Nedelja, 18.04.2021.

10:50

Ponedeljak, tačno u osam: "Ipak je jeftinije vakcinisati se" VIDEO

Izvor: B92

Ponedeljak, taèno u osam: "Ipak je jeftinije vakcinisati se" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

aKronononiM

pre 3 godine

Mnogo ima zafrkancija za odlazak na more. Te test te potvrda te ne smes da napustis mesto u kom se nalazis. Breeee. Da ti se smuci odmor. Na primer, treba nam test za ulazak u Tursku. A potvrda o vakcinaciji? I to govorim za putovanje avionom. Kako kolima do Turske preko Bugarske? Bugara nigde nema sa protokolima za tranzit.

Danga

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?
(Zaustavite diskriminaciju, 18. april 2021 15:05)

Mozda je tako i pravedno.Duze od godinu dana vrištite "zatvaraj" jer očigledno niste bili ugrozeni finansijski merama a sada se plasite boce,sprecavate normalizaciju stanja u zemlji i jos trazite da vam drzava subvencionise izlazak iz zemlje i iznosenje para iz Srbije...
Lepo ste to zamislili - malo brčkanja a onda povratak i ponovna kuknjava.
Imate vakcinu za DŽ - eto ustede...
(Komša, 18. april 2021 16:54)

Vristi? Ko vristi? Vakseri od srece sto ce harac da se odnosi na suprotnu grupu? Hoce li vristati kada i njima od sledece godine budu naplacivali po dve doze vakcine godisnje? Svima ce zakucati na vrata, kad tad. Samo sto niko vise nikog nece da brani. Ako sada ljudi ne reaguju ukoliko oni licno nisu ugrozeni, onda nece vise biti nikog da njih brani kada dodju na red. Nacisticka Nemacka u ogledalu, a vakseri samo rade svoj posao.

drMrr

pre 3 godine

@
Dajte što više brazilski turista.
(Burazeri, 18. april 2021 11:27)

Ovo treba da je duhovito, ili sta?
Prijatelju, mislim da je red da najzad naucis: neznanje nije smesno. Niti simpaticno. Niti privlacno.
Da bi bilo koji drzavljanin Brazila mogao da dodje u Srbiju mora da ima vizu rep. Srbije.
Jesi li sad shvatio?

Stojko

pre 3 godine

Ajmo plus ko ceka otvaranje granice u kolima, da bi u 8:01 objavio fotke iz Grcke na instagramu sa porukom "konacno grcka braca 2021."

S

pre 3 godine

Ne... vidis sa vise ne pustaju sa tim antigen testom, da bi nasi uzeli pare za pcr, ova Srbija je kriminal.
(blackmoon, 18. april 2021 17:20)

Antigen FIA rapid test važi samo za dolaske iz SAD.
PCR testove radiš u zemlji iz koje dolaziš, ne znam kako Srbija na istima zarađuje.

Naučnik

pre 3 godine

Poštovani, izvolite u sekciju Komentari, gde će vam najiminentniji srpski internet i fejsbuk stručnjaci da objasne sve o vakcinama i koroni.
(Nomad, 18. april 2021 14:31)

Svi naučni radovi se mogu pronaći na internetu, a mnogi nobelovci imaju svoje objave na FB. Nije stvar gde se informacije pronalaze, stvar je da se filtriraju i iskoriste na pravi način. Takodje je bitno prepoznati lažne informacije koje postoje u svim izvorima, nacionalnim televizijama, novinama, pa čak i u samim naučnim radovima, pogledajte na primer rad koji je objavljen u najeminentnijem medicinskom časopisu, a vezano je upravo za covid, https://amp.theguardian.com/world/2020/jun/04/covid-19-lancet-retracts-paper-that-halted-hydroxychloroquine-trials

blackmoon

pre 3 godine

Jel se neko pita kako ce moja zena i druge zene, trudnice i zene koje doje da idu na more?
Ova drzava samo da uzme pare o narodu ni 1% ne misli, pare pare pare.

Jel realno sa trudna zena da 9+9 u povratku za pcr test, kakva drzava.

Ajde Vucicu odgovori na pitanje ako smes?
Ako te nije sramota kazi narodu javno?

Almejda

pre 3 godine

Jedini gori od antivaksera su mi ovi provakseri koji misle da sve znaju. Jedni ponavljaju jedne, drugi druge mantre. Nigde više ništa normalno ne možeš da pročitaš. Ili se sve odbacuje ili prihvata bezuslovno. Gde je nestao istraživački duh, želja za znanjem i usavršavanjem znanja? Ništa ne treba uzimati ili ostavljati zdravo za gotovo. Ne valja vam to.

Milutin

pre 3 godine

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.
(Ana, 18. april 2021 15:13)

E koliko je tek nepoznatih nadrljalo tokom prethodna 2-3 meseca. Za poznate nisu mogli da sakriju, jer su se slikali i to javno obljavljivali. Kada bi bar manje lagali, mozda bi im neko i poverovao.

Komša

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?
(Zaustavite diskriminaciju, 18. april 2021 15:05) 

Mozda je tako i pravedno.Duze od godinu dana vrištite "zatvaraj" jer očigledno niste bili ugrozeni finansijski merama a sada se plasite boce,sprecavate normalizaciju stanja u zemlji i jos trazite da vam drzava subvencionise izlazak iz zemlje i iznosenje para iz Srbije...
Lepo ste to zamislili - malo brčkanja a onda povratak i ponovna kuknjava.
Imate vakcinu za DŽ - eto ustede...

nnidza

pre 3 godine

@Almejda
Većina ljudi koja se bavi problemom vakcinacije su ljudi drugih profesija. Valjda je bolje da čovek čija to struka nije, prihvata civilizacijske tekovine a ne da ih negira...

E

pre 3 godine

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.
(Ana, 18. april 2021 15:13)

Vi znate da su oni nakon druge doze oboleli ("revakcinacije" je nepravilno), vi im lično aplicirali vakcinu? Kako vas nije sramota više da te pokojnike provlačite kroz komentare, kao da ste lično svi upućeni u njihove zdravstvene kartone? A šta ako su bili u periodu inkubacije prilikom primanja prve ili druge doze? Zamislite ja sad to tvrdim, kako su bili već zaraženi dok su primali vakcine? Je l imam pravo na to, da tvrdim proizvoljno, da bih dokazala nekom antivaks mozgu da sam u pravu?

Zaustavite diskriminaciju

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?

Ana

pre 3 godine

Najjeftinije je ukinuti lažne PCR testove, ali ko bi se onda "vakcinisao"!?
(Gospodar Zarin, 18. april 2021

Ima ljudi koji su se na prvom mestu vakcinisali kako bi zaštitili sebe i druge. Većina ide tom logikom, to što će uslovi putovanja eventualno da poguraju vakcinaciju je sekundarno. No, nema smisla to objašnjavati nekome ko veruje da će vakcine da nas pretvore u zombije.
(E, 18. april 2021 12:32)

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.

Nuspojava

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Gde krece?
Diznilend ?
(djura, 18. april 2021 14:44)

Na Netflixu, u sedam sezona. Pad KONŠPIRACIJE

UniPoni

pre 3 godine

Kakva crna Turska, svakog danq sve vise bolesnih

Skoro 70 hiljada dnevno zarazenih i ko bi isao tamo, dok u Grckoj oko 2, 3 hiljade dnevno.

bg

pre 3 godine

Zapamtite da su Grci pod strogim merama u zadnje vreme i teško da će vam dozvoliti da se švrćkate gde hoćete. Spremite se za maltretiranje.

zexmare

pre 3 godine

da li je normalno da iz Srbije u Hrvatsku ulazim sa antigenskim testom od 3500 din. ili samo sa potvrdom o prelezanoj koroni, a u povratku istog dana na nasoj granici to ne priznaju i salju te na PCR test od 9000 din?
pa da li ste vi ljudi normalni?
a spustili cenu samo za strance oni ostavljaju pare kod nas?!
a mi sto ovde zivimo, sta sa nama, kome mi porez placamo?

djura

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Gde krece?
Diznilend ?

Nomad

pre 3 godine

Poštovani, izvolite u sekciju Komentari, gde će vam najiminentniji srpski internet i fejsbuk stručnjaci da objasne sve o vakcinama i koroni.

dd

pre 3 godine

u grckoj trenutno mozes samo od sobe do plaze i nazad a ne mozes slobodno setas gradom bio vakcinisan ili ne sto znaci dzabe vakcina nema slobode.
(izgleda tako, 18. april 2021 14:05)

Juče ili kad je pisalo da se ne može između mesta, gradova, što je inače na snazi za Grke, a od 15. maja ćemo znati više. U ostalom, od apartmana se mora i do prodavnice, a prodavnica nije na plaži. Kao što neko napisa, mi neki smo se zbog zaštite vakcinisali, ne zbog plaže.

izgleda tako

pre 3 godine

Ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Samo se vi bockajte...
(pocelo je, 18. april 2021 11:35)

Na mostu potvrda o vakcinaciji, na ćupriji suncobran i plaža...
(Nuspojava, 18. april 2021 12:05)

jes i pandur pored da slucajno na putu od plaze do sobe ne skrenes negde.

u grckoj trenutno mozes samo od sobe do plaze i nazad a ne mozes slobodno setas gradom bio vakcinisan ili ne sto znaci dzabe vakcina nema slobode.

Vax

pre 3 godine

molim da mi neko kaze, sta je antigenski test, jel to ono IgG, IgM?
pitam zbog dece i leta u HR, mi odrasli se vakcinisali
(NS, 18. april 2021 13:39)

Ja ti preporučujem da nazoveš HR ambasadu, ili odeš na njihov sajt. Tu su svi podaci najprecizniji. Sve ambasade u Srbiji daju informacije za putovanja u njihove zemlje. Ovaj antigenski koji se pominje u vezi HR ili Nemačke, koji se inače radi u Medi grup u BG je poput PCR, uzima se bris iz nosa i rezultat je pozitivan ili negativan na prisustvo virusa. Znači, pokazuje da li je osoba zaražena, ne da li ima antitela/preležala.
Nemci traže antigenski isključivo iz Medi grup, taj je priznat, HR možda ne ograničava na pojedinačne laboratorija, grupacije. Ipak kod njih direktno proveriti. Najsigurnije je.

ivan

pre 3 godine

@(Trovach, 18. april 2021 11:48) Lepota Grcke je izmedju ostalog u tome sto ima nesto za svaciji dzep. Kako krenes juznije, cene skacu. Pristojan (dakle ne luksuzan, nego samo pristojan i minimalno opremljen) smestaj na Egeju je preko 100e za noc. Nesto "normalno" je 200-300e, a luksuz pocinje od 3000e za noc.

sara

pre 3 godine

Svi ovi sto kukaju za decu. Ljudi pobogu, necete stedeti na deci. Uostalom i deca ce moreati da se vakcinisu. To je dzabe. Svi se vakcinisite na vreme i bez brige na more!

E

pre 3 godine

Imam pitanje za "odgovorne":

Je li ovo jedna od teorija zavere iz marta prošle godine, o kojoj su pisali "neobrazovani ravnozemljaši", dok ste vi opravdavali zatvor koji je, po vama i vašoj stručnosti, trebalo sigurno da reši problem ove strašne bolesti za mesec dana?

Da vas podsetim, brojevi su bili 10x manji nego što su sada!
(alba greaca, 18. april 2021 12:29)

Pa iskreno, pisali su da se bez vakcine neće moći putovati, što vidimo da nije tačno. Zavisi od zemlje do zemlje, šta ko traži.
Drugo, bilo je i predvidivo, s obzirom da je pandemija, ne lokalna epidemija. Manji brojevi tada su upravo bili rezultat zaključavanja, a zemlje se mahom u panici zaključale jer za pandemiju treba pripreme, nabavke, logistike.
Treće, usaglašavaju se zemlje oko digitalnih kovid pasoša/potvrda/sertifikata (nazovi kako ti milo) i već sada se zna da EU planira da u istima bude sadržana potvrda o vakcinaciji, ili potvrda o antitelima, ili negativan PCR test.
Nego, opet, ne vredi tebi, Zarinu, Zex-u i ostalima objašnjavati nešto što je vama odavno jasno. Ipak ste vi poznavaoci najdubljih istina.

Toni

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Ja bih da se ti i ja kladimo da od toga nema ništa, u prosječnu platu. Ako imaš način da me kontaktiraš - izvoli. Za nekog od nas će to biti najlakše zarađen novac u životu. To će biti suđenje kao i hapšenje Bajdena, Merkelove i Pape od strane Trampa i vanzemaljaca. Da, znam, sve to desilo, nego mi ne znamo...

B81

pre 3 godine

Nadam se da ce biti drugacija pravila posle 15 .05 ?? Jer meni i porodici treba mnogo novca za Prc testove , klinka 15 god.sin 13, i cerka od 10 godina .Puta 9000 din.Mnogo je to novaca za nasu porodicu, a verujem i za ostale..Volimo Grcku i dugi niz godina odlazimo , mislim da cemo ovo leto u Ohrid .
Pozdrav

Druže to su ti troškovi testiranja u jednom pravcu, a niko ovde ne pominje ono najvažnije, da i prilikom ulaska u Srbiju pri povratku iz Grčke opet treba negativan test.

Dragutin

pre 3 godine

@alba greaca
Cekaj, hoces da kazes da je prosle godine u ovo vreme, uz izolaciju, zatvaranje i 50-100x manje testiranih nego danas, i broj zarazenih bio manji? Jako cudno jel da?

Bane

pre 3 godine

Trebao sam doci u Srbiju u nedelju sa porodicom, medjutim upravo smo izasli svi iz karantina jer smo imali koronu i sad ne mogu doci kuci jer test pokazuje naredna 3 meseca da smo pozitivni.
Vidim niko od pametnjakovica ni ne pomislja da ubaci NAJNORMALNIJU opciju, a to je antigenski test, odnosno prisustvo antitela u organizmu.

Koja je to politika???
Alo ljudi prelezao sam koronu, antigen test mora biti opcija!!!!!!
(flex, 18. april 2021 12:14)

Test na antitela nije antigenski vec seroloski. Antigenski test je isto bris kao i PCR, dok je seroloski test iz krvi i moze da pokaze nivo antitela.

Inace se slazem sa pitanjem, nije mi jasno zasto se nigde kao uslov ne spominje pozitivan seroloski test na prisustvo IgG antitela.

U cemu je razlika izmedju vakcinisanog koji se vakcinise da bi razvio ta antitela i onog koji je prelezao koronu i ima ta antitela, pogotovo sto se vakcinacija onih koji su prelezali ne savetuje 3 meseca nakon poslednjeg simptoma a i tada samo jednom dozom.

Tako da bih ja pre ukinuo nekakvu potvrdu o vakcinaciji a pre uveo pozitivan seroloski test, jer antitela ili imas ili nemas bez obzira da li si antitela razvio vakcinom ili prelezanom bolescu, pogotovo sto ni vakcine nisu 100% evikasne pa da su svi koji pokazu papir na granici bezbedni.

Znaci za one koji se nisu vakcinisali niti prelezali koronu i nemaju antitela negativan PCR ili antigenski test, za one koji su prelezali koronu ili se vakcinisali pozitivan seroloski test na prisustvo IgG antitela i kraj.

Nuspojava

pre 3 godine

Ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Samo se vi bockajte...
(pocelo je, 18. april 2021 11:35)

Na mostu potvrda o vakcinaciji, na ćupriji suncobran i plaža...

Zivko

pre 3 godine

Nadam se da ce biti drugacija pravila posle 15 .05 ?? Jer meni i porodici treba mnogo novca za Prc testove , klinka 15 god.sin 13, i cerka od 10 godina .Puta 9000 din.Mnogo je to novaca za nasu porodicu, a verujem i za ostale..Volimo Grcku i dugi niz godina odlazimo , mislim da cemo ovo leto u Ohrid .
Pozdrav

prvoskociparecihop

pre 3 godine

evo ovo je cist primer nase kulture i mentaliteta... pri prvim znacima necega mi skocimo i obuzne nas euforija
razumem da je ljudima potrebna pozitivna energija ali je lazna nada jos gora
treba ljudima mirno reci da je ovo nije ni blizu gotovo...

Tinatov

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.

E

pre 3 godine

Najjeftinije je ukinuti lažne PCR testove, ali ko bi se onda "vakcinisao"!?
(Gospodar Zarin, 18. april 2021

Ima ljudi koji su se na prvom mestu vakcinisali kako bi zaštitili sebe i druge. Većina ide tom logikom, to što će uslovi putovanja eventualno da poguraju vakcinaciju je sekundarno. No, nema smisla to objašnjavati nekome ko veruje da će vakcine da nas pretvore u zombije.

V

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!
(beleko, 18. april 2021 11:52)

Vakcinacija u navedenim zemljama teče. U Nemačkoj je do sada prvu dozu primilo 19,1 %, obe doze 6,5 %. U kategoriji 70+. Ide se redom, od najstarijih pa naniže. Tako i u ostatku EU. Drugarica koja živi u Solunu računa da pre kraja leta neće stići na red, po godinama.
Izrael, VB, UAE su skoro pa obavili posao.

Боцко

pre 3 godine

Ајде само пресија на народ да се боде да пуните џепиће парицама. А иначе дојадили сте

slobodan

pre 3 godine

Ko jelud da ide u Grcku,samo od sobe do plaze i nazad,nema setanja.Isto i za one koji su vakcinisani.Znaci vakcina nista ne znaci.Ima zemalja kohe ne traze nista,e tamo idemo.

flex

pre 3 godine

Trebao sam doci u Srbiju u nedelju sa porodicom, medjutim upravo smo izasli svi iz karantina jer smo imali koronu i sad ne mogu doci kuci jer test pokazuje naredna 3 meseca da smo pozitivni.
Vidim niko od pametnjakovica ni ne pomislja da ubaci NAJNORMALNIJU opciju, a to je antigenski test, odnosno prisustvo antitela u organizmu.

Koja je to politika???
Alo ljudi prelezao sam koronu, antigen test mora biti opcija!!!!!!

Неко123

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!
(beleko, 18. april 2021 11:52)

У Немачкој је вакцинисано 20% и убрзава јер су имали проблема да снабдевањем итд. Дневни вакцинишу преко пола милиона људи, било је и 700 000. Ускоро креће фабрика која би требало да произведе 25 милиона вакцина до јуна или јула. Мрзи ме сад да проверавам али мислим да је и Италија на 20%. Интересантно како ниси поменуо Израел, САД и Британију где су проценти много већи.

alba greaca

pre 3 godine

Imam pitanje za "odgovorne":

Je li ovo jedna od teorija zavere iz marta prošle godine, o kojoj su pisali "neobrazovani ravnozemljaši", dok ste vi opravdavali zatvor koji je, po vama i vašoj stručnosti, trebalo sigurno da reši problem ove strašne bolesti za mesec dana?

Da vas podsetim, brojevi su bili 10x manji nego što su sada!

J.

pre 3 godine

"Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!"
(beleko, 
Ma hajde?! Do sada nije bilo vakcina, ali Italija sada vakciniše 350.000 dnevno, a cilj je stići na 500.000. A u Brazilu nemaju ni sedative za mučenika na ventilatorima, a ne za vakcine.

Danilo

pre 3 godine

A šta da radimo sa decom? Da ih ostavimo u Srbiji, a mi odemo na more? Ili da plaćamo PCR harač za decu? Nonsens i bezvezurija.
(Zrenjaninski, 18. april 2021 11:22)

A jel ti je putovanje na more od esencijalnog životnog značaja? Ako jeste, onda plati sve što ti se traži i to je to. Niko te ne bije po ušima da ideš u inostranstvo, bilo gde.

smeško

pre 3 godine

@flex, šta ti pričaš čoveče, kakve su to gluposti... koji je to test 3 meseca pozitivan... i ovo većina podržava i veruje u to...

navijac

pre 3 godine

@A šta da radimo sa decom? Da ih ostavimo u Srbiji, a mi odemo na more? Ili da plaćamo PCR harač za decu? Nonsens i bezvezurija.
(Zrenjaninski, 18. april 2021 11:22)

Do 10 godina ne treba ni test ni vakcina, najgore je za period od 10-16, tu mora test da se pleti jer nijedna vakcina nije ispod 16 godina.

Transilvanac

pre 3 godine

Citam ova pitanja i sve se to resava veoma jednostavno.
Vakcinisete se besplatno i ne brinete ni o kqkvim vise testovima ni na granici, ni antigenskim ni preskupim PRC.

Veoma jednostavno, em ste sebe zastitili, em vam vakcina otvara sva vrata, u bilo koju drzavu EU i sveta, i besplatna je.

Mitar

pre 3 godine

Mora li za Grčku 15 dana da se čeka od revakcine ili je dovoljna samo potvrda o revakcinaciji? Za HR stoji jasno da mora tih 15 dana...

rani

pre 3 godine

Kakav nemir medju Srbe, unosi sva ova birokratija! A Srbi, inace gladni i bedni, ako i ove godine ne odu na more, pa to ce biti katastrofalno za opstanak nacije!

ivan

pre 3 godine

@(Pera, 18. april 2021 11:20) Egipcani insistiraju na testu i tu nema promena. Moze se uraditi na aerodromu tamo (tipa tridesetak dolara, dakle jeftiniji), ali u tom slucaju bi bilo pametno da ne ludujete po Srbiji pred polazak, da ne biste bili pozitivni pa zaglavili u karantinskom delu hotela.

Dejan P.

pre 3 godine

Svetska zdrravstvena organizacija je izdala saopstenje da se ne mogu uvoditi kovid pasosi zato sto se i vakcinisani ljudi mogu zaraziti i siriti zarazu.
Mnogo je pouzdaniji TEST ne stariji od dva dana.
Na Moskovskom aerodromu kosta 2500 dinara.

Vax

pre 3 godine

HR ne zahteva PCR već je dovoljan antigenski, on vam je u medi grup 3900 rsd, a i priznat je za letove u Nemačku. Na sajtu nemačke ambasade se navodi kao priznat antigenski test za ulazak u avion. Rezultati sa sat vremena stižu na mejl.

Trovach

pre 3 godine

@gledalac...U Grcku ne idu bas najbogatiji, nego vise neka srednja i niza srednja gradjanska klasa. Mi smo isli u Pargu pre nekoliko godina u septembru za sitne pare (90 eura put i smestaj za 10 dana), tako da samo najsiromasniji to sebi ne mogu priustiti.

krugodvojkas

pre 3 godine

Za decu i sve ljude koji ne mogu iz opravdanog razloga da se vakcinisu, drzava treba momentalno da uvede besplatan PCR, jer sve drugo je klasicna diskriminacija !

beleko

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!

Dejan P.

pre 3 godine

Svetska zdrravstvena organizacija je izdala saopstenje da se ne mogu uvoditi kovid pasosi zato sto se i vakcinisani ljudi mogu zaraziti i siriti zarazu.
Mnogo je pouzdaniji TEST ne stariji od dva dana.
Na Moskovskom aerodromu kosta 2500 dinara.

Неко123

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!
(beleko, 18. april 2021 11:52)

У Немачкој је вакцинисано 20% и убрзава јер су имали проблема да снабдевањем итд. Дневни вакцинишу преко пола милиона људи, било је и 700 000. Ускоро креће фабрика која би требало да произведе 25 милиона вакцина до јуна или јула. Мрзи ме сад да проверавам али мислим да је и Италија на 20%. Интересантно како ниси поменуо Израел, САД и Британију где су проценти много већи.

krugodvojkas

pre 3 godine

Za decu i sve ljude koji ne mogu iz opravdanog razloga da se vakcinisu, drzava treba momentalno da uvede besplatan PCR, jer sve drugo je klasicna diskriminacija !

Trovach

pre 3 godine

@gledalac...U Grcku ne idu bas najbogatiji, nego vise neka srednja i niza srednja gradjanska klasa. Mi smo isli u Pargu pre nekoliko godina u septembru za sitne pare (90 eura put i smestaj za 10 dana), tako da samo najsiromasniji to sebi ne mogu priustiti.

rani

pre 3 godine

Kakav nemir medju Srbe, unosi sva ova birokratija! A Srbi, inace gladni i bedni, ako i ove godine ne odu na more, pa to ce biti katastrofalno za opstanak nacije!

navijac

pre 3 godine

@A šta da radimo sa decom? Da ih ostavimo u Srbiji, a mi odemo na more? Ili da plaćamo PCR harač za decu? Nonsens i bezvezurija.
(Zrenjaninski, 18. april 2021 11:22)

Do 10 godina ne treba ni test ni vakcina, najgore je za period od 10-16, tu mora test da se pleti jer nijedna vakcina nije ispod 16 godina.

V

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!
(beleko, 18. april 2021 11:52)

Vakcinacija u navedenim zemljama teče. U Nemačkoj je do sada prvu dozu primilo 19,1 %, obe doze 6,5 %. U kategoriji 70+. Ide se redom, od najstarijih pa naniže. Tako i u ostatku EU. Drugarica koja živi u Solunu računa da pre kraja leta neće stići na red, po godinama.
Izrael, VB, UAE su skoro pa obavili posao.

ivan

pre 3 godine

@(Pera, 18. april 2021 11:20) Egipcani insistiraju na testu i tu nema promena. Moze se uraditi na aerodromu tamo (tipa tridesetak dolara, dakle jeftiniji), ali u tom slucaju bi bilo pametno da ne ludujete po Srbiji pred polazak, da ne biste bili pozitivni pa zaglavili u karantinskom delu hotela.

beleko

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!

Danilo

pre 3 godine

A šta da radimo sa decom? Da ih ostavimo u Srbiji, a mi odemo na more? Ili da plaćamo PCR harač za decu? Nonsens i bezvezurija.
(Zrenjaninski, 18. april 2021 11:22)

A jel ti je putovanje na more od esencijalnog životnog značaja? Ako jeste, onda plati sve što ti se traži i to je to. Niko te ne bije po ušima da ideš u inostranstvo, bilo gde.

Nuspojava

pre 3 godine

Ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Samo se vi bockajte...
(pocelo je, 18. april 2021 11:35)

Na mostu potvrda o vakcinaciji, na ćupriji suncobran i plaža...

zexmare

pre 3 godine

da li je normalno da iz Srbije u Hrvatsku ulazim sa antigenskim testom od 3500 din. ili samo sa potvrdom o prelezanoj koroni, a u povratku istog dana na nasoj granici to ne priznaju i salju te na PCR test od 9000 din?
pa da li ste vi ljudi normalni?
a spustili cenu samo za strance oni ostavljaju pare kod nas?!
a mi sto ovde zivimo, sta sa nama, kome mi porez placamo?

B81

pre 3 godine

Nadam se da ce biti drugacija pravila posle 15 .05 ?? Jer meni i porodici treba mnogo novca za Prc testove , klinka 15 god.sin 13, i cerka od 10 godina .Puta 9000 din.Mnogo je to novaca za nasu porodicu, a verujem i za ostale..Volimo Grcku i dugi niz godina odlazimo , mislim da cemo ovo leto u Ohrid .
Pozdrav

Druže to su ti troškovi testiranja u jednom pravcu, a niko ovde ne pominje ono najvažnije, da i prilikom ulaska u Srbiju pri povratku iz Grčke opet treba negativan test.

Transilvanac

pre 3 godine

Citam ova pitanja i sve se to resava veoma jednostavno.
Vakcinisete se besplatno i ne brinete ni o kqkvim vise testovima ni na granici, ni antigenskim ni preskupim PRC.

Veoma jednostavno, em ste sebe zastitili, em vam vakcina otvara sva vrata, u bilo koju drzavu EU i sveta, i besplatna je.

flex

pre 3 godine

Trebao sam doci u Srbiju u nedelju sa porodicom, medjutim upravo smo izasli svi iz karantina jer smo imali koronu i sad ne mogu doci kuci jer test pokazuje naredna 3 meseca da smo pozitivni.
Vidim niko od pametnjakovica ni ne pomislja da ubaci NAJNORMALNIJU opciju, a to je antigenski test, odnosno prisustvo antitela u organizmu.

Koja je to politika???
Alo ljudi prelezao sam koronu, antigen test mora biti opcija!!!!!!

Vax

pre 3 godine

HR ne zahteva PCR već je dovoljan antigenski, on vam je u medi grup 3900 rsd, a i priznat je za letove u Nemačku. Na sajtu nemačke ambasade se navodi kao priznat antigenski test za ulazak u avion. Rezultati sa sat vremena stižu na mejl.

J.

pre 3 godine

"Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!"
(beleko, 
Ma hajde?! Do sada nije bilo vakcina, ali Italija sada vakciniše 350.000 dnevno, a cilj je stići na 500.000. A u Brazilu nemaju ni sedative za mučenika na ventilatorima, a ne za vakcine.

Tinatov

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.

E

pre 3 godine

Najjeftinije je ukinuti lažne PCR testove, ali ko bi se onda "vakcinisao"!?
(Gospodar Zarin, 18. april 2021

Ima ljudi koji su se na prvom mestu vakcinisali kako bi zaštitili sebe i druge. Većina ide tom logikom, to što će uslovi putovanja eventualno da poguraju vakcinaciju je sekundarno. No, nema smisla to objašnjavati nekome ko veruje da će vakcine da nas pretvore u zombije.

djura

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Gde krece?
Diznilend ?

Toni

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Ja bih da se ti i ja kladimo da od toga nema ništa, u prosječnu platu. Ako imaš način da me kontaktiraš - izvoli. Za nekog od nas će to biti najlakše zarađen novac u životu. To će biti suđenje kao i hapšenje Bajdena, Merkelove i Pape od strane Trampa i vanzemaljaca. Da, znam, sve to desilo, nego mi ne znamo...

slobodan

pre 3 godine

Ko jelud da ide u Grcku,samo od sobe do plaze i nazad,nema setanja.Isto i za one koji su vakcinisani.Znaci vakcina nista ne znaci.Ima zemalja kohe ne traze nista,e tamo idemo.

Nomad

pre 3 godine

Poštovani, izvolite u sekciju Komentari, gde će vam najiminentniji srpski internet i fejsbuk stručnjaci da objasne sve o vakcinama i koroni.

Zivko

pre 3 godine

Nadam se da ce biti drugacija pravila posle 15 .05 ?? Jer meni i porodici treba mnogo novca za Prc testove , klinka 15 god.sin 13, i cerka od 10 godina .Puta 9000 din.Mnogo je to novaca za nasu porodicu, a verujem i za ostale..Volimo Grcku i dugi niz godina odlazimo , mislim da cemo ovo leto u Ohrid .
Pozdrav

alba greaca

pre 3 godine

Imam pitanje za "odgovorne":

Je li ovo jedna od teorija zavere iz marta prošle godine, o kojoj su pisali "neobrazovani ravnozemljaši", dok ste vi opravdavali zatvor koji je, po vama i vašoj stručnosti, trebalo sigurno da reši problem ove strašne bolesti za mesec dana?

Da vas podsetim, brojevi su bili 10x manji nego što su sada!

E

pre 3 godine

Imam pitanje za "odgovorne":

Je li ovo jedna od teorija zavere iz marta prošle godine, o kojoj su pisali "neobrazovani ravnozemljaši", dok ste vi opravdavali zatvor koji je, po vama i vašoj stručnosti, trebalo sigurno da reši problem ove strašne bolesti za mesec dana?

Da vas podsetim, brojevi su bili 10x manji nego što su sada!
(alba greaca, 18. april 2021 12:29)

Pa iskreno, pisali su da se bez vakcine neće moći putovati, što vidimo da nije tačno. Zavisi od zemlje do zemlje, šta ko traži.
Drugo, bilo je i predvidivo, s obzirom da je pandemija, ne lokalna epidemija. Manji brojevi tada su upravo bili rezultat zaključavanja, a zemlje se mahom u panici zaključale jer za pandemiju treba pripreme, nabavke, logistike.
Treće, usaglašavaju se zemlje oko digitalnih kovid pasoša/potvrda/sertifikata (nazovi kako ti milo) i već sada se zna da EU planira da u istima bude sadržana potvrda o vakcinaciji, ili potvrda o antitelima, ili negativan PCR test.
Nego, opet, ne vredi tebi, Zarinu, Zex-u i ostalima objašnjavati nešto što je vama odavno jasno. Ipak ste vi poznavaoci najdubljih istina.

bg

pre 3 godine

Zapamtite da su Grci pod strogim merama u zadnje vreme i teško da će vam dozvoliti da se švrćkate gde hoćete. Spremite se za maltretiranje.

prvoskociparecihop

pre 3 godine

evo ovo je cist primer nase kulture i mentaliteta... pri prvim znacima necega mi skocimo i obuzne nas euforija
razumem da je ljudima potrebna pozitivna energija ali je lazna nada jos gora
treba ljudima mirno reci da je ovo nije ni blizu gotovo...

Боцко

pre 3 godine

Ајде само пресија на народ да се боде да пуните џепиће парицама. А иначе дојадили сте

Ana

pre 3 godine

Najjeftinije je ukinuti lažne PCR testove, ali ko bi se onda "vakcinisao"!?
(Gospodar Zarin, 18. april 2021

Ima ljudi koji su se na prvom mestu vakcinisali kako bi zaštitili sebe i druge. Većina ide tom logikom, to što će uslovi putovanja eventualno da poguraju vakcinaciju je sekundarno. No, nema smisla to objašnjavati nekome ko veruje da će vakcine da nas pretvore u zombije.
(E, 18. april 2021 12:32)

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.

Mitar

pre 3 godine

Mora li za Grčku 15 dana da se čeka od revakcine ili je dovoljna samo potvrda o revakcinaciji? Za HR stoji jasno da mora tih 15 dana...

Nuspojava

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Gde krece?
Diznilend ?
(djura, 18. april 2021 14:44)

Na Netflixu, u sedam sezona. Pad KONŠPIRACIJE

izgleda tako

pre 3 godine

Ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Samo se vi bockajte...
(pocelo je, 18. april 2021 11:35)

Na mostu potvrda o vakcinaciji, na ćupriji suncobran i plaža...
(Nuspojava, 18. april 2021 12:05)

jes i pandur pored da slucajno na putu od plaze do sobe ne skrenes negde.

u grckoj trenutno mozes samo od sobe do plaze i nazad a ne mozes slobodno setas gradom bio vakcinisan ili ne sto znaci dzabe vakcina nema slobode.

dd

pre 3 godine

u grckoj trenutno mozes samo od sobe do plaze i nazad a ne mozes slobodno setas gradom bio vakcinisan ili ne sto znaci dzabe vakcina nema slobode.
(izgleda tako, 18. april 2021 14:05)

Juče ili kad je pisalo da se ne može između mesta, gradova, što je inače na snazi za Grke, a od 15. maja ćemo znati više. U ostalom, od apartmana se mora i do prodavnice, a prodavnica nije na plaži. Kao što neko napisa, mi neki smo se zbog zaštite vakcinisali, ne zbog plaže.

Bane

pre 3 godine

Trebao sam doci u Srbiju u nedelju sa porodicom, medjutim upravo smo izasli svi iz karantina jer smo imali koronu i sad ne mogu doci kuci jer test pokazuje naredna 3 meseca da smo pozitivni.
Vidim niko od pametnjakovica ni ne pomislja da ubaci NAJNORMALNIJU opciju, a to je antigenski test, odnosno prisustvo antitela u organizmu.

Koja je to politika???
Alo ljudi prelezao sam koronu, antigen test mora biti opcija!!!!!!
(flex, 18. april 2021 12:14)

Test na antitela nije antigenski vec seroloski. Antigenski test je isto bris kao i PCR, dok je seroloski test iz krvi i moze da pokaze nivo antitela.

Inace se slazem sa pitanjem, nije mi jasno zasto se nigde kao uslov ne spominje pozitivan seroloski test na prisustvo IgG antitela.

U cemu je razlika izmedju vakcinisanog koji se vakcinise da bi razvio ta antitela i onog koji je prelezao koronu i ima ta antitela, pogotovo sto se vakcinacija onih koji su prelezali ne savetuje 3 meseca nakon poslednjeg simptoma a i tada samo jednom dozom.

Tako da bih ja pre ukinuo nekakvu potvrdu o vakcinaciji a pre uveo pozitivan seroloski test, jer antitela ili imas ili nemas bez obzira da li si antitela razvio vakcinom ili prelezanom bolescu, pogotovo sto ni vakcine nisu 100% evikasne pa da su svi koji pokazu papir na granici bezbedni.

Znaci za one koji se nisu vakcinisali niti prelezali koronu i nemaju antitela negativan PCR ili antigenski test, za one koji su prelezali koronu ili se vakcinisali pozitivan seroloski test na prisustvo IgG antitela i kraj.

Zaustavite diskriminaciju

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?

E

pre 3 godine

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.
(Ana, 18. april 2021 15:13)

Vi znate da su oni nakon druge doze oboleli ("revakcinacije" je nepravilno), vi im lično aplicirali vakcinu? Kako vas nije sramota više da te pokojnike provlačite kroz komentare, kao da ste lično svi upućeni u njihove zdravstvene kartone? A šta ako su bili u periodu inkubacije prilikom primanja prve ili druge doze? Zamislite ja sad to tvrdim, kako su bili već zaraženi dok su primali vakcine? Je l imam pravo na to, da tvrdim proizvoljno, da bih dokazala nekom antivaks mozgu da sam u pravu?

smeško

pre 3 godine

@flex, šta ti pričaš čoveče, kakve su to gluposti... koji je to test 3 meseca pozitivan... i ovo većina podržava i veruje u to...

Dragutin

pre 3 godine

@alba greaca
Cekaj, hoces da kazes da je prosle godine u ovo vreme, uz izolaciju, zatvaranje i 50-100x manje testiranih nego danas, i broj zarazenih bio manji? Jako cudno jel da?

Almejda

pre 3 godine

Jedini gori od antivaksera su mi ovi provakseri koji misle da sve znaju. Jedni ponavljaju jedne, drugi druge mantre. Nigde više ništa normalno ne možeš da pročitaš. Ili se sve odbacuje ili prihvata bezuslovno. Gde je nestao istraživački duh, želja za znanjem i usavršavanjem znanja? Ništa ne treba uzimati ili ostavljati zdravo za gotovo. Ne valja vam to.

Komša

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?
(Zaustavite diskriminaciju, 18. april 2021 15:05) 

Mozda je tako i pravedno.Duze od godinu dana vrištite "zatvaraj" jer očigledno niste bili ugrozeni finansijski merama a sada se plasite boce,sprecavate normalizaciju stanja u zemlji i jos trazite da vam drzava subvencionise izlazak iz zemlje i iznosenje para iz Srbije...
Lepo ste to zamislili - malo brčkanja a onda povratak i ponovna kuknjava.
Imate vakcinu za DŽ - eto ustede...

Milutin

pre 3 godine

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.
(Ana, 18. april 2021 15:13)

E koliko je tek nepoznatih nadrljalo tokom prethodna 2-3 meseca. Za poznate nisu mogli da sakriju, jer su se slikali i to javno obljavljivali. Kada bi bar manje lagali, mozda bi im neko i poverovao.

sara

pre 3 godine

Svi ovi sto kukaju za decu. Ljudi pobogu, necete stedeti na deci. Uostalom i deca ce moreati da se vakcinisu. To je dzabe. Svi se vakcinisite na vreme i bez brige na more!

UniPoni

pre 3 godine

Kakva crna Turska, svakog danq sve vise bolesnih

Skoro 70 hiljada dnevno zarazenih i ko bi isao tamo, dok u Grckoj oko 2, 3 hiljade dnevno.

nnidza

pre 3 godine

@Almejda
Većina ljudi koja se bavi problemom vakcinacije su ljudi drugih profesija. Valjda je bolje da čovek čija to struka nije, prihvata civilizacijske tekovine a ne da ih negira...

blackmoon

pre 3 godine

Jel se neko pita kako ce moja zena i druge zene, trudnice i zene koje doje da idu na more?
Ova drzava samo da uzme pare o narodu ni 1% ne misli, pare pare pare.

Jel realno sa trudna zena da 9+9 u povratku za pcr test, kakva drzava.

Ajde Vucicu odgovori na pitanje ako smes?
Ako te nije sramota kazi narodu javno?

Vax

pre 3 godine

molim da mi neko kaze, sta je antigenski test, jel to ono IgG, IgM?
pitam zbog dece i leta u HR, mi odrasli se vakcinisali
(NS, 18. april 2021 13:39)

Ja ti preporučujem da nazoveš HR ambasadu, ili odeš na njihov sajt. Tu su svi podaci najprecizniji. Sve ambasade u Srbiji daju informacije za putovanja u njihove zemlje. Ovaj antigenski koji se pominje u vezi HR ili Nemačke, koji se inače radi u Medi grup u BG je poput PCR, uzima se bris iz nosa i rezultat je pozitivan ili negativan na prisustvo virusa. Znači, pokazuje da li je osoba zaražena, ne da li ima antitela/preležala.
Nemci traže antigenski isključivo iz Medi grup, taj je priznat, HR možda ne ograničava na pojedinačne laboratorija, grupacije. Ipak kod njih direktno proveriti. Najsigurnije je.

ivan

pre 3 godine

@(Trovach, 18. april 2021 11:48) Lepota Grcke je izmedju ostalog u tome sto ima nesto za svaciji dzep. Kako krenes juznije, cene skacu. Pristojan (dakle ne luksuzan, nego samo pristojan i minimalno opremljen) smestaj na Egeju je preko 100e za noc. Nesto "normalno" je 200-300e, a luksuz pocinje od 3000e za noc.

drMrr

pre 3 godine

@
Dajte što više brazilski turista.
(Burazeri, 18. april 2021 11:27)

Ovo treba da je duhovito, ili sta?
Prijatelju, mislim da je red da najzad naucis: neznanje nije smesno. Niti simpaticno. Niti privlacno.
Da bi bilo koji drzavljanin Brazila mogao da dodje u Srbiju mora da ima vizu rep. Srbije.
Jesi li sad shvatio?

Naučnik

pre 3 godine

Poštovani, izvolite u sekciju Komentari, gde će vam najiminentniji srpski internet i fejsbuk stručnjaci da objasne sve o vakcinama i koroni.
(Nomad, 18. april 2021 14:31)

Svi naučni radovi se mogu pronaći na internetu, a mnogi nobelovci imaju svoje objave na FB. Nije stvar gde se informacije pronalaze, stvar je da se filtriraju i iskoriste na pravi način. Takodje je bitno prepoznati lažne informacije koje postoje u svim izvorima, nacionalnim televizijama, novinama, pa čak i u samim naučnim radovima, pogledajte na primer rad koji je objavljen u najeminentnijem medicinskom časopisu, a vezano je upravo za covid, https://amp.theguardian.com/world/2020/jun/04/covid-19-lancet-retracts-paper-that-halted-hydroxychloroquine-trials

Stojko

pre 3 godine

Ajmo plus ko ceka otvaranje granice u kolima, da bi u 8:01 objavio fotke iz Grcke na instagramu sa porukom "konacno grcka braca 2021."

S

pre 3 godine

Ne... vidis sa vise ne pustaju sa tim antigen testom, da bi nasi uzeli pare za pcr, ova Srbija je kriminal.
(blackmoon, 18. april 2021 17:20)

Antigen FIA rapid test važi samo za dolaske iz SAD.
PCR testove radiš u zemlji iz koje dolaziš, ne znam kako Srbija na istima zarađuje.

aKronononiM

pre 3 godine

Mnogo ima zafrkancija za odlazak na more. Te test te potvrda te ne smes da napustis mesto u kom se nalazis. Breeee. Da ti se smuci odmor. Na primer, treba nam test za ulazak u Tursku. A potvrda o vakcinaciji? I to govorim za putovanje avionom. Kako kolima do Turske preko Bugarske? Bugara nigde nema sa protokolima za tranzit.

Danga

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?
(Zaustavite diskriminaciju, 18. april 2021 15:05)

Mozda je tako i pravedno.Duze od godinu dana vrištite "zatvaraj" jer očigledno niste bili ugrozeni finansijski merama a sada se plasite boce,sprecavate normalizaciju stanja u zemlji i jos trazite da vam drzava subvencionise izlazak iz zemlje i iznosenje para iz Srbije...
Lepo ste to zamislili - malo brčkanja a onda povratak i ponovna kuknjava.
Imate vakcinu za DŽ - eto ustede...
(Komša, 18. april 2021 16:54)

Vristi? Ko vristi? Vakseri od srece sto ce harac da se odnosi na suprotnu grupu? Hoce li vristati kada i njima od sledece godine budu naplacivali po dve doze vakcine godisnje? Svima ce zakucati na vrata, kad tad. Samo sto niko vise nikog nece da brani. Ako sada ljudi ne reaguju ukoliko oni licno nisu ugrozeni, onda nece vise biti nikog da njih brani kada dodju na red. Nacisticka Nemacka u ogledalu, a vakseri samo rade svoj posao.

beleko

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!

Transilvanac

pre 3 godine

Citam ova pitanja i sve se to resava veoma jednostavno.
Vakcinisete se besplatno i ne brinete ni o kqkvim vise testovima ni na granici, ni antigenskim ni preskupim PRC.

Veoma jednostavno, em ste sebe zastitili, em vam vakcina otvara sva vrata, u bilo koju drzavu EU i sveta, i besplatna je.

Tinatov

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.

Неко123

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!
(beleko, 18. april 2021 11:52)

У Немачкој је вакцинисано 20% и убрзава јер су имали проблема да снабдевањем итд. Дневни вакцинишу преко пола милиона људи, било је и 700 000. Ускоро креће фабрика која би требало да произведе 25 милиона вакцина до јуна или јула. Мрзи ме сад да проверавам али мислим да је и Италија на 20%. Интересантно како ниси поменуо Израел, САД и Британију где су проценти много већи.

Danilo

pre 3 godine

A šta da radimo sa decom? Da ih ostavimo u Srbiji, a mi odemo na more? Ili da plaćamo PCR harač za decu? Nonsens i bezvezurija.
(Zrenjaninski, 18. april 2021 11:22)

A jel ti je putovanje na more od esencijalnog životnog značaja? Ako jeste, onda plati sve što ti se traži i to je to. Niko te ne bije po ušima da ideš u inostranstvo, bilo gde.

sara

pre 3 godine

Svi ovi sto kukaju za decu. Ljudi pobogu, necete stedeti na deci. Uostalom i deca ce moreati da se vakcinisu. To je dzabe. Svi se vakcinisite na vreme i bez brige na more!

E

pre 3 godine

Najjeftinije je ukinuti lažne PCR testove, ali ko bi se onda "vakcinisao"!?
(Gospodar Zarin, 18. april 2021

Ima ljudi koji su se na prvom mestu vakcinisali kako bi zaštitili sebe i druge. Većina ide tom logikom, to što će uslovi putovanja eventualno da poguraju vakcinaciju je sekundarno. No, nema smisla to objašnjavati nekome ko veruje da će vakcine da nas pretvore u zombije.

E

pre 3 godine

Imam pitanje za "odgovorne":

Je li ovo jedna od teorija zavere iz marta prošle godine, o kojoj su pisali "neobrazovani ravnozemljaši", dok ste vi opravdavali zatvor koji je, po vama i vašoj stručnosti, trebalo sigurno da reši problem ove strašne bolesti za mesec dana?

Da vas podsetim, brojevi su bili 10x manji nego što su sada!
(alba greaca, 18. april 2021 12:29)

Pa iskreno, pisali su da se bez vakcine neće moći putovati, što vidimo da nije tačno. Zavisi od zemlje do zemlje, šta ko traži.
Drugo, bilo je i predvidivo, s obzirom da je pandemija, ne lokalna epidemija. Manji brojevi tada su upravo bili rezultat zaključavanja, a zemlje se mahom u panici zaključale jer za pandemiju treba pripreme, nabavke, logistike.
Treće, usaglašavaju se zemlje oko digitalnih kovid pasoša/potvrda/sertifikata (nazovi kako ti milo) i već sada se zna da EU planira da u istima bude sadržana potvrda o vakcinaciji, ili potvrda o antitelima, ili negativan PCR test.
Nego, opet, ne vredi tebi, Zarinu, Zex-u i ostalima objašnjavati nešto što je vama odavno jasno. Ipak ste vi poznavaoci najdubljih istina.

Nuspojava

pre 3 godine

Ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Samo se vi bockajte...
(pocelo je, 18. april 2021 11:35)

Na mostu potvrda o vakcinaciji, na ćupriji suncobran i plaža...

Боцко

pre 3 godine

Ајде само пресија на народ да се боде да пуните џепиће парицама. А иначе дојадили сте

V

pre 3 godine

Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!
(beleko, 18. april 2021 11:52)

Vakcinacija u navedenim zemljama teče. U Nemačkoj je do sada prvu dozu primilo 19,1 %, obe doze 6,5 %. U kategoriji 70+. Ide se redom, od najstarijih pa naniže. Tako i u ostatku EU. Drugarica koja živi u Solunu računa da pre kraja leta neće stići na red, po godinama.
Izrael, VB, UAE su skoro pa obavili posao.

Ana

pre 3 godine

Najjeftinije je ukinuti lažne PCR testove, ali ko bi se onda "vakcinisao"!?
(Gospodar Zarin, 18. april 2021

Ima ljudi koji su se na prvom mestu vakcinisali kako bi zaštitili sebe i druge. Većina ide tom logikom, to što će uslovi putovanja eventualno da poguraju vakcinaciju je sekundarno. No, nema smisla to objašnjavati nekome ko veruje da će vakcine da nas pretvore u zombije.
(E, 18. april 2021 12:32)

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.

alba greaca

pre 3 godine

Imam pitanje za "odgovorne":

Je li ovo jedna od teorija zavere iz marta prošle godine, o kojoj su pisali "neobrazovani ravnozemljaši", dok ste vi opravdavali zatvor koji je, po vama i vašoj stručnosti, trebalo sigurno da reši problem ove strašne bolesti za mesec dana?

Da vas podsetim, brojevi su bili 10x manji nego što su sada!

slobodan

pre 3 godine

Ko jelud da ide u Grcku,samo od sobe do plaze i nazad,nema setanja.Isto i za one koji su vakcinisani.Znaci vakcina nista ne znaci.Ima zemalja kohe ne traze nista,e tamo idemo.

E

pre 3 godine

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.
(Ana, 18. april 2021 15:13)

Vi znate da su oni nakon druge doze oboleli ("revakcinacije" je nepravilno), vi im lično aplicirali vakcinu? Kako vas nije sramota više da te pokojnike provlačite kroz komentare, kao da ste lično svi upućeni u njihove zdravstvene kartone? A šta ako su bili u periodu inkubacije prilikom primanja prve ili druge doze? Zamislite ja sad to tvrdim, kako su bili već zaraženi dok su primali vakcine? Je l imam pravo na to, da tvrdim proizvoljno, da bih dokazala nekom antivaks mozgu da sam u pravu?

Dejan P.

pre 3 godine

Svetska zdrravstvena organizacija je izdala saopstenje da se ne mogu uvoditi kovid pasosi zato sto se i vakcinisani ljudi mogu zaraziti i siriti zarazu.
Mnogo je pouzdaniji TEST ne stariji od dva dana.
Na Moskovskom aerodromu kosta 2500 dinara.

krugodvojkas

pre 3 godine

Za decu i sve ljude koji ne mogu iz opravdanog razloga da se vakcinisu, drzava treba momentalno da uvede besplatan PCR, jer sve drugo je klasicna diskriminacija !

djura

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Gde krece?
Diznilend ?

rani

pre 3 godine

Kakav nemir medju Srbe, unosi sva ova birokratija! A Srbi, inace gladni i bedni, ako i ove godine ne odu na more, pa to ce biti katastrofalno za opstanak nacije!

Almejda

pre 3 godine

Jedini gori od antivaksera su mi ovi provakseri koji misle da sve znaju. Jedni ponavljaju jedne, drugi druge mantre. Nigde više ništa normalno ne možeš da pročitaš. Ili se sve odbacuje ili prihvata bezuslovno. Gde je nestao istraživački duh, želja za znanjem i usavršavanjem znanja? Ništa ne treba uzimati ili ostavljati zdravo za gotovo. Ne valja vam to.

J.

pre 3 godine

"Ne spominjite vise vakcine jer niko u svetu ne forsira tu pricu! Ni 10% stanovnistva nije vakcinisano u Nemackoj, Kini, Indiji, Francuskoj, Italiji, Brazilu, Turskoj, Grckoj...Pamet u glavu!"
(beleko, 
Ma hajde?! Do sada nije bilo vakcina, ali Italija sada vakciniše 350.000 dnevno, a cilj je stići na 500.000. A u Brazilu nemaju ni sedative za mučenika na ventilatorima, a ne za vakcine.

Komša

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?
(Zaustavite diskriminaciju, 18. april 2021 15:05) 

Mozda je tako i pravedno.Duze od godinu dana vrištite "zatvaraj" jer očigledno niste bili ugrozeni finansijski merama a sada se plasite boce,sprecavate normalizaciju stanja u zemlji i jos trazite da vam drzava subvencionise izlazak iz zemlje i iznosenje para iz Srbije...
Lepo ste to zamislili - malo brčkanja a onda povratak i ponovna kuknjava.
Imate vakcinu za DŽ - eto ustede...

flex

pre 3 godine

Trebao sam doci u Srbiju u nedelju sa porodicom, medjutim upravo smo izasli svi iz karantina jer smo imali koronu i sad ne mogu doci kuci jer test pokazuje naredna 3 meseca da smo pozitivni.
Vidim niko od pametnjakovica ni ne pomislja da ubaci NAJNORMALNIJU opciju, a to je antigenski test, odnosno prisustvo antitela u organizmu.

Koja je to politika???
Alo ljudi prelezao sam koronu, antigen test mora biti opcija!!!!!!

Nomad

pre 3 godine

Poštovani, izvolite u sekciju Komentari, gde će vam najiminentniji srpski internet i fejsbuk stručnjaci da objasne sve o vakcinama i koroni.

Milutin

pre 3 godine

Vakcinom ne stitite druge jer i vakcinisani mogu da sire zarazu. Eventualno mozete da sebe delimicno zastitite jer i vakcinisani mogu da obole a ne samo da prenose virus dalje. Veruje se (nije dokazano) da ce vakcinisani imati blazu klinicku sliku. Za one koji su nakon revakcinacije oboleli i umrli kao Sanja, Vlasta, Zafir,... nije bilo lakse klinicke slike.
(Ana, 18. april 2021 15:13)

E koliko je tek nepoznatih nadrljalo tokom prethodna 2-3 meseca. Za poznate nisu mogli da sakriju, jer su se slikali i to javno obljavljivali. Kada bi bar manje lagali, mozda bi im neko i poverovao.

izgleda tako

pre 3 godine

Ko ne plati na mostu, platice na cupriji. Samo se vi bockajte...
(pocelo je, 18. april 2021 11:35)

Na mostu potvrda o vakcinaciji, na ćupriji suncobran i plaža...
(Nuspojava, 18. april 2021 12:05)

jes i pandur pored da slucajno na putu od plaze do sobe ne skrenes negde.

u grckoj trenutno mozes samo od sobe do plaze i nazad a ne mozes slobodno setas gradom bio vakcinisan ili ne sto znaci dzabe vakcina nema slobode.

Zaustavite diskriminaciju

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?

blackmoon

pre 3 godine

Jel se neko pita kako ce moja zena i druge zene, trudnice i zene koje doje da idu na more?
Ova drzava samo da uzme pare o narodu ni 1% ne misli, pare pare pare.

Jel realno sa trudna zena da 9+9 u povratku za pcr test, kakva drzava.

Ajde Vucicu odgovori na pitanje ako smes?
Ako te nije sramota kazi narodu javno?

Zivko

pre 3 godine

Nadam se da ce biti drugacija pravila posle 15 .05 ?? Jer meni i porodici treba mnogo novca za Prc testove , klinka 15 god.sin 13, i cerka od 10 godina .Puta 9000 din.Mnogo je to novaca za nasu porodicu, a verujem i za ostale..Volimo Grcku i dugi niz godina odlazimo , mislim da cemo ovo leto u Ohrid .
Pozdrav

UniPoni

pre 3 godine

Kakva crna Turska, svakog danq sve vise bolesnih

Skoro 70 hiljada dnevno zarazenih i ko bi isao tamo, dok u Grckoj oko 2, 3 hiljade dnevno.

Nuspojava

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Gde krece?
Diznilend ?
(djura, 18. april 2021 14:44)

Na Netflixu, u sedam sezona. Pad KONŠPIRACIJE

Mitar

pre 3 godine

Mora li za Grčku 15 dana da se čeka od revakcine ili je dovoljna samo potvrda o revakcinaciji? Za HR stoji jasno da mora tih 15 dana...

Toni

pre 3 godine

Ovo su im poslednji trzaji.Na jesen krece globalno sudjenje za sve medicinare i politicare za najvecu prevaru nakon drugog svetkog rata u istoriji covecanstva.Citamo se ovde u septembru opet.
(Tinatov, 18. april 2021 12:02)

Ja bih da se ti i ja kladimo da od toga nema ništa, u prosječnu platu. Ako imaš način da me kontaktiraš - izvoli. Za nekog od nas će to biti najlakše zarađen novac u životu. To će biti suđenje kao i hapšenje Bajdena, Merkelove i Pape od strane Trampa i vanzemaljaca. Da, znam, sve to desilo, nego mi ne znamo...

dd

pre 3 godine

u grckoj trenutno mozes samo od sobe do plaze i nazad a ne mozes slobodno setas gradom bio vakcinisan ili ne sto znaci dzabe vakcina nema slobode.
(izgleda tako, 18. april 2021 14:05)

Juče ili kad je pisalo da se ne može između mesta, gradova, što je inače na snazi za Grke, a od 15. maja ćemo znati više. U ostalom, od apartmana se mora i do prodavnice, a prodavnica nije na plaži. Kao što neko napisa, mi neki smo se zbog zaštite vakcinisali, ne zbog plaže.

ivan

pre 3 godine

@(Trovach, 18. april 2021 11:48) Lepota Grcke je izmedju ostalog u tome sto ima nesto za svaciji dzep. Kako krenes juznije, cene skacu. Pristojan (dakle ne luksuzan, nego samo pristojan i minimalno opremljen) smestaj na Egeju je preko 100e za noc. Nesto "normalno" je 200-300e, a luksuz pocinje od 3000e za noc.

bg

pre 3 godine

Zapamtite da su Grci pod strogim merama u zadnje vreme i teško da će vam dozvoliti da se švrćkate gde hoćete. Spremite se za maltretiranje.

drMrr

pre 3 godine

@
Dajte što više brazilski turista.
(Burazeri, 18. april 2021 11:27)

Ovo treba da je duhovito, ili sta?
Prijatelju, mislim da je red da najzad naucis: neznanje nije smesno. Niti simpaticno. Niti privlacno.
Da bi bilo koji drzavljanin Brazila mogao da dodje u Srbiju mora da ima vizu rep. Srbije.
Jesi li sad shvatio?

navijac

pre 3 godine

@A šta da radimo sa decom? Da ih ostavimo u Srbiji, a mi odemo na more? Ili da plaćamo PCR harač za decu? Nonsens i bezvezurija.
(Zrenjaninski, 18. april 2021 11:22)

Do 10 godina ne treba ni test ni vakcina, najgore je za period od 10-16, tu mora test da se pleti jer nijedna vakcina nije ispod 16 godina.

Stojko

pre 3 godine

Ajmo plus ko ceka otvaranje granice u kolima, da bi u 8:01 objavio fotke iz Grcke na instagramu sa porukom "konacno grcka braca 2021."

zexmare

pre 3 godine

da li je normalno da iz Srbije u Hrvatsku ulazim sa antigenskim testom od 3500 din. ili samo sa potvrdom o prelezanoj koroni, a u povratku istog dana na nasoj granici to ne priznaju i salju te na PCR test od 9000 din?
pa da li ste vi ljudi normalni?
a spustili cenu samo za strance oni ostavljaju pare kod nas?!
a mi sto ovde zivimo, sta sa nama, kome mi porez placamo?

Naučnik

pre 3 godine

Poštovani, izvolite u sekciju Komentari, gde će vam najiminentniji srpski internet i fejsbuk stručnjaci da objasne sve o vakcinama i koroni.
(Nomad, 18. april 2021 14:31)

Svi naučni radovi se mogu pronaći na internetu, a mnogi nobelovci imaju svoje objave na FB. Nije stvar gde se informacije pronalaze, stvar je da se filtriraju i iskoriste na pravi način. Takodje je bitno prepoznati lažne informacije koje postoje u svim izvorima, nacionalnim televizijama, novinama, pa čak i u samim naučnim radovima, pogledajte na primer rad koji je objavljen u najeminentnijem medicinskom časopisu, a vezano je upravo za covid, https://amp.theguardian.com/world/2020/jun/04/covid-19-lancet-retracts-paper-that-halted-hydroxychloroquine-trials

smeško

pre 3 godine

@flex, šta ti pričaš čoveče, kakve su to gluposti... koji je to test 3 meseca pozitivan... i ovo većina podržava i veruje u to...

Dragutin

pre 3 godine

@alba greaca
Cekaj, hoces da kazes da je prosle godine u ovo vreme, uz izolaciju, zatvaranje i 50-100x manje testiranih nego danas, i broj zarazenih bio manji? Jako cudno jel da?

Bane

pre 3 godine

Trebao sam doci u Srbiju u nedelju sa porodicom, medjutim upravo smo izasli svi iz karantina jer smo imali koronu i sad ne mogu doci kuci jer test pokazuje naredna 3 meseca da smo pozitivni.
Vidim niko od pametnjakovica ni ne pomislja da ubaci NAJNORMALNIJU opciju, a to je antigenski test, odnosno prisustvo antitela u organizmu.

Koja je to politika???
Alo ljudi prelezao sam koronu, antigen test mora biti opcija!!!!!!
(flex, 18. april 2021 12:14)

Test na antitela nije antigenski vec seroloski. Antigenski test je isto bris kao i PCR, dok je seroloski test iz krvi i moze da pokaze nivo antitela.

Inace se slazem sa pitanjem, nije mi jasno zasto se nigde kao uslov ne spominje pozitivan seroloski test na prisustvo IgG antitela.

U cemu je razlika izmedju vakcinisanog koji se vakcinise da bi razvio ta antitela i onog koji je prelezao koronu i ima ta antitela, pogotovo sto se vakcinacija onih koji su prelezali ne savetuje 3 meseca nakon poslednjeg simptoma a i tada samo jednom dozom.

Tako da bih ja pre ukinuo nekakvu potvrdu o vakcinaciji a pre uveo pozitivan seroloski test, jer antitela ili imas ili nemas bez obzira da li si antitela razvio vakcinom ili prelezanom bolescu, pogotovo sto ni vakcine nisu 100% evikasne pa da su svi koji pokazu papir na granici bezbedni.

Znaci za one koji se nisu vakcinisali niti prelezali koronu i nemaju antitela negativan PCR ili antigenski test, za one koji su prelezali koronu ili se vakcinisali pozitivan seroloski test na prisustvo IgG antitela i kraj.

nnidza

pre 3 godine

@Almejda
Većina ljudi koja se bavi problemom vakcinacije su ljudi drugih profesija. Valjda je bolje da čovek čija to struka nije, prihvata civilizacijske tekovine a ne da ih negira...

Trovach

pre 3 godine

@gledalac...U Grcku ne idu bas najbogatiji, nego vise neka srednja i niza srednja gradjanska klasa. Mi smo isli u Pargu pre nekoliko godina u septembru za sitne pare (90 eura put i smestaj za 10 dana), tako da samo najsiromasniji to sebi ne mogu priustiti.

Vax

pre 3 godine

HR ne zahteva PCR već je dovoljan antigenski, on vam je u medi grup 3900 rsd, a i priznat je za letove u Nemačku. Na sajtu nemačke ambasade se navodi kao priznat antigenski test za ulazak u avion. Rezultati sa sat vremena stižu na mejl.

prvoskociparecihop

pre 3 godine

evo ovo je cist primer nase kulture i mentaliteta... pri prvim znacima necega mi skocimo i obuzne nas euforija
razumem da je ljudima potrebna pozitivna energija ali je lazna nada jos gora
treba ljudima mirno reci da je ovo nije ni blizu gotovo...

S

pre 3 godine

Ne... vidis sa vise ne pustaju sa tim antigen testom, da bi nasi uzeli pare za pcr, ova Srbija je kriminal.
(blackmoon, 18. april 2021 17:20)

Antigen FIA rapid test važi samo za dolaske iz SAD.
PCR testove radiš u zemlji iz koje dolaziš, ne znam kako Srbija na istima zarađuje.

ivan

pre 3 godine

@(Pera, 18. april 2021 11:20) Egipcani insistiraju na testu i tu nema promena. Moze se uraditi na aerodromu tamo (tipa tridesetak dolara, dakle jeftiniji), ali u tom slucaju bi bilo pametno da ne ludujete po Srbiji pred polazak, da ne biste bili pozitivni pa zaglavili u karantinskom delu hotela.

Vax

pre 3 godine

molim da mi neko kaze, sta je antigenski test, jel to ono IgG, IgM?
pitam zbog dece i leta u HR, mi odrasli se vakcinisali
(NS, 18. april 2021 13:39)

Ja ti preporučujem da nazoveš HR ambasadu, ili odeš na njihov sajt. Tu su svi podaci najprecizniji. Sve ambasade u Srbiji daju informacije za putovanja u njihove zemlje. Ovaj antigenski koji se pominje u vezi HR ili Nemačke, koji se inače radi u Medi grup u BG je poput PCR, uzima se bris iz nosa i rezultat je pozitivan ili negativan na prisustvo virusa. Znači, pokazuje da li je osoba zaražena, ne da li ima antitela/preležala.
Nemci traže antigenski isključivo iz Medi grup, taj je priznat, HR možda ne ograničava na pojedinačne laboratorija, grupacije. Ipak kod njih direktno proveriti. Najsigurnije je.

B81

pre 3 godine

Nadam se da ce biti drugacija pravila posle 15 .05 ?? Jer meni i porodici treba mnogo novca za Prc testove , klinka 15 god.sin 13, i cerka od 10 godina .Puta 9000 din.Mnogo je to novaca za nasu porodicu, a verujem i za ostale..Volimo Grcku i dugi niz godina odlazimo , mislim da cemo ovo leto u Ohrid .
Pozdrav

Druže to su ti troškovi testiranja u jednom pravcu, a niko ovde ne pominje ono najvažnije, da i prilikom ulaska u Srbiju pri povratku iz Grčke opet treba negativan test.

Danga

pre 3 godine

Vakcine kostaju 75 dolara (one koje se najvise koriste u Srbiji). Dve doze 150 dolara. PCR test u nabavci je 10 dolara. Zasto se gradjanima ne dozvoli da urade do 15 PCR testova besplatno svake godine, jer ce se i vakcine davati svake godine?
(Zaustavite diskriminaciju, 18. april 2021 15:05)

Mozda je tako i pravedno.Duze od godinu dana vrištite "zatvaraj" jer očigledno niste bili ugrozeni finansijski merama a sada se plasite boce,sprecavate normalizaciju stanja u zemlji i jos trazite da vam drzava subvencionise izlazak iz zemlje i iznosenje para iz Srbije...
Lepo ste to zamislili - malo brčkanja a onda povratak i ponovna kuknjava.
Imate vakcinu za DŽ - eto ustede...
(Komša, 18. april 2021 16:54)

Vristi? Ko vristi? Vakseri od srece sto ce harac da se odnosi na suprotnu grupu? Hoce li vristati kada i njima od sledece godine budu naplacivali po dve doze vakcine godisnje? Svima ce zakucati na vrata, kad tad. Samo sto niko vise nikog nece da brani. Ako sada ljudi ne reaguju ukoliko oni licno nisu ugrozeni, onda nece vise biti nikog da njih brani kada dodju na red. Nacisticka Nemacka u ogledalu, a vakseri samo rade svoj posao.

aKronononiM

pre 3 godine

Mnogo ima zafrkancija za odlazak na more. Te test te potvrda te ne smes da napustis mesto u kom se nalazis. Breeee. Da ti se smuci odmor. Na primer, treba nam test za ulazak u Tursku. A potvrda o vakcinaciji? I to govorim za putovanje avionom. Kako kolima do Turske preko Bugarske? Bugara nigde nema sa protokolima za tranzit.