Sreda, 07.04.2021.

08:00

Raspucanom Jokiću umakao tripl-dabl, Nagetsi srušili i Pistonse

Košarkaši Denvera ostvarili su šestu uzastopnu pobedu pošto su bili bolji od ekipe Detroit Pistonsa, 134:119.

Izvor: Z.K.

Raspucanom Jokiæu umakao tripl-dabl, Nagetsi srušili i Pistonse IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Jedite kod Joe-a

pre 3 godine

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.
(samo pitam, 07. april 2021 09:20)

Da ne ulazim u onu prvu temu oko bacanja, jer se očigledno praviš lud i ne vidiš suštinu, ali što se tiče Embida i Jokića, tu se prijatelju već odlučilo, i to činjenicom da je Embid propustio četvrtinu utakmica svoje ekipe, a do kraja će vrv biti i trećina, da ne pominjem to što njegova ekipa i bez njega dobija. Doduše daje poptuno zdrav i uz ove brojke, moguće da bi jedva dočekali da njemu dodele nagradu. A ovo za odbranu je kao da kažeš da će između Zvezde i Partizana na kraju sezone odlučiti lepota dresova a ne osvojeni bodovi.
Svako dobro

Легендо који инфлуенсер си ти

pre 3 godine

@Baron
Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.
(Baron)

Сви памте чувену петорку:
Ш. О'Нил, Д. Вејд, А. Морнинг, Џ. Вилијамс, БАРОН

panter pudlica

pre 3 godine

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.
(samo pitam, 07. april 2021 09:20)

Ti i dalje ne kapiraš poentu. Nije ni bitno, nastavi da živiš u neznanju...

Mihailo

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige. Bitno da ti dobro ceniš...
(panter pudlica, 7. april 2021 08:57)

Evo linkova od pet prekršaja sa ove utakmice koji po mom mišljenju ne bi svirani Jokiću.
Linkovi:
1.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=605&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Kornet%20S.FOUL%20(P1.PN)%20(C.Washington)&sct=plot
2.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=586&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Ojeleye%20P.FOUL%20(P4.PN)%20(T.Brothers)&sct=plot
3.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=575&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Ojeleye%20S.FOUL%20(P3.PN)%20(C.Washington)&sct=plot
4.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=337&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Williams%20III%20S.FOUL%20(P4.T1)%20(C.Washington)&sct=plot
5.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=277&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Fall%20S.FOUL%20(P1.T2)%20(T.Brothers)&sct=plot

Pozdrav...

Beks

pre 3 godine

@ventilator Da neces mozda da kazes da si gledao svaku celu utakmicu Filadelfije,pa znas da Embid 2x manje ulazi u reket! Samo na jednom highlightu mozes suprotno da vidis,a i sutira najmanje trojki u karijeri,2,3 pokusaja.

geda

pre 3 godine

А то изгледа није дозвољено неком дебељуци из мале земље и још мањег тима.
(Плави вентилатор, 7. april 2021 11:59)

Da, to ih najvise zanima u zivotu, koliko Jokic ima poena po utakmici. To ni njega nije briga.
Inace, Embiid je iz Kameruna.

Sasa

pre 3 godine

Dzabe ti jokicu sto imas najbolju statistiku u nba i sto si najbolji igrač u tvojoj srbiji si iza kineskog snajpera...
(petarczv, 07. april 2021 08:40)

Kao sto radi nesrecnog neutralnog felsa navijam PROTIV Partizana i Barselone, Mikija protiv Federera i Nadala, od danas radi tebe navijam protiv Crvenr zvezde. Nesnosne spodobe jedne. Uvek cu se radovati njihovim porazima jer znam koliko vas bole. Imate problem, lecite ga, ali ne ovde.
Kakvo je zadovoljstvo pobeda Bajerna od 8:1.

U trećoj četvrtini

pre 3 godine

On i Barton 3 ili 4 puta sami ispod svog kosa, Barton uzima sve. Sakloni boze, Dramond bi ga nokautirao. 😁 Jokaru nazalost toliko boli uvo za to, da mene dusa boli. A MPJ i Barton bi se hebali za skok ispod njihovog obruča.

Znam, vazno je da pobeđuju, ali brate mili kakav je Divljak Barton, jeste dobro sutira ovu utakmicu, ali je opet dva polaganja masio na aistenciju Jokica.

Bila jednda situacija kad Jokara asistira MPJ-u i ovaj lik sam sam at ispod kosa i nekako mu se lopta odbija od kolena jer lik razmislja unapred kako da sto atraktivije zakuca, lopta ide u aut. Meloun se za glavu hvata. Posle je pametnije odluke donosio.

Denver ih je razbio, Detroit samo prvu četvrtinu odličnom odigrao dok nije Grant izasao, ali zato četvrtu četvrtinu sam mislio da će Denverova klupa da prospe svu prednost.

Videlo se da mogu ladno i bez Mareja iako im je vazan šraf, ali Barton i MPJ me ubise nervirajuci jer bi Jokara ladno imao ovu +15 asistencija, plus mu ukradu 5+ skokova po utakmici jer Jokaru boli uvo. Ali Jokara je u trci za mvp-a, mogu malo ova dva balvana da olade,ali ne, hebali bi se za statistiku.

Плави вентилатор

pre 3 godine

Činjenica je da Embiid izvodi više slobodnih bacanja od Jokića, ima tu i sudijskog tretmana ali ima i do toga što Jokić i Embiid igraju drugačiju vrstu košarke (iako su centri i jedan i drugi). Embiid više ulazi u reket i ide na kontakt pa je normalno i da mu se dosuđuje više slobodnih bacanja. Jokić s druge strane igra raznovrsnije (ulaz, šut za 3 poena, šut sa poludistance, itd.) tako da je i normalno da obojica ne mogu imati isti broj slobodnih bacanja.
(Skywalker, 07. april 2021 10:35)

Играју, само што је ове сезоне Јокић 2х више улазио под обруч; тако да та прича не пролази. Ево данас Ембид од 10 фаулова, 4 непостојећа а још два не би никада Јокићу судили.

Јокићу реално 2-3 шутерска фаула по утакмици не суде. А да суде просјек бу му био преко 30п. А то изгледа није дозвољено неком дебељуци из мале земље и још мањег тима.

Stojan

pre 3 godine

@Skywalker

Ti pricas kao da Embid sutira 2-3 slobodnjaka vise. Covek sutira 7 vise po utakmici, to je nadrealna stvar.

Embid sam sutira vise slobodnjaka od Jokica i Karija zajedno, pa ti vidi.

Beks

pre 3 godine

@Sasa Vidis ja imam isti problem,da kad citam vise nego pristrasne komentare,taj igrac,tim.. pocinje da me nervira. Na primer ovaj komentator "u trecoj cetvrtini" Denver lagano dobio,Jokic moze da odmori,a njega nerviraju Barton i Porter sto "kradu" skokove Jokicu i sto nemaju 100% suta svaki mec,da bi nekom upisali asistenciju. Prijatelju igra se za pobede a ne za neciju statistiku. Do sada ste kukali na Westbruka,Hardena a sada bi se...za statistiku.

milan

pre 3 godine

petarczv Koliko si ti dosadan u prozivanju Bogdanovica i uopste svi vi sto se delite na zvezdase i partizanovce niste u vinklu. Ovamo svi neke patriote,kad neko prozove i kaze nesto lose za Srbe,svi kao skacu,svi su Srbi veliki a na drugoj strani bi izginuli medjusobno zbog zvezde i partizana.
(Beks, 07. april 2021 08:53)
nesrecni ljudi

Skywalker

pre 3 godine

Činjenica je da Embiid izvodi više slobodnih bacanja od Jokića, ima tu i sudijskog tretmana ali ima i do toga što Jokić i Embiid igraju drugačiju vrstu košarke (iako su centri i jedan i drugi). Embiid više ulazi u reket i ide na kontakt pa je normalno i da mu se dosuđuje više slobodnih bacanja. Jokić s druge strane igra raznovrsnije (ulaz, šut za 3 poena, šut sa poludistance, itd.) tako da je i normalno da obojica ne mogu imati isti broj slobodnih bacanja.

Brankoni

pre 3 godine

Jokić dva slobodnjaka, Embid 20. Šta reći.
(Tenen, 7. april 2021 09:32)


Na poslednjih 11 utakmica Embid 142 slovodnjaka a Jokic celih 26.

Nemanja

pre 3 godine

Ako se pogleda raspored do kraja, Lejkersi mogu lako da završe čak i kao sedmi, s obzirom da sigurno neće biti kompletni bar još 10 utakmica do kraja, a raspored u aprilu im nije ni malo lak.. Denveru raspored do kraja osrednji, Klipersima takodje, dalasu za nijansu lakši, a portlandu malo teži.. sve u svemu, realan raspored na zapadu (za prvih 7)će najverovatnije biti: Juta, Finiks, Klipersi, Denver, Dalas, Portland, Lejkersi..

milan

pre 3 godine

Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.
(Baron, 07. april 2021 09:00)
a zaato mislis da nisu mnogo jaki? i zasto predstavljas drugi krug play off kao nesto slabo (to je najboljih osam u nba)

Karlo Prvi

pre 3 godine

Najbitnija dva podatka su da Jokić i ostali starteri de fakto nisu ulazili u igru u zadnjoj četvrtini i da su ovo postigli bez Marija. Noćas igraju protiv San Antonija koji nije u formi i kojem lako mogu da uzmu obe utakmice. Potrebna je svežina na duže staze, nazire se i plejof. Ovo se odnosi ne samo na fizičku spremu, već i na psihiloško trošenje. Jučerašnji meč je bio bez stresa, de fakto jači trening. Klupa je bila, što je jako retko, odlična u prelazu između 1/4 i 2/4 i skoro pa završila utakmicu. Predstojeći raspored nije težak i komotno bi mogli da imaju recimo 40-19 za devet utakmica.

Što se tiče Nikole, MVP bi bio fenomenalan i zaslužen. Još bolji bi bio MVP Finala. Sa ovom postavom to više nije nikakav san.

samo pitam

pre 3 godine

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige.e Bitno da ti dobro ceniš...
(panter pudlica, 7. april 2021 08:57)

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.

Др. Уги

pre 3 godine

@
On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
(Karleuša

Ја мислим да се ти манеш спорта и држиш естраде. Мало замешај ду.... и то ти је најпаметније што можеш..

Pera Ždera

pre 3 godine

Poslednja cetvrtina cela garbage time. Bez previse toga novog za reci. Lagana pobeda

Za tri cetvrtine Nikola 27p 8sk 11as! Neverovatan, lud! Bas je bio poenterski naostren u odsustvu Mareja. Toliko dobrih poteza da bi mogao sam da popuni NBA action top 5 :D ...Blokirao Grenta, ukrao loptu, zakucavao. Trebalo mu par min da oseti kako se igra protiv Plamlija. Pretrcao ga, lako nadigrao.

Barton odlican, efikasan, cudan :) Najveci +/- +19. Bez Mareja na parketu prirodno da vise sutira, problem je samo kada je to tako kada je i Marej tu ili kada ne sutira ni blizu ovako efikasno. Ovaj put pogadjao, pohvale.

Primetno je da def cesto bespotrebno ceka skok ispod kosa (tu su visoki) i ako treba da trci kontru pri promasaju protivnika jer je vec Jokic na skoku, odbrane okolo bez. Tada ne gradi svog protivnickog igraca na spoljnoj liniji sto je nekako osnovno. On i Nikola sami stoje ispod (Nikola po pravilu pusta skok Bartonu). Takvih situacija (njih dvojica sami ispod kosa) na skoku je bilo bar 5. To je taj neki momenat "krade skokove" Nikoli sto mnogi ovde navode :) Ne toliko bitno ali zna da zulja.

Grent unakazio Gordona, Bej Portera i Bartona :( 54 poena kombinivano. Samo tu nema kosarke, timske igre. Grent pokazuje liderski kvalitet kroz ulogu koju je dobio, zbog koje je otisao ali samo u ovakvom "timu". Steta. Plamli ko Plamli. Ista igra, iste ogranicenosti.

Porter vec standardno odlican. Nenormalno efikasan sut se nastavlja. Raduje njegova izjava nakon meca kako su bratstvo, koliko se vole i igraju jedni za druge, sa titulom kao apsolutnim ciljem.

Preopasno izgleda Denver sada cak i kada igra losije. Konsolidacija klupe, jasnije uloge, Nikola ne ispod 15-20 suteva, Barton ne preko 8-12 (osim ako ludacki pogadja kao sinoc) uz standardno odlicne Portera i Gordona, sve konstantnijeg Mareja (povreda valjda nije ozbiljnija), sigurnog Morisa itd, Denveru se smese ozbiljne sampionske mogucnosti uz MVP priznanje njihovog "debeljka".

Plavi Ventilator

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Evo, prva cetvrtina 3:41 na satu. Nije faul. Pogresno dosudjena bacanja. Posdrav!

Baron

pre 3 godine

Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.

Др. Уги

pre 3 godine

@
On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
(Karleuša

Ја мислим да се ти манеш спорта и држиш естраде. Мало замешај ду.... и то ти је најпаметније што можеш..

frajko

pre 3 godine

Mene samo interesuje da li ovi likovi spremaju ove eseje unaprijed dok vijest jos ne izadje i onda se trakaju ko ce prvi da okaci komentar zbog lajkova?

zombiland

pre 3 godine

(Karleuša, 07. april 2021 08:12)

Ponavljas se, nisi vise kreativan troll. Sad si samo troll. Počeo si jedno isto da pišeš u razmaku od nedelju dana. Dao sam ti plus jer sam razočaran. Ako nastaviš neću ti dati ni plus ni minus. Meeeh. A svi znamo da ti je to najvažnije wink wink

KoRn

pre 3 godine

Ajmo nebeski narode Barton ovo,Barton ono,Barton on nije ni za drugu Aba Ligu,Barton,Barton,Barton.24 poena,6 skokova,4 asistencije.Na prošloj 15 poena 8 skokova,4 asistencija.Protiv Klipersa 19 poena.Imao je pad zbog trejda verovatno je mislio da odlazi iz Denvera a pre toga 17,16,16,23,20,21,26 poena i sve šut preko 50 posto.Ali nebeski narod opterecen niti prati kako igra nego Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton.

cvele

pre 3 godine

Kajem se što sam ovom Karleuši dao negativnu ocenu.

Nije trebalo ništa da mu dam, jer takve klikbajt komentare treba posmatrati kao jedno prazno polje. Njegovo ocenjivanje je besmisleno, kao što bi bilo meriti poštenje i moralnost političara.

zhol

pre 3 godine

Dosta više sa njima, koga zanima taj će da ide na odgovarajuće portale. Pišite još o kriketu u Africi, samo je još to falilo...
(Juho, 07. april 2021 08:25)

Pa samo jedan problem brate, ovo je odgovarajuci portal xD

panter pudlica

pre 3 godine

Dzabe ti jokicu sto imas najbolju statistiku u nba i sto si najbolji igrač u tvojoj srbiji si iza kineskog snajpera...
(petarczv, 07. april 2021 08:40)

Brate napaćeni, ajde ukapiraj već jednom da smaraš. Ljudi ti se smeju, čak i zvazdaši. Daj opameti se napokon, sad si već punoletan...

Karleuša

pre 3 godine

On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.

panter pudlica

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige. Bitno da ti dobro ceniš...

dan

pre 3 godine

ali ljudi, Jokicev PER ove sezone u prosjeku je 35,54. To je nestvarno. Najveci PER u jednoj sezoni je imao Janis sa 31,90. Ovo je brutalno ako se odrzi na ovom nivou. Inace, zadnjih pet dobitnika MVP nagrade su imali najveci PER(janisx2, harden, vestbruk i kari), tako da ne vidim razlog da se ta praksa ne nastavi...

Goks

pre 3 godine

Treba pogledati jedan podcast u kome Toni Kukoč priča o Jokiću i analizira njegovu igru. Takav hvalospev se još nije čuo i to od igrača koji je bio svojevrsna preteča Jokića. Priča o Nikoli ozarenog lica.... Bilo mi je zanimljivo poredjenje sa Dončićem. Kaže Toni, Luka je sličan mod ali nije taj nivo.

Mladen

pre 3 godine

Decko se sprda.
Embid i Lebron su otpali za MVP trku,i definitivno je, koliko god mediji po americi furali pricu da je Embid i dalje ukljucen, nista od toga.
Harden je konkurent broj 1,medjutim i on je otpao na 10 dana do dve nedelje, sto zmaci da ni njemu na silu nece moci da je daju.
Ostao je Lilard kao kakav takav kandidat, ali on je znacajno usporio poslesnjih nekoliko utakmica, kako individualno tako i timski.
Nikola ima najbolji PER,tim mu je nekoliko pobeda udaljen od najbolje ekipe lige,statistika mu je da se zamrznes,imaju vezane pobede, tako da...
Sta god pokusali, nece moci da mu otmu najvece individualno priznanje koje jedan kosarkas moze da drzi u rukama!!!
Nas covek ce biti MVP lige ljudi!!!

nikola

pre 3 godine

za 27 minuta umalo tripl dabl.Nikola se igra kosarke.Dobro je dosao ovaj novi centar da ga rastereti.mozda ce mu malo pasti mvp statistika,ali Denver ce dobiti svezeg Nikolu za plej of.

Gde ja živim

pre 3 godine

Uživanje je gledati čoveka koga lopta voli i radi sve što on hoće. To je magija, to je urođena stvar koja se ne može naučiti. Jednostavno Buca radi sve što poželi, gospodari svakim delom igre. Milina jedna. Idemo dalje do svih mogućih nagrada i priznanja.

meda

pre 3 godine

Moris neće da upadne u startnih 5, Barton kao startni SG igra odlično.
U toj verziji imaju i dovoljno visine za odbranu sa maksimum preuzimanja.
Takođe je Barton više pod kontrolom kad je u startnih 5.

U trci za MVP-a su ostala 2 kandidata: Jokić i Greek Freak.
Embiid nema šansi, previše je utakmica propustio (33 naspram Jokićevih 50), ne sećam se da je ikad u konkurenciji bio igrač sa 24% propuštenih utakmica, a propustiće još neku do kraja. Inače je po statistici najbliži Jokiću.
Harden tek nije u konkurenciji, igrač koji je trejdovan u sred sezone nikad nije kandidat za MVP-a (još se zezao u Hjustonu onako debelguz i naterao ih da ga trejduju).
LeBron je propustio već 9 utakmica i verovatno će još toliko, a ima statistiku dosta lošiju od Jokićeve, tako da i on otpada.
Lillard nije ni blizu Jokiću po statistici. Kao ni Kahwi Leonard.
Juta i Finiks nemaju dominantnog igrača, Mitchell i Booker su daleko.
Jokićeve šanse rastu ako uspeju da budu treći na zapadu, za šta ima dosta šansi.

zmajognjeni

pre 3 godine

Sinoć Denver 9 izvedenih slobodnih bacanja, Detroit 20. Najbliži Čikago sa 14 i Indijana 16. Embid 20. Svi ostali timovi oko 20, neki idu i do 39.

mrki

pre 3 godine

neverovatna je cinjenica da Nikola kao startna 5ica i igrac koji prosecno provodi vise od 35 min po mecu,ima loptu u rukama u svakom napadu izvede po 2-3 bacanja,to je nesto na cemu klupa Denvera treba da insistira i da vrsi pritisak na sudije i ucinak ce mu biti jos bolji a i dobili bi jos 2-3 tesno izgubljene tekme,msm da je dosadasnjim igrama i NBA stazom zasluzio veci autoritet

wlado

pre 3 godine

bez mareja koji davi loptu igrali su sa lakocom. Nikad laksa pobeda ove sezone, istina tim detroita je krs ali denver treba da stavi mareja na 2, morisa ili cak bartona na 1. Meni se cini da ce denver na zapadu biti tim kojeg ce svi zeleti da izbgnu u playoffu.

JeRemija

pre 3 godine

Denver je na dobrom putu da bude u top 3 Zapada, a onda nema šanse da Nikoli ne dodele MVP priznanje!

Čovek ima neverovatan PER ove sezone, neće imati smisla da neko drugi uzme MVP...

Kanidja PG

pre 3 godine

Kako je okrenuo Grina i zakucao kao da je ovaj duh. Krajem pp kos preko Plamlia
savrsenstvo(uz ne sviran faul).
Jedini od elitnih igraca koji je odigrao sve
meceve, okruglo 50.
Majstor!

Bojan Nikolic

pre 3 godine

Ocekivano lagana pobeda, bez Mareja, i bez Jokica u poslednjoj cetvrtini. Dobro je sto je Jokic igrao manje od pola sata jer ih vec sutra cekaju Sparsi. Nije bilo potrebe da juri ta dva skoka.
Odlicna njegova partija, toliko je lagano nakupio ovih 27 poena da je to neverovatno, gotovo sve iz rekata, tek par suteva sa distance, jedan bas tezak uz zvuk sirene. Danas procenat suta preko 80. 
Primetno je da u poslednje vreme bas izbegava da proba sut za 3 poena.
Opet dvocifren broj asistencija, sto bi sada kad je tu Gordon, trebalo da postane standard.
Par cistih asistencija su saigraci  upropastili, Barton najvise.
Bartona danas moram da pohvalim, dobru utakmicu je odigrao. Nije mi jasno zasto se toliko otima sa Jokicem za te skokove. Skinuo mu je danas tripl-dabl. Mogao bi malo vise da ceni to sto je Jokic kao superstar, totalno podredjen ekipi, pa da mu uzvrati time sto ce te ciste lopte ostaviti Nikoli, umesto da se preko njega zalece da ih pokupi. Nije on los igrac, ali nije igrac za ovakav Denver. Bar ne za prvu petorku. U drugoj cetvrtini se nasao u istoj petorci sa Morisom i Kampacom, i ladno je on uzeo loptu da kreira napad, potpuno neshvatljivo. Nadam se da ce Moris do pley Offa da upadne u petorku, to bi i za Mareja bilo dobro jer se nece trositi na prenosu lopte.
Ko god bude igrao Sa Denverom u doigravanju, ceka ga paklen posao. Bice ih jako tesko pobediti 4 puta u seriji.

Dijagnoza

pre 3 godine

@ Juho. Auu brate,šta je sa tobom.Nisam znao,da je postalo jutarnja obaveza, čitanje članaka o Jokiću.Znači sve je do tebe,odeš lepo na tračerske sajtove i duša ti bude oplemenjena,ovako samo pogoršavaš stanje svoga uma.

In medias

pre 3 godine

Ljudi, ne brinite se.Ostalo je jos oko 20 utakmica do kraja. Joka vodi u naprednoj statistici, ima najvise dabl dablova ove sezone, gro maetralnih partija - centar koji daje 15+ asistencija. Pored toga, ostali MVP kandidati su povredjeni ili bili povredjeni pa su propustili znacajan broj utakmica. Drugim recima, cak i da malo smanji gas samo ludak ne bi glasao za njega u MVP trci (FS1 i poneki ESPN voditelji, ima puno vise njih koji smatraju da jeste i NBA ga rangira kao glavnog favorita). I da ne bude, nije njemu bitno a ni nama. Znamo ko je vrv najbolji centar još od Šeka, a mozda ce biti i bolji ;)

samo pitam

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?

Beks

pre 3 godine

@petarczv Koliko si ti dosadan u prozivanju Bogdanovica i uopste svi vi sto se delite na zvezdase i partizanovce niste u vinklu. Ovamo svi neke patriote,kad neko prozove i kaze nesto lose za Srbe,svi kao skacu,svi su Srbi veliki a na drugoj strani bi izginuli medjusobno zbog zvezde i partizana.

Dragan Feliks

pre 3 godine

Sjajno timsko izdanje Denvera. Detroit se držao samo u prvoj četvrtini kada su Grant i Bej zasipali koš Denvera. Ali čim su oni otišli na klupu napad Detroita je stao i utakmica je praktično bila rešena. Jokić sjajan ,ekstremno efikasan na relativno mali broj šuteva i uz skromnu minutažu izazvanu visokim vođstvom, sudije ga opet ,,ne primećuju,, i uskraćuju ga za nekoliko slobodnih (Embild noćas protiv Bostona 20 slobodnih,u toku meče išla je statistika gde je Jokić 36 po broju slobodnih- Embild i Janis ubedljivo prvi i drugi). Nikola nalazi načine da prevaziđe lošiji tretman kod sudija (prošlu i ovu kroz asistencije, šteta što su Barton i MPJ mašili nekoliko zicera opet bi ih bilo 15+, a ovu i kroz sjajan procenat šuta uz nekoliko sjajnih poena - odbitak jednom rukom, Sombor sufle uz nedosuđeni faul i onaj roling sa zakucavanjem,).Barton (moja meta za kritike) je večeras odigrao najzreliju utakmicu sezone i potpuno nadomestio nedostatak Mareja, čak je i protok lopte bio daleko bolji i brži (mada Detroit ne sme biti parametar jer igraju dosta neobaveznu odbranu). MPJ je u sjajnoj seriji čak je bio i u konkurenciji za igrača nedelje na zapadu, Gordon večeras nešto skromniji ali mu izgleda ne smeta da bude igrač zadatka što je odlično, Moris se još traži posle povrede,Kampaco je unosio energiju i ubo nekoliko trojki, Grin solidan, čak ni PJD nije bio tako loš. Večeras pa za dva dana dve utakmice sa SA biće teško dva puta nadigrati Grega koji je master taktičkih nadmudrivanja.

Belegrado

pre 3 godine

Jokić danas procenat šuta iz igre 81% !!! Uz to samo jedna izgubljena lopta. Prosto je neverovatno koliko je dobar i konstantan, ne znam šta treba da se desi da ne bude MVP

Plavi Ventilator

pre 3 godine

Nikola sa pola snage. Taman toliko da dobiju utakmicu i da odmori poslednju cetvrtinu.

A cifre za MVP su sve bolje, npr u poslednjih 6 utakmica (efekat Gordon), ima napadacki rejting 133 a odbrambeni 111 (+22). To su nestvarne cifre.

Ono sto je bitno, sa ovim dodatkom, otvorili su dodatne napadacke kombinacije tako da ni sudije nece vise moci da ih zaustave. A i odbrana je mnogo bolja (iako ne bas danas, MPJ se 'malo gubio').

Sad kad je i Harden povredjen, vise ne mogu ni tu pricu da guraju za MPV alternativu Jokicu. Harden ce da propusti 33% utakmica Netsa a Embiid je vec propustio 25% utakmica 76ersa, tako da je MVP trka sada 'one horse race'.

Mladen

pre 3 godine

Decko se sprda.
Embid i Lebron su otpali za MVP trku,i definitivno je, koliko god mediji po americi furali pricu da je Embid i dalje ukljucen, nista od toga.
Harden je konkurent broj 1,medjutim i on je otpao na 10 dana do dve nedelje, sto zmaci da ni njemu na silu nece moci da je daju.
Ostao je Lilard kao kakav takav kandidat, ali on je znacajno usporio poslesnjih nekoliko utakmica, kako individualno tako i timski.
Nikola ima najbolji PER,tim mu je nekoliko pobeda udaljen od najbolje ekipe lige,statistika mu je da se zamrznes,imaju vezane pobede, tako da...
Sta god pokusali, nece moci da mu otmu najvece individualno priznanje koje jedan kosarkas moze da drzi u rukama!!!
Nas covek ce biti MVP lige ljudi!!!

Bojan Nikolic

pre 3 godine

Ocekivano lagana pobeda, bez Mareja, i bez Jokica u poslednjoj cetvrtini. Dobro je sto je Jokic igrao manje od pola sata jer ih vec sutra cekaju Sparsi. Nije bilo potrebe da juri ta dva skoka.
Odlicna njegova partija, toliko je lagano nakupio ovih 27 poena da je to neverovatno, gotovo sve iz rekata, tek par suteva sa distance, jedan bas tezak uz zvuk sirene. Danas procenat suta preko 80. 
Primetno je da u poslednje vreme bas izbegava da proba sut za 3 poena.
Opet dvocifren broj asistencija, sto bi sada kad je tu Gordon, trebalo da postane standard.
Par cistih asistencija su saigraci  upropastili, Barton najvise.
Bartona danas moram da pohvalim, dobru utakmicu je odigrao. Nije mi jasno zasto se toliko otima sa Jokicem za te skokove. Skinuo mu je danas tripl-dabl. Mogao bi malo vise da ceni to sto je Jokic kao superstar, totalno podredjen ekipi, pa da mu uzvrati time sto ce te ciste lopte ostaviti Nikoli, umesto da se preko njega zalece da ih pokupi. Nije on los igrac, ali nije igrac za ovakav Denver. Bar ne za prvu petorku. U drugoj cetvrtini se nasao u istoj petorci sa Morisom i Kampacom, i ladno je on uzeo loptu da kreira napad, potpuno neshvatljivo. Nadam se da ce Moris do pley Offa da upadne u petorku, to bi i za Mareja bilo dobro jer se nece trositi na prenosu lopte.
Ko god bude igrao Sa Denverom u doigravanju, ceka ga paklen posao. Bice ih jako tesko pobediti 4 puta u seriji.

In medias

pre 3 godine

Ljudi, ne brinite se.Ostalo je jos oko 20 utakmica do kraja. Joka vodi u naprednoj statistici, ima najvise dabl dablova ove sezone, gro maetralnih partija - centar koji daje 15+ asistencija. Pored toga, ostali MVP kandidati su povredjeni ili bili povredjeni pa su propustili znacajan broj utakmica. Drugim recima, cak i da malo smanji gas samo ludak ne bi glasao za njega u MVP trci (FS1 i poneki ESPN voditelji, ima puno vise njih koji smatraju da jeste i NBA ga rangira kao glavnog favorita). I da ne bude, nije njemu bitno a ni nama. Znamo ko je vrv najbolji centar još od Šeka, a mozda ce biti i bolji ;)

JeRemija

pre 3 godine

Denver je na dobrom putu da bude u top 3 Zapada, a onda nema šanse da Nikoli ne dodele MVP priznanje!

Čovek ima neverovatan PER ove sezone, neće imati smisla da neko drugi uzme MVP...

zmajognjeni

pre 3 godine

Sinoć Denver 9 izvedenih slobodnih bacanja, Detroit 20. Najbliži Čikago sa 14 i Indijana 16. Embid 20. Svi ostali timovi oko 20, neki idu i do 39.

Kanidja PG

pre 3 godine

Kako je okrenuo Grina i zakucao kao da je ovaj duh. Krajem pp kos preko Plamlia
savrsenstvo(uz ne sviran faul).
Jedini od elitnih igraca koji je odigrao sve
meceve, okruglo 50.
Majstor!

Gde ja živim

pre 3 godine

Uživanje je gledati čoveka koga lopta voli i radi sve što on hoće. To je magija, to je urođena stvar koja se ne može naučiti. Jednostavno Buca radi sve što poželi, gospodari svakim delom igre. Milina jedna. Idemo dalje do svih mogućih nagrada i priznanja.

nikola

pre 3 godine

za 27 minuta umalo tripl dabl.Nikola se igra kosarke.Dobro je dosao ovaj novi centar da ga rastereti.mozda ce mu malo pasti mvp statistika,ali Denver ce dobiti svezeg Nikolu za plej of.

panter pudlica

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige. Bitno da ti dobro ceniš...

Belegrado

pre 3 godine

Jokić danas procenat šuta iz igre 81% !!! Uz to samo jedna izgubljena lopta. Prosto je neverovatno koliko je dobar i konstantan, ne znam šta treba da se desi da ne bude MVP

dan

pre 3 godine

ali ljudi, Jokicev PER ove sezone u prosjeku je 35,54. To je nestvarno. Najveci PER u jednoj sezoni je imao Janis sa 31,90. Ovo je brutalno ako se odrzi na ovom nivou. Inace, zadnjih pet dobitnika MVP nagrade su imali najveci PER(janisx2, harden, vestbruk i kari), tako da ne vidim razlog da se ta praksa ne nastavi...

zhol

pre 3 godine

Dosta više sa njima, koga zanima taj će da ide na odgovarajuće portale. Pišite još o kriketu u Africi, samo je još to falilo...
(Juho, 07. april 2021 08:25)

Pa samo jedan problem brate, ovo je odgovarajuci portal xD

Др. Уги

pre 3 godine

@
On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
(Karleuša

Ја мислим да се ти манеш спорта и држиш естраде. Мало замешај ду.... и то ти је најпаметније што можеш..

Pera Ždera

pre 3 godine

Poslednja cetvrtina cela garbage time. Bez previse toga novog za reci. Lagana pobeda

Za tri cetvrtine Nikola 27p 8sk 11as! Neverovatan, lud! Bas je bio poenterski naostren u odsustvu Mareja. Toliko dobrih poteza da bi mogao sam da popuni NBA action top 5 :D ...Blokirao Grenta, ukrao loptu, zakucavao. Trebalo mu par min da oseti kako se igra protiv Plamlija. Pretrcao ga, lako nadigrao.

Barton odlican, efikasan, cudan :) Najveci +/- +19. Bez Mareja na parketu prirodno da vise sutira, problem je samo kada je to tako kada je i Marej tu ili kada ne sutira ni blizu ovako efikasno. Ovaj put pogadjao, pohvale.

Primetno je da def cesto bespotrebno ceka skok ispod kosa (tu su visoki) i ako treba da trci kontru pri promasaju protivnika jer je vec Jokic na skoku, odbrane okolo bez. Tada ne gradi svog protivnickog igraca na spoljnoj liniji sto je nekako osnovno. On i Nikola sami stoje ispod (Nikola po pravilu pusta skok Bartonu). Takvih situacija (njih dvojica sami ispod kosa) na skoku je bilo bar 5. To je taj neki momenat "krade skokove" Nikoli sto mnogi ovde navode :) Ne toliko bitno ali zna da zulja.

Grent unakazio Gordona, Bej Portera i Bartona :( 54 poena kombinivano. Samo tu nema kosarke, timske igre. Grent pokazuje liderski kvalitet kroz ulogu koju je dobio, zbog koje je otisao ali samo u ovakvom "timu". Steta. Plamli ko Plamli. Ista igra, iste ogranicenosti.

Porter vec standardno odlican. Nenormalno efikasan sut se nastavlja. Raduje njegova izjava nakon meca kako su bratstvo, koliko se vole i igraju jedni za druge, sa titulom kao apsolutnim ciljem.

Preopasno izgleda Denver sada cak i kada igra losije. Konsolidacija klupe, jasnije uloge, Nikola ne ispod 15-20 suteva, Barton ne preko 8-12 (osim ako ludacki pogadja kao sinoc) uz standardno odlicne Portera i Gordona, sve konstantnijeg Mareja (povreda valjda nije ozbiljnija), sigurnog Morisa itd, Denveru se smese ozbiljne sampionske mogucnosti uz MVP priznanje njihovog "debeljka".

wlado

pre 3 godine

bez mareja koji davi loptu igrali su sa lakocom. Nikad laksa pobeda ove sezone, istina tim detroita je krs ali denver treba da stavi mareja na 2, morisa ili cak bartona na 1. Meni se cini da ce denver na zapadu biti tim kojeg ce svi zeleti da izbgnu u playoffu.

cvele

pre 3 godine

Kajem se što sam ovom Karleuši dao negativnu ocenu.

Nije trebalo ništa da mu dam, jer takve klikbajt komentare treba posmatrati kao jedno prazno polje. Njegovo ocenjivanje je besmisleno, kao što bi bilo meriti poštenje i moralnost političara.

Dragan Feliks

pre 3 godine

Sjajno timsko izdanje Denvera. Detroit se držao samo u prvoj četvrtini kada su Grant i Bej zasipali koš Denvera. Ali čim su oni otišli na klupu napad Detroita je stao i utakmica je praktično bila rešena. Jokić sjajan ,ekstremno efikasan na relativno mali broj šuteva i uz skromnu minutažu izazvanu visokim vođstvom, sudije ga opet ,,ne primećuju,, i uskraćuju ga za nekoliko slobodnih (Embild noćas protiv Bostona 20 slobodnih,u toku meče išla je statistika gde je Jokić 36 po broju slobodnih- Embild i Janis ubedljivo prvi i drugi). Nikola nalazi načine da prevaziđe lošiji tretman kod sudija (prošlu i ovu kroz asistencije, šteta što su Barton i MPJ mašili nekoliko zicera opet bi ih bilo 15+, a ovu i kroz sjajan procenat šuta uz nekoliko sjajnih poena - odbitak jednom rukom, Sombor sufle uz nedosuđeni faul i onaj roling sa zakucavanjem,).Barton (moja meta za kritike) je večeras odigrao najzreliju utakmicu sezone i potpuno nadomestio nedostatak Mareja, čak je i protok lopte bio daleko bolji i brži (mada Detroit ne sme biti parametar jer igraju dosta neobaveznu odbranu). MPJ je u sjajnoj seriji čak je bio i u konkurenciji za igrača nedelje na zapadu, Gordon večeras nešto skromniji ali mu izgleda ne smeta da bude igrač zadatka što je odlično, Moris se još traži posle povrede,Kampaco je unosio energiju i ubo nekoliko trojki, Grin solidan, čak ni PJD nije bio tako loš. Večeras pa za dva dana dve utakmice sa SA biće teško dva puta nadigrati Grega koji je master taktičkih nadmudrivanja.

Goks

pre 3 godine

Treba pogledati jedan podcast u kome Toni Kukoč priča o Jokiću i analizira njegovu igru. Takav hvalospev se još nije čuo i to od igrača koji je bio svojevrsna preteča Jokića. Priča o Nikoli ozarenog lica.... Bilo mi je zanimljivo poredjenje sa Dončićem. Kaže Toni, Luka je sličan mod ali nije taj nivo.

mrki

pre 3 godine

neverovatna je cinjenica da Nikola kao startna 5ica i igrac koji prosecno provodi vise od 35 min po mecu,ima loptu u rukama u svakom napadu izvede po 2-3 bacanja,to je nesto na cemu klupa Denvera treba da insistira i da vrsi pritisak na sudije i ucinak ce mu biti jos bolji a i dobili bi jos 2-3 tesno izgubljene tekme,msm da je dosadasnjim igrama i NBA stazom zasluzio veci autoritet

panter pudlica

pre 3 godine

Dzabe ti jokicu sto imas najbolju statistiku u nba i sto si najbolji igrač u tvojoj srbiji si iza kineskog snajpera...
(petarczv, 07. april 2021 08:40)

Brate napaćeni, ajde ukapiraj već jednom da smaraš. Ljudi ti se smeju, čak i zvazdaši. Daj opameti se napokon, sad si već punoletan...

meda

pre 3 godine

Moris neće da upadne u startnih 5, Barton kao startni SG igra odlično.
U toj verziji imaju i dovoljno visine za odbranu sa maksimum preuzimanja.
Takođe je Barton više pod kontrolom kad je u startnih 5.

U trci za MVP-a su ostala 2 kandidata: Jokić i Greek Freak.
Embiid nema šansi, previše je utakmica propustio (33 naspram Jokićevih 50), ne sećam se da je ikad u konkurenciji bio igrač sa 24% propuštenih utakmica, a propustiće još neku do kraja. Inače je po statistici najbliži Jokiću.
Harden tek nije u konkurenciji, igrač koji je trejdovan u sred sezone nikad nije kandidat za MVP-a (još se zezao u Hjustonu onako debelguz i naterao ih da ga trejduju).
LeBron je propustio već 9 utakmica i verovatno će još toliko, a ima statistiku dosta lošiju od Jokićeve, tako da i on otpada.
Lillard nije ni blizu Jokiću po statistici. Kao ni Kahwi Leonard.
Juta i Finiks nemaju dominantnog igrača, Mitchell i Booker su daleko.
Jokićeve šanse rastu ako uspeju da budu treći na zapadu, za šta ima dosta šansi.

Plavi Ventilator

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Evo, prva cetvrtina 3:41 na satu. Nije faul. Pogresno dosudjena bacanja. Posdrav!

Brankoni

pre 3 godine

Jokić dva slobodnjaka, Embid 20. Šta reći.
(Tenen, 7. april 2021 09:32)


Na poslednjih 11 utakmica Embid 142 slovodnjaka a Jokic celih 26.

Plavi Ventilator

pre 3 godine

Nikola sa pola snage. Taman toliko da dobiju utakmicu i da odmori poslednju cetvrtinu.

A cifre za MVP su sve bolje, npr u poslednjih 6 utakmica (efekat Gordon), ima napadacki rejting 133 a odbrambeni 111 (+22). To su nestvarne cifre.

Ono sto je bitno, sa ovim dodatkom, otvorili su dodatne napadacke kombinacije tako da ni sudije nece vise moci da ih zaustave. A i odbrana je mnogo bolja (iako ne bas danas, MPJ se 'malo gubio').

Sad kad je i Harden povredjen, vise ne mogu ni tu pricu da guraju za MPV alternativu Jokicu. Harden ce da propusti 33% utakmica Netsa a Embiid je vec propustio 25% utakmica 76ersa, tako da je MVP trka sada 'one horse race'.

Др. Уги

pre 3 godine

@
On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
(Karleuša

Ја мислим да се ти манеш спорта и држиш естраде. Мало замешај ду.... и то ти је најпаметније што можеш..

Karlo Prvi

pre 3 godine

Najbitnija dva podatka su da Jokić i ostali starteri de fakto nisu ulazili u igru u zadnjoj četvrtini i da su ovo postigli bez Marija. Noćas igraju protiv San Antonija koji nije u formi i kojem lako mogu da uzmu obe utakmice. Potrebna je svežina na duže staze, nazire se i plejof. Ovo se odnosi ne samo na fizičku spremu, već i na psihiloško trošenje. Jučerašnji meč je bio bez stresa, de fakto jači trening. Klupa je bila, što je jako retko, odlična u prelazu između 1/4 i 2/4 i skoro pa završila utakmicu. Predstojeći raspored nije težak i komotno bi mogli da imaju recimo 40-19 za devet utakmica.

Što se tiče Nikole, MVP bi bio fenomenalan i zaslužen. Još bolji bi bio MVP Finala. Sa ovom postavom to više nije nikakav san.

Beks

pre 3 godine

@petarczv Koliko si ti dosadan u prozivanju Bogdanovica i uopste svi vi sto se delite na zvezdase i partizanovce niste u vinklu. Ovamo svi neke patriote,kad neko prozove i kaze nesto lose za Srbe,svi kao skacu,svi su Srbi veliki a na drugoj strani bi izginuli medjusobno zbog zvezde i partizana.

zombiland

pre 3 godine

(Karleuša, 07. april 2021 08:12)

Ponavljas se, nisi vise kreativan troll. Sad si samo troll. Počeo si jedno isto da pišeš u razmaku od nedelju dana. Dao sam ti plus jer sam razočaran. Ako nastaviš neću ti dati ni plus ni minus. Meeeh. A svi znamo da ti je to najvažnije wink wink

milan

pre 3 godine

Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.
(Baron, 07. april 2021 09:00)
a zaato mislis da nisu mnogo jaki? i zasto predstavljas drugi krug play off kao nesto slabo (to je najboljih osam u nba)

Плави вентилатор

pre 3 godine

Činjenica je da Embiid izvodi više slobodnih bacanja od Jokića, ima tu i sudijskog tretmana ali ima i do toga što Jokić i Embiid igraju drugačiju vrstu košarke (iako su centri i jedan i drugi). Embiid više ulazi u reket i ide na kontakt pa je normalno i da mu se dosuđuje više slobodnih bacanja. Jokić s druge strane igra raznovrsnije (ulaz, šut za 3 poena, šut sa poludistance, itd.) tako da je i normalno da obojica ne mogu imati isti broj slobodnih bacanja.
(Skywalker, 07. april 2021 10:35)

Играју, само што је ове сезоне Јокић 2х више улазио под обруч; тако да та прича не пролази. Ево данас Ембид од 10 фаулова, 4 непостојећа а још два не би никада Јокићу судили.

Јокићу реално 2-3 шутерска фаула по утакмици не суде. А да суде просјек бу му био преко 30п. А то изгледа није дозвољено неком дебељуци из мале земље и још мањег тима.

frajko

pre 3 godine

Mene samo interesuje da li ovi likovi spremaju ove eseje unaprijed dok vijest jos ne izadje i onda se trakaju ko ce prvi da okaci komentar zbog lajkova?

milan

pre 3 godine

petarczv Koliko si ti dosadan u prozivanju Bogdanovica i uopste svi vi sto se delite na zvezdase i partizanovce niste u vinklu. Ovamo svi neke patriote,kad neko prozove i kaze nesto lose za Srbe,svi kao skacu,svi su Srbi veliki a na drugoj strani bi izginuli medjusobno zbog zvezde i partizana.
(Beks, 07. april 2021 08:53)
nesrecni ljudi

Dijagnoza

pre 3 godine

@ Juho. Auu brate,šta je sa tobom.Nisam znao,da je postalo jutarnja obaveza, čitanje članaka o Jokiću.Znači sve je do tebe,odeš lepo na tračerske sajtove i duša ti bude oplemenjena,ovako samo pogoršavaš stanje svoga uma.

Nemanja

pre 3 godine

Ako se pogleda raspored do kraja, Lejkersi mogu lako da završe čak i kao sedmi, s obzirom da sigurno neće biti kompletni bar još 10 utakmica do kraja, a raspored u aprilu im nije ni malo lak.. Denveru raspored do kraja osrednji, Klipersima takodje, dalasu za nijansu lakši, a portlandu malo teži.. sve u svemu, realan raspored na zapadu (za prvih 7)će najverovatnije biti: Juta, Finiks, Klipersi, Denver, Dalas, Portland, Lejkersi..

KoRn

pre 3 godine

Ajmo nebeski narode Barton ovo,Barton ono,Barton on nije ni za drugu Aba Ligu,Barton,Barton,Barton.24 poena,6 skokova,4 asistencije.Na prošloj 15 poena 8 skokova,4 asistencija.Protiv Klipersa 19 poena.Imao je pad zbog trejda verovatno je mislio da odlazi iz Denvera a pre toga 17,16,16,23,20,21,26 poena i sve šut preko 50 posto.Ali nebeski narod opterecen niti prati kako igra nego Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton.

U trećoj četvrtini

pre 3 godine

On i Barton 3 ili 4 puta sami ispod svog kosa, Barton uzima sve. Sakloni boze, Dramond bi ga nokautirao. 😁 Jokaru nazalost toliko boli uvo za to, da mene dusa boli. A MPJ i Barton bi se hebali za skok ispod njihovog obruča.

Znam, vazno je da pobeđuju, ali brate mili kakav je Divljak Barton, jeste dobro sutira ovu utakmicu, ali je opet dva polaganja masio na aistenciju Jokica.

Bila jednda situacija kad Jokara asistira MPJ-u i ovaj lik sam sam at ispod kosa i nekako mu se lopta odbija od kolena jer lik razmislja unapred kako da sto atraktivije zakuca, lopta ide u aut. Meloun se za glavu hvata. Posle je pametnije odluke donosio.

Denver ih je razbio, Detroit samo prvu četvrtinu odličnom odigrao dok nije Grant izasao, ali zato četvrtu četvrtinu sam mislio da će Denverova klupa da prospe svu prednost.

Videlo se da mogu ladno i bez Mareja iako im je vazan šraf, ali Barton i MPJ me ubise nervirajuci jer bi Jokara ladno imao ovu +15 asistencija, plus mu ukradu 5+ skokova po utakmici jer Jokaru boli uvo. Ali Jokara je u trci za mvp-a, mogu malo ova dva balvana da olade,ali ne, hebali bi se za statistiku.

Stojan

pre 3 godine

@Skywalker

Ti pricas kao da Embid sutira 2-3 slobodnjaka vise. Covek sutira 7 vise po utakmici, to je nadrealna stvar.

Embid sam sutira vise slobodnjaka od Jokica i Karija zajedno, pa ti vidi.

Mihailo

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige. Bitno da ti dobro ceniš...
(panter pudlica, 7. april 2021 08:57)

Evo linkova od pet prekršaja sa ove utakmice koji po mom mišljenju ne bi svirani Jokiću.
Linkovi:
1.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=605&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Kornet%20S.FOUL%20(P1.PN)%20(C.Washington)&sct=plot
2.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=586&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Ojeleye%20P.FOUL%20(P4.PN)%20(T.Brothers)&sct=plot
3.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=575&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Ojeleye%20S.FOUL%20(P3.PN)%20(C.Washington)&sct=plot
4.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=337&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Williams%20III%20S.FOUL%20(P4.T1)%20(C.Washington)&sct=plot
5.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=277&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Fall%20S.FOUL%20(P1.T2)%20(T.Brothers)&sct=plot

Pozdrav...

Jedite kod Joe-a

pre 3 godine

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.
(samo pitam, 07. april 2021 09:20)

Da ne ulazim u onu prvu temu oko bacanja, jer se očigledno praviš lud i ne vidiš suštinu, ali što se tiče Embida i Jokića, tu se prijatelju već odlučilo, i to činjenicom da je Embid propustio četvrtinu utakmica svoje ekipe, a do kraja će vrv biti i trećina, da ne pominjem to što njegova ekipa i bez njega dobija. Doduše daje poptuno zdrav i uz ove brojke, moguće da bi jedva dočekali da njemu dodele nagradu. A ovo za odbranu je kao da kažeš da će između Zvezde i Partizana na kraju sezone odlučiti lepota dresova a ne osvojeni bodovi.
Svako dobro

panter pudlica

pre 3 godine

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.
(samo pitam, 07. april 2021 09:20)

Ti i dalje ne kapiraš poentu. Nije ni bitno, nastavi da živiš u neznanju...

Sasa

pre 3 godine

Dzabe ti jokicu sto imas najbolju statistiku u nba i sto si najbolji igrač u tvojoj srbiji si iza kineskog snajpera...
(petarczv, 07. april 2021 08:40)

Kao sto radi nesrecnog neutralnog felsa navijam PROTIV Partizana i Barselone, Mikija protiv Federera i Nadala, od danas radi tebe navijam protiv Crvenr zvezde. Nesnosne spodobe jedne. Uvek cu se radovati njihovim porazima jer znam koliko vas bole. Imate problem, lecite ga, ali ne ovde.
Kakvo je zadovoljstvo pobeda Bajerna od 8:1.

Karleuša

pre 3 godine

On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.

Baron

pre 3 godine

Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.

Skywalker

pre 3 godine

Činjenica je da Embiid izvodi više slobodnih bacanja od Jokića, ima tu i sudijskog tretmana ali ima i do toga što Jokić i Embiid igraju drugačiju vrstu košarke (iako su centri i jedan i drugi). Embiid više ulazi u reket i ide na kontakt pa je normalno i da mu se dosuđuje više slobodnih bacanja. Jokić s druge strane igra raznovrsnije (ulaz, šut za 3 poena, šut sa poludistance, itd.) tako da je i normalno da obojica ne mogu imati isti broj slobodnih bacanja.

samo pitam

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?

Beks

pre 3 godine

@Sasa Vidis ja imam isti problem,da kad citam vise nego pristrasne komentare,taj igrac,tim.. pocinje da me nervira. Na primer ovaj komentator "u trecoj cetvrtini" Denver lagano dobio,Jokic moze da odmori,a njega nerviraju Barton i Porter sto "kradu" skokove Jokicu i sto nemaju 100% suta svaki mec,da bi nekom upisali asistenciju. Prijatelju igra se za pobede a ne za neciju statistiku. Do sada ste kukali na Westbruka,Hardena a sada bi se...za statistiku.

Легендо који инфлуенсер си ти

pre 3 godine

@Baron
Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.
(Baron)

Сви памте чувену петорку:
Ш. О'Нил, Д. Вејд, А. Морнинг, Џ. Вилијамс, БАРОН

samo pitam

pre 3 godine

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige.e Bitno da ti dobro ceniš...
(panter pudlica, 7. april 2021 08:57)

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.

geda

pre 3 godine

А то изгледа није дозвољено неком дебељуци из мале земље и још мањег тима.
(Плави вентилатор, 7. april 2021 11:59)

Da, to ih najvise zanima u zivotu, koliko Jokic ima poena po utakmici. To ni njega nije briga.
Inace, Embiid je iz Kameruna.

Beks

pre 3 godine

@ventilator Da neces mozda da kazes da si gledao svaku celu utakmicu Filadelfije,pa znas da Embid 2x manje ulazi u reket! Samo na jednom highlightu mozes suprotno da vidis,a i sutira najmanje trojki u karijeri,2,3 pokusaja.

Karleuša

pre 3 godine

On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.

Baron

pre 3 godine

Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.

samo pitam

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?

samo pitam

pre 3 godine

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige.e Bitno da ti dobro ceniš...
(panter pudlica, 7. april 2021 08:57)

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.

KoRn

pre 3 godine

Ajmo nebeski narode Barton ovo,Barton ono,Barton on nije ni za drugu Aba Ligu,Barton,Barton,Barton.24 poena,6 skokova,4 asistencije.Na prošloj 15 poena 8 skokova,4 asistencija.Protiv Klipersa 19 poena.Imao je pad zbog trejda verovatno je mislio da odlazi iz Denvera a pre toga 17,16,16,23,20,21,26 poena i sve šut preko 50 posto.Ali nebeski narod opterecen niti prati kako igra nego Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton,Barton.

Skywalker

pre 3 godine

Činjenica je da Embiid izvodi više slobodnih bacanja od Jokića, ima tu i sudijskog tretmana ali ima i do toga što Jokić i Embiid igraju drugačiju vrstu košarke (iako su centri i jedan i drugi). Embiid više ulazi u reket i ide na kontakt pa je normalno i da mu se dosuđuje više slobodnih bacanja. Jokić s druge strane igra raznovrsnije (ulaz, šut za 3 poena, šut sa poludistance, itd.) tako da je i normalno da obojica ne mogu imati isti broj slobodnih bacanja.

Др. Уги

pre 3 godine

@
On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
(Karleuša

Ја мислим да се ти манеш спорта и држиш естраде. Мало замешај ду.... и то ти је најпаметније што можеш..

Bojan Nikolic

pre 3 godine

Ocekivano lagana pobeda, bez Mareja, i bez Jokica u poslednjoj cetvrtini. Dobro je sto je Jokic igrao manje od pola sata jer ih vec sutra cekaju Sparsi. Nije bilo potrebe da juri ta dva skoka.
Odlicna njegova partija, toliko je lagano nakupio ovih 27 poena da je to neverovatno, gotovo sve iz rekata, tek par suteva sa distance, jedan bas tezak uz zvuk sirene. Danas procenat suta preko 80. 
Primetno je da u poslednje vreme bas izbegava da proba sut za 3 poena.
Opet dvocifren broj asistencija, sto bi sada kad je tu Gordon, trebalo da postane standard.
Par cistih asistencija su saigraci  upropastili, Barton najvise.
Bartona danas moram da pohvalim, dobru utakmicu je odigrao. Nije mi jasno zasto se toliko otima sa Jokicem za te skokove. Skinuo mu je danas tripl-dabl. Mogao bi malo vise da ceni to sto je Jokic kao superstar, totalno podredjen ekipi, pa da mu uzvrati time sto ce te ciste lopte ostaviti Nikoli, umesto da se preko njega zalece da ih pokupi. Nije on los igrac, ali nije igrac za ovakav Denver. Bar ne za prvu petorku. U drugoj cetvrtini se nasao u istoj petorci sa Morisom i Kampacom, i ladno je on uzeo loptu da kreira napad, potpuno neshvatljivo. Nadam se da ce Moris do pley Offa da upadne u petorku, to bi i za Mareja bilo dobro jer se nece trositi na prenosu lopte.
Ko god bude igrao Sa Denverom u doigravanju, ceka ga paklen posao. Bice ih jako tesko pobediti 4 puta u seriji.

panter pudlica

pre 3 godine

Dzabe ti jokicu sto imas najbolju statistiku u nba i sto si najbolji igrač u tvojoj srbiji si iza kineskog snajpera...
(petarczv, 07. april 2021 08:40)

Brate napaćeni, ajde ukapiraj već jednom da smaraš. Ljudi ti se smeju, čak i zvazdaši. Daj opameti se napokon, sad si već punoletan...

Др. Уги

pre 3 godine

@
On je samo najbolji igrač u prosečnom timu, videli smo na Ol staru čim se nađe među najboljima nigde ga nema. Ol star nije komedija nego atrakcija.

Kad je gledao ličnu statistiku Denver je bio osmi, a sada kad njegove brojke padaju Denver je došao na četvrto mesto. Nebeski narod je počeo ko Aca trica, da se igralo tri četvrtine, a tako bi i Somborac dobio MVP nagradu da se igralo samo tridesetak utakmice

Takav igrač nikad ne bi trebao osvojiti MVP nagradu, i nadam se da nikad neće takav igrač dobiti MVP nagradu. MVP kandidat, a kamoli osvajač mora da kida ako treba 48 minuta ko da je na vručoj ringli..

Danas je sve "Showbiz", a on nema pozitivni bezobrazluk jer kad završi karijeru niko se neće sećati njega sem ruralne Srbije. Kao paket Somborac nikad neće biti zvezda.
(Karleuša

Ја мислим да се ти манеш спорта и држиш естраде. Мало замешај ду.... и то ти је најпаметније што можеш..

In medias

pre 3 godine

Ljudi, ne brinite se.Ostalo je jos oko 20 utakmica do kraja. Joka vodi u naprednoj statistici, ima najvise dabl dablova ove sezone, gro maetralnih partija - centar koji daje 15+ asistencija. Pored toga, ostali MVP kandidati su povredjeni ili bili povredjeni pa su propustili znacajan broj utakmica. Drugim recima, cak i da malo smanji gas samo ludak ne bi glasao za njega u MVP trci (FS1 i poneki ESPN voditelji, ima puno vise njih koji smatraju da jeste i NBA ga rangira kao glavnog favorita). I da ne bude, nije njemu bitno a ni nama. Znamo ko je vrv najbolji centar još od Šeka, a mozda ce biti i bolji ;)

Beks

pre 3 godine

@Sasa Vidis ja imam isti problem,da kad citam vise nego pristrasne komentare,taj igrac,tim.. pocinje da me nervira. Na primer ovaj komentator "u trecoj cetvrtini" Denver lagano dobio,Jokic moze da odmori,a njega nerviraju Barton i Porter sto "kradu" skokove Jokicu i sto nemaju 100% suta svaki mec,da bi nekom upisali asistenciju. Prijatelju igra se za pobede a ne za neciju statistiku. Do sada ste kukali na Westbruka,Hardena a sada bi se...za statistiku.

Beks

pre 3 godine

@ventilator Da neces mozda da kazes da si gledao svaku celu utakmicu Filadelfije,pa znas da Embid 2x manje ulazi u reket! Samo na jednom highlightu mozes suprotno da vidis,a i sutira najmanje trojki u karijeri,2,3 pokusaja.

Mladen

pre 3 godine

Decko se sprda.
Embid i Lebron su otpali za MVP trku,i definitivno je, koliko god mediji po americi furali pricu da je Embid i dalje ukljucen, nista od toga.
Harden je konkurent broj 1,medjutim i on je otpao na 10 dana do dve nedelje, sto zmaci da ni njemu na silu nece moci da je daju.
Ostao je Lilard kao kakav takav kandidat, ali on je znacajno usporio poslesnjih nekoliko utakmica, kako individualno tako i timski.
Nikola ima najbolji PER,tim mu je nekoliko pobeda udaljen od najbolje ekipe lige,statistika mu je da se zamrznes,imaju vezane pobede, tako da...
Sta god pokusali, nece moci da mu otmu najvece individualno priznanje koje jedan kosarkas moze da drzi u rukama!!!
Nas covek ce biti MVP lige ljudi!!!

frajko

pre 3 godine

Mene samo interesuje da li ovi likovi spremaju ove eseje unaprijed dok vijest jos ne izadje i onda se trakaju ko ce prvi da okaci komentar zbog lajkova?

Легендо који инфлуенсер си ти

pre 3 godine

@Baron
Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.
(Baron)

Сви памте чувену петорку:
Ш. О'Нил, Д. Вејд, А. Морнинг, Џ. Вилијамс, БАРОН

wlado

pre 3 godine

bez mareja koji davi loptu igrali su sa lakocom. Nikad laksa pobeda ove sezone, istina tim detroita je krs ali denver treba da stavi mareja na 2, morisa ili cak bartona na 1. Meni se cini da ce denver na zapadu biti tim kojeg ce svi zeleti da izbgnu u playoffu.

JeRemija

pre 3 godine

Denver je na dobrom putu da bude u top 3 Zapada, a onda nema šanse da Nikoli ne dodele MVP priznanje!

Čovek ima neverovatan PER ove sezone, neće imati smisla da neko drugi uzme MVP...

panter pudlica

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige. Bitno da ti dobro ceniš...

Pera Ždera

pre 3 godine

Poslednja cetvrtina cela garbage time. Bez previse toga novog za reci. Lagana pobeda

Za tri cetvrtine Nikola 27p 8sk 11as! Neverovatan, lud! Bas je bio poenterski naostren u odsustvu Mareja. Toliko dobrih poteza da bi mogao sam da popuni NBA action top 5 :D ...Blokirao Grenta, ukrao loptu, zakucavao. Trebalo mu par min da oseti kako se igra protiv Plamlija. Pretrcao ga, lako nadigrao.

Barton odlican, efikasan, cudan :) Najveci +/- +19. Bez Mareja na parketu prirodno da vise sutira, problem je samo kada je to tako kada je i Marej tu ili kada ne sutira ni blizu ovako efikasno. Ovaj put pogadjao, pohvale.

Primetno je da def cesto bespotrebno ceka skok ispod kosa (tu su visoki) i ako treba da trci kontru pri promasaju protivnika jer je vec Jokic na skoku, odbrane okolo bez. Tada ne gradi svog protivnickog igraca na spoljnoj liniji sto je nekako osnovno. On i Nikola sami stoje ispod (Nikola po pravilu pusta skok Bartonu). Takvih situacija (njih dvojica sami ispod kosa) na skoku je bilo bar 5. To je taj neki momenat "krade skokove" Nikoli sto mnogi ovde navode :) Ne toliko bitno ali zna da zulja.

Grent unakazio Gordona, Bej Portera i Bartona :( 54 poena kombinivano. Samo tu nema kosarke, timske igre. Grent pokazuje liderski kvalitet kroz ulogu koju je dobio, zbog koje je otisao ali samo u ovakvom "timu". Steta. Plamli ko Plamli. Ista igra, iste ogranicenosti.

Porter vec standardno odlican. Nenormalno efikasan sut se nastavlja. Raduje njegova izjava nakon meca kako su bratstvo, koliko se vole i igraju jedni za druge, sa titulom kao apsolutnim ciljem.

Preopasno izgleda Denver sada cak i kada igra losije. Konsolidacija klupe, jasnije uloge, Nikola ne ispod 15-20 suteva, Barton ne preko 8-12 (osim ako ludacki pogadja kao sinoc) uz standardno odlicne Portera i Gordona, sve konstantnijeg Mareja (povreda valjda nije ozbiljnija), sigurnog Morisa itd, Denveru se smese ozbiljne sampionske mogucnosti uz MVP priznanje njihovog "debeljka".

Gde ja živim

pre 3 godine

Uživanje je gledati čoveka koga lopta voli i radi sve što on hoće. To je magija, to je urođena stvar koja se ne može naučiti. Jednostavno Buca radi sve što poželi, gospodari svakim delom igre. Milina jedna. Idemo dalje do svih mogućih nagrada i priznanja.

Kanidja PG

pre 3 godine

Kako je okrenuo Grina i zakucao kao da je ovaj duh. Krajem pp kos preko Plamlia
savrsenstvo(uz ne sviran faul).
Jedini od elitnih igraca koji je odigrao sve
meceve, okruglo 50.
Majstor!

cvele

pre 3 godine

Kajem se što sam ovom Karleuši dao negativnu ocenu.

Nije trebalo ništa da mu dam, jer takve klikbajt komentare treba posmatrati kao jedno prazno polje. Njegovo ocenjivanje je besmisleno, kao što bi bilo meriti poštenje i moralnost političara.

dan

pre 3 godine

ali ljudi, Jokicev PER ove sezone u prosjeku je 35,54. To je nestvarno. Najveci PER u jednoj sezoni je imao Janis sa 31,90. Ovo je brutalno ako se odrzi na ovom nivou. Inace, zadnjih pet dobitnika MVP nagrade su imali najveci PER(janisx2, harden, vestbruk i kari), tako da ne vidim razlog da se ta praksa ne nastavi...

zmajognjeni

pre 3 godine

Sinoć Denver 9 izvedenih slobodnih bacanja, Detroit 20. Najbliži Čikago sa 14 i Indijana 16. Embid 20. Svi ostali timovi oko 20, neki idu i do 39.

nikola

pre 3 godine

za 27 minuta umalo tripl dabl.Nikola se igra kosarke.Dobro je dosao ovaj novi centar da ga rastereti.mozda ce mu malo pasti mvp statistika,ali Denver ce dobiti svezeg Nikolu za plej of.

Plavi Ventilator

pre 3 godine

Nikola sa pola snage. Taman toliko da dobiju utakmicu i da odmori poslednju cetvrtinu.

A cifre za MVP su sve bolje, npr u poslednjih 6 utakmica (efekat Gordon), ima napadacki rejting 133 a odbrambeni 111 (+22). To su nestvarne cifre.

Ono sto je bitno, sa ovim dodatkom, otvorili su dodatne napadacke kombinacije tako da ni sudije nece vise moci da ih zaustave. A i odbrana je mnogo bolja (iako ne bas danas, MPJ se 'malo gubio').

Sad kad je i Harden povredjen, vise ne mogu ni tu pricu da guraju za MPV alternativu Jokicu. Harden ce da propusti 33% utakmica Netsa a Embiid je vec propustio 25% utakmica 76ersa, tako da je MVP trka sada 'one horse race'.

Sasa

pre 3 godine

Dzabe ti jokicu sto imas najbolju statistiku u nba i sto si najbolji igrač u tvojoj srbiji si iza kineskog snajpera...
(petarczv, 07. april 2021 08:40)

Kao sto radi nesrecnog neutralnog felsa navijam PROTIV Partizana i Barselone, Mikija protiv Federera i Nadala, od danas radi tebe navijam protiv Crvenr zvezde. Nesnosne spodobe jedne. Uvek cu se radovati njihovim porazima jer znam koliko vas bole. Imate problem, lecite ga, ali ne ovde.
Kakvo je zadovoljstvo pobeda Bajerna od 8:1.

Goks

pre 3 godine

Treba pogledati jedan podcast u kome Toni Kukoč priča o Jokiću i analizira njegovu igru. Takav hvalospev se još nije čuo i to od igrača koji je bio svojevrsna preteča Jokića. Priča o Nikoli ozarenog lica.... Bilo mi je zanimljivo poredjenje sa Dončićem. Kaže Toni, Luka je sličan mod ali nije taj nivo.

Dijagnoza

pre 3 godine

@ Juho. Auu brate,šta je sa tobom.Nisam znao,da je postalo jutarnja obaveza, čitanje članaka o Jokiću.Znači sve je do tebe,odeš lepo na tračerske sajtove i duša ti bude oplemenjena,ovako samo pogoršavaš stanje svoga uma.

meda

pre 3 godine

Moris neće da upadne u startnih 5, Barton kao startni SG igra odlično.
U toj verziji imaju i dovoljno visine za odbranu sa maksimum preuzimanja.
Takođe je Barton više pod kontrolom kad je u startnih 5.

U trci za MVP-a su ostala 2 kandidata: Jokić i Greek Freak.
Embiid nema šansi, previše je utakmica propustio (33 naspram Jokićevih 50), ne sećam se da je ikad u konkurenciji bio igrač sa 24% propuštenih utakmica, a propustiće još neku do kraja. Inače je po statistici najbliži Jokiću.
Harden tek nije u konkurenciji, igrač koji je trejdovan u sred sezone nikad nije kandidat za MVP-a (još se zezao u Hjustonu onako debelguz i naterao ih da ga trejduju).
LeBron je propustio već 9 utakmica i verovatno će još toliko, a ima statistiku dosta lošiju od Jokićeve, tako da i on otpada.
Lillard nije ni blizu Jokiću po statistici. Kao ni Kahwi Leonard.
Juta i Finiks nemaju dominantnog igrača, Mitchell i Booker su daleko.
Jokićeve šanse rastu ako uspeju da budu treći na zapadu, za šta ima dosta šansi.

zombiland

pre 3 godine

(Karleuša, 07. april 2021 08:12)

Ponavljas se, nisi vise kreativan troll. Sad si samo troll. Počeo si jedno isto da pišeš u razmaku od nedelju dana. Dao sam ti plus jer sam razočaran. Ako nastaviš neću ti dati ni plus ni minus. Meeeh. A svi znamo da ti je to najvažnije wink wink

Nemanja

pre 3 godine

Ako se pogleda raspored do kraja, Lejkersi mogu lako da završe čak i kao sedmi, s obzirom da sigurno neće biti kompletni bar još 10 utakmica do kraja, a raspored u aprilu im nije ni malo lak.. Denveru raspored do kraja osrednji, Klipersima takodje, dalasu za nijansu lakši, a portlandu malo teži.. sve u svemu, realan raspored na zapadu (za prvih 7)će najverovatnije biti: Juta, Finiks, Klipersi, Denver, Dalas, Portland, Lejkersi..

U trećoj četvrtini

pre 3 godine

On i Barton 3 ili 4 puta sami ispod svog kosa, Barton uzima sve. Sakloni boze, Dramond bi ga nokautirao. 😁 Jokaru nazalost toliko boli uvo za to, da mene dusa boli. A MPJ i Barton bi se hebali za skok ispod njihovog obruča.

Znam, vazno je da pobeđuju, ali brate mili kakav je Divljak Barton, jeste dobro sutira ovu utakmicu, ali je opet dva polaganja masio na aistenciju Jokica.

Bila jednda situacija kad Jokara asistira MPJ-u i ovaj lik sam sam at ispod kosa i nekako mu se lopta odbija od kolena jer lik razmislja unapred kako da sto atraktivije zakuca, lopta ide u aut. Meloun se za glavu hvata. Posle je pametnije odluke donosio.

Denver ih je razbio, Detroit samo prvu četvrtinu odličnom odigrao dok nije Grant izasao, ali zato četvrtu četvrtinu sam mislio da će Denverova klupa da prospe svu prednost.

Videlo se da mogu ladno i bez Mareja iako im je vazan šraf, ali Barton i MPJ me ubise nervirajuci jer bi Jokara ladno imao ovu +15 asistencija, plus mu ukradu 5+ skokova po utakmici jer Jokaru boli uvo. Ali Jokara je u trci za mvp-a, mogu malo ova dva balvana da olade,ali ne, hebali bi se za statistiku.

panter pudlica

pre 3 godine

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.
(samo pitam, 07. april 2021 09:20)

Ti i dalje ne kapiraš poentu. Nije ni bitno, nastavi da živiš u neznanju...

Dragan Feliks

pre 3 godine

Sjajno timsko izdanje Denvera. Detroit se držao samo u prvoj četvrtini kada su Grant i Bej zasipali koš Denvera. Ali čim su oni otišli na klupu napad Detroita je stao i utakmica je praktično bila rešena. Jokić sjajan ,ekstremno efikasan na relativno mali broj šuteva i uz skromnu minutažu izazvanu visokim vođstvom, sudije ga opet ,,ne primećuju,, i uskraćuju ga za nekoliko slobodnih (Embild noćas protiv Bostona 20 slobodnih,u toku meče išla je statistika gde je Jokić 36 po broju slobodnih- Embild i Janis ubedljivo prvi i drugi). Nikola nalazi načine da prevaziđe lošiji tretman kod sudija (prošlu i ovu kroz asistencije, šteta što su Barton i MPJ mašili nekoliko zicera opet bi ih bilo 15+, a ovu i kroz sjajan procenat šuta uz nekoliko sjajnih poena - odbitak jednom rukom, Sombor sufle uz nedosuđeni faul i onaj roling sa zakucavanjem,).Barton (moja meta za kritike) je večeras odigrao najzreliju utakmicu sezone i potpuno nadomestio nedostatak Mareja, čak je i protok lopte bio daleko bolji i brži (mada Detroit ne sme biti parametar jer igraju dosta neobaveznu odbranu). MPJ je u sjajnoj seriji čak je bio i u konkurenciji za igrača nedelje na zapadu, Gordon večeras nešto skromniji ali mu izgleda ne smeta da bude igrač zadatka što je odlično, Moris se još traži posle povrede,Kampaco je unosio energiju i ubo nekoliko trojki, Grin solidan, čak ni PJD nije bio tako loš. Večeras pa za dva dana dve utakmice sa SA biće teško dva puta nadigrati Grega koji je master taktičkih nadmudrivanja.

Beks

pre 3 godine

@petarczv Koliko si ti dosadan u prozivanju Bogdanovica i uopste svi vi sto se delite na zvezdase i partizanovce niste u vinklu. Ovamo svi neke patriote,kad neko prozove i kaze nesto lose za Srbe,svi kao skacu,svi su Srbi veliki a na drugoj strani bi izginuli medjusobno zbog zvezde i partizana.

geda

pre 3 godine

А то изгледа није дозвољено неком дебељуци из мале земље и још мањег тима.
(Плави вентилатор, 7. april 2021 11:59)

Da, to ih najvise zanima u zivotu, koliko Jokic ima poena po utakmici. To ni njega nije briga.
Inace, Embiid je iz Kameruna.

Belegrado

pre 3 godine

Jokić danas procenat šuta iz igre 81% !!! Uz to samo jedna izgubljena lopta. Prosto je neverovatno koliko je dobar i konstantan, ne znam šta treba da se desi da ne bude MVP

zhol

pre 3 godine

Dosta više sa njima, koga zanima taj će da ide na odgovarajuće portale. Pišite još o kriketu u Africi, samo je još to falilo...
(Juho, 07. april 2021 08:25)

Pa samo jedan problem brate, ovo je odgovarajuci portal xD

mrki

pre 3 godine

neverovatna je cinjenica da Nikola kao startna 5ica i igrac koji prosecno provodi vise od 35 min po mecu,ima loptu u rukama u svakom napadu izvede po 2-3 bacanja,to je nesto na cemu klupa Denvera treba da insistira i da vrsi pritisak na sudije i ucinak ce mu biti jos bolji a i dobili bi jos 2-3 tesno izgubljene tekme,msm da je dosadasnjim igrama i NBA stazom zasluzio veci autoritet

Plavi Ventilator

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Evo, prva cetvrtina 3:41 na satu. Nije faul. Pogresno dosudjena bacanja. Posdrav!

milan

pre 3 godine

Kad dodje plej of Denver ispada u prvom ili drugom krugu realno, sada koriste laksi raspored i igraju protiv ekipa koje ili nemaju sansu za plej of ili ovi koji su obezvedili plej of odavno i igraju sa 40% snage. Jedino Denver i Juta igraju kao da je finale, a to ce im se obiti o glavu cim dodje plej of. Ovde se ljudi naloze cim Denver dobije neku jacu ekipu a njih savrseno bole ona stvar za regularan deo sezone. I naravno ono cudo koje im se desilo prosle sezone se desava jednom u 150 godina.
(Baron, 07. april 2021 09:00)
a zaato mislis da nisu mnogo jaki? i zasto predstavljas drugi krug play off kao nesto slabo (to je najboljih osam u nba)

Brankoni

pre 3 godine

Jokić dva slobodnjaka, Embid 20. Šta reći.
(Tenen, 7. april 2021 09:32)


Na poslednjih 11 utakmica Embid 142 slovodnjaka a Jokic celih 26.

milan

pre 3 godine

petarczv Koliko si ti dosadan u prozivanju Bogdanovica i uopste svi vi sto se delite na zvezdase i partizanovce niste u vinklu. Ovamo svi neke patriote,kad neko prozove i kaze nesto lose za Srbe,svi kao skacu,svi su Srbi veliki a na drugoj strani bi izginuli medjusobno zbog zvezde i partizana.
(Beks, 07. april 2021 08:53)
nesrecni ljudi

Karlo Prvi

pre 3 godine

Najbitnija dva podatka su da Jokić i ostali starteri de fakto nisu ulazili u igru u zadnjoj četvrtini i da su ovo postigli bez Marija. Noćas igraju protiv San Antonija koji nije u formi i kojem lako mogu da uzmu obe utakmice. Potrebna je svežina na duže staze, nazire se i plejof. Ovo se odnosi ne samo na fizičku spremu, već i na psihiloško trošenje. Jučerašnji meč je bio bez stresa, de fakto jači trening. Klupa je bila, što je jako retko, odlična u prelazu između 1/4 i 2/4 i skoro pa završila utakmicu. Predstojeći raspored nije težak i komotno bi mogli da imaju recimo 40-19 za devet utakmica.

Što se tiče Nikole, MVP bi bio fenomenalan i zaslužen. Još bolji bi bio MVP Finala. Sa ovom postavom to više nije nikakav san.

Mihailo

pre 3 godine

Embid 20 slobodnih. Samo kažem.
(mighty banana, 7. april 2021 08:19)

Po tvojoj proceni, koja od tih bacanja su pogresno dosudjena?
(samo pitam, 07. april 2021 08:49)

Nije u tome poenta, već da se Jokiću ništa živo ne svira. Da mu sviraju kao ostalim zvezdama, bio bi prvi strelac lige. Bitno da ti dobro ceniš...
(panter pudlica, 7. april 2021 08:57)

Evo linkova od pet prekršaja sa ove utakmice koji po mom mišljenju ne bi svirani Jokiću.
Linkovi:
1.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=605&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Kornet%20S.FOUL%20(P1.PN)%20(C.Washington)&sct=plot
2.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=586&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Ojeleye%20P.FOUL%20(P4.PN)%20(T.Brothers)&sct=plot
3.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=575&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Ojeleye%20S.FOUL%20(P3.PN)%20(C.Washington)&sct=plot
4.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=337&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Williams%20III%20S.FOUL%20(P4.T1)%20(C.Washington)&sct=plot
5.https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=277&GameID=0022000771&Season=2020-21&flag=1&title=Fall%20S.FOUL%20(P1.T2)%20(T.Brothers)&sct=plot

Pozdrav...

Jedite kod Joe-a

pre 3 godine

Covek kaze da Embidu sviraju mnogo, ja ga samo pitam sta su konkretno svirali lose. Izmedju Embida i Jokica ce odlucivati odbrana, ne poeni.
(samo pitam, 07. april 2021 09:20)

Da ne ulazim u onu prvu temu oko bacanja, jer se očigledno praviš lud i ne vidiš suštinu, ali što se tiče Embida i Jokića, tu se prijatelju već odlučilo, i to činjenicom da je Embid propustio četvrtinu utakmica svoje ekipe, a do kraja će vrv biti i trećina, da ne pominjem to što njegova ekipa i bez njega dobija. Doduše daje poptuno zdrav i uz ove brojke, moguće da bi jedva dočekali da njemu dodele nagradu. A ovo za odbranu je kao da kažeš da će između Zvezde i Partizana na kraju sezone odlučiti lepota dresova a ne osvojeni bodovi.
Svako dobro

Плави вентилатор

pre 3 godine

Činjenica je da Embiid izvodi više slobodnih bacanja od Jokića, ima tu i sudijskog tretmana ali ima i do toga što Jokić i Embiid igraju drugačiju vrstu košarke (iako su centri i jedan i drugi). Embiid više ulazi u reket i ide na kontakt pa je normalno i da mu se dosuđuje više slobodnih bacanja. Jokić s druge strane igra raznovrsnije (ulaz, šut za 3 poena, šut sa poludistance, itd.) tako da je i normalno da obojica ne mogu imati isti broj slobodnih bacanja.
(Skywalker, 07. april 2021 10:35)

Играју, само што је ове сезоне Јокић 2х више улазио под обруч; тако да та прича не пролази. Ево данас Ембид од 10 фаулова, 4 непостојећа а још два не би никада Јокићу судили.

Јокићу реално 2-3 шутерска фаула по утакмици не суде. А да суде просјек бу му био преко 30п. А то изгледа није дозвољено неком дебељуци из мале земље и још мањег тима.

Stojan

pre 3 godine

@Skywalker

Ti pricas kao da Embid sutira 2-3 slobodnjaka vise. Covek sutira 7 vise po utakmici, to je nadrealna stvar.

Embid sam sutira vise slobodnjaka od Jokica i Karija zajedno, pa ti vidi.