Četvrtak, 22.04.2021.

17:45

Barselona neće izlaz iz Superlige: Ostavka istorijska greška

Tek dva dana nakon početka kraja Superlige Evrope, dobili smo i reakciju iz Barselone.

Izvor: SS/MS

Barselona neæe izlaz iz Superlige: Ostavka istorijska greška IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Zivjeli EU i SAD!

pre 3 godine

Zasto taj tip, Perez, jos nije u zatvoru? I ostalih jedanaest?

Pokusao je osnovati kartel i ukrasti milijarde vrijedan business.

Da sam ja bacio ciglu u izlog i pokusao ukrasti nesto unutra ali me prolaznici sprijecili da ukradem bili i ja jos bio vani a ne iza resetaka?

Zasto za milijardere ne vazi zakon?

Torrente

pre 3 godine

Naravno da im je (Barseloni i Realu) Super liga nužna, kada duguju skoro po milijardu dolara. Nenormalno su trošili tuđe pare i sad mora da se vraća.

Pa dajte bilo kojem lubitelju fudbala toliki novac, i bez problema će sa oformljenim timom redovno igrati zavrnice LŠ.

Zbog ovakvog ponašanja, više cenim npr. 4 titule Ajaksa, po dve Porta i Benfike, po jednu Zvezde, Fejenorda i Seltika...od 18 titula koliko ih zajedno imaju ove de prevare od klubova.

Ljubo

pre 3 godine

Ko je vas proglasio velikima,šta ste vi proizveli sem što kupite gotov proizvod.Kada budete imali igrače iz svoje škole i osvajali titule onda možete da kažete da ste veliki.Tako može i Radnik iz Surdulice da bude velikan da dođe neko i uloži milijardu evra i pokupuje sve najbolje igrače.

Soler

pre 3 godine

Ne moze se isto vrednovati Real I Bate Borisov itd.,oni donose prihode LS I oni traze da to I podele a ne da im uefa daje kako ona hoce,ovo ce zaziveti pitanje vremena a jasno je zasto engleska vlada protiv jer je njihova liga jedino gledana u svetu I uzimaju grdilo para I ne zele konkurenciju, nije jos gotovo,perez je stari lisac,a sto on kaze potpisani su I obavezujuci ugovori sacekajte malo kad im americki sud odreze globu bice svega

Вук Караџић

pre 3 godine

"Apsolutno je nužno da veliki klubovi izraze svoj stav oko raspodele dobitaka. Podržavamo nacionalne lige i nastavićemo dijalog s UEFA. "

Апсолутно је нужно да се законски спречи формирање картела, и да се разумно дефинише шта је "велики клуб". то значи да УЕФА мора да уведе финансијска ограничења која ће омогућити да у Европи постоји бар 60 финансијски једнаких клубова, па да видимо онда ко је "највећи", најбољи, најлепши за гледање. Све би вас Звезда тукла за мање од десет година!!

blu

pre 3 godine

Uvedite vi ogranicenje budzeta kao u NBA i svi finansijski problemi ce biti reseni, a ne da poslujete van svake ekonomske racunice i utrkujete se ko ce vise pretplatiti osrednje igrace.

Вук Караџић

pre 3 godine

видим да би Лапорта имао добру каријеру у Комунистичкој Партији Југославије. дуго нисам прочитао овакву изјаву.

Вук Караџић

pre 3 godine

потпуно је јасно да су се "највећи" клубови навукли на дрогу скупих трансфера, и сада немају паре да плате дилере. једина опција је да продају накит ако неко хоће да купи, а хтео је Џеј Пи Морган.

мој одговор је БАНКРОТ! Треба сви да распродате играче, и прогласите банкрот ако ни то није довољно. свињама као што су Перез, Лапорта и Ањели, забранити било какву улогу у фудбалу, њима је место где је и Бернар Тапи. Лопови, преваранти, криминалци.

Razumiješ li me?

pre 3 godine

Baš sam nešto mislio da će Barsa da istupi, i da se pokaju itd.. Medjutim.. Čitao sam i Intervju onog pohlepnog Pereza.. Kad sve ogoliš, sva Priča je strah od nekontinuiteta življenja na Visokoj Nozi, Pohlepa i Pohlepa.. da neće više biti Jastoga i Šampanjca, i najnovijih automobila.. Ali pobijedio je Forest Green u odnosu na Real Madrid, Porodična Kuća je pobijedila Penthaus, istinska Ljubav, Strast i Emocija, u odnosu na Pohlepu neprosvijetljenih.. Živio Istinski Fudbal! Miloš, Podgorica

Lars

pre 3 godine

Svako ima svoj ugao gledanja i ima tu rezona na obe strane. Ipak, lepo je rekao čovek da želju da bogatiji budu još bogatiji može da podržava logično samo neko ko je u tom malobrojnom društvu. Svi ostali su eksploatisani. To nema veze sa Superligom, nema veze sa fudbalom, to ima veze sa ovim surovim kapitalizmom.
Moram da komentarišem i sud "mili-topo"-a: kažete da stvari nisu dobro predstavljene i da je samo planirano da Superliga zameni LŠ, a da praktično sve ostalo ostane isto, čak se ograničavaju plate i transferi, a da zaradu dele učesnici...
Ajd da krenem redom: klubovima je ponudjeno po 350 miliona evra, ali ne spominje se mnogo da je u pitanju kredit koji daje JP Morgan, a da se kredit vraća u desetak (ili više godina). Dakle, to su pare koje ne plaćaju vrednost koja se kreira, već je u pitanju kredit "šargarepa" da bi se u teškom finansijskom momentu koju je otkrila korona kriza, ali koja joj nije uzrok, već to što klubovi ne funkcionišu ekonomski.
Drugo, pričaš o ograničenju zarada i transfera: pa to se radi kada je kriza, a ne kada neko daje šarenu lažu u vidu pozajmljenih 350 miliona, tako da je to samo lepa priča.
E sada, po meni ključna, demagoška stavka je da će oni trošiti pare koji zaradjuju, a da neće ostajati 40% UEFA-i. Ne volim ni ja UEFAu, ali u saopštenju Superlige je rečeno da će oni svojim ojačanjem, sa vrha piramide doneti mnogo benefita za celu fudbalsku zajednicu i da će biti mnogo više novca i za druge klubove i za sve ostale. ....

Slavko

pre 3 godine

Alo Hejteri, Barsa Vam ne valja, Real Vam ne valja, a valja Vam Djajic ... u 2017 dobili smo teren za omladinsku skolu...jel i za to kriva Barsa i Real ...

ivanhoe

pre 3 godine

Zbogom Barca... Hoćemo igrače iz La Massie, a ne Brathwaite-a (bolji je igrač nego što ga neki tretiraju) za 35 milja. Zaboravili ste što je SMISAO nogometa. U tom je problem!

zmajko

pre 3 godine

pre 20 godina nije bila tolika razlika, i onda su oni svi resili da naprave sjajan plan sa ovom LS i da se bogati smeju da zaduju i igraju, a manji dobijaju kazne i za male svote. E sada, posto su uvideli da su i mali skontali kako mogu da dobijaju velike i sa mnogo manje pare, ajde da jos veci jaz napravimo!
Treba sve to rasformirati

Врућ бурек и ‘ладан јогурт

pre 3 godine

E pa onda i mon komsija Bane koji je pekar u lokalnoj pekari mora da se pita najvise i da ima najvecu platu jer on je najvise zasluznijinza postojanje nasih peciva i on najvise i daje za pekaru tako da kako Laporta kase pravda za komsu Baneta da njemu ide najveci deo prenmije

armija

pre 3 godine

Barsa i Real su izgubili dobar deo navijaca u svetu, kao i prljavi Juve... Postace najomrazeniji klubovi... Jedva cekam da vidim kuknjavu kada pocnu sudije da ih remete u LS...

čivijaš

pre 3 godine

Izbaciti iz svih takmičenja Real Barsu i Juventus na 3godine a predsednike klubova doživotno udaljiti iz fudbala.
Zbog navijača i fudbala.

cccc

pre 3 godine

Ova prica nema veze sa mozgom. Barcelona je trenutno duzna oko $1.5 milijarde i uskoro stize sve na naplatu, zato i guraju sve ovo. Kupili su igrace koji realno ne vrede ni pola tih para koje su dali i nista nisu uradili. Kutinjo 145 miliona, Grizman 120 miliona, Dembele 105 miliona, Frenki De Jong 80 miliona.Pa jedan Modric i Toni Kros u Realu primaju 10 miliona godisnje, a Frenki De Jong u Barci zaradjuje 16 miliona godisnje! Ili nek ih kupi neki ruski oligarh ili arapski seik ili nek se ugledaju na Bayern, u suprotnom siguran bankrot im sledi.

Pe

pre 3 godine

Ovako.Krenuli smo u pogršnnom smeru.Igrao sam fudabl i nisam zaradio ni dinar od fudbala.Pod predpostavkom da sam zaradio 1 evro i da je Mesi bolji od mene milion puta on bi zaradio milion, a ne miliardu.Koliko god mogu da se podcenim ili precenim on sigurno nije bolji milion puta od mene.Po mome mišljenju nije normalno da Modrić ima 600000 evra nedeljno i da se Perez žali da je Real u gubitku.Druže,ko te tera da toliko plaćaš igrače.Gde piše da ti moraš svake godine da osvoiš Ligu šampiona.Ako ti se uklapa u budžet ,osvoji,ako ne ,ćuti i igraj.

5G

pre 3 godine

O tome koliko je Barselona veliki klib u istorijskim okvirima je i podatak da su prvi put prvaci Evrope postali 1992.,posle finala sa Sampdoriom.
Da podsetim,tada se igrala prva eksperimentalna Liga Šampiona gde je Zvezda bila druga u svojoj grupi,a samo prvaci grupa (Barsa i Samp) su igrali finale...
Razumem da se u fudbalu dosta toga promenilo u poslednjih 29 godina,ali gde su bili prvih tridesetak godina ?!?
I da,da ne ispadne da sam navijač Real Madrida,tek njih i njihovu nadmenost ne mogu da smislim,iako su najveći klub ikada.
Zamislite da su Zvezda i Partizan dužni oko milijardu evra kao neki,siguran sam sa bi osvojili bar po jednu Ligu Evrope glatko...

mili-topo

pre 3 godine

iz superlige jos uvek niko nije izasao zvanicno,
jer ko izadje mora da plati 8 miliona funti
kada se potpise neki ugovor, ako se raskine jednostrano snose se posledice
englezi se izvinjavaju, ali ne raskidaju ugovor sa super ligom
barça i madrid se drze dogovora i cekaju tih 48 miliona funti da podele
ako jos neko hoce da izadje neko prodje pored kase
problem je u tome sto je medijski sl fatalno predstavljena i objasnjena
1.superliga je zamena za ligu sampiona
2.igraju se sva ostala takmicenja
3.ogranicavaju se plate igracima i trenerima
4.ogranicava se cena transvera
5.zaradu dele ucesnici (sada uefa zadrzava 40% zarade od lige)
6.reprezentacije igraju kada se zavrse nacionalna takmicenja
i td.
svi govore da ne treba mesati sport i politiku
u ovom slucaju svi politicari su skocili u glas - zasto

isto je bilo i kada je santijago bernabeu pokrenuo kup sampiona

superliga je buducnost sto pre to shvatimo bice bolje za sve

pozdrav iz barselone

Joao

pre 3 godine

Bogati klubovi imaju svoje interese, kao i bogati ljudi. Oni se svode na dalje gomilanje bogatstva nauštrb ostalih, na dodatno višestruko povećanje jaza između bogatih i siromašnih i na zaštitu stečenog statusa i bogatstva uvođenjem takvih pravila igre/poslovanja koji drugima sprečavaju prilaz tom statusu i tom bogatstvu. Zato, izvan tog zatvorenog kruga (ne)zasluženo bogatih, samo totalni kreten može da vidi išta pozitivno i korisno u stvaranju Superlige!
Danas se zatvara "samo" fudbal, a već dugo su zatvoreni pristupi svim resursima koji su potencijal za prodaju. Ideja je da bogati budu još bogatiji, a da srednji i siromašni odu u bedu!

Vlada

pre 3 godine

Veliki klubovi najvise doprinose pa zato moraju najvise da dodaju, tako nesto je izjavio? To znaci da hoce da bude osigurana egzistencija divovima na stetu manjih klubova, koji bi uz svoja skromna primanja dobijali manje novca od UEFA i samim tim bili zakucani da ne mogu ni da prismrde velikim klubovima. Naravno i FFP(financial fair play) bi izgubio znacenje, jer bi oni prihodovali stotine miliona vise nego sada godisnje i imali bi prakticno neogranicen budzet za igrace, otimali bi gde god da stignu jer eto mogu da plate 50-100-200 miliona za igraca bez da prodaju ikoga, sto bi Amerikanci rekli "no biggie". Plate i sponzorstva bi toliko otisli u nebo da bi danasnji Ronaldo i Mesi bili sirotinja u odnosu na superstar milijardere.

Vladan R

pre 3 godine

Što se dileme isplati li se Mesi, bez obzira na kolicini isplacenog mu novca, moj odgovor je ne. Ako klub koji vredi nepunih milijardu i po evra, isplati samo jednom jednom igracu, koliko god on dobar bio, 40% od celokupne vrednosti kluba, koja uključuje i brend i stadion i igracki kadar, samo je pitanje vremena kada će finasijsi pući. Nikakvi prihodi kakvi i koliki god bili to ne mogu spreciti.

bzvz

pre 3 godine

Ko je terao Real, Barselonu i slicne da placaju igrace stotine miliona dolara, eto sad sve dolazi na naplatu, korona, kriza, nema para..itd, iskreno ne zalim ih ni malo, sami su upali u jamu koju su kopali. Nezelim nikome zlo ali pravedni ishod bi bio da svi bankrotiraju, ludost danasnjeg sveta je da fudbaleri tj zabavljaci sirokih masa sa dva razreda skole koji ama bas nicim ne doprinose drustvu, imaju tolike novce a ljudi koji su celi zivot ucili, doktori, inzenjeri, ucitelji zive od crkavice...sto rece neko iz mase, kad ce vise ta kometa da nas opali i sve izbrise...

Smesko

pre 3 godine

Veliki klubovi?!
Svaki od njih je dužan po milijardu i kusur evra.Zar tako "velika"preduzeca sa
tolikim dugovima ne idu u bankrot a ne
U Super ligu?!

Alex

pre 3 godine

Neće izlaz jer su u dugovima do guše.Kakav fudbal , kakav sport, pare su u pitanju. Neka igraju sa Realom i Atletikom svake nedelje ako to neko hoće da gleda. Kolko ljudi nemaju morala ni dostojanstva pa to je čudo jedno. Pajaci.

NRC

pre 3 godine

Ljudi o čemu vi to pričate.
Pa imate regionalno košarkasko takmičanje, Da li neko od naših i hrvatskih klubova zaista razmišlja o istupanju iz abba lige gde usput razigrava (i) strane igrače i posveti se razvoju domaće-ih lige. Sigurno da bi Zvezdu i Partizan u Nišu dočekao pun Čair. Podigli bi verovatno i Zdravlje Leskovac. Ali nije realnoi i normalno.
Realno je da ako vam se ukaže prilika da radite u inostranstvui za dosta veće novce preko 90 posto ljudi će napustiti domovinu što će izazvati jačanje ekonomije strane države kao nus pojave takve odluke. Tako je isto i sa vlasnicima klubova, imaju profitabilniji interes i idu., Ne živi se od ljubavi. I ti koji propagiraju da žive od ljubavi lažu ili su pgla. Na gubitku su navijačke draži kod tradicionalnih rivala. Naročito u engleskoj.

Demagog

pre 3 godine

Mnogo reči a malo značenja,malo junačenja,pa podvijanje repa.Vi ste ipak samo miševi,doduše veoma bogati miševi ali maca(čitaj UEFA,sa svim svojim uticajem)će uvek doći po svoje.

Tema

pre 3 godine

Za sve je kriva UEFA. Izasli su pre neku godinu sa saopstenjem o FFP. Ali koji se ne primenjuje niti kontrolise koliko se daje koliko klub trosi i koliko privredjuje. Ulaz odnosno izlaz. Prvi je sa astronomskim ciframa krenu Real kupujuci sve zivo sa takozvanim galaktikosima u ekipi. A sledili su ga kasnije ostali. Pa za jednog Nejmara izdvojiti 222 miliona to je van svake pameti. Cifre su otisle u nebo. Ja bih uveo limit da nijedan igrac ne sme biti vise placen od maksimum 50 miliona. Ili da mu bude veca plata mesecno od 1 miliona. Pa imamo slucaj Halanda posle jedne sezone hice godisnju platu 52 miliona plus menadzer hoce 40 milki a hoce i tata otac igraca jos 20 milki hoce i on deo kolaca. E ta pohlepa unistava igru trziste fudbal. Sve je otislo da ne kazem gde? Samo limit u kupovini i plati i sve bi bilo drugacije. Ovako za koju godinu Raviola i Mendez ce traziti za svoje pulene i do pola milijarde.

Mare

pre 3 godine

Apsolutno je nužno da veliki klubovi izraze svoj stav oko raspodele dobitaka. Podržavamo nacionalne lige i nastavićemo dijalog s UEFA. Veliki klubovi doprinose najviše, pa toliko moraju da dobiju zauzvrat", izjavio je Laporta za "TV3".

Pa izvini, ali vi veliki i dobijate najvise novca. E sad vama je problem sto zadnjih godina pojedini nemate zapazene rezultate. Na primer Barselona brc par godina ispada u 1/8 finala ili u 1/4 finalu. Milana i Intera vec godinama nema nigde, Manchesteri obadva ulazu ogroman novac, ali u LS ne mogu ni blizu titule. I samim tim ne mozete ni da zaradite dovoljno, a rashodi ogromni, jer dovodite najbolje igrace i placate ih nerealnim sumama novca. I sad vam malo para. A kako bi bilo da vi malo smanjite rashode i plate, pa da ti najbolji igraci ne igraju samo u Realu ili Barseloni, ili Mancesterima. Nego da vam plate budu prosecne kao u Romi re imo ili Sportingu ili Portu, pa da onda ti igraci idu i u te klubove jer je novac slican. To bi izjednacilo kvalitet LS i zanimljivije utakmice dovodile bi i sponzore i navijace. Pa nekad da osvoji i Roma LS, Nekad Real, nekad CSKA ili Dinamo Kiev. A ne uvek 6-7 najvecih klubova.. Napravili ste zbog novca dosadnu ligu i fudbal. Nekada se znalo, idu samo sampioni. A kakva je danas liga Sampiona kad idu prva 4 iz Engleske ili Spanije. I malo vam, sad bi da se vi izdvojite i igrate sami za sebe, da delite milijarde, a kao pomazete i ostalima.Hocete na napravite od fudbala kao NBA. Gde je sve u novcu, gde nema ni zara ni emocije. Pobednik ne slavi, porazeni ne tuguje. Cim se mec zavrsi oni iste sekunde ulaze u tunel ka svlacionici, bilo da su pobedili ili izgubili. Nema one emocije da tugujes posle poraza. Kao roboti, dosli da odrade utakmicu, uzmu novac i to je to. Sav ste sport unistili, zbog vas i pohlepe, vise ljudi nece ni za drzavni tim da igraju, cuvaju se da se ne povrede. Yebo vas novac.

Denny Crane

pre 3 godine

Ovde se vidi da isplativosti u fudbalu nema ili neko uzima pare a da to nema veze sa fudbalom jer su svi oni prezaduženi i odlučili su da se uhvate za slamku spasa koja bi za njih bila ta Superliga medjutim fudbal nisu i nikada ni neće biti samo tih 12 ili više klubova, npr jedan Šalke je ispao u cvajtu i to je fer sve drugo ne valja

DSFG

pre 3 godine

Jednostavno, Barsa ako ne dobije 3,5 miliajrdi od Superlige, pitanje je meseca kad ce bankrotirati, oni nemaju izbora pa makar samo oni i Real igrali.

Komplikacije bez

pre 3 godine

A gde je to zapisano da neki privredni subjekt pa i fudbalski klub ako lose posluje ne sme da propadne? Zato sto ima navijace? Ili sta, ne razumem. Rukovodstvo kluba odgovara za finansisko stanje kluba a strucni stab i igraci za fudbalske rezultate. Ko lose radi posao otkaz, sta je to toliko komplikovano?

Живео фудбал

pre 3 godine

Банкрот па да кренете из најниже лиге.
Фудбал је љубав и страст, није банкарство ни индустрија.

robby

pre 3 godine

veliki klubovi doprinose najviše.
neka daju bilo kom klubu u evropi 150 mil Eura svako će napraviti extra ekipu.ko je njima kriv što bi da imaju svakog igrača za 100milki.

Kosta

pre 3 godine

Spas za fudbal je seleri kap , prelazni rok jednom u 2-3 godine , prekid finansiranja(reklamiranja) od strane kladionica , ogranicenja u poslovanju menadzera ....i jos dosta toga npr smanjenje plata u UEFA i nacionalnim savezima . Bezobrazno velike pare se vec vrte u i oko fudbala bez jake kontrole .

bg

pre 3 godine

Znaci resenje je ocigledno, plate i transferi fudbalera da budu mnogo manji i realniji. Nijedan fudbaler ne vredi 100 i vise miliona.
(partizan, 22. april 2021 19:44

Vredi i te kako, to traže toliko im daju, a, ne bi dali da nemaju profit. Bekam jr otišao u real za 37 miliona evra, isplatio se pre nego što je uopšte popnuo loptu u zvaničnoj utakmici prodajom dresova i ostalim marketinškim potezima i to za, manje od 2 meseca.

nikad nikome izvini

pre 3 godine

...proglasite bankrot...zašto je Barselona veća od Ajaksa,Juventus od Evertona,Real od Benfike...za svakog pravog navijača njegov klub je najveći i najbolji...Ne vidim razliku...manji klubovi manje zarađuju ali manje i troše...smanji troškove i klub će funkcionisati...ako ne funkcioniše onda bankrot...

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

@partizan:

Меси и Роналдо су тешки преко милијарде, и то доста преко једне милијарде евра!

Vladan R

pre 3 godine

@ jsx

Verovao ili ne itekako placaju tv prava, i za Vulverhenton i za Vest Hem i za Lids, na primer. Istina je da recimo MU, LFC najviše paznje privlace, ali u Engleskoj nije fora da se po difoltu navija za najbolji klub kao recimo u Spamiji, svi za Real ili Barsu, Italiji za Juve, itd, već za lokalnih klub u svom gradu. Zato i jesu tv prava u Engleskoj ubedljivo najveća jer je intresovanje i za uslovno receno male utakmice itekako uporedivo sa intresovanje za velike utakmice. Za razliku od njih, novokomponovani, fensi, nazovi navijaci, bi da gledaju derbi svakoga dana, jer nemaju sopstvena klub za koji navijaju, pa onda kao navijaju za klubove udajlene hiljdama kilometara, na cijim utakmicama, nikad uživo neće prisustvovati. Zato u Engleskoj ovo nije moglo proći.

Perica

pre 3 godine

A koliko je u te 4 godine Barselona zaradila na racun Mesijevog imena? Sponzori, prodaja dresova itd? Verovatno preko milijardu. Nisu oni njemu bez razloga dali toliku platu. Sve sto se radi, radi se sa razlogom.
(Rabpna, 22. april 2021 18:45)

Ako su toliko zaradili na Mesiju zašto su onda u minusu i pred bankrotom?

Vladan R

pre 3 godine

@ aron

Naravno da se javio Dzonson, i treba da se javi. Zašto uz pre svega Engleske klubove, da se slepaju čak i jedna Barsa Real i Juve, pisto su svoje lige obesmislili, pa im je zarada od tv prava neupiredivo manja. Ne pomaže im ni to što uzimaju procentualno znatno veći deo od TV prava, nego u Engleskoj veliki klubovi. Zašto da zarada ide u ostatak Evrope, kad u Engledkoj, sve to savrsenu funkcioniše, sa PL.

Vrle

pre 3 godine

Fudbal je naceo Bosman i neogranicenim brojem stranaca, pa tako u svakom jakom klubu ima 90% stranaca. Drugi udar su besmislene cifre za neke igrace sto je dovelo do toga da prosecan igrac kosta 30 miliona. Treci i poslednji udarac je dozvoljeno finansiranje od strane kladionica.Super liga ne moze da unisti nesto sto je vec unisteno!

partizan

pre 3 godine

Znaci resenje je ocigledno, plate i transferi fudbalera da budu mnogo manji i realniji. Nijedan fudbaler ne vredi 100 i vise miliona.

Nebojša

pre 3 godine

Ako su toliko zaradili na Mesiju zašto su onda u minusu i pred bankrotom?
(Perica, 22. april 2021 19:06)

Pa Mesi je samo jedan od 22 ili koliko već imaju igrača a otkud ti znaš kako su oni uopšte raspolagali sa novcem kluba ko zna šta je tu sve bilo.

xxx

pre 3 godine

@Rabpna
Ok, ako se radi sa razlogom i ako je sve to sportski i ekonomski opravdano zašto su onda dužni preko milijardu evra i ništa nisu osvojili?

Naucenjak

pre 3 godine

Vreme je da se sport vrati svoje osnovne rednosti i da se prestane sa suludim platama ljudima koji ne vrede za covecanstvo nista. A pare da se daju naucnicima i za nauku i obrazovanje. Nisu vam za vreme ove pandemije spasli zivot preplaceni sportisti vec bedno placeni lekari.

GM

pre 3 godine

Od price od neke kao skole fudbala, preko toga da ne mogu nista u LS da urade, do ovoga sto ih samo pare zanimaju.

A najjaci su oni koji uzdizu ovaj klub kao nesto i Mesija, pre svega zbog mrznje prema Realu, a ne sme niko da prizna da je taj klub bio Cavi i Inijesta, a ne Mesi, odnosno da je od tada krenuo potop... a Real 3 zaredom LS.

POPE

pre 3 godine

Real, Barsa i Juve ce se boriti do zadnjeg evra jer toliko su duzni da im je ova liga jedini spas od propadanja. Trosili su na igrace vise nego sto su mogli da se ispruze. A sa druge strane klubovi iz Engleske,Francuske,Nemacke itd su im itekako konkurentni a neki i bolji od njih. Tako da im je ostalo jedino ime i stara slava i ovo je jedini nacin da pobegnu od realnosti. A tek sta bi rekli pravi navijaci kada bi ovi pola utakmica igrali po Kini, Singapuru i Amerci itd.

Rabpna

pre 3 godine

(xxx, 22. april 2021 18:27)

A koliko je u te 4 godine Barselona zaradila na racun Mesijevog imena? Sponzori, prodaja dresova itd? Verovatno preko milijardu. Nisu oni njemu bez razloga dali toliku platu. Sve sto se radi, radi se sa razlogom.

Vamos

pre 3 godine

Naravno da je potrebna.
Ljudi ne gledaju male klubove, nikoga ne interesuje to.
Mozda su trebali samo drugacije da prezentuju.
Inace Liga Sampiona je kao sto Perez kaze zanimljiva od cetvrtfinala.

jsx

pre 3 godine

@Sabre
Uzivao bih da vidim koliko bi sad njih koji ti lupaju pluseve i navijaca manjih klubova gledalo Primeru bez Barse, Reala i Atletika ili LS sa derbijem Everton-Tromzo. Sto nije LE gledanija, nema Barse ni Reala?
I na kraju, kad se smanje TV prava, ko bi onda to nadoknadio manjim klubovima? Mislite da Skaj placa milione da navijaci gledaju Vulverhempton.

Boki

pre 3 godine

Upravo su ti veliki klubovi unistili fudbal, bas zbog toga nikad nisam voleo Real ili Barcelonu, sve su obezvredili i obesmislili sa ogromnim ugovorima i laznim marketingom.

Salto Mortale

pre 3 godine

Bankrotirana Barcelona i bankrotirani Real Madrid nek se ugledaju na mašineriju zvanu FC Bayern München. Kako se posluje profitabilno i racionalno, bez minusa. A još osvojili LŠ, imaju vrhunsku ekipu i top stadion. Znaci moze se ako si sposoban. Cim neko iskoci iz balansa i trazi abnormalnu platu (Alaba) taj leti iz sistema. I normalno taj isti Alaba prelazi u Real za nenormalnu platu. Juventus finansijski na izdisaju a daje Ronaldu godišnje 30 milijona a visi im 4. mjesto u Serie A. Njima bi za 10 godina i ta Superliga i sve te milijarde bile malo, opet bi pukli. Rupe bez dna.

Bojsa

pre 3 godine

Ovo je bila mnogo vise pobuna protiv UEFA-e, nego borba za eksluzivnu ligu, samo sto su bili brzopleti. Navijaci i javnost nisu culi prave razloge, a njih sigurno od UEFA-e nikada i nece cuti. Ono sto nije reseno je ako igraju ESL, da li ce to samo biti ekstra takmicenje za ovih 12 klubova, ali ce isti i dalje ucestvovati u LS. Ovde ce se sva koplja lomiti, jer UEFA nece dozvoliti novi turnir u kojem oni nemaju nikakvog udela, a istovremeno da ovi klubovi nastave sve ostalo po starom...

Aron

pre 3 godine

Naravno da je potrebna jer razlika u finansijama između velikih klubova i ovih drugih je nenormalno velika. U zadnjih deset godina samo najjači klubovi osvajaju LS. Kada je Zvezda bila prvak Evrope 1991-e, unazad deset godina samo je Milan imao dve vezane titule. Imali smo devet različitih šampiona od Steaue, PSV, Porta do Juventusa. Ova propast Super Lige je posledica lobiranja i kampanje Engleza i UEFA koji hoće da zadrže monopol u zaradi. To se vidi po tome što se javio britanski premijer Džonson, postavlja se pitanje šta njega kao državnika briga za Super Ligu ?

kocka2

pre 3 godine

klubovi su sami dozvolili da plate i naknade idu do granice ludosti..i da se iz godine u godinu vrednost fudbalera povecava i da jedan fudbaler kosta i do 200mio eur

delboj

pre 3 godine

Potrebna zato što će inače Barselona bankrotirati? Pa neka, zašto i oni malo ne bi vidjeli kako to izgleda kad nema para i kad se propada.

puke

pre 3 godine

Veliki su i do sad ziveli na ustrb malih ekipa, kupili talente po celom svetu za mizerne pare, svi imaju po 200 igraca na pozajmicama, davali ugovore koliko su menadzeri trazili, i na kraju i pored svih sponzora i punih stadiona, stotina miliona na navijaca na celom svetu, skoro svi u minusu po 500 miliona. I na kraju opet neko drugi kriv sto oni propadaju.

mkg

pre 3 godine

Još jedno dva tehnička tajm auta od po 5 minuta i tri trenerska po poluvremenu, da ima više mesta za reklame.
Kad postane dosadno dodati još neku loptu na teren.

xxx

pre 3 godine

Ja ne razumem argumente ove družine. Mesijeva plata je 672mil za 4 godine. To je polovina duga FK Barselone. Za to vreme ništa nisu osvojili. I sad nema dovoljno para u fudbalu!?! Pa, prijatelju, da ima više vi biste mu ponudili više. Pa ja ne mogu da razumem da najveći klubovi ne mogu da shvate da je u njihovom interesu da poštuju FFP, a ne da gledaju kako da ga zaobidju. Koliko god da u fudbal udje para, oni će ovako da potroše. Zašto se najveći klubovi ne zalažu da se striktno poštuje FFP? Oni najviše prihoduju i svakako bi bili povlašćeni. Ovako Perez kaže, eto, ako se ovako nastavi niko neće moći da kupi Halanda! Pa ni ne treba da ga kupi pod tim uslovima, to i jeste poenta. I uopšte su im svi argumenti jednako nebulozni
I još nešto o čemu niko ne govori, ta Superliga i ima nekog smisla za italijanske i španske klubove, jer italijani već nisu, a i španci uskoro neće biti konkurentni engleskim timovima, jer je PL finansijski neuporedivo jače takmičenje. Anjelijeva ideja je da on šlepuje Juventus uz Real, Barsu i premijerligaši. I drugo, Serija A nema nekakav naročit potencijal za rast, dok je ostrvljanima mnogo pametnije i profitabilnije da nastave da razvijaju ru svebritansku ligu o kojoj se toliko govori poslednjih godina

Bata

pre 3 godine

prave šou od fudbala
ESL ce biti šou

nadam se da nikad nece da zazivi,a kako vidim a vidim uefa nece kazjiti ove ljude niti klubove,znaci kroz 5,6 god ESL ce sigurno da im prodje,potanje je koliki deo kolaca ce ponuditi pojedincima u uefa.

miodrag

pre 3 godine

"Veliki klubovi doprinose najviše i shodno tome moraju da učestvuju u raspodeli premija".
Zamena teza! Oni doprinose najvise jer im se najvise daje, oprastaju dugovi i slicno. Spas fudbala je ogranicenbje transfera, plata i nemogucnost zaduzivanja.....tako bi se stvorili mnogo ravnopravniji uslovi i normalniji. Ali sta ocekivati od monopolista i bogatih!!! Da razumeju!? Da se saglase?

Miloš

pre 3 godine

OK, to je tvoje mišljenje.
Recimo da vi uspostavite to takmičenje i da za 5 ili 10 godina propadne.
Jeste li spremni podnijeti posljedice i ugasiti svoje klubove ili će i onda "biti potrebno" da vas UEFA primi nazad?
Ja jednostavno želim reći da je Superliga ideja klubova koji žele spriječiti druge da napreduju, klubova koji su već sada povlašteni i žele osigurati da i dalje budu povlašteni.
Kad bi ti klubovi bili ljudi, nitko sa njima ne bi htjeo razgovarati, družiti se, pa čak niti biti viđen s njima.

JPR24

pre 3 godine

Niko vas nije terao da plaćate Mesija 100 miliona godišnje i da kupujete na kredit... o dugovima ni reč, ni ovaj ni Perez ni Anjeli, niko... sad samo kukaju za prihod, e pa kao sto je rečeno u drugom komentaru : izbaciti ih sve na 5 godina pa da vidimo koliko su veliki !

Realno

pre 3 godine

Slažem se da je Superliga preko potrebna. Nadam se da će je uskoro igrati 12 klubova i da će Srbija time dobiti znatno jače prvenstvo.

Maree

pre 3 godine

Real i Barsa su pred bankrotom, zato se iako su najveci rivali sada drze zajedno i uz pomoc jedan drugom zele da osnuju ovu ligu i oporave se finansijski, ako im ovo propadne mogu komotno da se oproste od velikih trofeja titula i uspeha u nekoj blizoj buducnosti...

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 3 godine

Veliki klubovi = najzaduženiji klubovi! Otimali se međusobno oko najskupljih igrača trošeći pare koje tek treba da zarade i sada kada ne mogu da ih zarade hoće da oforme ovu nakaradnu tvorevinu...

ak47

pre 3 godine

puna podrska za reorganizaciju fudbala... da se ubaci merenje vremena kao u kosarci, da se oformi superliga a da ima drugu, trecu, cetvrtu ligu, kao nacionalna prvenstva stim sto bi u zadnju ligu po rangu ulazili preko kvalifikacija dok bi ostale igrale kao ligaski, cetiri upadaju, cetiri ispadaju, puno vise dinamike, puno vise evropskih utakmica za sve. pa zamislite da Partizan i Zvezda budu makar i u 5,6 ligi i da igraju npr u ligi sa evertonom, Fiorentinom, Viljarealom pa neka Lokomotiva, Hajduk split, Steaua... svake nedelje praznik, puno vise navijaca, prodatih ulaznica... sada sezonska kosta 4,5k i niko nece da je kupi ovako bi razmislili...

naravno sve pod okriljem uefe

Maree

pre 3 godine

Real i Barsa su pred bankrotom, zato se iako su najveci rivali sada drze zajedno i uz pomoc jedan drugom zele da osnuju ovu ligu i oporave se finansijski, ako im ovo propadne mogu komotno da se oproste od velikih trofeja titula i uspeha u nekoj blizoj buducnosti...

JPR24

pre 3 godine

Niko vas nije terao da plaćate Mesija 100 miliona godišnje i da kupujete na kredit... o dugovima ni reč, ni ovaj ni Perez ni Anjeli, niko... sad samo kukaju za prihod, e pa kao sto je rečeno u drugom komentaru : izbaciti ih sve na 5 godina pa da vidimo koliko su veliki !

Miloš

pre 3 godine

OK, to je tvoje mišljenje.
Recimo da vi uspostavite to takmičenje i da za 5 ili 10 godina propadne.
Jeste li spremni podnijeti posljedice i ugasiti svoje klubove ili će i onda "biti potrebno" da vas UEFA primi nazad?
Ja jednostavno želim reći da je Superliga ideja klubova koji žele spriječiti druge da napreduju, klubova koji su već sada povlašteni i žele osigurati da i dalje budu povlašteni.
Kad bi ti klubovi bili ljudi, nitko sa njima ne bi htjeo razgovarati, družiti se, pa čak niti biti viđen s njima.

Salto Mortale

pre 3 godine

Bankrotirana Barcelona i bankrotirani Real Madrid nek se ugledaju na mašineriju zvanu FC Bayern München. Kako se posluje profitabilno i racionalno, bez minusa. A još osvojili LŠ, imaju vrhunsku ekipu i top stadion. Znaci moze se ako si sposoban. Cim neko iskoci iz balansa i trazi abnormalnu platu (Alaba) taj leti iz sistema. I normalno taj isti Alaba prelazi u Real za nenormalnu platu. Juventus finansijski na izdisaju a daje Ronaldu godišnje 30 milijona a visi im 4. mjesto u Serie A. Njima bi za 10 godina i ta Superliga i sve te milijarde bile malo, opet bi pukli. Rupe bez dna.

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 3 godine

Veliki klubovi = najzaduženiji klubovi! Otimali se međusobno oko najskupljih igrača trošeći pare koje tek treba da zarade i sada kada ne mogu da ih zarade hoće da oforme ovu nakaradnu tvorevinu...

miodrag

pre 3 godine

"Veliki klubovi doprinose najviše i shodno tome moraju da učestvuju u raspodeli premija".
Zamena teza! Oni doprinose najvise jer im se najvise daje, oprastaju dugovi i slicno. Spas fudbala je ogranicenbje transfera, plata i nemogucnost zaduzivanja.....tako bi se stvorili mnogo ravnopravniji uslovi i normalniji. Ali sta ocekivati od monopolista i bogatih!!! Da razumeju!? Da se saglase?

delboj

pre 3 godine

Potrebna zato što će inače Barselona bankrotirati? Pa neka, zašto i oni malo ne bi vidjeli kako to izgleda kad nema para i kad se propada.

mkg

pre 3 godine

Još jedno dva tehnička tajm auta od po 5 minuta i tri trenerska po poluvremenu, da ima više mesta za reklame.
Kad postane dosadno dodati još neku loptu na teren.

Boki

pre 3 godine

Upravo su ti veliki klubovi unistili fudbal, bas zbog toga nikad nisam voleo Real ili Barcelonu, sve su obezvredili i obesmislili sa ogromnim ugovorima i laznim marketingom.

kocka2

pre 3 godine

klubovi su sami dozvolili da plate i naknade idu do granice ludosti..i da se iz godine u godinu vrednost fudbalera povecava i da jedan fudbaler kosta i do 200mio eur

Komplikacije bez

pre 3 godine

A gde je to zapisano da neki privredni subjekt pa i fudbalski klub ako lose posluje ne sme da propadne? Zato sto ima navijace? Ili sta, ne razumem. Rukovodstvo kluba odgovara za finansisko stanje kluba a strucni stab i igraci za fudbalske rezultate. Ko lose radi posao otkaz, sta je to toliko komplikovano?

puke

pre 3 godine

Veliki su i do sad ziveli na ustrb malih ekipa, kupili talente po celom svetu za mizerne pare, svi imaju po 200 igraca na pozajmicama, davali ugovore koliko su menadzeri trazili, i na kraju i pored svih sponzora i punih stadiona, stotina miliona na navijaca na celom svetu, skoro svi u minusu po 500 miliona. I na kraju opet neko drugi kriv sto oni propadaju.

nikad nikome izvini

pre 3 godine

...proglasite bankrot...zašto je Barselona veća od Ajaksa,Juventus od Evertona,Real od Benfike...za svakog pravog navijača njegov klub je najveći i najbolji...Ne vidim razliku...manji klubovi manje zarađuju ali manje i troše...smanji troškove i klub će funkcionisati...ako ne funkcioniše onda bankrot...

Живео фудбал

pre 3 godine

Банкрот па да кренете из најниже лиге.
Фудбал је љубав и страст, није банкарство ни индустрија.

xxx

pre 3 godine

Ja ne razumem argumente ove družine. Mesijeva plata je 672mil za 4 godine. To je polovina duga FK Barselone. Za to vreme ništa nisu osvojili. I sad nema dovoljno para u fudbalu!?! Pa, prijatelju, da ima više vi biste mu ponudili više. Pa ja ne mogu da razumem da najveći klubovi ne mogu da shvate da je u njihovom interesu da poštuju FFP, a ne da gledaju kako da ga zaobidju. Koliko god da u fudbal udje para, oni će ovako da potroše. Zašto se najveći klubovi ne zalažu da se striktno poštuje FFP? Oni najviše prihoduju i svakako bi bili povlašćeni. Ovako Perez kaže, eto, ako se ovako nastavi niko neće moći da kupi Halanda! Pa ni ne treba da ga kupi pod tim uslovima, to i jeste poenta. I uopšte su im svi argumenti jednako nebulozni
I još nešto o čemu niko ne govori, ta Superliga i ima nekog smisla za italijanske i španske klubove, jer italijani već nisu, a i španci uskoro neće biti konkurentni engleskim timovima, jer je PL finansijski neuporedivo jače takmičenje. Anjelijeva ideja je da on šlepuje Juventus uz Real, Barsu i premijerligaši. I drugo, Serija A nema nekakav naročit potencijal za rast, dok je ostrvljanima mnogo pametnije i profitabilnije da nastave da razvijaju ru svebritansku ligu o kojoj se toliko govori poslednjih godina

Vladan R

pre 3 godine

@ jsx

Verovao ili ne itekako placaju tv prava, i za Vulverhenton i za Vest Hem i za Lids, na primer. Istina je da recimo MU, LFC najviše paznje privlace, ali u Engleskoj nije fora da se po difoltu navija za najbolji klub kao recimo u Spamiji, svi za Real ili Barsu, Italiji za Juve, itd, već za lokalnih klub u svom gradu. Zato i jesu tv prava u Engleskoj ubedljivo najveća jer je intresovanje i za uslovno receno male utakmice itekako uporedivo sa intresovanje za velike utakmice. Za razliku od njih, novokomponovani, fensi, nazovi navijaci, bi da gledaju derbi svakoga dana, jer nemaju sopstvena klub za koji navijaju, pa onda kao navijaju za klubove udajlene hiljdama kilometara, na cijim utakmicama, nikad uživo neće prisustvovati. Zato u Engleskoj ovo nije moglo proći.

POPE

pre 3 godine

Real, Barsa i Juve ce se boriti do zadnjeg evra jer toliko su duzni da im je ova liga jedini spas od propadanja. Trosili su na igrace vise nego sto su mogli da se ispruze. A sa druge strane klubovi iz Engleske,Francuske,Nemacke itd su im itekako konkurentni a neki i bolji od njih. Tako da im je ostalo jedino ime i stara slava i ovo je jedini nacin da pobegnu od realnosti. A tek sta bi rekli pravi navijaci kada bi ovi pola utakmica igrali po Kini, Singapuru i Amerci itd.

Vladan R

pre 3 godine

Što se dileme isplati li se Mesi, bez obzira na kolicini isplacenog mu novca, moj odgovor je ne. Ako klub koji vredi nepunih milijardu i po evra, isplati samo jednom jednom igracu, koliko god on dobar bio, 40% od celokupne vrednosti kluba, koja uključuje i brend i stadion i igracki kadar, samo je pitanje vremena kada će finasijsi pući. Nikakvi prihodi kakvi i koliki god bili to ne mogu spreciti.

Perica

pre 3 godine

A koliko je u te 4 godine Barselona zaradila na racun Mesijevog imena? Sponzori, prodaja dresova itd? Verovatno preko milijardu. Nisu oni njemu bez razloga dali toliku platu. Sve sto se radi, radi se sa razlogom.
(Rabpna, 22. april 2021 18:45)

Ako su toliko zaradili na Mesiju zašto su onda u minusu i pred bankrotom?

partizan

pre 3 godine

Znaci resenje je ocigledno, plate i transferi fudbalera da budu mnogo manji i realniji. Nijedan fudbaler ne vredi 100 i vise miliona.

Realno

pre 3 godine

Slažem se da je Superliga preko potrebna. Nadam se da će je uskoro igrati 12 klubova i da će Srbija time dobiti znatno jače prvenstvo.

Alex

pre 3 godine

Neće izlaz jer su u dugovima do guše.Kakav fudbal , kakav sport, pare su u pitanju. Neka igraju sa Realom i Atletikom svake nedelje ako to neko hoće da gleda. Kolko ljudi nemaju morala ni dostojanstva pa to je čudo jedno. Pajaci.

robby

pre 3 godine

veliki klubovi doprinose najviše.
neka daju bilo kom klubu u evropi 150 mil Eura svako će napraviti extra ekipu.ko je njima kriv što bi da imaju svakog igrača za 100milki.

Kosta

pre 3 godine

Spas za fudbal je seleri kap , prelazni rok jednom u 2-3 godine , prekid finansiranja(reklamiranja) od strane kladionica , ogranicenja u poslovanju menadzera ....i jos dosta toga npr smanjenje plata u UEFA i nacionalnim savezima . Bezobrazno velike pare se vec vrte u i oko fudbala bez jake kontrole .

Smesko

pre 3 godine

Veliki klubovi?!
Svaki od njih je dužan po milijardu i kusur evra.Zar tako "velika"preduzeca sa
tolikim dugovima ne idu u bankrot a ne
U Super ligu?!

Naucenjak

pre 3 godine

Vreme je da se sport vrati svoje osnovne rednosti i da se prestane sa suludim platama ljudima koji ne vrede za covecanstvo nista. A pare da se daju naucnicima i za nauku i obrazovanje. Nisu vam za vreme ove pandemije spasli zivot preplaceni sportisti vec bedno placeni lekari.

Vrle

pre 3 godine

Fudbal je naceo Bosman i neogranicenim brojem stranaca, pa tako u svakom jakom klubu ima 90% stranaca. Drugi udar su besmislene cifre za neke igrace sto je dovelo do toga da prosecan igrac kosta 30 miliona. Treci i poslednji udarac je dozvoljeno finansiranje od strane kladionica.Super liga ne moze da unisti nesto sto je vec unisteno!

Vladan R

pre 3 godine

@ aron

Naravno da se javio Dzonson, i treba da se javi. Zašto uz pre svega Engleske klubove, da se slepaju čak i jedna Barsa Real i Juve, pisto su svoje lige obesmislili, pa im je zarada od tv prava neupiredivo manja. Ne pomaže im ni to što uzimaju procentualno znatno veći deo od TV prava, nego u Engleskoj veliki klubovi. Zašto da zarada ide u ostatak Evrope, kad u Engledkoj, sve to savrsenu funkcioniše, sa PL.

xxx

pre 3 godine

@Rabpna
Ok, ako se radi sa razlogom i ako je sve to sportski i ekonomski opravdano zašto su onda dužni preko milijardu evra i ništa nisu osvojili?

Joao

pre 3 godine

Bogati klubovi imaju svoje interese, kao i bogati ljudi. Oni se svode na dalje gomilanje bogatstva nauštrb ostalih, na dodatno višestruko povećanje jaza između bogatih i siromašnih i na zaštitu stečenog statusa i bogatstva uvođenjem takvih pravila igre/poslovanja koji drugima sprečavaju prilaz tom statusu i tom bogatstvu. Zato, izvan tog zatvorenog kruga (ne)zasluženo bogatih, samo totalni kreten može da vidi išta pozitivno i korisno u stvaranju Superlige!
Danas se zatvara "samo" fudbal, a već dugo su zatvoreni pristupi svim resursima koji su potencijal za prodaju. Ideja je da bogati budu još bogatiji, a da srednji i siromašni odu u bedu!

Mare

pre 3 godine

Apsolutno je nužno da veliki klubovi izraze svoj stav oko raspodele dobitaka. Podržavamo nacionalne lige i nastavićemo dijalog s UEFA. Veliki klubovi doprinose najviše, pa toliko moraju da dobiju zauzvrat", izjavio je Laporta za "TV3".

Pa izvini, ali vi veliki i dobijate najvise novca. E sad vama je problem sto zadnjih godina pojedini nemate zapazene rezultate. Na primer Barselona brc par godina ispada u 1/8 finala ili u 1/4 finalu. Milana i Intera vec godinama nema nigde, Manchesteri obadva ulazu ogroman novac, ali u LS ne mogu ni blizu titule. I samim tim ne mozete ni da zaradite dovoljno, a rashodi ogromni, jer dovodite najbolje igrace i placate ih nerealnim sumama novca. I sad vam malo para. A kako bi bilo da vi malo smanjite rashode i plate, pa da ti najbolji igraci ne igraju samo u Realu ili Barseloni, ili Mancesterima. Nego da vam plate budu prosecne kao u Romi re imo ili Sportingu ili Portu, pa da onda ti igraci idu i u te klubove jer je novac slican. To bi izjednacilo kvalitet LS i zanimljivije utakmice dovodile bi i sponzore i navijace. Pa nekad da osvoji i Roma LS, Nekad Real, nekad CSKA ili Dinamo Kiev. A ne uvek 6-7 najvecih klubova.. Napravili ste zbog novca dosadnu ligu i fudbal. Nekada se znalo, idu samo sampioni. A kakva je danas liga Sampiona kad idu prva 4 iz Engleske ili Spanije. I malo vam, sad bi da se vi izdvojite i igrate sami za sebe, da delite milijarde, a kao pomazete i ostalima.Hocete na napravite od fudbala kao NBA. Gde je sve u novcu, gde nema ni zara ni emocije. Pobednik ne slavi, porazeni ne tuguje. Cim se mec zavrsi oni iste sekunde ulaze u tunel ka svlacionici, bilo da su pobedili ili izgubili. Nema one emocije da tugujes posle poraza. Kao roboti, dosli da odrade utakmicu, uzmu novac i to je to. Sav ste sport unistili, zbog vas i pohlepe, vise ljudi nece ni za drzavni tim da igraju, cuvaju se da se ne povrede. Yebo vas novac.

Tema

pre 3 godine

Za sve je kriva UEFA. Izasli su pre neku godinu sa saopstenjem o FFP. Ali koji se ne primenjuje niti kontrolise koliko se daje koliko klub trosi i koliko privredjuje. Ulaz odnosno izlaz. Prvi je sa astronomskim ciframa krenu Real kupujuci sve zivo sa takozvanim galaktikosima u ekipi. A sledili su ga kasnije ostali. Pa za jednog Nejmara izdvojiti 222 miliona to je van svake pameti. Cifre su otisle u nebo. Ja bih uveo limit da nijedan igrac ne sme biti vise placen od maksimum 50 miliona. Ili da mu bude veca plata mesecno od 1 miliona. Pa imamo slucaj Halanda posle jedne sezone hice godisnju platu 52 miliona plus menadzer hoce 40 milki a hoce i tata otac igraca jos 20 milki hoce i on deo kolaca. E ta pohlepa unistava igru trziste fudbal. Sve je otislo da ne kazem gde? Samo limit u kupovini i plati i sve bi bilo drugacije. Ovako za koju godinu Raviola i Mendez ce traziti za svoje pulene i do pola milijarde.

Demagog

pre 3 godine

Mnogo reči a malo značenja,malo junačenja,pa podvijanje repa.Vi ste ipak samo miševi,doduše veoma bogati miševi ali maca(čitaj UEFA,sa svim svojim uticajem)će uvek doći po svoje.

Denny Crane

pre 3 godine

Ovde se vidi da isplativosti u fudbalu nema ili neko uzima pare a da to nema veze sa fudbalom jer su svi oni prezaduženi i odlučili su da se uhvate za slamku spasa koja bi za njih bila ta Superliga medjutim fudbal nisu i nikada ni neće biti samo tih 12 ili više klubova, npr jedan Šalke je ispao u cvajtu i to je fer sve drugo ne valja

DSFG

pre 3 godine

Jednostavno, Barsa ako ne dobije 3,5 miliajrdi od Superlige, pitanje je meseca kad ce bankrotirati, oni nemaju izbora pa makar samo oni i Real igrali.

Pe

pre 3 godine

Ovako.Krenuli smo u pogršnnom smeru.Igrao sam fudabl i nisam zaradio ni dinar od fudbala.Pod predpostavkom da sam zaradio 1 evro i da je Mesi bolji od mene milion puta on bi zaradio milion, a ne miliardu.Koliko god mogu da se podcenim ili precenim on sigurno nije bolji milion puta od mene.Po mome mišljenju nije normalno da Modrić ima 600000 evra nedeljno i da se Perez žali da je Real u gubitku.Druže,ko te tera da toliko plaćaš igrače.Gde piše da ti moraš svake godine da osvoiš Ligu šampiona.Ako ti se uklapa u budžet ,osvoji,ako ne ,ćuti i igraj.

Rabpna

pre 3 godine

(xxx, 22. april 2021 18:27)

A koliko je u te 4 godine Barselona zaradila na racun Mesijevog imena? Sponzori, prodaja dresova itd? Verovatno preko milijardu. Nisu oni njemu bez razloga dali toliku platu. Sve sto se radi, radi se sa razlogom.

armija

pre 3 godine

Barsa i Real su izgubili dobar deo navijaca u svetu, kao i prljavi Juve... Postace najomrazeniji klubovi... Jedva cekam da vidim kuknjavu kada pocnu sudije da ih remete u LS...

Bojsa

pre 3 godine

Ovo je bila mnogo vise pobuna protiv UEFA-e, nego borba za eksluzivnu ligu, samo sto su bili brzopleti. Navijaci i javnost nisu culi prave razloge, a njih sigurno od UEFA-e nikada i nece cuti. Ono sto nije reseno je ako igraju ESL, da li ce to samo biti ekstra takmicenje za ovih 12 klubova, ali ce isti i dalje ucestvovati u LS. Ovde ce se sva koplja lomiti, jer UEFA nece dozvoliti novi turnir u kojem oni nemaju nikakvog udela, a istovremeno da ovi klubovi nastave sve ostalo po starom...

Bata

pre 3 godine

prave šou od fudbala
ESL ce biti šou

nadam se da nikad nece da zazivi,a kako vidim a vidim uefa nece kazjiti ove ljude niti klubove,znaci kroz 5,6 god ESL ce sigurno da im prodje,potanje je koliki deo kolaca ce ponuditi pojedincima u uefa.

cccc

pre 3 godine

Ova prica nema veze sa mozgom. Barcelona je trenutno duzna oko $1.5 milijarde i uskoro stize sve na naplatu, zato i guraju sve ovo. Kupili su igrace koji realno ne vrede ni pola tih para koje su dali i nista nisu uradili. Kutinjo 145 miliona, Grizman 120 miliona, Dembele 105 miliona, Frenki De Jong 80 miliona.Pa jedan Modric i Toni Kros u Realu primaju 10 miliona godisnje, a Frenki De Jong u Barci zaradjuje 16 miliona godisnje! Ili nek ih kupi neki ruski oligarh ili arapski seik ili nek se ugledaju na Bayern, u suprotnom siguran bankrot im sledi.

čivijaš

pre 3 godine

Izbaciti iz svih takmičenja Real Barsu i Juventus na 3godine a predsednike klubova doživotno udaljiti iz fudbala.
Zbog navijača i fudbala.

ak47

pre 3 godine

puna podrska za reorganizaciju fudbala... da se ubaci merenje vremena kao u kosarci, da se oformi superliga a da ima drugu, trecu, cetvrtu ligu, kao nacionalna prvenstva stim sto bi u zadnju ligu po rangu ulazili preko kvalifikacija dok bi ostale igrale kao ligaski, cetiri upadaju, cetiri ispadaju, puno vise dinamike, puno vise evropskih utakmica za sve. pa zamislite da Partizan i Zvezda budu makar i u 5,6 ligi i da igraju npr u ligi sa evertonom, Fiorentinom, Viljarealom pa neka Lokomotiva, Hajduk split, Steaua... svake nedelje praznik, puno vise navijaca, prodatih ulaznica... sada sezonska kosta 4,5k i niko nece da je kupi ovako bi razmislili...

naravno sve pod okriljem uefe

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

@partizan:

Меси и Роналдо су тешки преко милијарде, и то доста преко једне милијарде евра!

Vlada

pre 3 godine

Veliki klubovi najvise doprinose pa zato moraju najvise da dodaju, tako nesto je izjavio? To znaci da hoce da bude osigurana egzistencija divovima na stetu manjih klubova, koji bi uz svoja skromna primanja dobijali manje novca od UEFA i samim tim bili zakucani da ne mogu ni da prismrde velikim klubovima. Naravno i FFP(financial fair play) bi izgubio znacenje, jer bi oni prihodovali stotine miliona vise nego sada godisnje i imali bi prakticno neogranicen budzet za igrace, otimali bi gde god da stignu jer eto mogu da plate 50-100-200 miliona za igraca bez da prodaju ikoga, sto bi Amerikanci rekli "no biggie". Plate i sponzorstva bi toliko otisli u nebo da bi danasnji Ronaldo i Mesi bili sirotinja u odnosu na superstar milijardere.

5G

pre 3 godine

O tome koliko je Barselona veliki klib u istorijskim okvirima je i podatak da su prvi put prvaci Evrope postali 1992.,posle finala sa Sampdoriom.
Da podsetim,tada se igrala prva eksperimentalna Liga Šampiona gde je Zvezda bila druga u svojoj grupi,a samo prvaci grupa (Barsa i Samp) su igrali finale...
Razumem da se u fudbalu dosta toga promenilo u poslednjih 29 godina,ali gde su bili prvih tridesetak godina ?!?
I da,da ne ispadne da sam navijač Real Madrida,tek njih i njihovu nadmenost ne mogu da smislim,iako su najveći klub ikada.
Zamislite da su Zvezda i Partizan dužni oko milijardu evra kao neki,siguran sam sa bi osvojili bar po jednu Ligu Evrope glatko...

Aron

pre 3 godine

Naravno da je potrebna jer razlika u finansijama između velikih klubova i ovih drugih je nenormalno velika. U zadnjih deset godina samo najjači klubovi osvajaju LS. Kada je Zvezda bila prvak Evrope 1991-e, unazad deset godina samo je Milan imao dve vezane titule. Imali smo devet različitih šampiona od Steaue, PSV, Porta do Juventusa. Ova propast Super Lige je posledica lobiranja i kampanje Engleza i UEFA koji hoće da zadrže monopol u zaradi. To se vidi po tome što se javio britanski premijer Džonson, postavlja se pitanje šta njega kao državnika briga za Super Ligu ?

bzvz

pre 3 godine

Ko je terao Real, Barselonu i slicne da placaju igrace stotine miliona dolara, eto sad sve dolazi na naplatu, korona, kriza, nema para..itd, iskreno ne zalim ih ni malo, sami su upali u jamu koju su kopali. Nezelim nikome zlo ali pravedni ishod bi bio da svi bankrotiraju, ludost danasnjeg sveta je da fudbaleri tj zabavljaci sirokih masa sa dva razreda skole koji ama bas nicim ne doprinose drustvu, imaju tolike novce a ljudi koji su celi zivot ucili, doktori, inzenjeri, ucitelji zive od crkavice...sto rece neko iz mase, kad ce vise ta kometa da nas opali i sve izbrise...

GM

pre 3 godine

Od price od neke kao skole fudbala, preko toga da ne mogu nista u LS da urade, do ovoga sto ih samo pare zanimaju.

A najjaci su oni koji uzdizu ovaj klub kao nesto i Mesija, pre svega zbog mrznje prema Realu, a ne sme niko da prizna da je taj klub bio Cavi i Inijesta, a ne Mesi, odnosno da je od tada krenuo potop... a Real 3 zaredom LS.

zmajko

pre 3 godine

pre 20 godina nije bila tolika razlika, i onda su oni svi resili da naprave sjajan plan sa ovom LS i da se bogati smeju da zaduju i igraju, a manji dobijaju kazne i za male svote. E sada, posto su uvideli da su i mali skontali kako mogu da dobijaju velike i sa mnogo manje pare, ajde da jos veci jaz napravimo!
Treba sve to rasformirati

Vamos

pre 3 godine

Naravno da je potrebna.
Ljudi ne gledaju male klubove, nikoga ne interesuje to.
Mozda su trebali samo drugacije da prezentuju.
Inace Liga Sampiona je kao sto Perez kaze zanimljiva od cetvrtfinala.

Razumiješ li me?

pre 3 godine

Baš sam nešto mislio da će Barsa da istupi, i da se pokaju itd.. Medjutim.. Čitao sam i Intervju onog pohlepnog Pereza.. Kad sve ogoliš, sva Priča je strah od nekontinuiteta življenja na Visokoj Nozi, Pohlepa i Pohlepa.. da neće više biti Jastoga i Šampanjca, i najnovijih automobila.. Ali pobijedio je Forest Green u odnosu na Real Madrid, Porodična Kuća je pobijedila Penthaus, istinska Ljubav, Strast i Emocija, u odnosu na Pohlepu neprosvijetljenih.. Živio Istinski Fudbal! Miloš, Podgorica

jsx

pre 3 godine

@Sabre
Uzivao bih da vidim koliko bi sad njih koji ti lupaju pluseve i navijaca manjih klubova gledalo Primeru bez Barse, Reala i Atletika ili LS sa derbijem Everton-Tromzo. Sto nije LE gledanija, nema Barse ni Reala?
I na kraju, kad se smanje TV prava, ko bi onda to nadoknadio manjim klubovima? Mislite da Skaj placa milione da navijaci gledaju Vulverhempton.

ivanhoe

pre 3 godine

Zbogom Barca... Hoćemo igrače iz La Massie, a ne Brathwaite-a (bolji je igrač nego što ga neki tretiraju) za 35 milja. Zaboravili ste što je SMISAO nogometa. U tom je problem!

blu

pre 3 godine

Uvedite vi ogranicenje budzeta kao u NBA i svi finansijski problemi ce biti reseni, a ne da poslujete van svake ekonomske racunice i utrkujete se ko ce vise pretplatiti osrednje igrace.

Nebojša

pre 3 godine

Ako su toliko zaradili na Mesiju zašto su onda u minusu i pred bankrotom?
(Perica, 22. april 2021 19:06)

Pa Mesi je samo jedan od 22 ili koliko već imaju igrača a otkud ti znaš kako su oni uopšte raspolagali sa novcem kluba ko zna šta je tu sve bilo.

Вук Караџић

pre 3 godine

потпуно је јасно да су се "највећи" клубови навукли на дрогу скупих трансфера, и сада немају паре да плате дилере. једина опција је да продају накит ако неко хоће да купи, а хтео је Џеј Пи Морган.

мој одговор је БАНКРОТ! Треба сви да распродате играче, и прогласите банкрот ако ни то није довољно. свињама као што су Перез, Лапорта и Ањели, забранити било какву улогу у фудбалу, њима је место где је и Бернар Тапи. Лопови, преваранти, криминалци.

Ljubo

pre 3 godine

Ko je vas proglasio velikima,šta ste vi proizveli sem što kupite gotov proizvod.Kada budete imali igrače iz svoje škole i osvajali titule onda možete da kažete da ste veliki.Tako može i Radnik iz Surdulice da bude velikan da dođe neko i uloži milijardu evra i pokupuje sve najbolje igrače.

Врућ бурек и ‘ладан јогурт

pre 3 godine

E pa onda i mon komsija Bane koji je pekar u lokalnoj pekari mora da se pita najvise i da ima najvecu platu jer on je najvise zasluznijinza postojanje nasih peciva i on najvise i daje za pekaru tako da kako Laporta kase pravda za komsu Baneta da njemu ide najveci deo prenmije

Вук Караџић

pre 3 godine

видим да би Лапорта имао добру каријеру у Комунистичкој Партији Југославије. дуго нисам прочитао овакву изјаву.

bg

pre 3 godine

Znaci resenje je ocigledno, plate i transferi fudbalera da budu mnogo manji i realniji. Nijedan fudbaler ne vredi 100 i vise miliona.
(partizan, 22. april 2021 19:44

Vredi i te kako, to traže toliko im daju, a, ne bi dali da nemaju profit. Bekam jr otišao u real za 37 miliona evra, isplatio se pre nego što je uopšte popnuo loptu u zvaničnoj utakmici prodajom dresova i ostalim marketinškim potezima i to za, manje od 2 meseca.

NRC

pre 3 godine

Ljudi o čemu vi to pričate.
Pa imate regionalno košarkasko takmičanje, Da li neko od naših i hrvatskih klubova zaista razmišlja o istupanju iz abba lige gde usput razigrava (i) strane igrače i posveti se razvoju domaće-ih lige. Sigurno da bi Zvezdu i Partizan u Nišu dočekao pun Čair. Podigli bi verovatno i Zdravlje Leskovac. Ali nije realnoi i normalno.
Realno je da ako vam se ukaže prilika da radite u inostranstvui za dosta veće novce preko 90 posto ljudi će napustiti domovinu što će izazvati jačanje ekonomije strane države kao nus pojave takve odluke. Tako je isto i sa vlasnicima klubova, imaju profitabilniji interes i idu., Ne živi se od ljubavi. I ti koji propagiraju da žive od ljubavi lažu ili su pgla. Na gubitku su navijačke draži kod tradicionalnih rivala. Naročito u engleskoj.

Lars

pre 3 godine

Svako ima svoj ugao gledanja i ima tu rezona na obe strane. Ipak, lepo je rekao čovek da želju da bogatiji budu još bogatiji može da podržava logično samo neko ko je u tom malobrojnom društvu. Svi ostali su eksploatisani. To nema veze sa Superligom, nema veze sa fudbalom, to ima veze sa ovim surovim kapitalizmom.
Moram da komentarišem i sud "mili-topo"-a: kažete da stvari nisu dobro predstavljene i da je samo planirano da Superliga zameni LŠ, a da praktično sve ostalo ostane isto, čak se ograničavaju plate i transferi, a da zaradu dele učesnici...
Ajd da krenem redom: klubovima je ponudjeno po 350 miliona evra, ali ne spominje se mnogo da je u pitanju kredit koji daje JP Morgan, a da se kredit vraća u desetak (ili više godina). Dakle, to su pare koje ne plaćaju vrednost koja se kreira, već je u pitanju kredit "šargarepa" da bi se u teškom finansijskom momentu koju je otkrila korona kriza, ali koja joj nije uzrok, već to što klubovi ne funkcionišu ekonomski.
Drugo, pričaš o ograničenju zarada i transfera: pa to se radi kada je kriza, a ne kada neko daje šarenu lažu u vidu pozajmljenih 350 miliona, tako da je to samo lepa priča.
E sada, po meni ključna, demagoška stavka je da će oni trošiti pare koji zaradjuju, a da neće ostajati 40% UEFA-i. Ne volim ni ja UEFAu, ali u saopštenju Superlige je rečeno da će oni svojim ojačanjem, sa vrha piramide doneti mnogo benefita za celu fudbalsku zajednicu i da će biti mnogo više novca i za druge klubove i za sve ostale. ....

Вук Караџић

pre 3 godine

"Apsolutno je nužno da veliki klubovi izraze svoj stav oko raspodele dobitaka. Podržavamo nacionalne lige i nastavićemo dijalog s UEFA. "

Апсолутно је нужно да се законски спречи формирање картела, и да се разумно дефинише шта је "велики клуб". то значи да УЕФА мора да уведе финансијска ограничења која ће омогућити да у Европи постоји бар 60 финансијски једнаких клубова, па да видимо онда ко је "највећи", најбољи, најлепши за гледање. Све би вас Звезда тукла за мање од десет година!!

Slavko

pre 3 godine

Alo Hejteri, Barsa Vam ne valja, Real Vam ne valja, a valja Vam Djajic ... u 2017 dobili smo teren za omladinsku skolu...jel i za to kriva Barsa i Real ...

Soler

pre 3 godine

Ne moze se isto vrednovati Real I Bate Borisov itd.,oni donose prihode LS I oni traze da to I podele a ne da im uefa daje kako ona hoce,ovo ce zaziveti pitanje vremena a jasno je zasto engleska vlada protiv jer je njihova liga jedino gledana u svetu I uzimaju grdilo para I ne zele konkurenciju, nije jos gotovo,perez je stari lisac,a sto on kaze potpisani su I obavezujuci ugovori sacekajte malo kad im americki sud odreze globu bice svega

Torrente

pre 3 godine

Naravno da im je (Barseloni i Realu) Super liga nužna, kada duguju skoro po milijardu dolara. Nenormalno su trošili tuđe pare i sad mora da se vraća.

Pa dajte bilo kojem lubitelju fudbala toliki novac, i bez problema će sa oformljenim timom redovno igrati zavrnice LŠ.

Zbog ovakvog ponašanja, više cenim npr. 4 titule Ajaksa, po dve Porta i Benfike, po jednu Zvezde, Fejenorda i Seltika...od 18 titula koliko ih zajedno imaju ove de prevare od klubova.

mili-topo

pre 3 godine

iz superlige jos uvek niko nije izasao zvanicno,
jer ko izadje mora da plati 8 miliona funti
kada se potpise neki ugovor, ako se raskine jednostrano snose se posledice
englezi se izvinjavaju, ali ne raskidaju ugovor sa super ligom
barça i madrid se drze dogovora i cekaju tih 48 miliona funti da podele
ako jos neko hoce da izadje neko prodje pored kase
problem je u tome sto je medijski sl fatalno predstavljena i objasnjena
1.superliga je zamena za ligu sampiona
2.igraju se sva ostala takmicenja
3.ogranicavaju se plate igracima i trenerima
4.ogranicava se cena transvera
5.zaradu dele ucesnici (sada uefa zadrzava 40% zarade od lige)
6.reprezentacije igraju kada se zavrse nacionalna takmicenja
i td.
svi govore da ne treba mesati sport i politiku
u ovom slucaju svi politicari su skocili u glas - zasto

isto je bilo i kada je santijago bernabeu pokrenuo kup sampiona

superliga je buducnost sto pre to shvatimo bice bolje za sve

pozdrav iz barselone

Zivjeli EU i SAD!

pre 3 godine

Zasto taj tip, Perez, jos nije u zatvoru? I ostalih jedanaest?

Pokusao je osnovati kartel i ukrasti milijarde vrijedan business.

Da sam ja bacio ciglu u izlog i pokusao ukrasti nesto unutra ali me prolaznici sprijecili da ukradem bili i ja jos bio vani a ne iza resetaka?

Zasto za milijardere ne vazi zakon?

Vamos

pre 3 godine

Naravno da je potrebna.
Ljudi ne gledaju male klubove, nikoga ne interesuje to.
Mozda su trebali samo drugacije da prezentuju.
Inace Liga Sampiona je kao sto Perez kaze zanimljiva od cetvrtfinala.

jsx

pre 3 godine

@Sabre
Uzivao bih da vidim koliko bi sad njih koji ti lupaju pluseve i navijaca manjih klubova gledalo Primeru bez Barse, Reala i Atletika ili LS sa derbijem Everton-Tromzo. Sto nije LE gledanija, nema Barse ni Reala?
I na kraju, kad se smanje TV prava, ko bi onda to nadoknadio manjim klubovima? Mislite da Skaj placa milione da navijaci gledaju Vulverhempton.

ak47

pre 3 godine

puna podrska za reorganizaciju fudbala... da se ubaci merenje vremena kao u kosarci, da se oformi superliga a da ima drugu, trecu, cetvrtu ligu, kao nacionalna prvenstva stim sto bi u zadnju ligu po rangu ulazili preko kvalifikacija dok bi ostale igrale kao ligaski, cetiri upadaju, cetiri ispadaju, puno vise dinamike, puno vise evropskih utakmica za sve. pa zamislite da Partizan i Zvezda budu makar i u 5,6 ligi i da igraju npr u ligi sa evertonom, Fiorentinom, Viljarealom pa neka Lokomotiva, Hajduk split, Steaua... svake nedelje praznik, puno vise navijaca, prodatih ulaznica... sada sezonska kosta 4,5k i niko nece da je kupi ovako bi razmislili...

naravno sve pod okriljem uefe

Aron

pre 3 godine

Naravno da je potrebna jer razlika u finansijama između velikih klubova i ovih drugih je nenormalno velika. U zadnjih deset godina samo najjači klubovi osvajaju LS. Kada je Zvezda bila prvak Evrope 1991-e, unazad deset godina samo je Milan imao dve vezane titule. Imali smo devet različitih šampiona od Steaue, PSV, Porta do Juventusa. Ova propast Super Lige je posledica lobiranja i kampanje Engleza i UEFA koji hoće da zadrže monopol u zaradi. To se vidi po tome što se javio britanski premijer Džonson, postavlja se pitanje šta njega kao državnika briga za Super Ligu ?

Realno

pre 3 godine

Slažem se da je Superliga preko potrebna. Nadam se da će je uskoro igrati 12 klubova i da će Srbija time dobiti znatno jače prvenstvo.

bg

pre 3 godine

Znaci resenje je ocigledno, plate i transferi fudbalera da budu mnogo manji i realniji. Nijedan fudbaler ne vredi 100 i vise miliona.
(partizan, 22. april 2021 19:44

Vredi i te kako, to traže toliko im daju, a, ne bi dali da nemaju profit. Bekam jr otišao u real za 37 miliona evra, isplatio se pre nego što je uopšte popnuo loptu u zvaničnoj utakmici prodajom dresova i ostalim marketinškim potezima i to za, manje od 2 meseca.

Nebojša

pre 3 godine

Ako su toliko zaradili na Mesiju zašto su onda u minusu i pred bankrotom?
(Perica, 22. april 2021 19:06)

Pa Mesi je samo jedan od 22 ili koliko već imaju igrača a otkud ti znaš kako su oni uopšte raspolagali sa novcem kluba ko zna šta je tu sve bilo.

mili-topo

pre 3 godine

iz superlige jos uvek niko nije izasao zvanicno,
jer ko izadje mora da plati 8 miliona funti
kada se potpise neki ugovor, ako se raskine jednostrano snose se posledice
englezi se izvinjavaju, ali ne raskidaju ugovor sa super ligom
barça i madrid se drze dogovora i cekaju tih 48 miliona funti da podele
ako jos neko hoce da izadje neko prodje pored kase
problem je u tome sto je medijski sl fatalno predstavljena i objasnjena
1.superliga je zamena za ligu sampiona
2.igraju se sva ostala takmicenja
3.ogranicavaju se plate igracima i trenerima
4.ogranicava se cena transvera
5.zaradu dele ucesnici (sada uefa zadrzava 40% zarade od lige)
6.reprezentacije igraju kada se zavrse nacionalna takmicenja
i td.
svi govore da ne treba mesati sport i politiku
u ovom slucaju svi politicari su skocili u glas - zasto

isto je bilo i kada je santijago bernabeu pokrenuo kup sampiona

superliga je buducnost sto pre to shvatimo bice bolje za sve

pozdrav iz barselone

Bojsa

pre 3 godine

Ovo je bila mnogo vise pobuna protiv UEFA-e, nego borba za eksluzivnu ligu, samo sto su bili brzopleti. Navijaci i javnost nisu culi prave razloge, a njih sigurno od UEFA-e nikada i nece cuti. Ono sto nije reseno je ako igraju ESL, da li ce to samo biti ekstra takmicenje za ovih 12 klubova, ali ce isti i dalje ucestvovati u LS. Ovde ce se sva koplja lomiti, jer UEFA nece dozvoliti novi turnir u kojem oni nemaju nikakvog udela, a istovremeno da ovi klubovi nastave sve ostalo po starom...

Slavko

pre 3 godine

Alo Hejteri, Barsa Vam ne valja, Real Vam ne valja, a valja Vam Djajic ... u 2017 dobili smo teren za omladinsku skolu...jel i za to kriva Barsa i Real ...

Rabpna

pre 3 godine

(xxx, 22. april 2021 18:27)

A koliko je u te 4 godine Barselona zaradila na racun Mesijevog imena? Sponzori, prodaja dresova itd? Verovatno preko milijardu. Nisu oni njemu bez razloga dali toliku platu. Sve sto se radi, radi se sa razlogom.

NRC

pre 3 godine

Ljudi o čemu vi to pričate.
Pa imate regionalno košarkasko takmičanje, Da li neko od naših i hrvatskih klubova zaista razmišlja o istupanju iz abba lige gde usput razigrava (i) strane igrače i posveti se razvoju domaće-ih lige. Sigurno da bi Zvezdu i Partizan u Nišu dočekao pun Čair. Podigli bi verovatno i Zdravlje Leskovac. Ali nije realnoi i normalno.
Realno je da ako vam se ukaže prilika da radite u inostranstvui za dosta veće novce preko 90 posto ljudi će napustiti domovinu što će izazvati jačanje ekonomije strane države kao nus pojave takve odluke. Tako je isto i sa vlasnicima klubova, imaju profitabilniji interes i idu., Ne živi se od ljubavi. I ti koji propagiraju da žive od ljubavi lažu ili su pgla. Na gubitku su navijačke draži kod tradicionalnih rivala. Naročito u engleskoj.

Salto Mortale

pre 3 godine

Bankrotirana Barcelona i bankrotirani Real Madrid nek se ugledaju na mašineriju zvanu FC Bayern München. Kako se posluje profitabilno i racionalno, bez minusa. A još osvojili LŠ, imaju vrhunsku ekipu i top stadion. Znaci moze se ako si sposoban. Cim neko iskoci iz balansa i trazi abnormalnu platu (Alaba) taj leti iz sistema. I normalno taj isti Alaba prelazi u Real za nenormalnu platu. Juventus finansijski na izdisaju a daje Ronaldu godišnje 30 milijona a visi im 4. mjesto u Serie A. Njima bi za 10 godina i ta Superliga i sve te milijarde bile malo, opet bi pukli. Rupe bez dna.

Maree

pre 3 godine

Real i Barsa su pred bankrotom, zato se iako su najveci rivali sada drze zajedno i uz pomoc jedan drugom zele da osnuju ovu ligu i oporave se finansijski, ako im ovo propadne mogu komotno da se oproste od velikih trofeja titula i uspeha u nekoj blizoj buducnosti...

JPR24

pre 3 godine

Niko vas nije terao da plaćate Mesija 100 miliona godišnje i da kupujete na kredit... o dugovima ni reč, ni ovaj ni Perez ni Anjeli, niko... sad samo kukaju za prihod, e pa kao sto je rečeno u drugom komentaru : izbaciti ih sve na 5 godina pa da vidimo koliko su veliki !

Miloš

pre 3 godine

OK, to je tvoje mišljenje.
Recimo da vi uspostavite to takmičenje i da za 5 ili 10 godina propadne.
Jeste li spremni podnijeti posljedice i ugasiti svoje klubove ili će i onda "biti potrebno" da vas UEFA primi nazad?
Ja jednostavno želim reći da je Superliga ideja klubova koji žele spriječiti druge da napreduju, klubova koji su već sada povlašteni i žele osigurati da i dalje budu povlašteni.
Kad bi ti klubovi bili ljudi, nitko sa njima ne bi htjeo razgovarati, družiti se, pa čak niti biti viđen s njima.

miodrag

pre 3 godine

"Veliki klubovi doprinose najviše i shodno tome moraju da učestvuju u raspodeli premija".
Zamena teza! Oni doprinose najvise jer im se najvise daje, oprastaju dugovi i slicno. Spas fudbala je ogranicenbje transfera, plata i nemogucnost zaduzivanja.....tako bi se stvorili mnogo ravnopravniji uslovi i normalniji. Ali sta ocekivati od monopolista i bogatih!!! Da razumeju!? Da se saglase?

GM

pre 3 godine

Od price od neke kao skole fudbala, preko toga da ne mogu nista u LS da urade, do ovoga sto ih samo pare zanimaju.

A najjaci su oni koji uzdizu ovaj klub kao nesto i Mesija, pre svega zbog mrznje prema Realu, a ne sme niko da prizna da je taj klub bio Cavi i Inijesta, a ne Mesi, odnosno da je od tada krenuo potop... a Real 3 zaredom LS.

mkg

pre 3 godine

Još jedno dva tehnička tajm auta od po 5 minuta i tri trenerska po poluvremenu, da ima više mesta za reklame.
Kad postane dosadno dodati još neku loptu na teren.

xxx

pre 3 godine

Ja ne razumem argumente ove družine. Mesijeva plata je 672mil za 4 godine. To je polovina duga FK Barselone. Za to vreme ništa nisu osvojili. I sad nema dovoljno para u fudbalu!?! Pa, prijatelju, da ima više vi biste mu ponudili više. Pa ja ne mogu da razumem da najveći klubovi ne mogu da shvate da je u njihovom interesu da poštuju FFP, a ne da gledaju kako da ga zaobidju. Koliko god da u fudbal udje para, oni će ovako da potroše. Zašto se najveći klubovi ne zalažu da se striktno poštuje FFP? Oni najviše prihoduju i svakako bi bili povlašćeni. Ovako Perez kaže, eto, ako se ovako nastavi niko neće moći da kupi Halanda! Pa ni ne treba da ga kupi pod tim uslovima, to i jeste poenta. I uopšte su im svi argumenti jednako nebulozni
I još nešto o čemu niko ne govori, ta Superliga i ima nekog smisla za italijanske i španske klubove, jer italijani već nisu, a i španci uskoro neće biti konkurentni engleskim timovima, jer je PL finansijski neuporedivo jače takmičenje. Anjelijeva ideja je da on šlepuje Juventus uz Real, Barsu i premijerligaši. I drugo, Serija A nema nekakav naročit potencijal za rast, dok je ostrvljanima mnogo pametnije i profitabilnije da nastave da razvijaju ru svebritansku ligu o kojoj se toliko govori poslednjih godina

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 3 godine

Veliki klubovi = najzaduženiji klubovi! Otimali se međusobno oko najskupljih igrača trošeći pare koje tek treba da zarade i sada kada ne mogu da ih zarade hoće da oforme ovu nakaradnu tvorevinu...

Perica

pre 3 godine

A koliko je u te 4 godine Barselona zaradila na racun Mesijevog imena? Sponzori, prodaja dresova itd? Verovatno preko milijardu. Nisu oni njemu bez razloga dali toliku platu. Sve sto se radi, radi se sa razlogom.
(Rabpna, 22. april 2021 18:45)

Ako su toliko zaradili na Mesiju zašto su onda u minusu i pred bankrotom?

Soler

pre 3 godine

Ne moze se isto vrednovati Real I Bate Borisov itd.,oni donose prihode LS I oni traze da to I podele a ne da im uefa daje kako ona hoce,ovo ce zaziveti pitanje vremena a jasno je zasto engleska vlada protiv jer je njihova liga jedino gledana u svetu I uzimaju grdilo para I ne zele konkurenciju, nije jos gotovo,perez je stari lisac,a sto on kaze potpisani su I obavezujuci ugovori sacekajte malo kad im americki sud odreze globu bice svega

Живео фудбал

pre 3 godine

Банкрот па да кренете из најниже лиге.
Фудбал је љубав и страст, није банкарство ни индустрија.

delboj

pre 3 godine

Potrebna zato što će inače Barselona bankrotirati? Pa neka, zašto i oni malo ne bi vidjeli kako to izgleda kad nema para i kad se propada.

Вук Караџић

pre 3 godine

"Apsolutno je nužno da veliki klubovi izraze svoj stav oko raspodele dobitaka. Podržavamo nacionalne lige i nastavićemo dijalog s UEFA. "

Апсолутно је нужно да се законски спречи формирање картела, и да се разумно дефинише шта је "велики клуб". то значи да УЕФА мора да уведе финансијска ограничења која ће омогућити да у Европи постоји бар 60 финансијски једнаких клубова, па да видимо онда ко је "највећи", најбољи, најлепши за гледање. Све би вас Звезда тукла за мање од десет година!!

kocka2

pre 3 godine

klubovi su sami dozvolili da plate i naknade idu do granice ludosti..i da se iz godine u godinu vrednost fudbalera povecava i da jedan fudbaler kosta i do 200mio eur

Razumiješ li me?

pre 3 godine

Baš sam nešto mislio da će Barsa da istupi, i da se pokaju itd.. Medjutim.. Čitao sam i Intervju onog pohlepnog Pereza.. Kad sve ogoliš, sva Priča je strah od nekontinuiteta življenja na Visokoj Nozi, Pohlepa i Pohlepa.. da neće više biti Jastoga i Šampanjca, i najnovijih automobila.. Ali pobijedio je Forest Green u odnosu na Real Madrid, Porodična Kuća je pobijedila Penthaus, istinska Ljubav, Strast i Emocija, u odnosu na Pohlepu neprosvijetljenih.. Živio Istinski Fudbal! Miloš, Podgorica

Vladan R

pre 3 godine

@ jsx

Verovao ili ne itekako placaju tv prava, i za Vulverhenton i za Vest Hem i za Lids, na primer. Istina je da recimo MU, LFC najviše paznje privlace, ali u Engleskoj nije fora da se po difoltu navija za najbolji klub kao recimo u Spamiji, svi za Real ili Barsu, Italiji za Juve, itd, već za lokalnih klub u svom gradu. Zato i jesu tv prava u Engleskoj ubedljivo najveća jer je intresovanje i za uslovno receno male utakmice itekako uporedivo sa intresovanje za velike utakmice. Za razliku od njih, novokomponovani, fensi, nazovi navijaci, bi da gledaju derbi svakoga dana, jer nemaju sopstvena klub za koji navijaju, pa onda kao navijaju za klubove udajlene hiljdama kilometara, na cijim utakmicama, nikad uživo neće prisustvovati. Zato u Engleskoj ovo nije moglo proći.

nikad nikome izvini

pre 3 godine

...proglasite bankrot...zašto je Barselona veća od Ajaksa,Juventus od Evertona,Real od Benfike...za svakog pravog navijača njegov klub je najveći i najbolji...Ne vidim razliku...manji klubovi manje zarađuju ali manje i troše...smanji troškove i klub će funkcionisati...ako ne funkcioniše onda bankrot...

5G

pre 3 godine

O tome koliko je Barselona veliki klib u istorijskim okvirima je i podatak da su prvi put prvaci Evrope postali 1992.,posle finala sa Sampdoriom.
Da podsetim,tada se igrala prva eksperimentalna Liga Šampiona gde je Zvezda bila druga u svojoj grupi,a samo prvaci grupa (Barsa i Samp) su igrali finale...
Razumem da se u fudbalu dosta toga promenilo u poslednjih 29 godina,ali gde su bili prvih tridesetak godina ?!?
I da,da ne ispadne da sam navijač Real Madrida,tek njih i njihovu nadmenost ne mogu da smislim,iako su najveći klub ikada.
Zamislite da su Zvezda i Partizan dužni oko milijardu evra kao neki,siguran sam sa bi osvojili bar po jednu Ligu Evrope glatko...

Вук Караџић

pre 3 godine

потпуно је јасно да су се "највећи" клубови навукли на дрогу скупих трансфера, и сада немају паре да плате дилере. једина опција је да продају накит ако неко хоће да купи, а хтео је Џеј Пи Морган.

мој одговор је БАНКРОТ! Треба сви да распродате играче, и прогласите банкрот ако ни то није довољно. свињама као што су Перез, Лапорта и Ањели, забранити било какву улогу у фудбалу, њима је место где је и Бернар Тапи. Лопови, преваранти, криминалци.

puke

pre 3 godine

Veliki su i do sad ziveli na ustrb malih ekipa, kupili talente po celom svetu za mizerne pare, svi imaju po 200 igraca na pozajmicama, davali ugovore koliko su menadzeri trazili, i na kraju i pored svih sponzora i punih stadiona, stotina miliona na navijaca na celom svetu, skoro svi u minusu po 500 miliona. I na kraju opet neko drugi kriv sto oni propadaju.

Bata

pre 3 godine

prave šou od fudbala
ESL ce biti šou

nadam se da nikad nece da zazivi,a kako vidim a vidim uefa nece kazjiti ove ljude niti klubove,znaci kroz 5,6 god ESL ce sigurno da im prodje,potanje je koliki deo kolaca ce ponuditi pojedincima u uefa.

xxx

pre 3 godine

@Rabpna
Ok, ako se radi sa razlogom i ako je sve to sportski i ekonomski opravdano zašto su onda dužni preko milijardu evra i ništa nisu osvojili?

čivijaš

pre 3 godine

Izbaciti iz svih takmičenja Real Barsu i Juventus na 3godine a predsednike klubova doživotno udaljiti iz fudbala.
Zbog navijača i fudbala.

Вук Караџић

pre 3 godine

видим да би Лапорта имао добру каријеру у Комунистичкој Партији Југославије. дуго нисам прочитао овакву изјаву.

POPE

pre 3 godine

Real, Barsa i Juve ce se boriti do zadnjeg evra jer toliko su duzni da im je ova liga jedini spas od propadanja. Trosili su na igrace vise nego sto su mogli da se ispruze. A sa druge strane klubovi iz Engleske,Francuske,Nemacke itd su im itekako konkurentni a neki i bolji od njih. Tako da im je ostalo jedino ime i stara slava i ovo je jedini nacin da pobegnu od realnosti. A tek sta bi rekli pravi navijaci kada bi ovi pola utakmica igrali po Kini, Singapuru i Amerci itd.

Vladan R

pre 3 godine

@ aron

Naravno da se javio Dzonson, i treba da se javi. Zašto uz pre svega Engleske klubove, da se slepaju čak i jedna Barsa Real i Juve, pisto su svoje lige obesmislili, pa im je zarada od tv prava neupiredivo manja. Ne pomaže im ni to što uzimaju procentualno znatno veći deo od TV prava, nego u Engleskoj veliki klubovi. Zašto da zarada ide u ostatak Evrope, kad u Engledkoj, sve to savrsenu funkcioniše, sa PL.

Tema

pre 3 godine

Za sve je kriva UEFA. Izasli su pre neku godinu sa saopstenjem o FFP. Ali koji se ne primenjuje niti kontrolise koliko se daje koliko klub trosi i koliko privredjuje. Ulaz odnosno izlaz. Prvi je sa astronomskim ciframa krenu Real kupujuci sve zivo sa takozvanim galaktikosima u ekipi. A sledili su ga kasnije ostali. Pa za jednog Nejmara izdvojiti 222 miliona to je van svake pameti. Cifre su otisle u nebo. Ja bih uveo limit da nijedan igrac ne sme biti vise placen od maksimum 50 miliona. Ili da mu bude veca plata mesecno od 1 miliona. Pa imamo slucaj Halanda posle jedne sezone hice godisnju platu 52 miliona plus menadzer hoce 40 milki a hoce i tata otac igraca jos 20 milki hoce i on deo kolaca. E ta pohlepa unistava igru trziste fudbal. Sve je otislo da ne kazem gde? Samo limit u kupovini i plati i sve bi bilo drugacije. Ovako za koju godinu Raviola i Mendez ce traziti za svoje pulene i do pola milijarde.

Pe

pre 3 godine

Ovako.Krenuli smo u pogršnnom smeru.Igrao sam fudabl i nisam zaradio ni dinar od fudbala.Pod predpostavkom da sam zaradio 1 evro i da je Mesi bolji od mene milion puta on bi zaradio milion, a ne miliardu.Koliko god mogu da se podcenim ili precenim on sigurno nije bolji milion puta od mene.Po mome mišljenju nije normalno da Modrić ima 600000 evra nedeljno i da se Perez žali da je Real u gubitku.Druže,ko te tera da toliko plaćaš igrače.Gde piše da ti moraš svake godine da osvoiš Ligu šampiona.Ako ti se uklapa u budžet ,osvoji,ako ne ,ćuti i igraj.

armija

pre 3 godine

Barsa i Real su izgubili dobar deo navijaca u svetu, kao i prljavi Juve... Postace najomrazeniji klubovi... Jedva cekam da vidim kuknjavu kada pocnu sudije da ih remete u LS...

Lars

pre 3 godine

Svako ima svoj ugao gledanja i ima tu rezona na obe strane. Ipak, lepo je rekao čovek da želju da bogatiji budu još bogatiji može da podržava logično samo neko ko je u tom malobrojnom društvu. Svi ostali su eksploatisani. To nema veze sa Superligom, nema veze sa fudbalom, to ima veze sa ovim surovim kapitalizmom.
Moram da komentarišem i sud "mili-topo"-a: kažete da stvari nisu dobro predstavljene i da je samo planirano da Superliga zameni LŠ, a da praktično sve ostalo ostane isto, čak se ograničavaju plate i transferi, a da zaradu dele učesnici...
Ajd da krenem redom: klubovima je ponudjeno po 350 miliona evra, ali ne spominje se mnogo da je u pitanju kredit koji daje JP Morgan, a da se kredit vraća u desetak (ili više godina). Dakle, to su pare koje ne plaćaju vrednost koja se kreira, već je u pitanju kredit "šargarepa" da bi se u teškom finansijskom momentu koju je otkrila korona kriza, ali koja joj nije uzrok, već to što klubovi ne funkcionišu ekonomski.
Drugo, pričaš o ograničenju zarada i transfera: pa to se radi kada je kriza, a ne kada neko daje šarenu lažu u vidu pozajmljenih 350 miliona, tako da je to samo lepa priča.
E sada, po meni ključna, demagoška stavka je da će oni trošiti pare koji zaradjuju, a da neće ostajati 40% UEFA-i. Ne volim ni ja UEFAu, ali u saopštenju Superlige je rečeno da će oni svojim ojačanjem, sa vrha piramide doneti mnogo benefita za celu fudbalsku zajednicu i da će biti mnogo više novca i za druge klubove i za sve ostale. ....

Ljubo

pre 3 godine

Ko je vas proglasio velikima,šta ste vi proizveli sem što kupite gotov proizvod.Kada budete imali igrače iz svoje škole i osvajali titule onda možete da kažete da ste veliki.Tako može i Radnik iz Surdulice da bude velikan da dođe neko i uloži milijardu evra i pokupuje sve najbolje igrače.

Torrente

pre 3 godine

Naravno da im je (Barseloni i Realu) Super liga nužna, kada duguju skoro po milijardu dolara. Nenormalno su trošili tuđe pare i sad mora da se vraća.

Pa dajte bilo kojem lubitelju fudbala toliki novac, i bez problema će sa oformljenim timom redovno igrati zavrnice LŠ.

Zbog ovakvog ponašanja, više cenim npr. 4 titule Ajaksa, po dve Porta i Benfike, po jednu Zvezde, Fejenorda i Seltika...od 18 titula koliko ih zajedno imaju ove de prevare od klubova.

Zivjeli EU i SAD!

pre 3 godine

Zasto taj tip, Perez, jos nije u zatvoru? I ostalih jedanaest?

Pokusao je osnovati kartel i ukrasti milijarde vrijedan business.

Da sam ja bacio ciglu u izlog i pokusao ukrasti nesto unutra ali me prolaznici sprijecili da ukradem bili i ja jos bio vani a ne iza resetaka?

Zasto za milijardere ne vazi zakon?

Boki

pre 3 godine

Upravo su ti veliki klubovi unistili fudbal, bas zbog toga nikad nisam voleo Real ili Barcelonu, sve su obezvredili i obesmislili sa ogromnim ugovorima i laznim marketingom.

Kosta

pre 3 godine

Spas za fudbal je seleri kap , prelazni rok jednom u 2-3 godine , prekid finansiranja(reklamiranja) od strane kladionica , ogranicenja u poslovanju menadzera ....i jos dosta toga npr smanjenje plata u UEFA i nacionalnim savezima . Bezobrazno velike pare se vec vrte u i oko fudbala bez jake kontrole .

Vrle

pre 3 godine

Fudbal je naceo Bosman i neogranicenim brojem stranaca, pa tako u svakom jakom klubu ima 90% stranaca. Drugi udar su besmislene cifre za neke igrace sto je dovelo do toga da prosecan igrac kosta 30 miliona. Treci i poslednji udarac je dozvoljeno finansiranje od strane kladionica.Super liga ne moze da unisti nesto sto je vec unisteno!

Mare

pre 3 godine

Apsolutno je nužno da veliki klubovi izraze svoj stav oko raspodele dobitaka. Podržavamo nacionalne lige i nastavićemo dijalog s UEFA. Veliki klubovi doprinose najviše, pa toliko moraju da dobiju zauzvrat", izjavio je Laporta za "TV3".

Pa izvini, ali vi veliki i dobijate najvise novca. E sad vama je problem sto zadnjih godina pojedini nemate zapazene rezultate. Na primer Barselona brc par godina ispada u 1/8 finala ili u 1/4 finalu. Milana i Intera vec godinama nema nigde, Manchesteri obadva ulazu ogroman novac, ali u LS ne mogu ni blizu titule. I samim tim ne mozete ni da zaradite dovoljno, a rashodi ogromni, jer dovodite najbolje igrace i placate ih nerealnim sumama novca. I sad vam malo para. A kako bi bilo da vi malo smanjite rashode i plate, pa da ti najbolji igraci ne igraju samo u Realu ili Barseloni, ili Mancesterima. Nego da vam plate budu prosecne kao u Romi re imo ili Sportingu ili Portu, pa da onda ti igraci idu i u te klubove jer je novac slican. To bi izjednacilo kvalitet LS i zanimljivije utakmice dovodile bi i sponzore i navijace. Pa nekad da osvoji i Roma LS, Nekad Real, nekad CSKA ili Dinamo Kiev. A ne uvek 6-7 najvecih klubova.. Napravili ste zbog novca dosadnu ligu i fudbal. Nekada se znalo, idu samo sampioni. A kakva je danas liga Sampiona kad idu prva 4 iz Engleske ili Spanije. I malo vam, sad bi da se vi izdvojite i igrate sami za sebe, da delite milijarde, a kao pomazete i ostalima.Hocete na napravite od fudbala kao NBA. Gde je sve u novcu, gde nema ni zara ni emocije. Pobednik ne slavi, porazeni ne tuguje. Cim se mec zavrsi oni iste sekunde ulaze u tunel ka svlacionici, bilo da su pobedili ili izgubili. Nema one emocije da tugujes posle poraza. Kao roboti, dosli da odrade utakmicu, uzmu novac i to je to. Sav ste sport unistili, zbog vas i pohlepe, vise ljudi nece ni za drzavni tim da igraju, cuvaju se da se ne povrede. Yebo vas novac.

Vlada

pre 3 godine

Veliki klubovi najvise doprinose pa zato moraju najvise da dodaju, tako nesto je izjavio? To znaci da hoce da bude osigurana egzistencija divovima na stetu manjih klubova, koji bi uz svoja skromna primanja dobijali manje novca od UEFA i samim tim bili zakucani da ne mogu ni da prismrde velikim klubovima. Naravno i FFP(financial fair play) bi izgubio znacenje, jer bi oni prihodovali stotine miliona vise nego sada godisnje i imali bi prakticno neogranicen budzet za igrace, otimali bi gde god da stignu jer eto mogu da plate 50-100-200 miliona za igraca bez da prodaju ikoga, sto bi Amerikanci rekli "no biggie". Plate i sponzorstva bi toliko otisli u nebo da bi danasnji Ronaldo i Mesi bili sirotinja u odnosu na superstar milijardere.

Joao

pre 3 godine

Bogati klubovi imaju svoje interese, kao i bogati ljudi. Oni se svode na dalje gomilanje bogatstva nauštrb ostalih, na dodatno višestruko povećanje jaza između bogatih i siromašnih i na zaštitu stečenog statusa i bogatstva uvođenjem takvih pravila igre/poslovanja koji drugima sprečavaju prilaz tom statusu i tom bogatstvu. Zato, izvan tog zatvorenog kruga (ne)zasluženo bogatih, samo totalni kreten može da vidi išta pozitivno i korisno u stvaranju Superlige!
Danas se zatvara "samo" fudbal, a već dugo su zatvoreni pristupi svim resursima koji su potencijal za prodaju. Ideja je da bogati budu još bogatiji, a da srednji i siromašni odu u bedu!

cccc

pre 3 godine

Ova prica nema veze sa mozgom. Barcelona je trenutno duzna oko $1.5 milijarde i uskoro stize sve na naplatu, zato i guraju sve ovo. Kupili su igrace koji realno ne vrede ni pola tih para koje su dali i nista nisu uradili. Kutinjo 145 miliona, Grizman 120 miliona, Dembele 105 miliona, Frenki De Jong 80 miliona.Pa jedan Modric i Toni Kros u Realu primaju 10 miliona godisnje, a Frenki De Jong u Barci zaradjuje 16 miliona godisnje! Ili nek ih kupi neki ruski oligarh ili arapski seik ili nek se ugledaju na Bayern, u suprotnom siguran bankrot im sledi.

robby

pre 3 godine

veliki klubovi doprinose najviše.
neka daju bilo kom klubu u evropi 150 mil Eura svako će napraviti extra ekipu.ko je njima kriv što bi da imaju svakog igrača za 100milki.

partizan

pre 3 godine

Znaci resenje je ocigledno, plate i transferi fudbalera da budu mnogo manji i realniji. Nijedan fudbaler ne vredi 100 i vise miliona.

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

@partizan:

Меси и Роналдо су тешки преко милијарде, и то доста преко једне милијарде евра!

Vladan R

pre 3 godine

Što se dileme isplati li se Mesi, bez obzira na kolicini isplacenog mu novca, moj odgovor je ne. Ako klub koji vredi nepunih milijardu i po evra, isplati samo jednom jednom igracu, koliko god on dobar bio, 40% od celokupne vrednosti kluba, koja uključuje i brend i stadion i igracki kadar, samo je pitanje vremena kada će finasijsi pući. Nikakvi prihodi kakvi i koliki god bili to ne mogu spreciti.

Demagog

pre 3 godine

Mnogo reči a malo značenja,malo junačenja,pa podvijanje repa.Vi ste ipak samo miševi,doduše veoma bogati miševi ali maca(čitaj UEFA,sa svim svojim uticajem)će uvek doći po svoje.

Alex

pre 3 godine

Neće izlaz jer su u dugovima do guše.Kakav fudbal , kakav sport, pare su u pitanju. Neka igraju sa Realom i Atletikom svake nedelje ako to neko hoće da gleda. Kolko ljudi nemaju morala ni dostojanstva pa to je čudo jedno. Pajaci.

Denny Crane

pre 3 godine

Ovde se vidi da isplativosti u fudbalu nema ili neko uzima pare a da to nema veze sa fudbalom jer su svi oni prezaduženi i odlučili su da se uhvate za slamku spasa koja bi za njih bila ta Superliga medjutim fudbal nisu i nikada ni neće biti samo tih 12 ili više klubova, npr jedan Šalke je ispao u cvajtu i to je fer sve drugo ne valja

Врућ бурек и ‘ладан јогурт

pre 3 godine

E pa onda i mon komsija Bane koji je pekar u lokalnoj pekari mora da se pita najvise i da ima najvecu platu jer on je najvise zasluznijinza postojanje nasih peciva i on najvise i daje za pekaru tako da kako Laporta kase pravda za komsu Baneta da njemu ide najveci deo prenmije

ivanhoe

pre 3 godine

Zbogom Barca... Hoćemo igrače iz La Massie, a ne Brathwaite-a (bolji je igrač nego što ga neki tretiraju) za 35 milja. Zaboravili ste što je SMISAO nogometa. U tom je problem!

blu

pre 3 godine

Uvedite vi ogranicenje budzeta kao u NBA i svi finansijski problemi ce biti reseni, a ne da poslujete van svake ekonomske racunice i utrkujete se ko ce vise pretplatiti osrednje igrace.

Komplikacije bez

pre 3 godine

A gde je to zapisano da neki privredni subjekt pa i fudbalski klub ako lose posluje ne sme da propadne? Zato sto ima navijace? Ili sta, ne razumem. Rukovodstvo kluba odgovara za finansisko stanje kluba a strucni stab i igraci za fudbalske rezultate. Ko lose radi posao otkaz, sta je to toliko komplikovano?

Naucenjak

pre 3 godine

Vreme je da se sport vrati svoje osnovne rednosti i da se prestane sa suludim platama ljudima koji ne vrede za covecanstvo nista. A pare da se daju naucnicima i za nauku i obrazovanje. Nisu vam za vreme ove pandemije spasli zivot preplaceni sportisti vec bedno placeni lekari.

DSFG

pre 3 godine

Jednostavno, Barsa ako ne dobije 3,5 miliajrdi od Superlige, pitanje je meseca kad ce bankrotirati, oni nemaju izbora pa makar samo oni i Real igrali.

Smesko

pre 3 godine

Veliki klubovi?!
Svaki od njih je dužan po milijardu i kusur evra.Zar tako "velika"preduzeca sa
tolikim dugovima ne idu u bankrot a ne
U Super ligu?!

bzvz

pre 3 godine

Ko je terao Real, Barselonu i slicne da placaju igrace stotine miliona dolara, eto sad sve dolazi na naplatu, korona, kriza, nema para..itd, iskreno ne zalim ih ni malo, sami su upali u jamu koju su kopali. Nezelim nikome zlo ali pravedni ishod bi bio da svi bankrotiraju, ludost danasnjeg sveta je da fudbaleri tj zabavljaci sirokih masa sa dva razreda skole koji ama bas nicim ne doprinose drustvu, imaju tolike novce a ljudi koji su celi zivot ucili, doktori, inzenjeri, ucitelji zive od crkavice...sto rece neko iz mase, kad ce vise ta kometa da nas opali i sve izbrise...

zmajko

pre 3 godine

pre 20 godina nije bila tolika razlika, i onda su oni svi resili da naprave sjajan plan sa ovom LS i da se bogati smeju da zaduju i igraju, a manji dobijaju kazne i za male svote. E sada, posto su uvideli da su i mali skontali kako mogu da dobijaju velike i sa mnogo manje pare, ajde da jos veci jaz napravimo!
Treba sve to rasformirati