Testovi

Četvrtak, 08.04.2021.

19:51

Test: Hyundai Tucson VIDEO

Izvor: B92

Test: Hyundai Tucson VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

gledalac yt testova

pre 3 godine

korejski YT testeri tvrde da je bolji od hibrid toyote rav4
evropski testeri su uglavnom dosta mlako ocenili dosta stvari oko ovog vozila
puno ima zamerki bez razlike

halo mozak

pre 3 godine

@mile
katalozi i cenovnici od mene uvek dobije plus na primerno ponasanje i komunikaciju, a ti sa tako prostackim nastupom neces nikad.

Naravno, ne radi se o jednom plusu, vec o nekulturi i agresivnosti cije posledice i te kako osecamo kao drustvo.

Kvarežma

pre 3 godine

Cene novih modela su uvek paprene. Iz naše perspektive Hyundai/KIA su još uvek nižerazredni brend. Na drugim tržištima čak uzimaju primat. Ponuda im je sveobuhvatna, delovi jeftini. Ogroman konglomerat.

To što je prethodni Tuscon bio best buy SUV, samo znači da naše tržište kaska. Ovde ljudi traže analogne table, dizel motore, svet je otišao dalje. Tehnološku revoluciju ćemo preskočiti za koju deceniju.

Minderbinder

pre 3 godine

Vrlo mi se dopadao predhodni Tucson. Što se tiče eksterijera bio je pun pogodak, jedan od najlepših SUV vozila u klasi. Ne samo da je bio lep, nego je imao i korektnu cenu, šta više ako je neko tražio SUV sa 4x4, pristojnom opremom i automatskim menjačem, nije bilo mnogo izbora, ili Tucson ili Sportage. Ovaj drugi mi se estetski ne dopada pa sam se fokusirao na Tucsona, za koga sam posle par odlaska u salon dobio ponudu od nešto manje od 25K za 1.6 tbenz, automatik, 4x4 i srednji+ paket opreme. Igrom slučaja ga nisam kupio na kraju, iako sam bio jako blizu tome. Uzeo sam jedan drugi SUV koji mi se više dopao, ali mislim da ne bih pogrešio ni sa Tucsonom, jer odnos cena-kvalitet je bila solidno dobra.
I onda sad ovo čudo. Em je ružan (dobro ajde, to je subjektivna stvar), em košta više ili isto kao konkurencija sa MNOGO boljom reputacijom. Okej, nekome se više sviša ovo, nekom ono, ukusi su različiti, ali pored svega ja stvarno ne mogu da zamislim da će neko dati 40+K eura za ovo čudo i da neće kupiti Rav4 ili CR-V hibrida. Sa ovom cenom ovo vozilo je težak promašaj.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

Na sajtu Hyundai, pod garancija, piše i:

"Garancija na pomoćnu, 12V bateriju, iznosi 24 meseca bez obzira na broj pređenih kilometara. Garancija na visokonaponsku bateriju iznosi 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže. Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu. U slučaju kada je baterija zamenjena u garantnom roku, dalju garanciju preuzima proizvođač novougrađene baterije, a u skladu sa svojom politikom garancije"

Toyota na bateriju hibrida daje garanciju 10 godina. Hyundai samo 5.

Kia daje 7 godina ili 150 kkm (ali im je i granica kapaciteta koji se smatra normalnim samo 65% ).

Gani Lapashtica

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici

Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.
(hemodroid, 9. april 2021 22:46)
Igrom slučaja znam coveka, radi za jednu konkurentsku isto korejsku firmu, pre toga nije uspeo kod ovih koje proziva, pa sad baca žuč, samo ga treba ignorisati

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.
(hemodroid, 9. april 2021 22:46)

Da, pošto radim za konkurente (brend "Capriolo"), ja bih rekao i da nehibridni Tucson ima ACC tek u petom paketu opreme i to samo ako je AT, tj, da ne može da ima ACC ni u poslednjem paketu opreme ako je MT (što je debilizam da kvadrat).
Danas sam se bio ograničio samo na testirani hibrid i nedostake aktivne bezbednosne opreme hibridne verzije.
Bilo kako bilo, ispade da je Fiat Tipo Cross etalon po pitanju aktivne bezbednosne opreme. U svetlu odnosa cena njega i Tucsona - da nije tužno, bilo bi smešno.
A sa ovakvom cenom hibrida, mislim da će Hyundai Srbija uskoro morati da organizuje smenski rad prodavaca da bi odgovorio uvećanim zahtevima tržišta za hibridnom verzijom. A da Toyota i Lexus mogu da odmah zatvore salone ...

realan

pre 3 godine

Da, baš im pada cena! Teško proverljivo. Odeš na oglase pa pogledaš...kako se nalupeta, sve ti verujem.


Jednom smo imali Tucson i nikad vise. Prosle godine smo sa ga resili, ni dve godine nismo izdrzali s tim autom. Najvisu opremu smo imali, kostao oko 35K. Potrosnja je bila katastrofalna, voznja tvrda, interijer nista posebno. Posli smo na prvi odmor a otisao nam je servo. Kad smo ga prodavali, posebna prica. Toliko gube cenu. Nikad vise. Ne vredi to tih para.
(objavite mi vec jednom komentar, 09. april 2021 13:59)

Bojan

pre 3 godine

Uporedite motor i pakete opreme, a ne početnu cenu. Ta dva auta nisu za poređenje.

Nema više onog mrtvog atmosferca sa 132ks, nego je najslabiji benzinac 1.6 Turbo sa 150KS sa svim sistemima aktivne bezbednosti od osnovnog paketa (mislim da je ovo sad standard)
Poredite opremu statog sa turbo motorom i ovog novog. Novi jeste skuplji, ali nije uopšte velika razlika. Kad izjednačite opremu.

Stari tucson kad je izašao cena je počinjala od 19k, a ovome kreće od 24k. Stvarno preveliko poskupljenje
(Zacvo, 09. april 2021 12:17)

hemodroid

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici

Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.

Морон

pre 3 godine

2012.године сам купио Елантру ГЛС. Ево сад ће 9 година. Никаквих кварова ама баш никаквих. Мотор атм. 1.6cm3.Баш за похвалу.
...
Тадa је нова била негдје око 16.500€ у неком пакету "desire".
И таква је била 3-4.000€ јефтинија од Тојоте Короле.
Сад гледам Корола бенз.атм. мотор са свим безбедоносним системима активним које ни набројати не могу је око 17.000€....Толико је исто и Елантра али без иједног од тих система.

У преводу, паре које су потрошиле на маркетинг( Светско Европско Олимпијада, ф.клубови) стигоше ценом Тојоту.

Капу доле али Тојота је Тојота.

Radovan

pre 3 godine

Aktivni sistemi bezbednosti su "kontra mere" za aktivne sisteme nebezbednosti koje primenjuju drugi vozači kao što su: upotreba mobilnog, kucanje poruka, ručkanje bureka i drugih obroka, šminkanje,gledanje videa i igranje igrica na monitoru auta, prebiranje po meniju aktivnog ekrana, čačkanje nosa i razgledanje predmeta rudarenja,itd,itd.

I onda sve to lepo platiš prodavcu, kao nov auto prepun sistema bezbednosti ili slupan auto zbog upotrebe "aktivnih sistema nebezbednosti".

Gledajte napred kroz šoferku i bočna stakla, učestvujte u vožnji, skinite naočare za sunce, slušalice i kapuljaču dok vozite, niste sami u saobraćaju i skinite nogu sa gasa.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
"... Nisam bezbedan ako mi auto ne pišti ako nagazim liniju ili auto treba da mi prepoznaje znakove - ja nisam sposoban za to?! To je debilizacija vožnje."
(Karmen, 9. april 2021 16:26)

Nisu to sistemi aktivne bezbednosti koji nedostaju Tusonu u prva dva paketa oprema ( ako si pročitao moj prvi komentar ), a po kojima je onaj Fiat Tipo Cross za 16k "aktivno bezbedniji" od njega.
Ali, kako sam te razumeo šta je po tebi jedino nužno za potreban nivo bezbednosti, tebi je onda i ABS suvišan i opasan sistem (pa je valjda i on samo trik marketinga i usmeren na "debilizaciju vožnje" ), tako da ćemo se teško ikada razumeti.
Tužno je to kada u Srbiji kod nekih brendova (koji zakidaju na ADAS-u kao standardnoj opremi) neki elemet aktivne bezbednosti kao opcija košta 200e (kao što ACC košta kod 2008 kao opcija), a onda uvoznik lagerske primerke poručuje i paketira tako da poručuje kola "sa posebnom metalik bojom" (600e za 2008), a koja je od "obične metalik boje" za ta kola (od 400e) skuplja za više nego što je doplata za onaj ACC.
Ali, dok god ima ljudi koji su spremni da tih 200e za opcional radije doplate za "posebnost" neke metalik boje (kako bi to komšija video), nego da tih 200e doplate za ACC (uz "običnu" metalik boju) i tako možda u nekoj nesrećnoj situaciji spasu život svoje porodice (a i onih u drugim kolima), to tada će uvoznici da tako paketiraju. Jer je svest nekih kupaca kao kod tebe (i kod testera ovog vozila).

Dragan

pre 3 godine

Ako neko nije znao. Korejski vozila primer tukson. Je daleko bolji od volksvagena. Audija. Bmw. Tojota. I ostalije marki sem sevroleta. Sevrolet je broj 1 medju svim markama. Al balkanci samo znaju za kvarljivog volksvagena I nista drugo. Ja volksvagena nebi kupio da mi plate oni. Al tuksona bi uzo da imam pare

realan

pre 3 godine

pa šta ako je 45k i ako je kasko za njega 1,5k?
realno pre bih i platio više za ovaj hibridni Tuson nego za zastareli rav4 ili cr-v i barem znao da vozim po svemu opremljenije,kvalitetnije i savremenije vozilo a i lepše i sa najboljom garancijom

Karmen

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Voziš li sa pancirom i šlemom ili ne voziš, bezbednosti radi, "jer je život samo jedan pa bezbednost ne može biti opcija". Voziš li sa pištoljem i sprejom za medvede u kaseti bezbednosti radi ako te uprkos tvojim aktivnim sistemima bezbednosti čukne neki ćelavi, tetovirani, debelovrati nevoljnik, pa trebaš da ga odvratiš od namere da ti objasni da si kriv. Ajde javi. Hvala. Pojasevi i vazdušni jastuci - svaka čast.
Treba biti razuman i umeren i ne nasedati na marketinške trikove proizvođača. Nisam bezbedan ako mi auto ne pišti ako nagazim liniju ili auto treba da mi prepoznaje znakove - ja nisam sposoban za to?! To je debilizacija vožnje.

Guliver

pre 3 godine

prethodni model bio suv a ovaj sada crosover.Toliko o novom modelu.
(maks, 9. april 2021 09:16)

Tucson je od nastanka (2004) crossover i nikada nije bio SUV.

Felixv

pre 3 godine

To su potpuno nepotrebne stvari...
(Karmen, 9. april 2021 14:18)

Meni ta nepotrebna stvar (upozorenje na sudar / aktivna kontrola kočenja) spasila glavu kad me je u Jurija Gagarina (vozači iz Beograda znaju kakva je) bez ikakve najave isekao domaći “Fanđo”... Toliko o nepotrebnosti.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ".Kome to zaista treba?Kome treba upozorenje o napuštanju trake ili na sudar.Onome ko je nesposoban da vozi i prema tome ne treba da vozi uopšte.To su potpuno nepotrebne stvari...
(Karmen, 9. april 2021 14:18)

Kada bi isprobao te sisteme aktivne bezbednosti u praksi (ili, kada bi ti neki tester prikazao na normalan način, a ne ovako detinjasto kako ih je ovaj test prikazao), možda bi i Ti shvatio njihov (aktivan) doprinos sprečavanju nastanka nezgode. Pa bi i pri kupovini sledećeg vozila obratio pažnju i na to pitanje, zbog svoje porodice, sebe, ali i ostalih učesnika u saobraćaju (koji su možda nečiji roditelj, dete, supružnik, sestra, brat ... ), a kojima takodje možeš spasiti život ukoliko je Tvoje vozilo opremljeno tim sistemima.
A kada bi Hyundai tom pitanju posvećivao pažnju u meri kako to radi jedna Toyota sa svim (njenim) novim modelima (ili "nesrećni" Fiat sa Tipo Cross-om), ne bi moglo da se desi da Ti u 2021. godini kupiš nov Hyundai Tucson koji nema te sisteme u svim paketima opreme.
Pogledaj novog yarisa. Sedam paketa opreme. U nižim paketima čak i da se uplašiš na šta kola liče, ali, čak i baznjak ima sve sisteme aktivne bezbednosti. Pošto je život samo jedan, bezbednost ne može biti opcija. Ne bi smela da bude. I kod odgovornih proizvodjača kao Toyota (uglavnom) nije. Osim, npr, ako kupiš Berlingo sa znakom Toyote, tad zna malo da fali kod baznjaka ...

Karmen

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ". Kome to zaista treba? Kome treba upozorenje o napuštanju trake ili na sudar. Onome ko je nesposoban da vozi i prema tome ne treba da vozi uopšte. To su potpuno nepotrebne stvari koje poskupljuju auta i daju lažni utisak sigurnosti. Industrija automobila je u zreloj fazi u kojoj nema ništa smisleno da se izmisli, pa izmišljaju nepotrebne budalaštine samo da bi mogli reći da je novi model bolji od starog jer stari nema novu nepotrebnu glupost zbog kojeg su i napravili novi, koji je zbog toga i skuplji. Nosiš li pancirni prsluk dok voziš ili šlem od kevlara? Zašto ne ako ne? Zar nisi aktivno ili pasivno bezbedniji ako da? Tuga ako nisi oklopljen kao vitez iz srednjeg veka dok voziš jer je to vrlo neodgovorno i opasno, zar ne?

CryptoYaretina

pre 3 godine

Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ". Kome to zaista treba?
(Karmen, 09. april 2021 14:18)

srbima sigurno ne. oni najmanje izleću iz traka i uopšte ne ginu.

ali švabama treba, oni nemaju pojma da voze. znaju samo oni turci što idu po našim putevima pa vide od nas kako se vozi, ali da se drže samo autobana pojma ne bi imali...


a sad, jel vidite kako projekcija finansijske bede utiče na vaš razum i rasuđivanje? potpuno ste uklavireni i više ni ne umete da se borite protiv tigrovskih 300€.

Sanavabic

pre 3 godine

Izgleda super u odnosu na prosli model koji vec izgleda kao da je izasao 2010. Ovaj ce izgledati moderno i za 10ak godina. Kako spolja tako i iznutra.

Gedža

pre 3 godine

Lep sa svih strana, ali ne i spreda.
Ni u kom trenutku ludila ne može vredi ni blizu tih 45K evra...

CR-V Hibrid u skoro pa istoj opremi (nema samo panoramu) za 42.5K, Rav4 isto...

Garderp

pre 3 godine

Sramotna cena zaista. Ali kad pogledate koliko je generalno sve postalo skupo (počevši od stanova, pa do automobila) onda je donekle i očekivano što su tresnuli ovakvu cenu.

zemunac76

pre 3 godine

Zanima me da li je iko od svih vas koji ste komentarisali ovu vest imali realno iskustvo sa Tucsonom ili bar detaljno uporedio pakete opreme novog i prethodnog modela? Izuzev par ljudi,svi komentari su paušalni i ostrašćeni.
P.S. osnovni razlog poskupljenja je,što za razliku od prethodnog modela,procenat EU delova kod novog modela ispod 50%(pored motora,sada i menjač dolazi iz Koreje).

objavite mi vec jednom komentar

pre 3 godine

Jednom smo imali Tucson i nikad vise. Prosle godine smo sa ga resili, ni dve godine nismo izdrzali s tim autom. Najvisu opremu smo imali, kostao oko 35K. Potrosnja je bila katastrofalna, voznja tvrda, interijer nista posebno. Posli smo na prvi odmor a otisao nam je servo. Kad smo ga prodavali, posebna prica. Toliko gube cenu. Nikad vise. Ne vredi to tih para.

Djunta

pre 3 godine

Bice minusa ali sta cu moram da kazem. Dizajn Kicherica, cena smesna. Zapazi Hjundzavog pored Alfe Stelvio, BMW-a, Mercedesa-a, Audija-a, Jaguara - presmesno a sve nabrojano moze da se kupi za 45 ljada. Mozda nisu puni hibridi ali nisu ni Hjundjije. Pa kud ste bre krenuli rodjaci?

Alex

pre 3 godine

Vozim Santa Fe zadnjih 7 godina, 2014. godiste, i jako sam zadovoljan. Ali ovaj novi Tuscon sa onakvim zadnjim svetlima mi je super ruzan. I jos toliko skuplji od prethodnog modela. Nov i20 isto tako mi je pozadi bas ruzan. Razočarao me je Hyundai sa ovakvim novitetima

mile

pre 3 godine

Izvinjavam se na grešci u pisanju jedne cifre u prethodnom komentaru, napisah "... Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k" ..., a treba "... sa cenom počev od 48,5k ..."
(katalozi i cenovnici ..., 09. april 2021 09:44)
ala je tebi dosadno u zivotu...pa ata mislis koliko je njih zaista procitalo te tvoje cenovnike i realno,koga briga?

Iga

pre 3 godine

Baš kao što i Matt Watson kaže dizajn je kombinacija svega i svačega.
Od Peugeota, Toyote do VW a.
E sad možda se nekom i dopadne.
Ali to je očigledan primjer kako se ne smije dizajnirati auto.
Bolje nešto slabiji dizajn ali svoj i originalan.
Što se tiče tehnike i mehanike vjerovatno je solidna i pouzdana.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Hybrid se kupuje prvenstveno da bi ste uštedeli na gorivu. Sa ovolikim cenom To nećete ostvariti ni za 10 god. Trenutno najpametnije rešenje je benzinac turbo.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

45190e za hibridni Tucson? Pa, dobro, malo manje košta nego hibridni Lexus NX300 ili Toyota Highlander ... Ako je to bio cilj i ako neko misli da mu je to klasa.
Ali, u Srbiji hibridna Ford Kuga Vignale 225 ks FWD košta 44.480, dok AWD 190 ks ST-LINE X košta 39.420 (naravno, to je ford, pa doplata za nedostajuće elemente aktivne bezbednosti još "samo" 1.460).
Da, i Tucson je Tucson, pa ni on u prva dva paketa opreme nema standardno sve sisteme aktivne bezbednosti. Tuga. Kao ni većina od onih oglašenih novih Tucsona na PA. Ali, posle bukvalno infantilne prezentacije ACC na ovom testu, većina potencijalnih kupaca i ne može da shvati bezbednosni značaj tog sistema. Značaj prezentovanih melodija koje nudi novi Tuscon se izvesno razume.
Znači, ni za 39.290 ( hibrid Tucson Premium AWD ) ništa od adaptivnog tempomata, koga ima i Fiat Tipo Cross za 15.990.
Da li je puno 45.190e za testirani Tucson - ne znam, ali top hibridni RAV košta 46.400, a top hibridni CRV je 44.990 (a kod oba je panorama standard). I naravno, čak i u baznim verzijama imate i adaptivni tempomat. Isto kao i na baznom yarisu od 14k.
Ne mogu da se setim više klasičnih hibrida u toj klasi.
Ima ih dosta plug-in hibrida, pa je i Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k, ali, on je plug-in. A i to je cena za baznjak.
Slično je sve dakle. Skoro isto. Samo stvar ukusa. Neko voli crnke, neko plavuše.

Družićemo se neki drugi put

pre 3 godine

Žao mi je što nisam uspeo da kupim prethodnika, bar je imao rezervoar od 62 litra dok ovaj ima jedva 50. Poskupljenje od 30% je prostačko.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

Izvinjavam se na grešci u pisanju jedne cifre u prethodnom komentaru, napisah "... Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k" ..., a treba "... sa cenom počev od 48,5k ..."

Družićemo se neki drugi put

pre 3 godine

Žao mi je što nisam uspeo da kupim prethodnika, bar je imao rezervoar od 62 litra dok ovaj ima jedva 50. Poskupljenje od 30% je prostačko.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Hybrid se kupuje prvenstveno da bi ste uštedeli na gorivu. Sa ovolikim cenom To nećete ostvariti ni za 10 god. Trenutno najpametnije rešenje je benzinac turbo.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

45190e za hibridni Tucson? Pa, dobro, malo manje košta nego hibridni Lexus NX300 ili Toyota Highlander ... Ako je to bio cilj i ako neko misli da mu je to klasa.
Ali, u Srbiji hibridna Ford Kuga Vignale 225 ks FWD košta 44.480, dok AWD 190 ks ST-LINE X košta 39.420 (naravno, to je ford, pa doplata za nedostajuće elemente aktivne bezbednosti još "samo" 1.460).
Da, i Tucson je Tucson, pa ni on u prva dva paketa opreme nema standardno sve sisteme aktivne bezbednosti. Tuga. Kao ni većina od onih oglašenih novih Tucsona na PA. Ali, posle bukvalno infantilne prezentacije ACC na ovom testu, većina potencijalnih kupaca i ne može da shvati bezbednosni značaj tog sistema. Značaj prezentovanih melodija koje nudi novi Tuscon se izvesno razume.
Znači, ni za 39.290 ( hibrid Tucson Premium AWD ) ništa od adaptivnog tempomata, koga ima i Fiat Tipo Cross za 15.990.
Da li je puno 45.190e za testirani Tucson - ne znam, ali top hibridni RAV košta 46.400, a top hibridni CRV je 44.990 (a kod oba je panorama standard). I naravno, čak i u baznim verzijama imate i adaptivni tempomat. Isto kao i na baznom yarisu od 14k.
Ne mogu da se setim više klasičnih hibrida u toj klasi.
Ima ih dosta plug-in hibrida, pa je i Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k, ali, on je plug-in. A i to je cena za baznjak.
Slično je sve dakle. Skoro isto. Samo stvar ukusa. Neko voli crnke, neko plavuše.

mile

pre 3 godine

Izvinjavam se na grešci u pisanju jedne cifre u prethodnom komentaru, napisah "... Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k" ..., a treba "... sa cenom počev od 48,5k ..."
(katalozi i cenovnici ..., 09. april 2021 09:44)
ala je tebi dosadno u zivotu...pa ata mislis koliko je njih zaista procitalo te tvoje cenovnike i realno,koga briga?

Djunta

pre 3 godine

Bice minusa ali sta cu moram da kazem. Dizajn Kicherica, cena smesna. Zapazi Hjundzavog pored Alfe Stelvio, BMW-a, Mercedesa-a, Audija-a, Jaguara - presmesno a sve nabrojano moze da se kupi za 45 ljada. Mozda nisu puni hibridi ali nisu ni Hjundjije. Pa kud ste bre krenuli rodjaci?

objavite mi vec jednom komentar

pre 3 godine

Jednom smo imali Tucson i nikad vise. Prosle godine smo sa ga resili, ni dve godine nismo izdrzali s tim autom. Najvisu opremu smo imali, kostao oko 35K. Potrosnja je bila katastrofalna, voznja tvrda, interijer nista posebno. Posli smo na prvi odmor a otisao nam je servo. Kad smo ga prodavali, posebna prica. Toliko gube cenu. Nikad vise. Ne vredi to tih para.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ".Kome to zaista treba?Kome treba upozorenje o napuštanju trake ili na sudar.Onome ko je nesposoban da vozi i prema tome ne treba da vozi uopšte.To su potpuno nepotrebne stvari...
(Karmen, 9. april 2021 14:18)

Kada bi isprobao te sisteme aktivne bezbednosti u praksi (ili, kada bi ti neki tester prikazao na normalan način, a ne ovako detinjasto kako ih je ovaj test prikazao), možda bi i Ti shvatio njihov (aktivan) doprinos sprečavanju nastanka nezgode. Pa bi i pri kupovini sledećeg vozila obratio pažnju i na to pitanje, zbog svoje porodice, sebe, ali i ostalih učesnika u saobraćaju (koji su možda nečiji roditelj, dete, supružnik, sestra, brat ... ), a kojima takodje možeš spasiti život ukoliko je Tvoje vozilo opremljeno tim sistemima.
A kada bi Hyundai tom pitanju posvećivao pažnju u meri kako to radi jedna Toyota sa svim (njenim) novim modelima (ili "nesrećni" Fiat sa Tipo Cross-om), ne bi moglo da se desi da Ti u 2021. godini kupiš nov Hyundai Tucson koji nema te sisteme u svim paketima opreme.
Pogledaj novog yarisa. Sedam paketa opreme. U nižim paketima čak i da se uplašiš na šta kola liče, ali, čak i baznjak ima sve sisteme aktivne bezbednosti. Pošto je život samo jedan, bezbednost ne može biti opcija. Ne bi smela da bude. I kod odgovornih proizvodjača kao Toyota (uglavnom) nije. Osim, npr, ako kupiš Berlingo sa znakom Toyote, tad zna malo da fali kod baznjaka ...

Iga

pre 3 godine

Baš kao što i Matt Watson kaže dizajn je kombinacija svega i svačega.
Od Peugeota, Toyote do VW a.
E sad možda se nekom i dopadne.
Ali to je očigledan primjer kako se ne smije dizajnirati auto.
Bolje nešto slabiji dizajn ali svoj i originalan.
Što se tiče tehnike i mehanike vjerovatno je solidna i pouzdana.

CryptoYaretina

pre 3 godine

Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ". Kome to zaista treba?
(Karmen, 09. april 2021 14:18)

srbima sigurno ne. oni najmanje izleću iz traka i uopšte ne ginu.

ali švabama treba, oni nemaju pojma da voze. znaju samo oni turci što idu po našim putevima pa vide od nas kako se vozi, ali da se drže samo autobana pojma ne bi imali...


a sad, jel vidite kako projekcija finansijske bede utiče na vaš razum i rasuđivanje? potpuno ste uklavireni i više ni ne umete da se borite protiv tigrovskih 300€.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

Izvinjavam se na grešci u pisanju jedne cifre u prethodnom komentaru, napisah "... Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k" ..., a treba "... sa cenom počev od 48,5k ..."

Garderp

pre 3 godine

Sramotna cena zaista. Ali kad pogledate koliko je generalno sve postalo skupo (počevši od stanova, pa do automobila) onda je donekle i očekivano što su tresnuli ovakvu cenu.

Морон

pre 3 godine

2012.године сам купио Елантру ГЛС. Ево сад ће 9 година. Никаквих кварова ама баш никаквих. Мотор атм. 1.6cm3.Баш за похвалу.
...
Тадa је нова била негдје око 16.500€ у неком пакету "desire".
И таква је била 3-4.000€ јефтинија од Тојоте Короле.
Сад гледам Корола бенз.атм. мотор са свим безбедоносним системима активним које ни набројати не могу је око 17.000€....Толико је исто и Елантра али без иједног од тих система.

У преводу, паре које су потрошиле на маркетинг( Светско Европско Олимпијада, ф.клубови) стигоше ценом Тојоту.

Капу доле али Тојота је Тојота.

Felixv

pre 3 godine

To su potpuno nepotrebne stvari...
(Karmen, 9. april 2021 14:18)

Meni ta nepotrebna stvar (upozorenje na sudar / aktivna kontrola kočenja) spasila glavu kad me je u Jurija Gagarina (vozači iz Beograda znaju kakva je) bez ikakve najave isekao domaći “Fanđo”... Toliko o nepotrebnosti.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
"... Nisam bezbedan ako mi auto ne pišti ako nagazim liniju ili auto treba da mi prepoznaje znakove - ja nisam sposoban za to?! To je debilizacija vožnje."
(Karmen, 9. april 2021 16:26)

Nisu to sistemi aktivne bezbednosti koji nedostaju Tusonu u prva dva paketa oprema ( ako si pročitao moj prvi komentar ), a po kojima je onaj Fiat Tipo Cross za 16k "aktivno bezbedniji" od njega.
Ali, kako sam te razumeo šta je po tebi jedino nužno za potreban nivo bezbednosti, tebi je onda i ABS suvišan i opasan sistem (pa je valjda i on samo trik marketinga i usmeren na "debilizaciju vožnje" ), tako da ćemo se teško ikada razumeti.
Tužno je to kada u Srbiji kod nekih brendova (koji zakidaju na ADAS-u kao standardnoj opremi) neki elemet aktivne bezbednosti kao opcija košta 200e (kao što ACC košta kod 2008 kao opcija), a onda uvoznik lagerske primerke poručuje i paketira tako da poručuje kola "sa posebnom metalik bojom" (600e za 2008), a koja je od "obične metalik boje" za ta kola (od 400e) skuplja za više nego što je doplata za onaj ACC.
Ali, dok god ima ljudi koji su spremni da tih 200e za opcional radije doplate za "posebnost" neke metalik boje (kako bi to komšija video), nego da tih 200e doplate za ACC (uz "običnu" metalik boju) i tako možda u nekoj nesrećnoj situaciji spasu život svoje porodice (a i onih u drugim kolima), to tada će uvoznici da tako paketiraju. Jer je svest nekih kupaca kao kod tebe (i kod testera ovog vozila).

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.
(hemodroid, 9. april 2021 22:46)

Da, pošto radim za konkurente (brend "Capriolo"), ja bih rekao i da nehibridni Tucson ima ACC tek u petom paketu opreme i to samo ako je AT, tj, da ne može da ima ACC ni u poslednjem paketu opreme ako je MT (što je debilizam da kvadrat).
Danas sam se bio ograničio samo na testirani hibrid i nedostake aktivne bezbednosne opreme hibridne verzije.
Bilo kako bilo, ispade da je Fiat Tipo Cross etalon po pitanju aktivne bezbednosne opreme. U svetlu odnosa cena njega i Tucsona - da nije tužno, bilo bi smešno.
A sa ovakvom cenom hibrida, mislim da će Hyundai Srbija uskoro morati da organizuje smenski rad prodavaca da bi odgovorio uvećanim zahtevima tržišta za hibridnom verzijom. A da Toyota i Lexus mogu da odmah zatvore salone ...

Radovan

pre 3 godine

Aktivni sistemi bezbednosti su "kontra mere" za aktivne sisteme nebezbednosti koje primenjuju drugi vozači kao što su: upotreba mobilnog, kucanje poruka, ručkanje bureka i drugih obroka, šminkanje,gledanje videa i igranje igrica na monitoru auta, prebiranje po meniju aktivnog ekrana, čačkanje nosa i razgledanje predmeta rudarenja,itd,itd.

I onda sve to lepo platiš prodavcu, kao nov auto prepun sistema bezbednosti ili slupan auto zbog upotrebe "aktivnih sistema nebezbednosti".

Gledajte napred kroz šoferku i bočna stakla, učestvujte u vožnji, skinite naočare za sunce, slušalice i kapuljaču dok vozite, niste sami u saobraćaju i skinite nogu sa gasa.

Alex

pre 3 godine

Vozim Santa Fe zadnjih 7 godina, 2014. godiste, i jako sam zadovoljan. Ali ovaj novi Tuscon sa onakvim zadnjim svetlima mi je super ruzan. I jos toliko skuplji od prethodnog modela. Nov i20 isto tako mi je pozadi bas ruzan. Razočarao me je Hyundai sa ovakvim novitetima

Karmen

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ". Kome to zaista treba? Kome treba upozorenje o napuštanju trake ili na sudar. Onome ko je nesposoban da vozi i prema tome ne treba da vozi uopšte. To su potpuno nepotrebne stvari koje poskupljuju auta i daju lažni utisak sigurnosti. Industrija automobila je u zreloj fazi u kojoj nema ništa smisleno da se izmisli, pa izmišljaju nepotrebne budalaštine samo da bi mogli reći da je novi model bolji od starog jer stari nema novu nepotrebnu glupost zbog kojeg su i napravili novi, koji je zbog toga i skuplji. Nosiš li pancirni prsluk dok voziš ili šlem od kevlara? Zašto ne ako ne? Zar nisi aktivno ili pasivno bezbedniji ako da? Tuga ako nisi oklopljen kao vitez iz srednjeg veka dok voziš jer je to vrlo neodgovorno i opasno, zar ne?

Gedža

pre 3 godine

Lep sa svih strana, ali ne i spreda.
Ni u kom trenutku ludila ne može vredi ni blizu tih 45K evra...

CR-V Hibrid u skoro pa istoj opremi (nema samo panoramu) za 42.5K, Rav4 isto...

zemunac76

pre 3 godine

Zanima me da li je iko od svih vas koji ste komentarisali ovu vest imali realno iskustvo sa Tucsonom ili bar detaljno uporedio pakete opreme novog i prethodnog modela? Izuzev par ljudi,svi komentari su paušalni i ostrašćeni.
P.S. osnovni razlog poskupljenja je,što za razliku od prethodnog modela,procenat EU delova kod novog modela ispod 50%(pored motora,sada i menjač dolazi iz Koreje).

Karmen

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Voziš li sa pancirom i šlemom ili ne voziš, bezbednosti radi, "jer je život samo jedan pa bezbednost ne može biti opcija". Voziš li sa pištoljem i sprejom za medvede u kaseti bezbednosti radi ako te uprkos tvojim aktivnim sistemima bezbednosti čukne neki ćelavi, tetovirani, debelovrati nevoljnik, pa trebaš da ga odvratiš od namere da ti objasni da si kriv. Ajde javi. Hvala. Pojasevi i vazdušni jastuci - svaka čast.
Treba biti razuman i umeren i ne nasedati na marketinške trikove proizvođača. Nisam bezbedan ako mi auto ne pišti ako nagazim liniju ili auto treba da mi prepoznaje znakove - ja nisam sposoban za to?! To je debilizacija vožnje.

Guliver

pre 3 godine

prethodni model bio suv a ovaj sada crosover.Toliko o novom modelu.
(maks, 9. april 2021 09:16)

Tucson je od nastanka (2004) crossover i nikada nije bio SUV.

Minderbinder

pre 3 godine

Vrlo mi se dopadao predhodni Tucson. Što se tiče eksterijera bio je pun pogodak, jedan od najlepših SUV vozila u klasi. Ne samo da je bio lep, nego je imao i korektnu cenu, šta više ako je neko tražio SUV sa 4x4, pristojnom opremom i automatskim menjačem, nije bilo mnogo izbora, ili Tucson ili Sportage. Ovaj drugi mi se estetski ne dopada pa sam se fokusirao na Tucsona, za koga sam posle par odlaska u salon dobio ponudu od nešto manje od 25K za 1.6 tbenz, automatik, 4x4 i srednji+ paket opreme. Igrom slučaja ga nisam kupio na kraju, iako sam bio jako blizu tome. Uzeo sam jedan drugi SUV koji mi se više dopao, ali mislim da ne bih pogrešio ni sa Tucsonom, jer odnos cena-kvalitet je bila solidno dobra.
I onda sad ovo čudo. Em je ružan (dobro ajde, to je subjektivna stvar), em košta više ili isto kao konkurencija sa MNOGO boljom reputacijom. Okej, nekome se više sviša ovo, nekom ono, ukusi su različiti, ali pored svega ja stvarno ne mogu da zamislim da će neko dati 40+K eura za ovo čudo i da neće kupiti Rav4 ili CR-V hibrida. Sa ovom cenom ovo vozilo je težak promašaj.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

Na sajtu Hyundai, pod garancija, piše i:

"Garancija na pomoćnu, 12V bateriju, iznosi 24 meseca bez obzira na broj pređenih kilometara. Garancija na visokonaponsku bateriju iznosi 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže. Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu. U slučaju kada je baterija zamenjena u garantnom roku, dalju garanciju preuzima proizvođač novougrađene baterije, a u skladu sa svojom politikom garancije"

Toyota na bateriju hibrida daje garanciju 10 godina. Hyundai samo 5.

Kia daje 7 godina ili 150 kkm (ali im je i granica kapaciteta koji se smatra normalnim samo 65% ).

realan

pre 3 godine

Da, baš im pada cena! Teško proverljivo. Odeš na oglase pa pogledaš...kako se nalupeta, sve ti verujem.


Jednom smo imali Tucson i nikad vise. Prosle godine smo sa ga resili, ni dve godine nismo izdrzali s tim autom. Najvisu opremu smo imali, kostao oko 35K. Potrosnja je bila katastrofalna, voznja tvrda, interijer nista posebno. Posli smo na prvi odmor a otisao nam je servo. Kad smo ga prodavali, posebna prica. Toliko gube cenu. Nikad vise. Ne vredi to tih para.
(objavite mi vec jednom komentar, 09. april 2021 13:59)

halo mozak

pre 3 godine

@mile
katalozi i cenovnici od mene uvek dobije plus na primerno ponasanje i komunikaciju, a ti sa tako prostackim nastupom neces nikad.

Naravno, ne radi se o jednom plusu, vec o nekulturi i agresivnosti cije posledice i te kako osecamo kao drustvo.

Bojan

pre 3 godine

Uporedite motor i pakete opreme, a ne početnu cenu. Ta dva auta nisu za poređenje.

Nema više onog mrtvog atmosferca sa 132ks, nego je najslabiji benzinac 1.6 Turbo sa 150KS sa svim sistemima aktivne bezbednosti od osnovnog paketa (mislim da je ovo sad standard)
Poredite opremu statog sa turbo motorom i ovog novog. Novi jeste skuplji, ali nije uopšte velika razlika. Kad izjednačite opremu.

Stari tucson kad je izašao cena je počinjala od 19k, a ovome kreće od 24k. Stvarno preveliko poskupljenje
(Zacvo, 09. april 2021 12:17)

Kvarežma

pre 3 godine

Cene novih modela su uvek paprene. Iz naše perspektive Hyundai/KIA su još uvek nižerazredni brend. Na drugim tržištima čak uzimaju primat. Ponuda im je sveobuhvatna, delovi jeftini. Ogroman konglomerat.

To što je prethodni Tuscon bio best buy SUV, samo znači da naše tržište kaska. Ovde ljudi traže analogne table, dizel motore, svet je otišao dalje. Tehnološku revoluciju ćemo preskočiti za koju deceniju.

Dragan

pre 3 godine

Ako neko nije znao. Korejski vozila primer tukson. Je daleko bolji od volksvagena. Audija. Bmw. Tojota. I ostalije marki sem sevroleta. Sevrolet je broj 1 medju svim markama. Al balkanci samo znaju za kvarljivog volksvagena I nista drugo. Ja volksvagena nebi kupio da mi plate oni. Al tuksona bi uzo da imam pare

realan

pre 3 godine

pa šta ako je 45k i ako je kasko za njega 1,5k?
realno pre bih i platio više za ovaj hibridni Tuson nego za zastareli rav4 ili cr-v i barem znao da vozim po svemu opremljenije,kvalitetnije i savremenije vozilo a i lepše i sa najboljom garancijom

Gani Lapashtica

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici

Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.
(hemodroid, 9. april 2021 22:46)
Igrom slučaja znam coveka, radi za jednu konkurentsku isto korejsku firmu, pre toga nije uspeo kod ovih koje proziva, pa sad baca žuč, samo ga treba ignorisati

hemodroid

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici

Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.

Sanavabic

pre 3 godine

Izgleda super u odnosu na prosli model koji vec izgleda kao da je izasao 2010. Ovaj ce izgledati moderno i za 10ak godina. Kako spolja tako i iznutra.

gledalac yt testova

pre 3 godine

korejski YT testeri tvrde da je bolji od hibrid toyote rav4
evropski testeri su uglavnom dosta mlako ocenili dosta stvari oko ovog vozila
puno ima zamerki bez razlike

Djunta

pre 3 godine

Bice minusa ali sta cu moram da kazem. Dizajn Kicherica, cena smesna. Zapazi Hjundzavog pored Alfe Stelvio, BMW-a, Mercedesa-a, Audija-a, Jaguara - presmesno a sve nabrojano moze da se kupi za 45 ljada. Mozda nisu puni hibridi ali nisu ni Hjundjije. Pa kud ste bre krenuli rodjaci?

Karmen

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ". Kome to zaista treba? Kome treba upozorenje o napuštanju trake ili na sudar. Onome ko je nesposoban da vozi i prema tome ne treba da vozi uopšte. To su potpuno nepotrebne stvari koje poskupljuju auta i daju lažni utisak sigurnosti. Industrija automobila je u zreloj fazi u kojoj nema ništa smisleno da se izmisli, pa izmišljaju nepotrebne budalaštine samo da bi mogli reći da je novi model bolji od starog jer stari nema novu nepotrebnu glupost zbog kojeg su i napravili novi, koji je zbog toga i skuplji. Nosiš li pancirni prsluk dok voziš ili šlem od kevlara? Zašto ne ako ne? Zar nisi aktivno ili pasivno bezbedniji ako da? Tuga ako nisi oklopljen kao vitez iz srednjeg veka dok voziš jer je to vrlo neodgovorno i opasno, zar ne?

Sanavabic

pre 3 godine

Izgleda super u odnosu na prosli model koji vec izgleda kao da je izasao 2010. Ovaj ce izgledati moderno i za 10ak godina. Kako spolja tako i iznutra.

Dragan

pre 3 godine

Ako neko nije znao. Korejski vozila primer tukson. Je daleko bolji od volksvagena. Audija. Bmw. Tojota. I ostalije marki sem sevroleta. Sevrolet je broj 1 medju svim markama. Al balkanci samo znaju za kvarljivog volksvagena I nista drugo. Ja volksvagena nebi kupio da mi plate oni. Al tuksona bi uzo da imam pare

realan

pre 3 godine

pa šta ako je 45k i ako je kasko za njega 1,5k?
realno pre bih i platio više za ovaj hibridni Tuson nego za zastareli rav4 ili cr-v i barem znao da vozim po svemu opremljenije,kvalitetnije i savremenije vozilo a i lepše i sa najboljom garancijom

objavite mi vec jednom komentar

pre 3 godine

Jednom smo imali Tucson i nikad vise. Prosle godine smo sa ga resili, ni dve godine nismo izdrzali s tim autom. Najvisu opremu smo imali, kostao oko 35K. Potrosnja je bila katastrofalna, voznja tvrda, interijer nista posebno. Posli smo na prvi odmor a otisao nam je servo. Kad smo ga prodavali, posebna prica. Toliko gube cenu. Nikad vise. Ne vredi to tih para.

mile

pre 3 godine

Izvinjavam se na grešci u pisanju jedne cifre u prethodnom komentaru, napisah "... Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k" ..., a treba "... sa cenom počev od 48,5k ..."
(katalozi i cenovnici ..., 09. april 2021 09:44)
ala je tebi dosadno u zivotu...pa ata mislis koliko je njih zaista procitalo te tvoje cenovnike i realno,koga briga?

Karmen

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Voziš li sa pancirom i šlemom ili ne voziš, bezbednosti radi, "jer je život samo jedan pa bezbednost ne može biti opcija". Voziš li sa pištoljem i sprejom za medvede u kaseti bezbednosti radi ako te uprkos tvojim aktivnim sistemima bezbednosti čukne neki ćelavi, tetovirani, debelovrati nevoljnik, pa trebaš da ga odvratiš od namere da ti objasni da si kriv. Ajde javi. Hvala. Pojasevi i vazdušni jastuci - svaka čast.
Treba biti razuman i umeren i ne nasedati na marketinške trikove proizvođača. Nisam bezbedan ako mi auto ne pišti ako nagazim liniju ili auto treba da mi prepoznaje znakove - ja nisam sposoban za to?! To je debilizacija vožnje.

Gani Lapashtica

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici

Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.
(hemodroid, 9. april 2021 22:46)
Igrom slučaja znam coveka, radi za jednu konkurentsku isto korejsku firmu, pre toga nije uspeo kod ovih koje proziva, pa sad baca žuč, samo ga treba ignorisati

Iga

pre 3 godine

Baš kao što i Matt Watson kaže dizajn je kombinacija svega i svačega.
Od Peugeota, Toyote do VW a.
E sad možda se nekom i dopadne.
Ali to je očigledan primjer kako se ne smije dizajnirati auto.
Bolje nešto slabiji dizajn ali svoj i originalan.
Što se tiče tehnike i mehanike vjerovatno je solidna i pouzdana.

realan

pre 3 godine

Da, baš im pada cena! Teško proverljivo. Odeš na oglase pa pogledaš...kako se nalupeta, sve ti verujem.


Jednom smo imali Tucson i nikad vise. Prosle godine smo sa ga resili, ni dve godine nismo izdrzali s tim autom. Najvisu opremu smo imali, kostao oko 35K. Potrosnja je bila katastrofalna, voznja tvrda, interijer nista posebno. Posli smo na prvi odmor a otisao nam je servo. Kad smo ga prodavali, posebna prica. Toliko gube cenu. Nikad vise. Ne vredi to tih para.
(objavite mi vec jednom komentar, 09. april 2021 13:59)

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

45190e za hibridni Tucson? Pa, dobro, malo manje košta nego hibridni Lexus NX300 ili Toyota Highlander ... Ako je to bio cilj i ako neko misli da mu je to klasa.
Ali, u Srbiji hibridna Ford Kuga Vignale 225 ks FWD košta 44.480, dok AWD 190 ks ST-LINE X košta 39.420 (naravno, to je ford, pa doplata za nedostajuće elemente aktivne bezbednosti još "samo" 1.460).
Da, i Tucson je Tucson, pa ni on u prva dva paketa opreme nema standardno sve sisteme aktivne bezbednosti. Tuga. Kao ni većina od onih oglašenih novih Tucsona na PA. Ali, posle bukvalno infantilne prezentacije ACC na ovom testu, većina potencijalnih kupaca i ne može da shvati bezbednosni značaj tog sistema. Značaj prezentovanih melodija koje nudi novi Tuscon se izvesno razume.
Znači, ni za 39.290 ( hibrid Tucson Premium AWD ) ništa od adaptivnog tempomata, koga ima i Fiat Tipo Cross za 15.990.
Da li je puno 45.190e za testirani Tucson - ne znam, ali top hibridni RAV košta 46.400, a top hibridni CRV je 44.990 (a kod oba je panorama standard). I naravno, čak i u baznim verzijama imate i adaptivni tempomat. Isto kao i na baznom yarisu od 14k.
Ne mogu da se setim više klasičnih hibrida u toj klasi.
Ima ih dosta plug-in hibrida, pa je i Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k, ali, on je plug-in. A i to je cena za baznjak.
Slično je sve dakle. Skoro isto. Samo stvar ukusa. Neko voli crnke, neko plavuše.

hemodroid

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici

Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.

Alex

pre 3 godine

Vozim Santa Fe zadnjih 7 godina, 2014. godiste, i jako sam zadovoljan. Ali ovaj novi Tuscon sa onakvim zadnjim svetlima mi je super ruzan. I jos toliko skuplji od prethodnog modela. Nov i20 isto tako mi je pozadi bas ruzan. Razočarao me je Hyundai sa ovakvim novitetima

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

Izvinjavam se na grešci u pisanju jedne cifre u prethodnom komentaru, napisah "... Grandland X sa 225 ks FWD sa cenom počev od 38,5k" ..., a treba "... sa cenom počev od 48,5k ..."

zemunac76

pre 3 godine

Zanima me da li je iko od svih vas koji ste komentarisali ovu vest imali realno iskustvo sa Tucsonom ili bar detaljno uporedio pakete opreme novog i prethodnog modela? Izuzev par ljudi,svi komentari su paušalni i ostrašćeni.
P.S. osnovni razlog poskupljenja je,što za razliku od prethodnog modela,procenat EU delova kod novog modela ispod 50%(pored motora,sada i menjač dolazi iz Koreje).

Družićemo se neki drugi put

pre 3 godine

Žao mi je što nisam uspeo da kupim prethodnika, bar je imao rezervoar od 62 litra dok ovaj ima jedva 50. Poskupljenje od 30% je prostačko.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ".Kome to zaista treba?Kome treba upozorenje o napuštanju trake ili na sudar.Onome ko je nesposoban da vozi i prema tome ne treba da vozi uopšte.To su potpuno nepotrebne stvari...
(Karmen, 9. april 2021 14:18)

Kada bi isprobao te sisteme aktivne bezbednosti u praksi (ili, kada bi ti neki tester prikazao na normalan način, a ne ovako detinjasto kako ih je ovaj test prikazao), možda bi i Ti shvatio njihov (aktivan) doprinos sprečavanju nastanka nezgode. Pa bi i pri kupovini sledećeg vozila obratio pažnju i na to pitanje, zbog svoje porodice, sebe, ali i ostalih učesnika u saobraćaju (koji su možda nečiji roditelj, dete, supružnik, sestra, brat ... ), a kojima takodje možeš spasiti život ukoliko je Tvoje vozilo opremljeno tim sistemima.
A kada bi Hyundai tom pitanju posvećivao pažnju u meri kako to radi jedna Toyota sa svim (njenim) novim modelima (ili "nesrećni" Fiat sa Tipo Cross-om), ne bi moglo da se desi da Ti u 2021. godini kupiš nov Hyundai Tucson koji nema te sisteme u svim paketima opreme.
Pogledaj novog yarisa. Sedam paketa opreme. U nižim paketima čak i da se uplašiš na šta kola liče, ali, čak i baznjak ima sve sisteme aktivne bezbednosti. Pošto je život samo jedan, bezbednost ne može biti opcija. Ne bi smela da bude. I kod odgovornih proizvodjača kao Toyota (uglavnom) nije. Osim, npr, ako kupiš Berlingo sa znakom Toyote, tad zna malo da fali kod baznjaka ...

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
Ocigledno radis za neku od konkurentskih firmi jer lazes.Najnizi paket opreme comfort kod novog Tucsona ima FCA sistem za izbegavanje sudara, ima i lane asistenta ima cak i neki sistem za odrzavanje vozila u sredini trake,mislim nije tesko pogledati novi cenovnik.
(hemodroid, 9. april 2021 22:46)

Da, pošto radim za konkurente (brend "Capriolo"), ja bih rekao i da nehibridni Tucson ima ACC tek u petom paketu opreme i to samo ako je AT, tj, da ne može da ima ACC ni u poslednjem paketu opreme ako je MT (što je debilizam da kvadrat).
Danas sam se bio ograničio samo na testirani hibrid i nedostake aktivne bezbednosne opreme hibridne verzije.
Bilo kako bilo, ispade da je Fiat Tipo Cross etalon po pitanju aktivne bezbednosne opreme. U svetlu odnosa cena njega i Tucsona - da nije tužno, bilo bi smešno.
A sa ovakvom cenom hibrida, mislim da će Hyundai Srbija uskoro morati da organizuje smenski rad prodavaca da bi odgovorio uvećanim zahtevima tržišta za hibridnom verzijom. A da Toyota i Lexus mogu da odmah zatvore salone ...

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

@katalozi i cenovnici
"... Nisam bezbedan ako mi auto ne pišti ako nagazim liniju ili auto treba da mi prepoznaje znakove - ja nisam sposoban za to?! To je debilizacija vožnje."
(Karmen, 9. april 2021 16:26)

Nisu to sistemi aktivne bezbednosti koji nedostaju Tusonu u prva dva paketa oprema ( ako si pročitao moj prvi komentar ), a po kojima je onaj Fiat Tipo Cross za 16k "aktivno bezbedniji" od njega.
Ali, kako sam te razumeo šta je po tebi jedino nužno za potreban nivo bezbednosti, tebi je onda i ABS suvišan i opasan sistem (pa je valjda i on samo trik marketinga i usmeren na "debilizaciju vožnje" ), tako da ćemo se teško ikada razumeti.
Tužno je to kada u Srbiji kod nekih brendova (koji zakidaju na ADAS-u kao standardnoj opremi) neki elemet aktivne bezbednosti kao opcija košta 200e (kao što ACC košta kod 2008 kao opcija), a onda uvoznik lagerske primerke poručuje i paketira tako da poručuje kola "sa posebnom metalik bojom" (600e za 2008), a koja je od "obične metalik boje" za ta kola (od 400e) skuplja za više nego što je doplata za onaj ACC.
Ali, dok god ima ljudi koji su spremni da tih 200e za opcional radije doplate za "posebnost" neke metalik boje (kako bi to komšija video), nego da tih 200e doplate za ACC (uz "običnu" metalik boju) i tako možda u nekoj nesrećnoj situaciji spasu život svoje porodice (a i onih u drugim kolima), to tada će uvoznici da tako paketiraju. Jer je svest nekih kupaca kao kod tebe (i kod testera ovog vozila).

gledalac yt testova

pre 3 godine

korejski YT testeri tvrde da je bolji od hibrid toyote rav4
evropski testeri su uglavnom dosta mlako ocenili dosta stvari oko ovog vozila
puno ima zamerki bez razlike

Морон

pre 3 godine

2012.године сам купио Елантру ГЛС. Ево сад ће 9 година. Никаквих кварова ама баш никаквих. Мотор атм. 1.6cm3.Баш за похвалу.
...
Тадa је нова била негдје око 16.500€ у неком пакету "desire".
И таква је била 3-4.000€ јефтинија од Тојоте Короле.
Сад гледам Корола бенз.атм. мотор са свим безбедоносним системима активним које ни набројати не могу је око 17.000€....Толико је исто и Елантра али без иједног од тих система.

У преводу, паре које су потрошиле на маркетинг( Светско Европско Олимпијада, ф.клубови) стигоше ценом Тојоту.

Капу доле али Тојота је Тојота.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Hybrid se kupuje prvenstveno da bi ste uštedeli na gorivu. Sa ovolikim cenom To nećete ostvariti ni za 10 god. Trenutno najpametnije rešenje je benzinac turbo.

CryptoYaretina

pre 3 godine

Mnogo daviš sa " aktivnim sistemima bezbednosti ". Kome to zaista treba?
(Karmen, 09. april 2021 14:18)

srbima sigurno ne. oni najmanje izleću iz traka i uopšte ne ginu.

ali švabama treba, oni nemaju pojma da voze. znaju samo oni turci što idu po našim putevima pa vide od nas kako se vozi, ali da se drže samo autobana pojma ne bi imali...


a sad, jel vidite kako projekcija finansijske bede utiče na vaš razum i rasuđivanje? potpuno ste uklavireni i više ni ne umete da se borite protiv tigrovskih 300€.

Guliver

pre 3 godine

prethodni model bio suv a ovaj sada crosover.Toliko o novom modelu.
(maks, 9. april 2021 09:16)

Tucson je od nastanka (2004) crossover i nikada nije bio SUV.

Garderp

pre 3 godine

Sramotna cena zaista. Ali kad pogledate koliko je generalno sve postalo skupo (počevši od stanova, pa do automobila) onda je donekle i očekivano što su tresnuli ovakvu cenu.

Gedža

pre 3 godine

Lep sa svih strana, ali ne i spreda.
Ni u kom trenutku ludila ne može vredi ni blizu tih 45K evra...

CR-V Hibrid u skoro pa istoj opremi (nema samo panoramu) za 42.5K, Rav4 isto...

Bojan

pre 3 godine

Uporedite motor i pakete opreme, a ne početnu cenu. Ta dva auta nisu za poređenje.

Nema više onog mrtvog atmosferca sa 132ks, nego je najslabiji benzinac 1.6 Turbo sa 150KS sa svim sistemima aktivne bezbednosti od osnovnog paketa (mislim da je ovo sad standard)
Poredite opremu statog sa turbo motorom i ovog novog. Novi jeste skuplji, ali nije uopšte velika razlika. Kad izjednačite opremu.

Stari tucson kad je izašao cena je počinjala od 19k, a ovome kreće od 24k. Stvarno preveliko poskupljenje
(Zacvo, 09. april 2021 12:17)

Felixv

pre 3 godine

To su potpuno nepotrebne stvari...
(Karmen, 9. april 2021 14:18)

Meni ta nepotrebna stvar (upozorenje na sudar / aktivna kontrola kočenja) spasila glavu kad me je u Jurija Gagarina (vozači iz Beograda znaju kakva je) bez ikakve najave isekao domaći “Fanđo”... Toliko o nepotrebnosti.

Radovan

pre 3 godine

Aktivni sistemi bezbednosti su "kontra mere" za aktivne sisteme nebezbednosti koje primenjuju drugi vozači kao što su: upotreba mobilnog, kucanje poruka, ručkanje bureka i drugih obroka, šminkanje,gledanje videa i igranje igrica na monitoru auta, prebiranje po meniju aktivnog ekrana, čačkanje nosa i razgledanje predmeta rudarenja,itd,itd.

I onda sve to lepo platiš prodavcu, kao nov auto prepun sistema bezbednosti ili slupan auto zbog upotrebe "aktivnih sistema nebezbednosti".

Gledajte napred kroz šoferku i bočna stakla, učestvujte u vožnji, skinite naočare za sunce, slušalice i kapuljaču dok vozite, niste sami u saobraćaju i skinite nogu sa gasa.

katalozi i cenovnici ...

pre 3 godine

Na sajtu Hyundai, pod garancija, piše i:

"Garancija na pomoćnu, 12V bateriju, iznosi 24 meseca bez obzira na broj pređenih kilometara. Garancija na visokonaponsku bateriju iznosi 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže. Garantni rok počinje da teče od dana izdavanja računa za vozilo kupcu. U slučaju kada je baterija zamenjena u garantnom roku, dalju garanciju preuzima proizvođač novougrađene baterije, a u skladu sa svojom politikom garancije"

Toyota na bateriju hibrida daje garanciju 10 godina. Hyundai samo 5.

Kia daje 7 godina ili 150 kkm (ali im je i granica kapaciteta koji se smatra normalnim samo 65% ).

Minderbinder

pre 3 godine

Vrlo mi se dopadao predhodni Tucson. Što se tiče eksterijera bio je pun pogodak, jedan od najlepših SUV vozila u klasi. Ne samo da je bio lep, nego je imao i korektnu cenu, šta više ako je neko tražio SUV sa 4x4, pristojnom opremom i automatskim menjačem, nije bilo mnogo izbora, ili Tucson ili Sportage. Ovaj drugi mi se estetski ne dopada pa sam se fokusirao na Tucsona, za koga sam posle par odlaska u salon dobio ponudu od nešto manje od 25K za 1.6 tbenz, automatik, 4x4 i srednji+ paket opreme. Igrom slučaja ga nisam kupio na kraju, iako sam bio jako blizu tome. Uzeo sam jedan drugi SUV koji mi se više dopao, ali mislim da ne bih pogrešio ni sa Tucsonom, jer odnos cena-kvalitet je bila solidno dobra.
I onda sad ovo čudo. Em je ružan (dobro ajde, to je subjektivna stvar), em košta više ili isto kao konkurencija sa MNOGO boljom reputacijom. Okej, nekome se više sviša ovo, nekom ono, ukusi su različiti, ali pored svega ja stvarno ne mogu da zamislim da će neko dati 40+K eura za ovo čudo i da neće kupiti Rav4 ili CR-V hibrida. Sa ovom cenom ovo vozilo je težak promašaj.

Kvarežma

pre 3 godine

Cene novih modela su uvek paprene. Iz naše perspektive Hyundai/KIA su još uvek nižerazredni brend. Na drugim tržištima čak uzimaju primat. Ponuda im je sveobuhvatna, delovi jeftini. Ogroman konglomerat.

To što je prethodni Tuscon bio best buy SUV, samo znači da naše tržište kaska. Ovde ljudi traže analogne table, dizel motore, svet je otišao dalje. Tehnološku revoluciju ćemo preskočiti za koju deceniju.

halo mozak

pre 3 godine

@mile
katalozi i cenovnici od mene uvek dobije plus na primerno ponasanje i komunikaciju, a ti sa tako prostackim nastupom neces nikad.

Naravno, ne radi se o jednom plusu, vec o nekulturi i agresivnosti cije posledice i te kako osecamo kao drustvo.