Četvrtak, 25.03.2021.

14:48

Izraelski lekar: Kolektivni imunitet nije neophodan u borbi protiv koronavirusa

Izvor: Beta

Izraelski lekar: Kolektivni imunitet nije neophodan u borbi protiv koronavirusa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Милутин

pre 3 godine

@Маркони, е мој брате, био сам 2019 у Израелу, за Васкрс, обилазио земљу а највише Јерусалим. То оно што сам тамо видео и доживео, то је невероватно. Да не говорим о нечему божанском, већ оно што сам људским очима видео и чуо. Они тамо живе у апсолутном страху од напада, уништења од стране исламског света. Те стога, политика државе Израел је стварања све више грађана, тј. бејби бум. Масовно сам виђао породице које имају по 9, 10, 11, 12 деце. Неки просек је 4,5-оро деце по породици. Све младо сам виђао по улицама, нема старо. 50 % популације је млађе од 34 године. Па ви видите. Али зато, држава Израел све плаћа породицама, не морају ништа да мисле у вези деце, све је плаћено до 18-те године, само их правите. Оно што сам рекао на почетку, требају им да имају што више људи јер у случају неког будућег рата, да не изгубе велики број људи. То су ми све рекли људи који тамо живе сваки дан, махом јевреји. Надам се да сам сада мало разјаснио. Иначе, обишао сам пола света али Јерусалим је нешто скроз посебно, увек бих тамо отишао уместо поново на Малдиве или било шта друго егзотично, то речима не може да се објасни. И дан данас сам под утиском. Поздрав

aleksa

pre 3 godine

Izraelci, ozbiljan narod. Treba učiti od njih. Ne bih komentarisao stanje povodom pitanja vakcinacije u Srbiji. Samo bih primetio. Zemlja u kojoj se vise veruje nadrilekarima, šarlatanima, astrolozima i vračarama nego naučnicima nema neku perspektivu. I nije Srbija jedina, ima još takvih zemalja. Ne mnogo, ali ih ima.
(Poliglota, 26. mart 2021 18:06)

Dakle francuzi su jos u srednjem veku po tebi? Imaju najbolju medicinu na svetu, a najmanji procenat vakcinisanih.

dzoni

pre 3 godine

A na kom fB si procitao taj podatak, da je broj zarazenih bar 5x veci?
(Nebojsa, 26. mart 2021 18:56)

To ce ti reci svaki iole ozbiljan epidemiolog.

Nebojsa

pre 3 godine

U Srbiji je do sada 600k zaraženih, ali samo među testiranim, a ukupan broj je bar 5x veći!

(alba greaca, 26. mart 2021 14:52)

A na kom fB si procitao taj podatak, da je broj zarazenih bar 5x veci?

Poliglota

pre 3 godine

Izraelci, ozbiljan narod. Treba učiti od njih. Ne bih komentarisao stanje povodom pitanja vakcinacije u Srbiji. Samo bih primetio. Zemlja u kojoj se vise veruje nadrilekarima, šarlatanima, astrolozima i vračarama nego naučnicima nema neku perspektivu. I nije Srbija jedina, ima još takvih zemalja. Ne mnogo, ali ih ima.

Соња

pre 3 godine

Е добро. Шта ће мо са кривичном одговорношћу оних који народ доводе у заблуду.
Јер у Закону лепо пише, да довођење народа или подинца у заблуду подлеже кривичном одговорношћу… Молим лепо.

Beli

pre 3 godine

Ma siroti Izraelci izmanipulisani.Ne prate oni ove naše fb strucnjake da vide koliko ie vakcinacija opasna.Sad će da nestanu kao nacija.Ko im kriv?!

Miloš

pre 3 godine

@Mitch, molim te prosvetli me, u cemu je moja zabluda? Kako se racuna pad od 98,8% na osnovicu od 1%?
(Nebojsa, 26. mart 2021 11:44)

Crni sine nebojša... Ako 100 od 10000 umre ako ljudi nisu vakcinisani, koliko će da umre njih od 10000 vakcinisanih, ako se zarazi njih 120? Da ti pomognem? 1-2 jelte? Jel osetiš razliku između 1 i 100? Plus transmisija se smanjuje, pa se i manje ljudi razboli.

mikica

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzerova vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

ne razumem ovo!? to znaci da je smrtnost 1.1% sa vakcinom. pa to je smrtnost i bez vakcine!?!?! nek pojasni neko

Goran

pre 3 godine

Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine.

Pod dva, ti tvoji brojevi su mi urnebesni. Možda? Verovatno? Nema možda i verovatno. Ili vakcina radi nešto, ili me radi. A znamo svi šta radi.
(Bubnjar, 26. mart 2021 12:21)

Nije tačno, fajzer koji se daje u Izraelu je jako dobar u sprečavanju čak i asimptotskih infekcija i sposobnosti da se prenosi. Zato ne lupaj o "svim zvaničnicima".

Drugo brojevi koje sam dao su ilustrativni, radi dobijanja slike.
Ako hoćeš objašnjenje, bez vakcinacije bi se pre ili kasnije zarazili skoro svi, otud primer 900 od 1000.

Fajzer je efikasan oko 97% na osnovu studija, tj da su bili vakcinisani zarazili bi se samo 3% od tih 900, tj 30.

Tako da ni taj broj nisam lupio, mada da su svi vakcinisani bi bio presečen lanac mnogo pre pa ne bi svi ni došli u kontakt sa virusom, tj bilo bi manje od 30 zaraženih.

Dalje na 30 vakcinisanih a zaraženih umrlo bi oko 0.2 ako tako više voliš nego "najverovatnije nijedan".

A sad lepo priznaj da te od tačno objašnjenih brojeva samo boli glava i da si se skroz pogubio.

Goran

pre 3 godine

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!
(alba greaca, 26. mart 2021 10:48)

Ma nemoj? Evo ja onda kažem da je smrtnost 235%, i bićemo jednaki idioti obojica.

Zacvo

pre 3 godine

Dakle stvarno ne razumem kako može neko da komentariše ovde i pravi se pametan a ne razume matematiku za osnovnu školu. Mada, kad uzmete u obzir da više od 50% stanovništva Srbije, po zvaničnim podacima, ima osnovnu školu ili manje to i nije neobično.
Znači ako kažu da vakcina štiti 98,9% od smrti to znači da će umesto 1000 ljudi koji su do sada umirali umretu samo 11. Ne odnosi se na ukupnu smrtnost od virusa nego na umanjenje smrtnosti koja bi bila da nije vakcine

Mareje care sad je startuj

pre 3 godine

Svi ovde pricaju samo o vakcini. Da li je neko procitao da je u izraelu trecina stanovnistva mladja od 16 godina. Da li ste vi svesni koliko je to bitan i mocan podatak za jednu naciju.

QR Bod

pre 3 godine

Tako to rade ozbiljne nacije.
Nasa vlast, umesto da ozbiljnije shvati antivakcinersku sektu, i sa njom se obracuna, kao sto to rade u Kini i Izrealu, oni ih pustaju sa sire budalastine po tabloidima.

I posle ce nam djavo biti kriv.

T

pre 3 godine

"Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine."
To niko nije rekao. Rekli su da ne znaju da li vakcinisani i dalje sire ili ne. To nije moglo da se zna dok se neka zemlja ne vakcinise masovno. Ta prva zemlja je upravo spomenuti Izrael i oni sada tvrde na osnovu podataka da vakcinisani ne samo da ne oboljevaju nego i ne sire bolest. Oni ne mogu da to potvrde za druge vakcine kada daju samo jednu. Ocekuje se da kod svih vakcina bude takav rezultat, ali se za sada ne zna pouzdano.

alba greaca

pre 3 godine

Tacno, smrtnost se racuna u odnosu na broj zarazenih ali ce svi koji ne dobiju vakcinu pre ili kasnije biti zarazeni. A ako ti ni to ne zvuci ubedljivo, promeni rec "stanovnik" za "zarazeni", pa ce od milion zarazenih umreti 10,000 bez vakcine, a 200 sa vakcinom. A smrtnost je 1% a u nekim zemljama poput Madjarske trenutno ide i do 2% a ne 0,05%. Tako da me ne cudi da drugima kazes da "lupendraju", verovatno si se navikao na tu rec od nastavnika u osnovnoj, tvojoj poslednjoj godini obrazovanja ;)
(Nebojsa, 26. mart 2021 11:41)

Cccccc, Bogu hvala pa nemam obrazovanje kao ti!

U Srbiji je do sada 600k zaraženih, ali samo među testiranim, a ukupan broj je bar 5x veći!

Ako si završio bar tu osnovnu školu doći češ do broja od 3 miliona......valjda, 1% od 3 miliona je 30 000, a ne 4500 koliko je do sada umrlo i to uz svojatanje gripa i ko zna čega još!

Toliko o tebi, tvom obrazovanju i tih 1%!

Znači, da te citiram - SEDI JEDAN!

nenad

pre 3 godine

“Dakle, samo 1 promil vakcinisanog stanovništva će se razboleti, a od njih 1% će umreti. Npr. u slučaju Srbije, ako pretpostavimo da su svi vakcinisani, to bi značilo da će se od 7 miliona ljudi njih 7000 razboleti, a od njih će 70 umreti. Ukupno. S obzirom da sada umire 30 dnevno, to je ogromna ralika!
(Bojan, 26. mart 2021 13:08)”
Tvoj nastavnik matematike se sada prevece u grobu , ali bar ti je tekst afirmativan - to je najvaznije od svega , nisu vazne cinjenice vec emocije

Kefalica

pre 3 godine

Jos samo da decu vakcinisemo i USPELI SMO.
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 26. mart 2021 08:39)

Decu do puberteta inace vakcinisemo protiv 10-ak razlicitih bolesti kroz preko 25 sto inekcija sto oralnih vakcina. Deca danas su i zdravija i pametnija nego ikada. Osim sto zderu i ne krecu se. Sta ti tacno nije jasno?

Vagica

pre 3 godine

Jedna stvar je "preživeti koronu", rj. preležati infekciju. Druga stvar je šta će sve taj virus da poremeti u organizmu (što mogu i svi ostali vitusi, ali ovaj je skroz nov i još nije prošlo dovoljno vremena). Posledice ostaju, da li samo neko vreme, da li će se pojaviti tek za neko vreme, da li doživotno, sve je stvar trenutne sreće.

Рејџ Агенст

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Јел'реално да овај коментар има однос плусева и минуса 1:2??

Рачуница из Израела је градиво за четврти разред основне школе!

Bojan

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.
(Sasa, 26. mart 2021 09:55)

Pitanje je na mestu, pošto deluje nelogično da je smrtnost pre primanja vakcine 3% (u Srbiji je zvanično 1% što odudara od svih drugih zemalja, ali o tome može da se diskutuje), a nakon primanja vakcine je 1.1%.

Mislim da je klučna sledeća rečenica u tekstu:
"Dodatne analize u Izraelu su pokazale da je mogućnost da se osoba koja je primila dve doze vakcine razboli jedan prema hiljadu."

Dakle, samo 1 promil vakcinisanog stanovništva će se razboleti, a od njih 1% će umreti. Npr. u slučaju Srbije, ako pretpostavimo da su svi vakcinisani, to bi značilo da će se od 7 miliona ljudi njih 7000 razboleti, a od njih će 70 umreti. Ukupno. S obzirom da sada umire 30 dnevno, to je ogromna ralika!

Boki

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Da, ali sa vakcinom će se svega svaki 1000-ti razboleti (dakle 1 promil), a bez vakcine će virus zahvatiti 50% stanovništva.
Sa vakcinom - Srbija ima 7 mil stanovnika, 7000 se razboli, 70 umre. Pod pretpostavkom da su svi vakcinisani.
Bez vakcine - Srbija ima svakog dana 5000 zaraženih i 30 mrtvih.
Šta nije jasno?

zzz

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

А пре вакцинације око 99% заражених није умирало.
(Јабучило, 26. mart 2021 09:31)

Koliko moras biti neobrazovan i neingeligentat da ne razumes sta pise. Do sada je prezivljavalo 95% (nece bas biti 99%). A sada ce sa vakcinom i od ovih 5% koji su inace umirali da prezivi jos 98.9%. U brojkama. Na 1000 obolelih je do sada umiralo oko 50 ljudi, sa vakcinom ce umreti samo 0.5 ljudi, odnosno smrtnost je biti 1 na prema 2000 obolelih. Umesto da umre 100 ljudi umrece samo 1.

Mire

pre 3 godine

Izraelci su visoko militarizovano drustvo i kod njih se disciplina ne dovodi u pitanje. Kad su teska vremena to daje ovakve rezultate. Mislim da treba i mi da vratimo vojni rok.

Bubnjar

pre 3 godine

Jel moguće da tako shvataš te brojeve?
Vakcina znatno smanjuje šansu za uopšte zaražavanje i smrtni ishod.

Npr
Bez vakcine od njih 1000 vremenom kovid zakači 900 i umre 9.
Sa vakcinom od njih 1000, kovid zakači 30-ak i najverovatnije ne umre niko.
(Goran, 26. mart 2021 09:29)

Pod jedan, to si ti rekao.

Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine.

Pod dva, ti tvoji brojevi su mi urnebesni. Možda? Verovatno? Nema možda i verovatno. Ili vakcina radi nešto, ili me radi. A znamo svi šta radi.

Ivan

pre 3 godine

I dalje u Izraelu ima po 300-400 zarazenih dnevno a slicna su drzava po broju stanovnika sa nama. Kod njih je velika disciplina u vakcinaciji jer imaju ogroman broj aktivnih vojnika kojima je vakcinisanje obavezno a ostatak populacije je poslusno i disciplinovano. Kod nas ce nazalost broj vakcinisanih debelo usporiti jer ce preostati samo mladja populacija da se vakcinise a njih nece bog otac naterati na to. Sve dok se ne uvedu kovid pasosi ovi mladji se nece vakcinisati jer ce racunati da ce na leto putovati na negativan pcr test.

Jelena

pre 3 godine

Nigde nema stvarnih podataka,sve u procentima jer je u procentima najlakše manipulisati :(
(cobo, 26. mart 2021 09:20) 

Stvarne podatke mozes da nadjes na sajtovima koji broje zarazene i umrle, ima ih milion. Drzava koja ima vise stanovnika od Srbije ima u poslednje vreme manje od 500 zarazenih dnevno. Pre pocetka vakcinacije imali su vise zarazenih nego kod nas. Dakle, smanjili su broj zarazenih vise od 10 puta, a blize se i kraju pandemije uskoro jer broj konstantno opada.

Pelc

pre 3 godine

Živim u Izraelu, i već su intervjuisali nekoliko antivaxera nakon što su se zarazili koronom. Postaju svesni u nesvesti kad ih priključe na respirator. Zanimljiv je bio intervju sa ocem, čija je kćerka (majka četvoro maloletne dece) odbila da primi vakcinu na nagovor tetke tj. očeve sestre. Mlada žena primljena u bolnicu potom na respirator i na kraju telo nije izdržalo.
Posle toga nema kajanja. Džaba sto je tetka promenila mišljenje, a mlada žena nije imala tu privilegiju.

zzz

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

A šanse da preživite ovaj opaki virus i bez vakcinacije su vam 99,7 posto!
(Statističar, 26. mart 2021 09:29)

Prvo sanse da prezivis su 90-95%. Jesi li ti spreman da rizikujes svoje roditelje ili dete da nece bas oni biti taj 1 od 10 ili 20 smrtnih slucajeva??
Drugo nije poenta valjda samo preziveti? Sta cemo sa onima koji imaju trajna ostecenja pluca ili bubrega ili stitne zlezde ili srca ili krvnih sudova??? Znas moze da ti se desi tromboza, da ostanes bez noge, ali da prezivis! Jel se takvi slucajevi kod tebe uopste uzimaju u obzir ili ne? Evo jedan potpuno banalni primer je culo mirisa. Da li znas koliko ljudi i pola godine nakon prelezane korone nema mormalno culo mirisa? Zamisli zivit bez da mozes da mirises kao sada?
Jednom sam ti vec rekao, mani se ti statustike. Nisi ti za to. Ne ide ti. Ne mozes ti to da ispratis koliko god se trudio.

Debilarijum

pre 3 godine

(Sasa, 26. mart 2021 09:55

A da se ti malo prošetaš u tzv. "crvenu zonu" bilo koje Covid bolnice u Srbiji?? Siguran sam da ti posle toga ne bi bilo ni na kraj pameti da napišeš ovakav glupav komentar.

Nebojsa

pre 3 godine

Nebojsa

Matematika ti je ocigledno slabija strana...
(mich, 26. mart 2021 10:41)

@Mitch, molim te prosvetli me, u cemu je moja zabluda? Kako se racuna pad od 98,8% na osnovicu od 1%?

Nebojsa

pre 3 godine

Smrtnost se ne računa u odnosu na broj stanovnika nego na broj zaraženih!

Tako da sve što si rekao čoveku važi za tebe, ali ne za procente nego za elementarno obrazovanje o stvarima o kojima nadobudno lupendraš!

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!
(alba greaca, 26. mart 2021 10:48) # Link komentara

Tacno, smrtnost se racuna u odnosu na broj zarazenih ali ce svi koji ne dobiju vakcinu pre ili kasnije biti zarazeni. A ako ti ni to ne zvuci ubedljivo, promeni rec "stanovnik" za "zarazeni", pa ce od milion zarazenih umreti 10,000 bez vakcine, a 200 sa vakcinom. A smrtnost je 1% a u nekim zemljama poput Madjarske trenutno ide i do 2% a ne 0,05%. Tako da me ne cudi da drugima kazes da "lupendraju", verovatno si se navikao na tu rec od nastavnika u osnovnoj, tvojoj poslednjoj godini obrazovanja ;)

Hipi

pre 3 godine

@Nebojsa

Ton vam je katastrofalan, ne mozete nekoga da marsirate, sramota. Nije 1% od ukupne populacije nego 1% smrtnosti u odnosu na broj zarazenih. Kada se gelda ukupna populacija smrtnost je mnogo manja od 1%. Mogli biste vi Nebojsa da malo pazljivije citate umesto sto nekoga marsirate.

Glas iz kolonije

pre 3 godine

Jos je prerano reci koliko ce biti smanjena smrtnost, ako uppste bude smanjena. Eksperiment je u toku, i procenat 98... treba razumeti kao procenat onih koji razvijaju antitela posle vakcinacije.
Glavni strah kod mRNA vakcina je da ce vakcinisani u dodiru sa divljim virusom imati jos tezu klinicku sliku nego nevakcinisani. Deo poulacije veruje da ce ih zastititi, sto proizvodjaci koriste kao argument za prodaju, ali u svari moramo da sacekamo jos 6-12 meseci da vidimo rezultate. Nadam se da ce biti posteno i profesionalno skupljanje podataka, a ne kako kod nas stelovanje prema dnevnopolitickim potrebama.
U svakom slucaju, bice jos polemike.

Marko

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.
(Sasa, 26. mart 2021 09:55)

Ja ne znam da li je iko u ovoj zemlji išao u školu i učio srpski i matematiku. Ako ne shvatate pitajte, uopšte nije teško.

Efikasna u sprečavanju, znači ako bi bez vakcine preminulo npr 100 ljudi, sa vakcinom će preminuti 100 - 98.9 = 1.1

Efikasnost, efektivnost, procenti, verovatnoća, sve se to uči u osnovnoj školi i uopšte nije teško.

Sigurno je sigurno

pre 3 godine

Verovatnoća da se ja zarazim Coronom je 0 %, jer sam napunio 2 zamrzivača i frižider, a moja šetnja svedena je od kreveta do WC-a i nazad. :=)

trt

pre 3 godine

Mislim da je ocigledno da je primena nekih agresivnijih metoda neophodna, antivakserima, ravnozemljasima i raznim teoreticarima zavere jedino se tako moze uci u kraj.

joja

pre 3 godine

Da li je moguće da vi "pametni" popravljate nas "glupe" - tako glupo? Pa dosad od onih koji se inficiraju umre manje od 1%. I šta - vi razumete to ovako: od tih 1000 koji su/bi inače umrli da su vakcinisani svi osim njih 10 bi preživeli? Zaista? Ajde vi razmislite opet, ali najbolje što možete. A "ugledni" Izrael za sada ima više mrtvih na milion stanovnika od primitivne Srbije. Ali to je samo činjenica, nemoj to da vas puno potresa.

Sima

pre 3 godine

Da li cemo mi u Srbiji,dobiti iste vakcine kao Izrael?
Jer ni cokolade,praskovi nisu istog kvaliteta za zapadne zemlje kao kod nas iako mi placamo istu ili cak skuplju cenu...

Nebojsa

pre 3 godine

Čekaj bre,kako onda Srbija prva ili druga sa milion na osamipo miliona?
(LeoLajke, 26. mart 2021 08:48)

Tako bre, sto Izrael nije u Evropi. Srbija je prva ili druga u Evropi, bre. To sto Izrael ucestvuje na Pesmi Evrovizije ne znaci da je u Evropi. Bre!

A

pre 3 godine

Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, članovi 33.i 34. Oooo da, i te kako je po zakonu u Srbiji moguća obavezna vakcinacija. I taj zakon nije od juče ili od pre godinu dana.
(Danilo, 26. mart 2021 09:30)
Ooooooo da ustav je iznad zakona. Po ustavu niko se silom ne može podvrgnuti medicinskim tretmanima.

magistar colovic

pre 3 godine

@iridium
Ako je Nebeski Narod sa Levanta primio vakcinu, Jevreji koji su se odupreli pošastima poslednje tri hiljade godina, zašto onda Nebeski Narod sa brdovitog Balkana ne uradi isto?

Baš me zanima...

Zato sto Nebeski narod sa brdovitog Balkana misli da sve zna i da je stariji od Nebeskog naroda sa Levanta.

Nebojsa

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

I sta ti tu nije jasno? Ako je pre vakcine smrtnost bila 1% (na 100 stanovnika jedna osoba, odnosno na 1 milion stanovnika 10 hiljada mrtvih) onda ce posle vakcine ta smrtnost da se smanji 98% sto znaci da ce na 1 milion stanovnika da bude 200 mrtvih. 200 umesto 10 hiljada mrtvih, eto to je efekat vakcine. Jedinica i mars nazad u peti razred osnovne na ponavljanje casa sa procentima i verovatnocom!

Statistika najteža nauka

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Evo odgovora otkud većina problema u našoj zemlji, ako me svi razumeju.

Mrki

pre 3 godine

Kina je uspela da se vrati u normalu i bez vakcine,jos prosle godine na leto.
(Moravska lisica, 26. mart 2021 09:41)

# Link komentara

Kina je trenutno do sada vakcinisala 80 miliona svojih građana, a sa svojih nekoliko razvijenih vakcina, žele da vakcinišu celo stanovništvo do kraja godine.

Tako da to sređivanje, nije baš tako sređeno kako se prikazuje.

Vomax

pre 3 godine

Ako ne znaš šta da radiš ti gledaj šta rade Jevreji.
(Mirko, 26. mart 2021 08:40)

Još ako Ličani krenu masovno da se pelcuju, stvar je jasna. Bodi, ne pitaj!

Markoni

pre 3 godine

Svaka njima čast... nego u svemu ovome meni zanimljivo da država veličine Slovenije a od toga pola pustinja ima 9,3 miliona stanovnika.

123

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Ne brate, nego će iz te grupe od 1% koji bi inače umrli biti spašeno 99%. Znači, ako 100 umre bez vakcine, sa vakcinom umre 1. Kapiraš?
(Bizental, 26. mart 2021 09:20)

Ne kapira on nista... Neka ovo bude primer svima kakvi strucnjaci zagovaraju da se vakcina ne primi. Ne mogu najosnovniju matematiku savladati.

PoslednjiSrbijanac

pre 3 godine

Sve čestitke Izraelu na sposobnosti, progresivnom razmišljanju i inteligenciji. Što se moje porodice tiče Kajzer, AstraZeka, Gargarin ili brat Si, to je prava slatka dilema, kao da biram sladoled. Neka je malo bolja, neka malo gora, sve su drugačije i sve Vas volem. Za početak, neka bude sve jedno pa sledeću menjamo i ne brinite stižete svi na red, ljubi vas brat.

V

pre 3 godine

Meni je fascinantno koliko vas ovde ne kapira procente (pritom ja prva društvenjak pa mi opet jasno).

Vaše je pravo da sumnjate, ne primite vakcinu, ali nemojte lupetati. Zadržite tu neukost za sebe, manja je šteta - jer ima ljudi neukih koji će vam poverovati i zbog toga stradati.

alba greaca

pre 3 godine

@I sta ti tu nije jasno? Ako je pre vakcine smrtnost bila 1% (na 100 stanovnika jedna osoba, odnosno na 1 milion stanovnika 10 hiljada mrtvih) onda ce posle vakcine ta smrtnost da se smanji 98% sto znaci da ce na 1 milion stanovnika da bude 200 mrtvih. 200 umesto 10 hiljada mrtvih, eto to je efekat vakcine. Jedinica i mars nazad u peti razred osnovne na ponavljanje casa sa procentima i verovatnocom!
(Nebojsa, 26. mart 2021 10:02)

Smrtnost se ne računa u odnosu na broj stanovnika nego na broj zaraženih!

Tako da sve što si rekao čoveku važi za tebe, ali ne za procente nego za elementarno obrazovanje o stvarima o kojima nadobudno lupendraš!

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!

sale

pre 3 godine

nebojsa
Ajde ti opet u prvi razred. zasto?
zamisli da niko nije vakcinisan od npr milion ljudi. smrtnost je 1%.umrece 10 000 ljudi.
zamisli da je milion ljudi vakcinisano. jesi zamislio? vakcina sprecava smrtnost 98.8% vakcinisanih ljudi. .znaci da ce umreti opet 1% ljdi. sta tu nije

jasno

inka

pre 3 godine

Samo čekam kad od srpskog vakcinalnog čuda, krene srpsko antivaksersko čudo i ceo svet koji nas je do juče hvalio počne da nam se smeje.
60% ovog zalupanog naroda neće hteti da primi vakcinu, te bil gejc, te sneg gori, te 5g mreža, te čipovi, te chemtrails....a biće interesantno kako procenat koincidira sa izbornim rezultatima, a realno zahvaljući "Izabranom" i imamo vakcine. Za sve drugo mu veruju, al za vakcine ne baš.
Zemljo Srbijo, otvori se...

Sasa

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.

Bizental

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Ne brate, nego će iz te grupe od 1% koji bi inače umrli biti spašeno 99%. Znači, ako 100 umre bez vakcine, sa vakcinom umre 1. Kapiraš?

Danilo

pre 3 godine

Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, članovi 33.i 34. Oooo da, i te kako je po zakonu u Srbiji moguća obavezna vakcinacija. I taj zakon nije od juče ili od pre godinu dana.

Statističar

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

A šanse da preživite ovaj opaki virus i bez vakcinacije su vam 99,7 posto!

Sauron

pre 3 godine

Koliko ljudi ne citaju tekst ili ne razumeju jezivo.. 98.9% je u sprecavanju smrtnog ishoda, a da se zarazite je verovatnoca 1:1000. Sve lepo pise samo citajte..

Goran

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Jel moguće da tako shvataš te brojeve?
Vakcina znatno smanjuje šansu za uopšte zaražavanje i smrtni ishod.

Npr
Bez vakcine od njih 1000 vremenom kovid zakači 900 i umre 9.
Sa vakcinom od njih 1000, kovid zakači 30-ak i najverovatnije ne umre niko.

Dex

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Tih 1% i manje kako kazes umanjis za 98.8%. Ne znam zasto sve vise ljudi sve manje analizira ono sto slusa ili cita i ne ide dalje od prve misli.

Јабучило

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

А пре вакцинације око 99% заражених није умирало.

iridium

pre 3 godine

Ako je Nebeski Narod sa Levanta primio vakcinu, Jevreji koji su se odupreli pošastima poslednje tri hiljade godina, zašto onda Nebeski Narod sa brdovitog Balkana ne uradi isto?

Baš me zanima...

Marko

pre 3 godine

Idemo sad antivakseri.
Ovo je laž, vakcina ne postoji, Izrael laže, Zemlja je ravna ploča, samo treba da pijemo maslinovo ulje i idemo u šoping u Milano.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

Ako je zastita 98,9 % posta uspesna u zastiti ,zasto su potrebne mere?
Vi ste antivakseri ,jer vase lazi vise ne prolaze.

Marko

pre 3 godine

Idemo sad antivakseri.
Ovo je laž, vakcina ne postoji, Izrael laže, Zemlja je ravna ploča, samo treba da pijemo maslinovo ulje i idemo u šoping u Milano.

Nebojsa

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

I sta ti tu nije jasno? Ako je pre vakcine smrtnost bila 1% (na 100 stanovnika jedna osoba, odnosno na 1 milion stanovnika 10 hiljada mrtvih) onda ce posle vakcine ta smrtnost da se smanji 98% sto znaci da ce na 1 milion stanovnika da bude 200 mrtvih. 200 umesto 10 hiljada mrtvih, eto to je efekat vakcine. Jedinica i mars nazad u peti razred osnovne na ponavljanje casa sa procentima i verovatnocom!

Bizental

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Ne brate, nego će iz te grupe od 1% koji bi inače umrli biti spašeno 99%. Znači, ako 100 umre bez vakcine, sa vakcinom umre 1. Kapiraš?

iridium

pre 3 godine

Ako je Nebeski Narod sa Levanta primio vakcinu, Jevreji koji su se odupreli pošastima poslednje tri hiljade godina, zašto onda Nebeski Narod sa brdovitog Balkana ne uradi isto?

Baš me zanima...

zzz

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

А пре вакцинације око 99% заражених није умирало.
(Јабучило, 26. mart 2021 09:31)

Koliko moras biti neobrazovan i neingeligentat da ne razumes sta pise. Do sada je prezivljavalo 95% (nece bas biti 99%). A sada ce sa vakcinom i od ovih 5% koji su inace umirali da prezivi jos 98.9%. U brojkama. Na 1000 obolelih je do sada umiralo oko 50 ljudi, sa vakcinom ce umreti samo 0.5 ljudi, odnosno smrtnost je biti 1 na prema 2000 obolelih. Umesto da umre 100 ljudi umrece samo 1.

123

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Ne brate, nego će iz te grupe od 1% koji bi inače umrli biti spašeno 99%. Znači, ako 100 umre bez vakcine, sa vakcinom umre 1. Kapiraš?
(Bizental, 26. mart 2021 09:20)

Ne kapira on nista... Neka ovo bude primer svima kakvi strucnjaci zagovaraju da se vakcina ne primi. Ne mogu najosnovniju matematiku savladati.

Goran

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Jel moguće da tako shvataš te brojeve?
Vakcina znatno smanjuje šansu za uopšte zaražavanje i smrtni ishod.

Npr
Bez vakcine od njih 1000 vremenom kovid zakači 900 i umre 9.
Sa vakcinom od njih 1000, kovid zakači 30-ak i najverovatnije ne umre niko.

Рејџ Агенст

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Јел'реално да овај коментар има однос плусева и минуса 1:2??

Рачуница из Израела је градиво за четврти разред основне школе!

Dex

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Tih 1% i manje kako kazes umanjis za 98.8%. Ne znam zasto sve vise ljudi sve manje analizira ono sto slusa ili cita i ne ide dalje od prve misli.

Debilarijum

pre 3 godine

(Sasa, 26. mart 2021 09:55

A da se ti malo prošetaš u tzv. "crvenu zonu" bilo koje Covid bolnice u Srbiji?? Siguran sam da ti posle toga ne bi bilo ni na kraj pameti da napišeš ovakav glupav komentar.

Pelc

pre 3 godine

Živim u Izraelu, i već su intervjuisali nekoliko antivaxera nakon što su se zarazili koronom. Postaju svesni u nesvesti kad ih priključe na respirator. Zanimljiv je bio intervju sa ocem, čija je kćerka (majka četvoro maloletne dece) odbila da primi vakcinu na nagovor tetke tj. očeve sestre. Mlada žena primljena u bolnicu potom na respirator i na kraju telo nije izdržalo.
Posle toga nema kajanja. Džaba sto je tetka promenila mišljenje, a mlada žena nije imala tu privilegiju.

Sauron

pre 3 godine

Koliko ljudi ne citaju tekst ili ne razumeju jezivo.. 98.9% je u sprecavanju smrtnog ishoda, a da se zarazite je verovatnoca 1:1000. Sve lepo pise samo citajte..

magistar colovic

pre 3 godine

@iridium
Ako je Nebeski Narod sa Levanta primio vakcinu, Jevreji koji su se odupreli pošastima poslednje tri hiljade godina, zašto onda Nebeski Narod sa brdovitog Balkana ne uradi isto?

Baš me zanima...

Zato sto Nebeski narod sa brdovitog Balkana misli da sve zna i da je stariji od Nebeskog naroda sa Levanta.

Vagica

pre 3 godine

Jedna stvar je "preživeti koronu", rj. preležati infekciju. Druga stvar je šta će sve taj virus da poremeti u organizmu (što mogu i svi ostali vitusi, ali ovaj je skroz nov i još nije prošlo dovoljno vremena). Posledice ostaju, da li samo neko vreme, da li će se pojaviti tek za neko vreme, da li doživotno, sve je stvar trenutne sreće.

Nebojsa

pre 3 godine

Čekaj bre,kako onda Srbija prva ili druga sa milion na osamipo miliona?
(LeoLajke, 26. mart 2021 08:48)

Tako bre, sto Izrael nije u Evropi. Srbija je prva ili druga u Evropi, bre. To sto Izrael ucestvuje na Pesmi Evrovizije ne znaci da je u Evropi. Bre!

Bojan

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.
(Sasa, 26. mart 2021 09:55)

Pitanje je na mestu, pošto deluje nelogično da je smrtnost pre primanja vakcine 3% (u Srbiji je zvanično 1% što odudara od svih drugih zemalja, ali o tome može da se diskutuje), a nakon primanja vakcine je 1.1%.

Mislim da je klučna sledeća rečenica u tekstu:
"Dodatne analize u Izraelu su pokazale da je mogućnost da se osoba koja je primila dve doze vakcine razboli jedan prema hiljadu."

Dakle, samo 1 promil vakcinisanog stanovništva će se razboleti, a od njih 1% će umreti. Npr. u slučaju Srbije, ako pretpostavimo da su svi vakcinisani, to bi značilo da će se od 7 miliona ljudi njih 7000 razboleti, a od njih će 70 umreti. Ukupno. S obzirom da sada umire 30 dnevno, to je ogromna ralika!

Danilo

pre 3 godine

Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, članovi 33.i 34. Oooo da, i te kako je po zakonu u Srbiji moguća obavezna vakcinacija. I taj zakon nije od juče ili od pre godinu dana.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

Ako je zastita 98,9 % posta uspesna u zastiti ,zasto su potrebne mere?
Vi ste antivakseri ,jer vase lazi vise ne prolaze.

Boki

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Da, ali sa vakcinom će se svega svaki 1000-ti razboleti (dakle 1 promil), a bez vakcine će virus zahvatiti 50% stanovništva.
Sa vakcinom - Srbija ima 7 mil stanovnika, 7000 se razboli, 70 umre. Pod pretpostavkom da su svi vakcinisani.
Bez vakcine - Srbija ima svakog dana 5000 zaraženih i 30 mrtvih.
Šta nije jasno?

Markoni

pre 3 godine

Svaka njima čast... nego u svemu ovome meni zanimljivo da država veličine Slovenije a od toga pola pustinja ima 9,3 miliona stanovnika.

A

pre 3 godine

Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, članovi 33.i 34. Oooo da, i te kako je po zakonu u Srbiji moguća obavezna vakcinacija. I taj zakon nije od juče ili od pre godinu dana.
(Danilo, 26. mart 2021 09:30)
Ooooooo da ustav je iznad zakona. Po ustavu niko se silom ne može podvrgnuti medicinskim tretmanima.

Mire

pre 3 godine

Izraelci su visoko militarizovano drustvo i kod njih se disciplina ne dovodi u pitanje. Kad su teska vremena to daje ovakve rezultate. Mislim da treba i mi da vratimo vojni rok.

zzz

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

A šanse da preživite ovaj opaki virus i bez vakcinacije su vam 99,7 posto!
(Statističar, 26. mart 2021 09:29)

Prvo sanse da prezivis su 90-95%. Jesi li ti spreman da rizikujes svoje roditelje ili dete da nece bas oni biti taj 1 od 10 ili 20 smrtnih slucajeva??
Drugo nije poenta valjda samo preziveti? Sta cemo sa onima koji imaju trajna ostecenja pluca ili bubrega ili stitne zlezde ili srca ili krvnih sudova??? Znas moze da ti se desi tromboza, da ostanes bez noge, ali da prezivis! Jel se takvi slucajevi kod tebe uopste uzimaju u obzir ili ne? Evo jedan potpuno banalni primer je culo mirisa. Da li znas koliko ljudi i pola godine nakon prelezane korone nema mormalno culo mirisa? Zamisli zivit bez da mozes da mirises kao sada?
Jednom sam ti vec rekao, mani se ti statustike. Nisi ti za to. Ne ide ti. Ne mozes ti to da ispratis koliko god se trudio.

Mrki

pre 3 godine

Kina je uspela da se vrati u normalu i bez vakcine,jos prosle godine na leto.
(Moravska lisica, 26. mart 2021 09:41)

# Link komentara

Kina je trenutno do sada vakcinisala 80 miliona svojih građana, a sa svojih nekoliko razvijenih vakcina, žele da vakcinišu celo stanovništvo do kraja godine.

Tako da to sređivanje, nije baš tako sređeno kako se prikazuje.

Vomax

pre 3 godine

Ako ne znaš šta da radiš ti gledaj šta rade Jevreji.
(Mirko, 26. mart 2021 08:40)

Još ako Ličani krenu masovno da se pelcuju, stvar je jasna. Bodi, ne pitaj!

alba greaca

pre 3 godine

@I sta ti tu nije jasno? Ako je pre vakcine smrtnost bila 1% (na 100 stanovnika jedna osoba, odnosno na 1 milion stanovnika 10 hiljada mrtvih) onda ce posle vakcine ta smrtnost da se smanji 98% sto znaci da ce na 1 milion stanovnika da bude 200 mrtvih. 200 umesto 10 hiljada mrtvih, eto to je efekat vakcine. Jedinica i mars nazad u peti razred osnovne na ponavljanje casa sa procentima i verovatnocom!
(Nebojsa, 26. mart 2021 10:02)

Smrtnost se ne računa u odnosu na broj stanovnika nego na broj zaraženih!

Tako da sve što si rekao čoveku važi za tebe, ali ne za procente nego za elementarno obrazovanje o stvarima o kojima nadobudno lupendraš!

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!

Jelena

pre 3 godine

Nigde nema stvarnih podataka,sve u procentima jer je u procentima najlakše manipulisati :(
(cobo, 26. mart 2021 09:20) 

Stvarne podatke mozes da nadjes na sajtovima koji broje zarazene i umrle, ima ih milion. Drzava koja ima vise stanovnika od Srbije ima u poslednje vreme manje od 500 zarazenih dnevno. Pre pocetka vakcinacije imali su vise zarazenih nego kod nas. Dakle, smanjili su broj zarazenih vise od 10 puta, a blize se i kraju pandemije uskoro jer broj konstantno opada.

PoslednjiSrbijanac

pre 3 godine

Sve čestitke Izraelu na sposobnosti, progresivnom razmišljanju i inteligenciji. Što se moje porodice tiče Kajzer, AstraZeka, Gargarin ili brat Si, to je prava slatka dilema, kao da biram sladoled. Neka je malo bolja, neka malo gora, sve su drugačije i sve Vas volem. Za početak, neka bude sve jedno pa sledeću menjamo i ne brinite stižete svi na red, ljubi vas brat.

Statistika najteža nauka

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Evo odgovora otkud većina problema u našoj zemlji, ako me svi razumeju.

Statističar

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

A šanse da preživite ovaj opaki virus i bez vakcinacije su vam 99,7 posto!

V

pre 3 godine

Meni je fascinantno koliko vas ovde ne kapira procente (pritom ja prva društvenjak pa mi opet jasno).

Vaše je pravo da sumnjate, ne primite vakcinu, ali nemojte lupetati. Zadržite tu neukost za sebe, manja je šteta - jer ima ljudi neukih koji će vam poverovati i zbog toga stradati.

Sasa

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.

Јабучило

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

А пре вакцинације око 99% заражених није умирало.

trt

pre 3 godine

Mislim da je ocigledno da je primena nekih agresivnijih metoda neophodna, antivakserima, ravnozemljasima i raznim teoreticarima zavere jedino se tako moze uci u kraj.

Hipi

pre 3 godine

@Nebojsa

Ton vam je katastrofalan, ne mozete nekoga da marsirate, sramota. Nije 1% od ukupne populacije nego 1% smrtnosti u odnosu na broj zarazenih. Kada se gelda ukupna populacija smrtnost je mnogo manja od 1%. Mogli biste vi Nebojsa da malo pazljivije citate umesto sto nekoga marsirate.

Beli

pre 3 godine

Ma siroti Izraelci izmanipulisani.Ne prate oni ove naše fb strucnjake da vide koliko ie vakcinacija opasna.Sad će da nestanu kao nacija.Ko im kriv?!

Marko

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.
(Sasa, 26. mart 2021 09:55)

Ja ne znam da li je iko u ovoj zemlji išao u školu i učio srpski i matematiku. Ako ne shvatate pitajte, uopšte nije teško.

Efikasna u sprečavanju, znači ako bi bez vakcine preminulo npr 100 ljudi, sa vakcinom će preminuti 100 - 98.9 = 1.1

Efikasnost, efektivnost, procenti, verovatnoća, sve se to uči u osnovnoj školi i uopšte nije teško.

Nebojsa

pre 3 godine

Smrtnost se ne računa u odnosu na broj stanovnika nego na broj zaraženih!

Tako da sve što si rekao čoveku važi za tebe, ali ne za procente nego za elementarno obrazovanje o stvarima o kojima nadobudno lupendraš!

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!
(alba greaca, 26. mart 2021 10:48) # Link komentara

Tacno, smrtnost se racuna u odnosu na broj zarazenih ali ce svi koji ne dobiju vakcinu pre ili kasnije biti zarazeni. A ako ti ni to ne zvuci ubedljivo, promeni rec "stanovnik" za "zarazeni", pa ce od milion zarazenih umreti 10,000 bez vakcine, a 200 sa vakcinom. A smrtnost je 1% a u nekim zemljama poput Madjarske trenutno ide i do 2% a ne 0,05%. Tako da me ne cudi da drugima kazes da "lupendraju", verovatno si se navikao na tu rec od nastavnika u osnovnoj, tvojoj poslednjoj godini obrazovanja ;)

Bubnjar

pre 3 godine

Jel moguće da tako shvataš te brojeve?
Vakcina znatno smanjuje šansu za uopšte zaražavanje i smrtni ishod.

Npr
Bez vakcine od njih 1000 vremenom kovid zakači 900 i umre 9.
Sa vakcinom od njih 1000, kovid zakači 30-ak i najverovatnije ne umre niko.
(Goran, 26. mart 2021 09:29)

Pod jedan, to si ti rekao.

Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine.

Pod dva, ti tvoji brojevi su mi urnebesni. Možda? Verovatno? Nema možda i verovatno. Ili vakcina radi nešto, ili me radi. A znamo svi šta radi.

joja

pre 3 godine

Da li je moguće da vi "pametni" popravljate nas "glupe" - tako glupo? Pa dosad od onih koji se inficiraju umre manje od 1%. I šta - vi razumete to ovako: od tih 1000 koji su/bi inače umrli da su vakcinisani svi osim njih 10 bi preživeli? Zaista? Ajde vi razmislite opet, ali najbolje što možete. A "ugledni" Izrael za sada ima više mrtvih na milion stanovnika od primitivne Srbije. Ali to je samo činjenica, nemoj to da vas puno potresa.

Mareje care sad je startuj

pre 3 godine

Svi ovde pricaju samo o vakcini. Da li je neko procitao da je u izraelu trecina stanovnistva mladja od 16 godina. Da li ste vi svesni koliko je to bitan i mocan podatak za jednu naciju.

Sigurno je sigurno

pre 3 godine

Verovatnoća da se ja zarazim Coronom je 0 %, jer sam napunio 2 zamrzivača i frižider, a moja šetnja svedena je od kreveta do WC-a i nazad. :=)

Соња

pre 3 godine

Е добро. Шта ће мо са кривичном одговорношћу оних који народ доводе у заблуду.
Јер у Закону лепо пише, да довођење народа или подинца у заблуду подлеже кривичном одговорношћу… Молим лепо.

Zacvo

pre 3 godine

Dakle stvarno ne razumem kako može neko da komentariše ovde i pravi se pametan a ne razume matematiku za osnovnu školu. Mada, kad uzmete u obzir da više od 50% stanovništva Srbije, po zvaničnim podacima, ima osnovnu školu ili manje to i nije neobično.
Znači ako kažu da vakcina štiti 98,9% od smrti to znači da će umesto 1000 ljudi koji su do sada umirali umretu samo 11. Ne odnosi se na ukupnu smrtnost od virusa nego na umanjenje smrtnosti koja bi bila da nije vakcine

mikica

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzerova vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

ne razumem ovo!? to znaci da je smrtnost 1.1% sa vakcinom. pa to je smrtnost i bez vakcine!?!?! nek pojasni neko

Poliglota

pre 3 godine

Izraelci, ozbiljan narod. Treba učiti od njih. Ne bih komentarisao stanje povodom pitanja vakcinacije u Srbiji. Samo bih primetio. Zemlja u kojoj se vise veruje nadrilekarima, šarlatanima, astrolozima i vračarama nego naučnicima nema neku perspektivu. I nije Srbija jedina, ima još takvih zemalja. Ne mnogo, ali ih ima.

Goran

pre 3 godine

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!
(alba greaca, 26. mart 2021 10:48)

Ma nemoj? Evo ja onda kažem da je smrtnost 235%, i bićemo jednaki idioti obojica.

Goran

pre 3 godine

Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine.

Pod dva, ti tvoji brojevi su mi urnebesni. Možda? Verovatno? Nema možda i verovatno. Ili vakcina radi nešto, ili me radi. A znamo svi šta radi.
(Bubnjar, 26. mart 2021 12:21)

Nije tačno, fajzer koji se daje u Izraelu je jako dobar u sprečavanju čak i asimptotskih infekcija i sposobnosti da se prenosi. Zato ne lupaj o "svim zvaničnicima".

Drugo brojevi koje sam dao su ilustrativni, radi dobijanja slike.
Ako hoćeš objašnjenje, bez vakcinacije bi se pre ili kasnije zarazili skoro svi, otud primer 900 od 1000.

Fajzer je efikasan oko 97% na osnovu studija, tj da su bili vakcinisani zarazili bi se samo 3% od tih 900, tj 30.

Tako da ni taj broj nisam lupio, mada da su svi vakcinisani bi bio presečen lanac mnogo pre pa ne bi svi ni došli u kontakt sa virusom, tj bilo bi manje od 30 zaraženih.

Dalje na 30 vakcinisanih a zaraženih umrlo bi oko 0.2 ako tako više voliš nego "najverovatnije nijedan".

A sad lepo priznaj da te od tačno objašnjenih brojeva samo boli glava i da si se skroz pogubio.

Kefalica

pre 3 godine

Jos samo da decu vakcinisemo i USPELI SMO.
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 26. mart 2021 08:39)

Decu do puberteta inace vakcinisemo protiv 10-ak razlicitih bolesti kroz preko 25 sto inekcija sto oralnih vakcina. Deca danas su i zdravija i pametnija nego ikada. Osim sto zderu i ne krecu se. Sta ti tacno nije jasno?

QR Bod

pre 3 godine

Tako to rade ozbiljne nacije.
Nasa vlast, umesto da ozbiljnije shvati antivakcinersku sektu, i sa njom se obracuna, kao sto to rade u Kini i Izrealu, oni ih pustaju sa sire budalastine po tabloidima.

I posle ce nam djavo biti kriv.

Nebojsa

pre 3 godine

Nebojsa

Matematika ti je ocigledno slabija strana...
(mich, 26. mart 2021 10:41)

@Mitch, molim te prosvetli me, u cemu je moja zabluda? Kako se racuna pad od 98,8% na osnovicu od 1%?

Miloš

pre 3 godine

@Mitch, molim te prosvetli me, u cemu je moja zabluda? Kako se racuna pad od 98,8% na osnovicu od 1%?
(Nebojsa, 26. mart 2021 11:44)

Crni sine nebojša... Ako 100 od 10000 umre ako ljudi nisu vakcinisani, koliko će da umre njih od 10000 vakcinisanih, ako se zarazi njih 120? Da ti pomognem? 1-2 jelte? Jel osetiš razliku između 1 i 100? Plus transmisija se smanjuje, pa se i manje ljudi razboli.

alba greaca

pre 3 godine

Tacno, smrtnost se racuna u odnosu na broj zarazenih ali ce svi koji ne dobiju vakcinu pre ili kasnije biti zarazeni. A ako ti ni to ne zvuci ubedljivo, promeni rec "stanovnik" za "zarazeni", pa ce od milion zarazenih umreti 10,000 bez vakcine, a 200 sa vakcinom. A smrtnost je 1% a u nekim zemljama poput Madjarske trenutno ide i do 2% a ne 0,05%. Tako da me ne cudi da drugima kazes da "lupendraju", verovatno si se navikao na tu rec od nastavnika u osnovnoj, tvojoj poslednjoj godini obrazovanja ;)
(Nebojsa, 26. mart 2021 11:41)

Cccccc, Bogu hvala pa nemam obrazovanje kao ti!

U Srbiji je do sada 600k zaraženih, ali samo među testiranim, a ukupan broj je bar 5x veći!

Ako si završio bar tu osnovnu školu doći češ do broja od 3 miliona......valjda, 1% od 3 miliona je 30 000, a ne 4500 koliko je do sada umrlo i to uz svojatanje gripa i ko zna čega još!

Toliko o tebi, tvom obrazovanju i tih 1%!

Znači, da te citiram - SEDI JEDAN!

nenad

pre 3 godine

“Dakle, samo 1 promil vakcinisanog stanovništva će se razboleti, a od njih 1% će umreti. Npr. u slučaju Srbije, ako pretpostavimo da su svi vakcinisani, to bi značilo da će se od 7 miliona ljudi njih 7000 razboleti, a od njih će 70 umreti. Ukupno. S obzirom da sada umire 30 dnevno, to je ogromna ralika!
(Bojan, 26. mart 2021 13:08)”
Tvoj nastavnik matematike se sada prevece u grobu , ali bar ti je tekst afirmativan - to je najvaznije od svega , nisu vazne cinjenice vec emocije

T

pre 3 godine

"Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine."
To niko nije rekao. Rekli su da ne znaju da li vakcinisani i dalje sire ili ne. To nije moglo da se zna dok se neka zemlja ne vakcinise masovno. Ta prva zemlja je upravo spomenuti Izrael i oni sada tvrde na osnovu podataka da vakcinisani ne samo da ne oboljevaju nego i ne sire bolest. Oni ne mogu da to potvrde za druge vakcine kada daju samo jednu. Ocekuje se da kod svih vakcina bude takav rezultat, ali se za sada ne zna pouzdano.

Nebojsa

pre 3 godine

U Srbiji je do sada 600k zaraženih, ali samo među testiranim, a ukupan broj je bar 5x veći!

(alba greaca, 26. mart 2021 14:52)

A na kom fB si procitao taj podatak, da je broj zarazenih bar 5x veci?

inka

pre 3 godine

Samo čekam kad od srpskog vakcinalnog čuda, krene srpsko antivaksersko čudo i ceo svet koji nas je do juče hvalio počne da nam se smeje.
60% ovog zalupanog naroda neće hteti da primi vakcinu, te bil gejc, te sneg gori, te 5g mreža, te čipovi, te chemtrails....a biće interesantno kako procenat koincidira sa izbornim rezultatima, a realno zahvaljući "Izabranom" i imamo vakcine. Za sve drugo mu veruju, al za vakcine ne baš.
Zemljo Srbijo, otvori se...

Glas iz kolonije

pre 3 godine

Jos je prerano reci koliko ce biti smanjena smrtnost, ako uppste bude smanjena. Eksperiment je u toku, i procenat 98... treba razumeti kao procenat onih koji razvijaju antitela posle vakcinacije.
Glavni strah kod mRNA vakcina je da ce vakcinisani u dodiru sa divljim virusom imati jos tezu klinicku sliku nego nevakcinisani. Deo poulacije veruje da ce ih zastititi, sto proizvodjaci koriste kao argument za prodaju, ali u svari moramo da sacekamo jos 6-12 meseci da vidimo rezultate. Nadam se da ce biti posteno i profesionalno skupljanje podataka, a ne kako kod nas stelovanje prema dnevnopolitickim potrebama.
U svakom slucaju, bice jos polemike.

Ivan

pre 3 godine

I dalje u Izraelu ima po 300-400 zarazenih dnevno a slicna su drzava po broju stanovnika sa nama. Kod njih je velika disciplina u vakcinaciji jer imaju ogroman broj aktivnih vojnika kojima je vakcinisanje obavezno a ostatak populacije je poslusno i disciplinovano. Kod nas ce nazalost broj vakcinisanih debelo usporiti jer ce preostati samo mladja populacija da se vakcinise a njih nece bog otac naterati na to. Sve dok se ne uvedu kovid pasosi ovi mladji se nece vakcinisati jer ce racunati da ce na leto putovati na negativan pcr test.

Sima

pre 3 godine

Da li cemo mi u Srbiji,dobiti iste vakcine kao Izrael?
Jer ni cokolade,praskovi nisu istog kvaliteta za zapadne zemlje kao kod nas iako mi placamo istu ili cak skuplju cenu...

aleksa

pre 3 godine

Izraelci, ozbiljan narod. Treba učiti od njih. Ne bih komentarisao stanje povodom pitanja vakcinacije u Srbiji. Samo bih primetio. Zemlja u kojoj se vise veruje nadrilekarima, šarlatanima, astrolozima i vračarama nego naučnicima nema neku perspektivu. I nije Srbija jedina, ima još takvih zemalja. Ne mnogo, ali ih ima.
(Poliglota, 26. mart 2021 18:06)

Dakle francuzi su jos u srednjem veku po tebi? Imaju najbolju medicinu na svetu, a najmanji procenat vakcinisanih.

sale

pre 3 godine

nebojsa
Ajde ti opet u prvi razred. zasto?
zamisli da niko nije vakcinisan od npr milion ljudi. smrtnost je 1%.umrece 10 000 ljudi.
zamisli da je milion ljudi vakcinisano. jesi zamislio? vakcina sprecava smrtnost 98.8% vakcinisanih ljudi. .znaci da ce umreti opet 1% ljdi. sta tu nije

jasno

Милутин

pre 3 godine

@Маркони, е мој брате, био сам 2019 у Израелу, за Васкрс, обилазио земљу а највише Јерусалим. То оно што сам тамо видео и доживео, то је невероватно. Да не говорим о нечему божанском, већ оно што сам људским очима видео и чуо. Они тамо живе у апсолутном страху од напада, уништења од стране исламског света. Те стога, политика државе Израел је стварања све више грађана, тј. бејби бум. Масовно сам виђао породице које имају по 9, 10, 11, 12 деце. Неки просек је 4,5-оро деце по породици. Све младо сам виђао по улицама, нема старо. 50 % популације је млађе од 34 године. Па ви видите. Али зато, држава Израел све плаћа породицама, не морају ништа да мисле у вези деце, све је плаћено до 18-те године, само их правите. Оно што сам рекао на почетку, требају им да имају што више људи јер у случају неког будућег рата, да не изгубе велики број људи. То су ми све рекли људи који тамо живе сваки дан, махом јевреји. Надам се да сам сада мало разјаснио. Иначе, обишао сам пола света али Јерусалим је нешто скроз посебно, увек бих тамо отишао уместо поново на Малдиве или било шта друго егзотично, то речима не може да се објасни. И дан данас сам под утиском. Поздрав

dzoni

pre 3 godine

A na kom fB si procitao taj podatak, da je broj zarazenih bar 5x veci?
(Nebojsa, 26. mart 2021 18:56)

To ce ti reci svaki iole ozbiljan epidemiolog.

Marko

pre 3 godine

Idemo sad antivakseri.
Ovo je laž, vakcina ne postoji, Izrael laže, Zemlja je ravna ploča, samo treba da pijemo maslinovo ulje i idemo u šoping u Milano.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

Ako je zastita 98,9 % posta uspesna u zastiti ,zasto su potrebne mere?
Vi ste antivakseri ,jer vase lazi vise ne prolaze.

Sasa

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.

Јабучило

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

А пре вакцинације око 99% заражених није умирало.

Statističar

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

A šanse da preživite ovaj opaki virus i bez vakcinacije su vam 99,7 posto!

alba greaca

pre 3 godine

@I sta ti tu nije jasno? Ako je pre vakcine smrtnost bila 1% (na 100 stanovnika jedna osoba, odnosno na 1 milion stanovnika 10 hiljada mrtvih) onda ce posle vakcine ta smrtnost da se smanji 98% sto znaci da ce na 1 milion stanovnika da bude 200 mrtvih. 200 umesto 10 hiljada mrtvih, eto to je efekat vakcine. Jedinica i mars nazad u peti razred osnovne na ponavljanje casa sa procentima i verovatnocom!
(Nebojsa, 26. mart 2021 10:02)

Smrtnost se ne računa u odnosu na broj stanovnika nego na broj zaraženih!

Tako da sve što si rekao čoveku važi za tebe, ali ne za procente nego za elementarno obrazovanje o stvarima o kojima nadobudno lupendraš!

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!

Mire

pre 3 godine

Izraelci su visoko militarizovano drustvo i kod njih se disciplina ne dovodi u pitanje. Kad su teska vremena to daje ovakve rezultate. Mislim da treba i mi da vratimo vojni rok.

Nebojsa

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

I sta ti tu nije jasno? Ako je pre vakcine smrtnost bila 1% (na 100 stanovnika jedna osoba, odnosno na 1 milion stanovnika 10 hiljada mrtvih) onda ce posle vakcine ta smrtnost da se smanji 98% sto znaci da ce na 1 milion stanovnika da bude 200 mrtvih. 200 umesto 10 hiljada mrtvih, eto to je efekat vakcine. Jedinica i mars nazad u peti razred osnovne na ponavljanje casa sa procentima i verovatnocom!

joja

pre 3 godine

Da li je moguće da vi "pametni" popravljate nas "glupe" - tako glupo? Pa dosad od onih koji se inficiraju umre manje od 1%. I šta - vi razumete to ovako: od tih 1000 koji su/bi inače umrli da su vakcinisani svi osim njih 10 bi preživeli? Zaista? Ajde vi razmislite opet, ali najbolje što možete. A "ugledni" Izrael za sada ima više mrtvih na milion stanovnika od primitivne Srbije. Ali to je samo činjenica, nemoj to da vas puno potresa.

Bubnjar

pre 3 godine

Jel moguće da tako shvataš te brojeve?
Vakcina znatno smanjuje šansu za uopšte zaražavanje i smrtni ishod.

Npr
Bez vakcine od njih 1000 vremenom kovid zakači 900 i umre 9.
Sa vakcinom od njih 1000, kovid zakači 30-ak i najverovatnije ne umre niko.
(Goran, 26. mart 2021 09:29)

Pod jedan, to si ti rekao.

Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine.

Pod dva, ti tvoji brojevi su mi urnebesni. Možda? Verovatno? Nema možda i verovatno. Ili vakcina radi nešto, ili me radi. A znamo svi šta radi.

iridium

pre 3 godine

Ako je Nebeski Narod sa Levanta primio vakcinu, Jevreji koji su se odupreli pošastima poslednje tri hiljade godina, zašto onda Nebeski Narod sa brdovitog Balkana ne uradi isto?

Baš me zanima...

zzz

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

А пре вакцинације око 99% заражених није умирало.
(Јабучило, 26. mart 2021 09:31)

Koliko moras biti neobrazovan i neingeligentat da ne razumes sta pise. Do sada je prezivljavalo 95% (nece bas biti 99%). A sada ce sa vakcinom i od ovih 5% koji su inace umirali da prezivi jos 98.9%. U brojkama. Na 1000 obolelih je do sada umiralo oko 50 ljudi, sa vakcinom ce umreti samo 0.5 ljudi, odnosno smrtnost je biti 1 na prema 2000 obolelih. Umesto da umre 100 ljudi umrece samo 1.

A

pre 3 godine

Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, članovi 33.i 34. Oooo da, i te kako je po zakonu u Srbiji moguća obavezna vakcinacija. I taj zakon nije od juče ili od pre godinu dana.
(Danilo, 26. mart 2021 09:30)
Ooooooo da ustav je iznad zakona. Po ustavu niko se silom ne može podvrgnuti medicinskim tretmanima.

Debilarijum

pre 3 godine

(Sasa, 26. mart 2021 09:55

A da se ti malo prošetaš u tzv. "crvenu zonu" bilo koje Covid bolnice u Srbiji?? Siguran sam da ti posle toga ne bi bilo ni na kraj pameti da napišeš ovakav glupav komentar.

trt

pre 3 godine

Mislim da je ocigledno da je primena nekih agresivnijih metoda neophodna, antivakserima, ravnozemljasima i raznim teoreticarima zavere jedino se tako moze uci u kraj.

Danilo

pre 3 godine

Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, članovi 33.i 34. Oooo da, i te kako je po zakonu u Srbiji moguća obavezna vakcinacija. I taj zakon nije od juče ili od pre godinu dana.

PoslednjiSrbijanac

pre 3 godine

Sve čestitke Izraelu na sposobnosti, progresivnom razmišljanju i inteligenciji. Što se moje porodice tiče Kajzer, AstraZeka, Gargarin ili brat Si, to je prava slatka dilema, kao da biram sladoled. Neka je malo bolja, neka malo gora, sve su drugačije i sve Vas volem. Za početak, neka bude sve jedno pa sledeću menjamo i ne brinite stižete svi na red, ljubi vas brat.

Pelc

pre 3 godine

Živim u Izraelu, i već su intervjuisali nekoliko antivaxera nakon što su se zarazili koronom. Postaju svesni u nesvesti kad ih priključe na respirator. Zanimljiv je bio intervju sa ocem, čija je kćerka (majka četvoro maloletne dece) odbila da primi vakcinu na nagovor tetke tj. očeve sestre. Mlada žena primljena u bolnicu potom na respirator i na kraju telo nije izdržalo.
Posle toga nema kajanja. Džaba sto je tetka promenila mišljenje, a mlada žena nije imala tu privilegiju.

Boki

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Da, ali sa vakcinom će se svega svaki 1000-ti razboleti (dakle 1 promil), a bez vakcine će virus zahvatiti 50% stanovništva.
Sa vakcinom - Srbija ima 7 mil stanovnika, 7000 se razboli, 70 umre. Pod pretpostavkom da su svi vakcinisani.
Bez vakcine - Srbija ima svakog dana 5000 zaraženih i 30 mrtvih.
Šta nije jasno?

123

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Ne brate, nego će iz te grupe od 1% koji bi inače umrli biti spašeno 99%. Znači, ako 100 umre bez vakcine, sa vakcinom umre 1. Kapiraš?
(Bizental, 26. mart 2021 09:20)

Ne kapira on nista... Neka ovo bude primer svima kakvi strucnjaci zagovaraju da se vakcina ne primi. Ne mogu najosnovniju matematiku savladati.

Bizental

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Ne brate, nego će iz te grupe od 1% koji bi inače umrli biti spašeno 99%. Znači, ako 100 umre bez vakcine, sa vakcinom umre 1. Kapiraš?

mikica

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzerova vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

ne razumem ovo!? to znaci da je smrtnost 1.1% sa vakcinom. pa to je smrtnost i bez vakcine!?!?! nek pojasni neko

Sigurno je sigurno

pre 3 godine

Verovatnoća da se ja zarazim Coronom je 0 %, jer sam napunio 2 zamrzivača i frižider, a moja šetnja svedena je od kreveta do WC-a i nazad. :=)

magistar colovic

pre 3 godine

@iridium
Ako je Nebeski Narod sa Levanta primio vakcinu, Jevreji koji su se odupreli pošastima poslednje tri hiljade godina, zašto onda Nebeski Narod sa brdovitog Balkana ne uradi isto?

Baš me zanima...

Zato sto Nebeski narod sa brdovitog Balkana misli da sve zna i da je stariji od Nebeskog naroda sa Levanta.

Mrki

pre 3 godine

Kina je uspela da se vrati u normalu i bez vakcine,jos prosle godine na leto.
(Moravska lisica, 26. mart 2021 09:41)

# Link komentara

Kina je trenutno do sada vakcinisala 80 miliona svojih građana, a sa svojih nekoliko razvijenih vakcina, žele da vakcinišu celo stanovništvo do kraja godine.

Tako da to sređivanje, nije baš tako sređeno kako se prikazuje.

zzz

pre 3 godine

"Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze."

A šanse da preživite ovaj opaki virus i bez vakcinacije su vam 99,7 posto!
(Statističar, 26. mart 2021 09:29)

Prvo sanse da prezivis su 90-95%. Jesi li ti spreman da rizikujes svoje roditelje ili dete da nece bas oni biti taj 1 od 10 ili 20 smrtnih slucajeva??
Drugo nije poenta valjda samo preziveti? Sta cemo sa onima koji imaju trajna ostecenja pluca ili bubrega ili stitne zlezde ili srca ili krvnih sudova??? Znas moze da ti se desi tromboza, da ostanes bez noge, ali da prezivis! Jel se takvi slucajevi kod tebe uopste uzimaju u obzir ili ne? Evo jedan potpuno banalni primer je culo mirisa. Da li znas koliko ljudi i pola godine nakon prelezane korone nema mormalno culo mirisa? Zamisli zivit bez da mozes da mirises kao sada?
Jednom sam ti vec rekao, mani se ti statustike. Nisi ti za to. Ne ide ti. Ne mozes ti to da ispratis koliko god se trudio.

Goran

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Jel moguće da tako shvataš te brojeve?
Vakcina znatno smanjuje šansu za uopšte zaražavanje i smrtni ishod.

Npr
Bez vakcine od njih 1000 vremenom kovid zakači 900 i umre 9.
Sa vakcinom od njih 1000, kovid zakači 30-ak i najverovatnije ne umre niko.

Nebojsa

pre 3 godine

Smrtnost se ne računa u odnosu na broj stanovnika nego na broj zaraženih!

Tako da sve što si rekao čoveku važi za tebe, ali ne za procente nego za elementarno obrazovanje o stvarima o kojima nadobudno lupendraš!

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!
(alba greaca, 26. mart 2021 10:48) # Link komentara

Tacno, smrtnost se racuna u odnosu na broj zarazenih ali ce svi koji ne dobiju vakcinu pre ili kasnije biti zarazeni. A ako ti ni to ne zvuci ubedljivo, promeni rec "stanovnik" za "zarazeni", pa ce od milion zarazenih umreti 10,000 bez vakcine, a 200 sa vakcinom. A smrtnost je 1% a u nekim zemljama poput Madjarske trenutno ide i do 2% a ne 0,05%. Tako da me ne cudi da drugima kazes da "lupendraju", verovatno si se navikao na tu rec od nastavnika u osnovnoj, tvojoj poslednjoj godini obrazovanja ;)

Dex

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Tih 1% i manje kako kazes umanjis za 98.8%. Ne znam zasto sve vise ljudi sve manje analizira ono sto slusa ili cita i ne ide dalje od prve misli.

Poliglota

pre 3 godine

Izraelci, ozbiljan narod. Treba učiti od njih. Ne bih komentarisao stanje povodom pitanja vakcinacije u Srbiji. Samo bih primetio. Zemlja u kojoj se vise veruje nadrilekarima, šarlatanima, astrolozima i vračarama nego naučnicima nema neku perspektivu. I nije Srbija jedina, ima još takvih zemalja. Ne mnogo, ali ih ima.

Nebojsa

pre 3 godine

Čekaj bre,kako onda Srbija prva ili druga sa milion na osamipo miliona?
(LeoLajke, 26. mart 2021 08:48)

Tako bre, sto Izrael nije u Evropi. Srbija je prva ili druga u Evropi, bre. To sto Izrael ucestvuje na Pesmi Evrovizije ne znaci da je u Evropi. Bre!

Рејџ Агенст

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Јел'реално да овај коментар има однос плусева и минуса 1:2??

Рачуница из Израела је градиво за четврти разред основне школе!

Vagica

pre 3 godine

Jedna stvar je "preživeti koronu", rj. preležati infekciju. Druga stvar je šta će sve taj virus da poremeti u organizmu (što mogu i svi ostali vitusi, ali ovaj je skroz nov i još nije prošlo dovoljno vremena). Posledice ostaju, da li samo neko vreme, da li će se pojaviti tek za neko vreme, da li doživotno, sve je stvar trenutne sreće.

Jelena

pre 3 godine

Nigde nema stvarnih podataka,sve u procentima jer je u procentima najlakše manipulisati :(
(cobo, 26. mart 2021 09:20) 

Stvarne podatke mozes da nadjes na sajtovima koji broje zarazene i umrle, ima ih milion. Drzava koja ima vise stanovnika od Srbije ima u poslednje vreme manje od 500 zarazenih dnevno. Pre pocetka vakcinacije imali su vise zarazenih nego kod nas. Dakle, smanjili su broj zarazenih vise od 10 puta, a blize se i kraju pandemije uskoro jer broj konstantno opada.

Sauron

pre 3 godine

Koliko ljudi ne citaju tekst ili ne razumeju jezivo.. 98.9% je u sprecavanju smrtnog ishoda, a da se zarazite je verovatnoca 1:1000. Sve lepo pise samo citajte..

Hipi

pre 3 godine

@Nebojsa

Ton vam je katastrofalan, ne mozete nekoga da marsirate, sramota. Nije 1% od ukupne populacije nego 1% smrtnosti u odnosu na broj zarazenih. Kada se gelda ukupna populacija smrtnost je mnogo manja od 1%. Mogli biste vi Nebojsa da malo pazljivije citate umesto sto nekoga marsirate.

Nebojsa

pre 3 godine

Nebojsa

Matematika ti je ocigledno slabija strana...
(mich, 26. mart 2021 10:41)

@Mitch, molim te prosvetli me, u cemu je moja zabluda? Kako se racuna pad od 98,8% na osnovicu od 1%?

Beli

pre 3 godine

Ma siroti Izraelci izmanipulisani.Ne prate oni ove naše fb strucnjake da vide koliko ie vakcinacija opasna.Sad će da nestanu kao nacija.Ko im kriv?!

V

pre 3 godine

Meni je fascinantno koliko vas ovde ne kapira procente (pritom ja prva društvenjak pa mi opet jasno).

Vaše je pravo da sumnjate, ne primite vakcinu, ali nemojte lupetati. Zadržite tu neukost za sebe, manja je šteta - jer ima ljudi neukih koji će vam poverovati i zbog toga stradati.

Vomax

pre 3 godine

Ako ne znaš šta da radiš ti gledaj šta rade Jevreji.
(Mirko, 26. mart 2021 08:40)

Još ako Ličani krenu masovno da se pelcuju, stvar je jasna. Bodi, ne pitaj!

Goran

pre 3 godine

I smrtnos nije 1% nego 0,05%, što apdolutno pokazuje da je nazivanje ovoga pandemijom ogromna prevara, ali da je pLandemija bez ikakve sumnje!
(alba greaca, 26. mart 2021 10:48)

Ma nemoj? Evo ja onda kažem da je smrtnost 235%, i bićemo jednaki idioti obojica.

Goran

pre 3 godine

Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine.

Pod dva, ti tvoji brojevi su mi urnebesni. Možda? Verovatno? Nema možda i verovatno. Ili vakcina radi nešto, ili me radi. A znamo svi šta radi.
(Bubnjar, 26. mart 2021 12:21)

Nije tačno, fajzer koji se daje u Izraelu je jako dobar u sprečavanju čak i asimptotskih infekcija i sposobnosti da se prenosi. Zato ne lupaj o "svim zvaničnicima".

Drugo brojevi koje sam dao su ilustrativni, radi dobijanja slike.
Ako hoćeš objašnjenje, bez vakcinacije bi se pre ili kasnije zarazili skoro svi, otud primer 900 od 1000.

Fajzer je efikasan oko 97% na osnovu studija, tj da su bili vakcinisani zarazili bi se samo 3% od tih 900, tj 30.

Tako da ni taj broj nisam lupio, mada da su svi vakcinisani bi bio presečen lanac mnogo pre pa ne bi svi ni došli u kontakt sa virusom, tj bilo bi manje od 30 zaraženih.

Dalje na 30 vakcinisanih a zaraženih umrlo bi oko 0.2 ako tako više voliš nego "najverovatnije nijedan".

A sad lepo priznaj da te od tačno objašnjenih brojeva samo boli glava i da si se skroz pogubio.

Nebojsa

pre 3 godine

U Srbiji je do sada 600k zaraženih, ali samo među testiranim, a ukupan broj je bar 5x veći!

(alba greaca, 26. mart 2021 14:52)

A na kom fB si procitao taj podatak, da je broj zarazenih bar 5x veci?

Bojan

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.
(Sasa, 26. mart 2021 09:55)

Pitanje je na mestu, pošto deluje nelogično da je smrtnost pre primanja vakcine 3% (u Srbiji je zvanično 1% što odudara od svih drugih zemalja, ali o tome može da se diskutuje), a nakon primanja vakcine je 1.1%.

Mislim da je klučna sledeća rečenica u tekstu:
"Dodatne analize u Izraelu su pokazale da je mogućnost da se osoba koja je primila dve doze vakcine razboli jedan prema hiljadu."

Dakle, samo 1 promil vakcinisanog stanovništva će se razboleti, a od njih 1% će umreti. Npr. u slučaju Srbije, ako pretpostavimo da su svi vakcinisani, to bi značilo da će se od 7 miliona ljudi njih 7000 razboleti, a od njih će 70 umreti. Ukupno. S obzirom da sada umire 30 dnevno, to je ogromna ralika!

alba greaca

pre 3 godine

Tacno, smrtnost se racuna u odnosu na broj zarazenih ali ce svi koji ne dobiju vakcinu pre ili kasnije biti zarazeni. A ako ti ni to ne zvuci ubedljivo, promeni rec "stanovnik" za "zarazeni", pa ce od milion zarazenih umreti 10,000 bez vakcine, a 200 sa vakcinom. A smrtnost je 1% a u nekim zemljama poput Madjarske trenutno ide i do 2% a ne 0,05%. Tako da me ne cudi da drugima kazes da "lupendraju", verovatno si se navikao na tu rec od nastavnika u osnovnoj, tvojoj poslednjoj godini obrazovanja ;)
(Nebojsa, 26. mart 2021 11:41)

Cccccc, Bogu hvala pa nemam obrazovanje kao ti!

U Srbiji je do sada 600k zaraženih, ali samo među testiranim, a ukupan broj je bar 5x veći!

Ako si završio bar tu osnovnu školu doći češ do broja od 3 miliona......valjda, 1% od 3 miliona je 30 000, a ne 4500 koliko je do sada umrlo i to uz svojatanje gripa i ko zna čega još!

Toliko o tebi, tvom obrazovanju i tih 1%!

Znači, da te citiram - SEDI JEDAN!

Соња

pre 3 godine

Е добро. Шта ће мо са кривичном одговорношћу оних који народ доводе у заблуду.
Јер у Закону лепо пише, да довођење народа или подинца у заблуду подлеже кривичном одговорношћу… Молим лепо.

Statistika najteža nauka

pre 3 godine

Sa dve doze vakcine smrtost je sprečena 98.8% .
Bez vakcina od početka pandamije smrtnost od Covida je oko 1% i manje.
Hm???
(Hyman Roth, 26. mart 2021 08:34)

Evo odgovora otkud većina problema u našoj zemlji, ako me svi razumeju.

QR Bod

pre 3 godine

Tako to rade ozbiljne nacije.
Nasa vlast, umesto da ozbiljnije shvati antivakcinersku sektu, i sa njom se obracuna, kao sto to rade u Kini i Izrealu, oni ih pustaju sa sire budalastine po tabloidima.

I posle ce nam djavo biti kriv.

Miloš

pre 3 godine

@Mitch, molim te prosvetli me, u cemu je moja zabluda? Kako se racuna pad od 98,8% na osnovicu od 1%?
(Nebojsa, 26. mart 2021 11:44)

Crni sine nebojša... Ako 100 od 10000 umre ako ljudi nisu vakcinisani, koliko će da umre njih od 10000 vakcinisanih, ako se zarazi njih 120? Da ti pomognem? 1-2 jelte? Jel osetiš razliku između 1 i 100? Plus transmisija se smanjuje, pa se i manje ljudi razboli.

Marko

pre 3 godine

Pokazalo se da je Fajzer vakcina koja se koristi u toj zemlji efikasna 98,9 odsto u sprečavanju smrtnog ishoda dve nedelje posle druge doze.

Da li je ovo ikom jasno? Pa sama sansa da ljudi prezive koronu je negde oko ovog procenta.
(Sasa, 26. mart 2021 09:55)

Ja ne znam da li je iko u ovoj zemlji išao u školu i učio srpski i matematiku. Ako ne shvatate pitajte, uopšte nije teško.

Efikasna u sprečavanju, znači ako bi bez vakcine preminulo npr 100 ljudi, sa vakcinom će preminuti 100 - 98.9 = 1.1

Efikasnost, efektivnost, procenti, verovatnoća, sve se to uči u osnovnoj školi i uopšte nije teško.

Kefalica

pre 3 godine

Jos samo da decu vakcinisemo i USPELI SMO.
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 26. mart 2021 08:39)

Decu do puberteta inace vakcinisemo protiv 10-ak razlicitih bolesti kroz preko 25 sto inekcija sto oralnih vakcina. Deca danas su i zdravija i pametnija nego ikada. Osim sto zderu i ne krecu se. Sta ti tacno nije jasno?

Zacvo

pre 3 godine

Dakle stvarno ne razumem kako može neko da komentariše ovde i pravi se pametan a ne razume matematiku za osnovnu školu. Mada, kad uzmete u obzir da više od 50% stanovništva Srbije, po zvaničnim podacima, ima osnovnu školu ili manje to i nije neobično.
Znači ako kažu da vakcina štiti 98,9% od smrti to znači da će umesto 1000 ljudi koji su do sada umirali umretu samo 11. Ne odnosi se na ukupnu smrtnost od virusa nego na umanjenje smrtnosti koja bi bila da nije vakcine

Markoni

pre 3 godine

Svaka njima čast... nego u svemu ovome meni zanimljivo da država veličine Slovenije a od toga pola pustinja ima 9,3 miliona stanovnika.

nenad

pre 3 godine

“Dakle, samo 1 promil vakcinisanog stanovništva će se razboleti, a od njih 1% će umreti. Npr. u slučaju Srbije, ako pretpostavimo da su svi vakcinisani, to bi značilo da će se od 7 miliona ljudi njih 7000 razboleti, a od njih će 70 umreti. Ukupno. S obzirom da sada umire 30 dnevno, to je ogromna ralika!
(Bojan, 26. mart 2021 13:08)”
Tvoj nastavnik matematike se sada prevece u grobu , ali bar ti je tekst afirmativan - to je najvaznije od svega , nisu vazne cinjenice vec emocije

T

pre 3 godine

"Svi ZVANIČNICI rekli su da se virus podjednako može dobiti i širiti i nakon vakcine."
To niko nije rekao. Rekli su da ne znaju da li vakcinisani i dalje sire ili ne. To nije moglo da se zna dok se neka zemlja ne vakcinise masovno. Ta prva zemlja je upravo spomenuti Izrael i oni sada tvrde na osnovu podataka da vakcinisani ne samo da ne oboljevaju nego i ne sire bolest. Oni ne mogu da to potvrde za druge vakcine kada daju samo jednu. Ocekuje se da kod svih vakcina bude takav rezultat, ali se za sada ne zna pouzdano.

sale

pre 3 godine

nebojsa
Ajde ti opet u prvi razred. zasto?
zamisli da niko nije vakcinisan od npr milion ljudi. smrtnost je 1%.umrece 10 000 ljudi.
zamisli da je milion ljudi vakcinisano. jesi zamislio? vakcina sprecava smrtnost 98.8% vakcinisanih ljudi. .znaci da ce umreti opet 1% ljdi. sta tu nije

jasno

Sima

pre 3 godine

Da li cemo mi u Srbiji,dobiti iste vakcine kao Izrael?
Jer ni cokolade,praskovi nisu istog kvaliteta za zapadne zemlje kao kod nas iako mi placamo istu ili cak skuplju cenu...

Glas iz kolonije

pre 3 godine

Jos je prerano reci koliko ce biti smanjena smrtnost, ako uppste bude smanjena. Eksperiment je u toku, i procenat 98... treba razumeti kao procenat onih koji razvijaju antitela posle vakcinacije.
Glavni strah kod mRNA vakcina je da ce vakcinisani u dodiru sa divljim virusom imati jos tezu klinicku sliku nego nevakcinisani. Deo poulacije veruje da ce ih zastititi, sto proizvodjaci koriste kao argument za prodaju, ali u svari moramo da sacekamo jos 6-12 meseci da vidimo rezultate. Nadam se da ce biti posteno i profesionalno skupljanje podataka, a ne kako kod nas stelovanje prema dnevnopolitickim potrebama.
U svakom slucaju, bice jos polemike.

inka

pre 3 godine

Samo čekam kad od srpskog vakcinalnog čuda, krene srpsko antivaksersko čudo i ceo svet koji nas je do juče hvalio počne da nam se smeje.
60% ovog zalupanog naroda neće hteti da primi vakcinu, te bil gejc, te sneg gori, te 5g mreža, te čipovi, te chemtrails....a biće interesantno kako procenat koincidira sa izbornim rezultatima, a realno zahvaljući "Izabranom" i imamo vakcine. Za sve drugo mu veruju, al za vakcine ne baš.
Zemljo Srbijo, otvori se...

Ivan

pre 3 godine

I dalje u Izraelu ima po 300-400 zarazenih dnevno a slicna su drzava po broju stanovnika sa nama. Kod njih je velika disciplina u vakcinaciji jer imaju ogroman broj aktivnih vojnika kojima je vakcinisanje obavezno a ostatak populacije je poslusno i disciplinovano. Kod nas ce nazalost broj vakcinisanih debelo usporiti jer ce preostati samo mladja populacija da se vakcinise a njih nece bog otac naterati na to. Sve dok se ne uvedu kovid pasosi ovi mladji se nece vakcinisati jer ce racunati da ce na leto putovati na negativan pcr test.

Mareje care sad je startuj

pre 3 godine

Svi ovde pricaju samo o vakcini. Da li je neko procitao da je u izraelu trecina stanovnistva mladja od 16 godina. Da li ste vi svesni koliko je to bitan i mocan podatak za jednu naciju.

aleksa

pre 3 godine

Izraelci, ozbiljan narod. Treba učiti od njih. Ne bih komentarisao stanje povodom pitanja vakcinacije u Srbiji. Samo bih primetio. Zemlja u kojoj se vise veruje nadrilekarima, šarlatanima, astrolozima i vračarama nego naučnicima nema neku perspektivu. I nije Srbija jedina, ima još takvih zemalja. Ne mnogo, ali ih ima.
(Poliglota, 26. mart 2021 18:06)

Dakle francuzi su jos u srednjem veku po tebi? Imaju najbolju medicinu na svetu, a najmanji procenat vakcinisanih.

Милутин

pre 3 godine

@Маркони, е мој брате, био сам 2019 у Израелу, за Васкрс, обилазио земљу а највише Јерусалим. То оно што сам тамо видео и доживео, то је невероватно. Да не говорим о нечему божанском, већ оно што сам људским очима видео и чуо. Они тамо живе у апсолутном страху од напада, уништења од стране исламског света. Те стога, политика државе Израел је стварања све више грађана, тј. бејби бум. Масовно сам виђао породице које имају по 9, 10, 11, 12 деце. Неки просек је 4,5-оро деце по породици. Све младо сам виђао по улицама, нема старо. 50 % популације је млађе од 34 године. Па ви видите. Али зато, држава Израел све плаћа породицама, не морају ништа да мисле у вези деце, све је плаћено до 18-те године, само их правите. Оно што сам рекао на почетку, требају им да имају што више људи јер у случају неког будућег рата, да не изгубе велики број људи. То су ми све рекли људи који тамо живе сваки дан, махом јевреји. Надам се да сам сада мало разјаснио. Иначе, обишао сам пола света али Јерусалим је нешто скроз посебно, увек бих тамо отишао уместо поново на Малдиве или било шта друго егзотично, то речима не може да се објасни. И дан данас сам под утиском. Поздрав

dzoni

pre 3 godine

A na kom fB si procitao taj podatak, da je broj zarazenih bar 5x veci?
(Nebojsa, 26. mart 2021 18:56)

To ce ti reci svaki iole ozbiljan epidemiolog.