a jel?
pre 3 godine
Doktori protiv medicine :)
Sreda, 17.03.2021.
11:05
Izvor: B92
pre 3 godine
Doktori protiv medicine :)
pre 3 godine
Da li je u medicini bar nešto egzaktno?
Da li je doktor svestan da je ovim samo dunuo u jedra antivakcerima. Nepristojno je reći da nešto nije tako a ne obrazložiti kako je...
I koji je fazon sa tim košuljama sa kratkim rukavima, alergija na rukave?
pre 3 godine
ahahahahahahahahhaa
pre 3 godine
Da li je ovo strategija koju su osmislili da bi objasnili velikom broju ljudi koji posle mesec dana od druge doze kineske vakcine nemaju uopste antitela da je sve super i da tako treba. Pa nismo bas toliko glupi. Emirati daju trecu dozu svojim gradjanima, nasima na pamet ne pada.
pre 3 godine
Ako antitela nisu merilo zastite,STA JE ONDA DOKTORE?
Na osnovu cega odredjujete nivo zastite ,procente,od virusa?
Kazite istinu ,o cemu se ovde radi.
pre 3 godine
mozete da se busate koliko hocete ali sve sto mozete da uradite na kraju je da zavrnete rukav i da se bockate a bockacete se dugo i stalno ,kako tanjug javlja . to jeste smuckana vakcina , cinjenica broj jedan . cinjenica broj dva je da velikoj vecina doktora i medicinskih radnika ne pada na pamet da primi vakcinu ( toliko o tome da samo neobrazovani nece vakcinu ) . cinjenica broj tri ,deklerativno se navodi da ima to , to i to , na pitanje naucnika odakle i neke materije koje ne bi smelo biti u vakcini ,oni odgovaraju " e to je u malim kolicinama " , kad se ispitalo to je bilo u mnogo vecoj kolicini , ali je i dovoljan podatak da su krili podatke da ima i nekih drugih sastojaka sem deklarisanih . cetvrta cinjenica , na terenu vidim da ima ljudi kojima je pozlilo i koji su preminuli posle vakcine a to se desavalo i decenijama unazad . vakcinasi , cinjenice govore , svako ima pravo izbora vi se slobodno vakcinisite i bezbedni ste ,ima onih koji nece i vi tu nista ne mozete koliko god se busali u grudi .
pre 3 godine
Vakcina podstice proizvodnju antitela. Antitela nisu garancija za sigurnost.
Pitanje 1. Zasto onda vakcina?
2. Je li ovaj dr zavrsio fakultet sinergija?
(Beli, 17. mart 2021 13:37)
Nije problem njegov fakultet, problem je sto mu oni sa megatrenda govore sta da kaze.
pre 3 godine
Sad polako pripremaju teren jer znaju da ce mnogi posle vakcine da provere antitela i shvatice da uopste nisu zasticeni. Nisu ocekivali.
pre 3 godine
Bravo, doktore...!
Upravo ste stručno objasnili i obrazložili, zašto je vakcinacija besmislena.
Sve u duhu one poznate izreke: "Može da bidne, ali ne mora..."
pre 3 godine
Da, s tim sto to nije logika. To je medicina. Nema potrebe da smisljate svoju logiku kojoj fali golemo obrazovanje iz biologije i medicine. Dovoljno je da slusate sta vam kazu oni koje to obrazovanje imaju.
(Ima li pilota u avionu, 17. mart 2021 13:46)
Upravo u tome i jeste proble. Svako malo pobijaju svoje prethodne tvrdnje i i onda mi treba da verujemo takvim "stručnjacima" !? Zamisli odeš kod automehaničara i on ti kaže utvrdo sam da ti otišao akumulator, posle par sati, alternator, nakon par sati ipak je problem do releja posle par sati...šta bi ti rekao takvmom majstoru? Verovatno bi mu rekao "majstore odluči se već jednom i reši mi kvar" samo što su ovde u pitanju naši životi a ja kojekakvim "stručnjacima" radije ne verujem nego da postanem statistička greška pri vakcinaciji.
pre 3 godine
... doktore ... ima jedna baba koja baje, mogu da ti dam br. telefona pa da je malo posetiš ...
pre 3 godine
Onaj ko proverava antitela posle druge doze vakcine radi to za džabe. Šta god nalaz da pokaže nema šanse da se ponovo vakcinišete :-)
Vakcina nije magični štapić. Današnji čovek je razmažen, sebičan i bezobrazan, najčešće i priglup. Misli da virus ne bi trebao, ne sme itd. da ga ubije. Svašta. Da ne pominje antivaxere koji namerno proizvode i šire laži tipa "moja komšinica ima snajku čija tetkina šurnjaja radi kao čistačica u italijanskoj bolnici, javila mi..."
Poricanje je prva faza iz koje mnogi nikada ne izađu.
pre 3 godine
Čovek ima istu košulju i masku već 13 meseci ...
pre 3 godine
pa sta je onda mera zastite??? zastita onda ne postoji!! cemu onda sve ovo??
pre 3 godine
Ma vi vise NE ZNATE STA PRICATE danas jedno sutra konta prekosutra trece,totalno naprofesionalno i amaterski pojma nemate,vise ne znate sta da kazete a bitno da kazete,PA CEMU MERE ONDA BRE,samo se vi sprdajte
pre 3 godine
Pa sto se bodemo onda srki? Jos godinama ce ovo da traje, dok ne ubiju i poslednji atom ljudskosti i empatije u nama
pre 3 godine
Vi znate nekog ko se pre godinu dana razboleo i sad opet..ili sad treći put?
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21)
Medju revakcinisanima ima i umrlih, moja devojka, novinarka dobila je potvrdu od PR bolnice ali kad je objavila nastao je haos. brze bolje urednici su trazili da se vest skine, pozivi iz vlade, pozivi iz ministarstva, doktorka koja je dala informaciju strepi za posao sad.... i tako dalje i tako dallje
pre 3 godine
Pa sta ima rodjace, zasto se pelcujemo?
(banbadava, 17. mart 2021 11:22)
Gde zuris rodjace? I ti i ovih 500 koji su ti udarili + na komentar.
Procitaj malo vise od naslova.
pre 3 godine
Boga mi jesu
pre 3 godine
Treba ispratiti dešavanja u Izraelu nakon sto vakcinisu pola stanovnistva dvema dozama. Za sada nauka i praksa idu zajedno, rapidno im pada broj zarazenih kako se priblizavaju polovini dvostruko vakcinisanih sto bi bilo negde oko 80posto zasticenih racunajuci one koji su prelazali. Mada i tamo politika pise brojeve tako da je moguće da se nameštaju rezultati
pre 3 godine
Logicno je da imamo bolji imunitet posle prelezane bolesti, t.j. vise adekvatnih antitela koja se aktiviraju i deluju u trenutku kada dodjemo u dodir sa izazivacem bolesti (virusom).
Imunitet posle prelezane bolesti je uvek bolji nego posle vakcine, u svim vrstama bolesti i vakcinacije. Tako smo ucili na medicinskom i farmaceutskom fakultetu.
Zbog cega se oko toga pravi dilema i misterija gde je nema?
Sve ovo ce se zavrsiti kad odluce da se zavrsi.
pre 3 godine
Nisu sigurna antitela,a baš ni ćelijski imunitet,možda ste zarazni ,a možda i ne...ostanite kod kuće za svaki slučaj !
pre 3 godine
Ljudi citate samo naslov pa ostajete zbunjeni, evo najvaznijeg dela:
Nama antitela služe u dijagnostici i za epidemiološko praćenje, tzv. studije seroprevalencije, ali kao test da li je neko zaštićen posle primanja vakcine, to nije adekvatno. I zbog toga imunolozi apeluju da rutinska provera antitela nakon vakcinacije nije način da proverimo da li je vakcina delovala. Ne možemo tako proveriti ćelijski imunitet koji je mnogo važniji i na raznim testovima možemo dobiti rezultat koji se razlikuje kvantitativno, a da to ne znači da je zaštita onoliko manja koliko smo manju brojku dobili.
Dakle nije stvar u broju antitela nego u celijskom imunitetu, naravno da je svako ko primi vakcinu zasticen, naravno 3-4 nedelje nakon druge doze. Do tada je podlozan zarazavanju kao i svi ostali.
pre 3 godine
hm a mora li da znači da je onaj ko posle revakcinacije ima antitela zaštićen? objavite vi bolje koliko zaraženih ima sa revakcinacijom a koliko bez. baš me zanima taj podatak.
pre 3 godine
Kondom nije sigurno kontraceptivno sredstvo.
pre 3 godine
Kako ovi ljudi lupetaju.
Deluju kao laici i osobe koje nisu sigurne u ono što pričaju.
Daleko bilo.
pre 3 godine
Pa kad se ljudi I posle ovakvog objasnjenja doktora Jankovica pitaju "cemu onda vakcinacija...." onda stvarno nemojte ni kod zubara vise da idete, ko zna sta vam stavljaju u usta tj.glavu.
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
(gandra, 17. mart 2021 12:30)
Da, s tim sto to nije logika. To je medicina. Nema potrebe da smisljate svoju logiku kojoj fali golemo obrazovanje iz biologije i medicine. Dovoljno je da slusate sta vam kazu oni koje to obrazovanje imaju.
pre 3 godine
Muka mi je više i kad vidim ove doktore,od svega mi je muka!
pre 3 godine
Ahahahhahahahah...majstor. Kakva izjava?! Sve nas vise i vise ubedjujete da sve ovo ne vodi nicemu! Sve je vise i vise ljudi zarazenih iako su primili duplu dozu vakcine,ali eto danas smo saznali da ni antitela nisu dovoljna zastita?!
pre 3 godine
@zmajognjeni
To se isto desi i kada nauku svedemo na gostovanja na televiziji i prepričavanja tuđih radova.
Srđa, dr Gnjatovic, Kon, Kisićka i ekipa bi mogli malo da zavrnu rukave, urade svoje studije, obrade podatke i objave radove umesto što referenciraju tuđe.
Tek tada možemo da ih smatramo ozbiljnim naučnicima. Doduše, možda se rezultati ne svide nekima.
BTW što se tiče antitela, UAE je počeo da administrira i treću dozu Sinofarma, izgleda da je u određenom broju slučajeva 2 nedovoljno (neće da kažu procenat). Malo skup hobi, kada se vidi cena doze.
pre 3 godine
Sve su to prazne price! Znanje nula!
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
(gandra, 17. mart 2021 12:30)
655
A verovatno ni oni koji su umrli od kovida nisu ni umrli. Dokle idu ove manipulacije i laži.
Ako se nešto zove antitelo, šta mu je funkcija? Da tebi, doktore, glumi reper?
pre 3 godine
Naročito ako je, kao zamorče, dobio placebo!
pre 3 godine
Da li je neko pre 40 godina radio test na antitela posle primljene vakcine protiv tuberkuloze ili ovčijih boginja?
Ne nije.
Zašto nije? Zato što je svrha vakcine da vas trajno zaštiti, a ovo što se daje protiv forme gripa (korona) je da eventualno spreči smrtni ishod mada se dešava i da bude uzrok smrti.
Pritom je Fajzer firma koja je 10 godina razvijala i testirala Vijagru, a sada naprečac razvila vakcinu za koronu i to za samo 6 meseci.
pre 3 godine
Uopste nije rekao da antitela nisu zastita, vec da to sto se mozda ne registruju putem testa ne znaci da ih nema (tj. moguce je da se aktiviraju tek kad dodju u kontakt sa virusom).
pre 3 godine
Samo se zabadate dublje i dublje u jezivi besmisao svojih izjava kojima izluđujete ovaj napaćeni narod i tako već godinu dana... Daj bože, da odgovarate svi do jednog...
pre 3 godine
Antitela su samo jedan segment zaštite. Imao sam virus u oktobru, blaži oblik, pre mesec dana uradim antitela Igg imam 0,5 znači nedovoljno...
Ipak supruga pre 20 dana dobije virus, bio sam u kontaktu sa njom i nisam ga ponovo dobio...
Znači pravilo je da nema pravila...
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21
a ti misliš da zdravsto ima te podatke? hahahah ovde ne sme da se objavi nešto za šta životom garantujem da je istina - podaci o zaraženima su se do pre nedelju dana pisali na papiru. ti misliš da neko ima tu statistiku, da oni koji su evidenciju o zaraženima čuvali u prostim csv tabelama sa adminadmin šifrom servera do juna mogu to da izvedu? iz koje zemlje ti pišeš? iz Srbije sigurno ne.
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21)
znaš li kada će to uraditi i objaviti? NIKAD! Oni i ovim ciframa manipulišu i pišu šta hoće.
pre 3 godine
Godinu dana nam pričaju da su antitela najvažnija za zaštitu od virusa, a sad ovaj priča da nisu i pri tom ne kaže šta jeste važno.
Kome (ne)verovati?
pre 3 godine
Šta je jedino validno? Možda da svako za sebe radi povremeno krvnu sliku i igg test i da proverava količinu t limfocita i igg antitela. Jedino će svako za sebe tek onda znati trenutno stanje i znati šta mu je činit. E sad, to košta, ali to je nažalost jedini način. Sve ostalo je bla bla...
pre 3 godine
Crni Srdjo, obuci duge rukave, zima je, prehladices (anti)telo.
pre 3 godine
Bilo bi sjajno da italijani provere da li je enormna broj umrlih kod njih povezan za masovnom vakcinacijom 2009 god protiv svinjskog gripa jer je tamo kampanja agresivne vakcinacije prednjacila u svetu! Zanimljiva bi bila studija kacenja sars 2 na antitela sars 1 koji je bio okidac masovne smrtnosti u lombardiji ovog puta;) mislite o tome
pre 3 godine
Vakcina podstice proizvodnju antitela. Antitela nisu garancija za sigurnost.
Pitanje 1. Zasto onda vakcina?
2. Je li ovaj dr zavrsio fakultet sinergija?
pre 3 godine
Ovaj doktor je upravo rekao da vakcina nije potrebna.
pre 3 godine
A kleli su se do juče u antitela...
pre 3 godine
Ovaj je najsumnjiviji.
pre 3 godine
Kako vam ljudi nije jasno, sve vodi k' vakcini e sad da li je efikasna ili nije videcete po protoku vremena.
Veoma interesantno a "vakcina je tekovina 21 veka" procitah negde komentar nekog nepismenog lika.
pre 3 godine
Znači, još jedan dokaz - pošto ni u šta "nisu sigurni i sve može i ovako i onako a i ne mora" ( a govore o tome kao da nisu u pitanju ljudski životi ) , vakcinisanje je samo da bi se još više obogatile farmako-kompanije.
Naravno, ovo nećete objaviti ali je potrebno napisati.
pre 3 godine
Od 2019. tinja ekonomska kriza u svetu. Mislim da je virus samo paravan, da bi mogli da stampaju lovu i ubace u privredu. Nisu oni toliko zainteresovani za pojedinca koliko za industriju i profit.
pre 3 godine
pa cemu onda vakcina???
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
pre 3 godine
Mislim stvarno, oni se ograđuju od svega... Ništa nije sigurna mera zaštite po ovim našim doktorima...
pre 3 godine
"Povučena je na osnovu tzv. principa predostrožnosti. Vrlo rigorozno primenjen u nekim zemljama, videćemo da li je i prestrogo. Međutim, nema dokaza da su neželjeni događaji, u ovom slučaju pojava krvnih ugrušaka, da su zaista uzrokovani vakcinom, štaviše, to je ekstramalo verovatno", kazao je Janković.
E zbog tih "vrlo rigorozno primenjenih mera predostrožnosti" su te zemlje tamo gde jesu a mi po principu "valjda neće" ili "ma verovatnoća je mala a ekonomija ne može da trpi" smo tu gde jesmo, mislim generalno ne po pitanju virusa.
pre 3 godine
Lupate bez posledica!
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
pre 3 godine
Gledao sam ga, vecina virusologa se slaze da je u pitanju antigen tj sposobnost organizma da se nauci da se bori.. i za ljudsko pravo koje je neprikosnoveno
pre 3 godine
Gospodo imunolozi, ne spedajte se sa nama , običnim smrtnicima !
Bavite se samo statistikom, prebrojavate testirane, zaražene, hospitalizovane, one na respiratorima i preminule !
Predlažete mere i pozivate nas na vakcinaciju, a potom iznosite zaključke kako nije potpuna zaštita.
Unosite pometnju i nesigurnost među nas koji smo vakcinisani i čekamo revakcinu !?
pre 3 godine
Ostala sam zbunjena nakon pozitivnog antigenskog testa gde do mesec dana kasnije, u nekoliko merenja IgM antitela nisam razvila, kao ni IgG nakon mesec dana.
Do sad mi niko od lekara nije objasnio da li je test bio lažno pozitivan ili sam se na neki drugi način izborila sa virusom. Svi misle da ako je test pozitivan, da je to sto posto tako.
Antitela sam imala letos tako da bi ovo bilo drugo zaražavanje.
Volela bih da znam šta se zapravo zbilo...
(Joxy, 17. mart 2021 11:51)
Ja mislim da je taj prvi test na igG bio lazno negativan ili je bilo prerano da se formiraju antitela. Veoma mala verovatnoca da si se ponovo zarazila (to se u praksi veoma retko desava, cak i onima koji nemaju vise antitela)
pre 3 godine
Nista nije sigurno. Takav je zivot. Boj se ovna, boj se g..na a kad ces ziveti?
pre 3 godine
Evo sta se desi kada nauku svedemo iskljucivo na brojeve i kafanske price. Svi proveravaju antitela i to im je dokaz delovanja ili nedolovanja npr. vakcine. Dok je situacija, izgleda znatno slozenija. Onda se zakomplikuje, ortak iz kafane ne razume, i odmah tvrdi da ga lazu i da vakcina ne deluje. :(
pre 3 godine
Pa, zašto ste onda u maju prošle godine radili istraživanje antitela u populaciji? Što je, usput, netačno urađeno...
pre 3 godine
Interesuje me da doktor kaze kako komentarise izjavu dr. Anthony Fauci koji je rekao da antitijela mogu da traju i preko 15 godina, s obzirom da ih oboljeli od SARS-a iz 2003/04 i dan danas imaju? Svakim danom sve vise i vise mislim da je Fauci u pravu kad kaze da ce KOVID jednostavno da se vrati u zivotinje i da ce pandemija tek tako da nestane. Sve mi se cini kao da su ovo namjerno uradili, namjerno pustili virus, jer i Fauci i Gates pripadaju tim alarmistima globalnog zatopljavanja, dje preovladava "strucno" misljenje da civilizacija nema ni 30 godina. Ali kako ko radi, tako ce mu se i vratit.
pre 3 godine
Mene bi zaista doktore bilo JAKO SRAMOTA da izjavim ovako nešto. I dalje mi nije jasno čemu čuđenje Vas i Vaših kolega uz toliko, pre svega, NESTRUČNIH i KONTRADIKTORNIH izjava u poslednjih godinu dana!
pre 3 godine
Pa sta ima rodjace, zasto se pelcujemo?
pre 3 godine
Konačno neko ovo da kaže. Ako ste zbunjeni kome da verujete, uzmite u obzir da je Srđa imunolog, a dr Gnjatović je tehnolog sa INEP-a. Znači prirodno je da se imunolog koji ceo život to proučava bolje razume u imunologiju i antitela.
pre 3 godine
Au druze...
pre 3 godine
A da nisu maske mozda?
Koje gluposti...
Imam antitela vec 9 meseci i bila sam u kontaktu mnogo puta sa korona pozivitnim i zamisli, pretekla sam!
pre 3 godine
Pamte t- limfociti verujte, oboleli u španskoj groznici su imali antitela kasnije u starosti.
pre 3 godine
Ostala sam zbunjena nakon pozitivnog antigenskog testa gde do mesec dana kasnije, u nekoliko merenja IgM antitela nisam razvila, kao ni IgG nakon mesec dana.
Do sad mi niko od lekara nije objasnio da li je test bio lažno pozitivan ili sam se na neki drugi način izborila sa virusom. Svi misle da ako je test pozitivan, da je to sto posto tako.
Antitela sam imala letos tako da bi ovo bilo drugo zaražavanje.
Volela bih da znam šta se zapravo zbilo...
pre 3 godine
Pa sta ima rodjace, zasto se pelcujemo?
pre 3 godine
A da nisu maske mozda?
Koje gluposti...
Imam antitela vec 9 meseci i bila sam u kontaktu mnogo puta sa korona pozivitnim i zamisli, pretekla sam!
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
pre 3 godine
Pamte t- limfociti verujte, oboleli u španskoj groznici su imali antitela kasnije u starosti.
pre 3 godine
Nista nije sigurno. Takav je zivot. Boj se ovna, boj se g..na a kad ces ziveti?
pre 3 godine
Au druze...
pre 3 godine
A kleli su se do juče u antitela...
pre 3 godine
pa cemu onda vakcina???
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
pre 3 godine
Evo sta se desi kada nauku svedemo iskljucivo na brojeve i kafanske price. Svi proveravaju antitela i to im je dokaz delovanja ili nedolovanja npr. vakcine. Dok je situacija, izgleda znatno slozenija. Onda se zakomplikuje, ortak iz kafane ne razume, i odmah tvrdi da ga lazu i da vakcina ne deluje. :(
pre 3 godine
Interesuje me da doktor kaze kako komentarise izjavu dr. Anthony Fauci koji je rekao da antitijela mogu da traju i preko 15 godina, s obzirom da ih oboljeli od SARS-a iz 2003/04 i dan danas imaju? Svakim danom sve vise i vise mislim da je Fauci u pravu kad kaze da ce KOVID jednostavno da se vrati u zivotinje i da ce pandemija tek tako da nestane. Sve mi se cini kao da su ovo namjerno uradili, namjerno pustili virus, jer i Fauci i Gates pripadaju tim alarmistima globalnog zatopljavanja, dje preovladava "strucno" misljenje da civilizacija nema ni 30 godina. Ali kako ko radi, tako ce mu se i vratit.
pre 3 godine
Ostala sam zbunjena nakon pozitivnog antigenskog testa gde do mesec dana kasnije, u nekoliko merenja IgM antitela nisam razvila, kao ni IgG nakon mesec dana.
Do sad mi niko od lekara nije objasnio da li je test bio lažno pozitivan ili sam se na neki drugi način izborila sa virusom. Svi misle da ako je test pozitivan, da je to sto posto tako.
Antitela sam imala letos tako da bi ovo bilo drugo zaražavanje.
Volela bih da znam šta se zapravo zbilo...
pre 3 godine
"Povučena je na osnovu tzv. principa predostrožnosti. Vrlo rigorozno primenjen u nekim zemljama, videćemo da li je i prestrogo. Međutim, nema dokaza da su neželjeni događaji, u ovom slučaju pojava krvnih ugrušaka, da su zaista uzrokovani vakcinom, štaviše, to je ekstramalo verovatno", kazao je Janković.
E zbog tih "vrlo rigorozno primenjenih mera predostrožnosti" su te zemlje tamo gde jesu a mi po principu "valjda neće" ili "ma verovatnoća je mala a ekonomija ne može da trpi" smo tu gde jesmo, mislim generalno ne po pitanju virusa.
pre 3 godine
Gledao sam ga, vecina virusologa se slaze da je u pitanju antigen tj sposobnost organizma da se nauci da se bori.. i za ljudsko pravo koje je neprikosnoveno
pre 3 godine
pa sta je onda mera zastite??? zastita onda ne postoji!! cemu onda sve ovo??
pre 3 godine
Konačno neko ovo da kaže. Ako ste zbunjeni kome da verujete, uzmite u obzir da je Srđa imunolog, a dr Gnjatović je tehnolog sa INEP-a. Znači prirodno je da se imunolog koji ceo život to proučava bolje razume u imunologiju i antitela.
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21)
Medju revakcinisanima ima i umrlih, moja devojka, novinarka dobila je potvrdu od PR bolnice ali kad je objavila nastao je haos. brze bolje urednici su trazili da se vest skine, pozivi iz vlade, pozivi iz ministarstva, doktorka koja je dala informaciju strepi za posao sad.... i tako dalje i tako dallje
pre 3 godine
Ostala sam zbunjena nakon pozitivnog antigenskog testa gde do mesec dana kasnije, u nekoliko merenja IgM antitela nisam razvila, kao ni IgG nakon mesec dana.
Do sad mi niko od lekara nije objasnio da li je test bio lažno pozitivan ili sam se na neki drugi način izborila sa virusom. Svi misle da ako je test pozitivan, da je to sto posto tako.
Antitela sam imala letos tako da bi ovo bilo drugo zaražavanje.
Volela bih da znam šta se zapravo zbilo...
(Joxy, 17. mart 2021 11:51)
Ja mislim da je taj prvi test na igG bio lazno negativan ili je bilo prerano da se formiraju antitela. Veoma mala verovatnoca da si se ponovo zarazila (to se u praksi veoma retko desava, cak i onima koji nemaju vise antitela)
pre 3 godine
Logicno je da imamo bolji imunitet posle prelezane bolesti, t.j. vise adekvatnih antitela koja se aktiviraju i deluju u trenutku kada dodjemo u dodir sa izazivacem bolesti (virusom).
Imunitet posle prelezane bolesti je uvek bolji nego posle vakcine, u svim vrstama bolesti i vakcinacije. Tako smo ucili na medicinskom i farmaceutskom fakultetu.
Zbog cega se oko toga pravi dilema i misterija gde je nema?
Sve ovo ce se zavrsiti kad odluce da se zavrsi.
pre 3 godine
Bravo, doktore...!
Upravo ste stručno objasnili i obrazložili, zašto je vakcinacija besmislena.
Sve u duhu one poznate izreke: "Može da bidne, ali ne mora..."
pre 3 godine
Čovek ima istu košulju i masku već 13 meseci ...
pre 3 godine
Kondom nije sigurno kontraceptivno sredstvo.
pre 3 godine
Pa sto se bodemo onda srki? Jos godinama ce ovo da traje, dok ne ubiju i poslednji atom ljudskosti i empatije u nama
pre 3 godine
Treba ispratiti dešavanja u Izraelu nakon sto vakcinisu pola stanovnistva dvema dozama. Za sada nauka i praksa idu zajedno, rapidno im pada broj zarazenih kako se priblizavaju polovini dvostruko vakcinisanih sto bi bilo negde oko 80posto zasticenih racunajuci one koji su prelazali. Mada i tamo politika pise brojeve tako da je moguće da se nameštaju rezultati
pre 3 godine
Ma vi vise NE ZNATE STA PRICATE danas jedno sutra konta prekosutra trece,totalno naprofesionalno i amaterski pojma nemate,vise ne znate sta da kazete a bitno da kazete,PA CEMU MERE ONDA BRE,samo se vi sprdajte
pre 3 godine
Nisu sigurna antitela,a baš ni ćelijski imunitet,možda ste zarazni ,a možda i ne...ostanite kod kuće za svaki slučaj !
pre 3 godine
Pa sta ima rodjace, zasto se pelcujemo?
(banbadava, 17. mart 2021 11:22)
Gde zuris rodjace? I ti i ovih 500 koji su ti udarili + na komentar.
Procitaj malo vise od naslova.
pre 3 godine
... doktore ... ima jedna baba koja baje, mogu da ti dam br. telefona pa da je malo posetiš ...
pre 3 godine
Ako antitela nisu merilo zastite,STA JE ONDA DOKTORE?
Na osnovu cega odredjujete nivo zastite ,procente,od virusa?
Kazite istinu ,o cemu se ovde radi.
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21)
znaš li kada će to uraditi i objaviti? NIKAD! Oni i ovim ciframa manipulišu i pišu šta hoće.
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21
a ti misliš da zdravsto ima te podatke? hahahah ovde ne sme da se objavi nešto za šta životom garantujem da je istina - podaci o zaraženima su se do pre nedelju dana pisali na papiru. ti misliš da neko ima tu statistiku, da oni koji su evidenciju o zaraženima čuvali u prostim csv tabelama sa adminadmin šifrom servera do juna mogu to da izvedu? iz koje zemlje ti pišeš? iz Srbije sigurno ne.
pre 3 godine
Vakcina podstice proizvodnju antitela. Antitela nisu garancija za sigurnost.
Pitanje 1. Zasto onda vakcina?
2. Je li ovaj dr zavrsio fakultet sinergija?
(Beli, 17. mart 2021 13:37)
Nije problem njegov fakultet, problem je sto mu oni sa megatrenda govore sta da kaze.
pre 3 godine
Ljudi citate samo naslov pa ostajete zbunjeni, evo najvaznijeg dela:
Nama antitela služe u dijagnostici i za epidemiološko praćenje, tzv. studije seroprevalencije, ali kao test da li je neko zaštićen posle primanja vakcine, to nije adekvatno. I zbog toga imunolozi apeluju da rutinska provera antitela nakon vakcinacije nije način da proverimo da li je vakcina delovala. Ne možemo tako proveriti ćelijski imunitet koji je mnogo važniji i na raznim testovima možemo dobiti rezultat koji se razlikuje kvantitativno, a da to ne znači da je zaštita onoliko manja koliko smo manju brojku dobili.
Dakle nije stvar u broju antitela nego u celijskom imunitetu, naravno da je svako ko primi vakcinu zasticen, naravno 3-4 nedelje nakon druge doze. Do tada je podlozan zarazavanju kao i svi ostali.
pre 3 godine
Onaj ko proverava antitela posle druge doze vakcine radi to za džabe. Šta god nalaz da pokaže nema šanse da se ponovo vakcinišete :-)
Vakcina nije magični štapić. Današnji čovek je razmažen, sebičan i bezobrazan, najčešće i priglup. Misli da virus ne bi trebao, ne sme itd. da ga ubije. Svašta. Da ne pominje antivaxere koji namerno proizvode i šire laži tipa "moja komšinica ima snajku čija tetkina šurnjaja radi kao čistačica u italijanskoj bolnici, javila mi..."
Poricanje je prva faza iz koje mnogi nikada ne izađu.
pre 3 godine
Sad polako pripremaju teren jer znaju da ce mnogi posle vakcine da provere antitela i shvatice da uopste nisu zasticeni. Nisu ocekivali.
pre 3 godine
Godinu dana nam pričaju da su antitela najvažnija za zaštitu od virusa, a sad ovaj priča da nisu i pri tom ne kaže šta jeste važno.
Kome (ne)verovati?
pre 3 godine
Crni Srdjo, obuci duge rukave, zima je, prehladices (anti)telo.
pre 3 godine
Samo se zabadate dublje i dublje u jezivi besmisao svojih izjava kojima izluđujete ovaj napaćeni narod i tako već godinu dana... Daj bože, da odgovarate svi do jednog...
pre 3 godine
Da li je ovo strategija koju su osmislili da bi objasnili velikom broju ljudi koji posle mesec dana od druge doze kineske vakcine nemaju uopste antitela da je sve super i da tako treba. Pa nismo bas toliko glupi. Emirati daju trecu dozu svojim gradjanima, nasima na pamet ne pada.
pre 3 godine
Antitela su samo jedan segment zaštite. Imao sam virus u oktobru, blaži oblik, pre mesec dana uradim antitela Igg imam 0,5 znači nedovoljno...
Ipak supruga pre 20 dana dobije virus, bio sam u kontaktu sa njom i nisam ga ponovo dobio...
Znači pravilo je da nema pravila...
pre 3 godine
@zmajognjeni
To se isto desi i kada nauku svedemo na gostovanja na televiziji i prepričavanja tuđih radova.
Srđa, dr Gnjatovic, Kon, Kisićka i ekipa bi mogli malo da zavrnu rukave, urade svoje studije, obrade podatke i objave radove umesto što referenciraju tuđe.
Tek tada možemo da ih smatramo ozbiljnim naučnicima. Doduše, možda se rezultati ne svide nekima.
BTW što se tiče antitela, UAE je počeo da administrira i treću dozu Sinofarma, izgleda da je u određenom broju slučajeva 2 nedovoljno (neće da kažu procenat). Malo skup hobi, kada se vidi cena doze.
pre 3 godine
Vi znate nekog ko se pre godinu dana razboleo i sad opet..ili sad treći put?
pre 3 godine
Ahahahhahahahah...majstor. Kakva izjava?! Sve nas vise i vise ubedjujete da sve ovo ne vodi nicemu! Sve je vise i vise ljudi zarazenih iako su primili duplu dozu vakcine,ali eto danas smo saznali da ni antitela nisu dovoljna zastita?!
pre 3 godine
Da li je neko pre 40 godina radio test na antitela posle primljene vakcine protiv tuberkuloze ili ovčijih boginja?
Ne nije.
Zašto nije? Zato što je svrha vakcine da vas trajno zaštiti, a ovo što se daje protiv forme gripa (korona) je da eventualno spreči smrtni ishod mada se dešava i da bude uzrok smrti.
Pritom je Fajzer firma koja je 10 godina razvijala i testirala Vijagru, a sada naprečac razvila vakcinu za koronu i to za samo 6 meseci.
pre 3 godine
Da, s tim sto to nije logika. To je medicina. Nema potrebe da smisljate svoju logiku kojoj fali golemo obrazovanje iz biologije i medicine. Dovoljno je da slusate sta vam kazu oni koje to obrazovanje imaju.
(Ima li pilota u avionu, 17. mart 2021 13:46)
Upravo u tome i jeste proble. Svako malo pobijaju svoje prethodne tvrdnje i i onda mi treba da verujemo takvim "stručnjacima" !? Zamisli odeš kod automehaničara i on ti kaže utvrdo sam da ti otišao akumulator, posle par sati, alternator, nakon par sati ipak je problem do releja posle par sati...šta bi ti rekao takvmom majstoru? Verovatno bi mu rekao "majstore odluči se već jednom i reši mi kvar" samo što su ovde u pitanju naši životi a ja kojekakvim "stručnjacima" radije ne verujem nego da postanem statistička greška pri vakcinaciji.
pre 3 godine
Mene bi zaista doktore bilo JAKO SRAMOTA da izjavim ovako nešto. I dalje mi nije jasno čemu čuđenje Vas i Vaših kolega uz toliko, pre svega, NESTRUČNIH i KONTRADIKTORNIH izjava u poslednjih godinu dana!
pre 3 godine
Muka mi je više i kad vidim ove doktore,od svega mi je muka!
pre 3 godine
Kako ovi ljudi lupetaju.
Deluju kao laici i osobe koje nisu sigurne u ono što pričaju.
Daleko bilo.
pre 3 godine
Pa, zašto ste onda u maju prošle godine radili istraživanje antitela u populaciji? Što je, usput, netačno urađeno...
pre 3 godine
Vakcina podstice proizvodnju antitela. Antitela nisu garancija za sigurnost.
Pitanje 1. Zasto onda vakcina?
2. Je li ovaj dr zavrsio fakultet sinergija?
pre 3 godine
hm a mora li da znači da je onaj ko posle revakcinacije ima antitela zaštićen? objavite vi bolje koliko zaraženih ima sa revakcinacijom a koliko bez. baš me zanima taj podatak.
pre 3 godine
mozete da se busate koliko hocete ali sve sto mozete da uradite na kraju je da zavrnete rukav i da se bockate a bockacete se dugo i stalno ,kako tanjug javlja . to jeste smuckana vakcina , cinjenica broj jedan . cinjenica broj dva je da velikoj vecina doktora i medicinskih radnika ne pada na pamet da primi vakcinu ( toliko o tome da samo neobrazovani nece vakcinu ) . cinjenica broj tri ,deklerativno se navodi da ima to , to i to , na pitanje naucnika odakle i neke materije koje ne bi smelo biti u vakcini ,oni odgovaraju " e to je u malim kolicinama " , kad se ispitalo to je bilo u mnogo vecoj kolicini , ali je i dovoljan podatak da su krili podatke da ima i nekih drugih sastojaka sem deklarisanih . cetvrta cinjenica , na terenu vidim da ima ljudi kojima je pozlilo i koji su preminuli posle vakcine a to se desavalo i decenijama unazad . vakcinasi , cinjenice govore , svako ima pravo izbora vi se slobodno vakcinisite i bezbedni ste ,ima onih koji nece i vi tu nista ne mozete koliko god se busali u grudi .
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
(gandra, 17. mart 2021 12:30)
655
A verovatno ni oni koji su umrli od kovida nisu ni umrli. Dokle idu ove manipulacije i laži.
Ako se nešto zove antitelo, šta mu je funkcija? Da tebi, doktore, glumi reper?
pre 3 godine
Gospodo imunolozi, ne spedajte se sa nama , običnim smrtnicima !
Bavite se samo statistikom, prebrojavate testirane, zaražene, hospitalizovane, one na respiratorima i preminule !
Predlažete mere i pozivate nas na vakcinaciju, a potom iznosite zaključke kako nije potpuna zaštita.
Unosite pometnju i nesigurnost među nas koji smo vakcinisani i čekamo revakcinu !?
pre 3 godine
Mislim stvarno, oni se ograđuju od svega... Ništa nije sigurna mera zaštite po ovim našim doktorima...
pre 3 godine
Sve su to prazne price! Znanje nula!
pre 3 godine
Znači, još jedan dokaz - pošto ni u šta "nisu sigurni i sve može i ovako i onako a i ne mora" ( a govore o tome kao da nisu u pitanju ljudski životi ) , vakcinisanje je samo da bi se još više obogatile farmako-kompanije.
Naravno, ovo nećete objaviti ali je potrebno napisati.
pre 3 godine
Ovaj doktor je upravo rekao da vakcina nije potrebna.
pre 3 godine
Pa kad se ljudi I posle ovakvog objasnjenja doktora Jankovica pitaju "cemu onda vakcinacija...." onda stvarno nemojte ni kod zubara vise da idete, ko zna sta vam stavljaju u usta tj.glavu.
pre 3 godine
Lupate bez posledica!
pre 3 godine
Bilo bi sjajno da italijani provere da li je enormna broj umrlih kod njih povezan za masovnom vakcinacijom 2009 god protiv svinjskog gripa jer je tamo kampanja agresivne vakcinacije prednjacila u svetu! Zanimljiva bi bila studija kacenja sars 2 na antitela sars 1 koji je bio okidac masovne smrtnosti u lombardiji ovog puta;) mislite o tome
pre 3 godine
Ovaj je najsumnjiviji.
pre 3 godine
Od 2019. tinja ekonomska kriza u svetu. Mislim da je virus samo paravan, da bi mogli da stampaju lovu i ubace u privredu. Nisu oni toliko zainteresovani za pojedinca koliko za industriju i profit.
pre 3 godine
Kako vam ljudi nije jasno, sve vodi k' vakcini e sad da li je efikasna ili nije videcete po protoku vremena.
Veoma interesantno a "vakcina je tekovina 21 veka" procitah negde komentar nekog nepismenog lika.
pre 3 godine
Boga mi jesu
pre 3 godine
Uopste nije rekao da antitela nisu zastita, vec da to sto se mozda ne registruju putem testa ne znaci da ih nema (tj. moguce je da se aktiviraju tek kad dodju u kontakt sa virusom).
pre 3 godine
Naročito ako je, kao zamorče, dobio placebo!
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
(gandra, 17. mart 2021 12:30)
Da, s tim sto to nije logika. To je medicina. Nema potrebe da smisljate svoju logiku kojoj fali golemo obrazovanje iz biologije i medicine. Dovoljno je da slusate sta vam kazu oni koje to obrazovanje imaju.
pre 3 godine
Šta je jedino validno? Možda da svako za sebe radi povremeno krvnu sliku i igg test i da proverava količinu t limfocita i igg antitela. Jedino će svako za sebe tek onda znati trenutno stanje i znati šta mu je činit. E sad, to košta, ali to je nažalost jedini način. Sve ostalo je bla bla...
pre 3 godine
Da li je u medicini bar nešto egzaktno?
Da li je doktor svestan da je ovim samo dunuo u jedra antivakcerima. Nepristojno je reći da nešto nije tako a ne obrazložiti kako je...
I koji je fazon sa tim košuljama sa kratkim rukavima, alergija na rukave?
pre 3 godine
Doktori protiv medicine :)
pre 3 godine
ahahahahahahahahhaa
pre 3 godine
Konačno neko ovo da kaže. Ako ste zbunjeni kome da verujete, uzmite u obzir da je Srđa imunolog, a dr Gnjatović je tehnolog sa INEP-a. Znači prirodno je da se imunolog koji ceo život to proučava bolje razume u imunologiju i antitela.
pre 3 godine
Evo sta se desi kada nauku svedemo iskljucivo na brojeve i kafanske price. Svi proveravaju antitela i to im je dokaz delovanja ili nedolovanja npr. vakcine. Dok je situacija, izgleda znatno slozenija. Onda se zakomplikuje, ortak iz kafane ne razume, i odmah tvrdi da ga lazu i da vakcina ne deluje. :(
pre 3 godine
Interesuje me da doktor kaze kako komentarise izjavu dr. Anthony Fauci koji je rekao da antitijela mogu da traju i preko 15 godina, s obzirom da ih oboljeli od SARS-a iz 2003/04 i dan danas imaju? Svakim danom sve vise i vise mislim da je Fauci u pravu kad kaze da ce KOVID jednostavno da se vrati u zivotinje i da ce pandemija tek tako da nestane. Sve mi se cini kao da su ovo namjerno uradili, namjerno pustili virus, jer i Fauci i Gates pripadaju tim alarmistima globalnog zatopljavanja, dje preovladava "strucno" misljenje da civilizacija nema ni 30 godina. Ali kako ko radi, tako ce mu se i vratit.
pre 3 godine
A da nisu maske mozda?
Koje gluposti...
Imam antitela vec 9 meseci i bila sam u kontaktu mnogo puta sa korona pozivitnim i zamisli, pretekla sam!
pre 3 godine
Pa sta ima rodjace, zasto se pelcujemo?
(banbadava, 17. mart 2021 11:22)
Gde zuris rodjace? I ti i ovih 500 koji su ti udarili + na komentar.
Procitaj malo vise od naslova.
pre 3 godine
Pa sta ima rodjace, zasto se pelcujemo?
pre 3 godine
"Povučena je na osnovu tzv. principa predostrožnosti. Vrlo rigorozno primenjen u nekim zemljama, videćemo da li je i prestrogo. Međutim, nema dokaza da su neželjeni događaji, u ovom slučaju pojava krvnih ugrušaka, da su zaista uzrokovani vakcinom, štaviše, to je ekstramalo verovatno", kazao je Janković.
E zbog tih "vrlo rigorozno primenjenih mera predostrožnosti" su te zemlje tamo gde jesu a mi po principu "valjda neće" ili "ma verovatnoća je mala a ekonomija ne može da trpi" smo tu gde jesmo, mislim generalno ne po pitanju virusa.
pre 3 godine
Ljudi citate samo naslov pa ostajete zbunjeni, evo najvaznijeg dela:
Nama antitela služe u dijagnostici i za epidemiološko praćenje, tzv. studije seroprevalencije, ali kao test da li je neko zaštićen posle primanja vakcine, to nije adekvatno. I zbog toga imunolozi apeluju da rutinska provera antitela nakon vakcinacije nije način da proverimo da li je vakcina delovala. Ne možemo tako proveriti ćelijski imunitet koji je mnogo važniji i na raznim testovima možemo dobiti rezultat koji se razlikuje kvantitativno, a da to ne znači da je zaštita onoliko manja koliko smo manju brojku dobili.
Dakle nije stvar u broju antitela nego u celijskom imunitetu, naravno da je svako ko primi vakcinu zasticen, naravno 3-4 nedelje nakon druge doze. Do tada je podlozan zarazavanju kao i svi ostali.
pre 3 godine
pa cemu onda vakcina???
pre 3 godine
Onaj ko proverava antitela posle druge doze vakcine radi to za džabe. Šta god nalaz da pokaže nema šanse da se ponovo vakcinišete :-)
Vakcina nije magični štapić. Današnji čovek je razmažen, sebičan i bezobrazan, najčešće i priglup. Misli da virus ne bi trebao, ne sme itd. da ga ubije. Svašta. Da ne pominje antivaxere koji namerno proizvode i šire laži tipa "moja komšinica ima snajku čija tetkina šurnjaja radi kao čistačica u italijanskoj bolnici, javila mi..."
Poricanje je prva faza iz koje mnogi nikada ne izađu.
pre 3 godine
A kleli su se do juče u antitela...
pre 3 godine
mozete da se busate koliko hocete ali sve sto mozete da uradite na kraju je da zavrnete rukav i da se bockate a bockacete se dugo i stalno ,kako tanjug javlja . to jeste smuckana vakcina , cinjenica broj jedan . cinjenica broj dva je da velikoj vecina doktora i medicinskih radnika ne pada na pamet da primi vakcinu ( toliko o tome da samo neobrazovani nece vakcinu ) . cinjenica broj tri ,deklerativno se navodi da ima to , to i to , na pitanje naucnika odakle i neke materije koje ne bi smelo biti u vakcini ,oni odgovaraju " e to je u malim kolicinama " , kad se ispitalo to je bilo u mnogo vecoj kolicini , ali je i dovoljan podatak da su krili podatke da ima i nekih drugih sastojaka sem deklarisanih . cetvrta cinjenica , na terenu vidim da ima ljudi kojima je pozlilo i koji su preminuli posle vakcine a to se desavalo i decenijama unazad . vakcinasi , cinjenice govore , svako ima pravo izbora vi se slobodno vakcinisite i bezbedni ste ,ima onih koji nece i vi tu nista ne mozete koliko god se busali u grudi .
pre 3 godine
Ostala sam zbunjena nakon pozitivnog antigenskog testa gde do mesec dana kasnije, u nekoliko merenja IgM antitela nisam razvila, kao ni IgG nakon mesec dana.
Do sad mi niko od lekara nije objasnio da li je test bio lažno pozitivan ili sam se na neki drugi način izborila sa virusom. Svi misle da ako je test pozitivan, da je to sto posto tako.
Antitela sam imala letos tako da bi ovo bilo drugo zaražavanje.
Volela bih da znam šta se zapravo zbilo...
(Joxy, 17. mart 2021 11:51)
Ja mislim da je taj prvi test na igG bio lazno negativan ili je bilo prerano da se formiraju antitela. Veoma mala verovatnoca da si se ponovo zarazila (to se u praksi veoma retko desava, cak i onima koji nemaju vise antitela)
pre 3 godine
Gledao sam ga, vecina virusologa se slaze da je u pitanju antigen tj sposobnost organizma da se nauci da se bori.. i za ljudsko pravo koje je neprikosnoveno
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
(gandra, 17. mart 2021 12:30)
Da, s tim sto to nije logika. To je medicina. Nema potrebe da smisljate svoju logiku kojoj fali golemo obrazovanje iz biologije i medicine. Dovoljno je da slusate sta vam kazu oni koje to obrazovanje imaju.
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21)
Medju revakcinisanima ima i umrlih, moja devojka, novinarka dobila je potvrdu od PR bolnice ali kad je objavila nastao je haos. brze bolje urednici su trazili da se vest skine, pozivi iz vlade, pozivi iz ministarstva, doktorka koja je dala informaciju strepi za posao sad.... i tako dalje i tako dallje
pre 3 godine
Au druze...
pre 3 godine
Nista nije sigurno. Takav je zivot. Boj se ovna, boj se g..na a kad ces ziveti?
pre 3 godine
Bilo bi sjajno da italijani provere da li je enormna broj umrlih kod njih povezan za masovnom vakcinacijom 2009 god protiv svinjskog gripa jer je tamo kampanja agresivne vakcinacije prednjacila u svetu! Zanimljiva bi bila studija kacenja sars 2 na antitela sars 1 koji je bio okidac masovne smrtnosti u lombardiji ovog puta;) mislite o tome
pre 3 godine
Bravo, doktore...!
Upravo ste stručno objasnili i obrazložili, zašto je vakcinacija besmislena.
Sve u duhu one poznate izreke: "Može da bidne, ali ne mora..."
pre 3 godine
pa sta je onda mera zastite??? zastita onda ne postoji!! cemu onda sve ovo??
pre 3 godine
Ostala sam zbunjena nakon pozitivnog antigenskog testa gde do mesec dana kasnije, u nekoliko merenja IgM antitela nisam razvila, kao ni IgG nakon mesec dana.
Do sad mi niko od lekara nije objasnio da li je test bio lažno pozitivan ili sam se na neki drugi način izborila sa virusom. Svi misle da ako je test pozitivan, da je to sto posto tako.
Antitela sam imala letos tako da bi ovo bilo drugo zaražavanje.
Volela bih da znam šta se zapravo zbilo...
pre 3 godine
Pa kad se ljudi I posle ovakvog objasnjenja doktora Jankovica pitaju "cemu onda vakcinacija...." onda stvarno nemojte ni kod zubara vise da idete, ko zna sta vam stavljaju u usta tj.glavu.
pre 3 godine
Nisu sigurna antitela,a baš ni ćelijski imunitet,možda ste zarazni ,a možda i ne...ostanite kod kuće za svaki slučaj !
pre 3 godine
Vakcina podstice proizvodnju antitela. Antitela nisu garancija za sigurnost.
Pitanje 1. Zasto onda vakcina?
2. Je li ovaj dr zavrsio fakultet sinergija?
pre 3 godine
Pamte t- limfociti verujte, oboleli u španskoj groznici su imali antitela kasnije u starosti.
pre 3 godine
Da li je neko pre 40 godina radio test na antitela posle primljene vakcine protiv tuberkuloze ili ovčijih boginja?
Ne nije.
Zašto nije? Zato što je svrha vakcine da vas trajno zaštiti, a ovo što se daje protiv forme gripa (korona) je da eventualno spreči smrtni ishod mada se dešava i da bude uzrok smrti.
Pritom je Fajzer firma koja je 10 godina razvijala i testirala Vijagru, a sada naprečac razvila vakcinu za koronu i to za samo 6 meseci.
pre 3 godine
Logicno je da imamo bolji imunitet posle prelezane bolesti, t.j. vise adekvatnih antitela koja se aktiviraju i deluju u trenutku kada dodjemo u dodir sa izazivacem bolesti (virusom).
Imunitet posle prelezane bolesti je uvek bolji nego posle vakcine, u svim vrstama bolesti i vakcinacije. Tako smo ucili na medicinskom i farmaceutskom fakultetu.
Zbog cega se oko toga pravi dilema i misterija gde je nema?
Sve ovo ce se zavrsiti kad odluce da se zavrsi.
pre 3 godine
Ma vi vise NE ZNATE STA PRICATE danas jedno sutra konta prekosutra trece,totalno naprofesionalno i amaterski pojma nemate,vise ne znate sta da kazete a bitno da kazete,PA CEMU MERE ONDA BRE,samo se vi sprdajte
pre 3 godine
Čovek ima istu košulju i masku već 13 meseci ...
pre 3 godine
Uopste nije rekao da antitela nisu zastita, vec da to sto se mozda ne registruju putem testa ne znaci da ih nema (tj. moguce je da se aktiviraju tek kad dodju u kontakt sa virusom).
pre 3 godine
Treba ispratiti dešavanja u Izraelu nakon sto vakcinisu pola stanovnistva dvema dozama. Za sada nauka i praksa idu zajedno, rapidno im pada broj zarazenih kako se priblizavaju polovini dvostruko vakcinisanih sto bi bilo negde oko 80posto zasticenih racunajuci one koji su prelazali. Mada i tamo politika pise brojeve tako da je moguće da se nameštaju rezultati
pre 3 godine
Kondom nije sigurno kontraceptivno sredstvo.
pre 3 godine
... doktore ... ima jedna baba koja baje, mogu da ti dam br. telefona pa da je malo posetiš ...
pre 3 godine
Pa sto se bodemo onda srki? Jos godinama ce ovo da traje, dok ne ubiju i poslednji atom ljudskosti i empatije u nama
pre 3 godine
Ako antitela nisu merilo zastite,STA JE ONDA DOKTORE?
Na osnovu cega odredjujete nivo zastite ,procente,od virusa?
Kazite istinu ,o cemu se ovde radi.
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
pre 3 godine
Ahahahhahahahah...majstor. Kakva izjava?! Sve nas vise i vise ubedjujete da sve ovo ne vodi nicemu! Sve je vise i vise ljudi zarazenih iako su primili duplu dozu vakcine,ali eto danas smo saznali da ni antitela nisu dovoljna zastita?!
pre 3 godine
Sve su to prazne price! Znanje nula!
pre 3 godine
Sad polako pripremaju teren jer znaju da ce mnogi posle vakcine da provere antitela i shvatice da uopste nisu zasticeni. Nisu ocekivali.
pre 3 godine
Vakcina podstice proizvodnju antitela. Antitela nisu garancija za sigurnost.
Pitanje 1. Zasto onda vakcina?
2. Je li ovaj dr zavrsio fakultet sinergija?
(Beli, 17. mart 2021 13:37)
Nije problem njegov fakultet, problem je sto mu oni sa megatrenda govore sta da kaze.
pre 3 godine
Da li je ovo strategija koju su osmislili da bi objasnili velikom broju ljudi koji posle mesec dana od druge doze kineske vakcine nemaju uopste antitela da je sve super i da tako treba. Pa nismo bas toliko glupi. Emirati daju trecu dozu svojim gradjanima, nasima na pamet ne pada.
pre 3 godine
Kako vam ljudi nije jasno, sve vodi k' vakcini e sad da li je efikasna ili nije videcete po protoku vremena.
Veoma interesantno a "vakcina je tekovina 21 veka" procitah negde komentar nekog nepismenog lika.
pre 3 godine
"Veza antitela i vakcinacije je nešto složenija, te ne mora da znači da onaj ko nema antitela posle revakcine nije zaštićen"
Ovom logikom takodje ne znaci da oni koji su prelezali i koji na testu nemaju antitela, nisu zasticeni.
(gandra, 17. mart 2021 12:30)
655
A verovatno ni oni koji su umrli od kovida nisu ni umrli. Dokle idu ove manipulacije i laži.
Ako se nešto zove antitelo, šta mu je funkcija? Da tebi, doktore, glumi reper?
pre 3 godine
Kako ovi ljudi lupetaju.
Deluju kao laici i osobe koje nisu sigurne u ono što pričaju.
Daleko bilo.
pre 3 godine
Gospodo imunolozi, ne spedajte se sa nama , običnim smrtnicima !
Bavite se samo statistikom, prebrojavate testirane, zaražene, hospitalizovane, one na respiratorima i preminule !
Predlažete mere i pozivate nas na vakcinaciju, a potom iznosite zaključke kako nije potpuna zaštita.
Unosite pometnju i nesigurnost među nas koji smo vakcinisani i čekamo revakcinu !?
pre 3 godine
Od 2019. tinja ekonomska kriza u svetu. Mislim da je virus samo paravan, da bi mogli da stampaju lovu i ubace u privredu. Nisu oni toliko zainteresovani za pojedinca koliko za industriju i profit.
pre 3 godine
Ovaj doktor je upravo rekao da vakcina nije potrebna.
pre 3 godine
Godinu dana nam pričaju da su antitela najvažnija za zaštitu od virusa, a sad ovaj priča da nisu i pri tom ne kaže šta jeste važno.
Kome (ne)verovati?
pre 3 godine
Mene bi zaista doktore bilo JAKO SRAMOTA da izjavim ovako nešto. I dalje mi nije jasno čemu čuđenje Vas i Vaših kolega uz toliko, pre svega, NESTRUČNIH i KONTRADIKTORNIH izjava u poslednjih godinu dana!
pre 3 godine
Mislim stvarno, oni se ograđuju od svega... Ništa nije sigurna mera zaštite po ovim našim doktorima...
pre 3 godine
Antitela su samo jedan segment zaštite. Imao sam virus u oktobru, blaži oblik, pre mesec dana uradim antitela Igg imam 0,5 znači nedovoljno...
Ipak supruga pre 20 dana dobije virus, bio sam u kontaktu sa njom i nisam ga ponovo dobio...
Znači pravilo je da nema pravila...
pre 3 godine
Naročito ako je, kao zamorče, dobio placebo!
pre 3 godine
Muka mi je više i kad vidim ove doktore,od svega mi je muka!
pre 3 godine
Ovaj je najsumnjiviji.
pre 3 godine
Lupate bez posledica!
pre 3 godine
Znači, još jedan dokaz - pošto ni u šta "nisu sigurni i sve može i ovako i onako a i ne mora" ( a govore o tome kao da nisu u pitanju ljudski životi ) , vakcinisanje je samo da bi se još više obogatile farmako-kompanije.
Naravno, ovo nećete objaviti ali je potrebno napisati.
pre 3 godine
Pa, zašto ste onda u maju prošle godine radili istraživanje antitela u populaciji? Što je, usput, netačno urađeno...
pre 3 godine
@zmajognjeni
To se isto desi i kada nauku svedemo na gostovanja na televiziji i prepričavanja tuđih radova.
Srđa, dr Gnjatovic, Kon, Kisićka i ekipa bi mogli malo da zavrnu rukave, urade svoje studije, obrade podatke i objave radove umesto što referenciraju tuđe.
Tek tada možemo da ih smatramo ozbiljnim naučnicima. Doduše, možda se rezultati ne svide nekima.
BTW što se tiče antitela, UAE je počeo da administrira i treću dozu Sinofarma, izgleda da je u određenom broju slučajeva 2 nedovoljno (neće da kažu procenat). Malo skup hobi, kada se vidi cena doze.
pre 3 godine
Samo se zabadate dublje i dublje u jezivi besmisao svojih izjava kojima izluđujete ovaj napaćeni narod i tako već godinu dana... Daj bože, da odgovarate svi do jednog...
pre 3 godine
hm a mora li da znači da je onaj ko posle revakcinacije ima antitela zaštićen? objavite vi bolje koliko zaraženih ima sa revakcinacijom a koliko bez. baš me zanima taj podatak.
pre 3 godine
Boga mi jesu
pre 3 godine
Šta je jedino validno? Možda da svako za sebe radi povremeno krvnu sliku i igg test i da proverava količinu t limfocita i igg antitela. Jedino će svako za sebe tek onda znati trenutno stanje i znati šta mu je činit. E sad, to košta, ali to je nažalost jedini način. Sve ostalo je bla bla...
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21
a ti misliš da zdravsto ima te podatke? hahahah ovde ne sme da se objavi nešto za šta životom garantujem da je istina - podaci o zaraženima su se do pre nedelju dana pisali na papiru. ti misliš da neko ima tu statistiku, da oni koji su evidenciju o zaraženima čuvali u prostim csv tabelama sa adminadmin šifrom servera do juna mogu to da izvedu? iz koje zemlje ti pišeš? iz Srbije sigurno ne.
pre 3 godine
Crni Srdjo, obuci duge rukave, zima je, prehladices (anti)telo.
pre 3 godine
Vi znate nekog ko se pre godinu dana razboleo i sad opet..ili sad treći put?
pre 3 godine
Da, s tim sto to nije logika. To je medicina. Nema potrebe da smisljate svoju logiku kojoj fali golemo obrazovanje iz biologije i medicine. Dovoljno je da slusate sta vam kazu oni koje to obrazovanje imaju.
(Ima li pilota u avionu, 17. mart 2021 13:46)
Upravo u tome i jeste proble. Svako malo pobijaju svoje prethodne tvrdnje i i onda mi treba da verujemo takvim "stručnjacima" !? Zamisli odeš kod automehaničara i on ti kaže utvrdo sam da ti otišao akumulator, posle par sati, alternator, nakon par sati ipak je problem do releja posle par sati...šta bi ti rekao takvmom majstoru? Verovatno bi mu rekao "majstore odluči se već jednom i reši mi kvar" samo što su ovde u pitanju naši životi a ja kojekakvim "stručnjacima" radije ne verujem nego da postanem statistička greška pri vakcinaciji.
pre 3 godine
ahahahahahahahahhaa
pre 3 godine
Једино је битно колико ће бити тешко оболелих и умрлих међу онима који су се заразили 3-4 недеље након друге дозе вакцине. Друга доза је почела да се даје почетком фебруара, што значи да ми већ имамо одређен број људи код којих је прошло 3-4 недеље од друге дозе. Сада њих треба пратити да видимо колико ће међу њима бити позитивних, а од тих позитивних, да ли ће неко тешко оболети или умрети, и наравно, приказати колики је проценат таквих.
(Марко, 17. mart 2021 12:21)
znaš li kada će to uraditi i objaviti? NIKAD! Oni i ovim ciframa manipulišu i pišu šta hoće.
pre 3 godine
Da li je u medicini bar nešto egzaktno?
Da li je doktor svestan da je ovim samo dunuo u jedra antivakcerima. Nepristojno je reći da nešto nije tako a ne obrazložiti kako je...
I koji je fazon sa tim košuljama sa kratkim rukavima, alergija na rukave?
pre 3 godine
Doktori protiv medicine :)
72 Komentari
Sortiraj po: