Aktuelno

Petak, 26.03.2021.

16:57

Vakcinisani Fajzerom koji su preležali bolest imaju šest puta jaču zaštitu od onih koji to nisu

Izvor: Tanjug

Vakcinisani Fajzerom koji su preležali bolest imaju šest puta jaèu zaštitu od onih koji to nisu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Za

pre 3 godine

@Vegetarijanac
Ja sam u BG-u, prijavila se 26.03.(eUprava) u 14h za Fajzer i u 15h stize SMS da dodjem sutradan na vakcinaciju! Odusevih se!

X

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina
(Idn, 27. mart 2021 08:35)

Ja 2.500 na istom testu. Prelezao u julu, nisam primio vakcinu.
Savetujem da se vakcinisu svi koji nisu prelezali. Ovi koji su prelezali ocigledno imaju dobru zastitu bar godinu dana.

Explorer

pre 3 godine

Ja sam se prijavio 11. januara za Fajzer, pa u februaru opet, pa u martu dva puta. Izgleda da je Fajzer za neke bolje ljude. Zvali su me dva puta da me nagovaraju da primim kinesku, kad kažem, nisam se prijavio za kinesku uopšte, samo za Fajzer, oni se kao prave iznenađeni.

NikolaBg

pre 3 godine

Ja sam u julu preležao koronu, u decembru radio antitela i nemam ih, revakcinisao se Fajzerom pre 10 dana i odlično se osećam. Naravno koristim masku i pridržavam se mera, perem ruke, izbegavam gužve.

Džoni

pre 3 godine

A da nije možda taj preležani kovid dovoljan pa sada kad je došla na njega i vakcina organizam napravi ogroman broj antitela? Možda bi isto tako napravio i u ponovnom kontaktu sa virusom?

seljadin

pre 3 godine

Postoji ćelijska memorija to znači na dečije bolesti nemate antitela a imuni ste, nisu merilo antitela i niko ne zna sta ce biilti sa ljudima koji imaju 10.000 antitela

zzz

pre 3 godine

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...
(JOBAH, 27. mart 2021 07:51)

Naravno. Sta znaju naucnici sa Oxforda i tih ostalih propalih svetskih univerziteta. Imamo mi ovde Jovana i brdo njemu slicnih koji su doktori medicine, imunilogije, virusologije, epidemiologije i farmacije i to sve u jednom coveku. Neka dodju malo da pitaju ove nase strucnjake. Sto bezveze rade istrazivanja? Ovde se sve to vec zna.
Jovane javi se odmah Oxfordu, veruj mi cekaju te ogromne pare tamo. Ustedece na istrazivanjima.

T imunitet

pre 3 godine

Ne vidim sto bi se neko vakcinisao ko je prelezao Covid. Ova studija to zapravo kaze, da oni koji su bili inficirani imaju odlican imunitet, pogotovo za nove sojeve, za razliku od vakcine koja je napravljena za spajk protein virusa i ako on mutira, od vakcine nema vajde. Studije su pokazale da osobe koje su ranije imale kontakt sa nekim starim varijantama korona virusa, imaju imunitet i na Covid, sve zbog T ćelija.

Nikad mi nece biti jasan krizni stab, zasto ne stavi osobe koje su prelezale covid u poslednji red za primanje vakcine, da bi se sto pre napravio veci obuhvat vakcinacijom...

pacijent

pre 3 godine

Ja se pre dva meseca prijavio za fajzerovu, ali niko ne zove, kao da ih vise nemaju...
(miki, 26. mart 2021 23:46) 

Ponovi prijavu, ja sam se prijavio 2og a 11og primio prvu dozu u Domu zdravlja Vračar

pacijent

pre 3 godine

(pacijent, 26. mart 2021 22:05)

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...
(JOBAH, 27. mart 2021 07:51)

Dokazano je da štite. Ali i za to ja mogu biti empirijski dokaz. Razlog zašto sam proveravao antitela je taj što sam morao da idem kod roditelja kod kojih je potvrđen britanski soj da bi im pomogao. Oboje imaju obostrane upale, baka je nažalost preminula pre par dana, jednostavno virus je bio isuviše jak. Evo već 10ti dan sam sa njima, ulazio sam svakodnevno do crvene zone i još uvek ništa. Za ostale sojeve ne znam i vrlo moguće da je manje efikasna ali za britanski tvrdim.

Bgd

pre 3 godine

Ja se pre dva meseca prijavio za fajzerovu, ali niko ne zove, kao da ih vise nemaju...
(miki, 26. mart 2021 23:46) 

Zanimljivo. Ja sam se prijavio i posle tri dana dobio poziv. Ponovi prijavu.

zzz

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina
(Idn, 27. mart 2021 08:35)

Prelezao u januaru. Antitela 0. Mislim da prelezali kovid nema nikakvog efekta na stvaranje antitela. Samk vakcina pomaze.
Jel vidis koliko je glupo donositi zakljucke na osnovu jednog slucaja?

Idn

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina

Draxi

pre 3 godine

Primio Fajzer 03.03.2021. Dobio Covid-19 05.03.2021. Dospeo do Batajnice, evo izašao posle 12 dana. Znači sad sam šest puta zaštićenih. Nego jel treba revakcinacija? Niko od lekara nema komentar.

Dragutin

pre 3 godine

Hehe niko nece phizer i sad sledi reklama kao on je najbolji i to samo od jedne doze odo da zvrcnem Vinjace i vakciniso sam se sa Sputnjik V sa revakcinacijom i gledam nesto moze vakcinacija bez papira pa nesto mi pada na pamet da udarim i Sinofarm nece da skodi ajd da ste mi zivi i zdravi poz.

JOBAH

pre 3 godine

Preležao covid u novembru sa dosta blagim simptomima ( 2 dana temp )
Vakcinisao se 11og marta Fajzerom, igrom slučaja 17og morao da proverim antitela( dakle posle 6 dana od prve doze ), rezultat je bio 15 855 ( referentna vrednost je >50 )
Svaki drugi komentar je suvišan
(pacijent, 26. mart 2021 22:05)

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...

joko

pre 3 godine

Vodimo se u prvih 10 zemalja u svetu po broju vakcisinisanih a sve sami Sputnjici i Sinofarmi. Fajzer i ostale vakcine koje je odobrila SZO jedva 1% ljudi dobilo...

Xman

pre 3 godine

Prelezao u Oktobru, Pocetkom Marta imao antitela 5,8(ref. vrednost 0,5), a primio vakcinu pre nedelju dana. Znaci sad sam ful zasticen. Inace za ove sto su se prijavili za fajzer da znaju da sam ja od prvog dana prijave cekao do vidite kada, tako da ne brinite, docicete na red.

nemanja

pre 3 godine

@pacijent Nije to jedini bitan podatak. Ja sam na primer prelezao u junu kovid isto sa blagim simptomima i bio sam dosta izlozen zarazenima i to kad su bili najinfektivniji(saradnici, porodica, prikatelji...) i bez vakcine sam izbegao ponovo zarazavanje iako su mi antitela daleko ispod granice (svega 4 za referentnu vrednost >15). Takodje i iz slicnih primera vadim zakljucak da antitela niti su jedina a verovatno ni presudna u celoj ovoj prici...

pacijent

pre 3 godine

Preležao covid u novembru sa dosta blagim simptomima ( 2 dana temp )
Vakcinisao se 11og marta Fajzerom, igrom slučaja 17og morao da proverim antitela( dakle posle 6 dana od prve doze ), rezultat je bio 15 855 ( referentna vrednost je >50 )
Svaki drugi komentar je suvišan

pacijent

pre 3 godine

Preležao covid u novembru sa dosta blagim simptomima ( 2 dana temp )
Vakcinisao se 11og marta Fajzerom, igrom slučaja 17og morao da proverim antitela( dakle posle 6 dana od prve doze ), rezultat je bio 15 855 ( referentna vrednost je >50 )
Svaki drugi komentar je suvišan

nemanja

pre 3 godine

@pacijent Nije to jedini bitan podatak. Ja sam na primer prelezao u junu kovid isto sa blagim simptomima i bio sam dosta izlozen zarazenima i to kad su bili najinfektivniji(saradnici, porodica, prikatelji...) i bez vakcine sam izbegao ponovo zarazavanje iako su mi antitela daleko ispod granice (svega 4 za referentnu vrednost >15). Takodje i iz slicnih primera vadim zakljucak da antitela niti su jedina a verovatno ni presudna u celoj ovoj prici...

Idn

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina

Draxi

pre 3 godine

Primio Fajzer 03.03.2021. Dobio Covid-19 05.03.2021. Dospeo do Batajnice, evo izašao posle 12 dana. Znači sad sam šest puta zaštićenih. Nego jel treba revakcinacija? Niko od lekara nema komentar.

Bgd

pre 3 godine

Ja se pre dva meseca prijavio za fajzerovu, ali niko ne zove, kao da ih vise nemaju...
(miki, 26. mart 2021 23:46) 

Zanimljivo. Ja sam se prijavio i posle tri dana dobio poziv. Ponovi prijavu.

Explorer

pre 3 godine

Ja sam se prijavio 11. januara za Fajzer, pa u februaru opet, pa u martu dva puta. Izgleda da je Fajzer za neke bolje ljude. Zvali su me dva puta da me nagovaraju da primim kinesku, kad kažem, nisam se prijavio za kinesku uopšte, samo za Fajzer, oni se kao prave iznenađeni.

NikolaBg

pre 3 godine

Ja sam u julu preležao koronu, u decembru radio antitela i nemam ih, revakcinisao se Fajzerom pre 10 dana i odlično se osećam. Naravno koristim masku i pridržavam se mera, perem ruke, izbegavam gužve.

seljadin

pre 3 godine

Postoji ćelijska memorija to znači na dečije bolesti nemate antitela a imuni ste, nisu merilo antitela i niko ne zna sta ce biilti sa ljudima koji imaju 10.000 antitela

JOBAH

pre 3 godine

Preležao covid u novembru sa dosta blagim simptomima ( 2 dana temp )
Vakcinisao se 11og marta Fajzerom, igrom slučaja 17og morao da proverim antitela( dakle posle 6 dana od prve doze ), rezultat je bio 15 855 ( referentna vrednost je >50 )
Svaki drugi komentar je suvišan
(pacijent, 26. mart 2021 22:05)

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...

Džoni

pre 3 godine

A da nije možda taj preležani kovid dovoljan pa sada kad je došla na njega i vakcina organizam napravi ogroman broj antitela? Možda bi isto tako napravio i u ponovnom kontaktu sa virusom?

zzz

pre 3 godine

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...
(JOBAH, 27. mart 2021 07:51)

Naravno. Sta znaju naucnici sa Oxforda i tih ostalih propalih svetskih univerziteta. Imamo mi ovde Jovana i brdo njemu slicnih koji su doktori medicine, imunilogije, virusologije, epidemiologije i farmacije i to sve u jednom coveku. Neka dodju malo da pitaju ove nase strucnjake. Sto bezveze rade istrazivanja? Ovde se sve to vec zna.
Jovane javi se odmah Oxfordu, veruj mi cekaju te ogromne pare tamo. Ustedece na istrazivanjima.

joko

pre 3 godine

Vodimo se u prvih 10 zemalja u svetu po broju vakcisinisanih a sve sami Sputnjici i Sinofarmi. Fajzer i ostale vakcine koje je odobrila SZO jedva 1% ljudi dobilo...

T imunitet

pre 3 godine

Ne vidim sto bi se neko vakcinisao ko je prelezao Covid. Ova studija to zapravo kaze, da oni koji su bili inficirani imaju odlican imunitet, pogotovo za nove sojeve, za razliku od vakcine koja je napravljena za spajk protein virusa i ako on mutira, od vakcine nema vajde. Studije su pokazale da osobe koje su ranije imale kontakt sa nekim starim varijantama korona virusa, imaju imunitet i na Covid, sve zbog T ćelija.

Nikad mi nece biti jasan krizni stab, zasto ne stavi osobe koje su prelezale covid u poslednji red za primanje vakcine, da bi se sto pre napravio veci obuhvat vakcinacijom...

X

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina
(Idn, 27. mart 2021 08:35)

Ja 2.500 na istom testu. Prelezao u julu, nisam primio vakcinu.
Savetujem da se vakcinisu svi koji nisu prelezali. Ovi koji su prelezali ocigledno imaju dobru zastitu bar godinu dana.

pacijent

pre 3 godine

(pacijent, 26. mart 2021 22:05)

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...
(JOBAH, 27. mart 2021 07:51)

Dokazano je da štite. Ali i za to ja mogu biti empirijski dokaz. Razlog zašto sam proveravao antitela je taj što sam morao da idem kod roditelja kod kojih je potvrđen britanski soj da bi im pomogao. Oboje imaju obostrane upale, baka je nažalost preminula pre par dana, jednostavno virus je bio isuviše jak. Evo već 10ti dan sam sa njima, ulazio sam svakodnevno do crvene zone i još uvek ništa. Za ostale sojeve ne znam i vrlo moguće da je manje efikasna ali za britanski tvrdim.

zzz

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina
(Idn, 27. mart 2021 08:35)

Prelezao u januaru. Antitela 0. Mislim da prelezali kovid nema nikakvog efekta na stvaranje antitela. Samk vakcina pomaze.
Jel vidis koliko je glupo donositi zakljucke na osnovu jednog slucaja?

Xman

pre 3 godine

Prelezao u Oktobru, Pocetkom Marta imao antitela 5,8(ref. vrednost 0,5), a primio vakcinu pre nedelju dana. Znaci sad sam ful zasticen. Inace za ove sto su se prijavili za fajzer da znaju da sam ja od prvog dana prijave cekao do vidite kada, tako da ne brinite, docicete na red.

pacijent

pre 3 godine

Ja se pre dva meseca prijavio za fajzerovu, ali niko ne zove, kao da ih vise nemaju...
(miki, 26. mart 2021 23:46) 

Ponovi prijavu, ja sam se prijavio 2og a 11og primio prvu dozu u Domu zdravlja Vračar

Dragutin

pre 3 godine

Hehe niko nece phizer i sad sledi reklama kao on je najbolji i to samo od jedne doze odo da zvrcnem Vinjace i vakciniso sam se sa Sputnjik V sa revakcinacijom i gledam nesto moze vakcinacija bez papira pa nesto mi pada na pamet da udarim i Sinofarm nece da skodi ajd da ste mi zivi i zdravi poz.

Za

pre 3 godine

@Vegetarijanac
Ja sam u BG-u, prijavila se 26.03.(eUprava) u 14h za Fajzer i u 15h stize SMS da dodjem sutradan na vakcinaciju! Odusevih se!

JOBAH

pre 3 godine

Preležao covid u novembru sa dosta blagim simptomima ( 2 dana temp )
Vakcinisao se 11og marta Fajzerom, igrom slučaja 17og morao da proverim antitela( dakle posle 6 dana od prve doze ), rezultat je bio 15 855 ( referentna vrednost je >50 )
Svaki drugi komentar je suvišan
(pacijent, 26. mart 2021 22:05)

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...

pacijent

pre 3 godine

Preležao covid u novembru sa dosta blagim simptomima ( 2 dana temp )
Vakcinisao se 11og marta Fajzerom, igrom slučaja 17og morao da proverim antitela( dakle posle 6 dana od prve doze ), rezultat je bio 15 855 ( referentna vrednost je >50 )
Svaki drugi komentar je suvišan

Idn

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina

NikolaBg

pre 3 godine

Ja sam u julu preležao koronu, u decembru radio antitela i nemam ih, revakcinisao se Fajzerom pre 10 dana i odlično se osećam. Naravno koristim masku i pridržavam se mera, perem ruke, izbegavam gužve.

Bgd

pre 3 godine

Ja se pre dva meseca prijavio za fajzerovu, ali niko ne zove, kao da ih vise nemaju...
(miki, 26. mart 2021 23:46) 

Zanimljivo. Ja sam se prijavio i posle tri dana dobio poziv. Ponovi prijavu.

nemanja

pre 3 godine

@pacijent Nije to jedini bitan podatak. Ja sam na primer prelezao u junu kovid isto sa blagim simptomima i bio sam dosta izlozen zarazenima i to kad su bili najinfektivniji(saradnici, porodica, prikatelji...) i bez vakcine sam izbegao ponovo zarazavanje iako su mi antitela daleko ispod granice (svega 4 za referentnu vrednost >15). Takodje i iz slicnih primera vadim zakljucak da antitela niti su jedina a verovatno ni presudna u celoj ovoj prici...

Draxi

pre 3 godine

Primio Fajzer 03.03.2021. Dobio Covid-19 05.03.2021. Dospeo do Batajnice, evo izašao posle 12 dana. Znači sad sam šest puta zaštićenih. Nego jel treba revakcinacija? Niko od lekara nema komentar.

Dragutin

pre 3 godine

Hehe niko nece phizer i sad sledi reklama kao on je najbolji i to samo od jedne doze odo da zvrcnem Vinjace i vakciniso sam se sa Sputnjik V sa revakcinacijom i gledam nesto moze vakcinacija bez papira pa nesto mi pada na pamet da udarim i Sinofarm nece da skodi ajd da ste mi zivi i zdravi poz.

zzz

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina
(Idn, 27. mart 2021 08:35)

Prelezao u januaru. Antitela 0. Mislim da prelezali kovid nema nikakvog efekta na stvaranje antitela. Samk vakcina pomaze.
Jel vidis koliko je glupo donositi zakljucke na osnovu jednog slucaja?

Explorer

pre 3 godine

Ja sam se prijavio 11. januara za Fajzer, pa u februaru opet, pa u martu dva puta. Izgleda da je Fajzer za neke bolje ljude. Zvali su me dva puta da me nagovaraju da primim kinesku, kad kažem, nisam se prijavio za kinesku uopšte, samo za Fajzer, oni se kao prave iznenađeni.

Džoni

pre 3 godine

A da nije možda taj preležani kovid dovoljan pa sada kad je došla na njega i vakcina organizam napravi ogroman broj antitela? Možda bi isto tako napravio i u ponovnom kontaktu sa virusom?

pacijent

pre 3 godine

Ja se pre dva meseca prijavio za fajzerovu, ali niko ne zove, kao da ih vise nemaju...
(miki, 26. mart 2021 23:46) 

Ponovi prijavu, ja sam se prijavio 2og a 11og primio prvu dozu u Domu zdravlja Vračar

seljadin

pre 3 godine

Postoji ćelijska memorija to znači na dečije bolesti nemate antitela a imuni ste, nisu merilo antitela i niko ne zna sta ce biilti sa ljudima koji imaju 10.000 antitela

joko

pre 3 godine

Vodimo se u prvih 10 zemalja u svetu po broju vakcisinisanih a sve sami Sputnjici i Sinofarmi. Fajzer i ostale vakcine koje je odobrila SZO jedva 1% ljudi dobilo...

pacijent

pre 3 godine

(pacijent, 26. mart 2021 22:05)

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...
(JOBAH, 27. mart 2021 07:51)

Dokazano je da štite. Ali i za to ja mogu biti empirijski dokaz. Razlog zašto sam proveravao antitela je taj što sam morao da idem kod roditelja kod kojih je potvrđen britanski soj da bi im pomogao. Oboje imaju obostrane upale, baka je nažalost preminula pre par dana, jednostavno virus je bio isuviše jak. Evo već 10ti dan sam sa njima, ulazio sam svakodnevno do crvene zone i još uvek ništa. Za ostale sojeve ne znam i vrlo moguće da je manje efikasna ali za britanski tvrdim.

X

pre 3 godine

Prelezao u junu, 1300 bez fajzera na vrednost preko 50. Mnogo se potcenjuje odgovor organizma i mislim da prelezani kov8d je isto sto i vakcina
(Idn, 27. mart 2021 08:35)

Ja 2.500 na istom testu. Prelezao u julu, nisam primio vakcinu.
Savetujem da se vakcinisu svi koji nisu prelezali. Ovi koji su prelezali ocigledno imaju dobru zastitu bar godinu dana.

Za

pre 3 godine

@Vegetarijanac
Ja sam u BG-u, prijavila se 26.03.(eUprava) u 14h za Fajzer i u 15h stize SMS da dodjem sutradan na vakcinaciju! Odusevih se!

Xman

pre 3 godine

Prelezao u Oktobru, Pocetkom Marta imao antitela 5,8(ref. vrednost 0,5), a primio vakcinu pre nedelju dana. Znaci sad sam ful zasticen. Inace za ove sto su se prijavili za fajzer da znaju da sam ja od prvog dana prijave cekao do vidite kada, tako da ne brinite, docicete na red.

T imunitet

pre 3 godine

Ne vidim sto bi se neko vakcinisao ko je prelezao Covid. Ova studija to zapravo kaze, da oni koji su bili inficirani imaju odlican imunitet, pogotovo za nove sojeve, za razliku od vakcine koja je napravljena za spajk protein virusa i ako on mutira, od vakcine nema vajde. Studije su pokazale da osobe koje su ranije imale kontakt sa nekim starim varijantama korona virusa, imaju imunitet i na Covid, sve zbog T ćelija.

Nikad mi nece biti jasan krizni stab, zasto ne stavi osobe koje su prelezale covid u poslednji red za primanje vakcine, da bi se sto pre napravio veci obuhvat vakcinacijom...

zzz

pre 3 godine

Sve to što pričaš je istina ali te ta antitela ne štite od novih sojeva, štiti te od soja prošlogodišnjeg kojeg više ni nema, ovaj tekst jednostavno nije istina...
(JOBAH, 27. mart 2021 07:51)

Naravno. Sta znaju naucnici sa Oxforda i tih ostalih propalih svetskih univerziteta. Imamo mi ovde Jovana i brdo njemu slicnih koji su doktori medicine, imunilogije, virusologije, epidemiologije i farmacije i to sve u jednom coveku. Neka dodju malo da pitaju ove nase strucnjake. Sto bezveze rade istrazivanja? Ovde se sve to vec zna.
Jovane javi se odmah Oxfordu, veruj mi cekaju te ogromne pare tamo. Ustedece na istrazivanjima.