Subota, 06.03.2021.

17:15

"Nikola Jokić je zver"

Denver Post je napravio interesantnu priču u vezi sa Nikolom Jokićem i Felipeom Ajhenbergerom.

Izvor: SN

"Nikola Jokiæ je zver" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

samo argumenti

pre 3 godine

Barkli je 198 cm mogao samo u nekim štulama da ima.

Čovek je visok oko 194, i baš iz tog razloga je i bio fenomen. Sa tom visinom dominirati među onim drvećem pod košem, i naterati ligu da zbog tebe uvede novo pravilo(ograničenje igre leđima na 5 sekundi) je stvarno nešto spektakularno.
(Macan, 7. mart 2021 13:21)

Slažem se, ali NBa mere u patikama i to onda dovodi do špekulacija. Valjda je i Kevin lav pričao ono obuče 5 para čarapi i ko zna kavke patike i na merenje. Ima ono kad zajedno idu Barkey i Jordan na Olimpijadi 1992, Barkli izgleda niži mozda 2 cm. Tako u patikama 196 cm. Ima ona priča da se pred draft prezderavao da ga ne izabere Phila i da je imao merenju više od 140 kg. I na treningu sa Mozis Melounom( terao ga da smrša) su utvrdjivali kad je previše smršao da to nije to. Valjda je oko 125-130 kg bio njegova mera za njegovu igru :). Omogućila mu genetika, da bude i debeo i mišćav, drugi bi jednostavno bili debeli sa tom visinom!

samo argumenti

pre 3 godine

Ovim si sve rekao, čovjek je bio toliko dobar da je i takav operisan od šuta za 3 dominirao godinama.
(MethodManWu, 7. mart 2021 11:19)

Kao i oni pre njega sa naravno razlikama Šek, Hakeem, Ewing,Robinson. Jedino se Šek tu izdvaja baš sa odličnim podrškom u saigračima,( tačnije u saigraču) ali osvojio je titulu u Miamiu. Hakeem 2 titule Ewing finale, Robinson iako MVP ni finale. Njih sva trojica su imala sličnu podršk( slabiju),pa se Hakeem izdvojio. Naravno govorim o njihovom prajmu. Duncan isto ima u 2 titule solidnu podršku u Robinsonu. Posle u sledeće tri Parker, Djinobeli i na kraju Lenard.(tu posledju su baš igrali timski). On mi dodje negde izmedju po podršci! Nema potrebe da odličan centar šutira trice da bi bio odličan, a Duncan lepo poslužuje kao primer za uporedjivanje era.

Jokić i Embid su dosta bolji od Haurada iz 2008 sigurno najbolje-najlošiji centar par god u NBa. Njihova karijera je tek na sredini i sigurno igraju najbolje sezone, i dokle će to trajati. Imaju prednost, jer su se ovi centri ranije medjusobno borili i bilo je mnooogo još solidnih centara u ligi što sad nema. Što opet dolazimo da je liga slabija, jer mnogoo je lakše graditi ekipu oko centra i šutirati te trice :)Ali njima Jokiću i Embidu njihov uspeh ne može niko oduzeti, i zavisi koliki će biti. I naravno neće biti bolji od Šeka, Hakeem, pa i Duncana, biće za nijasu ili 2 manje dobri. I to je to.

Macan

pre 3 godine

(samo argumenti, 07. mart 2021 08:59)

Barkli je 198 cm mogao samo u nekim štulama da ima.

Čovek je visok oko 194, i baš iz tog razloga je i bio fenomen. Sa tom visinom dominirati među onim drvećem pod košem, i naterati ligu da zbog tebe uvede novo pravilo(ograničenje igre leđima na 5 sekundi) je stvarno nešto spektakularno.

MethodManWu

pre 3 godine

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))
(samo argumenti, 6. mart 2021 21:16)
Ovim si sve rekao, čovjek je bio toliko dobar da je i takav operisan od šuta za 3 dominirao godinama.

samo argumenti

pre 3 godine

zaboravih da dodam na wikipediji:
Ewning 211 cm
hakeem 213 cm

neko će reći wikipedija nije merodavna, merodavni su drugi pravi košrakaki sajtovi, e pa sad..., ako ne možemo da se složimo oko visine( ono razlika ujutru ili uveče ha,ha),tačnije sami sajtovi,problem postoji. Meni je uvek bliža priča kad hoćeš da nešto sakriješ!

samo argumenti

pre 3 godine

Slucajno otvorim ovde komentare i vidim odgovor meni na vest gde nisam nista pisao. Inace Hakim Olajdzuvon je 213cm kakvih 208,jel si ti ikada video Olajdzuvona pored Shaqa ili 216cm Juinga. Sta je sa tobom? Objasnio ti je Robert Horry ko je bolji!
(Beks, 6. mart 2021 23:23) 

Slažem se da su za nijansu Hakeem i O' Neal bolji od Duncana. Iako sam stariji od tebe, umem da koristim internet. Na to slučajno naletih posle priznanja Durenta. O Hakeem i njegovoj visini, na englesklom, ko će to da kopa. Da ima slika gde je Hakeem niži od Juinga :))) Ništa nije samnom, samo istina. A ti ne priznaj sebi i kaži da je fejk. ;)
A ovo sam brzo našao, postavljeno pre 2 meseca.


https://m.youtube.com/watch?v=9CR7AYyLbNc&feature=youtu.be

samo argumenti

pre 3 godine

samo argumenti
Koliko je visok Porzingis i na kojoj poziciji igra???
(Kozuki Oden, 6. mart 2021 21:44)

Evo priznajem da nisam toliko mator da sam gledao uživo Ralfa Simpsona pf sa 224 cm i Hakema cm 213( koliko su mu dodali ne znamo, od 3 do 5 cm, tada je Karem već ušao u legende ). Nešto malo sam ga gledao na snimcima Ralfa ( možda je hibrid)ali vidim da je posle povrede o odlazka iz Hustona u drugim timovima bio vodjen kao C.

Porzigins je visok 221 cm. Utisak koji ostavlja na terernu što je najbitinije, on igra poziciju četvorke. Naravno pozicije (sf i pf) kao i (pf i c) ne odredjuje samo visina, nego i kilogrami. Ima nekih pr gde je teže objasniti Barkley 198 cm 130 kg, kome je genetika ( mnogo širok, sa kukovima) omogućavalo da igra tu poziciju pf, ali u toku utakmice da predje na sf. Jer Demond Green sa 198 cm igra baš, baš slično, a navodno ima mnogo manje kg. Ili na pr Duncan 211cm i Novicki 213 cm, tu je teže objasniti. Ovo što si se ti uhvatio Porzingisa je lako :).

I sad kao i ti spiniješ ( kao ja ne znam), i tako @Beks odgovara na spinovanja i tako uporno odgovara godinama :)))). Vi naj taj način dižete nečemu vrednost, ali mi je bilo čudno to za Duncana,to isto radi NBa( ajde kad su pratili Worriorse da sruše rekord, pa reklama). Mislim da sam video da je neko ovde pisao da je lock- out neizbežan, slažem se, možda tamo neke 2023 kad novi ugovor treba da se potpiše( možda je Nba mogla da tera dalje, ali zbog korone teško).

Mali Perica, Djokica i Mikica

pre 3 godine

@hahahha
Izgleda da ne gledas kada igra ili ne znas da gledas basket. Cak i statistike kazu da je ove godine odlican.

Beks

pre 3 godine

Slucajno otvorim ovde komentare i vidim odgovor meni na vest gde nisam nista pisao. Inace Hakim Olajdzuvon je 213cm kakvih 208,jel si ti ikada video Olajdzuvona pored Shaqa ili 216cm Juinga. Sta je sa tobom? Objasnio ti je Robert Horry ko je bolji!

Lars

pre 3 godine

@A kakve veze ima Skola sa Jokicem? Stvarno kakva je to fora?
(detektiv, 06. mart 2021 19:05)

Ma nista, Jumka je ponovo ostavio decko pa trazi paznju. Bice sve u redu Jumko, eto sad mozes i da se udes legalno.

XYZ

pre 3 godine

@(Паркет, 06. mart 2021 19:56): vidi ovako: on je i tako “debeo” mogao da igra svoju najbolju košarku, ali je, gle čuda, ulazio u igru sa klupe i igrao poziciju koja nije njegova. Da bi Jokić bio Jokić, igra treba da se bazira na njemu, sto onaj naš “stručnjak” nije video, ili nije zeleo da vidi i uradi.

Ostin A

pre 3 godine

Nikola Jokić tek sada postaje i fizički dominantan. Ove godine je do sada zakucao 21 put. To je isto koliko i za celu prošlu sezonu. Broj skokova i ukradenih je isto drastično porastao.

Očigledno mu ne daju da izlazi iz teretane. Vežba snagu, skok i reflekse iz godine u godinu... i dobro mu ide. Nije više vreća sala od 130 kilograma.

E sad, pošto je bio debeo, nikad neće moći da ima pločice na trbušnjacima i da mu se svaki mišić ocrtava, ali ispod te kože će biti mašina.

samo argumenti

pre 3 godine

al ovaj stvarno misli da Tim Dankan ne bi bio ubedljivo najbolja cetvorka danas..bolji je Domantas Sabonis,idi gledaj bocanje :))
(Beks, 5. mart 2021 19:43) 

Beks ili bivši @ vince karter vodi borbu sa vetrenjačama :) I nikako da mu dosadi. Imaš neki svoj stil da nabacaš mnogo u komentaru, nekad više nekad manje( pa onda malo glava zaboli)ali to je tvoj stil i pišeš realno! Ja verovatno još stariji od tebe, jer se nikad neću složiti da je Duncan četvorka. Samo zato što je igrao San Antonio sa 2 startna centra. Isto kao Rafl Simpson i Hakeem pa su u timu vodjeni kao pf i c. Ili samo jednu sezonu u Kingsima, zbog povrede Webera, starteri Brad Miller pf( pre toga i uvek posle c) i Divac c. Čak je i Dejvis više taj hibrid pf/c ,ali po meni to samo izgleda tako na parketu, zbog nedostatka solidnih centara kao Mark Gasol kojom je liga bila prepuna 80-tih i 90-tih. Kako je Durent sebi smanjio cm jer vise kul biti sf, tako je Hakeem dodato nekoliko cm, jer je želeo u to vreme Kareema da bude centar :).( da ne bude dvojbe). Duncan je 211 cm, a Hakeem 208 cm. I najbitnije po stilu igre koje su ostavljali dok gledaš obojicu to je igra centra. Mehejl 208 cm je igrao mnogo drugačije. Sve je to reklama NBa( kao zbog toga trica, to je dokaz kvaliteta) jer onda koje najbolja 4 , Hakeem ili Duncun?

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))

XYZ

pre 3 godine

@(Паркет, 06. mart 2021 19:56): vidi ovako: on je i tako “debeo” mogao da igra svoju najbolju košarku, ali je, gle čuda, ulazio u igru sa klupe i igrao poziciju koja nije njegova. Da bi Jokić bio Jokić, igra treba da se bazira na njemu, sto onaj naš “stručnjak” nije video, ili nije zeleo da vidi i uradi.

Mujko

pre 3 godine

Ma kako jedan Brazilac sa prezimenom AJHENBERGER ne bi objasnio SRBINU da je prava zver, ako ne prestane da pije američku kokakolu.
Možda Jumko?

samo argumenti

pre 3 godine

al ovaj stvarno misli da Tim Dankan ne bi bio ubedljivo najbolja cetvorka danas..bolji je Domantas Sabonis,idi gledaj bocanje :))
(Beks, 5. mart 2021 19:43) 

Beks ili bivši @ vince karter vodi borbu sa vetrenjačama :) I nikako da mu dosadi. Imaš neki svoj stil da nabacaš mnogo u komentaru, nekad više nekad manje( pa onda malo glava zaboli)ali to je tvoj stil i pišeš realno! Ja verovatno još stariji od tebe, jer se nikad neću složiti da je Duncan četvorka. Samo zato što je igrao San Antonio sa 2 startna centra. Isto kao Rafl Simpson i Hakeem pa su u timu vodjeni kao pf i c. Ili samo jednu sezonu u Kingsima, zbog povrede Webera, starteri Brad Miller pf( pre toga i uvek posle c) i Divac c. Čak je i Dejvis više taj hibrid pf/c ,ali po meni to samo izgleda tako na parketu, zbog nedostatka solidnih centara kao Mark Gasol kojom je liga bila prepuna 80-tih i 90-tih. Kako je Durent sebi smanjio cm jer vise kul biti sf, tako je Hakeem dodato nekoliko cm, jer je želeo u to vreme Kareema da bude centar :).( da ne bude dvojbe). Duncan je 211 cm, a Hakeem 208 cm. I najbitnije po stilu igre koje su ostavljali dok gledaš obojicu to je igra centra. Mehejl 208 cm je igrao mnogo drugačije. Sve je to reklama NBa( kao zbog toga trica, to je dokaz kvaliteta) jer onda koje najbolja 4 , Hakeem ili Duncun?

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))

Bero Rakun

pre 3 godine

@ Parket

Mislim da se radilo o nekom problemu u svlacionici sa Jokicem na proslom svetskom.
Ono sto meni daje neku nadu je njegova izjava kad je Kokoskov dosao na klupu, da ce igrati za reprezentaciju.
Imamo sjajnog igraca, i misljenja sam da treba i u reprezentaciji da "igramo" na najboljeg, kao sto je u eri Pola Gasola reprezentacija Spanije filozofiju igre podredila i dolazila do rezultata.
Zver ima neku negativnu konotaciju za mene, pa bih pre upotrebio neki lepsi atribut za njega.

Ping-Pong

pre 3 godine

Nikola,je prošao tri faze: Debeljko-Mršavko-Mišićavko.. Fenomenalno..
Hess je pokušao,da od debelog Lale,o'ma' stvori zver..
Svi se sećaju 'Prevrtača Guma' ...
Filipe je išao dužim putem... Najpre te iscedimo,ona de izgradimo...
Sudeći,po ovoj sezoni,uraio je odličan posao...

Zika

pre 3 godine

"Ako hoćeš da naučiš da jašeš, Nikola je tvoj čovek. Ako hoćeš da budeš pored sjajnog ljudskog bića i da ga ostaviš sa decom, on je baš taj čovek, sjajan tip"
Meni je ovo najbolji deo teksta. Moze Jokic da bude MVP, ne mora, ali covek zasluzuje sve ono sto mu se desava i nadam se da ce mu se vratiti jos vise.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Jumko, 06. mart 2021 18:38)
Popričaj sa stručnim dokrorom kako da nadoknadiš propuste tvojih roditelja u prvih 10 godina tvog života.

ZnaOnKoSam

pre 3 godine

Nikakve pohvale sada ne vrede. Secam se kako su ga, zajedno sa ostalim nasim reprezentativcima, izlagali ruglu i podsmehu u onom skeču crnih kosarkasa(oni) sa dečicom(mi). Kako su se tobož poigravali na svetskom prvenstvu. Ma zdravo

Freddy

pre 3 godine

Ajde što je sredio telo,nego što ima i kvantni kompjuter u glavi!
Neodbranjivo!!!
(Legolas, 06. mart 2021 18:37) I ti imas neki kvantni kompjuter za plusice vidim hahaah, nego, jel zver i u odbrani? Hahaha

Vojvodjanka

pre 3 godine

Nikolu cenim, izmedju ostalog i što je retko skroman dečko! Naš dobrica! Slava ga nije promenila kao većinu sportista, samo neka nastavi po svom zacrtanom planu i onda...samo nebo je za njega granica!

Oki

pre 3 godine

Dečko pored velikog uspeha je prizeman i normalan ! Mladi, ugledajte se na Nikolu ako hoćete bar približno da budete uspešni i srećni u životu, za početak napravite jedan mali korak kao i on tako što ćete obrisati sve društvene mreže (najveć zlo današnjice).

Плави вентилатор

pre 3 godine

Pitajte Skolu da li se slaze...
(Jumko, 06. mart 2021 18:38)

А жив је Јумко! Забринуо сам се да си после АО завршио на неком респиратору, али супер вратио си се на још...

Е питали би ми Сколу али је човјек нестао, нема га нигдје нит ко о њему говори нит је у овој причи релевантан.

Желим ти срећну 2021-у - између Новака GOAT-a и Николе MVP-a имаш много неуспјешног троловања.

Паркет

pre 3 godine

Само кад би још тако озбиљно схватио и репрезентацију.. надам се да је претходно светско првенство било изузетак.
(Паркет, 06. mart 2021 19:04)

Не знам што добих минусе. Нисам трол, не мрзим Јокића и једино што гледам од НБА су његови "highlights". Свака му част за све што је урадио и што ради, и надам се да ће постићи још више. Али је неспорно да је ноншалантно одрадио репрезентацију прошли пут, дошао потпуно неспреман са великим вишком килограма. У НБА дође у бољој физичкој спреми него прошле сезоне, смршао, јачи.. а у репрезентацију на светско првенство на којем смо фаворити дође дебео. Понављам - надам се изузетак и да ће убудуће бити озбиљан и у репрезентацији, и пуно успеха и у НБА и са Србијом!

Паркет

pre 3 godine

Само кад би још тако озбиљно схватио и репрезентацију.. надам се да је претходно светско првенство било изузетак.

Drnch

pre 3 godine

Ovi sto ce odmah da pisu komentare kako je previse Nikole Jokica da nas postede. O Jokicu se mnogo vise govori u USA nego na nasim portalima. Razlog je jednostavan, covek je fantastican za gledanje. Njegova igra nije predvidljiva. Kao sto rekose na televiziji Chikaga pre neki dan, kad ovaj covek uzme loptu, sve opcije su otvorene. Mogucnosti njegovog kosarkaskog talenta su neiscrpne. Lokalne televizije koje prenose meceve protiv Denvera, uglavnom celu utakmicu priocaju o Jokicu i njegovim kvalitetima a najmanje o svojim igracima. Neverovatno je kako pronadje nacin da doprinese ekipi cak i kada ga trojica igraca pokrivaju i zatvore kompletan prilaz reketu. Njegova prizemnost, postenje, odnos prema medijima, jos vise doprinose reputaciji koju sa razlogom uziva.

Drnch

pre 3 godine

Ovi sto ce odmah da pisu komentare kako je previse Nikole Jokica da nas postede. O Jokicu se mnogo vise govori u USA nego na nasim portalima. Razlog je jednostavan, covek je fantastican za gledanje. Njegova igra nije predvidljiva. Kao sto rekose na televiziji Chikaga pre neki dan, kad ovaj covek uzme loptu, sve opcije su otvorene. Mogucnosti njegovog kosarkaskog talenta su neiscrpne. Lokalne televizije koje prenose meceve protiv Denvera, uglavnom celu utakmicu priocaju o Jokicu i njegovim kvalitetima a najmanje o svojim igracima. Neverovatno je kako pronadje nacin da doprinese ekipi cak i kada ga trojica igraca pokrivaju i zatvore kompletan prilaz reketu. Njegova prizemnost, postenje, odnos prema medijima, jos vise doprinose reputaciji koju sa razlogom uziva.

Vojvodjanka

pre 3 godine

Nikolu cenim, izmedju ostalog i što je retko skroman dečko! Naš dobrica! Slava ga nije promenila kao većinu sportista, samo neka nastavi po svom zacrtanom planu i onda...samo nebo je za njega granica!

Плави вентилатор

pre 3 godine

Pitajte Skolu da li se slaze...
(Jumko, 06. mart 2021 18:38)

А жив је Јумко! Забринуо сам се да си после АО завршио на неком респиратору, али супер вратио си се на још...

Е питали би ми Сколу али је човјек нестао, нема га нигдје нит ко о њему говори нит је у овој причи релевантан.

Желим ти срећну 2021-у - између Новака GOAT-a и Николе MVP-a имаш много неуспјешног троловања.

Zika

pre 3 godine

"Ako hoćeš da naučiš da jašeš, Nikola je tvoj čovek. Ako hoćeš da budeš pored sjajnog ljudskog bića i da ga ostaviš sa decom, on je baš taj čovek, sjajan tip"
Meni je ovo najbolji deo teksta. Moze Jokic da bude MVP, ne mora, ali covek zasluzuje sve ono sto mu se desava i nadam se da ce mu se vratiti jos vise.

Oki

pre 3 godine

Dečko pored velikog uspeha je prizeman i normalan ! Mladi, ugledajte se na Nikolu ako hoćete bar približno da budete uspešni i srećni u životu, za početak napravite jedan mali korak kao i on tako što ćete obrisati sve društvene mreže (najveć zlo današnjice).

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Jumko, 06. mart 2021 18:38)
Popričaj sa stručnim dokrorom kako da nadoknadiš propuste tvojih roditelja u prvih 10 godina tvog života.

Ping-Pong

pre 3 godine

Nikola,je prošao tri faze: Debeljko-Mršavko-Mišićavko.. Fenomenalno..
Hess je pokušao,da od debelog Lale,o'ma' stvori zver..
Svi se sećaju 'Prevrtača Guma' ...
Filipe je išao dužim putem... Najpre te iscedimo,ona de izgradimo...
Sudeći,po ovoj sezoni,uraio je odličan posao...

XYZ

pre 3 godine

@(Паркет, 06. mart 2021 19:56): vidi ovako: on je i tako “debeo” mogao da igra svoju najbolju košarku, ali je, gle čuda, ulazio u igru sa klupe i igrao poziciju koja nije njegova. Da bi Jokić bio Jokić, igra treba da se bazira na njemu, sto onaj naš “stručnjak” nije video, ili nije zeleo da vidi i uradi.

Ostin A

pre 3 godine

Nikola Jokić tek sada postaje i fizički dominantan. Ove godine je do sada zakucao 21 put. To je isto koliko i za celu prošlu sezonu. Broj skokova i ukradenih je isto drastično porastao.

Očigledno mu ne daju da izlazi iz teretane. Vežba snagu, skok i reflekse iz godine u godinu... i dobro mu ide. Nije više vreća sala od 130 kilograma.

E sad, pošto je bio debeo, nikad neće moći da ima pločice na trbušnjacima i da mu se svaki mišić ocrtava, ali ispod te kože će biti mašina.

Lars

pre 3 godine

@A kakve veze ima Skola sa Jokicem? Stvarno kakva je to fora?
(detektiv, 06. mart 2021 19:05)

Ma nista, Jumka je ponovo ostavio decko pa trazi paznju. Bice sve u redu Jumko, eto sad mozes i da se udes legalno.

Bero Rakun

pre 3 godine

@ Parket

Mislim da se radilo o nekom problemu u svlacionici sa Jokicem na proslom svetskom.
Ono sto meni daje neku nadu je njegova izjava kad je Kokoskov dosao na klupu, da ce igrati za reprezentaciju.
Imamo sjajnog igraca, i misljenja sam da treba i u reprezentaciji da "igramo" na najboljeg, kao sto je u eri Pola Gasola reprezentacija Spanije filozofiju igre podredila i dolazila do rezultata.
Zver ima neku negativnu konotaciju za mene, pa bih pre upotrebio neki lepsi atribut za njega.

XYZ

pre 3 godine

@(Паркет, 06. mart 2021 19:56): vidi ovako: on je i tako “debeo” mogao da igra svoju najbolju košarku, ali je, gle čuda, ulazio u igru sa klupe i igrao poziciju koja nije njegova. Da bi Jokić bio Jokić, igra treba da se bazira na njemu, sto onaj naš “stručnjak” nije video, ili nije zeleo da vidi i uradi.

Паркет

pre 3 godine

Само кад би још тако озбиљно схватио и репрезентацију.. надам се да је претходно светско првенство било изузетак.
(Паркет, 06. mart 2021 19:04)

Не знам што добих минусе. Нисам трол, не мрзим Јокића и једино што гледам од НБА су његови "highlights". Свака му част за све што је урадио и што ради, и надам се да ће постићи још више. Али је неспорно да је ноншалантно одрадио репрезентацију прошли пут, дошао потпуно неспреман са великим вишком килограма. У НБА дође у бољој физичкој спреми него прошле сезоне, смршао, јачи.. а у репрезентацију на светско првенство на којем смо фаворити дође дебео. Понављам - надам се изузетак и да ће убудуће бити озбиљан и у репрезентацији, и пуно успеха и у НБА и са Србијом!

Паркет

pre 3 godine

Само кад би још тако озбиљно схватио и репрезентацију.. надам се да је претходно светско првенство било изузетак.

ZnaOnKoSam

pre 3 godine

Nikakve pohvale sada ne vrede. Secam se kako su ga, zajedno sa ostalim nasim reprezentativcima, izlagali ruglu i podsmehu u onom skeču crnih kosarkasa(oni) sa dečicom(mi). Kako su se tobož poigravali na svetskom prvenstvu. Ma zdravo

samo argumenti

pre 3 godine

al ovaj stvarno misli da Tim Dankan ne bi bio ubedljivo najbolja cetvorka danas..bolji je Domantas Sabonis,idi gledaj bocanje :))
(Beks, 5. mart 2021 19:43) 

Beks ili bivši @ vince karter vodi borbu sa vetrenjačama :) I nikako da mu dosadi. Imaš neki svoj stil da nabacaš mnogo u komentaru, nekad više nekad manje( pa onda malo glava zaboli)ali to je tvoj stil i pišeš realno! Ja verovatno još stariji od tebe, jer se nikad neću složiti da je Duncan četvorka. Samo zato što je igrao San Antonio sa 2 startna centra. Isto kao Rafl Simpson i Hakeem pa su u timu vodjeni kao pf i c. Ili samo jednu sezonu u Kingsima, zbog povrede Webera, starteri Brad Miller pf( pre toga i uvek posle c) i Divac c. Čak je i Dejvis više taj hibrid pf/c ,ali po meni to samo izgleda tako na parketu, zbog nedostatka solidnih centara kao Mark Gasol kojom je liga bila prepuna 80-tih i 90-tih. Kako je Durent sebi smanjio cm jer vise kul biti sf, tako je Hakeem dodato nekoliko cm, jer je želeo u to vreme Kareema da bude centar :).( da ne bude dvojbe). Duncan je 211 cm, a Hakeem 208 cm. I najbitnije po stilu igre koje su ostavljali dok gledaš obojicu to je igra centra. Mehejl 208 cm je igrao mnogo drugačije. Sve je to reklama NBa( kao zbog toga trica, to je dokaz kvaliteta) jer onda koje najbolja 4 , Hakeem ili Duncun?

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))

Beks

pre 3 godine

Slucajno otvorim ovde komentare i vidim odgovor meni na vest gde nisam nista pisao. Inace Hakim Olajdzuvon je 213cm kakvih 208,jel si ti ikada video Olajdzuvona pored Shaqa ili 216cm Juinga. Sta je sa tobom? Objasnio ti je Robert Horry ko je bolji!

Freddy

pre 3 godine

Ajde što je sredio telo,nego što ima i kvantni kompjuter u glavi!
Neodbranjivo!!!
(Legolas, 06. mart 2021 18:37) I ti imas neki kvantni kompjuter za plusice vidim hahaah, nego, jel zver i u odbrani? Hahaha

Mujko

pre 3 godine

Ma kako jedan Brazilac sa prezimenom AJHENBERGER ne bi objasnio SRBINU da je prava zver, ako ne prestane da pije američku kokakolu.
Možda Jumko?

Mali Perica, Djokica i Mikica

pre 3 godine

@hahahha
Izgleda da ne gledas kada igra ili ne znas da gledas basket. Cak i statistike kazu da je ove godine odlican.

samo argumenti

pre 3 godine

Slucajno otvorim ovde komentare i vidim odgovor meni na vest gde nisam nista pisao. Inace Hakim Olajdzuvon je 213cm kakvih 208,jel si ti ikada video Olajdzuvona pored Shaqa ili 216cm Juinga. Sta je sa tobom? Objasnio ti je Robert Horry ko je bolji!
(Beks, 6. mart 2021 23:23) 

Slažem se da su za nijansu Hakeem i O' Neal bolji od Duncana. Iako sam stariji od tebe, umem da koristim internet. Na to slučajno naletih posle priznanja Durenta. O Hakeem i njegovoj visini, na englesklom, ko će to da kopa. Da ima slika gde je Hakeem niži od Juinga :))) Ništa nije samnom, samo istina. A ti ne priznaj sebi i kaži da je fejk. ;)
A ovo sam brzo našao, postavljeno pre 2 meseca.


https://m.youtube.com/watch?v=9CR7AYyLbNc&feature=youtu.be

samo argumenti

pre 3 godine

samo argumenti
Koliko je visok Porzingis i na kojoj poziciji igra???
(Kozuki Oden, 6. mart 2021 21:44)

Evo priznajem da nisam toliko mator da sam gledao uživo Ralfa Simpsona pf sa 224 cm i Hakema cm 213( koliko su mu dodali ne znamo, od 3 do 5 cm, tada je Karem već ušao u legende ). Nešto malo sam ga gledao na snimcima Ralfa ( možda je hibrid)ali vidim da je posle povrede o odlazka iz Hustona u drugim timovima bio vodjen kao C.

Porzigins je visok 221 cm. Utisak koji ostavlja na terernu što je najbitinije, on igra poziciju četvorke. Naravno pozicije (sf i pf) kao i (pf i c) ne odredjuje samo visina, nego i kilogrami. Ima nekih pr gde je teže objasniti Barkley 198 cm 130 kg, kome je genetika ( mnogo širok, sa kukovima) omogućavalo da igra tu poziciju pf, ali u toku utakmice da predje na sf. Jer Demond Green sa 198 cm igra baš, baš slično, a navodno ima mnogo manje kg. Ili na pr Duncan 211cm i Novicki 213 cm, tu je teže objasniti. Ovo što si se ti uhvatio Porzingisa je lako :).

I sad kao i ti spiniješ ( kao ja ne znam), i tako @Beks odgovara na spinovanja i tako uporno odgovara godinama :)))). Vi naj taj način dižete nečemu vrednost, ali mi je bilo čudno to za Duncana,to isto radi NBa( ajde kad su pratili Worriorse da sruše rekord, pa reklama). Mislim da sam video da je neko ovde pisao da je lock- out neizbežan, slažem se, možda tamo neke 2023 kad novi ugovor treba da se potpiše( možda je Nba mogla da tera dalje, ali zbog korone teško).

samo argumenti

pre 3 godine

zaboravih da dodam na wikipediji:
Ewning 211 cm
hakeem 213 cm

neko će reći wikipedija nije merodavna, merodavni su drugi pravi košrakaki sajtovi, e pa sad..., ako ne možemo da se složimo oko visine( ono razlika ujutru ili uveče ha,ha),tačnije sami sajtovi,problem postoji. Meni je uvek bliža priča kad hoćeš da nešto sakriješ!

samo argumenti

pre 3 godine

Barkli je 198 cm mogao samo u nekim štulama da ima.

Čovek je visok oko 194, i baš iz tog razloga je i bio fenomen. Sa tom visinom dominirati među onim drvećem pod košem, i naterati ligu da zbog tebe uvede novo pravilo(ograničenje igre leđima na 5 sekundi) je stvarno nešto spektakularno.
(Macan, 7. mart 2021 13:21)

Slažem se, ali NBa mere u patikama i to onda dovodi do špekulacija. Valjda je i Kevin lav pričao ono obuče 5 para čarapi i ko zna kavke patike i na merenje. Ima ono kad zajedno idu Barkey i Jordan na Olimpijadi 1992, Barkli izgleda niži mozda 2 cm. Tako u patikama 196 cm. Ima ona priča da se pred draft prezderavao da ga ne izabere Phila i da je imao merenju više od 140 kg. I na treningu sa Mozis Melounom( terao ga da smrša) su utvrdjivali kad je previše smršao da to nije to. Valjda je oko 125-130 kg bio njegova mera za njegovu igru :). Omogućila mu genetika, da bude i debeo i mišćav, drugi bi jednostavno bili debeli sa tom visinom!

Macan

pre 3 godine

(samo argumenti, 07. mart 2021 08:59)

Barkli je 198 cm mogao samo u nekim štulama da ima.

Čovek je visok oko 194, i baš iz tog razloga je i bio fenomen. Sa tom visinom dominirati među onim drvećem pod košem, i naterati ligu da zbog tebe uvede novo pravilo(ograničenje igre leđima na 5 sekundi) je stvarno nešto spektakularno.

samo argumenti

pre 3 godine

al ovaj stvarno misli da Tim Dankan ne bi bio ubedljivo najbolja cetvorka danas..bolji je Domantas Sabonis,idi gledaj bocanje :))
(Beks, 5. mart 2021 19:43) 

Beks ili bivši @ vince karter vodi borbu sa vetrenjačama :) I nikako da mu dosadi. Imaš neki svoj stil da nabacaš mnogo u komentaru, nekad više nekad manje( pa onda malo glava zaboli)ali to je tvoj stil i pišeš realno! Ja verovatno još stariji od tebe, jer se nikad neću složiti da je Duncan četvorka. Samo zato što je igrao San Antonio sa 2 startna centra. Isto kao Rafl Simpson i Hakeem pa su u timu vodjeni kao pf i c. Ili samo jednu sezonu u Kingsima, zbog povrede Webera, starteri Brad Miller pf( pre toga i uvek posle c) i Divac c. Čak je i Dejvis više taj hibrid pf/c ,ali po meni to samo izgleda tako na parketu, zbog nedostatka solidnih centara kao Mark Gasol kojom je liga bila prepuna 80-tih i 90-tih. Kako je Durent sebi smanjio cm jer vise kul biti sf, tako je Hakeem dodato nekoliko cm, jer je želeo u to vreme Kareema da bude centar :).( da ne bude dvojbe). Duncan je 211 cm, a Hakeem 208 cm. I najbitnije po stilu igre koje su ostavljali dok gledaš obojicu to je igra centra. Mehejl 208 cm je igrao mnogo drugačije. Sve je to reklama NBa( kao zbog toga trica, to je dokaz kvaliteta) jer onda koje najbolja 4 , Hakeem ili Duncun?

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))

MethodManWu

pre 3 godine

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))
(samo argumenti, 6. mart 2021 21:16)
Ovim si sve rekao, čovjek je bio toliko dobar da je i takav operisan od šuta za 3 dominirao godinama.

samo argumenti

pre 3 godine

Ovim si sve rekao, čovjek je bio toliko dobar da je i takav operisan od šuta za 3 dominirao godinama.
(MethodManWu, 7. mart 2021 11:19)

Kao i oni pre njega sa naravno razlikama Šek, Hakeem, Ewing,Robinson. Jedino se Šek tu izdvaja baš sa odličnim podrškom u saigračima,( tačnije u saigraču) ali osvojio je titulu u Miamiu. Hakeem 2 titule Ewing finale, Robinson iako MVP ni finale. Njih sva trojica su imala sličnu podršk( slabiju),pa se Hakeem izdvojio. Naravno govorim o njihovom prajmu. Duncan isto ima u 2 titule solidnu podršku u Robinsonu. Posle u sledeće tri Parker, Djinobeli i na kraju Lenard.(tu posledju su baš igrali timski). On mi dodje negde izmedju po podršci! Nema potrebe da odličan centar šutira trice da bi bio odličan, a Duncan lepo poslužuje kao primer za uporedjivanje era.

Jokić i Embid su dosta bolji od Haurada iz 2008 sigurno najbolje-najlošiji centar par god u NBa. Njihova karijera je tek na sredini i sigurno igraju najbolje sezone, i dokle će to trajati. Imaju prednost, jer su se ovi centri ranije medjusobno borili i bilo je mnooogo još solidnih centara u ligi što sad nema. Što opet dolazimo da je liga slabija, jer mnogoo je lakše graditi ekipu oko centra i šutirati te trice :)Ali njima Jokiću i Embidu njihov uspeh ne može niko oduzeti, i zavisi koliki će biti. I naravno neće biti bolji od Šeka, Hakeem, pa i Duncana, biće za nijasu ili 2 manje dobri. I to je to.

Freddy

pre 3 godine

Ajde što je sredio telo,nego što ima i kvantni kompjuter u glavi!
Neodbranjivo!!!
(Legolas, 06. mart 2021 18:37) I ti imas neki kvantni kompjuter za plusice vidim hahaah, nego, jel zver i u odbrani? Hahaha

Паркет

pre 3 godine

Само кад би још тако озбиљно схватио и репрезентацију.. надам се да је претходно светско првенство било изузетак.

Паркет

pre 3 godine

Само кад би још тако озбиљно схватио и репрезентацију.. надам се да је претходно светско првенство било изузетак.
(Паркет, 06. mart 2021 19:04)

Не знам што добих минусе. Нисам трол, не мрзим Јокића и једино што гледам од НБА су његови "highlights". Свака му част за све што је урадио и што ради, и надам се да ће постићи још више. Али је неспорно да је ноншалантно одрадио репрезентацију прошли пут, дошао потпуно неспреман са великим вишком килограма. У НБА дође у бољој физичкој спреми него прошле сезоне, смршао, јачи.. а у репрезентацију на светско првенство на којем смо фаворити дође дебео. Понављам - надам се изузетак и да ће убудуће бити озбиљан и у репрезентацији, и пуно успеха и у НБА и са Србијом!

ZnaOnKoSam

pre 3 godine

Nikakve pohvale sada ne vrede. Secam se kako su ga, zajedno sa ostalim nasim reprezentativcima, izlagali ruglu i podsmehu u onom skeču crnih kosarkasa(oni) sa dečicom(mi). Kako su se tobož poigravali na svetskom prvenstvu. Ma zdravo

Mujko

pre 3 godine

Ma kako jedan Brazilac sa prezimenom AJHENBERGER ne bi objasnio SRBINU da je prava zver, ako ne prestane da pije američku kokakolu.
Možda Jumko?

Drnch

pre 3 godine

Ovi sto ce odmah da pisu komentare kako je previse Nikole Jokica da nas postede. O Jokicu se mnogo vise govori u USA nego na nasim portalima. Razlog je jednostavan, covek je fantastican za gledanje. Njegova igra nije predvidljiva. Kao sto rekose na televiziji Chikaga pre neki dan, kad ovaj covek uzme loptu, sve opcije su otvorene. Mogucnosti njegovog kosarkaskog talenta su neiscrpne. Lokalne televizije koje prenose meceve protiv Denvera, uglavnom celu utakmicu priocaju o Jokicu i njegovim kvalitetima a najmanje o svojim igracima. Neverovatno je kako pronadje nacin da doprinese ekipi cak i kada ga trojica igraca pokrivaju i zatvore kompletan prilaz reketu. Njegova prizemnost, postenje, odnos prema medijima, jos vise doprinose reputaciji koju sa razlogom uziva.

samo argumenti

pre 3 godine

al ovaj stvarno misli da Tim Dankan ne bi bio ubedljivo najbolja cetvorka danas..bolji je Domantas Sabonis,idi gledaj bocanje :))
(Beks, 5. mart 2021 19:43) 

Beks ili bivši @ vince karter vodi borbu sa vetrenjačama :) I nikako da mu dosadi. Imaš neki svoj stil da nabacaš mnogo u komentaru, nekad više nekad manje( pa onda malo glava zaboli)ali to je tvoj stil i pišeš realno! Ja verovatno još stariji od tebe, jer se nikad neću složiti da je Duncan četvorka. Samo zato što je igrao San Antonio sa 2 startna centra. Isto kao Rafl Simpson i Hakeem pa su u timu vodjeni kao pf i c. Ili samo jednu sezonu u Kingsima, zbog povrede Webera, starteri Brad Miller pf( pre toga i uvek posle c) i Divac c. Čak je i Dejvis više taj hibrid pf/c ,ali po meni to samo izgleda tako na parketu, zbog nedostatka solidnih centara kao Mark Gasol kojom je liga bila prepuna 80-tih i 90-tih. Kako je Durent sebi smanjio cm jer vise kul biti sf, tako je Hakeem dodato nekoliko cm, jer je želeo u to vreme Kareema da bude centar :).( da ne bude dvojbe). Duncan je 211 cm, a Hakeem 208 cm. I najbitnije po stilu igre koje su ostavljali dok gledaš obojicu to je igra centra. Mehejl 208 cm je igrao mnogo drugačije. Sve je to reklama NBa( kao zbog toga trica, to je dokaz kvaliteta) jer onda koje najbolja 4 , Hakeem ili Duncun?

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))

samo argumenti

pre 3 godine

al ovaj stvarno misli da Tim Dankan ne bi bio ubedljivo najbolja cetvorka danas..bolji je Domantas Sabonis,idi gledaj bocanje :))
(Beks, 5. mart 2021 19:43) 

Beks ili bivši @ vince karter vodi borbu sa vetrenjačama :) I nikako da mu dosadi. Imaš neki svoj stil da nabacaš mnogo u komentaru, nekad više nekad manje( pa onda malo glava zaboli)ali to je tvoj stil i pišeš realno! Ja verovatno još stariji od tebe, jer se nikad neću složiti da je Duncan četvorka. Samo zato što je igrao San Antonio sa 2 startna centra. Isto kao Rafl Simpson i Hakeem pa su u timu vodjeni kao pf i c. Ili samo jednu sezonu u Kingsima, zbog povrede Webera, starteri Brad Miller pf( pre toga i uvek posle c) i Divac c. Čak je i Dejvis više taj hibrid pf/c ,ali po meni to samo izgleda tako na parketu, zbog nedostatka solidnih centara kao Mark Gasol kojom je liga bila prepuna 80-tih i 90-tih. Kako je Durent sebi smanjio cm jer vise kul biti sf, tako je Hakeem dodato nekoliko cm, jer je želeo u to vreme Kareema da bude centar :).( da ne bude dvojbe). Duncan je 211 cm, a Hakeem 208 cm. I najbitnije po stilu igre koje su ostavljali dok gledaš obojicu to je igra centra. Mehejl 208 cm je igrao mnogo drugačije. Sve je to reklama NBa( kao zbog toga trica, to je dokaz kvaliteta) jer onda koje najbolja 4 , Hakeem ili Duncun?

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))

Ostin A

pre 3 godine

Nikola Jokić tek sada postaje i fizički dominantan. Ove godine je do sada zakucao 21 put. To je isto koliko i za celu prošlu sezonu. Broj skokova i ukradenih je isto drastično porastao.

Očigledno mu ne daju da izlazi iz teretane. Vežba snagu, skok i reflekse iz godine u godinu... i dobro mu ide. Nije više vreća sala od 130 kilograma.

E sad, pošto je bio debeo, nikad neće moći da ima pločice na trbušnjacima i da mu se svaki mišić ocrtava, ali ispod te kože će biti mašina.

XYZ

pre 3 godine

@(Паркет, 06. mart 2021 19:56): vidi ovako: on je i tako “debeo” mogao da igra svoju najbolju košarku, ali je, gle čuda, ulazio u igru sa klupe i igrao poziciju koja nije njegova. Da bi Jokić bio Jokić, igra treba da se bazira na njemu, sto onaj naš “stručnjak” nije video, ili nije zeleo da vidi i uradi.

XYZ

pre 3 godine

@(Паркет, 06. mart 2021 19:56): vidi ovako: on je i tako “debeo” mogao da igra svoju najbolju košarku, ali je, gle čuda, ulazio u igru sa klupe i igrao poziciju koja nije njegova. Da bi Jokić bio Jokić, igra treba da se bazira na njemu, sto onaj naš “stručnjak” nije video, ili nije zeleo da vidi i uradi.

UŠATI i uplakani

pre 3 godine

Jumko, 06. mart 2021 18:38)
Popričaj sa stručnim dokrorom kako da nadoknadiš propuste tvojih roditelja u prvih 10 godina tvog života.

Плави вентилатор

pre 3 godine

Pitajte Skolu da li se slaze...
(Jumko, 06. mart 2021 18:38)

А жив је Јумко! Забринуо сам се да си после АО завршио на неком респиратору, али супер вратио си се на још...

Е питали би ми Сколу али је човјек нестао, нема га нигдје нит ко о њему говори нит је у овој причи релевантан.

Желим ти срећну 2021-у - између Новака GOAT-a и Николе MVP-a имаш много неуспјешног троловања.

Beks

pre 3 godine

Slucajno otvorim ovde komentare i vidim odgovor meni na vest gde nisam nista pisao. Inace Hakim Olajdzuvon je 213cm kakvih 208,jel si ti ikada video Olajdzuvona pored Shaqa ili 216cm Juinga. Sta je sa tobom? Objasnio ti je Robert Horry ko je bolji!

Vojvodjanka

pre 3 godine

Nikolu cenim, izmedju ostalog i što je retko skroman dečko! Naš dobrica! Slava ga nije promenila kao većinu sportista, samo neka nastavi po svom zacrtanom planu i onda...samo nebo je za njega granica!

Oki

pre 3 godine

Dečko pored velikog uspeha je prizeman i normalan ! Mladi, ugledajte se na Nikolu ako hoćete bar približno da budete uspešni i srećni u životu, za početak napravite jedan mali korak kao i on tako što ćete obrisati sve društvene mreže (najveć zlo današnjice).

Bero Rakun

pre 3 godine

@ Parket

Mislim da se radilo o nekom problemu u svlacionici sa Jokicem na proslom svetskom.
Ono sto meni daje neku nadu je njegova izjava kad je Kokoskov dosao na klupu, da ce igrati za reprezentaciju.
Imamo sjajnog igraca, i misljenja sam da treba i u reprezentaciji da "igramo" na najboljeg, kao sto je u eri Pola Gasola reprezentacija Spanije filozofiju igre podredila i dolazila do rezultata.
Zver ima neku negativnu konotaciju za mene, pa bih pre upotrebio neki lepsi atribut za njega.

Ping-Pong

pre 3 godine

Nikola,je prošao tri faze: Debeljko-Mršavko-Mišićavko.. Fenomenalno..
Hess je pokušao,da od debelog Lale,o'ma' stvori zver..
Svi se sećaju 'Prevrtača Guma' ...
Filipe je išao dužim putem... Najpre te iscedimo,ona de izgradimo...
Sudeći,po ovoj sezoni,uraio je odličan posao...

Zika

pre 3 godine

"Ako hoćeš da naučiš da jašeš, Nikola je tvoj čovek. Ako hoćeš da budeš pored sjajnog ljudskog bića i da ga ostaviš sa decom, on je baš taj čovek, sjajan tip"
Meni je ovo najbolji deo teksta. Moze Jokic da bude MVP, ne mora, ali covek zasluzuje sve ono sto mu se desava i nadam se da ce mu se vratiti jos vise.

Lars

pre 3 godine

@A kakve veze ima Skola sa Jokicem? Stvarno kakva je to fora?
(detektiv, 06. mart 2021 19:05)

Ma nista, Jumka je ponovo ostavio decko pa trazi paznju. Bice sve u redu Jumko, eto sad mozes i da se udes legalno.

samo argumenti

pre 3 godine

samo argumenti
Koliko je visok Porzingis i na kojoj poziciji igra???
(Kozuki Oden, 6. mart 2021 21:44)

Evo priznajem da nisam toliko mator da sam gledao uživo Ralfa Simpsona pf sa 224 cm i Hakema cm 213( koliko su mu dodali ne znamo, od 3 do 5 cm, tada je Karem već ušao u legende ). Nešto malo sam ga gledao na snimcima Ralfa ( možda je hibrid)ali vidim da je posle povrede o odlazka iz Hustona u drugim timovima bio vodjen kao C.

Porzigins je visok 221 cm. Utisak koji ostavlja na terernu što je najbitinije, on igra poziciju četvorke. Naravno pozicije (sf i pf) kao i (pf i c) ne odredjuje samo visina, nego i kilogrami. Ima nekih pr gde je teže objasniti Barkley 198 cm 130 kg, kome je genetika ( mnogo širok, sa kukovima) omogućavalo da igra tu poziciju pf, ali u toku utakmice da predje na sf. Jer Demond Green sa 198 cm igra baš, baš slično, a navodno ima mnogo manje kg. Ili na pr Duncan 211cm i Novicki 213 cm, tu je teže objasniti. Ovo što si se ti uhvatio Porzingisa je lako :).

I sad kao i ti spiniješ ( kao ja ne znam), i tako @Beks odgovara na spinovanja i tako uporno odgovara godinama :)))). Vi naj taj način dižete nečemu vrednost, ali mi je bilo čudno to za Duncana,to isto radi NBa( ajde kad su pratili Worriorse da sruše rekord, pa reklama). Mislim da sam video da je neko ovde pisao da je lock- out neizbežan, slažem se, možda tamo neke 2023 kad novi ugovor treba da se potpiše( možda je Nba mogla da tera dalje, ali zbog korone teško).

samo argumenti

pre 3 godine

Barkli je 198 cm mogao samo u nekim štulama da ima.

Čovek je visok oko 194, i baš iz tog razloga je i bio fenomen. Sa tom visinom dominirati među onim drvećem pod košem, i naterati ligu da zbog tebe uvede novo pravilo(ograničenje igre leđima na 5 sekundi) je stvarno nešto spektakularno.
(Macan, 7. mart 2021 13:21)

Slažem se, ali NBa mere u patikama i to onda dovodi do špekulacija. Valjda je i Kevin lav pričao ono obuče 5 para čarapi i ko zna kavke patike i na merenje. Ima ono kad zajedno idu Barkey i Jordan na Olimpijadi 1992, Barkli izgleda niži mozda 2 cm. Tako u patikama 196 cm. Ima ona priča da se pred draft prezderavao da ga ne izabere Phila i da je imao merenju više od 140 kg. I na treningu sa Mozis Melounom( terao ga da smrša) su utvrdjivali kad je previše smršao da to nije to. Valjda je oko 125-130 kg bio njegova mera za njegovu igru :). Omogućila mu genetika, da bude i debeo i mišćav, drugi bi jednostavno bili debeli sa tom visinom!

samo argumenti

pre 3 godine

Slucajno otvorim ovde komentare i vidim odgovor meni na vest gde nisam nista pisao. Inace Hakim Olajdzuvon je 213cm kakvih 208,jel si ti ikada video Olajdzuvona pored Shaqa ili 216cm Juinga. Sta je sa tobom? Objasnio ti je Robert Horry ko je bolji!
(Beks, 6. mart 2021 23:23) 

Slažem se da su za nijansu Hakeem i O' Neal bolji od Duncana. Iako sam stariji od tebe, umem da koristim internet. Na to slučajno naletih posle priznanja Durenta. O Hakeem i njegovoj visini, na englesklom, ko će to da kopa. Da ima slika gde je Hakeem niži od Juinga :))) Ništa nije samnom, samo istina. A ti ne priznaj sebi i kaži da je fejk. ;)
A ovo sam brzo našao, postavljeno pre 2 meseca.


https://m.youtube.com/watch?v=9CR7AYyLbNc&feature=youtu.be

MethodManWu

pre 3 godine

I naravno pitanje! Koja je to era NBa lige gde igač od 211 cm operisan za šut tri poena,...osvaja 5 titula? To neka paralelna stvarnost. Bilo ko? Ajde Borča čekamo:)))
(samo argumenti, 6. mart 2021 21:16)
Ovim si sve rekao, čovjek je bio toliko dobar da je i takav operisan od šuta za 3 dominirao godinama.

Mali Perica, Djokica i Mikica

pre 3 godine

@hahahha
Izgleda da ne gledas kada igra ili ne znas da gledas basket. Cak i statistike kazu da je ove godine odlican.

samo argumenti

pre 3 godine

zaboravih da dodam na wikipediji:
Ewning 211 cm
hakeem 213 cm

neko će reći wikipedija nije merodavna, merodavni su drugi pravi košrakaki sajtovi, e pa sad..., ako ne možemo da se složimo oko visine( ono razlika ujutru ili uveče ha,ha),tačnije sami sajtovi,problem postoji. Meni je uvek bliža priča kad hoćeš da nešto sakriješ!

samo argumenti

pre 3 godine

Ovim si sve rekao, čovjek je bio toliko dobar da je i takav operisan od šuta za 3 dominirao godinama.
(MethodManWu, 7. mart 2021 11:19)

Kao i oni pre njega sa naravno razlikama Šek, Hakeem, Ewing,Robinson. Jedino se Šek tu izdvaja baš sa odličnim podrškom u saigračima,( tačnije u saigraču) ali osvojio je titulu u Miamiu. Hakeem 2 titule Ewing finale, Robinson iako MVP ni finale. Njih sva trojica su imala sličnu podršk( slabiju),pa se Hakeem izdvojio. Naravno govorim o njihovom prajmu. Duncan isto ima u 2 titule solidnu podršku u Robinsonu. Posle u sledeće tri Parker, Djinobeli i na kraju Lenard.(tu posledju su baš igrali timski). On mi dodje negde izmedju po podršci! Nema potrebe da odličan centar šutira trice da bi bio odličan, a Duncan lepo poslužuje kao primer za uporedjivanje era.

Jokić i Embid su dosta bolji od Haurada iz 2008 sigurno najbolje-najlošiji centar par god u NBa. Njihova karijera je tek na sredini i sigurno igraju najbolje sezone, i dokle će to trajati. Imaju prednost, jer su se ovi centri ranije medjusobno borili i bilo je mnooogo još solidnih centara u ligi što sad nema. Što opet dolazimo da je liga slabija, jer mnogoo je lakše graditi ekipu oko centra i šutirati te trice :)Ali njima Jokiću i Embidu njihov uspeh ne može niko oduzeti, i zavisi koliki će biti. I naravno neće biti bolji od Šeka, Hakeem, pa i Duncana, biće za nijasu ili 2 manje dobri. I to je to.

Macan

pre 3 godine

(samo argumenti, 07. mart 2021 08:59)

Barkli je 198 cm mogao samo u nekim štulama da ima.

Čovek je visok oko 194, i baš iz tog razloga je i bio fenomen. Sa tom visinom dominirati među onim drvećem pod košem, i naterati ligu da zbog tebe uvede novo pravilo(ograničenje igre leđima na 5 sekundi) je stvarno nešto spektakularno.