situaciju...

Boris

pre 2 godine

Kamo mocni PVO sistemi? Preorase im Tel Aviv kao deda Milojica njivu... Puna podrska za hrabri narod Palestine u pravednoj borbi...
(ProkopijeElGrande, 11. maj 2021 21:51)
@
Sta bre preorase, pogledaj na par snimak da su im maltene sve i jednu raketu oborili.

komsija

pre 2 godine

Palestinci bace par raketa na Izrael,komentatori izbrisali 70 godina maltretiranja palestinskog naroda.Jedan napisao i ostao ziv, da ameri nisu pomogli Izrael.

Daniel

pre 2 godine

Jao jao ma nije valjda. Amerika ih bukvalno drži kao kap vode na dlanu i sve najmoćnije naoružanje im daje.Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.
(Saki, 11. maj 2021 22:43)

Netacno.
Izrael je pobedio arapske armije bez ikakve pomoci Amerike prvih par devenija kad je bio najslabiji.
Sada razvija svoje oruzije i čak i vraća Amerikancima.

Марко

pre 2 godine

Чекај како сад они ратују? Зар нису људски животи најважији? Као и све власти у свету изигравали су некакве хуманисте терајући народ да носе маске и да се дистанцирају, а сада их шаљу у рат да гину. За чије интересе? Јесте ли их зато вакцинасили?

hm?

pre 2 godine

Nemojte misliti da je ovo tamo negde daleko od nas, slican mentalitet imamo. na Balkanu je samo potrebna jedna kap krvi da padne i sve opet ode dođavola. Pamet u glavu ljudi, jedan je život. kad je neki rat u istoriji resio problem? Nađite barem jedan primer

filip

pre 2 godine

Da li se sprema treci svetski?
(Srpkinja, 11. maj 2021 21:14)

Samo ako Iran i Turska se uključe direktno u ovaj konflikt, onda kreće i sve ostalo redom kao domine!

Max

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)
Kakva je razlika da li je 21. ili 16. vek ? Ratovi se vode iz raznih interesa, dok postoji covecanstvo postojace i interesi, samim tim i ratovi

tom pus

pre 2 godine

Evo nisam pametan koga ovde podrzati. Nisam ni za jedne. Ni oni se nesto nisu potresali kad je bio martovski pogrom na Kosovu i Metohiji.
(Ljubisa livac, 11. maj 2021 17:26)

299

nije obavezno da nekog podržavaš...kako bi znao ko je u pravu,a i da znaš...opet isto..nego volimo mi da guramo nos svude..

Ekatarina Mala

pre 2 godine

Ove sto spominju neki III sv. rat pitao bih da li uopste znaju sta to znaci svetski rat? Da li neko zaista misli da bi sukob izmedju Palestinaca koji se uglavnom kamenicama protiv izraelskih supersonicnih aviona bore mogao da preraste u svetski rat? Nema III sv. rata bez Rusije i Amerike, a oni kad su ovakvi sukobi lokalnog karaktera u pitanju uglavnom "mudro" cute i pozivaju strane u sukobe da konflikt resavaju za pregovarackim stolom... I tako to vec decenijama... od 1948 godine.
(svo licemerje medjunarodne politike,

Jevreji su oduvek bili vazan narod pa cak i oni Jevreji koji zive u Americi. Od lokalnog sukoba moze nastati svetski rat. I Austro-Ugarska i Srbija su pocele tako.

alliens stolen my ferrari!

pre 2 godine

Sve sami ratni strucnjaci ovde!
Sve generali I pukovnici! Oh, ja... zaboravio sam one strucnjake za gerilsko ratovanje! Ti su najglasniji!

Zaista ekspert

pre 2 godine

Žalosno je što se dešava na bliskom istoku, jedino bure baruta u regionu koje je eksplozivnije od Balkana.
Ne razumem podeljenost među nama po pitanju koga ovde podržati, jer, ko zaista odvoji malo vremena da se uputi u konflikt, će saznati da tu nije sve crno i belo, već obe strane čine loše stavri a ujedno imaju i motive za takav čin.

Zaista ekspert

pre 2 godine

I još nešto da pridodam: Svaki pokušaj da se ovaj konflikt nameni nekom poređenju sa našim ratovima jednostavno ne funkcioniše, jer su preduslovi ovog konflikta jednostavno drugačiji.

realan

pre 2 godine

Potpuno legitimno, raketiras naseljena mesta u Izraelu i onda kad Izrael uzvrati onda se zalis i pozivas na ne znam ni ja sta..
(Trundle, 11. maj 2021 16:35)

pa prvo je izrael upao u dzamiju i pretukao 200 ljudi na molitvi. kome su oni sta skrivili

molili se bogu

izraelu odgovaraju neredi tacnije trebaju netanjahu neredi da pobedi izbore proverena formola vec decenijama.

insha'Allah

pre 2 godine

Najveca prednost izraela nije mosad, novac, naoruzanje… nego ujedinjenost. Kad bi se arapski svet ujedinio, sravnio bi ih za 2 dana…

Zoran

pre 2 godine

Rušenje Al-akse je uvod u dolazak antihrista...
(GALILEO, 12. maj 2021 06:12)

Ti ili si zbrisao iz Laze Lazarevića, pa te još nisu uhvatili, ili u Lazi ne zaključavaju sobu sa kompjuterima? Nema druge..

Daniel

pre 2 godine

Nemojte misliti da je ovo tamo negde daleko od nas, slican mentalitet imamo. na Balkanu je samo potrebna jedna kap krvi da padne i sve opet ode dođavola. Pamet u glavu ljudi, jedan je život. kad je neki rat u istoriji resio problem? Nađite barem jedan primer

Grešis, uopste nije sličan mentalitet.

Dadada

pre 2 godine

Vrati se Trampe da bezuslovno podrzavas Izrael zato sto ti je baza sacinjena od mentalno obolelih evangelista koji misle da je preduslov za apokalipsu da Jevreji imaju kontrolu nad Jerusalimom (iako je Albert Svajcer, inace hriscanski teolog, raskrinkao sva apokalipticna prorocanstva).

Usput ubij jos kojeg iranskog generala u nadi da ces isprovocirati konflikt na Bliskom istoku i zapoceti rat sa Iranom.


Inace, Izrael je pomogao da se stvori Hamas u nadi da ce Hamas posluziti kao vag na tegi protiv sekularnih palestinskih nacionalista i levicara. I uspeli su. I dan danas ih (in)direktno finansiraju. Namerno produbljuju humanitarnu krizu da bi radikalizovali Palestince i koristili tu cinjenicu da ostanu doveka na vlasti. Zvuci poznato, ko bese ono zabranio politicke partije Albancima na Kosovu...

Lekcija za sve...

Daniel

pre 2 godine

Palestinci bace par raketa na Izrael,komentatori izbrisali 70 godina maltretiranja palestinskog naroda.Jedan napisao i ostao ziv, da ameri nisu pomogli Izrael.
(komsija, 12. maj 2021 02:31)

Za tih 70 godina je poginulo preko 5000 izraelskih civila u terorističkim napadima a i Palestinci su rekli “ne” mirovnim pregovorima i ponudama nekoliko puta.

Samo si i ti nešto to udobno zaboravio da spomeneš.

Milance

pre 2 godine

NETAČNO
Da im nije bilo logističke pomoći u vidu tehnike i informacija iz USA, Izrael bi u tom ratu zaronio. Nije teško, guglaj malo...
(neko iz mase, 11. maj 2021 23:35) 

Razumem da ih mrzis, ali to nece promeniti cinjenice. 1948.su bili sami kao duh i pobedili. Nikada im niti jedan americki vojnik nije dosao u pomoc. 1948.su imali doslovno par pusaka. O 1967. Ili 1978.da ne govorimo.
Rusi uz logisticku pomoc jos daju i zracnu u Siriji, pa ne mogu vec nekoliko godina da pobede ISIL. Kako to? Vidis kako se sam zapetljavas u svoju mrezu kad pricas o necemu o cemu nemas pojma. Znam ja da bi ti omalovazio izraelsku vojsku, ali to je mozda i najjaca vojska na svetu. Ne po brojcanosti, ali po svemu ostalom. Njih da ima 30-40 miliona, oni bi bili nepobedivi

dragicka

pre 2 godine

Amerika trazi novo zariste gde ce da istrese svoje oruzje. Videcemo ko ce od Arapa da se upeca. Vec vidjeno milion puta.
(StormBGD, 11. maj 2021 23:15) 

Ne znam da li uopste znas, ali rat 1967.je krenuo nakon sto su sovjeti prodali arapima 100 miliona dolara oruzja, i to najsavremenijeg i rekli da njihovi obavestajni podaci kazu da izrael sprema da ih napadne. To naravno nije bilo tacno. Imas jedan dobar dokumentarni film o tome, gde sovjetski ministar obrane to priznaje. lol i onda arapi gube teritoriju, pa im rusi opet prodaju oruzje. Tako da je to sto si napisao sve tacno, ali za ruse lol

Podrška za Izrael :)

pre 2 godine

@(komsija, 12. maj 2021 02:31)

Arapi koji žive u Izraelu pre 70 godina nisu ni bili "Palestinci", niti su svi danas "Palestinci"... to su razni Arapi poreklom iz raznih Arapskih država, među kojima su neki hteli da se pripajaju susednim Arapskm državama, pa kad im to nije uspelo, Arafat (koji je došao iz Egipta) se setio krajem osamdesetih da jednostrano proglasi nekakvu "nezavisnost" i da svojata teritorju koja je već dugo bila Izraelska... i to, pazi sad, dok je bio u Alžiru, onako na daljinu, bez bilo kakvog referenduma ili bilo čega sličnog... i da sam sebe proglasi za nekakvog vođu "Palestinaca" i sve Arape kolektivno koji žive na toj terioriji da proglasi za "Palestince", čak iako mnogi od njih sebe ne smatraju "Palestincima".


Potraži a Google "Palestinian independence declaration", pa obrati pažnju na datum i mesto.

A ne bi bilo loše da pogledaš ni koji procenat Arapa živi u Jerusalimu ustvari... čak i u slučaju da sve Arape koji žive u Jerusalimu računaš u "Palesince" (iako mnogi od njih ne računaju sebe u "Palestince"), Arapi ne bi imali većinu u Jerusalimu čak ni ako bi svi Arapi do jednog podržavali iste političke ciljeve (što definitivno nije slučaj... bile su ankete i mnogi Arapi smatraju da im je mnogo bolje pod upravom Izraela, nego da žive u nekakvoj "Palestinskoj državi").

Tkz. "Palestinci" su jedna vrlo glasna manjina uglavnom teških Arapskih ultra-nacionalista iz Jordana i Egipta koja nasiljem pokušava da nametne većini svoju volju.

Nikola

pre 2 godine

Rusi uz logisticku pomoc jos daju i zracnu u Siriji, pa ne mogu vec nekoliko godina da pobede ISIL. Kako to?
(Milance, 12. maj 2021 07:56)

ISIL je upravo porazen zbog ruskog bombardovanja. Pre toga samo je sirio svoju teritoriju dok rusi nisu razbucali mrezu kojom ISIL prodavao sirijsku naftu preko Turske.

Zlato

pre 2 godine

ISIL je upravo porazen zbog ruskog bombardovanja. Pre toga samo je sirio svoju teritoriju dok rusi nisu razbucali mrezu kojom ISIL prodavao sirijsku naftu preko Turske.
(Nikola, 12. maj 2021 09:25)

Ne, rat nije zavrsen i ISIL jos nije porazen do kraja. A u isto vreme i kurdi se bore protiv tog ISIL-a. Ako mislis da rat jeste gotov, uplati tamo godisnji. Ipak postoji TV, internet, sve se lako proveri. Godine rusima trebaju da sa sirijskom vojskom poraze ISIL. Godine. A za koliko vremena je izrael potukao 100 miliona arapa i 4 armije? Koliko vremena im je trebalo? Bez iti jedno americkog vojnika, i bez zracne pomoci/bombardovanja amerikanaca.

Marko

pre 2 godine

Poznata taktika terorista Hamasa...napadaš pa se onda kriješ među ženama i decom koje onda kada stradaju reklamiraš na TV-u. Zvuči poznato? Kako mi imamo kratko pamćenje! Podrška za Izrael!!!!

Los Angeles

pre 2 godine

Muslimani u regionu imaju preko 10 država. Jevreji imaju samo jednu, za koju se jedva izboriše. A njihova vera je starija i od hrišćanstva i islama. Dalje, ima dosta muslimana u Izraelu koji prihvataju tu državu. Problem je u Palestinskim ekstremistima koji hoće svoju državu i uništenje Izraela. I u celoj toj priči - vi, dragi srbi, podržavate Palestinu?? Pa to je kao kad bi podržavali Kosovo protiv Srbije, eto sličan princip. Samo zato što je Izrael saveznik sa USA - e pa vala svaka vam čast!

ha ya

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)

Da podesetim, Palestina nije drzava.

Смрда

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.

ljuba

pre 2 godine

Situacija je takva da jednostavno Izraelci nisu takvi kakvi su ovi bi ih pojeli, bili bi cak i gori od Izraelaca, treba otici dôle i zivjeti medju arapima ekstremistima pa bih te pitao kako ces i sta, da li oni tebe da tlace ili ti njih, tako da treba biti pametan i ostati uzdrzan.

Lala

pre 2 godine

Ma divno!
Obaška što su ludi i jedni i drugi, ali to što radi Hamas je zločin. Namerno postave svoje vojne snage među sopstveno stanovništvo da bi dobili sažaljenje (i podršku?) zbog civilnih žrtava. Užas!

Džoni

pre 2 godine

I onda pametnjakovići kažu šta će nam vojska, ne treba da se ide u vojsku, sa kim ćemo ratovati i sl, a evo koliko malo treba da se rasplamsa i da svako potraži neki svoj interes u potencijalnom sukobu. Nema šta, mi ćemo da lepo zamolimo potencijalne neprijatelje da nas ne diraju!

inat

pre 2 godine

Palestinci se brane modifikovanim vodovodnim cevima napunjenim eksplozivom koje vi nazivate “raketama “...a IDF napada civile sa satelitskom tehnologijom i svim modernim naoruzanjima ...Objektivno izvestavate kad god su svinjarije Izraela u pitanju.:)))

Daniel

pre 2 godine

Jao jao ma nije valjda. Amerika ih bukvalno drži kao kap vode na dlanu i sve najmoćnije naoružanje im daje.Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.
(Saki, 11. maj 2021 22:43)

Netacno.
Izrael je pobedio arapske armije bez ikakve pomoci Amerike prvih par devenija kad je bio najslabiji.
Sada razvija svoje oruzije i čak i vraća Amerikancima.

Saki

pre 2 godine

Izrael treba da bude uzor svakoj državi koja hoće da opstane u izrazito nepovoljnim (geostrateškim) okolnostima.Moćan jevrejski lobi širom kugle zemaljske omogućio im je da su uspeli izgraditi dobre odnose sa USA,Rusijom,Kinom,GB......uz fanatično rodoljublje(bukvalno su svi punoletni građani vojnici po potrebi!)sofisticirano naoružanje,najsposobnija obaveštajna služba na svetu,jaka ekonomija......i da ne nabrajam dalje!Od osnutka 1948 vodili su pet ratova protiv Arapa i SVAKI su dobili.Jednostavno su sposobniji od svih naroda na svetu.Kraj priče.
(deniro, 11. maj 2021 21:16)

Jao jao ma nije valjda. Amerika ih bukvalno drži kao kap vode na dlanu i sve najmoćnije naoružanje im daje.Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.

deniro

pre 2 godine

Izrael treba da bude uzor svakoj državi koja hoće da opstane u izrazito nepovoljnim (geostrateškim) okolnostima.Moćan jevrejski lobi širom kugle zemaljske omogućio im je da su uspeli izgraditi dobre odnose sa USA,Rusijom,Kinom,GB......uz fanatično rodoljublje(bukvalno su svi punoletni građani vojnici po potrebi!)sofisticirano naoružanje,najsposobnija obaveštajna služba na svetu,jaka ekonomija......i da ne nabrajam dalje!Od osnutka 1948 vodili su pet ratova protiv Arapa i SVAKI su dobili.Jednostavno su sposobniji od svih naroda na svetu.Kraj priče.

John

pre 2 godine

Čoveče da nije Amerike pojeli bi ih za doručak.
(Saki, 11. maj 2021 22:43)

Nije im Amerike bilo '48 pa su sa Arapima svejedno obrisali patos.
A bolji su vojnici od Amerikanaca. Amerikanci nemaju odgovor na gerilsko ratovanje protiv njih. Izraelci, em su ga i sami praktikovali, em se suočavaju s njim praktično od osnivanja države.
Uostalom, samo uporediti kako su prošli jedni a kako drugi u dve slične specijalne operacije - Entebe i Teheran - Prvi odradili sve gotovo bez greške (stradao samo brat Benjamina Netanjahua), a ovi se skršili negde u pustinji Teheran nisu ni videli.

Bora

pre 2 godine

(Los Angeles, 11. maj 2021 19:10)

Mislim da gresite.


Diskusije radi,....to sto rekoste ja gledam iz drugacijeg ugla. Ne iz LA. Prvo kazete, "Jevreji imaju samo jednu, za koju se jedva izboriše.". To sto ste rekli pitanje je da li je korektno da su se izborili a ne da im je dodeljeno od UK i ostalih istorisko velikoproblematicnih zemalja? U bilo koje verujete, da li je dodeljeno ili izboreno, koje su granice i koja pravila? Drugo sto ste naveli da je "njihova vera je starija i od hrišćanstva i islama". To je samo dokaz da to ne mozemo ni porediti sa Kosovom, jer je nasa pravoslavna vera i srpstvo mnogo starije nego sto se danas u vecini pojavljuje na Kosmetu. Ja licno cenim i postujem oba naroda, i Izraelce i Palestince, bez obzira koja vera je bliza hristanstvu, ali narod palestine posebno cenim sto istrajavaju u necemu sto mi Srbi samo mozemo da zavidimo. Nas su kao Domace oterali sa Kosova, iz danasnje Hrvatske, a nije nam ni lako u nasoj Crnoj Gori i BiH.

Ok

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)
Naravno tako smo dogovorili u Vasingtonu, u cemu je problem?

S'one'strane'Bosfora

pre 2 godine

Ljudi, ne bi trebalo da se mešamo, jer jednoga dana će kroz 10-tak godina oni svi dolaziti ovde na Zapad kod nas da rade zajedno. Baš kao što mi idemo u Nemačku da radimo. I mi smo nečiji Zapad, zapamtite.

Šerlok

pre 2 godine

Da li mislite da se sukob u Francuskoj slucajno potencira, da je slucajno sto Francuska, Rusija, Amerika pojacavaju vojsku, sto Srbija uvodi ponovo vojni rok!?

The Unforgiven

pre 2 godine

Potpuno legitimno, raketiras naseljena mesta u Izraelu i onda kad Izrael uzvrati onda se zalis i pozivas na ne znam ni ja sta..
(Trundle, 11. maj 2021 16:35)
----------------

A Izrael kao radi nesto drugacije?

Liberty

pre 2 godine

ne moze se pravo i pravda tumaciti drugacije za srbiju a drugacije za izrael. oni jesu sila i jesu podrzani od zapadnog sveta pre svih od amerike, jesu nam blizi istorijski ako ni po cemu drugom onda po stradanju, ali, onog momenta kada su priznali kosovo, teritoriju koja je nase srce i dusa, tog momenta su me ujeli za srce. od tada izrael nema vise moje simpatije,nema podrsku,nema moje postovanje. zeleo bih da osete na svojoj kozi gorcinu koju sam ja osetio kada su oni priznali nezavisno kosovo, zemlju natopljenu krvlju nasih predaka, nasih junaka. ovoga puta vodim se cistim interesom a on je prost, palestina nije priznala kosovo dakle u ovom sukobu moja puna podrska ide palestini!

Boris

pre 2 godine

Kamo mocni PVO sistemi? Preorase im Tel Aviv kao deda Milojica njivu... Puna podrska za hrabri narod Palestine u pravednoj borbi...
(ProkopijeElGrande, 11. maj 2021 21:51)
@
Sta bre preorase, pogledaj na par snimak da su im maltene sve i jednu raketu oborili.

neko iz mase

pre 2 godine

Netacno.
Izrael je pobedio arapske armije bez ikakve pomoci Amerike prvih par devenija kad je bio najslabiji.
Sada razvija svoje oruzije i čak i vraća Amerikancima.
(Daniel, 11. maj 2021 23:04)


NETAČNO
Da im nije bilo logističke pomoći u vidu tehnike i informacija iz USA, Izrael bi u tom ratu zaronio. Nije teško, guglaj malo...

firgaus

pre 2 godine

E ako sa Turska umeša mislim da će to biti treći svetski.
(NikolaBg, 11. maj 2021 17:08)

Upravu ste, To bi bila potpuna katastrofa, ne vjerujem u taj scenario ali
ne bih ga u budućnosti isključio. Nije Erdogan tek tako kupio S400, kupit će on njih još.

ono kad se pogubis pa ne znas gde si

pre 2 godine

Nadam se da je sa nasim ljudima u srpskoj ambasadi u Tel Avivu sve u redu... ili smo se vec preselili u Jerusalim? Zna li neko pouzdano gde se u stvari nasa amasada u Izraelu nalazi?

Centurion

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)

Koja je veza između vremena i rata? Rat je uvek bio, uvek će i biti, nikakve veze nema vremensko razdoblje.

Ljubisa livac

pre 2 godine

Evo nisam pametan koga ovde podrzati. Nisam ni za jedne. Ni oni se nesto nisu potresali kad je bio martovski pogrom na Kosovu i Metohiji.

komsija

pre 2 godine

Palestinci bace par raketa na Izrael,komentatori izbrisali 70 godina maltretiranja palestinskog naroda.Jedan napisao i ostao ziv, da ameri nisu pomogli Izrael.

Cubrilo

pre 2 godine

Vrlo redak slucaj da je Los Angeles u pravu! :-)
Ne treba izjednacavati Izrael i Ameriku. Na primer Rusija i Izrael imaju maksimalno dobre odnose, cak su i vize ukinute...

obrazuj se decko

pre 2 godine

Да подсетим, Израел је признао терористичку творевину лажну државу Косово, а Палестина није.
(Смрда, 11. maj 2021 18:11)

Da podesetim, Palestina nije drzava.
(ha ya, 11. maj 2021 18:33)

Da ja tebe podsetim- UN je 1974 priznao suverenitet palestinskog naroda i pravo na vlastitu drzavu. 138 od 193 drzave clanova UN je priznalo Palestinu kao suverenu drzavu. Velika vecina preostalih zemalja podrzava politiku dve drzave na toj teritoriji - Palestinu i Izrael, mada formalno zbog americkoj uticaja nisu priznali Palestinu ali podrzavaju status Palestine kao drzave posmatraca u Generalnoj skupstini UN.

svo licemerje medjunarodne politike

pre 2 godine

Ove sto spominju neki III sv. rat pitao bih da li uopste znaju sta to znaci svetski rat? Da li neko zaista misli da bi sukob izmedju Palestinaca koji se uglavnom kamenicama protiv izraelskih supersonicnih aviona bore mogao da preraste u svetski rat? Nema III sv. rata bez Rusije i Amerike, a oni kad su ovakvi sukobi lokalnog karaktera u pitanju uglavnom "mudro" cute i pozivaju strane u sukobe da konflikt resavaju za pregovarackim stolom... I tako to vec decenijama... od 1948 godine.

Ekatarina Mala

pre 2 godine

Ove sto spominju neki III sv. rat pitao bih da li uopste znaju sta to znaci svetski rat? Da li neko zaista misli da bi sukob izmedju Palestinaca koji se uglavnom kamenicama protiv izraelskih supersonicnih aviona bore mogao da preraste u svetski rat? Nema III sv. rata bez Rusije i Amerike, a oni kad su ovakvi sukobi lokalnog karaktera u pitanju uglavnom "mudro" cute i pozivaju strane u sukobe da konflikt resavaju za pregovarackim stolom... I tako to vec decenijama... od 1948 godine.
(svo licemerje medjunarodne politike,

Jevreji su oduvek bili vazan narod pa cak i oni Jevreji koji zive u Americi. Od lokalnog sukoba moze nastati svetski rat. I Austro-Ugarska i Srbija su pocele tako.

John

pre 2 godine

(Los Angeles, 11. maj 2021 19:10)

Vrlo je velika greška posmatrati muslimane na Bliskom istoku kao jedinstven blok. Neki od njih bi radije sa Izraelom (koga vide kao manje zlo) nego sa "braćom" (koju ne mogu da smisle).
Pre svega, podela na šiite i sunite (a ima ih i još osim tih - npr. Asad nije ni jedno ni drugo već alavit), pa je tu Saudijska Arabija kao slučaj za sebe, pa Kurdi koji bi sve dali samo da napakoste Turcima (i Iračanima)...

miki

pre 2 godine

kako vidim i ovde smo podeljeni, jedni za Izrael drugi za Palestince. Nema situacije gde ne mozemo biti podeljeni, pa i kada nemamo veze sa tim.

Коле

pre 2 godine

Било је и раније сличних сукоба. Ипак, временом се то смири. Питање је само шта ће бити ако сукоб ескалира у целом региону. Иран, Ирак, Турска, Сирија... Наравно САД, Русија и ЕУ земље које би се умешале. Беше једно брдо у Израелу, зове се Армагедон. Е то је оно што се може десити и треба да забрине сваког од нас. Нисам ни за Израел нити за Палестину, ја сам за мир ако је уопште могућ.

Beli

pre 2 godine

Kažu ovde, Hamas je jadan, stavio je svoje vojnike među civile. Pa nesrećnici, gde da stave vojnike na teritoriji koje je površine 40 x 11km. Ej 40ak puta 11km. Ljudi, to je najnaseljenija oblast na svetu. Neko će reći najveći logor na svetu, jer sve zavisi od Izraela. Ipak nije u tome fora, možete smatrati da su jedni ili drugi u pravu, ali morate malo poznavati situaciju...

Podrška za Izrael :)

pre 2 godine

@(komsija, 12. maj 2021 02:31)

Arapi koji žive u Izraelu pre 70 godina nisu ni bili "Palestinci", niti su svi danas "Palestinci"... to su razni Arapi poreklom iz raznih Arapskih država, među kojima su neki hteli da se pripajaju susednim Arapskm državama, pa kad im to nije uspelo, Arafat (koji je došao iz Egipta) se setio krajem osamdesetih da jednostrano proglasi nekakvu "nezavisnost" i da svojata teritorju koja je već dugo bila Izraelska... i to, pazi sad, dok je bio u Alžiru, onako na daljinu, bez bilo kakvog referenduma ili bilo čega sličnog... i da sam sebe proglasi za nekakvog vođu "Palestinaca" i sve Arape kolektivno koji žive na toj terioriji da proglasi za "Palestince", čak iako mnogi od njih sebe ne smatraju "Palestincima".


Potraži a Google "Palestinian independence declaration", pa obrati pažnju na datum i mesto.

A ne bi bilo loše da pogledaš ni koji procenat Arapa živi u Jerusalimu ustvari... čak i u slučaju da sve Arape koji žive u Jerusalimu računaš u "Palesince" (iako mnogi od njih ne računaju sebe u "Palestince"), Arapi ne bi imali većinu u Jerusalimu čak ni ako bi svi Arapi do jednog podržavali iste političke ciljeve (što definitivno nije slučaj... bile su ankete i mnogi Arapi smatraju da im je mnogo bolje pod upravom Izraela, nego da žive u nekakvoj "Palestinskoj državi").

Tkz. "Palestinci" su jedna vrlo glasna manjina uglavnom teških Arapskih ultra-nacionalista iz Jordana i Egipta koja nasiljem pokušava da nametne većini svoju volju.

Milos

pre 2 godine

Ljudi, ne bi trebalo da se mešamo, jer jednoga dana će kroz 10-tak godina oni svi dolaziti ovde na Zapad kod nas da rade zajedno. Baš kao što mi idemo u Nemačku da radimo. I mi smo nečiji Zapad, zapamtite.
*******************************************************************
Koliko znam mi se u taj sukob, kao u ostalim i nijedan drugi, i ne mesamo

djedmedjed

pre 2 godine

moju generaciju teroriziraju od kad smo rođeni. I jedni i drugi ! Prve ličnosti koje sam kao četverogodišnjak svjesno i poimence registrirao na tv-u su Sadat i Begin. Je li to vama normalno ? I taj davež traje do dan danas ! Dosadili su mi do bijele kosti !

Daniel

pre 2 godine

Palestinci bace par raketa na Izrael,komentatori izbrisali 70 godina maltretiranja palestinskog naroda.Jedan napisao i ostao ziv, da ameri nisu pomogli Izrael.
(komsija, 12. maj 2021 02:31)

Za tih 70 godina je poginulo preko 5000 izraelskih civila u terorističkim napadima a i Palestinci su rekli “ne” mirovnim pregovorima i ponudama nekoliko puta.

Samo si i ti nešto to udobno zaboravio da spomeneš.

Laki

pre 2 godine

Srbija treba da osudi nasilje s obe strane i da se ne mesa. I da pocne treci svetski rat ovaj put kao Svica da zauzmemo poziciju a posle rata najjaci da izadjemo. Milioni Srba su glavu dali uzalud s obzirom na ovo malo sto imamo. Cast svima ali cuvajmo pre svega sebe.

alliens stolen my ferrari!

pre 2 godine

Sve sami ratni strucnjaci ovde!
Sve generali I pukovnici! Oh, ja... zaboravio sam one strucnjake za gerilsko ratovanje! Ti su najglasniji!

hm?

pre 2 godine

Nemojte misliti da je ovo tamo negde daleko od nas, slican mentalitet imamo. na Balkanu je samo potrebna jedna kap krvi da padne i sve opet ode dođavola. Pamet u glavu ljudi, jedan je život. kad je neki rat u istoriji resio problem? Nađite barem jedan primer

Марко

pre 2 godine

Чекај како сад они ратују? Зар нису људски животи најважији? Као и све власти у свету изигравали су некакве хуманисте терајући народ да носе маске и да се дистанцирају, а сада их шаљу у рат да гину. За чије интересе? Јесте ли их зато вакцинасили?

Jelena

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)

Koja je veza između vremena i rata? Rat je uvek bio, uvek će i biti, nikakve veze nema vremensko razdoblje.
(Centurion, 11. maj 2021 23:16)

Naravno da nema i nigde to nisam napisala. Poenta je da nismo civilizacijski napredovali niti smo izvukli pouke iz prethodnih ratova.

Deus

pre 2 godine

Zanimljivo, kako dođe desničarska liberalna opcija na vlast u Americi, odmah se pojave i terorist na Bliskom Istoku.
(haylee, 11. maj 2021 20:42)
----
Jos zanimljivije je je da je na vlasti u USA i Demokratska stranka i njen predsednik a oni se smatraju levicarima u Americi (ako tako nesto u USA uopste i postoji).

Dadada

pre 2 godine

Vrati se Trampe da bezuslovno podrzavas Izrael zato sto ti je baza sacinjena od mentalno obolelih evangelista koji misle da je preduslov za apokalipsu da Jevreji imaju kontrolu nad Jerusalimom (iako je Albert Svajcer, inace hriscanski teolog, raskrinkao sva apokalipticna prorocanstva).

Usput ubij jos kojeg iranskog generala u nadi da ces isprovocirati konflikt na Bliskom istoku i zapoceti rat sa Iranom.


Inace, Izrael je pomogao da se stvori Hamas u nadi da ce Hamas posluziti kao vag na tegi protiv sekularnih palestinskih nacionalista i levicara. I uspeli su. I dan danas ih (in)direktno finansiraju. Namerno produbljuju humanitarnu krizu da bi radikalizovali Palestince i koristili tu cinjenicu da ostanu doveka na vlasti. Zvuci poznato, ko bese ono zabranio politicke partije Albancima na Kosovu...

Lekcija za sve...

Max

pre 2 godine

21.vek a ljudi ratuju....
Mora ovaj svet da nestane.
Nista ovo nije dobro.
(Jelena, 11. maj 2021 22:13)
Kakva je razlika da li je 21. ili 16. vek ? Ratovi se vode iz raznih interesa, dok postoji covecanstvo postojace i interesi, samim tim i ratovi

tom pus

pre 2 godine

Evo nisam pametan koga ovde podrzati. Nisam ni za jedne. Ni oni se nesto nisu potresali kad je bio martovski pogrom na Kosovu i Metohiji.
(Ljubisa livac, 11. maj 2021 17:26)

299

nije obavezno da nekog podržavaš...kako bi znao ko je u pravu,a i da znaš...opet isto..nego volimo mi da guramo nos svude..

Zaista ekspert

pre 2 godine

I još nešto da pridodam: Svaki pokušaj da se ovaj konflikt nameni nekom poređenju sa našim ratovima jednostavno ne funkcioniše, jer su preduslovi ovog konflikta jednostavno drugačiji.

insha'Allah

pre 2 godine

Najveca prednost izraela nije mosad, novac, naoruzanje… nego ujedinjenost. Kad bi se arapski svet ujedinio, sravnio bi ih za 2 dana…

Milance

pre 2 godine

NETAČNO
Da im nije bilo logističke pomoći u vidu tehnike i informacija iz USA, Izrael bi u tom ratu zaronio. Nije teško, guglaj malo...
(neko iz mase, 11. maj 2021 23:35) 

Razumem da ih mrzis, ali to nece promeniti cinjenice. 1948.su bili sami kao duh i pobedili. Nikada im niti jedan americki vojnik nije dosao u pomoc. 1948.su imali doslovno par pusaka. O 1967. Ili 1978.da ne govorimo.
Rusi uz logisticku pomoc jos daju i zracnu u Siriji, pa ne mogu vec nekoliko godina da pobede ISIL. Kako to? Vidis kako se sam zapetljavas u svoju mrezu kad pricas o necemu o cemu nemas pojma. Znam ja da bi ti omalovazio izraelsku vojsku, ali to je mozda i najjaca vojska na svetu. Ne po brojcanosti, ali po svemu ostalom. Njih da ima 30-40 miliona, oni bi bili nepobedivi

Tipicni srpski komentar

pre 2 godine

ja ne znam sta se sve danas desilo u mom bloku, ali sam ekspert za ono sto se desavalo na drugom kontinentu zadnjih 70 godina

realan

pre 2 godine

Potpuno legitimno, raketiras naseljena mesta u Izraelu i onda kad Izrael uzvrati onda se zalis i pozivas na ne znam ni ja sta..
(Trundle, 11. maj 2021 16:35)

pa prvo je izrael upao u dzamiju i pretukao 200 ljudi na molitvi. kome su oni sta skrivili

molili se bogu

izraelu odgovaraju neredi tacnije trebaju netanjahu neredi da pobedi izbore proverena formola vec decenijama.

dragicka

pre 2 godine

Amerika trazi novo zariste gde ce da istrese svoje oruzje. Videcemo ko ce od Arapa da se upeca. Vec vidjeno milion puta.
(StormBGD, 11. maj 2021 23:15) 

Ne znam da li uopste znas, ali rat 1967.je krenuo nakon sto su sovjeti prodali arapima 100 miliona dolara oruzja, i to najsavremenijeg i rekli da njihovi obavestajni podaci kazu da izrael sprema da ih napadne. To naravno nije bilo tacno. Imas jedan dobar dokumentarni film o tome, gde sovjetski ministar obrane to priznaje. lol i onda arapi gube teritoriju, pa im rusi opet prodaju oruzje. Tako da je to sto si napisao sve tacno, ali za ruse lol

Zlato

pre 2 godine

ISIL je upravo porazen zbog ruskog bombardovanja. Pre toga samo je sirio svoju teritoriju dok rusi nisu razbucali mrezu kojom ISIL prodavao sirijsku naftu preko Turske.
(Nikola, 12. maj 2021 09:25)

Ne, rat nije zavrsen i ISIL jos nije porazen do kraja. A u isto vreme i kurdi se bore protiv tog ISIL-a. Ako mislis da rat jeste gotov, uplati tamo godisnji. Ipak postoji TV, internet, sve se lako proveri. Godine rusima trebaju da sa sirijskom vojskom poraze ISIL. Godine. A za koliko vremena je izrael potukao 100 miliona arapa i 4 armije? Koliko vremena im je trebalo? Bez iti jedno americkog vojnika, i bez zracne pomoci/bombardovanja amerikanaca.

filip

pre 2 godine

Da li se sprema treci svetski?
(Srpkinja, 11. maj 2021 21:14)

Samo ako Iran i Turska se uključe direktno u ovaj konflikt, onda kreće i sve ostalo redom kao domine!

Zoran

pre 2 godine

Rušenje Al-akse je uvod u dolazak antihrista...
(GALILEO, 12. maj 2021 06:12)

Ti ili si zbrisao iz Laze Lazarevića, pa te još nisu uhvatili, ili u Lazi ne zaključavaju sobu sa kompjuterima? Nema druge..

Nikola

pre 2 godine

Rusi uz logisticku pomoc jos daju i zracnu u Siriji, pa ne mogu vec nekoliko godina da pobede ISIL. Kako to?
(Milance, 12. maj 2021 07:56)

ISIL je upravo porazen zbog ruskog bombardovanja. Pre toga samo je sirio svoju teritoriju dok rusi nisu razbucali mrezu kojom ISIL prodavao sirijsku naftu preko Turske.

Zaista ekspert

pre 2 godine

Žalosno je što se dešava na bliskom istoku, jedino bure baruta u regionu koje je eksplozivnije od Balkana.
Ne razumem podeljenost među nama po pitanju koga ovde podržati, jer, ko zaista odvoji malo vremena da se uputi u konflikt, će saznati da tu nije sve crno i belo, već obe strane čine loše stavri a ujedno imaju i motive za takav čin.

Daniel

pre 2 godine

Nemojte misliti da je ovo tamo negde daleko od nas, slican mentalitet imamo. na Balkanu je samo potrebna jedna kap krvi da padne i sve opet ode dođavola. Pamet u glavu ljudi, jedan je život. kad je neki rat u istoriji resio problem? Nađite barem jedan primer

Grešis, uopste nije sličan mentalitet.